Με την μπουλντόζα σπρώχνουμε τους στρατιωτικούς στην ΧΑ
30/07/2014 06:40
του Φαήλου Κρανιδιώτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Με την μπουλντόζα σπρώχνουμε τους στρατιωτικούς στην ΧΑ

Κάποιοι στην κυβέρνηση έχουν βάλει στοίχημα να διώξουν και την τελευταία ψήφο στρατιωτικού

Αδέρφια, την άποψη μου την έχω πει από παλιά: η μεγαλύτερη μεταρρύθμιση στις Ένοπλες Δυνάμεις θα ήταν να τις αφήσουν ήσυχες να κάνουν την δουλειά τους.

Θα προσέθετα σήμερα, να τις αφήσουν εν γένει ήσυχες, να κρατήσουν οι σοφολογιότατοι τις μεταρρυθμίσεις για τον εαυτό τους και γι’ άλλους εργασιακούς κλάδους.

Δεν μπορεί, δεν εξηγείται διαφορετικά. Κάποιοι στην κυβέρνηση έχουν βάλει στοίχημα να διώξουν και την τελευταία ψήφο στρατιωτικού.

Τώρα, λέει, πήγε στην νομοπαρασκευαστική επιτροπή της Βουλής νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας, με το οποίο μπαίνει χέρι στα Ταμεία των στρατιωτικών και στο εφάπαξ τους.

Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες.

Κάθε Όπλο έχει τον ειδικό λογαριασμό του. Οι πόροι κάθε ειδικού λογαριασμού είναι α) οι κρατήσεις που πληρώνουν τα στελέχη όλη τους τη ζωή και β) έσοδα των Ταμείων από την εκμετάλλευση της περιουσίας τους, πχ μισθώματα από ακίνητα.

Τα Ταμεία τους ΔΕΝ είναι επικουρικά. Με απλά λόγια δεν επιδοτούνται από το κράτος, δεν μπαίνουν στους ειδικούς λογαριασμούς κοινωνικοί πόροι. Ό,τι παίρνουν, εφάπαξ και μέρισμα, είναι από τα δικά τους χρήματα.

Ποιος είναι λοιπόν ο λόγος της «μεταρρύθμισης» με ενοποιήσεις ταμείων και ειδικών λογαριασμών, όπου το εφ΄ άπαξ θα υπολογίζεται με «συντελεστή βιωσιμότητας» και θα οδηγήσει σε αξιοσημείωτες μειώσεις των εφάπαξ;

Μήπως να μπουν τα ταμεία των στρατιωτικών στον κουβά με τα μπατιρημένα άλλα ταμεία που οι διοικήσεις τους έπαιξαν τα χρήματα στην ρουλέτα των παραγώγων, των χρηματιστηρίων κλπ; Μήπως για να μπει χέρι στην αξιοσημείωτη περιουσία των Μετοχικών Ταμείων, τα οποία ξαναλέω ΔΕΝ είναι επικουρικά; Μήπως για να έχουμε μαζικές παραιτήσεις και να βουλιάξουν τα ταμεία από τον ξαφνικό όγκο των εφάπαξ που θα πρέπει να καταβληθούν;

Η πολύ μεταρρύθμιση βλάπτει.

Δεν είναι δε κακό οι Ένοπλες Δυνάμεις να είναι χώρια και σε αυτό, όπως ήταν πάντα. Αντίθετα, επίβάλλεται. Λόγω πειθαρχίας, ιεραρχικού ελέγχου, νοοτροπίας, είναι πιο νοικοκυρεμένο μαγαζί και στο ασφαλιστικό τους. Αν το λιμπίστηκαν λοιπόν γι’ αυτό κάποιοι, θα πρότεινα να πάνε για φρέσκα και να κοντύνουν τα ξερά τους.

Άστε τις Ένοπλες Δυνάμεις ήσυχες. Ασχοληθείτε με την παροχή σε αυτές των μέσων για την υλοποίηση της αποστολής τους. Ασχοληθείτε με το αίσχος της εννιάμηνης θητείας που υπονομεύει το αξιόμαχο και κωλώνουμε να την αυξήσουμε, μην ζοριστεί κανάς Φρούλης των κομματικών νεολαιών, κάθε χρώματος.

Το ζήτημα που ανέκυψε με την ως άνω φαεινή ιδέα, είναι πράξη υπονόμευσης του ηθικού, της πειθαρχίας των στελεχών και πράξη αυτοϋπονόμευσης της κυβέρνησης.

Θα έχει ένα απλό αποτέλεσμα. Θα σπρώξει και τους εναπομείναντες ψηφοφόρους στρατιωτικούς στην ΧΑ και στον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος δεν θα έχει παρά να υποσχεθεί την ακύρωση του νομοσχεδίου και θα μαζεύει κέρδη τρώγοντας πασατέμπο στον καναπέ. Άμα γίνει αυτή η νομοθετική πετυχεσιά και βρούμε στις εκλογές μισή ψήφο στρατιωτικού υπέρ της ΝΔ, θα την στείλουμε για επαργύρωση και θα την βάλουμε πάνω από το τζάκι, με σεμεδάκι που θα έχουν κεντήσει δώδεκα νεοφιλελεύθερες παρθένες. Εννοείται κάτω από τις φωτογραφίες του Στουρνάρα, του Γκίκα Χαρδούβελη και του συμπαθούς Βρούτση.

Το ζήτημα, αδέρφια, είναι πως κάθε φορά που γίνεται κάτι τέτοιο, ακόμη κι αν ο Πρωθυπουργός τρέξει να το μαζέψει, έχουμε μια έστω μικρή απώλεια, αφού τα στελέχη δεν ξεχνούν εύκολα την «κρυάδα» της άχαρης συζήτησης.

Είναι γνωστό πως κομμάτι της «ελίτ» μας, ακόμη και ημέτεροι, έχουν μια ελαφρά αλλεργία στην στολή. Μην ξεχνάτε πως ο αντιπρόεδρας της κυβερνήσεως και πρόεδρος της Άφρας και του Ανδρουλάκη τους είχε αποκαλέσει και αυτιστικούς, ενώ ο σταυραετός της Άμυνας, ο πολύς Μπεγλίτης, με δυσκολία συγκρατούσε την απέχθεια του.

Αυτοί όμως είναι αυτοί που είναι. Δεν περίμενα και τίποτα άλλο.

Το ζήτημα είναι πως αυτά και κάποια άλλα δεν μπορούν να συμβαίνουν με Πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος πρέπει και σε αυτό να επέμβει, όπως το Ιππικό στην «Ταχυδρομική Άμαξα».

Αν είναι «απαίτηση της Τρόϊκας», τότε, όπως έχουμε δικαίωμα σε ότι άπτεται της Εθνικής μας Άμυνας και Ασφάλειας, είναι μια καλή ευκαιρία να τους πούμε, όπως και σε κάτι κομπλεξικούς εγχωρίους βετεράνους της κολωνακιώτικης Γκομενοφυλακής, να πάνε να κάνουν την Κοντσίτα, if you know what I mean.

Και θα σας πω ένα μυστικό. Οι στρατιωτικοί ούτε «αυτιστικοί» είναι ούτε και δεδομένοι. Κι όπως μου είπε προχθές ένας Αστυνόμος έξω από το Υπουργείο Οικονομικών και ισχύει και για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, «τα φιλικά χτυπήματα στον ώμο δεν αρκούν πια»….

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tassos avatar
    Tassos 30/07/2014 07:01:34

    Αν πιστεύουν ότι θα εξαιρεθούν των θυσιών του Ελληνικού λαού ας αλλάξουν πλευρό. Και αν πιστεύουν ότι τα προβλήματά τους θα τους τα λύσει ο ...Κασιδιάρης νομίζω ότι η Πατρίς βρίσκεται εν κινδύνω λόγω ηλιθιότητάς τους.

    • ΜΑΚΙΟΣ avatar
      ΜΑΚΙΟΣ @ Tassos 30/07/2014 08:28:38

      Οι ενστολοι εχουν δεχθει μεγαλυτερες περικοπες απ'ολους φιλε μου. Γι'αυτο το ΣΤΕ αποφασισε να τους επιστραφει η παραπανω περικοπη που τους εγινε, για να συμβαδισουν με την αρχη της αναλογικοτητας, οτι κοπηκε σε ολους να κοπει και σε αυτους δηλαδη. Οι ενστολοι πληρωνουν φορους και κρατησεις για τα ταμεια τους που σε αλλους τομεις δεν διανοουνται τα ποσα, σε μισθο 1500 μεικτα εχουν περιπου 780 € κρατησεις για φορο και ταμεια. Την επομενη φορα που θα πεις την αποψη σου βουτα την γλωσσα στο μυαλο σου πρωτα και μην λαϊκιζεις και εσυ με τον χειροτερο τροπο που εχει επιλεξει ο νεοελληνας (ΟΛΟΙ φταινε εκτος απο εμας δηλαδή)

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Tassos 30/07/2014 08:35:31

      Και όμως τελικά θα εξαιρεθούν! Όπως και οι δικαστικοί. Το σύστημα ξέρει ποιοί είναι οι πυλώνες που το στηρίζουν και τους φροντίζει ανάλογα.

    • Seagull avatar
      Seagull @ Tassos 30/07/2014 09:37:28

      Για σένα όλοι είναι ηλίθιοι ή απάτριδες ή δεν ξέρω τι άλλο. Πες μας εκτός από τον εαυτούλη σου υπάρχει άλλος που δεν μισείς? Διαβάζω τακτικά τα σχόλιά σου και όλα μα όλα το μόνο που εκφέρουν είναι μίσος προς όλες τις κοινωνικές ομάδες.

      • Tassos avatar
        Tassos @ Seagull 30/07/2014 10:04:02

        ασε μας ρε μάστορα...

    • GregA avatar
      GregA @ Tassos 30/07/2014 10:17:11

      Και την ώρα της κρίσης ετοιμάσου να πας εσύ στο μέτωπο για να διαφυλάξεις ό,τι έχεις ιερό και όσιο. Όλοι οι Έλληνες πρέπει να σταθούμε απέναντι στην υποβάθμιση της ζωής, άρα και του ηθικού των ανδρών των Ενόπλων Δυνάμεων. Με τη τοποθέτησή σου απλά ρίχνεις νερό στο μύλο των Χρυσαύγουλων, τι δεν καταλαβαίνεις;;;

    • warrior avatar
      warrior @ Tassos 30/07/2014 10:19:31

      Και πώς ακριβώς αντιλαμβάνεσθε τη μη εξαίρεση από τις θυσίες του ελληνικού λαού; Με την αρπαγή των δικών τους χρημάτων από ταμείο που χρηματοδοτείται από τους ίδιους;

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ warrior 30/07/2014 12:20:39

        Ζήτα από κάποιον να σου εξηγήσει για τους κοινωνικούς πόρους των ταμείων τους και μετά βγάλε συμπέρασμα για το ποιανού είναι τα λεφτά.

    • Newcomer avatar
      Newcomer @ Tassos 30/07/2014 11:24:32

      Έτσι είναι Τάσσο! Αγαπητέ Κρανιδιώτη πιστεύω πως ακόμα και σήμερα δεν έχουμε καταλάβει σε πόσο άσχημη οικονομική κατάσταση έχουμε βρεθεί. Σε περίπτωση πολέμου όσοι υπηρετούν τις Ένοπλες Δυνάμεις ορκίζονται ότι θα δώσουν και την ζωή τους για την πατρίδα, εδώ αντίστοιχα λοιπόν καλούνται να δώσουν από τον μισθό τους γιατί η χώρα είναι σε κατάσταση οικονομικού πολέμου και δεν θα γλιτώσουμε έτσι εύκολα! Με 27% ανεργία και την πλειοψηφία των εργαζόμενων να πληρώνονται από το χρεοκοπημένο κράτος (παρέχοντας κυρίως υπηρεσίες και σε ελάχιστες περιπτώσεις αγαθά) διαβλέπω ότι σε λίγα χρόνια θα αναπολούν τους σημερινούς μισθούς (το ίδιο ισχύει και για πολλούς άλλους κλάδους εργαζομένων).

    • Stamatina  Chasomeri avatar
      Stamatina Chasomeri @ Tassos 01/08/2014 01:28:51

      απόλυτα σωστός, συμφωνώ μαζί σας και ''εγκρίνω και επαυξάνω''....................

  2. ΧΥ avatar
    ΧΥ 30/07/2014 08:37:25

    Πρωτοι κ εθελοντες επρεπε να ειναι στις θυσιες κ οχι απροθυμοι συμβαλοντες . Οι υπολοιποι που εισφερουμε το αιμα μας κυριολεκτικα για τη σωτηρια της πατριδας τι ειμαστε ? Για τις εισφορες που λετε να γελασω τωρα ή μετα ? Απλες λογιστικες εγγραφες ειναι σε ενα χαρτι,που εξαργυρωνονται σε Πολυ χρημα στα 52. Τελος κ σε οτι αφορα στη ΧΑ : δεν τους θελουμε ουτε εμεις τετοιους "επιτηδειους" Κε Κρανιδιωτη, σαν τους νεοεκλεγεντες ευρωβουλευτες της ΧΑ.Να τις κρατησετε εσεις αυτες τις βδελες. Ειναι πολυ δαπανηρες για το πορτοφολι της Πατριδας.

    • blackunder avatar
      blackunder @ ΧΥ 30/07/2014 11:49:08

      Πεσ' τα ρε φίλε. Αυτό με τις εισφορές των ΔΥ δεν αντέχεται να το ακούω...ακου "πληρώνουν εισφορές οι ΔΥ"...

  3. Ισόνομος πολίτης avatar
    Ισόνομος πολίτης 30/07/2014 08:38:45

    Περίεργο! Στρατιωτικός και χρυσαυγίτης (χα…χα…χα)! Μα καλά εκεί στο Στρατό δεν έχουν κάνει ποτέ καμιά "μνεία" περί φασισμού και νεοναζιστικών μεθοδεύσεων που στοχεύουν στον στραγγαλισμό των δημοκρατικών μας θεσμών? Λίγη ιστορική παιδεία βρε αδελφέ για τα χιλιάδες νεαρά ελληνόπουλα που έπεφταν μαχόμενα το 40, εκεί στα κακοτράχαλα βουνά της Αλβανίας για να μην περάσουν…..οι μαύρες ορδές του Μουσολίνι Τέλεια άγνοια από τους φρουρούς της Εδαφικής μας Ακεραιότητας για τους 250.000 νεκρούς από την πείνα στην Αθήνα και τον Πειραιά την περίοδο του 41 – 43!! Για την υφαρπαγή των αποθεμάτων χρυσού της Τράπεζας της Ελλάδας πλήρες σκοτάδι ε…ε…ε.. Για την βίαιη κλοπή όλων των εφοδίων διατροφής των Ελλήνων και την αποστολή τους στο ανατολικό μέτωπο? Τίποτε μούγκα! Ακόμη και σε μια βιομηχανία ποτών τότε, δύο απλοί ασήμαντοι εργάτες, πρόβαλαν τα στήθη τους για να μην πάρουν τα βαρέλια των αποσταγμάτων και του κονιάκ οι ναζί και τα στείλουν στο αν. μέτωπο. Βέβαια οι ναζί τους θέρισαν επί τόπου για το θράσος και την αντίσταση που προέβαλαν Καλά δεν έχει γίνει μάθημα στις Ένοπλες δυνάμεις αυτής της Χώρας ότι όταν τα πρακτοράκια της CIA και του West point κατέρρεαν με την επιστράτευση τον Ιούλιο του 1974, οι επίστρατοι όχι όπλα δεν είχανε παραλάβει οπλισμό και εφόδια, αλλά μερικοί τρέχανε να βρούνε για να πιούνε λίγο νεράκι δεξιά και αριστερά σε κατοικίες κοντά στα στρατόπεδα.(Βλέπεις την εποχή εκείνη δεν υπήρχανε τα σημερινά πλαστικά μπουκαλάκια). Επίσης ανοίγανε τις ξύλινες κάσες των όπλων Μ1 στις αποθήκες και αντί αυτών, βρίσκανε μέσα ξεσχισμένες φόρμες και λοιπά άλλα άχρηστα στρατιωτικά εξαρτήματα... Ένα χάος επικρατούσε, μία αποδιοργάνωση και στην ουσία είχε καταλυθεί κάθε έννοια οργανωμένου και έτοιμου για επιχειρήσεις Στρατεύματος τότε. Λίγους μήνες πριν δεν ήτανε τα ινδάλματα και οι μέντορες των σημερινών χρυσαυγιτών που κάνανε το γενικό κουμάντο με το κουμπούρι στο χέρι σαν οι απόλυτοι ντερβέναγες αυτού του Τόπου που ήτανε τότε? Μιλάμε πάντα για τους παλικαράδες της χούντας του 67 τρομάρα τους!!!! Όλα αυτά τα γράφω γιατί με πιάνει ένας κόμπος στο λαιμό, για τα δύσκολα που περνάνε όλοι οι έλληνες πολίτες σήμερα και μερικοί θέλουν να είναι στο απυρόβλητο, λησμονώντας προκλητικά τους ρόλους και τα υψηλά καθήκοντα με τα οποία έχουν επιφορτιστεί. Είναι καιρός να απομυθοποιηθεί αυτό το φασιστικό εγκληματικό έκτρωμα της Χ.Α και να πάψει επιτέλους, να αποτελεί αποκούμπι και λημέρι του κάθε ανόητου, απαίδευτου και νεόκοπου σημερινού δήθεν εθνικιστή....στρατιωτικού, αστυνομικού ή δεν ξέρω τι…

    • Mαρκος avatar
      Mαρκος @ Ισόνομος πολίτης 31/07/2014 15:15:19

      Πεστα αγαπητε,μιλανε και γραφουν λες και δεν εχουμε παει στρατο και δεν ξερουμε τι ειναι.Αν γινει πολεμος εγω και εσυ θα θα αντισταθουμε,οι αλλοι θα κανουν οτι και στην κατοχη.

  4. kostis avatar
    kostis 30/07/2014 08:45:25

    ξεχασες αγαπητε Φαηλε κατι φορους υπερ τριτων, πχ υπερ ταμειου εθνικης αμυνης, κ.α.. Μη χαιδευεις αυτια Φαηλε.. Θα μας παρουν με τις πετρες οι υπολοιποι...

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ kostis 30/07/2014 09:11:01

      Αυτά που ξέχασε: Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργούνται οι πιο κάτω κοινωνικοί πόροι των αντίστοιχων νομικών προ­σώπων, Δημοσίου, οργανισμών ή ειδικών λογαριασμών: 1. Τα έσοδα από κληρονομιές άκληρων πολιτικών υπαλλήλων που απεβίωσαν, που προβλέπονται από το ν.δ. 12.2-1.3.1923 και καταβάλλονται υπέρ του Μετοχι­κού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων. 2. Τα προβλεπόμενα από την παράγραφο 21 του άρ­θρου 14 του διατάγματος της 10ης Μαΐου - 20 Ιουλίου 1926 {ΦΕΚ 241 Α ) χρηματικά ποσά που εισπράττονται ως αντισηκώματα, πρόστιμα ή εξαγορά υπηρεσίας και καταβάλλονται υπέρ του Μετοχικού Ταμείου Στρατού. 3. Τα έσοδα από την εκποίηση κάθε είδους άχρηστου για το στρατό υλικού, λόγω φθοράς ή λόγω επίταξης που προβλέπονται από το π.δ.10.5/20.7.1926 αρ. 14 παρ. 20, α.ν.114/1936 άρθρο 2 και καταβάλλονται υπέρ του Μετοχικού Ταμείου Στρατού. 4. Τα έσοδα από την εκποίηση κάθε είδους χρήσιμου αλλά ακατάλληλου για το στρατό υλικού, καθώς και υλι­κού που δεν χρησιμοποιήθηκε, που προβλέπονται από το π.δ. 10.5/20.7.1926 αρθ.14 παρ. 20, α.ν.114/1936 άρθρο 2 και καταβάλλονται υπέρ του Μετοχικού Ταμείου Στρα­τού. 5. Ποσοστό 2% επί των πληρωμών που κάνουν οι Ενοπλες Δυνάμεις για προμήθειες, επισκευές, μετα­σκευές, κατασκευές εγκαταστάσεων, μισθώματα και ημερομίσθια του ν.δ. 398/1974 άρθρο 21 παρ. 6, 7 και κα­ταβάλλονται υπέρ του Ταμείου αλληλοβοήθειας στρα­τού ξηράς. 6. Η κράτηση 4% επί της αξίας των προμηθευόμενων πολεμικών ή υπηρετικών πλοίων ή σκαφών, είτε για ναυπήγηση είτε για αγορά που προβλέπονται από τον κ.ν. 5481/1932 άρθρο 44, παρ. α', α.ν. 2141/1939, α.ν. 437/1948 άρθρο 1 και καταβάλλονται υπέρ του Μετοχι­κού Ταμείου Ναυτικού. 7. Η Κράτηση 4% στο ποσό της αγοράς τορπιλών και λοιπών εκρηκτικών υλών υπέρ του Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού, nou γίνονται για την υπηρεσία του Πολεμικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος που προβλέπονται από τον κ.ν. 5481/1932 άρθρο 44 παρ. α', α.ν. 2141/1939, α.ν. 437/1948 άρθρο 1 και καταβάλλονται υπέρ του Με­τοχικού Ταμείου Ναυτικού. 8. Τα εισπραττόμενα από το Δημόσιο για το Πολεμικό Ναυτικό έσοδα και αντισηκώματα που προβλέπονται από τον κ.ν. 5481/1932 άρθρο 50, ν. 2740 άρθρο 10, ν. 5121 άρθρο 111, περί αεροπορίας ν. 5481 άρθρο 111 και καταβάλλονται υπέρ του Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού. 9. Τα αντισηκώματα των στρατευσίμων της αεροπορί­ας που προβλέπονται από τον α.ν.1447/1938, ν.δ. 3850/ 1958 άρθρα 86-89, περί στρατολογίας και καταβάλλο­νται υπέρ του Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού. 10. Η κράτηση 15% των αντισηκωμάτων και προστί­μων, με βάση την ισχύουσα στρατιωτική νομοθεσία που προβλέπονται από το ν.δ. 398/1974, ν. 788/1978 και κα­ταβάλλονται υπέρ του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Ναυτι­κού. 11. Η κράτηση 1% στις αποδοχές των στρατευσίμων που προβλέπονται από το ν.δ. 398/1974 και καταβάλλο­νται υπέρ του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Ναυτικού. 12. Η κράτηση στο αντίτιμο της τροφοδοσίας των κλη­ρωτών και εφέδρων οπλιτών που αναχωρούν σε άδεια μικρής διάρκειας που προβλέπονται από το ν.δ. 398/ 1974 και καταβάλλονται υπέρ του Ταμείου Αλληλοβοή­θειας Ναυτικού. 13. Το ποσοστό μέχρι 20% στα καθαρά κέρδη των εκ­μεταλλεύσεων προσωπικού, που λειτουργούν εντός των στρατιωτικών χώρων, που καθορίζεται κάθε φορά με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Αμυνας (βάσει του προ­ϋπολογισμού 94 - 95 το ποσοστό είναι 3%) που προβλέ­πονται από το ν.δ. 398/1974 άρθ(»ο 21 παρ. 2 και κατα­βάλλονται υπέρ του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Στρατιωτι­κών Αεροπορίας. 14. Η κράτηση 15% από τα καθοριζόμενα, βάση της ισχύουσας Στρατολογικής Νομοθεσίας, αντισηκώματα και πρόστιμα που προβλέπονται από το ν.δ. 398/1974 άρ­θρο 21 παρ. 5 και καταβάλλονται υπέρ του Ταμείου Αλ- ληλοβοηθείας Στρατιωτικών Αεροπορίας. 15. Η κράτηση 1% στις αποδοχές των στρατευσίμων και καταβάλλονται υπέρ του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Στρατιωτικών Αεροπορίας, ν.δ. 398/1974. 16. Η κράτηση στο αντίτιμο της τροφοδοσίας των κλη­ρωτών και εφέδρων οπλιτών που αναχωρούν σε άδεια μικρής διάρκειας, που προβλέπονται από το ν.δ 398/1974 και καταβάλλονται υπέρ του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Στρατιωτικών Αεροπορίας. 17. Τα ποσά των παραγραφέντων μισθών απόντων οπλιτών που προβλέπονται από το ν.δ. 398/1974 και κα­ταβάλλονται υπέρ του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Στρα­τιωτικών Αεροπορίας. 18. Η κράτηση 4% επί της συνολικής δαπάνης που κά­νει το Δημόσιο, το Ταμείο Αμυνας Αεροπορίας ή το Μ.Τ.Α., για προμήθειες, επιχορηγήσεις και άλλες υπηρε­σίες, που προβλέπονται από τον α.ν. 1988/1939 άρθρο 4 παρ.11, α.ν. 2141/1939 και καταβάλλονται υπέρ του Με­τοχικού Ταμείου Αεροπορίας. 19. Το προϊόν από την εκποίηση άχρηστων και εύχρη­στων, αλλά ακατάλληλων υλικών και εφοδίων, που ανή­κουν στο Υπουργείο Αεροπορίας και στις υπαγόμενες σε αυτό υπηρεσίες, με εξαίρεση τις διατάξεις του α.ν. 1077/1938 περί «τρόπου εκποιήσεως παλαιότερου υλι­κού», που προβλέπονται από τον α.ν. 1988/1939 άρθρο 4 παρ.13, ν. 1678/1944 άρθρο 4 και καταβάλλονται υπέρ του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας. Διαβάστε περισσότερα: http://www.hpaccount.com

      • kostis avatar
        kostis @ Jimakos 30/07/2014 10:29:20

        συγχαρητηρια. Ομολογω πως δεν τα ηξερα ολα αυτα, ασχετο αν τα υποψιαζομουν.. Η παρεμβαση σου ηταν απολυτα επιτυχημενη. Ας μας απαντησουν λοιπον οι ενστολοι και οι υποστηρικτες των που πηγαν αυτα τα λεφτα των φορολογουμενων κοροιδων.. Ευχαριστω..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kostis 30/07/2014 09:32:22

      Τί σχέση έχουν αυτά που γράφεις με τα εφάπαξ των στελεχών;Δεν υπάρχει κανένας φόρος υπέρ τρίτων που να πηγαίνει στους ειδικούς λογαριασμούς. Με τις πέτρες μας έχουν πάρει οι στρατιωτικοί και όταν έρθει η ώρα της κάλπης περίμενε να μας ψηφίσουν εξωγήϊνοι.

      • kostis avatar
        kostis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/07/2014 10:31:32

        ειδαμε πολυ καλα τι ψηφισαν οι στρατιωτικοι στις τελευταιες εκλογες.. Δυο αποστρατους εβγαλε οι χρυση αυγουλα..

        • βαγγέλας avatar
          βαγγέλας @ kostis 31/07/2014 11:48:40

          ...και τις κόρες τους επίσης...

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/07/2014 11:11:20

        Τι σχέση εχουν; Ας παρουμε το ένα απο τα τρία ταμεία που δίνουν τα εφάπαξ, το ΕΛΟΑΝ Ειδικός Λογαριασμός Αλληλοβοηθείας Ναυτικού. Αντιγράφω από το site του Μετοχικου Ταμείου Ναυτικού: Τα έσοδα του Ταμείου προέρχονται από τις ακόλουθες πηγές: Τις εισφορές των μετόχων (μέσος όρος τελευταίας 5ετίας το 64% περίπου του συνόλου των εσόδων). Τους κοινωνικούς πόρους (μέσος όρος τελευταίας 5ετίας το 30% περίπου του συνόλου των εσόδων). Την εκμετάλλευση της κινητής περιουσίας (μέσος όρος τελευταίας 5ετίας το 6% περίπου του συνόλου των εσόδων). Η περιουσία του Ε.ΛΟ.Α.Ν. αποτελείται μόνο από τα εκάστοτε διαθέσιμα του, το ύψος των οποίων τα τελευταία έτη κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα κυρίως λόγω του μεγάλου αριθμού αποστρατειών μετόχων Π.Ν. - Λ.Σ. Είναι αξιοσημείωτο το πόσο κυνικά μας λέτε οτι σας ενδιαφέρουν οι ψήφοι μόνο των στρατιωτικων, οπότε καλά κάνετε και δεν "ξέρετε" για τα παραπάνω.

    • Aegean Light avatar
      Aegean Light @ kostis 30/07/2014 09:37:48

      Αυτό δε περίμενα να το ακούσω ... ο Κρανιδιώτης λαϊκιστής. Όσο και αν σε πολλά διαφωνώ μαζί του ο άνθρωπος λέει το αυτονόητο. Υπάρχει δικαστική απόφαση που πρέπει να εφαρμοστεί. Οι σαχλαμάρες του Χαρδούβελη ότι οι δικαστικοί δεν χαράσσουν οικονομική πολιτική είναι τελείως παραπλανητική διότι θα έπρεπε να του πει κάποιος ότι για τη τήρηση του Συντάγματος και των νόμων υπεύθυνη είναι η δικαστική εξουσία. Ας πρόσεχε ο Στουρνάρας τι νομοσχέδια ,κατ' εντολήν της τρόικας, έφερνε προς ψήφιση ώστε να μην αναγκάζει τους δικαστές να τα «βγάζουν» παράνομα και αντισυνταγματικά. Όσο για την τελευταία σου πρόταση kostis ... «καλομελέτα και έρχεται!»

      • kostis avatar
        kostis @ Aegean Light 30/07/2014 10:35:13

        εσυ που εχεις λεφτα αφαγωτα πληρωσε.. Εμενα δεν με περισσευουν.. Μου τα πηραν με την φορολογια..

  5. Jimakos avatar
    Jimakos 30/07/2014 08:59:09

    "Τις σοβαρότερες συνέπειες από την απώλεια των κοινωνικών τους πόρων (από 1ης.1.2015) θα έχουν οι ασφαλιστικοί φορείς των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα (ΤΑΠΙΤ), στο ΕΤΕΑΜ (επικουρικό ΙΚΑ), στο ΤΠΔΥ (πρόνοιας δημοσίων υπαλλήλων), στο ΤΕΑΔΥ, στο ΤΕΑΠΟΚΑ, στο ΝΑΤ, καθώς επίσης και στο Ταμείο των εργαζομένων στις ασφαλιστικές εταιρείες όπου απουσιάζει εργοδοτική εισφορά." Αυτοί δεν σας πειράζει αν πάνε στη Χρυσή Αυγή κ. Κρανιδιώτη; Κάνατε καμία αναλογιστική μελέτη και βγάλατε το συμπέρασμα οτι δεν υπάρχει πρόβλημα με τα ταμεία των στρατιωτικων;

  6. κοινός νούς avatar
    κοινός νούς 30/07/2014 09:06:30

    Γιατί μόνο τους στρατιωτικούς ? Και τους βιοτέχνες και τους επαγγελματίες και τους επιστήμονες και τους ιδιοκτήτες και τους ασχολούμενους με την οικοδομή . Δημοσίους υπαλλήλους , ραντιέρηδες , τραπεζίτες ακόμη και τους νταβατζήδες του πασοκ , δεν τους ενόχλησε κανένας . Οσο γιά τις ιστορικές αναφορές , πέραν των γνωστών ενοχών της δικτατορίας του 67 και πέραν της εμφάνισης της συντριπτικής πλειοψηφίας των νεοελλήνων ως αντιστασιακών μετά το 1974 , ας θυμηθούμε ότι στην Αλβανία πολεμούσαν οι παππούδες μας , επειδή το ΟΧΙ το είπε ο Μεταξάς . Τον οποίο δεν τον έλεγες και κοινοβουλευτικό πρωθυπουργό . Γενικότερα , προκειμένου να ξορκίζουμε το κακό , είναι καλύτερα να εξαφανίζουμε τις αιτίες που το δημιουργούν , το συντηρούν και το μεγαλώνουν .

  7. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 30/07/2014 09:21:15

    φαήλε, μόνο μεταρρύθμιση δεν είναι. απορρύθμιση είναι. όσο θα αισθάνονται πως μπορούν να "αφαιρούν" πραγματικά χρήματα για να καλύψουν φούσκες που οι ίδιοι δημιούργησαν και όσο μένουν ατιμώρητοι, θα συνεχίσουν τα ίδια. διότι η παραμονή στην εξουσία και στα προνόμια αποτελούν τον μόνο σκοπό. Ασχέτως τι πιστεύει ο Α. Σαμαράς και 3 άλλοι έντιμοι. Το σύστημα είναι σαπισμένο και δεν διορθώνεται. και η σήψη έχει επεκταθεί σε όλη την κοινωνία.

    • Δήμητρα avatar
      Δήμητρα @ Νίκος Αργεάδης 30/07/2014 15:54:51

      Επιτρέψτε μου να συμφωνήσω. Το σάπιο πολιτικό σύστημα στο σύνολό του και με πολύ λίγες εξαιρέσεις...,δημιούργησε εκπαίδευσε και υποστήριξε μία γενιά ( με κύριο αρωγό, κυρίως, την μορφωτική ανεπάρκειά της) στη ρεμούλας, στην απάτης και κυρίως στην τεμπελιά. Δυστυχώς, αυτή η γενιά έχει και την σπορά της.....και είναι μία γενιά χωρίς αξίες και ιδανικά και χωρίς όρια......και θέλει να καρπωθεί ότι δεν της ανήκει και κυρίως αυτά, για τα οποία δεν έχει κοπιάσει (άγνωστη λέξη στους της πλατείας Κολωνακίου, Χίλτον αλλά και στα καφέ της γειτονιάς .....). Η κρίση είναι "ηθική" και ξεκινά από τους "ανήθικους πτυχιούχους και μη , άνευ ορίων ......".

  8. George N avatar
    George N 30/07/2014 09:32:06

    Όλα μαζί δεν είναι δυνατόν να ισχύουν! ΚΑΙ μόνο δικούς τους πόρους ΚΑΙ να είναι νοικοκυρεμένα ΚΑΙ να φάνε μείωση λόγω συντελεστή βιωσιμότητας. Το να μας πουν ότι λόγω φύσης επαγγέλματος πρέπει να βάλουμε κάτι τις οι υπόλοιποι, συζητήσιμο και ίσως και σωστό. Στα ίσα όμως όπως ταιριάζει σε αξιωματικούς.

  9. Seagull avatar
    Seagull 30/07/2014 09:41:31

    Απορώ γιατί κάθονται ακόμη οι ένστολοι με σταυρωμένα χέρια, ας κάνουν ένα ντου να τελειώνουμε, έτσι κι αλλιώς τελειωμένοι είμαστε όλοι, χάρη θα τους χρωστάει η πλειοψηφία του ελληνικού λαού. Τι φοβούνται μη τυχόν και καταργηθεί η δημοκρατία του Παπούλια & του Βενιζέλου?

    • Ισόνομος πολίτης avatar
      Ισόνομος πολίτης @ Seagull 30/07/2014 10:00:53

      "Προσωποποιείς" επικινδυνα βλέπω το πολίτευμα της Χώρας....και δίνεις και λύσεις.... Έτσι φαίνεται πως σε έχουνε μάθει παιδιόθεν..... ή σε καθοδηγούν εκεί... (εννοώ στα γνωστά στέκια...)

      • Seagull avatar
        Seagull @ Ισόνομος πολίτης 30/07/2014 10:38:23

        Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις. Αλλά πως να το κάνουμε, έτσι είναι τα " στέκια", από στέκι σε στέκι υπάρχουν διαφορές!

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Seagull 30/07/2014 10:01:31

      Έλα ντε; Να ορίζουν και μόνοι τους τη μισθοδοσία, να μην χρειάζονται και δικαστες!

      • Seagull avatar
        Seagull @ Jimakos 30/07/2014 10:36:36

        Μην ανησυχείς δεν πρόκειται το σοβαρό πολιτικό μας σύστημα και διακυβέρνηση της χώρας να τους αφήσουν να ορίζουν την μισθοδοσία τους. Εξάλλου το πόσο σοβαροί είναι το έχουν αποδείξει και με τον έλεγχο της λίστας Λαγκάρντ για παράδειγμα. Εσοδα μηδέν!

        • Jimakos avatar
          Jimakos @ Seagull 30/07/2014 11:15:04

          Μας έχετε ζαλίσει με αυτη τη λίστα, μάθετε οτι τους ελέγχουν όλους όσους είναι σε αυτην κι έχουν βγάλει και αποτελέσματα. Ενημερωθειτε πρώτα και μετα σχολιάστε!

          • Tassos avatar
            Tassos @ Jimakos 30/07/2014 11:23:28

            Αν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί με ψεκασμένους ή χουντικούς, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.

          • κοινός νούς avatar
            κοινός νούς @ Tassos 30/07/2014 11:38:42

            Οσοι διαφωνούν με την ασκούμενη πολιτική είναι ψεκασμένοι η χουντικοί . Εύκολα θα μπορούσε λοιπόν να πεί κάποιος , ότι όσοι συμφωνούν είναι βολεμένοι κάπου και φοβούνται μην χάσουν το βόλεμα .

          • Seagull avatar
            Seagull @ Tassos 30/07/2014 11:40:47

            Οι χουντικοί φαίνονται από τον τρόπο γραφής τους και της επίθεσής τους εναντίον όλων, δεν χρειάζονται επεξηγήσεις το καταλάβαμε έγκαιρα.

          • Seagull avatar
            Seagull @ Jimakos 30/07/2014 11:39:26

            Τα θερμά μου συγχαρητήρια για τους ελέγχους! Οταν με το καλό θα αποδώσουν και κανένα ευρώ να μας ενημερώσετε να στείλουμε ανθοδέσμες και σοκολατάκια.

          • Jimakos avatar
            Jimakos @ Seagull 30/07/2014 12:17:18

            "ΣΔΟΕ: Πρόστιμα 215 εκατ. ευρώ στα πρώτα 500 ονόματα της λίστας Λαγκάρντ Ο διευθυντής της κεντρικής υπηρεσίας του ΣΔΟΕ Θεόδωρος Φλωράτος αποκάλυψε ότι από τα ονόματα της λίστας Λαγκάρντ που έχουν έως τώρα εκλεχθεί, όλοι έχουν υποπέσει σε φορολογικές παραβάσεις και τους έχουν υποβληθεί πρόστιμα ύψους 215 εκατομμυρίων ευρώ. Μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος σε 500 πρόσωπα από τα 2.062 της λίστας Λαγκάρντ ενώ οι έλεγχοι όσον αφορά και τα υπόλοιπα 1.562 ονόματα θα έχουν ολοκληρωθεί έως το Σεπτέμβριο, και τα αποτελέσματα των ελέγχων θα σταλούν στους οικονομικούς εισαγγελείς, οι οποίοι προΐστανται της έρευνας. Παράλληλα, όπως δήλωσε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ σε εξέλιξη βρίσκονται περισσότεροι από 20.000 έλεγχοι για τη λίστα Λαγκάρντ, τη λίστα Λιχνεστάιν και τη λίστα εμβασμάτων στο εξωτερικό.Σύμφωνα με τον κ. Φλωράτο τους τελευταίους μήνες έχουν καταλογιστεί από το ΣΔΟΕ ως πρόστιμα για φορολογικές παραβάσεις διακόσια-δεκαπέντε εκατομμύρια ευρώ." Ημερησία 6/6/2014Στο internet είναι τσαμπα, ουτε ανθοδεσμες ουτε σοκολατακια.

          • Ισόνομος πολίτης avatar
            Ισόνομος πολίτης @ Jimakos 30/07/2014 12:29:19

            Θα συμπληρώσω εδώ στο σχόλιο του καθόλα ενήμερου Jimakos και την παραπομπη "Παπακωνσταντίνου"......και με ότι αυτό φυσικά....συνεπάγεται.....

          • Seagull avatar
            Seagull @ Jimakos 30/07/2014 12:35:36

            Η επιμονή είναι καλό πράγμα δεν λέω, αλλά για να συνεννοηθούμε επιτέλους, μήπως να διαχωρίσουμε την επιβολή προστίμων και την αποστολή των φακέλλων των παραβατών στους οικονομικούς εισαγγελείς από την είσπραξη? Διότι απ΄αυτά που γράφετε βγαίνει το συμπέρασμα ότι οι ελεγχθέντες θα προσφύγουν στα δικαστήρια και ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι. Δεν θα έπρεπε τα πρόστιμα να είναι άμεσα εισπράξιμα? Επειδή το θέμα είναι ανεξάντλητο, δεν θα έπρεπε να έχετε αντίρρηση ότι ο κρατικός μηχανισμός έχει καθυστερήσει ανυπόφορα (γιατί?) και από το 2011 και το θέμα σέρνεται χωρίς αποτέλεσμα. Πάντως το κράτος πληρώνει σταθερά μισθούς στους κρατικούς υπαλλήλους, στις εντολές κολλάει λιγάκι & στις διαδικασίες (όταν πρόκειται για μεγαλόσχημους) ...

          • Jimakos avatar
            Jimakos @ Seagull 30/07/2014 12:44:01

            Το κράτος δεν εχει καθυστερήσει, είναι σε κατασταση αφασίας εδώ και δεκαετίες κι αν ήταν στοιχειωδώς οργανωμένο θα είχαμε και καλύτερα αποτελέσματα σε όλους τους τομείς. Επειδή εχουμε αυτη τη δημοκρατια που έχουμε, οι παραβάτες έχουν το δικαίωμα όλων των ένδικων μέσων.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Seagull 02/08/2014 19:58:08

            Θα φροντίσουν οι δικαστικοί για απόδοση δικαιοσύνης: Το νέο ανέκδοτο σε μία σειρά

  10. GregA avatar
    GregA 30/07/2014 09:53:54

    Εξαιρετικά σημαντικό θέμα, δεδομένης της κρισιμότητας των στιγμών που ζούμε με το σύνολο τη περιοχής μας να φλέγεται. Δεν είναι δυνατόν να απαιτούμε την απόλυτη αυτοθυσία από τον υπόλογο της άμυνας του έθνους, της πατρίδας, των ιερών και των οσίων μας την ώρα που αγωνιά για τη πληρωμή του ενοικίου του και για τις σπουδές των παιδιών του, λόγω μείωσης του εισοδήματός του. Την στιγμή που τα ρετάλια της κοινωνίας μας απολαμβάνουν τον ρέοντα καμπανίτη στη θέα της μουσάτης drag queen στη Μύκονο, έναντι χιλιάδων Ευρώ, εμείς ασχολούμαστε με την μέθοδο υφαρπαγής των δικαιότερων αμοιβών που πληρώνει το κράτος. Από την έναρξη των μνημονίων, μια πραγματική εθνική κυβέρνηση έπρεπε να εξαιρέσει το σύνολο των αμυντικών δαπανών από οποιαδήποτε συμφωνία. Με τα εκατομμύρια των μεταναστών να αλωνίζουν τη χώρα και να ετοιμάζονται για τζιχάντ ή ό,τι άλλο σκαρφισθούν οι εκ Κατάρ "επενδυτές" δεν είναι δυνατόν να καταλήξουμε με ένοπλες δυνάμεις με ρημαγμένο ηθικό λόγω απόλυτη ένδειας. Ας προχωρήσουμε σε οργάνωση δυναμικού στρατεύματος παραδειγματιζόμενοι από το Ισραήλ - με μόνιμη εφεδρεία χωρίς εξαιρέσεις και αναβολές 25ετούς διάρκειας - και όχι από την Ολλανδία και το Βέλγιο, ή μάλλον το Λουξεμβούργο, όπως θα επιθυμούσε ο αντιπρόεδρος. Οι καιροί ου μενετοί και η δημοσιονομική πειθαρχία δεν είναι η έμπνευση για τον Έλληνα. Ας κρατήσουμε ψηλά τη σημαία των ιδανικών μας για να μείνει η Ελλάδα μας στον χάρτη.

    • Seagull avatar
      Seagull @ GregA 30/07/2014 11:46:00

      Τι να τον κάνουμε τον στρατό, την αστυνομία, το λιμενικό, τζάμπα λεφτά. Το resort που λέγεται Ελλάδα πλέον έχει υψηλούς προστάτες και δεν χρειάζεται να ξοδεύει για να προστατέψει τα σύνορά του. Εξάλλου βρε αδερφέ ας κάνουν και μιά δεύτερη δουλειά αυτοί οι ένστολοι, τόσα γκαρσόνια χρειαζόμαστε!!

      • GregA avatar
        GregA @ Seagull 30/07/2014 12:19:36

        Σωστά, εξάλλου οι νεώτεροι είναι και ευσταλείς, ευπαρουσίαστοι και τα ξεχαρβαλωμένα Γερμανοαγγλοειδή (ανεξαρτήτως φύλλου) θα το αντιμετωπίσουν σαν κίνηση αύξησης του τουριστικού ρεύματος.

  11. Παναγιώτης Ν. avatar
    Παναγιώτης Ν. 30/07/2014 09:55:27

    Είναι απλό το ζήτημα: θέλουν να βάλουν χέρι στις περιουσίες των ταμείων με σκοπό να τις μεταβιβάσουν στο ΤΑΙΠΕΔ και να τις πουλήσουν. Π.χ. το κτίριο του ATTICA που ανήκει στο ΜΤΣ είναι ένα λαβράκι για όποιον το πάρει. Κατά τα άλλα, τις Ένοπλες Δυνάμεις τις έχουν διαλύσει σε ότι αφορά το ηθικό. Τώρα οι χαρτογιακάδες χτυπάνε και στο φρόνημα. Αυτό η Ελλάδα θα το πληρώσει.

    • Σενετάκης Εμμανουήλ avatar
      Σενετάκης Εμμανουήλ @ Παναγιώτης Ν. 30/07/2014 11:54:34

      κύριε Κρανιδιώτη πρέπει να το παραδεχθείται , ατυχήσατε σήμερα. Οι παρεμβάσεις του jimakoy ήταν αποστομωτικές αν και πολύ γνωστές. Μήπως πρέπει να σας θυμίσω την ιστορία του Μετοχικού Ταμείου Στρατού και της Γενικής Τράπεζας με το σκάνδαλο πώλησης της επί Τσοχατζόπουλου που ο μεν Ακης έκανε γάμο στο Παρίσι αλλά οι εργαζόμενοι στην Τράπεζα έχασαν το Ταμείο Αλληλοβοηθείας τους και σήμερα δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα. Ποιός διοικεί το ταμείο αυτό . Μα οι στατηγοί των "52" χρονών συνταξιούχοι. Να πούμε για το άλλο σκάνδαλο στο Αττικα ?? . Αυτά φθάνουν για σήμερα. Αλήθεια όμως κύριε Κρανιδιώτη τη σόϊ ισονομία είναι αυτή όταν σε σπουδάζει το κράτος και βγαίνεις στην σύνταξη στα 52. Εγώ δηλαδή είμαι δεύτερης κατηγορίας πολίτης που πρέπει να εξαγοράσω τις σπουδές μου και να δουλεύω μέχρι τα 67 ??? Και τι πάει να πεί ειδικά μισθολόγια κύριε Κρανιδιώτη. Εγώ δηλαδή σαν έφεδρος αξιωματικός δεν προσέφερα στην πατρίδα. Οι πρόγονοι μου που πολέμησαν για την πατρίδα και άλλοι σκοτώθηκαν και άλλοι σακατεύθηκαν δεν πρόσφεραν στην πατρίδα και χωρίς συντάξεις ειδικές ??? Η διασύνδεση του προβλήματος των στρατιωτικών με την Χ.Α. είναι τεράστιο λάθος. Εάν το πάμε έτσι δεν πρόκειται να φθιάξουμε τίποτα. Αραγε γιατί στούς 3 ευρωβουλευτές της Χ.Α. οι 2 είναι στρατηγοί. Μη μου πείτε ότι φταίνε οι περικοπές στους μισθούς τους.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Σενετάκης Εμμανουήλ 30/07/2014 18:29:22

        Σωστά. Δηλαδή και οι διπλωματικοί υπάλληλοι του Υπεξ, του Τουρισμού, του Τύπου στις διάφορες πρεσβείες μας, οι οποίοι δίνουν μάχη για τα εθνικά μας συμφέροντα, από την ώρα που θα βγούν έξω, με χρήματα που τους αποδίδονται με χίλια ζόρια μετά από δύο τρεις μήνες της μετάβασής τους, με πετσοκομμένες αποδοχές για πόστα όπως Τόκιο, Παρίσι, Γενεύη και τώρα πλέον φορολογημένες κατά το ήμισυ, δεν πρέπει να εξαιρεθούν; Τί νομίζετε κ. Κρανιδιώτη, ότι στις περισσότερες πρεσβείες μας σε "ευαίσθητες" περιοχές για τα εθνικά μας θέματα, το διπλωματικό προσωπικό δεν δίνει τις δικές του μάχες -χωρίς υπερωρίες- από το πρωϊ και ίσως ίσως μέχρι αργά το βράδυ; Το δε πολύ ανθηρό επικουρικό ταμείο τους αναγκαστικά συνενώθηκε με τα προβληματικά λεγόμενα ταμεία και απώλεσε τα τρία τέταρτα της δύναμής του. Τί να πούμε τότε; Οτι μόνον οι ένστολοι θα πρέπει να έχουν "ηθικόν ακμαιότατον" συναρτόμενο με τα χρήματα και όχι και ο διπλωμάτης που έχει ν΄αντιμετωπίσει θηρία της διεθνούς πολιτικής σκηνής και δεν έχει να προσφέρει ένα γεύμα (δικαιολογούνται μόνον στον επικεφαλής, αντε και με τη συναίνεσή του και την παραίτησή του από άλλο γεύμα και στον δεύτερο στην ιεραρχία) σ΄έναν ομόλογό του προκειμένου να προωθήσει τα εθνικά θέματα; Το έζησα προσωπικά το θέμα και θυσίασα ένα μέρος της αποζημίωσής μου στην αλλοδαπή για να μπορέσω να κάνω -αξιοπρεπώς- την δουλειά για την οποία με είχε στείλει η πατρίδα στο εξωτερικό. Ετσι, θα πρέπει κι αυτός ο κλάδος να εξαιρεθεί, και ενδεχομένως κι άλλος κλάδος με διάφορες δικαιολογίες κλπ.κλπ.κλπ. Ολοι μας υποφέρουμε κύριε Κρανιδιώτη. Και οι ένστολοι θα πρέπει το ίδιο. Εξάλλου, ο γέροντάς μου μου λέει χαμογελώντας ότι ο θάνατος μετά πολλών ουκ έστι θάνατος. Κι αυτό θα πρέπει να το γνωρίζουν καλά οι στρατιωτικοί.

        • airman avatar
          airman @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 30/07/2014 18:56:55

          Προφανώς στο Υπουργείο Εξωτερικών, ως αρμόδιο και υπεύθυνο για τη διπλωματική εκπροσώπιση της χώρας, γνωρίζουν τη σημασία του αξιόμαχου των Ενόπλων της Δυνάμεων. Όπως επίσης είναι σε θέση να αντιληφθούν ότι αυτό είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το ηθικό των στελεχών τους, το οποίο συναρτάται άμεσα με την εκπαίδευση, την ετοιμότητα αντίδρασης, την αξιοπρεπή επιβίωση και την αναγνώριση - ηθική και έμπρακτη - του ρόλου τους. Η Εθνική Άμυνα αποτελεί πυλώνα για την άσκηση εξωτερικής πολιτικής, όσο κι αν αυτό "ξινίζει" κάποιους.

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ airman 31/07/2014 14:56:09

            Δεν εναντιώνομαι ως προς αυτό που λέτε. Αλλά η Εθνική Αμυνα χωρίς τη διπλωματία είναι , με ένα πόδι. Εν πάσει περιπτώσει, αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι αυτή η περίοδος που περνάμε σαν κράτος είναι από τις πιο δύσκολες μετά τον πόλεμο. Οπότε θα πρέπει όλοι να συνεισφέρουμε και των ενόπλων δυνάμεων συμπεριλαμβανομένων και πάντων και πασών. Εξάλλου, οι πατεράδες μας που μεγαλούργησαν στην πρώτη γραμμή στην Αλβανία το 1940, δεν είχαν πληρωθεί για το "αξιόμαχόν" τους. Είχαν ψυχή . Ελληνική ψυχήν και ηθικόν ακμαιότατον, χωρίς να το θέσουν -αυτό το τελευταίο- σε μια διαδικασία πάρε-δώσε.

          • airman avatar
            airman @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 31/07/2014 17:31:42

            Οι απολαβές όλων των κρατικών υπαλλήλων και των στρατιωτικών που τοποθετούνται σε θέσεις εξωτερικού έχουν μειωθεί. Όσοι δηλώνουν επιθυμία τοποθέτησης σε θέση εξωτερικού το γνωρίζουν και δεν γνωρίζω περίπτωση κάποιου που τον "έσυραν" στο εξωτερικό. Μόνο στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων κλήθηκαν να υπηρετήσουν σε ειρηνευτικές αποστολές χωρίς να το επιθυμούν όταν όσοι είχαν δηλώσει επιθυμία δεν αρκούσαν.Ειρηνευτικές αποστολές στις οποίες κρίθηκε σκόπιμο από το Υπουργείο Εξωτερικών να συμμετάσχει η χώρα μας με σκοπό την "επίδειξη σημαίας" στο πλαίσιο της εξωτερικής πολιτικής. Υ.Γ. Είχα την πεποίθηση ότι ο έρωτας περνάει από το στομάχι! Εάν στο ΥΠΕΞ μεταξύ άλλων έχουν ως στόχο να ερωτευθούν την Ελλάδα οι ξένοι διπλωμάτες/θηρία της διεθνούς πολιτικής σκηνής, τότε είμαστε σε καλό δρόμο!

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ airman 01/08/2014 07:09:01

            Κάνετε κάποιο λάθος. Στο Υπεξ θα πρέπει να βάλεις μέσον για να μην πας στο Ισλαμαμπάντ, γιατί ως νέος διπλωμάτης θα πρέπει οπωσδήποτε να υπηρετήσεις σε πρεσβεία. Αυτά που λέτε δεν ευσταθούν . Η ειρωνεία περί των γευμάτων που προσφέρουν τα στελέχη των διπλωματικών μας αποστολών στους ξενους ομολόγους τους, αποδεικνύει ότι δεν γνωρίζετε τί συμβαίνει στην πραγματικότητα. Εξάλλου, ο στρατιωτικος ακόλουθος των πρεσβειών μας νομίζετε ότι δεν κάνει κάτι τέτοιο; Προσωπικά δεν αμφισβήτησα ότι οι Ενοπλες Δυνάμεις αποτελούν έναν από τους ακλόνητους πυλώνες της εθνικής μας ακεραιότητας. Ομως αυτό που ήθελα να πω -και συγχωρέστε με- δεν το καταλάβατε, είναι ότι η επιχειρηματολογία του συγγραφέα του άρθρου περί της ιδιαίτερης μεταχείρισης των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων έναντι των λοιπών Ελλήνων που ματώνουν για να φέρουν εις πέρας την δουλειά που τους ανατέθηκε σε εθνικό επίπεδο (όπως π.χ. οι διπλωματικοί), είναι ελλιπής και ατυχής συνάμα.

          • airman avatar
            airman @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 02/08/2014 09:17:59

            Η ενσυνείδητη επιλογή να προσφέρει κάποιος στην πατρίδα σαφώς και συνεπάγεται ότι θα ακολουθήσει μια συγκεκριμένη πορεία πάνω-κάτω. Αυτό ισχύει τόσο για το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων όσο και για τους υπαλλήλους του ΥΠΕΞ που ακολουθούν το διπλωματικό κλάδο. Οι σχέσεις αβροφροσύνης μεταξύ των διπλωματικών αποστολών σαφώς και είναι σκόπιμες, αυτό που μετράει όμως είναι τα ισχυρά επιχειρήματα, το σθένος με το οποίο προβάλλονται και η αυτοπεποίθηση, η οποία σαφώς συναρτάται και με την ισχύ (οικονομική, αμυντική κλπ). Στις διεθνείς σχέσεις υπάρχουν μόνο συμφέροντα και οι φιλίες αφορούν κυρίως διαπροσωπικές/δημόσιες σχέσεις. Όσο για τους στρατιωτικούς ακόλουθους, δυστυχώς στις περισσότερες περιπτώσεις το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι δημόσιες σχέσεις δια γευμάτων και "ανταλλαγής δώρων", όπου συνήθως προσφέρουν - και πολύ καλά κάνουν - δείγματα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και παίρνουν κονκάρδες ή presse-papier. Για το ποσοστό εκείνων που "ματώνουν τη φανέλα" ας μη το ψάξουμε και πολύ! Συνεπώς πιστεύω ότι ο κοινός στόχος είναι αυτό που προέχει, στόχος ο οποίος εν προκειμένω σχετίζεται άμεσα με εθνικά ζητήματα και τον οποίο οφείλουν στο σύνολό τους οι ταγμένοι προς τούτο κρατικοί υπάλληλοι να επιδιώκουν, παρά τις όποιες τυχόν διαφορετικές απόψεις, πικρίες (δικαιολογημένες συνήθως) ή και - θεμιτές ως ένα βαθμό - "ανταγωνιστικές" προσεγγίσεις.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Παναγιώτης Ν. 30/07/2014 14:48:27

      Μέ αφορμή τήν τελευταία παράγραφο τού σχολίου τού Παναγιώτη Ν.: «Κατά τα άλλα, τις Ένοπλες Δυνάμεις τις έχουν διαλύσει σε ότι αφορά το ηθικό. Τώρα οι χαρτογιακάδες χτυπάνε και στο φρόνημα. Αυτό η Ελλάδα θα το πληρώσει.», θά ήθελα νά σχολιάσω τά ακόλουθα: - Συνεχώς γίνεται αναφορά στίς περικοπές τών ενστόλων καί στό καταρρακωμένο ηθικό των, απόρροια τών περικοπών στίς διάφορες απολαβές των. Τό ίδιο βέβαια επιχείρημα (καταρρακωμένο ηθικό λόγω μειώσεων τών απολαβών τους) χρησιμοποιούν άπαντες οι «Δημόσιοι» (Δικαστές, εκπαιδευτικοί, γιατροί, πανεπιστημιακοί, κλητήρες, καθαριστές, κ.ο.κ.). Η απορία μου έγκειται στό γεγονός, άν τίς χρυσές εποχές μέ τίς καλές απολαβές - άρα λογικά καί μέ πολύ υψηλότερο φρόνημα - λειτουργούσαν πιό σωστά καί αποδοτικά. - Βαρέθηκα νά ακούω τήν επιχειρηματολογία ότι όλοι οι «Δημόσιοι» ασκούν «λειτούργημα» (επί πληρωμή φυσικά) καί ότι οι «ελεεινοί» μισθοί τους ήταν απόρροια τής ανάγκης πού ένιωθαν γιά «προσφορά» στό κοινωνικό σύνολο καί ποτέ -ουδέποτε, ούτε στό παρελθόν- αντικατόπριζε στό ελάχιστο τόν «πραγματικό» τους κόπο. - Θεωρείται περίπου ώς αυτονόητο ότι η όποια υλικοτεχνική υποδομή, επενδύσεις ή καί περιουσία επιμέρους κρατικών μονοπωλίων είναι ιδιοκτησία τών συγκεκριμένων «Δημοσίων» πού εκτρέφει μέ πρόσχημα τήν παραγωγή ή «προσφορά» ο κάθε κρατικός οργανισμός ή τομέας ( Όπως ξεδιάντροπα στίς διαδηλώσεις ακούγεται γιά τό ξεπούλημα τής δημόσιας περιουσίας καί πάντα εννοείται τής αποκλειστικά δικιάς μας πηγής καλοπέρασης ). - Όσον αφορά τούς ένστολους πού θά χύσουν τό αίμα τους γιά τήν προστασία τής πατρίδας «ξεχνιέται» έντεχνα ότι σέ πολεμική κρίση οι μή επαγγελματίες πολίτες θά σκοτωθούν επίσης, καμμιά σύνταξη δέν θά πάρει η οικογένειά τους (ώς πεσόντες) καί άν γλυτώσουν τόν θάνατο θά βρεθούν μπροστά στίς ρημαγμένες επιχειρήσεις τους, στήν ανεργία, σέ κατεστραμμένες οικογένειες καί σέ παγερές συζύγους, πού αναγκάστηκαν νά εκπορνευθούν γιά νά ταΐσουν τά παιδιά τους. Οι άγαμες όμως θυγατέρες τών επαγγελματιών στρατιωτικών καί οι σύζυγοί των θά έχουν τήν όποια κρατική πρόνοια. - Αυτή η έρμη εθνική άμυνα πόσους επαγγελματίες στρατιωτικούς καί μή έχει αποκαταστήσει μέχρι τρίτης γενεάς; Αλλά ξέχασα. Αυτό είναι η εξαίρεση. Στό Δημόσιο η αρπαχτή καί ο μισθός είναι ο κανόνας. Η ανταποδοτική εργασία η εξαίρεση. -Όσον αφορά τήν ανάρτηση τού κ. Κρανιδιώτη δέν μπορώ νά κρίνω άν είναι «συπαθητικά» φιλοένστολη ή αναφέρεται σέ όντως αδικίες. Ούτε τί παίρνουν οι ένστολοι ώς μισθό γνωρίζω, ούτε πόσο εφάπαξ ή σύνταξη. Αυτό πού ξέρω από παλαιότερους χρόνους είναι ότι καί στόν στρατό η ρεμούλα πήγαινε σύννεφο. Καί οι επαγγελματίες στρατιωτικοί «Δημόσιοι» ήταν καί θά είναι. Ο Jimakos έχει πολύ δίκηο στά σχόλιά του. Από τήν άλλη πλευρά τό καμπανάκι τού κ. Κρανιδιώτη στό κόμμα τής ΝΔ, ότι θά φύγουν οι ψήφοι τών ένστολων πρός τήν ΧΑ (λόγω περικοπών εφάπαξ καί άλλων τινών) μού θυμίζει τόν αιώνιο εκβιασμό κάθε ατόμου ή ομάδας πρός τό πολιτικό σύστημα. Πάρτα από όποιον θές καί δώστα σέ μένα. Αλλιώς!!! Αυτό δείχνει καί τήν αξιοπιστία τού πολιτικού μας συστήματος καί τήν ποιότητά του ώς κοινωνική καί εθνική αναγκαιότητα καί τήν πιθανή δυναμική του νά ξεπεράσει τά σημερινά προβλήματα καί νά μπορέσει νά εγγυηθεί τήν συνέχιση τού έθνους-κράτους μας. Δέν γίνεται μόνο μέ τόν βούρδουλα νά προσπαθείς νά ελέγξεις καί νά παγιοποιήσεις τά (όποια) προνόμια από τήν μιά μεριά καί τήν εξαθλίωση από τήν άλλη. Οι περισσότεροι υποστηρικτές τού Σαμαρά σάν φορέα τής λαΐκής Δεξιάς τόν πιστέψανε καί τόν στηρίξανε καί όχι ώς έναν ακόμα διαχειριστή τού «Δημόσιου» καί τού «ευρύτερου Δημοσιοτραφούς τέρατος» πού τό κράτος μας έχει δημιουργήσει.

  12. Chr avatar
    Chr 30/07/2014 13:29:21

    Λογικό δεν είναι να συμβαίνει αυτό ? Προσθέστε Συνταξιούχους + Ανεργους (πραγματικό μεγεθος >27%)+Υποαπασχολούμενους +Μετανάστες VS Οικονομικοί ενεργοί πολίτες .Αφού η παραγωγή καταρέει , οι επενδυσεις ουσιαστικά μειώνονται λόγω του αποπληθωρισμού και της ύφεσης . Ε ,είναι αδύνατον να έχεις και καλή άμυνα και ευχαριστημένους στρατιωτικούς . Λάθος για τα εθνικά συμφέροντα ,απολύτως λογικό σαν συνέπεια πολιτικής ,το οποίο αποδέχθηκαν οι πολίτες. Αργά ή γρήγορα θα συνέβαινε και το ξέραμε .... Η βουλγαρία δεν έχει αξιόμαχο στρατό ,έχουμε αρκετή ακόμη καθοδική πορεία για να την φτάσουμε. Τα υπόλοιπα είναι απλώς υποκρισίες..........

  13. Τί να λέμε avatar
    Τί να λέμε 30/07/2014 13:57:33

    Τόσα χρόνια οι στρατιωτικοί της χώρας ήταν γατούλες των κομαμιτκών μηχανισμών της μεταπολίτευσης. Δεν τσιμπάμε πια. Ας πάνε στη ΧΑ. Ποιός νοιάζεται πια; Όταν βγήκε ο Αντρέας το '81 τους έδωσε παχυλότατες αυξήσεις για να μη κανουν πραξικόπημα...ήταν καλά τότε; Όταν όλοι οι υπόλοιποι ΔΕΞΙΟΙ υποφέραμε; ήταν καλά τότε για ΟΛΟΥΣ ανεξαιρέτως τους στρατιωτικούς; Όσο αφορά τη ΧΑ; Η ΧΑ είναι φίλα προσκείμενη σε συγκεκριμένη χώρα: στη Ρωσία. Δεν αποτελεί Ελληνικό πατριωτικό κόμμα. Ας ζητήσουν και πολιτικό άσυλο στη Ρωσία του KGB-ίτη Πούτιν. Εφόσον λοιπόν δεχόμαστε το αξίωμα πως: ΧΑ=KGB (και οι κεραμιδόγατες το ξέρουν), τότε ένα πράγμα πρέπει να μας ανησυχεί: πως οι ένστολοι έχουν γίνει υποχείρια της KGB; Επίσης: το παραμυθάκι του στυλ: "αν δεν μου κάνεις το χατήρι θα φωνάξω το μπαμπούλα τη ΧΑ!" δεν πιάνει πια ρε μάγκες... ΥΓ. όπως έχω ξαναγράψει: στη ΣΣΕ και γάϊδαρος να μπει θα φτάσει στρατηγός...(δεν έχω πει εγώ..απόστρατος υποστράτηγος το έχει πει...από αυτούς που ΔΕΝ προσκυνούσαν όπως έκαναν αρκετοί γαλαζοπράσινοι στρατιωτικοί-γιουσουφάκια της μεταπολίτευσης....από αυτούς που πολέμησαν στο συμμοριτοπόλεμο στο Γράμμο...τότε στις εκκαθαριστικές επιχειρήσεις...)

    • sender avatar
      sender @ Τί να λέμε 31/07/2014 17:47:07

      Αν ισχύει αυτό που λέτε,τότε σύμφωνα με τους νόμους της λογικής,αν η ΧΑ πρόσκειται στην Ρωσία-KGB,στην Στάζι,που ως γνωστόν ήταν άμεσα συνδεδεμένη με την KGB,ήταν προσκείμενες όλες οι ακροαριστερές-''επαναστατικές''οργανώσεις.Αρα;εν γνώσει ή εν αγνοία τους,οι ακροαριστεροί και η ΧΑ[ακροδεξιοί]έχουν το ίδιο σημείο εκκίνησης-αφετηρίας,και κάνοντας κινήσεις και κινήματα αντιθέτου κατεύθυνσης συναντώνται στον στόχο τους.Απορρύθμιση,σύγχυση,αποσταθεροποίηση της χώρας που τους φιλοξενεί(προς όφελος τρίτων).Αν τα πράγματα είναι τόσο απλοϊκά,τότε τι πρέπει να είναι οι οπαδοί αυτών των ''πολιτικών''φορέων;

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ sender 01/08/2014 19:51:27

        Τί είναι οι οπαδοί των "πολιτικών" φορέων; Οπαδοί, όπως το είπες...δηλαδή ΚΟΡΟΪΔΑ...αριστερά και δεξιά...και επίσης το περιέγραψες πολύ καλά: "πολιτικοί" φορείς...όχι πολιτικοί φορείς...άρα την απάντηση την ήξερες βαθιά μέσα σου...με την κρίση όλοι γνωριστήκαμε καλύτερα...γνωρίσαμε επίσης την πλήρη κατάρρευση των ιδεολογιών...νέα πράγματα θα έρθουν....άνευ ιδεολογιών...

  14. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 30/07/2014 14:36:06

    Η Βουλγαρία είναι το κράτος που πρέπει να μοιάσουμε σαν χώρα.Ας δουν τι έπαθαν εκεί οι Ε.Δ. αλλά και οι υπόλοιποι κάτοικοι και θα καταλάβετε τι θα γίνει και εδώ.Όλα τα υπόλοιπα είναι για εσωτερικη κατανάλωση.Όσο πήγαινε ο Μπεγλίτης το στράτευμα άλλο τόσο το πάνε και τα αμούστακα της ΟΝΝΕΔ.

  15. μάρθα avatar
    μάρθα 30/07/2014 15:19:42

    όσο ασκείται πολιτική με κριτήριο τα ψηφαλάκια σωτηρία δεν υπάρχει αγαπητέ φαήλο! πρέπει να πάψει η λεγόμενη λαική δεξιά να είναι κακό αντίγραφο του λαικιστικου και πελατειακού παλαιού, ένδοξου πασοκ...προτάσεις θέλουμε, συγκεκριμένες και κοστολογημένες και όχι χάιδεμα στα αυτιά! Λγος ε.ε.

  16. Π.Κ. avatar
    Π.Κ. 30/07/2014 17:10:10

    Φαήλε Κρανιδιώτη έχεις πέσει και εσύ στη...παγίδα για τα ψηφαλάκια. Όλοι σας οι πολιτικοί βλέπεται όλες τις κοινωνικές τάξεις σαν ψήφους για υφαρπαγή για να συντηρείται το βρώμικο σύστημα που φτιάξατε στη μεταπολίτευση με τα γνωστά αποτελέσματα της κατάρρευσης της Χώρας με τη λεηλασία του δημόσιου χρήματος, την ατιμωρησία και την ΑΝΟΜΙΑ σε όλα τα επίπεδα που συνεχίζεται ως και σήμερα. Δεν θα μπω στο...τρυπάκι σας να βάζετε τις κοινωνικές τάξεις τη μία απέναντι στην άλλη για τούς δικούς λόγους, άλλωστε η ευθύνη είναι αποκλειστικά δικιά σας και του συναφιού σας. Εσείς τα κομματάσκυλα φέρατε το χάος στη χώρα κοιτάζοντας πρώτα το κόμμα και τα ψηφαλάκια και μετά το Λαό και με τις πολιτικές σας δημιουργήσατε τη χρεοκοπία και τη ντροπή μιας χώρας. Ο χρόνος ομως είναι αμείλικτος και σας....αποβάλει όλους σιγά-σιγά μέχρι να βρεθούμε στο σημείο μηδέν που δεν είναι μακρυά....Δεν σας είδα να κλαψουρίζεται για τα 2 εκατομμύρια ανέργων του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ γιατί μάλλον είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού, και η στόχευσή σας είναι στούς εναπομείναντες πελάτες σας που χρόνια βολεύατε με ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ τη ψήφο. Σας έχουν πάρει χαμπάρι και οι πέτρες και είναι αργά για δάκρυα μια και το μέλλον όσων διέλυσαν μια χώρα θα είναι το ανάλογο. Όπως έχει γράψει ένας φίλος απο παλαιά το πολιτικό σύστημα και τα στελέχη του είστε οι κουστουμαρισμένοι, μόνο που τα κουστούμια σας είναι ΚΕΝΑ. Υ.Γ. παρακαλώ να το δημοσιεύσετε.

  17. Nik avatar
    Nik 30/07/2014 17:14:34

    Εξαιρετικά! Από όλα τα σχόλια που διάβασα βγαίνει ένα και μόνο αποτέλεσμα. Το απόλυτο success story των μνημονιακών κυβερνήσεων είναι η σαλαμοποίηση της κοινωνίας, ο απόλυτος κοινωνικός αυτοματισμός. Όλοι εναντίον όλων. Η απόλυτη διάλυση της κοινωνικής συνοχής, και φυσικά η απόλυτη επιτυχία ΟΛΩΝ των μνημονιακών μέτρων σε μια κοινωνία διαλυμένη από τα χαστούκια που τρώει χωρισμένη επίτηδες σε "ομάδες" κάθε μήνα, μια μια χωριστά. Εύγε αγαπητοί συμπολίτες. Είτε είστε ένστολοι,είτε δημόσιοι υπάλληλοι, είτε γιατροί, είτε ταξιτζήδες, είτε φορτηγατζήδες, είτε ναυτεργάτες, είτε φαρμακοποιοί, είτε ιδιωτικοί υπάλληλοι,είτε Δεητζήδες, είτε Οτετζήδες, είτε Οσετζήδες, είτε δημοτικοί υπάλληλοι,είτε δικαστικοί, είτε καθαρίστριες, είτε εργαζόμενοι της χαλυβουργικής, της ΛΑΡΚΟ, της βιομηχανίας ζάχαρης, της ΣΑΤΟ... κρατήστε ψηλά το φρόνιμα της αντιαπλότητας μεταξύ μας. Ζητοκραυγάστε κάθε φορά που το δρεπάνι των μνημονιακών μέτρων θα κοντύνει μια "αντίπαλη" κοινωνική ομάδα και βρείτε διακαιολογίες γιατί σωστά τους "κοντένει". Όμως μέσα σ αυτή την μέθη του κοινωνικού αυτοματισμού κάντε επιτέλους ΜΙΑ και ΜΟΝΗ σκέψη. Πόσες φορές μετά από τους πανηγυρισμούς μας αυτό το δρεπάνι σε λίγο καιρό δεν κόντυνε και μας τους ίδιους. Και επιτέλους δείτε κάτι που ίσως μας κάνει να ξαναγίνουμε κοινωνία ενωμένη. Ότι κάποιοι ενώθηκαν (ονόματα δεν λέω) την ύστατη στιγμή που ένοιωσαν πως κινδυνεύουν τα κεκτημένα τους και κυβερνούν χέρι-χέρι με τους αντιπάλους τους από το 2011 τον Νοέμβριο, φορτώνοντας στις πλάτες μας όλες τις αποτυχίες τους στην οικονομία της χώρας.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Nik 30/07/2014 18:56:05

      Έλα δικός μας είσαι κι εσυ! Όλα ητάν μία χαρά, μια κοινωνική συνοχή μούρλια και μετά ήρθαν οι εξωγήινοι και μας τα πήραν!

  18. Γιάννης avatar
    Γιάννης 30/07/2014 17:20:52

    Αυτοί οι άνθρωποι υποτίθεται πρέπει να ναι έτοιμοι να δώσουν και τη ζωή τους για την Ελλάδα αν χρειαστεί.Αν δε μπορούν να δώσουν ένα κομμάτι από το εφάπαξ τους όταν όλοι οι Έλληνες έχουν πληρώσει τη κρίση άστο.Έχω βαρεθεί να ακούω για κατηγορίες ανθρώπων σε αυτή τη χώρα πχ δικαστικοί που λόγω τις "ιερής αποστολής" τους πρέπει να μείνουν στην απ'έξω και να πληρώνουν γι αυτούς όλοι οι υπόλοιποι.Όσο για την 9μηνη θητεία που απειλεί το αξιόμαχο του στρατού απλά γελάω.Ο στρατός πλέον είναι μόνο σχολείο αγγαρείας και στέρησης ύπνου.Περνάς ένα ΣΠΕΝ και μια ειδικότητα που παίρνεις για τα μάτια του κόσμου και μετά μαζεύεις γόπες και πέτρες άντε και καμιά βολή μια φορά το μήνα.Όσο για τους φρούληδες των κομματικών νεολαίων είτε η θητεία είναι 9μηνη είτε 29μηνη στη παραμεθόριο του Πολεμικού Μουσείου θα υπηρετούν και θα χουν 300 μέρες άδεια.Οι άλλοι θα φάνε το αγγούρι.

  19. airman avatar
    airman 30/07/2014 18:40:54

    Η κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα στελέχη των ΕΔ, που αφορά πάνω απ' όλα στο αξιόμαχό τους, έχει άμεση σχέση με την πυραμίδα της ηγεσίας τους. Πόσοι πιστεύουν ότι η "ελίτ" των ΕΔ, που έχει παρελθόν και νομοτελειακά σύντομα θα αποτελεί παρελθόν, είναι σε θέση να προασπιστεί τα στελέχη τους; Και πόσοι αισιοδοξούν ότι η επερχόμενη "ελίτ" θα είναι εκείνη που θα μπορέσει να ορίσει ένα καλύτερο μέλλον; Με νοοτροπίες παρελθόντος δεν υπάρχει μέλλον!

  20. Tony avatar
    Tony 30/07/2014 18:53:20

    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΕΒΑΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟ ΦΑΗΛΟ "Η ζωή είναι πόλεμος. Η γη σου είναι φρούριο και χρέος σου η νίκη. Μη μιλάς, να σκέπτεσαι, να αγαπάς, να μην πονάς. Ένας είναι ο σκοπός σου: ο πόλεμος. Πολέμα για τα ιδανικά σου, για τα Ελληνικά ιδανικά του ανθρωπισμού. Πολέμα για τη Μεγάλη Ιδέα. Άνδρες που περπατούν στη ζωή ευθυτενείς και με γαλήνη, μαθημένοι να πονούν χωρίς να υποφέρουν, να νικούν χωρίς να θριαμβολογούν, να νικώνται χωρίς να μοιρολογούν. Αυτοί είναι οι πραγματικοί άνδρες, θεμέλια γενεών. Αυτοί είναι οι Ευέλπιδες, οι αυριανοί ηγήτορες του Έθνους.'' Αυτά είναι τα λόγια του Παύλου Μελά με τα οποία γαλουχηθήκαμε νέα παιδιά 18 ετών, ΟΤΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΑΤΕ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΛΕΥΑΖΑΤΕ ΟΤΑΝ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΒΡΑΔΥ ΜΠΑΙΝΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ. Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε από τις Στρατιωτικές Σχολές έτοιμοι να πεθάνουμε για την Ελλάδα! Και θα το κάναμε αν μας δινόταν η ευκαιρία! Και όταν ήρθε η στιγμή να αποφοιτήσουμε τα παρακάτω λόγια του αειμνήστου Κωνσταντίνου Τσάτσου προς τους νέους Αξιωματικούς χάρασαν την πορεία της πλειοψηφίας μας. "Όταν διάλεξες το επάγγελμα του Αξιωματικού, διάλεξες έναν αυστηρότατα επιστημονικό κλάδο. Πρέπει να θεωρείς τον εαυτόν σου επιστήμονα όσο ο γιατρός, ο αρχιτέκτων, ο πολιτικός μηχανικός. Και όσο προχωρούν οι επιστημονικές ανακαλύψεις, τόσο θα σε περισφίγγει η επιστήμη. Και αυτή απαιτεί συνεχή μελέτη, ανανέωση σπουδών και μετεκπαιδεύσεις αυστηρότατης μορφής. Όσο πιο πολύ προοδεύει η επιστήμη και όσο πιο ψηλά ανεβαίνεις στην κλίμακα της στρατιωτικής ιεραρχίας, τόσο πιο πολύ θα πρέπει να μελετάς. Και όταν πλησιάσεις την κορυφή, τότε θα χρειασθεί να εποπτεύεις πέρα από τους επιστημονικούς κλάδους, έναν ευρύτερο πνευματικό χώρο." Και αυτά κάνουμε χιλιάδες Αξιωματικοί. Κι εγώ ένας από αυτούς, που έχω ακόμα δύο πτυχία και τρεις ξένες γλώσσες, μελετώντας νύκτα διότι δεν έλειψα από τον εργασιακό μου χώρο ούτε μέρα. Και φτάσαμε στο 2014, μετά από περικοπές, ψεύτικες υποσχέσεις, απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς και ...... ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ τα προηγούμενα χρόνια στην Ελλάδα έγινε ένα party, στο οποίο όμως εμείς δεν είμασταν καλεσμένοι. Ούτε καν από έξω δεν περάσαμε. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗ ΜΑΣ ΣΥΓΧΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΝΟΜΕΚΛΑΤΟΥΡΑΣ. Και τώρα καλούμαστε να πληρώσουμε αυξημένο εισιτήριο για ένα θέαμα που δεν το γνωρίσαμε. Ίσως ορισμένοι να έχετε ακούσει από κάποιους ότι ο Αξιωματικός μπορεί ζήσει και με ένα κουλουράκι. Ναι είναι αλήθεια αυτό. Ο Αξιωματικός έχει εκπαιδευθεί να αντέχει και με ένα κουλουράκι και να φέρνει σε πέρας την αποστολή του. Η οικογένεια του όμως; Τι γίνεται με την οικογένειά του; Όλοι μπαίνοντας στις Στρατιωτικές Σχολές πιστεύαμε στο τρίπτυχο Πατρίδα - Θρησκεία - Οικογένεια. Αυτές οι τρεις ιδέες είναι αλληλένδετες και κανείς μα κανείς δε μπορεί να τις διαχωρίσει. Ο Παύλος Μελάς τον οποίο όλοι οι Αξιωματικοί θαυμάζουν, όταν έφυγε και θυσιάστηκε για την πατρίδα, είχε εξασφαλίσει το μέλλον των παιδιών του. Ήταν ήσυχος ότι ο Μιχάλης και η Ζωή θα ζούσαν μία ζωή, όχι πλούσια διότι όλη η περιουσία τους προσφέρθηκε στην Πατρίδα, αλλά τουλάχιστον ανεκτή. Κατάγομαι από φτωχή οικογένεια του Θεσσαλικού κάμπου. Ο πατέρας μου ξενοδοχοϋπάλληλος στο επάγγελμα, έχει τρεις γιους, οι δύο Αξιωματικοί των ΕΔ και ένας άνεργος δυστυχώς. Αυτός ο απλός αλλά έντιμος άνθρωπος μας μεγάλωσε με πολλές στερήσεις, αλλά και με αρχές. Ακόμα αντηχούν στα αυτιά μου τα λόγια του το βράδυ των Ιμίων, που υπηρετούσα στο Διδυμότειχο. Τον κάλεσα από ένα καρτοτηλέφωνο στις 12 το βράδυ, πριν να φύγουμε από το στρατόπεδο με προορισμό τον ποταμό, έτοιμοι για όλα, και αυτός ο πατέρας τα μόνα λόγια που είπε με σταθερή φωνή ήταν: "ΠΡΟΣΕΧΕ ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΑΣ". Αγαπητοί σχολιαστές σας τα γράφω όλα αυτά για να ξέρετε ποιοι είναι οι Αξιωματικοί και πως νιώθουν. Και τώρα σχετικά με τις μειώσεις. Ενδεικτικά σας αναφέρω, αγαπητοί σχολιαστές ότι από τα 19 ειδικά μισθολόγια ο βασικός μισθός του ανθυπολοχαγού βρίσκεται μία θέση πριν την χαμηλότερη. Ακόμα και ο νεοεισερχόμενος μουσικός σε κρατική ορχήστρα λαμβάνει βασικό μισθό 886 ευρώ, περισσότερα δηλαδή από τα 875 ευρώ του Ανθυπολοχαγού. Υπάλληλος του ΥΠΟΙΚ (εφοριακός) τεχνικής εκπαίδευσης με 1,5 έτη υπηρεσίας λαμβάνει μισθό 1170 ευρώ. Τα συμπεράσματα δικά σας..... Οι μειώσεις έχουν ξεπεράσει το 55% (μειώσεις βασικού μισθού, επιδομάτων, δώρων, κ.ά.) αν συνυπολογίσουμε τα εκτός έδρας τα οποία λαμβάναμε ως αμοιβή για την υπερωριακή απασχόληση και την εργασία πέραν του πενθημέρου. Αγαπητοί σχολιαστές δεν υπήρχε Αξιωματικός που κάθε απόγευμα ή το Σάββατο το πρωί δε βρισκόταν στο γραφείο ή τη Μονάδα του. Επίσης υπάρχουν αδικίες αδικαιολόγητες. Για παράδειγμα δεν είναι δυνατόν το πολιτικό προσωπικό του ΥΠΕΘΑ που είναι τοποθετημένο στις παραμεθόριες περιοχές (νησιά Αιγαίου, Ξάνθη και ανατολικότερα), οι οποίες σημειωτέον είναι οι μόνιμοι τόποι κατοικίας τους, να λαμβάνει το επίδομα παραμεθορίου (100 ευρώ), και ο στρατιωτικός όχι. Ο στρατιωτικός που όπως εγώ, η μεγάλη μου κόρη πάει στην Α γυμνασίου και έχει αλλάξει μέχρι τώρα 3 σχολεία. Και ας πάμε στους αποστράτους. Έχουν υποστεί τριπλές μειώσεις (μείωση λόγω της μείωσης των αντιστοίχων αμοιβών των ε.ε. Αξιωματικών, μείωση όπως οι συνταξιούχοι του δημοσίου και μείωση των μερισμάτων). Είναι δυνατόν αγαπητοί σχολιαστές Αρχηγός Στρατού μετά από 41 πραγματικά έτη υπηρεσίας να λαμβάνει 1430 ευρώ σύνταξη; Εσείς το κρίνετε σωστό; Και αν είναι ηθικό σε σχέση με τη σύνταξη του Προέδρου του Αρείου Πάγου, του Προέδρου του ΣτΕ, του Βουλευτή.... Προς Θεού, οι επίτιμοι Αρχηγοί των κλάδων των ΕΔ που αποφάσιζαν για τις τύχες 100000 ανδρών και γυναικών και να τους απαξιώνετε με αυτόν τον τρόπο; Αλλά για ποιον Πρόεδρο του Αρείου Πάγου λέμε; Εδώ συνταξιούχος φύλακας της αρχαιολογικής υπηρεσίας, απόφοιτος δημοτικού, με 33 έτη εργασίας και μετά τις μειώσεις λαμβάνει 1460 ευρώ σύνταξη. Το θυμικό των πλέον υπερήφανων Ελλήνων έχει κλονιστεί. Αυτών που είχαν αποφασίσει να δώσουν το αίμα τους για την πατρίδα και στενοχωριούνται που δεν τους αξίωσε τέτοια τιμή η Ελλάδα. Αυτά είναι λόγια που δεν τα λέει ένας τραπεζικός υπάλληλος, ένας καθηγητής, ένας ιατρός... Τα λένε και τα πιστεύουν μόνο οι Αξιωματικοί. Εγώ αγαπητοί σχολιαστές ακολουθώντας το παράδειγμα του Παύλου Μελά είμαι διατεθειμένος να μείνω στη θέση μου και να προσφέρω τα μέγιστα στην πατρίδα για όσο καιρό με χρειάζεται. Παρ' όλα αυτά κλονίζομαι. Ήδη αναγκάστηκα να σταματήσω τη δεύτερη ξένη γλώσσα που μάθαινε η κόρη μου, της άρεσαν τα ιταλικά. Αλλά με 1580 ευρώ, δεν μπορεί 5μελής οικογένεια να τα βγάλει πέρα. Μόνο η εφορία, χωρίς καμία απαλλαγή λόγω των τριών παιδιών, η ΔΕΗ και ο ΟΤΕ............. ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΤΟ ΦΑΗΛΟ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΩΝΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΛΙΓΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ...

    • Π.Κ. avatar
      Π.Κ. @ Tony 30/07/2014 22:12:15

      Μάλλον αγνοείς ότι τα δικά τους παιδιά τα βόλεψαν στις ΔΕΚΟ- ΟΤΑ-ΒΟΥΛΗ-ΝΠΙΔ-ΝΠΔΔ......Και το βασικότερο απο το 2010 έβγαλαν 860.000 κόπρους στη σύνταξη με δωρεάν πλασματικά χρόνια. Αυτούς τούς πληρώνεις αδρά γιατί ήταν κομματόσκυλα ενώ οι υπόλοιποι τα κορόιδα. Αν μπει εισαγγελέας στις ΔΕΚΟ και ......τα ψάξει οι περισσότεροι έχουν προσληφθεί με πλαστά χαρτιά αναπηρίας έναντι αδράς αμοιβής στα γνωστά πολιτικά γραφεία....ΜΗΝ ΤΑ ΣΚΑΛΙΖΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

    • ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ avatar
      ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ @ Tony 31/07/2014 09:11:11

      ....ΕΥΓΕ!!!!! Για τα αποθεματικά των μετοχικών ταμείων, που μπήκαν στο χρηματιστήριο, που έγιναν ομόλογα του Δημοσίου, λογοδότησε κανένας Διοικήτης ΜΤΑ/ΜΤΣ/ΜΤΝ...αυτοί είναι Στρατιωτικοί...η δε Ηγεσία των Ε.Δ;;;Παραιτήθηκε κανένας για λόγους ευθυξίας;;;;;...κιαυτοί τις ίδιες, με εμάς, σχολές τελειώσανε, στα ίδια ιδανικά έδωσαν όρκο,.....ΑΓΑΝΤΑ...οι ψήφοι μπορεί να μην πάνε στην Χ.Α....αλλά το ΓΟΥΔΙ ΕΡΧΕΤΕ!!!!!!!!

  21. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/07/2014 18:59:51

    Yπάρχει ένας πολύ απλός τρόπος για να μη μπορεί να μιλήσει κανένας. 1) Κατάργηση όλων των κοινωνικών πόρων. 2) Διατήρηση της αυτοτέλειας των ταμείων των στρατιωτικών. Ο συνδυασμός των δύο τελειώνει κάθε αμφισβήτηση. Εάν τα ταμεία τους είναι πιο νοικοκυρεμένα λόγω πειθαρχίας θα πρέπει να μπορούν να ζήσουν χωρίς τους πόρους που ανέφερε ο jimakos και βέβαια δεν είναι δίκαιο να τους πάρουν τυχόν αποθεματικά για να καλύψουν άλλα. Το θέμα της βιωσιμότητας όμως υπάρχει.Οι αναλογιστικές μελέτες είναι αριθμοί.Αντικειμενικοί αριθμοί που ένα στέλεχος Ενόπλων Δυνάμεων δεν μπορεί παρά να σέβεται.Εάν δεν υπάρξει ρήτρα βιωσιμότητας μην έλθουν μετά από λίγα χρόνια να πουν ότι δεν υπάρχουν λεφτά.

  22. roadrunner avatar
    roadrunner 30/07/2014 19:01:00

    Μπορώ να κατανοήσω ότι το αξιόμαχο των στρατιωτών μας, εξαρτάται από τις σημερινές και πραγματικές συνθήκες ζωής τους (άρα και τις οικονομικές απολαβές που οφείλουν να είναι αξιοπρεπείς, όσο υπηρετούν το στράτευμα). Δεν μπορώ να κατανοήσω, πώς συσχετίζεται το σημερινό αξιόμαχο των ενεργών στρατιωτών των ενόπλων δυνάμεων με το μελλοντικό εφάπαξ και τη μελλοντική σύνταξη που θα πάρουν ως συνταξιούχοι. Θα μπορούσατε να μας το εξηγήσετε κ. Κρανιδιώτη ;

    • airman avatar
      airman @ roadrunner 30/07/2014 19:26:43

      Ίσως με τον ίδιο τρόπο που σχετίζεται το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων σήμερα με αποφάσεις και επιλογές που έλαβαν κάποιοι πριν από 15-20 χρόνια;

  23. melissa avatar
    melissa 30/07/2014 19:49:55

    ..και όχι μόνο τους στρατιωτικούς.Σήμερα στην αγορά-είμαι από επαρχιακή πόλη-συζητούσαν για τα εκκαθαριστικά.Δεν μιλούσαν για παραλογισμό,έλλειψη επαφής με την κοινωνία,μνημόνια,στάση πληρωμών κλπ. Ολοι μιλούσαν για απύθμενο θράσος ,για ανεκδιήγητους,επικίνδυνους και ανήθικους κυβερνώντες. Ελεύθεροι επαγγελματίες , ανασφάλιστοι,που χρωστάνε σε ΟΑΕΕ τράπεζες,εφορία καλούνται να πληρώσουν φόρους από 4000 -7500 ευρώ. Οργή,πολύ μεγάλη οργή.

  24. Albert avatar
    Albert 30/07/2014 19:56:26

    Δηλαδή στο στρατό δεν τους μαθαίνουν ότι η Ελλάδα που υπηρετούν δεν είναι μια αόριστη ιδέα αλλά λέγεται "Ελληνική Δημοκρατία" και έχει Σύνταγμα? Λέτε δηλαδή ότι με λίγο οικονομικό ζόρι, οι επαγγελματίες στρατιώτες θα ψηφίσουν τους νοσταλγούς εκείνων που έσφαξαν τους παππούδες τους? Εαν είναι έτσι, τότε κάτι δεν γίνεται καλά στις στρατιωτικές σχολές.

    • Λάκης avatar
      Λάκης @ Albert 31/07/2014 09:34:16

      Όταν αναφέρεσαι σε "εκείνους που έσφαξαν τους παππούδες τους" ασφαλώς αναφέρεσαι στους εαμοκομμουνιστές... Μαζί σου.

      • βαγγέλας avatar
        βαγγέλας @ Λάκης 31/07/2014 11:15:59

        Το δικό μου τον παππού τον έσφαξε χιτλερικός ναζί, είχαν και γερμανούς στρατιώτες οι εαμοκομουνιστές; Ή εσείς δεν μάθατε ακόμα ήταν οι εχθροί της Ελλάδας στον Β παγκόσμιο πόλεμο;

      • Albert avatar
        Albert @ Λάκης 31/07/2014 16:11:54

        Όχι, εννοώ τους ναζί όπως και το ίδιο το άρθρο άλλωστε.

  25. ΕΝΤΙΜΟΣ ΕΦΕΔΡΟΣ avatar
    ΕΝΤΙΜΟΣ ΕΦΕΔΡΟΣ 30/07/2014 20:34:29

    κύριε Κρανιδιώτη είναι δυνατόν!!! Γράψατε ένα μακροσκελές αρθρο στο οποίο επαναλαμβάνετε πολλές φορές (για να το εμπεδώσουμε;;) ότι αν δεν καλοπληρωσουμε τους στρατιωτικούς θα ψηφίσουν (άρα είναι πρόθυμοι και να υπηρετήσουν) ενα ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ. Τρομάζω μόνο που το σκέφτομαι: αυτοί που υποτίθεται οτι θα έχυναν το αίμα τους για την ελευθερία τη δική μας και της πατρίδας, είναι πρόθυμοι να επιτρεψουν στους φασίστες να μας κυβερνήσουν μόνο και μόνο για να παρουν παραπάνω χρήματα. Δηλαδή είναι πρόθυμοι να ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ την ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ. και εσεις που (όπως και εγώ) υπηρετήσατε σαν έφεδρος Αξιωματικός, τους δικαιολογείτε και προτείνετε να υποκύψουμε στον ΕΚΒΙΑΣΜΟ τους αντί να απαιτήσουμε να πανε στο σπιτάκι τους (για να μην πω στο στρατοδικείο). Λυπάμαι πάρα πολύ για λογαριασμό σας κυριε Κρανιδιώτη και ελπίζω να ανασκευάσετε. ενας ΕΦΕΔΡΟΣ ΛΟΧΑΓΟΣ

    • - τυχάρπαστος - avatar
      - τυχάρπαστος - @ ΕΝΤΙΜΟΣ ΕΦΕΔΡΟΣ 30/07/2014 21:44:33

      ...αφού διαβαστεί το σχόλιο του "Tony", ελπίζω να ανακευαστεί το "καλοπληρώσουμε"...

      • ΕΝΤΙΜΟΣ ΕΦΕΔΡΟΣ avatar
        ΕΝΤΙΜΟΣ ΕΦΕΔΡΟΣ @ - τυχάρπαστος - 31/07/2014 06:46:06

        Επειδή δεν θέλετε -ως τυχάρπαστος- (ή δεν μπορείτε;) να καταλάβετε την ΟΥΣΙΑ του σχολίου μου, σας το "ανασκευάζω". Αν υπαρχουν Αξιωματικοί που είναι πρόθυμοι να ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ την Πατρίδα μας, ακόμα και αν δεν "καλοπληρωθούν" αφαιρώ την επιλογή "να πάνε σπιτάκι τους" και απαιτώ να περάσουν στρατοδικείο.

        • - τυχάρπαστος- avatar
          - τυχάρπαστος- @ ΕΝΤΙΜΟΣ ΕΦΕΔΡΟΣ 01/08/2014 22:11:08

          Ο όρος ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ εκτός από προβοκατόρικος, είναι και πολύ γενικού/απροσδιόριστου περιεχομένου... Για όσους στρατιωτικούς γνωρίζω μπορώ να πω μετά βεβαιότητας ότι δεν πωλούν την πατρίδα μας, τουλάχιστον με την δική μου έννοια του όρου*, (ενώ οι όποιες εξαιρέσεις μπορεί να υπάρχουν επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Προσοχή όμως: το ανωτέρω δεδομένο, δεν είναι ούτε δίκαιο, ούτε ηθικό να γίνεται αντικείμενο εκμετάλευσης από τους πολιτικούς με νομοθετήματα εις βάρους των. *ήτοι εκτελούν υπέρ το δέον τα καθήκοντα τους

  26. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 30/07/2014 22:12:17

    Ο συντάκτης του άρθρου στο ΣΚΑΙ 30/7/2014.
    http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=251280 Το καλύτερο σημείο κατά τη γνώμη μου το δίλεπτο μετά το 1:16:00.

  27. ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
    ΜΑΡΤΙΟΣ 30/07/2014 22:19:05

    Αλήθεια,μπορεί κανείς να διανοηθεί τις συνέπειες από μία από μηνών προγραμματισμένη γενική 48ωρη απεργία των ΕΔ; Ας απαντήσουμε πρώτα σ΄αυτό το- ευτυχώς υποθετικό-εφιαλτικό ερώτημα και ξανασυζητάμε.

  28. η Dimi avatar
    η Dimi 30/07/2014 22:40:33

    Φαήλο, ένα τεράστιο Respect!

  29. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 31/07/2014 06:38:33

    ....μάλιστα....αφού το φρόνημα και το αξιόμαχο εξαρτάται από το εφάπαξ και τη σύνταξη ....θα έχουμε τους καλύτερους αξιωματικούς του κόσμου....για στρατό και εφέδρους τι κάνουμε του μνημονίου τα χρόνια; ή εκεί υπάρχουν άλλα κριτήρια....εμπλοκής; ΥΓ Αλήθεια όλοι και όσοι από αυτούς τους ¨αξιόμαχους¨ ήταν σε επιτροπές διαγωνισμών και παρά λαβών των ¨διαγωνισμών¨ των τελευταίων δεκαετιών θα γυρίσουν πίσω τα ....εφάπαξ; ...γιατί ο κάθε ...λαδιάρης πχ πολιτικός θέλει και κάποια ....υποστηρικτική ιεραρχεια....
    ....είναι απαράδεκτο δε μνήμες και σύμβολα όπως ο Παύλος Μέλας να συνδέονται με το εφάπαξ ....για να μην θυμίσω τη ρήση του γέρου του Μωρια όταν του είπαν για σύνταξη. ....ας κοιτάξουν τον τόπο... Γιατί αν κάποιος συνδέει το φρόνημα και το καθήκον με το ....λουφέ τότε δεν μπορεί να έχει φούντα γαλανόλευκη στο σπαθί....

  30. Ισόνομος πολίτης avatar
    Ισόνομος πολίτης 31/07/2014 09:55:57

    Πήξαμε στους απόστρατους και τους εν ενεργεία "μαχητές" για τα ιερά και όσια της Πατρίδας.....(συγγνώμη του....εφάπαξ ήθελα να πω). Για τις 390.000 ελληνικές οικογένειες που δεν μπαίνει "σεντ" στο σπίτι, τι έχουνε να μας πούνε ο Φαήλος και όλοι αυτοί οι "αξιόμαχοι"? Η μαύρη κατάρα της ύφεσης και όλα τα δύσκολα που ενέσκηψαν τα τελευταία πέντε χρόνια στο Τόπο, πρέπει να τα περάσουμε όλοι μαζί "πατριώτες" μου!!!

  31. νικ avatar
    νικ 31/07/2014 10:24:49

    τα πελατακια μας κΦαηλε ? που ηταν οταν επεφταν οι μιζες ? που ηταν στα Ιμια ?

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ νικ 31/07/2014 10:37:41

      Για την περίοδο των Ιμίων επειδή έχω μια εμπειρία από πρώτο χέρι, τα στελέχη στα νησια έκλεισαν τάχιςτα αεροπορικές θέσεις για τα μέλη των οικογενειών τους.

      • Ισόνομος πολίτης avatar
        Ισόνομος πολίτης @ Jimakos 31/07/2014 10:52:36

        Για τις 'μίζες" που υπαινίσσεστε και ιδιαίτερα για εκείνες που σχετίζονται με τους "εξοπλισμούς", τον λόγο έχει η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ Ελληνική Δικαιοσύνη και στη συνέχεια…ο "προσφιλέστατος".... Κορυδαλλός

  32. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 31/07/2014 12:09:03

    Είμαι σίγουρος ότι αν ήταν στο τιμόνι της χώρας ο Ερντογάν, θα ακύρωνε το νομοσχέδιο, θα έδινε κι αυξήσεις στους στρατιωτικούς, και εφάπαξ και όλα τα καλά. Τι λέτε;....

  33. smanos avatar
    smanos 31/07/2014 13:02:17

    όλοι εσείς που χτυπιέστε με την υποτιθέμενη εύνοια των στρκών χωρίς μάλιστα καμία απάντηση, διότι έτσι μας έχουν γαλουχήσει από το 74 και μετά, να μας φτύνουν και να λέμε ότι βρέχει, θα πω μονάχα το εξής απλό: ξέρετε πολλές κατηγορίες κρατικών λειτουργών που το κράτος να έχει δικαίωμα να τους στέλνει όπου θέλει και όποτε θέλει, χωρίς καμία απολύτως μέριμνα υποστήριξης (τα στρκά οικήματα καλύπτουν ένα 3% των αναγκών!!!) και να αμείβονται με μισθό κατώτερου ΔΥ;;;;; το: όπου θέλει και όποτε θέλει, ξέρετε πώς μεταφράζεται; σε 1 εβδομάδα πας Αλεξ/λη από Χανιά χωρίς κανέναν προϊδεασμό. Δεν με νοιάζει πώς θα πας, πού θα μείνεις, πώς θα τακτοποιήσεις την οικογένειά σου, παρά μόνο να αναλάβεις καθήκοντα σε 1 εβδομάδα (όσο μεγαλώνουν οι βαθμοί τόσο μειώνονται οι χρόνοι προετοιμασίας). ξέρετε πολλούς (πχ ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΡΤ (κάποτε), Βουλή, ΤτΕ, Υπουργία, ΟΣΕ, ΥΠΑ, δικαστικοί κλπ) που με τέτοιες συνθήκες δεν θα είχαν απολαβές τουλάχιστον τα 5πλάσια από ενός κατώτερου ΔΥ (μάλλον πολύ λίγα λέω, για να μην μιλήσω για τα προ κρίσης).

  34. νικ avatar
    νικ 31/07/2014 13:13:51

    νασαι καλα ρε πολιτη ,εχω πεσει στο πατωμα με το αστειο σου ,ακου ανεξαρτητη δικαιωσυνη χαχαχα,μπραβο ,δεν υπαινισομαι τιποτα ,ειμαι σαφης...το αξιομαχο πλητεται μονο απο τις περικοπες στα εφαπαξ ? οταν παιρναμε ολα τα σαπακια ειμασταν αξιομαχοι ? που ηταν οι αξιωματικοι τοτε να αρθρωσουν μια κουβεντα ? δεν ηξεραν ? γιατι δεν ειχε κανεις την τσιπα να παραιτηθει ? τα τελευταια 50 χρονια μια φορα χρειαστηκε να αποδειχθει το αξιομαχο του στρατου στα Ιμια,κ τα εκανε σκ...δεν υπηρξε σχεδιο ουτε Α ουτε Β ,κ οταν χρειαστει το φιδι απο την τρυπα θα το βγαλουν παλι οι εφεδροι κ οι χαμηλοβαθμοι.... αληθεια ποσους αποστρατους στρατηγους εχουν οι ΗΠΑ κ ποσους η Ελλαδα ?

  35. Mαρκος avatar
    Mαρκος 31/07/2014 15:07:07

    Λογικο ειναι,ολοι οι αχρηστοι πανε στην Χ.Α και μην μου πειτε για πατριωτισμο γιατι αν ποτε ερθει η ωρα αυτοι που θα χυσουν το αιμα του για την ελευθερια ειναι οι Αγνωστοι στρατιωτες,και μαλιστα χωρις κανενα μισθο η εφαπαξ.

    • Ισόνομος πολίτης avatar
      Ισόνομος πολίτης @ Mαρκος 31/07/2014 20:23:35

      Σωστά, πολύ σωστά Μάρκος... Που ακούστηκε "πατριώτες" να λέγονται αυτοί οι μαύροι σατανάδες δήθεν εθνικιστές, που εξύμνησαν και εξυμνούν τους σφαγείς του Ελληνικού Λαού? Και εννοώ φυσικά τους κατακτητές Γερμανούς ναζί που τόσες σφαγές, καταστροφές, κλοπές και πόνο, προξένησαν στους Έλληνες στην κατοχή.. Αν ένας μπορεί να θεωρηθεί ακραιφνής "Έλληνας" δεν είναι άλλος από αυτόν που σέβεται, ενστερνίζεται και διαφυλάττει σαν κόρη οφθαλμού το "Habeas Corpus". Αυτό πλατιά ερμηνεύεται σαν η διασφάλιση και η προστασία της προσωπικότητας του κάθε ελεύθερου πολίτη....όπου γης. Ήταν την πρώτη συνταγματική διάταξη που κατήργησε ο Hitler αμέσως μετά την άνοδο του στην εξουσία. Οι Έλληνες αξιωματικοί απόστρατοι και εν ενεργεία που ψηφίζουν την εγκληματική οργάνωση της Χ.Α, αιγείρουν πολλά μα πάρα πολλά ερωτηματικά….

    • smanos avatar
      smanos @ Mαρκος 31/07/2014 21:00:37

      μου θυμίζεις τον κλασικό "Έλληνα αριστερό". μόνο οι στρτες πολέμησαν, οι αξκοί κάθονταν όλοι μαζί στα μετόπισθεν και πίνανε καφέ, το "όχι" δεν το είπε ο Μεταξάς αλλά ο λαός, τους ιταλούς από την Πίνδο οι στρτες τους έδιωξαν, οι αξκοί αναγκάστηκαν μετά να πορευτούν με τους στρτες και άλλα τέτοια....... μόνο που εδώ δεν είναι το ιντιμιντια νομίζω;;;;;;;;;;

      • Ισόνομος πολίτης avatar
        Ισόνομος πολίτης @ smanos 31/07/2014 21:33:00

        Δεν έχει και τόση σημασία τι σας θυμίζω... Σημασία έχει αν αυτά που γράφω είναι σωστά ειλικρινή...και μπορούν να ανταποκριθούν.. Νομίζω πως μια χούφτα που είμαστε οι Έλληνες, ετούτα πρωτεύουν για να κυριαρχούν στη ζωή μας: ·Αγάπη για την Πατρίδα ·Δημοκρατία ·Ελευθερία ·Κράτος δικαίου ·Κοινωνική δικαιοσύνη και αρωγή σε όλους αδιάκριτα τους πολίτες ·Δυνατή και ιδιαίτερα παραγωγική και αναπτυξιακή οικονομία

  36. NickDiver avatar
    NickDiver 31/07/2014 18:35:10

    20 έτη στο Π.Ν. τα 16 σε φρεγάτα,δεν περιμενω τιποτα πια απο κανενα,ξερω τη δουλεια μου και την κανω καλα. Χθες εφυγαν φιλοι και συναδελφοι αφηνοντας αδειες, πληρωμενα εισητηρια διακοπων, και τις οικογενειες τους,σε αποστολη εκκενωσης στη Λιβυη.
    Το εχουμε ξανακανει και θα το ξανακανουμε,οσο απαιτητικο και να ειναι. Γιατι αγαπαμε το μπλε,αγαπαμε την Ελλαδα και μας αρεσει να κυμματιζει στο Αιγαιο. Λιγο σεβασμο ζηταμε,δεν κοστιζει και πραγματικα μας δεινει κουραγιο για την συνεχεια. Αναρωτηθητε μονο ποσος κοπος και φιλοτιμο χρειαζεται απο το προσωπικο,εν μεσω κρισης να κραταμε τις διαθεσιμοτητες των μεσων σε πρωτοφανη για την εποχη μας επιπεδα.

  37. νικ avatar
    νικ 31/07/2014 20:08:33

    smanos: με το ζορι πηγανε ? εγω ξερω χιλιαδες πρωην Ιδ.υπαλληλους κ πρωην ΕΕ που θα παρακαλουσαν να πανε.....να τα ξυνουν στην παραμεθωριο.....κ εγω πρωτος...

    • smanos avatar
      smanos @ νικ 31/07/2014 21:08:07

      δεν κατάλαβες, απαντώ για τις ιδιαιτερότητες του στρατιωτικού (και ειδικότερα του στρατού ξηράς) που αμείβεται όσο ένας απλός ΔΥ και που η κοινή γνώμη των πολιτών θεωρεί ότι και πολλά παίρνει. εσύ θεωρείς ότι ένας Αξκός, που στην καριέρα του κατά μ.ο. κάνει 15-20 μετακομίσεις θα πρέπει να αμείβεται όσο ένας κατώτερος ΔΥ που δεν θα φύγει ποτέ από τον τόπο του;;;;;;;; το ΣτΕ πιστεύεις ότι δεν βασίστηκε σε ρεαλιστικά κριτήρια αλλά εσκεμμένα και παράνομα δικαίωσε τους στρκούς;;;;;;;;;;;;

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ smanos 31/07/2014 21:37:28

        Θα ήθελα μια φορά να ακούσω έναν από εσας να αναφέρει κάποιες από τις θετικές ιδιαιτερότητες του επαγγελματος σας. Για να τα βάλουμε όλα στη ζυγαριά, πρέπει να έχετε το θάρος και την τόλμη να μας λέτε και τα θετικά, τα προνόμια, τις διευκολύνσεις, τα κεκτημένα που λένε κάποιοι.

        • smanos avatar
          smanos @ Jimakos 31/07/2014 22:36:33

          τα θετικά είναι τα εξής 2 και δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις άλλα: - αμέσως δουλειά μετά την αποφοίτηση. - σύντομη θεμελίωση δικαιώματος αποστρατείας (το οποίο δεν υπάρχει πια, άρα μόνο το 1ο ισχύει πλέον). και επειδή όλοι θα πείτε: "μα θες κι άλλα" σας απαντώ εκ των προτέρων, ελάτε και εσείς, γιατί δεν ήρθατε; - 17άρια 1η Δέσμη. - το γαμ...σι της αρκούδας στη στρκή σχολή. - και οι ατελείωτες μεταθέσεις που αναγκαστικά θέτουν τη σύζυγο στην ανεργία και η μοναδική πηγή εισοδήματός σου είναι ο μισθός σου. (δεν θα πω για τις λοιπές ιδιαιτερότητες της φύσης του λειτουργήματος, σεβόμενος όλα τα άλλα επαγγέλματα και λειτουργήματα που έχουν τις δικές τους) όλοι οι φίλοι μου κάποτε, που πήγαν πολυτεχνεία κλπ, μου έλεγαν: καλά, καραβανάς θα γίνεις, το σκέφτηκες καλά; τώρα, οι περισσότεροι δυσκολεύονται, εγώ, ούτως ή άλλως, δεν αγόρασα σπίτι με 300.000 δάνειο (πώς θα μπορούσα άλλωστε με τόσες μετακομίσεις, κάποια σπηλιά θα βρεθεί μετά την αποστρατεία μου να τη βγάλω). τώρα που δεν πληρώνω 1000 ευρώ δάνειο ή δεν είμαι άνεργος, μου τα γυρνάνε, και με θεωρούν ευνοημένο, που όταν αυτοί κάνανε κάτι 15γουστους διακοπές στη Μύκονο εγώ κουβάλαγα ψυγεία στον 3ο όροφο από τις σκάλες...... εν κατακλείδι φίλε τζιμ, που είπες και τα περισσότερα εδώ μέσα, φυσικά και έπερπε και εμείς να συμμετάσχουμε στις μειώσεις των αποδοχών, αλλά με κάποιο μέτρο. διότι, είναι άλλο να περνάς την κρίση στον τόπο σου, με κάποια μάνα δίπλα, κάνα πεθερό, αδερφή κλπ, με τη σύζυγό σου όλα αυτά τα χρόνια να έχει κάνει τα κουμάντα της επαγγελματικά και άλλο να περνάς την κρίση μετακομίζοντας συνέχεια μέχρι την αποστρατεία σου, σκέψου το λίγο. δεν ζητάμε 3000 το μήνα, που οποιοσδήποτε άλλος κλάδος του Δημοσίου με τις ίδιες ιδιαιτερότητες θα τα είχε και σήμερα ακόμη, και πολλαπλάσια, αλλά μία αξιοπρέπεια βρε αδερφέ...... 1500 ευρώ για έναν ανώτερο Αξκό με χίλιες δύο ευθύνες και τόσες οικογενειακές ανάγκες (ένεκα των συνεχόμενων μεταθέσεων, που αυξάνονται όσο μεγαλώνουν οι βαθμοί και όχι οι κλασικές ανάγκες που όλοι έχουμε), τα θεωρείς βόλεμα;;;;;;;;;;;

          • Ισόνομος πολίτης avatar
            Ισόνομος πολίτης @ smanos 01/08/2014 07:45:43

            Σε αρκετά SManos έχεις δίκιο. Είναι πραγματικά μια ζωή σκληρή, τυποποιημένη και χωρίς ποικιλία, εναλλαγές και εξάρσεις ως προς την καθημερινότητα της, αυτή των μονίμων στρατιωτικών.. Την κανονική μου θητεία έκανα και οι τελευταίες μέρες πριν από την απόλυση, πραγματικά μου φάνηκαν αιώνες. Η σχετικότητα του χρόνου στην πραγματική της έκφανση.. Κακοτύχιζα μέσα μου μόνιμους αξιωματικούς και υπαξιωματικούς που άφηνα πίσω. Κακά τα ψέματα!!! Απαιτείται να είσαι φτιαγμένος από κούνια για την στρατιωτική ζωή του μόνιμου αξιωματικού ή υπαξιωματικού. Πρέπει να την αγαπάς και να οραματίζεσαι για να την ακολουθήσεις. Αλλά από το να σου κάνουν μειώσεις στις αποδοχές, μέχρι του να στραφείς στην εγκληματική και φασιστική οργάνωση της Χ.Α, μόνο ως άποψη διεστραμμένου εγκεφάλου μπορεί να την εκλάβει κανείς ειλικρινά… Εκτός αν η μεγίστη πλειονότητα των στελεχών των Εν. μας Δυνάμεων είναι για τα…. μπάζα… Πράγμα που το αποκλείω ή δεν θέλω ούτε κατά διάνοια να το πιστέψω… Δεν πρέπει ούτε στιγμή να λησμονείς ως μόνιμος, ότι εκεί στο Στράτευμα επιτελείς το ύψιστο καθήκον της προάσπισης της Εδαφικής Ακεραιότητας της Πατρίδας και μόνο αυτό.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ νικ 01/08/2014 12:36:45

      Σαν δεν ντρέπεσαι.

      • Ισόνομος πολίτης avatar
        Ισόνομος πολίτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2014 20:29:26

        Να ντρέπεσαι εσύ που στέλνεις όλους τους ένστολους "πεσκέσι" (ή σχεδόν όλους) στον Κασιδιάρη, τον Μιχαλιολιάκο, το Παππά και τ’ άλλα φασιστοειδή… καλοπαίδια… της Χ.Α. Αν μπει λέει χέρι στα Ταμεία των στρατιωτικών και στο εφάπαξ, ή δεν ξέρω τι άλλο, θα σπρωχτούν όλοι με την μπουλντόζα στην Χ.Α Άκουσον……άκουσον! Είναι αυτό σκεπτικό που τιμάει τους αξιωματικούς των Ενόπλων μας Δυνάμεων? Και οι 390.000 οικογένειες που στερούνται τα απολύτως αναγκαία τι είναι? Δεν είναι αυτοί Έλληνες? Εκτός και αν για την ημετέρα άποψη και κοινωνική ευαισθησία: …...Εκόπρισεν η φορβάς εις το αλώνιον Ή κατά το λαϊκότερο: Έ…ε…ε… και τι έγινε? Αφού η Χώρα βρίσκεται στη δυσκολότερη και πιο επικίνδυνη οικονομική ύφεση της Ιστορίας της, μπορεί κανείς να εξαιρεθεί από την αντιμετώπιση των γενικότερων βαρών… mr Φαήλε? Έλεος!!!!!

  38. νικ avatar
    νικ 01/08/2014 08:19:10

    smanos: οχι δεν ειναι πολλα ,ειναι πολλα τα 586 βασικος του ιδιωτ.υπαλληλου ? κ τα 0 του ανεργου ?

    • smanos avatar
      smanos @ νικ 01/08/2014 20:29:27

      νικ, συγνώμη αλλά συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. ο ιδιωτικός τομέας εκτός από την ανεργία και τα 586 που λες έχει και τρομακτικές δυνατότητες. εγώ επέλεξα άλλο χώρο στο οποίο εισήλθα χωρίς μέσον (Πανελλαδικές). Εάν ζηλεύεις, ας ερχόσουν και συ, το τι θα σε περίμενε το εξηγώ παραπάνω. Για να καταλάβεις λοιπόν τι εννοώ θα πρέπει να με συγκρίνεις με τους λοιπούς κλάδους του δημόσιου τομέα. Εάν το κάνεις θα δεις ότι βρίσκομαι στον πάτο, πιο κάτω δεν πάει...

  39. ΘΑΝΟΣ avatar
    ΘΑΝΟΣ 01/08/2014 21:57:47

    Κοπρίτες καραβανάδες. Μισθοφόροι! Η Ελλάς πεθαίνει καθημερινά και αυτοί τα εφάπαξ...

  40. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 02/08/2014 19:35:28

    Τους ιδιωτικούς υπαλλήλους που τους στέλνουν;

  41. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 02/08/2014 19:43:08

    Target groups της παλαιοκομματικατζούρας: Φαρμακοποιοί, συμβολαιογράφοι, υψηλοσυνταξιούχοι ΔΕΗ-ΠΑΣΟΚ-ΟΤΕ-τραπεζών, γκέηδες, υψηλόβαθμοι ένστολοι, ΔΥ με οργανική θέση στα κεντρικά υπουργείων, διευθυντές ΕΣΥ, μαιευτήρες και χειρουργοί, ταβερνιάρηδες, τρόφιμοι "λιστών"... Ερώυημα: Για τέρτοιες κατηγορίες εργαζομένων (στο ευρύτερο upper Δημόσιο), υπάρχει ξεχωριστο ταμείο με ισολογισμό; (τι ρωτάω ο ηλίθιος !!!!) Που να μείνει "κέρμα" για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους και χαμηλοσυνταξιούχους;

  42. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 02/08/2014 19:48:15

    Τους δικαστικούς απαξιώ να τους συμπεριλάβω στα target. Μπαίνουν μόνοι τους - και το face control δεν τους πιάνει: Δουλεύει "μαύρα" και έχει αχρωματοψία. Strawberries and blood. Μανωλάδα, πως το λένε

  43. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 02/08/2014 19:51:45

    Οι άλλοι βέβαια βγαίνουν στη σύνταξη στα 50 (και πρίν), λόγω ...προαγωγών και προσπεράσματος. Κεκτημένο, λέει. Ωραίες καταστάσεις ισοπολιτειας.

  44. Βασιλική Κ. Σ. avatar
    Βασιλική Κ. Σ. 02/08/2014 20:56:48

    όπως όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι πλέον και οι στρατιωτικοί θα πρέπει να συνταξιοδοτούνται στα 67 έτη. όταν ολοκληρώσουν την στρατιωτική τους καριέρα και αποστρατεύονται, να μετατίθενται στις Επιθεωρήσεις των Υπουργείων, αναλόγως του κλάδου τους, οι υγειονομικοί στο υπουργείο υγείας, οι οικονομικοί στο υπουργείο εξωτερικών, οι ναύαρχοι στο υπουργείο ναυτιλίας, κοκ. Οφείλουν να συνεχίσουν να εργάζονται και να προσφέρουν στην πατρίδα, η δε πολύτιμη εμπειρία τους θα είναι εξαιρετικά χρήσιμη στο σώμα επιθεωρητών. Κανένας στρατιωτικός σε σύνταξη πριν τα 67. κι ας έχουν όσα επικουρικά ταμεία θέλουν.

    • Δήμητρα avatar
      Δήμητρα @ Βασιλική Κ. Σ. 03/08/2014 02:57:02

      .....κι όλοι οι δυ μα όλοι μηδενός εξαιρουμένου να εργάζονται με τα ίδια ακριβώς ωράρια, απογευματινά, νυχτερινά και αργίες και χωρίς αμετάθετο και συνδικαλιστικά τερτίπια.... με τις ίδιες αμοιβές και και φυσικά με τις ίδιες εργασιακές συνθήκες αλλά κυρίως με τις ίδιες αποδόσεις ....αντέχουν? κι αν μιλάμε για δυ διορισμένους στα 30 έτη τους να συντ/νται στα87!!!!!!

      • Δήμητρα avatar
        Δήμητρα @ Δήμητρα 03/08/2014 03:33:56

        Εννοείται σύνταξη στα 87 και για τους δυ 4ώρου (βλ. καθηγητές με ιδιαίτερα 7ώρου/ημέρα και πλέον και αφορολόγητα ακριβοπληρωμένα ,κυρίως,προ κρίσης)αλλά και δυ με ωράρια στην αγορά ......αφού στο γραφείο πατούσαν το πόδι τους μόνο για καφέ και κουτσομπολιό.....βλέπε υποθέσεις σε όλα τα υπουργεία ,πολεοδομίες με ανύπαρκτα και κατεστραμμένα αρχεία κ.α. που πολλοί πολίτες βιώσαμε στο πετσί μας σε κάθε συναλλαγή μας!

      • Δήμητρα avatar
        Δήμητρα @ Δήμητρα 03/08/2014 03:44:49

        Φυσικά δεν εξαιρούνται και όλοι του ιδιωτικού τομέα!

      • Βασιλική Κ. Σ. avatar
        Βασιλική Κ. Σ. @ Δήμητρα 03/08/2014 12:07:07

        Επαναλαμβάνω πως το πρόβλημα με τους στρατιωτικούς/αστυνομικούς είναι πως αποστρατεύονται πολλοί νέοι και αντί να συνεχίσουν να υπηρετούν τον εργοδότη τους έως στην ηλικία συνταξιοδότησης που έχει ορίσει για όλους τους υπαλλήλους τους, αυτοί παίρνουν την σύνταξή τους ακόμα και από τα 50... Το πρόβλημα δεν είναι το εφάπαξ ή το επικουρικό, αλλά αυτό που εντέχνως κρύβουν κάτω από το χαλί οι συνδικαλιστικοί φορείς των στρατιωτικών και των σωμάτων ασφαλείας και τα χαϊβάνια στο υπουργείο εργασίας δεν το παίρνουν χαμπάρι.... Ουδείς δημόσιος υπάλληλος σύνταξη πριν τα 67. Όπως οι δικαστικοί, οι γιατροί του ΕΣΥ κλπ. Οι στρατιωτικοί έχουν εξαιρετική διοικητική εμπειρία, το δημόσιο επένδυσε σε αυτούς και την χρειάζεται. Το να στέλνει το δημόσιο τα στρατιωτικά και αστυνομικά στελέχη του να σπουδάζουν και δύο και τρεις σχολές και να κάνουν και μεταπτυχιακά και στα πενήντα τους να τους χάνει για να τους κερδίσει ο ιδιωτικός τομέας για να κάνουν μια δεύτερη καριέρα με την επένδυση του δημοσίου προίκα είναι δημοσιονομική παράνοια!

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Βασιλική Κ. Σ. 03/08/2014 13:21:20

          Σωστό Βασιλική. Συμφωνώ απολύτως. Το ξέρουν μερικά από τα "χαιβάνια" στο ΥΠΕΡΓ. Αλλά είναι δεμένα τα χέρια τους. Πως θα έχουν "μαύρους" φτηνούς και ανασφάλιστους εργαζόμενους - με καβάντζα σύνταξη - οι εταιρείες σεκιούριτι (και λοιπές "ανθούσες"), άν δεν υπάρχουν στην αγορά εργασίας διαθέσιμοι 50άρηδες πρώην ένστολοι; Απ, όπου και να το πιάσεις το ζήτημα, λερώνεσαι με γράσσο, λίπος και πίσσα. Άστα να πάνε...

        • Δήμητρα avatar
          Δήμητρα @ Βασιλική Κ. Σ. 03/08/2014 18:07:14

          Αυτά θα πρέπει να ισχύσουν μεταξύ όλων των υπαλλήλων ΠΕ -ΔΕ-ΤΕ-ΥΕτου δτ κι ανεξαρτήτων αρχών..... και ιδ. Οι δ/υ ας συγκρίνονται μεταξύ υπουργείων-φορέων -δεκο -τραπεζών-οργανισμών -μκο- ιδρυμάτων είτε δριορίζονται στο δημόσιο στα 22 είτε στα 30-35 έτη τους βλ. αμοιβές-συνθήκες εργασίας και αδειών......... κλπ. δυ: πχ: εκπαιδευτικού σε δημ.σχολείου και εκπ/κό αντιστοίχων προσόντων- αλλά όχι ομοίων συνθηκών-ωρών απασχόλησης και αμοιβών σε άλλο φορέ του ιδιου υπουργείου ή σε άλλο υπουργείο 'η μετακλητό.....ή και αντίστοιχο συνάδελφό του σε ιδιωτικό φορέα.......,αμοιβές ΥΕ-ΔΕ-ΤΕ-ΠΕ του ΥΠΟΙΚ, ΥΠΕΞ με αντιστοίχους σε Υπ. παιδείας και Θρησκ. ,Υπ. Δικαιοσ. κ.α. Βλέπε μισθούς πχ δ/υ ΔΕ του ΚΕΠΥΟ (ακόμα και τα πριμ κατά τις περιόδους εκ/σεων φορ/κών δηλώσεων.....) τα ωράρια και αμοιβές της περιόδου αυτής.... αλλά και μισθούς κι επιδόματα πέραν αυτής..... με δυ άλλου υπουργείου ή φορέα....., βλ.υπάλληλο ΔΕ ή ΠΕ του ΥΠΟΙΚ και ΥΠΕΞ με δυ αντιστοίχων προσόντων -ωραρίων-αμοιβών-συνθηκών του ΥΠΕΘΑ, ΔΕΚΟ , Αττικο μετρο, ΕΑΣ κτλ . Εντέχνως κι επίμονα επιχειρείται η ταύτιση των Στρκών με όλους τους άλλους υπαλλήλους. Ίσως, θα μπορούσαν να συγκριθούν με συναδέλφους, των Σωμάτων Ασφαλείας στις συνθήκες - υποχρεώσεις γιατί αμοιβές αργιών , νυχτερινών και απογευματινών κ.α. οι Στρκοί δεν έλαβαν ποτέ! Και μην εθελοτυφλούμε για τ΄αποτελέσματα του οργίου φοροδιαφυγής και διάλυσης των ταμείων και του ΙΔ καθώς όλα ακόμα και τώρα χρημ/νται (όλοι οι παρανομούντες που δεν κατέβαλαν αυτά που τους αναλογούσαν)από τον κρατικό π/υ δηλ. και τις περικοπές μισθών και συντάξεων και τις λεηλασίες των μετοχικών ταμείων τους που ουδέποτε χρημ/καν από το δημόσιο- με εντολές όμως των πολιτικών προϊσταμένων δηλ εκάστοτε κυβ/ντων και των ακριβοπληρωμένων συμβούλων τους......! Η ευθύνη ή ορθότερα ανευθυνότητα είναι αποκλειστικά και μόνο του σάπιου πολιτικού συστήματος μηδενός εξαιρουμένων και των άκρων του -που δεν κυβ/σαν άμεσα......- αλλά και των εργοδοτών και εργαζομένων "μορφωμένων και μη" αφού όλα τα προηγούμενα έτη αλλά και σήμερα το όργιο μαύρης εργασίας έχει απογειωθεί (-πόσοι καλοπληρωμένοι υπάλληλοι του δημοσίου και φορέων , ανεξαρτητων αρχών..... και ιτ αυτή τη στιγμή αμοίβουν παροχή αδήλωτης εργασίας : αλλοδαπών κυρίως,οικ. βοηθών και "ν/μων" υπερηλίκων και "νταντάδων ανηλίκων με μισθούς 600-700 κατά μέσο όρο ...... ).Όλοι των κατά τ΄άλλα παραγωγικών δυνάμεων είναι υπεύθυνοι όχι για την ανάπτυξη της χώρας και της οικονομίας της αλλά για την εγκαθίδρυσης της παραοικονομίας, κλεψιάς και λαμογιάς , ξεχνώντας πάντα τις υποχρεώσεις τους και προβάλλοντας μόνο δικαιώματα . Και τέλος ας έρθουν στη δημοσιότητα και οι μελέτες-υπολογισμοί για εκτελεσθείσες κι εκτελούμενες υπερωρίες με διαφορετικούς υπολογισμούς για για απογευματινά ή νυχτερινά καθημερινές ή νυχτερινά σε αργίες...... συναρτήσει συνθηκών εργασιακών και φυσικά με τις ίδιες παραμέτρους αμοιβών που πρέβλεπε και προβλέπει για όλους τους άλλους το Ελληνικό Κράτος και Σύνταγμα ( όχι όπως,των ισχυουσων μαϊμου ακριβοπληρωμένων υπερωρίων κ΄μετακινήσεων τωνυπολοίπων δυ πτυχιούχων και μη-στις περισσότερες των περιπτώσεων .... ή 4-5ώρου, για κάποιους άλλους του δημοσίου με 5-6 μήνες διακοπές και κανονικά πληρωμένους μισθούς και υπολογισμένοι οι μήνες διακοπών ως συντάξιμοι...ή τα νυχτερινά σε ν/κά ιδρύματα και οι ημέρες αργίας..... )! Η25 χρονη εργασιακή υπηρεσία μόνο σε ώρες Στρκού αθροιστικά υπερβαίνει τα 35 έτη καθαρής 8ωρης (πότε και για ποιούς, αλήθεια?)εργασίας δυ (ακόμα κι όταν ο δυ απλώς παρίσταται......)σε στενό κι ευρύτερο τομέα και φυσικά όχι με τις ίδιες προνομιακές εργασιακές συνθήκες (χώρου και συνεργασίας αμετάθετο - απεργίες λευκές και μη .....κλπ........)! Ας κοπούν όλα τα επιδόματα και παροχές (......) σε όλο το δημόσιο ,φορείς -οργανισμούς, κι ας καταργηθούν τα υπέρογκα κονδύλια από τον κρατικό π/υ των μκο-ιδρύματων και απασχολουμενων σε αυτά κι ας θεσμοθετηθεί η αυτο-χρηματοδότησή τους από τα ιδιαιτέρως "εφυιή " ιδρυτικά στελέχη, πρόεδρους των ΔΣ τους....... , ας καταργηθούν όλες οι θέσεις ακριβοπληρωμένων συμβούλων που με δύο κυβ/κές θητείες λαμβάνουν ποσά υπέρογκα ...... !!!!!!! Ας αμοίβονται μεταξύ τους αναλόγως προσόντων, έργου κι αποδόσεων, συνθηκών και άνευ υπερωριών πέραν των υπηρεσιών που απαιτούνται ( και με αυστηρό έλεγχο .....) κι ας φροντίσουν οι πολιτικοί προϊστάμενοί τους να αποδίδει το προσωπικό τους τα μέγιστα στο προκαθορισμένο ωράριο , και φυσικά σύνταξη για όλους τους προνομιούχους και βολεμένους μετά απο εργασία 40 πραγματικών ετώνσε όλες τις υπηρεσίeς του στενού κι ευρύτερου δημοσιου τομέα και τοπικής αυτ/σης ..... , με αμετάθετο και ακριβοπληρωμένα και" άκρως μαχητικά" .....συνδικαλιστικά όργανα και φορείς που κατέστρεψαν τη χώρα και συνειδήσεις ! Κι ας συγκρίνονονται μεταξύ τους όλοι οι δυ είτε επιμορφώνονται, είτε παραμορφώνονται από τις εκπ/σεις δημοσία δαπάνη.... και οι του ιτ αφού δεν ανήκουν στον πειθαρχημένο, ιδιαίτερο και δύσκολο χώρο των Ε.Δ. Και ας φροντίσουν οι "κριτές" να επιστρέψουν οι γονείς τους και οι ίδιοι..... όσα καρπώθηκαν από μισθούς και συντάξεις κι εφ΄άπαξ που δεν τους αναλογούσαν για υπηρεσίες που πρόσφεραν ! Και τέλος, ας δρομολογούν εαυτούς σε οποιοδήποτε πολιτικό άκρο ή συγκοινωνούν δοχείο του σάπιου πολιτικού συστήματος , επιθυμούν. ΥΓ: Πόσοι θ΄άντεχαν αλήθεια, ν΄υπακούσουν και να ελεγχθούν και να λογοδοτήσουν εάν απαιτηθεί..... σε ένα Στρατιωτικό προϊστάμενο απόστρατο χωρίς να υποσκάψουν το έργο του ή τις "όποιες" πιέσεις ( κατά αυτούς , πάντα) για την αυτονόητη εργασιακή απόδοση ;.........Κοιτάχτε την κοινωνία και τη σάπια κοστοβόρα δημόσια διοίκησή της ..... Ακόμα και οι ίδιοι , υποσυνείδητα παραδέχονται το αίσχος .... και κάποιοι άλλοι, ίσως δεν καταφέρουν να δουν αυτό που φοβούνται ...... τους εαυτούς τους.

          • Βασιλική Κ. Σ. avatar
            Βασιλική Κ. Σ. @ Δήμητρα 03/08/2014 18:38:38

            Προφανώς έχω χτυπήσει φλέβα, έτσι; Σοβαρολογείς; Ποιός θα σεβαστεί επιθεωρητή στρατιωτικό; Πχ επιθεωρητή υγείας. Προφανώς έχω σε μεγαλύτερη εκτίμηση τον δημόσιο τομέα, απ ότι εσύ. Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Το δημόσιο έχει ανάγκη τους στρατιωτικούς/αστυνομικούς μέχρι στα 67 τους και αυτοί οφείλουν να είναι συνεπείς στις ανάγκες του εργοδότη τους . Τους έχει εκπαιδεύσει άλλωστε πλουσιοπάροχα. Ο ιδιωτικος τομέας να ξοδέψει απο την τσέπη του να φτιάξει στελέχη κι όχι να τα παίρνει έτοιμα από τον δημόσιο... Όλα τ' άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις....

          • Δήμητρα avatar
            Δήμητρα @ Βασιλική Κ. Σ. 03/08/2014 22:06:52

            Αγαπητή μου, εντέχνως εθελοτυφλείς......Το δημόσιο έχει ανάγκη από δουλευταράδες-πειθαρχημένους και όχι προνομιούχους κι όχι αραχτούς καλοπληρωμένους θρασσείς των τελευταίων 30 ετών ......, απεργούς που παραλύουν τη χώρα .......και δυσκολεύουν τις ζωές των υπολοίπων, ούτε από αραχτούς στα ουζερί .....και θαμώνες των καφέ και των "σεπαρέ".... ούτε από νεαρούς εκπαιδευμένους στην "όποια" αλητεία, με σημαία τ΄όνομα κάθε υποτιθέμενου καταπατημένου δικαιώματος! Κι ο ΙΤ έχει ξοδέψει και ξοδεύει -και συνεχίζει προκλητικά να φοροδ/γει και να πιέζει για εξευτελιστικούς μισθούς με ολίγες εξαιρέσεις(....) ανεξαρτήτως μεγέθους και κατηγορίας και φυσικά, με πολλές δαν/σεις και επιδ/σεις ανάπτυξής τους .... Και τα ακριβοπληρωμένα στελέχη του, επιθυμούν μία θεσούλα στο δημόσιο με πρώτες στη λίστα τις θέσεις των "συμβούλων" και γ. και ειδικών γραμματέων ! Και αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε σοβαρή ιδιωτική επιχ/ση στο γραφείο της δ/νσεως προσωπικού αποζητά και πάρα πολλές έχουν στη θέση δ/ντού Στρκό.....πολλοί , αντιλαμβάνονται τί εννοώ. Καλή τύχη, σε όλους μας για διαφορετικούς, όμως, λόγους . Και η δημόσια διοίκηση ας γίνει αποδοτική ,"τρέχοντας" όλες τις αραχνιασμένες υποθέσεις του κάθε βολεμένου για να μην επιθυμεί συνδρομή άλλων ! Καιρός της είναι!!!!

  45. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 03/08/2014 00:36:55

    Ας πούμε και μία ιστορία για όλους αυτούς τους "κριτές" που ξεχνούν τους πατεράδες, μανάδες ( παππούδες και γιαγιάδες, αρκετοί εν ζωή) τους που ελάμβαναν και λαμβάνουν ,ακόμα, συντάξεις από εργασιακό βίο 15-18 ετών μόνο,συμπριλαμβανομένων και των υπολοίπων διορισμένων στα 28-30 'ετη τους.... συντ/χων στα 50-55 κατά το 2005-2008 και 60-65 σήμερα, σε ΔΕΗΟΤΕ-ΕΥΔΑΠ-ΕΛΤΑ-ΕΟΤ-ΕΣΡ-ΤτΕ κ.α. τράπεζες,ΥΠΟΙΚ,ΕΛΣΤΑΤ-ΥΠΕΞ, Βουλή των Ελλήνων-ΟΑ, οργανισμούς και άλλα "ευαγή" ιδρύματα καιν δημόσιο γενικότερα.....Όλοι τους ξεχνούν τις κάτωθι παροχές προνομίων: των κοινωνικών αγαθών που οι "άλλοι " ακριβοπλήρωναν κι ακριβοπληρώνουν ....., τα πιο απίθανα επιδόματα (...μέχρι και επίδομα γαλοπούλας , αρνιού , ξύλου για το τζάκι, εκμάθησης ξένων γλωσσών.....κ.α.τραγελαφικά....,) 7ήμερα διακοπών σε resorts για όλα τα μέλη της οικογενείας και σήμερα ακόμα....., δωρεάν αεροπορικά ταξίδια και διαμονές......,ακριβοπληρωμένα τεχνικά επιδόματα ,νυχτερινά κι ανθυγιεινά....., μετακινήσεις και αμοιβές ανύπαρκτων υπερωριών...... κ.λ.π. Ξεχνούν επίσης, τα υπέρογκα και κραυγαλέα εφ΄άπαξ των 100-150χιλ. σε ΥΕ, 200-300 χιλ ευρώ σε αποφοίτους ΔΕ!!!!!!!με 25-27 έτη ακόμα και ως τεχνικοί που εκπαιδεύτηκαν τότε, όμως εντός των υπηρεσιών τους..... (βλ. και εθελουσίες.....) αλλά και εφ΄άπαξ 400.000 σε κατόχους ενός παν?κού διπλώματος , έστω και με 35 έτη υπηρεσίας και δύο επικουρικές (αφού σε αρκετές περιπτώσεις ουδέποτε έγιναν κρατήσεις....) και φυσικά χρηματοδοτούμενες επικουρικές από τον κρατικό π/υ -οι οποίες σαφώς και δεν ήταν και είναι ανταποδοτικές ,όπως και οι συντάξεις των περισσοτέρων......... Ξεχνούν και τις συντάξεις στις άγαμες και διαζευγμένες θυγατέρες ,δικαστικών, γιατρών , νομικών, μηχ/κών και όλων των υπολοίπων του σημοσίου ευρύτερου και στενού...... Πολλοί εξ΄αυτών ξεχνούν ότι πολλοί παππούδες τους κι απόγονοι αυτών ελάμβαναν συντάξεις θυμάτων πολέμου κι ευεργετήματα που καρπώθηκαν και καρπώνονται οι απόγονοί τους, χωρίς να τα δικαιούνται......Για να μην αναφερθώ στον κάθε ελεύθερο επαγγελματία ,βιομήχανο, βιοτέχνη και μμε......, κάτοχο απολυτηρίου νηπιαγωγείου ή παν/κού ή μετ/κού τίτλου ή κατόχου παν/κής έδρας...., με εταιρεία ή άνευ.... αλλά πάντα με ένα μαμούνι λογιστή ή φορ/κό για την "ασφαλή" γι' αυτούς φορολογική δήλωση που θα επιτρέπει χαμηλότερη φορ/ση (στην καλύτερη περίπτωση) αν όχι επιστροφή φόρου με παροχή δυνατότητας για διάφορες επιδ/σεις και δαν/σεις.......... και φυσικά όλοι ,πλην ελαχίστων εξαιρέσεων , του ΙΤ αυτο-απασχολούμενοι και εργοδότες ουδέποτε ήταν τυπικοί στις υποχρεωτικές καταβολές ,κυρίως προ κρίσης γι΄αυτό και χρωστούν κάτι χιλιάδες ευρώ ο καθείς........ Απαιτείται να αναφερθώ και στους "επαγγελαματίες ανέργους-τεμπέληδες" part-time εργαζομενους που συντηρούνταν από συντάξεις συγγενών αποθανόντων....., από μαϊμού προνιακές συντάξεις , επιδόματα.... και κάποιοι συντηρούνται ακόμα και σήμερα από συντάξεις αποθανόντων γονέων....ή να αναφερθούμε στους προσληφθέντες με πλαστούς τίτλους και πιστοποιητικά; Μήπως και σ΄αυτούς που τους ελεύθερους επαγγελματίες που επιδ/νται-δαν/νται και λίγο πριν την παρέλευση της πενταετίας .....έκλειναν την επιχ/ση αφήνοντας χρέη κι απλήρωτα δάνεια.....και ξεκινούσαν με άλλη επωνυμία επιδ/σεις-δαν/σεις?........ Και είναι άξιον απορίας : 'ολοι αυτοί συντηρούσαν και συντηρούν τους αντιπαραγωγικούς κι αυτιστικούς και τα ταμεία τους που ουδέποτε χρηματ/καν από τον κρατικό π/υ και προπλήρωναν αδειάλλειπτα υπέρογκους φόρους συναρτήσει των πραγματικών εισ/των τους από το πρώτο δηλ. ευρώ, , προ-κατέβαλαν αδειάλλειπτα εισφορές για σύνταξη και περίθαλψη και οι συντ/χοι καταβάλλουν για περίθαλψη πέραν των φόρων κάθε μήνα ανελλειπώς, σαφώς μη ανταποδοτικές καταβολές -οι κ.κ. των αναλογιστικών μελετών τα γνωρίζουν καλά......και φυσικά ουδέποτε έλαβαν ακόμα και της ΔΕ ουδεμία υπερωριακή απασχόληση για ωράρια πέραν του 8ώρου, για απογευματινά ,νυχτερινά ή αργίες ( όπως και στον ιδιωτικό τομέα, δημόσιο ή και στα Σώματα Ασφαλείας....)και δεν χαρακτηρίστηκε ανθυγιεινή η εργασία τους ακόμα και σε "στοές", υπόγεια κ.α. ......και οι μισθοί και οι συντάξεις τους είναι κατώτερες του κλητήρα του ΥΠΟΙκ ή και καθαρίστριας συντ/χου της πάλαι ποτέ ΟΑ !!!! Ένα σάπιο πολιτικό σύστημα -πλην ολίγων εξαιρέσεων- δημιούργησε και εκπαίδευσε μία γενιά παρατρεχάμενων-παραγοντων και κολλητών τους άνευ τυπικών και ουσιαστικών προσόντων, και την σπορά της (βολεμένοι πολλοί εξ΄αυτών)......στη λαμογια -την απάτη και την τεμπελιά, υποστηρίζοντάς την ακόμα και σήμερα....... Οι "κριτές πτυχιούχοι βολεμένοι και μη ..... " ξεχνούν να μας αναφέρουν γιατί δεν απαιτούν : α) τους ακριβείς αριθμούς όλων των ΜΚΟ και ιδρυμάτων και του προσωπικού που απασχολούν εντός κι εκτός επικρατείας.... και πόσο κοστίζουν οι μισθοί και συντηρήσεις......στο ελληνικό δημόσιο-κρατικό π/υ/ετησίως (κωδικοί υπουργείων κλπ)....β) τον ακριβή αριθμό κάθε είδους "συμβούλου" και το κόστος μισθοδοσίας του συναρτήσει χρόνου απασχολήσεως κι τίτλων εκπαίδευσης.......γ)τον ακριβή αριθμό μετακλητών , αμοιβών τους και επιδομάτων...... Όλοι αυτοί, λοιπόν απιατούν να τους συντηρούν αυτοί που δεν διεκδίκησαν ποτέ αυτά που όλοι οι άλλοι θεωρούσαν και θεωρούν κεκτημένα δικαιώματα.... κλείνοντας δρόμους, σχολεία, παν/μια , νοσ/μεία......, δεν φώναξαν, δεν έσπασαν....,δεν....,δεν....,δεν...Φυσικά, όλοι αυτοί που απαιτούν ξεχνούν προκλητικά μία βασική παράμετρο: ότι είχαν κι έχουν και αυτοί υποχρεώσεις !! Τα ταμεία ΙΚΑ και ΟΑΕΕ επιδοτούνται απο κρατικό π/υ (δηλ. φόρους) για τις καταβολές συντάξεων.... λόγω ελλειμάτων ,που δημιυργήθηκαν από τις μη τυπικές καταβολές αυτ/νων και εργοδοτών και τώρα καλύπτονται από περικοπές μισθών και συντάξεων των κορόιδων!! Γι αυτό, ας σταματήσουν οι καταβολές επιδομάτων ανεργίας και "προνοίας" σε ιθαγενείς κι αλλοδαπούςπου ξεπερνούν σε πολλές των περιπτώσεων μισθούς Ανθυπολοχαγών... και ας επιδοτηθούν θέσεις εργασίας αναλόγως προσόντων! Και φυσικά ας αποκτήσουν όλοι φοροδοτική συνείδηση ...... Η κρίση είναι πρωτίστως "ηθική" και ορατή η παρακμή της κοινωνίας μας ...... μίας κοινωνίας χωρίς αξίες και ιδανικά....χωρίς αρχές......άνευ "ορίων" ..... μία κοινωνία άκρως επικίνδυνη κυρίως όμως, από τους πτυχιούχους (και των παιδιών τους -πτυχιούχων και βολεμένων πολλών εξ΄αυτών......) από τα κλεμμένα άμεσα ή έμεσσα..... τους αραχτούς (παλαιότερα) στην πλατεία Κολωνακιου, στο Χίλτον ή στα 5άστερα resorts....και βίλλες....... ΥΓ: Οι "ζαλισμένοι" ας προσέξουν τις υψηλές θερμοκρασίες της εποχής.

    • Δήμητρα avatar
      Δήμητρα @ Δήμητρα 03/08/2014 03:21:27

      veteranos.gr Oι Ευέλπιδες έδειξαν απο πολύ νωρίς Ικανότητες Ηγετών Μαχητών ας δουν τουλάχιστον σε φωτ/φίες οι " αραχτοί κριτές" γιατί ούτε μπορούν να διανοηθούν....τις συνθήκες διαβίωσης και καθημερινής εκπαίδευσης! "Μετά το τέλος της καθημερινής Στρατιωτικής και Ακαδημαϊκής εκπαίδευσης των Ευελπιδων -παιδιών 18-21 ετών στη ΣΣΕ (Βάρη) φωτος με στιγμιότυπα από τη θερινή στρατιωτική εκπαίδευση της Στρατιωτική Σχολής Ευελπίδων που διεξάγεται στο πεδίο ασκήσεων Λιτοχώρου Πιερίας (28 Ιουνίου – 25 Ιουλίου 2014). ....... Ποιό πολύ για εκπαίδευση Καταδρομών σε ακραίες συνθήκες έμοιαζε ,παρά σε διαβίωση Ανωτάτης Στρατιωτικής Σχολής και αυτό δείχνει τον υψηλό βαθμό αλλά και τον ρεαλισμό της Εκπαίδευσης των Ευέλπιδων !" Σε σκηνάκια βεβαίως , όχι οργανωμένου κάμπινγκ ή και ελεύθερου με παρεάκι και ουζάκια .....κλπ.....

  46. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 03/08/2014 10:02:58

    Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας όλοι "ήρωες" είναι! Τα σοβαρά Κράτη δεν θέλουν "ήρωες", γιατί έχουν θεσμούς! Το έθνος βρίσκεται υπό καθεστώς εκτάκτου ανάγκης. Οι μόνοι που δεν θέλουν να το καταλάβουν είναι οι βολεμένοι του Κράτους και του παρακράτους. Αν οι ένστολοι, οι δικαστικοί κι οι διπλωμάτες δεν είχαν μολυνθεί από τον ιό της ηθικής εξαθλίωσης που σαν πανούκλα κτύπησε τη χώρα μας τα τελευταία 35 χρόνια, αυτοί πρώτοι ΕΠΡΕΠΕ να δώσουν το σύνθημα της Εθνικής Αλληλεγγύης. Ο Άκης και οι του Υπουργείου Αμύνης δεν ήταν μόνοι τους! Το παραδικαστικό δεν ήταν/είναι απρόσωπο! Οι του Τουρισμού, των Γραφείων Τύπου και των διπλωματικών αποστολών είναι στην πλειοψηφία τους ανεπάγγελτοι κι ανίκανοι "ημέτεροι". Πρόκειται για περιττώματα! Το ότι εκβιάζουν την κυβέρνηση και το Έθνος - ναι το Έθνος εκβιάζουν - με μετακίνησή τους στη ΧΑ καταδεικνύει το ήθος των αδρών. Να πάνε λοιπόν! Να πάνε! Το ΄Εθνος είναι αυτοί που παράγουν. Είναι οι επιχειρηματίες κι οι εργάτες του Ιδιωτικού Τομέα. Επιστήμονες, μηχανικοί, χημικοί κτλ. Αυτοί που θα πάνε αδελφέ Κρανιδιώτη;

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Μανιάτης 03/08/2014 13:12:09

      Σε άλλη γή, φίλε Πελοποννήσιε. Ως Ηπειρώτης κάτι ξέρω, αποτυπώθηκε στο DNA: Στην Τουρκοκρατία είμασταν στη Βιέννη και Βουδαπέστη. Στη μετεμφυλική φρίκη, είμασταν στο Βέλγιο και Γερμανία. Τώρα στο Άμπου Ντάμπι, στο Μάντσεστερ, στη Ζυρίχη. Άς φυλάνε καλοπληρωμένοι οι "ένστολοι" τους συνταξιούχους τους των 50 ετών. "Άφεριμ". έλεγε παλιά στον αγά ο ταξιδιώτης, φεύγοντας απο τα Γιάννενα για να "κάνει παρέα στον Αψβούργο". Έτσι και τώρα...

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Uncle Stgm 03/08/2014 17:05:11

        Δυστυχώς αναπαραγάγεται ο φαιδρός Λόγος των κενών λέξεων και των αραχνιασμένων συμβόλων που οδήγησαν τη χώρα στη ηθική σήψη και την υλική ανέχεια.

      • Βασιλική Κ. Σ. avatar
        Βασιλική Κ. Σ. @ Uncle Stgm 03/08/2014 19:42:07

        Οι ηπειρώτες συνεχίζουμε stgm. Δωρικά και πατριωτικά. Με αγωνία μόνη και σπουδή το Κοινόν των Ελλήνων. Όπου γης.

  47. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 03/08/2014 11:55:13

    Επιμένουν να ξεχνούν οι του ιδιωτικού τομέα ....τις οφειλές τους στα ταμεία και κυρίως το πάρτυ οργίων με τη φοροδιαφυγή γονέων τους και ιδίων όσων απασχολούνται και δεν είναι επαγγελματίες άνεργοι,κυρίως! Οι "θεσμοί" έχουν καταρρεύσει και φυσικά ευθύνη έχουν όλοι και κυρίως αυτοί που δεν μιλούν!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.