#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/07/2013 13:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καταψηφίζει επί της αρχής το πολυνομοσχέδιο η ΔΗΜΑΡ



Να καταψηφίσει επί της αρχής το πολυνομοσχέδιο αποφάσισε η Εκτελεστική Επιτροπή και η Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΔΗΜΑΡ. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του κόμματος, η κυβέρνηση αδυνατεί να διαπραγματευτεί με επιτυχία με την τρόικα, ώστε να αποφύγει μέτρα που δεν έχουν άμεση σχέση με τις δημοσιονομικές υποχρεώσεις: «Οι οριζόντιες απολύσεις, η υπέρβαση της κινητικότητας, η απουσία αξιολόγησης στο δημόσιο δεν συνιστούν μεταρρυθμιστικές πράξεις» προστίθεται στην ίδια ανακοίνωση.

Επιφυλάσσεται ωστόσο «στη συζήτηση κατ’ άρθρον να ψηφίσει διατάξεις του πολυνομοσχεδίου που είναι σε θετική κατεύθυνση».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anast.t avatar
    Anast.t 15/07/2013 13:36:22

    Ποιος τα είπε αυτά;
    Ο κ.Κουβέλης;
    Ουδεμία σημασία έχουν...

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ Anast.t 15/07/2013 13:43:01

      Ε,μα...
      Θελεις να παλεψεις για τις διαπραγματευσεις,θελεις να κερδισεις στο παζαρι των μετρων και αποχωρεις απο το προσκηνιο;

  2. GN avatar
    GN 15/07/2013 15:23:24

    Ουρα του Συριζα και θα ειναι και επιτυχια

  3. Geros avatar
    Geros 15/07/2013 16:05:59

    Τους καταλαβαίνω εκεί στη ΔΗΜΑΡ , είναι τόσο άνετα και βολικά εκεί που βρίσκονται.
    Στο ότι θίγει έστω και έναν πολίτη λένε όχι και έχουν και την συνείδηση τους ήσυχη.
    Μπορεί έτσι να μην διοικούνται χώρες , μπορεί οι οδυνηρές αποφάσεις να είναι απαραίτητες αλλά αυτοί νιώθουν τόσο όμορφα στην αγκαλιά της καταγγελτικής αριστεράς στην οποία μεγάλωσαν που τώρα είναι αδύνατον να βγούν από εκεί.

    Όλα αυτά με κάνουν υποσυνείδητα να θέλω να κυβερνήσουν την χώρα οι αριστεροί , μπορεί να ήταν καταστροφή για την χώρα αλλά το να τους βλέπεις να παίρνουν δυσάρεστες αποφάσεις θα είναι όλα τα λεφτά.
    Αυτοί θα είναι ικανοί να καταψηφίσουν και να καταγγείλουν τον εαυτό τους! Θα έχει απίστευτο γέλιο!

  4. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 15/07/2013 17:22:01

    Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται!

  5. akenaton avatar
    akenaton 15/07/2013 17:36:35

    Ο μύθος της "κυβερνώσας αριστεράς" ολοένα και εξαχνούται !!! Τελικά, η αριστερά ("σοβαρή" ή "ασόβαρη") είναι μονάχα ένας επαγγελματίας της αντιπολίτευσης!

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ akenaton 16/07/2013 00:24:39

      Οντως..