#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/02/2013 16:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επιστολή-μανιφέστο των συλληφθέντων στο Βελβεντό



Ένα κείμενο-μανιφέστο, των τεσσάρων συλληφθέντων για τη διπλή ληστεία στο Βελβεντό Κοζάνης, δημοσιεύεται στον ιστότοπο indymedia. Στο κείμενο, επιχειρείται μια καταγραφή της ληστείας στο Βελβεντό, της καταδίωξής τους από τους άνδρες της ΕΛΑΣ, τη σύλληψή τους και τον βασανισμό τους -όπως τονίζεται στο κείμενο- καθώς και μια γενική ανάλυση, στο τι τους οδηγεί στις πράξεις τους

Ολόκληρο το κείμενο είναι το ακόλουθο:

Οι μέρες μας περνάνε, οι νύχτες μας δεν περνάνε

Τρέχουμε προς τη διαφυγή μας, ενώ γύρω μας εξελίσσεται ένα κανονικό ανθρωποκυνηγητό. Πίσω μας μία ζωή προκαθορισμένη, χαραγμένη από τα χέρια των κυρίαρχων, με στόχο να εσωτερικεύσουμε την υποταγή ως αντικειμενική συνθήκη, να νομιμοποιήσουμε ηθικά συστήματα νόμων και κανόνων, να εξισώσουμε το άτομο με μία στατιστική λογική αριθμών. Μπροστά μας ο κόσμος των «ουτοπικών» μας φαντασιώσεων που κατακτιέται μόνο με βία. Μία ζωή, μία πιθανότητα και αποφασιστικές επιλογές.

Κοίτα το κενό ανάμεσα στα σύννεφα και πήδα, γιατί ποτέ η πτώση δεν υπήρξε πιο σίγουρη επιλογή.

Την Παρασκευή 01.02, μαζί με ομάδα συντρόφων, προχωρήσαμε στη διπλή ληστεία της Αγροτικής Τράπεζας και του Ταχυδρομείου στο Βελβεντό Κοζάνης. Άποψή μας είναι πως έχει κάποια ουσία να αναλύσουμε σε ένα βαθμό το επιχειρησιακό κομμάτι της ληστείας. Κυρίως για να αναδειχθούν όλες οι πτυχές της επίθεσης, οι επιλογές που κάναμε, τα λάθη που διαπράξαμε και οι λόγοι που μας οδήγησαν σε αυτά:

Το πρωί της Παρασκευής λοιπόν, επιτεθήκαμε στους δύο στόχους χωρισμένοι σε δύο ομάδες. Επιδίωξή μας από την αρχή ήταν να πάρουμε τα χρήματα και από τα δύο χρηματοκιβώτια, όπως και έγινε. Κατά τη διάρκεια της διαφυγής μας, μία σειρά από ατυχή γεγονότα και λανθασμένους χειρισμούς, οδήγησαν στην έκθεση τόσο του οχήματος μας, όσο και στην κατεύθυνσή μας στην αστυνομία.

Λόγω του αστυνομικού κλοιού που σχηματίστηκε αυτόματα, ο σύντροφος που οδηγούσε το διαμορφωμένο εξωτερικά σαν ασθενοφόρο βαν, αναζητούσε διεξόδους διαφυγής για την ομάδα που έκανε τις ληστείες. Στην προσπάθειά του αυτή, έκανε το λάθος να περάσει τρεις φορές από όχημα των μπάτσων, με αποτέλεσμα να θεωρηθεί ύποπτος. Ακολούθησε καταδίωξη και μετά, λόγω άγνοιας της περιοχής στην οποία κατέληξε, έφτασε σε τέσσερα αδιέξοδα στους χωματόδρομους των ορυχείων, με αποτέλεσμα στο τελευταίο να περικυκλωθεί και να μην έχει πια κανένα ουσιαστικό περιθώριο διαφυγής. Έτσι, αφού έκαψε το βαν, τον συνέλαβαν. Με αυτές τις εξελίξεις και ενώ ο σύντροφός μας με το όχημα διαφυγής βρισκόταν ήδη στα χέρια των μπάτσων, το εύρος των επιλογών μας μειώθηκε σημαντικά.

Αποφασίσαμε, λοιπόν, να σταματήσουμε το πρώτο διερχόμενο όχημα, καθώς θα εξασφάλιζε μία πιο ασφαλή διαφυγή για εμάς και τους συντρόφους μας. Το μείζον ζήτημα σε αυτή τη συνθήκη ήταν να μη γίνει γνωστό στους μπάτσους το νέο όχημα διαφυγής των συντρόφων μας, οπότε αποφασίσαμε να κρατήσουμε τον οδηγό στο βαν μαζί μας, μέχρι να βρούμε έναν τρόπο διαφυγής και για εμάς. Κάπου εκεί υπήρξε και η συνάντησή μας με ένα περιπολικό που εξελίσσεται σταδιακά σε άγρια καταδίωξη ως την πόλη της Βέροιας με τις περισσότερες δυνάμεις αστυνομίας, που υπήρχαν στη περιοχή, πίσω μας. Προφανώς δε διανοηθήκαμε στιγμή να χρησιμοποιήσουμε τον συγκεκριμένο όμηρο ως ανθρώπινη ασπίδα(δεν θα είχαμε π.χ. πρόβλημα αν είχαμε τον διευθυντή μίας τράπεζας), άλλωστε η αστυνομία δε γνώριζε την ύπαρξή του. Εν τέλει, λειτούργησε ως ανθρώπινη ασπίδα για τους μπάτσους εν αγνοία τους, καθώς αποτέλεσε την αιτία που δε χρησιμοποιήσαμε τα όπλα μας για να απεμπλακούμε. Γιατί η συνείδησή μας και ο αξιακός μας κώδικας δε μας επιτρέπουν να ρισκάρουμε τη ζωή ενός τυχαίου ανθρώπου που βρέθηκε μαζί μας παρά τη θέλησή του.

Στο σημείο αυτό θέλουμε να καταστήσουμε σαφές, ότι τα όπλα δεν τα είχαμε για εκφοβισμό, αλλά ως εργαλείο σε περίπτωση συμπλοκής μας με μπάτσους. Άρα, λοιπόν, ο λόγος που τελικά δεν πράξαμε όπως αναλογούσε, ώστε να διαφύγουμε, ήταν μία συνθήκη στην οποία βρεθήκαμε από λανθασμένο χειρισμό.

Η μόνη εκδοχή διαφυγής πλέον ήταν η ταχύτητα και η προσπάθειά μας να κερδίσουμε απόσταση με το όχημα μας από τους μπάτσους που μας καταδίωκαν. Βέβαια η, πόλη της Βέροιας δεν προσφέρεται για κάτι τέτοιο και έτσι σύντομα εγκλωβιστήκαμε σε ένα στενό με αποτέλεσμα τη σύλληψή μας. Κατά τη διάρκεια της σύλληψής μας, το μόνο που δηλώσαμε από την αρχή ήταν ότι ο άνθρωπος που είχαμε μαζί μας δεν είχε καμία σχέση με τη ληστεία και εμάς. Παρ’ όλα αυτά οι μπάτσοι συνέχιζαν να τον χτυπάνε και αυτόν, τουλάχιστον για όσο είχαμε οπτική επαφή μαζί του.

Η παραπάνω αφήγηση δεν γίνεται στα πλαίσια της επίδειξης και της αυτοπροβολής, αλλά για να αντιστρέψουμε την παρακαταθήκη μίας άνευ μάχης σύλληψης που οι συνθήκες μας οδήγησαν.

* * * *

Η αφήγηση τελειώνει στα κεντρικά της αστυνομίας στη Βέροια, όπου ακολουθησε πολύωρος βασανισμός τριών από εμάς από τα γουρούνια της αστυνομίας. Οι τακτικές γνωστές και αναμενόμενες: κουκούλα, δέσιμο με χειροπέδες πισθάγκωνα και ξύλο.

Θεωρούμε αυτονόητο πως ανάμεσα σε εμάς και το σύστημα υπάρχει μία σαφής διαχωριστική γραμμή που αποτυπώνει τον πόλεμο μεταξύ δύο κόσμων. Τον κόσμο της κυριαρχίας, της καταπίεσης και της υποδούλωσης και τον κόσμο της ελευθερίας που δημιουργούμε και κρατάμε ζωντανό μέσα από την αδιάκοπη πάλη με την εξουσία.

Σε αυτόν τον πόλεμο τα γουρούνια της αστυνομίας αποτελούν μόνιμο στόχο των αναρχικών ανταρτών ως εμπροσθοφυλακή και κατασταλτικός βραχίωνας των μηχανισμών της κυριαρχίας. Για αυτό θεωρούσαμε τη στάση των μπάτσων απέναντί μας αυτονόητη. Αν το κράτος δε μας πολεμούσε, τότε θα είχαμε ένα καλό λόγο να ανησυχήσουμε. Τα βασανιστήρια ως μέθοδος ήταν, είναι και θα είναι ένα όπλο στη φαρέτρα της εκάστοτε εξουσίας. Εμείς, φυσικά, σαν αναρχικοί, αρνούμαστε να χρησιμοποιήσουμε μεθόδους βασανισμού απέναντι στους εχθρούς μας και προτάσσουμε την αξιοπρεπή πρακτική των πολιτικών «εκτελέσεων», καθώς δε θέλουμε να αναπαράγουμε τη σαπίλα του κόσμου τους αλλά να την εξοντώσουμε.

Η άποψη που θέλει τους αγωνιστές βορά στα νύχια των κατασταλτικών μηχανισμών εσωτερικεύει την αντίληψη της ήττας στους κόλπους των ανατρεπτικών κύκλων. Είναι η αποδοχή μίας αντίληψης περιορισμού του πολέμου εναντίων των εχθρών της ελευθερίας, στα πλαίσια αποδοχής της αστικής κοινωνικής ηθικής και νομιμότητας. Και για να μην παραξηγούμαστε, η παραπάνω νύξη αφορά σε ανακοινώσεις τύπου ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α ή Α.Κ., που συμβάλουν περισσότερο στο ρεφορμισμό παρά στη ριζοσπαστικοποίηση. Περιττό να αναφερθούμε σε δημοσιογράφους, το ΣΥΡΙΖΑ και λοιπά κομμάτια του συστήματος που με «φιλικές» ανακοινώσεις προς εμάς επιχειρούν να επαναπροσεγγίσουν όσες συνειδήσεις ξεκινούν να αποκλίνουν από τις νόρμες, εξυπηρετώντας έτσι τη σταθεροποίηση του καθεστώτος.

Τώρα, όσον αφορά στην αντιμετώπιση των πρακτικών βασανισμού, για εμάς η απάντηση βρίσκεται στην πολυμορφία. Η ανάδειξη συγκεκριμένων γεγονότων μέσα από δράσεις αντιπληροφόρησης όπως προκυρήξεις, αφίσες, συγκεντρώσεις, πορείες κ.τ.λ. είναι σίγουρα αναγκαία, ώστε όλο και περισσότεροι άνθρωποι να οδηγούνται σε μία διαπίστωση. Μία διαπίστωση που δε χωράει «μεμονωμένα περιστατικά» ή «εκδικητικές συμπεριφορές» αλλά οδηγεί στην αντίληψη ότι η φυσική βία ήταν πάντοτε μέσο καταστολής και ελέγχου από την εξουσία. Αποτελεί το κομμάτι του πολέμου μεταξύ κυριαρχίας και εξέγερσης.

Όσο βέβαια εξαπλώνεται το μήνυμα αυτό, άλλο τόσο πρέπει να εξαπλώνεται και ένα μήνυμα τρόμου προς τους εκ φύσεως βασανιστές, τους μπάτσους. Για να μη χτυπάνε οι μπάτσοι δεν έχουν νόημα οι ενδοσυστημικές καταγγελίες και οι δικονομικές διαδικασίες, που συνεπάγονται εκπτώσεις και άτυπη αποδοχή της δικαστικής ή δημοσιογραφικής εξουσίας. Χρειάζεται αντίσταση× και η αντίσταση πρέπει να έχει και βίαιες μορφές. Γιατί μία επίθεση στους μπάτσους, όχι μόνο της Βέροιας, είτε με πέτρες, είτε με μολότωφ, είτε με όπλα, τους οδηγεί αδιαμφησβήτητα στο να επανεξετάσουν τις επιλογές τους, μετρώντας τις πληγές τους πριν ξανασηκώσουν χέρι. Γιατί όπως πολύ σωστά έχει ειπωθεί, οι εχθροί έχουν όνομα και διεύθυνση.

* * *

Δε θα αναφερθούμε αναλυτικά στο ρόλο των τραπεζών, ούτως ή άλλως στην εποχή που ζούμε είναι γνωστός στον καθένα. Η ύπαρξή τους είναι μία διαρκής ληστεία. Για εμάς, ως αναρχικούς, αποτελούν στόχο για κάθε μορφή επίθεσης: εμπρηστική, βομβιστική, ληστρική. Βέβαια, πολύς λόγος έγινε για την υπόθεσή μας και σίγουρα υπάρχει ανάγκη να αναστρέψουμε το κλίμα. Να χτυπήσουμε τη διαρκή επιχείρηση απονοηματοδότησης της επιλογής μας και να αναδείξουμε τη σαπίλα της κοινωνιολογικής προσέγγισης και του ψευτοανθρωπιστικού υπόβαθρου, που λόγω ηλικίας θέλησαν να προσδώσουν.

»Παιδιά της διπλανής πόρτας και χτυπάνε τράπεζα. Γιατί;»

Γιατί η ληστεία είναι μία συνειδητά πολιτική πράξη. Δεν αποτελεί το επόμενο στάδιο μίας ανήσυχης εφηβικής περιόδου, φιλοδοξίες για προσωπικό πλουτισμό, ούτε φυσικά είναι αποτέλεσμα της δήθεν τεμπελιάς μας. Περιέχει όμως την επιθυμία να μη δεσμεύσουμε τις ζωές μας στη στυγνή εκμετάλλευση της μισθωτής εργασίας. Την άρνησή μας να γίνουμε γρανάζια οικονομικών συμφερόντων. Την αντίστασή μας στην επέλαση της ψυχικής κα αξιακής χρεοκωπίας του κόσμου τους.

Είναι σαφές για εμάς ότι δεν αρνούμαστε τη δημιουργικότητα μέσα στις κοινότητές μας. Άλλωστε, η οργάνωση μίας ληστεία απαιτεί καί πνευματική καί υλική εργασία. Αρνούμαστε όμως να υποδουλώσουμε τη δημιουργικότητά μας στον κόσμο της παραγωγής και αναπαραγωγής της εργασίας. Βέβαια, για εμάς λίγη ουσία θα είχε η άρνηση της μισθωτής σκλαβιάς αν δεν εργαζόμασταν παράλληλα και για την καταστροφή της. Είμαστε αμετανόητοι αναρχικοί και δεν επιζητάμε συμπάθεια, συμπόνια ή κατανόηση επειδή πράξαμε «λάθος» σε ένα «λάθος» κόσμο. Επιδιώκουμε τη διάδοση των προταγμάτων μας και των πρακτικών μας και θα το παλέψουμε μέχρι την τελευταία μας λέξη, μέχρι την τελευταία μας σφαίρα.

 * * * *

Κάθε μας επιθετική πράξη, είναι και μία στιγμή του συνολικού επαναστατικού πολέμου που διεξάγεται σε όλα τα επίπεδα. Τα χρήματα από αυτή τη ληστεία δεν είχαν προορισμό τον επίπλαστο καταναλωτικό παράδεισο. Είναι απλά το εργαλείο για να κινηθεί κάθε μορφή αγώνα. Από την εκτύπωση προκυρήξεων μέχρι την αγορά όπλων και πυρομαχικών, για τη χρηματοδότηση των παράνομων υποδομών άμυνας και επίθεσης. Από την ενοικίαση των παράνομων σπιτιών μας μέχρι την προμήθεια εκρηκτικών για να τινάξουμε στον αέρα την κοινωνική ειρήνη.

Ο σκοπός είναι η διάχυση της άμεσης δράσης ενάντια στη γενικευμένη συνθήκη της αιχμαλωσίας που βιώνουμε. Είτε αντάρτικα, είτε ανοιχτά και κατά μέτωπο, με όποιο τρόπο ο καθένας εκτιμά ότι είναι πιο γόνιμο και αποτελεσματικό, με όποιο τρόπο διατίθεται και γουστάρει κάθε άτομο και κάθε συλλογικότητα που συμβάλει στον αγώνα. Πάντα στόχος κάθε μας κίνησης, κάθε αντάρτικης επίθεσης είναι η εξάπλωση της επαναστατικής συνείδησης. Για να σταθούμε συνειδητά απέναντι στον κόσμο της καθολικής υποδούλωσης, απέναντι σε έναν διαρκώς εξελισσόμενο εχθρό που σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά του. Απέναντι σε αυτή τη συνθήκη, η μάχη για την ελευθερία και η προσπάθεια να προσδώσουμε μαχητικά χαρακτηριστικά σε κάθε πτυχή του αναρχικού αγώνα είναι γόνιμη και αναγκαία.

Γιατί η αναρχία δεν μπορεί ποτέ να γίνει ευχάριστη ιδέα μέσα στον καθολικό κόσμο της υποταγής, παρά βρίσκεται σε αδιάκοπη σύγκρουση μαζί του.Δεν μπορεί να περιοριστεί ούτε σε ακίνδυνες και δημοκρατικά αποδεκτές εκδηλώσεις, ούτε σε φετιχισμούς των μέσων, αλλά συνιστά μία αδιαίρετη ολότητα κάθε μορφής αγώνα. Το κάθε άτομο ή ομάδα, ανάλογα με τις επιθυμίες, τις διαθέσεις και το σκεπτικό του, συμβαλει με όποιον τρόπο γίνεται στη συνέχιση του αγώνα.Αναρχία είναι ο τρόπος μας να οργανωνόμαστε, να ζούμε και να παλέυουμε. Είναι η οργάνωση χωρίς περιορισμούς, είναι η αδιάκοπη πάλη. Είναι η ακραία συντροφικότητα που βιώνουμε στις εξεγερμένες κοινότητες απέναντι στο σάπιο κοινωνικό οικοδόμημα.

Κλείνοντας θα θέλαμε να χαιρετίσουμε όλους τους συντρόφους που δραστηριοποιήθηκαν. Κολλώντας αφίσες, φωνάζοντας συνθήματα, οργανώνοντας συγκεντρώσεις, βγάζοντας κείμενα αλληλεγγύης (μέσα και έξω από τη φυλακή). Σε αυτούς που αυτή τη στιγμή ετοιμάζουν τις επιθέσεις τους.

Υ.Γ.1 Θέλουμε ακόμα να στείλουμε την αλληλεγγύη μας στον απεργό πείνας Σπύρο Δραβίλα ο οποίος δίνει μία επίπονη και σκληρή μάχη για μία ανάσα ελευθερίας. Καλή δύναμη.

Υ.Γ.2 Πριν λίγο καιρό σκοτώθηκε σε μία τυχαία συμπλοκή ο σύντροφος Riyano στην Ινδονησία. Ο Ryo ήταν αναρχικός που μέσα από τη δράση του προωθούσε τη διεθνή αλληλεγγύη. Τώρα ακόμα και αν λείπει από τις εχθροπραξίες που προκαλούμε ενάντια στο υπάρχον, είμαστε σίγουροι ότι κοιτάμε πάντα προς το ίδιο αστέρι, το αστέρι της αναρχικής διαρκούς εξέγερσης. Τιμή στο σύντροφο RIYANO.

Oι αναρχικοί:

Νίκος Ρωμανός

Δημήτρης Πολίτης

Ανδρέας-Δημήτρης Μπουρζούκος

Γιάννης Μιχαηλίδης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 12/02/2013 17:22:16

    Μᾶς πρήξανε ἀγρίως διάφοροι ὅτι οἱ νέοι τοῦ Βελβεντοῦ ἦταν... ὀπαδοὶ τῆς μὴ βίας, μὲ διακοσμητικὰ τὰ ὄπλα. Ἂς φᾶνε τώρα αὐτὸ τὸ κείμενο κομματάκια, ὅπου ἡ σφαίρα, ἡ βία, ὁ θάνατος τοῦ τραπεζίτη καὶ τοῦ ἀστυνομικοῦ ἐκφράζεται σαφέστατα ὡς πόθος. Ἄντε πιά!

    Ὅσοι χρήσιμοι ἠλίθιοι ὑπερασπίζεστε ἐκτελεστὲς ἀπὸ τὴν «κρατικὴ βία», καλὰ ξυπνητούρια. (Ἄλλο τὸ ὅτι οἱ θεσμοὶ πρέπει νὰ λειτουργοῦν ὡς θεσμοὶ καὶ ὄχι ὡς τσιφλίκια τῶν λειτουργῶν τους. Ἕτερον ἑκάτερον.)

  2. Bob ο μάστορας avatar
    Bob ο μάστορας 12/02/2013 17:24:50

    Α ρε βασανισμένα νιάτα, θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε...

    α) Νόμοι και ελευθερία χωρίς επιβολή (αναρχία)
    β) Νόμοι και επιβολή χωρίς ελευθερία (δεσποτισμός)
    γ) Επιβολή χωρίς ελευθερία και νόμους (βαρβαρότητα)
    δ) Επιβολή με ελευθερία και νόμους (δημοκρατία)
    Εμμ. Καντ

    http://en.wikipedia.org/wiki/Anarchy

  3. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 12/02/2013 17:33:57

    "ἡ σφαίρα, ἡ βία, ὁ θάνατος τοῦ τραπεζίτη καὶ τοῦ ἀστυνομικοῦ ἐκφράζεται σαφέστατα ὡς πόθος ἡ σφαίρα, ἡ βία, ὁ θάνατος τοῦ τραπεζίτη καὶ τοῦ ἀστυνομικοῦ ἐκφράζεται σαφέστατα ὡς πόθος": ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Όσο ξύλο και να έφαγαν και με όποιοες συνθήκες, δε συγκρίνεται στο ελάχιστο με το θάνατο που ήταν έτοιμοι να δώσουν σε υπαλλήλους τραπεζών και αστυνομικούς. Επομένως: ηθικοί αυτουργοί όποιοι εξακολουθούν να τους υπερασπίζονται ακόμη και λεκτικά. Ας προσέξουν οι γονείς...

  4. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 12/02/2013 17:42:05

    Φασιστικά τσιτάτα:
    - "...(δεν θα είχαμε π.χ. πρόβλημα αν είχαμε τον διευθυντή μίας τράπεζας)"
    - "...και προτάσσουμε την αξιοπρεπή πρακτική των πολιτικών «εκτελέσεων»"
    -"Χρειάζεται αντίσταση και η αντίσταση πρέπει να έχει και βίαιες μορφές. Γιατί μία επίθεση στους μπάτσους, όχι μόνο της Βέροιας, είτε με πέτρες, είτε με μολότωφ, είτε με όπλα"
    - "Γιατί όπως πολύ σωστά έχει ειπωθεί, οι εχθροί έχουν όνομα και διεύθυνση."

    Παρακμιακό κείμενο , όπως όλα του φασιστικού τραμπούκικου αντιεξουσιαστικού χώρου, από άτομα που έχουν δει πολλές χολυγουντιανές ταινίες των οποίων τα δακρύβρεχτα τσιτάτα ξεσηκώνουν(όπως είχε επισημανθεί και για τα κείμενα της Σέχτας) ανάμεικτα με τα γνωστά ψυχολογικής φύσεως προβλήματα του μοντέρνου αναρχισμού.
    Και βεβαια κείμενο δημοσιευμένο σε site το οποίο χρησιμοποιεί τον server που πληρώνει το ΕΜΠ, δηλαδή το Ελληνικό Κράτος, εναντίον του οποίου στοχεύει η φασιστική βία των κάθε λογής "τοξοβόλων".

  5. σταράτα avatar
    σταράτα 12/02/2013 17:52:10

    Oι πραγματικοί αναρχικοί πρώτα γράφουν την προκήρυξη και μετά την αφήνουν πάντα στόν τόπο της 'δράσης' τους και μάλιστα εφ' όσον δεν συλληφθούν. Αυτή η επιστολή προφανώς είναι γραμμένη απο τον δικηγόρο τους και θα μπορούσε να είναι η υπερασπιστική τους απολογία ώστε να δώσουν έστω και εκ των υστέρων το ελεφρυντικό των δήθεν "πολιτικών κινήτρων". Πρώτη φορά γράφεται
    " προ-κήρυξη" 10 μέρες μετά το γεγονός...

  6. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 12/02/2013 18:01:04

    Δυστυχως τα παιδια αυτα ζουνε σε ενα κοσμο εντελως ουτοπικων φαντασιωσεων. Η περιπτωση τους και το κειμενο τους περιγραφουν απολυτως αυτο που στην ψυχολογια χαρακτηριζεται ως "επαναστατικος ναρκισσισμος" , Ο ορος ανηκει στην Emma Goldman και περιγραφει μια ειδικη μορφη ψυχικης παθησης, οπου τα ατομα, προκειμενου να καλυψουν δικες του ελλειψεις, ανασφαλειες και διαψευσεις στρεφονται στη βια εναντια στο κοινωνικο συνολο, επιστρατευοντας ενα μυθοποιημενο ή καθαγιασμενο ιστορικα θεωρητικο οπλοστασιο, το οποιο τους χρησιμευει ως αλλοθι, αποδιδοντας ενα "ενδοξο" νοημα και περιεχομενο στις πραξεις τους. Η περιπτωση τους μοιαζει ως ενα βαθμο με την περιπτωση των νεαρων Παλαιστινιων που αυτοανατινασσονται συμπαρασυροντας τους εχθρους τους στον ολεθρο, η καιρια διαφορα ομως ειναι πως οι νεαροι Παλαιστινιοι εχουν μεγαλωσει μεσα στην δυστυχια και στην καταπιεση των καταυλισμων και του γκετο, ενω τα παιδια αυτα εχουν μεγαλωσει μεσα σε μια καταναλωτικη κοινωνια και η δυστυχια, η καταπιεση κι η οργη που νοιωθουν οφειλεται σε αλλου ειδους διαψευσεις, πολλες απο τις οποιες πρεπει να αναζητηθουν και στο οικογενειακο τους περιβαλλον. Σιγουρα ολες οι πολιτικες κι ολες οι επαναστατικες πραξεις εχουν κι ενα ψυχολογικο υποβαθρο, γιατι ετσι λειτουργει ο ανθρωπινος ψυχισμος, θα ηταν ομως τελειως λαθος να αντιστρεψουμε τα πραγματα και να θεωρησουμε οτι, επειδη οι πραξεις αυτων των παιδιων εχουν εμφανεστατα -οσο δεν γινεται- ψυχολογικα κινητρα, μετατρεπονται αυτοματως και σε πολιτικη πραξη. Κανονικα βεβαια οι ενεργειες αυτων των παιδια εμπιπτουν κατευθειαν στον χωρο της ψυχιατρικης και υπο αυτο το πρισμα θα επρεπε και να δικαστουν. Ομως, βολευει παντοτε την εξουσια να αγνοει τετοιες διαστασεις και να μιλαει γενικως περι "τρομοκρατιας" (οπως κανει και με τους Παλαιστινιους αλλωστε). Και φυσικα, μια κοινωνια που βρισκεται στα ορια της εξαθλιωσης δεν προλαβαινει να ασχοληθει με διαφορες "λεπτες" διακρισεις σε ο,τι αφορα τα κινητρα. Οταν εντελως υγιεις ψυχικα ανθρωποι κινδυνευουν να πεθανουν στα νοσοκομεια, ή να πεθανουν απο πεινα, τοτε δεν υπαρχει χρονος για μεγαλη κατανοηση απεναντι σε τετοια φαινομενα. Το γεγονος ειναι οτι οι νεαροι "τρομοκρατες" εχουν καταστρεψει τη ζωη τους, χωρις βεβαιως να εχουν μπορεσει να 'διορθωσουν" τον κοσμο στο παραμικρο.

    • Λύκος avatar
      Λύκος @ Μ.Γ 12/02/2013 21:32:20

      Εξαιρετική τοποθέτηση.

    • κανενας avatar
      κανενας @ Μ.Γ 12/02/2013 23:47:38

      ενδιαφερουσα προσεγγιση.

  7. Γιώργος avatar
    Γιώργος 12/02/2013 18:08:43

    Η ιδεολογία τους έχει περισσότερες τρύπες απ'ότι το έμενταλ. Τι να πρωτοσχολιάσεις;

  8. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 12/02/2013 18:20:47

    Ενας απ τους αναρχο-μπαμπαδες, ειχε πει οτι τα ...παιδια, ειχαν τα Καλαζνικωφ απλα για εκφοβισμο.

    Πολυ φοβαμαι οτι συντομα και οι 4 θα ειναι εκτος φυλακης. Δλδ το πολυ σε 2-3 χρονια, ισως και πιο πριν...

  9. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 12/02/2013 18:39:05

    Κάποτε, σε αυτή τη χώρα διαβαζόταν (από την εφημερίδα παρακαλώ) το Μυθιστόρημα των Τεσσάρων. Τώρα διαβάζουμε το Παραλήρημα των Τεσσάρων.

  10. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 12/02/2013 18:39:53

    Πολύ τρικυμία στά κρανία αὐτῶν τῶν παιδιῶν!
    Μιλοῦν γιά πάλη γιά ἐλευθερία,ποιά ἐλευθερία καί ἀπό τί;
    Τελικά,αὐτό τό κείμενο δέν εἶναι κάτι ἄλλο,ὅπως φαίνεται,παρά μιά κραυγή γιά νά τραβήξουν τήν προσοχή,γιά νά προσέξει ὁ κόσμος μιά πράξη γιά τήν ὁποία μόνο αὐτά νοιώθουν περήφανα.
    Θέλουν νά ξεφύγουν ἀπό τή σαπίλα καί πέφτουν ὅλο καί πιό βαθειά.
    Φοβᾶμαι,χωρίς ἐλπίδα γυρισμοῦ...

  11. Nεστωρίδης avatar
    Nεστωρίδης 12/02/2013 19:08:06

    κακώς αναρτήθηκε το παραλήρημα των ληστών κακοποιών (και όχι παιδιών ή νεαρών) που ονειρεύονται δολοφονίες, τόσο στην ιστοσελίδα των παρακμιακών του ΕΜΠ (έπρεπε να έχει κλείσει) όσο και σε αυτήν εδώ την ιστοσελίδα. Μέσα απο τις ηλιθιότητες που γράφουν απειλούν τους αντιπάλους τους (ο εχθροί έχουν όνομα και ταυτότητα). Το κείμενο αυτό δείχνει ότι παραμένουν αμετανόητοι κακοποιοί και πρέπει να αποτελέσει υλικό της δικογραφίας εναντίον τους.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Nεστωρίδης 13/02/2013 14:49:14

      Ηθική αυτουργία σε τυχόν μελλοντικές δολοφονικές επιθέσεις κατά αστυνομικών συνιστά.

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 12/02/2013 19:24:43

    Το χειρότερο από όλα είναι αυτό το κουραστικό αναμάσημα ξύλινης γλώσσας από νέα παιδιά, που δεν έχουν μάθει να χρησιμοποιούν κριτικά το μυαλό τους. Το κείμενό τους φέρνει ζαλάδα αν προσπαθήσεις να το διαβάσεις, ένα συμπίλημα τσιτάτων που λέγονται και ξαναλέγονται από την εποχή του Νετσάγιεφ. Όλη η παθογένεια της νεοελληνικής αποχριστιανισμένης κοινωνίας....

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ΒΙΣ 12/02/2013 19:36:35

      ...ἀποχριστιανισμένης καί δαιμονοποιημένης...

  13. Μανώλης Μπλιέσης avatar
    Μανώλης Μπλιέσης 12/02/2013 21:38:38

    Προφανώς προσπαθούν να "ξεπλύνουν" την εικόνα που έδωσαν ότι τελικά οι επιρροές τους δεν ήταν μόνο ο Νετσάγεφ αλλά και το Τρίο Στούτζες. Αισθάνονταν ντροπιασμένοι. Με όλα τους τα οπλοπολυβόλα συνελήφθησαν με κλωτσιές και σφαλιάρες, τάχα γιατί σεβάστηκαν την ζωή του ομήρου. Εμ, άλλο να πηγαίνεις για κρέπα στην Κηφισιά κι άλλο ο ανταρτοπόλεμος. Κάποιος παραπάνω αναφέρθηκε σε "επαναστατικό ναρκισσισμό". Με αρκετή δόση, ευτυχώς, ανικανότητας.

  14. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 12/02/2013 23:51:09

    Δάκρυσα απο τους αγωνιστές που μετέφεραν το κάουντερ στράικ στον δρόμο και το ονόμασαν επανασταση!! .

  15. Nik avatar
    Nik 13/02/2013 01:23:54

    [η ληστεία] "Περιέχει όμως την επιθυμία να μη δεσμεύσουμε τις ζωές μας στη στυγνή εκμετάλλευση της μισθωτής εργασίας. "

    Αυτή η δήλωση είναι όλα τα λεφτά, στην κυριολεξία.

  16. Κελάδων avatar
    Κελάδων 13/02/2013 02:06:32

    Και αυτή η φράση έχει επίσης ιδιαίτερο ενδιαφέρον........"Περιττό να αναφερθούμε σε δημοσιογράφους, το ΣΥΡΙΖΑ και λοιπά κομμάτια του συστήματος που με «φιλικές» ανακοινώσεις προς εμάς επιχειρούν να επαναπροσεγγίσουν όσες συνειδήσεις ξεκινούν να αποκλίνουν από τις νόρμες, εξυπηρετώντας έτσι τη σταθεροποίηση του καθεστώτος".........Επίσημη αναγνώριση των φιλικών ανακοινώσεων του Σύριζα που κατά αυτούς όμως υποκρύπτουν άλλους σκοπούς.......Μήπως τον κάνουν ρόμπα τον Σύριζα?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κελάδων 13/02/2013 06:54:46

      Έχει γίνει από μόνος του. Αυτό είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα,

    • σταράτα avatar
      σταράτα @ Κελάδων 13/02/2013 08:37:55

      Aντιθέτως τον απενοχοποιούν και γι αυτό δείχνουν οτι τον συμπαθούν...

  17. alex23 avatar
    alex23 13/02/2013 03:01:16

    εχουμε ενα κειμενο με το οποιο καταστρεφουν απο μονοι τους την υπερασπιστικη γραμμη που πιθανον να διαλεγε ενας νομικος, οτι δηλαδη ειναι 'παρασυρμενοι νεοι' και επιθυμουν να ηρωποιησουν τις πραξεις τους..
    μια φιλοσοφια που φανηκε και στις δηλωσεις του πατερα του ενος απο αυτους οτι ο γιος του ηξερε πολεμικες τεχνες και αν μαλωνε με τους αστυνομικους θα σκοτωνε οποιον ειχε μπροστα του..μια φιλοσοφια του οτι ξερω την απολυτη αληθεια, ειμαι ανωτερος απο τους οσους κυβερνουν και θα επιβαλλω με την βια την αποψη μου, αλλα δεν θελω να με λετε για αυτο φασιστα αλλα αναρχικο γιατι εχω αλλη αποψη στο τι πρεπει να γινει αφου επιβαλλω την ισχυ μου πανω στους αλλους..

    εντυπωσιακο και αστειο το δογμα περι εργασιας..ακομα πιο αστειο οτι η οργανωση ληστειων ειναι η δημιουργικη πνευματικη τους εργασια (την οποια ουτε αυτη μπορεσαν να κανουν καλα) και φυσικα δεν ειναι τεμπεληδες..αναρωτιεμαι τι θα κανανε στο διαβα της ζωης τους..
    αν υποθεσουμε οτι η ομαδα τους ειναι 8 ατομα και οτι χαλανε λεφτα για φαγητο και ρουχισμο και προσωπικη διασκεδαση, για καθε χρονο θα θελανε ακομα λεφτα για μετακινησεις, αγορες οπλων, υλικων, ενοικιασεις ακινητων, επαναστατικο υλικο και αγορα τροπου εξοδου απο την χωρα ή προσωρινης εξαφανισης τους απο την αστυνομια μετα απο χτυπηματα..
    ποσες ληστειες θα χρειαζοντουσαν το χρονο για να ειναι 'ανεξαρτητοι' ? οταν περναγαν τα 40-45 και σταματαγαν λογω ηλικιας την 'ενεργη δραση' πως θα ζουσαν, πως θα μεγαλωναν τις νεες τους οικογενειες ? με δανεικα ? σε σπιτια σε νησια της αγονης γραμμης ή σε φαρμες στην επαρχια που αγορασαν με τα κακα καπισταλιστικα λεφτα ?

    αστεια πραγματα..

  18. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 13/02/2013 06:52:51

    Σωστό...

  19. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 13/02/2013 09:53:20

    Τα φασιστάκια αποτιμούν την αξία της ανθρώπινης ζωής ανάλογα με το επάγγελμα που ασκεί ο άνθρωπος.
    Αναρωτιέμαι πόσο να αξίζει η ζωή ενός ληστή και δολοφόνου αναρχικού;

    • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
      Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ MAYRO XABIARI 13/02/2013 12:53:50

      "αποτιμούν την αξία της ανθρώπινης ζωής ανάλογα με το επάγγελμα που ασκεί ο άνθρωπος."

      Εξαιρετικη συνοψη της νοοτροπιας του κειμενου

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ MAYRO XABIARI 13/02/2013 16:01:03

      Ωραία ρητορική ερώτηση. Και αν τους την κάνει κάποιος υπάρχει περίπτωση να την καταλάβουν;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.