#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/12/2013 08:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εμπρησμός στο εξοχικό του Σημίτη στους Αγίους Θεoδώρους



Στην Αντιτρομοκρατική περνούν πλέον οι έρευνες για την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε τα ξημερώματα στο εξοχικό του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη στους Αγ. Θεοδώρους, καθώς εντός της οικίας εντοπίστηκαν από την Πυροσβεστική υπολείμματα εμπρηστικού μηχανισμού.

Η Πυροσβεστική Υπηρεσία ενημερώθηκε για το περιστατικό στις 02.34 τα ξημερώματα και στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της που έθεσαν υπό έλεγχο τη φωτιά.

Ζημιές προκλήθηκαν στο σαλόνι και την κουζίνα του σπιτιού, το οποίο βρίσκεται 200 μέτρα από τα διόδια των Αγ. Θεοδώρων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. occultist avatar
    occultist 13/12/2013 08:45:09

    Για την φωτιά που άναψε στην χώρα η διακυβέρνηση Σημίτη πότε και ποιά υπηρεσία θα ασχοληθεί;;;;;;;

  2. AkriAkri avatar
    AkriAkri 13/12/2013 09:52:47

    Μόνος του το έκανε ο ένδοξος και γενναίος ....αντιστασιακός βομβιστής.
    Θυμήθηκε τα νιάτα του φαίνεται, θέλει και να ασχοληθούμε μαζί του, για να δούμε όμως πότε και αν θα ασχοληθεί κανένας σοβαρός Εισαγγελέας με την περίπτωσή του, την αμαρτωλή!

    • θηραία avatar
      θηραία @ AkriAkri 13/12/2013 11:56:02

      ...λες να αποβλέπει στην αποζημείωση για την ανακαίνιση που χρειαζόταν το εξοχικό????

      • AkriAkri avatar
        AkriAkri @ θηραία 13/12/2013 20:49:26

        Κάτι τύποι σαν αυτόν, για όλα είναι ικανοί. Για όλα!

  3. αργατεία avatar
    αργατεία 13/12/2013 10:19:07

    άδικα περιμένε να παρέμβει ο εισαγγελέας, δεν υπάρχει σωτηρία σε χώρα που βάζει φυλακή τον Κολοκοτρώνη και αφήνει τον Σημίτη να κυκλοφορεί ελεύθερος....

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ αργατεία 13/12/2013 11:06:13

      +++++++++++++

  4. Νιόβη avatar
    Νιόβη 13/12/2013 12:18:03

    Σίγουρα ήταν εμπρησμός; Μήπως ήταν μαγκάλι;

    • Eπιθεωρητής Colombo avatar
      Eπιθεωρητής Colombo @ Νιόβη 13/12/2013 17:15:34

      :D

  5. Γιαδικιάρογλου avatar
    Γιαδικιάρογλου 13/12/2013 13:44:20

    Αυτή η μαϊμού του Κωλέττη που μας βύθισε στον ωκεανό των προβλημάτων μας, υποπτεύομαι ότι διαθέτει και ιδιωτική παραλία -το εν λόγω ακίνητο- πράγμα που δεν επιτρέπει πρόσβαση στο κοινό. Αν είναι έτσι, να δώ που είναι τα ξεφτέρια του πασοκ που χαλούσαν τα κιγκλιδώματα σε ιδιωτικές παραλίες για να απολαμβάνουν όλοι τη θάλασσα.

  6. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 14/12/2013 01:52:03