Εικόνες ντροπής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
24/11/2014 17:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εικόνες ντροπής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το νέο κατόρθωμα των φοιτητών ήταν να πάνε στο γραφείο του αντιπρύτανη του ΕΚΠΑ, Α. Καλοκαιρινού και να του αδειάσουν μια σακούλα με σκουπίδια στο γραφείο του.

Έχουμε γράψει ξανά στο παρελθόν για την κατάσταση που επικρατεί στα Πανεπιστήμια. Το χάλι των ελληνικών ΑΕΙ, σε μια χώρα που η Παιδεία έπρεπε να είναι πρώτιστο καθήκον και υποχρέωση για όλους.

Κι όμως, εδώ και χρόνια, αλλά με μεγαλύτερη ένταση τώρα που κάποιοι επιχειρούν να βάλουν μια τάξη στο χάος, η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Το νέο κατόρθωμα των φοιτητών ήταν να πάνε στο γραφείο του αντιπρύτανη του ΕΚΠΑ, Α. Καλοκαιρινού και να του αδειάσουν μια σακούλα με σκουπίδια στο γραφείο του. Φωτογραφήθηκαν βεβαίως για το κατόρθωμά τους. Οι φοιτητές διαμαρτύρονται γιατί δεν τους συναντά ο πρύτανης Θ. Φορτσάκης προκειμένου να συζητήσουν για την υπόθεση της καθαριότητας στο Πανεπιστήμιο. Η γνωστή ιστορία με τα συνεργεία και τις εργολαβίες που έχουν αφήσει ξεκρέμαστο το Πανεπιστήμιο και τα αμφιθέατρα σκουπιδότοπους.

Έχουν δίκιο οι φοιτητές γι' αυτό που επικρατεί; Βεβαίως. Χίλια δίκια έχουν και είναι αδιανόητο σε μια πολιτισμένη χώρα να υπάρχουν τέτοιες καταστάσεις στους ναούς τη γνώσης. Αν όμως το δίκιο τους το βρίσκουν με το να κάνουν σκουπιδότοπο το γραφείο του δασκάλου τους, τότε μπράβο τους. Αν αυτό είναι ανατροφή από την οικογένειά τους τότε σηκώνουμε τα χέρια ψηλά. Η χώρα αυτή δε σώζεται με τίποτε.

Δεν είδαμε κανέναν φοιτητή να διαμαρτύρεται για τις εγκληματικές ενέργειες που γίνονται μέσα στα Πανεπιστήμια που έχουν και... άσυλο. Είδατε να βγήκε κανείς από αυτούς τους επαναστάτες... σκουπιδιάρηδες να διαμαρτυρηθεί γιατί στο ΑΠΘ την Παρασκευή έπεσαν πυροβολισμοί και τραυματίστηκαν δύο άτομα; Βγήκαν να κάνουν κατάληψη ή να ρίξουν σκουπίδια γιατί οι πανεπιστημιακοί χώροι έχουν γίνει στέκια ναρκομανών, παράνομων μεταναστών και λιανοπωλητών;

Όχι βέβαια. Μόνο να κτίζουν γραφεία, να τα γεμίζουν με σκουπίδια και να βρίζουν και να χτυπάνε καθηγητές. Για όλα αυτά είναι ικανοί...

Δεν ξέρουμε αν είμαστε συντηρητικοί αλλά εμείς στα πανεπιστημιακά μας χρόνια μιλούσαμε στον πληθυντικό και αλλάζαμε διάδρομο όταν πλησίαζε ένας καθηγητής. Από σεβασμό στο πρόσωπό του. Από ευγένεια σε έναν δάσκαλό μας. Μπορεί να πέρασαν χρόνια από τότε, όμως, η συμπεριφορά απέναντι στους καθηγητές, δεν έπρεπε να είναι αυτοί που επιλέγουν οι σημερινοί φοιτητές.

Αυτές οι εικόνες ντροπής θα κάνουν το γύρο του κόσμου. Τσίπα δεν υπάρχει;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 24/11/2014 18:27:00

    Θαυμάστε τον κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ,καμαρώστε τον σύντροφοι στον Περισσό... Το όρθιο σκουπίδι πετάει στον Καθηγητή σκουπίδια.. Γιατί σκουπίδι είναι αυτός που δεν υπολογίζει,που κάνει σκουπίδια την αξιοπρέπεια του άλλου. Στην επόμενη δηλαδή άμα ξεχειλίσει ο βόθρος,θα φορέσει καπέλο στον Πρύτανη τη λεκάνη... Η χωματερή είναι ατελείωτη τελικά...

    • Απονενοημένος Διάβημας avatar
      Απονενοημένος Διάβημας @ Κυθήριος 24/11/2014 22:04:59

      Και ο καθηγητής ,και ο Πρύτανης ,θα κάθονται όπως αυτός στη φωτογραφία,με χαμηλωμένα μάτια στην πολυθρόνα τους.... Προπαντώς η πολυθρόνα!

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Απονενοημένος Διάβημας 24/11/2014 22:23:56

        Έτσι. Και μου κάνει εντύπωση επίσης,πόσο άβουλος κάθεται μπροστά στη λεκτική βία.Λες και έχει λερωμένη τη φωλιά του.

        • Μεγάλες στιγμές avatar
          Μεγάλες στιγμές @ Κυθήριος 25/11/2014 07:39:12

          Τι να κάνει ;Φανταστείτε μια εικόνα με εναν πανεπιστημιακό να πλακώνετε στο ξύλο.Αμέσως θα τον κατακρίναμε,φοιτητές ειναι ,παιδιά ειναι θα έλεγαν τα δελτίαΣε αυτες τις περιπτώσεις περιμένεις και τους αφήνεις να εκτεθουν δημόσια,να γυρίσει η προβολή που επιθυμούν μπούμερανγκΟπως και έγινε...

        • Μεγάλες στιγμές avatar
          Μεγάλες στιγμές @ Κυθήριος 25/11/2014 07:39:55

          Τι να κάνει ;Φανταστείτε μια εικόνα με εναν πανεπιστημιακό να πλακώνετε στο ξύλο.Αμέσως θα τον κατακρίναμε,φοιτητές ειναι ,παιδιά ειναι θα έλεγαν τα δελτίαΣε αυτες τις περιπτώσεις περιμένεις και τους αφήνεις να εκτεθουν δημόσια,να γυρίσει η προβολή που επιθυμούν μπούμερανγκΟπως και έγινε...

          • Απονενοημένος Διάβημας avatar
            Απονενοημένος Διάβημας @ Μεγάλες στιγμές 25/11/2014 12:38:56

            Να σηκωθεί και να φωνάξει "έξω απο δώ τσογλάνια" ,και ας φάει και ξύλο. 'Η να να πάει στον εισαγγελέα ,με τα ονόματα των πρωταιτίων. Μα σοβαρολογείς? Για σκέψου να γίνονταν κάτι αντίστοιχο σε πανεπιστήμιο άλλης Ευρωπαϊκής χώρας (ακόμα και αυτές του Ευρωπαϊκού Νότου ,με τις οποίες κολακευόμαστε να συγκρινόμαστε) ,θα τους άφηναν έτσι "περιμένοντας να εκτεθούν δημόσια"? Το λιγότερο που θα συνέβαινε θα ήταν να αποβληθούν μόνιμα απο το πανεπιστήμιο ,πέρα απο τις ποινικές κυρώσεις

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Απονενοημένος Διάβημας 25/11/2014 17:27:03

            Αυτή η οριστική αποβολή θα ήταν η τέλεια λύση. Και πρέπει κάποτε να εφαρμοστεί. Είναι ενήλικοι και δεν έχουν καμιά δικαιολογία όσοι ασχημονούν δημόσια σε δημόσιο χώρο που πρέπει να παράγεται πολιτισμός. Όποιος πληρώνει φόρους και δεν είναι κολλημένος αηδιάζει με τέτοιες αλήτικες συμπεριφορές.

          • Μεγάλες στιγμές avatar
            Μεγάλες στιγμές @ Απονενοημένος Διάβημας 25/11/2014 22:49:09

            Καμιά αντίρρηση με την αποβολή.Αλλά γιατί πρέπει να συνοδεύεται με ύβρεις και ξύλο; Εχεις αμφιβολία οτι αν αντιδρούσε δυναμικά τα κανάλια δεν θα τον ''στόλιζαν'';Και άλλο να είσαι αυτός που λέει σε κάποιον ,κάτσε ρε φίλε περήφανα να σε δείρουν και άλλο να είσαι αυτός που τις τρώει...!!

          • ?p??e???µ???? ???ß?µa? avatar
            ?p??e???µ???? ???ß?µa? @ Μεγάλες στιγμές 25/11/2014 22:56:33

            Υπάρχουν κάποια όρια στην ψυχραιμία. Και σιγά μην τον έδερναν , είναι τόσο συνηθισμένοι αυτοί στην ατιμωρησία ,που θα έμεναν με ανοιχτό το στόμα αν κάποιος τολμουσε να αντιδράσει. Και επιτέλους , πρέπει κάποτε να πάψουμε σ'αυτόν τον τόπο να λειτουργούμε με γνώμονα "τι θα πούνε τα κανάλια"! Τα κανάλια ,έτσι κι'αλιώς , λένε αυτά που συμφέρουν στους ιδιοκτήτες τους...

          • Μεγάλες στιγμές avatar
            Μεγάλες στιγμές @ ?p??e???µ???? ???ß?µa? 26/11/2014 08:41:18

            Tο τελευταίο δεν θα γίνει ποτέ.Πάντοτε και παντού οι βαρώνοι των media διαμορφώνουν συνειδήσεις

        • Απονενοημένος Διάβημας avatar
          Απονενοημένος Διάβημας @ Κυθήριος 25/11/2014 16:11:53

          "...λες και έχει λερωμένη τη φωλιά του...", έλα ντέ! Δεν τον ξέρω ,αλλά μήπως στα νιάτα του έκανε τα ίδια? Οι περισσότεροι καθηγητές πανεπιστημίου σήμερα είναι προϊόντα της "Αριστερής διανόησης" και της εποχής της Πασοκοκρατίας!

          • ο εμπεσών εις τους ληστάς avatar
            ο εμπεσών εις τους ληστάς @ Απονενοημένος Διάβημας 25/11/2014 17:15:37

            Οι γενικεύσεις είναι φασισμός!

  2. GJ avatar
    GJ 24/11/2014 18:45:17

    Η δημοκρατία των λίγων! Εκτός από τα σκουπίδια, είπαν και άλλα στην αρχή όπως να παραιτηθεί ο κ. Φορτσάκης ο οποίος νομίμως εξελέγει από την πλειοψηφία των μελών ΔΕΠ του ΕΚΠΑ. Τραβάμε βέβαια και βίντεο για να τρομοκρατήσουμε και τους υπόλοιπους να μην βγάλουν άχνα!!! Η Ελληνική "μαγκιά" σε όλο της το μεγαλείο.

  3. ο εμπεσών εις τους ληστάς avatar
    ο εμπεσών εις τους ληστάς 24/11/2014 19:27:03

    Καλά εισαγγελέας δεν υπάρχει να κινηθεί αυτεπαγγέλτως; Μόνο τα λεφτά τους ενδιαφέρουν;

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ο εμπεσών εις τους ληστάς 25/11/2014 20:08:40

      Το μόνο αυτεπάγγελτο είναι η κλεψιά, όλα τα άλλα είναι σε ρελαντί.

  4. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 24/11/2014 19:36:18

    "Αυτές οι εικόνες ντροπής θα κάνουν το γύρο του κόσμου. Τσίπα δεν υπάρχει;" Αφού υπάρχει Τσίπρας και Σύριζα να τους καλύπτει πολιτικά, τι να την κάνουν την τσίπα;

  5. 40 doctor avatar
    40 doctor 24/11/2014 19:45:52

    Το έγραψα αλλού στο antinews, θα το γράψω και εδώ. Οι προοδευτικοί "φοιτητές" (εισαγωγικά κατά βούληση κουράζομαι να τα βάζω), που μας έχουν ζαλίσει τα ούμπαλα με την αυτοργάνωση, το άτιμο το κράτος, την άδικη κοινωνία, την προστασία της μπεκάτσας, κλπ, κλπ, καλά θα έκαναν να οργανώναν και μία καθαριότητα των σχολών τους, εφόσον βέβαια έχουν και κόσμο να κινητοποιήσουν και δεν είναι μία θλιβερή μειοψηφία ολίγων "αγανακτισμένων". Στα σπίτια τους καθαρίζουν οι Φιλιππινέζες? ή φοβήθηκαν μην κοψομεσιαστούν μαζεύοντας γόπες? ή δεν ήθελαν να χαλάσουν οι αγανακτισμένες κοπελιές με ta ακριβά σινιέ αμπέχωνατο μανικιούρ τους? Τότε θα έστελναν ένα πιο ουσιαστικό μήνυμα με πολλούς αποδέκτες. Άμα όμως είσαι επαναστάτης του καναπέ που δεν έχεις ούτε τη ψήφο σου, τέτοια κάνεις. Δεν γινεσαι επαναστάτης επειδή φοράς το λακόστ σε μαύρο χρώμα φιλαράκο. Ε, ρε, ΔΑΠ που σας χρειάζετε!

  6. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 24/11/2014 20:08:37

    Και το χειρότερο; Αυτοί οι επαναστάτες της πορδής είναι οι γίγαντες της σκέψης και της πράξης που κυρίως επανδρώνουν τα κόμματα, αφού "κέρδισαν" τα εύσημα για την "δράση τους", αφού έριξαν την "χούντα" για άλλη κια φορά, αυτοί γίνονται ΓΓ και υφυπουργοί και υπουργοί κοκ. αυτοί οι τύποι "διοικούν" το Ελλαδικό κράτος. Τι λέμε...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Νίκος Αργεάδης 25/11/2014 00:07:17

      Γι΄ αυτό μιλώ για Οίκο Ανοχής.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Μανιάτης 25/11/2014 20:12:26

        Όχι, Μανιάτη, οι οίκοι ανοχής είναι ιδρύματα με κανόνες και συμπεριφορές καθώς πρέπει. Εδώ μιλάμε για καραγυφτιά.

  7. ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
    ΜΑΡΤΙΟΣ 24/11/2014 20:22:44

    Υπάρχει εισαγγελέας; Το αυτόφωρο δεν έχει παρέλθει.

  8. dim avatar
    dim 24/11/2014 21:04:35

    Να γινει έρευνα. Να κληθούν όλοι όσοι ήταν παρόντες στο γραφείο. Να ερωτηθούν ένας προς ένας αν γνώριζαν όταν έμπαιναν εκεί ότι οι υπόλοιποι 2-3 φοιτητές είχαν αποφασίσει από πριν και ήταν εν γνώσει και των υπολοίπων ότι θα έριχναν τα σκουπίδια. Όσοι απαντήσουν ότι το γνώριζαν, και παρόλα αυτά δέχθηκαν να συμμετάσχουν σε αυτή την αλητεία να φάνε μια διετή αναστολή των σπουδών τους και να δούμε μετά αν θα ξανακάνουν μαγκιές. Όσο για αυτούς που πέταξαν τις σακούλες, να διαγραφούν αμέσως από τα μητρώα των Πανεπιστημιων. Φορτσάκη προχώρα σε διαγραφή και όλη η Ελλάδα θα είναι μαζί σου. Τέτοιοι αλήτες δεν έχουν καμία θέση στα πανεπιστήμια μας.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ dim 25/11/2014 17:30:37

      Συμφωνώ απολύτως!

  9. Απονενοημένος Διάβημας avatar
    Απονενοημένος Διάβημας 24/11/2014 21:05:00

    Δυστυχώς , μια τελειωμένη χώρα. Ότι και να λέμε δεν έχει νόημα. Πόσα χρόνια δε λέμε τα ίδια και τα ίδια?

  10. Eva avatar
    Eva 24/11/2014 21:09:52

    Δεν είναι πράξη βίας αυτό? Θα μ ενδιέφερε η γνώμη ενός νομικού.

    • in medias res avatar
      in medias res @ Eva 24/11/2014 21:27:09

      Απρόκλητη έμπρακτη εξύβριση (361Α Π.Κ.).

      • Eva avatar
        Eva @ in medias res 24/11/2014 21:42:49

        Να υποθέσω οτι απαιτείται μήνυση απο τον αντιπρύτανη. Την οποία μάλλον δεν θα κάνει. Γιατί άραγε???????

        • in medias res avatar
          in medias res @ Eva 24/11/2014 22:31:23

          Δεν απαιτείται έγκληση. Διώκεται αυτεπαγγέλτως.

        • Πάρης ο όμορφος avatar
          Πάρης ο όμορφος @ Eva 25/11/2014 08:00:31

          @ Εva : Αν παρακολουθήσετε την τοποθέτηση του Αντιπρύτανη κ.Καλοκαιρινού επί του θέματος, θα διαπιστώσετε οτι είναι ένας πολύ ήρεμος και διαλλακτικός άνθρωπος χαμηλών τόνων, που δεν έχει πρόθεση να οξύνει τις καταστάσεις. Αυτό είναι που καθιστά την απαράδεκτη κίνηση των φοιτητών να ρίξουν τα σκουπίδια στο γραφείο του, διπλά άκομψη και απαράδεκτα αγενή.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ in medias res 24/11/2014 21:50:16

        Μήπως είναι απειλή βίας ; Μήπως (κυρίως) προσβολή προσωπικότητας ;

        • in medias res avatar
          in medias res @ roadrunner 24/11/2014 22:35:23

          Η εξύβριση συνιστά, φυσικά, και παράνομη προσβολή της προσωπικότητας (αστικά).

  11. Eva avatar
    Eva 24/11/2014 21:32:19

    Μόλις είδα και το βίντεο. Νομίζω οτι αυτό είναι επικίνδυνη επίθεση κατά της ζωής του θύματος. Ο αντιπρύτανης θα μπορούσε να έχει τραυματιστεί απο λάποιο αντικείμενο πχ γυαλί. Έχω μείνει άναυδη. Θα περάσει έτσι αυτό?

  12. Απονενοημένος Διάβημας avatar
    Απονενοημένος Διάβημας 24/11/2014 21:38:49

    Να κάνω και μια προβοκατόρικη παρατήρηση: Φανταστείτε τι θα γίνονταν ,αν αυτό το είχαν κάνει...Χρυσαυγήτες!! Μέχρι και οι γιαγιάδες τους θα ήταν ήδη στη φυλακή!!!

    • GJ avatar
      GJ @ Απονενοημένος Διάβημας 24/11/2014 21:59:07

      Πες τα... Οι άλλοι, είναι φασίστες, αυτοί όμως, έχουν ενδυθεί το μανδύα του δημοκράτη με το ρόπαλο...

      • Απονενοημένος Διάβημας avatar
        Απονενοημένος Διάβημας @ GJ 25/11/2014 16:10:20

        Γιατί οι Αριστεριστές είναι προϊόντα του Συστήματος, και μελλοντικοί υπηρέτες του - δεν αμφιβάλω πως αυτά τα καλόπαιδα θα εξελιχθούν στους μελλοντικούς "καθηγητές πανεπιστημίου"

  13. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 24/11/2014 21:57:27

    Είπα να παρακολουθήσω τα βιντεάκια αποστασιοποιούμενη από την προαναγγελθείσα κατάληξη του εν λόγω ....δρώμενου. Είδα λοιπόν από τη μία τον κ. Καλοκαιρινό, έναν ηλικιωμένο άνθρωπο μέλος της Συγκλήτου και από την άλλη έναν νεαρό φοιτητή εκπρόσωπο της ομάδας του, που σε ημιάγριο τόνο, με συνεχές επαναλαμβανόμενο ''ας πούμε'' και « έτσι» στα Ελληνικά του, αρχίζει να απαριθμεί τα 17.000 κακά της μοίρας των Ελληνικών Πανεπιστημίων, αγχώνοντάς με και ζητώντας στο τέλος του μονολόγου του, την παραίτηση του κ. Φορτσάκη. Μέχρι εδώ, εγώ που δεν είμαι συντηρητική και καταλαβαίνω απόλυτα την ψυχολογική πίεση και τα αδιέξοδα που βιώνουν μέσα από τις δυσκολίες των οικογενειών τους τα πολύ νέα παιδιά, συν τον μπαμπούλα της ανεργίας που περιμένει να τους καταβροχθίσει, είπα ok., μία έκφραση αγανάκτησης, λίγο πιο έντονη και λίγο ασεβής, απέναντι στον λάθος άνθρωπο….. Όταν όμως ο νεαρός άδειασε με θράσος, χυδαιότητα και ασέβεια τα σκουπίδια επάνω στο γραφείο του … παππού του, έχασε για μένα όλα τα δίκια του και μετατράπηκε σε άξεστο φασιστοτραμπούκο, που μονάχα αβάσταχτη ντροπή μπορεί να προκαλέσει σε όποιον τον παρακολουθεί. Δεν έχει νόημα η …τιμωρία του, γιατί δεν υπάρχει τιμωρία για την περίπτωση του ασυνείδητου κανάγια που παριστάνει τον…..ηγέτη, ενώ δεν διαθέτει καν αυτοσεβασμό, ούτε και την παραμικρή ικανότητα να κατευθύνει δημιουργικά την ομάδα του. Κάποιος κοντά του να του εξηγήσει την ασυγχώρητη απρέπεια και να τον κάνει να ντραπεί, δεν υπάρχει;

    • Eva avatar
      Eva @ Άλυτη Εξίσωση 24/11/2014 22:07:20

      Δεν πρόκειται μόνο για απρέπεια. Ο αντιπρύτανης δεν ειναι συνομίληκός του για να έχει τις ιδιες αντοχές.

      • Eva avatar
        Eva @ Eva 24/11/2014 22:08:38

        συνομήλικος

    • karenin avatar
      karenin @ Άλυτη Εξίσωση 25/11/2014 00:20:35

      !!!!!

      • karenin avatar
        karenin @ karenin 25/11/2014 00:33:56

        Για το σχόλιο της Α. Εξίσωσης.

        • Eva avatar
          Eva @ karenin 25/11/2014 14:12:55

          Ο ηλικιωμένος οταν τρομοκρατηθεί η ξαφνιαστεί διατρέχει κίνδυνο ζωής. Καρδιά, πίεση, εγκεφαλικό.Δεν αντιδρά όπως ο εικοσάχρονος φοιτητής. Όσοι είμαστε μεγαλύτεροι έχουμε γονείς αυτής της ηλικίας και γνωρίζουμε. Τι δεν καταλαβαίνετε?

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Eva 25/11/2014 16:27:06

            Μην τα παραλέτε αγαπητή Eva. Ήταν μιά κίνηση εξόχως υβριστική και χυδαία, αλλά ο Αντιπρύτανης κ.Καλοκαιρινός αποδείχτηκε εξόχως ευγενής, ανεκτικός και απόλυτα ψύχραιμος, πράγμα που φωταγώγησε ακόμη πιο πολύ την αβάσταχτη ανοησία του άξεστου ''ηγετίσκου''. Ο δικός σας πατέρας, το μόνο κοινό μάλλον που έχει με τον κ.Καλοκαιρινό, είναι η ηλικία. Ο κ. Αντιπρύτανης, αποδείχτηκε άψογος στο χειρισμό των ανάγωγων κι ανώριμων παιδιών, τα οποία όπως φαίνεται πολλά χρόνια ''χειρίζεται'' επιτυχώς και δεν ....ξαφνιάζεται τόσο εύκολα, όσο ένας άσχετος με την καθημερινή επαφή νεολαίων, στην πρώτη ασεβή τους συμπεριφορά. Το πρωϊ σε κάποια τηλεοπτική εκπομπή που τον κάλεσαν να μιλήσει, παραδέχτηκε ως κύριος και ως σοβαρός άνθρωπος που είναι, το δίκιο που έχουν σε πολλά σημεία οι φοιτητές να διαμαρτύρονται, καταδίκασε τον τρόπο που επέλεξαν να εκφραστούν και αποδέχτηκε οτι η νεολαία ''πρέπει να κάνει επανάσταση''. Απλώς οι ανώριμοι κάφροι, αδυνατούν να ερμηνεύσουν σωστά το νόημα της απαιτούμενης ''επανάστασης'' και περνούν κάτω απ΄τον πήχη πολύ συχνά.... Ας έχουμε μεγάλη υπομονή λοιπόν μαζί τους, γιατί συμφέρον όλων μας θα είναι να ωριμάσουν και ας ...αργούν.

          • Eva avatar
            Eva @ Άλυτη Εξίσωση 25/11/2014 19:12:00

            Ειπα οτι σ εναν ηλικιωμένο δεν φέρεσαι έτσι. Δεν αναφέρθηκα ειδικά στον δικό μου πατέρα (ο οποίος δεν βρίσκεται στην ζωή). Οπότε μην αναφέρεστε και εσείς-διότι δεν γνωρίζετε ποιός ήταν και τι κοινά είχε με τον κύριο αντιπρύτανη.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Eva 26/11/2014 00:39:00

            Nα με συγχωρείτε, αλλά γράψατε ''Όσοι είμαστε μεγαλύτεροι έχουμε γονείς αυτής της ηλικίας και γνωρίζουμε.'' ''έχουμε'' όχι είχαμε είπατε, οπότε στη διατύπωσή σας μάλλον βρίσκεται το πρόβλημα.... Δε μπορούσα να...μαντέψω! Τώρα για το οτι σε έναν ηλικιωμένο δεν φέρεσαι έτσι, το είπα πρώτη αλλά δεν του δώσατε …σημασία. Έγραψα : ‘’ Όταν όμως ο νεαρός άδειασε με θράσος, χυδαιότητα και ασέβεια τα σκουπίδια επάνω στο γραφείο του … παππού του, έχασε για μένα όλα τα δίκια του’’. Νομίζω είμαι σαφέστατη και άδικα επαναλαμβάνεστε μονότονα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Άλυτη Εξίσωση 25/11/2014 17:34:19

      Όλα καλά που είπες αλλά τα κατέστρεψες όλα όταν γράφεις πως "δεν έχει νόημα η τιμωρία του". Τότε πως θα μάθει το λάθος να μη το ξανακάνει; Με τις παρέες που έμπλεξε και έχουν ίδια μυαλά δε γίνεται να αντιληφθεί με το καλό τα λάθη του λόγω ιδεολογικού κολλήματος. Μια οριστική διαγραφή και τέλος.

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Γεώργιος Τ. 26/11/2014 00:46:07

        Εγώ αγαπητέ, πιστεύω στη δύναμη της πειθούς και θεωρώ πως ειδικά στις νεότερες ηλικίες, κάποιος που σε αγαπά, μπορεί να σου επισημάνει με τον καλύτερο τρόπο τα λάθη σου και να σε κάνει να μετανιώσεις, να μην επαναλάβεις ποτέ πια. Είναι πιστέψτε με πολυτιμότερο και πιό θετικό, από οποιανδήποτε ...τιμωρία. Και στο τέλος τέλος, είμαστε όλοι μας ξεχωριστοί και ο καθένας επιλέγει εκείνον τον τρόπο, που του ταιριάζει περισσότερο.

  14. roadrunner avatar
    roadrunner 24/11/2014 22:09:12

    Αυτοί οι καημένοι νεαροί μήπως έχουν την ψευδαίσθηση ότι είναι αγωνιστές της Παιδείας και της Ελευθερίας ; Το επεισόδιο με τα σκουπίδια που πέταξαν εναντίον του καθηγητή τους, αποδεικνύει πως έχουν καταφέρει να αναβιώσουν το "Πολυτεχνείο", αλλά από την ανάποδη. Δεν μπορεί να είναι αλλιώς, όταν πολλοί φοιτητές απομονώνουν περικυκλώνοντας τον έναν και μοναδικό και μάλιστα ασπρομάλλη καθηγητή τους .... και ... αφού εξαπολύσουν λεκτική βία, στο τέλος τον αιφνιδιάζουν και τον τρομάζουν εκσφενδονίζοντας καταπάνω του σκουπίδια ... Έχουν γίνει οι ίδιοι οι θύτες, που ασκούν βία. Το έχουν αντιληφθεί άραγε ;

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ roadrunner 24/11/2014 23:21:11

      Μα αυτό είναι το τραγικό,ότι δεν το αντιλαμβάνονται...

    • ο εμπεσών εις τους ληστάς avatar
      ο εμπεσών εις τους ληστάς @ roadrunner 25/11/2014 08:05:22

      Έχω, πάντα μιαν απορία: αυτά τα καλόπαιδα, στους γονείς τους έτσι μιλούν; Και οι γονείς τους που τους βλέπουν, τους καμαρώνουν, άραγε; Αναρωτιέμαι, όταν τους μεγάλωναν, δεν τους είπαν ποτέ "μη"; Μήπως εδώ θα πρέπει να αναζητηθούν οι απαρχές αυτών των ασχημιών; Επειδή ζω σε Πανεπιστήμιο (και συμπτωματικά γνωρίζω τον εν λόγω Αντιπρύτανη), θέλω να επισημάνω ότι υπάρχουν χίλιοι λόγοι για να επαναστατούν οι νέοι, ακόμη κι από την πρώτη τους επαφή την πρώτη τους μέρα στο Πανεπιστήμιο. Αυτοί οι λόγοι όμως -που χρειάζεται πολύς χώρος για να τους απαριθμήσω και μόνο- βρίσκονται πολύ μακρυά από τα αιτήματα των εν λόγω "εργολάβων" της αντιπροσώπευσης των φοιτητών που κατά βάθος πρέπει κανείς να τους λυπάται.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ο εμπεσών εις τους ληστάς 25/11/2014 17:37:26

        Μα αν είχαν Γονείς θα είχαν τέτοια συμπεριφορά; Αυτοί είχαν μόνο γεννήτορες...

  15. radiomedic avatar
    radiomedic 24/11/2014 23:02:51

    Να σημειωθεί πως οι διαμαρτυρόμενοι για τα σκουπίδια είναι οι ίδιοι οι οποίοι αρνούνται με επιμονή να δοθεί η καθαριότητα των χώρων του πανεπιστημίου σε ιδιωτικές εταιρείες.

  16. Mind the GAP avatar
    Mind the GAP 24/11/2014 23:08:43

    Το σκουπιδαριό της αριστεράς νομίζει ότι με την επαναστατική γυμναστική θα περάσει τις θέσεις του. Νομίζω ότι χρειάζεται πιο δυναμική και αποφασιστική αντίδραση από τα υγιή τμήματα της κοινωνίας.

  17. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 25/11/2014 00:08:32

    Η δυστυχία της Δημοκρατίας!

    • karenin avatar
      karenin @ Μανιάτης 25/11/2014 00:30:26

      Παρόλα αυτά, με τουτα και τα άλλα και με χίλια προβλήματα φαίνεται να γίνεται καλή δουλειά στα Α. ιδρύματα αφου στον τελευταίο παγκόσμιο διαγωνισμό του Βλουμεργκ, αποφοιτος του οικονομικου του Πειραιά πρώτευσε. Αντίθετα για την αγορά εργασίας που τους περιμένει έξω , και φροντίσαμε εμείς οι δήθεν νοικοκυραίοι για αυτό, βλέπω ότι ντρεπόμαστε να αναφερθούμε.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ karenin 25/11/2014 01:26:25

        Τι σχέση έχει η προσωπική επιτυχία κάποιου με τη φαυλότητα που την αποκάλεσαν "φοιτητικό κίνημα"!!! Το επίπεδο και το αντικείμενο σπουδών των ελληνικών ΑΕΙ καμία σχέση δεν έχει με τις ανάγκες και τις δυνατότητες της αγοράς εργασίας. Είναι εκτός παραγωγής. Τι σχέση έχει η έννοια "νοικοκύρης" με την κοινωνική σήψη που μαστίζει την Ελλάδα! Η αγορά λειτουργεί με τους δικούς της κανόνες που υπερβαίνουν τις βουλές των αμνών... Η Ελλάδα κατέχει και την μοναδική παγκοσμίως έννοια "διορισμένος /αδιόριστος" εκπαιδευτικός!!! Επειδή κάποιος τέλειωσε το αντίστοιχο ΑΕΙ πρέπει ελέω...Φαυλότητος να διοριστεί!!! Δυστυχώς, καταρρεύσαμεν....

        • karenin avatar
          karenin @ Μανιάτης 25/11/2014 01:40:29

          "......μήπως η στάση του κ. Φορτσάκη έχει σχέση με την αναβάθμιση του επιπέδου σπουδών, την τόνωση της γνώσης και την ένταξη της στην παραγωγική διαδικασία της χώρας; Τα πτυχία σήμερα έχουν καταστεί «κουρελόχαρτα», οι τελειόφοιτοι των ΑΕΙ –στην συντριπτική τους πλειοψηφία- είναι άνεργοι, σιτίζονται σε βάρος των οικογενειών τους και το μέλλον τους είναι άδηλο-είναι γεγονότα που δεν αμφισβητεί ούτε ο ίδιος ο κ. Φορτσάκης… Εν κατακλείδι, ποιος είναι, λοιπόν, το… σκουπίδι στην προκειμένη περίπτωση; Ο κ. Φορτσάκης ή οι φοιτητές που άδειασαν δύο σακούλες απορριμμάτων στο Γραφείο του;"

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ karenin 25/11/2014 15:55:27

            Γραφεῖο τύπου τοῦ ΣΥΡΙΖΑ, karerin; Ρωτῶ γιατί ἀνακοίνωση τοῦ σκουρλέτη γιά τό συμβάν δέν ἔτυχε νά ἀκούσω/διαβάσω. ᾿Επαναστάτες τοῦ κ. . λου, ἔχουν καταντήσει ἀηδία καί ἀμαυρώνουν τήν πανεπιστημιακή κοινότητα τῆς ῾Ελλάδας. Ντρέπομαι, τί ἄλλο νά πῶ. . .

          • karenin avatar
            karenin @ Φωτεινή 25/11/2014 17:04:44

            έχεις δικιο να ντρεπεσαι, και εγω τα ιδια νιώθω για την νεα γενιά. Οτι και να πεις είναι οι μεγάλοι ηττημένοι της ιστορίας, χαριν εμάς τους νικητές.

  18. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 25/11/2014 00:35:39

    Αυτά παρακαλώ, σε Πανεπιστημιο χώρας όπου που εκλέγεται πρώτη φοιτητική δύναμη η ΔΑΠ ΝΔΦΚ. Και ποιά δύναμη παρακαλώ εκλέγεται πρώτη στο συνδικαλιστικό όργανο των Πανεπιστημιακών διδασκάλων; Τι έλεγε λοιπόν κάποτε πασίγνωστος πολιτικός αυτής της χώρας; Τι ακριβώς απέραντο ίδρυμα υγειονομικής περίθαλψης είναι αυτή η χώρα; Να το επαναλάβουμε τρίς εν χορώ παρακαλώ. Και μετά άς άδομεν μετ' ενθουσιασμού το λαικόν άσμα των Pink Floyd: We don't need no education
    We dont need no thought control ..... I have seen the writing on the wall.
    ........
    All in all it was all just bricks in the wall.
    All in all you were all just bricks in the wall.

    • in medias res avatar
      in medias res @ Uncle Stgm 25/11/2014 09:42:36

      But it was only fantasy. The wall was too high, as you can see. No matter how he tried, he could not break free. And the worms ate into his brain... ("Hey you")

  19. Βασιλική Κ. Σ. avatar
    Βασιλική Κ. Σ. 25/11/2014 01:24:00

    Έχουμε αυτή τη μαύρη τη κακιά τύχη, που κακό χρόνο νά ΄χει!, νά ΄χουμε αυτόν τον φθονερό, τον πστιόβλακο που λέμε και στην ήπειρο, τον μανιασμένο γείτονα... και δεν γίνεται να το ρισκάρουμε... Ειδάλλως θα έπρεπε να βάλουμε όριο, να μην ηγούνται άνθρωποι πάνω από 40 χρονώ... σε καμμία θέση! αυτό το αψίκορο του αίματος της Νεολαίας αντί να μεγαλουργεί φωτίζοντας και σκαπανεύοντας το μέλλον της, ευτελίζεται και εκμηδενίζεται αδειάζοντας σακούλες με σκουπίδια μπροστά σε τελειωμένα ανθρωπάκια... ΥΓ: φοβάμαι πως μόνον Φρόνημα μας έχει μείνει... ας το διαφυλάξουμε και από τους φανερούς και από τους ύπουλους κινδύνους αφανισμού του, τουλάχιστον ας διασώσουμε μια ελάχιστη μαγιά για τις επόμενες γενηές....

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Βασιλική Κ. Σ. 25/11/2014 01:41:59

      "Ηθικο-πολιτική επανεκκίνηση" ως χώρα χρειαζόμαστε, αγαπητη Βασιλική. Τι να σου κάνουν τα έρμα τα νεαρά με τέτοιες ελίτ γύρω τους, οικονομικές και πολιτικές; Σκουπίδια γίνονται τα ίδια, αυτοκαταστρέφονται... Δες τι γίνεται αυτές τις μέρες, ο χοντρός "ελληνορθόδοξος" γάταρος πιάστηκε με το πούμα στην πλάτη στο "νησί των Τούρκων", ο "μπαρμπα Θωμάς" έβοσκε επι δεκαετίες ολόκληρο κοπάδι Λεοπαρδ-άλεις με Άκηδες, σάκηδες μάκηδες πλάκα τ' αστέρια και δεν έτρεχε κάστανο - τον πιάσανε κατα λάθος... Κάποια στιγμή θα καθαρίσει το τοπίο. Είναι σαν τη νύχτα: Η πιο σκοτεινή ώρα θα είναι λίγο πριν το ξημέρωμα. Δεν φθάσαμε ακομη δυστυχώς στην ώρα εκείνη.

  20. Γεώργιος Λ. Κωνσταντόπουλος avatar
    Γεώργιος Λ. Κωνσταντόπουλος 25/11/2014 02:00:56

    Ένας κι ένας: σκουπίδια. Εσμός φασιστοειδών. Οι υπερασπιστές τέτοιας αλητείας είναι λίγοι, απλώς θορυβώδεις ελλείψει συγκροτημένης επχειρηματολογίας. Θλιβέρα απομεινάρια μιας ανεπιστρεπτί παρελθούσης εποχής, ενός δυσώδους συστήματος που ακκίζεται ως "προοδευτικό" αλλά κατ' ουσίαν υπεραμύνεται των αρτηριοσκληρωτικών αντανακλαστικών ενός μειοψηφούντος κοινωνικού ρεύματος που παλεύει για να διασώσει τις άνομες προνομίες του. Το αμείλικτο ερώτημα στρέφεται επιτέλους στην σιωπηρή πλειοψηφία- εάν υφίσταται τέτοια εν τέλει. Μπορεί, θέλει; Όχι έπεα πτερόεντα. Εμπράκτως. Και σε κάθε ευκαιρία: να εξουδτερώσει εκείνους που βυσσοδομούν συστηματικά εναντίον της, την κηλιδώνουν και της αποστερούν ένα διαφορετικό μέλλον.

  21. blackunder avatar
    blackunder 25/11/2014 02:55:13

    Σκουπίδια ένθεν κακείθεν. Δεν αναφέρομαι στα συγκεκριμένα πρόσωπα, αλλά οι "φοιτητές" που περνάνε με βαθμό κάτω από τη βάση διαμαρτύρονται κατά των "καθηγητών" που κληρονόμησαν την έδρα του πατρός..... Αν θέλουμε νέα αρχή να βλέπουμε όλη την εικόνα.

    • cynthia avatar
      cynthia @ blackunder 25/11/2014 15:37:34

      Πόσο δίκιο έχεις ! Κι όχι μόνο κληρονόμησαν έδρα αλλά έδωσαν επι σειρα ετών γη κ ύδωρ σε ένα διεφθαρμένο κ σάπιο πολιτικό σύστημα προκειμένου να εκλεγούν κ να αναρριχηθούν . Εσπειραν ανέμους , τώρα θερίζουν θύελλες . Η νεανική αλητεία έχει κ κάποιες πιθανότητες να ανανήψει , η ενήλικη όχι .

      • GJ avatar
        GJ @ cynthia 25/11/2014 20:31:25

        Είναι εύκολοι οι αναθεματισμοί, αλλά άραγε η αντιμετώπιση ενός κακού με ένα άλλο κακό (στην περίπτωση μας τραμπουκισμού) θα φέρει ένα καλό??? Όσο για αυτήν την νεολαία που αναφέρεστε, τη θυμάμαι να ενεργεί με τον ίδιο τρόπο από τη δεκαετία του '90 ως φοιτητής και η μόνη διαφορά είναι ότι τώρα βιντεοσκοπούν στα πανάκριβα κινητά τους προς τέρψη του αδηφάγου κοινού. Καλά πάμε νομίζω!!!!

        • cynthia avatar
          cynthia @ GJ 25/11/2014 21:44:37

          Μετά το '81 , τα πανεπιστήμια , σταθερά κ αδιαλείπτως κομματικοποιήθηκαν στον υπερθετικό βαθμό . Κοντά στην προϋπάρχουσα οικογενειοκρατία (που αφορούσε κυρίως την Ιατρική αλλά κ άλλες " ευγενείς " σχολές ) προστέθηκε κ κομματικοποίηση , με την αγαστή συνεργασία του ΠΑΣΟΚ κ της Αριστεράς και βεβαίως η ΝΔ μιμήθηκε το παράδειγμά τους έστω κ ερχόμενη δεύτερη . Αυτό οδήγησε στα σημερινά χάλια Το '90 που σπουδάσατε , το κομματικό πανεπιστήμιο ήταν ολοκληρωμένο . Κατάχρηση δημοκρατικών δικαιωμάτων των φοιτητών κ αήθεις συναλλαγές μεταξύ αυτών κ του κομματικού ΔΕΠ καθημερινή πρακτική . Που θα οδηγούσε όλο αυτο ? Στο χάλι που βλέπουμε σήμερα . Οταν λοιπόν κατα δέχεσαι σαν πνευματικός δάσκαλος να υπηρετήσεις ένα τέτοιο σύστημα γιατί σε βολεύει , αυτές τις συμπεριφορές θα περιμένεις . Και ευλόγως η αντιμετώπιση του κακού , πρέπει να ξεκινήσει από τους δασκάλους , δεν νομίζετε ?

          • blackunder avatar
            blackunder @ cynthia 26/11/2014 00:15:53

            Εγω τελείωσα το πολυτεχνείο, κανονικά στα 5 έτη, παρά τις καταλήψεις των κομματικών οργανώσεων που έδιναν και έπαιρναν στα τέλη της δεκαετίας του 90. Θυμάμαι τότε ότι ήταν ακατανόητο για μένα, θεωρώντας με μάλλον υπερβολικά ατομιστή, πως είναι δυνατόν κάποιοι, που έχαναν (ή καλύτερα δεν έδιναν καν) τον "αγώνα" της σχολής, ενδιαφέρονταν τόσο για τη δημοκρατία στη Νικαράγουα... Τώρα, αρκετά χρόνια μετά πήραν όλα νόημα. Οι περισσότεροι από τους πρώην "αγωνιστές" του γλυκού νερού, έχουν πιάσει τις καλύτερες θέσεις και γελάνε εις βάρος αυτών που έκαναν ακριβώς το αυτονόητο για οποιοδήποτε φοιτητή: να σπουδάσει την επιστήμη του.

  22. GJ avatar
    GJ 25/11/2014 13:22:20

    Η συγκεκριμένη ομάδα φοιτητών ακολουθούν μια τακτική κατά τις συνελεύσεις όπου σκοπίμως καθυστερούν να λάβουν αποφάσεις (φτάνουν από το μεσημέρι έως αργά το απόγευμα) ώστε οι φοιτητές να έχουν αραιώσει και έχοντας συνεννοηθεί εκ των προτέρων, κάνουν την ψηφοφορία τους όταν έχουν την πλειοψηφία που θέλουν, μεθοδεύοντας εκ του ασφαλούς το αποτέλεσμα. Για αυτό και εξεγείρονται στην ηλεκτρονική ψήφο που τους αφαιρεί αυτό το "στρατηγικό" πλεονέκτημα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ GJ 25/11/2014 17:40:32

      Σωστός! Όποιος έχει πάει σε φοιτητικές συνελεύσεις τα έχει δει αυτά.

  23. Don kixotis avatar
    Don kixotis 25/11/2014 23:15:08

    Το "Αντίπαλο δέος" Αντεπιτίθεται δυναμικά στον "Φασισμό του Συστήματος"....Αφού λοιπόν έχουν "Προοδευτική αρτηριοσκληρωτική λογική" πως και δεν παίρνουν την πρωτοβουλία να ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΧΩΡΟ...;;; Είναι όμως καθοδηγούμενοι απο τα γνωστά Κόμματα...για να διεκδικήσουν τα δίκαια αιτηματά τους...πάντα σε πνεύμα Συνεργασίας&Επικοινωνίας...Ισοπεδώνοντας τα Ελληνικά Πανεπιστήμια...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.