#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/07/2013 17:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αυτοδιαλύθηκε ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ



Με συντριπτική πλειοψηφία, το Διαρκές Συνέδριο του ΣΥΝ αποφάσισε πριν από λίγο την αυτοδιάλυση του κόμματος. Ψήφισαν 513 σύνεδροι. Υπέρ της αυτοδιάλυσης ψήφισαν 505 κατά ψήφισαν 8. 

«Δεν πετάμε τίποτα και προχωράμε έτσι όπως ξέρουμε, ενωτικά, ριζοσπαστικά, αριστερά», δήλωσε ο Αλέξης Τσίπρας μιλώντας νωρίτερα στο Διαρκές Συνέδριο του Συνασπισμού.

Αναφερόμενος στις εργασίες του 1ου συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ που ξεκινά το απόγευμα με στόχο τη μετατροπή του από κόμμα των συνιστωσών του σε κόμμα των μελών του, ο κ. Τσίπρας σημείωσε: «Δεν διστάζουμε να γκρεμίζουμε για να χτίσουμε. Εμείς είμαστε οι γκρεμιστές, γιατί εμείς είμαστε και οι κτίστες».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 10/07/2013 17:47:09

    Θα πάθει ότι και η ΑΕΚ. Θα γκρεμίσει το γήπεδο και θα μείνει άστεγη στη Γ Εθνική.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ MantisKalhas 10/07/2013 18:36:07

      Ο ΣΥΝ κι ΣΥΡΙΖΑ να πανε απο εκει που ηρθαν. Αλλα λιγα με την ΑΕΚ, γιατι αν και στη Γ' Εθνικη , με αυτη ασχολεισαι ακομα και τωρα..... σπριντερ & λαγε...!

      • ΑΝΤΟΝΙΟ avatar
        ΑΝΤΟΝΙΟ @ Μικρασιάτης 13/07/2013 07:07:17

        Αγαπητέ Μικρασιάτη δεν ξέρω, αλλά είμαι σίγουρος,εχω ρε παιδί μου μια σιγουριά , ότι εφέτος η ΑΕΚ θα πάρει το πρωτάθλημα περπατώντας !!!

  2. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 10/07/2013 21:00:35

    Άντε και στα δικα μας...

  3. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 10/07/2013 21:52:46

    Πού είναι η αντίδραση των συνιστωσών για διάλυση;

  4. τέστε avatar
    τέστε 10/07/2013 22:21:21

    Εμείς είμαστε οι γκρεμιστές, γιατί εμείς είμαστε και οι κτίστες».
    Του Κωστή Παλαμά είναι αυτό.
    Το χρησιμοποίησα και εγώ κάποτε στην εσωκοκομματικές της ΝΔ για τον Αντώνη Σαμαρά...
    Μάλλον βαρέθηκε το Ανδρέα ,ο Τσίπρας και θέλει να μοιάσει τον Αντώνη τώρα.
    Τελικά θα γελάσουμε πολύ μ αυτό το παιδί

  5. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/07/2013 09:03:49

    Πάνω που ετοιμαζόμασταν να προσχωρήσουμε ως συνιστώσα με τον Χρύσανθο... Γιατί ρε Αλέξη;

  6. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 11/07/2013 09:12:17

    Τα κόμματα καθευατά δεν είναι παρά είδωλα των πραγματικών κοινωνικών στρωμάτων / δυνάμεων.
    Να μη γίνουν η ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ οι πρωταγωνιστές ενός νέου 1922.

  7. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 11/07/2013 10:49:58

    Και τώρα τι θα απογίνει η τάλαινα χώρα μας, χωρίς τον ρούντυ και την ρόζα?
    Γιατί δεν πιστευω να διαλύθηκε ο συνασπισμός και να διατηρηθεί ο ρούντυ?
    Εμωράνθη και το άλας της επανάστασης...εχάθη η έλλάς..

  8. roadrunner avatar
    roadrunner 11/07/2013 13:15:16

    "Εμείς είμαστε οι γκρεμιστές, γιατί εμείς είμαστε και οι κτίστες".
    Τάδε αναπαρήγαγε ο Αλέξιος ο Α', ο Γκρεμιστής.
    Δεν ξέρει όμως ότι, η πρόθεση είναι το παν, και του απαντάμε :
    "Γκρεμιστής με εχθροπάθεια,
    ίσον χτίστης με ημιμάθεια..."

  9. τέστε avatar
    τέστε 11/07/2013 22:37:38

    Ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν