Αποκάλυψη. Πόσα λεφτά παίρνουν οι καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών
14/06/2014 08:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποκάλυψη. Πόσα λεφτά παίρνουν οι καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών

Oι καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών έχουν κάθε δικαίωμα να διαμαρτύρονται και να διαδηλώνουν για τα δικαιώματά τους. Όμως, υπάρχει και ένα άλλο πολύ κρίσιμο σημείο. Πόσα λεφτά έπαιρναν; Το antinews έψαξε και βρήκε το μισθολογικό καθεστώς τους και σας αποκαλύπτει σημεία και τέρατα.

Κάθε άνθρωπος που χάνει τη δουλειά του έχει δικαίωμα να αγωνίζεται για να βρει το δίκιο του που λέει ότι έχασε. Ως εκ τούτου και οι καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών έχουν κάθε δικαίωμα να διαμαρτύρονται και να διαδηλώνουν και φυσικά να διεκδικούν τη συμπάθεια του ελληνικού λαού. Αν και είναι κατάφορα άδικο αυτό που γίνεται. Δηλαδή για πάνω από 1 εκατ. υπαλλήλους του ιδιωτικού τομέα που έχουν απολυθεί κανείς να μην κλαίει, κανείς να μην βγαίνει στους δρόμους και για 500 – 1.000 που απολύθηκαν ή μπήκαν σε διαθεσιμότητα από τον δημόσιο τομέα να γίνεται ο μεγάλος χαμός. Ολοι οι απολυμένοι κι όλοι οι άνεργοι την ίδια ψυχή έχουν.

Ως εδώ καλά, όμως, υπάρχει και ένα άλλο πολύ κρίσιμο σημείο. Πόσα λεφτά έπαιρναν οι καθαρίστριες; Το antinews έψαξε και βρήκε το μισθολογικό καθεστώς τους και σας αποκαλύπτει τα σημεία και τέρατα. Όχι ότι και στον υπόλοιπο δημόσιο δεν γίνεται χαμός. Μην ξεχνάτε ότι καθαρίστρια στα ΕΛΠΕ έπαιρνε κοντά 100.000 ευρώ το χρόνο.

Τα στοιχεία που σας παραθέτουμε είναι εντυπωσιακά και δείχνουν μια εικόνα που για πολλούς φαντάζει εξωπραγματική. Αν και θα πει κανείς ότι το δημόσιο τους τα έδινε γιατί τώρα κόπτεται η κυβέρνηση. Η απάντηση είναι ότι επιτέλους κάποιοι αποφάσισαν να βάλουν το μαχαίρι στο κόκαλο και να ξεσκεπάσουν και τον ΣΥΡΙΖΑ που παίζει πολιτικό παιχνίδια στις πλάτες των καθαριστριών. Αραγε όταν γίνει ο Τσίπρας πρωθυπουργός θα τις ξαναπροσλάβει με τα ίδια λεφτά;

  1. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, ο μέσος όρος κόστους μισθοδοσίας (μαζί με τις εργοδοτικές εισφορές) είναι 1080,07 ευρώ μηνιαίως. Χωρίς εργοδοτικές εισφορές είναι περίπου 883 ευρώ. Ο λόγος είναι πως οι καθαρίστριες τετράωρης έπαιρναν την υπερβάλλουσα μείωση που προβλέπεται από το ν. 4024/2011. Εάν αφαιρεθούν από τις 586 οι 12 πλήρους απασχόλησης τότε το κόστος των υπολοίπων ετησίως είναι περίπου 7,5 εκατ. ευρώ. Προσέξτε 4 ώρες δουλεύουν για να παίρνουν καθαρά πάνω από 800 ευρώ όταν στην αγορά δουλεύουν πολλοί 10ωρα για 400 ευρώ.
  2. Η μισθοδοσία των συγκεκριμένων εργαζομένων είναι κατά πολύ υψηλότερη από τη μισθοδοσία ενός νεοδιοριζόμενου υπαλλήλου ΥΕ 8ωρης απασχόλησης (780 ευρώ) και περίπου στα ίδια επίπεδα με ένα νεοδιοριζόμενο υπάλληλο ΔΕ στο δημόσιο (858 ευρώ). Βεβαίως οι μισθοί νεοδιοριζόμενου ΔΕ και ΥΕ στο Δημόσιο βάσει ενιαίου μισθολογίου θεωρούνται πολύ υψηλότερες από τις αντίστοιχες της αγοράς. Δηλαδή μια καθαρίστρια με 4 ώρες δουλειάς παίρνει περισσότερα από έναν νεοδιοριζόμενο υπάλληλο.
  3. Το εντυπωσιακό, που φαίνεται και στον πίνακα είναι ότι 12 καθαρίστριες μόνιμης απασχόλησης αμείβονται κατά μέσο όρο μαζί με τις εργοδοτικές εισφορές με 2.414 ευρώ το μήνα.
  4. Οι καθαρίστριες για 3 ώρες δουλειά παίρνουν 952 ευρώ, αυτές που εργάζονται 4 ώρες παίρνουν 1.066 ευρώ και αυτές των 5 ωρών εργασία αμείβονται με 1.455 ευρώ μαζί με τις εργοδοτικές εισφορές.
  5. Οι πιο πολλές, 531 στο σύνολο, είναι 4ωρης απασχόλησης που παίρνουν το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 1.066 ευρώ και είναι οι περισσότερες που φωνάζουν. Ο μέσος μισθός του συνόλου των μερικής απασχόλησης καθαριστριών που είναι 574, φτάνει λοιπόν μαζί με τις εισφορές τα 1.080 ευρώ. Για πείτε μας που υπάρχει τέτοιος μισθός στον ιδιωτικό τομέα;
  6. Το ετήσιο κόστος για τις καθαρίστριες είναι 7,5 εκατομμύρια ευρώ. Στον επόμενο πίνακα φαίνεται και πόσα εξοικονόμησε το δημόσιο από τη διαθεσιμότητα των καθαριστριών.
  7. Υπάρχει, όμως, και μια σημαντική παράμετρος που κάποιοι κρύβουν γιατί δεν τους συμφέρει. Εδώ και πολύ καιρό οι χώροι που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Οικονομικών είναι πολύ λιγότεροι καθώς μειώθηκαν τα κτίρια των εφοριών και άλλων υπηρεσιών. Επίσης μειώθηκε και το προσωπικό που εργάζεται στο υπουργείο, επομένως οι καθαρίστριες έχουν πολύ λιγότερη δουλειά να κάνουν απ’ ότι στο παρελθόν. Συγκεκριμένα:
Η επιφάνεια σε τ.μ. των κτιρίων του ΥΠΟΙΚ όπου κατά κύριο λόγο απασχολούνται οι εργαζόμενοι του κλάδου (πλην Τελωνείων-Χημείων) το Σεπτέμβριο 2012 ήταν 302.426 τ.μ. Λόγω των ενοποιήσεων των Δ.Ο.Υ. (Ιανουάριος 2013-Απρίλιος 2014) που ήδη έχει πραγματοποιηθεί η συνολική επιφάνεια κτιρίων του ΥΠΟΙΚ έχει μειωθεί κατά 121.911 τ.μ. που σημαίνει μείωση 40% σε σχέση με την προαναφερθείσα επιφάνεια.

Σημειωτέον πως το 80% των εκκενώσεων των κτιρίων πραγματοποιήθηκε κατά το διάστημα

Ιαν 2013 έως Ιούνιος 2013. Σε ότι αφορά τις Κεντρικές Υπηρεσίες αυτές χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια υπηρεσίες ιδιωτικών συνεργείων για τις υπηρεσίες καθαρισμού.

Για συνολική επιφάνεια 91.472 τ.μ. απασχολούνται 179 ΥΕ Καθαριότητας Μ/Α με ετήσιο μισθολογικό κόστος 2.319.840,00 €συμπεριλαμβανομένων και των εργοδοτικών εισφορών. Χωρίς αυτές είναι: 1.825.800,00 €.

Σύγκριση: ΓΓ Πληροφοριακών Συστημάτων: Στις 13/8/2013 υπεγράφη σύμβαση με εταιρεία καθαρισμού, για τον καθαρισμό του κτιρίου της ΓΓΠΣ (Χανδρή 1), το οποίο είναι 30.000 τμ.

Σύμφωνα με τη σύμβαση, απασχολούνται 17 άτομα πλήρους απασχόλησης και 2 άτομα 2ωρης απασχόλησης με μηνιαίο κόστος 20.000+23%=24.600, δηλαδή ετησίως 295.200 ευρώ.

Οι αποδοχές των καθαριστριών, οι οποίες καθορίζονται με τον νόμο 3863/2010 /ΦΕΚ 115 Α, ανέρχονται συνολικά σε 126.000€, οι εργοδοτικές εισφορές 34.748 € και το υπόλοιπο ποσό είναι το κέρδος της εταιρείας περιλαμβανομένων και των υλικών καθαρισμού.

Για 30.000 τ.μ. το συνολικό κόστος (μισθοδοσία, υλικά, κέρδος) είναι 300.000 € περίπου. Για τριπλάσια επιφάνεια στις Δ.Ο.Υ. Αττικής το μισθολογικό μόνο κόστος είναι 2.320.000 € περίπου.

Άρα το μισθολογικό κόστος για την τριπλάσια επιφάνεια είναι 250% περισσότερο από τη χρήση ιδιωτικού συνεργείου.

Τα αποκαλυπτικά στοιχεία που σας παραθέτει το antinews δεν έχουν σκοπό να «ακυρώσουν» τον αγώνα των καθαριστριών. Δικαίωμά τους να διαμαρτύρονται. Ο βασικός σκοπός μας είναι να μάθει ο ελληνικός λαός την αλήθεια για το τι ποσά υπερασπίζονται και για πόσες ώρες εργασίας. Και να αποκαλυφθεί ο βρόμικος ρόλος του ΣΥΡΙΖΑ που χρησιμοποιεί το όνομα «καθαρίστρια» που έχει και… κοινωνική φόρτιση, προκειμένου να κερδίσει πολιτικά οφέλη.

Ακολουθούν και οι αποκαλυπτικοί πίνακες:

Αποκάλυψη. Πόσα λεφτά παίρνουν οι καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών 30200 photo

[photo_2]

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚωσταςΧ. avatar
    ΚωσταςΧ. 14/06/2014 09:27:24

    Μας δειξατε το τυρι, και δεν μας δειχνετε τη φακα! Ο καθε εργολαβος εχει 3-4 η περισοτερους φορεις που εξυπηρετει ! αρα μπορει να "χτυπησει τη δουλεια " με λιγοτερο κερδος ηλιγοτερο κοστος !

    • Giorgis avatar
      Giorgis @ ΚωσταςΧ. 15/06/2014 12:21:49

      Αυτό είναι καλό. Ο εργολάβος πρέπει να πετίχει ένα έργο. Αν δεν τα καταφέρει δεν πέρνει τα λεφτά. Άμα το καταφέρει με δέκα εργολαβίες ... μπράβο του. Τα λεφτά του φορολογούμενου δεν είναι δικά μου και δικά σου να τα σπαταλάμε

      • kapar13 avatar
        kapar13 @ Giorgis 15/06/2014 12:57:22

        Και το ακόμα πιο καλό είναι ότι αν δει ο καλός εργολάβος ότι δεν του βγαίνει το budget επειδή του ζητάνε οι καθαρίστριες να κολλάει ένσημα, να πληρώνει υπερωρίες και άλλα τέτοια κουμμουνιστικά, βάζει 2-3 καλόπαιδα κάποιας μαφίας να πετάξουν κάνα μισομπούκαλο βιτριόλι και, ως δια μαγείας, λύνονται τα προβλήματα! Και μετά business as usual, μη φανταστείτε τίποτα διώξεις, ελέγχους, κλπ. Τι το περάσατε εδώ πέρα, Σοβιετία;

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ kapar13 17/06/2014 02:27:38

          Άρα, να πληρώνουμε 2,5 φορές περισσότερα ΟΛΟΙ για να μην έχουν συμφέρον οι "κάποιοι" να ρίχνουν βιτριόλια! Και, αρκετά με το εθνικό μας αυτομαστίγωμα με την Κούνεβα! Της χαρίσαμε σπίτι και την κάναμε ευρωβουλευτίνα (μισθός 200.000/έτος) για να προωθεί τα εθνικά μας (!) συμφέροντα, επειδή ΕΙΚΑΖΟΥΜΕ ότι το βιτριόλι ήταν από Ιδιώτες Εργολάβους, τι άλλο μένει;

          • kapar13 avatar
            kapar13 @ ΠΗΛΕΑΣ 17/06/2014 11:36:41

            1. Μην συγκρίνετε μήλα με πορτοκάλια (κόστος μετά ενσήμων, εισφορών, φόρων κλπ με κόστος άερα πατέρα και γιούρια στον ταβλά με τα κουλούρια). 2. Το άλλο που μένει είναι να πιαστούν και να τιμωρηθούν οι ένοχοι -ώστε να μην "εικάζουμε"- και να ξεκαθαρίσει το τοπίο με τις "επιχειρήσεις" εξανδραποδισμού του κοσμάκη που έχουν στήσει ορισμένα κομματόσκυλα για να απομυζούν δημόσιους πόρους. 3. Μεταξύ της Σπυράκη και της Κούνεβα, λυπάμαι προτιμώ την Κούνεβα.

          • chris avatar
            chris @ kapar13 29/07/2014 14:39:30

            "Μεταξύ της Σπυράκη και της Κούνεβα, λυπάμαι προτιμώ την Κούνεβα. Τόσο σε κόβει...

  2. Ραβινος avatar
    Ραβινος 14/06/2014 09:36:44

    Αρα εχει δικηο ο Γεωργιαδης που λεει οτι δεν υπαρχει σωστη και εγκαιρη πληροφορηση για το θεμα γι'αυτο και κυριαρχουν πληροφοριακες σκοπιμοτητες στα καναλια του λαικισμου και της μιζεριας .Μια σωστη τεκμηριωμενη πληροφορηση του κοινου θα εχει πολλαπλα οφελη για τους αποφασιζοντες τα μετρα περιστολης των δημοσιων δαπανων και δεν θα εγενοντο λαικα θεαματα καθαριστριας καμικαζι να κτυπα ,βριζει ,συκαοφαντει τα ΜΑΤ με τα σκουλαρικια στην μυτη και στ'αυτια στις οθονες των λαικιζοντων τηλεοπτικων καναλιων .Οσο για τι δουλεια κανουν οι καθαριστριες του δημοσιου ολοι μας εχουμε μπροστα στα ματια μας την βρωμα ,γοπες ,μαυριλα των χωρων αρμοδιοτητος των .Αυτο ο παραλογισμος κατασπαταλησης δημοσιων πορων {φορων που πληρωνουν ολοι οι Ελληνες & Ελληνιδες } για πληρωμες λαμογιομισθων των ΔΥ και των παραφυαδων τους πρεπει αμεσα να σταματησει.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Ραβινος 14/06/2014 09:55:17

      Πολύ σωστός!

    • AIAS avatar
      AIAS @ Ραβινος 14/06/2014 17:16:20

      και ποιοε εμπόδισε την κυβέρνηση να ρυθμίσει τον μισθό των καθαριστριών σε ότι ισχύει σε όλο το δημόσιο τομέα.?

      • Giorgis avatar
        Giorgis @ AIAS 15/06/2014 12:24:25

        Καλά δεν διαβάζεις εφιμερίδες; Τώρα δέχονται διαπραγματεύσεις, αλλά πριν δύο τρία χρόνια όλοι την καρέκλα τους. Νομίζεις ότι την ΕΡΤ την κλείσανε για γούστο; Αφού ακόμα οι δλιμοι δεν δέχονται να πούνε πόσους εργάτες έχουν ... χάος

  3. η Dimi avatar
    η Dimi 14/06/2014 09:54:36

    Η κατάσταση κάπως θυμίζει payroll στις ένδοξες εποχές της Ολυμπιακής. Μέχρι και επίδομα σφουγγαρόπανου εισέπρατταν οι κυρίες.

    • Γιάννης Καραμήτρος avatar
      Γιάννης Καραμήτρος @ η Dimi 25/05/2015 18:22:00

      Η πάλαι ποτέ Ολυμπιακή είναι ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην ιστορία της Ελλάδας μιας και όχι μόνο πληρώναμε, οι φορολογούμενοι, τα ελλειματά της για να δουλεύουν κολλητοί αλλά και τα πρόστιμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

  4. xn avatar
    xn 14/06/2014 09:58:13

    Γιατί τότε δεν πάτε εσείς που έχετε και τα μέσα, να καθαρίζετε τις σκάλες του Στουρνάρα, αφού τα λεφτά είναι τόσο καλά.?? Ακόμα καλύτερα, κάντε ένα συνεργείο για να πάρετε εργολαβικά δύο τρία υπουργεία. Εκεί είναι ακόμα καλύτερα τα λεφτά.. Κι αν κατάλαβα καλά, οι μισθοί Βουλγαρίας είναι το πρότυπό σας. Η ανάπτυξη ήρθε...

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ xn 14/06/2014 10:31:03

      Αδικείστε!

      • xn avatar
        xn @ η Dimi 14/06/2014 10:47:01

        Μήπως dimi γνωρίζετε εσείς που έχετε άκρες, αν προτάθηκε μείωση μισθών στις συγκεκριμένες κυρίες ή η απόλυση ήταν μονόδρομος, για να έρθουν οι εργολάβοι..? Αν θέλετε σας στέλνω φωτογραφία γαλάζιου εργολάβου καθαρισμού αγκαλιά με τον Αντώνη...

        • παπαδοπουλος ηλίας avatar
          παπαδοπουλος ηλίας @ xn 14/06/2014 15:30:38

          Από την αρχή οι ...σύμβουλοι των υπουργών, αλλά και οι Στουρνάρας,Θεοχάρης και άλλοι, τους έδωσαν την λύση της έναρξης εταιρείας καθαρισμού και μάλιστα ...χωρίς να τους χρεώσουν τις "συμβουλές"!! Και όλα αυτά γιατί όταν τις συναντούσαν.... τους ράγιζε η καρδιά με αυτά που άκουγαν. Για να μην νομίζεται οτι είναι όλοι άκαρδοι και αναίσθητοι μπροστά στα δράματα που δημιούργησαν!

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ xn 16/06/2014 18:52:21

          Oταν ο πατερας μου ηταν νεος , συναντηθηκε με τον Β. Παυλο τυχαια . Εχω φωτο, αυτο σημαινει οτι ο πατερας μου ηταν Βασιλικος ? Η οτι ειχε υψηλες γνωριμιες? Γιατι απαξιωνετε αυτα που γραφει ο/η Dimi? Μηπως εισαστε απο αυτους που περιμενουν τους εκατομ. του ΣΥΡΙΖΑ να σας σωσουν ? Μηπως βλεπετε οτι ολοι οι αλλοι φταινε εκτος απο εμας?

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ η Dimi 14/06/2014 16:42:05

        @xn or whomever. Ως Στέλεχος Ανθρωπίνου Δυναμικού Πολυεθνικής στον απαιτητικό Ιδιωτικό Τομέα. Με ετήσιο μισθό + Διανομή (βάσει μισθού) Εταιρικών Κερδών. Με Δύο φορές ετησίως (ΚΑΘΕ 6 ΜΗΝΕΣ!!!) Αξιολόγηση της απόδοσης εργασίας και του ποσοστού (επί τοις %!!!) ολοκλήρωσης (ή, μη!) του ανατιθέμενου Εταιρικού Έργου. Με Αξιολογήσεις (CE+) =Continuously Exceeding =Συνεχώς Υπερβαίνουσα τους Στόχους). Με την άδεια antinews.gr, επί 5 σχεδόν χρόνια, την ενσυνείδητη γνώμη μου εκφράζω. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Επειδή λοιπόν. έχω πολύ καλή διάθεση σήμερα και την οποία προτίθεμαι να διατηρήσω. Επειδή, υπέρ της Ελλάδας των Ελλήνων, απόψε ψηφίζω. Επειδή, για πρώτη φορά απόψε, ΝΕΡΙΤ θα παρακολουθήσω. Επειδή, ουδέποτε καθ’ υπαγόρευση ή/και αμοιβή υπέρ ή, κατά τρίτων σχόλιο έχω γράψει ή πρόκειται να γράψω: Επειδή, Χωρίς να με γνωρίζετε και πάλι με προσβάλετε, γράφοντας ότι έχω “μέσα και άκρες”. Από Που συνάγεται αυτό; Και Πως εσείς τα μέσα και τις άκρες "βλέπετε;" για να τα δω κι εγώ; Επειδή λοιπόν εγώ, ουδεμία σχέση με προσβλητικές "άκρες και μέσα" είχα ή, έχω, σάς τα επιστρέφω επειδή σάς ανήκουν αποκλειστικά. Και αν αυτά που γράφετε για “φωτογραφία” και “αγκαλιά” μού τα λέγατε face to face, θα σάς είχα οριστικά δείξει τη Πόρτα Εξόδου. Επειδή, οι υπαινιγμοί, οι απειλές, η χολερική συμπεριφορά γενικά, χαρακτηρίζουν τον αδύναμο κρίκο-ανεγκέφαλο ο οποίος, φαίνεται ν’ αγνοεί τις διαδικτυακές και όχι μόνο συνέπειες, της αθλιότητάς του.

    • Θεόδωρος avatar
      Θεόδωρος @ xn 14/06/2014 14:09:23

      xn πολύ σε βρίσκω πολύ σωστό αλλά με την θολούρα που μας ψεκάζουν τα ΜΜΑ (Μέσα Μαζικής Αποβλάκωσης) που να διακρίνουν κάποιοι το πραγματικό από το φαινομενικό. Και εσύ πονηρέ αρθρογράφε μας λες και καλά ότι έχουν δίκιο που διαμαρτύρονται διότι χάνουν την "ωραία" τους δουλειά αλλά "ρε γα..το" έπαιρναν και παχυλούς μισθούς των 800 ευρώ περίπου. Τρομερό ποσό να περνούν ζωή χαρισάμενη σε κάποια τριτοκοσμική χώρα και όχι στην Ελλάδα που ξέρουμε.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Θεόδωρος 14/06/2014 16:05:41

        Εσένα σε χαλάνε 800 ευρώ για να ξύνεσαι?

    • Θοδωρής avatar
      Θοδωρής @ xn 15/06/2014 17:20:04

      Αγαπητέ είμαι άνεργος του ιδιωτικού τομέα. Ξέρεις για μένα δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς. Επίσης η εταιρεία μου έκλεισε γιατί δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει τα έξοδα και δεν τις δόθηκαν χρήματα από την υψηλη φορολογία που πληρώνει ο ελληνικός λαος για να σωθεί και να σωθούμε και μεις. Εγώ λοιπόν δεν έχω πρόβλημα να καθαρίζω σκάλες και ότι άλλο θες με αυτούς τους μισθούς αν ισχύουν όσα λέει το άρθρο. Όποιος ενδιαφέρεται λοιπόν δηλώνω υπεύθυνα ότι μπορώ να έρθω σε επικοινωνία με όποιον επιθυμεί να καθαρίζω 4 ώρες την μερα της σκάλες του και ότι άλλο θέλει για 1000 ευρω. Ικανοποιήθηκες τώρα;

      • franc avatar
        franc @ Θοδωρής 16/06/2014 18:54:02

        Αγαπητέ Θοδωρή ξεμπρόστιασες τον κοινωνικό τους καννιβαλισμό στον οποίο επιδίδονται εκ του ασφαλούς. Και να σκεφτείς οτι η Τίνα παίρνει 25.000 ευρώ το μήνα για να μην κάνει τίποτε, ούτε καν το γαραφείο της δεν καθαρίζει για να περνάει η ώρα της...Μας έπεισαν τώρα οτι κόβονται για την καλή διαχείρηση των χρημάτων των φορολογουμένων τάχατες. Κι ο Παπουτσής? Ζηλέυει κι αυτός τον μισθό των καθαριστριών? για να μην πω για τους 200 τουλάχιστον παντελώς περιττούς βουλευτές μας...

  5. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 14/06/2014 10:06:59

    "Αραγε όταν γίνει ο Τσίπρας πρωθυπουργός θα τις ξαναπροσλάβει με τα ίδια λεφτά;"... άν φίλε μου... άν?

    • airman avatar
      airman @ Κωνσταντίνος 14/06/2014 17:16:45

      Υπόσχομαι θαύματα, να πραγματοποιήσω όνειρα, να ξεχρεώσω δάνεια, να χαρίσω αυτοκίνητα, να σας βρω ιδανικές συντρόφους! Και με μηδενικό κόστος (για μένα)! Πιστέψτε με, δεν θα χάσετε τίποτα (κι ας μην έχετε τίποτα να χάσετε)! Όχι που θα έχει ο Αλέξης το μονοπώλιο!

      • Fotini avatar
        Fotini @ airman 14/06/2014 20:47:45

        Airman, Λεφτά ὑπάρχουν #2! Θά σέ ψηφίσω καί μέ τά δύο!! :)

        • airman avatar
          airman @ Fotini 15/06/2014 02:19:13

          Ένα σταυρό τον έχω! Μένει να πιστέψω σ' εμένα και ο δεύτερος είναι ο δικός μου! Ευχαριστώ!!!

    • Γιάννης Καραμήτρος avatar
      Γιάννης Καραμήτρος @ Κωνσταντίνος 25/05/2015 18:23:44

      Η απάντηση είναι ναι, παρόλο που η κυρία Δούρου στην περιφέρεια Αττικής έχει αναθέσει τον καθαρισμό σε ιδιωτική εταιρία...

  6. βαγόνι avatar
    βαγόνι 14/06/2014 10:19:24

    Κατεβάζοντας το εργασιακό κόστος στο μισό περίπου,με σημαντική μείωση των εργοδοτικών εισφορών,ο "επιχειρών" εργολάβος έχει κέρδη προ φόρων 295χιλ.ευρώ ετησίως...μόνο με μιά δουλειά...με δύο ή και τρείς; Οι καθαρίστριες επανέρχονται στο "λογικό" μηνιαίο εισόδημα των 440-450ευρώ....η ίδια λογική,στο σύνολο του ιδιωτικού τομέα, διασφαλίζει μια "κοινωνική συνοχή" νέου τύπου και την εξ'αυτής απορρέουσα....εθνική ενότητα! Απο καθαρά μακρο-οικονομική άποψη, η αγορά δεν εισπράττει ούτε το υστέρημα του μικρού εισοδηματία για τα πρός το ζείν....η κοινωνία αναμένει την "επενδυτική" αγαθοποιό διάθεση των επιχειρούντων...ο Κέϋνς μουγκρίζει στον τάφο του και... εν τέλει άν 880 ευρώ πρό φόρων μηνιάτικο, ήσαν πιό πάνω απο τις δυνατότητες της συγκυρίας, μπορούσε να γίνει διαπραγμάτευση προς τα κάτω....οι επιλογές δεν είναι μόνο οικονομικές...!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ βαγόνι 14/06/2014 12:42:37

      εχεις δικιο (ως συνηθως) - δεν απλα οικονομικές επιλογές - ειναι νεο κοινωνικο/οικονομικό μοντέλο - το οποιο λειτουργει μεν στον αγγλοσαξωνικό κοσμο αλλα εκει κοινωνίες και οικονομίες ειχαν τελείως διαφορετική δομή και υπήρχε μια καποια οδός διαφυγής για την μεσαια ταξη. το κρατος αποσύρεται και τον κενό αναπληρώνει ο 'εργολάβος'. αυτα τα μοντελα δεν εφαρμοζονται 'καρμπόν' στην Ελλαδα και μαλιστα βίαια και εν μεσω κρισης με την ανεργία στο 28%. εδω δεν είσαι σε κοντρα με τους 'ανθρακωρύχους' είσαι σε κοντρα με όλους. η τραγωδία ειναι οτι καλουμαστε να ανταλλάξουμε, την δημόσια κακοδιαχείριση και ασυδοσία με την ιδιωτική. Το αποτελεσμα για την κοινωνία θα είναι το ίδιο, καταστροφικό και στις δυο περιπτωσεις απλα τα χρήματα θα καταληξουν σε διαφορετικές τσέπες.

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ rally monkey 14/06/2014 16:56:47

        ...σε μιά άλλη χώρα,ξένη στα δικά μας πελατειακά αλισβερίσια, θα μπορούσε να εισηγηθεί κανείς στις καθαρίστριες : οk girls, συνεταιριστείτε και μπέστε στο χώρο του "επιχειρείν",δώστε μια προσφορά, βρέστε έναν άδολο νεαρό,με μεταπτυχιακό,για οικονομικό σύμβουλο, έναν εξ'ίσου άδολο νεαρό λογιστή και κτυπείστε τη δουλειά....παρακινδυνευμένο!... 'Ενας υγιής οικονομικός "μεσαιοχωριτισμός"-τόσο κράτος, τόσος ιδιωτικός τομέας-,που δε μπερδεύουν τα μπούτια τους κάθε τόσο, μοιάζει ανέφικτος... και δεν είναι μόνο ευθύνη του πολιτικού συστήματος,που έτσι κι'αλλοιώς την έχει....είναι βαριά η παλιοελλαδίτικη κληρονομιά!

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ βαγόνι 14/06/2014 23:48:34

          σαν σεναριο sci fi .. οκ φέτος την πηραμε την δουλειά.. του χρόνου όμως τι γίνεται? αν δεν την παρουμε? - συγκρινεται τωρα αυτό με το δημόσιο..που άπαξ και μπηκες, αφενός δε σε κουνάει κανενας και αφετέρου βρεξει-χιονίσει στο τέλος του μήνα θυρίδα .. οπότε άασε κατα μερους την 'επιχειρηματικότητα' .. κανε 'αγώνα' βγαίνει ο Τσίπρας..λεφτά υπάρχουν.. απο την άλλη, οπως λες, η δουλειά θα παει με μαθηματική ακρίβεια στον 'επιχειρηματία'/κολλητό, ο οποιος θα 'στιψει' στην κυριολεξία καποιους που είχαν την τυχη να εργαζονται στον ιδιωτικό τομέα, θα προσφέρει πολύ αμφιβόλου επιπέδου υπηρεσίες.. και δεν θα ελεγχθει απο κανέναν Απολύτως.. ουτε για τις υπηρεσίες, ουτε για το αν τηρει την εργατική νομοθεσία..ουτε για Τίποτα (εννοειται ο 'επιχειρηματίας'/κολλητός σε συνθήκες πραγματικης αγοράς και ανταγωνισμού δεν θα υπήρχε καν...) και κάπως έτσι ολοκληρώνεται το δράμα και δεν υπάρχει ένας που να υπόσχεται έστω οτι θέλει να σπάσει τον φαύλο κύκλο

  7. kosvag avatar
    kosvag 14/06/2014 10:27:09

    Εύγε στο ANTINEWS. Η 1η εν Ελλάδι προσέγγιση με βάση την λογική, μεγάλη έκπληξη, άριστος οιωνός, μακάρι να εξαπλωθεί η λογική, εύχομαι να μην είναι ''too little too late''.

  8. COLIN FARRELL avatar
    COLIN FARRELL 14/06/2014 10:42:50

    Mε λιγη καλη διαθεση μπορουν να τις ξαναπροσλαβουν με τον βασικο μισθο.Γενικα εαν φθασουμε τους 2εκ ανεργους δεν θα υπαρχει βιωσιμη επιχειρηση στη Ελλαδα.Η λυση ειναι συγκρατηση της ανεργιας με μισθους για ολους αναλογους των δυνατοτητων του κρατους.Μη ξεχναμε οτι η τεραστια ανεργια διωχνει ουσιαστικα τις ιδιωτικες εταιρειες και τις επενδυσεις καθως ουτε αποσβεση επενδυσης μπορει να γινει ουτε ικανοποιητικος κυκλος εργασιων λογω της δραματικης μειωσης της καταναλωσης.

  9. παπαδοπουλος ηλίας avatar
    παπαδοπουλος ηλίας 14/06/2014 10:45:09

    Έγραψα και σε άλλο άρθρο οτι , αν μου δόσουν 300.000 ευρώ, μπορώ να σας παρουσιάσω "μελέτη" με το συμπέρασμα ότι ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ μπορείτε άνετα να ζήτε με 50 ευρώ τον μήνα και να αποταμιεύετε κιόλας.

    • GJ avatar
      GJ @ παπαδοπουλος ηλίας 14/06/2014 17:52:35

      Μπορείς να μας δώσεις ένα δείγμα της φοβερής σου σοφίας και θα τα βρούμε και τα 300,000 ευρώ. Αλλά επειδή ζούμε σε ανταγωνιστική κοινωνία μπορεί να έχεις και ανταγωνισμό και να βρεθεί και κάποιος πιο έξυπνος (το πιθανότερο) που να μας δείξει τον τρόπο διαβίωσης με 49.99 ευρώ.

  10. my way avatar
    my way 14/06/2014 11:20:11

    1) Καταρρίπτεται πλήρως ο μύθος των €3.000 - €4.000 μηνιαίως. 2) Επαναλαμβάνω ότι οι, από €370 μέχρι €750, αποδοχές τους πέφτουν όλες στην Ελληνική αγορά. 3) Οι όποιες αποδοχές των -πιθανότατα- ανασφαλίστων αλλοδαπών των ιδιωτικών συνεργείων, συνδράμουν την ανάπτυξη της Βουλγαρίας και της Μολδαβίας. 4) Προξενεί εντύπωση ότι οι ίδιοι "αλλοδαποφάγοι" σχολιαστές, στην περίπτωση των καθαριστριών, ευνοούν αλλοδαπές να πάρουν την δουλειά Ελληνίδων. Ε, δεν καταλαβαίνω!

    • παπαδοπουλος ηλίας avatar
      παπαδοπουλος ηλίας @ my way 14/06/2014 15:37:08

      Οι εταιρείες καθαρισμού είναι αυτές που θα φέρουν την ανάπτυξη στην χώρα!! Αρκεί ...να τις αφήσει το ....ΣΔΟΕ, γιατί αυτοί μόλις δούν μια ...εταιρεία με ...δύο υπαλλήλους να κάνει τζίρο γύρο στα..... 3-4 εκατομμύρια ευρώ, αμέσως πέφτουν πάνω της και την ..ξεσκίζουν.

  11. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 14/06/2014 11:20:34

    Με έχουν ενθουσιάσει τα επικριτικά σχόλια για τις καθαρίστριες που επίμονα εμφανίζονται στο αντινιούζ ακόμη και σε άρθρα που είναι υπέρ τους. Μου έχουν ξυπνήσει αυτά τα σχόλια, χωρίς πλάκα, ένα σαδιστικό στοιχείο και φαντάζομαι διάφορα. Φαντάζεστε να τις καίγαμε σαν μάγισσες στο Σύνταγμα; Θα κλαίγανε, θα σκούζανε, θα τσίριζαν, θα καταριούνταν, θα προσέφεραν θέαμα απίστευτο. Την δάδα θα την άναβε ο αστυνομικός που τον κλότσησαν στα τέτοια του. Ο Άδωνις θα έβγαζε ένα απίστευτο λόγο γεμάτο ασυνταξίες και μπαρούφες αλλά το πάθος στην φωνή του θα μάγευε ακόμη οπαδούς του συριζα. Ο Φαήλος σαν παλικάρι ηρωικό και πένθιμο θα προσπαθούσε σαν τον Ζορό να αποτρέψει με πράξεις και λόγια την εκτέλεση αλλά το ενθουσιώδες νεο- φιλελεύθερο πλήθος θα τον απέτρεπε.
    Ο συριζα θα έκανε πορεία με 100 νοματαίους το πολύ κατά του καψίματος κάπου 30 χλμ μακριά.Όταν το κάψιμο τελείωνε, και η "κεντροαριστερά" ξαναερχόταν στην εξουσία για 50 χρόνια, θα έφτιαχναν ένα μνημείο στην πλατεία όπου αντί για λελουδικά (όπως στην γιγαντοκεφαλή του πολυτεχνείου), ο απλός κόσμος θα απέθετε σφουγγαρόπανα! Σε μία τέτοια ηρωική γιορτή μνήμης το 2026 ίσως να έβγαζε πάλι λόγο ο άδωνις εκθειάζοντας το θάρρος και την "αυτοθυσία" των καθαριστριών. Δεν θελω με τα παραπάνω να θίξω κανέναν για αυτό μην μου επιτεθείτε. Άρρωστες σκέψεις οπωσδήποτε σε μία άρρωστη εποχή... Μπορείτε όμως να πάρετε το όραμά μο και να προσθέσετε τις δικές σας πινελιές και λεπτομέρειες!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Άπαντα Επιστάμενος 14/06/2014 12:19:46

      Για να προσθέσει κάποιος κάτι,πρέπει να είναι από Κιούμπρικ και πάνω...

    • Βασιλική Κ. Σ. avatar
      Βασιλική Κ. Σ. @ Άπαντα Επιστάμενος 14/06/2014 13:19:33

      μπράβο αδερφέ! Όσο υπάρχουν συμπολίτες μας σαν εσένα, υπάρχει ελπίδα.....

  12. Βασίλης Β. avatar
    Βασίλης Β. 14/06/2014 11:23:32

    Από σχόλιο στο διαδίκτυο: "Η απόλυση των καθαριστριών του Υπ.Οικ. δεν είναι εξορθολογισμός αλλά πράξη κινούμενη από πολιτικό δόλο. Εξορθολογισμός θα ήταν η μείωση των μισθών τους σε φυσιολογικά επίπεδα και, ακολούθως, σε δεύτερη φάση, η διαφανής διερεύνηση της δυνατότητας συμφέρουσας για το δημόσιο υποκατάστασης των υπηρεσιών που προσφέρουν από ιδιωτικά συνεργεία. Έτσι όμως θα είχαν αποκαλυφθεί με ξεκάθαρο τρόπο οι λόγοι για τους οποίους έφτασαν οι καθαρίστριες να εισπράττουν ηγεμονικούς μισθούς. Και θα φαινόταν ξεκάθαρα ποιο άλλοι ευνοούνται το ίδιο. Θα προέκυπτε κατά συνέπεια η απαίτηση να μειωθούν οι παράνομοι και καταχρηστικοί, χαριστικοί μισθοί και των υπολοίπων συμμοριτών, υπαλλήλων όλων των κατηγοριών του Υπ.Οικ., που κάτω από το τραπέζι απομυζούν προνομιακά πολύτιμους κοινωνικούς πόρους, σε συμφωνία με την πολιτική ηγεσία. Για αυτόν τον λόγο η απόλυση των καθαριστριών είναι δόλια κα εγκληματική. Επειδή ο "ορθολογισμός" της είναι προπέτασμα για να παραμείνει στο σκοτάδι ένα άλλο μεγαλύτερο έγκλημα και να συνεχίσει, -όσο ακόμη η ληστεία εις βάρος των πολιτών το επιτρέπει-, να διαπράττεται. Οι επιλεκτικοί εξορθολογισμοί κρύβουν βαρύ δόλο και βαθύ συντηρητισμό. Είναι μόνον παγίδες και αντιπερισπασμοί του συστήματος. Η δε ωφέλεια που προκύτει από αυτές, ωφέλεια που παίζει τον ρόλο δολώματος, είναι πολύ μικρότερη του κόστους που προκαλούν."

  13. Κώστας ο Κοινωνικός αυτοματιστής. avatar
    Κώστας ο Κοινωνικός αυτοματιστής. 14/06/2014 11:50:15

    Που ζούμε σε σοβιέτ; στην χώρα του κοντοκουρεμένου Κιμ; Ποιό είναι το ιδιαίτερο και κρίσιμο χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει κάποιος για να καθαρίζει τις δημόσιες υπηρεσίες; Γιατί πρέπει να είναι μόνιμος δημόσιος υπάλληλος η καθαρίστρια; σε ποιά ανεπτυγμένη χώρα ισχύει αυτό? Χτες γιατί οι 45 απολυμένοι της χαλυβουργίας δεν έκλεισαν δρόμους, συγκρούστηκαν με τα ΜΑΤ? Δεν ασχολήθηκε κανείς μαζί τους. Ας βγάλει κάποιος επιτέλους (έστω χωρίς επώνυμα) τις μισθολογικές καταστάσεις των καθαριστριών του υπουργείου οικονομικών προ κρίσης, είναι γνωστό ότι έπαιρναν κατά 2500 με 3000 ευρώ καθαρά περισότερο από τα μέλη ΔΕΠ. Βοηθάτε όλοι κάνοντας το θέμα κυρίαρχο, ο ΣΥΡΙΖΑ να έχει άλλη μια καθαρίστρια βουλευτή (μετά την Κούνεβα) δίπλα στους τιτάνες της επιστήμης Κατρούβαλο-Χρυσόγονο.

  14. melissa avatar
    melissa 14/06/2014 11:53:56

    Εντάξει, οι καθαρίστριες "τα έπαιρναν" χοντρά-λέμε τώρα.Λόγοι λοιπόν δημόσιου συμφέροντος επέβαλαν την απόλυσή τους.Αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος γιατί από την άλλη σχεδιάζουν την κατάργηση του νόμου περί καταχραστών του δημόσιου χρήματος ώστε να μετατρέπεται το αδίκημα από κακούργημα σε πλημμέλημα , όταν αφορά πολιτικά πρόσωπα , από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας μέχρι περιφερειάρχες και δημάρχους.Γιατί αυτοί φαίνεται πως εκ προοιμίου προασπίζονται το “ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ”…

  15. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 14/06/2014 12:01:18

    Το σύνολο των απολυμένων Καθαριστριών είναι μικρότερος από τον αριθμό των εργαζομένων που απολύονται σε μια ημέρα στον Ιδιωτικό τομέα!!!! Και η υπέρτατη αλήθεια είναι ότι κανένα δάκρυ γι΄ αυτούς δεν χύνεται. Όσον αφορά για την ..εξυπνάδα που που "πέταξε" κάποιος από δω, ότι αν νομίζουμε ότι ο μισθός είναι ικανοποιητικός γιατί δεν γινόμαστε και μεις ...Καθαρίστριες, τον πληροφορώ ότι υπάρχουν αυτή τη στιγμή εκατοντάδες χιλιάδων ενδιαφερομένων με λαμπρές σπουδές ακόμα και του εξωτερικού, που δεν θα έλεγαν όχι για μια τέτοια θέση για ένα τέτοιου είδους εργασίας! Επαναλαμβάνω και πάλι,δεν είμαι υπέρ της ισοπεδώσεως αλλά ταυτόχρονα επιθυμώ να τηρείται το δίκιο σε ίσες αποστάσεις! Με απλά λόγια, φωνάξτε και διαμαρτυρηθείτε όσο θέλετε για τις Καθαρίστριες και εγώ μαζί σας, αλλά θέλω και την ανάλογο συμπαράσταση και για τους καταδιωκόμενους του ιδιωτικού τομέα!!! (Μόνο έτσι ίσως αποφύγουμε τους μισθούς Βουλγαρίας και όχι πληρώνοντας μια ομάδα Καθαριστριών με μισθούς πτυχιούχων!!)

    • takis 400 avatar
      takis 400 @ ΝΤΙΝΟΣ 14/06/2014 13:53:40

      για αυτο φιλε μου απο καπου πρεπει να αρχισει το πραγμα,δεν με νοιαζει απο που,ας ειναι οι καθαριστριες,ας ειναι τα νεα παιδια στον ιδιωτικο τομεα,αλλα οχι δεν θελω ιδιωτικα συνεργγεια με 450 ευρω,θελω ιδιωτικα,αλλα το κρατος να υποχρεωνει την εταιρεια ωστε η αμοιβη να ειναι ΚΑΝΟΝΙΚΗ,αυτο θελω και οχι να κονομαει το καθε λαμογιο εργολαβος με 10 υπεργολαβους

    • ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
      ΑΝΩΝΥΜΟΣ @ ΝΤΙΝΟΣ 15/06/2014 23:53:37

      οι καθαρίστριες μόνες τους ξεκίνησαν τους αγώνες για να μή χάσουν τη δουλειά τους ας το κάνουν και αυτοί που απολύονται στον ιδιωτικό τομέα και τότε θα δούμε , αλλά όταν γίνεται κάτι τέτοιο αλλάζει το τροπάριο και λέτε ότι πρέπει να απολυθούν μερικοί για να μή κλείσει η επιχείρηση.

      • Ανάδελφος avatar
        Ανάδελφος @ ΑΝΩΝΥΜΟΣ 14/02/2015 13:53:59

        Στον ιδιωτικό τομέα, δεν μπορείς να κάνεις κανένα αγώνα, για όσο η προσφορά εργαζομένων υπερκαλύπτει την ζήτηση. Οι εργοδότες έχουν το "μαχαίρι και το πεπόνι". Αυτή ήταν πάντα, και εξακολουθεί να είναι η πραγματικότητα.

  16. Σπύρος Χαίτης avatar
    Σπύρος Χαίτης 14/06/2014 12:23:36

    Σας θυμίζω ότι μιλάμε για ανθρώπινες ζωές.
    Αυτή η παράμετρος δεν φαίνεται να έχει ιδιαίτερη σημασία: Προσλαμβάνουμε όποτε θέλουμε, όσους θέλουμε, κάνουμε την πολιτική μας, τα ρουσφέτια μας, τους δίνουμε όσα θέλουμε, αφού εξάλλου όσα θέλουμε παίρνουμε κι εμείς και τα φιλαράκια μας, και όποτε χρειαστεί, για να ευημερήσουν κάποια νούμερα (διττή η σημασία) , τους πετάμε στο δρόμο, τους ρίχνουμε και πεντέξι χέρια ξύλο προς παραδειγματισμό, βγάζουμε και τις κατάλληλες αποφάσεις κι όλα μια χαρά. Σιγά μωρέ, άνθρωποι είναι; Μυρμήγκια είναι.

  17. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 14/06/2014 12:27:50

    Τα ποσάαυτά… αλλά και χιλιάδες αλλά….σε άλλες υπηρεσίας και φορείς, Κάποιοι τα έδιναν . Σήμεραη χώρα είναι σε εξευτελιστική πτώχευση γιατί « κάποιοι τα έδιναν¨». Οι καθαρίστριες απολύθηκαν , έφαγαν και ξύλο , ναι αλλά πόσα άλλα λαμόγια συνεχίζουν να εισπράττουν ακόμα και σήμερα ? Πόσοι χιλιάδες διαχειριστές και καταχραστές του δημόσιου χρήματος πρέπει να κάτσουν στο σκαμνί ? Γιατί αφήσατε να ψηφιστούν νόμοι που απαλλάσσονται οιοικονομικοί εγκληματίες ? Οι καθαρίστριες είναι τα εύκολα θύματα της δημοκρατίας .!!!

  18. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/06/2014 12:31:16

    Έπεται λεπτομερής απάντηση, οπότε φυλάξτε τις πέτρες σας για άλλους, όχι για τις γυναίκες....

  19. "Μανώλης Πετράκης" avatar
    "Μανώλης Πετράκης" 14/06/2014 12:46:14

    Συγχαρητήρια! Τέτοια άρθρα, με στοιχεία και αριθμούς, θέλουμε να διαβάζουμε στο site. Να σαρώσει η κυβέρνηση τα Σοβιετ παντού. Οι καθαρίστριες όμως να είναι μόνο η αρχή. Μην μείνουμε εκεί γιατί μετά θα δικαιωθούν όσοι λένε ότι υπήρχαν ταξικά κριτήρια σε αυτήν την ενέργεια. Υπάρχουν Σοβιέτ και στην αστική τάξη (για να μην πω ότι Σοβιέτ υπάρχουν ΚΥΡΊΩΣ στην αστική τάξη όπως αυτή έχει καταντήσει στην Ελλάδα). Π.χ. έχει γίνει μια μελέτη για το κόστος των διπλωματικών αντιπροσωπειών της Ελλάδας (μισθολογικό και κτηριακό) ανά την υφήλιο και πως συγκρίνεται με αντίστοιχα κόστη άλλων χωρών με παρόμοια οικονομία? Έχει γίνει μελέτη για το αν πράγματι χρειαζόμαστε τόσες πολλές διπλωματικές αντιπροσωπείες και τι ακριβώς αποδίδουν στον φορολογούμενο ή στα εθνικά συμφέροντα (ποσοτικοποιημένα όμως και με αριθμούς)? Με τους συμβολαιογράφους τι γίνεται? Δεν ακούμε τίποτα για την ρυθμιστική προστασία που απολαμβάνουν. Στους καθηγητές πανεπιστημίου πότε θα επιβληθεί να χτυπάνε κάρτα όπως κάνουν πια όλοι οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι?

  20. kapar13 avatar
    kapar13 14/06/2014 12:47:43

    Συγχαρητήρια για την τόσο τεκμηριωμένη ανάρτηση. Να περιμένουμε κάτι αντίστοιχο και για τις διαβόητες εταιρίες/συνεργεία καθαρισμού και τις πρακτικές τους (τήρηση εργατικής νομοθεσίας, καταβολή ασφαλιστικών εισφορών, υγιεινή/ασφάλεια, απόδοση φόρων κλπ); Δύσκολο, διότι δεν έχουν ελεγχθεί ποτέ και από κανέναν διότι -όλως τυχαίως- οι ιδιοκτήτες-"επιχειρηματίες" είναι πρώην φοιτητοπατέρες (βλ. ΟΙΚΟΜΕΤ) που βάζουν μαφιόζους να πετάνε και κανένα βιτριόλι, άμα λάχει ναούμ, ε; Αυτό είναι το μοντέλο επιχειρηματικότητας που ψάχνουμε; Των χοντρομπούληδων που κολλούσαν αφίσες στα τραπεζάκια και τώρα πρέπει ντε και καλά να τους κάνουμε παράγοντες;

  21. MCA avatar
    MCA 14/06/2014 12:56:15

    Θα είχε ενδιαφέρον να διευκρινισθεί η χρονική περίοδος στην οποία αναφέρονται οι παραπάνω μισθοδοσίες.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ MCA 14/06/2014 13:55:40

      Βρε παιδιά, λεφτά δικά σας είναι. Η καθε δουλειά να δίνεται με διαγωνισμό και οι διαγωνιζόμενοι να φοβούνται το νόμο αν δεν είναι συνεπείς. Τόσο απλό, και γινεται σε κάθε μοντερνα χώρα του εξωτερικού. Αν το φυσικο επίπεδο των μισθών είναι Βουλγαρία ... Αυτό θα γίνει. Αφού πια δεν μας δινουν τζάμπα λεφτά, από που θα βγούν. Με φόρους ... Έτσι θα μας περισσεύουν μισθοί Βουλγαρίας ακόμα κι αν μας δίνουν μισθούς Γερμανίας.

      • MCA avatar
        MCA @ Γιώργης 14/06/2014 16:47:31

        Με την ίδια λογική δεν θα πρέπει να επιδοτούνται οι αγρότες,οι κτηνοτρόφοι ούτε να ενισχύονται με τα ΕΣΠΑ και λοιπά προγράμματα οι επιχειρήσεις. Αν δεν μπορούν να ανταγωνιστούν αυτές εκτός της ΕΕ θα πρέπει να κλείσουν όλες. Επίσης να ερημώσουν οι αγροί και οι στάνες.

        • MCA avatar
          MCA @ MCA 14/06/2014 16:57:54

          Ξέχασα τα αμέτρητα δάνεια που έχουν χαριστεί όλα αυτά τα χρόνια σε μικρούς και μεγάλους επιχειρηματίες, αγρότες και κτηνοτρόφους.

        • Giorgis avatar
          Giorgis @ MCA 15/06/2014 12:30:37

          Αφού τα πληρώνετε με φόρους. Γιατί κάνετε παράπονα με την φορολόγιση λοιπόν !! Από κάπου πρέπει να βρεθόυν τα λεφτά. Η θα διατιρείτε μη επικερδείς επιχειρίσεις για να μην χαθούν δουλειές κι έτσι δεν αφίνετε να διμιουργηθούνε υγιές επιχειρίσεις η θα αφίσετε επικερδές επιχειρίσεις να επιβιόσουν. Δεν μπορείτε να έχετε και τα δυό ... από κάπου θα έρθουν οι φόροι.

          • MCA avatar
            MCA @ Giorgis 15/06/2014 13:32:24

            Το πρόβλημα με την φορολόγηση κατά την γνώμη μου δεν έχει να κάνει με το ύψος της αλλά με τον καταμερισμό των βαρών. Τον υπόλοιπο σχόλιο σας δεν το κατανόησα πλήρως . ΄΄Ελεύθερη οικονομία και ανταγωνισμός΄΄ δεν υπάρχει υπάρχει πουθενά στον κόσμο. Δεν επιβιώνει πάντα ο καλύτερος και υγιείς αλλά αυτός που έχει τα μέσα. Για να λειτουργήσει μια επιχείρηση πρέπει να έχει και πελάτες. Έτσι θα μπορεί να πληρώσει τους φόρους.

  22. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 14/06/2014 13:04:09

    απλή ερώτηση: ποιός καθόρισε τους μισθούς των καθαριστριών; οι καθαρίστριες οι ίδιες ή η εκτελεστική εξουσία; για να μην λέμε αρλούμπες.

    • Κυνας avatar
      Κυνας @ Νίκος Αργεάδης 14/06/2014 18:56:03

      Μην ανυσηχεις και τις 2 κουπες ρυζι που θα δινουν απο 'δω και μπρος στο πλαισιο της "βελτιωσης του ανταγωνισμου στην χωρα" και της εξομοιωσης της με τις συνθηκες που επικρατουν στα υπολοιπα βαλκανια, παλι αλλοι θα τα κανονισουν...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Κυνας 14/06/2014 19:55:37

        χα, χα, χα, καθόλου. οι καθαρίστριες είναι πιο αποτελεσματικές από...τον μητσοτάκη, φερ΄ειπείν. αυτός γιατί δεν πήγε στο σπίτι του;

  23. Αλέξανδρος; avatar
    Αλέξανδρος; 14/06/2014 13:41:17

    Διαίρει και βασίλευε..

  24. takis 400 avatar
    takis 400 14/06/2014 14:05:10

    αυτα με τους πινακες και τους μεσους ορους ξερετε τι να τα κανετε,αρθρα μην τα κανετε γιατι γελαει ο κοσμος.Παιρνουμε 100 εργαζομενους ,οι 85 παιρνουν 500 ευρω και οι 15 απο 4000 ευρω,αρα 85*500=42.500+15*4000=60000 αρα συνολο102.500¨100=1025 μεσος ορος,καλοπληρωμενοι ολοι τους,αυτοι ειναι οι πινακες που βαζετε εδω μεσα.Τωρα καντε κατι πιο σοβαρο ωστε να βοηθησετε πραγματικα την κυβερνηση και τον πρωθυπουργο

    • dim avatar
      dim @ takis 400 14/06/2014 14:42:46

      Σε άλλο κόσμο ζεις? Δε το ξέρεις ότι όλοι αυτοί ως τώρα αμείβονταν με πολύ υψηλούς μισθούς και απίστευτα μπόνους? Αλλα και έτσι όπως τα λές να είναι και οι 85 να παίρνουν 500 για τετράωρη εργασία, εσύ το βρίσκεις λίγο?

      • kapar13 avatar
        kapar13 @ dim 14/06/2014 16:45:03

        Συγκρίνοντας τα 500 (που δεν είναι τόσα, αλλά χάριν της συζητήσεως) τα οποία παίρνουν οι καθαρίστριες για 4ωρη (που πάλι δεν είναι τόση, αλλά χάριν κλπ) εργασία, όπως λέτε, με τις μισθάρες (ουπς συγγνώμη αποζημιώσεις ήθελα να γράψω διότι επιτελούν λειτούργημα) των διάφορων συμβούλων παρά τω υπουργώ, μελών ΔΣ, "στελεχών" οργανισμών, κλπ, κλπ κάτι παλικαριών, μπαρμπάδων και καρακαηδόνων που η μόνη εργασία που έκαναν ποτέ στη ζωή τους ήταν να κάθονται με βάρδιες στα τραπεζάκια των φοιτητικών νεολαιών της ΔΑΠ και της ΠΑΣΠ, μάλιστα είναι πολύ λίγα τα 500. Ας αρχίσουν λοιπόν από αυτούς-ές πρώτα και μετά ας ασχοληθούν με τον κοσμάκη που δουλεύει και φαίνεται. Αλλά ποιοί να το κάνουν, αφού αυτοί που παίρνουν αυτές τις αποφάσεις του ίδιου αφισοκολλητικού φυράματος είναι...

  25. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 14/06/2014 14:17:06

    Έκλεισε το εργοστάσιο της Χαλυβουργίας στην Ελευσίνα Τίτλοι τέλους έπεσαν σήμερα για το εργοστάσιο της Ελληνικής Χαλυβουργίας στον Ασπρόπυργο, καθώς όπως ανακοίνωσε η εταιρεία η μάχη που δόθηκε για να κρατηθεί ανοιχτό το εργοστάσιο χάθηκε.

    Η εταιρεία στην φορτισμένη ανακοίνωσή της με την οποία γνωστοποιεί ότι αναγκάζεται να προβεί σε ομαδικές απολύσεις 45 εργαζομένων (από τους 74 εναπομείναντες και 450 προ κρίσης) υπό το βάρος της κρίσης, αλλά και εξαιτίας της υψηλής φορολογίας και του απαγορευτικού για τις εξαγωγές κόστους ενέργειας.

    Όπως τονίζεται, την τελευταία διετία δαπανήθηκαν 10 εκατ. ευρώ σε μισθούς του προσωπικού του εν αδρανεία εργοστασίου, εν αναμονή των μέτρων για τη βελτίωση του κόστους ενέργειας ενώ στο διάστημα αυτό έγιναν πάνω από 50 επίσημες συναντήσεις με τους αρμόδιους υπουργούς και υπηρεσιακούς παράγοντες.

    «Οι αναγκαστικές απολύσεις μας θλίβουν. Σκοπός της εταιρίας μας παραμένει η επαναλειτουργία του εργοστασίου και επαναπρόσληψη των εργαζομένων» αναφέρει η ανακοίνωση.

    Αναλυτικά η Χαλυβουργία αναφέρει:

    "ΗΜΕΡΑ ΘΛΙΨΗΣ & ΟΡΓΗΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑΣ

    Σήμερα Πέμπτη 12/6/2014 είναι η δυσκολότερη μέρα στην 70ετή ιστορία της Ελληνικής Χαλυβουργίας. Είναι ημέρα θλίψης και οργής για την κατάληξη που είχε η μάχη που δώσαμε για να κρατήσουμε ανοιχτό το εργοστάσιο στον Ασπρόπυργο.

    Θλίψη γιατί χάνουμε εκλεκτούς και αγαπημένους συνεργάτες ετών και οργή διότι οδηγηθήκαμε σ’ αυτήν την κατάσταση που μπορούσε να έχει αποφευχθεί με την έγκαιρη λήψη μέτρων που ανάλογά τους εφαρμόζονται σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες.

    Η εταιρία μας σ’ όλη τη διάρκεια της ιστορίας της προέβαινε πάντα μόνο σε προσλήψεις και δημιουργούσε πρόοδο και ευημερία, συμβάλλοντας στην ανόρθωση και βελτίωση της οικονομίας της χώρας μας.

    Δυστυχώς, δύο χρόνια μετά τη λήξη της 9μηνης απεργίας/κατάληψης του εργοστασίου του Ασπροπύργου, με ανύπαρκτη την εσωτερική αγορά -- λόγω της κατάρρευσης της οικοδομικής δραστηριότητας που προήλθε από τα επώδυνα φορολογικά μέτρα -- και εμπόδιο στην πραγματοποίηση εξαγωγών, ως μοναδική διέξοδo, το απαγορευτικό κόστος ενέργειας, η εταιρία αναγκάζεται να προβεί σε ομαδικές απολύσεις 45 (από τους 74 εναπομείναντες και έναντι 450 προ κρίσης) εργαζομένων λόγω της οικονομικής δυσπραγίας στην οποία έχει περιέλθει.

    Τα δύο τελευταία χρόνια η εταιρία δαπάνησε 10 εκατ. ευρώ σε μισθούς του προσωπικού του εν αδρανεία εργοστασίου Ασπροπύργου περιμένοντας τα περιβόητα μέτρα για τη βελτίωση του κόστους ενέργειας (διακοψιμότητα, αντιστάθμιση κόστους ρύπων, μείωση ειδικών φόρων, κ.α.) στα επίπεδα των ανταγωνιστριών χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Πραγματοποιήσαμε περισσότερες από 50 επίσημες συναντήσεις με τους αρμόδιους υπουργούς και υπηρεσιακούς παράγοντες και βιώσαμε μία εξαιρετικά ψυχοφθόρα διαδικασία σε αναμονή πραγματοποίησης αναρίθμητων υποσχέσεων περί άμεσης λήψης μέτρων για την επιβίωση των Ελληνικών Χαλυβουργιών.

    Οι αναγκαστικές απολύσεις μας θλίβουν. Σκοπός της εταιρίας μας παραμένει η επαναλειτουργία του εργοστασίου και επαναπρόσληψη των εργαζομένων".

    Αυτή η είδηση δεν συγκολονίζει κανέναν. Το πολύ πολύ κάποιος πολιτικάντης να γράψει για την ανάγκη "παραγωγικής ανασυγκρότησης" την ώρα που ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΙΩΠΗ κλείνουν οι εμβληματικές βιομηχανίες. " υγ: για αγανακτισμένους ψευτοπατριώτες. Όταν συμπαραστέκοντο στο ΠΑΜΕ. https://www.youtube.com/watch?v=5b8TBnbNoUo

    • παπαδοπουλος ηλίας avatar
      παπαδοπουλος ηλίας @ Κώστας ΜΠ 14/06/2014 15:49:05

      Επιτέλους ..έκλεισε και αυτό!! άντε να κλέισει και το τσιμεντάδικο απέναντι και μαζί με την χαλυβουργική, που έκλεισε και αυτή να γίνει ένα ωραίο παραθαλάσιο οικόπεδο σαν το Ελληνικό, να έρθει ο Λάτσης που έχει υα ΕΛΠΕ εκεί δίπλα, να φτιάξει ένα καζίνο μια μαρίνα ένα ξενοδοχείο κατι τις τελος πάντων!! Άμα θέλουμε μπετοσίδερα αγοαράζουμε απο την Τουρκία ή την Ινδία.Αμάν πιά με αυτά τα εγοστάσια!! Δεν βλέπετε πόσο κακό έκαναν στην οικονομία και το περιβάλλον?

      • airman avatar
        airman @ παπαδοπουλος ηλίας 14/06/2014 17:24:39

        'Αμα κλείσουν όλα τα εργοστάσια και δεν κινδυνεύει πλέον το περιβάλλον, τι θα απογίνει εκείνος ο φέρελπις νέος; Ο Κρίτων Αρσένης ντε! Άκαρδοι, θα πάρει των οματιών του ο λεβεντονιός. Τέτοια απώλεια και μετά από αυτή της Τίνας, πως θα την αντέξει ο τόπος;

  26. Newcomer avatar
    Newcomer 14/06/2014 14:23:44

    Που είναι το περίφημο ενιαίο μισθολόγιο? Ούτε στα Υπουργεία δεν μπορεί να εφαρμοστεί? Αν είναι οι καθαρίστριες να παίρνουν περισσότερα από Καθηγητές στα Πανεπιστήμια και από Διευθυντές σε Υπουργεία καλύτερα να το κλείσουμε το μαγαζί...

  27. km avatar
    km 14/06/2014 14:48:14

    "... εν τέλει άν 880 ευρώ πρό φόρων μηνιάτικο, ήσαν πιό πάνω απο τις δυνατότητες της συγκυρίας, μπορούσε να γίνει διαπραγμάτευση προς τα κάτω .... οι επιλογές δεν είναι μόνο οικονομικές...!" Στόχος του κάθε αργυρώνητου (και μέσω διαφημίσεων) γραφιά είναι η αποχαύνωση (δες τον καταιγισμό διαφημίσεων για τουρισμό-μουντιάλ) και η πλήρης παθητικότητα των μαζών! Η λογική του ιδιοτελούς "πραγματισμού" (δες τις διαφημίσεις για να κατανοήσεις την συμπαιγνία των τρισάθλιων ιδιοκτητών-κονδυλοφόρων των μμε ) και κατασυκοφάντησης των εργαζομένων οδηγεί στην σαλαμοποίηση της όποιας κοινωνίας ανθρωποειδών, τον κοινωνικό αυτοματισμό και την δημιουργία ιδιωτών (idiots=An idiot, dolt, or dullard is an intellectually disabled person, or someone who acts in a self-defeating or significantly counterproductive way.From Wikipedia, the free encyclopedia) !!!

    • Ιδιώτης avatar
      Ιδιώτης @ km 14/06/2014 19:10:44

      Ατιμούλι, με ανακάλυψες!

  28. ΒΑΣΙΛ ΝΙΚ avatar
    ΒΑΣΙΛ ΝΙΚ 14/06/2014 15:50:09

    1. δικαιώθηκαν από δικαστήρια 2. το δημόσιο έκανε προσφυγή που κέρδισε (χωρίς ακόμη σκεπτικό) 3. αν ήταν στρατιωτικοί, θα είχαν την ίδια αντιμετώπιση? 4. επειδή πολλοί πουλάνε εξυπνάδα, ας καθαρίσουν πρώτα το δικό τους καλαθάκι. 5. από όλον τον δημόσιο τομέα, ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε η μείωση από τις καθαρίστριες?Οι σύμβουλοι? οι συμβάσεις τεχνικής βοήθειας των υπουργείων? 6. μην μπερδεύετε τον ιδιωτικό με τον δημόσιο τομέα.

  29. Γιώργος avatar
    Γιώργος 14/06/2014 16:10:10

    Σχόλιο για την απόφαση του ΣτΕ περί επιστροφής των μισθών των ενστόλων στα επίπεδα του 2012 και καταβολής των αναδρομικών δεν ακούω από κανέναν! Εκεί όλα καλά;;; Εκεί δεν είμαστε φιλελεύθεροι;;;Εκεί δεν έχει χρεωκοπήσει το κράτος;;; Εκεί δε χρειάζονται διαθεσιμότητες, απολύσεις και outsourcing;;; Εκεί έχουν μπει όλοι αξιοκρατικά;;;Εκεί δε θα αξιολογηθούν;; Εκεί δεν κλαίμε για τους απολυμένους του ιδιωτικού τομέα;;;

    • Newcomer avatar
      Newcomer @ Γιώργος 14/06/2014 17:10:56

      Συμφωνώ απόλυτα, χρειάζεται άμεση εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου και ελεγχος παντού σε όλες τις βαθμίδες και κατηγορίες των υπαλλήλων του κράτους!!

  30. πολίτης avatar
    πολίτης 14/06/2014 16:12:16

    Ομολογώ ότι, όταν διάβασα τον τίτλο του άρθρου, φαντάστηκα ότι θα μιλούσαμε για τίποτα ποσά να σου σηκώνεται η τρίχα. Αν λοιπόν είναι τόσο εύκολη και καλοπληρωμένη για τα δεδομένα της δουλειά, γιατί δε σπεύδουμε όλοι, γυναίκες και άντρες; Και είμαστε ικανοποιημένοι με το θέαμα των συνεργείων που απασχολούν ανασφάλιστες αλλοδαπές με 300 ευρώ και αν είναι και τόσα. Και ο νταβαντζής που εμφανίζεται για να εισπράξει ποσώς μας ενοχλεί. Είναι επιχείρημα ότι ο ιδιωτικός υπάλληλος παίρνει τα ίδια με πολλαπλό ωράριο; Είναι παράδειγμα προς μίμηση; Αντί να προσπαθούμε να βγούμε στην επιφάνεια, τραβάμε τον άλλο προς τα κάτω και απολαμβάνουμε την γενικευμένη εξαθλίωση ως κοινωνική δικαιοσύνη; Οι καθαρίστριες, ένας αδύναμος αντικειμενικά κλάδος να πιέσει, ούτε στρατιωτικοί, ούτε δικαστικοί, ούτε εφοριακοί είναι, με την αγωνιστική τους διάθεση έγιναν τελικά πρόβλημα για τους κυβερνώντες. Γι' αυτό άλλωστε και το άρθρο με τις τόοοοοοσες λεπτομέρειες για το μισθολόγιό τους, που δεν ξέρω για ποιο λόγο μου θύμισαν το έργο " Θα σε κάνω βασίλισσα". Χαρά στο κουράγιο σας!

  31. dim avatar
    dim 14/06/2014 16:12:35

    Άντε να τελειώνουμε επιτέλους με το καθεστώς των χαραμοφάηδων, των αργόσχολων και των υπεραμειβομένων του δημοσίου. Μειώστε το δημόσιο, και ταυτόχρονα μειώστε και τους φόρους, απλά μαθηματικά είναι: αν θέλουμε έσοδα (δηλαδή φόροι) = έξοδα (δηλαδή μισθοί δημοσίου), θα πρέπει να αποφασίσουμε ότι ένα από τα δύο μπορεί να συμβεί: ή "καθαρίστριες" με 7 εκατ. κόστος, αντί για 300 χιλ. κόστος πχ, και άρα υψηλοί φόροι, ή επιτέλους τέλος με αυτό το καθεστώς του δημοσίου, ώστε να πέσει κατά πολύ και η φορολογία, να χαμηλώσει η πίεση στα εκατομμύρια των μικρομεσαίων, των ιδιωτών κλπ, και να έρθουν επενδύσεις, ανάπτυξη και θέσεις εργασίας

  32. βικτωρια avatar
    βικτωρια 14/06/2014 16:19:48

    Δουλευω σειδιωτικο συνεργειο καθαρισμου σε νοσοκομειο. 4ωρη μεσα σε αρρωστειες αιματα μολυσμενα ειδη απο τους ασθενεις και περνω 280 ευρω ειναι το ιδιο με αυτες τις καθαριστριες. Εμας θα μας λυπηθει καποιος

    • panas avatar
      panas @ βικτωρια 14/06/2014 22:35:47

      Ναι, σε λυπήθηκε το αφεντικό σου... Μπορείς να ικανοποιηθείς με το δεδομένο ότι θα έρθουν και οι καθαρίστριες του δημοσίου στην ίδια άθλια κατάσταση με εσένα. Μετά καλό κουράγιο σε όλες σας...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ βικτωρια 15/06/2014 14:19:21

      Αρα οι αλλοδαπες που καθαριζουν σπιτια και παιρνουν τη μερα 50 ευρω μαυρα ειναι πιο ξυπνιες απ τη βικτωρια και δεν ειναι και μεσα στις μολυνσεις, εκτος κι αν και η Βικτωρια ειναι αλλοδαπη.....

    • Ανάδελφος avatar
      Ανάδελφος @ βικτωρια 14/02/2015 14:08:12

      Εμάς του ιδιωτικού τομέα, δεν μας λυπήθηκε ποτέ κανείς, και ούτε πρόκειται να μας λυπηθεί ποτέ. Συνεχίζουμε λοιπόν να ζούμε με αυτό το δεδομένο, και την ώρα της κάλπης, δίνουμε την δική μας απάντηση.

  33. mandi avatar
    mandi 14/06/2014 16:23:33

    Εκει ΜΟΥΓΚΑ

  34. babis avatar
    babis 14/06/2014 16:29:35

    ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΨΑΞΕ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΣΟΚ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΕ ΔΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2012 19.000 ΕΥΡΩ ΚΑΘΑΡΑ ΜΕΤΑΚΛΗΤΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ 45.0000. ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΑΜΓΙΣΒΗΤΗΣΗ ΟΧΙ 2 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ 2 ΣΤΑΘΜΑ ΑΣ ΔΙΩΞΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΜΜΙΑ 500 ΚΟΠΡΙΤΕΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΘ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΥΓΕ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ

  35. ΓΒ avatar
    ΓΒ 14/06/2014 16:55:46

    Το σχόλιο μου γράφεται με αφορμή τη δικαίωση των στρατιωτικών από το ΣτΕ. Από την ημέρα που εντάχθηκα στις Ε.Δ. (πριν 27-28 χρόνια), ακούω συνεχώς την παρακάτω έκφραση: "η σύνταξη μίας καθαρίστριας της ΔΕΗ είναι μεγαλύτερη από τη σύνταξη ενός στρατηγού". Η έκφραση αυτή δεν παρουσιάζει μία υπερβολική εικόνα. Είναι απολύτως πραγματική και δείχνει την κατάσταση στη χώρα όπως διαμορφώθηκε τις τελευταίες δεκαετίες. Από τη μία πλευρά ένας δημόσιος τομέας διογκωμένος (ιδίως τα "ρετιρέ") από ρουσφετολογικές προσλήψεις πολλών ανίκανων και αμόρφωτων υπαλλήλων και από την άλλη όχι καλά αμοιβόμενοι που χρησιμοποιούνται από το κράτος για προβολή "κοινωνικής πολιτικής" (αεροδιακομιδές, πυρασφάλεια, ιατρική περίθαλψη νησιωτών, έρευνα-διάσωση αγνοουμένων κ.λ.π.) με μισθούς της πλάκας δηλ. ανέξοδα. Π.χ. πόσο θα στοίχιζε εάν μισθωνόταν ιδιωτικό αεροσκάφος για να μεταφέρει ασθενή από ένα νησί στις 2 τα ξημερώματα? Πόσο θα στοίχιζε εάν το αεροσκάφος ήταν δημόσιο (μισθοί, υπερωρίες, επιδόματα). Εάν ήταν δημόσιο θα πετούσε ή θα υπήρχε κάποια απεργία? Καλά συντηρημένο θα ήταν ή θα έπεφτε όπως είχαν πέσει τα 2 ελικόπτερα του ΕΚΑΒ πριν 15 χρόνια? Όχι ότι στον χώρο των Ε.Δ. όλα είναι καλά. Δεν ισχυρίζομαι κάτι τέτοιο, γιατί υπάρχουν πολλές στρεβλώσεις. Αλλά προς θεού μην αφήσουμε ορισμένους να χρησιμοποιούν μία ευννοημένη (κατά τα άλλα συμπαθή) κοινωνική ομάδα για να δημιουργήσουν αυτό που ξέρουν καλά. ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ.

  36. Marcelos avatar
    Marcelos 14/06/2014 17:25:12

    Όταν φωνάζω εγώ φάκτορα, ξέρω πολύ καλά τι λέω... Έχω πολύ καιρό που λέω για το PARTY στο Δημόσιο. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που ΌΛΟΙ οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο κόπτονται για τον "δημόσιο χαρακτήρα". Η φράση "δημόσιος χαρακτήρας" σημαίνει για τους εργαζόμενους "πάω ελάχιστα για δουλειά, παίρνω πολλά λεφτά τζάμπα από το κράτος"! Τίποτε πέραν αυτού! Βρίσκαμε 7-8 καθαρίστριες σε υπηρεσίες, σε σχολεία κτλ. σε "παραμεθόρια" χωριά σε Γιάννενα, Σέρρες, Καστοριά κτλ. Με απολυτήριο Δημοτικού και αν (!!!), χωριανές που ήταν από το συγκεκριμένο χωριό όπου ήταν το σχολείο, το ορφανοτροφείο κτλ., πέρναγαν τα 1.500 μηνιαίως με τα διάφορα "παραμεθόρια" επιδόματα! Συνεννοούνταν μεταξύ τους ποια θα πάει για δουλειά ανά βδομάδα! Εφτά-οχτώ γυναίκες μέσα από το χωριό, φεύγαν από τα πρόβατα και τα γίδια για μια ώρα την εβδομάδα (και αν πήγαιναν) και εισέπρατταν από το κράτος 1.500 μηνιαίως επί σειρά ετών!!! Δυστυχώς δεν μπορώ να προβώ σε λεπτομέρειες, αυτά που γράφω είναι μηδαμινά μπροστά σε άλλα... Μιλάμε για πακτωλούς χρημάτων που πληρώνει το κράτος εντελώς ΤΖΑΜΠΑ!!! Παιδεία, Υγεία, Σώματα Ασφαλείας κρατικά. Όλα τα υπόλοιπα ΙΔΙΩΤΙΚΑ! Όχι τίποτε άλλο αλλά θα λειτουργήσουν κι επιτέλους για τον πολίτη και τον καταναλωτή όχι μόνο για τις συντεχνίες και τα συνδικάτα...

    • airman avatar
      airman @ Marcelos 14/06/2014 17:37:52

      Οι Ένοπλες Δυνάμεις ιδιωτικές;;;; Μάλλον εκπροσωπείτε τη Blackwater και σας διαφεύγει!

      • Κυνας avatar
        Κυνας @ airman 15/06/2014 10:23:26

        Ενοπλες δυναμεις ;; Εδω προσπερνα πιο βασικες παροχες... Το νερο ιδιωτικο πρεπει να'ναι δηλαδη ;;
        Το ηλεκτρικο ;;
        Τα τηλεφωνα ;
        Οι συγκοινωνιες; Θυμιζω αναφορικα για τον ΟΣΕ οσο ηταν κρατικος ο ΕΣ ειχε βρεξει-χιονισει αμεσο τροπο κινητοποιησης και μεταφορας του συνολου των κληρωτων επιστρατευμενων σε οποιοδηποτε σημειο της χωρας σε περιπτωση αναγκης. Τωρα τι ; Αν προκυψει τιποτα με τους απεναντι θα πρεπει να τα βρουν πρωτα κυβερνηση με την εταιρεια ή να πληρωσει απο την τσεπη τους ο κληρωτος για να παει στο μετωπο ;

  37. MCA avatar
    MCA 14/06/2014 17:43:08

    Το μηνιάτικο των 883 ευρώ για τέσσερις ώρες ημερησίως για την συγκεκριμένη εργασία είναι ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΟ. Αν δε είναι μετά τις περικοπές λόγο κρίσεως είναι ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ. Άλλο πράγμα όμως η μείωση και ο εξορθολογισμός των μισθών και άλλο οι απολύσεις.Με απλά λόγια αν απολυθούν αύριο οι μισοί δημόσιοι υπάλληλοι, την ίδια στιγμή θα πάψει να υπάρχει Ελλάδα. Οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται σταδιακά και με σχέδιο για να είναι επιτυχημένες. Εξάλλου πολλές φορές είναι πιο σημαντικός ο τρόπος εφαρμογής, από τις ίδιες τις πολιτικές.

  38. spider avatar
    spider 14/06/2014 21:04:12

    Η εργασια για τον ανθρωπο δεν ειναι μονο η χρηματικη αμοιβη ειναι πολυ περισσοτερα!!! Γιαυτο η ανεργια δεν εχει μονο οικονομικες συνεπειες για τον ανεργο. Εχει κυριως ψυχολογικες! Οταν καθε οικογενεια εχει εναν η και δυο ανεργους που παει το οικογενειακο εισοδημα; Αν υπηρχαν δουλειες και μειωναμε τους μισθους του δημοσιου κατω απο τους μισθους του ιδιωτικου τομεα θα λυνοταν το προβλημα του δημοσιου! Ουτε κατουριμενες ποδιες ουτε μεσο! Γιατι δεν εγινε αυτο τοτε που υπηρχαν δουλειες; Γιατι στους γραπτους διαγωνισμους ΑΣΕΠ για το υπ.οικονομικων εδιναν 100.000 πτυχιουχο για 1500 θεσεις; Το δημοσιο δινοντας περισσοτερα και μεσο των γραπτων διαγωνισμων απορροφησε αξιολογο προσωπικο που τελικα δεν αξιοποιησε και αδικησε καταφορα την ελληνικη κοινωνια! Την αδικησε ακομα και αν η προσληψη ηταν αξιοκτρατικη! Δεν αρκουν οι απολυσεις! Πρεπει ναοργανωθει η δουλεια για να αποδοσει ο υπαλληλος ! Οταν αποδιδει η δημοσια υπηρεσια τοτε τα λεφτα μας πιανουν τοπο! ποτε θα πουμε την αληθεια;

    • foros1 avatar
      foros1 @ spider 14/06/2014 21:57:40

      πως να αποδώσει ένας υπάλληλος όταν κάθε μέρα του μιλούν για απολύσεις και διαθεσιμότητες; δεν μπορεί να φανταστεί τι χάνει η κυβέρνηση για ένα "βίτσιο" της τρόικας.... με άλλες πολιτικές, θα μπορούσαν να αποχωρήσουν πολλοί περισσότεροι και χωρίς όλη αυτή την αναστάτωση. και μήπως το ΠΑΣΟΚ άρχισε να το αντιλαμβάνεται πρώτο;

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ foros1 15/06/2014 01:50:14

        Έχω μπει με γραπτό ΑΣΕΠ (ναι, αυτό το ....σκληρό που τόσο αγαπά ο υπουργός να αναφέρει) και όμως είμαι σε διαθεσιμότητα χωρίς ΚΑΜΙΑ απολύτως αξιολόγηση. Απολύονται περίπου 150-200 εκπαιδευτικοί με ΑΣΕΠ. Μέχρι και αυτό το κάστρο έπεσε. Μέχρι και το ΑΣΕΠ και οι διαδικασίες του πλέον ευτελίζονται. Τώρα ακούω ότι ψάχνουν να βρουν παράνομες μονιμοποιήσεις συμβάσεων...Τώρα;;;; Δύο χρόνια τι κάνουν;;;

  39. vassia avatar
    vassia 14/06/2014 22:35:00

    ΣΤΗΝ Κ.ΣΕΡΒΙΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΑ ΤΑ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΜΗΝΙΑΙΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ ...ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΑΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΑΤΕ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΦΤΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ!!!ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΑΛΛΑ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΑ ....ΓΙΑΤΙ ΠΙΑ ΕΧΩ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΚΙΑ!!!..ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΣΚΙΖΟΥΜΕ ΤΙς ΣΑΡΚΕΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ..ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΗΘΕΝ ΝΑΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ !!!!

  40. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 15/06/2014 00:20:51

    Πολύ ωραίο άρθρο και τεκμηριωμένο... Και ωραίοι οι πίνακες... Μήπως έχετε και στοιχεία για τις χιλιάδες των άχρηστων Συμβούλων Υπουργών, Υφυπουργών, Προέδρων Οργανισμών και Φορέων; Μια σύγκριση ίσως να ήταν χρήσιμη για όσους θέλουν να πιστεύουν ότι το χάλι της χώρας προέκυψε από τον μισθό των καθαριστριών και των κλητήρων καί όχι από τις μίζες των πολιτικών, από την διασπάθιση του Δημοσίου χρήματος και από τις ύποπτες μπίζνες των ιδίων και των οικογενειών τους. Αυτών που έχουν μάθει να βαφτίζουν το κάθε τι "νόμιμο" (με πολλούς αστερίσκους) και ηθικό... Πάντως προς το παρόν να χαίρεστε τον Αρχηγό σας τον Βενιζέλο που σας έχει βάλει πολύ καλά στο τρυπάκι. Και μη μου πείτε ότι είστε Νεοδημοκράτες... Αφού άλλα ψηφίσατε και άλλη Κυβέρνηση (50% ΠΑΣΟΚ) σας έλαχε...

  41. gorfan avatar
    gorfan 15/06/2014 11:56:30

    Υπόψιν, αυτοί είναι μισθοί μετά τις μειώσεις, αφού μέχρι πριν 2 χρόνια οι καθαρίστριες παίρνανε και το επίδομα ΔΙΒΕΤ του υπουργείου οικονομικών, δηλαδή πάνω από 2000 ευρώ καθαρά

  42. NESTORAS avatar
    NESTORAS 15/06/2014 14:07:15

    Ωραία λοιπόν η παραβολή πινάκων από τον συντάκτη, αν την είχε κάνει και πριν την επιβολή του ενιαίου μισθολογίου/βαθμολογίου δυστυχώς ένας υπάλληλος του Υπουργείου Οικονομικών ΔΕ έπαιρνε πολλά περισσότερα από έναν ΠΕ άλλου υπουργείου. Μίλαγε κανένας ΌΧΙ βέβαια. - Δύο πράγματα επαλαμβάνει ο συντάκτης μέσω των καθαριστριών. Κανένας δεν κλαίει για τις απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα και πολλά χρήματα για λίγη δουλειά. Για το πρώτο η σύγκριση είναι ενετελώς άστοχη. (πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά εργασιακά καθεστώτα). Αν ο συντάκτης του άρθρου θυμάται το κράτος δεν είναι επιχειρηματίας (ασχέτως εάν η διαχείριση είναι άθλια). Το δεύτερο έχει ουσία. Δημόσιο: λίγη δουλειά=πολλά λεφτά. Για αυτήν την γενική παραδοχή, η οποία σαφώς ισχύει για την πλειονότητα αλλά όχι για όλους, τι μας λέει ο συντάκτης του άρθρου με τον λαικισμό που τον διέπει; - Ότι να ποιοι είναι οι πραγματικοί ένοχοι - οι καθαρίστριες, οι υπάλληλοι. Και τι δεν λέει: Η απουσία δομών, τα οργανογράμματα, οι έχοντες ευθύνη, κλπ και προφανώς το λεγόμενο στα καλά ελληνικά Human Resources Management. Aς αναρωτηθεί ο συντάκτης λοιπόν ποιοα είναι η διαχείρηση του ανθρώπινου δυναμικού στο Δημόσιο και γιατί ακόμη και σήμερα δεν γίνεται; Υ.Γ Οι 18 μετακλητοί υπάλληλοι ΔΕ στο γραφείο του πρώην Υπουργού Παιδείας μήπως αγαπητέ συντάκτα του άρθρου διακονούσαν την εκπαίδευση;...

  43. ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
    ΜΑΡΤΙΟΣ 15/06/2014 17:51:53

    Ο,τι χρειάζεται ο ΕΣ εν καιρώ πολέμου(μέσα, υλικό,εγκαταστάσεις,προσωπικό κλπ)επιτάσσεται σύμφωνα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό.

  44. Apostoli X avatar
    Apostoli X 15/06/2014 18:00:10

    Καλά για το πλούσιο μισθωλόγιο των καθαριστριών και την μαύρη τρύπα του δημόσιου χρέους που δημιούργησαν, αλλά μπορεί να μου πει κανείς από εμάς που γράφουμε εδώ μέσα έαν είναι καθαρίστρια και να έχει καθαρίσει τα σκατά του καθενός υπαλλήλου που αφήνει στο γραφείο του, στην τουαλέτα που δεν μπορεί να μπει δεύτερος μέσα εάν έχει προηγηθεί άλλος γιατί έτσι μας μάθανε να μας καθαρίζει άλλος τις βρομιές που κάνουμε και αν ήταν καθαρίστρια σε αστυνομικό τμήμα και να πρέπει να καθαρίζει έχρι και τα κρατητήρια με κίνδυνο της ζωής της ή μήπως καθαρίστρια σε νοσοκομείο??? Σε ένα πολιτισμένο κράτος θα έπρεπε να ντρεπόμαστε να κάνουμε τέτοιου είδους συζητήσεις. Αν πάλι πρέπει για να μειώσουμε το έλλειμα να απολύσουμε τους πάντες να ξέρετε πως έρχονται για όλους καλύτερες ημέρες με υπερεργολάβους που θα κάνουν τις δουλιές στο δημόσιο και εμείς θα παριστάνουμε τους σκλάβους σε έναν καινούριο εργασιακό μεσαίωνα.

  45. Μαρια avatar
    Μαρια 16/06/2014 11:58:04

    Για ολα αυτά που λες φίλε, το Υπουργειο Οικονομικών πήρε τα ιδιωτικά συνεργεία.Εκανε λοιπόν το αυτονόητο για να έχει οικονομικό όφελος.Εσυ λοιπόν που εισαι δημοσιογράφος και σέβεσαι τους δημοκρατικούς θεσμούς, αντί να δημοσιεύσεις αυτό το άρθρο, έπρεπε να γράψεις και ότι σε αυτή τη χώρα ΟΛΟΙ πρέπει να εφαρμόζουν τους νομους και τις δικαστικές αποφάσεις.Οπως κάθε Έλληνας πολιτης, ετσι και οι καθαριστριες είχαν δικαίωμα στην δικαστική προσφυγή, δικαιώθηκαν και έπρεπε το Υποικ να εφαρμόσει αμεςα την απόφαση ( πράγμα που δεν έκανε ) και μετα να προσφύγει αυτό στη δικαιοσύνη.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΓΙΑΤΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΗΤΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ.

  46. Γιαννης Χ.Π. avatar
    Γιαννης Χ.Π. 16/06/2014 15:52:48

    Το μισθολογικό κόστος , συνισταμένη ενός συνόλου επιδομάτων , μισθού και κρατήσεων στην Ελλάδα γενικότερα είναι υψηλό . Φυσικά μας ξενίζει γιατί πλέον η εργασία είναι πιο μαύρη απο ποτέ η πιο "αφορολόγητη" απο ποτέ . Ναι αναφέρομαι σέ όλους τους εργοδότες που δεν πληρώνουν ένσημα- εισφορές , και σε όλους τους επαγγελματίες που δεν εκδίδουν αποδείξεις η τιμολόγια . Στο δια ταυτα , εαν συνυπολογίσουμε το είδος εργασίας ( βαρέα - ανθυγειινά ) , τα έτη εργασίας μιας μεσης καθαρίστριας ( 15 μέσος όρος ) τα επιδόματα ( τεκνων , γαμου ) μισθολογικες εξελίξεις ( τριετίες ) που ίσχυαν μέχρι πρότεινος , δεν με ξενίζει καθολου το υψος του καθαρού ποσού . Και ας ειναι και 1500 ευρω για μια καθαρίστρια 25ετης εργασιας 8ωρης απασχόλησης . Και καλώς και έπερνε τόσα .

    Στοχεύουμε στα θύματα και όχι στους θύτες . Οι μεγάλοι άρπαγες τριγυρνάνε ελεύθεροι με κλεμμένα δισεκατομμύρια και εμείς τα βάζουμε με τον οποιονδήποτε .
    Κακώς , πολύ κακώς !

  47. dimosios avatar
    dimosios 17/06/2014 14:36:42

    Θα ήθελα να κάνω και εγώ μια μικρή παρέμβαση στην συζήτηση. Καταρχήν να πώ εξ 'αρχής μερικά πράγματα 1) Έχω μπεί στο Δημόσιο μέσω γραπτού διαγωνισμού. 2) Φυσικά και γνωρίζω ότι υπάρχει μια μεγάλη μερίδα "συναδέλφων" μου οι οποίοι μπήκαν απο το παράθυρο.Και ναί, αισθάνομαι "κορόιδο" που έβγαλα τα μάτια μου για να μπω χωρίς να φιλήσω κατουρημένες ποδίες. 3) Το θέμα του μισθολογίου στο δημόσιο είναι παλιά και πονεμένη ιστορία. Τεράστιες ανισότητες, "καλά" και "κακά" Υπουργεία. Αντί να γίνει το αυτονόητο (αμοιβή βάσει τυπικών προσόντων, ευθυνών και παραγωγικότητας), είχαμε μια ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ και άδική μείωση. 4) Εάν οι συγκεκριμένες έπαιρναν τα λεφτά που αναφέρεται, κακώς τα έπαιρναν. Βασικά έπαιρναν το γνωστό ΔΙΒΕΤ, το οποίο όμως ΤΥΠΙΚΑ ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ δεν σχετίζεται με το έργο που έκαναν. 5) Συνεπώς αυτό που θα έπρεπε να γίνει θα ήταν ένας εξορθολογισμός της αμοιβής τους, με βάση τι ισχύει για τους υπόλοιπους υπαλλήλους Και τώρα μερικά για τους "ιδιωτικούς" 1) "Εμείς σας πληρώνουμε". Ναι κύριοι, αλλα λησμονείται το γεγονός ότι και οι εργαζόμενοι στο δημόσιο πληρώνουν εφορία για το σχολείο που πάει το παιδί σας, το νοσοκομείο κλπ. Με αυτήν την έννοια και αυτοί σας πληρώνουν 2) Ο Ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα είναι ανεπαρκέστατος και ως επί το πλείστον κρατικοδίαιτος. Βρήκαμε ένα θύμα να φορτώσουμε τις ανεπαρκειες μας; Βολικό...Αλήθεια, γιατί οι φοβερές εταιρείες με τα ανταγωνιστικά στελέχη του παραγωγικού ιδιωτικού τομέα δεν έχουν εξαγωγική δραστηριότητα??? 4) Η εισφοροδιαφυγή του κάθε ελεύθερου επαγγελματία καλά κρατεί (ξέρετε εσείς, ιατροί, υδραυλικοί, κομμωτήρια). Κάποιο σχόλιο για αυτό;; Οι δημόσιοι υπάλληλοι πάντως φόρους πληρώνουν 5) Οι δημόσιοι υπάλληλοι ΔΕΝ παιρνουν δώρο, επίδομα αδείας. Δέν άκουσα κάποιον να πει κάτι για αυτό 6) Το να εξαθλιωθούν κάποιοι συνάνθρωποι σας δεν θα σας βοηθήσει. Αντιθέτως θα σας ρίξει ακόμα πιο κάτω φίλοι υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα. Ο ιδιωτικός τόμεας πάντα προσαρμόζεται στον δημόσιο. Εάν οι υπάλληλοι του δημοσίου που ως ανάχωμα κρατάνε κάποιους αξιοπρεπείς μισθούς πάνε στα 4 κατοστάρικα, ετοιμαστείται για ένα κατοστάρικο μισθό 6) Το μεγάλο φαγοπότι γίνεται σε αγαστή συνεργασία των ΛΑΜΟΓΙΩΝ δημοσίων και ιδιωτικών με συμβασείς, προμήθειες. "It takes two to tango"

    • Eva avatar
      Eva @ dimosios 20/06/2014 12:27:39

      Aφου φίλε εχεις μπει μεσω γραπτου διαγωνισμου δεν εχεις καμμια σχεση με τους υπολοιπους.

  48. Alkmhnh avatar
    Alkmhnh 30/01/2015 16:02:12

    1.088ευρω σας φαινονται πολλα για να κουβαλας το κουβα περα-δωθε κ να χεις βουτηγμενα τα χερια κ τα πνευμονια σου μεσα στα απορρυπαντικα??Αντε να σας δω να το κανετε!!Εγω παντως δεν το κανω!!Κ κατι αλλο ο μισθος μου εμενα που ειμαι ιδιωτικη υπαλληλος ειναι 1050ευρω καθαρα το μηνα.Εγω εχω εναν εργοδοτη που δεν εκμεταλλευτηκε την ολη κατασταση ωστε να με τσακισει εμενα!!Εγω παιρνω εναν φυσιολογικο μισθο για το κοσμο κ την εποχη που ζουμε!!

    • Ανάδελφος avatar
      Ανάδελφος @ Alkmhnh 14/02/2015 14:19:43

      Εσύ Αλκμήνη, φαίνεται πως ανήκεις στις τυχερές. Δυστυχώς όμως, δεν συμβαίνει αυτό με την πλειοψηφία.

  49. Γιάννης Καραμήτρος avatar
    Γιάννης Καραμήτρος 25/05/2015 18:26:23

    Το άρθρο δεν αναφέρει ότι το ΣτΕ έχει βγάλει απόφαση που λέει ότι η μη ανανέωση της σύμβασης τους είναι απόλυτα σύμφωνη με το Σύνταγμα της Ελλάδας. Υ.Γ. σε όσους τους υπερασπίζονται: υπάρχουν πολλές δουλειές στην Ελλάδα με τέτοιες αποδοχές;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.