Ένας καλός δάσκαλος
30/03/2014 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ένας καλός δάσκαλος

Αυτός ο δάσκαλος είναι διαφορετικός. Δεν είναι μεμψίμοιρος. Είναι από τους δασκάλους που χαλάνε την πιάτσα

Το άρθρο αυτό προέρχεται από τα Νέα. Αφηγείται την ιστορία ενός διευθυντή ελληνικού σχολείου, δημόσιου σχολείου από αυτά που έχουν πληγεί από την κρίση. Όμως, αυτός ο δάσκαλος είναι διαφορετικός. Δεν είναι μεμψίμοιρος. Δεν είπε: «μου κόβουν τα κονδύλια, μου μειώνουν το μισθό θα αράξω και δεν πάει να κουρευτούν τα παιδιά». Είναι από τους δασκάλους που χαλάνε την πιάτσα. Που δε χωράνε στις ΔΟΕ και τις ΟΛΜΕ γιατί δεν είναι από εκείνους που παίρνουν πολυετείς εκπαιδευτικές άδειες προκειμένου να εξυπηρετήσουν τη συνδικαλιστική τους δράση.

Δεν είναι από αυτούς που περιμένουν πότε θα πάρουν τη συνταξούλα τους αδιαφορώντας για τα παιδιά.

1.000 ευρώ παίρνει κι αυτός όπως κι όλοι οι άλλοι. Μόνο που αυτός έχει τάξει τη ζωή του στην πρόοδο των παιδιών. Έχει φτιάξει μαζί με τους άλλους δασκάλους web radio, οργανώνει αστροβραδιές που τα παιδιά παρακολουθούν τα αστέρια με τηλεσκόπια. Διοργανώνει προβολές ταινιών κάθε Σάββατο, έχει σεισμογράφο, blog, ιστοσελίδα κ.λπ. Διαβάστε το άρθρο για να καταλάβετε πως αν κάποιοι έχουν μεράκι για τη δουλειά τους μπορεί να σηκώσουν ψηλά την Ελλάδα.

Δάσκαλος και εκτός της αίθουσας Στόχος του πριν από δύο χρόνια, όταν έγινε διευθυντής, ήταν να δημιουργήσει ένα σχολείο με όραμα και ανοιχτό στην κοινωνία. Οι προσπάθειές του δείχνουν να έχουν αποτέλεσμα. Το σχολείο είναι περιζήτητο και πολλοί γονείς επιδιώκουν να στείλουν σε αυτό τα παιδιά τους, ενώ παράλληλα λειτουργεί ως κύτταρο ζωής για ολόκληρη τη γειτονιά. Όλα αυτά, διότι το σχολείο του ξεφεύγει από τα συνηθισμένα.

Η εκδήλωση την οποία διοργάνωνε για χθες το βράδυ στο Άλσος Νέας Σμύρνης αποδεικνύει πόσο ανοιχτό στην κοινωνία είναι το σχολείο που διευθύνει. Στο Άλσος ήταν προγραμματισμένη η «Αστροβραδιά του 4ου»: οι μαθητές θα παρατηρούσαν τον έναστρο ουρανό με τηλεσκόπια με τη βοήθεια ερασιτεχνών αστρονόμων. Ο Νικόλαος Σιούτας, δρ Ψυχολογίας, ειδικός παιδαγωγός και πρώην σχολικός σύμβουλος, γεννήθηκε στις Κομποτάδες Φθιώτιδας από γονείς αγρότες. Η αγάπη του για το παιδί, όπως λέει, τον οδήγησε στην Παιδαγωγική Ακαδημία. Δίδαξε σε ορεινά μονοθέσια – διθέσια σχολεία του Νομού Βοιωτίας και έπειτα σε σχολεία της Αθήνας. Επηρεασμένος από τον Αλέξανδρο Δελμούζο άρχισε σύντομα να εφαρμόζει τις παιδαγωγικές αρχές του. «Οι ιδέες του με επηρέασαν από την αρχή της εκπαιδευτικής μου πορείας. Θεωρώ ότι ο Αλέξανδρος Δελμούζος είναι μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες στον χώρο της νεοελληνικής εκπαίδευσης.

Η αποδέσμευση από την αυθεντία του παραδοσιακού δασκάλου, η ανάδειξη ενός συνεργατικού μοντέλου και η βιωματική μάθηση είναι αυτά που με εκφράζουν», αναφέρει. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ. Ο εκπαιδευτικός, ο οποίος τα τελευταία 30 χρόνια μένει στη Ν. Σμύρνη και είναι πατέρας δύο παιδιών, δεν είναι ένας δάσκαλος κολλημένος στο σχολικό πρόγραμμα, ούτε ένας διευθυντής κλεισμένος στο γραφείο του. Αεικίνητος, από τη στιγμή που βρέθηκε στη θέση του διευθυντή στο 4ο Δημοτικό Ν. Σμύρνης, στη συμβολή των οδών Κράτητος και Αποστολάκη, ψάχνει συνεχώς να βρει καινούργια πράγματα που θα εμπνεύσουν τους μαθητές. H λίστα των πρωτοποριακών δράσεων και προγραμμάτων που υλοποιούνται με πρωτοβουλίες του στο 4ο Δημοτικό είναι μεγάλη.

Το σχολείο διαθέτει έναν καταπράσινο ταρατσόκηπο όπου εφέτος οι μαθητές φύτεψαν τους δικούς τους βιολογικούς λαχανόκηπους. Έχει μετεωρολογικό σταθμό ενταγμένο στο δίκτυο του Meteo (του Εθνικού Αστεροσκοπείου). Έχει δικό του αισθητήρα καταγραφής σεισμών και συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Στάνφορντ. Ο επισκέπτης εντυπωσιάζεται από το λιοστάσι που υπάρχει στο σχολείο, τους διαδραστικούς πίνακες, τα σημεία για ανακύκλωση, το κατοπτρικό τηλεσκόπιο. «Ό,τι γίνεται, γίνεται με κέφι. Άφησα μία θέση μεγαλύτερη, του σχολικού συμβούλου. Ήρθα εδώ και έβαλα ένα στοίχημα: Να κάνουμε ένα δημόσιο σχολείο που δεν θα έχει τίποτα να ζηλέψει από ένα ιδιωτικό.

Πιστεύω στο νέο σχολείο, στο βιωματικό σχολείο. Από όποιο σχολείο και αν πέρασα είχα την ίδια φιλοσοφία», τονίζει μιλώντας στα «ΝΕΑ» ο κ. Σιούτας προσθέτοντας ότι το δημόσιο σχολείο δεν ταυτίζεται με το μίζερο. Αισθάνεται όμως την ανάγκη να τονίσει ότι το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα στο 4ο Δημοτικό είναι προϊόν συλλογικής εργασίας «όπου ο κάθε εκπαιδευτικός του σχολείου μας δίνει τον καλύτερο εαυτό του. Είναι η καλύτερη ομάδα με την οποία έχω συνεργαστεί στα 35 χρόνια της εκπαιδευτικής μου πορείας». Φροντίζει να ενημερώνει για το ποιος είναι ο στόχος του και στην ιστοσελίδα του σχολείου.

Γράφει πάνω πάνω: «Στοχεύουμε σε ένα σχολείο που θα το αγαπούν τα παιδιά, αλλά και θα το εμπιστεύονται οι γονείς. Ένα σχολείο που θα είναι ανοικτό στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής βάζοντας στο κέντρο τον μαθητή. Ένα σχολείο ανοικτό σε ιδέες και καινοτόμες δράσεις. Ένα σχολείο που θα δίνει τη δυνατότητα στον μαθητή να ανακαλύπτει τη γνώση μέσα από ένα βιωματικό πλαίσιο. Ένα σχολείο που θα καλλιεργεί την περιβαλλοντική συνείδηση, αλλά και θα προετοιμάζει τον μαθητή για τη ζωή». Μία από τις καινοτόμες δράσεις του διευθυντή που εξέπληξαν εφέτος γονείς και μαθητές ήταν το… Σινέ Σχολείο. Εκμεταλλεύθηκε την αίθουσα home cinema του σχολείου και διοργάνωσε τέσσερις κινηματογραφικές προβολές με δωρεάν είσοδο, απογεύματα Σαββάτου. Στις προτεραιότητές του είναι να κάνει το σχολείο ελκυστικό και ευχάριστο στα παιδιά.

Έτσι, το 4ο Δημοτικό υποδέχεται τους μαθητές με μουσική, ενώ μουσική ακούγεται και στα διαλείμματα. Επιδίωξη του κ. Σιούτα, ακόμη, είναι το σχολείο να μην είναι εσωστρεφές αλλά να συνεργάζεται αρμονικά με την ευρύτερη τοπική κοινωνία. Με πρότασή του ξεκίνησε να λειτουργεί εφέτος το Σύγχρονο Λαϊκό Πανεπιστήμιο του Δήμου Νέας Σμύρνης όπου είναι και υπεύθυνος. Το 2007 ο κ. Σιούτας επελέγη ως σχολικός σύμβουλος στην 7η Περιφέρεια Αθήνας. Έπειτα από τέσσερα χρόνια όμως αποφάσισε να αφήσει τη θέση του σχολικού συμβούλου.

Επέστρεψε στις διδακτικές αίθουσες και ανέλαβε διευθυντής στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Σμύρνης. Η απόφασή του εξέπληξε τους συναδέλφους του. «Διαφώνησα στην απόφασή του να επιστρέψει ως διευθυντής εγκαταλείποντας μια θέση θεσμικά ανώτερη.

Ο Νίκος όμως είχε αποφασίσει να επιστρέψει σε χώρους που τον γεμίζουν πραγματικά και με τις καινοτόμες υπερβάσεις του να δημιουργήσει ένα δημόσιο σχολείο που το αγαπούν τα παιδιά και το εμπιστεύονται οι γονείς», θα πει ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων Ιωάννης Κάππος. Αλλά και ως σχολικός σύμβουλος ο κ. Σιούτας, θυμάται ο κ. Κάππος, «συνεχώς αναζητούσε την καινοτομία και την ενίσχυση της πρωτοβουλίας των εκπαιδευτικών, ώστε το σχολείο να ξεφύγει από το συμπεριφοριστικό μοντέλο και να γίνει ένα πραγματικό σχολείο εργασίας». ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ. Ο διευθυντής προσπαθεί να εκμεταλλεύεται την 35χρονη εμπειρία του στην εκπαίδευση, αλλά και τις γνώσεις του στην ψυχολογία.

Στο μπλογκ του σχολείου «ποστάρει» συχνά συμβουλές και προτρέπει τους γονείς να επικοινωνούν μαζί του. «Μη διστάσετε να μου γράψετε στο e-mail θέματα που θέλετε να συμπεριλάβουμε και να αναπτύξουμε», τους γράφει. Συμβουλές προς τους γονείς δίνει και μέσω του ιντερνετικού ραδιοφωνικού σταθμού του σχολείου που εγκαινίασε εφέτος. Οι δράσεις του και η συμβουλευτική προς τους γονείς είχαν ξεκινήσει αρκετά νωρίτερα. Όταν δίδασκε το 1983 στο διθέσιο Δημοτικό Σχολείο Υψηλάντη Βοιωτίας είχε συνεργαστεί με τη Νομαρχιακή Επιτροπή Λαϊκής Επιμόρφωσης σε προγράμματα στήριξης των γονέων. Στην πορεία του στον χώρο της παιδαγωγικής προσπάθησε να είναι πάντα δίπλα στα παιδιά και στους γονείς, εντός και εκτός σχολείου.

Διαθέτει γνώσεις και για τα παιδιά με αναπηρία, αφού έχει μετεκπαιδευτεί σε αυτόν τον τομέα στο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης. Στο παρελθόν έχει ασχοληθεί και με την τηλεόραση, όπου και εκεί επίκεντρο των δύο εκπομπών που παρουσίαζε («Παιδικά χαμόγελα» και «Γονεϊκές ιχνηλασίες») ήταν το παιδί και οι γονείς. Επίσης, στο Πάντειο μετά το διδακτορικό του στην Ψυχολογία δίδαξε το μάθημα Τηλεόραση και Παιδική Ηλικία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. cielo avatar
    cielo 30/03/2014 11:10:40

    Τι να πω, να'ναι καλα ο ανθρωπος, ενα μεγαλο μπραβο!

  2. roadrunner avatar
    roadrunner 30/03/2014 12:03:30

    Υπάρχουν πολλές και αξιόλογες προσπάθειες που γίνονται από τον ανώνυμο Έλληνα εκπαιδευτικό, σε όλη την επικράτεια. Κάποιες προβάλλονται στις ιστοσελίδες των σχολείων, κάποιες άλλες στα τοπικά ΜΜΕ, και μερικές άλλες... τις τρώει η μαρμάγκα. Αναλόγως, των πόρων που διατίθενται σε κάθε σχολείο, δυστυχώς...
    Από το βιογραφικό που διάβασα, προκύπτει ότι μάλλον ο κ. Σιούτας υπήρξε από τους τυχερούς, που ΔΕΝ υπηρέτησε ποτέ σε δυσπρόσιτες και ακριτικές περιοχές της Ελλάδας, αφού ζει εδώ και 30 χρόνια στη Ν. Σμύρνη. Δεν χρειάστηκε να αποχωριστεί την οικογένειά του, για να εργαστεί στα Ανώγεια ή στους Παξούς ή έστω στον Πύργο Ηλείας. Επίσης, είχε τη δυνατότητα (δεν έχω τη βεβαιότητα ότι την αξιοποίησε, αλλά λίγο δύσκολο, για εργαζόμενο δάσκαλο, να διδάσκει το πρωί και το βράδυ να κάνει Διδακτορικά και μετεκπαιδεύσεις), να παίρνει εκπαιδευτικές άδειες (με αυξημένες αποδοχές από το Δημόσιο, τα χρόνια εκείνα) για να μετεκπαιδευθεί στην Ειδική Αγωγή ή/και να αποκτήσει διδακτορικό. Δυστυχώς, αυτές οι απαραίτητες για τους εκπαιδευτικούς δυνατότητες επιμόρφωσης με εκπαιδευτική άδεια, καταργήθηκαν από την Άννα Διαμαντοπούλου και έκτοτε δεν επανήλθαν.

    • Vee avatar
      Vee @ roadrunner 30/03/2014 14:21:59

      Ξέρω πολλούς που έζησαν στη Ν. Σμύρνη και δεν έκαναν τίποτε παρόμοιο. Αυτό δε μειώνει την προσφορά του καθόλου.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Vee 30/03/2014 15:10:11

        Εμμέσως πλήν σαφώς όμως, με το άρθρο αυτό υποτιμούμε την πλειονότητα των εκπαιδευτικών, που συνήθως ακολουθούν πορεία "φαντάρου": ξεκινούν νεοδιόριστοι, από ακριτικά και παραμεθόρια, τρώνε κάποια χρόνια ή δεκαετίες στα δυσπρόσιτα , χάνουν ένα σωρό χρήματα σε ενοίκια, συν το ψυχικό κόστος αποχωρισμού από τα πάτρια και την οικογένεια. Ας μην τους ξεχνάμε και αυτούς.
        Επίσης, Vee, αν μαντεύω σωστά ότι, ο δάσκαλος της περίπτωσής μας, ήταν από τους τυχερούς παλιούς και έκανε χρήση πολυετών εκπαιδευτικών αδειών (δίνονταν αυξημένες αποδοχές το τονίζω), για να αποκτήσει μετεκπαίδευση και διδακτορικά, τότε με το εξαιρετικό του έργο, κατά κάποιον τρόπο επιστρέφει στο Δημόσιο, την έξτρα χρηματοδότηση που έλαβε, στη διάρκεια των αδειών του. Δεν υποτιμώ το έργο του δασκάλου...κάθε άλλο... Μπράβο του, για την έμπνευση και την καλή δουλειά και του εύχομαι να συνεχίσει έτσι και να αποτελέσει και παράδειγμα και για άλλους. Δεν αρκεί όμως μόνο το παράδειγμα.. χρειάζονται τα μέσα και οι δυνατότητες, που δεν διατίθενται εξ ίσου για όλους, ενώ κάποιες έχουν καταργηθεί εντελώς, λόγω Μνημονίων.. Γι' αυτό λοιπόν, μια που αρχίζει να αχνοφαίνεται το φως στην άκρη του μνημονιακού τούνελ, εύχομαι με την ευκαιρία, της εξαιρετικής αυτής περίπτωσης του δασκάλου από τη Νέα Σμύρνη, να έχουν και οι νεότεροι εκπαιδευτικοί τις ευκαιρίες επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης, όπως είχαν και οι παλαιότεροι, μέσω της επαναφοράς των εκπαιδευτικών αδειών.

        • ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
          ΗΛΕΚΤΡΑ @ roadrunner 30/03/2014 15:23:10

          ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΜΕ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΑΔΑΜΑΝΤΕΣ Η ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ Η ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΟΣΑ ΔΠΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΠΛΩΜΑΤΑ ΚΙ ΑΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ Η ΤΑΣΗ ΣΑΣ ΝΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΕΤΕ ΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ-ΧΑΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΤΡΙΑ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΧΝΟΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΤΟΥΝΕΛ ΘΕΛΕΤΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΕΤΕ ΞΑΝΑΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΣ..... ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΑΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ ΗΛΕΚΤΡΑ 30/03/2014 16:36:07

            "...ΟΣΑ ΔΠΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΠΛΩΜΑΤΑ ΚΙ ΑΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ Η ΤΑΣΗ ΣΑΣ ΝΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΕΤΕ ΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ-ΧΑΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΤΡΙΑ ΣΑΣ..." Εκπρόσωπος τύπου του Τόμσεν είσαστε ;;;; Ηλέκτρα, διαθέτω και διπλώματα και παπλώματα, τα οποία τα απέκτησα χωρίς να με πληρώνει κανένα Δημόσιο. Εφόσον, όμως εσείς Ηλέκτρα, θεωρείτε την επιμόρφωση-μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών, "ΕΝΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ-ΧΑΜΕΝΟ ΜΙΑΣ ΦΑΤΡΙΑΣ", είστε μια χαμένη περίπτωση...δεν σώνεστε ούτε με διπλώματα, ούτε με παπλώματα.. Τα ίδια έλεγαν και οι ΑΝΕΛ-Καμένος (πολυτέλεια θεωρούσαν τη δημόσια παιδεία)... και ιδού που κατέληξαν: στην εξαϋλωση...

          • ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
            ΗΛΕΚΤΡΑ @ roadrunner 30/03/2014 16:47:58

            ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΤΟΜΣΕΝ ΑΝΕΡΓΗ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΜΙΣΘΙ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΛΩΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΙΘΑΝΟΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΛ ΑΝΘΡΑΚΕΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΣΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ ΚΙ ΕΥΑΛΩΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΑΛΛΕΡΓΙΟΓΟΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΥΠΟΥ ΑΝΕΛΟΚΑΜΕΝΩΝ

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ ΗΛΕΚΤΡΑ 30/03/2014 17:10:26

            Δεν είμαι δάσκαλος, ούτε δασκάλα, αστοχήσατε.
            Και αν είσασταν ευαίσθητος οργανισμός, δεν θα κάνατε χονδροειδής δηλώσεις, του τύπου: "Η εκπαίδευση/επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι κεκτημένο/χαμένο μιας φατρίας !!!". Με τους ΑΝΕΛ μπορεί να μην έχετε σχέση, αλλά τείνετε να έχετε κοινές θέσεις σε θέματα της Παιδείας. Προσέξτε το αυτό.

          • ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
            ΗΛΕΚΤΡΑ @ roadrunner 30/03/2014 17:18:33

            ΧΟΝΔΡΟΕΙΔΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΕΤΣΙ ΤΙΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΑΤΡΙΩΝ ΟΛΩΝ ΕΚΕΙΝΩΝ ΤΩΝ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΟΤΑΝ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΚΟΜΑ ΑΓΚΟΜΑΧΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΩΡΟ Η ΚΑΘΕ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΟΡΟ ΤΟΥ ΖΑΛΟΓΓΟΥ ΑΝ ΕΧΩ ΚΟΙΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΛ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΛ ΚΑΤΑΠΙΑΝΕΣΤΕ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΤΕ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΕΜΜΟΝΗ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟ

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ ΗΛΕΚΤΡΑ 30/03/2014 17:25:14

            Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και οι εκπαιδευτικές άδειες μας έφεραν στην καταστροφή ;;;; !!! Δεν σχολιάζω άλλο !!!!!

          • ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
            ΗΛΕΚΤΡΑ @ roadrunner 30/03/2014 17:41:19

            ΕΓΩ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΜΕΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΟΤΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΔΙΔΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΕΠΙΔΕΚΤΟΙ ΜΑΘΗΣΕΩΣ ΟΣΑ ΠΑΠΛΩΜΑΤΑ ΚΙ ΑΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΑΛΛΟ ΕΧΕΤΕ ΕΚΤΕΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ ΗΛΕΚΤΡΑ 30/03/2014 18:34:31

            Τα χιουμοριστικά αστεία σας άκρως δροσιστικά έως ανατριχιαστικά, Ηλέκτρα !!. Μπορεί να είναι ωφελιμότερα κατά τους θερινούς καύσωνες....

          • ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
            ΗΛΕΚΤΡΑ @ roadrunner 30/03/2014 20:53:02

            ΘΑ ΤΟ ΕΧΩ ΥΠΟΨΙΝ ΜΟΥ

        • Vee avatar
          Vee @ roadrunner 30/03/2014 15:57:39

          Mα δεν διαφωνούμε καθόλου αγαπητέ/ή roadrunner, καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι να διδάσκει κανείς στην πρωτοβάθμια/μέση εκπαίδευση (αν και δεν το έχω κάνει ποτέ προσωπικά). Ιδιαίτερα σε ακριτικές περιοχές, με ένα μισθό λίγο παραπάνω (ή και λίγο παρακάτω) από ένα μισθό πείνας. Η έμφαση που θέλω να δώσω είναι στο ψυχικό σθένος του ατόμου να ξεπεράσει τη γραφειοκρατία, την αδράνεια και τον ωχαδελφισμό της χώρας και να έχει την επιμονή να κάνει κάτι φρέσκο (γιατί γι'αυτό πρόκειται). Όποιος το κάνει αυτό, είτε πρόκειται για δάσκαλο ή για νέο με όνειρα που θέλει να ανοίξει τη δική του μικρή επιχείρηση στην Ελλάδα της κρίσης, έχει το σεβασμό μου.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Vee 30/03/2014 16:40:17

            Πολύ σωστά Vee.

  3. ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
    ΗΛΕΚΤΡΑ 30/03/2014 14:03:15

    ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΟΝΑΧΑ ΑΝ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΥΧΗ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΥΧΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΛΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΘΟΣ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ ΔΑΣΚΑΛΟ

  4. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 30/03/2014 14:17:58

    Μπράβο σ'αυτόν τον Δάσκαλο,και σε τέτοιους Δασκάλους. Δύο κατά τη γνώμη μου είναι οι βασικές προϋποθέσεις για να επιτύχει ένα τέτοιο έργο: το μεράκι και η διάθεση για συνεργασία,μεταξύ δασκάλων μεταξύ τους,παιδιών και γονέων. Μια πλευρά να μήν έχει τη διάθεση για συνεργασία,τότε το αποτέλεσμα χωλαίνει...

  5. ελλην π. avatar
    ελλην π. 30/03/2014 14:19:20

    Το έχουμε πει χίλιες φορές. Στον τομέα των ανεκτίμητων αξιών και των εκλεκτών ανθρώπων, η Ελλάδα ακόμα και μέσα στη φτώχεια της παραμένει, αναλογικά η πρώτη χώρα στον κόσμο

  6. Vee avatar
    Vee 30/03/2014 14:23:08

    Μπράβο στο Δάσκαλο! Θέλει πολύ κουράγιο για να κάνεις κάτι τέτοιο.

  7. Karanus avatar
    Karanus 30/03/2014 15:54:01

    Αυτή είναι πραγματική επένδυση για τον τόπο. Πολλά μπράβο στον Δάσκαλο.

  8. η Dimi avatar
    η Dimi 30/03/2014 16:56:30

    «Αγγίζω το μέλλον. Διδάσκω.» ~Christa McAuliffe, «Η πρώτη δασκάλα στο διάστημα». Η αγαπημένη και τραγική δασκάλα-αστροναύτης που χάθηκε μαζί με άλλα έξι μέλη του πληρώματος Challenger στις 28 Ιανουαρίου 1986, όταν το Διαστημικό Λεωφορείο διαλύθηκε στον αέρα, μόλις 73” μετά την εκτόξευσή του (cape Canaveral, Florida) http://binged.it/1jL8JCO (credit: Bing). Παγώνοντας την Αμερική, που έβλεπε CNN Live τη τραγωδία της NASA σε εξέλιξη. «Η γελαστή, αρεστή, αθόρυβη» Κρίστα, έκανε καθημερινά τη μεγάλη διαφορά στη ζωή των μικρών μαθητών της. Διδάσκοντας και συνδυάζοντας, με απλή κατανοητή γλώσσα, τη παιδαγωγική με την επιστήμη του διαστήματος. Τόσο μεγάλη ήταν η διαφορά στη ζωή των παιδιών, που ούτε η ίδια θα μπορούσε ποτέ να τη φανταστεί. Τα νήπια με συντριβή και σε συνεννόηση με τους γονείς τους, δήλωσαν ότι ήθελαν να τιμήσουν, αναλαμβάνοντας το τελετουργικό μέρος της κηδείας της λατρεμένης τους δασκάλας. Όπως και έγινε. Συγκλονίζοντας συθέμελα την Αμερική. Ούτε ίχνος σκόνης από το επταμελές πλήρωμα Challenger βρέθηκε ποτέ. «Δεν είναι τραγικό να πεθάνεις κάνοντας αυτό που αγαπάς.» ~Πάτρικ Σουέϊζυ, καρκινοπαθής καλλιτέχνης

  9. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 30/03/2014 20:27:07

    Μπραβο στον ανθρωπο. Και μπραβο σε ολους τους λιγους λειτουργους που προσφερουν εργο. Δυστυχως οι πολλοι κοιταζουν προς το ιδιαιτερο αφορολογητο μαθημα. Δυστυχως αποδεχονται την κατασταση χωρις να κοιταξουν προς την σωστη κατευθυνση. Π.χ Ενα δασκαλος γνωριζει οτι για να αυξηθει ο μισθος του χρειαζεται το κρατος να αυξησει δραματικα τα εσοδα του. Παρολα αυτα δεν αντιδρα στην φοροδιαφυγη που γινεται στην επαρχια.

    • ελλην π avatar
      ελλην π @ Ρεαλιστης 30/03/2014 20:36:55

      Πράγματι, αν ο καθένας απο εμάς έκανε εθελοντικά σε όλους τους τομείς αυτά που πληρώνουμε τους πολιτικούς μας εκπροσώπους για να τα κάνουν και μας κλέβουν το μισθό χωρίς να τα κάνουν, δεν θα είχαμε ανάγκη το κράτος...

  10. δημης avatar
    δημης 30/03/2014 23:31:11

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ "νεα".... Σίγουρα το να βάζουμε μπροστά στο πρόσωπο του πόπολου το δένδρο (ΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΑΣΚΑΛΟ) του κρύβουμε (ΣΚΟΠΙΜΑ ) το δάσος (ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ) που σε πείσμα των αόκνων προσπαθειών κυβερνητών και τύπου έχουμε. Ευτυχώς ΔΕΝ διδαχτήκαμε από την ιστορία της "εφημερίδος "σας έγκριτης αντικειμενικής κλπ. σαν Λαός... Δεν πήραμε τίποτα από την "συμπεριφορά" των "αθηναϊκών νέων"... ούτε από "τα νεα" της δικτατορίας "τα νεα" του νερού του καματερού "τα νεα" Λαλιώτη κλπ... ούτε από τα νεα του πρώην Δν/τή και νυν υπουργού νεριτ....

  11. Υ.Παραπλανημένος avatar
    Υ.Παραπλανημένος 31/03/2014 09:08:36

    Και μόνο το γεγονός, ότι ένα τέτοιο λαμπρό παράδειγμα ανθρώπου, εκπαιδευτικού και εργαζόμενου, αφήνει περιθώρια σε αυτό τον τόπο για να δημιουργούνται τόσες αψιμαχίες στα σχόλια, δείχνει, πέραν πολλών άλλων, τι είδους τύχη μπορεί να έχει ένα τέτοιας λογικής λαός. Πως γίνεται πάντα , μέσα σε μία τέτοια είδηση, να βρίσκουμε περιθώρια διαφωνιών και λεκτικών εντάσεων;

    • ελλην π. avatar
      ελλην π. @ Υ.Παραπλανημένος 31/03/2014 11:30:58

      O προηγούμενος σχολιαστής "δήμης" σου δίνει την απάντηση αγαπητέ Παραπλανημένε συμπολίτη...Δυστυχώς ζούμε στην εποχή της "αθώας" απάτης, όπου καμμία είδηση δεν είναι τόσο αθώα όσο δείχνει...

      • χρήστος avatar
        χρήστος @ ελλην π. 01/04/2014 20:19:40

        Ας μην σχολιάσω τα 1000 € που λέει το άρθρο ότι παίρνει ένας δντης με 30 χρόνια είναι κοντά στα 1600 καθαρά . Εγώ πάντως του δίνω τα δικά μου συγχαρητήρια αλλά δίνω περισσότερα στην δασκάλα και τον δάσκαλο που καθημερινά δίνουν τον αγώνα τους μέσα στην τάξη

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.