#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/05/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

To παιχνίδι είναι στημένο



Λοιπόν, όλο αυτό το… θρίλερ της Παρασκευής και τα μεθεόρτια του Σαββάτου γιατί έχουν αρχίσει και προκαλούν καχυποψία σε πολύ κόσμο; Γιατί δηλαδή κάποιοι πιστεύουν ότι πρόκειται για ένα καλοστημένο σκηνικό καταστροφολογικού χαρακτήρα ώστε να φοβηθεί ο κόσμος και να αποδεχθεί στη συνέχεια με περισσή ευκολία αυτά που θα αποφασιστούν γι’ αυτόν χωρίς αυτόν;

Αν δεν ήταν ο Γ. Παπανδρέου στην εξουσία και ήταν π.χ. ο Ανδρέας, θα λέγαμε με σιγουριά ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό κόλπο, απ’ αυτά που συνήθιζε ο αείμνηστος.

Εκτός κι αν έχουμε υποεκτιμήσει τον σημερινό πρωθυπουργό, τους επιτελείς του, τους επικοινωνιολόγους του και φυσικά τους ξένους συμμάχους του στο ΔΝΤ και την Κομισιόν που ξέρουν να δημιουργούν τέτοια σκηνικά.

Γι’ αυτό έχω αρχίσει και σκέφτομαι ότι όλα τα προχθεσινά, όπως έγιναν, μου φέρνουν στο νου το περίφημο λαϊκό άσμα (που είχε γραφτεί για τον… δικτάτορα Παπαδόπουλο) και έλεγε «Ο Γιώργος είναι πονηρός κι αυτά που λέει μην τα τρως».

Έχουμε λοιπόν και λέμε:

1. Δεν γνώριζε, λέει, κανείς για τη σύσκεψη. Πώς την έμαθε ξαφνικά το Spiegel και έβγαλε τα σενάρια που έβγαλε; Και πώς την έμαθαν εδώ στην Αθήνα ορισμένοι δημοσιογράφοι από το πρωί της Παρασκευής; Μήπως ο ίδιος ο Γ. Παπακωνσταντίνου είχε μιλήσει μαζί τους;

2. Η κυβέρνηση καθυστέρησε έως και 5 ώρες για να απαντήσει στο γερμανικό περιοδικό. Είναι τόσο ηλίθιοι όπως στην αρχή πιστέψαμε όλοι ή μήπως κάτι άλλο τρέχει; Μήπως δηλαδή άφησαν να περάσουν ορισμένες ώρες, να προκληθεί πανικός στα δημοσιογραφικά γραφεία και στα γραφεία των επενδυτών, να κερδίζουν κάποιοι εκατομμύρια από την πτώση του ευρώ και στη συνέχεια να απαντήσει η κυβέρνηση;

3. Δεν σας κάνει εντύπωση πώς ενώ κάποιοι στην πιάτσα ήξεραν από την περασμένη Δευτέρα ότι κάτι θα γίνει την Παρασκευή, όλοι έμοιαζαν σαν τις ανήξερες Παρθένες; Διότι απ’ ότι μαθαίνουμε μεγαλοτραπεζίτες είχαν ενημερωθεί ότι επίκειται συνάντηση κι ότι η Ελλάδα έχει δηλώσει αδυναμία να τα βγάλει φέτος πέρα. Γνώριζαν ότι η κυβέρνηση ζήτησε 27 δις ευρώ επιπλέον για το 2011, ζήτησε επιμήκυνση και μειωμένο επιτόκιο. Κατ’ αρχάς, σας παραπέμπουμε σε ανάρτηση του antinews που έκανε λόγο για επιμήκυνση στην επιμήκυνση. Δηλαδή μετά το 2023 να παραταθεί ο χρόνος αποπληρωμής του ελληνικού χρέους, αφού προηγουμένως η χώρα είχε πάρει κι άλλο δάνειο. Το γράφαμε εμείς πριν μερικές ημέρες και αίφνης αποφασίστηκε στο Λουξεμβούργο. Αρα σίγουρα κάποιοι γνώριζαν.

Και πάμε στο προκείμενο. Μια φοβισμένη κοινωνία, ένας λαός που φοβάται για τα λεφτά του, τις όποιες αποταμιεύσεις του, το σπίτι του, το δάνειό του, τα σχολεία των παιδιών του, τη δουλειά του και γενικά ένας τρομαγμένος πολίτης είναι έρμαιο της εξουσίας. Πάρτε το χαμπάρι αυτό.

Μια φοβισμένη ελληνική κοινωνία που βομβαρδίζεται από σενάρια χρεοκοπίας, εξόδου από το ευρώ, υποτίμησης, κλεισίματος τραπεζών, αδυναμίας πληρωμής μισθών και συντάξεων, λουκέτων σε επιχειρήσεις, είναι σίγουρο ότι θα παραλύσει και θα δεχθεί ευκολότερα ότι της πουν να κάνει.

Έτσι, η κυβέρνηση, λίγες ημέρες πριν την ανακοίνωση του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος όπου θα εξειδικεύει τα μέτρα που θα ληφθούν (αφού η τρόικα μας έχει βάλει ήδη χοντρό χέρι) στήνει με τη βοήθεια των εταίρων της το σκηνικό με τίτλο «Η τελευταία νύχτα της Ελλάδας στο ευρώ». Κι έρχεται η συμφωνία που είναι σίγουρα πιο… σοφτ και πιο καλή για τη χώρα αλλά που στη συνέχεια ακολουθείται από πολύ σκληρά μέτρα. «Θέλετε επιμήκυνση και νέο δάνειο, πάρτε ακόμη σκληρότερα μέτρα». Αυτό μας λένε οι ξένοι κι εμείς, φοβισμένοι θα απαντήσουμε στο δίλημμα «χρεοκοπία ή μέτρα» με μια φωνή «μέτρα». Και θα πούμε κι ευχαριστώ στην τρόικα.

Μην παραξενευτείτε λοιπόν αν τις επόμενες ημέρες ακούσετε μέτρα σοκ και δέος. Όλα όσα η κυβέρνηση διαρρέει ότι θα κάνει σε βάθος χρόνου, θα τα εφαρμόσει άμεσα.

Έρχονται λοιπόν απολύσεις στο δημόσιο. Το ανακοίνωσαν τα Νέα του Σαββάτου, ότι θα απολυθούν 30.000 συμβασιούχοι.

Έρχονται πωλήσεις ακίνητης περιουσίας, παρά τις δεσμεύσεις περί του αντιθέτου. Το ανακοίνωσε η «Ημερησία» η οποία παρουσιάζει σχέδιο για αγορά ακινήτων από ξένους οι οποίοι δε θα πληρώνουν σε μετρητά αλλά θα αγοράζουν ελληνικά ομόλογα από τη δευτερογενή αγορά, έτσι ώστε να μειωθεί το χρέος.

Έρχονται πολύ σκληρά μέτρα όπως άμεση εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου που θα κόψει πολλά από τους μισθούς. Επίσης, αυξήσεις σε φόρους προϊόντων, στις αντικειμενικές αξίες, μεγάλο ψαλίδι στις δαπάνες για υγεία και παιδεία, επιχειρησιακές συμβάσεις παντού, ελαστικά ωράρια, καταργήσεις υπερωριών κ.λπ.

Κι όλα αυτά τα μέτρα που θα αποτελέσουν το Μνημόνιο 2, δε θα εφαρμοστούν για 2-3 χρόνια, αλλά τουλάχιστον μέχρι το 2028 και βλέπουμε. Και μέχρι τότε η τρόικα θα κυβερνά, οι ξένοι θα μας ελέγχουν και το τελευταίο ευρώ, η κοινωνία θα φτωχύνει και οι επιτήδειοι θα κάνουν τα παιχνίδια τους και τα deals τους.

Αυτό είναι το σχέδιο και σε κάθε κρίση μην πιάνεστε κορόιδα. Στημένο είναι το παιχνίδι κι από πριν ξεπουλημένο.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spiros avatar
    spiros 08/05/2011 07:29:01

    Συμφωνώ απόλυτα με όσα αναφέρεις στο άρθρο σου. Βεβαίως δεν είναι τυχαία και η επίθεση στον Τσίπρα στην Βουλή με την φράση δεν ζούμε χωρίς το ΔΝΤ. Έχω μια υποψία. Όλα σημβαίνουν κάθε φορά που έρχεται η ΤΡΙΟΚΑ και εμφανίζονται κάποια σύνεφα, όπως με τα 50 δις πωλήσεις. Άρχισε να κυκλοφορεί και το σενάριο ότι έχουμε 55 ημέρες μέχρι που θα πάρουμε την δόση για κάνουμε ότι δεν κάναμε..... Μάλλον πάμε για νεα πολύ δυσβάσταχτα μέτρα. Καλό κουράγιο Έλληνες!!!!! ( ΟΛι ΡΕΝ )

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ spiros 08/05/2011 20:37:41

      τον πασοκο και αν τον πλενεις το σαπουνησου χαλας

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/05/2011 07:31:01

    Δεν είμαι από μέσα για να ξέρω, αλλά 1) και η ΕΕ έχει τις δικές της εσωτερικές διχογνωμίες, 2) μπορεί να υπάρχει διάσταση απόψεων μεταξύ ΕΚΤ και ΕΕ και Γερμανία, 3) ό,τι έχουν κάνει τα παιντιά μας είναι επικοινωνιακό και θέατρο και 4) το ένα παιντί λέει μόνο ψέματα (αλλά κάνει και τον σκληρά εργαζόμενο ήρωα -- ο ψέυτης ήρωας)

  3. kiki avatar
    kiki 08/05/2011 07:47:49

    Και το μνημονιο 1 και το μνημονιο 2 και 3 και 4 και 5,
    ειναι οπως λετε και εσεις
    " εγκλημα που δεν παραγραφεται"
    ειτε μονοι τους , που αποκλειεται, να τα σκεφτηκαν, ειτε ολοι η συμμορια μαζι, , δεν παραγραφεται.

  4. pilot avatar
    pilot 08/05/2011 07:49:10

    ''Μια φοβισμένη ελληνική κοινωνία που βομβαρδίζεται από σενάρια χρεοκοπίας, εξόδου από το ευρώ, υποτίμησης, κλεισίματος τραπεζών, αδυναμίας πληρωμής μισθών και συντάξεων, λουκέτων σε επιχειρήσεις, είναι σίγουρο ότι θα παραλύσει και θα δεχθεί ευκολότερα ότι της πουν να κάνει.''

    EΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ.............ΟΜΩΣ...........
    υπαρχουν δυο μικρες παρατηρισεις.....................
    1. οτι ολοι αυτοι που ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ να κανουν και να δεχτουν ευκολότερα ότι τους πουν να κάνουν........... κανουν την παπια μεχρι την ωρα της καλπης που ειναι αναποφεφκτα η 4 /10 / 2013 και οσο πλησιαζει η μερα εκεινη καλο ειναι ο ΓΑΠ και οι συν αυτο να ετοιμαζουν τα διαβατηρια τους ......... ελληνικα και μη!!
    2. οτι με τετοια φοβικα και εκφυκιστικα φενομενα ΔΕΝ προκειτε να ερθει η αναπτυξη και να βγουμε απο την υφεση ουτε το 2031 !!!

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ pilot 08/05/2011 19:20:15

      Τους φτάνουν και τους περισσεύουν τα τέσσερα χρόνια για να καταστρέψουν την Ελλάδα για πάντα.
      Όλα ήταν πολύ καλά υπολογισμένα, απο τις "αυθόρμητες" εξεργέσεις των μπαχαλάκηδων μέχρι την αμέριστη στήριξη απο κάτι λαζόπουλους στον τζέφρυ πρίν και μετά τις εκλογές.

  5. skopelosnews skopelos avatar
    skopelosnews skopelos 08/05/2011 08:10:42

    συμφωνώ απολύτως με το άρθρο και πιστεύω ότι είναι ακόμη πιο χειρότερα τα πράγματα, και σίγουρα είναι στημένα για να τρομοκρατήσουν τον λαό για να πάρουν χειρότερα μέτρα.έχω και μια επιφύλαξή για σήμερα σχετικά με τι εξαγγελία θα κάνει ο ΓΑΠ ας περιμένουμε μέχρι το βράδυ .

  6. Κρης avatar
    Κρης 08/05/2011 08:43:49

    «Αν δεν προετοιμαζόμασταν για την αναδιάρθρωση,τότε θα ήμασταν επικίνδυνοι» αποκαλύπτει προς «Το Βήμα της Κυριακής» κορυφαίο κυβερνητικό στέλεχος το οποίο παραδέχεται ότι η μυστική προετοιμασία βρισκόταν σε εξέλιξη εδώ και εβδομάδες,..........
    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=399508
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. zagor avatar
    zagor 08/05/2011 08:54:13

    Και μετά από όλα αυτά καπάκι η δημοσκόπηση του έθνους για να μα πείσουν ότι το πασοκ θα είναι για πάντα το πρώτο κόμμα!!! Ακόμα και να πεθάνουμε της πείνας!!! Άραγε τυχαίο?

  8. Y. avatar
    Y. 08/05/2011 08:56:57

    Βλέπω τον Αρούλη πρωΐ-πρωΐ Κυριακάτικα, και το αίμα στο κεφάλι. Πως και δεν είναι στην Αράχωβα με το Βουλγαράκη, ή έστω στην Άνδρο με το Κούλη. Μυρίστηκε εκλογές φαίνεται, και ενεργοποίησε τα μιντιακά διαπλοκονέ του. Φτου, σκουλικομυρμιγκότρυπα

  9. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 08/05/2011 09:06:22

    Να είστε σίγουροι οτι το επικίνδυνο τα έχει προετοιμάσει όλα. Αντώνη Σαμαρά ξεσκέπασέ τους άμεσα.

  10. nik avatar
    nik 08/05/2011 09:25:02

    οντως το παιχνιδι ειναι στημενο. για αλλους λογους ομως. οι λαοι των πλουσιων χωρων δεν θελουν να πληρωσουν. οι κυβερνησεις που ειναι προθυμες να δωσουν νεα δανεια απειλουνται με καταποντισμο. Εγινε ηδη στη φιλανδια.πρεπει να πεισουν τους λαους, οτι η εξοδος της ελλαδας απο την ευρωζωνη,ειναι καταστροφικη για τους ιδιους. τους λενε λοιπον.αν δεν θελετε την καταστροφη σας πληρωστε. αυτο ειναι το μυνημα που θελει να στειλει κυριως η μερκελ. το spigel ηταν σε διατεταγμενη υπηρεσια. Οι γερμανοι ειναι "ευαισθητοι" σε ζητηματα σταθεροτητας του νομισματος. τσιμπανε σε σεναρια καταστροφης

  11. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 08/05/2011 09:30:58

    Το ότι το παιχνίδι είναι από καιρό στημένο το γνωρίζουν κάτι εκατομμύρια έλληνες. Μόνο τα πολιτικά κόμματα το μαθαίνουν την παραμονή...

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Ναυσικά... 08/05/2011 10:01:11

      Τα πολιτικά κόμματα και οι δημοσιογράφοι το ανακαλύπτουν κάθε φορά και εκπλήσονται. Και κάποια κανάλια δεν το μαθαίνουν και ποτέ..

  12. rigakisalex avatar
    rigakisalex 08/05/2011 09:46:48

    Όλα μέχρι σήμερα ήταν στημένα. Οι άνθρωποι που έχουν βάλει στόχο την Ελλάδα και μέσα από αυτήν την Ευρώπη είναι παρα πολύ έμπειροι και ικανοί. Δεν αφήνουν απολύτως τίποτα στην τύχη. Προγραμματίζουν την αποσταθεροποίηση της κοινωνίας (http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2344.aspx ) με προβοκάτσιες, τεχνάσματα και πολλά άλλα, οπότε πρέπει να είμαστε όλοι μας πολύ προσεκτικοί και φιλύποπτοι. Καλή σας ημέρα!

  13. kakofonix avatar
    kakofonix 08/05/2011 10:12:31

    Αλήθειες και Ψέματα

    Δυστυχώς όχι, δεν πρόκειται για συνομωσιολογία. Η συζήτηση σχετικά με την επικείμενη έξοδο από το ευρώ, πράγματι έγινε σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο.

    Άλλωστε, αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές και αν απέχουμε από τη λογική του ''λεφτά υπάρχουν'' που όψιμα καλλιεργείται και στο κόμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η μόνη εναλλακτική λύση απένενται στη χρεοκοπία και στο διασυρμό, είναι η επιστροφή σε εθνικό νόμισμα, όσο οδυνηρό και αν είναι αυτό.

    Η κυβέρνηση βρίσκεται στη γωνία, καθώς χρειάζεται περίπου 30 δις νέα χρηματοδότηση για να βγάλει τη χρονιά. Οι απαιτήσεις των δανειστών κρίονονται ανεδαφικές, μη διαχειρίσιμες πολιτικά (απολύσεις, εκποίηση).

    Οι Γερμανία κατ αρχήν συμφωνεί με την έξοδο από την ευρωζώνη, κυρίως γιατί κρίνει μη διαχειρίσιμη μια χρεοκοπία εντός της ζώνης. Και αυτό γιατί καραδοκεί ο κίνδυνος να εκτιναχθούν τα spreads στα ύψη για το σύνολο των ευρωπαϊκών ομολόγων και να βρεθεί ξαφνικά η Γερμκανία αντιμέτωπη με επιτόκια της τάξης του 7 ή 8%.

    Ο καυγάς όμως γίνεται για τη νομική φύση της εξόδου. Οι Γερμανοί υποστηρίζουν ότι το ελληνικό χρέος είναι σε ευρώ. Η Ελληνική πλευρά υποστηρίζει ότι η μετατροπή του νομίσματος θα συμπεριλάβει και τα ομόλογα μαζί με τις υπόλοιπες αξίες. Συνεπώς το ομολογιακό χρέος θα μετατραπεί αυτόματα σε δραχμικό.

    Η προοπτική αυτή είναι casus beli για τους Γερμανούς, οι οποίοι συγκάλεσαν την έκτακτη σύσκεψη προκειμένου να μας τραβήξουν το αυτί.

    Για τους Γερμανούς ελοχεύει ένας τεράστιος κίνδυνος:

    Να επαναφέρει η Ελλάδα εθνικό νόμισμα, να το υποτιμήσει έως και 50% και στη συνέχεια να τυπώνει ασταμάτητα πληθωρηστικό χαρτονόμισμα με το οποίο θα αποπληρώνει κανονικά τα ήδη μετατραπέν χρέος. Αυτό θα σήμαινε μια διπλή καταστροφή:

    1. Θα αντιμετώπιζαν ένα de facto haircut άνω του 50%, χωρίς επίσημη χρεοκοπία. Τα ομόλογα θα έπεφταν στη δευτερογενή στο 20% της ονομαστικής τους αξίας και θα μπορούσαν να αγοραστούν με penuts συναλλαγματικών αποθεμέτων (προερχομένων από μια καλή τουριστική περίοδο)

    2. Οι καταχρεωμένες χώρες του νότου και ιδιαίτερα η Ισπανία και η Ιταλία θα περίμεναν στη γωνία σε ετοιμότητα, παρσακολουθώντας το ελληνικό πείραμα και την κατάλληλη στιγμή θα ακολουθούσαν, βυθίζοντας τη γερμανική οικονομία σε αδυσώπητο σκοτάδι.

    Η γερμανική επιχειρηματολογία κάνει λόγο για:

    1. εκτίναξη του ελληνικού χρέους στο 200% του ΑΕΠ
    σημείωση: Αυτό είναι ένας ευσεβής πόθος, καθώς η ερμηνεία ότι το χρέος είναι σε ευρώ είναι νομικά αυθαίρετη και εν τέλει αρμόδιοι είναι το ελληνικό κοινοβούλιο και τα ελληνικά δικαστήρια και όχι η ΕΚΤ

    2. Αποκλεισμό από τις αγορές για πολλά χρόνια
    σημείωση: Η χώρα βρίκεται ήδη αποκλεισμένη από τις αγορές συνεπώς δεν έχει τίποτα να χάσει

    3. Επιτόπια χρεοκοπία των ελληνικών τραπεζών
    σημείωση: Οι τράπεζες είναι ήδη ουσιαστικά πτωχευμένες και το τραπεζικό σύστημα ούτε λειτουργεί, ούτε πρόκειται να λειτουργήσει. Μια αναδιάρθρωση θα έδινε το τελειωτικό χτύπημα έτσι και αλλιώς.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ kakofonix 08/05/2011 11:08:59

      Kakofonix καλημέρα.
      Που χάθηκες τόσο καιρό;
      Εμένα με απασχολεί κάτι άλλο.Έχω 25000 ευρώ σπαρμένα σε ελληνικές τράπεζες.Υπάρχει το ενδεχόμενο να χάσω τα χρήματά μου από τις αλχημείες του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησής μας;

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 09/05/2011 15:50:40

        Αν θες να τα φυλάξεις και δεν έχεις τρόπο στο σπίτι σου (ένα μικρό χρηματοκιβωτιάκι των 50-100 ευρώ βιδωμένο σε καμιά εσοχή-τρύπα ας πούμε) βάλε τα σε θυρίδα. Στην τράπεζα τι παίρνεις, 1% με πληθωρισμό στο 5%, συν έξοδα τραπεζικά? Κράτα 2-3 χιλιάρικα μόνο για να έχεις με μια debit κάρτα εύκολο χρήμα στο δρόμο.

    • saltcity avatar
      saltcity @ kakofonix 08/05/2011 11:49:28

      Αγαπητέ κοκοφοίνικα :-) επανήλθες με πυρηνικό σχόλιο !
      Γιατί ξεκινάς με το "δυστυχώς όχι" ?

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ kakofonix 08/05/2011 12:37:28

      Εχω γράψει εδω και μήνες, εδω στο antinews, οτι σε λίγο θα παρακαλάμε να επανέλθουμε στην δραχμή.
      Πλησιάζει μάλλον η στιγμή.
      Ειναι η μόνη κίνηση για να σωθεί η χώρα αυτή την στιγμή αν και ευνοεί τα λαμόγια τους πολιτικούς.
      Αλλα επιτ'ελους ας ξυπνήσει και ο λαός και ας πάρει την τύχη του στα χέρια του και να καταργήσει τους "σωτήρες".

    • popolaros avatar
      popolaros @ kakofonix 08/05/2011 14:00:36

      ωραίος ο kakofonix.
      neos agrotis ίσως θέλουν να μας φέρουν στο σημείο όπου θα παρακαλάει ο λαός για αυτό.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ kakofonix 08/05/2011 14:18:11

      Μπράβο. Συγχαρτήρια.

      Η επιστροφή στο εθνικό νόμισμα, είναι η μόνη ελπίδα σωτηρίας για τη πατρίδα μας. Δύσκολο και σκληρό, αλλά η μόνη ελπίδα. Η Ελληνική οικονομία, δεν αντέχει το ευρώ. Μέσα σε 9 χρόνια από την αποδοχή του ευρώ, χρεωκοπήσαμε. Μέσα σε ένα χρόνο από την επιβολή του μνμονίου καταστραφήκαμε. Τι άλλο χρειάζεται να γίνει για να καταλάβουμε ότι η συνταγή απέτυχε και ο ασθενής ψυχοραγεί. Να πάρουμε και άλλο δάνειο από τις χώρες της ΕΕ; Πρώτον δεν θα μας το δώσουν. Δεύτερο αν παρ' ελπίδα μας το δώσουν, θα αναλάβουν τα οικονομικά υπουργεία και την απόλυτη διαχείριση των οικονομικών. Τόσα θα πάρουν οι δανειστές και ότι περισέψει θα μείνει και στο λαό για να αγοράσει καμιά φρατζόλα. Τρίτο θα κάνουν πάρτι αυτοί που κατέχουν ομόλογα και λήγουν το 2013.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ kakofonix 08/05/2011 14:54:17

      Δηλαδή θεωρείς ότι η δραχμοποίηση των περίπου 150 δις ευρώ χρέους που συνάψαμε από το 2001-2009, με σχεδόν γερμανικό επιτόκιο, είναι απλή υπόθεση και θα την δεχόταν εύκολα οι “κουτόφραγκοι”; Που σημαίνει ότι θα δεχόταν κούρεμα 60%, για παράδειγμα, ας το βάλω αισιόδοξα, στο 40% του χρέους; Δεν είναι σοβαρά αυτά, και οι “διαρροές” του spiegel πιστεύω ότι “καίνε” οποιαδήποτε τέτοια πρωτοβουλία, ή μπλόφα, και ταυτόχρονα κάνουν και διερεύνηση των επιπτώσεων στις αγορές από τέτοια σενάρια, μάλιστα χωρίς σοβαρό αντίκτυπο, λόγω της συγκυρίας. Στις ελληνικές τράπεζες όμως κάνουν τεράστια ζημιά. Μία ισχυρή τάση μέσα στην Γερμανία εκφράζει την άποψη ότι η Ελλάδα αποτελεί πρόβλημα για το ευρώ, αλλά αυτή την στιγμή το να την πετάξουν ή να της δείξουν την πόρτα, θα ήταν καταστροφική και για τους Γερμανούς. Και δεν το θέλουν και οι Γάλλοι. Οι Γερμανοί, ή τουλάχιστον η πολιτική που εκφράζεται από τον Σόιμπλε, θέλουν την “ελεγχόμενη” διαδικασία. Αν στο μέλλον καταφέρουν να σταθεροποιήσουν την Ιρλανδία και την Πορτογαλία, δεν αποκλείεται να μας δείξουν την πόρτα. Προς το παρόν λένε ότι είμαστε gefangen in der Euro-Zone.

      Όσον αφορά την ελληνική πλευρά, αυτά τα σενάρια της στάσης πληρωμών και/ή εξόδου από το ευρώ θα είχαν αποτελεσματικότητα πριν την είσοδο στο μνημόνιο. Και προϋποθέτουν ισχυρή πολιτική ηγεσία με λαϊκό έρεισμα. Όχι ψηφοφόρους που ψηφίζουν βάσει του “λεφτά υπάρχουν”. Τώρα όποιος επαναφέρει τέτοια σενάρια για εδώ και τώρα, απλώς προσπαθεί να διορθώσει το λάθος με ακόμη μεγαλύτερο λάθος.

      Συν τοις άλλοις, έξοδος από το ευρώ αυτή τη στιγμή θα σήμαινε τεράστια αναδιανομή του εισοδήματος προς όφελος αυτών που έχουν κεφάλαια σε ξένες τράπεζες. Θα μπορούσαν την επομένη να αγοράσουν την μισή Ελλάδα. Δεν ξέρω αν θα έκαναν επενδύσεις, αλλά πολύ αμφιβάλλω γιατί αυτό προϋποθέτει συνθήκες που δεν υφίστανται αυτή τη στιγμή, ούτε θα δημιουργηθούν αυτόματα με την αλλαγή του νομίσματος. Και, επί πλέον, υπενθυμίζω ότι είμαστε ήδη στην κορυφή από άποψη οικονομικών ανισοτήτων στην ΕΕ: Το πλουσιότερο 20% των νοικοκυριών κατέχει 5,8 φορές μεγαλύτερο μερίδιο εισοδήματος απ’ ότι το φτωχότερο 20%, με τα σκήπτρα στη χώρα μας και σε απόσταση από όλα τα κράτη της ΕΕ (4,9 φορές).

      Νομίζω ότι δεν υπάρχουν μαγικές κινήσεις για να βγούμε από την κρίση χρέους και δανεισμού. Την λύση πρέπει να την δώσουμε εδώ μέσα, και αυτή είναι να τεθεί η οικονομία σε κίνηση και να κλείσει το πρωτογενές έλλειμμα. Από εκεί και ύστερα, υπάρχουν προοπτικές και υπάρχει άλλη δυναμική.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Professor Moriarty 08/05/2011 19:07:37

        Είπες δυό αλήθειες και δυό αστήρικτες εικασίες:
        Οι αλήθειες:
        Η όποια αποφασιστική κίνηση, έπρεπε να γίνει από την αρχή και με ηθικά ισχυρή κυβέρνηση, για να είναι και πιο αποτελεσματική και πιό ανώδυνη. Τώρα χρεωθήκαμε περισσότερο και ενδιαφέρουμε λιγότερο. Και όσο κρατάμε αυτόν τον χαβά, θα νομιμοποιούμε στην συνείδησή μας την ανάγκη "να πουλήσουμε για να ζήσουμε". Και όταν τα πουλήσουμε όλα, ιδιωτικά και κρατικά, δεν θα ενδιαφέρει πιά κανέναν αν ζήσουμε ή αν πεθάνουμε. Άρα, θα μας αφήσουν να πεθάνουμε.

        Ναι, θα "φτηνήνει" η Ελλάδα και θα γίνει δελεαστικότερη, αν βγούμε στην δραχμή, αλλά αυτό δεν θέλουμε; Τότε η ανταγωνιστικότητά μας θα μεγαλώσει έναντι όλων, γειτόνων και μη, και οι επενδύσεις θα γίνουν άμεσα αποδοτικότερες. Όσο για τα λεφτά που έφυγαν, αυτά πάνε, και νομίμως, ανοικτά σύνορα δεν θέλαμε; Γιατί κλαίγεσαι;

        Οι εικασίες:

        Ποιός ρωτάει τους κάθε "Γερμανούς" αν θα μείνουμε ή θα φύγουμε; Θα εξαπολύσουν πόλεμο για να πάρουν τα λεφτά, που θα κουρέψουμε; Γιατί, ένα κούρεμα είναι για το δικό τους λαμβάνειν η δραχμή και η υποτίμησή της, τίποτα άλλο. Και αυτό, αν το δάνειο είναι με ρήτρα Ελληνικού νομίσματος (αν δηλ. θεωρηθεί ότι τα ομόλογά μας έχουν πωληθεί σε "εθνικό" ευρώ, που μετατρέπεται σε δραχμή και όχι σε "ξένο", που δεν μετατρέπεται).

        Το "να τεθεί η οικονομία σε κίνηση" απαιτεί ρεαλιστικές και αποφασιστικές κινήσεις οικονομικής πολιτικής. Και ΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ δεν υπάρχει καμμία διαθέσιμη (αν ξέρεις εσύ καμμία, πες την).

        • Professor Moriarty avatar
          Professor Moriarty @ ΠΗΛΕΑΣ 09/05/2011 00:28:06

          Είναι θέμα ιεράρχησης. Εγώ θεωρώ ότι τα βασικά προβλήματα της ελληνικής οικονομίας προϋπήρχαν της προσχώρησης στην ευρω-ζώνη. Το ευρώ νομίζω λειτούργησε καταλυτικά διότι προϋπήρχαν τα δομικά προβλήματα που άρχισαν την δεκαετία του '80 και εντάθηκαν την δεκαετία του '90 όταν η Ελλάδα έγινε χώρα “παροχής υπηρεσιών” και διοργανώτρια εορτών και πανηγύρεων.

          Τις βασικές αρχές της μακροοικονομίας δεν μπορείς να τις ξορκίσεις για πολύ καιρό. Αν η παραγωγικότητα δεν συμβαδίζει με τις απολαβές και το ισοζύγιό σου είναι αρνητικό, ή θα έχεις “μαλακό” νόμισμα και πληθωρισμό, ή /και υπερδανεισμό, ή, όταν έχεις νόμισμα σκληρό και άκαμπτο (που δεν μπορείς και να τυπώσεις), τότε έχεις σίγουρα υπερδανεισμό και αργά, ή γρήγορa, you hit the wall. Διαφορετικά θα είχες μικρές αμοιβές. Τώρα σου ζητάνε να το κάνεις αναδρομικά, δηλ. εσωτερική υποτίμηση.

          Μπορεί να μην μας αρέσει η βαρύτητα. Αλλά υπάρχει μόνο ένας τρόπος να την καταργήσουμε τοπικά (για πάρτη μας). Να πέσουμε ελεύθερα στο κενό. Μέχρι να χτυπήσουμε στο έδαφος. Οι επιπτώσεις της πτώσης ποικίλλουν ανάλογα με το αρχικό ύψος.

          Εγώ δεν βρίσκω νόημα στο να έχω μια “εθνικά υπερήφανη” χαρτοπετσέτα και μόνο. Και από άποψη αρχής είμαι υπέρ των “φυσιολογικών” νομισμάτων και δεν μου αρέσει το εικονικό ευρώ. Και ήμουν από τους λίγους που όταν μπαίναμε στο ευρώ ήμουν απαισιόδοξος και προέβλεπα ότι θα είχαμε την τύχη της Αργεντινής. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούμε με ένα απλό κλικ να αντιστρέψουμε την πορεία των τελευταίων δέκα χρόνων. Αυτά είναι αφελείς απλουστεύσεις.

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ Professor Moriarty 09/05/2011 01:56:10

            Δεν διαφωνώ σε τίποτα. Το βασικότερο προϋπάρχον και υπάρχον πρόβλημα είναι το πελατοκεντρικό πολιτικό μας σύστημα. Αυξήσεις και επιδόματα, επί τόσα χρόνια "διορθωνόντουσαν" με την βοήθεια των υποτιμήσεων και η Ελλάδα ανέβαινε. Δες την Τουρκία: 20,2% πληθωρισμό,10,2% ανάπτυξη! Αλλά τώρα, τα τελευταία 10 χρόνια μισθοί και επιδόματα δεν μπορούν να διορθωθούν λόγω Ευρώ. Τι βρίσκεις ευκολώτερο; Να βγείς στη δραχμή, ή να κόψεις το χούϊ στους πολιτικούς; Εγώ, το πρώτο. Γιατί η εσωτερική υποτίμηση δεν έχει ελπίδα να πετύχει, αφού το μέρος των πολιτών που αφορά θα αντιδράσουν ΕΚΡΗΚΤΙΚΑ όταν αντιληφθούν πόσο μεροληπτικό είναι (πες μου, πχ, πως θα πείσεις ένα δικηγόρο ή ένα γιατρό να ρίξει το κασέ του και πως θα νοιώσει ένας εργάτης σε σχέση, που θα του πεις ή 500 ή ψόφα!).
            Κανείς δεν μίλησε για κλικ. Οι επιπτώσεις θα είναι ενοχλητικότατες. Αλλά θα έχουμε ΑΜΕΣΗ ανταγωνιστικότητα (=βελτίωση ισοζυγίων+επενδύσεις) που έχουμε από την είσοδο στο ευρώ να δούμε. Και το αν θα είναι χαρτοπετσέτα, θα εξαρτηθεί από την αθλιότητα αυτών που θα κυβερνάνε. Δικό μας είναι, ότι θέλουμε το κάνουμε: Από θεόσκληρο μέχρι χαρτοπετσέτα. Όπως πάντα.

            Το πιό αισιόδοξο σενάριό σου ποιό είναι, μένοντας στο ευρώ και απ'όσα βλέπεις;

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/05/2011 10:21:36

    Το αποτέλεσμα, 5 ή 10 χρόνια από τώρα όσον αφορά την "ευμάρεια" ή την μιζέρια, θα είναι το ίδιο.

    Αλλά πρέπει να διαλέξουμε: Έμεις διαχειριζόμαστε τα του οίκου μας ή οι ξένοι. Εμείς είμαστε αυτό που είμαστε και ξέρουμε τί είμαστε, και οι ξένοι θα κοιτάξουν αυτό που κοίταξε κάθε ξένος σε κατάσταση επικυριαρχίας ή κατοχής.

    Ο ΓΑΠ έκανε σαφείς επιλογές. Να δούμε τι θα προτείνουν οι επόμενοι.

  15. Νίκος avatar
    Νίκος 08/05/2011 10:27:27

    θα γίνω βαρετός ακόμα μια φορά.

    Ο θίασος που περνιέται για κυβερνηση είναι το προβλημά μας.

    Αυτοί είναι κυρίως φοβισμένοι (για την καρέκλα τους, μη γελιόμαστε, η Ελλάδα γι' αυτούς είναι χώρος και όχι χώρα) και ως "ρεαλιστές" θα κάνουν ότι τους πουν τα ξένα αφεντικά τους. Πετάει ο γάϊδαρος; μα φυσικά και πετάει.

  16. Spyros avatar
    Spyros 08/05/2011 10:27:50

    Το παιχνίδι ήταν καλά στημένο.
    Όμως τους το χάλασε το Spigel.
    Ο ΓΑΠ απο το Μεγανήσι (θυμηθήτε το Καστελοριζο) θα ανακοίνωνε την αποχώρηση απο το ευρώ.
    Την επόμενη φορά, όμως, θα το οργανώσουν καλυτερα.

    • τάσος avatar
      τάσος @ Spyros 08/05/2011 12:33:41

      αδερφέ είσαι πολύ μπροστά. κόψε λίγο ταχύτητα να σε προλάβουμε και οι υπόλοιποι.

  17. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 08/05/2011 10:28:01

    *[Έρχονται πωλήσεις ακίνητης περιουσίας, παρά τις δεσμεύσεις περί του αντιθέτου. Το ανακοίνωσε η «Ημερησία» η οποία παρουσιάζει σχέδιο για αγορά ακινήτων από ξένους οι οποίοι δε θα πληρώνουν σε μετρητά αλλά θα αγοράζουν ελληνικά ομόλογα από τη δευτερογενή αγορά, έτσι ώστε να μειωθεί το χρέος.]

    Θυμόσαστε την επίσκεψη Σόρος στον ΓΑΠ και μάλιστα στο Μαξίμου, λέτε να ήταν τυχαία; Εύχομαι να μη επιβεβαιωθώ αλλά κάτι μου λέει οτι τα Ελληνικά ομόλογα , τα έχει αγοράσει ο Σόρος, ώστε να αγοράσει την ¨ακίνητη περιουσία¨, της Ελλάδας κοψοχρονιά!
    Όλος ο εθνικός πλούτος θα περάσει στα δόντια των ξένων πυράγχας!
    Ο ιδιωτικός τομέας επίσης θα περάσει στα χέρια τους, με Έλληνες και λαθρομετανάστες να εργάζονται στις επιχειρήσεις τους ¨παρακαλώντας¨, για ένα κομμάτι ψωμί!
    Μπορεί κανείς ν΄απαντήσει τι θ΄απομείνει σ΄αυτήν την χώρα για να κάνουμε ανάπτυξη;
    Σμπαράλια και θρύψαλα, όλη η Ελλάδα!!!!!!

  18. firiki2010 avatar
    firiki2010 08/05/2011 10:53:43

    Στόχος της καταστροφολογίας είναι η τρομοκράτηση του πολίτη. Δεν είναι απλώς όμως το θέμα να περάσουν τα όποια μέτρα παρθούν κάποια από τα οποία πιθανώς να είναι και ορθά. Το παιχνίδι με την καταστροφολογία και την αναπαραγωγή της βλέπει μάλλον πιο μακριά . Σχετικό το σημερινό "Ποιον εξυπηρετεί η καταστροφολογία..." στο firiki2010. ( Για όσους δεν βαριούνται και το "Ο Χότζας κι ο Μήτσος μια μυθοπλασία" στις 1/4/2011)

  19. player45gr avatar
    player45gr 08/05/2011 10:55:02

    ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ
    ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ
    ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ....ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ.
    ΘΑ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80
    ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟ ΑΠΛΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
    ΣΕ ΕΝΥΠΟΘΗΚΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ
    ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΕΗ
    ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΥΣ ΚΗΦΗΝΕΣ.......
    ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΧΑΝΑΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ....ΤΩΡΑ ΕΜΕΙΣ....
    ΚΑΙ Θ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ
    ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΘΑ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ
    ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ.......
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ......ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ.
    ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

  20. Nick avatar
    Nick 08/05/2011 11:04:24

    Υπαρχει η κοινωνια που φοβαται υπαρχει και η κοινωνια που δεν εχει τιποτα να χασει. Που δεν εχει αποταμιευσεις ουτε στελνει τα παιδια του σε ιδιωτικα σχολεια ουτε τρεμει για την δουλεια του με τα πολλα λεφτα. Ας μην ειναι κανεις σιγουρος γι αυτην την κοινωνια.Κι ας μην λησμονουμε πως ουτε στην Γερμανικη κατοχη η εξεγερση ξεσπασε αμεσως παρα μετα απο αρκετο καιρο.Οπως και ναχει, Του Γραικου ο τραχηλος ζυγον δεν υπομενει, και θα βρει τον τροπο να τον αποτιναξει.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Nick 08/05/2011 12:44:52

      Και στην Αργεντινή η επανάσταση εναντίον των ηγετών που έβαλαν τη χώρα κάτω από την μπότα του ΔΝΤ ξέσπασε από κάτι πολύ μηδαμινό (σε σχέση μ΄αυτά που είχαν επιβληθεί στο λαό) και έγινε...της κατσαρόλας. Γι΄αυτό μην υποτιμάτε κανέναν λαό. Κι ο έξυπνος λαός είναι αυτός που αφήνει να θεωρηθεί ότι κοιμάται από κάτι "ξύπνιους" ηγέτες....

      • kiki avatar
        kiki @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 08/05/2011 15:32:44

        @ Γιαδιρ.,
        στην Αργεντινη ομως ο Σορος ο Γκειτζ και ο Ροτσιλντ, προλαβαν και αγορασαν ολη την Παταγωνια και οι κατοικοι μολις προχθες το ανακαλυψαν οταν κατι νεαρα παιδια πηγαν εκδρομη σε καποιες λιμνες και ειδαν περιφραγμενη και ιδιωτικη ολη την περιοχη, και ειναι και μεγαλη.
        Ελπιζω πριν προλαβεινα μας αγορασει ο συμπαθης ,φιλανθρωπος ευεργετης του ΓΑΠ, και της οικογενειας να τους ξαποστειλουμε.

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Nick 08/05/2011 15:54:25

      Του γραικού ο τράχηλος 400 χρόνια ζυγό υπέμεινε, έχουμε καιρό

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ skeptiki 09/05/2011 15:54:50

        Λάθος κάνετε, καθόλου δεν τον υπέμεινε, καμιά εικοσαριά επαναστάσεις και εξεγέρσεις είχανε γίνει πρίν το 1821.

  21. pilot avatar
    pilot 08/05/2011 12:17:52

    ANTE GEIA...................GAP !!!!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=xL7kgLqtGCE&feature=related

  22. εεεεεεεεεε avatar
    εεεεεεεεεε 08/05/2011 12:19:38

    πόσο τυχαίο δηλαδή ειναι το γεγονός οτι παράλληλα με τις φημολογίες της καταστροφής έχουν βγει στους "πάγκους των αγορών " πετρέλαια αέριο ακίνητα , ο Σόρος πετάει με το ελικόπτερο και διαλέγει και όλα αυτά τα κωμικοτραγικά.
    Εννοείται οτι η απειλή και φόβος είναι ο καλύτερος τρόπος να υποτάξεις εναν μαλθακό λαό.Αν δεν ξυπνήσουμε και δεν μιλάω να γίνουμε Λιβύη αλλα να αποδείξουμε με την ψήφο μας οτι ξυπνήσαμε τότε το θεατράκι που παίζουν θα έχει και επομενη πράξη και απλά θα συνεχίσουμε να φοβόμαστε.

  23. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 08/05/2011 12:28:40

    Όπως, πολύ σωστά, λέει ο Κακοφωνίξ παραπάνω, οι μικροκαταθέτες στις τράπεζές μας έχουν τον ίδιο φόβο με την κα Μέρκελ: Να βγεί η Ελλάδα στην δραχμή με κάποια ισοτιμία (θα πρότεινα 1Ε=10δρχ, για να δοθεί αντίστροφη ψυχολογία, από αυτή που δόθηκε όταν μπήκαμε στο Ευρώ και η τυρόπιτα από 100δρχ έγινε 1Ε), να την υποτιμήσει άμεσα (κατά 30% υπολογίζω, για να ακολουθήσει και λίγη διολίσθηση) και ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΑΥΣΤΗΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ για να μηδενίσουμε το κρατικό έλλειμμα, να ξαναμπούμε σε ανάπτυξη, μέσω της ΑΜΕΣΑ βελτιωθησόμενης ανταγωνιστικότητας των προϊόντων μας παραμένοντας στην ΕΕ. Το Ελληνικό χρέος αυτοδίκαια θα εκφραστεί σε δραχμές, και θα υποτιμηθεί (έμμεσο "κούρεμα"). Τα αποτελέσματα ΔΕΝ θα είναι χειρότερα από ένα "κούρεμα" εξωτερικού χρέους εντός Ευρώ, οπότε και δεν θα αποκτούσαμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, άρα θα συνεχίζαμε την πορεία προς τα κάτω. Θυμίζω ότι, ο Ελληνικός Ιδιωτικός Τομέας ΔΕΝ είναι υπερχρεωμένος, άρα, αν του δοθεί ανταγωνιστικότητα, θα ξεπεταχτεί σε άμεση κερδοφορία.
    Όλα αυτά, όμως, απαιτούν κυβέρνηση με "ούμπαλα". Αλλοιώς, η υποτιμημένη δραχμή θα μεταβληθεί σε πληθωριστική δραχμή, για να μπορούν οι πολιτικοί να "τα τρώνε μαζί με τους ψηφοφόρους".
    Υ.Γ. Αν "ο Γιώργος ήταν πονηρός" τότε, θα είχε κι αυτός καμμιά εκατοστή offshore σαν τους σημερινούς "Γιώργους".

    • GEODETIS avatar
      GEODETIS @ ΠΗΛΕΑΣ 08/05/2011 17:48:35

      το τραγουδάκι που γράφτηκε για τον δικτάτορα αφορούσε μια εξωσυζυγική σχέση που είχε συνάψει και όχι την φοβερή περιουσία που κατάφερε να δημιουργήσει ….

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ GEODETIS 08/05/2011 21:56:35

        Δίκηο έχεις. Ξέχασα τη λεγάμενη. Αλλά και πάλι, μπρος στον εθνικό επιβήτορα ΑΓΠ, δεν έλεγε. Πάντως, ακόμα θυμάμαι την προσπάθεια του Σπύρου Καρατζαφέρη, να μεγαλοποιήσει ένα διόρωφο σούργελο στο (τότε β' κατηγορίας) ορεινό του Λαγονησίου, που θα περιφρονούσε και Δ.Ε. δημόσιος υπάλληλος σήμερα, σαν τάχα "απόδειξη χρηματισμού". Λίγα χρόνια αργότερα ήρθε το "όχι και 500 εκατομμύρια" του ΑΓΠ και, σίγουρα, αισθάνθηκε τοοόσο βλάκας...

  24. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 08/05/2011 12:48:29

    Γατί λέμε και ξαναλέμε τα αυταπόδεικτα;
    Το ότι το παιχνίδι ήταν στημένο απο τους διεθνείς τοκογλύφους σε συνεργασία με τον πανάθλιο υπαλληλίσκο τους (με το αζημίωτο προφανώς) χρειάζεται να μας το πεί κάποιος;
    Στο σημείο που διαφωνώ είναι ότι αυτό το πράγμα (το ΓΑΠ) μπορεί να είναι και πονηρό... Λέτε οι παγκόσμιοι τοκογλύφοι να ψάχνουν για...ιδιοφυϊες ; Για ηλίθιους ψάχνουν. Για άτομα με μειωμένη ηθική και μειωμένη αντίληψη.

    • popolaros avatar
      popolaros @ ΔημΒας 08/05/2011 14:15:01

      +1000

  25. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/05/2011 13:16:26

    Η λογικη λεει οτι με επιμηκυνση ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ!!! των Δανειστων !!! στο ελαχιστο!! γ αυτο και την επιλεγουν!!!.. μπας και πληρωθουν !!!

    Οταν σου μειωνεται το ρισκο γιατι βισματωνεις μια χωρα και τη στεγνωνεις???
    Γιατι τη στελνεις αδιαβαστη με νεα μετρα?? Της αφαιρεις το οξυγονο?? Διαλυεις την οικονομια ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ??????

    ΓΙΑΤΙ ΑΥΞΑΝΕΙΣ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΣΟΥ???? λεω και ξαναλεω.. να σκεφτεστε ως Τραπεζιτες!!! οχι ως κοινοι θνητοι !!! οποιος μου απαντησει κερδιζει !!! ;)

    ΠΠ

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/05/2011 16:02:53

      Κι αν οι Τραπεζίτες είναι υπάλληλοι? Κι αν το κέρδος δεν έρχεται από τα "ομόλογα' αλλά από κάτι άλλο? Εσύ μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί οι "τραπεζίτες" που "σκέφτονται" δανείζουν κάτι τραγικές εξαθλιωμένες χώρες της Αφρικής χωρίς καμία απολύτως δυνατότητα όχι αποπληρωμής αλλά και στοιχειώδους εξυπηρέτησης των δανείων? και ξαναδανείζουν? Αφού ούτε λεφτά θα πάρουν πίσω ούτε τόκους. Θεωρείς ότι τα θαλασσοδάνεια είναι ελληνική πατέντα?

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ skeptiki 08/05/2011 16:18:36

        Οποιος δανειζει θελει να του χρωστανε και να μην ξεπληρωσουν ΠΟΤΕ!!
        Ο ξεχρεωμενος δεν εχει καμια αξια !!......

        ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ skeptiki 08/05/2011 16:20:03

        δλδ. ενας πουλαει καρεκλες...
        ο αλλος πουλαει χρημα !! = εξουσια !!= απολυτος ελεγχος!!

        Ποιος απ τους δυο θελει να ξεπουλησει?? ο καρεκλας!!! ο αλλος Θελει το αντιθετο !!

        ΠΠ

  26. mnimwn avatar
    mnimwn 08/05/2011 14:29:00

    Δ ΕΝ ΓΝΩΠΙΖΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΝΧΟ ΑΡΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟΣ ΦΤΟΧΟΣ Η ΠΛΟΥΣΙΟΣ .ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΓΕΝΑΙΟΔΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ .ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ.

  27. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/05/2011 14:58:49

    ΠΡΟΣΥΛΗΤΙΣΜΕΝΟΣ στη Σχολή του Σικάγο και στο Δόγμα Σοκ & Δέος ο πρωθυπουργός λέει ο Μ.Θεοδωράκης στον Τύπο της Κυριακής.
    Μας οδηγεί στο ΧΑΟΣ.

    [σ.Α.: τάξη από το χάος...]

    [σ.Α.: η λέξη προσηλυτισμένος ορίζει επακριβώς την εμμονική στοχοπροσήλωση target oriented της υλοποίησης της νεοταξικής πράσινης ατζέντας]

    «Η παρούσα κυβέρνηση – βασικά ο πρωθυπουργός είναι οπαδοί ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ μιας διεθνούς πολιτικής που έως τώρα ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ τον οικονομικό, κοινωνικό και εθνικό ιστό σε πολλές χώρες του Τρίτου Κόσμου και που τώρα ΒΑΖΕΙ ΠΟΔΙ στην Ευρώπη με πρώτο ΘΥΜΑ την Ελλάδα».

    «Φαίνεται πως ο Γ. Παπανδρέου δεν έχει ακόμα συλλάβει σε ποιο ΧΑΟΣ μας οδηγεί ο προσηλυτισμός του στις θεωρίες της Σχολής του Σικάγου…», σύμφωνα με τις οποίες για να σωθεί μια κοινωνία, πρέπει να επιβληθούν τα περίφημα μέτρα του «σοκ και δέος».
    [σ.σ. δε νομίζω ότι δεν το έχει συλλάβει...]

    Με πρόσχημα το φάντασμα μιας πιθανής πτώχευσης η σημερινή κυβέρνηση μας έσυρε στο στόμα του λύκου: του ΔΝΤ και της Ευρώπης των Τραπεζών».

    Ερωτηθείς ο Μίκης Θεοδωράκης για το αν υπάρχει λύση στην παρούσα κατάσταση, υπογραμμίζει: «Δεν νομίζω ότι μπορεί να δοθεί λύση από οποιαδήποτε πολιτική δύναμη. Έχουμε να κάνουμε με ένα «ΓΟΡΔΙΟ ΔΕΣΜΟ», που δεν μπορεί να λυθεί παρά μόνο με ένα τρόπο, το ΞΙΦΟΣ του Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ».

  28. ataktos avatar
    ataktos 08/05/2011 15:01:23

    αφού .. ξεβρακώθηκαν παγκόσμιος ... είναι ο καιρός

  29. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/05/2011 15:19:26

    Ο δημοσιογράφος του Spiegel δίνει συνέντευξη στο Πρώτο Θέμα σήμερα και επιμένει ότι "η ελληνική κυβέρνηση είχε παραγγείλει την Εσωτερική Μελέτη Συνεπειών Εξόδου από Ευρωζώνη".

    Είναι όμως φυσικό να εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα, γιατί το αρνούνται;
    Γιατί να μας εκπλήσσει;

    Ο λόγος που το αρνούνται είναι ότι οι υποτιμήσεις και οι αλλαγές νομίσματος δεν ανακοινώνονται.

    Τη θέση μου ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΧΑΡΑΞΗΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ τη γνωρίζετε.

    Δεν θα το κρύψωμεν άλλωστε...

    ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΤΥΠΩΝΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΠΤΩΧΕΥΕΙ.

    Με τη δραχμή όμως ή με ένα μαλακότερο Ευρώ2 θα κοπούν μαχαίρι οι ωμοί τηλεοπτικοί εκβιασμοί από υψηλό επίπεδο και από επιπεδο ακόμα πιο αποκρουστικών εξαπτέρυγων "δεν έχουμε λεφτά να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις" και "αν δεν ήμουν εγώ, ο πατέρας σου θα πείναγε" με το δάχτυλο υψωμένο.
    Ρε ουστ από δω!

    Ενα ψιλοκλυδωνισμό θα τον έχουμε βέβαια, ουδείς το αρνείται...

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/05/2011 15:25:18

    Αν τεθεί ψευτοεκβιασμός "ΕΓΩ και το Ευρώ" χα χα χααα.. ή "Δραχμή και Χάος" θα εκπλαγουν πολλοί πολύ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ από το αποτέλεσμα.

    Η δυναμική που διαμορφώνεται υπέρ του Εθνικού Ανεξάρτητου Νομίσματος έχει αποκτήσει ισχυρή Διαστρωματικότητα και είναι το απόσταγμα 8 ετών εμπειρίας στο ευρώ και κατάληξης μέσα σε αυτό.
    180.000 παλαιές δραχμές το μήνα πληρώνουμε για ασφάλιση οι επαγγελματίες/βιοτέχνες. 1000 ευρώ το δίμηνο.

    Η επιλογή θα λάβει ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΙΚΟ χαρακτήρα στη συνείδηση των Ελλήνων υπερ Ανεξάρτητου Νομίσματος.

    Γι αυτό ΔΕΝ θα το τολμήσουν.

  31. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/05/2011 15:33:52

    Η διαφορά μεταξύ του υπαρκτού Σήμερα (ευρώ) και του δυνητικού Αυριο (ανεξάρτητο νόμισμα) θα είναι η σημερινή Σπάνις του Ευρώ έναντι της αυριανής Πληθώρας του ανεξάρτητου νομίσματος.

    Όμως αν το καλοσκεφτούμε οι συνέπειες στην αρχή (ένα δύο χρόνια) θα είναι περίπου ίδιες με σήμερα (ακρίβεια αγαθών και ελλείψεις στο πορτοφόλι/πληθωρισμός και έλλειψη κάποιων εισαγωγικών αγαθών χ. η φ. στο γενί τζαμί... δε χορτάσατε καγιένια;).

    Στη μία περίπτωση ήμασταν οι ζήτουλες με απλωμένο χέρι να ελεήσει ο κάθε Τρισέ και στην άλλη περίπτωση θα είμαστε με δικές μας πρέσες...
    Έχει μια κάποια διαφορά όπως και να το κάνουμε

    Θυμίζω ότι το Σημιταριό δέχθηκε και κατέστρεψε τις πρέσες με την είσοδό μας στην ΟΝΕ.

    • BTS avatar
      BTS @ αλλενάκι 09/05/2011 15:23:13

      +110 Δισεκατομμύρια!

  32. akis avatar
    akis 08/05/2011 15:57:17

    Νομιζω την απαντηση την δινει ο Βαρουφακης
    > http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=6693

  33. Χαμενος avatar
    Χαμενος 08/05/2011 16:11:41

    "...τις επόμενες ημέρες ακούσετε μέτρα σοκ και δέος"
    Μπορεί να συμβεί και το αντίθετο: αν παρουσιάσουν μια ρύθμιση για την Ελλάδα που να είναι "ηπιότερη" από τον Αρμαγεδδών που είναι σε εξέλιξη και ζητήσουν να συζητηθεί και να ψηφιστεί από την βουλή, θα φέρει σε πολύ δύσκολη θέση τα κόμματα τις αντιπολίτευσης. Θα είναι πολύ δύσκολο να αιτιολογήσουν την καταψήφιση μιας σύμβασης που "δίνει μια ανάσα" στους Ελληνες, και αυτό φανταστείτε το κάτω από ένα μέτωπο προπαγάνδας από τα έγκυρα ΜΜΕ. Αν καταφέρουν οι ευρώ-τσάκαλοι και περάσουν νέο μνημόνιο στην βουλή με αυξημένη πλειοψηφία προσπερνάν και τις παρανομίες του μνημονίου Νο1, ...και μετά βλέπουμε...

    • Χαμενος avatar
      Χαμενος @ Χαμενος 08/05/2011 16:18:34

      ...και δεσμεύουν την αντιπολίτευση για την μετά-ΓΑΠ κατάσταση. 2 σε 1.

  34. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/05/2011 16:44:03

    απ το πολυ χτυπημα κοβει το αυγολεμονο !!...

    ΠΠ

  35. dimos avatar
    dimos 08/05/2011 17:02:03

    Δείτε με πόση ευκολία οι πλειοψηφία των γραφόντων θεωρεί τη δραχμή ως τη σωτηρία στο πρόβλημα της Ελλάδας. συνοπτικά δραχμή σημαίνει άμεση φτωχοποίηση όλων των Ελήνων κατά 40-50% (αφού τα ευρώ σας θα γίνουν δραχμές και θα υποτιμηθούν), πληθωρισμός 20-30%, επιτόκια δανειστικά > 25% (φαντάσου μας δίνουν στεγαστικά με 7-8% και μας φαίνεται ακριβό).με λίγα λόγια επιστροφή στα 50'ς με συνοπτικές διαδιακασίες. Άυτοί που υποστηρίζουν τη δραχμή είτε δεν εχουν μία στην άκρη ,όπότε ισα βάρκα ισα νερά, είτε τα έχουν στην Ελβετία και θέλουν να αγοράσουν την Ελλάδα για ένα κομμάτι ψωμί. Φαντάσου ότι τώρα μας κακοφαίνεται αυτό, με τη δραχμή θα έρθει ο Γερμανός με το ισχυρό ευρώ του και θα μας πάρει και τα σώβρακα που φοράμε. Αυτό που θέλουμε είναι αλλαγή του συντάγματος για να διορθώσουμε ανωμαλίες που μας έφεραν εδώ (μονιμότητα στο δημόσιο), γενναία φορολογική μεταρρύθμιση (μείωση φορολογικών συντελεστών, φορολογική αμνηστία και κίνητρα) και ιδιωτικοποιήσεις για να μειωθεί το κόστος. Ελπίζω ο Σαμαράς να διασφαλίσει τις μεταρρυθμίσεις που χρεαιζόμαστε για να μη γίνουμε πραγματικά ισημερινός και Ουγκάντα .

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ dimos 08/05/2011 19:17:56

      Αν βγούμε, φίλε Δήμο, στην δραχμή και γίνει υποτίμηση 30%, πολύ σωστά, θα παίρνεις 30% λιγότερα σε ευρώ, αλλά τα ίδια σε δραχμές. Αλλά αυτό επιχειρείται και σήμερα με την αναγκαστική (ή εκβιαστική -το ίδιο είναι) μείωση μισθών και συντάξεων, που τότε δεν θα απαιτείται. Και δεν έχουμε και ανταγωνιστικότητα, άρα δεν θα βγούμε ποτέ από το λούκι. Τι προτιμάς;

  36. dimos avatar
    dimos 08/05/2011 21:56:50

    Γιατί στη δραχμή θα σου εγγυηθεί ο εργοδότης ότι δεν θα σου μειώσει το μισθό ? Η αγοραστική δυνατότητα μετράει και σε μια χώρα που εισάγει ακόμα και τις φακές (δεν συζητάμε για αυτοκίνητα, ηλεκτρονικά, κτλ) θα έχεις απλά ένα δύναμο νόμισμα και εξωπραγματικές τιμές στην αγορά (λόγω πληθωρισμού). επίσης παραβλέπεις ότι ΑΚΟΜΑ νοικοκυριά και επιχειρήσεις έχουν αποταμιεύσεις 195 ΔΙΣ ΕΥΡΩ-πως αβίαστα θε δεχτούμε να χαθεί το 50% αυτών??? καλά για το χρέος μας δεν συζητάμε ακόμα και να διαγράψουμε το 50% στην ίδια κατάσταση θα είμαστε.

  37. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 09/05/2011 02:17:40

    Δήμο μου, αν είχαμε βγεί στη δραχμή, δεν θα υπήρχε μνημόνιο, που να απαγορεύει τις συλλογικές συμβάσεις. Τα εισαγόμενα υποκατέστησαν τα εγχώρια γιατί αυξήσεις και επιδόματα (με δανεικά) διέλυσαν την ανταγωνιστικότητά μας (την "σεμνότητα" των απαιτήσεων αποδοχών μας, δηλαδή), η υποτίμηση θα αρκείτο στο 30% και ο βαθμός, που θα πληγούν οι καταθέσεις θα είναι ανάλογος του ποσοστού των εισαγομένων στα όλα αγαθά. Το χρέος θα μειωθεί στην συνέχεια, γιατί θα δούμε άμεσα θετικά ισοζύγια και επενδύσεις.
    Τώρα τι περιμένουμε; Ο ΠΑΠΑΚ μας ενημέρωσε ότι παρακαλάει να μην επιμένει η Τρόϊκα να δεί 3% έλλειμμα πριν το '14. Δηλαδή, και το 2014 θα μεγαλώνει το χρέος μας! Ως πότε, πριν ζητήσουν να πληρωθούν οι πιστωτές μας;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.