#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/03/2011 07:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Tο κίνημα του Νοέμβρη πρέπει να ξαναγεννηθεί στη ΝΔ



Θα αναφερθώ σήμερα σε τρία  περιστατικά που συνέβησαν τελευταία στη ΝΔ και είναι χαρακτηριστικά της κατάστασης που συνεχίζει να επικρατεί εκεί παρά τις προσπάθειες για ...ανάταξή της.

Πρώτο περιστατικό: "Αναποτελεσματικοί" τομεάρχες διαμαρτύρονται

Διαβάζουμε λοιπόν: "Κλειστή σύσκεψη με αιχμές κατά Σαμαρά - Ενστάσεις που πήραν τη μορφή ευθείας κριτικής ως προς τις επιλογές της ηγεσίας της Νέας Δημοκρατίας, τόσο σε επίπεδο προσώπων όσο και στο επίπεδο διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού του κόμματος, εξέφρασαν τομεάρχες του κόμματος κατά τη διάρκεια «κλειστής» σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης υπό την προεδρία του κ. Κ. Τασούλα. Σύμφωνα με πληροφορίες, στη σύσκεψη, η οποία έγινε προκειμένου να επιτευχθεί ο καλύτερος συντονισμός, υπήρξαν στελέχη που μίλησαν ευθέως για την ύπαρξη μιας μικρής ομάδας ανθρώπων που κινούνται γύρω από τον πρόεδρο και οι οποίοι λαμβάνουν τις αποφάσεις...."

Πότε δημοσιεύονται οι πληροφορίες για την σύσκεψη που είναι καταφανώς προϊόν διαρροής; Την ίδια στιγμή που από ραδιόφωνα, τηλεοράσεις και εφημερίδες βάλλεται η "ηγετική ομάδα" του Σαμαρά, δηλαδή οι στενοί συνεργάτες του.

Ποιοι συμμετείχαν στην σύσκεψη; Όλοι με εξαίρεση ενός ήταν διακεκριμένα στελέχη της προηγούμενης κυβερνήσεως της ΝΔ. Όλοι με εξαίρεση ενός διακρίνονται για τις χαμηλές επιδόσεις του στο αντιπολιτευτικό έργο, που περιορίζεται στην έκδοση ανακοινώσεων ασαφούς περιεχομένου οι οποίες στις περισσότερες των περιπτώσεων προκαλούν σύγχυση γύρω από την αντιπολιτευτική τακτική της ΝΔ.

Δεύτερο περιστατικό: Η ΝΔ στην υπηρεσία προσωπικών και ... εμπορικών φιλοδοξιών



Την περασμένη εβδομάδα έγινε σύσκεψη για το πρόγραμμα ενός σημαντικού Τομέα της ΝΔ. Και ενώ παραβρέθηκαν επαγγελματίες του κλάδου εγνωσμένης αξίας, κουμάντο στην σύσκεψη έκανε κάποιος "πολιτικός αναλυτής" που εμφανίστηκε ξαφνικά εκ των άνω συνοδευόμενος μάλιστα από γνωστό δημοσιογράφο, ο οποίος όλως τυχαίως πρωταγωνίστησε και στις διαρροές για την σύσκεψη των τομεαρχών. Κατά σύμπτωση ο ίδιος δημοσιογράφος γράφει μονίμως υπέρ του επικεφαλής του Τομέα που όπως φαίνεται έχει ευρύτερες πολιτικές επιδιώξεις.

Ακόμα χειρότερα: Αν δει κανείς το βιογραφικό του εν λόγω "πολιτικού αναλυτή" που δημοσιεύεται στο site  της Νέας Δημοκρατίας θα διαπιστώσει ότι δεν έχει να παρουσιάσει καμία απολύτως δραστηριότητα ή ειδίκευση στον τομέα, στην σύσκεψη για τον οποίο ο επικεφαλής του Τομέα τον φόρεσε "καπέλο" . Έχει όμως, όπως διαβάζουμε στο site , σειρά εμπορικών καταστημάτων και παράλληλα ασχολείται και με τις ....δημόσιες σχέσεις.

Θα τρελαθούμε δηλαδή τελείως. Εκτός των άλλων που αναφέρουμε εδώ το επίσημο site της ΝΔ χρησιμοποιείται για να προβάλλει και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες στελεχών του κόμματος !!! Κι ακόμα δεν έγιναν εξουσία...

Τρίτο περιστατικό: πόλεμος υποψηφίων στη Θεσσαλονίκη

Σε πρόσφατη εκπομπή άλλου γνωστού δημοσιογράφου έγινε συζήτηση για την σύσκεψη των τομεαρχών που προαναφέραμε. Όλως τυχαίως η εκπομπή επικεντρώθηκε σε όσα είπαν στην σύσκεψη τρία όχι και τόσο επιτυχημένα στελέχη της προηγούμενης κυβέρνησης της ΝΔ και σημερινοί βουλευτές. Και όλως τυχαίως επίσης η εκπομπή κινήθηκε στο κλίμα των ημερών, στο "περιβάλλον Σαμαρά" δηλαδή, αναφερόμενη σε «υποψηφίους οι οποίοι ανήκουν στο περιβάλλον του Προέδρου, δηλώνουν ότι θα είναι υποψήφιοι και κινούνται συνεχώς». Βεβαίως, όσοι γνωρίζουν κατάλαβαν αμέσως ότι τα βέλη στρέφονταν κυρίως εναντίον παλαιού συνεργάτη του Αντώνη Σαμαρά στην Θεσσαλονίκη. Ποια είναι η πλάκα; Ο εν λόγω παλαιός συνεργάτης του Σαμαρά είχε καλέσει πριν από λίγο καιρό τον ίδιο δημοσιογράφο στην Θεσσαλονίκη για να μιλήσει σε μια συγκέντρωση που οργάνωσε ο ίδιος. Ελπίζουμε να έμαθε τώρα.

Ποια είναι τα κοινά σημεία αυτών των περιστατικών;

Πρώτον: το αποτυχημένο κυβερνητικά και παρηκμασμένο πολιτικά κομματικό κατεστημένο της ΝΔ ανθίσταται απεγνωσμένα στην ανανέωση που επιχειρεί ο Σαμαράς.



Δεύτερον: οι επιδιώξεις αυτού του κατεστημένου συμπίπτουν με την εντεινόμενη επιδίωξη του κρατικοδίαιτου πολιτικο-επιχειρηματικού "συστήματος" να "ελέγξει" τον Σαμαρά. Και επειδή δεν μπορούν να πλήξουν τον ίδιο, στρέφονται κατά του περιβάλλοντός του.



Τρίτον: Η ΝΔ παραμένει δέσμια των εξαρτήσεων της  από τα ΜΜΕ. Όταν η πρώτη δουλειά της μεγάλης πλειοψηφίας των στελεχών και όλων των βουλευτών είναι να "ενημερώσουν" τα ΜΜΕ για τα καθημερινά συμβαίνοντα με αντάλλαγμα το προσωπικό τους "παραπολιτικό", ή την εμφάνισή τους σε τηλεοπτικό "παράθυρο" δεν γίνεται τίποτα. Ούτε θα γίνει, αν δεν σπάσει το απόστημα.

Ηθικόν δίδαγμα

Τα περιστατικά που περιγράφουμε σήμερα προστίθενται σε τόσα άλλα που καταγγέλλουν καθημερινά εδώ μέσα αναγνώστες μας. Όλα μαζί δημιουργούν την κακή εικόνα που όλοι ξέρουμε για τη ΝΔ, η οποία με την σειρά της είναι ο κύριος παράγοντας για την παρατεινόμενη αποστασιοποίηση του κόσμου από αυτήν. Και ο λόγος για τον οποίο "δεν περνάει" το μήνυμα Σαμαρά.

Αλλά δεν συμβαίνει μόνο αυτό. Τελευταία πολλαπλασιάζονται και τα περιστατικά ανυπακοής της βάσης στις παλαιοκομματικές πρακτικές που επιμένουν να εφαρμόζουν στελέχη που επέλεξε ο Σαμαράς για να ανανεώσουν το κόμμα. Κι αυτό που φαίνεται ότι δεν έχουν καταλάβει ακόμα στα κεντρικά είναι ότι η κομματική βάση εξεγέρθηκε το Νοέμβριο του 2009 και δεν ξαναμπαίνει σε καλούπια.

Τι θα γίνει; ....Δεν γνωρίζω και προσωπικά είμαι πολύ απαισιόδοξος για το αν αυτή η ΝΔ, αυτός ο κομματικός μηχανισμός, μπορεί να ανακάμψει ποτέ. Όταν βασικό στέλεχός της με αρμοδιότητα την κινητοποίηση του μηχανισμού πανελλαδικά ασχολείται με την προσωπική του προβολή λόγω μελλοντικής υποψηφιότητας, τι ανάταξη της ΝΔ να περιμένει κανείς;

Τι μέλλει γενέσθαι ; Το έχω ξαναγράψει και αποτελεί προσωπική μου εκτίμηση: Ο Σαμαράς πρώτα θα γίνει πρωθυπουργός και μετά θα τ΄ αλλάξει όλακαι τη ΝΔ

Το σάπιο εδώ και πολλά χρόνια πολιτικό σκηνικό που έφαγε τον αγλέουρα από την Μεταπολίτευση και μετά καταρρέει. Πανικόβλητα τα πολιτικά και οικονομικά τζάκια προσπαθούν να διασωθούν πλασάροντας με τα εξαπτέρυγά τους (όπως ο Καρατζαφέρης) σενάρια «οικουμενικής διακυβέρνησης». Θέλουν δηλαδή να επαναλάβουν αυτό που έκαναν επί κυβέρνησης Ζολώτα, η οποία επέβαλε τους πολιτικούς και οικονομικούς επικυρίαρχους των δεκαετιών που ακολούθησαν. Σαν την Αγία Οικογένεια και την Ζήμενς, δηλαδή.

Ο Σαμαράς γνωρίζει ότι θα ήταν καταστροφή και γι αυτόν και κυρίως για τον τόπο να συμμετάσχει σε μια συγκυβέρνηση της συμφοράς με πολιτικές δυνάμεις που δεν ξέρουν τι θέλουν και τι κάνουν. Όπως γνωρίζει ότι το μέλλον ανήκει σε εκείνον που θα πείσει τον ελληνικό λαό πως έχει πρόγραμμα και όραμα και ξέρει πώς να τον βγάλει από την κρίση.

Η Ν.Δ. είναι  ένας  βαριά άρρωστος οργανισμός και  θέλει χρόνο πολύ για να αναταχθεί. Θα χάσει τον καιρό του ο Σαμαράς αν εγκλωβιστεί σε διαδικασίες ανανέωσης ενός "σπιτιού" που κτίστηκε από άλλον και για άλλους σκοπούς. Είναι σαν να πάρεις το θωρηκτό Αβέρωφ και να το ανανεώσεις βάζοντάς του σύγχρονα ηλεκτρονικά και οπλικά συστήματα. Θα χαλάσεις λεφτά, θα σπαταλήσεις χρόνο και κόπο και στο τέλος το "Αβερωφ" θα είναι το ίδιο δυσκίνητος και αργός όπως τότε. Θα μπορεί να τον βυθίσει ακόμα και ο ... Καντάφι.

Τι πρέπει να κάνει ο Σαμαράς, κατά την γνώμη μου;  Να οικοδομήσει το πρόγραμμά διακυβέρνησης του, να ισχυροποιήσει την ιδεολογική κυριαρχία του και να κτίσει συμμαχίες με ευρύτερα κοινωνικά στρώματα και πολιτικές δυνάμεις - να ασχοληθεί δηλαδή  με την οικοδόμηση της "κοινωνικής πλειοψηφίας" που επαναλαμβάνει συνεχώς τελευταία. Γιατί μόνο με αυτήν θα μπορέσει και να γίνει πρωθυπουργός και να κυβερνήσει.

Επειγόντως,  πρέπει να κινηθεί με τον  κινηματικό τρόπο του πρόσφατου παρελθόντος, να απεγκλωβιστεί από τα καινούργια γραφεία - όσο κι αν του αρέσουν- και να ξαναβρεί όσους τον ανέδειξαν αρχηγό.  Για  να δημιουργήσει με αυτούς ρεύμα στην κοινωνία που αναζητά απελπισμένα όραμα να ακουμπήσει. Και για να γίνει αυτό, πρέπει να εκφράσει την λαϊκή δυσαρέσκεια και να δώσει ελπίδα.

Ο δρόμος αυτός θα είναι μοναχικός.

Και θα διακινδυνεύσω μια πρόβλεψη : Ο Σαμαράς δεν θα γίνει ο πρωθυπουργός που θα αλλάξει την Ελλάδα με αυτήν τη ΝΔ.

Όσοι διαφωνούν, ας διαβάσουν Ιστορία ....

FactorX

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 26/03/2011 08:10:46

    Οι κοτζαμπάσηδες που κάνουν κουμάντο είναι το πρόβλημα. Ή δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι γίνεται, ή πιστεύουν ότι είναι ακόμα στ0 2000. Οι ιδεολογίες έχουν αλλάξει. Δεν υπάρχει το παλιό "αριστερό"-"δεξιό". Ο κόσμος έχει καταλάβει ότι του σερβίρουν δύο εκδοχές του ιδίου πράγματος, και ενώ δεν είμαστε (εντελώς) Συρία, έχουμε και κοινά στοιχεία.

    Αν το κόμματα απλά βάζουν λίγο διαφορετικό περιτύλιγμα στο ίδιο πραμύθι, θα οδηγήσουν την Ελλάδα εκεί που τους λένε τα αφεντικά που επιβάλλουν το παραμύθι, αλλά με ρίσκο να τους σκάσει στα χέρια.

    Και θα παραποιήσω λιγάκι την ρήση του Ράμσφελντ (που είπε για τα known unknowns κλπ, δηλαδή αυτά που ξέρουμε ότι ξέρουμε και αυτά που ξέρουμε ότι δεν ξέρουμε και αυτά που δεν ξέρουμε):

    Έχουμε αυτά που 1) δήθεν ξέρουμε και λέμε, αυτά που 2) ξέρουμε και δεν λέμε και αυτά που 3) δεν ξέρουμε, δεν λέμε, υποψιαζόμαστε κλπ. Το έχω βαρεθεί πολύ σοβαρά το #1, κάπου φαντάζομαι το #2, και το #3 θα μας τινάξει στον αέρα.

    • Misha avatar
      Misha @ archaeopteryx 26/03/2011 09:33:38

      Θυμάμαι Αρχαίε, τα πράσινα και μπλε καφενεία...
      Όταν αδέρφια δε μιλιόντουσαν αναμεταξυ τους για τα κομματικά.
      Όταν οι μεν υπερασπίζονταν τη Μιμή , οι δε άλλοι φωναζαν «κα-κα-κάθαρση» ατενίζοντας με ελπίδα στο σύμβολο της ηθικής που ακούει στο όνομα Κ.Μητσοτάκης.

      • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
        ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ Misha 26/03/2011 11:05:49

        Τα παραπάνω που γράφει ο Φάκτορας είναι αποτέλεσμα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας και της "αναγκαίας" εξάρτησης.
        Δεν πιστεύω θα αλλάξουν τα δεδομένα, όταν γίνει πρωθυπουργός ο Σαμαράς. Πρέπει να κοπούν οι ρίζες του προβλήματος από τώρα.
        Φάκτορα, συμφωνώ σε όλα

  2. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 26/03/2011 08:14:23

    Απόλυτα εύστοχο άρθρο!!! Η επιστροφή στη Βάση του Νοεμβρίου 2009 είναι ζήτημα πολιτικής επιβιώσεως γιά τον Αντ. Σαμαρά. Διαφορετικά, το μπλοκάρισμα, που τώρα είναι εμφανές, θα κυριαρχήσει και θά φέρει πλήρες αδιέξοδο. Αυτή η επιστροφή στη Βάση πρέπει να συνοδεύεται με πλήρη ανατροπή και εκ του μηδενός ανασύσταση της Νέας Δημοκρατίας. Ο γενικός κανόνας είναι άπειρες φορές επιβεβαιωμένος: "Μερική μεταρρύθμιση είναι αδύνατη, διότι κάθε αρμός του παλαιού συστήματος συνδέεται με τον άλλον".

  3. spiros avatar
    spiros 26/03/2011 08:17:43

    FactorX
    Συμφωνώ απόλυτα. Όλοι κοιτούν τον κόλοτους και όχι να προάγουν τις θέσεις τις ΝΔ. Σκεφτείτε να κατηγορούν τον Σαμαρά εθνικιστή και μέχρι σήμερα η ΝΔ να μην βγάζει ανακοίνωση για όλα τα Εθνικά θέματα. Οι μυστική διπλωματία να οργιάζει στο Μαξίμου με Ρόντος και ούτε μια κουβέντα.
    Πρέπει να καταλάβουν όλοι αυτοί ότι αντί να κάθονται να κάνουν κριτική για τις αποφάσεις της ΗΓΕΣΙΑ καλόν είναι να στρωθούν στην δουλειά. Ο Σαμαράς εκλέχτηκε κινηματικά και πρέπει να συνεχίσει. Είμαι αγανακτισμένος ΝΔ με τους πολούς ντιντήδες που δεν έχουν βάλει μυαλό. Ούτε πότε πρέπει να κρατήσουν το στόμα τους κλειστό δεν ξέρουν. Ρε παιδιά ο Αρούλης και κάθε αρούλης μυαλό δεν έβαλε; Απαράδεκτο. Φτάσαμε στο σημείο να ισχύει ή ρύση του ΓΑΠ. Αυτοί που κατήντησαν την ΝΔ εδώ να αξιώνουν κιόλας

  4. Shaman G. avatar
    Shaman G. 26/03/2011 08:34:47


    Εχει περασει πολυς χρονος χωρις ουσιαστικες αλλαγες σε επιπεδο προσωπων και αυτο κανει πολυ κακο οχι τοσο για τις εντυπωσεις αλλα γιατι αυτο το πεπαλαιωμενο στελεχιακο δυναμικο δεν μπορει να περασει προς τα εξω το οποιο νεο μηνυμα εκφραζει ο Σαμαρας.

    Σε επιπεδο πολιτικης, η ΝΔ περα απο την μη υποφραφη του Μνημονιου δεν εχει να παρουσιασει θεσεις ΠΟΥΘΕΝΑ, και σε κανενα τομεα. Ενω παντου αλλαζουν τα παντα η ΝΔ ειναι παντελως απουσα. Ειδικα στην παιδεια και στην υγεια δεν εχει παρουσιασει ουτε μια προταση!
    Αντιθετα σε επιπεδο παραπολιτικης βριθει ο τυπος καθημερινα απο πληροφοριες για τις περιφερειες καθοδου των πιθανων υποψηφιων. Δεν το κανουν μονο οι παλιοι, ενετρηφησαν και οι καινουριοι, τρομαρα τους! Και αν ειναι να φυγει ο δυστυχης Πακης, η ο περι αλλα τυρβαζων Αρουλης για να ερθει ο ολιγιστος Αγγελακας, η ο πολλα υποσχομενος(!) Κικιλιας, ευχαριστω πολυ Φακτορα μου, δεν θελω να παρω σε ΚΑΜΜΙΑ περιπτωση.
    Στις προσεχεις τις εκλογες, οποτε γινουν, θα δουμε απιθανα πραγματα! Η οργη του κοσμου εχει συσσωρευτει σε επικυνδυνο βαθμο και οποιος πιστευει οτι η ΝΔ με αυτο τον αντιπολιτευτικο λογο, αυτο το στελεχιακο δυναμικο και αυτη την επικοινωνιακη τακτικη θα κανει το 20% να παει στο 37% και να γινει κυβερνηση, πλαναται πλανην οικτραν!!!

  5. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 26/03/2011 08:59:30

    Ο Αντώνης Σαμαράς παραμένει όμηρος της ανθρωπομορφίας της Νέας Δημοκρατίας που δεν έχει καμιά δυνατότητα να συνεισφέρει στην πορεία προς τα εμπρός του άξιου, αλλά μοναδικού αντιστεκόμενου στο ψύχος, Αρχηγού μας.
    Η ιστορική μέρα της 29ης Νοενβρίου 2009 παραμένει ο φάρος και η ψυχική μας πυξίδα. Αντώνη Σαμαρά είσαι πολιτικός με αντοχές, οξυδέρκεια, αναλυτική δεινότητα, δημιουργικότητα, ηγετική στόφα. Χάραξε την ιστορική πορεία της Ελλάδος μας τώρα χωρίς δισταγμούς μαζί με όλους μας που την οραματιζόμαστε.

    • thanasis avatar
      thanasis @ Nίκος Θ. 27/03/2011 18:40:03

      o ο σαμαρας ξεκαθαριζει το σκηνικο αλλα η σαπιλα εχει πολλα
      πλοκαμια περιμεντε κα θα δειτε μια νεα νεα δημοκρατια

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/03/2011 09:01:45

    Mαλιστα.Μαθαινουμε οτι για ολα φταινε οι τομεαρχες.
    Υπαρχει κατι στη Βουλη που λεγεται ωρα του πρωθυπουργου.Στην ωρα αυτη εχουν κανει επερωτησεις ο Καρατζαφερης,ο Τσιπρας και η Παπαρρηγα.
    Ο μονος που δεν εχει κανει καμμια επερωτηση ειναι ο Σαμαρας.Οι τομεαρχες φταινε γιαυτο;
    Γραφω για τη βουλη γιατι αν πω οτι δεν βλεπουμε συνεντευξεις στα ΜΜΕ και τις εφημεριδες θα ακουσουμε οτι γινεται πολεμος.
    Η μονη δραστηριοτητα της ΝΔ αφορα το μνημονιο και τα οικονομικα,οπου πραγματι εχει γινει μια καλη δουλεια αλλα σε ολα τα υπολοιπα δεν υπαρχει.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 26/03/2011 10:01:45

      Άρα, γιατί δεν φταίνε οι τομεάρχες;

  7. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 26/03/2011 09:02:56

    Mπράβο Φάκτορα.
    Χτύπησες κέντρο.
    Ονοματάκια;

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Κώστας Ροδινός 26/03/2011 09:30:07

      Δυστυχώς έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα ο Σαμαράς με τα πρόσωπα. Το θέμα είναι ότι και τα καινούρια πρόσωπα που εμφανίστηκαν είναι μία από τα ίδια.
      Μεγαλύτερο πρόβλημα όμως αναδεικνύεται η παραγωγή πολιτικής. Αλλά με ποιούς θα μου πείτε, και από ποιούς? Από αυτούς που υπενισσόμαστε?

      • Misha avatar
        Misha @ Κωσταντινος Π. 26/03/2011 10:49:20

        Ποια πολιτική μπορεί να παραχθεί, ειδικά σε οικονομικό επίπεδο, όταν όλα καθορίζονται από την νομενκλατούρα των Βρυξελών;

        Όπως λέει ο Αρχαίος παραπάνω: 2, 5 κόμματα που τείνουν να γίνουν 1.

        • thanasis avatar
          thanasis @ Misha 27/03/2011 18:41:48

          καιρος να δωσουμε ενα μηνυμα σαμποταροντας
          μεσω διαδικτυου τα μμε της συμμοριας των προθυμων

  8. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 26/03/2011 09:20:30

    Δεν μπορεί να πετάξει το μισό κόμμα εκτός. Σε αυτό δεν τον κατηγορώ, πονηριά θέλει, είναι το μόνο στο οποίο δικαιολογείται τέτοια καθυστέρηση.

  9. an.vorinos avatar
    an.vorinos 26/03/2011 09:25:38

    Ο Κοσμος της ΝΔ ειναι απογοητευμενος απο 1. αργηγο και ηγετικη ομαδα 2,μεγαλομεσαια και μικρομεσαια στελεχη που κανουν παιχνιδια προσωπικων επιλογων.3.ο ενας νεοδημοκρατης απο τον αλλον σε επιπεδο βασης . Τις πταιει ?α. Η διατυπωση πειστικου εναλλακτικου πολιτικου λογου . β. η διασπορα στελεχων προς αλλα πολιτικα συγγενη προς την ΝΔ σχηματα.γ. η απουσια κομματικης και παραταξιακης συνειδησεως .δ.και εσχατον και βασικωτερον ειμαστε ολιγωτεροι αριθμιτικως απο τους αντιπαλους των οποιων η ιδεολογια ειναι επικρατουσα στην Ελλαδα εκτος του οτι αποτελει προσοδοφορο επαγγελμα. ΛΥΣΗ .μονο μια αναπαραγωμεθα τεκνοποιουμε και σε 40-50 χρονια οπως οι ισλαμιστες στην Τουρκια νικησαν και νικουν εφεξης τους κεμαλιστες θα γινουμε επικρατουσα Παραταξη και τοτε καποιος Ερντογαν η Νταβουτογλου απο μη πολιτικα τζακια θα βρεθει να μας εκφασει και να μας ενωσει . Μεχρι τοτε υπομονη και επι το εργον,ως προταθηκε ανωτερω. Υγεια, ευλογια, ευτεκνια , πολυτεκνια.Καλημερα καλο Σαββατοκυριακο.

    • Theo avatar
      Theo @ an.vorinos 26/03/2011 09:34:27

      το πιό ευχάριστο και ελπιδοφόρο σχόλιο, για πρωινό Σαββάτου και όχι μόνο!
      Νάσαι καλά, βορινέ..

    • thanasis avatar
      thanasis @ an.vorinos 27/03/2011 18:43:46

      καιρος να αλαξουμε την κοιν ομαδα με την απαξιωση τους
      στις εκλογες και μετην πιεση για ανανεωση της νεας
      νεας δημοκρατιας

  10. Y. avatar
    Y. 26/03/2011 09:39:03

    Φάκτορα, μερικές σημειώσεις
    Για το πρώτο (μένω καθαρά στο επικοινωνιακό, και όχι άλλες μορφές δυσλειτουργίας, που θα πω πιό κάτω)
    Στους τομείς:
    Βγαίνουν στις επιτροπές και στη Βουλή νομοσχέδια, σε καθημερινή βάση.
    Καθημερινή επικοινωνία, και κρίσεις επ’ αυτών από τους τομεάρχες ή μέλη των τομέων, στο Περιστύλιο, στα στούντια, με Δελτία Τύπου στις φυλλάδες, με ΑΠΑΙΤΗΣΗ να τα παίζουν και γράφουν. Αν δεν πιέσεις, δεν εισακούεσαι
    Στο ανθρώπινο δυναμικό των τομέων (συμπεριλαμβάνω και αυτό των βουλευτικών γραφείων)
    Ο καθένας έχει και 5-6 μετακλητούς. Ας ο καθένας τους αναθέσει αποκλειστικά έναν για το σκοπό και επικοινωνία του τομέα, και όχι της αφεντιάς τους. Έτσι θα συντονίζονται μεταξύ τους, και θα κάνουν τη διαδικαστική δουλειά αυτής

    Για το δεύτερο
    Ονόματα όλων που αναφέρεις, και στην επικοινωνιακή σέντρα. Τουλάχιστον να ξέρουν, ότι τους ξέρουν όλοι, και όχι μόνο οι παροικούντες

    Τρίτο
    Πολλοί οι νεόι μνηστήρες στη Θεσσαλονίκη, βάλε και τους ήδη? Ο Οδυσσέας όμως δεν είπε τη τελευταία λέξη. Είανι κάπου στο δρόμο, μετά τους Φαίακες. Αυτούς που μόνο πιάνω να κινούνται με παρεμβάσεις κοινωνικής ουσίας (από τους ήδη), οι Καλαφάτης, Καράογλου και Αναστασιάδης. Άντε και η Ράπτη, με τα λαϊφ-στάϊλ κοινωνικά της. Για τον επιθυμούντα να επανέλθει ατσαλάκωτο, δεν το συζητώ. Εκτός τόπου και χρόνου. Στην κοσμάρα του!

    Τα κοινά σημεία
    1+2. Σωστό
    3. Αν δεν κάνω λάθος ο Σαμαράς είπε, όλοι θα αξιολογούνται. Όσοι είναι ανεπαρκείς, ή σαμποτάρουν προβοκατόρικα, ΟΞΩ!

    Όλα τα υπόλοιπα, επικροτώ επηυξημένα

  11. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 26/03/2011 09:42:59

    Ενα από τα βασικά λάθη έγιναν με την τελευταία διανομή αξιωμάτων σε τομεάρχες και άλλους "αξιωματούχους". Στην αγωνία να μη φύγουν κάποιοι προς Ντόρα (γιατί αυτή η πρεμούρα και μάλιστα για πρόσωπα τρίτης διαλογής;) δόθηκαν αξιώματα σε πρόσωπα απαξιωμένα απο την προηγούμενη θητεία τους στην Κυβέρνηση της ΝΔ. Η προβολή αυτών των προσώπων, ούτε το νέο που επιθυμεί ο κόσμος της ΝΔ σηματοδοτεί αλλά τους εμφανίζει πολλές φορές εκφραστές της επίσημης ΝΔ αφού εκ της θέσεως τους και με τον πιο επίσημο τρόπο εκδίδουν ανακοινώσεις που δεσμεύουν το κόμμα. Χώρια που προβάλλουν συνεχώς την αρνητική τους εικόνα στο γιαλί με τις συνεχείς προσκλήσεις στα παράθυρα για να εκφέρουν τη γνώμη τους σαν αρμόδιοι επί του συγκεκριμένου θεματος του Κόματος. Η αναμενόμενη ομελέττα ουδέποτε θα ετοιμαστεί όσο τα παλιά κλούβια αυγά, όσο μεγάλα και αν είναι, παραμένουν άσπαστα...

  12. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 26/03/2011 10:00:19

    Δεν νομίζω να είναι ακριβώς έτσι. Ο Σαμαράς φέρεται όπως φέρεται, κατά τη γνώμη μου από καλοσύνη και εντιμότητα. Και, αν θέλεις, και από μια κάποια έλλειψη διορατικότητας (την ίδια που τον οδήγησε να φτιάξει την Πολιτική Άνοιξη). Φυσικό είναι, έτσι όπως φέρεται, να ερμηνευθεί η στάση του αυτή ως αδυναμία. Νομίζω όμως ότι δεν είναι. Εντούτοις, δεν έχει και μεγάλη σημασία αν δεν είναι. Μοιάζει ως αδυναμία και αυτό έχει τελικά το ίδιο αποτέλεσμα προς τα έξω.

    • juliet avatar
      juliet @ Επώνυμος 26/03/2011 19:16:32

      Δεν είναι έλλειψη διορατικότητας, έχει ένα αρνητικό ανάμεσα σ΄αυτό το σκυλολόι είναι ανθρώπινος,είναι ευγενής.Υπάρχει διαφορά στο τρόπο ανατροφής και μη μου αρχίσετε τα δεν παίζει ρόλο κλπ...κλπ,οι περισσότεροι εκεί μέσα για την θεσούλα τους και αν έχουνε σκύψει ...και αν έχουν πουλήσει και τη ψυχή του στο διάολο.

  13. antonis avatar
    antonis 26/03/2011 10:17:59

    Υπάρχουν και άλλα πρόσωπα, "στρατιώτες" του κόματος.
    Υπάρχουν αξιόλογα άτομα που δουλεύουν για το κόμα, χωρίς να είναι στα γραφεία...
    Δουλεύουν, παράγουν έργο, σε καθημερινή βάση γιατί αγαπάνε την παράταξη.
    Μόνο που αυτούς δεν τους θέλουν, ή τους "κρατάνε" σε απόσταση αυτοί που έχουν δεθεί με την καρέκλα.

  14. Λαρισαίος avatar
    Λαρισαίος 26/03/2011 10:26:41

    Και γιατί να μη μπορεί να πετάξει το μισό κόμμα εκτός, φίλε Καραμήτρο; Ποιός θα τον εμποδίσει;Αυτός έχει το μαχαίρι, αυτός και το πεπόνι. Αρχηγός είναι, όποιον θέλει κρατάει και όποιον θέλει διώχνει.

    • Λάμπρος avatar
      Λάμπρος @ Λαρισαίος 26/03/2011 22:52:04

      Ένα κοινοβουλευτικό κόμμα δεν είναι δικτακτορία ―έχει επιτροπές, συσκέψεις, κομματικές εκλογές, κλπ.

      Ποιός είπε ότι ο αρχηγός, «όποιον θέλει κρατάει και όποιον θέλει διώχνει»;

      • occultist avatar
        occultist @ Λάμπρος 27/03/2011 01:00:00

        @Λάμπρος
        Παραγνωρίζεις αγαπητέ ότι ο Σαμαράς εξελέγει από την βάση των οπαδών του κόμματος και ως εκ τούτου έχει πανελλαδική αποδοχή που υπερτερεί της τοπικής αποδοχής που έχουν οι βουλευτές. Εάν δεν θέλει ή δεν μπορεί να διώξει τότε να του απαγορεύσει να εμφανίζεται στα παράθυρα και τις φυλλάδες και να προκαλεί ζημιά. Αλήθεια τι έγινε ο Τζαβάρας, που ειναι ο Καμμένος, ο Αγγέλακας, ή Τζοτζόλα;;;;

  15. antonis avatar
    antonis 26/03/2011 10:26:54

    Κι όμως υπάρχουν στελέχη (απλοί στρατιώτες) του κόματος, που δουλεύουν σε καθημερινή βάση, αθόρυβα, αποτελεσματικά και με μεράκι για το κόμα
    Το κάνουν όπως προείπα γιατί έχουν μεράκι και αγαπάνε την παράταξη.
    Όμως αυτοί δεν έχουν πρόσβαση στο κόμα ,τρώνε πόρτα, γιατί προφανώς αυτοί που είναι δεμένοι με την καρέκλα, φοβούνται ότι θα την χάσουν.
    Φοβούνται την σύγκριση, φοβούνται την πραγματικότητα, είναι και νοιώθουν ανασφαλείς.
    Αντί να αξιοποιηθούν όλοι, γιατι κανείς δεν περισσεύει, υπάρχει καπέλωμα και αποκλεισμός αυτών των αγνών, καθαρών και άξιων στελεχών.

  16. Theo avatar
    Theo 26/03/2011 10:34:45

    @Επώνυμος
    Το αποτέλεσμα μετράει και αυτό προς το παρόν είναι 20%. Και επειδή στην πολιτική δεν μετράει η καλοσύνη νομίζω ότι το παιχνίδι χάνεται μέρα τη μέρα ΟΡΙΣΤΙΚΑ!

  17. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 26/03/2011 10:35:02

    Λυπάμαι να γίνομαι Κασσάνδρα. Την ημέρα όμως που άκουσα τον ανασχηματισμό της "πανστρατιάς" του Αντώνη, ήμουν σίγουρη ότι το χασε το παιχνίδι. Έβαλε μέσα μέχρι και τεταρτοκλάσάτους αποτύχες από φόβο μην ..πάνε στη Ντόρα, ενώ στην πραγματικότητα θα έπρεπε να παρακαλάει να πάνε. Ο κόσμος δεν είναι ηλίθιος. Εάν έβλεπε αρούληδες και λοιπούς απέξω από τη Ν.Δ και εντός ΔΗ.ΣΥ, θα έστελνε το Σαμαρά εκεί που τον έστειλε στις 29 Νοέμβρη.
    Το χειρότερο;
    Με την επιλογή της πανστρατιάς των.. τελειωμένων έδωσε εσωτερικώς και εξωτερικώς, λανθασμένα μηνύματα:
    1) ότι είναι όμηρος των ενοχών του για την πολ.αν οπότε έδωσε ρόλο σε κάθε χαραμοφάη μην τυχόν και του πουν ότι μεταλλάσσει το κόμμα
    2) στους νεοδημοκράτες την απογοήτευση ότι τους πούλησε. Μήπως θυμάστε το "Αντώνη αλλάξέ τα όλα;"
    3) στους "μετακινούμενους" ότι είναι ολίγιστος.
    Λυπάμαι, δις που τσιμπάει στην πράξη στον εκβιασμό της Ντόρας.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Bloody_Ophelia 26/03/2011 12:16:34

      Φαρμακερή, αιμοσταγής και exact to the point Bloody_Ophelia!!

    • ZXSpectrum avatar
      ZXSpectrum @ Bloody_Ophelia 26/03/2011 18:29:05

      +++++++++++

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ Bloody_Ophelia 27/03/2011 08:59:39

      Έχω να υποβάλω μια απορία: Εκείνη η πομφόλυγα περί "αυτοκάθαρσης" τί απόγινε; Το θα "αξιολογηθούν όλοι ακόμη κι ο Καραμανλής" τί απόγινε;

      Θα ξεπλύθηκαν φαίνεται όλοι στην κολυμπήθρα του προεκλογικού Σιλωάμ.

      Υ.Γ Ξον κι αν η αυτοκάθαρση αναβάλλεται λόγω σύνθεσηςτης επιτροπής αξιολόγησης.. Αχ Φένια

      • αχ κουλα!! avatar
        αχ κουλα!! @ Bloody_Ophelia 27/03/2011 15:07:16

        Bloody_Ophelia,
        γιατι ξυνεις πληγες που κακοφορμισαν απο σκουπιδια?

        • Bloody_Ophelia avatar
          Bloody_Ophelia @ αχ κουλα!! 27/03/2011 19:26:17

          "Έτσι είμαι εγώ. Ή ξεχνάω αμέσως ή ποτέ". Σ. Μπέκετ.

  18. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 26/03/2011 10:37:06

    η λυση ειναι τοσο απλη οσο το αυγο του Κολομπου
    υπαρχουν πολλα ατομα αξια που θελουν να συμμετεχουν αλλα δισταζουν ή υποσκαπτονται απο το κατεστημενο το οποιο ζει και βασιλευει,
    η πορεια προς το λαο που θελουμε ολοι, δε γινεται αν δεν αλλαξει η κομματικη νοοτροπια.
    το σαπιο καθεστως δε πεφτει με ευχολογια, σου δινει την εντυπωση πως ειναι δυνατο και σε αναγκαζει να το χρησημοποιησεις αλλα ειναι κουφιο,
    αν στηριχθεις σε αυτο θα πεσεις μεχρι να πεις κιμινο
    οι διαρροες ειναι καθημερινο φαινομενο, σε αντιπαλα μεσα και για ιδιων οφελλος ακομα και σε μικρες γωνιες της χωρας.
    μεσα ενημερωσης που στηριζουν Σαμαρα υπαρχουν σε μικρες πολεις της χωρας αλλα δεινοπαθουν απο το σαπιο κατεστημενο
    εν ολιγοις γρηγορειτε γιατι στο παραπεντε προλαβαινετε να σωσετε την κατασταση
    τα μεγαλοστελεχη συνηθως δεν εκφραζουν τις θεσεις του κομματος γι αυτο και δε γινομαστε πιστευτοι απο το λαο, και δεν εχουν πιστει πως ο Σαμαρας εκφραζει κατι νεο

  19. spiros avatar
    spiros 26/03/2011 10:40:34

    Φάκτορα πέτυχες στόχο .
    Η ΝΔ δεν μπορεί να πάρε επάνω της από εσωτερικό κουτσομπολιό και από το θάψιμο μεταξύ τους. Όλοι στα γραφεία σκέπτονται πως θα κοντύνουν τους προβεβλημένους. Κανένας δεν πιστεύει ότι με την δουλειά μπορεί να προσφέρει στην αύξηση της πίτας . Αναλώνονται πώς θα φάει την πίτα του άλλου. Είναι αξιοπερίεργο ότι όσοι προσπάθησαν ,Μιχελάκης , Τζότζολα κλπ όλοι κατηγορήθηκαν και μάλιστα με τον πλέον άσχημο τρόπο. Ο Σαμαράς είναι εγκλωβισμένος και δεν μπορεί να κάνει την μηχανή να τρέξει. Αφού όλοι τρώνε την ροχάλα από τον κόσμο αυτοί λένε βρέχει. Είμαι απογοητευμένος από όλους αυτούς που νομίζουν ότι χωρίς πολιτική αλλά με εμφάνιση αντέχουν κριτικής. Άρχισε πάλι το παιχνιδάκι της χωρίς κατεύθυνση πορεία . Όπως παλαιά. Εδώ όμως υπάρχει λαός που του προειδοποιεί . Αν δεν αντιλαμβάνονται τις προειδοποιήσεις ας τους αποστρατεύσουμε.. Είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως.

    • thanasis avatar
      thanasis @ spiros 27/03/2011 18:47:15

      εμεις οι ανωνυμοι οπαδοι θα αλλαξουμε το κομμα
      με το σηκωμα απο τον καναπε της απραξιας
      και μεταβολης μας σε επαναστατες του καφενειου
      και της ταβερνας αλλα και της παρεας, μαχη παντου
      στο καφενειο στην δουλεια στο σπιτι στην παρεα

  20. skeptomenos avatar
    skeptomenos 26/03/2011 10:46:34

    Το σύστημα βλέπει ότι χάνει.
    Σκοπός του είναι όσο πιο αδύναμος ο Σαμαράς στην εξουσία.
    Η τελευταία αμυντική γραμμή του συστήματος, εκτιμώ ότι θα είναι να περάσουν το μήνυμα:
    Όλοι το ίδιο είναι. Ήδη έχουν αρχίσει οι συστημικοί.
    Εγώ νομίζω ότι ο κύριος Σαμαράς, εκτός των άλλων, πρέπει να περάσει στην κοινωνία το εξής μήνυμα:
    ΔΕΝ είναι όλοι το ίδιο.
    Αδύναμος ο Σαμαράς στην εξουσία = Mια από τα ίδια, απλά σε πολύ καλύτερη version.

    • thanasis avatar
      thanasis @ skeptomenos 27/03/2011 18:54:42

      μονο αδυναμος δεν θα ειναι ο σαμαρας στην εξουσια
      στην ειρηνικη επανασταση της σιωπηλης πλειοψηφια
      που σαν ορμητικος χειμαρρος θα παρασυρει τα
      λαμογια.αλλωστε τωρα αρχιζειη ανοδος του
      κοινωνικου φιλευθερισμου στην ευρωπη

  21. Γιώτης Πάνου avatar
    Γιώτης Πάνου 26/03/2011 11:25:11

    Η Ν.Δ. να βρίσκει ότι πονάει τον κόσμο από την πολιτική του ΠΑΣΟΚ και να
    την καταδικάζει με στοιχεία και προτάσεις και όχι με αφηρημένες γενικότητες.
    Π.χ. είπε χθες ο κ. Παπανδρέου ότι με αυτά τα 50 δισ. (από την αξιοποίηση -
    εκποίηση της ακίνητης και μη περιουσίας) δεν θα χρειαστεί να προβεί σε
    μειώσεις μισθών και συντάξεων. Δηλαδή αν δεν τα μαζέψει αυτά τα δισ.
    εμείς θα την πληρώσουμε πάλι; Αυτό πρέπει να το καυτηριάσει έντονα.
    Αν ήταν έτσι ο καθένας μας θα μπορούσε να κάνει τον υπουργό και τον
    πρωθυπουργό.

  22. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/03/2011 11:26:45

    Γιατι την ερωτηση πρεπει να την κανει ο ιδιος ο Σαμαρας.Οι αρχηγοι κανουν τις ερωτησεις στον πρωθυπουργο..

    • factorx avatar
      factorx @ ψυχραιμια 26/03/2011 13:04:54

      Ψυχραιμία παραμένεις κολλημένος - με επιχειρήματα νηπιαγωγίου. Διαβασε τα ονόματα των τομεαρχών που συμμετείχαν στην συσκεψη και έκαναν και τις διαρροές. Και έλα μετά να μας πεις τι έκανε το καθένας στον τομέα του.

      Είναι δυνατόν να ρωτάς αν ο Σαμαράς έκανε ...επερωτήσεις; Ασχετος εντελώς είσαι; οι βουλευτες κάνουν συνηθως επερωτησεις. οι αρχηγοι μιλάνε και ο Σαμαράς έκανε δεκάδες ομιλίες.

      δεν μπορεί να μπαίνεται εδω μέσα και να γράφετε παιδικά σχόλια και ύστερα να διαμαρτυρεσθε οτι σας κόβω
      Εκανε δεκάδες ομιλίες

    • zagor avatar
      zagor @ ψυχραιμια 26/03/2011 13:15:43

      Λάθος, ερώτηση στον Πρωθυπουργό μπορεί να καταθέσει οποιοσδήποτε βουλευτής το θελήσει, απλά ο πρωθυπουργός συνήθως επιλέγει (έχει το δικαίωμα) και απαντά στις ερωτήσεις των αρχηγών των κομμάτων. Αν παρακολουθείς βουλή θα δεις ότι ο πρώην πρόεδρος της βουλής κ.Κακλαμάνης είχε υποβάλλει δεκάδες ερωτήσεις την ώρα του πρωθυπουργού στον Καραμανλή. Ανεξάρτητα απ΄αυτό το γεγονός ότι ο Σαμαράς δεν έχει αξιοποιήσει μέχρι στιγμής το προνόμιο αυτό που το δίνι ο κανονισμός της βουλής είναι αξιοπερίεργο!!!

  23. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/03/2011 11:41:55

    Συνφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ. Θα επινεινω με το δικο μου τροπο στο τριτο συμπερασμα περι ΜΜΕ...
    Η ΝΔ-ΜΜΕ μου κανει την Ελλαδα με ΓΑΠ.. Αρρωστη χωρις $$ που τρεχει να βρει λεφτα εκει οπου οι "δανειστες" τηλεοπτικου χρονου ειναι χειροτεροι του Ντομινικ!!! Εκει τα ΜΜΕ και οι τολικοι δημοσιογραφοΓιατροι εχουν μονο ΕΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟ !! Ποιο?? Θα καθησω πανω στην αναγκη σου να περνας την πολιτικη σου, και εφοσον "γνωριζω" προχωπα και πραγματα θα σε παω... οντας μεχρι να ξεψυχισεις.. Το μαρτυριο της σταγονας. Οι Μετοχοι των ΜΜΕ ειναι βαθεια εμπλεκομενοι με το ΠΑΣΟΚ και γνωριζουν.. πας σ αυτα τα κορακια να ζητησεις χρονο και παρουσια... ως τι?? ως καθαρτης?? ως τι?
    "πως, ποτε και με τι θα "πληρωσεις" "?????
    Οποιος απ τη ΝΔ το κατανοησει αυτο που γραφω... θα παει μπροστα!!
    Διαπραγματευση και πιστολι στο τραπεζι με τα ΜΜΕ !! αλλιως οταν ερθει η ωρα.. this is parta...
    Στην τελικη οποιος φοβαται καθεται σπιτι του. "Πιστολια" βγαζουν οσοι δεν φοβουνται τιποτε και κανεναν.

    Κ Σαμαρα η βαση θα σε παει εκει που οραματιζεσαι. Θελει πονηρια και ευελιξια. Θελει λογια απλα και κατανοητα στην ουσια και οχι περιγραφες και διαπιστωσεις... οποιςο γραφει τις ομιλιες του ΓΑΠ.. ειναι γατος πεταλωμενος. Τις δικες σου ποιος τις γραφει?

    Επαναλαμβανω την προταση μου η οποια θα σπασει τον τσαμπουκα των γιατρων-ΜΜΕ και του κατεστημενου της ΝΔ και ολων των κοματων.
    Στιε επιμενες εκλογες, ολοι οι πολιτευτες να εχουν κανει αρση της Βουλευτικης Ασυλιας με υπογραφη τους!! ΟΛΟΙ.. απο πριν.. οποιος δεν τ ο κανει ειναι εκτος και οποιος το πολεμησει... θα εχει να κανει μ ε τη δικαιοσυνη.
    Να δω τοτε τα ΜΜΕ τι θα εχουν να πουν.....

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/03/2011 11:46:24

      Γνωριζω απο τωρα τι θα πουν μεσω ΜΜΕ... οι αντιστασιακοι της προτασης μου...
      περι αρσης βουλευτικης ασυλιας...
      "θα εμπλεξουμε την πολιτικη ζωη της Χωρας σε δικαστικες δινες χωρις τελειωμο, πραγμα το οποιο θα ειναι κακο για το πολιτικο πεδιο του τοπου"...
      "ειναι ανευ αντικειμενου, και ολοι οι Ελληνες βουλευτες ειναι εντιμοι. Δε θα κανουμε τη Χωρα ειδικο ΔΙκαστηριο. δε θα μας γυρισει η ΝΔ στο βρωμικο 89!!"

      ΟΚ??? τα εχω ετοιμα.. και τις απαντησεις σε οποιον ενδιαφερεται και δε φοβαται..!

      ΠΠ

  24. AWACS avatar
    AWACS 26/03/2011 11:52:57

    Ο Σαμαράς είναι γενικά άφαντος κι απαρατήρητος στην Βουλή και μου χει κάνει κακή εντύπωση!

    Πρέπει να τραβήξει μπροστά έστω και μόνος του, να ξεκαθαρίσει τις θέσεις του και να επιδείξει πυγμή, τσαγανό και στόφα ηγέτη. Αν δεν μπορεί να προβληθεί αλλού υπάρχει πεδίον δόξης λαμπρό να το κάνει τουλάχιστον μέσα στα έδρανα της Βουλής. Ας πάψουν τις βλακείες ότι είναι μόνος του κτλ. Να πάει σε κάθε ευκαιρία στην Βουλή και να αντιπαρατεθεί με τον ΓΑΠ στα ίσα. Στο βήμα της Βουλής όταν μιλάει δεν χρειάζεται κανέναν να του κρατάνε το φανάρι!

    Δεν μπορεί να αφήνει τον Τσίπρα και τον Καρατζαφέρη να φαίνονται ότι μόνο αυτοί κάνουν αντιπολίτευση στο ΠΑΣΟΚισταν. Ο κόσμος περιμένει από κάπου να πιαστεί, κάτι να ακούσει για να ελπίσει, δεν είναι δυνατόν να βλέπω Τσίπρα και Καρατζαφέρη στην Βουλή και ο Σαμαράς να είναι απών!

    'Ελεος δηλαδή...

    • thanasis avatar
      thanasis @ AWACS 27/03/2011 18:56:17

      ο σαμαρας ειναι αφαντος γιατι το μμε ειναι διαπλεκομενα
      και τον φοβουνται γιατι ειναι αντισυστημικος

  25. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 26/03/2011 12:13:02

    Από καλωσύνη κι' εντιμότητα λοιπόν ο Σαμαράς:

    1. Εδωσε άφεση αμαρτιών στο Βατοπαίδι και τα ομόλογα (μια αναζήτηση στις αναρτήσεις του antinews την διετία 2007-2009 θα ήταν χρήσιμη)
    2. Δεν βλέπει γαλάζια εμπλοκή στην Siemens, μόνο πράσινη
    3. Θεώρησε τον δήμαρχο Νικήτα και τον μασκοφόρο Πανίκα άξιους για επανεκλογή , τον δε φτερωτό ως ευδοκίμως τερματίσαντα την θητεία του
    5. Δεν ζητάει από ταν νύν στελέχη του κόμματος που διετέλεσαν σε θέσεις εξουσίας τεκμηριωμένο "πόθεν έσχες" ώστε να πετάξει το γάντι στο "αδιάφθορο" ΠΑΣΟΚ, απλά αναλώνεται στην, επικοινωνιακού χαρακτήρα, κατάθεση σχεδίου νόμου (που ήδη υπάρχει...)
    6. Δεν θίγει θεσμικά την σαπίλα στον χώρο της Υγείας (οι μίζες των εξοπλιστικών ωχριούν μπροστά του)
    7. Αντί να πιέζει την κυβέρνηση για ουσιαστικές τομές (στα κλειστά επαγγέλματα π.χ), χαϊδεύει τις συντεχνίες με τις θεσμοθετημένες (!) αμοιβές είς βάρος του πόπολου
    8. Δεν έχει παρουσιάσει μία τεκμηριωμένη πρόταση σε ένα από τα τόσα που μας ταλανίζουν
    9. Εχει δώσει ρόλο στους δεκάδες αποτυχημένους πολιτικάντηδες της εποχής Καραμανλή. Καλά τα λέει η Bloody παραπάνω, αντί να διώξει τα παράσιτα συνεχίζει να τα τρέφει

    Εν κατακλείδι: η αξία του ηγήτορα δεν φαίνεται από την ρητορική του ικανότητα (το τάξιμο δεν πειράζει, το δώσιμο πειράζει λέμε στα εργοτάξια...), φαίνεται (μεταξύ πολλών άλλων) από την επιλογή συνεργατών, από την διάθεση και την ικανότητα για τομές, ρήξεις και λύσεις. Λυπάμαι, αλλά 16 μήνες τώρα δεν έχω δεί κάτι σχετικό. Μόνο υποσχέσεις ότι "θα τα αλλάξει όλα" αφού πρώτα πάρει την εξουσία. Μάλλον δεν έχει καταλάβει ότι ο κόσμος σιχάθηκε τα παχειά (και ανέξοδα εννοείται) λόγια: Η "ισχυρή Ελλάδα", η"επανίδρυση του κράτους", η"επανάσταση του αυτονόητου", η"νέα μεταπολίτευση" είναι πουκάμισα αδειανά και απελπιστικά ίδια

    • thanasis avatar
      thanasis @ Στάθης Δ 27/03/2011 19:01:07

      αφηστε την παρελθοντολογια ας δουμε μπροστα
      διοτι η παρελθοντολογια δεν οφελει οι λυσεις
      ειναι μπροστα. οι λυσεις ειναι μπροστα
      βεβαια δεν λεμε την μη τιμωρια των
      ενοχων αλλα ας δουμε το αυριο με
      οραμμα και με νεα ορμη για την νεα
      μεταπολιτευση

  26. an.vorinos avatar
    an.vorinos 26/03/2011 12:22:32

    Προδιδακτορικως οι οπαδοι του Γεωργιου Παπανδρεου του Α ελεγον οτι Ενωση Κεντρου χωρις Γεωργιο Παπανδρεου ειναι σκορδαλια χωρις σκορδο ουτως λοιπον και ΝΔ χωρις ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΟΥΣ ειναι το ιδιο εδεσμα.

    • thanasis avatar
      thanasis @ an.vorinos 27/03/2011 19:03:34

      αφηστε τις εττικετες και κοιταξτε καταματα την πραγματικοτητα
      αυτες οι εττικετες φερνουν διχασμο. σημερα η μαχη ειναι
      μεταξυ εθελοδουλων και ελευθερα σκεφτομενων ελληνων

  27. man8os avatar
    man8os 26/03/2011 12:26:55

    Περιμεναμε πολυ καιρο για αυτη τη στιγμη.
    Ολο το 2010 δεν μπορουσαμε να κανουμε τιποτα απο το να βλεπουμε την χωρα να καταστρεφετε, γιατι δεν θα ειχε νοημα καμμια προταση μομφης, καμμια διαδηλωση, καμμια ενεργεια κατα της κυβερνησης. Γιατι ο λαος ηταν σαστισμενος και η ΝΔ δεν μπορουσε να κερδισει τις εκλογες.
    Ομως τωρα, το 2011, με το προηγουμενο των δημοτικων εκλογων, η ΝΔ μπορει να κερδισει τις εκλογες. Ημαστε στις δημοσκοπισεις 2 μοναδες πισω, ασημαντη ποσοτητα ακομη και αν ειναι αληθινη. Εχουμε επισης το προγραμμα που θα ανακοινωθει στο Ζαππειο 2.
    Ενω το ΠΑΣΟΚ βαζει τη χωρα στο γυψο, με συνθηκες που δεν μπορουν να ανατραπουν εφοσον υπογραφουν. Και θα υπογραφουν οπωσδηποτε αν το ΠΑΣΟΚ ειναι στην κυβερνηση. Συνεπως δεν εχουμε αλλη επιλογη για την χωρα- που αντικειτε στο μικροκομματικο μας συμφερον (θα περιμεναμε να πεσει το ΠΑΣΟΚ λογω των εξαιρετικων λαθων του)-αλλα δεν εχουμε αυτη την επιλογη αν θελουμε να λεγομαστε πατριωτες, δεν εχουμε αλλη επιλογη απο το να ζητησουμε εκλογεςμετα το Ζαππειο 2 και πριν πανε στη Βουλη οι αποφασεις για πωληση των 50δις.
    Σε αυτο το σημειο ειναι η τεραστια δοκιμασια για την ΝΔ. Αναμενω να δω τι θα πραξει το επομενο 10ημερο.

  28. ΔΡΑΜΙΝΟΣ avatar
    ΔΡΑΜΙΝΟΣ 26/03/2011 12:37:10

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ έχεις απόλυτο δίκιο,
    όσο αργεί ο Σαμαράς, τόσο απομακρύνεται από κοντά του το πλεόν υγιές κομμάτι της παράταξης, οι άνθρωποι που τον πίστευαν και τον πιστεύουν. Αν δεν μπορεί να ξεκαθαρίσει τα του οίκου του, είναι δυνατό να διώξει όλη αυτήν τη κοπριά που έχει μαζευτεί γύρω από την εξουσία τα τελευταία 37 χρόνια;;;;;

    ΥΓ

    Αντώνη, βιάσου, γιατί η ιστορία δεν περιμένει.....

    • thanasis avatar
      thanasis @ ΔΡΑΜΙΝΟΣ 27/03/2011 19:06:05

      το υγιες κομματι της παραταξης ειναι οι σκεφτομενοι και
      η σιωπηλη πλειοψηφια που αυτη εμαθε να περιμενη αυτο
      κανει και τωρα, μολις χρειαστη θα δωση παλι βροντερα
      το παρον

  29. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/03/2011 12:51:42

    παραθέτω από το ομώνυμο μπλογκ του συνσχολιαστή μας xrhxa, που κάτι ξέρει παραπάνω για τις πρακτικές της ΝΔ σε κρίσιμη για τη χώρα μας περιφέρεια:

    "Οι καιροί είναι δύσκολοι….μοιάζει σαν ανέκδοτο να το λες…λες και δεν το ξέρουν κι οι πέτρες….και δεν είναι καλό να αναλώνεται κανείς σε ατέλειωτες αναλύσεις για το πως έχουν τα πράγματα…αυτό που λείπει στις μέρες μας είναι ένας στόχος…..η προοπτική μιας λύσης στο βάθος του ορίζοντα….κάτι για να πιστέψει κανείς…και να ακολουθήσει το στόχο , να παλέψει μαζί με τους άλλους που θα έχουν πιστέψει κι αυτοί στον στόχο αυτόν και θα παλέψουν μαζί για να τον κάνουν πραγματικότητα…..

    Ένας δρόμος για να θέσουμε έναν στόχο είναι να βρούμε έναν ηγέτη που λίγο πολύ θα ανταποκρίνεται στον καθορισμό του στόχου αυτού και θα είναι σε έναν μηχανισμό τέτοιο που θα μπορέσει γρήγορα και αποτελεσματικά να βάλει μπρος για την επίτευξή του στόχου….

    Σαφώς το υπονοούμενο απευθύνεται στον Σαμαρά και την Ν.Δ. που τον έχει αρχηγό της….είναι ένας δρόμος κι αυτός για να βασίσεις τις ελπίδες σου για όσο το δυνατόν γρήγορη έξοδο από την κρίση…..

    Δεν είμαι κάποιος που θα ήθελε να λιβανίσει τον ηγέτη για να πετύχει…δεν ξέρω τί…..δεν θα λιβανίσω κανέναν ηγέτη για οτιδήποτε….αυτό που με καίει είναι το μεγάλο ερωτηματικό….είναι σε θέση ο Σαμαράς και η Ν.Δ. με τις δομές και τα στελέχη που έχει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της σημερινής κατάστασης;

    Είναι ρεαλιστικό να πιστέψει κανείς ότι ο επόμενος(κατά πάσα πιθανότητα) πρωθυπουργός είναι διατεθειμένος να κάνει τον αγώνα που θα χρειαστεί για να βγάλει την χώρα από το τέλμα;

    Βλέπουμε πολλά νέα πρόσωπα να κινούνται τελευταία στον χώρο…είναι άξια να επωμιστούν τις ευθύνες ,αλλά κυρίως έχουν ένα τέτοιο όραμα για να παλέψουν γι ‘αυτό;

    Και ποιός είναι υπέυθυνος να δώσει σε αυτούς τους ανθρώπους ένα όραμα , αν όχι ο ηγέτης τους;

    Και ποιο είναι το όραμα το οποίο έχει επικαλεστεί σήμερα, τουλάχιστον μέχρι σήμερα ο Σαμαράς, που θα εμπνεύσει τους νέους ανθρώπους με τους οποίους στελεχώνει το κόμμα του ,αλλά και το οποίο θα μεταλαμπαδεύσουν αυτοί στον κόσμο, στον λαό έτσι ώστε να αφήσουν την πολυθρόνα και να κατεβούν στις κάλπες την επόμενη φορά που θα τους ζητήσει ψήφο;

    Και γιατί χρειάζονται οι ισορροπίες μεταξύ των παλιών στελεχών τα οποία έχουν την πάγια τακτική να θεωρούν τους ψηφοφόρους κάτι σαν πρόβατα στο μαντρί τους;(εγώ έχω-ελέγχω τόσους σταυρούς….κτλ)

    Δεν ελέγχουν κανέναν….μέσα στην κάλπη είσαι μόνος σου….και ότι και να λέει ο καθένας , κανένας δεν ελέγχει κανέναν, κε Σαμαρά….αυτό που χρειάζεται ο κόσμος είναι ένας στόχος…μια ελπίδα….ένας οργανισμός που θα δουλέψει επιτέλους για την Ελλάδα…γιατί είναι γνωστό τοις πάσοι ότι οι πολιτικοί σχηματισμοί από καταβολής νεοελληνικού μορφώματος-κράτους εκδουλεύουν ανηλημμένες υποχρεώσεις προς τρίτους ενώ ταυτόχρονα δουλεύουν τους αυτόχθονες ψιλό γαζί….

    Μπορείτε κε Σαμαρά να υποσχεθείτε ότι θα δουλέψετε για την έρμη την χώρα ;

    Αυτό μας κάνει σαν αρχή…..

    Και οι τέτοιου είδους υποσχέσεις δεν είναι κάτι που αναιρείται μετά την κατάληψη της έδρας….τέτοια υπόσχεση βάζει κάρβουνα στην έδρα και καίει και την δική σας έδρα όταν προσπαθείτε να την αθετήσετε….

    Μπορείτε κε Σαμαρά να δώσετε μια τέτοια υπόσχεση;

    Ο κόσμος χρειάζεται ελπίδα…..η χαμένη ψυχολογία οδηγεί την χώρα στην αυτοκτονία…..αν δεν αλλάξει η ψυχολογία αν δεν δοθεί ελπίδα δεν γίνεται τίποτε….

    Μπορείτε κε Σαμαρά να δώσετε αυτήν την συγκεκριμένη υπόσχεση-ελπίδα στον κοσμάκη που παραπαίει μέσα στα σκοτάδια την νεοελληνικής βαρβαρότητας;

    Τότε γιατί δεν το κάνετε;;;;;;;"

  30. somebody, somewhere, sometime... avatar
    somebody, somewhere, sometime... 26/03/2011 12:54:38

    "...Ο Σαμαράς πρώτα θα γίνει πρωθυπουργός και μετά θα τ΄ αλλάξει όλα –και τη ΝΔ..." : Κρατώ αυτή τη πρόταση μαζί με τα επιχειρήματα σας.
    Το να κτίσει συμμαχίες στα νεανικά κοινωνικά στρώματα είναι το μεγάλο στοίχημα, ένας ρόλος μεσάζοντα του οποίου έχει χρέος να παίξει η ΟΝΝΕΔ, αλλά..... αλλά.... αλλά....
    Γι' αυτό και θα συμβεί αυτό που λέτε.
    Υ.Γ 1 : Αυτό το κόμμα πάντα είχε τη τάση να χωρίζεται σε μεγάλα στρατόπεδα στους ψηφοφόρους του. Κάποτε είχαμε Καραμανλικούς και Μητσοτακικούς. Τώρα έχουμε Σαμαρικούς και Καραμανλικούς. Πότε επιτέλους θα έχουμε Νεοδημοκράτες;;;
    ΥΓ2 : Οι "Μητσοτακικοί" που έχουν φορέσει μάσκα "Καραμανλικού" και ροκανίζουν με εκ των έσω αντιπολίτευση το κόμμα, είναι πιο επικίνδυνοι απ' τους δεδηλωμένους ΔΗ.ΣΥ-τες που όταν ανοίγουν το στόμα τους κερδίζουμε τουλάχιστον μια μονάδα στις δημοσκοπήσεις.

    • thanasis avatar
      thanasis @ somebody, somewhere, sometime... 27/03/2011 19:08:30

      αφηστε επιτελους τις εττικετες ειμαστε ολοι ανωνυμοι στρατιωτες
      στρατευμενοι στην απαλαγη μας απο την συμμαχια
      των προθυμων

  31. loretta avatar
    loretta 26/03/2011 13:04:03

    Γινεται λογος για εκλογη βουλευτων απο την βαση....γνωμη μου ειναι οτι και αυτο να γινει παλι γκρινια θα υπαρχει το γιατι το ξερουμε ολοι.

    • Mακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Mακεδόνας Θεσσαλονικιός @ loretta 26/03/2011 13:45:15

      Παιδιά τι θα λέγατε αν δίνατε περισσότερες αρμοδιότητες στον Ψωμιάδη;
      Χρόνο έχει άπλετο,και διάθεση περισσή.
      Το έδειξε κα εμπράκτως θέτοντας υποψηφιότητα για την αρχηγία του κόμματος
      σας,δυσχεραίνοντας την εκλογή της Ντόρας.
      Μπορεί να μην καταφέρει να κάνει κάτι ουσιαστικό,αλλά θα μας χαρίζει γέλιο,
      δηλαδή υγεία!
      Σκεφτείτε το.
      Ο Ζορό είναι πανέτοιμος.

      • loretta avatar
        loretta @ Mακεδόνας Θεσσαλονικιός 26/03/2011 14:23:58

        θα επρεπε να ξερεις οτι ουδεις εδω απο οσους συνομιλησει και ποσο μαλλον εγω ειμαι η υπηρξα οπαδος του Ψωμιαδισμου.

        δεν μπορω να του παραγνωρισω οτι εχει παραξει εργο στον τομεα του ως νομαρχης.

        Ειναι ενα ανεξηγητο φαινομενο στον πολιτικο χωρο αλλα σαυτο το χωρο υπαρχουν και πολλα αλλα ανεξηγητα φαινομενα οπως ο Παγκαλισμος....ο Γαπισμος...κτλ κτλ.

        Ολα απο εμας εξαρτώνται εφοσον τηρουνται οι δημοκρατικες διαδικασιες και επιλεγουμε συνειδητα ποιοι θελουμε να μας εκπροσωπουν.Πχ αν επιλεγαμε απο την βαση του κομματος υποψηφιους για την θεση του περιφερειαρχη σε πληροφορω οτι παλι ο ψωμιαδης θα εκλεγοταν. τοτε παλι τι θα λεγαμε?

        Ο ψωμιαδης ειναι δικοπο μαχαιρι στην δεδομενη χρονικη συγκυρία δεν θα μπορουσε δυστηχως να υπαρξει αντιστοιχος υποψηφιος για να κερδισει την περιφερεια για να λεμε αληθειες. Αυτος ηταν ο στοχος και αυτος επιτευχθηκε.

        • Mακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Mακεδόνας Θεσσαλονικιός @ loretta 27/03/2011 02:26:41

          Συμφωνώ απολύτως!
          Δεν είχατε καλύτερο!
          Ε,ρε γέλια,να τον χαίρεστε,και εις ανώτερα!
          Στην περίπτωση του Ψωμιάδη,δε βοήθησαν τα ποσοστά αποχής;
          Καληνύχτα.

          • Mακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Mακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Mακεδόνας Θεσσαλονικιός 27/03/2011 02:50:37

            Κούκλα,τους τόνους τους κατήργησες;
            Μας έβγαλες τα μάτια......
            Αστειεύομαι!

      • juliet avatar
        juliet @ Mακεδόνας Θεσσαλονικιός 26/03/2011 20:13:06

        @Μακεδόνα Θεσσαλονικιέ,
        αν έχετε έναν πατριώτη που λέει τα πράγματα με το όνομά τους είναι ο Πανίκας.Οι πρωτευουσιάνοι εδώ τον κοροΐδευαν οτι δεν είχε ντοκτορά αλλά μακάρι να είχανε την ψυχή του.Και θα πρέπει να του αναγνωρίσουμε οτι έπαιξε καθαρά.

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ juliet 26/03/2011 22:51:04

          Κι εγω υποστηριζω τον Ψωμιαδη φιλε!!
          Ασχετως ολως ειναι ανθρωπος που λεει ΑΛΗΘΕΙΕΣ και το βασικοτερο ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΑ!!

          • Mακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Mακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Kostas D 27/03/2011 02:45:06

            Φίλε Κώστα μιλάμε για τον ίδιο Ψωμιάδη;
            Με μπέρδεψες!
            Καληνύχτα και σε σένα,αν και είσαι βαθιά νυχτωμένος.

          • juliet avatar
            juliet @ Kostas D 27/03/2011 07:51:23

            @Κosta D,καλή μέρα
            ηθικό δίδαγμα όποιος ανακατεύεται με τα ''πούπουλα'' των τρώνε οι Μακεδόνες.....

        • Mακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Mακεδόνας Θεσσαλονικιός @ juliet 27/03/2011 02:40:57

          Όχι μόνο την ψυχή του Ιουλία,αλλά και το ατίθασο πνεύμα του.
          Έχει και καλλιτεχνικές ανησυχίες,που τις εκδηλώνει όταν του
          δώσουν μικρόφωνο.....
          Οι δε μεταμφιέσεις του είναι ιδιαίτερα επιτυχημένες.
          Εφέτος ήθελε λέει να ντυθεί μπούφος,αλλα δεν βρήκαν πούπουλα.
          Τελικά του έδωσαν ένα τάβλι,και μια τράπουλα,και του είπαν
          να κάνει τον καφενόβιο.
          Μετά τα καρναβάλια υποσχέθηκε πως θα συνεχίσει το έργο του,ακόμα και αν βρίσκεται στη φυλακή.
          Καληνύχτα και σε σένα.

          • juliet avatar
            juliet @ Mακεδόνας Θεσσαλονικιός 27/03/2011 07:47:42

            @Μακεδόνα Θεσσαλονικιέ
            Eσείς που κατοικείτε εκεί,ξέρετε κάτι παραπάνω..το ότι επαιξε καθαρά του το αμφισβητείς;
            Και αλλοι ήτανε καραγκιόζηδες και είδες πήγανε μπροστά,άλλοστε τον ψηφίσατε ....και ψηφίσατε πολλούς που θα πρέπει να βρείτε πολλά πούπουλα!!!!!!!!
            Καλή μέρα.

        • thanasis avatar
          thanasis @ juliet 27/03/2011 19:18:58

          τιμουμε τον ανδρα πανικα και τον στηριζουμε σαν στελεχος

  32. factorx avatar
    factorx 26/03/2011 13:20:37

    Προσπαθώ να εξηγήσω ότι η κομματική νοοτροπία δεν θα αλλάξει. Είκοσι χρόνια κάνω πολιτικό ρεπορτάζ και κάθε φορά μετά τις όποιες αλλαγές, τσουπ εμφανίζονται τα ίδια πρόσωπα με τις ίδιες νοοτροπίες, ή οι κληρονόμοι τους. Είναι το πελατειακό DNA της ΝΔ που δεν μπορεί να αλλάξει. Με αυτό γεννήθηκε με το ίδιο θα πεθάνει. Γιατί αυτό βλέπουμε να συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας. Να αλλάζει η ΝΔ. Όταν βαράνε τους στενούς συνεργάτες του Σαμαρά, τι βαράνε; Την άλλη νοοτροπία που έχουν. Την άλλη αντίληψη, που είναι και αντίληψη του Σαμαρά.

    Ο Σαμαράς έχει να κρέμεται πάνω από το κεφάλι του την απειλή των εκλογών. Καλά έκανε λοιπόν και τους μάντρωσε όλους στην τελευταία αναδιοργάνωση. Έτσι μπορεί τώρα , ή στο μέλλον, να πει: "εγώ προσπάθησα, αλλά εσείς δεν θέλετε με τίποτα, δεν αλλάζετε μυαλό". Επειδή πέρα από τα διάφορα επαναστατικά και ρηξικέλευθα ας προσπαθήσουμε να δούμε και αλλιώς τις ενέργειες του Σαμαρά.

    Τι θέλω να πω; Μόνο ένα πολιτικά αφελής θα τους έστελνε όλου αυτούς στη Ντόρα, ή αλλού. Ένας πολιτικός με στρατηγική αντίληψη θα τους χρεοκοπούσε μέσα από την ενσωμάτωση. Να καταλάβει ο κόσμος ότι δεν κάνουν, αυτοί φταίνε για την χρεοκοπία της παράταξης,

    Τι συμβαίνει τώρα; Όλοι έχουμε εξεγερθεί εναντίον του παλαιοκομματικού κατεστημένου.

    Για το ...μίγμα διαφωνώ. Και για τους ρυθμούς. Γέρνει λίγο προς το συστημικό το μίγμα. Και οι ρυθμοί είναι αργοί.

    • Misha avatar
      Misha @ factorx 26/03/2011 15:23:23

      Όταν καθε τρεις και λίγο βγαίνει ο κάθε Χατζη(γ)δάκης και τα χώνει ,εμμέσως ή αμέσως, στην ομάδα Σαμαρά και δεν εισπράττει μια καρπαζιά να δει τον ουρανό σφοντύλι, σημαίνει πως ο αρχηγός είναι δεσμευμένος σε εσωκομματικές ισορροπίες που μάλλον δεν έχουν καμμία αντιστοίχιση στην κοινωνία.
      Ο Τζαβάρας μετο που τα έχωσε στην φράου Χέλγκα και τον δον Τερμπεντέρη μίλησε εξαφανίστηκε , λες και τον κατάπιε πέτρα. Ενώ ο Κούλης, ο Αρης και ο Κωστής, παραμένουν διαχρονικές αξίες , σαν τις Λούΐ Βουιτόν.
      Οι νεοφιλελεύθεροι στην Ελλάδα ,δεν ξεπερνάνε το 1% κι όμως έχουν τρία κόμματα (Δράση, Δήσυ,Λάος) και κάνουν κουμάντο σε ΝΔ (υπερπροβολή Κούλη, Χατζηδάκη κλπ), ΠΑΣΟΚ (για ευνόητους μνημονιακούς λόγους) και Δηάρα .
      Αν δεν κοπεί ο ομφάλιος λώρος που συνδέει τα κόμματα με εταιρείες και τράπεζες, θα δούμε άσπρη μέρα όταν θα «βρεθεί» κι ο Μπίν Λάντεν...

    • occultist avatar
      occultist @ factorx 27/03/2011 00:47:31

      factorx είπε: ""Τι θέλω να πω; Μόνο ένα πολιτικά αφελής θα τους έστελνε όλου αυτούς στη Ντόρα, ή αλλού. Ένας πολιτικός με στρατηγική αντίληψη θα τους χρεοκοπούσε μέσα από την ενσωμάτωση. Να καταλάβει ο κόσμος ότι δεν κάνουν, αυτοί φταίνε για την χρεοκοπία της παράταξης,""

      Το προσπάθησε αυτό και ο Καραμανλής με τον τελευταίο ανασχηματισμό του.
      Τότε είχα γράψει οτι βάζοντας ανθρώπους της ντόρας (παραλίγο να γράψω ...ντόπας) σε νευραλγικά υπουργεία ή θα δούλευαν και θα εισέπραττε τα ωφέλη ή θα θα αποτύγχαναν και θα τους κατήγγειλε εσωτερική υπονόμευση.
      Οι άνθρωποι αυτοί όντως και τον υπονόμευσαν και ανίκανοι αποδείχθησαν. Αλλά το κόστος και την απαξίωση το εισέπραξε προσωπικά μόνο ο Καραμανλής που εξακολουθεί να σιωπά, ενώ οι ανίκανοι εξακολουθούν να μας ταλαιπωρούν με την παρουσία τους. Τι θα πεί αύριο ο Σαμαράς, 'Δεν είχα συνεργάτες'; Αρχηγός είσαι εκλεγμένος από την βάση, δουλειά σου είναι να βρείς τα κατάλληλα εργαλεία, τους σωστούς ανθρώπους, που θα σε βοηθήσουν να ολοκληρώσεις το έργο σου. Η ικανότητα και αποτελεσματικότητα του ηγέτη κρίνεται από τον περίγυρό του και τους άξιους συνεργάτες του. Διαφορετικά ''ενας κούκκος δεν φέρνει την άνοιξη'' έστω και αν αυτή είναι ...πολιτική :)

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ factorx 27/03/2011 09:09:55

      Φάκτορα αντιλαμβάνομαι τί θες να πεις, αλλά με όλο το σεβασμό είσαι 1,5 χρόνο πίσω. Οι νεοδημοκράτες κατάλαβαν πλήρως ότι αυτοί χρεοκόπησαν την παράταξη. Τους είδαν μαζεμένους όλους στην προεκλογική φαμφαρομιλία της Ντόρας πάνω στην εξέδρα και γύρισε τόσο το μάτι τους που στήθηκαν στις 29 περιμένοντας ουρές και ώρες για να ψηφίσουν. Έδωσαν στο Σαμαρά τα κλειδιά της Ρηγίλλης και την απαίτηση μαζί κι ευχή: Πέταξέ τους έξω!
      κι αυτός τους ξαναμάζεψε για να.. σταματήσει την φυλλοροή τους προς δεξιά κι αριστερά και για να βουλώσει τις αιτιάσεις περί συρρίκνωσης. Επ αυτού, 2 απλές παρατηρήσεις.

      1. Αν δε σπάσεις αυγά, ομελέτα δε φτιάχνεις.
      2. Δεν υπάρχει ούτε ένας σωστός ηγέτης που να μην έκανε στον δρόμο του κι εχθρούς.
      Άμα θέλει να τα χει καλά μ όλους, να πάει να γίνει διπλωμάτης. Αλλιώς να κάνει την δουλειά για την οποία τον εξέλεξε η βάση.
      ο ίδιος άλλωστε έλεγε "΄την είχαμε την εξουσία΄και δεν είχαμε τί να την κάνουμε. Αυτοκάθαρση χρειάζεται και μετά τα υπόλοιπα". Νες πα;

  33. Kennan avatar
    Kennan 26/03/2011 13:29:32

    Δείτε πως παίζουν σήμερα τα καθεστωτικά ΜΜΕ συνέντευξη του Χατζηδάκη στο ΒΗΜΑ: "Yποστηρικτής της μετριοπάθειας και της συνεννόησης εμφανίζεται στο "Bήμα της Κυριακής" ο τομεάρχης Ανάπτυξης της ΝΔ και πρώην υπουργός Κωστής Χατζηδάκης. «Στη διαδρομή μας προς τα εμπρός, πρέπει να κλείσουμε τα αυτιά μας στις σειρήνες του λαϊκισμού» σημειώνει για την πορεία της ΝΔ και υπογραμμίζει πως θα κυβερνήσει μια αξιόπιστη και ρεαλιστική δύναμη..."

    Να εγκαταλείψει δηλαδή την λαική πολιτική που επιχειρει να αρθρώσει ο Σαμαράς να γινει συνεναιτικός και να συγκυβερνησει για να τον τελειώσουν μια ώρα αρχίτερα

    • Oliver avatar
      Oliver @ Kennan 26/03/2011 13:54:23

      Σωστά μίλησε και είπε αυτό που λένε όλοι: πως η Νέα Δημοκρατία ήταν πάντα κόμμα της μετριοπάθειας και των σοβαρών πολιτικών επιλογών. Σε αυτά είναι καλή, στους Μπαϊρακτάρηδες πάντα τα χαλάει.

    • juliet avatar
      juliet @ Kennan 26/03/2011 19:42:11

      οι σφαλιάρες που έφαγε δε του βάλανε μυαλό ,εκτός αν το ξύλο που του δώσανε ,του άφησε κουσούρι,καταλάβετε το, χρωστάει .....

    • san avatar
      san @ Kennan 26/03/2011 22:43:55

      Πέρασε η εποχή που τα παχιά γενικόλογα έπειθαν, τότε που κανείς δεν είχε λόγο να σκεφτεί αν αύριο θα έχει δουλειά, έστω και για τα προς το ζειν. Η φούσκα της ευδαιμονίας ξεφούσκωσε.

      Προσπαθώ να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα, να βρω ένα πάτημα για να "πάω" να ψηφίσω ΝΔ στις επόμενες εκλογές και κάνω τις εξής σκέψεις:

      Ίσως, η λογική "του ώριμου φρούτου" στα εσωκομματικά της ΝΔ μπορεί να είναι αυτή που έχει επιλέξει ο κ. Σαμαράς, για να απαλλάξει την παράταξη από πρόσωπα και ιδέες που δεν την αντιπροσωπεύουν. Να ξεμπροστιάσει, δηλαδή, όλους αυτούς που παριστάνουν τους φιλολαϊκούς, ενώ στην πραγματικότητα το μόνο τους ενδιαφέρον είναι το έδρανο της Βουλής και ο παχυλός μισθός.

      Ίσως, οι συνθήκες δεν είναι ώριμες για να προβάλει τις σαφείς και ξεκάθαρες προτάσεις, γιατί "η ποικιλία απόψεων" που υπάρχει στο κόμμα θα τις πετάξουν στο κενό και δε θα γίνουν πιστευτές. Γιατί δε μπορεί να λες ότι τάσσεσαι κατά το μνημονίου και ο "ομοϊδεάτης σου" να μιλά για συναίνεση.

      Όπως και να' χει με εσωκομματική αντιπολίτευση, με οικογενειοκρατεία, ασαφείς ετερόκλητες θέσεις, με τις υπάρχουσες διαδικασίες ανάδειξης προσώπων στις ηγετικές θέσεις του κόμματος, χωρίς την απεμπλοκή προσώπων και ιδεών από επιχειρηματικά συμφέροντα, αντιπολίτευση στο Κυβερνητικό έργο δε γίνεται, το μόνο που γίνεται είναι εσωκομματική αντιπολίτευση, και κατά συνέπεια, με μία από τα ίδια, εκλογές δε κερδίζονται.

      Ζητείται ελπίς" , κάποιος που να εκφράζει τον κόσμο, μια σοβαρή φιλολαϊκή εναλλακτική άποψη.

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ Kennan 27/03/2011 09:25:30

      Με το μπαρδόν αλλά... τα καθεστωτικά ΜΜΕ σου φταίνε; Δεν τα είπε αυτά; τα φαντάστηκαν;
      κι όπως και να χει, πρέπει να ξεπεράσουμε αυτή τη φουκαροσύνη και αλγολαγνεία ( για άλλοθι).. " για όλα φταίνε τα ΜΜΕ".
      Αυτά είναι τα ΜΜΕ, σε αυτό το επικοινωνιακό περιβάλλον πορεύεται η Ν.Δ να το πάρει απόφαση ή να φροντίσει να ενισχύσει τα δικά της.
      Ήρωα έκαναν τον τζαβάρα όταν τα ριξε στο Μέγκα αλλά όλες τις ειδήσεις η ΝΔ εκεί τρέχει και τις δίνει!
      ο ταρτουφισμός, έχει όρια!

    • thanasis avatar
      thanasis @ Kennan 27/03/2011 19:11:13

      χωρις την σημαια της νεας δημοκρατιας ειναι ολοι
      οδοντοκραμες χωρις διακριτικα λοιπον μη πεφτουμε
      στο λακκο των μμε

  34. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 26/03/2011 14:03:33

    Να τα αφήσουν αυτά οι τεμπέληδες, και να κάτσουν να δουλέψουν. Δηλαδή τι θέλουν να μας πουν ότι έχουν βάλει τον κώλο τους και δούλεψαν, βγάλανε πρόγραμμα, θέσεις, επερωτήσεις, έβγαλαν το κόμμα μπροστά, παρήγαγαν πολιτική, βγήκαν στην T.V. και έδωσαν μάχες, και μετά από όλα αυτά....δεν ακούγονται ??
    Τι λέτε ρε, αλήθεια ;;... μήπως δεν έχετε τίποτα να παρουσιάσετε ( και αυτό είναι απολύτως σίγουρο) και πάτε να καλύψετε την ανικανότητα σας ( επιεικέστατος όρος) ρίχνοντας ευθύνες σε τρίτους ;;.... "παλιά μου τέχνη κόσκινο" λέει ο λαός... αλλά να ξέρετε ότι ο λαός πλέον προηγείται υμών.
    Και όπως έγραψε ο μικρός Οδυσσέας..."Οι «πελάτες» ( πολίτες) έχουν γίνει πολύ δύστροποι πλέον. Κι αν πριν κατάπιναν την κάμηλο, τώρα διυλίζουν και τον κώνωπα" (το 'πολίτες" το προσέθεσα εγώ..sorry Οδυσσέα)

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ DARK-BLUE 26/03/2011 20:03:30

      +1000
      To ψάρι βρωμάει από ...την ουρά και η βρώμα στο τέλος καλύπτει και το καημένο το κεφάλι...

  35. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 26/03/2011 14:16:54

    Γράφουν οι ΔΟΛιοι:

    "Την ανάγκη να επικρατήσει εθνική συνεννόηση τονίζουν στελέχη της ΝΔ, την ώρα που τάσσονται κατά μίας πρόωρης προσφυγής στις κάλπες.
    Ο γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ, Ανδρέας Λυκουρέντζος, με συνέντευξή του στη «Realnews» υποστηρίζει ότι «οι πρόωρες εκλογές θα οδηγήσουν τη χώρα σε πολιτική αβεβαιότητα"..

    ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ Ή ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ;;;;;;;

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ SPYROS T. 27/03/2011 09:27:33

      Δεν θέλουμε γιατί... είμαστε υπεύθυνοι. !
      Τώρα πώς γίνεται να έχουμε μια επικίνδυνη κυβέρνηση και να είναι υπευθυνότητα να τη στηρίζουμε, ρώτα τη Ν.Δ.
      Η λογική σηκώνει τα χέρια ψηλά.

    • thanasis avatar
      thanasis @ SPYROS T. 27/03/2011 19:12:35

      θελουμε εκλογες αλλα πρωτα να ξεμασκαρευτουν
      οι μασκαραδες του λεφτα υπαρχουν

      • Bloody_Ophelia avatar
        Bloody_Ophelia @ thanasis 28/03/2011 07:57:18

        οι μπογιές τους έχουν ΄λιώσει εδώ και καιρό. Και οι φορεσιές τους σκιστεί. Πόσο ακόμα; Ο κόσμος παραμιλάει κι η ΝΔ μετράει προβατάκια για να περάσει ο χρόνος, επενδύοντας στην πολιτική τραμπάλα "σήμερα εσείς, αύριο εμείς".
        Θα τους πάρουμε με τις πέτρες. Ήτοι, όξω οπορτουνιστές απ την παράγκα. ή τώρα ή ποτέ.

  36. MARIOS avatar
    MARIOS 26/03/2011 14:21:20

    Αγαπητέ φάκτορα,
    Δεν είμαι οπαδός ούτε του Σαμαρά ούτε της Ν.Δ. Είμαι οπαδός της Ελλάδος μας.
    Όμως στις δύσκολες ημέρες για την πατρίδα μας και με την αναγνωρισμένη από όλους διαπίστωση της μη ύπαρξης δηλαδή πολιτικών προσώπων που θα μπορούσαν να ηγηθούν της προσπάθειας υπέρ πατρίδος, χαιρέτησα μέσα μου ( και βοήθησα ) την εκλογή του στην αρχηγία της Ν.Δ.
    Πίστεψα πως θα πάρει το μαστίγιο και θα τιθασεύσει όλα εκείνα που στα μάτια του κόσμου εκπροσωπεί η Ν.Δ.
    Κόμμα πολιτικάντηδων που πρώτο μέλημά τους είναι πως θα επανεκλεγούν βουλευτές για να εξασφαλίσουν τα οφίκιά τους . Η Ελλάδα χάνεται και αυτοί το χαβά τους. Καμία βοήθεια από όλους αυτούς, απεναντίας προσπαθούν μονίμως να του τραβούν το χαλί κάτω από τα πόδια του.
    Τι θα έπρεπε λοιπόν να κάνει αφού δεν μπορούσε να τους διώξει όλους;
    Θα έπρεπε να διαχωρίσει την κοινοβουλευτική ομάδα από το κόμμα.
    Να στελεχώσει το κόμμα με νέο αίμα άφθαρτων ανθρώπων της κοινωνίας μας, εξασφαλίζοντας από αυτούς την διαβεβαίωση πως δεν θα απαιτήσουν κάθοδο τουλάχιστον στις επόμενες εκλογές, γιατί το έργο τους θα είναι πολύ πιο σπουδαίο. Να φτιάξουν ένα κόμμα συμπαγές, πατριωτικό όπως ήταν όλα τα δεξιά κόμματα της πατρίδας μας.
    Οι δε βουλευτές να μην ασχολούνται καθόλου με το κόμμα και κύριο μέλημά τους να είναι το νομοθετικό έργο.
    Δεν είναι δυνατόν τομεάρχες να είναι βουλευτές.
    Με λύπη μου το λέω πως ο χρόνος για τον Αντώνη Σαμαρά είναι πλέον πολύ λίγος και αυτό είναι δυστύχημα για την πατρίδα.
    Το σύστημα που θέλει την Ελλάδα υποχείριο εξωθεσμικών παραγόντων, κατέδειξε προχθές στην Βουλή τον επόμενο αρχηγό της Ν.Δ.
    Μάλιστα, με την συστηματική φθορά του Σαμαρά, σύντομα θα ζητήσουν νέο αρχηγό. Αυτός είναι ήδη έτοιμος. Είναι μέρος του συστήματος, είναι ο κύριος τίποτα. Είναι αυτός που ως δήμαρχο Αθηναίων τον θυμόμαστε μόνο από την αλαζονεία που επέδειξε στην τότε συνάντηση με τον Κ.Καραμανλή. Είναι αυτός που ως υπουργός υγείας, άφησε, πρωτοφανές, τα νοσοκομεία χωρίς γάζες.
    Είναι αυτός που διατηρεί άριστες σχέσεις με το σύστημα, άριστες σχέσεις με βουλευτές του συστήματος της ΝΔ αλλά και στα άλλα κόμματα.
    Άριστες οι σχέσεις του με την Μπακογιάννη ( και ας φαίνεται το αντιθέτο) , με τον Καρατζαφέρη και με πολλούς συστημικούς του ΠΑΣΟΚ . Το όνομά του, Δημήτρης Αβραμόπουλος.
    Αντώνη Σαμαρά πάρε αποφάσεις . Υπάρχει ακόμη λίγος χρόνος.
    Μην φοβάσαι ! Τις τολμηρές αποφάσεις σου θα τις χαιρετίσει όλος ο Ελληνικός λαός . Σήμερα δεν υπάρχουν πασόκοι, νεοδημοκράτες, υπάρχουν μόνο Έλληνες που δυστυχούν οικονομικά και ανησυχούν για το μέλλον της πατρίδος μας.
    Μπορείς να τους εκπροσωπήσεις όλους, αρκεί να το τολμήσεις.
    Δεν έχεις δικαίωμα να αποτύχεις, γιατί η πατρίδα και η Ιστορία σου προστάζουν να επιτύχεις.
    ΑΝΤΩΝΗ ΤΟΛΜΗΣΕ !!!

  37. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 26/03/2011 14:22:58

    Και κάτι ακόμα..
    αν δεν μπορούν κάποιοι να οργανώσουν το γραφείο τους με 5 άτομα που έχουν και να παράγουν μια δουλειά ..Α, τότε πως θα κυβερνήσουν αύριο ένα υπουργείο που έχει..10Α δουλειά ;;;...πως ;..και ερχόμαστε στο πως κυβερνούσαν 6 χρόνια !.. έτσι όπως λειτουργούν και σήμερα, ανεύθυνα, και αντιπαραγωγικά.

  38. Kώστας β. avatar
    Kώστας β. 26/03/2011 14:24:35

    Τα 2/3 της κοινοβουλευτικής ΝΔ δεν μπόρεσαν να αφουγκρασθούν την επιλογή των απλών ψηφοφόρων του κόμματος, είναι δυνατόν να μπορούν να δώσουν λύσεις στα προβλήματα;;;Οι περισσοτέροι ήταν και είναι υπέρ του μνημονίου.Βλέπε τον Χατζηδάκη τον Άρη κ.ά .Άκου "δεν θα λαικίσουμε;;" ποιός λαικίζει κ Χατζηδάκη;;έχεις να προτείνεις κάποια λύση για το πρόβλημα της χώρας εκτός απο την πολιτική Παπανδρέου που υποστηρίζεις;;;Έάν δεν έχεις ,τότε ποιός ο ρόλος σου;;;Στην συγκεκριμένη πολιτική του ΔΝΤ και του νεοφιλελευθερισμού δεν χρειάζονται πολιτικοί,τα άνέλαβαν όλα οι αγορές ,'ολα τα αφεντικά σας, οι τοκογλύφοι.Άκου μετριοπαθής και συνεναιτικός ,με ποιούς κ Χατζηδάκη;;;με το ΠΑΣΟΚ;; με τις τράπεζες;; με την Ε.Ε την ανθρωποφάγα;;;Με τους απολυμένους ,τους νέους ,τους καταργημένους,τους άθλιους ,τι θα γίνει;;Έχεις να προτείνεις κάτι;;ΕΑΝ όχι άδειάστε μας την γωνιά ,κάποιοι έχουν να προτείνουν.Η κατάσταση είναι πολεμική ,και χρειάζονται υπερβάσεις ,χρειάζονται καινούργιες συμμαχίες με τους φτωχούς λαούς της Ε.Ε ,ΧΡΕΙΆΖΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ, χρειάζονται ηγέτες πρωτοπόροι "αντί" ,και ΟΧΙ "πολιτικοί" που έχουν εκχωρήσει την εργασία τους στους παγκόσμιους λαθρέμπορους ιδεών.

  39. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 26/03/2011 14:38:00

    ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ Η Ν.Δ?
    Αναζητώντας τα αίτια στα οποία η συνεχώς διογκούμενη δυσαρέσκεια των πολιτών στην Κυβερνητική πολιτική δεν συνοδεύεται με ενίσχυση της απήχησης της Ν.Δ στο εκλογικό σώμα, είναι απαραίτητο να ξεκινήσουμε από την αναμφισβήτητη παραδοχή, ότι το πολιτικό μας σύστημα έχει απαξιωθεί..
    Ότι οι μισοί Έλληνες αμφισβητούν την ικανότητα του σημερινού πολιτικού προσωπικού να διαχειριστεί την πρωτοφανή κρίση.
    Ότι επένδυσαν πολιτικά σε ηγέτες και κόμματα αλλά προδόθηκαν επανειλημμένως.
    Ότι γνώριζαν τα πρώιμα συμπτώματα της σημερινής κατάστασης προτού φανεί η οικονομική κρίση, που δεν είναι βέβαια μόνο οικονομική.
    Γιατί η κρίση είναι κυρίως ηθική, πολιτιστική και κρίση της Εθνικής μας ιδιοσυστασίας.
    Κρίση ενός λαού που έμαθε να ζει με δανεικά διολισθαίνοντας στο ηθικό και αξιακό επίπεδο όσων ζουν με δανεικά.
    Αποδίδει λοιπόν τις ευθύνες στη διαχείριση της κατάστασης στο πολιτικό μας προσωπικό.
    Έχοντας χάσει κάθε ελπίδα απαξιεί να επενδύσει σε κάθε πολιτική πρόταση διεξόδου από την κρίση, που δεν βάζει το δάχτυλο στην πληγή και δεν ανατρέπει τα καταστημένα που επωφελήθηκαν από τη μέχρι τώρα πορεία των πραγμάτων.
    Οι περισσότεροι ενημερωμένοι Έλληνες πλέον, δεν αρνούνται να ακούσουν προτάσεις, που μέσα από μια επώδυνη και ανηφορική διαδρομή, θα οδηγήσουν τη χώρα σε μια νέα αφετηρία.
    Όμως για να πεισθούν, απαιτούν τη θυσία της «Ιφιγένειας».
    Απαιτούν, αν όχι να πληρώσουν οι υπεύθυνοι της κρίσης, τουλάχιστον να τους οδηγήσουν στη νέα πορεία, νέοι Άνθρωποι που δεν βαρύνονται με την αναξιοπιστία του σημερινού πολιτικού προσωπικού.
    Απαιτούν την καταδίκη της λογικής που χαρακτήρισε τη μεταπολιτευτική περίοδο και απαιτούσε οι διακινούμενες ιδέες να έχουν την έγκριση ενός ανυπέρβλητου αόρατου διευθυντηρίου.
    Που ότι δεν υπάκουε σε αυτή τη λογική συκοφαντούταν , λοιδορούνταν και οι εκφραστές του «έφτυναν της μάνας τους το γάλα» πριν οδηγηθούν στην απομίανση και από εκεί στη χλεύη και το διασυρμό.
    Που μας οδήγησε στο σημείο, οι αλήθειες, που είχε ανάγκη η χώρα να διακινούνται σε λαθρόβια μέσα ενημέρωσης και οι εκφραστές τους να περιβάλλονται επιεικώς της φήμης του ψυχικώς και διανοητικώς διαταραγμένου.
    Που οδήγησε τους πολίτες στη σχιζοφρενική κατάσταση να διαπιστώνουν, ότι αυτό που ελεύθερα συζητούσαν στις κοινωνικές τους σχέσεις, να αποτελεί φασιστική πρόκληση ή ανομολόγητο έγκλημα για τα ΜΜΕ και την επίσημη πολιτική.
    Που το αυτονόητο για κάθε άλλο λαό έγινε στην Ελλάδα στόχος Επανάστασης.
    Σήμερα μέσω του σημερινού πολιτικού προσωπικού, εξακολουθούν να εκφράζονται τα απομεινάρια των οπαδών του συστήματος που παρέρχεται.
    Αρκετοί από αυτούς ανήκουν στους επωφεληθέντες και ευνοηθέντες του συστήματος.
    Άλλοι το ακολουθούν για λόγους παράδοσης ή εξ αδρανείας.
    Όμως αυτή η προτίμηση δε δημιουργεί όρους συσπείρωσης και πίστης διεξόδου από την κρίση.
    Δε στοιχειοθετεί τις προϋποθέσεις συστράτευσης και αφοσίωσης σε ένα σχέδιο αναγέννησης της Πατρίδας.
    Γιατί η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών και μάλιστα των πιο προβληματισμένων και χρήσιμων, απέχει «ενεργώς» από τα πολιτικά δρώμενα και την σημερινή επίσημη πολιτική διαβούλευση.
    Διαμορφώνει άποψη μακριά από το επίσημο πεδίο της τρέχουσας πολιτικής.
    Το κάνει στις κοινωνικές του επαφές, στα μπλογκς και σε συλλόγους ανάπτυξης κοινωνικών πρωτοβουλιών.
    Και το πόρισμα αυτών των ενεργών πολιτών είναι καταδικαστικό για τη σημερινή πολιτική τάξη.
    Γιατί δεν πιστεύει πως με υλικά κατεδαφίσεως μπορεί να χτιστεί το μέλλον της Πατρίδας.
    Έτσι το πολιτικό σύστημα στερείται των απαραίτητων δυνάμεων για τη διαμόρφωση της απαιτούμενης δυναμικής για ξεπέρασμα της κρίσης.
    Γιατί το απαιτούμενο γκρέμισμα των συγκροτημένων συμφερόντων και των εσκεμμένων αγκυλώσεων, χρειάζεται την ένθερμη και πολεμική σύμπραξη της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών.
    Απαιτούνται όροι επαναστατικής αλλαγής γιατί τα συμφέροντα θα πολεμήσουν σκληρά και δεν πρόκειται να παραδοθούν αμαχητί.
    Σήμερα παρουσιάζονται τα δύο κόμματα εξουσίας να μοιράζονται το 40% περίπου του εκλογικού σώματος και η Ν.Δ που διεκδικεί την εναλλαγή της στη διακυβέρνηση με τον αντιμνημονιακό της προσανατολισμό, βαυκαλίζεται ότι πλησιάζει το σκοπό της και ότι αληθεύει την τακτική της , η διαπιστούμενη μείωση της «ψαλίδας» με το Πασόκ.
    Ερμηνεύει τις εκλογικές δυνάμεις των κομμάτων με όρους «χθες».
    Θεωρεί πως όπως το Πασοκ κυβερνά σήμερα, καταγράφοντας ποσοστό λίγο πάνω από το 20%, έτσι και η ίδια θα αποκτήσει τη δυναμική ανάληψης της εξουσίας αν πάρει «κεφάλι» στις δημοσκοπήσεις.
    Θεωρεί ότι ένα 20% στις δημοσκοπήσεις με απέχον το 50% των δημοσκοπηθέντων θα γίνει 40% στις εκλογές όπου δεν προσμετρείται η αποχή.
    Και βέβαια μπορεί να συμβεί κι αυτό.
    Μπορεί οι δυσαρεστημένοι πολίτες να της δώσουν προβάδισμα και ίσως την εξουσία.
    Όμως δε δικαιούται να αγνοεί ότι η διακυβέρνηση μετά την αποτυχία του Πασοκ θα είναι κόλαση, αν δεν εξασφαλίσει τη συνδρομή του λαού στις δύσκολες αποφάσεις που θα απαιτηθούν και κυρίως τη σκληρή και εμπνευσμένη δουλειά που θα απαιτηθεί από όλες τις δυνάμεις του Έθνους.
    Θα απαιτηθούν ζηλωτές για να οικοδομήσουν νέα ήθη και νέα δυναμική, βάζοντας με την προσωπική τους στάση τέρμα στη Διαπλοκή που είναι ο κύριος ανασταλτικός παράγων της σημερινής κατάστασης.
    Και δυστυχώς δεν τους βλέπουμε.

  40. popolaros avatar
    popolaros 26/03/2011 14:55:43

    Οι απόψεις των σχολιαστών είναι καταπέλτης!
    Ο κόσμος έχει ξυπνήσει πλέον.
    Ίσως περισσότερο από όσο μπορεί να χωνέψει το υπάρχον πολιτικό σύστημα.

    • thanasis avatar
      thanasis @ popolaros 27/03/2011 19:13:39

      και που εισαι ακομα, ακομα δεν εχεις δειτιποτα

  41. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/03/2011 15:14:28

    Τι χρειάζεται ο Πεταλωτής όταν υπάρχει ένας Λυκουρέντζος;...

  42. ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ 26/03/2011 15:15:35

    Όταν έχεις όραμα θέληση και πρόγραμμα ουσιαστικό βγαίνεις μπροστά και απαιτείς άμεση λαϊκή εντολή για το καλό κυρίως της χώρας …
    Όταν επικρατούν απόψεις σαν αυτή παρακάτω φταίει ο απλός απογοητευμένος-μπερδεμένος Νεοδημοκράτης που διατυμπανίζει ανοιχτά πλέον πως όλοι ίδιοι είναι σε ένα στημένο παιχνίδι εναλλαγής ρόλων χωρίς καμία προοπτική ελπίδας και εξιλέωσης της χώρας και των πολιτών της ;
    Ζούμε ίσως την πιο δύσκολη εποχή σαν έθνος μετά την κατοχή 41-44 και βιώνουμε από τους πολιτικούς μέντορες μας παράλογες ιδεολογικές πρακτικές ..κρίμα …αν ενδιαφέρονταν πραγματικά και μπορούσαν δεν θα λέγανε τα παρακάτω ..χθες ήδη θα έπρεπε να έχουν ζητήσει απομάκρυνση της προδοτικής κυβέρνησης και έμπρακτη πόρευση προς αυτόν τον στόχο…γιατί δεν το κάνουν ; Τι πραγματικά μας κρύβουν ;

    Απολαύστε νεοδημοκρατική ελπίδα σωτηρίας …δεν αντέχουμε κύριοι θα το καταλάβετε ; Κάντε κάτι επιτέλους ..αλλιώς κάντε πέρα και πείτε δεν μπορούμε η δεν θέλουμε …
    Ελπίζω το μήνυμα να δημοσιευτεί ..


    «Πολιτική αβεβαιότητα θα προκαλέσουν οι πρόωρες εκλογές»

    Πρόωρες εκλογές θα οδηγήσουν σε πολιτική αβεβαιότητα εκτιμά ο γραμματέας της ΚΕ της ΝΔ Ανδρέας Λυκουρέντζος σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Real News», αν και σημειώνει ότι η ΝΔ είναι έτοιμη.

    Καλεί τον πρωθυπουργό να αλλάξει πολιτική «αν διαπιστώσει ότι δεν μπορεί να βγάλει τη χώρα από το αδιέξοδο που την οδήγησε ο ίδιος και όχι να προκηρύξει εκλογές».

    Επιμένει στην ανάγκη για επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου λέγοντας ότι «είναι μια κορυφαία επιλογή για να επιτύχει η Ελλάδα δημοσιονομική εξυγίανση και παράλληλα ανάπτυξη της οικονομίας».

    Υπογραμμίζει τη στάση του προέδρου της ΝΔ στη σύνοδο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος λέγοντας ότι «εμείς στηρίζουμε την πατρίδα και όχι την κυβέρνηση».

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=282415&cid=6

  43. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/03/2011 15:21:41

    1. Ο πρόεδρος της ΝΔ θα έπρεπε να πάρει όλο το βάρος της επικοινωνίας και της παρουσίας πάνω του. Τώρα, είναι ακόμα καιρός.
    Με καθημερινές παρεμβάσεις σε ο,τιδήποτε συμβαίνει και όχι μόνο στην οικονομία.
    Μεταξύ μας, αυτή την εποχή, κάθε τι που συμβαίνει είναι ΚΡΙΣΙΜΟ.
    Και λέγεται ΜΝΗΜΟΝΙΟ, και λέγεται ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ-ΑΟΖ-ΤΟΥΡΚΙΑ.
    Αμφότερα προνομιακά πεδία για τον Α.Σ. [μέγα το της θαλάσσης κράτος]

    2. Η ΔΗΣΥ ήταν και ίσως είναι ακόμα η χρυσή ευκαιρία να δείξει ευγενικά τη πόρτα σε εκείνους που προφανώς "δυσκολεύονται" και "δυστροπούν" να κατανοήσουν και να ευθυγραμμιστούν με όσα πρέπει να ευθυγραμμιστούν.
    Θυμίζω ότι ο ΓΑΠ ξεφλούδισε τον αντίπαλο σαν κρεμύδι σε εκείνη την κοινοβουλευτική.
    ΛΙΓΟΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝ' ΚΑΚΟΣ.

    3. Όταν το σύστημα χτυπάει συνεχώς το τελευταίο διάστημα τον Φ.Κ. αυτό σημαίνει ότι ο Φ. χτυπάει το σύστημα εκεί που το πονάει και έχει ακροατήριο ένθεν και ένθεν στην κοινωνία. Προβολή λοιπόν των θέσεων που εκφράζει ο Φαήλος.

    4. Ακόμα και οι "αντάρτες κατά του Μνημονίου" όταν παρευρίσκονται στα πάνελ μόνο υποκλίσεις δεν κάνουν στα γκέμπελς.
    Μόνο ο Τζαβάρας πήγε κόντρα και κέρδισε.
    Φαίνονται υποταγμένοι, σαν αρνάκια. "Καλησπέρα σας κε Γκέμπελς μου. Σας ευχαριστώ που με καλέσατε κε Γκέμπελς μου".
    [αυτό συμβαίνει σε όλα τα μμεξημέρωσης, μηδενός εξαιρουμένου, κεντρικά και περιφερειακά-δορυφόροι].
    Όλα τα μμεξημέρωσης παίζουν Πασοκ, φανερά και κρυφά. Μηδενός εξαιρουμένου.

    Ο σκοπός τους όταν καλούν "αντάρτες κατά του Μνημονίου" δεν είναι να αναδείξουν την "αντιμνημονιακή τάση".
    Ο σκοπός τους είναι να εξημερώσουν τους "αντάρτες", να τους υποτάξουν σε αυτά.
    Διότι τα ΜΜΕ και τα γκέμπελς έχουν αυτονομηθεί εντελώς και έχουν χαράξει δική τους στρατηγική, που δεν είναι άλλη, από τη πλήρη υποταγή του συνόλου της κοινωνίας, των πολιτικών και των πολιτών σε αυτά.

    Βλέπε σημερινή Ώρα του Μ@λ@κ@.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ αλλενάκι 28/03/2011 11:17:29

      +1000

  44. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 26/03/2011 15:54:47

    Τέλος Ιανουαρίου του 2010 δημοσίευσα στο διαδίκτυο, στο blog LIBERAL GREEK και στο FB, μια ανοικτή επιστολή προς τον Πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά. Σήμερα κρίνω ότι μετά από 13 μήνες παραμένει ακόμη (δυστυχώς) επίκαιρη και την αναδημοσιεύω:

    "Αγαπητέ Αντώνη,

    Πέρασαν ακριβώς δύο μήνες από την αξέχαστη εκείνη Κυριακή της 29ης Νοεμβρίου όταν πάνω από 800.000 Νεοδημοκράτες κάθε ηλικίας και φύλου περίμεναν καρτερικά επί ώρες για να ψηφίσουν τον νέο Πρόεδρό τους. Για να ψηφίσουν με πάθος πρωτόγνωρο και υπομονή αξιοθαύμαστη, ειδικά για τα άτομα προχωρημένης ηλικίας, εκείνον που θα έκανε τη μεγάλη ανατροπή στο κόμμα και γενικότερα στο γηρασμένο μεταπολιτευτικό πολιτικό μας σύστημα. Και παρά τη λυσσαλέα αντίδραση των ΜΜΕ αλλά και πολλών ανωτάτων στελεχών του κόμματος κατάφεραν εκείνο που κάποιους μήνες πριν φάνταζε σαν δονκιχωτικός μύθος. Έδωσαν με μεγάλη πλειοψηφία, πολύ μεγαλύτερη κατά τη γνώμη μου από αυτή που ανακοινώθηκε, την δυνατότητα σε σένα να κάνεις πράξη τα
    όσα οράματα τους μετέδωσες στην προεκλογική εκστρατεία.

    Δεν ξέρω αν το αντιλήφθηκες Αντώνη αλλά στις 29 του Νοέμβρη δεν έγινε μια ψηφοφορία, έγινε μια ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ! Το όραμα και η εντολή αυτής της Επανάστασης ήταν και είναι μία. Γενική ΑΝΑΤΡΟΠΗ προς οτιδήποτε το παλιό. Προς οτιδήποτε μας πλήγωσε, μας πόνεσε, μας ντρόπιασε.
    Ακόμη και εγώ, ένας διαχρονικά παλιός σου φίλος, δεν μπορούσα να φανταστώ πως η λαϊκή ορμή είχε τόση δύναμη που ισοπέδωσε στο περασμά της και ιστορικά γεγονότα που πλήγωσαν πολλούς και σένα και τη δύναμη της πανίσχυρης οικογενειοκρατίας και το καλοστημένο εδώ και χρόνια οικοδόμημα της προσυμφωνημένης διαδοχής.
    Όλα τα παραπάνω προσδίδουν στους ώμους σου μια τεράστια ευθύνη για να ανταποκριθείς στις προσδοκίες εκείνων.
    Δεν πρέπει να ξεχνάς πως καμία Επανάσταση στην ιστορία δεν πέτυχε χωρίς να χυθεί σταγόνα αίμα. Αυτό δεν είνα προτροπή για αιματοχυσία, είναι απλώς μια υπόμνηση ότι εδώ έχουμε να διαχειριστούμε μια Επανάσταση.
    Δεν χρωστάς σε κανέναν παρά μόνο σε όλους εμάς και κυρίως στο εαυτό σου.
    Ούτε σε πρώην αρχηγούς, ούτε σε συνυποψηφίους, ούτε σε κανέναν γαλάζιο σημαιοφόρο.
    To καινούργιο, το άφθαρτο θα έρθει από καινούργιους, από άφθαρτους και όχι από την ανακύκλωση φθαρμένων υλικών. Αυτό ζητήθηκε απ' τους επαναστάτες κι η εντολή αυτή είναι. Αρα για σένα και για μας, ο οποιοσδήποτε τυχόν συμβιβασμός είναι μια πράξη ενάντια στη βούληση εκείνων που σε ψήφισαν.

    Πέρασαν μόλις δυο μήνες. Κανένας λογικός άνθρωπος δεν παραγνωρίζει πως αυτό τον πρώτο καιρό ο ρόλος του Αρχηγού της ΝΔ ταυτίζεται και με αυτόν του ακροβάτη. Έτσι απαιτούν τα γεγονότα και οι συνθήκες και αυτό είναι κατανοητό. Κάποτε όμως αυτή η περίοδος θα πρέπει να τελειώσει και να πορευτούμε όλοι μαζί στο δρόμο που
    έδειξε η ψήφος της 29 του Νοέμβρη. Δεν χρειάζονται μαθηματικοί υπολογισμοί. Οι πλειοψηφίες ούτε συγκολλούνται, ούτε αθροίζονται περιστασιακά ούτε είναι δεδομένες ούτε ακολουθούν συνταγές. Οι πλειοψηφίες δημιουργούνται και διατηρούνται όταν εμπνέονται. Μια Κυριακή κάποιου Νοέμβρη του 2009 η θεωρία αυτή αποδείχτηκε πως είναι πέρα για πέρα σωστή.

    Αγαπητέ Αντώνη,

    Σε Σένα έλαχε ο κλήρος και η τιμή να σηκώσεις τη σημαία αυτής της Επανάστασης. Οι ψηφοφόροι της ΝΔ , το επαναλαμβάνω, δεν ψήφισαν, επαναστάτησαν. Μην το ξεχάσεις ποτέ αυτό και κυρίως μην τους απογοητεύσεις.
    Μια από τις αιτίες που μας οδήγησαν στο -10% ονομάζεται άγνοια του πολιτικού χρόνου. Η προηγούμενη κυβέρνηση στην πολιτική εξίσωση δεν συμπεριέλαβε και τον παράγοντα χρόνο. Δεν έχει σημασία μόνο τι κάνεις αλλά κυρίως πότε το κάνεις. Είμαι σίγουρος ότι εσύ γνωρίζεις άριστα την επιστήμη και των μαθηματικών και των πολιτικών παραμέτρων.
    Είπα και λίγα και πολλά αλλά έτσι σοφός που έγινες με τόση πείρα, ήδη θα το κατάλαβες τα παραπάνω τι σημαίνουν.

    Με αγάπη και εκτίμηση

  45. Καλά τώρα... avatar
    Καλά τώρα... 26/03/2011 18:17:53

    Ευχαριστώ πολύ για την επιβεβαίωση των από εβδομάδων λεγομένων μου, ήτοι ότι όποιος πιστεύει ότι μόνος του ο Α.Σ. μπορεί να τραβήξει το βαπόρι ας μάθει κολύμπι.

  46. ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ avatar
    ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 26/03/2011 19:32:49

    Η Νέα Δημοκρατία πολύ φοβάμαι έχει ήδη εγκλωβιστεί. Υπάρχει έντονο πρόβλημα τόσο στο επικοινωνιακό κομμάτι όσο και στις πολιτικές θέσεις. Η αντιπολιτευτική της τακτική είναι άκρως φοβική και νωχελική. Δεν υπάρχει ένταση και απαιτητικότητα. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που πρέπει να αλλάξουν. Ο ελληνικός λαός περιμένει από τη Νέα Δημοκρατία να ζητήσει εκλογές, να τις απαιτήσει πλέον. Δεν υπάρχει καιρός για χάσιμο. Κάθε ώρα που περνά και δεν ζητά εκλογές η μεγάλη αυτή δεξιά παράταξη γίνεται συνένοχη στη συνείδηση του λαού. Τα ποσοστά της θα μειώνονται συνεχώς αφού δεν θα εκφράζει ούτε την εκλογική της βάση. Κύριε Πρόεδρε θας σας στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις αρκεί να μην συμβιβαστείτε με όλα αυτα που μας πλήγωσαν και εξακολουθούν να μας πληγώνουν.

    • Καλά τώρα... avatar
      Καλά τώρα... @ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 27/03/2011 10:46:47

      Σωστή η διάγνωσή σας. Μήπως είστε ιατρός? Δεν ρωτώ ειρωνικά.

  47. azof1234 avatar
    azof1234 26/03/2011 19:40:00

    Σωστός πολιτικός λόγος...τεκμηρίωσέ τον όμως με ονοματάκια για να ξέρουμε εδώ στο Βορά τα λεβεντόπαιδα (όχι ότι δεν τα ξέρουμε)

  48. kimonbel avatar
    kimonbel 26/03/2011 19:40:52

    Πολύ σωστά τα λεγόμενά σου

  49. Xristoforos avatar
    Xristoforos 26/03/2011 20:04:04

    ....Δεν το κανουν μονο οι παλιοι, ενετρηφησαν και οι καινουριοι, τρομαρα τους! Και αν ειναι να φυγει ο δυστυχης Πακης, η ο περι αλλα τυρβαζων Αρουλης για να ερθει ο ολιγιστος Αγγελακας, Μάλιστα,
    ργησα να διαβάσω τα σχόλια, όμως επετρεψέ μου shaman,
    o Αγγελάκας εργάζεται σκληρα στο κόμμα και στη δουλειά του που σημαίνει αν μη τι άλλο δεν είναι καθόλου ...διαδρομιστής, αναφέρομαι σε αυτά γιατι γνωρίζω και τις δυο δραστηριότητες, τελοσπαντων δε θα γινω ο υπερασπιστης κανενος Αγγελάκα αλλά ρε παιδια λιγη προσοχή δε βλαπτει, πριν να λεμε αερολογίες αν δε ξέρουμενα ρωτάμε.

  50. karamanlikos avatar
    karamanlikos 26/03/2011 20:27:06

    Όποιος,

    πιστεύει ότι μπορεί να συνεισφέρει στην αλλαγή της Ελλάδας, τότε πρέπει να γίνει ΝΔης, πιστός στρατιώτης του Αντώνη και της παράταξης. Το έχω τονίσει με κάθε τρόπο: ο στρατός του Αντώνη πρέπει να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά το παρακράτος, όποιο κι αν είναι το τίμημα!
    Προσοχή, όμως, γιατί αν είναι να αλλάξει η ΝΔ με μπροστάντζες τίποτα ξεχασμένες και παροπλισμένες αριστεράντζες, ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Εγώ επιθυμώ την υλοποίηση της διακήρυξης περί καθαρής δεξιάς ιδεολογίας σε όλες τις εκφάνσεις για να μπορέσει η παράταξη και το ιδεολόγημα του "μεσαίου χώρου" να αποτινάξει και την ανασύνταξη του κινήματος του Νοεμβρίου να πετύχει. Γιατί το Νοέμβρη του 2009 1.000.000 ΝΔες πήγαν να ψηφίσουν! Αυτοί όλοι επέλεξαν τον ηγήτορα, τον ηγέτη, τον επόμενο Πρωθυπουργό και απαίτησαν ενότητα, σύμπνοια και έδωσαν την κατεύθυνση της αλλαγής! Ο πραγματικός ηγέτης θα μεταλαμπαδεύσει το όραμα σε όλους και θα απαιτήσει να αλλάξουν και όχι να αντικατασταθούν!
    Γιατί οι αντικαταστάτες όπως φαίνεται ούτε ΝΔες είναι, ούτε δεξιοί, αλλά είναι εραστές της εξουσίας... αυτής που πάντα νοσταλγούσαν αλλά δεν είχαν!

  51. juliet avatar
    juliet 26/03/2011 20:30:52

    συμπέρασμα ,για το μόνο που ενδιαφέρονται είναι ο κολαράκος τους,να βγούν βολευτές να παίρνουν τα ευρουλάκια,περικοπές δεν είχανε,και να είχανε με κάτι επιτροπές θα τους έλθει μιά η άλλη.
    Μήπως μετά την πρώτη 4ετια να γίνεται αξιολόγηση, απολογισμός και γκάλοπ στην εκλογική του περιφέρεια ;
    Εκεί στη ΝΔ έχουνε ένα τρομερό πρόβλημα ,δεν θέλουν ανθρώπους που δουλεύουν,δεν ξέρουν να δίνουν -ξέρουν μόνο να παίρνουν,δεν ξέρουν ν΄ακούνε-ξέρουν μόνο να κομπάζουνε,δεν ξέρουν να λένε ευχαριστώ-όλα δικά τους ,χαρισμένα απ΄όλους μας.
    Πρόεδρε,ο Μακιαβέλλι είπε:
    ''Η πρώτη εντύπωση που αποκτάει κανείς για ένα ηγεμόνα και την ευφυΐα του προκαλείται απο τη θέα των ανθρώπων που άμεσα τον περιβάλλουν''.

  52. Apollonios avatar
    Apollonios 26/03/2011 20:32:34

    Η Ν.Δ ως φορέας κι εκφραστής της "φιλελεύθερης, κεντροδεξιάς" ιδεολογίας στη χώρα μας φαίνεται πως έχει αποτύχει πολιτικά.
    Δεν εκπλήρωσε το σκοπό για την οποία όλοι εμείς την στηρίξαμε όταν κυβέρνησε, δεν μας εκφράζει και τώρα ως αντιπολίτευση (αυτό είναι κατι παραπάνω από εμφανές από τα σχόλια εδώ μέσα).
    Η ποιότητα και οι δυνατότητες του στελεχιακού της δυναμικου, το πανίσχυρο πλέγμα συμφερόντων (μικρών και μεγάλων) που πνίγει κάθε πραγματικά ηθικό στοιχείο, η ιδιοτέλεια απο τη μία και η αδιαφορία από την αλλη των περισσότερων στελεχών όλων των βαθμίδων για το συμφέρον της ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ αλλά και αυτής της ΠΑΤΡΙΔΑΣ, δεν αφήνουν πολλά περιθώρια αισιοδοξίας, ακόμη κι αν κανείς πιστεύει με πάθος στον Σαμαρά και στις προθέσεις του.
    Έχω βαρεθεί από τα 16 μου να βλέπω τα ίδια χάλια σε αυτό το κόμμα που ανήκω και τώρα έφθασα στα 44, αισθάνομαι πλέον πολύ αφελής.
    Για πόσο ακόμη να πιστεύω στα θαύματα και στους "θαυματουργούς" αρχηγούς που όλοι τους στο τέλος αποδεικνύονται "λίγοι"...?
    Ασφαλώς και μόνο ως αστείο θα επέλεγα το κόμμα της Ντόρας η του ανεκδιήγητου σαλτιμπάγκου Κρατζαφέρη.
    Θα ήθελα να δω ένα ΝΕΟ κεντροδεξιό κόμμα, που δεν θα ήθελε να πάρει μια θέση κάπου δίπλα στη ΝΔ αλλά να πάρει τη θέση της ΝΔ.
    Κι αυτή να πήγαινε στα αζήτητα μαζί με όλους αυτούς που την απαρτίζουν, κι ας καούν μαζί με τα ξερά και μερικά χλωρά.
    Το νέο αυτό κόμμα θα απαγόρευε την εισδοχή σε οποιονδήποτε έχει διατελέσει στέλεχος της ΝΔ (από τοπική επιτροπή έως βουλευτής με όλα τα ενδιαμεσα).
    'Ενα κόμμα που θα το έφτιαχνε η ίδια η βάση της ΝΔ, που τους έχει σιχαθεί όλους αυτούς.
    Ξέρω βέβαια ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ.
    Κι ότι θα κυβερνιόμαστε από 2 εναλλασόμενες στην εξουσία συμμορίες.
    Που η μία θα έρχεται να μας "σώσει" από την προηγούμενη.
    Κι εμείς θα εξακολουθούμε να τρώμε το παραμύθι και να συνεχίζουμε να ελπίζουμε σε θαύματα και θαυματουργούς αρχηγούς και να είμαστε οι χρήσιμοι ηλίθιοι ψηφοφόροι και οπαδοί, το βούτηρο στο ψωμί τους.
    Ο Γόρδιος δεσμός αυτός δεν ξέρω πως λύνεται, ίσως με ΑΠΟΧΗ και με ΓΙΑΟΥΡΤΩΜΑΤΑ.

  53. Kennan avatar
    Kennan 26/03/2011 21:51:16

    Για να μην ...τσιμπάτε με όσα γράφουν για τον Τράγκα. Η Γραμμή της Ντόρας είναι αυτή (απο μπλογκ της):
    "Ένα φανατικό φίλο είχαν στα ΜΜΕ. Και αυτός ήταν ο Γιώργος Τράγκας. Τους βοήθησε όσο κανείς άλλος να καταλάβουν τη δύσμοιρη Νέα Δημοκρατία πριν από ενάμισι χρόνο... Σφοδρός πολέμιος και υβριστής του Μητσοτάκη και της Ντόρας. Μέχρι πριν από λίγο, μεγάλος υμνητής του Σαμαρά και της ΝΝΔ. Όμως, τους κατάλαβε κι εκείνος, έστω και αργά... Όταν λοιπόν επιχείρησαν, μέσω του Μουρούτη, να του ασκήσουν λογοκρισία στη ραδιοφωνική εκπομπή στον Real, έγινε ο Τράγκας... ταύρος εν υαλοπωλείω!!!"

    Σιγά μην ήταν φίλος του Σαμαρά ο Τράγκας

  54. Kennan avatar
    Kennan 26/03/2011 22:09:03

    Για να καταλάβετε γιατί μιλάμε διαβάστε εδώ μια απο τις ελάχιστες παραμεβάσεις που έκανε ένας εκ των διαμαρτυρομένων τομεαρχών, ο Χρ. Ζώης, για την κάρτα ξεσηκώνοντας θύελλα διαμαρτυριών στους νεοδημοκράτες:

    http://www.antinews.gr/2011/02/28/88192/

  55. Brankaleon avatar
    Brankaleon 26/03/2011 22:24:01

    Το πρόβλημα είναι πολύ πιο σοβαρό, που θα μπορούσε να το αναλάβει, ο Α. Σαμαράς ή ο κάθε Σαμαράς κ.ο.κ. για να το επιλύσει, ως από μηχανής "θεός".
    Αν σήμερα, εκείνος ο πολιτικός "χώρος", δεν αποτολμήσει να τα βάλει με το "σύστημα" (ελλαδικό και καπιταλιστικό), αν δεν τα βάλει με τους (πάσης φύσεως) διαμεσολαβητές, εντολοδόχους, οποιασδήποτε απόχρωσης, χαμαιλέοντες και λοιπούς, δεν μπορεί να γίνει τίποτα.

    Αν ο Α. Σαμαράς, έπρεπε να περπατήσει από, ήδη κομματικές πεπατημένες, σημασία τόση δεν έχει, αν δεν "κατεβεί", στον απλό κόσμο, με όπλο την αλήθεια και μόνον την αλήθεια.

    Η αποκάλυψη της Αλήθειας, θα λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά.

    Η Αλήθεια και μόνον η Αλήθεια μπορεί να αφοπλίσει τόσο τους εχθρούς, όσο και τους ψεύτικους φίλους.

    Όσο κι' αν (κι' ας ανατριχιάσουν μερικοί) δεν τα βάλει και με αυτό το σύστημα (ακόμη και για να διορθώσει τα ξεσαλώματα), όχι μόνον δεν βγαίνουμε από το τούνελ, αλλά θα μπαίνουμε ακόμη βαθύτερα.
    Και κανένα τούνελ, δεν έχει "πάτο", παρά μόνον ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ, ...

  56. rizospastikos avatar
    rizospastikos 26/03/2011 22:41:05

    Απορω γιατι σε καποιους φταιει το "δε θα λαϊκισουμε" του κ.Χατζηδακη.
    Τι διαφορα εχει αραγε απο το "Η Ελλαδα θα τιμησει την υπογραφη της" του κ.Σαμαρα??

    Τι διαφορα εχουν οι (παλαιοτερες) αρλουμπες περι "μεσαιου χωρου" απο τις αντιστοιχου σοβαροτητας περι "αστικης ηθικης" και "νοικοκυραιων" που διαβασαμε κατα καιρους εδω μεσα??

  57. kostas avatar
    kostas 26/03/2011 23:47:15

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2010 ΤΟΝ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΑΡΓΗΓΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ,,ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ Ν.Δ ΘΕΣΜΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΜΕ ΡΟΛΟΥΣ ,ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΕΟΥΣ ΝΕΕΣ ΜΕ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΥΣ-ΕΣ ΜΕ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ , ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ,,,ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ,,ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ,,ΑΚΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΑΣΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟΝ ΠΑΠΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ,ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΡΟΛΟ ΑΠΟ ΑΠΟΣΠΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ, ΕΚΘΕΤΟΝΤΑΣ ΚΟΣΜΟ,,,ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ,,,ΠΡΟΕΔΡΕ ΜΑΖΕΨΕ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΩΓΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΑΣ,,ΠΑΡΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΟΨΕ ΚΕΦΑΛΙΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΤΣΟΥΝΑΜΙΑ ,,ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΙΓΕΛΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΜΑΣ,,

    • thanasis avatar
      thanasis @ kostas 27/03/2011 19:16:54

      ολοι που τον νοεμβρη του δωσαμε την δυναμη και σαν ασπιδα
      τον στηριζουμε και θα το στηριζουμε σε αυτη την αναγεννηση
      πρωτα τις παραταξης και μετα τις πατριδος μας

  58. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 27/03/2011 12:25:27

    Ο σημερινός Γιανναράς μιλάει για τον ρόλο του Α.Σ απέναντι στον "πιο μειονεκτικό σε προσόντα αρχηγό του κομματικού προσκηνίου και την πιο οιηματική, εσωκομματικής αντιπολίτευσης πομφόλυγα. Kαι αυτός καυγαδίζει με τον μειονεκτικό κατεβαίνοντας απελπιστικά στο ίδιο ευτελές επίπεδο, ενώ παράλληλα τρέμει μήπως και διολισθήσει η κομματική του δευτεράντζα προς δορυφορίαν της πομφόλυγος." όπως και για την μόνη (κατ' αυτόν) δυνατότητα, την "...εσωκομματική ανταρσία. Που θα επιβάλει στον κ. Σαμαρά να συναποφασίζει με επιτελική ομάδα τριών ή τεσσάρων προσωπικοτήτων, προκειμένου να τολμηθεί η εκ θεμελίων ανασύνταξη του κόμματος"

    h--p://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_26/03/2011_437123

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Στάθης Δ 27/03/2011 13:30:22

      Τα είπε ο Γιανναράς ΟΛΑ.
      Φοβάται ο Σαμαράς μη του φύγει η δευτεράντζα προς την πομφόλυγα.

  59. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 27/03/2011 12:53:48

    ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ! Δυστυχως! Αυτό που προεχει : ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ Ν.Δ. Σαφεις οι θέσεις της. ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΑ : ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ. ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΩΤΕΡΟΝ. Σαφεις θέσεις για τα ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ : ΘΕΣΠΙΣΗ ΑΟΖ Τ Ω Ρ Α ! ΣΚΛΗΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ! Ένταση και αναδειξη της πολιτικης για ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. ΚΟΜΜΑ Λ Α Ι Κ Ο ΚΑΙ Π Α Τ Ρ Ι Ω Τ Ι Κ Ο !!

    • juliet avatar
      juliet @ ΓΙΩΡΓΟΣ 27/03/2011 14:42:35

      @Γιώργο
      Για ποιά ιδεολογική κυριαρχία μου μιλάς;Θα σου φέρω ενα απλό παράδειγμα ,στα μέρη της Κύμης ,τρείς οι υποψήφιοι ,Πασοκ,ΚΚΕ-ανεξάρτητος,ΝΔ.Ξέρεις τι ψηφίσανε και κατόπιν αγώνα ατόμου που μπαινοβγαίνει στο 3ον όροφο της Συγγρού ;
      ΚΚΕ-ανεξάρτητο.Να σου εξηγήσω και τη λογική,στο πρώτο γύρο ψηφίζουμε ΚΚΕ ,και αν μείνει μετά ΚΚΕ και ΝΔ,ψηφίζουμε ΝΔ.Τα μέρη εκείνα ακόμη και αν πεινάνε για ψωμί,λένε Πασοκ....Πασοκ....και πάλι Πασοκ.
      Με ποιά προοπτική ο Σαμαράς θα πάει μπροστά;Φιλαράκια με όλους και στο κόμμα δεξιοί.Δεν έχω τίποτε με τον Πασόκο ,πολιτική του ιδεολογία,ούτε με τον αριστερό,αλλά με τους κομματάρχες της Συγγρού έχω.Απο την μία να το παίζουν κομματάρχες να τρέχουν να συντονίσουν τοπικές στα Γιάννενα και απο την άλλη πολέμαμε για τους φίλους,όταν στις δημοτικές εκλογές η εντολή του Σαμαρά ήτανε να πάρουμε όσο γίνεται περισσότερους δήμους.
      Μ΄όλους αυτούς δεν θα ξεκολλήσουμε απο τα λιμνάζοντα νερά.

  60. tak avatar
    tak 28/03/2011 12:28:50

    Το παιχνίδι το χάσαμε ως χώρα, ενώ οι «δουλείες» που ανέλαβε ο σημερινός πρωθυπουργός έναντι των κέντρων και παράκεντρων του εξωτερικού, είναι τεράστιες. Η χώρα πρέπει να πει ένα «ΟΧΙ» και να αναλάβει να διαπραγματευτεί το σύνολο των σχέσεών της με όλους τους «φίλους» της, από την παλιγγενεσία και εντεύθεν. Δύσκολο μεν, αλλά δεν έχουμε και άλλα να χάσουμε. Ο Αντώνης Σαμαράς θα πρέπει να εξηγήσει στους Έλληνες πώς και γιατί θα πει αυτό το «ΟΧΙ» και να πάρει την κατάσταση στα χέρια του, επειδή ο σημερινός πρωθυπουργός δεν μπορεί πλέον να αλλάξει την τακτική έναντι των «συμμάχων» μας, ενώ από την άλλη έχει χάσει την έσωθεν καλή μαρτυρία, την οποία και όταν την είχε, δεν ήταν τίποτα περισσότερο από την καλή κουβέντα για ένα καλό παιδί.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.