#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/03/2012 14:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Tα σενάρια συγκυβέρνησης κάνουν στη ΝΔ μεγαλύτερη ζημιά από τους «21»!



Στη Νέα Δημοκρατία έχουν υποχρέωση απέναντι στον κόσμο που τους στάθηκε σε δύσκολες στιγμές, αλλά και στον ελληνικό λαό στο σύνολο του, που βιώνει τη μνημονιακή πολιτική στο πετσί του, να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα.

Θέλουν και μπορούν να κυβερνήσουν μόνοι τους, ή αναζητούν δεκανίκια;!

Αν θέλουν και μπορούν, τότε πρέπει να σταματήσουν αυτά τα φληναφήματα περί  συγκυβέρνησης.

Γιατί αυτή η τακτική που (όλως τυχαίως;)  εγκαινίασαν προσφάτως κορυφαία στελέχη της αφαιρεί από τη ΝΔ κάθε ελπίδα επίτευξης της αυτοδυναμίας.

Ενισχύει τα διαλυτικά φαινόμενα και ψαλιδίζει την αισιοδοξία.

Γιατί με ποιόν θα συνεργαστεί μετεκλογικά η ΝΔ;

Με το ΠΑΣΟΚ;  Δηλαδή θα δώσει συγχωροχάρτι στα όσα δεινά έφερε στη χώρα η κυβέρνηση του κ. Γιώργου Παπανδρέου;

Με το μεταλλαγμένο ΠΑΣΟΚ του κ. Κουβέλη;

Με τον κ. Καρατζαφέρη, τον κ. Καμμένο ή την κα Μπακογιάννη;

Δεν αντιλαμβάνονται ότι όταν αφήνουν τα σενάρια ανοιχτά είναι σαν να κλείνουν τα μάτια στους ψηφοφόρους και να τους λένε, ψηφίστε τους αφού θα συνεργαστούμε μετεκλογικά;

Η τακτική  που ευαγγελίζονται ορισμένα κορυφαία στελέχη της ΝΔ αποσυσπειρώνει τη βάση της Ν.Δ.

Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ευφυϊα για να το αντιληφθεί κανείς!

Ρίχνει νερό στο μύλο αυτών που επιχειρούν να διασπάσουν τη ΝΔ και προσφέρει σανίδα σωτηρίας στο ΠΑΣΟΚ!

Με τα σενάρια συγκυβέρνησης το ΠΑΣΟΚ μπορεί βασίμως να ελπίζει ότι θα γλιτώσει τη συντριβή μια και θα αποτελεί κυβερνητικό εταίρο και την επομένη των εκλογών!

Επιπλέον, μετεκλογικές συνεργασίες  είναι ίδιον γνώρισμα των μικρών κομμάτων τα οποία εκ των προτέρων γνωρίζουν ότι δεν έχουν καμιά ελπίδα να κυβερνήσουν μόνα τους.

Εκτός και αν κάποιοι στη ΝΔ λειτουργούν με τη λογική του μικρού κόμματος.

Θα ρωτήσετε είναι κακό πράγμα η συνεργασία;

Εξαρτάται με ποιους θα συνεργαστείς και υπό ποίους όρους και για ποιο σκοπό;

Όμως, σε κάθε περίπτωση όταν ξεκινάς προεκλογικά και διατυμπανίζεις ότι στόχος  είναι η μετεκλογική συνεργασία, τότε γιατί να σ’ εμπιστευτούν οι ψηφοφόροι;

Αφού δεν μπορείς μόνος, γιατί να μπορέσεις με τους άλλους;

Να προσθέσω και κάτι ακόμα. Βλέπετε τη συνεργασία στην πράξη: Μια εβδομάδα τώρα  ο κ. Παπαδήμος δεν μπορεί να βρεί αντικαταστάτη του παραιτηθέντος κ. Παπουτσή για δυο μήνες!

Φαντάζεστε τι θα γίνει έτσι και παραιτηθεί ο κ. Βενιζέλος;

Κανένας δεν είπε ότι τα πράγματα  θα είναι εύκολα, όμως, τούτες τις ώρες ένα μεγάλο κόμμα όπως η Ν.Δ. οφείλει  να έχει ξεκάθαρες θέσεις.  Όσο στέλνει μηνύματα που μπερδεύουν τους ψηφοφόρους, τόσο θα μειώνονται και οι ελπίδες της να την εμπιστευτούν.

Για αυτό  πρέπει σήμερα κιόλας να αποφασίσουν τι θέλουν.

Υπάρχει κόσμος που «υποφέρει και πεινά» εκεί έξω. Το τελευταίο που τον ενδιαφέρει είναι οι προσωπικές στρατηγικές και τα πολιτικά παιχνίδια. Θέλει ελπίδα και όραμα. Κάπου να ακουμπήσει.

Μπορείτε κύριοι της Νέας Δημοκρατίας;

ΚΡ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. konsgera avatar
    konsgera 06/03/2012 14:32:52

    Λανθασμένη διατύπωση : "Η τακτική που ευαγγελίζονται ορισμένα κορυφαία στελέχη της ΝΔ αποσυσπειρώνουν τη βάση της Ν.Δ.".
    Το σωστό είναι αποσυσπειρώνει τη βάση και όχι αποσυσπειρώνουν.

    • factorx avatar
      factorx @ konsgera 06/03/2012 15:06:52

      σωστό, διορθώθηκε

  2. Δαναός avatar
    Δαναός 06/03/2012 14:35:40

    Κώστα, μια από τις αισθήσεις τους, αυτή της όσφρησης της ανάσας του κόσμου αν δεν χάθηκε, ελαττώθηκε σημαντικά.
    Αν δε βγει ο Σαμαράς, να ξεκαθαρίσει το τοπίο ας αποχαιρετίσει την Αλεξάνδρεια που θα χάσει. Γιατί έτσι δείχνουν τα πράγματα.
    Κι αυτά από έναν που τον στηρίζει με νύχια και με δόντια και εδώ μέσα και έξω στον κόσμο, στην κοινωνία, στήνοντας ακόμα και καυγάδες!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Δαναός 06/03/2012 15:10:05

      Δάσκαλε, για να έχεις όσφρηση πρέπει να μη σου έχουν κόψει τη μύτη.

      Το ακόλουθο βίντεο συνοψίζει την χρόνια προεκλογική και επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα του κόμματος της ΝΔ:
      h--p://www.youtube.com/watch?v=N6U74xwck2E

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/03/2012 15:14:14

        Χα χα απίθανο!Πως το λέτε εσείς οι προπονητές; Ποδοσφαιρικό IQ ;

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Δαναός 06/03/2012 15:21:43

          Ραδικιού!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/03/2012 15:27:23

            Κάτι παρόμοιο έκανε και ο Ροδινός ως επιθετικός σε έναν αγών.Κι ας βγει να το διψεύσει. Μόνος σε κενή εστία αντί να στείλει την μπάλα στο πλεχτό την εξοστράκισε!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Δαναός 06/03/2012 15:36:48

            *αγώνα **διαψεύσει.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Δαναός 06/03/2012 15:18:09

      +1000000000000

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δαναός 06/03/2012 15:23:17

      και της ακοής!

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/03/2012 14:42:43

    Εγώ, Κώστα, θα έδινα λίγο διαφορετικό τίτλο στο κείμενό σου:

    "Οι 5 του Νοεμβρίου έκαναν στη ΝΔ μεγαλύτερη ζημιά από τους 21 του Φεβρουαρίου".

    Μετά, ήταν απλώς θέμα χρόνου να ξεπεταχτούν και οι εξουσιολάγνοι, όπως προ ημερών ο φυτευτής κιγκλιδωμάτων.

  4. Tακενάρδης avatar
    Tακενάρδης 06/03/2012 14:43:12

    Δεν χρειάζεται πολύ σοφία για να δει κανείς ότι η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ διαφόρων "μνημονιακών" κομμάτων και μορφωμάτων (μεταξύ αυτών και η ΝΔ του Σαμαρά...) είναι η μοναδική επιλογή που στηρίζουν οι ξένοι "εταίροι", ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. Ούτε πιστεύω προσωπικά ότι ο Αβραμόπουλος κινείται "στα κουτουρού" η εκ του πονηρού και δεν εκφράζει δήθεν τον Αντώνη Σαμαρά.

    Οπως θα έχετε παρατηρήσει η στρατηγική του Αντώνη Σαμαρά μετα το καλοκαίρι είναι να γίνει αρεστός στη Μέρκελ και στους Ευρωπαίους Ηγεμόνες, ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ, ψηφίζοντας μνημόνια, παραμνημόνια,
    Ό,τι του φέρουν μπροστά το υπογράφει.

    Το έγραψα και αλλού. Ο Αντώνης Σαμαράς αν και όποτε συμφωνηθεί να γίνει πρωθυπουργος θα εφαρμόσει το ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΙΙ με τέτοιο φανατισμό που θα ξαφνιάσει και τους πιο κυνικούς...

    • tak avatar
      tak @ Tακενάρδης 06/03/2012 18:18:23

      Νυχτώσατε μακριά! Και έχετε πολύ άδικο! Άλλωστε, χθες μόλις, ο ίδιος δήλωσε πότε να τον κρίνετε...

  5. Giannis avatar
    Giannis 06/03/2012 14:49:12

    100 τοις εκατό συμφωνώ. Τα σενάρια συγκυβέρνησης τα υποκινούν όλοι εκείνοι που θέλουν να γίνουν αρχηγοί στην θέση του αρχηγού και όλοι οι ανύπαρκτοι σικάτοι φινετσάτοι υπουργοί επί καραμανλή που φοβούνται μήπως χάσουν καμια θεσούλα βλέπε αρη και άλλα παιδιά του lifestyle

  6. 0030salvador avatar
    0030salvador 06/03/2012 14:51:36

    Καλό μεσημέρι
    θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Δαναό,να βγεί μπροστά ο Σαμαράς να ξεκαθαρίσει την θέση του για μετεκλογικές συμμαχίες,για επιστροφή διαγραφέντων και διάφορα άλλα καπνογόνα που μπερδεύουν τους ψηφοφόρους και οδηγούν τον Νεοδημοκράτη σε ασφυξία.
    Καθημερινά όσοι πονάμε την παράταξη και την χώρα δίνουμε μάχες για να αποδείξουμε απο τα μετερίζια μας ότι δεν έιμαστε ίδιοι,δεν αμφιταλαντευόμαστε,είμαστε ξεκάθαροι,στηρίζουμε Σαμαρά ως την μία και μοναδική λύση για την ανάκαμψη της χώρας.
    είναι αδιανόητο οι Ελληνες να μιλούν για Γουδή και προδοσίες και εμείς να πιθανολογούμε συμμαχίες με τους ενόχους της καταστροφής της χώρας.

  7. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 06/03/2012 14:56:46

    Κε Ροδινέ,
    όλα αυτά τα εύλογα ερωτήματά σας ο ΑΣ δεν τα καταλαβαίνει;
    Προφανώς ναι.
    Εχει κάποιος άλλος την ευθύνη να τα απαντήσει;
    Αν λοιπόν δεν τα απαντήσει άμεσα και με απόλυτη σαφήνεια ,
    πέρα από μεταφυσικού τύπου ικασίες του πίστευε και μη ερεύνα,
    ποια ερμηνεία εύλογα θα δώσει ο απλός πολίτης και τι πρέπει να πράξει στις εκλογές;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Πετρος Μ. 06/03/2012 15:41:41

      αγαπητέ Πέτρο,
      Ο Σαμαράς τα ξεκαθάρισε, αλλά ο κ. Αβραμόπουλος ήταν αυτός που άνοιξε τη συζήτηση εκ νέου με τη συνέντευξή του στο ΒΗΜΑ.
      Την ίδια μέρα με τον κ.Πάγκαλο!

      • blue nile avatar
        blue nile @ Κώστας Ροδινός 06/03/2012 17:40:34

        Και γιατί δεν ξεκαθαρίζει ότι όποιος ομιλεί υπέρ συγκυβέρνησης θα περάσει από πειθαρχικό ;

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ blue nile 06/03/2012 17:58:17

          Τώρα περιμένεις να απαντήσω εγώ σ' αυτό το ερώτημα;

      • Πετρος Μ. avatar
        Πετρος Μ. @ Κώστας Ροδινός 06/03/2012 18:16:44

        Μα τότε κε Ροδινέ αφού:
        «Tα σενάρια συγκυβέρνησης κάνουν στη ΝΔ μεγαλύτερη ζημιά από τους 21» γιατί διεγράφησαν οι 21 αλλά ο κ. Αβραμόπουλος αντιπροεδρεύει απροσκόπτως;

  8. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 06/03/2012 14:59:15

    N ἁγιάση ἡ πέννα σας, κ. Ροδινέ!

    Ἡ βάση, οἱ ἁπλοί ψηφοφόροι τῆς ΝΔ εἶναι σέ σύγχιση καί πανικό ἀκούγοντας "δηλώσεις" περί συγκυβέρνησης μέ τό κόμμα πού εἶναι ὑπεύθυνο γιά τόν ἐξευτελισμό καί τήν χρεωκοπία τῆς Ἑλλάδας! ἈΠΑΙΤΩ, ἐγώ ἡ βάση, καί εἰδικά οἱ γέροντες γονεῖς μου, καθώς καί ἡ ἀδελφή μου, ἡ ὁποῖα ὡς μέλος τῆς ΔΑΚΕ ἘΛΤΑ, Ἡρακλείου Κρήτης (!!), ὑπέστη διωγμούς καί κτυπήματα ἀπό τό πασοκ, ἐπί σειρά ἐτῶν, νά μιλήση ὁ ἀρχηγός ΚΑΘΑΡΑ γιά τό μέλλον τῆς Πατρίδας--τέλος τά μισόλογα καί οἱ χλιαρές διαψεύσεις περί συγκυβέρνησης!!

  9. omen avatar
    omen 06/03/2012 15:04:43

    Αν ξαναδώ τον Βενιζέλο αντιπρόεδρο....

  10. Dark Angel avatar
    Dark Angel 06/03/2012 15:05:54

    Ο Σαμαράς δεν θέλει συγκυβέρνηση με τους θλιβερούς και τραγικούς Πασόκους, κ.Ροδινέ.Για αυτό είμαι βέβαιος.
    Όμως έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του , αυτήν την πιθανότητα και γι΄αυτό και δεν το ξεκαθαρίζει μονομιάς...Μια κι έξω..
    Το έχει σαν πιθανότητα επί τοις εκατό.
    Για κάθε ποσοστό επί τοις εκατό , 1%, 2%, 3%, χάνει το διπλάσιο ή τριπλάσιο, επί του πραγματικού ποσοστού επί της κάλπης.
    Αν το ξεκαθάριζε τελείως, ακόμα και όχι τώρα, αλλά προεκλογικά, αν ανακηρυχθούν εκλογές ποτέ, τότε θα βλέπαμε/τε τι θα γινόταν.
    Αφού δεν το ξεκαθαρίζει λέγοντας απλώς :"καμία συνεργασία με το Πασόκ, ποτέ και για κανέναν λόγο, είναι άχρηστοι κι επικίνδυνοι", τότε θρέφει την αμφιβολία...Αν μπει ο σπόρος της αμφιβολίας στην σκέψη, τότε δυσκολεύει η λήψη απόφασης.Πολύ...

  11. avanti avatar
    avanti 06/03/2012 15:16:16

    Μεγάλο ερώτημα παραμένει το εάν τελικά θα γίνουν εκλογές ή θα έχουμε τίποτα απροσδόκητες εξελίξεις με το PSI ή δεν ξέρω τι άλλο, άρα βλέπουμε. Εχει τον έλεγχο η παρούσα κυβέρνηση? Μάλλον όχι.

  12. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/03/2012 15:30:25

    μαρτυριάρη Δαναέ!
    Ο strange το απεκάλυψε;

  13. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 06/03/2012 15:39:02

    Ίσως θα μπορούσε να πει ο Σαμαράς, ότι ¨εγώ θα κυβερνήσω μόνος μου¨, ζητώ ισχυρή εντολή από τον λαό, ώστε να έχω ¨αυτοδυναμία¨.
    Αν παρ΄ολη την προσπάθεια δεν την έχω (την αυτοδυναμία) , τότε ας αποφασίσουν τα άλλα κόμματα τι θα κάνουν.
    Αν δηλαδή θα δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης σε μια αμιγώς καθαρή κυβέρνηση της ΝΔ , χωρίς προσμείξεις από άλλα κόμματα.
    Αλλιώς και πάλι εκλογές.

  14. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 06/03/2012 15:55:52

    Είναι σαφές ότι οι δανδήδες της ΝΔ όχι απλώς καλοβλέπουν αλλά υπογείως διακινούν και σενάρια συγκυβέρνησης. Και ο λόγος είναι απλός: Δεν επιθυμούν με κανένα τρόπο αυτοδύναμο, άρα και παντοδύναμο, Σαμαρά. Θέλουν νίκη της ΝΔ αλλά τόσο όσο, ώστε να μπορούν να κάνουν το κομμάτι τους, να παίζουν με τα μπαλάκια τους και να τρέμουν στην ιδέα ότι μπορεί να τους στείλει ο αρχηγός για ένα νέο, φλώρικο αυτή τη φορά, δίκτυο 21. Επίσης, είναι γνωστό ότι επειδή οι περισσότεροι είναι από τη φύση τους κότες και ανεπάγγελτοι αεριτζήδες φοβούνται να πάρουν στις πλάτες τους όλη την ευθύνη διακυβέρνησης της χώρας, διό και επιθυμούν το μοίρασμα. Για να μην αναφέρουμε και το ότι αρκετοί έχουν τη φωλιά τους χεσ@@νη και δεν θέλουν ούτε να ακούσουν για εξεταστικές και άλλα τέτοια μπανάλ.


    Λοιπόν, αυτή είναι η πραγματικότητα, και αν δεν την καταλαβαίνουνε εκεί στα ψηλά της Συγγρού κακό του κεφαλιού τους. Τις πανστρατιές στο σβέρκο του πολίτη τις έχουμε γραμμένες. Θέλουμε αλήθεια, καθαρότητα βλέμματος, αξιοσύνη και όραμα αδιαπραγμάτευτα ελληνικό. Όλα τα άλλα μπορεί κανείς να τα ψωνίσει και αλλού…

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ Τιγράνης 06/03/2012 16:25:21

      Δυστυχώς..... αυτή είναι η πραγματικότητα!!!!!

  15. axis avatar
    axis 06/03/2012 15:56:31

    Αν μας διαβάζει ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να μάθει ότι μεγαλοστελέχη του ΠΑΣΟΚ σε όλη τη χώρα διακινούν έντονα και μεθοδευμένα την πληροφορία ότι οι πασόκοι θα παραμείνουν στις θέσεις τους και μετά τις εκλογές αφού υπάρχει σχετική συμφωνία Σαμαρά - Βενιζέλου. Οι νεοδημοκράτες είναι έξαλλοι και πρέπει άμεσα να γίνει κατανοητό στους πάντες - με σαφέστατη δήλωση του Πρόεδρου μας - ότι δεν πρόκειται να υπάρξει σε καμιά περίπτωση τέτοια συνεργασία. Οι δηλώσεις που έγιναν πριν από λίγες ημέρες δεν πέρασαν στον κόσμο και η ζημιά που γίνεται όσο "σέρνονται" τέτοιες φήμες είναι τεράστια.

    • Heaven avatar
      Heaven @ axis 06/03/2012 16:12:16

      θα δούμε ποσοστά Χρυσής Αυγής που θα τρίβουμε τα μάτια μας. Πανελληνίως!! Και ξέρετε ποιος είναι ο λόγος; να τα κάνουν όλα μπάχαλο στη βουλή όπως στο δήμο Αθηναίων!

  16. victoria (true) avatar
    victoria (true) 06/03/2012 16:06:31

    Ο Σαμαράς δεν θα συγκυβερνήσει με τα κατακάθια. Το είπε, τι να ξεκαθαρίσει άλλο.

    Μην ρίχνουμε τόσο μελάνι για την προπαγάνδα των πασόκων, ούτε των -εντός- καλοθελητών, ή δειλών, ή δεν ξέρω κι εγώ τι (συμφωνώ με Τιγράνη ανωτέρω). Μια με αυτό, μια με τους Λαος, παίζουμε το παιχνίδι τους. Της εσωστρέφειας.

  17. alex23 avatar
    alex23 06/03/2012 16:26:16

    καταλαβαινω οτι υπαρχουν λογοι τακτικης, κυριως για θεματα εκτος χωρας, που πρεπει να μην διαψευδεται κατηγορηματικα δημοσια η πιθανοτητα συνεργασιων
    επισης οτι το πασοκ δεν το κανει γιατι ειναι υπερανω, οχι μονο γιατι ετσι κρατα τα εξουσιομανη μελη του στο μαντρι(και δεν ειναι λιγα), αλλα γιατι πιστευει οτι ετσι θα πετυχει οτι πετυχει την ασυλια του, οπως περιπου εκανε και το 2004 μεσω της διαπλοκης και με διακυβευμα τα ολυμπιακα εργα και την υστεροφημια της χωρας

    για αυτο χρειαζεται τακτικη διληματων απεναντι στο πασοκ..να μεταφερθει η συζητηση στο εσωτερικο του..το ναι μεν καποιου ειδους συνεργασια, να συνοδευτει απο ενα αλλα που να φερνει στοχευμενα τα στελεχη του πασοκ προ των ευθυνων τους που θα πρεπει δημοσια να αποδεχτουν, και θα το αναγκασει πολλα απο τα μεγαλοστελεχη του για λογους ποσωπικης πολιτικης επιβιωσης να κανουν πισω αρχιζοντας μια εσωστρεφια στο κομμα τους..

  18. makis p avatar
    makis p 06/03/2012 16:27:14

    Εαν συνκυβερνήσουμε με τον πεθαμένο τότε μαύρο φίδι που μας έφαγε .
    ο κόσμος θέλει εκδίκηση , θέλει να πάει το Πασόκ στα τάρταρα και να αποδοθεί διακαιοσύνη.
    Οποιος αρχηγός κόμματος τολμήσει και συνεργαστεί με το Πασόκ τότε θα μείνει στην ιστορία της παράταξης ώς ο μεγαλύτερος προδότης.
    Ο παπάγος στην πρώτη του εκλογική αναμέτρηση ηρθε πρώτος χωρίς αυτοδυναμία αλλά δεν συνεργάστηκε με τον πλαστήρα και άλλους τυχοδιώκτες του κέντρου και της αριστεράς. Εκανε υπομονή και μετά απο λίγο καιρό σάρωσε.
    Ας μην βιάζεται λοιπόν ο Πρόεδρος να γίνει Πρωθυπουργός θα έρθει η ώρα του.

  19. θρακομακεδονας avatar
    θρακομακεδονας 06/03/2012 16:29:05

    ΕΡΩΤΗΣΗ

    ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ:

    Δικην λαου, αποκτα κληροδοτημα, μαγαζι γωνια, πετρινο, με ξυλινα πατωματα, παραδοσιακο τζακι, ψηλοταβανο με σοφιτα που βλεπει και βουνο και θαλασσα, ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΥΡΑ ΑΠ' ΕΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ, ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΕΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ, ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟ ...κατι!!! ΜΕ ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΝΕΟΝ...;

    Στο λεξικο δε βρηκα σχετικο λημμα...

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ θρακομακεδονας 06/03/2012 16:51:31

      Για κοίτα το αρκτικόλεξο ΟΑΝΜΑ και το όνομα Μπερνάρ Τσουμί...

      • θρακομακεδονας avatar
        θρακομακεδονας @ Τιγράνης 06/03/2012 17:07:44

        "«Ζούμε στην Ελλάδα. Οι θεσμοί και διαδικασίες είναι πολυτέλεια. Σημασία έχει το σωστό αποτέλεσμα.» Ε, λοιπόν, λάθος. Η παγκόσμια ιστορία της ανάπτυξης των κοινωνιών, και οι κυρίαρχες πλέον θεωρίες, δείχνουν πόσο στενά συνυφασμένο είναι το αποτέλεσμα με τη διαδικασία. Οι λαοί που παράγουν πλούτο και πολιτισμό είναι οι λαοί που ανέπτυξαν και σέβονται κανόνες και θεσμούς."

        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...Πρεπει να ξερεις που να ψαξεις

  20. o deksios avatar
    o deksios 06/03/2012 16:30:49

    οσοι ονειρευστε αυτοδυναμια της ΝΔ για πατε λίγο απ' τις εκλογες της ΠΟΕ-ΟΤΑ αυτες τις ημερες (ξερετε μονιμοι διορισθεντες κυριως πριν το 2004, συμβασιουχοι, τοποθετηθεντες επι πασοκ και μονιμοποιηθεντες επι ΝΔ, νεοι συμβασιουχοι επι μνημονιου, κα)..
    Τα ποσοστα του πασοκ ειναι ανω του 50%!!!
    Με αυτους τους υπαλληλους να χαρω εγω κυβερνητικη πολιτικη που θα ασκησει η ΝΔ!!
    Η΄περιμενετε οτι θα τους ερθει φωτιση και στις εκλογες θα ψηφισουν ΝΔ...
    Καλα...

  21. firiki2010 avatar
    firiki2010 06/03/2012 16:49:27

    Το ερώτημα τίθεται ως εξής: " Αν δεν υπάρξει μετά τις εκλογές αυτοδυναμία είστε διατεθειμένος να συμμετάσχετε σε κυβέρνηση συνεργασίας και με ποιούς;" Η απάντηση "Εμείς αγωνιζόμαστε για την αυτοδυναμία και δεν απαντώ σε υποθετικές ερωτήσεις" είναι άραγε επαρκής;;; Από τη στιγμή που το ενδεχόμενο της μη αυτοδυναμίας είναι ορατό η πιο πάνω απάντηση μοιάζει με υπεκφυγή. Από τη στιγμή που η περιπτωση κάποιας συγκυβέρνησης υπάρχει, πρέπει να έχεις κάποια θέση. Αν πάντως την αποκλείεις κατηγορηματικά και αύριο υποχρεωθείς εκ των πραγμάτων να την υλοποιήσεις θα κατηγορηθείς (παλι) για κωλοτούμπα.
    Το ότι διεκδικείς την αυτοδυναμία η οπία είναι μεν δύσκολη , αλλά όχι ανέφικτη δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχεις και plan B . Αλλά και αν ακόμα κερδίσεις την αυτοδυναμία αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ να απαιτείς και την στήριξη αυτών τουλάχιστον με τους οποίους έκανες κοινές στρατηγικές επιλογές.( και των οποίων έχεις υπερψηφίσει καμμιά 60ριά νομοσχέδια)

  22. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 06/03/2012 17:01:13

    Ωραία τα λέει ο ΚΡ για τη συγκυβέρνηση. Ομως, ας μας απαντήσει και κάποιος από τη Συγγρού. Η προεκλογική εκστρατεία του Σαμαρά ξεκινά από την Καλαμάτα με τα εγκαίνια γέφυρας που κατασκευάζει ο Μπόμπολας; Θα πάνε μαζί με το Βορίδη στην περιφερειακή της Καλαμάτας και θα φωτογραφηθούν και με τα στελέχη της εταιρείας Μωρέας;
    Μπράβο, άρχισαν από τώρα τα επικοινωνιακά αυτογκόλ;

  23. Armaggeddon avatar
    Armaggeddon 06/03/2012 17:59:42

    ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΩΔΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟΣ ΜΗΝΑΣ Ο ΜΑΡΤΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΛΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ . Η ΕΛΛΑΔΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟΥ 2012 ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΜΕΝΗ ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ , ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ 370 δις ΕΥΡΩ ΣΤΗ ΡΑΧΗ ΤΗΣ .
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ 2012 ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΔΥΣΩΠΗΤΗ ΞΕΝΗ ΚΑΤΟΧΗ , ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ , ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΤΑΣΣΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΑ .
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ 2012 ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ , ΤΩΝ ΣΥΣΣΙΤΙΩΝ , ΤΩΝ ΑΣΤΕΓΩΝ , ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ , ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΩΝ , ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΚΙΠΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΟΥ ΞΕΝΤΕΥΟΝΤΑΙ . ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΙΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΟΔΕΥΕΙ ΜΟΝΟ ΟΣΑ ΒΓΑΖΕΙ , ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ . ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ , ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΝΩΤΟΚΙΑ .
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΜΕΣΩ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ , ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ . ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΑΝΕΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΑΝ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΟΥ 1941 ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΟΚΑ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ .<> .
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΝ ΜΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ; ΠΑΛΙ!!

  24. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/03/2012 18:11:55

    Μήπως οι υψηλές δημοσκοπικές επιδόσεις του κόμματος Καμμένου προκαλούν μια κάποια ανησυχία;
    Αλλά πώς πρέπει ν' αντιμετωπίζει μια καλή μέση γραμμή και άμυνα έναν νεόκοπο και ξεκούραστο δεξί εξτρέμ; Δημιουργώντας του χώρο για να συγκλίνει προς την μεγάλη περιοχή και να εξαπολύσει σέντρες; ΄Η μαρκάροντάς τον στενά και απωθώντας τον προς την ακραία, πλάγια γραμμή; "Εκεί στα άκρα είναι η θέση σου, δεν περνάς κυρ Παναγιώτη!".
    Άν κάνεις χώρο στον εξτρέμ, θα το πληρώσεις ακριβά. Αλλά έχουν γνώση ο τερματοφύλακας και ο πεπειραμένος λίμπερο: Ήδη φωνάζουν άγρια στους αμυντικούς να παίζουν σύμφωνα με το σύστημα, και όχι να κάνουν το αντιμνημονιακό μπουλούκ-ασκέρι.

  25. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/03/2012 18:13:18

    380 εκατομμύρια ευρώ λέει το Reuters οτι κέρδισε η Γερμανία από τη μέχρι τώρα σωτηρία μας!
    Φαντάζομαι πόσα έχουν ακόμα να κερδίσουν μέχρι να μας ...σώσουν οριστικά!
    Υστερα λένε οτι πληρώνουν οι Γερμανοί φορολογούμενοι!

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Κώστας Ροδινός 06/03/2012 18:44:45

      Σε μια ... νύχτα, που λένε!

  26. karenin avatar
    karenin 06/03/2012 18:33:21

    Το συμπεθεριό με το Πασόκ έχει ηδη γίνει και μόνο όσοι εθελοτυφλούν δεν το βλέπουν. Ο λαός με όλα αυτά που του συμβαίνουν, είναι φυσικό να ψάχνει ηγεσία με την μορφή συνεργασίας πολιτικών δυνάμεων. Και να πάρει την αυτοδυναμία η ΝΔ, πιστευει εδω κανείς, ότι έχει τον πολιτικό τσαμπουκά, και μπορεί απο μόνη της να περάσει τους εφαρμοστικούς απο το μνημόνιο 2 ;

  27. tak avatar
    tak 06/03/2012 18:43:40

    Αγαπητέ Δαναέ, εκτιμώ βαθύτατα την άποψή σας και εντυπωσιάζομαι, που την εκφέρατε τόσο στέρεα, ρεαλιστικά και εντελώς -μα εντελώς- αντικειμενικά.
    Γνωρίζοντας την αγάπη σας για τον πρόεδρο, εκτιμώ πως πρέπει να σας βαραίνει κάτι πολύ... Αντιλαμβάνομαι περίπου, αλλά ίσως είναι και περισσότερα από όσα ή ότι νομίζω. Χωρίς ασφαλώς να κάνω το συνήγορο του κ. Σαμαρά, έχω την αίσθηση πως είναι ένα ηφαίστειο έτοιμο να εκραγεί, από τις δηλώσεις και την εν γένει συμπεριφορά του υπουργού των αφρόνων δηλώσεων. Ο Σαμαράς δεν έχει καμιά σχέση με τους περίεργους που ζητούν συγκυβέρνηση, γυρνώντας έτσι αρκετό νερό στο αυλάκι και προς το μύλο του ΠαΣοΚ. Ο Αντώνης δε θέλει συγκυβέρνηση, δεν γουστάρει μια τέτοιας μορφής εξουσία. Θέλει να κυβερνήσει όπως το εννοεί αυτός και όπως το αντιλαμβάνεται η πολιτική του συνείδηση.
    Όσοι μιλάνε δήθεν εξ ονόματός του ή τάχα εκπροσωπώντας τον, υπερβαίνουν τα εσκαμμένα και θέτουν σε δοκιμασία τις -έτσι κι αλλιώς- τεράστιες αντοχές του.
    Εν κατακλείδι, ο Αντώνης Σαμαράς ούτε θέλει να συγκυβερνήσει ούτε το σκέφτηκε ποτέ ούτε εξουσιοδότησε κανένα για να μιλήσει εξ ονόματός του.
    Όσο για τον Δημήτριο, είναι απλό γιατί δηλώνει από τώρα πως ζητάει συγκυβέρνηση. Δεν έχει καμιά απαντοχή και καμιά τύχη για ψήφους από δεξιά... Ελπίζει λοιπόν να μαζέψει από το σκορποχώρι του ΠαΣοΚ και θα μαζέψει, δηλώνοντας δηλώσεις στρεβλές προς το πνεύμα και τις θέσεις του κόμματος και του προέδρου του.
    Έχει δίκιο λοιπόν ο Κώστας Ροδινός. Τα εκπονούμενα κρυφά στην Παράβυστο σενάρια, ερήμην και εν αγνοία του Αντώνη Σαμαρά, για συγκυβερνήσεις και8 άλλα φαιδρά, κάνουν όλο το κακό. Οι "21", το μόνο κακό που έκαναν συγκριτικά, ήταν του ... κεφαλιού τους, το οποίο και έφαγαν...
    Ε, λοιπόν φίλτατε Δαναέ, έχω την αίσθηση πώς πρέπει να πέσει και κάποιο από τα μεγάλα κεφάλια...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tak 06/03/2012 18:48:47

      Aντε να δούμε τι θα απαντήσει ο Δαναός!

      • tak avatar
        tak @ Κώστας Ροδινός 06/03/2012 18:57:31

        Τι μπορεί να απαντήσει κάποιος σε κάποιον, που δεν γνωρίζει, αλλά τους συνδέουν άρρηκτοι δεσμοί;

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ tak 06/03/2012 18:56:11

      tak, δεν είναι η πρώτη φορά που ταυτιζόμαστε!

      • tak avatar
        tak @ Δαναός 06/03/2012 18:59:41

        Να το πάλι!

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ tak 06/03/2012 19:02:52

          Αλλά μην ξεχνάς,εκκρεμεί μια αίτησή σου στην ΚΟΒΑ μας.

          • tak avatar
            tak @ Δαναός 06/03/2012 19:08:40

            Με χαρά!

  28. karenin avatar
    karenin 06/03/2012 19:01:44

    Kαι να πάρει αυτοδυναμία η ΝΔ, πιστευει εδω κανείς, ότι έχει τον πολιτικό τσαμπουκά να περάσει απο μόνη της τους εφαρμοστικούς απο το μνημόνιο 2;

  29. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 06/03/2012 19:17:15

    Στο θέμα της συνεργασίας Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ επανήλθε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος, ο οποίος παράλληλα άνοιξε την πόρτα της συνεργασίας και με τη Δημοκρατική Αριστερά.

    «Το ενδεχόμενο συνεννόησης θα το πουν οι δύο αρχηγοί μετά τις 18 του μηνός ... ο Αντώνης Σαμαράς με τον νέο αρχηγό του ΠΑΣΟΚ», ανέφερε ο υπουργός Υγείας σε δηλώσεις του στο ρ/σ Bήμα FM, ενώ χαρακτήρισε ευπρόσδεκτη, δόκιμη και πολύ λογική για την πολιτική φυσιογνωμία του ΠΑΣΟΚ μία ενδεχόμενη συνεργασία με τη Δημοκρατική Αριστερά του Φώτη Κουβέλη.

    Σε κάθε περίπτωση, ξεκαθάρισε, «η επιλογή μας κεντροαριστερή, αλλά μπροστά στο συμφέρον της πατρίδας κάτι άλλο δεν μπορεί να μπει μπροστά από αυτό περισσότερο ισχυρό».

    «Δεν υπάρχουν επιδοκιμασίες και αποδοκιμασίες σε ό,τι αφορά την ανάγκη η χώρα να είναι σταθερή και να γίνονται πιστευτές οι επιλογές της. Δεν υπάρχουν κόμματα υπεύθυνα και σοβαρά τα οποία κατ' ουσίαν να αποκλείουν να παράσχουν στη χώρα αυτό που χρειάζεται, δηλαδή τη σταθερότητά της», διεμήνυσε ο κ. Λοβέρδος και έφερε ως παράδειγμα το θέμα των φαρμάκων, όπου όπως σημείωσε, χάρη στη συνεργασία των δύο μεγάλων κομμάτων, «η πλειοψηφία που επιτεύχθηκε στη Βουλή, την περασμένη εβδομάδα, εναντίον όλων των συμφερόντων είχε 206 ψήφους βουλευτών - μια πολύ ισχυρή πλειοψηφία».

    Τέλος, όσον αφορά το ενδεχόμενο διχασμού στο ΠΑΣΟΚ από τις εσωκομματικές διαδικασίες, ο Ανδρέας Λοβέρδος εκτίμησε πως δεν θα γίνει κάτι τέτοιο καθώς, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «οι δυσκολίες της πατρίδας δεν επιτρέπουν διχασμούς πολυτελείας». «Ο διχασμός του 2007 ήταν ένας άδικος διχασμός. Προκλήθηκε από πολύ συγκεκριμένους και γνωστούς ανθρώπους κι είναι ανεπίτρεπτος και απαράδεκτος για το 2012. Και κανείς δεν θα το επιτρέψει», υποστήριξε με νόημα ο υπουργός Υγείας.

  30. Bohemian avatar
    Bohemian 06/03/2012 20:05:00

    Οι 5 μήνες συγκυβέρνησης δεν μας πειράζουν δηλαδή αλλά αν συνεχιστεί μετά τις εκλογές βγαίνουμε από τα ρούχα μας.

  31. nina smile avatar
    nina smile 06/03/2012 20:36:39

    Εικασίες και προβλέψεις σ΄ένα θολό τοπίο.Οσες φορές η παράταξη προχωρά και ο κόσμος της συσπειρώνεται,κάποιος κάτι θα πει,πάντα με τρόπο να προκληθεί σύγχιση και απογοήτευση.Ολο κάποιος μας γκρεμίζει.Απλα ρωτώ γιατί.Οι εκάστοτε αρχηγοί να μας εμπιστευθούν,να μας μιλούν ανοιχτά με ειλικρίνεια,θα το εκτιμήσουμε.Μακάρι να μας προειδοποιούσε έγκαιρα,πριν τις εκλογές του 2004 ο Κ.Κ.Ολα θα ήταν διαφορετικά.

  32. Γιώργος Τρεβής avatar
    Γιώργος Τρεβής 06/03/2012 20:53:41

    Απ’ τη μια λένε ότι δεν θα αναλάβουν άλλα Υπουργεία…
    Απ’ την άλλη προβιβάζεται στην θέση Υπουργού Παιδείας ο ‘σοβαρός’, ‘συνετός’, συναινετικός και εύκαμπτος, πρώην(;) στενός συνεργάτης του Προέδρου.
    Τι γίνεται, κύριε Ροδινέ;
    Παίζουν με τις λέξεις;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιώργος Τρεβής 06/03/2012 21:02:48

      Προβιβάζεται όντως;
      Ωχ!

      • Γιώργος Τρεβής avatar
        Γιώργος Τρεβής @ Κώστας Ροδινός 06/03/2012 21:51:40

        Έχετε απόλυτο δίκαιο στις διαπιστώσεις σας…
        μέχρι και αυτό το ‘Ωχ!’
        Ελπίζω να βάλει τάξη ο Πρόεδρος άμεσα, αλλιώς δεν θα σταματήσει η φθορά.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Γιώργος Τρεβής 06/03/2012 23:43:46

          Τελικά Μπαμπινιώτης Υπουργός Παιδείας

          • Γιώργος Τρεβής avatar
            Γιώργος Τρεβής @ Κώστας Ροδινός 07/03/2012 01:24:54

            ΠΑΟΚΑΑΑΡΑ !!!

  33. firiki2010 avatar
    firiki2010 06/03/2012 21:21:34

    Αυτή είναι ακόμα μια παράμετρος όταν έστω σκεφτόμαστε για αυτοδυναμία ή συγκυβέρνηση. Πως μπορείς υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες να είσαι πιο αποτελεσματικός; Αλλο να σαρώσεις σε μια εκλογική αναμέτρηση και άλλο μια οριακή αυτοδυναμία που αν προκύψει θα προκύψει μάλλον επειδή το συνολικό ποσοστό των εκτός Βουλής κομμάτων θα είναι πολύ υψηλό.

  34. Simon Bolivar avatar
    Simon Bolivar 06/03/2012 21:35:58

    Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αυτοδυναμίας μετά. Ο Λαός σαν ένδειξη ευγνωμοσύνης για αυτά τα δυο χρόνια που στάθηκε δίπλα του η ΝΔ (κυρίως σε πάνελ και ραδιόφωνα) θα κάνει το χρέος του.
    ΥΓ Ταχεία ανάρρωση στην Έλενα στην επέμβαση ρουτίνας που έκανε πολλή πρόσφατα.

  35. Simon Bolivar avatar
    Simon Bolivar 06/03/2012 21:45:09

    Σιγά μην σας(μας) ρωτήσουν

  36. SELEUKOS avatar
    SELEUKOS 06/03/2012 21:52:27

    Τι επιδιώκει το πασοκ με το να παπαγαλίζει συνεχώς τα περί συγκυβέρνησης; Το πασοκ έχει ξεκινήσει την προεκλογική εξτρατεία με το σύνθημα της ΄΄ συγκυβέρνησης'' προκειμένου να διασωθεί από την ολοκληρωτική κατάρρευση και να συγκρατήσει τους ψηφοφόρους. Τα αποτελέσματα από την έως τώρα αναφορά περί συγκυβέρνησης είναι. Η συγκρατηση των ψηφοφόρων του πασοκ, η δημιουργία κλίματος δυσπιστίας στους ψηφοφόρους της Ν.Δ αλλά πολύ περισσότερο στους αναποφάσιστους, ο κλονισμός των ψηφοφόρων να πλησιάσουν την κάλπη.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ SELEUKOS 06/03/2012 21:55:32

      από σήμερα άρχισε και η επίθεση ...αγάπης στον Φώτη!

  37. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/03/2012 22:38:34

    Κώστα,γιατί, αφού όπως ορθά λες, λειτουργούν διαλυτικά, δεν διαγράφονται πάραυτα οι κήρυκες της μετεκλογικής συγκυβέρνησης;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Προφήτης 06/03/2012 22:45:56

      εσύ γιατί λές;
      Μάλλον επειδή προηγήθηκαν οι "21".
      Αυτή, όμως, είναι μόνο η μιά πλευρά.
      Από την άλλη, τι σόϊ πολιτικοί είναι αυτοί που κινούνται αποκλειστικά με γνώμονα τις προσωπικές τους στρατηγικές. Για να μη γράψω τίποτα χειρότερο

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Κώστας Ροδινός 06/03/2012 22:51:26

        "τι σόϊ πολιτικοί είναι αυτοί που κινούνται αποκλειστικά με γνώμονα τις προσωπικές τους στρατηγικές"

        Πολιτικοί που γνωρίζουν ότι "τους παίρνει" να παίζουν προσωπικό παιγνίδι ατιμώρητα, διότι αποτελούν την μόνη βάση στήριξης της ηγεσίας, από τη στιγμή που εκείνη αποξένωσε βάση και τμήμα του κομματικού μηχανισμού και της κοινοβουλευτικής παρουσίας.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Προφήτης 06/03/2012 22:52:59

          Δηλαδή;

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Κώστας Ροδινός 06/03/2012 22:58:46

            Είμαι σαφής.

            Γιατί δεν διαγράφονται;
            Απόψε "χτύπησε" το μητσοτακόπουλο.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Προφήτης 06/03/2012 23:06:23

            Προφανώς και δεν είμαι αρμόδιος να απαντώ, αλλά κατά τη γνώμη μου σώθηκε λόγω των "21".
            Επαναλαμβάνω, όμως, αυτό είναι το ζητούμενο;
            Δεν πρέπει να στηλιτεύονται συμπεριφορές που δημιουργούν προβλήματα όπως αυτή του Αβραμόπουλου;

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ Κώστας Ροδινός 06/03/2012 23:15:27

            Συγνώμη Κώστα μια πρακτική ερώτηση άντε και πιάνει 152-154 βουλευτές ο Σαμαράς.

            Θα είναι σε θέση να κυβερνήσει με σιδηρά πυγμή με όλους αυτούς που ονειρεύονται συγκυβέρνηση με την Διαμαντοπούλου που έτρεχαν να κρατήσουν υπουργό τον Βενιζέλο.

            Οταν δουν στο επιτελείο Σαμαρά μέσα από τις δημοσκοπήσεις πόσο πρόβλημα έχουν στην πραγματική βάση της κοινωνίας και του κόμματος φοβάμαι ότι θα είναι αργά.

            Περιμένουν να ψηφίσει ο κόσμος για να έχουμε φαινόμενα Καραμανλή νούμερο 2.

            Μεγάλωσε ο Μανολιός και φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς όπως λέει και ο κόσμος.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Aris. A 06/03/2012 23:24:54

            Aris,
            μπορώ να βρώ χίλιες άλλες υποθετικές ερωτήσεις. Δεν τελειώνει αυτό.
            Η άποψή μου είναι σαφής.
            Οι κυβερνήσεις συνεργασίας στην Ελλάδα και μάλιστα μεταξύ τόσο ετερόκλητων κομμάτων, δεν θα αναπαράγουν αδιέξοδα.
            Δες το σώου με την αντικατάσταση του Παπουτσή.
            Τώρα πόσους βουλευτές θα έχει η ΝΔ και αν μπορέσει να έχει συμπαγή πλειοψηφία είναι ενδιαφέροντα ερωτήματα αλλά για το βράδυ των εκλογών.
            Και κάτι ακόμα. Νομίζω οτι το έγραψα πριν μερικές μέρες: Στις επόμενες εκλογές δεν θα κριθούν μόνο τα κόμματα, αλλά και ο ελληνικός λαός.
            Αυτός που όταν είχε να διαλέξει μεταξύ της αλήθειας που έλεγε ο Καραμανλής το 2009 και τα "λεφτά υπάρχουν"¨επέλεξε τα λεφτά υπάρχουν.
            Οπως είναι και ευθύνη των οπαδών της ΝΔ να αποφασίσουν ποιούς και με τι κριτήρια θα στείλουν στη Βουλή.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Aris. A 06/03/2012 23:27:30

            κατά λάθος μπήκε ένα "δεν" που αλλάζει όλο το νόημα.

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Κώστας Ροδινός 06/03/2012 23:22:41

            Βρε Κώστα, σε μένα το λες;
            Στο Σαμαρά να το πεις.
            Διάβασε h--p://www.antinews.gr/2012/03/03/150210/#comment-926558

            Αλλά τι νόημα έχει να "στηλιτεύονται" αντί να κολάζονται;

            Λοιπόν, για να μην παίζουμε την κολοκυθιά : η συγκυβέρνηση είναι όρος και επιταγή Μερκελ-Λαγκάρντ. Πακέτο με το Μνημόνιο 2.

            Αυτό που γίνεται είναι επικοινωνιακή διαχείριση του ζητήματος.

            Ταυτόχρονα, οι συνήθεις ύποπτοι κύριοι τίποτα βρίσκουν την ευκαιρία να διαμορφώσουν "συναινετικό", "υπερκομματικό" προφίλ για την εποχή που φιλοδοξούν να διεκδικήσουν ηγεσία και πρωθυπουργία.

            ==
            Ο Χρύσανθος γιατί παραιτήθηκε;

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Προφήτης 06/03/2012 23:26:26

            Aπό που παραιτήθηκε ο Χρύσανθος;

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Προφήτης 06/03/2012 23:32:49

            Από σύμβουλος του Προέδρου.
            Είναι ψεύδος;

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Προφήτης 06/03/2012 23:34:54

            δεν έχω ιδέα

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ Προφήτης 06/03/2012 23:09:50

            Για ένα κόμμα όπως η ΝΔ όπου η παραμικρή διαφωνία οποιουδήποτε στελέχους γίνονταν επί μέρες θέμα στα ΜΜΕ οι διαγραφές 21 βουλευτών εξαφανίστηκαν από την πρώτη γραμμή της ενημέρωσης.

            Τώρα η διαφωνία 21 βουλευτών αποσιωπήθηκαν.

            Ακόμα και η αστεία περίπτωση Χατζηγάκη έκανε περισσότερη φασαρία από την διαγραφή 21 βουλευτών για ένα πραγματικά πολιτικό θέμα όπως ήταν η συμφωνία ή όχι με το νέο μνημόνιο.

            Προφανώς τα ΜΜΕ που συτηματικά αντιπολιτεύονται την ΝΔ έχουν επιβάλει ακόμα και ποιοι πρέπει να διαγράφονται και ποιοι όχι.

            Ολη η ουσία είναι στην παρατήρηση σου ότι η ηγεσία αποξενώθηκε από την βάση που την στήριξε.

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Aris. A 06/03/2012 23:30:41

            Άρη, με την ευκαιρία να σου πω ότι σε διαβάζω πάντα με προσοχή. Καταθέτεις πάντα από τις πιο έγκυρες απόψεις γενικά για τα εσωκομματικά της ΝΔ, στο σάϊτ.

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ Προφήτης 06/03/2012 23:45:22

            Προφήτη σε ευχαριστώ.

            Με την επίσημη πολιτική δεν έχω καμία σχέση είμαι απλά πολίτης που ενδιαφέρεται για τα κοινά.

            Μάλλον είμαι ΝΔ γιατί δεν θα μπορούσα να είμαι ποτέ Πασόκ.

            Νομίζω ότι δεν θα υπάρξει άλλο κόμμα με τόσο άχρηστα στελέχη και τόσο σοβαρούς ψηφοφόρους.

            θυμάμαι το 81-85 τότε που σάρωνε ο πράσινος ήλιος τα πάντα στο διάβα του πόσες καριέρες πόσοι άνθρωποι καταστράφηκαν επειδή δεν προσχώρησαν στην πράσινη λαίλαπα.

            Ακόμα και οι κουμμουνιστές τσίμπησαν και για έναν διορισμό έτρεχαν να γραφτούν στις κλαδικές.

            Αναρρωτιέμαι αν όλοι αυτοί οι άνθρωποι νεοδημοκράτες που διώχθηκαν και ταλαιπωρήθηκαν αξίζουν να έχουν αυτά τα στελέχη να τους εκπροσωπούν.

            Κατά τα λοιπά η ΝΔ και ο Σαμαράς είναι τυχεροί που θα βγει από ότι φαίνεται ο Βενιζέλος αρχηγός.
            Αλλιώς θα είχαν σοβαρό πρόβλημα αφού ένα νέο και άφθαρτο πρόσωπο θα συσπείρωνε το Πασόκ.

            Αυτό που δεν αντιλαμβάνονται στην ΝΔ είναι ότι δίνουν υπερβολική βάση σε τακτικές κινήσεις και κουραφέξαλα που περνούν απαρατήρητα και δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για την κοινωνία αντί να έχουν κατέβει στις τοπικές κοινωνίες και να αναζητούν μανιωδώς τους καλύτερους που θα παρασύρουν τον κόσμο στις κάλπες.

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Προφήτης 07/03/2012 01:02:25

            Μπράβο.
            Πάντα στην ουσία και στο καίριο.
            Σου το 'πα : γι' αυτό σε διαβάζω προσεκτικά.

        • Padron avatar
          Padron @ Προφήτης 06/03/2012 23:02:11

          Μήπως με τον ίδιο αριστοτεχνικό τρόπο που εσύρθη η ΝΔ στη συγκυβέρνηση, θα "υποχρεωθεί" να συγκυβερνήσει;

  38. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 06/03/2012 22:59:28

    Το ΠΑΣΟΚ παίρνει άριστα στην "επικοινωνία", την προπαγάνδα εδώ και πολλά χρόνια. Ακόμη και τώρα, πλήρως απαξιωμένο, "κάνει παιχνίδι".
    Αν ο Σαμαράς δεν ήταν (αυτο)δέσμιος, θα διέγραφε εν ριπή οφθαλμού τον Αβραμόπουλο για τις δηλώσεις του αυτές. Είδαμε την "πυγμή" του με τους 21. Εδώ γιατί δεν το κάνει;
    Η μη σαφής, ρητή και αυστηρή αποδοκιμασία του αντιπροέδρου του υποδηλώνει σαφώς ότι τα όσα ο Αβραμόπουλος δήλωσε τελούν εν γνώσει του Σαμαρά.
    Στο πολιτικό παίγνιο πάντοτε μοιράζονται οι "ρόλοι".
    Κακά τα ψέμματα, στους "μετριοπαθείς" αρέσουν οι δηλώσεις του Αβραμόπουλου. Και χωρίς αυτούς, ακόμη και το 25% δεν το πιάνει ο Σαμαράς, την ίδια στιγμή που ο Καμμένος "θερίζει" (δικαιολογημένα, βέβαια, γιατί δεν έκανε "κωλοτούμπα" - μέχρι τώρα τουλάχιστον) στους έχοντες πατριωτικά ανακλαστικά. Τουλάχιστον δέκα πατεντάτοι νεοδημοκράτες τις τελευταίες ημέρες μου το ανέφεραν, ενώ άλλοι - που επλήγησαν από το μνημόνιο περισσότερο - βρίσκονται στο δίλημμα: Καμμένο ή Τσίπρα.
    Υπάρχουν και αυτοί (μεγαλύτερης κυρίως ηλικίας) που, με βαριά όμως καρδιά, λένε ότι "δεν τους πάει το χέρι" να ψηφίσουν κάτι άλλο από τη ΝΔ, αναγνωρίζοντας ότι ο Σαμαράς θα εφαρμόσει το μνημόνιο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιαγκούλας 07/03/2012 00:10:07

      Γιαγκούλα,
      πως ήταν εις γνώσιν του Σαμαρά οταν αυτός μια εβδομάδα πρίν είχε απορρίψει τα σενάρια συγκυβέρνησης;

  39. Tακενάρδης avatar
    Tακενάρδης 06/03/2012 23:09:58

    Αγαπητέ Ροδινέ και συν-αναγνώστες,

    Η συζήτηση προβεβλημένων ΠΑΣΟκών-ΝΔημοκρατών για ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ έχει ανοίξει γιατί έχει αποφασιστεί ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ από τον Αντώνη Σαμαρά και τον Βενιζέλο που θα είναι ο επόμενος αρχηγός του Πασοκ, ΕΙΤΕ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. (καλό είναι να βαστούμε μικρό καλάθι για τις εκλογές δεδομένου ότι καθε τρεις μήνες ακούγεται αυτή η ιστορία...)

    Σε περίπτωση που γίνουν εκλογές, η ΝΟΘΕΙΑ που θα γίνει θα είναι ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ προκειμένου να ενισχυθεί εκλογικά το "φιλο-ευρωπαϊκό" μπλοκ δηλάδή του ντόπιου μηχανισμού της κατοχής. Σας ενημερώνω ότι ήδη έχουν ξεκινήσει τηλεφωνήματα σε ψηφοφόρους για ΜΕΙΩΣΗ των ΔΑΝΕΙΩΝ που έχουν σε τράπεζες με αντάλλαγμα ψήφο σε Πασοκ ή ΝΔ ανάλογα με την τράπεζα. Και όμως!!!!

    Σας το λέω για ακόμα μια φορά. Αν κυβερνήσει ο Σαμαράς, είτε με συγκυβέρνηση είτε αυτόδύναμα (πολύ απίθανο...) θα πάθουμε την πλακάρα μας με τη σκληρότητα που θα εφαρμόζει το Μνημόνιο ΙΙ.
    Θα με θυμηθείτε.

    • airman avatar
      airman @ Tακενάρδης 06/03/2012 23:41:02

      Αν γίνουν λοιπόν εκλογές θα έχουμε νοθεία! Και η νοθεία θα αποσκοπεί στη συγκυβέρνηση! Άρα γιατί να γίνουν; Αφού βολεύει η τωρινή κατάσταση, ας συνεχιστεί! Άσε που ο Σαμαράς θα είναι χειρότερος από τον Παπαδήμο! Καταραμένες εκλογές! Ποιος διασπείρει φήμες και τρομάζει τον κόσμο! Μια χαρά είμαστε έτσι!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ airman 06/03/2012 23:42:24

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  40. Simon Bolivar avatar
    Simon Bolivar 06/03/2012 23:11:19

    Παίζεται επιστροφή Θύμιου πάντως. Μπορεί όλοι να τους έβριζαν το καλοκαίρι αλλά ο ΑΣ το είπε ότι όλοι χρειάζονται. Πάντα ευέλικτος ο Πρόεδρος .

  41. Δικερως avatar
    Δικερως 06/03/2012 23:35:27

    Πραγματι το αρθρο σου ακουμπα τις εγνοιες του απλου κοσμου της ΝΔ.
    Εμενα,αυτο που μ'ενδιαφερει ειναι κατι πιο σημαντικο,χωρις την αναλυση του οποιου,δεν προκειται να εντοπιστει,και να λυθει,κανενα λαθος,καμμια αναντιστοιχια με τον υψιστο στοχο,το μεγιστο διακυβευμα,την σωτηρια της Πατριδας.Για να υλοποιηθει το ποθουμενο,βεβαια,ειναι αναγκαια(τουλαχιστον για εμας) μια απαραιτητη συνθηκη:ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΑΣ.
    Εξηγουμαι:ολοι αναρωτιουνται,κι οχι μονον εδω μεσα,γιατι το κομματικο
    επιτελειο δεν "ακουει",δεν "ξεκαθαριζει",δεν "βροντοφωναζει",δεν,δεν,δεν...
    Αυτο υποδεικνυει,κι ας χαρακτηριστω σκληρος,τρια πολυ συγκεκριμενα χαρακτηριστικα του τυπικου ψηφοφορου της παραταξης:
    1ον ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ,με λιγα λογια δεν παρακολουθει τις εξελιξεις,την επικαιροτητα,δεν γνωριζει την κομματικη θεση, και τελος,οσο κι αν κοπτεται,ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ(πολλες απο τις αποριες η΄τις θεσεις,τις βρισκει κανεις στις ξεκαθαρες ομιλιες του Α.Σ.)
    2ον ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΡΙΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ,δλδ δεν εχει ευθυκρισια,δεν εχει ξεκαθαρα
    πιστευω και ειναι κατακερματισμενος ιδεολογικα.Επισης,εχει το συνδρομο
    του ετεροκαθοριζεσθαι,ξεκαθαρο σημαδι νηπιακης κοινωνικης συνειδησης.
    Πολλα απο τα διλληματα στα οποια,σημερα,παγιδευεται,απλά δεν θα υφισταντο εαν υπηρχε ιδεολογικη θωρακιση(αυτην την αποκτουμε ΚΑΙ με την βοηθεια του κομματος,αλλα βασικα μεσα απο την προσωπικη μας πνευματικη δουλεια).
    3ον (Ισως το κυριοτερο)ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΡΟΝΗΜΑ.Δεν εχει εθνικο,παραταξιακο,
    κομματικο φρονημα.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΘΙΚΟ.Εδω,μας δινεται η ευκαιρια να σωσουμε
    την αξιοπρεπεια της Πατριδας μας,οχι να σβησουμε τους αγελαιους φοβους του
    καθενα απο εμας.Εδω,παιζονται πολυ πιο σημαντικα πραγματα απο τα wannado του καθε πικραμενου.Εδω διαμορφωνεται το μελλον.

    Υ.Γ. Μ'αυτα δεν θελω να διαγραψω τεραστιες ευθυνες του κομματικου επιτελειου η΄μεγαλοστελεχων που εχουν προσωπικη ατζεντα.
    Ισα ισα,πιστευω πως κανενας τους δεν θα μπορουσε να κανει κακο στην βαση,
    η΄στην υποθεση μας,εαν δεν υφισταντο οι τρεις προτερες πολιτικες αναπηριες.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δικερως 07/03/2012 00:08:12

      Δίκερως,
      από τις καλύτερες περιγραφές που έχω διαβάσει για τις παθογένειες της ΝΔ

    • άγρυπνη avatar
      άγρυπνη @ Δικερως 07/03/2012 02:01:32

      να προσέχετε όταν αναφέρεσθε στους πικραμένους[χωρις εισαγωγικά] της παράταξης,με απαξίωση για το εθνικό τους φρόνημα.Αυτοί ηταν οι απροσκύνητοι και οι απεγνωσμένοι στα πετρινα χρόνια.Αμαν πια η προπέτεια και αλαζονεία κάποιων εδω,που αλληλοσυγχαίρονται μάλιστα!

      • nina smile avatar
        nina smile @ άγρυπνη 07/03/2012 15:12:49

        Εκπληκτη διαπιστώνω οτι εξυπηρετήτε τα πασοκικά σενάρια.Οσο κατηγορείτε τους πραγματικούς πατριώτες που υπέμειναν τα τελευταία χρόνια κάθε είδους διωγμό, ενθαρρύνετε τους πραγματικούς αίτιους της σημερινής κατάπτωσης, γαντζωμένους με νύχια και δόντια στην αυριανή κυβέρνηση της Ν.Δ.Αυτά που γράφετε δεν τολμούν να τα εκφράσουν ούτε αυτοί!Μην προκαλείτε λοιπόν το φρόνημά μας με κάθε είδους σοφιστείες.Δεν διακατεχόμαστε απο εκδικητιτά αισθήματα!Αλλά μην μας προκαλείτε.Δεν έχετε την πολυτέλεια να υποτιμάτε το πιο υγιές κομμάτι τοθ ελληνικού λαού.Δεν είναι καιρός για πειραματισμούς.Μην παίζετε μαζί μας!Επαγρυπνούμε!

        • nina smile avatar
          nina smile @ nina smile 07/03/2012 15:30:21

          λάθος !εκδηκιτικά..

  42. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/03/2012 23:36:31

    Mπαμπινιώτης Υπουργός Παιδείας

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Κώστας Ροδινός 06/03/2012 23:44:21

      Ελπιδοφόρο...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΕΥΑ 06/03/2012 23:47:06

        Σε σχέση με την Αννούλα τουλάχιστον κατέχει το αντικείμενο...

        • sawas avatar
          sawas @ Κώστας Ροδινός 06/03/2012 23:54:09

          ναι αλλά πάει στο Ανάπτυξης να το αναβαθμίσει.... υπό και βάλε!!!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ sawas 07/03/2012 00:01:50

            Αν στο Παιδείας δεν κατάφερε να τυπώσει βιβλία φοβούμαι οτι στο Ανάπτυξης μπορεί να μας γυρίσει στην εποχή του ..χαλκού!

          • airman avatar
            airman @ Κώστας Ροδινός 07/03/2012 00:07:30

            Θα έχουμε όμως τη φωτιά και τον τροχό! Τί άλλο θέλουμε;

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ airman 07/03/2012 00:10:16

            Και τον Μιχάλη στο Προ-πό! (άσχετο αλλά κάνει ρίμα με τον τροχό..)

          • sawas avatar
            sawas @ Κώστας Ροδινός 07/03/2012 00:31:08

            Θα βάλει την δική της σφραγίδα στο νέο υπουργείο και ο Μπαμπινιωτης θα αναγκαστεί να αλλάξει το λεξικό του στο λήμμα ανάπτυξη με το "Ανναπτυξη". Και όταν πιάσουμε με το καλό την λίθινη εποχή θα προστεθεί ακόμα ένα"ν" .

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ sawas 07/03/2012 00:07:29

            Ένα είναι βέβαιο..η Ανάπτυξη βρήκε το δάσκαλό της..

      • airman avatar
        airman @ ΕΥΑ 06/03/2012 23:50:30

        Και με προοπτική!

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ airman 06/03/2012 23:54:53

          Η ατάκα του ''από το ΣΚΑΙ' πληροφορήθηκα ότι ο Χριστός δεν αναστήθηκε''....δείχνει μια διαφορά από την αναπτυσσόμενη πλέον Αννούλα...

  43. Δικερως avatar
    Δικερως 07/03/2012 00:21:13

    Κωστα,τι να πεις.
    Λυπαμαι αυτον που θελει να κυβερνησει ενα τετοιο κομμα.
    Θαυμαζω αυτον που το επιχειρει και μονον.Πονταρω κι εγω τα ρεστα μου πανω του.Περιμενω,αγωνιζομαι, και στηριζω.
    Ευχομαι να τον οδηγησει ο Θεος,να τον αγαπησει η Τυχη, να τον καταλαβει ο Λαος,να τον δικαιωσει η Ιστορια.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Δικερως 07/03/2012 00:38:29

      Έγραψες. Και σε αυτό και στο προηγούμενο σχόλιο. Ίσως δεν θα το έθετα προσωπικά μόνο ως προς τους ψηφοφόρους ΝΔ, αλλά όλους τους πολίτες και την έλλειψη πολιτικής παιδείας που ορίζεις με εξαιρετικό τρόπο.

  44. karenin avatar
    karenin 07/03/2012 00:23:10

    Oλα τα ευρήματα των δημοσκόπων αναφέρουν για μνημονιακό μπλόκ που παίρνει ένα 30%, και το αντιμνημονιακό που παίρνει ισόποσο. οι δυνάμεις αυτές είναι παγιωμένες και ο αγώνας δίνεται στην πραγματική κοινωνία.
    Ειναι ανώφελο λοιπόν να μπαίνουν πολιτικάντικα διλήμματα, σε μια εποχή που ο κόσμος ψάχνει την ουσία στην πολιτική. Κ αι η ουσία είναι ότι στις εκλογές θα παραταχθούν οι μνημονιακές, και αντιμνημονιακές δυνάμεις, όσο και να προσπαθήσουν να συσκοτίσουν την κατάσταση. Απο εδω λοιπόν θα προκύψουν και οι συνεργασίες, που λόγω έκτατων αναγκών, θα πάρουν ξεδιάντροπη μορφή.

  45. Tακενάρδης avatar
    Tακενάρδης 07/03/2012 00:27:35

    Ναι θα γίνει τρομερή νοθεία. Να δείτε πουλμαν απο Βουλγαρία και Αλβανία, θα δείτε να ψηφίζουν αφγανοι και πακιστανοί τον "φιλο-ευρωπαϊκο προσανατολισμό της χώρας" που θα πάθετε την πλάκα της ζωής σας.

    Αυτή η συζήτηση περι συγκυβέρνησης τα λέει όλα: ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

    Ναι ο Σαμαράς θα είναι απίστευτα σκληρός αν βρεθεί να κυβερνήσει γιατί στόχος του είναι να κερδίσει, όχι τον ελληνικό λαό αλλά τις Βρυξέλλες και το Βερολίνο. Θα είναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΣ "μνημονιακός" και ας στεναχωρήσει την πατριωτική πτέρυγα της ΝΔ

    • airman avatar
      airman @ Tακενάρδης 07/03/2012 00:39:11

      Έχουμε και εξ Αφρικής και Ινδούς επίσης! Αυτοί δεν θα στηρίξουν τον “φιλο-ευρωπαϊκο προσανατολισμό της χώρας”; Και τους Σκοπιανούς γιατί να τους εξαιρέσουμε;
      Εκτός κι αν στο στρατηγικό σχέδιο αποτελούν την εφεδρεία για τις επαναλληπτικές!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Tακενάρδης 07/03/2012 00:51:03

      factorX:μην του δίνεις σημασία, μετά μου λένε ότι κόβω τα σχόλια

  46. xp avatar
    xp 07/03/2012 00:30:33

    Το ότι ψήφισε ο Σαμαράς το μνημόνιο 2 ,ένα φράκταλ της πολιτικής ΓΑΠ ,δημιουργεί αυτές τις εντυπώσεις στον κόσμο ,ότι δηλαδή όλοι ιδιοι είναι .Με τον ίδιο τρόπο που οι τροικανοί δρούσαν (Οικονομική καταστροφή αν δεν ψηφιστούν τα x-μέτρα ,ανικανότητα του λαού να τα χωνέψει κτλ κτλ) ,ψηφίστηκε και το μνημόνιο Νο 2 , το οποίο ήταν αδύνατον λόγου όγκου να το μελετήσει ο βουλευτής που το ψήφισε! Επομένως η συγκυβέρνηση μας πλήγωσε?Ειναι δεδομένη ! Μην ξεχνάτε δε ότι ο κόσμος δεν είναι χαζός,όσοι δε άρρενες γνωρίζουν το στρατιωτικό καψόνι του να βιδώνεις συνεχώς τον ανύπαρκτο λαμπτήρα στο ανύπαρκτο ντουί ,έτσι για να στρώσεις χαρακτήρα !

  47. Δικερως avatar
    Δικερως 07/03/2012 00:48:01

    Ειπα να μιλησω μονον για μας,αλλα,δεκτον,
    κι εγω πιστευω πως η παθογενεια ειναι και τυπικη,και γενικευμενη.

  48. ΜΠ avatar
    ΜΠ 07/03/2012 01:54:32

    Νοθεία; Πακιστανά στις κάλπες;
    Εμείς στοματάκι δεν έχουμε να τους κράξουμε και να ξεκουμπιστούν από μπροστά μας;
    Ας οργανωθούμε και ας περιφρουρήσουμε τα εκλογικά τμήματα. Μόλις εμφανίζονται να μην τους επιτρέπουμε την είσοδο στα εκλογικά κέντρα. Τόσο ανίκανοι είμαστε; Τί θα μας κάνουν; Μήνυση; Χαχαχαααα εδώ γελάμε!!!!

  49. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 07/03/2012 01:55:34

    το "εγώ δεν συννενώ στο λάθος "έγινε "προτιμώ την αβέβαιη σωτηρία από την βέβαια χρεωκοπία" ,

    τα "δεκανίκια του πασόκ" έγιναν "προσχωρήσεις τακτικής" ,

    η "μόνη λύση εκλογές" έγινε "εκλογές όταν και εφόσόν..." ,

    το "αφήστε με να κυβερνήσω να σας δώσω λύσεις" έγινε "αφήστε ΜΑΣ να κυβερνήσουΜΕ να σας δώσουΜΕ λύσεις" ...

    αν επιστρέψει στην "πανστρατιά" και μέρος ή το όλον των νεοφιλελεύθερων συνοδοιπόρων της θυγατέρας (και αυτή άραγε ?) νομίζω θα ολοκληρωθεί η ΠΛΗΡΗΣ μεταστροφή ...

    ας προσέξουν λίγο στη ΝΔ .. η δεδομένη (σημερινή) απουσία σοβαρής εναλλακτικής ΔΕ θα κρατήσει ΑΙΩΝΙΑ ... και τότε θα ψάχνουν για νεόυς "Τσιριμώκους" να τους ορκίσουν πρωθυπουργούς της 1 νύκτας

  50. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 07/03/2012 11:03:54

    Ανιαρό να επαναλαμβάνεται κανείς, αλλά ουδέν νεότερον από το μέτωπο. Σταθερό θα μείνει μέχρι την τελική έφοδο, και το αποτέλεσμα της μάχης ίσως κρίνει τον πόλεμο :
    h**p://www.antinews.gr/2012/03/06/150507/#comment-928039

  51. nikos avatar
    nikos 07/03/2012 23:04:03

    Αν διεξάγονταν σήμερα εκλογές η αυτοδυναμία θα ήταν όνειρο θερινής νυχτός.Απομένουν βέβαια δύο μήνες και ο στόχος της αυτοδυναμίας είναι δύσκολος μεν εφικτός δε,με μία προυπόθεση.ΕΚ ΒΑΘΡΩΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ.Πριν τις εκλογές,είναι η μόνη έμπρακτη κίνηση του αρχηγού που θα πείσει τους πολίτες για τις προθέσεις του.Ταύτιση με το πελατειακό σύστημα ή απέναντι απ΄αυτό?Ταύτιση με τη μίζα και τη διαφθορά ή απέναντι?Ταύτιση με την ιδιοτέλεια και την αναξιοκρατία ή απέναντι?Ταύτιση με το ψέμα και την ανηθικότητα ή απέναντι?Σ'όλα τα παραπάνω βασανιστικά ερωτήματα οι ψηφοφόροι περιμένουν απάντηση όχι με λόγια και υποσχέσεις αλλά με πράξεις,την εξής μία-ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ

  52. airman avatar
    airman 07/03/2012 23:42:29

    Σε όλα αυτά θα δωθεί απάντηση στην πράξη. Γι' αυτό όλα τα παράσιτα, από όλους τους χώρους και σε όλους τους χώρους, έχουν πανικοβληθεί και εξορκίζουν τις εκλογές και την αυτοδυναμία, ώστε να βρουν πάλι κάποιο τρόπο να επιβιώσουν. Ακόμη και σε αυτή την πολύ δύσκολη συγκυρία για τη Χώρα, εκμεταλλεύονται τις περιστάσεις με μοναδικό σκοπό τη δική τους διάσωση. Δεν πάει άλλο! Εκλογές, αυτοδυναμία, νέα πνοή, ρήξεις και ανατροπές! Αντώνη προχώρα, ανέτρεψέ τα όλα!

  53. aurora3363 avatar
    aurora3363 08/03/2012 00:51:03

    !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.