#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/05/2012 16:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

O ΣΥΡΙΖΑ θα χρησιμοποιήσει τις καταθέσεις για ανάπτυξη!

 



Ήρθε ,λοιπόν, η ώρα των αποκαλύψεων. Να δοθούν απαντήσεις επί πραγματικών ερωτημάτων.

Ένα από τα φλέγοντα ζητήματα που χρήζουν αμέσου απαντήσεως είναι αυτό της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζων.

Ο ΣΥΡΙΖΑ ως γνωστόν, προεκλογικά, είχε ταχθεί υπέρ της καταγγελίας του μνημονίου και της δανειακής σύμβασης.

Τίθεται, επομένως, ένα ζήτημα πως θα γίνει η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών.

Στο θέμα αυτό αναφέρθηκε σήμερα ο νεοεκλεγείς βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Στρατούλης μιλώντας στον ΒΗΜΑ FM.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είπε,λοιπόν, ότι « οι τράπεζες πρέπει να λειτουργήσουν με δημόσιο έλεγχο, προκειμένου να προχωρήσουν δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις και να δοθεί ρευστότητα στην αγορά.»

Και που θα βρεθούν τα χρήματα για την ανακεφαλαιποίηση;

Ο κ. Στρατούλης ανέφερε ότι «υπάρχουν 165 δισ. ευρώ στις τράπεζες με τη μορφή καταθέσεων.»
Δεν φαντάζομαι να υπονοεί ο,τι θα χρησιμοποιηθούν τα χρήματα των καταθετών για να ενισχύσουν οι τράπεζες την κεφαλαιακή τους επάρκεια;

Και αν αρνηθούν οι….καταθέτες, τότε τι θα γίνει;

Σε ερώτηση εάν θα δεσμευθούν οι καταθέσεις, ο κ. Στρατούλης σημείωσε: «Εγγυόμαστε τις καταθέσεις των πολιτών και θα τις χρησιμοποιήσουμε για την ανάπτυξη και παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας».

Πώς ακριβώς εγγυάται τις καταθέσεις των πολιτών ο κ. Στρατούλης και πως θα τις χρησιμοποιήσει  για την ανάπτυξη της χώρας;

Οφις Ιοβόλος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tpe avatar
    tpe 08/05/2012 13:00:28

    Κι αύριο, δεν θα έχει μείνει σάλιο στις τράπεζες...
    Ευτυχώς που ξεκίνησαν να λένε από τώρα τι θα κάνουν.

    • chris avatar
      chris @ tpe 08/05/2012 14:00:08

      Η τροϊκα μου πηρε το σπιτι
      Τωρα ερχονται οι νεοκομμουνιστες να μου παρουν τις καταθεσεις;
      Τι να κανω;
      Βοηθεια..

      • Ox avatar
        Ox @ chris 09/05/2012 08:38:55

        Στρατούλης-Λαφαζάνης, νομίζω απλά ανεπαρκείς.

      • oro avatar
        oro @ chris 10/05/2012 04:58:27

        Μπράβο πατριώτη που αντέχεις ένα χρόνο τώρα και τις έχεις ακόμα εντός.

    • Φρικιό avatar
      Φρικιό @ tpe 08/05/2012 14:03:51

      Ακόμα είμαστε στον πρόλογο φαντάσου να μπούμε και στον κυρίως θέμα... μεγαλεία!

    • Leonidas avatar
      Leonidas @ tpe 08/05/2012 17:44:59

      Ηπλήρης συνέντευξη, και τι ακριβώς είπε ο κ. Στρατούλης:

      http://www.capital.gr/News.asp?id=1492722

      • Μπροστα και Δεξια avatar
        Μπροστα και Δεξια @ Leonidas 09/05/2012 19:14:05

        Τι εγινε ?Αρχισανε να δινουν και "κομματικη εντολη" στο τι τιτλο θα εχει το καθε αρθρο ?Αρχιζουμε και δινουμε μορφη στην νεα νεο-κομμουνιστικη Ελλαδα , οπου οτι λεει το κομμα θα γινεται ?Γιατι απο οτι διαβασα , αυτο λεει στην ιστοσελιδα , οτι υπηρξε λεει επιθυμια να αλλαξει ο τιτλος....

    • oro avatar
      oro @ tpe 10/05/2012 05:52:20

      www.youtube.com/watch?v=9EB1mVo0mJg
      στα 4' 12''

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 08/05/2012 13:01:46

    Έτσι, να βγαίνουν οι ακρίδες στο φως

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/05/2012 13:04:36

    Χαχα, δεν καταλάβατε; Λεφτά υπάρχουν!
    "Αποκουλακοποίηση" θέλουν να κάνουν τα παιδιά, όπως ο πατερούλης Στάλιν τη δεκαετία του '30. Τότε τους μικροχωρικούς τους βάφτισαν κουλάκους, τώρα τους μικροκαταθέτες θα τους βαφτίζουν εισοδηματίες και μεγαλοκαταθέτες.
    Οσοι αρνηθούν, θα πάνε στην Μακρόνησο, που είναι "τόπος μαρτυρίου" και εκεί, υπο την επίβλεψη Πακιστανών, θα "αναστηλώνουν" τα ερείπια...
    Αθάνατη Αριστερά, Ζαχαριάδης - Τσίπρας, μόνο το όνομα αλλάζει!

    • Θ.Δ. avatar
      Θ.Δ. @ ΒΙΣ 08/05/2012 15:02:33

      Μετα οταν τους αποκαλουν ληστοσυμμοριτες παρεξηγιουνται!Πριν καν να σχηματισουν κυβερνηση αρχισαν να εποφθαλμιουν τα λεφτα του κοσμακη!

      Πεινασμενα λιγουρια λογω αεργιας και τεμπελιας η πλουσιοπαιδα - βουτυρομπεμπεδες που θελουν να τρωνε για παντα τα ετοιμα (των αλλων).

      ΣΥΡΙΖΑ = Ο βοθρος του ΚΚΕ

  4. Νικολάκη εφέντης avatar
    Νικολάκη εφέντης 08/05/2012 13:12:57

    Έχεις δίκιο ΒΙΣ. Ο ίδιος δογματισμός και χοντροκομμένες αντιλήψεις. Αν πουν κάτι τέτοιο δεν μείνει ούτε λεπτό στις τράπεζες. Α ρε "βεντούζα" που έρχεται!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Νικολάκη εφέντης 08/05/2012 13:15:20

      Το κακό με την πλειοψηφία του κόσμου είναι ότι ΔΕΝ γνωρίζουν την ιστορία του κομμουνισμού...

    • Φρικιό avatar
      Φρικιό @ Νικολάκη εφέντης 08/05/2012 13:50:53

      Μην φοβάσαι θα δούμε συγκλονιστική ανάπτυξη... στράτα-στρατούλης και ζωή χαρισάμενη.

  5. Γιάννης avatar
    Γιάννης 08/05/2012 13:15:28

    Είναι άσχετοι, όσο και ο ΓΑΠ.
    ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
    Από τα 165 δις καταθέσεις μόνο το 10-12% είναι δεσμευμένο στην ΤτΕ, το υπόλοιπο είναι επενδεδυμένο σε ΟΕΔ, δάνεια νοικοκυριών και επιχειρήσεων κλπ.
    Ακόμα και το 10-12% της ΤτΕ υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει. Αν το έχουν επενδύσει σε κουρεμένα ΟΕΔ, όπως έκανε ο κ.Προβόπουλος τα λεφτά των πανεπιστημίων και των επιμελητηρίων.

    • MM avatar
      MM @ Γιάννης 08/05/2012 13:58:57

      Έχεις δίκιο φίλε Γιάννη αλλά που να το βρείς, οι άνθρωποι είναι αστείοι.
      Αν και μάλλον είσαι λίγο αισιόδοξος, πολύ φοβάμαι οτι επάρκεια ειναι πολύ κάτω απο 10-12% (μακάρι να είναι το μισό 5-6%)

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Γιάννης 08/05/2012 17:06:40

      Μετά τα επικοινωνιακά παιχνίδια του ΓΑΠ, τώρα η σειρά του Τσίπρα. Τιτανικος ΙΙ ήταν αυτό!

  6. Wolf avatar
    Wolf 08/05/2012 13:21:08

    Ω ρε μάνα μου!!!
    Φαντάζομαι μετά από αυτή τη δήλωση τι θα γίνεται αυτή την ώρα στις τράπεζες!!!
    κ. Στρατούλη, η γιαγιά μου έχει κρυμμένα κάτι λίγα και στο γιούκο, θα τα χρειαστείτε κι αυτά?

  7. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 08/05/2012 13:21:21

    Ἡ ἀνάπτυξη,γιά τήν ὁποία εὐελπιστεῖ ὁ κ.Στρατούλης νά χρησιμοποιηθοῦν οἱ καταθέσεις τῶν ἀπλῶν πολιτῶν,εἶναι ἡ λέξη ''χαράτσια'' ἐκλεπτυσμένη καί μεταμφιεσμένη...Ἲσως ἒτσι νά ἐλπίζουν καί στόν ἀθρόο καί αὐθόρμητο ἐπαναπατρισμό τῶν καταθέσεων ἀπό τό ἐξωτερικό...,γιά νά δοῦμε...

  8. o deksios avatar
    o deksios 08/05/2012 13:25:56

    να δουμε αυριο ενα τεραστιο κυμα αναληψεων να δουμε τι ωραια θα ειναι...
    ετσι και αλλιως καποιος του συριζα ειπε πριν απο λιγο οτι 15 μαιου δεν θα πληρωθει το ομολογο που ληγει.. οποτε τοτε θα χρεωκοπησουμε επισημα, και μετα σε 2-3 ημερες και ατακτα...

  9. kotstak avatar
    kotstak 08/05/2012 13:27:20

    Η ασχετοσύνη σε όλο της το μεγαλείο.
    Οι τράπεζες έχουν ήδη δώσει αυτά τα χρήματα για ανάπτυξη.
    Δηλαδή αυτός ο κύριος τι νομίζει;
    Νομίζει μήπως, πως αυτά που καταθέτουμε εμείς, οι τράπεζες τα βάζουν στο χρηματοκιβώτιο και τα αφήνουν εκεί;
    Εάν νομίζει κάτι τέτοιο, πρέπει να μας πει με ποιο τρόπο βρίσκει η τράπεζα τα χρήματα που μας δίνει τόκο.
    Εάν πάλι υπονοεί πως θα απαιτήσουν άμεσα οι τράπεζες τα χρήματα που έχουν χορηγήσει σε ιδιώτες (στεγαστικά, καταναλωτικά, κλπ), και σε επιχειρήσεις, πρέπει να ξέρει πως αυτό είναι ανέφικτο. Τα ΜΜΕ πχ χρωστούν σχεδόν 1δις ευρώ. Δεν μπορούν να τα επιστρέψουν.

    Δεν ξέρω τι να υποθέσω:
    Μας θεωρεί χαζούς ή είναι χαζός;

    • m.s avatar
      m.s @ kotstak 08/05/2012 13:53:27

      κάποτε ο Κάστρο φώναξε στην γεμάτη επαναστάτες αίθουσα '' υπάρχει κανένας καλός εκονομιστα'' και ο Τσε που άκουσε κομουνίστα σήκωσε το χεράκι και φώναξε εγώ ...
      Μπορούν να κρατήσουν την εντολή για κανένα μήνα ακόμα, καλά το πάν...

    • Φρικιό avatar
      Φρικιό @ kotstak 08/05/2012 14:06:57

      Απλά ζει σε παράλληλο κόσμο της αριστεροπ@π@ρογι@ς

  10. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 08/05/2012 13:27:52

    Eγώ υποστηρίζω αυτό το μέτρο με μεγάλη χαρά. Είμαι δάσκαλος, έχω κάποιες ελάχιστες καταθέσεις για ώρα ανάγκης στην τράπεζα, για να βοηθήσω τον εαυτό μου ή κάποιον συγγενή μου που έχει ανάγκη, π.χ. τον αδερφό μου, αλλά θα βοηθούσα με μεγίστη χαρά και τη χώρα μου να βγει από μια δυσκολία. Αντί να είναι άχρηστες αυτές οι λίγες χιλιάδες και οι τράπεζες να ζητούν κι άλλα ας δεσμεύσει μερικά το κράτος. Εκεί φαίνεται ο αληθινός πατριώτης φίλοι μου , στην πράξη και όχι στα λόγια.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Γεώργιος 08/05/2012 14:19:41

      Σάν πατριώτης πληρώνω στό ἀκέραιο τούς φόρους μμου,τίς δόσεις τοῦ δανείου μου τούς λογαριασμούς μου,τά χαράτσια,τά κέρατά μου...,τίς λίγες καταθέσεις μου ΔΕΝ τίς ἀφήνω στό κράτος,ἐκτός κι ἂν μοῦ τίς φάει,γιατί ἒχω κι ἐγῶ ἀνάγκη...Μήπως δέν εἶμαι ἀρκετά πατριώτης; Δέν πειράζει.

      • Γεώργιος avatar
        Γεώργιος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 09/05/2012 09:25:51

        Φαίνεστε καλός και τίμιος πολίτης κ. Κυθήριε και όλοι εμείς που πληρώνουμε τους φόρους μας στο κράτος είμαστε αυτοί που το κρατούν όρθιο γιατί υπάρχουν και άλλοι που σκέφτονται διαφορετικά. Είναι οι φοροφυγάδες. Οφείλω μια διευκρίνηση όσον αφορά τις καταθέσεις και τα σχόλια περί αυτών. Η πολιτεία θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει για την ανάπτυξη ένα μικρό ποσοστό από τις καταθέσεις , π.χ. το 25%. Σε καμία περίπτωση δε μίλησα για όλο το ποσό κάποιου. Ο κύριος ημών Ιησούς Χριστός μίλησε για τη στήριξη των φτωχών και αδυνάτων και όχι για την κατασπάραξή τους από τους τραπεζίτες, τους πλούσιους που δεν χορταίνουν με τίποτα και τα άγρια θηρία της κοινωνίας. Το μνημόνιο πρέπει να καταργηθεί, το κράτος πρέπει να φροντίσει τους αδύναμους και καταφρονεμένους.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Γεώργιος 09/05/2012 11:57:37

          Γιώργο,μέ αὐτήν τήν διευκρίνηση συμφωνῶ καί σέ εὐχαριστῶ.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Γεώργιος 08/05/2012 14:48:04

      Το έγραψα και παραπάνω.
      ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ !!!!
      Φίλε Γιώργο τα λεφτά σου είναι ένα νούμερο στο βιβλιάριο σου, δεν είναι στο σεντούκι καμιάς τράπεζας.

    • Απόστολος avatar
      Απόστολος @ Γεώργιος 08/05/2012 15:39:54

      Γιώργο, σαν τον συνταξιούχο που συνάντησε τον ΓΑΠ μιλάς, ή μήπως είσαι ο ΓΑΠ;

    • Βρούτος avatar
      Βρούτος @ Γεώργιος 08/05/2012 15:40:28

      Δάσκαλε, άμα γουστάρεις, τις δικές σου καταθέσεις που μας λες ότι έχεις να πας να τις δωρίσεις στον λογαριασμό για την αποπληρωμή του δημόσιου χρέους. Κουμάντο στα δικά σου. Εμείς τις επίσης ελάχιστες δικές μας προτιμούμε να τις κάνουμε κονσέρβες για αυτά που έρχονται, παρά να μας τις "διαχειριστεί" ο Στρατούλης. Με τέτοιους "δασκάλους" δεν είναι να απορούμε που τα αμόρφωτα, στην μεγάλη τους πλειοψηφία εγκεφαλικά καμμένα, 18χρονα και 20χρονα ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ. Ιδού κύριοι τα αποτελέσματα της ιδεολογικής υποταγής στην αριστερά και της υιοθέτησης σοσιαλιστικών οικονομικών ιδεών στα πρώτα Ζάππεια (μετά κάπως διορθώθηκε το πράγμα). Ο Σαμαράς θα μείνει στην ιστορία σαν ο πολιτικός που παρέδωσε την εξουσία στους αναρχο-μπολσεβίκους. Αίσχος. Ακόμη και τώρα αντί να κυρήξει ανένδοτο ενάντια στους επιγόνους των ληστοσυμμοριτών, στους θαυμαστές καθαρμάτων τύπου Τσε, Στάλιν και Μάο κάθεται και συζητάει με τον Τσίπρα. Δεν έπρεπε καν να δεχθεί να τον συναντήσει. Μετά λέμε τον Καρατζαφέρη κωλοτούμπα. Δηλαδή συμπαθής καθόλα ο Σαμαράς δεν λέω, και με καθαρό βλέμμα, άγγιξε χορδές πολλών από εμάς με τον Διάκο και την Αγ. Σοφιά, παλαιότερα με την ηρωϊκή έως τρέλας στάση του για την Μακεδονία αλλά επιτέλους, στην πολιτική κρινόμαστε και εκ του αποτελέσματος.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Γεώργιος 08/05/2012 18:07:28

      Με την ίδια λογική και το χαράτσι της ΔΕΗ έτσι λειτούργησε. Τώρα για το αν έχεις όντως λεφτά στην άκρη μπορεί και να μας πουλάς φούμαρα λέω εγώ με αυτά που εκστομίζεις.
      Εξάλλου αυτοί που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα τι έχουν να χάσουν; Κάποιοι όμως δούλευαν μια ζωή και στερήθηκαν για να κρατήσουν μια δεκάρα στην άκρη ενώ κάποιοι άλλοι τραγούδαγαν: μια ζωή την έχουμε, τι θα καταλάβουμε αν δεν τη γλεντήσουμε!

    • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
      ΓΣΠΥΡΟΥ @ Γεώργιος 08/05/2012 22:34:28

      @Γεώργιος: Καταρχήν μπράβο. Αυτό μπορείτε να το κανετε και τώρα δινοντας τις αποταμιεύσεις στο ταμειο για το χρέος που φτιάχτηκε επί ΓΑΠ. Ο εθελοντική χορηγήση της περιουσίας σας ειναι μια αληθινή πατριωτικη πράξη η δέσμευση τους απο το κράτος αναιρεί τον πατριωτισμό και καθίσταται ποινή.

  11. Τάκης avatar
    Τάκης 08/05/2012 13:30:13

    Οι καταθέσεις στις τράπεζες αυτόν τον σκοπό ακριβώς είχαν και έχουν, να χρηματοδοτούν την ανάπτυξη. Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιήθηκαν για να πλουτίζουν τα λαμόγια, οι διαπλεκόμενοι και να κλέινουν τις τρύπες του κράτους που επίσης χρηματοδοτούσε τα λαμόγια και τους διαπλεκόμενους και τον κομματικό μηχανισμό. Αν συνηθίσατε σε αυτό το τελευταίο κατανοητή η έκπληξή σας απο το αυτονόητο.

    • Φρικιό avatar
      Φρικιό @ Τάκης 08/05/2012 13:45:41

      Τις μικρό κομπόδεμα μια ζωής των γονιών μου θα το διαχειριστεί ο τράτας-στρατούλης για την ανάπτυξη;

      Και σοβαρά πιστεύεις ότι στο τέλος θα βρει καταθέσεις; Πόσο γκάου πρέπει να είσαι για το παίρνεις και σοβαρά;

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Τάκης 08/05/2012 15:03:00

      Δεν θα βαρεθώ να το λέω συνέχεια, και καλό είναι να το γράψετε στο τετράδιο 100 φορές για να το καταλάβετε.
      ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
      Τα λεφτά στις τράπεζες είναι λογιστικά και όχι πραγματικά.

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ Γιάννης 08/05/2012 18:10:28

        Eίναι αυτό που έλεγα σε κάποιον που έχει 100.000 ευρώ στην τράπεζα και λέει να τα πάρει. Νομίζεις ότι η τράπεζα έχει να σου δώσει; Το πολύ πολύ καμιά επιταγή να πάρεις.

      • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
        ΓΣΠΥΡΟΥ @ Γιάννης 08/05/2012 22:56:58

        @Γιάννης : Ξέρετε τη μισή αλήθεια. Το τραγικο ειναι ότι συμπεριφέρεστε ως επαϊων που τη γνωριζει ολόκληρη. Ο συνδυασμός γνώσης της μισης αληθειας και η έπαρση του επαϊοντος δημιουργεί ένα εκρηκτικό μειγμα, που για λογους κοσμιότητας ας το ονομάζουμε στρατούλης!
        Αν βοηθά στην κατανόηση της έννοιας χρημα σας λεω ότι αυτό δεν υπάρχει μονο στη φυσικη μορφή του χαρτονομισματος ή του κέρματος κλπ. Μπορεί και μια "απαιτηση" να ειναι χρήμα.

  12. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 08/05/2012 13:32:16

    θα βιασουν τις γυναικες μας , θα κλεισουν σε αριστερή κατήχηση τα παιδία μας . Χαμος!

  13. cveng avatar
    cveng 08/05/2012 13:37:56

    σα δεν ντρεπεται. ειναι προτιμοτερο να μου τα παρουν σε φορους.

  14. Φρικιό avatar
    Φρικιό 08/05/2012 13:38:29

    Ας πουλήσει το σπίτι του να δοθεί και αυτό για την ανάπτυξη ή μόνο με τα χρήματα των άλλων θέλει "ανάπτυξη"

  15. k. avatar
    k. 08/05/2012 13:39:50

    Ανάγκη για χρηματοδοτήση πέραν του ληστρικού δανεισμού την αναγνωρίζετε ή όχι; Αν όχι, μνημόνιο και τσιμουδιά.
    Ρήξη με την κομματική καμαρίλα και τον αριστερισμό, εσωτερικό ομολογιακό δάνειο αναγκαστικό για βουλευτές-κεφαλαιούχους-κρατικοδίαιτους κλπ, πορεία προς στο λαό πέραν διαχωρισμών Αριστεράς-Δεξιάς. Αυτός είναι ο εφικτός δρόμος για τον Τσίπρα.

    • PayneK avatar
      PayneK @ k. 08/05/2012 14:59:17

      Μάλιστα,πάλι λεφτά υπάρχουν φίλτατε? Απ'τις τσέπες μας βεβαίως και ..θα τα πάρετε και πιο γρήγορα. Μόνο που τώρα θα είναι καθηγιασμένα στην Τσιπροσύνη της αριστερής καμαρίλας σας! Θα την βυθίσετε σε χρόνο dt την χώρα,αλλα μήπως σας ενδιαφέρει καθόλου..

      • k. avatar
        k. @ PayneK 08/05/2012 15:20:08

        Δεν υπάρχουν αλλά μπορούν να βρεθούν αυτά που χρειάζονται για να πάρουμε ανάσα. Και βλέπουμε. Ένα χαρτί προτείνω να παίξουμε.
        Αν οι Έλληνες δεν χρηματοδοτήσουν την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας τότε ποιοι, οι ΕΛ;
        Δηλαδή καλύτερα είναι να μας τα παίρνουν χωρίς να ρωτάνε από να τα δανείσουμε οικειωθελώς στο κράτος βάση συγκεκριμένου σχεδίο και ελεγχόμενης διαχείρησης προς αγαστό σκοπό; Άσε που θα έδειχνε λαό αποφασισμένο να πάρει τη τύχη στα χέρια του και όχι να περιμένει κάνα σωτήρα να βρέξει ο ουρανός. Βεβαια ο Τσίπρας επουδενί δε μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο, ούτε φυσικά να το απαιτήσει ένας λαός εγωπαθής, γαλουχημένος με αριστεροδεξιά παραμύθια.

        • PayneK avatar
          PayneK @ k. 08/05/2012 17:09:33

          Όχι,απλά δοκιμές θέλεις να κάνουμε,να δούμε τι θα συμβεί!
          Κομψά το θέτεις όσο μπορείς βέβαια, να παίξουμε ακόμα ενα χαρτί, ακριβώς όπως ο ΓΑΠ με το δημοψήφισμά του, να χαρώ σχέδιο στα χνάρια που χάραξε και ο ποδηλάτης δηλαδή.
          "Οικειοθελώς" όπως και με τα χαράτσια να χρηματοδοτούμε την κρατική ανεπάρκεια.
          Άλλη επιλογή θα έχουμε μπροστά στον κίνδυνο να μας πούνε και ασυνείδητους ή είναι τελεσίδικο?
          Οι καταθέσεις σε εξωτερικό θα επαναπατρίστούν φαντάζομαι μοιράζοντας πιστοποιητικά ευσυνειδησίας και το επενδυτικό κλίμα θα μεταστραφεί ξαφνικά προς το καλύτερο..θα ζήσουμε σε έναν παράδεισο!
          Υ.Γ: Αν αυτό είναι το χαρτί που θες να παίξουμε,να υποθέσω γενικά οτι ..εχεις καλό φύλλο στο χέρι?

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ k. 08/05/2012 18:23:20

          Αγαπητέ γιατί κάνετε σα να ανακαλύπτετε τον τροχό; Οι μικρομολογιούχοι αυτό δεν έκαναν τόσα χρόνια; Οι καταθέσεις τους δεν είναι που θυσιάστηκαν; Να σας θυμίσω τι έγινε με το PSI+ ;
          Αν δάνεισες 10.000 ευρώ π.χ. στο κράτος το 2009 αγοράζοντας ομόλογα ελληνικού δημοσίου, παίρνεις πίσω 1.500 ευρώ και άλλα 3.150 ευρώ σε βάθος 30ετίας. Το υπόλοιπο 53,5% χάθηκε.

          Ευχαριστώ πολύ δε θα πάρω εκτός και αν με αναγκάσουν δια της βίας.

  16. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 08/05/2012 13:48:00

    κουλαρετε ρε παιδες .Στην τελικη , εντολη απο το λαο πηραν οι ανθρωποι .Δεν καναν καταληψη της εξουσιας δια των οπλων .Αρε αντιδραση ζεις και βασιλευεις ακομα...

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 08/05/2012 15:14:47

      Μα δεν τους βλέπεις ότι τους έπιασε σύγκρυο;;;
      Μπορεί να μην το λένε ξεκάθαρα, αλλά διαφαίνεται ότι τρέμει ο πόλος τους μπροστά στο ενδεχόμενο να κληθούν να κυβερνήσουν !
      Έπαθαν την πλάκα τους και βλαστημάνε την ώρα που πήραν τόσο μεγάλο ποσοστό !
      Θυμίζουν τον υπερφίαλο, που μετέχοντας σε πλειστηριασμό και θέλοντας να το παίξει μάγκας, ανέβαζε αφρόνως το ποσό ( ποιός ξέρει, μπορεί να παρευρίσκονταν και η γκόμενα και έπρεπε να την εντυπωσιάσει), μέχρι που άκουσε από τον αντίπαλο:
      Παραιτούμαι, να το πάρει ο κ. Τσίπρας, !!!!!

    • vapori sun avatar
      vapori sun @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 08/05/2012 15:24:29

      πια εντολη ρε παιδια τους εδωσε εξουσια ο λαος! δεν το καταλαβατε ακομα γιατι δεν το εχουν καταλαβει ουτε αυτοι και με τις μαλακιες που λενε το 17% θα ειναι πολυ γρηγορα 50%!!!!!!!!!!!!

  17. Φρικιό avatar
    Φρικιό 08/05/2012 13:48:09

    Πάει και το κολόκουρο που έτρεχε να μαζέψει κάποια συγγενική ψυχή στις επαρχίες.

  18. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 08/05/2012 13:52:58

    Ολοι ψάχνουν για τα εύκολα. Εύκολη γκόμενα , εύκολος φίλος ,εύκολος γενικά . Αμα είναι μάγκας ο ΣΥΡΙΖΑ να βρεί τη λύση , να κυβερνήσει ,ιδού η Ρόδος, εξω από τον χορό λέμε πολλά, πάρε το πηδάλιο !!!!!

  19. MAKIS STEFANOU avatar
    MAKIS STEFANOU 08/05/2012 13:54:15

    ας αφήσουμε τον Σύριζα να λέει αυτά που λέει, με τις αποταμιεύσεις των ομολογιούχων έχει κάτι να πεί ο Πρόεδρος? Αυτές που τελικά σε συνεργασία με τον Βενιζέλο, που τις χρησιμοποίησε? Σαν δεν ντρεπόμαστε...

    • m avatar
      m @ MAKIS STEFANOU 08/05/2012 15:51:39

      Υπάρχουν 2 ειδών ομολογιούχοι:
      1. Αυτοί που αγόρασαν 10ετή ομόλογα από την πρωτογενή αγορά, δηλαδή κρατάνε στα χέρια τους ένα χαρτί που λέει ότι το κράτος τους οφείλει 100 ευρώ πχ και αυτοί για να αγοράσουν το χαρτί έδωσαν 94 ευρώ. Αυτοί είναι οι αδικημένοι γιατί επένδυσαν στο ελληνικό κράτος. Τέτοιου είδους επενδυτές είναι σχετικά λίγοι αφού τα φυσικά πρόσωπα προσδοκούν μεγαλύτερα κέρδη σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Συνήθως τέτοιου είδους ομόλογα αγοράζουν funds και όχι βέβαια ομόλογα των 100 ευρώ (το παράδειγμα ήταν ενδεικτικό).
      2. Αυτοί που αγόρασαν ομόλογα στη δευτερογενή αγορά!
      Τα ομόλογα αυτά δεν είναι 10ετή και αγοράζονται από κάποιο φυσικό πρόσωπο ή/και fund σε αξία πολύ μικρότερη των 94 ευρώ (για ομόλογο των 100).
      Υπάρχουν περιπτώσεις αγοράς ομολόγων στη δευτερογενή στο 33% της ονομαστικής τους αξίας. Δηλαδή κάποιος έδωσε 33 Ευρώ και πήρε χαρτί των 100, τα οποία 100 θα τα εισέπρατε σε 2 χρόνια. Τα αγόρασε το 2010 και προσδοκούσε να πάρει 100 ευρώ το 2012 έχοντας δώσει 33.
      Αυτή η επιχειρηματική (ΤΟΝΙΖΩ) τοποθέτηση έχει ΡΙΣΚΟ.
      Και πάλι όμως έδωσαν 33 ευρώ και αναμένουν περίπου 50 ευρώ (μετά το κούρεμα) σε 30 χρόνια, δηλαδή απόδοση 150%.
      Οι επιχειρηματικές κινήσεις έχουν και τα ρίσκα τους!
      Πρέπει λοιπόν να ξέρουμε για ποιους ομολογιούχους μιλάμε....Για τους επενδυτές του ελληνικού δημοσίου ή τους επενδυτές που δέχτηκαν ότι υπάρχει και αυξημένο ρίσκο της τοποθέτησης τους;

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ m 08/05/2012 18:28:31

        Μια χαρά ομολογιούχοι (καθέτες όχι επενδυτές) υπάρχουν που έβαλαν το εφάπαξ τους το 2008-2009 και πήραν πίσω το 15% της αρχικής αξίας. Ποιο κέρδος μιλάμε τώρα, ούτε το μισό αρχικό κεφάλαιο δεν πήραν πίσω. Αν δεν είναι αυτό κλοπή τότε τι είναι;

  20. Φρικιό avatar
    Φρικιό 08/05/2012 14:01:29

    Καλώς ήρθατε στο κόσμο της ανεπάγγελτης αριστεροθολοπ@π@ρογι@ς.

    • makis stefananou avatar
      makis stefananou @ Φρικιό 08/05/2012 14:21:08

      είσαι κρετίνος όταν χαρακτηρίζεις εμένα ανεπάγγελτο μολονότι δεν με γνωρίζεις. Μάθε λοιπόν ότι είμαι Μηχανικός με δύο υποτροφίες στο εξωτερικό και αναρίθμητα certificates μετεκπαιδεύσεων και δουλεύω από τα 15. Όσο για τις αριστερές μπουρδολογίες σου έχω να σου πάω ότι το να ανήκεις στην φιλελεύθερη παράταξη δεν σημείνει ότι ο εκάστοτε αρχηγός της είναι υπεράνω κριτικής. Με κάτι τέτοιους σαν κι εσένα κατάντησε η παράταξη σ' αυτό το χάλι και η χώρα ερείπια.

      • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
        ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ makis stefananou 08/05/2012 15:18:52

        νομιζω οτι η αναφορα του φρικιου δεν αφορουσε εσενα . ειναι ξεχωριστη αναρτηση.

  21. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 08/05/2012 14:02:22

    Λεφτά υπάρχουν!
    Αυτός ο Στρατούλης δεν είναι επαγγελματίας συνδικαλιστής;

  22. Manolis avatar
    Manolis 08/05/2012 14:20:00

    Δηλαδή έως τώρα οι τράπεζες έκαναν κάτι διαφορετικό; Δεν χρησιμοποιούσαν τις καταθέσεις για να χρηματοδοτούν αναπτυξιακές ιδέες?

  23. Φρικιό avatar
    Φρικιό 08/05/2012 14:26:16

    Αν πολλοί από αυτούς δεν έχουν ούτε ένα ένσημο και από τις καταλήψεις και την πενταήμερη φτάνουν να παίρνουν τα ηνία της χώρας έστω και ως διερευνητική εντολή, αναμενόμενο είναι;

  24. MAYRO FANTASMA avatar
    MAYRO FANTASMA 08/05/2012 14:28:19

    Έρχεται το φορτηγό για να πάρει τα ευρώ........τρέξε κόσμε που μπορείς ο Στρατούλης θα σε δεί......

  25. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/05/2012 14:31:30

    Οι καταθέσεις χρησιμοποιούνται πάντα από τις εμπορικές τράπεζες ως "κεφάλαιο κίνησης", δηλ. ως ρευστότητα. Αλλά είναι αδύνατο να είναι "ίδια κεφάλαια", δηλαδή στοιχείο κεφαλαιακής επάρκειας - που αφορά την ανακεφαλαιοποίση. Έτερον εκάτερον. Στοιχειώδεις γνώσεις περί Κανονισμών Basel και Τier αρκούν για να καταλάβει κανείς.
    Μπερδεύουν άσχετα πράγματα. Δεν ξέρω τις οικονομικές γνώσεις του κ. Στρατούλη. Το βέβαιο είναι ότι άν συμβουλευόταν τον κ. Γ. Δραγασάκη, που είναι εξαιρετικός γνώστης, θα είχε σαφή πληροφορία.

  26. Φυγόκεντρος avatar
    Φυγόκεντρος 08/05/2012 14:33:49

    Δηλαδή, το κράτος θα πάρει τα λεφτά των καταθετών από την τράπεζα και θα φτιάξει εργοστάσια και άλλες παραγωγικές οικονομικές μονάδες.
    Θα εγγυηθεί, βέβαια, τις καταθέσεις μέσα από την κερδοφορία που ενδεχομένως θα έχουν οι «κρατικές» επενδύσεις.
    Τι θα παράγουμε? Αυτό μάλλον θα αποφασίζεται κεντρικά σε σχέση με τις εκάστοτε ανάγκες της εσωτερικής αγοράς. Την μια μέρα κονσέρβες λαχανικών και την άλλη αυτοκίνητα.
    Ποιοι θα διακινούν, προωθούν, πωλούν και σε ποιους? Όλα αυτά είναι θέματα λυμένα, εδώ και δεκαετίες από τις χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ:
    Τα προϊόντα θα διακινούνται με ευθύνη του κράτους για να αποφεύγονται οι μεσάζοντες και να διατηρούνται οι τιμές χαμηλές. Και τέλος τα προϊόντα δεν θα πωλούνται αλλά θα διανέμονται με κοινωνικοοικονομικά κριτήρια.
    Αλέξη, καλωσόρισες κι ας άργησες καμιά 70αριά χρόνια!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Φυγόκεντρος 08/05/2012 14:59:35

      Χα, χα, όλα ωραία, αλλά ξέχασες τον πρωτογενή τομέα που θα γεμίζει με περιεχόμενο τις κονσέρβες!
      Για τα κολχόζ, ποιοί τεχνικοί σύμβουλοι από το εξωτερικό θα βοηθήσουν; Μήπως έχουν ήδη μιλήσει με το προσωπικό του κου Ράιχενμπαχ;

      • Φυγόκεντρος avatar
        Φυγόκεντρος @ Ο Θείος 08/05/2012 15:34:47

        Για τον σχεδιασμό του πρωτογενή τομέα δεν έχουμε ακόμα σχετικές δηλώσεις.
        Αλλά, μπορούμε να υποθέσουμε ότι, έλλειψη ικανού αριθμού αγροτών, θα ελληνοποιήσουν μερικά εκατομμύρια εξειδικευμένων γεωργών από το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Φυγόκεντρος 08/05/2012 15:40:34

          Το προσωπικό είναι το εύκολο. Οι "τεχνοκράτες", οι ειδικοί είναι το δύσκολο.
          Βλέπω 2 λύσεις: Ο κος Ράιχενμπαχ διαθέτει εξαιρετικούς γεωτεχνικούς της βιολογικής γεωργίας από Βάδη-Βυρτεμβέργη και Βαυαρία. Με κατάλληλη επανεκπαίδευση από την ιδιωτική στην κοινωνικοποιημένη αγροτική οικονομία είναι τέλειοι. Η άλλη λύση είναι από τα κιμπούτζ του Ισραήλ με μεσολάβηση του κου Χριστόφια.

          • Φυγόκεντρος avatar
            Φυγόκεντρος @ Ο Θείος 08/05/2012 16:14:29

            Θείε μου, δεν νομίζω ότι θα προτιμηθούν τόσο πολύπλοκες λύσεις που, άλλωστε, μας οδηγούν σε συνεργασίες με το διεθνές κεφάλαιο.
            Δεν χρειαζόμαστε παρά μόνο περισσότερα τετραγωνικά μέτρα γης σαν κι αυτά που τόσα χρόνια οι Συριζαίοι έχουν κρατήσει -με σκληρούς αγώνες είναι αλήθεια- έξω από τα παρωχημένα μοντέλα αστικής ανάπτυξης, ώστε να συναθροιστούν τώρα στην αξιοποιήσιμη γεωργική έκταση μαζί με όλα τα καταπατημένα, τα αυθαίρετα, τα εκκλησιαστικά κλπ.

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Ο Θείος 08/05/2012 16:04:28

        Σταματηστε γιατι θα λιποθυμησω απ τα γελια. Τεσπα, πλακα να γινεται, αφου μονο το γελιο κι ισως λιγη υγεια θα μας εχει μεινει συντομα. ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ο ανθρωπος μας... με αυτον στο τιμονι θα πεσουν οι τιμες στα ραφια αφου θα ειναι αδεια, και δεν θα υπαρχει ανεργεια αφου το 95% θα δουλευουμε για 100 ευρω το μηνα! Θα μειωθει και το κυκλοφοριακο αφου αυτοκινητα θα εχει μονο η ελιτ του Αλεξη. Οι αλλοι ως νεοι ΓΑΠ θα μετακινουμαστε με ποδηλατα και κανο (στα νησια).

        Προσθεστε οτι ο Alex Tsipras ειναι ικανος σε 3 μηνες να νομιμοποιησει πιο πολλα λαθρ0-ορκ απο οσα εχει νομιμοποιησει το πασοκακι (πλεον ετσι θα το προσφωνουμε ολοι) τα τελευταια 20 χρονια. Ο Ραγκουσης θα φαινεται Χρυση Αυγη μπροστα στο ...μεγαλο πατριωτη ALEX TSIPRAS. Βαλτε μυαλο ΝεοΕλληνες, ισως προλαβαινετε ακομα πριν η υποθεση Ελλαδα γινει μια τελειωμενη ιστορια.

        • Φυγόκεντρος avatar
          Φυγόκεντρος @ Μικρασιάτης 08/05/2012 16:46:29

          Δυστυχώς, μάλλον δεν θα προλάβουμε να τα δούμε όλα αυτά γιατί ο Αλέξης δεν έχει προλάβει να διαπλακεί αρκετά ώστε να κερδίσει την ανοχή της εξουσίας του prime time.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Μικρασιάτης 08/05/2012 16:48:03

          Και όμως αγαπητέ Μικρασιάτη, μέσα σ' όλη τη χοντρή πλάκα, σε ένα ήμουν απολύτως σοβαρός:
          Άν αναλάμβαναν την εποπτεία στην οργάνωση του γεωργικού μας τομέα γεωτεχνικοί από τα κιμπούτζ, όπου άνθισε η έρημος, ή βιο-γεωτεχνικοί που άλλαξαν το προφίλ της Γερμανικής γεωργίας και την έκαναν μέχρι και εξαγωγική, η Ελληνική γεωργία θα έκανε θαύματα.
          Αλλά μιλώντας για κυβερνηση ΣΥΡΙΖΑ, φοβάμαι ότι ζητώ καλλιγραφίες από της μαιμούς τον κώ*ο.

  27. Greco21 avatar
    Greco21 08/05/2012 14:38:41

    Αυτές ήταν πάντα οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ. Απλά τώρα ο κόσμος θα τις διαβάζει και θα τις επεξεργάζεται. Η επόμενη ψήφος μάλλον δεν θα είναι διαμαρτυρίας.

  28. Dark Blue avatar
    Dark Blue 08/05/2012 14:47:57

    Αφού πάρει τις καταθέσεις από τις τράπεζες, ο Στρατούλης θα έρθει στα σπίτια μας και θα ανοίγει τα στρώματα, θα σκάβει τις γλάστρες ...θα μας βάλει "κολοβυθόμετρο" ... όλα θα τα βρει, όλα θα τα πάρει

  29. themos avatar
    themos 08/05/2012 15:08:00

    Για να μάθουμε τα βασικά:
    Π.Χ: Κάποιος ''Α'' κάνει κατάθεση 1000€ στην τραπεζα ''Χ'', η τράπεζα "Χ'' δίνει δάνειο σε εναν ''Β'' 1000€ για ένα χρόνο και στο τελος θα πάρει 1000€το κεφάλαιο και 100€ τόκους απο τα 100€ θα δώσει 1€ στον καταθέτη "Α". Ταυτόχρονα ο "Α" όποτε ήθελε έκανε ανάληψη και τα 1000€ χωρις αυτό να επιρεάζει ουτε την τράπεζα ούτε τον "Β" γιατι τα 1000€ θα τα επερνε απο τον "Β" μαζι και με τους τοκους.
    Βλέπετε τίποτα το περίεργο; Ναί. Οτι οι τράπεζες δέχονται τις καταθέσεις αλλα ΔΕΝ δίνουν δάνεια ουτε σε ιδιώτες ούτε σε επιχειρησείς.
    Πως βγάλατε το συμπέρασμα οτι ''κινδυνεύουν οι καταθέσεις'' να μου εξηγήσει καποιος φωστήρας.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ themos 08/05/2012 17:48:37

      Ο Α κάνει κατάθεση. Η τράπεζα δίνει στην ΤτΕ το 10-12%, το υπόλοιπο το δανείζει στον Β. Βέβαια δεν τελειώνει ο κύκλος εδώ( Ο Β (ή ο Γ) καταθέτει σε άλλη τράπεζα, η οποία ξαναδανείζει κλπ.κλπ.κλπ.)
      Τώρα έρχεται ο Α να πάρει τα λεφτά του και διαπιστώνει ότι υπάρχει μόνο το 10-12% στην ΤτΕ. Το υπόλοιπο είναι δανεισμένο στον Β.

  30. noldor avatar
    noldor 08/05/2012 15:13:00

    Ενώ η ΝΔ τις θέλει για το πιθάρι των Δαν(ειστ/αϊδ)ών!

    Θα μας εξηγήσει κανείς ποιος φταίει που σήμερα κάνει κουμάντο ο Τσίπρας;

    Α, ναι ξέχασα. Ο λαός, ο λαός που δεν κατάλαβε...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ noldor 08/05/2012 15:28:04

      Ε αφού ο λαός δεν έχει καμία ευθύνη, να την καταργήσουμε την Δημοκρατία, να ανακηρύξουμε ισόβιο δερβέναγα τον Κιμ-Γιονγκ-Τσιπρ.

  31. Γ.Π avatar
    Γ.Π 08/05/2012 15:13:43

    Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα!!!!!! Ας πάρουν εξουσία για να διαλυθούν εντελώς μια και προεκλογικά ο Τσίπρας και ο συνεταίρος του βεβαίως βεβαίως Καμμένος έταξαν στον κόσμο τα πάντα όλα!!! Λοιπόν θυμίζω και περιμένω την επαύριο να εφαρμοστούν: 1. Μη αναγνώριση του χρέους 2. Έξοδο από το μνημόνιο 3. Αύξηση μισθών σε επίπεδα πριν την κρίση 4. Μείωση ανεργίας 5. Κούρεμα προσωπικών δανείων!! ΜΗΝ ΤΟΛΜΉΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΆΞΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΕΛΆΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ... Και για να χρησιμοποιήσω μια αγαπημένη έκφραση του ...Αλέξη: Ούτε να το διανοηθεί!!!! Εμπρός λοιπόν, να πέσουν οι μάσκες ,για να δούμε πόσο απέχει η ανέξοδη συνθηματολογία και η χρήση κουκούλας , από τη σκληρή πραγματικότητα, εφαρμογής πολιτικής!!!!!

  32. Darki avatar
    Darki 08/05/2012 15:18:15

    Aν ο πιτσιρικας τα καταφερει?Μια πιθανοτητα στις χιλιες του δινω.Αλλα αν τα καταφερει,οι πολιτικες ανατροπες θα ειναι κοσμογονικες.Ειναι ιδιο των ανθρωπων να υποτιμουν τους αντιπαλους.Τσουπ! ο Καμμενος,τσουπ! ο Τσιπρας,κατσε Αντωνη με τον Ψυχαρη.Ακομα αναλυση της προκοπης του εκλογικου αποτελεσματος δεν ελαβα.Ισως ειμαι μικρονους και δολιχοκεφαλος.Τι να πω....

  33. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 08/05/2012 15:25:23

    ΠΑΣΟΚ 1977 = ΣΥΡΙΖΑ 2012 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ. ΙΔΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΟΙ. ΚΑΙ Ο ΥΨΙΣΤΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ.

  34. Θ.Δ. avatar
    Θ.Δ. 08/05/2012 15:27:25

    «Δεν σας ανησυχεί βαθύτατα η είσοδος στην Βουλή της Χρυσής Αυγής;» ρωτησε η δημοσιογράφος Τόνια Μαστρομπουόνι της La Stampa στον αλεξη τσιπρα.

    «Φυσικά. Αλλά για αυτό φέρουν ευθύνη και η Νέα Δημοκρατία με το ΠΑΣΟΚ, που για να αποσπάσουν την προσοχή από το Μνημόνιο, βάσισαν την προεκλογική εκστρατεία και πάνω στον φόβο και στις πολιτικές κατά των μεταναστών», απαντά ο κ. Τσίπρας.

    Φταιει δηλαδη ο σαμαρας που δεν εδειξε αλληλεγγυη στους λαθρομεταναστες και ετσι μπηκε η χρυση αυγη στην βουλη!

    Μετα τον Γιωργακη οι Ελληνες ψηφισαν για σωτηρα τους τον τσιπρα!Ε Ειναι αξιοι της μοιρας τους!

  35. m avatar
    m 08/05/2012 15:29:59

    Με άλλα λόγια εννοεί ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των τραπεζών. Ετοιμάσου για μια νέα Σοβιετία! Ζήτω το Έθνος...

  36. Θεμης Γ. avatar
    Θεμης Γ. 08/05/2012 15:32:27

    Για να μάθουμε τα βασικά:
    Π.Χ: Κάποιος ''Α'' κάνει κατάθεση 1000€ στην τράπεζα ''Χ'', η τράπεζα "Χ'' δίνει δάνειο σε έναν ''Β'' 1000€ για ένα χρόνο και στο τέλος θα πάρει 1000€το κεφάλαιο και 100€ τόκους από τα 100€ θα δώσει 1€ στον καταθέτη "Α". Ταυτόχρονα ο "Α" όποτε ήθελε έκανε ανάληψη και τα 1000€ χωρίς αυτό να επηρεάζει ούτε την τράπεζα ούτε τον "Β" γιατί τα 1000€ θα τα έπαιρνε από τον "Β" μαζί και με τους τόκους.
    Βλέπετε τίποτα το περίεργο; Ναί. Ότι οι τράπεζες δέχονται τις καταθέσεις αλλά ΔΕΝ δίνουν δάνεια ούτε σε ιδιώτες ούτε σε επιχειρήσεις.
    Πως βγάλατε το συμπέρασμα ότι ''κινδυνεύουν οι καταθέσεις'' να μου εξηγήσει κάποιος φωστήρας.

    • anonimos avatar
      anonimos @ Θεμης Γ. 08/05/2012 17:04:34

      Φίλε μου τσέκαρε μερικά σημεία: "οι τράπεζες πρέπει να λειτουργήσουν με δημόσιο έλεγχο", Δημόσιος Έλεγχος. "Εγγυόμαστε τις καταθέσεις των πολιτών". Όχι τα λεφτά της τράπεζας, τις καταθέσεις των πολιτών. Αυτή τη στιγμή ο "Β" δεν πάει να πάρει από τον "Χ", αλλά κατευθείαν από τον "Α". Αν σου πουν εσένα μετά τα δώσαμε όλα για την ανάπτυξη περίμενε να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Θεμης Γ. 08/05/2012 17:51:17

      Ο Α κάνει κατάθεση. Η τράπεζα δίνει στην ΤτΕ το 10-12%, το υπόλοιπο το δανείζει στον Β. Βέβαια δεν τελειώνει ο κύκλος εδώ( Ο Β (ή ο Γ) καταθέτει σε άλλη τράπεζα, η οποία ξαναδανείζει κλπ.κλπ.κλπ.)
      Τώρα έρχεται ο Α να πάρει τα λεφτά του και διαπιστώνει ότι υπάρχει μόνο το 10-12% στην ΤτΕ. Το υπόλοιπο είναι δανεισμένο στον Β.

  37. undercover gpr avatar
    undercover gpr 08/05/2012 15:38:15

    Με τι επιτόκιο θα δανείσεις το κράτος αγαπητέ?

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ undercover gpr 08/05/2012 19:07:02

      Χα, χα, undercover gpr, με της δευτερογενούς άν πρόκειται για δεκαετές ομόλογο!
      23 % σήμερα !!! Καλό είναι.
      "Τοκογλυφικό", βλέπεις, είναι το 3,5 % του Μηχανισμού στήριξης κατά τον "επενδυτή" κο Καμμένο, κατά τους οικονομολόγους του ευρύτερου αριστεροδεξιού "χώρου" κτλ.
      Οι τρελοί δεν είναι πιά στα τρελλάδικα !!!!
      Ή φταίνε οι πολλοί ηθοποιοί που βουλευτοποιήθηκαν;

  38. Οφις Ιοβόλος avatar
    Οφις Ιοβόλος 08/05/2012 15:39:41

    http://www.protothema.gr/ekloges/article/?aid=195784 Δεν ξέρω σε τι υστερείς: ανάγνωση ή ....δυσκολία στην κατανόηση κειμένου. Κάνε ένα γύρο στο διαδίκτυο για να δείς πως κατάλαβαν όλοι οι άλλοι τις δηλώσεις Στρατούλη

    • Κυαίστωρ avatar
      Κυαίστωρ @ Οφις Ιοβόλος 08/05/2012 16:09:01

      Πολλές φορές κάποιος καταλαβαίνει αυτό που θέλει να καταλάβει.

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Κυαίστωρ 08/05/2012 16:54:40

        "εγγυόμαστε τις καταθέσεις των πολιτών--- και χρησιμοποιούμε (;) αυτά τα χρήματα---- για ανάπτυξη και παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας"
        για κάντο μου λίγο πιο λιανά.
        Πως χρησιμοποιείς αυτά τα χρήματα, με ή χωρίς την συγκατάθεση των καταθετών;

  39. Andreas avatar
    Andreas 08/05/2012 15:41:42

    Η χώρα καταρρέει, κυρίες και κύριοι. Μόλις ο κ. Στρατούλης, το γνωστό και προβεβλημένο στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ που έπαιξε τον δικό του ρόλο στην περασμένη κατάληψη της νομικής σχολής από μετανάστες, είπε ότι θα πάρει τις καταθέσεις μας και θα τις χρησιμοποιήσει για ανάπτυξη, το χρηματιστήριο κατέγραψε πτώση 4 μονάδων. Εκτός του ότι φοβούνται να αναλάβουν τις ευθύνες του οι κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, αποδεικνύονται και επικίνδυνοι ως προς τις τοποθετήσεις τους. Σε αυτές τις κρίσιμες ώρες δεν πρέπει να υπάρξει καμία άλλη καθυστέρηση και αμφιταλάντευση. Καθαρές λύσεις τώρα. Ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να κάνει 2 κινήσεις: πρώτον, δημοσίως να καταγγείλει την ανεύθυνη στάση του ΣΥΡΙΖΑ και τις απαράδεκτες δηλώσεις των στελεχών του, που σημαδεύουν στον κρόταφο την ελληνική οικονομία. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των επαφών του ΣΥΡΙΖΑ για σχηματισμό κυβέρνησης, να ζητήσει επαναληπτικές εκλογές, καταγγέλοντας την ανευθυνότητα των στελεχών του και το επικίνδυνο των προτάσεών τους. Και δεύτερον, να αναλάβει πρωτοβουλίες για συσπείρωση των Κεντροδεξιών δυνάμεων με στόχο ένα αξιοπρεπές ποσοστό στις επαναληπτικές εκλογές που να θέτει τις βάσεις για αυτοδύναμη κυβέρνηση. Πρωτοβουλίες τώρα, πριν να είναι πολύ αργά για τη χώρα. Μακάρι να υπήρχε χρόνος να ξεσκεπαστούν οι δημαγωγοί του ΣΥΡΙΖΑ από τη μη υλοποίηση των ανεύθυνων προεκλογικών δεσμεύσεών τους. Αλλά τώρα πραγματικά προέχει να σταθεί η χώρα στα πόδια της και αυτό, προφανώς, δεν θα γίνει με τη δήμευση των καταθέσεων του κόσμου.

  40. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/05/2012 15:49:39

    Μετά τα Greek Statitics, έχουμε τα Syriza Economics!
    Ο Στρατούλης πάει για Νόμπελ!
    Να θυμίσω ότι η δουλειά του Στρατούλη ήταν συνδικαλιστής στον ΟΤΕ.
    Του Τσίπρα το επάγγελμα ήταν οι καταλήψεις.
    Οπως θα έλεγε η Μαλβίνα, "σπούδασε ευχέλαιο στις Καλόγριες"....
    Επίσης, στον ελεύθερο χρόνο του τού αρέσει να διαβάζει βιβλία, να βοηθάει τους φτωχούς και να κάνει περιπάτους στη φύση....

    • Greco21 avatar
      Greco21 @ ΒΙΣ 08/05/2012 15:59:53

      Πιπέρι στο στόμα...

      Σταμάτα να γράφεις.

      Πήρε πολύ χαμηλά ποσοστά ο ΣΥΡΙΖΑ στην Εκάλη και την Δροσιά... Παιδιά του λαού.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΒΙΣ 08/05/2012 16:55:47

      Χα χα, είναι πολλά στη σειρά :
      Είχαμε τα Greek Statistics (των Γιάννου και Αlogo), μετά τα Lefta Yparhoyn (του ΓΑΠ), στη συνέχεια τα ND Politics (εκλογές, όσο πιό πρόωρες τόσο πιό συμφέρουσες για το κόμμα, χε χε).
      Τώρα έχουμε τα Syriza Economics.
      Τους νικήσαμε όλους: Τον Κέυνς και τους Chicago Boys, τον Μίδα που έπιανε πέτρες και τις έκανε χρυσό, τον Μακιαβέλι.
      Τώρα θα χάσει το ρεκόρ και ο Ντόναλντ Ρέηγκαν, ο υπουργός που έφτιαξε το φοβερό οικονομικό κοκτέιλ, το Reaganomics.

      • m.s avatar
        m.s @ Ο Θείος 08/05/2012 17:40:25

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
        τουλάχιστον δε χάσαμε το κέφι μας.
        να είσαι καλά !!!!

  41. G. Themis avatar
    G. Themis 08/05/2012 15:53:48

    Για να μάθουμε τα βασικά:
    Π.Χ: Κάποιος ''Α'' κάνει κατάθεση 1000€ στην τράπεζα ''Χ'', η τράπεζα "Χ'' δίνει δάνειο σε έναν ''Β'' 1000€ για ένα χρόνο και στο τέλος θα πάρει 1000€το κεφάλαιο και 100€ τόκους από τα 100€ θα δώσει 1€ στον καταθέτη "Α". Ταυτόχρονα ο "Α" όποτε ήθελε έκανε ανάληψη και τα 1000€ χωρίς αυτό να επηρεάζει ούτε την τράπεζα ούτε τον "Β" γιατί τα 1000€ θα τα έπαιρνε από τον "Β" μαζί και με τους τόκους.
    Βλέπετε τίποτα το περίεργο; Ναί. Ότι οι τράπεζες δέχονται τις καταθέσεις αλλά ΔΕΝ δίνουν δάνεια ούτε σε ιδιώτες ούτε σε επιχειρήσεις.
    Πως βγάλατε το συμπέρασμα ότι ''κινδυνεύουν οι καταθέσεις'' να μου εξηγήσει κάποιος φωστήρας.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ G. Themis 08/05/2012 17:00:38

      Όταν κάνω κατάθεση σε μια τράπεζα, σημαίνει ότι της εμπιστεύομαι τα χρήματά μου και ότι θα μου αποδώσει το κεφάλαιο με τους τόκους όποτε αυτό έχει συμφωνηθεί.
      Του Στρατούλη λυπάμαι αλλά ποιός του είπε ότι θα του εμπιστευθώ τα χρήματά μου;
      Αρκεί να δωθεί ο χρόνος στους καταθέτες και θα δεις που θα πάνε οι καταθέσεις μόλις ανακοινώσει ότι αναλαμβάνει επενδυτής των καταθέσεων του κοσμάκη.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ G. Themis 08/05/2012 18:11:52

      Ο Α κάνει κατάθεση. Η τράπεζα δίνει στην ΤτΕ το 10-12%, το υπόλοιπο το δανείζει στον Β. Βέβαια δεν τελειώνει ο κύκλος εδώ( Ο Β (ή ο Γ) καταθέτει σε άλλη τράπεζα, η οποία ξαναδανείζει κλπ.κλπ.κλπ.)
      Τώρα έρχεται ο Α να πάρει τα λεφτά του και διαπιστώνει ότι υπάρχει μόνο το 10-12% στην ΤτΕ. Το υπόλοιπο είναι δανεισμένο στον Β.
      ΣΤΑΜΑΤΑ.

  42. ΙΑΣΟΝΑΣ avatar
    ΙΑΣΟΝΑΣ 08/05/2012 16:04:36

    ΑΛΕΞΗ
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ.....ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

  43. Jim Bim avatar
    Jim Bim 08/05/2012 16:07:46

    Και λίγα λέει ...
    Στο Προεδρικό μέγαρο έκανε μία δήλωση ότι μετά τον Φλωράκη αυτός παραλαμβάνει εντολή, ώς ηγέτης της Αριστεράς..... άρα ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ - ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙ ΘΕΛΕΙ !!!!!!!!!!

  44. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 08/05/2012 16:24:54

    Υποκλεινομαι.. τεραστια ατακα... ΚΙΜ - ΓΙΟΝΓΚ - ΤΣΙΠΡ.
    Τελειο. Απο σημερα παρακαλω θερμα να γινει ορος ευρειας χρησης μαζι με το παγιωμενο πια ορο ''ΠΑΣΟΚακι''.

    Ευχαριστω.

  45. DIM avatar
    DIM 08/05/2012 16:36:46

    Μα επιτελους τι νομιζετε, πως τα χρηματα των καταθετων οι τραπεζες τα εχουν στο εικονοστασι;
    Προφανως ειναι επενδεδυμενα προς οφελος των καταθετων.
    Ενω οι αποδοσεις των καταθεσεων (επιτοκια) περιοριζονται νομοθετικα, σε μια ανιερη εξουσια τραπεζιτων - κυβερνησεων, οι υπεραξιες των αποδοσεων τους υπερ των τραπεζιτων ειναι ελευθερες.
    Αν αυριο ολοι οι καταθετες ζητουσαν την αποσυρση των καταθεσεων τους, καμια τραπεζα δεν θα μπορουσε να ανταποκριθει.

  46. now avatar
    now 08/05/2012 16:57:50

    ΠΡΙΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΕΝ ΕΔΙΝΑΝ ΔΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ? ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΑΥΤΑ?

  47. Ollandos avatar
    Ollandos 08/05/2012 17:06:02

    Καλο ειναι να μην αποπροσανατολιζουμε τον κοσμο ειδικα μετα απο τα μαθηματα που μας εδωσε σε αυτες τις εκλογες.. Καταθεσεις εως 100.000 ειναι εγγυημενες απο την Ε.Ε.

  48. factorx avatar
    factorx 08/05/2012 17:08:06

    Πανικός:

    Για βρώμικη σπέκουλα σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ, δύο ημέρες μόλις μετά τις εκλογές, κάνει λόγο ο Δημήτρης Στρατούλης καταγγέλλοντας διαστρέβλωση δηλώσεών του για τις τράπεζες και τη στήριξη της ανάπτυξης.

    Με αφορμή την αναπαραγωγή συνέντευξής του στο ραδιοσταθμό Bήμα FM από ορισμένα ΜΜΕ, ο κ. Στρατούλης μιλά για αυθαίρετη ερμηνεία με παραπλανητικούς τίτλους και παραθέτει την ακριβή απομαγνητοφωνημένη διατύπωσή του η οποία έχει ως εξής:

    «Εφ όσον αναδειχθεί αριστερή κυβέρνηση, με το δημόσιο έλεγχο των τραπεζών εγγυόμαστε τις καταθέσεις των πολιτών.

    Σε καμία περίπτωση δεν θα δεσμεύσουμε τις καταθέσεις των πολιτών. Αντίθετα θα τις αξιοποιήσουμε, μαζί με τα χρήματα των τραπεζών για την ανάπτυξη και την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας μας. Μέχρι σήμερα τα χρήματα των τραπεζών και οι καταθέσεις των πολιτών χρησιμοποιούνταν για να αυξήσουν τα κέρδη των μετόχων τους– τραπεζιτών. Δεν πρέπει να δίνονται για ρευστότητα στην αγορά, για δάνεια στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, για δάνεια στο λαό να κάνει σπίτια ή καταναλωτικά δάνεια να κινηθεί; Με αυτό τον προεκλογικό στόχο δε4ν στηρίχτηκε εκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ από ένα μεγάλο μέρος του λαού;

    Όταν λέμε να αξιοποιηθούν τα χρήματα των τραπεζών για ανάπτυξη, εννοούμε για τη χρηματοδότηση δημόσιων, κοινωνικών και ιδιωτικών επενδύσεων για να υπάρχει παραγωγική ανασυγκρότηση στη χώρα μας.»

    Καταλήγοντας, ο κ. Στρατούλης χαρακτηρίζει απαράδεκτο να γίνεται βρώμικη σπέκουλα σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ «παίζοντας ταυτόχρονα με τα συμφέροντα της χώρας, της οικονομίας και του λαού, για να διαστρεβλωθούν οι θέσεις του, αλλά και το μήνυμα του λαού που με την ψήφο του καταδίκασε τα μνημόνια και τους πολιτικούς εκφραστές τους και επιβράβευσε σε μεγάλο βαθμό την πολιτική μας για συνεργασία των δυνάμεων της αριστεράς και αριστερή κυβέρνηση που θα ακυρώσει τα μνημόνια, τις δανειακές συμβάσεις και τους εφαρμοστικούς τους νόμους».

    naftemporiki.gr

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ factorx 08/05/2012 17:26:38

      factorx, υπάρχει όντως ασαφής διατύπωση και απο κάποιους προσπάθεια στρέβλωσης αυτών των δηλώσεων.
      Αλλά το πρόβλημα είναι ότι είναι εξαρχής ασαφείς, όχι συγκεκριμένες.
      Το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα με το τραπεζικό σύστημα (και όχι μόνον το Ελληνικό) είναι η κεφαλαιακή του επάρκεια. Δεν υπάρχει, χρειάζονται επανακεφαλαιοποίηση.
      Από καιρό γράφω ότι είναι αδύνατη χωρίς δημόσια ρευστότητα (ή εγγυήσεις), άρα προσωρινό (4 - 10 χρόνια) δημόσιο έλεγχο, μερικό ή ολικό. Το ζήτημα είναι ποιός ακριβώς θα δώσει τη δημόσια ρευστότητα και ποιός θα την χρεωθεί στο παθητικό του.
      Εντός Ευρωζώνης και ΕΕ η μονόπλευρη κρατικοποίηση των εμπορικών τραπεζών από το επιμέρους εθνικό κράτος είναι θεσμικά αδύνατη. Με την παρούσα κατάσταση ελλέιμματος, είναι αδύνατη και η παροχή ρευστότητας ή εγγυήσεων αυτού του ύψους (25 δις για την Ελλάδα).
      Απομένουν 2 δρόμοι: A. To EFSF δανείζει στο επιμέρους εθνικό κράτος και αυτό μέσω του Ταμείου Χ/Π σταθερότητας ανακεφαλαιοποιεί τις εμπορικές του τράπεζες έναντι μετοχών, εγκαθιστώντας επιτρόπους. Ο δανεισμός αυτός εγγράφεται στο δημόσιο χρέος του επιμέρους κράτους. Αυτός ο τρόπος εφαρμόσθηκε μέχρι τώρα (π.χ. Ιρλανδία).
      Β. Ο άλλος δρόμος, ακόμη αδιάβατος: To EFSF δανείζει απευθείας τις εμπορικές τράπεζες έναντι μετοχών, χωρίς μεσολάβηση του εθνικού κράτους. Ο δανεισμός αυτός ΔΕΝ εγγράφεται στο δημόσιο χρέος του επιμέρους κράτους. Με τον τρόπο αυτό έχουμε ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ Τραπεζικό Σύστημα.
      Τι λέει ο ΣΥΡΙΖΑ; Η ΝΔ; Τα άλλα κόμματα;
      Ο κ. Στρατούλης καταλαβαίνει τη διαφορά; Ο κ. Δραγασάκης που ξέρει οπωσδήποτε πολύ καλά το θέμα, γιατί δεν παρουσιάζει μέρος του οικονομικού προγράμματος τοτ ΣΥΡΙΖΑ; Τί "παίζει" στις διαφορετικές απόψεις;

    • Φρικιό avatar
      Φρικιό @ factorx 08/05/2012 18:30:23

      Αυτό το αξιοποιήσουμε πως ακριβώς θα γίνει από την κεντρική επιτροπή του κόμματος;

  49. NIKOS avatar
    NIKOS 08/05/2012 17:18:19

    Μπράβο!!!!! Φάκτορα, άμεση αντίδραση - αν έβγαζες και το "μας" από τον τίτλο θα ήσουν τέλειος

  50. Γιάννης avatar
    Γιάννης 08/05/2012 18:02:39

    Το λέω ΞΑΝΑ.
    ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
    Όλες οι καταθέσεις είναι λογιστικές εγγραφές, τα πραγματικά λεφτά είναι δανεισμένα σε Κράτος, νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
    Κρατικοποίηση τραπεζών από Ελ.Δημόσιο δεν γίνεται. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ.
    Ο μόνος που μπορεί να εγγυηθεί ΄τραπεζικό σύστημα και καταθέσεις είναι η ΕΕ μέσω του EFSF.
    Ας λογικευτούμε τώρα γιατί τουλάχιστον όταν ο Α.Παπανδρέου έλεγε αυτές τις μαλακίες ΥΠΗΡΧΑΝ ΛΕΦΤΑ .

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Γιάννης 08/05/2012 18:38:57

      Υπό μία έννοια και ο Τσίπρας βγήκε με το λεφτά υπάρχουν διότι εγγυάται την απαλλαγή από το μνημόνιο λες και υπάρχουν λεφτά για να επιβιώσουμε από τούδε.

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ αποκατάσταση 08/05/2012 18:45:27

        ΟΧΙ υπό μία έννοια.
        Θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι ΕΔΩ ΜΕΣΑ ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ψηφισθεί η ΝΔ αν δεν πει ότι
        ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
        Αυτά θέλει ο κόσμος.
        ΥΓ Μπορούμε να επιμείνουμε (και αυτό θέλω) στο ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, αλλά μην περιμένουμε και πολλά από τον κόσμο.

  51. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 08/05/2012 18:39:21

    Πάντως εγώ ...αν και θα το κοιτάξω, αρχίζω να διασκεδάζω περισσότερο από τον ΓΑΠ με τα παιδιά:

    -θα χρησιμοποιήσουν τις καταθέσεις για επενδύσεις ενώ φαντάζομαι μέχρι τώρα οι Τράπεζες έβαζαν στη ναφθαλίνη τα €....& τι επενδύσεις; τόνωση της ιδιωτικής κατανάλωσης...μα για αυτό δεν είμαστε εδώ; επειδή με το € και τα χαμηλά επιτόκια την προηγούμενη δεκαετία είχαμε τόνωση της κατανάλωσης: εορτοδάνεια, διακοποδάνεις, ΙΧ, iphone, κλπ κλπ και μετά ...δεν έφτανε ο μισθός και είχαμε νέα δάνεια αποπληρωμής των προηγούμενων...
    -οι ...φωστήρες πιστεύουν ότι 165 δις που εμφανίζονται ως καταθέσεις στις Τράπεζες είναι στο συρτάρι και δεν τα δίνουν οι Τράπεζες...

    Γιατί; Επειδή οι Τράπεζες τα ...δανείζουν με σκοπό την αύξηση των κερδών (κέρδος; ...φτου κακά) τους ενώ αν είναι κρατικές ας ...γράφουν ζημιές ε;

    & να ήταν μόνο αυτά;....:

    -επιπλέον θα διορίσουν άμεσα 100,000 κόσμο στο Δημόσιο
    -θα επιστρέψουν άμεσα όλα τα χρήματα που το Δημόσιο έχει πάρει με τις έκτακτες εισφορές και την υπερ φορολόγηση
    -θα δώσουν αυξήσεις (1,300 € Άμεση εξίσωση των κατώτερων αποδοχών με τον μέσο όρο των χωρών της ΕΕ-15)
    - κατώτερη σύνταξη ίση τουλάχιστον με 20 ημερομίσθια της ΕΓΣΣΕ για την κύρια σύνταξη και 5 για την επικουρική και επάνοδος της κύριας σύνταξης στο 80% των συντάξιμων αποδοχών
    -εθνικοποιήσεις όχι μόνο για τους τίτλους ιδιοκτησίας, αλλά και την αλλαγή της διάρθρωσης των δημοσίων επιχειρήσεων με τη συμμετοχή των εργαζομένων στη λήψη των αποφάσεων και με τον κοινωνικό έλεγχο, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις αυτές να μην υπηρετούν την καπιταλιστική συσσώρευση, αλλά τις κοινωνικές ανάγκες
    -επαναφορά του ομίλου του ΟΤΕ υπό πλήρη δημόσια ιδιοκτησία και έλεγχο

    & όλα τα παραπάνω με ...μορατόριουμ του Μνημονίου (...πάει η κατάργηση;) διενέργεια ελέγχου αν το χρέος είναι επαχθές (...και αν λέμε τώρα δεν είναι;) και μη καταγγελία της δανειακής σύμβασης....

    Μια χαρά....ή Αντρέα ζεις εσύ μας οδηγείς....

  52. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/05/2012 19:09:57

    Είπαν όντως "επαναφορά του ομίλου του ΟΤΕ υπό πλήρη δημόσια ιδιοκτησία";
    Θα κάνουν πρόταση εξαγοράς στην Deutsche Telekom;
    Τι λέμε τώρα, ν' αγοράσουμε τη σκοτωμένη μετοχή του που θα γίνει πύραυλος;

    • Φρικιό avatar
      Φρικιό @ Ο Θείος 08/05/2012 19:19:04

      Έχει επενδυτικό πλάνο ο στράτα-στρατούλης, τι νομίζεις;

  53. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/05/2012 19:35:10

    Χα χα, λές να κάνει και reverse PCI για τις τράπεζες, ιδιώτες ομολογιούχους και ασφαλιστικά ταμεία ;;;;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 08/05/2012 20:45:13

      Reverse PSI εννοούσα. Ο μελλοντικός executive Δημήτρης με μπέρδεψε λίγο.

  54. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 08/05/2012 20:06:26

    Προφανώς οι "απόψεις" του Στρατούλη έχουν "αλλοιωθεί" ...
    Αλλά δεν βλέπω γιατί ξαφνιάζεται, με δεδομένο ότι ο "χώρος του" και ο ίδιος προσωπικά έχει παίξει "άπειρες" φορές στο παρελθόν το ίδιο "παιχνίδι της παραμόρφωσης".
    Το ηθικό δίδαγμα όλης αυτής της "μετεκλογικής τραγωδίας" που ζούμε, είναι ότι το παρελθόν μας, οι απόψεις μας, οι λαϊκισμοί μας, θα μας κυνηγάνε μόλις βγούμε στο ξέφωτο ...
    Λυπάμαι που το λέω, αλλά για μένα η μεγαλύτερη απογοήτευση είναι η ΔΑ και ο Φώτης Κουβέλης. Πολλοί από μας - που μετά το 74 -"δώσαμε την ιδεολογική μάχη" ενάντια στους Σταλινιστές και τον λαϊκισμό του ΠΑΣΟΚ, σήμερα νιώθουμε "προδομένοι" από τις "ακροβασίες" του Κουβέλη.
    Και επειδή ΔΕΝ πρέπει να ξεχνάμε, ας ρίξουμε μια ματιά στα "παλαιότερα γραπτά και τις απόψεις" του Δραγασάκη, ιδεολογικού πατέρα της οικονομικής πολιτικής του Τσίπρα ...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ np_complete_problems 08/05/2012 22:58:38

      "αλλοιωθεί"....;

      Στον ΣΚΑΙ:

      «Δεν θα δεσμεύσουμε τις καταθέσεις των πολιτών, αλλά θα ελέγχουμε τη διεθνή κίνηση των μεγάλων κεφαλαίων για να προστατέψουμε την οικονομία με ενδεχόμενο πλαφόν 150.000 με 200.000 ευρώ» ανέφερε.

      Για τη δήλωση Γλέζου περί κατάσχεσης των καταθέσεων άνω των 20.000 ευρώ, ανέφερε ότι «είπε μια γνώμη».

      Να πω και εγώ μια γνώμη ή θα ...παρέμβει ο εισαγγελέας και θα κυνηγά τον Φάκτορα;

      Αν αύριο το πρωί αποσύρονται Τραπεζικές καταθέσεις θα φταίει η ...αλλοίωση; η δέσμευση; ή η γνώμη;

  55. roadrunner avatar
    roadrunner 08/05/2012 21:21:57

    είπες: "Ο Σαμαράς θα μείνει στην ιστορία σαν ο πολιτικός που παρέδωσε την εξουσία στους αναρχο-μπολσεβίκους."

    Ο Σαμαράς ανάγκαζει την ψευτο-αριστερά να παίξει μπάλα. Αυτογκολ θα βάλει ο Τσίπρας και Εξαπάτησε το λαό ότι θα καταγγήλει το Μνημόνιο, κάτι που δεν μπορεί να κάνει.
    Μετά τις επαναληπτικές, η αριστερά θα έχει χάσει το τεκμήριο της αθωότητας και θα λουφάξει εκεί που ανήκει, δηλαδή στο περιθώριο.

  56. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 08/05/2012 22:09:15

    Καλύτερα να είναι ειλικρινής παρά να κυβερνήσει. Κάπως έτσι δεν έγινε και με τον εθνάρχη; Δικαιώθηκε. Ο λαοπλάνος κατέστρεψε την Ελλάδα. Τι σου είναι η δημοκρατία...

  57. ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
    ΓΣΠΥΡΟΥ 08/05/2012 22:39:56

    Ειναι επικίνδυνοι σε ποσοστο 100% και όχι 16,8%. Την επικινδυνότητά τους μόνο η έπαρσή τους μπορεί να συναγωνιστεί.
    Η επισφαλεια των καταθεσεων οδηγεί σε αποσυρσή τους απο το τραπεζικο σύστημα(σεντούκι) ή τη μεταφορά τους στο εξωτερικό. Με συνέπεια την καταρρέυση του τραπεζικου συστήματος. Η μη κατανόηση των προβλήματων που γεννά η διάλυση του τραπεζικου συστήματος καθιστά δύσκολη την οποιαδήποτε συζήτηση. Αλλιμονο αν συμβεί, ειναι χειρότερο και απο την έξοδο απο το €.
    Η κατάθεση ειναι μια μορφη διατήρησης πλούτου όπως είναι η κατοχή χρυσού, ακινήτων, επιχειρήσεων, μετοχών κλπ. Μετά τη δέσμευση των καταθέσεων θα ακολουθησει δέσμευση (δήμευση) και όλων των άλλων περιουσιακών στοιχείων ή το εθνικο καθήκον θα το περιορίσουμε στους καταθέτες. Θα τιμωρηθούν μόνο οι καταθέτες. Το προνόμιο να σώσουν τη χώρα θα το δώσουμε μόνο σε αυτούς. ( "Αυτό δεν συνιστά διάκριση εις βάρος όλων των άλλων που δεν θα τους δώσουμε αυτή τη δυνατότητα;")
    Αυτές οι πολιτικές και οι απόψεις συνιστούν τον ορισμό, στο πεδίο της οικονομίας, της εγκληματικής βλακείας.
    Αν δεν ήξερα τον άνθρωπο που το είπε και τον κομματικό χώρο από όπου προέρχεται θα έλεγα ότι αυτή η δήλωση ειναι βλακεία. Με δεδομενη την προηγουμενη γνωση μου θεωρώ ότι ειναι συνδυασμός απύθμενης βλακείας και εθνικης μειοδοσίας.
    Ο Θεός να λυπηθεί την Ελλάδα.

  58. Αρχών avatar
    Αρχών 08/05/2012 22:54:11

    Δεν ξέρουν τι τους γίνετε ειναι πανικόβλητοι του ΣΥΡΙΖΑ στην περίπτωση να πάρουν την εξουσία γιατί οτι έχουν πει προεκλογικά δεν μπορούν να τα υλοποιήσουν φυσικά πρέπει η ΝΔ να συστρατευτει με όλες της τις δυνάμεις και να μην αφήσει την τύχη της χώρας στα χέρια των τυχοδιωκτων της αριστεράς

  59. ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
    ΓΣΠΥΡΟΥ 08/05/2012 23:07:55

    Η ελαφρότητα του νικητή των εκλογών ενισχυεται ετι περαιτερω απο το γεγονός 'οτι ούτε το ύψος των καταθέσεων δεν γνωρίζει. Αναφέρει οτι ειναι 165δις τη στιγμη που αν ηταν στοιχειωδως σοιβαρός θα διαβαζε το δελτίο της τραπεζας της Ελλαδος που μιλά για 130 δισ. Και όμως νίκησαν. Καλυτερα, να για ποιό λογο νίκησαν! Λάφυρο τους η Ελλάδα.
    Μετά τη δήλωσή του, αύριο, θα μειωθούν τουλαχιστον κατά 10-15 δισ.

    • GEORGE_SPOROS avatar
      GEORGE_SPOROS @ ΓΣΠΥΡΟΥ 09/05/2012 03:36:46

      Νίκησαν το ΠΑΣΟΚ και αυτό γιατί το ΠΑΣΟΚ εκ των πραγμάτων δεν μπορούσε να λαϊκίσει σε αυτές τις εκλογές.

  60. GEORGE_SPOROS avatar
    GEORGE_SPOROS 09/05/2012 02:51:16

    Στρατούλη,διάβασα όλη τη συνέντευξη και στο αφιερώνω.
    www.youtube.com/watch?v=SYlOYujwafk

  61. nikosag avatar
    nikosag 09/05/2012 15:32:11

    Τωρα τα χρησιμοποιει ο Κωστοπουλος και ο Λατσης, αλλα εσυ νομιζεις οτι τα εχεις στην τραπεζα και αυτα καθονται

  62. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 09/05/2012 19:09:55

    Τελικα αρχιζουνε και δειχνουνε το πραγματικο προσωπο τους...
    Ακου εκει , θα κανουν χρηση των καταθεσεων ΜΑΣ για αναπτυξη....
    Δηλαδη , με λιγα λογια , εαν εγω ας πουμε αρνηθω κατι τετοιο , τι θα γινει ?
    Υποχρεωτικη χρηση της καταθεσης μου ?Δηλαδη δημευση ?Δηλαδη κατι σαν "τραπεζικη κολεκτιβα" ?
    Ε ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ , δεν εχετε κανενα δικαιωμα στις καταθεσεις των πολιτων.
    Εκτος ξαναλεω και ας το πει επιτελους καποιος ευθεως , θελουνε να εφαρμοσουνε καμια οικονομικη κολεκτιβα , στην ουσια δηλαδη με το ζορι να παρουν τα χρηματα μας ωστε να κανουν δηθεν λεει αναπτυξη.......
    Θελετε να γινουμε Κουβα κυριοι ?Να εχουμε τον αντιστοιχο "συντροφο" Καστρο στην Ελλαδα ?ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝΕ ?Να ξερουμε και εμεις επιτελους...!

    Παιδια , η περιοδος ειναι ιδιαιτερα δυσκολη , τετοιες σκεψεις προκαλουνε ανατριχιλα τουλαχιστον σε εμενα.Και σιγουρα δεν προκειτε να βοηθησουνε τον τραπεζικο τομεα , ισα ισα θα τον τσακισουν μια ωρα πιο νωρις και μαλιστα πολυ αποτομα.
    Πρεπει ο μεσος Ελληνας να καταλαβει τι σημαινουν ολα αυτα , τι ακριβως πανε να κανουνε με τα χρηματα του.Αυτες οι νεο-κομμουνιστικες πρακτικες , δεν πρεπει να περασουνε διοτι θα καταστρεψουνε ολοκληρο το χρηματο-οικονομικο συστημα και την εμπιστοσυνη του πολιτη στις τραπεζες.Και ας μου λενε εμενα οτι υπαρχει εγγυηση των χρηματων μου , ΠΟΙΑ εγγυηση ακριβως θα υπαρχει οταν δεν θα υπαρχει απολυτος κανενα χρηματο-οικονομικο συστημα ?????

    Τελικα οσο παμε , και χειροτερα....Οσο και να θελαμε , δεν μπορει να αποφευχθει η ιδεολογικη και πολιτικη συγκρουση της Αριστερας με την Δεξια/κεντροΔεξια , ολα εκει οδηγουνε....

  63. Nik avatar
    Nik 10/05/2012 01:02:59

    Ω τραπεζικοί φωστήρες. Οι καταθέσεις μου γίνονται κάθε 15 του μήνα, μένουν στην τράπεζα ακριβώς 24 ώρες, διότι τόσος χρόνος απαιτείται για ανακατανομή του πλούτου μου σε εφορία, ΔΕΚΟ, δάνειο, πιστωτική, νομιμοποίηση υπογείου (τι το' θελα και αυτό!).

    Αυτή την 24ώρη κατάθεση θα πάρει ο Στρατούλης; Και οι άλλοι συνήθεις εταίροι επί του "κεφαλαίου" μου τι θα πάρουν; Ενας από τους δύο θα πάρει κάτι το δυσάρεστο που δεν μπορώ να πω λόγω αυτόματου αποκλεισμού κακών λέξεων του συστήματος. Ενδέχεται βέβαια να το πάρουν και οι δύο όταν σηκωθώ και φύγω.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.