#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/08/2011 13:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

O Γιώργος δεν μπορεί πλέον να κυβερνήσει



Μπορεί κανείς να διατυπώσει πολλές και ουσιαστικές ενστάσεις για το νόμο πλέον της κας Διαμαντοπούλου, που πέρασε από τη Βουλή χάρις στους χειρισμούς του Προέδρου της Ν.Δ..

Όμως, κατά τη γνώμη μου, αυτό δεν είναι το μείζον.

Το πολιτικό συμπέρασμα από τη προχθεσινή συζήτηση στη Βουλή  είναι  ότι ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί πλέον να κυβερνήσει μόνος του και τα γνωστά εξαπτέρυγα δεν του αρκούν, ή δεν θέλει να στηρίζεται μόνο σ΄αυτά.  Είναι σφόδρα πιθανό, χωρίς τη στήριξη της Ν.Δ. να μην περνούσε το νομοσχέδιο της κας Διαμαντοπούλου.

Είναι προφανές ότι ο κ. Παπανδρέου  δεν έχει πλέον την δυνατότητα να «περνάει» από τη Βουλή τα νομοσχέδιά του είτε επειδή δεν εμπιστεύεται, είτε  επειδή φοβάται την κοινοβουλευτική του ομάδα, ή είτε τέλος επειδή θέλει να καταστήσει και την αντιπολίτευση συμμέτοχο των αποφάσεών του.

Παράλληλα σοβαρές εσωτερικές αναταράξεις δημιουργούν εικόνα διάλυσης για την κυβέρνηση. Από την παραίτηση Παμπούκη, στενότατου συνεργάτη επί σειρά ετών του Πρωθυπουργού, μέχρι την αντιπαράθεση του Παπανδρέου με τον Βενιζέλο, τις ανακολουθίες του τελευταίου, τις συνεχείς ανταρσίες στην κοινοβουλευτική ομάδα και την αδυναμία παραγωγής κάποιου έργου, η εικόνα της κυβέρνησης είναι εικόνα διάλυσης και αποσύνθεσης. Και αν όλα αυτά συμβαίνουν τον Αύγουστο, φανταστείτε τι θα συμβεί από την ερχόμενη εβδομάδα, όταν ο λαός επιστρέψει από τα μπάνια του και βρει να τον περιμένουν τα ραβασάκια της εφορίας και του ...μπακάλη.

Ο κ. Παπανδρέου συνεχίζει να παριστάνει τον πρωθυπουργό στηριζόμενος σε μια κίβδηλη πλειοψηφία.

Μετά τα προχθεσινά στην Βουλή, φαίνεται ότι δεν διαθέτει ούτε αυτή την πλειοψηφία.

Ήδη ο κ. Βενιζέλος άνοιξε θέμα επαναδιαπραγμάτευσης των στόχων του μνημονίου επειδή, όπως είπε, λόγω της ύφεσης, δεν βγαίνουν οι αριθμοί.

Τους τα έλεγε ο Σαμαράς, αλλά ως συνήθως, στην κυβέρνηση δεν ακούνε, παρά μόνον  όταν τα πράγματα φτάσουν στο αμήν.

Είναι βέβαιο ότι θα ζητήσουν εκ νέου συναίνεση και στήριξη από τον Αντώνη Σαμαρά γιατί πλέον δεν μπορούν μόνοι τους.

Αλλά το «ναι» του Σαμαρά στην Παιδεία, ενισχύει ακόμα περισσότερο το «όχι» του στη πολιτική του μνημονίου (αυτά που ειπώθηκαν κι εκείνα που θα ακολουθήσουν) που είναι η «μητέρα όλων των μαχών».

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 26/08/2011 13:36:04

    Ο τίτλος θα ήταν ορθότερος χωρίς το "πλέον"...

    • Μεσσήνιος avatar
      Μεσσήνιος @ ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 27/08/2011 01:00:18

      Πέστα Χρυσόστομε.
      Έχω ξενερώσει εντελώς με δαύτονε.
      Πριν 2 μήνες περίπου μας απείλησε ότι παραιτείται και μετά από μερικές ώρες το αναίρεσε. Παίζει με τις λέξεις λες κι είμαστε τίποτε μικρά παιδιά.
      Ώρα του καλή και να μη μας ξανάλθει.
      Στη σημερινή ώρα του Πρωθυπουργού είχε εξαφανιστεί, μόνο ο κ. Βενιζέλος απαντούσε. Όσο για τον κ. Πάγκαλο κι αυτός εξαφανίστηκε. Αφού τα έφαγε μαζί μας, τώρα θα κάνει δίαιτα όπως κι οι περισσότεροι που έχουν άδεια πορτοφόλια.
      Το θέμα όμως είναι ότι ΔΕΝ πρόκειται να λογοδοτήσει για τα ψέμματα του στυλ "λεφτά υπάρχουν".
      Συνεπώς πάλι ο κοσμάκης θα πληρώσει τη νύφη.

    • ΔΗΜΟΣ avatar
      ΔΗΜΟΣ @ ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 27/08/2011 21:56:31

      ΠΙΟ ΟΡΘΑ " Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΛΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΛΑΛΙΩΤΗ "
      ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ;

  2. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 26/08/2011 13:45:51

    Κε Ροδινέ, ευστοχο και εύλογο το συμπέρασμά σας.
    ''O Γιώργος δεν μπορεί πλέον να κυβερνήσει''
    Και δεν πρέπει να συνεχίσει πλέον θα συμπλήρωνα εγώ.

    Το ερώτημα όμως είναι γιατί τότε τον βοηθάς να συνεχίζει να κυβερνά.

    Είναι σαν να έχω πιάσει το κλέφτη μέσα στο σπίτι μου να κλέβει και αντί να τον καταγγείλω στην Αστυνομία , εγώ να του προτείνω να κάνουμε από κοινού
    δενδροφύτευση στο παρκο της γειτονιάς....

  3. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 26/08/2011 13:50:26

    Αφού ο παπουτσής(παλαιολιθικό πασοκ),έφαγε τό παμπουκη(κολλητό τού γιωρ-
    γάκη,αξιοποίηση Ελληνικού-Κατάρ),συνάγεται μέ απόλυτη ασφάλεια ή αδυνα-
    μία τού γιωργάκη νά κυβερνήση.
    Πιό απλά σημαίνει ότι ό τρόπος διακυβέρνησης πασοκ οδηγεί μέ μαθηματική
    ακρίβεια τή χώρα στά βράχια,χωρίς κάποιος νά μπορεί νά ανακόψει αυτή τή
    καταστροφική πορεία τού τιτανικού.
    Στή γέφυρα ή ορχήστρα παίζει αδιάφορα τούς πασοκίτικους δημοσιουπαλληλι-
    κούς ρυθμούς τής διατήρησης προσωπικής διαφοράς(εφοριακοί) όταν από κάτω
    κόβεται ή σύνταξη τών 350 Ευρώ τής 80ντάχρονης.
    Μοναδική έγνοια τών πραιτωριανών τής εξουσίας ή διατήρηση τής καρέκλας.
    Δέν ενδιαφέρονται αν ή χώρα επιστρέψει,οικονομικά,στή δεκαετία χωριού τού
    1950,αρκεί αυτοί νά είναι πρώτοι τού χωριού μέ τούς μπράβους καί τούς ψηφο-
    φόρους τούς δικούς τους.
    Ο κόσμος περιμένει από τίς ηγεσίες τής αντιπολίτευσης πολύ πιό υπεύθυνη,από
    τή μέχρι σήμερα,στάση τους.
    Αραγε ή αντιπολίτευση ή τό πεζοδρόμιο θά αναστρέψει τό καταστροφικό κατή-
    φορο????

  4. kostasxan avatar
    kostasxan 26/08/2011 13:54:31

    Το πρόβλημα είναι πως είτε το ξέρει ότι δεν μπορεί να συνεχίσει να κυβερνά και επιμένει μήπως τα καταφέρει ή ότι δεν ξέρει πως δεν μπορεί να κυβερνήσει και κυβερνά (λέμε τώρα) νομίζοντας πως τα καταφέρνει;

  5. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 26/08/2011 14:03:40

    ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΗ Ο ΓΑΠ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ ΤΟΥ.ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΝΟ ΤΟΥ ΞΕΡΕΙ.

  6. Σοφία avatar
    Σοφία 26/08/2011 14:14:00

    μπορουσε ποτε; για πειτε μου καποιοι που ειστε οχι 25 οπως εγω αλλα 40 και τον ξερετε καπως καλυτερα...

  7. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 26/08/2011 14:15:20

    Πράγματι.Δεν μπορεί.Και πότε μπόρεσε;Πότε έφερε εις πέρας,προς όφελος της πατρίδας,μια αποστολή που του ανατέθηκε;Και πότε ο Παπανδρέου ήταν άξιος;Όταν ήταν υπουργός Παιδείας;Όταν ήταν υπουργός Εξωτερικών;Σαν πρωθυπουργός ΙΣΟΠΕΔΩΣΕ τα ΠΑΝΤΑ!!!Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ του είναι ΠΑΤΑΓΩΔΗΣ!!!Όπως και της παράταξης της οποίας ηγείται που,εδώ και τριάντα ολόκληρα χρόνια,ΤΙΝΑΞΕ στον αέρα τη χώρα και ΔΙΕΛΥΣΕ μια ολόκληρη κοινωνία...

  8. Wolf avatar
    Wolf 26/08/2011 14:24:20

    Γιατι μέχρι τώρα κυβερνούσε και πλέον δεν μπορεί?
    Η ουσία παραμένει η ίδια, ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι και έπρεπε να έχουν φύγει χθες!!!

    Όσο για τη συναίνεση στην παιδεία, ο Σαμαράς έβαλε και πήρε 2 βασικές προυποθέσεις και στηρίζει το νομοσχέδιο ...Επι της Αρχής!!!
    Οταν έρθει κατ άρθρο το νομοσχέδιο???

  9. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 26/08/2011 14:30:23

    Είστε πολύ επιεικείς με τον ενεστώτα, Ο Γιώργος δεν μπορούσε να κυβερνήσει, ούτε και τον ενδιέφερε ποτέ, το δήλωσε και ίδιος, αν δεν απατώμαι. Για τον "Γιώργο" και τους λοιπούς "Γιώργους" η Ελλάδα είναι απλά χώρος δρασης.

  10. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 26/08/2011 14:34:29

    Συμφωνώ απολύτως. ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ.

  11. ΠΡΟΣΛΑΛΙΑ avatar
    ΠΡΟΣΛΑΛΙΑ 26/08/2011 14:37:44

    Ε όχι και θα καταψήφηζαν το νομοσχέδιο οι Πασοκοι. Εδώ περάσαν τα μνημόνια. Ας μην υπερβάλουμε για να προβάλουμε αυτό που θέλουμε να πούμε.

  12. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 26/08/2011 14:41:23

    εφοσον δε μπορει να κυβερνησει γιατι δε του δινεις μια να πεσει και τον αφηνεις?
    μηπως γιατι και συ δε θελεις εκλογες? οσο ομως συνεχιζει να κυβερναει το πασοκ τοσο χειροτερο για τη χωρα. αρα λοιπον δωστου μια να τελειωνουμε με δαυτους.

  13. Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
    Ελλην (σχεδόν πτωχός) 26/08/2011 14:55:24

    Το ζητούμενο είναι τα όρια μεταξύ της στρατηγικής των ΑΡΧΩΝ και των τακτικισμών της μικροπολιτικής. Ο ηγέτης που αφουγκράζεται την κοινωνία και είναι σταθερός στα πιστεύω του, αποφασίζει που και πότε στην μάχη της πολιτικής θα χρησιμοποιήσει πρόσκαιρους τακτικισμούς για να διατηρήσει ανέπαφες τις ΑΡΧΕΣ του στα τρανά και στα σπουδαία.
    Σε μια κατάσταση ολοκληρωτικής κρίσης όπως η σημερινή, όπου η οικονομική κρίση είναι το σύμπτωμα, κύριε Ροδινέ, και όχι η αιτία, ο ηγέτης πρέπει να παραμένει όλο και περισσότερο σταθερός στις ΑΡΧΕΣ και στις ΑΞΙΕΣ του και να αναλίσκεται όσο το δυνατό λιγότερο σε πολιτικούς τακτικισμούς.
    Το ΠΑΣΟΚ, ιδιαίτερα υπό την σημερινή του μορφή είναι καταστροφικό για την ελληνική κοινωνία στο σύνολό της και για τα ελληνικά εθνικά συμφέροντα. Άμεσος στόχος πρέπει να είναι η ανατροπή του και η δίκαιη τιμωρία ΟΛΩΝ των υπευθύνων για όσα καταστροφικά μας επέφεραν.

  14. factorx avatar
    factorx 26/08/2011 14:56:49

    Η παραίτηση του Χάρη Παμπούκη από το υπουργείο Ανάπτυξης, όχι μόνο έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία στην κυβέρνηση, αλλά προκαλεί σοβαρές παρενέργειες, κυρίως στην ψυχολογία των υπουργών και υφυπουργών. Η αίσθηση που επικρατεί στα υπουργικά γραφεία είναι ότι «ξηλώνεται το πουλόβερ» και πως ακόμη και «παπανδρεϊκοί» υπουργοί, που βλέπουν να έρχεται το αδιέξοδο, φροντίζουν να «κατέβουν έγκαιρα από το τρένο».

    Χειρότερο από την απώλεια ενός έμπιστου προσώπου, είναι για τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου η εντύπωση ότι η κυβέρνησή του πνέει τα λοίσθια και είναι αμφίβολο εάν θα αντέξει να βγάλει το φθινόπωρο.

    Ήδη στις κυβερνητικές κουίντες επανέρχονται τα σενάρια περί πρόωρης κάλπης, παρά τη σαφή σύσταση του Μεγάρου Μαξίμου προς τους υπουργούς να μην συζητούν καν ένα τέτοιο ενδεχόμενο, καθώς ο κ. Παπανδρέου είναι κάθετα αντίθετος με τις πρόωρες εκλογές.

    Η παρατεταμένη αβεβαιότητα και η εμφανής κατάρρευση πυλώνων της οικονομίας, σε συνδυασμό με το εκρηκτικό κοινωνικό κλίμα ενόψει της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης έχουν σημάνει μεν συναγερμό στο επιτελείο της κυβέρνησης, είναι όμως εξαιρετικά δύσκολο να βρεθούν λύσεις για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση, πριν αυτή λάβει διαστάσεις ανεξέλεγκτες. Εξ ου και πολλοί αναμένουν πρωτοβουλία του πρωθυπουργού, ώστε να δοθεί η αίσθηση ότι ο κ. Παπανδρέου ελέγχει ακόμη το παιχνίδι.

    http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=141706

  15. Χάρρυ Κλυνν avatar
    Χάρρυ Κλυνν 26/08/2011 15:13:50

    Το «antinews» που εκτιμώ, στηρίζει πεισματικά τη συναινετική κίνηση της ΝΔ ως προς το νομοσχέδιο (νόμος πλέον) της Διαμαντοπούλου! Πολιτικά η κίνηση ΛΑΘΟΣ κι αν επακολουθήσουν και άλλες συγγενείς κινήσεις με μαθηματική ακρίβεια ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ… Χλόμιασε στο σημείο που δεν φαντάζεστε, καλοί φίλοι, το αντιμνημονιακό πρόσωπο του Α. Σαμαρά και δε λέω της ΝΔ, γιατί το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευση δε διέθετε ποτέ τέτοιο πρόσωπο…

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Χάρρυ Κλυνν 26/08/2011 15:43:07

      Τρομερή η προφητεία σου του 83, πότε ήταν...

    • φωνη avatar
      φωνη @ Χάρρυ Κλυνν 26/08/2011 15:53:51

      Τι σχέση έχει το νομοσχέδιο της παιδείας με τη στάση στην οικονομία;

      Όσοι ξέρουμε τον πολιτικό Αντώνη Σαμαρά σίγουρα γνωρίζουμε ότι καμία σχέση δεν έχει η συναίνεση στην παιδεία με την οικονομία.

      Η συναίνεση στην οικονομία είναι η ευχή των αντιπάλων του Σαμαρά, δεν είναι η πρόθεση του Σαμαρά.
      Μη δίνουμε υπόσταση στις ευχές των αντιπάλων.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Χάρρυ Κλυνν 26/08/2011 16:04:38

      με ολη την εκτιμηση που τρεφω στο προσωπο σας, δεν εχετε δικαιο. Εδω απο το antinews ασκησαμε δριμεια κριτικη κατα του νομοσχεδιου. Θα επανελθουμε ομως με διεξοδικη συζητηση στα επιμερους του νομοσχεδιου. Οσο για τη συναινεση ο Αντωνης Σαμαρας χωρις να ξεθωριασει καθολου την εικονα του επεβαλε την καταργηση του ασυλου και την εκλογη των πρυτανεων απο την πανεπιστημιακη κοινοτητα. Επιπλεον εγκλωβισε το Πασοκ σε μελλοντικες συναινεσεις και βελτιωσεις του νομου που το ιδιο κατεβασε. Γιατι πεδιο για βελτιωσεις παντα υπαρχει, ειδικα μετα τις εκλογες οταν εχεις και το μαχαιρι και το πεπονι.
      Με ιδιαιτερη εκτιμηση,
      Έφη Μπάσδρα

    • Πετρος Μ. avatar
      Πετρος Μ. @ Χάρρυ Κλυνν 26/08/2011 16:08:17

      Αγαπητέ Χαρρυ σε σεβομαι και σε θαυμάζω .

      Εχεις απόλυτο δίκιο.
      Ο ΑΣ δεν έχει μάλλον ακόμη συνειδητοποιησει , πόσοι έλληνες παρακολουθούν στενά την πορεία του.

      Ελληνες που ούτε προέρχονται από την παράταξη , ούτε τους ενδιαφερει κιόλας.
      Ελληνες που δεν θέλουν να τους χαραχτηρίζουν ούτε δεξιούς ούτε αριστερούς.

      Αλλά δυστυχώς ο συγκεκριμένος χώρος πάντα είχε ένα πρόβλημα να ''διαβάσει ''
      την πολιτική συγκυρία.

      ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

    • Pileas avatar
      Pileas @ Χάρρυ Κλυνν 26/08/2011 16:48:21

      Πολύ σωστή η άποψη σας κ. Τριανταφυλλίδη. Και αυτή η χλωμάδα δυστυχώς θα αρχίσει να φαίνεται σε μια στιγμή που λίγο χρειαζόταν για να γίνει η οριστική απογείωση. Κι όλα αυτά γιατί πολύ απλά δεν διαβάστηκε το νομοσχέδιο στο σύνολο του αλλά εμειναν στα ψηλά....ΚΡΙΜΑ

    • Ρήγας Φερραιος avatar
      Ρήγας Φερραιος @ Χάρρυ Κλυνν 26/08/2011 16:58:12

      Eπανερχομαι και ας πικραινω καποιους

      Ρήγας Φερραιος είπε:
      24/08/2011 στις 6:04 pm
      Περιεργα πραγματα συνεβησαν σημερα στη Βουλη…..Ωραια καταργηθηκε λεει….το ασυλο…..ετσι με ενα τηλεφωνημα γινονται αυτα;; Και η σχετική η διαταξη τι αναφερει, το γνωριζουμε;;; Μονο αυτο ειναι το σημαντικο σημειο τριβης;; Αντε με το καλο και στα διδακτρα και στην καταργηση διανομης συγγραμματων!!! Αληθεια μηπως καποιος απο τους τομεαρχες της ΝΔ εχει αντιληφθει τι γινεται στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαιδευση εκ μερους των τριων σοφων γυναικων της Κυβερνησης;;;; Μπα δεν νομιζω… Καποιος απο τους αναλυτες του Antinews;;;; Ματι λετε τωρα με ΔΥ θα ασχολουμεστε;;;
      Κυριοι, αυτο που εγινε σημερα χρειαζεται ιδιαιτερη προσσεγιση. Οσο για την ΝΔ αυτο το τηλεφωνημα….μαζι με καποια αλλα τηλεφνηματα, συντομα θα το βρει μπροστα της .
      Βγειτε κυριοι της ΝΔ στους δρομους. περπατηστε απλα και ακουστε τι συζητα ο κοσμος, ο απλος λαος , οχι οι μεγαλοσυνδικαλιστες και αποφασιστε τι επιτελουεσ θελετε. Παντως επαναλαμβανω πως σημερα αυτο το τηλεφωνημα που εγινε ειναι πολυ περιεργο, και κατι αλλο μαλλον υποκρυπτει….Ευχομαι να διαψευσθω απο τα γεγονοτα

      • Ρήγας Φερραιος avatar
        Ρήγας Φερραιος @ Ρήγας Φερραιος 26/08/2011 17:07:24

        Για οσους τρεφουν αυταπατες για τα προχθεσινα....Ενα μικρο αποσπασμα απο την σημερινη αγιογραφια της κ. Υπουργου

        h**p://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=92906&catid=9

        Η Άννα Διαμαντοπούλου είναι εκείνη που θα μπορούσε να περηφανευθεί οτι είναι η υπουργός της συναίνεσης. Είναι και η υπουργός που μέχρι στιγμής αναίμακτα ανακοίνωσε οτι καταργεί το άσυλο.


        "Μετά από πολύ καιρό πολίτες με παίρνουν τηλέφωνο και μου δίνουν συγχαρητήρια. Μου στέλνουν ακόμα και λουλούδια", είπε σε τηλεοπτκή εκπομπή.
        Ήθελε να συμμεριστεί την χαρά της με τον δημοσιογράφο; Μπορεί.

        'Οπως και να 'χει η Άννα Διαμαντοπούλου κατάφερε με τον γνωστό της "αθόρυβο" τρόπο, όπως λένε οι συνεργάτες της, να φέρει κοντα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και ένα κρίσιμο νομοσχέδιο όπως αυτό για την αναμόρφωση των ΑΕΙ να ψηφιστεί. Το ζητούμενο βέβαια είναι εαν θα εφαρμοστεί αλλά αυτό μένει ν' αποδειχθεί.

        Ποιά είναι όμως η Αννα Διαμαντοπούλου; Θα μείνει πάντα ένα στέλεχος πρώτης γραμμής; Ή θα μπει το όνομά της κάποια στιγμή στην λίστα με τους υποψήφιους διαδόχους του Γ.Παπανδρέου; Οι σχέσεις της με τον πρωθυπουργό είναι από καλές έως άριστες. Μπορεί κανείς για παράδειγμα να διαπιστώσει την οικειότητα των δυο από ένα ενσταντανέ την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ στη Βουλή.

        • Factorx avatar
          Factorx @ Ρήγας Φερραιος 26/08/2011 17:15:50

          Τι μας λες τώρα; Την προπαγάνδα της Διαμαντοπούλου;

          • Pileas avatar
            Pileas @ Factorx 26/08/2011 17:22:57

            Φακτορα, εγω λεω από τους 300 που εχουμε στο μελλον οι 100 να ειναι ξένοι. Ετσι θα ειναι καλυτερη η αξιολόγηση των δικων μας!!! Α, και επίσης λόγω του οτι οι Ελληνες ειμαστε πρόβατα στα 5 εκατομ. των ψηφοφόρων να προστεθούν και 500 χιλιάδες ξένοι, για να αξιολογείται καλύτερα το εκλογικό αποτελεσμα.....

            Κρίμα...

          • Pileas avatar
            Pileas @ Pileas 26/08/2011 17:23:51

            3oo βουλευτές εννοώ

          • Ρήγας Φερραιος avatar
            Ρήγας Φερραιος @ Factorx 26/08/2011 17:23:23

            αγαπητε Φ. δεν τα λεω εγω.....αλλοι τα λενε.....!!!

          • Factorx avatar
            Factorx @ Ρήγας Φερραιος 26/08/2011 17:33:39

            Κι εσύ τι παριστάνεις τον αναμεταδότη;

    • Μεσαιος χωρος avatar
      Μεσαιος χωρος @ Χάρρυ Κλυνν 27/08/2011 07:10:45

      10000000000000000000000000000000000000000000

  16. Orestios avatar
    Orestios 26/08/2011 15:23:04

    Θα προλάβει τη ΔΕΘ ή θα κάνει εκλογές????

    • manos avatar
      manos @ Orestios 26/08/2011 15:28:13

      ΔΕΘ: Δεν Εχει Θωτηρία

  17. danaos avatar
    danaos 26/08/2011 15:28:19

    Χάρρυ, χαίρομαι ιδιαίτερα που εκτιμάς το antinews στο οποίο κι εγώ σχολιάζω, όσο μπορώ.Σε παρακολουθώ απ' τα πρώτα σου βήματα και λέω ότι μέσα στα κείμενά σου, στις παραστάσεις σου και στους δίσκους σου,βρίσκεται η ιστορία της Ελλάδας της μεταπολιτευτικής. Χάρηκα όταν είδα το σχόλιό σου για το νόμο για την παιδεία. Όμως μήπως τελικά δεν ήταν λάθος κίνηση του Σαμαρά αλλά μια κίνηση τακτικής βάζοντας στην άκρη κάποια φαντάσματα που λυμαίνονται τα πανεπιστήμια εδώ και χρόνια; Και τελικά μήπως δυναμώνει έτσι τη θέση του κατά του μνημονίου;

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 26/08/2011 15:41:58

    O ΓΑΠ, δυστυχώς, στην προσπάθεια να μην χρεωθεί το πολιτικό κόστος της ειλικρίνειας και των μέτρων, και να μην πει αυτό που είπε ο Τρικούπης, παραδίνει την χώρα, γυμνή και ξεβράκωτη σε ξένους. Αυτό, συγγνώμη, είναι προδοσία. Το εάν οφείλεται σε ανικανότητα, λανθασμένη κρίση, ξένες εντολές, ή δόλο είναι δευτερεύον.

    Γιώργο παρέλαβες χώρα με προβλήματα (του μπαμπά σου το 70% του φταιξίματος) και θα παραδώσεις χώρα σε καθεστώς νεο-κατοχής, ξεπουλημένη και διαλυμμένη. Ο Παμπούκης σχεδόν καθάρισε με την παραίτηση...

    • Χαζούλης avatar
      Χαζούλης @ archaeopteryx 26/08/2011 16:22:24

      Αρχικά ο μπαμπάς παρέδωσε τη χώρα στους ντόπιους: "Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες" (Έλληνες συνδικαλιστές, Έλληνες άχρηστους ΔΥ, Έλληνες επιχειρηματίες λαμόγια).

      Ακολούθησε ο υιός με παράδωση στους ξένους.

  19. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 26/08/2011 15:54:07

    Ο Γιώργος δεν μπορεί να κυβερνήσει αλλά μπορεί η μάννα του και το περιβάλλον του αγαπητοί μου κύριοι. Θυμηθείτε τι έγινε όταν παρετήθηκε στον Αντώνη Σαμαρά !!!

  20. Kennan avatar
    Kennan 26/08/2011 16:27:49

    Απάντηση στον Τραμπάκουλα .... συγνωμη Χαρρυ Κλην

    Επειδή είμαι πραγματικά θαυμαστής σας στενοχωριέμαι που οι μεγάλοι καλλιτέχνες αυτού του τόπου έχουν την μανία να ασχολούνται με την πολιτική χωρίς να αντιλαμβάνονται την ουσία της - και δεν υποχωρούμε αν δεν δικαιωθούμε. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

    1. Το ΠΑΣΟΚ πέρασε το βασικό ζήτημα που ήταν η κατάργηση του ασύλου. Έτσι ο Σαμαράς καθαρίζει με ένα ζήτημα κομβικής σημασίας από τώρα. Το ΛΑΟΣ και οι δεξιούληδες σχολιαστές εδώ περίμεναν να ξεσπάσουν οι ταραχές στα πανεπιστήμια για να τις χρεώσουν τον Σαμαρά ότι καταψήφισε την κατάργηση του ασύλου. Αρχίζετε να καταλαβαίνετε τώρα;
    2. Ο Σαμαράς έπαιξε την Διαμαντοπούλου απέναντι στους άλλους δελφίνους του ΠΑΣΟΚ άρα οξύνει τις αντιθέσεις στο ΠΑΣΟΚ. Παράλληλα “παραδίδει” την Διαμαντοπούλου βορρά στο σκληρό ΠΑΣΟΚ των Πανεπιστημίων.
    3. Καταφέρνει ισχυρό πλήγμα στο συντεχνιακό κομμάτι της ΝΔ, τα Κοτόπουλα Μιμίκος και όλους τους λιβανιστές της προηγούμενης κατάστασης - καταλαβαινόμαστε έτσι;
    4. Ταυτόχρονα ο Σαμαράς εμφανίζεται διαλλακτικός σε ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας που θεωρεί οτι "λεει σε όλα οχι" και το κάνει όχι σε ένα ζήτημα επιβιωσης του λαού όπως είναι η οικονομία. Ετσι τα επόμενα μεγάλα ΟΧΙ θα φανούν πιο ισχυρά

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Kennan 26/08/2011 16:39:56

      To, ξεπνόως ελεγχόμενα, αμετροεπές του ύφους σας δεν δύναται, μ΄ όλα ταύτα, να τεκμηριώσει πώς οιοσδήποτε πολίτης του τόπου μας, παράλληλα με την πνευματική του ή επαγγελματική του υπόσταση, δεν μπορεί να είναι και παθιασμένος Πολίτης.

      • Kennan avatar
        Kennan @ B.K.Σ. 26/08/2011 16:44:45

        "ξεπνοως ελεγχόμενο" τσ τσ τσ... από που κατεβήκατε εσείς μανταμ; Απο καμια γιάφκα σε γαλαζιο ΚΑΠΗ της Εκάλης;

        • Β.Κ.Σ. avatar
          Β.Κ.Σ. @ Kennan 26/08/2011 17:35:16

          "ξεπνόως ελεγχόμενΑ", Κενναν. και με τόνους.
          α, και πόθεν τεκμαίρεται άραγε το μανδαμ, Κύριε Αμετροεπή;
          [πανεπιστήμιο του εξωτερικού θα τελείωσες κι εσύ, ανίκανος ων να περάσεις σε ελληνικό, τά ΄χεις κι εσύ τα δίκηα σου και τα απωθημένα σου και τα καταπιεσμένα σου, αλλίμονο... ]

      • Agrofylakas avatar
        Agrofylakas @ B.K.Σ. 26/08/2011 17:13:21

        @B.K.S.
        Αυτό είναι ένα μεγάλο Θέμα, και εύχομαι κάποτε να γίνει ειδική ανάρτηση. Πως π.χ. έγινε εκμετάλλευση του καλλιτεχνικού ταλέντου των Κατράκη, Καρέζη, Θεοδωράκη και Νταλαρα για να εξυπηρετηθούν πολιτικά συμφέροντα. Και για να είμαστε δίκαιοι , στον αντίποδα, παρόμοια ήταν και εκμετάλευση του θρησκευτικού αισθήματος από το Μακάριο και τον Χριστόδουλο! Ότι κάνουμε το βρίσκουμε μπροστά μας.

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Agrofylakas 26/08/2011 18:35:36

          Καλλιτέχνης ο Νταλάρας;

  21. φωνη avatar
    φωνη 26/08/2011 16:31:10

    Παιδιά και ο Σαμαράς θέλει στήριξη για να μπορέσει να μας βοηθήσει.

    Αν φοβόμαστε να πούμε δημοσίως ότι τον στηρίζουμε.
    Αν φοβόμαστε μη μας πουν δεξιούς.
    Αν φοβόμαστε την προπαγάνδα των αντιπάλων και αντί να την παλέψουμε την επιβεβαιώνουμε.
    Αν φοβόμαστε να πούμε ότι ο Σαμαράς μπορεί να κυβερνήσει τι χώρα όταν οι φίλοι μας μας λένε ότι κανένας δεν μπορεί και καταλληλότερος πρωθυπουργός είναι ο κανένας.
    Αν φοβόμαστε δε θα απελευθερωθούμε ποτέ.

  22. Delphi avatar
    Delphi 26/08/2011 16:31:43

    Ma o Jeffrey den kibernise pote, aplos eitan entolodoxos ksenon simferonton gia na ksepoulai tin xora mas. Gia na kibernisi tin Ellada proipotheti na einai Ellinas, kati pou o Jeffrey den ipirkse pote.

  23. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 26/08/2011 17:02:39

    Αφού ο ΓΑΠ Β’ δεν μπορεί να κυβερνήσει,μήπως ο Σαμαράς πρέπει να του πει «να φύγετε κύριε,να πάτε αλλού!!!».

  24. μαρικα avatar
    μαρικα 26/08/2011 17:27:24

    Ποτε δεν μπορεσε να κυβερνησει αυτο το ελεγαν απο την αρχη ολοι ακομα και ο αδελφος του ο Νικος,τωρα πια χαηβ...α τον ψηφισαν,,,,ας τα βρουνε με την συνηδηση τους εδω που μας εφεραν.Αυτος ο Παπουτσης τι ρολο παιζει?
    Ο κυριος Σαμαρας πρεπει τωρα να προσεχει ολους και ολα ειναι πιστευω και η τελευταια μας ελπιδα.

  25. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 26/08/2011 17:31:02

    Λίγο άτοπος ο τίτλος της ανάρτησης.
    Δηλ. πρίν κυβερνούσε;
    Τόν πρωθυπουργικό τίτλο είχε και πρίν και τώρα.
    Τίποτε περισσότερο.

  26. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 26/08/2011 17:50:50

    ειναι πολυ απλο ψηφισε το νομοσχεδιο για την παιδεια για να μπορεσει αυριο να το εφαρμοσει ο ιδιος ως πρωθυπουργος χωρις προβληματα εχοντας και τη συμφωνη γνωμη των 2/3 της βουλης που το ψηφισε. απλα τα πραγματα.

  27. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/08/2011 18:08:11

    Μια και είμαι παλιός, προσπαθώ να θυμηθώ σε λόγια ηγετικά, πυκνά, και ολίγον συνθηματικά, πότε τελευταία φορά υπήρχε επαρκής διακυβέρνηση σ' αυτή τη χώρα.
    Τον ΑΓΠ τον θυμάμαι για το "νάτο νάτο το συνδικάτο", "βυθίσατε το χώρα" (ναι σωστά το γράφω), και μετά για "mea culpa", κυρίως όμως γι' άλλα κόλπα.
    Ο ΚΜ συνήθιζε να λέει "έτσι πως πάμε θα χρεωκοπήσουμε". Δίκιο είχε, αλλά τι να το κάνω, μόνον έλεγε, έλεγε, έλεγε...Δεν μας έφτανε η μοιρολατρία, αποδείχτηκε εκ των υστέρων ότι μας μετέδωσε και γκαντεμιά.
    Ο ΚΣ έμεινε στην ιστορία ρίχνοντας τα μπετά και τα θεμέλια για την "ισχυρή Ελλάδα".
    Μετά ο ΚΚ Β' έγραψε ιστορία, εξαγγέλοντας την "επανίδρυση του κράτους".
    Τέλος ο ΓΑΠ διακήρυξε, "όλα θα πάνε καλά, αφού τα λεφτά υπάρχουν".
    Έτσι, είμαι υποχρεωμένος να επιστρέψω πίσω από όλους αυτούς, πρίν το 1981, στον ΚΚ Α' : Η ιστορική φράση του "η Ελλάδα είναι απέραντο φρενοκομείο", δείχνει τουλάχιστον, ότι ως καπετάνιος, το ήξερε καλά το καράβι: Τι κρύβει σε κατάστρωμα και αμπάρια, και κυρίως τι τσούρμο παλληκάρια διαφεντεύει. Και το πρώτο προσόν για κάθε καλό καπετάνιο, είναι να ξέρει το καράβι του, απ' έξω και ανακατωτά.
    'Ωχ Θεέ μου, ήμαρτον: Σε τέτοιους μίζερους καιρούς και τόπους, να πώς καταντάς μέχρι και αριστερός Καραμανλικός.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Ο Θείος 26/08/2011 18:56:32

      "Στέγνωσα την ψυχή μου". Αυτές οι λέξεις τριβελίζουν τον τελευταίο καιρό τους συλλογισμούς μου, stgm.
      Για να κυβερνήσω με δικαιοσύνη, στέγνωσα την ψυχή μου, είπε στον πνευματικό του συνοδοιπόρο, Κωνσταντίνο Τσάτσο, ο οποίος έγραψε γι αυτόν: "Η μοναξιά αυτή δείχνει μιαν απόλυτη αυτοπεποίθηση... Αυτή η αυτοπεποίθηση είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα του αληθινού ηγέτη. Μια υψηλή αρετή της σκέψης και της βούλησης. Θαυμαστή αλλά και επικίνδυνη. Και είναι ακόμη αυτή η μοναξιά δραματική, επώδυνη και συχνά μαρτυρική. Χρειάζεται πολλή πειθαρχία για να την ανθέξεις...».
      Έχει στιγματισθεί όμως με τον πολιτικό κυνισμό του "μακράν".
      Όσο καλός καπετάνιος κι αν είσαι το μέλλον δεν σου χαρίζει υποθήκες, άμα δεν έχεις το ψυχικό απόθεμα για να μην στεγνώσεις... Οι ψυχικώς ηττημένοι, όσο αγαπητοί ή ικανοί κι αν είναι, αποδεικνύονται τελικώς "ολίγοι". Και για την εποχή του ο ΚΚ και στην αρχική του διαδρομή και στην ύστερη, ήταν τέτοιος. Για το σήμερα φαντάζει βέβαια το τότε μεγαλείο του σαν την μύγα μες στο γάλα, αλλά αν λάβουμε υπόψιν την προσωπική ενατένιση της ψυχικής του ερημίας και την εντάξουμε την ίδια στο σήμερα, τότε ίσως να ήταν και ολιγότερος των υπολοίπων....

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Β.Κ.Σ. 26/08/2011 23:40:03

        Δεν διαφωνώ, αγαπητή Β.Κ.Σ. Αυτή η διάσταση υπάρχει, έχει σχέση επίσης με την πολιτική και φυσική εξορία 1963 -1974. Και με αλλαγές πολλών προσανατολισμών του, που επέφερε η δεκαετία εκείνη.
        Υπάρχει όμως και μια άλλη πλευρά, που δεν αφορά πρόσωπα.
        Αναρωτιέμαι μήπως σε τέτοιους μίζερους καιρούς και τόπους (και εννοώ την Ελλάδα που ζήσαμε οι σημερινοί εξηντάρηδες, με ανοιχτό το μετεμφυλιακό τραύμα και μετά τη δικτατορία "καπάκι"), μήπως είναι ίδιον της πολιτικής εν γένει να στεγνώνει την ψυχή του πολιτικού, του επαγγελματία πολιτικού. Ιδίως, άν θέλει να βλέπει κατάματα την πραγματικότητα, όπως έκανε (συγκριτικά με άλλους) ο μεταπολιτευτικός ΚΚ.
        Γι αυτό άλλωστε, προσωπικά δεν αγαπώ την πολιτική. Δεν θα ήθελα για τίποτε να ήμουν πολιτικός.
        Ίσως και εκείνου η πολιτική συνταγή να αποδείχθηκε εντέλει "λίγη", δεν διαφωνώ. Φαίνεται πάντως ότι οι άλλοι που ακολούθησαν, είχαν διαφορετική πολιτική συνταγή, συνταγή που ίσως δεν στεγνώνει τόσο την ψυχή : "Αφού η πραγματικότητα δύσκολα αλλάζει, άστην να κουρεύεται, κι αφού το φιλοθεάμον κοινό θέλει λογάκια ευχάριστα στ' αυτιά του, άς του τα χαιδέψω κι άς πώ αυτά που θέλει ν' ακούσει".
        Κάπως έτσι πορεύτηκε η χώρα. Και κάποιος κόσμος πέρασε πολύ καλά, άλλοι όμως όχι.
        Τώρα όμως η χρυσοθηρία τέλος. Και νά που ακούω πάλι την γνωστή επωδό: "Άιντε βλήμα, άντε ψώνιο, τράβα πάλι, να βγάλεις το κάρρο από τη χαράδρα".

  28. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 26/08/2011 18:22:17

    Γράφει ο Χαρρυ Κλην στο tweeter (http://yfrog.com/message/thread/id/1_107063404505726976)

    "Το «antinews» που εκτιμώ, στηρίζει πεισματικά τη συναινετική κίνηση της ΝΔ ως προς το νομοσχέδιο (νόμος πλέον) της Διαμαντοπούλου! Πολιτικά η κίνηση ΛΑΘΟΣ κι αν επακολουθήσουν και άλλες συγγενείς κινήσεις με μαθηματική ακρίβεια ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ… Χλόμιασε στο σημείο που δεν φαντάζεστε, καλοί φίλοι, το αντιμνημονιακό πρόσωπο του Α. Σαμαρά και δε λέω της ΝΔ, γιατί το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευση δε διέθετε ποτέ τέτοιο πρόσωπο…"

    Ομολογώ ότι μένω έκπληκτος από το γκαιμπελικής υφής μήνυμα αυτό: Απαγορεύει ο ο κ. Κλην στο antinews να έχει την δική του άποψη; Είναι σωστοί και δημοκράτες μονο όσοι συμφωνούν μαζί του; Το antinews έχει το θάρρος να καταθέτει σε δημόσιο διάλογο την επιχειρηματολογία του. Η επιχειρηματολογία του κ. Κλην σε όσα υποστηρίζει που είναι; Μπορεί να μας εξηγήσει για τι δεν ειναι αντιμνημονιακή η κατάργηση του ασύλου;

  29. roadrunner avatar
    roadrunner 27/08/2011 00:06:22

    Θεωρώ δεδομένο ότι ο Σαμαράς πολύ σύντομα θα είναι ο πρωθυπουργός, και αυτό δεν επηρρεάζεται ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ από το "ΝΑΙ" που έδωσε στο νομοσχέδιο της Διαμάντως. Επίσης, η κατάργηση του ασύλου ήταν θέση του κόμματος γνωστή από καιρό. Αυτό που πέτυχε ο Σαμαράς ήταν την κατάργηση του ασύλου με ευρεία συναίνεση.

    Επειδή ως αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ μας έχει συνηθίσει μόνο στο μικροκομματικό του συμφέρον, είναι σχεδόν σίγουρο, πως συναίνεση δεν επρόκειτο να δώσει στο Σαμαρά, αν επιχειρούσε να περάσει κατάργηση ασύλου ως πρωθυπουργός. Άρα ξεμπέρδεψε με αυτό από τώρα με τον καλυτερο τρόπο.

    Τα υπόλοιπα ενοχλητικά του νέου νόμου, όταν με το καλό φύγει ο Jefry , έχει τη δυνατότητα να τα τροποποιήσει.

    Βέβαια τη δική μας την ψυχολογία, που κοντεύει μας να βγει η ψυχή περιμένοντας την προκύρηξη εκλογών, την καταρράκωσε ολίγον τι. Και αυτό γιατί όλες τις προηγούμενες ημέρες , οι δημόσιες τοποθετήσεις βουλευτών της ΝΔ ήταν σθεναρή άρνηση και καταψήφιση του νομοσχεδίου, δυναμική αντιπολίτευση, κόντρες κτλ κτλ . Οπότε, σπέρνοντας τέτοιες προσδοκίες ΉΤΑΝ αναμενόμενο να θερίσουν και ΤΕΤΟΙΑ απογοήτευση από εμάς τους αδημονούντες για λυτρωμό..... σε πρώτη ανάγνωση της συναίνεσης για τα ΑΕΙ, τουλάχιστον...
    (Τώρα, γιατί υπήρχε τόσο δυναμική αντιπολευτική διάθεση από εμάς, το προηγούμενη διάστημα, ίσως ήταν απλά ένα τέχνασμα για να δυναμώσει στη διαπραγμάτευση...)

    Γι' αυτό, αν και αρχικά ελαφρώς απογοητευμένη, βλέποντας πιο ψύχραιμα, θα συμφωνήσω με τον κ.Ροδινό, οτι αυτό το ΝΑΙ , σε τίποτα δεν αλλάζει το αντιμνημονιακό μας προφίλ .
    Εδώ έχει ακούσει τον εξάψαλμο από τους Ευρωπαίους ηγέτες ο Αντώνης, και από τους συναδέλφους του , του Ευρωπαικού Λαικού Κόμματος, και δεν μάσηξε....
    Θα αλλάξει τώρα, επειδή ψήφισε την κατάργηση του ασύλου και τις άλλες αλλαγές στα πανεπιστήμια ?

  30. perastikos avatar
    perastikos 27/08/2011 00:20:56

    πολυ o Γιωργος και πάλι o Γιωργος πέφτει εδω μέσα. Χάθηκε "το παιντί δεν μπορεί πλέον να κυβερνήσει"

  31. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 27/08/2011 01:32:53

    Μπορεί να σχολιάσει κάποιος το: Τη ΝΔ καθηλώνουν αδυναμίες και προσωπικές στρατηγικές ( κεντρική ανάρτηση στα πολιτικά ) και το: Η ουσία της υπόθεσης Παμπούκη [00:16] της ηλεκτρονικής έκδοσης τού "Βήματος";
    Κάτι περίεργο τρέχει στην καθεστωτική φυλλάδα. Τί όμως;

  32. The Saint avatar
    The Saint 27/08/2011 04:43:17

    Δεν μπορεί πλέον να κυβερνήσει; Νομιζω είναι σωστή η παρατήρηση κάποιων προλαλήσαντων, ώς πρός το ΠΟΤΕ κυβέρνησε....
    Eχουν περάσει ΜΟΝΟ δύο χρόνια απο την αποφράδα εκείνη μέρα που ανέλαβε πρωθυπουργός (τρομάρα του) και με όσα έχουν γίνει ώς τώρα, έχω την αίσθηση ότι έχουν περάσει 32...

  33. mlvzero.blogspot avatar
    mlvzero.blogspot 27/08/2011 11:58:24

    ΙΣΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΣΥΛΟΥ ΝΑ ΗΤΑΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ
    Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΧΩΘΗΚΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑ ΣΤΡΙΜΩΞΕ ΤΗΝ ΝΔ
    Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΣΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ Η ΝΔ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΒΡΙΣΚΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ
    ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΠΙΣΩ?Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ
    ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΛΑΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΤΡΕΧΟΥΣΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΝΔ
    ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΣΤΗΝ ΝΔ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΄ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ΄ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΕΘ.ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΗΡΕΜΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ Η ΔΕΘ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ...ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΕΘ Η ΤΡΟΙΚΑ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Η ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ
    ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.
    ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΝΗ..ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΕΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ...ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ...

  34. Γιώργος avatar
    Γιώργος 27/08/2011 18:59:56

    Έρχεται ολονών (πολιτικών) το τέλος....
    Δεν θα μείνει τίποτα όρθιο...κάντε λίγο υπομονή ακόμα....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.