Nέος Μελιγαλάς;
29/01/2015 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Nέος Μελιγαλάς;

Ο ΣΥΡΙΖΑ οδηγεί την χώρα σε εμφύλιο. Η διαλυμένη και πολλές φορές κοιμισμένη αστική τάξη, τα λαμπρά μυαλά που υπάρχουν εδώ και στο εξωτερικό, οι άνθρωποι και ιδίως οι πολιτικοί που έδωσαν μάχες για να μη χαθούν κατακτήσεις δεκαετιών δεν πρέπει να μείνουν με τα χέρια σταυρωμένα.

Εδώ και καιρό το antinews σας είχε προειδοποιήσει για την καταιγίδα που έρχεται. Χωρίς ίχνος κινδυνολογίας και χωρίς να σπεκουλάρει κανένας σας είχαμε πει ότι έρχονται δύσκολες ημέρες κι ότι οι εγκληματίες του ΣΥΡΙΖΑ οδηγούν τη χώρα έξω από το ευρώ.

Είχαμε επίσης γράψει ότι η στάση του ΣΥΡΙΖΑ και η σύγκρουση των δύο κόσμων στις εκλογές οδηγεί την Ελλάδα σε σκηνικά εμφυλίου πολέμου.

Ποτέ δεν περιμέναμε ότι η κατάρρευση θα έρθει τόσο νωρίς. Ούτε τρία 24ωρα δεν πέρασαν από την πανηγυρική ορκωμοσία της «κυβέρνησης της Αριστεράς», τα στεφάνια στο Σκοπευτήριο και τα ειρωνικά γελάκια των νέων υπουργών και βλέπουμε που πάει η χώρα.

Μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα γίνονται αυτά που γράφαμε εδώ και καιρό και προειδοποιούσαμε τον κόσμο πριν πάει να ψηφίσει.

Ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ, με γεια του με χαρά του, αλλά όπως λέγαμε η απομάκρυνση από το ταμείο δεν αναγνωρίζει το λάθος.

Μέσα σε λίγο διάστημα οι ξένοι, οι δανειστές, οι Γερμανοί, οι αγορές και οι διεθνείς οίκοι έδειξαν τις διαθέσεις τους. Τόσο καιρό το λέγαμε ότι είναι ανάλγητοι, ότι δεν θα κάνουν πίσω κι ότι θα μας τσακίσουνε με τους πρώτους τσαμπουκάδες. Μέσα σε λίγες ώρες οι Συριζαίοι ανακοίνωσαν ουσιαστικά την κατεδάφιση των προηγούμενων συμφωνιών με την τρόικα. Όχι μόνο των κακών νόμων αλλά και των απαραίτητων μεταρρυθμίσεων. Γιατί ποιος πιστεύει ότι οι αιώνιοι φοιτητές είναι αίτημα των ξένων; Μόνοι μας δεν έπρεπε να λύσουμε το θέμα; Ή ποιος πιστεύει ότι οι αποκρατικοποιήσεις κρατικών εταιρειών που βαρύνουν το δημόσιο δεν πρέπει να γίνουν; Ο μόνος που χάρηκε με τις ανακοινώσεις για τη ΔΕΗ ήταν ο… Φωτόπουλος και το συνδικαλιστικό τεμπελχανείο.

Από την άλλη, προεκλογικά λέγαμε ότι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ κοστίζει 11,5 ή και 20 δις ευρώ και δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτά. Ο κόσμος πίστεψε τους εμπόρους ελπίδας. Που θα βρει τώρα η κυβέρνηση πλέον της «Αριστεράς» αυτά τα λεφτά;

Λέει ο Στρατούλης: «Θα επαναφέρουμε τη 13η σύνταξη». Βρε κακόμοιρε τον Μάρτιο δεν θα έχετε να πληρώσετε την 4η σύνταξη της χρονιάς και μιλάτε για τα Χριστούγεννα;

Η κατάρρευση του Χρηματιστηρίου, η απειλή υποβάθμισης από την S&P, οι ηχηρές προειδοποιήσεις των ξένων, τα CDS που προβλέπουν χρεοκοπία κατά 70%, η αποχώρηση όσων επενδυτών είχαν μείνει και οι τζάμπα μαγκιές των Μπαρουφάκηδων που οδηγούν σε ρήξη με τους δανειστές έγιναν μόλις με το που πάτησε το πόδι του ο Τσίπρας στο Μαξίμου. Και πλέον όλοι αναρωτιούνται; Που πάει η χώρα; Τι θα γίνει μέχρι τις 12 Φεβρουαρίου που ο Τσίπρας θα έχει το πρώτο τετ α τετ με τη Μέρκελ και τους άλλους λύκους στη Σύνοδο Κορυφής;

Τι θα γίνει στις 17 Φεβρουαρίου στο Γιούρογκρουπ όπου θα πάει ο «ροκάς» Βαρουφάκης για να μιλήσει με τον Σόιμπλε;

Πολλά σενάρια μπορούν να αναλυθούν. Όπως ότι έχει κάποιο μυστικό σχέδιο ο «ψεκασμένος ΣΥΡΙΖΑ» και θα μας βγάλει από το αδιέξοδο. Μακάρι και να στήσουμε άγαλμα στον Αλέξη.

Αν όμως, δεν έχει σχέδιο; Αν πορεύεται στα τυφλά και με οδηγό τις αριστερίστικες απόψεις τους που μας οδηγούν σε καταστάσεις Βενεζουέλας;

Και τέλος αν το σχέδιό τους είναι να μας πετάξουν έξω από το ευρώ;

Τότε πράγματι θα έχουμε εμφύλιο πόλεμο. Όσοι έμειναν σ’ αυτή τη χώρα να την κρατούν όρθια θα καταρρεύσουν επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κάθε Τσίπρας θέλουν να κάνουν το αριστερίστικο κομμάτι τους και να παίξουν με την πατρίδα. Αν ζήσουμε σκηνές με κλειστά ΑΤΜ, άδεια ράφια, φτώχεια που η σημερινή θα φαντάζει πταίσμα, τότε ο διαλυμένος ελληνικός λαός θα ξεσηκωθεί. Και θα τα βάλει με όσους μας έφεραν σ’ αυτή την κατάσταση.

Μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ και οι αριστεροί αριβίστες να ονειρεύονται νέους… Μελιγαλάδες και κονσερβοκούτια. Όμως η Ελλάδα δεν αντέχει νέους εμφυλίους. Δεν αντέχει άλλες τραγωδίες και εθνικές καταστροφές. Ας το πάρουν χαμπάρι προτού να είναι αργά για όλους. Η Ελλάδα είναι χώρα ευρωπαϊκή, δεν είναι μπανανία της νοτίου Αμερικής και δεν θα γίνει ποτέ. Η διαλυμένη και πολλές φορές κοιμισμένη αστική τάξη, τα λαμπρά μυαλά που υπάρχουν εδώ και στο εξωτερικό, οι άνθρωποι και ιδίως οι πολιτικοί που έδωσαν μάχες για να μη χαθούν κατακτήσεις δεκαετιών δεν πρέπει να μείνουν με τα χέρια σταυρωμένα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. iconology2009 avatar
    iconology2009 29/01/2015 07:25:29

    Συμφωνώ με το άρθρο αλλά δεν συμφωνώ με τη ρητορική του. Δεν νομίζω πως ό,τι επιχειρεί να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ έχει να κάνει τόσο με το όποιο αριστερό προφίλ του. Αυτό είναι μάσκα και προπέτασμα καπνού. Μια γεωπολιτική επιλογή κάνει και σ'αυτό έχει για στρατηγικό σύμμαχο έναν σκληροπυρηνικό δεξιό-τον Καμμένο. Αμφισβητώ ακόμη και την αυθεντικότητα της στροφής στη Ρωσία-αυτά εκπέμπονται για εσωτερική κατανάλωση. Η γνώμη μου είναι ότι η επιλογή της συγκυβέρνησης είναι σαφώς ΑΝΤΙΕΥΡΩΠΑΪΚΗ και μουλωχτά-προς το παρόν-φιλοαμερικανική. Μια στρατηγική επιλογή της χώρας που υπηρετήθηκε σταθερά 40 χρόνια τώρα-η ευρωπαϊκή στρατηγική-θα υπονομευτεί ακόμη πιο απροκάλυπτα από όσο το επιχείρησε ο Παπανδρέου. Ο εμβληματικός Κοτζιάς, που με το καλημέρα της παρουσίας του στο ΥΠΕΞ έδωσε σαφές συγκρουσιακό κλίμα στις προθέσεις του, θα είναι η αιχμή του δόρατος αυτής της πολιτικής, που τα οικονομικά θα τα έχει σαν πρόφαση. Η ΑΟΖ και ο ορυκτός μας πλούτος, συνδυαστικά και με άλλα γεωστρατηγικά ζητήματα, φαίνεται πως είναι ένα δέλεαρ στο οποίο η υπερατλαντική υπερδύναμη δεν μπορεί να αντισταθεί και γι'αυτό προωθεί-έχει τον τρόπο-αχυράνθρωπους του στυλ Παπανδρέου και Τσίπρα. Θεέ φύλαγε!

    • KM avatar
      KM @ iconology2009 29/01/2015 08:43:55

      Επειδή όμως, μόλις οι Συριζαίοι κάνουν τις βρωμοδουλειές για τις οποίες προορίζονται θα καταρρεύσουν, να είσαι σίγουρος ότι οι Αμερικάνοι ήδη ετοιμάζουν και την διάδοχη κατάσταση. Ποιός ξέρει ποιούς ελληνόφωνους σκοπεύουν να μας φορτώσουν για κυβερνήτες (λογικά, τίποτα ακροφιλελεύθερους της «Ανοιχτής Κοινωνίας©®»), και θα τα φέρουν έτσι ούτως ώστε να μας τους παρουσιάσουν (μέσω κανενός Ελληνικού «Μαϊντάν»;) ως δήθεν σωτήρες μας από το Συριζαίικο χάος, που οι ίδιοι προώθησαν.

    • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ @ iconology2009 29/01/2015 10:29:30

      Aν έχεις δίκιο και ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζεται στους Αμερικάνους, αυτό για εμάς τους παραδοσικούς δεξιούς που θεωρούμε οτι πάντα "ανήκουμε στην Αμερικανική Δύση" πρωτίστως και δευτερευόντως στην Ευρώπη , η οποία επίσης ανήκει στους Αμερικάνους, είναι το ΣΩΣΤΟ και το ωφέλιμο για τη χώρα. Θα ήταν αδιανόητο και γελοίος Εθνικιστικός τσαμπουκάς αλλά Αντρέα με το "έξω οι βάσεις", να τα σπάσουμε με την Αμερική, έχοντας τις σημαντικώτερες Αμερικάνικες βάσεις της Ευρώπης στο έδαφός μας. Ούτε βεβαίως θα δίναμε τα πετρέλαια, αν υπάρχουν, στους Γερμανούς οι οποίοι δήθεν θα μας έδιναν μεγαλύτερο ποσοστό απο τους Αμερικάνους, θα μας διέγραφαν? όλο το χρέος και θα μας αποζημίωναν για τις καταστροφές απο την κρίση και θα μας έπειθαν οτι τις υποστήκαμε για να μεταρρυθμίσουμε το κράτος μας, επειδή χωρίς τέτοιου είδους τιμωρία ήμασταν ανίκανοι να το κάνουμε μόνοι μας?... Όσον αφορά τον εμφύλιο, είμαι περίεργος να δώ ποιά παλληκάρια της μεγαλοαστικής τάξης θα αφήσουν τις Καγιέν και τον καναπέ και θα πάρουν τα όπλα να βγούνε στα βουνά για να υπερασπιστούν το Χρηματιστήριο και τις μετοχές τους...

      • iconology2009 avatar
        iconology2009 @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 29/01/2015 19:13:36

        Είσαι τόσο παραδοσιακός δεξιός ώστε να έχεις μείνει στο 1950; Έχεις αντιληφθεί ότι το Παραπέτασμα έχει καταρρεύσει εδώ και 25 ολόκληρα χρόνια; Κι από την άλλη αν είναι τόσο μεγαλόψυχοι οι Αμερικανοί με τους πτωχευμένους γιατί δεν το κάνουν με τους ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΥΣ; Πολύ απλά γιατί στον ιδεολογικό πόλεμο του 1950 είχαν λόγους να θέλουν εξάπαντος μια εικόνα ευμάρειας για τη μπανανία που έλεγχαν δίπλα και απέναντι σε γειτονικές χώρες του Παραπετάσματος. Τώρα όλα αυτά είναι μόνο προφάσεις απλώς για να υπονομευτεί η Ευρωπαϊκή Ενοποίηση.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ iconology2009 29/01/2015 18:48:00

      Μέσα είσαι. Μόλις ξεκίνησαν το έργο τους οι συνεχιστές του ΓΑΠ που στόχο έχουν το γκριζάρισμα του Αιγαίου και τον διαμοιρασμό των κοιτασμάτων με τους Τούρκους με εγγυητές τις ΗΠΑ. Πάλι όμως ο Θεός θα μας γλυτώσει. Αυτή τη φορά όμως θα πέσει πείνα που το μνημόνιο θα φαίνεται πανηγύρι. Γλυτώσαμε το 2012 με το Σαμαρά, όμως περιφρονήσαμε τον κίνδυνο το 2015 και θα πάθουμε πλέον αυτό που πολλοί δεν φοβούνται αλλά θα ζήσουν. Με Βαρουφάκη υπουργό οικονομικών τα παραπάνω είναι σίγουρα. Αυτός ωρυόταν από το 2010-2011 ότι η καλύτερη λύση για την Ελλάδα είναι η έξοδος από το ευρώ. Ήρθε η ώρα να εφαρμόσει τις θεωρίες του...

  2. Eva avatar
    Eva 29/01/2015 08:41:48

    Χθες πήρα το μάθημα μου. Δεν θα ξαναβγάλω την πορσε στους στενούς δρομους της γειτονιάς μου (μπορει και να γρατσουνιστεί)

    • George avatar
      George @ Eva 29/01/2015 10:57:03

      Kαι πρόσεχε και για το διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρά μας. :-)

    • GJ avatar
      GJ @ Eva 29/01/2015 11:18:14

      Αυτό που είπε ο Τσάρος χτές αφορά και τον ίδιο ή μόνο εμάς που ΔΕΝ λαμβάνουμε 10,000 ευρώ μισθό???? Ερωτώ τώρα εγώ ο αδαής!!!!

      • Eva avatar
        Eva @ GJ 29/01/2015 12:56:47

        Για τον κ. Βαρουφάκη ο μισθος των 10000ε είναι για πασατέμπο (και δεν είμαι σίγουρη κι αν φτάνει) για τέτοια μεγέθη μιλάμε, πρώην Πειραική Πατραική κλπ. κλπ

  3. ΤΤ avatar
    ΤΤ 29/01/2015 08:55:23

    Κανένας εμφύλιος. Χωρίς σύνορα και με αυτόματη υπηκοότητα, η ελληνική μειονότητα θα θυμίζει Βόρειο Ήπειρο σε λίγο.

  4. ΤΤ avatar
    ΤΤ 29/01/2015 08:59:19

    Μέσα στην παράκρουση ψάχνετε ερμηνείες, λέτε δεν είναι δυνατόν να είναι Πουτινικός, δεν μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να τα εννοεί. Ο ΣΥΡΙΖΑ τα εννοεί, και οι Έλληνες τον έβγαλαν πρώτο κόμμα. Τέλος η Ελλάδα.

  5. cummulus avatar
    cummulus 29/01/2015 09:38:09

    Ἔμφύλιο πόλεμο; Μά, αὐτοί εἶναι οϊ συνλεταιροι τοῦ δημοκρατικοῦ τόξου! Πῶς τό ξεχάσατε;

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/01/2015 09:38:46

    Aυτά που περιγράφονται όμως μπορεί να οδηγούν σε οικονομική κατάρρευση,αλλά όχι σε εμφύλιο για ένα πολύ απλό λόγο : όλοι οι υποψήφιοι μαχητές εμφυλίων της ελληνικής κοινωνίας είναι κατά της Ευρώπης,κατά των ιδιωτικοποιήσεων και υπέρ της Ρωσίας. Χθες η Χρυσή Αυγή έδωσε συγχαρητήρια για τη ματαίωση των ιδιωτικοποιήσεων και επιδοκιμάζει την ανάληψη του ΥΠΕΞ από τον Κοτζιά.Mεταξύ ποιών θα γίνει ο εμφύλιος;Μεταξύ αυτών που θέλουν συμμαχία με τη Ρωσία με δικέφαλο αετό και αυτών που θέλουν την ίδια συμμαχία με σφυροδρέπανο;Ε,ας βάλουν και τα δύο όπως τα έχει η ίδια τώρα να ησυχάσουν. Οι ευρωπαιστές ΝΔ,ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι είναι στη μέση,μετριοπαθείς άνθρωποι και δεν έχουν διάθεση για τραμπουκισμούς και εμφυλίους.Δεν μπορούν να αποτελέσουν τη μια πλευρά μαχητικής αντιπαράθεσης. Τέλος ενώ όλες οι μαχητικές ομάδες δεξιάς και αριστεράς δηλώνουν οι ίδιες αντιευρωπαικές και φιλορωσικές αλληλοκατηγορούνται ως δήθεν φιλοαμερικανικές.Αυτοπροσδιοριζόμενη φιλοαμερικανική ομάδα δεν υπάρχει.Η Αμερική επέχει στην αντίληψη πολλών θέση Μεγάλου Σατανά κατά την ορολογία Χομεινί που είναι πανταχού παρών αλλά αόρατος. Η πραγματική αμερικανική θέση βέβαια είναι ότι απλώς παρακολουθούν.Δεν έχουν επί του παρόντος κανένα λόγο να παρέμβουν.

    • KM avatar
      KM @ ψυχραιμια 29/01/2015 10:46:02

      Ακριβώς επειδή κατανοείς τί γνώμη εχουμε για τις διεθνείς παρεμβάσεις σου (χρωματιστές επαναστάσεις, υποστήριξη ναζισμού και ISIS, επιβολή «γκέη κουλτούρας»), γι'αυτό πας να βαφτίσεις τον Σύριζα φιλορώσο, για να περάσει στο ντούκου η υπ'αυτού εξυπηρέτηση των επιδιώξεών σου, μέχρι να πάρουν οι πολλοί χαμπάρι. Δεν καταλαβαίνεις όμως ότι κάνει μπαμ όλη η λύσσα που έχεις βγάλει εδώ μέσα, με τη Ρωσία; Ξύδι, ερπετό! Που μας απειλείς κιόλας ότι μπορεί να βρεις και «κανενα λόγο να παρέμβεις»!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ KM 29/01/2015 11:15:53

        Αυτά που λες είναι της ιδίας τάξεως με τα "μερκελιστής,νενέκος,δωσίλογος" κλπ που απηύθυναν οι συριζαίοι και λοιποί αντιμνημονιακοί στην προηγούμενη κυβέρνηση.Αρνείσαι την καλοπιστία της αντίθετης γνώμης του συνομιλητή προσπαθώντας να τον χαρακτηρίσεις.

        • KM avatar
          KM @ ψυχραιμια 29/01/2015 15:59:21

          Είναι γνωστός ο ρόλος σου εδώ μέσα, δεν θα μας μιλήσεις μετά από τόσα χρόνια εδώ μέσα για «καλοπιστία».

    • Λιψ avatar
      Λιψ @ ψυχραιμια 29/01/2015 11:14:27

      Η επιχειρηματολογία σου, πρέπει να το αντιληφθείς, δεν αφορά στον συντηρητικό έλληνα πολίτη, τον κατεξοχήν ψηφοφόρο της ΝΔ, αλλά στον ασπόνδυλο φιλελεύθερο. Ο τελευταίος, και αυτό πρέπει να το αντιληφθείς, δεν μπορεί να εκπροσωπεί πάνω από το 15% του εκλογικού σώματος, στο μάξιμουμ. Και τούτο συμβαίνει σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, όπου μάλιστα τα φιλελεύθερα κόμματα περνούν κακές μέρες, συμπαρασύροντας τα μικτά συντηρητικο-φιλελεύθερα, όπως καλή ώρα η ΝΔ... Ο ευρωπαϊκός ακραίος φιλελευθερισμός, αγγλοσαξωνικής και μάλιστα αμερικανικής κοπής, δεν ήταν ποτέ πλειοψηφικό ρεύμα στην ηπειρωτική Ευρώπη, πρέπει και αυτό να το αντιληφθείς. Η Ελλάδα, και τούτο επίσης πρέπει να το αντιληφθείς, με όλες τις ιδιαιτερότητές της, θεμιτές ή αθέμιτες, παραμένει ευρωπαϊκή χώρα, χώρα της ευρωπαϊκής ηπείρου. Και εννοώ εδώ την ηπειρωτική Ευρώπη. Τόσο η Μεγάλη Βρεττανία, όσο και η Αμερική "είναι μακράν", κατά την έκφραση του αοίδιμου αρχηγού της ΝΔ (η οποία ειπώθηκε για άλλη περίπτωση, ως γνωστόν...).

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Λιψ 29/01/2015 11:36:27

        Μόνο που στο παραπάνω σχόλιο εγώ δεν κάνω κάποια δική μου ιδεολογική διακήρυξη φιλελευθερισμού. Περιγράφω την κατάσταση βάσει των διακηρύξεων των δρώντων.Αρνείσαι ότι χθες η ΧΑ έβγαλε ανακοίνωση με την οποία στηρίζει τη ματαίωση των ιδιωτικοποιήσεων και το πιθανό βέτο της κυβέρνησης για τη Ρωσία; Αφού τις έβγαλε.Επομένως ερωτώ μεταξύ ποίων θα γίνει ο εμφύλιος πόλεμος και ο νέος Μελιγαλάς αφού τα δύο άκρα συμφωνούν στην οικονομία και την εξωτερική πολιτική και διαφωνούν μόνο στην ιστορική ερμηνεία του παρελθόντος;Δε γίνονται πόλεμοι μόνο και μόνο για την ερμηνεία της ιστορίας. Εάν όπως λες οι φιλελεύθεροι είναι μικρή μειοψηφία αυτό ενισχύει όσα έγραψα.Δεν υπάρχει αντικείμενο σύγκρουσης.Η μνημονιακή κυβέρνηση έφυγε,μαχητικές ομάδες είναι μόνο αντιμνημονιακές,οπότε ποιοί θα συγκρουσθούν με ποιούς;

        • Σπαθάριος avatar
          Σπαθάριος @ ψυχραιμια 29/01/2015 12:37:53

          Κάνε ένα κόπο σε παρακαλώ και διάβασε την ιδρυτική διακήρυξη της ΝΔ. Υπάρχει ακόμα αναρτημένη στο site της και άρα παραμένει ενεργή. ΝΔ και νεοφιλελευθερισμός δεν πάνε μαζί. ΝΔ και πλήρη αποδοχή αποφάσεων και στοχεύσεων δομών που δεν εξασφαλίζουν τα Ελληνικά συμφέροντα και δεν δέχονται τις εθνικές και πολιτιστικές μας ιδιαιτερότητες, δεν πάνε μαζί. Αίμα Ελληνικό δεν θα ξαναχυθεί αλλά ιδεολογικό πόλεμο ενάντια και στον νεοφιλελευθερισμό και στον σοσιαλισμό οφείλει κάθε νεοδημοκράτης να κάνει.

          • Hunter avatar
            Hunter @ Σπαθάριος 29/01/2015 13:38:20

            Σπαθάριε, πού ακριβώς είδες εσύ να κάνει η Ν.Δ "ιδεολογικό πόλεμο ενάντια στον σοσιαλισμό" από Μητσοτάκη και μετά;;;

          • Σπαθάριος avatar
            Σπαθάριος @ Hunter 30/01/2015 10:20:25

            Δέν είπα οτι το έκανε, είπα οτι οφείλει να το κάνει. Τόσο ενάντια στον σοσιαλισμό όσο και ενάντια στον νεοφιλελευθερισμό. ' Οι αρχές και οι αξίες που αποτέλεσαν την βάση δημιουργίας της αυτό απαιτούν.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Σπαθάριος 30/01/2015 10:54:43

            Σημασία δεν έχουν οι διακηρύξεις αλλά και αυτό που μπορεί να γίνει.Αυτός που έγραψε τη διακήρυξη,ο Καραμανλής Α΄την ίδια στιγμή κρατικοποιούσε την Ολυμπιακή.Τώρα ο Τσίπρας όταν ανακινήθηκε θέμα είπε δεν μπορούμε να έχουμε κρατική αεροπορική εταιρία. Το σημερινό πρόγραμμα του σύριζα έχει λιγότερες κρατικοποιήσεις από τη ΝΔ του 1974-81.Τι σημαίνει αυτό,ότι είναι πιο δεξιός ο σύριζα από τη ΝΔ; Φυσικά όχι.Σημαίνει ότι ο πλανήτης όλος ειναι διαφορετικός από το 1980 και μετά.Πολλές φορές έχω την αίσθηση ότι όταν κάποιοι βάλλουν κατά του "νεοφιλελευθερισμού" εννοούν την κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας σήμερα.Μα αυτό δεν μπορεί να το αλλάξει η Ελλάδα.

          • Σπαθάριος avatar
            Σπαθάριος @ ψυχραιμια 30/01/2015 13:04:46

            Μέτρον Άριστον, έλεγαν οι σοφοί πρόγονοί μας. Βέβαια και δεν μπορεί η Ελλάδα να αλλάξει το παγκόσμιο οικονομικό στάτους αλλά μπορεί να μην είναι βασιλικότερη του βασιλέως. Η διακήρυξη δεν αναφέρει ότι όλα πρέπει να είναι κρατικά, αλλά ότι δεν είναι απαγορευτικό, όπως μανιωδώς προπαγανδίζουν μερικοί, για το κράτος να έχει στον έλεγχό του επιχειρήσεις κοινής ωφελείας. ¨Ένα παράδειγμα: Είναι συνταγματική υποχρέωση του κράτους, όπως φτιάχνει δρόμους, να παρέχει δυνατότητα επικοινωνίας των νησιών με τον κορμό της χώρας. Επικοινωνία τακτική, ποιοτική και με το μικρότερο δυνατό κόστος. Θα έπρεπε λοιπόν να υπάρχει κρατικού ελέγχου ναυτιλιακή εταιρία που να εξασφαλίζει τα παραπάνω μια και ο ανταγωνισμός και το σύστημα των επιδοτήσεων στην πράξη, αφήνει ολόκληρα νησιά χωρίς συγκοινωνία για μέρες , άθλια πλοία και πανάκριβες τιμές, έρμαια της απληστίας εφοπληστών. Ταξίδι με επιστροφή Σάμος –Πειραιάς κοστίζει για μια οικογένεια , ειδικά αν έχει μικρά παιδιά και χρειάζεται καμπίνα , 500 ευρώ, με σαπιοκάραβα που κάνουν 15-16 ώρες . Απαγορευτικό. Το χειμώνα δε, έχει 3 ή και λιγότερα δρομολόγια την εβδομάδα απαγορεύοντας και την όποια εξωστρεφή επιχειρηματική δραστηριότητα. Σε μικρότερα νησιά μπορεί η συχνότητα να είναι 1 την εβδομάδα ή και λιγότερο. Ποιά οικονομική θεωρία μπορεί να καταδικάζει ανθρώπους , σε μία ευρωπαϊκή χώρα, να στερούνται δυνατότητες επικοινωνίας, βασικά αγαθά διαβίωσης, ακόμα και την ζωή τους;Αν η κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας θέλει να μετετρέψει την Ελλάδα σε αφρικανική χωρα, η ΝΔ, εκ των αρχών της, ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ

    • pythagorean avatar
      pythagorean @ ψυχραιμια 29/01/2015 11:38:12

      Στέιτ Ντιπάρτμεντ: Δεν ανησυχούμε για τη θέση της Ελλάδας στο ζήτημα με τη Ρωσία http://newpost.gr/post/418444/steit-ntipartment-den-anhsyxoyme-gia-th-thesh-ths-elladas-sto-zhthma-me-th-rwsia Νούλαντ: Κανένα πρόβλημα των ΗΠΑ με τη συνεργασία Ελλάδας-Ρωσίας http://newpost.gr/post/418441/noylant-kanena-problhma-twn-hpa-me-th-synergasia-elladas-rwsias Η μόνη λογική ερμηνεία της “μη ανησυχίας” της Ουάσιγκτον είναι ότι ο Τσίπρας βρίσκεται σε συνεννόηση με τις ΗΠΑ. Ότι η ελληνορωσική “συνεργασία” είναι ένα κάλπικο προβοκατόρικο πυροτέχνημα με στόχους την παραπλάνηση των εκατομμυρίων φιλορώσων Ελλήνων και την επιτάχυνση της ρήξης Ελλάδος – ΕΕ. Σύμφωνα πάντα με το σχέδιο της Ουάσιγκτον, η Γερμανία θα αναγκαστεί να μας πετάξει έξω από το ευρώ. Τότε θα εκποιηθεί ο εθνικός πλούτος σε υποτιμημένα ραχηλιάρικα. Όχι βέβαια στον Πούτιν, αλλά στα αφεντικά του Τσίπρα, του Βαρουφάκη και κάποιων εδώ κοντά που το παίζουν «ψύχραιμοι».

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ pythagorean 29/01/2015 14:20:53

        Ο πραγματικός λόγος που δεν ανησυχούν είναι ότι σήμερα τα υπόλοιπα Βαλκάνια είναι στο ΝΑΤΟ και η Μεσόγειος ελέγχεται από τον αμερικανικό στόλο. Αλλά τα περί εθνικού πλούτου είναι φαντασιώσεις.Ακόμη και την περίοδο της μέγιστης αμερικανικής επιρροής στην Ελλάδα 1950-1974 σοβαρές αμερικανικές επενδύσεις δεν έγιναν.Το ενδιαφέρον ήταν πάντα γεωστρατηγικό για την Ελλάδα και όχι οικονομικό,μετά δε το 1990 μειώθηκε πολύ.

        • pythagorean avatar
          pythagorean @ ψυχραιμια 29/01/2015 14:52:08

          @ ψυχραιμία
          Υποστηρίζεις σοβαρά ότι δεν θα ανησυχούσαν οι Αμερικανοί αν η Ελλάδα έκανε φιλορωσική στροφή ? Πλάκα μας κάνεις ? Προφανώς δεν ανησυχούν επειδή είναι συνεννοημένοι με τον Τσίπρα, του οποίου η φιλορωσική ρητορεία είναι κάλπικη. Θα έπρεπε όμως να ανησυχούν, διότι ο άνθρωπός τους φαίνεται ότι δεν θα αντέξει για πολύ στην εξουσία.

          • Μάνια avatar
            Μάνια @ pythagorean 29/01/2015 18:27:02

            @pythagorean ποσο δίκαιο εχεις, δυστυχώς ! Αυτη είναι η αλήθεια....

  7. ΓΙΩΡΓΟΣ Λ. avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ Λ. 29/01/2015 11:52:57

    Ήταν φως φανάρι-και απορώ πώς διέλαθε της προσοχής των εγκρίτων συνεργατών σας-ότι το όπλο που θα χρησιμοποιούσε ο ΣΥΡΙΖΑ στην αναπόφευκτη σύγκρουση με τους δανειστές θα ήταν η, περαιτέρω σήμερα αναβαθμισμένη , γεωπολιτική θέση της Χώρας, αποπειρώμενος την μετάθεση της αντιπαραθέσεως από το οικονομικό στο γεωπολιτικό πεδίο,εμπλέκοντας στο παιγνίδι και τις σφόδρα ενδιαφερόμενες εν προκειμένω ΗΠΑ.Σωστή ως σύλληψη,λίαν επικίνδυνη στην εφαρμογή η στρατηγική αυτή για την Πατρίδα λόγω του συγκεκριμένου πολιτικού προσωπικού.Ο Θεός να βάλη το χέρι Του.

  8. Αντιγόνη avatar
    Αντιγόνη 29/01/2015 11:59:37

    α) 1 άνεργος δεξιός + 1 άνεργος αριστερός = 2 άνεργοι Έλληνες β) 1 φτωχοποιημένος δεξιός + 1 φτωχοποιημένος αριστερός = 2 φτωχοποιημένοι Έλληνες γ) 1 εξαθλιωμένος δεξιός συνταξιούχος + 1 εξαθλιωμένος αριστερός συνταξιούχος = 2 εξαθλιωμένοι Έλληνες συνταξιούχοι δ) 1 εκπατρισμένος δεξιός νέος επιστήμονας + 1 εκπατρισμένος αριστερός νέος επιστήμονας = 2 εκπατρισμένοι νέοι, Έλληνες επιστήμονες ε) 1 λουκεταρισμένος δεξιός μικροεπιχειρηματίας + 1 λουκεταρισμένος αριστερός μικροεπιχειρηματίας= 2 κατεστραμμένοι ‘Ελληνες μικροεπιχειρηματίες στ) 1 γονατισμένος απ΄τις προσβολές και τους εκβιασμούς δεξιός πολίτης+ 1 γονατισμένος απ΄τις προσβολές και τους εκβιασμούς αριστερός πολίτης = 2 υποταγμένοι και ντροπιασμένοι Έλληνες - δουλοπάροικοι Αυτά είναι τα σύγχρονα κι απλούστατα ...νέα μαθηματικά, βάσει των οποίων κινείται, σταθμίζει και επιλέγει πλέον ο Ελληνικός λαός και γι αυτό ακριβώς ΔΕΝ ΔΙΧΑΖΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΔΙΑΙΡΕΙΤΑΙ και ΔΕΝ ΠΟΔΗΓΕΤΕΙΤΑΙ ….. Ας το εμπεδώσουνε έστω κι αργά οι ερασιτέχνες κι εμπαθείς …αναλυτές της συμφοράς. Οι μαστροχαλαστές της σταθερότητας και της ανοδικής πορείας. Εμφύλιοι ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΝΩΣΗ, ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ‘’ΜΑΝΤΕΙΣ ΚΑΚΩΝ’’, ΘΑ ΒΑΘΑΙΝΕΙ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ Τ΄ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΑ. ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΑ.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Αντιγόνη 30/01/2015 20:18:44

      Αντιγόνη, σου βγάζω το καπέλο. Τα έιπες ΟΛΑ, και για τους 2.

  9. Ελενα avatar
    Ελενα 29/01/2015 13:17:01

    Τα λαμπρά μυαλά που βρίσκονται στο εξωτερικό κάποιος τα ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ να μένουν στο εξωτερικό. Και δεν μιλάω μόνο τώρα με την κρίση. Μιλάω απο τις εποχές που οι παρατρεχάμενοι έβαζαν τους γιούς τους, τους ανηψιούς τους και τους κολλητούς τους παντου: στη βουλή, στα νέα πανεπιστημιακά τμήματα, σε καίριες (και πολλάκις μόνιμες) θέσεις στο δημόσιο αφήνοντας τα μυαλά που ανήκαν στη βάση της παράταξης να βρουν το δρόμο τους μόνα τους. Τι μας φωνάζετε τώρα; Τώρα είναι αργα. Να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους οι Ελλαδίτες. Να παλαίψουν για τον φραπέ τους, την Πόρσε τους, την ταβέρνα τους, τα μπουζούκια τους. ΕΜΕΙΣ αυτά τα στερηθήκαμε χρόνια τώρα. Δε μας νοιάζει πια.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Ελενα 29/01/2015 14:37:09

      Αχ αγαπητη Ελενα, ποσο ΔΙΚΙΟ εχεις!! Μετα τη πτωση Μητσοτακη τη δεκαετια του 90 ειπαμε οτι αν ποτε ξαναελθει η ΝΔ (θυμαστε πιστευω τι ζησαμε με το "καθεστως" Σημιτη), θα ειναι διαφορετικη , θα τις εχουν γινει τα παθηματα μαθηματα.....Φευ, διαψευστηκαμε παταγωδως, επεκρατησαν τα συνηθισμενα φρου φρου κι αρωματα, αδυναμιες, ανικανοτητες, ιδιοτελειες που ομως ονομαστηκαν διευθετησεις, δυνατοτητες, στοχοθεσιες, χωρις ομως ουσιαστικα αποτελεσματα. Ο κοσμος της ΝΔ παρολα αυτα περιμενε μεχρι καποιο σημειο.Ακομα και μετα τον τελευταιο ορυμαγδο εκανε το καθηκον του και φανηκε στα αποτελεσματα. Σημερα το περασαμε αυτο το σημειο, και αυτο ζουμε. Ολοι επικεντρωνονται στα οικονομικα ομως αλλου θα παιχτει το παιχνιδι, εκει που επικρατει βουβαμαρα.....θα προηγηθει βεβαια και το μεταναστευτικο προκειμενου να σπρωξει τη κατασταση. ΥΓ Ελενα οι 4 τελευταιες λεξεις σου ξεχειλιζουν απο πικρα, ομως δεν θα εγραφες εδω αν τις πιστευες. Ο Ελληνας νοιωθει για ΠΑΝΤΑ Ελληνας, μονο αυτοι που τωρα θα Ελληνοποιηθουν θα σκαμπανεβαζουν συμφωνα με τα συμφεροντα τους και γι αυτο ακριβως θα γινουν οι Ελληνοποιησεις.....

    • Hunter avatar
      Hunter @ Ελενα 29/01/2015 14:45:55

      Μπράβο Έλενα!!! Ζήτω η ομογένεια! :) Εγώ βέβαια ζω όλη τη ζωή μου στο εξωτερικό αλλά να φανταστείς ότι ακόμη κι εδώ οι γονείς μας που ήρθαν μετανάστες τις δεκαετίες του '60,'70,'80 σκεφτόταν να μας ωθήσουν σε επαγγέλματα με τα οποία θα ήταν αργότερα εύκολο να προσληφθείς στην Ελλάδα στο Δημόσιο! Έτσι ήταν το πνεύμα της εποχής. Αυτό είχε καλλιεργηθεί στους Έλληνες ακόμη και στους ξενιτεμένους στις φάμπρικες και στις στοές... Θυμάμαι προ 25ετίας όταν ο αδερφός μου ξεκίνησε σπουδές σε Πολυτεχνείο της Γερμανίας, κάτι θείοι μου στην Ελλάδα Νεοδημοκράτες (όπως όλο το σόι) με βουλευτικές επαφές, κατέκριναν τον πατέρα μου διότι με επάγγελμα μηχανικού το πολύ-πολύ να μπορέσουν "να τον χώσουν" σε καμιά πολεοδομία...!!! Εγώ όταν ξεκίνησα σπουδές security & crisis management (κλάδος σπουδών ΑΕΙ στο εξωτερικό), ο πατέρας μου κοίταζε στην Ελλάδα εάν με τέτοιο πτυχίο μπορώ να μπω στην Αστυνομία έστω φωτογραφικά... Δεν τους κατηγορώ καθόλου, αυτό ήταν το πνεύμα της εποχής και είναι μύθος ότι το είχαν μόνο στο ΠΑΣΟΚ... Το είχαν και στη Ν.Δ, σε όλα τα στρώματα... Το λυπηρό είναι ότι έτσι ενεργούσαν και στο κόμμα... Στο πλαίσιο συνεργασιών με ελληνικές υπηρεσίες (τις οποίες κάνω ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ), έχω γνωρίσει πολλά ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ και ΞΥΛΑ ΑΠΕΛΕΚΗΤΑ σε διάφορα "πόστα" αλλά αυτό που θα θυμάμαι πάντα είναι ένας "ειδικός σύμβουλος ασφαλείας" σε ΔΕΚΟ (με πολύ βαρβάτο μισθό), 64 ετών, απόστρατος αξιωματικός της παλιάς Χωροφυλακής (!!!), με τρεις πόντους νύχι στο μικρό δάχτυλο (!!!), ο οποίος δεν είχε κανέναν τίτλο σπουδών, δεν μιλούσε καμία γλώσσα και οι γνώσεις του σε θέματα ασφάλειας ήταν λιγότερες από αυτές που έχουν οι υποπληρωμένες κοπελίτσες εταιρειών security που φυλάνε στην Αθήνα το mall και άλλα μαγαζιά...

    • Fotini avatar
      Fotini @ Ελενα 29/01/2015 16:45:24

      Ποῦ βρίσκοντε αὐτά τά λαμπρά μυαλά τώρα, στήν β. κορέα ἤ στήν κούβα; ῞Οπως λαμπρά μυαλά πήγαιναν γιά σπουδές στήν τότε γιουγκοσλαβία λόγω ἀποτυχίας εἰσαγωγῆς τους στά ῾Ελληνικά πανεπιστήμια.

      • SuiGeneris avatar
        SuiGeneris @ Fotini 29/01/2015 16:53:07

        Ενώ τα υπέρλαμπρα μυαλά των γόνων της Νέας Δημοκρατίας πήγαν στο deere και στο LSE...

      • Ελενα avatar
        Ελενα @ Fotini 29/01/2015 16:54:37

        Το συγκεκριμένο σε χώρα μέλος της ΕΕ, με πτυχίο απο Ελληνικό πανεπιστήμιο (ΑΕΙ), εισαχθείσα δεύτερη απο όλη την Ελλάδα και αποφοιτήσασα πρώτη με βαθμό πτυχίου 9.5. Η ΝΔ έχει χάσει το επικοινωνιακό παιχνίδι γιατί δεν προώθησε τους άξιους που είχε στις τάξεις της, ενώ το ΠΑΣΟΚ προωθούσε και βόλευε όλους τους δικούς του και τους αριστερούς που τώρα είναι ΣΥΡΙΖΑ. Εχουμε πάθει μεγάλη ζημιά απο την αδιαφορία και την ανοργανωσιά μας.

        • Fotini avatar
          Fotini @ Ελενα 29/01/2015 21:51:01

          Μήπως μπορῶ νά ρωτήσω μέ τί διαδικασίες προσελήφθης στήν ἐργασία σου;; Φαντάζομαι ἀφοῦ εἶδαν τήν αἴτηση σου καί πληροῦσες τά προσόντα σέ κάλεσαν γιά συνέντευση, σωστά; ῾Η ἀξιοκρατία εἶναι ἄγνωστη στήν ῾Ελλάδα μέ ἄτομα πού ἀποσκοποῦν στήν "βοήθεια" τοῦ κόμματος γιά "ἀποκατάσταση" τους στό δημόσιο. Αὐτή ἡ νοοτροπία πρέπει νά ἐκλείψει. Education degrees must be marketable! If the ratio of doctors/patients is 1/1 or even 1/50, then that education degree is not marketable--too many doctors! Τό κράτος δέν μπορεῖ νά ἀπορροφήση ὅλους τούς ἐπιστήμονες. Μικρή χῶρα γιά τόν πολύ μεγάλο ἀριθμό ἐπιστημόνων. Τά ῾Ελληνικά πανεπιστήμια πρέπει νά διαθέτουν career guidance counselors γιά νά συμβουλεύουν τούς εἰσαχθέντες τί ζητᾶ ἡ ἀγορά.

      • panas avatar
        panas @ Fotini 29/01/2015 18:18:22

        Τι λέτε; Μάλλον δεν καταλάβατε την κοπέλα...

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Fotini 29/01/2015 18:45:04

        Φωτεινή, μάλλον αναφέρεται σε νέους με πτυχία ή και διδακτορικά από ελληνικά πανεπιστήμια που μεροκάματο στο αντικείμενο τους βρίσκουν μόνο έξω. Η Ελλάδα τους σπούδασε με δικούς της πόρους και τους καρπούς γεύονται οι Βορειοευρωπαίοι. Δεν νομίζω να αναφέρεται στους αποτυχημένους των πανελληνίων που «αγοράζουν» πτυχίο απέξω (Αγγλία, Ρουμανία κλπ).

    • πΔπ avatar
      πΔπ @ Ελενα 29/01/2015 18:59:35

      Τα "λαμπρά μυαλά" κακίζουν γιατί κάποιοι άλλοι άντ' αυτών διορίστηκαν στην Βουλή, στα Πανεπιστημιακά τμήματα, σε καίριες και μόνιμες θέσεις στο Δημόσιο. Ω, τι λαμπρότης ψυχής και πνεύματος! Καθίστε εκεί όπου ευρίσκεστε. Δεν μας λείπετε.

      • Hunter avatar
        Hunter @ πΔπ 30/01/2015 04:19:52

        Λείπει από την Ελλάδα. Από τους ΝΕΟέλληνες σαν κι εσάς τι να λείψει...;; Εσείς περιμένετε να στείλουμε εμείς από το εξωτερικό τον ΕΝΦΙΑ, για να ξαναπάρετε επίδομα έγκαιρης προσέλευσης...

        • πΔπ avatar
          πΔπ @ Hunter 30/01/2015 13:36:11

          Βρε hunter, παλιέ σχολιαστή "Μ..." σε μένα τα λες αυτά;! Δεν έχω ούτε ένα Δημόσιο "ένσημο", εκεί που έχω βαρέα στην Ζώνη και στην ΕΡΓΟΣΕ! Μπορεί αυτή να είναι η προσωπική σου πίκρα, την οποία ενθυμούμενος το προφίλ σου, την δικαιολογώ αλλά η κοπέλα βγάζει κακία γιατί δεν έβαλαν αυτή στο "δημόσιο" κι έβαλαν άλλους με μεγαλύτερο μέσο. Έτσι το εκλαμβάνω εγώ κι αν θες επ' αυτού το συζητάμε. Τον ΕΜΦΙΑ αυτού του μήνα για να τον πληρώσω, ζορίστηκα πολύ να συγκεντρώσω τα χρήματα μαζί με την γυναίκα μου, Δημόσιο Υπάλληλο με 25ετία κι 900κάτι Ευρώ τον μήνα.

          • Hunter avatar
            Hunter @ πΔπ 30/01/2015 16:09:57

            πΔπ, εγώ δεν ερμήνευσα έτσι τα γραφόμενα της Ελένης... Τουναντίον... Αν ήταν αυτό το σκεπτικό της, λάθος... Προσωπική πίκρα δεν έχω, άλλωστε αν το είχα "καημό", έχω προτάσεις από κυβερνητικές υπηρεσίες, από το διπλωματικό σώμα, από σώματα ασφαλείας κτλ.. Ότι κάνω στην (για την) Ελλάδα, το κάνω αφιλοκερδώς (μιλώ για το κράτος όχι για ιδιώτες πελάτες). Δεν με ενδιαφέρει να κλείσω την δουλειά μου, που έκανα με πολύ κόπο ξεκινώντας με μια ευχή να γίνω καλός άνθρωπος στην κοινωνία, για να έρθω στην Ελλάδα να "κάαααααθομαι", που έλεγε και ο μακαρίτης ο Φωτόπουλος, σε κάποια θέση συμβούλου... Να λέω τι;;; Να λέω ότι "τακτοποιήθηκα" με 1.000 Ευρώ το μήνα;;;; Τόσα θέλουμε την εβδομάδα εμείς στην Ολλανδία πέντε νοματέοι (μεγάλοι-μικροί)... Σε θέματα ομογένειας είμαι ευαίσθητος, προσωπική πικρία δεν έχω αλλά ούτε και κάτι προσωπικό με κάποιον εδώ μέσα άλλωστε δεν γνωρίζω και κανέναν από κοντά...

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Hunter 30/01/2015 15:38:57

          Με το σχόλιό σου αυτό (ειδικά με τη δεύτερη πρόταση),χάλασε η εικόνα που είχα σχηματίσει για σένα φίλε Hunter,δυστυχώς...

          • Hunter avatar
            Hunter @ Κυθήριος 30/01/2015 15:50:47

            Κυθήριέ μου, συγνώμη αλλά διάβασε σε παρακαλώ τι γράφει ο πΔπ... Γράφει "δεν μας λείπετε"... Σε ποιον δεν λείπει;;; Στους δημοσίους υπαλλήλους προφανώς... Ποιος είναι να μιλά εξ' ονόματος όλων (των δημοσίων υπαλλήλων);;; Του απάντησα κι εγώ λοιπόν εξ' ονόματος όλης της ομογένειας και με τα γραφόμενά μου αναφερόμουν σε αυτόν και σε όλους τους ΝΕΟέλληνες. Με τον όρο "ΝΕΟέλληνες" εννοώ ανθρώπους που διακατέχονται από πολύ συγκεκριμένες νοοτροπίες τις οποίες έχουμε αναλύσει πολλάκις κι έχουμε συμφωνήσει ως επί το πλείστον... Ανθρώπους που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ επειδή τους κόπηκαν τα απίθανα "επιδόματα"...

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Hunter 30/01/2015 16:27:58

            Hunter, επειδή κι εγώ συγκαταλέγομαι σε εκείνους,τους πολλούς,που δυσκολεύονται αρκετά,αλλά προσπαθούμε να είμαστε συνεπείς στις υποχρεώσεις μας πρός το κράτος ανέκαθεν και επειδή θέλουμε να είμαστε αξιοπρεπείς με τους εαυτούς μας,τους γύρω μας και τους ομογενείς μας,γι' αυτό-δε σου κρύβω- ότι με ενόχλησε η δεύτερη πρόταση του σχολίου σου,διότι και εγώ ανήκω στους νεοέλληνες,χωρίς καμμία σχέση με το ΣΥΡΙΖΑ και χωρίς ποτέ να παίρνω τρελά επιδόματα που να στεναχωρηθώ γιατί μου τα έκοψαν... Και επειδή έχω μια δυσάρεστη ανάλογη εμπειρία από ομογενή στην Αυστραλία και δυστυχώς συγγενή μου, θεωρώ αρκετά ευαίσθητο θέμα την αξιοπρέπεια... Τέλος πάντων,ίσως να έπρεπε να γίνεις πιό συγκεκριμένος από την αρχή,πάντως σε ευχαριστώ για την διευκρίνηση.

          • πΔπ avatar
            πΔπ @ Hunter 30/01/2015 17:18:53

            Θανάση Τ. Χρόνια Πολλά! Hunter, η κοπέλα γράφει και χαρακτηρίζει αυτήν την νοοτροπία αυτής της γενιάς, "λαμπρά μυαλά". Γιαυτό της απάντησα να μείνει εκεί, με αυτού του είδους την ζηλόφθονη λαμπρότητα πνεύματος. Έχουμε αρκετή εδώ για να κάνουμε... εισαγωγή! Εγώ κι αν καυγαδίζω με την γυναίκα μου για την "δημόσια νοοτροπία" αλλά με την συνεχή και μόνιμη επωδό σου σε αυτό το θέμα, μερικές φορές χάνεις το δίκιο σου. Δες, 20 χρόνια σε ΜΕΘ με μισθό 1350Ε μικτά εκεί που νυχτοφύλακας Νοσοκομείου του ΙΚΑ έπαιρνε 2200 Ευρώπουλα. Τώρα ο νυχτοφύλακας ή έχει μεταταγεί ή έχει συνταξιοδοτηθεί λαμβάνοντας ακόμα ένα σοβαρό ποσό, ενώ η κυρά μου τώρα έχει δεχτεί μειώσεις και πληρώνεται 900κάτι μηνιαίως. Δεν είναι όλα τα δάχτυλα ίδια φίλε μου!

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ πΔπ 30/01/2015 18:20:46

            Ευχαριστώ Παναγιώτη!

          • Ελενα avatar
            Ελενα @ πΔπ 30/01/2015 23:24:20

            Το τι εννοώ φαίνεται παρακάτω οπου μιλάω για την νομενκλατούρα της Αριστεράς και το πως η Αριστερά προωθεί τους δικούς της ανθρώπους για να ερχόμαστε μετά εμείς και να αναρωτιόμαστε πως γίνεται να "μπορεί να πάει κανείς παντού απο το ΚΕΕ" (πρόσφατο άρθρο). Η Δεξιά διώχνει πολύ εύκολα τα παιδιά της. Το πόσο εύκολα φάνηκε μόλις. Ας είστε όλοι καλά.

  10. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 29/01/2015 13:22:03

    Ελάτε αδέλφια να βγούμε στους δρόμους με ρόλεξ στα χέρια και γούνες στους ώμους...Σαμπάνια, χαβιάρι και Βελουχιώτη Άρη...Αυτές οι βαρύγδουπες γραφικότητες μόνο από τους βολεμένους αριστεράς και δεξιάς μπορούν να λέγονται πλέον...

    • Hunter avatar
      Hunter @ Αιρετικός 30/01/2015 04:20:24

      χαχαχαχαχαχαχαχαχα Το κλέβω :)

  11. blackunder avatar
    blackunder 29/01/2015 14:16:59

    Περίπτωση εμφυλίου δεν υπάρχει. Να εύχεστε να τα καταφέρει ο Τσίπρας, αν και αμφιβάλλω. Ως ανήκων στον Ιδιωτικό Τομέα, περιμένω με αγωνία μια λέξη και για μας. Θα μειωθεί κανένας φόρος? Θα καταργηθούν τέλη επιτηδεύματος, εισφορά αλληλεγγύης? Θα καταργηθούν τα αντικειμενικά κριτήρια? Θα μειωθούν οι ασφαλιστικές εισφορές?

  12. Ελενα avatar
    Ελενα 29/01/2015 16:26:22

    Ευχαριστώ hunter και Ρηνα. Αυτό που λεω στο σχόλιο μου έχει πολλαπλές διαστάσεις. Αυτή που τώρα μας ενδιαφέρει δεν σχετίζεται τόσο με το εργασιακό (άλλο μεγάλο κεφάλαιο κι αυτό φυσικά), όσο με την νομενκλατούρα και τα στελέχη στα πανεπιστήμια και την δημόσια δοιήκηση που ο ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζει τα τελευταία χρόνια. Ολοι αυτοί βρίσκονται εκεί επειδή προωθήθηκαν σε αυτές τις θέσεις και τώρα διευθύνουν και διεξάγουν τον δημόσιο διάλογο στα μέτρα τους. Οχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό. Ολα τα κέντρα Ελληνικών σπουδών στην Ευρώπη και στην Αμερική (τα οποία λειτουργούν και ως think tanks) είναι γεμάτα με αριστερούς και αριστερίζοντες, παλαιότερα ΠΑΣΟΚτσήδες και τώρα ΣΥΡΙΖαίους, που προωθούνται σε αυτά από την Ελλάδα και αφού κάνουν εκεί τη θητεία τους (μερικές φορές ακόμη και με λεφτά του ελληνικού λαού) επιστρέφουν στην Ελληνική σκηνή με τίτλους και βιογραφικά για να πουλήσουν μυαλό. Αφού προηγουμένως έχουν εκπροσωπήσει την Ελλάδα στα διεθνή φόρα και έχουν απαξιώσει ΚΑΘΕ αντίθετη με τη δική τους φωνή. Φωνάζετε για τον Βαρουφάκη αλλά ποιός τον έκανε καθηγητή τον Βαρουφάκη στο Αθηνών; Αφήστε τους εμφυλίους και τα μεγάλα λόγια και κοιτάξτε δίπλα σας. Συμφωνώ με τις απόψεις περι γεωστρατηγικής αλλά μην ξεχνάμε οτι για να πραγματοποιηθούν τα πλάνα των μεγάλων δυνάμεων κάποιος Ελληνας πρέπει να ρίξει μια ψήφο κάποια στιγμή. Και για να ρίξει αυτή την ψήφο πρέπει να πειστεί. Ποιοί διευθύνουν το επικοινωνιακό παιχνίδι και με ποιούς όρους; Και πως παίρνουν τις απαραίτητες περγαμηνές για να το κάνουν; Ο νέος Μελιγαλάς είναι μια μεγάλη πηγάδα που σκάψαμε ΜΟΝΟΙ μας και τώρα ετοιμαζόμαστε να βάλουμε και το καπάκι.

    • Tessa avatar
      Tessa @ Ελενα 30/01/2015 00:00:15

      Έχεις δίκιο, Έλενα. Ξεχνάμε ότι όλοι αυτοί είναι κυρίως κομμουνιστές, και ο κομμουνισμός αν κατέχει κάτι καλά είναι η προπαγάνδα. Εκπαιδεύει τα στελέχη του, τα εκθέτει σε πολλαπλές εμπειρίες εντός και εκτός Ελλάδος, και τα φέρνει πίσω για να καταλάβουν καίριες δημόσιες θέσεις, κυρίως στην εκπαίδευση. Κι ύστερα αναρωτιόμαστε ποιός έκανε καθηγητή το Βαρουφάκη...

  13. SuiGeneris avatar
    SuiGeneris 29/01/2015 16:52:12

    To νέο Μελιγαλά,να τον αναζητήσετε στις προεκλογικές δηλώσεις του κυρίου Βορίδη σε καφενείο στον Ασπρόπυργο.Δε θα επιτρέψουμε να σύρετε τη χώρα στον εθνικό διχασμό,για να ικανοποιήσετε τα συμφέροντα της ολιγαρχίας που ρήμαξε την εθνική μας αξιοπρέπεια. Δεξιός ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ!

    • πΔπ avatar
      πΔπ @ SuiGeneris 29/01/2015 18:48:30

      "δεξιός", όπως μπαίνουμε ή όπως βγαίνουμε;!

    • Α-δεξιος avatar
      Α-δεξιος @ SuiGeneris 29/01/2015 18:49:15

      Όσο αριστερός είμαι, άλλο τόσο δεξιός είσαι... Το ποιος σπέρνει διχόνοιες, παραπληροφορεί, αλλοιώνει την ιστορία, προπαγανδίζει εδώ και δεκαετίες, το γνωρίζουμε καλά.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ SuiGeneris 29/01/2015 21:08:42

      Πάρε να'χεις τρολλάκι! (1, 2, 3, 4, 5) Χ 2.

    • Fotini avatar
      Fotini @ SuiGeneris 29/01/2015 21:58:41

      ῎Εχεις θράσος, γιά νά μήν γράψω τίποτε ἄλλο, νά κάνης σχόλια στό ΑΝΤΙ, τρολλάκι.

  14. Μάνια avatar
    Μάνια 29/01/2015 18:25:04

    To δράμα αρχίζουμε να το ζούμε.. Οσοι βρισκονται εξω στην αγορά , βλέπουν μια ημιβομβαρδισμένη πόλη.. Κυκλοφορουν ελάχιστα αυτοκίνητα, η κινηση στα μαγαζια εχει πέσει στο ναδιρ, η ψυχολογία σα πατωματα.. ΟΙ μονοι που χαίρονται είναι τα κομματοσκυλα του Συριζα,οι Ανελλήνιστοι, οι υποψηφιοι δημοσιοι υπαλληλοι και φυσικα αυτοι που κινουν τα νημματα απο ψηλα, αυτοι που ηθελαν να φυγει ο Σαμαράς και να ερθει ο Τσίπρας,,για δικα τους συμφεροντα.. Ολος ο κοσμος είναι μουδιασμένος , και αναρωτιέμαι πως βγηκες με 35% τις εκατο...;

  15. η Dimi avatar
    η Dimi 29/01/2015 20:31:13

    Kαι ένα θέμα το οποίο αφορά την ευζωΐα του Έλληνα! “15 τροφές που ανακουφίζουν από τον πόνο. Ο πόνος δεν είναι αστεία υπόθεση. Πριν όμως καταφύγετε στο φαρμακείο σας, γνωρίζετε ότι υπάρχουν κάποιες τροφές που έχουν αναλγητικές ιδιότητες; Ιδού, 15 από αυτές.” © REX / Food and Drink; REX / West End61; eskaylim / Getty Images; PeopleImages / Getty Images http://on-msn.com/1tyUE0G (κατά προτίμηση σε πλήρη εικόνα).

  16. George N avatar
    George N 30/01/2015 14:39:16

    "και ιδίως οι πολιτικοί που έδωσαν μάχες για να μη χαθούν κατακτήσεις δεκαετιών" Κάποιος θα μπορούσε να ισχυρισθεί βάσιμα ότι μεγάλη πλειοψηφία πολιτικών της μεταπολίτευσης έδωσε μάχες για να χαθούν κατακτήσεις αιώνων. Κάποιοι λίγοι -από όλους τους πολιτικούς χώρους- το συνειδητοποίησαν κάπως αργά, προσπάθησαν να αντιδράσουν με γενναιότητα και προσωπικό κόστος αλλά η κεκτημένη ταχύτητα που είχαν καθώς και η ελλιπής κατανόηση της πραγματικότητας -αποτέλεσμα της χρόνιας παραμονής του σε γυάλες- υπονόμευσε τις προσπάθειές τους και την αποτελεσματικότητά τους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.