#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/11/2011 18:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Mοναδική λύση είναι οι εκλογές



Του Κώστα Ροδινού

Στην πρώτη του συνέντευξη στη ΔΕΘ, ως Πρόεδρος  της Ν.Δ., ο Α. Σαμαράς είχε πεί σε μια αποστροφή του λόγου του: «Το δυσκολότερο θα είναι να πείσω τους φίλους και τους οπαδούς της παράταξης μας»!

Διαβάζοντας τα επικριτικά σχόλια για τη χθεσινή του πρωτοβουλία, θυμήθηκα πόσο δίκιο είχε!

Κατ’ αρχήν δυο εισαγωγικές παρατηρήσεις. Απορώ  πόσο  έχουμε εθιστεί από την πασοκική προπαγάνδα! Ακόμα και μια ηλίθια διαρροή  την εκλαμβάνουμε ως εξ αποκαλύψεως αλήθεια! Πειθόμεθα ασθμένως και  αρχίζουμε την κριτική και τη γκρίνια! Δεύτερον, αρκετοί της απο εδώ πλευράς, ακόμα και πίσω από χονδροειδέστατες γκάφες, ανακαλύπτουν μεγάλους στρατηγικούς σχεδιασμούς και έξυπνες κινήσεις! Μόνο και μόνο επειδή έτσι λέει η πασοκική προπαγάνδα! «Πάλι μας την έφερε το ΠΑΣΟΚ», καταλήγουν απογοητευμένοι!

 

Να έρθουμε, λοιπόν, στα χθεσινά. Αρκετοί φίλοι μου τηλεφώνησαν, άλλοι μου έγραψαν απογοητευμένοι. Σταχυολογώ, μερικά από τα σχόλιά τους και θα επιχειρήσω κάποιες απαντήσεις:

 

-«Βιάστηκε να τοποθετηθεί ο Σαμαράς. Τον έσωσε τον Γιώργο! Αν δεν έκανε τη δήλωση, μέχρι το βράδυ ο Γιώργος θα είχε πέσει!»

-«Εκανε κωλοτούμπα ο Σαμαράς και εγκατέλειψε τη αντι-Μνημονιακή γραμμή»

-«Οτι έκτιζε δυο χρόνια, το έχασε σε μια μέρα»

-«Τελικά τα έχουν βρεί οι δυό συμμαθητές και συνεννοούνται υπογείως!»

 

«Υπεράνω όλων η πατρίς»

Αν και πρέπει να θεωρείται αυτονόητο, για όσους υπηρετούν το δημόσιο βίο της χώρας, υπεράνω όλων είναι η πατρίδα. Ολοι οι άλλοι στόχοι υποχωρούν. Γιατί, αν κινδυνεύει η πατρίδα, όλοι μας κινδυνεύουμε.

Όσοι, λοιπόν, παρακολουθούσαν από χθές το πρωί τα ξένα ΜΜΕ, θα διαπίστωναν με οργή, αλλά και θλίψη, ότι η πατρίδα μας ήταν ένας διεθνής περίγελος. Το κωμικοτραγικό ανέκδοτο της ημέρας. Κυβέρνηση ουσιαστικά δεν υπήρχε και η χώρα έδειχνε ακέφαλη.

Διαφωνώ σε αρκετά σημεία με το περιεχόμενο της δήλωσης  Σαμαρά, αλλά του αναγνωρίζω  ότι  ανέλαβε το πολιτικό κόστος να στείλει ένα μήνυμα, κυρίως στην Ευρώπη, ότι η πατρίδα μας δεν εκπροσωπείται μόνον από έναν ανεκδιήγητο πρωθυπουργό! Έχει και σοβαρούς ηγέτες. Υπάρχει  και άλλη λύση!

Απαιτείτο υψηλό αίσθημα ευθύνης και πατριωτική συνείδηση για να κάνει τέτοια υπέρβαση.

Είμαι βέβαιος, ότι πολλοί εξ ημών, αν ο Σαμαράς δεν μιλούσε, θα βγαίναμε να τον κατηγορήσουμε για έλλειμμα πολιτικής ηγεσίας και ότι κρύβεται στα δύσκολα.

 

Έσωσε τον Γιώργο  ή μήπως τον εξέθεσε;

Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ο «Γιώργος δεν σώζεται με τίποτα», αλλά ας αναλύσουμε λίγο το πρώτο σκέλος του ερωτήματος. Ο Σαμαράς γνωρίζει ότι ο Γ. Παπανδρέου είναι  «κολλημένος με την καρέκλα». Δεν φεύγει εύκολα.  Εικάζω ότι  όταν άκουσε τις δηλώσεις του Παπανδρέου από  τις Κάννες, θα αντελήφθη ότι ο  Πρωθυπουργός  για να επιβιώσει από το ναυάγιο του δημοψηφίσματος και  τη σκόπελο της ψήφου εμπιστοσύνης είχε μόνο μια εναλλακτική πρόταση: να προτείνει κυβέρνηση εθνικής ενότητας! Με τους δικούς τους όρους. Και θα πίεζε τον Σαμαρά να την αποδεχθεί!

Τι έκανε, λοιπόν, ο Σαμαράς; Βγήκε και ακύρωσε τους σχεδιασμούς του Παπανδρέου! Και όχι μόνο αυτό! Του κατέθεσε και μια πρόταση η οποία προϋπόθετε την παραίτηση του!!! Παραίτηση, ισοδυναμεί με ομολογία αποτυχίας! Όσοι παρακολούθησαν την, άλλα, αντ’ άλλων, ομιλία του Παπανδρέου στην Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, θα είδαν το απόλυτο αδιέξοδό του!

Και την αυτογελοιοποίησή του! Με την χθεσινή δήλωσή του ο Σαμαράς επεδίωξε  το μείζον που  είναι η παραίτηση του Παπανδρέου. Η παραίτηση του οδηγεί την Κυβέρνηση σε πτώση, άρα ανοίγει το δρόμο προς τις εκλογές και μάλιστα άμεσα!

 

Ναι στη δανειακή και στη 6η δόση

Ο Σαμαράς, όμως, δρασκέλισε και ένα βήμα παραπάνω. Είπε ξεκάθαρα ότι θα ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση! Γιατί; Γιατί μετά τους τραγελαφικούς χειρισμούς Παπανδρέου, η ψήφιση της δανειακής έγινε προϋπόθεση για την εκταμίευση της  6ης δόσης! Και η δόση αυτή είναι απαραίτητη για τη λειτουργία τους κράτους! Ας κάνουμε την παρακάτω υπόθεση εργασίας: Ο Σαμαράς καταψηφίζει τη δανειακή. Η χώρα οδηγείται σε εκλογές στις 4 Δεκεμβρίου και ο Σαμαράς γίνεται Πρωθυπουργός. Οι εταίροι για να του κάνουν ένα γερό χουνέρι δεν εκταμιεύουν την 6η δόση. Η Κυβέρνησή του δεν έχει να πληρώσει μισθούς και συντάξεις το πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου! Φαντάζεστε τι θα ακολουθούσε;

Ο Σαμαράς, λοιπόν, δηλώνοντας οτι θα ψηφίσει τη δανειακή πέτυχε  δυο πράγματα. Πρώτον, έστειλε ένα μήνυμα σταθερότητας προς τις αγορές και τις κυβερνήσεις. Δεύτερον, σε περίπτωση που η χώρα οδηγηθεί σε πρόωρες εκλογές εξασφάλισε το αναγκαίο χρόνο για τον πρώτο κρίσιμο καιρό της νέας κυβέρνησης.

 

Ναι, αλλά έγινε μνημονιακός!

Αυτό είναι το πιο σύντομο ανέκδοτο! Το μνημόνιο το εγκατέλειψαν  οι πνευματικοί του πατέρες και θα έρθει ο Σαμαράς να ...υιοθετήσει το ορφανό; Όταν η πολιτική του «μπάζει» από παντού και καταστρέφει τη χώρα;

Στη γενική θεωρία των διαπραγματεύσεων υπάρχουν δυο κρίσιμοι στόχοι. «Το ελάχιστο αποδεκτό» και το «μέγιστο επιθυμητό». Χθές ο Σαμαράς  απεδέχθη τη δανειακή σύμβαση. Αποδεχόμενος τη δανειακή, δείχνει αρκετά αξιόπιστος για να διεκδικίσει  τις πολιτικές που θα επιτρέψουν την χώρα να τηρήσει τις δεσμεύσεις της.

Για να μπορέσεις να διεκδικίσεις το «μέγιστο επιθυμητό», πρέπει να αποδεχθείς και να κατοχυρώσεις  το «ελάχιστο αποδεκτό». Και αυτό έγινε χθές!

 

Περί προδοσίας, υπόγειων συμφωνιών και συμμαθητών

Στην αρχή μου προκαλούσε εντύπωση που, ειδικά  τον τελευταίο καιρό, ο Σαμαράς επαναλαμβάνει τη φράση «να μου έχετε εμπιστοσύνη». Εκτιμώ οτι δεν το λέει τυχαία. Προφανώς αντιλαμβάνεται οτι ο ελληνικός λαός έχει απογοητευτεί από τους πολιτικούς και φοβάται να μη διαψευστεί και πάλι. Η επανάληψη αυτής της φράσης, που ισοδυναμεί με προσωπική δέσμευση, δείχνει οτι αναλαμβάνει προσωπικά  τη μάχη και θέλει να οικοδομήσει μια προσωπική σχέση με τους πολίτες. Βέβαια, η εμπιστοσύνη δεν χαρίζεται, αλλά κερδίζεται. Ομως, αν δούμε την πολιτική του συμπεριφορά, ειδικότερα απέναντι στο μνημόνιο, ποιά από τα επιχειρήματά του δεν απεδείχθησαν ορθά; Ποιό μέρος της κριτικής του απεδείχθη αβάσιμο; Οταν επομένως, έχει δείξει αυτή τη συνέπεια, γιατί συνεχίζουμε να αμφισβητούμε τις προθέσεις του;

Όσον αφορά στο ευφυολόγημα περί υπόγειων συμφωνιών και συμμαθητών,  αλήθεια πιστεύει κανένας οτι θα μπορούσε ποτέ ο Σαμαράς να εμπιστευτεί το Πρωθυπουργό όταν ο τελευταίος έχει σπάσει όλα τα κοντέρ αναξιοπιστίας;

 

Συνταγματολόγοι και τεχνοκράτες

Μετά τη χθεσινοβραδυνή τοποθέτηση του Σαμαρά στη Βουλή, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Η Ν.Δ. προτάσσει το θέμα των εκλογών, ζητά την παραίτηση του πρωθυπουργού και τον ορισμό μεταβατικής κυβέρνηση ορισμένης διάρκειας η οποία θα φέρει τη δανειακή στη Βουλή και θα οδηγήσει τη χώρα, ομαλά σε εκλογές. Αναρωτιούνται μερικοί, «καλά και μια κυβέρνηση τεχνοκρατών, θα αναλάβει το βάρος να ψηφίσει τη συμφωνία;». Κατ’αρχήν τη συμφωνία θα την ψηφίσει η Βουλή. Δεύτερον, έχουμε λόγους να πιστεύουμε, αν κρίνουμε από τη σημερινή κυβέρνηση, οτι μια κυβέρνηση πολιτικών θα ήταν καλύτερη;

Γιατί, λοιπόν, απορρίπτουμε apriori μια κυβέρνηση τεχνοκρατών; Μήπως για τόσο εξειδικευμένα θέματα και πολύπλοκες διαπραγματεύσεις , θα ήταν προτιμότερο να εμπιστευτούμε ειδικούς και όχι  συνταγματολόγους που παριστάνουν τους ...οικονομολόγους; Και  δεν προλαβαίνουμε να μετράμε γκάφες, αποτυχίες, μέτρα και.... χιλιόμετρα;

 

Τελικά τι θέλει ο Παπανδρέου;

Ο Παπανδρέου δεν θέλει να φύγει. Θα το κάνει, μόνον όταν θα βρεθεί αντιμέτωπος με μια ταπεινωτική αποχώρηση. Εδώ έσκυψε το κεφάλι στη Μέρκελ, που τους έδωσε ...σκονάκι με οδηγίες προς ναυτιλομένους. Δεν αντέδρασε στις προσβολές της Β. Παπανδρέου που του είπε οτι είναι εκτός τόπου και χρόνου. Θα φύγει έτσι εύκολα;

Ο Παπανδρέου θέλει να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης. Θα το εκλάβει ως επαναβεβαίωση. Στη συνέχεια θα αρχίσει έναν προσχηματικό διάλογο τάχαμου για μια κυβέρνηση «εθνικής ευθύνης». Ο διάλογος θα είναι μακρόσυρτος! Στους ξένους θα λέει οτι εργάζεται για την εθνική ενότητα. Στους ...ιθαγενείς οτι επενδύει στη συναίνεση! Ετσι θα περνάει ο καιρός!

Αν, αυτό το χαρτί δεν του βγει και αναγκαστεί τελικά να αποδεχθεί κάποιας μορφής συγκυβέρνηση, θα θέσει ως όρο αυτή η κυβέρνηση να κρατήσει τουλάχιστον μέχρι την Ανοιξη! Γιατί; Γιατί έτσι θα φορτώσει και στους άλλους την ευθύνη για την ακολουθούμενη πολιτική! Θα μπορεί να λέει οτι δικαιώνεται! Θα τους φορτώσει και ευθύνες, ενώ θα προσπαθήσει να ελαφρύνει τις δικές του!

 

Συμπέρασμα:  Χθές παίχτηκε μια παρτίδα σκάκι την οποία ο κ. Παπανδρέου έχασε κατά κράτος. Σήμερα είναι μια άλλη μέρα.

Πρώτος στόχος για τη Ν.Δ. παραμένει η παραίτηση  του κ. Παπανδρέου. Δεύτερος, ο σχηματισμός μιας κυβέρνησης από μη κομματικά στελέχη (έτσι θα χρεωθούν την ευθύνη όλοι οι σημερινοί υπουργοί)  με προσδιορισμένο χρονοδιάγραμμα και βασικές  αρμοδιότητες την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου και τη διενέργεια εκλογών. Τρίτος, η άμεση προσφυγή στις κάλπες.

Αν ο πρωθυπουργός αρχίσει τα  γνωστά τερτίπια, τότε ο στόχος είναι ένας: εκλογές εδώ και τώρα. Και αυτό πρέπει να αποφασιστεί τώρα!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. QQ avatar
    QQ 04/11/2011 19:12:40

    Εμπιστοσύνη στον Πρόεδρο. Η λέξη κλειδί.

  2. Mike avatar
    Mike 04/11/2011 19:13:19

    Μην κουραζεστε αδικα...κ ψηφο εμπιστοσυνης θα παρει κ απ ολα...βαζω κ στοιχημα...τα ιδια ειναι ολοι και η καταληξη θα ειναι η ιδια...ελληνες φτωχοι και ελλαδα ξεπουλημενοι..οσο πιο γρηγορα το καταλαβετε τοσο πιο γρηγορα θα βρειτε λυσεις ο καθενας για την προσωπικη του ζωη

    • τάσος avatar
      τάσος @ Mike 04/11/2011 19:24:49

      ρε φίλε ούζα με ρεντμπούλ πίνεις ή κάνεις αμμοβολή-βαφή;

      • Y. avatar
        Y. @ τάσος 04/11/2011 19:35:46

        !!!!!!

        • Παντελής avatar
          Παντελής @ Y. 04/11/2011 19:42:58

          για κάτσετε ρε αδέρφια, σάμπως ο mike να χει δίκιο...

  3. Wolf avatar
    Wolf 04/11/2011 19:18:04

    Εξαιρετική ανάλυση Κώστα.

  4. Γιαννης avatar
    Γιαννης 04/11/2011 19:22:19

    Το αρθρο σου πασχει στα εξης σημεια :

    1ον: δεν ειναι δυνατον να συμφωνεις με μια δανειακη συμβαση που δεν εχει καν συνταχτει. Δεν γνωριζεις ουσιαστικα με τι συμφωνεις ! Πανω σε αυτο. Η προπαγανδα οτι με τα λεφτα των δοσεων πληρωνονται μισθοι και συνταξεις πρεπει να τελειωσει. Η δοσεις πανε απευθειας σε αποπληρωμη τοκοχρεολυσειων. Και αυτος ο εκβιασμος δεν ειναι καθολου διαφορετικος απο αυτους που θα επακολουθουν σε καθε δοση. Σε καθε δοση θα βλεπουμε το ιδιο εργο. Ψηφιστε τα μετρα γιατι δε θα εκταμιευτει η επομενη.

    2ον: πολυ χαλαρα εχουν παρει πολλοι ελληνες ειναι η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ.

    3ον: Δεν εχει λαικη εντολη αυτη η βουλη να υπογραψει καμια συμβαση. Γί'αυτο το λογο πεφτει αλλωστε το Πασοκ. Εφερε χωρις αδεια το ΔΝΤ στη Ελλαδα. Η ΝΔ θα συνεχισει στο ιδιο εργο συναινωντας να υπογραφει αυτη η καταπτυστη συμβαση με μια μεταβατικη κυβερνηση που στο κατω κατω δεν εχει αρμοδιοτητα εκ του συνταγματος να υπογραψει μια τετοια συμβαση ; Η μονη δουλεια της ειναι να παει τη χωρα σε εκλογες. Ο ΛΑΟΣ πρεπει να αποφασισει αν θελει αυτη τη συμβαση.

    ΑΝ ΔΕΝ ΔΩΣΕΙ αυτη την ευκαιρια το πολιτικο συστημα και "υπογραψει" την πτωχευση ης χωρας θα εχουμε ενα προδωμενο λαο που θα ξεσπασει οπου βρει.

    Γι'αυτο και ΝΔ να ημουνα θα απαιτουσα αυτη την εντολη να τη δωσει ο ΛΑΟΣ.

    • factorx avatar
      factorx @ Γιαννης 04/11/2011 19:33:51

      Τζάμπα κουράζεσαι. Είπε συμφωνει μόνο με το δάνειο. δες την προηγούμενη δήλωση Μιχελάκη

  5. τάσος avatar
    τάσος 04/11/2011 19:22:46

    λεβέντες, η επόμενη κυβέρνηση εκτός από το να διερευνήσει όλες τις διαδικασίες ώστε να πέσει η προηγούμενη κυβέρνηση της νέας δημοκρατίας, οφείλει με κάποιον τρόπο, δεν ξέρω πώς, να σταματήσει αυτό το πράγμα όλες τις αρμοδιότητες να τις έχει ο πρωθυπουργός, γιατί μπορεί αύριο-μεθαύριο να γίνει πρωθυπουργός κανένας ακόμη πιο τρελός μαλάκας.

  6. alakran avatar
    alakran 04/11/2011 19:23:05

    Κώστα Ροδινέ,
    Συγχαρητήρια!

  7. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 04/11/2011 19:24:56

    Όπως τα έκανε ο Εφιάλτης, ας συνοψίσουμε με ενάργεια το διακύβευμα για τη χώρα αυτή τη στιγμή, χωρίς υπεκφυγές: Εκλογές ή χάος...

  8. Kώστας avatar
    Kώστας 04/11/2011 19:25:58

    κ. Ροδινέ,
    το Mega(Χασαπόπουλος) τώρα(19:25) μεταδίδει πως ο Σαμαράς συζητάει και είναι έτοιμος να υποχωρήσει και α) στο θέμα τεχνοκρατών υπουργών, δηλαδή δέχεται και συμμετοχή πολιτικών της ΝΔ και β) την χρονική επιμήκυσνη της κυβέρνησης. Μακάρι να είναι πληροφορίες παπαγάλων. Μακάρι!
    Αν όμως δεν είναι κανένα σκεπτικό εξωραισμού και ωραιοποίησης δεν θα είναι αρκετό.

    • factorx avatar
      factorx @ Kώστας 04/11/2011 19:32:39

      Μας δουλεύεις; θα απαντουμε με βαση ότι βλακεία λένε στα κανάλια;

      • Kώστας avatar
        Kώστας @ factorx 04/11/2011 19:39:21

        Δεν δουλεύω κανέναν, αγαπητέ Φάκτορα.
        Λέω τι είπε δημοσιογράφος στον οποίο ο Αντώνης Σαμαράς έχει δώσει στο παρελθόν συνέντευξη.
        Και προτείνω: μία 2 λεπτη τηλεφωνική παρέμβαση Μιχελάκη στο Μega που θα διαψεύσει τις πληροφορίες που μεταδίδει.
        Διαφωνείς;

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/11/2011 19:26:28

    Κώστα Ροδινέ, φιλότιμη η προσπάθειά σου, πολιτικός είναι και το έχει πει "όποιος θέλει". Στην φιλότιμη προσπάθειά σου έχω να πώ τα εξής:

    (α) το τέστ της πάπιας: if it looks, sounds, flies, swims and feels like a duck, then its probably a duck.

    (β) σε εκλογές ο καθένας ψηφίζει όπως ψηφίζει και οι Έλληνες όπως ψηφίζουν

    (γ) ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ! Από όσο ξέρω, ο Σαμαράς (καλά να' ναι ο άνθρωπος) θα ζεί να δει τα αποτελέσματα. Καταλαβαίνω περισσότερο από όσο φαντάζεσαι την αφόρητη πίεση. Εγώ θα πήγαινα σπίτι μου. Δεν θα υπέγραφα. Δεν σώζει καμία Πατρίδα σε αυτή την φάση. Σώζει κάποιοα άλλη, καινούργια εκδοχή της "πατρίδας" και δεν συνεχίζω γιατί θα πώ κακίες (που έχουν ειπωθεί για τον ΓΑΠ). Live to fight another day.

    • factorx avatar
      factorx @ archaeopteryx 04/11/2011 19:31:49

      Εδώ είναι το θέμα Αρχαιοπτέρυγα. Εσένα, εμένα τον Ροδινό τον καμμένο τον Τσίπρα την Αλεκα, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ να τους ρωτήσει τι θα κάνουν με την σύμβαση. Κι εσύ μπορείς φυσικά να πας στο σπίτι σου. Αν το κάνει ο Σαμαράς θα τον πουν αμέσως ρίψασπι. Ξέρεις ποια είναι η μαγική λέξη στην ζωή μας: ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ. Βεβαίως κάποιος που δεν ξερει τον Σαμαρά όσο τον ξέρω εγώ ή ο Κώστας, δικαιούται να αμφιβάλλει. Αλλά ο Σαμαράς ένας πράγμα είναι πάνω από όλα: ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ. Και εδώ θα είμαστε όλοι και θα δούμε.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ factorx 04/11/2011 19:45:45

        Πες τα, εμένα δεν με ακούει επειδή είμαι μικρή ;-)

    • Aris Mathiopoulos avatar
      Aris Mathiopoulos @ archaeopteryx 04/11/2011 19:48:13

      Είναι δεκτό κάποιοι είτε επειδή οι ίδιοι είναι χρεωμένοι μέχρι το λαιμό είτε πιστεύουν πως ένα σοκ μείωσης της αγοραστικής δύναμης και της περιουσίας των Ελλήνων για 10 χρόνια που θα κάνει φαινόμενα Αργεντινής να φαίνονται σαν νηπιαγωγείο για να γίνει η Ελλάδα ανταγωνιστική, να επιθυμούν την δραχμή. Είναι λάθος όμως να απαιτούν απο το Σαμαρά αυτή τη πολιτική, αφού ΠΟΤΕ δεν υποστήριξε κάτι τέτοιο. Πιστεύω πως είτε εθελοτυφλούσαν πιστεύοντας ότι ο Σαμαράς τους εκφράζει είτε προπαγάνδιζαν κατά του. Κι όσοι λένε ότι οι ευρωπαίοι μπλοφάρουν, απλά το υποθέτουν και αμελλούν το γεγονός ότι εδώ δεν πρόκειται για ενα παιχνίδι ποκερ αλλά για το μέλλον μιας χώρας. Αρχέε με χαρά να συζητήσουμε κειμενό σου για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της δραχμής...

  10. tak avatar
    tak 04/11/2011 19:31:38

    Εξαιρετικό κείμενο... Ας το προσέξουν όλοι, αυτοί που εύκολα επηρεάζονται από γεγονότα ή καταστάσεις που δεν εννοούν επακριβώς...

  11. Υ. avatar
    Υ. 04/11/2011 19:34:38

    "....τον Γιώργο τον ξέρω, καλύτερα από τους δικούς του"

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Υ. 04/11/2011 19:41:48

      Νομίζω πως αυτό είναι το θέμα, θέλω να πιστέψω πως τον ξέρει...
      Άρα σημαίνει πως σήμερα θα βγει και θα πει ακαταλαβίστικα και θα τον ρίξουν από σήμερα!
      Το θέμα είναι θα πει τα δικά του; ή θα πάρει το χαρτάκι από τον Μπένυ;
      Για να δούμε...

  12. tak avatar
    tak 04/11/2011 19:36:39

    Γιατί δίνετε βάση στον κ. Χασαπόπουλο και στο κανάλι του, που μέχρι προχθές δεν έκαναν καν αναφορές στον κ. Σαμαρά; Ε, όχι και να μας επηρεάζει ο Χασαπόπουλος!

  13. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/11/2011 19:38:07

    Καλησπέρα κε Ροδινέ.
    Θα παρακαλούσα για μια σύντομη ανάλυση του γεωπολιτικού διακυβεύματος ευρώ/δραχμής.
    Αυτό είναι το μείζον για μένα, για μια χώρα σε αυτό το σημείο του χάρτη και με τους συγκεκριμένους γείτονες και όχι μόνο το τεχνικό-οικονομικό σκέλος.

    Τη άποψή μου για τα πλεονεκτήματα και την ευελιξία που χαριζει το εθνικό νόμισμα την έχω πει, αλλά στη φάση που βρισκόμαστε, η σπάνις του ευρώ και η εσωτερική υποτίμηση εκμηδενίζουν ταχύτατα την απόσταση από τις συνέπειες που θα είχε η αλλαγή νομίσματος, τουλάχιστον τον πρώτο καιρό.

    Όμως και οι δόσεις δεν πληρώνουν μισθούς συντάξεις, αλλά αποπληρώνουν παλαιά δάνεια και ομόλογα που λήγουν.
    Το ελληνικό κράτος όμως έχει και μηνιαία έσοδα από εξαγωγές, από ΦΠΑ, από τον τουρισμό, από τις εσωτερικές συναλλαγές, από την εφορία, και από τα οποία πληρώνει υποχρεώσεις και επίσης προβαίνει σε δημοπρασίες εντόκων γραμματίων τακτικά όπου μέχρι στιγμής πάντα ή σχεδόν πάντα η έκδοση καλύπτει ή και υπερκαλύπτει το ποσό που χρειάζεται.

    Και τέλος ήθελα να ρωτήσω: προβλέπεται η σύσταση διακομματικής επιτροπής που να ελέγξει αυτή τη στιγμή τα ταμειακά διαθέσιμα -φανερά ή και άλλα- του ελληνικού κράτους, τις σίγουρες προβλέψεις;
    Επειδή όλο χρήματα δεν έχουν και όλο χρήματα βγάζουν σαν το μάγο από το καπέλο και κάνουν επιλεκτικές περικοπές,όπου θέλουν αυτοί, κυρίως σε ομάδες πληθυσμού που θέλουν να πιέσουν.

    Π.χ. δεν πλήρωσαν το μέρισμα του ΜΤΣ στους δικαιούχους.

    Γενικά δηλαδή κάνουν συνεχώς εκβιαστικά χουνέρια και νούμερα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 04/11/2011 19:55:30

      Αλλενάκι,
      ήμουν από την αρχή σφοδρός πολέμιος της εντάξεως μας στο ευρώ.
      Γιατί η νομισματική πολιτική είναι ισχυρό όπλο στα χέρια μιας κυβέρνησης και δεν πρέπει να την εκχωρεί.
      Δεύτερον, η ΟΝΕ όπως σχεδιάστηκε πάσχει σε βασικά σημεία.
      Δεν έχει Κεντρική Τράπεζα με αρμοδιότητες κια λειτουργίες κεντρικής τράπεζας.
      Αν βρείς καιρό διάβασε κάποια στιγμή πως στις ΗΠΑ αποφάσισαν να δημιουργήσουν τη FEDERAL RESERVE.
      Ομως, στις σημερινές περιστάσεις θεωρώ την έξοδό μας από το ευρώ καταστροφική.
      Μια χώρα σε βαθειά ύφεση, με τη συγκεκριμένη δομή της οικονομίας και με πολλά άλλα προβλήματα, επιστροφή στη δραχμή θα έβαζε τη χώρα σε ένα μακρύ και βαρύ χειμώνα.
      Είμαστε έτοιμοι να ζήσουμε τις συνέπειες μιας χρεοκοπίας;
      Γιατί επιστροφή στη δραχμή σημαίνει χρεοκοπία.

  14. Ariadne avatar
    Ariadne 04/11/2011 19:43:28

    Πολύ καλή ανάλυση κύριε Ροδινέ ! Να ελπίσουμε οτι τα πράγματα θα εξελιχθούν όπως πρέπει, όπως τα θέτει ο Σαμαράς,(γιατί έτσι είναι), επειδή ο κ. Παπανδρέου είναι απρόβλεπτος και ποτέ δέν ξέρεις τί " εξυπνάδα "(για να μην πώ τίποτε άλλο) θα αμολήσει το βράδυ. Και μήν ξεχνάμε οτι, σύμφωνα με διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία, οι δύο "μεγάλοι" έχουν έτοιμο σχέδιο για την έξοδό μας από την Ευρωζώνη.Αλήθεια εσείς που κάτι παραπάνω γνωρίζετε, πώς σχολιάζετε αυτή την είδηση?

  15. Αντώνης Π. avatar
    Αντώνης Π. 04/11/2011 19:43:36

    Μια απορία έχω προσωπικά. Μετά από το έγκλημα (αφέλειας ή εκ προμελέτης) με την μπλόφα δημοψηφίσματος και την αναπόφευκτη -και κατά τον Πρόεδρο- ψήφιση της δανειακής σύμβασης εκ των προτέρων, τι είδους επαναδιαπραγμάτευση μπορεί να επιτευχθεί πλέον; Δεν θα ψηφιστεί και από τη ΝΔ η ύπατη αρμοστία των Γερμανών, δεν θα επιβάλλουν οι Ευρωπαίοι τους απεχθείς τους όρους έτσι κι αλλιώς; Γιατί δεν βλέπω πλέον επιστροφή ή περιθώρια ελιγμών; Μήπως το "παιχνίδι" για τη χώρα έχει χαθεί οριστικά από τώρα;

  16. Greek Voter avatar
    Greek Voter 04/11/2011 19:44:42

    Μέγα ΛΑΘΟΣ.
    Όλα τα άλλα είναι περιττά.
    Ο κόσμος ξυπνάει. Ξυπνήστε και εσείς και αφήστε την πολιτικολογία του παρελθόντος. Οι εποχές άλλαξαν.
    Το αποτέλεσμα είναι ότι θα κυβερνήσουν πρόσωπα ξένα, χωρίς λαϊκή νομιμοποίηση και θα δεσμεύσουν τη χώρα μέχρι το 2020.
    Αυτό θέλουμε;
    Εγώ πάντως ΟΧΙ.

  17. mpampis avatar
    mpampis 04/11/2011 19:45:25

    Βρε μην ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΣΑΣΤΕ εδώ σας τα γράφει ο Δελαστικ χαρτί και καλαμάρι http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22792&subid=2&pubid=63519097

    • factorx avatar
      factorx @ mpampis 04/11/2011 19:52:25

      Σιγά αγαπητέ μην σκίσουν κανένα καλσόν. Και επειδή τα γράφει ο Δελαστικ τι έγινε; Μήπως είναι ο πάπας του αντιμνημονιακού αγώνα;

  18. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 04/11/2011 19:48:33

    Καλησπέρα κύριε Ροδινέ. Πολύ καλή ανάλυση. Οσο συνειδητοποιώ σε ποιά κατάσταση , σε τι αδιέξοδο ,έφερε αυτός τη χώρα , τόσο καταλαβαίνω τη στάση και τους χειρισμούς του Α.Σ. Για μένα δεν τίθεται θέμα εμπιστοσύνης στον Α.Σ., είμαι από τους ανθρώπους που στηρίζουν τις επιλογές τους και στα πολύ δύσκολα, αυτό που με ανησυχεί είναι η νοσηρότητα και η ψυχοπαθητική προσωπικότητα του ΓΑΠ με ότι αυτό συνεπάγεται.....

  19. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 04/11/2011 19:57:26

    Κώστα καλησπέρα.
    Νηφάλιος ο λόγος σου ως συνήθως.
    Ας περιμένουμε να δούμε και τι θα κάνει ο Μέγας Σκακιστής σε λίγο. Έχω μια διαίσθηση ότι δε θα πλήξουμε και απόψε.

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/11/2011 19:57:28

    Κάνεις ένα βασικό λάθος Αρχαιοπτέρυγα και εξισώνεις.
    Αυτό είναι το θέμα.

    Τον άνθρωπο αυτόν εγώ τουλάχιστον δεν τον έχω ακούσει ποτέ να λέει ότι είναι "υπέρ της παγκόσμιας διακυβέρνησης" και να επιτίθεται στο εθνικό κράτος και να είναι αντίθετος των "εθνισμών" όπως τους αποκαλεί.

    Ο ορυμαγδός της εμπάθειας και της προπαγάνδας που έχει εξαπολυθεί είναι απίστευτος.
    Το μόνο που μπορεί να του προσαφθεί είναι ότι είναι Έλληνας αστός.
    Αυτό για άλλους είναι θετικό και για άλλους αρνητικό.
    Ή, μπορεί να μη συμφωνεί κάποιος με το οικονομικό μοντέλο που σκέφτεται. Ή ότι δεν είναι ευρωσκεπτικιστής, αν και σε μια πρόσφατη ομιλία του όποιος τη διάβασε προσεκτικά έκανε μια σπουδαία διάκριση τι εννοεί αυτός Ευρώπη και τι δεν θάπρεπε να είναι η Ευρώπη.

    Ως εκεί όμως.

  21. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/11/2011 20:00:10

    Κώστα, γράφεις: "Γιατί, λοιπόν, απορρίπτουμε apriori μια κυβέρνηση τεχνοκρατών;"

    Μήπως επειδή σχεδόν όλοι οι προβεβλημένοι "τεχνοκράτες" που έχουν πάρει θέση για το ζήτημα, είναι νεοφιλελεύθεροι και αναφανδόν μνημονιολάγνοι;

    Κυβέρνηση "τεχνοκρατών", ίσον κυβέρνηση ακόμα βαθύτερης εξαθλίωσης!

  22. spiros avatar
    spiros 04/11/2011 20:00:45

    Κώστα Συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση . Η Πατρίδα απαιτεί την απέλαση του ΓΑΠ που δεν επιθυμούν σήμερα οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ Το παιχνίδι είναι συκέ. Ο ΓΑΠ κάτι θέλει να πετύχει την ψήφο εμπιστοσύνης και να προχωρήσει στον δρόμο που χάραξε. Πιστεύω ότι οι βουλευτές θα χτυπιένται . Όλοι οι δελφίνοι έχουν πάρει κάποια υπόσχεση. Το παιχνίδι μέχρι στιγμής είναι στα χέρια του ΓΑΠ.

  23. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 04/11/2011 20:06:17

    ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ η χώρα...Να εξαρτάται από τα καπρίτσια και τα καμώματα ενός ΠΑΝΑΘΛΙΟΥ-ΔΟΛΟΠΛΟΚΟΥ πολιτικού άνδρα και μιας ΤΡΙΣΑΘΛΙΑΣ-ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ πασοκικής παράταξης που εξακολουθεί να ΕΜΠΑΙΖΕΙ τους ΠΑΝΤΕΣ!!!Τίποτα περισσότερο.Όσο για την ομιλία Παπανδρέου,ΠΑΛΙ,θα...βιαστούν τ'αυτιά μας......

  24. Tem avatar
    Tem 04/11/2011 20:08:00

    Κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας με πρωθυπουργό τον Βενιζέλο θα δεχθεί η ΝΔ ?

    • factorx avatar
      factorx @ Tem 04/11/2011 20:15:01

      χα χα χααααααα

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Tem 04/11/2011 20:16:35

      Με Καϊλη όμως, το συζητάει...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 04/11/2011 20:20:58

        και τη Ράπτη μαζί υποθέτω!!!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Tem 04/11/2011 20:19:53

      Και αντιπρoέδρους Καρατζαφέρη, Μπακογιάννη, έτσι? Εθνική Σωτηρία

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/11/2011 20:46:23

        Aν μπει κι η Όλγα, εγώ είμαι μέσα.

    • τάσος avatar
      τάσος @ Tem 04/11/2011 20:26:01

      απ'ό,τι έχω πιάσει, τα κανάλια έχουν βαφτίσει το να φύγει ο παπανδρέου με κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας. άμα είναι να έρθει ο βενιζέλος, εγώ θέλω παπανδρέου. till death.

  25. danaos avatar
    danaos 04/11/2011 20:10:48

    Κώστα, άριστη ανάρτηση!
    Φάκτορα: "ο Σαμαράς ένας πράγμα είναι πάνω από όλα: ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.".
    Τέλος!

  26. Greek Voter avatar
    Greek Voter 04/11/2011 20:11:50

    Αυτά λέει και ο κόσμος έξω.
    Είτε μας αρέσει, είτε όχι.

  27. factorx avatar
    factorx 04/11/2011 20:16:37

    Καλά είπαμε να σπαμάρετε, αλλά γράψτε και τίποτα σοβαρό. Τι λέει δηλαδή ο mike; Ο ίδιος κατάλαβε;

    • Διηνεκης avatar
      Διηνεκης @ factorx 04/11/2011 22:34:33

      Συμφωνα με γερμανικο καναλι και συμφωνα με ρεπορταζ της wall street journal προκειμενου οι τραπεζες να αποδεχτουν το κουρεμα των ελληνικων ομολογων που κατεχουν κατα 50% , ο ΓΑΠ συμφωνησε στη μετατροπη του δικαιου που διεπει τα ομολογα αυτα απο το ελληνικο στο αγγλικο δικαιο!

  28. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 04/11/2011 20:19:01

    Αυριανιστή
    ξέρω πολλούς τεχνοκράτες που είναι σφοδροί πολέμιοι του μνημονίου.

    • drider avatar
      drider @ Κώστας Ροδινός 05/11/2011 09:34:48

      Καλημέρα σας,

      δυστυχώς οι περισσότεροι διανοούμενοι ή και τεχνοκράτες στην Ελλάδα (αλλά και παντού στον κόσμο) έχουν γίνει οι "μαζορέτες" της εξουσίας (Τσόμκσι).

      Φως στο τούνελ δεν πρόκειται να δούμε από αυτούς τους ανθρώπους. Θυμίζω, ότι ακόμα και στην περίοδο της χούντας, είχαμε τα μέλη της Ακαδημίας των Αθηνών να χειροκροτούν το δικτάτορα Παπαδόπουλο...

      Από τα σενάρια που κυκλοφόρησαν αυτές τις μέρες, αυτό που μου "πάγωσε" το αίμα ήταν το σενάριο για Παπαδήμα. Με άλλα λόγια να βάλουμε ένα κεντρικό τραπεζίτη να διαπραγματευτεί για το χρέος της χώρας...

      Βέβαια ήταν πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθεί ένα τέτοιο σενάριο, αλλά το θεωρώ ενδεικτικό του είδους των "τεχνοκρατών" που θα προταθούν στη συνέχεια να συμμετάσχουν στη λεγόμενη κυβέρνηση "σωτηρίας".

      Επίσης θυμίζω ότι μέσα στους πιο "σημαντικούς" Έλληνες που πρότειναν την "καθολική ιδιωτικοποίηση" της οικονομίας συμπεριλαμβάνονται κορυφαίοι Έλληνες οικονομολόγοι και διάφορα αθηναϊκά think tanks.

      h**p://www.tovima.gr/politics/article/?aid=384161

      Είναι δυνατόν να πορευτούμε μπροστά με τέτοιους ανθρώπους στο τιμόνι;

      Το πραγματικό ερώτημα τώρα είναι πώς θέλουμε να είναι η χώρα μας σε 5 ή 10 χρόνια. Ο ΣΕΒ έχει ήδη τοποθετηθεί για το θέμα (μελέτη McKinsey)

      h**p://www.sev.org.gr/Uploads/pdf/Greece_10_Years_Ahead_Executive_summary_Greek_version_small.pdf

      Ο λαός πότε θα μπορέσει να εκφραστεί για το μέλλον του μέσω εκλογών;

  29. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/11/2011 20:22:24

    Ευχαριστώ Κώστα.
    Είναι πολύ κρίσιμες οι στιγμές και οι προσωπικές ή ιδεολογικές επιθυμίες και απόψεις που έχει ο καθένας μας μπορεί να μην έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

    Αν αυτός ο άνθρωπος είναι σε διατεταγμένη αποστολή να κλονίσει την Ελλάδα, να την πτωχεύσει ώστε να μην μπορεί να αντιδράσει και να τη βγάλει με τη βία από την Ευρώπη για να ξεκινήσουν τίποτα Βαλκανικοί διαμελισμοί και να την υπαγάγει ευκολότερα στη Νεο-Οθωμανία, πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να μείνει μόνος του σε αυτό το PLOT και να μην βρει συνενόχους να διαμοιράσει την ευθύνη.

    Διότι εγώ νομίζω ότι έδωσε στους Γερμανούς την πάσα ακριβείας που χρειάζονταν για να βγάλουν τα σενάρια βίαιης εξόδου (είναι άλλο να αποχωρεί μια χώρα οικειοθελώς με σχέδιο και άλλο στη φάση που είμαστε εμείς τώρα)

  30. Τem avatar
    Τem 04/11/2011 20:23:40

    ΕΛΕΟΣ !
    Ως «ελληνική αλεπού» και «διεφθαρμένη» χαρακτήρισε σε δημοσιεύσεις του στο Twitter τη Νέα Δημοκρατία ο γνωστός οικονομολόγος Νουριέλ Ρουμπινί.

    «Η διεφθαρμένη Νέα Δημοκρατία, που διόγκωσε το έλλειμμα στο 15% του ΑΕΠ και ξεδιάντροπα είπε ψέματα για αυτό τώρα θέλει να ξαναγίνει κυβέρνηση της Ελλάδας…η ελληνική αλεπού, η οποία λεηλάτησε το κοτέτσι, τώρα ισχυρίζεται ότι θέλει να το 'φρουρήσει' ξανά. Η αξιοπιστία τους είναι πιο βρώμικη από τη λάσπη».

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Τem 04/11/2011 20:28:07

      Ομίλησε ως ...συνομιλητής του πρωθυπουργού!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Τem 04/11/2011 20:46:34

      17.10.11 H υαινα Ρουμπινι το λαμογιο της εισπραξης αργυριων εκ των μυστικων κονδυλιων του ΥΠΕΞ και πεμτοφαλαγγιτης του δολλαριου εναντι του ευρω δηλωσε ''Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, ο Ρουμπινί δίνει «40% ή και περισσότερες» πιθανότητες να εγκαταλείψει το ευρώ και προβλέπει ότι αυτό θα προκαλέσει τη διάλυση της ευρωζώνης (αφού και άλλη μία χώρα ενδεχομένως να αναγκαστεί να εγκαταλείψει το ευρωπαϊκό τρένο) σε χρονικό ορίζοντα διετίας''Οχι δεν θα πεθανουμε κουφαλα νεκροθαφτη Ρουμπινι !

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ Τem 04/11/2011 20:49:21

      Μετεμψύχωση του Κουτσόγιωργα είναι αυτός

  31. machupichu avatar
    machupichu 04/11/2011 20:39:45

    Δανειακή σύμβαση συνοδευτική Μνημονιου Ι

    Άρθρο 14.5

    «ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινή διαταγή και όσον αφορά την εκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος»

    Aυτά έλεγε η πρώτη δανειακή, τα ίδια και χειρότερα θα λέει η δεύτερη δανειακή όπως είπε χωρις περιστροφές και ο γερμανός υπουργός οικονομικών Σόιμπλε.
    Όποιος νομίζει πως τα παραπάνω είναι ανώδυνα, ας βάλει την υπογραφή του και ο ελληνικός λαός θα του απαντήσει δεόντως.

    • mx avatar
      mx @ machupichu 04/11/2011 21:41:27

      peri diapragmateysis.....



      Η Ελλάδα θα αποκλειστεί από την ευρωζώνη και την Ευρωπαϊκή Ένωση αν δεν αποδεχτεί το σχέδιο της 27ης Οκτωβρίου για την επίλυση της κρίσης χρέους, προειδοποίησε σήμερα ο Γάλλος υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων Ζαν Λεονετί. Υπογράμμισε ότι η εξέλιξη αυτή δεν είναι επιθυμητή αλλά σε περίπτωση που έρθει, η Ευρώπη και το ευρώ θα «μείνουν σταθερά»

  32. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/11/2011 20:40:08

    Η δραχμή έχει ΜΟΝΟ μειονεκτήματα, και μην θεωρείς ότι το βλέπω δυαδικά, δηλαδή "α" ή "β". Καθόλου.

    Το προβλημα είναι ότι χρωστάμε 350+ που δεν έχουμε και δεν θα έχουμε, και να μου επιτρέψεις να ξέρω το οξύμωρο μείωσης χρέους και ελειμάτων σε καιρό ύφεσης. Θα ήταν έυκολο το 2000. Τώρα είναι θέατρο. Μας εκβιάζουν και θα μας εκβιάζουν με ρευτότητα, που αυτοί τραβούν ότνα χρωσάμε χρέη που δημιουργήθηκαν για δικό τους κυρίως όφελος. Τις 4 φουστιές της ΕΕ, τις έγραψα στο http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/11/blog-post_04.html.

    Καταλήγω στην δραχμή διότι θεωρώ ότι η χρεοκοπία - στάση πληρωμών - θα συμβεί ούτως ή άλλως (και ότι και να την ονοματίσουμε). Οπως πάει, θα είναι αυτή που συμφέρει αυτούς και όχι αυτή που συμφέρει εμάς. Υπάρχουν πολλών ειδών χρεοκοπίες. ¨Οπως το κούρεμα. Κουρεμα είναι να μειώσουμε τις ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ υποχρεώσεις, κούρεμα είναι να μειώσουμε τις συντάξεις.

    Η χρεοκοπία θα συμβεί ΑΦΟΥ έχουν πάρει ό,τι κινητό και ακίνητο θέλουν. Με την 6η δόση θα πάρουν... ότι λέει το ΕΥΡΗΚΑ. Εάν υπάρχουν ρεστα πριν την 10η, θα τα πάρουν τότε. Θα κρατούν τις τράπεζες ζωντανές, αλλά θα πεθαίνουν τους πελάτες τους, άτομα και εταιρίες, εκτός εάν εξυπηρετου΄ν κα΄ποιον ΞΕΝΟ σκοπό. Εταιρία που ανταγωνίζεται "ευρωπαϊκή" δεν θα εκτελείται, απλά θας της μειώνονται οι γραμμές. Το end game θα είναι και χρεοκοπημένοι και άδειοι.

    Αρα, το ζητούμενο, για μένα ΔΕΝ είναι η δρχαμή, δεν είμαι τόοσο μαλάκας. Το ζητούμενο είναι η στάση εκωτερικών πληρωμών με όλες τις τραγικές συνέπειες που θα έχουν οι τράπεζες. Αλλά για αυτό λέω δραχμή. Οι τραπεζες θα πάθουν ζημιά, αλλά αυτές που έχουν διαμεσολαβητικό λόγο ύπαρξης και όχι απλά πράσινες μαϊμουδόφουσκες θα υπάρξουν και την επόμενη μέρα.

    Η φωνές μου για δραχμή δεν έχουν την δραχμή σαν αυτοσκοπό, είναι συνέπεια ΄στάσης εξωτερικών πληρωμών.

    Δεν θέλετε; Θα γίνει το αντίθετο. Θα χρηματοδοτείται ΜΟΝΟ ότι θέλει η Γερμανία. Κανείς δεν θα έχει λεφτά (ούτως ή άλλως) και με ευρώ θα είναι συμφερότερο να πλενεις παρ μπριζ στο Βέλγιο, από το να φυτεύεις ραπανάκια στο χωριό σου. Το ευρώ (στο καθεστός εκκαθάρισης εν λειτουργία από Γερμανούς) θα μας παει στα παρ μπριζ του Βελγίου ή του Μονάχου. Η δραχμή σε καθεστώς στάσηε εξωτερικών πληρωμών θα πεθάνει τους εμπόρους αυτοκινήτων και τους κρατικοδιάιτους εργολάβους Ευρωπαϊκών έργων.

    Το Σύνδρομο της Στοκχόλμης είναι ότι στηρίζουμε αυτούς που μας έφεραν εδώ που είμαστε για όνομα του Θεού... Τόσο δυσνόητο είναι;

  33. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 04/11/2011 20:44:12

    Δανειακη συμβαση

    http://www.youtube.com/watch?v=u5KVIOYEZqY&feature=player_embedded

    100 δις απομειωση χρεους ειναι εκτιμηση των θεσμικων εταιρων
    130 δις νεο δανειο, οποτε 30 δις αυξηση , ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ αν η απομιεωση ειναι 60 δις οποτε μπορει να φτασει 70 δις αυξηση δανειου
    Υποψιν το ταμειακο ελλειμα το 8 μηνο γεναρη , σεμπτεμβρη ειναι 19 δις ΠΑΝΩΤΟΚΙΑ οσο οι πρωτογενεις δαπανες (συνταξεις)
    Και πρεπει να εισπραχτουν 3 δις μεχρι τελος δεκμεβρη για να βγει το μεσοπροθεσμο , σημειωτεον οτι οι δημοι αρχισαν ανταρτικο δεν πληρωνω
    Εχουμε να ζησουμε ιστορικες στιγμες απο εδω και περα



    420 δις νεο χρεος το 2013

  34. cobalt avatar
    cobalt 04/11/2011 20:47:26

    Προς όσους επιμένουν με αυτή τη δανειακή και την υπογραφή του Σαμαρά και μπλα μπλα μπλα.
    Έστω πως ήταν λάθος -που δεν ήταν, διότι ο άλλος είχε πάρει όμηρο μια ολόκληρη χώρα και μόνο αν καταλάβει κάποιος τι σημαίνει αυτό (αν και θα το μάθουμε στο πετσί μας σε λίγο καιρό), καταλαβαίνει το "γιατί" της αποδοχής. Τέλος πάντων έστω πως ήταν ένα τραγικό λάθος.
    Τραγικό λάθος σε σχέση με τι;
    Με το να μην βουλιάξει η χώρα ή με το να χάσει την πιθανότητα της πρωθυπουργίας;

    Κι αν είναι το πρώτο : Δηλαδή όλη η ελπίδα μιας χώρας εναποτίθεται στην πένα του Αντώνη, μη βάλει υπογραφή; Αυτό ήταν; Εδώ έφτασε η φυλή μας;

    Κ αν είναι το δεύτερο: Ξέρετε ποιοι άλλοι σκέφτονται έτσι; Θέλετε να το πάρει το ποτάμι;

    Ας αφήσουμε τα δράματα.

  35. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/11/2011 20:48:39

    Αυτό είναι τόσο μα τόσο άσχετο και με συγχωρείς. Αν νομίζεις ότι οι ιδεολογικές πεποιθήσεις του Τσολάκογλου ή του Καφαντάρη ή του Λογοθετόπουλου ενδιέφεραν τους Γερμανούς, κάνεις ΜΕΓΑΛΟ λάθος. Όσο τους ενδιέφερε και η επάρκεια βιταμίνης Ε στην Ελληνική δίαιτα 1941-1944.

    Όσο τους ενδιαφέρει το κόστος της κιλοβατώρας, άλλο τόσο θα τους ενδιαφέρουν τα φρονήματα του κάθε Σαμαρά. Ο ΓΑΠ είναι τελειωμένος. Θα κάνει έξοδο και θα κάνει το σταυρό του που ξεμπέρδεψε, όποια διατεταγμένη ή μη υπηρεσία και εάν είχε.

    Πες ότι αναλαμβάνει Πρωθυπουργός ο Σαμαράς. Τον Ραϊχενφριτζ τι θα τον έχει; Σύμβουλο; Ρευστότητα σε ευρώ ποιός θα του δίνει; Ή θα λέει "δεν ηξερα". Ατυχώς, όλοι ξέρουμε ότι ξέρει.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ archaeopteryx 04/11/2011 23:41:24

      Ο Σαμαράς δεν έχει υποκύψει σε άπειρες πιέσεις, θα υποκύψει τώρα στο ράιχενμπαχ;
      Γιατί δεν το έκανε από πριν να γλιτώσει τη μουρμούρα;

      Και συγγνώμη, αλλά δεν βλέπω άσχετο αυτό που λέει το αλλενάκι. Για εθνική κυριαρχία ανησυχείς κι εσύ.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ victoria (true) 05/11/2011 21:13:34

        Θα του ζητήσει την άδεια ο ΡάΪχενμπαχ, ή θα ΄θεσει όρο η ΝΔ να φύγει ο Ράϊχενμπαχ???

  36. ΤΑΚΗΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ 04/11/2011 20:48:39

    Κυβερνηση εθνικης ενοτητας σημαινει πασοκ κ ν.δ ταυτοσημα στην συνειδηση του λαου!!!καθημερινα η δημοτικοτητα του Σαμαρα θα πεφτει με αποτελεσμα οταν γινουν εκλογες σε 2/3 μηνες που θελει το πασοκ μετα βιας θα συγκεντρωνουν απο κοινου 50%!!αυτος ειναι κ οστοχος του γαπ να συμπαρασηρει μαζι του κ την ν.δ!!!!καμια λοιπον μορφη συγκηβερνησης,εκλογες στης 4 δεκ,οποιαδηποτε αλλη λυση θα ειναι καταστροφικη!!!οσο για τον 1 μηνα μεταβατικοτητας,εφοσον το χρονικο αυτο περιθωριο μας δοθηκε για δημοψηφισμα, ισχυει κ για τις εκλογες.

  37. eco avatar
    eco 04/11/2011 20:56:00

    Είναι Καντάφι.
    Να δείτε θα τους πάρει όλους μαζί του.
    Δεν φευγει από αρχηγός το μαγαζί είναι οικογενειακό.

  38. KOBIS avatar
    KOBIS 04/11/2011 21:05:58

    Συμφωνω απόλυτα.Η καταστροφολογια,κινδυνολογια,πατριδολαγνεια και σωτηρία μέσω του ευρω δεν βλεπω να ισχυει σε αλλες ευρωπαικες χωρες(δανια,σουηδια κλπ).
    Εν κατακλειδι δεν υπαρχει ενιαίο νομισμα μονο του χωρις ενιαια πολιτική.Το να ζουν οι Βορειοι με μισθους ευρω και εμεις με μισθους δραχμης αλλα να καταναλωνουμε σε ευρω δεν βγαινει.

  39. ataktos avatar
    ataktos 04/11/2011 21:23:28

    σήμερα .. ξεψυχάει το ΠΑΣΟΚ!!!

  40. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/11/2011 21:26:04

    όχι ρε Κώστα... Η δραχμη είναι η αναγκαία κακή συνέπεις της στάσης πληρωμών. Με δραχμή στην ουσία κάνεις στάη ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ πληρωμών. Τα 350+ που δεν εκυπηρετούνται και το καθεστώς εκκαθάρισξς εν λειτόυργία είναι το πρόβλημα.

    Και εάν ή ΟΤΑΝ μας χρεοκοπήσουν (με δικούς ΤΟΥΣ όρους) ή τότε δραχμή θα έχει ακόμα μικρότερη αξία από την υποθετική του άυριο, γιατί θα έχουν φύγει πάγια και μετρητά.

    Κράτα τα τον αυτό τον διάλογο. Θα με θυμηθείς σε 1-2 χρόνια.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ archaeopteryx 04/11/2011 21:30:14

      Τον πληθωρισμό τον μετρήσατε? Πόσο θα το αγοράζουμε το πετρέλαιο?

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Κώστας Θ. 04/11/2011 22:05:20

        Υπόσχεται πετρέλαιο η ΝΔ εάν εκλεγεί, για τα επόμενα δύο χρόνια για τον Έλληνα πολίτη; Ελπίζω μην του ξεφύγει κάτι τέτοιο... Αντι λεφτά υπάρχουν, θα λένε "πετρέλαιο υπάρχει"

        ΔΕΝ θα έχουμε πετρέλαιο όπως το έχουμε τα τελευταία 10 χρόνια με στάση πληρωμών και δραχμή. Θα τό έχουμε όπως το είχαμε το 1990, και το 1960 και το 1950. Θα έχουμε όσο αντιστοιχει σε όποιο περίσσευμα από παραγωγη΄και εξαγωγές.

        ΔΕΝ θα έχουμε πετρέλαιο όπως είχαμε τα τελυταία 10 χρόνια και με ευρώ. Γιατί ζεσταίναμε πισίνες και μεζονέτες και διαμερίσματα ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ! Τώρα θα έχουμε με ότι φιλοδωρήματα δίνουν από την "Ευρώπη" (μην περιμένεις) και ότι περισσεύει από το πλυσιμο παρ μπριζ στο Βέλγιο.

        Και αύτή θα έιναι η κατάσταση ΕΙΤΕ μείνουμε σε ευρώ, είτε πάμε σε δραχμή. Σε δραχμή λόγω της όποιας ισοτιμίας ΚΑΙ της φτωχειας, και σε ευρώ λόγω της παντελούς έλλειψης ρευστότητας και της καταδίκης σε μη παραγωγή.

        Με δραχμή θα σκιζόμαστε να παράξουμε κάτι, με ευρώ θα σκιζόμαστε να ζητιανεύουμε από ευρωγραφεικρατίες που θα ζητάνε πάγια σε αντάλλαγμα.

        Διαλέγεις.

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ archaeopteryx 04/11/2011 21:53:42

      Αγαπητέ archaepteryx παρακαλώ να λάβεις υπ'όψιν ότι χρεοκοπία και επιστροφή στη δραχμή δεν έχει μόνο οικονομικές επιπτώσεις.

      Την επόμενη μέρα μπορεί να έχεις πόλεμο και να μην έχεις ούτε καύσιμο...

      Επιστροφή στη δραχμή θεωρητικά θα χρειαζόταν σαφή γεωπολιτική συμμαχία,με απόλυτα μυστική συνεννόηση και προετοιμασία.

      Ο Ρωσικός στόλος θα έπρεπε π.χ. να είναι ήδη την προηγούμενη της χρεοκοπίας στο Αιγαίο και η Ρωσία να εγγυηθεί την εδαφική ακεραιότητά μας.

      Καταλαβαίνεις για πόσο κοσμογονική κατάσταση μιλάμε.Πώς ξέρουμε ότι οι Ρώσοι θα το κάνανε αυτό?

      Εδώ δεν μπόρεσαν να προστατέψουν τον Καραμανλή.

      Οι σκέψεις μου αποτελούν απλώς βάση για προβληματισμό όσον αφορά το σενάριο της χρεοκοπίας-δραχμής.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 04/11/2011 22:09:38

        Καύσιμα σε καιρό πολέμου... Με δραχμή θα έχεις ότι έχεις προνοήσει, με ευρώ θα έχεις ότι σου εγκρίνει ο Σόϊμπλε (εκτός εάν προνοήσεις να κλεβεις από τον Σόϊμπλε).

        Φαντασου να σου την πέσουν στην ...Χίο. Θα πας στον Σόϊμπλε ή στους εφοπλιστές; Ή στο Ισραήλ;

        Δεν είμαστε στο ευρώ το 1821, ή το 1912, ή το 19897 ή το 1940 (τρομάρα μας).

        Τα γεωπολιτικά δεν τα καταλαβαίνω... αλλά έχουμε ανθρώπους που τα καταλαβαίνουν.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ archaeopteryx 04/11/2011 22:25:42

      Aν βγάλει κανεις τα κομματικά γυαλιά δεν μπορεί να μη συμφωνήσει μαζί σου Αρχαίε..απόλυτα ορθολογικός, αν και μάλλον μειοψηφικός...

    • mx avatar
      mx @ archaeopteryx 04/11/2011 22:49:46

      xana mazi sou....

  41. Aris. A avatar
    Aris. A 04/11/2011 21:34:06

    Kώστα Καλησπέρα

    Ολοι πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχουν άριστες κινήσεις όπου έχουν μόνο θετικά σε τόσο δύσκολες και πολυσύνθετες καταστάσεις σε εξισώσεις με άπειρες μεταβλητές.

    Ως προς το θέμα της Πασοκικής Προπαγάνδας συμφωνώ ότι χρειαζόμαστε να είμαστε ποιο ψύχραιμοι πριν πάρουμε απόφαση τι συμβαίνει.

    Εδώ στήριζαν με νύχια και με δόντια έναν που σήμερα τον αποκαλούν τυχοδιώκτη τρελλό ενώ προχθές τον αποθέωναν και συνεχίζει να τους φταίει ο Σαμαράς.

    Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από την αλληλουχία των γεγονότων είναι ότι για το γνωστό σύστημα εντός και εκτός χώρας συγνώμη για την έκφραση αλλά αποδίδει την πραγματικότητα το σύστημα λοιπόν που θέλει να παρτουζώσει την χώρα διακομματικά θεωρεί εδώ και αρκετό καιρό τον Παπανδρέου καμμένο χαρτί.

    Η πρώτη κίνηση είναι να βάλει τον Βενιζέλο δίπλα του για να τον ελέγχει αλλά και για να αποτελέσει την διάδοχη κατάσταση αν πάνε όλα καλά.

    Ο Γιώργος το αντιλαμβάνεται και ρίχνει την τελευταία του ζαριά που λέγεται δημοψήφισμα προσπαθώντας να εκβιάσει αλλά και να διαπραγματευθεί την αποχωρησή του.

    Οπως γνωρίζεις ο Γιώργος δεν τα πάει καλά με μπλόφες και πιστόλια και την πατάει.

    Προσωπική μου άποψη ότι η συμπαιγνία είναι σε συννενόηση με Μερκελ και Σαρκοζί για να σπρώξουν τα πράγματα ποιο γρήγορα μέσα από μια κυβέρνηση που θα σκίσει την χώρα.

    Τα πράγματα τους ξεφεύγουν οι εξελίξεις τρέχουν οι αγορές φουντώνουν πάμε για Αρκάδι αναγκάζονται να το μαζέψουν καίγοντας και παράλληλα τον Γιώργο που έτσι και αλλιώς δεν τον ήθελαν.

    Ο Σαμαράς πρέπει να κινηθεί με βάσει τα δεδομένα:

    Ολο το παιχνίδι είναι στημένο να πάμε σε μια κυβέρνηση συνεργασίας όπως εδώ και πολύ καιρό προσπαθούν εντός και εκτός υπο τον Βενιζέλο ο οποίος είναι απόλυτα πειθήνιος και εγγυάται και την επιβίωση του βαθέος Πασόκ στο κράτος.

    Πρώτη του κίνηση του Σαμαρά είναι να αποφύγει να πέσει στην παγίδα που στήνουν σε αυτόν και στην χώρα .

    Βλέποντας διαλυμένο πολιτικά και ηθικά τον Παπανδρέου βγαίνει πρώτος κατά την γνώμη μου απόλυτα σωστά και θέτει τους όρους του.

    Απαραίτητη προυπόθεση παραίτηση Παπανδρέου.

    Κυβέρνηση τεχνοκρατών όχι πολιτικά πρόσωπα κυρίως του Πασόκ για να μην συνεχίσουν να ελέγχουν το δημόσιο.

    Πρόσωπο για πρωθυπουργό μη πολιτικό τον πούλο κύριε Ευάγγελε.

    Ως εδώ αμφιβάλει κανείς ότι τα πήγε περίφημα.

    Εθεσε όρους αντίθετους με αυτούς που σχεδίασαν να τον παγιδέψουν έχουν περάσει 36 ώρες από την ανακοίνωση του και ακόμα οι άλλοι ψάχνουν να δουν τι θα κάνουν.

    Ραδιόφωνα και τηλεοράσεις τον παίζουν ο απόλυτα συναινετικός χωρίς να έχει δώσει τίποτα από αυτά που επιδιώκει δηλαδή να πάει σε εκλογές χωρίς να έχει καταρρεύσει η χώρα.

    Σε σχέση με την δανειακή σύμβαση λέει ένα μισό ναι που είναι και η επίμαχη κριτική που του γίνεται.

    Νομίζω σωστά γιατί στέλνει μήνυμα σταθερότητας.

    Πιστεύω ότι χθες τα ξημερώματα αν δεν έκανε δήλωση ο Βενιζέλος ότι δεν θα γίνει το δημοψήφισμα κα ο Σαμαράς αργότερα ο κόσμος θα μπούκαρε σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ.

    Σε έξι εβδομάδες αποκλείεται να υπάρχει χρόνος να ετοιμαστεί κάτι πλην των οικονομικών όρων μιας σύμβασης και η οικονομική διαπραγμάτευση της εφαρμογής της περναέι στην επόμενη κυβέρνηση δηλαδή συνολική διαπραγμάτευση των οικονομικών συμφωνιών με την Ενωση.

    Στον περισσότερο κόσμο επικοινωνιακά μπορεί να πέρασε αρχικά ότι συμφωνεί αλλά πολιτική είναι ότι λες το αλλάζεις.

    Δείγμα ότι ο Σαμαράς διέλυσε τα ονειρα για κυβέρνηση όπως την ήθελαν κάποιοι είναι και οι σημερινές εκβιαστικές δηλώσεις της Καγκελαρίας για συμφωνία ή έξοδο από το Ευρώ.

    Αγγέλα φοβηθήκαμε αν μπορούσατε να μας διώξετε τόσο εύκολα δεν θα το είχατε κάνει επειδή μας αγαπάτε μας κρατάτε.

    Το πολύ γέλιο που το περιμένω θα είναι να μην πει τίποτα ο Γιώργος περί παραίτησης και να γελάσει κάθε πικραμένος.

    Βλέπω τον Βαγγέλη που ετοίμασε και οδικό χάρτη να τον αποστρατεύει ο Γιώργαρος.

    Ολο το κόλπο ήταν να ντριπλάρουν τον Σαμαρά και μάλλον δεν τα κατάφεραν.

    ΥΓ Σε Κούληδες Αρούληδες το παιχνίδι είναι για μεγάλους παίκτες.

    • Mara avatar
      Mara @ Aris. A 04/11/2011 22:11:14

      +1000

  42. mx avatar
    mx 04/11/2011 21:44:36

    peri diapragmateysis.....


    Η Ελλάδα θα αποκλειστεί από την ευρωζώνη και την Ευρωπαϊκή Ένωση αν δεν αποδεχτεί το σχέδιο της 27ης Οκτωβρίου για την επίλυση της κρίσης χρέους, προειδοποίησε σήμερα ο Γάλλος υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων Ζαν Λεονετί. Υπογράμμισε ότι η εξέλιξη αυτή δεν είναι επιθυμητή αλλά σε περίπτωση που έρθει, η Ευρώπη και το ευρώ θα «μείνουν σταθερά»

  43. Decodex avatar
    Decodex 04/11/2011 22:01:20

    Ενας Ηγετης θα επρεπε να προχωρησει στις απαραιτητες συνεργειες σε παγκοσμιο επιπεδο ωστε να δημιουργησει ικανη γραμμη αμυνας απεναντι στις συμμοριες ανθρωπων που προσβλεπουν σε μια βαρβαρη και απανθρωπη παγκοσμιοποιηση. Αλλιως οι αποφασεις των υπαλληλων της Ευρωπης κανονιζουν τις εξελιξεις και οι υπολοιποι συρονται απο πισω.
    Βρισκομαστε μπροστα στην απαρχη μιας βιαιης διαλυσης του οραματος της Ενωμενης Ευρωπης των Λαων εξαιτιας μιας ψευδους αντιληψης του τι σημαινει ευημερια καθορισμενη απο δεικτες και ποσοστα που μοναδικο σκοπο εχουν την διαλυση της μεσαιας ταξης σε πανευρωπαικο επιπεδο και την επιστροφη της πλειοψηφιας σε καθεστως "δουλειας".

  44. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 04/11/2011 22:05:58

    Σωστό το άρθρο κε Ροδινέ,
    καταλαβαίνουμε όλοι οτι και πάλι επιχειρείται στενό μαρκάρισμα του Σαμαρά, από τους έξωθεν!
    Πιέσεις επί πιέσεων και προσπάθεια τεσταρίσματος του μελλοντικού πρωθυπουργού της χώρας, κατά την προσφιλή τους μέθοδο. Θέλουν οι άνθρωποι να εξασφαλίσουν τα συμφέροντά τους και επιχειρούν πρόβα τζενεράλε (κυβέρνηση ¨εθνικής ενότητας¨, με απαραίτητη την συμμετοχή του Σαμαρά) για να καταλάβουν τις προθέσεις Σαμαρά, αλλά και ποιο το όριο αντοχής του.
    Σε περίπτωση που κάτι δεν τους πάει καλά ή δεν τους αρέσει από την ¨δοκιμή¨, έχουν φροντίσει και για ¨άλλες λύσεις¨, που δεν θέλω να καν ν΄αναφέρω τώρα.
    Είναι σκληροί ¨παίκτες¨, αλλά και εμείς έχουμε έναν ηγέτη που είναι πρώτα απ΄ολα πατριώτης, με δύναμη που απορρέει μόνο από τον λαό , έξυπνος πολιτικός που δεν πέφτει στην παγίδα, άριστος στον χειρισμό εκτάκτων περιστάσεων και λέγεται Αντώνης Σαμαράς.
    ΤΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ!

  45. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 04/11/2011 22:11:39

    Πάει για συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με ΝΔ-Ντόρα-ΛΑΟΣ-Κουβέλη !!!

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ ΠΙΛΟΤΟΣ 04/11/2011 22:13:17

      Αυτό μεταδίδεται τώρα και απο το ραδιόφωνο της ΝΕΤ !

  46. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 04/11/2011 22:13:48

    Τη ΝΔ μέσα σε αυτό δε θέλω να τη φανταστώ :(

  47. τάσος avatar
    τάσος 04/11/2011 22:22:12

    εγώ ετοιμάζω σλίπινγκμπάνγκ, γαλότσες, παγούρια, κονιάκ, σταφίδες και σημείωμα για την οικογένειά μου και μετά την ανακοίνωση του παπανδρέου για τη συγκυβέρνηση παίρνω τα βουνά. θα έχω μαζί μου μοναδική συντροφιά τον ζαρατούστρα του νίτσε.

  48. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 04/11/2011 22:40:54

    factorx πες αν γνωριζεις κατι για αυτο που γραφω πιο πανω για την μετατροπη του δικαιου που διεπει τα ομολογα απο το ελληνικο στο αγγλικο δικαιο και τι προτιθεται να κανει ο αντωνης

  49. mx avatar
    mx 04/11/2011 22:47:20

    mazi sou...

  50. task avatar
    task 04/11/2011 22:52:46

    οι άνθρωποι που δεν είναι κολλημένοι με κόμματα που περνάνε δύσκολα εξέλαβαν τις δηλώσεις Σαμαρά ως φωνή σταθερότητας και σοβαρότητας
    μιλώντας με απογοητευμένους ανθρώπους οι οποίοι δήλωναν οτι δεν πρόκειται να ψηφίσουν κανέναν, μετά τα χθεσινά σκέφτονται σοβαρά να ψηφίσουν Σαμαρά
    σκεφθείτε λίγο κι αυτή τη παράμετρο
    και συμφωνώ απόλυτα με τον Κο Ροδινό σε αυτό :
    "Απορώ πόσο έχουμε εθιστεί από την πασοκική προπαγάνδα! Ακόμα και μια ηλίθια διαρροή την εκλαμβάνουμε ως εξ αποκαλύψεως αλήθεια! Πειθόμεθα ασθμένως και αρχίζουμε την κριτική και τη γκρίνια! Δεύτερον, αρκετοί της απο εδώ πλευράς, ακόμα και πίσω από χονδροειδέστατες γκάφες, ανακαλύπτουν μεγάλους στρατηγικούς σχεδιασμούς και έξυπνες κινήσεις! Μόνο και μόνο επειδή έτσι λέει η πασοκική προπαγάνδα! «Πάλι μας την έφερε το ΠΑΣΟΚ», καταλήγουν απογοητευμένοι!"
    το βλέπω και το ακούω γύρω μου συχνά, έλεος πια με την "αυτοκριτική μας"

  51. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2011 22:55:32

    Κώστα Ροδινέ, ψηλέ, ξανθέ, γαλανομάτη, φάσκαλερ ιππασίας που εγκατέλειψες την Αλβιώνα και τις λαίδες για να αρθρογραφείς στα νότια Βαλκάνια, ΕΥΓΕ! Ξεσκαρτάρισες και ξεκαθάρισες την θέση μας, ώστε να μην υπάρχουν ασάφειες και συνωμοσιολογικές τρίχες στον΄αέρα.
    Αδέρφια πάντως, τι θα γίνει; Από τις 8 θα 'βγαινε ο ΓΑΠ στην Βουλή να μιλήσει κι είναι 11. Άντε και περιμένει κι η μάνα μου στο κτήμα που πήγε για τις ελιές. Μου είπε: "Τι πράγμα είναι αυτό! Ντε και καλά να μας σώσει. Άντε άνθρωπε μου στο καλό. Δεν θέλουμε, άσε να μας σώσει κανένας άλλος"!

  52. μχ avatar
    μχ 04/11/2011 22:59:32

    τοις νουν έχουσιν......


    "Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν".

    Πλάτων: Κρίτων,

  53. Aris. A avatar
    Aris. A 04/11/2011 23:00:22

    Ξέχασες να συμπληρώσεις στα υπερ και φίλος του Αλέξη Παπαχελά.

  54. danaos avatar
    danaos 04/11/2011 23:02:12

    Φαήλε ήρεμα! Πρέπει να δράσουν τα χάπια και να ξελαμπικάρει ρε παιδί μου, πως να το πω να ξεκοκκινίσει το μάτι του! Εύκολο το 'χεις;

  55. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 04/11/2011 23:08:57

    Περί ανέμων και υδάτων η Διαμαντοπούλου. Μας δουλεύουν κανονικά.
    Πλάκα πλάκα από αυτούς μόνο η Καϊλή είπε δυό σοβαρές κουβέντες

  56. Aris. A avatar
    Aris. A 04/11/2011 23:10:08

    Στον Αντέννα ο Φαληρισμένος Κωστόπουλος μιλάει για την οικονομία.

    Κανέναν ποιο επιτυχημένο επιχειρηματία δεν βρήκαν τον φεσατζή φώναξαν.

    Τι θα δούμε θεέμου.

    Κατακαυμένη Ελλάδα.

  57. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 04/11/2011 23:14:38

    Βγήκε παιδιά!
    Φταίει ο Καραμαλνής και αυτός μαζεύει τα σπασμένα!
    Πιο εύρωστα τα ταμεία!
    Εγγυημένες οι καταθέσεις!
    Δε θα πέσουν οι μισθοί!

    Its time to play the music
    Its time to light the light
    Its time to meet the muppets
    On the muppet show tonight!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/11/2011 02:54:40

      Γιάννη, μπα σε καλό σου, νυχτιάτικα! Ακόμα κρατάω την κοιλιά μου απ' τα γέλια!!!

  58. frankie avatar
    frankie 04/11/2011 23:15:30

    με τέτοια αρχή στην ομιλία πάει για συναίνεση;αμφιβάλλω!

  59. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 04/11/2011 23:16:46

    Μην ακούτε την πασοκική προπαγάνδα. Ο Σαμαράς έκανε την τέλεια κίνηση. Τον εκθείασαν και τού απένειμαν τα εύσημα μάλιστα και το MEGA, ο ΣΚΑΪ και όλα τα έγκυρα ΜΜΕ.

  60. Νινα Μανθ avatar
    Νινα Μανθ 04/11/2011 23:27:26

    Συμφωνω δεν θα γλυτωσουμε ποτε! Θα παρει ψηφο εμπιστοσυνης και θα μεινει εις τους αιωνας των αιωνων

  61. Ήφαιστος avatar
    Ήφαιστος 04/11/2011 23:29:02

    Η ελπίδα σιγοσβήνει παίδες...
    Είμαι και στις μαύρες μου σήμερα...

  62. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 04/11/2011 23:29:42

    Απολογισμό κάνει ή μου φαίνεται?

  63. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 04/11/2011 23:37:20

    Δηλαδή θα κάνουμε συζητήσεις για κυβέρνηση συνεργασίας αλλά θα ψηφίσουμε τη σύμβαση με 180. Ε, ρε που πάμε..

  64. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 04/11/2011 23:48:52

    Ο μεγαλύτερος ζεστοθεσούλης όλων των εποχών! Δεν φεύγει με τίποτα, από μόνος του! Κάνει απολογισμό και εξαγγέλει νέο πρόγραμμα συνέχειας της διακυβέρνησης από αυτόν! Ξεκινά νέα προσπάθεια "προσφοράς"και ζητεί συναίνεση-συνενοχή.
    Τελικά τα χάπια του δεν μπορεί να είναι τίποτα άλλο από πολύ δυνατά παραισθησιογόνα.
    Ο αγώνας από αύριο είναι ένας και μοναδικός: Νέα Αντίσταση!!! Τίποτα άλλο.

  65. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 04/11/2011 23:52:22

    "Ο Παπανδρέου δεν θέλει να φύγει. Θα το κάνει, μόνον όταν θα βρεθεί αντιμέτωπος με μια ταπεινωτική αποχώρηση. Εδώ έσκυψε το κεφάλι στη Μέρκελ, που τους έδωσε …σκονάκι με οδηγίες προς ναυτιλομένους. Δεν αντέδρασε στις προσβολές της Β. Παπανδρέου που του είπε οτι είναι εκτός τόπου και χρόνου. Θα φύγει έτσι εύκολα;

    Ο Παπανδρέου θέλει να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης. Θα το εκλάβει ως επαναβεβαίωση. Στη συνέχεια θα αρχίσει έναν προσχηματικό διάλογο τάχαμου για μια κυβέρνηση «εθνικής ευθύνης». Ο διάλογος θα είναι μακρόσυρτος! Στους ξένους θα λέει οτι εργάζεται για την εθνική ενότητα. Στους …ιθαγενείς οτι επενδύει στη συναίνεση! Ετσι θα περνάει ο καιρός!

    Αν, αυτό το χαρτί δεν του βγει και αναγκαστεί τελικά να αποδεχθεί κάποιας μορφής συγκυβέρνηση, θα θέσει ως όρο αυτή η κυβέρνηση να κρατήσει τουλάχιστον μέχρι την Ανοιξη! Γιατί; Γιατί έτσι θα φορτώσει και στους άλλους την ευθύνη για την ακολουθούμενη πολιτική! Θα μπορεί να λέει οτι δικαιώνεται! Θα τους φορτώσει και ευθύνες, ενώ θα προσπαθήσει να ελαφρύνει τις δικές του!"

    Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις Κώστα!

    • danaos avatar
      danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/11/2011 00:41:34

      Γιάννη δε διαβάζει βουλωμένο γράμμα! Είναι σε ανοιχτή γραμμή με το Γιώργο!!!

  66. geothe avatar
    geothe 04/11/2011 23:55:35

    Βλέπει κανένας την εικόνα του "ηγέτη"; Αυτός κάνει κουμάντο μετά τα χθεσινά. Όλα τα άλλα είναι κουραφέξαλα.

  67. LEONTOKARDOS avatar
    LEONTOKARDOS 05/11/2011 09:58:10

    Κωστα υπαρχουν πεμπτοφαλλαγγιτες ο Αντωνης πρεπει να τους πεταξει θολωνουν το μηνυμα και το στιγμα της παραταξης η ΝΔ μετα απο πολλα χρονια γινεται κομμα λαικο με κοινωνικες αναφορες και προταγματα.ΤΩΡΑ ειναι η ωρα του Αντωνη ταγος,μπροσταρης,να ηγηθει υπερβατικου κοινωνικου και πατριωτικου μετωπου ολου του πολιτικου φασματος να υπερασπιστει την εθνικη αξιοπρεπεια,την ιστορια της πατριδα,να χαραξει τη νεα μεταπολιτευση,ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ να ειμαστε διπλα του.

  68. ΟΥΤΙΣ avatar
    ΟΥΤΙΣ 05/11/2011 12:14:50

    Παρακολουθω πάντα με ενδιαφέρον αυτό το site. Επισημαίνω μια πλευρά της ιστορίας που οι πολιτικοί έχουν μάλλον πάντα στο μυαλό τους. Δυστυχώς για τους πολίτες, οι πολιτικοί μας εχουν φτιάξει ένα Σύνταγμα μέσα στο οποίο οι ίδιοι κάνουν τους δικαστές για τον εαυτό τους και εχουν πιθανότατα πολύ περισσοτερα προνόμια απο όσα θα είχε και ένας βασιληάς στο παρελθόν. Μέσα στο ΠΑΣΟΚ και στό υπουργικό συμβούλιο υπάρχουν δικηγόροι και συνταγματόλογοι και πιθανόν και ο αρχιτέκτων όπως λεγεται των σχετκών συνταγματικών ρυθμίσεων. Εν όψει του ότι η κυβέρνηση έχει κάνει το Σύνταγμα ένα κουρέλι και εχουν εκχωρήσει εθνική κυριαρχία σε ξένες δυνάμεις [ χωρίς να προκαταλαμβάνεται το πως θα χαρακτήριζε το αδίκημα αυτό ενας εισαγγελέας, αν ποτέ είχε την δυνατότητα ! και την βουληση ! να το χαρακτηρίσει, όπως παγίως λενε επιφανείς συνταγματολόγοι που μιλούν συχνά σε τηλεοπτικούς σταθμούς ] η μοναδική πιθανότητα να τους αναζητηθούν ευθύνες είναι σε πολιτικό επίπεδο δηλαδή σε επίπεδο πολιτικών συσχετισμών. Μόνο απο εκεί μπορεί να ξεκινήσει το θέμα για ύπαρξη η μη ποινικών ευθυνών. Αν εγκλωβιστεί ο Σαμαράς σε μια τέτοια κυβέρνηση και τυχόν ψηφίσει ίδια μέτρα ανάλογα του ηδη ψηφισθέντος μνημονίου, τότε θα τον έχουν ουσιαστικά καταστήσει συνένοχο στις πράξεις τους, και ο οποίος πρακτικά πολύ δύσκολα θα κινούσε οποιαδήποτε διαδικασία εναντίον τους για .. πως το είπαμε εκείνο το ποινικό αδίκημα; Βεβαιως στην επριπτωση αυτη υπαρχει και η πολιτικη διαστατση οτι θα έφερναν τον κ. Σαμαρά στα μετρα τους, απόδειξη τα οσα είπε ο κ. Καρατζαφερης για την κατ αρχην στάση του κ. Σαμαρά και εν συνεχεια πρωι της 5/11 οκ, Γεωργιαδης σε καναλιότι δεν εχειι νοημα να μπούμε εμείς σε τέτοια κυβερνηση αν δεν μπεί και η ΝΔ. Ειναι καθαρό οτι κλειδί ειναι η ΝΔ [αν κατορθώσει να πααραμείνει ενιαία] γιατί σε περίπτωση που αποκτήσει μεγάλη πλειιοψηφια σε επόμενες εκλογές [αν δοθει ποτέ αυτή η ευκαιρία διοτι η τάση απο οτι φαινεται είναι να μην γινουν οι εκλογες διοτι θα ειναι καταστροφή για το λαο οπως λενε και επιφανή μελη της κυβερνηση διοτι προφανώς η πολυ δημοκρατία .. βλάπτει] θα μπορούσε να τους καθίσει στο σκαμνί [θεωρητικα] σε συνεργασια με καποια αλλα κόμματα της μελλοντικης Βουλης. Νομίζω όλα αυτά τά βλέπει ο κόσμος πλέον καθαρά. Εκεινο που κάνει εντυπωση είναι η υποτονική αντίδραση των περισσότερων κομμάτων στο πως οι κκ Μερκελ/Σαρκοζι [ανεξαρτήτως των χειρισμών και των στόχων του κ Παπανδρέου] φερονται με εξευτελιστικο τρόπο σε εναν πρωθυπουργο μια χωρας κρατους μελους της ΕΕ δηλαδη σαν πρωθυοπουργο μιας ΚΑΤΑΚΤΗΜΕΝΗΣ ΧΩΡΑΣ. Τι σημαινει απαιτηση για συναινεση και κλπ και απο την αντιπολιίτευση και απο την κυβερνηση παρα καργηση και τυπικα της ελληνικης δημοκρατιας. Αυτη δεν εναι συμπεριφορα εταιρων αλλα κατι αλλο θαρεις αι επιδιωκουν οι ιδιοι την διασπαση της Ευρωπης αντι να την αποτρεψουν,

  69. Γιάννης avatar
    Γιάννης 06/11/2011 00:44:08

    Πρέπει ο λαός να σταματήσει τώρα τον εξευτελισμό.
    Κάποιος πρέπει να μεταφέρει στο ΠΑΣΟΚ, ότι μπορεί να υπάρξει και η Ελλάδα, και η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, αλλά και το ίδιο το ΠΑΣΟΚ, χωρίς τον Παπανδρέου.
    Τι δεν πρέπει να γίνει. Και τι πρέπει να γίνει.
    1. Το χειρότερο από όλα είναι, να μπούμε σε μια παρατεταμένη προεκλογική περίοδο. Αν αυτό γίνει, θα νεκρώσει ότι λίγο, έχει μείνει ζωντανό στην Ελλάδα. Είτε αυτό είναι, Δημόσιο, οικονομία, ξένες επενδύσεις, ντόπιες επενδύσεις, προκηρύξεις, απολύσεις, προσλήψεις, αποφάσεις, σκέψεις, προγραμματισμοί καλοί η κακοί. Όλα θα είναι νεκρά, το μόνο που θα παράγομαι μέχρι τις εκλογές θα είναι διασυρμός εξευτελισμός, λόγο ακριβώς των πολιτικών ανακατατάξεων και γεγονότων, εξ αιτίας της προεκλογικής περιόδου.
    2. Ποιός εγγυάται ότι το σύνολο των βουλευτών, του Α η του Β κόμματος θα κινηθούν συντεταγμένα υπάκουα μέχρι τις εκλογές; Και τώρα, αυτήν την στιγμή, ο προγραμματισμός του Βενιζέλου των δέκα σημείων, είναι εντελώς διαφορετικός από τον προγραμματισμό του Παπανδρέου που μίλησε για σκοπιανό γεωτρήσεις κτλ κτλ, και μετά να γίνουν εκλογές. Ας φανταστούμε τι θα γίνεται στην βουλή όταν θα έχουμε τρεις πολιτικές παρατάξεις οι οποίες θα πρέπει να συμφωνούν. Χάος. Χάος. Μόνο χάος θα παράγουμε μέχρι τις εκλογές.
    3. Τι πρέπει να γίνει: Εκλογές. Το συντομότερο δυνατόν. Σήμερα. Να εκλέξει ο λαός έναν αρχηγό, όποιος είναι αυτός, και αυτός υπεύθυνα και ελεγχόμενος από την αντιπολίτευση, να κυβερνήσει. Μην κοροϊδευόμαστε, δεν είναι προς το συμφέρον της Ελλάδος να πάνε στις Βρυξέλλες όλοι μαζί οι πολιτικοί και να διαπραγματευτούν. Αν αυτό γίνει να είμαστε σίγουροι ότι λόγο ακριβώς της κοινής θέσεις των κομμάτων, οι Ευρωπαίοι θα μας επιβάλλουν χειρότερους όρους δανεισμού. Αυτήν την στιγμή μας συμφέρη διαπραγματευτικά η εσωτερική διαφωνεία.
    Ας γίνει τώρα, αυτό που δεν έγινε πριν το πρώτο μνημόνιο. Εκλογές. Αν ο Παπανδρέου έκανε τότε εκλογές, σήμερα δεν θα ήταν η κυβέρνηση υπό διάλυση.
    Κάτι ανάλογο συμβαίνει και τώρα. Μόνο που στην θέση του Παπανδρέου, θα είναι μετά από λίγο όλο το ΠΑΣΟΚ.
    Ο Πρωθυπουργός , λόγο των αργών αντανακλαστικών του, θα οδηγήσει σε διάλυση την χώρα, το ΠΑΣΟΚ και το Ευρώ.

    Ο κτηνοτρόφος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.