#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/09/2012 15:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Mας βρίζουν οι φασίστες. Τιμή μας



Είμαστε στην ευχάριστη θέση αγαπητοί συνοδοιπόροι στο antinews να μας βρίζει η Χρυσή Αυγή μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της. Το άρθρο που γράψαμε προ ημερών ότι δεν είναι δυνατόν να ζητήσουμε και πιστοποιητικό κοινωνικών και πολιτικών φρονημάτων από τη Χρυσή Αυγή, κινητοποίησε τους αγράμματους Γκαίμπελς της νεοναζιστικής οργάνωσης του Μιχαλολιάκου. Γι’ αυτό και άρχισε να μας υβρίζει, γιατί τολμήσαμε να γράψουμε για το τι είναι στην πραγματικότητα αυτοί που το παίζουν πατριώτες.

Παπαγαλάκια του Σαμαρά μας λέει, ξεφωνημένα ορφανά του Στάλιν και του Τασουσέσκου, παπαγαλάκια της τριμερούς συγκυβέρνησης και του γενικού ξεπουλήματος. Και παραθέτουν όλο το άρθρο λέγοντας στους αναγνώστες της ιστοσελίδας να βγάλουν τα συμπεράσματά τους διότι είναι… σκεπτόμενοι άνθρωποι κι όχι αγράμματοι όπως του χαρακτηρίσαμε στο άρθρο. Οφείλουμε κι εμείς λοιπόν να τους δώσουμε μια απάντηση, διότι όταν τα κατακάθια ανεβαίνουν στον καφέ αυτός γίνεται πικρός και πρέπει να τον πετάμε στο νεροχύτη.

1. Κατ’ αρχάς είναι τιμή μας να μας βρίζουν οι φασίστες. Αυτό σημαίνει ότι κάνουμε καλά. Και είναι ακόμα μεγαλύτερη η τιμή επειδή προηγήθηκαν οι ακροαριστεροί φασίστες, οι «κουκουλοφόροι» του διαδικτύου και τα λοιπά αριστερά γκρουπούσκουλα. Διότι εμείς δε θα σταματήσουμε να κάνουμε κριτική για την κατάντια αυτής της χώρας που γέννησε τη Δημοκρατία. Δόθηκαν αγώνες και χύθηκε πολύ αίμα για να απομονωθούν οι υμνητές του Χίτλερ, της Χούντας και των κάθε λογής ακροδεξιών και ακροαριστερών συνοθυλευμάτων.

2. Μας λένε παπαγαλάκια του Σαμαρά και υμνητές του Μνημονίου. Τους πληροφορούμε ότι είμαστε στην ίδια κατάσταση με όλους εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και των Μνημονίων. Και είμαστε από τους πρώτους που κατακεραύνωναν το Μνημόνιο και τον ΓΑΠ που μας έβαλε σ’ αυτό. Είμαστε και από τους κύριους επικριτές της σημερινής κυβέρνησης κάθε φορά που κάνει τραγικά λάθη. Αν οι Χρυσαυγίτες ξέρουν να… διαβάζουν θα διάβαζαν τον κατεστημένο Τύπο που6 στηρίζει σούμπιτος την κυβέρνηση και θα καταλάβαιναν. Το έχουμε ξαναπεί. Πιστεύουμε και στηρίζουμε το Σαμαρά ως την τελευταία ελπίδα αλλά δε θα διστάσουμε να αποκαλύψουμε κάθε υπουργό, στέλεχος, στελεχάκι και παρατρεχάμενο που θα τολμήσει να ξεφύγει από τον κεντρικό στόχο. Τη σωτηρία της Ελλάδας. Όσο ψηλά κι αν βρίσκεται...

3.Μας χαρακτήρισαν ορφανά του Στάλιν και του Τσαουσέσκου. Τι να ξέρουν οι κακόμοιροι τι είμαστε και ποιοι. Έχουμε δώσει αγώνες για τη δημοκρατία στη χώρα, έχουμε κολλήσει ένσημα στην πιάτσα, μας λάσπωνε όλο το σύστημα και μας καταδίκαζε στην ανεργία όταν τα βάζαμε - μόνοι μας τότε - με την διαπλοκή και την τρομοκρατία και θα λογοδοτήσουμε στα αμόρφωτα χρυσαυγιτάκια που τα εκμεταλλεύεται η χιτλερική αλεπού; Δε μιλάμε φυσικά για τους 500.000 που ψήφισαν Χρυσή Αυγή, πολλοί από αυτούς είναι καμένοι από το πολιτικό σύστημα και από την ανυπαρξία σε πολλές περιπτώσεις του κράτους. Μιλάμε για το «παιδομάζωμα» που επιχειρεί η Χρυσή Αυγή στα σχολεία και στα στέκια των 15χρονων. Εκμεταλλεύεται την ανωριμότητά τους, τα προβλήματα των γονιών τους, την ανυπαρξία σωστής εκπαιδευτικής πολιτικής και τα μετατρέπει σε «στρατούς». Αυτό είναι ότι πιο επικίνδυνο.

4. Λέει η Χρυσή Αυγή ότι υπηρετεί το νόμο διότι κυνηγά τους παράνομους αλλοδαπούς και τους μικροπωλητές που δεν έχουν άδεια. Κι αν ως διά μαγείας λυθεί το μεταναστευτικό; Κι αν οι μικροπωλητές βγάλουν όλοι άδειες θα… εξαφανιστούν οι εχθροί του Μιχαλολιάκου; Όχι, φυσικά, ακολουθούν οι κομμουνιστές, οι μασόνοι, οι Εβραίοι, οι ομοφυλόφιλοι, οι πιο… σκούροι και κάθε λογής διαφορετικός στον κόσμο αυτό. Και η κοινωνία θα μετατραπεί σε ζούγκλα μέχρι να επικρατήσει ο ισχυρότερος. Αυτό θέλει η «μαύρη» οργάνωση. Το χάος.

5. Και μια προειδοποίηση προς τους καθοδηγητές, αξιωματικούς, Γκαιμπελίσκους και λοιπά φασιστοειδή. Εμείς είμαστε εδώ και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής κοινωνίας. Για μια Ελλάδα περήφανη όχι μόνο για ό,τι ήταν αλλά και για ότι μπορεί να γίνει. Σ’ αυτή την Ελλάδα δεν χωράνε φασίστες κάθε είδους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/09/2012 16:01:57

    Και ποιος είναι ο δημοκράτης που καθορίζει ποιος είναι φασίστας κι επομένως καταργεί παράνομα το συνταγματικό του δικαίωμα να κολυμπάει στην ακτή;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Δημήτρης 12/09/2012 16:10:26

      Ούτε καν χιούμορ δεν έχετε

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Factorx 12/09/2012 16:21:36

        Θα ήταν το ίδιο αστείο αν αντί για "φασίστες" και αγκυλωτό σταυρό είχαμε "κομμούνια" και σφυροδρέπανο;

        • Factorx avatar
          Factorx @ Γιώργος 12/09/2012 16:25:06

          Ναι

        • Νικόλας avatar
          Νικόλας @ Γιώργος 12/09/2012 16:46:54

          Λυπάμαι αλλά δεν είναι το ίδιο φασισμός και κομμουνισμός. Ο φασισμός είναι πολύ χειρότερος.

          • Θησειώτης avatar
            Θησειώτης @ Νικόλας 12/09/2012 16:57:41

            Καλά, εσύ είσαι βαθιά νυχτωμένος.

          • Νικόλας avatar
            Νικόλας @ Θησειώτης 12/09/2012 18:12:34

            Δεν είμαι. Νομίζω τα τελευταία 20 χρόνια δεν έχει υπερηφανευτεί κάποιος για δολοφονία πλην των Χρυσαυγιτών. Για τη Μαρφιν για παράδειγμα δεν άκουσα καποιον να λέει "Καλά τους έκαναν και τους κάψαν". Οι χρυσαυγίτες 1) μαχαιρώνουν κόσμο και 2) λένε "καλά τους κάνουν και τους μαχαιρώνουν".

          • Carl Sagan avatar
            Carl Sagan @ Νικόλας 13/09/2012 00:02:31

            Νικόλα να υποθέσω ότι δεν είσαι τακτικός αναγνώστης του indymedia.

          • Νικηφορος Φωκας avatar
            Νικηφορος Φωκας @ Νικόλας 13/09/2012 00:07:40

            Για μπες λιγο στο ερυθροφασιστικο INDYMEDIA και θα δεις ποιοι καμαρωνουν για τις δολοφονιες ΑΘΩΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.. προς 'εκπληξη' σου θα δεις οτι οι επιχαιροντες ειναι ΟΛΟΙ ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΙ.. ετσι για να λαμψει και η αληθεια λιγο.

          • Νικόλας avatar
            Νικόλας @ Νικηφορος Φωκας 13/09/2012 00:22:05

            Λυπάμαι παιδιά αλλά δεν είναι το ίδιο. Ναι υπάρχουν μερικοί ακροαριστεροί ανεγκέφαλοι που λένε ζήτω ο μελιγαλάς και κάτι ηλίθιοι ακροδεξιοί (και δυστυχώς σπάνια απλοί δεξιοί) που λένε "σας γ**σαμε το σπίτι στο Γράμμο" αλλά δεν είναι το ίδιο αυτά τα δύο με τη φασιστική νεοναζιστική βία. Συγνώμη αλλά έτσι είναι. Οι νεοναζί στοχοποιούν ΟΜΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ανθρώπων χωρίς αίτιο. Επίσης με δεξιούς και αριστερούς υπάρχουν παραδείγματα χωρών που άντεξαν πάνω από 20 χρόνια χωρίς να καταστραφούν ενώ δεν υπάρχει φασιστικό κράτος που να μην διαλύθηκε στα 15 χρόνια.

          • Θόδωρος avatar
            Θόδωρος @ Νικόλας 13/09/2012 08:17:19

            ...είχαν πει κάποιοι "επαναστάτες" ότι: "τι να γίνει, η επανάσταση χρειάζεται θυσίες"...

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Νικόλας 12/09/2012 17:19:19

            Κομμουνισμός και αναρχία δεν ταυτίζονται. Αλλοιώθηκε προοδευτικά και ύπουλα ο κομμουνισμός και κατέληξε να τον ακολουθούν οι αναρχικοί. Τόσο απλά. Όμως αναρχία και φασισμός είναι 2 όψεις του ίδιου νομίσματος.

          • Αναρχικός Κύων avatar
            Αναρχικός Κύων @ Νικόλας 12/09/2012 17:23:06

            Το Ευρωπαικό κοινοβούλιο με ψηφισμά του θεώρησε ναζισμό και κομμουνισμό σαν ολοκληρωτικά καθεστώτα, το ίδιο ισοδύναμα.
            Οι απόψεις της "αγιοποίησης" του κόμματος της προδοσίας και συμφοράς μας οδήγησαν σε αυτά τα χάλια.

          • Ανιψιός avatar
            Ανιψιός @ Αναρχικός Κύων 12/09/2012 20:09:47

            Ε, άμα το ψήφισε το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο, δε μπορεί παρά να είναι έτσι.

          • Αναρχικός Κύων avatar
            Αναρχικός Κύων @ Ανιψιός 13/09/2012 09:47:31

            Μα φυσικά! Δεν θα πρέπει μόνο να δέχεσθε την σίτιση των αριστερών τεμπέληδων της έφορης κοιλάδας από το Ευρωκοινοβούλιο, αλλά θα πρέπει να δέχεσθε και τις αποφάσεις του. Όλα δικά σας τα θέλετε;

          • Kώστας Θ. avatar
            Kώστας Θ. @ Νικόλας 12/09/2012 17:57:37

            Kι ο κομμουνισμός ένα είδος φασισμού είναι αλλά η πολυετής αριστερή προπαγάνδα κατάφερε να πείσει πολλούς ότι είναι κάτι άλλο.

          • Ανιψιός avatar
            Ανιψιός @ Kώστας Θ. 12/09/2012 20:10:40

            Ευκολόπιστοι.

          • Kραντωρ avatar
            Kραντωρ @ Νικόλας 12/09/2012 20:41:54

            Το θαύμα του 21ου αιώνος: Αστικοδημοκρατία και μαρξισμός-λενινισμός εν αγαστή συμπνοία για να ξορκίσουν το κακό. Δεν είναι καλό πλέον να αγαπάς την Πατρίδα και να αγωνίζεσαι υπερ των συμφερόντων του Έθνους.

          • Νικόλας avatar
            Νικόλας @ Kραντωρ 13/09/2012 00:27:18

            Η Χ.Α. αγωνίζεται υπέρ των συμφερόντων του ΔΝΤ και μιας ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ανθελλήνων ελλήνων βιομηχάνων και επιχειρηματιών μόνο (δεν είναι όλοι οι μεγάλοι επιχειρηματίες ανθέλληνες προς Θεού).

          • Dark Blue avatar
            Dark Blue @ Νικόλας 13/09/2012 09:23:34

            ρε Νικόλα, ξεκόλλα....ο φασίστας είτε μαύρος είτε κόκκινος είναι το ίδιο.. απλά έχει διαφορετικό χρώμα....την διαφορετικότητά την καταστήσει ο καθένας μόνος του ανάλογα με το περιβάλλον που μεγάλωσε. Ανθρώπους κυνηγάνε και οι δυο μορφές φασισμού.... ανθρώπους πνίγουν στο αίμα και οι μορφές φασισμού φασισμού... ανθρώπους διαλύουν ψυχολογικά και οι δυο μορφές φασισμού...τις δικές τους θεωρίες επιβάλουν με όλα τα μέσα και οι δυο μορφές φασισμού.....και δεν τα λέω εγώ, η Ιστορία τα έχει καταγράψει.

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Νικόλας 15/09/2012 14:32:15

            Ο λαός ξεχνά τι σημαίνει αριστερά...

        • ΚΕΜΑΛ avatar
          ΚΕΜΑΛ @ Γιώργος 17/09/2012 15:32:20

          Δε θα ήταν αστείο διότι είναι γνωστό πως οι αριστεροί δεν έχουν χιούμορ. Αυτό είναι που τους διαχωρίζει από τους άλλους ανθρώπους. Δε μιλάμε, δε γελάμε, τρέχουμε και τραγουδάμε δηλ., την Pantiera Rosa, την 3η Διεθνή, τον Ιερό Πόλεμο, τον εθνικό ύμνο της Ε.Σ.Σ.Δ., Βασίλη Παπακωνσταντίνου...

        • Παναγιωτης Μπαζιωτόπουλος avatar
          Παναγιωτης Μπαζιωτόπουλος @ Γιώργος 23/09/2012 00:15:27

          Ακριβώς… διότι τα κομμούνια έχουν διαπράξει τόσους φόνους που αν τους βάλουν δίπλα-δίπλα οι Φασίστες φαίνονται αγγελούδια…

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Δημήτρης 12/09/2012 17:17:44

      Οι έννοιες δημοκράτης και φασίστας είναι καθορισμένες από αιώνες. Άρα είναι ξεκάθαρη και η απάντηση στο ερώτημα. Αν ξέρεις σωστά ελληνικά...

      • Carl Sagan avatar
        Carl Sagan @ Γεώργιος Τ. 13/09/2012 00:06:48

        Είτε ξέρεις σωστά ελληνικά είτε δεν ξέρεις, οι έννοιες της δημοκρατίας και του φασισμού είναι πηγές σύγχυσης από αιώνες η μία και από δεκαετίες η άλλη.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Carl Sagan 13/09/2012 00:27:11

          Ανάλογα την παιδεία του καθενός. Η αλήθεια πάντα μία είναι. Από το πόσο κοντά ή μακρυά βρισκόμαστε από αυτήν καθορίζεται και η ακρίβεια ή μη του αν την κατέχει κάποιος.

        • Νικόλας avatar
          Νικόλας @ Carl Sagan 13/09/2012 00:28:47

          Δημοκράτης: Αυτός που νοιάζεται για την γνώμη του λαού της πατρίδας του.

          Φασίστας: Αυτός που έχει γραμμένη τη γνώμη του λαού στα @@ του και κάνει ό,τι αυτός κρίνει σωστό ακόμη και όταν έρχεται σε αντίθεση με τη γνώμη της πλειοψηφίας.

          Μην τα κάνουμε τα πράγματα πιο περίπλοκα από ότι είναι παρακαλώ.

          • anticommunist avatar
            anticommunist @ Νικόλας 13/09/2012 09:15:43

            Μετράει και η γνώμη των μουσουλμάνων νομιμοποιημένων λαθρομεταναστών ψηφοφόρων στην δημοκρατία σας;Για διερωτήσου μήπως σε εκπαίδευσαν να συγχέεις την κοι(υ)νοβουλευτική δικτατορία με την δημοκρατία;

          • Carl Sagan avatar
            Carl Sagan @ Νικόλας 13/09/2012 12:33:42

            Δημοκράτης: Αυτός που νοιάζεται για την γνώμη του λαού θεωρούμενου ως αυτιστική οντότητα ομιλούσα ανά αραιά διαστήματα μέσα από κάλπη, με ομιλία
            η οποία συνίσταται από ποσοστιαίες αναλογίες οι οποίες απαιτούν εκ των υστέρων ερμηνεία από ειδήμονες.

            Φασίστας: Ο πατριώτης, αυτός που νοιάζεται λιγότερο για το δικό του καλό και περισσότερο για το καλό της εθνοφυλετικής ομάδας που ανήκει.

            Τα πράγματα δυστυχώς δεν είναι περίπλοκα αλλά κάτι χειρότερο: είναι θολά και συγκεχυμένα.

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/09/2012 16:08:09

    H X.A. θα πάει πέρα όταν φτιάξουμε κράτος αληθινό που είναι μπροστά από τις εξελίξεις. Που προλαμβάνει παρά να θεραπεύει, που μεριμνά αντί να τρέχει τελευταία στιγμή. Αυτή η κυβέρνηση αγωνίζεται γι' αυτό και είναι φανερό. Μόνο κάποιος φανατικός δεν το βλέπει. Απομένει να στηρίξουμε και εμείς ως ξεχωριστοί πολίτες την προσπάθεια και να μην αντιδράμε στα πάντα.

    Όσον αφορά στα υβριστικά σχόλια των χρυσαυγητών, απλά φανερώνουν αυτό που έχουν ως πρότυπο: Λούμπεν υπερπατριωτισμός μπράβου της νύχτας.

    Όπως αυτοί που πουλάνε γκανγκστερική προστασία στα νυχτερινά μαγαζιά υποβαθμισμένων περιοχών και πάνε και πλακώνουν όσους δεν συμφωνούν με τις ορέξεις τους, έτσι και οι χρυσαυγήτες δήθεν θα επιβάλουν την "τάξη".

    Ο Δένδιας εξελίσσεται σε νέο Μπαϊρακτάρη και έχουν αρχίσει και το αντιλαμβάνονται τα φιλαράκια του στρητ φάιτερ Κασιδιάρη και του μπασίστα Γερμενή ...

  3. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ avatar
    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 12/09/2012 16:15:47

    Εγώ πάντως έτσι εκτίμησα περισσότερο το antinews.
    Η επίθεση από τους ακροδεξιούς και τους ακροαριστερούς στο εδώ και χρόνια αντισυστημικό antinews είναι απόδειξη ότι σας φοβούνται περισσότερο από το ίδιο το Σύστημα!

  4. εξωκοινοβουλευτική αριστερά avatar
    εξωκοινοβουλευτική αριστερά 12/09/2012 16:17:51

    Τιμη σας που σας επιτιθεται το χρυσαυγουλο ... Και ευχαριστω και τιμη μου που μου δινεται το δικαιωμα, αν και ειμαστε ακρως απεναντι ιδεολογικα, να γραφω τις αποψεις μου στην ιστοσελιδα σας..Νυν υπερ παντων ο αγωνας για Δικαιοσυνη..

  5. εξωκοινοβουλευτική αριστερά avatar
    εξωκοινοβουλευτική αριστερά 12/09/2012 16:19:36

    Προσθετω μια προταση μονο : υπο τις αυτες συνθηκες, μην πολιτευτειτε ποτε..

    • Factorx avatar
      Factorx @ εξωκοινοβουλευτική αριστερά 12/09/2012 16:26:11

      Εννοείται

  6. SOTPAP avatar
    SOTPAP 12/09/2012 16:29:26

    Ένας Νίκος Δένδιας κρατά ψηλά τη σημαία της αξιοπρέπειας της Ελληνικής Πολιτείας. Οι υπόλοιποι κρύβονται.

    • Αναρχικός Κύων avatar
      Αναρχικός Κύων @ SOTPAP 12/09/2012 16:38:38

      Μπράβο στον Δένδια. Με τέτοιες ενέργειες η ΧΑ θα ξεπεράσει το 20%.

      • Ανιψιός avatar
        Ανιψιός @ Αναρχικός Κύων 12/09/2012 20:18:06

        Θα ψηφίσουν ΧΑ και τα αναρχικά σκυλιά;

        • Αναρχικός Κύων avatar
          Αναρχικός Κύων @ Ανιψιός 13/09/2012 09:41:50

          Χαίρομαι που ξέρετε την σημασία της λέξεως Κύων. Τελικά γνωρίζετε κάποια Ελληνικά!

  7. Αναρχικός Κύων avatar
    Αναρχικός Κύων 12/09/2012 16:31:58

    Ο κόσμος μετά από τριάντα χρόνια αριστερού φασισμού δεν έχει φοβικά σύνδρομα με την λέξη φασίστας. Η πολαπλή χρήση στην Ελλάδα την έκανε να χάσει το νοημά της.

  8. Katoikos Kentrou avatar
    Katoikos Kentrou 12/09/2012 16:35:49

    βαρεθήκαμε τους φασιστες της αριστερας...στα σχολεια,στα Πανεπιστημια,στους δρομους,που καινε αυτοκινητα,δερνουν κοσμο,χαλανε τις ειρηνικες διαδηλωσεις,υποστηριζουν τους λαθρογελοιους εγκληματιες,στην τεχνη...παντου.....και βεβαιως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να πεις κατι γιατι η Ελλαδα ειναι (ηταν) εθνος το οποιο ενοχλει τους νεοταξιτες υπερφασιστες της ακροαριστερας (με λεφτα φυσικα..)

    • Factorx avatar
      Factorx @ Katoikos Kentrou 12/09/2012 16:40:58

      Αν εσύ "κάτοικος κέντρου" εγώ είμαι κάτοικος Μονακό. Που είσαστε όμως κρυμμένοι εσείς οι "κάτοικοι του κέντρου" οταν εμάς τα βάζαμε μόνοι μας με τους "νεοταξιτες υπερφασιστες της ακροαριστερας"; Δεν ξέρατε να διαβάσετε τότε;

      • mezapos avatar
        mezapos @ Factorx 12/09/2012 17:49:49

        Και που ήταν οι κάτοικοι του κέντρου, όταν εμείς πλακωνόμαστε με τους φασίστες της "Νέας Τάξης" κατά τα πρώτα χρόνια της Μεταπολίτευσης. Καλά κάνανε και κάθονταν στα σπιτάκια τους. Εμείς έτσι κι'αλλοιώς, και μόνοι μας, τους σκίσαμε τους φασίστες. Και θα το ξανακάνουμε, εάν χρειαστεί.

        • Ανιψιός avatar
          Ανιψιός @ mezapos 12/09/2012 20:19:13

          Θα χρειαστεί.

          • Carl Sagan avatar
            Carl Sagan @ Ανιψιός 13/09/2012 00:19:06

            Και με το που σκίστηκαν οι φασίστες, πρόκοψε η Ελλάδα. Αδελφοί μου Έλληνες φτάσαμε στο άλλο άκρο, και το εκκρεμές έχει ήδη αντιστρέψει την πορεία του. Το θέμα είναι τι ταχύτητα θα αποκτήσει στην κατάβαση, και με πόση ορμή θα διασχίσει το κέντρο.

          • Αναρχικός Κύων avatar
            Αναρχικός Κύων @ Ανιψιός 13/09/2012 09:58:12

            Αν υπάρξει ΜΚΟ να σας χρηματοδοτήσει.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ mezapos 13/09/2012 00:29:12

          Δεν πάτε καλά! Ο διχασμός στην όξυνσή του και η βλακεία σύννεφο!

  9. kitsos avatar
    kitsos 12/09/2012 16:42:19

    Φανταστειτε να υπηρχε σοβαρη ακροδεξια στην Ελλαδα τι ποσοστα θα επαιρνε στην παρουσα συγκυρια, οταν οι ασοβαροι πηραν 7%.
    Οσο δεν δινονται λυσεις στα φλεγοντα θεματα το ποσοστο θα ανεβαινει, δεν εχει σημασια οτι δεν ειναι λυση το να σπανε τους παγκους των αλλοδαπων , σημασια εχει η σημειολογια και οι συνειρμοι που δημιουργουνται απ αυτη την κινηση.
    Και ασε τον Παυλοπουλο να λεει τις φανφαρες του.
    Ο "μεγας" συνταγματολογος που ουτε ενα νομο της προκοπης για τους νταβατζηδες δεν ηταν σε θεση να συνταξει.
    Φαντασου ανικανοτητα.
    Θα μεινει στην ιστορια βεβαια για το "εμεινα Προκοπης" αντι να λες εμεινα καγκελο.

    • Factorx avatar
      Factorx @ kitsos 12/09/2012 17:01:29

      Φαντάσου όμως να υπήρχε σωστό πατριωτικό κόμμα τι θα γινόταν

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Factorx 12/09/2012 21:08:39

        Ε , επιτέλους και μιά σωστή κουβέντα!! Μακάρι να κρύβει και κάποια υπόσχεση! (?)

  10. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 12/09/2012 16:44:27

    factorx, ο συχνά διαφωνών και "αιρετικός" σχολιαστής, ειλικρινά συμμερίζεται πλήρως την αντίδραση, τις σκέψεις και τα συναισθήματα.
    Keep walking!
    Αυτούς, καλύτερο είναι να τους σταματά κανείς στα πρώτα τους βήματα.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ο Θείος 12/09/2012 17:02:18

      Θείε η εκτίμηση είναι αμοιβαία

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ Ο Θείος 13/09/2012 00:29:08

      Τους αγνώστου ποιόντος ακάλεστους εισβολείς που διέρχονται κατά κύματα τα σύνορά μας, στα πόσα βήματα είναι καλύτερο να τους σταματάς;

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Carl Sagan 13/09/2012 13:35:53

        Σε αυτό το ερώτημα, η Πρόοδος σηκώνει τα χέρια (ή μάλλον, τα πόδια) ψηλά!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Carl Sagan 13/09/2012 16:31:54

        Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί συμβαίνει, αστυνομικές μονάδες συνοριακής φύλαξης να κυκλοφορούν τσάρκα στην Πελοπόννησο ή στην Εύβοια, αντί να σταθμεύουν αποκλειστικά και μόνιμα (το τονίζω) κατά μήκος του Έβρου και στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, μαζί με την FRONTEX;
        Η ζημιά γινόταν και γίνεται από μέσα. Τα συμφέροντα των παρακυκλωμάτων είναι τεράστια. Δουλέμποροι δεν είναι μόνον πολίτες της γειτονικής χώρας.
        Κράτος πρέπει να φτιαχτεί (σχεδόν εκ του μηδενός). Δεν χρειαζόμαστε μαύρες, φαιές ή κόκκινες πολιτοφυλακές, άς τα αφήσουμε αυτά για την Αριζόνα.

        • Carl Sagan avatar
          Carl Sagan @ Ο Θείος 13/09/2012 18:12:36

          Αφού το κράτος πρέπει να ξαναφτιαχτεί σχεδόν από το μηδέν, σε αυτό συμφωνούμε, δεν είναι ξεροκεφαλιά να αρνούμαστε για λόγους αρχής οποιαδήποτε εξωθεσμική πρωτοβουλία είναι προερχόμενη από τα συστατικά του κράτους, δηλαδή τους πολίτες; Πώς γίνεται και οι πολίτες είναι άξιοι εμπιστοσύνης όταν ψηφίζουν κυβερνήτες, αλλά γίνονται ανάξιοί της όταν επιβλέπουν την τάξη; Όσο άξιοι (ή ανάξιοι) είναι στην μία περίπτωση, άλλο τόσο θα είναι και στην άλλη. Το κράτος δε θα καταφέρει να ξαναφτιαχτεί καλύτερο από ότι είναι σήμερα, αν δεν δοθεί περιθώριο στους πολίτες να δείξουν πώς το θέλουν όχι μόνο μέσω της απρόσωπης ψήφου αλλά και της προσωποποιημένης δράσης. Όσο καλό και να είναι το νέο κράτος που θα φτιαχτεί, αν οι πολίτες δεν το νιώσουν για δικό τους θα το υπονομεύσουν, θα το διαφθείρουν, και τελικά θα το αφήσουν να οδηγηθεί ξανά στο τέλμα.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Carl Sagan 13/09/2012 18:30:46

            Θα επιβλέπουν (αναρχο)"αυτόνομα" την τάξη αυτοί που επί 60 χρόνια "ανέβαζαν στα σύννεφα" πρωθυπουργούς αποκλειστικά από τα σόγια των "Μπούτο, Γκάντι και Νεχρού" (το μόνο έξυπνο που είπε ποτέ ο Γ. Τράγκας);
            Δεν λέω για τους πολλούς απλούς, εργατικούς, φιλήσυχους και ψύχραιμους Έλληνες πολίτες που ψήφιζαν εξανάγκης τους μόνους προσφερομενους. Αναφέρομαι στους υπερκινητικούς, τσαμπουκάδες και "μάγκες" της μειοψηφίας συμπολιτών μας, που πάντα ήταν δίπλα στην εξουσία και τώρα φαντασιώνονται να γίνουν οι ίδιοι μόνη και αδιαφιλονίκητη εξουσία.
            Ο ιδεολογικός απόγονος τους παλιού "πρασινοφρουρού" και "Κολλά" ή και του παμπάλαιου "εκοφίτη" ή "ρέιντζερ", είναι σήμερα Χρυσαυγίτης. "Νόμος είμαι εγώ", το κοινό τους σύνθημα.

          • Carl Sagan avatar
            Carl Sagan @ Carl Sagan 14/09/2012 00:47:11

            Νόμος είναι το συμφέρον των Ελλήνων, αυτό βλέπω εγώ να είναι το mentality των Χρυσαυγιτών. Η κοινωνική συνείδηση μοιάζει να είναι συγκεντρωμένη σε μεγάλες ποσότητες σε αυτό το κόμμα, ενώ στα υπόλοιπα κόμματα τα αποθέματά της είναι ελάχιστα. Το να βάζει κανείς τα συμφέροντα των θεσμών πάνω από τα συμφέροντα της κοινωνίας δεν λέγεται κοινωνική συνείδηση, λέγεται ιδεολογική εμμονή.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Carl Sagan 14/09/2012 10:43:28

            Δεν υπάρχει "αντιθεσμική" κοινωνία. Πουθενά στον κόσμο. Τ συμφέροντα της κοινωνιας υπηρετούνται μόνον εφόσον οργανώνονται σε θεσμούς.
            Η αντιθεσμική στάση είναι εξ ορισμού ατομιστική, αναρχοαυτονομισμός με την ευρύτερη έννοια. Μαύρος ή φαιός, μικρή σημασία έχει.
            Homo homini lupus.

          • Carl Sagan avatar
            Carl Sagan @ Carl Sagan 14/09/2012 16:55:03

            Ομολογώ ότι σε έχασα λίγο. Να πω τι εννοώ με ένα παράδειγμα. Για τους αρχαίους Σπαρτιάτες ήταν θεσμός η απαγόρευση των εχθροπραξιών όσο διαρκούσαν τα Κάρνεια. Κατά την κρίση του Λεωνίδα τα συμφέροντα της Σπάρτης τη δεδομένη στιγμή υπηρετούνταν με πόλεμο κατά των Περσών. Έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα στο συμφέρον του θεσμού και στο συμφέρον της κοινωνίας, και διάλεξε το δεύτερο.

  11. Αναρχικός Κύων avatar
    Αναρχικός Κύων 12/09/2012 17:17:45

    Δυστυχώς τα τάγματα εφόδου των αριστερών φασιστών δεν τα σταμάτησε κανείς μετά την μεταπολίτευση, τους ανεχτήκατε και τους ανέχεστε όλοι. Πριν λίγες μέρες, οι προστατευμένοι του SIRIZA, τα έκαναν πάλι μπάχαλο στα Εξάρχεια, χωρίς να προκαλέσει ιδιαίτερη αίσθηση το γεγονός, το συνηθίσαμε βλέπετε πια... Η ΧΑ είναι κοινωνικό φαινόμενο, όπως το ΕΑΜ την περίοδο της κατοχής, το οποίο αφύπνισε την εθνική συνείδηση του Έλληνα. η ΧΑ παίζει τον ιστορικό της ρόλο, όπως ο ΛΑΟΣ, με το να τολμήσει να θίξει το θέμα της εισβολής των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα. Και αυτούς φασίστες και ναζί τους αποκαλούσατε τότε. Τώρα όμως τους έχετε στην ΝΔ. Η φύση και η πολιτική απεχθάνονται το κενό...

    • Ανιψιός avatar
      Ανιψιός @ Αναρχικός Κύων 12/09/2012 20:22:13

      Δε λέω ότι είστε βλάξ, βλακείες πάντως γράφετε σίγουρα. Αν αυτό υπονοεί κάτι..;
      Και πάντως περί του ΕΑΜ γνωρίζετε μόνο τα αρχικά του. Ούτε καν τι σημαίνουν.

      • εξαρχεας avatar
        εξαρχεας @ Ανιψιός 13/09/2012 00:22:30

        η τόση επίδειξη ξερουλισμού μήπως γίνεται αηδιαστική ?

      • Αναρχικός Κύων avatar
        Αναρχικός Κύων @ Ανιψιός 13/09/2012 09:49:34

        Περιμένω να μου τα μάθετε.

  12. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 12/09/2012 17:38:45

    Καλή ανάγνωση

    h/p://www.scribd.com/doc/53789478/%CE%A7%CE%91%CE%A1%CE%97%CE%A3-%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A3%CE%9F%CE%A5%CE%9C%CE%92%CE%A1%CE%97%CE%A3-%CE%93%CE%9A%CE%A1%CE%95%CE%9C%CE%99%CE%96%CE%9F%CE%9D%CE%A4%CE%91%CE%A3-%CE%A4%CE%9F-%CE%9C%CE%A5%CE%98%CE%9F-%CE%A4%CE%97%CE%A3-%CE%A7%CE%A1%CE%A5%CE%A3%CE%97%CE%A3-%CE%91%CE%A5%CE%93%CE%97%CE%A3

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/09/2012 13:14:13

      Ευχαριστώ Γιάννη! Πολύ καλό. Έπρεπε να το έχουν διαβάσει όλοι όσοι ψήφισαν και υποστηρίζουν ακόμη το κόμμα του συνεργάτη των ασφαλιτών που τον κρατάνε από τα απαυτά του και θα τον χρησιμοποιήσουν αυτόν και όσους τυφλούς τον ακολουθούν κατά βούληση...

  13. AgainstFascists avatar
    AgainstFascists 12/09/2012 17:43:02

    Αν δεν ενωθούμε δεξιοί και αριστεροί ενάντια στους χιμπαντζήδες της Χ.Α θα μας σκίσουν και τους δύο. Ο Δένδιας θα πρέπει να είναι πιο αμείλικτος με τους υπανθρώπους εγκληματίες.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ AgainstFascists 12/09/2012 20:54:46

      Οι ακροαριστεροί κανίβαλοι αντιφάδες δεν είναι λιγότερο καταδικαστέοι από τους αντίστοιχους χρυσαυγίτες.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΚΜ 12/09/2012 22:41:43

        Σωστό. Να είμαστε αμείλικτοι και με τους δυο

  14. mezapos avatar
    mezapos 12/09/2012 17:46:14

    Δε μας λένε τα φασιστάκια, πόσο πάει μια άδεια μικροπωλητή, με τι βίσματα τις παίρνουν, πως γίνεται εμπόριο αδειών ακόμα και για τους κουλουρτζήδες, οι οποίοι οικονομούσαν τρελά λεφτά, ειδικά αυτοί που έχουν πάγκους στο κέντρο της Αθήνας; Αϊ σιχτίρ με τα τσουτσέκια. Το όνειρό τους, όταν γεννήθηκαν, ήταν να γίνουν "μπατσάκια" (το ξέρετε το ανέκδοτο με τα πυροσβεστάκια, τα μπατσάκια, και τα σκατά;) και γι'αυτό την έχουν δεί ελέγχους στα πανηγύρια. Δεν μας λένε όμως, αν οι "νόμιμοι" (Ελληνες και ξένοι μικροπβωλητές) πουλάνε τίποτε νόμιμο ή όλα όσα σπρώχνουν είναι χωρίς τιμολόγια, προϊόντα λαθρεμπορίου και καρα-μαϊμούδες, πίσω απο τα οποία βρίσκονται πασίγνωστα κυκλώματα.

  15. AgainstFascists avatar
    AgainstFascists 12/09/2012 17:49:02

    Επιπλέον, ως antinews μην τους αφήσετε σε "χλωρό κλαρί" αποκαλύψτε τους και δείξτε ποιό είναι το πραγματικό τους πρόσωπο.

  16. mezapos avatar
    mezapos 12/09/2012 17:54:16

    Στίχοι του Φώντα Λάδη (πριν 30 χρόνια) που τα λένε όλα για το φασισμό και πως αναπτύσσεται

    Ο φασισμός δεν έρχεται από το μέλλον
    καινούριο τάχα κάτι να μας φέρει.
    Τι κρύβει μέσ' στα δόντια του το ξέρω,
    καθώς μου δίνει γελαστός το χέρι.

    Οι ρίζες του το σύστημα αγκαλιάζουν
    και χάνονται βαθιά στα περασμένα.
    Οι μάσκες του με τον καιρό αλλάζουν,
    μα όχι και το μίσος του για μένα.

    Το φασισμό βαθιά καταλαβέ τον.
    Δεν θα πεθάνει μόνος, τσάκισέ τον.

    Ο φασισμός δεν έρχεται από μέρος
    που λούζεται στον ήλιο και στ' αγέρι,
    το κουρασμένο βήμα του το ξέρω
    και την περίσσεια νιότη μας την ξέρει.

    Μα πάλι θέ ν' απλώσει σα χολέρα
    πατώντας πάνω στην ανεμελιά σου,
    και δίπλα σου θα φτάσει κάποια μέρα
    αν χάσεις τα ταξικά γυαλιά σου.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ mezapos 12/09/2012 21:32:19

      Δεν τον ξέρω τον Φόντα ,αλλα πριν 30 χρόνια ,τέτοια χρειάζονταν να λές για να ρίξεις γκόμενα!

      Ας αφήσουμε τις αρλούμπες και ας προσπαθήσουμε να σπρώξουμε την παράταξη προς μιά πιό πατριωτική κατεύθυνση. Τότε μόνο θα αποδυναμωθούν οι "φασιστες".

      • Θησειώτης avatar
        Θησειώτης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 15/09/2012 15:26:54

        Ο mezapos είναι συμμορίτης, δεν το καταλαβαίνεις από τα γραφόμενα του? Σας δουλεύει ρε μάγκες το τσυριζάκι.

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ mezapos 13/09/2012 00:14:28

      τι ΄πε ο άνθρωπος ...

  17. Νικόλας avatar
    Νικόλας 12/09/2012 18:22:33

    Πρέπει όλοι οι Έλληνες να ενωθούμε, δεξιοί ή αριστεροί (αν και δεν πιστεύω αυτό τον γελοίο διαχωρισμό στις ημέρες μας) για την πάταξη του φασισμού ΚΑΙ για τη βελτίωση του βιοτικού μας επιπέδου. Να τα βάλουμε κάτω και να δούμε που συμφωνούμε και που διαφωνούμε. Δε γίνεται αλλιώς

  18. AgainstFascists avatar
    AgainstFascists 12/09/2012 18:36:31

    Νικόλας, και γω μαζί σου. Δεν πρέπει να επαναληφθεί η τραγωδία τους Γερμανίας του 30. Θα πρέπει να αναχαιτίσουμε τη ναζιστική πανούκλα της Χ.Α. με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο.

  19. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 12/09/2012 18:44:46

    Όλες οι αναλύσεις για την ΧΑ είναι σωστές.
    Το λαθρομεταναστευτικό, η προιούσα ανικανότητα των κρατικών δομών, η οικονομική κρίση και η συλλήβδην καταδίκη του πολιτικού συστήματος την τρέφουν( ξεκίνησε από τους "Αγανακτισμένους" και θέλει ειδική ανάλυση η ζημιά που έκαναν οι ανωριμότητες του ξεσπάσματός τους "όλοι ίδιοι είναι και τα να "να καεί, να καεί...." ) .
    Όμως υπάρχει μία παράμετρος της ΧΑ που ενυπάρχει στο DNA της που διαγράφει το μέλλον της. Η ανίκητη Βλακεία. Το "κίνημα" λειτουργεί με πρωτοφανή ολοκληρωτισμό. Γίνεται ό,τι θέλει ο Αρχηγός. Όλα τα εγκρίνει. Όλα από αυτόν περνάνε. Και ο αρχηγός είναι και αληθινός βλαξ και φανατικός. Συνδυασμός που σκοτώνει. Μόνο ένας μειωμένης ευφυίας πολιτικός θα άφηνε τον τυφλό φανατισμό του να τον οδηγεί σε τέτοια πολιτικά λάθη που ανοίγουν τον πολιτικό τάφο του κόμματός του. Τα τάγματα εφόδου( για λίγα ψηφαλάκια) δίνουν την απραίτητη ηθική και κοινωνική και νομική νομιμοποίηση για το μοιραίο: να τεθεί η ΧΑ εκτός νόμου. Με λίγες ακόμη κινήσεις σαν αυτές του βλακοΜπαρμπαρούση( κουράγιο, η ασυλία αίρεται, θα δικαστεί, θα εκπέσει και η ανεργία είναι κοντά) που υπακούει τυφλά όποια κουταμάρα και αν τον διατάξει ο Αρχηγός και η πολιτική πίεση στο Κράτος για να θέσει εκτός νόμου το κόμμα-συμμορία θα είναι αφόρητη.
    Στο χώρο της Ακροδεξιάς πολλές "προσωπικότητες" εκτός ΧΑ -και χωρίς τα βαρίδια του νεοναζιστικού παρελθόντος και των μαφιόζικων ενεργειών- είναι έτοιμες να πάρουν τη θέση της ΧΑ. Μακάρι να συνεχίσουν τα μαφιοζιλίκια για να τεθούν μία ώρα αρχύτερα εκτός νόμου, να διορθωθεί το λάθος του Άρειου Πάγου που επέτρεψε σε κόμμα μαχαιροβγαλτών τύπου Περίανδρου να μεταμφιεσθεί σε κόμμα.
    υγ: εύγε στο Antinews για τη στάση του.

    • Ανιψιός avatar
      Ανιψιός @ Kώστας ΜΠ 12/09/2012 20:27:36

      Συμφωνώ. Η βλακεία τους είναι συντριπτική και πιθανότατα θα τους στοιχίσει την εξέλιξη και την ύπαρξη τους. Όμως δε μπορούμε να επαναπαυθούμε σε αυτό. Όυτε μπορούμε να περιμένουμε πότε θα (ξανά) σκοτώσουν κάποιον. Έλληνα ή (λάθρο;)μετανάστη.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Ανιψιός 12/09/2012 22:13:24

        Ανηψιέ ,μήπως θα ηταν καλύτερα να φροντίσουμε να πάψουν οι Λάθρο να σκοτώνουν Ελληνες , για να στερηθεί η Χ.Α το βούτυρο στο ψωμί της?

      • Αναρχικός Κύων avatar
        Αναρχικός Κύων @ Ανιψιός 13/09/2012 10:10:19

        Εκατόν ογδόντα Έλληνες έχουν δολοφονηθει το 2012 από λαθρομετανάστες. Συμφωνώ μαζί σας, η ζωή του λαθρομετανάστη είναι ιερή! Συνεχίστε να γράφετε έτσι, δεν φαντάζεσθε ποιόν εξηπηρετήτε με την δυναμική της σκέψη σας...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Kώστας ΜΠ 12/09/2012 22:11:15

      Το κείμενο σου θα μπορούσε να το έχει γράψει ο Κερένσκυ το 1917 , ή ο Φον Παπεν το 1932....

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 13/09/2012 01:08:36

        Mπορεί.
        Εδώ θα είμαστε. Να δούμε ποιός θα δικαιωθεί. Όταν όμως τεθούν εκτός νόμου οι παραναμούντες μαφιόζοι θα δούμε αν θα θυμηθούμε τον Κερένσκι ή κάτι πιο κοντινό στα δικά μας, τον Μπαιρακτάρη π.χ και τους κουτσαβάκηδες που μπουντρούμιασε.

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Kώστας ΜΠ 13/09/2012 09:59:46

          Μήπως είναι καλύτερα να εξαλείψουμε, με τόλμη και αποφασιστικότητα, τις αιτίες που δίνουν στην Χρυσή Αυγή τη δυναμική της ,όπως την ολοκληρωτική ανομία που υπάρχει και την λαθρομετανάστευση?

          Για παράδειγμα , θα υπήρχε σημερα θέμα ,αν, πχ, ο Σαμαράς είχε την τόλμη να βάλει Υπουργό Δημόσιας ταξης αντι του Δένδια τον Φαήλο Κρανιδιώτη? Θαρσείν Χρή!

          Οταν επιτέλους γράψουμε στα παλιά μας παπούτσια τη Διαπλοκή ,επιλέγοντας Φαήλους αντί για Ψυχάρηδες, το προβλημα της Χ.Α ,και πολλά άλλα ,θα έχουν λυθεί αυτόματα.

          Αλλιώς , ότι και να κάνεις ,θα έχει αντίθετο αποτέλεσμα. Να επιχειρήσεις να βγάλεις εκτός νόμου τη Χ.Α, θα είναι σα να ρίχνεις βενζίνη στη φωτιά για να τη σβύσεις: Ο κόσμος πιά θα βεβαιωθεί πως η Χ.Α είναι..."ο προμαχος του αγώνα κατα του διεφθαρμένου Συστήματος"!

          Ασε που ο αντιφασιστικος βερμπαλισμός κάνει τον κόσμο μας να βγάζει σπυράκια-για έναν σχεδόν αιώνα ,"φασίστες" εβριζαν τους δεξιούς , ή απλά τους μή αριστερούς!

          Μη φτάσουμε στο κωμικοτραγικό σημείο να ακουγόμαστε σαν το Indymedia ή τους...ΑΝΤΙΦΑ, γιατί έτσι απλά στέλνουμε κόσμο στην Χ.Α και στα Καμμένα Βούρλα.

          Νομίζω πως ο Μιχαλολιάκος είναι πολύ πιό έξυπνος απ' οτι δείχνει η φάτσα του , και πετάει μπανανόφλουδες που θέλουν προσοχη.

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ Kώστας ΜΠ 13/09/2012 00:50:30

      Αν το κόμμα είναι τόσο κακά οργανωμένο, ο αρχηγός του τόσο μειωμένης ευφυίας, και οι πολιτικές του κινήσεις τόσο αψυχολόγητες, τότε η προφανής επιτυχία της Χρυσής Αυγής να εκφράζει όλο και πλατύτερα λαϊκά στρώματα πρέπει να αποδοθεί σε σύμπτωση ή συγκυρία. Εγώ θα προτιμήσω να την αποδώσω στην ευθύτητα, απλότητα και ειλικρίνεια του πολιτικού της λόγου. Καλό ήταν το ψέμα και το παραμύθι τον καιρό που το παραδάκι έρεε straight through από τους Ευρωπαϊκούς κρουνούς, αλλά τώρα που οι κρουνοί ταπώθηκαν και η αγορά στράγγιξε ο κόσμος έχει αποθυμήσει να ακούσει και καμιάν αλήθεια.

  20. mezapos avatar
    mezapos 12/09/2012 18:53:37

    Θα γελάσουμε πάρα πολύ πάντως, όταν θα μάθουμε ποιοί χρηματοδοτούν τη ΧΑ

    "Οταν ο Χίτλερ ανέβηκε στην εξουσία, το μεγάλο κεφάλαιο συνεργάστηκε ολόψυχα μαζί του μέχρι του σημείου να χρησιμοποιήσει την καταναγκαστική εργασία καθώς και την εργασία που του προσφέρθηκε στα στρατόπεδα συγκέντρωσης και εξόντωσης για τις επιχειρήσεις του".

    Να στε σίγουροι ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται, την πρώτη φορά ως τραγωδία και τη δεύτερη ως φάρσα. Εμείς σε ποιό από τα δύο σημεία είμαστε ως χώρα;

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ mezapos 13/09/2012 01:02:03

      Η κατάληψη της Ελλάδας και της Ευρώπης από εκατομμύρια αλλόφυλους, αλλόδοξους και αλλόγλωσσους, καθώς και η επικείμενη ισλαμοποίηση της ηπείρου, ποιανής ακριβώς ιστορίας αποτελεί φαρσική επανάληψη; Γιατί ωραίες οι ιστορικές αμπελοφιλοσοφίες, αλλά έχουμε και ένα προβληματάκι επαπειλούμενου πολιτισμικού αφανισμού να αντιμετωπίσουμε.

  21. nikos koskinas avatar
    nikos koskinas 12/09/2012 19:05:00

    Τιμή μας να σας διαβάζουμε. Πρέπει όλοι να ενωθούμε και να εναντιωθούμε, όπως τονίζει ορθά ο "AgainstFascists" ενάντια στη ναζιστική πανούκλα της Χ.Α που απειλεί να καταδικάσει στο σκοταδισμό ετούτο εδώ το ταλαίπωρο απο τη ναζιστική μπότα τόπο.

  22. lord tanamo avatar
    lord tanamo 12/09/2012 19:19:30

    Το πιο σημαντικό είναι το νούμερο 3 από αυτά που έχει γράψει ο factorx.

    Η στρατολόγηση νεαρών παιδιών τα οποία κατά κάποιο τρόπο δεν έχουν έλεγχο από γονείς.Αυτό εγώ το ονομάζω εμπόριο ψυχών και το δηλητήριο που ρίχνει στις ψυχές τους ο αληταράς αρχηγός της συμμορίας αυτής το βρίσκω από τα χειρότερα εγκλήματα.Να παίρνεις ένα νέο παιδί και να το κάνεις ίδιο με τα -αποκρουστικά - μούτρα σου.

    Τι ψυχή θα παραδώσεις ρε κάθαρμα ;

    • Κωνσταντίνος avatar
      Κωνσταντίνος @ lord tanamo 12/09/2012 20:49:29

      Εγώ πάντως μια ζωή στα σχολεία την ΚΝΕ και κάποιες άλλες εξωκοινοβουλευτικές αριστερές ομάδες θυμάμαι να "ψαρεύουν" άτομα. Οι νέοι μάλλον πάνε μόνοι τους στην ΧΑ καθώς θαμπόνονται από την στρατιωτικού τύπου οργάνωση και τον αντισυστημικό χαρακτήρα που δείχνει.

    • Ha dybbuk avatar
      Ha dybbuk @ lord tanamo 12/09/2012 20:50:38

      Να τους στειλουμε ολους στο γκουανταναμο Λορδε μου

  23. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 12/09/2012 19:20:02

    Προσυπογράφεται το άρθρο εξ ολοκλήρου.

  24. Ανιψιός avatar
    Ανιψιός 12/09/2012 20:42:11

    Ευκαιρίας δοθείσης θα ήθελα να επιστήσω τη προσοχή των παλλικαριών των ΧΑ, στο ότι στην Ελλάδα εκτός από Πακιστανούς μετανάστες στους οποίους δείχνουν προτίμηση ως προς την αποκατάσταση της νομιμότητας, υπάρχουν ακόμη Αλβανοί, Βούλγαροι, Ρουμάνοι, Γεωργιανοί, Νιγηριανοί κ.α. που παρανομούν και άρα χρήζουν καταστολής, σύλληψης ου μην και εξόντωσης.
    Το γεγονός ότι πολλοί εξ αυτών είναι οργανωμένοι, έμπειροι εγκληματίες και πολύ καλά οπλισμένοι, είμαι βέβαιος ότι δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στην άμεση δράση που είμαι σίγουρος ότι θα αναλάβουν τα εν λόγω παλλικάρια.
    Θαρσείν χρεί.

    • kitsos avatar
      kitsos @ Ανιψιός 12/09/2012 21:00:35

      Προφανως εχεις αποκλεισει το να επιληφθει η πολιτεια επ αυτου και απλα αναμενεις αν θα το κανει η ΧΑ.

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ Ανιψιός 13/09/2012 00:17:59

      όσο πιό έμπειροι και αδίστακτοι εγκληματίες τόσο το καλύτερο, ακριβώς από αυτό το είδος θέλουμε να γεμίσει η πατρίδα μας , ευχαριστούμε που βοηθάτε.

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ Ανιψιός 13/09/2012 01:18:35

      Αυτοί που δεν έκαναν τίποτα κατηγορούν αυτούς που δεν έκαναν τα πάντα. Οι Χρυσαυγίτες είναι άοπλοι, και όταν ασκούν τον υπέρ Ελλήνων ακτιβισμό τους προσπαθούν να κινούνται στα όρια της νομιμότητας. Πατριώτες είναι οι άνθρωποι, όχι βλάκες. Αν νομίζεις ότι μπορεί κανείς όντας άοπλος να εξουδετερώσει ένοπλες συμμορίες αδίστακτων κακοποιών, δείξε μας πώς γίνεται να μας παραδειγματίσεις. Γιατί κι εγώ θα ήθελα να είμαι ο σπάιντερμαν και να πηδάω από τοίχο σε τοίχο συλλαμβάνοντας τους κακούς, αλλά οι φιλότιμες προσπάθειές μου να μεταλλαχθώ σε αράχνη δεν έχουν αποδώσει ακόμα καρπούς.

      • lord tanamo avatar
        lord tanamo @ Carl Sagan 13/09/2012 09:47:09

        Χα χα,τι αφέλεια στον κόσμο ! "Πατριώτες είναι οι άνθρωποι,όχι βλάκες...".Βρε συ,το ακριβώς αντίθετο ισχύει !

        • Carl Sagan avatar
          Carl Sagan @ lord tanamo 13/09/2012 12:48:42

          Βλάκας είναι αυτός που βλάπτει τους άλλους, βλάπτοντας ταυτόχρονα και τον εαυτό του. Αυτός που βλάπτει τον εαυτό του για να ωφελήσει την εθνοφυλετική του ομάδα δεν είναι βλάκας, είναι πατριώτης με κοινωνική συνείδηση.

  25. akenaton avatar
    akenaton 12/09/2012 21:19:21

    Σπάνια χρησιμοποιώ τσιτάτα και γενικόλογες εκφράσεις αλλά τούτη την ώρα νομίζω πως ταιριάζει απόλυτα: Όταν μας βρίζει η ΧΑ, είμαστε σίγουρα στο σωστό δρόμο!

  26. Κλέων avatar
    Κλέων 12/09/2012 22:00:07

    Αυτό το μόρφωμα, που αποτελείται από μισάνθρωπα δίποδα, μπράβους, αιμοχαρείς ανόητους, αλλά και "μορφωμένους" καθοδηγητές, και που με προμετωπίδα τον "πατριωτισμό" πουλάνε αβέρτα "εθνικοφροσύνη", είναι προϊόν του ίδιου πολιτικού συστήματος που ανέθρεψε και μεγάλωσε την τρομοκρατία διεθνώς για να έχει πρόσχημα μετά την στέρηση βασικών "δημοκρατικών" δικαιωμάτων.
    Στην προκειμένη περίπτωση, χρησιμοποιεί κοινωνικά ανακλαστικά, που το ίδιο έφερε στην επιφάνεια, με σκοπό την διάσπαση της συνοχής της κοινωνίας, αλλά και τον αποπροσανατολισμό από τις κύριες πηγές των προβλημάτων, που υποτίθεται ότι πολεμάει.
    Η καταβαράθρωση της κοινωνίας, σήμερα, όχι μόνον σε οικονομικό επίπεδο, αλλά και σε νοητικό, είναι βούτυρο στο ψωμί τους που το αλείφουν με πριονωτά μαχαίρια.

    Ακολουθεί τις ίδιες πρακτικές με όλο το εύρος της αριστεράς, και το πιο ανησυχητικό είναι αυτό που αναφέρει το άρθρο περί στρατολόγησης.
    Κάποτε οι έφηβοι και οι νέοι, ήταν πιο ψαγμένοι και είχαν στόχους.
    Σήμερα, αφού τους κακομάθαμε, στην συνέχεια τους διαλύσαμε όλα τα τυχόν όνειρα που έφτιαχναν.

    Το πρόβλημα είναι τεράστιο, και με ευχολόγια ή αφορισμούς δεν λύνεται.
    Αυτοί αυξάνονται καθημερινά, διότι υπάρχουν χιλιάδες λόγοι για να υπάρχουν.
    Θεωρώ ότι, μόνον εάν καταλάβει ο κόσμος, ότι πολιτικά είναι απατεώνες, τότε θα ανακοπεί η τάση μεγέθυνσής τους.
    Πρέπει να απαξιωθούν, με τον ίδιο τρόπο που απαξιώθηκε όλο το πολιτικό μας σύστημα ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να καταδεικνύονται οι παρανομίες τους.
    Και υπάρχουν πολιτικά ατοπήματα που ήδη έχουν διαπράξει.

  27. DI.KO avatar
    DI.KO 12/09/2012 22:28:00

    Φάκτορα, ένα μεγάλο μπράβο και ευχαριστώ για την ανάρτηση. Συνέχισε. Μαζί σου. Ο φασισμός πρέπει να κτυπηθεί εν τη γενέσει.

  28. voter avatar
    voter 12/09/2012 22:30:16

    Αφού πρώτα σε συγχαρώ κι εγώ factorx για την ανάρτηση , επίτρεψε μου μία φιλική ένσταση . Δεν χρειαζόταν τόσο αναλυτική αναφορά στην εν λόγω ομάδα μιας και το επίπεδο του άρθρου σου, αφ'ενός τους δίνει αξία , αφ'ετέρου ξεπερνάει κατά πολύ την νοητική τους ικανότητα .Αντε να καταλάβουν τώρα αυτοί με το IQ της γαρίδας , τι εννοείς εσύ με την "κάθε λογής διαφορετικότητα "η να μεταφράσουν στους ατροφικούς τους εγκεφάλους λέξεις όπως "συνοθύλευμα " η εκσυγχρονισμός".

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ voter 13/09/2012 07:12:45

      σιγά ρε Δούναβη της σκέψης, σιγά ρε Καρπάθια της διανόησης...

  29. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/09/2012 22:49:45

    Δυστυχῶς,φτάσαμε στό σημεῖο οἱ Ἕλληνες νά μήν πείθονται πιά οὔτε ἀπό λόγια οὔτε ἀπό ἐπιχειρήματα καί καλές προθέσεις,παρά μόνο ἀπό τήν σωματική δύναμη,τό ξύλο,τή στρατιωτική ἐπιβολή.Γι' αὐτό θεριεύει τό φαινόμενο ''Χρυσή Αὐγή''.Ἑάν θά μπορέσουν ἡ ἀστυνομία,οἱ δυνάμεις ἀσφαλείας νά ἐπιβάλλουν τή δύναμή τους καί νά πατάξουν τήν ἐγκληματικότητα τῶν λαθρομεταναστῶν,οἱ πολίτες θά πάψουν νά στρέφονται πρός τή Χρυσή Αὐγή.
    Ἄλλο μεγάλο πρόβλημα εἶναι ἡ θελκτικότητα τῆς παρουσίας αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων ἀπό τούς νέους.Ἐδῶ ἀντίβαρο πρέπει νά εἶναι οἱ καλές σχέσεις πού πρέπει νά ἔχουν τά παιδιά μέ τούς γονείς τους,αὐτοί εἶναι πού ἔχουν τήν εὐθύνη γιά νά μήν ξεφύγουν τά παιδιά σέ τέτοια μονοπάτια.Ἄν καί δέν συνηθίζω νά διδάσκομαι ἀπό κινηματογραφικές ταινίες καί δή ἀμερικανικές,νομίζω ὅτι κάποιο σωστό μήνυμα γιά τίς οἰκογενειακές σχέσεις καί τήν σαπίλα τοῦ νεοναζισμοῦ,μπορεῖ νά πάρει κάποιος ἀπό τήν ταινία ''Μαθήματα Ἀμερικανικῆς ἱστορίας'' μέ τόν Ἔντουαρτ Νόρτον...

    • E/Σ avatar
      E/Σ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/09/2012 23:52:43

      Η επιστημονική φαντασία είναι passé εδώ και χρόνια..

  30. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 12/09/2012 22:53:48

    Δεν βλέπω την ίδια ευαισθησία για πάρα πολύ χειρότερες πρακτικές που συμβαίνουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια στην χώρα μας.Δολοφονίες,καταστροφές,τραμπουκισμοί, τρομοκρατία - στρατολόγηση (κάντε μια βόλτα στα πανεπιστήμια) τόσα χρόνια αντιμετωπίσθηκαν από το κράτος και τα Μ.Μ.Ε. με τους....... βαρύτατους χαρακτηρισμούς "νεαροί", "αντιεξουσιαστές","κουκουλοφόροι".
    Σωστή η ευαισθησία που δείχνουμε σήμερα αλλά μου φαίνεται κάπως επιλεκτική.

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ ΓΙΩΡΓΟΣ 12/09/2012 23:00:19

      και το άλλο το πολύ καλό " νεαρά άτομα "... μιλαμε για τρελό γέλιο.

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ ΓΙΩΡΓΟΣ 12/09/2012 23:07:29

      Για το παρελθόν ναι.
      Σήμερα όμως, για παράδειγμα, έκαναν έφοδο τα ΕΚΑΜ κατόπιν εντολής του εισαγγελέα σε χώρο που παράνομα είχαν καταλάβει οι φασίζοντες της άκρας αριστεράς παρανόμως και τον είχαν υπό κατάληψη επί 5 έτη, στη Θεσσαλονίκη( και εδώ παρέμβαση Σαμαρά).
      Η κυβέρνηση δρα και αυτό εξοργίζει τη ΧΑ , που ωθείται σε παράνομους εξτρεμισμούς που θα την οδηγήσουν εκτός νόμου. Χθες δύο καλόπαιδα με μαύρες μπλούζες ζητούσαν από Ελληνίδα μικροπωλήτρια χαρτιά. Η γιαγιά τους αρνήθηκε, κάλεσε την αστυνομία και καταδικάστηκαν. Όπως θα γίνει και με τους μπράβους του Γερμενή και του Μπαρμπαρούση. Στη στενή.
      Ο παράνομος αναρχοαριστερός εξτρεμισμός( που του χαιδεύει τα αυτιά ο ΣΥΡΙΖΑ) και ο παράνομος χρυσαυγίτικος εξτρεμισμός θα αντιμετωπιστούν ως αυτό που είναι: οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Στις φυλακές ας παίξουν μεταξύ τους όσο ξύλο θέλουν.

      • εξαρχεας avatar
        εξαρχεας @ Kώστας ΜΠ 12/09/2012 23:14:12

        το είποτε ό ίδιος όμως Π Ε Ν Τ Ε ( αριθμ. 5) χρόνια.

        εν τω μεταξει ακόμα περιμένει το VOX να περάσει στα χέρια των κυβερνητικων δυνάμεων, (ανήκει στο χρεωκοπημένο ΙΚΑ ),

        επίσης εν αναμονή ανακαταλήψεως από τις δυνάμεις του εθνικού στρατού ευρίσκεται και το αναρχόπαρκο της οδού Ναυαρίνου ( επίσης ανήκει σε ασφαλιστικό φορέα) .

        • Kώστας ΜΠ avatar
          Kώστας ΜΠ @ εξαρχεας 12/09/2012 23:41:23

          Για το πάρκο Ναυαρίνου:
          Δεν ανήκει στο Κράτος. Ανήκει στο ΤΕΕ. Ήταν δουλειά του Δήμου Αθηναίων να περάσει στην εξουσία του ο χώρος μετά την λήξη της προηγούμενης μίσθωσης( γκαράζ). Ο υπερεπιτυχημένος Δήμαρχος Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης δεν έκανε τίποτα. Μα απολύτως τίποτα.
          Το χωρο κατέλαβαν οι γνωστοί και τον μετέτρεψαν σε ό,τι τον έχουν μετατρέψει. Και τώρα το κλειδί της λύσης το κρατά ο Δήμος. Πρέπει να γνωρίζουμε σε ποιόν ρίχνουμε τις ευθύνες.
          Αλλά τα 5 χρόνια που λέμε πέρασαν. Και δόθηκε εντολή να ανακαταληφθεί ο χώρος που ήταν υπό κατάληψη. Και οι καταληψίες εκδιώχθηκαν. Αυτό δεν σας λέει τίποτα; Να το κατηγορήσουμε; Να μην το επικροτήσουμε; Για να κυριαρχεί η ψεύτικη εικόνα που θέλει να περάσει η ΧΑ πως "δεν γίνεται τίποτα, όλοι ίδιοι είναι, θα καθαρίσουμε εμείς";

  31. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 12/09/2012 23:50:26

    ( επίσης ανήκει σε ασφαλιστικό φορέα) . τι είπα διαφορετικό ?

    και φυσικά επικροτώ όταν γίνεται κάτι σωστό,

    αναφέρομαι στην σπουδή του κου Ρουπακιώτη να δημιουργήση ουσιαστικά ιδιώνυμο όταν επί δεκαετίες το ούτως ειπείν κράτος μας ανέχθηκε κυριολεκτικώς κάθε παρανομία των αναρχοκομμουνιστών που τώρα επικαλούνται τον νόμο και την νομιμότητα . θα ήταν αστείο αν δεν ήταν τραγικό.

  32. Νικόλας avatar
    Νικόλας 13/09/2012 00:24:38

    Και μην ξεχνάμε:

    Νίκος Μιχαλολιάκος, 2012: "Η Χρυσή Αυγή δεν έχει σχέση με το ναζισμό."

    http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/395287_464229603597179_554104415_n.jpg

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ Νικόλας 13/09/2012 09:49:46

      Μιχαλολιάκος και ναζισμός...πρωτάκουστο :)

  33. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 13/09/2012 07:39:19

    O φασισμός κ. Νικόλα, είτε μαύρος, είτε κόκκινος, είτε γαλάζιος είτε πράσινος, είναι το ίδιο μισητός και το ίδιο επικίνδυνος. Δεν υπάρχει...καλοπροαίρετος φασίστας και για να είσαι φασίστας, πρέπει ταυτόχρονα να είσαι και άξεστος και απολίτιστος και πιό κοντά στο κτήνος σίγουρα, απ΄ότι στον άνθρωπο.

  34. T.V avatar
    T.V 13/09/2012 13:35:46

    Η Διχόνοια που βαστάει
    Ενα σκήπτρο η δολερή
    Καθενός χαμογελάει,
    Πάρ’ το, λέγοντας, και συ.

  35. Carl Sagan avatar
    Carl Sagan 13/09/2012 14:01:58

    Η Ομόνοια η δόλια ούτε χαμογελάει ούτε βαστάει ούτε λέει, κατειλημμένη όπως είναι από αλλοεθνείς.

  36. Γιάννης Ν. avatar
    Γιάννης Ν. 13/09/2012 16:31:34

    Πρόκειται περί θρησκείας και όχι περί ιδεολογίας. Ο Χίτλερ είναι ο Θεός τους. Κακώς νομιμοποιήθηκε ως πολιτικό κόμμα. Έπρεπε να αντιμετωπισθεί ως επικίνδυνη σέκτα από την αρχή. Με την ευκαιρία της θέσεώς της εκτός νόμου, πρέπει να τεθεί επί τάπητος το γενικότερο ζήτημα της βίας, που μαστίζει τον τόπο και να λυθεί οριστικά με κάθε νόμιμο μέσο. Η χώρα μας πρέπει να παύσει να είναι ο παράδεισος της βίας και της εγκληματικότητας.

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ Γιάννης Ν. 13/09/2012 18:27:27

      Όταν ήρθαν να πάρουν τους πατριώτες, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν πατριώτης. Όταν ήρθαν για τους αγανακτισμένους δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν αγανακτισμένος. Όταν κατεδίωξαν τους μικροπωλητές, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν μικροπωλητής. Όταν ο Δένδιας φυλάκιζε δανειολήπτες δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν δανειολήπτης. Όταν έκλεισαν το στόμα των Ορθοδόξων που αντιτάσσονταν στην αναρχία, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν ορθόδοξος. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου.

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Carl Sagan 13/09/2012 19:25:08

        Καλά, δεν ντρέπεσαι καθόλου να χρησιμοποιείς μερικούς κατ εξοχήν αντιναζιστικούς στίχους;

      • Carl Sagan avatar
        Carl Sagan @ Carl Sagan 14/09/2012 01:11:57

        Νικόλα γιατί να ντραπώ; Οι ιερές αγελάδες ψόφησαν, τις ρήμαξε η κρίση. Σειρά να ψοφήσουμε έχουμε εμείς, είτε από πείνα είτε από ισλαμική χαντζάρα. Σε τέτοιες εποχές οι άνθρωποι δεν συντηρούν, αναθεωρούν. Και δε διστάζουν να σηκώσουν τα ράσα ακόμα και ενός Άγιου σαν τον κύριο Μπρεχτ, για να τσεκάρουν τι υπάρχει από κάτω.

        Κώστα το άρθρο - ύμνος του Χίτλερ - που ανέφερες γράφτηκε πριν 25 χρόνια. Ο Μιχαλολιάκος μίλησε πρόσφατα γι αυτό στην τηλεόραση, λέγοντας ότι ακόμα και φόνο να είχε κάνει τότε θα είχε παραγραφεί. Έχει επίσης παραδεχτεί ότι υπήρξε προκλητικός στο παρελθόν. Θα μου πεις βέβαια ότι ο άνθρωπος δεν αλλάζει όσα χρόνια κι αν περάσουν. Σωστά. Προς ενημέρωσή σου πάντως σε πληροφορώ ότι πριν 25 χρόνια ο γράφον ήτο γραμμένος στην ΚΝΕ και διάβαζε Οδηγητή.

        • Kώστας ΜΠ avatar
          Kώστας ΜΠ @ Carl Sagan 14/09/2012 01:21:08

          "Προς ενημέρωσή σου πάντως σε πληροφορώ ότι πριν 25 χρόνια ο γράφον ήτο γραμμένος στην ΚΝΕ και διάβαζε Οδηγητή."

          Δεν μου κάνει εντύπωση.
          Τα αντιδημοκρατικά και αντεθνικά άκρα είναι μεγάλο κόλλημα.
          Υμνούσε λέει τον Χίτλερ, αλλά πριν 25 χρόνια οπότε τι σημασία έχει;!
          Άλλα και το σκεπτικό(λέμε τώρα) του Αρχηγού σου αν υιοθετήσουμε για πες μας: το 2007 δεν ήταν το αφιέρωμα σας στον Ρούντολφ Ές και το άλλο που κλαψούριζαν για την ήττα του Γ Ράιχ; Έ; Το 2007 δεν ήταν;

        • Carl Sagan avatar
          Carl Sagan @ Carl Sagan 14/09/2012 05:18:25

          Τι να σου πω Κώστα, δεν έχω ξεσκονίσει όλο το παρελθόν του Μιχαλολιάκου και μάλλον είσαι πιο ενημερωμένος από μένα. Μη φανταστείς όμως ότι μου σηκώνεται και η τρίχα στο άκουσμα ονομάτων όπως ο Ρούντολφ Ες. Πολιτικοί ήταν και αυτοί τότε, μόνο περισσότερο προσανατολισμένοι σε ένα στόχο, και περισσότερο αδίστακτοι από όσο έχουμε συνηθίσει. Ωστόσο, για να γυρίσουμε στο σήμερα, βλέπω πολλές θετικές πρωτοβουλίες από το κόμμα της Χρυσής Αυγής, πολύ ξεκάθαρο λόγο, πολύ ευθύτητα, και πολύ συμπαράσταση προς την εθνοφυλετική ομάδα που ανήκω. Τους Έλληνες. Και δεν είμαι ο τύπος ανθρώπου που έχει εθιστεί να αποδίδει τις καλές πράξεις σε κακές προθέσεις.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Carl Sagan 14/09/2012 13:19:55

            Το θέμα είναι που αποσκοπεί. Εύκολα όσα κάνει με το στρατό που έχει. Πως θα χρησιμοποιήσει σε άλλη φάση τη δύναμη που του έδωσε ο λαός στις εκλογές όμως; Είναι επικίνδυνος ο τύπος. Ψάξε...

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ Γιάννης Ν. 13/09/2012 18:37:24

      τη βία και το έγκλημα στην πολιτική το εισήγαγαν οι αριστεροί.

  37. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 13/09/2012 18:40:39

    Όταν υμνούσαν αυτούς που επιτέθηκαν στην Ελλάδα δεν διαμαρτυρήθηκα , γιατί ήμουν ψευτοπατριώτης.
    http://content-aka.ethnos.gr/filesystem/images/20120331/low/assets_LARGE_t_420_54047759.JPG

  38. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/09/2012 18:44:02

    Στην Ελλάδα πάντως τη βία και το έγκλημα στην πολιτική το εισήγαγαν οι αδελφοί Μαυρομιχάλη (δολοφονία Καποδίστρια στο Ναύπλιο).
    Δεν φαντάζομαι να υπήρχαν ήδη αριστεροί (και μάλιστα Μανιάτες) το 1931 !

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 13/09/2012 18:45:47

      1831, συγγνώμη.

      • εξαρχεας avatar
        εξαρχεας @ Ο Θείος 13/09/2012 20:02:02

        φαίνεται ότι είσθε πολύξερος, δεν χρειάζεται να ζητάτε συγγνώμη.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ εξαρχεας 14/09/2012 10:46:04

          Το ξέρει και ο γάτος μου "ποιοί και γιατί σκοτώσαν τον κόμητα Ιβάν, Δεν χρειάζεται συσσώρευση γνώσεων.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Ο Θείος 15/09/2012 15:35:04

      Παίζει να ήταν και χρυσαυγίτες οι αφοι μαυρομιχάλοι.

      • Θησειώτης avatar
        Θησειώτης @ Θησειώτης 15/09/2012 15:36:01

        διόρθωση: αδελφοί Μαυρομιχάλη.

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ Ο Θείος 15/09/2012 17:37:58

      αυτοί δεν είναι που έχουν ζαχαροπλαστείο στην Χαρ.Τρικούπη ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.