#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/03/2013 12:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Mας έπιασαν στον ύπνο» λένε οι Κύπριοι καταθέτες

[caption id="attachment_208505" align="alignnone" width="600" caption="Στην ουρά σε κυπριακή τράπεζα και ένας ...εκσκαφέας (!) - ΦΩΤΟ ΕΘΝΟΣ"][/caption]

Αυτό που έπαθαν χιλιάδες Ελληνες καταθέτες που πίστεψαν ότι αν πάνε τα λεφτά τους στην Κύπρο θα τα γλιτώσουν, δεν έχει προηγούμενο.

Εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ έφυγαν από τα ελληνικά γκισέ και πήγαν σε τράπεζες της Κύπρου την περίοδο που η Ελλάδα ήταν με το ένα πόδι έξω από την Ευρώπη. Και δε μιλάμε για μεγαλοκαταθέτες και πλούσιους που επέλεξαν το μαρτυρικό νησί που φάνταζε τραπεζικός και φορολογικός παράδεισος. Αλλωστε, αυτοί τα βγάζουν τα λεφτά τους σε πιο… εξωτικούς προορισμούς, αν όχι στην Ελβετία.

Μιλάμε για ανθρώπους που είχαν 80 ή 100 ή 150 χιλιάδες ευρώ και αποφάσισαν να τα σώσουν αφού ήταν το εφάπαξ τους, αποταμιεύσεις μιας ζωής. Η απόφαση του Γιούργκρουπ είναι σοκ για όλους αυτούς καθώς οι δανειστές της Κύπρου επέλεξαν εφάπαξ εισφορά 9,9% για τις καταθέσεις σε κυπριακές τράπεζες άνω των 100.000 ευρώ και σε 6,7% για τις καταθέσεις που είναι κάτω από τις 100.000 ευρώ. Ο φόρος στις καταθέσεις στις κυπριακές τράπεζες αφορά αποκλειστικά στις καταθέσεις σε τράπεζες της Κύπρου. Δεν θα φορολογηθούν, για παράδειγμα, οι καταθέσεις σε κυπριακές τράπεζες στην Ελλάδα. Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στις προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι τα υποκαταστήματα κυπριακών τραπεζών στην Ελλάδα θα απορροφηθούν από ελληνικές τράπεζες.

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Οτι αν κάποιος έβγαλε στο εξωτερικό 101.000 ευρώ θα πληρώσει εφάπαξ 10.000 ευρώ. Θα του πάρουν δηλαδή το 10% των αποταμιεύσεών του διότι επέλεξε να γλιτώσει από τη Σκύλλα κι έπεσε στη Χάρυβδη. Κι επειδή η απόφαση μιλά για εφάπαξ φορολόγηση, να πούμε μόνο πόσες φορές ήταν… εφάπαξ κι έκτακτα τα μέτρα για την Ελλάδα για να καταλάβουμε τι σημαίνει.

Επίσης, αποφασίστηκε να φορολογηθούν και οι τόκοι των καταθέσεων!

Η είδηση των αποφάσεων του Γιούρογκρουπ έβγαλε τους Κύπριους καταθέτες στους δρόμους. Εκτός λειτουργίας βρήκαν το ηλεκτρονικό σύστημα των συνεργατικών πιστωτικών ιδρυμάτων οι Κύπριοι που έσπευσαν να σηκώσουν τα χρήματά τους, ενώ όταν αργότερα αυτό λειτούργησε, είχε ήδη κατακρατηθεί το «τέλος αλληλεγγύης»

Οπως μεταδίδει το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι πρώτες πληροφορίες που έφτασαν από τις Βρυξέλλες για τους όρους της συμφωνίας για το μνημόνιο και ιδιαίτερα αυτοί που αναφέρονται στην φορολόγηση των καταθέσεων προκάλεσαν σοβαρή αναστάτωση στους πολίτες- καταθέτες, οι οποίοι από νωρίς το πρωί κατέκλυσαν τα καταστήματα των συνεργατικών πιστωτικών ιδρυμάτων της Λάρνακας, προκειμένου να αποσύρουν τις καταθέσεις τους.

Με το άνοιγμα των καταστημάτων διαπίστωσαν πως δεν μπορούσαν να αποσύρουν όλα τους τα λεφτά, αφού το ηλεκτρονικό σύστημα των συνεργατικών ιδρυμάτων δεν λειτουργούσε. Κι όταν αυτό έγινε κατορθωτό, φάνηκε πως το σύστημα κατακρατούσε τελικά το ανάλογο ποσό της νέας φορολογίας, γεγονός που προκάλεσε τις έντονές τους αντιδράσεις.

Πέρα από το γεγονός ότι χιλιάδες Ελληνες είναι χαμένοι από την απόφαση, ουσιαστικά οι Ευρωπαίοι αποφάσισαν να «εξοντώσουν» την Κύπρο διότι χιλιάδες καταθέτες θα φύγουν από το νησί φοβούμενοι συνεχή φορολόγηση ή κατάρρευση του τραπεζικού συστήματος. Η Κύπρος παύει να είναι ο φορολογικός παράδεισος των Ρώσων, Αράβων ή άλλων μεγαλοκαταθετών οι οποίοι είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα κουνήσουν μαντήλι. Κι ενώ η απόφαση του Γιούρογκρουπ που δεν έχει προηγούμενο, γίνεται για να σωθεί η κυπριακή οικονομία, στην ουσία αυτή θα καταρρεύσει αφού από τη μια το κράτος θα εισπράττει από τον έκτακτο φόρο κι από την άλλη θα φύγουν οι καταθέτες.

Μαύρο το μέλλον για την Κύπρο, δηλαδή κι ενώ θα εντείνονται οι πολιτικές πιέσεις για λύση στο Κυπριακό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 16/03/2013 12:17:43

    Φάτε αδέρφια Κύπριοι τον Αναστασιάδη στην μαπα τώρα δεν ήξεραν δεν ρωταγαν (σχέδιο Ανάν )π.χ

    • Creatio Ex Nihilo avatar
      Creatio Ex Nihilo @ Διηνεκης 16/03/2013 13:29:28

      Προφανώς δεν καταλαβαίνουν ότι δανείζουν ηλεκτρονικές έγγραφες με τόκο. Το χρήμα δεν τυπώνεται, άλλα δημιουργείται “ ex nihilo” στους υπολογιστές των τραπεζών με κλασματικά αποθεματικά (χωρίς πλήρη αντίκρισμα σε χρυσό). Όταν δεν θα μπορείς να αποπληρώσεις (λόγω της εκθετικής του αύξησης) θα σου πάρουν ως αντάλλαγμα τις πηγές της πραγματικής σου οικονομίας (ενέργεια, νερό, ορυκτό πλούτο, λιμάνια, αεροδρόμια κ.α.). Όταν εκδίδεις ένα oμόλογο δημιουργείς χρέος, όταν βγαίνεις στις αγορές δημιουργείς χρέος, όταν υπογράφεις μία δανειακή σύμβαση δημιουργείς χρέος και όταν μιλάς για εύρω-ομόλογα, πάλι μιλάς για χρέος, με την συνολική εγγύηση όλης της ευρωζώνης. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ όμως δυνατόν να λύσεις ένα πρόβλημα χρέους με ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΕΟΣ. Μόνο μετατρέπεις τη χώρα σου σε μια ΑΠΟΙΚΙΑ ΧΡΕΟΥΣ και εσύ ως δουλοπάροικος θα πληρώνεις ΓΙΑ πάντα το μαθηματικά αυξανόμενο χρέος, μέσω μνημονίων, δανειακών συμβάσεων και σε συνδυασμό με άγρια μέτρα λιτότητας και υψηλής φορολογίας.
      Bιώνουμε παγκόσμια το τέλος του ευρώ -δολλαρίου δύο fiat χρεώγραφων νομισμάτων..ο κύκλος του fiat χρήματος λαμβάνει βίαια και δίκαια τέλος στις μέρες μας!!!
      http://www.scribd.com/oikonomia247

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ Creatio Ex Nihilo 16/03/2013 15:33:59

        Περιεκτική,σαφής,πραγματιστική και σωστή
        τοποθέτηση!

        • Easy κι εύκολα avatar
          Easy κι εύκολα @ βαγόνι 16/03/2013 16:37:00

          Σιγά τα ωά!
          Πόσες φορές τα έχουν πει Σαμαράς, Βενιζέλος και Κουβέλης αυτά; Για να μην πούμε για τον Τσίπρα, που όλη του η ομιλία στο Λονδρέζικο Σχολείο Οικονομικών, προχθές, πάνω σε αυτά αναλώθηκε.

  2. Παλαιολόγος avatar
    Παλαιολόγος 16/03/2013 12:20:08

    Περίπου 3000 ευρώ έχω στην Alpha. Τρίτη πρώι πάω να τα πάρω. Σκιάχτηκα!

  3. anamaria avatar
    anamaria 16/03/2013 12:22:55

    μαυρο το μελλον και της Ελλαδας...αν δεν καταλαβατε αυτο που εγινε στην Κυπρο ειναι δοκιμη για αυτο που θα γινει και αλλου...ο νοων νοειτο...

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ anamaria 16/03/2013 13:34:30

      Κούλαρε λίγο. Η κύπρος έχει 15 φορές μικρότερο ΑΕΠ από την Ελλάδα, είναι πληθυσμιακά και οικονομικά μικρό μέγεθος.

      Το αντίθετο θα ήταν καταστροφικό: Μία χρεοκοπία στην Ελλαδα θα έριχνε την κύπρο στα βράχια την επόμενη, όχι μέρα αλλά ώρα.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ anamaria 16/03/2013 20:01:38

      Ένα 10% έκτακτη εισφορά στίς καταθέσεις σέ πρώτη φάση γιά νά σώσουμε τόν μισθό τών ΔΥ καί βλέπουμε.
      Άκου θράσος. Υπάρχουν ακόμα άτομα πού έχουν αποταμιεύσεις;
      Νά κατασχεθούν πάραυτα.
      Μετά ο καθένας στήν σειρά μέ τό δελτίο τροφίμων.
      Η κομμουνιστική δικτατορία στήν πράξη.
      Μέ πρωτοπορία τήν συνειδητοποιημένη τάξη τών Τραπεζών.
      Ισότητα γιά όλους τούς προλετάριους.

      • Zanias avatar
        Zanias @ Ιαπετός 16/03/2013 21:11:05

        Ιαπετε το 85% των Ελληνων εχουνε λιγοτερα απο 2.000 ευρω στην τραπεζα.....οποτε δεν υπαρχει και πολυ αγχος.....

        • gatos avatar
          gatos @ Zanias 16/03/2013 21:45:22

          Νομίζεις φίλε.....

        • Γεωργία avatar
          Γεωργία @ Zanias 18/03/2013 09:05:17

          Δεν τα μετράνε έτσι όπως είδες.
          Το 10% είναι 17 δις,
          το 40% που πρότεινε η Γερμανία και το ΔΝΤ είναι 68 δις.

          Φυσικά αυτά με assets ημερομηνίας σημερινής. Διότι από αύριο....έχει ο Θεός.

  4. anamaria avatar
    anamaria 16/03/2013 12:30:21

    βασικα αποκαλυπτεται και το μακροπροθεσμο σχεδιο της Γερμανιας και των δορυφορων της να ρουφηξουν με το καλαμακι ολα τα κεφαλαια του Νοτου. Αυτο ισχυει και για ισπανια και Ιταλια...εχει ενδιαφερον να δουμε τις αντιδρασεις των αγορων και πολιτων απο Δευτερα-Τριτη...blood bath

  5. Padron avatar
    Padron 16/03/2013 12:36:08

    Τελικά ίσως ο Μανώλης Γλέζος γνωρίζει καλύτερα και τα οικονομικά; http://www.antinews.gr/2012/05/13/160910/ Αν είναι όμως να παραμείνουμε στο Ευρώ, ας πάει και το παλιάμπελο...

  6. Σωτήρης avatar
    Σωτήρης 16/03/2013 12:36:19

    capitalism is a bitch!

  7. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 16/03/2013 12:38:19

    Πραγματικά τραγική απόφαση. Το αντίθετο του win-win. Είναι lose-lose. Χάνουν οι καταθέτες, χάνουν οι τράπεζες, χάνει η Κύπρος, θα χάσει σε κύρος και αξιοπιστία και η ευρωζώνη. Μικρή η κυπριακή ηγεσία, μικρή και ποταπή η ηγεσία της Ευρωζώνης ( ιδίως η Γερμανία, δεν αντιλαμβάνεται οτι σκάβει το λάκκο της, όταν το αντιληφθεί θα ψάχνει τοίχο και το κεφάλι της) και ανύπαρκτη η Ρωσσία, ο αιώνιος πόθος μυριάδων ανεγκέφαλων Ελλήνων .
    Αν ο σούπερ υπερεκτιμημένος Πούτιν ήταν ο τεράστιος ηγέτης που μας προπαγανδίζουν διάφορα γραφικά "ελληνικά" σάιτ με μια κίνηση ματ θα έβγαζε την -πολύτιμη για τη χώρα του- Κύπρο από το αδιέξοδο, δανείζοντας της το ποσό που έλειπε και μετά θα το επαιρνε πίσω εντόκως και το κυριότερο έχοντας εγγράψει " υποθήκη" ( εντός ή εκτός εισαγωγικών) επί των πλουσιότάτων, επιβεβαιωμένων κοιτασμάτων φυσικού αερίου της Κύπρου. Και οι Ρώσοι καταθέτες θα διατηρούσαν ακέραιες τις αποταμιεύσεις τους και η Ρωσία θα λάμβανε αξιόλογο μερίδιο απο τον υποθαλάσσιο πλόυτο του νησιού. Τώρα , ας κλαίνε για τη χασούρα τους ενώ θα βλέπουν Δυτικούς και Ισραήλ να τσουγκρίζουν χαρούμενοι τα ποτήρια τους, απολαμβάνοντας το πλουσιοτατο γεύμα της Αν.Μεσογείου. Αυτά να τα βλέπουν οι πουτινόπληκτοι, λιακοπουλολάτρες εν Ελλάδι. Α, χαιρετίσματα και στον Χριστόφια, τον μεγαλύτερο καταστροφέα της σύγχρονης Κύπρου. Αυτά έχουν τα σοσιαλιστικά πειράματα, σύντροφοι...

    Υ.Γ. Αν ο γνωστός "διγράμματος" γραφικός σχολιαστής έχει διαφωνίες στα γραφόμενα μου, ας γράψει κάποιο επιχείρημα κι όχι τις γνωστές του κραυγές και προσωπικές επιθέσεις.

    • nikos p. avatar
      nikos p. @ μεταρρυθμιστής 16/03/2013 16:35:40

      οι ρωσοι καταθετες που λες ειναι κατι μαφιοζοι και οχι απλοι πολιτες..αλλωστε ο πουτιν ειπε να του δωσουν τα ονοματα αυτων που εχουν λεφτα στην κυπρο και σε ανταλαγμα θα τους εδινε τα λεφτα που χρειαζονται

  8. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 16/03/2013 12:42:26

    διόρθωση: για το κεφάλι της

  9. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 16/03/2013 12:53:35

    Την Ελλάδα περιμέναμε, τελικά η Κύπρος αδελφοποιήθηκε με την Αργεντινή.


    Ας ελπίσουμε όταν οι τράπεζες ανοίξουν ξανά να υπάρξει ψυχραιμίαστην Κύπρο.


    Το είχα ξαναπεί ότι οι κύπριοι είναι ψύχραιμοι. Ότι οι Ελλαδίτες θα είχαμε κάνει bank run εδώ και μήνες αν ήμασταν στην θέση της Κύπρου και γινόταν τόσο έντονα κουβέντα για δέσμευση καταθέσεων.

    Μαζί θα ξεπεράσουμε τα προβλήματα Κύπριοι αδελφοί.
    Μην ανησυχείτε τα πετρέλαια και τα αέρια αρκούν να κάνουν τα προσεχή χρόνια την Ελλάδα πολύ πλύσια και την Κύπρο Κατάρ της Μεσογείου...

  10. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 16/03/2013 13:01:52

    ΚΥΠΡΟΣ = ΧΩΡΑ-ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ

    Όλοι γνωρίζουν πως η Κύπρος είχε καταντήσει χώρα-πλυντήριο για τη διεθνή Μαφία.
    Πουτ@@ες, ναρκωτικά και όπλα, όλα εκεί κατέληγαν.
    Μία οικονομία φτιαγμένη πάνω στην παγκόσμια διαφθορά.
    Ώρα να πληρώσουν το ξέφρενο πάρτυ τους και οι Κύπριοι.
    Η παγκόσμια διαφθορά βρίσκεται σε άμυνα.
    Υπάρχει ένας διαρκής παγκόσμιος πόλεμος κατά της διαφθοράς.
    Ο πόλεμος αυτός ξεκίνησε το 2010. Όποιος το κατάλαβε-το κατάλαβε...
    Μετά τα νησιά Cayman έρχονται και άλλα.
    Τουλάχιστον εκεί, στην Κύπρο, πληρώνουν οι έχοντες καταθέσεις.
    Αντίθετα, εδώ, πληρώνουν και τα φτωχαδάκια.
    Μακάρι να γινόταν και εδώ αυτό ώστε να αποφύγει η φτωχολογιά τα άδικα χαράτσια.
    Τί να λέμε;

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ Τί να λέμε; 16/03/2013 13:05:41

      Α! και που είστε;
      Πού να αρχίσει το ψάξιμο στα μεσιτικά γραφεία των Ελληνικών νησιών (π.χ. Κρήτη)...εκεί να δείτε ξέπλυμα...τώρα πήρε τα ηνία στα μεσιτικά η Ρώσικη "ομογένεια"...χτίζονται κάτι βιλάρες...όσο-όσο χρεώνουν οι "ομογενείς" Ρώσοι...

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ Τί να λέμε; 16/03/2013 19:29:08

        Επαναλαμβάνω: "Όποιος το κατάλαβε-το κατάλαβε…"
        Τράπεζες στην Ελβετία εν μία νυκτί παρέδωσαν ονοματάκια, άλλη τράπεζα με ιστορία εκατοντάδων ετών έκλεισε, ήρθη το τραπεζικό απόρρητο στα Cayman κλπ. Σιγά μη γλύτωνε η Κύπρος...έρχονται και άλλα....
        Φαίνεται όμως πως η κρίση ακόμη δεν σας έβαλε μυαλό...
        Πιο χαρακτηριστική περίπτωση αυτή: "...Μια χαρα κανει η Κυπρος και ειναι πλυντηριο μαυρου χρηματος..."
        Κλασσική νοοτροπία του '80...

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Τί να λέμε; 16/03/2013 23:19:24

          Απλά μετακινείται το πλυντήριο σε χώρα Γερμανικών συμφερόντων. Τα πλυντήρια ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ.
          Τι να λέμε τώρα ''Τι να λέμε'' μου........

    • *partyman avatar
      *partyman @ Τί να λέμε; 16/03/2013 13:08:19

      ξύπνα φίλε μου: σε ένα κράτος της ευρωζώνης, εν μια νυκτί, και προτού καν ψηφιστεί/επικυρωθεί ο νόμος, με ένα απλό restart των ΑΤΜ χάνεις τα λεφτά σου...

      εσύ αυτό το θεωρείς πόλεμο κατά της παγκόσμιας διαφθοράς?

      ο μπαρμπά Πανίκος που είχε 10-20 χιαλιάρικα στην τράπεζα φταίει για την παγκόσμια διαφθορά??

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ *partyman 16/03/2013 19:53:59

        Από προήλθαν αυτά τα χρήματα;
        Γιατί ο "Ελληνάρας" τα έστειλε εκεί κρυφά;
        Τί έκρυβε;
        Εγώ γιατί δεν έστειλα; (Άσε που δεν έχω τόσα...).
        Καλά τους έκαναν. Ήταν οι μάγκες οι Ελληνάρες.
        Οι εποχές άλλαξαν κουτοπόνηρε Ελληνάρα λαμόγιο.
        Παγκοσμιοποίηση σημαίνει ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΥΨΩΝΕΣ ΣΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥΣ. ΟΛΑ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ.
        Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα ...
        Εσείς γιατί έχετε; Κρύβετε χρήματα κάπου;
        Όποιος τα συνειδητοποιήσει αυτά θα επιβιώσει μέσαστην κρίση.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Τί να λέμε; 16/03/2013 20:47:45

          Δεν είναι απαραίτητο ότι τα «έκρυβε». Ως Ευρωπαίος πολίτης ο «Ελληνάρας» ασκεί μία εκ των τεσσάρων θεμελιωδών ελευθεριών του (ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων) και στέλνει τα χρήματά του όπου επιθυμεί εντός της επικράτειας της ΕΕ. Ούτε το μέτρο αυτό αποφασίστηκε επειδή κόπτονται οι εταίροι μας για το μαύρο και αφορολόγητο χρήμα στις Ευρωπαϊκές τράπεζες. Εν πάση περιπτώσει όμως, το προηγούμενο που δημιουργείται είναι τόσο επικίνδυνο που μπροστά του μερικά αφορολόγητα δισεκατομμύρια είναι πταίσμα. Αύριο, όταν θα είναι οι δικές σας καταθέσεις ή των οικείων σας με παρόμοιο πρόσχημα τι θα λέτε, αλήθεια;

        • Απλός πολίτης avatar
          Απλός πολίτης @ Τί να λέμε; 16/03/2013 22:49:09

          Συγνώμη, αλλά νομίζω ότι εδώ υπάρχει μια σχετική σύγχυση. Η παγκοσμιοποίηση δεν σημαίνει τέρμα οι λαμογιές κλπ όπως λες, αλλά τέρμα η ελευθερία του απλού κόσμου και η εξαθλίωσή του που θα τον κάνει υπάκουο στρατιωτάκι/εργάτη. Τελείως αυθαίρετα αποφασίζουν κάποιοι και ονομάζουν παράνομο ό,τι θέλουν και το τιμωρούν. Νομίζουμε δηλαδή ότι όλοι αυτοί οι τραπεζίτες και όχι μόνο που αποφασίζουν έχουν πραγματικά δουλέψει για να κερδίσουν αυτά που εισπράτουν? Είμαι εναντίον του παράνομου πλουτισμού και οποιασδήποτε παράνομης πράξης, αλλά όχι να δοξάζω και την παγκοσμιοποίηση για το κακό που κάνει και θα κάνει στον κόσμο!!

        • Γεωργία avatar
          Γεωργία @ Τί να λέμε; 18/03/2013 09:08:37

          Όπως στο Λουξεμβούργο, στο Λιχνεστάιν κλπ.

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ Τί να λέμε; 16/03/2013 14:19:05

      Εσύ τι λες, το Λουξεμβούργο ή η Κύπρος είναι μεγαλύτερη φωλιά ξεπλύματος μαύρου χρήματος;

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Τί να λέμε; 16/03/2013 15:01:33

      Ωχ καλά τώρα...
      Ωραία. Έστω ξεπλένονταν εκεί περισσότερα απότι στην Γερμανία, την αυστρία, την Αγγλία, την ελβετία το λουξεμβούργο.
      Πρέπει οι Κύπριοι να υποφέρουν; Να αυτομαστιγωθούν;

      Ένας ρωμαίος αυτοκράτορας (ο Τίτος νομίζω) έβαλε φόρους στις τουαλέτες που τότε ήταν δημόσιες. Ο γιός του αντιδρούσε και δεν μπορούσε να χωνέψει να υπάρχουν τόσο "βρώμικα" έσοδα. Ο Πατέρας του έδωσε ένα νόμισμα και τού είπε να το μυρίσει. "Δεν μυρίζει", απάντησε ο γιός. "Και βέβαια δεν μυρίζει, παρότι έχει τέτοια προέλευση" του είπε ο μπαμπάς του.

      Μακάρι να είχαμε και μεις μερικά βρώμικα δις στην Ελλάδα.
      Τι να κάνουν οι Κύπριοι; Είναι νησί μικρό και πονεμένο σε πονηρή περιοχή της μεσογείου.....

      Ένας κύπριος μου είπε, πριν λίγο, ότι κάποιος δοκίμασε να μπει με μπλουντόζα σε τράπεζα! Άλλος αναρωτήθηκε αν θα επιστρέψει πίσω ο Αναστασιάδης (ο νέος πρόεδρος)!
      Ψυχραιμία την Τρίτη Κύπριοι!

      • akenaton avatar
        akenaton @ Γιώργος Αχαιός 16/03/2013 21:53:17

        Ο Βεσπασιανός ήταν, ο πατέρας του Τίτου. :)
        Από τότε, οι τουαλέτες λέγονται "βεσπασιανές" και βγήκε η έκφραση "το χρήμα δεν έχει οσμή".

    • Φοιτητης avatar
      Φοιτητης @ Τί να λέμε; 16/03/2013 17:43:59

      Μια χαρα κανει η Κυπρος και ειναι πλυντηριο μαυρου χρηματος. Ξερετε τι θα ηταν την σημερον η Ελβετια αν δεν ηταν το πλυντηριο της Ευρωπης απο το 188ο; Η Κυπρος μικρη και απροστατευτη χωρα ειναι, καλα κανει και μαζευει καταθεσεις, ακομη και βρωμικες. Ειναι το μονο που εσωσε την Ελβετια 1,5 αιωνες τωρα απο πολεμους. Μια ασφαλιστικη δικλειδα ηθελαν και οι Κυπριοι.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Τί να λέμε; 16/03/2013 18:53:02

      Το ότι πιστεύεις ότι η παγκόσμια διαφθορά βρίσκεται σε άμυνα και ξεκίνησε ο πόλεμος κατά της παγκόσμιας διαφθοράς, να το αποδώσω σε αφέλεια;
      Εκτός και αν είσαι μέλος της "Διεθνούς Διαφάνειας"....

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Τί να λέμε; 16/03/2013 21:00:18

      Τότε, σύμφωνα με τη συλλογιστική σας, πρέπει πάραυτα να πληρώσουν για το πάρτι της διαφθοράς και οι κάτωθι:

      Ελβετία, Λουξεμβούργο, Λιχτενστάιν, Μονακό, Γερμανία, Μ. Βρετανία, Σιγκαπούρη και Κύριος οίδε πόσοι άλλοι. Θα περιμένω να πληρώσουν, αλλά για καλό και για κακό δεν θα κρατάω την αναπνοή μου περιμένοντας.

      Υ.Γ. Αν ο πόλεμος ήταν πραγματικά κατά της διαφθοράς, δεν θα λιποθυμούσαν παιδιά από την πείνα κατά τη διάρκεια της πάταξής της. Υπάρχει τίποτα πιο βρώμικο από αυτό;

      • Απλός πολίτης avatar
        Απλός πολίτης @ Νιόβη 16/03/2013 22:51:33

        Αγαπητή Νιόβη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

  11. Karenin avatar
    Karenin 16/03/2013 13:02:43

    Mια χαρά μέτρο σοφό και δίκαιο. Μακάρι να είχε επιλεχθεί και για την χώρα μας στην αρχή της κρίσης. Εφάπαξ εισφορά στους έχοντες μια φορά και τέλος. Ταυτόχρονα τους εξηγείς σε μια υποτίμηση θα χάνανε περισσότερα. Μικρά λεφτά για όλους Ρώσους και Αραβες, και δεν θα πάνε πουθενά, γιατί τα θέλουν τα λεφτά τους σέ τράπεζες Ευρωπαικής χώρας.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Karenin 16/03/2013 15:39:26

      Πες τα ρε ΣΥΡΙΖΑρα. Πες μας στα ισια τι μας περιμενει αργοτερα με το Αλ Τσιπρα το τιμονι της Ελλαδας.

      • Karenin avatar
        Karenin @ Μικρασιάτης 16/03/2013 16:01:28

        Προς τι τα δάκρυα και οι λυγμοί παριωτάρα, 10% για την σωτηρία της πατρίδας πολλά είναι;

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Karenin 16/03/2013 18:55:50

          "Σωτηρία της πατρίδας" οι διεθνείς τοκογλύφοι; Αυτή είναι η οικονομική πολιτική που θα εφαρμόσει το κόμμα σου; Και με υπουργό οικονομικών τον Βλαστό μήπως (τον τελευταίο σας προστατευόμενο); Ή με κανέναν μεγαλο-ναρκέμπορο, που ξέρει την πιάτσα; (Είπαμε, είστε ο επίσημος κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του εγκλήματος του κοινού ποινικού δικαίου).

          • Karenin avatar
            Karenin @ ΒΙΣ 16/03/2013 20:03:18

            Βλέπω ότι συμμετέχεις και εσύ στον σπαραγμό για το κούρεμα σε μαυρο αφορολόγητο χρήμα. Αλλα πριν στεγνώσεις απο δάκρυα σκέψου πρώτα ότι οι τράπεζε;ς ίσως δεν έχουν πια ούτε το 40% που έλεγε ο Σόιμπλε, ποιός θα τα αντικαταστήσει εσύ και εγω, η προτιμάς κόψιμο μισθων και χαράτσια;
            Οσο για τα υπόλοιπα, καιρός να αναβαθμίσεις τον αντιαριστερό σου λόγο...

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Karenin 17/03/2013 17:42:15

            Αρχισυριζαίε, το «άσπρο» και φορολογημένο χρήμα γλίτωσε μήπως το κούρεμα και δεν το ξέρω; Γιατί τότε μιλάς μόνο για το μαύρο και αφορολόγητο;

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Karenin 16/03/2013 20:49:59

          Δεν νομίζω ότι το μείζον είναι το ποσοστό του κουρέματος, αλλά η ίδια η πράξη της εισβολής στις καταθέσεις και η επιβολή του μέτρου πριν καν ψηφιστεί το σχετικό νομοσχέδιο. Ούτε τα προσχήματα να μην κρατιούνται πια;

    • Bronsky avatar
      Bronsky @ Karenin 16/03/2013 17:53:16

      Αυτά έλεγες και στην Άννα και σε παράτησε :-)

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Bronsky 16/03/2013 20:41:36

        Κάποιος έχει πραγματικό χιούμορ. :)

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Bronsky 16/03/2013 23:26:04

        :-) Δεν τον παράτησε απλά. ΤΟΝ ΚΕΡΑΤΩΣΕ και μετά τον παράτησε....

        • Karenin avatar
          Karenin @ Queen For The Black Side 17/03/2013 14:19:48

          Ω τι έκπληξη, η σκέψη συνεπαίρνει την βασίλησα....

    • ΑΚ avatar
      ΑΚ @ Karenin 16/03/2013 20:23:18

      Μακάρι να είναι μόνο αυτά !μακάρι και στην Ελλάδα να γινόταν από την αρχή του πρώτου μνημονίου και να πλήρωναν ΟΛΟΙ έστω και 10% και να μη γίνοταν αυτό που γίνεται σήμερα!

    • mara avatar
      mara @ Karenin 16/03/2013 22:51:18

      Σίγουρα σοφό και δικαιο για τους δημιουργούς του τους Γερμανούς και τους συνήθεις ύποπτους Ολανδους, Φιλανδους. Σε μια νύχτα τελείωσαν τη Κύπρο με πρόφαση το βρώμικο χρήμα. Κλονίζεται το χρηματοπιστωτικό σύστημα αυτό που κόπτονται να εξασφαλίσουν, με μία απόφαση που δεν έχει προηγούμενο. Επομενος στόχος οι υπόλοιπες χώρες του μνημονίου και κατ'επέκταση η Νότια Ευρώπη. Οσο για τους Ρωσσους, τους Αράβες τους Εβραίους εσύ που νομίζεις ότι θα πάνε τα χρήματα τους γιατί εμένα κάτι με κάνει να πιστεύω ότι θα τα πάνε προς Γερμανία μεριά, άλλο άνδρο ξεπλύματος χρήματος, και βόρεια Ευρώπη. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο φαίνονται. Η καταστροφή του νότου συνεχίζεται με εργαλείο το ευρώ τελικά και τη χρεοκοπία.Η ιστορία επαναλαμβάνεται με τους ίδιους πρωταγωνιστές ελπίζω και το ίδιο τέλος
      ΥΓ Είναι μαθηματικά βέβαια ότι δεν θα σταματήσουν εκεί σύντομα θα πάρουν και άλλα μέτρα και με το φόβητρο της χρεωκοπίας θα βάλουν χέρι και στο ορυκτό πλούτο της χώρας.

      • Karenin avatar
        Karenin @ mara 16/03/2013 23:15:35

        Αυτό που λέει η Νιόβη για τα προσχήματα έχει τα δίκια της, επι της ουσίας όμως οι Κυπριοι αδελφοί αν είχαν το νομισμά τους σε μια υποτίμηση που θα ήταν αναπόφευκτη σε συτές τις συνθήκες θα χάνανε περισσότερα. Το πρόβλημα το είχαν οι τράπεζες και καλώς τα μέτρα χτύπησαν ιδιοκτήτες και καταθέτες, με εναν απο τους δύο να είναι Ρώσοι με κλεμένα αφορολόγητα. Δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί προτιμούν κόψιμο μισθων και χαρατσια; Ενας που είχε 100χιλ. του πήραν 6.000, δεν ηρθε και η συντέλεια, εμείς κοντευουμε να τα χάσουμε όλα χωρίς καμια προοπτική.

        • mara avatar
          mara @ Karenin 16/03/2013 23:44:32

          Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα γίνει και σ'εμας;
          Μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοώ.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Karenin 16/03/2013 23:23:47

      Επιφανειακή προσέγγιση. Το σχέδιο είναι άλλο, πολύπλοκο, μα πλέον ΠΑΣΕΙΦΑΝΕΣ !! Δεν κρύβονται πια οι τοκογλύφοι. Δεν κρατάνε ούτε καν τα προσχήματα!! Αποκαλύπτονται γιατί έχουν αποθρασυνθεί από την ανοχή και την παθητικότητα των σφαγιαζόμενων λαών.
      Μακάρι να κοντεύει η ώρα της έκρηξης και να λάβουν επί τέλους ότι τους αναλογεί......

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Queen For The Black Side 16/03/2013 23:25:00

        Στον Κarenin απευθύνομαι, 1:02 pm

  12. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 16/03/2013 13:06:52

    όσον αφορά τους Έλληνες καταθέτες που πήγαν τα λεφτά τους στην Κύπρο ( πράξη ΜΗ πατριωτική) ας προσέχαν.
    Αυτοί οι Έλληνες, την δύσκολη στιγμή σηκώσαν τα λεφτά απο τις ελληνικές τράπεζες για να σώσουν το τομάρι τους ( όπως κάνανε οι λιποτάκτες για να σώσουν τον δικό τους τομάρι το 1940 και να μήν πολεμήσουν, μόνο που εκεί έπεφτε τυφεκισμός...παράδειγμα γνωστός γιος εύπορου έμπορα της εποχής εκείνης που τον πιάσανε ντυμένο γυναίκα να πάει να φύγει και τελικά τυφεκίστει.) ενώ με την πράξη τους κόντεψε να καταρεύσει το σύστημα μια ώρα νωρίτερα.....ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 16/03/2013 13:22:37

      Αν αύριο μεθαύριο γίνει το ίδιο πράγμα και δω θα λες τα ίδια; Τα λεφτά τους κάποιοι τα έβγαλαν με χίλια ζόρια και κανείς Στουρνάρας δεν έχει το δικαίωμα να τ'ακουμπήσει. Και θα κρίνει ο καθένας τι θα κάνει στα λεφτά ΤΟΥ.

      • Storm.1a avatar
        Storm.1a @ Γιώργος 16/03/2013 13:26:09

        "Aν";

      • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ Γιώργος 16/03/2013 17:15:32

        ακριβώς τα ίδια θα λεω και για να μην αμφιβάλεις ήδη έχω φάει τα μούτρα μου από το κράτος αλλά την συνειδησή μου την έχω ήσυχη οτι δεν την έκανα λαγός.....

      • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ Γιώργος 16/03/2013 17:16:58

        ξεχνας οτι ο καθένας δεν ζεί μονος του, με τα λεφτά του, αλλα ειναι μέρος ενός συνόλου και με τισ πράξεισ του επηρεάζει το σύνολο και την επιβίωση του.

  13. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 16/03/2013 13:12:55

    Το πως κατάφεραν το 4% πλεόνασμα του 08 να το κανουν έλλειμα, αυτό μόνο ένας δημοκρατικός πολίτης τύπου χριστόφια μπορεί να το εξηγήσει.
    Θα μου πεις στην Πατρίδα μας το 6,8% ανάπτυξη του 72 (μετρημένη από τους έξω) έγινε 1,5% ύφεση το 82 (μετρημένο απο τους πασοκαληταράδες βέβαια)
    Πάρτε το χαμπάρι: Αν δεν κλείσουμε το καζανακι απο κάτω όσο νερό και να ρίξουμε απο πανω θα παει στον βόθρο

  14. christof avatar
    christof 16/03/2013 13:18:35

    Το τι εγινε στις καταθεσεις στη Κυπρο ειναι προκριμα για τις καταθεσεις και στην Ελλαδα.

  15. begar avatar
    begar 16/03/2013 13:27:53

    Έχει να γίνει ένα bank run και εδώ από Δευτέρα, που θα τρίβετε τα μάτια σας.

  16. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 16/03/2013 13:28:13

    Το μέτρο του κουρέματος καταθέσεων κατέστη αναγκαίο αφ' ης ώρας μια υψηλότερη δανειακή χρηματοδότηση της Κύπρου θα έκανε το χρέος της μη βιώσιμο (πάνω από 140%) και η επιλογή ενός PSI (κουρέματος ομολόγων στα χέρια ιδιωτών δανειστών) δεν υπήρχε λόγω Ελλάδας.
    Σκεφτείτε όλα αυτά ψύχραιμα και μετά τα ξαναλέμε..

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Διαφωνών 16/03/2013 13:42:58

      Πάλι για το καλό μας δηλαδή. Αχ τι ωραία!

    • Tasos avatar
      Tasos @ Διαφωνών 16/03/2013 13:45:25

      Το θέμα δεν είναι αν όλες οι επιλογές είναι άσχημες. Αλλά όταν με το ζόρι χτίζεις κλίμα για να σταματήσει διαρροή κεφαλαίων, βγαίνεις και λές ότι υπάρχει εγγύηση καταθέσεων (και μάλιστα με τις ευλογίες της ΕΕ) και σου προκύπτει τέτοια απόφαση, άμεσα εφαρμόσιμη, μπορείς να πας μετά στον απλό πολίτη μιας άλλη χώρας (Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία) και να του ξαναπείς "ξέρεις, μην ανησυχείς, άλλο η Κύπρος, εσύ μη πάρεις τα λεφτά σου, σου το εγγυάται η ΕΕ"? Όχι, δε μπορείς.
      Η απόφαση είναι και τραγική και πολύ επικίνδυνη και θα φανεί πολύ γρήγορα.

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ Tasos 16/03/2013 15:49:17

        +1.000! Quo vadis Europa?

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Αιρετικός 16/03/2013 16:37:10

          Το ιδιο ισχυει και για τα συνορα μας που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ τα εγγυαται η ΕΕ. Εδω γελανε...

  17. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 16/03/2013 13:29:25

    "Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με την εφημερίδα «New York Times», ο πρόεδρος του Eurogroup, Γερούν Ντάισελμπλουμ απέφυγε να αποκλείσει το ενδεχόμενο να επιβληθεί έκτακτη εισφορά σε καταθέσεις και σε άλλες χώρες εκτός από την Κύπρο, αλλά τόνισε πως ένα τέτοιο σχέδιο δεν εξετάζεται στην παρούσα χρονική στιγμή"...

    Άθλια δήλωση του πρόεδρου του Eurogroup. Προκείται για μοιραίους ηγετίσκους που κακή τη μοίρα ηγούνται του ευρωπαικού εγχειρήματος.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Kώστας ΜΠ 16/03/2013 13:43:43

      Ναι, μόνος του το σκέφτηκε, δεν το έχουν ήδη συζητήσει και αποφασίσει...

      • Αντίθεσις avatar
        Αντίθεσις @ Γιώργος 16/03/2013 13:48:31

        ... και προϋπολογίσει (κι ενδεχομένως ενημερώσει συγγενείς, φίλους και γνωσούς) να σας συμπληρώσω. Κάτι μού θυμίζει από υποτιμήσεις τα χρόνια της δραχμής. Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια (για τους μεγάλους) μένουν!

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ Kώστας ΜΠ 16/03/2013 15:50:36

      !!!!!!!!!!!!!Qui bono?

  18. cielo avatar
    cielo 16/03/2013 13:39:43

    Κατανοω το σοκ των Κυπριων καταθετων αλλα, για να ειμαστε ρεαλιστες, εκει επεβαλαν "χαρατσι" επι πραγματικων, ΥΠΑΡΚΤΩΝ καταθεσεων.
    Εδω στην Ελλαδα μας επεβαλαν φορολογια εξωπραγματικη, αδιαφορωντας αν εχουμε καταθεσεις ικανες να καλυψουν τις οφειλες που μας προεκυψαν στα καλα καθουμενα προς το δημοσιο.
    Κακο αυτο που εγινε στην Κυπρο αλλα ΚΑΚΙΣΤΟ, ΑΔΙΚΟ, ΧΥΔΑΙΟ αυτο που εγινε στην Ελλαδα.

    • Tasos avatar
      Tasos @ cielo 16/03/2013 14:49:53

      Τώρα που εδώ δοκίμασαν κι αυτό που λέτε αλλά δε δούλεψε, μπορούν να εφαρμόσουν και αυτό που έγινε στη Κύπρο.
      Δε καταλαβαίνω δε, τη κουβέντα που γίνεται για το ότι να εκεί στη Κύπρο το κάνανε αλλιώς ενώ εδώ με χαράτσια. Τίποτε δεν εμποδίζει να γίνει και το ένα και το άλλο κι ας βγαίνει όποιος κυβερνητικός θέλει να εγγυηθεί για το αντίθετο.

      • cielo avatar
        cielo @ Tasos 16/03/2013 15:48:15

        Εν γενει οταν οποιοσδηποτε κυβερνητικος βγαινει να εγγυηθει οτιδηποτε, εμενα τρεμει το φυλλοκαρδι μου.

        Κατα τα αλλα, ας εφαρμοσουν και εδω το κουρεμα των καταθεσεων, ποσως με ενδιαφερει διοτι οι δικες μου καταθεσεις πλεον ανερχονται στο ιλιγγιωδες ποσον των χιλιων οκτακοσιων ευρω και μεχρι τελους του Απριλιου σε ΜΗΔΕΝ ευρω αρα σκασιλα μου μεγαλη!

        Χιλιες φορες να μου ειχαν κουρεψει τις πενιχρες μου καταθεσεις πριν απο τρια χρονια και να μου ειχαν επιτρεψει να λειτουργω με το υπολοιπο παρα να μου τις αρπαζουν ετησιως εις το διηνεκες και να προσβαλλουν και την νοημοσυνη μου απο πανω μιλωντας για δικαιο φορολογικο συστημα.

        Αγαπητε κυριε ανηκω στην κατηγορια εκεινη των ΗΛΙΘΙΩΝ που, στα 56 μου χρονια, δεν βρεθηκα ποτε να χρωσταω σε κανεναν μια δεκαρα αλλα και ποτε δεν ειχα καταθεσεις ανω των τριαντα χιλιαδων ευρω στην Ελλαδα, μηδεν σε ομολογα, μηδεν στο στρωμα και μηδεν στο εξωτερικο. Οδευω ταχιστα προς το απολυτο μηδεν και αναρωτιεμαι γιατι παιδευομαι? Στοχος τους ειναι να μας εκμηδενισουν, να αυτοπυροβοληθω και να τους διευκολυνω στο θεαρεστο εργο τους?

  19. Καλή Σαρακοστή avatar
    Καλή Σαρακοστή 16/03/2013 13:46:07

    Καλη Σαρακοστη αδελφια!!!!!

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Καλή Σαρακοστή 16/03/2013 16:11:13

      Κι αν κρίνω από αυτά που γίνονται φίλε μου, και "καλά σαράντα" για τον ελληνισμό ...

  20. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/03/2013 13:48:48

    Το bank run στον υπόλοιπο Νότο μπορεί να ξεκινήσει κάλλιστα και τη Δευτέρα. Και ένεκα αυτού, την Τρίτη να μείνουν εντελώς κλειστές οι ελληνικές τράπεζες. Συνεπώς, όσοι έχετε web banking έχετε μιάμιση μέρα για να το αξιοποιήσετε. Για μικρότερα ποσά, υπάρχουν ακόμα (στην Ελλάδα) και τα ΑΤΜ...

    • Geros avatar
      Geros @ Αυριανιστής 16/03/2013 15:21:48

      Εσύ δηλαδή το πιστεύεις ότι αυτό θα συμβεί την Τρίτη? Την Τρίτη αγαπητέ ο κόσμος θα χωνεύει αυτά που έφαγε την Καθαρά Δευτέρα , τίποτα άλλο δεν θα συμβεί.
      Έκανες όμως ένα βασικό λάθος ανεπίτρεπτο για σοβαρό μάντη καταστροφών. Ποτέ δεν πρέπει η πρόβλεψη να είναι για δυο μέρες μπροστά , πρέπει να δόσεις περιθώριο στον κόσμο να ξεχάσει την αρλούμπα σου. Εσύ έτσι όπως το έκανες την Τετάρτη κιόλας θα σε δουλεύουν εδώ μέσα.
      Θα ήσουν αστείος αν δεν ήσουν βαλτός.

  21. anamaria avatar
    anamaria 16/03/2013 13:48:55

    μα φιλτατε Γιωργο ο στοχος της Τροικας ειναι να επιταχυνει την καταρρευση των τραπεζων του Νοτου προς οφελος των τραπεζων της Ολλανδιας, Γερμανιας, κτλ...

  22. roadrunner avatar
    roadrunner 16/03/2013 13:50:20

    Μήπως έχει και μια θετική πλευρά αυτή η ιστορία ; Ότι ο φόβος που φυλάει τα έρμα, θα κάνει κάποιους που ρευστοποίησαν και φυγάδευσαν μεγάλες καταθέσεις,
    να κινήσουν το κρυμμένο χρήμα τους πιο δημιουργικά και αναπτυξιακά ;
    (εξαιρώ τους μικρούς καταθέτες - αποταμιευτές).

    • Tasos avatar
      Tasos @ roadrunner 16/03/2013 14:51:48

      Η χασούρα 9,9% είναι μικρότερη από την "επένδυση" σε χρεωκοπημένες οικονομίες σαν της Ελλάδας. Εκτός κι αν εννοείτε να επενδύσουν σε τρίτες χώρες πράγμα που εμάς δε μας αφορά.

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ roadrunner 16/03/2013 15:53:45

      H θετική πλευρά θα ήταν να αρχίσουν οι κυρίαρχοι λαοί να ελέγχουν και να αντιδρούν στο διεθνές και ευρωπαϊκό "ιερατείο"...

  23. Ακις avatar
    Ακις 16/03/2013 13:54:39

    Τι δεν καταλαβενετε δηδ; Το πράγμα δεν σώζεται στην ευρωζωνη...

  24. foros1 avatar
    foros1 16/03/2013 13:57:58

    απο την στιγμη που αυτο επιτράπηκε να γίνει σε μια χωρα της ευρωζωνης, μπορει δυνητικά να γινει και στις υπολοιπες.
    χαρας ευαγγελια για τις Ελβετικες τραπεζες!

  25. Karenin avatar
    Karenin 16/03/2013 14:06:10

    Περίπου 90δισ. είναι οι καταθέσεις στις τράπεζες στην Κύπρο και το προσδοκόμενο όφελος 5,8 δισ. Σε 20δισ. αποτιμώνται ιοι Ρώσικες καταθέσεις που θα συμβάλουν με 2.δισ. Τό μέτρο θα το νιώσει πριν απο όλα η Ρωσσία γιατί οι ρώσικες οφσόρ του νησιού εχουν γύρω στα 50δισ. δάνεια απο ρώσικες τράπεζες. Ετσι αναμένεται το υπόλοιπο ποσό μέχρι τα 17δισ. που λείπει να το δανείσουν οι Ρώσοι.

    • dim avatar
      dim @ Karenin 17/03/2013 03:32:07

      Όλα έχουν να κάνουν με τη σχέση ΑΕΠ και καταθέσεων... Σε μια χώρα όπως η Ελλάδα με ΑΕΠ 250 δις, και καταθέσεις 250 δις, δηλαδή σχέση 1 προς 1, οι προτάσεις Σύριζα τύπου Γλέζου και Στρατούλη για δήμευση καταθέσεων και φόρο επί των καταθέσεων είναι αστείες και για αυτό τους μαύρισε ο Ελληνικός λαός τον Ιούνη (και χάθηκαν από το φόβο της χρεωκοπίας λόγω Σύριζα και 80 δις καταθέσεων)... Σε μια χώρα όμως που η σχέση ΑΕΠ προς καταθέσεις είναι 1 προς 5, το μέτρο αυτό, μέσα στην αδικία του δε λέω, είναι ένα σχετικα δίκαιο και αποτελεσματικό μέτρο... Βέβαια για να μη παρεξηγηθώ, θέλει και επικοινωνιακή αλλά κυριότερα και ουσιαστική διαχείριση η απόφαση αυτή, ώστε να μην εξαπλωθεί ένα επικίνδυνο bank run σε όλες τις χώρες του νότου που δεν έχουν τέτοια σχέση ΑΕΠ/καταθέσεις... Ισορροπία χρειάζεται η Ε.Ε... Το κάθε τραπεζικό σύστημα μιας χωρας πρέπει επιτέλους να λειτουργεί με κανόνες και εντός ορίων… Δε μπορεί μια χώρα να έχει σχέση 1 προς 1 και μια άλλη να έχει 1 προς 5… ΟΚ, 1 προς 1, 1 προς ενάμιση, προς 2 max… Ήμαρτον όμως πια με αυτόν τον άνισο ανταγωνισμό, που κρύβει από πίσω του ξέπλυμα μαύρο χρήματος κλπ…

      • Vee avatar
        Vee @ dim 18/03/2013 01:02:32

        Θα αστειεύεσαι! Ποιός τους μαύρισε;; Ο Σύριζα θα έπρεπε σε μια νορμάλ χώρα να έχει το πολύ 3%

  26. nikos avatar
    nikos 16/03/2013 14:15:55

    νομικά στέκει μια τέτοια τραγική απόφαση?
    δεν πρόκειται για κατάσχεση περιουσιών χωρίς αιτία?

  27. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 16/03/2013 14:18:51

    "Χωρίς αιτία"??????????????
    Χα χα χα χα χα!!! Ωραίο αυτό!!!

  28. aris. aold avatar
    aris. aold 16/03/2013 14:23:32

    Η εκροή χρημάτων και από τις Ελληνικές τράπεζες από Τρίτη είναι δεδομένη.

    Εκεί που πήγαινε το πράγμα να ηρεμήσει ο κόσμος άρχισε να δουλεύει οι επιχειρήσεις να προγραμματίζονται από την Δευτέρα πάλι εσωστρέφεια.

    Ολα αυτά έγιναν για να εξοικονομηθούν 6 δις ευρώ.

    Επειδή το οικονομικό όφελος των 6 δίς είναι πολύ μικρό μπροστά στην εσωστρέφεια που θα φέρει ειδικά στην Ελλάδα και στις χώρες του Νότου φαίνεται ότι κάποιο μυαλό οδηγεί πλέον και την Ελλάδα στην διάλυση.

    Ανακοίνωση της ελληνικής κυβέρνησης μέχρι τώρα δεν υπάρχει;;

    Είναι δυνατόν Σαμαράς και Στουρνάρας που συναίνεσαν σε αυτήν την απόφαση να μην αντιλαμβάνονται στις συνέπειες που θα έχει κάτι τέτοιο από Δευτέρα στην οικονομία της Ελλάδας.

    Είναι δυνατόν να συναινούμε σε αποφάσεις που μας στέλνουν ποιο βαθειά στην ύφεση.

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ aris. aold 16/03/2013 14:45:56

      Υποθέτω πως οι κ.κ. Σαμαράς και Στουρνάρας είχαν ήδη ενημερωθεί σχετικά κατά την πρόσφατη επίσκεψη του κ. Αναστασιάδη στην Αθήνα. Αυτά δεν γίνονται σε τρεις ώρες μιας συνεδρίασης ενός ευρωπαϊκού οργάνου...

      • aris. aold avatar
        aris. aold @ Αντίθεσις 16/03/2013 15:02:32

        Αν είναι έτσι η ιστορία τους χρεώνει τον οικονομικό Αττίλα που θα ισοπεδώσει ότι άφησε ο Τουρκικός Αττίλας.

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ Αντίθεσις 16/03/2013 15:56:25

        Παρατηρήστε μόνο τις ματιές της ελληνικής αντιπροσωπείας στην σχετική ερώτηση στην συνέντευξη τύπου στις Βρυξέλλες(σαν δαρμένοι)...Μία εικόνα, χίλιες λέξεις....

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Αντίθεσις 16/03/2013 17:13:17

        Σαφώς. Επιπλέον, από τη λήξη του Eurogroup (5 η ώρα τα ξημερώματα του Σαββάτου) έως την παρακράτηση του αναλογούντος φόρου από τα ΑΤΜ των Κυπριακών τραπεζών (ήδη από τις πρωινές ώρες του Σαββάτου) δεν έμενε αρκετός χρόνος για τις απαραίτητες μετατροπές σε λογισμικό και συστήματα ούτως ώστε να είναι ήδη έτοιμα τα μηχανήματα να προϋπολογίζουν και να παρακρατούν το φόρο από κάθε ανάληψη. Κοινώς, μέσα σε πέντε-έξι ώρες δεν προλαβαίνει κανένας τεχνικός να ξαναφτιάξει το ηλεκτρονικό σύστημα τραπεζικού (και οποιουδήποτε άλλου) οργανισμού. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι ήταν όλα έτοιμα από καιρό και το μόνο που χρειαζόταν ήταν η εύρεση της κατάλληλης χρονικής στιγμής για να μπορούν να πείσουν τον κόσμο ότι ό,τι συνέβη ήταν προϊόν «δραματικών» πιέσεων και διαπραγματεύσεων και ότι η Κυπριακή πλευρά, με το πιστόλι στον κρόταφο, υποχρεώθηκε να αποδεχθεί αυτήν τη λύση έναντι άλλων χειρότερων. Και, βεβαίως, η μεσολάβηση ενός τριημέρου ώστε οι καταθέτες να βρεθούν προ τετελεσμένου χωρίς δυνατότητα αντίδρασης. Το ότι ήταν όλα προ καιρού κανονισμένα το μαρτυρά και η αισιοδοξία ότι τα εν Ελλάδι Κυπριακά υποκαταστήματα θα περάσουν υπό τον έλεγχο του ΤΤ μέσα στο Σαββατοκύριακο(!), όπως διάβασα κάπου αλλού, προκειμένου να έχουν απεμπλακεί από τα μητρικά ιδρύματά τους στην Κύπρο προτού ψηφιστεί το νομοσχέδιο που θα κυρώνει την απόφαση του Eurogroup στην Κύπρο την ερχόμενη εβδομάδα. Μα, μόνο για τη σύνταξη των εγγράφων που φαντάζομαι ότι απαιτεί μια τέτοια «μεταβίβαση» θα χρειαζόταν ένα επιτελείο εξειδικευμένων νομικών και τουλάχιστον ένας μήνας αδιάλειπτου σβήσε-γράψε. Δυο μέρες δεν θα έφταναν ούτε για να κλειστούν τα ραντεβού μεταξύ όλων των ενδιαφερόμενων.

        Κοινώς, κάποιος μας δουλεύει πάλι.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Αντίθεσις 16/03/2013 18:32:27

        Σαφώς. Επιπλέον, από τη λήξη του Eurogroup (5 η ώρα τα ξημερώματα του Σαββάτου) έως την παρακράτηση του αναλογούντος φόρου από τα ΑΤΜ των Κυπριακών τραπεζών (ήδη από τις πρωινές ώρες του Σαββάτου) δεν έμενε αρκετός χρόνος για τις απαραίτητες μετατροπές σε λογισμικό και συστήματα ούτως ώστε να είναι ήδη έτοιμα τα μηχανήματα να προϋπολογίζουν και να παρακρατούν το φόρο από κάθε ανάληψη. Κοινώς, μέσα σε πέντε-έξι ώρες δεν προλαβαίνει κανένας τεχνικός να ξαναφτιάξει το ηλεκτρονικό σύστημα τραπεζικού (και οποιουδήποτε άλλου) οργανισμού. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι ήταν όλα έτοιμα από καιρό και το μόνο που χρειαζόταν ήταν η εύρεση της κατάλληλης χρονικής στιγμής για να μπορούν να πείσουν τον κόσμο ότι ό,τι συνέβη ήταν προϊόν «δραματικών» πιέσεων και διαπραγματεύσεων και ότι η Κυπριακή πλευρά, με το πιστόλι στον κρόταφο, υποχρεώθηκε να αποδεχθεί αυτήν τη λύση έναντι άλλων χειρότερων. Και, βεβαίως, η μεσολάβηση ενός τριημέρου ώστε οι καταθέτες να βρεθούν προ τετελεσμένου χωρίς δυνατότητα αντίδρασης. Το ότι ήταν όλα προ καιρού κανονισμένα το μαρτυρά και η αισιοδοξία ότι τα εν Ελλάδι Κυπριακά υποκαταστήματα θα περάσουν υπό τον έλεγχο του ΤΤ μέσα στο Σαββατοκύριακο(!), όπως διάβασα κάπου αλλού, προκειμένου να έχουν απεμπλακεί από τα μητρικά ιδρύματά τους στην Κύπρο προτού ψηφιστεί το νομοσχέδιο που θα κυρώνει την απόφαση του Eurogroup στην Κύπρο την ερχόμενη εβδομάδα. Μα, μόνο για τη σύνταξη των εγγράφων που φαντάζομαι ότι απαιτεί μια τέτοια «μεταβίβαση» θα χρειαζόταν ένα επιτελείο εξειδικευμένων νομικών και τουλάχιστον ένας μήνας αδιάλειπτου σβήσε-γράψε. Δυο μέρες δεν θα έφταναν ούτε για να κλειστούν τα ραντεβού μεταξύ όλων των ενδιαφερόμενων.

        Κοινώς, κάποιος μας δουλεύει πάλι.

  29. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 16/03/2013 14:30:21

    TO μέτρο είναι σωστό και δίκαιο .
    θα σωθείτε από τα λεφτά σας , αυτό είναι το μήνυμα
    Μιλάμε για 10 δις , και το σημαντικότερο -¨Τα ποσά που θα αφαιρεθούν από τις καταθέσεις θα δοθούν υπό μορφή τραπεζικών μετοχών, σύμφωνα πάντα με τον ΥΠΟΙΚ¨
    Αντίθετα στην Ελλάδα , όλοι ανεξαιρέτως φτωχοί -άνεργοι-χαμηλοεισοδηματίες θα σώσετε τους τραπεζίτες !!!
    ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΗΔΕΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ - πληρώνει χαράτσι στο σπίτι του , και πανάκριβα είδη πρώτης ανάγκης , χωρίς πετρέλαιο , χωρίς φάρμακα .
    ΤΙ σχέση έχει η μια απόφαση της Κύπρου , με την Ελλάδα ? καμιά !
    Κανονικά οι κύπριοι έπρεπε να πανηγυρίζουν !

    • κ.κ avatar
      κ.κ @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 16/03/2013 18:58:36

      ΑΔΙΚΟ ΕΧΕΙΣ ?????????ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ..........ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ,ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ,ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ,...............ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΑΚΑΘΕΚΤΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΙ!!!!!!!!!!!!!!

  30. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 16/03/2013 14:38:13

    Αυτα ειναι... Οταν καποιοι ελεγαν για δημευση μερους των ελληνικων καταθεσεων για να μην χρειαστουμε την επομενη δοση χαρακτηριστηκαν ως "οπαδοι του Σταλιν, αναρχοκομμουνια που σκοπο εχουν να διωξουν τους επενδυτας και να στραγγαλισουν την ιδιωτικη πρωτοβουλια, με απωτερο στοχο να κανουν την ενδοξη οικονομικα Ελλαδα του 2012 παρια της "Ενωμενης Ευρωπης", κτλ, κτλ". Οταν το κανει η κυπριακη κυβερνηση με εντολη της "Ενωμενης Ευρωπης" και της ΕΚΤ (Γερμανιας), ειναι ενα ρεαλιστικο, φιλελευθερο οικονομικα μετρο που σκοπο εχει να διασφαλισει οτι το χρεος της Κυπρου θα παραμεινει βιωσιμο (θετονας το γνωστο αυθαιρετο ποσοστο 120%).

    Παντως, το γεγονος οτι οι Κυπριοι εξοργιστηκαν επειδη τους κουρεψαν τις καταθεσεις αλλα δεν εξοργιζονται για το οτι τα λεφτα που θα χρειαστουν οι τραπεζες τους θα καταγραφουν ως δημοσιο χρεος (γιατι αν δεν καταγραφονταν δεν θα ξεπερνουσε το αυθαιρετο 120% και δεν θα κουρευονταν καταθεσεις) αποδεικνυει οτι οι Κυπριοι δεν ειναι και τοσο διαφορετικοι και ανωτεροι σε υπερηφανια και μυαλο απο εμας, οπως απεδειξαν με την ΑΟΖ...

  31. ανδρεας avatar
    ανδρεας 16/03/2013 14:39:26

    ο Αναστασιαδης ειχε δειξει τα δειγματα γραφης του.....τοτε υπηρχε ευτυχως ο Τασος ο Παπαδοπουλος τωρα τελος και η Κυπρος......σε λιγο βεβαια ερχεται και η σειρα μας......

  32. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 16/03/2013 14:40:25

    Ακριβώς το αντίθετο. ΕΙΣΡΟΗ καταθέσεων στις ελληνικές τράπεζες θα υπάρξει, που θα γίνει κυρίως ορατή σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, εξαιτίας της επιστροφής ελληνικών κεφαλαίων που είχαν καταφύγει στην Κύπρο και εξαιτίας εισόδου κυπριακών κεφαλαίων που θα ζητήσουν ασφαλές καταφύγιο στην Ελλάδα.

    • Tasos avatar
      Tasos @ Διαφωνών 16/03/2013 14:56:20

      "ασφαλές καταφύγιο".... στην Ελλάδα? πώς είναι ασφαλές δηλαδή? ποιός τους εγγυάται ότι δε θα γίνει το ίδιο και εδώ (ειδικά μετά τις γερμανικές εκλογές οπότε και θα φανεί πώς ούτε ψευτοPSI δουλεύουν, ούτε περικοπές κλπ)? Τότε το μόνο που θα έχει μείνει να κοπεί θα είναι ρευστό καταθέσεων. Και γιατί να πάνε στο ασφαλές καταφύγιο της Ελλάδας και όχι σε μια άλλη χώρα που να είναι όντως ασφαλής?
      Εσείς αν είχατε χοντρά λεφτά στη Κύπρο και έπρεπε να τα πάρετε θα τα πηγαίνατε στην Ελλάδα δηλαδή?

    • kouvari avatar
      kouvari @ Διαφωνών 16/03/2013 15:31:34

      Δεν υπαρχει φιλε μου ασφαλη καταφυγιο σε οποιαδηποτε ευρωπαικη τραπεζα...Τα εχουν "τιναξει" τα πεταλα...οπως και η ΟΝΕ...!!
      Παμε για αλλα....

    • m.s avatar
      m.s @ Διαφωνών 16/03/2013 18:36:59

      μου θυμίζει τον αρχιγκαντέμη Γιαπωνέζο που , αφού έφαγε την ατομική μπόμπα στη Χιροσίμα και γλύτωσε, πήγε και βρήκε καταφύγιο στο Ναγκασάκι.

  33. George avatar
    George 16/03/2013 14:43:35

    Μικρόνοια, κουτοπονηριά, ερασιτεχνισμός. Έχει να γράψει πολλά ο ιστορικός του μέλλοντος για τους σημερινούς ηγέτες της ΕΕ και ιδίως της Γερμανίας. Ο Θεός να μας φυλάει.

    Και για όσους χαίρονται: ΔΕΝ είναι αυτός τρόπος να πιάσεις τους λίγους με τα πολλά παράνομα λεφτά. Αυτούς τους πιάνεις με λεπτομερείς ελέγχους διακίνησης κεφαλαίων. Τι έγινε τώρα; Απλά πλήρωσαν όλοι εφάπαξ για τις αμαρτίες των λίγων.

  34. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 16/03/2013 15:01:43

    Γιατί φωνάζετε βρε αδέρφια?...Ο στρατούλης και ο γλέζος δεν είπαν το ίδιο πράγμα δια να μας σώσουν?
    Αν θέλουμε να το παίξουμε ανεξάρτητοι και ωραίοι που θα βρεθούν τα ευρόπουλα ,μέχρι να ανακαλυφθούν τα ευρόδενδρα?
    Εμείς δεν βγαίναμε στις πλατείες και ζητούσαμε να ακολουθήσουν οι δικοί μας προδότες τους αδερφούς κυπρίους και την σωτηρία απο τον μόσκοβο...
    Ούτε ένας χρόνος δεν πέρασε..Τόσο γρήγορα ξεχνάμε?

  35. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 16/03/2013 15:04:43

    Τὸ κυπριακὸ Μνημόνιο περιλαμβάνει μία ἀκόμα φιλελεύθερη πολιτικὴ («λιγώτερο κράτος», θυμᾶσαι;) ἤτοι τὴν φορολόγηση τῶν φόρων τῶν φόρων μὲ ἕναν νέο φόρο ποὺ προκύπτει ἀπὸ μιὰ φοροδιαίρεση τῆς φορολογίας.

    Θυμᾶσαι τοὺς Ἑλλαδίτες ποὺ ἔστελναν πέρυσι τὶς καταθέσεις τους στὴν Κύπρο γιὰ νὰ εἶναι ἀσφαλεῖς, μὴ καὶ συμβεῖ καμμιὰ στραβὴ στὴν Ἑλλάδα;;; Χοχοχο...

    Στὸ διάστημα ἔπρεπε νὰ τὰ στείλουν. Ἔχει κάνει συμφωνία ὁ Καμμένος μὲ τοὺς Κλίνγκον. Ἔχει καὶ τσέκ, ὑπογεγραμμένο.

    Ἂ καὶ παρεμπιπτόντως, οἱ καλοί μας σύμμαχοι καὶ ἑταῖροι βιάζουν τὸ τραπεζικὸ σύστημα μιᾶς χώρας ποὺ ἡ οἰκονομικὴ εὐρωστία της βασίζετο ἐν πολλοῖς στὴν ρώμη τοῦ τραπεζικοῦ της συστήματος. Γιὰ νὰ τὴ σώσουν. Ἅμα ξανακαταθέσει στὴν Κύπρο κανένας «μεγάλος», ἐγὼ βάζω ὑποψηφιότητα γιὰ καγκελάριος καὶ βάλε. Ὄμορφος κόσμος, ἀγγελικὰ πλασμένος...

    Μπάη δὲ γουέη, ἡ κυπριακὴ κοινὴ γνώμη δὲν ἦταν ποὺ ἔλεγε σὲ ὅλες τὶς δημοσκοπήσεις πόσο συμφωνεῖ μὲ τὸ ἐπερχόμενο Μνημόνιο; Πόσο τὴ βρίσκει;

    Θυμᾶστε ποὺ λέγαμε κάποτε ὅτι θὰ συμβοῦν τὰ ἴδια στὴν Ἑλλάδα (μὲ ΑΤΜ καὶ καταθέσεις) ἅμα γίνει καμμιὰ στραβὴ καὶ μᾶς ἔλεγαν γραφικοὺς καὶ συνωμοσιολόγους;

    Στὰ κυπριακὰ ΑΤΜ θὰ πρέπει νὰ βγαίνει ἡ ἔνδειξη «θὰ θέλαμε νὰ σᾶς ὑπενθυμίσουμε ὅτι ὁ κυπριακὸς λαὸς ἐξέλεξε πρόεδρο τὸν Νῖκο Ἀναστασιάδη»...

    • Easy κι εύκολα avatar
      Easy κι εύκολα @ Σωτ Μητραλ 16/03/2013 17:17:10

      @θὰ θέλαμε νὰ σᾶς ὑπενθυμίσουμε ὅτι ὁ κυπριακὸς λαὸς ἐξέλεξε πρόεδρο τὸν Νῖκο Ἀναστασιάδη»…

      Καλά τα λέει το ΑΤΜ. Ας πρόσεχαν, να μην έβγαζαν αυτόν τον αριστερό φαφλατά. Αφού δεν άκουσαν τον Αντώνη να ψηφίσουν αυτόν που τους πρότεινε, καλά να πάθουν. Τώρα, θα ζητήσουν και τα ρέστα; Χάθηκε ένας υποψήφιος του Λαϊκού Κόμματος, βρε, αδερφέ;

      • Σωτ Μητραλ avatar
        Σωτ Μητραλ @ Easy κι εύκολα 16/03/2013 19:59:23

        ;;; Ποιός Ἀντώνης ζήτησε νὰ ψηφίσουν τί, ποιοί; Ποιός ἀριστερὸς φαφλατᾶς;;; Ποιό Λαϊκὸ Κόμμα στὴν Κύπρο;;;

    • Ελευθερία avatar
      Ελευθερία @ Σωτ Μητραλ 16/03/2013 17:28:27

      Τα έχει αυτά το ευρώ. Δεν αποφασίζουν οι εγχώριοι πολιτικοί, δεν είναι θέμα προσώπων. Πχ λέει ο έλληνας ΠΘ: Είμαι υπέρ του 15%. Ωραία. Ποιος τον εμποδίζει και δεν τον εφαρμόζει;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Σωτ Μητραλ 17/03/2013 17:46:24

      Από τον Χριστόφια στον Αναστασιάδη: Από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη.

      Α ρε Τάσσο Παπαδόπουλε αθάνατε....

  36. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 16/03/2013 15:15:44

    Κύπρος;

    Αυτούς δεν θα τους έσωζαν οι Ρώσοι; Το φυσικό αέριο; Οι Ισραηλινοί; Τα πετρέλαια; ...όπως εμάς μας σώσει η Τρόικα.

    Μόνο στο dna της φυλής είναι ότι όλοι μας ζηλεύουν / μας κυνηγάνε / μας προστατεύουν γιατί είμαστε ....οι μάγκες του πλανήτη.

    Αν οι πολιτικοί δεν πάψουν να είναι υπάλληλοι των Τραπεζών είτε είναι Κομμουνιστές (Κύπρος) είτε Κεντροδεξιοί (Ελλάδα) είτε ότι άλλο θέλει ο καθένας ....δεν υπάρχει σωτηρία. Θα πρέπει όλοι να κατανοήσουν ότι από τότε που ανακαλύφθηκε το πυροβόλο και ο τηλέγραφος η παγκοσμιοποίηση ορίζει ή ότι παίζεις με τους κανόνες ή ότι γράφεις τους κανόνες του παιχνιδιού. Τα υπόλοιπα είναι ....βολευτές.

  37. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 16/03/2013 15:20:34

    Οι εν Ελλάδι κλάδοι της Laiki Bank και της Τράπεζας Κύπρου θα γίνουν καθώς φαίνεται θυγατρικές του Τ.Τ. με πλήρη απορρόφηση.
    Το ελληνικό τραπεζικό σύστημα είναι ρητά και κατηγορηματικό εκτός των όποιων μέτρων αφορούν τις καταθέσεις στην Κύπρο. Punkt.

  38. dimos1969 avatar
    dimos1969 16/03/2013 15:25:59

    ειναι σαφες οτι τα χειροτερα ερχονται και για την Ελλαδα.Επειδη οι τυποι ειναι απιθανοι θα δημευσουν την ακινητη περιουσια του καθενος μαζι με τις καταθεσεις. καλα ξεμπερδεματα με το euro των Γερμανων και ΣΙΑ...

  39. dimos1969 avatar
    dimos1969 16/03/2013 15:28:58

    επιπλεον εχουν εγκαταστησει τον μεγαλο αδελφο που θα ελεγχει σε πραγματικο χρονο τις καταθεσεις (απο Τριτη, τι διαβολικη συμπτωση...), ενω εχουν τρομοκρατησει ολο το κοσμο οτι αν βγαλει τα νομιμα λεφτα του στο εξωτερικο θα καραφορολογηθει. Οι γερμανοι ελεγχουν απολυτα το παιχνιδι και θα τα παρουν ολα.

  40. Skantzoxoiros1970 avatar
    Skantzoxoiros1970 16/03/2013 15:31:32

    Τρέξτε ζαγάρια να σηκώσετε πάλι τα λεφτά σας , όπως κάνατε το 2010 και 2011. Α! Και πείτε μου έναν που έχασε , αφήνοντας τα χρήματα του στις ελληνικές τράπεζες και με τα επιτόκια που αυτές έδιναν , τα τελευταία 3 χρόνια. Εξάλλου στην τελική ποιά η διαφορά? Εδώ τσακίσανε τους μισθούς αργά αργά και επέβαλαν φόρους , εκεί τους τα πήρανε με την μια μέσω καταθέσεων. Το αποτέλεσμα το ίδιο , η μέθοδος διαφορετική.

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Skantzoxoiros1970 16/03/2013 16:15:05

      Ε, τότε να κοιμόμαστε ήσυχοι φίλε. Έτσι ?!?!?

  41. dimos1969 avatar
    dimos1969 16/03/2013 15:37:54

    μα η μειωση μισθων στη Κυπρο τωρα αρχιζει...τα μετρα θα προκαλεσουν τεραστια εκροη κεφαλαιων και υφεση...

  42. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 16/03/2013 15:50:49

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ ΜΕ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΔΕΗ κτλ. Α-Ρ-Κ-Ε-Ι...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Μικρασιάτης 16/03/2013 22:02:48

      Αυτο ξαναπεστο Μικρασιατη....
      Εικονες σαν αυτες της Κυπρου ειναι το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ που μας χρειαζεται.

  43. GR74 avatar
    GR74 16/03/2013 16:12:01

    Οσον αφορά τους έλληνες καταθέτες της Κύπρου,που με τις ευλογίες της κυβέρνησης μετέφεραν τα χρήματα τους στις εκεί τράπεζες και το σχόλιο κάποιου ότι καλά έπαθαν και ότι σε καιρό πολέμου θα είχαν τυφεκισθεί ως αρνησιπάτριδες,θα σας υπενθυμίσω ότι και ο εθνάρχης Καραμανλής σε ηλικία 33 ετων το 1940 απέφυγε την στράτευση με το πρόσχημα της ολοκληρωτικής κώφωσης και ο άλλος σωτήρας μας το 1941,προ της γερμανικής εισβολής ανεχώρησε για τις ΗΠΑ,όπου και κατετάχθη στο ΠΝ,όχι βέβαια σε μάχιμο πολεμικό πλοίο,αλλα ως βοηθός ιατρού σε υπηρεσία ξηράς .Το όνομα αυτού Ανδρέας Παπανδρέου.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ GR74 16/03/2013 17:25:46

      Επίσης, να θυμίσουμε ότι η ιδιότητα του «Ευρωπαίου πολίτη» συνοδεύεται από τις εξής ελευθερίες εντός της επικράτειας της ΕΕ:

      1) Ελεύθερη διακίνηση προσώπων
      2) Ελεύθερη διακίνηση αγαθών
      3) Ελεύθερη διακίνηση υπηρεσιών
      4) Ελεύθερη διακίνηση ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ

      Τουλάχιστον αυτοί που συμφωνούν με την παραμονή της χώρας στην Ευρωζώνη και την Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να αποδεχτούν και να αναγνωρίσουν το αναφαίρετο δικαίωμα που η ΕΕ δίνει σε κάθε πολίτη της ανεξαιρέτως να στείλει τα λεφτά του όπου θέλει αυτός, εντός και εκτός εθνικών συνόρων, εντός ΕΕ. Αν νομίζουν ότι θα έχουν και Ευρώ και Ευρωπαϊκή Ένωση και ανοιχτά σύνορα και απάλειψη τελωνειακών δασμών, αλλά και εθνικά δεσμευμένα κεφάλαια όποτε τους συμφέρει, κάνουν λάθος.

  44. myrto avatar
    myrto 16/03/2013 16:18:36

    ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ . ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΚΑΤΑΘΕΤΕΣ ΕΟΙΑΣΑΝ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ...

  45. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 16/03/2013 16:19:04

    Χαίρομαι πάρα πολύ με αυτό που έπαθαν οι Κύπριοι.
    Ήθελαν βλέπετε να ψηφίσουν τον προδότη κολλητό του ΓΑΠ και υπέρμαχο του επαίσχυντου σχεδίου ΑΝΑΝ.
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ

  46. MCA avatar
    MCA 16/03/2013 16:19:13

    Η απόφαση δέσμευσης μέρους των καταθέσεων στην Κύπρο, είναι ιστορική και παγκοσμίου εμβέλειας.Θα έχουν ενδιαφέρον οι συνέπειες αυτής της απόφασης τοπικά, αλλά και παγκοσμίως.

  47. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 16/03/2013 16:35:19

    Με την συμφωνία οι ρωσικές καταθέσεις -χρήμα που αναλογεί σχεδόν στο 1/3 των καταθέσεων στο νησί , περνά μέσα απο οffshore εταιρείες ,νομιμοποιήθηκε , ενώ τα χαμένα θα τα πάρουν σε μετοχές !
    Τι σημαίνει αυτό ? τους αναβαθμίζει και σε μετόχους των τραπεζών .
    ΑΡΑ μόνο την πάπια δεν έκανε ο ΡΩΣΟΣ πρόεδρος , σε μερικούς μήνες , θα γίνεται ούρα για καταθέσεις στην κυπρο !!!
    ΣΕ αυτή την χώρα που τα έχει δώσει όλα , τι έχει απομείνει ? το πιάσατε το υπονοούμενο ?

  48. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 16/03/2013 16:41:03

    Ακόμη μακρυά..... αυτό το νησί.
    Ακόμη μια φορά ο Ελληνισμός και ο Πατριωτισμός μας... μετριέται και βγαίνει λειψός...
    Κατακαημένη Κύπρος....

  49. Apostolos Vlahos avatar
    Apostolos Vlahos 16/03/2013 17:09:53

    Μηδένα προ του τέλους μακάριζε.

  50. maquis avatar
    maquis 16/03/2013 17:11:40

    Την τρίτη γνωστός μου υπογράφει συνβόλαιο για πώληση δτου διανερίσματός του, με αντίτιμο 290.000 ευρώ. Αφού πληρωθούν οι φόροι, δικηγόροι, συμφ/ος τα λεφτά στην Ελβετία. Αντε @@@@@ε κύριοι και σεις και οι τράπεζές σας! Ισλανδία και πάλι Ισλανδία και ας βγουν τα όποια παπαγαλάκια να μας μιλήσουν για τραπεζική σταθερότητα.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ maquis 16/03/2013 17:53:51

      Το Κυπριακό "κούρεμα" 10 % μαζί με το ολικό Ολλανδικό των subordinated assets της SNS πριν μια βδομάδα, είναι η νέα φάση στην καταστροφή πλεοναζόντων κεφαλαιων.
      Με το Ελληνικό PSI - και κυρίως με το διαρκές ξεπούλημα Ιταλικών, Ισπανικών, Πορτογαλικών Ελληνικών και Ιρλανδικών ομολόγων στη δευτερογενή αγορά - καταστράφηκαν ίδια κεφάλαια τραπεζών και συνταξιοδοτικών ταμείων, αλλά και κερδοσκοπικά κεφάλαια funds.
      Με το Ολλανδικό "γουλί" και το Κυπριακό coup καταστρέφονται κεφάλαια ιδιωτών που ζητούσαν ψηλότερα κέρδη, αλλά και μικροκαταθετών που ζητούσαν απλώς περισσότερη ασφάλεια (έφυγαν απο "Ελληνικές" τράπεζες...).

      Απορώ πάντως μ' αυτόν που πιάστηκε "καραγκιόζης", τσίμπισε και έδωσε 290.000 να αγοράσει διαμέρισμα.
      Άν περίμενε ένα-δυο χρόνια, ίσως θα 'δινε τα μισά...
      Η απομείωση της αξίας των ακινήτων που συμβαίνει και θα συνεχισθεί, είναι το πιό μεγάλο "κούρεμα": Ως γνωστον, το Ελληνικό, Ισπανικό, Κυπριακό ή Ιταλικό ρευστό που "χώθηκε" σε ακίνητα 1998 - 2008, είναι πολύ περισσότερο απο το ρευστό που "χώθηκε" σε λογαριασμούς απανταχού του πλανήτη.

      • maquis avatar
        maquis @ Uncle Stgm 16/03/2013 19:38:58

        Αν σου πώ οτι πριν δυο-τρια χρόνια "έπιανε" 480.000 -500.000 ευρώ; Υπάρχουν τοκογλύφοι εκεί έξω που δεν ξέρουν τι να τα κάνουν τα λεφτά.

        • m.s avatar
          m.s @ maquis 16/03/2013 20:56:16

          βρήκες αγοραστή βρέ θηρίο!!
          εγώ ούτε με παγάνα !!
          θέλω να πουλήσω κάτι χαρατσοφόρα και τίποτα!!
          βρήκες ε!!!
          μη σου πω παίζει και για πρώτο θέμα!

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ maquis 16/03/2013 22:24:36

          Χα χα "λεφτά υπάρχουν" λοιπόν, δικιο είχε ο Μεγάλος...
          Πραγματικά τύχη βουνο, ούτε με καραμπινα διμούτσουνη δεν "κατεβάζουν" αγοραστή ένα σωρό πωλητές εκει έξω

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ maquis 16/03/2013 22:27:50

          Μεταξύ μας 10 % κούρεμα είναι χάδι μπροστά στις σφαλιάρες που φάγανε μικρομισθωτοί και μικροσυνταξιούχοι εδώ.

  51. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 16/03/2013 17:13:57

    Όσοι τα βάζετε με τον Αναστασιάδη είστε εκτός τόπου και χρόνου ή έχετε φοιτήσει στην Παπαδημούλεια Σχολή Αρλουμπολογίας. Όταν ο Χριστόφιας είπε ναι χωρίς ανταλλάγματα στο κούρεμα των ελληνικών ομολόγων και αρνήθηκε την καλύτερη συμφωνία που είχε το καλοκαίρι μετά από 7 υποβαθμίσεις που προκάλεσε η αναποφασιστικότητά του για να δραπετεύσει πολιτικά, ήταν όλα σχεδόν προδιαγεγραμμένα. Τώρα στα δικά μας και της ΕΕ, πλέον είναι φανερό ότι μόνο 2 δρόμοι υπάρχουν για το μέλλον 1) Εσωτερική υποτίμηση,λιτότητα προς ανάκτηση ανταγωνιστικότητας σε σκληρό νόμισμα 2) επιστροφή σε εθνικό νόμισμα και υποτίμηση με όσες συνέπειες έχουν και οι δύο επιλογές. Εγώ είμαι με την πρώτη. Τώρα όσα λένε οι Τσιπροκαμμένοι για κατάργηση μνημονίων (49 δις μέτρα) και παραμονή στο ευρώ, υδατάνθρακες... κλπ είναι για ηλιθίους. Το πιθανότερο έτσι όπως το πάει η ΕΕ με τη σοβιετικοποίησή της (χαράτσια στην ιδιοκτησία,κούρεμα καταθέσεων κλπ) να θέλει ο Τσίπρας και ο Καζάκης ΕΕ και εμείς οι Δεξιοί έξοδο!!!

  52. retardare avatar
    retardare 16/03/2013 17:44:57

    Ο κύπριος τραγουδιστής Δώρος Γεωργιάδης ("Αν ήμουν πλούσιος") ανακοίνωσε ότι το πρόβλημα με της τράπεζες της μεγαλονήσου δεν τον πτοεί, γιατί εν ανάγκη θα ξαναπιάσει την κιθάρα και θα βγει στους δρόμους για τον επιούσιο. Σε αυτό έδειξε να συμφωνεί και ο Μιχάλης Βιολάρης. Άλλη πάστα αυτή των παλαιότερων. Ανθεκτικότερη.

  53. αμερικανος avatar
    αμερικανος 16/03/2013 18:00:53

    δεν σας καταλαβαινω το 60% των καταθεσεων στην κυπρο ειναι απο ξενα κεφαλαια κυριως ρωσικα και επιπλεον απο το 6,7% φορου στις καταθεσεις απο 0-100 χιλιαδες καλυπτεται απο τα επιτοκια των τελευταιων χρονων που ηταν πολυ υψηλα στην κυπρο

  54. Economist avatar
    Economist 16/03/2013 18:13:54

    Δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιοι βρίσκουν τόσο εύκολα τον τρόπο για να διαλύσουν μια χώρα αλλά τους είναι τόσο δύσκολο να βρουν τον τρόπο για να τη σώσουν.

  55. m.s avatar
    m.s 16/03/2013 18:29:19

    Δευτέρα πετάμε αετό, Τρίτη θα προσγειωθούμε όλοι :)

  56. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 16/03/2013 18:30:04

    Έχω γράψει ήδη με στοιχεία (που συμφωνούν και με άρθρο Κυπρίων αναλυτών), σε τι οφείλεται το χρηματοπιστωτικό αδιέξοδο στην Κύπρο: Κυρίως στο σκάσιμο της φούσκας ακινήτων, με "τρελαμένα" χαρτοφυλάκια στεγαστικών δανείων στις 2 τράπεζες. Το Ελληνικό PSI απλώς επιδείνωσε μια κατάσταση ούτως ή άλλως εκτός ελέγχου.
    h**p://www.antinews.gr/2013/03/11/207859/#comment-1137785
    Τα Ρωσικά και Αραβικά "μαύρα" και "άσπρα" κεφάλαια είχαν μπεί σε εταιρείες real estate - όχι απευθείας στις τράπεζες. Ότι πούλησαν, πούλησαν (άγρια υπερτιμημένο). Αλλά τους έμειναν πολλά απούλητα ή ημιτελή "στο χέρι" - θα γράψουν κι αυτοί ζημίες. Όσοι πρόλαβαν πάντως, έχουν φύγει απο καιρό. Για Τουρκία μεριά;....
    Οι τράπεζες έμειναν με τις υποθήκες στο χέρι (γραμμένες ψηλά στο Θεό) και με συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης...
    ΘΑ παίρνανε μερτικό, ΘΑ αποπλήρωναν τα δάνεια οι real estate και οι αγοραστές.
    Τώρα ξέρουν: ΔΕΝ....

  57. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/03/2013 18:48:54

    Καταλάβατε ποιος επωφελήθηκε από την ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ και την ευρωζώνη;
    Η Κύπρος; Χμμ, δεν βλέπω σε τι ωφελήθηκε...
    Ή μήπως η Τουρκία;

  58. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 16/03/2013 20:20:28

    μεταξύ μας τώρα πιο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ (σοβιετικού τύπου) οικονομική πολιτική από Σαμαρά και Αναστασιάδη δεν έχει εφαρμοστεί ούτε στην ΕΣΣΔ του μεσοπολέμου ...

    μπράβο συντρόφια ... ο καπιταλισμός πολεμάται εκ των έσω ... Η ιδιοκτησία είναι κλοπή από όπου και όπως κι αν αποκτήθηκε !!!

  59. **Mara** avatar
    **Mara** 16/03/2013 20:48:42

    Άν σας έπιασαν αδελφοί Κύπριοι στον ύπνο....
    Πιάστε τους εσείς στον ξύπνιο...

    Άιντε... κυρά Μέρκελ να κάνετε τις εκλογές σας, μήπως μετά διαλύσετε το μαγαζάκι του ευρώ και ησυχάσουμε όλοι....
    Άν βέβαια αντέξουμε μέχρι τότε....

  60. gaskouk avatar
    gaskouk 16/03/2013 20:58:52

    Σιγά τι έπαθαν....

  61. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 17/03/2013 03:17:59

    Εχει άραγε κάποια σχέση η πρόσφατη απόφαση Πούτιν,όσον αφορά τα υποκαταστήματα ξένων τραπεζών στη χώρα του;

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ άγρυπνη 17/03/2013 13:33:21

      Ο Βλαδίμηρας ψώνισε απο σβέρκο, δεν κάνω πλάκα.
      Οι "μαύροι" Ρώσοι μογκούλοι τρομαγμένοι θα φέρουν πίσω τα λεφτά, στη μαμά Ρωσία.
      Μετά την Ολλανδική SNS και την Κύπρο, τώρα φοβούνται και για τα Κέιμαν, Λετονία και Λουξεμβούργο (οι μόνοι στο Eurogroup που ήταν κατά του κουρέματος) - και εκεί αρέσκονται να παρκάρουν Ρώσοι μογκούλοι.

      • άγρυπνη avatar
        άγρυπνη @ Uncle Stgm 17/03/2013 15:08:42

        Είναι λοιπόν η έναρξη ενός ιδιότυπου οικονομικού παγκόσμιου πολέμου.

        • άγρυπνη avatar
          άγρυπνη @ άγρυπνη 17/03/2013 15:41:14

          Ηλεκτρονικού προς το παρόν,ακολουθεί η συμμετοχή και των αιωνίως χειραγωγημένων θυμάτων,των λαών δηλ.του κόσμου.

  62. Nik avatar
    Nik 17/03/2013 16:52:30

    Αν η Κύπρος δώσει γρήγορα μετοχική συμμετοχή στα μελλοντικά έσοδα από το φυσικό αέριο σε όσους έχασαν χρήματα σήμερα, θα γλυτώσει την μεγάλη φυγή χρήματος.

    Το άλλο που δεν σκέφτηκαν οι φωστήρες της Ευρώπης είναι ότι Δευτέρα είναι Bank Holiday για Κύπρο και Ελλάδα, αλλά όχι για αυτούς.

    Θα κάνουμε Cool Coolooma με τα μαντάτα τους. Δεν παίζεις με το Χάος.

  63. failedevolution avatar
    failedevolution 19/03/2013 03:28:51

    Το νέο κόλπο της νεοφιλελεύθερης τραπεζοχρεοκρατίας:

    http://failedevolution.blogspot.gr/2013/03/blog-post_19.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.