#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/11/2009 19:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Mήνυμα Αντώνη Σαμαρά στους Έλληνες Bloggers

 

Με την ευκαιρία αυτής της πρώτης απευθείας επικοινωνίας μαζί σας, επιτρέψτε μου να σας πω τα εξής:

Πρώτον, να σας εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου για τη μεγάλη υπηρεσία που προσφέρετε στην ενημέρωση του κοινού. Για την ακρίβεια στην ενημέρωση του πιο ανήσυχου και πιο απαιτητικού κοινού της Ελλάδας.

Να σας ευχαριστήσω, επίσης, για το γεγονός ότι εκτός από «δίαυλος» ενημέρωσης, είστε και πολύτιμος «κρίκος» επαφής των πολιτικών με την κοινωνία. Πολύτιμος κρίκος, ζωντανής επαφής. Σε μιαν εποχή όπου η «επικοινωνία» προσπαθεί να γίνει χειραγώγηση και να υποκαταστήσει την Πολιτική.

Ακόμα, θεωρώ υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω κι εκείνους που δεν στάθηκαν στο πλευρό μου. Γιατί αυτό που κάνετε, ξεπερνά τις θέσεις και τις προθέσεις σας. Δίνετε ερεθίσματα προβληματισμού και βήμα έκφρασης σε εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας καθημερινά. Κι όταν μιλάει η κοινωνία, όλοι οι υπόλοιποι ωφείλουμε να ακούμε προσεκτικά.

Εκπροσωπείτε κάτι αληθινά επαναστατικό. Την πιο πρωτοποριακή έκφραση της κοινωνίας, που είναι αμφίδρομη και αδιαμεσολάβητη ταυτόχρονα. Δεν νοθεύεται απ’ όσα φίλτρα κι αν περνάει.

Είναι ελεύθερη επειδή είναι άμεση. Κι είναι δημοκρατική, επειδή όλοι έχουν την ίδια πρόσβαση. Οξύνει την κρίση όλων, αλλά και την υπευθυνότητα καθενός χωριστά...

Την επαναστατικότητα του μέσου που χρησιμοποιείτε, όλοι την έχουμε αντιληφθεί. Το πόσο μακριά μπορεί να μας πάει, ίσως δεν το υποπτευόμαστε ακόμα. Αλλά επειδή έχω στο νου μου να πάμε μακριά την Ελλάδα, σας θέλω στο πλαϊ μου. Με τις αντιρρήσεις σας, με την κριτική σας. Αλλά και με τη στήριξή σας.

Θέλω να μιλήσω στην ψυχή της Ελληνικής κοινωνίας. Θέλω να απευθυνθώ στη συνείδησή της. Και εσείς τείνετε να γίνετε ο «καθρέφτης» αυτής της συνείδησης.

Όπως γνωρίζετε, δεν είμαι ο πολιτικός που διαλέγει τους εύκολους δρόμους της ανέλιξης. Με ενδιαφέρει περισσότερο, ο δύσκολος δρόμος. Αυτόν ακολούθησα πάντα. Είναι συχνά ολισθηρός. Είναι συχνότερα άχαρος. Αλλά είναι πάντα συναρπαστικός. Κι αν έχεις περίσσευμα καρδιάς, σε γεμίζει...

Σε γεμίζει το ταξίδι. Αλλά σε γεμίζει και η «Ιθάκη».

Που πάντα την προσδοκάς. Πάντα την αναζητάς. Κι ας μην τη φτάνεις πάντα...

Στην περίπτωσή μου, η «Ιθάκη» είναι μια Ελλάδα πιο δημοκρατική, μια Ελλάδα που δεν τρώει τα παιδιά της...

Μια Ελλάδα που προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες, αλλά απαιτεί και περισσότερη προσήλωση σε αρχές.

Προσφέρει Δημοκρατία και Ισονομία, αλλά απαιτεί ευθύνη από Πολιτικούς και Πολίτες.

Σ’ αυτό το «ταξίδι» σας θεωρώ όλους συντρόφους μου.

Δεν ζητώ να συμμεριστείτε όλοι σας τις ιδέες μου...

Σας ζητώ όμως, να κάνετε τις ιδέες σας σημαίες.

Και να πορευτούμε μαζί, προβάλλοντας αυτά που έχουμε μέσα μας, όχι αποσιωπώντας τα.

Να προχωρήσουμε με Λόγο, όχι με αποσιωπήσεις.

Με διάλογο, όχι με επικοινωνιακά τεχνάσματα.

Με αντιπαραθέσεις, όχι με κραυγές.

Κάποτε, είπε ο Σαββόπουλος: «στα γήπεδα η Ελλάδα αναστενάζει».

Σήμερα στα blogs η Ελλάδα απελευθερώνεται!

Κι υπάρχει ένα μόνο πράγμα πιο συναρπαστικό από την Ελευθερία

Η Απελευθέρωση...     

 Αντώνης Σαμαράς

17/11/2009

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
    ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. 17/11/2009 19:19:07

    Επίπεδο καί ποιότητα πολιτικού λόγου !

    • loretta avatar
      loretta @ ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. 17/11/2009 19:32:19

      Αυτος ειναι ηγετης!!!

      • Κεραυνός avatar
        Κεραυνός @ loretta 17/11/2009 19:42:50

        Σώπα! Τρομάξαμε τώρα!

        • ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
          ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. @ Κεραυνός 17/11/2009 20:09:52

          Σιγά κεραυνέ μή μας κατακεραυνώνεις !

        • loretta avatar
          loretta @ Κεραυνός 17/11/2009 20:31:04

          ο κεραυνος προφανως δεν βλεπει την αστραπη που ερχετε!!

        • anetos avatar
          anetos @ Κεραυνός 18/11/2009 07:16:18

          εχεις κατι καλυτερο να προτεινεις ? αν οχι ...

    • AMAN avatar
      AMAN @ ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. 17/11/2009 23:04:14

      Αερολογίες με μορφή γλυψίματος!!

      • anetos avatar
        anetos @ AMAN 18/11/2009 07:17:07

        ενω η Ντορα ..ε

        • Δημήτρης avatar
          Δημήτρης @ anetos 18/11/2009 11:13:03

          Αυτός κάνει σχόλιο γι αυτα που διαβάζει και λεει την αποψή του.
          Γιατί να υποστηρίζει Ντόρα???

    • Απόστολος Αθηναίος avatar
      Απόστολος Αθηναίος @ ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. 18/11/2009 08:53:45

      Χμμμ... Τι ακριβώς από τα γραφόμενα χαρακτηρίζεις "πολιτικό"; Αν θες να δεις "πολιτικότητα" (sic), ρίξε μια ματιά και εδώ:
      http://apostolosathinaios.wordpress.com/2009/11/17/%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%84%ce%ad%ce%bb%ce%bf%cf%85%cf%82-%ce%b3%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%bc%ce%b5-%ce%bf%cf%85%ce%ba%cf%81%ce%b1%ce%bd%ce%af%ce%b1-%ce%ae-%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b9%ce%ba%cf%8e%cf%82-%ce%bf/

  2. andreas avatar
    andreas 17/11/2009 19:29:46

    Μαζί σου ελπίζουμε !

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/11/2009 19:34:26

    δεν ξέρω αν απελευθερωνόμαστε, αλλά διασκεδάζουμε. Κι ό,τι και να γίνει, «θα μας πάρει ο ύπνος με χίλια όνειρα ηρωικά»

  4. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 17/11/2009 19:35:42

    Αντώνη, ας ελπίσουμε να τα εννοείς όλα αυτά. Το καθήκον μας είναι να σταθούμε καλόπιστα κριτικοί απέναντί σου μετά την εκλογή σου, για την οποία όλοι από καρδιάς αγωνιζόμαστε και ευχόμαστε.

  5. Eastrader avatar
    Eastrader 17/11/2009 19:36:59

    Οτι και να γινει θα ειμαι εκει για να σε ψηφισω Αντωνη.Ευχομαι να εχεις και να εχουμε την ευκαιρια να κανουμε καποια απο αυτα που λες.Δεν τρεφω ομως ουτε πολλες ελπιδες,ουτε περιμενω πολλα πραγματα.Βαρεθηκα να περιμενω και να ελπιζω σε Μεσσιες.Εχω σταματησει καιρο να βλεπω τηλεοραση και να διαβαζω εφημεριδες,ενω στις τελευταιες εκλογες προτιμησα μια ωραια εκδρομη.
    Ελπιζω φιλε Αντωνη να μην απογοητευθουμε παλι.

  6. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 17/11/2009 19:40:09

    στα λόγια καλός και ο Αντώνης. Έτσι και αλλοιώς τζάμπα είναι. Χαρείτε λίγο, αλλά το κόμμα του "κυβέρνησε" 5 χρονάκια και δεν είδαμε τίποτα από αυτά που υπόσχεται. Μία από τα ίδια!

  7. Justin Case avatar
    Justin Case 17/11/2009 19:47:26

    Απελευθέρωση τώρα. Μην μας απογοητεύσεις...

  8. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 17/11/2009 19:50:27

    Αντώνη σε υποστηρίζουμε γιατί πιστεύουμε στον καθαρό λόγο σου!

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Παναγιώτης 17/11/2009 19:55:26

      Tον είδαμε τον καθαρό λόγο του τα 5,5 τελευταία χρόνια που όποτε και να τον άκουγες θα έλεγε "Ναί σε όλα, τα πάντα πάνε τέλεια"

      • loretta avatar
        loretta @ Κεραυνός 17/11/2009 23:19:29

        αληθεια βρε παιδια ο καρατζαφυρερ που χαθηκε???
        ειδικα τωρα που η θεοδωρα πηρε τον αρη???

  9. aris lalidis avatar
    aris lalidis 17/11/2009 19:51:30

    Ολα καλα Αντωνη.
    Αν ξεκαμπισει ομως καμμια Μαριεττα,θα ειναι εντονα τα συμπτωματα της τροφικης δηλητηριασης..

  10. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 17/11/2009 19:54:02

    o Xατζηνικολάου δεν αντιλήφθηκε την δήλωση του κου Κοκκινούλη και ακολούθως στην τηλεφωνική του παρέμβαση επέμενε να τη διαστρέφει παρ΄ όλη τη διάψευση του ομιλούντος, ο οποίος είχε ως υποκείμενο στην δήλωσή του το κόμμα του, τη Νέα Δημοκρατία, αλλά ο έρμος ο Χατζηνικολάου από ευσεβή πόθο άκουγε την Ντόρα για υποκείμενο... σου λέει θηλυκό το ένα, θηλυκό και το άλλο (λέω εγώ δηλαδή, που δεν είμαι κακοπροαίρετος άνθρωπος και νομίζω πως οι άνθρωποι δεν είναι κακοί αλλά χαζοί...)
    το γαρ πολύ του έρωτος γεννά παραφροσύνη!

    • tiramola avatar
      tiramola @ B.K.Σ. 17/11/2009 21:20:07

      @Β.Κ.Σ...
      Εσύ όταν άκουσες τη δήλωση τι κατάλαβες?
      Θα μας τρελλάνετε όλους?
      Η παράταξη της κωλοτούμπας έχετε καταντήσει...

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ tiramola 17/11/2009 21:29:20

        υποκείμενο ήταν η Νέα Δημοκρατία. επειδή τον έχω ξανακούσει τον Κοκκινούλη, είμαι και λίγο ...καμπίσια, κατάλαβα τι εννοεί. Ε, ο άλλος από τον Εκάλη ας πούμε πως δεν το κατάλαβε, αλλά κι εσύ από την Εκάλη είσαι; (ήταν εμφανές πάντως πως είχε πέσει κοπτοραπτική στο απόσπασμα και για κάποιον φυσιογνωμιστή ο Χατζηνικολάου ομολογούσε από μακρυά πως καταλάβαινε πολύ καλά τί είχε μαγειρέψει, αλλά δεν περίμενε να τον μουρλάνουν στα τηλέφωνα τον Κοκκινούλη και θά ΄βγαινε ο αγρότης ν΄ αποτινάξει την ρετσινιά ατάκακιεπιτόπου!

      • loretta avatar
        loretta @ tiramola 17/11/2009 22:03:10

        το περιεργο ειναι γιατι οταν ο ιδιος ο κοκκινουλης τον διεψευσε ...δεν αποδεχθηκε την δηλωση του Ο ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΣ!!

        αυτο...ειναι το αισχος του χατζηνικολαου και του υπερμετρου εγωισμου του...!!

        του εμεινε απο την ΟΝΝΕΔ.

        • loretta avatar
          loretta @ loretta 18/11/2009 12:51:50

          δεν τον νομιζω αγαπητε αλλα και να γινει δεν με ενοχλει καθολου η σατυρα....ειδικα οταν μεσα απο αυτην βλεπουμε ουσιαστικα τους εαυτους μας.

          το οτι ο χατζηνικολαου δεν σταθηκε στο υψος των περιστασεων ειναι οφθαλμοφανες.

          Ειναι κακο πραγμα να προτασεις τον εγωισμο σου να τσαλακωνεις τον δηθεν επαγγελματισμο σου και να αμφισβητεις τους παντες εκτος του εαυτου σου..το λεω για τον χατζηνικο δυστηχως το εχει κανει πολλες φορες και με ακομψο τροπο...και ολα φυσικα προς χαριν την τηλεθεασης δηλ του κασε του!!

      • Eastrader avatar
        Eastrader @ tiramola 18/11/2009 11:46:36

        Θα ηθελες μηπως να ανοιγαμε κουβεντα για μπου#$^^λα και κολοτουμπες συναδελφε Quality Manager?Μηπως να μιλαγαμε και για κομπλεξικους αγραμματους ψευτες σαν και εσενα που δηλωνουν ψευτικες ιδιοτητες?Ακομα περιμενω την επιστημονικη συμβουλη σου κυριε faux manager.

        • tiramola avatar
          tiramola @ Eastrader 18/11/2009 11:58:07

          @eastrader
          Λυπάμαι πραγματικά για το επίπεδό σου...
          Αλλά αν θέλεις διευκρινήσεις επειδή είσαι και ...συνάδελφος όπως ισχυρίζεσαι στείλε εδώ
          foulsoul13@yahoo.gr
          Να σου απαντήσω σε ότι θέλεις για να μην κάνουμε προσωπική αντιπαράθεση στην ιστοσελίδα.
          Το meil της εταιρείας δεν μπορώ να στο στείλω για ευνόητους λόγους...
          Αν θέλεις και επαγγελματικές συμβουλές κανένα πρόβλημα...

          • Factorx avatar
            Factorx @ tiramola 18/11/2009 12:09:15

            Tiramola θα σου κόψω ταχυδρομικά τέλη. Να μην επαναλειφθεί παρακαλω. Τι το κάναμε; ταχυδρομείο;

        • Eastrader avatar
          Eastrader @ Eastrader 18/11/2009 12:26:14

          Δεν προκειται για καμμια προσωπικη αντιπαραθεση.Εσυ προσεβαλες τους συνομιλητες εδω μεσα λεγοντας τους οτι ανηκουν σε μπου&%$#λο και σε παραταξη της κολοτουμπας.Σου εδωσε κανεις το δικαιωμα να λες κατι τετοιο?Δεν ειναι αξιολυπητο επιπεδο συνομιλιας αυτο?Ειδες καποιον αλλον εδω μεσα να εκφραζεται ετσι?Και νομιζω πως εαν υπαρχει λιγη τσιπα θα ηταν καλο να ανακαλεσεις και να ζητησεις συγνωμη.Εαν επιμενεις να μιλας ετσι καλο θα ηταν να βρεις καποιο αλλο χωρο να εκφραζεις κομπλεξ και απωθυμενα.Εδω μεσα σε παρακαλω να μιλας οπως σου μιλανε,και να μην εκμεταλευεσαι το οτι σου απαντανε οπως ειδες με ευγενεια και συγκαταβαση.Μπορουν να βρισουν,απλα δεν θελουν.Τωρα οσον αφορα επαγγελματικες συμβουλες κτλ αστο και το ειδα ηδη.

        • tiramola avatar
          tiramola @ Eastrader 18/11/2009 12:45:11

          @eastrader
          Έχεις δίκιο.
          Ζητάω συγνώμη από όποιον μπορεί να πρόσβαλα.
          Παρασύρθηκα όμως γιατί όπως ίσως και εσύ διαβάζεις έχουν γραφτεί πολύ χειρότεροι χαρακτηρισμοί για άλλη παράταξη και θα επιθυμούσα να ήσουν δίκαιος προς όλους...
          Το προηγούμενο meil ισχύει...
          Έχω τεράστια εμπειρία και μην διστάσεις να με ρωτήσεις κάτι αν δεν βρίσκεις άκρη.
          Η εταιρεία είναι πιστοποιημένη από 3 φορείς μεταξύ των οποίων είναι και το BSI

      • Eastrader avatar
        Eastrader @ tiramola 18/11/2009 13:52:28

        Σε ευχαριστω για την απαντηση και ανακαλω και εγω οτι ειπα.Οσον αφορα αυτους που εβρισαν χειροτερα σε αλλες φασεις ισχυουν οσα ειπα για εσενα και ακομη περισσοτερα.
        Συμβουλες επαγγελματικης φυσεως ευτυχως δεν θα χρειαστω.Υπηρξα στελεχος μεγαλης εταιριας αλλα οπως γνωριζεις σε αυτες τις πορτες δινουν αξιωματα και καποια χρηματα αλλα σου παιρνουν την ζωη.Προχωρω μονος μου πλεον.Το προβλημα που σου περιεγραφα σε προηγουμενο post ηταν υπαρκτο αλλα και πανευκολο.Αστο τωρα ανηκει στο παρελθον.

  11. kanis avatar
    kanis 17/11/2009 19:57:33

    Αντώνη, πιστεύουμε σε σένα, γιατί έχεις βιώσει, με προσωπικό κόστος την χειρότερη έκφραση της πολιτικής διχόνοιας και των υπονομευτικών μηχανισμών. Ελπίζουμε, ότι, εσύ, θα μπορέσεις, να αναβαθμίσεις το πολιτικό σκηνικό στη χώρα μας. Καλή σου δύναμη και καλή επιτυχία.

    • tiramola avatar
      tiramola @ kanis 17/11/2009 21:17:53

      Όχι άλλη ΝΔκρατική αναβάθμιση ρε kanis...
      Δεν αντέχουμε άλλο...

      • yangoolas avatar
        yangoolas @ tiramola 17/11/2009 21:26:18

        Τιραμόλα, μήπως να βγάλουμε στον αέρα επιτεύγματα εν ενεργεία υπουργών να δεις για πότε και το πασόκ θα πρέπει να αναβαθμίσει την νέα του κυβέρνηση...

        • tiramola avatar
          tiramola @ yangoolas 17/11/2009 21:31:45

          Τι να βγάλεις ρε γιανγκούλα....
          Διαλύσατε την οικονομία , τα ασφαλιστικά ταμεία , μας ξεπέρασε και η Μποτσουάνα σε θέματα διαφάνειας , έχουμε γίνει τα νούμερα της Ευρώπης και μιλάς και από πάνω?

        • loretta avatar
          loretta @ yangoolas 17/11/2009 21:40:26

          τιραμολα εισαι απολαυση!!

          συνεχισε...μεχρι να φτασεις στον ΓΑΠ αν τον πετυχεις να κυβερναει δηλ...γιατι εχει βαλει αυτοματο πιλοτο φαινεται μονο που δεν μας εδωσε τις συντεταγμενες..για να δουμε που θα μας τσακισει

        • markella avatar
          markella @ yangoolas 17/11/2009 22:15:28

          Πεθαινω ν ακουσω!!!

      • kanis avatar
        kanis @ tiramola 17/11/2009 21:47:49

        Τιραμόλα, θες να δούμε το δέντρο, το δάσος ή το δάχτυλο...
        Αν εσένα, δεν σε ενοχλούνε οι μικροκομματικοί υπονομευτές, ΟΚ ...άποψή σου!

        • tiramola avatar
          tiramola @ kanis 17/11/2009 21:51:58

          Για ρώτα κανέναν παλίοτερο kanis από τους πολλούς ΝΔκράτες σχολιαστές της ιστοσελίδας αν τον ψήφισε τότε που έκανε την "υπέρβαση" με την ΠΟΛΑΝ.
          Μπινελίκια του χώνανε που πούλησε την παράταξη...
          Κοκκινούληδες όλοι...
          Άσε τώρα...εντάξει...

        • kanis avatar
          kanis @ kanis 17/11/2009 21:55:08

          Κατάλαβα!
          Θέλεις να δούμε το "απολιθωμένο δάσος" ...στην Μυτηλίνη, αν δεν σφάλλω! ..της παλιολιθικής εποχής δεν είνα;

        • loretta avatar
          loretta @ kanis 17/11/2009 21:58:12

          kanis αν δεν εχει ο τιραμολα προσωπικα βιωματα επι του θεματος..εμεις εχουμε!!

          merci...!!

        • kanis avatar
          kanis @ kanis 17/11/2009 22:03:44

          30 Ιουνίου 1993
          Τι όμορφη βραδυά,μια ξαστεριά ελπιδοφόρα κι ένα ολόγιομο φεγγάρι, που σηματοδοτούσαν το ξεκίνημα αυτής της τωρινής μας εποχής!

        • markella avatar
          markella @ kanis 17/11/2009 22:11:13

          Τιραμολα

          Δεν θυμαμαι να μας ειπες...ποσοι και για ποσο απ το ΠΑΣΟΚ ψηφισαν το τσοβολα παρτα ουλα...και στα μπαουλα..
          που εγινε ηρωας, επειδη την εφαγε και εξεφτελιστηκε στην πολιτικη ιστορια, για να σωσει τον κ.... του Ανδρεα μας!

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ tiramola 18/11/2009 06:31:21

        ε... είπαμε ένα δωράκι... όχι 500.000.000!...

        • kanis avatar
          kanis @ archaeopteryx 18/11/2009 07:15:29

          πως κολλάει... αυτό εδώ... τώρα; Η συζήτηση ακουμπά θέματα μόνο για "οικοσκευές", τηλεφωνικά κέντρα και σεσουάρ!

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 18/11/2009 12:51:17

          Κολλάει ως εξής. Ξεκινάς με δωράκι ανευ αξίας. Μετά παίρνεις 500.000.000. Μετά ψάχνεις ποιές δουλειές έχουν μίζα για να τις κυνηγήσεις. Μετά φτιάχνεις δουλειές, ώστε να μην χρειάζεται να ψάχνεις. Μετά είσαι πιο διεφθαρμένος από τον Τούρκο, αλλά λίγο καλύτερος από τον Ρουμάνο. Μετά ψηφίζεις με απλά βασικά κριτήρια. Ηθος, τιμιότητα, τέτοια σαχλά. Σύντομα οι πρασινάδες θα δείξουν το πραγματικό τους πρόσωπο. Ψηφίστε Σαμαρά μπας και αλλάξει κάτι στην Ελλάδα.

          Έτσι κολλάει.

  12. larisaios onneditis avatar
    larisaios onneditis 17/11/2009 19:59:59

    Σήμερα για την συγκέντρωση της ντορας στη Λάρισα πήρανε τηλέφωνο στο σπίτι ζητώντας τον παππού μου(ως τεως κοινοτάρχη).Ο παππούς μου έχει πεθάνει εδώ και 7 μήνες σε ηλικία 98 ετών..Ακόμα και τους πεθαμένους να φέρει το μητσοτακέικο εκλογές δεν παίρνει.ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ.ΕΚΛΟΓΗ ΣΑΜΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Α ΓΥΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ..

    • loretta avatar
      loretta @ larisaios onneditis 17/11/2009 20:35:11

      Φαντασου ποσο τρακο εχουν παθει με τις μετρησεις!! γιαυτο κανενας εφησυχασμός!!!

      πιο δυναμικα μεχρι τελους

  13. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 17/11/2009 20:01:07

    Aντώνη, να είσαι ο ευατός σου. Μη γίνεις σαν τους άλλους !

    • Υ. avatar
      Υ. @ Κώστας Θ. 17/11/2009 21:32:27

      Γειάσου Κώστα Θ. Ναι, σ’ αυτό που ρώταγες χθες. Στείλε μήνυμα

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/11/2009 20:11:19

    Θα γίνει αυτή η διαδικτυακή επικοινωνία με ερωτήματα από μπλόγκερς;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ αλλενάκι 17/11/2009 20:38:21

      Υπάρχει ένας ασφαλής κύκλος εργασίας, συμπύκνωση των κύκλων ποιότητας, όταν θέλεις πραγματικά να έχεις αποτέλεσμα στην άρση των αστοχιών. Καταγραφή των αποκλίσεων και των μη συμμορφώσεων (εννοείται πως οι Απαιτήσεις και το Πρότυπο έχουν προδιαγραφεί), καταγραφή των προτάσεων βελτίωσης, διορθωτικές ενέργειες. Οι μπλόγκερς δεν έχουν να θέσουν ερωτήματα. Οι μπλόγκερς είναι ίσως οι μόνοι σήμερα που μπορούν διακριτά ως ομάδα ενεργών πολιτών να συμμετάσχουν ουσιαστικά και στο πρώτο και στο δεύτερο βήμα. Πιθανόν ετούτη η πρόσκλησή του ακριβώς αυτό να αναγνωρίζει και δικαιούμαστε να ευελπισθούμε σε συνέχεια. (Διότι στην φρούδα αμφίδρομη επικοινωνία των ερωταπαντήσεων και των αυτοβαυκαλισμών έχει δώσει τα ρέστα της το μέηνστρημ της νεοδημοκρατικής "πρωτοπορίας" τα τελευταία χρόνια που έστηνε μεθοδικά -χα!- την έλευσή της...)

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ B.K.Σ. 17/11/2009 21:16:48

        αγαπητή Β.Κ.Σ. μια απορία εξέφρασα, έχοντας διαβάσει αλλού (μάλλον στην ολυμπία) ότι θα απαντήσει σε ερωτήματα από κάποιες ομάδες μπλόγκερ.
        Τι σχέση έχουν οι αστοχίες υλικών, οι απαιτήσεις και η εκπλήρωση των προτύπων και οι πιστοποιήσεις ISO εν τέλει σε μια αμφίδρομη επικοινωνία που διαμορφώνεται μέρα τη μέρα.
        Οι μπλόγκερς ασφαλώς θα είχαν να θέσουν ΚΑΙ ερωτήματα, εκτός των σχολίων ή των ιδεών που καταθέτουν καθημερινά έμμεσα μέσω των σχολίων...
        Το ότι η αμφίδρομη επικοινωνία χρησιμοποιείται από την ανθυποψήφια [αν σε κατάλαβα καλά] δεν ακυρώνει το επίκαιρο και το σύγχρονο στοιχείο της διαδικασίας των ερωταπαντήσεων. Καλά κάνει αυτή. Αυτό είναι το μπλογκάρειν.
        Το μόνο που θα ήταν ικανό να ακυρώσει ουσιαστικό το εγχείρημα θα ήταν το στοιχείο του "στημένου" της διαδικασίας.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ αλλενάκι 17/11/2009 21:22:11

          Αγαπητή αλλενάκι προσπάθησα με κωδικοποιημένα εργαλεία να προεκτείνω τις διαθέσεις που εκφράζει το αίτημα των ερωτήσεων. Εμένα προσωπικά δεν μου αρκούν οι ερωτήσεις. Βρίσκω νόημα να υπάρχει και κάτι περισσότερο... το περιέγραψα. Δεν πρόκειται να αφιερώσω τον χρόνο μου για να θέσω ερωτήσεις στον κο Σαμαρά, θα τον χαλαλίσω μόνον εάν θέλει να αξιοποιήσει και κάτι αποτελεσματικότερο απ΄όλους μας.

  15. Kefalonia press avatar
    Kefalonia press 17/11/2009 20:16:26

    Aν δεν πάρεις με χατζάρα τα χέρια όσων βουτήξανε στο μέλι, όπως ήρθαμε θα φύγουμε.

  16. Υ. avatar
    Υ. 17/11/2009 20:20:04

    Εμπνευσμένος λόγος και γραφή.
    Αγαπητέ Αντώνη Σαμαρά. Είσαι η αφορμή για το ταξίδι μας, και η αιτία για να φτάσουμε στην Ιθάκη μας. Γιατί σε θεωρούμε σύντροφο, καπετάνιο-συνταξιδιώτη.

  17. loretta avatar
    loretta 17/11/2009 20:37:23

    ειναι απο τους ελαχιστους πολιτικους σαυτη την ριμάδα χωρα που εχει κανει την αυτοκριτικη του και εχει σταθει πιστος στις αρχες του.

    ΓΙΑ ΠΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΑΥΤΟ???

  18. effie B. avatar
    effie B. 17/11/2009 20:38:44

    Αυτη τη φορα, Αντωνη Σαμαρα, δεν μας φτανει μονο το ωραιο ταξιδι. Αυτο το γευτηκαμε πολλες φορες. Αυτη τη φορα μαζι σου δεν αρκουμαστε σε "φτωχικη Ιθακη". Την θελουμε μεγαλη και αξια και πλουσια σε ιδεες και οραματα και πραξεις. Γιατι αλλιως, αν ειναι 'πτωχικη" θα μας εχει για μια ακομη φορα γελασει. Ετουτη τη φορα δεν αρκει μονο το ΩΡΑΙΟ ΤΑΞΙΔΙ.....

    • Υ. avatar
      Υ. @ effie B. 17/11/2009 20:59:56

      Όλα αυτά που γράφεις. Η αρχή του ταξιδιού έγινε, και το τέλος θα είναι πλούσιο σε ιδέες, οράματα και πράξεις. Μην αμφιβάλεις.

  19. sauraki avatar
    sauraki 17/11/2009 21:07:14

    ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟ. ΦΕΡΤΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ.

  20. vardarskian avatar
    vardarskian 17/11/2009 21:26:05

    Όσο πιο όμορφα τα λόγια
    τόσο πιο άγρια η απογοήτευση.
    Ίδωμεν...

  21. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 17/11/2009 21:32:58

    και άσε τις προσβολές καμάριμ γιατί έχω πολλά γαλόνια στη γενηά μου απ΄ αυτά που παρακαλάτε τόσα χρόνια οι πασόκοι να σας ευλογάνε για να κυβερνάτε... (ελπιζω να μ΄ έπιασες και να μη το συνεχίσεις...)

    • tiramola avatar
      tiramola @ B.K.Σ. 17/11/2009 21:41:25

      Από ψευτοτσαμπουκάδες είσαστε πρώτοι...
      Για το μπουρδέλο που αφήσατε πίσω σας θα μιλήσει κανένας ή τώρα ασχολείστε με τα εσωκομματικά σας?

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ B.K.Σ. 17/11/2009 21:50:29

      δεν με ενδιαφέρει η αντιληπτική σου ικανότητα, την έχεις αποδείξει πολλάκις εδώ μέσα. Μ΄ ενδιαφέρει η ιστορία όμως. Κι εσένα σ΄ έχει καταγράψει ως ψηφοφόρο του πασοκ, εμένα δεν με κατέγραψε ποτέ μέχρι σήμερα ως ψηφοφόρο της νέας δημοκρατίας. Μ΄ αυτή την πράσινη καφρίλα όμως σας αηδίασε ο κόσμος το 2004, αφού δεν αλλάξατε στο ελάχιστο δεν σας δίνω ούτε χρόνο.

    • tiramola avatar
      tiramola @ B.K.Σ. 17/11/2009 21:58:33

      @B.K.Σ.
      Α με συγχωρείς , δεν κατάλαβα ότι είσαι ουδέτερη...
      Πάντως έχω μιλήσει με πολλούς Λαρισαίους και δεν είχα δυσκολία να καταλάβω τι εννοούσαν...
      Προφανώς δεν κατάλαβαν και οι συντοπίτες του που τον έκραξαν στα τηλέφωνα...

    • FotisAthan avatar
      FotisAthan @ B.K.Σ. 18/11/2009 07:30:19

      B.K.S ΣΕ ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΓΙΑ ΆΝΔΡΑ.

  22. Lavazza avatar
    Lavazza 17/11/2009 21:35:27

    Τί έγινε;;;

    Είναι σχεδόν αυτολεξί ο λόγος που έβγαλε στην πρώτη κεντρική επιτροπή της ΠΟΛ.ΑΝ...

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Lavazza 17/11/2009 21:56:10

      σου έδωσε δηλαδή το ισχυρότερο κίνητρο για να τον ξαναψηφίσεις;
      :) (καλοπροαίρετα ε,)

  23. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 17/11/2009 21:38:40

    αν ισχύει αυτό την βάψανε όσοι τον βλέπουν σαν το νέο μεσία!

    • o Μήτσος avatar
      o Μήτσος @ o Μήτσος 17/11/2009 21:42:18

      αυτό ήταν απάντηση στο

      # Lavazza: Τί έγινε;;; Είναι σχεδόν αυτολεξί ο λόγος που έβγαλε στην πρώτη κεντρική επιτροπή της ΠΟΛ.ΑΝ.

    • Υ. avatar
      Υ. @ o Μήτσος 17/11/2009 21:50:43

      Ούτε μεσίας, ούτε Γκέλερ. Έλλην πολιτικός, διαφέρων των άλλων, όστις επιζητεί εκπαραθυρώσειν εκ της κεντροδεξιάς παράταξης, πλείστων λαμογίων καίτινων λαθρόβίως διαβιούντων παρατρεχαμένων, της αγίας οικογένειας προσκυνητών!

      • loretta avatar
        loretta @ Υ. 17/11/2009 21:52:57

        i second the motion!!

      • Υ. avatar
        Υ. @ Υ. 17/11/2009 22:03:20

        Το πιο πάνω, το κατέβασα από τη γουνκιπίντια.

    • markella avatar
      markella @ o Μήτσος 17/11/2009 22:02:27

      ...ηρεμα τα περι Μεσσια...γιατι οπαδοι ειμαστε ολοι με τον τροπο μας οπου επιλεγουμε...αλλα οχι μπεεεεεεεεεεεεεε!
      Το τι εμπνεει το καθενα ειναι...δικη του υποθεση ,,,ετσι???

      • o Μήτσος avatar
        o Μήτσος @ markella 17/11/2009 23:25:25

        να μην είσαστε "οπαδοί"! Να βλέπετε τους πολιτικούς με κριτική διάθεση.

        1.Ο Σαμαράς την κοπάνησε από τον στρατό, που είναι αντίθετο με την ιδεολογία που πρεσβεύει αυτός. Εμένα δεν με ενοχλεί.
        2.Σαν βουλευτής ΝΔ την πενταετία που καταποντίστηκε το κόμμα σας έκανε μώκο και ήταν yesman.
        3. Ήταν ο υφυπουργός εξωτερικών υπό την Τσουδερού που έδωσε το εναρκτήριο λάκτισμα για να αρχίσει το πρώτο κύμα λαθρομετανάστευσης το οποίο έγινε χωρίς αρχές και χωρίς οργάνωση, λέγοντας "ελάτε αδέρφια μας".

  24. markella avatar
    markella 17/11/2009 21:45:58

    Δεν λοιδορω τις αμφιβολιες καποιων...
    αλλα ειναι αληθεια οτι εχουμε καιρο να ακουσουμε λογο τονωτικο και εμπνευσμενο.. !!
    Αλλωστε η αντιποδας...μου προκαλει zombification!! και ειμαι νεα ακομα!!
    Σαμαρας...ειναι προοπτικη, πιστευω, αρχες, τιμη!
    Δεν θυμαμαι βρε παιδια... ισως καποιος απο εσας θυμαται, ποιος ηταν αυτος ο βουλευτης που λιγο μετα τις εκλογες σε καποιο πανελ ειχε πει..."οτι ο ΝΔκρατης χτυπηθηκε σε ενα εξαιρετικα ευαισθητο σημειο, την τιμη και την υποληψη του οταν βγηκε το Βατοπεδι.., γιατι δεν θελει να ντρεπεται να ειναι νεοδημοκρατης".
    Φτανει πια αυτοσκοπος να ειναι μονο η διαχειρηση! Ελεος<!

  25. markella avatar
    markella 17/11/2009 21:55:03

    ...ναι βεβαια χρυσο μου...ενω ο ΓΑΠ η Ντορα...εχουν λαμπρη οικογενειακη και προσωπικη ιστορια...
    Ωχ! Η επιλεκτικη μνημη των ανθρωπων ειναι τραγικο...Ευτυχως που η ιστορια γραφεται επισημως μετα απο 30 Χρονια.
    Αν θυμαμαι καλα, στους Μεγαλους Ελληνες του ΣΚΑΙ...ο Ανδρεας...επιασε πατο... ο Μητσοτακης δεν μπηκε στους 100...και εχουμε και λεμε..!!

  26. tiramola avatar
    tiramola 17/11/2009 22:11:35

    Πας ένα στοίχημα ότι η αποψινή ιστορία Κοκκινούλη θα γίνει ο μεγαλύτερος χαβαλές σατυρικών εκπομπών στα κανάλια?

  27. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 17/11/2009 22:30:58

    ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΙΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΔΑΓΚΩΤΟ ΑΝΤΩΝΗ..ΠΡΟΣΟΧΗ. ΟΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ, ΕΚΕΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ, ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ. ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ, ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ, ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ
    http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=56032&Itemid=480

    • Παλιός avatar
      Παλιός @ ΓΙΑΝΝΗΣ 17/11/2009 22:50:46

      Γιατί δεν υπάρχουν τμήματα σε δήμους της Αττικής, όπως στην Καλλιθέα;

      • loretta avatar
        loretta @ Παλιός 17/11/2009 22:55:54

        ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ!! ΓΙΑΤΙ??

        • loretta avatar
          loretta @ loretta 17/11/2009 22:57:58

          μου ξεφυγε εχει στο λιμανι και στο βελλιδειο!! σορυυυ!!

        • Υ. avatar
          Υ. @ loretta 17/11/2009 23:02:49

          Σε πρόλαβες!

  28. Υ. avatar
    Υ. 17/11/2009 22:33:12

    @Τιραμόλα
    Για ανέπτυξε μας ρε φίλε, την θέση, στάση και εισήγηση του ΓΑΠ στη Σύνοδο Κορυφής του Δεκεμβρίου, σχετικά με τα αποθέματα βουτύρου των χωρών Μπενελούξ, με τις εξαγωγές της Νέας Ζηλανδίας?

    • tiramola avatar
      tiramola @ Υ. 17/11/2009 22:41:19

      Δεν θα καταλάβεις...
      Εδώ δεν μπορείς να καταλάβεις γιατί οι Ευρωπαίοι ζητούν καταλογισμό ποινικών ευθυνών για τους προηγούμενους υπουργούς οικονομίας και τον Κοντοπυράκη....

      • Υ. avatar
        Υ. @ tiramola 17/11/2009 22:50:22

        Έλα. Πέστα με δικά σου λόγια.
        Ενοείς και τους Παπαντωνίου και Χριστοδουλάκη?

        • loretta avatar
          loretta @ Υ. 17/11/2009 22:53:41

          κριμα που την γλιτωσαν ο τσοβολας δωστα ολα και ο ανδρεας...!!

        • tiramola avatar
          tiramola @ Υ. 17/11/2009 23:01:32

          @Υ..
          Άμα σε βολεύει η ισοπαλία...

        • Υ. avatar
          Υ. @ Υ. 17/11/2009 23:09:20

          Σε ένα έχεις δίκιο. Μέχρι τώρα, οι της παράταξής μας συμβιβάζονταν με το μέτριο. Την ισοπαλία. Με Σαμαρά φίλε μου, μόνο για πρωτάθλημα εντός, και τσάμπιονς λιγκ στη τετράδα έξω.
          Άρα, δε με βολεύει η ισοπαλία.

  29. mara avatar
    mara 17/11/2009 22:45:22

    Αυτός είναι ο Αντώνης και τον "έθαβε" η κυρία τόσα χρόνια με το βέτο που έβαζε για την επιστροφή του.
    'Όμως, όλα εδώ πληρώνονται!!! Άτιμο σόϊ....

    • tiramola avatar
      tiramola @ mara 17/11/2009 22:49:46

      Αγκαλιά θα τους δεις μετά το αποτέλεσμα και θα χειροκροτάς και συ τη σάρα και τη μάρα...
      Χαλάρωσεεεεεεεεε....

      • Orestios avatar
        Orestios @ tiramola 17/11/2009 22:53:56

        Τιραμολα, ο Μπένι με τον "παίζω pro" φιλιούνται? Αγκαλιάζονται?

        • tiramola avatar
          tiramola @ Orestios 17/11/2009 22:58:16

          Ωφείλω να ομολογήσω Ορέστιε ότι κρατάς την πιο σωστή στάση εδω μέσα.
          Αγωνίζεσαι πραγματικά για την ενότητα , δεν παρασύρεσαι σε ύβρεις γιατί ξέρεις ότι αύριο μπορεί να γλύφεις εκεί που έφτυνες.
          Και παλί συγχαρητήρια...

        • Orestios avatar
          Orestios @ Orestios 17/11/2009 23:04:25

          Τιραμόλα απάντηση δεν δίνεις σε αυτό που ρωτάω.

        • tiramola avatar
          tiramola @ Orestios 17/11/2009 23:10:28

          Τι απάντηση να δώσω ρε Ορέστιε???????
          Έχει γίνει καλό παιδί τώρα δεν τον βλέπεις?

      • Orestios avatar
        Orestios @ tiramola 17/11/2009 23:43:11

        Να υποθέσουμε ότι αγκαλιάζονται τότε. Πάντως πιο υποτακτικός είναι ο "παίζω pro"

        • tiramola avatar
          tiramola @ Orestios 17/11/2009 23:45:39

          Μιλάμε για καψούρα!
          Δεν μπορείς να φανταστείς...

  30. panos lagopoulos avatar
    panos lagopoulos 17/11/2009 23:17:08

    Θα ήταν βέβαια υπερβολή και ουτοπία να λέγαμε ότι ψάχνουμε
    στην καλύτερη για σωτήρες του έθνους η
    στην χειρότερη για μαθητευόμενους μάγους...
    Ειναι όμως αλήθεια να πούμε οτι απο τις επιλογές που μας προτείνουν
    ο Σαμαράς ειναι η μόνη λύση
    οχι γιατι "ακούγεται" καλά σε μας,
    αλλά για το "ΚΟΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ"
    ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΕ ΠΟΤΕ απέναντι στον πολίτη με υπεροψία και
    αυταρχισμό αλλά δίπλα του, επιλέγοντας τον δρόμο της αλήθειας και τηςσυνέπειας, σύμφωνα με την συνείδησή του και με όποιο κόστος!

    • panos lagopoulos avatar
      panos lagopoulos @ panos lagopoulos 17/11/2009 23:42:43

      ΟΙ αυλοκόλακες και οι καρεκλοκένταυροι
      είναι αυτοί που καταστρέφουν κόμματα,
      πολιτικούς και κατ επέκταση
      κάνουν την μεγαλύτερη ζημία την χώρα.

  31. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 17/11/2009 23:51:33

    Είναι εκπληκτικό που ενθουσιάζει τόσο πολύ το γυμνασιακού επιπέδου κειμενάκι του Αντώνη. Από την άλλη σκέφτομαι ότι ο Αντώνης συγκρινόμενος με τον Καραμανλή είναι πραγματικά πολιτικός γίγαντας, κι όταν για τον πρώην αποτυχημένο πρωθυπουργό δεν έχει ακουστεί και δεν πρόκειται να ακουστεί κιχ πραγματικής κριτικής στη ΝΔ, τότε στον Αντώνη αναλογεί αποθέωση. Όσο παραμένει μόνο αρχηγός κόμματος ποσώς ενδιαφέρει η λατρεία που συνεπάγεται απόλυτη ασυλία, αλλά αν γίνει και πρωθυπουργός δεν θα είναι ευχάριστο να ξαναζήσουμε την θεοποίηση του Ηγέτη ή του Αρχηγού όπως συνηθίζουν μερικοί να αποκαλούν τον πρόεδρο του κόμματος. Αυτές οι θεοποιήσεις μας έφεραν αυτό που ζούμε σήμερα. Καλή τύχη Αντώνη...

    • Gagarin avatar
      Gagarin @ αχαβαχ 17/11/2009 23:59:35

      Ενώ η Ντόρα προσφέρει κείμενα επιπέδου Καστοριάδη ή έστω Μαρκούζε;

      • αχαβαχ avatar
        αχαβαχ @ Gagarin 18/11/2009 00:22:06

        Ντόρα; ποια είναι αυτή η Ντόρα;

        (αλλά έχει πλάκα ότι όλα εκτιμώνται σε αντιπαράθεση με το χειρότερο)

    • Υ. avatar
      Υ. @ αχαβαχ 18/11/2009 00:01:47

      Και τί ήθελες. Να αναπτύξει τα οφέλη της μπλογκόσφαιρας σε επίπεδο ανάλυσης θεωρίας σχετικότητας? Έκρινε ότι έπρεπε να δώσει κάποια εύσημα, σε ένα μιντιακό μέσο που τον στηρίζει. Όλα τα ΜΜΕ παίζουν Ντόρα. Για ρώτα, τι συντονισμούς άραγε κάνει ο Ζαφειριάδης κάθε μέρα με τους μιντιοεργολαβονταβατζήδες?

      • loretta avatar
        loretta @ Υ. 18/11/2009 00:22:14

        Υ .Ο Ζαφειριαδης εχει εκπαιδευθεί απο τον μαστερ του ειδους!!!και η θεοδωρα εχει εκπαιδευθει απο τον πρύτανη του ειδους!!

        • Υ. avatar
          Υ. @ loretta 18/11/2009 00:25:23

          Για πες ονόματα. Εκτός αν εννοείς τον Μητσοτάκουλα.

      • αχαβαχ avatar
        αχαβαχ @ Υ. 18/11/2009 00:25:52

        Ζαφειριάδηδες και τέτοια δεν ξέρω Υ. Λίγο χαζό και νερόβραστο μου φάνηκε το ύφος του χαιρετισμού. Φαντάζομαι θα βαριόταν όταν το έγραφε ο ίδιος ή ο συνεργάτης του. Τώρα, το ότι όλα τα ΜΜΕ παίζουν Ντόρα, βλέπουμε ποιο ακριβώς αποτέλεσμα είχε...

        • loretta avatar
          loretta @ αχαβαχ 18/11/2009 00:29:37

          Υ .. ε μα τα αυτονοητα ειπαμε δεν θα τα λεμε!!

      • Υ. avatar
        Υ. @ Υ. 18/11/2009 00:39:33

        Χαιρετισμός σε κλειστό γκρουπ. Υποθέτω θα έχεις τύχει σε κλειστές συγκεντρώσεις, συγκεκριμένων ομάδων, από πολιτικούς οιουδήποτε πολιτικού φορέα. Θα περίμενα η κριτική σου να είναι σε κάτι άλλο εστιασμένη, π.χ. ιδεαλιστική αοριστολογία, ή συναισθηματική απόπειρα (δεν σημαίνει ότι ισχύουν τα π.χ. μου), ή.., ή... Απλά δε συμφωνώ με το χαρακτηρισμό ως γυμνασιακού επιπέδου κειμενάκι που αναφέρεις.

        • Υ. avatar
          Υ. @ Υ. 18/11/2009 00:41:08

          .....όπως και χαζό και νερόβραστο

    • Απόστολος Αθηναίος avatar
      Απόστολος Αθηναίος @ αχαβαχ 18/11/2009 09:10:07

      Το γημνασιακού επιπέδου κειμενάκι του Αντωνάκη εντυπωσιάζει για δυο λόγους.
      α. Διότι ο ΚΚ ο Β΄ και α ΓΠ ο Β' έχουν κατεβάσει -έως και ισοπεδώσει- τον πήχη του πολιτικού λόγου της χώρας (ηθελημένα), και
      β. Διότι επί τρεις δεκαετίες κύριος στόχος του κρατικοδίαιτου-κλεφτοκρατικού μποστανιού (που τολμά ν' αποκαλεί εαυτό) "Ελληνική Δημοκρατία" ήταν η εξαχρείωση και η αποβλάκωση του ελληνικού λαού.

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ Απόστολος Αθηναίος 18/11/2009 09:27:59

        Δεν είναι γυμνασιακό, είναι απλό με την καλή έννοια της λέξης. Έτσι έγραφε και μιλούσε πάντα ο Σαμαράς για να είναι κατανοητός και άμεσος. Εχει ένα ιδιαίτερο ύφος. Για την μόρφωση και την καλλιέργειά του δεν υπάρχει αμφιβολία. Αmherst και Harvard σπούδασε.
        Για ρώτα την Ντόρα αν μπορεί να γράψει τίποτε μόνη της. Ασε, που αυτή δεν γράφει ποτέ.

        • Απόστολος Αθηναίος avatar
          Απόστολος Αθηναίος @ Kώστας Θ. 18/11/2009 12:15:28

          Ας μην ήταν (και αυτός) από τζάκι, και θα σου'λεγα που θα σπούδαζε, και τι θα ήτανε σήμερα...

  32. tiramola avatar
    tiramola 18/11/2009 00:06:57

    Τουλάχιστον ο ΚΚ είχε διαβάσει Μαρξ...
    Που πάτε ρε αδιάβαστοι??????????

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 18/11/2009 06:33:28

      και ο Τσοχατζόπουλος... (για τον Πάγκαλο δεν ξέρω)

  33. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 18/11/2009 00:45:41

    Έ, όπου χαζό και νερόβραστο διάβαζε τα π.χ. σου. Εγώ νομίζω ότι ισχύουν. Το ότι συνηθίζεται δε σημαίνει ότι είναι καλό.

  34. Υ. avatar
    Υ. 18/11/2009 01:04:04

    Πιάνεσαι από δικά μου π.χ. για να αιτιολογήσεις τους χαρακτηρισμούς που έβαλες. Ας είναι. Προτιμώ ιδεαλιστική αοριστολογία (και μένει σε μένα –και στον καθένα- να την ξεδιαλύνει), παρά την ιδεολογία της αποϊδεολογοποιημένης γυφτογκλαμουριάς (το γυφτογκλαμουριά, κόπυ-ράιτ φάκτορα) του Μητσοτακέϊκου. Προτιμώ να αυτοπαραμυθιαστώ και με λίγο συναίσθημα, παρά να μου πετάνε στη μάπα το ρεαλισμό του “μάγκα, αυτό είναι και άμα γουστάρεις”. Τέρμα η αντιμετώπιση των πολιτών ως ιθαγενείς, από τους σφουγγοκωλάριους της διαπλοκής και των τεμενάδων.

  35. Υ. avatar
    Υ. 18/11/2009 01:12:58

    Πάρτε κάτι για το καλνύχτα, και για να θυμάστε, που θέλει η αγία οικογένεια (και οι όμοιοί της) να μείνουμε
    http://www.youtube.com/watch?v=fc0hqtPCYmQ

  36. leonidas avatar
    leonidas 18/11/2009 01:25:40

    ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΚΟΚΚΙΝΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ Ο ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΣ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ... ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΙ ΒΑΛΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ.

  37. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 18/11/2009 07:16:24

    Θυμηθήκαμε τώρα και τα λόγια τα μεγάλα το 1993 οτι ξεκινά αγώνα για να κάνει την Ελλάδα υπερδύναμη, οτι η Πολιτική Άνοιξη είναι το μεγάλο κόμμα εξουσίας του μέλλοντος.

  38. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 18/11/2009 07:36:12

    Καλημέρα σε όλους!
    Παρά λίγο να πάρω ηρεμιστικό χθές με την Ντόρα που μιλούσε για τα στελέχη που πλήγωσαν την παράταξη!
    Ντόρα μου, ποιούς εννοείς; Τον εαυτό σου; Τους πρώην υπουργούς και υφυπουργούς που οι περισσότεροι είναι πλάϊ σου; Τους βουλευτές που κουβαλάς στις ομιλίες σου; Τους βατοπαιδινούς που σε στηρίζουν; Τον Παυλίδη και τον Βουλγαράκη; Τους κολλητούς σου «συνεργάτες» που λύναν και δέναν χώνοντας κόσμο σε θέσεις κλειδιά;
    Ποιούς τέλος πάντων. Πες μας να καταλάβουμε.

    • kanis avatar
      kanis @ Kώστας Θ. 18/11/2009 07:52:06

      Ξέχασες τους έγκυρους δημοσιογράφους σαν την Τρέμη, τον Πρετεντέρη και τον Χατζηνικολάου, που κάνανε αντικειμενική κριτική στην κυβέρνηση του ΚΚ, με τους φακέλλους που τους προμήθευε η Μητσοτακοπαρέα! Σήμερα, άλλωστε είναι πασυφανέστατο σε ποιά υποκλείνονται αυτά τα παπαγαλάκια!

      υγ. Τα ακριβά ρούχα κυρία Τρέμη, δεν προσδίδουν κύρος. Αντιθέτως μάλιστα, δημιουργούν απορίες!

  39. ΠΕΤΡΟΣ Μ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ 18/11/2009 07:46:25

    ΟΛΑ ΤΑ BLOGS
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
    ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ
    ΟΛΑ ΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΙΓΟΙ
    ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΑΡΑΜΟΦΑΙΔΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΑΜΑΡΑΣ & ΠΑΑΝΔΡΕΟΥ 3G ΤΟ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΙΔΥΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ
    ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ
    ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΙΠΟΤΕ
    ΦΤΑΙΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΩΣΕ ΤΟΤΕ ΜΕΣΑ ΟΥΡΛΙΑΖΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ 89 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΑΜΑ ΤΟΥΣ ΕΧΩΝΕ ΤΟΤΕ ΜΕΣΑ ΝΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΚΛΕΒΕ
    ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΣΤΟΣ ΑΥΤΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ
    Ο ΙΟΥΛΙΟΣ ΚΑΙΣΑΡΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΤΗΝΟΣ ΤΑΙΣΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΕΙ
    ΤΩΡΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
    ΨΑΞΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ
    Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΗΜΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΩΝΙΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙ

    • Απόστολος Αθηναίος avatar
      Απόστολος Αθηναίος @ ΠΕΤΡΟΣ Μ 18/11/2009 09:00:34

      Σαμαράς και Παπανδρέου... Ακριβώς, το φτωχότερο πολιτικό δίδυμο που έχει δει αυτός ο ρημαδολαός από το... 1204.

  40. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 18/11/2009 08:06:36

    Φίλε Υ, γράψε μου σε παρακαλώ πάλι το mail που λέγαμε χθές γιατί έχει γίνει χαμός στο blog και δεν μπορώ να το βρω.

    • Υ. avatar
      Υ. @ Kώστας Θ. 18/11/2009 10:28:05

      Μια επιπλέον προσπάθεια, να συντονιστούμε στη πόλη της Θεσσαλονίκης, για τη νίκη Σαμαρά. Όσοι επιθυμούν έμπρακτη συμμετοχή στην ομάδα, στείλτε μέϊλ,
      thessaloniki_for_samaras@yahoo.com

  41. Δωδωναίος avatar
    Δωδωναίος 18/11/2009 08:13:01

    Ο Σαμαράς προσέφερε μερικά καλά στον Τόπο που πρέπει όλοι οι Έλληνες ανεξαρτήτως να τα εκτιμήσουμε και να του τα αναγνωρίσουμε:
    Το πρώτο καλό είναι που «ξεκούμπισε» και κατεδάφισε το 1993 από την εξουσία τον Μητσοτάκη και το κόμμα φέουδό του (όπως το είχε τότε καταντήσει)
    Το δεύτερο είναι που πρότεινε και στήριξε για πρόεδρο της Δημοκρατίας τον Κωστή Στεφανόπουλο το 1995, δίνοντας έτσι κύρος και περιεχόμενο στον θεσμό. Τον θεσμό που τον διέσωσε από τα ευκαιριακά κόλπα και τις μικροπολιτικές του τότε προέδρου της Ν.Δ Έβερτ
    Το τρίτο και σπουδαιότερο, είναι που στήριξε σθεναρά και με βαρύ προσωπικό κόστος την υπόθεση της Μακεδονίας. Και να μην είσαστε επιλήσμονες του πατριωτικού καθήκοντος κύριοι της Ν. Δημοκρατίας.
    Δεν ήτανε τότε το "όνομα" μόνο που ταλάνιζε ολόκληρη την Ελλάδα, αλλά οι αλυτρωτικές βλέψεις των γειτόνων μας. Οι επίσημοι χάρτες που είχανε αναρτηθεί παντού στο γειτονικό κράτος των Σκοπίων, δείχνανε την επικράτειά τους μέχρι τις παρυφές του Ολύμπου και με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη μας.
    Τόσο εύκολα ξεχνάτε?
    Δώστε την ψήφο σας στον «καλόν καγαθόν» Αντώνη Σαμαρά για να ανασάνει το πολιτικό σύστημα και να αλλάξει άρδιν το πολιτικό σκηνικό προς το καλύτερο.
    Σε διαφορετική περίπτωση, θα είσαστε εσαεί εγκλωβισμένοι και χειραγωγούμενοι από την αντιπαθητική «αγία οικογένεια»
    Τόσο εύκολα ξεχάσατε την θητεία Μητσοτακη στην κυβέρνηση, την Καλτσεστρούτσι (με το χέρι στη τσέπη...), τον διαμεσολαβητή Γεωργιάδη (12 δις δρχ) και τον «διαπραγματευτή» Παντσαβόλτα?
    Αυτόν τον πολιτικό «ζόφο» σιχάθηκε τότε ο Αντώνης και άνοιξε τα φτερά του, για την πολιτική του απελευθέρωση και την ηθική του διάσωση.
    Εγώ ο πολιτικός του αντίπαλος ανακράζω:
    Άξιος!!!

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ Δωδωναίος 18/11/2009 11:01:07

      Φίλε Δωδωναίε ό,τι κέρδισε η Ελλάδα στο ζήτημα των Σκοπίων το κέρδισε με το εμπάργκο και όχι με τις επιπόλαιες παλινωδίες του Σαμαρά ή τον ανεκδιήγητο κυνισμό του Μητσοτάκη. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ αχαβαχ 18/11/2009 11:21:24

        Η πραγματικοτητα ειναι οτι οι Σαμαρας - Ανδρεας ματαιωσαν τη λυση της συνθετης ονομασιας που ηταν πολυ πιο ευκολη τοτε.
        Το φθινοπωρο του 1993 τα Σκοπια δεν ειχαν διπλωματικες σχεσεις με τις ΗΠΑ και με καμμια χωρα της ΕΕ που ανεμεναν την επιλυση του ζητηματος της ονομασιας.Χωρις σχεσεις με τις μεγαλυτερες δυναμεις του κοσμου δεν θα αντεχαν πολυ.Ο Σαμαρας εριξε την κυβερνηση και ο Ανδρεας αποσυρθηκε απο τις συνομιλιες με αποτελεσμα να αρχισουν οι αναγνωρισεις των Σκοπιων απο χωρες της ΕΕ και τις ΗΠΑ.Οταν αναγνωρισαν και οι ΗΠΑ ο Ανδρεας εβαλε το εμπαργκο που τερματισθηκε δυο χρονια αργοτερα (αφου ειχε εξασφαλισει την εκλογη Στεφανοπουλου για να αποφυγει εκλογες αρρωστος) με την Ενδιαμεση Συμφωνια που ουσιαστικα οδηγει σε συνθετη ονομασια που θα αποφασισθει στο μελλον και ακομη συζηταμε.Δηλαδη ο Σαμαρας εριξε την κυβερνηση για να μη γινει κατι που εγινε μετα απο 2 χρονια.Επισης ειπε οτι την εριξε και για να μη πωληθει ο ΟΤΕ,που αρχισε να πωλειται σταδιακα επι Σημιτη και τελικα πουληθηκε ολοκληρος επι Καραμανλη απο κυβερνηση στην οποια συμμετειχε ο Σαμαρας.Αρα η πολιτικη διορατικοτητα του ειναι τουλαχιστον μετρια αφου και οι 2 στοχοι των κινησεων του απετυχαν.

  42. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 18/11/2009 08:18:38

    "το ρυάκι γίνεται ποταμός". Τα κανάλια στηρίζουν Μπακογιάννη, τα blogs Σαμαρά.
    Πέρασαν οι εποχές που οι διαπλεκόμενοι έβγαζαν ηγεσίες στα κόμματα. Ο Σαμαράς προηγείται χωρίς ένα κανάλι να τον στηρίζει, αντίθετα η Μπακογιάννη με την διακαναλική υποστήριξη έπεται...

  43. ελεύθερος avatar
    ελεύθερος 18/11/2009 08:56:10

    Έχει περάσει ενάμισυ μήνας και ακόμη η αυτοκράτειρα Θεοδώρα κάνει την κουφή στα απλά ερωτήματα του απλού νεοδημοκράτη:
    Αληθευει οτι με το μέγα μιζαδόρο Χριστοφοράκο εισασταν κολλητοι φιλοι και όχι απλά γνωστοί;
    Αληθεύει ότι "έδιωξες" τον καραβέλα για να μη συλληφθεί από το Ζαγοριανό και ανασάνει ο Καραμανλής, λόγω της εμπλοκής δεκάδων πασόκων στο σκάνδαλο Ζίμενς;
    Αληθεύει η ιστορία με τις εγκαταστάσεις στο Βόλο για τους Μεσογειακούς αγώνες που εμπλέκονται άμεσα μέλη της οικογενείας σου, που αφορά πολλές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ;
    Aληθευει οτι ενω μιλας για ''μηχανισμους'' ολοι σχεδόν οι υπουργοί που "έκαψαν" τον Καραμανλή είναι μαζί σου, αλλά δεν τολμάνε να βγούν στα κανάλια να τους κράξουμε;
    Αληθευει οτι ενω μας λες ότι είσαι δημοκράτης ΠΟΛΕΜΗΣΕΣ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΑΟ, διότι τους απλούς ψηφοφόρους τους θεωρείς χρήσιμους μόνο στις εκλογές (οι λεγόμενοι χρήσιμοι ηλίθιοι;);
    Αληθευει οτι ελεγες οτι θα έφευγες από τη Ν.Δ. εάν γυρνούσε ο Σαμαράς και όταν τον έφερε ο Καραμανλής άρχισες πάλι τις κολοτούμπες;
    Αληθευει ότι έκανες κάθε καλοκαιράκι διακοπές στην Τήνο με το Χριστοφοράκο και το Δενδρινό του C4I, του κολλητού του Γιωργάκη του Τρεπεκλή;
    Aληθευει οτι τον Αντώνη Σαμαρά τον ανάγκασε σε παραίτηση η μπαμπάκας, που είχε συμφωνήσει με τον πατέρα Μπούς το όνομα Μακεδονία για τους σκοπιανούς αλλά ο Σαμαράς είχε στηλώσει τα πόδια κάτω και αρνιόταν να συμμετάσχει στο έγκλημα;
    Που τα πουλας αυτα ρε Θοδωρούλα;
    Σε δέκα μέρες θα πάρεις αυτό που σου αξίζει, όχι τίποτε άλλο αλλά για να θυμάσαι κάτι που τόχεις ξεχάσει.
    Ότι η Νέα δημοκρατία είναι λαϊκό κόμμα, δεν είναι κόμμα του Κολονακίου, της Σκουφά και της Αναγωνστοπούλου.
    Ότι η Νέα Δημοκρατία ανήκει στον απλό λαό της, και μόνο.

  44. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 18/11/2009 09:08:10

    Ερώτηση:Ο Πάκης ποιόν στηρίζει για να ξέρω τι θα ψηφίσω; Εγώ ακολουθώ τον Πάκη και τον ήθελα και αρχηγό της ΝΔ, γιατί είναι ο πιο επιτυχημένος υπουργός της τριακονταετίας, αλλά τα διαπλεκόμενα τον υπονομεύουν.

    Να σας ενημερώσω επίσης ότι εμβολιάστηκα χτες για τη γρίππη των χοίρων και, όπως είδατε, δεν υπάρχει καμία καμία παρενέργεια από το εμβόλιο.

    • o Μήτσος avatar
      o Μήτσος @ Μάρκο Τ 18/11/2009 09:15:51

      ο Θείος Μήτσος ρωτάει:
      Ακολουθούσες τον Πάκη και πριν το εμβόλιο;

      • tiramola avatar
        tiramola @ o Μήτσος 18/11/2009 09:39:11

        Εγώ πάντως Μήτσο με αυτά που διαβάζω δεν θα το κάνω το εμβόλιο , έχει παρενέργειες....

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Μάρκο Τ 18/11/2009 09:20:34

      Δεν μιλάει - υποψιαζόμαστε Ντόρα. Αλλά είχε πει ότι θα παραιτηθεί..

  45. asinepis avatar
    asinepis 18/11/2009 09:16:30

    Αληθεύει οτι ο Συμπιλίδης και ο Γρυλάκης στηρίζουν τον ΑΝΤΩΝΗ;

  46. najd avatar
    najd 18/11/2009 09:37:15

    Θελετε μεγαλη Ελλαδα? Η λυση ειναι φυγουμε ολοι στο εξωτερικο οπου μεγαλουργουμε. Ποιοι θα μεινουν πισω? Με φυσικα οι Αλβανοι και λοιπες ισλαμικες πρωτοποριακες δυναμεις στους οποιους θα φροντισουμε να δωσουμε το Franhise της χωρας μας. Εμεις βεβαιως θα κυβερνουμε αλλα απο το εξωτερικο με νοοτροπια δυτικου.

    • o Μήτσος avatar
      o Μήτσος @ najd 18/11/2009 10:31:39

      Πάντως το πρώτο "ελάτε αδέρφια μας" το είπε αυτός ο σεμνός και άσπιλος υφυπουργός της κυβέρνησης Μητσοτάκη στον οποίο όλοι έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους για τη αναγέννηση της ΝΔ!

      Δεν έκανε άσκημα που το είπε, έχουμε και κοινωνικές ευθύνες απέναντι στους φτωχότερους, αλλά με τι υποδομές και οργάνωση ξεκίνησε αυτό το πανηγύρι, και πως κατέληξε, όλοι ξέρουμε.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ o Μήτσος 18/11/2009 13:26:19

        δεν είχες μόνο κοινωνικές αλλά και εθνικές ευθύνες για τα ταλαίπωρα αδέρφια μας που απεγκλώβισε ο σεμνός και άσπιλος από την φυλακή της Βορειας Ηπείρου.

  47. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 18/11/2009 09:58:48

    Συμφωνώ! Ελοχεύει ο μέγιστος κίνδυνος να ακολουθεί κανείς τον Πάκη μετά.

  48. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 18/11/2009 10:02:19

    Μα δεν θυμάμαι τί έκανα πριν το εμβόλιο. Τώρα όμως στηρίζω Πάκη για πρόεδρο.

  49. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 18/11/2009 10:10:16

    Προς το παρόν έχουν αρχίσει να φεύγουν οι Ἔλληνες από αρκετές συνοικίες της Αθήνας και της Δυτικής Όχθης και να εγκαθίστανται μαζικά προοδευτικές αφγανο-πακιστανικές δυνάμεις, 10-10 σε κάθε σπίτι, με όλα τα συμπαρομαρτούντα. Το Bradford είναι εδώ.
    Οσοι Έλληνες μένουν είναι γιατί δεν μπορούν (ακόμα) να μετακομίσουν αλλού.
    Λέτε να πάει να μετακομίσει εκεί η κυρία Θάλεια Δραγώνα, να κάνει την αντιρατσιστική της εκστρατεία sur place, που λένε οι Γάλλοι? Επειδή είμαι και εγώ της Δυτικής Όχθης, αναλαμβάνω να της βρω παλιόσπιτο με φτηνό νοίκι, φρεσκοβαμμένο, με καμπινέ στην αυλή, που συνορεύει από τη μια πλευρά με σπίτι που μένουν 30 Αλβανόγυφτοι (με τα τρίκυκλα με τα παλιοσίδερα μπροστά στο σπίτι) και από την άλλη με οικία την οποία νοικιάζουν 10 Πακιστανοί. Θα κάνει όσες έρευνες κατά του ρατσισμού και της ξενοφοβίας γουστάρει η μαντάμ.

  50. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 18/11/2009 10:20:08

    Δημητροκάλλης (από τους έμπιστους και ικανούς ανθρώπους του Μητσοτάκη στο κόμμα επί προεδρίας του) σε άρθρο του :

    «Η Ντόρα έχει εθιστεί στις παλαιές κομματικές αντιλήψεις, κατά τις οποίες ο ρόλος των μελών ενός κόμματος περιορίζεται στο χειροκρότημα, στην υπογραφή στήριξης και στην ψήφο τους για την αναρρίχηση στην προεδρία του όποιου επίδοξου διεκδικητού της».

    Από το σημερινό Έθνος:
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=8430830

  51. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 18/11/2009 10:48:14

    Συμφέροντα και Μπακογιάννη

    Στις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί οι Νεοδημοκράτες καλούνται να ξεπεράσουν το διεφθαρμένο, όπως αποδεικνύουν οι διεθνείς έρευνες, «γαλάζιο» κυβερνητικό, κομματικό σύστημα και να επιβάλουν με την ψήφο τους την αναγκαία κάθαρση.

    Διαφορετικά, θα επικρατήσουν οι μηχανισμοί και οι χορηγοί που έχουν επενδύσει στην επικράτηση της κ. Μπακογιάννη στη μάχη για την ηγεσία. Η πρώην υπουργός Εξωτερικών έχει ανάμειξη στην υπόθεση Χριστοφοράκου - Καραβέλα και στο κυβερνητικό «κουκούλωμα» του συγκεκριμένου σκανδάλου. Έχει ισχυρές πολιτικές συμμαχίες και πολιτικές φιλίες με τους λεγόμενους βατοπεδινούς, ακόμα και με τους οργανωτές του σκανδάλου των δομημένων ομολόγων, που τίναξε στον αέρα το ασφαλιστικό σύστημα της χώρας. Το μόνο που κατάφερε να ψελλίσει η κ. Μπακογιάννη ήταν μερικά λόγια καθυστερημένης αποδοκιμασίας του κ. Παυλίδη, σε μια προσπάθεια να καλυφθεί πολιτικά από τους υποστηρικτές της που ενέχονται σε μεγάλα κυβερνητικά σκάνδαλα της ΝΔ. Με την Ελλάδα να έχει μπροστά της μια οκταετία οικονομικών και κοινωνικών δυσκολιών εξαιτίας της διαχειριστικής αποτυχίας και της διαφθοράς της τελευταίας κυβέρνησης της ΝΔ, η επιλογή των Νεοδημοκρατών υπέρ της κάθαρσης και κατά της συνέχισης των γνωστών διαπλεκόμενων πρακτικών είναι η μόνη που μπορεί να βγάλει την Κεντροδεξιά, με τη σημερινή της μορφή, από την πολιτική κρίση.
    citypress.gr

  52. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 18/11/2009 11:10:55

    Αυτη ειναι η αποψη του Κυρτσου βεβαια.Η δικη μου ειναι οτι ο Σαμαρας θα ειναι παραπληρωμα του καθεστωτος που υπαρχει στην Ελλαδα απο το 1981.
    Το καθεστως κινδυνευσε μονο την τριετια 90-93 και τα εδωσε ολα για να σωθει,πραγμα που πετυχε με καποια βοηθεια και του Σαμαρα βεβαια.
    Μετωπικη συγκρουση με το ΠΑΣΟΚ μονο με Ντορα γινεται.Δεν εχει σημασια αν ειναι αντιπαθητικη ή μισητη απο πολλους.Αυτα αλλαζουν ιδιως οταν ερχεται αυξηση της ανεργιας.Τα περι τιναγματος των ασφαλιστικων ταμειων απο τα ομολογα που επιστραφηκαν ολα και ησαν ασημαντα ποσα ειναι αναξια απαντησεως.
    Ο καθενας αποφασιζει αναλογα με τις εκτιμησεις του.

    • Παλιός avatar
      Παλιός @ ψυχραιμια 18/11/2009 11:27:53

      Θεωρώ πως σφάλλετε. Ο Σαμαράς εμφανίζει μεγάλη διαφορά στη διεισδυτικότητα σε όλους τους πολιτικούς χώρους και όχι μόνο στο Πασόκ όπου θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί πως υπάρχει σκοπιμότητα.

      • Δωδωναίος avatar
        Δωδωναίος @ Παλιός 18/11/2009 11:41:12

        H Ντόρα με το προπατορικό αμάρτημα που κουβαλάει (πατρος ένεκεν) και με την μουχλιασμένη νοοτροπία της εκτροφής και εύνοιας των "κολλητών" της, δεν έχει καμια ελπίδα σε μετωπικές συγκρούσεις με οποιοδήποτε πολιτικό σχηματισμό...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Παλιός 18/11/2009 11:42:48

        Η διεισδυτικοτητα του οφειλεται στο οτι οι ιδεες του δεν ειναι ασυμβατες με αυτες που κυκλοφορουν στην Ελλαδα της μεταπολιτευσης.Η μη φιλελευθερη και οχι τοσο φιλοδυτικη δεξια ειναι ανεκτη ως αντιπολιτευση στη κυβερνωσα μαρξιστικη ορθοδοξια.Εκεινο που ειναι τελειως ασυμβατο και κοκκινο πανι ειναι η φιλελευθερη φιλοδυτικη δεξια εξ ου και η δαιμονοποιηση της Ντορας.Αλλα αυτο ειναι μοιραιο επακολουθο της αντιθεσης με το βαθυ καθεστως του ψευδοπροοδευτισμου.
        Επειδη ομως υπαρχουν αντικειμενικα οικονομικα δεδομενα και το κρατικιστικο μοντελο τριζει ειναι πολυ πιθανη και η ιδεολογικη καταρρευση του μεταπολιτευτικου συστηματος.Δεν ειμαστε στο 1990 που υπηρχαν περιθωρια σοσιαλιστικης μανουβρας.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ ψυχραιμια 18/11/2009 11:49:40

      Φίλε ψυχραιμία εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου. Η Ντόρα δεν έχει κανένα ιδεολογικό υπόβαθρο, το έχω ξαναγράψει εδώ. Είναι κάτι σαν τον François Bayrou, τον κεντρώο γάλλο πολιτικό που συγκεντρώνει συγκαταβατικά χαμόγελα εκ δεξιών και εξ αριστερών και ηγείται ενός αιωνίως μικρού κόμματος χωρίς ιδεολογική ταυτότητα. Απλά, η Ντόρα είναι πιο μακιαβελλική από τον Bayrou.
      Στις σημερινές συνθήκες χρειάζεται απενοχοποίηση του πατριωτισμού, ενός υγιούς και όχι λαϊκίστικου πατριωτισμού, χρειάζεται κουβέντα περί εθνικής ταυτότητας (όχι σε εθνικιστική-φυλετιστική, αλλά σε πολιτισμική βάση). Έχουμε καταλάβει ότι η επικείμενη απόδοση ελληνικής ιθαγένειας που θα ξεκινήσει οσονούπω δεν αφορά μόνο τους γείτονες και ξαδέλφια μας από τις βαλκανικές χώρες, που είναι ήδη ενταγμένοι και αφομοιώσιμοι στην ελληνική κοινωνία, αλλά δεκάδες χιλιάδες ασιάτες και αφρικανούς μουσουλμάνους. Η διαχειριστικού τύπου αντίληψη της Ντόρας είναι τραγικά ανεπαρκής για την περίσταση. Προσωπικα, δεν είμαι διατεθειμένος να ψηφίσω ΝΔ με αρχηγό τη Ντόρα και το ίδιο ακούω από πολύ κόσμο γύρω μου.

      Από την εμπειρία μου, μπορώ να πω ότι υπάρχουν πατριώτες κεντροαριστεροί που μπορεί και να στηρίξουν ένα κεντροδεξιό πατριωτικό κόμμα όταν η επικράτηση του "πολιτικώς ορθού" φτάσει στο απροχώρητο (η Δραγώνα τυχαία διορίστηκε εκεί όπου διορίστηκε;). Η συνταγή του Λούλη για μεσαίο χώρο (πόσος είναι πια αυτός;) δοκιμάστηκε για 5 θλιβερά χρόνια νεο-καραμανλο-λούλειας διακυβέρνησης. Το να θέλουμε να συνταγογραφήσουμε το ίδιο φάρμακο με άλλη ονομασία θα ήταν καταστροφικό.
      Generic PASOK δεν μας χρειάζεται, ούτε μία νέα και μεγάλη "Δράση". Υπάρχει αυτή του Γουσέτη και λοιπών ρεταλίων που πατρονάρει ο Αλαφούζος, όποιος θέλει ας ψωνίσει εκεί για να βοηθήσει και το μαγαζάκι που δεν πάει καθόλου καλά.

  53. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 18/11/2009 11:56:33

    Οσο για τον φυλοδυτικο προσανατολισμό, δεν βλέπω τη Ντόρα πιο ευρωπαϊστρια από τον Σαμαρά. Το λέω όντας ο ίδιος φιλοευρωπαίος και έχοντας ζήσει την εμπειρία της δυτικής Ευρώπης στα χρόνια των σπουδών μου, αλλά και αργότερα. Μήπως επειδή η Ντόρα προφέρει παχύ το "τζ" στο "Τζένη", όπως στις παλιές ελληνικές ταινίες;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Μάρκο Τ 18/11/2009 12:02:09

      To καταλαβαινω και το σεβομαι.Ξερω οτι ειμαι κοντρα στο ρευμα.
      Παντως να ξερεις οτι στο ερωτηματολογιο της ΟΝΝΕΔ Φαληρου η Ντορα απαντησε λεπτομερως σε ολα τα ζητηματα (ιθαγενεια μεταναστων κλπ με σαφη δηλωση οτι πρεπει να μην μεταφερθει αυτουσιο το προτυπο της Αμερικης εδω) ενω ο Σαμαρας απαντησε οτι θελει μελετη.Καπου σε καποιο blog ειδα τις απαντησεις.Αγοραζουμε ελπιδα παλι.

      • Παλιός avatar
        Παλιός @ ψυχραιμια 18/11/2009 12:20:58

        Δύσκολα θα μπορούσα να τα γράψω καλύτερα από τον Μάρκο Τ. Θα ήθελα απλώς να συμπληρώσω, για όποια αξία έχει, ότι από μονοδιάστατη κομματική σκοπιά, η επικράτηση της Μπακογιάννη θα ήταν απολύτως καταστροφική.

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Μάρκο Τ 18/11/2009 12:04:05

      Ο φιλοαμερικανισμός (της Ντόρας) δεν συμβιβάζεται με τον φιλοεϋρωπαϊσμό. Θα έλεγα ότι είναι το αντίθετο, ιδίως εάν αναφερόμαστε στην ευρωπαϊκή ενοποίηση. Εξ’ ου και οι προσπάθειες των Αμερικανών μέσω Αγγλων και άλλων ευρωπαϊων συμμάχων να την σαμποτάρουν. Δείτε το παράδειγμα της ένταξης της Τουρκίας.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Kώστας Θ. 18/11/2009 12:13:44

        Η Ελλαδα ετσι κι αλλιως δεν μπορει να ειναι ο παραγοντας που θα σταματησει τους Τουρκους λογω δικων της θεματων-σε αυτο συμφωνουν ΓΑΠ,Ντορα,Σαμαρας.Ο φιλοαμερικανισμος της Ντορας ποτε δεν εφθασε σε σημειο να αντιτιθεται στην Ευρωπαικη Ομοσπονδια-τετοια ταση δεν υπαρχει στη ΝΔ οπως σε αλλα δεξια κομματα της Ευρωπης.
        Εκεινο που εχει ομως σημασια και το εγραψα και στο αλλο ποστ για το Σορος ειναι ποια Αμερικη διαλεγεις.Τη φιλοισλαμικη του Σορος και του Δημοκρατικου Κομματος που αδιαφορει για η μουσουλμανικη μεταναστευση ή τη νεοσυντηρητικη ρεπουμπλικανικη που για τους δικους της λογους ειναι σε αντιθεση με το ισλαμ.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ ψυχραιμια 18/11/2009 12:54:24

          Το τελευταίο ζήτημα που θέτεις είναι σωστό, όμως η εκπροσώπηση των Ρεπουμπλικανών την περίοδο Μπους υιού ήταν τραγική. Από την άλλη, οι Αμερικανοί έχουν έναν ιδιαίτερα σχηματικό τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τα πράγματα και δεν νομίζω ότι θα κατανοήσουν το πρόβλημά μας με τη λαθρομετανάστευση. Ισως οι Δημοκρατικοί θα το κατανοήσουν ακόμα λιγότερο, λόγω της περισσότερο "πλουραλιστικής" ιδεολογίας τους.

  54. pikras avatar
    pikras 18/11/2009 12:06:10

    Μπράβο επιτέλους στον Αντώνη που αποφάσισε να απευθυνθεί και στους ανθρώπους του διαδικτύου. Άριστη κίνηση που θα μπορούσε να συνοδευθεί και με ένα κάλεσμα για μια συζήτηση με τους μπλόκερς. Στην επικοινωνία και την "αισθητικη¨" υπάρχει ένα έλλειμα. Εστω και τώρα αξίζει να λειτουργήσει αυτός ειδικά ο ..."μηχανισμός"

  55. tiramola avatar
    tiramola 18/11/2009 12:20:25

    Έχεις δίκιο φάκτορα , αλλά προσπαθώ να προστατευτώ με κάποιον τρόπο από τις βρισιές που εκστομίζει ο κάθε εμπάθής...
    Το αγράμματος δεν με πειράζει αλλά όχι και ψεύτης!

  56. Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο avatar
    Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο 18/11/2009 14:21:31

    Αντώνη, η Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο, σε στηρίζει από την πρώτη στιγμή. Η ιστοσελίδα μας, το christofias-watch, το μεγαλύτερο κυπριακό blog, σε στηρίζει με όλες της τις δυνάμεις.

    Δεν ξεχνούμε τον πραγματικό φίλο της Κύπρου. Αυτόν που πιστεύει στην απελευθέρωσή της και όχι στην προσυπογραφή της υποδούλωσής της στον τούρκο κατακτητή.

    Ησουν δίπλα μας το 1996 όταν μας δολοφόνησαν τα παλικάρια μας και το 2004 στον αγώνα για τη διάσωση της Κυπριακής Δημοκρατίας, με την απόρριψη του Σχεδίου Ανάν.

    Γι' αυτό είμαστε κι εμείς δίπλα σου σήμερα. Για να ξανασταθείς, με περισσότερη βαρύτητα πια, ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και σίγουρα ως Πρωθυπουργός, δίπλα μας και αύριο.

    Μας χαρίζεις Ελπίδα Αντώνη Σαμαρά. Και σε ευγνωμονούμε γι' αυτό.

  57. stelios avatar
    stelios 18/11/2009 16:46:30

    Επιτελους,να μεταφερθει και ο Λ.Πυργος(η τουλαχιστον η διαχειρηση και στελεχωση του) στο Ν.Μεσηνιας....
    Η αναγκη παντως για αποστειρωση απο το βουρκωδες συστημα Ντορας,Κωστακη,Λοχαγων και δε συμμαζευεται ειναι επιτακτικη,και δεδομενου οτι θα χρειαστει πραγματικη αντιπολιτεσυη για να αντιπαρατεθει η και να ΣΤΗΡΙΞΕΙ κυβερνητικους χειρισμους,η εκλογη Σαμαρα ειναι μονοδρομος.

  58. loretta avatar
    loretta 18/11/2009 17:00:48

    Αυτο που πρεπει να καταλαβουμε ολοι εδω μεσα ειναι οτι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ!!

    λογικες του δεν ξερω...ισως ...φοβαμαι το περιβαλον μου ....θυμιζουν αλλες εποχες!!

    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ

  59. PERI avatar
    PERI 20/11/2009 03:03:40

    ΑΝΤΩΝΗ ΕΙΣΑΙ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΜΟΝΤΕΚΡΙΣΤΟ!!
    WELCOME BACK

  60. gmj avatar
    gmj 21/11/2009 12:51:56

    Φίλε Αντώνη Σαμαρά, ωραία τα λες, αλλά μην ξεχνάς κάτι σημαντικό: ο αντιμητσοτακισμός αρκετών αγανακτισμένων δεξιών σου προσφέρει μπόνους και θα πρέπει να το αξιοποιήσεις, παράλληλα με "καθαρή" πολιτική παρουσία και συνέπεια στην πολιτική φιλοσοφία που πρεσβεύεις. Επειδή όμως υπάρχει μια γενικότερη καχυποψία απέναντι στα ενεργά πολιτικά πρόσωπα της εποχής μας (τουλάχιστον στον τόπο μας) που η πλειοψηφία τους προσφέρει "γη και ύδωρ" στα ΜΜΕ προς χάριν της πολιτικής ανέλιξής τους - και αποδεικνύονται τελικά "αναλώσιμα" - σου εφιστώ την προσοχή να μην ακολουθήσεις τα ίδια μονοπάτια, γιατί σύντομα θα παροπλιστείς πολιτικά και θα στιγματιστείς για πάντα. Καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.