#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/06/2010 23:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«H πτώσις μας είναι βεβαία… »






«Μια κρίσιμη βίαιη στιγμή είναι η ιστορική εποχή μας ετούτη, ένας κόσμος γκρεμίζεται, ένας άλλος δεν έχει ακόμα γεννηθεί… κιντυνεύουμε μέσα στο χάος, πνιγόμαστε. Δεν χωρούμε  πια στις παλιές αρετές κι ελπίδες, στις παλιές θεωρίες και πράξεις. Ο άνεμος του ολέθρου φυσάει...»

Νίκου Καζαντζάκη, «Ασκητική» σελ. 80-81

Ο Peter Turchin,  Kαθηγητής  Οικολογίας και Εξελικτικής Βιολογίας,  έχει διατυπώσει μια ενδιαφέρουσα  θεωρία,  την   Cliodynamics. Η  θεωρία του ονομάστηκε έτσι από τη μούσα Κλειώ, τη προστάτιδα της ιστορίας. Κατά τον Turchin,  η ιστορία, με τη χρήση μαθηματικών μοντέλων, μπορεί να γίνει πειραματική επιστήμη!  Μ’ άλλα λόγια, μπορούμε πλέον, σταθμίζοντας κάποιες παραμέτρους, να προβλέψουμε την εξέλιξη, άρα και το μέλλον της!  Αν και πρόκειται για υπεργενίκευση, ως θεωρία είναι ενδιαφέρουσα!  Κάποιοι μάλιστα, χρησιμοποιώντας τα μοντέλα του Turchin, προαγορεύουν  την κατάρρευση των ΗΠΑ!

Ο Turchin  βεβαίως  αντλεί τα περισσότερα  παραδείγματά του από τις μάχες που γίνονται στο ζωϊκό βασίλειο μεταξύ θηρευτών και θηραμάτων, π.χ.  τα λιοντάρια πριν επιτεθούν, προσπαθούν να εντοπίσουν τα μικρά ή τα αδύναμα θηράματα. Αυτά στοχεύουν και εναντίον αυτών επιτίθενται.  (μήπως οι διεθνείς κερδοσκόποι, δεν επέλεξαν την Ελλάδα, επειδή η οικονομία της ήταν μικρή και αδύναμη;). Κάποιοι άλλοι, χρησιμοποιούν παραδείγματα από τον αθλητισμό, π.χ. στο βόλεϊ, κατευθύνεις το σερβίς στον πιο  κακό αμυντικό της αντίπαλης ομάδας. Στο μπάσκετ, οι προπονητές δίνουν εντολή στους περιφερειακούς να κυκλοφορούν τη μπάλα,  μέχρι να αποκτήσουν πλεονέκτημα είτε με κοντύτερο παίχτη, είτε με αδύναμο  αμυντικό. Για το ποδόσφαιρο, ακολουθούνται παρόμοιες στρατηγικές. Στην πολιτική όμως;

«Η  άσκηση της εξουσίας αποκαλύπτει τις αδυναμίες σου»

Στον κ. Παπανδρέου, οφείλουμε να  αναγνωρίσουμε, ότι εκτός από τον άκρατο λαϊκισμό που χρησιμοποίησε για να υφαρπάξει τη ψήφο του ελληνικού λαού,  φρόντισε  προηγουμένως, να αποστασιοποιηθεί ο ίδιος και να αποπέμψει τους αδύναμους κρίκους του ΠΑΣΟΚ.  Αφ’ ενός  για να μην απολογείται για τα πεπραγμένα τους και αφ’ ετέρου   γιατί είχαν προκαλέσει την κοινή γνώμη, με τη συμπεριφορά τους. Ονόματα  μη λέμε, είναι γνωστά . Όμως, η ιστορία, μπορεί να ξεχνιέται, αλλά δεν διαγράφεται.  Δεύτερον, «η  εξουσία είναι  άτιμο πράγμα,  αποκαλύπτει τις αδυναμίες σου», μου είπε κάποτε συνεργάτης, ενός μεγάλου έλληνα πολιτικού. Το σημείωσα κάπου για να μην το ξεχάσω.

Χάνουν την ανοχή της κοινωνίας:

Ήδη, στην κοινωνία εμφανίζονται πρόδρομα σημάδια που δείχνουν  ότι η κυβέρνηση έχει  απωλέσει την εμπιστοσύνη της κοινής γνώμης. Από  την άλλη πλευρά, λειτουργεί με τρόπο που υποδηλώνει πανικό. Επιπροσθέτως, το τελευταίο διάστημα, όλο και περισσότερο, έρχονται στο φώς της δημοσιότητας, τριβές, διαφωνίες,  διαφορετικές εκτιμήσεις και απόψεις, που ουσιαστικά την παραλύουν. Βαβέλ!  Ο  κ. Παπανδρέου και η Κυβέρνησή του,  πριν ακόμα συμπληρώσουν ένα χρόνο εξουσίας, εισήλθαν σε μια φάση προϊούσας φθοράς, η οποία από το Σεπτέμβριο μπορεί να   είναι ραγδαία. Επειδή το ΠΑΣΟΚ, δεν έχει μάθει να διαχειρίζεται καταστάσεις και προβλήματα με την κοινωνία απέναντι (βλέπετε μια ζωή είχαν μάθει να μοιράζουν)  θα δυσκολευτεί πολύ να διατηρήσει τη συνοχή του και να συνεχίσει χωρίς σοβαρές απώλειες. Το πιθανότερο είναι ότι δε θα τα καταφέρει. Ας δούμε ποια είναι   τα σημάδια που ενισχύουν αυτήν την άποψη:

Αποτυχία της οικονομικής πολιτικής: Ακόμα  και οι πλέον φανατικοί οπαδοί του κ. Παπανδρέου, παραδέχονται ότι η ακολουθούμενη  οικονομική πολιτική, πέραν του ότι οδηγεί στην  κοινωνική  εξαθλίωση, θα καταλήξει σε τραγικό αδιέξοδο.  Ήδη, οι ρυθμίσεις του ασφαλιστικού προκαλούν «σοκ και δέος» και τα νέα   εισπρακτικά μέτρα είναι προ των πυλών. Στην κοινή γνώμη  παγιώνεται η αντίληψη  για  επικείμενη κατάρρευση της  οικονομίας μας, που δύσκολα ανατρέπεται, εξ αιτίας της αδυναμίας της κυβέρνησης να διαχειριστεί τα πράγματα.  Ο κ. Παπανδρέου, δεν έχει πολλά περιθώρια χρόνου για να το  συνειδητοποιήσει  και να αλλάξει πορεία.  Εκτιμούμε, όμως,  ότι θα αντιδράσει, όπως ο καπετάνιος του Τιτανικού.

Κυβερνητικός εμφύλιος. Είναι σύνηθες φαινόμενο σε περιόδους κρίσης, ο υπουργός Οικονομικών να δέχεται τα βέλη των συναδέλφων του. Συμβαίνει παντού.  Το ασύνηθες είναι το σύνολον του Υπουργικού Συμβουλίου να απορρίπτει ουσιαστικά την πολιτική  του. Μετά τα χθεσινά ο κ. Παπακωνσταντίνου δύσκολα θα παραμείνει στη θέση του. Με την πρώτη ευκαιρία θα παραδώσει την ηλεκτρική καρέκλα του  σε κάποιον που θα είναι λιγότερο αλαζόνας και εννοείται ότι θα δουλεύει περισσότερο και θα μιλάει λιγότερο. Όμως, μια αποπομπή του κ. Παπακωνσταντίνου, που για την ώρα φαντάζει μονόδρομος, και σύντομα θα αποτελέσει καθολική απαίτηση, θα είναι  μεν μια προσπάθειά κατευνασμού της κοινής γνώμης, παράλληλα, όμως, θα πλήξει καίρια το γόητρο του Πρωθυπουργού καθότι ο κ. Παπακωνσταντίνου ήτο στενός του συνεργάτης.

Η επανεμφάνιση του  παλαιού ΠΑΣΟΚ: Η ερώτηση που κατέθεσε η  κα. Βάσω Παπανδρέου  προς τον Υπουργό Οικονομικών, δεν έφερε σε δύσκολη θέση μόνο τον υπουργό, αλλά πρωτίστως, τον ίδιο τον Πρωθυπουργό. Και τούτο γιατί αναδεικνύει ένα θέμα, με οσμή σκανδάλου, το οποίο πλήττει ευθέως τον  Παπανδρέου σ’ ένα θέμα που το είχε κάνει σημαία του. Το ηθικό του πλεονέκτημα! Παράλληλα, η  αποκάλυψη των  αγοραπωλησιών του κ. Τσοχατζόπουλου, πρώτου Γραμματέα του Κινήματος, ιστορικού στελέχους, εξ απορρήτων του πατριάρχη του ΠΑΣΟΚ, φέρνει στον κόσμο μνήμες που θέλουν να ξεχάσουν. Και ο πρωθυπουργός, ακόμα να τον διαγράψει! Μάλλον άρχισε τις… εκπτώσεις.  Θα προβληματιστεί πολύ για να το αποφασίσει. Αντιλαμβανόμαστε τους λόγους.

Η απομυθοποίηση του εκσυγχρονιστικού ΠΑΣΟΚ: Η κατάθεση του κ.  Μαντέλη  και η πρότερη ομολογία του κ. Τσουκάτου,  απομυθοποιούν πλήρως το δήθεν επιτυχημένο κυβερνητικό παρελθόν  της  εκσυγχρονιστικής περιόδου. Δεν είναι τυχαία η αγχωτική και οργίλη αντίδραση του κ. Σημίτη. Το ΠΑΣΟΚ, που αυτοπαρουσιαζόταν ότι ξέρει να  διαχειρίζεται  καλύτερα τα πράγματα, σε σχέση με την «αποτυχημένη και ανίκανη Ν.Δ.», αποκαλύπτεται ότι ήταν «τροχονόμος συμφερόντων», με το αζημίωτο.  Ο εφιάλτης του κυβερνητικού παρελθόντος, επανέρχεται. Το πλεονέκτημα  στην «ικανότητα διακυβέρνησης» αποδυναμώνεται.

Τα …αστέρια του κ. Παπανδρέου: Όμως, το μεγαλύτερο πρόβλημα για τον κ. Παπανδρέου είναι η αποτυχία των …νέων και άφθαρτων στελεχών του. Για τον κ. Παπακωνσταντίνου τα είπαμε. Ο κ. Λοβέρδος αυτοαναιρείται καθημερινά και κάνει τρίπλες στον εαυτό του. Η κα. Γκερέκου, υποχρεώθηκε να παραιτηθεί ντροπιασμένη. Ο κ. Ρόβλιας, γρήγορα τίναξε στον αέρα τις διακηρύξεις  περί αξιοκρατίας. Η κα. Τζάκρη, επιβεβαίωσε το ρηθέν υπό του κ. Βουλγαράκη  ό,τι  τελικά το …νόμιμο, είναι και ηθικό. Η κα. Ξενογιαννακοπούλου, συμπαθέστατη κατά τα άλλα, δεν μπόρεσε να γλυτώσει από τα …πιράγχας. Η κα. Διαμαντοπούλου, όπου εμφανίζεται  δημοσίως, αποδοκιμάζεται έντονα. Ο κ. Καστανίδης, επιχειρεί να ποδηγετήσει τη δικαιοσύνη.  Απέμεινε μόνο ο κ. Ραγκούσης να νομοθετεί για τους λαθρομετανάστες και το Καλλικράτη, αλλά έχει απέναντι του την κοινή γνώμη. Το γεγονός ότι ανακρούουν πρύμνα  για την επαναφορά του +50% επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές.

«Είν’ οι προσπάθειές μας, των συφοριασμένων, …  σαν των Τρώων…»

Ο μέγας Αλεξανδρινός, συχνά μιλάει προφητικά . Δυστυχώς με την προχειρότητα που βασιλεύει σ’ αυτή τη χώρα, δεν μαθαίνουμε τίποτα από το παρελθόν.  Τίποτα δεν  απαξιώνει την πολιτική περισσότερο από την σύντομη διάψευση των ελπίδων.  Γιατί,  όταν δεν έχεις να ελπίζεις, δεν μπορείς να υπομένεις.  Η Κυβέρνηση έχει πιαστεί   σε μια παγίδα θανάτου από την οποία δεν μπορεί και ίσως να μη θέλει να ξεφύγει!

Δυστυχώς, καταφεύγουν πάλι σε μεθόδους και τακτικές, που όλοι θέλαμε να ξεχάσουμε. Επιχειρούν τη συνολική απαξίωση της πολιτικής. Επειδή, αυτό συνήθως λειτουργεί  υπέρ της εξουσίας, νομίζουν ότι θα επιπλεύσουν. Κάνουν λάθος, γιατί θα είναι οι πρώτοι αποδέκτες της κοινωνικής οργής.  Αντί να κυβερνούν… κάνουν αντιπολίτευση στη Ν.Δ. ! Δε διστάζουν να χρησιμοποιήσουν ακόμα και καταδικαστέες πρακτικές  (που λίγο απέχουν από τη λασπολογία) για να πλήξουν την αντιπολίτευση.  Στόχος τους είναι να παγιδευτεί  ο λαός και να πιστέψει ότι δεν υπάρχει άλλη λύση και  η ακολουθούμενη πολιτική αποτελεί μονόδρομο.

Τα όσα τραγελαφικά συμβαίνουν στην Εξεταστική για τη SIEMENS, είναι δηλωτικά.  Από την άλλη πλευρά, το δήθεν πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, ενώ στην ουσία πρόκειται για μαζικό ξεπούλημα δημόσιου πλούτου, δεν μαρτυρά μόνο το αδιέξοδό τους, μπορεί να οδηγήσει και σε πλήρη παράλυση κάθε κυβερνητική δραστηριότητα. Αυτό δεν είναι πολιτική.  Είναι αντίδραση απελπισμένων.

Θα καταφύγουμε πάλι στον Καβάφη:  «Όμως η πτώσις μας είναι βεβαία. Επάνω στα τείχη, άρχισε  ήδη ο θρήνος..»

Κώστας Ροδινός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/06/2010 10:15:54

    Εμένα θα μου επιτρέψετε να επιμείνω: ο Παπακωνσταντίνου θα φύγει μόνον όταν το θελήσει αυτός. Ο ΓΑΠ, και να θέλει, ή και να αναγκαστεί, δεν μπορεί να τον διώξει χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των γκαουλάιτερ του ΔΝΤ, που όμως ξέρουν ότι ποτέ δεν θα βρουν πιο "συνεργάσιμο" υπουργό στη θέση αυτή.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 03/06/2010 11:04:51

      Υπάρχουν πολλοί ...πρόθυμοι!
      Μην ανησυχείς!

      • nandia avatar
        nandia @ Κώστας Ροδινός 04/06/2010 04:23:45

        μπραβο παιδια!!

    • maestros avatar
      maestros @ Αυριανιστής 04/06/2010 00:10:04

      O ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ ... ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ

      . Oι πολιτικοί, ασχέτως κόμματος, δε θεωρούν τον εαυτό τους ένα κομμάτι της Ελλάδας, γιατί θεωρούν την Ελλάδα ένα κομμάτι του εαυτού τους!

      . Ανακοινώθηκε ότι οι εργαζόμενοι στις δημόσιες υπηρεσίες θα διακόψουν την οχτάωρη στάση τους για τρίωρη προειδοποιητική εργασία!

      . Δεν ήρθαν οι εταίροι μας για να μας ελέγξουν. Για να ξεσηκώσουν το σχέδιο ήρθαν. Όλοι θέλουν να κλέψουν, αλλά δεν ξέρουν τον τρόπο!

      . Έτσι και συνεχίσει για κανένα χρόνο ακόμα τη βιόλα της λιτότητας και της άγριας φορολόγησης ο ΓΑΠ, βλέπω να ληστεύουμε τους Αλβανούς ...

      http://aliartos-city.blogspot.com/2010/06/blog-post_3626.html

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ maestros 04/06/2010 08:00:06

        Εύστοχο!

  2. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 03/06/2010 10:26:12

    Το ξανά είπα το γαιδούρι ψόφησε είναι μα...ταιοπονία να περιμένεις να κινηθεί απλά τώρα έχει αρχίσει να βρωμά και δεν το θέλει κανείς.
    ποια πτώση να περιμένουμε; τον ενταφιασμό περιμένουμε για να μας στείλουν τον λογαριασμό της τελετής

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Ιθαγενής 03/06/2010 10:29:24

      Προφανώς εννοεί την πτώση ΤΟΥΣ (δηλ. του ΠΑΣΟΚ). Το κακό όμως είναι ότι αυτή, κατά πάσα πιθανότητα, θα επέλθει μετά από την πτώση της χώρας, οπότε δεν θα βοηθήσει σε τίποτα πια.

  3. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 03/06/2010 10:41:20

    Το κριτήριο είναι οι δημοτικές. Εκεί πρέπει να σταλεί το μήνυμα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δημήτρης 03/06/2010 11:05:37

      Το ερώτημα είναι πώς θα φτάσουν μέχρι εκεί;

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 11:20:31

        Κουτσά-στραβά θα φτάσουν...Το ερώτημα είναι πως θα φύγουν...

      • Wolf avatar
        Wolf @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 12:01:29

        Κώστα δε νομίζω οτι θα φτάσουν ευκολα μεχρι το Νοέμβριο.
        Η αίσθηση που πλανάτε, είναι πολυ αρνητική για την κυβέρνηση.
        Ειναι δυσκολο να ξεπερασουν τον καβο, της ανεργίας, των κοινωνικών εντασεων.
        Καθε μερα που περνα ο Ελληνας, στριμωχνετε στο καναβάτσο πιο πολύ, η αγοραστική δυναμη μειώνεται, ο μικρομεσσαίος επιχειρηματίας -η ραχοκοκκαλιά δηλαδή της ελληνικής οικονομίας- μπαίνει στο περιθώριο.
        Το Σεπτέμβρη, θα έχεις ενα ακόμη μεγάλο κυμα ανεργίας, προερχόμενο από τις τουριστικές επιχειρήσεις.

        Εν κατακλείδι, δεν είναι καθόλου ευκολα για την κυβέρνηση τα πράγματα. Για μια κυβέρνηση που απο την ημέρα που ανελαβε τη διακυβερνηση της χωρας, κανει τη μια γκαφα πισω απο την αλλη.
        Βέβαια, πρέπει να πούμε ότι μέσα από την αναλγησία, την αναποφασιστικότητα, την αναβλητικότητα της κυβερνησης κάποιοι έχουν κερδίσει πολλά λεφτά στην πλάτη μας.
        Το τι θα συμβει στο αμέσως απόμενο διάστημα και ποιοί έχουν παίξει μπιλιάρδο στην πλάτη μας, θα το μάθουμε νομίζω πολύ σύντομα.

      • Spm avatar
        Spm @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 12:19:57

        Κώστα δε νομίζω οτι θα φτάσουν ευκολα μεχρι το Νοέμβριο.
        Η αίσθηση που πλανάτε, είναι πολυ αρνητική για την κυβέρνηση.
        Ειναι δυσκολο να ξεπερασουν τον καβο, της ανεργίας, των κοινωνικών εντασεων.
        Καθε μερα που περνα ο Ελληνας, στριμωχνετε στο καναβάτσο πιο πολύ, η αγοραστική δυναμη μειώνεται, ο μικρομεσσαίος επιχειρηματίας -η ραχοκοκκαλιά δηλαδή της ελληνικής οικονομίας- μπαίνει στο περιθώριο.
        Το Σεπτέμβρη, θα έχεις ενα ακόμη μεγάλο κυμα ανεργίας, προερχόμενο από τις τουριστικές επιχειρήσεις.

        Εν κατακλείδι, δεν είναι καθόλου ευκολα για την κυβέρνηση τα πράγματα. Για μια κυβέρνηση που απο την ημέρα που ανελαβε τη διακυβερνηση της χωρας, κανει τη μια γκαφα πισω απο την αλλη.
        Βέβαια, πρέπει να πούμε ότι μέσα από την αναλγησία, την αναποφασιστικότητα, την αναβλητικότητα της κυβερνησης κάποιοι έχουν κερδίσει πολλά λεφτά στην πλάτη μας.
        Το τι θα συμβει στο αμέσως απόμενο διάστημα και ποιοί έχουν παίξει μπιλιάρδο στην πλάτη μας, θα το μάθουμε νομίζω πολύ σύντομα.

      • zackii avatar
        zackii @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 21:33:42

        Θα φτάσουν μια χαρά. Έτσι κι αλλιώς τα λεφτά στην Ελβετία περιμένουν. Με την πρώτη στραβή... Ο Ελληνικός λαός πάντα ηλίθιος ήταν. Το έχουν πιάσει το νόημα. Σήμερα Γουδί δεν υπάρχει. Τους βλέπω που κάνουν πορεία διαμαρτυρίας πλάι πλάι με τα ΜΑΤ και γελάω. Βούτυρο στο ψωμί τους.

      • lampros avatar
        lampros @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 23:27:35

        zackii says:

        ""Ο Ελληνικός λαός πάντα ηλίθιος ήταν.""

        Ενώ εσύ τι ακριβώς έχεις στο ιστορικό σου που σε εξαιρεί;

        ""Τους βλέπω που κάνουν πορεία διαμαρτυρίας πλάι πλάι με τα ΜΑΤ και γελάω."""

        Από που "τους βλέπεις και γελάς", από την καφετέρια απέναντι;

      • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
        ποσα απιδια βανει ο σακος @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 23:41:41

        σαφώς οχι λάμπρε.
        Έπρεπε να είναι στη πορεία να διαμαρτύρεται κι αυτός για τη μείωση των εισοδημάτων των κρατικοδίαιτων, άσχετο αν πιθανόν να είναι ιδιωτικός υπάλληλος ή άνεργος.
        Έπρεπε να είναι εκεί στη πορεία να σηκώνει το πανο που έγραφε "ΕΚΒΙΟΜΗΧΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΩΡΑ" που κρατήσουν οι Δημόσιοι υπάλληλοι του ΠΑΜΕ...

        Ποιος δουλεύει ποιόν?
        Πάλι καλά που κοιτούσε μόνο και δε πέταξε και τίποτε στους εργατοπατεράδες.

    • mnk avatar
      mnk @ Δημήτρης 04/06/2010 01:38:46

      Καλά, κι εγώ πως νόμιζα ότι την είχε εκβιομηχανίσει η ΕΡΕ; Έπεσα σε χρονοδίνη και ξύπνησα στο '50;;;

  4. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 03/06/2010 10:59:11

    τι ωραια θα φτωχευσει η χωρα..αλλα τουλαχιστον θα παρει τον @@@ το ΠΑΣΟΚ.αυτος ειναι ο καημός σας..μη τυχον και μεινουν στην εξουσια αυτοι που δερνοσασταν στα αμφιθεατρα....αλλα βέβαια, οταν η ανεργεια παει 25% και οι μισθοι 350, ο κοσμος θα θυμηθει τη ΝΔ και θα τη φερει ξανα στην εξουσια

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ CRAZY DOCTOR 03/06/2010 11:17:46

      Αν μείνουν στην εξουσία, τα "πράγματα" που κυβερνούν, γιατί αν τους πω ξεκάθαρους προδότες θα παρεξηγηθείς,θα δερνόμαστε στους δρόμους...Το θέμα είναι να αποφύγουν το πολυυυυυύ ξύλο που θα πέσει και να την κάνουνε σιγά-σιγά για τις "πατρίδες" τους...Τώρα τι θα κάνουμε εμείς εδώ μετά την λαίλαπα, άσε να το δούμε...

      • ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ avatar
        ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ @ ΒΡΑΧΟΣ 03/06/2010 13:08:01

        Δεν θέλουμε ΠΑΣΟΚoSUPERMAN και ΠΑΣΟΚospiderman.

        ΕΞΗΓΩ ΤΙ ΕΝΝΟΩ
        http://to84nhsi84tou84hliou.blogspot.com/2010/06/blog-post.html

        ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ
        ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΜΑ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟ ΛΑΟ
        ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ (Δ.Ν.Τ., ΑΜΕΡΙΚΗ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΘΥΜΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ (ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, ΑΡΧΙ-ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ, ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ)

        Απόσπασμα από το βίντεο: Memorias del Saqueo

        “Αν ζητούσατε από την Αργεντινή κοινωνία να επιλέξει μεταξύ του San Martin (εθνικού μας ήρωα) και του Spiderman, θα ψήφιζα τον San Martin.
        Αλλά όταν έχεις να διαλέξεις μεταξύ του Spiderman και του Superman, πως να κατηγορήσεις την κοινωνία για τις επιπτώσεις της επιλογής της; (άρα άκυρο και το επιχείρημα αφού τους ψηφίσαμε αυτούς θα τους λουστούμε)”

        Απόσπασμα από το βίντεο: Memorias del Saqueo

        “Θα ηγηθώ της μάχης κατά της διαφθοράς” Δήλωση του Menem “για να στείλει την μπάλα στην εξέδρα” (όλες οι υποθέσεις απορρίφθηκαν).

        ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙ-ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ
        Κανένας πρίν τον Menem δεν είχε τολήσει να διαπράξει τόσο μεγάλη προδοσία, ή τόσο κυνικά να προβεί σε ενέργειες που έβλαψαν το έθνος.
        Το διπλό παιχνίδι του νέου προέδρου κατέστρεψε 50 χρόνια λαϊκών αγώνων:
        Επέβαλε υποταγή στο νέο μοντέλο παγκοσμιοποίησης, αμνήστευσε τους ηγέτες της χούντας (ο νόμος περί ευθύνης υπουργών δεν τους είχε περάσει από το μυαλό) και πρόδωσε εκατομμύρια εργατών, που έζησαν την καταπίεση.
        Εγκατέλειψε το δημοφιλή αντι-ιμπεριαλισμό και τη μη ευθυγράμμιση με τον ιμπεριαλισμό όπως είχαν διακηρύξει οι Περόν και Εβίτα και ξεκίνησε μια φυσική σχέση με τις Η.Π.Α.
        Οι πολιτικές του πλέον υπαγορεύονταν από την παγκόσμια τράπεζα και το Δ.Ν.Τ.
        Αλλά ο Μένεμ δεν είναι ο μόνος προδότης.
        Πολλοί από τους πολιτικούς ηγέτες και αρχι-συνδικαλιστές ξεπούλησαν τους αγώνες μιας ολόκληρης ζωής.
        Πολλοί από αυτούς αποδέχθηκαν συμφωνίες και έλαβαν χρηματικές αποζημιώσεις.
        Άλλοι ανέβηκαν στο τρένο των ιδιωτικοποιήσεων.


        Να φύγουν τώρα.

        Θέλουμε νέο Ανδρούτσο, Διάκο, Μπουμπουλίνα, Κολοκοτρώνη ή ακόμα και San Martin (ήρωας της Αργεντινής που τον θυμήθηκαν με την εξαθλίωσή τους ο Αργεντίνικος λαός) για κυβερνήτες.
        Ανθρώπους που θα βάλουν το συμφέρον του Ελληνικού έθνους πάνω από τα μικροκομματικά συμβέροντα και την εξυπηρέτηση των ξένων και εγχώριων μεγαλοτραπεζιτών.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ CRAZY DOCTOR 03/06/2010 11:29:22

      Αυτό που λές, είναι αναρχοκομμουνιστική λογική: Η εξαθλίωση φέρνει εξέγερση και πολιτική ανατροπή, "όσο χειρότερα τόσο καλύτερα", που έλεγε και ο Μπακούνιν.
      Μπάααα, δεν πιστεύω, νεοδημοκράτες να σκέφτονται έτσι!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Sic transit gloria mundi 03/06/2010 11:31:41

        O Μπακούνιν μιλούσε για καταστροφική δημιουργία, "destructive creativity".

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 03/06/2010 11:39:14

        Ο Σουμπέτερ, φίλε Κώστα, είπε το ίδιο με αντίστροφη φορά: Creative Destruction.
        Τι διαστροφή και του λόγου μου: Ξέρω καλύτερα τους οικονομολόγους από τους ανάρχες!

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 03/06/2010 11:42:06

        Perversive destruction ή destructive perversion ?
        Ιδού το δίλημμα, κιθαρίστας ή ντράμερ;
        Ώρες ώρες γίνομαι εντελώς διαεστραμμένος και αυτοκαταστροφικός. Ποτέ καταστροφικός!

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Sic transit gloria mundi 03/06/2010 18:26:05

        Αν αναφέρεται σε μένα το σχόλιο, ποτέ μην λες ποτέ...

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 03/06/2010 19:47:29

        Στον δρα ψυχίατρο αναφερόμουν.

    • socrates avatar
      socrates @ CRAZY DOCTOR 03/06/2010 12:37:50

      Πάλι έξω κυκλοφορείς;
      Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα είναι η τρέλλα σου, νομίζω ότι είναι η μνήμη σου, ειδικά η προεκλογική.
      Είναι τόσο επιλεκτική που σε κάνει ασυνάρτητο.
      Να το κoιτάξεις, doctor.

    • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
      ποσα απιδια βανει ο σακος @ CRAZY DOCTOR 03/06/2010 23:48:33

      και στα 350 να παει ο μισθος ο Έλληνας δουλειά δε θα βρεί.
      θα τη πάρει το Μπαγκλαντές το Αφγανιστάν και το Πακιστάν. Ούτε καν Αλβανοί και Βούλγαροι.

      Το Ελλάντα τελείωσε. Αλλά πρέπει να είσαι Δημόσιος υπάλληλος για να μην το έχεις αντιληφθεί.
      Επειδή διακρίνω μια συνμπεριφορά περίεργη και με κόσμο που έρχομαι σε επαφή, οι κατα τα άλλα πληρωθέντες κάθε μήνα δημόσιοι μόνο που δε σου παίρνουν και το κεφάλι, μια τέτοιυ είδους συμπεριφορά έχουν, προφανώς για τη μεγάλη απώλεια του 30% του μισθού τους και των δυο δώρων τους.
      Την ίδια στιγμή άλλοι αυτοπυρπολούνται άλλοι αυτοκτονούν και άλλοι είναι στα πρόθυρα. Ολοι αυτοί φυσικά είναι του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ και οχι του Δημοσίου.

      Βάλτε μυαλό ορισμένοι και ασ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ οι Δεξιοί να πιέσουν την ακόμη υπάρχουσα Δεξιά να πάρει τη κατάσταση στα χέρια της γιατί νοιώθω οτι Ο ΘΕΟΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΦΥΛΑΓΜΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
      Αν δεν καταντήσετε παραδουλέυτρες Αλβανών και Βουλγάρων θα είναι αξιοπερίεργο. Δεν μιλώ για τα παιδιά σας κύριοι Δημόσιοι αλλά για εσάς τους ίδιους, τόσο γρήγορα θα έρθει...

  5. tiramola avatar
    tiramola 03/06/2010 11:04:05

    Εκρηξη στην πολιτική ζωή της Γαλλίας προκαλεί δημοσίευμα της εφημερίδας "Λε Μοντ" , που εμπλέκει τον πρόεδρο της χώρας σε σκάνδαλο με offshore εταιρεία, που χρηματοδοτούσε την προεκλογική εκστρατεία του Εντουάρ Μπαλαντίρ (το 1994 ήταν πρωθυπουργός) , όταν ο Νικολά Σαρκοζί υπηρετούσε ως υπουργός Οικονομικών.
    Όλοι ίδιοι είναι , λαμόγια του χειρίστου είδους...

  6. armageddon avatar
    armageddon 03/06/2010 11:28:49

    Να εισπράξει το χρήμα της φοροδιαφυγής ,για να γεμισουν τα
    ταμεία .( 30 δις ) και να πάψουν τις φαγομάρες μεταξύ του΄,
    Αυτή η κα λεγότανε όταν ήταν στης δόξες της,η κυρία με το
    βαλιτσάκη . Επανέρχομαι .

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ armageddon 03/06/2010 11:32:36

      Ποια είναι η κυρία με το...βαλιτσάκι;

  7. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/06/2010 11:49:53

    Aν δεν μελετήσεις Κροπότκιν και Μπακούνιν, λένε, δε θα καταλάβεις ποτέ τους άλλους!

  8. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/06/2010 11:52:57

    Γιατί φίλε μου,
    Εμείς τις ανακαλύψαμε τις offshore;
    Η τεχνογνωσία προϋπήρχε ημών!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 14:48:12

      Οι off shore είναι γνωστές στη ναυτιλία. Εκείνο που έγινε τώρα είναι ότι γενικεύθηκε η χρήση τους και χρησιμοποιούνται και για άλλες ''δουλειές''

    • lampros avatar
      lampros @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 23:29:22

      Μόνο στη ναυτιλία;

      Η offshore χρησιμοποιούνται "επιχειρηματικά" εδώ και σαράντα χρόνια...

  9. takis roula avatar
    takis roula 03/06/2010 11:54:11

    Δηλαδή δεν έχουμε πτωχεύσει ήδη? Εδώ ο κόσμος δεν έχει να φάει, του παίρνουν τα σπίτια οι τράπεζες, και σεις μιλάτε για τους πολιτικούς ακόμη? Πόσο νομίζετε ότι θα αντέξει το πολιτικό σύστημα? ΄Ολοι να φύγουν, όλοι είναι συνυπεύθυνοι οι μεν γιατί τα κάνανε ροϊδο, οι δε γιατί σιώπησαν.

    • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
      ποσα απιδια βανει ο σακος @ takis roula 03/06/2010 23:56:07

      μην τη ψάχνεις, οι Δημόσιοι υπάλληλοι δεν ζουν απλά εκτός πλανήτη αλλά εκτός ηλιακού συστήματος, μην πω και Γαλαξία..

  10. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 03/06/2010 12:34:08

    Ένα από τα δύο συμβαίνει, φίλε Κώστα: είτε το πολιτικό προσωπικό της χώρας έχει αυτοϋπνοτισθεί για λόγους θεραπευτικής άρνησης ν΄αντικρύσει κατάματα την πραγματικότητα, είτε η ηγετική ομάδα του ΠΑΣΟΚ μέσα και από τα διεθνή σεμινάρια περί «διαχείρισης κρίσεων» έχει ενεργητικά επιλέξει ένα ερασιτεχνικό μίγμα υπερκινητικότητας και καθυστέρησης στη λήψη αποφάσεων.

    Η πρώτη περίπτωση ενισχύεται από τις «διαρροές» περί εμφυλίου εντός της κυβέρνησης, από τις ατελείωτες παλινωδίες περί το ασφαλιστικό, από την εξοργιστική αδράνεια στα θέματα της Υγείας και προφανώς και σε άλλους τομείς, από τη μέχρι τούδε στάση ΚΚ, από την βασανιστικά αργή ενδονεοδημοκρατική ωρίμανση και από την εμφανή κάμψη της οργανωμένης λαϊκής δυσαρέσκειας.

    Η δεύτερη περίπτωση συνιστά «απλώς» την κινηματογραφική αποτύπωση υπό τη μορφή ενός γκροτέσκο ντοκιμαντέρ του τί εκτυλίσσεται επί της οθόνης μας.

    Ως παρατηρητές, λοιπόν, μαζί με την επιλογή ενός εκ των δύο σκηνικών πρέπει ασφαλώς να είμαστε παρατηρητικοί και εύστοχοι στον εντοπισμό των λεπτομερειών. Έχω όμως την αίσθηση ότι «πρέπει» και να κοντοστεκόμαστε πού και πού για να πάρουμε ανάσα. Γιατί ο συνδυασμός «επιτάχυνση γεγονότων» + «αναδιπλασιασμός τους μέσω της κριτικής τους αποτίμησης» είναι ένας συνδυασμός που τρελλαίνει.

    Η διαρκής ανάγκη «πρόβλεψης» της επόμενης ημέρας (μην πω του επόμενου λεπτού) στην πρώτη περίπτωση είναι μια εξαιρετικά αγχωτική διαδικασία, η οποία εκθέτει εξακολουθητικά τον «προβλέποντα» (αυτό είναι βεβαίως η «δουλειά» του, o.k.) αλλά μειώνει ταυτόχρονα και την απαραίτητη συνεκτικότητα της ανάλυσης λόγω ενός διπλού καταναγκασμού: να προλαβαίνει τους «ανταγωνιστές», ώστε να μπορεί να απαιτεί την εκ των υστέρων «επαγγελματική» δικαίωση και να προβαίνει στην κατάτμηση των τεκταινομένων, ώστε να προλαβαίνει να τα ερμηνεύει (και αυτό αμβλύνει την προσήλωση στη συνολική εικόνα που είναι έτσι κι αλλιώς δυναμική).

    Τα στοπ-καρρέ από την άλλη (κατά τη δεύτερη ως άνω περίπτωση) μπορεί να σου δίνουν την άνεση της μεγέθυνσης του φακού, αλλά παράγουν και αυτά ασυνέχειες και σε παρασύρουν σε μια μάλλον αισθητική πρόσληψη της δράσης των ... δρώντων.

    Η μόνη «λύση» για την αντιμετώπιση αυτής της rolling stone συνισταμένης είναι η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη αποστασιοποίηση από το δευτερεύον και το μικρό και η διεύρυνση του χρονικού ορίζοντα της πρόγνωσης – και πάντως η ψύχραιμη προαναγγελία κάποιου τέλους ...

    Ούτε στο 46-60 πίστεψα χθες ότι οι βάζελοι είχαν καταρρεύσει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ antiathlitikos 03/06/2010 13:21:15

      Στο δίλημμα που βάζεις, επιλέγω την δεύτερη εκδοχή.

      Κατά την εκτίμησή μου, αφήνοντας στην άκρη την πολιτική διελκυστίνδα και αναλύοντας μόνο τα οικονομικά δεδομένα, το σενάριο πάνω στο οποίο στηρίζεται η οικονομική πολιτική της Κυβέρνησης, δεν βγαίνει.

      Ως εκ τούτου, έχουμε διαμορφωμένο, ένα σκηνικό κατάρρευσης.
      Εδώ επανέρχεται το πρώτο μέρος του διλήμματος που θέτεις ή υπαινίσσεσαι;

      Εχουν αυτοϋπνωτιστεί και δεν το βλέπουν;

      Μήπως,απλώς δεν τους ενδιαφέρει,θα τολμούσα να έλεγα εγώ;

      Σε κάθε,όμως, περίπτωση,όσο πορευόμαστε με το ισχύον,ο θεός να το κάνει, πρόγραμμα, θεωρώ την κατάρρευση, ως το πιθανότερο ενδεχόμενο.

      Το επόμενο, ακόμα πιο ενδιαφέρον ερώτημα, είναι, αν υπάρχει εναλλακτική οδός σωτηρίας.

      Εγώ πιστεύω πως υπάρχει και το έχω γράψει, αλλά είναι μεγάλη η συζήτηση. Την έχουμε ξανακάνει άλλωστε.

  11. Βασίλης avatar
    Βασίλης 03/06/2010 12:42:29

    Ωραία τα λες κύριε Ροδινέ.
    Η κυβέρνηση, δηλαδή η ομάδα Γιωργάκη θα καταρρεύσει και πρέπει να καταρρεύσει. Δεν είναι μόνο ανίκανη, πάνω από όλα είναι επικίνδυνη.

    Και μετά τι; Ποιος; Ο Σαμαράς; Τον ψήφισα. Μπορεί; Βαρύνεται, ακόμη και αν δεν φταίει, με τις αδυναμίες της παράταξης. Και ποια είναι η ομάδα κρούσης με την οποία θα δουλέψει;

    Ποιος αφελής πιστεύει ότι ο κόσμος εμπιστεύεται τη ΝΔ;

    Εμένα όμως άλλο με ενδιαφέρει. Το έθεσα δύο φορές ως ερώτημα και περιμένω κάποια απάντηση από κάποιους που έχουν τις κατάλληλες γνώσεις. Το ξαναθέτω:

    "Τα δάνεια από το μηχανισμό στήριξης είναι ενυπόθηκα;; Για μας δανείσει ο τριμερής μηχανισμός βάλαμε υποθήκη τα κινητά και ακίνητα του δημοσίου;; Και όταν θα πρέπει να τα επιστρέψουμε, δηλαδή θα βγούμε και πάλι στη γύρα για να δανειστούμε και δεν θα μας δανείζουν διότι σύμφωνα με το ευνοϊκό σενάριο το χρέος στο τέλος του 2013 θα είναι 150% του ΑΕΠ, τότε θα μας πάρουν και τα σώβρακα και θα μας αφήσουν ταπί;;

    Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει;
    Και αν είναι έτσι τι πρέπει να κάνουμε όσοι ακόμη έχουμε κάποια αξιπρέπεια και πονάμε για αυτό το τόπο;

    Αυτό με ενδιαφέρει περισσότερο από το αν θα πέσει ο Γιωργάκης, διότι αυτό είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο.

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Βασίλης 03/06/2010 13:12:36

      Βασίλη ,

      δεν γίνεται έτσι η διαδικασία αλλά για να εξηγηθεί θέλει ώρα.

      Το ερώτημα είναι αν θα προλάβουμε να τα πάρουμε όλα αυτά τα λεφτά (110δις) γιατί πολύ φοβάμαι πως ούτε αυτά (ενδέχεται) να πάρουμε εάν δεν πετύχουν οι στόχοι του ΠΣΑ..

      Κι εδώ απευθύνομαι σε όλους ,

      Μήπως ρε παιδιά αντί να τσακώνεστε μεταξύ σας (Πασοκ-ΝΔ) σαν τις ξανθές για τον γκόμενο με τη μερτσέντα θα έπρεπε να κάτσετε όλοι σ'ένα *αμημένο τραπέζι να τα βάλετε κάτω να δείτε πως σκατά θα πετύχουν οι στόχοι ΠΣΑ όσο πιο αναίμακτα γίνεται ?

      Γιατί απ' ότι έμαθα σήμερα :

      1) με λευκή απεργία των εφοριακών (πας να καταθέσεις πακέτο δηλώσεων και ναι μεν παραλαμβάνου αλλα πιστοποιητικό παραλαβής παίρνεις μετά από 2μηνο άρα οι εκαθαρίσεις καλό Σεπτέμβρη) έσοδα γιοκ.

      2) με μείωση του τριμηνιαίου ελείματος κατά 45% μόνο και μόνο επειδή έκοψες το Πρόγραμμα Επενδύσεων (και όχι τη σπατάλη βεβαίως βεβαίως)

      και πολλά άλλα που δεν είναι της παρούσης προκοπή δεν γίνεται.

      Όταν οι εφοριακοί εκβιάζουν έτσι τον ίδιο τους τον μπαμπά (πασοκ) τότε σημαίνει ότι ούτε ο Σαμ μπορεί μόνος του...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Βασίλης 03/06/2010 13:30:01

      Αγαπητέ Βασίλη,
      Οσον αφορά στο πρώτο μέρος του σχολίου σου,η απάντησή μου είναι ότι μια επικίνδυνη κυβέρνηση, όσο παραμένει στην εξουσία μόνο ζημιά μπορεί να κάνει.

      Ομως,επειδή ζούμε σε μια κοιβουλευτική δημοκρατία, τις λύσεις τις δίνει ο λαός,που υφίσταται και τις συνέπειες των επιλογών του.

      Υπ' αυτήν την έννοια, είναι καίριο το ζήτημα της διακυβέρνησης.

      Οσον αφορά στο δεύτερο ερώτημα σου. Δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες της συμφωνίας με το ΔΝΤ. Εχω κάποιες επιφυλάξεις για αυτά που λέγονται, αν δηλαδή τα δάνεια είναι ενυπόθηκα.

      Ενας από τους λόγους που εξ υπαρχής ήμουν (καιπαραμένω) αντίθετος με την πολιτική του μηχανισμού στήριξης είναι η παρατήρησή σου ότι το 2013 το χρέος θα ανέλθει στο 150% του ΑΕΠ.
      Ομως, για αυτά τα θέματα έχω γράψει άλλα άρθρα, δεν υπάρχει λόγος να επανέρχομαι στα ίδια.

  12. τα λεφτα υπαρχουν avatar
    τα λεφτα υπαρχουν 03/06/2010 13:24:18

    ΜΑΞΙΜΟΥ-ΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ-ΧΩΚ-ΒΑΣΗ ΣΟΥΔΑΣ-ΜΑΛΤΑ-ΜΙΝΕΣΟΤΑ.

    • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
      ποσα απιδια βανει ο σακος @ τα λεφτα υπαρχουν 04/06/2010 00:08:30

      και μόνο τη σημαία! (ταρίφα ταξί) θα πληρώσει ο άνθρωπος!
      και το σκέφτεται ακόμα...

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ποσα απιδια βανει ο σακος 04/06/2010 06:53:14

        Με το Air Force One!

  13. mara avatar
    mara 03/06/2010 13:37:53

    Tείχη
    Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ
    μεγάλα κ' υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.
    Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ.
    Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη·
    διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον.
    Α όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω.
    Αλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.
    Ανεπαισθήτως μ' έκλεισαν από τον κόσμον έξω.

    Κωνστανίνος Καβάφης

    Κώστα και αν ακούγανε κάποιοι τον κρότο..., τί μπορούσαν να κάνουν?
    Στα τείχη μας έκλεισαν όλους.

    Υ.Γ.
    Ποιός Νοέμβριος...??? Ποιές δημοτικές...??? Άς περάσει πρώτα ο Αύγουστος.... (ειδικά το πρώτο δεκαήμερο) και μετά τα ξαναλέμε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ mara 03/06/2010 13:51:29

      Mara,
      για το θέμα των ...τειχών, πρέπει να σου απαντήσει η Κόρρινα.

  14. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 03/06/2010 13:46:38

    mara,
    ἀπό τό στόμα σου καί στοῦ Θεοῦ τ΄αὐτί.

    • mara avatar
      mara @ Kὀριννα 03/06/2010 13:54:32

      Kόρρινα,
      Η πτώση και η ατίμωση τους, έρχεται με μαθηματική ακρίβεια.
      (μην έχουμε άλλα... χειρότερα... είναι πολύ περίεργος... αυτός ο Αύγουστος)

  15. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 03/06/2010 14:33:38

    Κώστα Ροδινέ,
    Θά εἶχα κάτι νά προσθέσω ἄν ἐπρόκειτο γιά τά τείχη τῆς Τροίας,ἀλλά μᾶλλον πρόκειται γιά τήν ἀπομόνωσι τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τόν ἔξω κόσμο-ἠθελημένα ἤ ὄχι- καί πού τελικά ἥ ἀποξένωσι αὐτή τόν συντρίβει.

    Καί γράφοντας γιά Καβάφη,τί ἔγινε ὁ Σπάρτακος; Τουλάχιστον νά ἐπιστρέψη μέ κανένα ποίημα!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kὀριννα 03/06/2010 14:35:31

      Aναρωτιέμαι και εγώ που είναι ο Σπάρτακος.Το έχω χάσει κάποιες μέρες;

      • nancy avatar
        nancy @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 14:37:21

        Και έχω δύο αγοράκια εδώ που θέλουν απο ένα σκυλάκι του Σπάρτακου. Οχι ράτσα..

      • JOHNY F. avatar
        JOHNY F. @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 14:54:31

        ειχα γραψει το 1997 κατι "μη με ρωτας αν νοιωθω κατι, μη τους ζητας να κανουν λαθη, ΄καλη΄ ειν'η μηχανη και δε θα σε τσακισει μοναχα για γραναζι σε θελει για να ζησει".

      • anonymous avatar
        anonymous @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 15:08:36

        Έφαγε ban. Κάτι έκανε και τον έστειλε ο Φάκτορας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kὀριννα 03/06/2010 15:40:50

      Ακόμα να απαντήσει ο Σπάρτακος;

      • nancy avatar
        nancy @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 15:45:26

        ΄Η τουλάχιστον το email για να πάρουμε κανένα σκυλάκι?

  16. γιωργος avatar
    γιωργος 03/06/2010 14:58:08

    ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ Ν'ΑΚΟΥΣΤΕΙ Ο ΗΧΟΣ ΑΠΟ ΕΡΠΥΣΤΡΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ?

    • the bitter end avatar
      the bitter end @ γιωργος 03/06/2010 17:49:13

      ..και μετά απο 7 χρόνια να χάσουμε τη Θράκη.

  17. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 03/06/2010 15:55:30

    Ὁ Σπάρτακος θά εἶναι στό ἐξωτερικό σέ κανένα Ἱατρικό Συνέδριο.
    Τό βρῆκα ;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kὀριννα 03/06/2010 15:59:46

      Oπου και να είναι,η απουσία άδικαιολόγητη!
      Εκτός και αν το κάνει για να επανέλθει δριμύτερος,αφού προηγουμένως δημιουργήσει σύνδρομο στέρησης;

  18. sovokai avatar
    sovokai 03/06/2010 16:08:09

    το κουστούμι το ετοίμασες κ.Ροδινέ?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ sovokai 03/06/2010 16:09:14

      Δεν μ' αρέσουν τα κοστούμια γενικώς!

      • nancy avatar
        nancy @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 16:10:42

        Ούτε στον περίφημο Ησαϊα?

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 16:15:25

        Χωρίς εξαιρέσεις δεν χρειάζονται κανόνες!

  19. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/06/2010 17:54:05

    Της πατρίδος μου η σημαία έχει χρώμα μελανό
    και στη μέση χαραγμένο έναν αιμάτινο σταυρό
    κυματίζει φοβισμένα, δεν αρνιέμαι να το πω
    σαν το ζόφο είναι μαύρη και λευκή σαν κουρνιαχτό.

    Ελληνικέ λαγέ, έτοιμος για... βράση;!

    Ιωάννης Βολέμης

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 03/06/2010 17:58:09

      Stange,
      Προς τι αυτή η παρωδία;

  20. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 03/06/2010 18:02:54

    Παρωδία ξεπαρωδία,δείχνεις τήν ἡλικία σου Attractor.
    Καί σοῦ εἶπα κρῦβε χρόνια,ἐσύ τίποτα!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kὀριννα 03/06/2010 18:07:43

      Κόρρινα,
      Είναι ανυπάκουος!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Kὀριννα 03/06/2010 18:25:09

      Εγώ όταν ήμουν παιδάκι, όταν θα μεγάλωνα ήθελα να γίνω μ....ς! Τελικά μάλλον το πέτυχα με αυτά και με αυτά που ζούμε. Γι αυτό μου βγήκε ετούτη η παρωδία.

      • nancy avatar
        nancy @ Strange Attractor 03/06/2010 18:32:19

        Εσύ ήθελες να γίνεις μ.. και πρόκοψες, και άλλοι που ήθελαν να προκόψουν γίναν ... πρωθυπουργοί. Αυτό κι άν είναι παρωδία.

    • Lalakis avatar
      Lalakis @ Kὀριννα 04/06/2010 10:11:54

      70 αρης ειναι εχει πεί.

  21. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 03/06/2010 18:14:52

    mara,
    λοιπόν,ἐγώ κάτι ἔχω πάθει.Ἡ φράσι σου,"εἶναι πολύ ...περίεργος αὐτός ὁ Αὔγουστος" μοῦ πάει γιά τίτλος ταινίας μέ πολύ suspense,καί μοὐ ἦρθε καί στόν νοῦ ἡ ταινία,"Ξαφνικά πέρυσι τό καλοκαίρι". Γράφει ὁ Lalidis "Ἰσραήλ λυομένου" καί ἐγώ σκέπτομαι "Προμηθέα Λυόμενο",καί λείπει καί ὁ Σπάρτακος γιά τίς πρῶτες βοήθειες.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Kὀριννα 03/06/2010 18:17:14

      Αγαπητή μου το είδατε αυτό;
      Μάλλον η mara κάτι ξέρει παραπάνω...

      http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=12483&Itemid=139

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΒΡΑΧΟΣ 03/06/2010 18:21:35

        Ωραία! Γουστάρω να εξαφανιστεί σε μια νύχτα το τουρκικό ναυτικό!

        Θα τους στείλει 100 χρόνια πίσω το Ισραήλ!

        Ας ελπίσουμε να κάνουν καμιά ανοησία, να γελάμε μετά!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ΒΡΑΧΟΣ 03/06/2010 18:30:20

        Με βάση όσα ξέρω και όσα έχω διαβάσει χρόνια ολάκερα επί του θέματος των στρατιωτικών συσχετισμών, δύναμης, αποτελεσματικότητας κλπ. πιστεύω πως (με κίνδυνο και πάλι να χαρακτηριστώ Εβραίος από κάποιος εβραιοφάγους τσάκαλους) ότι σε περίπτωση που κάνει καμιά ματσακονιά η Τουρκία, το Ισραήλ είναι σε θέση να της πάρει τα βρακιά κυριολεκτικά, μέσα σε ένα το πολύ τριήμερο. Αυτό πιστεύω.
        Και επειδή δεν είναι βλάκες οι Τούρκοι, θα περιοριστούν σε λεονταρισμούς εκ του ασφαλούς.
        Και αν τυχόν τους τραβούσαμε και μεις κανένα πατατράκ στα Ίμια το `96, θα έκαναν 20 χρόνια να μας ξανακουνηθούν. Αλλά φευ! Θέλαμε Σημίτη.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΒΡΑΧΟΣ 03/06/2010 18:34:20

        Αν πάντως ισχύουν οι πληροφορίες του defencenet, η αξιοπιστία του οποίου είναι γενικώς αρκετά αμφιλεγόμενη, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην τους ρίξει μια προληπτική ροχάλα το Ισραήλ με την πρώτη ευκαιρία, ώστε να εξουδετερώσει προληπτικά κινδύνους.

        Μην ξεχνούμε ότι η στάση της Τουρκίας αλλάζει εντελώς και τα δεδομένα με το Ιράν. Το Ισραήλ δεν υπολογίζει μόνον με το Ιράν ως σοβαρο΄αντίπαλο στην περιοχή, υπολογίζει με το Ιράν συν τη βοήθεια (έστω, περιορισμένη λόγω ΝΑΤΟ κλπ.) της Τουρκίας.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΒΡΑΧΟΣ 03/06/2010 18:34:29

        Strange,
        Τα Ιμια, ήταν ένα test ...ενδοτικότητας, το οποίο και περάσαμε με ...μεγάλη επιτυχία.
        Μετά, είδες τι ακολούθησε.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 03/06/2010 18:52:04

        Επώνυμε, το δημοσίευμα γράφει και για επιβεβαίωση από Sratfor source...
        Για το site Defence, δεν διαφωνούμε καθόλου.Απλώς το έβαλα για να συνεισφέρω στην δημόσια διαβούλευση...
        Όσο για το τι μπορείν ακάνει το Ισραήλ στην Τουρκία.
        Αν κάνει ότι μπορεί, θα γεμίσουμε πρόσφυγες...

      • τάρας μπούλμπα avatar
        τάρας μπούλμπα @ ΒΡΑΧΟΣ 03/06/2010 19:03:31

        το stratfor απο όπου και σήκωσε την είδηση το defencenet (για να την πλασάρει ως..αποκλειστικό) είναι αρκετά αξιόπιστο..

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Kὀριννα 03/06/2010 18:36:51

      Πως τα λέγανε μωρέ τα Ιμια στα αρχαία? Μεγαρικόν Ψήφισμα?

    • AegeanHawk avatar
      AegeanHawk @ Kὀριννα 03/06/2010 19:12:00

      Λεονταρισμοί της Τουρκίας και τίποτα παραπάνω. Ξέρει με ποιούς έχει να κάνει και κυρίως τι δυνατότητες έχουν.

      Οταν ξεκινούν μια φασαρία οι Τούρκοι....δεν παίζουν ούτε το Χ (ισοπαλία).

    • mara avatar
      mara @ Kὀριννα 03/06/2010 21:15:28

      Άχ! Kόρρινα, πάντα ο μήνας Αύγουστος ήταν πολύ σημανικός για την Ελλάδα.
      Όσο για τον τίτλο της ταινίας, δεν έχεις άδικο. Ακούγεται πολύ ωραίος.
      Δεν ξέρω όμως αν θα έχει suspense. Μάλλον για ταινία θρίλλερ την κόβω....
      Με ανησυχήσατε λίγο με τον Σπάρτακο. Πού εξαφανίστηκε???
      Είναι εκωφαντική η απουσία του!!!

  22. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 03/06/2010 18:17:00

    Ὄχι τιποτε ἄλλο Ροδινέ ἀλλά μοῦ θυμίζει καί τά δικά μου χρόνια,κατάλαβες.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Kὀριννα 03/06/2010 18:24:15

      Όταν ρωτάνε εμένα για τα χρόνια μου, απαντώ ότι είμαι ακριβώς τα χρόνια του μικρού μου γιου...
      Τόσων ετών είναι τα γονίδιά μου, σωστά;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΒΡΑΧΟΣ 03/06/2010 18:33:08

        Εξυπνη απάντηση!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kὀριννα 03/06/2010 18:29:19

      The best is yet to come my dear!

      Ενας συμφοιτητής μου, που εργαζόταν στο Επικοινωνιακό Τeam το Reagan, όταν αντιμετώπιζε για τη δεύτερη θητεία του τον πρώην Αντιπρόεδρο του Carter, Walter Mondale, που ήταν καμμιά εικοσαριά χρόνια νεώτερος του, μου διηγήθηκε την εξής ιστορία.

      Ο Reagan είχε περάσει τα 70 και ήταν ο γηραιότερος πρόεδρος που επεδίωκε επανεκλογή.
      Γινόταν μεγάλη συζήτηση για την ηλικία του.

      Στο δεύτερο, debate, όταν έκανε κάποιο σχετικό υπαινιγμό ο Mondale, ο Reagan του απάντησε: Υποσχέθηκα να μη κάνω θέμα της προεκλογικής εκστρατείας το νεαρόν της ηλικίας του Αντιπροέδρου και την έλλειψη εμπειρίας του!"
      Οπως υποψιάζεσαι έγινε χαμός!
      Αυτά για τις ηλικίες!

  23. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 03/06/2010 18:39:25

    Αγαπητέ κύριε Ροδινέ.
    Είστε ένας από τους λίγους, κατά την άποψή μου, σχολιαστές που κρατάτε αποστάσεις ασφαλείας από τον έντονο συναισθηματικά λόγο.
    Αυτό σημαίνει, κατ’ εμέ, ότι και σαν νομικός προτιμάτε την ουσία των στοιχείων, από την προσπάθεια επιρροής της έδρας με πομπώδη λόγο.
    Η γραφή σας εξαιρετική, και το πνεύμα σας ανήσυχο.
    Και εδώ τελειώνουν τα, ειλικρινώς, κολακευτικά σχόλια.
    Ενώ ο τίτλος της ανάρτησης λέει από μόνος του τόσα πολλά, προς τι η παράθεσις όλων των στοιχείων που καταδεικνύουν για άλλη μία φορά την επικινδυνότητα της κυβέρνησης;
    Το κοινό που απευθύνεστε, είναι πρόδηλο ότι ακουμπάει στην μία πλευρά της βάρκας.
    Υπάρχει όμως και ένα κοινό που αν και διαβάζει, δεν σχολιάζει.
    Και είναι σαφέστατα μεγαλύτερο.
    Λέτε σε ένα σημείο... Τίποτα δεν απαξιώνει την πολιτική περισσότερο από την σύντομη διάψευση των ελπίδων. Γιατί, όταν δεν έχεις να ελπίζεις, δεν μπορείς να υπομένεις.
    Άρα, δίπλα στον τίτλο της ανάρτησης «Η πτώση μας είναι βεβαία...» τα αποσιωπητικά δίνουν την θέση τους στο «Ζητείται ελπίς».
    Υπάρχει όμως και μία άλλη πιθανότητα, αφού πλέον οι ελπίδες όλων έχουν ποδοπατηθεί.
    Εάν δεν μπορείς να υπομένεις, δημιούργησε εσύ την ελπίδα.
    Μην περιμένεις να στην προσφέρουν και πάλι οι άλλοι.
    Καλό είναι να ονομάζονται και να καταδεικνύονται τα καθέκαστα.
    Αλλά σίγουρα θα ξέρετε λόγω επαγγελματικής πείρας, ότι εάν και το μόνο που επιφέρουν είναι όξυνση στο ακροατήριο και τους αντίδικους και αναβολές από την έδρα στην λήψη απόφασης, θα έρθει και η δικάσιμος μέρα, και χωρίς κλήτευση, που ένας από τους διάδικους θα έχει απέλθει εις....
    Το δε ακροατήριο θα απέχει λόγω του ότι δεν θα υπάρχουν ούτε καθίσματα, και την ορθοστασία λίγοι την αντέχουν.

    Είστε και εσείς υποστηρικτής, της μόνης «διαφαινόμενης» λύσης του κ. Σαμαρά και της νέας ΝΔ.
    Συστήνεται από κάποιους υπομονή, και επιμονή στις κινήσεις του.
    Γιατί βρήκε ένα κόμμα μπάχαλο και πρέπει να το συμμαζέψει.
    Θα κάνω εδώ τον δικηγόρο του διαβόλου, και θα ρωτήσω.
    Εάν ο κ. Σαμαράς, σήμερα, που πλέον είναι αρχηγός κόμματος εξουσίας, που έχει δημοσιότητα μεγαλύτερη από ποτέ άλλοτε, που τον υποστηρίζει η πλειοψηφία των ψηφοφόρων της ΝΔ, έβγαινε και έλεγε ότι δεν βγάζει άκρη με αυτό το κόμμα, και δεν μπορεί να περιμένει άλλο, και προχωρούσε στην δημιουργία ενός νέου κόμματος και καλούσε όλα τα υγιή στελέχη της ΝΔ αλλά και άλλων πολιτικών χώρων να συστρατευθούν μαζί του, τι ανταπόκριση θα είχε (μεγάλη μου βγήκε η πρόταση);
    Προσωπικά πιστεύω ότι θα ήταν λιγότερη από αυτήν που παρουσιάζει τώρα.
    Και θεωρώ ως δεδομένο, ότι εάν θέλει κάποια στιγμή να ηγηθεί της χώρας, τότε πρέπει να απευθυνθεί και να πείσει, και ίσως κυρίως, όχι στην μία πλευρά της βάρκας, γιατί έτσι θα πηγαίνει μονόπαντα.
    Και αυτό εμένα μου προοιωνίζει, ότι ο κ. Σαμαράς έχει ανάγκη την ΝΔ, και η ΝΔ τον κ. Σαμαρά. Και τους δύο δε το πολιτικό σύστημα.
    Και όλα αυτά, ενώ είναι ο μοναδικός πολιτικός αρχηγός που έχει την πιο «μεστή» απήχηση.
    Δεν είναι τόσο ο κόσμος που βιάζεται, αλλά η χώρα.
    Εύχομαι, ως σώφρων, να διαψευστώ, αλλά θα εκτιμούσα την θέση σας στο συγκεκριμένο υποθετικό ερώτημα.

  24. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 03/06/2010 18:45:25

    Ἐγώ πάντως Ροδινέ,δέν εἶμαι μία Κυρία τῆς ἡλικίας μου!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kὀριννα 03/06/2010 19:19:41

      Και πολύ καλά κάνεις!

  25. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/06/2010 19:12:27

    Αγαπητέ φίλε,
    Κατ' αρχήν να σας ευχαριστήσω για τις φιλοφρονήσεις.
    Δεύτερον, να διευκρινίσω, ότι δεν είμαι νομικός.
    Πρόκειται για οικογενειακή επιρροή μια και τό έτερον ήμισυ είναι νομικός.
    Εγώ έχω σπουδάσει οικονομικά και το διδακτορικό μου είναι στις διεθνείς σχέσεις. Αυτά για να συστηθούμε.
    Επι του προκειμένου τώρα.
    Κατά την ταπεινή μου άποψη, ο πολιτικός λόγος, απο τη φύση εμπεριέχει και τη συναισθηματική διάσταση. Είναι άλλωστε ίδιον γνώρισμα όλων των κοινωνικών επιστημών.
    Η αντικειμενικότητα είναι πάντα από την οπτική μας γωνία, αρα εξ αντικειένου εμπεριέχει και μια δόση συναισθηματισμού.
    Η δοσολογία είναι το πρόβλημα και σε τι βαθμό μας εμποδίζει να βλέπουμε τα γεγονότα στις πραγματικές τους διαστάσεις.

    Το ερώτημα, όπως, το διατυπώνεται είναι σοβαρό.
    Το έχω ήδη απαντήσει σε άλλα μου άρθρα, αλλά θα επαναλάβω συνοπτικά την άποψή μου.
    Αυτή τη δεδομένη χρονική συγκυρία, όντως πιστεύω, ότι ο Σαμαράς μπορεί να βγάλει τη χώρα από την κρίση.
    Γνωρίζει εξαιρετικά οικονομικά.
    Είναι έμπειρος.
    Είναι και έντιμος.
    Και κάτι που βαραίνει πολύ στην κρίση μου. Πέρασε την πολιτική του έρημο. Ηττήθηκε. Προβληματίστηκε. Δοκιμάστηκε. Και άντεξε!
    Αυτό σημαίνει ότι ότι έχει νοοτροπία νικητή.
    Το Φθινόπωρο τον είχαν ξεγραμμένο, αλλά το πάλεψε και νίκησε σχεδόν μόνος του ένα ολόκληρο σύστημα.
    Ο Σαμαράς συγκεντρώνει όλα τα στοιχεία του χαρισματικού ηγέτη.
    Αυτό σημαίνει ότι έχει τα προσόντα.
    Το επόμενο ζήτημα είναι να δημιουργήσει τις ευκαιρίες. Ξέρω χιλιάδες ανθρώπους με προσόντα που πήγαν χαμένοι.
    Το έχω γράψει πολλές φορές. Τις επόμενες εκλογές, οι οποίες και μπορεί να μας προκύψουν όλως αιφνιδίως, δε θα τις κερδίσει η Ν.Δ. αλλά ο Αντώνης Σαμαράς.
    Τώρα, άν έπρεπε να διαλύσει τη Ν.Δ. και να ξεκινούσε κάτι εξ αρχής. Είναι αργά για να το κάνει πια.
    Ομως, και τον Δεκέμβριο να με ρωτούσατε, δε θα το εισηγούμην!
    Η Ν.Δ. είναι ένας άρρωστος κομματικός μηχανισμός, δεν παύει,όμως, να αποτελεί το συνεκτικό ιστό για ένα μεγάλο τμήμα της κοινωνίας. Ο Σαμαράς χρειάζεται μια βάση για να ξεκινήσει.
    Μπορεί να διαλέξει το καλό και να προσπεράσει το κακό.
    Ακόμα και στις ..κατεδαφίσεις, υπάρχουν χρήσιμα υλικά!
    Για να μη φλυαρώ.
    Κατά την άποψή μου, άν ο Σαμαράς συγκροτήσει μια αξιόπιστη ηγετική ομάδα, από νέα, ικανά και άφθαρτα στελέχη και καταρτίσει ένα σοβαρό και πειστικό πρόγραμμα εξόδου της χώρας από την κρίση, μπορεί να δώσει τη μάχη του και έχει πολλές πιθανότητες να την κερδίσει.
    Και πάλι σας ευχαριστώ,

    • AegeanHawk avatar
      AegeanHawk @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 19:22:57

      Αυτό με την "αξιόπιστη ηγετική ομάδα" με ανησυχεί.

      Εχω την εντύπωση οτι ο Σαμαράς είναι ο σύγχρονος Διογένης.....

      με το φανάρι ψάχνει ο άνθρωπος.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ AegeanHawk 03/06/2010 19:38:44

        Η πολιτική δεν είναι one man show!

    • ο νοών...νοείτω avatar
      ο νοών...νοείτω @ Κώστας Ροδινός 03/06/2010 19:30:17

      Ευχαριστώ για την απάντησή σας.

    • Penny Kondea avatar
      Penny Kondea @ Κώστας Ροδινός 04/06/2010 04:42:59

      Απολύτως συμφωνώ μαζί σας κύριε Ροδινέ!!

  26. Κ.Τ. avatar
    Κ.Τ. 03/06/2010 19:40:34

    Απο που προκυπτει οτι πρεπει να κανη νεο κομμα ο Σαμαρας... Θα αξιολογηθουν οι υποξηφιοι, δηλαδη θα κοπουν οι ανικανοι. Η αποχη των οπαδων της Ν.Δ. στις βουλευτικες εκλογες και η μη ψηφος τους στο Πασοκ
    εστειλε τον ΚΚ στον παγκο μαζι με την υπολοιπη ομαδα. Η απ το πουθενα και σε πεισμα των ΜΜΕ αναδειξις του Σαμαρα αμεσως μετα, αποδεικνυει την ετοιμοτητα του κοσμου της ΝΔ να διεκδικηση την εξουσια υπο την ηγεσια του
    με την 15μελη κυβερνητικη του ομαδα που, εξ ορισμου δικου του, θα ειναι της επιλογης του, εκτος Βουλης και δουλειας σε κομματικα ρουσφετια. Σιγα που δεν θα βρεθουν 15 επιτυχημενοι πατριωτες σ αυτον τον τοπο να σταθουν αξιοι υπουργοι και πολλοι αλλοι επικεφαλης των οργανισμων.

  27. neos avatar
    neos 03/06/2010 22:30:29

    Tι να το κάνω κι αν θα πέσουν;
    Αφού έφεραν τόση δυστυχία και συμφορά;
    Πάντα πιστοί εντολοδόχοι των Ξένων!

    Ποιο το όφελος;
    Και να σκεφτεί κανείς ότι όλα ξεκίνησαν με το αμίμητο:
    ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
    και με όραμα τον ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ.

  28. zackii avatar
    zackii 04/06/2010 03:19:13

    to LAMPROS Αφου ξέχασε τι είχαν κάνει τόσα χρόνια και με τα πρώτα ..θα.. τους ξαναψήφισε και βέβαια ηλίθιος είναι. Τη γνώμη μου για τον Κ.Κ θα την έχεις διαβάσει ίσως σε άλλα μου σχόλια, δεν μπορώ όμως να μην παραδεχτώ ότι προδότης της χώρας του δεν ήταν, γιατί να είσαι βέβαιος ότι κι απαυτόν ζήτησαν να κάνει ότι και ο ΓΑΠ, αλλά τα βρόντηξε κι έφυγε. Προδότης σίγουρα όμως όσων πίστεψαν σε αυτόν σίγουρα ναι.
    Γελάω με αυτού του τύπου τους διαδηλωτές γιατί πιστεύω ότι στη βία απαντάς με βία. Με τη βία (καλυμμένη υπό δημοκρατικό μανδύα δε σου πήραν το μισθό σου,τη σύνταξή σου,και εντέλει τη ζωή σου? Εσύ πιστεύεις ότι θα τα πάρεις πίσω ειρηνικά?
    Δεν βλέπω τις διαδηλώσεις από την καφετέρια γιατι δεν έχω λεφτά να πάω. Φοβάμαι για το στεγαστικό μου. Αν όμως κατέβει ο κόσμος γιά βίαιη ανατροπή να είσαι σίγουρος ότι θα είμαι μπροστά

  29. NIKOS X. avatar
    NIKOS X. 04/06/2010 06:41:02

    ΩΣ ΠΡΟΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ:
    1.ΟΙ ΕΡΠΥΣΤΡΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΑΓΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.
    2.ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΤΑ ΙΜΙΑ ΗΤΑΝ ΤΕΣΤ ΕΝΔΟΤΙΣΜΟΥ.
    3.ΣΤΟ ΝΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ "ΕΝΔΟΤΙΚΟΙ". ΚΑΙ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΜΑΓΚΙΑ" ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.
    4.Ο ΝΥΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΑΜΥΔΡΗ [ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΠ.] ΥΠΟΨΙΑ ΟΤΙ ΜΕ 5-6 ΣΩΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ,[ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ], ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
    5. ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ [ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ]. ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ, ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ [ΟΧΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ], ΑΤΟΜΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΧΙ 100 ΗΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ,ΑΛΛΑ 10 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΒΑΛΕ!

  30. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/06/2010 07:35:24

    Εντωμεταξύ, ο Κανελλάκης στο extra διάβασε μια καταγγελία ότι η Μπιρμπίλη απαγορεύει στο Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης να επεκτείνει τον έλεγχό του στην Κτηματολόγιο Α.Ε. για τα οικονομικά του οργανισμού.

    http://papaioannou.wordpress.com/2010/06/03/%ce%b5%cf%80%cf%8e%ce%bd%cf%85%ce%bc%ce%b5%cf%82-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%b5%ce%bb%ce%af%ce%b5%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%ba-%ce%b3-%cf%83%ce%bf%cf%85%cf%86%ce%bb/

    Δεν ξέρω την αξιοπιστία της καταγγελίας, αλλά αν ευσταθεί κάτι τέτοιο, είναι σοβαρό.

    Με μια πρόχειρη έρευνα στο γραπτό διαδίκτυο (το λινκ παραπάνω είναι βίντεο) δεν βρήκα κάτι περισσότερο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 04/06/2010 07:59:18

      Μοιράζει και υπερωρίες στους συνεργάτες του γραφείου της!

  31. ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ avatar
    ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ 04/06/2010 08:32:46

    Του Δημήτρη Καζάκη *οικονομολόγου - αναλυτή

    Αυτό που αγνοεί ο πολύς κόσμος είναι ότι το κυρίως ζητούμενο με το «πακέτο στήριξης» και την εγκατάσταση του ΔΝΤ στη χώρα υπό την εποπτεία της Ε.Ε. δεν είναι απλώς οι επιπλέον «θυσίες» που θα κληθούν να καταβάλουν τα λαϊκά στρώματα. Το επίδικο ζήτημα είναι η εθνική κυριαρχία της χώρας. Με την κηδεμονία του ΔΝΤ και της Ε.Ε. ο Έλληνας εργαζόμενος δεν κινδυνεύει να χάσει μόνο τη δουλειά του, τη σύνταξή του, τα δικαιώματά του, αλλά και την ίδια τη χώρα του.

    Η ίδια η δυνατότητα επιβίωσης της χώρας αμφισβητείται πλέον ανοιχτά από τους ιθύνοντες της Ευρωζώνης και τις αγορές. Αν χρειαστεί, θα πρέπει – τουλάχιστον οικονομικά – να αποχωριστεί η χώρα από περιοχές και περιφέρειες, να πουλήσει την εκμετάλλευση των νησιών και τα δικαιώματα στο Αιγαίο. Η χώρα απειλείται να μεταβληθεί σε κράτος υβρίδιο, σε κράτος υπό αίρεση, διαρθρωμένο με ημι-αυτόνομες περιφέρειες εύκολα ιδιωτικοποιήσιμες και προσαρτήσιμες σε γειτονικά κράτη και κρατίδια ανάλογα με τα συμφέροντα των μεγάλων και κυρίως των ΗΠΑ.

    Άλλωστε πρέπει να θυμόμαστε ότι βρισκόμαστε σε μια «Ενωμένη Ευρώπη» που δεν αναγνωρίζει κυρίαρχα κράτη, αλλά μόνο κυβερνήσεις και οικονομικές περιφέρειες. Είμαστε αλυσοδεμένοι σε μια «Ευρώπη των περιφερειών», όπως έχει αυτοχαρακτηριστεί, της οποίας το καθεστώς δεν επιτρέπει, όπως έλεγε πρόσφατα ο Ντάνιελ Γκρος, διευθυντής του πιο προσφιλούς στις γερμανικές τράπεζες ιδιωτικού ινστιτούτου στην Ε.Ε., το οποίο απολαμβάνει και τις μεγαλύτερες επιχορηγήσεις της Κομισιόν, τα «αυγά» να παραμείνουν «αυγά».

    Από τη στιγμή που δέχτηκαν να υποστούν την ευρωπαϊκή ενοποίηση, «τα αυγά έσπασαν και έγιναν ομελέτα». Δεν μπορεί τώρα πια να ελπίζει κανείς ότι η ομελέτα θα γίνει ξανά αυγά. Πόσο μάλλον όταν τα αυγά είναι χαλασμένα, όπως η χρεοκοπημένη Ελλάδα.


    Επιτέλους, δικαιώνεται το όνειρο των προπατόρων της ένταξης της χώρας μας στην «ευρωπαϊκή ολοκλήρωση», που ήθελαν ήδη από το 1961, όπως δήλωνε από τότε ο κ. Παπαληγούρας, υπουργός της τότε κυβέρνησης της ΕΡΕ, να αφομοιωθεί η Ελλάδα μέσα σε μια Ευρώπη «ανοιχτών συνόρων», όπου δεν θα ενδιαφέρει τους Έλληνες ποιος θα είναι ο επικυρίαρχος, όπως δεν ενδιαφέρει την οικονομία της Θήβας αν οι επιχειρήσεις ανήκουν σε Βοιωτούς ή Λακεδαιμονίους.

    Επομένως οι εργαζόμενοι δεν θα ενδιαφέρονται αν θα έχουν κυρίαρχο κράτος ή όχι, αν θα είναι Ευρωπαίοι νομάδες, σε μια διαρκή περιπλάνηση για το μεροκάματο, ή Έλληνες πολίτες με κατοχυρωμένα δικαιώματα πάνω στα οποία υποχρεωτικά θεμελιώνεται το δικό τους σύστημα διακυβέρνησης. Τελικά δεν θα ενδιαφέρονται για το αν η κυβέρνησή τους θα είναι τοποτηρητής ξένων συμφερόντων ή θα οφείλει να εκφράζει και να ικανοποιεί τα αιτήματα του ελληνικού λαού.

    Ο «Καλλικράτης» ως εργαλείο

    τεμαχισμού της Ελλάδας

    Άλλωστε το σχέδιο «Καλλικράτης» αυτό προσπαθεί να πετύχει.

    ● Δεν είναι μόνο ότι καταργεί και τυπικά κάθε έννοια «τοπικής αυτοδιοίκησης» μετατρέποντας τους ΟΤΑ και επίσημα σε παραμάγαζα της κεντρικής διοίκησης.

    ● Δεν είναι μόνο ότι διαλύει τις υποδομές σε δήμους και κοινότητες ώστε να παραδοθούν σε ιδιώτες ζωτικές υπηρεσίες προς τους δημότες.

    ● Δεν είναι μόνο ότι με τη διάλυση του δημοτικού και νομαρχιακού ιστού της χώρας ξεκινούν και οι μαζικές απολύσεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα που απαιτεί η «τρόικα».

    ● Αλλά εισάγει από το παράθυρο την πολυζωνική ομοσπονδιακή οργάνωση του κράτους, κατατεμαχίζοντας το ενιαίο της εθνικής επικράτειας.

    Όπου έγινε αυτό είχαμε αποτέλεσμα ένα κράτος πολλών και διαφορετικών ταχυτήτων στην παιδεία, στην υγεία, στις υποδομές.

    ● Είχαμε την ανεπίσημη ή και επίσημη θεσμοθέτηση «φτωχών» και «πλούσιων» περιφερειών, που κατέληγαν έρμαια των ιδιωτικών συμφερόντων.

    ● Είχαμε την ιδιωτικοποίηση ή και εκχώρηση ολόκληρων περιφερειών σε πολυεθνικές ή σε επενδυτικά σχήματα προκειμένου να αξιοποιηθούν και να βρεθούν πολυπόθητα έσοδα.

    ● Είχαμε τοn διαμελισμό του ίδιου του λαού ανάλογα με περιφερειακές, εθνοτικές, θρησκευτικές ή άλλες ιδιαιτερότητες, που γέννησαν μίση και πάθη από τον Μεσαίωνα.

    Σήμερα όλα τα κράτη με αυτή την περιφερειακή συγκρότηση, που επιδιώκει να επιβάλει η κυβέρνηση με τον «Καλλικράτη», βρίσκονται σε κατάσταση εσωτερικής διάλυσης. Όχι μόνο τα «τριτοκοσμικά», όπου η περιφερειακή οργάνωση αποτελεί ένα άθλιο κατάλοιπο της αποικιοκρατίας, αλλά και τα σύγχρονα ευρωπαϊκά κράτη.

    ● Δείτε τη γίνεται στην Ισπανία, με τις λιγότερο ή περισσότερο γνωστές αποσχιστικές τάσεις των Βάσκων, των Καταλανών κ.ά.

    ● Δείτε τη γίνεται στην Ιταλία με το αποσχιστικό κίνημα της Λέγκας του Βορρά, που έφτασαν ολόκληρες περιφέρειες – όπως αυτή της Τοσκάνης – να διαδηλώνουν σήμερα ότι δεν είναι Ιταλοί, ότι δεν οφείλουν να ανήκουν στην Ιταλία και ότι πρέπει να αναβιώσουν το δικό τους κράτος από την εποχή της «δημοκρατίας της Φλωρεντίας» την περίοδο της Αναγέννησης.

    ● Δείτε επίσης τι συμβαίνει στο Βέλγιο, όπου οι Φλαμανδοί ανακάλυψαν ξαφνικά στον 21ο αιώνα ότι πίσω στον Μεσαίωνα αποτελούσαν ανεξάρτητο δουκάτο και επομένως οφείλουν να αποκτήσουν την ανεξαρτησία τους.

    ● Δείτε τέλος τι γίνεται στην Κύπρο. Αυτό που οι αποικιοκράτες Άγγλοι και Αμερικανοί επιδιώκουν να επιβάλουν στο νησί με τις λόγχες της τουρκικής εισβολής και κατοχής, αυτό που επεδίωξαν να νομιμοποιήσουν με το σχέδιο Ανάν το 2004 είναι το ίδιο με αυτό που επιδιώκεται να επιβληθεί και στην Ελλάδα. Αναίμακτα, ήσυχα και στα μουλωχτά, ως... «θεσμική ανασυγκρότηση» του κράτους υπό το καθεστώς της νέας κατοχής.

    Το παλιό σχέδιο της ναζιστικής κατοχής να τεμαχιστεί η Ελλάδα σε πέντε διαφορετικές ζώνες αναβιώνει σήμερα με τις 13 ημιαυτόνομες περιφέρειες του «Καλλικράτη». Αυτή είναι μια ακόμη μεγάλη... υπηρεσία που προσφέρει ετούτη η κυβέρνηση στο ελληνικό έθνος.

    Με τη μετεξέλιξη της Ελλάδας από κυρίαρχο κράτος σε «Ελλάδα των περιφερειών» μέσα σε μια «Ευρώπη των περιφερειών» φαντάζεται π.χ. το Στέιτ Ντιπάρτμεντ ότι μπορεί η γίνει βιώσιμο και το άθλιο προτεκτοράτο που δημιούργησε η επέμβαση του ΝΑΤΟ στη πρώην Γιουγκοσλαβία και πασχίζει να αποκτήσει το όνομα Μακεδονία.


    «Αντί να επιβιώνει μόλις και μετά βίας με την οικονομική βοήθεια από την Ε.Ε. και τις ΗΠΑ, ας του δώσουμε τον αναγκαίο ζωτικό χώρο για να αποκτήσει ουσιαστική κρατική υπόσταση».

    Έτσι σκέφτονται στην Ουάσιγκτον αυτή τη στιγμή και βλέπουν στην ελεγχόμενη χρεοκοπία της χώρας μια θαυμάσια ευκαιρία να ξανανοίξουν το ζήτημα της αναδιάταξης των συνόρων στα Βαλκάνια. Όχι με όρους στρατιωτικοπολιτικούς, όπως παλιότερα, αλλά με όρους οικονομικής επιβίωσης, με τους οποίους μπορούν να πετύχουν τα ίδια αποτελέσματα, αλλά χωρίς στρατούς, πολέμους και αίματα, που πάντα τείνουν να δημιουργούν καταστάσεις εκτός ελέγχου.

    Αυτός ήταν κι ένας από τους βασικούς λόγους που ο κ. Ερντογάν μας επισκέφθηκε πρόσφατα με όλη τη σουλτανική του κουστωδία, με πάνω από 100 επιχειρηματίες για να προωθήσει στο παρασκήνιο συμφωνίες εκχώρησης ζωτικών συμφερόντων της χώρας για συνεκμετάλλευση από ελληνοτουρκικά επιχειρηματικά σχήματα. Υπό τις ευλογίες φυσικά των ΗΠΑ, που θέλουν το Αιγαίο ακραιφνώς ΝΑΤΟϊκή θάλασσα, και φυσικά την προκλητική εθελοδουλία της κυβέρνησης.

    Όταν μια χώρα έχει παραδοθεί στο χειρότερο οικονομικό καθεστώς κατοχής στην Ιστορία της, είναι μάλλον αστείο να μιλά κανείς για εθνική κυριαρχία και προάσπιση των συμφερόντων της. Άλλωστε ο κ. Πάγκαλος μας ξεκαθάρισε ότι, από τη στιγμή που η Ελλάδα προσέφυγε στον μηχανισμό στήριξης, δεν μπορεί να θέσει «κόκκινες γραμμές». «Εδώ παρακαλάμε για βοήθεια», είπε, «και εσείς θέλετε να βάλουμε όρους;».

    Η μάχη που καλείται να δώσει σήμερα ο εργαζόμενος, ο αγρότης, ο μικρομεσαίος, ο επαγγελματίας, ο νέος δεν είναι μόνο ή απλώς της δικής του προσωπικής επιβίωσης.

    ● Κανείς δεν μπορεί να τη βγάλει καθαρή από μόνος του. Ειδικά στις σημερινές συνθήκες.

    ● Κανείς δεν μπορεί να γλυτώσει από αυτό που έρχεται.

    ● Σήμερα κανείς δεν μπορεί να διασώσει τον βιοπορισμό του δίχως να παλέψει για τη σωτηρία συνολικά της χώρας.

    Δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Δεν υπάρχουν πια άλλα περιθώρια του είδους «άσε πρώτα να δούμε τι θα γίνει και βλέπουμε». Ή οι εργαζόμενοι και ολόκληρος ο λαός παίρνουν την υπόθεση στα χέρια τους και αναλαμβάνουν δράση για τη διάσωση της χώρας ή θα ζήσουμε καταστάσεις που έχουμε γνωρίσει μόνο στις πιο σκοτεινές σελίδες της Ιστορίας μας.

    ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ...

  32. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 04/06/2010 09:38:11

    @ Κώστας Ροδινός

    Αν η ανθρώπινη φύση μπορούσε να μοντελοποιηθεί και να προβλεφθεί εκ των προτέρων, κάθε έννοια ελευθερίας θα ήταν αδιανόητη.

    Φυσικά, μπορούν να εξαχθούν συμπεράσματα για βασικές αυτονόητες ανθρώπινες αξίες ή συμπεριφορές (π.χ. οι γονείς θα συνεχίσουν να προσέχουν τα παιδιά τους; κατά 99,99% όπως κάνουν και τώρα ή οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να τρώνε) που εκπορεύονται από θεμελιώδεις ανθρώπινες ιδιότητες. Αλλά ακόμα και ο τρόπος που θα γίνουν αυτές, π.χ. πως θα ντύνονται οι έφηβοι ή το είδος της κουζίνας που θα επικρατήσει) έχουν έναν βαθμό απροσδιοριστίας.

    Οι εκ των υστέρων ποσοτικοποιήσεις, π.χ. ότι στην Ελλάδα το 2000 μια γυναίκα 35 ετών είχε 80% πιθανότητα να είναι παντρεμένη, δεν λένε τίποτα για κάθε γυναίκα και τίποτα για την Ελλάδα του 2010, δηλαδή του παρόντος.

    Και αδυνατούν να προγνώσουν σύνθετα φαινόμενα όπως οι σχέσεις μεταξύ κοινωνιών ή οι εξελίξειος σε μια κοινωνία που εξαρτώνται συχνά από τελείως αστάθμητους παράγοντες.

    Η ιστορία είναι περισσότερο ενδεικτική ερμηνεία στιγμιοτύπων του παρελθόντος και όχι ένας αποκλειστικός μπούσουλας για το μέλλον.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Giorgos_T 04/06/2010 10:02:30

      Γιώργο,
      Είπαμε είναι μια ενδιαφέρουσα θεωρία!
      Μέχρι εκεί!

  33. Greg avatar
    Greg 04/06/2010 11:23:22

    Το σχέδιο εξόντωσής μας και υφαρπαγής του πλούτου της χώρας -σε αρκετούς αντιληπτό εδώ και καιρό- αποκαλύπτεται κάθε μέρα. Γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρο. Πόσο προκλητικοί ήταν στο τελευταίο υπουργικό συμβούλιο, όπου μάλωναν για το πάπλωμα! Πώληση ΚΕΡΔΟΦΟΡΩΝ κρατικών εταιριών ή μεριδίων τους ισοδυναμεί με εσχάτη προδοσία. Προσωπικά, όπως το αντιλαμβάνομαι, για τον ΟΣΕ (ή παρόμοιες περιπτώσεις) δεν έχω επιχείρημα: Χρεοκοπημένη χώρα, ζημιογόνα τρένα, δώσε τα σε κάποιον που μπορεί να γλιτώσεις τα έξοδα. Τα έσοδα; Γιατί να παραιτηθείς από τα έσοδα; ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ. Αν πουληθεί, π.χ. το νερό, ή τιμή του θα ανέβει εκθετικά, ξένα συμφέροντα θα βγάλουν απότομα μεγάλα κέρδη σε σύντομο χρονικό διάστημα, μετά η η κοινωνία θα τιναχτεί στον αέρα, ενώ οι "επενδυτές" και οι υπουργοί, που μάχονταν στο υπουργικό συμβούλιο για το ποιος θα "κλείνει" τις συμφωνίες, θα την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια. Πρέπει να αντισταθούμε. Πώς;

  34. Misha avatar
    Misha 04/06/2010 23:34:38

    Mεταδόθηκε από ραδιόφωνο ότι ο ΓΑΠ έφαγε μια τεράστια γιούχα απόψε το βράδυ στο Ηρώδειο , στη συναυλία της Φαραντούρη.

  35. andr3as avatar
    andr3as 05/06/2010 15:37:14

    Για να γίνει κάτι προς την σωστή κατεύθυνση πρέπει η "δημοκρατία μας" να κλείσει τα μάτια και τα αυτιά της και να γίνουν πολυ σκληρά πράγματα.
    Τα άρματα μάχης δεν είναι η λύση - η λύση είναι η μοναδική εξουσία που θεωρητικά είναι ανεξάρτητη απο τους πολιτικούς και αυτή είναι η δικαστική εξουσία και οι εισαγγελείς.Και έχουν και την αστυνομία που μπορει να γίνει ο βραχίονας της βίας προς κλέφτες και απατεώνες.

  36. antinor avatar
    antinor 30/06/2010 15:15:21

    Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΠΤΩΣΗ ΚΑΛΗ,Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥ ΠΥΡΟΔΟΤΗΘΗΚΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ,ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΕΝΑ ΦΟΡΘΟΥΜ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.