#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/04/2010 13:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

H κατάσταση τους ξέφυγε

 

Dεν μπορούν πλέον να σηκώσουν το βάρος διακυβέρνησης της χώρας

 Καμιά άλλη κυβέρνηση στην πρόσφατη ιστορία μας δεν κατάφερε να απογοητεύσει τόσους πολλούς, τόσο πολύ και τόσο σύντομα.

Ο …μεγάλος κωπηλάτης και οι υπουργοί του δεν μπορούν να σηκώσουν το βάρος διακυβέρνησης της χώρας. Αυτό το έχουν καταλάβει πλέον όλοι.

Αυτά που βιώνουμε τις τελευταίες μέρες είναι η  πιο τρανή απόδειξη της αποτυχίας του κ. Παπανδρέου.

Επέβαλε  βίαια και ληστρικά μέτρα, που δε θα τολμούσε να πάρει καμιά άλλη ευρωπαϊκή χώρα

Ο  Τρισέ, μας έδωσε ανάσα μέχρι το τέλος του 2011. Η  Ε.Ε. συμφώνησε σ’  ένα μηχανισμό στήριξης

Όταν έχουν γίνει  όλα αυτά και οι αγορές συνεχίζουν να στοιχηματίζουν στη χρεοκοπία μας, αυτό σημαίνει ότι   έχουν πειστεί ότι η Κυβέρνηση Παπανδρέου είναι  ανίκανη να διαχειριστεί την  κρίση.

Καιρός να πειστούμε και εμείς!

 «…ούτε ήξεραν τι γίνονταν τριγύρω»

 Ο κ. Παπανδρέου, αφού επί διετία κατασυκοφαντούσε τη χώρα στο εξωτερικό, έλεγε όχι σε  κάθε δυσάρεστο μέτρο, υιοθετούσε κάθε διεκδίκηση, διακήρυττε ότι «λεφτά υπάρχουν» κατάφερε να «πείσει» τον ελληνικό λαό - τον «πάντα ευκολόπιστο και πάντα προδομένο» - ότι έχει σχέδιο για να βγάλει τη χώρα από μια δύσκολη κατάσταση,  χωρίς θυσίες. Ο λαός τον πίστεψε και τον επιβράβευσε με μια εντυπωσιακή νίκη.

 Δυστυχώς για τη χώρα,  πολύ σύντομα αποδείχθηκε, ότι αυτοί οι άνθρωποι όχι μονάχα δεν είχαν σχέδιο, αλλά όπως λέει και ο μέγας Αλεξανδρινός «όσον αφορά για μέριμνα του τόπου για διοίκηση, ούτε ήξεραν τι γίνονταν τριγύρω».

Επειδή πάντα η διαχείριση της εξουσίας είναι απείρως δυσκολότερη από την κατάκτησή της, τι έκανε η κυβέρνηση Παπανδρέου; Επειδή δεν είχε την τόλμη να  λάβει, έστω τα μέτρα που είχε εξαγγείλει ο Καραμανλής, επέλεξε να «φουσκώσει» τα νούμερα, να δημιουργήσει σκηνικό κρίσης, να τρομοκρατήσει τον κόσμο για να δικαιολογηθούν και τα μέτρα και η αθέτηση των προεκλογικών υποσχέσεων! Και όντας άσχετοι, η κατάσταση τους ξέφυγε! Αυτή είναι η αλήθεια!

 Ο κ. Παπανδρέου μέσα σε έξη μήνες μόνο:

-περιέκοψε μισθούς και συντάξεις και έκανε τους έλληνες  φτωχότερους

-αύξησε του φόρους και έκανε το κόστος διαβίωσης δυσβάστακτο

- διέσυρε τη χώρα στο εξωτερικό και αύξησε το κόστος δανεισμού σε επίπεδο μεγαλύτερο και απ’ αυτό των τριτοκοσμικών χωρών

-δημιούργησε κλίμα ανησυχίας, αβεβαιότητας και ανασφάλειας που επιτείνει την κρίση.

-μετέτρεψε την Ελλάδα σε σάκο του μπόξ  ακόμα και για τους ερασιτέχνες της κερδοσκοπίας. Δεν κερδίζουν σε βάρος της χώρας μας μόνο οι επαγγελματίες, κάνουν περιουσίες και οι μαθητευόμενοι!

 Η ευθύνη της αντιπολίτευσης

 Κάθε μέρα που περνάει είναι χαμένος χρόνος και τα πράγματα χειροτερεύουν.

Αν η κυβέρνηση αποτύχει στις διαπραγματεύσεις που παρασκηνιακά διεξαγάγει τώρα για τον  δανεισμό του Μαϊου, τότε όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά. Από την προσφυγή στο ΔΝΤ μέχρι την χρεοκοπία της χώρας.

Θα τους το επιτρέψουμε;

Το πρώτο βήμα, άμεση αποπομπή του Υπουργού Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου. Η χώρα   έχει ανάγκη από  ένα σοβαρό υπουργό Οικονομικών.

Το δεύτερο βήμα  υποβολή πρότασης μομφής εναντίον της κυβέρνησης. Και αυτή η πρωτοβουλία ανήκει στον  Αντώνη Σαμαρά.

 Η Ελλάδα έχει δυνάμεις, εφεδρείες και λύσεις

Όσο και αν προσπαθούν να μας πείσουν ότι είμαστε μια μικρή, ασήμαντη και διεφθαρμένη χώρα σε με γωνιά της Βαλκανικής,  που κατοικείται από κουτοπόνηρους τεμπέληδες, η Ελλάδα στην παγκόσμια ιστορία είναι ένα μέγεθος που κανένας δεν μπορεί ν’  αγνοήσει. Πολύ δε περισσότερο να το διαγράψει. 

Αυτή η χώρα έχει δυνάμεις, έχει εφεδρείες, μπορεί να βρει και λύσεις για να ξεπεράσει την κρίση. Αρκεί να  αναλάβουν τη διακυβέρνηση της χώρας σοβαροί άνθρωποι. Και τέτοιοι άνθρωποι υπάρχουν.

 Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/04/2010 13:48:31

    Μου αρέσει πολύ η αισιόδοξη αντιμετώπισή στο τέλος. Ναι, έτσι είναι. Μπορούμε. Αλλά δεν μπορούμε με αυτούς τους γελοίους, που μας θεωρούν μια τριτοκοσμική μπανανία. Οι αγορές μας αντιμετώπισαν ως τριτοκοσμική μπανανία για το λόγο ότι έτσι, με αυτή τη βαθιά περιφρόνηση, μας αντιμετωπίζει η κυβέρνησή μας. Που θα περάσει στην ιστορία ως ότι χειρότερο είδε αυτός ο τόπος στον ελεύθερο βίο του, από το 1821 και μετά.

    Δεν πιστεύω ούτε οι Δηλιγιάννηδες να ήταν χειρότεροι.

    • maestros avatar
      maestros @ Επώνυμος 08/04/2010 14:56:52

      ΤΙ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
      Κοιτάχτε εδώ: http://aliartos-city.blogspot.com/2010/04/blog-post_2895.html

  2. Επέστρεφε avatar
    Επέστρεφε 08/04/2010 13:52:57

    "Αυτή η χώρα έχει δυνάμεις, έχει εφεδρείες, μπορεί να βρει και λύσεις για να ξεπεράσει την κρίση. Αρκεί να αναλάβουν τη διακυβέρνηση της χώρας σοβαροί άνθρωποι. Και τέτοιοι άνθρωποι υπάρχουν."

    Υπάρχουν σοβαροί άνθρωποι ????
    Θα μπορούσαμε να ελπισουμε σε κάποια ονόματα???
    Μηπως Αλογοσκούφης ,Παπαθανασίου(μείωσε τον φόρο κατανάλωσης στα πολυτελή αυτοκίνητα!!!) ή ο περιφημος Θανάσης Μπούρας ( με το αλήστου μνήμης "κυρία Κρουγκμαν"!!!!)
    Λυση δεν υπάρχει απο πουθενά !!!
    Οσο ποιο βαθειά είναι η κρίση τόσο μεγαλύτερες ελπίδες έχουμε να αφήουμε πίσω μας την γαλαζοπράσινη σήψη ( Παπανδρεου και Σαμαράδες)

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επέστρεφε 08/04/2010 14:07:22

      Λοιπόν, για να σοβαρευτούμε.
      Επειδή,η κατάσταη είναι κρίσιμη δε θα ευτελίσω τη συζήτηση.
      Οποιος θέλει να σκεφτεί, θα καταλάβει.
      Οποιος δε θέλει, ας πάει να διαβεί με κανό τον ...Τορωναίο.

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ Επέστρεφε 08/04/2010 14:23:21

      Ναι, έχεις δίκιο, "Επέτρεφε".
      Να φέρουμε τον Τσίπρα να διαδηλώνει εναντίον του εαυτού του ή την Παπαρήγα να σκορπάει στο λαό φωτοτυπίες από πεντάευρα στο προαύλιο του Περισσού.
      Σοβαρέψου και σταμάτα να δίνεις επιλεκτικά αποσπάσματα από τα πεπραγμένα του καθενός.
      Ένα πράγμα πάντως είναι απόλυτα σίγουρα.
      Στην παρούσα συγκυρία είναι ξεκάθαρο ότι ο Παπανδρέου πρέπει να φύγει.
      Ο βασιλιάς δεν είναι απλά γυμνός, είναι και επικίνδυνος για τους πολίτες που τον πιστέψανε.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Επέστρεφε 08/04/2010 15:28:28

      Eξισώνεις τον Παπανδρέου με τον Σαμαρά, όμως. Και ποιόν να στηρίξουμε, τον αμόρφωτο πολιτικό μπαμπουίνο Καρατζαφέρη ή τον χαοτικό αριστεριστή Τσίπρα;
      Ο Παπανδρέου έχει διαλύσει τη χώρα μέσα σε έξι μήνες, είναι μακράν ο χειρότερος πρωθυπουργός της Μεταπολίτευσης.

    • Fotini avatar
      Fotini @ Επέστρεφε 08/04/2010 22:24:36

      Mιλησε και το 3%!! Ελεος!!!

  3. Orestios avatar
    Orestios 08/04/2010 13:54:41

    Κώστα Ροδινέ, αν αυτό δεν είναι τακτική Δούρειου Ίππου, τότε μπορούμε να πούμε ότι τους ξέφυγε η κατάσταση και είναι ανεπαρκείς.
    Αν όμως είναι τακτική Δούρειου Ίππου τότε στην ανεπάρκεια αυτή προστίθεται η εχθρική προς τα Εθνικά συμφέροντα συμπεριφορά.
    Γιατί εθνικό συμφέρον είναι η ευημερία των Ελλήνων και όχι η εξαθλίωσή τους.
    Εθνικό συμφέρον είναι να υπάρχει οικονομική σταθερότητα και όφειλαν να την εξασφαλίσουν με κάθε προσπάθεια.
    Όμως εκείνο που παρατηρούμε είναι πλήρης αδιαφορία και σαδιστική συμπεριφορά στους Έλληνες από τον "σοσιαλισμό με ανθρώπινο πρόσωπο".
    Εκείνο το "πρώτα ο πολίτης" σε τί μεταλάχθηκε άραγε?
    Πρώτα η Goldman Sachs ας πούμε?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Orestios 08/04/2010 14:09:35

      Ορέστη,
      Μπορεί και να ήταν τακτική Δούρειο Ιππου.
      Επένδυσαν όμως σε μια τακτική χωρίς να έχουν κάνει το βασικό: δηλαδή να αξιολογήσουν τις συνέπειες.
      Αυτά πληρώνουμε τώρα,

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 08/04/2010 14:30:48

      Κώστα Ροδινέ, εκείνο που είναι ολοφάνερο είναι η ανικανότητα πια του ίδιου του GAP να κυβερνήσει. Δεν νοείται πρωθυπουργός να διακόψει την επαφή με τον λαό για να μην πετάξει καμιά μπαρούφα! Όσοι υποστηρίζουν κάτι τέτοιο είναι ιδιοτελείς και αποσκοπούν στην προστασία ενός ανίκανου, που εξυπηρετεί συμφέροντα εν τέλει.
      Τώρα είναι που δεν πρέπει να σιωπήσει ένας πρωθυπουργός.
      Γιατί κρύβεται?

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Orestios 08/04/2010 14:39:11

        Ορέστη,
        Δεν κρύβεται! Κάνει κανό!
        Πολύ φοβούμαι ότι έχει καταβληθεί από το βάρος των εξελίξεων. Είναι προφανές ότι αυτή την κατάσταση είναι αδύνατο να τη διαχειριστεί. Δεν ήταν προετοιμασμένος. Δεν γνωρίζει τα θέματα και ο Παπακωνσταντίνου τον οποίο εμπιστεύτηκε τυφλά τον πήρε στο λαιμό του.
        Αυτή είναι η αλήθεια.
        Αν θέλεις να ξέρεις,υπάρχουν και μέσα στο ΠΑΣΟΚ στελέχη που λένε τρισχειρότερα απ' όσα γράφουμε εμείς εδώ. Πίστεψέ με είμαστε πολύ ήπιοι.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 08/04/2010 15:27:51

        Στην παρούσα φάση δουλεία των στελεχών της συμπολίτευσης δεν είναι να βρίζει αλλά να βρίσκει λύσεις εντοπίζοντας την αιτία των προβλημάτων. Τί περιμένουν?

  4. DrNo avatar
    DrNo 08/04/2010 13:59:21

    Είναι απίστευτη η αγανάκτηση του κόσμου με την Κυβέρνηση ΓΑΠ. Το βλέπεις και στα πασοκικά μπλογκς! Και κάποιος πασόκος παρατήρησε σχετικά με τις δημοσκοπήσεις οτι είναι πρωτοφανές να πέφτει η δημοτικότητα του 1ου κόμματος 15 μονάδες σε μόλις 6 μήνες μετά τις εκλογές.
    Εάν δεν φέρει κανένα Ομπάμα ή Πούτιν να σώσει τη χώρα (με οτι συνεπάγεται..) δεν θα βγάλει τετραετία.

  5. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 08/04/2010 14:00:53

    για να δούμε αισιόδοξα τα πράγματα πρέπει κάποιος να κάνει επιτέλους και κάποιες σωστές κινήσεις.....ποιός θα είναι αυτός; μπορείτε να μου πείτε;
    επίσης μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί όλες οι τράπεζες έχουν ,αδιακρίτως φερεγγυότητας ,σταματήσει την παροχή δανείων ή έστω εκταμίευσης από δάνεια που ήδη υπάρχουν από τον Δεκέμβριο; έως πότε μπορεί μιά επιχείρηση να ζεί χωρίς ρευστό;έχουμε γονατίσει όλοι.....


    καλύτερα να πτωχεύσει το μπουρδέλο μπας και βρούν τα "κορίτσια" αλλού δουλειά......

    • kkonstan avatar
      kkonstan @ xrhxa65 08/04/2010 15:36:14

      Δεν δίνουν δάνεια γιατί δεν έχουν την απαιτούμενη ρευστότητα. Φεύγουν καταθέσεις, πέφτει η αξία των ενυπόθηκων ακινήτων κλπ.

      Είχαν ένα παραθυράκι να κλείσουν τα ανοίγματά τους τελευταίο χρόνο, αλλά ήρθε ο GAP και τα #@%@# όλα. Η παράταση που τους έδωσε ο Τρισέ δεν αρκεί δυστυχώς, άσε που μερικοί κινδυνεύουν να πέσουν σε αξιολόγηση κάτω και από τα όρια της παράτασης αυτής.

  6. GreenHorses avatar
    GreenHorses 08/04/2010 14:08:39

    Ευτυχώς που υπάρχει ο Τρισέ να τα μαζεύει, τέλος.

    Για 2η φορά σε 15 μέρες μαζεύει το αμάζευτα του ΓΑΠ,

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΠΟΤΕ ΤΑ SPREADS

    «ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟ» ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    H EΥΡΩΠΗ ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΘΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΑ

    • kkonstan avatar
      kkonstan @ GreenHorses 08/04/2010 15:38:21

      Να τον κάνουμε επίτιμο προθυπουργό και να στείλουμε το δικό μας να διασχίσει τον Ατλαντικό με κανώ μπας και το βουλώσει κανα δίμηνο.

      Οι προσπάθειες του Τρισέ ως κεντρικού τραπεζίτη είναι λογικές, αλλά η Ελλάδα θα γίνει η Lehman Brothers της Ευρώπης και οι Γερμανοί το ξέρουν.

  7. άστεγος avatar
    άστεγος 08/04/2010 14:18:31

    Θεέ μου, που καταντήσαμε με το Γιωργάκη!
    Πόσο πιό χαμηλά θα πέσει η χώρα;
    Και το κυριότερο.
    Εάν μέσα σε ένα εξάμηνο έχει καταφέρει σχεδόν να διαλύσει την Ελλάδα, τί Χριστούγεννα θα κάνουμε φέτος;
    Όσοι δεν έχουμε δάνεια, απλά θα πεινάσουμε.
    Όσοι έχουμε, φεύγουμε γι' αλλού.

  8. ataktos avatar
    ataktos 08/04/2010 14:19:45

    Την πόρτα για την είσοδο των κερδοσκόπων στη διαπραγμάτευση του ελληνικού χρέους άνοιξε η ίδια η κυβέρνηση με τις δυο εκδόσεις ομολόγων 7ετούς και 20ετούς διάρκειας την Μεγάλη Δευτέρα και Τρίτη. Η κυβέρνηση με την έκδοση του 7ετούς ομολογιακού δανείου των 5 δις ευρώ, που μόλις και μετά βίας κάλυψε χάρις κυρίως στις ελληνικές και κυπριακές τράπεζες, οι οποίες επωμίστηκαν πάνω από το 40% της προσφοράς, όπως και με το 20ετές όπου αντί για ένα 1 δις ευρώ, που ζητούσε, κατόρθωσε να συγκεντρώσει μόλις 390 εκατ. ευρώ, έσπειρε τον πανικό στις αγορές ομολόγων. Με τον τρόπο αυτό το μήνυμα που φρόντισε η κυβέρνηση να περάσει στις αγορές είναι ότι η Ελλάδα αδυνατεί πλέον να αντλήσει τα απαιτούμενα κεφάλαια. Έτσι, αρκετοί κάτοχοι ελληνικών ομολόγων καταμεσής της Μεγάλης Εβδομάδας έτρεξαν να ξεφορτωθούν όπως-όπως τους τίτλους τους στη δευτερογενή αγορά, δημιουργώντας κατάσταση ενός «μίνι» κραχ. Γι’ αυτό και τα spread άρχισαν να καλπάζουν από την επομένη των δυο εκδόσεων.
    Την κατάσταση αυτή επιδείνωσε δραματικά και η επίσημη ανακοίνωση ότι προς τα μέσα Απριλίου η χώρα θα επιχειρήσει να εκδώσει ομόλογα δολαρίου, ώστε να επιχειρήσει να αντλήσει κεφάλαια από τις αγορές των ΗΠΑ και της Ασίας. Η ανακοίνωση αυτή στη γλώσσα των αγορών σήμαινε ότι η Ελλάδα επιβεβαίωνε την αδυναμία της να στηριχθεί στο ευρώ και να αντλήσει κεφάλαια από την ευρωπαϊκή αγορά, όπως έκανε χρόνια τώρα. Το αποτέλεσμα είναι να ενισχυθεί το ξεπούλημα ελληνικών τίτλων στη δευτερογενή αγορά και τα επιτόκια να εκτοξευθούν άνω του 7,1%. Ποιος επωφελήθηκε από αυτή την κατάσταση; Μα φυσικά οι κερδοσκόποι των Hedge Funds που βρήκαν την ιδανική ευκαιρία να αγοράσουν ελληνικούς τίτλους κοψοχρονιά, έως και 15% της ονομαστικής τους αξίας, σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς. Με άλλα λόγια η κυβέρνηση πυροδότησε εδώ και σχεδόν δυο εβδομάδες ένα αλησβερίσι στις αγορές όπου αγοράζεται και πουλιέται όχι μόνο το χρέος της χώρας, αλλά ολόκληρη η Ελλάδα.

  9. DrNo avatar
    DrNo 08/04/2010 14:23:27

    Καλά θα κάνει ο Τρισέ να τυπώσει και ευρώ για να σωθούμε και να αφήσει το Μααστριχτ στην άκρη

  10. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 08/04/2010 14:45:20

    Εδώ οι προφεσόροι μου λένε πως είναι ζήτημα ημερών η προσφυγή στο ΔΝΤ επειδή δε συμφέρει ο δανεισμός με πάνω από 7-7,5%. Πάμε πλησίστιοι δηλαδή για κανιβαλισμό στο ΔΝΤ... Μπράβο Γκιόργκος Μπράβο Κώστας Μπράβο σ' όσους κάνουν την πάπια. Η πολιτική ουσία είναι πως οι "σύμμαχοι" δια τους ΓΑΜΑΠ και με τη γενική συναίνεση μας έχουν πάρει απ' το χεράκι και μας πηγαίνουν προς ρευστοποίηση υπαρχόντων...

  11. trellakias avatar
    trellakias 08/04/2010 15:01:19

    Θα ήθελα να ξέρω όταν ο ανικανότατος μέγας κωπηλάτης ήταν... μικρός του έχωσε καμιά σφαλιάρα ο πατέρας του όταν έκανε βλακείες?
    Δεν μπορεί να εξηγηθεί τόση πολύ ανικανότητα και βλακεία μαζί, και να μην έχει καταπολεμηθεί στα νεανικά χρόνια. Τ' άκουσες πατέρα πάω κατευθείαν για ΔΝΤ στην μαμά πατρίδα, μπας και τα καταφέρω και κάνω το Ελλαδιστάν προκεκτοράο της μόνης και πραγματικής δημοκρατικής χώρας των ΗΠΑ!
    ΒΟΗΘΕΙΑ μας με τον πρωθυπουργό που έχουμε!

  12. enianos avatar
    enianos 08/04/2010 15:23:11

    Οι 250 τόνοι χρυσού που ξεπούλησε ο Κινέζος δεν θα βοηθούσε τώρα ? Είμαι σίγουρος ότι κυκλοφορούν με τα δεύτερα διαβατήρια στην τσέπη, αν δεν την έχουν κοπανήσει ήδη!

    • kkonstan avatar
      kkonstan @ enianos 08/04/2010 15:40:19

      Ήτανε πραγματικός χρυσός στα θησαυροφυλάκια του κράτους, ή χρυσός "στα χαρτιά" κάπου στο εξωτερικό;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ kkonstan 08/04/2010 15:54:53

        Πραγματικότατος χρυσός σε κάποια υπόγεια θησαυροφυλάκια του κράτους, που τον πούλησε ο Κινέζος.

    • Orestios avatar
      Orestios @ enianos 08/04/2010 16:02:00

      Οι Βρετανοί όμως έκαναν έλγχο για τις πωλήσεις χρυσού από την κυβέρνηση Μπλερ εξετάζοντας τον ίδιο τον Μπλέρ. Οι πωλήσεις έγιναν το 1998. Οι δικοί μας πότε πούλησαν?

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ enianos 08/04/2010 16:18:24

      ΜΕ την τιμή που έχει σήμερα εννοείτε ότι θα βοηθούσε.

  13. DrNo avatar
    DrNo 08/04/2010 15:27:42

    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΤΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ , ΕΙΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ.

    Κοιτάχτε πως ρίχνουν ως δια μαγειας το έλλειμα , για να σώσουν τις καρεκλες τους, αφού μόνοι τους δημιουργησαν την κριση και μόνοι τους έφεραν το ΔΝΤ.
    Είμαι σίγουρος πως ειδικά ο Σταικούρας θα τους ξεφτιλίσει πολύ άγρια στη Βουλή λίαν συντόμως.

    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=21228&catid=13
    http://www.capital.gr/News.asp?id=941091

  14. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 08/04/2010 15:36:08

    Ετσι enianos πέστα ! Εχει μαλιάσει η γλώσσα μου να λέω ΚΑΘΑΡΣΗ ! Και να σκεφτείς πως δεν έχουμε κανέναν να τους κυνηγήσει στης γης τα πέρατα ως οφείλουμε, λόγω ΜΗ ΚΡΑΤΟΥΣ !

  15. thespieys avatar
    thespieys 08/04/2010 15:38:53

    Eιναι άχρηστοι, ανικανοι και πλέον επικίνδυνοι.

  16. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 08/04/2010 15:45:58

    Eνδεχομένως η πιό αρντητική εξέλιξη της ημέρας είναι η δήλωση στελέχους της S.P. στο Reuters, ότι αν τα spreads διατηρηθούν σε υψηλά επίπεδα, είναι πιθανό να υποβαθμισθεί ακόμα περισσότερο η πιστοληπτική ικανότητα της χώρας.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 08/04/2010 16:22:49

      Όντως. Αυτό εμένα κάτι μου λέει. Δηλαδή, δεν μου φαίνεται και τόσο αθώο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 08/04/2010 16:44:49

        Μα γιατί το λες αυτό? Οι Αμερικανοί μας αγαπάνε! Θέλουν το καλό μας! χο!

  17. ΑΙΧΜΗΡΟΣ avatar
    ΑΙΧΜΗΡΟΣ 08/04/2010 15:46:35

    ΕΒΑΛΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΤΟΥ ΟΓΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 350 ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ.....!!!!!!!!!!!!!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΑΙΧΜΗΡΟΣ 08/04/2010 15:51:31

      Σοσιαλισμός!!!!!!
      Για μια Ελλάδα νέα, σοσιαλιστική!!!!

  18. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/04/2010 15:49:15

    Τελικά συντρόφια δεν χρεωκοπήσαμε ούτε σήμερα, να είναι καλά ο Τρισέ. Ο άνθρωπος εξελίσσεται σε μορφή. Εμπνέει. Ξέρει να διαχειριστεί μια οικονομία. Και μάλιστα που υφίσταται κλυδωνισμούς, όπως η δική μας. Πόσοι τέτοιοι υπάρχουν στον πλανήτη; Ελάχιστοι. Αυτή τη στιγμή δεν μου έρχεται στο μυαλό κανένας άλλος.

    Το ερώτημα είναι, τι θα γίνει από εδώ και πέρα. Η αυριανή ημέρα θα έχει τεράστια σημασία. Αν υπάρξει αποκλιμάκωση των spreads, έστω και μικρή, τότε υπάρχει πιθανότητα τα πράγματα να πάνε καλά - φαίνεται ότι οι άνθρωποι του ΔΝΤ είπαν τουλάχιστον στους ΓΑΠ - Παπακ, πώς πρέπει να μιλάνε. Σήμερα ήταν διαφορετικοί. Αν αντιθέτως τα spreads παραμείνουν στα ίδια επίπεδα ή αυξηθούν κιόλας, τότε κλάφτα Χαράλαμπε.

    Υπάρχει βέβαια μια μερίδα του αγγλοσαξωνικού τύπου και του αγγλοσαξωνικού κατεστημένου που μας σπρώχνει στη χρεωκοπία. Άλλοι για να χτυπηθεί το ευρώ (Άγγλοι), άλλοι για να αναγκάσουν τη Γερμανία να πληρώσει για χάρη της Ελλάδος (Αμερικανοί), και έτσι να κάνει τον προϋπολογισμό της, έμμεσα, κοινό κτήμα της Ε.Ε. (και άρα όχι καθαρά δικό της).

    Η πρώτη εκδοχή είναι ένας μικρονοϊκός αγγλικός εγωισμός που δεν έχει τόση οικονομική ουσία - με ή χωρίς ευρώ δεν αλλάζουν καθαρά οικονομικά και πάρα πολλά πράγματα υπέρ ή κατά της Αγγλίας.

    Η δεύτερη εκδοχή έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία, διότι είναι το πλανητικό παιχνίδι στο οποίο έχει εμπλακεί ο ΓΑΠ, από ανοησία, και το οποίο επιχειρεί να χρησιμοποιήσει την Ελλάδα ως πυρπολικό, ως μικρό πλοίο δηλαδή που θα του βάλουν φωτιά και θα το ρίξουν δίπλα στη μεγάλη Γερμανία για να την κάψει. Δεν ξέρω αν ο ΓΑΠ νόμιζε ότι σε αυτό το παιχνίδι είχε συμμάχους, αλλά όμως τώρα πια είναι εξαιρετικά επικίνδυνη η συμμετοχή του, διότι, αφού απέτυχαν να εμπλέξουν τη Γερμανία σε ενεργή "εγγύηση" των χρεών των κρατών μελών της Ευρωζώνης, τώρα επιδιώκουν να την παρασύρουν στην ενεργοποίηση του μηχανισμού στήριξης δια της χρεωκοπίας της Ελλάδος, ελπίζοντας να αποσπάσουν από τη Γερμανία ακόμη περισσότερα.

    Έτσι, είναι αρκετά πιθανό να δούμε το "κερδοσκοπικό παιχνίδι" κατά της χώρας να εντείνεται, που στην πραγματικότητα δεν είναι κερδοσκοπικό, αλλά πολιτικό.

    Αυτά όλα που γράφει ο ξένος τύπος για τη φυγή καταθέσεων (όχι ότι δεν ισχύουν, αλλά αυτό είναι κάτι που και να ισχύει δεν το γράφεις, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ), είναι πολύ ύποπτα. Θέλουν να χρεωκοπήσουν την Ελλάδα για τους δικούς τους, άσχετους από την Ελλάδα λόγους, και δυστυχώς ο ΓΑΠ τους κάνει τη ζωή πιο εύκολη.

    Το θέμα είναι το εξής: Έτσι όπως πάει η χειμαζόμενη οικονομία μας, το ερώτημα παραμένει πόσο θα αντέξει ο έτσι κι αλλιώς μαραμένος ιδιωτικός τομέας, που βρίσκεται πάντως σε πολύ καλύτερη κατάσταση από το δημόσιο. Το ερώτημα που θέτω λοιπόν εγώ είναι: Μήπως μας συμφέρει να χρεωκοπήσει ο δημόσιος τομέας πριν από τον ιδιωτικό, μπας και σωθεί έτσι ο ιδιωτικός; Διότι, αν σωθεί ο δημόσιος τομέας αλλά χρεωκοπήσει πάλι ο ιδιωτικός, τι να το κάνουμε; Πάλι θα χρεωκοπήσει και ο δημόσιος, γιατί δεν θα έχει φορολογικά έσοδα. Αν όμως επιβιώσει ο ιδιωτικός τομέας, τότε θα μπορέσει να ξανασταθεί στα πόδια του ένας μικρότερος και λιγότερο δαπανηρός δημόσιος τομέας, μετά τη χρεωκοπία του.

    Το μόνο ερώτημα που θέτω στον εαυτό μου και στην ομήγυρη είναι, τι επιπτώσεις θα έχει η πτώχευση του δημόσιου τομέα στον ιδιωτικό. Αν δηλαδή ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να αντέξει μια πτώχευση του δημόσιου.

    Πάσα συνεισφορά - απάντηση στο ερώτημα, καλοδεχούμενη. Εγώ δεν έχω ακόμη απάντηση.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 08/04/2010 16:15:57

      Eπώνυμε,
      Συμφωνώ με το ρόλο του Τρισέ, αν και δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι ήταν αυτός που άνοιξε τον ασκό του Αιόλου, όταν τον περασμένο Δεκέμβριο έκανε εκείνη τη δήλωση για τα ομόλογα.

      Συμφωνώ, επίσης, ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό το παίχνιο όπως κλιμακώνεται διεξάγεται περισσότερο με πολιτικούς παρά με οικονομικούς όρους.

      Η εκτίμησή μου είναι ότι τα πάντα θα κριθούν μέχρι το τέλος του Απρίλη. Αν η κυβέρνηση στις διαπραγματεύσεις που κάνει καταφέρει να βρεί δανειστές με επιτόκιο που θα κυμαίνεται πέριξ του 6%-6.5%, θα πάρει παράταση. Αυτή τη στιγμή τα πάντα είναι ρευστά.

      Με ανησυχεί η σημερινή τοποθέτηση της SΡ ότι αν τα spreads διατηρηθούν υψηλά, θα εξετάσουν το ενδεχόμενο περαιτέρω υποβάθμισης της πιστοληπτικής ικανότητας της χώρας. Αυτό θα οδηγήσει σ' ένα φαύλο κύκλο χωρίς σταματημό.

      Στο ερώτημά σου τώρα. Δεν είναι εύκολη απάντηση. Με τους κρατικοδιαίτους επιχειρηματίες που έχουμε, πολύ φοβούμαι ότι ο ιδιωτικός τομέας θα είναι αδύνατον να σταθεί.
      Μη ξεχνάς επίσης, ότι σημαντικό μέρος των ομολόγων του ελληνικού δημοσίου διακρατείται από ελληνικές τράπεζες.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 08/04/2010 16:38:34

        Οι τράπεζες κινδυνεύουν διπλά. Ή μάλλον, τριπλά. Από τη μια κινδυνεύουν από τα ομόλογα που έχουν στα χέρια τους, που θα χαρακτηριστούν κατά μεγάλο μέρος επισφάλειες, έστω και προσωρινά, εάν συνεχιστεί η κατάσταση. Από την άλλη κινδυνεύουν από την εκροή καταθέσεων, αλλά και από τις επισφάλειες που δημιουργεί κάθε μέρα ο ιδιωτικός τομέας της οικονομίας.

        Το ερώτημα είναι: α. Αν κινδυνεύουν περισσότερο από τις ιδιωτικές επισφάλειες ή από τα ομόλογα, σε περίπτωση κρατικής χρεωκοπίας. β. Αν παρά την κρατική χρεωκοπία μπορεί να κρατηθεί ζωντανό ένα κρίσιμο τμήμα του ιδιωτικού τομέα, τέτοιο που να στηρίξει την επιβίωση των τραπεζών. γ. Αν ο λοιπός ιδιωτικός τομέας μπορεί να αντέξει την κατάρρευση μερικών μεγάλων τραπεζών.

        Στην πραγματικότητα, αυτό που θα συμβεί αν καταρρεύσει μια τράπεζα είναι ότι θα προσπαθήσει να εισπράξει ότι εισπράττεται από τα δάνεια που δεν εξυπηρετούνται, θα πουλήσει (τιτλοποιήσει) όσα δάνεια εξυπηρετούνται και ότι περισσέψει από αυτές τις εισπράξεις θα το επιστρέψει στους καταθέτες. Έτσι κι αλλιώς, χρηματοδοτήσεις αυτή τη στιγμή οι τράπεζες ΔΕΝ κάνουν πια και δεν θα κάνουν για αρκετό καιρό. Οπότε, το ερώτημα τίθεται και με τη μορφή, αν μπορεί να αντέξει η οικονομία πτώχευση τραπεζών και τι ακριβώς θα συμβεί σε αυτή την περίπτωση.

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ Επώνυμος 08/04/2010 16:18:51

      Το μόνο κομμάτι της ιδιωτικής οικονομίας που μπορεί να αντέξει χρεωκοπία του δημοσίου είναι αυτό που ο κύριος όγκος του τζίρου του είναι καθαρά από άμεσες εξαγωγές.

      Δυστυχώς ο αριθμός τέτοιων επιχειρήσεων είναι μικρός, οπότε έμμεσα θα κλυδωνιστούν ακόμα και αυτές οι υγιείς επιχειρήσεις από την ανωμαλία που θα προκαλέσει η κατάρρευση του δημοσίου.

      Για τον υπόλοιπο ιδιωτικό τομέα, που είναι το μεγαλύτερο ποσοστό, που επιζεί από την κατανάλωση καθώς και από τις συναλλαγές με τον ευρύτερο δημόσιο τομέα ούτε καν να συζητάμε για επιβίωση.

      Το ζητούμενο όμως δεν είναι αυτό. Το ζητούμενο είναι πως μετά την πιθανή καταστροφή να προκύψει ένα υγιές οικονομικό περιβάλλον όπου κάθε σοβαρό άτομο να μπορεί να δημιουργήσει. Μόνον έτσι θα υπάρξει ανάπτυξη.

      Με κομματόσκυλα, νταβατζήδες και λοιπούς καρχαρίες ανάπτυξη δεν πρόκειται να υπάρξει στον αιώνα τον άπαντα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αγανάκτηση 08/04/2010 16:30:14

        Σωστά όλα όσα λες. Να συμπληρώσω μόνον στη σκέψη σου ότι στις εξαγωγές θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και τις εξαγωγές υπηρεσιών, δηλαδή ναυτιλία και τουρισμό (ουσιαστικό και ο τουρισμός εξαγωγή υπηρεσιών είναι). Άρα ίσως τα πράγματα να είναι αρκετά καλύτερα, σε σχέση με το αν σκεφτούμε με όρους εξαγωγών αγαθών μόνον.

        Συμφωνώ και με το δεύτερο σκέλος της απάντησής σου. Το ερώτημά όμως είναι: για να καταλήξουμε εκεί που λες, θα πρέπει να ευχόμαστε - επιδιώκουμε την καταστροφή, ή να επιδιώκουμε να μην έρθει η καταστροφή και να κοιτάξουμε μήπως διορθώνονται τα πράγματα και χωρίς καταστροφή; Δηλαδή το ερώτημα είναι: υπάρχει ελπίδα για κάτι καλύτερο χωρίς καταστροφή; Γιατί, αν το καλοσκεφτούμε, μέχρι το Δεκέμβριο του 2009 και μέχρι σήμερα ακόμη, μια χαρά ζούμε παρά τα όποια προβλήματα.

  19. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 08/04/2010 15:52:47

    Καί δέν τόν βλέπω νά φεύγη.Ἔχει κατσικωθεῖ.Θά φέρη πρῶτα εἴς πέρας τήν ἀποστολή του,καί ἄς τόν ἔχετε ἐσεῖς γιά βλάκα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Kὀριννα 08/04/2010 16:39:25

      Μη λες τέτοια και μας τρομάζεις.

  20. Orestios avatar
    Orestios 08/04/2010 15:56:19

    Ευτυχώς που το GAP θα έδινε φωνή στην Ελλάδα και θα την τοποθετούσε στη θέση που της αξίζει. Ψωνίσαμε από σβέρκο.
    Που είναι τώρα να βερμπαλίσει ο Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς?
    Που είναι να μας παρουσιάσει σχέδια??????
    Πού κρύβεται αυτός που υποτίθεται ότι κυβερνά τη χώρα?

  21. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 08/04/2010 16:00:16

    Και για να μην ξεχνιώμαστε:
    O μεγάλος κωπηλάτης, παρέλαβε τον περασμένο Οκτώβριο μια οικονομία:
    -η οποία μέχρι την άνοιξη είχε θετικό πρόσημο ανάπτυξης, όταν η Γερμανία είχε περάσει από μια ύφεση της τάξεως του -4% και η ανεργία στην Ισπανία είχε φτάσει στο 20%
    -με έλλειμμα στο 8% (έστω 10% ), όταν η μια εκ των υπερδυνάμεων της Ευρώπης, η Γαλλία έκλεισε το 2009 με 7.5%΄
    -τα περίφημα spreads στις 138 μονάδες και το δανεισμό της χώρας να εξελίσσεται ομαλά.
    -το Χρηματιστήριο Αθηνών από τις 1450 μονάδες τον Μάρτιο του 2009, έφτασε στις 2930 μονάδες στις 10 Οκτωβρίου του 2009!
    Η κυβέρνηση του πλέον κατασυκοφαντημένου κοινοβουλευτικού πρωθυπουργού του Κώστα Καραμανλή είχε ανακοινώσει κάποια ήπια εισπρακτικά μέρα (φορολόγηση σκαφών, ημι-υπαίθριοι, απόσυρση κ.λ.π.) τα οποία, αν εφαρμοζόταν, πιθανότατα θα συγκρατούσαν το έλλειμμα σε μονοψήφιο αριθμό.
    Η οικονομία μας ήταν σε κρίση, αλλά η κρίση αυτή ήταν απολύτως διαχειρίσιμη.

    Και που μας οδήγησαν σε έξη μήνες; Μεταξύ ΔΝΤ και πτώχευσης.

    • DrNo avatar
      DrNo @ Κώστας Ροδινός 08/04/2010 16:07:33

      Αυτά κι άλλα πολλά θα πρέπει να τα πει ο ίδιος ο Καραμανλής, έστω σε μια κυριακάτικη εφημερίδα. Πούντος? Μήπως η σιωπή του είναι αντάλλαγμα για ασυλία έναντι σκανδάλων, όπως κουτσομπολευουν κάποιοι Πασόκοι που αρχικά απορούσαν κι αυτοί για τη σιωπή του?

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ DrNo 09/04/2010 06:49:47

        Αυτά τα περί ανταλλαγμάτων και δήθεν ασυλίας έναντι σκανδάλων, φίλε μου, είναι ανοησίες. Προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ.
        Θέλω να ελπίζω ότι ο Καραμανλής θα μιλήσει σύντομα. Για να δούμε που θα κρυφτεί ο μέγας κωπηλάτης.

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Κώστας Ροδινός 08/04/2010 16:08:17

      Μα δεν υποστήριξε κανείς ότι ο Καραμανλής εκδιώχθη -πρωτίστως από τους Νεοδημοκράτες- από την εξουσία επειδή ήταν στα οικονομικά χειρότερος από τον ΓΑΠ!
      ΄Μην αποπροσανατολιζόμαστε θεωρώντας τον ανίκανο επανιδρυτή του κράτους και παρεξηγημένο!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Βρασίδας 08/04/2010 17:28:41

        Eπώνυμε,
        Το δίλημμα για τον Καραμανλή, ειδικά μετα τον Δεκέμβριο του 2008 και τις καταστροφικές πυρκαγιές της Αττικής το Καλοκαίρι του 2009, ήταν τραγικό. Αν έπαιρνε τα μέτρα που ανακοίνωσε στη ΔΕΘ (και τα οποία θα απέτρεπαν τη σημερινή κρίση),μετα βεβαιόητας θα "καίγονταν" η χώρα.
        Επέλεξε να κάνει εκλογές και να "καεί" ο ίδιος. Αυτό ήταν το πραγματικό δίλημμα και η τραγική αλήθεια. Ολα τα άλλα είναι για να λέγονται.

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ Βρασίδας 09/04/2010 00:08:50

        Σε αυτό που λέει ο Κώστας Ροδινός για τον Καραμανλή, ότι επέλεξε να κάνει εκλογές και να “καεί” ο ίδιος και ότι αυτό ήταν το πραγματικό δίλημμα και η τραγική αλήθεια, συμφωνώ απολύτως. Μπορεί να μην είναι κατανοητή μια τέτοια πολιτική θυσία από παλαιοκομματικού τύπου πολιτικούς σαν τους σημερινούς κυβερνώντες, αλλά κάποιοι από αυτούς που πέρασαν από τη διακυβέρνηση της χώρας είναι πατριώτες.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Βρασίδας 09/04/2010 05:32:25

        Αν είναι έτσι - και γιατί να μην είναι - τότε είναι άξιος μεγάλου επαίνου ο Κωστάκης.

        Τελικά όμως θα καεί το ΠΑΣΟΚ. Ήδη είναι τελειωμένο. Τα όμορφα ψέματα του Ανδρέα ανατράπηκαν ήδη ολοκληρωτικά. Περιμένουμε και την επίσημη ληξιαρχική πράξη θανάτου.

  22. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 08/04/2010 16:02:55

    θα μπορούσατε παρακαλώ να αναφέρετε μερικούς ικανούς για να κυβερνήσουν σωστά τη χώρα;
    αν είναι δυνατόν παρακαλώ να μην έχουν χρηματίσει υπόδικοι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Βρασίδας 08/04/2010 16:30:45

      Βρασίδα,
      Δεν έχει νόημα να αρχίσουμε την ονοματολογία. Θα συμφωνήσεις μαζί μου ότι ικανοί άνθρωποι υπάρχουν παντού.

    • acivictim avatar
      acivictim @ Βρασίδας 09/04/2010 06:27:57

      Ακουσα χθες τον Βενιζέλο στο Mega. Ηταν η πρώτη φορά που άκουσα κάποιον να μιλά ουσιαστικά και με επιχειρήματα.
      Τελικά μήοως είναι καλύτερα ένας ικανός και διεφθαρμένος από έναν ανίκανο; Αφού δυστυχώς είμαστε καταραμένοι να μην έχουμε ικανούς και τίμιους.

  23. Alex avatar
    Alex 08/04/2010 16:04:27

    ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗ ΤΟΥΡΤΑ......

    Fitch: «Ήρθε η ώρα να ζητήσει ρευστό η Ελλάδα από ΕΕ και ΔΝΤ»

    «Έχει έρθει η στιγμή που η Ελλάδα πρέπει να απευθυνθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) και να ζητήσει ρευστό. Η άνοδος των spreads των ελληνικών ομολόγων και η ασάφεια στους όρους για την παροχή στήριξης δεν επιτρέπουν άλλη καθυστέρηση», αναφέρει σήμερα ο επικεφαλής αναλυτής για την Ελλάδα στη Fitch Ratings κ. Κρις Πράις, όπως σημειώνει το Ρόιτερ.

    «Εξαρτάται, τώρα, από την ελληνική κυβέρνηση το αν θα βγει δημοσίως και θα ζητήσει ρευστό και υποστήριξη από την Ε.Ε. και το ΔΝΤ - κι αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να καθυστερήσει άλλο», εκτιμά ο κ. Πράις.

    Ο επικεφαλής αναλυτής για την Ελλάδα στη Fitch υπογραμμίζει επίσης ότι η Αθήνα πρέπει να ζητήσει από την ΕΕ και το ΔΝΤ να ενεργοποιήσουν τον μηχανισμό στήριξης στο οποίο συμφώνησαν τον προηγούμενο μήνα, διότι «τα spreads ανεβαίνουν ακόμα περισσότερο και διότι παρόλα όσα έχουν κάνει η ΕΕ και η ευρωζώνη, υπάρχει ακόμα έλλειψη σαφήνειας και σύγχυση για το τι προτίθενται να πράξουν, πότε θα το πράξουν και πόσο σκοπεύουν να αναμιχθούν».

    «Είναι ώρα να αναγνωρίσουν πλήρως, τόσο η Ευρωζώνη όσο και η Ελληνική Κυβέρνηση, την έκταση των προβλημάτων τους», πρόσθεσε, ο αναλυτής.

    www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

    • Orestios avatar
      Orestios @ Alex 08/04/2010 16:43:44

      Αύριο θα έχει διάγγελμα μετά από τόσες υπερατλαντικές εντολές?

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ Orestios 09/04/2010 00:10:45

        Υπονοείς μάλλον ότι η Καθημερινή είναι δίαυλος υπερατλαντικών εντολών

  24. nasos avatar
    nasos 08/04/2010 16:05:51

    Για να μπορέσει από εδώ και πέρα να ελιχθεί πολιτικά ο ΓΑΠ,αναγκαστικά θα κινηθεί διαχαστικά,θα προσπαθήσει να τα φορτώσει όλα στην κυβέρνηση Καραμανλή,πιθανώς να ξανανοίξει θέμα εκκλησιαστικής περιουσία,'όπως κάνει εδώ και καιρό και όποιος τσιμπήσει.
    όπως ο πατέρας του χώρισε τα καφενεία σε πράσινα και μπλε,έτσι και ο γιός θα επιχεισήσει να χωρίσει τους Έλληνες σχετικά με το αν η κρίση δημιουργήθηκε εξαιτίας των πολιτικών των δυό τελευταίων ετών ή η ευθύνη ανήκει συνολικά στις μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις.
    Οτιδήποτε μεταθέτει την συζήτηση μακριά από τα πεπραγμάνα της δικής του κυβέρνησης,τον συμφέρει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ nasos 08/04/2010 16:28:21

      Μια τέτοια τακτική θα είναι εντελώς καταστροφική. Ούτε που θέλω να το σκέφτομαι τι θα γίνει, αν φτάσουμε εκεί...

    • Orestios avatar
      Orestios @ nasos 08/04/2010 16:41:35

      Αυτό το κάνει από τότε που εκλέχθηκε. Είναι διχαστικός και ζητά συναίνεση από πάνω. Δείτε τί έκανε στην κοινωνία προκαλώντας μίσος ανάμεσα στις κοινωνικές ομάδες, προκειμένου να πετύχει το όραμά του, ήτοι πρώτα ο πολίτης.
      Δεν υπάρχει κανείς να το εμποδίσει το GAP κι ας βρίζουν τάχα οι σύντροφοι του ΠΑΣΟΚ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ nasos 08/04/2010 16:51:23

      Έχει δίκιο ο Ορέστιος, αυτό το "φταίνε οι προηγούμενοι" ήταν ένα δυνατό πολιτικό χαρτί που το σπατάλησε αφρόνως στην αρχή που δεν το χρειαζόταν και τόσο. Τώρα όμως που το χρειάζεται επειγόντως δεν το έχει πια, αφού το σπατάλησε και δεν πιάνει ούτε στους δικούς του. Κατά βάθος όλοι ξέρουν ότι αυτή η κατάσταση είναι ζήτημα χειρισμών του ΓΑΠ. Αν προσέξεις, ούτε οι ίδιοι τους δεν το πολυλένε πλέον ότι φταίει για όλα ο Καραμανλής, γιατί ξέρουν ότι σιγά σιγά θα το πάρουν με τις πέτρες, αν συνεχίσουν να το λένε.

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ nasos 08/04/2010 16:51:52

      Το πρόβλημα του ΓΑΠ είναι ότι με το ΔΝΤ και επισήμως αραγμένο στα υπουργεία του δεν μπορεί να εξυπηρετήσει πλέον τους νταβατζήδες των ΜΜΕ που τον στηρίζουν. Οπότε, λογικά, τα ψωμιά του είναι λίγα.

      Λίγα ό,τι και να σκαρφιστεί ο κάθε νταβατζής της δημοσιογραφίας και της εργολαβίας που τον κρατάει πολιτικά ζωντανό.

  25. aristotelis avatar
    aristotelis 08/04/2010 16:26:35

    Δυστυχώς ο μόνος άνθρωπος που μπορεί αποδεδειγμένα να χειριστεί μια τέτοια κρίση βρίσκεται παροπλισμένος. Αναφέρομαι στον Κ.Κ Β που είναι ο μόνος πολιτικός που τα τελευταία 20 έτη βρίσκεται απέναντι σε μια παρόμοια περίπτωση εθνικής καταστροφής το 2004. Και τότε μάλιστα υπήρχε διπλό μέτωπο. Η επερχόμενη αδυναμία διεξαγωγής των Ο.Α (στίγμα μοναδικό για μια χώρα) και το σχέδιο Ανάν. Οι κινήσεις που έγιναν τότε ήταν οι ενδεδειγμένες ώστε η χώρα να μπορέσει να συνεχίσει την πορεία της αλώβητη. Προσέξτε δεν αναφέρομαι στις κυβερνητικές ικανότητες του Κ.Κ Β που δικαίως αμφισβητούνται. Αναφέρομαι αποκλειστικά σε ικανότητες διαχείρισης κρίσεων (θέμα επίκαιρο άλλωστε με την έλευση του καθηγητή από το Χάρβαρντ). Αυτές δυστυχώς οι ικανότητες δεν μαθαίνονται σε μονοήμερα σεμινάρια αλλά είναι αποτέλεσμα ευφηίας και παιδείας. Που από ότι φαίνεται, οι σημερινοί κυβερνήτες μας δεν τα κατέχουν στον απαραίτητο βαθμό...(μάλλον είμαι επιεικής...)

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ aristotelis 08/04/2010 16:55:20

      Και ο Σαμαράς, πιστεύω ότι θα μπορούσε να το χειριστεί περίφημα, όμως ακόμη δεν βγαίνει μπροστά και ακόμα κι εμείς οι Σαμαροφύλακες δεν τολμούμε να πούμε καλά-καλά "άντε να έρθει ο Σαμαράς να στρώσουν όλα", αν και κατά βάθος εκεί είναι το μυαλό μας. Ένα σοβαρό πρόβλημα είναι ότι δεν έχει βρει άνθρωπο να του αναθέσει τα οικονομικά. Κατά τη γνώμη μου, από όσους έχει ο Κεφαλογιάννης θα ήταν πάρα πολύ καλός. Άφθαρτος, συμπαθής, με αρκετές ικανότητες, αρκετά πολιτικός. Κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο στη θέση του Κεφαλογιάννη θα μπορούσε να ορίσει τον Καμμένο, που στην εξεταστική για τη Siemens τα έχει πάει περίφημα μέχρι στιγμής.

    • Fotini avatar
      Fotini @ aristotelis 08/04/2010 23:06:31

      @ aristotelis

      Ποια παιδεια; Την Αμερικανικη η την Αυστριακη; Οσο για ευφυια ειναι κατι αναλογη του "Παιδια παιζει."

  26. theo1611 avatar
    theo1611 08/04/2010 16:31:03

    Προς τον αρθρογράφο, λοιπούς φίλους και τον Πρετεντέρη των σημερινών "Νέων" που ολοφύρονται για την επαπειλούμενη προσφυγή στο ΔΝΤ, όταν το ΔΝΤ είναι ήδη εδώ από τον Ιανουάριο 2010 και με τη βούλα του εγκεκριμένου από την ΕΕ Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης (τεχνική βοήθεια, μας μαράνανε αν σπρώξει και μερικά δισ με χαμηλό επιτόκιο με τούς όρους του? Γιατί την τεχνική βοήθεια την δίνει με τους δικούς μας όρους?).

    Ας συνέλθουμε κσι ας επιχειρηματολογούμε επί πραγματικών δεδομένων και όχι επί εικονικών μελλούμενων που έχουν ήδη επισυμβεί!!!

  27. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/04/2010 16:48:02

    Όχι, σ' αυτό έχεις δίκιο, έχασε κυρίως λόγω της απώλειας του ηθικού πλεονεκτήματος, που είχε μέχρι τη ΔΕΘ του 2008, αλλά και λόγω της αίσθησης ακυβερνησίας που είχε δοθεί με τον ολομέτωπο πόλεμο που υφίστατο καθημερινά η κυβέρνησή του από όλες τις πλευρές (και αυτό Κώστα Ροδινέ, είναι ένας ακόμη έπαινος για τον Καραμανλή, ότι δηλαδή τα κατάφερνε καλούτσικα παρά τον ανελέητο πόλεμο).

    Αυτό όμως που λέμε και πρέπει να γίνει σαφές σε όλους, είναι ότι ο ΓΑΠ πρώτον, εξαπάτησε τον κόσμο με το "λεφτά υπάρχουν" και, δεύτερον, αποδείχθηκε πολλαπλά ανίκανος σε σχέση με τον Καραμανλή. Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι κυρίως πολιτικό και, για μένα, έχει όνομα και επίθετο: Γιώργος Α. Παπανδρέου.

    Αν θέλουμε να πάμε μπροστά πρέπει να ξέρουμε για ποιο λόγο τώρα δεν πάμε καλά, και ο λόγος είναι η αυτού Υψηλότης, πρίγκηψ ΓΑΠ. Πρέπει να αποδίδουμε στον καθένα τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.

  28. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 08/04/2010 16:55:52

    Υπάρχουν κουτοπόνηρα ερωτήματα, γυφτοπασόκικα. Ομως υπάρχουν και αθωοπόνηρα, δεξιούλικα ! Πως να το πω αυτό, το παρακάτω, από έναν τόσο "καλογραμμένο" σχολιαστή όπως ο Επώνυμος "...Το ερώτημα που θέτω λοιπόν εγώ είναι: Μήπως μας συμφέρει να χρεωκοπήσει ο δημόσιος τομέας πριν από τον ιδιωτικό, μπας και σωθεί έτσι ο ιδιωτικός; Διότι, αν σωθεί ο δημόσιος τομέας αλλά χρεωκοπήσει πάλι ο ιδιωτικός, τι να το κάνουμε; Πάλι θα χρεωκοπήσει και ο δημόσιος, γιατί δεν θα έχει φορολογικά έσοδα. Αν όμως επιβιώσει ο ιδιωτικός τομέας, τότε θα μπορέσει να ξανασταθεί στα πόδια του ένας μικρότερος και λιγότερο δαπανηρός δημόσιος τομέας, μετά τη χρεωκοπία του.

    Το μόνο ερώτημα που θέτω στον εαυτό μου και στην ομήγυρη είναι, τι επιπτώσεις θα έχει η πτώχευση του δημόσιου τομέα στον ιδιωτικό. Αν δηλαδή ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να αντέξει μια πτώχευση του δημόσιου."

    Κατ' αρχήν δεν υπάρχει ιδιωτικός τομέας χωρίς δημόσιο, ούτε δημόσιος χωρίς ιδιωτικό στις μέρες μας. Αλλοιώς κινούμαστε στην ιδεολογική αποκλειστικά σφαίρα, ενδεχομένως μετα δόλου όπως ο Ανδριανόπουλος και άλλοι με οφσορ αποστολή στην ελλαδίτσα. Αρα μιλάμε για ποσοστά σε σχεδιασμό επί χάρτου. Εεεε δε μ' ενδιαφέρει αυτή η συζήτηση διότι παρακάμπτει το κυρίως πρόβλημα. Που δεν είναι τι θα κάνουμε, αλλά ποιός θα το κάνει.

    Εκτός και άν στεκόμαστε απ' την πλευρά του Γκιόργκος, οπότε το ζήτημα αυτό είναι λυμένο. Δηλαδή οι σύμμαχοι θα μας πουν ποιός θα είναι ο ρόλος μας στην εκποίηση της χώρας μας. Να κάτσουμε να τους κοιτάζουμε στο έργο τους. Αυτή είναι μια επικίνδυνα δεξιά αντίληψη που συμμερίζονται ορισμένοι νεοφιλελεύθεροι μαζύ με τους γυφτοπασόκους. Συγκεκριμμένα είναι μια ολοκληρωτική αντίληψη που θεωρεί αναπόφευκτη την απαλλοτρίωση της πατρίδας μας και όλων των άλλων πατρίδων που θα μπουν στο στόχαστρο των αγγλοαμερικανών επικυρίαρχων.

    Η άλλη αντίληψη λέει δύο πράματα ΚΑΘΑΡΣΗ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ

    Διαλιέχτεεε !! )))

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ http://neotera.wordpress.com 08/04/2010 17:44:04

      Μάλλον παρεξήγησες αυτά που έγραψα. Όντως υπάρχει στενή αλληλεξάρτηση δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, όμως ο καθένας από την άλλη, έχει το ταμείο του.

      Δεν θεωρώ καθόλου δεδομένο ότι θα πρέπει να ξεπουληθούμε για την περίπτωση που χρεωκοποήσουμε. Τόσα και τόσα παραδείγματα χωρών έχουμε που χρεωκόπησαν και δεν ξεπουλήθηκαν. Είδαμε και τι έκανε πριν από μερικές εβδομάδες μια τοσοδούλα Ισλανδία των μερικών εκατοντάδων χιλιάδων κατοίκων.

      Σαφώς και η αντίληψη είναι κάθαρση και ελληνικό κράτος. Εννοείται. Εσύ τι κατάλαβες δηλαδή από αυτά που έγραψα, κάτι άλλο;

  29. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 08/04/2010 16:56:39

    Προσωπικά ποιο πολύ μου μοιάζει ο Γ.Παπανδρέου με αχυράνθρωπο οικονομικών οργανισμών αμερικανικών συμφερόντων παρά ως σωτήρας της Ελλάδος.
    Είναι φανερό που πάει το πράγμα και θεωρώ πολύ αφελές να χρεώνουμε στην ανικανότητα του τους χειρισμούς του που μας σπρώχνουν στην μέγκενη του ΔΝΤ και στο ξεπούλημα της χώρας και όχι σε προσχεδιασμένο πλάνο.
    Ωστόσο το πρόβλημα της χώρας ουσιαστικά δεν είναι ούτε ο ΓΑΠ, ούτε ο Κωστάκης, ούτε κανένας άλλος πλην του ίδιου του λαού που χάφτει επί δεκαετίες τα κατά παραγγελίαν γκάλοπ και την μιντιακή πλύση εγκεφάλου από τους επιχειρηματίες, παύλα καναλάρχες ,παύλα κομματικούς χορηγούς,παύλα κρατικούς υπερεργολάβους περί καταλληλότερων ή ακαταλληλότερων πρωθυπουργών, αποτελεσματικών ή αναποτελεσματικών κυβερνήσεων κτλ.
    Βολεμένο στην αποχαύνωση του είναι το 80% (και βάλε) των ψηφοφόρων που τους στηρίζουν επί δεκαετίες και που η μοναδική τους πολιτική συνεισφορά είναι στο τετραετές πινγκ-πονγκ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.
    Μόλις λοιπόν ξυπνήσουν όλοι αυτοί από το μπαμ που θα κάνουμε ως χώρα μόλις σκάσουμε στο πάτο ομαδικώς, μπορεί να αρχίσει σιγά-σιγά να αλλάζει το σκηνικό.

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ Κάποιος. 08/04/2010 20:17:36

      Πολύ φοβάμαι ότι οι πιθανότητες είναι αρκετές για να επιβεβαιωθείς.

      • GreenHorses avatar
        GreenHorses @ GreenHorses 08/04/2010 20:21:02

        Σε ότι αφορά την πρώτη εκτίμηση

  30. anoitos avatar
    anoitos 08/04/2010 16:57:56

    Τα χρυσά δόντια θα έχουν φόρο πολυτελείας και τεκμήριο ? Επίσης θα έπρεπε να μπεί και κάποιο τεκμήριο για την λεγόμενη "τελευταία κατοικία" και να το πληρώνουν οι συγγενείς. Επίσης να μπεί τεκμήριο και στους οικογενειακούς τάφους.
    Τέλος ας το σκεφτούν καλύτερα. Τα παιδιά θα πρέπει να θεωρούνται επίσης τεκμήρια. Ξέρετε τι έξοδα έχει ένα παιδί? Σίγοuρα περισσότερα από ένα αμάξι 1200 κυβικών.

  31. sofi avatar
    sofi 08/04/2010 17:44:05

    Πάντως πριν 1,5 χρόνο έκαιγαν την Αθήνα...έλεγαν ότι είναι σκόπιμο προκειμένου να ρήξουν την ΝΔ και γέλαγα....
    έλα μου ντε που πλέον δεν γελάω...με την κατάσταση που επικρατεί σήμερα με περικοπές μισθών κλπ κλπ θα περιμέναμε τον χαμό του χαμού και όμως κάπως ήρεμα μου φαίνονται τα πράγματα....
    (Επισημαίνω ότι δεν ψηφίζω κανέναν καραγκίοζη!)

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ sofi 08/04/2010 18:19:50

      Δεν ηθελαν μονο να τον ριξουν.Κυνηγησαν απο τοτε τη χρεωκοπια.
      Να το διαγραμμα των spread
      http://www.scribd.com/doc/29487518/Greek-Bonds-and-CDS-Update
      Παρατηρησε οτι ανεβαινουν αποτομα Δεκ 08 - Ιαν 09 που καιγεται η Αθηνα και αναμενεται επανασταση και μετα οταν κοπαζουν πεφτουν για να ξανανεβουν οταν ερχεται "Ο λαος στην εξουσια" με εκλογες.

      • anonymous avatar
        anonymous @ ψυχραιμια 08/04/2010 19:11:43

        Ψυχραιμία στο θέμα για τη Goldman Sachs έχω αφήσει ένα σχόλιο όπου κατά τη γνώμη φίλου τη χρεοκοπία την κυνηγούσαν από το σκάνδαλο του χρηματιστηρίου, των δομημένων κι εντεύθεν. Είναι το μεγάλο κόλπο για να φάνε τα λεφτά του κόσμου.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ sofi 08/04/2010 18:20:50

      Δεν ηθελαν μονο να τον ριξουν.Κυνηγησαν απο τοτε τη χρεωκοπια.
      Να το διαγραμμα των spread
      http://www.scribd.com/doc/29487518/Greek-Bonds-and-CDS-Update
      Παρατηρησε οτι ανεβαινουν αποτομα Δεκ 08 - Ιαν 09 που καιγεται η Αθηνα και αναμενεται επανασταση και μετα οταν κοπαζουν πεφτουν για να ξανανεβουν οταν ερχεται "Ο λαος στην εξουσια" με εκλογες..

  32. theo1611 avatar
    theo1611 08/04/2010 18:13:08

    Πως, πότε και γιατί ξεφύγαμε με θεμελιώδη μεγέθη μπορεί κανείς να μας δώσει?

    Μήπως κάποιοι εκτός από τα δομημένα των ασφαλιστικών ταμείων έπαιξαν και τα ομόλογα δανεισμού του ελληνικού δημοσίου και έχασαν (τα Δημόσια Ταμεία!!!)

    Η χρεωκοπία, όπως ξαφνικά μας προέκυψε, δεν εξηγείται μόνο από τα χρόνια διαρθρωτικά προβλήματα (ζούμε με δανεικά), ο εκτροχιασμός του δημοσίου χρέους μήπως ενέχει και αποτυχημένο (για το δημόσιο ταμείο) τζόγο?

    Υπάρχει κάποιος που ξέρει τι έγινε ακριβώς για να διαφωτίσει και μας τους υπόλοιπους?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ theo1611 08/04/2010 18:30:52

      Kατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει μυστηριο.Η Ελλαδα μπηκε στην ΟΝΕ με 110% χρεος /ΑΕΠ.Για να μη μας παρει το χρεος απο κατω επρεπε ο ρυθμος αυξησης του ΑΕΠ να ειναι μεγαλυτερος απο το επιτοκιο του χρεους.
      Αυτο γινοταν μεχρι το 2008 που αρχισε η κριση.Μετα δεν μπορουσε να γινει.Ολες οι χωρες εμφανισαν ελλειμματα και μεγαλυτερα της Ελλαδος και μεγαλυτερη πτωση του ΑΕΠ.
      Αυτο που μπορουσε να γινει και γινοταν ηταν να εχουμε την καλυψη μιας πανισχυρης χωρας -της Γερμανιας-πισω απο την οποια κρυβεται ολη η ευρωζωνη.
      Οι διεθνεις οικοι δε μπορουν να παρεμβουν στην Ευρωπαικη Στατιστικη Υπηρεσια -ειναι υποχρεωμενοι να δεχονται το ελλειμμα οπως το λεει.Σε τελικη αναλυση η Γερμανια καλυπτει ολους με συμφωνιες κατω απο το τραπεζι.Αν ομως καποιος αυτοκαρφωνεται μονος του για να παιξει αντιγερμανικο παιγνιδι και να απαιτησει ανοιχτα να τον επιδοτει η Γερμανια η συμφωνια χαλαει.

      • theo1611 avatar
        theo1611 @ ψυχραιμια 08/04/2010 18:50:14

        Ψυχραιμία, μπήκαμε στην ΟΝΕ όπως μπήκαμε και στη συνέχεια έγιναν όλα αυτά που έγιναν όπως τα λές.

        Που την πατήσαμε, στο σκέλος των εσόδων, των δαπανών ή και του τζόγου και σε ποιά αναλογία. Αυτό είναι το θεμελιώδες ερώτημα, κατά τη γνώμη μου, για το οποίο εγώ προσωπικά δεν έχω δεδομένα και αυτά αναζητώ. Για να βρούμε, μέσα στη θολούρα και την πολυπλοκότητα, την άκρη του νήματος (ή τις άκρες των νημάτων) και να πάμε ένα βήμα παραπέρα.

        Αν το πρόβλημα είναι συγκυριακό επιδέχεται διαφορετικές λύσεις από το διαρθρωτικό και διαφορετικές λύσεις αν είναι αποτέλεσμα χασούρας στο καζίνο!!!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 08/04/2010 19:22:08

        Περυσι ειχαμε μεγαλη πτωση στον τουρισμο.Η κυβερνηση της ΝΔ εκανε διαφημιση εξω,μηδενισε τις εισφορες στα αεροδρομια αλλα οταν οι αλλοι απολυονται δεν ταξιδευουν.
        Δυο τομεις εχουμε,τουρισμος και ναυτιλια και ειναι και οι δυο πολυτελειας και χτυπηθηκαν απο την κριση.
        Το ιδιο και τα γερωγικα εσοδα.Τωρα αν εκοβε απο περυσι μισθους θα επετεινε την υφεση.Το σχεδιο ηταν με τους ημιυπαιθριους και τις αποσυρσεις να κρατησει το ελλειμμα κατω απο 10%,να κρυψει αλλο σε συμφωνια με την ΕΕ και να εμφανισθει 7-8% και φετος που αρχιζει παγκοσμια ανακαμψη να καλυψει τη διαφορα.
        Υπαρχει η κριτικη οτι επρεπε να αρχισει λιτοτητα απο το 2004.Ο Αλογοσκουφης το εχει απορριψει-μετα τους Αγωνες φοβουνταν υφεση παλι.Νομιζω οτι λιτοτητα επρεπε να αρχισει αμεσως μετα τις εκλογες του 2007.Και παλι ομως μικρη διαφορα θα εκανε.
        Δυστυχως απο εδω και περα κανεις Ευρωπαιος δεν θα διακινδυνευσει να κρυψει στοιχεια της Ελλαδος καθως θα φοβαται οτι μια αλλη κυβερνηση θα τον εκθεσει.

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ ψυχραιμια 09/04/2010 00:36:11

        @ψυχραιμία

        Συμφωνώ με την ανάλυσή σου. Μπορεί ο γερμανικός λαός κατά πλειοψηφία να θεωρεί ότι η βοήθεια που προσφέρει το κράτος τους προς τις υπόλοιπες χώρες της ευρωζώνης υπονομεύει τη δική τους ευημερία που έχει τα τελευταία χρόνια πληγεί και από την προσπάθεια σύγκλισης της υποανάπτυκτης πρώην Ανατολικής Γερμανίας, αλλά η εκάστοτε γερμανική εξουσία είναι πεπεισμένη ότι τα οφέλη της Γερμανίας από την ένταξη στην ΕΕ είναι πολύ μεγαλύτερα (βλ. εξαγωγές καταναλωτικών προϊόντων, αυτοκινήτων, οπλικών συστημάτων κ.α.) από τα χρήματα που "χάνει" ο προϋπολογισμός της για τη χρηματοδότηση ή εγγυοδότηση γερμανικών τραπεζών που πουλάνε (δανείζουν) χρήμα στις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. και στην Ελλάδα στηρίζοντάς τους δίνοντας μέχρι πρότινος χαμηλά επιτόκια. Όταν ο Παπανδρέου βγήκε ανοιχτά και ζήτησε βοήθεια από τη Γερμανία απειλώντας τάχα μου με προσφυγή στο ΔΝΤ τότε η γερμανική ηγεσία ήρθε σε σύγκρουση με το εκπεφρασμένο από το γερμανικό λαό αίσθημα ανασφάλειας που αναφέρω παραπάνω με αποτέλεσμα να αρνηθεί να προσφέρει την υπόγεια (αλλά ουσιαστική) κάλυψη που μέχρι πριν από μερικούς μήνες προσέφερε. Αυτή είναι η απόδειξη της αποτυχίας της κυβέρνησης και του πρωθυπ. Παπανδρέου προσωπικά διότι έπαιξε ένα παιχνίδι που εξέθεσε και εγκλώβισε την χώρα μας. Η προηγούμενη κυβέρνηση δεν ευθύνεται για αυτούς τους χειρισμούς. Αν ο Παπανδρέου δεν προέβαινε σε όλες αυτές τις παλινωδίες, οι κερδοσκοπικές πιέσεις του αγγλοαμερικανικού παράγοντα θα είχαν ως ενδεχόμενη συνέπεια την αισθητή αύξηση των spread αλλά μέχρι ένα ανεκτό επίπεδο και τα πράγματα θα ήταν ελεγχόμενα. Οι περικοπές των δαπανών του δημοσίου και η αύξηση των εμμέσων φόρων θα ήταν απαραίτητη αλλά όχι αυτή η επιδρομή που ζούμε σήμερα και η απειλή χρεωκοπίας ή προσφυγής στο ΔΝΤ με κίνδυνο αργεντινοποίησης.

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ ψυχραιμια 09/04/2010 00:59:40

        @fatfat

        Η ειρωνεία δεν προσφέρει τίποτε σε μια σοβαρή συζήτηση. Η πρόταση μομφής ενδεχομένως να συσπειρώσει το ΠΑΣΟΚ και να φανεί ως άκαιρη από το λαό. Συμφωνούμε σ' αυτό. Όμως το να ζητηθεί μια συζήτηση από τη ΝΔ σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών που να δείξει το αδιέξοδο της οικονομίας και της ευθύνες του ΠΑΣΟΚ θα βοηθούσε και αυτό θα αποτελούσε μια ουσιαστική μομφή κατά της κυβέρνησης χωρίς να κινδυνεύει η ΝΔ να κατηγορηθεί για μικροκομματική σκοπιμότητα.

  33. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 08/04/2010 18:26:09

    "The problem with socialism is eventually you run out of other people's money" Margaret Thatcher

    Αν και ποτέ δεν την πολυπήγαινα την Margaret, αυτό μας ταιριάζει γάντι.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Αγανάκτηση 08/04/2010 23:22:46

      Έτσι είναι ο σοσιαλισμός, μόνο που δεν το καταλαβαίνουν οι Έλληνες καθώς σε περίοδο παχιών αγελάδων δεν φαίνεται η κλοπή χρήματος.
      Τώρα που τα πράγμ,ατα δυσκόλεψαν ο πραγματικός σοσιαλισμός δείχνει το "ανθρώπινο πρόσωπό" του. χο! χο!
      Σοβιετία του Τσαουσέσκου για να μάθουν κάποιοι ότι ο σοσιαλισμός είναι κλέψιμο από μια παρεούλα των κόπων ζωής όλων των άλλων. Με ανθρώπινο πρόσωπο πάντα.

  34. GR avatar
    GR 08/04/2010 18:26:38

    ...Ρε γαμώτο... Να κυβερνάει την Ελλάδα, ένα αμερικανάκι..? Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω! Εύχομαι να ξυπνήσω και να'ναι όνειρο...

  35. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/04/2010 18:46:06

    Eκ κακου κορακος κακο ον.

    ΠΠ

  36. Jimmy L avatar
    Jimmy L 08/04/2010 19:15:13

    Μου αρεσε ο ""στημενος"' διαλογος μεταξυ των σοφων Ορεστιου και Ροδινου!! Χαιρεσαι να τους διαβαζεις!!Παντα τετοια παιδια.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Jimmy L 08/04/2010 19:54:30

      Γιατί "στημένος"; Έχεις να πεις κάτι διαφορετικό, πέστο, δεν σε εμποδίζει κανένας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Jimmy L 08/04/2010 23:26:31

      Δεν έχει να πεί τίποτε Επώνυμε.
      Δυστυχώς η πενία στη σκέψη και το λόγο φανερώνεται με την απουσία θέσεων. Έκλεισε και η Ιπποκράτους. Άστα. Το μόνο που μένει είναι να κάνει επιθέσεις στους σχολιαστές. Ότι έκανε πάντα δηλαδή.

      Πως και δεν μπήκε με το ψευδώνυμο Smash Direct?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Jimmy L 09/04/2010 06:42:35

      Θα σας παρακαλούσα την επόμενη φορά να μας πείτε που να απευθυνόμεθα για την άδειά σας. Να υποβάλλουμε τα σχόλια και τις απόψεις μας προς έγκριση.
      Για να μη γράφουμε ανοησίες,ούτε να κριτικάρουμε τον πορφυρογέννητο.
      Ευχαριστώ πολύ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 09/04/2010 08:02:13

        Εννοείται ότι το σχόλιο απευθύνεται προς τον κ.Jimmy L

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Κώστας Ροδινός 10/04/2010 09:00:32

        Υπεύθυνη δήλωση και χαρτόσημο να έχετε έτοιμα παρακαλώ. Σε περίπτωση επίδειξης κομματικής ταυτότητας έχετε έκπτωση στο χαρτόσημο, 50% για ΠΑΣΟΚ και 30% για ΛΑΟΣ. Ευχαριστώ.

  37. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/04/2010 19:52:28

    Μα πώς είσαι τόσο βέβαιος ότι έκρυβε στοιχεία; Εγώ δεν έχω πεισθεί καθόλου. Μάλλον έχω πεισθεί για το αντίθετο. Ότι δηλαδή δεν έκρυβαν στοιχεία. Προέβαιναν σε κάποιους επιτρεπτούς χειρισμούς, που όμως δεν μπορούσαν να καταλήξουν στο να "κρύψουν" στοιχεία, αλλά στο να μετατοπίσουν χρονικά την επίπτωση κάποιων γεγονότων. Όταν π.χ. αποφάσισαν τον Ιούνιο ότι θα πληρώσουν ένα μέρος του ελλείμματος των νοσοκομείων μέσα στο 2010, αυτό δεν ήταν απόκρυψη στοιχείων, ήταν "μαγείρεμα της πραγματικότητας". Όπως έκανε και το ΠΑΣΟΚ στην αντίστροφη κατεύθυνση, με καταστροφικά αποτελέσματα, για να φουσκώσει το έλλειμμα του 2009. Απλώς δηλαδή πληρώνονταν, πραγματικά, σε άλλη περίοδο. Δεν άλλαζαν τα στοιχεία, άλλαζαν το πότε έπρεπε να το πληρώσουν και πότε πραγματικά το πλήρωναν.

    Το μόνο "μαγείρεμα" που ενδεχομένως να έγινε με την ανοχή της Γερμανίας, είναι ότι επετράπη στα κράτη μέλη, μετά την κρίση, να εμφανίζουν αισιόδοξες προβλέψεις, χωρίς πολύ μεγάλη πιθανότητα να πραγματοποιηθούν (όχι όμως και εξωπραγματικές), οι οποίες όταν θα διαψεύδονταν θα ήταν κάπως αργά για να επηρεάσουν τις αγορές. Αυτό δεν ήταν συμφωνία κάτω από το τραπέζι, ήταν μια τακτική ανάγκης που δεν θέλει και κάποια ιδιαίτερη "παραχώρηση" από την πλευρά της Γερμανίας για να το δεχτεί. Τα υψηλά ελλείμματα ήταν ένα πρόβλημα πανευρωπαϊκό και μόνο στην Ελλάδα της μειωμένης δημοκρατίας εμφανίζονται ως "έργο του Καραμανλή".

  38. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 08/04/2010 20:02:43

    Καμία κατάσταση δεν τους ξέφυγε κύριε Ροδινέ.Όλα είναι προμελετημένα με χρονοδιάγραμμα και βαδίζουν βήμα-βήμα.Όταν μια χώρα δεν μπορεί να έχει ανεξάρτητη οικονομική πολιτική,όταν γίνεται υποχείριο ξένων αγορών,κρατών,τραπεζών,οργανισμών τι ακολουθεί κύριε;Γίνεται μαριονέτα στα χέρια διεθνών οίκων που θέλουν να ελέγχουν και την πολιτική ζωή της χώρας.....Καλά τα οικονομικά,καλά τα spread κ οι συζητήσεις περί αυτών αλλά αλλού είναι η ταμπακιέρα....Ο Γιωργάκης έχει έναν αποκλειστικό σκοπό,με άνωθεν εντολές:Να κλείσει όλα τα φλέγοντα εθνικά θέματα και να μετατραπεί η Ελλάδα ένα πολυπολιτισμικό βόθρο.
    Λίγες μέρες πριν ο φον Δρούτσας μιλούσε για τα Σκόπια να ονομαστούν Βόρεια Μακεδονία κατοχυρώνοντας οι ψευτομακεδόνες τη γλώσσα και την εθνικότητα....Σήμερα ο ίδιος λόρδος συναντήθηκε με τον Ερντογάν,έχοντας κρυφή ατζέντα και αποφασίστηκε να έρθει ο Ερντογάν στην Αθήνα τον Μάιο.Να μιλήσει με το Γιωργάκη για το πως φτιάχνεται ο μπακλαβάς ή για τα κανώ κ πως αλλάζουμε αλυσίδα ποδηλάτου εν κινήσει;Η οικονομία είναι το τυράκι η φάκα όμως ποιά είναι;

    • Μούσα avatar
      Μούσα @ Μαύρος Ιάκωβος 08/04/2010 22:55:08

      Ακριβώς Μαύρε Ιάκωβε!
      Ιδού και οι αποδείξεις
      http://antipliroforisi.blogspot.com/

  39. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 08/04/2010 20:04:30

    Φίλοι σταματήστε τη συζήτηση! Εγώ τουλάχιστον μόλις το είδα και τρελλάθηκα!
    "..... η κρίση μπορεί να έχει και ένα θετικό αποτέλεσμα επειδή θα μας αλλάξει προς το καλύτερο σε ορισμένα θέματα,θα μας κάνει λιγότερο υλιστές"
    Δείτε ποιος το γράφει!
    http://firiki2010.wordpress.com/
    Sorry αν είναι γνωστό και το πήρα χαμπάρι με καθυστέρηση.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΑΡΗΣ Θ 08/04/2010 20:27:53

      !!!!!!!

      Δείτε ποιος το γράφει και φρίξτε!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΑΡΗΣ Θ 08/04/2010 20:28:46

      Αστον αυτον.Ταχθηκε υπερ του πολεμου στο Ιρακ προβλεποντας πτωση των τιμων του πετρελαιου που ομως λογω του ανταρτικου αντι να πεσουν εκτοξευθηκαν και επεσαν μονο με την κριση.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΑΡΗΣ Θ 08/04/2010 22:03:05

      Τί ωραία που τα γράφουν οι σοσιαλιστές! Μετά τα πρόσφατα ταξίδια στο Αμπού Ντάμπι και ζώντας μια ζωή στη χλίδα τί περιμένατε να πεί?
      Έτσι είναι οι σοσιαλιστές. Κοντά στο λαό για να τον συμβουλεύουν. Όχι όμως μέσα στο λαό. Κοντά.

  40. Νικηφόρος Ουρανός avatar
    Νικηφόρος Ουρανός 08/04/2010 20:04:54

    Ο πανικός είναι εμφανής εδώ και καιρό και μεγαλώνει μέρα με τη μέρα. Όλοι καταλαβαίνουν - και κυρίως οι διανορφωτές της πολιτικής των επιτοκίων, ότι η κυβέρνηση του GAP είναι κατώτερη των περιστάσεων . Και όχι μόνο . Και το επίδοξο να διαδεχθεί το ΠΑΣΟΚ κόμμα της Νέας Δημοκρατίας δεν πρόκειται να δώσει ικανότερη κυβέρνηση. Η λύση ; Ενδεχομένως καμιά. Πάμε για διάλυση; Υπάρχει ίσως μια ελπίδα . Κι αυτή βρίσκεται σε σχηματισμό κυβέρνησης οικουμενικής με πρωθυπουργό προσωπικότητα με ηθικό κύρος και με υπουργούς ειδικούς , αυτό που λέει ο Πλάτωνας "επαϊοντες.Η Ελλάδα διαθέτει ισχυρό στελεχειακό δυναμικό ανά τον κόσμο. Καθηγητές διάσημοι, ικανότατα στελέχη μεγάλων τραπεζών και διεθνών οικονομικών οργανισμών κλπ. Από αυτούς να γίνει μια επιλογή και να γίνουν υπουργοί οι πιο έμπειροι. Τα κόμματα να εγκαταλείψουν τον ανταγωνισμό και την σπέκουλα, επιτέλους μια φορά στη ζωή τους να θυμιθούν τον εθνικό ρόλο τους και να προσφέρουν βοήθεια - αν έχουν κάτι να προσφέρουν- στην οικουμενική κυβέρνηση. Μάλιστα να δηλωθεί στους υπουργούς αυτούς ότι η σωτηρία της πατρίδας είνα στα χέρια τους.Παράλληλα οι έχοντες οικονομική δυνατότητα, κυρίως οι εφοπλιστές , οι μεγάλοι βιομήχανοι,πι τραπεζίτες, να αναλάβουν καλύψουν το έλλειμα , όσο τους είναι δυνατόν.
    Περιμένω την ένσταση. Φίλε σε ποιά χώρα ζεις ;
    Ονειρεύτηκα . Αλλιώς η κατάσταση είναι για τρέλα.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Νικηφόρος Ουρανός 08/04/2010 20:39:54

      Υπάρχουν πολλοί Έλληνες διακεκριμένοι επιστήμονες,μορφωμένοι που ζούν στο εξωτερικό και θέλουν να βοηθήσουν τη χώρα....Το ερώτημα όμως που προκύπτει είναι αν μπορεί αυτός ο λαός να τους αποδεχθεί ή θα τους κατασπαράξει;Η απάντηση νομίζω είναι προφανής...Αυτή η αμόρφωτη,απαίδευτη(όχι με αποκλειστική ευθύνη τους) μάζα Ελλήνων που χειραγωγούνται σαν τα πρόβατα απο τα καθεστωτικά Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης στις 4 Οκτωβρίου ψήφισαν τον Πρωθυπουργό που τους αρμόζει...Έχαψαν το παραμύθι και την προπαγάνδα και έφεραν στην εξουσία το ΤΙΠΟΤΑ,ΤΟ ΚΕΝΟ,ΤΟ ΨΕΜΜΑ.....Περαστικά,απλά πλέον είναι πολύ αργά για δάκρυα.....

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Μαύρος Ιάκωβος 09/04/2010 06:44:54

        Ιάκωβε,
        Ξέρεις πόσοι καθηγητές ελληνικής καταγωγής διδάσκουν στα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ;
        Χιλιάδες!
        Σκέφτηκε να τους ενεργοποιήσει ποτέ κανείς;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νικηφόρος Ουρανός 09/04/2010 13:25:35

      Το Νικηφόρος Ουρανός,
      είναι από τον στρατηγό του Βασιλείου Β του Βουλγαροκτόνου!

  41. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/04/2010 20:24:10

    Λοιπόν, κάθησα και παρακολούθησα προσεκτικά και με υπομονή τα δύο δελτία Mega και Σκάι και ιδού ορισμένοι αυθαίρετοι συλλογισμοί μου που σας εκθέτω με περίσκεψη.

    Το Mega ήταν περίπου σε κατάσταση "μα γιατί να υπάρχει πρόβλημα, το έλλειμμα μειώνεται, κακώς δεν βγαίνει να πανηγυρίσει η κυβέρνηση". Για δες ρε που αδικούνται κιόλας τα παιδιά από τη σεμνότητά τους! Ε, ρε πού μπλέξαμε με τις χαμηλοβλεπούσες, τα κοριτσόπουλα που σεμνύονται να πανηγυρίσουν την επιτυχία τους! Ξεχνούν να μας πουν βέβαια ότι μεγάλο μέρος της "επιτυχίας" να μειωθεί το έλλειμμα στο 4,3% του ΑΕΠ από 7,1% πέρυσι στο πρώτο τρίμηνο, οφείλεται στο κόλπο γκρόσο της μετάθεσης δαπανών στο 2009 και εσόδων το 2010. Όλες αυτές οι αντιμεταθέσεις έφεραν τελικά έναν πλεονασματικό Ιανουάριο (ναι, ο Ιανουάριος είχε πλεόνασμα! τέτοιο ήταν το μέγεθος του μαγειρέματος!), που επηρέασε θετικά το πρώτο τρίμηνο. Υποψιάζομαι όμως, αυθαιρέτως, ότι για να λένε τα χρυσά μου τα σεμνά τα κοριτσόπουλα μόνον το τελικό του τριμήνου, ότι ο Μάρτιος πρέπει να πήγε πολύ άσχημα, απλώς μας έβγαλαν πρώτα το καλό νούμερο. Βέβαια, για να μην την ξαναπατήσουν με τις αγορές δεν πανηγύρισαν, έβαλαν όμως το Μέγκα να τους "κατηγορήσει" για υπερβολική σεμνότητα! Όταν βγουν τα στοιχεία του Μαρτίου και ειδικά οι υστερήσεις των εσόδων, νομίζω ότι θα φανεί τι ακριβώς συμβαίνει.

    Τέλος πάντων, η ουσία είναι ότι το Μέγκα είχε σε περίληψη το "όλα πάνε καλά, οι διαρθρωτικές αλλαγές θα γίνουν μέχρι το Μάιο-Ιούνιο, μια φορά θα δανειστούμε με υψηλό επιτόκιο και μετά όλα θα στρώσουν, γιατί θα καταλάβουν όλοι ότι πάμε καλά".

    Μετά γύρισα στο Σκάι. ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ! Η καταστροφή είναι προ των πυλών, τίποτε δεν γίνεται αν δεν έρθει πιο πριν το ΔΝΤ ή η ΕΕ με το ΔΝΤ, καλύτερα μόνο του το ΔΝΤ. Χάλια η κυβέρνηση, αστοχίες, ερασιτεχνισμοί, χάλι μαύρο. Ο Αλέξης επίσης μας ενημέρωσε ότι "υπάρχει ένα ισχυρό μπλοκ πολύ σοβαρών υπουργών που θεωρεί ότι πρέπει να προσφύγουμε τώρα στο ΔΝΤ" και ότι "η άποψη να μην προσφύγουμε και να περιμένουμε την έχουν πολύ λίγοι". Ναααα, τώρα άγχος ο ΓΑΠ να ψάχνει ποιοι είναι αυτοί που τον υπονομεύουν τώρα και πάνε αντίθετα από την επίσημη γραμμή του που, προφανέστατα, την εξέφρασε ο καθεστωτικός σταθμός, το Μέγκα. Οι ξένοι λένε έτσι, οι ξένοι λένε αλλιώς, δεν γίνεται διαφορετικά, τα στοιχεία είναι μαύρα, πρέπει να πάμε οπωσδήποτε.

    Εντυπωσιακότερον δε όλων ήταν ότι, όταν έβγαλε ΝΔ, έβγαλε Ντόρα να "ισοπεδώνει" Παπακωνσταντίνου (τάχαμου, ήθελαν να φανεί έτσι, αλλά στην πραγματικότητα δεν φάνηκε τίποτα τέτοιο) καθώς και το έως χθες πουλέν της, το Χατζηδάκη, που θέλουν ίσως να τον ξανακερδίσουν στο στρατόπεδό τους, τώρα που δείχνει να τους έχει φύγει, "προσφέροντάς του" προβολή από το κανάλι των Αλαφούζων. Δεν θα μιλούσαν καθόλου για Σαμαρά; Όοοοχι, πώς δεν θα μιλούσαν, δεν θα ασχολούνταν με την αντιπολίτευση; Έβγαλαν τον Παναγιωτόπουλο που μίλησε για πολιτική νίκη της ΝΔ στο θέμα του 8% και έβαλαν μετά την σχολιάστρια Κατερίνα Ακριβοπούλου να μας πει ότι της προκάλεσε τέτοια θυμηδία η προσπάθεια οικειοποίησης μιας απαίτησης του επιχειρηματικού κόσμου που σχεδόν νόμισε, λέει, ότι έβλεπε κάποιο μοντάζ της Ελληνοφρένειας! Ναι, τόσο αισχρά. Αυτή η ΝΔ ρε παιδί μου τίποτε δεν κάνει καλά με αυτόν τον παλαιοπολιτικό το Σαμαρά που έμπλεξε. Πού να ήταν εκείνη η Ντοράκλα που έκανε τόσο σοβαρή αντιπολίτευση προηγουμένως στον Παπακωνσταντίνου και την προβάλαμε με τόσο όμορφο τρόπο. Μα αυτές οι προτιμήσεις ρε παιδί μου πώς δεν κρύβονται...

    Τέλος πάντων, δεν θέλω να σταθώ στα περί Ντόρας, διότι αυτά και ασήμαντα είναι, αλλά και δεν είναι πρωτεύοντα. Το πρωτεύον είναι άλλο. Το αλαφουζέικο έχει καταπληκτικό ένστικτο. Όταν κατέρρεε ο Μητσοτάκης τον διέλυσε, το 1993 (αν και τους ευεργέτησε με την αγορά της Καθημερινής και τις ραδιοτηλεοπτικές άδειες του 1989-90). Όταν ένιωσαν ότι ο Σημίτης κερδάει, εγκατέλειψαν τον Έβερτ που τους είχε υπερασπιστεί στο λαθρεμπόριο πετρελαίου (αυτό δεν ήταν Φάκτορα ή δεν θυμάμαι καλά;) και στήριξαν Σημίτη. Μόλις πέρασαν οι εκλογές του 2000 (στις οποίες στήριξαν πάλι Σημίτη) το γύρισαν σε Κωστάκη, όταν είδαν ότι δεν πήγαινε άλλο, μάλιστα όλοι θυμόμαστε τι ροχάλες έριχνε καθημερινά ο ραδιοφωνικός Σκάι πριν τις εκλογές του 2004 στο ΠΑΣΟΚ. Μετά είδαμε πώς εγκατέλειψε τον Καραμανλή, αν και όχι τόσο ανοιχτά, όπως τον καιρό Σημίτη, όμως τον εγκατέλειψε. Τέλος, είδαμε πώς πήγε να στηρίξει Ντόρα, μέχρι τελευταία στιγμή έβγαλε γκάλοπ που την έφερνε περίπου ισόπαλη την παραμονή των εκλογών, αλλά δεν το έκανε πολύ ανοιχτά γιατί μυριζόταν ότι κερδάει ο Σαμαράς, οπότε είπε να μην εκτεθεί πολύ στη νέα Νεοδημοκρατική εξουσία - ποτέ δεν ξέρεις τι φέρνει το αύριο, όσο και αν υπονομεύσεις αυτόν που δεν συμπαθείς.

    Το αλαφουζέικο δηλαδή είναι πάντοτε με το νικητή. Προβλέπει τις εξελίξεις και έχει τρομερό ένστικτο αυτοσυντήρησης. Έχει ένα αρκετά πιστό νεοδημοκρατικό-κεντροδεξιό κοινό και καταφέρνει κάθε φορά να δημιουργεί κλίμα. Ακόμη και όταν δεν του βγαίνουν οι προτιμήσεις του (το κλίμα αναγκαστικής επιφανειακής "ουδετερότητας" προ της 29ης Νοεμβρίου ήταν για μένα σαφής ένδειξη περί του επικείμενου θριάμβου Σαμαρά).

    Αυτό λοιπόν το αλαφουζέικο τώρα, προμοτάρει το ΔΝΤ σαν εργολάβος του, θάβει την κυβέρνηση και ΘΑΒΕΙ, ΘΑΒΕΙ (δεν έχει πιο κεφαλαία) εντελώς μα εντελώς το Σαμαρά.

    Τι σημαίνουν όλα αυτά; Σημαίνει ότι το αλαφουζέικο με το αλάνθαστο, μέχρι σήμερα, ένστικτό του, έχει κάνει την επιλογή να στηρίξει μετα-ΓΑΠειο σχήμα το οποίο σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να περιέχει το Σαμαρά - θα θέλουν όμως να περιέχει τη Ντόρα ή εν πάση περιπτώσει, θα θέλουν να αποκλείσουν το Σαμαρά και να συνεχίσουν να τον υπονομεύουν εκεί στην εξορία που θέλουν να τον στείλουν.

    Η στάση αυτή του αλαφουζέικου δείχνει, κατά τη γνώμη μου, ότι ένα μέρος της διαπλοκής έχει ήδη κάνει την επιλογή του και τώρα μένει πότε θα την κάνει και το έτερο σκέλος της διαπλοκής. Παίζονται και διάφορα άλλα (βλ. π.χ. την κόντρα στο Πρώτο Θέμα), οπότε δεν θα είναι μόνον οι καθαρά πολιτικές εξελίξεις, αλλά και παρασκηνιακές που θα καθορίσουν το τι θα γίνει. Πάντως με αφορμή την υπαγωγή στο ΔΝΤ, θα προσπαθήσουν να αποδομήσουν το ΓΑΠ και να τον αναγκάσουν να παραδώσει σε "οικουμενική" που θα περιλαμβάνει όλους τους πρόθυμους, πλην Σαμαρά.

    Δεν ξέρω αν οικονομικά ο ΓΑΠ κάνει καλά που δεν πηγαίνει στο ΔΝΤ ακόμη (μάλλον όχι), πολιτικά όμως είναι φανερό ότι το να μην πάει θεωρεί ο ίδιος ότι είναι ζήτημα επιβίωσης για τον ίδιο. Γι' αυτό και οι δύο πυλώνες της διαπλοκής (Μέγκα-Σκάι) έχουν υιοθετήσει τόσο διαμετρικά αντίθετη γνώμη για το αν θα αναγκαστούμε ή όχι να πάμε στο ΔΝΤ.

    Κοντά σε όλα τα άλλα, ήρθε και το ρεπορτάζ του πάντα έγκυρου Ιγαντίου από Ουάσινγκτον ότι το ΔΝΤ είπε να πάμε σε αυτούς "τώρα και όχι αργότερα που τα πράγματα θα είναι χειρότερα".

    Οικονομικά, πάντως, είτε πάμε είτε δεν πάμε τώρα, το πιθανότερο είναι ότι τη χρεωκοπία δεν τη γλιτώνουμε έτσι κι αλλιώς. Οπότε, οι εξελίξεις που επιδιώκει-προβλέπει το αλαφουζέικο ίσως επέλθουν ούτως ή άλλως.

    Αυτά με τους αυθαίρετους συλλογισμούς μου. Συγγνώμη για τη μακρηγορία.

    • manos123 avatar
      manos123 @ Επώνυμος 09/04/2010 12:00:29

      Οι πολίτες που αυτοπροσδιορίζονται κεντροδεξιοί θα ήταν καλό να σταματήσουν να αγοράζουν την Καθημερινή. Ο Ελέυθερος Τύπος για παράδειγμα χρειάζεται την στήριξή τους. Δεν χρειάζεται οι Αλαφούζος και Σια να αντλούν δύναμη από εκείνον ακριβώς τον πολιτικό χώρο που υπονομεύουν. Υποστήριξη στη Ντόρα και χάϊδεμα των Παπανδρέου-Παπακωνσταντίνου με ταυτόχρονη προώθηση σχεδίων συγκυβέρνσησης αν χρεωκοπήσουμε για τα καλά, με το μητσοτακαίϊκο μέσα στον όλο σχεδιασμό, σημαίνει υπονόμευση της ΝΔ και του προέδρου της Αντώνη Σαμαρά. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία!
      Ταυτόχρονα μια τέτοια στάση των ΜΜΕ του Αλαφούζου αποτελεί και ένα μεγαλοπρεπές φτύσιμο στους 500.000 πολίτες που ψήφισαν τον Σαμαρά αλλά και στους υπόλοιπους 300.000 που και αυτοί τη στιγμή τούτη υποστηρίζουν τον πρόεδρο έστω με κάποιες επιφυλάξεις.

  42. Jimmy L avatar
    Jimmy L 08/04/2010 20:39:02

    Επωνυμε ..Σιγουρα εχω κατι διαφορετικο να πω.Εαν παρακολουθεις καιρo το site θα διαπιστωνες οτι ισως ειμαι ο μοναδικος που εκφερει καποια διαφορετικη αποψη και συνεχεια μου απαντουν οι ιδιοι λες και ειναι βαλτοι και μαλιστα σε κομπασμο με ειρωνιες και συνηθως με ''αλλα λογια να αγαπιομαστε"".Για το εαν με εμποδιζει κανεις μην εισαι τοσο σιγουρος οτι και αυτο δεν συμβαινει πολλες φορες!!

    • Factorx avatar
      Factorx @ Jimmy L 08/04/2010 20:46:07

      @Jimmy: Γιατί αδειάζεις τον fatfat;

  43. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 08/04/2010 20:46:56

    Νομίζω ότι παρασυρόμεθα από τις κομματικές μας συμπάθειες και δεν αντιλαμβανόμαστε την πραγματικότητα. Δυστυχώς όλοι οι διαθέσιμοι πολιτικοί μας (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων και απο τα δύο κόματα), είναι παντελώς ανίκανοι.Οι νέοι κυβερνώντες είναι παντελώς ανίκανοι και ανήμποροι.Ειναι δυνατόν να μιλάμε για Καμμένο,Κεφαλογιάννη,Σαμαρα ? Αρχή άνδρα δείκνυσει. Τι έκαναν τα 5,5 χρόνια που ήταν στην εξουσία. Μην μιλάτε για την λογιστική, κυττάξτε τι έκαναν για να βελτιώσουν τους θεσμούς και τις δομές αυτού του κράτους που τρώει τα σωθικά μας τόσα χρόνια.
    Ας αποφασίσουμε να ξεπεράσουμε τις κομματικές μας αγκυλώσεις και ας σκεφτούμε κάτι άλλο. Εγώ προτείνω επιφανείς τεχνοκράτες με πλήρη εξουσιοδότηση από τους πολιτικούς,για να μπορέσουν να πάρουν τις σκληρές αποφάσεις που απαιτούνται.Πάντως όποιος μπορεί ακόμα σήμερα να πιστεύει ότι οι υπάρχοντες πολιτικοί έχουν τα κότσια να τραβήξουν μπροστά πλανώνται πλάνην οικτρα!
    Και φυσικά πρέπει να προσέξουμε πολύ την διχόνεια που έχει αρχίσει να διαφαίνεται ανάμεσα στις κοινωνικές τάξεις καί ομάδες.Εχουμε δυστυχώς ακόμα μιά κακή συνήθεια σαν λαός...

    • provocateur avatar
      provocateur @ ΝΑΥΤΗΣ 08/04/2010 20:58:28

      Ρε Ναυτη, στα καζάνια ήσουν και δεν έβλεπες; Τον Σαμαρά γιατί τον βάζεις στο σχήμα Καραμανλή;

      • ΝΑΥΤΗΣ avatar
        ΝΑΥΤΗΣ @ provocateur 09/04/2010 07:19:38

        Γιατί που ήταν ? στην Γαύδο και έκανε μελέτες? Τις λίγες μέρες-μήνες που ηταν στην κυβέρνηση εσένα σε ικανοποίησε με τις ενέργειές του, και κυρίως με την νοοτροπία του? Η Ν.Δ απογοήτευσε ναι ή όχι? Εκανε την αυτοκάθαρση της γιά να ικανοποιήσει και εμάς που αισθανθήκαμε προδομένοι και περιμέναμε την επανίδρυση του κράτους? Βέβαίως εγώ ήμουν στα καζάνια και κάτι περίμενα... Εσύ τι έβλεπες?

    • Fotini avatar
      Fotini @ ΝΑΥΤΗΣ 08/04/2010 23:25:48

      @ ΝΑΥΤΗΣ

      Tωρα εσυ παπαγαλακι της Ντορας και του Καρατζαφερ εισαι;

      • ΝΑΥΤΗΣ avatar
        ΝΑΥΤΗΣ @ Fotini 09/04/2010 07:33:36

        Fotini μου αυτό κατάλαβες ? Λυπάμαι. Ομως μου δίνεις να καταλάβω τι σημαίνει κομματικός εγκλωβισμός,που δεν σου επιτρέπει να δεις οτι χρειάζεται να παρθούν ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ αποφάσεις σε όλα τα πεδία της πολιτικής ζωής μας.(Ντόρα και Καρατζαφέρ είναι πολύ μακρυά από εμένα...)

  44. diasapollon avatar
    diasapollon 08/04/2010 21:10:42

    Συντρόφια αυτό που τα λέει όλα είναι τα λόγια του Ροδινού που τα μεταφέρω γιά να τα ξαναδιαβάσετε.

    Επειδή πάντα η διαχείριση της εξουσίας είναι απείρως δυσκολότερη από την κατάκτησή της, τι έκανε η κυβέρνηση Παπανδρέου; Επειδή δεν είχε την τόλμη να λάβει, έστω τα μέτρα που είχε εξαγγείλει ο Καραμανλής, επέλεξε να «φουσκώσει» τα νούμερα, να δημιουργήσει σκηνικό κρίσης, να τρομοκρατήσει τον κόσμο για να δικαιολογηθούν και τα μέτρα και η αθέτηση των προεκλογικών υποσχέσεων! Και όντας άσχετοι, η κατάσταση τους ξέφυγε! Αυτή είναι η αλήθεια!

    Επειδή αυτό είναι η αλήθεια εκείνο που πρέπει να γίνει είναι να φύγουν από την εξουσία το γρηγορότερο,διότι όπως λέει ο λαός μας τα πολλά τα λόγια είναι φτώχεια.Φτάνει ποιά και η κοροϊδία των ΜΜΕ,πρέπει κάτι να γίνει και έδω όπως στην Αργεντινή,αλλιώς δεν υπάρχει μέλλον.

  45. Orestios avatar
    Orestios 08/04/2010 21:12:04

    Προσπαθεί η κυβέρνηση.
    http://www.zerohedge.com/article/greece-proceeds-make-bond-shorting-impossible

  46. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 08/04/2010 21:36:06

    Η χώρα βιώνει τη χειρότερη οικονομική - κοινωνική κρίση από την εποχή του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, το υψηλό κόστος δανεισμού, παρά τη μείωση των διεθνών επιτοκίων σε συνδυασμό με τα δημοσιονομικά ελλείμματα και το δημόσιο χρέος απειλούν την κοινωνική συνοχή, η αύξηση των τιμών στα καύσιμα λόγω της αυξημένης φορολόγησης οδηγεί σε έκρηξη τον πληθωρισμό, οι αγορές και οι διεθνείς οργανισμοί έχουν φτάσει σε σημείο να αναθεωρούν καθημερινά τις εκτιμήσεις και τις προβλέψεις τους για την ελληνική οικονομία με ότι αυτό συνεπάγεται για την οικονομική και πολιτική σταθερότητα, ενώ υπήρξαν και υπάρχουν, με αφορμή ή και πρόσχημα την κρίση του χρέους και, επιπλέον πιέσεις τόσο για οικονομικά όσο και για πολιτικά ζητήματα.

    Μέσα σε αυτό το εξαιρετικά δυσμενές περιβάλλον οι Έλληνες πολίτες βλέπουν τις αδυναμίες της οικονομίας μας και τους κινδύνους που απειλούν χωρίς να μπορούν να κάνουν κάτι για να αλλάξουν την κατάσταση. Αυτό όμως που προκαλεί μεγάλη απογοήτευση είναι η στάση των μεγάλων συνδικάτων της χώρας, οργάνωσαν κάποιες μονοήμερες απεργίες στην αρχή και μετά σιώπησαν προκλητικά!
    έτσι το ερώτημα που τίθεται είναι, που πάμε; πόσο μπορούμε να αντέξουμε σε αυτούς τους ρυθμούς; ποιος είναι ο στόχος; έχουμε επιλογές; όταν η κρίση φαίνεται ότι ακόμη βρίσκεται σε αρχικό στάδιο και όλοι μιλούν για καταστροφή..
    Mπορούμε να πιστεύουμε ότι ένα πακέτο διάσωσης βραχυπρόθεσμης στήριξης, [απ όπου και προέλθει], της τάξης των 20-25 δισ. € θα βγάλει τη χώρα από τα κοινωνικά και οικονομικά αδιέξοδα; όταν είναι σχεδόν σίγουρο ότι το χρέος και τα ελλείμματα εξαιτίας των υψηλών επιτοκίων και των μέτρων λιτότητας θα μεγαλώνει, τη στιγμή μάλιστα που το κράτος και οι ελληνικές τράπεζες δεν είναι σε θέση να αυξήσουν τον όγκο ρευστότητας.
    Αν τώρα προσπαθήσουμε να εξετάσουμε τα γεγονότα απο την αρχή της κρίσης, άκρη δεν βρίσκουμε! Αρκεί να δούμε μερικούς τίτλους εφημερίδων το τελευταίο εξάμηνο και θα τα καταλάβουμε όλα… η προπαγάνδα κατασκευάζει ανώγια και κατώγια!
    Επομένως, η ροή των γεγονότων δημιουργεί εύλογες απορίες και μας οδηγεί να πούμε ότι, μήπως τελικά η χώρα μας λειτουργεί ως εφαλτήριο για την διευθέτηση εκκρεμοτήτων στο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα, αλλά και για την μετάβαση σε μια «οικονομική κυβέρνηση» για την Ευρώπη με περισσότερες παρεμβάσεις στην κοινωνική, νομισματική και δημοσιονομική πολιτική των κρατών μελών..
    Μπορεί όμως η οικονομία να αντικαθιστά τη δημοκρατία και η διανομή των οφελών της να αφορά μόνο την πλούσια ελίτ;

  47. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 08/04/2010 21:43:44

    Συνσχολιαστές και πάλι sorry αν χ... τη συζήτηση! Αλλά μόλις διάβασα ολόκληρο το άρθρο. Του Νίκου Παπανδρέου είναι! Εχει φοβερή πλάκα! Ανέβηκαν μερικά αποσπασματάκια ακόμα στο firiki2010
    http://firiki2010.wordpress.com/
    Aν δεν διαβάσετε όμως ολόκληρο το άρθρο του κ Παπανδρέου "δε λέει"
    Ιδίως την ιστοριούλα με την ομάδα ανθρώπων που είχε κερδίσει το Λόττο και που δεν ήταν περισσότερο χαρούμενη από την ομάδα ανθρώπων που είχαν πέσει θύματα ατυχήματος (τα οποία θύματα "έβρισκαν τη χαρά στην καθημερινότητα")
    Και πάλι ..συγγνώμη!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΑΡΗΣ Θ 08/04/2010 21:47:01

      Yπαρχει κανενα link με ολο το αρθρο;

      • ΑΡΗΣ Θ avatar
        ΑΡΗΣ Θ @ ψυχραιμια 08/04/2010 22:23:52

        Ψυχραιμία
        Δεν βρίσκω κάτι. Απ ΄ότι βλέπω πάντως τα περισσότερα άρθρα της "ηλεκτρονικής" Οικονομικής Επιθεώρησης είναι μόνο απόσπασματα που σε παραπέμπουν στο σχετικό τεύχος.
        Ισως πάλι φταίει ο ηλεκτρονικός αναλφαβητισμός μου. Αν μπορω να βοηθήσω κάπως αλλιώς ,ευχαρίστως!

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΑΡΗΣ Θ 08/04/2010 22:05:47

      Έχει πολύ θράσσος ο συγκεκριμένος

      • ΑΡΗΣ Θ avatar
        ΑΡΗΣ Θ @ Orestios 08/04/2010 22:25:29

        Εχω τρελλαθεί. Δεν ξέρω αν πρέπει να βάλω τα γέλια ή τα κλάματα! Μήπως τελικά υπερβάλλω?

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 08/04/2010 22:51:58

        Οι Παπανδρέου πάντα αδιαφορούσαν για τον λαό προσβάλλοντας τον με οποιονδήποτε τρόπο. Τώρα οι νεότεροι μπορούμε να καταλάβουμε γιατί η Ελλάδα υπέφερε μετά τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο από αυτούς τους ανθέλληνες

      • Fotini avatar
        Fotini @ Orestios 08/04/2010 23:41:15

        @ ΑΡΗΣ Θ
        (Γεια σου Αρη μου!)

        36 χρονια τωρα προσπαθω να καταλαβω την Αμερικανικη νοοτροπια και αλλα τοσα για να καταλαβει ο συζυγος την δικη μου σκεψη και νοοτροπια (way of thinking). Συμβιβασμους κανεις αλλα ποτε δεν γινεσαι αντιληπτος 100%.

        Γι΄ αυτο δεν θα μπορεσωμε να καταλαβωμε ποτε τις σκεψεις και νοοτροπιες των Chants. Γι' αυτο δεν ξερομε αν πρεπει να γελαμε η να κλαιμε γι' αυτα που γραφουν η λενε ο ΓΑΠ και ο Nick. . .Μονο απαλλαγη απ΄ αυτην την Αμερικονοτραφη οικογενεια θα μας σωση!

      • ΑΡΗΣ Θ avatar
        ΑΡΗΣ Θ @ Orestios 09/04/2010 01:32:34

        @ Fotini
        Γεια σου ξενιτεμένη Φωτεινή μου !
        Εξαιρετικά αφιερωμένο σε σένα ένα ακομα απόσπασμα του πονήματος
        "Στο μεσοδιάστημα,πολλοι από εμάς θα αισθανόμαστε την πίεση των μέτρων λιτότητας.Αρκετοί περιμένουν ο επόμενος χρόνος να μας δώσει λιγότερη χαρά"
        Εσύ κατάλαβες αυτό το "λιγότερη χαρά" ? Πρόκειται για πρωτοφανή περίπτωση σαρδάμ σε γραπτό λόγο? Πρόκειται για συγκεκαλυμμένη απειλή? Προειδοποίηση μήπως? Κι αυτό το πρώτο πληθυντικό "θα αισθανόμαστε την πίεση" Αρχίζω να τον λυπάμαι.Κι εμάς μαζί. Να σε βλεπουμε και στo firiki2010
        Φιλιά και μάλλον καληνύχτα! Εδώ ειναι 3.30

      • Fotini avatar
        Fotini @ Orestios 09/04/2010 02:35:53

        @ ΑΡΗΣ Θ

        Αρη μου,

        Σ΄ ευχαριστω για την αφιερωση! Εβαλα το firiki2010 στα αγαπημενα μου sites.

        Θα βοηθουσε πολυ αν ειχα ολοκληρο το πονημα και ακομα καλλιτερα αν ηταν στ΄ Αγγλικα. Παντως ρωτησα τον συζυγο τι θα αισθανοταν αν κερδιζε το λοττο, και απαντησε "Initially happy, but eventually uncomfortable as people would approach me to sell their products, services, etc."

        Η γνωμη μου ειναι "Πρόκειται για πρωτοφανή περίπτωση σαρδάμ σε γραπτό λόγο?" οπως διερωτηθης.

        Φιλια (στον δευτερο γυιο μου!) 20:30 local

  48. Pikaiα Gracilens avatar
    Pikaiα Gracilens 08/04/2010 21:49:49

    Κυριε Ροδινε

    Πριν απο μερικα χρονια, καποιος προτινε να γυρισουμε πισω στη Γελλαδα να βοηθησουμε με την τεχνογνωσια και την μακροχρονια εμπειρια την πατριδα. η απαντηση που ελαβε ηταν "οποιος κυνηγα θεση στην ελλαδα η ειναι λαμογιο η ειναι τελειως αναξιος και αχρηστος." Κανενας μα κανενας ικανος μανατζερ η τεχνοκρατης δεν μπορει να λειτουργηση στο ανθρωποφαγο συστημα της ελλαδος.

    "Η Ελλαδα θελει να χρεοκοπηση [και θα χρεωκοπηση" για να παραφρασουμε τον Χ. Τρικουπη

    Τα εθνοι επιλεγουν τον αφανισμο μεσα απο τις πραξεις τους

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Pikaiα Gracilens 09/04/2010 06:37:10

      Pikaia,
      Επέστρεψα στην Ελλάδα μετά από μεταπυχιακές σπουδές και πολύχρονη διαμονή στις ΗΠΑ.
      Αν σας περιγράψω τις εμπειρίες μου,θα κουραστούμε αμφότεροι.
      Δυστυχώς ο διαχρονικός Σεφέρης είχε δίκιο,αλλά...

  49. Sofi avatar
    Sofi 08/04/2010 22:04:08

    -Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;
    Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.

    -Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μιά τέτοια απραξία;
    Τι κάθοντ' οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;

    -Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
    Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
    Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.

    -Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη,
    και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη
    στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;

    -Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
    Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί
    τον αρχηγό τους. Μάλιστα ετοίμασε
    για να τον δώσει μια περγαμηνή. Εκεί
    τον έγραψε τίτλους πολλούς κι ονόματα.

    -Γιατί οι δυό μας ύπατοι κ' οι πραίτορες εβγήκαν
    σήμερα με τες κόκκινες, τες κεντημένες τόγες·
    γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσους αμεθύστους,
    και δαχτυλίδια με λαμπρά γυαλιστερά σμαράγδια·
    γιατί να πιάσουν σήμερα πολύτιμα μπαστούνια
    μ' ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλισμένα;

    Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
    και τέτοια πράγματα θαμπόνουν τους βαρβάρους.

    -Γιατί κ' οι άξιοι ρήτορες δεν έρχονται σαν πάντα
    να βγάλουνε τους λόγους τους, να πούνε τα δικά τους;

    Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
    κι αυτοί βαριούντ' ευφράδειες και δημηγορίες.

    -Γιατί ν' αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
    κ' η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που έγιναν).
    Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ' οι πλατέες,
    κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;

    Γιατί ενύχτωσε κ' οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
    Και μερικοί έφθασαν απ' τα σύνορα,
    και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.

    Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
    Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μιά κάποια λύσις.

    Κ.Π.Καβάφης

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Sofi 09/04/2010 06:38:59

      Sofi,
      Νομίζω ότι ταιριάζει και το παρακάτω ποίημα του Αλεξανδρινού:

      Οροφέρνης
      Αυτός που εις το τετράδραχμον επάνω
      μοιάζει σαν να χαμογελά το πρόσωπό του,
      το έμορφο, λεπτό του πρόσωπο,
      αυτός είν' ο Οροφέρνης Αριαράθου.

      Παιδί τον έδιωξαν απ' την Καππαδοκία,
      απ' το μεγάλο πατρικό παλάτι,
      και τον εστείλανε να μεγαλώσει
      στην Ιωνία, και να ξεχασθεί στους ξένους.

      Α εξαίσιες της Ιωνίας νύχτες
      που άφοβα, κ' ελληνικά όλως διόλου
      εγνώρισε πλήρη την ηδονή.
      Μες στην καρδιά του, πάντοτε Ασιανός•
      αλλά στους τρόπους του και στην λαλιά του Έλλην,
      με περουζέδες στολισμένος, ελληνοντυμένος,
      το σώμα του με μύρον ιασεμιού ευωδιασμένο,
      κι απ' τους ωραίους της Ιωνίας νέους,
      ο πιο ωραίος αυτός, ο πιο ιδανικός.

      Κατόπι σαν οι Σύροι στην Καππαδοκία
      μπήκαν, και τον εκάμαν βασιλέα,
      στην βασιλεία χύθηκεν επάνω
      για να χαρεί με νέον τρόπο κάθε μέρα,
      για να μαζεύει αρπαχτικά χρυσό κι ασήμι,
      και για να ευφραίνεται, και να κομπάζει,
      βλέποντας πλούτη στοιβαγμένα να γυαλίζουν.
      Όσο για μέριμνα του τόπου, για διοίκησι -
      ούτ' ήξερε τι γένονταν τριγύρω του.

      Οι Καππαδόκες γρήγορα τον βγάλαν•
      και στην Συρία ξέπεσε, μες στο παλάτι
      του Δημητρίου να διασκεδάζει και να οκνεύει.

      Μια μέρα ωστόσο την πολλήν αργία του
      συλλογισμοί ασυνείθιστοι διεκόψαν•
      θυμήθηκε που απ' την μητέρα του Αντιοχίδα,
      κι απ' την παληάν εκείνη Στρατονίκη,
      κι αυτός βαστούσε απ' την κορώνα της Συρίας,
      και Σελευκίδης ήτανε σχεδόν.
      Για λίγο βγήκε απ' την λαγνεία κι απ' την μέθη,
      κι ανίκανα, και μισοζαλισμένος
      κάτι εζήτησε να ραδιουργήσει,
      κάτι να κάμει, κάτι να σχεδιάσει,
      κι απέτυχεν οικτρά κ' εξουδενώθη.

      Το τέλος του κάπου θα γράφηκε κ' εχάθη•
      ή ίσως η ιστορία να το πέρασε,
      και, με το δίκιο της, τέτοιο ασήμαντο
      πράγμα δεν καταδέχθηκε να το σημειώσει.

      Αυτός που εις το τετράδραχμον επάνω
      μια χάρι αφήκε απ' τα ωραία του νειάτα,
      απ' την ποιητική εμορφιά του ένα φως,
      μια μνήμη αισθητική αγοριού της Ιωνίας,
      αυτός είν' ο Οροφέρνης Αριαράθου.

      Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

      Σημειώσεις:
      Ο Οροφέρνης ήταν υιός του Αριαράθου του Δ' της Καππαδοκίας. Η μητέρα του ήταν η κόρη του Αντιόχου του Γ' του Μεγάλου και η γιαγιά του, Στρατονίκη, ήταν η κόρη του Αντιόχου του Β' της Συρίας. Προστατευόμενος του Δημητρίου της Συρίας που τον βοήθησε να ανέλθει στο θρόνο της Καππαδοκίας το 157 π.Χ. Αργότερα προσπάθησε να σφετεριστεί το θρόνο του προστάτη του.

  50. τάρας μπούλμπα avatar
    τάρας μπούλμπα 08/04/2010 22:36:48

    εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν...

    αλλά ο ΓΑΠ εν δράσει!

    http://img511.imageshack.us/img511/7011/160908b.jpg

  51. nov11 avatar
    nov11 08/04/2010 23:19:02

    Η χώρα μας έχει ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΚΟΠΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΚΛΠ.Κάποιοι προσπαθούν να μας οδηγήσουν στο ΔΝΤ και στην εξίσωση με ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΚΛΠ.ΓΙΑΤΙΙΙΙΙ;;;;;;;;;
    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΠΗΡΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΥΘΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΕ ΣΤΟΝ ΑΦΡΟ.
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙ.

  52. fatfat avatar
    fatfat 08/04/2010 23:57:39

    @ Κώστας Ροδινός....και τι θα βγει από την υποβολή πρότασης μομφής εναντίον της κυβέρνησης? Θα τσακώνονται και θα αλληλοκατηγορούνται για 2-3 μέρες στην Βουλή, θα γίνει ύστερα η σχετική ψηφοφορία όπου θα απορριφθεί "μετά επαίνων" η πρόταση μομφής.....και λοιπόν?
    Τι έχει να κερδίσει η χώρα από αυτή την κίνηση?
    Κατά την γνώμη μου τίποτα.....αντίθετα ο κύριος Σαμαράς θα φανεί ότι "χτυπάει" την κυβέρνηση σε τούτη την δύσκολη στιγμή, ότι προτάσσει το κομματικό συμφέρον, αδιαφορώντας για την δεινή θέση που βρίσκεται η χώρα.
    Κατά την γνώμη μου, δηλαδή, αυτή η κίνηση δεν έχει να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό.

    Υ.Γ : Δεν ξέρω τους συμβούλους του κυρίου Σαμαρά....αλλά αν έχει ανθρώπους με τέτοιες απόψεις σαν τις δικές σας, τον βλέπω πολλά χρόνια στην αντιπολίτευση.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ fatfat 09/04/2010 06:34:05

      Ούτε συμβουλεύω κανένα, ούτε πολιτική διαμορφώνω,ούτε νομίζω ότι ο Σαμαράς έχει ανάγκη των δικών μου συμβουλών, πολλώ δε μάλλον των δικών σας. Τις απόψεις μας εκφράζουμε όταν έχουμε χρόνο και διάθεση.
      Οσον αφορά στο τι θα εξυπηρετούσε μια πρόταση μομφής, γιατί άραγε σας τρομάζει η ιδέα;
      Εχουμε μια κυβέρνηση η οποία προεκλογικά εξαπάτησε τον ελληνικό λαό. Κάνει τα ακριβώς αντίθετα απ' ότι έλεγε και είναι σε προφανή δυσαρμονία με το κοινό αίσθημα.
      Αν δεν υποβληθεί πρόταση μομφής εναντίον αυτής της κυβέρνησης, τότε δεν χρειάζεται να έχουμε αυτή τη διαδικασία. Να την καταργήσουμε!
      Και τι πρέπει να κάνει ο Σαμαράς; Να βάζει πλάτες σε μια κυβέρνηση η οποία κοροϊδεψε ξεδιάντροπα τον ελληνικό λαό για έρθει στην εξουσία και επι έξη μήνες το μόνο που κάνει είναι να διασύρει τη χώρα διεθνώς, να κάνει περικοπές, να ξεθεμελιώνει δικαιώματα και να επιβάλλει φόρους;

      • Ατσαλάκωτος avatar
        Ατσαλάκωτος @ Κώστας Ροδινός 09/04/2010 10:38:16

        Ποτέ και κανέναν δεν εξαπατάς, όταν έχεις σαν δεδομένο την επίσημη και σε όλους τους τόνους διαβεβαίωση του τότε Υπουργού των Οικονομικών προς τον Ελληνικό Λαό και όλο τον πολιτικό κόσμο και τους διεθνούς οργανισμούς, ότι το έλλειμμα θα προσεγγίσει το 6% του ΑΕΠ.
        Και όλη την μισθοδοσία του Δημόσιου τομέα να παριέκοπτε η Κυβέρνηση Καραμανλή (αν εκλεγότανε) από 01/10 - 31/12/2009, το έλλειμμα δεν θα έπεφτε ούτε κατά 2 μονάδες.
        Από το 6 στο 14 που φτάσαμε τελικά, είναι 8 μονάδες.
        Πρόκειται για μεγάλη πλάνη (ή απάτη... δεν γνωρίζω) του τότε Υπουργού των Οικονομικών.
        Το ίδιο νούμερο χρησιμοποιούσε και ο Κ. Καραμανλής στα δύο προεκλογικά debates που έλαβαν χώρα τότε.
        @ ΝΑΥΤΗΣ
        Συμφωνώ με την συλλογιστική σου για κυβέρνηση τεχνοκρατών (εφόσον δεν τα καταφέρει η παρούσα κυβέρνηση και οδηγηθούμε τελικά σε πτώχευση…..εννοείται).
        Κυβέρνηση που θα έχει την στήριξη της πλειοψηφίας του πολιτικού κόσμου.
        Η θητεία της βέβαια θα πρέπει να είναι αυστηρά προκαθορισμένη και αδιατάρακτη.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 09/04/2010 11:07:01

        Προς
        Ατσαλάκωτο
        Για να σταματήσει αυτή η ιστορια ότι δεν ήξεραν τι παραλάβανε, σας παραθέτω ένα τμήμα μόνο από την αγόρευση του Μανώλη Κεφαλογιάννη στη Βουλή για τον Προϋπολογισμό.
        "ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2010

        Αγαπητοί συνάδελφοι, ο Προϋπολογισμός του 2010 είναι πλασματικός. Η Κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κρατάει άλλη μια φορά διπλά βιβλία και διπλά ταμεία. Η δημιουργική λογιστική στην αποθέωσή της. Οι λογιστικές αλχημείες στο απόγειό τους. Το έλλειμμα του 2009 αυξήθηκε τεχνητά, με απώλεια εσόδων για το 2009, με αύξηση δαπανών για το ίδιο έτος, ύψους 11 δισ ευρώ. Αγωνίστηκε πολύ το οικονομικό επιτελείο να αποδείξει ότι το έλλειμμα είναι 30 δισ ευρώ ή 12,7 του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος.
        Η πραγματικότητα –και θα σας καταθέσω στοιχεία αμέσως μετά- είναι ότι το έλλειμμα είναι 8,3% και 19 δισ ευρώ.

        Ζήτησα από τον αρμόδιο Υπουργό να μου εξηγήσει την ύπαρξη αυξημένης επιστροφής φόρων 1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ, όπως περιγράφεται στον Προϋπολογισμό που μας έχει καταθέσει η Κυβέρνηση στον πίνακα 3.3 σελίδα 53. Σας λέω και τους πίνακες, για να μπορέσετε να παρακολουθήσετε. Ε, πείτε μου εσείς, κύριοι συνάδελφοι,όταν μια οικονομία βρίσκεται στην εντατική, όταν κατά τη ρήση του Πρωθυπουργού στο πρώτο υπουργικό συμβούλιο διακυβεύεται η εθνική μας κυριαρχία, όταν δεν έχουμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις, όταν καταρρέουν τα πάντα, το ΠΑ.ΣΟ.Κ. -ως εκ του θαύματος!- βρήκε 1,3 δισ ευρώ το τελευταίο δίμηνο να το μοιράσει σε επιστροφές φόρων.

        Ζήτησα από τον αρμόδιο Υπουργό να μου εξηγήσει την ύπαρξη μεθοδευμένης υστέρησης εσόδων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ιδιαίτερα στο κονδύλι του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων ύψους 1,4 δισ ευρώ. Σας παραπέμπω στον πίνακα 3.1 στη σελίδα 52.Πείτε μου τώρα, κύριοι συνάδελφοι, εσείς, όταν στον προϋπολογισμό του 2009 το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων 3.5 δισ ευρώ, ήρθε το ΠΑΣΟΚ τον Οκτώβρη του 2009 και κατρακύλησε αυτό το ποσό στα 2,1 δισ ευρώ και ως εκ του θαύματος με τον προϋπολογισμό του 2010, επειδή είναι ο πρώτος προϋπολογισμός του ΠΑΣΟΚ, απογειώθηκαν και πάλι οι δημόσιες επενδύσεις στα 3,7 δισ ευρώ.

        Ζήτησα από τον κύριο Υπουργό να μου εξηγήσει, την ύπαρξη μεθοδευμένης μείωσης στις εθνικολογιστικές διαφορές ύψους 880 εκατ ευρώ. Ζήτησα από τον κύριο Υπουργό να μου εξηγήσει –πίνακας 3.2 σελίδα 52, για να μην αφήνουμε και εκκρεμότητες- την ύπαρξη ενός περίεργου κονδυλίου, το οποίο λέγεται «μη επαναλαμβανόμενες δαπάνες», ύψους 750 εκατ ευρώ, εμείς για την αξιοπιστία των στοιχείων αφαιρέσαμε και τα 290 εκατ ευρώ –που δεν προβλέπονται και δεν γράφονται στον προϋπολογισμό- που θα πληρώσουμε για την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής.Πείτε μου τώρα, κύριοι συνάδελφοι, πώς ως εκ του θαύματος και πάλι με τον προϋπολογισμό του 2010, αυτό το κονδύλι εξαφανίζεται.

        Ζήτησα από τον κύριο Υπουργό να μου εξηγήσει την ύπαρξη αυξημένων επιχορηγήσεων στα ασφαλιστικά ταμεία, ύψους 2 δισ ευρώ –όπως αναφέρεται στον πίνακα 3.7 στη σελίδα 60- δηλαδή το κράτος μας χρειάζεται με βάση τον προϋπολογισμό του 2009 15,2 δισ ευρώ, ως εκ του θαύματος ήρθε το ΠΑΣΟΚ τον Οκτώβρη του 2009, απογειώθηκε αυτό το κονδύλι στα 17,2 δισ ευρώ και πάλι ως εκ του θαύματος, επειδή καταθέτει τον πρώτο του προϋπολογισμό το 2010, ξανακατρακυλά αυτό το κονδύλι στα 15,5 δισ ευρώ.

        Ζήτησα, επίσης, από τον κύριο Υπουργό να μου εξηγήσει την ύπαρξη αυξημένων δαπανών σε οφειλές των νοσοκομείων. Πώς είναι δυνατόν, κύριοι συνάδελφοι, για το 2008 που ψηφίσαμε πέρυσι, να χρειάζονται 2,5 δισ ευρώ, για το 2009 να χρειάζονται 2,2 δισ ευρώ και ως εκ του θαύματος με το νέο προϋπολογισμό της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ το 2010, να κατρακυλά αυτό το ποσό κατά 1,4 δισ ευρώ στα 800 εκατ ευρώ;

        Ζήτησα τέλος από τον κύριο Υπουργό να μου εξηγήσει την αύξηση δαπανών εξοπλιστικών προγραμμάτων, οι οποίες ουσιαστικά αφορούν το 2010 ύψους 650 εκατ ευρώ. Γνωρίζετε, αγαπητοί συνάδελφοι, ότι για να προστεθεί το χρέος των Ενόπλων Δυνάμεων στο συνολικό χρέος του κράτους, πρέπει να υπογραφούν όλα τα πρωτόκολλα παράδοσης-παραλαβής. Πείτε μου τώρα εσείς, όταν μια Κυβέρνηση δεν έχει ορίσει γενικούς διευθυντές και γενικούς γραμματείς, όταν μια Κυβέρνηση δεν έχει ξεχωρίσει τις αρμοδιότητες μεταξύ υπουργών, υφυπουργών και αναπληρωτών υπουργών, ο συμπαθής κατά τα άλλα κ. Βενιζέλοςκαι ο συμπαθής κατά τα άλλα κ. Μπεγλίτης, που δεν έχουν ακόμα μοιράσει τις αρμοδιότητές τους, έπιασαν από την ημέρα της ορκωμοσίας και υπογράφουν πρωτόκολλα παράδοσης-παραλαβής για προμήθειες 3,1 δισ ευρώ, που είχε παραγγείλει το ΠΑΣΟΚ την περίοδο 2002-2003, για να παρουσιαστεί στο έλλειμμα του προϋπολογισμού του 2009, αυξημένο κατά 650 εκατ ευρώ"

  53. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 00:05:39

    @ Επώνυμος....ούτε ο Τρισέ εξελίσσεται σε μορφή, ούτε εμπνέει.
    Είναι ένας τραπεζίτης, που κάνει σωστά την δουλειά του.
    Το βασικό καθήκον της ΕΚΤ είναι η διατήρηση της αγοραστικής δύναμης του ευρώ και, επομένως, η διατήρηση της σταθερότητας των τιμών στη ζώνη του ευρώ.
    Με άλλα λόγια ο Τρισέ παίρνει αυτά τα μέτρα, προσπαθώντας να προστατέψει το ευρώ.
    Δεν αγάπησε ξαφνικά την Ελλάδα.
    Τα ίδια μέτρα θα έπαιρνε αν είχε μεγάλο πρόβλημα οποιαδήποτε χώρα της ευρωζώνης.

  54. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 09/04/2010 01:50:45

    Εκδιώχθηκε απο την Θράκη η Χαρά Νικοπούλου

    http://www.enkripto.com/2010/04/blog-post_08.html

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Αγανάκτηση 09/04/2010 05:39:46

      Ρε τη Δραγώνα! Ασκεί λέει, εξωτερική πολιτική η Χαρά Νικοπούλου. Λάθος. Η Χαρά ασκεί εθνική πολιτική, όπως έχει υποχρέωση ως δασκάλα. Εξωτερική πολιτική ασκεί η Δραγώνα. Τουρκική φυσικά, εννοείται.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αγανάκτηση 09/04/2010 07:20:24

      Ισχύει όντως;
      Αν ισχύει, είναι ντροπή για όλους μας!

  55. Βασίλης avatar
    Βασίλης 09/04/2010 09:12:26

    Όλα είναι προκανονισμένα. Θα πάμε ΔΝΤ. Δηλαδή παραδίδεται και επίσημα η διοίκηση της χώρας στις τράπεζες.

    Είναι δυνατόν να ασχολούμαστε με τα εγχώρια κόμματα και τους κυρίους τίποτα που έχουν αγορασμένα πτυχία και το παίζουν ειδικοί επί πάντων?

    Ό,τι και να λένε και να αποφασίζουν, σε εμάς δεν μετράει ουσιαστικά τίποτα, στην καθημερινότητά μας και στα υπάρχοντα και επερχόμενα προβλήματα του καθενός.

    Απλά κάνουν μάρκετινγκ της νέας εξωγενούς - μη εκλεγμένης διακυβέρνησης (ΔΝΤ κλπ). Τίποτα άλλο

    Καλημέρα

  56. Ατσαλάκωτος avatar
    Ατσαλάκωτος 09/04/2010 11:49:20

    @ Κώστας Ροδινός
    Δεν νομίζω ότι πείθει ο "εν λόγω" τουλάχιστον εμένα. Ένας αποπεμφθείς (ή αντικατασταθείς) υπουργός από έναν Πρωθυπουργό που σπάνια το κάνει, δεν έχει συνήθως καμία "καλή μαρτυρία"
    Ας μην ξεχνάμε και την δήλωση του από το Ντουμπάι που είχε χαρακτηρίσει την τότε κυβέρνηση, ως "κυβέρνηση Καραγκιόζηδων".
    Σε κάθε περίπτωση το 12,7% ή 13,6 (όπως διαδίδεται), είναι εκτίμηση των εντεταλμένων οργάνων της Commission και όχι της παρούσας Κυβέρνησης.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ατσαλάκωτος 09/04/2010 13:23:06

      Δεν έχει σημασία αν πείθει εσάς ή εμένα. Τα στοιχεία είναι από τον Προϋπολογισμό του κράτους.
      Εξηγήσεις οφείλουν αυτοί που τον συνέταξαν.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ατσαλάκωτος 10/04/2010 09:16:45

      Το 12,7 δεν είναι λάθος, είναι τεχνητό. Αυτό φωνάζουμε τόσο καιρό. Ότι ο ΓΑΠ μετέφερε έξοδα του 2010 στο 2009, επίσπευσε πληρωμές και είτε μετέφερε στο 2010 είτε κατάργησε (απόσυρση, υμιυπαίθριοι) εισπράξεις του 2009. Τα στοιχεία είναι 100% αληθή, δεν αντιλέγω, για αυτό και συμφωνεί η κομισιόν, το θέμα είναι ότι μιλάμε για την επιτομή της λογιστικής κακοδιαχείρισης!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.