H επανάσταση του αυτονόητου και η διάλυση των σχολείων
23/04/2014 11:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

H επανάσταση του αυτονόητου και η διάλυση των σχολείων

Απ΄ όλα τα πράγματα που θα έπρεπε να αλλάξουν στην Ελλάδα είναι η νοοτροπία. Αν ο κόσμος δεν αλλάξει μυαλά, όχι για υπερβολικά θέματα που μας ζητούν οι ξένοι ή οι πολιτικοί, αλλά για τα αυτονόητα, τότε δεν έχουμε καμιά τύχη ως χώρα.

Την «επανάσταση του αυτονόητου» που λέμε εδώ και χρόνια αλλά που δεν βάζουμε όλοι μας ένα λιθαράκι για να την πετύχουμε. Αυτά ως πρόλογος για τα όσα συμβαίνουν σήμερα στο χώρο της παιδείας, και στα σχολεία που έχασαν δεκάδες ώρες λόγω καταλήψεων και έπρεπε να ανοίξουν για να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο.

Αντί λοιπόν να εφαρμοστούν οι νόμοι (κι αν όχι οι νόμοι, τα αυτονόητα) τι είδαμε: Στάσεις εργασίας από τους εκπαιδευτικούς και καταλήψεις από τους μαθητές γιατί λένε ότι είναι υποχρεωτικό μέτρο, «βούρδουλας» και ανάλγητη διαδικασία να γίνονται μαθήματα τις ημέρες μετά το Πάσχα. Γιατί άραγε; Υπάρχουν γιορτές και άγιες ημέρες τις οποίες πρέπει να σεβόμαστε; Όχι βέβαια, ένα στρεβλό σύστημα που επιτρέπει να μην γίνονται μαθήματα για δύο εβδομάδες Χριστούγεννα και Πάσχα και για άλλους 2,5 μήνες το καλοκαίρι. Αλλά προφανώς δεν φτάνουν όλα αυτά τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Η μόδα των καταλήψεων τα τελευταία χρόνια έχει πάρει διαστάσεις και «σπρώχνεται» βεβαίως από συγκεκριμένους πολιτικούς χώρους που θεωρούν ότι η εκπαιδευτική διαδικασία εξυπηρετείται καλύτερα με κλειστά σχολεία και πανεπιστήμια.

Κι όμως, από τον περασμένο Δεκέμβριο όλοι είχαν ενημερωθεί για το Προεδρικό Διάταγμα που προέβλεπε την αναπλήρωση των καταλήψεων. Σήμερα όμως αποφάσισαν να τα κάνουν όλα μπάχαλο. Κι απ’ ότι μαθαίνουμε οι μαθητές έχουν την… σύμφωνη γνώμη των εκπαιδευτικών για να κάνουν καταλήψεις διότι έτσι τα σχολεία μένουν κλειστά αλλά οι δάσκαλοι και καθηγητές πληρώνονται μια χαρά. Εβδομάδες ολόκληρες που είχαν καταληφθεί τα σχολεία οι εκπαιδευτικοί πληρώνονταν κανονικά, το ίδιο και τις επόμενες ημέρες στα 500 και πλέον σχολεία που έπρεπε να ανοίξουν.

Όταν λοιπόν θεωρείται απίθανο στην Ελλάδα να υλοποιείται το αυτονόητο που είναι να γίνονται κανονικά τα μαθήματα όλη τη χρονιά, να μη διαλύονται στα σχολεία, να κάνουν τη δουλειά τους οι εκπαιδευτικοί, να πηγαίνουν στα μαθήματά τους τα παιδιά, τότε δεν έχει ελπίδα η χώρα.

Ασφαλώς και υπάρχουν προβλήματα στην παιδεία. Ελλείψεις στα σχολεία, υποχρηματοδότηση, κακές υποδομές, χαμηλοί μισθοί. Αυτό όμως είναι εντελώς διαφορετικό από το αυτονόητο. Να κάνουν όλοι σοβαρά τη δουλειά τους και να σέβονται τους νόμους. Ή τουλάχιστον να σέβονται τους πολίτες που πληρώνουν υπέρογκους φόρους προκειμένου να έχουν μια στοιχειωδώς καλή εκπαιδευτική διαδικασία. Και η ευθύνη των εκπαιδευτικών σ’ αυτό είναι πολύ μεγάλη. Αν διδάσκουν στα παιδιά πώς να κάνουν καταλήψεις αντί να τους μαθαίνουν πώς να πάνε μπροστά στη ζωή τους, κι αν λουφάρουν συστηματικά αλλά θέλουν να πληρώνονται κανονικά, χωρίς αξιολόγηση, χωρίς ελέγχους και χωρίς καμιά υποχρέωση τότε η Ελλάδα θα συνεχίσει να πηγαίνει πίσω.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. takis 400 avatar
    takis 400 23/04/2014 14:50:26

    μονος σου παραδεχεσαι οτι υπαρχει υποχρηματοδοτηση,χαμηλοι μισθοι,αλλα πρεπει να σεβομαστε τις αποφασεις του εκαστοτε υπουργου,σαν πολυ ευκολα δεν ξεπερασες τα δυο πρωτα?να ξερεις παντως οτι το 90 τοις εκατο των σχολειων στην ευρωπη με αυτες τις αργιες δουλευουν και με πολυ λιγοτερες ωρες και μαθηματα καθημερινα,καλυτερα λοιπον να σε πιασει ο πονος για να παρει περισσοτερα χρηματα η παιδεια ωστε να μην γινεται ερμαιο του καθε αριστεραντζα.Δεν ειμαι εκπαιδευτικος και το παιδι μου δεν το αφηνω να συμμετεχει στις καταληψεις τετοιου ειδους,που γινονται εκ του πονηρου,αλλα αυτο το φτηνο κολπο να πατατε στην αγωνια των γονιων,για να βγαλετε τους εκπαιδευτικους απεναντι στους γονεις ειναι πολυ παλιο και σας εχουν παρει χαμπαρι,συνεπως το αποτελεσμα ειναι εναντιον σας. Χρονια πολλα.

  2. η Dimi avatar
    η Dimi 23/04/2014 15:17:35

    «7 λόγοι που τα βιβλία μάς κάνουν καλό! clickatlife / BIBΛΙΟ | Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014 | Με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα του Βιβλίου σήμερα, συγκεντρώσαμε 7 από τους εκατομμύρια λόγους για τους οποίους είναι καλό να διαβάζουμε βιβλία. Το Βιβλίο είναι υλικός φορέας γραπτού ή και εικαστικού περιεχομένου. Παγκοσμίως εννοείται ως βασική κατηγορία έντυπου λόγου και αποτελείται από αριθμό συνδεδεμένων τεμαχίων χαρτιού και εξώφυλλο. Βιβλίο αποκαλείται επίσης το σύνολο του περιεχομένου του αντικειμένου αυτού ως πνευματικό έργο. Αν και η ύπαρξη του έντυπου λόγου χρονολογείται από την απαρχή της ανθρώπινης ιστορίας, το βιβλίο αποτελεί το κατεξοχήν μέσο διάδοσης της γνώσης από την εφεύρεση της τυπογραφίας από τον Ιωάννη Γουτεμβέργιο έως και σήμερα. Η αξία και το περιεχόμενο του βιβλίου συνδέθηκε περισσότερο με τη λογοτεχνία, την επιστήμη, και τη θρησκεία. Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας το βιβλίο εμφανίζεται τις τελευταίες δεκαετίες και σε μη υλικούς φορείς όπως το ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book) και το ακουστικό βιβλίο (audio book). Τα βιβλία απαντώνται στην τυπογραφική βιομηχανία, στις εκδοτικές επιχειρήσεις, στα βιβλιοπωλεία, στις βιβλιοθήκες, σε ιδιωτικές συλλογές και αλλού. Αυτός είναι ο ορισμός που δίνει το Wikipedia για το βιβλίο. Για τον καθένα μας όμως έχει διαφορετική ερμηνεία και θέση στη ζωή μας. Θα μπορούσαμε να συγκεντρώσουμε πάνω από 1.000.000 λόγους γιατί τα βιβλία μάς κάνουν καλό. Σας παρουσιάζουμε τους 7 πιό σημαντικούς: 1. Tο βιβλίο μας προσφέρει ψυχαγωγία και ικανοποίηση. Μάς γεμίζει με λαχτάρα και ανυπομονησία. Μπορεί να μάς κάνει να γελάσουμε ή να κλάψουμε. Μπορεί να μάς ανακουφίσει και να μας ανοίξει νέους ορίζοντες. 2. Η ανάγνωση ενός βιβλίου μάς βοηθά να εμπλουτίσουμε το λεξιλόγιο μας. Μέσα από τα βιβλία μαθαίνεις πολλές εκφράσεις και λέξεις που δεν γνώριζες προηγουμένως. 3.Το βιβλίο μπορεί να βελτιώσει ακόμα και την ορθογραφία. Μέσα από το διάβασμα βλέπουμε τις λέξεις και τις θυμόμαστε καλύτερα. 4. Τα βιβλία καλλιεργούν την φαντασία. Καλλιεργεί τη φαντασία μας και εξασκεί το νου στη δημιουργία εσωτερικών εικόνων. Την ώρα που διαβάζουμε ένα βιβλίο, το μυαλό μας πλάθει εικόνες που τις περισσότερες φορές είναι καλύτερες και από ταινίες. 5. Η ανάγνωση ενός βιβλίου περιορίζει την μοναξιά. Είναι η καλύτερη συντροφιά όταν είμαστε μόνοι. Είναι εύκολο να το παίρνουμε μαζί μας και να το διαβάζουμε οπουδήποτε. 6. Το βιβλίο είναι ένα μέρος της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Μάς προσφέρει κοινά αναγνωστικά βιώματα και κοινά πλαίσια αναφοράς. 7. Γιατί μέσα από τα βιβλία ο άνθρωπος μαθαίνει να σκέφτεται πιό δημιουργικά, πιό εποικοδομητικά και πολλές φορές πιό ανθρώπινα. «Ακόμη και το χειρότερο βιβλίο, μπορεί να μας δώσει κάτι να σκεφτούμε». Wislawa Szymborska (1923 - 2012, Πολωνέζα ποιήτρια, Νόμπελ 1996). Κύρα Κάπη» Χρόνια Πολλά, στους απανταχού βιβλιοφάγους!

  3. μαρια avatar
    μαρια 25/04/2014 08:31:16

    το μεγαλυτερο προβλημα της κυβερνησης μπροστα στη διαλυση της παιδειας ηταν η λευκη εβδομαδα διακοπων προκειμενου να πανε οι μαθητες στα χιονια.1500 σχολεια ειναι να ανακοινωθουν για να κλεισουν τον ιουνιο.αλλα ταΜΜΕ μιλουσαν μονο για τη λευκη εβδομαδα.αλλα οι εκπαιδευτικοι φταινε

  4. η Dimi avatar
    η Dimi 25/04/2014 08:33:54

    “Ίσως να είχαν δίκιο που έβαλαν την αγάπη στα βιβλία. Ίσως επειδή δεν θα μπορούσε να ζει πουθενά αλλού.” William Faulkner, 1897-1962, Αμερικανός συγγραφέας, Νόμπελ 1949 “Τα βιβλία που έχουμε ανάγκη είναι εκείνα που πέφτουν σαν το τσεκούρι στην παγωμένη θάλασσα της ψυχής μας.” Franz Kafka, 1883-1924, Τσέχος συγγραφέας “Αν έχεις ένα κήπο και μια βιβλιοθήκη, έχεις όλα όσα σου χρειάζονται.” Κικέρων, 106-43 π.Χ., Ρωμαίος ρήτορας & πολιτικός “Μου φτάνει που ξέρω να διαβάζω, γιατί έτσι μαθαίνω αυτά που δεν ξέρω, ενώ όταν γράφεις, γράφεις μόνο αυτά που ξέρεις ήδη.” Umberto Eco, 1932-, Ιταλός συγγραφέας “Πάντα φανταζόμουν τον παράδεισο σαν ένα είδος βιβλιοθήκης.” Jorge Luis Borges, 1899-1986, Αργεντινός συγγραφέας “Αυτοί που διαβάζουν έχουν τον κόσμο κι αυτοί που βλέπουν τηλεόραση τον χάνουν.” Werner Herzog, 1942 -, Γερμανός σκηνοθέτης “Τα βιβλία είναι καθρέφτες. Βλέπεις μέσα τους μόνο αυτά που ήδη έχεις μέσα σου.” Carlos Ruiz Zafón, 1964 -, Ισπανός συγγραφέας “Διάβαζε για να ζήσεις.” Gustave Flaubert, 1821-1880, Γάλλος συγγραφέας “Το να διαβάζεις τα καλά βιβλία είναι σαν να συνδιαλέγεσαι με τους άριστους των περασμένων αιώνων.” Καρτέσιος, 1596-1650, Γάλλος φιλόσοφος “Στη πραγματικότητα, κάθε αναγνώστης είναι, καθώς διαβάζει, αναγνώστης του ίδιου του εαυτού του.” Marcel Proust, 1871-1922, Γάλλος συγγραφέας (clickatlife: “Διάσημα λόγια για το βιβλίο”) Παλαιού τύπου γραφομηχανή (vintage typewriter): http://bit.ly/1ik4F5c
    (credit: wikimedia.org/wikipedia/commons)

  5. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 25/04/2014 11:18:10

    Καλημέρα και χρόνια πολλά. Πάλι οι εκπαιδευτικοί στο στόχαστρο. Οι μόνοι που έχουν διοριστεί χωρίς μέσο (επετηρίδα, ΑΣΕΠ) βάλλονται για άλλη μια φορά. Είναι καιρός να σταματήσει πια αυτή η συστηματική προσπάθεια σπίλωσης του συνόλου του εκπαιδευτικού κόσμου. Ψάξτε τα εκπαιδευτικά συστήματα των προηγμένων χωρών. Είμαι σίγουρος οτι παντού θα βρείτε διακοπές και σε πολλές απο αυτές πολύ περισσότερες. Ας αποφασίσει πρώτα η πολιτεία τι εκπαιδευτικό σύστημα θέλει. Επειδή και εγώ εκπαιδευτικός είμαι δεν βγάζω την ουρά μου απέξω. Είναι πολλά τα προβλήματα. Λύσεις; Δεν μπορούν να υπάρξουν εαν δεν αποφασίσουμε τι σχολείο θέλουμε. Σχολείο για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια ή σχολείο κοινωνικό εργαστήρι; Ας αποφασίσουν. Τώρα τι λέει και τι κάνει η ΟΛΜΕ ή η ΔΟΕ; Πιστεύω ότι αφήνει παγερά αδιάφορους τους εκπαιδευτικούς. Ίσως και θα έπρεπε να διαλυθούν και να αναδειχθεί ένα καινούργιο και ενωμένο συνδικαλιστικό όργανο προσανατολισμένο να εξυπηρετεί την εκπαιδευτική διαδικασία και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

  6. saska avatar
    saska 25/04/2014 15:20:57

    http://sadentrepese.blogspot.gr/2014/04/blog-post_4396.html Είμαι σίγουρος οτι ούτε αυτό το ξερετε

  7. Ρηνα avatar
    Ρηνα 25/04/2014 16:17:52

    Παντως ο αρθρογραφος εχει απολυτο δικιο για την αλλαγη της νοοτροπιας του Νεοελληνα και ιδιως του νεου. Μια "περιηγηση" στο διαδικτυο και στα σχολια των αναγνωστων θα σας καταδειξει ποια ειναι η σημερινη νεολαια που απο μακρυα κανει μπαμ ποσο αμορφωτη ειναι και ποσο "χουλιγκανικα" αντιδρα. Απο τι σχολεια και σπιτια βγαινουν αυτα τα παιδια; Απο Ελληνικα βεβαια που τα αφησαν στη τυχη τους και ξεχυθηκαν να αποκτησουν λεφτα, λεφτα, λεφτα....Οσο για τους καθηγητες αληθινο ειναι οτι κριθηκαν μεσω ΑΣΕΠ, αληθινο ειναι οτι οι μισθοι τους ειναι της πεινας αλλα τον χρονο που ασχολουνται με την Παιδεια θα μπορουσαν να τον αξιοποιησουν πιο εποικοδομητικα. Ειναι κοινο μυστικο αναμεσα στους γονεις οταν ενα παιδι δεν παιρνει τα γραμματα η εχει αλλου τυπου μαθησιακες δυσκολιες, να πηγαινει σε Δημοσιο σχολειο οπου τα πραγματα ειναι επιεικως χαλαρα. Για τα παιδια που τραβανε και υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα τα ιδιωτικα ειναι μονοδρομος. Επι πλεον Παιδεια δεν ειναι μονο το προγραμμα του Υπουργειου αλλα η διαμορφωση και η διαπλαση σωστου και χρησιμου ανθρωπου και αυτο πια το σχολειο το εχει ξεχασει απο χρονια. Επισης καλο θα ηταν τα ξεκαθαρισματα να γινονται στο χωρο της εκπαιδευσης, το πανεπιστημιο δηλαδη. Τοτε που ο φοιτητης ειναι υποχρεωμενος να φοιτησει για να παρει το διπλωμα του. Εκει χρειαζεται να επιμεινει και να γινει αυστηρο το κρατος που ολοι ειναι περιπου σε ιδια κατασταση. Να βγαλει ετοιμους επιστημονες γερα κατηρτισμενους καθ ολα ωστε να μην χρειαζονται μετα επαναξιολογησεις οταν αλλος θα ειναι σε ακριτικο χωριο, αλλος θα κανει μονιμα μεταπτυχιακο και αλλος θα μεγαλωνει μωρα. Τοτε σιγουρα θα αντιδρασουν στο μαντρωμα και με το δικιο τους. Η παιδεια χρειαζεται σταθεροτητα, χρημα, εμπνευσμενους ηγετες και υπουργους και οχι καθε τρεις και δυο αλλαγες γιατι τελικα σου γυριζουν τη πλατη ΟΛΟΙ.

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ Ρηνα 25/04/2014 18:13:51

      Ρήνα, επειδή ανέφερες στην ίδια παράγραφο τα ιδιωτικά σχολεία και το πρόγραμμα του υπουργείου, ξέρεις φαντάζομαι ότι ένας λόγος που τα ιδιωτικά σχολεία "τραβάνε" τους καλούς μαθητές είναι ότι δεν τηρούν το πρόγραμμα του υπουργείου. Αυτές τις μέρες π.χ., στα περισσότερα ιδιωτικά σχολεία, δεν γίνονται μαθήματα "δευτερεύοντα" στην Γ Λυκείου, αλλά και σε άλλες τάξεις. Παραβιάζεται το πρόγραμμα και γίνονται αποκλειστικά τα μαθήματα κατεύθυνσης σε στυλ φροντιστηρίου. Τα δημόσια σχολεία δεν μπορούν φυσικά να παραβιάσουν τον νόμο και να κάνουν κάτι τέτοιο. Γενικά οι σχολάρχες γράφουν τις διατάξεις του υπουργείου στα παλιά τους τα παπούτσια με εικονικά προγράμματα κλπ και κανείς δεν τους ελέγχει. Είναι ένα μόνο μικρό δείγμα του πως αμαρτήματα της πολιτείας φορτώνονται από όλους σας στους εκπαιδευτικούς.

    • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ @ Ρηνα 25/04/2014 18:35:50

      Αγαπητή Ρήνα, όταν η μεσαία τάξη εξολοθρεύεται βάσει προγράμματος, και η "ραχοκοκαλιά" της Ελληνικής οικονομίας συντρίβεται με χαράτσια που αρχίζουν απο το 26% απο το πρώτο Ευρώ έτσι ώστε να μην τολμήσει να ξαναεπιχειρήσει σε κάτι παραγωγικό, αλλά να επιβιώνει ελπίζοντας σε κάποιο "κοινωνικό μέρισμα" που δεν έρχεται τελικά, απο ποιόν περιμένεις να ενδιαφερθεί για τα σχολεία και την παιδεία της "πλέμπας"? Το μέλλον είναι στα χέρια των νταβατζήδων όπως τους αποκάλεσε σοφά ο Κώστας Καραμανλής. Σ΄αυτούς προστέθηκαν τώρα και οι Γερμανοί νταβατζήδες και ο στόχος τους είναι αυτός που περιγράφεις: χρήμα,χρήμα,χρήμα και τίποτε άλλο...

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ Ρηνα 01/05/2014 20:32:31

      Μιλώντας για τα ιδιωτικά σχολεία, προσπερνάτε ένα καίριο ζήτημα. Ένα δημοκρατικό κράτος είναι υποχρεωμένο (οι ίσες ευκαιρίες είναι γραμμένες στο DNA της δημοκρατίας) να παρέχει υψηλού επιπέδου δωρεάν εκπαίδευση στους πολίτες του, όπως κάνουν π.χ. οι σκανδιναβικές χώρες (η Σουηδία φέτος έκλεισε τα ιδιωτικά σχολεία γι' αυτό το λόγο). Αν κάνεις μια έρευνα θα διαπιστώσεις ότι τα ιδιωτικά σχολεία ανθούν κυρίως σε καθυστερημένες πολιτικά και οικονομικά χώρες - για τις ανάγκες των τοπικών και διεφθαρμένων ελίτ.

  8. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 25/04/2014 18:31:16

    Για ενημέρωση του αρθρογράφου, οι καλοκαιρινές διακοπές στην Ελλάδα στη Β/βάθμια εκπαίδευση είναι 9 εβδομάδες, όταν σε όλη την Ευρώπη είναι από 6 εβδομάδες (Γερμανία, Ολλανδία) μέχρι 10-14 εβδομάδες (ΗΠΑ, Σουηδία, Ισλανδία, Φινλανδία, Πορτογαλία) με τις περισσότερες χώρες να είναι στις 9 εβδομάδες. Οι λοιπές πολυήμερες διακοπές, για την Ελλάδα είναι 4 εβδομάδες, ενώ στο Βέλγιο 6, Γαλλία 7.5, Γερμανία 4-6, Ιταλία Ισπανία 3.5, Ολλανδία-Αυστρία 5. Μήπως λοιπόν πρέπει να διαφωτίσουμε και την υπόλοιπη Ευρώπη για το πόσο "στρεβλό" βρίσκουμε το σύστημά τους εμείς οι ξερόλες Έλληνες; Όσο για το πόσο οι εκπαιδευτικοί διδάσκουν στους μαθητές πως να κάνουν καταλήψεις, λυπάμαι, αλλά μάλλον δεν έχετε ιδέα από σχολείο, εκτός κι αν έχετε στο μυαλό σας τίποτε εξαιρετικά ακραίες περιπτώσεις. Τις καταλήψεις οι μαθητές τις διδάσκονται από τα κόμματα, τις τηλε-εκπομπές και τους γονείς τους. Οι εκπαιδευτικοί περιττεύουν.

  9. ΜΙΧΑΛΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΛΗΣ 25/04/2014 20:31:47

    "Καταλαβαίνεις πόσο κυνικός έχει γίνει ένας λαός, όταν θεωρεί φυσιολογικό να πληρώνει περισσότερο αυτόν που ασχολείται με τις αποχετεύσεις του παρά αυτόν που ασχολείται με τα μυαλά των παιδιών του" J.F. Kennedy

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ ΜΙΧΑΛΗΣ 25/04/2014 20:58:35

      Πές τα χρυσόστομε !

  10. asxetos sceptic avatar
    asxetos sceptic 26/04/2014 15:22:12

    Έχουμε γίνει κυνικοί και δεν ασχολούμαστε με την μόρφωση των νέων σαν κοινωνία. Το θέμα δεν είναι οικονομικό, αλλά νοοτροπίας, ημιμάθειας και αδιαφορίας. α) Δεν χρειάζονται χρήματα παραπάνω για να έχεις τους καλύτερους καθηγητές, πως; Αξιολογώντας τους. β) Δεν χρειάζονται χρήματα για να διοικήσεις τα σχολεία και τα πανεπιστήμια, απλώς τα διοικείς με ικανούς και κατάλληλους για αυτό ανθρώπους (που θα θεωρούν έγκλημα την κατάληψη δημοσίων κτιρίων, το αυτονόητο δηλαδή) γ) Δεν χρειάζεται να ζητάμε χρήματα πάντα απο το κράτος, υπάρχουν και οι σύλλογοι γονέων και οι Δήμοι. δ)Δεν χρειάζονται χρήματα για να διδάξουμε ηθικές αρχές και πειθαρχία στους μαθητές, αλλά μόνον ΘΕΛΗΣΗ και βεβαίως να τις έχουν οι διδάσκοντες. ε) Υπάρχουν ευθύνες για τους χιλιάδες λειτουργικά αναλφάβητους αποφοίτους Λυκείου και τα τελευταία στην παγκόσμια κατάταξη ΑΕΙ. Ευθύνες δεν έχει μόνον ο Υπουργός, η ΟΛΜΕ αλλά και ο κάθε ένας καθηγητής που δεν κάνει το καθήκον του αλλά κοροϊδεύει. Ευθύνες έχει και ο σύλλογος γονέων σε κάθε σχολείο που δεν ζητά να απολυθούν οι άχρηστοι διδάσκοντες και να ολοκληρώνεται η διδακτέα ύλη. στ) Δεν είναι οικονομικό ζήτημα η έλλειψη επιθεωρητών ζ)Δεν είναι οικονομικό ζήτημα η εισαγωγή και δεύτερου εκπαιδευτικού βιβλίου διδασκαλίας. η) Δεν είναι οικονομικό ζήτημα η κατάργηση των Πανελληνίων εξετάσεων και κάθε Σχολή να έχει τα δικά της κριτήρια εισαγωγής (ώστε να μπορεί να ανεβάζει το επίπεδό της διεθνώς). Τα σχολεία μας μετά την δευτέρα Λυκείου ΔΕΝ λειτουργούν αλλά είναι απλά κέντρα προπαρασκευής για τις πανελλήνιες. Τα φροντιστήρια είναι η διαχρονική μάστιγα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. θ) Ο κομματισμός πρέπει να απαγορευθεί δια νόμου στα σχολεία σε όλες τις βαθμίδες!!

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ asxetos sceptic 01/05/2014 20:24:27

      Όπου γράφεις ότι δεν χρειάζονται χρήματα, εκεί ακριβώς χρειάζονται. Ξέρεις το ρητό - ό,τι πληρώνεις, αυτό παίρνεις. α) Με αυτούς τους μισθούς πιστεύεις ότι θα έχεις τους καλύτερους; (παρεπιπτόντως είμαι δάσκαλος και γι' αυτό παραιτούμαι φέτος). β) Το ίδιο. γ) Είναι πρόκληση να φορτώνεις, ειδικά αυτά τα χρόνια, στους γονείς υποχρεώσεις ενός, στοιχειωδώς, δημοκρατικού κράτους (ίσες ευκαιρίες για όλους), όσο για τους δήμους που λες, η μετακύλιση δαπανών του κράτους στους δήμους, δεν μειώνει γενικά τις δαπάνες, απλά τις φορτώνεται άλλος θεσμός. η) Το δεύτερο βιβλίο δεν απαιτεί κάποια δαπάνη; Προφανώς εσύ ενδιαφέρεσαι μάλλον για τις δαπάνες της κυβέρνησης, όχι γενικά για τη μείωση των δαπανών. Έωλα τα επιχειρήματα σου, δεν αντέχουν ούτε στην κοινή λογική.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.