#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/10/2013 14:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

H «Χρυσή Αυγή» πρέπει να ηττηθεί και πολιτικά...



Προς έκπληξη πολλών, που ανέμεναν το αντίθετο, η διαδικασία της ποινικής αποκαθήλωσης και τιμωρίας της  ΧΑ παίρνει το δρόμο της.

Τώρα πια, η  ελληνική Δικαιοσύνη πρέπει να αφεθεί ελεύθερη, χωρίς κραυγές και υποδείξεις πολιτικών και άλλων τηλεαστέρων, να επιτελέσει το καθήκον της.

Απέδειξε ότι μπορεί να το κάνει.

Όμως, αυτό είναι μόνον το ένα σκέλος της υπόθεσης. Σοβαρό μέν, αλλά όχι αρκετό.

Για να τελειώνουμε με το «καρκίνωμα»,  η ΧΑ πρέπει να ηττηθεί ηθικά, κοινωνικά και πολιτικά.

Και αυτό είναι υπόθεση της Κοινωνίας και του πολιτικού μας συστήματος.

Σε επίπεδο κοινωνίας, μόλις συνέλθουμε από το σόκ, πρέπει όλοι να αντιληφθούμε ό,τι η απάντηση στην παρούσα κρίση που ταλανίζει τον ελληνικό λαό, δεν μπορεί να είναι ένα ναζιστικό μόρφωμα. Η ΧΑ δεν έχει  λύσεις. Ως εκ της φύσεως και της δομής της, μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργεί και ήδη δημιούργησε αρκετά.

Αποτελεί ντροπή για την Χώρα μας, που υπέστη βαρύτατα πλήγματα (και ακόμα μετράει πληγές) από τις ορδές των ναζιστών και των  φασιστών, να έχει στο Κοινοβούλιο της  θαυμαστές και υμνητές  εγκληματιών.

Τα προβλήματα της Χώρας μας, οικονομικά και άλλα, θα επιλυθούν στο πλαίσιο της δημοκρατίας μας, με βάση το Σύνταγμα και στους κανόνες που διέπουν τη λειτουργία της.  Δεν υπάρχει άλλος τρόπος και αυτό πρέπει να γίνει συνείδηση όλων. Και μέσα σ’ αυτό το δημοκρατικό πλαίσιο, θ’ αποφασιστεί και το μέλλον της.

Όμως, από την άλλη πλευρά, η παρούσα κρίση ανέδειξε αδυναμίες και λειτουργικά κενά,  τα οποία θα είναι λάθος να σπεύσουμε να τα αντιμετωπίσουμε με βιαστικές νομοθετικές ρυθμίσεις. Λάθη, παραλείψεις και αβελτηρίες δεκαετιών, δεν λύνονται σε μια βδομάδα. Απαιτούν εξαντλητικό δημοκρατικό διάλογο. Και χρόνο.

Θεωρώ, ότι έχει επέλθει το πλήρωμα του χρόνου για μια ευρύτατη Συνταγματική Αναθεώρηση.

Η πατρίδα μας χρειάζεται ένα νέο Σύνταγμα εναρμονισμένο στις προκλήσεις των καιρών το οποίο θα αποτελέσει την αφετηρία για την Ελλάδα του μέλλοντος.

Έχουν διατυπωθεί πολλές και ενδιαφέρουσες προτάσεις, παρέλκει να τις επαναλάβουμε.

Το πλαίσιο λειτουργίας των κομμάτων πρέπει να επανεξεταστεί.

Η σχέση μεταξύ Εκτελεστικής, Νομοθετικής και Δικαστικής εξουσίας να δομηθεί σε νέες βάσεις.

Παρωχημένες ρυθμίσεις και  σκανδαλώδη προνομία που πλήγωσαν τη δημοκρατία μας και  το φιλότιμο των πολιτών πρέπει είτε συλλήβδην να καταργηθούν, είτε να περιοριστούν στα απολύτως αναγκαία πλαίσια.

Τέλος, επειδή μεταξύ άλλων, στο γιγάντωμα της ΧΑ συνετέλεσαν και οι καταστροφικές πολιτικές λιτότητας, που έφεραν εκατομμύρια συμπατριωτών μας σε απόγνωση και μερικούς τους οδήγησαν σε απονενοημένες επιλογές (όπως η ψήφος προς τη ΧΑ), επιβάλλεται να πούμε ένα ηχηρό «ως εδώ»! Αρκετά πια με τη λιτότητα! Ο κόσμος δεν αντέχει άλλο.

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. λολ avatar
    λολ 04/10/2013 14:15:10

    Τι να τις κανω εγω τις επενδυσεις τωρα ρε κελεμπια?Μεχρι να ερθουν αν ερθουν και στησουν τα εργοστασια τους και με προσλαβουν μετα απο 5-10 χρονια?Εγω τωρα θελω την θεια και παραδειγματικη τιμωρια των κολλητων σου.Δικαιοσυνη θελω τωρα τιποτα αλλο.Δεν θελω δουλεια ρε λαμογια . Ο Κουρης τι ηθελε στου Μαξιμου 1 ωρα μετα την αποφυλακιση του?Απο την πισω πορτα?Τα 500 εκ. ευρω πως θα τα πληρωσει?Θα κοψετε παλι συνταξεις?Τελικα νομιζετε οτι εμεις οι ανεργοι ειμαστε πολυ ζωα εεε?Ο Αλαφουζος που χρωσταει αναλογα ποσα θα τα ξεπληρωσει με μαυρη προπαγανδα?Φυλακη βαλατε την εγκληματικη Χρυση Αυγη ΟΧΙ τις αιτιες που οδηγησαν στην γιγαντωση της. . Ο νομος περι ευθυνης υπουργων του Αλογοσκουφη?Ο νομος που χαριζει τα δανεια των κομματων προς τις τραπεζες?Οι καταστροφεις της χωρας Καραμανλης -Παπανδρεςου=Παπακων σταντινου-Παπαθανασιο υ, και ο Βενιζελος ο μαγειρας?Αυτα τα κανατε γαργαρα ξεπληρωνοντας γραμματια και νομιζετε οτι ολοι εμεις τα 2 εκ. ανεργοι θα τα καταπιουμε και θα παμε να πεθανουμε για 20 χρονια ψαχνοντας για δουλεια?Καμμια τιμωρια?

    • Anonymouse avatar
      Anonymouse @ λολ 04/10/2013 19:08:50

      Κατσε να δεις γελια τωρα που θα επιχειρησουν να επαναφερουν το αντιρατσιστικο του Ρουπακιωτη απο την πισω πορτα.

  2. JeyAr avatar
    JeyAr 04/10/2013 14:39:11

    Μα περί αυτού ακριβώς πρόκειται αγαπητέ. Ακριβώς επειδή η κομματοκρατία του (βενιζελικού όρου) συνταγματικού τόξου αδυνατούσε να αντιμετωπίσει την Χ.Α. πολιτικά εδώ και δύο περίπου χρόνια, υιοθετήθηκε η ρωμαική φιέστα, όπου ο αρχηγός του εν δυνάμει τρίτου κόμματος, εσύρθη σιδεροδέσμιος μέσα σε κλουβί ως άλλος Vercingetorix! Και βέβαι με εντελώς αμφιλεγόμενα αποτελέσματα ως προς τις προσδοκίες του καθεστώτος.

  3. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 04/10/2013 14:41:45

    Οσο υπάρχει ατιμωρησία των υπαιτείων της οικονομκής καταστροφής είναι καμάτι δύσκολο.
    Το παραμύθι με τον δράκο του ναζισμού το εξήγησε ο Φαήλος σε προηγούμενα άρθρα του.

  4. Tommy avatar
    Tommy 04/10/2013 15:10:23

    Η Χ.Α. πέφτει στις δημοσκοπήσεις γιατί στους ψηφοφόρους του έχει κοπεί το τηλέφωνο..

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ Tommy 04/10/2013 20:31:59

      Tι θα γίνει με την αγραμματοσύνη σας ρε παίδες; Ούτε μια πρόταση πια σωστά;

  5. alex avatar
    alex 04/10/2013 15:12:10

    την χα μπορεις να την τσακισεις σαν εγκληματικη οργανωση, αλλα πολιτικα δεν θα την φερεις στα παλια της ποσοστα αν δεν την αντιμετωπισεις πολιτικα, παρουσιαζοντας την πολιτικη της ατζεντα και την ροπη της στην πολιτικη βια και οικονομικα, εξουδετερωνοντας τους χορηγους-πελατες της χωρις τον φοβο να συγκρουστεις με την διαπλοκη

    η ελλαδα παντως θα πρεπει να ειναι ευτυχισμενη που στην χα δεν προλαβε να δημιουργηθει ενας 'τσιπρας' που να λεει πολλα χωρις να λεει τιποτα και να υποσχεται λυσεις για ολα (παρολο που ο κασσιδιαρης μοιαζει να προοριζοταν για κατι τετοιο) και γενικοτερα που στην ηγετικη της ομαδα δεν μπορουσες να βρεις καποιον με νοημοσυνη εστω και λιγο πανω απο τον μεσο ορο

    μονο γελιο προσφερουν πχ οταν προσπαθουν με χαζα ψεματα να πεσουν στα μαλακα, προδιδοντας την μεχρι σημερα σταση ζωης τους, οπως οτι δεν ηταν μελη της χα οι δραστες, οτι ο αρχηγος δεν αποφασιζει μονος του,οτι δεν συμφωνει με την οργανωση σε 'στρατιωτικα προτυπα', οτι δεν συμφωνουν με την βια, οτι δεν ειναι ναζιστες κτλ..

  6. George avatar
    George 04/10/2013 15:38:03

    Η ΧΑ μπορεί να ηττηθεί μόνο πολιτικά (στελέχη της ενδεχομένως να έχουν ποινικές ευθύνες αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία). Οτιδήποτε άλλο είναι πρώτου μεγέθους αποτυχία. Αν αυτό δεν μπορεί να γίνει με αντίπαλο ένα κόμμα σα την ΧΑ, καιρός να ιδιωτεύσουμε.

  7. MPAMPHS avatar
    MPAMPHS 04/10/2013 15:48:02

    Kαι όμως όλοι πίσω στο μαντρί θα γυρίσουν .
    Είναι το μόνο σίγουρο...

    • Anatoli avatar
      Anatoli @ MPAMPHS 04/10/2013 22:10:28

      Ναι, περίμενε.
      Σου εγγυώμαι πως θα προτιμήσουν τις παραλίες
      ή αν είναι χειμώνας τσιπουράκι και μπινελίκια στους "τηλεαστέρες"
      που θα παρουσιάζουν τους "νικητές" των επόμενων εκλογών.

    • Greg avatar
      Greg @ MPAMPHS 05/10/2013 00:04:37

      Εννοείς στη Χ.Α.;;

  8. Σιγά μη φοβηθώ avatar
    Σιγά μη φοβηθώ 04/10/2013 16:14:41

    ''....Λες: πολύν καιρό αγωνίστηκες. Δε μπορείς άλλο πια ν’ αγωνιστείς.
    Άκου λοιπόν: είτε φταις, είτε όχι σαν δεν μπορείς άλλο να παλέψεις, θα πεθάνεις.
    Λες: πολύν καιρό ήλπιζες, δεν μπορείς άλλο πια να ελπίσεις. Ήλπιζες τι;
    Πως ο αγώνας θαν’ εύκολος;
    Δεν είν’ έτσι. Η θέση μας είναι χειρότερη απ’ όσο νόμιζες.
    Είναι τέτοια που: αν δεν καταφέρουμε το αδύνατο, δεν έχουμε ελπίδα.
    Αν δεν κάνουμε αυτό που κανείς δεν μπορεί να μας ζητήσει, θα χαθούμε.
    Οι εχθροί μας περιμένουν να κουραστούμε.
    Όταν ο αγώνας είναι στην πιο σκληρή καμπή του, οι αγωνιστές έχουν την πιο μεγάλη κούραση.
    Οι κουρασμένοι, χάνουν τη μάχη.''
    Μπέρτολτ Μπρεχτ (απόσπασμα από το ποίημά του με τίτλο ''Κουράστηκες'')
    Υ.Γ 1: Όπως πάντοτε η ποίηση, διαθέτει πολλαπλές ...αναγνώσεις.
    Υ.Γ 2 : Πρώτα η απόδοση ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ κατά παντός (συγκυβερνώντα) υπευθύνου, μετά η αποκατάσταση της αξιοπρεπούς διαβίωσης των πολιτών και πολύ ύστερα οι πολυτελείς αναλύσεις, περί των Συνταγματικών μεταβολών που θα ...αναβαθμίσουν τη Δημοκρατία. Οι νηστικοί, δυστυχισμένοι πολίτες, ποτέ δε γίνεται να σκέπτονται ψύχραιμα, ούτε να ...οραματίζονται, μα ούτε και να προτιμήσουνε το… παντεσπάνι.
    Ας επιλέξουμε συνειδητά, το δημιουργικό, σκληρό ρεαλισμό. Είναι μονόδρομος. Αν θέλουμε όχι να πουλάμε, αλλά να είμαστε και να’ χουμε ελπίδα.

  9. DimDem avatar
    DimDem 04/10/2013 16:26:15

    οπως δειχνει το πραγμα , η χρυση αυγη ειναι πια η μοναδικη αντιπολιτευση.

    ολοι, κ οταν λεμε εννοουμε ολοι, όλος ο εσμός των νδσοκ, δημαρ, συριζα, κκε κτλ εναντιον της χρυσης αυγης.

    • ΖικΖάκ avatar
      ΖικΖάκ @ DimDem 04/10/2013 16:52:12

      Δεν το ερμηνεύετε σωστά. Τραμπουκίζοντας, υβρίζοντας, δολοφονώντας και καταφερόμενοι κατά πάντων οι Χρυσαυγίτες, παραλογιζόμενοι, υποκρινόμενοι και μη καλύπτοντας επιτυχώς τα κίνητρα και τις προθέσεις τους, κατάφεραν να συσπειρώσουν εναντίον τους σχεδόν το σύμπαν! Τι κλαίτε τώρα; Οι άλλοι είναι πιο ...πεπειραμένοι και ξέρουν να κρατάνε τα προσχήματα. Οι Πασόκοι π.χ εγκληματούν, μα καταφέρνουν να βολτάρουν ελέυθεροι και να συγκυβερνούν!! Ποιός του φταίει κύριε του αμετροεπή και του ...ατάλαντου; Γιατί μας ζητάει και τα ρέστα;

      • DimDem avatar
        DimDem @ ΖικΖάκ 04/10/2013 17:35:52

        Όντως κατάφεραν να συσπειρώσουν απέναντί τους όλο το μόρφωμα του βενιζελικού τόξου με την φανατική υποστήριξη των μεγκάλων παπαγάλων. Τους φτωχούς και εξαθλιωμένους όμως τους συσπειρώνουν κοντά τους. Μη γελιέστε. και έστε ρεαλιστής. Άλλωστε, ρωτήστε κάποιον κυβερνητικό αν θα ήθελε εκλογές και θα λιποθυμούσε στα χέρια σας...

    • Hawk avatar
      Hawk @ DimDem 04/10/2013 17:17:47

      Ο ναζισμός και ο φασισμός δεν έχουν αντιπολίτευση, είτε θα έχουν εχθρούς, τιμωρούς που θα τους τσακίσουν ή θα φάει τους πάντες το μαύρο σκοτάδι τους.
      Αλλά πιά σταματήστε να προβάρετε τις στολές των SS τόσο πολύ σας έχουν λείψει?

      • DimDem avatar
        DimDem @ Hawk 04/10/2013 17:32:03

        Μάλλον κάποιος άλλος έχει φορέσει τη γερμανική στολή, γαλότσες της Βέρμαχτ και κλύνει γόνυ προς την αυταρχική γερμανίδα αρία ξανθιά, και έξοντώνει τη μεσαία τάξη χωρίς έλεος. Αυτός είναι ο ναζισμός και η εγκληματική οργάνωση, με θεωρητικό τον βουλιμικό υπέρβαρο που προκαλεί σοκ στους εναπομείναντες ΝΔάτες.

      • Scarface avatar
        Scarface @ Hawk 04/10/2013 22:42:00

        Αν ειχες δει καλα τις μαυρες στολες που ο HugoBoss ειχε σχεδιασει για τα SS, θα εβλεπες οτι ειχαν πανω και τα σηματα απο τους σπονσορες. Siemens, Porsche, Krups, Daimler κτλ. Ολως τυχαιως και η Αγγελα τους ιδιους σπονσορες εχει στην προσπαθεια της να κατακτησει την ευρωπη, με αλλα μεσα αυτη τη φορα. .Οι διαφορα ειναι βεβαια οτι οι τοτε φασιστες πολεμησαν το ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ επεκτατισμο (και οχι τους κακους ναζι οπως μας ζαλιζαν στο σχολειο) στα βουνα και στα οχυρα ενω οι τωρινοι δημοκρατες δε χρειαζεται να πω τι κανουν...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ DimDem 04/10/2013 18:08:17

      Τους καημένους τους ναζί! Τους πόνεσε η καρδιά μου. Εκείνοι δε μας λένε αν πονούν για τη σφαγή που υποστήκαμε ως Έλληνες στους 2 ΠΠ ενάντια στα 2 ράιχ των οποίων είναι θαυμαστές...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ DimDem 04/10/2013 21:25:18

      Αν η ΧΑ είναι όντως η μοναδική αντιπολίτευση, τότε είναι η εντελώς λάθος αντιπολίτευση. Ή μάλλον, είναι το τέλειο άλλοθι της Κυβέρνησης και των wannabe Κυβερνητών (βλ. Σύριζα) για να πείσουν για την ορθότητα των πεπραγμένων ή των απόψεών τους (ο Καμμένος δεν πιάνεται, ανήκει στην κατηγορία "ακίνδυνος ψεκασμένος"). Για να το κάνω πιο λιανά, η ΧΑ λειτούργησε ως ξεκάρφωμα, ως ο τέλειος χρήσιμος ηλίθιος. Ο χρήσιμος ηλίθιος ποτέ δεν είναι εναλλακτική επιλογή, ας μην γελιόμαστε. Ο ναζισμός τους και η καταπληκτική ομοιότητά τους με ομάδες μπράβων τους ακυρώνει.

      • Scarface avatar
        Scarface @ ΒΙΣ 04/10/2013 23:58:04

        Η ΧΑ απλως εκανε φανερο ενα niche της αγορας με πολυ μεγαλες δυνατοτητες αναπτυξης. Περιμενουμε απο καποιον αλλο με καλυτερο συγκριτικο πλεονεκτημα να το κατακτησει.

        • Απορών avatar
          Απορών @ Scarface 05/10/2013 01:49:12

          Μπορεί να σας φανεί περίεργο αλλά δυστυχώς δεν νομίζω να πρόκειται για niche. Το ΠΑΣΟΚ του '80 ήταν ένα κόμμα του "τρίτου δρόμου", δηλαδή... φασιστικό. Η ουσία της οικονομικής του πολιτικής ήταν φασιστική: η ταύτιση κόμματος-κράτους-συνδικαλισμού είναι η πεμπτουσία του φασισμού ή κορπορατισμού όπως έλεγε ο Μουσολίνι.
          Απλά τον εθνικισμό τον ονόμασαν "πατριωτισμό", το έθνος "λαό" και τον εθνικοσοσιαλισμό τους τον συγκάλυπταν με μπόλικο μαοϊσμό.
          Το ΠΑΣΟΚ φασιστοποίησε την ελληνική κοινωνία σε τέτοιο βαθμό και μάλιστα με τόσο συγκεκαλυμμένο τρόπο, που ακόμα και συντηρητικοί δεξιοί ζώστηκαν τα άρματα και ξεκινήσαν την επανάσταση ενάντια στον... εβραιοκίνητο αγγλοαμερικανικό ιμπεριαλισμό...

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Απορών 05/10/2013 10:17:46

            Εδώ και πολλές μέρες είχα γράψει για μιμητισμό του ΠΑΣΟΚ της δεκαετίας του '80 εκ μέρους της ΧΑ. Βλ. Ρουπακιάς και οικογένεια, που όλοι δούλευαν στη ΧΑ...Κλασικό νεοελληνικό πελατειακό σύστημα.

        • Μ.Τ. avatar
          Μ.Τ. @ Scarface 05/10/2013 17:38:58

          Σωστός!...

    • ΑΝΙΚΗΤΗ avatar
      ΑΝΙΚΗΤΗ @ DimDem 07/10/2013 22:00:20

      ΟΙ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ?
      Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ.

  10. Tonia G. avatar
    Tonia G. 04/10/2013 17:09:01

    Αγαπητέ κ. Ρoδινέ,
    αυτά τα λέγαμε πριν τις εκλογές του Μαϊου 2012. Μετά προέκυψε ο Ευάγγελος Βενιζέλος...
    Τώρα πρέπει να ξεκινήσουμε από κει. Πρώτα να εξοβελιστεί -από κάθε συνεργασία με τη ΝΔ- αυτός και το (από)κομμα του και μετά προχωρούμε με τις προτάσεις σας. Σημειώστε παρακαλώ πως για πολύ μεγάλη μερίδα ΝΔκρατων (νυν και πρώην) ο ορισμός της όρου πολιτικό μόρφωμα και συμμορία είναι ισότιμο με το ΠΑΣΟΚ.

    • καπτεν avatar
      καπτεν @ Tonia G. 04/10/2013 19:27:14

      Η ΧΑ δυνητικα στο μελλον και υπο προυποθεσεις θα μπορουσε να ζημιωσει την Ελλαδα κατα το 1/5 απο τα εγκληματα διαρκειας του πασοκ (που προεκυπταν απο "εξισου αρρωστα μυαλα". Ο Αβερωφ ελεγε το πασοκ χουντα και τους χουντικους σταγονιδια! Τωρα οι εννοιες εχουν αντιστραφει!)

    • maverick avatar
      maverick @ Tonia G. 05/10/2013 03:02:24

      +1000

  11. JayAr avatar
    JayAr 04/10/2013 17:21:34

    +1000

  12. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 04/10/2013 18:08:58

    Άψογο!

  13. Ραβινος avatar
    Ραβινος 04/10/2013 18:52:39

    Βλεπω οτι η ''δημοκρατικη '' προβια των συριζαυγητων μια χαρα τους καλυπτει .Ολοι οι αλλοι φταινε ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΧΑ και η σταλινικη συριζοσυμμορια που συσπειρωνει τους ψηφοφορους της ΧΑ λογω των λογων και εργων που προβαρουν οι συριζαυγητες {Κερατεα ,Σκουριες ,Marfin,καψιμο Αθηνας 2008,Κωνσταντοπουλου,Διαμαντιδης ,Παναγουλης ,Σκουρλετης κουκουλοφοροι μπαχαλακηδες,καταληψιες ,αναρχικοι κλπ κλπ } δεν φταιει σε τιποτα και η ληθη αρχιζει και πεφτει στις μνημες των πολιτων με ο,τι αυτο σημαινει για τον τοπο .Οσο δεν υπαρχει εφαρμογη του δικαιου σε οποιους παρανομουν και εννοω την συριζαυγητικη συμμορια τοσο η ΧΑ θα βρισκει ερεισματα στον λαο .Οσο οι συριζαυγητες υπερασπιζονται μονο τα δικαιωματα των ορδων τους{συνδικαλιστες τυφλωμενοι απο την διψα για εξουσια και ευκολη απολαβη των προνομιων τους } οσο οι ακραιοι τους ΑΝΤΑΡΣΥΑ,ΚΟΑ ,λαφαζαναιοι κλπ ,οραματιζονται επιδρομες στα θερινα ανακτορα , οσο ο ανεκδιηγητος Τσιπρας ξεστομιζει στην ΕΥΡΩΠΗ λογια του αερα για ευθυνες της Κυβερνησης και προσωπικα του Σαμαρα για την ΧΑ } χωρις να αντισταθμιζονται με τις υποχρεωσεις τους τοσο οι χρυσαυγητες θα ταμπουρωνονται πισω απο τις εμμονες τους και αντι να λιγοστευουν θα πληθαινουν .Για μενα ο ''εχθρος ''ειναι πρωτα η συριζαυγητικη συμμορια και η αμετροεπεια που την διακρινει στην αντιμετωπιση των προβληματων του τοπου μετα η ΧΑ η οποια ετσι η αλλιως ηταν& ειναι ευκολος στοχος .Ιδωμεν !

    • Zvdoumb avatar
      Zvdoumb @ Ραβινος 05/10/2013 09:30:18

      .....Καλά τώρα. Ο δικός σου ο εχθρός είναι η αντιαριστερή εμμονή, η παντρεμένη με τον θεότυφλο φανατισμό. Μη μας το εξηγείς με πολλές λέξεις πια, το έχουμε εμπεδώσει.

    • PayneK avatar
      PayneK @ Ραβινος 05/10/2013 15:12:27

      Νομίζω οτι είναι σύνηθες να χάνεται εντελώς το δάσος για το δέντρο,χαρακτηριστικό βέβαια της εποχής μας. Και γιατί στόχος να μην είναι ένα σοβαρό κράτος, που θα μπορούν να εμπιστευτούν πρώτα οι πολίτες του όταν γίνει πασιφανές κιόλας οτι οι υποχρεώσεις του προς τον ίδιο αρχίζουν να τηρούνται; Και αυτό περιλαμβάνει και το ξερίζωμα της Χ.Α. εφαρμόζοντας τους νόμους. Αντίστοιχα το ίδιο είναι επιβεβλημένο πλέον να γίνει και για πρακτικές απο την άλλη πλευρά, στις οποίες θεωρούσαν αναφαίρετο "δικαίωμα "τους να επιδίδονται και να τις δικαιολογούν ανερυθρίαστα σε υψηλότερα επίπεδα της κομματικής τους ιεραρχίας σαν γνήσια έκφραση της δυσαρέσκειας του κόσμου.
      Και νομίζω οτι ορμώμενος (και όχι μόνο εσείς) απο διαφορετική προσέγγιση, που στερείται όμως κάποιων λογικών βημάτων για να φτάσει κανείς σε θεμιτά αποτελέσματα,θέτετε κάποιες .."αδιαμφισβήτητες" προτεραιότητες θα'λεγα,τι πρέπει να αντιμετωπιστεί και με τι σειρά και προεξοφλείτε μάλιστα κάποια τιμωρητική διάθεση του ενός άκρου λόγω αστοχίας της πρακτικής αλλά και ίσως κάποιων εμμονών.
      Και γιατί να μην καθίσουμε ήρεμα να δούμε την μεγαλύτερη εικόνα ώστε αυτές οι εμμονές να ξεθωριάσουν; Με θολωμένο μυαλό μαζί με την αποτυχημένη πολιτική λιτότητας ούτε τα στομάχια είναι δυνατόν να γεμίσουν, ούτε οι αδικίες πρόκεται να αρθούν. Η δυσαρέσκεια είναι το μόνο που θα γιγαντωνεται περαιτέρω και η εσωστρέφεια που θα μας κατατρέχει.

  14. ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ 04/10/2013 18:52:54

    Εάν το διακύβευμα ήταν εθνικό, πχ να διαφυλαχθεί ο άξονας Ελλάδος - Κύπρου - Ισραήλ ή η επερχόμενη προεδρία της πατρίδος στην Ε.Ε. ή η ανακήρυξη ΑΟΖ, θα κατανοούσα την υποχρεωτική θυσία της Χ.Α στον βωμό του γνήσιου εθνικού συμφέροντος, πλην όμως όχι με αυτήν την μέθοδο και την γκαιμπελικής εκτέλεσης συμπαράσταση των ΜΜΕ της διαπλοκής, που έχει οδηγήσει πλέον σε απροκάλυπτη δίωξη ιδεών, ήτοι εν εκδηλώσει φασίζουσες δράσεις του Κράτους. Τα ανωτέρω σε συνδυασμό με τον αίφνης βρυκόλακα αντιρατσιστικό, τον οποίο προ ολίγου είχαμε ορθώς και δικαίως αποκηρύξει μου προκαλούν τάση για έμετο. Μήπως ακόμη το εγκληματικό μόρφωμα ΠΑΣΟΚ καθορίζει τις επιλογές σας και σεις κρύβεσθε όπισθεν της υποκριτικής δικαιολογίας ότι "πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού". Ποιός όμως ορίζει το εφικτό και τα όριά του; Εάν το πογκρόμ συνεχισθεί, προβλέπω ότι σύντομα θα εκπλαγείτε πολύ δυσάρεστα. Οι εποχές είναι διαφορετικές και οι πολίτες αστάθμητοι πλέον. Και μία ευχή: Είθε ο κ. πρωθυπουργός κατά την επίσκεψή του στο Ισραήλ να μην φορέσει το κιπά, έχει κάθε δικαίωμα.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ 04/10/2013 21:28:50

      Νομίζω ότι το κιπά είναι κάτι σαν το υποχρεωτικό μαντήλι στις γυναίκες στις ρωσικές ορθόδοξες εκκλησίες, ειδικά σε αυτές των μοναστηριών, ή όπως τα υποδήματα που πρέπει να αφαιρείς μπαίνοντας σε ισλαμικό τέμενος. Και ο Πούτιν φόρεσε το κιπά, δεν τον έκανε αυτό λιγότερο ορθόδοξο χριστιανό.

    • Tasos avatar
      Tasos @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ 04/10/2013 23:14:57

      Αν σκεφτείς ότι μέχρι τώρα η ΧΑ σε κάποιο βαθμό εξυπηρετούσε πέρα από τον εαυτό της και ένα μέρος του συστήματος (σαν αυτό που εντός της ΝΔ λοξοκοίταγε προς ΧΑ για πιθανή συνεργασία με κάποιο λεγόμενο "μετριοπαθές" κομμάτι της) ή σαν ανάχωμα των δυσαρεστημένων που αλλιώς θα πήγαιναν αλλού (πιο μακριά από τη ΝΔ πάντως), το ζουμί είναι ότι μάλλον αυτά τα 3 που αναφέρετε στην αρχή είναι οι αιτίες. Δε πρέπει να είναι τυχαίο που η ιστορία έγινε τώρα απότομα ενώ μαθαίνουμε ότι κάποιοι πχ είχαν στα συρτάρια χοντρές υποθέσεις ποινικού χαρακτήρα για βουλευτές της ΧΑ και όμως δεν τους ακουμπούσαν για πάνω από 1 χρόνο. Οι συμπτώσεις οι χρονικές είναι πολλές και δε μπορεί να είναι τυχαίες. Προεδρία - υδρογονάνθρακες - άξονας με ΗΠΑ και Ισραήλ - δηλώσεις περι αντισιμιτισμού - επισκέψεις σε ΗΠΑ και Ισραηλ.

  15. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 04/10/2013 19:11:30

    Αν χρειάζεται να το λέμε ότι ο ναζισμός θα πρέπει να ηττηθεί και πολιτικά, κάτι υπάρχει σάπιο (...που υπάρχει) στο βασίλειο της Δανιμαρκίας. Κι όποιος δήθεν δεν ήξερε ότι οι ΧΑυγίτες ήταν ναζιστές, πλέον δεν έχει αυτή τη δικαιολογία. Ας φορέσει πλέον τη μαύρη στολή των SS, ας αφήσει μουστακάκι αλά Χίτλερ και ας αναφωνήσει παρέα με τον αρχηγό του "Sieg Heil!" ή "Ζήτω η Νίκη".

    • Anatoli avatar
      Anatoli @ MAYRO XABIARI 04/10/2013 22:16:08

      Σε όσους στέκονται σούζα στις εντολές του θηλυκού Φύρερ μάλλον θα αναφέρεσαι έτσι;
      Μόνο που οι εποχές άλλαξαν και οι στολές δεν είναι της μοδός πλέον.
      Φοριέται το κουστούμι περισσότερο από τους πραγματικούς φασίστες.
      Δές και στην Αυστρία για παράδειγμα.

      Καλές οι ετικετούλες αλλά για την ανεργία, για το ΠΑΣΟΚ που κυβερνάει ακόμα και για πολλά άλλα ούτε λέξη.

  16. Siegfried avatar
    Siegfried 04/10/2013 19:25:23

    Αν ισχύει η παραδοχή του τίτλου ότι η ΧΑ ηττήθηκε μη πολιτικά, άρα πολιτικά παραμένει ζωντανή και αν αύριο στις ευρωεκλογές βγάλει περίπου το ίδιο ή λίγο μεγαλύτερο ή λίγο μικρότερο ποσοστό, πώς θα το διαχειριστεί η κυβέρνηση απέναντι στους ξένους (ευρωπαίους, ΗΠΑ, Ισραήλ); Οι τετρακόσιες τόσες χιλιάδες ψήφοι των πρόσφατων εκλογών, αν δεν φθάσουν στο μισό στις επόμενες, δεν θα μπορεί κανείς να μιλά για ήττα. Στις δημοτικές εκλογές είναι ακόμη πιο ασαφές το τοπίο, καθώς στον επαναληπτικό γύρο, κάποιοι δεξιοί θα βρεθούν στο δίλημμα να υποστηρίξουν υποψήφιο μεταξύ της αριστεράς και της ΧΑ.

  17. Δημητρης avatar
    Δημητρης 04/10/2013 20:15:38

    Η αληθεια ειναι μια.....δεν υπαρχει ελληνικη κυβερνηση οτι μας διαταζουν κανουμε....

    • Scarface avatar
      Scarface @ Δημητρης 05/10/2013 00:00:29

      ...εδω και 200 χρονια. Σουλτανο αλλαξαμε απλα.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Scarface 05/10/2013 13:19:33

        πολυ φιλοσοφημένα όλα αυτά..

  18. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 04/10/2013 21:02:55

    Οι κρατικάνθρωποι πρέπει νά αποδείξουν ότι δέν είναι μέλη κάποιας ληστοσυμμορίας καί άρα δέν είναι τυπικά καί άτυπα μέλη εγκληματικής οργάνωσης, όπως καί οι εγκλωβισμένοι από αυτούς καί εθισμένοι στόν άκοπο μισθοσυντηρητισμό καί πολύ πρόωρο συνταξιοπορισμό δημόσιοι υπάλληλοι νά συνειδητοποιήσουν ότι δέν είναι οι αποκλειστικοί μικρομέτοχοι τής ΑΕ - Κράτος.

    Αυτοί στήν ουσία έλεγχαν καί ελέγχουν τήν συνείδηση όλων τών ψηφοφόρων ανά τήν επικράτεια. Αυτοί έλεγχαν πάντα τόν κρατικό δανεισμό στό όνομα τών υπολοίπων. Αυτοί μοιράστηκαν τά πολλά καί τά λίγα δανεικά. Όχι φυσικά νά γίνει κάποιου είδους επένδυση, αλλά νά καταλήξουν στίς τσέπες τών «έξυπνων» κρατικανθρώπων, στίς τσέπες τών φίλων των, τών διαπλεκόμενων καί κάτι ψιλά στίς τσέπες τών συνοδοιπόρων των δημοσίων υπαλλήλων, ώστε τό πολύ μπάζο στά διάφορα γρανάζια τού μεγάλου τροχού τής εξουσίας νά γίνεται όλο καί πιό αργό.

    Οι κρατικάνθρωποι ευθύνονται όλοι στό σύνολό τους γιά τήν εθνική μας κατάντια. Ο πολύς κόσμος επαναστάτησε όταν τού κόψανε τό στοιχειώδες τής ζωής. Τήν επιβίωσή του. Τήν ανθρώπινη αξιοπρέπειά τους ο κόσμος τήν είχε ήδη απωλέσει πρό πολλού. Στίς φρικτά δομημένες πόλεις μας, στά δηλητήρια στήν ύπαιθρο καί τήν έχανε όσο αύξανε τών όγκο τών πλαστικών σκουπιδιών του, στίς αμέτρητες λαμαρίνες, στά γεμάτα από μπάζα καί βοθρολύματα ρέματα. Στό «ξέρεις ποιός είμαι εγώ;», «βολεύτηκε», «τά κονόμησε», «μάγκας». Καί όλα αυτά δέν τά έκανε από ανάγκη. Όχι. Τά έκανε γιατί ο δανεισμός έπεφτε σύννεφο καί ώς υποψήφιος αστός πιθήκιζε τόν αστισμό τών βαρείων. Τόν κορόϊδευε μάλιστα ζαλισμένος από τήν τσίκνα τών εισαγόμενων κρεάτων. Ο εξυπνακισμός καί η ατομική βαρβαρότητα αντικατέστησε τήν κοινή λογική. Πού νά τήν βρείς πιά τήν κοινή λογική; Αυτή προϋποθέτει κοινωνία θεσμών καί όχι αγέλη ατομικών ασυδοσιών.

    Γιατί οι ψηφοφόροι στράφηκαν στήν ΧΑ καί όχι γιά παράδειγμα στήν ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή στόν Τζήμερο - Μάνο καί Καρατζαφέρη; Γιατί βγήκε απότομα στόν αφρό η απελπισία τών χρήσιμων ηλιθίων τού συστήματος. Αισθάνθηκαν οι ατομικότητες ότι γι' αυτούς δέν υπήρχε κάν μιά θέση στό συστημικό όνειρο πού τούς είχε μετατρέψει σέ μαζανθρώπους. Εκδίκηση γιά τά ψευδή όνειρα πού τούς εμφύτευσαν τά συστημικά ολογράμματα ζήτησαν. Τό αυτονόητο. Αυτό είναι τό άκρο πού μπορεί νά φτάσει ένας αποσυντιθεμένος ατομισμός. Νά βρεί ψυχολογική διέξοδο στήν γενική τιμωρία πού φέρνει η ζωώδης κτηνωδία τού εκδικητή Υπεράνθρωπου. Νά κρυφθεί θέλησε πίσω από τό «λυκόφως τών θεών» παίρνοντας τήν ατομική του εκδίκηση γιά τήν δική του αδυναμία νά πέσει στόν βόθρο πού τόν έσπρωξαν οι κρατικάνθρωποι. Κάθε χαστούκι τού Κασιδιάρη στήν συστημική Κανέλη ανέβαζε περισσότερο τήν κοκκινάδα τών ματιών του. Ναί αυτό θέλει καί άς μήν βγαίνει στόν δρόμο νά συνταχθεί μέ τούς λυκάνθρωπους αρχηγίσκους τής ΧΑ. Γιά τιμωρούς τούς διάλεξε καί όχι γιά οδηγούς. Τήν Νέμεση θέλει καί όχι τήν κάθαρση. Καί θά συνεχίσει σέ αυτό τόν δρόμο, όσο οι κρατικάνθρωποι αρνούνται νά αποκαταστήσουν τήν κοινή λογική μέ βοηθό τήν δικαισύνη.
    Τήν Δικαιοσύνη όμως καί όχι τήν δικαιοσύνη τους.
    Θά μού πείτε ζητάω πολλά.
    Ζητώ τήν αυτοκατάργηση τού κρατικανθρώπου.
    Ζητώ από τό σύστημα νά προστατευθεί μέ εθελουσία κάθαρση.
    Τό σύστημα έχει καί άλλες λύσεις.
    Δέν πρέπει νά ξεχνάμε ότι ο Στάλιν δημιούργησε τόν λενινισμό.

    • παραμεθόριος avatar
      παραμεθόριος @ Ιαπετός 04/10/2013 22:36:32

      Μπράβο για το σχόλιο, απο τα καλύτερα, αλλά μην τους βάζεις ιδέες.

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ Ιαπετός 04/10/2013 22:44:52

      +1.000!

    • factorx avatar
      factorx @ Ιαπετός 04/10/2013 23:33:41

      Πολύ καλό Ιαπετέ, αλλά το τελευταίο δεν το κατάλαβα. Ο Στάλιν δημιουργησε τον σταλινισμό και κατέστρεψε τον λενινισμό

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ factorx 07/10/2013 16:50:37

        Όσο ζούσε ο Λένιν δέν υπήρχε ο λενινισμός σάν κυρίαρχη ιδεολογία.
        Επί Στάλιν δημιουργήθηκε ο λενινισμός γιά νά δικαιολογήσει τήν σταλινική δικτατορία, σφετεριζόμενος τήν λενινιστική αρχή γιά τήν ανάγκη επιβολής δικτατορίας τής προλεταριακής πρωτοπορίας.

    • Γιάννης Π. avatar
      Γιάννης Π. @ Ιαπετός 05/10/2013 01:33:55

      Πολύ στοχευμένη τοποθέτηση. Το θέμα είναι τι θα προκύψει μετά τη Χ.Α. η οποία αργά ή γρήγορα θα βρεθεί να αναζητά νέο ρόλο.

      Και όλοι αυτοί οι άνθρωποι που φαίνεται να μην αντιπροσωπεύονται από την παρούσα πολιτική τοποθέτηση, που θα οδηγηθούν;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ιαπετός 05/10/2013 11:22:32

      Πρόσεξε τώρα Ιαπετέ πως οι θιασώτες του "πούρου" φιλελευθερισμού τα τσιμπάνε από το Κράτος και από θεσμούς που υποστηρίζονται από το Κράτος, όπως ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, άλλοτε σύμβολο αλληλεγγύης, προσφοράς, ανθρωπιάς και ήθους:
      http://anavaseis.blogspot.gr/2013/10/blog-post_8991.html
      Θυμάμαι μία φίλη της γιαγιάς μου, ερυθροσταυρίτισσα, με περγαμηνές από την προσφορά της στον πόλεμο του '40, με πόσο καμάρι έλεγε αυτή τη λέξη η μακαρίτισσα η γιαγιά. Και θυμάμαι, όντας παιδάκι, το εκλεκτό περιοδικό του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, με αναφορές στην πατρίδα και τον χριστιανισμό.
      Και τώρα να μαθαίνεις ότι τα λεφτά από τον Έρανο πάνε στην τσέπη της Αλεξίας Μπακογιάννη....
      Αλλά τα κανάλια δεν το παίζουν αυτό, παίζουν μόνο χρυσαυγουλιάδα. Δεν λέω να μην παίξεις ΧΑ, να παίξεις, αλλά ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΧΑ, φτάνει πια με τα χρυσά και τα μελάτα αυγά και τις εκατό επαναλήψεις από τα βιντεάκια, αηδία. Θυμίζει εποχές Βατοπεδίου και Βαβύλη. Και φτάνει με τις "αντιφασιστικές" εκπομπές της κάθε Μαντάμ Τατιάνας. Από πότε αι επί (πολλοίς) χρήμασι κάνουν και πολιτικές εκπομπές; Γιατί δεν αρκούνται στην ειδικότητά τους, που έχει και πανανθρώπινη και διαχρονική εμβέλεια; Και όταν μιλάει κανείς για "αποκουλακοποίηση", κάτι ψευτοδημοκράτες κομματικοί, κομισσάριοι του 21ου αιώνα, σε αποκαλούν "κρυπτοχρυσαυγίτη"...

  19. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 04/10/2013 22:31:47

    Συχνά πυκνά ανασύρεται η πολιτιστική, πολιτισμική και πολιτική παράδοση του Ελληνισμού ως και η ιστορική μνήμη προκειμένου να αναλυθούν κοινωνικά φαινόμενα όπως αυτό του Φιλο-Ναζισμού. Είναι γεγονός πώς στην Ελλάδα διαχρονικά οι διαχωριστικές γραμμές ακροδεξιάς και Νεοφασιστικού Κινήματος ,σύγχρονος εκφραστής του οποίου είναι η Χ.Α. είναι αδιόρατες.Οπως αδιόρατες είναι και οι διαχωριστικές γραμμές μεταξύ Ακροδεξιάς και Σκληροπυρηνικής Δεξιάς.Φορές πολλές στην Ιστορία της Ελλάδας δε και τα τρία αυτά μορφώματα συναντήθηκαν σε πολιτικές σκοπεύσεις και στοχεύσεις.

    Οπως είναι γεγονός πως και η Αριστερά επένδυσε πολιτικά στην ύπαρξη της Χ.Α. πρώτον ως άλλοθι για την δράση της Ακροαριστεράς, δεύτερον ως μέσο διάσπασης της Δεξιάς και τρίτον ως μέσο συγκράτησης των φυγόκεντρων τάσεων στο εσωτερικό της.Είναι απορίας άξιον πως δεν αντιλήφθηκε η Αριστερά πως η Συμμετοχή του ΛΑ.Ο.Σ. στην Κυβέρνηση Παπαδήμου άνοιξε διάπλατα την πόρτα της νομιμοποίησης του Νεοφασισμού στην μεταπολιτευτική Ελλάδα.Άργησε να αντιληφθεί πως το ίδιο πολιτικό σύστημα που επέτρεψε σε αυτό το ναζιστικό κόμμα να δρά ως παρακρατικός και παραστρατιωτικός μηχανισμός , ως εγκληματική οργάνωση, ήταν θέμα χρόνου μετά το πέρας της αποστολής του να το ενοχοποιήσει και να το καταστείλει.

    Αδυνατεί λοιπόν η Αριστερή πολιτική σκέψη να εκφέρει το αυτονόητο.Πως τα όποια παραγόμενα αποτελέσματα της οικονομικής δυσπραγίας και αναφέρομαι στην κοινωνική περιθωριοποίηση ωχριούν μπροστά σε αυτά που παράγει η Ηθική Εξαχρείωση και η Πνευματική Εξαθλίωση.Η Αλλοίωση αυτή , το σαθρό αξιακό υπόβαθρο, επέτρεψε στο Νεοναζιστικό μόρφωμα της Χ.Α. να μπορέσει να ασκήσει ηγεμονία με την χρήση βίας αλλά και με τον μανδύα της αντιμνημονιακής και αντισυστημικής δύναμης που φέρει την ανανέωση σε ευρύτερα λαικά στρώματα

    Πως και Γιατί λοιπόν η Αριστερά παραχώρησε ζωτικό χώρο στην Χ.Α.;
    Σε αυτο το ερώτημα η απάντηση είναι η λανθασμένη προσέγγιση του φαινόμενου και η αδυναμία κατανόησης των σύγχρονων εξελίξεων.Όπως αναφέρθηκε και ανωτέρω η Αριστερά επένδυσε στο πιλιτικό μόρφωμα της Χ.Α. θεωρώντας πως η λαϊκή βαση της, τα κοινωνικά στρώματα που την στηρίζουν διαθέτουν ισχυρά δημοκρατικά αντανακλαστικά.Δεν αντιλήφθηκε πως οι θέσεις της απέναντι σε βασικά ζητήματα της Ελληνικής κοινωνίας όπως της λαθρομετανάστευσης βρίσκονταν σε αντιδιαστολή με τα όσα η κοινωνία βίωνε και πρέσβευε στο μεγαλύτερο μέρος της, σε αντιδιαστολή με το Εθνικό συμφέρον.Το ότι εξοβέλισε τον όρο Εθνικό και Πατριωτικό την ώρα που γνωρίζει πως στα Εθνικά θέματα οι λύσεις είναι Εθνικές αποτελεί γκάφα ολκής και στην περίπτωση αυτή το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης και τα παραγόμενα της αποτελούν Εθνικό ζήτημα πρώτης Γραμμής,

    Χρεοκόπησε λοιπόν ιδεολογικά η Αριστερά και η αμηχανία της αποτελεί τρανή απόδειξη.Μια αμηχανία που εκφράστηκε με την μη παραδοχή της ευθύνης που της αναλογεί, με τις ανώφελες μικροκομματικές αντιπαραθέσεις όπως αυτής της στάσης της απέναντι στην πρόκληση της θεωρίας των δύο πολιτικών άκρων.Μια θεωρίας υπαρκτής δοκιμασμένης στον Ελλαδικό χώρο με απόλυτη επιτυχία και για την οποία η Αριστερά για μία ακόμη φορά αρνούμενη να παραδεχθεί τα κακώς κείμενα της κάλυψε πολιτικά την Ακροαριστερά και δη την εξτρεμιστική Ακροαριστερά.Ο Θερμός αυτός εναγκαλισμός είναι αποτέλεσμα μιας ανορθολογικής συμπεριφοράς της απέναντι σε ότι φέρει την ιδιότητα του "επαναστατικού" ως ορίζεται κατά το δοκούν.Χρεοκόπησε λοιπόν ιδεολογικά η Αριστερά καθώς απέτυχε να προσεγγίσει τα κατώτερα κοινωνικά στρώματα τα οποία διαβιούν φορές στα όρια ενός ιδιότυπου κοινωνικού γκέτο..Χρεοκόπησε λοιπόν ιδεολογικά η Αριστερά καθώς απέτυχε να αποδώσει στον Νεοφασισμό και τον πολυδιάστατο κοινωνικό και πολιτικό και πολιτισμικό του ρόλο

    Διάχυτος ο φόβος πως η "εξάρθρωση " της ΧΑ θα αποτελέσει δεδικασμένο, στο οποίο θα μπορούν να ανατρέχουν οι διωκτικές αρχές και η δικαιοσύνη σε μέλλοντα χρόνο προκειμένου να αντιμετωπιστούν μορφώματα τύπου Χ.Α και η εξτρεμιστική Αριστερά είναι βέβαιο πως κάποια στιγμή θα αποτελέσει το επόμενο πεδίο αντιπαράθεσης.

  20. rally monkey avatar
    rally monkey 04/10/2013 22:37:10

    πρέπει να μπορει δει κανεις την Χ.Α όπως ακριβως ειναι στην πραγματικότητα
    Και όχι όπως Θα ήθελε να ήταν - σαν τιμωρός δηλ ενος διεφθαρμένου συστήματος
    και αν δεν μπορεί ή δε θελει να το δει, τουλάχιστον ας συνηδειτοποιήσει το εξής απλό Οτι ο Ελληνισμός ηταν και θα ειναι πάντα ανυποχωρητα αντίθετος στον
    ναζισμό.

    • Scarface avatar
      Scarface @ rally monkey 05/10/2013 00:01:57

      Heil Merkel!!!

  21. Greg avatar
    Greg 05/10/2013 00:17:09

    Έπρεπε πρώτα να ηττηθεί πολιτικά και μετά δικαστικά. Το πρωθύστερο που εφαρμόστηκε θα έχει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα από τα προσδοκώμενα.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Greg 05/10/2013 02:17:13

      ο'τι τα αποτελεσματα δε θα ειναι τα προσδοκώμενα είναι σχεδόν βέβαιο - αλλα εξαιτίας του τρόπου με τον οποιο εκτελέστηκε το σχεδιο (..α λα ΕΡΤ)
      το να ηττηθεί όμως 'πρώτα πολιτικά' ειναι εκτος τόπου
      για να ξεκινήσουμε, έχουμε..παραστρατιωτική οργάνωση, δολοφονίες, οπλοστάσια, παράνομες δραστηριότητες κλπ
      για ποια ακριβώς πολιτική μιλάμε ..

    • Μara avatar
      Μara @ Greg 05/10/2013 10:20:24

      Μία επιχείρηση κυριολεκτικά στην "τούρλα... του Σαββάτου".
      Τί θα μας ξημερώσει???
      Άγνωστο....

  22. firiki2010 avatar
    firiki2010 05/10/2013 00:34:28

    Και η δικιά μου αίσθηση είναι ότι η πολιτική απαξίωση έπρεπε να προηγηθεί του δικαστικού χειρισμού. Πίστευα μάλιστα ότι μετά τα επεισόδια του Μελιγαλά και τη δολοφονία Φύσσα θα άρχιζε η κατάρρευση της ΧΑ. Σε λίγες μέρες όμως ασλήθηκαν οι διώξεις και σήμερα με όλες αυτές τις υπερβολές των ΜΜΕ δεν ξέρω που πάμε. Θα καταντήσουν να κάνουν την ΧΑ συμπαθή. Από την άλλη βέβαια αφού υπήρχαν στοιχεία για ποινική δίωξη η Δικαιοσύνη δεν μπορεί και δεν οφείλει να περιμένει την πολιτική ήττα της ΧΑ .

    • Greg avatar
      Greg @ firiki2010 05/10/2013 09:15:39

      Μπορούσε όμως, δέκα, δεκαπέντε μέρες αργότερα να κινήσει μια πιο δεμένη δίωξη.

  23. Μπάμπης...μπαμπίνος. avatar
    Μπάμπης...μπαμπίνος. 05/10/2013 00:41:21

    Δεν ξέρω εσείς τι λέτε τώρα , τα παπούδια όμως στον καφενέ αρχίζουν και λακάνε , και άμα λακάνε τα παπούδια φανταστείτε η νέοι!

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/10/2013 01:47:31

    Για να ηττηθει η ΧΑ πολιτικα πρεπει να υπαρξει ασφαλεια για τη διατυπωση και εκδηλωση δεξιων αποψεων στη χωρα.Και οταν λεω δεξιων δεν εννοω κυβερνητικων.Λενε πολλοι για τους μαχαιροβγαλτες της ΧΑ και νοσταλγουν τον Καρατζαφερη και το ΛΑΟΣ ως "φρονιμη" δεξια.Μπορουν ομως να θυμηθουν εαν ο Καρατζαφερης μπορουσε να εχει συμμετοχη στις φοιτητικες εκλογες;
    Ρωταω να μαθω.Ο σημερινος υπουργος Αδωνις Γεωργιαδης οταν διαμαρτυροταν επειδη του εκαψαν 16 φορες το βιβλιοπωλειο και η αστυνομια αδιαφορουσε σε πανελ ρωτησε ενα πανεπιστημιακο εαν μπορουν να πανε να συζητησουν μεσα στο πανεπιστημιο του και αυτος γελουσε.Σημερα που εγινε υπουργος αλλαξε κατι;
    Μπορει να παει να μιλησει σε πανεπιστημιο;
    H XA αντισταθμιζε τον τραμπουκισμο της αριστερας με τους δικους της μαχαιροβγαλτες.Κακο αυτο,πολυ κακο αλλά χωρις μαχαιροβγαλτες θα εμενε απλως ο τραμπουκισμος της αριστερας.
    Λοιπον οποιος θελει να καταστησει περιττη τη ΧΑ και να την νικησει πολιτικα οφειλει να παρεχει προστασια απο τους τραμπουκους της αριστερας.
    Πρεπει να μπορει καποιος να κυκλοφορει με ελληνικη σημαια στην πλατεια Εξαρχειων χωρις να τολμα να τον πειραξει κανεις.Και αυτο μπορει να γινει μονο εαν χαρακτηρισθουν εγκληματικες συμμοριες οι οργανωσεις αριστεριστων,αντιεξουσιαστων και λοιπων αναρχικων.Τελος.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ψυχραιμια 05/10/2013 10:22:51

      Φαντάζομαι ότι θα ξέρεις ότι εδώ και πολλά χρόνια όλα τα μαγαζιά (καφέ, εστιατόρια, μέχρι και το Πλαίσιο λέγεται...) στα Εξάρχεια πληρώνουν κανονικά προστασία σε αναρχοαριστερούς. Είναι μία κανονική μαφία, ίδια με αυτή του Λαγού και της ΧΑ. Εχουν και τους μπράβους τους και από όλα. Αν δεν πληρώσεις, δεν στέκεις. Επίσης, αστυνομία στα Εξάρχεια δεν εμφανίζεται αν την καλέσεις, παρά μόνο με πολύ μεγάλη δυσκολία και αν συμβεί πάρα πολύ σοβαρό περιστατικό. Αυτά τα γνωρίζω από φίλους γεννημένους και μεγαλωμένους στην περιοχή.

  25. ΠΙΘΗΚΑΣ avatar
    ΠΙΘΗΚΑΣ 05/10/2013 02:39:25

    Η Χρυσή Αυγή μπορεί να χτυπηθεί τουλάχιστον στις νεότερες γενιές δια της παιδείας.
    Θα πρέπει να διδάξουμε στα Ελληνόπουλα τι εστί ναζισμός, τι εστί φασισμός και τα πόσα δεινά έχουν προκαλέσει στην ανθρωπότητα.
    Πολλάκις θα χρειαστεί να διδάξουμε και τα αυτονόητα, όπως για παράδειγμα ότι δεν πρέπει να εμπιστεύονται ανθρώπους που κυκλοφορούν με πεταλούδες και στιλέτα, ανθρώπους που κακοποιούν τους συνανθρώπους τους και ανθρώπους που λόγω στέρησης από τα αναβολικά χτυπάνε δημοσίως δημοσιογράφους λίγα λεπτά αφού αφεθούν προσωρινά ελεύθεροι από τις ανακριτικές αρχές και ενώ βρίσκονται ακόμη στο χώρο των δικαστηρίων.
    Ομοίως να τους διδάξουμε ότι δεν θα πρέπει να εμπιστεύονται ανθρώπους που μαχαιρώνουν στην καρδιά έναν άγνωστο σε αυτούς συνάνθρωπο στο όνομα της "αγίας ιδεολογίας" που λέει και η τρελαμένη κόρη του Μιχαλολιάκου.

    Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από τη διδαχή του αυτονόητου στη νεότερη γενιά.
    Αντιθέτως, αυτή η πρακτική κρίνεται ως αναποτελεσματική απέναντι σε ορισμένους από τις μεγαλύτερες γενιές που έχουν χάσει εδώ και χρόνια κάθε επαφή με το αυτονόητο και τη λογική...

    • Anatoli avatar
      Anatoli @ ΠΙΘΗΚΑΣ 05/10/2013 07:14:45

      Οι νεώτερες γενιές ως φασισμό έχουν βιώσει την ανεργία, την ανυπαρξία απόδοσης δικαιοσύνης, τις κοινωνικές ανισότητες, τους εμπαιγμούς των πολιτικών, το να βλέπουν τα λαμόγια να κυκλοφορούν ελεύθερα και τον πατέρα τους ενδεχομένως στην φυλακή επειδή χρώσταγε κάτι ψίχουλα στο ασφαλιστικό του ταμείο ή στην εφορία, την κατάσχεση του σπιτιού του πατέρα τους από την τράπεζα όταν ο πατέρας έμεινε άνεργος και δεν είχε να πληρώσει τις δόσεις, τις εξώσεις, τα εισιτήρια στα νοσοκομεία και πολλά άλλα γνωστά και μη εξαιρετά.
      Το να μιλήσεις σήμερα σε έναν έφηβο για το τι έκανε ο Χίτλερ πριν 70 χρόνια είναι χωρίς νόημα.
      Καμμία αξία δεν έχει επειδή ο σημερινός έφηβος βιώνει τον ρατσισμό του να είσαι μειοψηφία ως Έλληνας ανάμεσα σε αλλοδαπούς μαθητές στο γυμνάσιο γα παράδειγμα.
      Βιώνει έναν απέραντο κοινωνικό φασισμό και ρατσισμό σε βάρος του από τους ίδιους τους συμπατριώτες του.
      Ζεί κάθε μέρα μια ζωή χωρίς μέλλον, χωρίς ελπίδα, χωρίς αύριο και με μόνη διέξοδο μια δουλειά στο εξωτερικό σαν μετανάστης.
      Και εσύ θα του λύσεις όλα αυτά τα προβλήματα λέγοντάς του ωραία παραμύθια και ιστοριούλες για το τι έγινε πριν εβδομήντα χρόνια.
      Μόνο που η σημερινή ζωή δεν παλεύεται με ωραία ή άσχημα παραμύθια και ιστορίες ούτε με πολεμικές ιστορίες με καλούς νικητές και κακούς ηττημένους.
      Αυτό που θα πρέπει να "πείς" στον νέο σήμερα είναι εργασία, επαγγελματική αποκατάσταση, δικαιοσύνη, υγεία, παιδεία, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, αξιοπρεπή διαβίωση και όχι επιβίωση στο μεταίχμιο ζωής και θανάτου.
      Αν δεν μπορείς να "πείς" αυτά τότε μην λες τίποτε.
      Η ιστορίες με τον κακό Χίτλερ και τους καλούς νικητές του Β' ΠΠ δεν έχουν κανένα αντίκρυσμα στους νέους του σήμερα.
      Απολύτως κανένα.
      Και γι αυτό αναρωτιέστε γιατί οι νέοι εντάσσονται στην Χρυσή Αυγή και γίνονται εθνικιστές ή κατά πολλούς ναζιστές και φασίστες.
      Επειδή βλέπετε την ζωή με τα μάτια των πενηντάρηδων και πάνω.
      Όσο για το να μην εμπιστεύονται αυτούς που κυκλοφορούν με στιλέτα και πάλι δεν τους πείθεις γιατί βλέπουν αυτούς που κυκλοφορούν με περίστροφα και σκοτώνουν ατιμώρητα, και καίνε, και σφάζουν, και διαλύουν κρανία, και βιάζουν και εγκληματούν χωρίς καμμία τιμωρία.
      Και ακόμα επειδή βλέπουν αυτούς που κυκλοφορούν με κουστούμια να κάνουν πολύ χειρότερα από αυτούς που κυκλοφορούν με στιλέτα.
      Τόπιασες;

      Σε μια κοινωνία που δεν υπάρχει ίση απόδοση δικαιοσύνης προς όλους κανένα επιχείρημα δεν στέκει, κανένα επιχείρημα δεν πείθει.
      Απολύτως κανένα.
      Μην το κουράζουμε το θέμα.
      Για όσο η το ελληνικό κράτος (αν μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε έτσι) θα λειτουργεί (αν υποθέσουμε ότι λειτουργεί) όπως λειτουργεί και ενεργεί τις τελευταίες δεκαετίες οι νέοι θα τραβάνε στα δύο άκρα, ήτοι στην εξωκοινοβουλευτική αριστερά και την αριστερά και στην ακροδεξιά, στην Χρυσή Αυγή.
      Για να εκδικηθούν.
      Αυτό θέλουν οι νέοι.
      Να εκδικηθούν αυτούς που τους κατέστρεψαν τις ζωές, που τους στέρησαν το μέλλον, που τους έσβησαν την ελπίδα.
      Και την εκδίκηση την βλέπουν μόνον μέσα από τα άκρα που για τους περισσότερους νέους είναι το μέλλον.
      Και σίγουρα αποκτά και ενδιαφέρον η ζωή τους.
      Αποκτά σκοπό: την εκδίκηση.
      Από το να μην έχεις κανέναν σκοπό στην ζωή και καμμία ελπίδα η εκδίκηση δίνει ένα νόημα στην ζωή.

      • Μπάμπης...μπαμπίνος. avatar
        Μπάμπης...μπαμπίνος. @ Anatoli 05/10/2013 14:41:23

        Φίλε περιέγραψες ακριβώς την κατάσταση στην Ελλάδα , όσοι δεν το βλέπουν εθελοτυφλούν, θα ξυπνήσουν ένα πρωί και θα αναρωτιούνται πως φτάσαμε να ξυλοφορτώνει ο αριστερός τον δεξιό και τούμπαλιν , γιατί η οικονομική αλλά κυρίως η κοινωνική κρίση θα πολώσει την Ελληνική κοινωνία σε δυο άκρα.

      • Δημητρης avatar
        Δημητρης @ Anatoli 05/10/2013 14:56:28

        +1000

  26. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 05/10/2013 09:04:01

    Χέστηκε η χρύση νύφη απο φόβο, σχόλασε ο γάμος.

    Η χρυσή αυγή ήταν και είναι ένα μαγαζάκι μικρό που φυτοζωούσε με μερικούς αποτρελλαμένους που ένοιωθαν ότι είναι σπουδαίοι φορώντας στολές των εσες, και σιτιζόταν στις παρυφές της νομιμοτητας και στο ημίφως του υποκόσμου.
    Με δουλειές του περιθωρείου έβγαινε ένα μεροκάματο επιβίωσης.
    Ξαφνικά τους δόθηκε η δυνατότητα, για την τάχα μου σκληρή ιδεολογική ομάδα, να γεμίσουν τις τσέπες τους με ζεστό χρήμα και δεν άφησαν την ευκαιρία.
    Πολλαπλασιασθηκαν οι χρήσιμοι ηλίθιοι και τα έσοδα της εταιρείας.
    Ποιός εθνικισμός, ελληνισμός,εθνικοσοσιαλισμός,ορθοδοξίες,δωδεκάθεο και λοιπά δύσκολα.
    Εις οιωνός άριστος, αμύνεσθαι περί Πάρτης.
    Δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε πολιτικά με τους παλιάτσους της πολιτικής.Η ξεφτίλα τους στην κοινωνία αρκεί.
    Οταν το παίζεις μάγκας,ιδεολόγος,αγωνιστής , θα παραιτηθούμε θα βγούμε στους δρόμους κλπ κλπ και μόλις τους μαγκώνουν και χάνουν την υποστήριξη εκ των έσω (αστυνομία), αρχίζουν να γίνονται όχι χατζηαβάτηδες ,αλλα ακόμη χειρότερο, τελείωσε το παραμύθι...
    Αυτοί οι τύποι που μυξοκλαίνε στον ανακριτή, είναι τα παλληκάρια?
    Παλληκάρια της φακής.

    Τελείωσε κοινωνικά η ομάδα αυτή γιατί εξευτέλισε η ίδια την δομή και τα πιστέυω της μαζί με όσους έκαναν το λάθος να τους πιστέψουν.
    Η πολιτική τους διάλυση, είναι φυσιολογική πιά, κανείς δεν μπορεί να σταθεί πολιτικά αν χάσει τα κοινωνικά ερείσματα.
    Ούτε θα χρειαστεί κάτι ιδιαίτερο ,πέρα απο τα αυτονόητα της κυβέρνησης στην διαχείρισης της κρίσης και της πραγματικοτητας για να χαθεί η χα.
    Αν η κυβέρνηση αποτύχει στα αυτονόητα, θα την διαδεχθεί.....Ποιός?
    Εδω είναι τα δύσκολα.

    Το δύσκολο της ιστορίας αυτής δεν είναι τα ζόρικα αντράκια που μπροστά στον ανακριτή γίνονται κότες λειράτες,αλλά οι ρίζες του παρακράτους μέσα στους μηχανισμούς του (στρατός, αστυνομία,μυστικές υπηρεσίες) που άπλωσαν κλαριά και έβγαλαν τα μπουμπούκια αυτά στους δρομους.
    Το ότι χρειάστηκε να ξηλωθεί η ηγεσία όλων των επίλεκτων τμημάτων ,που υποτίθεται προστάτευαν την δημοκρατία μας,δείχνει ότι υπήρχε κάτι πάρα πολύ στραβό στο ελλαδιστάν μας.
    Επαιξε μάλλον τα ρέστα του και λίγο έλειψε να νικήσει κιόλας..Αν τα όρκ δεν άρχιζαν να συμπεριφέρονται σαν όρκ έξω απο τα δικαστήρια, δεν ξέρουμε αν θα ήταν τελικά μέσα ο φυρερίσκος της φακής.
    Αν κάτι έμεινε απο την ιστορία αυτή είναι ότι γλυτώσαμε, για την ωρα ,ένα ακόμη, ποιός κυβερνάει αυτόν τον τόπο.

  27. ΕΛΕΟΣ avatar
    ΕΛΕΟΣ 07/10/2013 17:36:21

    Ρε παιδιά σε άλλο κόσμο ζείτε εσείς; Πάει για τρελό ποσοστό η Χ.Α. που ούτε οι ίδιοι δεν θα το πιστεύουν (με).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.