#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/09/2012 16:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Format and Restart of Greece



Πολλοί, ζητούσαμε όλο αυτό το τελευταίο διάστημα να γίνουν επιτέλους οι αναγκαίες μεταρρυθμίσεις. Να γίνουν όλες αυτές οι διαρθρωτικές αλλαγές σε όλους τους τομείς της οικονομίας, της πολιτικής, της δημόσιας διοίκησης, της δικαιοσύνης, που είναι απαραίτητες για να μπορέσουμε να κάνουμε μια καινούρια αρχή, ένα RESTART της χώρας. Αντί αυτού, χάθηκε πολύτιμος χρόνος σε ομφαλοσκοπήσεις, σε άκαρπες συζητήσεις, σε ανούσιες αντιπαραθέσεις, σε δουλικές υποχωρήσεις, σε ατελέσφορες εκλογικές αναμετρήσεις. Όλα αυτά όχι μονάχα δεν ξεκαθάρισαν το τοπίο αλλά «φόρτωσαν» με επιπλέον άχρηστο και επικίνδυνο «σκουπιδαριό» τον σκληρό δίσκο του συστήματος. Μια επανεκκίνηση του υπολογιστή που λέγεται «Ελλάδα» είναι πια πολύ δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία, αφού στο STARTUP μενού της έχουν «φορτωθεί» και εκτελούνται στο παρασκήνιο μυριάδες ανασταλτικά, αντικρουόμενα και παράλογα «προγράμματα». Και κυρίως, αφού το λειτουργικό της πρόγραμμα, παραμένει ίδιο και απαράλλακτο με αυτό που την οδήγησε στο ολοκληρωτικό «κρασσάρισμα».

Η λύση τούτη την ώρα λέγεται FORMAT. Είναι η μόνη λύση ώστε να μην αχρηστευτεί τελικά το «μηχάνημα» δηλαδή η Ελλάδα ολόκληρη. Τι σημαίνει FORMAT για έναν υπολογιστή, πολλοί γνωρίζουν και αρκετοί είναι σε θέση να το εκτελέσουν. Τι σημαίνει όμως FORMAT για μια χώρα ολόκληρη; Και πως μπορεί αυτή η διαδικασία να εκτελεστεί, χωρίς να καταστραφούν βασικά δεδομένα του συστήματος και πρώτα – πρώτα οι πολίτες της; Πως θα γίνει αυτό γρήγορα, αποτελεσματικά και χωρίς βλάβη στα ζωτικά κομμάτια του «μηχανήματος»; Και τελευταίο και όχι ήσσονος σημασίας ερώτημα, ποιος θα καταφέρει να ολοκληρώσει με επιτυχία μια τόσο περίπλοκη και δύσκολη διαδικασία;

Αρχικά, θα απαιτηθεί η απόλυτη συναίνεση της ίδιας της κοινωνίας. Είναι απαραίτητο όλοι να συμφωνήσουμε ότι το «μηχάνημα» έχει κρασσάρει, ανεξάρτητα από την πορεία του σωρευμένου χρέους, ανεξάρτητα από «κουρέματα», μνημόνια, PSI και δανειακές συμβάσεις. Είναι φανερό ότι ακόμη και με αλλαγή νομίσματος, με έξοδο από ευρωζώνη και Ευρωπαϊκή  Ένωση, με σβήσιμο όλου του εξωτερικού χρέους με μιας, η λειτουργία της χώρας κάτω από τις ίδιες συνθήκες, θα οδηγήσει πολύ σύντομα σε ένα ακόμη οδυνηρό «κρασσάρισμα». Υπάρχει τόσο πολύ «κακόβουλο» λογισμικό (malicious software) στους διάφορους σκληρούς δίσκους του συστήματος (πολιτικό σύστημα, οικονομία, δημόσια διοίκηση, δικαιοσύνη, ΜΜΕ, συνδικαλισμός, κλπ) που σύντομα θα οδηγήσει το «μηχάνημα» σε πλήρη δυσλειτουργία και πάλι. Δυστυχώς, το «κακόβουλο» λογισμικό στη χώρα μας έχει από καιρού αναλάβει το ίδιο την λειτουργία του «συστήματος». Οποιοδήποτε αντιιικό αυτή την ώρα, θα έχει το αποτέλεσμα που θα είχε η ασπιρίνη στη θεραπεία καρκινοπαθούς τελικού σταδίου.

Μετά, είναι ανάγκη να συμφωνήσουμε για τον «μάστορα». Αυτόν δηλαδή που θα εμπιστευτούμε να εκτελέσει την ριψοκίνδυνη «μανούβρα». Νομίζω ότι ευτυχώς για μας, διαθέτουμε ήδη αυτόν τον «μάστορα». Είναι ο Πρωθυπουργός της χώρας, ο Αντώνης Σαμαράς. Βλέπετε κανέναν καλύτερο;

Τέλος, επειδή ο υπολογιστής «Ελλάδα» δεν λειτουργεί (καλώς ή κακώς) αυτόνομα, όπως φαντάζονται μερικοί αιθεροβάμονες αλλά είναι στενά συνδεδεμένος στα δίκτυα της Ευρωζώνης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μέσω αυτών, δίκτυα των αγορών και του υπόλοιπου αναπτυγμένου κόσμου, η απόπειρα για FORMAT θα πρέπει να γνωστοποιηθεί στους εταίρους, για να μην υπάρξει κίνδυνος κατάρρευσης των δικτύων. Και όχι μονάχα αυτό αλλά θα πρέπει ταυτόχρονα να έχει και την έγκρισή τους, αλλιώς κινδυνεύουμε να αποκόψουν εντελώς για μεγάλο χρονικό διάστημα τον υπολογιστή «Ελλάδα» από τα ζωτικά αυτά δίκτυα και να περιπέσουμε στην μίζερη λειτουργία ενός μοναχικού λάπτοπ χωρίς ίντερνετ, σε τραπέζι ορεινού καφενείου. Είναι φανερό λοιπόν, πως πριν από οποιαδήποτε μονομερή ενέργειά μας στην κατεύθυνση αυτή, θα πρέπει να έχουμε ανακτήσει την αξιοπιστία και την φερεγγυότητά μας ως κόμβος των δικτύων που ανέφερα παραπάνω. Η καλύτερη κίνηση δε, θα ήταν να επιχειρήσουμε το απαραίτητο FORMAT, μαζί με άλλους κόμβους (Ισπανία, Ιταλία, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Κύπρος, κλπ) οι οποίοι αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί να κάνουν μεγαλύτερες ή μικρότερες εκκαθαριστικές – διορθωτικές κινήσεις στα δικά τους μηχανήματα. Αυτό θα ήταν ευχής έργον.

Ας μελετήσουμε, θεωρητικά πάντα, την ουσία ενός FORMAT της χώρας και ας προσπαθήσουμε να ορίσουμε grosso modo τα βήματα μιας τέτοιας διαδικασίας. Η διαφορά από ένα κανονικό FORMAT είναι πως αυτή η διαδικασία πρέπει να γίνει με το μηχάνημα «εν λειτουργία» επειδή αλλιώς θα «χάσουμε» κρίσιμα δεδομένα του και κυρίως τους ίδιους τους Έλληνες.

Αρχικά, απαιτείται αλλαγή «λειτουργικού συστήματος». Η «καρδιά» του νέου λειτουργικού συστήματος, θα είναι το Σύνταγμα. Θέλουμε καινούριο Σύνταγμα, απαλλαγμένο από γκρίζες ζώνες, αγκυλώσεις του παρελθόντος και χαριστικές προς το πολιτικό σύστημα πρόνοιες. Καλό θα ήταν μαζί με το νέο Σύνταγμα, να προβλεφθεί και η εγκατάσταση ενός βοηθητικού και «εκκαθαριστικού» προγράμματος που ονομάζεται «Συνταγματικό Δικαστήριο». Απαραίτητα συστατικά για ένα νέο λειτουργικό σύστημα της χώρας είναι νέα εκτελεστική – νομοθετική – δικαστική σουίτα. Τα ειδικά χαρακτηριστικά αυτών των λειτουργικών υπο-προγραμμάτων έχουν κατά καιρούς περιγραφεί και θα μπορούσαν να εμπλουτισθούν κατά την διαδικασία.

Στη συνέχεια, απαιτείται η εγκατάσταση καινούριων βασικών προγραμμάτων εφαρμογών. Ας αναφέρουμε μερικά: νέος φορολογικός νόμος, καινούριο αναπτυξιακό πρότυπο, νέα δημόσια διοίκηση, επανελληνισμένη παιδεία, κτηματολόγιο, μοντέρνο και φιλικό προς το επιχειρείν τραπεζικό σύστημα, επανασχεδιασμένο σύστημα υγείας, σύγχρονη άμυνα με αλλαγές στο δόγμα της, εσωτερική ασφάλεια – αυστηρή και σύγχρονη μεταναστευτική πολιτική, πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική, ΑΟΖ, νέο εργασιακό πλαίσιο, καινούριο ασφαλιστικό, υγιής συνδικαλισμός, σωστές αποκρατικοποιήσεις, κλπ. Φυσικά, όλα αυτά τα προγράμματα δεν μπορούν να εγκατασταθούν ή να αλλάξουν  όλα μαζί. Εδώ θα φανεί και η μαεστρία του «μάστορα» ο οποίος θα πρέπει να επιλέξει τα κατάλληλα προγράμματα από το εμπόριο (άλλες αναπτυγμένες χώρες), τα οποία θα προσαρμόσει στα δεδομένα της χώρας και θα φροντίσει να συνεργάζονται αρμονικά, τόσο μεταξύ τους, όσο και να «τρέχουν» απρόσκοπτα με το καινούριο λειτουργικό σύστημα. Θα μπορούσαμε να γράφουμε επί μέρες εξειδικεύοντας τα επιθυμητά χαρακτηριστικά του καθενός προγράμματος χωριστά, όμως αυτό δεν είναι δυνατόν στα πλαίσια ενός σύντομου σημειώματος.

Τελευταίο μέρος του πολύπλοκου εγχειρήματος είναι η θωράκιση του συστήματος έναντι μελλοντικής κατάρρευσης. Εδώ χρειάζονται απαραίτητα δύο σουίτες: ένα πλήρες και αυτομάτως αναβαθμιζόμενο αντιιικό πρόγραμμα που λέγεται «αξιοκρατία» και ένα πρόγραμμα που θα καθιστά αναγκαία και υποχρεωτική την εφαρμογή των νόμων και των διατάξεων του καινούριου λειτουργικού συστήματος. Αυτά τα δύο προγράμματα δεν δουλεύουν στον αυτόματο πιλότο, είναι ανοιχτού λογισμικού (Free Open Source Software) και θα χρειαστεί η συμμετοχή ολόκληρης της κοινωνίας και ο πατριωτισμός του κάθε Έλληνα χωριστά για να διαφυλαχθεί η αποτελεσματικότητά τους και η απρόσκοπτη λειτουργία τους σε βάθος χρόνου. Η συλλογική μνήμη της κοινωνίας, που είναι απαραίτητο να διασωθεί σε «στικάκι», ελπίζω να βοηθήσει θετικά προς αυτή την κατεύθυνση.

Akenaton

Υ.Γ. Επειδή τελικά μιλάμε για χώρα, κι όχι για μηχάνημα, είμαι βέβαιος πως ο «μάστορας» θα φροντίσει να κρατήσει στην μνήμη, σε κάποιον εξωτερικό «σκληρό δίσκο» πιθανώς, όλους εκείνους που ευθύνονται για το «κρασσάρισμα» της χώρας. Πριν το οριστικό «delete», όλους αυτούς οφείλει να τους αποστείλει πακέτο στον ανανεωμένο «κατή» για τα περαιτέρω!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Apostolos avatar
    Apostolos 03/09/2012 16:06:12

    Poli efstoho arthro kai paromoiseis

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ Apostolos 04/09/2012 01:48:14

      Πριν το φορμάτ κάποιοι χρήστες υπολογιστών δοκιμάζουν και μερικά utilities που πολλές φορές κάνουν πολύ καλή δουλειά και έχουν παρα πολύ καλά αποτελέσματα στην λειτουργία του υπολογιστή.Όπως τα registry cleaners,τα memory optimizers,και κάποια uninstallers.
      Εμείς ούτε καν σκεφτήκαμε να κάνουμε κάτι τέτοιο.Πήραμε ψαλίδι και δυόμισυ χρόνια τώρα απλά κάνουμε περικοπές σε μισθούς συντάξεις τίποτε άλλο.

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ ano-kato 04/09/2012 09:31:28

        Μπα πάμε για ελληνικό defragmentation
        http://www.youtube.com/watch?v=6SilOsW4ozw

  2. Wolf avatar
    Wolf 03/09/2012 16:16:01

    Μάλιστααα!!!

  3. akenaton avatar
    akenaton 03/09/2012 16:21:08

    Τον θεωρώ αυτή την στιγμή τον μόνο Έλληνα πολιτικό που μπορεί να αναλάβει ένα τόσο περίπλοκο και απαιτητικό μετασχηματισμό. Οποιοσδήποτε άλλος από τους υπάρχοντες τον επιχειρήσει, θα καταστρέψει απλώς τη χώρα. Οι λόγοι που έχω αυτή την άποψη είναι προφανείς αλλά μπορώ να σας τους αναλύσω ευχαρίστως αν το θέλετε.

    • Jim Bim avatar
      Jim Bim @ akenaton 03/09/2012 18:02:49

      Χρόνο έχει ??? υπομονή ο κόσμος έχει ???

      • Heaven avatar
        Heaven @ Jim Bim 03/09/2012 19:10:37

        Γραφετε αγαπητε Ακενατόν:
        "Είναι ο Πρωθυπουργός της χώρας, ο Αντώνης Σαμαράς. Βλέπετε κανέναν καλύτερο;"

        και γω δεν βλεπω καποιον καλυτερο, το θεμα ομως ειναι να το δει και ο ελληνικος λαος!
        δυστυχως, τα νεα μετρα, οσο και να προσπαθησει να τα "χωνεψει" ο κόσμος, δεν του το επιτρεπουν το απολυτα διεφθαρμενο πολιτικο προσωπικο:
        μετα τον ντορο των διορισμενων γονων στη βουλη απο τους Πολυδωρα, Τραγακη και λοιπων, διαβαζω σημερα:

        "Είπαμε, δεν έχουν τέλος τα ρουσφέτια στη Βουλή.
        Αδέλφια , ξαδέρφια , φίλοι κουμπάροι και συγγενείς βρίσκουν όλοι κάπου ένα στασίδι , ακόμα και μετά την «απαγόρευση».
        Με ΦΕΚ στις 20 Ιουλίου διορίστηκε μετακλητή υπάλληλος στη Βουλή των Ελλήνων, η Ερμιόνη Καραχάλιου!!
        Είναι κόρη του Διονύση Καραχάλιου ο οποίος είναι Γραμματέας Σχέσεων Κοινωνίας και Κόμματος της ΝΔ. Σιδεροκέφαλη! Ο κος. Καραχαλιος υπήρξε αντιπρόεδρος του Δικτύου 21."

        Με ποιους να προχωρησει ο δυστυχης!!!!!!!
        Απο πουθενα φως....

        • κύριος Χ avatar
          κύριος Χ @ Heaven 04/09/2012 01:02:15

          Δυστυχης θα ηταν αν ειχαν καμια τιμωρια ο Τραγακης και ο Πολυδωρας. Τωρα απλα ειναι συνενοχος.
          Μπορουμε να συνεχισουμε να κοροιδευομαστε για τον ανηξερο Σαμαρα πολυ καιρο ακομα αλλα η αληθεια ειναι πικτη δυστυχως. Πως το ελεγαν για τις κινησεις της Γερμανιας για τη διασωση της Ευρωζωνης? 'Πολυ λιγα, πολυ αργα'.

          • κύριος Χ avatar
            κύριος Χ @ κύριος Χ 04/09/2012 01:02:56

            πικρη αληθεια

    • FILIP967 avatar
      FILIP967 @ akenaton 04/09/2012 14:17:30

      Από τον σημερινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Αρχιεπίσκοπο, και τους
      Αρχηγούς των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας, κι από την Κυβέρνηση, τους
      Πολιτικούς Αρχηγούς και τους Βουλευτές, μέχρι τον τελευταίο υπάλληλο
      της διοίκησης στις εσχατιές της Επικράτειας, αναλογιστείτε αυτό που
      συμβαίνει τούτη την ώρα στην πατρίδα μας.

      Έχετε όλοι σας ευθύνη για ό,τι παραπέρα συμβεί.

      Η Ιστορία μας έχει αποδείξει ότι πάντοτε έρχεται η ώρα της πληρωμής,
      οι λογαριασμοί κλείνουν πάντοτε.

  4. nestor avatar
    nestor 03/09/2012 16:26:52

    "Αρχικά, θα απαιτηθεί η απόλυτη συναίνεση της ίδιας της κοινωνίας. Είναι απαραίτητο όλοι να συμφωνήσουμε ότι το «μηχάνημα» έχει κρασσάρει,"

    Αστο... δεν την έχεις την συναίνεση.
    Πολλοί θέλουν την διατήρηση της παρούσας κατάστασης.
    Δυστυχώς το format θα γίνει αλλα θα γίνει βίαια και άγαρμπα.
    Μακάρι να κάνω λάθος.
    Το "ραντεβού στα γουναράδικα" πλησιάζει με δρασκελιές.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ nestor 03/09/2012 23:41:19

      Η συναίνεση της κοινωνίας είναι ανάλογη της δικαιότητας των λαμβανομένων μέτρων οπότε στο χέρι τους είναι εάν θα έχουν την κοινωνία μαζί τους ή απέναντί τους.
      Ας πιάσουν πρώτα λαδομένους πολιτικούς, λαθρέα καύσιμα, τσιγάρα, γιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς, κατασκευαστές, δημόσιους λειτουργούς που τα έπαιρναν τόσα χρόνια και μετά θα δεις την συναίνεση της κοινωνίας.

  5. Εμμανουήλ Πρόιος avatar
    Εμμανουήλ Πρόιος 03/09/2012 16:28:18

    Akenaton είναι από τα καλύτερα που έχεις γράψει! Συμφωνώ σχεδόν σε όλες τις επισημάνσεις σου. Έχω κάποιες αμφιβολίες για το αν ο Σαμαράς είναι ο μάστορας , όχι πως θεωρώ κάποιον καλύτερο του απλά ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ...

    • akenaton avatar
      akenaton @ Εμμανουήλ Πρόιος 03/09/2012 16:34:20

      Δέστε το και σαν μια προτροπή για να γίνει αυτός ο "μάστορας". Δεν βαυκαλίζομαι βέβαια ότι ο Πρωθυπουργός μας διαβάζει αλλά ότι μπορεί ο καθένας μας ας κάνει. Είμαστε πολλοί που κουραστήκαμε, είμαι βέβαιος γι αυτό. Να είστε καλά κι ευχαριστώ.

      • Αλέξανδρος avatar
        Αλέξανδρος @ akenaton 03/09/2012 21:00:38

        Λοιπόν, ένας πρωθυπουργός που εκπροσωπεί ένα σαπισμένο και σκουληκιασμένο κρατικό μηχανισμό είναι καταδικασμένος, τόσο ο ίδιος, όσο και η χώρα του.

        Εάν δε γίνουν μεγάλες και σοβαρές αλλαγές στο κράτος , ετοιμαστείτε για την μεγάλη καταιγίδα !!!!!!!!!!

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Αλέξανδρος 03/09/2012 23:14:18

          Δηλαδή δεν έχεις εντοπίσει κινήσεις του Σαμαρά που έχουν δείξει πως δεν είναι ίδιος με τους άλλους; Τότε συγγνώμη αλλά δεν παρακολουθείς τι γίνεται στη χώρα. Σε 2 μήνες έχει κάνει τόσα αυτονόητα πράγματα όταν όλοι οι υπόλοιποι άφηναν αδιόρθωτα επί δεκαετίες. Και είναι μόνον η αρχή...

          • evan avatar
            evan @ Γεώργιος Τ. 04/09/2012 09:25:00

            Για να δείξει ότι δεν είναι ιδιος με τους άλλους θα έπρεπε, αυτούς τους μήνες, να βρεί έσοδα για το κράτος από τους καθημερινούς φοροκλέπτες της χώρας. Εαν ψήφιζε το νόμο που ισχύει στις ΗΠΑ, σχετικά με τους φοροκλέπτες(αυτοί που εισπράτουν φόρους αλλά δεν τους αποδίδουν στο κράτος), δηλ. όποιος ελεύθερος επαγγελματίας ή επιχειρηματίας συλλαμβάνεται να μην κόβει απόδειξη να σταματάει τη δραστηριότητα του για 3 μήνες την πρώτη φορά, 6 μήνες την δεύτερη και οριστικά παύση την τρίτη στο ίδιο και στους συγγενείς του α΄βαθμού. Με αυτόν το τρόπο θα διέφερε από τους άλλους.

  6. makis avatar
    makis 03/09/2012 16:30:05

    Οι μειώσεις που άκουσαν οι εκπρόσωποι των ένστολων στο υπ. Οικονομικών http://shar.es/7QkvV

  7. Jim Bim avatar
    Jim Bim 03/09/2012 16:36:37

    πρέπει ο Σαμαράς να δώσει την ελπίδα και να ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΤΟΜΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ..... ΑΛΛΑ ΑΡΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΟΧΕΣ !!

    • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
      Εμμανουήλ Πρόιος @ Jim Bim 03/09/2012 16:41:02

      ΑΚΡΙΒΩΣ!!!

  8. Εμμανουήλ Πρόιος avatar
    Εμμανουήλ Πρόιος 03/09/2012 16:42:34

    Εγώ ευχαριστώ και εύχομαι να έχεις δίκιο.

  9. Enzo avatar
    Enzo 03/09/2012 16:46:00

    καινουριο μηχανημα πρεπει να αγορασουμε, ουτε με format δεν σωζεσαι.
    εχει διαλυθει το συμπαν.
    δυστυχως.

  10. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 03/09/2012 16:58:41

    Είσαι σε μεγάλη φόρμα τελευταία, πολύ εύστοχο άρθρο, εξαιρετικά παραδείγματα αλλά θα συμφωνήσω και με τον Enzo πως μάλλον χρειάζεται αλλαγή το μηχάνημα. Δεν γίνεται θα μου πεις και σωστά. Αλλά έρχονται ώρες που και το φορμάτ δεν αρκεί, πέθανε το 486DX και είσαι πλέον στην εποχή των πολυπύρηνων επεξεργαστών. Τι κάνεις ;

  11. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 03/09/2012 17:03:29

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟ FORMAT ΕΝΑΣ SECTOR ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΘΟΥΝ ΤΑ ΒΛΑΒΕΡΑ "ΑΡΧΕΙΑ" TYΠΟΥ *.COM 'H *.PASOK
    ΜΕΤΑ ΤΟ FORMAT ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

  12. Tasos avatar
    Tasos 03/09/2012 17:09:48

    Ίσως το ποιό εύστοχο σχόλιο που έχω διαβάσει εδώ και πολυ καιρό.....
    Το software που θα χρειαστούμε για αρχή λέγεται αυτοκριτική με λίγη δοση απο πραγματική αγαπη για την πατρίδα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Tasos 03/09/2012 23:15:12

      Μαζί σου πατριώτη...

  13. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 03/09/2012 17:13:40

    Πρέπει να ξέρουμε τι λέμε .
    Όταν ένας ιός έχει στην κατοχή του έναν υπολογιστή , πώς είναι δυνατόν το κακόβουλο λογισμικό ( δηλαδή ο χρήστης ) να περάσει ένα antivirus για να διώξει τους ιούς ;

    Ο ιός ( ο κακόβουλος χρήστης , ο κυβερνών δηλαδή, είτε ονομάζεται ΝΔ malicious software , είτε ΠΑΣΟΚ malicious software) μάγκες έχει κλέψει ολόκληρο τον υπολογιστή και τον διαχειρίζεται μόνος του ..

    Ας μή τρέφουμε φρούδες ελπίδες ότι τα 2 κόμματα ( κακόβουλα λογισμικά ) θα αντιμετωπίσουν τα προβλήματα του υπολογιστή μας ( του κράτους μας )

    FORMAT θα γίνει μόνο με επανάσταση !!!!!!!!!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Αλέξανδρος 03/09/2012 23:17:04

      Η επανάσταση προκαλεί εθνικούς διχασμούς στην Ελλάδα όποτε γίνεται με τα γνωστά αποτελέσματα. Θάνατος Καποδίστρια και ερχομός Όθωνα, Μικρασιατική καταστροφή, εμφύλιος, απώλεια μισής Κύπρου. Θες κι άλλα ή δεν είσαι αρκετά ελληνόψυχος για να σε ενδιαφέρει;

  14. kostasxan avatar
    kostasxan 03/09/2012 17:29:34

    To format θα περιλαμβάνει και όλα τα χρέη των πολιτών προς τις τράπεζες; Αν ναι, δεν είναι άσχημη ιδέα. Ειδάλλως, θα είναι γράμμα κενό, αφού οι τράπεζες για τις οποίες χρεώνεται το κράτος και θα διασωθούν και θα αρχίσουν και πάλι τα "δικά τους" κόλπα

  15. rs avatar
    rs 03/09/2012 17:34:35

    Δύο σχόλια:
    1.Από τότε που "συνειδητοποίησε" ο άνθρωπος ότι ο υπολογιστής είναι "προέκταση" του χεριού του νόμισε ότι έγινε ... "παντογνώστης".

    2.Μοιάζει με τον μύθο σχετικά με τους ποντικούς και τον γάτο.
    Η λύση είναι ... γνωστή. Ποιός όμως θα κρεμάσει τον τενεκέ στην ουρά του γάτου;

  16. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 03/09/2012 17:41:03

    Τέλειο!!!!!
    Το μόνο που ξέχασες ειναι οτι το ξαναστήσιμο του μηχανήματος απαιτεί επανεγκατάσταση των drivers των τμηματων που το αποτελούν πχ της μητρικής της καρτας γραφικών της κάρτας ήχου κτλπ... Και μια που έχουμε συγκυβέρνηση αυτο το βήμα θέλει ιδιαίτερη προσοχή

  17. th avatar
    th 03/09/2012 17:51:48

    το Ν.Α.Τ.Ο., η Δυτικο-Ευρωπαϊκή Ένωση, ή Ευρωπαϊκή Ένωση, η Ευρω-Ζώνη, & η Ο.Α.Σ.Ε./Δ.Α.Σ.Ε. (O.S.C.E.), είναι μερικοί απ’ τους θεσμούς των “νικητών”, απ’ τους οποίους η Γερμανία θέλει να ’απαλλαγεί. Εκτός απ’ την Ευρω-Ζώνη, που μπορεί να μετατραπεί σε “Λατινική Ευρώπη”, οι άλλοι θεσμοί πρέπει, (ή θα πρέπει), να αλληλοϋποστηριχτούν για να επιβάλουν στην Γερμανία την παρουσία τους & να της αμφισβητήσουν την νέο-αποκτημένη ανεξαρτησία της ή και την ενότητά της.

  18. kimon avatar
    kimon 03/09/2012 17:53:35

    "η πείνα, η ανεργία και η φτώχεια δεν αντέχονται"

  19. Κρίτων avatar
    Κρίτων 03/09/2012 17:59:04

    Πολύ εύστοχη και κατανοητή η παρομοίωση! Για τους μυημένους. Για τους μη ,αν μου επιτρέπεις να το μεταφράσω: όλο το σύστημα κλάταρε ,τα αλλάζουμε όλα ή θα μας αλλάξει τον αδόξαστο!

  20. rollin avatar
    rollin 03/09/2012 18:00:47

    Συμφωνω με το format αλλα δεν βολευει τους πρασινους "τακτοποιημενους" κ μεχρι στιγμης βλεπουμε κατι "μερεμετια" οσων αφορα πελατιακες σχεσεις λαθρομεταναστες. Η δε "Λιστα Ανεπιθυμητων " των ανεργων ολοενα μεγαλωνει κ οι νεολαια παει να βρει την τυχη της εκτος συνορων

  21. akenaton avatar
    akenaton 03/09/2012 18:21:21

    Κάποιες συμπληρωματικές προτάσεις για τις σουίτες Εκτελεστική - Νομοθετική - Δικαστική:
    Απαραίτητες αλλαγές κατά τη γνώμη μου είναι: για την εκτελεστική εξουσία είτε η μετατροπή του πολιτεύματος σε Προεδρική Δημοκρατία με Πρόεδρο εκλεγμένο απευθείας από τον Λαό (βλέπε Γαλλία) είτε ο μετριασμός των απόλυτων εξουσιών του Πρωθυπουργού με την απονομή ουσιαστικών αρμοδιοτήτων (ακόμη και βέτο για συγκεκριμένα θέματα) στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο οποίος θα εκλέγεται απευθείας από τον Λαό. Απαραίτητη επίσης θεωρώ την υποχρεωτική επιλογή των υπουργών ΕΚΤΟΣ της Βουλής. Για την νομοθετική εξουσία, χρειάζεται νέο εκλογικό σύστημα (μετά από σκέψη και προσεκτική επιλογή) μακράς πνοής, που θα λαμβάνει υπόψη τις γεωγραφικές και πληθυσμιακές ιδιαιτερότητες της χώρας. Μείωση των βουλευτικών εδρών σε 200. Θεσμοθέτηση τακτικής ημερομηνίας εκλογών ανά 4 έτη και απαγόρευση δια ροπάλου της πρόωρης προσφυγής στις κάλπες εκτός περιπτώσεως παραίτησης της κυβερνήσεως ή πραγματικού εθνικού κινδύνου (περιπτώσεις που θα περιγράφονται λεπτομερώς στα σχετικά άρθρα του Συντάγματος, χωρίς κανένα περιθώριο "ελεύθερων" ερμηνειών κατά το δοκούν). Θεσμοθέτηση της πραγματικά ελεύθερης «βουλήσεως» των βουλευτών με τον εξοστρακισμό της επονείδιστης «κομματικής πειθαρχίας». Ο βουλευτής δίνει αναφορά μονάχα στους ψηφοφόρους του. Απαγόρευση των επαίσχυντων (ν)τροπολογιών, οι νόμοι ψηφίζονται ως έρχονται, πλήρεις, χωρίς ανάγκη τροπολογιών και «ερμηνευτικών εγκυκλίων». Κάθε νέος νόμος και κάθε νόμος που αλλάζει ή καταργεί παλαιότερο, είναι ολοκληρωμένος, αρτιμελής και αυτόνομος και αντικαθιστά πλήρως τον προηγούμενο. «Συμπληρώσεις» νόμων, αλλαγή επιμέρους διατάξεων και μεταβολή επιμέρους άρθρων θεωρείται ιεροσυλία. Τέλος, για την δικαστική εξουσία, απαραίτητη είναι η παντελής ανεξαρτητοποίησή της από τις άλλες δύο και κυρίως την εκτελεστική. Πλήρως αυτοδιοικούμενη δικαιοσύνη. Εκλεγμένοι δικαστές στα ανώτερα κλιμάκια. Απαγόρευση συνδικαλιστικής δράσης στους κόλπους της δικαιοσύνης. Μισθολόγιο δικαστών στην κορυφή των ενιαίων απολαβών των Δημοσίων Υπαλλήλων με ένα μονάχα επιπλέον επίδομα «δικαστικής ευθύνης» που θα κλιμακώνεται ανάλογα με την θέση. Έλεγχος της αποδοτικότητας, της αντικειμενικότητας και της ταχύτητας απονομής δικαιοσύνης, από ανεξάρτητη αρχή κορυφαίων νομικών της χώρας (δικαστική επιτροπή), οι αποφάσεις της οποίας εφαρμόζονται απαρεγκλίτως από τα πειθαρχικά και τα διοικητικά όργανα της δικαιοσύνης. Οι δικαστές τέλος δεν μπορούν να δικάζουν μισθολογικά θέματα του κλάδου τους. Γι αυτά αποφασίζει απευθείας η Βουλή των Ελλήνων.

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ akenaton 03/09/2012 23:06:19

      Αλήθεια το προτεινόμενο νέο σύνταγμά σας θα έχει μεγαλύτερη αξία από το σημερινό; Και όταν λέμε για διάκριση εξουσιών θα το εννοούμε;

      Αν μπορεί υπουργός οικονομικών να προικίζει την Proton με περίπου 1 δις ευρώ εκτός πασών των νομίμων προβλέψεων (και παρά τις αντίθετες περί αυτού γνωματεύσεις της σχετικής θεσμοθετημένης επιτροπής), αν μετά ο ίδιος μπορεί να εισάγει νομοσχέδιο για την διάσωση τραπεζών σε περίπτωση συστημικού κινδύνου (τον χαρακτηρισμό του κινδύνου, θα τον κάνει πάλι αυθαίρετα ο ίδιος) και αν μπορεί να ψηφίζει ο ίδιος τον νόμο (ο οποίος να έχει και αναδρομική ισχύ για να καλύπτει την προηγηθείσα παρασπονδία), ποιος πραγματικά ασχολείται με τι λέει το σύνταγμα;

      Ο (και συνταγματολόγος ων) υπουργός έκανε με τις πράξεις του το πνεύμα του υφιστάμενου συντάγματος που μιλά για διάκριση εξουσιών σκουπίδια, επικαλούμενος - όπως και άλλοι πάντοτε - έκτακτη εθνική ανάγκη, λες και το σύνταγμα μπορεί να εφαρμόζεται κατά περιόδους ή α λα καρτ. Από τους υπόλοιπους (συγκυβερνώντες και πρόεδρο της δημοκρατίας) δεν ομιλεί κανείς, ποιοί είναι λοιπόν σήμερα οι τηρητές της συνταγματικής τάξης; Και το παράδειγμα παράκαμψης των συνταγματικών επιταγών δεν είναι δυστυχώς το μοναδικό.

      Τι χρείαν έχουμε νέου συντάγματος, όταν μάθαμε ότι αυτό μπορεί να αγνοείται, να παρακάμπτεται ή να εφαρμόζεται κατά το δοκούν;

      Η πρότασή σας παραείναι ρομαντική για την συγκεκριμένη χώρα, την συγκεκριμένη περίοδο και το συγκεκριμένο πολιτικό προσωπικό. Δεν νομίζω ότι μας λείπουν νόμοι και κανόνες, ατσάλινη και χωρίς εκπτώσεις θέληση για εφαρμογή τους μας λείπει.

      Υ.Γ. Αντί των κρασσάρω, κρασσάρισμα κλπ. γιατί δεν χρησιμοποείται τους αντίστοιχους δόκιμους όρους καταρρέω, κατάρρευση; Αλλά ακόμη κι αν θέλατε να χρησιμοποιήσετε τους παραπάνω όρους, η μεταφορά τους στην ελληνική δεν προβλέπει την διατήρηση της ξένης ορθογραφίας (π.χ. διπλό σίγμα).

      • akenaton avatar
        akenaton @ Αντίθεσις 03/09/2012 23:14:25

        1. Το σημερινό Σύνταγμα χρειάζεται μεταρρύθμιση. Σε πολλά σημεία. Και το προτεινόμενο Συνταγματικό Δικαστήριο θα λύσει πολλά από αυτά που αναφέρετε και σε πολλά έχετε δίκιο.
        2. Η πρόταση είναι επαναστατική, όχι ρομαντική. Ρομαντική μπορεί να την βλέπουν όσοι έχουν ήδη παραδοθεί και περιμένουν θυμωμένοι το τέλος. Ο αγώνας δεν σταματά ποτέ όσο είμαστε ζωντανοί.
        3. Ήμαρτον για το "κρασσάρω" και "κρασσάρισμα".
        Υ.Γ. Έχω την αίσθηση πάντως πως είναι όροι που αργά ή γρήγορα θα ενσωματωθούν στην καθομιλουμένη. Όσο για την ορθογραφία τους, ας περιμένουμε να διαμορφωθεί με το πέρασμα του χρόνου. Να είστε καλά.

        • Αντίθεσις avatar
          Αντίθεσις @ akenaton 04/09/2012 00:44:38

          Έγραψα: δεν νομίζω ότι μας λείπουν νόμοι και κανόνες, ατσάλινη και χωρίς εκπτώσεις θέληση για εφαρμογή τους μας λείπει.

          Γράψατε: το προτεινόμενο Συνταγματικό Δικαστήριο θα λύσει πολλά από αυτά.

          Φρονώ ότι η υπακοή στο σύνταγμα πρέπει να έρχεται από κάτω, από τα υποκείμενά του, και όχι από επάνω (πλην εξαιρέσεων, που καλύπτει τώρα το υπάρχον ΣτΕ). Οι πολίτες υιοθετούν, εφαρμόζουν και υπερασπίζονται το σύνταγμα ΤΟΥΣ, τα δικαστήρια είναι για να διορθώνουν παρεκκλίσεις. Τι από τα παραπάνω ίσχυσε στο παράδειγμα που ανέφερα, και πώς αλλάζει κάτι από τα παραπάνω ένα νέο σύνταγμα; Ασφαλώς τροποποιήσεις να γίνουν, αλλά γιατί εντελώς νέο; Ποιοι θα είναι οι φορείς εφαρμογής του; Οι ίδιοι με τους σημερινούς; Τότε δεν κερδίζουμε και πολλά πράγματα. Και από πρακτικής άποψης, πόσα χρόνια θα απαιτηθούν για να αποκτήσουμε έγκριτους νέους συνταγματολόγους; Και ολίγος σαρκασμός: μήπως άραγε δεν τους χρειαζόμαστε καν, αν η πρώτη φροντίδα τους, όταν αναλάβουν εξουσία, είναι να το παρακάμψουν, όπως ο περί ου ο λόγος;

          Στην Ελλάδα εκτός από κάποια δις ευρώ, μάς λείπει και πολλή δημοκρατία, αυτό που έχουμε είναι αντιπροσωπευτική ολιγαρχία και πρωθυπουργικός/υπουργικός δεσποτισμός. Αναρωτηθείτε πότε αποφασίσατε ως πολίτης με την ψήφο σας για μείζονα θέματα όπως η έλευση του ευρώ, το ευρωσύνταγμα, η συμμετοχή μας σε κάποιο σύμφωνο ή ένωση κρατών, ή σε κάποια εκστρατευτική στρατιωτική επιχείρηση κλπ. Το έλλειμμα δημοκρατίας δεν αλλάζει με την υιοθέτηση νέου συντάγματος, αν αυτό δεν αξίζει ούτε το χαρτί στο οποίο έχει τυπωθεί.

          Ευχαριστώ για την απάντησή σας.

          Υ.Γ. "Όσο για την ορθογραφία τους, ας περιμένουμε να διαμορφωθεί με το πέρασμα του χρόνου". Μιλούσα για τη σημερινή ορθογραφία τους και όχι για κάποιαν που θα διαμορφωθεί στο μέλλον. Αν κάποια στιγμή το "φουντάρω", εξελιχθεί να γράφεται "φουντάρρω", δεν σημαίνει ότι το δεύτερο δεν είναι λάθος σήμερα. Οι ειδικοί στο αντικείμενο (π.χ. Γ. Μπαμπινιώτης) έχουν ήδη αποφασίσει για την ορθογραφία των ξενόφερτων λέξεων (και δεν περιμένουν τον κρόνο να κρίνει). Αντιγράφω: "... δεν είναι δυνατό να χρειάζεται ο Νεοέλληνας να ξέρει καλά ξένες γλώσσες (ιταλικά, γαλλικά κ.ά.) και λατινικά, για να γράφει ορθά πάγκοινες λέξεις στα νέα ελληνικά, καθώς κασέτα, μακέτα, κασκέτο, πακέτο, πιατέλα, μπισκότο, καπέλο, κοπέλα, ακουμπώ, τσιρότο, κανέλα, πίτα κτλ." (Πηγή: http://abnet.agrino.org/htmls/G/G009.html). Αν όμως εσείς κρίνετε διαφορετικά, σέβομαι την επιλογή σας.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Αντίθεσις 04/09/2012 10:35:08

            Η λέξη αυτή δεν έχει ενσωματωθεί ακόμη στην γλώσσα μας!

  22. Λακμος avatar
    Λακμος 03/09/2012 18:23:41

    "Αρχικά, θα απαιτηθεί η απόλυτη συναίνεση της ίδιας της κοινωνίας." Μα για να δωσει η κοινωνια "απολυτη συναινεση" απαιτει 1) να τιμωρηθουν οι υπαιτιοι της εθνικης καταστροφης και 2) να υπαρξει ενα μινιμουμ κοινωνικης δικαιοσυνης. Οπως φαινεται σημερα οι δυο απαιτησεις δεν προκειται να ικανοποιηθουν. Συνεπως δεν θα μπορεσει να υπαρξει και συναινεση της κοινωνιας. Ο Αντωνης Σαμαρας εχασε την ευκαιρια να αναδειχθει σε εθνικο ηγετη το φθινοπωρο του 2011. Τωρα παραπαιει και θα συνεχιση να παραπαιει. Λυπουμαι γιατι ειχα πιστεψει σ'αυτον.

  23. xp avatar
    xp 03/09/2012 19:02:13

    Να γίνει κανονική επανεκίνηση? Αφου το 80% των αποφάσεων λαμβάνονται στις Βρυξέλες!!Αν κάποιος από εμάς φυτέψει αμπέλι θα φάει πρόστιμο 1200 €! Θα κάνουμε φορμάρ σε όλα ή απλά για να τρώνε μερικοί,όπως τώρα?

    • akenaton avatar
      akenaton @ xp 03/09/2012 23:24:34

      Αυτό με το αμπέλι πόθεν; Δεν το έχω ξανακούσει. Μπορείτε να παραθέσετε πηγές; Μήπως αφορά μονάχα συγκεκριμένα χωράφια και παραγωγούς;

      • kotstak avatar
        kotstak @ akenaton 04/09/2012 02:18:44

        Σε μια ομάδα αγροτικών προϊόντων η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ορίσει την μέγιστη ποσότητα (ποσόστωση) για κάθε κράτος μέλος που μπορεί να επιδοτεί και αυτό για να μην υπάρχει υπερπαραγωγή.
        Στα αμπέλια υπάρχει ποσόστωση.
        Κάνοντας αναζήτηση στο Google: “ποσόστωση αγροτικών προϊόντων”, θα βρείτε πολλά και ενδιαφέροντα άρθρα, πρόστιμα που μας επιβλήθηκαν λόγω υπερπαραγωγής κλπ.

        • akenaton avatar
          akenaton @ kotstak 04/09/2012 10:36:20

          Ναι, "που μπορεί να επιδοτεί". Άρα κανείς δεν εμποδίζει κάποιον να φυτέψει αμπέλι χωρίς να επιδοτείται ....

  24. franc avatar
    franc 03/09/2012 19:22:54

    Αγαπητέ akenaton,
    Eχεις δίκιο οτι μας χρειάζεται πλήρες format & restart. Ευτυχώς δεν χρειάζεται να το εφεύρουμε μόνοι μας. Εχουν προηγηθεί άλλοι, αλλά κατά τη γνώμη μου ο καλύτερος τρόπος ήταν αυτός της Ισλανδίας. Αρκεί να τον αντιγράψουμε. Αν θέλουν και οι υπόλοποι Νότιοι, ας μας ακολουθήσουν. Αν αντέχουν ακόμα κι άλλη εξαθλίωση ας το κάνουν αργότερα. Να το αποφύγουν αποκλείεται...

    • xp avatar
      xp @ franc 03/09/2012 19:32:51

      Συμφωνώ !Και στελέχη του ΔΝΤ υποστηρίζουν το Ισλανδικό μοντέλο!Ουαί τοις ηττημένοις !!!! Με 261 εξαγωγή συναλάγματος και 91 εισαγωγή ,δεν ελεγχεις το μαύρο χρήμα.Ειναι πολλά τα λεφτά,πολλά τα υπερπολυτελή λογιστικά και νομικά γραφεία που ξεπλένουν.Επανεκκίνηση και ταμείο παντού!

  25. victoria (true) avatar
    victoria (true) 03/09/2012 19:37:31

    Χρόνια τώρα, format alllllllllllllllll

  26. ΜΔ avatar
    ΜΔ 03/09/2012 22:35:48

    Αγαπητέ akenaton,
    Το επισήμαναν και κάποιοι σχολιαστές πιο πάνω. Αυτό το super λογισμικό που περιγράφεις έχει "απαιτήσεις" σε hardware. Με format και μόνο στο λογισμικό του συστήματος δεν κάνουμε τίποτα. Χρειαζόμαστε καινούριο hardware με το παλιό να καταλήγει για...ανακύκλωση. ;-)
    Φιλικά!

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΜΔ 04/09/2012 00:18:12

      Στην προκείμενη περίπτωση, το hardware είναι ο λαός, η χώρα η ίδια. Αυτό δεν αλλάζει. Άλλωστε, αυτό πάμε να διασώσουμε!
      Φιλικά επίσης.

      • ΜΔ avatar
        ΜΔ @ akenaton 04/09/2012 00:57:07

        Αλλάζεις όμως την παιδεία του... Μήπως αυτή αποτελεί το hardware που πρέπει να αλλάξει για να τρέξει και το λογισμικό που περιγράφει το (πολύ ωραίο) άρθρο?
        Φιλικά!

  27. regeneration avatar
    regeneration 03/09/2012 22:48:38

    Δηλαδή... Συμφωνημένη Χρεοκοπία;

  28. akenaton avatar
    akenaton 03/09/2012 23:22:54

    Η συναίνεση της κοινωνίας δεν συναρτάται μονάχα με όσα λέτε που είναι σωστά. Τ σπουδαιότερο είναι να κατανοήσει όλος ο λαός το αδιέξοδο στο οποίο έχουμε περιέλθει και να μην περιμένει λύσεις μέσα από το υπάρχον "λειτουργικό σύστημα" της χώρας. Όταν συμβεί αυτό, θα υπάρξει και η συναίνεση για το FORMAT που λέω. Αν δεν συμβεί ομαλά, θα συμβεί οπωσδήποτε ανώμαλα. Ας επιλέξουμε τι μας συμφέρει.

  29. Δικερως avatar
    Δικερως 03/09/2012 23:44:28

    Μηπως το μηχανημα το ξεπερασε η τεχνολογια βρε παιδια?
    Μηπως και το λογισμικο μπαζει απο παντου?
    Εγω λεω να κανουμε "save"oτι ειναι χρησιμο,και μετα να σπρωξουμε τον Αντωνη
    να στειλει το μηχανημα για ανακυκλωση.
    (Ωραιο αρθρο anyway.)

  30. Κώστας τουρίστας. avatar
    Κώστας τουρίστας. 03/09/2012 23:53:14

    Εγώ θα παρακαλούσα, στην "νέα εγκατάσταση" του προγράμματος, να τοποθετηθεί και μία καλής ποιότητας "κάρτα ήχου", ώστε να ακούγεται όπως πρέπει, η φωνή του Λαού.
    Και προσοχή: Το πληκτρολόγιο να έχει ΚΑΙ Ελληνικά γράμματα!!

  31. vildanden avatar
    vildanden 04/09/2012 00:15:43

    Το μόνο δηλαδή που θα επιβιώσει του φορμάτ θα είναι τα συσσωρευμένα χρέη της Ελλάδας (και αυτά των μνημονίων). Α ρε γκουρού της πληροφορικής...

    • akenaton avatar
      akenaton @ vildanden 04/09/2012 21:38:46

      Ούτε αυτά θα επιβιώσουν τελικά! Λίγη υπομονή χρειάζεται. Δεν λέω, δύσκολα είναι αλλά υπάρχουν και δυσκολότερα να είστε σίγουρος.

  32. dimitrtf avatar
    dimitrtf 04/09/2012 00:43:22

    αυτος δεν ειναι που υποσχεται οτι θα πληρωθουν μεχρι δεκαρα οι τοκογλυφοι????αυτος δεν ειναι που ελεγε οτι ο ελληνας εχει φιλοτιμο και θα τα πληρωσει ολα???? με τι ??? με φορους που δεν εχει δεκαρα στην τσεπη ?? με 15000000 ανεργους και 7 υφεση με τα ζαπεια 1 2 3 4 5 πλακα μας κανεις αυτος ειναι ιδιος ο Γ Α Π.

  33. Nik avatar
    Nik 04/09/2012 00:45:40

    εξαιρετικό άρθρο. Μια λεπτομέρεια λείπει- πρόγραμμα που θα αποτρέπει την εκ νέου παραφόρτωση του προγράμματος με άχρηστα apps, αρχεία και λοιπά, δηλαδή την γνωστή πολυνομοπαραγωγή των πολιτικών μας.

  34. τάσος avatar
    τάσος 04/09/2012 01:14:18

    η σημερινή αυτοκτονία του άνεργου μαθηματικού στο μεσσολόγγι είναι μία από αυτές που θα κλείσουν τον κύκλο των μαζικών αυτοχειριασμών ως αποτέλεσμα της ύφεσης, θα ακολουθήσει ο κύκλος των μαζικών σφαγών λειτουργών αυτού του κράτους, πιστέψτε με.

  35. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/09/2012 01:18:40

    Εύγε!

  36. xp avatar
    xp 04/09/2012 01:29:52

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας
    Π.Ε. Αιτωλ/νίας: Θα εκριζώνονται οινοποιήσιμες ποικιλίες αμπέλου που φυτεύτηκαν σε αμπελοτεμάχια χωρίς δικαίωμα φύτευσης.
    Η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας ενημερώνει τους αμπελοκαλλιεργητές ότι όλες οι οινοποιήσιμες ποικιλίες αμπέλου που φυτεύτηκαν μετά την 1/8/1998, είναι παράνομες, εκτός των φυτεύσεων που έγιναν βάσει δικαιωμάτων που χορηγήθηκαν από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Σύμφωνα με το με αριθμ. 351/49474/25-04-2012 έγγραφο του ΥΠ.Α.Α.Τ. (Διεύθυνση ΠΑΠ-ΔΕΝΔΡ/ΚΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΑΜΠΕΛΟΥ ΚΑΙ ΞΗΡΩΝ ΚΑΡΠΩΝ), οι παραπάνω φυτεύσεις θα πρέπει να εκριζωθούν άμεσα με ευθύνη και έξοδα των κατόχων τους.
    Επιπλέον, η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Π.Ε. Αιτωλ/νίας ενημερώνει όλους τους αμπελοκαλλιεργητές ότι θα προχωρήσει σε ελέγχους για την εφαρμογή του μέτρου.
    Ακενατον 80.000 οδηγίες ΕΕ + Απαγορευσεις+Κιότο για τον ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΜΑΥΡΟ ΧΡΥΣΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ+ΠΟΣΟΣΤΩΣΕΙΣ+++++++++=0% ΦΟΡΜΑΤ

  37. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/09/2012 01:31:21

    1. Ιδού το αμπέλι και τα πρόστιμα
    http://www.agronews.gr/ekmetaleuseis/elaiones-kai-abelones/arthro/80616/mono-me-adeia-i-futeusi-oinopoiisimon-poikilion-abelou/

    2. Διαφωνώ με τη λογική του άρθρου.
    Αφήνει την εντύπωση αυτομαστιγώτος. Φταίμε, να αλλάξουμε , να, να..
    Να σβήσουμε τα πάντα. Όχι.
    Το εξ αρχής είναι επαχθές. Μόνο μετά από πολέμους επιβάλλεται, εκ των πραγμάτων.
    Οι κοινωνίες που πρόκοψαν προσθέτουν τούβλο-τούβλο στον τείχο, δεν τον ξαναχτίζουν συνέχεια από την αρχή.

    Δεν έκλεψα κανέναν, ακενατον. Δεν μπαίνω λοιπόν στο ίδιο τσουβάλι.
    Τιμωρία χρειάζεται. Κι αυτό απαιτεί πολιτική βούληση, όχι restart.
    Η ατιμωρησία σάπισε την κοινωνία.

    Σήμερα που μιλάμε, κάποιοι στήνουν να αναθέσουν έργο που δεν θα εκτελεστεί, να δώσουν φπα και φόρο στον εργολάβο και να φάνε το ποσόν. Πολλά εκατομμύρια. Τι format να κάνουμε;...

    Πάταξη της κλεπτοκρατίας χρειάζεται. Αλλά η κλεπτοκρατία είναι η εξουσία στον νεοφιλελευθερισμό. 30 δις λένε έχει μόνο στον Γιουνκερ ένας από τους μεγάλους.

    Δεν χάθηκε άσκοπος χρόνος "σε ατελέσφορες εκλογικές αναμετρήσεις";
    Ποιος τις επέβαλε; Αυτός που βλέπεις ως μοναδική λύση.

    Το Σύνταγμα υπήρξε και εξακολουθεί από τα προοδευτικότερα της Ευρώπης. Εφαρμογή χρειάζεται.
    Το άρθρο 59 λέει : δεν ορκίστηκες πίστη στην Πατρίδα; Δεν είσαι βουλευτής, διότι μπορεί να την προδώσεις.
    Γιατί αφήνονται βουλευτές οι ανόρκιστοι συριζοδημαροπασόκοι;

    Και οι αλλάγές του Συντ/τος αποτέλεσαν πρόσχημα για κοινωνικές αλλαγές σε βάρος των πολλών. Δεν χρειαζόμαστε ιδιωτικά πανεπιστήμια. Χρειαζόμαστε το κεφάλι αυτουνού που κάνει δώρα ακριβά κινητά σε γκόμενες.
    Φιλικά

    • akenaton avatar
      akenaton @ Προφήτης 04/09/2012 21:43:35

      Παίρνουμε επιδοτήσεις, με αντάλλαγμα ποσοστώσεις. Δεν είναι και το καλύτερο σύστημα αλλά ρωτήστε έναν γεωργό ή κτηνοτρόφο που θα ήταν τώρα, χωρίς αυτές τις επιδοτήσεις. Μάλλον στον δρόμο θα ήταν, σας το λέω από πρώτο χέρι. Το Σύνταγμα έχει κενά και γκρίζες ζώνες όπου ανθούν και θάλλουν οι συνταγματολόγοι και οι "συνταγματολόγοι". Κατά τη γνώμη μου θέλει οπωσδήποτε αλλαγή και επίσης απαιτείται η ίδρυση Συνταγματικού Δικαστηρίου. Οι λόγοι πολλοί, ξεφεύγουν από τα όρια μιας ανάρτησης ή ενός σχολίου. Για τις τιμωρίες, συμφωνώ κοιτάξτε και το υστερόγραφο του άρθρου. Να είστε καλά.

  38. xp avatar
    xp 04/09/2012 01:31:51

    ΥΓ
    νδεχομένως πολλοί δεν γνώριζαν ότι το δικαίωμα κάθε αγρότη να καλλιεργήσει εξαρτάται εδώ και αρκετά χρόνια απο το διευθυντήριο των Βρυξελλών.
    Σε περιπέτειες έχουν μπει 500 περίπου αγρότες στην Ηλεία (όπως αποκάλυψε με πρωτοσέλιδο άρθρο της η εφημ. ΠΑΤΡΙΣ)έπειτα από την αυστηρή εντολή- οδηγία που δόθηκε από την Ευρωπαική Ένωση στην χώρα μας ότι κάτοχοι αμπελοτεμαχίων που έχουν φυτευθεί δίχως αντίστοιχο δικαίωμα φύτευσης μετά την 31η Αυγούστου 1998, δεν νομιμοποιούνται και υποχρεούνται να τα εκριζώσουν. Η Δνση Αγροτικής Οικονομία έχει ήδη ενημερώσει τους δήμους για το θέμα ζητώντας να κληθούν οι αγρότες- αμπελουργοί πριν βρεθούν προ εκπλήξεως με τα τσουχτερά πρόστιμα.

    Η Δντρια της υπηρεσίας Μπέκυ Σπυροπούλου ερωτηθείς χθες για το θέμα που έχει ανακύψει επεσήμανε ότι τα εξής:

    «Για όλα τα αμπελοτεμάχια που είναι φυτευμένα με οινοποιήσιμες ποικιλίες πρέπει να έχει εκδοθεί από την Υπηρεσία σχετική άδεια. Εάν φυτευθεί οινάμπελος χωρίς άδεια θα εκριζώνεται. Οι κάτοχοι αμπελοτεμαχίων που έχουν φυτευθεί δίχως αντίστοιχο δικαίωμα φύτευσης μετά την 31η Αυγούστου 1998, δεν νομιμοποιούνται και υποχρεούνται να τα εκριζώσουν με ίδια δαπάνη. Στην περίπτωση επισημαίνει που δεν προβούν στην εκρίζωση αμέσως, επιβάλλεται χρηματική ποινή 1.200 ευρώ/στρέμμα που ισχύει για ένα έτος από την ημερομηνία κοινοποίησης του προστίμου μετά την παρέλευση του οποίου διπλασιάζεται, εφόσον η παράνομη φυτευμένη έκταση συνεχίζει να υφίσταται.»

    Τα σταφύλια που προέρχονται από αμπελοτεμάχια φυτευμένα μετά το έτος 1998 χωρίς άδεια απαγορεύεται να οινοποιούνται, οπότε δεν δύνανται να αναγράφονται στη Δήλωση Συγκομιδής. Επίσης πρέπει τα στοιχεία της Ενιαίας Ενίσχυσης να ταυτίζονται με τα στοιχεία της Δήλωσης Αμπελοκαλλιέργειας.

    Από:http://www.argolikeseidiseis.blogspot.com

    • franc avatar
      franc @ xp 04/09/2012 09:51:01

      ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΩΝΕ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ. Δεν τις εφηύραν μόνοι τους τις επιδοτήσεις για να καταστρέψουν αμπέλια,περιβόλια, καίκια και καπνοχώραφα, με την εντολή τώρα βρείτε μόνοι σας "εναλλακτικές καλλιέργειες" μέχρι να σας τις απαγορεύσουμε κι αυτές...

    • akenaton avatar
      akenaton @ xp 04/09/2012 21:44:14

      Δέστε την απάντησή μου προς τον Προφήτη παραπάνω. Ευχαριστώ.

  39. xp avatar
    xp 04/09/2012 01:35:10

    ΥΓ Νο2 Η ΕΕ εξομιώνει το αμπέλι με το χασίς!Με τοσους ισλαμιστές ειναι φυσικότατο Φαηλο......Εκτέλεση επι τόπου......................

  40. gio avatar
    gio 04/09/2012 01:45:05

    Απλα respect!

  41. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/09/2012 01:54:53

    ...στο ίδιο τσουβάλι με κλέφτες.

  42. xp avatar
    xp 04/09/2012 02:17:20

    Ειπα πριν για τον ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΜΑΥΡΟ ΧΡΥΣΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ τον ΛΙΓΝΙΤΗ! Το φθηνότερο καυσιμο ,τον βγάζεις με απλό σκάψιμο ,είναι μια ρόδα που γλείφει το πέτρωμα (χωρίς στοές).Βέβαια πληρώνεις καποιον κόσμο και κάποιον πληθυσμό ΠΟΥ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ,όχι τσάμπα βεβαίως. ΛΟΓΩ ΚΑΡΚΙΝΟΥ!!! Αυτά κάποιοι τα μπερδεύουν με Φωτόπουλους κτλ για να τα απαξιώσουν και να πληρώνουν τον ΜΕΓΙΣΤΟ σκάνδαλο με ΑΠΕ (απίστευτη φούσκα) και μπαταχτσήδες βιομήχανους που δεν πληρώνουν την ΔΕΗ.Επειδή έχω γυρίσει την Ελλάδα τα τελευταία χρόνια είδα ανθρώπους 60 ετών αρρώστους από το εργοστάσιο αζώτου στην Πτολεμαίδα , τεράστια ποσότητα σκόνης στην ίδια πόλη για να έχουμε φθηνό ρεύμα και ψαράδες να καταστρέφουν τα καίκια για να πάρουν την επιδότηση.Οι επιδοτήσεις ,οι χωματερές κ.α έκαναν τον πανέξυπνο και τον ολιγαρκή Ελληνα επαίτη και μαλθακό. Εχω γνωρίσει Ελληνα νταλικιέρη ,στις χρυσές εποχές της ΕΔΟΚ ΕΤΕΡ το 70 , που ταξίδευε στις Ερήμους της Σ.Αραβίας με έναν γορίλλα συνοδηγό ! Ακόμη και τώρα στο εξωτερικό πάμε καλά, και με τους νέους.Εδώ το πολιτικό σύστημα και η ΕΕ μας έκανε γιουσουφάκια του Αντέννα!!!

  43. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 04/09/2012 07:45:26

    Πολύ εύστοχο το άρθρο σας Akenaton και πολύ παραστατικοί οι συμβολισμοί σας. Όμως ο ταλαντούχος ......Μάστορας, έχει αναλάβει ένα πολύ δύσκολο και απαιτητικό έργο, όπως το περιγράφετε πολύ γλαφυρά. Δε γίνεται να το εκτελέσει ΜΟΝΟΣ. Χρειάζεται ομάδα εμπνευσμένων Τεχνικών και εξειδικευμένων βοηθών, που θα εκτελούν φιλότιμα επακριβώς τις οδηγίες του και θα είναι απόλυτα αφοσιωμένοι στο απαιτητικό και μεγαλεπήβολο εγχείρημα. Μ΄ένα τσούρμο ανόρεχτους, ημιμαθείς και αμφιβόλου ικανότητας και ευσυνειδησίας μαθητευόμενους, η επιχείρηση ''Format and Restart of Greece'' μοιάζει παρακινδυνευμένη αν όχι κι επικίνδυνη...... Επί πλέον, ο τσουχτερός και δυσβάσταχτος.....λογαριασμός που αφορά το κόστος όλης αυτής της φιλόδοξης επιχείρησης, από ....λάθος (?), από αδυναμία εναλλακτικής (?), εστάλη-επεβλήθη σε αδύναμο να ανταποκριθεί ....πελάτη και όπου να΄ναι αυτός εξοργισμένος, θα οδηγηθεί έξω απ΄τις πόρτες του...εργαστηρίου για να διαμαρτυρηθεί εντόνως κατά της αδικίας !!!!! Μάστορααααααα!!!!! Ωραία τα σχέδια επί χάρτου, όμως υπάρχει μία διαφορετική πραγματικότητα, έξω από τους τοίχους του μαγαζιού σας !!!! Αφουγκραστείτε (αφουγκράσου την δηλαδή), ΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ .

    • akenaton avatar
      akenaton @ BLACKQUEEN 04/09/2012 21:46:57

      Χρειάζεται μονάχα απόφαση. Οι "ταλιμπάν" συνοδοιπόροι" και βοηθοί υπάρχουν, αν ψάξει θα τους βρει ο "μάστορας". Ευχαριστώ.

  44. ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ avatar
    ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ 04/09/2012 08:53:04

    τσάμπα τα λεφτά!
    αλλαγή server χρειάζεται,αφού σώσουμε τα δεδομένα για να μην έχουμε παραγραφές!
    Δεν μπαίνουμε σε δίκτιο στην αρχή όσπου να οπλίσουμε το σύστημα!
    τώρα τι θα πάθει το υπάρχον δίκτυο ....who cares''''''''
    '''το υπάρχον έχει μικρό δίσκο και επεξεργαστή για να ψήνεις ελληνικό''''

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ 04/09/2012 21:47:54

      ”’το υπάρχον έχει μικρό δίσκο και επεξεργαστή για να ψήνεις ελληνικό””
      Ωραίο, γέλασα, να είστε καλά.

  45. ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ avatar
    ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ 04/09/2012 08:59:12

    πετάμε τον 'server' της ΕΚΤ,αγοράζουμε ένα καινούργιο ,έστω με δωρεά και φτού και απο την αρχή.......ούτε σώσιμο στα αρχεία χρειάζεται.......μολυσμένα όλα! ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΤΡΟΙΚΑ! Αν κάποιοι θέλουν να ψωνίσουν απο Ευρώπη .....λάθος αυτό που κάνει 300 ευρά θα το χρεώσουν 399 δισ με τα πανωτόκια και τις'νόμιμες προμήθειες',το λογισμικό ψωνισμένο απ'αυτούς πανάκρι8ο και γεμάτο'spyware'

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ 04/09/2012 21:49:06

      Α, όλα κι όλα, το λογισμικό είναι δικό μας! Κατά-δικό μας δυστυχώς. Μην κατηγορούμε τους ξένους εκεί που δεν έχουν ευθύνη. Αλλού είναι οι ευθύνες τους.

  46. kotstak avatar
    kotstak 04/09/2012 11:32:42

    Είναι μη ανταγωνιστικός αυτός που είναι εκτός των επιδοτήσεων.
    Είναι άνιση μάχη. Δεν θα “επιβιώσει”.

    • akenaton avatar
      akenaton @ kotstak 04/09/2012 21:37:22

      Το γνωρίζω αγαπητέ μου, στον πρωτογενή τομέα δραστηριοποιούμαι! Άλλο αυτό, κι άλλο απαγόρευση όμως.

  47. Παύλος avatar
    Παύλος 04/09/2012 11:57:32

    Φίλε Akenaton,
    διάβασα μόλις τώρα το άρθρο σου και γοητεύτηκα από τους τόσο χαρίεις παραλληλισμούς σου, αλλά και την ουσία του !
    Συγχαρητήρια ! Αποτελεί πραγματική αγαλλίαση, το να έχει κανείς την ευκαιρία, να διαβάζει τέτοια κείμενα!

    • akenaton avatar
      akenaton @ Παύλος 04/09/2012 23:22:32

      Ευχαριστώ πολύ.

  48. Εμμανουήλ Πρόιος avatar
    Εμμανουήλ Πρόιος 04/09/2012 12:24:31

    Έχω πάθει σοκ διαβάζοντας τα σχετικά με το πρόστιμο στα αμπέλια.Είμαι άσχετος με τα θέματα κοινής αγροτικής πολιτικής αλλά δεν φανταζόμουνα ότι το σύστημα είναι τόσο κεντρικά σχεδιαζόμενο.
    Τέτοια κατάσταση μου θυμίζει την Ε.Σ.Σ.Δ. Αυτήν την ευρώπη θέλουμε? Μήπως πέρα από τα δομικά προβλήματα του ευρώ υπάρχουν σοβαρά δομικά-σχεδιαστικά προβλήματα και στην Ε.Ε. αυτή καθαυτή?
    Μήπως τελικά θα είμασταν καλύτερα αν αντί της εισόδου στην Ε.Ε. και της υιοθέτησης του ευρώ επιλέγαμε μια ειδική σχέση της χώρας μας με την ένωση?

  49. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 04/09/2012 13:45:29

    Τεράστιο λάθος, τουλάχιστον στον τίτλο.

    Αυτό που χρειάζεται "Format and Restart" είναι το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, οχι η Ελλάδα!

    Η Ελλάδα (ιδιωτικός τομέας) μιά χαρά τα πήγαινε , αλλα χαντακώθηκε απο τους Πολιτικούς και την Πραιτωριανή τους φρουρά των 1.000.000 αργόσχολων κρατικοδίαιτων.

    Και φορμάτ σημαίνει τα πετάω όλα (πολιτικούς και Δ.Υ!) , και μάλιστα χωρίς να κρατήσω buckup (εφεδρεία και πράσινα άλογα!)

  50. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 04/09/2012 14:17:04

    Ποια ειναι τα εχεγγυα που κανουν τον Μαστορα ικανο να για τον μετασχηματισμο του κρατους;εχει κατα το παρελθον αποδειξει οτι ειναι ικανος για βαθιες τομες,εστω και στο επιπεδο υπουργειου;εκτος και αν υπολογιζεται την θητεια του στο ΥΠΕΞ και την συμβολη του τοσο στο ανοιγμα των συνορων με την Αλβανια,οσο και το ρολο του στο διαμελισμο της Γιουγκοσλαβιας ή το περασμα του απο το Πολιτισμου γεμιζοντας το με Μεσσηνιους υπαλληλους με καθαρα ''αντικειμενικα'' κριτηρια.Το συμπερασμα λοιπον ειναι οτι και αυτος ξεκινα απο την ιδια αφετηρια με τον ΓΑΠ.

  51. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 04/09/2012 14:39:30

    O Αντώνης Σαμαράς κατάφερε να απαξιωθεί σε δευτερόλεπτα,πλήρης ασυνέπεια λόγων και έργων μέχρι στιγμής.Δεν είμαι χαρτοπαίχτης αλλά ελπίζω όλα αυτά να είναι μία επιτυχημένη μπλόφα,αν δεν είναι έρχονται ανεξέλεγκτες καταστάσεις και θα πληρώσει όλη την συσσωρευμένη οργή!!!

  52. FILIP967 avatar
    FILIP967 04/09/2012 14:59:20

    http://youtu.be/l0I8Q57EdtE

  53. Εγέρθητι avatar
    Εγέρθητι 04/09/2012 15:43:13

    Τι περιμένετε ωρε Έλληνες;
    Εγείρεσθε ή θνήσκετε...!

  54. συγχιση avatar
    συγχιση 04/09/2012 15:52:00

    Μπουρδες για κλεφτες και μη..για διαφθορα,για σοσιαλισμους και νεοφιλελευθερισμους.
    Παραγωγη και εξαγωγες ιδιαιτερα χρειαζεται, ισως να ειναι ολοι οι αλλοι λαοι σαν και εμας διεφθαρμενοι η τιμιοι δεν ξερω,ΑΛΛΑ παραγουν..τι? Ολα αυτα τα αγαθα που αγοραζουμε εμεις καθημερινα,Εχουμε γινει εθνος καταναλωτων δεν παραγουμε τιποτα, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΗ.

  55. συγχιση avatar
    συγχιση 04/09/2012 16:00:41

    ΚΑΙ επειδη δεν παραγουμε τιποτα ωστε με εξαγωγες να εχουμε σκληρο νομισμα..και να εισαγουμε..θα δανειζομαστε αιωνιως, για να αγοραζουμε τα προιοντα των αλλων..ΕΑΝ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ.
    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...περιμενουμε τον μεσσια..που θα μας οδηγηση στην αιωνια καταναλωση χωρις παραγωγη...χαχαχα..ταλαιπωρε Σαμαρα λαος που σου ετυχε για να κυβερνησης...

    • Αλέξανδρος avatar
      Αλέξανδρος @ συγχιση 04/09/2012 17:26:50

      Εγώ θα έλεγα καλύτερα , καημένε Ελληνικέ Λαέ σε τι φτώχεια σου έμελλε να ζήσεις , φίλε μου .....

      Δές τους μάγκες τους Βούλγαρους .
      Έχουν το γνώθι σ'αυτόν και απαρνήθηκαν το ευρώ .

      Έτσι για να καταλαβαίνουμε μερικοί πόσο σφάλμα ήταν για την οικονομία μας αυτό που έκανε ο σημίτης το 2000 . ~
      χωρίς την έγκριση του λαού !

  56. AZ avatar
    AZ 04/09/2012 18:59:49

    Οπως ειπες και εσυ format σε υπολογιστη που βρισκεται σε λειτουργια δεν γινεται. Αρα και format στην Ελλαδα δεν γινεται. Ασε που το format δεν σου εξασφαλιζει οτι τα δεδομενα που εχεις παρει backup δεν εχουν ιους οι οποιο θα επιστρεψουν πισω μετα την επαναφορα του λειτουργικου. Επισης μετα το format πρεπει να εγκαταστησεις απο την αρχη ολες τις εφαρμογες και να διαμορφωσεις το περιβαλλον εργασιας. Πριν κανουμε λοιπον format ας κανουμε κατι ποιο απλο. Restart στην εφαρμογη δημοσιο-ΔΕΚΟ. Αυτο σημαινει α) προσοντολογιο ανα θεση και ειδικοτητα β) προκυρηξη ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ (Βουλη, Διοικητες, Συμβουλοι, ΔΣ ΔΕΚΟ κλπ κλπ).

    • akenaton avatar
      akenaton @ AZ 04/09/2012 21:54:10

      Ημίμετρα αγαπητέ μου. Τα πίστευα κι εγώ μέχρι πριν από μερικούς μήνες. Αλλά όλα είναι σάπια δυστυχώς. Restart με τον σκληρό γεμάτο ιούς και το λειτουργικό κυριευμένο από malicious sofware δεν θα αποδώσει τίποτε, αφήστε που μέχρι να ξαναξεκινήσει το μηχάνημα θα καούμε όλοι. Backup θα κάνουμε μονάχα τον λαό μας. Όλα τα άλλα πρέπει να τα εγκαταστήσουμε από την αρχή. Ευχαριστώ.
      Υ.Γ. Αυτή είναι η μαγκιά! FORMAT εν λειτουργία. Εδώ σε θέλω κάβουρα. Αλλιώς, το έκανε και η γάτα μου.

  57. Η Αλεξανδρινή avatar
    Η Αλεξανδρινή 04/09/2012 23:45:00

    Χαλάλι σου. Πολλά συγχαρητήρια για το ευφυέστατο άρθρο σου akenaton !!!

  58. δημης avatar
    δημης 05/09/2012 01:22:40

    +++++++++++
    ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ...FORMAT....ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΧΤΕΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΜΕ ΔΗΜΕΥΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ;;;;;

  59. Jack Sparrow avatar
    Jack Sparrow 06/09/2012 14:09:26

    Και γεννάται το φιλοσοφικό ερώτημα:::
    «Οι ΙΔΙΟΙ άνθρωποι, μπορούν να κάνουν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πράγματα, κάτω από ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ συνθήκες»…???

    Απάντηση:::
    «Ναι. Αρκεί να μην είναι ΣΤΕΝΑ και ΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ, τα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ τους ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ*, με την ΠΑΛΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (τη ΝΟΣΗΡΗ)»…!!!
    ……………


    *Τρείς περιπτώσεις υπάρχουν, ώστε ένας άνθρωπος να μην μπορεί να προσαρμοστεί και εκσυγχρονισθεί σε κάποιες συνθήκες «Ολικής Επαναφοράς», του «συστήματος»:::
    1. Να μην διαθέτει τα νοητικά εργαλεία…
    2. Να είναι ΑΓΚΙΣΤΡΩΜΕΝΟΣ σε μια παλιά πραγματικότητα, λόγω του ότι τον συμφέρει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ αυτή η ΠΑΛΙΑ και ΝΟΣΗΡΗ πραγματικότητα, διότι αποτελεί «κύριο γρανάζι» αυτής… (με τα «δευτερεύοντα γρανάζια», δεν παρατηρείται συνήθως κανένα πρόβλημα)…
    3. Να έχει βγει «εκτός φάσης», λόγω προσωπικών δυσκολιών, «ανωτέρας βίας». Πράγμα ΣΕΒΑΣΤΟ και ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ, κατά ένα ποσοστό…

  60. Γιάννης avatar
    Γιάννης 10/09/2012 00:46:37

    Πιο πολύ για Control-Alt-Delete μάς κόβω...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.