#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/02/2011 12:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Economist: Ο Παπανδρέου τρομάζει στην ιδέα να πουλήσει κάποιο νησί !!!



Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Γ. Παπανδρέου, ισχυρίζεται πως η χώρα του κατάφερε με κόπο να κερδίσει ξανά την αξιοπιστία της στις αγορές, μετά από εννέα μήνες λιτότητας. Το οικονομικό του επιτελείο θεωρεί πως η Ελλάδα θα μπορεί και πάλι να δανείζεται, παρά το χαρακτηρισμό της ως junk (σκουπίδια). Ιδιαίτερη χαρά έχει προκαλέσει το γεγονός ότι η περίοδος αποπληρωμής του περσινού δανείου ύψους €110 δισεκατομμυρίων, θα επιμηκυνθεί για τουλάχιστον 30 χρόνια, και τα επιτόκια θα μειωθούν.

Παρόλα αυτά, οι απλοί πολίτες δεν είναι καθόλου ευχαριστημένοι. Από τους φαρμακοποιούς, που είναι οργισμένοι αφού χάνουν το περιθώριο κέρδους τους (35%) στη πώληση φαρμάκων, έως τους μηχανοδηγούς των τρένων που μετατάσσονται σε άλλες υπηρεσίες, η αντίδραση στις μεταρρυθμίσεις γιγαντώνεται. Κάθε μέρα υπάρχει δημοσιευμένος στο  τοπικό διαδίκτυο κατάλογος των απεργιών και των διαδηλώσεων που πραγματοποιούνται. Δυσαρεστημένοι είναι και οι επαγγελματίες της μεσαίας τάξης. Οι γιατροί οργάνωσαν κατάληψη του υπουργείου Υγείας, επειδή δεν είχαν συμμετοχή στις περικοπές δαπανών που αποφασίστηκαν στον τομέα της υγείας. Αναμένονται επίσης κινητοποιήσεις από τους δικηγόρους, τους αρχιτέκτονες, και τους πολιτικούς μηχανικούς, αφού το υπουργείο Οικονομικών ετοιμάζει νόμο με τον οποίο θα καταργούνται τα επαγγελματικά τους προνόμια.

Υπάρχουν ακόμη χειρότερα στον ορίζοντα. Η ανεργία, που σήμερα είναι 13.5%, προβλέπεται να φτάσει στο 15%. Η οικονομία θα μειωθεί κατά 3.5% φέτος, ενώ υπολογίζεται πως συρρικνώθηκε κατά 4.2% το 2010, σύμφωνα με το κρατικό ΚΕΠΕ. Οι επενδύσεις βρίσκονται σε στασιμότητα, και ένας  προαναγγελθείς νόμος περί κινήτρων βρίσκεται ακόμη σε αναμονή. Από τη πλευρά τους, οι τράπεζες διστάζουν να δανείσουν όσο η Ελλάδα αντιμετωπίζει τον κίνδυνο της χρεοκοπίας.

Η δέσμευση του πρωθυπουργού να αναμορφώσει τον δημόσιο τομέα δεν αμφισβητείται, όμως οι ρυθμοί παραμένουν αργοί. Στην τελευταία της επίσκεψη στην Αθήνα, η τρόικα ανακάλυψε πως η Ελλάδα έχασε τις χρονικές προθεσμίες για περικοπές δαπανών και αύξηση  των εσόδων, εξαιτίας γραφειοκρατικών καθυστερήσεων. Η υπουργός Εργασίας κ. Λ. Κατσέλη κατηγόρησε δημοσίως το πρόγραμμα της τρόικας. Πάντως ήδη προχωρά με αργούς ρυθμούς ένας δεύτερος γύρος αναμόρφωσης του ασφαλιστικού συστήματος, και μέτρων που θα επιτρέπουν την ευκολότερη πρόσληψη και απόλυση των εργαζομένων.

Αυτές οι καθυστερήσεις αποτρέπουν τη χώρα από το να πετύχει τους στόχους της αύξησης των εσόδων κατά 5%, και της μείωσης του ελλείμματος ως ποσοστό του ΑΕΠ κατά 2.2 μονάδες, μετά από μια μείωση 6 μονάδων το 2010. Οποιεσδήποτε ενδείξεις κωλυσιεργίας της Ελλάδας, μπορεί να υπονομεύσουν τα σχέδια για μια οργανωμένη αναδιάρθρωση του χρέους, που είναι μέρος της νέας γαλλογερμανικής πολιτικής για την ευρωζώνη.

Η Ελλάδα ελπίζει  πως θα της επιτραπεί να ξαναγοράσει χρέος της που κρατά η ΕΚΤ με έκπτωση 25%, χρησιμοποιώντας χρήματα που θα της δανείσει ο νέος ευρωπαϊκός μηχανισμός στήριξης. Στους ιδιώτες επενδυτές μπορεί να προσφερθεί μια περίοδος επέκτασης 10-15 ετών, και χαμηλότερο επιτόκιο. Αν γίνονταν μια τέτοια αναδιάρθρωση, τότε το χρέος της Ελλάδας θα μπορούσε να μειωθεί κατά 20-30 ποσοστιαίες μονάδες, όμως θα συνέχιζε να είναι στο 130% του ΑΕΠ, που είναι και η υψηλότερη αναλογία στην ευρωζώνη.

Ακόμη και οι υποστηρικτές της Ελλάδας αμφιβάλλουν αν ένα τόσο μεγάλο χρέος θα μπορέσει ποτέ να αποπληρωθεί στο σύνολό του. Θα πρέπει να υπάρχουν ιδιαίτερα υψηλά ετήσια πλεονάσματα στον προϋπολογισμό. Πολύς λόγος γίνεται για μαζικές ιδιωτικοποιήσεις δημόσιας περιουσίας, αν και ο Παπανδρέου αποφεύγει (τον τρομάζει η ιδέα) να πουλήσει νησί του Αιγαίου (ΣΣ «although Mr Papandreou balks at selling off any Aegean islands».!!!) Πάντως, καμία ιδιωτικοποίηση δεν μπορεί να είναι αρκετή, ώστε να εξαφανιστεί οριστικά η απειλή της χρεοκοπίας.

S.A.- The Economist

http://www.economist.com/node/18073426

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 04/02/2011 12:47:14

    δεν ξέρω πόσο άσχετο είναι το σχόλιό μου... Η Καθημερινή λέει πως ο Μπαρόζο θεωρεί τον ΓΑΠ τον πιο αξιόλογο ηγέτη ανάμεσα στους 27 της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Κι ας προέρχεται λέει από διαφορετικό από τον δικό του πολιτικό χώρο.

    Η δήλωση αυτή, ως προς τον ΓΑΠ, δεν με πείθει. Η ίδια δήλωση όμως, λέει πολλά για τον Μπαρόζο? Ή για τους λοιπούς 26 ηγέτες της ΕΕ;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Νίκος Παπαδημητρίου 04/02/2011 14:21:14

      ο συγκεκριμένος κύριος δεν είναι και ότι καλύτερο -και δεν εννοώ από πολιτικής απόψεως- για να εκδίδει iso εγκυρότητας και αξιοπιστίας

    • Misha avatar
      Misha @ Νίκος Παπαδημητρίου 04/02/2011 14:58:42

      N.Π.

      Ιδια φάρα με τον Τσουκάτο είναι ο Μπαρόζο!
      Ηγετικό στέλεχος του μαοϊκού κομματος της Πορτογαλίας ήταν στα νιάτα του !!!

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ Misha 04/02/2011 19:19:23

        ...και τον Τατούλη!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Νίκος Παπαδημητρίου 04/02/2011 15:15:55

      Στην Πορτογαλία, ο Μπαρόζο δεν χαίρει ιδιαιτέρας εκτιμήσεως.

      • Dal avatar
        Dal @ ΚΜ 05/02/2011 07:44:02

        O Μπαρόζο είναι ο γνωστός.... καφετζής των Αζορών, τότε το 2003 που ήταν ο οικοδεσπότης της συνάντησης Μπούς, Μπλαίρ, Αθνάρ για να οργανώσουν έναν άλλον ανθρωπιστικό πόλεμοσ στο Ιράκ. Αντάλλγμα πρόεδρος τη ΕΕ. Άξιος ο μισθός του.

  2. Ηλίας avatar
    Ηλίας 04/02/2011 12:50:11

    Βρε βρε βρε...σαν πολυ δεν ακουγονται τα περι πωλησης νησιων τελευταία;

  3. φωτεινη avatar
    φωτεινη 04/02/2011 12:52:56

    να πουλησει-νοικιασει στην ρωσσια που το θελει.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/02/2011 12:55:23

    Ο Economist να πάει να ρουφήξει κανένα αυγό.

    Νησιά δεν πουλάμε. Όποιος το τολμήσει θα έχει ξεμπερδέματα που κανένα προσωπικό security δεν τον προστατεύει.

    Δισ ιζ Πάρτα!

    • Hase avatar
      Hase @ archaeopteryx 04/02/2011 15:06:59

      Aκριβως ετσι ειναι. Ας ερθουν να παρουν τα μυδια μας.

      • Dal avatar
        Dal @ Hase 05/02/2011 07:49:38

        Είστε πολύ αισιόδοξοι . Μακάρι να γίνει έτσι, όμως φοβούμαι ότι έχει επέλθει εθνική αφασία, εθνικό κώμα.

  5. Έρεβος avatar
    Έρεβος 04/02/2011 12:55:26

    Καθαρά τεχνικά-νομικά δεν μπορεί να πουλήσει νησί γιατί έχει ήδη πουλήσει όλη την Ελλάδα. Απόρω πως δεν το ξέρουν αυτό στον Economist...

  6. dim avatar
    dim 04/02/2011 13:12:00

    Τον Σκορπιό πως τον αγόρασε ο Ωνάσης;

    • Makedonas Thessalonikios avatar
      Makedonas Thessalonikios @ dim 04/02/2011 13:16:58

      O Onasis itan diko mas polikari !

      • dim avatar
        dim @ Makedonas Thessalonikios 04/02/2011 13:51:28

        Αναρωτιέμαι αν υπάρχουν και άλλα νησιά σαν τον Σκορπιό και δεν ξέρουμε γι΄αυτά. Πάντως ο Σκορπιός πουλήθηκε και δεν ανήκει σε Έλληνα πλέον.

        • Enzo avatar
          Enzo @ dim 04/02/2011 15:16:54

          δεν πουληθηκε, ακομα προς το παρον.

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/02/2011 13:34:46

    Νομίζετε ότι είναι τυχαία όλα αυτά;

    Ξεκίνησε το θέμα από γραφικά-περιθωριακά έντυπα τύπου Bild και Focus, επεκτάθηκε πρόσφατα στο "σοβαρό" Spiegel, και τώρα στο Economist.

    Σύντομα θα δούμε να γίνεται "παγκόσμια απαίτηση" η εκποίηση νησιών για την αποπληρωμή του "χρέους". Και εκεί να δούμε.

    Το φίδι, πρέπει να το χτυπάς πριν σηκώσει κεφάλι. (Και μάλιστα παραδειγματικά, και όχι με λόγια.) Αν το αφήσεις να σηκώσει κεφάλι, είναι πλέον αργά.

    "Δις ις Πάρτα" λέει ο αρχαίος, αλλά οι τέσσερεις συλλαβές αυτών των λέξεων πρέπει να ηχήσουν με άλλο τρόπο, πιο κοφτό. (Και να μείνουν και δύο στη θαλάμη.)

    • Εν Πλώ avatar
      Εν Πλώ @ Αυριανιστής 04/02/2011 13:44:59

      Κάτι σε κοντόκαννο έχεις υπ όψη;

      • Dal avatar
        Dal @ Εν Πλώ 05/02/2011 07:56:45

        Εαν δεν βγούμε όλοι στους δρόμους δεν γίνει τίποτα και θα κάνουν ανενόχλητοι την δουλεία τους. Η Αίγυπτος το τελευταίο παράδειγμα.
        Κυβέρνηση εκλεγμένη με υψηλότατο ποσοστό, ανατρέπεται από την λαική αντίδραση, από μια μειοψηφία θα έλεγαν τα τοπικά παπαγαλάκια για εδώ.

  8. teo avatar
    teo 04/02/2011 13:48:56

    Αμα τα αφεντικα του το εχουν αποφασισει να πουλησει Νησι δεν θα εχει κανενα προβλημα να το κανει. Ειναι τοσο τεχνητες στην απατη οι πασοκοι που θα μας πεισουν ολους οτι καλως το εκαναν. Θα ακουστουν και μερικες φωνες περι προδοτων και στο τελος η δουλεια θα γινει. Δεν βλεπεται με τι μεθοδικοτα εφαρμοζουν οτι αντεθνικο υπαρχει. Μια σπειρα αγραμματων εχουν καβαλικευσει στο σβερκο της κοινωνιας την οποια πρωτα φροντισαν να την αποδομησουν σε ολα τα επιπεδα και απο πανω να την κατηγορουν οτι "μαζι τα φαγαμε".
    Πρεπει να το χονεψουμε για τα καλα. Ως κρατος και κοινωνια δεν ειμαστε τιποτα. Οποτε το αποφασίσουν μας διαλυσουν. Ας παρουμε για παραδειγμα τις πολιτικες εξεληξεις που γινονται στη γειτονια μας. Με ποια οικονομικη και στρατιωτικη ισχη θα αρθρωσουμε λογο; Με παλικαρισμούς; Το Ισραηλ ειναι μια κουτσουλια στον χαρτη κι ομως παιζει το ρολο του. Ας αφησουν καποιοι οτι ειναι εβραιοι σιωνηστες και θελουν να ποδηγετούν τους λαους με το χρημα τους. Οσοι λαοι σεβαστικαν την ιστορια τους και πιστεψαν στη συνεχεια τους αντεξαν. Εμεις κανουμε σχεδον το αντιθετο,φτασαμε να λεμε οτι ο Κολοκορωνης ηταν πουστης.
    Με τετοια μυαλα, μάλλον χαρι μας κάνουν που υπαρχουμε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ teo 04/02/2011 14:01:18

      Έτσι ακριβώς είναι. Το Καστελλόριζο, π.χ., θα βαφτιστεί "κοστοβόρο και αντιπαραγωγικό", αφού απέχει τόσο μακριά από τα υπόλοιπα νησιωτικά συμπλέγματα. Άλλα μικρά νησάκια θα βαφτιστούν "βραχονησίδες", αφού θα είναι ακατοίκητα. Και νησιά σαν το Αγαθονήσι π.χ. μπορούν πανεύκολα να στραγγαλιστούν οικονομικά μέσω "Καλλικράτη", σε βαθμό που οι λιγοστοί κάτοικοί τους να εξαναγκαστούν σε άρον-άρον μετανάστευση εντός μηνών.

      Ο διοπτροφόρος σφουγγοκωλάριος των Sturmabteilung έχει ξεκινήσει, και είδαμε όλοι και από τη χθεσινή του συνέντευξη στην ΕΡΤ ότι δεν πρόκειται να σταματήσει.

  9. giannis avatar
    giannis 04/02/2011 13:54:50

    Για χαλαρώστε ρε παιδιά. Κι ας πούμε ότι πουλάμε νησιά. Ποια νησιά μπορούν να πουληθούν; Κάτι βραχονησίδες ή τέλως πάντων όσα είναι μόνο κρατική ιδιοκτησία. Μπορεί να πουληθεί το Καστελόριζο ή η Μήλος ή η Χίος; Όχι βέβαια. Κι ας δεχτούμε ότι ξεμπερδεύει το κράτος με την γραφειοκρατία και μπορεί να πουλήσει μερικά νησιά ή νησίδες. Πόσα λεφτά θα εισπράξει; Ελάχιστα. 10 ή 20 μύρια είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στα 300 δις που χρωστάμε (μν ακούσω πάλι ότι ο Αρμάνι δίνει 100μύρια για τον Σκορπιό).
    Αυτό με τα νησιά το λένε οι ξένοι μονάχα για σπάσιμο, μν τρώμε ότι μας πετάνε. Το νου μας στη Θράκη.

  10. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 04/02/2011 13:59:21

    Μπορεί να φοβάται να πουλήσει κάποιο εγάλο νησί, αλλά τι γίνεται με τα ακατοίκητα νησάκια;
    Δώδεκα από τα ωραιότερα ελληνικά νησάκια στο Αιγαίο, αλλά και κοντά στην Αθήνα και στην Πελοπόννησο βγαίνουν ήδη στο… σφυρί με μεσίτη την εταιρεία Private Islands Inc (http://www.privateislandsonline.com/greece.htm )που έχει έδρα τον Καναδά.
    Τα νησάκια που πωλούνται είναι:
    1. ΚΑΡΔΙΩΤΙΣΣΑ - Κεντρικό Αιγαίο – Σύνδεση με Φολέγανδρο και Σίκινο
    280 στρέμματα, τιμή πώλησης: 6.500.000 ευρώ
    2. ΝΑΥΣΙΚΑ: Έχει 2 φυσικά λιμάνια – Υποδοχή Ferry
    1.280 στρέμματα, τιμή πώλησης: 6.900.000 ευρώ
    3. ΑΓΙΟΣ ΘΩΜΑΣ: Πολύ κοντά σε Αθήνα και Κόρινθο
    300 στρέμματα, τιμή πώλησης: 15.500.000 ευρώ
    4. ΒΟΥΒΑΛΟΣ: Κολυμπήστε με τα δελφίνια σε αυτό το θεσπέσιο νησί, σ΄ έναν κόλπο περιτριγυρισμένο από τη θαυμάσια θέα των βουνών της Δ. Ελλάδας.
    31.63 στρέμματα, τιμή πώλησης κατόπιν αιτήματος
    5. ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ: Δίπλα στην Πελοπόννησο, δύο ώρες από την Αθήνα
    750 στρέμματα
    6. ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ: Με καθαρούς τίτλους ιδιοκτησίας
    2,5 στρέμματα, τιμή πώλησης: 1.500.000 ευρώ
    7. ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ «ΛΙΧΝΑΡΙ»: Ιδανικό για ανάπτυξη οικισμού
    95 στρέμματα, τιμή πώλησης: 3.000.000 ευρώ
    8. ΤΡΑΓΟΝΗΣΙ: Κοντά στην Αθήνα, ιδανικό για ιδιωτικό θέρετρο
    90 στρέμματα
    9. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΗΣΙ 01: 2 φυσικά λιμάνια και 2 φυσικές ακτές. Το νησί διαθέτει λόφους με υψόμετρο 77 μ. από τη θάλασσα.
    170 στρέμματα, τιμή πώλησης κατόπιν αιτήματος
    10. "ΜΙΚΡΗ ΑΜΟΡΓΟΣ":
    494 στρέμματα, τιμή πώλησης 6.100.000 ευρώ
    11. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΗΣΙ 03: Ένα από τα πέντε στο σύμπλεγμα νησιών Εχινάδες. Εύκολη πρόσβαση από Αθήνα.
    49.4 στρέμματα, τιμή πώλησης κατόπιν αιτήματος
    12. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΗΣΙ 02: Ιόνιο πέλαγος
    58.3 στρέμματα, τιμή πώλησης κατόπιν αιτήματος.

    • TED avatar
      TED @ αλλήθωρος 04/02/2011 15:35:33

      6. ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ: "Με καθαρούς τίτλους ιδιοκτησίας"

      Δηλαδή τα υπόλοιπα νησιά δεν εχουν καθαρούς τίτλους;;;

  11. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 04/02/2011 14:06:37

    Το Καστελόριζο δεν επιλέχτηκε τυχαία όπου πήγε ο γιωργάκης για να μεταδώσει σ' όλον τον πλανήτη το χαρμόσυνο νεο ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΝΕ ! ΕΛΑΤΕ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ ! Εχει ειδική αξία η θέση του με την υφαλοκρηπίδα της την τούρμποενεργειακή όπως λέγεται πολύ και η ΑΟΖ της περιοχής που μας συνδέει με την Κύπρο. Γι αυτό λέμε και ξαναλέμε ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ.

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/02/2011 14:19:18

    Δεν είναι πρώτη φορά που ο Economist δημοσιεύει αμφιλεγόμενα άρθρα ύποπτων προθέσεων, καταφανώς ανθελληνικά, φιλοτεχνεί υπαγορευμένα προφίλ, ρίχνει άδεια να πιάσει γεμάτα, διασπείρει "πληροφορίες" που θα τον "αθωώσουν" εκ των υστέρων στην κοινή γνώμη ως "μη δυνάμενο να πράξει διαφορετικά", εάν και εφόσον έχει κατά νου να πωλήσει νησιά... ρητορική η υπόθεση...

    Αν πάντως ακούμε τις δηλώσεις του στη μητρική του γλώσσα λύνονται όλες οι απορίες. Η χαρά του Λ. Οίκου...

    • Misha avatar
      Misha @ αλλενάκι 04/02/2011 15:08:15

      Σπέσιαλ συνεργασία με τον Εκόνομιστ , έχει και -ποιος άλλος- η Καθημερινή...

      Με τους Τούρκους περνούσαμε καλά, ο Κολοκοτρώνης ήταν γκέι, το ΔΝΤ μας σώζει, οι εργαζόμενοι παιρνουν πολλά και οι συνταξιούχοι ζουν πολύ, τι να τα κάνουμε τόσα νησιά;

      Βρε πώς δενει το γλυκό και τι απαλά φτάνουμε στο δια ταύτα;

      Hey Alexis, hey Mr Ambassador ! :)

      ΥΓ. Αρκει ένα Κορσέαρ για να κατεδαφιστεί το κωλόσπιτο του Όθωνα και ένα καθρεφτάδικο στο Φάληρο;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Misha 04/02/2011 15:32:52

        καθρεφτάδικο! καλοοό! :)

        • Dal avatar
          Dal @ αλλενάκι 05/02/2011 08:01:00

          Να προσθέσω: η χώρα γέμισε απο συντεχνίες κ.λ.π κ.λ.π.

  13. tiramola avatar
    tiramola 04/02/2011 14:20:46

    Έγραψε μιά αρλούμπα ένας δημοσιογράφος και αντι να κράζουμε τον δημοσιογράφο βρίσκουμε ευκαιρία να κράξουμε για άλλη μιά φορά τον Παπανδρέου.
    Κανένα νησί δεν θα πουληθεί και η χώρα θα ορθοποδήσει.
    Αυτό που θα μείνει στο τέλος θα είναι άπειρο ηλεκτρονικό μελάνι συνομωσιολογίας και ύβρεων, κάπου χαμένο στην απεραντοσύνη του διαδυκτίου...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 04/02/2011 14:35:46

      Αν θέλεις να πιστέψουμε ότι αυτά που γράφονται κατά καιρούς, σε τέτοιας απήχησης έντυπα μάλιστα, είναι απλές "αρλούμπες δημοσιογράφων", τότε μάλλον έχεις δίκιο. Η προπαγάνδα των Πρετεντέρηδων και των Καψήδων δουλεύει καλά...

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ tiramola 04/02/2011 14:45:03

      Έχεις δίκιο τιραμόλα ντροπή μας να κράζουμε τον Παπανδρέου. Τι φταίει αυτός.

      Αυτούς που ενσυνειδήτως τον ψήφισαν πρέπει να κράζουμε. Αν και το πιθανότερο αυτό κάνουν κάθε πρωί που σηκώνονται και κυττιούνται στον καθρέπτη.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Έρεβος 04/02/2011 15:02:26

        Είσαι εκτός τόπου και χρόνου.
        Τα περισσότερα από τα χρήματα του Μνημονίου πηγαίνουν για να μπαλώσουν δόσεις παλαιότερων δανείων.
        Αν νομίζεις ότι μέχρι τώρα ζούσες σε μία χώρα όπου όλα έβαιναν καλώς ζήσε με το μύθο σου.
        Όσο και να ελπίζεις, ο Παπανδρέου δεν πρόκειται να δραπετεύσει.
        Και ευτυχώς γιατί έχει μεγάλο έργο ακόμα να επιτελέσει και αυτό το αναγνωρίζει η πλειοψηφία της κοινωνίας.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ tiramola 04/02/2011 18:03:24

          Έλεος... λυπήσου μας... δεν θα μας μείνει άντερο από τα γέλια!

        • occultist avatar
          occultist @ tiramola 05/02/2011 00:17:14

          tiramola είπε:
          '' Όσο και να ελπίζεις, ο Παπανδρέου δεν πρόκειται να δραπετεύσει.''

          Διόρθωσέ το στο ορθόν :
          Όσο και να ελπίζεις, ο Παπανδρέου δεν ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ να δραπετεύσει.

    • Enzo avatar
      Enzo @ tiramola 04/02/2011 15:00:56

      λαστιχενιε και μονο που εδωσε το δικαιωμα εξω να γραφονται τετοια πραγματα αξιζει το κραξιμο μας ο γαπ!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 04/02/2011 15:05:43

      δεν νιωθεις οτι δημιουργουν θεμα εκει που δεν υπαρχει* ???!!!!
      οταν φωναζω σε διεθνης φυλλαδες οτι δεν εισαι πουστης.. τι θα μεινει στους αναγνωστες?? η δηλωση σου οτι "δεν ειμαι" "" Ξυπνα καημενε....

      Εχει υπογραψει και τη Δανειακη - Παρανομα χωρις ΦΕΚ... και δεν εχει υπογραψει και ο Δανειστης Παπουλιας.. μην ξεχνας!!!( στα θυμιζω εγω καθε μερα και χωρις copy paste 58.000 Ευρω!!! )... εχει ενεχειριασει τη Χωρα !!

      Καλα κρασσα.. αλλα εδω ειναι Ελλαδα δεν ειναι Γουατεμαλα.. τραβε πες τους οτι θα χυθει πολυ αιμα και θα πεσους φαπες.. θυμασαι το "φατουρο" ???
      Ετσι το ΓΑΠ στη γωνια και "μπιζ"... θα βαρας κ εσυ.. δε θα βλεπει το ΓΑΠ !! να χαρεις.....

      ΠΠ

    • Misha avatar
      Misha @ tiramola 04/02/2011 15:10:58

      Τα 3 ΔΕΝ του Λοβέρδου τα θυμάσαι , Λαστιχάκια;
      Αδυνατω να πιστέψω πως μπορεί να εισαι τοσο ηλίθιος, τουλάχιστον αν παιρνεις μπαξισι βγαζει νόημα ο τρόπος σου.

    • teo avatar
      teo @ tiramola 04/02/2011 15:14:02

      Ακουσε αγαπητε τιραμολα. Οταν οικονομικα και στρατιωτικα, επιμενω, εισαι αδυναμος τα παντα ειναι δυνατα να συνβουν. Ο λαος, εμεις δηλαδη, πλην αφρωνων και νοητικα ελλειμματικων, δεν εχει αισθημα εμπιστοσυνης στους υποτελεις και ιδιοτελείς πολιτικους μαζι με τους εργολαβους τους.

  14. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 04/02/2011 14:49:46

    Οι περισσότεροι νομίζουν ότι το δημοσίευμα το παραπάνω αναφέρετε σε βραχονισίδες η σε νησιά τύπου Σκορπιός.
    Δυστυχώς αναφέρετε σε πρωτοκλασάτα νησιά Ρόδος ,Κώς κ.λ.π. και πώς μπορεί να γίνει αυτό ,πανέυκολα φυσικά .
    Παραχωρούμε για 50 χρόνια την Ρόδο στην Γερμανία η οποία την εντάσει στην δική της ανάπτυξη ,στο δικό της φορολογικό καθεστώς και τους πόρους φυσικά τους εισπράτει αυτή ,,φαντάζεστε ότι οι κάτοικοι θα αντιδράσουν, φυσικά όχι ,(είναι πολλά τα λεφτά για να αντιδράσουν ),τώρα άν μετά τα 50 χρόνια εκμετάλευσης οι κάτοικοι θα δεχτούν να ξαναενωθούν οικονομικά με την μητέρα πατρίδα ,είναι αλλουνού Παπά ευαγγέλιο.
    Φυσικά σε τέτοιο σενάριο υπάρχει κώλυμα από το Συνταγμα ,αλλά ποιός νοιάζετε για μικρολεπτομέρειες ,όταν μάλιστα θα μας το παρουσιάσουν ως την μοναδική λύση για να μην πεινάσουμε ,αυτό άλλωστε δεν έκαναν με το μνημόνιο.

  15. destroy all mostrers avatar
    destroy all mostrers 04/02/2011 17:47:28

    φυγε σκετο!(μη τολμησεις να πουλησεις στο τζιγκερ το λεγαν)

  16. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 04/02/2011 18:10:55

    Να πουλήσει το Καστελόριζο, που χαλάει τα σχέδια των αδελφών μας στο Αιγαίο.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Δημήτρης 04/02/2011 18:12:20

      διόρθωση, στην ανατολική Μεσόγειο.

  17. kanenas avatar
    kanenas 04/02/2011 19:07:45

    Και μετά σου λέει κατά λάθος η σημαία της Κρήτης από την vodafone ως ανεξάρτητη...

    Αν χαθεί η Κρήτη μήπως χάνουμε ολα τα κοιτάσματα φυσικού αερίου και πετρελαίου στην περιοχή; Η απάντηση είναι ναι

  18. yiannos avatar
    yiannos 04/02/2011 23:05:56

    νησιά εντός γκρίζας ζώνης έχουν 27% έκπτωση

  19. yiannos avatar
    yiannos 04/02/2011 23:20:16

    εάν ο ΓΑΠ πουλήσει την Κρήτη στους Γερμανούς ή τους Τούρκους η πλειοψηφία των κατοίκων θα εξακολουθήσουν να ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ.

  20. rally monkey avatar
    rally monkey 05/02/2011 02:26:29

    o Εκονομιστ ειναι πρωτιστως οργανο στρατευμενο στην υποστηριξη συγκεκριμενων κεντρων πολιτικης, πρωτα αυτο και μετα οτιδηποτε αλλο ('εγκυρο' οικονομικο περιοδικο, κλπ)
    δεν μας λεει γιατι δεν πουλησαν το νησι τους το '76 οταν ετρεχαν αυτοι στο ΔΝΤ.

  21. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 10/02/2011 15:06:03

    Ξαναδείτε λίγο τον χάρτη μετα τις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές και θα καταλάβετε αρκετά...
    Μια πράσινη τανάλια, απο την Ανατολική Μακεδονία, όλο το Αιγαίο και μέχρι την Κρήτη σφίγγει ασφυκτικά την Ελλάδα. Τυχαίο;
    Και όταν θα έρθουν τα χειρότερα εσείς οι τύπου tiramola τί θα λέτε; Δώσε την ψήφο μου πίσω γιατί δεν είχα καταλάβει; Αλλα και τα ζώα έχουν ψυχή και δικαίωμα στο λάθος...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.