#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/06/2011 12:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

CARPE DIEM



Παρακολούθησα  χθες στη Βουλή, όλες τις ομιλίες πριν φτάσουμε στην περιβόητη ψήφο εμπιστοσύνης! Το τι θα έλεγαν οι του Πασόκ ήταν αναμενόμενο. Περίμενα βέβαια -ίσως αφελώς- να αποδείξουν κάποιοι απ' το Πασόκ  ότι φορούν παντελόνια. Αστεία πράγματα. Κλακαδόροι ήταν κλακαδόροι  παρέμειναν.

Προσδοκούσα επίσης απ' τη Νέα Δημοκρατία, πατώντας πάνω στο εφαλτήριο που της έδωσαν οι έξω απ' τη Βουλή και σχεδόν όλος ο Ελληνικός λαός, να αρπάξει την ευκαιρία και να τα κάνει όλα λαμπόγυαλο! Και αντί αυτού πάτησαν  τη νάρκη του αντιπρόεδρα και ασχολήθηκαν όχι με την ταμπακέρα αλλά με το πότε ήρθε η Δημοκρατία στην Ελλάδα,λες και είναι άγνωστο, και αντί να πέφτουν απανωτοί κανονιοβολισμοί στην ουσία δεν έγινε τίποτα!

Καλός ο Σαμαράς, καλή η ρητορική του, μεστή η ομιλία του αλλά, κατά τη γνώμη μου, έπρεπε να είναι πιο σκληρός τονίζοντας το αυτονόητο: «Είμαστε αντίθετοι με τα κάθε είδους μνημόνια και δεν συναινούμε πλέον ούτε στα μεσοπρόθεσμα, ούτε στα μακροπρόθεσμα, ούτε στα ψευτοδιλήμματά σας για χρεοκοπία. Γενικά είστε ανίκανοι και όσο πιο γρήγορα φύγετε τόσο πιο γρήγορα θα σωθεί αυτός ο τόπος! Δεν τα βρήκαμε για συναίνεση, με δική σας ευθύνη, στο θέατρο του παραλόγου που στήσατε, εμείς τραβάμε το δρόμο μας μαζί με το λαό και σεις το δικό σας! Καμιά παραπέρα κουβέντα για μνημόνια και τρίχες κατσαρές! Η δανειακή σύμβαση παραμένει παράνομη και αντισυνταγματική. Τελεία και παύλα.»

Πράγματα δηλαδή που τα φωνάζουμε εδώ και καιρό και που θα έπρεπε να έχουν γίνει πυξίδα εκεί στη Συγγρού!

Θα μου πείτε: «Μα τώρα θα υποδείξεις εσύ στον Πρόεδρο τι έπρεπε να πει;» Όχι βέβαια!

Απλά λέω αυτά που ακούω απ' τον κόσμο.

Η Ν.Δ. είναι μπροστά και το νερό έχει μπει στ' αυλάκι. Δεν φτάνει όμως αυτό.Ο λαός μας θέλει ελπίδα και σιγουριά.

Αντώνη Σαμαρά είσαι ο μόνος που μπορεί να τα προσφέρει αυτά. Βγες μπροστά! Ήρθε η ώρα!

Εμείς ακολουθούμε!!!

danaos

ΣΧΟΛΙΑ

  1. RSS avatar
    RSS 22/06/2011 12:45:50

    Όσον αφορά τη σημερινή κυβέρνηση της Ελλάδας, το πρόβλημα μας δεν είναι μόνο το μνημόνιο: το πρόβλημα μας είναι το ΔΝΤ και το «μεσοπρόθεσμο» που θέλει να μας επιβάλλει απολυταρχικά – ιδιαίτερα δε οι ιδιωτικοποιήσεις των κοινωφελών μας επιχειρήσεων, καθώς επίσης ο «εφαρμοστικός» νόμος-πλαίσιο, χωρίς δημοψήφισμα.

    Η δημόσια περιουσία ανήκει σε όλους τους Έλληνες, οπότε αυτοί πρέπει να αποφασίσουν – πόσο μάλλον όταν η σημερινή κυβέρνηση δεν ενημέρωσε κανέναν με το εκλογικό της πρόγραμμα (2009), σε σχέση με τον τρόπο που θα διαχειριζόταν την εξουσία που της εμπιστεύθηκαν οι Έλληνες Πολίτες.

    • madprof avatar
      madprof @ RSS 22/06/2011 18:16:58

      Ο «εφορμιστικός» νόμος-πλαίσιο της επέλασης των Ούννων(sic!) !. Και οι πολίτες, της ΦρουδοΦεουδοΝεποτισμοΤσιτσιολινοΣοσιαΛηστοΚαπιταλιστρο2ΓιωργοΑντωνο2Κώσταινας, απαγγέλλουμε το "περιμένοντας τους βαρβάρους" εν χορώ, εν χορδές και οργάνοις στις πλατείες !. "Είναι μια κάποια λύσις" που λέει και ο ποιητής !.

  2. kiki avatar
    kiki 22/06/2011 12:47:38

    Δαναε,
    εξαιρετικος και οπως παντα σαφης και εκφραζεις μια μεγαλη μεριδα ημων εδω μεσα.

    • danaos avatar
      danaos @ kiki 22/06/2011 15:22:00

      Σ'ευχαριστώ kiki λόγια του απλού ανθρώπου έγραψα που τα ακούω κάθε ώρα.Απ'τον παππού, απ'τη γιαγιά που δεν έχουν πλέον ούτε χαρτζιλίκι για τα εγγόνια,απ'τον πατέρα που βλέπει τα άνεργα παιδιά του και μαραζώνει,απ'τον οικογενειάρχη που δεν μπορεί να πληρώσει ούτε το ενοίκιο και η λίστα δεν τελειώνει...

      • geothe avatar
        geothe @ danaos 22/06/2011 20:02:09

        Συμφωνώ απόλυτα με όσα είπε ο Δαναός. Η απάντηση στον αντιπρόεδρα θα μπορούσε να είναι γέλια (χάχανα συγκεκριμένα). Τίποτα παραπάνω. Αυτή είναι η δουλειά του να αποσπά την προσοχή από όσα λένε (ή δεν λένε) οι επίδοξοι επιβάτες του ελικόπτερου. Όπως το είπες Δαναέ CARPE DIEM Αδράξτε τη μέρα που να πάρει. Τι άλλο να κάνει πια ο GAP;

    • xbab avatar
      xbab @ kiki 22/06/2011 19:42:47

      +

  3. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/06/2011 12:51:13

    Η ΝΔ ανήκει στο Ευρωπαικό Λαïκό Κόμμα, και απ' ότι ξέρω, δεν σκοπεύει ν' αλλάξει πολιτική ομάδα.
    Υπάρχει φυσικά και η ομάδα ECR (European Conservatives and Reformists), όπου ανήκουν και οι Βρετανοί Tories, στην οποία θα χωρούσαν τέτοιες πολτιτικές θέσεις.
    Αλλά (άν και δεν είμαι γνώστης των κομματικών θεσμών), για τέτοιας έκτασης πολιτική στροφή χρειάζεται πιθανότατα Συνέδριο. Και αυτό που στην κακόηχη κομματική αργκό λέγεται "ξεκαθάρισμα".

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/06/2011 12:53:59

    Πιθανότατα τέτοια πολιτική και ιδεολογική στροφή προυποθέτει και συμβολική "πατροκτονία" (με τη φροüδική έννοια). Ή κακύτερα, "εθναρχοκτονία".

    • Kennan avatar
      Kennan @ Ο Θείος 22/06/2011 13:11:45

      Θείε, όλο εξυπνακισμούς είσαι. Αφού δεν ξέρεις όπως λες γιατί επιμένεις να γράφεις άσχετα; Όλα αυτά που γράφει ο Δαναός έχουν αποφασισθεί στο τελευταίο συνέδριο και διακηρυχθεί από τον ίδιο τον Σαμαρά

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Kennan 22/06/2011 13:18:52

        "Είμαστε αντίθετοι με τα κάθε είδους μνημόνια και δεν συναινούμε πλέον ούτε στα μεσοπρόθεσμα, ούτε στα μακροπρόθεσμα, ούτε στα ψευτοδιλήμματά σας για χρεοκοπία".
        Αυτό μπορεί ποτέ να γίνει θέση της σημερινής ΝΔ, χωρίς προηγούμενη πολιτική "μετάλλαξη";
        Άν ναί, έχω χάσει πολλές συνέχειες, sorry, πάω πάσο. Kαι mea culpa, πού 'λεγε ο Μεγάλος!

        • Kennan avatar
          Kennan @ Ο Θείος 22/06/2011 13:25:00

          Διάβασε πάλι τις τελευταίες ομιλίες Σαμαρά. Αυτά λέει συνεχώς. Αυτό που λέει ο Δαναός - και συμφωνώ κι εγώ - αφορά τους τόνους, την ένταση. Παράδειγμα η χθεσινή δευτερολογία στην Βουλή. 'Αψογη. Αλλα το πρώτο μέρος ήταν εκτός χρόνου και τόπου. Δεν διαβάζεις οικονομετρικές μελέτες όταν ο τόπος βράζει. Βέβαια ορισμένοι στυλοβάτες του Σαμαρά στην Συγγρού θα πουν οτι "πρέπει να είναι σοβαρός", "πρέπει να πείσει" κλπ. Δεν έχουν καταλάβει ακόμα ότι απο τηλεοράσεως δεν απευθύνεται στον Ρεν και τον Ρομπάι, ούτε στους αναγνώστες του antinews. Απευθύνεται στον απλό κοσμάκη που θέλει να τα ακούσει σταράτα

          • danaos avatar
            danaos @ Kennan 22/06/2011 14:54:23

            Ακριβώς!

          • danaos avatar
            danaos @ danaos 22/06/2011 14:55:20

            Το ακριβώς για τον Kennan.

  5. rightwing avatar
    rightwing 22/06/2011 13:02:07

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ

  6. Χρήστος avatar
    Χρήστος 22/06/2011 13:10:54

    Πρέπει να καταλάβουμε ότι αν αύριο το πρωί ο Σαμαράς πάρει πλειοψηφία σε εκλογές και κάνει κυβέρνηση, θα πρέπει να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με τα ευρωπαία κοράκια και να διαπραγματευτεί το καλύτερο για τη χώρα. Δε μπορείς να συζητήσεις με κάποιους αν πιο πριν τους έχεις πει κοράκια και ένα σωρό κοσμητικά επίθετα ακόμα κι αν είναι αλήθεια. Εκεί ποντάρει ο Παπανδρέου και προσπαθεί να τον φέρει σε ευθεία σύγκρουση με τους ευρωπαίους. Γι' αυτό τους βάζει συνέχεια μπροστά.
    Γι' αυτό η κλιμάκωση με την κυβέρνηση πρέπει να γίνει από το λαό ώστε μετά ερχόμενος ο Σαμαράς να χρησιμοποιεί εμάς σαν άλλοθι πίεσης στους ευρωπαίους και να διαπραγματευτεί.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Χρήστος 22/06/2011 17:59:07

      ΣΩΣΤΟΣ

    • Theo avatar
      Theo @ Χρήστος 22/06/2011 19:58:42

      αν παρει πλειοψηφια!!! Για να την παρει ομως πρεπει να πει αυτα που λεει ο Δαναος!!!

  7. kostas0918 avatar
    kostas0918 22/06/2011 13:27:43

    Mονο που ο αντιμνημονιακος αγωνας των περιφερειακων εκλογων εχει μεταλλαχθει σε "επαναδιαπραγματευση" του μνημονιου.Ευκολα επισημαινουμε τις κωλοτουμπες των αλλων,δυσκολα αναγνωριζουμε τις δικες μας.

  8. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 22/06/2011 13:29:11

    Δαναέ,
    αυτά ακριβώς λέει ο κόσμος.

    Οταν τα συμφέροντα Πατρίδας με την καθε είδους ελίτ (εθνική ή υπερεθνική) συγκρούονται ακραία όπως σήμερα ,επιλέγεις με σαφήνεια την βαρκα που θα πατήσεις.

    Ειναι μάταιο όντας εκτός εξουσίας και ενώ υπερασπίζεις το πρώτο να νομίζεις ότι μπορεί να γίνεις αποδεκτός από το δεύτερο.

    Αποδοχή από τις ελίτ υπάρχει , μόνο όταν υπάρχει σύγκλιση συμφερόντων.
    Αλλά για αυτό έχουν βρεί τους κατάλληλους...

    Εσύ αντίθετα , μπορείς μόνο να επιβάλλεις το σεβασμό της ισχύος .

    Και πραγματική ισχύ ο πολιτικός διαθέτει μόνον όταν έχει έναν λαό στοιχισμένο πίσω του.

  9. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 22/06/2011 13:51:44

    1000000000

  10. Αννίτα avatar
    Αννίτα 22/06/2011 13:54:36

    Δαναέ, πες κι άλλα θέλει σπρώξιμο ο αρχηγός, να μην φοβάται να βγεί μπροστά, όσο άσχημο ποτάμι κ αν περνάμε, τι φοβάται αφού έχει σύμμαχο μια μεγάλη δύναμη: Τον ΛΑΟ που επιτέλους τον αποδέχθηκε επειδή βγήκε και είπε αλήθειες, επειδή ξέρουν οτι τα μεγαλοσυμφέροντα κάποιων δεν τον πτοούν, τώρα κόλησε; Nα βγεί μπροστά με δύναμη όπως έκανε προ ημερών στην δευτερολγία του στην βουλή και να τους πάρει τα κεφάλια σαν δίκαιος κριτής!!!

    • danaos avatar
      danaos @ Αννίτα 22/06/2011 17:29:15

      Αννίτα κάνε search danaos στο antinews και θα δεις...

  11. sp_athens avatar
    sp_athens 22/06/2011 13:54:48

    Όπως στρώσει καθένας, κοιμάται. Καλά ξεμπερδέματα, όπως έχω γράψει από καιρό σε σχόλιο μου. To timing των εκλογών χάθηκε στην περιβόητη συνάντηση αρχηγών υπό τον κ. Παπούλια (όταν ζητούσαν εκλογές δημόσια ακόμη και βουλευτές του ΠΑΣΟΚ), κι εδώ κάποιοι πανηγύριζαν (!) για τις ικανότητες του αρχηγού στο πόκερ, στο ποδόσφαιρο, στο σκάκι, στο γκόλφ κλπ. Τώρα, ισορροπία σε δύο βάρκες μέσα στην καταιγίδα. Πόσο να αντέξει; Οι φωνές για ολική επαναφορά Καραμανλή πληθαίνουν. Κρίμα για τη ΝΔ, κρίμα για τον τόπο.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ sp_athens 22/06/2011 18:00:38

      ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ . ΤΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕΜΦΕΣΑΙ ?

  12. TopGunZ avatar
    TopGunZ 22/06/2011 13:55:10

    Πόσες δόσεις είχαμε πάρει τότε και πόσες τώρα? Δε θέλει και ιδιαίτερη νοημοσύνη για να καταλάβεις ότι μήνα με το μήνα μας έχουνε δέσει και πιο σφιχτά.

  13. ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ avatar
    ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ 22/06/2011 14:01:02

    «Μα τώρα θα υποδείξεις εσύ στον Πρόεδρο τι έπρεπε να πει;» διερωταται ο Δαναος... Και απαντώ εγώ: "Βεβαίως και θα υποδείξω στον Πρόεδρο τι έπρεπε να πει!" Διότι αν περιμένει από τον κομματικό ...περίγυρο, άντε γεια! Ο λαός υποδεικνύει, ο πολιτικός ηγέτης αφουγκράζεται και οι δυο μαζί πορεύονται προς την πρόοδο και την ευημερία! Αν θέλει ο Πρόεδρος μπορεί να υιοθετεί τις ...υποδείξεις του ...Κυριάκου και του Αρη! Δεν μπορεί να του το απαγορεύσει κανείς... Ταυτοχρόνως όμως, κανείς δεν μπορεί να απαγορεύσει και τους αγανακτησμένους να ...ανακατευθύνουν τις μούτζες προς ...Συγγρού μεριά!!! Δημοκρατία έχουμε βρε αδελφέ!

  14. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 22/06/2011 14:01:16

    Η χθεσινή επιστροφή στη Βουλή ΑΠΑΓΟΗΤΕΥΣΕ, όλους εμάς που θέλουμε να φύγουν οι Καραγκιόζηδες του ΠΑΣΟΚ απο την Εξουσία. Να πέσει η κυβέρνηση που όλα τα μέτρα που πήρε εδώ και 2 χρόνια είναι καθαρά εισπρακτικά.
    Ενδεικτικά αύξηση βενζίνης 60%, αύξηση στα τσιγάρα και στα ποτά, μείωση μισθών και συντάξεων, κόψιμο δώρων Πάσχα- Χριστουγ. - καλοκαιριού, τρομακτική αύξηση της ανεργίας με απολύσεις σε όλο τον ιδιωτικό τομέα με παράλληλη μείωση του βασικού μισθού στα 502€, υπαλληλοποίηση των δικηγόρων χωρίς να ανοίξει τα κλειστά επαγγελματα συμβολαιογράφου, δικαστικού επιμελητή, το κέρδος των φαρμακοποιών αμετάβλητο, ΝΕΟΣ ΚΕΦΑΛΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ, νέα τεκμήρια, νέα φορολόγηση ακινήτων κλπ.
    Και έρχεται ο Σαμαράς χθες και λέει ότι θα ψηφίσει πολλά από τα άρθρα του ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ. Ποιος? Αυτός που έλεγε ΟΧΙ στο Μηνμόνιο 1. Στο Μνημόνιο 2 έχει πει το ΝΑΙ. Πολύ λίγος για ΑΡΧΗΓΟΣ και η πανοπλία μάλλον του είναι πολύ ΒΑΡΙΑ. Είχαμε μια τελευταία ελπίδα αλλά φυσικά κάναμε λάθος......

    • factorx avatar
      factorx @ Ioustinianos 22/06/2011 14:53:36

      Ιουστινιανέ δεν σου τα είπε καλά η ....Θεοδώρα. Μην παραπληροφορείς λοιπόν. Δεν είπε ο Σαμαράς ότι "θα ψηφίσει πολλά από τα άρθρα του ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ". Είπε ότι θα ψηφίσει τα μέτρα που είναι από παλιά θέσεις της ΝΔ (όπως οι αποκρατικοποιήσεις). και θα ψηφίσει ΟΧΙ στο Μεσοπρόθεσμο

    • JOHN avatar
      JOHN @ Ioustinianos 22/06/2011 17:43:16

      Δυστυχως ετσι ειναι.Οπου ακους πολλα λογια κρατα και μικρο καλαθι που λεει και η λαικη παροιμια.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Ioustinianos 22/06/2011 23:26:18

      Εγώ απογοητεύτηκα από την προθυμία του Σαμαρά να ορίσουν από κοινού με τον ΓΑΠ πρωθυπουργό...
      Δεν έχω εμπειρία απο πολιτικά παιχνίδια, αλλά η κοινή λογική λέει ότι δεν συνδιαλέγεσαι με τον φαύλο...
      Επίσης, χτυπάς τον αντίπαλο όταν ειναι ανίσχυρος και τον αποτελειώνεις...

  15. Y. avatar
    Y. 22/06/2011 14:08:43

    Ο Σαμαράς αυτή τη περίοδο, δέχεται τις πιέσεις της ζωής του. Όυτε από τιτάνιο να ήταν, οι αντιστάσεις του

    Και κάτι για τον χοντρό, που επικαλέσθηκε αυτό που “ελέγετο” ως δίλημα (για το ‘74), “Καραμανλής ή τανκς”. Έπρεπε ο Τασούλας εκείνη τη στιγμή να του πει για το “Ελλάς και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο”...“Να κλείσει η Σούδα”... “η Ελλάδα στους Έλληνες”... κλπ κλπ
    Ως επίσημα συνθήματα του πασόκ, και όχι το τι ελέγετο

  16. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 22/06/2011 14:12:40

    Υπάρχει μια περίεργη κατανόηση/ ανοχή απέναντι στον Ευ.Βενιζέλο τις τελευταίες μέρες και ειδικά από τη ΝΔ. Μέχρι και ο Άνθιμος της Θεσσαλονίκης μίλησε διθυραμβικά. Η ΝΔ καλά θα κάνει να αφήσει τις αγκαλίτσες με το νέο υπουργό Οικονομικών. Το ΠΑΣΟΚ ξέρει να ελλίσεται και να μεταλλάσεται προκειμένου να κερδίζει χρόνο στην καρέκλα. Η ΝΔ πρέπει να δείξει τα δόντια της. Ειδικά μετά τις χθεσινές προκλήσεις Πάγκαλου. Το ΠΑΣΟΚ που παρέδωσε το 1989 λεηλατημένα και χρεοκοπημένα τα ταμεία του κράτους (όπως και το 2004) δεν νομιμοποιείται να κρίνει την ιστορία της ΝΔ και ειδικά του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Ο Σαμαράς να δείξει τα δόντια του. Όχι συναίνεση. ΈΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ με το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ της οικονομικής και ΗΘΙΚΗΣ χρεοκοπίας της σύγχρονης Ελλάδας!

  17. victoria (true) avatar
    victoria (true) 22/06/2011 14:13:12

    Danae, όπως το λες, εμείς εδώ είμαστε μαζί σου.

    Και είμαστε λίγο πιο *μπροστά* από τη 'θέση' Σαμαρά, όμως μην ξεχνάμε πως υπάρχει αρκετός κόσμος που ακόμα είναι πιο *πίσω* και τώρα μόλις αρχίζει να έρχεται (και μέσα στη ΝΔ και έξω από αυτήν). Και πρέπει να έρθουν όλοι μαζί...

  18. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 22/06/2011 14:17:53

    Ο Σαμαράς είπε χτες μια κουβέντα που πέρασε απαρατήρητη: Κύριε Παπανδρέου συνειδητά οδηγήσατε την Ελλάδα στο μνημόνιο...

  19. factorx avatar
    factorx 22/06/2011 14:19:47

    Εγώ νομίζω ότι ήταν λάθος που έφυγαν. Έπρεπε να μείνουν μέσα και να ανεβούν όλοι στο βήμα (που λέει ο λόγος) να τσακίσουν τους θρασύτατους Πασόκους

    • danaos avatar
      danaos @ factorx 22/06/2011 15:06:51

      Έτσι Φάκτορα!

  20. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 22/06/2011 14:20:40

    "Οταν τα συμφέροντα Πατρίδας με την καθε είδους ελίτ (εθνική ή υπερεθνική) συγκρούονται ακραία όπως σήμερα ,επιλέγεις με σαφήνεια την βαρκα που θα πατήσεις."

    Την κάτσαμε την βάρκα!

  21. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 22/06/2011 14:30:16

    Για τον Danaos:
    Απόλυτη συμφωνία με το άρθρο σας. Μετά την γελεία παράσταση Πάγκαλου, η επίθεση πρέπει να αρχίσει αμέσως.

  22. Aggelos avatar
    Aggelos 22/06/2011 14:30:41

    πάντως δεν απαντησαν καλα οι Νδουλες..

    οταν μιλησε για το 81 και τη δημοκρτια ο Παγκαλος ,επρεπε να του απαντησουν..

    οτι δεν μπορει να μιλαει για δημοκρατια ο Εγγονος του Δικτατορα..!

    αλλα που μυαλο και κοτσια..

    • Y. avatar
      Y. @ Aggelos 22/06/2011 15:18:18

      Όχι γιατί μπορούσε να πει ότι δεν υπάρχει οικογενειακή ευθύνη, και σωστά. Εξάλλου ήταν και στη ΚΝΕ και διδάχθηκε άριστα τη προβοκάτσια

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Aggelos 22/06/2011 16:37:28

      Οι βουλευτές της ΝΔ δεν έχουν καμιά πρόθεση να προκαλέσουν τα θηρία. Αλλιώς θα έκαναν το πιο στοιχειώδες, θα υποστήριζαν τον αρχηγό τους, που μιλάει μόνος του κατά του Μνημονίου εδώ και ένα χρόνο. Άραγε θα δεχόταν τόσες προσωπικές επιθέσεις ο Σαμαράς αν το κόμμα του ήταν συσπειρωμένο γύρω από τις θέσεις του και τις ενίσχυε με επιχειρήματα; Αλλά αυτοί θέλουν απλά να παίρνουν τις μηνιαίες αποδοχές τους και να απολαμβάνουν το greek dream.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Aggelos 22/06/2011 23:31:33

      εδώ μέχρι πρόσφατα αν δήλωνες δεξιός ήταν σαν να δηλώνεις ναζί...μετεμφυλικά σύνδρομα..

  23. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 22/06/2011 14:35:54

    ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΝΔ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΗ ΄΄ΝΕΑ΄΄ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (GPO)..ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΚΟΡΑΚΑΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΔΕ ΒΓΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΝΔ-ΤΗΣ ΝΔ-ΤΗ ΜΑΤΙ ΒΓΑΖΕΙ (ΚΑΙ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΜΑΛΙΣΤΑ)

  24. kiki avatar
    kiki 22/06/2011 14:41:20

    Παρατηρω σημερα , οτι πολλοι εχουμε μαζευτει , τι εγινε Φακτορα, ανησυχησαν, οι πλειοδοτες.

  25. netakias avatar
    netakias 22/06/2011 14:42:21

    να αρπάξει την ευκαιρία και να τα κάνει όλα λαμπόγυαλο!
    να αρπάξει την ευκαιρία και να τα κάνει όλα λαμπόγυαλο!
    να αρπάξει την ευκαιρία και να τα κάνει όλα λαμπόγυαλο!
    .......

  26. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 22/06/2011 14:55:37

    Πάντως την ώρα που ο ''Μεγάλος Τραγουδιστής''
    και αυτοδίδακτος μετερεωλόγος ,
    (επιτυχής πρόγνωση ανέμων για την βραχονησίδα Ιμια το 1996)
    έριχνε την μπανανόφλουδα περι του πότε γνωρίσαμε για πρώτη φόρα την Δημοκρατία σε αυτόν τον τόπο,
    ο λαός στην πλατεία , χωρίς να αποχωρήσει σοφά του απαντούσε:

    '' Η χούντα δεν τελείωσε το '73 , εμείς θα την τσακίσουμε σε τούτη την πλατεία''

  27. a.p. avatar
    a.p. 22/06/2011 15:00:47

    Aντωνη τραβα μπροστα.
    Παραπαιουν, τι τον αφηνεις τον τουρκουτσογλου να αλωνιζει;

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/06/2011 15:21:15

    H δανειακη συμβαση ειναι νομιμοτατη και συνταγματικοτατη.Το αποφασισε και το ΣτΕ και η ΝΔ εχει δεσμευθει για την αποπληρωμη των δανειων.
    Αυτα που καλλιεργουν ορισμενοι μονο εμποδια σε μελλοντικη κυβερνηση της ΝΔ μπορουν να φερουν.Και κατι αλλο : το βιοτικο επιπεδο του 2009 ΔΕΝ επανερχεται πριν περασουν καποια χρονια ,ο κοσμος να χαλασει.
    Ο λαος επελεξε ΠΑΣΟΚ το 2009 και θα το πληρωσει.

    • Πετρος Μ. avatar
      Πετρος Μ. @ ψυχραιμια 22/06/2011 15:51:48

      Το ΣΤΕ έκρινε την συνταγματικότητα της ψήφισης του μνημονίου με 151 βουλευτές και όχι με 180.
      Δεν έκρινε την αντισυνταγματικότητα της δανειακής σύμβασης που άλλωστε δεν έχει κατατεθεί ακόμη!! στην Βουλή άρα ουσιαστικά είναι στον αέρα.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ ψυχραιμια 22/06/2011 16:34:03

      Τα δικαστήρια δεν είναι αλάνθαστα.

      • phoivos avatar
        phoivos @ Δημήτρης 22/06/2011 20:09:12

        Συνταγματικό έκρινε το Μνημόνιο η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας. Κανένα ίχνος αντισυνταγματικότητας δεν βρήκε στο Μνημόνιο η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας. Eκριναν ότι το μνημόνιο (Ν. 3845/2010) δεν χρειαζόταν να ψηφιστεί από τη Βουλή με την πλειοψηφία των 3/5, καθώς δεν αποτελεί διεθνή σύμβαση.

        Χαρακτήρισαν συμβατές με το Σύνταγμα τις περικοπές στις αποδοχές και τις συντάξεις υπό τις συγκεκριμένες συγκυρίες, εν όψει της ανάγκης αποφυγής της χρεοκοπίας, ενώ το ΣτΕ θα κρίνει εκ νέου τα όποια νέα μέτρα έρθουν, με βάσει τις συνθήκες και συγκυρίες, που θα επικρατούν στο χρονικό εκείνο σημείο.

        Η έκδοση της απόφασης της Ολομέλειας του ΣτΕ αναμένεται μετά την 16η Σεπτεμβρίου 2011.

        Το άρθρο 28 που μιλάει για τις διεθνείς συμβάσεις κα ότι απαιτούνται 180 βουλευτές, πως παρακάμφθηκε ????? Δεν είναι το μνημόνιο διεθνής σύμβαση .... δεν χρειάζεται να ψηφιστεί από τη Βουλή με αυξημένη πλειοψηφία 180 βουλευτών. Κατόπιν αυτών, όλες οι προσφυγές απορρίφθηκαν.

        Αφού δεν αποτελεί Διεθνή Σύμβαση το Μνημόνιο, η μονομερής ακύρωσή του από μια κυβέρνηση δεν θα έχει κανένα πρόβλημα ....

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 22/06/2011 22:37:55

      Μεγάλη χαρά για σένα, έτσι; Συνταγματικότατο το Μνημόνιο, χαρές και πανηγύρια ο Ψυχραιμία.

      Ίσως τελικά να μην είσαι ο Παπαχελάς, ίσως να είσαι ο Αλαφούζος. Άλλη δουλειά δεν έχεις όλη μέρα να κάνεις;

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Επώνυμος 23/06/2011 01:32:12

        Έχει άδικο ο Ψυχραιμία Επώνυμε;
        Δε νομίζω.
        Πιστεύω ότι τις περισσότερες φορές έχει δίκιο,αξίζει τον κόπο να διαβάζει κάποιος τα σχόλιά του προσεκτικά.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 23/06/2011 08:42:03

          Φυσικά και έχει άδικο, ξεπουλημένε. Το Μνημόνιο είναι αντισυνταγματικότατο. Μια που ειδικά εσύ τον αβαντάρεις, δείχνεις καλύτερα και το ποιόν του, που θέλει να το κρύβει.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Επώνυμος 23/06/2011 17:41:01

            Επώνυμε διάβασε πάλι σε παρακαλώ αυτά που έγραψε ο Ψυχραιμία (ιδιαίτερα το τελευταίο σκέλος του σχολίου του)
            και ίσως ανακαλύψεις ότι τελικά έχει δίκιο.
            Μην τα παίρνεις στο κρανίο,δε σου κάνω κριτική,την άποψή μου γράφω.
            Σου επιτρέπω δε να αποκαλύψεις το ρόλο που παίζω,και αν διαθέτεις και κάποιο link μπορείς ελεύθερα να το αφιερώσεις στο "κοινό"σου.
            Σε παρακαλώ να αποφεύγεις μελλοντικά τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς.
            Χρησιμοποίησε άλλα εκφραστικά μέσα για να ικανοποιήσεις την καχυποψία σου.

  29. rs avatar
    rs 22/06/2011 15:22:43

    Ένας ανασχηματισμός αναδιατάσσει ,τις περισσότερες φορές, τις πολιτικές δυνάμεις, ακόμα και ... βερμπαλιστικά. Ένας ανασχηματισμός με ... Βενιζέλο και γενικότερη αλλαγή της επικοινωνιακής πολιτικής της κυβέρνησης το απαιτεί!
    Η ΝΔ προσήλθε στην συζήτηση εντελώς "ανυποψίαστη" και εκτός των άλλων πάτησε και την μπανανόφλουδα του Πάγκαλου, γεγονός που απέδειξε περίτρανα ότι η έννοια και η "φότριση" της λέξης "δεξιά" δεν έχει ξεχαστεί από τους πολίτες.
    Το πρόβλημα λοιπόν της ΝΔ είναι να απαντήσει στο τί είναι "δεξιά" ή καλύτερα στο "τί μπορεί να κάνει καλύτερα -δεδομένου του προβλήματος- η δεξιά".
    Ειδικά τώρα τώρα που οι έννοιες έγιναν "σούπα", δίνοντας την ψευδαίσθηση στους μεταμοντέρνους ότι ξεχάστηκαν/αλλοιώθηκαν-το ιδεολογικό ξεκαθάρισμα επιβάλλεται. Αλλοιώς καταλήγουμε στο "όλοι ίδιοι είναι".
    Και τελικά είναι και αυτό που ισχύει. Το "ψηφίστε μας" γιατί είμαστε πιό καλά παιδιά απο τους άλλους" δεν περνάει πλέον.
    Διότι όπως έχει πεί και ο μεγάλος Αλεξανδρινός
    ....................................
    Μα πάντα κάτι βγαίνει και μας σταματά.
    Ο Aχιλλεύς στην τάφρον εμπροστά μας
    βγαίνει και με φωνές μεγάλες μάς τρομάζει

    ΥΓ 1. Ξέρω .Ιεροσυλία ο παραλληλισμός αλλά μην το βλέπετε απόλυτα!
    ΥΓ2. Μην μου αρχίσετε πάλι Ζάπειο Ι,ΙΙ,..ΧVI, μείγμα πολιτικής κλπ.

  30. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/06/2011 16:06:41

    Χρωστούν στο Βαγγέλη από παλιά.
    Αλλά πάλι καλά! Άλλοι "χρωστούν στο Μιχάλη".

  31. Αρράκις الراقص avatar
    Αρράκις الراقص 22/06/2011 16:16:15

    Παρακολουθώντας τα ποστ σας, τρολλάρετε ασύστολα

  32. pink floyd avatar
    pink floyd 22/06/2011 16:18:42

    Δυστυχως τα πραγματα ειναι απλα. Οι περισσοτεροι βουλευτες της ΝΔ ειναι υπερ των μνημονιων ο αρχηγος και η ηγετικη του ομαδα ειναι βασικα υπερ επικοινωνιακα ομως κατα τον λαο παντα τον βλεπουν αφ υψηλου και τον θεωρουν υποτασσομενο ευκολα διαχειρισιμο με λιγα λογια ηλιθιο και τελικα αυτο που εχει για αυτους σημασια ειναι μια υπουργικη καρεκλα ενα μεγαλο γραφειο και διαφοροι γλειφτες σφουγγοκολαριοι να κανουν τεμεναδες στα κοινοτυπα πιστευω τους

    • alakran avatar
      alakran @ pink floyd 22/06/2011 16:43:45

      Ποιοί είναι οι "περισσότεροι" βουλευτές που υποστηρίζουν τα μνημόνια?
      Και όταν λες ο "αρχηγός" και η "ηγετική ομάδα" σε ποιό κόμμα αναφέρεσαι?
      Μία μονο (πρώην) βουλευτίνα της Ν.Δ ψήφισε το μνημόνιο και τώρα μαλώνει με τις δημοσκοπήσεις.
      Ποιός υποτιμά τη νοημοσύνη μας, το ΠΑΣΟΚ ή όσοι αναμασούν την καραμέλα του "όλοι ίδιοι είναι" ?

  33. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/06/2011 16:47:32

    Η Κοινη Λογικη σπανια συμβαδιζει με την λογικη των εσωτερικων κομματικων μηχανισμων.....

    Σημασια εχει που απαυθυνεται ο καθενας (μας) (τους).
    Δευτερον, σημασια εχει που ΝΟΜΙΖΕΙ οτι αυπευθυνεται !!!!
    ( εκει που ιδιος πιστευει ή θελει?? ή εκεί που του "επιβαλλουν οι "Συμβουλοι"..??

    Εκλογες Οκρωβριο με ΑΝΕΤΗ πλειοψηφια.-
    Αν αντεξει το συστημα. Λιγο πριν τον επομενο εκβιασμο-δοση.

    ΠΠ

  34. lornion avatar
    lornion 22/06/2011 17:08:02

    oΣαμαρας ειπε χτες μια κουβέντα στον Παπανδρέου /σηνειδητά οδηγήσατε την Ε
    λλαδα στο μνημόνιο/βαρειά κατηγορία που εν τοις πράγμασι είναι και αληθινή.Τώρα τι σκοπούς είχε κατά νουν δεν αναφέρομαι γιατί δεν είναι προβλέψιμος ο ανθρωπος

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ lornion 22/06/2011 18:08:12

      ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ . ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΜΛΗΡΩΣΕΙ.
      - ΔΙΟΤΙ ΦΟΒΗΘΗΚΑΤΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΤΑ ΚΟΥΡΑΓΙΑ
      ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ,ΑΛΛΑ ΚΡΥΦΤΗΚΑΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ
      ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΤΩΝ ΤΡΟΙΚΑΝΩΝ. ΚΑΙ ΣΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
      ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΑΤΟΣ (ΛΟΓΩ ΤΗΣ Π Α Γ Κ Ο Σ Μ Ι Α Σ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
      ΚΡΙΣΗΣ) ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ,ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ
      ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΑΣ.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 22/06/2011 18:57:58

        ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : ΓΙΑ ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ ΣΑΣ ΘΥΣΙΑΣΑΤΕ
        ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.

  35. kiki avatar
    kiki 22/06/2011 17:42:26

    Εχει τοσα ραμματα στην γουνα του η ορκα που απο μονος του κουβαλαει ολο το αντισυνταγμα και ολη την αντισυνταγματικη κυνοβουλευτικη δημοκρατια.
    Ο παππους ειναι το ολιγωτερον, απλως εχουν γινει εγγραφες στα γονιδια του.

  36. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 22/06/2011 18:00:47

    Γιακουμάτος και Λαμπρόπουλος γιατί δεν ακολούθησαν χθες τους βουλευτές της ΝΔ που αποχώρισαν σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις αθλιότητες Παγκαλου? Ήθελαν κάτι να παραστήσουν? Για το Σιούφα δεν το συζητώ. Να σταλεί από κει που ήρθε αρκετό κακό έκανε.

  37. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/06/2011 19:37:37

    Αληθεινη ιστορια ( σημερα ).
    Ειμαι μετρο προς Συνταγμα, μπαινει κυριος ηλικας 70+..... σηκωνομαι και του προσφερω την θεση μου. Γυρω καθονται νεαροι, νεαρες και κυριες..."Σανκγαϊ"
    - οχι νεαρε μου δεν πειραζει ! ( εγω ημουν ο νεαρος !! χαχα )
    - σας παρακαλω.
    Περνουν 3 λεπτα μου λεει.
    - ΓΙΑΤΙ μου δωσατε την θεση σας?
    ΠΠ- ΔΙΟΤΙ σεβομαι την ηλικα σας και εχετε πανω κατω την ηλικα του πατερα μου
    - ΣΠΑΝΙΑ μου προσφερουν θεση....
    - Ξερεις τι εχω τραβηξει εγω γι αυτη την πατριδα?
    - Ξερεις εχω αλλαξει καρδια το 81, εχω γουρουνιου ( γελαει ! ) εγω σε σοκ !
    ΠΠ- ποσο χρωνων εισαστε?
    - 93 !!!
    - Πηγαινω απο Λουτσα - Φαληρο-Λουτσα..
    ΠΠ- Κανετε και βοτλα με aircondition ! ( τι να πω !! )
    - Νεαρε μου, εγω ημουν στην Κορυτσα ! Εχω φαει κρυο !! το aircondition ειναι ανεμιστηρας !!
    - Εχουμε παρει την Κορυτσα και πεφτει τηλεφωνο στο Λοχαγο " εγκαταλειψατε θεσεις " !! ηταν ο "Τσολακογλου" !!
    - Φανταζεσαι την απογοητευση μας ΠΡΟΔΟΤΕΣ.-
    ΠΠ- Φανταζομαι... τωρα εχουμε τον επομενο....χαχαχαχααα
    - ασε με με τον κερατα, το @!^#(..παιδο μας πουλησε τη Χωρα.
    - Ξερεις ημουν μικρο παιδι στο πρωτο κραχ... ΠΕΙΝΑ, ΑΝΕΧΕΙΑ, ΠΕΙΝΑ και ΘΑΝΑΤΟΣ στο δρομο....( σκυβει )
    - Ηταν στο δρομο ενας γερος πεθαινε απο την πεινα, διπλα μια μανα με ενα νεογεννητο που εκλαιγε απο την πεινα. Η μανα εσκυψε, ζουληξε το στηθος της και εδωσε 5 σταγονες γαλα στον γερο !!! τον εσωσε. το παιδι της πεθανε !!! μπροστα μου νεαρε μου !
    -ΠΠ σε σοκ !!
    - και σημερα δεν υπαρχει βοηθεια και αλληλεγγυη. Ο καθενας για τον εαυτο του. Πεθαινει ο διπλανος σου και βρωμαει το πτωμα πριν το καταλαβεις. Γι αυτο μου εκανε εντυπωση που μου εδωσες τη θεση σου.
    - Εγω τωρα παω απο Λουτσα - Φαληρο για ενα χαρτι και ειμαι 93 ..... και πισω παλι...
    ΠΠ- τι να σας πω... εχετε περασει πολλα, η Ελλαδα κ εγω σας ειμαστε ευγνωμονες. Να εισαστε καλα και ευχομαι να κανετε πολλα μπανια στη Λουτσα, διοτι εγω δεν προλαβαινω !!

    Βγηκαμε Συνταγμα, αυτος για Αγ Δημητριο...

    Αυτη ειναι η Ελλαδα μας. Συγκινηθηκα τοσο ωστε να θελω να τον αγκαλιασω, αλλα δεν ηξερα πως θα αντιδρουσε, δεν το εκανα, τον χτυπησα στην παλτη με ενα "ευχαριστω"...

    ΑΥΤΑ συντροφοι. Υπαρχουν ΠΡΟΔΟΤΕΣ και ΠΡΟΔΟΤΕΣ αυτης της Πατριδας.
    Οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ της ΠΙΣΤΗΣ στη ΧΩΡΑ ειναι οι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ !
    ΑΥΤΟΙ οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ οπου ανθρωπους σαν αυτον τον ΗΡΩΑ τους φερεται σαν μια χρεωπιστωση σε εναν λογαριασμο. Μια λογιστικη εγγραφη.

    Δεν λεω περισσοτερα. καταλαβαινετε.

    ΠΠ

  38. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 22/06/2011 20:40:15

    προεδρε αντωνη σαμαρα πρεπει να αποκυρηξεις το μνημονιο τωρα.
    καμια συναινεση με τους δοσιλογους.
    σημερα δυστυχως και η δικαιοσυνη εδειξε οτι ''βλεπει'' και δεν ειναι τυφλη...
    δυστυχως...
    καμια τηρηση υπογραφης και αναζητηση συμμαχων που να εκτιμουν την ελλαδα,την ιστορια της,τους ελληνες.
    καμια τηρηση υπογραφης που εβαλε η κυβερνηση του γαπ,που αρνειτε να καλεσει την κοινωνια να αποφασισει με εκλογες.
    οσο για τον αντιπροεδρο καθως και για την κυβερνηση πασοκ,λαικα δικαστηρια με ενορκους,μισθωτους,συνταξιουχους,μικροεπαγγελματιες.
    ο γαπ και η κυβερνηση του θελουν να φερουν τον εμφυλιο ξανα στην ελλαδα.
    τα πρωτα δειγματα τα ειδαμε χθες.
    προσοχη προεδρε.

  39. ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ 22/06/2011 21:35:41

    Να πω... τι να πω... ολο "ΠΡΟΕΔΡΕ" "ΠΡΟΕΔΡΕ" και "ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕ" διαβαζω και δεν μ'αρεσει ειλικρινα... ξεχασαμε βλεπω οτι ο "ΠΡΟΕΔΡΟΣ" περιστοιχιζεται και απο παρα πολλους που στο παρελθον εχουν αποδειξει οτι καμμια διαφορα δεν εχουν απο αυτη την ξεπουλημενη κυβερνηση και οτι ειναι το ιδιο συνενοχοι με ολους αυτους που εφεραν την χωρα σε αυτο το χαλι (και δεν πιστευω οτι υπαρχει κανεις που πιστευει οτι το χαλι εγινε απο το 2009 και μετα και πριν τι ωραια που περναγαμε;;). Και τι εννοεις ρε συ ΠΠ οταν λες "τον Οκτωμβριο με ανετη πλειοψηφια", γιατι αν περιμενουμε τον Οκτωμβριο τοτε και το μεσοπροθεσμο θα εχει περασει και ο εφαρμοστικος και ενα καρο Δημοσια περιουσια θα εχει ξεπουληθει τσαμπα και για πες μου λοιπον τοτε τι θα κανει ο"ΠΡΟΕΔΡΟΣ" με την ανετη πλειοψηφια, θα ακυρωσει δυο μνημονια, το μεσοπροθεσμο και τον εφαρμοστικο και θα παρει πισω την ξεπουλημενη δημοσια περιουσια;; και θα πει κυριοι κυριοι ευρωπαιοι παμε παλι απο την αρχη;; πες μου οτι εννοεις κατι τετοιο να πεσω κατω ανασκελα... ΤΩΡΑ οτι κανουμε κυριοι, ΤΩΡΑ οχι μετα ουτε τον Οκτωμβριο, ΕΜΕΙΣ οχι ο "ΠΡΟΕΔΡΟΣ", ΕΜΕΙΣ στην πλατεια και στους δρομους

    • bab1 avatar
      bab1 @ ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ 23/06/2011 12:11:56

      Συμφωνώ για αυτούς , τους πολλούς, που περιστοιχίζουν τον αρχηγό. Εξ άλλου, άν είχε καταφέρει να γίνει αρχηγός της ΝΔ η ψηλή κόρη του ψηλού, οι ίδιοι παληοί μεγαλοστελεχάρες- κύριοι τίποτα, θα σπρώχνονταν για να κάτσουν στη πρώτη σειρά μαζί της. Και φυσικά θα τους ήταν παντελώς αδιάφορο άν αυτή θα έλεγε και θα έκανε εντελώς άλλα πράγματα απο ότι ο Σαμαράς σήμερα.

  40. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 22/06/2011 21:56:35

    Το παραπάνω κείμενο αντικατοπτρίζει την επιθυμία της βάσης της παράταξης.Φανερώνει,ξεκάθαρα,μια μεγάλη αλήθεια.Δηλαδή η πολιτική του προέδρου να γίνει ακόμη πιο σκληρή και ο λόγος του να είναι σαρωτικός.Για να γίνει πραγματικότητα η παραπάνω σκέψη,όμως,ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ δυο βασικές και απαραίτητες ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.Η πρώτη είναι πως απαιτείται να υπάρξει μια ισχυρή,ιδεολογικά συγκροτημένη,φερέλπιδα ομάδα ανθρώπων,που να δείχνουν πως η παράταξη έχει ικανά και δυναμικά στελέχη για να κυβερνηθεί ο τόπος.Και τα στελέχη αυτά θα προκύψουν,από τη μεγάλη ανανέωση των ψηφοδελτίων.Ο τόπος έχει ανάγκη από πολλά αδοκίμαστα και άφθαρτα άτομα.Έτσι,ο σαρωτικός λόγος του προέδρου,που όλοι επιθυμούμε,θα έχει ουσιαστικούς συμπαραστάτες στην ομοβροντία των τρομακτικών επιθέσεων που θα δεχτεί.Η δεύτερη είναι πως είναι επιβεβλημένο η παράταξη να παρουσιάσει διεξοδικά,αναλυτικά και εμπεριστατωμένα μια γενναιότατη πολιτική πλατφόρμα που θα καλύπτει όλα τα θέματα και θα συμβαδίζει με τις απαιτήσεις των καιρών.Κατά τη προσωπική μου γνώμη,όταν συμβούν οι παραπάνω προϋποθέσεις(ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΓΡΗΓΟΡΑ),τότε ο λόγος του Σαμαρά θα έχει τα απαραίτητα ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ για να είναι και σαρωτικός αλλά και θ'αποκτήσει δυναμική άνευ προηγουμένου.

  41. ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ 22/06/2011 22:13:09

    Κομη, αν με τη φραση "το παραπανω κειμενο" εννοεις το δικο μου σχολιο σε πληροφορω οτι εγω προσωπικα δεν ανηκω σε καμμια κομματικη παραταξη. Τωρα αν στο μελλον υπαρξει καποια παραταξη που να αγγιζει ιδεολογικα τις σκεψεις μου τοτε μπορει και να την υποστηριξω και λεω μπορει γιατι θελοντας και μη μονο με καχυποψια μπορω να αντιμετωπισω την οποιοδηποτε παραταξη μιας και μεχρι τωρα οσοι περασαν αλλα διαλαλουσαν και αλλα εκαναν και γι αυτο ζουμε τα σημερινα χαλια. Οποτε μεχρι να δω λογια να γινονται πραξεις επιτρεψτε μου να παραμενω καχυποπτος

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ 22/06/2011 22:50:39

      Όχι.Δεν αναφέρομαι στο δικό σου σχόλιο.Αναφέρομαι στο κείμενο του Δαναού.

  42. rally monkey avatar
    rally monkey 22/06/2011 22:17:43

    live ο Σαμαρας στο στοχαστρο απο τους Φινανσιαλ Ταιμς (και με φωτο)

    φατσα καρτα @ http://www.ft.com/
    Greek opposition dashes hopes for unity

    Ειχαν προηγηθει βολες απο τον Lex σχετικα με τον Γιωργο τον 'fighter'

    Ας παει τωρα να εξηγησει τα ανεξηγητα.. οταν επρεπε να του πει κ. Παπανδρεου θα ειστε κατηγορουμενος για εσχατη προδοσια -ασχολουμασταν με μετρα Ζαππειο2 κλπ
    Θα του χρεωσουν και την χρεωκοπια στην αντιπολιτευση.

  43. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 22/06/2011 23:42:44

    Έχω την εντύπωση ότι μερικοί στη Νέα Δημοκρατία φοβούνται να πούν ξεκάθαρα " έξω από το μνημόνιο", "όχι στο μεσοπρόθεσμο", "ούστ κοπρίτες τοκογλύφοι" μήπως και τους πούν κομμουνιστές ή συριζαίους. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν ιδεολογίες και ιδεοληψίες. Υπάρχουν πατριώτες και δοσίλογοι. Ας το καταλάβουν επιτέλους και να είναι πιό επιθετικοί. Όσο για τον αδελφό της Θεοδώρας ας πάει να βρεί την αδελφή του και αν φοβάτε το μαύρισμα μπορεί να χτυπήσει και την πόρτα του πασόκ.

  44. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 23/06/2011 00:42:35

    μετεμφιλιακά...

  45. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 23/06/2011 01:38:12

    αντωνη σαμαρα καθαρισε το κομμα απο τα σαπακια,πριν ειναι αργα και για τη νδ,και για τον τοπο .αν παμε σε εκλογες και στα ψηφοδελτια βρισκονται κατι λαμογια σαν τον σιουφα ,γιαννοπουλο κυριακο κλπ,αντιο ζωη. διαγραφες τωρα ας μεινουμε και με πενηντα βουλευτες. τουλαχιστον να ξερουμε ποιοι ειμαστε και που παμε.

  46. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/06/2011 15:06:29

    Δεν αγαπούν τους Γάλλους εδώ.
    Προτείνω ο Ντάνυ να (ξανα)γίνει Γερμανός.
    Τότε να δεις "αγάπες" οι μονοπύθμενοι και απύθμενοι μου-μουεζίνηδες.
    Ο Κρέτσμαν έμπλεξε άσχημα: Τον "φλερτάρει" η Μέρκελ. Κάλεσε το φίλο του τον Βενέδικτο για εξορκισμό: "Πίσω μου σ' έχω θηλυκέ σατανά"!

  47. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 27/06/2011 20:26:48

    Καλέ μου Δαναέ, δεν θα γινόταν παρά να συμφωνήσω μαζί σου σε όσα επισημαίνεις εύστοχα. Και βέβαια δεν πρέπει να υπάρχει καμιά αμφισβήτηση για τις προθέσεις και τις θέσεις του Αντώνη, άλλωστε απέδειξε και τώρα που ήταν έξω, πως δεν χαμπαριάζει ούτε από πιέσεις ούτε από εκβιασμούς.
    Το ζήτημα είναι, πως δεν θα μπορεί για πολύ καιρό να συνυπάρχει με τους συμβιβασμένους και τους δούρειους ίππους, που του άφησε η πρώην στρατιώτης της παράταξης και όπως ξέρεις αυτοί δεν εξέλειπαν ακόμα από τη σημερινή Ν.Δ. Εννοώ προφανώς αυτό το κόμμα που βρήκε, όταν το ποτάμι των αφυπνισμένων πολιτών ξεχύθηκε ορμητικά στα εκλογικά κέντρα της 29ης /11 και άλλαξε τις μεθοδευμένες λύσεις της διαδοχής.
    Άρα εμείς περιμένουμε από αυτόν να τα αλλάξει όλα, ταυτιζόμενος πλήρως με την εντολή της βάσης, καθώς και με τις εκατοντάδες χιλιάδες των αγανακτισμένων και αποφασισμένων πολιτών, που υπερασπίζονται καθημερινά την Εθνική μας Αξιοπρέπεια!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.