#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/11/2010 22:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Bye bye, my darling, you told me and went away without sorrow»

Κακιά Σκουριά





Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Αυτό, αδέρφια, δεν έχει ξαναματαγίνει. Πρόκειται για δυο κυβερνήσεις σε μια. Σαν σαμπουάν με κοντίσιονερ. Ψωνίσατε Γιώργο και δώρο ο Πάγκαλος, ο σύζυγος της κυρίας Χριστοφάκη. Παρεπιμπτόντως, τι αξάν, τι φρύδι σηκωμένο, η μαντάμ Παγκάλου. Μια έκρηξη αισθητικής και χρωμάτων. Η Γιάννα του φτωχού. Παραπλεύρως του Μνημονίου θα εκλέγονται κι οι κυρίες των κυρίων; Είμαι πολύ περίεργος πως θα αποτιμήσουν οι πολίτες του Δήμου Σαρωνικού (καλά το ‘πα;) όλη αυτή την αλεξιπτωτιστική γκλαμουριά με το τσιτωμένο μάγουλο. Γι’ αυτό έγραψε κάποιος: οι εκλογές στην αστική δημοκρατία είναι ποσοτική κι όχι ποιοτική διαδικασία.

Βεβαίως η εν λόγω μαντάμ δεν είναι το θέμα μου, ποσώς με κόφτει η διαδοχή της σινιέ αρβανιτιάς εκ Παρισίων κι έχω μια ανακλαστική αντιπάθεια στα φρου φρου και τ’ αρώματα. Με κόφτει όμως και με νοιάζει η γκροτέσκα και υποτιμητική της νοημοσύνης μας «αρκουδιαρέϊκη» λογική του Αντιπρόεδρα.

Μέσα σε λίγα εικοσιτετράωρα ο σοσιαλιστής, ψιλομαραθωνοδρόμος, κωπηλάτης και τουρίστας Πρωθυπουργός μας, σε μια από τις σπάνιες επισκέψεις του στην χώρα των Ελλήνων, μας εκβίασε μ’ εκλογές, ως γνωστόν η Πατρίς κινδυνεύει αν δεν εκλεγεί ο Σγουρός, αυτοπυροβολήθηκε, σήκωσε μονοκοπανιά τα περίφημα σπρεντς, στηλίτευσε τους υπονομευτές κι αποσταθεροποιητές που τολμούν  ν’ αντιπολιτεύονται την ρηξικέλευθη πολιτική του προς το άγνωστο κι όσους τολμούν να μιλούν γι’ αναδιάρθρωση κι έκανε μια κωλοτούμπα τόσο μεγάλη, μα τόσο μεγάλη, που δάκρυσε από ζήλια ο έτερος Γιώργος ο Ευλύγιστος, που μιλάει μόνο με την Παναγιά την Παντάνασσα πίσω του από το πριβέ κανάλι του και τα λευκά, μόνον λευκά, περιστέρια ψάχνουν στην κεφάλα του για καλαμπόκι. Στο καπάκι, in einem Augenblick, που λένε κι οι Γερμαναράδες, ήγουν «πριν παίξεις βλέφαρο» βγήκε η γνωστή εμβληματική φιγούρα της λιτότητας, ο σύζυγος της Χριστοφάκη, κι έριξε μια πολιτική τορπίλη περί ενδεχόμενης αναδιάρθρωσης, κάνοντας αυτό για το οποίο κουνούσε απειλητικά το δαχτυλάκι του ο επίδοξος νέος Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ, πρέσβυς καλής θέλησης και σκιώδης Πρωθυπουργός μας. Τα σπρεντς ρίξανε ένα σάλτο στην κοιλάρα του Αντιπρόεδρα, κάνανε λίγο τραμπολίνο και πήγανε ίσα πάνω, σκαλώνοντας στα ύψη, σαν φρύδι που το «’πιασε» το μπότοξ στην ανηφόρα της απορίας.

Αν θυμάμαι καλά, αυτός ο τύπος που «γαβγίζει» στους δημοσίους υπαλλήλους και σπέρνει πολιτικό φόβο κι απειλές ανεργίας και κατάρρευσης, υποτίθεται ότι μέσα στα καθήκοντα του έχει και τον «συντονισμό» της υπόλοιπης ΜΚΟ, που υποδύεται την Κυβέρνηση. Ούτε με το αφεντικό του δεν μπορεί να συντονιστεί.



Επίσης ο Αντιπρόεδρας εσχάτως, αν δεν απατώμαι πήρε μαζί με κάτι άλλους κυβερνητικούς αστέρες και την αρμοδιότητα των επενδύσεων, ώστε να αναπτυχθώμεν και να γίνουμε η «Δανία του Νότου» και κάτι τέτοια ευρηματικά. Επενδυτές; Ούτε σαλεπιτζής δεν ήρθε. Ένα χρόνο μόνο ρουθουνίζει και μαζεύει σάλιο για να ρίχνει ευφυολογήματα, που στόχο έχουν να «ψαρώσουν» την κοινωνία αλλά για την ταμπακιέρα όχι μόνο ούτε κουβέντα, κυρίως ούτε μισή, τόση δα πράξη. Και μας λέει κιόλας ότι «μαζί τα φάγαμε». Πάγκαλε, πάντως όπως σε βλέπω, αποκλείεται να φάγαμε την ίδια μερίδα.

Η εικόνα της χώρας, το ήδη στραβό κλίμα στην οικονομία, έφαγε μια κατραπακιά άνευ προηγουμένου, πίσω ολοταχώς. Και βέβαια στην Εσπερία, Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλοι, Γερμανοί κι Αμερικανοί μας πήραν στο μεζέ. Ακόμη κι ο Παπαχελάς την Κυριακή έβαλε τέτοιο χοντρό «χέρι» στο ψηλό παιδί από τη Μινεσότα για τον τυχοδιωκτισμό του, που έμεινα ενεός. Καταλάβατε τι γίνεται; Το σύστημα οσμίζεται την αδυναμία του ΠΑΣΟΚ κι αρχίζει να «ξεφορτώνει». Του κουνάνε το μαντήλι.

Υπάρχουν διάφορα σημάδια που λένε την αλήθεια: αδέρφια, ο Γιώργος φεύγει. «Bye bye, my darling, you told me and went away without sorrow», όπως έλεγε κι ο μεγάλος Ζαγοραίος, στην γνωστή σπαρταριστή ελεγεία του, άσμα περί του έρωτος ημεδαπού και τουριστρίας.

Ο Γιώργος έκανε τα πειράματα του, έπαιξε με τις ιδεοληψίες του, την ασφάλεια της χώρας, την κοινωνική και οικονομική σταθερότητα, την ίδια την εθνική ασφάλεια. Πείσμων, στενόμυαλος, κοντόφθαλμος κι εργώδης για τα χειρότερα. Το πιο επικίνδυνο είδος. Διαβάστε το κλασσικό αριστούργημα του Λεμπέση και θα καταλάβετε…. Κάνανε και κάτι μαθηματικούλια της συμφοράς με τον ψευταράκο Παπακωνσταντίνου αλλά τους τέλειωσε η κιμωλία. Δεν την λύσανε την πρωτοβάθμια εξίσωση αλλά πια ξέρουνε, πως άμα ξεσκίζεις την οικονομία στους φόρους, τότε παίρνεις ως έσοδα κι ανάπτυξη το «σοσιαλιστικό» μακρύτερο.

Πρώτος όμως σε πολιτική επικινδυνότητα ο αμετροεπής τελάλης της κρυφής κυβερνητικής ατζέντας. Ο «καρπαζοεισπράκτορας» των Γερμανών, ο εκ των ήρωων του έπους Οτσαλάν, η αυτού εξοχότης ο οινοποιός και μαρτυριάρης Αντιπρόεδρας, σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα θα είχε φύγει πάραυτα. Θα ‘χε μπει στο στούντιο Αντιπρόεδρος και θα ‘χε βγει διαγραμμένος, σκέτος νέτος Βουλευτής. Δεν έγινε όμως τίποτα τέτοιο. Γιατί; Γιατί προφανώς ο Πάγκαλος κατ’ εντολήν βγήκε να μας ντρεσσάρει σαν άλογα στην ιδέα του φαλιμέντου. Τι χώρα είμαστε, ε; Τι απίθανοι τύποι!

Αδέρφια, πές τε μου με το χέρι στην καρδιά. Είδατε τον Αντώνη χθες. Ακούσατε. Ακούτε ένα χρόνο τώρα κι όσοι έχετε την δικιά μου «τρέλλα», τον ακούτε χρόνια. Πείτε μου, αυτό το ρεμπέτ ασκέρ, που ξεσκίζει την χώρα, που μαθαίνει μπαρμπερική πάνω στην κασίδα μας, τι κοινό έχει με αυτόν τον άνθρωπο, με την λογική του, την συνέπεια του, το πρακτικό του πνεύμα, την φλόγα του για την Πατρίδα.

Την Κυριακή, οι σκιντζήδες του Μνημονίου θα ‘ρθουν στην κάλπη να εισπράξουν τα πολιτικά λύτρα του εκβιασμού. Πατείστε τους κάτω. Λειώστε τους ανελέητα. Αλήθεια ρε σεις, ο Μίχας κι ο Σγουρός, ο Καμίνης κι ο Μπουτάρης, ο Τατούλης, ο συμπαθής αλλά ήδη «δηλωσίας» νομιμοφροσύνης Δημαράς κι όλοι εν γένει οι στιλβωτές του Μνημονίου θα την βγάλουν ζάχαρη; Μας απειλεί ο Γιώργος ότι θα φύγει κι ο Πάγκαλος μας κουνάει στα μούτρα την «αναδιάρθρωση» ως μπαμπούλα; Μια ψήφο έχετε. Κάντε τους φόβους τους πραγματικότητα. Απλό είναι: ψηφίστε Κικίλια, Δράκο, Μιχαλολιάκο, Ψωμιάδη, Γκιουλέκα. Ψηφίστε παντού ΟΛΟΥΣ τους Περιφερειάρχες και Δημάρχους που στηρίζει ο Αντώνης Σαμαράς. Από την Αττική ως την Κρήτη, την Ήπειρο, τη Μακεδονία, το Μωριά και τη Θράκη, στην Στερεά και τα νησιά. Παντού. Κάντε τον χάρτη μπλε. Καρφώστε τους το μήνυμα στο δόξα πατρί. Δεν αρκεί να τους στείλετε το «λογαριασμό» για τα άθλια πεπραγμένα τους. Πρέπει να υποδείξετε ποια είναι η άλλη, η θετική επιλογή.

Αν υποκύψεις μια φορά στον εκβιαστή, τέλειωσες, έσβησες.

Υπάρχει δρόμος, αδέρφια, υπάρχει τρόπος κι υπάρχει μπροστάρης.

Μην τους φοβάστε. Κακιά σκουριά είναι. Την τρίβεις με την ψήφο σου και γίνεται τζάμι!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/11/2010 22:29:57

    Θα το βαζω καθε μερα μεχρι το μαυρο στον ΓΑΠ την Κυριακη .

    Μπραβο Φαηλο για το εκνευριστικα αληθεινο αρθρο σου.

    ΠΠ

    Σιγά μην κλάψω

    Στίχοι: Γιάννης Αγγελάκας
    Μουσική: Γιάννης Αγγελάκας
    Ερμηνευτές: Γιάννης Αγγελάκας

    Μου λεν αν βγω από τον κύκλο θα χαθώ
    στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω.
    Και πως ο κόσμος είν’ ανήμερο θεριό
    κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.
    Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελλαθώ
    μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
    Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
    είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ’ αλλάξω.

    Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό
    σαν αετός πάνω απ’ τις λύπες θα πετάξω.
    Σιγά μη κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
    σιγά μη κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.
    Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
    θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
    Σιγά μη κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
    σιγά μη κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.

    Μου λεν αν φύγω πιο ψηλά θα ζαλιστώ
    καλύτερα στη λάσπη εδώ μαζί τους να κυλιέμαι.
    Και πως αν θέλω περισσότερα να δω,
    σ’ ένα καθρέφτη μοναχός μου να κοιτιέμαι.
    Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελλαθώ
    μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
    Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
    είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ’ αλλάξω.

    Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό
    σαν αετός πάνω απ’ τις λύπες θα πετάξω.
    Σιγά μη κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
    σιγά μη κλάψω, σιγά μη φοβηθώ
    Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
    θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
    Σιγά μη κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
    σιγά μη κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/11/2010 23:06:00

      Ωραίο τραγούδι.

  2. sawas avatar
    sawas 03/11/2010 22:33:03

    Να σαι καλα Φαηλε

    αφιερωμενο στο ΘΑΣΟΚ που φευγει.....
    h**p://www.youtube.com/watch?v=4fk2prKnYnI&ob=av3n

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/11/2010 22:42:37

    1 / 782.917.642.535.650.449
    Αυτες ειναι οι πιθανοτητες να συμπεσει το DNA μας με αυτο του χιμπατζη μεσω φυσικης επιλογης.
    Εμεις πως καταφεραμε να μεταλλαξουμε τοσο κοσμο σε ΠΑΣΟΚΟΥΣ το '81 ειναι ενα φυσικο φαινομενο προς διερευνηση.
    Σημερα εχουμε μπροστα μας τα αποτελεσματα αυτης της μεταλλαξης. Πρασινα Αλλογα, μεταρυθμισεις, συστημικα συστηματα, λεφτα υπαρχουν αλλα που πηγαν.., Μονομερη υποθηκευση της Χωρας με ταυτοχρονη απεμποληση καθε δικαιωματος, Ιμια, Δρακους. Κινεζους, Μιμη, Τσουκρατο και Ακη, Παγκαλους με κάλους, και τι να πω.....
    Ο Δαρβινος ηταν Ελληνας.

    ΠΠ

  4. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 03/11/2010 23:02:03

    http://www.youtube.com/watch?v=2lP-gTeN4HE

    Μπάμπης Μαρκάκης, φίλε Φαήλο..

  5. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/11/2010 23:11:54

    Γιώργο, έχεις δίκιο! Βλέπεις ο Ζαγοραίος έχει τραγουδήσει άλλα τραγούδια - ιστορίες (π.χ. "με χιονόνερο και κρύο πέρασα από μια πλατεία και μου φωνάζει ένας μικρός, πάρτε κύριε λαχεία" κλπ) και μπερδεύτηκα.
    Μπάμπης Μαρκάκης λοιπόν!

    • Factorx avatar
      Factorx @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/11/2010 23:14:37

      Μην τον παρεξηγείτε, είναι περισσότερο της Όπερας

      • Γιωργος Χ avatar
        Γιωργος Χ @ Factorx 03/11/2010 23:17:02

        μάλλον και του σαλονιού, και του λιμανιού...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/11/2010 23:23:18

      Η δε δεύτερη φωνή είναι η Ρούλα Καλάκη. Κι έχω κάνει κι άλλο ένα μικρό λάθος. Το τραγούδι λέει "...you told me without shame and went away...".

  6. leftayparxoyn avatar
    leftayparxoyn 03/11/2010 23:14:13

    Εμένα πάντως αγαπητέ Φαήλο ,το παραθυράκι που άφησε για ενδεχόμενη συγκυβέρνηση δεν μου άρεσε καθόλου ,μα καθόλου!
    Με έχει βάλει σε πολύ σκέψη...

    • Factorx avatar
      Factorx @ leftayparxoyn 03/11/2010 23:15:34

      Το έχουμε ξαναγράψει: Ο Σαμαράς θα μπει σε συγκυβερνηση τον "Κόκκινο Μάη" (απο το "Κόκκινος Πάνος")

  7. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 03/11/2010 23:15:48

    ..αν και τώρα στην οικογένεια ΓκΑΠ, μόνο το προσευχή τους ταιριάζει...

    http://www.youtube.com/watch?v=EQ54tDC-AYY

  8. xristos avatar
    xristos 03/11/2010 23:20:15

    ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΕΡΙ ΕΚΛΟΓΩΝ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΘΕΣΜΙΚΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΘΕΣΜΙΚΕΣ.

  9. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/11/2010 23:24:37

    Δεν άφησε κανένα παραθυράκι. Διάβασε προσεκτικά τι είπε.

  10. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/11/2010 23:28:31

    Φάκτορα, άμα θες πάμε μια κόντρα περί λαϊκών ασμάτων. Κάνω λάθη μόνο κεκτημένης ταχύτητας.
    Σου αφιερώνω το "Ένας σκύλος και μια γυναίκα" του Στέλιου.

    • Γιωργος Χ avatar
      Γιωργος Χ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 21:15:07

      http://www.youtube.com/watch?v=b19hVGvyLOs

      "..τώρα ο σκύλος έφυγε, από ντροπή και πόοοονο.."

  11. nostos avatar
    nostos 03/11/2010 23:35:40

    Διαβασ προσεκτικα τι ειπε και συμφωνω οτι στην πραξη απεκλεισε συνεργασια με αυτο το Πασοκ. Το ερωτημα φιλε Φαηλο ειναι πως θα πορευθει στην περιπτωση που κυβερνησει , κοντρα σε ολο το γνωστο περιβαλλον ''ταραχης'' που επικρατει καθε φορα που δεν κυβερνα το Πασοκ τα τελυταια 30 χρονια σ αυτη τη χωρα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ nostos 04/11/2010 00:28:01

      Με ατσάλινο χέρι απέναντι στις δυνάμεις της παρακμής και ορθάνοιχτα αυτιά και μάτια στη φωνή και τις ανάγκες του Λαού.

      • axiley avatar
        axiley @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 08:40:21

        Χαχαχαχ. Κάτι θα έφαγες και σε πείραξε.

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/11/2010 23:36:37

    ο ΓΑΠ προφητης??
    Ανησυχω, μηπως η πολλη παρεα με τον Νετανιαχου, τον "φτιαξει" τον ΓΑΠ.

    Βγαινει σε νεο διαγκελμα και λεει , "ειμαστε το επιουσιο κομμα. εμεις γνωριζουμε την αληθεια. ή αλλαξετε θρησκευμα ή θα πατε στην κολαση μα βρειτε τα λεφτα".

    Δεν το χουν σε τπτ οι ΠΑΣΟΚΟΙ να μας γυρισουν στο Μεσαιωνα, και να μας ψηνουν να παρουμε απο πισω τον ΓΑΠ στις εξορμησεις του περπατωντας στη θαλασσα...

    Το ΠΑΣΟΚ εχει πολλα ποδαρια..

    ΠΠ

  13. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 03/11/2010 23:37:38

    Αγαπητε Φαηλε το ψηφοδελτιο του Γκιουλεκα το εριξες καμια ματια για να δεις ποιους ανθρωπους εχει μεσα και ποιος ειναι ο πολιτικος (και οχι μονο) βιος τους??

    Στο λεω γιατι τα πραγματα στην θεσσαλονικη εχουν ξεφυγει αρκετα και καποιοι συμπεριφερονται σαν να βρισκονται στην χρυση εποχη του καραμανλη οπου η Ν.Δ. ηταν προσοδοφορα επιχειρηση και κλαμπ οικογενειακων συμφεροντων!

    Ενα απλο παραδειγμα!

    Ποσοι στο ψηφοδελτιο γκιουλεκα ειναι υποψηφιοι βασει...κληρονομικοτητας??

    Και οχι μονο αμεσης (παιδια πολιτικων) αλλα και καθηγητων πανεπιστημιου,επιχειρηματιων κλπ χωρις ενα ενσημο στην ζωη τους αλλα με συμμετοχη σε πολλες ΜΚΟ ως ιδρυτες η ιδρυτικα μελη?

    Εκτος απο το χρωμα των ματιων ειναι κληρονομικη και η ιδιοτητα του δημοτικου συμβουλου?

    • Παρτο αλλιως... avatar
      Παρτο αλλιως... @ Επαγρυπνών 03/11/2010 23:50:38

      @Επαγρυπνων

      πες μας ονοματα και τι εννοεις.

      Απο τη στιγμη που ειναι ψηφοδελτιο ειναι δημοσιευμενα τα ονοματα.

      Πες μας να ξερουμε τι γινεται γιατι οταν γραφω εγω για παρομοιες περιπτωσεις στα Γιαννενα ολως περιεργως κοβονται τα σχολια μου...

      Ολοι με τη Ν.Δ ειμαστε Φακτορα αλλα εχει δικιο ο Επωνυμος.

      Σε μερικα πραγματα/περιοχες ειμαστε χειροτεροι απο το ΠΑΣΟΚ και η βαρονια ζει και βασιλευει...

    • Βολιώτης avatar
      Βολιώτης @ Επαγρυπνών 04/11/2010 00:27:07

      Αγαπητέ Επαγρυπνόντα,
      έχεις χίλια, για να μην πω ένα δισεκατομμύριο δίκια, σε ό,τι αφορά το κληρονομικό δικαίωμα, που βλέπουμε να αναπτύσσεται στις κάθε λογής υποψηφιότητες, ανά την Επικράτεια.
      Όμως, αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ο "εχθρός" είναι άλλος. Και δεν είναι απλά προ των πυλών αλλά είναι, ήδη, εντός των τειχών.
      Δυστυχώς, δεν έχουμε την πολυτέλεια άλλων εποχών, να γκρινιάξουμε, να φωνάξουμε, να απόσχουμε σε ένδειξη διαμαρτυρίας.
      Άλλωστε, αυτό το πείραμα το κάναμε πριν από ένα χρόνο, όταν στείλαμε (γιατί έτσι πιστεύαμε, τρομάρα μας...) το μήνυμα στην κυβέρνηση Καραμανλή και όλοι σήμερα καταριόμαστε την ώρα και τη στιγμή που το κάναμε...
      Ας κάνουμε, λοιπόν, το χάρτη της Ελλάδας μας μπλε, το βράδυ της Κυριακής και σε ό,τι αφορά τις επιλογές μας για τους υποψηφίους, ε, όλο και κάποιον ικανό, άξιο και πέρα από τζάκια, θα βρούμε για να σταυρώσουμε, δεν συμφωνείς?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Επαγρυπνών 04/11/2010 00:30:07

      Όχι, δεν το είδα κι αυτή τη στιγμή δεν έχει καμμιά σημασία. Συμφωνώ σε ότι λες για την "κληρονομικότητα", όμως τώρα είμαστε στην γραμμή εφόδου.

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 00:42:39

        Πόσο τους υποτιμάς τους νεοδημοκράτες που δεν είναι τυφλοί οπαδοί! Θυμήσου μόνο, αυτή τη φράση πόσες φορές την έχουν χρησιμοποιήσει την τελευταία εβδομάδα πριν τις εκλογές και τα δύο κόμματα (και ιδίως κάτι εφημερίδες που "στήριζαν κριτικά" την αλλαγή) εδώ και 36 χρόνια! Κάτι σαν το "θα χυθεί άπλετο φως" και "το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκκαλο" έχει καταντήσει! Και δεν διστάζεις για λίγο όταν ας πούμε καλείς με παιάνες και θούριους το Θράκα να ψηφίσει Γκιουλέκα και Ψωμιάδη(;)!!! Για κάθε έναν από αυτούς που καλείς να ψηφιστούν μπορώ να σκεφτώ τρεις τουλάχιστον ομόδοξους τους σχολιαστές εδώ μέσα με αρτιότερη σκέψη.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ τηλέμαχος αναγνώστου 04/11/2010 01:11:49

          Tηλέμαχε, καλώ να στηρίξουμε τον Αντώνη.

          • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
            τηλέμαχος αναγνώστου @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 02:17:24

            Πάντως, χωρίς πλάκα εγώ ψηφίζω στον κορυδαλλό και η σύζυγός μου στη γλυφάδα. Σκέψου να είμασταν νεοδημοκράτες και να είχαμε και καημό να καταπολεμήσουμε τους γόνους και το νεποτισμό! Για δε την επιτυχημένη καταπολέμηση του μνημονίου ας μη το συζητήσουμε καλύτερα.

        • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ @ τηλέμαχος αναγνώστου 04/11/2010 01:54:25

          Έχουμε κρίση. Σταυρώνουμε μόνο αυτούς που πραγματικά αξίζουν μόλις μπούμε στο παραβάν. Όχι γόνους και λοιπούς κηφήνες. Στο χέρι μας είναι. Αρκεί να μην το περνάμε στο ντούκου και να μην αδιαφορούμε..

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ 04/11/2010 01:55:46

            Σωστός!

    • Los Lostrellos avatar
      Los Lostrellos @ Επαγρυπνών 04/11/2010 08:25:30

      Κληρονομική στη ΝΔ είναι η ανικανότητα και το θράσος και το κοτζαμπασιλίκι. Και το νταβατζηλίκι επίσης. 25 χρόνια στη Θεσ/νίκη δεν κατάφεραν οι ψευτοδήμαρχοι της ΝΔ ούτε καν να ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ στο κέντρο της πόλης!!! Τι να συζητάμε τώρα!
      Από "μακεδονομάχους" δημάρχους και απατεώνες με τα χρυσά ράσα καλά πάμε. Και από μακεδονικές πλακέτες και ανούσιες αηδίες. Σιγά ρε κλασομπανιέρες, τους φάγατε τους σκοπιανούς. Κατά τα άλλα ούτε τους νόμους τους παρκαρίσματος δεν μπορείτε να εφαρμόσετε, η πόλη δεν ανήκει στους πολίτες, μόνο στα λαμόγια κολλητάρια σας με τα τραπεζάκια και τις κωλοκαφετέριές τους. Δεν το πιστεύω που το λέω, αλλά καλύτερα Μπουτάρη, ίσως σαν επιχειρηματίας με λεφτά να μην φάει κι αυτός ότι μπορεί αν βγει. Αν ήταν υποψήφιος ο Πιπερόπουλος θα τον ψήφιζα, γιατί άραγε αποσύρθηκε; Ξέρει κανείς;

    • Επαγρυπνών avatar
      Επαγρυπνών @ Επαγρυπνών 04/11/2010 14:52:06

      Αγαπητε Φαηλο καταλαβαινω απολυτα αυτο που λες για γραμμη εφοδου κλπ (δευτερομαλιτης γαρ) αλλα καποια πραγματα σε κανουν να τρελαινεσαι και να αναρωτιεσαι τι πραγματι εχει αλλαξει στην Ν.Δ.

      Ωστοσο υποστηριζω κι εγω οτι την κυριακη πρεπει να βοηθησουμε ολοι τον Αντωνη με νυχια και δοντια.

      Απλα ωρες ωρες ζουμε πραγματα που σε κανουν να βγαινεις απο τα ρουχα σου γιατι ενω βλεπεις απο την μια πλευρα τον Αντωνη να κανει εναν τιτανιο αγωνα βλεπεις απο την αλλη πλευρα σκουληκοφωλιες με γλοιωδη ασπονδυλα να ακυρωνουν και να υπονομευουν το εργο του Αντωνη.

      Την κυριακη λοιπον ολοι με τον Αντωνη και απο δευτερα ξαναρχιζουμε τις συζητησεις μας.

      Ισως χρειαζεται λιγη σιγη ασυρματου μεχρι την κυριακη!

  14. apis22 avatar
    apis22 04/11/2010 00:02:06

    Εύγε Φαήλο.

    Να προσθέσω ότι εδώ στη Πελοπόννησο την ερχόμενη Κυριακή δεν θα γίνουν εκλογές. Θα γυριστεί έργο "Ακατάλληλον δια ανηλίκους".

    Οι μνημονιακοί το ξέρουν, τρέμουν και έχουν λουφάξει.

  15. Orestios avatar
    Orestios 04/11/2010 00:06:24

    "buckle your seatbelt GAP, because Kansas is going bye-bye"

  16. Y. avatar
    Y. 04/11/2010 00:32:35

    Όλα πολύ καλά αγαπητέ Φαήλε, με μια μόνο ένσταση, “…πείσμων, στενόμυαλος, κοντόφθαλμος κι εργώδης για τα χειρότερα..”
    Αυτά είναι χαρακτηριστικά ανθρώπου μειωμένης αντίληψης και νοητικής ικανότητας. Στο κάτω-κάτω, έτσι τον προίκησε η φύση, τόσο μπορεί, αυτά κάνει. Εδώ μιλάμε (η άποψη και ένσταση) ότι ο άνθρωπος είναι το εκτελεστικό όργανο, ο φροντ μεν, μιας καλά οργανωμένης στρατηγικής. Η Ελλάδα να δεθεί έτσι, ώστε πάντοτε να αποδέχεται τους σχεδιασμούς από τα ανώτερα ιεραρχικά επίπεδα της επιθυμητης παγκοσμιοποίησης (και μην αντιπροβάλης τον ισχυρισμό, ότι είμαι οπαδός της συνομοσιολογίας)
    Αν δε γίνει κάτι και σύντομα με την απεμπλοκή από τις δεσμέυσεις του Μνημονίου, ότι απέμεινε από την Ελλάδα που ξέρουμε, να τα ξεχάσουμε. Και φυσικά δεν αναφέρομαι στα αμιγώς οικονομικά. Στη τελική, κα΄νεις ένα αναγκαστικό εσωτερικό δάνειο και καθαρίζεις. Προσωπικά με ενοχλεί η αναγκαστική λαϊκή τιθάσευση, που είναι η ιδεολογία της εθνικής (όχι εθνικιστικής) συνείδησης

  17. ARISTOMENIS VIGILANT avatar
    ARISTOMENIS VIGILANT 04/11/2010 00:46:55

    Έχω την εξης άποψη:
    Η ΕΚΤ έχει πλέον το 15-16% των Ομολόγων Ελληνικού Δημοσίου (ΟΕΔ), οπότε σε κάθε έκδοση που λήγει (και αναχρηματοδοτείται με νέα έκδοση ΟΕΔ) το σύνολο θα επιβαρύνει την ΕΚΤ , γιατί μέσω των ελληνικών τραπεζών, των μόνων αγοραστών, εκεί θα καταλήγουν τα ΟΕΔ ως ενέχυρα για νέα ρευστότητα κλπ κλπ ή θα αποτελεί κομμάτι της "βο'ηθειας" λόγω μη νέας έκδοσης ΟΕΔ υποκατάστασης . Τέλος πάντων, το γεγονός είναι ότι το φέσι θα το τρώει η ΕΕ προς χαράν των υπολοίπων ομολογιούχων, (άλλων τραπεζών εκτός ΕΕ, HEDGE FUNDS κλπ) που θα πέρνουν στην λήξη το κεφάλαιό τους.
    Πιστεύω λοιπόν ότι την παράταση της πληρωμής των δανείων την επιζητεί η ΕΕ ( ο κύριος δανειστής!!!), για να αποκλείσει την πληρωμή των υπολοίπων και υποκατάστασή τους από την ΕΕ και γιαυτό προφανώς δεν την ενοχλούν και τα υψηλά spreads, με τα οποία τους έχει "αποκλείσει " κάθε πώληση, λόγω των τεράστιων ζημιών που θα λογιστικοποιήσουν, εννοώ ότι τώρα υποχρεωτικά τα βαφτίζουν held to maturity(επενδυτικό χαρτοφυλλάκιο) και το αποφεύγουν. Το επιτόκιο της επιμήκυνσης συμφέρει και την Ελλάδα, γιατι μην μου πείτε ότι θα εκδόσουμε 10ετές ΟΕΔ, τα επόμενα 2 χρόνια με μικρότερο επιτόκιο. Για τα παραπάνω αίτια οφείλεται το οξύμωρο κυρίως ο κύριος δανειστής να ζητά επιμήκυνσηκαι να μην ζητά τα λεφτά του!!!
    Πιστευω λοιπόν, ότι πρέπει να διαβάζουμε τις δηλώσεις Πάγκαλου γυριστά και όχι απλοικά. Με λίγα λόγια δεν πιστεύω ότι ο ΓΑΠ θέλει την επιμήκυνση ....

  18. παραέλληνας avatar
    παραέλληνας 04/11/2010 01:18:33

    "chandakothikamen", post modern feidippides yelled at the athenians (nahame na legame).

  19. Max Stirner avatar
    Max Stirner 04/11/2010 02:40:17

    Πάλι ο Κακλαμάνης απ' έξω. Τυχαίο; Δεν νομίζω...

  20. Los Lostrellos avatar
    Los Lostrellos 04/11/2010 08:09:39

    τεστ

  21. Los Lostrellos avatar
    Los Lostrellos 04/11/2010 08:10:23

    """""Πείτε μου, αυτό το ρεμπέτ ασκέρ, που ξεσκίζει την χώρα, που μαθαίνει μπαρμπερική πάνω στην κασίδα μας, τι κοινό έχει με αυτόν τον άνθρωπο, με την λογική του, την συνέπεια του, το πρακτικό του πνεύμα, την φλόγα του για την Πατρίδα."""""

    Τίποτα μωρέ, τι κοινό να έχει.... ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΗ ΟΨΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ..

    Μερικοί άνθρωποι ικανοί και ΠΙΘΑΝΟΝ καλοπροαίρετοι δεν μπορούν να κάνουν και πολλά μέσα σε μία θάλασσα απατεώνων και λαμογίων, όπως αυτή του ελλαδικού πολιτικού συστήματος. Τα δύο κόμματα της αθλιότητας είναι καμένα χαρτιά. Λιώστε τα αλύπητα, τσακίστε τα. Θυμηθείτε τους, Έλληνες:

    Ο κ. "Λεφτά Υπάρχουν"....
    Ο κ. "Επανίδρυση του Κράτους" και "Σεμνά και Ταπεινά"...
    Ο κ. "Ευχαριστούμε τους Αμερικανούς"....
    Ο κ. "ένα δακτυλάκι μου να κουνούσα θα καταδικαζόταν ο Αντρέας..." (αλλά δεν το κούνησα για να προστατέψω το πολιτικό σύστημα...

    ΜΗΝ ξεχνάτε ποιος μας έφερε ως εδώ, μην ακούτε τις κομματικές σειρήνες. Αγωνιστείτε για επαναφορά του θεσμού της 'Δικαιοσύνης' στο άνομο τσιφλίκι των δικομματιτκών κοτζαμπάσηδων που λέγεται "Ελλάδα", μέχρι την τελική νίκη: την ΠΟΙΝΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ και διάλυση του μεταπολιτευτικού πολιτικού συστήματος...

  22. ΚΡΙΟΣ avatar
    ΚΡΙΟΣ 04/11/2010 08:44:27

    Φαήλο, για μια ακόμα φορά εξαιρετικός…

    Τώρα ήρθε η σειρά του πολίτη για να κοιτάξει προς την κυβέρνηση του Μνημονίου και να τους δείξει:

    • ότι δεν είναι αμνήμων
    • ότι σέβεται το δημοκρατικό πολίτευμα
    • ότι δεν θεωρεί εαυτόν εν δυνάμει πειραματόζωο
    • ότι η φλόγα της Ελπίδας για ένα καλύτερο αύριο δεν σιγοκαίει αλλά Λαμπαδιάζει

    ήρθε η ώρα του πολίτη να κοιτάξει προς τον Αντώνη και να του δείξει ότι σε αυτόν βλέπει πλέον μια από τις τελευταίες σανίδες σωτηρίας, αυτής της με τόσο κόπο κατακτημένης, αστικής δημοκρατίας μας.

    Γιατί πιστεύει ότι αυτός δεν θα τον προδώσει.

    Την Κυριακή όλοι στις κάλπες.

    Καλό Βόλι….

  23. armageddon avatar
    armageddon 04/11/2010 09:45:46

    ΚΑΜΙΑ ΨΙΦΟ ΣΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ,

  24. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 04/11/2010 10:21:24

    Τον πιστευουμε το Σαμαρα, αλλα δεν εχει βαλει βαθια το μαχαιρι στο κοκκαλο στη Ν.Δ. Η οικογενειοκρατια καλα κραττει, τα τζακια, οι μεγαλομανεις, υπερφιαλοι και οι καιροσκοποι παραμενουν στα ψηφοδελτια, ιδιως στη Θεσσαλονικη που γνωριζω. Και φυσικα ελαχιστοι εξ αυτων εχουν διακριθει στον στιβο του επαγγελματος τους-προκειται στις πλειστες των περιπτωσεων, για ανθρωπους που εχουν επιδοτηθει αδρα απο το "συστημα" για να φτασουν εκει που εφτασαν, γαντζωθηκαν και απολαμβανουν την ισχυ και τη ευμαρεια που τους εχει δωσει πλεον η θεση τους.
    Θα τον ψηφισουμε, αλλα θα προτιμουσα να ηταν αλλιως η κατασταση και να ριξω τη ψηφο μου αυθορμητα, με χαρα. Τωρα θα την ριξω μεν, αλλα μαγκωμενος, ανορεχτος...


    Για τα ψηφοδελτια του ΠΑΣΟΚ βεβαια τι να λεμε, μιλαμε για απατεωνες του κοινου ποινικου δικαιου σε πολλες περιπτωσεις. Αλλα με θλιβει που πρεπει να μπουμε σε συγκρισεις τυπου τυφλου και μονοφθαλμου...

  25. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/11/2010 10:38:24

    Χριστοφάκη, "η Γιάννα του φτωχού"!!!
    Έγραψες Φαήλο!

  26. ΜΗΤΣΟΣ avatar
    ΜΗΤΣΟΣ 04/11/2010 11:21:20

    ΟΚΤΩ ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Ν.Δ. ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ . ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ.
    Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟΤΙ ΕΠΑΘΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ,ΜΟΛΙΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    Ο ΛΑΟΣ ΔΕ ΣΗΚΩΝΕΙ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΔΙΛΗΜΑΤΑ.

    ΜΗΤΣΟΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ.

  27. Greg avatar
    Greg 04/11/2010 12:16:14

    Η μεγάλη ληστεία των 2 δισ. ευρώ

    Στην παρουσίαση της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, ο Γιώργος Παπανδρέου τόνισε ότι η ετήσια σπατάλη στα ασφαλιστικά ταμεία φτάνει τα 2 δισ. ευρώ, ενώ η εξοικονόμηση με τη νέα διαδικασία υπολογίζεται για το 2011 στο 1,1 δισ. ευρώ.

    Ηλεκτρονικές συνταγές

    Ηλεκτρονικό φρένο στη ληστεία με τα φάρμακα

    2.250 γιατροί έχουν λογαριασμούς από ένα έως 10 εκατομμύρια ευρώ Πρόκειται για γιατρούς του ΙΚΑ, ιδιώτες και νοσοκομειακούς

    από "ΤΑ ΝΕΑ"

  28. Έρεβος avatar
    Έρεβος 04/11/2010 12:24:40

    Το χάλι της χώρας σε δύο νούμερα:
    Έναρξη εταιρείας: 149η θέση σε σε 183 χώρες
    Κλείσιμο εταιρείας: 49η θέση σε σε 183 χώρες

    Δηλαδή τελευταίοι στην προσέλκυση επιχειρηματικότητας και πρώτοι στην απώθηση της.

    Εμ πως αλλιώς εξαιτίας της ανεργίας σε λίγα χρόνια τα συσίτια της αρχιεπισκοπής θα μοιράζονται μόνον από τα βουλευτικά γραφεία και θα φυλάμε το χέρι του κάθε περιφερειάρχη όπως του ντον κορλεόνε εαν για κακή μας τύχη τον πετύχουμε στον δρόμο.

    h--p://www.doingbusiness.org/data/exploreeconomies/greece

  29. Δ. Μαλαμούλης avatar
    Δ. Μαλαμούλης 04/11/2010 12:28:37

    Συγχαρητηρια Φαήλο,

    Αναφορικά με το σχόλιο "εμεις πως μεταλλάξαμε τόσους πασοκους το 1981?"
    Ρωτήστε τα φωτεινά μυαλά της Ρηγίλλης.
    Τα κύμματα που διώχνουν το πασοκ δεν σημαίνει οτι φέρνουν τη Ν.Δ, στην εξουσία.
    Προσοχή .
    Θα μιλήσουμε μετά τις εκλογές για παθογένειες, γιατί άσπονδοι φίλοι θα μας κατηγορήσουν ως ανελλήνιστους και παθιασμένους .
    Οψόμεθα

  30. ΝΙΨΟΝΑΝΟΜΗΜΑΤΑΜΗΜΟΝΑΝΟΨΙΝ avatar
    ΝΙΨΟΝΑΝΟΜΗΜΑΤΑΜΗΜΟΝΑΝΟΨΙΝ 04/11/2010 12:28:46

    ΦΑΗΛΟ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΒΡΙΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΕΙΣ, ΣΑΝ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ. ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΜΑΣ Ο ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΩΠΑ. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΑ.

  31. η Dimi avatar
    η Dimi 04/11/2010 13:18:46

    «Δεν καταντάμε Ελλάδα!

    Με ρωτάτε, γιατί στείλαμε φυλακή όσα στελέχη μας κλέψανε;
    Γιατί κλέψανε! Και δεν τους τιμωρήσαμε εμείς, αλλά οι θεσμοί.

    Μου λένε «γιατί άφησες να μπει φυλακή ο Υπουργός Αμυνας και
    δεν τον κάλυψες επειδή ήταν προσωπικός σου φίλος;».
    Μα... γιατί έκλεψε!

    Πρόδωσε την εμπιστοσύνη μας, την πίστη του λαού στη κυβέρνηση.
    Πρόδωσαν τον Λαό, τη Δημοκρατία, τον Στρατό, την Πατρίδα, το Έθνος;
    Τιμωρούνται από τη Δικαιοσύνη! Αν τους αφήσεις θα διαφθείρουν κι άλλους.

    Γι’ αυτό φυλακίστηκαν. Τιμωρώντας τη διαφθορά κρατάμε γεμάτα τα ταμεία
    και τη Παγκόσμια Τράπεζα, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και τη Μαφία των
    Τραπεζών, μακριά απ’ τα πόδια μας.

    Δεν καταντάμε Ελλάδα!»

    ~Δήλωση Ούγκο Τσάβες, Προέδρου Βενεζουέλας - Ιούλιος 2010
    *

    Στον αντιπρόεδρο της κυβερνητικής ακυβερνησίας και στη σύζυγό του κ. Χριστίνα Παγκάλου-ΧριστοφΑΚΗ, την persona non grata «Ηillary των Καλυβίων», υπερφίαλη οικογενειοκράτη (κι αυτή εις ..ΑΚΗ μάς προέκυψε «θυγατέρα») του μεγαλοκασκευαστή μπαμπά της, και υποψηφία δήμαρχος του νεοσύστατου (κακηκράτης) και βαθύπλουτου Δήμου Σαρωνικού, ο οποίος περιλαμβάνει:

    1- Τα Καλύβια
    2- Tην Παραλία Καλυβίων
    3- Tην Ανάβυσσο
    4- Την Σαρωνίδα
    5- Το Λαγονήσι (Attica Riviera)
    6- Την Παλαιά Φωκαία (Λαυρεωτικής)
    7- Τον Κουβαρά (Λαυρεωτικής)

    Δηλαδή, γιά το «Πέραν του Μισού Δυτικού Παραλιακού Μετώπου νευραλγικών κι εξαιρετικά μεγάλου οικονομικού ενδιαφέροντος «Φιλέτων» Γης, Κτισμάτων και Υδάτων (Σαρωνικός), των Περιοχών του Νομού Αττικής!».

    Γιά τα οποία νευραλγικά «Φιλέτα», έντονα ενδιαφέρεται και ο συχνός πλέον σουλατσαδόρος στην Ελλάδα ισλαμιστής σουλτάνος (22 τα Μνημόσυνα της Ελληνικής Κυριαρχίας, τα οποία συνυπέγραψε με τον εδώ ισλαμολάτρη προσκυνημένο).

    Στόχος Τους: η ΔΗΘΕΝ τουριστική, «Σκαφάτη» Τανάλια Νταβούτογλου, περί την Αττική!..

    Οι ανάστατοι ιδιοκτήτες στις περιοχές του ζηλευτού Δήμου Σαρωνικού - στα μόγγολα, στο ζεύγος Παγκάλου-ΧριστοφΑΚΗ, και στα λοιπά γνωστά εις «..ΑΚΗ» αρπακτικά όρνεα (θυμηθείτε τον φετεινό ξαφνικό «chick-to-chick έρωτα και γέλωτα» των Θ. Παγκάλου-Ντόρας ΜητσοτΑΚΗ), που όλοι μαζί ακονίζουν μαχαιροπήρουνα γιά το μέχρι σκασμού «Μεγάλο Φαγοπότι» στον Δήμο Σαρωνικού, ερήμην των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών - υπενθυμίζουμε το εκλογικά ιστορικό ραντεβού της Κυριακής και τους αφιερώνουμε αυτά τα εξαίσια ανεπανάληπτα:

    «Ονειδος έχθαιρε» ~Δελφικό Παράγγελμα

    «Μιά από τις χειρότερες αιτίες εχθρότητας είναι η λύσσα και η ποταπή επιθυμία να βλέπεις να υποκύπτει αυτός που τολμάει ν’ αντιστέκεται σ' αυτό που σε συνθλίβει» ~Albert Camus, Νομπελίστας Γάλλος Συγγραφέας

    «Κι η Ελλάδα, τελευταίος θάμνος στον γκρεμό» ~Δρ. Νίκος Ιωάννου

    « Στις 7 Νοεμβρίου, οι Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές είναι Δημοψήφισμα γιά την αποδοχή ή, Οχι του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ και Εκείνων, που το ψήφισαν στη Βουλή. Στις 7 Νοεμβρίου. Σκέψου.
    H ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΚΑΖΕΙ! http://bit.ly/94eBYG »

  32. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 14:46:28

    Καλώς τα ορφανά της SΙΕΜΕΝS.

  33. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 14:48:44

    Ε, αφού δεν είσαστε, τι ζόρι τραβάς; Ψήφισε Γιώργο που είναι γιος κι εγγονός πρωθυπουργούή αριστερά που επενδύει στην καταστροφή της μεσαίας τάξης, μπας και ...προλεταριοποιηθεί.

  34. nina avatar
    nina 04/11/2010 14:55:40

    για κανένα σκεπτόμενο έλληνα δεν είναι δημοψήφισμα. είναι άλλη μιά συναλλαγή οικογενειών για τον πολιτικό κόσμο και μιά προσπάθεια πόλωσης για τους υπηκόους. το στοίχημα είναι άν κατάφεραν να μας τρομοκρατήσουν. Θα φανεί τη Δευτέρα.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ nina 04/11/2010 15:59:59

      Κυρία Nina, σάς διαβάζω μ' ενδιαφέρον και σέβομαι τις απόψεις σας. Κι επειδή τα πάντα εκ του αποτελέσματος κρίνονται «Vide et Credere».

      Με Εκτίμηση,
      η Dimi

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ nina 04/11/2010 17:24:17

      Είναι επίσης προκλητικό εν μέσω τέτοιας οικονομικής δυσκολίας το λαϊφστάϊλ ετούτων των εκλογών. Πρωτοφανές και πάνδημο. Η πλειονότης των υποψηφίων σου δίνουν την αίσθηση πως ψάχνουν για γαμπρό ή νύφη, μόνον που φυσικά θα ήταν πάρα πολύ παρήγορο να ψάχναν έστω γι΄ αυτό.....

  35. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 14:59:06

    Είναι στο όλον, τί να κάνω; Πάω να το γράψω και σκοντάφτει το δάχτυλο μου στον Ψινάκη.
    Άσε ρε Max, αν ψήφιζα Αθήνα (ψηφίζω στην γειτονιά μου, στον Κορυδαλλό, Βουγιουκλάκη φυσικά) θα τον ψήφιζα τον Νίκητα και σίγουρα θα τον ψηφίσουν οι Νεοδημοκράτες για να πάρουμε τον Δήμο αλλά στο ξανάπα, μην ξύνεσαι στην γκλίτσα.
    Μετά τις εκλογές θα τα πούμε....
    Εσύ δεν ξέρω ποιος είσαι, εμένα πάντως είναι φίλος μου κι αυτά για τα οποία έχω ενστάσεις, τα έχω πει και στον ίδιο.
    Τέλος πάντων, δεν είναι ώρα. Ψηφίστε Νικήτα και όλους τους υποψηφίους μας και μετά θα τα πούμε για όλα.

    • Max Stirner avatar
      Max Stirner @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2010 04:05:42

      Δεν ξύνομαι Φαήλο απλά μου έκανε εντύπωση η μη αναφορά του Νικήτα και μάλιστα δις. Τεσπα (που λέει και η νεολαία). Κατά τα άλλα, μου αρέσουν τα κείμενά σου. Καλή επιτυχία στον Νικήτα, τον Βασίλη και όλα τα παιδιά. Α και μην ξεχνιόμαστε, στο Χαλάνδρι Κουράση, μην τσιμπάτε με τους ανύπαρκτους.

  36. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 15:12:52

    Ψιτ, φίλε. Στις 29/11 βγήκε άλλος.

    • Los Lostrellos a Noche avatar
      Los Lostrellos a Noche @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 18:48:04

      Ε;

  37. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 15:14:34

    Κι είναι και συνάδελφος, ο Ούγκο, βεβεζουελιανός Αξιωματικός των Λοκατζήδων τους. Παράξενη που 'ναι η ζωή, ε;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 15:15:11

      ...βενεζουελιανός...

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 15:54:26

      Κύριε Φαήλο, Τι μάς είπε ο άνθρωπος!!!

      Που ήρθαν κι έδεσαν με τ’άλλα αλησμόνητα που είχε πει στις 20/9/2006, από του Βήματος του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών:

      Ηugo Chavez, President of Venezuela, versus El Diabolo (George W. Bush)

      «.. Whenever we give an inch, they steal a mile. That is why we must stand up in resistance to the rhetoric and doublespeak we are bombarded with.

      We must make it known that we are ΝΟΤ the fools they make us out to be. This is a very serious state of affairs!»...

  38. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 15:26:56

    Με την λέξη πάει ή με την ώρα; Εκπίπτεις φορολογικώς;

  39. Νασος avatar
    Νασος 04/11/2010 15:30:45

    "σαν φρύδι που το «’πιασε» το μπότοξ στην ανηφόρα της απορίας."

    αν και τα επικολυρικά του Κρανιδιώτη σπανίως με συγκινούν δεν μπορώ παρα να υποκλιθώ στο χιούμορ του...

    Κατά τα άλλα: Η συγκρουσιακή φύση του αρχηγού που με τόσο ταλέντο φιλοτεχνείς δεν συνάδει με υποψηφιότητες τύπου Ψωμιάδη και Κακλαμάνη. Οι άνθρωποι αυτοί είναι πασοκικότεροι του ΠΑΣΟΚ σε ότι αφορά τη διοικητική και πολιτική πρακτική τους. Εδώ που φτάσαμε ο εχθρός δεν είναι ο Παπανδρέου αλλα ο πασοκισμός σε όλες τις εκφάνσεις της δημόσιας ζωής.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νασος 04/11/2010 18:19:44

      Νάσο, σε μερικές περιπτώσεις - δεν θα σου πω σε ποιες τώρα - εγώ, ως πολίτης, έχω και πρόβλημα αισθητικής ασυμβατότητας. Αισθητικής του λόγου, των (σχεδόν ανύπαρκτων ιδεών), θα 'λεγα ακόμη και "φάτσας". Λέω μέσα μου "θα 'κανες ποτέ παρέα με τον τάδε;" κι ενστ9ικτωδώς αρνούμαι. Υπάρχει ένα γενικότερο πρόβλημα ποιότητας πολιτικού προσωπικού, δεν είναι ο αφρός, οι καλύρετοι στην πρώτη γραμμή των κομμάτων. Μιλάμε για μορφωτικό κενό, αβυσσαλέα άγνοια Ιστορίας, ανύπαρκτη αίσθηση αποστολής και μια λογική και νοοτροπία καμαρίλας που για να την σπάσεις, θες βαριοπούλα, μην πω εκρηκτικά. Παντού υπάρχει αυτό το πρόβλημα.
      Πιστεύω λοιπόν, γνωρίζοντας τις ιδέες, τις προθέσεις του, τι του καίει την ψυχή, ότι όσο πιο δυνατό τον κάνουμε, τόσο περισσότερες αλλαγές θα κάνει, ξεριζώνοντας τον "πασοκισμό", που λες, εγώ το λέω παρακμή.
      Ωςε τότε, αλλάζεις ότι και όποιον μπορείς, κι ως στρατός εν πορεία, πολεμάς με αυτούς που έχεις.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 18:23:53

        Στην Ιστορία δεν κάνει πάντα 1+1=2, ενίοτε κάνει 1,5 ή 3, γιατί υπεισέρχεται ο παράγων άνθρωπος. Θα σιου δώσω το παράδειγμα του Νικήτα, γιατί τον ξέρω καλά. Πανέξυπνος, γρήγορος. Πιστεύω πως αδίκησε τον εαυτό του και τις ικανότητες του, τα σπατάλησε σε χέρσα γη αλλά δεν είναι της παρούσης. Ας πάρουμε και την Αθήνα, όλη την Ελλάδα και μετά θα τα πούμε. Πολιτικά.

        • Los Lostrellos a Noche avatar
          Los Lostrellos a Noche @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 18:56:10

          Ε βέβαια αδίκησε τον εαυτό του και τις ικανότητες του, θα μπορούσε άνετα να κάνει την Αθήνα την "Μύκονο" της Ηπειρωτικής Ελλάδος και την "Μέκκα" του Βαλκανικού Ισλάμ. Ας τον βγάλουμε και θα κάνει ακόμα περισσότερα! Λολ

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Los Lostrellos a Noche 04/11/2010 23:42:34

            Ρε συ, μήπως υπηρέτησες μαζί με τον καταδρομέα, βατραχάνθρωπο, σκαπανέα, πιλότο, πυροβολητή, εθνοφύλακα Αϊβαλιώτη; Γνωστός μου φαίνεσαι.

          • Los Lostrellos a Noche avatar
            Los Lostrellos a Noche @ Los Lostrellos a Noche 05/11/2010 03:16:33

            Κοίταξε ήδη το moderation δεν εμφανίζει όλα τα μηνύματά μου, από βλέπω ενόχλησαν. Αλλά η αλήθεια έτσι είναι πονάει. Αν δεν την αντέχετε δικό σας πρόβλημα.
            Πάλι θα μας πεις ότι είσαι αλεξιπτωτιστής; Εντάξει, το εμπεδώσαμε. Πόσες πτώσεις έχεις κάνει τέλος πάντων ρε μεγάλε; 3;;;;
            Εγώ υπηρέτησα σε πόστο υψηλής ευθύνης, και όσον αφορά τον Αϊβαλιώτη, δεν έχω ιδιαίτερο λόγο να τον υπερασπιστώ, αλλά πέρα από τη θητεία του και όση έκανε, αυτά που έχει πει στη Βουλή δεν τα έχει πει όλη μαζί η ΝΔ μέσα σε 30 χρόνια. Επιτέλους σταμάτα να εκτίθεσαι και να προσπαθείς να δημιουργείς εντυπώσεις. Δεν μιλάς με άλλον δικηγόρο, μιλάς με εκπρόσωπο της απλής "νέτης σκέτης"-που σου αρέσει η έκφραση-αλήθειας. Για αυτό και δεν μπορείς να με αντικρούσεις. Εύχομαι κάθε επιτυχία στον συνδυασμό σας "Κλουβί με τις Τρελές" για το δήμο της Αθήνας και χαιρετίσματα στον Ψινάκη.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Los Lostrellos a Noche 05/11/2010 03:31:22

            Τελικά εκδηλώθηκες. Πες το, ρε παιδάκι μου, ότι είσαι της παχουλής "Κομανέτσι" - Κωλοτούμπα και της κολώνας της εθνικής άμυνας του Στρατάρχη Αϊβαλιώτη. Δεν είναι ντροπή. Όλοι παιδιά του Θεού είμαστε.
            Υπηρέτησες σε πόσαο υψηλής ευθύνης; Δηλαδή πόσο υψηλής; Ίσαμε τη Ντόρα; Πιο ψηλή ευθύνη; Ήσουν κατάσκοπος στο Λονδίνο, καντηλανάφτης στο Λυκαβηττό, στην Γκομενοφυλακή της Μηλιώνη;
            Το 'χεις νταλκά, φαντασίωση, ότι "εκνευρίζεις" τους πάντες με την ευφυία σου. Μεγαλοπιάνεσαι.

          • Los Lostrellos avatar
            Los Lostrellos @ Los Lostrellos a Noche 05/11/2010 17:16:37

            Κοίτα Φαηλάκο, στο είπα τόσες φορές ότι ΔΕΝ ανήκω σε κομματικό μαντρί. Ξέρεις και ξέρω ότι κατά βάθος συμφωνείς μαζί μου και αντιλαμβάνομαι ότι είναι επίπονο να αναγκάζεσαι να γράφεις ότι να ναι για να αποφύγεις να απαντήσεις επί της ουσίας. Όπως είπα εγώ είμαι με την Αλήθεια. Το πόστο μου, ότι και να ήταν δεν το διατυμπανίζω. Δεν μου είπες, πόσες πτώσεις έκανες τέλος πάντων, Κόνδορα των Αιθέρων; Έπεσες μ' αλεξίπτω-το μεσ' το τούρκικο χωρ-ιό;
            ΕΛΠΙΖΩ ΜΟΝΟΝ τα υπόλοιπα "κομμάντα" της ΝΔ τύπου Πάκη κ λοιποί πολιτικοί φασουλήδες να μην αφήσουν να καεί πάλι η Ελλάδα από τα υπουργεία τους και να πνιγούνε μόνοι τους στα σκάνδαλά τους, ΕΝΤΑΞΕΙ Κόνδορα;

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Los Lostrellos a Noche 06/11/2010 23:53:35

            Επειδή το 'χεις νταλκά, 12 άλματα. Σου φτάνουν;
            Δεν μου λες, τη "θέση ευθύνης" σου στον Στρατό την κατέλαβε μετά ο Αϊβαλιώτης; Γιατί ήταν κάτι βδομάδες που αισθανόμουν πιο ασφαλείς και δεν ήξερα γιατί.
            Θα συνεχίσεις να γράφεις σαν κρυμμένη κότα υποθέτω, οπότε που και που θα διασκεδάζουμε.
            Πιες και κανα τσίπουρο μπας και πάρεις λίγο θάρρος. Θα γράφεις ακόμη πιο μαγκιόρικα, θα το πνίξεις το πολιτικό κουνέλι.

  40. ο παγωτατζής avatar
    ο παγωτατζής 04/11/2010 15:47:00

    @ Los Lostrellos
    Περήφανε bandito εσύ πρέπει να είσαι τό ένα χερι, στό χέρι-χέρι...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ο παγωτατζής 04/11/2010 17:57:01

      Χαχαχαχαχαχα!!!! Παγωτατζή, μ' έπνιξες!!

    • Los Lostrellos a Noche avatar
      Los Lostrellos a Noche @ ο παγωτατζής 04/11/2010 18:47:33

      Όχι μεγάλε, εγώ φιλοδοξώ να γίνω το πόδι στο ΠΑΡΤΕ ΠΟΔΙ..

  41. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 04/11/2010 16:40:44

    Φαήλο, δεν έρχεσαι «πάνω» να δημιουργήσεις τη Λίγκα του Βορρά;

    Εγώ θα ψηφίσω Ψωμιάδη και Γκιουλέκα ακριβώς για το λόγο που θέλω να εξαφανιστεί το ΠΑ.ΣΟ.Κ. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν με αντιπροσωπεούν επάξια. Για όλους αυτούς τους λόγους που όλος ο κόσμος σιχάθηκε.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΛίγκαΤουΒορρά 04/11/2010 18:09:56

      "Πάνω" σπούδασα. Εκεί "έχτισα" μεγάλο κομμάτι αυτού που είμαι κι εκνευρίζω μερικούς καλούς ανθρώπους.
      Αυτό που λέω, είναι αυτό που λες. Τώρα το καθήκον μας είναι να στηρίξουμε τον Αντώνη. Τον είδα με μπαταρισμένο χέρι, με φωνή γεμάτη "γρέζια", έχει οργώσει πόλεις, χωριά και γειτονιές και στο παρά πέντε θα του γκρινιάζω;
      Γενικότερα θα πω ότι την άποψη μου για τη Ν.Δ., για το κομμάτι της που αποτελεί παλαιοκομματική, "αυτιστική" γραφειοκρατία, τα 'χω γράψει επωνύμως και πολύ πιο σκληρά.
      Δείτε http://www.antinews.gr/?p=42340, το άρθρο "Αυτή τη φορά η "Δεξιά" πρέπει να ντουφεκίσει τους "δοσίλογους"".
      Τώρα δεν γκρινιάζουμε, τρέχουμε! Κι ας καταλάβουμε όλοι, ένα πράγμα: όσο πιο δυνατός βγει από κάθε εκλογική μάχη, τόσο περισσότερο του λύνονται τα χέρια γι' αλλαγές στο κόμμα και τη χώρα, είτε θεσμικές είτε προσώπων.
      Όσο πιο δυνατό τον κάνουμε τόσο λιγότερους συμβιβασμούς θα χρειαστεί να κάνει.
      Καλό βόλι!
      Φιλικά

    • ο παγωτατζής avatar
      ο παγωτατζής @ ΛίγκαΤουΒορρά 04/11/2010 18:39:10

      @ ΛίγκαΤουΒορρά
      Από τούς νύν υπάρχοντες πολιτικούς τής ΝΔ στην Θεσ/νίκη
      Ο Γκιουλέκας είναι μακράν ό ικανότερος
      Σίγουρα αδικείται πού αναγκάζεται να κατέβει παρέα με τόν Ψωμιάδη
      Καί τσουβαλιάζοντας τα πάντα σε ένα σακί, εσύ σίγουρα τόν αδικείς.....
      ΥΓ. ...ΔΕΝ ψηφίζω στην Θεσ/νίκη, απλά.... επιβιώνω ή προσπαθώ!!

  42. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 04/11/2010 17:10:45

    Συμφωνώ απόλυτα με την επισήμανση Υ.
    Και είναι εμφανής η προσπάθεια του Αντώνη Σαμαρά αλλά κι εσένα Φαήλε Κρανιδιώτη να τον δούμε ως ΄"μ΄όλα ταύτα, καλό άνθρωπο" και κάπου βαθειά μέσα μας να τον συμπάσχουμε.
    Αμ δε!
    Ξεκολλείστε κι εσείς λοιπόν.
    Εάν θέλει ο Γιώργος Παπανδρέου τη συμπόνοιας μας να του μείνει έστω αυτή παρηγοριά, να την κερδίσει ο ίδιος -που ούτε αυτό είναι ικανός να κάνει, αλλά στα διατεταγμένα το πάει μια χαρά το γράμμα.

  43. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2010 18:12:04

    Και κοίτα, για τον Ψωμιάδη ξέρω ότι κι όλοι, αυτό που βλέπω. Δεν έχω ανταλλάξει ποτέ ούτε μια κουβέντα. Τον Γκιουλέκα όμως, επειδή τον ξέρω λίγο, τον αδικείς.

  44. A.M. avatar
    A.M. 04/11/2010 18:33:01

    Τέτοιες ώρες τέτοια λόγια!

    Και γώ δεν γουστάρω τον Κακλαμάνη αλλά θα τον ξαναψηφίσω.
    Η αποχή ή η ψήφος σε μνημονιακούς ή σε «παρών!» στις συγκεκριμένες εκλογές ισοδυναμεί με υπογραφή για την ταφόπλακα στην χώρα.
    Δεν ψηφίζουμε πρόσωπα στις συγκεκριμένες εκλογές,
    ψηφίζουμε Ελλάδα ή ΔΝΤ και ξεπούλημα της χώρας.

    Αν ο ΓΑΠ θέτει το δίλημμα «εγώ ή εθνικές εκλογές»
    εμείς θέτουμε το δίλημμα είναι «Ελεύθερη Ελλάδα ή κατεχόμενη».

    Όποιος αγαπάει την πατρίδα ψηφίζει ΕΙΔΙΚΑ στις περιφέρειες αντιμνημονιακούς υποψήφιους και θάβει κανονικά όλους τους υπόλοιπους.

    Ότι λιγότερο απ αυτό ισοδυναμεί με εσχάτη προδοσία στην παρούσα συγκυρία.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ A.M. 04/11/2010 23:43:36

      Άψογος.

  45. PELIAS avatar
    PELIAS 04/11/2010 20:47:03

    Λιώστε τους! Εγώ άν ήμουν στέλεχος των ενόπλων δυνάμεων με κάποιο βαθμό και μερικούς λεβέντες φαντάρους θα αποφάσιζα αυθορεί και παρχρήμα την επεμβαση και την εξόντωση τιυ χοντρού. Μόνο και μόνο γιατί κατηγόρησε τις ένοπλες δυνάμεις για ανικανότητα και βάρος.

    'Ας με σκότωναν φίλοι μου. Αρκεί να μου επέτρεπαν προηγουμένως να τους πώ ότι, σε κάθε περίπτωση απειλής οι ένοπλες δυνάμεις θα είναι αυτές που θα εππέμβουν και θα προστατέψουν την χώρα και όχι οι πολιτικές μας φούσκες
    που νομίζουν - πλέον - ότι, μας κυβερνούν

    ΠΕΛΙΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.