#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/05/2011 22:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Babis For President

[caption id="attachment_103117" align="alignnone" width="600" caption="Από το φοβερό http://antistachef.wordpress.com/"][/caption]

Eυρισκόμενος σε κρίσιμη κατάσταση υστερίας ο Μπάμπης , επετέθη εναντίον του πρόεδρου Παπούλια, διότι δεν ήταν αρκετά αυστηρός προς τους παραβρισκόμενους αρχηγούς , έπρεπε όπως είπε να τους ... κλειδώσει μέχρι να συμφωνήσει ο Σαμαράς. Να είναι πιο αυστηρός ο πρόεδρος, αλλιώς θα βάλουμε τον Μπάμπη.

Και για να συνετιστεί την προσεχή φορά ο Σαμαράς θα του κάνουμε Po de Arara ,γνωστό βασανιστήριο στις χούντες της Λατινικής Αμερικής, για να κάνει δήλωση συναίνεσης , και υποταγής.

Ο Μπάμπης δεν παρέλειψε να συκοφαντήσει και τη ΝΔ !!

Είπε ότι γίνονται συζητήσεις για έξοδο από Ευρώ και ότι ο Σαμαράς "συμμετέχει σε προβληματισμούς για το πώς θα ήταν μια νέα δραχμή"!!!

Έχουν χάσει την αίσθηση του μέτρου και στην συκοφαντία

Βγήκε όμως και ο Μιχελάκης και τον έλουσε live!! και λίγα του είπε !!



Στο tweeter στο μεταξύ διαβάστε ποιος καλεί σε νέα αποστασία



Κική - ΠΠ

ΥΓ: Άσχετο.. η Θοδώρα τι τα θέλει τα πρακτικά; νομίζει ότι θα μπει στη Βουλή;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/05/2011 22:07:02

    Αχ, να χάσω τέτοιο σώου! Μπορώ να δω το παραλήρημα κάπου online;

    Αρχίζει και με πιάνει το στερητικό. Πάω να διαβάσω Στούπα στο Capital για να έρθω στα ίσα μου.

    • GEODETIS avatar
      GEODETIS @ Αυριανιστής 27/05/2011 22:49:26

      σύνδρομο ... το πάθαινα και εγώ αλλά κλείνω tv πλέον ... βέβαια Μπάμπη δεν χάνω ... την να πω ;;;; να πάρω την μάνα μου και να της ομολογήσω ότι είμαι μαζόχα ;;;; η γυναίκα το έχει καταλάβει με κοιτάει κάπως όταν ανοίγω tv, βάζω λίγο μια φωνή ¨τι θέλεις καλέεεεε¨ και επανέρχεται ¨όχι Ν---- μου τίποτε απλά σκεφτόμουν¨ .... κάτσε να δω τι είπε πάλι ο ΠΠ για Μπάμπη οέοοοο....

  2. factorx avatar
    factorx 27/05/2011 22:07:40

    Καλά. μιλάμε ότι οι αντιδράσεις των σχολιαστών είναι σε χρόνο dt. Υποκλίνομαι

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ factorx 27/05/2011 22:16:01

      χαχα... πάνω που έγραφα το email αφού είδα το στιγμιότυπο αηδιασμένος, παρενέβη ο Μιχελάκης.
      Ολα τα λεφτα ήταν η φάτσα του Μπαμπη.
      Προκάλεσε χυδαία με την συκοφαντία και το παιχνιδάκι με τις φήμες.
      Μετά περασε στην επίθεση και ζητούσε διαβεβαιώσεις (!!) οτι δεν συζητούν για τη δραχμή.
      Σαν να σου λέω εγω "εισαι ****ης. Έχω πληροφορίεςΜου διαβεβαιώνεις ότι ΔΕΝ είσαι;"
      Η λάσπη όμως έχει ήδη ριχτεί

  3. george avatar
    george 27/05/2011 22:08:58

    Ο Μπάμπης έκανε την πατάτα της ζωής του ως παπαγαλάκι!

  4. Orestios avatar
    Orestios 27/05/2011 22:10:12

    Αφήνιασαν.
    Δείχνει πως χάνουν την ψυχραιμία τους.
    Και πως πολύ εύκολα κάνουν λάθη, όπως να αποκαλύπτουν τις προθέσεις τους.
    χα χα χα

    Πόσα κελιά πρέπει να χτιστούν????

    • manos avatar
      manos @ Orestios 27/05/2011 22:34:59

      Σιγά μην τους ταίζουμε κιόλας. Υπάρχουν και άλλες λύσεις ανέξοδες.
      Γραμμή Ρόδος - Πειραιά, βάζεις 160 κωπηλάτες στο Νταλιάνα και μεταφέρεις επιβάτες και εμπορεύματα.
      Αν βάλεις και τα δημοσιογραφικά φερέφωνα, μαζεύεις ίσαμε 250 κουπιά.
      Ο ΓΑΠ θα κάνει τον Μπεν Χουρ.

    • Βάγια Τζατζάρα avatar
      Βάγια Τζατζάρα @ Orestios 27/05/2011 23:01:59

      πολλά κελιά φίλα μου, ποιος θα είχε αντίρρηση?

  5. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 27/05/2011 22:10:45

    babis δε σε χάλασε ο Μιχελάκης ;;;
    Ξύδι...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΠΙΛΟΤΟΣ 27/05/2011 22:12:42

      Πιλότε, σε παρακαλώ, βάλ' τον στο αεροπλάνο σου και φέρ' τον πίσω. Θέλω να τα ξαναπεί, να τα ακούσω κι εγώ, δεν θα μπορώ να κοιμηθώ χωρίς μπαμπινοπαραλήρημα!

      • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
        ΠΙΛΟΤΟΣ @ Αυριανιστής 27/05/2011 22:15:06

        μην έχεις καμία αμφιβολία...
        εγώ θα'μαι ο πιλότος...
        ... ;)

  6. manos avatar
    manos 27/05/2011 22:14:04

    Νομίζω ότι αυτή η γελοιότητα έχει παραγίνει. Στην αρχή ήταν ένα γραφικό ανθρωπάριο. Τώρα είναι απλά επικίνδυνος.
    Θεωρώ ότι έχει την ίδια αλλαζονεία με αυτή του παπακωνσταντίνου.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ manos 27/05/2011 22:16:34

      Στο ίδιο γραφείο, αυτό των κλητήρων, θα τους βάλουν στο ΔΝΤ όταν έρθει η ώρα να τους δώσουν τις θέσεις που τους έταξαν. Γιατί, όπως είχε γράψει κι ο Προφήτης, σύντομα η εφημερίδα του Μπαμπίνου "θα πηγαίνει κατευθείαν στην ψαραγορά, όχι στα περίπτερα".

  7. Greco avatar
    Greco 27/05/2011 22:15:03

    για οσους ακουσαν τον παπαδημητριου, το ειπε καθαρα και τον ευχαριστουμε
    “φοβομαστε το οτι η νεα δημοκρατια γινεται ενα κομμα ιδεολογιας”

    αυτο δεν θελουν με τιποτα: μια Δεξια με ιδεολογια, με εθνικη υπερηφανεια, ή εθνικοφροσυνη αν θελετε, με πατριωτισμο, υπερηφανη εξωτερικη πολιτικη

    απεναντιας θελουν ενα ακομα πασοκοειδες, κομμα μαριονετων, που θα τους κανει τα χατηρια και θα συνεχιζει να διατηρει τους ελληνες σε κατασταση αποχαυνωσης ωστε να τους εκμεταλλευεται το καθε ενα λαμογιο (οικονομικα και πολιτικα)

  8. nick avatar
    nick 27/05/2011 22:19:46

    Αγνοήστε τον τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό ΣΚΑΙ.
    Ούτε 1 ευρώ στην Καθημερινή.
    Συνεισφέρουμε με τον τρόπο μας στην κατάρρευση του συγκροτήματος.
    Οι τύποι είναι εδώ και καιρό από την απέναντι πλευρά. Την πλευρά του εθνομηδενισμού, του νεοφιλελευθερισμού, της ισοπεδωτικής παγκοσμιοποίησης.
    Ας τους διαβάζουν μόνο οι υποστηρικτές του Σόρος…

    Πάντως ο πανικός τους είναι απερίγραπτος.
    Άντε ρε παιδια δε θα βγάλετε καμιά δημοσκόπηση της Public Issue;
    Έτσι θα τον αφήσετε τον ΓΑΠ και τον Καρατζαφέρη;
    Ξέρετε εσείς: +18 μονάδες μπροστά το ΠΑΣΟΚ, 15% το τηλεκόμμα. Α, και γύρω στο 10% για το κόμμα της κυρίας...

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ nick 27/05/2011 22:40:25

      Έχω σταματήσει προ πολλού να διαβάζω την Καθημερινή, δε βρίσκω το λόγο πλέον. Ειδήσεις έτσι και αλλιώς ελάχιστες έχει, μόνο αναλύσεις επί αναλύσεων επί παντός επιστητού. Γνώμες, γνώμες, γνώμες. Να πω τώρα ότι και οι αναλύσεις και οι γνώμες αυτές ήταν κάποιου επιπέδου, εντάξει. Αλλά τέτοιες που είναι, βαριέμαι και να τις διαβάζω. Με ελάχιστες εξαιρέσεις βέβαια.

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ nick 28/05/2011 07:23:16

      Όχι αυτή δεν είναι λύση και δεν τους πονάει. Την λύση για τα καθάρματα τύπου Μπάμπης της TV, την έχει δώσει εδώ και χρόνια το Consumer Union στην Αμερική.

      ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ!

      Να γίνει γνωστό στους διαφημιστές ότι όπου εμφανίζεται ο Μπάμπης τα προϊόντα που θα διαφημίζονται θα σαμποτάρονται από μια μεγάλη ομάδα καταναλωτών.

      PEOPLE HAVE THE POWER! (Patty Smith)

      Εκεί τους πονάει στα έσοδα. Ξεκινάμε από σήμερα από εδώ στο antinews και το διαδίδουμε και στους φίλους μας, το διαδίδουμε και στους αγανακτισμένους

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ nick 28/05/2011 14:32:30

      ΗΔΗ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ . ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΖΑ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ.

  9. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 27/05/2011 22:20:26

    Ο Σαμαράς πρέπει να έχει το νου του με το συγκρότημα του Φαλήρου και τους Αλαφούζους. Δεν έχουν ιερά και όσια. Δεν πρέπει να θεωρούνται φιλικά ΜΜΕ προς την κεντροδεξιά. Δεν θέλουμε Δούρρειους Ίππους. Μακρυά από Σκάι και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

    • xbab avatar
      xbab @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 27/05/2011 22:51:28

      Συμφωνούμε απολύτως.
      Χρειάζεται και εγρήγορση είναι επικίνδυνοι...

  10. σίγουρος avatar
    σίγουρος 27/05/2011 22:25:57

    Μιλάμε για καραγκιοζιλίκια ολκής από Μπάμπη...
    Εξαιρετικά επιτυχής ο παραλληλισμός του ΟΧΙ Σαμαρά με εκείνο το ιστορικό ΟΧΙ του Τάσου Παπαδόπουλου... Έτσι και τότε όλοι παραλληρούσαν αδυνατώντας να αντιληφθούν το ανάστημα του Τάσου...

    • xbab avatar
      xbab @ σίγουρος 27/05/2011 22:52:30

      Και για να μην ξεχνιόμαστε:
      Και με τα ΟΧΙ του Κώστα Καραμανλή...

      • inkas avatar
        inkas @ xbab 28/05/2011 14:18:13

        +100000000000. Και σαν αντιπόλιτευση ο ΚΚ ( 1997-2004) είχε φάει πολύ λάσπη απ' όλα αυτά τα νεοταξικά καθίκια.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ xbab 28/05/2011 14:33:48

        +++++++++

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ σίγουρος 28/05/2011 01:12:30

      'Ετσι!
      +1000000000000000

  11. jkr avatar
    jkr 27/05/2011 22:26:04

    Γκαιμπελισμός = ΣΚΑΪ

  12. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 27/05/2011 22:27:30

    VIDEO ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΗ LIVE;...

  13. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2011 22:29:58

    Θύμωσε το παιδί για αυτό.
    Νόμιζε ότι σε μια κυβέρνηση προσωπικοτήτων θα ήταν και δημοσιογράφοι.
    Αν έχεις συνέχεια επιτυχίες κάπου θέλει να ξεσπά.Ντόρα, μνημόνιο, Συναίνεση, απολύσεις κλπ κλπ κλπ σε όλα μέσα έπεσε.

    Πάντως αν βγει πάλι η δραχμή, όπως ο κύριος Μπάμπης δημόσια ισχυρίζεται,καταθέτω μια πρόταση: στην πεντάρα να έχει την μορφή του .
    Από την άλλη δε την Δαμανάκη.

    Φαντάζομαι δε ότι ήδη ο εισαγγελέας τον ψάχνει για διασπορά ειδήσεων και φημών για το €...ή δεν είναι ο Μπάμπης τορναδόρος;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Ιθαγενής 27/05/2011 22:37:28

      Ο Προφητης χαθηκε.. πρπει να κυνηγαει το Μπαμπη στα στενα του Φαληρου χαχαχαχαχααααααα

      ΠΠ

  14. Κώστας avatar
    Κώστας 27/05/2011 22:30:18

    Ο Διευθυντής του κ.Μπάμπη, κ. Παπαχελάς υμνούσε τον χουντοκαρατζαφέρη. Αυτοί εξευτέλισαν την Καθημερινή! Αυτοί την γελοιοποίησαν.
    Ούτε ένα ευρώ στην αναξιόπιστη Καθημερινή(αλήθεια ο κ. Γιανναράς πως θα σχολιάσει τη στάση του Σαμαρά, πάλι με τον υποκριτικό μηδενισμό του;). Ούτε ένα ευρώ στην εφημερίδα που ενώ στήριξε φανατικά το Μνημόνιο, αρνείται να εξηγήσει στους ατυχείς αναγνώστες της πως κατορθώθηκε το μεγαλειώδες να αυξάνονται οι φόροι και να μειώνονται τα έσοδα!
    Έξεστι Μνημονιακοίς ασχημονείν.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κώστας 27/05/2011 22:43:43

      Ο Γιανναράς απέδειξε την περασμένη Κυριακή, με την "αγιογραφία" που έκανε στο Μάνο, ότι σιτίζεται στο ίδιο πρυτανείο που πληρώνουμε εμείς με το φόρο υποτέλειας που -για πόσο ακόμα άραγε- "ακουμπάμε" κανονικά στους τροϊκανούς κατακτητές.

  15. kiki avatar
    kiki 27/05/2011 22:30:19

    Αν δεν τον αθωωνε το ΠΑΣΟΚ για το λαθρεμποριο για το Ασπρονησι, με συνηγορο υπερασπισης τον Ν. Κωνσταντοπουλο και μαρτυρες υπερασπισης τον Μ. Εβερτ και τον Γ. Κατσιφαρα που ως υπουργος ΥΕΝ επι λαθρεμποριου θα επρεπε να ειναι κατηγορος , ας ειναι καλα ο λιμεναρχης και εισαγγελεας Γυθειου που δεν υπεκυψαν,
    -Αν το Πασοκ δεν εκανε ειδικο νομο για να τον απαλλαξει απο τα χρεη του στο ΙΚΑ κολοσσιαια χρεη , απο τις "φιλεργατικες δραστηριοτητες " στον παλαιο Σκαι και για τα οποια ηταν για χρονια φυγοδικος στο εξωτερικο,
    -Αν η κυβερνηση της ΝΔ δεν περναγε ειδικο νομο ωστε να επιτρεπεται σε εκδοτικες επιχειρησεις οπως η Καθημερινη να ασχολειται ταυτογχρονα με την ποντοπορο ναυτιλια και να μπει ετσι απο το παραθυρο στο χρηματηστηριο Αθηνων
    - Αν επισης η ΝΔ δεν " μεριμνουσε"για την συνεχιση της λειτουργιας των μονοπυθμενων που απαγορευονται στην ΕΕ
    Τοτε ο κ.Αλαφουζος δεν θα ειχε το θρασος με τους παρακεντεδες του που ειχαν οργιασει την περιοδο του χρηματηστηριου το 09 να μας κουναει το δακτυλο και να κανει τον Κηνσορα της δημοσιας ζωης.
    Το γεγονος οτι ο αρχηγος της δυναστειας λαδωσε την ΝΔ δια του τοτε αρχηγου της με 1 εκ δολλαρια αυτο αφορα τις συναλλαγες τους και οχι τον Ελληνικο Λαο
    Ισως να ηταν μια κινηση εξευμενισμου λογω των προσωπικων οικονομικων διαφορων που ειχαν ανακυψει με αφορμη την εκποιηση του ρουμανικου στολου της Ρομπετρολ, μετα την καταρευση Τσαουσεσκου υποθεση για την οποια υπηρχε ιδιαιτερο ενδιαφερον απο γνωστη πετρελαικη οικογενεια αδελφοποιτη της οικογενειας Μητσοτακη.
    Για να μην θυμηθουμε το πως η συγκεκριμενη οικογενεια απεκτησε την Καθημερινη μετα την καταρρευση Κοσκωτα μαζι με τον ραδιοφωνικο σταθμο και ξεκινησε παρανομα και πραξικοπηματικα την λειτουργια του τηλεοπτικου σταθμου εκβιαζοντας την τοτε κυβερνηση Μητσοτακης μεσω της ασκησης δριμυτατης αντιπολιτευσης [Τραγκας, Κακαουνακης.Κοκορικοςκλπ] ετσι ωστε η οποιαδηποτε ενεργοποιηση του νομου κατα της παρανομιας να χαρακτηριστει πολιτικη διωξη........
    για να μην αναφερθουμε στην προσφατη" φιλεργατικη πολιτικη' στο συγκροτημα του φαληρου με τις απολυσεις , τους εκβιασμους , τις μειωσεις μισθωνκλπ πλην Μπαμπη και αλλων ομοσταβλων του.

    • GEODETIS avatar
      GEODETIS @ kiki 28/05/2011 00:16:59

      λοιπόν κυρία kiki (αν τώρα το kiki δεν είναι γυναικείο ψευδώνυμο συγνώμη εκ τον προτέρων)μια διευκρίνηση συμπληρωματική και κάπως διορθωτική ... σχετικά με την κατασκευαστική διάταξη (ή και μετατροπής) τον εμπορικών ποντοπόρων πλοίων, σε διπύθμενα απο μονοπύθμενα .... το θέμα έχει να κάνει με διεθνή σύμβαση την όποια έχει υπογράψει δεσμευτικά η Ελληνική πολιτεία και ονομάζετε M.O.U. (ή Memorandum Of Understanding) και αφορά κανόνες σχετικά με την ασφάλεια αλλά όχι μόνο της ναυσιπλοίας ... κατά την υπογραφή της εν λόγω σύμβασης η Ελλάδα αλλά και όλα τα ποντοπόρα πλοία με Ελληνική Σημαία ήταν υποχρεωμένα είτε να μετασκευαστούν σε διπύθμενα, είτε τα νεότευκτα να έχουν τέτοια συγκεκριμένη δομική διάταξη των ίσαλων τους απο κατασκευής ... το διαχωρίζω (μεταξύ μετασκευασμένων και κατασκευασμένων) διότι απο την στιγμή που τοποθετηθεί η λεγόμενη τρόπιδα (το πρώτο κομμάτι που βάζεις για να κατασκευάσεις ένα πλοίο) σε ένα σκάφος – πλοίο είναι πραγματικά μηχανικό πρόβλημα να επαναδιαταχθεί η κυρτή βυθισμένη (κάτω απο την ίσαλο) επιφάνεια, ώστε να αλλάξει στο ελάχιστο δυνατό η υδροδυναμική συμπεριφορά (αλλά και μεταφορική δυνατότητα) του πλοίου τηρούμενων αλλά και συνυπολογιζόμενων των αρχικών προδιαγραφών κατασκευής, όπως είναι η μέθοδος και το εύρος προώσης ... για να τα κάνω ποιό απλά διότι η ορολογία μπερδεύει, ένα σκάφος δεν έχει μόνο τις διαστάσεις του που καθορίζουν την γωνία στρέψης και τελικά ελιγμών αλλά και το ηλεκτρομηχανικό μέρος (μηχανή)... καταλαβαίνεις τι θέλω να πω ;;; έτσι ;;; για αναλογίσου των αριθμό των ποντοπόρων πλοίων με Ελληνική Σημαία που ήταν στην αγορά μετακομιδής όταν ετέθη στην Ελληνική πολιτεία αυτήν η νέα ρύθμιση ασφαλείας , τις θέσεις εργασίας και τους χιλιάδες μετρικούς τόνους εμπορευμάτων που ήταν δεμένοι με συμβόλαια (με τις αντίστοιχες ρήτρες, εδώ δεν λέω αλλά διότι δεν γνωρίζω) ... αναλογίσου επίσης ότι αυτή τη μετατροπή η Ελληνική πολιτεία επιθυμούσε να γίνει ¨δια καώς¨ στα πένοντα (και συνδικαλιστικά πληττόμενα θα πρόσθετα εγώ) Ελληνικά ναυπηγία και επισκευαστικές ζώνες ... ήταν απαραίτητη μια παράταση... έτσι άργησε να κατέβει στον ¨ναό της δημοκρατίας¨ και να συμπεριληφθεί ως Εθνικό Δίκαιο ως νόμος του Ελληνικού Συντάγματος ... αυτά ...
      υσ. το έβγαλα τα μάτια πάλι είπα πολλά ;;;;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ kiki 28/05/2011 00:51:59

      Έτσι είναι. Κρίμα γιατί φέρουν το ιστορικό όνομα της εφημερίδας της καλής οικογένειας Βλάχου. Ευτελίζουν την κριτική σκέψη με επίχρισμα δήθεν κριτικής σκέψης. Αυτό κάνουν. Η αλαζονεία δεν τους αφήνει να δουν ότι η στήριξή τους στο μνημόνιο είναι ένα τραγικό λάθος που τελικά δεν θα τους δώσει ευκαιρία επιχειρηματικού κέρδους (αυτό ήλπιζαν με τη στήριξή τους) αλλά θα τους ρουφήξει και αυτούς το "σάρωθρο" του πολιτικού καταποντισμού του Παπανδρέου και της συμμαχίας των προθύμων του μνημονίου.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 28/05/2011 00:52:49

        Οι κύριοι και κυρίες της Καθημερινής

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ kiki 28/05/2011 14:43:10

      ΚΙΚΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΟΛΑ . ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΤΩΝ ΔΙΠΥΘΜΕΝΩΝ ΑΣΤΟ .
      Ο ΤΟΤΕ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ Ν.Δ. ΗΤΑΝ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ
      ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΩΦΕΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.

  16. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2011 22:33:03

    Εγώ επιμένω:

    εισαγγελέας για τον τορναδόρο Μπάμπη;

    • occultist avatar
      occultist @ Ο Ιθαγενής 28/05/2011 10:57:15

      Ποιός είναι ο μπάμπης βρε παιδιά;;;;;; Εγώ εναν Μπάμπη ξέρω που έχει καροτσάκι και κάνει μεταφορές την λαική, αλλά αυτός είναι φανατικός ....Μπαοκ ;)

  17. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 22:34:48

    Εγω ενα θα πω... εχουμε γεμισει διπολικούς !!!!...

    ΠΠ

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 23:42:36

      lol

  18. thanos avatar
    thanos 27/05/2011 22:35:56

    O συγκεκριμένος κύριος ήταν απαράδεκτος στις ειδήσεις. Νεύρα, άγχος, υπάλληλος και κυρίως Προσβλητικός απέναντι στον αρχηγό ενός κόμματος. Θα πρέπει να ντρέπεται που ΑΜΕΣΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ! Φαίνεται ότι κάποιοι δεν δέχονται ανθρώπους σταθερούς στις θέσεις τους και πιστεύουν έτσι ότι διαμορφώνουν την κοινή γνώμη!
    Επιτέλους αυτού του τύπου οι “δημοσιογράφοι” πρέπει να μπουν στο χρονοντούλαπο της τηλεόρασης γιατί από …αντικειμενικότητα σκίζουν….

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ thanos 27/05/2011 22:57:59

      Πραγματικά ρε παιδί μου, τι καφρίλα είναι αυτή;
      Δεν ξέρεις αν πρέπει να χαμογελάσεις με κατανόηση ή να σπάσεις τη τηλεόραση από την αγανάκτηση.
      Μάλλον καλύτερο θα ήταν το πρώτο.

    • SAS avatar
      SAS @ thanos 27/05/2011 23:14:15

      Πάντως μετά την παρέμβαση του Μιχελάκη πρέπει να ίδρωσαν οι μασχάλες του ... τέτοιο ύφος είχε ,σαν παιδί που το πιάνουν να λέει ψέματα .

      • xmm avatar
        xmm @ SAS 28/05/2011 11:43:40

        η κακομοιρα ξανθια κομπιασε χε χε

  19. kiki avatar
    kiki 27/05/2011 22:36:12

    Α ει σιχτιρ και πηγαινα να φαω επιτελους.

  20. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 27/05/2011 22:37:14

    Πανικός....Πανικός.....Πανικός !!!

    Οποιος προλάβει στα ελικόπτερα..........

  21. σίγουρος avatar
    σίγουρος 27/05/2011 22:38:07

    Πόσο διψασμένος αυτός ο λαός από ηγέτες να τον ανυψώσουν;

  22. dima avatar
    dima 27/05/2011 22:40:04

    Δεν θέλουμε λεφτά, δεν θέλουμε δουλειές, θέλουμε τον ΣΚΑΪ να λέει παπ@#ιές

  23. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 27/05/2011 22:42:24

    Εμ, τυχαία τα αποκαλούσα γκαιμπελοδίαυλους πριν καιρό; Θυμάσαι Αρχαίε;
    Αφήνιασαν.

    Ο Σκοπός τους: Να ριξουν τη ευθύνη στον Σαμαρα.

    Για την αποτυχία του ΓΚΑΠ

    Ήμαρτον Θεέ μου.

    να γιατί η λογική -τουλαχιστον ως έννοια ή μη και πρακ τική- γεννήθηκε εδώ. Γιατί δεν υπηρχε ποτε. απο τα αρχαία χρόνια.

  24. Wonderland avatar
    Wonderland 27/05/2011 22:45:22

    Μουτζα στον Σκαι , ημουν για πολλα χρονια αναγνωστης της Καθημερινης αλλα η εμπαθεια της τον τελευταιο χρονο με εχει κανει να μην θελω να την βλεπω μπροστα μου

    • ΔΩΡΙΟΣ avatar
      ΔΩΡΙΟΣ @ Wonderland 27/05/2011 22:49:04

      ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΜΕ ΤΙ ΤΑ ΤΥΛΙΓΕΙΣ ;;;;

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ ΔΩΡΙΟΣ 03/06/2011 11:16:06

        Με τα ΝΕΑ! Είναι πιο λιγδιάρικη εφημερίδα και διατηρεί τα ψάρια με το παχάκι τους!

  25. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/05/2011 22:45:25

    Φάκτορα, σε παρακαλώ, εκτός από το απόσπασμα του Μιχελάκη ανέβασε και το παραλήρημα του Μπαμπίνου. Με έχει πιάσει το στερητικό, δεν καταλαβαίνεις;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Αυριανιστής 27/05/2011 23:16:44

      Βρηκα κατι δικα μου παλια και λεω να τ αφιερωσω ...
      Α.
      Επί ενάμιση χρόνο περίπου, το ΠΑΣΟΚ κατηγορεί τη Νέα Δημοκρατία με ένα προπαγανδιστικό ισχυρισμό: Επί των ημερών της, λέει, η Ελλάδα δανείστηκε 125 δισεκατομμύρια! Άρα η Νέα Δημοκρατία «φταίει», για όλα όσα συμβαίνουν σήμερα…
      Προσέξτε, τώρα, τι σημαίνει προπαγάνδα:
      Από τα 125 δισεκατομμύρια που δανείστηκε η Νέα Δημοκρατία στα χρόνια της διακυβέρνησής της, 2004-2009:
      – τα 45 δισεκατομμύρια αφορούν «αναχρηματοδότηση» του παλαιότερου χρέους. Δηλαδή έληγαν κάποια προηγούμενα δάνεια και δανείστηκε η Ελλάδα να τα εξοφλήσει. Δεν ήταν καινούργιο χρέος. Ήταν παλαιό χρέος που αναχρηματοδοτήθηκε…
      – «Καινούργιο χρέος» ήταν τα υπόλοιπα 80 δισεκατομμύρια ευρώ. Κι απ’ αυτά:
      – το 62,5% (50 δισ. στα 80) πήγαν για τόκους προηγουμένων ετών. Δηλαδή για να εξυπηρετηθεί παλαιότερο χρέος, που το βρήκε η Νέα Δημοκρατία από τις προηγούμενες κυβερνήσεις (του ΠΑΣΟΚ).
      – το 12,5% (10 δισ. στα 80) πήγε για πληρωμές εξοπλιστικών προγραμμάτων, που επίσης είχαν παραγγείλει προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ.
      – το 8,95% (7,2 δισ. περίπου στα 80) πήγε για πληρωμές Κοινωνικής Ασφάλισης – στα Ταμεία της ΔΕΗ, του ΟΤΕ και του ΙΚΑ – που επίσης είχαν υπογράψει οι προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ.
      – και το 3,3% (2,6 δισ. περίπου στα 80) για χρέη νοσοκομείων που άφησε το ΠΑΣΟΚ και τα πλήρωσαν οι κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας!
      – τέλος ένα ακόμα 4% (3,2 δισ. περίπου στα 80) πήγε για «λοιπές χρεώσεις» που άφησαν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ…
      Τα 73 στα 80 ήταν υποχρεώσεις που άφησε πίσω του το ΠΑΣΟΚ!
      Η καθαρή «συμβολή» των κυβερνήσεων της Νέας Δημοκρατίας στο χρέος, για τα πεντέμισι χρόνια που έμεινε στην εξουσία, ήταν γύρω στα 7 δισεκατομμύρια!
      Η Νέα Δημοκρατία, λοιπόν, δεν δημιούργησε «πρόσθετο χρέος» 125 δισεκατομμυρίων, ούτε 80, αλλά μόλις… 7 δισεκατομμύρια.


      ΝΑΙ ?? τσιμπα μια μπανανα.. εχω και Β.

      ΠΠ

      • inkas avatar
        inkas @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/05/2011 14:32:10

        η ανάλυση που κάνεις φίλε για το χρέος έπρεπε καθημερινά, πριν ξεκινήσει η ενημέρωση των πολιτικών συντακτών απ' το γραφείο τύπου στη Συγγρού να τους το διανέμετε σε γραφήματα. Καθημερινά όμως,συνέχεια. Πρέπει όλος ο ελληνικός λαός να καταλάβει ποιός είναι ο ''καρκίνος'' που διέλυσε την Ελλάδα.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ inkas 28/05/2011 19:12:22

          Papa8anasiou_me ti glwssa twn ari8mwn 2010.pdf
          h**p://www.filefactory.com/file/cb8e019/n/Papa8anasiou_me_ti_glwssa_twn_ari8mwn_2010.pdf

          ΠΠ

          • Thanasis avatar
            Thanasis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 01/06/2011 09:59:59

            Διαβάστε την έκθεση του Παπαθανασίου. Είναι εκπληκτική και τεκμηριωμένη, και εξηγεί σε μεγάλο βαθμό το τι συμβαίνει.
            Μήπως θα έπρεπε όμως να την έχουν ήδη αποστηθίσει και να την έχουν κάνει σημαία οι βουλευτές και τα στελέχη του κόμματος;;

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/05/2011 14:49:19

        ΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΠΠ.
        ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΟΜΩΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
        ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ Η ...ΚΟΥΡΕΛΟΥ
        ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ Ν.Δ. ΝΑ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ?
        ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΗΤΑΝ ΑΝΙΚΑΝΟΙ. ΟΤΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
        ΞΕΣΚΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΑ Τ/Φ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΥΠΝΟΣ ,ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ
        ΤΩΡΑ ?

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 28/05/2011 19:12:07

          Papa8anasiou_me ti glwssa twn ari8mwn 2010.pdf
          h**p://www.filefactory.com/file/cb8e019/n/Papa8anasiou_me_ti_glwssa_twn_ari8mwn_2010.pdf

          καλη αναγνωση... το ανεβασα και δωστο οπου φτανεις !....

          ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Αυριανιστής 27/05/2011 23:18:58

      Μπαμπη τσιμπα μια επιμηκυνση.. σε περιμενω να σχολιασεις !!!
      Β.
      Εδω κολλαει αμεσα… και να εχουν μια σελιδα να μελετησουν οι απανταχου διανοιες… ημεδαπες κ αλλοδαπες.

      Εχθροι του Λαου ειναι οι ψευτες και τα ΜΜΕ.
      Το δανειστηκα…..
      Το μνημόνιο έλεγε ότι δανείστηκαμε 110 με τόκο 5,2% για 3 χρόνια δηλαδή :
      110 x 0,052 x 3 = 17,16 δις τόκους

      Με την επιμήκυνση 7 ετών και τόκο 5,2% θα πληρώναμε
      110 x 0,052 x 7 = 40,04 δις τόκους

      Ενώ με τον νεο μειωμένο τόκο 4,2% θα πληρώσουμε
      110 x 0,042 x 7 = 32,34 δις τόκους

      ΔΗΛΑΔΗ 15,18 δις ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
      ————————————————-
      Αν τελικά δεχτούν την επιμήκυνση οι Γερμανοί, τα τρία χρόνια της περιόδου χάριτος και τα δύο χρόνια αποπληρωμής αυξάνονται σε τέσσερα χρόνια περιόδου χάριτος και επτά χρόνια περιόδου αποπληρωμής (ethnos.gr).

      Μιλάνε όμως για ένα “μικρό” αντίτιμο της “επιμήκυνσης! Από 0,1% έως 0,3%. Το “μικρό” αυτό αντίτιμο μεταφράζεται σε 40% με 60% δις ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟΚΟΥΣ!

      110 δις × 0.05 × 3 έτη = 16,50 δις τόκοι
      110 δις × 0.053 × 10 έτη = 58,30 δις τόκοι (για ο,3% αυξηση)

      ΠΠ

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 23:41:53

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • GEODETIS avatar
        GEODETIS @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/05/2011 01:48:17

        μα γ' αυτό σε συμπάθησα αρχικά διότι μου τα λες κοστολογημένα .... έτσι τα θέλω, διότι και δεν γνωρίζω (όχι την διαδικασία πρόσθεσης!!!! έβαλα κάτω το βιβλίο και διαβάζω οικονομικά, έλα να δείς που μάθαμε κίνηση χρηματιστηριακών παραγώγων) αλλά μου τα λές ... οπότε πάω πίσω στην σελίδα του ΠακΠακ και κάνω επαλήθευση ....

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ GEODETIS 28/05/2011 11:13:45

          καλημερα...
          οσα εχω τα βγαζω.. και οσα επιτρεπεται, μεχρι και τη ΣΥνοδο Κορυφης Ιουνιου.

          ΠΠ

  26. ΔΩΡΙΟΣ avatar
    ΔΩΡΙΟΣ 27/05/2011 22:47:48

    O MIXEΛΑΚΗΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ!!!!
    Δ Ε Ν ΤΟΝ ΕΙΠΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ, ΨΕΥΤΗ ΚΛΠ, ΑΛΛΑ ΟΤΙ Α Υ Τ Α ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ ....
    ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΤΡΕΜΟΥΛΙΑΣΜΕΝΟ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ...

  27. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 27/05/2011 22:48:34

    Πίσσα και πούπουλα και ''παρέλαση'' ενώπιον των χιλιάδων αγανακτισμένων Ελλήνων στο Σύνταγμα για τα περαιτέρω...
    Που είσαι Γέρο του Μοριά με το αθάνατο ''τσεκούρι και φωτιά στους προσκυνημένους''

  28. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 22:53:03

    Μονοπύθμενη Φαληροφρένεια! Τι χάνω λάβ ρε γμτ! Αλήθεια, γιατί δεν κάνει ο ΓΑΠ τον Μπάμπη ΥΠΟΙΚ να ησυχάσουμε?

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 22:55:53

      μη μου το κανεις αυτο !!... αυτος μονο παουερπιοντ ξερει να διαβαζει κ αυτα με 2 ωρες ενημερωση !!.. χαχαα

      ΠΠ

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 23:02:04

        Κοίτα να δεις κάτι συμπτώσεις. Τώρα που γύριζα απ'τη δουλειά, με πιάνει ξαφνικά μια δυνατή μπόρα και αρχίζουνε φοβερά μπουμπουνητά. Μιλάμε για αστραπόβροντα! Τώρα κατάλαβα ότι ήταν ο Μιχελάκης που ξεφώνιζε τον Μπάμπη Φρήντμαν! Αληθεύει ότι τον ψάχνει ο Προφήτης?

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 23:17:17

          χαχαχαχα ναι ναι !!

          ΠΠ

  29. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/05/2011 22:57:56

    Πάντως, για να δούμε λίγο και το τελευταίο "μέρος" της ανάρτησης, εγώ θεωρώ σχεδόν δεδομένο ότι θα υπάρξει αποστασία. Υπάρχουν 5-6 "πρόθυμες εφεδρείες" μέσα στην ΚΟ, έτοιμες να αναλάβουν δράση όταν κληθούν. Θα καλύψουν τις απαραίτητες "τρύπες" για τους 180, αν τυχόν υπάρξουν αναπάντεχες διαφοροποιήσεις πασόκων βουλευτών, ή αν την τελευταία στιγμή οι τέσσερεις σαλονάτοι του Κουβέλη δεν δελεαστούν επαρκώς και δεν ψηφίσουν.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Αυριανιστής 27/05/2011 23:04:10

      μακάρι, γιατί οι ριψάσπιδες στην μάχη καλύτερα απέναντι παρά να φυλάνε την πλάτη σου...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Ιθαγενής 27/05/2011 23:16:22

        Συμφωνώ μαζί σου. Καλύτερα να αποκαλυφθούν οι "τοις κείνων (χ)ρήμασι πειθόμενοι" όσο είναι νωρίς, παρά αργότερα. Ξέρεις όμως κάτι; Ακόμα και 190, και 195 να μαζέψουν, οι τροϊκανοί κατακτητές δεν θα θεωρήσουν ποτέ ότι αυτό θα αποτελεί σαφή νομιμοποιητική βάση. Θέλουν ΟΛΕΣ τις ψήφους της ΝΔ, θέλουν να δουν έμπρακτη υποταγή του ίδιου του Σαμαρά και των ιδεών που αυτός κομίζει.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 27/05/2011 23:08:28

      Αυτός είναι ο μεγάλος κίνδυνος. Αλλά πόσους θα χρειαστούν? Νομίζω ότι για να είναι σίγουροι θα χρειαστούν γύρω στους οκτώ με δέκα για να καλύψουν τις παράπλευρες απώλειες. Η παρτίδα για την πατρίδα συνεχίζεται. Η πίεση του κόσμου πρέπει να ενταθεί.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 23:13:34

        Δε νομίζω ότι ξεπερνάνε τους 5-6 οι "γνωστοί". Διόλου απίθανο όμως να υπάρχουν κι άλλοι, "σιγανά ποταμάκια". Άλλωστε η τρόικα δήλωσε προχθές ότι πληρώνει η ίδια τα εν Ελλάδι έξοδά της.

  30. cornelsen avatar
    cornelsen 27/05/2011 23:01:09

    http://cornel.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=31068&blid=95

  31. Jason avatar
    Jason 27/05/2011 23:08:53

    Θα διάβασε το δημοφιλέστερο άρθρο του antinews και επηρεάσθηκε...

  32. nick avatar
    nick 27/05/2011 23:10:34

    Παιδιά αξίζει να δείτε το βίντεο από το δελτίο του ΣΚΑΙ με την παρέμβαση Μιχελάκη.
    Ο Μιχελάκης παρεμβαίνει στο 34'-35' λεπτό.

    http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=214657

    Τον εξέθεσε ανεπανόρθωτα ο Μιχελάκης τον Παπαδημητρίου...

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ nick 28/05/2011 11:05:38

      ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΣΩ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ...
      Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ ΟΥΤΕ LIVE ΟΥΤΕ ΚΟΝΣΕΡΒΑ!!!
      ΤΟ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ ΤΟΥ ΥΦΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ!
      Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΓΙΝΕ ΡΟΜΠΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙΠΟΤΑ.....

  33. vaggelis avatar
    vaggelis 27/05/2011 23:17:11

    παντως για να μη βλεπω σκαι χανω τα μαργαριταρια του μπαμπη ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΕΝΤΣ ΣΤΗ ΦΥΛΛΑΔΑ ΤΟΥΣ

  34. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 27/05/2011 23:22:39

    Ημέρες αποκάλυψης.
    Οι μάσκες πέφτουν.
    Άρα η σύσκεψη χρειαζόταν.
    Έχουμε να δούμε πολύ περισσότερα στη συνέχεια.

  35. loretta avatar
    loretta 27/05/2011 23:24:00

    xaxa μα πανω απολα μαρεσει που το Babis ειπε οτι δεν θελει να πει περισσοτερα για να μην δημιουργησει προβληματα στο εσωτερικο της νεας δημοκρατιας...!!

    ΡΕ ΒΑΒΙς για κοιτα στην γωνια να δεις αν ερχομαστε!!

  36. gf-dmp avatar
    gf-dmp 27/05/2011 23:29:02

    Εμείς, τον Μπάμπη, καλά τον ειρωνευόμαστε εδώ, βγάζουμε τα απωθημένα μας και ξεδίνουμε, έτσι, να συνέρθουμε από τα νεύρα. Αυτός όμως, την δουλειά του την έκανε... Επειδή είχα την ατυχία να τον παρακολουθήσω, άκουσα την παρέμβαση Μιχελάκη και αυτό που είδα ήταν ότι τελικά ο Μπάμπης, μετά από το αρχικό σάστισμα, αντεπεξήλθε και μπόρεσε να αφήσει τις εντυπώσεις που ήθελε. Και έμεινα με την αίσθηση ότι κάτι άλλο, πιο δραστικό, χρειάζεται για να αντιμετωπισθεί αυτή η προπαγάνδα. Δεν μπορεί, για να το πω κι έτσι, εγώ να σκοτώνομαι στις συζητήσεις για να περάσω τις θέσεις της ΝΔ, να φθάνω να υποβιβάζομαι με κομματικά κριτήρια στην δουλειά μου γιατί δεν κρύβω λόγια, κι αυτός να ανατρέπει τα πάντα μέσα σε 20 δευτερόλεπτα. Όχι, δεν θα ηρεμήσω προσβάλλοντας λεκτικά τον κάθε "Μπάμπη" με ένα καυστικό σχόλιο. Κρατάω την οργή μου και επιμένω να ζητάω ικανοποίηση.

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ gf-dmp 28/05/2011 00:41:38

      Συμφωνώ απόλυτα.

      Ο πανικός τους έχει κάνει ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ.....

      Στο τέλος μας την είπε κιόλας
      δλδ εχω στοιχεία αλλά δεν τα αποκαλύπτω για να σας προστατέψω.

  37. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 27/05/2011 23:32:24

    Είπαμε, υπάρχουν "πηγές" και πηγές...Κατά πως έλεγε ο Θ.Κολοκοτρώνης "φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους"

  38. jk avatar
    jk 27/05/2011 23:35:17

    Κυρ-Μπάμπη, να ετοιμάζεσαι κι εσύ για επιβίβαση στο ελικόπτερο μαζί με ΓΑΠ και ΠΑΠ!!!

  39. Orestios avatar
    Orestios 27/05/2011 23:38:31

    XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
    Ο Μπάμπης Παπαδημητρίου όχι μόνο δεν έχει καμία πληροφόρηση αλλά πάει να προστατέψει την Μαρία Δαμανάκη.
    Πόσο πιο χαμηλά θα πέσει το δελτίο του ΣΚΑΙ?????

    Μήπως να τους βοηθήσουμε να κλείσουν?????????????

  40. chrisss avatar
    chrisss 27/05/2011 23:57:19

    Η παραπληροφόρηση του Σόρος και των παραφυάδων του συνεχίζεται...Αντώνη μηδενική ανοχή στους γκεμπελίσκους!!!
    καμία συνενοχή με τους διεθνείς κερδοσκόπους και τα εν ελλάδι παραμάγαζά τους που λυμαίνονται την περιουσία και το μέλλον μας..εξαιρετικός για ακόμη μια φορά ο Μιχελάκης. Κανένας νοήμων άνθρωπος δεν νοήται να συνεχίσει να δίνει τα χρήματά του σε αυτό το εκδοτικό συγκρότημα..

  41. Έκτωρ avatar
    Έκτωρ 27/05/2011 23:58:34

    Έχουν εξευτελιστεί σε αισχρούς εκβιασμούς και τρομοκρατικές διαστροφές
    και συκοφαντίες. Ακόμη και η ομιλία του GAP στόχευε στην τρομοκρατία
    του θυμικού του λαού.

  42. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 28/05/2011 00:03:37

    Ρε τί αδικία είναι αυτή που έγινε σήμερα; Αντί να ασχολούμαστε με την πρεμιέρα του έργου "η κόρη της Δύσης" να μας απασχολεί πόσα πάμπερς θα χρειάζεται ο Μπάμπης κάθε φορά που θα skai μύτη ο Μιχελάκης, κατά Φάληρο μεριά! Ειλικρινά τον λυπήθηκα.

  43. Άλλος avatar
    Άλλος 28/05/2011 00:28:11

    Ένα απλό ερώτημα, 70 σχόλια δεν είναι πάρα πολλά; Τόσο μεγάλη αξία έχει; και μετά ψαχνόμαστε πως κάποιοι άνθρωποι βρίσκονται στα πάνω ράφια και έχουν μεγαλύτερη ταμπέλα από τους άλλους...

  44. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/05/2011 00:29:35

    Η ευχάριστη έκπληξη της κωμικοτραγικής αυτής ημέρας (πανέμορφης για τζογαδόρους στο ΧΑΑ), ήταν η Αλέκα Παπαρρήγα στο βραδυνο δελτίο του ΜΕGA. Σοβαρολογώ απολύτως.
    Η κα Παπαρρήγα έκανε μια υποδειγματική ανάλυση για την κρίση στην Ελλάδα και γενικά στην Ευρωζώνη, πραγματικά υποδειγματική, τελείως διαφορετικού επιπέδου απ' ότι έχουμε συνηθίσει με την κα Παπαρρήγα.
    Είναι φανερό ότι αυτή και το οικονομικό επιτελείο της έχουν κατεβάσει από τα ράφια τους σκονισμένους τόμους του Μαρξικού "Κεφαλαίου", μελετούν όμως και σοβαρούς αστούς οικονομικούς επιστήμονες, π.χ. τον Σουμπέτερ και τις θεωρίες του για τη "δημιουργική καταστροφή" στον καπιταλισμό.
    Είμαι σίγουρος επίσης ότι μελετούν τα ίδια καθημερινά papers των στελεχών της ΕΚΤ (π.χ. του Γιούργεν Στάρκ, του Λορέντσο Μπίνι Σμάγκι και του Έβαλντ Νοβότνυ), αυτά που φροντίζει να μελετά και η αφεντιά μου. Όπως λέει η κα Παπαρρήγα - και έχει απόλυτο δίκιο από τη μεριά της - "πρέπει να γνωρίζεις καλά τον αντίπαλο".
    Δεν είχα ποτέ σχέση με κνιτισμό - σταλινισμό και το μαρξιστικό credo μου ήταν και είναι πάντοτε κάπου μεταξύ Αυστρομαρξιστών (Otto Bauer και λοιποί) και Ευρωκομμουνιστών του Μπερλιγκουέρ.
    Αλλά απόψε της έβγαλα το καπέλο, ήταν σοβαρή, εμβριθής, ριζική. Καμμιά σχέση με τους "αγωνιστές του δολλαρίου" που έχουν κάνει "αεροπειρατεία" στο ΣΥΡΙΖΑ. Και μπροστά της, οι σχολιαστές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ έμοιαζαν απόψε παιδαρέλια που παίζουν πετροπόλεμο "μνημονιακοί" εναντιον "αντιμνημονιακών".
    Respect κα παπαρρήγα, keep walking please!

    • xmm avatar
      xmm @ Ο Θείος 28/05/2011 11:39:27

      και απολυτως καθησυχαστικη για τους μικροκαταθετες κλπ.

      φυσικα το μεγκα την εβγαλε για να πει μονο και μονο ολοι ιδιοι ειναι.

      γενικα παντως ηταν συγκροτημενοι και κατι ψελισε για νεες καταστασεις που μπαινουμε. στο κκε ομως μπορουν να αρθρωσουν λογο για τις νεες καταστασεις;

    • Άργος avatar
      Άργος @ Ο Θείος 30/05/2011 01:51:00

      Αγαπητέ Θείε,

      είναι η ΜΟΝΗ από τους αρχηγούς που αγορεύει στη Βουλή ΧΩΡΙΣ να διαβάζει μέσα από χειρόγραφο τον λόγο της!

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ Άργος 03/06/2011 11:49:02

        Λογικό το βρίσκω αυτό! Αφού επαναλαμβάνει χρόνια τώρα τον γνωστό "ξύλινο λόγο" του ΚΚΕ... :)

  45. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/05/2011 00:32:16

    Γ. Προβόπουλος: "Δεν χρειάζεται αναδιάταξη του ελληνικού χρέους"!!!!
    Τι ειναι η αναδιαταξη?? Ορθοπεδικος εγινε??
    Φταιει ο πλουτος της Ελληνικης Γλωσσας?
    παρακατω.... λεει:
    " Εξοδο από Ευρω - ....χαρακτηρίζοντας «γελοία» τα όσα διακινούνται."
    την αδερφη Μαριαμ γελοία?? τσ τσ τσ
    Η Ε. κεντρική τράπεζα «θα παρακολουθεί πολύ στενά τις εξελίξεις», δήλωσε ο κ. Προβόπουλος. «Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι διατηρούμε μια ευέλικτη προσέγγιση.»......... τοση ευελιξια πια !!!!
    μ αρεσει η ευελιξια... αληθεια που ειναι ο Τιραμολα?

    ΠΠ

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/05/2011 00:44:23

      Μην τους παρεξηγείς, που τα ελληνικά τους είναι για τα μπάζα. Οι άνθρωποι είναι "τεχνοκράτες" , έπαιζαν από μικροί με τους αριθμούς, πού να βρούνε καιρό για τη γλώσσα; Τη μάθανε κάνοντας ασκήσεις "ευελιξίας", που αποδεικνύεται πως είναι η πλέον αποτελεσματική μέθοδος καριέρας!

  46. nick avatar
    nick 28/05/2011 00:37:37

    Ο τιραμόλα προσπαθεί να χωνέψει τη χυλόπιτα!

    • tiramola avatar
      tiramola @ nick 28/05/2011 01:26:25

      Έχεις να φας χυλόπιτα με τα μυαλά που κουβαλάς
      Ξέρεις πόσο νόστιμη είναι?
      Ρώτα και το παππού σου

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tiramola 28/05/2011 01:45:28

        Τιραμόλα, πού έχετε εξαφανιστεί μετά τη χυλόπιτα που έφαγε ο αρχηγός σας; Σας είπαν από την Ιπποκράτους να λουφάξετε και να μην πολυβγαίνετε για να μην ξεσπάσει ο κόσμος;

        Και πού να δείτε και τις αντιδράσεις των κομματικών στρατών που ο νεοφιλελεύθερος υπουργός σας ετοιμάζεται να απολύσει... έρχονται και θα τις νιώσετε για τα καλά.

      • nick avatar
        nick @ tiramola 28/05/2011 17:41:26

        εδώ είσαι και παρακολουθείς αθόρυβα ε;;;;
        Τι έγινε; Δε σε χάλασε ψαρά, το αγγούρι Σαμαρά!

  47. TAKHS avatar
    TAKHS 28/05/2011 01:20:50

    κικη ολα τα λεφτα ειναι το σχολιο σου για τη ντορα.Το 1,77% μιλαει,συγχαρητηρια

  48. Μέλλον Αγρότης avatar
    Μέλλον Αγρότης 28/05/2011 01:47:19

    Ο Μπάμπης έχει χάσει την μπάλα... άλλοι λένε για δραχμή και άλλους ξεφωνίζει για δήθεν σενάρια. Νομίζω ότι είναι το σπάνιο είδος παπαγάλου που λέει μία λέξη σε όλες τις κλίσεις... "Μνημόνιο"!

  49. Δήμος avatar
    Δήμος 28/05/2011 01:50:22

    Πρέπει να παρέμβει εισαγγελέας. Μιλάμε για διασπορά ψευδών ειδήσεων για τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Δραχμή σημαίνει χρεοκοπία. Η Ράικου είχε διατάξει προκαταρκτική εξέταση για το e-mail της χρεοκοπίας, που διακινούσαν πριν λίγο καιρό.

    Το συγκεκριμένο άτομο, έχει ονοματεπώνυμο. Καιρός να τελειώνει ο καθημερινός οχετός του και να υποστεί τις συνέπειες των πράξεών του.

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ Δήμος 28/05/2011 02:57:14

      Η δικαιοσύνη θεωρείται τυφλή,αλλά στις μέρες μας αποδεικνύεται και θεόστραβη αφού ανέχεται τετοιες συκοφαντίες χωρίς συνέπειες.
      Ακόμη και στην παρέμβαση που πολύ ορθά,επιχειρήθηκε απ'τον Μιχελάκη, εμφανίζονται απίστευτα αμετανόητοι, κυνικοί και εμετικοί,δείγμα της στήριξης που απολαμβάνουν να συνεχίσουν το έργο τους.
      Δοσίλογοι με όλη τη σημασία της λέξεως, μας δείχνουν ποιοί κυβερνάνε πλέον, ίσως και στην μετα γαπ εποχή..

      • juliet avatar
        juliet @ EtsiMareSei 28/05/2011 08:09:24

        Δεν υπάρχει δικαιοσύνη !!!!!Δεν υπάρχουν λειτουργοί του ιερού λειτουργήματος ,και αν υπάρχουν το σύστημα τους τρώει.Παντού πράσινη ανατολή .....πράσινη δύση....και εμείς στο καυτό ήλιο του απομεσήμερου,θα γίνουμε κάκτοι ,θα γίνουμε φίδια και θα επιβιώσουμε ,μόνοι μας αλλά μονιασμένοι.
        Γιατί θα υπάρχουνε Μιχελάκηδες που θα αντιδρούν ,που θα στέκονται αντάξιοι των περιστάσεων και των καιρών.
        Ισως για πρώτη φορά νοιώσουμε τι σημαίνει να εμπιστεύεσαι αυτούς που σε εκπροσωπούν!!

  50. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/05/2011 02:24:09

    Η Ντόρα, μια και αναφέρθηκε, μίλησε για "πολιτικά και επιχειρηματικά συμφέροντα στην Ελλάδα που επενδύουν στη χρεοκοπία και στην επιστροφή στη δραχμή".
    "Γεμίζουν τα blogs με αναλύσεις που παρομοιάζουν τη χρεοκοπία με σωτηρία". "Η δραχμή δεν θα είναι του 2000. Θα είναι η δραχμή της πρώτης μεταπολεμικής περιόδου".
    Γνωστόν εδώ μέσα δεν τη συμπαθούν, αλλά λέει αλήθεια. Απολύτως.
    Αλήθεια έλεγε και ο πατέρας της, χρόνια και χρόνια, "η χώρα θα χρεωκοπήσει με τις μαμακίες που κάνουμε". Και όλοι - του γράφοντος περιλαμβανομένου - Καρπάθουλα τον ανεβάζαμε και γκαντέμη τον κατεβάζαμε.
    Αποδείχθηκε - στο θέμα αυτό μόνον, αλλά δεν είναι μικρό - σωστότερος από πολλούς. Σχεδόν απ' όλους. Άν και δεν έκανε σχεδόν τίποτε έμπρακτα, μόνον έλεγε.
    Αλλά γι αυτό και μόνον αισθάνομαι ενοχή. Δεξιοί αριστεροί και κεντρώοι τρέχαμε πίσω από τον Θέμο Μαυροτρύπα, τον Ζούγκλα και το πασοκικόν "θείον βρέφος". Μας έφταιγε για όλα ο Μητσοτάκουλας.
    Το βιολί συνεχίζεται. Εδώ μέσα πολύ. Πάρα πολύ. Εντάξει, είναι "οικογένεια". Αλλά οι 2 άλλες είναι μεγαλύτερες.
    Τελικά από ηθικής και πολιτικής απόψεως δεν στέκει η "απέχθεια".

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ο Θείος 28/05/2011 03:17:35

      Θείε, υπάρχουν πολύ σοβαρότερα πεδία για να μεταμεληθείς, από την "αποδοχή" του μητσοτακισμού.
      Συμφωνώ, τα λέω και με στραβοκοιτάνε, ότι μόνο ακούγοντας το Μητσοτάκη μαθαίνεις αλήθειες. Αλλά οφείλεται στην τακτική του. Λέει άλλα και κάνει άλλα. Και αυτά που κάνει είναι μοιραία.
      Αλλά κυρίως, αποτέλεσε το ένα ήμισυ της φαυλοτητας στην Ελλάδα.
      Δεν μπορεί να δηλώνεις ώριμος και να μην φωνάζεις για την κακοδαιμονία της χώρας, την θανάσιμη αντιπαλότητα Ανδρέα-Μητσ., που ξεκίνησε για την αρχηγία του σαθρού συνασπισμού (ΕΚ) και τελείωσε με τη βύθιση της χώρας.
      Τώρα, αν συναισθηματικά, από τον πατέρα σου, βλέπεις με "τρυφερότητα" τους τυχοδιώκτες της ΕΚ, πάσο.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Προφήτης 28/05/2011 11:22:53

        μην ξεχνατε τις παρεες του επιτιμου... Μπους ο πρεσβυτερος!!!
        αυτος κ αν ειναι "Προφητης" !!! χαχαχαχαααα...
        και Θειος και ΦΞ και ΠΠ και οτι θες ειναι !

        ΠΠ

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο Θείος 28/05/2011 09:23:31

      Εγώ θα κάνω μία διάκριση μεταξύ Μητσοτάκη της δεκαετίας του 80-90 και του τωρινού υπέργηρου Μητσοτάκη. Και φυσικά μεταξύ Μητσοτάκη και Ντόρας, την οποία θεωρώ μετριότατη πολιτικό, που απλά επιπλέει λόγω διαπλοκής και ονόματος.
      Ο Μητσοτάκης είχε προσπαθήσει να συμμαζέψει τα ράκη της οικονομίας που είχε αφήσει πίσω του ο Ανδρέας Παπανδρέου, με τον αφόρητο λαϊκισμό του και την υπερδιόγκωση ενός αντιπαραγωγικού δημοσίου τομέα. Ο Μητσοτάκης, το θυμάμαι πολύ καλά, έλεγε από τότε, ακόμα και σε προεκλογικές συγκεντρώσεις τέλος δεκαετίας 80, ότι το δημόσιο χρέος θα μας καταστρέψει. Αυτά δεν τα λένε πολλοί πολιτικοί αρχηγοί. Και πιστεύω ότι αν δεν υπήρχε η έξαλλη πασοκική - και αριστερή - αντίδραση στην κυβέρνηση Μητσοτάκη αρχές δεκαετίας '90, θα είχε μπει μια τάξη στα οικονομικά της χώρας. Και μάλιστα μειώνοντας τη φορολογία, αν θυμάστε!
      Θα δεχτώ ότι ο Μητσοτάκης δεν είναι ηγέτης με πνοή, θα δεχτώ ότι είναι διαπλεκόμενος και κυνικός.
      Δεν θα δεχτώ όμως να του φορτώσω ούτε όλα τα κακά της Μεταπολίτευσης, ούτε τη χρεωκοπία της Ελλάδας (που είναι έργο του ΠΑΣΟΚ κατά 90% και κατά 10% της κυβέρνησης ΚΚ του Εξαφανισμένου), ούτε καν την υπονόμευση της εθνικής αυτοσυνειδησίας των Ελλήνων, που είναι έργο του Σημίτη και των συμμάχων του της ροζ Αριστεράς (παλιό ΚΚΕ Εσ).

      • juliet avatar
        juliet @ ΒΙΣ 28/05/2011 10:11:45

        Επι Μητσοτάκη ο τόκος σε χρωστούμενα στην εφορία έγινε μηνιαίος,και ενώ βέβαια το Πασοκ το διετήρησε.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 28/05/2011 10:10:45

      Καλημέρα κύριοι
      Πως τα καταφέρνει και είναι πάλι αντικείμενο συζήτησης ο επίτιμος. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι μια αδιάφορη προσωπικότητα.
      Κατά τη γνώμη μου ο Μητσοτάκης έχει υψηλό πολιτικό αισθητήριο και το επίπεδό του είναι αρκετά πάνω από το συνήθη ελληνικό μέσο όρο που πλατσουρίζει στα ρηχά νερά των κοινότυπων βερμπαλισμών -πόσο μάλλον της κόρης του.
      Δυστυχώς όμως γι' αυτόν, και κατ' επέκταση για τη χώρα, φαίνεται πάντοτε ότι έβαζε το προσωπικό του συμφέρον πάνω από όλα. Για σκεφτείτε και την ψυχολογική πλευρά του πράγματος. Εγκλωβισμένος ανάμεσα σε δύο πολιτικές δυναστείες και πιστεύοντας, ίσως όχι άδικα, ότι δεν υστερεί κατά βάθος-ειδικά σε σχέση με το Γέρο της Δημοκρατίας-, αναζητούσε οπουδήποτε συμμαχίες για να επιβιώσει πολιτικά και να αναδειχθεί. Οι πολιτικές του επιλογές γίνονταν πάντα υπό αυτό το πρίσμα και ίσως να είναι ο λόγος που τον οδήγησε σε πολιτικά ατοπήματα. Φυσικά στο εκδικητικό πασοκικό κράτος της δεκαετίας του 80, αποτέλεσε εύκολο αποδιοπομπαίο τράγο και σίγουρο άλλοθι για τη νομιμοποίηση όλων των φαινομένων της πασοκικής φαυλόκρατίας.
      Εν πάσει περιπτώσει, τα ψυχικά απόνερα του εμφυλίου, όπως ήταν φυσικό, θα κατέπνιγαν οποιαδήποτε φωνή λογικής στη δεκαετία του 80, πόσο μάλλον ενός αμφιλεγόμενου ανθρώπου που αποτελούσε κόκκινο πανί για τους εαμογενείς κεντρώους. Έτσι, κυβέρνησή του ήταν καταδικασμένη να αποτύχει, αφού η ηγεμονία του ΠΑΣΟΚ σε όλα τα σημεία επιρροής της ελληνικής κοινωνίας ήταν αδιαμφισβήτητη. Και κανείς δεν ήθελε να ξυπνήσει από το σοσιαλιστικό ελληνικό όνειρο. Τώρα, είναι αργά για δάκρυα. Πιο πολύ απ' όλους, τον εαυτό του τον έχει αδικήσει ο ίδιος

      • juliet avatar
        juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 28/05/2011 10:23:38

        Η αλήθεια σε λίγες λέξεις το προσωπικό του συμφέρο άνω απ΄όλα.
        Πιστεύω ότι η πτώση το -93 ήτανε καθαρά δικό του δημιούργημα, γιατί η άνοδος του Σαμαρά τότε εμπόδιζε την άνοδο της κόρης του.
        Μπροστά στη φιλοδοξία και το προσωπικό συμφέρο έβαλε σε περιπέτειες ένα λαό.Η είσοδος του Σαμαρά ήτανε πλήγμα και αν ήτανε νεώτερος θα ξαναέφερνε τα πάνω -κάτω.Αν και γέρασε δεν έμαθε ότι ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί τη τελευταία στιγμή.Στις τραγωδίες πάντα έρχεται η κάθαρση από τον απο μηχανής Θεό και δίνει λύση λύτρωσης!!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ο Θείος 28/05/2011 14:54:59

      ΝΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ .
      ΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΘΑΛΑΣΣΑ.

  51. Tem avatar
    Tem 28/05/2011 05:52:38

    Δεν γωρίζω ποιός είναι ο μπάμπης , δεν βλέπω Σκάι , δεν δίνω πεντάρα για την Καθημερινή..........

  52. juliet avatar
    juliet 28/05/2011 08:00:56

    @Θείο και Προφήτη
    καλημέρα,
    σας εκτιμω και τους δύο και νομίζω ότι το θέμα του Μητσοτάκη ουδέποτε θα πρέπει να υπάρξει θέμα αντιπαράθεσης τουλάχιστο έξυπνων ανθρώπων.
    Απο τις πλέον αντιπαθείς φιγούρες σ΄ολόκληρο το φάσμα του πολιτικού μας κόσμου ,έστω και με το στίγμα του''αποστάτη'' ,που σωστά ή όχι σημάδεψε τη ζωή του,σε άλλες κοινωνίες δεν θα εύρισκε στον ήλιο πολιτική μοίρα.
    Εδώ είναι Βαλκάνια!Και έτσι παρόλες τις υποθέσεις και προβλέψεις της κοινής λογικής ,όχι μόνο παρέμεινε στο προσκήνιο (καταφέρνοντας να πείσει ένα Καραμανλή ,έναν Αβερωφ και στη συνέχεια μια ολόκληρη παράταξη)αλλά έφτασε να εκλεγεί και Πρωθυπουργός της χώρας!
    Που θέλω να καταλήξω ;Ξεχνάμε εύκολα και σ΄αυτό το σημείο ίσως να βρίσκεται η εξήγηση της κακοδαιμονίας ,της κατάπτωσης και της παρακμής του λαού.Μας λείπει η μνήμη και περισσεύει το συναίσθημα.
    Αν δεν ξεχνούσαμε εύκολα ,ούτε ο Μητσοτάκης θα υπήρχε και συνεπώς και η κόρη του,αν είχε αξία θα τραβούσε,ούτε ο ΓΑΠ θα ήτανε πρωθυπουργός .
    Δυστυχώς μέχρι να φτάσει εκείνη η ώρα ο τόπος θα πληρώνει ακριβά το τίμημα της αμνημοσύνης μας.
    Τώρα ίσως είναι η τελευταία μας ευκαιρία ,ο Σαμαράς πληροί τις προΰποθέσεις
    μπορεί να μονιάσει ,αν εμείς αποτινάξουμε τη σκόνη του παρελθόντος ,τη σκόνη της καταστροφή και της λησμονιάς .Θυμόμαστε για να αποφεύγουμε τα λάθη .

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ juliet 28/05/2011 11:21:28

      Μην ξεχνας τους φιλους του επιτιμου...
      Μπους ο πρεσβυτερος. Ξερεις τι εστι Μπους???
      Οταν μιλαει ο επιτιμος *#@!~^~!^_~... ξερει τι λεει ΔΙΟΤΙ του το χει πει ο φιλος του και ετσι γινεται...... μην αναλυω τωρα πρωι πρωι..
      Εχει τυχει να συναντησω τον Μπιλ Γκειτς σ ενα τραπεζωμα στην Ουασινγκτον, μου ειπε απ εξω απ εξω κατι κουλα !!! Το ιδιο και ο Ντρ. Κριμιζης ο δικος μας....( σε αλλα θεματα - Διαστηματος )
      Εμαθα 4-5 πραγματα, μεσα σε 5 λεπτα !
      Φανατσου να εχεις φιλο τον Μπους τομ μπαμπα !!!! για χροοοοονια και να μιλατε καθε μερα !!!... γινομαι κ εγω εγκυκλοπαιδεια και βγαινω και κανω τον πονηρο !

      Θειε Προφητη... αυτο ειναι !

      ΠΠ

  53. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 28/05/2011 08:39:22

    Αφού ασχολούνται τόσο με τον Σαμαρά και τον συκοφαντούνε ή διαβάλλουν διαρκώς, σημαίνει ότι ο Αντώνης είναι σε καλό δρόμο. Θα αρχίσω να ανησυχώ αν αρχίσουν οι διάφοροι Babides, Alexis, Pretenders να τον εγκωμιάζουν.

  54. NoPain avatar
    NoPain 28/05/2011 10:27:25

    Να θέλετε πραγματικά να προβληματίσετε τον Μπάμπη για το κόστος που έχουν τα λόγια του και την τεραστία ευθύνη που έχουν οι δημόσιες τοποθετήσεις του, δεν έχετε παρά να πάτε έξω από το σπίτι του και να κάνετε ειρηνική διαμαρτυρία. Ώστε να θυμίσετε σε αυτόν τον άνθρωπο ότι και αυτός αποτελεί μέρος αυτού του κόσμου και ότι ζει ανάμεσα μας.

    Ο κόσμος πραγματικά υποφέρει από τα αβάσταχτα ψέματα που τον ταΐζουν από την τηλεόραση και οι άνθρωποι των ΜΜΕ είναι σε πολύ μεγάλο μέρος υπεύθυνοι για αυτό.

    Πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να πουν την αλήθεια στον κόσμο. Έχουν ιστορική ευθύνη.

  55. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 28/05/2011 13:25:47

    Σαφέστατη,μεστή περιεχομένου,αμιγώς πολιτική τοποθέτηση οπαδού μιας εκ των δύο περιθωριακών ομάδων της Θεσσαλονίκης. Άρη ή Ηρακλή. Το γαρ πολύ της θλίψεως,γεννά παραφροσύνην... Δικαιολογείστε όμως. Από τη μια το μνημόνιο και η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ κι από την άλλη εκτός Ευρώπης ο Άρης και στην Β΄Εθνική ο Ηρακλής... Πολύ θέλει για να σου έρθει κατάθλιψη?

  56. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 28/05/2011 13:52:24

    http://www.skai.gr/1003
    στο παραπάνω λινκ ενώ διαβάζουν και απαντούν όλοι οι παραγωγοί προγράμματος σε όλους τους ακροατές, από το πρωϊ δεν αναφέρουν ούτε ένα υπέρ της στάσης Σαμαρά στο χθεσινό Συμβούλιο. Τους έχω στείλει από το πρωί αρκετά αλλά και κάποιοι γνωστοί μου και δεν έχει αναγνωσθεί ούτε ένα υπέρ του Σαμαρά.... Τυχαίο? δε νομίζω....

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ http://chomatery.blogspot.com 28/05/2011 14:10:50

      να σαι καλα !!!...

      ΠΠ

  57. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 28/05/2011 14:30:22

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΛΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ . Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ ΓΚΑΦΑΣ-ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ ,
    ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ .....ΝΑ ΒΛΑΨΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ . ΤΟΧΟΥΝΕ ΧΑΣΕΙ ,ΡΕ ΠΣΤ ΜΟΥ, ΤΕΛΕΙΩΣ.

  58. pikis@hotmail.com avatar
    pikis@hotmail.com 28/05/2011 16:22:43

    Ο Babis είναι η τηλεοπτική συνέχεια του Ανδριανόπουλου. Χωρίς την tv δεν θα τους ήξερε ούτε ο περιπτεράς της γειτονιάς τους.
    Ο Μπάμπης είναι το κλασικό παράδειγμα του καρπαζοεισπράκτορα του σχολείου. Μόλις φόρεσε κουστούμι ένιωσε οτι είναι προσωπικότητα με κύρος και άποψη, άσχετα αν από μέσα φοράει ακόμα MIΝΕΡΒΑ (αυτό με την έξοδο κινδύνου ούρησης) και άσπρη κάλτσα με σκαρπίνι.

    ΠΡΟΣ ΦΑΚΤΟΡΑ: Ο Σαμ ρίχνει καμιά ματιά στο antinews?

  59. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 29/05/2011 00:03:52

    kotzam megalo-media-rxis, mono sta greeklish mborei na grapsei????

  60. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 29/05/2011 18:38:41

    Θυμάστε το επεισόδιο με τον Κακλαμάνη που απείλησε να μην ψηφίσει την Διαιτησία;

    Ο “δημοσιογράφος” Μ.Παπαδημητρίου του ΣΚΑΙ τι ψάλτης Λοβερδου είναι; Ο Αριστερός ή ο Δεξίος;
    http://wp.me/p9GCU-f2

    ή με τον Παπουτσή;
    O SKAI, o Μπάμπης, το κουτόχορτο και τα…blogs!
    http://wp.me/p9GCU-Iw

  61. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 29/05/2011 21:53:44

    Επειδή και τα δύο "άλογα " που κοουτσάρουν οι μονοπύθμενοι του Φαλήρου είναι κουτσά ( Κωλοτούμπας και Θυγατέρα) κάτι πρέπει να κάνουν.Τζάμπα ο μισθός τους;; Αλλωστε τώρα που συζητάνε για κυβέρνηση προσωπικοτήτων να μη βάλει υποψηφιότητα για τη θέση του Πεταλωτή ο Χαράλαμπος (κοινώς Μπάμπης);;;

  62. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/05/2011 00:46:40

    Χαχαχαχαχαχα! Είπε τέτοιο πράγμα ο τραπεζοαναλυτής; Και που να δεις ρε ντοράκι, ότι θα έίναι και κυβέρνηση σε λίγο με την ιδεολογία της!

  63. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/05/2011 00:48:32

    Εγώ την έχω κόψει εδώ και καιρό. Κόψτε την όλοι. Και να την "λέτε" σ' όσους φίλους σας την παίρνουν.

  64. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/05/2011 00:50:01

    Έγραψε τέτοιο πράγμα ο Γιανναράς;!;!

  65. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/05/2011 00:52:19

    Μύρισε, ε;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.