#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/10/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Antwortbrief an das deutsche „Focus“-Magazin - Το Antinews απαντά στο γερμανικό „Focus“


Antwortbrief der “Betrüger in der Euro-Familie” auf den Artikel (auf deutsch und griechisch) vom 10.10.2012 im „Focus“-Magazin.


(Die geheuchelte Überraschung der Täter)


 Sehr geehrte Redakteurinnen und Redakteure des deutschen „Focus“,

Mit großer Überraschung haben wir auf der Webseite des „Focus“-Magazins, eines Magazins, das eine Welle des Hasses gegen Griechenland und gegen die Griechen losgetreten hat, einen Artikel gelesen, der feststellt, dass es bei den Griechen „in jünster Zeit ziemlich harsche Töne gegenüber Deutschland angestimmt wurden“, während „das Verbindende zwischen beiden Völkern in der Krise nicht auf der Strecke bleiben sollte“.

Wir bitten Sie herzlichst, unsere Intelligenz nicht so offensichtlich zu verspotten.

Verzeihen Sie uns, dass wir Predigten über das “vereinigte Europa” von Magazinen und Zeitungen, die sich wiederholt gegen die Werte, auf die sich ein vereinigtes Europa aufbauen liesse, gestoßen haben, nicht akzeptieren können.

Der Hass, die offensichtliche Abkanzelung von ganzen Nationen und Völker als “Betrüger”, “Unfähige” und „Faulpelze“, das Schreien nach Kreuzigung durch jene Teile der deutschen Bevölkerung, die sich durch Kommentare von Journalen wie „Focus“, oder der größten Zeitung des Landes – „Bild“ –, repräsentiert fühlen, überraschen uns immer wieder aufs Neue und scheinen kein Ende oder Sättigungspunkt zu finden.

Haben Sie jemals daran gedacht, dass die gestrige Empörung auf den Straßen von Athen – insbesondere die agressivsten Teile – sich vielleicht nicht in erster Linie auf die Person der Bundeskanzlerin Angela Merkel bezogen haben konnte, sondern auf die Version des menschenfressenden Journalismus, der von Ihnen, Redakteure des „Focus“-Magazins, und von der Königin der Schamlosigkeit und der Vulgarität, der „Bild“-Zeitung gefördert wird? Haben Sie irgendwann vielleicht daran gedacht, dass die aggressivsten und bittersten Proteste einfach das Bild Deutschlands wiederspiegeln konnten, das Sie in die internationalle Gemeinschaft und vor allem ins Griechenland der Krise einbringen?

Nein, meine Herren. Dieser Teufelskreis hat nicht in Griechenland seinen Anfang genommen. Dieser Teufelskreis hat mit den Schlagzeilen des Hasses gegen ganze Völker (den jeweils aktuellen Sündenbock) angefangen, die ein beispielloses Konzept eines vereinigten Europa als die Arena des Kolosseums, mit Löwen und Opfern, begründet haben. Und die Reaktionen, die sie derartig in Staunen versetzt haben, sind nichts als die elementare Selbstverteidigung von Teilen des griechischen Volkes, die neben der im Verhältnis zur deutschen Prosperität unvorstellbaren Last der Krise auch die Erniedrigung seiner Würde, der Würde eines ganzen Volkes, durch die unkontrollierte Schamlosigkeit Ihrer Journale ertragen müssen.

Die deutsche Presse vom Niveau der Bild-Zeitung und des „Focus“-Magazins hat ein politisches, fiskales und finanzielles Problem in etwas viel Tieferes und Gefährlicheres für die Beziehungen zwischen den beiden Völkern und den Zusammenhalt Europas umgewandelt. Und dies durch ganz offensichtliche Lügen, wie z. B. die Tatsache, dass, während der Leiter des EFSF Herr Klaus Regling zum „Focus“-Magazin eindeutig gesagt hat, dass “die Rettungsoperationen dem deutschen Steuerzahler bis jetzt keinen einzigen Cent gekostet haben”, das „Focus“-Magazin, die „Bild“-Zeitung und ähnliche Journale die entsprechende Lüge in Umlauf bringen, und dabei das deutsche Volk desorientieren und aufbringen, in ihm bis vor kurzem unbekannte Instinkte wachrufen. Und sie hegen dieses Klima und halten es aufrecht, mit einer unverständlichen Beharrlichkeit. Und heute wollen Sie uns wegen der Reaktionen eines Teils der Bevölkerung gerade gegen ein solches menschenfressendes Klima rügen und „belehren“.

Man muss Bundeskanzlerin Merkels Versuch, den von Ihen primär am Bilde Deutschlands und der Deutschen zugefügten Schaden wieder rückgängig zu machen, Anerkennung entgegenbringen:

Während Sie hysterisch herausschreien, dass die Griechen „Betrüger in der Euro-Familie“ sind, versichert Bundeskanzlerin Merkel, dass sie „als Freundin kommt.“
Während Ihre Journalisten einer anderen Nation gegenüber einen belehrenden Ton einschlagen, wie mit Ihrem heutigen Artikel in griechischer Sprache, und Schlüsse ziehen, was die Griechen tun „müssen“, macht die Bundeskanzlerin deutlich, dass „sie nicht als Lehrerin kommt, nicht da ist um uns zu belehren“.
Während Ihre Journale, Focus, Bild u. ä. die Aufforderung in Umlauf bringen: „Griechen raus aus unserem Euro“, wiederholt Bundeskanzlerin Merkel, dass der Euro nicht einfach nur eine Währung ist, sondern die Vision eines Vereinten Europa, und versichert zugleich, dass alle, auch die Deutschen, ein solches Europa anstreben.

Diejenigen von uns, die zu demjenigen Teil der öffentlichen Meinung in Deutschland Zugang haben, das anders denkt und spricht, als Sie, wissen genau, dass die Niederträchtigkeit und Unmenschlichkeit bestimmter Journale nicht für das deutsche Volk generell repräsentativ sind.

Zwei Schritte könnten hier Abhilfe schaffen.

A)   Bitte, schweigen Sie endlich. Und wenn wir sagen: „Schweigen Sie“, meinen wir damit nicht, dass Sie uns „freundlich“ daran erinnern, wie schön es ist, dass Sie „unsere Weine, unser Essen und unsere Inseln“ konsumieren. Bekennen Sie sich zu der Tatsache, dass sie zum Schlimmsten, was schon geschehen ist, sowie zum Schlimmsten, was in der Zukunft vielleicht geschehen könnte, beigetragen haben, und lassen Sie uns einfach in Ruhe. Wenn es Ihnen nicht möglich ist, über andere Völker ohne ausdrücklichen oder insgeheimen Abscheu, Hass und Abneigung zu reden, dann reden Sie eben nicht über sie. Aber auch gar nicht.

B)   So wie die Griechen und der griechische Staat eindeutig und zuversichtlich betonen, dass sie manche extremen Aussagen über die Deutschen in Deutschland nicht teilen, so würde das analoge Verfahren ähnlich funktionieren. Es wäre eine große Erleichterung, wenn Teile des deutchen Volkes in öffentlicher Stellungnahme das Selbstverständliche klarstellen würden: dass Deutschland und die Deutschen sich nicht mit den den Hass und die Lüge predigenden Journalen identifizieren lassen, dass sie sich nicht mehr durch sie charakterisieren lassen, ungeachtet der hohen Auflagenzahlen. Die Notwendigkeit nach einer solchen Aktion wird um so dringender, wenn es zwischen Journalen wie die „Bild“-Zeitung und deutschen politischen Parteien eindeutige Affinität besteht.

Wir begrüßen ihre Zeitschrift mit Gefühlen europäischer Freundschaft und Solidarität. Gefühle, von denen wir aufrichtig hoffen, dass Sie sie einmal kennenlernen werden (womit nicht Floskeln gemeint sind, wie „damit das Verbindende nicht verloren geht“ etc.), indem Sie es Ihrer Bundeskanzlerin und dem gesunden Teil Ihrer Gesellschaft gleichmachen.

 Sotiris Mitralexis

Antinews

Το κείμενο στα ελληνικά 


Πρόκειται για απάντηση στο «φιλικό» χθεσινό άρθρο του Focus (στα ελληνικά και στα γερμανικά).


 (Υποκριτική η έκπληξη των υπαιτίων της αντίδρασης)

Κύριοι συντάκτες του γερμανικού περιοδικού Focus,

Με μεγάλη έκπληξη διαβάσαμε στο περιοδικό που εγκαινίασε έναν κύκλο μίσους εναντίον της Ελλάδας και των Ελλήνων, το Focus, άρθρο στα ελληνικά που διαπιστώνει ότι «τον τελευταίο καιρό ακούγονται από εσάς υβριστικά σχόλια για την Γερμανία», ενώ «μέσα στην κρίση δε πρέπει να χαθούν αυτά που μας ενώνουν».

Σας παρακαλούμε θερμά: μην παίζετε τόσο απροκάλυπτα με την νοημοσύνη μας.

Συγχωρήστε μας που αδυνατούμε να δεχθούμε κηρύγματα για την «Ενωμένη Ευρώπη» από έντυπα που έχουν αποδείξει επανειλημμένα ότι στέκονται ξεκάθαρα απέναντι στις αξίες που θα μπορούσαν να δομήσουν μιαν Ενωμένη Ευρώπη.

Το μίσος, η ξεκάθαρη απόρριψη ολόκληρων εθνών και λαών ως άχρηστων, απατεώνων και ανίκανων, τα «σταύρωσον αυτούς» από την όποια μερίδα των Γερμανών πολιτών αντιπροσωπεύουν τα σχόλια φύλλων όπως το Focus και κυρίως η Bild, η μεγαλύτερη εφημερίδα της χώρας, πραγματικά εκπλήσσουν πάντοτε εκ νέου, χωρίς πέρας ή κορεσμό.

Σκεφτήκατε ποτέ μήπως η χθεσινή αγανάκτηση στους δρόμους των Αθηνών, και κατ’ εξοχήν οι πιο επιθετικές εκδοχές της, αφορούν κυρίως και πρώτιστα όχι το πρόσωπο της καγκελαρίου Μέρκελ, αλλά την ανθρωποβόρο εκδοχή περί δημοσιογραφίας την οποία προωθούν έντυπα όπως το δικό σας, το Focus, και όπως η βασίλισσα της χυδαιότητας Bild; Σκεφτήκατε μήπως οι πιο επιθετικές και πικρές διαμαρτυρίες των Ελλήνων αντανακλούν την εικόνα της Γερμανίας που εσείς εξάγετε στην διεθνή κοινότητα και κυρίως στην Ελλάδα της κρίσης;

Όχι, κύριοι. Αυτός ο κύκλος δεν ξεκίνησε από την Ελλάδα. Αυτός ο κύκλος ξεκίνησε από τα πρωτοσέλιδα μίσους εναντίον ολόκληρων λαών (του εκάστοτε αποδιοπομπαίου τράγου), τα οποία εγκαινιάζουν μια πρωτοφανή αντίληψη της Ενωμένης Ευρώπης ως αρένας του Κολοσσαίου με λέοντες. Και οι αντιδράσεις που τόσο σας εξέπληξαν αποτελούν την ελάχιστη αυτοάμυνα κομματιών του ελληνικού λαού που, εκτός από το γεγονός ότι υπομένουν το ασύλληπτο για την γερμανική ευημερία βάρος της κρίσης, υφίστανται την εξουθενωτική ταπείνωση της αξιοπρέπειας ενός ολόκληρου λαού από την ανεξέλεγκτη χυδαιότητα των εντύπων σας.

Ο γερμανικός τύπος του επιπέδου του Focus και της Bild ανήγε ένα δημοσιονομικό θέμα σε κάτι πολύ βαθύτερο και απόλυτα επίκίνδυνο για τις σχεσεις των δύο λαών και την συνοχή της Ευρώπης. Με τη χρήση σαφέστατων ψεμμάτων: ελάχιστο παράδειγμα από τα πάμπολλα το γεγονός ότι ενώ ο επικεφαλής του EFSF κ. Klaus Regling έχει ξεκαθαρίσει –κατά σύμπτωση στο έντυπό σας- ότι «ούτε ένα ευρώ δεν έχουν κοστίσει μέχρι στιγμής οι επιχειρήσεις διάσωσης από τα χρήματα του Γερμανού φορολογούμενου», το Focus, η Bild και οι όμοιοί τους ανακυκλώνουν το ψεύδος, εξαπατώντας και εξαγριώνοντας τον γερμανικό λαό, ξυπνώντας του ένστικτα μέχρι πρότινος πρωτόγνωρα. Και συντηρείτε το ίδιο κλίμα με επιμονή αδιανόητη. Και σήμερα μας «νουθετείτε» για τις αντιδράσεις ενός μέρους του λαού μας ακριβώς σε αυτό το ανθρωποβόρο κλίμα!

Η καγκελάριος Μέρκελ προσπαθεί, και είναι προς τιμήν της, να αναστρέψει την καταστροφή που έχετε επιφέρει – πρωτίστως στην εικόνα της Γερμανίας και των Γερμανών στους άλλους λαούς της Ευρώπης και του κόσμου:

Όταν υλακίζετε ότι οι Έλληνες είναι «απατεώνες στην οικογένεια του Ευρώ», η καγκελάριος διαβεβαιώνει ότι «έρχεται ως φίλη».

Όταν οι δημοσιογράφοι σας κάνουν μαθήματα σε ένα άλλο έθνος με το σημερινό σας άρθρο στα ελληνικά, αποφαινόμενοι τί «πρέπει» να κάνουν οι Έλληνες, η καγκελάριος καθιστά σαφές ότι «δεν έρχεται ως δασκάλα, δεν έρχεται για να μας κάνει μαθήματα».

Όταν τα έντυπά σας, το Focus, η Bild και τα τοιαύτα, παροτρύνουν «διώχτε τους Έλληνες από το Ευρώ μας», η καγκελάριος Μέρκελ επαναλαμβάνει ότι το Ευρώ δεν είναι απλώς ένα νόμισμα, αλλά το όραμα μιας Ενωμένης Ευρώπης – μιας Ευρώπης που η ίδια εγγυάται πως όλοι, και οι Γερμανοί, επιθυμούμε.

Όσοι έχουμε πρόσβαση σε κομμάτι της γερμανικής κοινής γνώμης διαφορετικό από τις φωνασκίες σας, γνωρίζουμε ότι η χυδαιότητα και η απανθρωπία συγκεκριμένων εντύπων δεν εκφράζουν το σύνολο του γερμανικού λαού. Δύο κινήσεις θα μπορούσαν να βοηθήσουν:

Α) Επιτέλους, σωπάστε. Κι όταν λέμε «σωπάστε», δεν εννοούμε να μας υπενθυμίζετε «φιλικά» πόσο ωραίο είναι να καταναλώνετε «τα κρασιά μας, τα φαγητά μας και τα νησιά μας». Αναγνωρίστε την συνεισφορά σας στα χειρότερα από αυτά που έχουν ήδη συμβεί και στα χειρότερα από αυτά που αποτελούν ενδεχόμενα για το μέλλον και απλώς μην ξανα-αναφερθείτε σε εμάς. Αν αδυνατείτε να αναφερθείτε σε άλλους λαούς χωρίς ρητή ή υπόρρητη αηδία, μίσος και απόρριψη, μην αναφέρεστε καθόλου σ’ αυτούς. Μα καθόλου.

Β) Όπως ξεκάθαρη και ανακουφιστική είναι η διαβεβαίωση των Ελλήνων και του κράτους της Ελλάδας ότι δεν ταυτίζονται με κάποιες ακραίες αναφορές στους Γερμανούς και στην Γερμανία, έτσι θα λειτουργούσε και το ανάλογο. Θα ήταν ανακούφιση, αν κομμάτια του γερμανικού λαού με λόγο δημόσιο ξεκαθάριζαν δημοσίως, ρητώς και με σαφήνεια το αυτονόητο: ότι οι Γερμανία και οι Γερμανοί δεν ταυτίζονται, δεν εκφράζονται και δεν χαρακτηρίζονται από τα φυλλάδια που κηρύττουν το μίσος δια του ψεύδους, οσοδήποτε μεγάλη κυκλοφορία κι αν έχουν αυτά. Η ανάγκη για κάτι τέτοιο καθίσταται επιτακτική όταν υφίσταται ξεκάθαρη πολιτική συνάφεια ανάμεσα σε έντυπα όπως η Bild και σε πολιτικές παρατάξεις της Γερμανίας.

Χαιρετούμε το έντυπό σας με αισθήματα ευρωπαϊκής φιλίας και αλληλεγγύης. Αισθήματα που ελπίζουμε πραγματικά κάποια στιγμή να γνωρίσετε (πέρα από εύκολες ρητορείες για να «μη χαθούν αυτά που μας ενώνουν» και τα λοιπά), μιμούμενοι την καγκελάριό σας και το υγιές κομμάτι της κοινωνίας σας.

Σωτήρης Μητραλέξης

Antinews

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/10/2012 07:38:46

    Κύριε Μητραλέξη,συγχαρητήρια!!!

  2. tarzan avatar
    tarzan 11/10/2012 07:40:34

    αντε μπραβο ,αρκει να το διαβασουν...

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/10/2012 07:41:59

    Kύριε Μητραλέξη, το κείμενό σας είναι πάρα πολύ καλό. Θα σταθώ σε μία παράγραφο:
    "Θα ήταν ανακούφιση, αν κομμάτια του γερμανικού λαού με λόγο δημόσιο ξεκαθάριζαν δημοσίως, ρητώς και με σαφήνεια το αυτονόητο: ότι οι Γερμανία και οι Γερμανοί δεν ταυτίζονται, δεν εκφράζονται και δεν χαρακτηρίζονται από τα φυλλάδια που κηρύττουν το μίσος δια του ψεύδους, οσοδήποτε μεγάλη κυκλοφορία κι αν έχουν αυτά. Η ανάγκη για κάτι τέτοιο καθίσταται επιτακτική όταν υφίσταται ξεκάθαρη πολιτική συνάφεια ανάμεσα σε έντυπα όπως η Bild και σε πολιτικές παρατάξεις της Γερμανίας."
    Εδώ έγκειται ένα σοβαρό σφάλμα από πλευράς Γερμανίας και ειδικά Χριστιανοδημοκρατών, ότι δηλαδή ουσιαστικά δεν αποδοκίμασαν τη στάση της Bild (τουλάχιστον, ας έκαναν μία παραπομπή στον Heinrich Böll...), αλλά και άλλων εντύπων. Αποδέχθηκαν, έτσι, έμμεσα το ψεύδος περί χρέωσης του μέσου γερμανού φορολογούμενου για να ζήσει ο μέσος έλληνας φοροφυγάς.
    Από την εποχή της ίδρυσης της ΕΕ (ΕΟΚ), δεν έχει ξαναγίνει τέτοια εκστρατεία μίσους από έναν λαό της ΕΕ εναντίον άλλου. Τα γερμανικά ΜΜΕ ξεπέρασαν σε υστερικό ανθελληνισμό τα αλβανικά....Με βάση την παιδεία των Γερμανών και την ιστορία του γερμανικού τύπου, θα περιμέναμε κάτι καλύτερο σε σχέση με τους Αλβανούς...
    Από την άλλη, καλό είναι και εμείς να διευκρινίζουμε ότι ακραίες αντιδράσεις, σαν αυτές με τους "ναζί" "εργαζόμενους" στους ΟΤΑ του κ. Μπαλασόπουλου, δεν εκπροσωπούν την πλειοψηφία των Ελλήνων, ούτε επιδοκιμάζονται από αυτήν.
    Και κάτι άλλο ακόμα: Καλό είναι να τονίζουμε (εγώ το λέω σε συζητήσεις με φίλους στο εξωτερικό) ότι, με αφορμή την κρίση, έχει γίνει ένας ουσιαστικός διάλογος με διάθεση αυτοκριτικής στα ελληνικά ΜΜΜ και στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ιστολόγια, αλλά και στις καθημερινές συζητήσεις. Ο διάλογος αυτός και το βάθος της αυτοκριτικής και αυτομεμψίας θα έλεγα (για να χρησιμοποιήσω ορθόδοξο λεξιλόγιο), ενίοτε και υπέρμετρου αυτομαστιγώματος, έλαβαν έκταση πρωτοφανή στην Ελλάδα. Είναι κάτι που αξίζει να το προβάλλουμε, διότι αποτελεί υπαρκτή πραγματικότητα.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 11/10/2012 12:02:08

      Στα ΜΜΕ εννοούσα, έγραψα στα ΜΜΜ. Υπό μία έννοια, έχει γίνει και σε αυτά κάποιου είδους διάλογος, βέβαια, κυρίως από αγανακτισμένους παππούδες...

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ ΒΙΣ 11/10/2012 17:39:37

      "Ο διάλογος αυτός και το βάθος της αυτοκριτικής και αυτομεμψίας θα έλεγα (για να χρησιμοποιήσω ορθόδοξο λεξιλόγιο), ενίοτε και υπέρμετρου αυτομαστιγώματος, έλαβαν έκταση πρωτοφανή στην Ελλάδα. Είναι κάτι που αξίζει να το προβάλλουμε, διότι αποτελεί υπαρκτή πραγματικότητα"

      Πέστα ΒΙΣ!!!!!!!
      Σε προηγούμενο θέμα έδωσα αγώνα εναντίων των ενοχικών συνδρόμων που πάνε να φορτώσουν κάποιοι στον λαό μας.

  4. to anthos tou kakou avatar
    to anthos tou kakou 11/10/2012 08:05:07

    Kαλή σας ημέρα κ. Μητραλέξη και μπράβο για το άρθρο σας. Τρόπο να δημοσιευθεί και να κοινοποιηθεί διεθνώς με τον αντίστοιχο τρόπο που το έκανε και το ''focus'' έχουμε; Γιατί αν το διαβάζουμε μονάχα εμείς, δεν φτάνει το μήνυμα στο σωστό παραλήπτη.

  5. θησεας avatar
    θησεας 11/10/2012 08:17:21

    πολυ καλο ! θα το καταλαβουν η θα θελουν επεξηγησεις ?

  6. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/10/2012 08:23:17

    Μπράβο

  7. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 11/10/2012 08:25:11

    Αν αληθεύει το δημοσίευμα που θέλει τους New york Times να ετοιμάζουν ένθετο με τη λίστα των ονομάτων της Λαγκάρντ τότε ξεσκονίστε τα εκλογικά σας βιβλιάρια (ή μάλλον τις ταυτότητές σας)...θα πρόκειται για μία πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη...σίγουρα δεν θα πλήξουμε...και το γαλαζοπράσινο Φεουδαρχικό σύστημα να ετοιμάζει τα μπογαλάκια του...

  8. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/10/2012 08:26:13

    Μπράβο Σωτήρη!
    Αν και νεαρός, έγραψες ως ...Μεγάλος!

  9. Dal avatar
    Dal 11/10/2012 08:37:50

    Ρε παιδιά μην χάνεται τον καιρό σας με τους Γερμαναράδες , αυτοί δεν αντιλαμβάνονται από λόγια . Αυτοί ματοκύλισαν 2 φορές την ανθρωπότητα και τώρα στέλνουν εκατομμύρια νοτιο Ευρωπαίους στην ανέχεια . Δεν γνωρίζουν πχ ότι η μέση ανεργία στο Νότο είναι 16%?

    Μπορούσε ο Γαπ το 2010 να τους απειλήσει με μονομερή αναδιάρθρωση η στάση πληρωμών και να δεις πως θα έτρεχαν?. Από τέτοια οι Γερμανοί καταλαβαίνουν. Μόνον απο τις φυσιογνωμίες τους αρκεί για να αντιληφθούμε. Μέρκελ , Σοιμπλε, Ρέστλερ, ο υπ. εξωτερικών εξαιρείται για τους γνωστούς λόγους.

    Ανήκουστο και τούτο. Επιχειρηματίες της Ελλάδος να συζητούν για την επιστροφή φόρων και τη ρευστότητα με τη Μέρκελ. Δηλ. στις επόμενες Γερμανικές εκλογές να ψηφίσουμε και εμείς για να επιλέξουμε αυτούς που θα επιλύσουν καλύτερα τα προβλήματα αυτά!!!

    • Paynek avatar
      Paynek @ Dal 11/10/2012 14:52:34

      Δεν είναι απλά ένα ξερό "αυτοί" αιματοκύλισαν και τέλος. Είναι όμως οι συγκεκριμένες πολιτικές που προλειάνουν το έδαφος, είναι και οι περίεργες μεθοδολογίες φυλλάδων που συντελούν στον εκφασισμό ολόκληρου ή μεγάλου τμήματος ενός λαού.
      Αυτό το "μη χάνετε το χρόνο σας" δεν το πολυκαταλαβαίνω οπότε.Και τι προτείνεις δηλαδή..

      υ.γ: Το οτι ο ΓΑΠ έχασε την ευκαιρία να τους βάλει στην θέση τους, πως το συμπέρανες ακριβώς.. Ήθελε δηλαδή ,αλλά τελικά μπλέξανε τις προθέσεις τους τα τελευταία 2 χρόνια? Τώρα που το καταλάβαμε να τον φωνάξουμε να πατήσει λίγο πόδι να μας υπερασπίσει. Όλοι αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία ,εξάλλου με την πρώτη..ε ,δεν γίνεσαι..!

      • Dal avatar
        Dal @ Paynek 11/10/2012 15:46:58

        Να γίνω πιο σαφής. Στην ζωή, στις διακρατικές σχέσεις τα πράγματα δεν ρυθμίζονται με τις καλές προθέσεις και τα ωραία λόγια. Αλλά από τα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. Εαν πιστεύεις ότι τέτοια θα συγκινήσουν την Μέρκελ και τον Σοιμπλε΄ αρκεί να παρατηρήσεις και τις φυσιογνωμίες τους για το αντίθετο. Καλή η επιστολή αλλά δεν φτάνει.

        Όλοι γνώριζαν και γνωρίζουν ότι το χρέος μας δεν είναι διατηρήσιμο. Άλλωστε μετά από 2 και πλέον χρόνια όλοι οι δείκτες έχουν εκτροχιαστεί . Εαν ο ΓΑΠ είχε κάνει μονομερή αναδιάρθρωση όπως του είχε προταθεί και απειλήσει με στάση πληρωμών το 2010, θα είχαμε αποφύγει το χωρίς τελειωμό μαρτύριο, χωρίς αποτέλεσμα επι πλέον. Να υπενθυμίσω ότι όταν ρωτήθηκε από τους "εταίρους", εαν θα προχωρήσει σε στάση πληρωμών τους καθησύχασε

        Τώρα καταστρέφεται η χώρα για να σωθεί η ΕΖ.

        Και τέλος. Επειδή διαμορφώθηκε μια φιλο γερμανική τάση, δεν γνωρίζω την αιτία. Η απορία μου βασίζεται ότι από του Γερμανούς δεν είδαμε ούτε μια καλή χειρονομία τα τελευταία 70 χρόνια. Ούτε στα εθνικά μας, ούτε στα πολιτικά θέματα. Μόνον μίζες λάβαμε(οι πολιτικοί μας και οχι μόνον) και πολλά έργα πήραν. Η κάνω λάθος?. Προ τι λοιπόν αυτό το λιβανιστήρι? Και τους παρουσιάζομαι και ως σωτήρες.

        • Dal avatar
          Dal @ Dal 11/10/2012 16:01:43

          Και να μηνξεχναμε:
          ''Οι Γερμανοί έχουν πολλά πλεονεκτήματα και ελάχιστα μειονεκτήματα. Διαχρονικά πολλές φορές θέτουν τα πλεονεκτήματά τους στην υπηρεσία των ελάχιστων μειονετημάτων τους" Giulio Tremonti πρωην Υποικ Ιταλίας

        • Paynek avatar
          Paynek @ Dal 12/10/2012 16:52:49

          Μάλλον λόγω διαφορετικής θεώρησης των γεγονότων, προσπερνάς κάποιες ουσιώδεις λεπτομέρειες .Ισως υποτιμάς χωρίς να το θέλεις, την επιρροή που δίνουν τέτοιες φυλλάδες στην διαμόρφωση γενικότερου κλίματος. Γιατί αυτό πάντα απο κάτω ξεκινάει, όχι τόσο απ'τον κάθε κ.Σόϊμπλε άσχετα με το πόσο το επιδιώκει και ο ίδιος.
          Σε υψηλότερο όμως επίπεδο και στην πολιτική προσπαθείς να είσαι και απο κοντά,εξάλλου τόσα χρόνια αχώριστοι είμασταν ,(δυστηχώς με την άσχημη έννοια)και έχεις δίκιο σε αυτό.
          Πως νομίζεις οτι θα βοηθούσε όμως αν έκοβες ξαφνικά αυτήν την σχέση εξάρτησης ,τι εναλλακτικές μπορούσες να δημιουργήσεις όταν έχεις κ το ΔΝΤ απο πάνω σου..Το μόνο που μπορείς να κάνεις απ΄την δικιά σου μεριά πέρα του καταμερισμού των ευθυνών ,είναι να προχωρήσεις τελικά, ώστε να οικοδομήσεις σε μια πιο στέρεα βάση. Καμία σχέση όμως με σωτήρες,πάλι στις δικές μας δυνάμεις χρειάζεται να στηριχτούμε,μην έχει κανείς αυταπάτες.
          Ο μόνος σωτήρας που ξέρω ,που μας έσωζε συνέχεια και μας ξανάσωζε κάθε τόσο, και όπως λες μπορούσε πραγματικά να κάνει τα πάντα και τίποτα δεν έκανε κάθε φορά ,κάνει καριέρα ως επιτυχημένος διαχειριστής κρίσεων..

  10. Γεωργία avatar
    Γεωργία 11/10/2012 08:43:22

    Αν το γράφατε και στα αγγλικά, θα βοηθούσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Γεωργία 11/10/2012 08:55:31

      Βοηθάει περισσότερο στα γερμανικά, σε Γερμανούς απευθύνεται και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι είναι αρκετά "μέσα" στη γερμανική νοοτροπία. Στα αγγλικά θα έχανε πάρα πολύ.

  11. Διογένης avatar
    Διογένης 11/10/2012 08:45:08

    Χαχα! Καλό! Θα συμπλήρωνα, αγαπητέ, και τα εξής:

    Αν δεν θέλετε να "σώσετε" την Ελλαδα, πάρτε τα λεφτά σας και φύγετε. Όσοι φώναζαν "Merkel, raus", δεν εννοούσαν μόνον τη Μέρκελ, εννοούσαν και τα λεφτά της.

    Ας τα πάρουν λοιπόν κι ας φύγουν. Το ερώτημα, το μεγάλο ερώτημα είναι: ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ;

    Η γνώμη μου είναι πως όχι. Και αν τους θέσει κάποιος με αυτοπεποίθηση στις δυνατότητες της Ελλάδος και την αντίστοιχη παρρησία, τότε θα καταρρεύσει κάθε επιχείρημα εναντίον των "τεμπέληδων και διεφθαρμένων Ελλήνων".

    Στην πραγματικότητα, ο Γερμανός δεν θέλει ούτε να πληρώνει την Ελλάδα, ούτε να σεγοντάρει τα σχέδια για μπίζνες του γερμανικού κατεστημένου. Είναι το γερμανικό οικονομικο-πολιτικό κατεστημένο που θέλει "σωτηρία" με ταυτόχρονη οικονομική άλωση.

    Ας πούμε λοιπόν ένα δυνατό και αξιόπιστο "όχι", όχι τόσο στην ίδια τη Μέρκελ, όσο στα λεφτά της. Ας ακυρώσουμε το PSI "εθελοντικά" (όπως το ίδιο το PSI...) με αναστολή πληρωμών χρεωλυσίων και παύση της τοκογονίας για πέντε (τουλάχιστον) χρόνια, για όσους εθελοντικά συμμετάσχουν, ώστε να σωθεί το εγχώριο τραπεζικό σύστημα και μετά, ας πάρουν τα λεφτά τους κι ας φύγουν.

    Τότε να δείτε που θα παρακαλάνε για να μας "σώσουν", αλλά τότε θα μπορούμε να επιβάλουμε κι εμείς όρους.

    Αν δεν ειπωθεί αυτό το "όχι" ουσιαστική επαναδιαπραγμάτευση είναι αδύνατον να γίνει.

    Μήπως όμως ζητάμε πάρα πολλά από μια κυβέρνηση που η ίδια επιμένει να κρύβει τα θετικά, τα εξαιρετικά στοιχεία από την εκτέλεση του προϋπολογισμού; Τι να περιμένουμε μετά για "όχι" και λοιπά;

  12. franc avatar
    franc 11/10/2012 08:47:00

    To γεγονός και μόνο οτι τους απαντάμε τόσο πολιτισμένα, θα έπερεπε να τους βάλει σε σκέψη. Για να δούμε, έχουν περάσει στο επόμενο στάδιο της εξέλιξης?

    @Τί να λέμε;
    ΅Εχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου. Κι αν δεν το κάνουν οι New york Times όλο και κάποιοι anonymous θα το κάνουν και δεν θα περιμένουν να τους έρθουν "υπηρεσιακώς και με πρωτόκολλο" όπως κάνουν οι κυβερνώντες και οι εισαγγελείς μας...Εξ αλλου και χωρίς αυτό, αν τελικά ψηφιστούν τα μέτρα θα πρέπει να ξεσκονίσουμε τα εκλογικά μας βιβλιάρια...

  13. romeo avatar
    romeo 11/10/2012 08:56:06

    Εξαιρετική ανάρτηση! Συγχαρητήρια!

  14. Φ avatar
    Φ 11/10/2012 09:19:50

    Εξαιρετικός ο Σωτήρης!

  15. blue nile avatar
    blue nile 11/10/2012 09:44:41

    Εύγε στον Σωτήρη.

    Όσο για τους Γερμανούς του „Focus“...

    Αναλάβετε τις ευθύνες σας ως πλεονασματική χώρα της ευρωζώνης και σατματήστε να σώζετε τους τραπεζίτες σας σε βάρος ολόκληρων λαών...

  16. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 11/10/2012 09:55:09

    Συγχαρητήρια Σ. Μητραλέξη!
    Και μία αποστολή του μέσω ταχυδρομείου για να καταγραφεί στα εισερχόμενά τους θα συνέβαλλε τα μάλα...

  17. conpan avatar
    conpan 11/10/2012 10:11:26

    Ich gratuliere ..

  18. George avatar
    George 11/10/2012 10:13:42

    Δυστυχώς το focus και την Bild την τροφοδότησε η άθλια στάση μας ως πολίτες τ τελευταία 38 χρόνια. To Focus και η Bild είναι απλά τα συμπτώματα της ασθένειάς μας.

    Όσο εμείς δεν αντιλαμβανόμαστε τη σημασία που έχουμε για την Ευρώπη ως Έθνος, τόσο θα έχουμε συμπεριφορά φτωχού (και αναξιοπρεπούς) συγγενή, τον οποίο θα λοιδορεί η κάθε φυλλάδα του εξωτερικού. Η Ελλάδα πρέπει να επαναπροσδιορίσει το ρόλο της στον κόσμο. Ο κάθε Έλληνας πολίτης θα πρέπει να λειτουργεί ως δυνητικός πρεσβευτής του ελληνικού τρόπου ζωής και να σταματήσει να ετεροπροσδιορίζει τον εαυτό του στη βάση μιας υπερκαταναλωτικής συμπεριφοράς (αλήθεια πόσα Golf/SLK/Cayenne/iPhone έχουμε μαζέψει σε τούτον τον τόπο;-έχει καταντήσει αηδία).

    Ο μέσος Ευρωπαίος πολίτης θα πρέπει να γνωρίσει τελικά τις αξίες που χαρακτηρίζουν τον ελληνικό τρόπο ζωής ώστε να μας σέβεται: Ανθρώπινες σχέσεις, αγάπη στην οικογένεια, φιλότιμο, θάλασσα, βουνό, μεσογειακή καλοφαγία αλλά και υγιής-ελεύθερη επιχειρηματικότητα, τουριστική ανάπτυξη, καινοτομία, πρωτοποριακά πανεπιστήμια (όχι το σημερινό χάλι) σύνδεση του παλαιού με το νέο, ανθρώπισμός και αίσθηση πολιτισμικού καθήκοντος για την Ευρώπη και τον κόσμο.

    • George avatar
      George @ George 11/10/2012 11:23:57

      Συγχαρητήρια πάντως στο Σωτήρη. Είμαι σίγουρος ότι οι δημοσιογράφοι του Focus θα ενημερωθούν για την παρουσία του άρθρου και θα το διαβάσουν (μακάρι να το δημοσίευαν). Ωστόσο δεν είναι εύκολο να απευθυνθείς μαζικά στη γερμανική κοινή γνώμη.

    • aixaigis avatar
      aixaigis @ George 11/10/2012 21:00:00

      George : " Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ " ....
      Φίλε Γιώργο τα είπες όλα σε μία φράση. Εκεί είναι η ρίζα όλων των δεινών.
      Ποιός θα το κάνει αυτό από την Πολιτεία ; Μπορεί κάποιος να μας πεί ;
      Εχουμε καταντήσει ένας φοβισμένος, συμπλεγματικός λαός λόγω Κράτους και ανεχόμαστε όλων των ειδών τους εξευτελισμούς...
      Μιλώ στο πρώτο πληθυντικό, άν και δεν βάζω τον εαυτό μου διότι εξακολουθώ να είμαι και να το δηλώνω,πολύ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ σαν Ελληνίδα.

  19. Android avatar
    Android 11/10/2012 10:16:25

    Πολύ καλό το κείμενο. Για εσωτερική κατανάλωση όμως και ικανοποίηση του εγώ μας. Αν δεν δημοσιευθεί απο το φόκους να διαβαστεί απο τον κόσμο δεν γίνεται τίποτα.

  20. Δαναός avatar
    Δαναός 11/10/2012 10:22:17

    Μπράβο Σωτήρη, χωρίς παραπέρα εκ μέρους μου "αδολεσχία".

  21. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/10/2012 10:28:39

    Κύριε Μητραλέξη, συγχαρητήρια για την απάντησή σας. Νομίζω όμως ότι οι πρώτοι που πρέπει να τη δουν, και να τη μελετήσουν πολλές φορές, είναι η συνομοταξία των "αυτομαστιγούμενων", όπως αναφέρει ο ΒΙΣ παραπάνω. Γιατί, άλλο η αυτοκριτική και άλλο ο αυτοεξευτελισμός και η απλόχερη προσφορά επιχειρημάτων και όπλων σε όσους επιμένουν να διάκεινται εχθρικά απέναντι σε έναν ολόκληρο λαό.

    • αβαρία avatar
      αβαρία @ Αυριανιστής 11/10/2012 11:03:44

      Μπράβο Αυριανιστή.

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ Αυριανιστής 11/10/2012 11:45:37

      Οἱ Ἕλληνες ἐπιμένουν, ὅταν συγκρίνουν εὐρωπαίους λαοὺς μὲ τὴν ἀφεντιά τους, νὰ διαλέγουν ὡς δείγματα... τὸν Μπετόβεν ἀπὸ τὴν μία καὶ τὸν γηπεδόβιο Ἕλληνα ἀπὸ τὴν ἄλλη. Τὴν βρίσκουμε μὲ τὴν αὐτομεμψία. Ὅμως δὲν εἶναι ἔτσι. Στὴν Γερμανία περίμενα νὰ βρῶ ἕναν λαὸ ἀκροατῶν τοῦ Μπετόβεν, ἀλλὰ... ἔπεσα σὲ ἕναν λαὸ ἀναγνωστῶν τῆς Bild!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Σωτ Μητραλ 11/10/2012 12:17:53

        Κύριε Μητραλέξη, έχω σπουδάσει και εγώ σε δυτικοευρωπαϊκή χώρα και, υπό μία έννοια, κινούμαστε σε παρόμοιους ακαδημαϊκούς χώρους ως προς το αντικείμενο και ενδέχεται να έχουμε συμπέσει και σε κανένα διεθνές συνέδριο, όπως το περσινό της Σόφιας. Είναι σωστό αυτό που λέτε και δείχνει έλλειμμα παιδείας. Ο μέσος Γερμανός δεν είναι ούτε Μπάχ, ούτε Μπετόβεν, ούτε Φουρτβένγκλερ (που είχε περάσει κάποια καλοκαίρια ως παιδί στην Αίγινα, όπου έκανε ανασκαφές ο πατέρας του). Όπως και ο μέσος Έλληνας δεν διαβάζει Σεφέρη ή Θεοτοκά ή Βαλτινό. Σε σύγκριση με τη Γαλλία, θα έλεγα, εντούτοις. ότι ο μέσος Γερμανός υστερεί παιδευτικά σε σχέση με τον μέσο Γάλλο και η κοινωνική συμπεριφορά του μέσου Γάλλου είναι πιο "ανθρώπινη", πιο πολιτισμένη από του μέσου Γερμανού (το βλέπω και σε Γάλλους τουρίστες αυτό). Τέλος πάντων, κινδυνεύω να πέσω σε γενικεύσεις και υπαραπλουστεύσεις και τη Γερμανία τη γνωρίζω πολύ λίγο για να την κρίνω, αν και γνωρίζω τη γλώσσα.
        Στην Ελλάδα υπήρξε μία άνοδος του μορφωτικού επιπέδου, τυπικά, τα τελευταία 20-30 χρόνια, που δεν συνεδεύτηκε όμως με την αντίστοιχη άνοδο του επιπέδου παιδείας, με την κλασική της έννοια. Βλέπεις ανθρώπους πτυχιούχους και δεν μπορείς να καταλάβεις, από την ομιλία ή τον τρόπο συμπεριφοράς, τη διαφορά τους από έναν τεχνίτη με απολυτήριο γυμνασίου. Αυτό είναι ένα τεράστιο θέμα και βλέπω τελευταία ότι οι υπεραφθονούντες αριστεροί κονδυλοφόροι μιλούν απαξιωτικά για το "χαμηλό επίπεδο" των Νεοελλήνων, τη στιγμή που τόσα χρόνια η ίδια η Αριστερά εξέθρεψε τον λαϊκισμό, την έλλειψη σεβασμού προς τους θεσμούς, το δικαίωμα στην επί πληρωμή αεργία.

      • franc avatar
        franc @ Σωτ Μητραλ 11/10/2012 15:05:21

        Mα ο Μπετόβεν του 21ου αιώνα κατα την πλέον έγκυρη εφημερίδα της Ισπανίας El Pais είναι ο Μίκης Θεοδωράκης.
        Κατ' αλλους διεθνούς κύρους μουσικοκριτικούς, προεξάρχοντος του Μεγάλου Rene Aubry, o Mότσαρτ του 21ου αιώνα είναι ο Μάνος Χατζηδάκης.
        Και επίσης απο τη συντριπτική πλειψηφία των μουσικοκριτικών ο μεγαλύτερος ή έστω μέσα στους 3 πρώτους στον κόσμο Κλειδοκυμβαλίστες (Keybordists), ήτοι ο Μπάχ του 21 ου αιώνα, είναι ο Βαγγέλης Παπαθανασίου (Οσκαρ μουσικής).
        Για το μέγεθος της χώρας μας στον σημερινό κόσμο, αυτές οι πρωτιές είναι ασύλληπτα σημαντικές απο κάθε άποψη.
        Η Μουσική είναι η μητέρα των τεχνών. Απο αυτήν προέκυψαν και οι υπόλοιπες Μουσ-ες που εκπροσωπούν τις τέχνες...
        Οσον αφορά τους γηπεδόβιους, οι Χούλιγκανς είναι Εγγλέζικη εφεύρεση...

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ franc 11/10/2012 15:53:08

          Να μην ξεχνάμε όμως και τον μεγάλο Σκαλκώττα.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΒΙΣ 11/10/2012 16:27:05

            Καί τόν Σίμωνα Καρρά γιά τήν διάσωση καί διάδοση τῆς μουσικῆς παράδοσῆς μας.

          • pegy zhna avatar
            pegy zhna @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/10/2012 17:54:19

            και τον Βασιλη τον Καρρα

          • franc avatar
            franc @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/10/2012 18:17:44

            Φίλοι ΒΙΣ και Κυθήριε αν τους απαριθμήσω όλους θα συγγράψω τόμο εγκυκλοπαίδειας...
            Τι να πούμε για Μητρόπουλο,Καβάκο,
            Κάλλας και τι να πούμε για Ξαρχάκο,Σαββόπουλο, Μαρκόπουλο, Καραίνδρου και δεν έχει τελειωμό.
            Δεν είμαστε πρώτοι μόνο στην κορυφή αλλά και στόν πάτο της μουσικής. Τό ίδιο και στην ποίηση, αλλα τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Τον λόγον έχει η ακαδημία Νόμπελ.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ franc 11/10/2012 20:30:47

            Καί πάλι σωστός φίλε franc!

          • Νικήτας avatar
            Νικήτας @ franc 11/10/2012 20:54:43

            + ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΝΑΚΗΣ,
            + ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ.

  22. Φειδίας Μπουρλάς avatar
    Φειδίας Μπουρλάς 11/10/2012 10:59:51

    Εὖγε.

  23. ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ avatar
    ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ 11/10/2012 11:04:41

    Mπράβο σας κ. Μητραλέξη. Το ερώτημα πάντως είναι, αν θα έπρεπε ως κράτος, να είχαμε φροντίσει να δημοσιεύουμε εξ΄αρχής, με το που εμφανίστηκαν τα άθλια σχόλια εναντίον μας από πλευράς των διαφόρων Γερμανικών εντύπων, στα ίδια αυτά έντυπα (focus, Βild κ.λ.π.) τον αντίλογο, εμποδίζοντας την αρνητική προπαγάνδα να ''περάσει'' στο Γερμανικό λαό. Μάλλον για ακόμα μια φορά, εμφανιστήκαμε ...ανοργάνωτοι κι ανέτοιμοι.

  24. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 11/10/2012 11:09:22

    Και νάταν μόνο οι Γερμανοί καϋμός δεν θάταν.Ακούστε λοιπόν τι συνέβη
    χθές σε μια παραλία των Χανίων που έχουμε ακόμα την άνεση και τον και-
    ρό να κολυμπάμε.Φθάνουμε με μιά φίλη στο Μαράθι.{την παραλία που κο-
    λυμπούσε ο επίτιμος για να ξέρετε}.Στην παραλία καμμιά τριανταριά άν-
    θρωποι,κυρίως ξένοι.Τρεις αλλοδαποί με ένα σκύλο παίζουν μέσα στην θά-
    λασσα.Η φίλη μου δεν γουστάρει να κολυμπά παρέα με σκύλους,εγώ δεν
    πρόβλημα.
    Όμως από την ώρα που έστω κι ένας έχει πρόβλημα για μένα είναι λογικό
    να το σέβονται οι υπόλοιποι.Της λέω πες τους το,ότι έχεις πρόβλημα .Εκεί-
    νη ,πολύ ευγενικά τους μίλησε στα Αγγλικά υποθέτοντας ότι ήταν Αμερικά-
    νοι μια και έχουμε πολλούς στην περιοχή.Τους είπε συγκεκριμένα ότι εδώ εί-
    ναι παραλία για ανθρώπους και ότι αν θέλουν να κολυμπήσουν τον σκύλο ,
    μπορούν να πάνε σε μιά πιό ερημική παραλία.
    Βγαίνουν λοιπόν στην παραλία και με ύφος κατακτητών μας ρώτησαν αν είμαστε Ελληνίδες {με καθόλου αμερικάνικη προφορά},μας στόλισαν με ότι προφανώς διαβάζουν στα αντίστοιχα με την BILD και το FOCUS ,έντυπα
    στην πατρίδα τους.Και τι δεν μας είπαν, ότι έχουμε νόμους που δεν τους τηρούμε,και άρα τι μας πειράζει να κολυμπά ο σκύλος με μας {ωραίος συσχε-
    τισμός,μα την αλήθεια},στην συνέχεια μας είπαν ότι δεν πληρώνουμε τους
    φόρους μας,{τότε τα πήρα εγώ στο κρανίο ,που τόσα χρόνια πληρώνω τα άντερα μου,η μισθωτή μηχανικός και τώρα συνταξιούχος},λες και μας ήξεραν οι ανάγωγοι κι από χθες.Στο τέλος μας είπαν ότι αυτοί έχουν έρθει για
    Hotel investings,κοινώς ξενοδοχειακές επενδύσεις.Εθνικότητος Γαλλικής.Αυτό
    που λέμε Ελλάς -Γαλλία συμμαχία.Αυτοί όλοι αφού μας εξαθλίωσαν έρχονται
    να επενδύσουν πάνω στα πτώματα μας .Ένα μικρό δείγμα της αισχρής
    νοοτροπίας που καλλιεργούν όλα αυτά τα έντυπα στους αντίστοιχους λαούς.
    Μπράβο στον κο Μητραλέξη.Ίσως αν έχουν μυαλό οι υπεύθυνοι των εντύπων, να πάψουν την χυδαιολογία εναντίον ενός λαού που έχει υποστεί τα πάνδεινα,
    ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια και να μην δημιουργούν πάθη και μίση μεταξύ των λαών.Αλλοιώς να μην εκπλαγούν αν δούν περιστατικά βίας μεταξύ απλών
    ανθρώπων όπως στην δική μας ιστορία που έμεινε απλά στην λεκτική βία.

  25. Κωνσταντίνα avatar
    Κωνσταντίνα 11/10/2012 11:12:00

    Εύγε. Εξαιρετικό!

  26. Φανη avatar
    Φανη 11/10/2012 11:14:15

    Ο ανθρωπος ειχε κυρος δεν ηταν ...τσουτσεκι.Ηγετης με τα ολα του.

    • Φανη avatar
      Φανη @ Φανη 11/10/2012 11:17:42

      Καλα βρε παιδια τι γινεται; χαθηκε το σχολιο στο οποιο απαντησα;

  27. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 11/10/2012 11:17:58

    Μπράβο Σωτήρη Μητραλέξη!

  28. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 11/10/2012 11:47:49

    Μπράβο κ. Μητραλέξη για την απάντηση. Φυσικά θα έπρεπε να είχαν γίνει τα δέοντα εκ των αρμοδίων, με το που ξεκίνησε η εθνική δυσφήμιση. Αλλά μην περιμένουμε οι Γερμανοί να υπερβούν εαυτόν και να αναζητήσουν την αλήθεια πίσω από την προπαγάναδα. Εδώ ο Πρωθυπουργός-προδότης γύριζε ανά την Ευρώπη κι έλεγε τα καλύτερα για τη χώρα που εκπροσωπούσε.... Τι να περιμένει κανείς;

    • aixaigis avatar
      aixaigis @ BLACKQUEEN 11/10/2012 21:24:19

      Καλησπέρα φίλτατη BLACKQUEEN,μάς έλειψες.
      Συμφωνώ άλλη μιά φορά μαζί σου...Οταν έχουμε ένα Πρωθυπουργό πού μας βρίζει...τι να περιμένουμε αποό τους ξένους;;;"βούτυρο στο ψωμί τους" πού λένε.
      Μόνον αυτή η αρνητική προπαγάνδα κυκλοφορεί ανά τον κόσμο;;;;
      Ξεχάσαμε Τούρκους, Σκοπιανούς, Αλβανούς;;; Απλά, αλλάζει η Εθνικότητα.Τι θλιβερό, αλήθεια.
      Ξεχάσαμε κιόλας εκείνο το τρομερό "οι Ελληνες κατάπιαν την αξιοπρέπειά τους !" των Αγγλων,άν δεν απατώμαι, μετά τον
      ανεκδιήγητο Σημίτη και τα Ιμια;;;
      Αυτή η φράση με πονάει ακόμη...
      Ισως, μετά από τόσους εξευτελισμούς...να πάθαμε ανοσία...
      Ποιοί ; Οι απόγονοι τόσων ηρώων από την Αρχαιότητα μέχρι τον ΒΒ' ΠΠ..
      Ο Αντρέ Μαλρώ, την δεκαετία του 50 εκφωνώντας στην Πνύκα λόγο σαν Υπουργός Πολιτισμού της Γαλλίας μας αποκάλεσε " peuple des heros !"
      =Λαό Ηρώων.
      Τόσο πολύ αλλάξαμε βρέ παιδιά σε 50 χρόνια;
      Υ.Γ Οσο γιά την επιστολή στο Focus θα είμαι λιγώτερο ενθουσιώδης από τους περισσότερους : Καλή, αλλά υπερβολικά ευγενική και καθωσπρέπει, πού δεν αρμόζει σε τέτοιες φυλλάδες και σε χοντρόπετσους Γερμαναράδες (τους γνωρίζω καλά όπως και την γλώσσα τους)

  29. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 11/10/2012 11:49:04

    Καλημέρα Σωτήρη και μπράβο, τους ....τάγραψες!

  30. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 11/10/2012 11:49:28

    Τὸ ἄρθρο ἀπεστάλη στὸ Focus καὶ στὴν Bild. Καὶ σὲ κάποιες πιὸ σοβαρὲς ἐφημερίδες γιὰ νὰ λάβουν γνώση.

    {Εὐχαριστῶ τοὺς πάντες γιὰ τὰ πολὺ ἐνθαρρυντικὰ σχόλια!}

  31. θησεας avatar
    θησεας 11/10/2012 11:59:46

    η μανα μου πηγε να παρει φαρμακα αποθεραπειας του καρκινου κ πληρωσε 30 e ενω δεν πληρωνε μια ! αντε να ζησουν με συνταξη 380e του πατερα μου ...

  32. Ζωροάστρης avatar
    Ζωροάστρης 11/10/2012 12:19:29

    ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ:

    Όσο κάποιος από τους χιλιάδες δικηγόρους της χώρας δεν κάνει μια αγωγή στον ΓΑΠ και τον Πάγκαλο (τουλάχιστον) για τη συστηματική εξύβριση και απαξίωση της χώρας μας και των κατοίκων της στο εξωτερικό, θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
    Δηλαδή του να μας υβρίζει ο κάθε μπυραρόβιος αλλοδαπός.

    Τα βίντεο υπάρχουν, οι απομαγνητοφωνήσεις, τα πάντα. Δεν μπορεί να γίνει αντιληπτό τώρα πια πως δεν έχουν ζητηθεί αποζημιώσεις υπερ του ελληνικού δημοσίου (αποζημιώσεις εκατομμυριών-τα έχουν οι εν λόγω κύριοι) .

    • aixaigis avatar
      aixaigis @ Ζωροάστρης 12/10/2012 19:35:49

      Φίλε Ζωροάστρη : " ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ"
      Πιό απλά : Πρός τον Φαήλο Κρανιδιώτη !
      Εχω κάνει εδώ και καιρό την έκκληση στον Φαήλο...αλλά δεν ξέρω γιατί τελευταία γράφει τόσο σπάνια.(φοβάμαι ότι έχει απογοητευτεί. Μακάρι να πέφτω έξω!)
      Μας λείπει και τον χρειαζόμαστε περισσότερο από ποτέ.

  33. Ζωροάστρης avatar
    Ζωροάστρης 11/10/2012 12:36:56

    Φάνη πιστεύεις ότι ξοδεύτηκαν μερικά εκατομμύρια ευρώ, σε μεταφορά, ασφάλεια κλπ, για να γίνει μια επίσκεψη 5 ωρών και για να μιλήσουν οι δύο ηγέτες μεταξύ τους για μια ώρα;
    Τηλέφωνα δεν υπάρχουν; Απευθείας κρυπτογραφημένα links ασφαλείας;

    Το πιθανότερο (σίγουρο) είναι ότι δεν ειπώθηκε τίποτα σημαντικό, όλο ήταν ένα επικοινωνιακό stunt που εξυπηρέτησε και τις δυο πλεύρες ή έτσι τουλάχιστον σχεδιάστηκε.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Ζωροάστρης 11/10/2012 14:01:29

      Kαι σωστό και λάθος! Προσωπικά θα έλεγα ότι δεν ειπ[ώθηκε κάτι μη αναμενόμενο. Αρα; Το μήνυμα που κόμιζε η καγκελάριος ήταν η ίδια η επίσκεψη της. Η επίσκεψη από μόνη της θέλησε να σηματοδοτήσει και να δημοσιοποιήσει προς όλους αλλαγή στάσης. Δεν χρειαζόταν κι ως ένα βαθμό δεν μπορούσε/ δεν επιτρεπόταν να το πει.

  34. ΓΚΙΟΙ avatar
    ΓΚΙΟΙ 11/10/2012 12:50:37

    ΕΥΓΕ ΡΕ ΣΩΤΗΡΗ, ΕΥΓΕ.

  35. Τάκης Μπ. avatar
    Τάκης Μπ. 11/10/2012 12:56:38

    Θερμά συγχαρητήρια! Εξαιρετική ανάρτηση.

  36. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 11/10/2012 13:20:23

    Μπράβο Σωτήρη. Εύγε

  37. βαγόνι avatar
    βαγόνι 11/10/2012 13:35:35

    ausgezeichnet Mitralexis,wunderbar!

  38. Νικήτας avatar
    Νικήτας 11/10/2012 13:47:17

    ΕΥΓΕ! Ευχαριστούμε κ. Μητραλέξη.

  39. Χρήστος Αλεξόπουλος avatar
    Χρήστος Αλεξόπουλος 11/10/2012 13:49:49

    Κύριε Μητραλέξη, μια λέξη μόνο:

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    Χρήστος Αλεξόπουλος
    Μενίδι Αιτωλοακαρνανίας
    6978 985987

  40. Κωνσταντῖνος Ρούμογλου avatar
    Κωνσταντῖνος Ρούμογλου 11/10/2012 14:10:53

    Εὖγε. Εὖγε. Εὖγε.

    Συγχαρητήρια Σωτήρη γιὰ τὸ ἄρθρο σου.
    Ἐβαλες ὑαλιὰ καὶ στοὺς ἑλλαδίτες καλοπληρωμένους δημοσιογράφους.

    Νὰ εἶσαι καλὰ καὶ Θεὸς νὰ φωτίζει πάντα τὰ βήματά σου.

  41. βαγγελης avatar
    βαγγελης 11/10/2012 14:12:29

    για τις ευθυνες τις δικες μας που συνεχως επανεκλεγουμε δοτους και διεφθαρμενους τσιμουδια?

  42. βαγγελης avatar
    βαγγελης 11/10/2012 14:12:29

    για τις ευθυνες τις δικες μας που συνεχως επανεκλεγουμε δοτους και διεφθαρμενους τσιμουδια?

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ βαγγελης 11/10/2012 14:15:00

      Αυτό είναι μια άλλη συζήτηση όπου και γίνεται εδώ στον αντινέα! Το κείμενο εστιάζει σε κάτι άλλο. Η μπάλα στην εξέδρα από τον βάγγο πάλι.

  43. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 11/10/2012 14:48:57

    ᾿Εξαιρεῖς τόν ἐαυτό σου;;;; Πές μου τί ψήφιζες νά σοῦ πῶ ἄν χρεῖ συζητήσεως ἡ ἐρώτηση σου. :D

  44. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 11/10/2012 14:50:05

    Εξαιρετικο κείμενο , με σωστό χειρισμό της γλώσσας , η οποία κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει !! Μπράβο κ. Μητραλέξη !!

  45. Christos avatar
    Christos 11/10/2012 15:49:30

    Syggnwmh gia tous latinikous charaktires. Na stalei sto Bildblog.de. O Kyrios Mitralexis mallwn tha gnwrizei to Site. Einai mia omada atomwn pou bgazei stin fora ta psemmata tis BILD kai exei filoxenisi syxna themata gia tin ellhnikh krish.

  46. stls avatar
    stls 11/10/2012 15:54:50

    Δεν σχολιάζω το περιεχόμενο του κειμένου,αλλά την αίσθηση που γενικά μου προκάλεσε.Κλαψούρα,υποτέλεια,λύπη.Κάτι σαν το λυπημένο παιδάκι που παραπονείται επειδή έδωσαν κάτι στο αδελφάκι του και όχι αυτό κοιτάζοντας από μια γωνία με μάτια θλιμμένα.
    Δεν υπάρχουν Γερμανοί καλοί η' κακοί,δεν έχουν την πολυτέλεια τέτοιων συναισθημάτων,παρά υπάρχουν Γερμανοί που έχουν βαθειά χαραγμένο στο dna τους την αίσθηση του καθήκοντος,της υποχρέωσης αλλά και σαφώς του δικαιώματος,δικαίωμα που δυστυχώς θέλουν να στερούν από μας.
    Θέλουν βέβαια να το παίξουν ηγεμονική δύναμη στην Ευρώπη ,αλλά ταυτόχρονα οι πολιτικοί τους γνωρίζουν ότι καμιά Ευρωπαϊκή χώρα τελικά,δεν θα τους επιτρέψει έναν τέτοιο ρόλο(έχει βαριά ιστορία που την ακολουθεί από πίσω)κάτι που οι πολιτικοί μας πρέπει να το έχουν υπόψιν και να ζυγίζουν τις εκάστοτε συγκυρίες.

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ stls 11/10/2012 16:54:10

      "υπάρχουν [μονο]Γερμανοί που έχουν βαθειά χαραγμένο στο dna τους την αίσθηση του καθήκοντος,της υποχρέωσης αλλά και σαφώς του δικαιώματος"

      Με συγχωρειτε αλλα αν ετσι βλεπετε τους γερμανους, με θετικο "αναποδο ρατσισμο", περιπου ως ημιθεους με βιολογικα (dna) εισηγμενες τις ηθικες αξιες, πως να μη σας κακοφανει το κειμενο;

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ stls 11/10/2012 19:10:58

      Αυτή είναι η άλλη πλευρά του ρατσισμού, με την πιο κυριολεκτική του έννοια.

  47. ΜΔ avatar
    ΜΔ 11/10/2012 15:59:04

    Μπράβο!!!!

  48. Pollux avatar
    Pollux 11/10/2012 16:53:40

    Θαυμάστε με τι μαεστρία ο δημοσιογράφος Ζαν Κατρεμέρ κατατροπώνει τους ανόητους ανεύθυνους τεμπέληδες και αντιγερμανούς Ἓλληνες...


    Jean Quatremer
    COULISSES DE BRUXELLES BRUXELLES
    Des anti-Merkel bêtes et méchants


    Environ 25 000 Grecs ont protesté contre la visite d’Angela Merkel, la chancelière allemande, à Athènes, la première depuis le début de la crise de la zone euro. Pour ces manifestants, pas de doute : la responsable de leur situation dramatique est l’Allemagne, ce nouveau Reich accusé de saigner leur pays. Des drapeaux nazis ont été brandis, des manifestants ont même arboré l’uniforme de la Wehrmacht.
    Cette démonstration, qui n’est pas une première depuis le début de la crise grecque (Merkel a souvent été caricaturée en Hitler), est intéressante parce qu’elle révèle une certaine mentalité. Car on peut chercher dans les autres pays en difficulté financière, que ce soit au Portugal, en Irlande, en Espagne, en Italie ou à Chypre, on ne trouve nulle part de telles démonstrations de germanophobie délirantes.

    Les Grecs doivent payer l'addition
    C’est ce qui distingue radicalement la Grèce de ses partenaires : une partie de la population, certes encouragée par ses politiciens, préfère rendre l’étranger responsable de ses problèmes plutôt que de se remettre en question. Il est vrai que bouc émissaire vient du grec ancien "bouc à Azazel". Ainsi, au printemps 2010, le vice-premier ministre grec, le socialiste Theodore Pangalos, a rappelé que l’Allemagne n’avait jamais payé ses dettes de guerre à la suite de l’occupation nazie du pays. En décembre de la même année, le secrétaire d'Etat aux finances, Philippos Sahinidis, a chiffré la dette allemande envers son pays à 162 milliards d'euros. Bref, l’Allemagne doit payer pour aider la Grèce, car c’est elle qui est débitrice.
    Après trois ans de crise, une partie de la société grecque refuse donc d’admettre qu’elle ne doit sa situation qu’à elle-même. Personne n’a imposé aux Grecs l’un des Etats les plus corrompus de la planète. Personne ne les a forcés à des dépenses militaires délirantes, à exonérer d’impôts clergé et armateurs, à laisser la majorité de la population frauder le fisc, à mentir pour se qualifier pour l’euro, à s’endetter jusqu’à plus soif, à laisser dériver les salaires, à ne pas profiter des bas taux d’intérêt de leur dette pour investir dans leur économie, etc., etc. On peut certes reprocher aux Européens d’avoir fermé les yeux sur ces dérives connues de tous. Mais les Grecs ne sont pas des grands enfants.
    Aujourd’hui que les marchés ont brûlé ce qu’ils ont aimé, les Grecs doivent payer l’addition. C’est désagréable, nul ne le conteste. Pas plus que personne ne conteste que la potion administrée ne l’est pas forcément avec douceur, mais la zone euro n’a pas l’expérience de ce genre de situation et a sans doute fait des erreurs en exigeant trop d’un pays sans Etat. Tout comme l’Allemagne, qui a rechigné à aider la Grèce au début de la crise, a sans doute concouru à son aggravation.

    Une poignée de crétins
    Mais la zone euro et l’Allemagne ont finalement répondu présents : 240 milliards d’euros d’aide (sous forme de prêts) qui ont permis à la Grèce d’honorer ses échéances, auxquels se rajoutent plus de 50 milliards d’obligations grecques rachetées par la Banque centrale européenne, la plus grande restructuration de dettes de toute l’histoire moderne, 15 milliards d’euros d’aide financière sur deux ans, une assistance technique (européenne et bilatérale dont allemande) sans précédent pour aider à la construction d’un Etat moderne, etc.

    L’alternative ?
    Il n’y en pas de moins douloureuse. Les Grecs, dans leur très grande majorité, ne veulent d’ailleurs pas quitter la zone euro, car ils savent qu’une faillite pure et simple serait infiniment plus douloureuse que le traitement qu’ils subissent.
    En se rendant à Athènes, dans un geste spectaculaire, la chancelière reconnaît les efforts accomplis par le gouvernement Samaras et vient affirmer qu’elle ne souhaite pas (plus ?) la sortie de la Grèce de la zone euro, alors que son opinion publique y reste favorable. Alors, brandir des drapeaux nazis est non seulement indigne, mais imbécile et ne peut qu’envenimer la situation : les Allemands, dont la démocratie est l’une des plus exemplaires du monde, ne vont guère goûter d’être ainsi ramenés une nouvelle fois au nazisme par un pays qui n'est pas un exemple de démocratie.
    On peut se rassurer en pensant qu’il n’y a finalement eu que 25 000 manifestants et une poignée de crétins brandissant des drapeaux nazis (dans un pays qui a envoyé un groupuscule néonazi au Parlement, ce qui est savoureux). A tout le moins, cela devrait encourager la Grèce à se doter d’une législation punissant ce type d’appel à la haine.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Pollux 11/10/2012 20:01:14

      E, όχι και μαεστρία, χαρτί και καλαμάρι τα έχει λάβει από τα γνωστά ελληνικά ρεμάλια συναδέλφους του, που καθυβρίζουν την χώρα τα τελευταία είκοσι χρόνια, στα έως προσφάτως ταξειδάκια τους με χορηγίες από διάφορες -ημεδαπές και αλλοδαπές- ζήμενς ...
      Μού ΄μαθε και ο Γάλλος πως δεν πληρώνει ο παπάς της ενορίας μου φόρους... Ε, άει σοιχτίρ!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Pollux 11/10/2012 20:29:09

      Νά 'ταν καί στά ἑλληνικά...

    • franc avatar
      franc @ Pollux 11/10/2012 21:23:15

      To φασίστα κι αν τον πλένεις, το σαπούνι σου χαλάς.
      Το κακό μ' αυτούς είναι οτι παρ' ολο που τα παίρνουν χοντρά για τα εμετικά τους κείμενα, δεν μπαίνουν καν στον κόπο να τ' αλλάξουν που και που για να μη φαίνεται η αντιγραφή. Αυτό το κείμενο το έχω διαβάσει τουλάχιστο σε 10 διαφορετικά Γαλλικά έντυπα ίδιο και απαράλλαχτο!!!
      Προφανώς προέρχεται απο το Γαλλικό φασιστικό κόμμα...
      Τί θα πεί όμως ο κ. Jean Quatremer σε λίγο, όταν ο Standard & Poors θα κόψει τα υπόλοιπα Α και τα @ρχ@δια των Γάλλων και θα τους χώσει η Αυτοκρατορία του Χρήματος ένα Μνημόνιο Να!!! με το συμπάθειο?...
      Μάλλον θα πάρει τη Γερμανική υπηκοότητα με το ατράνταχτο επιχείρημα Πουρκουά να πολεμάμε τους Γερμανούς αφού μπορούμε να τα κονομάμε χοντρά γλύφοντάς τους? Και μάλιστα με πολύ σάλιο...Αν είναι δυνατόν...Μεταφράζω μικρό δείγμα του κειμένου αυτού του ανθρώπου για να καταλάβετε γιατί αυτούς τελικά οι Γερμανοί τους έκαναν σαπούνι... Λέει επι λέξει: "Οι Γερμανοί, των οποίων η δημοκρατία είναι μια από τις πλέον υποδειγματικές του κόσμου!!!, δεν θα πρέπει να οδηγηθούν άλλη μια φορά (οι καημένοι) στον Ναζισμό απο μια χώρα που δεν είναι υπόδειγμα δημοκρατίας". (Αν και μητέρα της!).
      Φαίνεται οταν (αντ)έγραφε αυτά είχε στο νού του τα πρόσφατα γεγονόπτα όπου και πάλι oι υποδειγματικοί δημοκράτες Γερμανοί βομβάρδιζαν μαζί με Γάλλους και Αμερικάνους τη Σερβία ενώ οι όχι και τόσο υποδειγματικοί δημοκράτες Ελληνες ήταν 95% αντίθετοι με τους δημοκρατικά υποδειγματικούς Γερμανικούς βομβαρδισμούς.
      Βέβαια θίχτηκε ο πολύς κύριος Quatremer που είπαμε την Μέρκελ Ναζί αφού ανήκει προφανώς στους φανατικούς οπαδούς της κυβέρνησης του Vichy ...
      Το να αντικρούσω τα επιχειρήματά του θα ήταν υποτιμητικό για τη νοημοσύνη μου. Πως να αντικρούσεις κάποιον που σου λέει οτι και 10 γκόλ να φάει ο ΠΑΟ θα είναι πάντα ο καλύτερος και τα μυαλά στα κάγκελα...

  49. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 11/10/2012 17:16:34

    Μιλάτε για ένα άρθρο της κ. Ιόλη Πιερίδη. Μην το παίρνετε στα σοβαρά, η συγγραφέας έχει πολλές φορές κατασκευάσει φανταστικά σενάρια επί διαφόρων υποθέσεων και φυσικά κανένα δεν ταυτίζεται με την πραγματικότητα. Από τις δηλώσεις της Μέρκελ περί συσχετισμού της Ελλάδας με την .....Αν.Γερμανία, την αναφορά των Ράιχενμπαχ και Φούχτελ και από τα όνειρα (που σίγουρα κάνουν) περί δημιουργίας ΕΟΖ στην Ελλάδα δηλαδή μιάς μικρής Μαλαισίας εντός Ε.Ε. , μπορεί ο καθένας να συνθέσει το οποιοδήποτε σενάριο. Εξ΄άλλου, δεν έχει σημασία τι σου ζητάνε οι κόρακες, σημασία έχει τι σου επιβάλλει η συνείδησή σου να υπερασπιστείς, πάση θυσία. Εκεί παίζεται το παιχνίδι.

  50. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 11/10/2012 18:54:25

    Εξαιρετικό. Θερμά συγχαρητήρια.

  51. Φελίζα avatar
    Φελίζα 11/10/2012 19:21:19

    Συγχαρητήρια κ.Μητραλέξη για την ενέργειά σας αυτή .
    Εξαιρετική η απάντησή σας στο "έντυπο".

  52. η Dimi avatar
    η Dimi 11/10/2012 20:01:09

    “You can steal a Statue
    But You Cannot Steal
    My Origin

    I AM
    GREEK”
    http://tinyurl.com/9eq5lse

    (image credit: 3.bp.blgspot.com)

  53. aixaigis avatar
    aixaigis 11/10/2012 22:43:01

    Μου λέτε σας παρακαλώ, τι σας κάνει να πιστεύετε ότι ο Quatremer είναι Γάλλος καί όχι Βέλγος; Διότι γράφει από έντυπο "coulisses de Bruxelles".
    Και εάν μεν τον γνωρίζετε, έχει καλώς. Εάν όχι, και είναι Βέλγος, όλα εξηγούνται.
    Εχω ζήσει χρόνια (πού προσπαθώ να ...ξεχάσω) στο Βέλγιο, πού είναι μία χώρα ανάξια λόγου.Ουτε ιστορία, ούτε φυσική ομορφιά, αδιάφορη.
    Απέκτησε ...λόγο "ύπαρξης" με την δημιουργία του μορφώματος πού λέγεται "Ευρωπαική Ενωση" όταν οι Βρυξέλλες έγιναν η ...πρωτεύουσα της Ευρώπης.
    Οπότε καταλαβαίνετε... Ο,τι αφορά την Ευρώπη είναι ...δικαιοδοσία τους και τούς πέφτει λόγος ! Χα,χα,χα. Εκανε και η μύγα...,ξέρετε !
    Θα ξαναπώ κάτι πού έγραψα και σε προηγούμενο σχόλιο : Εμείς ΦΤΑΙΜΕ πού δίνουμε δικαιώματα να μιλούν και τα μυρμήγκια εναντίον μας..
    Αντί να κάνουν πέρα ΣΑΝ τα μυρμήγκια γιά να μην τα συνθλίψουμε στο πέρασμά μας...
    ΕΑΝ , είναι Βέλγος εξηγείται ο φθόνος του δηλητηριώδους άρθρου.
    Γιά Γάλλο είναι παράξενο (αλλά βέβαια η εξαίρεση υπογραμμίζει τον κανόνα)
    Απέκτησε

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ aixaigis 12/10/2012 00:26:41

      Είναι Γάλλος, δημοσιογράφος της Liberation, ανταποκριτής της στις Βρυξέλλες.

      • αβαρία avatar
        αβαρία @ Αίθρα 12/10/2012 09:31:32

        "Γιά Γάλλο είναι παράξενο (αλλά βέβαια η εξαίρεση υπογραμμίζει τον κανόνα)". Δεν βλέπω το "παράξενο"...
        Λίγοι Γάλλοι ήταν φασίστες, αποικιοκράτες (pied noir) και εμετικοί γλύφτες των Γερμανών επι χρήμασι όπως ο Quatremer, που δουλευει για το αφεντικό της Liberation τον Édouard de Rothschild της γνωστής οικογενείας?...
        Η κυβέρνηση του Vichy δεν ήταν η κυβέρνηση Τσολάκογλου της Γαλλίας που οδήγησε αναρίθμητους Γάλλους Πατριώτες στα αποσπάσματα των SS?
        Kαι τι να συμπεράνεις για εναν "εγκυρο" ανταποκριτή στις Βρυξέλλες που πληρώνεται απο τον Αρχηγό της Αυτοκρατορίας του Χρήματος, που εχει την ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚH ευθύνη για τις "κρίσεις" που δημιουργεί από την Ασία και τη Λατινική Αμερική μέχρι τις ΗΠΑ και τώρα την Ευρώπη, για ναι ρίχνει ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ευθύνη αποκλειστικά στους Ελληνες τους οποίους αποκαλεί συλλήβδην κρετίνους?
        Να του απαντήσεις οτι η κρίση οφείλεται αποκλειστικά στους Γάλλους επειδή, όπως όλοι σχεδόν οι Ελληνες πιστεύουμε (το γράφει και η espresso) είναι όλοι φούστηδες?

        • aixaigis avatar
          aixaigis @ αβαρία 12/10/2012 18:41:40

          Καλή μου Αβαρία...ωραία είναι Γάλλος.
          1) Δεν αλλάζει το ότι αποτελεί εξαίρεση πού υπογραμμίζει τον κανόνα.
          Επίτρεψέ μου να έχω άποψη εκ πείρας διότι δουλεύω χρόνια με ξένους,έχω ζήσει έξω, και ΣΕ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ είναι φίλοι μας (εννοώ τον λαό,βέβαια) Τώρα δε με την κρίση ακούω συνεχώς σχόλια συμπαράστασης και του στύλ " έρχεται η σειρά μας ..."
          2) Οσο γιά το ...φασίστας (αμάν πιά αυτή η λέξη-καραμέλα) δημοσιογράφος της LIBERATION ...φασίστας ;;; Χα,χα,χα. Α, συγγνώμη ! Εκτός εάν εννοείτε τον ΚΟΚΚΙΝΟ φασισμό. Τότε συμφωνούμε.

  54. μαρικα avatar
    μαρικα 11/10/2012 23:17:39

    Gratulation Herr Mitralexis,Ich glaube die Deutsche werden es verstehen,Haupt Sache ihr Brief wird veröffendlicht:Εμεις παντος θα ψαξουμε να το βρουμε ισως καπου δημοσιευμενο,παντος συγχαρητηρια για τον υπιο τονο της γραφης σας.

  55. ΑΠΕΝΑΝΤΙ avatar
    ΑΠΕΝΑΝΤΙ 13/10/2012 20:57:15

    Συγχαρητήρια! ΠΡΕΠΕΙ η επιστολή να γίνει ευρύτερα γνωστή, να σταλεί το συντομώτερο και σε άλλα ευρωπαϊκά έντυπα!

  56. Rhodier avatar
    Rhodier 15/10/2012 03:08:07

    Συγχαρητήρια , τα είπατε Όλα !!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.