#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/09/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Aμυντική Bιομηχανία: Ίσως ήρθε η ώρα για τον Σαμαρά να πει νωρίτερα το μεγάλο «όχι» στην Τρόϊκα



Η κίνηση της τρόικας να στείλει μέσω e-mail τη διαφωνία της για το σχέδιο της κυβέρνησης σχετικά με την αμυντική βιομηχανία, πέρα από την ουσία, έχει και μια άλλη διάσταση. Αποτελεί προσβολή για την ελληνική κυβέρνηση και την Ελλάδα γενικότερα. Είναι αδιανόητο με ένα ξερό, ψυχρό ηλεκτρονικό μήνυμα , να δηλώνουν τις θέσεις τους για ένα τόσο μείζον θέμα. Δε θα μπορούσαν να περιμένουν τώρα που έρχονται τα τεχνικά κλιμάκια; Δε θα μπορούσαν να περιμένουν μέχρι τις 23 Σεπτεμβρίου, οπότε ο Πολ Τόμσεν θα βρίσκεται στην Αθήνα και θα συναντάται με τον Στουρνάρα και τους άλλους υπουργούς;

Η κίνησή τους, εκτός από βαθιά προσβλητική κρύβει πολλά νοήματα. Οι δανειστές θέλουν να μας πάρουν τον αέρα προτού πατήσουν το πόδι τους στην Αθήνα. Θέλουν να κόψουν κάθε συζήτηση που θα έχει σχέση με προαπαιτούμενα ή με ελάφρυνση μέτρων. Και παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση δεν έχει δεσμευτεί για λουκέτα στην αμυντική βιομηχανία, θέλουν να μας σπάσουν τον τσαμπουκά. Διότι θα μπορούσαν να δεχθούν ένα σχέδιο το οποίο θα διέσωζε θέσεις εργασίας και ίσως μέσω ενός σχεδίου εξυγίανσης, θα υπήρχε μέλλον για τις ΕΑΣ, ΕΛΒΟ και ΛΑΡΚΟ.

Παρ’ όλα αυτά η απαίτησή τους να απολυθούν όλοι με ένα ξαφνικό θάνατο και μάλιστα να μην αποζημιωθούν, υποδηλώνει το… επίπεδο της συζήτησης που θα ξεκινήσει σε 20 ημέρες. Διότι προφανώς γνωρίζουν ότι δε μπορεί να υπάρξουν απολύσεις χωρίς αποζημιώσεις, αλλά το βάζουν στο τραπέζι για να «κόψουν κίνηση» που λέει και ο λαός. Εκτιμούν δε ότι δεν δημιουργούν πρόβλημα στην κυβερνητική συνοχή. Εδώ έχουν περάσει τόσα και τόσα μέτρα στην αμυντική βιομηχανία θα κολλήσουν, σκέφτονται οι δανειστές μας.

Βεβαίως, τους έχουμε δώσει το δικαίωμα κι εμείς να μας… ανέβουν στο κρεβάτι. Μας έχουν πάρει τον αέρα διότι έχουν και το πεπόνι έχουν και το μαχαίρι. Οσο μας δίνουν χρήμα, τόσο πιο παράλογες θα είναι οι απαιτήσεις τους.

Γι’ αυτό πρέπει μια ώρα αρχύτερα να τελειώνουμε με πακέτα βοήθειας που συνοδεύονται με μέτρα και απαιτήσεις. Και ίσως ήρθε η ώρα για τον Σαμαρά να πει νωρίτερα το μεγάλο «όχι». Να το πει για τις εταιρείες της αμυντικής βιομηχανίας, όχι για να κάνει το χατίρι κάποιων, αλλά για να μπει στο μάτι των τροικανών. Ειδικά μετά το προσβλητικό e-mail είναι καιρός να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους. Το πρώτο είναι για παράδειγμα να μη δεχθεί αυτή τη φορά ο Σαμαράς την τρόικα στα Μαξίμου. Ας διαπραγματευτούν με τον Στουρνάρα ή τη Φώφη Γεννηματά και να μην πάνε σε ανώτερο επίπεδο, για να καταλάβουν ότι πρέπει να υπάρχει σεβασμός.

Επί της ουσίας, πράγματι κάποια προαπαιτούμενα είναι στον αέρα, όπως το να κλείσει ο αριθμός των 12.500 διαθεσίμων. Εδώ υπάρχει πρόβλημα καθώς τα Πανεπιστήμια αρνούνται να στείλουν στοιχεία. Αλλά σίγουρα θα βρεθεί μια λύση.

Όπως λύση θα βρεθεί και με την απελευθέρωση του επαγγέλματος των δικηγόρων. Όταν, όμως φτάσουμε στην αμυντική βιομηχανία τότε πρέπει να μπει φρένο σε οποιαδήποτε συζήτηση περιέχει τη λέξη λουκέτο, ξαφνικός θάνατος, απολύσεις χωρίς αποζημίωση. Η κυβέρνηση έχει τέσσερις μήνες να βρει την καλύτερη λύση. Ας περιμένει, λοιπόν, η τρόικα την τελική λύση κι ας μην προκαλεί.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. STAM avatar
    STAM 04/09/2013 07:58:30

    Δύο ερώτησεις μόνο;
    Ξέρετε καμία σοβαρή και οργανωμένη χώρα στον κόσμο χωρίς αμυντική βιομηχανία και μάλιστα με τα δικά μας προβλήματα με τους γείτονες;
    Είναι προτιμότερο να αγοράζουμε πυρομαχικά από την Ολανδία και το Βέλγιο από να τα φτιάχνουμε εμείς;

    • Mariana avatar
      Mariana @ STAM 04/09/2013 14:21:54

      1. Σοβαρή και οργανωμένη όχι, μόνο αποικίες .
      2. Ναι είναι προτιμότερο για τους διεθνείς εμπόρους όπλων να τα εισάγουμε από το να κατασκευάζονται επιτοπίως από δημόσιο φορέα.

  2. Χάρης Χ. avatar
    Χάρης Χ. 04/09/2013 08:19:52

    Εαν μετονομάσουμε την ΕΛΒΟ σε Μέγαρο Μουσικής, την ΛΑΡΚΟ σε ΔΟΛ και τα ΕΑΣ σε MEGA τότε νομίζω ότι η Τρόικα δεν θα έχει αντίρρηση να τα σώζουν εσαεί οι τράπεζες με συνεχή δάνεια.

    • perastikos avatar
      perastikos @ Χάρης Χ. 04/09/2013 16:17:43

      καλοοοοοοοο!

    • tassos.κ avatar
      tassos.κ @ Χάρης Χ. 04/09/2013 18:10:38

      ξέχασες κάτι: και την ΕΡΤ σε ΔΤ....

  3. Greg avatar
    Greg 04/09/2013 08:22:15

    Αυτό το μεγάλο όχι πρέπει να λεχθεί αυτή τη φορά και να είναι ηχηρό. Δεν είναι μόνο για την αμυντική βιομηχανία που πρέπει να λεχθεί, αλλά και για τους πλειστηριασμούς και για τη άρση της κρατικής χρηματοδότησης των επικουρικών ταμείων.

    Με αυτό το "ΟΧΙ", θα σταματήσει την κατάληψη της εξουσίας, από ΣΥΡΙΖΑ και Χ.Α. και θα εξασφαλίσει τον χρόνο που απαιτείται για αναδιοργάνωση της Νέας Δημοκρατίας ώστε να επιτευχθούν οι αλλαγές που απαιτούνται στην Ελλάδα.

    Το όχι αυτό θα είναι το μεγάλο ΝΑΙ για την Ελλάδα που όλοι ονειρευόμαστε και που ο Σαμαράς μπορεί να βάλλει τις βάσει με το έθνος στο πλευρό του. Η άλλη λύση; Εκλογές Νοέμβριο και πρωθυπουργός Τσίπρας!! Άγρια πράγματα.

  4. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 04/09/2013 08:37:16

    Μήπως τό κλείσιμο τῆς ΕΡΤ μέ τόν τρόπο πού ἔγινε,ἦταν τελικά λάθος;...

    • ΑκαιΣ avatar
      ΑκαιΣ @ Κυθήριος 04/09/2013 12:48:40

      Καλή σας ημέρα αγαπητέ Κυθήριε.
      Σίγουρα άνοιξε την όρεξη των όρνεων, αλλά ποτέ δεν είναι αργά να τους πληροφορήσουμε οτι δε θα υπάρξει επανάληψη, γι αυτό ν΄ αφήσουν κάτω τα μαχαιροπήρουνα.....

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ ΑκαιΣ 04/09/2013 13:38:08

        Kαλημέρα ἀγαπητή μου Βασίλισσα!

    • tassos.κ avatar
      tassos.κ @ Κυθήριος 04/09/2013 18:11:26

      Αργά το καταλάβατε μάλλον.

  5. ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
    ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 04/09/2013 08:37:45

    Ελπίζω να τους πείτε "μέχρι εδώ και μη παρέκει"...
    Με απλά λόγια ΟΧΙ...
    Που ξέρετε πολύ καλά τι θα σημαίνει και για σας και για τη χώρα...
    Ελπίζω να το ακούσουμε κύριε πρωθυπουργέ από σας στα εγκαίνια της ΔΕΘ.
    [Αντώνη ο λαός είναι μαζί σου... Επιβεβαίωσε επί τέλους αυτή τη σχέση... Δεν αντέχουμε εμείς που σε γνωρίζουμε, να ακούμε πως είσαι άνθρωπός τους και πως προστατεύεις συμφέροντα...]

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 04/09/2013 08:49:38

      Ἀντιθέτως ἀγαπητέ Τάσο,τό ΟΧΙ δέν θέλω νά τό ἀκουσω νά τό πεῖ στή ΔΕΘ!
      Στόν Τόμσεν θέλω νά τό πεῖ καί νά 'ναι ἀμετάκλητο.Βαρέθηκα νά ἀκούω ΟΧΙ στίς ΔΕΘ καί τά Ζάππεια,τά ὁ ποία μετά γίνονταν ναί...

      • ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
        ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ @ Κυθήριος 04/09/2013 13:12:40

        Αν το πει τώρα, σήμερα, πολύ φοβάμαι πως δε θα φτάσει ως πρωθυπουργός στη ΔΕΘ.
        Στην ουσία, δε διαφωνώ αγαπητέ φίλε Κυθήριε...
        Πάντως αν συνεχίσει έτσι όπως πάει η κατάσταση, "τα Κύθηρα ποτέ δε θα τα βρούμε..." και έχει σημασία "το χάσαμε το πλοίο της γραμμής..."...

  6. aris. aold avatar
    aris. aold 04/09/2013 09:13:11

    Η ΛΑΡΚΟ ζημιογόνα από πότε;;

    Η μόνη νικελιούχος παραγωγός της Ευρωπαικής Ενωσης.

    Είναι γνωστό ότι η Λάρκο είναι από τις λίγες ευρωπαικές βιομηχανίες οι οποίες στηρίχθηκαν με σύμφωνη γνώμη της Ευρωπαικής επιτροπής επειδή είναι πραγματικά στρατηγικής σημασίας.

    Η Λάρκο είναι κερδοφορα με καθετοποιημένη παραγωγή μεταλλεία-εργοστάσιο και τεράστια τεχνογνωσία.

    Τι σημαίνει να σπάσει στα δύο.

    Είναι γνωστό ότι τα μεταλλουργικά εργοστάσια χτίζονται με βάση τα κοιτάσματα που θα επεξεργαστούν.

    Το εργοστάσιο δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς τα μεταλλεία και αντίστροφα.

    Οι επενδύσεις που έχει κάνει η Λάρκο τα τελευταία χρόνια είναι τεράστιες με την παραγωγή στα ύψη αυτό το διάστημα.

    Δεν μπορεί να στέλνουμε τα ΜΑΤ στην Χαλικιδική γιατί έχουμε ανάγκη από επενδύσεις και από την άλλη να θέλουν να κλείσει μια εταιρεία που πάει καλά.

    Προφανώς ζητούν εκκαθάριση για να πουληθεί σε ξευτελιστική τιμή.

    Ακόμα και για όσους δεν πιστεύουμε στις κραυγές της αντιπολίτευσης είναι καραμπινάτη περίπτωση λεηλασίας επειχείρησης με πραγματική αξία.

  7. GIANIS S. avatar
    GIANIS S. 04/09/2013 09:55:40

    Αν πει ΟΧΙ, οι δανειστές θα μας κόψουν τη δόση, οπότε δεν θα έχουμε να πληρώσουμε τα επόμενα ομόλογα που σκάνε, οπότε θα πάμε στη δραχμή.
    Αν πεί ΟΧΙ και οι δανειστές δεν τολμήσουν να μας κόψουν τη δόση παραμένουμε στο ευρώ αλλά δικαιώνεται ο Τσίπρας που λέει οτι ακυρώνοντας το μνημόνιο δεν είναι καθόλου βέβαιο οτι οι δανειστές θα μας πάνε στη δραχμή...
    Με άλλα λόγια λέγοντας ΟΧΙ δικαιώνει τον ΣΥΡΙΖΑ...

    • NB avatar
      NB @ GIANIS S. 04/09/2013 13:28:16

      Και εσύ τραβάς μεγάλο ζόρι με αυτό, έτσι δεν είναι;

    • Δαρβινος avatar
      Δαρβινος @ GIANIS S. 04/09/2013 13:37:34

      Κι αν οι δανειστες δουνε για μια φορα οτι ο Σαμαρας λεει ενα ΟΧΙ και τα στριψουν, τοτε αυτο δεν θα ειναι θετικο για τη χωρα ; Δηλαδη, εσενα σε νοιαζει περισσοτερο να μην δικαιωθει ο ΣΥΡΙΖΑ κι ο Τσιπρας απο το καλο της πατριδας μας ; Αν ο Τσιπρας π.χ (η ο οποιοσδηποτε με τον οποιο διαφωνεις πολιτικα) πει οτι δυο και δυο κανουν τεσσερα, εσυ απο αντιδραση θα επιμενεις οτι κανουν τρια ή πεντε ; Και νομιζεις οτι ο κοσμος που ειναι ανεργος κοφτεται πλεον πολυ για το εαν θα εχει μηδεν ευρω ή μηδεν δραχμη ; Πιστευεις οτι πιανει ακομα αυτη η γελοια προπαγανδα ; Και σε νοιαζει τοσο πολυ πλεον να πληρωθουν στο ακεραιο ομολογα που εχουν αγοραστει στο υποπολλαπλασιο της αξιας τους, ωστε να κανουν παρτι οι κερδοσκοποι σε βαθος του ελληνικου λαου, ενω δεν σε νοιαζει το PSI εναντιον των ασφαλιστικων ταμειων, των πανεπιστημιων και των νοσοκομειων που επινοησε ο αθλιος Βενιζελος με την συμπαιγνια του Προβοπουλου και του Παπαδημα ; Τι εχετε παθει τελος παντων ολοι οι φανατικοι της -υποτιθεται- κεντροδεξηας ; Και μετα κατηγορειτε τους αλλους φανατικους της υστερικης αριστερας. Χαθηκε η οδος της καμηλας ;

      • Ναύτης avatar
        Ναύτης @ Δαρβινος 04/09/2013 14:09:00

        Δεν κατάλαβες το ...πνεύμα Δαρβίνε μου! Αντιχαριστικά τα λέει όσα λέει ο Γιάννης. Δε φοβάται. Το χαίρεται!

    • Arion avatar
      Arion @ GIANIS S. 05/09/2013 06:53:38

      Αγαπητέ μου με αυτό το φοβικο σύνδρομο περι δραχμής θα ζουμε δηλαδή;
      Υπάρχει δηλαδή χείρον της σημερινής και κυρίως της επερχόμνης κατάστασης;
      Ας επιχειρουσε η κυβέρνηση αντι της ενδοτικότητας της στην τροικα και τους γερμανούς μια πραγματική εξυγείανση των προς διαθεση εταιριων ΕΑΣ ΕΛΒΟ ΛΑΡΚΟ κλπ ωστε να παραγουμε κατι και εμεις και μια χαρά θα πορευομαστε με την δραχμουλα μας. Εχει και αυτη την δικη της ιστορια. Εθνικά αποδεκτή και συνυφασμενη με την συγχρονη ελληνικη ιστορία.

    • Greg avatar
      Greg @ GIANIS S. 05/09/2013 11:31:04

      Δηλαδή το πρόβλημα σου είναι η πάση θυσία μη δικαίωση του ΣΥΡΙΖΑ και όχι η σωτηρία της πατρίδας!!

  8. Πίθηκας avatar
    Πίθηκας 04/09/2013 10:04:19

    Πάντως αν γινόταν μια δημοσκόπηση σχετικά με το ποιο ζήτημα κυβερνητικής πολιτικής απασχολεί σήμερα τους πολίτες,
    το κλείσιμο της αμυντικής βιομηχανίας θα ερχόταν πρώτο...από το τέλος.


    Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στον Αντώνη Σαμαρά ότι θα πράξει το βέλτιστο, χωρίς να ρισκάρει τη σταθερότητα της κυβέρνησης.

    Σίγουρα στο ζήτημα της αμυντικής βιομηχανίας εμείς οι Νεοδημοκράτες είμαστε λίγο πιο ευαίσθητοι, αλλά δεν θα πάμε γι'αυτό το λόγο σε εκλογές.

    Ως προς το ζήτημα των αποζημιώσεων δεν το συζητάω καν.
    Άπαντες πρέπει να αποζημιωθούν όπως ορίζει ο νόμος.

    • Δαρβινος avatar
      Δαρβινος @ Πίθηκας 04/09/2013 10:22:36

      Aγαπητο πρωτευον, εαν μοναδικο κριτηριο ειναι το "τι απασχολει τους πολιτες", τοτε να εισαι σιγουρος πως μπροστα στο διλημμα "να πουληθει η Ακροπολη ή να μειωθουν οι συνταξεις" η πλειοψηφια θα προτιμουσε το πρωτο. Να σου πω επισης που σου διαφευγει, λογω κομματικης εμπλοκης και νομιμοφροσυνης: Αυτο που εχει σημασια δεν ειναι "η σταθεροτητα της κυβερνησης" αλλα η χωρα, η οποια σε καμμια περιπτωση δεν ταυτιζεται με την εκαστοτε κυβερνηση. Εαν για σενα οι εκλογες αποτελουν φοβητρο, γιατι ως νεοδημοκρατης νοιαζεσαι περισσοτερο για την παραταξη σου τοτε, λυπαμαι, αλλα θα σου πω οτι σκεφτεσαι μαλλον με ποδοσφαιρικους κι οχι με πολιτικους και εθνικους ορους. Και μη μου μιλησεις τωρα για τους "απατριδες" συριζαιους, τους Τσιπρες και τα τοιαυτα γιατι απλως θα στρεψεις αλλου την κουβεντα.
      Ειτε εχεις εμπιστοσυνη στον ελληνικο λαο, ειτε δεν εχεις. Με λιγα λογια, ειτε υποστηριζεις ανεπιφυλακτα την δημοκρατια, ειτε την θελεις μονο οταν φερνει τα αποτελεσματα που εσυ επιθυμεις.

    • ΑκαιΣ avatar
      ΑκαιΣ @ Πίθηκας 04/09/2013 11:30:05

      Η Ελληνική κυβέρνηση οφείλει να μην ιεραρχεί τις προτεραιότητές της σύμφωνα με τις αποπροσανατολιστικές καταγραφές των...δημοσκοπήσεων, αλλά ούτε και ταυτιζόμενη με τις εκάστοτε ''προτιμήσεις'' του .... καταναλωτικού κοινού. Όποιος δεν έχει ακόμη κατανοήσει τη σημασία της διατήρησης και εξυγίανσης εν λειτουργία της Ελληνικής Αμυντικής Βιομηχανίας, ας εγκαταλείψει την επιφανειακή και επιπόλαιη οπτική του και θα τα δει όλα.

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Πίθηκας 04/09/2013 12:48:28

      "Πάντως αν γινόταν μια δημοσκόπηση σχετικά με το ποιο ζήτημα κυβερνητικής πολιτικής απασχολεί σήμερα τους πολίτες,
      το κλείσιμο της αμυντικής βιομηχανίας θα ερχόταν πρώτο…από το τέλος"

      1)Δεν νομίζω ότι είναι έτσι. Ας γίνει πρώτα τέτοια δημοσκόπιση και μετά μιλάμε.

      2)Το κλείσιμο της αμυντικής βιομηχανίας, προσφέρεται για ασύστολη πολιτική εκμετάλλευση απο τα δύο κόμματα που βρίσκονται στα δεξιά της ΝΔ, της ΧΑ και των ανεξαρτήτων Ελλήνων. Πιθανώς δε και από άλλα.

      3)Ο τρόπος που απαιτείται το κλείσιμο της αμυντικής βιομηχανίας, προδιαγράφει τον τρόπο που θα αντιμετωπιστούν και άλλα θέματα που ίσως απασχολούν περισσότερο τους πολίτες.

  9. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 04/09/2013 10:04:26

    Καλημέρα.
    Φέρονται έτσι γιατί τους επιτρέψαμε και τους επιτρέπουμε. Έτσι συμπεριφέρονταο σε όσους συνπεριφέρονται σαν δούλοι και γραικύλοι.

    Ρωτήστε γιατί δεν συμπεριφέρονται έτσι και στην Πορτογαλία ή στην Ιρλανδία;

    Γιατί δεν μπαινοβγαίνουν οι υπάλληλοι της Τρόϊκας και στα υπουργεία της Πορτογαλίας;

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Νίκος Αργεάδης 04/09/2013 11:59:57

      Μήπως δεν υπάρχει ο ευλογημένος θεσμός της "εθελούσιας εξόδου με εφάπαξ μεζονέτα" στην Ιρλανδία και Πορτογαλία;
      Γιατί αυτό είναι το επίδικο αντικείμενο, μην έχουμε αυταπάτες...

    • Mariana avatar
      Mariana @ Νίκος Αργεάδης 04/09/2013 14:45:16

      Ακριβώς, και επειδή ξέρουν καλά τους Έλληνες πολιτικούς από το 1830, έχουν βάσιμες ελπίδες να περάσουν την πρότασή τους. Γι' αυτό και την κάνουν. Ενώ σε άλλες χώρες δεν κάνουν τέτοιες κινήσεις γιατί ξέρουν ότι έχουν μικρές πιθανότητες.

  10. cummulus avatar
    cummulus 04/09/2013 10:11:49

    Ἄχ, αὐτό τό ὄχι! Ὄλοι τό ποθοῦν, μά δέν ἔρχεται ποτέ!

  11. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 04/09/2013 10:18:29

    Λάθος τακτική ακολουθείς που δεν αναρτάς σχόλια που στηρίζουν το κλείσιμο των άντρων της διαφθοράς...εμμέσως στηρίζεις τους διεφθαρμένους μηχανισμούς μίας ολιγαρχικής ελίτ...πρέπει να ακουστούν όλες οι απόψεις, ναι ή όχι; Θα του γυρίσει μπούμερανγκ του Σαμαρά αν στηρίξει τους παχυλόμισθους-κρατικοδίαιτους διεφθαρμένους των ΛΑΡΚΟ, ΕΑΒ, ΕΒΟ...Υπάρχει πολύς κόσμος που θέλει το κλείσιμο αυτών των φυτώριων διαφθοράς...ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ. ΧΘΕΣ.

    • Δαρβινος avatar
      Δαρβινος @ Τί να λέμε; 04/09/2013 18:53:05

      Ωστε ετσι. Για διαβασε π.χ το σχολιο του aris.Aold, σχετικα με το νικελιο, τις επενδυσεις και την τεχνογνωσια. Ολα αυτα δεν αποτελουν περιουσια του ελληνικου λαου που, με την καταλληλη σωστη διαχειριση, μπορουν να φερνουν εσοδα στην εθνικη οικονομια ; Εαν -με το επιχειρημα της κακοδιαχειρισης και των κομματικων διορισμων- ξεπουληθουν ολες οι πλουτοπαραγωγικες πηγες της χωρας σε ιδιωτες, τοτε με ποια εργαλεια θα υπαρξει στο μελλον καποια αναπτυξη ; Μηπως πιστευεις οτι ολο κι ολο το μελλον της Ελλαδας εγκειται στην εξοφληση των δανειων με τα οποια την φορτωσαν οι αθλιες κυβερνησεις; Δεν υπαρχει δηλαδη αλλη προοπτικη για τον τοπο ; Και δεν μου λες σε παρακαλω, το εθνικο θεμα που το βαζεις ; Η χωρα μας βρισκεται, απο γεωστρατηγικης θεσης, στην φωλια του λυκου. Αν σπασει ο διαολος το ποδαρι του και καποια στιγμη βρεθουμε εκει που βρεθηκαν αλλες χωρες της περιοχης θα εξαρταται η επιβιωση μας απο ξενους επενδυτες που θα κερδοσκοπουν με τα οπλικα συστηματα ; Μηπως θα σου αρεσε να αγοραζουμε οπλα απο την Τουρκια ; (οπως παληα οι Ινδιανοι αγοραζαν οπλα απο τους Αμερικανους που τους εξολοθρευσαν;). Φτανει πια αυτη η διαρκης μεμψιμοιρια με τους δημοσιους οργανισμους και με τους δημοσιους υπαλληλους. Οι δημοσιες επιχειρησεις ειναι αυτο που λεει το ονομα τους, "δημοσιες", δηλαδη δικες μας. Αυτο που πρεπει ειναι να εξυγιανθουν ωστε να επιτελουν τον δημοσιο ρολο τους κι οχι να διαλυονται (κατα το "ποναει κεφαλι, κοβει κεφαλι") Βρισκομαστε σε τρομερα κρισιμο σημειο και χρειαζεται καποια στιγμη μια στοιχειωδης εθνικη ομοψυχια κι οχι να βγαζει διαρκως ο ενας το ματι του αλλου για μικροκομματικους λογους ή, απλως, απο ζηλεια (κατα το "να ψοφησει η κατσικα του γειτονα"). Τι διαολο ιδιοτελης, κοντοφθαλμη και καταστρεπτικη νοοτροπια ειναι αυτη που εχει επικρατησει απο το ΠΑΣΟΚ και μετα. Ο καθενας για την παρτη του κι ας τιναχτουν ολα στον αερα. Σπουδαια χωρα και σπουδαιος λαος εχουμε καταντησει.

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ Δαρβινος 05/09/2013 02:22:45

        "...Οι δημοσιες επιχειρησεις ειναι αυτο που λεει το ονομα τους, “δημοσιες”, δηλαδη δικες μας...."
        Συμφωνώ απόλυτα!
        Δεν ανήκουν στα κομματόσκυλα-νεοδημοκράτες+πρασινοφρουρούς συνδικαλιστές του '80...
        Αν δεν κλείσουν, αυτά τα κοπρόσκυλα δεν θα εξαφανισθούν...ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ πρώτα και μετά τα λέμε;;;...τί να λέμε;

  12. AGGELOS avatar
    AGGELOS 04/09/2013 10:18:35

    Για ποια αμυντική βιομηχανία ομιλούμε ρε παιδια;;; Τι φτιαχνουμε δλδ;; Να μου λεγε κάποιος ότι αποφάσισε η Κυβέρνηση να προσλάβει σοβαρους ανθρώπους στην Βιομηχανία αυτη και ν αρχίζει να φτιάχνει σοβαρά όπλα (κάθε ειδους) να το καταλάβω. Αλλά, έτσι όπως ειναι τα πραγματα εδω και αιωνες, μιλάμε για μια σφηκοφωλιά παρεπιδημούντων πασοκων, που παράγουν το απόλυτον μηδεν!! Προσωπικά, εαν ήμουν ο Αντωνης, μαζί με την τεράστια απόφασή του να κλείσει όποως έκλεισε την ετερη σφηκοφωλιά της ΕΡΤ θα έκλεινα εν μια νυκτι και αυτην την βλακεια! Ελεος δλδ!

  13. Α avatar
    Α 04/09/2013 10:39:39

    Αυτοί οι ανίδεοι τεχνοκράτες της δεκάρας, αντί ν΄αναγνωρίσουν και να ΔΙΩΡΘΩΣΟΥΝ όσα λάθη κάνανε στο πρόγραμμα της Ελλάδας, εξακολουθούν ως ψυχροί εκτελεστές να λογαριάζουν μόνο νούμερα και αριθμούς.
    Εμείς όμως είμαστε λαός, έχουμε κυβέρνηση και θέλουμε η κυβέρνηση που εκλέξαμε να αντιστέκεται στους παραλογισμούς και στις αγριότητες της τρόϊκας.
    Δεν έχουν πλέον οι άνθρωποι μετά τα τόσα οικτρά λάθη, το δικαίωμα να αποφαίνονται τόσο εύκολα για όλα τα θέματα, με μόνα εργαλεία το μαχαίρι και τον μπαλτά.
    Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να προσβάλλουν έναν λαό και την κυβέρνησή του. Δεν έχουν δικαίωμα να μας βουλιάξουν κι άλλο στην φτώχια.
    Έχουμε χάσει κάθε ίχνος αξιοπρέπειας;
    Επι τέλους πολύ μεγάλη αξία τους δώσαμε, σε ότι λένε και επιμένουν ακόμα και στα αποδεδειγμένα λάθη τους. Δεν πρέπει να τους παρακολουθήσει άλλο η Ελλάδα στον παραλογισμό και στην κατρακύλα, μας κατέστρεψαν με τα .... αξιόπιστα προγράμματά τους. ΦΤΑΝΕΙ.

  14. Χάρης Χ. avatar
    Χάρης Χ. 04/09/2013 11:11:15

    Προτείνω να εντάξουμε την ΕΛΒΟ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, την ΛΑΡΚΟ στον Δ.Ο.Λ. και τα ΕΑΣ στο MEGA Channel οπότε μάλλον η Τρόικα δεν θα έχει πρόβλημα να στηρίζονται εσαεί με δάνεια από τις Τράπεζες.

  15. Petronius avatar
    Petronius 04/09/2013 11:21:09

    'Εχετε εμπιστοσύνη στα όπλα που παράγουν τα διάφορα κομματόσκυλα που τεμπελιάζουν στις 'αμυντικές βιομηχανίες'; Μήπως θα ήταν πιο ασφαλές να τα αγοράζουμε από σοβαρά κράτη;

    • Έρση avatar
      Έρση @ Petronius 04/09/2013 11:36:37

      ...Είπε σοβαρά προβληματισμένος ο υπεργολάβος -τσιράκι του μεσάζοντα.

      • Petronius avatar
        Petronius @ Έρση 04/09/2013 19:23:58

        Σωστά! Ας είναι καλά τα τεμπέλικα κομματόσκυλα της εγχώριας 'αμυντικής βιομηχανίας', και ας μιλήσουμε για μεσάζοντες, ψεκασμούς, νεφελίμ, κλπ. κλπ.

    • Nick avatar
      Nick @ Petronius 04/09/2013 11:37:19

      Μια χαρά είναι το "ελληνικό" G3, και η εξαγωγική ημι-αυτόματη έκδοση που πωλείται στις ΗΠΑ (SAR-8) είναι από τις καλύτερες εκδόσεις που έχουν παραχθεί εκτός Heckler&Koch.

      Η Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία έχει δυνατότηες και δυναμικό, αλλά με τέτοιες κυβερνήσεις, έρμαια "κομματόσκυλων" και "ντίλερ", μη περιμένεις πολλά. Τρανότερο παράδειγμα, το Artemis-30, που από πλήρες αντιαεροπορικό σύστημα (με συμμετοχή Γερμανίας και Σουηδίας) κατέληξε στα δίδυμα πολυβόλα.

      • Γιώργης Α. avatar
        Γιώργης Α. @ Nick 05/09/2013 09:18:27

        το ΑΡΤΕΜΙΣ είναι μια πικρή ιστορία μίζας και λαδωμάτων. Μπορεί η ΕΑΣ να βγάζει οπλα που έχουν λε'ιξε οι πατέντες τους ή να βγάλει δική της έκδοση. Δεν χρειάζεται να έχει τόση τεχνογνωσία για να παράγει βελτιωμένη εκδοση του ΑΚ47 (το κάνει ήδη η Βραζιλία) το οποίο δεν έχει πατέντα. Με τόσους μηχανικούς μπορεί να σχεδιάσει δική της γκάμα όπλων για αθλητισμό για κυνήγι (ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ευκαιρία για κέρδη κατα τη γνώμη μου). Μπορεί να παράγει απλά πυρομαχικά. Μπορεί να διαπρέψει σε μεσης εχνολογίας οπλικά συστήματα. Δεχρειάζεται να βγάζει S300 και αρματα μάχης (σε πρώτη φάση) Το να την κλείσεις είνα στρατιγηκό σφάλμα . Το να απολύσεις 60 κοπρίτες που δεν μπορούν να οργανώσουν την παραγωγή της εταιρίας και να δουν πιο πέρα από τον ΕΣ για πελάτες και ευκαιρίες επιβάλλεται.

        • Γιώργης Α. avatar
          Γιώργης Α. @ Γιώργης Α. 05/09/2013 09:19:39

          Από ορθιγραφία πάλι έσκισα... Να με συγχωρείτε αλλά κάνω 3 δουλειές ταυτόχρονα...

    • Α avatar
      Α @ Petronius 04/09/2013 11:48:08

      Δεν είναι αυτό το θέμα μας.
      Το θέμα μας είναι ότι η Ελληνική κυβέρνηση εκπόνησε ένα σχέδιο εξυγίανσης, το οποίο με ένα ξερό email πέταξαν στον κάλαθο των αχρήστων.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Α 04/09/2013 11:51:08

        Εξυγίανση;
        Είναι ιάσιμη η κομματοπελατίτιδα, βρέθηκε φάρμακο;

        • Α avatar
          Α @ Uncle Stgm 04/09/2013 13:10:26

          Δεν σας εννόησα!

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Α 04/09/2013 13:27:31

            Το εξηγώ παρακάτω.
            Στην προκειμένη περίπτωση, το μυστικό για την σχέση πελατείας και "μαγαζάτορα" δεν κρύβεται στον Υμηττό, αλλά στην εθελούσια έξοδο.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Α 04/09/2013 14:16:47

            Άς βρούν άλλη μέθοδο εξυγίανσης εν λειτουργία.
            Άς κάνουν μετατάξεις και άς βρουν ιδιώτες αγοραστές προσφέροντας καλή τιμή εξαγοράς.
            Αλλά χωρίς ΚΑΜΜΙΑ επιβάρυνση συνταξιοδοτικών ταμείων και δημοσίου.

  16. fitsoulas avatar
    fitsoulas 04/09/2013 11:22:01

    Ηλεκτρονική διακυβέρνηση!

  17. kostis avatar
    kostis 04/09/2013 11:22:19

    ας κατα μερος τους υπερπατριωτισμους. Να μιλησω για την ΕΛΒΟ στην Σινδο Θεσνικης. Εχει να παρει παραγγελια προ αμνημονευτων ετων. Οι "εργαζομενοι" ξεχασαν να πιανουν κατσαβιδι, αλλα εχουν γινει ειδικοι στο μπαρπεκιου και στο ψησιμο.. Ειναι μια εντελως απαξιωμενη εταιρια και το καλυτερο που εχει να κανει ειναι να κλεισει για να σταματησει να επιβαρυνει τον προυπολογισμο με ελλειματα και μετα να πουληθει καθαρη σε καποιον επενδυτη.. (Πριν μερικους μηνες υπηρξε καποιο ενδιαφερον απο Γερμανικη εταιρεια).. Με την μορφη που εχει σημερα και με τα βαρη που κουβαλαει δεν προκειται ποτε να σηκωσει κεφαλι και απλα θα επιβαρυνει τον Ελληνα φορολογουμενο.. Η αληθεια μπορει να ειναι πικρη αλλα πρεπει να λεγεται..

  18. και Κλεφτης και Απελατης avatar
    και Κλεφτης και Απελατης 04/09/2013 11:35:03

    ελεος! ουτε ιερο ουτε οσιο πια!!! θα τα πουμε οταν ερθει η ωρα.....

  19. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 04/09/2013 11:49:48

    Να θυμήσουν στην τρόικα ότι εδώ στο Ελλάντα, σε τέτοιες περιπτώσεις δουλεύουμε με σταθερό σύστημα "εθελούσια έξοδος με ένα κααααλό εφάπαξ - διπλή μεζονέτα".
    Πόσο μάλιστα όταν πρόκειται για επιχειρήσεις όπου διορίζονταν κυρίως κομματόσκυλα, με μεταβλητά συστήματα διορισμού (4 -4, 4-3-1, 4-0-0, 0-4-4, 5-1-1).
    Ακόμη και ο Μουρίνιο θα έπεφτε ξερός μπροστά στην εφευρετικότητα και την επιμονή των Ελλήνων "προπονητών" - κομματαρχών.

    • ΑκαιΣ avatar
      ΑκαιΣ @ Uncle Stgm 04/09/2013 16:51:53

      Πόσο ωραία θα ήταν Θείε να είχατε άδικο!!!! Γιατί εθελουσία ...έξοδος; Μετάταξη σε άλλη Δημόσια Υπηρεσία έως τη συνταξιοδότηση (67; 70; ποιός ξέρει;). Η Ισονομία και η Ισοπολιτεία που προβλέπει το Σύνταγμα, δεν είναι καιρός να επιβληθεί; Νόμος δεν επιτρέπεται να είναι πια, το δίκιο του ...πελάτη!

  20. Ρηνα avatar
    Ρηνα 04/09/2013 11:52:48

    Mπορει η Γερμανια εκτος απο οικονομικο αποκλεισμο να κανει και στρατιωτικες επιθετικες κινησεις; εχει αυτη τη δυνατοτητα να απαιτησει τα λεφτα δια της βιας;
    απεναντι σε μια χωρα ναυτικη και με ειδικευμενο στρατιωτικο προσωπικο; κοινως να στειλει αρμαδα οπως εκανε η Αγγλια στα Φωκλαντ; Μια ερωτηση κανω απλα. Δεν γνωριζω σε βαθος αλλα το μυαλο δουλευει κι αναποδα οταν σε βαζουν να διαλυεις την αμυντικη βιομηχανια σου.......
    Ποτε να μην δεχθουμε τετοια χαστουκια, ειναι καθαρη υπονομευση στα θεμελια της υποστασης της Ελλαδας.

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Ρηνα 04/09/2013 12:08:21

      Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει κίνηση πολεμική η Γερμανία για΄τι έχασε τα λεφτά της.

      1)Μία τέτοια κίνηση είναι κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες αδιανόητη.

      2)Δεν θυμάμαι να έστειλαν στρατό στην Αργεντινή οι δανειστές της όταν χρεοκόπησε. Τ φώκλαντ ήταν πόλεμος για διαδιλονικούμενα εδάφη. Πρόσφατα η Αργεντινη πάλι εθνικοποίησε μεγάλη ισπανική εταιρεία. Μώκο η Ισπανία. Τι να κάνει; Να κάνει πόλεμο;

      3)Η αμυντική ικανότητα της Ελλάδος είναι αρκετά ανεπτυγμένη. Δεν είναι εύκολος στόχος στρατιωτικά για καμία ευρωπαίκή χώρα.

      4)Μία τόσο ακραία κίνηση (στρατιωτικές κινήσεις κατά της ελλάδος) θα έφερνε αντίδραση απο άλλες χώρες ακόμη κι αν η γερμανία είχε την δύναμη να κατανικήσει την Ελλάδα (που δεν την έχει). Η γερμανία είναι μία μικρή περιφερειακή δύναμη, με μόλις 3 τρις αεπ, με μειούμενο πληθυσμό, πολιτικά και στρατιωτικά ανύπαρκτη, με ανεξέλεγκτες βάσεις του υπερατλαντικού επικυρίαρχου στο έδαφός της.
      Ακόμη και η οικονομία που είναι το δυνατό της χαρτί είναι οριακά μεγαλύτερη απο αυτήν της Αγγλίας, της Γαλλίας, ακόμη και της ιταλίας. Με αμερική δεν υπάρχει σύγκριση, ούτε καν με κίνα όπου είναι και άλλες οι προοπτικές βέβαια.

    • George avatar
      George @ Ρηνα 04/09/2013 12:11:28

      Ούτε στο Βέλγιο δεν μπορεί να την πέσει η Γερμανία, όχι στην Ελλάδα! Αφήστε που δεν υπάρχουν τέτοιες λογικές πιά-υπήρχαν τον 19 αιώνα. Μετά τον ψυχρό πόλεμο η Γερμανία έχει ουσιαστικά αφοπλισθεί. Το θέμα είναι ότι η αμυντική μας βιομηχανία δεν πρόσθεσε τίποτα στην αμυντική μας ικανότητα ενώ κόστισε δις. Αυτό ήταν το πραγματικό χαστούκι αλλά κάνουμε ότι δεν το φάγαμε....

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Ρηνα 05/09/2013 00:22:40

      Αγαπητή Ρήνα, 1983-αρχές 1984, η ταμπακιέρα του αποικιακού πολέμου της Thatcher (“o ήλιος δεν δύει ποτέ στη Βρετανική Αυτοκρατορία”) ήταν ο αποκλειστικός έλεγχος και η χρήση των νήσων “Μαλβίνες” (Φώκλαντ), “ως βάση” για τις μελέτες και τις πολυπόθητες εξορύξεις πετρελαίων από τις παρθένες θάλασσες τις Ανταρκτικής.

      Toν Φεβρουάριο 2010, διαβάσαμε ότι ο ΥΠΕΞ της Αργεντινής, Héctor Marcos Timerman, είχε καταγγείλει στον ΟΗΕ ότι “το Λονδίνο στρατιωτικοποιεί τις νήσους Μαλβίνες” και ότι στη ζώνη του πλέγματος των νήσων αυτών, η ισχυρότερη στρατιωτική δύναμη είναι η Βρετανία.

      Και χωρίς να επεκταθεί, ο ΥΠΕΞ της Αργεντινής, είπε ότι παρέδωσε στοιχεία (στον κατά γενική ομολογία άχρωμο και ανεπαρκή για τον Θώκο), Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ, Mπαν Κι-Μουν, σχετικά με την εγκατάσταση Πυρηνικών Όπλων! στις νήσους “Μαλβίνες”.

      Ο δε νιόπαντρος πρίγκιπας και διάδοχος του Βρετανικού Θρόνου, παραμένει στα ζωτικής σημασίας (για τα βρετανικά αλλά, και της Αργεντινής συμφέροντα) νησιά, ενώ το Λονδίνο έστειλε ακόμα ένα πολεμικό πλοίο, επικαλούμενο “επιχείρηση ρουτίνας”. Οι δε βρετανικός τύπος έγραψε ότι επρόκειτο επίσης να σταλεί και ένα πυρηνικό υποβρύχιο! Σημείωση: η Βρετανία, ως μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ, έχει το δικαίωμα της αρνησικυρίας (βέτο), με ό,τι συνέπειες αυτό το βέτο συνεπάγεται για την αποικιοκρατικής αντίληψης αντιπαλότητά της, με την Αργεντινή.

      Ελλάδα – Αργεντινή =
      Βίοι παράλληλοι, τηρουμένων των αναλογιών, βεβαίως.

      Η Ελλάδα αρνείται *τη χωματερή* των Εθνικών της Πλεονεκτημάτων
      Η Ελλάδα προς ΔΝΤ: Φοβού τους Έλληνες και κρίσιν φέροντες..

      (αντιγραφή σχολίου μου από το antinews άρθρο "Φτάνει πια !!!" 13/11/10

  21. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 04/09/2013 12:16:17

    Για να τεκμηριώνουμε ότι λέμε:
    Δυστυχώς το σχέδιο "εξυγιανσης" είχε ως βάση το φαυλοκρατικο made in Greece σύστημα "εθελούσια εξοδος με παχειά πρόωρη σύνταξη και εφάπαξ - διπλή μεζονέτα", γνωστό και διαβόητο απο Τράπεζες, ΟΤΕ κτλ.

    Όπως είπε χθες η κ. Γεννηματά, η ελληνική πρόταση τεκμηριώνει ότι χρειάζονται 30 εκατ. ευρώ, τα οποία θα επιστραφούν μέσω αξιοποίησης περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας, καθώς επίσης και άλλα 12 εκατ. που αφορούν εθελουσία έξοδο για 350 άτομα (επί συνόλου 818), ποσό που επίσης δεν θα επιβαρύνει τους έλληνες φορολογουμένους.
    Σημειώνεται ότι τα 30 εκατομμύρια αφορούν οφειλές προς τους εργαζομένους, την Εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία, καθώς και την προμήθεια αμυντικού υλικού.
    Σύμφωνα με το κυβερνητικό σχέδιο, η ΕΛΒΟ οδηγείται σε εκκαθάριση εν λειτουργία, η ΛΑΡΚΟ σε αναδιάρθρωση και πώληση, ενώ τα ΕΑΣ θα διαχωρίζονταν σε πολιτικό και στρατιωτικό τομέα με σκοπό την εκποίηση του πρώτου και την εφαρμογή προγράμματος εθελουσίας εξόδου στον δεύτερο, ώστε να μειωθεί σημαντικά ο αριθμός των εργαζομένων.

    Ναί, η εθελούσια έξοδος καθόοοολου "δεν επιβαρύνει τους φορολογουμένους", μόνον δυό τρία ασφαλιστικά ταμεία (ΙΚΑ και επικουρικά). Και μετά, την τρύπα την καλύπτει το Ελληνικό δημόσιο.
    Η κόττα βαφτίζεται ψάρι και γίνεται νηστίσιμη.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Uncle Stgm 04/09/2013 12:56:25

      2000 - 2008
      Όργιο σε ΟΤΕ και τράπεζες. Σαρανταπεντάχρονοι με σχεδον πλήρη σύνταξη (με διάφορους συνδυασμούς ΙΚΑ και του οικείου επικουρικού) και ονειρώδη εφάπαξ (πληρώνει το επικουρικό).
      Αεροπλανάκι.
      Ξέρετε τι έγιναν τα κάποτε "ευγενή" επικουρικά ταμεία ΟΤΕ και Τραπεζών: Ρουφήχτρες δημοσίων πόρων.
      Μια απο τα ίδια;

  22. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 04/09/2013 12:23:35

    Τήνα, το Ελλαδικό πολιτικό προσωπικό είναι τόσο αλλοτριωμένο και δουλικό που και τα Σκόπια να τους απειλούσαν θα ενέδιναν. Μπροστά στην ανέξοδη γι' αυτούς μάσα που προσφέρει η συμμετοχή στο, κατά τα άλλα ακριβό και εξόδοις των γνωστών κορόϊδων, κλάμπ, η πατρίδα είναι απλά χώρος δράσης τους και δεν μετράει...

  23. ΝΚ avatar
    ΝΚ 04/09/2013 12:47:21

    Η "Πτήση" Σεπτεμβρίου έχει ένα σχετικό , προφητικό άρθρο. Εν ολίγοις: οι πολεμικές μας βιομηχανίες δεν έχουν πνευματική ιδιοκτησία δική τους. Δηλαδή παράγουν αντίγραφα και εξάγουν μόνο όπου επιτρέπει ο κάτοχος της ιδιοκτησίας αυτής. Εξαρτώνται αποκλειστικά απο τις ελληνικές ΕΔ, οπότε τα τελευταία χρόνια ήταν καταστροφικά.

    Βεβαίως μπορεί ο στρατός να έχει δικά του εργοστάσια και να μην τίθεται θέμα κρατικών ενισχύσεων. Αλλά τότε ο διοικητής του εργοστασίου θα είναι Σχης, με μισθό σημερινού διοικητικού υπαλλήλου της ίδιας επιχείρησης, και οι υπάλληλοι θα είναι στρατιωτικοί ή ΜΠΥ, με τον ανάλογο "χαμηλό" μισθό...

    • CST avatar
      CST @ ΝΚ 05/09/2013 00:15:37

      Μόλις έθιξες το ζήτημα των βασικών παθογενειών της κρατικής αμυντικής βιομηχανίας. Με ελάχιστες εξαιρέσεις (σταχυολογώ τα εξαιρετικά - έστω και χαμηλής σχετικά τεχνολογίας - πυρομαχικά για πολυβόλα βομβίδων των 40x53mm τα οποία ανέπτυξε η ΕΒΟ και αγοράζουν ακόμα και οι Γερμανοί), η αμυντική βιομηχανία αντιμετωπιζόταν ως χώρος βολέματος ημετέρων όλων των αποχρώσεων, αντί να έχει σοβαρά διοικητικά στελέχη, και βέβαια οι επενδύσεις για έρευνα και ανάπτυξη ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτες. Για καιρό όλες (ιδίως η ΕΛΒΟ) βολεύονταν με τις Ένοπλες Δυνάμεις ως εγγυημένο πελάτη, πωλώντας υπερκοστολογημένα και ενίοτε ακατάλληλα προϊόντα (βλ. σκάνδαλα Hummer, Unimog, κλπ). Η επί Σημίτη πάγια τακτική "σαλαμοποίησης" μεγάλων παραγγελιών (λ.χ. οχημάτων VBL) δεν επέτρεψε την συμπαραγωγή διάφορων συστημάτων στην Ελλάδα, με ό,τι αυτό συνεπαγόταν από μη μεταφορά τεχνογνωσίας, κλπ).
      Το πρακτέο είναι ουσιαστικά αυτό που έχει ήδη γράψει εδώ στο Antinews ο κ. Κρανιδιώτης: http://www.antinews.gr/2013/07/10/221446/

  24. kostis avatar
    kostis 04/09/2013 12:47:43

    συγχαρητηρια. Ετσι ακριβως ειναι, αλλα το αρρωστημενο πολιτικο εκδοτικο κλιμα και οι παρατρεχαμενοι μιζαδοροι του υπουργειου Αμυνας τα παρουσιαζουν αλλιως για ευνοητους λογους. Οταν λες καμμια αληθεια εισαι δοσιλογος, μειοδοτης, κακος, υποπτος και "ρευστης εθνικης συνειδησης" οπως ελεγε καποτε και ο Μερτζος..

    • cresswell avatar
      cresswell @ kostis 04/09/2013 15:43:20

      Σωστά τα λέτε. Και εσείς και ο Uncle ανωτέρω.

      Είναι δε ΑΚΡΩΣ ενδιαφέρουσα η λογική σας: επειδή κάποια πράγματα λειτούργησαν άθλια επί χρόνια, στο πλαίσιο της έξοχης μεταπολιτευτικής δημοκρατίας, να τα καταργήσουμε. Όχι να τα διορθώσουμε και να τα κάνουμε να λειτουργήσουν σωστά, αλλά να τα καταργήσουμε! Ακόμη και αν πρόκειται για την αμυντική βιομηχανία μίας χώρας που βιώνει έναν ακήρυχτο πολεμο δεκαετιών με τη μεγαλύτερη αναθεωρητική (και βαθιά φασιστική) χώρα της περιοχής!

      Επίσης, στα εξοπλιστικά έπεσαν μίζες τεράστιες. Να καταργήσουμε λοιπόν τον στρατό!

      Στα δημόσια νοσοκομεία γινόταν party. Ε, τι καθόμαστε; Να τα κλείσουμε και όποιος έχει τη δυνατότητα, ας πάει στα ιδιωτικά θεραπευτήρια. Αλλιώς, ας πεθάνει.

      Η αστυνομία είναι διεφθαρμένη και πολλά στελέχη της διαπλέκονται με τον υπόκοσμο. Ποιός βλάξ είπε να την εξυγιάνουμε; Να την καταργήσουμε. Και όποιος αντέχει, ας πάρει security.

      Είναι απίστευτα αυτά που γράφονται. Είναι αήττητα ορισμένα μυαλά. Πρέπει να πείσουμε τον εαυτό μας οι υπόλοιποι πως δεν είμαστε ρινόκεροι ... επειδή βαλθήκατε να μας πείσετε πως είμαστε ...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ cresswell 04/09/2013 16:39:18

        Μα είπα ήδη. Άς βρούν άλλη μέθοδο εξυγίανσης εν λειτουργία. Άς τα μεταβιβάσουν με συμβολικό τίμημα.
        Αλλά προς Θεού, όχι εθελούσια έξοδο τύπου ΟΤΕ. Όχι άλλες συντάξεις στα 45, με εφάπαξ διπλή μεζονέτα.
        Καποτε πρέπει να σταματήσει το πελατομάγαζο. Πότε, άν όχι τώρα; Άν δεν σταματήσει τώρα, δεν θα σταματήσει ποτέ.

  25. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 04/09/2013 13:01:16

    Προσβολή δεν είναι για την ελληνική κοινωνία το 1,5 εκατομμύριο(και βάλε) άνεργοι;
    Προσβολή δεν είναι η διάλυση του ιδιωτικού τομέα;
    Προσβολή δεν είναι η επερχόμενη διάλυση βασικών τομέων του δημόσιου τομέα;(άλλη μια ''μεταρρύθμιση'' προ των πυλών...)
    Προσβολή δεν είναι τα χιλιάδες λουκέτα στην αγορά και ο θάνατος του εμπορίου;
    Προσβολή δεν είναι το τσεκούρωμα μισθών-συντάξεων;(ΠΕΙΝΑΕΙ κόσμος)
    Προσβολή δεν είναι η φοροδιαφυγή οικονομικών ''καρχαριών'' και αντίστοιχα στήνονται για οικονομική εκτέλεση χιλιάδες μεροκαματιάρηδες;
    Προσβολή δεν είναι τα χαράτσια και οι δυσβάσταχτοι φόροι;
    ΥΠΕΡ-μέγιστη ΠΡΟΣΒΟΛΗ δεν είναι οι χιλιάδες αυτοκτονίες για οικονομικούς λόγους;(μια παραίτηση πολιτικού-υπουργού-βουλευτή,οποιουδήποτε,για λόγους ευθυξίας δεν έχουμε δει-φιλότιμο δεν υπάρχει)
    ΥΠΕΡ-μέγιστη ΠΡΟΣΒΟΛΗ δεν είναι η ΠΛΗΡΗΣ απουσία παραδειγματικής ΤΙΜΩΡΙΑΣ των ΕΝΟΧΩΝ αυτής της ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ που βιώνουν οι πολίτες αυτής της χιλιοταλαιπωρημένης χώρας;
    ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ από το μνημόνιο ΤΩΡΑ!!!Η πατρίδα ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Komis Montechristo 04/09/2013 14:13:52

      Η πιό μεγάλη προσβολή είναι το βόλλευ με το στικάκι της "λίστας Λαγκάρντ". Αλλά γι αυτό τσιμουδιά, πλέον.

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Uncle Stgm 04/09/2013 18:52:10

        Μόνον γι'αυτό τσιμουδιά;Άραγε,πόσες λίστες δεν υπάρχουν (φανερές ή κρυφές) κρύβοντας μέσα τους το μέγα πάρτυ εκατομμυρίων-δισεκατομμυρίων και καλούμαστε τώρα ΕΜΕΙΣ να πληρώσουμε;Τι να πρωτογράψει κάποιος...Αηδία και οργή....

    • Ανεργος avatar
      Ανεργος @ Komis Montechristo 04/09/2013 15:28:51

      Λαϊκίζεις

      • Abc avatar
        Abc @ Ανεργος 04/09/2013 20:08:13

        Σεβασμός στις αλήθειες. Παρακαλώ!

    • ΑκαιΣ avatar
      ΑκαιΣ @ Komis Montechristo 04/09/2013 17:06:59

      Καλησπέρα σας Κόμη. ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ τους φωνάζουμε με όλους τους τρόπους κι αυτοί μας λένε απαισιόδοξους, ....κουραστικούς μηδενιστές!
      Πως να συνεννοηθούμε λίγο πριν το τέλος, οι πανικόβλητοι έγκλειστοι του πύργου της Βαβέλ; Αυτός που θα τολμήσει ν΄αναμετρηθεί με την πραγματικότητα απαλλαγμένος απ΄τους κόλακες και τους επ΄αμοιβή λιβανιστές, αυτός θα δικαιούται να ηγηθεί. 'Ολοι οι άλλοι, επιζήμιοι καιροσκόποι κι αυτάρεσκοι διαχειριστές!

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ ΑκαιΣ 04/09/2013 19:01:26

        Καλησπέρα.Εδώ μέσα,έχουν υπάρξει και εξακολουθούν να υπάρχουν φωνές που χτυπούν συνεχώς ΚΑΜΠΑΝΕΣ.Ας γράφει ο καθένας ό,τι θέλει.Το να κρούει κάποιος το ΚΩΔΩΝΑ του κινδύνου,μετά απ'όσα έχουν συμβεί και συμβαίνουν,είναι,κατά τη προσωπική μου γνώμη,επιτακτική ανάγκη.Η χώρα βρίσκεται σε πολύ κρίσιμο σημείο.Και κάτι ακόμη που ανησυχεί τον κάθε λογικό και σώφρονα πολίτη:Η γειτονιά μας είναι στο σημείο ΜΗΔΕΝ....ΝΑΡΚΟΠΕΔΙΟ.......

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Komis Montechristo 04/09/2013 19:03:06

      ευθιξίας (ορθό)

    • Samurai avatar
      Samurai @ Komis Montechristo 05/09/2013 02:53:29

      Κόμη τα σέβη μου.
      Η πατρίδα ήταν διαλυμένη αλλά δεν το ξέραμε, διότι οι προπαγανδιστικοί
      μηχανισμοί λειτουργούσαν άψογα.
      Ξέρετε όταν μία κοινωνία μπορεί και καταναλώνει, με τον καιρό πέφτει στη λήθη της ευδαιμονίας.
      Η κατανάλωση γεμίζει στόματα, ντύνει σώματα, καλλωπίζει χώρους αλλά δημιουργεί νέες επιθυμίες, πιο ανταγωνιστικές, ίσως και πρόστυχες.
      Ταυτόχρονα αδρανοποιείται ο κοινός νους.
      Χάνεται η ισορροπία, το μέτρο.
      Η προσβολές αγαπητέ μου κόμη άρχισαν πολύ πριν μπει η τρό'ι'κα στη χώρα μας.
      Οι προσβολές άρχισαν με τα μεγάλα λόγια, με τις φρούδες ελπίδες που μας τά'ι'ζαν .
      Οι προσβολές έγιναν η μάστιγα της χώρας .
      Το ''ξέρεις ποιος είμαι εγώ;'' αντικατέστησε, έθαψε, βεβήλωσε, έκαψε, κακοποίησε το φιλότιμο την περηφάνεια και την αρχοντιά των Ελλήνων.
      Και ξέρετε κάτι ; Όλα αυτά έγιναν με τη συγκατάθεσή μας.
      Μας εξαγόρασαν οι αγιογδύτες.
      Μας πλάνεψαν οι τσαρλατάνοι.
      Τους αφήσαμε να μπούνε στις αυλές μας και ανταλλάξαμε ψήφους με βολέματα και μικροχάρες.
      Φερθήκαμε μικρόψυχα.
      Τώρα οι άτιμοι τα παίρνουν όλα.
      Κι εμείς ζητιανεύουμε προσπαθώντας να διατηρήσουμε την αρχοντιά που ξεπουλήσαμε .

  26. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 04/09/2013 13:36:19

    Μα το θέμα είναι αν γίνουν απολύσεις ή αν θα δοθούν ή όχι αποζημιώσεις;
    Ποιος δε θυμάται άραγε το πάρτι που έγινε στις αμυντικές βιομηχανίες
    Ποιος δε θυμάται άραγε τα λεφτά του ΑΡΤΕΜΙΣ ;
    Αυτά όμως είναι παρελθόν
    Τώρα μιλάμε για την αμυντική θωράκιση της χώρας σε μια εποχή που τα πράγματα είναι ιδιαιτέρως επικίνδυνα για την ασφάλεια της χώρας.
    Εξαρτόμαστε από το πετρέλαιο
    εξαρτόμαστε από τα τρόφιμα
    αν εξαρτόμαστε και από τις σφαίρες που πρέπει να διαθέτουμε για να υπερασπισθούμε κάθε πιθαμή Ελληνικού εδάφους ..ε τότε να πάμε να πνιγούμε!
    ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

  27. Ναύτης avatar
    Ναύτης 04/09/2013 14:01:50

    Χαχαχα! Ναι. Μιλάμε για πολύ βαρύ σταυρό...

  28. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 04/09/2013 15:12:36

    Τώρα τι δουλειά έχει η ΛΑΡΚΟ με την αμυντική βιομηχανία ένας Θεός το ξέρει.
    Για τη ΛΑΡΚΟ διαβάστε εδώ τα εξής (δημοσιευμένα πέρυσι)
    h/p://www.oryktosploutos.net/2012/06/blog-post_07.html

    όπου αναφέρεται μεταξύ άλλων:

    "• Η Λάρκο ανεξάρτητα από το αν είναι σε τελική ανάλυση ζημιογόνα ή όχι αυτήν την περίοδο, που σημειωτέον οι τιμές του νικελίου αλλά και η ζήτηση βρίσκονται σε φάση υποχώρησης, αποτελεί (εδώ και 40 και πλέον χρόνια) το μοναδικό εργοστάσιο Εξαγωγικής Μεταλλουργίας στην Ελλάδα (μαζί με το Αλουμίνιο της Ελλάδος) που παράγει κοκκοποιημένο σιδηρονικέλιο (FeNi), εξαγώγιμο και συναλλαγματοφόρο κατά 100%, προερχόμενο από ελληνικές πρώτες ύλες, με ελληνική μέθοδο, ελληνικό επιστημονικό δυναμικό και ελληνικά εργατικά χέρια. Ο απλός καταναλωτής μπορεί να μην ξέρει τί είναι το FeNi, ξέρει όμως πολύ καλά τι είναι τα ανοξείδωτα σκεύη, όπως πχ. οι νεροχύτες, οι κάδοι πλυντηρίων, τα μαχαιροπίρουνα, τα ιατρικά εργαλεία, οι μπαταρίες νικελίου-καδμίου κλπ. Σημειωτέον, ότι η επιχείρηση εντός του 2011 αύξησε την παραγωγή της πάνω από 30% ενώ οι εξαγωγές της ξεπέρασαν τους 18.500 χιλ. τόνους σημειώνοντας νέο ετήσιο ρεκόρ πωλήσεων!
    • Η ΛΑΡΚΟ, δεν χρειάζεται ασυλία ως προς την περιβαλλοντική της συμμόρφωση, αντίθετα θα πρέπει η αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» να εφαρμοστεί ασχέτως από την προοπτική της πώλησής της σε ιδιωτικά κεφάλαια και το ίδιο πρέπει να ισχύσει στο μέλλον απαρέγκλιτα είτε η εταιρεία μείνει υπό άμεσο ή έμμεσο κρατικό έλεγχο είτε ιδιωτικοποιηθεί.
    • Η ΛΑΡΚΟ μπορεί να αντιμετωπίζει διαχρονικά προβλήματα βιωσιμότητας αλλά και προβλήματα που αφορούν τις περιβαλλοντικές της υποχρεώσεις, τα οποία απαιτούν άμεσες διαχειριστικές λύσεις, περαιτέρω περιορισμούς στις πάσης φύσεως δαπάνες αλλά και αυστηρότερους ελέγχους από την πολιτεία, εντούτοις αυτά δεν θα λυθούν με το κλείσιμο του εργοστασίου, το οποίο οδηγεί αφενός τους εργαζομένους στην ανεργία (πάνω από 1500 οικογένειες σε πέντε νομούς) και αφετέρου επιταχύνει μετά βεβαιότητας την περιβαλλοντική υποβάθμιση.
    • Κι ακόμη ας μην ξεχνάμε ότι η πραγματικά "βιώσιμη" περιουσία της εταιρείας δεν είναι (μόνο) το εργοστάσιο, αλλά-κατά την άποψή μας- κυρίως τα κοιτάσματα των λατεριτών, τα βέβαια και τα πιθανά αλλά και οι ερευνητέες παραχωρήσεις μεταλλείων (ΠΜ), που μπορούν να στηρίξουν είτε αυτό είτε άλλο εργοστάσιο, με εναλλακτική ενδεχομένως μέθοδο (πχ υδρομεταλλουργία ή βιοϋδρομεταλλουργία) και διαφορετικούς προσανατολισμούς ως προς το περιβάλλον και τη βιωσιμότητα. Τα αποθέματα των κοιτασμάτων ξεπερνούν τα 200 εκατ. τόννους που εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα αυτή για 20 και πλέον χρόνια.
    • Συνεπώς, η αποκρατικοποίηση δεν πρέπει να γίνει όποτε βολεύει διαφόρους, αλλά όποτε βολεύει την ελληνική πολιτεία, τους εργαζομένους και την τοπική κοινωνία. Και υπό καθεστώς ασφαλούς λειτουργίας, όσο κι αν αυτό φαντάζει δύσκολο με τις εκκρεμότητες που υπάρχουν, ώστε να διασφαλίζονται οι θέσεις εργασίας."

    Και καταλήγει ο καλός συνάδελφος:

    "...Είναι και κάτι παραπάνω από όλα τα διόλου ευκαταφρόνητα που προαναφέρθηκαν: είναι ότι με το κλείσιμο της Λαρκο, ένας (ακόμη) τομέας χάνει τη σημαία του, χάνει την υπαρξιακή του ταυτότητα. Και υποχρεωτικά παραδέχεται πλέον -χωρίς περιστροφές - ότι απέτυχε να κάνει ανάπτυξη και ότι πρέπει να φορέσει -ενδεχομένως και για πάντα- το παπιγιόν του εξυπηρετητή. Οτι μόνο αυτή η ανάπτυξη του ταιριάζει, αυτή του εξυπηρετητή και του διασκεδαστή εκείνων που κατάφεραν να αξιοποιήσουν καλύτερα τους φυσικούς πόρους αλλά και το ανθρώπινο κεφάλαιο, που διέθεταν και μάλιστα εν ανεπαρκεία σε σχέση με τον τόπο μας!"

  29. Q avatar
    Q 04/09/2013 15:48:27

    Μαλλον επικοινωνιακο ειναι για να πει στη συνεχεια η κυβερνηση οτι διαπραγματευτηκε σκληρα και πετυχε την εκκαθαριση εν λειτουργια(πραγμα που δεν δεχοταν αρχικα οι εργαζομενοι) και οχι το κλεισιμο.

  30. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 04/09/2013 16:54:15

    Στη ΛΑΡΚΟ επρεπε να εχει μπει ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ απο πολυ καιρο......για να δειτε τι εστι βερικκοκο που λεει και ο αδωνις.....θα πρεπει να πανε πολλοι στη φυλακη απο τα πολλα δεκατιανα......φαγωσιμα. Οι αμυντικες βιομηχανιες χρειαζονται για καθε χωρα, αλλα οχι σαν το δικο μας καθεστως, οπου βολευονταν ολοι οι πρασινοφρουροι και φτασαμε σε σημειο να δινει....καβαντζα καθε χρονο το κρατος 150 μυρια απο τον προυπολογισμο με τα δανεικα......Αυτα τωρα μας τελειωσαν και πρεπει να γινει μια ριζικη αναδιαθρωση και προσωπικου και αντικειμενου. Η εποχη του Μ1 περασε, και το σωστο ειναι με το καταλληλο managment να τεθουν βασεις για την κερδοφορια αυτων των βιομηχανιων ειδαλως δεν οφελει σε τιποτα η λειτουργια τους. Βεβαια ακουγονται πολλα για το περιφημο MAIL και ποια κυρια στο ΑΜΥΝΗΣ το διερευσε σε καποια παιδακια για.....ΚΑΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ και ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ....Αν ισχυει κατι τετοιο πρεπει ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ αμμεσα να τους κοψει το κ@@ο και να παρει το βουρδουλα γιατι σε τετοια σοβαρα θεματα κανενας δεν πρεπει να παιζει, ειδικα τα οι ΒΡΩΜΟΠΑΣΟΚΟΙ που τους εχουμε και στη καβαντζα μας με ολες τις αμαρτιες τους.

  31. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 04/09/2013 19:14:03

    H ελληνική κυβέρνηση είναι αδύναμη. Οι εκπρόσωποι των δανειστών το
    γνωρίζουν αυτό πολύ καλά . Γι αυτό και εκβιάζουν θρασύτατα έναν ολόκληρο
    λαό. Τον λαό μας.

    Είναι πραγματική κατάντια , ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί μας να
    διαπραγματεύονται (αυτοί προσωπικά) , όχι με την γεν. διευθύντρια του ΔΝΤ και τον διοικητή της ΕΚΤ , αλλά με τους μικρομεσαίους υπαλλήλους τους ..!

    Ας βρεί επί τέλους το κουράγιο ο Σαμαράς να στείλει ένα απαντητικό email
    στους αυθάδεις και αναιδείς αυτούς κυρίους με ένα ξερό "όχι" , αλλιώς είναι
    καλύτερα γι αυτόν και την υστεροφημία του , να πάει σπίτι του .

    Οι προθέσεις των δανειστών και διεθνών τοκογλύφων είναι πιά απόλυτα
    ξεκάθαρες και γιά τους πλέον αφελείς έλληνες . Πρόκειται γιά το γενικό
    ξεπούλημα της πατρίδας μας με την εκποίηση του συνόλου της δημόσιας και
    ιδιωτικής περιουσίας της , δηλαδή γιά την λεηλασία του συνόλου του εθνικού
    μας πλούτου.

    Μπορεί ο Στουρνάρας και ο Άδωνις να μην μπορούν να το καταλάβουν ,
    αλλά δεν πρέπει πιά να μας ενδιαφέρει η γνώμη τους. Και επειδή ο δεύτερος
    γνωρίζει και κάποια αρχαία ελληνικά , ας του υπενθυμίσω και λίγα από
    τον μεγάλο Θουκυδίδη "...ευθύς δε μείζον τι επιταχθήσεσθε , ως φόβω και
    τούτο υπακούσαντες " .

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Μιχάλης Σ. Βάρδας 05/09/2013 00:35:37

      Μα τι λετε αγαπητε μου? Για ποιο ξεπουλημα μιλατε? Των οργανισμων που ηταν χωρος διορισμου ολων των προνομιουχων Πασοκων? Που οι μισθοι τους και τα επιδοματα δεν μπορουσε κανενας γιατρος η καθηγητης να ονειρευτει? Που μεχρι και επιδομα καλωπισμου επαιρναμ οι γραμματεις των δειευθυντων. ΄Η νομιζετε οτι η καθε Μερκελ μεγαλωνε με το ονειρο να καταστρεψει την Ελλαδα? Ο Uncle Stgm παραπανω σωστα ανεφερε για συνταξιουχους ΟΤΕτζηδες 45χρονους και 50χρονους , που με απολυτηριο 3ης Γυμνασιου και τεχνικη σχολη εβγαλαν συνταξη πανω απο 4.000 ευρω , και εισεπραξαν πανω απο 150000 χιλ. εφαπαξ . Ο πρωην προεδρος της Λαχαναγορας καποτε εγινε Προεδρος της Αμ. Βιομηχανιας και παραλληλα ηταν και αντιδημαρχος με το ΠΑΣΟΚ σε παραλιακο δημο. Αυτο και μονο λεει παρα πολλα. Η Αμ. βιομηχανια θελει εκκαθαριση και επαναλειτουργια.

  32. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 05/09/2013 04:52:47

    Κύριε "Ρεαλιστή" ,
    Φοβάμαι ότι το ψευδώνυμο που έχετε επιλέξει είναι ασύμβατο με αυτά που
    γράφετε . Δεν θα διαλύσουμε την Χώρα μας επειδή κάποιοι ανίκανοι ή
    ηλίθιοι ή ξεπουλημένοι , και από τα δύο κόμματα που εκυβέρνησαν την
    Ελλάδα - όχι μόνον από το ΠΑΣΟΚ , διόριζαν τους όμοιούς τους εδώ και εκεί.
    Η (πρώην) ΠΥΡΚΑΛ και η ΛΑΡΚΟ ήταν κάποτε ιδιωτικές . Αν έχετε μνήμη,
    θυμηθείτε ποιοί τις κρατικοποίησαν. Λυπάμαι που είσαστε εγκλωβισμένος
    σε στενά μικροκομματικά πλαίσια και αρνείσθε να αντιληφθείτε την παρούσα
    ζοφερή πραγματικότητα.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Μιχάλης Σ. Βάρδας 07/09/2013 22:20:42

      Κανετε λαθος αγαπητε μου. Καθε αλλο παρα εγκλωβισμενος ειμαι. Ειναι παρα πολλοι αυτοι που ερωτουν που πηγαν οι φοροι τους και οι εισφορες τους. Ολοι αυτοι ειναι φυσικα φορολογουμενοι του Ι.Τ που βλεπουν συμμαθητες τους να ειναι συνταξιουχοι απο τα 45 και τα 50. Που ειχαν τα χαμηλοτοκα δανεια και τα υψηλα εφαπαξ. Εγω αλλωστε δεν ειμαι υπερ του κλεισιματος. Ειμαι υπερ της αναπτυξης, αλλα , αναπτυξη χωρις εκκαθατιση δεν γινεται.

  33. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 05/09/2013 07:27:32

    Κλείνοντας με οποιοδήποτε τέχνασμα την Αμυντική βιομηχανία σπάζει η αλυσίδα των κλιμακίων συντήρησης στο ανώτατο επίπεδο.Δεν θα υπάρχει δυνατότητα πλέον παραγωγής συντήρησης οπλισμού -οχημάτων και ειδικά πυρομαχικών.
    Σίγουρα υπάρχουν στρεβλώσεις και προβλήματα,αλλά θα είναι η πρώτη φορά που δεν θα υπάρχει δυνατότητα παραγωγής πυρομαχικών από δικές μας πηγές.Ίσως να είμαστε η μοναδική χώρα στην Ευρώπη.Το όχι πλέον είναι ο μοναδικός δρόμος.........

    • George avatar
      George @ Κώστας Τ 05/09/2013 14:04:49

      Δεν ταυτίζονται ΕΑΣ και αμυντική βιομηχανία. Τίποτα δεν εμποδίζει την Ελλάδα να αγοράσει σφαίρες από έναν καινούργιο Μποδοσάκη.
      Αυτός έφτιανε σφαίρες άλλωστε στον Έλληνo-Ιταλικό πόλεμο και στο ΚΕΑ στο Ελληνικό συντηρούσε (ΙRΑN) η Ελλάδα τα πολεμικά αεροπλάνα της πριν την ΕΑΒ. Χωρίς μάλιστα οι πρόγονοί μας να δίνουν 150 εκ το χρόνο για να καλύψουν ζημιές.
      Στο κάτω κάτω η ΠΥΡΚΑΛ έφτιαχνε τα FN πριν φτιάξουμε την ΕΒΟ για να παράγει το ισοδύναμο και ίδιας γενιάς G3! Στον ναύσταθμο έγινε το upgrade των πρώτων 4αρων 209, ενώ στον Σκαραμαγκά ΔΕΝ τελείωσε το upgade του επόμενου 209 υποβρυχίου παρόλο που στοίχησε πιό πολύ και από καινούργιο 214!!

  34. Mpourloto avatar
    Mpourloto 05/09/2013 12:45:30

    Υπαρχει καποιος που πιστευει πραγματικα οτι θα βρεθει ελληνας πολιτικος του ..."δημοκρατικου τοξου", που θα πει ΟΧΙ στην τροικα ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.