#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/11/2010 21:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

8 - 5 στις περιφέρειες



Στο 8 - 5 «κλείδωσε» ο συσχετισμός δυνάμεων στις περιφερειακές εκλογές με το ΠΑΣΟΚ να κερδίζει τις Περιφέρειες Αττικής, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Στερεάς Ελλάδας, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου και Κρήτης, ενώ η ΝΔ τις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Ιονίων Νήσων.

Νίκη του Βασίλη Μιχαλολιάκου στον Πειραιά, όπου σε ποσοστό ενσωμάτωσης σχεδόν 70%, εξασφαλίζει ποσοστό 51,95% έναντι 48,05% του Γιάννη Μίχα.

Νίκη στο νήμα για τον Γιάννη Μπουτάρη στο δήμο Θεσσαλονίκης, ο οποίος με καταμετρημένο το 98,91% συγκεντρώνει ποσοστό 50,17% (51.598 ψήφοι), έναντι 49,83% (51.246 ψήφοι) του υποψηφίου της ΝΔ Κώστα Γκιουλέκα.

Νέος δήμαρχος Αθηναίων εκλέγεται ο Γιώργος Καμίνης συγκεντρώνοντας ποσοστό 51,95%, με καταμετρημένο το 97,29%, έναντι 48,05% του απερχόμενου δημάρχου Νικήτα Κακλαμάνη.

Στην Πάτρα τέλος, ο Γιάννης Δημαράς που υποστηρίχθηκε απο τη ΝΔ με καταμετρημένο το σύνολο των ψήφων επικράτησε του Δημήτρη Κατσικόπουλου, συγκεντρώνοντας ποσοστό 53,63% έναντι 46,37% του υποψηφίου του ΠΑΣΟΚ.

Αναλυτικά:

Αν. Μακεδονίας & Θράκης (σε ποσοστό ενσωμάτωσης 98,44%)

Γιαννακίδης Αριστείδης 51,95%
Παυλίδης Γεώργιος 48,05%

Αττικής (σε ποσοστό ενσωμάτωσης 83,51%)

Σγουρός Γιάννης 52,62%
Κικίλιας Βασίλης 47,38%

Βορείου Αιγαίου (σε ποσοστό ενσωμάτωσης 100%)

Γιακαλής Αθανάσιος 50,77%
Βογιατζής Παύλος 49,23%

Δυτικής Ελλάδας (σε ποσοστό ενσωμάτωσης 95,86%)

Κατσιφάρας Απόστολος 56,93%
Παπαναστασίου Γεώργιος 43,07%

Δυτικής Μακεδονίας (σε ποσοστό ενσωμάτωσης 98,22%)

Δακής Γεώργιος 51,86%
Παπαϊορδανίδης Ιωάννης 48,14%

Ηπείρου (σε ποσοστό ενσωμάτωσης 100%)

Καχριμάνης Αλέξανδρος 55,04%
Αργύρης Ευάγγελος 44,96%

Θεσσαλίας (σε ποσοστό ενσωμάτωσης 100%)

Αγοραστός Κωνσταντίνος 50,56%
Παπατόλιας Απόστολος 49,44%

Ιονίων Νήσων (σε ποσοσό ενσωμάτωσης 100%)

Σπύρου Σπυρίδων 50,8%
Μπεριάτος Ηλίας 49,2%

Κεντρικής Μακεδονίας (σε ποσοστό ενσωμάτωσης 87,47%)

Ψωμιάδης Παναγιώτης 52,72%
Μπόλαρης Μάρκος 47,28%

Πελοποννήσου (σε ποσοστό ενσωμάτωσης 99,57%)

Τατούλης Πέτρος 52,57%
Δράκος Δημήτριος 47,43%

Στερεάς Ελλάδας (σε ποσοστό ενσωμάτωσης 98,92%)

Περγαντάς Κλέαρχος 52,86%
Χειμάρας Αθανάσιος 47,14%

ΣΧΟΛΙΑ

  1. loretta avatar
    loretta 14/11/2010 21:01:50

    πολυ περίεργος εδω και μιση ωρα τουλαχιστον την περιφερεια αττικης την παιζουν μονο στο 17.8% και δεν δινουν αναλυση των περιοχων......

    δηλ μετα της 10 το βραδι τι ενσωμάτωση θα εχουν για τον νομο αττικης?? 20%??

  2. anonymous avatar
    anonymous 14/11/2010 21:10:50

    Τα αποτελέσματα δεν είναι καθόλου καλά. Για να μπορούσαμε αύριο να βάζαμε το ΠΑΣΟΚ στη γωνία έπρεπε να πάρει η ΝΔ την Πελοπόννησο, την Αττική και τη Θράκη.
    Ειδικά το αποτέλεσμα στη Θράκη είναι εθνική απογοήτευση. Παίζεται το μέλλον της περιοχής και ψήφισαν ΠΑΣΟΚ που την ξεπουλάει.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ anonymous 14/11/2010 22:22:11

      Χτες περάσαν παρα πολλά ιδιωτικά αυτοκίνητα και πούλμαν από τα τελωνεία της μεθορίου με την Τουρκία. Ε, τζάμπα ήρθαν....;

      • anonymous avatar
        anonymous @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 14/11/2010 22:58:20

        Αυτά καλά έκαναν και ήρθαν. Οι δικοί μας οι γκάβακες τι ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ; Ειδικά εκεί.

        Μα άλλα λόγια όσοι και να έρχονταν αν οι δικοί μας ψήφιζαν εθνικά δε θα υπήρχε πρόβλημα.

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/11/2010 21:12:54

    σιγά μη δεν ψήφιζε λαθροκαμίνη το κολωνάκι, αφού ψιλοβολεύεται...

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/11/2010 21:14:14

    θα χάσει το χασάνι το κάθε τρυφερό αγόρι...

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 14/11/2010 21:55:57

      +1000 αλλενάκι

  5. Aris. A avatar
    Aris. A 14/11/2010 21:22:53

    Είναι προφανές ότι η στήριξη Καρατζαφέρη σε Αθήνα Θεσσαλονίκη με ακραίες φωνές εναντίον Μπουτάρη, Καμίνη έκανε μεγάλη ζημιά.

    Αντώνης μόνος εναντίον όλων.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Aris. A 14/11/2010 21:32:06

      μήπως αντίθετα έχουμε λάθος εκτίμηση για τον αριθμό των λάθρο που ψηφίζουν στην Αθήνα; ...
      μήπως σε κάθε ένα δεξιό που δεν ψήφισε
      [διότι από εκεί ήρθε η αποχή, από τους δεξιούς!! τα πασοκόσκυλα
      πήγαν όλα να ψηφίσουν!!!
      αποχή στην Αθήνα, αποχή το τραγικότερο, στην Ξάνθη!]
      αντιστοιχεί ένας τούρκος στη Θράκη και ένας λάθρο που ψήφισαν;

      μήπως λέω; μήπως;

      παρεπιπτόντως και εκτός από τα παραπάνω,
      το κολωνάκι ψηφίζει παραδοσιακά τύπους σαν τον Καμίνι
      "πολιτικώς ορθούς"

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ αλλενάκι 14/11/2010 22:00:04

        βρε αλλενάκι ο κόσμος σε Αθήνα και Πειραιά τιμώρησε την αλαζονεία και την έλλειψη μέτρου.

        Παραδοσιακή δεξιοί ψηφοφόροι δεν πήγαν να ψηφίσουν Κακλαμάνη επειδή τα τελευταία δύο χρόνια τον έφαγε η γκλαμουριά.

        Τα πρόσωπα πλέον και η συμπεριφορά τους παίζουν καθοριστικό ρόλο πλέον στις δημοτικές εκλογές.

        Μιχαλιολάκος, Παχατουρίδης κλπ το επιβεβαιώνουν

    • http://chomatery.blogspot.com avatar
      http://chomatery.blogspot.com @ Aris. A 14/11/2010 22:35:18

      ο Κακλαμάνης έχασε στην Αθήνα με ενωμένες δυνάμεις Καρατζαφέρη και Μπακογιάννη... ο Μιχαλολιάκος κέρδισε στον Πειραιά μόνο με την στήριξη της ΝΔ...
      Σημαίνει αυτό κάτι? ναί, το πολύ απλό: Αντώνη, άλλαξέ τα ΟΛΑ!!! Ο ελληνικός λαός ζητά το νέο και άφθαρτο....

      • anonymous avatar
        anonymous @ http://chomatery.blogspot.com 14/11/2010 23:01:40

        Ο Πειραιάς έχει 45% μανιάτικο στοιχείο. Αυτοί πήγαν μονοκούκι στο Μιχαλολιάκο. Πήρε και μερικούς από τους άλλους και βγήκε.

  6. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 14/11/2010 21:25:18

    Πάντως μια γενική παρατήρηση :

    Τα Τσουτσέκια της Κυβέρνησης και κατα προέκταση των "πολυφωνικών-πλουραλιστικών Μ.Μ.Ε. των Νταβατζήδων ,μαζί με τους υπάλληλους της Singular και των εταιρειών παραπλάνησης της κοινής γνώμης ( ¨εταιρείες δημοσκοπήσεων¨ ) ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ , όπως την προήγουμενη Κυριακή , ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΣΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΑΠΟΧΗ - ΟΥΤΕ ΤΑ ¨ΑΚΥΡΑ ΛΕΥΚΑ¨ Κ Α Ι οι Καραγκιόζηδες στα ¨Πάνελς¨ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΝ , ¨το προσπερνάνε¨ για την επιτυχία ή αποτυχία των ¨προσώπων¨ .

    Ούτε η Λιάνα Κανέλλη ( στο MEGA ) σχολιάζει το γεγονός , ούτε ζητά να εμφανιστούν τα ¨άκυρα¨ στα οποία είχε προτρέψει σε ορισμένες εκλογικές περιοχές και Δήμους. Και η Λιάνα και γνώσεις και λόγο και μόρφωση έχει.

    Ξέρουν όλοι γιατί υποβαθμίζουν σε σχέση με την προηγούμενη Κυριακή τον ρόλο και το μήνυμα ( προσωπικά δεν απήχα , ψήφισα ) της Αποχής και των Λευκών -Ακύρων ( ! ) . Φοβούνται α) ¨μήπως κινδυνέψει το σύστημα και η δημοκρατία ¨μας¨ και β) το γενικό φτύσημο και στα Κόμματα όλων των πολιτικών αποχρώσεων που δεν υποστήριζαν την ¨Αποχή¨.

    Δεν μιλώ για νίκη του Λαού ή του κουνήματος-κινήματος(!) , μιλώ όμως ότι η πραγματικότητα αυτή δείχνει ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ , και τρέμουν απο τα συμπεράσματα που πρέπει να βγάλει το ¨σύστημα¨ και οι κοινοβουλευτικές και εξωκοινοβουλευτικές δυνάμεις της Αντιπολίττευσης.

    Το αποτέλεσμα θα δείξει ότι σε επίπεδο Κεντρικής κυβέρνησης και σε επίπεδο ¨Αυτό...Διοικησης¨ κυβερνά μια εσχάτη μειοψηφία την χώρα . Πουθενά δεν υπάρχει η ¨δεδηλωμένη¨ του λαού...

    Και το περίεργο είναι ΄'οτι η ¨Αριστερά ¨ ( άνω-κάτω , δεξιά - αριστερά , εντός και εκτός Κοινοβουλίου ) ΔΕΝ ΖΗΤΑ ¨ΑΜΕΣΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ¨ για το ¨Μνημόνιο ¨ , ¨Εκλογές¨ και άμεση ανατροπή της Κυβέρνησης . Δεν δημιούργησαν ¨κίνημα ανυπακοής¨ μέχρι την υλοποίση αυτών των αιτημάτων ( Δημοψήφισμα , Εκλογές ) !

    Περίεργο , αλλά όχι ακατανόητο για όσους γνωρίζουν με ποιούς έχουμε να κάνουμε...

    Κατ΄τ΄άλλα θα δοθούν ¨σκληρές μάχες¨τις επόμενες μέρες και μήνες , μέχρι και παιχνίδια ¨εξεγέρσεων¨ , ¨ενάντια ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ της κυβέρνησης -ΟΧΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ , ενάντια ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ της Ε.Ε. , ΟΧΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ¨Ε.Ε.¨ , ¨ενάντια στην αδικία και την αναλγησία του κεφαλαίου της ¨δεξιάς¨ κ.τ.λ.

    Πλησιάζω τα όρια μου και παίζω με την ιδέα της ¨μετανάστευσης ¨ θα έχω και περισσότερα δικαιώματα σαν ¨μετανάστης¨ από τον ¨συμπονετικό καπιταλισμό¨ και την ¨ανθρωπιστική αριστερά¨. Το είπα και στην ανηψιό μου που είναι άνεργος. Τι κάθεσαι εδώ του είπα(;), πήγενε μετανάστης , θα έχεις περισσότερα δικαιώματα και καλλίτερες συνθήκες ζωής.

    Θα με προστατεύουν όλες οι ¨διεθνείς συμβάσεις¨. Μετανάστευση και ¨πολιτικό άσυλο¨θα ζητήσω , ίσως και στη Τουρκία , γιατί όχι ; Μόνο λαοί που έχουν αξιοπρέπεια και θέλουν να ζήσουν επιζούν.

    Υ.Γ. Το 33% του εκλογικού σώματος στην Αθήνα φαίνεται να ¨προσήλθε¨ στα εκλογικά κέντρα , ένατι του 43 % την πρώτη Κυριακή ( ! ) . Δηλαδή ένα επιπλέον 10 % της Αποχής. Και τα ¨Ακυρα -Λευκά ¨ περισσότερα απο το 10% της πρώτη ψηφοφορίας. Μιλάμε δηλαδή για μια Γενική απόρριψη απο το 67% μέχρι το 80 % . Από το υπόλοιπο 20 % ο κ. Εφέντημ Καμίνης φαίνεται να ¨εξασφαλίζει¨ το 51-53 % !

    Δηλαδή με το 15-20 % του εκλογικού σώματος θέλει ο Συνήγορος Προστάτης του Πολίτη να εφαρμόσει το πρόγραμμα του ΕΠΙ των πολιτών της Αθήνας !

    Και σίγουρα- δεν- θα εκδόσει σαν ¨Συνήγορος του Πολίτη¨ - ¨Συμβουλευτικό Πόρισμα¨ με το οποίο θα διαπιστώνει ότι ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ¨ΔΕΔΗΛΟΜΕΝΗ¨ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ Ε Ξ Ο Υ Σ Ι Α ( ο ¨Αντιεξουσιαστής¨ ) ¨ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ¨...

    Αλλά προσωπικά από ρεύματα του Νεοφασισμού της Νέας Τάξης δεν περιμένω τέτοιες ευαισθησίες !

    • ISession avatar
      ISession @ ΝΤΑΝΤΟΝ 14/11/2010 21:50:38

      Πονάει ε? Χε χε χε!

      • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
        ΝΤΑΝΤΟΝ @ ISession 14/11/2010 22:10:53

        Πονάει για την κατάντια ορισμένων. Που δέχονται δεκαετίες να τους κυβερνούν οι διαπλεκόμενες πολιτικές-οικονομικές Μαφίες εδώ δεκαετίες.

        Τους λαθρεμπόρους λευκής σαρκός για το ¨traffiking" στο σεξουαλικό και τον επιχειρηματικό ¨αναπτυξιακό¨ τομέα

        Και κυρίως γελώ με εκείνους τους μακάκες που νομίζουν πως ¨νίκησαν¨ με το 15-20 % του λαού και θέλουν μάλιστα να εφαρμόσουν τις ιδεοληψίες τους.

        Και επειδή δεν ανήκω σε αυτούς που πιστεύουν ότι τα αποτελέσματα των εκλογών κρίνουν την πορεία μιας χώρας , δεν πονώ στην έκταση που νομίζεις. Απλά εκπλήσσομαι για το θράσος και την βλακεία ορισμένων.

        Υ.Γ. Μόλις τώρα δηλώνει ο κ. Σγούρος ότι ¨η σημερινή μέρα είναι ιστορική¨ ( ! ) , διότι νίκησε ο ¨τοπικός αυνανισμός¨ ( ¨αυτοδιοίκηση¨). Νίκησε ο ¨Καλλικράτης¨ δήλωσε ο φαιδρός.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 14/11/2010 22:24:04

      Καμίνης Δήμαρχος Αθηναίων;
      Πάλι τη Δραγώνα θα φάμε στη μάπα

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ ΝΤΑΝΤΟΝ 14/11/2010 22:36:16

      NTANTON

      Δεν νομίζω ότι οι κομματικές ηγεσίες θα πάρουν χαμπάρι τίποτε.

      Βλέποντας από δω μέσα τους κομματικά στρατευμένους, τα σχόλια και τη φρασεολογία τους, θεωρώ ότι αυτή η συμπεριφορά και η νοοτροπία έχει προέλευση τον σκληρό κομματικό πυρήνα. Από κει πρέπει να εκπορεύεται αυτή η λογική. Δεν βλέπω λοιπόν τα κόμματα να έχουν την δυνατότητα να καταλάβουν τις διεργασίες που γίνονται στο λαό.

      Τα κόμματα ακόμη νομίζουν ότι ο λαός τους στέλνει μηνύματα.
      Δεν έχουν αντιληφθεί ότι ο λαός τους δίνει εντολή να αλλάξουν.
      Ούτε φαίνεται να καταλαβαίνουν πόσο επικίνδυνη είναι αυτή η διάσταση για την κοινωνική γαλήνη.
      Δεν καταλαβαίνουν ότι η βαρηκοία τους μπορεί να μας βάλει σε περιπέτειες.

      Ο έλληνας δεν είναι αμερικάνος. Δεν κάνει αποχή όπως κάνει ο αμερικάνος, έλεγα σε έναν φίλο σήμερα το μεσημέρι. Ο έλληνας είναι παθιασμένος με την πολιτική. Τον πονάει που δεν πάει στην κάλπη. Εχει ΣΟΒΑΡΟ λόγο που δεν πάει στην κάλπη. Αλλά δεν τον ακούει κανείς. Τον λοιδωρούν και τον βρίζουν κι από πάνω.

      Μα τι αλαζονεία είναι αυτή;

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Orestios avatar
        Orestios @ Θραξ Αναρμόδιος 14/11/2010 22:57:28

        +1000

  7. Λαζαρος avatar
    Λαζαρος 14/11/2010 21:26:19

    να βλεπουμε και τις υποψηφιοτητες που στηριξε η ΝΔ...π.χ κακλαμανης...ηταν νομιζω μια λανθασμενη επιλογη
    και ο κικιλιας ηταν αδυνατον να περασει πνοη ανανεωσης στον κοσμο

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Λαζαρος 14/11/2010 21:53:48

      με τον κακλαμάνη πλήρωσε τις φιλίες ο Σαμαράς.
      απο τη στιγμή που όλη η αθήνα αποδοκίμαζε κακλαμάνη έπρεπε να κατεβάσει κάποιον άλλον, κάτι που κάνανε οι πασόκοι στον πειραιά και πάλι είχαν τελικα θέμα.

  8. kokorikos avatar
    kokorikos 14/11/2010 21:42:13

    ἄν παραμείνουν ἔτσι τὰ ποσοστά, σκέτη ἀπογοήτευση...

    • Manos-UK avatar
      Manos-UK @ kokorikos 14/11/2010 22:04:15

      Ta eipa kai to prwi: It's not over until the fat lady sings.
      Dystixws epivevaiwthika...

      Not pointing fingures but it needs much more work. When I mean work, I refer to collective effort. All together. This is the problem with our party right now. If we are ready to talk to the left, may be is time to sit down and talk amongst ourselves? It has always been the problem with ND after 1981. Every one for himself or herself. Unless we find common ground I cannot see how things are going to change. Time to move forward, time to think outside the box, outside taboos. If anything, the number of our voters that did not vote must indicate something...

  9. giannis avatar
    giannis 14/11/2010 21:42:55

    Ο λαός μιλησε και θέλει Καμίνη. Τελειώσαμε. Διπλάσια (για αρχή) δημοτικά τέλη και τα λεφτά στους πακιστανούς. Τους πείραξε τόσο πολύ ο Κακλαμάνης που δώσανε την Αθήνα στα σκατά. Καλά λέει ο Σαβόπουλος κωλοέλληνες.

    Υ.Γ. Πωλείται σπίτι στην Κυψέλη, κατάλληλο για μπουρδέλο με μαύρες. Μην κάθονται τα κορίτσια στο δρόμο και κρυώσουν.

  10. Lilou avatar
    Lilou 14/11/2010 21:43:51

    Να με συμπαθατε κυριοι, αλλα θα πρεπει να σταματησετε να υποτιματε τον Αθηναϊκο λαο.

    Υπαρχουν και δημοτες που δε ψηφιζουν με κομματικα κριτηρια αλλα με κριτηριο το χαλι της πολης στην οποια ζουν.

    Ο κος Κακλαμανης ηταν ενας ΚΑΚΟΣ δημαρχος (αν οχι ανυπαρκτος). Και αυτο το ζουμε εμεις οι δημοτες Αθηναιων στο πετσι μας.
    Ε, λοιπον δε γουσταρω να (ξανα)ψηφισω Κακλαμανη. Δε θα ψηφισω με κριτηριο το μνημονιο ή την ανυπαρξια του Γιωργακη.
    Η Αθηνα ειναι η πολη μου ετσι? ειναι η ζωη μου, το καταλαβαινετε?
    Η ελπιδα μου ειναι αν βγει τελικα αυτος ο Καμινης, να αποδειχθει εστω και λιγο ικανοτερος απο τον Κακλαμανη. Εγω παντως τον ψηφισα.
    Το μη χειρον βελτιστον.
    Αν και δε νομιζω να μπορει κανεις να ειναι χειροτερος απο το Νικητα...δυστυχως..

  11. KM1 avatar
    KM1 14/11/2010 21:54:54

    Πάντως αν η τελικά τα πράγματα παραμείνουν ως έχουν, νομίζω ότι θα είναι μια ιδιαίτερα "διδακτική" αλλά και πολιτικά και στρατηγικά χρήσιμη ήττα για τον Αντώνη. Στις 29/11 ψηφίσαμε Σαμαρά με εντολή να τα αλλάξει όλα. Ειδικά η ήττα Νικήτα είναι μεγάλη ευκαιρία. Δε θέλουμε να συνεχίσουμε με τέτοια πρόσωπα.. και πιστεύω ούτε ο Σαμαράς θέλει.. και αν δεν είχε εκβιάσει ανοικτά ο Νικήτας στην αρχή της διαδικασίας, δε θα ήταν αυτός ο υποψήφιος της ΝΔ σήμερα...

  12. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 14/11/2010 21:55:38

    Αμα ο Γκιουλεκας χασει τις εκλογες τοτε να ψαξει τα αιτια της ηττας στο...ψηφοδελτιο του!

    Μονο ο Κουτσογιωργας με τον Κοσκωτα λειπουν απο αυτο!

  13. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/11/2010 21:57:14

    Να μην μπερδεύουμε μερικά πράγματα.
    Κυβερνά η πλειοψηφία επί των ψηφισάντων.
    Το πόσοι ψήφισαν και το τι οδήγησε τους πολλούς να μην ψηφίσουν είναι άλλο θέμα.
    Αυτή είναι η αντιπροσωπευτική δημοκρατία.
    Ας πήγαιναν και οι άλλοι.

    Προχθές βράδυ είπα σε κάποια να ψηφίσει, έστω απρόθυμα, έναν όχι και πολύ ικανό υποψήφιο, αλλά σε συνδυασμό κατά του μνημονίου.
    "Από μένα θα σωθεί;" μου απάντησε, επειδή γι' αυτήν προείχε να ικανοποιήσει την αντιπάθεια και τη (διάχυτη) δυσαρέσκειά της.
    Είναι δημόσιος υπάλληλος. Ας λουστεί ό,τι την βρει.

  14. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 14/11/2010 22:02:20

    Ας χαρει η Θεωδορα και ο Καρατζαφερης τον εκλεκτο τους.Κανεις δεν μιλαει για την νεα ηττα του ΛΑΟΣ και της Ντορας στην ΑΘΗΝΑ.Ο Αντωνης οπου επαιξε προσωπικα κερδισε.Ο Κικιλιας εχει κανει ενα απιστευτο νουμερο στην Αττικη , ο Μιχαλολιακος σαρωσε στον Πειραια , ο Αγοραστος τα καταφερνει στη Θεσσαλια , ο Καρχιμανης πεταει στην Ηπειρο.Ενα αποτελεσμα μας στεναχωρει ολους:Η Πελλοπονησος.Αλλα το εχουμε ξαναπει.Για να δυσει ο Ηλιος θελει δουλεια πολυ.

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 14/11/2010 22:07:40

      *θεοδωρα

  15. effie B. avatar
    effie B. 14/11/2010 22:02:59

    Τον δημο στην Αθηνα δεν τον εχασε ο Σαμαρας. Τον εχασε ο Κακλαμανης!! Ουφ, απαλλαγηκαμε και απ' αυτον. Ουδεν κακον αμιγες καλου!!!!!!!!!!!!!
    Αλλος ποιος εχει σειρα για ξεσκαρταρισμα;

    Ομως θα χαρω διπλα και τρι-διπλα για την μεγαλη νικη του Μιχαλολιακου!!

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ effie B. 14/11/2010 22:32:11

      Σωστός.
      Μήπως και ήθελε έτσι να τον ξεφορτωθεί ο Σαμαράς; Εξάλλου, όσοι εκλεγούν θα μείνουν μόνον 2,5 χρόνια αν δεν κάνω λάθος, οπότε με την κρίση σε θερμόν χρήμα που υπάρχει, αυτοί που εκλέγονται σήμερα -και οι οποίοι δεν μπορούν να ρίξουν χρήμα για έργα και προσλήψεις- θα μαυριστούν στην επόμενη εκλογή. Επιπλέον, το γεγονός ότι σύμφωνα με τον καλλικράτη και το μνημόνιο θα πρέπει να απολυθούν δημοτικοί υπάλληλοι δένει τα χέρια των νέων δημάρχων και περιφερειαρχών.

      Ο Καμμένος στον ΑΝΤ1 μίλησε για πόλεμο της Μπακογιάννη, μεταξύ των άλλων, εναντίον Κικίλια.

    • anonymous avatar
      anonymous @ effie B. 14/11/2010 23:08:34

      Εγώ τα είχα γράψει και ο ψυχραιμία έλεγε ότι δεν έχω παραταξιακή συνείδηση.
      Ο δήμος Αθηναίων είναι από το 1986 στα χέρια μιας μαφίας. Οι δήμαρχοι αλλάζουν αλλά η μαφία παραμένει. Τώρα που τον πήρε το ΠΑΣΟΚ θα τους ξηλώσει, θα ξεφτιλιστεί το ίδιο αφού θα ενισχύει τους λάθρο και ξεφορτωθήκαμε και τον άθλιο Κακλαμάνη.
      Ελπίζω να μην κάνει το λάθος ο Σαμαράς να του δώσει κάποιο πόστο. Ο τύπος είναι τελειωμένος.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ anonymous 14/11/2010 23:59:30

        Η περιπτωση Κακλαμανη - Καμινη δεν ηταν απλως ζητημα παραταξιακης συνειδησης.Ηταν και αν θελεις στην Αθηνα να πληρωνεις δημοτικα τελη για ανθρωπους που ηλθαν απο το Πακισταν.

        • effie B. avatar
          effie B. @ ψυχραιμια 15/11/2010 02:06:02

          Συμφωνω, αλλα μην περιμενεις να τολμησει τιποτε απο αυτα που ελεγε ο κος. Καμινης. Οι Αθηναιοι θα τον φανε ζωντανο!!! Το εννοω...

  16. N. KOFAS avatar
    N. KOFAS 14/11/2010 22:03:41

    Αμα διαβάστε αυτά που λέει ο giannis θα καταλάβετε γιατί η Ν.Δ. έκατσε τη βάρκα. Μόλις χάσει, λές και η ήττα δεν ειναι μέρος της Δημοκρατίας, αρχίζουν οι χυδαιότητες, ύβρεις κλπ.

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ N. KOFAS 14/11/2010 22:10:18

      Ε να λέμε και του στραβού το δίκιο, δεν έχει κι άδικο ο giannis. Με τον Καμίνη δήμαρχο, το όνειρο κάθε θολοκουλτουριάρη ροζ-αριστερού περί πολυπολιτισμικής Αθήνας και τα συμπαρομαρτούντα, γίνεται πραγματικότητα

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ Αρράκις الراقص 14/11/2010 22:33:06

        συγγνώμη αλλά συμφωνώ κι εγώ με τον gianni.
        Βλέπω να παίρνουν σειρά μετά τον Άγιο Παντελεήμονα: Αγιος Αιμιλιανός στα Σεπόλια, Αη Γιάννης στον Νέο Κόσμο, Αγία Φωτεινή στον Ιλισσό κ.ο.κ . Ο Προφήτης Ηλίας στο Παγκράτι και ο Αγιος Νικόλας ίσως τη γλυτώσουν λόγω των καφέ στην Υμηττού..

  17. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 14/11/2010 22:05:37

    Τελικα το πειραμα σαμαρα για την ανασταση του αποσυντιθεμενου πτωματος που ονομαζεται Ν.Δ. απετυχε!

    Μηπως ξερετε ποσα φοιτητοπουλα της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ δεν πηγαν σημερα να ψηφισουν η ψηφισαν ακυρο-λευκο ως αντιδραση στην εκμεταλλευση που υπεστησαν κατα την προεκλογικη περιοδο?

    Η αγγαρευση νεων παιδιων να μοιραζουν φυλλαδια μεσα στην βροχη με αμοιβη ενα τσαμπα ποτο (μπομπα) σε μαγαζι φοιτητοπατερα η το ντυσιμο (υποεχρεωτικα) νεων κοριτσιων σαν ξεκωλα για να καθονται ως γλαστρες διπλα σε διαφορα παχυδερμα τρωκτικα κατα την διαρκεια των λογων τους φαινεται οτι εφερε το αντιθετο αποτελεσμα.

    Γεια σου ρε Παπαμιμικο!Εβγαλες τα κολληταρια σου δημοτικους συμβουλους ασχετα αμα πατωσε η Ν.Δ.!Αυτο σε ενδιεφερε αλλωστε!

    Κωστα γκιουλεκα ποιος μπορει να αντισταθει?Για ριξτε μια ματια παρακατω να καταλαβετε!

    http://taxalia.blogspot.com/2010/10/blog-post_5493.html

    • Oliver avatar
      Oliver @ Επαγρυπνών 14/11/2010 22:13:25

      Για πες κανά παράδειγμα ρε μεγάλε, γιατί εγώ ξέρω πως παντού οι εκλογικοί αντιπροσωποι των Περιφερειαρχών - τουλάχιστον για Αττική και Κικίλια και Αγοραστό-Θεσσαλία - ήταν από ΟΝΝΕΔ. Γιατι αν περιμέναμε το κόμμα .....

      • Επαγρυπνών avatar
        Επαγρυπνών @ Oliver 14/11/2010 22:16:20

        Να την χαιρεστε την ΟΝΝΕΔ.

        Τα ονοματα των λαμογιων απο αυριο!

        Προς το παρον θαυμαστε τις καμπυλες της Ανθης Σαλαγκουδη στο παραπανω λινκ!

  18. Νικος avatar
    Νικος 14/11/2010 22:08:01

    Ο Αντώνης πρέπει να τα αλλάξει όλα.Πρέπει να πιστέψει ότι ο λαός του έδωσε τη δυνατότητα να τα αλλάξει όλα.Να αλλάξει τον Παναγιωτόπουλο,ανεπαρκής,να εξαφανίσει τύπους σαν τον Πακη την Ελσα τον Γιαννόπουλο τον Γιακουματο τον Κυριάκο και φυσικά τον Καραμανλή που ακόμη και τώρα μετά από τόσα που έχει κάνει στην παράταξη μας βάζει τρικλοποδιές ακόμη και τώρα.Και κάτι ακόμη κατά την γνώμη μου ήταν λάθος να μπει το δίλημμα του Μνημονίου και αυτή την Κυριακή.Το μήνυμα εστάλη την πρώτη Κυριακή όταν μετείχαν όλες οι πολιτικές δυνάμεις.Με σεβασμό ένας απογοητευμένος Νεοδημοκράτης.

  19. yiannos avatar
    yiannos 14/11/2010 22:08:14

    οι κάλπες έδειξαν ότι:
    1. ο Κακλαμάνης δεν τραβούσε, η ΝΔ εγκλωβίστηκε (οικιοθελώς)
    2. ο Μιχαλολιάκος τραβούσε, ο Μαντούβαλος είναι κύριος (σε αντίθεση με δεκάδες Νεοδημοκράτες πρωτοκλασάτους)
    3. ο Γκιουλέκας δεν τραβούσε, ακόμα κι αν κερδίσει αυτό δεν αλλάζει . Πολύ λίγος.

    άλλες παρατηρήσεις:
    1. Η εκλογή Καμίνη προσφέρει μεγάλα περιθώρια δραστηριοποίησης της Χρυσής Αυγής στο δημοτικό συμβούλιο και ευρύτερα στον Δήμο.
    2. Η ΝΔ δεν έχει αξιόπιστο κομματικό μηχανισμό κινητοποίησης
    3. Η ΝΔ δεν είχε τρόπο να κερδίσει στην Αττική, ο Κικίλιας καλά τα πήγε υπό τις περιστάσεις

  20. anonymous avatar
    anonymous 14/11/2010 22:08:56

    Εγώ, κάτοικος Κυψέλης, χαίρομαι που βγήκε ο Καμίνης. Θα ξεφτιλιστούν εντελώς. Μέχρι τώρα φόρτωναν την πολιτική τους στου άλλους.
    Χαίρομαι που έχασε ο Κακλαμάνης. Ανύπαρκτος αλαζόνας.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ anonymous 14/11/2010 22:19:13

      Συμφωνώ με το σκεπτικό σου, μου τριγύριζαν εδώ και μέρες στο μυαλό οι ίδιες σκέψεις.

  21. giannis avatar
    giannis 14/11/2010 22:11:01

    Μπράβο ρε KOFAS για πες μου που μένεις εσύ. Εκάλη, Γλυφάδα; Γιατί εγώ μένω Πατησίων, γι αυτό φτάνουν τα οικονομικά μου, και κάθε μέρα έξω από την πολυκατοικία μου κάνουν πιάτσα οι νέγρες. Λίγο πιο κάτω οι νταβατζήδες τους (κι αυτοί νέγροι όχι λευκοί, αν θες ψάξε να μάθεις τι πάει να πει Νιγηριανή μαφία) που πουλάνε παράλληλα και ηρωίνη. Δε γουστάρω να πληρώνω εγώ για να τους φτιάχνει σπίτια ο καμίνης να μένουν. ¨οσο σκατά κι αν τα έκανε ο Κακλαμάνης όπως κι εγώ δεν τους ήθελε στην Αθήνα. Όπως κι εγώ δεν ήθελε κι αυτός να πληρώνω περισσότερα δημοτικά τέλη. Αφού γουστάρεις αράπικο φυστίκι παρ' το σπίτι σου και μακρυά απ' το δικό μου. Η ασφάλεια είναι δουλειά του κράτους όχι του δήμου.

  22. aristotelis avatar
    aristotelis 14/11/2010 22:17:46

    Ασχημα τα αποτελέσματα για την Νέα Δημοκρατία αλλά κυρίως για την χώρα. Το έχω γράψει αρκετές φορές εδώ και θα το ξαναγράψω το ΠΑΣΟΚ έχει ακόμα το προβάδισμα στην κοινωνία. Σε αυτό ευθυνόμαστε εμείς γιατί βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι, αποδομούμε την ιστορία μας, εξυβρίζουμε τους προηγούμενους αρχηγούς μας και δίνουμε το πλεονέκτημα στο ΠΑΣΟΚ. Ενώ η κυβέρνηση Καραμανλή ήταν η καλύτερη των τελευταίων 30 ετών...δυστυχώς ακόμα οι περισσότεροι αποδίδουν την σημερινή κατάσταση σε αυτήν. Πρέπει για να αλλάξει το κλίμα να μετασχηματιστεί αυτή η εντύπωση...και στη συνέχεια να ξεκινήσει η αντεπίθεση

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ aristotelis 14/11/2010 22:25:50

      Προβάδισμα με κάτω από το 20% του πληθυσμού πρώτη φορά βλέπω (16-17% το ποσοστό επί του πληθυσμού) Και μάλιστα ενός πληθυσμού που σαφώς είχε πολύ πολύ μεγαλύτερα ποσοστά συμμετοχής, σε σχέση με τα ποσοστά συμμετοχής της "παραδοσιακής δεξιάς" που πάντα είχε πρόβλημα συσπείρωσης. Επειδή δεν μπορεί να εισπράξει τη δυσαρέσκεια η ΝΔ δεν φταίει ο κόσμος.

  23. giannis avatar
    giannis 14/11/2010 22:18:35

    Ο Κακλαμάνης που έχασε, αυτός θα χει κάνει το κουμάντο του. Εσείς που νομίζατε ότι τον τιμωρήσατε μόνο τους εαυτούς σας και τις οικογένειες σας τιμωρήσατε. Όλη η Αθήνα Άγιος Παντελεήμονας. Μπράβο τα καταφέρατε. Μόλις εξασφαλίσατε ότι θα πέσουν κι άλλο οι τιμές των σπιτιών σας, θα πέσει κι άλλο η ποιότητα ζωής σας. Και 5.000 σκουπιδιάρηδες να είχε ο δήμος οι αράπηδες είναι που χέζουν και κατουράνε τα πεζοδρόμια. Χτυπάς την αρρώστια όχι τα συμπτώματα. Α και κάτι ευχάριστο. Για όσους τουλάχιστον ασπάζονται τις απόψεις του πατέρα της Τσόκλη. Με τον ερχομό κι άλλων ξένων που θα υποδεχτεί ο Καμίνης αυξάνονται και οι πιθανότητες να βιάσουν τις γυναίκες και τις κόρες σας. Και πάλι μπραβο

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ giannis 14/11/2010 22:21:22

      Δεν θα γινόταν κάτι καλυτερο με τον Κακλαμάνη. Μην ξεχνούμε ότι ΑΥΤΗ η κατάσταση που ζει σήμερα η Αθήνα αναπτύχθηκε με τον Κακλαμάνη. Να πούμε όμως και το άλλο; Δεν έφταιγε για αυτό ο Κακλαμάνης, αλλά η ιδεολογία και η πολιτική των Καμίνηδων.

      Το δίκαιο λοιπόν είναι το εκρηκτικό αυτό πρόβλημα να το λουστεί ο Καμίνης. Μαζί με την οργή του κόσμου. Πολύ χαίρομαι που αύριο θα πρέπει να βρει λύσεις σε αυτό ο Καμίνης, ο συγκεκριμένος Καμίνης και όχι κάποιος άλλος.

  24. antiochos avatar
    antiochos 14/11/2010 22:19:00

    Για πρωτη φορα περιμενω με πραγματικη αγωνια εκτιμηση του Φαηλου.
    Ειχα κανει την ευχη σε καποια διαφωνια μας ,να εχω αδικο στην εκτιμηση μου οτι το βραδυ της Κυριακης ο Αντωνης με την πολιτικη του θα μετρησει τις περισσοτερες πολιτικες ζημιες.
    Αν τα αποψινα τα αντιλαμβανεται αλλιως μετα χαρας να τον ακουσουμε.
    Φυσικα δεν αναφερομαι στην ηττα του gay ανθελληνα.

  25. effie B. avatar
    effie B. 14/11/2010 22:19:45

    Ο Καμινης δεν θα μπορεσει να κανει απολυτως τιποτε. Η Αθηνα ειναι σε τετοια αποσυνθεση και υπο τις παρουσες οικονομικες συγκυριες, να μας λυπηθει ο Θεος!!!

  26. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 14/11/2010 22:23:35

    Ο Κακλαμάνης πέρσυ είχε κάνει το δήμο παραμάγαζο της ατυχήσασας. Αυτά δεν ξεχνιούνται εύκολα...Μπήκε ήδη στα 65 του. Πιστεύω πως τελείωσε ως πολιτικός.

  27. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 14/11/2010 22:26:06

    Οταν ο Αντωνης καταλαβει πως η Ν.Δ. ειναι ενα φθαρμενο και σαπιο τομαρι κρεμασμενο σε ενα βρωμοδεντρο τοτε θα καταλαβει πως η ιδρυση ενος νεου δικου του κομματος ειναι μονοδρομος!

    Με σκατα και σκουπιδια δεν φταχνεις παρθενωνες!Χρειαζεται πεντελικο μαρμαρο!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Επαγρυπνών 14/11/2010 23:22:07

      Το έχω ξαναγράψει και το ξαναγράφω. Η ΝΔ δημιουργήθηκε για να βάλει τους δεξιούς στο περιθώριο με το πρόσχημα της αποχουντοποίησης. Μόνο που οι Χουντικοί εξαφανίστηκαν μέσα στο ΠΑΣΟΚ.
      Η ΝΔ έπαιξε ως κομματικός μηχανισμός βρώμικο παιχνίδι στην πλάτη των οπαδών της. Υφάρπαζε τους ψήφους τους, τους καπέλωνε, τους δίωκε, τους καταδίκασε στη φτώχεια και τους περιθωριοποίησε κοινωνικά. Τώρα θα πληρώσει το λογαριασμό.

      Από την ημέρα που το antinews δημιουργήθηκε, για την ακρίβεια από τότε που λειτουργούσε ως blog του ΑΝΤΙ έγραφα ότι το πολιτικό σύστημα μας τελείωσε και ότι θα μας προκύψει ένας ηγέτης που θα τους βάλει όλους στο περιθώριο και που σήμερα είναι άγνωστος.

      Το αποτέλεσμα των εκλογών της πρώτης Κυριακής στην Αθήνα με το ποσοστό του Αμυρά δείχνει ότι ο κόσμος ψάχνεται. Ποιος θα είναι αυτός ο καινούριος ηγέτης δεν το ξέρω. Σίγουρα όμως δε θα είναι κανείς από τους υπάρχοντες. Υπομονή λίγα χρονάκια.

  28. kostasxan avatar
    kostasxan 14/11/2010 22:26:48

    Αυτό που είδα σήμερα στα μουσουλμανικά χωριά της Ξάνθης και της Ροδόπης ήταν απερίγραπτο...! Πάρα πολλά ΙΧ αυτοκίνητα με πινακίδες από Τουρκία και... Βουλγαρία...!!!

    • sic et non avatar
      sic et non @ kostasxan 14/11/2010 22:36:01

      Για ρίξτε και εδώ μια ματιά..
      http://edessa-vegoritida.blogspot.com/2010/11/blog-post_14.html

    • χρηχα avatar
      χρηχα @ kostasxan 14/11/2010 22:42:45

      Κώστα...εγώ είδα τους δικούς μας στην πλατεία και στην παραλία -μέχρι Ξενία να αράζουν στην λιακάδα και να λοιδωρούν όσους πήγαν να ψηφίσουν....ποιός Παυλίδης ;;; Γιαννακίδη θα έχουμε από αύριο....

  29. Δεξιός avatar
    Δεξιός 14/11/2010 22:27:18

    1)Το ΠΑΣΟΚ με την βοήθεια των πάντα πρόθυμων ΜΜΕ κερδίζει τις εντυπώσεις. Επί της ουσίας όμως, με το τεράστιο ποσοστό αποχής+λευκών+άκυρων, έχει αποδοκιμαστεί.

    2)Μεγάλο πρόβλημα για τον Σαμαρά η φθαρμένη εικόνα της ΝΔ και των περισσότερων στελεχών της στην κοινωνία. Για αυτό δεν πείθει ούτε η ΝΔ.

    3)Με το υπό ίδρυση κόμμα του μητσοτακέικου εν' όψι, τα ΜΜΕ αναμένται να ξεσαλώσουν κατά του Σαμαρά το επόμενο χρονικό διάστημα. Ο Σαμαράς, σε αντίθεση με την ΝΔ, είναι άφθαρτος και εκεί θα τον χτυπήσουν.

    4)Την υποψηφιότητα Κικίλια την έτρεξε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ο Σαμαράς.
    Οι βο(υ)λευτές, παράγοντες και παραγοντίσκοι της ΝΔ στην Αττική ουσιαστικά απείχαν από τις εκλογές. Υπό αυτές τις συνθήκες το αποτέλεσμα ήταν αξιοπρεπές

    5)Ο Σαμαράς, αν και ήταν εναντίον της υποψηφιότητας Κακλαμάνη, τελικά συμβιβάστηκε και ιδού τα αποτελέσματα. Ένας αποτυχημένος δήμαρχος με πολλές ιδιαιτερότητες και κουσούρια, ήταν η πλέον ακατάλληλη επιλογή για τον Αθήνα. Οι συμβιβασμοί οδηγούν στην αποτυχία.

    6)Ο Μιχαλολιάκος δίδαξε πως μια εκλογική αναμέτρηση, την οποία πριν 2 μήνες την είχαν όλοι χαμένοι, μπορείς να την κερδίσεις εάν ακολουθήσεις την κατάλληλη τακτική και στρατηγική.

    • Επαγρυπνών avatar
      Επαγρυπνών @ Δεξιός 14/11/2010 22:32:28

      Ο κοσμος ανοιγει τις τηλεορασεις και βλεπει τον Παυλοπουλο-νερωνα που αφησε να καει η αθηνα και καλουσε τους ασιατες να αποικισουν την Ελλαδα ως εκπροσωπο της Ν.Δ. να λεει τα ιδια που ελεγε και παλια.

      Τι περιμενατε να κανει ο κοσμος?

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Δεξιός 14/11/2010 22:45:08

      Μη ξεχνάμε ότι ο Μιχαλολιάκος είναι ένας ακραιφνής Δεξιός. ΄Οχι μεσαίου χώρου, ή κεντρο δεξιός. Δεξιός και μόνον. Αρα η επιλογή του κάτι λέει. Κάτι που θα φανεί στην πορεία .

      Επιπλέον το ότι δεν συνετρίβη (κατέρρευσε όμως) το Πασοκ είναι θετικό για τη ΝΔ, επειδή θα ήταν υποχρεωμένη εκ των πραγμάτων να ζητήσει επιτακτικά εκλογές μέσα σ΄ ένα αρρωστημένο περιβάλλον οικονομικά, με σοβαρά εθνικά ζητήματα να ζητούν τη λύση τους άμεσα και κοινωνική αναταραχή.
      Η κατάσταση εκεί που την έφτασε ο ΓΑΠ απαιτεί και λύσεις από ΓΑΠ.
      Αυτό το ποτήρι πρέπει να το πιεί μέχρι το πάτο μόνος του. Ούτε χέρι βοήθειας από ΝΔ ή άλλα κόμματα. Για να εισπράξει και τα επίχειρα...
      Και ο Αντώνης θα πάρει αποφάσεις για το εσωτερικό του κόμματος. Πολύ τον βολεύει η κατάσταση......

      • effie B. avatar
        effie B. @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 15/11/2010 02:21:07

        "Η κατάσταση εκεί που την έφτασε ο ΓΑΠ απαιτεί και λύσεις από ΓΑΠ."
        Δεν σου κανει εντυπωση οτι ο Παπαδημος παρολα τα παρακαλια του ΓΑΠ δεν ενδιδει και δεν αποδεχεται τη θεση του Υπουργου Οικονομιας!!! Ξερει και δεν θελει να σκασει στα χερια του η βομβα της χρεοκοπιας. Λυσεις λοιπον απο τον ΓΑΠ και μονο. Α, να μην ξεχναμε και τον μεγιστο ΚΚ. Ας προτεινει και αυτος κατι τελος παντων!!! (Δεν μπορω να τον απαξιωσω πιο περα. Αρχισα να τον λυπαμε εκει που εφτασε, ο κακομοιρης!!!)
        "Το γεγονός ότι ο σημερινός πρωθυπουργός διέπραξε ολέθρια σφάλματα στον χειρισμό της κρίσης που κληρονόμησε, δεν μειώνει τη βαρύτατη ευθύνη του προκατόχου του" που γραφει και ο Λυγερος σημερα στην Καθημερινη.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Δεξιός 14/11/2010 23:24:25

      Μιχαλολιάκος= 45% μανιάτικο στοιχείο στον Πειραιά.

  30. kostasxan avatar
    kostasxan 14/11/2010 22:28:50

    όταν ο κάθε Αντώνης καταλάβει πως δεν μπορεί να συνεχίσει να αφήνει το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, καλώντας τους πολίτες να αντιδράσουν ή το ΠΑΣΟΚ να κηρύξει εκλογές κι αυτός να... ακολουθήσει, τότε θα καταλάβει πως το μήνυμα που στέλνει είναι: μπείτε μπροστά εσείς και ακολουθώ εγώ....! Και ο ρόλος των κομμμάτων δεν είναι να ακολουθούν, αλλά να δείχνουν τον δρόμο

  31. yiannos avatar
    yiannos 14/11/2010 22:29:42

    @aristotelis

    φίλε ο σοσιαλισμός έχει πολύ βαθύτερες κοινωνικές ρίζες στην Ελλάδα για πολλούς λόγους, κυρίως ιστορικούς.

    του Καραμανλή η διακυβέρνηση η καλύτερη των τελευταίων 30 έτων? αυτό ούτε για ανέκδοτο μην το λες ρε φίλε. ούτε ο καραμανλής θα συμφωνούσε με την αξιολόγηση σου!

  32. giannis avatar
    giannis 14/11/2010 22:29:56

    Δεν θα χρειαστεί να βρει λύσεις. Στο βόλεμα οι πασόκοι ήταν πάντοτε πιο αποτελεσματικοί από τους δεξιούς. Θα βολέψει λοιπόν αρκετούς ώστε να εξασφαλίσει την επανεκλογή του.
    Ζααμπιτ (αφέντης) Καμίνης έγραψε ο Φαηλος και αποδείχτηκε προφητικό.

  33. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/11/2010 22:30:09

    +1000!

  34. ΑΝΔΡΕΑΣ avatar
    ΑΝΔΡΕΑΣ 14/11/2010 22:30:37

    φιλοι μου τον ηπιαμε οποτε τωρα ρουφαμε το αυγό μας,
    οπως φαινετε θα βγουν απο τη φωλία τους οι γνώστοι προπονητες-αναλύτες κτλ κτλ για να πουν τι εφταιξε....
    το μηνυμα ειναι ΈΝΑ....ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ κάντε αβαβα την εξεταστική και θα πάρετε συναινεση! ΤΕΛΟΣ

  35. προβοκατορας avatar
    προβοκατορας 14/11/2010 22:33:12

    θειο δωρο η εκλογη του προστατη των λαθρο, ελ-καμινι.
    αυτοοργανωση και αντισταση των ελληνων σε καθε γειτονια
    να κανουμε καθε πλατεια της αθηνας, Αγιο Παντελεημωνα
    ηρθε η ωρα για δραση μικροαστοι......ραντεβου στους δρομους

  36. rally monkey avatar
    rally monkey 14/11/2010 22:43:04

    ''... Τα κριτήριά του για την αξιολόγηση της ανθρώπινης ποιότητας είναι εντελώς απογοητευτικά στην περίπτωση των υποψηφίων που ευνόησε για τις εκλογές αυτοδιοίκησης – ο εξοργιστικά αποτυχημένος στην πρώτη του θητεία δήμαρχος Αθηναίων, οι προσβλητικές της αξιοπρέπειας παρουσίες στο ψηφοδέλτιό του, ο ανύπαρκτος στον κοινωνικό στίβο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής, και πάει λέγοντας.'' Γιανναρα απο Καθημερινη 17/10

    το πραγμα εκανε κρΑ.. καποιοι δεν ηθελαν να το δουν
    http://www.antinews.gr/?p=66713#comment-546743

    • Επαγρυπνών avatar
      Επαγρυπνών @ rally monkey 14/11/2010 22:46:41

      Που να δεις τι περιεχει το ψηφοδελτιο Γκιουλεκα!Εκει ειναι η μεγιστη προσβολη του πολιτη!

      Παρε ενα παραδειγμα!

      http://taxalia.blogspot.com/2010/10/blog-post_5493.html

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Επαγρυπνών 14/11/2010 22:58:36

        ... χωρις ολοσωμες δεν πας πουθενα (στο facebook δεν chekαρα)

        • Επαγρυπνών avatar
          Επαγρυπνών @ rally monkey 14/11/2010 23:03:23

          Αυτη σου κανει?

          http://argos.files.wordpress.com/2010/09/anthi1.jpg

          Το χασαμε το κορμι πατριωτη!

  37. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 14/11/2010 22:44:24

    Ο "πρωθυπουργός" ευχαρίστησε για την άψογη διαδικασία.. Τί κόψιμο ήταν αυτό για να χαρακτηριστεί άψογη η διαδικασία;

  38. ΙΔ avatar
    ΙΔ 14/11/2010 22:45:04

    Δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο που διαμαρτύρεσθε. Ο λαός των
    Αθηνών εψήφισε. Αυτός λοιπόν ο Λαός πλέον δεν είναι Ελληνικός. Τι περιμένατε να κάνουν οι ορδές των Ασιατών βαρβάρων;

  39. antiparagogikos avatar
    antiparagogikos 14/11/2010 22:47:14

    Ας πούμε όλοι ένα μεγάλο ευχαριστώ -και ειδικότερα ο Αγωνιστής Πρόεδρος και όλοι οι Νδημοκράτες στους μεγάλους αγωνιστές -σε παρένθεση -Βύρωνα Πολύδωρα,Κυριάκο Μητσοτάκη ,κ.ά που αντί να βγουν στο πλευρό του Προέδρου και του Υποψηφίου μας αυτοί Τότε και μόνο Τότε που κατάλαβαν το ξεσκέπασμα αγωνίστηκαν στέλνοντας μυνήματα από τα κινητά τους χρεόνοντας οι αχρείοι πάλι εμάς ,αφου ως γνωστό ο λογαριασμός είναι στον προυπολογισμό της ΒΟΥΛΗΣ!Κύριε Πρόεδρε σπάσε αυγά για να φάμε ομελέτα!

  40. kostasxan avatar
    kostasxan 14/11/2010 22:47:23

    Μας αξίζουν όλα όσα έρχονται

  41. xmm avatar
    xmm 14/11/2010 22:49:02

    αν ο καμινης φταιει για το καταντημα της αθηνας, τοτε γιατι εγινε ετσι οταν επι 3 χρονια ηταν κακλαμανης-νδ (παυλοπουλος) και 1 χρονο κακλαμανης πασοκ.

    η νδ και οι ροζ κακλαμανοπαυλοπουλοι εχουν τεραστια ευθυνη για το μεταναστευτικο και δυστυχως δεν εχουν δικαιωμα να μιλανε.

  42. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 14/11/2010 22:50:06

    Το συμπέρασμα είναι ένα..ΤΟ ΚΚΕ ΕΡΙΞΕ ΠΑΣΟΚ..και το έκανε γιατί πιστεύει ότι το συμφέρει η μνημονιακή πολιτική του γιωργάκη..ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΟΜΩΣ..

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ περήφανος δεξιός 14/11/2010 23:32:44

      κορυφαιο..και οσοι δεν ψηφισαν τι ειχαν ψηφησει το 2009?

  43. Kasut avatar
    Kasut 14/11/2010 22:53:47

    Απλο. Υπερ του δανεισμου και κατα του μνημονιου εστειλαν την ΝΔ στα ταρταρα. Δεν το πηρε κανεις στα σοβαρα αυτο το λεκτικο παιχνιδι και η αντιμνημονιακη ψηφος πηγε στον πιο γνησιο εκφραστη της. Στο ΚΚΕ.

  44. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 14/11/2010 22:54:37

    Ο Τατούλης ετοιμάζεται για το ντοροκόμμα. Να τον χαίρεστε Πελοποννήσιοι που τον εκλέξατε..

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 14/11/2010 23:21:53

      Ας πρόσεχε ο Αντώνης, όταν απέναντί του κατέβασε τον Δράκο! Τον μεν Τατούλη τον ήθελε η Αρκαδία, ενώ τον Δράκο δεν τον ήθελε ούτε η Μεσσηνία, της οποίας ήταν νομάρχης. Αυτό το γεγονός, δεν έπρεπε να προσεχθεί; Αναρωτιέμαι, εάν η Ν.Δ. κατέβαζε έναν άλλο υποψήφιο, πιο δυνατό και πιο αποδεκτό και μάλιστα του κλίματος Σαμαρά, θα χανόταν η Πελοπόννησος, το κάστρο της;

  45. Aggelos avatar
    Aggelos 14/11/2010 22:56:58

    ολες οι δημοσκοπισεις που εδειξαν και σημερα,ειχαν την ψαλιδα στα 4-5,,απο 10 που ηταν περσυ..
    οποτε το πολυ κανα χρονο να εχει το πασοκ στην εξουσια..
    τα τρια χρονια που λεει ο Γαπ ειναι στο μυαλο του μονο..
    οποτε καλα παει ο Σαμαρας γενικα..σε ενα χρονο εκοψε στα 2 τη διαφορα..

    οποτε μη λεμε μπουρδες.

  46. yiannos avatar
    yiannos 14/11/2010 22:57:23

    είναι φανερό ότι πολλοί ψηφοφόροι της ΝΔ δεν αντιλαμβάνονται ότι η ΝΔ ως κόμμα, ως κυβέρνηση και ως διοικούσα κατάσταση στο Δήμο Αθηναίων ουδέποτε εργάστηκε για να περιορίσει τα θέματα λαθρομετανάστευσης και όλες τις αρνητικές συνέπειες τους.

    απλά αυτοί οι ψηφοφόροι βρίζουν για όλα τα πιο πάνω το ΠΑΣΟΚ και τον κάθε Καμίνη, αδυνατώντας να δουν τι ακριβώς συμβαίνει.

    υπενθύμιση: μεταξύ 2004-2009 κυβέρνηση ήταν η ΝΔ και πρωθυπουργός ΔΕΝ ήταν ο Καμίνης.

  47. SoToS avatar
    SoToS 14/11/2010 23:01:21

    ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΦΑΓΩΜΕΝ ΚΑΙ ΕΜΕΊΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΆΟΛΟ Η ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ ... τάδε Έφη ΜΑΚΡΥΓΙΆΝΝΗΣ ....
    Να καταλάβουμε τι λαός είμαστε ...

  48. κωστας avatar
    κωστας 14/11/2010 23:03:12

    σε ποιο σαιτ ειναι τα επισημα του υπουργειου

  49. BlueSky avatar
    BlueSky 14/11/2010 23:04:08

    Ένας αυτιστικός λαός δεν μπορεί να 'χει παρα ένα αυτιστικό πρωθυπουργό. Είμαι πολύ απογοητευμένος για την κατάντια των ελλήνων, γιατί πολύ απλά φταίνε οι ίδιοι. Εγώ θα γελώ, με τους πασόκους που κλαίν και θα οδύρονται για την αύξηση του πετρελαίου από αύριο, την αύξηση του ΦΠΑ, το νέο κόψιμο των μισθών, τις επερχόμενες απολύσεις κλπ. Η χώρα των ηρώων κατάντησε να 'ναι χώρα του πασόκ, ξεφτίλα. Πασοκοποιήθηκε και εκφυλίστηκε πλήρως η ελληνική κοινωνία. Αθηναίοι, να 'στε περήφανοι που θα δείτε τζαμί δίπλα στην Ακρόπολη, Θρακιώτες να 'στε περήφανοι που θα σας διοικούν, πολίτες αμφίβολης εθνικής συνείδησης, πελλοπονήσιοι αποτύχατε να αποδείξετε ότι, από τον τόπο σας κατάγεται ο πιο άξιος έλλην. Πως θα τους αντέξουμε τα επόμενα χρόνια;;;

    • Επαγρυπνών avatar
      Επαγρυπνών @ BlueSky 14/11/2010 23:06:55

      Ο εκφυλισμος εχει φτασει στα ακρα εδω και καιρο.

      Το μονο που μενει τωρα ειναι μια μεγαλη εθνικη καταστροφη που θα συνδυαστει με την πληθυσμιακη αλλοιωση της χωρας!

  50. aristotelis avatar
    aristotelis 14/11/2010 23:05:15

    Καμία σχέση δεν έχει ο σοσιαλισμός με το εκτρωματικό φαινόμενο του ΠΑΣΟΚ...όσο για το αστείο περί καλύτερης κυβέρνησης Καραμανλή επέτρεψε μου να έχω την άποψη μου εκτός αν θεωρείς εσύ καλύτερη κυβέρνηση την σημερινή ή την κυβέρνηση του Κ. Σημίτη (δυστυχώς εγώ αυτό δεν το θεωρώ αστείο αλλά τραγωδία)

    • aristotelis avatar
      aristotelis @ aristotelis 14/11/2010 23:08:03

      Προφανώς και το προηγούμενο σχόλιο μου απευθύνεται στον @yannos με όλο τον σεβασμό που τρέφω για τις διαφορετικές απόψεις.

  51. Γιώργος avatar
    Γιώργος 14/11/2010 23:08:01

    Aθήνα είσαι Καμίνι, κανένας (Έλλην) δεν θα μείνει...

  52. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 14/11/2010 23:11:17

    Αδέρφια, έχω απογοητευτεί! Τα αποτελέσματα είναι σχεδόν χάλια...
    Ο Έλληνας σκέφτεται καθαρά τομαριστικά και όχι για το
    κοινό συμφέρον και την πατρίδα του. Ντρέπομαι για τους Έλληνες!
    Αν λέγονται Έλληνες αυτοί που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ...

  53. leo avatar
    leo 14/11/2010 23:14:25

    O Σαμαράς έπαθε καθαρή ήττα σε Πελοππόνησο και Άθηνα.
    Κέρδισε όμως τον Πειραιά .
    Το ΠΑΣΟΚ με 9 περιφέρειες είναι μεγάλος νικητής των εκλογών,με δεδομένη την κατάσταση σε Ελλάδα και Αθήνα.
    Άρα ψήφος εμπιστοσύνης στο ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ πρέπει να οργανωθεί και άλλο......

  54. tiramola avatar
    tiramola 14/11/2010 23:15:43

    Συγχαρητήρια στον Καμίνη.Μεγάλη νίκη και μεγάλη αλλαγή.
    Αν γίνει και το θαύμα στη Θεσσαλονίκη θα είναι η καλύτερη εξέλιξη.
    Η γενική εικόνα είναι η επικράτηση των αυτονόητων απέναντι στις αντιμνημονιακές αρλούμπες.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ tiramola 14/11/2010 23:23:22

      @tiramola

      Οι εξαγγελίες του κ. Καμίνη και η όλη στάση του σχετικά με τους μετανάστες, δεν νομίζω ότι μας αφήνει να έχουμε και πολύ αισιοδοξία για το τι θα γίνει στην Αθήνα. Η κατάσταση, κατά τα φαινόμενα, θα χειροτερέψει πολύ.

      Αντιμνημονιακές αρλούμπες;

      Αυτός ο κόσμος που απείχε δεν μου φαίνεται ότι είναι υπέρ του Μνημονίου. ΚΑΘΟΛΟΥ μάλιστα.

      Πανηγυρισμοί με τέτοια αποχή και με τέτοια αποτελέσματα, μόνο την κομματική λογική εξυπηρετούν.

      Θραξ Αναρμόδιος

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ tiramola 14/11/2010 23:30:17

      Συγχαρητήρια στον Καμίνη που τον ψήφισαν 18 απ'τους 100 Αθηναίους, έναντι του Κακλαμάνη που τον ψήφισαν 17 απ'τους 100.
      Τεράστια πραγματικά νίκη!

      Δεν κάνω πλάκα, σοβαρολογώ.Είναι κατόρθωμα αυτό που έγινε και συνέβαλλαν πολλοί σε αυτό.

  55. yiannos avatar
    yiannos 14/11/2010 23:18:10

    @aristotelis
    με κάθε κριτήριο, ο Καραμανλής υπήρξε ο χειρότερος πρωθυπουργός της χώρας από το 1974 και μετά. το ξέρει και ο ίδιος γι αυτό θα επιχειρήσει να επανέλθει με κάποιο τρόπο, για να μην του μείνει η ρετσινιά.

    το ΠΑΣΟΚ το έστεισε ο Παπανδρέου καταφέρνοντας να μαζέψει την πλειοψηφία όσων δεν ήταν ΕΡΕ προ δικτατορίας. Ήταν σοσιαλιστικό κόμμα και εξέφρασε σε μεγάλο βαθμό το πνεύμα της εποχής του. Η ιστορία του σοσιαλισμού στην Ελλάδα πάει πολύ πίσω, έχει κοινωνικές καταβολές βαθύτατες σε αντίθεση με την ελληνική Δεξιά που ντρέπεται κι η ίδια να αναφερθεί στις όποιες καταβολές τις.

  56. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 14/11/2010 23:18:20

    Γράψτε και κάτι για την σημερινή ξεφτίλα του ΚΚΕ και τη γραμμή που πέρασε να ψηφίσουν Πασοκους υποψηφίους....Τι έγινε συντρόφια μας λέγατε θα ψηφίσετε και στο δεύτερο γύρο Λαική Συσπείρωση,μήπως χάθηκαν στο δρόμο τα ψηφοδέλτια και ρίξατε πασοκική συσπείρωση;Αυτό το αφιερώνω σε κάποιους που έγραφαν για τον πατριωτισμό του ΚΚΕ,οτι είναι περήφανοι αγωνιστές και θα ψηφίσουν αντιμνημονιακά...Τρίχες κατσαρές μια ζωή πιόνια του πασοκ κ των πρασινοφρουρών,μια ζωή ολίγιστοι και προδότες....Θα μας πείτε κ.Παπαρήγα για την ανατροπή στο Βόρειο Αιγαίο,στην Αθήνα,στην Θεσσαλονίκη κ τις ψήφους των συντρόφων στο πασοκ;

    • george avatar
      george @ Μαύρος Ιάκωβος 14/11/2010 23:37:42

      Οι περισσότεροι που ψηφίσαν ΚΚΕ δεν ψηφίσαν τίποτα στο Β' γύρο!! Επειδή οι της ΝΔ δεν εχουν λύσει τα εσωκομματικά τους και δεν συσπειρώνουν κόσμο δεν φταίει το ΚΚΕ! Χαρακτηριστικά για Β. Αιγαίο που αναφέρεις ο Βογιατζής της ΝΔ πήρε στον Α' γύρο 41.054 και με το ρυθμό που πάει θα πάρει πάλι τις ίδιες! Ο του ΠΑΣΟΚ Γιακαλής πήρε στον Α' γύρο 38.952 και μάλλον θα πάει γύρω στις 43.000 δηλαδή 4.000 που δεν νομίζω να τις πήρε από το ΚΚΕ των 16.877 ψήφων!! Το ΚΚΕ δεν ψήφισε τίποτα! Τη λάσπη σας αλλού!!

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ george 14/11/2010 23:51:41

        Άνοιξε τα μάτια σου και δές με χάρη σε ποιές ψήφους κέρδισε ο Καμίνης του 28% στο Α' γύρο και πήγε 52% στο Β΄ γύρο και ο Μπουτάρης στη Σαλονίκη που απο το 33% πήγε σήμερα στο 50%.Μήπως τον ψήφισε ο ίδιος ο Γκιουλέκας ή ο Παπαθεμελής;Εξευτελιστήκατε και ξεμπροστιαστήκατε σ' όλο τον ελληνικό λαό...Άντε και αύριο πρωί πριν την πορεία,περάστε για τα συχαρήκια απο το Μέγαρο Μαξίμου για καφέ με τον Τσολάκογλου

  57. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 14/11/2010 23:20:47

    Ας ειμαστε ρεαλιστες, ασφαλως και δεν τα πηγε ασχημα η Ν.Δ μετα απο ενα χρονο απο τη συντριβη της.Ομως μην περιμενουμε τοσο συντομα να ειναι σε θεση οδηγου.Ο Σαμαρας τα πηγε αριστα μεχρι τωρα και ειμαι σιγουρος οτι θα τα παει ακομα καλυτερα , ομως ενας κουκος δε φαιρνει την ανοιξη, εχει αναδειξει καποια νεα προσωπα αλλα ακομα ειναι νωρις για να περασουν στην κοινωνι ακαι πρεπει και εμεις να δειξουμε υπομονη και να δωσουμε πιστωση χρονου και Στο Σαμαρα αλλα και στα νεα στελεχη που πλαισιωνουν ηδη ή προκειται να πλαισιωσουν στο μελλον τον αρχηγο και τη παραταξη.
    Η Ν.Δ εχει μια καλη αφετηρια για το προσεχες μελλον χρειαζεται ομως ακομαη πολλη δουλεια...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Αλεξανδρος 15/11/2010 00:08:31

      σε προστατευει η λογοκρισια (σε σκληρη αλλα καθ'ολα ευπρεπη κριτικη)

  58. ΑΝΔΡΕΑΣ avatar
    ΑΝΔΡΕΑΣ 14/11/2010 23:20:50

    κατεβάστε τώρα τα βρακιά......
    συγχαρητηρία στο πασόκ
    ειναι πραγματικά θλιβερό ελληνες να ζητωκραυγάζουν ακόμα και τώρα για πολιτικούς δημάρχους περιφεριάρχες με πανηγυρισμους...ΕΛΕΟΣ
    ΣΑ ΝΑ ΜΗ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ σα να μή σας κοψανε το μισθό υποθηκέυσανε το μέλλον....ΑΝΟΗΤΟΙ-ΘΛΙΒΟΜΑΙ.Έχω την συνειδηση μου ησυχη,ψηφισα δεν λάκισα-ΘΑ ΠΑΛΕΨΩ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ.
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΗΝΑ

  59. kostasxan avatar
    kostasxan 14/11/2010 23:20:56

    Τιραμόλα, με ψήφους από Τουρκία βγάζετε περιφερειάρχη... Σου λέει τίποτε για την καλύτερη εξέλιξη που διατυμπανίζεις; Βάζετε φερετζέ στη Θράκη, για να ικανοποιήσετε τα κομματικά σας ένστικτα. Λυπάμαι... Λυπάμαι πολύ που συγκαταλέγομαι ως Έλληνας ανάμεσα σε Έλληνες που είναι σε θέση να ξεπουλήσουν την χώρα για να οφεληθεί το κόμμα. Εάν εγώ είμαι τραγικός που αναγκάζομαι να αποδεχτώ τουρκόφρονες (και με πλήρως ανθελληνική συνείδηση) να αποφασίσουν την πρόοδο του τόπου μου, εσείς τι είστε άραγε που τους τοποθετήσατε σε θέση εξουσίας;

    • tiramola avatar
      tiramola @ kostasxan 14/11/2010 23:27:24

      Η Ελληνική κοινωνία ωριμάζει.

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ tiramola 14/11/2010 23:45:07

        Αν αυτο το λετε ωριμανση της Ελληνικης κοινωνιας ρε tiramola,τοτε και οι συνειδησεις σας ειναι σαν το ονομα σου...λαστιχο!
        Μας πουλησατε στην Τουρκια ρε παλικαρε και απο πανω μας λετε και τραγικους...Η καλυτερη εξελιξη της κοινωνιας δεν γινεται με αγορασμενες ψηφους απο Τουρκια.Αν εισαι περηφανος για αυτο,μπραβο σου!
        Καληνυχτα Ελλαδα.

  60. aristotelis avatar
    aristotelis 14/11/2010 23:21:07

    Δυστυχώς ο Ελληνας δεν σκέφτεται ούτε για το προσωπικό του συμφέρον. Αυτό άλλωστε αποτελεί και στοιχείο του φιλελευθερισμού που δέχεται ότι το κοινό συμφέρον αποτελεί συνισταμένη της ατομικής ευημερίας. Απλώς ο Ελληνας ψηφίζει μάλλον βλακωδώς...χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να δεχόμαστε την ετυμηγορία του εκλογικού σώματος. Για να δείτε την ανοχή που δείχνει η Ελληνική κοινωνία απέναντι στο ΠΑΣΟΚ, σκεφτείτε να βρισκόταν σε αντίθετη θέση η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ. Η Νέα Δημοκρατία να είχε κερδίσει πριν ένα χρόνο τις εκλογές με 10% και στην διάρκεια του χρόνου να είχε πάρει αυτά τα μέτρα. Η διαφορά θα είχε γίνει 10% υπερ του ΠΑΣΟΚ... Δύσκολα τα πράγματα και γι΄αυτό θα πρέπει να αποφεύγονται λεκτικές υπερβολές της μορφής ότι το ΠΑΣΟΚ τελείωσε. Δυστυχώς το ΠΑΣΟΚ δεν τελειώνει εύκολα...

  61. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 14/11/2010 23:21:53

    Ναι, τελικά οι μειονότητες έκαναν την διαφορά, τα καραβάνια από
    την Τουρκιά(στην Θράκη),Πακιστάν και οι γνωστοί,ιδιώτες(με την Αρχαία έννοια...)των αστών της Αττικής... έλυσαν το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ...
    μεγάλος χαμένος ...η ΕΛΛΑΔΑ! Καλή διάλυση και καληνύχτα Πατρίδα...

  62. yiannos avatar
    yiannos 14/11/2010 23:23:23

    οι ψηφοφόροι του ΚΚΕ δεν μπορεί να αποτελούν ρεαλιστικό "στόχο" για τη ΝΔ, έλεος δλδ τόση απελπισία πια?

    ας κάτσει ο Σαμαράς να βρει τρόπους να απευθυνθεί σε κόσμο που εδώ και χρόνια μετακινήται μεταξύ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και ας αφήσει τους κομμουνιστές ήσυχους...

  63. Κάποιος avatar
    Κάποιος 14/11/2010 23:24:09

    Oχι μόνο οι ψηφοφοροι του ΚΚΕ στήριξαν υποψηφίους τους ΠΑΣΟΚ αλλά ταυτόχρονα εμπόδισαν και τους ψηφοφόρους της ΝΔ να ψηφίσουν τους δικούς τους.
    Να τα λες όλα, όχι μόνο τα μισά.
    Και να μην ξεχάσεις να γράψεις και για τα κονσερβοκούτια...

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Κάποιος 14/11/2010 23:31:52

      Μια φορά προδότες,μια ζωή προδότες.....Μια ζωή υποτακτικοί και υποχείρια του πασοκ.Σας καταλαβαίνω όμως,είναι πολλά τα λεφτά,τα καπιταλιστικά ευρώ που στις κομμουνιστικές τσέπες,παίρνουν άλλη χροιά

  64. lypon avatar
    lypon 14/11/2010 23:25:15

    Ενδιαφέροντα πράγματα συμβαίνουσιν...

    Πρώτο και κύριο, η αποχή ενίκησε! Μπορεί όλοι να κάνουνε την πάπια, αλλά αποχή πάνω από 50% και βάλε, χρειάζεται να είναι κανείς ηλίθιος για να μη την αξιολογήση. Υποψιάζομαι οτι τα τηλεοπτικά πάνελ τις επόμενες λίγες μέρες θα πλημμυρίσουν από ηλίθιους...

    Δεύτερο και σημαντικό, ο Σαμαράς αποδείχτηκε λίγος στην περίπτωση Κακλαμάνη, δεν τόλμησε να πεί ένα μικρό, έστω μεσαίο «οχι» και το πλήρωσε. Ένας Κικίλιας για τη Δημαρχία (που λέει ο λόγος) θα κέρδιζε κανονικότατα.

    Τρίτον, ο Κικίλιας! Προσωπικό στοίχημα του Σαμαρά, επιτρέψτε μου να πιστεύω πως μάλλον του βγήκε, αν κρίνω από τα ποσοστά. Μπορεί όχι μέχρι τέλος, αλλά αρκετά για να βγάλει (ριζοσπαστικά...) συμπεράσματα,

    Τέταρτον, Μιχαλολιάκος. Μπορεί οι εκλογές να ήταν «αντιμνημονιακές» ανανταμ παπανταμ, αλλά τα κόμματα που στήριζαν τους δύο αποτυχημένους δημάρχους (Κακλαμάνη και Φασούλα) τιμωρήθηκαν. Με άλλα λόγια, οι πολίτες ενδιαφέρονται για το σπίτι τους, όσο κι αν τους έκαιγε το μνημόνιο! Τουλάχιστο έτσι αποκωδικοποιώ εγώ τη νίκη Μιχαλολιάκου. Το αν ο Μαντούβαλος αποδείχτηκε «κύριος» ...αλήθεια, πόσα κουκιά πια ελέγχει ο κάθε κομματάρχης; Αμάν πιά!

    Με άλλα λόγια, αυτές οι εκλογές έχουν ένα βασικό μήνυμα για το Σαμαρά. Αν δεν πάρει μαχαίρι να ματώσει το κόμμα του, τα ίδια χάλια θα είναι κι αυτός...

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ lypon 14/11/2010 23:31:55

      Αύριο δεν θα κυβερνάει η αποχή που νίκησε!

  65. Λαζαρος avatar
    Λαζαρος 14/11/2010 23:29:12

    εγω στεκομαι μονο στο αποτελεσμα της θρακης...ειναι μια απογοητευση ασυζητητι...

  66. Λαζαρος avatar
    Λαζαρος 14/11/2010 23:32:16

    για οποιον ζει στην θεσσαλονικη το ντερμπι ηταν αναμενομενο...

  67. aristotelis avatar
    aristotelis 14/11/2010 23:32:31

    @ Yannos...τα κριτήρια που αναφέρεσαι είναι μάλλον το χρηματιστήριο, τα Ιμια, η συνθήκη της Μαδρίτης, η απαξίωση των μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων και η γιγάντωση των μεγαθηρίων τύπου Ακτωρα, J&P, Intrakom, η "έγκαιρη" προετοιμασία για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, η διάλυση της μεσαίας επιχειρηματικής τάξης, η δημιουργία μιας πήλινης οικονομίας απλώς και μόνο για να μπορέσουμε να μπούμε στο Ευρώ και για να συνεχίσουμε με τα τελευταία κριτήρια...η κατάρρευση της δανειοληπτικής ικανότητας της χώρας, η παραχώρηση μέσω συμβάσεως της κυριαρχίας του Ελληνικού Κράτους, η απαξίωση της ναυτιλίας...Συμφωνώ απόλυτα, ο Καραμανλής με αυτά τα κριτήρια ήταν ο χειρότερος πρωθυπουργός της 30ετίας...ευτυχώς που υπάρχει το ΠΑΣΟΚ να διορθώνει τα παραπάνω σφάλματα....Τα αναφέρει αυτά ένας παλιός ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ που το 81 ήταν στο Καστρί μέσα σε εκείνους που εκείνη την νύχτα αποθέωναν τον Ανδρέα. Δυστυχώς ποτέ στην σύγχρονη ιστορία ένα κόμμα δεν προκάλεσε τόσο κακό σε μια χώρα. Διέψευσε με τον χειρότερο τρόπο τις προσδοκίες μιας σημαντικής μερίδας ανθρώπων αλλά το χειρότερο έβγαλε στην επιφάνεια τις χειρότερες πλευρές του χαρακτήρα μας.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ aristotelis 15/11/2010 00:58:18

      Εξαιρετικό κείμενο φίλε!

  68. yiannos avatar
    yiannos 14/11/2010 23:33:00

    απλά λέω πως είναι πολιτικά περίεργο να ψάχνει η ΝΔ συμμαχιες σε κάλπες με το ΚΚΕ το 2010. το ίδιο περίεργο θα ήταν το ΚΚΕ να προσφέρει κάτι ανάλογο.

  69. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 14/11/2010 23:35:00

    Λυπάμαι πάρα πολύ διότι οι περισσότεροι κρίνουν ΑΚΟΜΑ με κριτήρια Δεξιάς -Αριστεράς ενώ το κύριο διάκύβευμα σήμερα είναι παγκοσμιοποίηση,Έθνος,Νέα Τάξη.
    Η Ελλάδα βρίσκεται πια σε πολύ μεγάλο κίνδυνο:και στα εθνικά θέματα και στα οικονομικά(επικείμενη χρεωκοπία,λουκέτα κλπ).
    Ντροπή σε όσους ανθέλληνες ψήφισαν Καμίνη!Δυστυχώς γιαυτούς ,θα το πληρώσουν -και σύντομα μάλιστα -οι ίδιοι!
    Καληνύχτα Αθήνα,καληνύχτα Θράκη...καλημέρα Χασάν!

  70. yiannos avatar
    yiannos 14/11/2010 23:35:59

    @aristotelis
    επιμένω ότι ο Καραμανλής ήταν τραγικός. δεν έκανε τίποτα, δεν άφησε κάποιο έργο ρε φίλε.

    • aristotelis avatar
      aristotelis @ yiannos 15/11/2010 19:01:12

      ok....να δούμε τι έργο θα αφήσει πίσω ο ΓΑΠ!!!

  71. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 14/11/2010 23:37:08

    Οσους κουκουεδες ξερω παντως ψηφισαν υποψηφιους του πασοκ στον δευτερο γυρο!
    Οπως μου ειπαν ''Ο υστατος εχθρος ειναι ο καπιταλισμος που εκπροσωπει η δεξια''

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Επαγρυπνών 14/11/2010 23:59:46

      παλι εδω ειπωθηκε.. το πολυ το Καπα Καπα..

  72. καφενόβειος avatar
    καφενόβειος 14/11/2010 23:38:38

    Αρκετά καλό νομίζω το συνολικό αποτέλεσμα. Η μεγάλη αποχή (στην οποία συμμετείχα) στέλνει ένα μήνυμα στο χρεοκοπημένο μεταπολιτευτικό τσίρκο.

    Ας ελπίσουμε επιτέλους η ΝΔ να γίνει ένα σοβαρό φιλελεύθερο κόμμα που θα μιλήσει επιτέλους για το μπάχαλο του κράτους, δεν θα ανταγωνίζεται την αριστερά σε λαϊκισμό και που θα κάνει σοβαρή αντιπολίτευση στο ΠΑΣΟΚ μπας και γίνουμε κάποτε μια Ευρωπαϊκή χώρα.

    Το ΠΑΣΟΚ πιστεύω πως είναι ένα γελοίο κόμμα που όμως είναι το μοναδικό που μπορεί να κυβερνήσει σήμερα.

  73. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 14/11/2010 23:41:58

    ΚΚΕ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ-ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ-ΚΟΥΒΕΛΗΣ-ντορακι και λοιπές ''δημοκρατικές δυνάμεις'' εναντίον του Γκιουλέκα στη Θεσσαλονίκη και η διαφορά είναι μόλις στις 120 ψήφους......Απόψε η ιστορία θα γράψει οτι το ΚΚΕ και η όποια αριστερά στην ΕΛΛΑΔΑ ταυτίστηκαν και πιάστηκαν χέρι-χέρι με τον γιωργάκη υπογράφοντας τον αφανισμό της ΕΛΛΑΔΑΣ

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Μαύρος Ιάκωβος 14/11/2010 23:49:03

      Εντάξει και εμένα με πειράζει να βλέπω περιφερειάρχες και δημάρχους να εκλέγονται με 50-60% αποχή και 10% λευκά-άκυρα αλλά δεν έχω φλιπάρει.
      Ψυχραιμία γιατί αν ξυπνήσουν οι νεφελίμ και ελοχίμ δεν φρενάρει με τίποτα το διαστημόπλοιο...

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ Κάποιος 15/11/2010 00:06:26

        Αυτά αλλού για ελοχίμ και λοιπές φαιδρότητες.Περιμένω να μάθω πόσο κοστολογήσατε την κάθε ψήφο....Με το κομμάτι ή με το κιλό;Η πληρωμή κας ή με επιταγή;

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Μαύρος Ιάκωβος 15/11/2010 00:19:09

          Μετρητά και σε ρούβλια.

          Θα σου κάνω μια ερώτηση εκτός θέματος.
          Μπήκες στον κόπο να μετρήσεις πόσους ψήφους πήρε το κάθε κόμμα στον α΄γύρο και να τους συγκρίνεις με αυτούς στον β΄ γύρο ;

          • Μαύρος Ιάκωβος avatar
            Μαύρος Ιάκωβος @ Κάποιος 15/11/2010 00:22:33

            Για Αθήνα δεν μπορώ να μιλήσω γιατί δεν έχω στοιχεία,δεν μένω εκεί,αλλά στη Σαλονίκη άστο πολύ βρώμα σύντροφοι,πολύ βρώμα

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Κάποιος 15/11/2010 00:30:26

            Δεν βγαίνουν τα κουκιά.
            Ξαναμέτρα τα!

          • Μαύρος Ιάκωβος avatar
            Μαύρος Ιάκωβος @ Κάποιος 15/11/2010 00:39:01

            Ρε συ τώρα πλάκα μας κάνεις;10.000 ψήφους παραπάνω ο Μπουτάρης απο που τις μάζεψε;Απο το δρόμο;Με 50% αποχή.....ΚΚΕ το κόμμα σου λαέ.

    • Επαγρυπνών avatar
      Επαγρυπνών @ Μαύρος Ιάκωβος 14/11/2010 23:49:16

      Ηταν γνωστο εδω και καιρο πως οι κουκουεδες θα ψηφιζαν στον δευτερο γυρο μπουταρη!

      Ο γκιουλεκας ομως εκανε οτι μπορουσε για να χασει!Το ψηφοδελτιο του ηταν ο υμνος των κομματοσκυλων των γαλαζοαιματων και των τυχαρπαστων!

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Επαγρυπνών 14/11/2010 23:54:12

        Καλά κάτσε να δούμε αν ο Γκιουλέκας συγκεντρώσει στον β΄γύρο περισσότερες ψήφους απ'ότι στον πρώτο και μετά θα κάνουμε πιο ενδελεχείς αναλύσεις για να δούμε τι έγινε.

      • george avatar
        george @ Επαγρυπνών 15/11/2010 00:07:54

        Ρε μας δουλεύετε? Το ΚΚΕ φταίει που έχασε ο Γκιουλέκας? Από τη στιγμή που αυτός δεν κατάφερε να μαζέψει τους ψήφους του Παπαθεμελή και του ΛΑΟΣ? 10.000 ψήφους παραπάνω θα πάρει παραπάνω ο Μπουτάρης και τους πήρε όλους από το ΚΚΕ? Πρώτα αναζητήστε υπεύθυνους στη συνείδηση του ΣΥΡΙΖΑ και στους "πράσινους" Οικολόγους και μετά ελάτε στο ΚΚΕ!! Και στο κάτω κάτω αποφασίστε επιτέλους τι ισχύει το Βρώμικο '89 ή ΚΚΕ-ΠΑΣΟΚ?

        • sanderson avatar
          sanderson @ george 15/11/2010 00:30:19

          Στο δεύτερο γύρο, και παρά το γεγονός ότι αυξήθηκε η αποχή, ο μπουτάρης πήρε πάνω από 10.000 επιπλέον ψήφους (έναντι 4.000 του γκιουλέκα) και ο καμίνης 18.500 (έναντι 500) του κακλαμάνη.

          Τι κάνει νιάου νιάου;

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ sanderson 15/11/2010 00:41:43

            Ο συνασπισμός, η δημοκρατική αριστερά και οι οικολόγοι.

    • 11888 avatar
      11888 @ Μαύρος Ιάκωβος 15/11/2010 11:40:37

      Πω πω δε κρατιεται ο μαυρος φασιστας και εξαπολυει μυδρους για οποιον ατυχο τολμησε και δεν ψηφισε καποιο απο τα πουλεν του.Η "δημοκρατια" στα πανω της.
      Μεσα στην καθημερινη μαυριλα που ζει ,αδυνατει να καταλαβει οτι η πλειοψηφια των ελληνων εχει ηδη γυρισει την πλατη στα πρασινα και μπλε κομματοσκυλα και αργα η γρηγορα ο τοπος θα γιατρευτει απο τον τριανταχρονο καρκινο.

      • 11888 avatar
        11888 @ 11888 15/11/2010 11:43:16

        Ωχ τωρα το διαβασα.Απο θεσσαλονικη εισαι?Τι θα ελεγες να βγουμε για κανενα καφεδακι?Εχουμε πολλα να πουμε τα δυο μας.

        • Μαύρος Ιάκωβος avatar
          Μαύρος Ιάκωβος @ 11888 15/11/2010 20:39:49

          118888888 αυτή η εμμονή σου με το 8 θυμίζει πολύ χίτλερ,μαλλόν γουστάρεις ναζισμό ε;Αν θέλεις μπορείς να πάμε για τσιπουράκια,ξέρω ένα καλό μαγαζάκι κοντά στη λέσχη ελλήνων καταδρομέων που είμαι μέλος.Θα χαρώ να τα πούμε.Αν θές να πάμε και για κυνήγι μέσα είμαι,εκεί θα τα πούμε κ καλύτερα

          • Θραξ Αναρμόδιος avatar
            Θραξ Αναρμόδιος @ Μαύρος Ιάκωβος 15/11/2010 20:45:35

            Βρε παιδιά, τι λέτε τώρα; Τι λέτε;

            Σε έλληνα μιλάτε ο καθένας σας. Βρεθείτε και μιλήστε σαν άνθρωποι αν θέλετε. Αλλά μη μας κάνετε να τρομάζουμε εδώ που σας ακούμε με τις συγκαλυμμένες απειλες.

            Εχετε λιγώτερες διαφορές από όσες νομίζετε. Μην αφήνετε ο καθένας την πίκρα του να σας οδηγεί σε τέτοια.

            Εχετε περισσότερα κοινά από όσα φαντάζεστε.

            Η πατρίδα όλα τα παιδιά της τα χρειάζεται.

            Θραξ Αναρμόδιος

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ 11888 15/11/2010 20:33:59

        Καλώς τον τι έγινε;Ακολούθησες τι συμβουλή μου,έγινες άντρας ή ακόμα παίζεις με τα πλέυμομπιλ κ με κούκλες;

  74. Kropotkin avatar
    Kropotkin 14/11/2010 23:45:54

    Τις εντυπώσεις τις κέρδισε καθαρά το ΠΑΣΟΚ σήμερα. Την ουσία;

  75. κα(η)μενος Ελλην avatar
    κα(η)μενος Ελλην 14/11/2010 23:48:55

    στην κομοτηνη σημερα πληρωνεται το συμβολαιο πασοκ-καραχασαν!

  76. yiannos avatar
    yiannos 15/11/2010 00:14:05

    ρε Αντώνη, ο Γκιουλέκας ρε? πόσο λίγος είναι ρε Αντώνη?

    έλεος...

    • Επαγρυπνών avatar
      Επαγρυπνών @ yiannos 15/11/2010 00:24:28

      Οχι μονο λιγος αλλα φροντισε να φτιαξει και ενα ψηφοδελτιο σκετη διαπλοκη!

      Τι περιμενες απο καποιον που εδωσε το τιμονι σε ΔΑΠ-ΟΝΝΕΔ για την προεκλογικη του εκστρατεια.Αυτοι εκοβαν αυτοι εραβαν και γεμισαν και το ψηφοδελτιο με τους εαυτους τους,μανες,αδελφες κλπ

      Ο γκιουλεκας εχασε αλλα η εταιρια ΔΑΠ-ΟΝΝΕΔ κερδισε αφου μπορεσε να βγαλει δημοτικους συμβουλους τα παιδια της.

      Αυτο τους ενδιεφερε!Ολα τα αλλα τα εχουν γραμμενα στα @@ τους!

      Αφηνω χωρια οσους ηταν στο ψηφοδελτιο λογω κληρονομικοτητας!

  77. yiannos avatar
    yiannos 15/11/2010 00:19:47

    πόσο άχρηστοι είναι οι Κακλαμάνης-Γκιουλέκας? ε ρε στελεχάρες της ΝΔ!!

    ΡΕ ΑΜΠΑΛΟΙ ο Σπύρου πήρε τα Ιώνια και ο Μιχαλολιάκος το Λιμάνι και οι στελεχάρες ούτε τις μανάδες τους δεν μπόρεσαν να πείσουν!!!

    Γκιουλέκας....έλεος ρε ΝΔ

  78. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 15/11/2010 01:56:25

    Όλα τα θαύματα κρατάνε 3 μέρες. Τόσο θα κρατήσει και το θαύμα των περιφερειακών - δημοτικών εκλογών. Μετά, ξανά πίσω στην ωμή πραγματικότητα. Οι πιο ψύχραιμες αναλύσεις των εκλογών θα γίνουν μετά από 3 μέρες τουλάχιστον. Μέχρι τότε το ματς Ανάλυση - Επικοινωνία θα παίζεται στάνταρ 2. Αυτό φαίνεται και από τα περισσότερα σχόλια τα οποία αντανακλούν (αναγκαστικά) τις εντυπώσεις της στιγμής, π.χ.: "μπράβο Μιχαλολιάκο", "χαμένε Γκιουλέκα", "ΚΚΕδες ψηφίσατε ΓΑΠ", "όχι, δεν ψηφίσαμε κανέναν", "σωστή η αντιμνημονιακή τακτική, κέρδισε ο Σαμαράς", "λάθος η αντιμνημονιακή τακτική, έχασε ο Σαμαράς" κλπ.

    Μόλις κατακαθίσει ο κουρνιαχτός θα πρέπει να εκτιμηθούν (εν ψυχρώ και όχι εν θερμώ) τα βασικότερα διλήμματα των εκλογών αυτών:
    α) Αποχή ή ψήφος; Απ.1 Αποχή, δείγμα ότι ξυπνάει ο κόσμος για να ταρακουνήσει/αλλάξει το σύστημα και να τους δώσει ένα γερό μάθημα. Απ.2 Ψήφος, γιατί το σύστημα γουστάρει την αποχή και θέλει να μας κάνει αμερικανάκια για να κυβερνάει με συμμετοχή μόλις 30%.
    β) Κέρδισε η έχασε το ΠΑΣΟΚ; Απ.1 Κέρδισε, γιατί πήρε 2% (επί του 50%) παραπάνω από τη ΝΔ εν μέσω μνημονίου. Απ.2 Έχασε, γιατί το ψήφισε μόνο 1 στους 3 ενώ οι άλλοι 2 το καταψήφισαν (πάλι επί του 50%).
    γ) Κέρδισε ή έχασε η Ν.Δ.; Απ.1 Κέρδισε, γιατί μέσα σε μόλις ένα χρόνο έφερε τη διαφορά από το ΠΑΣΟΚ σχεδόν στα ίσα. Απ.2 Έχασε, γιατί δεν πήρε τις περισσότερες περιφέρειες και επιπλέον έχασε Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
    δ) Κέρδισε ή έχασε ο Σαμαράς; Απ.1 Κέρδισε, γιατί η αντιμνημονιακή του πολιτική απέδωσε, απομόνωσε τα εξαπτέρυγα και εδραιώθηκε τόσο στο κόμμα όσο και στην κοινωνία (του 50%) σαν εναλλακτική πρόταση. Απ.2 Έχασε, γιατί δεν εξελέγησαν όλες οι επιλογές του και δεν μπόρεσε να κεφαλαιοποιήσει την αντιμνημονιακή του στάση σε σχέση με τις άλλες αντιμνημονιακές δυνάμεις.
    ε) Κέρδισε ή έχασε η αριστερά; Απ.1 Κέρδισε, γιατί έφτασε συνολικά σχεδόν το 20% (επί του 50%) και κυρίως κέρδισε το ΚΚΕ, αλλά και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν τα πήγε άσχημα παρά τη διάσπαση του Κουβέλη. Απ.2 Έχασε, γιατί άμα μέσα σε τέτοια κρίση του καπιταλιστικού συστήματος και με τέτοια άγρια επίθεση σε μισθούς - συντάξεις και εργασιακά δικαιώματα αύξησε τόσο λίγο τα ποσοστά του, τότε άστα να πάνε.

    Μόλις περάσουν οι 3 μέρες του θαύματος και επανέλθει η ζωή στους πραγματικούς ρυθμούς και τη δυναμική της κοινωνίας (εν όψει και της ζοφερής συνέχειας με τα νέα μέτρα), τότε σε συνδυασμό με αυτά θα μπορούν να δοθούν οι σωστές απαντήσεις.

  79. ELIAS GIALLAFOS avatar
    ELIAS GIALLAFOS 15/11/2010 02:28:26

    Νομίζω ότι το αποτέλεσμα ανταποκρίνεται στη λέξη χαρμολύπη. Η αλήθεια είναι ότι περισσότερο κινητοποιήθηκαν τα μικρά στελέχη πάρα οι βουλευτές του κόμματος. Κατά τη γνώμη μου χρειάζεται περισσότερο άνοιγμα του κόμματος στην κοινωνία και στον κόσμο και όχι στις ισορροπίες. Αλήθεια, πού είναι τα περιβόητα thing-tank του κόμματος που στόχο έχουν να μεταφέρουν τις απόψεις τουκόμματος, όπως επίσης που είναι η αυτοκριτική της κυβερνητικής 5ετίας. Ξέρω ότι σε σάπιες καταστάσεις πρέπει να ματώσεις για να γίνεις υγιείς ιστός, ενώ στο κεντροδεξιό φορέα φοβόμαστε να αντικρίσουμε τα πεπραγμένα μας. Γιατι είμαστε σίγουρει ότι καποιοι θα πληγωθούν... Η επιβίωση της παράταξης περνάει μέσα από την αυτοκάθαρση. Μετά όλα θα έρθουν μόνα τους.

  80. Kostas D avatar
    Kostas D 15/11/2010 02:30:12

    Παιδιά κάθομαι και διαβάζω τώρα τις αναρτήσεις και σκέφτομαι, για όνομα Θεού, καθόμαστε κι αναλύουμε το τι ελαττωμα είχε ο Α η Β γαλάζιος υποψήφιος.... Το Μνημόνιο/ Τροικα... δε μας αφορά καθόλου...???? Που από αυριο θα δουμε κι άλλες συνέπειες?? Δηλαδή η αντιμνημονιακή πολιτικη τους ΔΕΝ ήταν κίνητρο για τον κοσμο... Σε άλλη χώρα ζούνε? ΔΕ θα τους επηρρεάσει???? Αυτό μας καίει πρωτίστως, από αύριο κιόλας.. Που έρχονται κι άλλα μέτρα με ευθύνη όσων απείχαν η ψηφισαν τα τσιράκια του μνημονιου/πασοκους....
    Πολύ χάρηκα που ο Μπουτάρης ευχαρίστησε τη Ντόρα..... Ετσι να πέφτουν οι μάσκες.. επιτέλους!!!!!
    (Μην κάθονται μερικοί και γενικολογουνε΄με αοριστίες )

  81. lornion avatar
    lornion 15/11/2010 02:44:21

    k.Σαμαρά μην περιμένεις τον ΓΑΠ , έχει ξοφλήσει, δώσε πνοή και στόχους ,
    στην πολιτική της παράταξης , Βοήθησε μέσα από την βουλή όσο μπορείς την χώρα αφού παράλληλα την συνεγείρεις. Τούτες οι εκλογές έδειξαν πως ο κόσμος συχάθηκε τα νούμερα τις ίντριγκες και τα ψεύδη. Χρειάζεται συναγερμός.Χρειάζεται επιτελείο που να ξέρει καλό κουμάντο. λορνιον από Τορόντο.

  82. dorieus avatar
    dorieus 15/11/2010 09:46:08

    Είμαστε άξιοι της μοίρας μας στην Θράκη. Εαν δείτε τα ποσοστά στην Καβάλα και την Δράμα που δεν έχουν μειονοτικό στοιχείο είναι απογοητευτικά. Ο Έβρος βοήθησε λίγο. Νομίζουν ότι πήγαν και ψήφισαν ΠΑΣΟΚ ενώ αυτό που ψήφισαν είναι ο συνασπισμός ΠΑΣΟΚ-Τουρκοκεμαλικού φασισμού. O μόνος τρόπος να ανατραπεί η υπεροχή λόγω συντεταγμένης ψήφου των μειονοτικών ήταν οι νομοί που δεν έχουν (Έβρος, Δράμα, Καβάλα) να αντισταθμίσουν την διαφορά. Αντ'αυτού ψήφισαν με κομματικά κριτήρια. Για το 40% που δεν πήγε να ψηφίσει τι να πώ; Είναι αδύνατο αυτός ο λαός να κάνει την υπέρβαση έτσι. Ελπίζω η σφαλιάρα που θα φάει (και θα την φάει είναι σίγουρο) να μην είναι τέτοια που θα μα σκοτώσει..... Περαστικά σε όλους εκείνους που δεν πήγαν να ψηφίσουν . Ελπίζω να είναι ευχαριστημένοι με το κατόρθωμά τους.

    • 11888 avatar
      11888 @ dorieus 15/11/2010 11:54:59

      Εσυ που ψηφισες δηλαδη δε θα φας σφαλιαρα?Σε αλλη χωρα ζεις?

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ 11888 15/11/2010 20:53:53

        θα φάει, αλλά θα ρίξει κιόλας όταν θαρθει ή ώρα του...
        σε εσένα πάλι, για να βγάλει τό άχτι του..Θα πατσίσει
        Εσύ ότι και να γίνει θα τίς αρπάζεις από όλους χωρίς δικαίωμα ανταπόδοσης

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.