#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/11/2011 18:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

20 Φεβρουαρίου 2012



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Όταν βρίσκεσαι αντιμέτωπος με μεγάλα διλήμματα, όταν γύρω σου αλυχτούν εκβιαστές και μισθοφόροι της παραπληροφόρησης, έναν μπούσουλα μπορείς να έχεις, αυτόν που υποδεικνύουν οι αρχές σου, οι ιδέες σου κι η ελευθεροφροσύνη. Για να το συνοψίσω καλύτερα, όταν είσαι αντιμέτωπος με την πολιτική αλητεία και τον τυχοδιωκτισμό κι έχεις μπροστά σου την τεράστια ευθύνη της επιβίωσης της Πατρίδας, τότε πρέπει να αφήσεις να απαντήσει η φιλοτιμία σου, ακουμπώντας στην Ιστορία, την μόνη, την πραγματική πολιτική επιστήμη. Δεν θα σε προδώσει ποτέ.

Την ώρα που γράφω αυτές τις γραμμές, δεν γνωρίζω ποιες θα είναι οι αποφάσεις των δυο μεγάλων κομμάτων για την μεταβατική κυβέρνηση, που κάποιοι την θέλουν μη μεταβατική. Παρακολουθώ βέβαια με δέος την νεκρανάσταση διαφόρων πολιτικών και δημοσιογραφικών βαμπίρ, την οπισθοφυλακή της μεταπολιτευτικής παράγκας που προσπαθεί να φρονηματίσει τον Αντώνη Σαμαρά. Αντζέντηδες σκουπιδιαραίων, τρόφιμοι πρεσβειών και δουλοπάροικοι συμμαθητών,  μπετατζήδων και μεγαλομεσιτών, προσπαθούν να πετύχουν σε τρεις μέρες ότι δεν πέτυχαν σε δυο χρόνια: να καταστήσουν τον Πρόεδρο της Ν.Δ. συνένοχο του αίματος.

Η δική του θεμιτή επιδίωξη, όπως την «διαβάζω» ως πολίτης, είναι κυβέρνηση εκατό ημερών και εκλογών, με, ει δυνατόν, μη συμμετοχή πολιτικών προσώπων από τη Ν.Δ., ώστε σε αυτές τις εκατό μέρες να υπάρξει η λιγότερη δυνατή ταύτιση με τους τυχοδιώκτες του Μνημονίου και των δημοψηφισμάτων.

Το μεγάλο ζητούμενο δεν είναι απλά η διαφύλαξη της προοπτικής του Αντώνη Σαμαρά για την Πρωθυπουργία. Είναι το ίδιο το συμφέρον της Πατρίδας, η διαφύλαξη όχι απλά ενός προσώπου αλλά μιας αστικοδημοκρατικής και ειρηνικής διεξόδου για τον Λαό μας.

Γιατί, ας μην νομίζουμε πως, αν τυχόν αύριο  το πρωΐ θα είναι πρωθυπουργός ο Χ Παπαδήμος, με ή χωρίς συμμετοχή των οποιονδήποτε πολιτικών προσώπων, τότε λύθηκε το πρόβλημα της χώρας. Η πολιτική της ύφεσης, της ανεργίας, των κατεβασμένων ρολών και πια της υπανάπτυξης, ναι, της υπανάπτυξης, αδέρφια, καλά κρατεί. Θα μας πηγαίνουν από δόση σε δόση με νέο κάθε φορά ultimatum. Ο Σόϊμπλε, ο Ρεν κι όποιος άλλος «φίλος» και «εταίρος», θα μας τραβάει κι από ένα φετφά κι εμείς θα κάνουμε διακομματικό «παρουσιάστε αρμ» πάνω στα κόκαλα της Πατρίδας και στα αποκαΐδια της οικονομίας μας και της κοινωνικής συνοχής;

Το ξαναγράφω λοιπόν, η Πατρίδα χρειάζεται γκεσέμι κι όχι συνεργαζόμενους λογιστές. Η όποια αναγκαία λύση θα προκύψει μπορεί να είναι μόνο προσωρινή, διεκπεραίωσης ως την 19η Φεβρουαρίου 2012. Χρειάζεται το συντομότερο δυνατό πολιτική και μόνο πολιτική λύση, μέσα από την αποτύπωση στις κάλπες της βούλησης του αφέντη του τόπου, που είναι ο Λαός. Ακόμη τουλάχιστον, όπως είδα πριν από λίγο από το παράθυρο του γραφείου μου, στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης κυματίζει η γαλανόλευκη κι όχι η σβάστικα, η τρικολόρ ή κάτι άλλο. Ευρωπαϊστές είμαστε κι ήμασταν κι όταν κάποιοι άλλοι φορούσαν ακόμη ζιβάγκο και φώναζαν «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο». Αλλά ευρωπαϊστές σημαίνει μέτοχοι των ευρωπαϊκών ιδεών, που έχουν σαν βάση τους τον ελληνορωμαϊκό πολιτισμό, τον Χριστιανισμό, τις αξίες του Σουμάν, μια κοινότητα πολιτισμένων λαών και αξιών, όχι δουλοπάροικοι μιας αυταρχικής Ευρώπης τραπεζιτών. Είμαστε χώρα, κράτος, όχι Gau.

Το πρόβλημα λοιπόν δεν θα λυθεί αίφνης με τον ερχομό του «τραπεζικού ιππικού» κι επειδή θα υπουργοποιηθεί ο Ρούλης ή ο Κούλης. Θα εξακολουθούμε να χρωστάμε τη μάνα μας και τον πατέρα μας, θα εξακολουθούμε να έχουμε ανύπαρκτη πια παραγωγική βάση, έλλειψη ρευστότητας, καταρρακωμένο ηθικό του Λαού, καλπάζουσα ανεργία, μηδενικές επενδύσεις. Οι «κοινωνικοί λύκοι» που στην αναμπουμπούλα χαίρονται, η λαθρομετανάστευση, η απελπισία των απλών ανθρώπων, που βλέπουν το εισόδημα τους να συρρικνώνεται, τα παιδιά τους να μεταναστεύουν και στην μικρή τους περιουσία να έχουν αποκτήσει ως συνέταιρο ένα αδηφάγο κι αποτυχημένο κράτος, και κυρίως η ατιμωρησία, δημιουργούν ένα εκρηκτικό κοινωνικό μείγμα. Αυτά θα φέρουν ακόμη μεγαλύτερη λαϊκή οργή την οποία δεν θα μπορέσει να αντιμετωπίσει μια κυβέρνηση χωρίς λαϊκή νομιμοποίηση, που δεν μπορεί να μιλήσει στην καρδιά του Λαού, που αδυνατεί να απαντήσει στις προσδοκίες του, να του δημιουργήσει βάσιμες ελπίδες. Αυτό μπορεί να το κάνει μόνο η αληθινή πολιτική κι όχι η σαράφικη διαχείριση.

Το ξαναλέω, η βασική μας διαφορά με την αριστερά είναι πως εμείς πιστεύουμε στην εθνική και κοινωνική ενότητα, δεν επενδύουμε στο χάος, την προλεταριοποίηση των σημερινών νοικοκυραίων. Αυτή την κοινωνική συνοχή οφείλει να διαφυλάξει η παράταξη μας, μαζί όμως με την εθνική αξιοπρέπεια, μαζί με το ζητούμενο, τον ακρογωνιαίο λίθο της ύπαρξης μας, το διαχρονικό αίτημα του ελληνικού εθνικού κινήματος, που είναι η Ελευθερία. Όχι τα δανεικά, όχι τα spreads, όχι η βουλιμία γόνων κι εκλεκτών για εξουσία. Η Ελευθερία και μόνον η Ελευθερία, με κάθε τίμημα, όποιο κι αν είναι.

Την διαφύλαξη λοιπόν του Αντώνη Σαμαρά ως εθνική εφεδρεία για την 20η Φεβρουαρίου 2012 κι επέκεινα θα έπρεπε να την εύχονται κι οι πολιτικοί του αντίπαλοι κι οι ζοχαδιακοί και αλαζόνες εταίροι μας. Αλλιώς αδέρφια, καλή αντάμωση στα γουναράδικα….

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aris Mathiopoulos avatar
    Aris Mathiopoulos 08/11/2011 18:12:54

    Τα σέβη μου Φαήλο!Απόλυτα σύμφωνος.

  2. Ηλίας avatar
    Ηλίας 08/11/2011 18:15:22

    Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
    Μερικά ερωτήματα με όλο το σεβασμό:
    Οι μάσκες έπεσαν ή όχι τελικά;
    Η δανειακή σύμβαση είναι επαίσχυντη καθώς απεμπολεί την εθνική κυριαρχία; [δηλώση Φ.Κρανιδιώτη στο ραδιο 9 τον Ιουνιο του 2011]
    Τα μέτρα που θα αναγκαστεί να πάρει η νεα ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ θα είναι κι αυτά για τη "σωτηρια της χώρας";
    Η νδ δε θα συμμετάσχει με πολιτικα προσωπα ή θα συμμετάσχει;
    Θα είναι υπηρεσιακή τελικά ή θα πάει γα κανα χρονο το πραμα;
    Υπάρχει ντροπή ή όχι;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ηλίας 09/11/2011 13:12:30

      Προσπαθείς να γίνεις κακέκτυπο του Μπάμπη; Και επειδή μας έχεις ταράξει και στα email ελπίζω να αποζημιώνεσαι καλά για τον κόπο σου

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ηλίας 09/11/2011 14:08:22

      Φιλιά στην μελαγχολική μανδάμ.

  3. Lampros avatar
    Lampros 08/11/2011 18:15:26

    Φαήλο, ο σαμαράς δέχθηκε να πληρώσει ένα μεγάλο κόστος. Κραταω σαν σημαντικότατο σημείο στο άρθρο σου "μας πηγαίνουν από δόση σε δόση με νέο κάθε φορά ultimatum."
    Ειναι πολύ κρίσιμο αυτό. δεχομαι πως οταν σε φερνουν προ τετελεσμένου πρέπει να κανεις μια υποχώρηση "live to fight another day" που λενε και στην εσπερία. Φοβαμαι όμως, πςω ο δρόμος της ευθύνης ειναι δύσβατος. Συντομα θα πρέπει να βγει ο Σαμαρας να μας πεί πως θα πρέπει να σπασουμε δεσμα, και να μας εξηγήσει πόσο θα μας πονέσει αυτό. Ας μιλήσει στο φιλότιμό μας.

    Καλύτερα να εχει μαζί του ορκισμενους κομαντο, παρα καλοταϊσμένα πρόβατα.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Lampros 08/11/2011 18:16:31

      συμπληρώνω: πόσα ultimatum μπορουμε να δεχθουμε και να αντεξουμε ακομα?

      • Dal avatar
        Dal @ Lampros 08/11/2011 19:52:28

        Μέχρι τώρα έχουμε υποστεί καμιά δεκαριά.

    • sintonistis avatar
      sintonistis @ Lampros 08/11/2011 18:17:20

      Καλύτερα να εχει μαζί του ορκισμενους κομαντο, παρα καλοταϊσμένα πρόβατα. ΣΩΣΤΟΣ

  4. one avatar
    one 08/11/2011 18:16:28

    Σωστός.. ο κόσμος έχει ξεσηκωθεί όμως με τον Αντώνη και τον θεωρεί συνένοχο σε αυτό που πάει να γίνει ότι και αν κάνει.. Δεν ξέρω πια είναι η λύση σε αυτό.. ίσως τώρα να είναι πολύ αργά γιατί φαίνεται και αυτός σαν κωλοτούμπας... Θα δείξει

  5. Νικηφoρος Φωκας avatar
    Νικηφoρος Φωκας 08/11/2011 18:18:00

    Καποτε ο βασιλεύς Πύρρος σε επιστολή του πρός τον βασιλέα της Σπάρτης Αγησίλαο, έγραφε: ”εάν κατέλθω στην Σπάρτη θα σας νικήσω, εάν μου αντισταθήτε θα σας συντρίψω, εάν έρθω στην Λακωνία θα σας υποτάξω κ.τ.λ.”. Οι Λακωνες τοτε του εστειλαν μια μονολεκτικη απαντηση : ”Εάν”….

    Εαν υπηρχαν περηφανοι Ελληνες κυβερνητες σημερα ακουγοντας αυτον τον απιθανο υπαλληλισκο ΟΛΙ ΡΕΝ να απειλει κουνωντας το δακτυλο του οτι θα μας βγαλει εξω απο την ευρωπαικη ενωση , θα επρεπε να του στειλουν μια εξισου λακωνικη απαντηση ” ΒΓΑΛΕ ΜΑΣ ” … να δουμε αν θα το τολμουσε και πως ! Αλλα φευ ! εξελιπεν τοις Ελλησι τοσον το χιουμορ οσο και η γενναιοτης ..

    Εμεις σημερα ειμαστε απλοι οσο και πιστοι λατρεις του δογματος ‘μαθανε οτι γαμιομαστε πλακωσαν και οι γυφτοι’ ομως τουτο ενιοτε δεν επαρκει, διοτι καλη η εξακριβωσις γεγονοτος τινος αλλα ακομη καλυτερα η αντιμετωπισις του.

    Καμμια φορα αναρωτιεμαι τι θα εκαναν αλλοι εντιμοι Ελληνες ηγετες του απώτερου παρελθοντος στην σημερινη κατασταση, πχ τι θα επραττε ενας Μεταξας (σε δημοκρατικη συσκευασια αν θελετε ) σημερα ? θα αντιδρουσε οπως τα σημερινα κολλεγιοπαιδα ? οπως οι αλλου για αλλου χαμενοι αρτηριοσκληρωτικοι της αριστερας ? Ας απαντησει ο καθενας στον εαυτο του – εγω απαντησα. Θελω να πω οτι θεωρω οτι εχουμε εγκλωβιστει σε μια λογικη (εδω και δεκαετιες) καρπαζοεισπρακτορος , οπαδου της καρμοιρικης κοσμοθεωρειας της ‘κακουργας κενωνιας που μας γεννησε φτωχους’ και δεν το εχουμε συνηδοτοποιησει.. γιατι καλη η οικονομικη αναλυση και θεωρια μα καλυτερη η πολιτικη, γιατι οταν ξερεις τι θελεις , και θελεις κατι σωστο και δικαιο , τοτε ειναι πιο ευκολο να βρεις τον δρομο να το φτασεις..
    Οι Εληνες αγαπητοι φιλοι ειναι περιεργη φαρα, χιλιενδοξη μα και χιλιοταπεινωμενη, ικανοι για το καλυτερο αλλα και το χειροτερο, με τους περισσοτερους ηρωες σε αυτο το πλανητικο συστημα αλλα και τους περισσοτερους προδοτες, ενας περιεργος κοσμος , ενα παραξενο αλογο που αν τα γκεμια του πεσουν σε σωστα χερια δεν πιανεται απο κανενα, αν πεσει σε λαθος ομως τοτε γινεται χειροτερο και απο κουτσο γαιδουρι.
    Καταληγω λεγοντας οτι η δυστυχια μας δεν ειναι οτι ζουμε σε δυσκολους καιρους με ενα μεγαλο χρεος , το κακο ειναι οτι ζουμε σε τετοιους καιρους χωρις ενα ηγετη.. καποιον που να πιασει το σφυγμο , το φιλοτιμο , τον πονο και τα ονειρα του σημερινου Ελληνα και να του δωσει μια λυση τιμια, δικαια και εφικτη , μια λυση με οραμα και στοχο και οχι διαγραμματα του ΑΕΠ και προγραμματα ατερμονης λιτοτητας.. μεχρι να βρεθει αυτος φοβαμαι οτι θα αλλαξουνε πολλα γκουβερνα και θα ανοιξουνε πολλα κεφαλια…

    υγ
    Ηλπισα τουτος ο ηγετης να ηταν ο Αντωνης , ομως λαθεψα οταν τον ακουσα να λεει ' ΑΝΘ' ΗΜΩΝ ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ' δεν ειχαμε κανενα λογο να στηριξουμε το αθλιο πασοκ και ιδιαιτερως την παναθλια Σημιτικη του φραξια να ξαναρθει στα πραγματα και να μας καταστησει λιγο-πολυ συνενοχους με το σκυλολοι της υποταγης και της μειοδοσιας ... ολοι εδω κρινομαστε και θα δουμε αν αυτο βγει σε καλο του Αντωνη και της Ελλαδος μας, αλλα πολυ φοβαμαι οτι η ευκαιρια χαθηκε τοσο για αυτον οσο και για εμας , ενα κακο εχει η ρημαδα η Ιστορια... ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ..

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Νικηφoρος Φωκας 08/11/2011 19:11:40

      !!!

    • BellaDonna avatar
      BellaDonna @ Νικηφoρος Φωκας 08/11/2011 20:55:08

      +++++
      Όσες κι όποιες κι αν είναι οι πιέσεις ,ποιό είναι για τους Έλληνες το χειρότερο σενάριο ;
      Πόσες υποκλίσεις αντέχουμε μέχρι να σωριαστούμε τελείως;
      Κι όταν σωριαστούμε, με τι δυνάμεις θα παλέψουμε να ξαναχτίσουμε απο την αρχή ;
      Αν δούμε το δάσος κι όχι το δέντρο, η επίθεση που μας εξαπέλυσαν ,μας βρήκε πλαδαρούς και ζαβλακωμένους. Γιατί για επίθεση πρόκειται, άριστα κι έντεχνα οργανωμένη... Δεν μ' ενδιεφέρει αν τσαλακωθεί ο Αντώνης , μ'ενδιαφέρει την κρίσιμη στιγμή, που θ'αποφασίσει να σηκώσει το βάρος του τόπου στους ώμους του, να έχει τα "παπάκια" να πει και κυρίως να πράξει αυτό που πρέπει για τους Έλληνες...
      Είμαστε όλοι μαζί του σ' αυτό τον αγώνα για την πατρίδα.
      Τι να το κάνω το ποσοστό του και την εικόνα του, όταν θα έχουν διαλυθεί κι υπονομευθεί τα πάντα;
      Εδώ δεν παίζονται πια μαρκίζες και ποσοστά, παίζεται το μέλλον της χώρας και των παιδιών μας κι αυτό δε σηκώνει καμία αμφιταλάντευση...

  6. Στρυμών avatar
    Στρυμών 08/11/2011 18:18:28

    Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα.
    Δυστυχώς όμως ο ελληνικός λαός στο μεγαλύτερό του μέρος είναι αλλοτριωμένος , χωρίς αντοχές και αντιστάσεις. Έχει χάσει το φωτεινό σημάδι που τον καθοδηγούσε εδώ και δεκαετίες.

  7. Νικος avatar
    Νικος 08/11/2011 18:18:36

    Φαήλο δεν ξέρω τι πραγματικά ισχύει αλλά βλέπω γύρω μου τι λέει ο κόσμος. Ο λαός που ίσως στις 19 Φεβρουαρίου να κλειθεί να εκλέξει κυβέρνηση πιστεύει ότι ο ο Πρόεδρος της Ν.Δ. είναι συνένοχος του αίματος πλέον. Όλοι σχετικοί ή άσχετοι λένε ολική αλλαγή πλεύσης από τον Σαμαρά. Πλέον ανήκει στο μπλοκ των κακών. Είναι ίδιος με όλους αυτούς που κατακεραυνώνει τόσο καιρό. και μάλιστα είναι χειρότερος από αυτούς γιατί έκανε κολοτούμπα. Η συντριπτική λειοψηφία της κοινής γνωμης δεν τον θεωρεί εφεδρεία πλέον για τίποτα. Αυτό πιστεύει ο κόσμος είτε το θέλουμε είτε όχι, είτε είναι η αλήθεια είτε όχι. Και μιλάμε για τον ίδιο λαό που πιστεψε και ψήφισε τον "λεφτά υπάρχουν".
    Δεν υπάρχει διέξοδο στο τούνελ δυστυχως. Εγώ δεν το βλέπω δυστυχώς.
    Δεν ξέρω τι είναι σωστό και τι λάθος πλέον.. Έχασα την μπάλα.
    Ζητείται ελπίς...Απεγνωσμένα...

  8. Περιστέρι avatar
    Περιστέρι 08/11/2011 18:18:59

    20 Φεβρουαρίου είναι Καθαρά Δευτέρα (καλή Σαρακοστή Παπαδήμο)
    1 Απριλίου είναι Κυριακή του Πάσχα (χριστός ανέστη Παπαδήμο)
    10 Ιουνίου (Αγίου Λουκά) ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ
    15 Αυγούστου.Στον εορτασμό της μεγαλόχαρης στην Τήνο παρέστει και ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος.

    Περαστικά μας...

    • ikaros avatar
      ikaros @ Περιστέρι 08/11/2011 18:47:16

      Έξυπνο σχόλιο. Γέλασα. Αλλά ελπίζω να μην κλαίω τον δεκαπενταύγουστο...

    • λαικη δεξια avatar
      λαικη δεξια @ Περιστέρι 08/11/2011 19:22:31

      σωστος...
      δεν προκειται να φυγουν οι προσωρινοι κυβερνητες , υποτακτικοι των βρυξελλων.
      αντωνη σαμαρα γυρισε τους την πλατη.
      αν μπορουσαν , θα μας ειχαν ηδη πεταξει εξω απο εε.
      καμια τρομοκρατια δεν θα περασει.
      αντωνη σαμαρα ζητα τωρα εκλογες.

  9. manos avatar
    manos 08/11/2011 18:19:51

    Η κοινωνική συνοχή έχει χαθεί. Τα νοικοκυριά έχουν καταστραφεί ήδη. Οι μειώσεις στους μισθούς και συντάξεις, σε συνάρτηση με τους απίστευτους φόρους, μας έχουν γονατίσει.
    Για την Εθνική αξιοπρέπεια δεν χρειάζεται να σχολιάσω. Τούρκοι, Αλβανοί, Σκοπιανοί, Βούλγαροι, έχουν χεστεί στα γέλια.
    Πες μου Φαήλο, πως θα επιδιώξω την Ελευθερία. Η έκτακτη εισφορά μου ήρθε 578 ευρώ, το χτυπαρίδι με τη ΔΕΗ ήρθε 620 ευρώ, η βενζίνη δεν μειώνεται, τα είδη πρώτης ανάγκης παραμένουν ψηλά, και με τις υπογραφές της Κατσέλη και του Λοβέρδου, σε λίγο θα έχω μείωση μισθού περί το 35%.
    Τώρα φαίνεται ότι το τέλος ακινήτων θα γίνει μόνιμο, και σε συνδυασμό με αύξηση αντικειμενικών αξιών, θα γίνει δυσβάσταχτη η κατοχή σπιτιού.
    Αυτό ήταν το σχέδιο τελικά? Να εξαγοράσουν όλο τον τόπο?
    Arbeit macht frei. Αυτή την ελευθερία μας άφησαν Φαήλο. Την ελευθερία των τευτόνων, όπως την εννοούν αυτοί.

  10. george avatar
    george 08/11/2011 18:21:06

    Φαήλο μπράβο σου. Ξέχασες μόνο να γράψεις για τους δικούς μας που ράβανε κοστούμια στα κρυφά για να τα υπουργεία που ηθέλαν να πάρουν.Γιατί δεν τούς τα δίνει ο Αντώνης να τελειώνει με αυτούς μιά και έξω.Ο κόσμος της ΝΔ πολιτικά θα τους λιώσει στις εκλογές στις 19/2/21012,γιατί τους βαρέθηκε πια .Να το θυμάσαι αυτό.

  11. Γιάννης Παπαζαχαρίας avatar
    Γιάννης Παπαζαχαρίας 08/11/2011 18:21:29

    Αγαπητέ Φαήλε, ΗΤΤΗΘΗΚΑΜΕ!
    Οι ιδέες μας, οι θέσεις μας και οι αρχές μας έγιναν μια μπουκιά μπροστά στην πασοκιά - την μεγαλύτερη - συγκυβέρνησης, εθνικής ευθύνης ή μεταβατικής...
    Μπορείς να την πεις, την κυβέρνηση στην οποία συρρόμαστε να συμμετέχουμε και ΤΖΟΥΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΥ, δεν με αφορά!
    Το όνειρο της λαϊκής πατριωτικής δεξιάς παράταξης έγινε σε ένα βράδυ μετά τις απανωτές κωλοτούμπες όνειρο θερινής νυκτός. Οι σύμβουλοι - διαπραγματευτές συζητούν με τους προδότες της Πατρίδας.
    Αυτή η συγκυβέρνηση - τζουλια που έρχεται και οι διαπραγματεύσεις και οι διαπραγματευτές κάνουν τα κόκκαλα των προγώνων μας να τρέμουν...
    Και ο Παπανδρέου είναι ακόμα πρωθυπουργός, τα Ντοράκια στα κανάλια, οι μέρες σχεδίου Ανάν και το ΟΧΙ για εσωτερική κατανάλωση και η πατρίδα στα τάρταρα.
    Κρίμα... Γιατί πίστεψα...

  12. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 08/11/2011 18:21:53

    Τὄ τίμημα τῆς ἘΛΕΥΘΕΡΙΑΣ τό πλήρωσε μέ τό αἷμα τῶν ἡρώων της ἡ Πατρίδα. Αὐτή ἡ ἘΛΕΥΘΕΡΙΑ δέν πουλιέται στούς ἑταίρους! Βροντοφωνᾶξτε το!!!!

  13. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 08/11/2011 18:22:01

    ΦΑΗΛΟ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ Η ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΠΑΝΤΑ.
    ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟΧΕΙΣ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΔΙΝΗ ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΥΡΙΕΥΣΕΙ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ.
    ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΧΑΧΟΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΑΚΟΥΣΘΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΦΩΝΕΣ.
    Σ΄ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ.
    ΠΟΛΛΟΙ ΜΕΝ ΟΙ ΚΛΗΤΟΙ ΟΛΙΓΟΙ ΔΕ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ.

  14. Lewnidas avatar
    Lewnidas 08/11/2011 18:23:24

    υπάρχουν ακόμα κάποιοι τα παντελόνια τελικά τα φοράνε όχι για να μην κρυώνουν. φαήλο μου θα έρθει κάποια στιγμή που όλοι θα πρέπει να κάνουν τις επιλογές είμαι σίγουρος ότι θα κανεις την σωστή.

  15. man8os avatar
    man8os 08/11/2011 18:24:19

    Κυριε Κρανιδιωτη,
    με απολυτο σεβασμο προς εσας και προς τον προεδρο θελω να εκφρασω μερικες σκεψεις
    Κατανοω πολυ καλα τους λογους που επεβαλαν στον προεδρο τις επιλογες που εκανε και τους σκοπους που εξυπηρετουσαν οι κινησεις του.
    Ελπιζω να συμφωνητε οτι πληρωσε τρομερο κοστος για να επιτυχει τις επιλογες του. Ομως αυτες οι υποχωρισεις που εκανε τον εφεραν πολυ κοντα στις εθνικες κοκκινες γραμμες.
    Εγω συμφωνω να υπογραψει την επιστολη των 5. Αλλα χωρις να προσυπογραψει τους 2 αστερισκους για ξεπουλημα της ακινητης δημοσιας περιουσιας χωρις την κρατικη διαχειριση και την απεμπολιση εθνικων κυριαρχικων δικαιωματων.
    Την αξιοπρεπεια μας την τιμη μας και το φιλοτιμο μας δεν πρεπει να τα κλωτσαει κανεις.

  16. ANTWNIOS avatar
    ANTWNIOS 08/11/2011 18:25:11

    να εισαι καλα φαηλο,ετσι οπως παει ομως το πραγμα το καλη ανταμωση στα γουναραδικα νομιζω ειναι προφανες και αμεσα αναμενομενο

  17. GSV avatar
    GSV 08/11/2011 18:29:26

    Τις δυσκολες τουτες ωρες το μονο πραγμα που εχω να πω ειναι οτι ολοι εμεις, ο απλος λαος, που δεν πρεσβευουμε κανεναν παρα μονο τον εαυτο μας και τις αποψεις μας, ειναι τοσο ευκολο να κρινουμε, να κατακρινουμε και να συγκρινουμε.
    Ειναι τοσο ευκολο να σηκωνουμε τα λαβαρα της επαναστασης μιας και οι οποιες αποφασεις μας επηρεαζουν μονο τον εαυτο μας και την οικογενεια μας.

    Οταν ομως εχεις θεσμικο ρολο. Οταν εισαι ο αυριανος πρωθυπουργος εισαι υπευθυνος για 10 εκατομμυρια κοσμου. Το λαβαρο της επαναστασης που στα δικα μας χερια φαινεται πουπουλο διοτι οι συνεπειες των πραξεων μας δεν ζημιωνουν το λαο, στα χερια ομως του Σαμαρα ειναι ασηκωτο. Διοτι οι επιπτωσεις τον αποφασεων του αφορουν ενα λαο ολοκληρο, οχι τον εαυτο του.
    Ειναι αδιανοητο για εναν ηγετη να πραττει εν θερμω και με συναισθηματισμους. Ο ηγετης πρεπει να τα ζυγιζει ολα.

    Ο προεδρος χρειαζεται αυτη τη στιγμη στηριξη περισσοτερο απο ποτε. Προσπαθηστε να μπειτε λιγο στη θεση του. Αποφασιζεις με ενα πιστολι στο κροταφο. Αυτο συμβαινει. Κατηγοροντας τον για κατι που δεν ευθυνεται καν, του πιεζουμε το πιστολι ολο και περισσοτερο.

    Το χειροτερο ολων? Το πιστολι αυτο το οπλισε το ΠΑΣΟΚ και το εδωσε στα χερια των Ευρωπαιων ωστε να το στρεψουν εναντιων μας.

    Ο Σαμαρας τη προηγουμενη πεμπτη στη βουλη ειπε απευθυνομενος στη κ.ο, του ΠΑΣΟΚ. Θα μπορουσα να ειχα ειχα κανει πιο ακραια αντιπολιτευση αλλα δεν το εκανα για την Ελλαδα. Διοτι η ακραια αντιπολιτευση (αντιπολιτευση στα πλαισια του υπερμετρου λαικισμου) θα εφερνε τα ιδια αποτελεσματα με αυτα που εφερε το δημοψηφισμα του ΠΑΣΟΚ. Παγκοσμια αναστατωση και απομονωση της χωρας. Ελλειψη αξιοπιστιας.

    Προσωπικως εγω αλλα υποθετω ολοι εμεις που κρινουμε, κατακρινουμε και συγκρινουμε, δεν θα μαθουμε ποτε τι ειδους πιεσεις δεχτηκε ο Σαμαρας ωστε να συναινεσει. Τι ειδους πιεσεις, απο ποιους αλλα και με τι συνεπειες για τη πατριδα.

    Γιαυτο θεωρω οτι αυτη τη στιγμη ο Σαμαρας, μας εχει ολους αναγκη. Να ειμαστε διπλα του και οχι απεναντι του.

    Προσωπικως πιστευω οτι ο Σαμαρας ειναι οτι πιο ελπιδοφορο εχει η πατριδα αυτη την ωρα. Προσωπικη μου αποψη δεν ζηταω να τη δεχτει κανενας.

    Μη του στερησουμε την ευκαιρια, πρωτου καν του τη δωσουμε.

  18. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 08/11/2011 18:31:20

    Ευχαριστούμε για όσα γράφεις...

  19. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 08/11/2011 18:36:23

    Δηλαδή στους εκλογικούς καταλόγους των εκλογών της 19 Φεβρουαρίου λες ότι δεν θα υπάρχουν Αρούληδες και Κούληδες για πάν ενδεχόνενο. Μα αυτοί υπήρξαν το πρόβλημα αλλιώς ο Αργηγός ήταν έτοιμος για το μεγάλο ΟΧΙ. Όλα τα υπόλοιπα δεν θα έχουν απολύτως κανένα νόημα όταν πέσουν οι υπογραφές.

    • Zanetta avatar
      Zanetta @ ΣΠΥΡΟΣ 08/11/2011 21:16:31

      Ξεχνάς Αρβανιτόπουλο, Αβραμό, Σταμάτη και... άντε μην προχωρήσω

  20. parsifal avatar
    parsifal 08/11/2011 18:38:18

    κ. Κρανιδιώτη 100 ημέρες είναι πολλές και τα γουναράδικα πολύ κοντά...
    Γύρω ουρλιάζουν λύκοι, κοράκια με νύχια γαμψά που για αίμα διψούν ...Για αίμα, για εδαφος, για γεωστρατηγικά "assets" οπως τα λένε στην γλώσσα τους και κυρίως για παραδειγματισμό απείθαρχων λαών.
    Εάν δεν μπεί μαζικά ο κόσμος στο παιχνίδι, εάν αφεθεί η διαχείριση εν λευκώ στους πολυεθνικούς νύν και πρώην υπαλλήλους, στους "τεχνικούς" της σωτηρίας χωρών και οικονομιών και στους ντόπιους σφουγγοκωλάριους αμφοτέρων των παρατάξεων - δεν μιλώ για τα αποκόμματα τυχωδιωκτών και φιλόδοξων κυριών - θα πάμε στα γουναράδικα !
    Κάθε ημέρα, κάθε αναπόφευκτη κινητοποίηση απελπισμένων θα είναι και μια εν δυνάμει 3η Δεκεμβρίου 44 εως την 19η Φεβρουαρίου και οποιος αναλάβει ευθύνες θα πρέπει να εχει 1000 μάτια και αυτιά ανοικτά. Γιατί το αίμα αφήνει λεκέδες και οδηγεί στον αμετάκλητο διχασμό. Ο Δεκέμβριος του 44 διχάζει ακόμη !

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ parsifal 08/11/2011 18:42:28

      Κοίτα να δεις που συμφωνώ....

  21. γιωργης avatar
    γιωργης 08/11/2011 18:41:01

    Τι προπαγάνδα ξεκίνησαν συσωμα όλα τα πολιτικα και δημοσιογραφικα υποκείμενα , και ακόμα δεν έχουμε μπει επίσημα σε προεκλογική περίοδο. Αυτοί οι άθλιοι που σε δύο χρόνια κατέστρεψαν τις ζωές μας.

  22. ΜΝΗΜΟΝΙΟ avatar
    ΜΝΗΜΟΝΙΟ 08/11/2011 18:46:28

    οταν βλεπεις τους πασοκους στην τηλεόραση εχουν μια ΗΡΕΜΙΑ στο προσωπο τους...................τις τελευταιες 3 μερες.
    αυτο σημαινει οτι κατα βαθος χαιρονται!!!!!!!και σκεφτονται οτι την γλιτωσαμε................(γουδι και κορυδαλλο).
    ΠΡΟΕΔΡΕ ΣΗΚΩ ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!
    ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ!

  23. Pluto avatar
    Pluto 08/11/2011 18:46:39

    Φαήλο,
    αριστερίζετε επικίνδυνα ο αρχηγός σου κι εσύ μ` αυτά τα γουναράδικα καί τα έτσι περί εθνικής ανεξαρτησίας καί αξιοπρέπειας...
    Κατά Μεσούντα μεριά μας βλέπω να τελειώνουμε, ό,τι αξίζει καί αυτό που θα μείνει είναι το ταξίδι.....
    Ασπασμούς
    Pluto

  24. agitatoras avatar
    agitatoras 08/11/2011 18:51:18

    ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΒΑΡΚΙΖΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΜ.

  25. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΡΑΠΤΗΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΡΑΠΤΗΣ 08/11/2011 18:53:16

    1922.Οι συμμαχοι και φιλοι μας,Αγγλοι -Γαλλοι, νικητες τουΑΠΠ ,μας πουλανε στους ηττημενους Τουρκους.
    1945.Οι συμμαχοι και φιλοι μας,Αγγλοι -Γαλλοι-Αμερικανοι-Σοβιετικοι , νικητες τουΒΠΠ,
    πουλανε τη Βορεια Ηπειρο μας στους ηττημενους Αλβανους,πουλανε την Ανατολικη Ρωμυλια μας στους ηττημενους Βουλγαρους,αφηνουνμεχρι το 1948 τα Δωδεκανησα μας στη ηττημενη Ιταλια και κρατανε για το εαυτο τους {ΑΓΓΛΙΑ}μεχρι το 1956 την Κυπρο μας.
    Ετσι και τωρα οσες υπογραφες και να τους δωσουμε ,οσους φορους και αν πληρωσουμε ,μολις δεν θα βλαπτονται τα συμφεροντα τους, παλι θα μας πουλησουν.
    Ματαιοπονουν ομως ,γιατι εμεις ,οχι μονο θα επιζησουμε αλλα και θα μεγαλουργησουμε ξανα .Και αυτο γιατι:

    Η Ρωμιοσύνη είν’ φυλή συνόκαιρη του κόσμου.
    Κανένας δεν ευρέθηκε για να την εξαλείψει,
    κανένας, γιατί σκέπει την ‘πο τάψη ο Θεός μου.
    Η Ρωμιοσύνη θα χαθή όντας ο κόσμος λείψει.

    Aρχιεπισκοπος Κυπρου Κυπριανος 9-7-1821 λιγο πριν κρεμαστει απο τους Τουρκους.

  26. nik avatar
    nik 08/11/2011 18:55:01

    Σταματηστε να δηλητηριαζετε τον κοσμο. Αφηστε μπας και βγει κατι καλο απο αυτη την ιστορια.Αντιλαμβανομαι οτι οι εξελιξεις σας πληγωνουν, σας αιφνιδιαζουν, οτι καταρεει ο πολιτικος "μικροκοσμος σας".Αλλα. Αλλες οι βουλες των ανθωπων και αλλα οι θεοι κελευουν. Ο ΑΣ δεν ειναι μονος του σαυτο τον πλανητη. Δεν αποφασιζει εν κενω. Προσωπικα νοιωθω λυτρωμενος απο την αποφαση του.Αν ακουσει ολους εσας οφειλει να μας στειλει στα ταρταρα.Χωρις να θελω να γινω κακος ελπιζω οτι αυτη η υποθεση(ποραφραζωντας τη φραση τιυ Αλλιεντε " να γινει μαθημα σε κεινους τους αχρειους που εχουν δυναμη και τολμη αλλα δρεν εχουν λογικη"

  27. amnimon avatar
    amnimon 08/11/2011 18:58:46

    Ήττα πάλι και να δείτε όσους δεν θέλετε, να ξαναεκλέγονται στις 19/02/2011 ,να φιγουράρουν στις λίστες για να μην υπάρχει καμιά δυνατότητα στον λαό να τους μαυρίσει....εκλογές με λίστα κι όχι με σταυρό υπέρ της δημοκρατίας!
    κ. Κρανιδιώτη ο Τσίπρας έχει πια την χώρα στα χέρια του...

  28. Αριστοκλής avatar
    Αριστοκλής 08/11/2011 19:02:45

    Πάνω που έλεγα που είναι ο Φαήλος χάθηκε.
    Άσε Φαήλο έβγαλε βρώμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε.
    Τα γκεσέμια δεν κάνουν πίσω ούτε κρύβονται στις προβατίνες. Πάνε μπροστά και αν χρειαστεί γκρεμίζουν τους τους τοίχους.
    Θυμάσαι την εποχή του σχεδίου Ανάν. Πόσοι και ποιοι είχαν πέσει πάνω στον Τάσο Παπαδόπουλο και απειλούσαν τον ίδιο και την Κύπρο. Θεοί και δαίμονες.Στην Κύπρο, στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και παγκοσμίως. Κέντρα και παράκεντρα. Εμφανώς και αφανώς. Όμως ο Τάσος βράχος. Ούτε βήμα πίσω. Γιατί άμα κάνεις το πρώτο σε πήρε η κατηφόρα. Δεν σταματάς πουθενά. Τους έγραψε όλους και δικαιώθηκε. Αποδείχθηκε ότι μπλοφάρανε.

    • Nικηφορος Φωκας avatar
      Nικηφορος Φωκας @ Αριστοκλής 08/11/2011 20:29:17

      ΑΚΡΙΒΩΣ !

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αριστοκλής 08/11/2011 21:27:26

      Βιάστηκες. Φαντάζομαι άκουσες την δήλωση Σαμαρά, την νέα δήλωση Ρέν και την επίσημη ανταπάντηση του κόμματος.
      'Ολοι ξεχνάτε ότι ο πιο σαμαρικός απ' όλους είναι ο ίδιος ο Σαμαράς.
      Και μην βιάζεστε πάλι.
      Σημειώστε πως έριξε τον Παπανδρέου, πως η κυβέρνηση αυτή, όποιοι κι αν την απαρτίζουν είναι κυβέρνηση 100 ημερών και εκλογών.

      • Advisor avatar
        Advisor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/11/2011 13:00:14

        Στην σημερινή κατάσταση θεωρείτε οτι ο βασικός στόχος θα πρέπει να είναι η νίκη της ΝΔ στις εκλογές (όποτε αυτές γίνουν) και όχι η σωτηρία του τι μπορεί να σωθεί ακόμη (αν μπορεί);
        Είστε με τα καλά σας;
        Ωραία, ας υποθέσουμε οτι η ΝΔ και ο ΑΣ κερδίζουν τις εκλογές με αυτοδυναμία (που δεν φαίνεται και τόσο πιθανή). Μετά τί;;;
        Θα γίνει (αυτοδύναμος) Πρωθυπουργός μιάς χώρας ερειπίων;;
        Τα γκεσέμια αγαπητέ Φαήλο χρειάζονται για να μπούν μπροστά στο κοπάδι όταν αυτό καλπάζει αγεληδόν προς τον γκρεμό, όταν δηλαδή τα πράγματα είναι δύσκολα. Δηλαδή τώρα!! Και τώρα δεν είναι ώρα για κομματικά παιχνίδια και υπολογισμούς για την επαύριο.
        Νυν υπέρ πάντων ο Αγών!!
        Γιατί λοιπόν δεν μπαίνει ο ΑΣ από τώρα μπροστά; Να γίνει από τώρα πρωθυπουργός και να αναλάβει την εφαρμογή του σχεδίου του με αποκλειστικό στόχο την σωτηρία της Πατρίδας και όχι τις υπουργικές καρέκλες και τις βουλευτικές έδρες.
        Αν το σχέδιο του είναι καλό, εφαρμοζόμενο τώρα θα αποδώσει πολύ καλλίτερα και πολύ περισσότερο από το αν εφαρμοστεί τρείς μήνες αργότερα. Ας εξασφαλίσει λοιπόν την στήριξη του (έτσι και αλλοιώς ημιθανούς) ΠΑΣΟΚ στη Βουλή και ας μπεί μπροστά! ΤΩΡΑ!! Αν πετύχει θα εξασφαλίσει τον θρίαμβο στις επόμενες εκλογές, όποτε και αν γίνουν, αν αποτύχει, τι είχαμε (ως Ελλάς και ως Έλληνες) τι χάσαμε; Θα έρθουν κάποιοι άλλοι, επόμενοι, να δοκιμάσουν κάτι άλλο.

  29. Σοφια Γιαννατου avatar
    Σοφια Γιαννατου 08/11/2011 19:03:10

    συμφωνω απολυτα!

  30. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/11/2011 19:08:20

    Πολύ νηφάλια και πολύ ψύχραιμα και πολύ ορθολογικά κοιτώντας τα πράγματα, χωρίς να είμαι κάποιος που πίνει νερό στο όνομα του Σαμαρά:
    Ο Σαμαράς ορθά έχει πράξει μέχρι στιγμής διαπραγματευόμενος και κάνοντας ορισμένες στρατηγικές υποχωρήσεις και αποδεχόμενος το συγκυβερνητικό σχήμα. Δεν ήταν δυνατόν να αναλάβει η παράταξή μας την ευθύνη των όποιων δραματικών και αρνητικών εξελίξεων λόγω άρνησής της να συμμετάσχει. Θέλετε για δεύτερη φορά στην νεότερη ιστορία η Δεξιά να φορτωθεί το βάρος εθνικής καταστροφής; Δεύτερο 1920-22 δεν πρέπει να υπάρξει για την παράταξή μας.
    Ορθά έπραξε από την άλλη που αρνήθηκε την υπογραφή σε ένα κατάπτυστο κείμενο που κάτι καλοταϊσμένα γραφειοκρατικά ανθρωπάρια, που η θέση τους θα ήταν στη "Δίκη" και τον "Πύργο" του Κάφκα, ήθελαν να μας επιβάλουν.
    Η 6η δόση θα είχε εκταμιευθεί αν δεν είχε μεσολαβήσει η απόφαση του γελοίου, ιδεοληπτικού, μειωμένης αντίληψης 60ρη εφήβου του Καστρίου να προκηρύξει δημοψήφισμα με άγνωστο μέχρι στιγμής και μέχρι της συντελείας των αιώνων ερώτημα (!!!).
    Αυτός ο άνθρωπος, που αφήνει πίσω του ερείπια και μία χώρα λοιδορούμενη διεθνώς, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ. Μπορεί να είναι μειωμένης αντίληψης, αλλά υπήρξε πρωθυπουργός.
    Ο ΓΑΠ δεν πρέπει να παραμείνει ανενόχλητος να γυμνάζεται και να κάνει τα κανώ και τα ταξίδια του. Πρέπει να λογοδοτήσει στην ελληνική Δικαιοσύνη. Αν δεν γίνει αυτό, κάθαρση στο ελληνικό δράμα δεν υπάρχει.

  31. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/11/2011 19:12:42

    Φίλοι πατριώτες.
    Οι πόλεμοι δεν κερδίζονται έτσι εύκολα. Αυτές τις μέρες μπορεί - αν και ακόμα τίποτα δεν είναι βέβαιο - το κίνημα που εκφράζουμε όλοι εδώ να κλυδωνίζεται. Όμως η μάχη για την επιβίωση του έθνους δεν θα κριθεί από μια μάχη. Τώρα πρέπει να σταθούμε δυνατοί αλλά και να συλλογιστούμε τι πήγε στραβά. Να συλλογιστούμε ποια είναι η βασική πηγή των προβλημάτων που μας οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση. Δεν διαχωριζόμαστε πια με τις κλασσικές αγκυλώσεις της μετεμφυλιακής Ελλάδας. Τα μέτωπα είναι δυο. Όσοι πιστεύουμε στην ύπαρξη του έθνους-κράτους ξέρουμε πια ποιος είναι ο εχθρός. Ο εθνομηδενισμός, ο ξενόδουλος γραικυλισμός και η μετανεωτερική ηδονιστική αντίληψη του ζην. Δεν πρέπει να λιποψυχήσουμε ούτε στιγμή. Δεν μας περισσεύει χρόνος. Οι Φράγκοι είναι έξω από τις πύλες που ανοίγουν και οι Άγγελοι εντός των τειχών έτοιμοι να τους υποσδεχτούν.
    Και αν έκανε λάθη εμείς που τον στηρίξαμε και τον στηρίζουμε, ξέρουμε ότι ο πορόεδρος είναι ένας έντιμος πατριώτης. Πρέπει να τον προστατέψουμε, αλλά πρέπει και να μας προστατέψει. Η σχέση μας μαζί του ήταν πάντοτε αμφίδρομη. Πρέπει να παραμείνει έτσι. Έστω και την ύστατη ώρα.

  32. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 08/11/2011 19:12:51

    Εγώ πιστεύω ότι η συγκεκριμένη σύμβαση όχι μόνο δεν μπορεί να μας βάλει από την κρίση αλλά έχει και ημερομηνία λήξης τον Σεπτέμβριο του 2012 και επιστροφή στην δραχμή . Γι αυτό λέω αναδιάρθρωση του συνολικού χρέους τώρα και με δικούς μας όρους.

  33. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 08/11/2011 19:13:33

    Μάλιστα.
    Και τι θα την κάνουμε την εφεδρεία όταν η επόμενη δεκαετία θα είναι ...δεδομένη;
    Η κοινωνική συνοχή έχει χαθεί.
    Σε λίγες ημέρες 1,000,000 θα είναι οι άνεργοι.
    Κατανοώ ότι το ΝΑΙ είναι για τον Ευρωπαϊκό προσανατολισμό και το €.
    Είναι επιλογές, που η πορεία (μετά από μια δεκαετία) θα κριθεί για να μπει ο βαθμός.
    Οι επιλογές του χθες θα κριθούν λοιπόν από τον βαθμό και την επιτυχία υλοποίησης.
    Με πολιτική επιλογή του κυρίου Σαμαρά (και όχι λαϊκή έκφραση) η ΝΔ συμμετέχει στην κυβέρνηση.
    Ας μιλήσουμε όμως για το σήμερα.
    Ας παραμείνει το ...χαράτσι της ΔΕΗ....αφού το κράτος δεν έχει εισπρακτικούς μηχανισμούς. Θα καταργηθεί άλλος φόρος ακίνητης περιουσίας;
    Ας παραμείνει ο ...κεφαλικός φόρος (...απομεινάρι του προσανατολισμού της χώρας) Θα μειωθούν οι συντελεστές φορολόγησης εισοδήματος μισθωτών;
    Θα κηρυχθεί πχ 1 Δεκεμβρίου η ΑΟΖ; Αφού οι Ευρωπαίοι εταίροι απαιτούν προικοσύμφωνα και υπογραφές από την εταίρα ας δούμε και την ...αλληλεγγύη τους;
    Ας δούμε τον προϋπολογισμό του 2012...κλπ κλπ κλπ

    Εν κατακλείδι λοιπόν συναινούμε σε έναν εκβιασμό....ο εκτός τόπου και χρόνου το είπε.
    Προσωπικά μπορεί να διαφωνώ, πολιτική όμως είναι η τέχνη του εφικτού.
    Η κυβέρνηση στην οποία συμμετέχει η ΝΔ με απόφαση του κυρίου Σαμαρά θα κριθεί από τις πράξεις και τα έργα της. Από τους πολίτες που θα υποστούν την υλοποίηση των αποφάσεων της κυβέρνησης.
    Τα υπόλοιπα είναι πολιτική ...ρητορική.

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ Ο Ιθαγενής 08/11/2011 19:19:38

      Οι άνεργοι φίλε μου αυτή την στιγμή είναι πάνω από 1.300.000 αν υπολογίσεις και αυτούς που παίρνουν 400 και 500 ευρώ το μήνα και αυτός είναι ο λόγος που καταρρέουν τα πάντα και δεν έχει βρεθεί πάτος . Φαντάσου λοιπόν μέχρι να βρεθεί τι θα γίνει. Οδομαχίες .

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ ΣΠΥΡΟΣ 08/11/2011 19:36:31

        Ακριβώς.
        Αφού αποφάσισε να συμμετάσχει ας συμμετάσχει και ας αφήσει τις ...υπογραφές. (...μέχρι χθες δεν μιλούσαμε για την Πορτογαλία;)

        Ας συμμετέχει και ας επιβάλλει άμεσα μέτρα ανακούφισης των πολιτών.
        Ας συμμετέχει και ας κηρύξει την ΑΟΖ η νέα κυβέρνηση.

        ...άντε γιατί πάμε να γίνουμε ΛΑΟΣ.

  34. Βαλκάνιος avatar
    Βαλκάνιος 08/11/2011 19:22:37

    Ακόμα να φύγει ο ΓΑΠ . Αντώνη άκουσε την βάση που σε εξέλεξε.Μην υποκύπτεις!!!

  35. markos avatar
    markos 08/11/2011 19:34:58

    Σαν αριστερος θεωρω τους γνησιους σοσιαλιστες και τους ανθρωπους που εκπροσωπουν την λαικη δεξια ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ μου και συνοδοιπορους μου στην μαχη εναντια στον βαρβαρο καπιταλισμο patria o muerte CHE

    • Παυλος Βαφειάδης avatar
      Παυλος Βαφειάδης @ markos 08/11/2011 20:06:42

      @markos
      Μύρισε Εθνικοσοσιαλισμό? Α, ρε Πρόεδρε Σαμαρά τι προσδοκίες καλλιέργησες? Τι υποβόσκοντα υποσυνείδητα πότισες? Το τέρας της Περήφανης Λαϊκής Δεξιάς, βρέθηκε αντιμέτωπο με την πραγματικότητα και δεν το αντέχει. Όπως το ΚΚΕ είναι το τελευταίο κομμουνιστικό κόμμα στον πλανήτη Γη, έτσι και η ΝΔ παραμένει το τελευταίο κόμμα της Περήφανης Αριστερόστροφης Κρατικίστικης Λαϊκής Δεξιάς στον πλανήτη Γη.

      • Μάρκος Τσακαλώτος avatar
        Μάρκος Τσακαλώτος @ Παυλος Βαφειάδης 08/11/2011 21:10:08

        Γεια αδούλωτο 1,5%. Χαιρετισμούς στην κυρία Μαρίκα.

  36. Ραβινος avatar
    Ραβινος 08/11/2011 19:35:38

    Φαηλο ευγε ! Εχουμε εμπιστοσυνη στον Α.Σαμαρα .Οι χειρουργικες πολιτικες παρεμβασεις του ηδη γραφουν ιστορια για το μελλον της Πατριδας !Ειθε ο ιδεολογικος στρατος του antinews να μεινει ενωμενος και προσηλωμενος ''ΣΤην διαφύλαξη του Αντώνη Σαμαρά ως εθνική εφεδρεία για την 20η Φεβρουαρίου 2012 ''.Συνεχιζουμε !

  37. Ευμένης avatar
    Ευμένης 08/11/2011 19:37:56

    Δεν μπορώ να πω ότι χαίρομαι για τις πρόσφατες αποφάσεις του Σαμαρά. Το αντίθετο. Κρατώ μια μικρή επιφύλαξη για το τι άλλο μπορεί να παίζεται, που εγώ δεν το ξέρω αλλά εκείνος.
    Χαίρομαι όμως πραγματικά, να διαβάζω τα σχόλια. Τόσοι άνθρωποι που κατανοούν τη δυσχερεστάτη στάση της χώρας και είναι έτοιμοι για όλα. Έχουν βάλει τις δικές τους κόκκινες γραμμές στην υποδούλωση και εξευτελισμό της χώρας. Δεν λέω ότι στα σίγουρα η άρνηση υπογραφής του νέου σχεδίου θα είναι και η καλύτερη λύση.
    Σίγουρα όμως, ότι και να γίνει, όλοι εκείνοι που έχουν κόκκινες γραμμές για την εθνική και προσωπική αξιοπρέπεια- και είναι οι περισσότεροι στα σχόλια που διαβάζω- έχουν τον σεβασμό μου. Σε πείσμα όσων τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα προσπάθησαν να μας πείσουν πως τέτοιοι άνθρωποι έχουν εκλείψει. Αλλά αυτή η χώρα μπορεί να μην παράγει πολλά, τα τελευταία χρόνια ελάχιστα, αλλά συνεχίζει να παράγει αξιοπρέπεια. Το τελευταίο ίσως που μας έμεινε..

  38. However avatar
    However 08/11/2011 19:39:20

    Η μονη συμφωνία που πρέπει να στηρίξει η ΝΔ είναι η συμφωνία για τη σωτηρία της πατρίδας, όπως διατυπώθηκε την περασμενη Κυριακή.

    Η ΝΔ και ο Αντώνης Σαμαρας θα ήταν καλό - περαν της στηριξης αυτης της συμφωνιας - να συνενοηθει και απευθείας με τους ευρωπαίους εταίρους μας όσον αφορά την εθνική δεσμευση για την εφαρμογή της απόφασης της 27/10 την οποία θεωρεί η ΝΔ - και όρθα εκεί που έφτασαν τα πράγματα - αναπόφευκτη για το μέλλον της χωρας. Δεν ειναι σωστο για το μελλον της χωρας, αλλα και της επομενης Κυβερνησης, εαν φτασουμε ποτε εκει - να έχει οριοθετησει τη δέσμευση της ΝΔ, μόνο στο πλαίσιο μιας μεταβατικής κυβέρνησης. Δεν υποτάσσεται - και δεν πρεπει να υποτασεται - μια Κυβέρνηση σε αναμονή, σε μια μεταβατική Κυβέρνηση Ειδικού Σκοπού. Εκτός εάν οι πιέσεις είναι αφόρητες, οπότε αυτομάτως πρέπει να γίνουν και δημόσιες. Ο ελληνικός λαός έχει και ψυχραιμία και λογική και μνήμη και αυτόσυγκράτηση και κρίση.

    Τη ΝΔ δεν πρέπει να ενδιαφέρει - τελικα - ποιος θα είναι ο νέος Πθ. Δεν πρέπει να δώσει η ΝΔ μια γενικη και αοριστη ψήφο εμπιστοσύνης στον νεο Πθ. Δίνει ψήφο εμπιστοσύνης σε μια "κατ´ελαχιστον" ικανότητα που πρέπει να διαθέτει αυτος, ώστε να διεκπεραιώσει - εγκαιρα - τα απαιτούμενα που απορρέουν απο τη συμφωνία του Οκτωβριου, εώς την ορισθεισα ημερομηνία των εκλογών.

    Επίσης, δεν πρέπει να ενδιαφέρει τη ΝΔ η νέα Κυβέρνηση. Δεν πρέπει να - και αλλωστε δεν - επιθυμεί να συγκυβερνησει μεσω αυτής, ουτε να της δώσει κάποια επίσης γενικη και αοριστη ψήφο εμπιστοσύνης. Της δίνει μια συγκεκριμενη ψήφο εμπιστοσύνης ΜΟΝΟ οσον αφορα την υποστηριξη του νεου ΠΘ για τη διεκπεραιωση της συμφωνιας του Οκτωβριου ΚΑΙ συγκεκριμένη εντολή να διεκπεραιώσει τις διαδικασιες προετοιμασίας των εκλογών της 19/02/2010. Και για αυτο το λόγο το ΜΟΝΟ που πρέπει να ενδιαφέρει τη ΝΔ είναι τα πρόσωπα που θα ηγηθουν των "εκλογικών" Υπουργείων (εσωτερικών, δημόσιας τάξης, τύπου, κλπ). Εκεί θα πρέπει να ενδιαφέρει τη ΝΔ να οριστουν υπηρεσιακοί υπουργοί.

    Τελος θα επρεπε να καταστει σαφες προς πασα κατευθυνση ότι οι θέσεις της ΝΔ περι της αναπτυξιακής μεταστροφής της οικονομικής πολιτικής και της προσπαθειας επανεκινησης της οικονομίας είναι ΟΧΙ μόνο αταλάντευτη ΑΛΛΑ και διεθνώς δικαιωμενη. Κι οποίος δεν πιστεύει μπορεί να παρακολουθήσει στο CNN - άντε και στη ΝΕΤ - τις εξελίξεις στην Ιταλία.

  39. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 08/11/2011 19:40:23

    φαηλε οι αποψεις σεβαστες και σωστες.
    δυστυχως ομως ο κοσμος αρχισε ηδη να πειναει ( στα γιαννενα καποιοι φοιτητες εμειναν χωρις φαγητο για 3 μερες νομιζω ) και σταματημο δεν εχει η κατασταση αυτη.
    δεν ειναι μακρυα η ωρα που θα ακουμε ''πειναω'' απο τα παιδακια και πολλα απο αυτα τα ελληνοπουλα θα παρουν ''θεσεις'' στα φαναρια και τις διασταυρωσεις των δρομων.
    ο αντωνης σαμαρας ειναι πατριωτης και θεωρω οτι σημερα πρεπει να πει οχι σε αυτο που θελουν βρυξελλες και ανθρωπακια τυπου ρεν , που δεν εχουν εκλεγει απο καμια χωρα της ευρωπης και κανουν ενα λαο να εξαθλιωνεται και να τον ''βιαζουν''.
    εξαλλου ποτε επρεπε να παρουμε την 6η δοση;;;
    τον σεπτεμβριο νομιζω.
    χρεοκοπησαμε; βγηκαμε απο το ευρω; μας εβγαλαν απο την εε;
    οχι , οχι , οχι .
    αρα , απειλες και μονο τρομοκρατια , για να υποταξουν τους ελληνες αρχικα και τους υπολοιπους σταδιακα.
    ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ - ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ , και οχι τον φεβρουαριο , γιατι '' οι αγορες και οι δοσιλογοι '' δεν θα κανουν εκλογες , ουτε τοτε.
    σημερα λοιπον...

  40. Grcooler avatar
    Grcooler 08/11/2011 20:03:16

    Αυτά που λέει ο Κ.Κρανιδιώτης είναι αρκετά σωστά .
    Κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι το τελευταίο ανάχωμα , η τελευταία γραμμή αντίστασης .
    Αν περάσουν ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ.

  41. xzetta avatar
    xzetta 08/11/2011 20:07:47

    σημασία δεν έχει τι λες, σημασία έχει τι κάνεις.
    μέχρι στιγμής, να δεχτώ τις αγνές προθέσεις, την βαρύτητα της κατάστασης και ίσως και την όποια στρατηγική σκοπιμότητα.
    Αλλά η 19 Φεβρουαρίου είναι πολύ μακρινή και τα παραπάνω εφόδια δεν κόβω να φτουρήσουν για πάνω απο 2-3 βδομάδες.

  42. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 08/11/2011 20:15:22

    φαηλε τα καθαρματα , ασπονδυλα , δημοσιογραφακια , αρχισαν τα οργανα και εκτος απο τον αντωνη σαμαρα , που του την ''πεφτουν'' αλυπητα , την ''επεσαν'' και σε σενα πριν λιγο στο star.
    αν δεν πεσουν , με οποιο τροπο , τα χουντοκαναλα , το συστημα των δοσιλογων , θα ειναι στην εξουσια , για χρονια.

  43. arslonga avatar
    arslonga 08/11/2011 20:18:08

    Αχ, οι ωραίες μέρες! ΄Οταν τη έβγαζαν με ζεμπεϊκές και θαλασσοδάνεια, με τουρλωτές κοιλιές και ψιλογκομενιές, με μικροαπατεωνιές και χοντρoψέματα, με γαμοσταυρίδια και παραβάσεις, με κάργα καφέ-τσιγάρο-κοκτέιλς-ξάπλα ήταν ωραίες μέρες. Τώρα διάφοροι κλαίνε; τι κλαίνε; Την εθνική κυριαρχία; την πατρίδα; ΄Αντε βρε παιδιά που είσαστε και προδομένοι από πάνω. ΄Αλλοι ψάχνουνε τον προστάτη-πατερούλη-αντράκι (θυμάστε εκείνον τον Αντρίκο τον μπαμπά του...), μαγκιές, κτλ. ΄Αρα τους πέφτει λίγος ο Σαμαράς. Μερικοί, πάντα δυσαρεστημένοι που τα φώτα τους δεν εκτιμούνται δεόντως και δεν προβάλλονται τα προσόντα τους, πάνε να πουλήσουν μούρη σε όποιον δίνει περισσότερα. Οι περισσότεροι "άντρα θέλουν, τώρα τόνε θέλουν" , έτοιμον στο πιάτο και τη λάντζα να την κάνουν άλλοι, π.χ. ο Σαμαράς. Τέσσερις μαζί στο ίδιο δωμάτιο, εφτά διαφορετικές γνώμες, παραπάνω από μια στον καθένα, πολυφωνία, λέμε.

    Από το 1981 και μετά οι πιο περπατημένοι πιάσανε τα κανάλια και το μονοπάτι του επώνυμου, κάποιοι τη χωθήκανε στην "υψηλή κοινωνία", η φτιάξανε μια στα μέτρα τους, κάτι αγράμματοι δημοδιδάσκαλοι το παίξανε καθηγητάδες-πανεπιστημιακοί, διανοητές. Οι πονηρούληδες βγήκαν στελέχη τραπεζών, με προϋπηρεσία σε αμερικάνικες τράπεζες. ΄Ολοι κοντά στην εξουσία που την έθρεψαν και τους έθρεψε επί δεκαετίες , δηλώνοντας ό,τι τους γουστάρει, ας πούμε "αριστερός". Οι πιο χαλασμένοι, οι κυνικοί και οι μοχθηροί έγιναν πολιτικό προσωπικό, κομματικά στελέχη, εκπρόσωποι.

    Περιθωριακός, εκτός πραγματικότητας, εκτός συναγωνισμού, απομονωμένος γεωγραφικά με κοντινότερο "απέναντι" τον τούρκο, τρυφηλός, ο κοσμάκης νόμιζε ότι έγινε ισχυρός γερμανός επειδή αγόρασε τη μερσεντές του γερμανού, με δάνειο από τον γερμανό που του σέρβιραν οι τρείς γενιές σοσιαληστών στην εξουσία. Τώρα που ήρθε η ώρα της κλωτσιάς στον πισινό από τον γερμανό που ουρλιάζει "θέλω πίσω τα λεφτά μου", ο κοσμάκης δεν ξέρει από που του έρχεται.

    Επειδή και τα λεφτά που έφαγαν μαζί με τον Πάγκαλο με το αζημίωτο και με μεγάλο τόκο τα επιστρέφουμε στους γερμανούς και στους άλλους, επειδή οι βρισιές που μας λούζουν οι γερμανοί απευθύνονται στις παραπάνω εκδοχές ελλήνων και όχι στους έλληνες, επειδή η πραγματικότητα είναι αμείλικτη και για μας αλλά και για κάθε γερμανό και κάθε κατακάθι που μας κάθισε στο σβέρκο, επειδή έχουμε γλώσσα να μιλήσουμε, άποψη να πούμε, είμαστε σε πόλεμο και είμαστε πολεμιστές για βωμούς και εστίες στηρίζουμε το Σαμαρά για να μας στηρίξει, όχι για να κάνει τη δουλειά αντί για μας και να πάμε μόνο για το χειροκρότημα.

    Ας αφήσουμε τα σάπια. Ο Σαμαράς σε ιδιαίτερα αντίξοες και αρνητικότατες συνθήκες κάνει ό,τι μπορεί. Θα μπορούσε περισσότερα αν είχε μαζί του ανιδιοτελώς πολλούς, αποφασισμένους και συνειδητούς στρατιώτες και αξιωματικούς.. Και η γιαγιά μου αν είχε καρούλια θα ήτανε πατίνι. Τώρα έτσι είναι τα πράγματα. Έχουμε μια ευκαιρία να δείξουμε επιτέλους σοβαρότητα απέναντι στα κρίσιμα εθνικά προβλήματα που μας φόρτωσαν. Άντε να δούμε.

  44. Giorgos avatar
    Giorgos 08/11/2011 20:19:11

    Κε Κρανιδιωτη, θα ηταν σωστο, να μαθει ο κοσμος τι ειδους συμφωνιες που θα εχει υπογραψει το Ελληνικο κρατος, θα ειναι διαπραγματευσιμες μετα τις επομενες εκλογες.

  45. xbab avatar
    xbab 08/11/2011 20:19:45

    Αγαπητέ Φαήλο καλά τα λες.
    Βγες όμως έξω στην "πιάτσα" να πιάσεις κλίμα και "ρεύμα"...
    Θα απογοητευθείς.
    Η τακτική της ισοπέδωσης και του όλοι τα ίδια είναι, έπεσαν οι μάσκες κλπκλπκλπ επικρατούν στην κοινωνία.
    Η πλύση εγκεφάλου που γίνεται από τα κρατικά και διαπλεκόμενα ΜΜ"Ε" διαμορφώνει νοσηρό πολιτικό κλίμα και η συντριπτική πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ . Αν βάλουμε και τη σπέκουλα των εξαπτέρυγων, τότε καταλαβαίνετε τι κλίμα επικρατεί ΕΞΩ.
    Ο κ.Σαμαράς, αλλά και το κόμμα φαίνονται πολύ αδύναμοι επικοινωνιακά να διαχειριστούν την παρούσα πολύ δύσκολη κατάσταση.
    Είμαστε απαισιόδοξοι...
    ΥΓ: Σκεφθείτε, σε κανένα ελεύθερο κανάλι δεν υπάρχει live ποδόσφαιρο. Το έκοψαν και αυτό. Μετρείστε πόσες "ενημερωτικές" εκπομπές υπάρχουν ΠΡΩΙ-ΜΕΣΗΜΕΡΙ-ΒΡΑΔΥ. CHAOS...

  46. Μηνας Οικονόμου avatar
    Μηνας Οικονόμου 08/11/2011 20:21:16

    Να σε συγχαρω για τη παρουσία σου κ τον λογο στη τηλ/ραση ειδικα απεναντι στο λαμογιο της δημοσ/φιας

  47. CORMORAN avatar
    CORMORAN 08/11/2011 20:24:47

    Φαηλο ΜΠΡΑΒΟ! Τις δυσκολες αυτες ωρες, εκφραζεις τις αποψεις πολλων πατριωτων. Δεν πρεπει να υποχωρησουμε αλλο! Υπαρχουν ορια στην εθνικη αξιοπρεπεια και οι Δυτικοι πρεπει να μαθουν οτι δεν ειναι ολοι σαν τον ΓΑΠ...

    • Δημάρατος avatar
      Δημάρατος @ CORMORAN 08/11/2011 20:40:42

      Μετά λύπης διαπιστώνω ότι ανήκετε στους κοντόφθαλμους που ωθούν τον Σαμαρά σε επικίνδυνα σλάλομ τύπου Παπανδρέου.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δημάρατος 08/11/2011 21:07:48

        Ού γαρ πάτριον τα Σπάρτα...

  48. Λουτρινος avatar
    Λουτρινος 08/11/2011 20:30:26

    Φαηλε στεναχώρησες τον Παπαχρηστο απόψε!!Ο άνθρωπος αυτός είναι τόσο φανατισμένος με το ΠΑΣΟΚ που ενώ έπρεπε να έχει κρυφτεί έχει το θράσος να υπερασπίζεται ακόμη έναν αποτυχημένο πρωθυπουργό!!Άλλα τι ξέρει από αξιοπρέπεια και πατρίδα ο μπουκωμένος από το ΠΑΣΟΚ!

  49. ΠΑΥΛΟΣ ΓΕΡΑΚΙΣ avatar
    ΠΑΥΛΟΣ ΓΕΡΑΚΙΣ 08/11/2011 20:30:38

    Η επανάσταση του 1821 έγινε από τους Έλληνες για τους Έλληνες ,έγινε γιατί υπήρχαν κάποιοι Φαήλιδες και Σαμαράδες και όχι οι κούλιδες και μπούλιδες . Τον λαό τον ένωσε ο μεστός πειστικός λόγος, ο λόγος για την ελευθερία και όχι ο λόγος της αρπαχτής από τα λαμόγια.
    Φαήλο μαζί σου

  50. dsv avatar
    dsv 08/11/2011 20:36:11

    Η Νεα Δημοκρατια ήθελε roadmap αντιστοιχο με την Πορτογαλια, δηλαδη διαπραγματευση με τροικα κατ’αρθρο και υπογραφη σύμβασης και συνοδευτικών μέτρων απο κοινού πριν απο εκλογές. Αυτό ακιβώε έκανε η Πορτογαλια.
    Αυτό στην περίπτωσή μας οφείλει να γινει τώρα υπό την ομπρέλα της κυβέρνησης συνεργασίας. Συνεπώς αερας κοπανιστος απο Σαμαρα!!!!!

    Αυτό που θα έπρεπε να κανουν τα 2 κομματα, ειναι να ζητησουν την τροικα να ερθει να διαπραγματευτουν τα μετρα και την συμβαση και να τα υπογραψουν ολοι.
    Αυτοι χρονοτριβουν στο θεμα σχηματισμου κυβερνησης επιδιωκοντας την μειωση του πολιτικου κοστους (η προεκλογικη εκστρατεια εχει αρχισει).
Ο Παπαδημος το ξέρει και τους ψηνει το ψαρι στα χειλη για ν’αναλαβουν τις ευθύνες τους…. ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ!!!!

    Τα γράφω και βριστε με οσο θελετε!

  51. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 08/11/2011 20:46:42

    Εσύ κι εγώ και κάποιοι άλλοι, από καιρό είμαστε έτοιμοι για "ραντεβού στα γουναράδικα".Οι άλλοι;Οι πολλοί;Αυτοί που δίνουν τον καθημερινό αγώνα της απόλυτης επιβίωσης;Οι κακομαθημένοι του "συστήματος";Αδελφέ μου, για μένα το ερώτημα είναι-δυστυχώς-ιδιαίτερα απλό:άπαξ και βγεί το μαχαίρι απ' το θηκάρι, ή το ματώνεις ή...Διαλέγουμε και παίρνουμε.Είμαστε έτοιμοι για "μάτωμα";Εχει καλώς.Δεν είμαστε, τουλάχιστον ας μη μιλάμε

  52. no fear avatar
    no fear 08/11/2011 20:46:54

    Ο Καψής στο Mega έχει αφρίσει με τη δήλωση Σαμαρά περι εθνικής αξιοπρέπειας και παραληρεί για το ενδεχόμενο χρεωκοπίας της χώρας.Τί νενέκοι είναι αυτοί?Δεν αντιλαμβάνονται οτι είναι προς το συμφέρον της πατρίδας να στηρίξουν τη στάση Σαμαρά?Είναι προφανές οτι θα ήθελε ο μέντοράς του ο ΓΑΠ να πάρει μια τέτοια στάση και τώρα αναγκάζεται να επαναφέρει το θέμα του δημοψηφίσματος που τον πληγώνει.Από ποιόν παίρνουν γραμμή όλοι αυτοί? Ντροπή τους!

  53. sam530 avatar
    sam530 08/11/2011 20:50:09

    κ. Κρανιδιώτη ειλικρινά δεν θέλω να παραδεχτώ ότι αυτή η στροφή ήταν εσκεμμένη, και απλά ήρθε η ώρα για να δούμε την άλλη όψι του νομίσματος.
    θα ήθελα να πιστεύω, στήν χειρότερη ότι οι πιέσεις ήταν αφόρητες και έκανε πίσω,
    και στην καλύτερη ότι αυτή η λύση ήταν η καλύτερη για την πατρίδα.
    Τα μηνύματα όμως έρχονταν από νωρίτερα.
    είπαμε όχι στην επιτροπή διερεύνησης του χρέους, αυτή η ενέργεια και μόνο αν
    προχωρούσε δεν θα φτάναμε ποτέ στο σημερινό ''αδιέξοδο''.
    βάλαμε αντιπρόσωπο στην επιτροπή διαχείρισης της κρατικής περιουσίας,
    δεν στηρίξαμε ποτέ τον Καμμένο στο ζήτημα με τα cds, φλερτάραμε με τον υιό
    Ψυχάρη, τόσο αναντικατάστατος ήταν;
    Και να θέσω και μιά δυό ερωτήσεις- διλήμματα;
    Tί θα γίνει με το αγγλικό δίκαιο, θα το ψηφίσουμε;
    Ψηφίζοντας την ''26/10'', νομιμοποιούμε ή όχι ότι έγινε μέχρι σήμερα;;

  54. kostas74 avatar
    kostas74 08/11/2011 20:53:32

    Για μενα πρεπει να αποχωρησει απο τις συνομιλιες για σχηματισμο κυβερνησης ο Σαμαρας το συντομωτερο δυνατο και να καταγγειλει στον Ελληνικο λαο τις αθλιες πιεσεις που δεχεται και τις τρισαθλιες μεθοδευσεις που γινονται.
    Ειναι προφανες οτι οι Βρυξελανθρωποι προσπαθουν να βρουν φυλλο συκης για να κρυψουν την γυμνια των μεχρι τωρα συνεργατων(υποχειριων…..) τους.

    Συγχωροχαρτι για τον ΓΑΠ ψαχνουν ….οχι συναινεση

  55. Bouboulinos avatar
    Bouboulinos 08/11/2011 21:05:34

    “Take the money and run” κύριε Σαμαρά

    http://www.market-talk.net/index.php/id/10591

  56. Περίβλεπτος avatar
    Περίβλεπτος 08/11/2011 21:11:18

    Και στα γουναράδικα δεν έχει και Holme's Place να πάρει... Δε λέει.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Περίβλεπτος 09/11/2011 13:54:36

      Σωστός αλλά μην ανησυχείς θα σας κάνω εγώ ασκήσεις αλεξιπτωτιστού. Σκληρό πράμα.

  57. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 08/11/2011 21:22:40

    Προς Φαήλο Κρανιδιώτη: Είτε συμφωνεί κάποιος με τον Σαμαρά είτε όχι, παρακαλώ να γνωρίζεις ότι τμήμα του ελληνικού λαού θα τον ψηφίσει, πιστεύοντας στην ακεραιότητα του χαρακτήρα, τον τσαμπουκά και πάνω από όλα τον πατριωτισμό, του Χρύσανθου Λαζαρίδη και τον δικό σου. Ελπίζω να μη μας διαψεύσετε.
    Ειλικρινά φιλικά,
    Παναγιώτης

  58. regeneration avatar
    regeneration 08/11/2011 22:03:23

    Είπες πριν από λίγο στο star στον Παπαχρήστο "...Καλά δεν κοκκινίζεις μ' αυτό που είπες;" και σου λέει ο λεκές της δημοσιογραφίας κατάμουτρα, χωρίς τόση δα ντροπή "Όχι δεν κοκκινίζω κ. Κρανιδιώτη" κλπ κλπ και η κουβέντα συνεχίστηκε.
    Σαν τηλεθεατής την ώρα εκείνη σε είδα σα να ήσουνα μόνος ανάμεσα σε άγρια θηρία, έτοιμα να σε κατασπαράξουν. Δε σε άφηναν να μιλήσεις και να πείς το επιχείρημά σου, σκοπίμως σε διέκοπταν και παρερμήνευαν τα όσα έλεγες. Είπες μεταξύ άλλων "κυβέρνηση 100 ημερών και εκλογών". Ποιός άλλος από τη Ν.Δ. βγαίνει να το λέει έτσι ξεκάθαρα, ΦΩΝΑΧΤΑ και με στιβαρά επιχειρήματα;
    Μου φάνηκε εκείνη την ώρα πως προσπάθησες να σηκώσεις μια ολόκληρη παράταξη στις πλάτες σου, να στείλεις το καθαρό μήνυμα της κίνησης Σαμαρά (κυρίως στην από δω πλευρά). Μπράβο σου. Αλλά αγαπητέ Φαήλε, σαν εσένα, η παράταξη θέλει 10, 100, 200 να ξαμοληθούν και να μην αφήσουν τίποτα όρθιο. Να γκρεμίσουν τα άθλια οικοδομήματα, τόσων χρόνων όλων αυτών των αποβρασμάτων. Αλλά........ Ελπίζουμε.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ regeneration 09/11/2011 14:27:23

      Κι εγώ το είδα αυτό με το κοκκίνισμα και χειροκροτούσα, Φαήλε είσαι μεγάλος.

  59. ΕΥΑΓΟΡΑΣ avatar
    ΕΥΑΓΟΡΑΣ 08/11/2011 22:05:48

    ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΦΑΗΛΟ ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΙΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΟΚΡΑΤΙΑΣ.ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΑΛΛΟΤΕ ΜΕ ΠΥΞΙΔΑ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.«Έλα, σκατότουρκε… έλα Εβραίε, απεσταλμένε από τους γύφτους έλα ν’ ακούσεις τα κερατά σας, -γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Τι θαρεύσετε κερατάδες… Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “ από ημάς” συνθήκην με “ έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα!» - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο! "
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ ...... ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΕΥΑΓΟΡΑΣ 09/11/2011 13:57:10

      Ωραίος ο γιος της καλογριάς, ε;

  60. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 08/11/2011 22:18:19

    Mακάρι ο Σαμαράς να έλθει ξανά μαζί μας …Προσωπικά κρατάω μικρό καλάθιΕΜΕΙΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΜΟΝΟΥΣ ΜΑς ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑς ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.Δεν αρκεί να πει όχι.
    Οι αληθινοί πατριώτες- γίγαντες ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ είναι εκεί και τον περιμένουν.(Μην ξεχνάμε οτι ο Μίκης εκτός από κομμουνιστής ήταν στη Νεολαία του Μεταξά και Υπουργός Πολιτισμού της Νέας Δημοκρατίας έχοντας ανοικτά εκφράσει τη βδελυγμία του για τον ΑΝΗΘΙΚΟ Αντρέα Παπανδρέου, γιατί πάνω απ' όλα είναι ΕΛΛΗΝΑΣ).
    Αν πει το ΟΧΙ στους Γερμανούς, το ΝΕΟ ΕΑΜ θα είναι γεγονός! Φανταστείτε να κατέβει μαζί τους στις εκλογές,να βάλει πρόεδρο Δημοκρατίας τον ΜΙΚΗ και Αντιρόεδρο της κυβέρνησηςτον ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟ, να διαγράψει το παράνομο μέρος του χρέους και να απαιτήσει συμψηφισμό Γερμανικών αποζημιώσεων με το υπόλοιπο. Ετσι και αλλοιώς Η Ενωμένη Ευρώπη δεν υπάρχει πια. Και το Ευρώ ως το καλοκαίρι θα είναι παρελθόν. Θέλουμε δε θέλουμε το μόνο μέλλον που μας μένει είναι με τη ΡΩΣΙΑ.
    Ας είμαστε τουλάχιστο έτοιμοι και κυρίως να σώσουμε τα πολυτιμότερα αγαθά που όσο χρήμα κι άν έχεις δεν αγοράζονται: ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ…
    Η ανοχή του λαού είναι μεγάλη οπως και η ψυχή του…Ομως η ώρα της Λευτεριας πλησιάζει…Επειδή πολύ μας έχουν βρίσει και υποτιμήσει θα πω μερικές αλήθειες που κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει.
    Η Ελλάδα είναι αναγκασμένη όσο εξακολουθεί να είναι προτεκτοράτο με ξένες πάντα εξουσίες (Κακά τα ψέμματα ο τελευταίος άρτι παραιτηθείς Πρωθυπουργός μας ήταν Αμερικανός ελληνικής καταγωγής)να επιβιώνει αντάρτικα…
    Ομως ας πούμε και τα καλά της
    1.ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΙΤΙΔΑ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΤΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ.
    2ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.
    3.ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟΥς ΑΜΥΘΗΤΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ(ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ)
    4. Η ΕΛΛΑΔΑ (αναλογικα με τον πληθυσμο της) ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ. (Καζαντζάκης,Ελύτης,Σεφέρης,Καβάφης,Ρίτσος, Καββαδίας κλπ.)
    5.ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ. (Μίκης Θεοδωράκης,Μάνος Χατζηδάκης,Βαγγέλης Παπαθανασίου,Δημήτρης Μητρόπουλος, Νίκος Σκαλκώτας, Λεωνίδας Καβάκος,Μαρία Κάλλας, Αγνή Μπάλτσα,Νάνα Μούσχουρη κλπ.)
    6. ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΝΑΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΝΑΥΜΑΧΙΑΣ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΕΩς ΣΗΜΕΡΑ.
    7.ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
    8.ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΠΡΩΤΕς ΣΕ ΠΡΟΟΔΟ ΠΑΡΟΙΚΙΕς ΣΤΙς ΗΠΑ ΚΑΙ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ.
    9.ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ, ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ Β. ΑΦΡΙΚΗ.
    10.ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΤΙΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕς.
    11.ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΡΥΘΜΟ ΑΝΠΤΥΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ.
    12.ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 300 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ.
    13. ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΑΣ ΑΠΟ 6 ΕΩΣ ΚΑΙ 12 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΠΙ ΩΡΕΣ…
    Μπορείτε να συνεχίσετε τη λίστα…

  61. Y. avatar
    Y. 08/11/2011 22:28:12

    Φαήλε, την αντιμετώπισή σου στο δημοσιογραφικό βαμπιρ (οιονεί κρατικοδίαιτου τρωκτικού) στο Σταρ (όσο είδα), τη περίμενα πιό έξω από τα δόντια. Να ξερβακωθούν επιτέλους και αυτοί

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Y. 09/11/2011 13:58:23

      Ε, τί παραπάνω να κάνω; Να τον... δείρω;

  62. Tem avatar
    Tem 08/11/2011 22:34:12

    Δυστυχώς Φαήλο η ΝΔ δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Θα έπρεπε να υπάρχουν πολλοί Κρανιδιώτηδες αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν. Ο Σαμαράς διέψευσε τις ελπίδες για μια Πατρίδα ελεύθερη. Καλή συνέχεια Φαήλο. Ο αγώνας πρέπει να συνεχιστεί.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Tem 09/11/2011 13:59:33

      Μάλλον δεν πήρες χαμπάρι την φοβερή δήλωση - θέση που΄έκανε χθες ο Αντώνης.

  63. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 08/11/2011 22:54:31

    Φαήλο την μάχη αυτή τη έχασε ο Σαμαράς. Δεν ξέρουμε ακόμη αν θα χάσει και τον πόλεμο και σαν πόλεμο εννοώ την αυτοδυναμία. Την παρτίδα σε αυτή τη φάση την έχει κερδίσει η διαπλοκή. Τον Σαμαρά τον έβαλαν και αυτόν στο κάδρο και προσπαθούν να τον αποδομήσουν, να αποδείξουν ότι όλοι ίδιοι είναι. Λένε: «Να και ο Γιώργος όταν ήταν αντιπολίτευση έλεγε λεφτά υπάρχουν, όταν έγινε πρωθυπουργός το πήρε πίσω, έτσι και ο Σαμαράς σαν αντιπολίτευση έλεγε όχι στο μνημόνιο, τώρα όμως στηρίζει τη νέα δανειακή που είναι χειρότερη από το μνημόνιο.»

    Στόχος τους είναι να τον κοντύνουν για να μην έχει αυτοδυναμία τον Φεβρουάριο. Έτσι θα έχουμε συγκυβέρνηση και για τα επόμενα χρόνια, δηλαδή ακυβερνησία στη χώρα, πού θα την εκμεταλλευτούν οι διαπλεκόμενοι προς ίδιο όφελος, και οι εχθροί της πατρίδας για να την γονατίσουν.

    Χρειάζεται τιτάνιο έργο από τον Σαμαρά και από όσους τον στηρίζουν για να κερδηθεί η τελική μάχη, η αυτοδυναμία στις εκλογές στις 19/2/2012. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την ενημέρωση και ενεργοποίηση του λαού. Ο Σαμαράς και όσοι τον πιστεύουν, πρέπει να βγουν μπροστά να ενημερώσουν τον λαό!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας Σταματάκης 09/11/2011 14:02:00

      Όχι φίλε Κώστα, δεν την έχασε την μάχη, συνεχίζεται και μάλιστα χθες με την σαφή και σκληρή δήλωση του αρνούμενος να υπογράψει εξευτελιστική δήλωση νομιμοφροσύνης, έδωσε θάρρος στον κόσμο και κέρδισε μια ηθική νίκη.

      • Iokasti@gr avatar
        Iokasti@gr @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/11/2011 14:15:27

        Φαηλο σου βγαζω το καπελο!
        Τοχεις ρε παιδι μου!
        Δεν συμφωνω σε ολα μαζι σου, αλλα εισαι παληκαρι ρε Φαηλο!
        Respect!!
        Μπραβο σου!!!

  64. Αριστοκλής avatar
    Αριστοκλής 08/11/2011 22:55:54

    Μακάρι να εμμείνει και να δικαιωθείς.Πολύ φοβάμαι όμως ότι θα υποχωρήσει και θα υπογράψει στο τέλος.
    Όσο για τον Παπανδρέου δυστυχώς ακόμα μέχρι τώρα είναι πρωθυπουργός. Και θα έχει λόγο και στην τυχόν νέα κυβέρνηση της οποίας θα καρπωθεί τα καλά αν υπάρξουν και θα φορτώσει τα κακά στον Αντώνη. Αν θα είναι 100 ημερών άσε να το δούμε πρώτα. Αρχικά λέγαμε για 1 μήνα. Και τέλος ότι ανομήματα έχουν γίνει 2 χρόνια πάνε για συγκάλυψη. Αγκαλίτσες και φιλάκια έχουν αρχίσει στα κανάλια από βουλευτές και των 2 κομμάτων. Ίδωμεν.

  65. Ανατολή avatar
    Ανατολή 09/11/2011 00:44:31

    Αγαπητοί φίλοι,
    χαίρομαι που διαπιστώνω για μια ακόμα φορά από την αγωνία και την οργή σας, ότι οι δεξιοί ψηφοφόροι δεν είναι πορωμένοι σαν τους πασόκους (που συμφωνούσαν με ό, τι κι αν αποφάσιζε ο ζαβός αρχηγός τους).
    Φίλοι, κάντε κάτι, βοηθήστε, πιέστε το Σαμαρά να αντισταθεί, να φύγει, να στείλει στο διάολο τους ξένους τοκογλύφους, τις ξένες δυνάμεις που θα θέσουν οριστικά υπό κατοχή τη χώρα με το καινούργιο δάνειο. Τούτες τις κρίσιμες για την ιστορία στιγμές που περνά η πατρίδα, πρέπει να μείνουμε ενωμένοι. Δεξιοί- αριστεροί- κεντρώοι. Γιατί δε θα βρούμε χώμα να παραδώσουμε στα παιδιά μας. Αν έχουμε αυτοσεβασμό και εθνική αξιοπρέπεια. Δεν είναι μόνο που θα λουμπενοποιηθεί ο λαός μας. Η πατρίδα μας θα απομείνει λειψή.
    Ήμουν κι εγώ μαζί με πολλούς άλλους φίλους αριστερούς από αυτούς που πίστευαν ότι ο Σαμαράς θα φανεί πατριώτης, δε θα συμπεριφερθεί όπως οι υπόλοιποι αργυρώνητοι τυχάρπαστοι που μας κυβερνούσαν μέχρι τώρα. Τι διάολο εγγονός της Πηνελόπης Δέλτα είναι. Της γυναίκας που όταν οι Γερμανοί μπήκαν στην Αθήνα, αυτοκτόνησε.
    Περίμενα από το Σαμαρά να πει ΟΧΙ όπως τον Τάσο Παπαδόπουλο, κόντρα στις ύαινες και τα κοράκια. Να πει: «Παρέλαβα χώρα, δε θα παραδώσω κοινότητα». Δείτε τον, να δακρύσετε ξανά:
    http://www.youtube.com/watch?v=4iFVwxe8SNM
    Φαίνεται πως έκανα λάθος.
    Αυτό όμως που μου δίνει δύναμη, είναι η αντίδρασή σας. Έχω ακόμα ελπίδα ότι μπορούμε να συναντηθούμε στους δρόμους ενωμένοι, όπως παλιά, όπως τότε που αντιμετωπίζαμε τόσους και τόσους κατακτητές και τους νικούσαμε. Κόντρα σε αήττητες αυτοκρατορίες, κόντρα σε πανίσχυρες Ιερές Συμμαχίες και Άξονες...Κι ας ήμασταν μια φούχτα άνθρωποι.
    Τώρα είναι ώρα να μιλήσει ο λαός. Τώρα είμαστε εμείς υπεύθυνοι για τη μοίρα του τόπου και των παιδιών μας. Όλοι μας. Τέρμα οι διχασμοί και οι διχόνοιες. Να γίνει σ’ όλη τη χώρα «της παρέλασης». Και να στείλουμε το μήνυμα στους ξένους και τους δικούς μας, ότι η ανοχή μας τελείωσε. Ελπίζω να συναντηθούμε στους δρόμους, στον ξεσηκωμό.
    Σημ. Αγαπητέ «Νικηφόρε Φωκά», επέτρεψέ μου να χρησιμοποιήσω το σχόλιό σου στο μπλογκ μου, ως ανάρτηση. Πιστεύω κι εγώ όπως κι εσύ, ότι η Ιστορία αποτελείτε από ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. Τις οποίες μπορούμε να τις καταγράψουμε, να τις κρίνουμε, να παραδειγματιστούμε από αυτές ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΓΟΜΟΛΑΣΤΙΧΑ.

  66. markos avatar
    markos 09/11/2011 01:29:10

    http://www.youtube.com/watch?v=y1gX5NzBeIQ

  67. GS avatar
    GS 09/11/2011 02:59:19

    Αγαπητέ κ. Κρανιδιωτη,

    Εσείς θα πρέπει να είστε οι πρώτοι οι οποίοι θα πρέπει να προστατεψετε παση θυσία το πολιτικό κεφάλαιο του Αντνωνη Σαμαρα. Εσεισ θα πρεπει να φωναξετε ΠΑΡΩΝ πλαι του. Ο λογοσ σασ σημαινει πολλα για πλειστουσ. Αδυνατω να πιστέψω ότι είναι αλήθεια το περιστατικό το οποίο υποτιθεται οτι διαδραματίστηκε σήμερα στο γραφειο του προέδρου. Ο Αντώνης Σαμαρας έλαβε μια απόφαση η οποία σε κάθε περίπτωση διασφαλίζει, έστω και περιστασιακά την πατρίδα. Οτιδήποτε άλλο θα σήμαινε την οικονομική εξαθλίωση μας, την κατάρρευση του κράτους μας, ας μη γελιόμαστε. Θυμηθειτε τη ρήση του μεγάλου ρεαλιστή και μεγιστου Γερμανού πατριώτη Φον Μπισμαρκ "η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού". Αυτο έκανε ο Αντώνης Σαμαρας και θα πρέπει να είναι περήφανος όσο και αν μπορεί να πληγωνονται κάποιοι. Βοηθήστε τον να περάσει αλώβητος μέσα απο αυτή την θύελλα και να επικρατήσει ξεκάθαρα την 19.2.2011. Η περίσταση μπορεί να αποδειχτεί μέγιστη ευκαιρία για την κατάκτηση της αυτοδυναμίας καθώς ο λαός αλλα και η πατρίδα δεν θα αντέχει νέα μη αυτοδύναμη κυβέρνηση.
    Απομονώστε τους καλοπροαιρετα παρορμητικους του κόμματος. Δειτε πωσ αλλαζουν καθημερινα ωρα με την ωρα τα δεδομενα. Συνειδητοποίηστε ότι έχετε να κάνετε με μαραθώνιο και όχι με δρόμο ταχύτητας οπότε χρειάζεται υπομονή και μεθοδικότητα. Μοναδικός σκοπός είναι πανω απο ολα η διάσωση της πατρίδας και κατόπιν ηεπικρατηση στις ερχόμενες εκλογές έτσι ώστε να εφαρμοστεί το προγράμμα του Α.Σαμαρα.
    Προσφερετε εξυπνεσ και ψύχραιμες συμβουλές καθωσ και πολιτικη ηρεμία στον πρόεδρο, έτσι θα έχετε προσφέρει μέγιστη υπηρεσία σε αυτόν και στην πατρίδα.

    • ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
      ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ @ GS 09/11/2011 06:30:39

      Αγαπητέ φίλε, είναι η "αυτοδυναμία" το ζητούμενο;Είναι αυτό το πρόβλημα της χώρας ή της παράταξης;Οχι βέβαια.Τι να την κάνεις την "αυτοδυναμία" όντας προσκυνημένος και στην ουσία μια μαριονέτα στα χέρια των υπαλλήλων των Βρυξελλών;Είναι η οικονομική ευμάρεια ο πόθος του λαού;Και μόνο αυτή;Φρονώ ότι ο κόσμος διψά για απελευθέρωση από τα δεσμά της σαπίλας της "Μεταπολίτευσης" που τον έφερε ίσα μ΄εδώ.Και έχω την αίσθηση ότι ακόμα βαστάνε τα κουράγια του για να συνεχίσει τον αγώνα.Φίλε μου καλέ,ετούτος ο τόπος δημιούργησε βαστώντας στο ένα χέρι το σπαθί ή το τουφέκι και στο άλλο την αξίνα και την γραφίδα του.Τα μεγάλα "ΟΧΙ' βάσταξαν τη ράτσα μας ζωντανή, όχι οι γονυκλισίες και οι "τσιριμόνιες".Δεν βάζει πάνω από την αξιοπρέπειά του ο Ελληνας το γεμάτο πορτοφόλι του.Πιστεύω ότι μέσα από τη δύσκολη συγκυρία ήλθε η ώρα να ξαναβρούμε την εθνική μας ταυτότητα.Δεν ζεί προσκυνημένος αυτός ο τόπος.Στα εικονίσματα της Παναγιάς μόνο προσκυνά και στη Γαλανόλευκη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ GS 09/11/2011 13:47:31

      Μην πιστεύετε ανύπαρκτα "περιστατικά" που διαρρέουν ηλίθιοι κι ανεπάγγελτοι.

  68. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 09/11/2011 03:07:29

    Φοβερό το κείμενό σου..
    Καιρό τώρα πιστεύω ότι οι ευθύνες του κόσμου είναι τεράστιες και το χάιδεμα μόνο κακό κάνει..
    Η δυσκολία ανατροπής του κατεστημένου οφείλεται κατά τη γνώμη μου στο ότι οι φαύλοι είναι σημαντικά περισσότεροι...Η διαφθορά, η σαπίλα, η ρεμούλα συνεχίζεται ακόμα και τώρα παρά τις συνθήκες...δεν είναι εξαίρεση η φαυλότητα που επιβεβαιώνει τον κανόνα, είναι κανόνας με ελάχιστες εξαιρέσεις...
    Περνάμε αυτό που μας αξίζει (αυτό που αξίζει στην πλειοψηφία των φαύλων)...

  69. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 09/11/2011 04:26:11

    Μπορείς να πάρεις μια άλλη έγκαιρα

  70. Pikis avatar
    Pikis 09/11/2011 09:36:09

    Φαήλο κράτα την απλή γλώσσα που χρησιμοποιείς και δίδαξε τη στους επαγγελματίες πολιτικούς της Συγγρού. Είμαι βέβαιος ότι οι περισσότεροι εκεί πέρα σε κοιτάνε σαν εξωγήινο!

    Οι πολίτες δεν χρειάζονται υποδείξεις από τα ΜΜΕ για να καταλάβουν την κομπίνα του ΠΑΣΟΚ. Ας είναι σίγουρος ο Σαμαράς ότι είμαστε μαζί του, σε αντίθεση με κάποιους "δικούς" του. Μέχρι και ο επαναστάτης του Μπαϊρακτάρη δήλωσε προβληματισμένος από τη στάση του Σαμαρά!!!

  71. Βαρλάμης Νίκος avatar
    Βαρλάμης Νίκος 09/11/2011 09:43:53

    Καταρχήν συγχαρητήρια στον κ. Κρανιδιώτη τόσο για το άρθρο του αλλά πολύ περισσότερο για την τηλεοπτική του παρουσία στο star όπου έδειξε πως θα έπρεπε να μιλούν πολλοί από τους βουλευτές μας στους δημοσιογράφους του συστήματος. Τώρα όσον αφορά το θέμα της μεταβατικής κυβέρνησης. Κανείς δεν είπε ότι χαιρόμαστε με την εξέλιξη. Ο αρχικός στόχος όμως επετεύχθη γιατί μου φαίνεται εύκολα ξεχνάμε πως ο ΓΑΠ μπορούσε να παραμείνει πρωθυπουργός με ότι αυτό συνεπάγεται. Η στάση του Σαμαρά στην απαίτηση του Ρεν και η ήπια μεταστροφή της ΕΕ αποδεικνύει την στάση που πρέπει να κρατήσουμε ως έθνος απέναντι στους εκβιασμούς. Όμως θα πρέπει και ο λαός να αποδείξει ότι θέλει αυτή την πολιτική και να σταθεί δίπλα στον Σαμαρά και όχι με το που θα πουν μια μπαρούφα τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ να αρχίσει τους αφορισμούς.

  72. kostas74 avatar
    kostas74 09/11/2011 17:18:29

    Φαήλο χαιρετω,
    αδελφε να ξερεις οτι απο τοτε που ετυχε να διαβασω αρθρο σου για πρωτη φορα (αναφεροταν στον Ηγετη Τασο Παπαδοπουλο) , καθε φορα και περισσοτερο ταυτιζομαι με οσα γραφεις.
    Το εχω ξαναγραψει σε σχολιο μου.....αν εσυ και καποιοι ομοιοι με σενα δεν βγειτε μπροστα (να κατεβειτε υποψηφιοι σε εκλογες εννοω) ...δεν υπαρχει ελπιδα φιλε

    Να σε εχει ο Θεος καλα

    Κ.

  73. Δικερως avatar
    Δικερως 09/11/2011 21:50:19

    Ρε Κρανιδιωτη,ενεργοποιησες το τσιπακι μας παλι.
    Συντασσομαι.
    Συντασσονται ολο και περισσοτεροι.Μαζι σου,μαζι με τον Αντωνη.
    Η χιονοστιβαδα αρχισε να κυλα,αργα,αθορυβα και ισως διστακτικα.
    Μια χιονοστιβαδα που θα σκασει στα μουτρα τους,στις πολιτικες ορθοτητες τους,στους παραμορφωτικους καθρεφτες τους,στους θερμαινομενους καναπεδες
    τους.
    Αφιερωνω σ'ολους τους Ελληνες,σ'εμας,που γεννηθηκαμε σ'αυτους τους καιρους,καλομαθημενοι αλλα και τρελλοι,δυστροποι αλλα και μεγαλειωδεις,κιοτηδες αλλα και Ηρακληδες,την παρακατω τραγουδαρα του Johny Cash:
    (http://www.youtube.com/watch?v=X-hYLL7Gpos)

  74. Θοδωρης Πετρου avatar
    Θοδωρης Πετρου 26/09/2013 16:42:05

    Αλλιώς αδέρφια, καλή αντάμωση στα γουναράδικα….

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.