#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/05/2011 13:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

“Tέτοια συναίνεση δεν δίνω”



Απερίφραστα "ΟΧΙ" στην προσφερόμενη από την παραπαίουσα κυβέρνηση "συναίνεση" είπε ο Αντώνης Σαμαράς σε δηλώσεις του λίγο μετά την συνάντησή του με τον Γιώργο Παπανδρέου.

"Στην αποδεδειγμένα λάθος συνταγή του μνημονίου δεν πρόκειται να συμφωνήσω" δήλωσε ο πρόεδρος της ΝΔ  και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση υποβάλλει τον λαό σε νέες θυσίες χωρίς καμία προοπτική αφού επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη"

"Η κοινωνία απαιτεί συναίνεση για αλλαγή κατεύθυνσης και όχι συναίνεση κορυφής για να παραμείνουμε εγκλωβισμένοι στο ίδιο αδιέξοδο" πρόσθεσε ο κ. Σαμαράς και τόνισε: "Τέτοια συναίνεση δεν δίνω"

Δήλωσε επίσης ότι η ΝΔ είναι υπέρ των αποκρατικοποιήσεων, άλλα όχι με τον βιαστικό τρόπο που επιχειρεί να τις κάνει η κυβέρνηση για εισπρακτικούς λόγους.

Αναγνώρισε εξάλλου  ως θετικές τις συμβάσεις εκμετάλλευσης λιμανιών και αεροδρομίων και τις άλλες προτάσεις από το Ζάππειο 2 που υιοθέτησε ο κ. Παπανδρέου όπως αυτές για τα αυθαίρετα ή τον επαναπατρισμό κεφαλαίων.

Τόνισε  όμως ότι «λίγα σωστά σε ένα συνολικό λάθος δεν δίνουν τη λύση».

Καταλήγοντας ο κ. Σαμαράς επανέλαβε πως χωρίς δημιουργικό σοκ με τη μείωσης των φόρων, επανεκκίνηση δεν θα υπάρξει..

Ολόκληρη η δήλωση:

«Η κυβέρνηση επιβαρύνει την Οικονομία με νέους φόρους. Παραλύει έτσι και την τελευταία παραγωγική ικμάδα του τόπου. Φέρνει περισσότερη ύφεση, όχι μικρότερα ελλείμματα.

Ο κ. Παπανδρέου επιμένει στην ίδια αποτυχημένη συνταγή εν όψει των διαπραγματεύσεων με την Τρόικα. Προαναγγέλλει νέες φοροεπιδρομές, νέες οριζόντιες περικοπές σε βάρος όσων πλήρωσαν ήδη, όσων δεν αντέχουν άλλο

Σ’ αυτή την αποδεδειγμένα λανθασμένη συνταγή του Μνημονίου δεν πρόκειται να συμφωνήσω.

Υπενθυμίζω ότι το βασικό συστατικό της πρότασής μας για την Επανεκκίνηση της Οικονομίας, είναι η μείωση των φορολογικών συντελεστών.

Ιδιαίτερα, μάλιστα, όταν η ασφυξία της αγοράς, οφείλεται κυρίως στην πολιτική της άγριας υπέρ-φορολόγησης των πάντων.

Μόνο καινούργιο στοιχείο της κυβερνητικής πολιτικής οι αποκρατικοποιήσεις. Όμως, σε πολλές περιπτώσεις δίνουν την εντύπωση ότι οδηγούνται σε εκποίηση, χωρίς αναπτυξιακή διάσταση και με πενιχρά αποτελέσματα σε διαλυμένο χρηματιστήριο…

Είμαστε υπέρ των αποκρατικοποιήσεων. Αλλά είμαστε αντίθετοι στην βιαστική εκποίηση και στα μέτρα ταμειακού πανικού.

Υπάρχουν μεμονωμένα θετικά στοιχεία, όπως οι συμβάσεις εκμετάλλευσης λιμανιών και αεροδρομίων. Τα προτείναμε από το Δεκέμβριο του 2009. Τώρα μόλις τα εξήγγειλε η κυβέρνηση.

Ή όπως η διαφαινόμενη πρόθεση του κ. Παπανδρέου να υιοθετήσει και κάποιες από τις προτάσεις μας στο Ζάππειο-ΙΙ: αυθαίρετα, επαναπατρισμός κεφαλαίων, εργασιακή εφεδρεία.

Όμως, λίγα σωστά, σε ένα συνολικό λάθος, δεν δίνουν τη λύση.

Και κάτι εξ ίσου σημαντικό:

Κανένας στην κυβέρνηση δεν δίνει καμία εξήγηση γιατί η συνταγή αυτή απέτυχε σε όλα…

Και κανείς τους δεν αναλαμβάνει ευθύνη για τις θυσίες που πήγαν χαμένες…

Σήμερα υποβάλλουν τον Ελληνικό λαό σε νέες θυσίες. Χωρίς καμιά προοπτική, αφού επαναλαμβάνουν σήμερα όσα απέτυχαν ως τώρα.

Αν δεν υπάρξει το δημιουργικό σοκ μείωσης των φόρων, σε συνδυασμό με τη μείωση της σπατάλης του Κράτους και τις τολμηρές αποκρατικοποιήσεις με αναπτυξιακό χαρακτήρα, Επανεκκίνηση της οικονομίας δεν θα υπάρξει.

Η κοινωνία επιθυμεί συναίνεση σε ό,τι είναι ωφέλιμο.

Όχι σε ό,τι βλάπτει την πατρίδα.

Η κοινωνία αναζητεί συναίνεση για αλλαγή κατεύθυνσης.

Όχι συμφωνία κορυφής για να παραμείνουμε εγκλωβισμένοι στο ίδιο αδιέξοδο. Κάτι τέτοιο αφήνει έξω την κοινωνία...

Τέτοια συναίνεση δεν δίνω.

Με το Ζάππειο ΙΙ, υπέδειξα το δρόμο Επανεκκίνησης της οικονομίας και Επαναδιαπραγμάτευσης των όρων του μνημονίου.

Η κυβέρνηση δεν τολμά να κάνει Επανεκκίνηση και δεν σκέφτεται να κάνει Επαναδιαπραγμάτευση.

Επαναλαμβάνει το ίδιο λάθος και ξεπερνά τα όρια αντοχής της οικονομίας και του λαού μας.

Εμείς παραμένουμε αντίθετοι. Και προωθούμε την Επανεκκίνηση ως μόνο δρόμο για να βγούμε από το αδιέξοδο».

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ian Mac Os avatar
    Ian Mac Os 24/05/2011 13:07:39

    Συγχαρητήρια!!!

  2. adidrust avatar
    adidrust 24/05/2011 13:08:52

    ole!

  3. effie B. avatar
    effie B. 24/05/2011 13:09:25

    Αυτος ειναι ο Αντωνης Σαμαρας!
    Ηρθε η ωρα να παρει το τιμονι της Πατριδας στα χερια του.

  4. jkr avatar
    jkr 24/05/2011 13:10:34

    και πάλι δεν θα πάνε σε εκλογές, πάντως όχι μέχρι να ψηφισθούν τα ΠΑΝΤΑ.

    • jk avatar
      jk @ jkr 24/05/2011 13:57:20

      Ακόμη κι αν τα ψηφίσουν όλα και μετά πάνε σε εκλογές, η επόμενη κυβέρνηση-εάν είναι του Αντώνη Σαμαρά- οφείλει να καταργήσει τα ψηφισθέντα τερατουργήματα και να πάει σε επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου ή και ακύρωσή του αν δεν κάνουν βήμα πίσω.

      • Xrhstos Theocharis avatar
        Xrhstos Theocharis @ jk 24/05/2011 14:11:16

        τώρα ψώνισες από σβέρκο...ποια κυβέρνηση μέχρι σήμερα κατήργησε παλαιότερες διατάξεις και νόμους?

        • jkr avatar
          jkr @ Xrhstos Theocharis 24/05/2011 14:14:12

          jk είναι μάλλον αδύνατο, η εντολή της ΕΕ ήταν "with the strongest legal ground"

          • jk avatar
            jk @ jkr 24/05/2011 15:07:25

            Αν είναι αδύνατο, τότε τι νόημα έχει η παροχή ή μη συναίνεσης; Δηλαδή όταν είσαι στην αντιπολίτευση θα λες : "μειώνω τους φόρους" κι όταν αναλάβεις θα πεις "κυβερνάω με ΦΠΑ στο 23%"; Τότε τι νόημα έχει να αναλάβει ο Σαμαράς τη διακυβέρνηση;

  5. saltcity avatar
    saltcity 24/05/2011 13:10:42

    Καλημέρα Ελλάδα !

  6. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 24/05/2011 13:12:09

    Μια εθνική θέση. Συγχαρητήρια Αντώνη Σαμαρά.

  7. nick avatar
    nick 24/05/2011 13:12:12

    ωραίος...

  8. co avatar
    co 24/05/2011 13:13:13

    δεν θα πανε για εκλογες. αλλα δεν ξερω αν πλεον ειναι πιο επικυνδινο η μη πληρης αποδομηση του κρατικιστικου πασοκ ή η εστω και μια ημερα παραμονη αυτου του θιασου στην εξουσια.

    τοσο πορωμενοι ειναι;;
    ενας πατριωτης δε βρισκεται να τους ριξει;;;;

  9. Τακη Ρούλα avatar
    Τακη Ρούλα 24/05/2011 13:16:24

    Μπράβο στον Αντώνη Σαμαρά όλοι μαζί του να πέσει η χούντα του ΠΑΣΟΚ.

  10. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 24/05/2011 13:17:15

    Μπράβο Πρόεδρε!

  11. Τρόχαλος Νικόλαος avatar
    Τρόχαλος Νικόλαος 24/05/2011 13:20:02

    Υπομονή,έφτασε η αρχή του τέλους,άρχισε να φαίνεται ότι υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ.Μπράβο Αντώνη,καλημερα Ελλαδα και καληνύχτα Γιώργο.

  12. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 24/05/2011 13:20:55

    Μπράβο Προεδράρα!!!

    Η Ελπίδα ζεί ακόμη...

  13. Giannis_Analytis avatar
    Giannis_Analytis 24/05/2011 13:21:06

    Μπράβο Αντώνη,καληνύχτα Γιώργο

  14. dikigoros 7 avatar
    dikigoros 7 24/05/2011 13:21:49

    μπράβο Πρόεδρε, άντεξες στην πίεση και μεταδίδεις τον παλμό της κοινωνίας. το ζητούμενο τώρα είναι να ακολουθήσει με απόλυτη σύμπνοια όλη η παράταξη, και να μην ακούγονται φάλτσες φωνές για συναίνεση με τον ολετήρα της χώρας, δήθεν για το καλό μας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ dikigoros 7 24/05/2011 13:43:48

      Ίσως όμως να είναι και μια καλή ευκαιρία να ξεκαθαρίσει η (νεοφιλελεύθερη) ήρα από το στάρι...

  15. Γιάννης Παπαζαχαρίας avatar
    Γιάννης Παπαζαχαρίας 24/05/2011 13:21:57

    ήρθε η ώρα να κάνουμε τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ την ελπίδα της ΕλΛΑΔΑς

    • effie B. avatar
      effie B. @ Γιάννης Παπαζαχαρίας 24/05/2011 13:35:25

      ηρθε η ωρα του Αντωνη Σαμαρα, περα και πανω απο ολα!!!

  16. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 24/05/2011 13:22:18

    Έντιμη και εθνικά υπεύθυνη η στάση του Σαμαρά. Έμεινε μόνος του ο γαπ με τους πρόθυμους(;). ΕΚΛΟΓΕΣ η μόνη λύση

  17. ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝ 24/05/2011 13:22:32

    ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΑΝΤΩΝΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΟΥΝ, ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝ 24/05/2011 14:09:16

      !!!!!!

  18. Pikis avatar
    Pikis 24/05/2011 13:25:11

    Αναμενόμενα αυτά που είπε ο Σαμαράς.
    Και τώρα τι κάνουμε;
    Ούτε για εκλογές είπε, ούτε για συγκυβέρνηση. Μάλλον το χάος έχει τέτοια διάσταση που ο Σαμαράς δεν τολμά να το ακουμπήσει. Κρίμα, και πάλι μετέωροι είμαστε.
    Ανησυχώ ακόμα περισσότερο...

    • effie B. avatar
      effie B. @ Pikis 24/05/2011 13:43:15

      μην ανησυχεις καθολου, και να του εχεις εμπιστοσυνη.
      μεχρι τωρα δεν διεψευσε κανενα!!

      • Pikis avatar
        Pikis @ effie B. 24/05/2011 13:56:43

        Μακάρι...

  19. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 24/05/2011 13:26:25

    Κε. Σαμαρά, σε λίγο θα κληθείτε να βγάλετε την Ελλάδα (μας) από δύο τουλάχιστον πυθους:
    Την δημοσιονομική κατάρρευση και συνεπαγόμενη κοινωνική έκρηξη, και (το δυσκολότερο) απο την διεθνοσφασιστική συμμορία που διέφθειρε έναν ολόκληρο Λαό. Οι έχιδνες του καθεστώτος είναι διεσπαρμένες παντού, από τα θλιβερά κουκουλοφόρα νεοφασιστάκια της Νεας Τάξης έως και τους γραβατοφόρους "καθώς πρέπει" συνδικαληστές που κλαιν για τον εργαζόμενο Έλληνα (εφ' όσον μπορούν να τον κλεβουν).

    Θα σας πολέμησουν ΠΑΝΤΟΥ, και το γνωρίζετε, στους δρόμους, στις πλατείες, στα σύνορα, στο κέντρο της Αθηνας και των άλλων πόλεων, στο εξωτερικό όπου οπως και επί ΚΚ του β' θα εμέσουν το ανθελληνικό τους δηλητήριο προς ίδιον ώφελος, όπως έπραξαν ως τώρα. Να ξέρετε ότι ο Λαός θα είναι μαζί σας.
    ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΈΛΛΗΝΕΣ

  20. axis avatar
    axis 24/05/2011 13:26:36

    ΜΠΡΑΒΟ !!!

  21. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 24/05/2011 13:27:49

    Εκ των πραγμάτων ίσως να αναγκαστεί να συνεργαστεί με τον γαπ μετεκλογικά οπότε κάποια συναίνεση θα χρειαστει. Μακάρι να βγει αυτοδύναμος αν και ο κόσμος είναι ακόμα θυμωμένος με τη ν.δ. και το βλέπω λίγο δύσκολο.

  22. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 24/05/2011 13:28:28

    Δεν πτοούνται οι ξένοι τοκογλύφοι και το γιουσουφάκι τους ο jeffrey.
    θα περάσουν την νέα ληστεία με 151 κοπρίτες!!!

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ Γιώργος Π 24/05/2011 14:10:33

      σωστός.

  23. Aris. A avatar
    Aris. A 24/05/2011 13:30:08

    Το κλύσμα πως λέγεται στα αγγλικά οοοεεο;;

    • Pikis avatar
      Pikis @ Aris. A 24/05/2011 13:34:05

      Enema!

  24. blue nile avatar
    blue nile 24/05/2011 13:31:57

    ...και στο βάθος εκλογές...

  25. Cal avatar
    Cal 24/05/2011 13:32:50

    Μύρισε θυμάρι και βασιλικό!

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Cal 24/05/2011 13:35:40

      Μπράβο!!!!!!!!!!

  26. Ανοιξιάτικος avatar
    Ανοιξιάτικος 24/05/2011 13:33:35

    Η Ελλάδα της Ελπίδας μόλις άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά!

  27. Προφήτης avatar
    Προφήτης 24/05/2011 13:36:08

    Πρώτ' απ' όλα η ΝΔ οφείλει να διερευνεί με ποιον τρόπο ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ το Μνημόνιο.
    Όχι άρνηση των υποχρεώσεων, άρνηση του επιβληθέντος τρόπου για αποπληρωμή των υποχρεώσεων.
    Και άρνηση της υποθήκευσης ελληνικής κρατικής περιουσίας έναντι χρεών

    • jkr avatar
      jkr @ Προφήτης 24/05/2011 13:38:44

      Υπάρχουν δεκάδες τρόποι, τους ξέρουν, δεν θέλουν...ή δεν μπορούν.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Προφήτης 24/05/2011 13:41:43

      παρα πολυ απλα φιλε Προφητη.
      με μια αποφαση του ΣτΕ!!
      εκκρεμει...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ effie B. 24/05/2011 13:48:30

        Δεν απαιτείται παρεμβολή και του Άρειου Πάγου, ή ψήφισμα της βουλής; Αρκεί το ΣτΕ;

        • effie B. avatar
          effie B. @ Νίκος Αργεάδης 24/05/2011 13:56:11

          ειναι μια αρχη...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Προφήτης 24/05/2011 13:58:50

      Αρνηση υποθήκευσης. Αρνηση εκχώρησης κυριαρχίας. Ντροπή!

    • kiki avatar
      kiki @ Προφήτης 24/05/2011 19:07:45

      @ Προφητη,
      τον ξερουν τον τροπο, αλλα απεχουν , οσες φορες ρωτησα εδω μεσα ουδεις μου απαντησε το γιατι δεν ξεκιναμε απο εκει απο το αντισυνταγματικο του πραγματος.
      εννοω οι υπευθυνοι και επωνυμοι.
      αντισυνταγματικη Δανειακη συμβαση,
      με μονο την υπογραφη του Παπακ.
      Και την μεγαλη τζιφρα του Ανωτατου αρχοντα, στο προεδρικο διαταγμα.
      Παρανομοι ολοι τους παρανομοι και οι νομοι τους.

  28. Mike avatar
    Mike 24/05/2011 13:42:16

    Τι μπράβο ρε παιδιά, έκανε το αυτονόητο - αυτο που κάνει πάντα η αντιπολίτευση στη Ελλάδα - να αρνηθεί να συμφωνήσει στο 90% αυτών που λέει η κυβέρνηση? Που την είδατε την αλλαγή? Σας δικαιολογώ βέβαια γιατί ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται...

    • Heaven avatar
      Heaven @ Mike 24/05/2011 13:46:59

      Aσε μας εμας να πιανομαστε απο τα μαλλια μας.
      Eσυ πιασου απο οπου αλλου μπορεις!!!

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Heaven 24/05/2011 16:30:42

        ++++++++++

  29. Apollonios avatar
    Apollonios 24/05/2011 13:44:49

    Νομίζετε ότι έτσι εύκολα θα ψηφίσουν ΝΔ οι Έλληνες? για να τους κυβερνήσουν οι Αρούληδες, οι Αβραμόπουλοι και οι λιμοκοντόροι...? Πάλι η αποχή θα είναι τεράστια...

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Apollonios 24/05/2011 13:49:31

      Μην βιάζεσαι τους βλέπεις πουθενά να παίζουν κάποιο ρόλο.

      Από κάτι τωρινούς καλλύτεροι είναι.

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ Apollonios 24/05/2011 13:53:21

      Τεραστιο συλλογιστικο λαθος. Αυτη τη φορα θα ψηφισουν ΟΛΟΙ. Ο ελληνικος λαος ειναι πλεον υποψιασμενος. Δεν θα αφησει να διαχειριστει το μελλον του ο καθε "κληρονομικω δικαιω" αναξιος αρχηγος.
      Οσο για φτηνα πολιτικα κολπα τυπου "για να τους κυβερνήσουν οι Αρούληδες, οι Αβραμόπουλοι και οι λιμοκοντόροι", ασε να δεις πρωτα με ποιους θα παει ο Σαμαρας και μετα τα λεμε.
      Και κατι τελευταιο: αυτη τη φορα οι Ελληνες δεν θα ψηφισουν απλα ΝΔ.
      Θα ψηφισουν Σαμαρα!!!

      • Apollonios avatar
        Apollonios @ Iokasti@gr 24/05/2011 14:57:53

        Iokasti,
        γράφεις τους ευσεβείς σου πόθους, την πραγματικότητα θα την δεις στις εκλογές, αν οι έως τώρα δημοσκοπήσεις δεν σου λένε κάτι...

      • pikis@hotmail.com avatar
        pikis@hotmail.com @ Iokasti@gr 24/05/2011 15:42:16

        Ακριβώς.
        Το ίδιο σκέφτομαι κι εγώ. Σαμαρά θα ψηφίσω και αυτός ας κρίνει ποιοί έχουν τα κότσια να τον ακολουθήσουν. Δεν μου αρέσει καθόλου το team της ΝΔ αλλά εδώ που φτάσαμε αν δεν αφήσουν τον Σαμαρά να βάλει χέρι θα τους πάρει ο διάολος.

  30. arlecchino avatar
    arlecchino 24/05/2011 13:46:22

    Μπράβο Πρόεδρε!
    Μας δικαιώνεις καθημερινά.
    Φαντάζομαι ότι είναι δύσκολο να αντέξεις στις πιέσεις.
    Αλλά εσύ πάντα διάλεγες τον δύσκολο δρόμο.
    Είμαστε μαζί σου.

  31. terry zeus avatar
    terry zeus 24/05/2011 13:49:32

    Δεν μας φτάνει αυτό. Θέλουμε την πατρίδα μας πίσω

  32. Orestios avatar
    Orestios 24/05/2011 13:49:37

    Εξαιρετικά μεστή μηνυμάτων η δήλωση Σαμαρά.
    Το μέλλον του ανήκει και είναι έτοιμος να γκρεμίσει την χυδαιότητα της Μεταπολίτευσης.
    Είμαστε όλοι μαζί του.

    • mhtsos karditsa avatar
      mhtsos karditsa @ Orestios 24/05/2011 20:35:02

      επρεπε να ζητησει εκλογες σημερα ο αντωνης ,δε μπορει να αφησει αυτη την κυβερνηση να παρει τα καινουρια μετρα που εξαθλιωνουν ακομη περισσοτερο την ελληνικη κοινωνια .δεν ειναι δυνατο να ζηταει μονο εκλογες ο τσιπρας.

      εκλογες τωρα σε λιγο θα ειναι πολυ αργα για τον τοπο.

  33. Αννίτα avatar
    Αννίτα 24/05/2011 13:49:47

    Εγινε επιτέλους η αρχή για το σύνθημα των εκλογών. Ο Αρχηγός προχωρά μπροστά ξέροντας ότι οταν αναλάβει τα πρωθυπουργικά του καθήκοντα θα υποστεί πόλεμο από πολλές ομάδες που εξυπηρετούν μικροσυμφέροντα,αλλά και από την διεθνοφασιστική συμμορία όπως την αποκαλεί η ο κ.Αργεάδης. Ξέρει όμως να αντιμετωπίζει αυτές τις συμμορίες. Στο τέλος πάντα τον παρακαλάνε είτε για συνέναινεση οι μεν είτε για συμμόρφωση οι δε. Το ΤΕΛΟΣ όμως δεν το γράφουν αυτοί αλλά ό Σαμαράς μαζί με τον λαό αυτής της χώρας. Γιατί πολύ απλά ούτε οι μεν, ούτε οι δε έχουν τις λύσεις που θα δώσουν στην Ελλάδα την χαμένη της ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και ΑΙΓΛΗ.

  34. Romios avatar
    Romios 24/05/2011 13:50:48

    Πολλά πολλά συγχαρητήρια από την παραμεθόριο.
    Μόνον μεγάλοι άντρες είχαν το θάρρος να που το ΟΧΙ. ( Και τους δηλητηριλασανε)
    Μπράβο Αντώνη Σαμαρά και να τα εκατοστήσεις. (Άκουσα πως σήμερα έχεις γεννέθλια).
    Η μαγιά είναι ακόμη ζωντανή. Η ελπίδα ξαναζωντανεύει. Άρχισε όχι μόνον ο Νεοδημοκράτης αλλά κάθε πολίτης "να βλέπει φως στο τούνελ"
    Γουρπάν σα κάκκαλας!!!!!!

    • James Winona avatar
      James Winona @ Romios 24/05/2011 18:19:00

      SYNXARISTHRIA ROMIE.
      YPEROXO ARTHRO.

    • Arianos avatar
      Arianos @ Romios 24/05/2011 21:10:45

      και λελεύω τα κατσία σ'!

  35. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 24/05/2011 13:53:39

    Δε μασάει ο Αντώνης. Όσοι τον υποτιμούν, καιρός να το καταλάβουν.

  36. χαρης avatar
    χαρης 24/05/2011 13:55:42

    αυτην δεν ειναι ξεκαθαρη απαντηση κυριως για τις αποκρατικοποιησεις που καποιες δεν πρεπει με τιποτα να γινουν

  37. noldor avatar
    noldor 24/05/2011 13:55:51

    Ούτε και γω.

  38. Ανοιξιάτικος avatar
    Ανοιξιάτικος 24/05/2011 13:58:24

    Σε έχει πιάσει πανικός ε;; 1,8% είναι αυτό, σε καταλαβαίνω...

  39. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 24/05/2011 14:02:17

    και όχι στην εκχώρηση Κοινής Ωφέλειας χωρίς πραγματικές Ρυθμιστικές Αρχές. Προσωπικά δεν με νοιαζει εάν η ΔΕΗ είναι "Δ"ΕΗ ή "Ι"ΕΗ, φτάνει να καταναλαβαινόμαστε ότι εάν δεν υπήρχε ΔΕΗ θα την φτιάχναμε και το ζητούμενο είναι φτηνό και απρόσκοπτο ρεύμα. Και για την βιομηχανία και για τον τουρισμό, και για την κυρ Μήτσο. Όποια αδερφή θέλει να ζει στο σκοτάδι και μεσαιωνικά, ελεύθερα.

    • Igor Rasputin avatar
      Igor Rasputin @ archaeopteryx 24/05/2011 14:04:20

      +1.000.000

    • ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
      ΣΤΕΦΑΝΟΣ @ archaeopteryx 24/05/2011 14:11:28

      Αρχαίε, χαίρομαι που σε διαβάζω!!!

      ΣΤΕΦΑΝΟΣ
      ΚΕΡΚΥΡΑ

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 24/05/2011 14:23:45

      +10000000000 Αρχαίε

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ archaeopteryx 24/05/2011 15:41:59

      Αφήνεις μερικά κενά στοιχεία, αρχαιοπτέρυγα. Μας ενδιαφέρει εάν η ΔΕΗ είναι ιδιωτική ή δημόσια ακόμα και αν υπάρχει Ρυθμιστική Αρχή. Για το λόγο ότι η πρέπει η εκάστοτε Ελληνική Κυβέρνηση να έχει ιδία γνώση όλων των παραμέτρων για την παραγωγή ενέργειας. Και όταν λέω όλων, εννοώ όλων.
      Ας μην ξεχνάμε ότι δεν συνορεύουμε με τον ...Καναδά.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Α.Κ. 24/05/2011 16:03:53

        Τις απόψεις μου τις ξέρεις, νομίζω. Εταιρία Κοινής Ωφέλειας, τα λέει όλα. Εάν λειτουργούσαν οι θεσμοί, που όπως σχολίασε ο Γιάννης Φαίλτωρ χτες δεν πολυλειτουργούν, θα ήταν αδιάφορο. Αυτό εννοώ. Προτείνω λοιπόν, να λειτουργούν οι θεσμοί (όσο μακριά και αν πάει αυτή η βαλίτσα).

        • Α.Κ. avatar
          Α.Κ. @ archaeopteryx 24/05/2011 16:20:07

          κατανοητό και δεκτό.

  40. jkr avatar
    jkr 24/05/2011 14:19:21

    πάντως το ΧΑΑ, από +2 πήγε +0,6...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ jkr 24/05/2011 16:05:47

      και να ξέρεις ότι πολύ εύκολα πάει +2 από τώρα, και -2 από τώρα, μέχρι το κλείσιμο.

      Το που θα ισορροπήσει το ΧΑ τελικά, νομίζω, ότι εξαρτάται σε αυτή την φάση από το τι κάνει το ευρώ. Αλλά το πάνω μας είναι το Γερμανικό κάτω... επομένως... το τι κάνουν οι μαϊμουδίτσες intraday δεν με άγχει.

  41. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 24/05/2011 14:19:50

    Μπραβο ρε Αντωνη. Επιβεβαιώνεις κάθε μέρα οτι έχεις αρχές και @χιδια...

    Επετρεψε μου ομως μια παρατηρηση. Μην επιμένεις στην καταργηση του ποθεν εσχες για επαναπατρισμο κεφαλαίων, 1. γιατι κανείς απο τα λομόγια και άλλους φοροφυγαδες δεν προκειται να τα φέρει τελικά πίσω, οποτε θα κριθεί η πρότασή σου ατελέσφορη ενω θα έχεις δωσει επιχειρημα στον ΓΑΠ που θα έχει συμφωνησει μαζι σου, και 2. γιατι το κοινο περι δικαίου αισθημα θελει να ακούσει και κυρίως να δεί οτι θα πληρώσουν κι αυτοί το τιμημα που τους αναλογεί.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Delta Lamda 24/05/2011 14:37:59

      Η κατάργηση του πόθεν έσχες για επαναπατρισμό κεφαλαίων είναι ένα μέτρο κυνικό, το αναγνωρίζω, αλλά απολύτως αναγκαίο στην παρούσα κατάσταση, όταν τα ελληνικά κεφάλαια έχουν διαρρεύσει και διαρρέουν συνεχώς. Αυτή η αιμορραγία πρέπει να σταματήσει και να γίνει δελεαστικός ο επαναπατρισμός. Ας τεθεί, έστω, ένα χρονικό όριο.
      Για να δώσω δείγμα του μεγέθους αυτής της αιμορραγίας ελληνικών κεφαλαίων, σας λέω ότι συγγενικό μου πρόσωπο, πολύ ευκατάστατος, του ναυτιλιακού χώρου, έβαλε τη γυναίκα του (τραπεζικό δάνειο) για να κάνει το τραπέζι για τη βάφτιση του εγγονού του! Δεν είχε ρευστό καθόλου, επειδή όλο είχε μεταφερθεί μέσα στο 2010 στο εξωτερικό.
      Δεν γίνεται να επιβιώσει η ελληνική οικονομία με το ρευστό όλο εκτός. Στις έκτακτες συνθήκες απαιτούνται έκτακτα μέτρα, και ας μην είναι απολύτως "ηθικά".

      • Delta Lamda avatar
        Delta Lamda @ ΒΙΣ 24/05/2011 18:16:17

        sorry, αλλα βρισκω πολυ ανοητη την προσεγγιση σου στο θέμα. Μάλλον θα εχεις προσωπικούς λόγους για να εκφράζεις τετοιες αποψεις.
        Οσο για το παράδειγμα αποδεικνύει περίτρανα τι παλιόφαρα ειμαστε. Βγάζουμε τα λεφτά εξω και επειτα κλαιγόμαστε οτι δεν χρηματοδοτούν οι τραπεζες και εκφράζουμε αδυναμία να καλύψουμε τις επιταγές μας! Ακου εκει ευκαταστατος του ναυτιλιακου χώρου πηρε δανειο για να κανει η γυναικα του τραπεζι επειδή ειχε βγαλει ολα τα λεφτα του εξω!
        Να σου πω τι πιστευω? ακομα κι αν ο συγγενης σου εκανε αυτα που λες, θα ειχε ολα κι ολα καμια 50αρια χιλιαδες, πράγμα που αποδεικνυει ποσο ξεφτίλας ειναι αυτός και ολοι οι ομοιοι του.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Delta Lamda 24/05/2011 20:12:08

          Προσωπικούς λόγους; Αν υπονοείς ότι έχω λεφτά έξω, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι οι καταθέσεις μου είναι γελοίες, και είναι για να πληρώσω την εφορία, άντε και 1-2 χιλιάρικα στην άκρη για τα παιδιά... Οπότε, αν ποτέ βγάλω λεφτά, που δεν το νομίζω, θα σκεφτώ αν τα βγάλω στα Cayman Islands ή την Ελβετία....Θα ρωτήσω τη γνώμη σου.
          Δεν συμφωνώ με τον συγγενή μου, αλλά δεν είμαι υπεύθυνος για τις πράξεις του, είμαι μόνο για τις δικές μου.
          Είναι όμως καλύτερα να είναι τα χρήματα των εύπορων Ελλήνων, είτε λαμόγια είναι είτε όχι, έξω ή μέσα; Εδώ είναι το ερώτημα και όχι περί ηθικής ο λόγος.

          • Delta Lamda avatar
            Delta Lamda @ ΒΙΣ 24/05/2011 22:21:12

            Αδελφε ημουνα λιγο επιθετικός αλλά συμπάθα με. Οποτεδήποτε ακουω μέτρα που δεν αγγίζουν καν τα λαμόγια και τους φοροφυγάδες (εννοω αυτους με τα εκατομμυρια που τα εχουν εξω) τρελλαινομαι. Οπως τρελλαίνομαι να ακούω οτι βάζουν τα τροφιμα, ρευμα, νερά, κλπ. απο το 13 στο 23% ΦΠΑ και αφήνουν στο 6,5% το ΦΠΑ για τις κωλοφυλάδες και περιοδικά των νταβατζήδων. Το διανοείσαι? Ακουσες να το αναφέρει κανείς αυτό? Τουπεκι ψιλοκομμένο απο όλους.

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ Delta Lamda 24/05/2011 15:42:43

      + 10000000

  42. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/05/2011 14:20:57

    ΔΕΚΑΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ ΗΤΑΝΕ ΡΕ ΥΠΝΕ.

  43. Orestios avatar
    Orestios 24/05/2011 14:23:06

    Πανικός στα εξαπτέρυγα του ΠΑΣΟΚ

    • loretta avatar
      loretta @ Orestios 24/05/2011 18:29:30

      ΑΧΧΧ πως τους τσουζει Ορεστιε!!

      Τωρα το 1.8% εχει την ιδια δυναμη με μια ...οδοντογλυφιδα!!χρατσ και εσπασε!!

  44. tzager avatar
    tzager 24/05/2011 14:23:42

    Προδιαγεγραμμένη απόφαση. Καμία έκπληξη!!!
    Προς τι οι πανιγυρισμοί ρε παιδιά???
    Που οδεύουμε σε εκλογές για να βγάλουν αδιέξοδο???

    Ωραίααα... Πεδίο δόξης λαμπρό για το Σαμαρά και τη Ν.Δ.. Για να δούμε τώρα πόσα απίδια πιάνει ο σάκος...

  45. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/05/2011 14:25:51

    ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΝΕ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ. ΚΡΕΜΑΝΕ ΤΗΝ
    ΚΟΥΔΟΥΝΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ
    ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ .ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΕΞΟΔΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ
    ΦΟΡΕΣ ΑΔΙΕΞΟΔΗ ΚΡΙΤΙΚΗ.

  46. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 24/05/2011 14:31:16

    Ο Καρατζαφέρης είπε πως δεν αρκεί η συναίνεση, αλλά χρειάζεται συνευθύνη!!! Να αναλάβουν δηλαδή και τα κόμματα της αντιπολίτευσης ευθύνη για τα εγκλήματα Παπανδρέου! Μα πόσο δοσίλογος μπορεί να είναι ο αρχηγός του ΛΑΟΣ. Αν τον είχα ψηφίσει θα ντρεπόμουνα σήμερα..

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 24/05/2011 14:37:27

      Ετσι του είπανε να πει.

      Τσαμπα είναι κάθε βράδυ στα κανάλια.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 24/05/2011 15:54:23

      Δεν κατάλαβες καλά. Συνευθύνη σημαίνει συμμετοχή στην κυβέρνηση του ΓΑΠ

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Ιαπετός 24/05/2011 16:03:52

        Iαπετός

        Εχεις δίκιο.

        Η μικρή μου πείρα λεέι να μην υποτιμούμε ποτέ την ματαιοδοξία των ανθρώπων.

        Γιατί να μην θέλει να γίνει υπουργός αναβάθμιση είναι άσε που θα είναι γύρω από την μαρμίτα της εξουσίας και θα έχει άποψη στις αποκρατικοποιήσεις που έρχονται άρα και θα παζαρεύει με τους μεγάλους επιχειρηματίες.

        Από ΝΔ η πόρτα είναι κλειστή να μείνει μια ζωή τηλεοπτικός ατακαδόρος κουραστικό είναι και όχι τόσο κερδοφόρο.

      • Y. avatar
        Y. @ Ιαπετός 24/05/2011 19:35:31

        Ακριβώς. Προκειμένου ο Κολωτούμπας να συναινέσει, ζήτησε για τον εαυτό του τη θέση Γενικού Γραμματέα στο Υπουργείο Αθλητισμού. Ο Χασαπόπουλος είπε ότι μάλλον ο πρωθυπουργός θα το αποδεχθεί. Πάει ο Μπιτσαξής. Μπέος και Μαρινάκης, θα κάνουν πάρτυ

      • Bloody_Ofelia avatar
        Bloody_Ofelia @ Ιαπετός 24/05/2011 19:50:53

        Εγκζακτεμόν. ο Καρατζαφέρης πήγε να αυτοπροταθεί ως "προσωπικότητα" για την κυβέρνηση προσωπικοτήτων που προτείνει. Να ξερνάς.

  47. tiramola avatar
    tiramola 24/05/2011 14:32:48

    Εγώ εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω ποιές είναι οι διαφορές που με τόση ευκολία αποθεώνουν οι οπαδοί τον Σαμαρά.
    Η μείωση των φόρων που ΘΑ φέρει ανάπτυξη ή ότι αυτός θα πουλήσει σε καλύτερη τιμή?
    Εκτός αν σας αρέσουν τα παραμύθια "τέτοια συναίνεση δεν δίνω"...

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ tiramola 24/05/2011 15:53:32

      Δεν θα βάλει φόρο στις γκαζόζες.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ tiramola 24/05/2011 16:10:42

      Απλά δεν μας αρέσει να αυξάνονται οι φόροι και να μειώνονται τα κρατικά έσοδα. Δεν είμαστε οπαδοί της αποτυχίας. Οι μνημονιακοί έχετε κάθε δικαίωμα να λατρεύετε την αποτυχία. Αλλά δεν φταίει ο ΓΑΠ. Εσεις φταίτε. Εσείς προσωπικά που με θράσσος στηρίζετε τους πιερότους, που αφού φορολόγησαν ό, τι κινείται τους μειώθηκαν τα έσοδα!!! Εσείς φταίτε γαιτί όταν Πορτογαλία και Ιρλανδία διαπραγματεύονταν εσείς αποθεώνατε τον αρχιαποτυχήμενο θρασσύ Παπακωνσταντίνου και τις οριζόντιες περικοπές του. Έσεις κυρίως καταστρέφετε την Ελλάδα. Είστε υπόλογοι εσείς οι τυφλοί οπαδοί της κάθε πασοκικής μπαρούφας, αλλά ως ανερυθρίαστοι προκαλείτε κιόλας τώρα που η αποτυχία του Μνημονίου σας δεν κρύβεται με τίποτα πια.

      • tzager avatar
        tzager @ Κώστας 24/05/2011 17:06:30

        Και όταν εμείς υπογράφαμε τη δανειακή σύμβαση με τη τρόικα ο Σαμαράς έφερνε για παράδειγμα τη Πορτογαλία και την Ιρλανδία ότι αντιστέκονται σθεναρά σε κάθε είδους μνημονιακή υποτέλεια... και να τις και αυτές σε λίγο καιρό με μνημόνια!!!!

        Οταν δε μπορείς να βγείς στις αγορές και να αντλήσεις χρήμα, το μνημόνιο αποδεικνύεται μονόδρομος αγαπητέ!!!
        Τώρα όσο γιαα τη φορολογ

        • effie B. avatar
          effie B. @ tzager 24/05/2011 17:39:00

          σαφως και επρεπε να παραδειγματιστουμε απο την Πορτογαλια και την Ιρλανδια. Εμεις τα δωσαμε μαλλον "δωσαΝε" ολα οσο-οσο!

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ tzager 24/05/2011 18:06:46

          Δεν τα ξέρεις καλά αγαπητέ.
          Εκοψε μισθούς η Πορτογαλία;
          Εκοψε συντάξεις;
          Τί επιτόκιο έχει το Μνημόνιο της Πορτογαλίας, ξέρεις;

          Πάμε Ιρλανδία τώρα. Πίεζαν ή όχι την νέα κυβέρνηση να αυξήσει τον φόρο (12,5%) στις επιχειρήσεις; Τό έκανε; Απάντησε μας.
          Εκανε ή όχι αναδιαπραγμάτευση ο Έντα Κέννι; Αύξησε ή όχι το κατώτερο ημερομίσθιο ενώ το Μνημόνιο προέβλεπε-ως όρο- μείωση ;
          Δεν τα ξέρεις καλά...

          • tzager avatar
            tzager @ Κώστας 24/05/2011 20:36:11

            Δεν αμφισβητείς την ουσία του σχολίου μου αγαπητέ Κώστα.

            Η κάθε μία από αυτές τις χώρες έχει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Και φυσικά καμία αο αυτές της χώρας δεν είναι σε τόσο δεινή θέση όπως η Ελλάδα. Αν πίστευες ότι θα έβγαζαν φωτοτυπία τη σύμβαση τη δική μας και θα την έφερναν προς έγκριση στη Λισαβώνα και το Δουβλίνο είναι απλά αφελές. Και επίσης το να συγκρίνεις έτσι αβίαστα τη μία σύμβαση με την άλλη κάνοντας απλοικές πιασάρικες διαπιστώσεις είναι ισοπεδωτικό και λαικιστικό.

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ tzager 24/05/2011 22:11:14

            Η μπάλα στην εξέδρα....
            Έκανε αναδιαπραγμάτευση ή όχι ο Έντα Κένι;
            Άυξησε ή όχι το κατώτερο ημερομίσθιο ενώ το μνημόνιο προέβλεπε μείωση.
            Αυξησε το φορολογικό συντελεστή όχι;

            Το να μην αναγνωρίζεις πως Ιρλανδία και Πορτογαλία έκαναν καλύτερη διαπραγμάτευση και αναδιαπραγμάτευση είναι λαικσμός. Και ψέμα. Ντορικό ψέμμα.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ tiramola 24/05/2011 16:38:37

      ΕΝΩ ΟΤΑΝ Ο ΓΑΠ ΕΛΕΓΕ "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ",ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ ?

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ tiramola 24/05/2011 17:33:08

      Βρε καλώστωνε που λένε και στη πατρίδα μου...

    • spiros avatar
      spiros @ tiramola 24/05/2011 17:51:41

      @Tiramola
      αγαπητέ,γεια ,τι ακριβώς θέλουμε;Θέλουμε να ξεπουλήσουμε και πάλι να χρωστάμε;Θέλουμε να δίνουμε ,να δίνουμε και να μη ξέρουμε που ακριβώς βρισκόμαστε;
      Ο Σαμαράς ποντάρει στη ανάπτυξη,όταν θα αρχίσουνε να μπαίνουνε έσοδα,και είμαι βέβαιη ότι γνωρίζεις απ΄αγορά ,τότε διαπραγματεύεσαι και αποφασίζεις.
      Αναπτύσεις την γεωργία σου,την κτηνοτροφία αρχίζεις και γίνεσαι ανεξάρτητος.ότι και να γίνει έχεις να ταΐσεις το λαό σου.
      Το ξεπούλημα δεν το θέλει ο Σαμαράς ,γνωρίζεις ότι υπαρχει διαφορά στο πουλάω και στο ξεπουλάω.Το πουλάω είναι σχετικό .Πουλάω για να έχω συνεχή έσοδα ή πουλάω για να μη ξέρουμε που πάνε τα ρημάδια τα πράσινα φράγκα.Δεν πιστεύει ότι η μείωση του ΦΠΑ, θα φέρει ανάσα.Ικανοποιήσε να βλέπεις γέροντες να ξαναμετράνε τα φράγκα για να δούνε αν τους φτάνουνε ;
      Δηλ. θέλεις την πράσινη ανάπτυξη;Τα παιδιά δεν τα σκέφτεσαι;Σου αρέσει να βλέπεις έναν Οικονομικών με έπαρση να σου λέει ,με έχετε ανάγκη ,δέχεσαι τα παραμύθια του προδότη και δεν δέχεσαι τις αλήθειες του Σαμαρά;
      Πάντως συμφωνώ μαζί σου,τέτοια συναίνεση ξεπουλήματος δεν δίνουμε.

  48. ern avatar
    ern 24/05/2011 14:33:20

    Έξυπνη κίνηση. Πήρε το μάθημα του απο τον Καραμανλή και τις προβοκάτσιες που του ξεκίνησαν οι Αμερικλανοί μετά την φιλορωσική του στροφή.

    Ξέρει οτι αν πάει τώρα σε εκλογές, μάλλον θα τις πάρει. Και με το που θα τις πάρει, θα φροντίσουν οι άλλοι να γίνει μακελειό στην Ελλάδα. Πορείες, διαδηλώσεις, σκάνδαλα, χρεοκοπία, κατάρρευση. (αφού βέβαια θα εχουν προλάβει να μας τα πάρουν όλα) και θα τον φάνε λάχανο.

    Δεν είναι κορόιδο ο Σαμαράς.

    Αυτό που δεν ξέρω είναι κατα πόσο είναι δυνατόν να αναιρέσει τις υπογραφές που έχουν πέσει για το ξεπούλημα μας. Φοβάμαι πως η ζημιά είναι μη αναστρέψιμη πλέον. Δεν ξέρω ο ανθρωπος τι μπορεί να κάνει. Δεν ξέρω και να μπορεί να κάνει αν θα τον αφήσουν δηλαδή, ή θα πάει κανένα "ατύχημα" κανένα "σκάνδαλο" και πάει λέγοντας...

    Εδώ θα φανεί πραγματικά και πόσο αλεπού είναι και πόσο ατσάλινα νεύρα θα έχει.

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ ern 24/05/2011 18:18:44

      ΣΩΣΤΟΣ

      • ern avatar
        ern @ Delta Lamda 24/05/2011 20:28:41

        Εγώ στην θέση του δεν θα ήθελα με τίποτα να είμαι πάντως.

  49. maria aqua avatar
    maria aqua 24/05/2011 14:41:48

    Κράτα Αντώνη!

  50. ern avatar
    ern 24/05/2011 14:43:39

    - Να μειώσει το ΦΠΑ, να ανασάνει ο κόσμος και να μπορεί να ψωνίζει! Να ξαναγίνουν επενδύσεις.
    - Να καταργήσει την εργοδοτική ασυδοσία και να εξασφαλίσει ξανά τον εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομεά.
    - Να μειώσει ΤΕΒΕ, ΙΚΑ και δεν συμμαζεύεται, να ανασάνει ο μικρός επιχειρηματίας.
    - Να μειωθεί η ασυδοσία της ΔΕΗ και του πετρελαίου στους λογαριασμούς. Να μπορεί ο κόσμος να ζεσταίνεται τον χειμώνα, να κόψει τα πόδια στα καρτελ καυσίμων και την κερδοσκοπία.
    - Να τελειώνουμε με παράνομα ελληνοποιημένους μετανάστες, κουκούλες και λαθρό
    - Να αναδιοργανωθεί και να εκπαιδευτεί η αστυνομία
    - Να καθαρίσει το στράτευμα απο τους εγκάθετους
    - Πιο αυστηρή πολιτική στα εθνικά, στα σύνορα, στήριξη στους Ακρίτες μας
    - Να ξεβρωμίσει το ΕΣΥ
    - Να ξεβρωμίσει η Παιδεία, και ειδικά τα πανεπιστήμια
    - Να αλλάξει το ποινικό σύστημα που βγάζει σε 8 χρονάκια έξω βιαστές και δολοφόνους, και εν το μεταξύ παίρνουν και άδειες για να ξεσκάνε!

    Και τόσα άλλα, τόσα άλλα....

    Πως θα ξεπλύνει κανεις την πασοκίλα απο την χώρα;;;

    • juliet avatar
      juliet @ ern 24/05/2011 18:07:42

      @ern
      Το τελευταίο βάλτο πρώτο,ξεβρώμισμα της δικαιοσύνης και όλα τα άλλα θα έπονται.
      Τώρα που θα τους πετάξει αφού τους έστηψε για να πάρει την εξουσία θα πάμε όλοι μαζί πάτο.Σήμερα στην Εφορία ,για επιστροφή χρημάτων ,είπανε να πάρουμε το ταμείο την επόμενη βδομάδα αν έχει φράγκα.Τα φράγκα δεν πάνε σε δεξιούς και πασόκους ,πάνε σε κάθε Ελληνα,το χαράτσι πάει σε κάθε Ελληνα.Και όταν θα αρχίσουνε να πληρώνουνε αυτοί που τόσα χρόνια παίρνανε θα κάνουνε πίσω και άσε τι λένε.Η κάλπη είναι καλυμένη δεν βλέπει.

      • ern avatar
        ern @ juliet 24/05/2011 20:30:35

        Ναι συμφωνώ, αλλά τι να πρωτοπιάσει κανείς δεν ξέρω. Η σαπίλα είναι ατελείωτα μεγάλη. Και πιστεύω πως παρά τις αμέτρητες παθογένειες του τόπου που πλέον είναι εκτεταμένη σηψαιμία, το να βλέπεις βιαστές και δολοφόνους να βγαίνουν σε 8 χρονάκια απο κονέ δικαστών και δικηγόρων, και μέχρι τότε να παίρνουν και άδειες για να ξεσκάνε τα παιδιά, και να έχουν και ανέσεις, ενώ τα θύματα τους τρέμουν, είναι πραγματικά τρομερό.

  51. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 24/05/2011 14:47:30

    Σωστά που -δεν- έδωσε συναίνεση στο γενικότερο εθνικό - κοινωνικό έγκλημα της ¨ Παγκόσμιας , μέσω του κ. Γεωργίου ( β΄) Παπανδρέου , Διακυβέρνησης ¨ του διεθνούς χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου , ΑΛΛΑ - μήπως πρέπει να επανεξετάσει τις λεγόμενες ιδιωτικοποιήσεις ( ¨αποκρατικοποιήσεις¨ ) ;

    Είναι θετικές οι ιδιωτικοποιήσεις των επιχειρήσεων κοινής - δημόσιας ωφέλειας , όπως για παράδειγμα της ΔΕΗ , του ΟΤΕ , ΕΥΔΑΠ , ΟΣΕ ;

    Εξαρτάται μόνο από τον ¨ρυθμό και τον τρόπο¨ των ιδιωτικοποιήσεων αυτών , όπου απαιτείται όχι μόνο η ¨υψηλή κρατική εποπτεία¨ , αλλά και ο δημόσιος έλεγχος ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ των επιχειρήσεων αυτών , τεράστιας κοινωνικής και εθνικής σημασίας ;

    Μπορεί να είναι ¨θετική¨ ( σε ¨σωστή κατεύθυνση¨ ) η εκποίηση της δημόσιας γης , του αέρα , των χερσαίων , θαλάσσιων και υποθαλάσσιων πλουτοπαραγωγικών πηγών της χώρας , χωρίς την εξασφάλιση όχι μόνο του λεγόμενου ¨δημόσιου ελέγχου¨ , αλλά και την διεύθυνση -στην χάραξη οικονομικών στρατηγικών-, με πλειοψηφία μετοχών του δημοσίου ( δεν αποκλείω δηλαδή την συνεργασία με το ιδιωτικό επενδυτικό κεφάλαιο ) ;

    Θα πρέπει να παίζουμε δηλαδή μεταξύ των όρων ¨αξιοποίηση¨ και εκποίηση , που στην ουσία το τελευταίο συμβαίνει πάντα ;

    Θα μου πεις εάν δεν μίλαγε έτσι ο κ. Αντώνης Σαμαράς ( και αντιλαμβάνομαι πλήρως τις δυσκολίες και τις ¨ισορροπίες ¨ που πρέπει να κρατήσει , αλλά είναι η στιγμή των μεγάλων ¨ναι¨ και των μεγάλων Όχι ) σαν εκπρόσωπος ενός μεγάλου κόμματος που έχει στην βάση του ένα πολύ μεγάλο μέρος των Ελλήνων εργαζομένων , πως θα δινόταν η ευκαιρία στην ¨Αριστερά¨ και την Αριστερά να μιλά για ¨κόμματα του κεφαλαίου¨ , χωρίς να έχουν και ¨απόλυτα άδικο¨ ;

    • kiki avatar
      kiki @ ΝΤΑΝΤΟΝ 24/05/2011 19:13:16

      Στο μονο που διαφωνω καθετα για ιδιοτικοποιηση , ειναι το νερο.
      Το νερο ειναι πολυτιμο , ειναι δημοσιο αγαθο, και δεν πουλιεται.
      Κοιταξτε σε χωρες που πουληθηκαν τα νερα, Περου, Αργεντινη, Ισημερινος, το ξερετε οτι οι ανθρωποι δεν ειχαν νερο να πιουν.Απαγορευοταν ακομα και να μαζευεις το νερο της βροχης.
      συνελθετε , οχι σε ολα σε ιδιωτες, ημαρτον τι θα παραδωσουμε στις μελλοντικες γεννεες , την κολαση που θα λεγεται , καποτε Ελλας.

  52. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 24/05/2011 14:48:33

    Πολύ καλός ο Αντώνης -όπως πάντα άλλωστε.
    Περιμένουμε και την πρόταση μομφής εναντίον ΟΛΗΣτης κυβερνησης
    για τα εγκλήματα και τις ραδιουργίες της προκειμένου να εξαλείψει
    από προσώπου γής την Ελλάδα των Ελλήνων.
    Πάντως κάτι πρέπει να γίνει ΤΩΡΑ.
    Αντώνη εμπα μπροστά ΤΩΡΑ.
    Η Ιστορία γράφεται ΤΩΡΑ.....

  53. eco avatar
    eco 24/05/2011 14:50:32

    Λύκοι στα πρόβατα μου…
    Οι εκφραστές του Όχι σε όλα κε Καραμανλή..
    Οι υποστηρικτές του σχεδίου Ανάν με το δίλλημα ότι δεν θα μπει η Κύπρος στην Ευρώπη.
    Οι αρχιτέκτονες των απανωτών διλημμάτων της διακυβέρνησης Σημίτη.
    Οι διαχειριστές της κρίσης των Ιμίων με το δίλλημα μη γίνει πόλεμος.
    Οι συνεργάτες της παράδοσης Οτσαλάν με το ίδιο δίλλημα
    Οι οπαδοί των μνημονίων με το δίλλημα δεν θα σας πληρώσουμε
    Οι συνοδοιπόροι της αμνησίας «θα το έχουμε ξεχάσει» κλπ
    Ζητούν συναίνεση στην φτώχεια και την εθνική ταπείνωση.
    Παίξατε και χάσατε κύριοι.
    Το παραμύθι με τον βοσκό που καλούσε τους συγχωριανούς του να τον βοηθήσουν γιατί λύκοι μπήκαν στο μαντρί για να κάνει την πλάκα του, έπρεπε να σας γίνει μάθημα.
    Βάλατε τους λύκους μέσα κύριοι, ώρα να το βάλετε στα πόδια.
    Όλοι οι υπόλοιποι μαζί θα σώσουμε την πατρίδα από την κατηφόρα και για άλλη μια φορά χωρίς εσάς.
    «Να προτρέχει του χρόνου ο χτύπος της καρδιάς» είχε πει ο Οδυσσέας Ελύτης και το επανέλαβε ο Αντώνης Σαμαράς αλλά κανείς δεν ήθελε να τους καταλάβει.

  54. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 24/05/2011 14:51:48

    Το οχι σημαίνει ελπίδα.
    Αυτό εχει ανάγκη η κοινωνία .Ο Σαμαράς είναι η ελπίδα για τη Χώρα

  55. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 24/05/2011 14:54:43

    ΑΝΤΩΝΗ
    ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΟΣΙΛΟΓΟ JEFFREY ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ.
    ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕ ΤΑ ΑΚΡΑΙΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΥΠΟΥ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ,ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ,ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΟΜΗΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ.
    ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΛΑΙΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΕΛΟΙΟΥΣ ΓΙΑΠΗΔΕΣ ΠΟΥ ΝΤΡΟΠΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ , ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ

    • Heroic.SNG avatar
      Heroic.SNG @ Γιώργος Π 24/05/2011 15:33:51

      εχουν νοημα πια ολοι αυτοι που αναφερεις?
      Ποιος νοημων πολιτης τους δινει πλεον σημασια.
      Το εγω του αρχηγου δεν σου λεει τιποτε?

    • Giannis_Analytis avatar
      Giannis_Analytis @ Γιώργος Π 24/05/2011 15:34:41

      +1000!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Γιώργος Π 24/05/2011 16:44:54

      ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ. Η ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ DNA ΜΑΣ.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Γιώργος Π 24/05/2011 17:35:39

      Μην τους σταυρώσεις στις εκλογές όποτε και γίνουν..... έχεις το δικαίωμα έτσι;

  56. miden_agan avatar
    miden_agan 24/05/2011 15:13:28

    Νομίζω πάντως ότι ο βασικότερος λόγος για το ΟΧΙ είναι ότι ακόμα και σήμερα, στο παρά πέντε που λέει και η κυβέρνηση, τα "μέτρα" είναι ΑΓΝΩΣΤΑ. Για άλλη μια φορά, μόνο το περίγραμμά τους έχει ανακοινωθεί. Επί της ουσίας ΔΕΝ ξέρουμε τί θα ιδιωτικοποιηθεί και με τι πλαίσια, τι δαπάνες θα περικοπούν, ποιοι φόροι θα αυξηθούν. Είναι άσχετοι και επικίνδυνοι τόσο στο γενικότερο πλαίσιο πολιτικής (βλέπε Μνημόνιο) όσο και στην καθημερινή εφαρμογή της πολιτικής (βλέπε Μέτρα).

    Από την άλλη μεριά, δεν βλέπω ούτε τον κ. Σαμαρά να αρθρώνει έστω μια λέξη για τη μείωση του κόστους λειτουργίας του πολιτικού συστήματος (αποζημιώσεις, δωρεάν παροχές, συντάξεις πολιτικών, δικαστών, στρατιωτικών, κτλ).

    Πάντως η πιθανότερη, για εμένα, εξέλιξη των πραγμάτων είναι:
    1. Το "Μνημόνιο" με κάποιο τρόπο πετυχαίνει. Αποτέλεσμα: Σαμαράς 25% εφόσον ήταν εναντίον του.

    2. Το "Μνημόνιο" αποτυγχάνει. Αποτέλεσμα: Σαμαράς 25% αφού για κάποιους θα ταυτίζεται με το μνημόνιο και για κάποιους άλλους θα "ευθύνεται" στο ότι δεν συναίνεσε.

  57. Χρηστος avatar
    Χρηστος 24/05/2011 15:19:02

    Μπορώ να ρωτήσω κάτι τους υποστηρικτές της ΝΔ ή έστω του Αντώνη Σαμαρά;

    Ποιά είναι τα σχόλια σας για την νεολαία της Νέας Δημοκρατίας; Της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ;
    Γιατί τέτοια μυστικότητα για αυτό το θέμα;
    Παρακολουθώ αρκετά συχνα το site και δεν είδα ποτέ να γίνεται μια αναφορά στην παράταξη...

    Έχω πολλά αρνητικά να πω. Αλλά δεν υπάρχει λόγος να φορτίσω το σχόλιο μου. Αλήθεια επιζητώ την άποψη σας.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Χρηστος 24/05/2011 15:30:44

      Αν έχεις κάτι σοβαρό να καταγγείλεις γιατί δε γράφεις ένα κείμενο, αν έχει σοβαρή πληροφόρηση και καλόβουλη κριτική πολύ πιθανον να δημοσιευτεί. Φαντάζομαι, βέβαια, πως αντιλαμβάνεσαι ότι οι γνωστές καραμέλες περί πάρτυ, εκδρομών και σούξου-μούξου με καθηγητές δεν είναι σοβαρές καταγγελίες για μια φοιτητική παράταξη και μια νεολαία που συγκέντρωσε την υποστήριξη 55.000 περίπου μελλοντικών επιστημόνων μόλις πριν μια βδομάδα. Για τα δε γνωστά θέματα που άπτονταν της "υπακοής" Παπαμιμίκου, νομίζω ότι μέχρις στιγμής έχει δείξει καλά δείγματα γραφής. Περιμένω ειλικρινά να διαβάσω τις απόψεις σου επί της νεολαίας.

      • Χρηστος avatar
        Χρηστος @ TopGunZ 24/05/2011 17:27:15

        Χαίρεται.
        Γράφεις:
        "Φαντάζομαι, βέβαια, πως αντιλαμβάνεσαι ότι οι γνωστές καραμέλες περί πάρτυ, εκδρομών και σούξου-μούξου με καθηγητές δεν είναι σοβαρές καταγγελίες για μια φοιτητική παράταξη και μια νεολαία που συγκέντρωσε την υποστήριξη 55.000 περίπου μελλοντικών επιστημόνων μόλις πριν μια βδομάδα"


        Δεν κάνουμε καλή αρχή! Προσπαθείς να βγάλεις έξω από τα πλαίσια της συζήτησης κάποια βασικά σημεία...
        Αυτά που προσπαθείς να περάσεις στα ψιλά για μένα είναι όλη η ουσία.

        Το Lido, το Vogue ,το οποιοδήποτε άλλο club θέλεις χρησιμοποιούνται ως μέσο προσέλκυσης των φοιτητών.

        Πραγματικά αμφιβάλλω αν αυτός ο αριθμός των φοιτητών που αναφέρεις ψήφισαν λόγω ιδεολογίας, επειδή ήξεραν τις πολιτικές θέσεις της ΔΑΠ.

        Για μένα η ΔΑΠ στο πανεπιστήμιο μου συνοψίζεται ως εξής:

        Πάρτυ,εκδρομές, ξύλο και ταμπούρλα.

        Δεν βρίσκω κάτι το πολιτικό στα παραπάνω.

        Αυτά εν συντομία. Βρίσκω πως είσαι θετικός σε οποιαδήποτε συζήτηση. Θα επανέλθω.

        Ευχαριστώ για την ανάγνωση.

        Υ.Γ.1 Κρατάω μια άδεια κούπα στο χέρι μου. Που είναι έτοιμη να γεμίσει. Αυτό μεταφράζεται πως είμαι δεκτικός σε ό,τι μου πεις. Δεν θα το απορρίψω κατευθείαν. Σου προτείνω να κάνεις και συ το ίδιο ώστε η συζήτηση να έχει κάποιο νόημα. Το copy-paste τσιτάτων και φράσεων δεν ενδείκνυται.
        Υ.Γ.2 όλα τα παραπάνω ισχύουν και για την ΠΑΣΠ.

        • Χρηστος avatar
          Χρηστος @ Χρηστος 24/05/2011 17:32:21

          Επίσης θα σε παρακαλούσα για ένα-δυο σχόλια για τα παρακάτω βίντεο:

          h–p://www.youtube.com/watch?v=tQIRe1wMOZQ

          h–p://www.youtube.com/watch?v=IAdBOsLFdNM

          Το πόσα υπάρχουν είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο. Διάλεξα δυο ενδεικτικά. Ένα φετινό και ένα από το πανεπιστήμιο μου δυο χρόνια πριν.

        • Κεραυνός avatar
          Κεραυνός @ Χρηστος 24/05/2011 18:19:28

          Προσωπικά μπορώ να μεταφέρω το κλίμα στο πανεπιστήμιο που σπουδάζω. Το μεγαλύτερο μέρος των ενεργών ατόμων στην Δαπ είναι νέοι με έντονες ανησυχίες στα πανεπιστημιακά, εθνικά και οικονομικά ζητήματα της πατρίδας μας. Η γραμμή που ακολουθούμε είναι η προώθηση της ιδεολογίας μας και των θέσεων μας(πχ κατάργηση ασύλου). Η αύξηση των ποσοστών της Δαπ στις φοιτητικές εκλογές οφείλεται στο πολιτικό της πρόγραμμα. Η πτώση των ποσοστών της Πασπ οφείλεται στην πολιτική της κυβέρνησης. Αν ενστερνιστούμε την λογική ότι τα club κάνουν την διαφορά τότε θα έπρεπε η Πασπ να είναι πρώτη αφού ο Παπανδρέου μπορεί θεωρητικά να της δώσει λεφτά ώστε να οργάνωσει τα καλύτερα παρτυ. Εξάλλου, Μια πολιτική στηριγμένη σε παρτυ και εκδρομές δεν μπορεί να λειτουργήσει αφού στις μέρες μας οι φοιτητές βρίσκονται σε δύσκολη οικονομική κατάσταση, προβληματίζονται και δεν έχουν την πολυτέλεια να καλοπερνούν...

          • Χρηστος avatar
            Χρηστος @ Κεραυνός 24/05/2011 19:05:28

            Χμ, καλά όλα αυτά άλλα για τα βίντεο που παραθέτω έχεις κάτι να σχολιάσεις;

            Αν έχω το σχόλιο σου δίπλα στο βίντεο υπάρχει μια πολύ μικρή ασυνέπεια δεν νομίζεις;

            Αλήθεια που ακριβώς φαίνονται οι πολιτικές τους πεποιθήσεις; Εκεί που επιδεικνύουν τα γεννητικά τους όργανα στις αντίπαλες παρατάξεις ή εκεί (στο άλλο βίντεο) που σκίζουν τις αφίσες (εθιμοτυπικά πια) της ΠΑΣΠ ώστε να βάλουν το πανό με το περιστέρι;

            «Η γραμμή που ακολουθούμε είναι η προώθηση της ιδεολογίας μας και των θέσεων μας»

            Ακριβώς… γι’αυτό και η βοήθεια εγγραφή του πρωτοετή. Γι’αυτό και η τόσο έντονη παρουσία σας. Γι’αυτό και τα χιλιάδες flyers πεταμένα σε πεζοδρόμια, διαδρόμους πανεπιστημίου. Τι κακογουστιά αλήθεια.

            Γράφεις:
            "Μια πολιτική στηριγμένη σε παρτυ και εκδρομές δεν μπορεί να λειτουργήσει αφού στις μέρες μας οι φοιτητές βρίσκονται σε δύσκολη οικονομική κατάσταση, προβληματίζονται και δεν έχουν την πολυτέλεια να καλοπερνούν…"

            Πολύ ενδιαφέρον να το διαβάζω αυτό όταν σχεδόν κάθε εβδομάδα γίνεται ένα πάρτι και μια εκδρομή στην Super Mykonos.

          • Κεραυνός avatar
            Κεραυνός @ Χρηστος 24/05/2011 19:48:44

            Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλα.
            - Για το δεύτερο βίντεο συμφωνώ ότι είναι ακρότητα. Όμως για αυτό υπάρχουν οι φοιτητικές εκλογές για κάθε σχολή ξεχωριστά προκειμένου να κριθούν οι ενέργειες των εκάστοτε δαπιτών και να τιμωρηθούν στην καλπη αν ξεπέρασαν τα όρια κατά την διάρκεια της χρονιάς. Το σκηνικό στο πρώτο βίντεο είναι πολυσύνθετο. Κάθε παράταξη στις εκλογές έχει τον χώρο της για να αφισοκολλήσει. Εάν η Πασπ πήρε τον χώρο της Δαπ και κόλλησε τότε καλά κάνανε και τις σκίσανε. Έχει συμβεί στην σχολή μου και το γνωρίζω. Εάν ήτανε αυθαίρετη ενέργεια της Δαπ της σχολής σου τότε ενδέχεται να έχουν κάνει παρόμοια πράγματα οι πασπίτες στο παρελθον. Οπότε δεν μπορώ να κάνω αντικειμενικό σχόλιο για το πρώτο βίντεο.
            - Για την αφισοκόλληση έχω να πω ότι σε πολλές σχολές η Δαπ έχει κατεβάσει ψήφισμα προκειμένου να καταργηθεί. Είμαι κατά της αφισοκόλλησης στο πανεπιστήμιο και ελπίζω μαζί με την κατάργηση του ασύλου ο Σαμαράς να καταργήσει και την αφισοκόλληση. Για τις εγγραφές των πρωτοετών λέω ότι είναι μια πρώτη επαφή του φοιτητή με την εκάστοτε παράταξη. Με κάποιον τρόπο πρέπει να μάθει τις απόψεις μας και οι εγγραφές είναι ένας καλός τρόπος γνωριμίας.
            - Τα παρτι αν γίνονται κάθε εβδομάδα είναι πολύ κακό. Αν γίνονται που και που τότε απλά είναι ένας τρόπος να κάνεις γνωριμίες και να ξεσκάσεις. Η Μύκονος είναι μια φορά το χρόνο. Σου εξήγησα όμως ότι δεν κερδίζεις εκλογές με παρτυ, η Πασπ στην σχολή μου καλούσε συνεχώς επώνυμους τραγουδιστές στα πάρτυ της και τα ποσοστά της έπεσαν διότι ο κόσμος ξύπνησε επιτέλους...

          • Χρηστος avatar
            Χρηστος @ Κεραυνός 24/05/2011 20:08:20

            Ο χώρος ήταν της ΠΑΣΠ. Και όχι ποτέ δεν τόλμησε η πασπ να κάνει κάτι τέτοιο στο παρελθόν. Το περιστατικό αυτό είναι ακόμα ένα φαινόμενο άκρατου φασισμού και αλλαζονείας της ΔΑΠ.

            Χμ δεν μπορεί να έχω τόσο κακή μνήμη. Η Μύκονος γίνεται και 2 και 3 φορές αν δεν απατώμαι. Πάντως όχι μόνο μια! Και δεν είναι μόνο η Μύκονος ,υπάρχουν και οι χειμερινοί προορισμοί!

            Χαιρετώ για σήμερα. Θα τα ξαναπούμε.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Κεραυνός 24/05/2011 20:43:00

            Χμμμ, για να μην ασχολείσαι πάντως πολύ σίγουρος είσαι για την ΠΑΣΠ που δεν τολμάει να κάνει τέτοια πράγματα και για την φασιστική ΔΑΠ.

            Επίσης μάλλον μπερδεύεις κάτι πολύ πολύ βασικό, αν και ελάααααχιστο ως λεπτομέρεια: Κάθε τμήμα κάνει τη δική του εκδρομή, εκτός αν οργανωθεί από κοινού ή σε επίπεδο σχολής. Οπότε στη Θεσσαλονίκη επί παραδείγματι "παίζουν" κάθε χρόνο καμιά 20αριά εκδρομές από όλες τις παρατάξεις και όλα τα τμήματα της πόλης.

        • Κεραυνός avatar
          Κεραυνός @ Χρηστος 24/05/2011 18:43:17

          Προσωπικά μπορώ να μεταφέρω το κλίμα που επικρατεί στην σχολή και στο πανεπιστήμιο που σπουδάζω. Το μεγαλύτερο μέρος των ενεργών ατόμων στην Δαπ είναι νέοι με έντονες ανησυχίες στα πανεπιστημιακά, εθνικά και οικονομικά ζητήματα της πατρίδας μας. Η γραμμή που ακολουθούμε είναι η προώθηση της ιδεολογίας μας και των θέσεων μας(πχ κατάργηση ασύλου). Η άνοδος των ποσοστών της Δαπ στις φοιτητικές εκλογές οφείλεται στο πολιτικό της πρόγραμμα. Η πτώση των ποσοστών της Πασπ οφείλεται στην πολιτική της κυβέρνησης. Αν ενστερνιστούμε την λογική ότι τα club κάνουν την διαφόρα, τότε η Πασπ θα έπρεπε να είναι πρώτη αφού θεωρητικά ο Παπανδρέου θα μπορούσε να της δώσει τόσα λεφτά ώστε να οργανώσει τα καλύτερα πάρτυ. Εξάλλου, μια πολιτική στηριγμένη σε εκδρομές και πάρτυ δεν μπορεί να λειτουργήσει, αφού στις μέρες μας οι φοιτητές βρίσκονται σε δύσκολη οικονομική κατάσταση, προβληματίζονται και δεν έχουν την πολυτέλεια να καλοπερνούν...

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Χρηστος 24/05/2011 19:57:35

          Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι ότι πρόκειται για φοιτητές. 18 με 23 χρονών κατά πλειοψηφία? Ξέρεις, νέοι? Δηλαδή εσύ από τα 18 σου μέχρι τα 23 πήγαινες κάθε Κυριακή στο κατηχητικό, απείχες από κάθε ερωτική-σεξουαλική πράξη, δεν πήγαινες εκδρομές/διακοπές, δεν έβγαινες σε κλαμπ και ρεμπετάδικα, δεν έπινες ούτε σταγόνα αλκοόλ κλπ κλπ? Και παρ'όλα αυτά, κρίνεις όλο το θεσμό του φοιτητικού συνδικαλισμού επειδή οι συμμετέχοντες κάνουνε συν τοις άλλοις ότι κάθε φυσιολογικό παιδί της ηλικίας τους: χαβαλέ, καζούρα, διασκέδαση.

          Το φυλλαδιάκι με τις προτάσεις της ΔΑΠ το διάβασες? Την πρόταση παιδείας? Online και στο youtube δεν υπάρχουνε μόνο βιντεάκια με καζούρες, καφρίλες και πλάκες ξέρεις. Όχι μόνο τη ΔΑΠ, αφού από ότι φαίνεται δεε σε εκφράζει, αλλά και τις άλλες παρατάξεις τις πλησίασες? Μίλησες με κανέναν? Ή πήρες ως δεδομένο ότι όλοι ίδιοι είναι και μόνο για Τσίβας και γκομενάκια ενδιαφέρονται? Γιατί εμένα δύο πιθανά σενάρια μου έρχονται μόνο στο μυαλό, ή είσαι άτυχος και βρίσκεσαι σε σχολή με βλάκες υπεύθυνους παρατάξεων, ή προτίμησες την εύκολη λύση του κρίνειν εξ'αποστάσεως.

          • Χρηστος avatar
            Χρηστος @ TopGunZ 24/05/2011 20:26:51

            Είμαι 22 χρονών. Αντιλαμβάνομαι τις ανάγκες κάθε νέου να διασκεδάσει, να κάνει σεξ, να πιει, να κάνει οτιδήποτε. Αλίμονο αν ήμουν τόσο μίζερος να κατέκρινα τις ανάγκες αυτές.
            Στο πανεπιστήμιο μου δεν υπάρχει αυτό το πράγμα, φοιτητικός συνδικαλισμός. Το υποκατάστατο που έχουμε λέγεται «συνέλευση φοιτητικού συλλόγου» και γίνεται ΑΝ γίνει μια φορά τον χρόνο. Πέρσι έγινε και πήγα. Όπως είναι φυσικό καθορίστηκαν εξαρχής οι όροι που θα γινόταν οι συνέλευση.
            Τοποθετήσεις ενός λεπτού και καμία ερώτηση.

            Πόσο γόνιμο μπορεί να είναι κάτι τέτοιο; Πόσο ουσιαστικό; Συν τοις άλλοις, γύρω από το βήμα ήταν 10-15 άτομα τα οποία παρακινούσαν το πλήθος να ζητωκραυγάσει στις τοποθετήσεις των εκπροσώπων της ΔΑΠ. Κοιτούσα τον κόσμο γύρω μου. Το ευχαριστιόντουσαν όλοι. Υπήρχε κλίμα κερκίδας. Τίποτα παραπάνω. Κλίμα κερκίδας. «Ωραία τους την είπαμε σήμερα». «Και α και ου και ΔΑΠ-ΝΔΦΚ».
            «βιντεάκια με καζούρες, καφρίλες και πλάκες»
            Ονομάζεις καζούρες τον τραμπουκισμό και καφρίλα και πλάκα το να κατεβάσουν τις αφίσες μιας αντίπαλης παράταξης. Εγώ τα ονομάζω οπαδιλίκι και πεμπτουσία της παράταξης. Και φυσικά αποδεικτικά στοιχεία του δαρβινισμού. Για τα ταμπούρλα που βαράνε ρυθμικά όποτε έχει ολομέλεια έχεις να μου σχολιάσεις κάτι;

            Μου λες πως υπάρχουν κι άλλα βιντεάκια. Εννοείς αυτά; http://www.youtube.com/watch?v=CXd8BXskqDg
            http://www.youtube.com/watch?v=0qyga8byIzs
            Τι μεστό και πολιτικό νόημα αλήθεια! Αν εννοούσες κάποια άλλα παρακαλώ να μου τα παραθέσεις.
            Δεν νομίζω να είμαι άτυχος. Είμαι στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Βγάζουμε σταθερά ΔΑΠ τα τελευταία 1000 χρόνια. Ίσως αυτό να τους έχει κάνει παραπάνω αλαζόνες απ’ότι σε άλλες σχολές.
            Τι πρέπει να κάνω δηλαδή για να μην κρίνω εξ αποστάσεως; Να γραφτώ σε κάποια παράταξη; Δεν αρκεί το γεγονός ότι έρχομαι καθημερινά σε επαφή με όλα τα παραπάνω;

            Υ.Γ. Παρατήρησα πως το ύφος σου σε σχέση με το πρώτο κείμενο σου είναι αρκετά πιο εχθρικό. Δεν υπάρχει κάποιος λόγος να φορτιζόμαστε. Ανταλλάζουμε απόψεις. Το σχολιάζω ώστε να μην καταλήξει σε 2 ή 3 ποστ η συζήτηση μας να είναι μια απλή ανταλλαγή χαρακτηρισμών.
            Φιλικά. Αυτά για σήμερα. Τα λέμε εν καιρώ.

          • Χρηστος avatar
            Χρηστος @ Χρηστος 24/05/2011 20:34:51

            βίντεο πολιτικού περιεχομένου:
            http://www.youtube.com/watch?v=PGLj00akYqk&feature=related

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Χρηστος 24/05/2011 21:12:28

            Δηλαδή εσύ τόσα χρόνια στη Θεσσαλονίκη έχεις δει μόνο "τραμπουκισμούς" της ΔΑΠ? Τότε όντως είσαι τυχερός, γιατί το να κατεβάζεις αφίσες μάλλον είναι χαβαλεδιάρικη καζούρα σε σχέση με οπλισμένους κρανιοφόρους, πληρωμένους μπράβους και μαστουρωμένους εργατοπατέρες. Επίσης δεν έχεις μάλλον την χαρά να σου τρώνε 2-3 φορές την εβδομάδα ώρα από το μάθημά σου για ανακοινώσεις που καταλήγουν να γίνουνε ολόκληρες πολιτικές τοποθετήσεις, ούτε χάνεις μέρες ολόκληρες το μήνα σε συνελεύσεις που συγκαλούνται ξανά και ξανά μέχρι να επικρατήσει το...δίκιο του εργάτη. Και αν θυμάμαι καλά το δικό σου Πανεπιστήμιο δεν έκλεινε κάθε τρεις και λίγο με καταλήψεις και αγώνες των τέτοιων για τα τέτοια.

            Και εν τέλει, όταν παίρνει μια παράταξη κοντά 60%, λογικό δεν είναι να βλέπεις πιο έντονη την παρουσία των δικών της υποστηρικτών? Δεν δικαιολογώ φυσικά το περιστατικό με τις αφίσες, αλλά δεν ξέρω και το περιστατικό, εσύ υπερασπίζεσαι την ΠΑΣΠ και δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω, αλλά νόμιζα ότι είσαι ενάντια σε όλες τις αφίσες, προς τι ο καημός για τις αφίσες της ΠΑΣΠ?

            Αυτό που ουσιαστικά σε ρωτάω εγώ είναι το εξής. Έχεις κάτι να προτείνεις? Σε ενοχλεί κάτι σημαντικό στη σχολή? Θέλεις να προσφέρεις κάτι? Έχεις κινηθεί προς ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ φοιτητική παράταξη για να τους γνωστοποιήσεις τους προβληματισμούς σου και να δεις πως διάκεινται αυτοί? Ανέφερες για τα ταμπούρλα, οκ, ήταν προσβλητικό για σένα απέναντι στην πολιτική ορθότητα που ενστερνίζεσαι. Λες ότι γίνεται μια φορά συνέλευση. Από ότι καταλαβαίνω θεωρείς ότι η συνδικαλιστική δράση στη σχολή σου είναι λειψή. Ως προς τι όμως? Τι χρειάζεται λύση? Τι μπορούσε να κάνει το φοιτητικό κίνημα για σένα, με εσένα, και αντ' αυτού βαράνε τα ταμπούρλα?

            Για τα βιντεάκια τώρα, δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα. Νεανικά μοντέρνα σποτάκια είναι. Τι να βάλουνε, την βιογραφία του Τσε Γκεβάρα? Την Κάρμινα Μπουράνα? Αν το πρόβλημά σου είναι καθαρά γούστου, οκ, πάω πάσο για τις εικαστικές προτιμήσεις του καθενός, αλλά κάτι μεμπτό πολιτικά δεν μπορώ να δω. Από κει και πέρα, πριν λίγο καιρό είχε γίνει μια κίνηση για το τι θέλουμε από την παιδεία το 2020 (δηλαδή για την προοπτική των παιδιών μας), υπάρχει διαρκώς συζήτηση για τις θέσεις της ΔΑΠ, υπάρχουν ομάδες και σελίδες στο facebook κι αλλού. Αυτό εννοούσα με το διαδίκτυο. Αν τώρα σχημάτιζε ο καθένας άποψη με τα βιντεάκια του youtube, ζήτω που καήκαμε, μην ξεχνάς ότι είδηση δεν είναι σκύλος να δαγκώσει άνθρωπο, αλλά άνθρωπος να δαγκώσει σκύλο, οπότε είναι λογικό στο διαδίκτυο και ειδικά στο youtube να προωθείται ότι χειρότερο και μελανότερο από θεσμούς και ανθρώπους που υφίστανται 365 μέρες το χρόνο και όχι μόνο τα 5 λεπτά ενός βίντεο, που, το παραδέχομαι, μπορεί να κάναν κάτι πολιτικά μη ορθό.

            Για το ύφος μην ανησυχείς, έχω ένα θέμα με το online γράψιμο, είμαι άνθρωπος που παθιάζεται στις συνομιλίες του και αυτό στην απρόσωπη διαδικτυακή κοινότητα μπορεί να μεταφραστεί ως επιθετικότητα. Πάντα φιλικά μιλάμε εδώ.

          • Κεραυνός avatar
            Κεραυνός @ TopGunZ 24/05/2011 21:59:07

            Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο TopGunZ. Χρήστο δεν είναι ορθό να κρίνεις μια παράταξη από αποσπασματικά περιστατικά που μάλιστα δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που βιώνουν φοιτητές σε άλλα πανεπιστήμια της χώρας όπως ανέφερε ο TopGunZ. Εγώ στην θέση σου θα συζητούσα με όλες τις παρατάξεις προκειμένου να καταλάβω ποιες αρχές πρεσβεύει ο καθένας.Για παράδειγμα τα ΕΑΑΚ πρεσβεύουν την αντίληψη ότι το αιγαίο ανήκει στα ψάρια του, η ΠΚΣ τοποθετεί τον κομμουνισμό πάνω από το εθνικό συμφέρον, η ΠΑΣΠ θίγεται όταν κατηγορούμε τον ΓΑΠ και τον υπερασπίζεται.Για να ανακαλύψεις τι πρεσβεύουμε εμείς σου προτείνω να μιλήσεις με υψηλά ιστάμενα στελέχη της Δαπ στην σχολή σου, να συζητήσεις με εμάς και να κρίνεις πολιτικά τις επίσημες θέσεις της Δαπ και του Σαμαρά.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Χρηστος 24/05/2011 21:28:44

            Για το τελευταίο βίντεο, ποιος είναι ο συγκεκριμένος? Εκπροσωπεί επίσημα τη ΔΑΠ? Δεν ξέρω αν το πρόσεξες, αλλά επάνω έχει δύο σηματάκια, αυτό του ΣΚΑΙ και αυτό των Φακέλων του Alexis. Δε βλέπεις ότι προσπαθούν κάτι απόλυτα σωστό, την καταγγελία δηλαδή της αηδίας και του παραλόγου των καταλήψεων να την παρουσιάσουν ως χαβαλέ της ΔΑΠ? Έχεις νιώσει ποτέ την εμπειρία του να είσαι μονίμως σε ετοιμότητα αν σε πάρουν τηλέφωνο να τρέξεις στη σχολή γιατί πάλι οι αριστεροί κάνανε "μυστική" συνέλευση για να καταφέρουνε λόγω τεχνητής αποχής να κλείσουνε το τμήμα με καταλήψεις για τη γνωστή τους ιδεοληψία των αγωνιστικών αγώνων για τα τέτοια των τέτοιων? Το ξέρεις ότι κατάντησα "αιώνιος φοιτητής" γιατί όταν προσπαθούσα να ζογκλάρω δουλειά και πανεπιστήμιο, είχα πάντα εμπόδιο τις καταλήψεις τους, οπότε και αναγκάστηκα να παρατήσω τη σχολή μου για 4 χρόνια?

    • Χρηστος avatar
      Χρηστος @ Χρηστος 24/05/2011 15:34:36

      Το σχόλιο αυτό συντάχθηκε πριν διαβάσω το άρθρο για τα εκλογικά αποτελέσματα. Πήρα τις απαντήσεις μου, ευχαριστώ.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Χρηστος 24/05/2011 16:46:26

      EΣΥ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΡΩΤΑΣ ? ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ.

      • Χρηστος avatar
        Χρηστος @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/05/2011 17:31:09

        Από απολύτως καμία. Από την θέση του εαυτού μου και μόνο.

        • Theocharis avatar
          Theocharis @ Χρηστος 24/05/2011 18:12:15

          Προς ολους τους παραπανω σχολιαστες:
          αντιγραφω απο το "εγκυρο" παραπολιτικα:
          -----------------------------------------------------------------Πάρτυ με αφορμή την ονομαστική του εορτή αλλά και το «κλείδωμα» της υποψηφιότητάς του στην Α’ Πειραιά, κάνει ο Κώστας Κατσαφάδος. Φυσικά, η γιορτή θα πραγματοποιηθεί σε γνωστό κλαμπ του μεγάλου λιμανιού, ενώ το «παρών» σ’ αυτή, αναμένεται να δώσουν πολλοί «γαλάζιοι» νεολαίοι που στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια τον αντιπρόεδρο της ΟΝΝΕΔ.

          ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ: Σύμφωνα με πληροφορίες του parapolitika.gr, ο Κατσαφάδος… σκίζει στις μυστικές δημοσκοπήσεις της Συγγρού.
          ------------------------------------------------------------------
          Εδω ο κοσμος καιγεται και ...... ο Κατσαφαδος κλαμπαρει!
          Τα σχολια σας ευπροσδεκτα!!

          Αν ειναι να φυγει ο καθε ...Χατζηδακης για να ερθει ο ...καθε τυχαρπαστος ΚατσαφαΓος, να μας λυπηθει ο μεγαλοδυναμος!!!

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Theocharis 24/05/2011 20:08:15

            Σχόλια να κάνουμε. Το ζητούμενο ποιο είναι? Τι ακριβώς προσπαθούμε να αναλύσουμε?

          • Theo avatar
            Theo @ TopGunZ 24/05/2011 20:45:04

            τον τυχοδιωκτισμό και την αυθάδεια του Κατσαφάδου! Ολοι οι Έλληνες αγωνιούν και αυτός ανακοινώνει με έπαρση για το «κλείδωμα» της υποψηφιότητάς του στην Α’ Πειραιά και το σκίσιμο στις μυστικές δημοσκοπήσεις της Συγγρού, πάρτυ σε "γνωστό κλαμπ του μεγάλου λιμανιού".
            Στα τσακίδια τέτοιοι ΓΟΝΟΙ!

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Theo 24/05/2011 21:17:41

            Έκανε τέτοια ανακοίνωση? Δηλαδή είπε δε σας καλώ για την ονομαστική μου εορτή αλλά γιατί "έκλεισε" το χρίσμα? Επειδή αναφέρεις κάποιο site ονόματι παραπολιτικά, το γράψανε αυτοί από μόνοι τους ή γνωρίζουμε ότι το προώθησε αυτός. Ποιανού γόνος είναι πάλι αυτός?

          • Theo avatar
            Theo @ Theo 24/05/2011 21:49:33

            @TopGunz
            h--p://gortynios.blogspot.com/2008/05/blog-post_5391.html

          • Theo avatar
            Theo @ Theo 24/05/2011 21:53:45

            Ο Κώστας Κατσαφάδος είναι ανιψιός του παλαιού βουλευτή και ευρωβουλευτή της Ν.Δ. Γιάννη, και κατέβηκε στην Α΄ Πειραιώς στις προηγούμενες εκλογές.
            Άλλος ένας κηφήνας ετών 27!!!!

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Χρηστος 24/05/2011 19:44:33

          ΤΟΤΕ ΝΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ

  58. Giannis_Analytis avatar
    Giannis_Analytis 24/05/2011 15:22:22

    Μιλάμε για Σχέδιο ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙΣ τις Ελλάδος με τον Gpap. τώρα είμαι σίγουρος, όλα γίνονται με συνεννόηση!
    Γιατί?
    Όταν βγήκε η επίσημη Απόριψη τις Συναίνεσης του Σαμαρά σήμερα, μονο λίγα λεπτά αργότερα bγικε η Πρόταση από την Ολλανδία για μέτρια αναδιάρθωση! Εχτές ακόμα μας λέγαν για στάση πληρώνων και τώρα με μια γίνονται όλα. Μιλάμε για Μπλόφα! Ελπίζω η Ελλάδα να το παίξει πολύ σκληρά το παιχνίδι. Πρέπει να τους Απειλήσει με Αρμαγεδών αλλιώς θα μασ πάνε στην απόλυτη Φτώχεια και Ξεφτίλα! ΕU=Εχθρός!

  59. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 24/05/2011 15:23:54

    Χρόνια Πολλά Αντώνη .... στη κυβέρνηση.

    • Heaven avatar
      Heaven @ παρατηρητής 24/05/2011 15:31:33

      εγραψες!!!

      • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
        ΝΤΑΝΤΟΝ @ Heaven 24/05/2011 15:35:56

        Διάβασε και το σχόλιο ¨ΝΤΑΝΤΟΝ¨ που έχει σταλθεί στις ¨ 2:47 pm ¨, αμέσως μετά από την τοποθέτηση του ¨ern¨ . Ευχαριστώ.

  60. kkpk avatar
    kkpk 24/05/2011 15:36:42

    ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΣΑΜΑΡΑ !
    ΣΤΙΣ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΨΗΦΙΣΑ ΝΤΟΡΑ (ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΜΕ ) ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ !
    ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΗΜΟΥΝΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ !
    ΟΜΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΘΕΩΣΩ...
    " ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ '...

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ kkpk 24/05/2011 17:39:34

      Δεν πειράζει που ψήφισες τη Ντόρα. Θεωρώ ότι τώρα εσύ και όσοι άλλοι ψηφίσατε τη ντόρα να εκτιμήσετε πιο πολύ τη πολιτική συμπεριφορά του Σαμαρά.

      Ούτως ή αλλιώς ο καιρός θα δείξει....

  61. TopGunZ avatar
    TopGunZ 24/05/2011 15:43:39

    Επειδή λόγω ηλικίας και ιδιότητας με ενδιαφέρουν τα της νεολαίας είμαι στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε συζήτηση, όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι συνσχολιαστές. Να είσαι καλά αγαπητέ.

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ TopGunZ 24/05/2011 15:57:05

      Επέτρεψέ μου σε παρακαλώ να σου πω (επειδή μάλλον ή δεν σπούδασες σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο ή έχεις πολύ καιρό να ασχοληθείς με το θέμα) ότι οι πολιτικές νεολαίες (μηδεμιάς εξαιρουμένης) καθρεφτίζουν το επίπεδο των κομμάτων μας και της κοινωνίας μας: σαπίλα, καιροσκοπισμός, φύκια για μεταξωτές κορδέλες, "διεθνισμός", μκο, φυτώρια μετέπειτα στελεχών κομμάτων, λάιφ στάιλ, καλοπέραση, υποστηρικτές της ήσσονος προσπάθειας κτλ. Είναι ντροπιαστικές αλλά βεβαίως φταίμε εμείς γι' αυτό.

      • Heroic.SNG avatar
        Heroic.SNG @ Α.Κ. 24/05/2011 17:19:57

        επιτρεψε μου, αγαπητε Α.Κ., επιτρεψε μου, που απ' οτι ...φαινεται σπουδασες και σε ελληνικα πανεπιστημια!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Α.Κ. 24/05/2011 19:45:43

        Μηχανολόγος στο ΑΠΘ. Άφησα για λίγα χρόνια τις σπουδές μου λόγω εργασιακών υποχρεώσεων και επέστρεψα φέτος. Οπότε μάλλον μέσα στα πράγματα είμαι. Πέρισυ πάντως τα παιδιά πετύχαν και δεύτερη πτυχιακή εξεταστική για όποιον όντως ξέρει από πανεπιστήμιο.

  62. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 24/05/2011 15:44:05

    Οφείλω άσχετα αν είμαι ιδεολογικά αντίθετος με τον Σαμαρά,να του αναγνωρίσω ότι χαίρομε που επιτέλους, αυτή η παράταξη βγάζει πολιτικούς που το συμφέρων της χώρας του είναι πάνω από οποιοιδήποτε ιδεολογικές αντιλήψεις. Έτσι για πρώτη φορά βλέπω πολιτικό που χαίρομαι (μα τι πίστη μου να τον έχω απέναντι μου) να μην έχει αλυσίδες στα πόδια του . Τιμή για τα πολίτικα πράγματά της χώρας σε μια δύσκολη στιγμή ... Περιμένω βέβαια από αυτόν να πράξει αυτό που δεν έχει γίνει δεκαετίες τώρα,το όχι ότι ανήκουμε εις την δύση αλλά ούτε και στην ανατολή αλλά σε αυτόν τον δύσμοιρο λαό. Λυπάμαι βεβαία το Γιωργάκη δέσμιο συμφερόντων και μαζί με αυτόν και τους αγνούς Ελληνες που ακόμη είναι παγιδευμένοι μαζί του... Ζήτω από αυτόν να μην μας χωρίζει όπως ο αντιπρόεδρος σε δεξιούς και αριστερούς παρά μονό σε σκεπτόμενους...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 24/05/2011 16:49:15

      ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 24/05/2011 17:40:17

      Συμφωνώ και εγώ.

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 24/05/2011 20:54:14

      Απ΄ όσους τον ξέρουμε από παλιά: ακόμα δεν έχετε δεί τίποτα.Μείνετε συντονισμένοι.Να θυμίσω στους παλιότερους και να γνωρίσω στους νεότερους ότι όταν έγινε το υπερβατικό βήμα της "Πολιτικής Ανοιξης" δεν συντάχθηκαν μαζί του μόνο οι προερχόμενοι από τον χώρο της Ν.Δ. αλλά και από τον ευρύτερο χώρο της Αριστεράς (θα τον βλέπουν από ψηλά οι Ανδρέας Λεντάκης και Γιάννης Βοντίδης και θ'αγαλιάζει η ψυχούλα τους).Τα χρόνια της εθελουσίας αποχής από τις κλίκες ήταν ιδιαίτερα διδακτικά.Εχουν γνώση οι φύλακες .Για το σύστημα είναι ένας νέος Παπάγος γι΄αυτό και οι κλυδωνισμοί και οι φοβίες.Οι παλαιότεροι σίγουρα με αντιλαμβάνονται.

  63. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 24/05/2011 15:45:52

    + 1000000000

  64. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 24/05/2011 15:48:13

    Συγχαρητήρια στον κ. Σαμαρά!
    Κατά την άποψή μου είναι έτοιμος για εκλογές και θα τις κερδίσει...
    Ωστόσο, οφείλω να ομολογήσω πως η πιο καθαρή στάση ήταν αυτή του Τσίπρα και μπράβο του!
    Αν δεν υπήρχε ο βρόγχος του μεταναστευτικού προβλήματος το οποίο συντηρεί το κόμμα του, θα ήταν πρώτος στην εκτίμησή μου.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Γιώργος Μεσσηνία 24/05/2011 17:36:49

      Επίσης ένα μεγάλο "εύγε" στον κύριο Κουβέλη, ο οποίος εκτός των άλλων ανέπτυξε και μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση!

      • effie B. avatar
        effie B. @ Γιώργος Μεσσηνία 24/05/2011 21:20:22

        διαμορφωνεται σιγα-σιγα ενα πλειοψηφικο πατριωτικο ρευμα γυρω απο τις θεσεις του Αντωνη Σαμαρα. Αυτη ακριβως ειναι και η Ελπιδα...

  65. periklis avatar
    periklis 24/05/2011 15:53:51

    Εφηβη μου ( ΕΦΦΙ-ΒΙ ) πολυ ωραια τα λες. Ηταν πολυ καλος ο Σαμαρας στην συνατηση !. ΟΜΩ΅ΔΕΝ νομιζω οτι πρεπει και ειναι σωστο να Αναλαβει τωρα τα ηνια, αλλα σε 1 χρονο, οταν 1) το ΠΑΣΟΚ θα εχει δαιμονοποιηθει στη συνειδηση ακομα και του πιο φανατικου "πρωην" ψηφοφορου του, 2) Με ενα 11-12% το ΠΑΣΟΚ θα ουδετεροποιηθει πολιτικα και θα λιτουργει (αν λειτουργει ) σα κομμ αδιαμαρττυριας οχι εξουσιας ! Ετσι ο Αντωνης Θα Κυβερνησει πιο ανετα , χωρις καιροσκοπικες λαικες αντιδρασεις και θα κερδισει την εμπιστοσυνη των Ελληνων καλυτερα. 3) Θα υπαρξει η φραση " ο λαος δεν ξεχνα τη σημαινει ΠΑΣΟΚΙΑ " μετα απο 1 χρονο !! Λιγο υπομονη EFFIE_B !

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ periklis 24/05/2011 16:53:46

      ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ. ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΝΕΟΣ . ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ
      ΠΡΟΘΕΣΗ. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΚΑ (ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ) ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.
      ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ
      ΩΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΑΥΤΟ

      • effie B. avatar
        effie B. @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/05/2011 17:29:30

        Για σου Περικλη!
        Η ωρα πλησιαζει για την μεγαλη ανατροπη. Αρχιζε και διαμορφωνεται σταδιακα ενα μεγαλο πατριωτικο μετωπο γυρω απο τον Αντωνη Σαμαρα. Το βλεπεις απο τα σχολια.
        Οσο για τον χρονο των εκλογων ο μεγας Προφητης εγραψε "προφητικα" οτι η ιστορια δεν ρωταει κανενα αν ειναι ετοιμος!!

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/05/2011 17:37:43

        ++++
        στον άγιο πειραιώτη

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/05/2011 17:41:52

        Περικλή, έχει δίκιο ο Άγιος Πειραιώτης. Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο και καιροσκοπισμούς.

  66. Κώστας avatar
    Κώστας 24/05/2011 16:00:02

    Καμία συναίνεση στους αποτυχήμενους.
    Κανένας οίκτος για τους αμετανόητους Μνημονιακούς Φορομπήχτες.
    Μηδενική ανοχή στους σαδίζοντες Υφεσιομανείς Πασόκους.
    Απόλυτη περιφρόνηση για πεμπτοφαλαγγίτες τύπου Λάος.
    Άφθονο γέλιο για την γραφική Φίλη Χριστοφοράκου.

    Αντώνη, μας δίνεις ελπίδα για το μέλλον. Και μας χαρίζεις αξιοπρέπεια στο παρόν.

  67. jkr avatar
    jkr 24/05/2011 16:04:31

    Απίστευτη σιωπή εδώ και 3 ώρες, γενικώς!!!

  68. john avatar
    john 24/05/2011 16:05:15

    και τωρα τι?

  69. trellakias avatar
    trellakias 24/05/2011 16:18:20

    Τελικά είναι συνυφασμένο το «ΟΧΙ» με όλες τις μεγάλες στιγμές του έθνους! ΜΠΡΑΒΟ πρόεδρε στην κάθετη άρνηση σου σε όλα στους διαχειριστές του Χάους του Μνημονίου. Άσε τα εξαπτέρυγα να κάνουν το έργο τους, το δεκανίκι στην ημιδιαλυμένη κυβέρνηση των Ζαβών. Το γκρέμισμα είναι κοντά. Δεν αντέχουν θα γκρεμισθούν στην πολιτική λήθη, στον πολιτικό βούρκο που οι ίδιοι δημιούργησαν.
    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ!!!!!!!!

  70. Πορφυρός7 avatar
    Πορφυρός7 24/05/2011 16:18:31

    Πρόεδρε,
    τι θα γίνει;
    Θα ζητήσεις εκλογές ή πρώτα θα περιμένουμε να πουληθεί η πατρίδα;
    Ήρθε ο καιρός να περάσεις από τη θεωρία στην πράξη.
    Τι λες;
    Εεε; Τι λες;

  71. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 24/05/2011 16:28:20

    Πρόεδρε κι αν δεν ζήτησες εκλογές γιατί δεν μπορείς να τις επιβάλλεις, σε ρωτώ: Γιατί δεν ζητάς δημοψήφισμα; Μην ξεχνάς πως ο Πρωιυπουργός ζητούσε δημοψηφίσματα, η Αριστερά δεν έχει λόγους να πει όχι οπότε;Θα τους αφήσουμε Πρόεδρε να ακολουθήσουν το λάθος δρόμο;

  72. enianos avatar
    enianos 24/05/2011 16:36:47

    115 σχόλια και τα περισσότερα στο ίδιο μοτίβο …Φύγε εσύ, έλα εσύ…να δούμε στο τέλος που θα κάτσει η μπίλια!

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ enianos 24/05/2011 16:45:22

      Η διαφορετικότητα και η ανεξάρτητη σκέψη αποτελούν αρετή όταν δεν στηρίζονται από δογματική εμμονή.
      Τι άλλο να αναπτύξει κανείς;
      Σχολιάζουμε θαρρώ μια συγκεκριμένη στάση, αυτό είναι το περιεχόμενο του άρθρου.
      Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος

  73. sp_athens avatar
    sp_athens 24/05/2011 16:49:00

    Με την σημερινή του τοποθέτηση, ο Αντώνης Σαμαράς
    - ξεκαθαρίζει ότι διαφωνεί (περίπου) πλήρως με την ακολουθούμενη οικονομική πολιτική, η οποία μάλιστα θεωρεί πως οδηγεί τον τόπο στην καταστροφή
    - επανακαταθέτει ως μοναδική εναλλακτική λύση την πολιτική του Ζαππείου 2.
    Μέχρι εδώ, όλα καλά. Όμως,
    - δεν ζητά εκλογές ή έστω δημοψήφισμα, ώστε να επιχειρήσει ν' αποτρέψει την επικείμενη καταστροφή
    - δεν επιζητά οργανωμένα και θεσμικά συναίνεση από άλλες συγγενείς ή μη πολιτικές δυνάμεις στις δικές του προτάσεις, ενώ παράλληλα δεν έχει να παρουσιάσει κάποια στοιχειώδη έστω ευρωπαϊκή/διεθνή στήριξη (ΕΛΚ, ξένοι ηγέτες) για την προώθηση τους.
    Λυπάμαι πολύ, αλλά για άλλη μια φορά ακούμε μισόλογα και εμφανίζεται διατεθειμένος να περιμένει όσο χρειαστεί, όσο κι αν κοστίσει στην χώρα.
    Περαιτέρω, με μία εντελώς σουρεαλιστική προσέγγιση για τα σημερινά δεδομένα της εξαγριωμένης και νεόπτωχης ελληνικής κοινωνίας, εμφανίζεται (ή θέλει να εμφανίζεται) βέβαιος για εκλογικό αποτέλεσμα που θα τον φέρει στην εξουσία αυτοδύναμο και με λευκή επιταγή, επειδή κατέχει την "μυστική συνταγή".
    Μόνο που αυτά ίσχυαν κάποτε, όταν κουμάντο στην χώρα μας κάναμε οι ίδιοι και είχαμε την "πολυτέλεια" να ασκούμε πολιτικές χωρίς επιτήρηση ή κηδεμονία (ήτοι προ ΟΝΕ/Μνημονίου), όχι υπό την διαρκή απειλή της πτώχευσης και υπό την απειλή διεθνούς απομόνωσης.
    Ιστορικά έχει αποδειχθεί ότι 0 υπερβάλλων εγωισμός στην πολιτική, σπάνια επιβραβεύεται. Ελπίζω, για το καλό του τόπου, ο Αντώνης Σαμαράς να ξέρει κάτι που δεν ξέρουμε εμείς και το οποίο να δικαιολογεί την σημερινή στάση του.

  74. Γιάννης Παπαζαχαρίας avatar
    Γιάννης Παπαζαχαρίας 24/05/2011 17:01:49

    Πρόεδρε θα στο πω επώνυμα και όσο πιο απλά μπορώ:
    ΖΗΤΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ ΠΟΝΑΝΕ.

    • man8os avatar
      man8os @ Γιάννης Παπαζαχαρίας 24/05/2011 17:21:37

      Προεδρε ζητα εκλογες!

  75. Sofie avatar
    Sofie 24/05/2011 17:22:49

    Μα με συγχωρείτε τι περιμένατε να πει, ΝΑΙ συμφωνούμε?
    Κάνετε λες και μας εξέπληξε η αντίδρασή του.

    Όπως και ΔΕΝ θα ζητήσει εκλογές. Μα για εντελώς βλάκα μου φαίνεται τον έχετε.
    Γιατί, για να τους κάνει χάρη και να παραλάβει την βόμβα που θα εκραγεί?
    Ας εκραγεί στα χέρια του , που θέλησε με το που βγήκε κυβέρνηση να ανακοινώσει έλλειμα άνω του 12% και να έρθει μετά να το παίξει σωτήρας.

  76. Tasos avatar
    Tasos 24/05/2011 17:29:37

    Δεν πρέπει να σε κρίνει ως συνένοχο στο έγκλημα η ιστορία…
    Αντώνη Σαμαρά, δεν αρκεί να πεις αύριο στον εκδορέα του Ελληνικού λαού, «δεν έχεις τη συναίνεσή μου»…
    Οφείλεις να σταματήσεις πάση θυσία τον διαφαινόμενο ολοκληρωτικό όλεθρο.
    Οφείλεις να .....
    επισκεφτείς, αμέσως μετά το Μαξίμου, τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας προκειμένου να τον ενημερώσεις για την καλπάζουσα καταστροφή και αφού τον θέσεις προ των ιστορικών ευθυνών του, να ζητήσεις την άμεση διενέργεια εκλογών για να αποφασίσει ο κυρίαρχος ελληνικός λαός για το παρόν και το μέλλον του.

    Διαφορετικά, μόνο ως συνένοχο στο έγκλημα που συντελείται σε βάρος του Ελληνικού λαού θα σε κρίνει η ιστορία… ότι εγνώριζες και δεν εφρόντισες…
    Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης

  77. Tasos avatar
    Tasos 24/05/2011 17:34:31

    Σήμερα λοιπόν, ο Αντώνης Σαμαράς δήλωσε ότι δεν συναινεί με τα φορομπηχτικά μέτρα του ΠΑΣΟΚ κ.λ.π., ενώ αντέτεινε ότι η Νέα Δημοκρατία έχει αξιόπιστο πρόγραμμα που μπορεί να βγάλει τη χώρα από την κρίση. Όμως, για μια ακόμα φορά δεν ζήτησε εκλογές προκειμένου να του αναθέσει ο λαός να εφαρμόσει το σωστό του πρόγραμμα. Αυτό όντως αποτελεί μια παγκόσμια πρωτοτυπία.

    Διαβάζουμε μέσα στο διαδίκτυο διάφορα σχόλια από φανατισμένους Νεοδημοκράτες που λένε ότι…. καλά κάνει και δεν ζητάει εκλογές, γιατί πρέπει να αφήσει το ΠΑΣΟΚ να το σιχαθεί ο λαός για πάντα και να σπάσουν οι βαθιές κοινωνικές του ρίζες. Όμως αυτή αιτιολογία δεν συμπεριλαμβάνει και την ταυτόχρονη καταστροφή της χώρας, εκτός και εάν δεν τους νοιάζει.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Tasos 24/05/2011 20:14:30

      Εκτός του ότι δεν μπορεί να επιβάλλει τις εκλογές (πρώτον), του ότι μπορούν από το ΠΑΣΟΚ να του χρεώσουν ότι βλακεία κάνουν οι ίδιοι, λόγω της αποσταθεροποίησης της χώρας που επέφερε και καλά με το αίτημά του αυτό (δεύτερον) και του ότι ακόμα ο λαός δείχνει αποχαυνωμένος και μη έτοιμος να δώσει αυτοδυναμία στη ΝΔ, οπότε και να γίνουνε εκλογές μπορεί να οδηγηθούμε σε εξαπτερυγοκρατία (τρίτον) θέλεις και κάποιον ακόμα λόγο που δε ζητάει εκλογές? Εσύ πιστεύεις ότι αν ζητ'ησει εκλογές θα τους τις δώσουν με την πρώτη ευκαιρία χωρίς να προνοήσουν πρώτα να του δέσουν τα χέρια έχοντας ξεπουλήσει όσο όσο?

      • Tasos avatar
        Tasos @ TopGunZ 24/05/2011 22:14:35

        Μα φιλε μου οσο παραμενει ο δοσηλογος στην εξουσια,δε θα μεινει τιποτα ορθιο.....Πλακα κανουμε?
        Ο ανθρωπος ειναι καταστροφεας γενεων...και ο Αντωνης Σαμαρας θα κοιταει?
        Και ποτε τελικα θα αναλαβει να εφαρμοσει αυτα που ειπε στο Ζ2?
        Αν δε κανει κινηση ο Σαμαρας να τον διωξει ποιος θα το κανει?> ο Τσιπρας?

  78. tzager avatar
    tzager 24/05/2011 17:41:48

    Λοιπόν η περίπτωση της άρνησης ς της εδώ αξιωματικής αντιπολίτευσης να συναινέσει στην ψήφιση του μεσοπρόθεσμου προγράμματος δημοσιονομικής εξυγίανσης στη Βουλή μου θυμίζει πολύ έντονα την ανάλογη περίπτωση στη Πορτογαλία.

    Εκεί πρίν απόενα μήνα περίπου η Σοσιαλιστική κυβέρνηση Socrates έφερε ένα αυστηρό πρόγραμμα δημοσιονομικής πειθαρχίας στη Πορτογαλική Βουλή που η αξιωματική αντιπολίτευση αρνήθηκε μετά βδελημίας να στηρίξει και έτσι η κυβέρνηση μειοψηφίας έχασε τη δεδηλομένη και η χώρα οδηγήθηκε σε πρόωρες εκλογές.

    Κατα τη διάρκεια όμως της προεκλογικής περιόδου και ενώ η χώρα ήταν σε πολύ δεινή θέση να καλύψει τις δανειακές της ανάγκες ενεπλάκει η τρόικα και άρον άρον οδηγήθηκε η χώρα στην υπογραφή μνημονίου με την συναίνεση των δύο μεγαλύτερων κομμάτων εξουσίας, των Σοσιαλιστών και των κεντροδεξιών Σοσιαλδημοκρατών που μέχρι πρότεινος εξόρκιζαν την περίπτωση η χώρα τους να 'καταντήσει' σαν την Ελλάδα!!!!

    Ε κάπως έτσι βλέπω να καταλήγει και η δική μας ιστορία... Θα επέλθει αδιέξοδο κατά την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου σχεδίου και η χώρα θα οδηγηθεί σε εκλογές όπου πριν από τη διεξαγωγή τους τα δύο κόμματα εξουσίας θα αναγκαστούν να συμφωνήσουν σε μία νέα σύμβαση με την τρόικα (Μνημόνιο 2), όποιο κι αν είναι νικητής των εκλογών. Και αυτό γιατί μόνο έτσι η όποια κυβέρνηση προκύψει μετεκλογικά θα μπορεί να καλύψει τις δανειακές ανάγκες της χώρας και θα αποφύγει το φαλιμέντο!!!

    Αυτή όμως θα είναι και η πλήρης απαξίωση στη συνείδηση των πολιτών αυτών που άκρως υποκριτικά είχαν αναδείξει την αντιμνημονιακή ρητορική ως μοναδικό και αποκλειστικό γνωμονά της αντιπολιτευτικής στάσης τους. Και θα πρέπει μετά να εξηγούν επαρκώς στους πολίτες αυτής της ταλαιπωρημένης χώρας γιατί το 'Μνημόνιο 2' πλεονεκτεί έναντι του 'Μνημονίου 1 του Πα.Σο.Κ'!!!!

    Εδώ θα είμαστε...

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ tzager 24/05/2011 19:28:06

      Ακαταλαβίστικα πράγματα...
      Στην Πορτογαλία υπήρχε κυβέρνηση μειοψηφίας. Και γι΄αυτό έπεσε και έγιναν εκλογές. Εχουμε εδώ κυβέρνηση μειοψηφίας; Αν δεν μπορεί να κυβερνήσει, άλλο πράγμα.
      Τα 'γραψα κα πιο πάνω άλλα συγκεκριμένες απαντήσεις δεν πήρα.
      Το Μνήμόνιο της Πορτογαλίας τί επιτόκιο έχει;
      Έκοψε μισθούς το Πορτογαλικό Μνημόνιο;
      Έκοψε συντάξεις το Πορτογάλικο Μνημόνιο;

      Ιρλανδία τώρα.
      Το-προ εκλογών- Μνημόνιο προέβλεπε ως όρο την μείωση του κατώτερου ημερομισθίου. Και θεσμοθετήθηκε προεκλογικά . Μετά τις εκλογές το επανέφερε στα προ Μνημονίου επίπεδα ή όχι ο Εντα Κέννι ; Ναι ή όχι; Γνωρίζεις;
      Πιεζόταν αφόρητα από Τρόικα/Γερμανία/ Γαλλία να αυξήσει τον χαμηλό συντελεστή φορολόγησης επιχειρήσεων(12,5%) η νέα ιρλανδική κυβέρνηση; Τό έκανε; Δεν το έκανε. Το γνωρίζεις;
      Έκανε ή όχι αναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου ο Έντα Κέννι;
      (Τυχόν διάψευση των παραπάνω θα απαντηθούν με links από τις ιρλανδικές εφημερίδες...)

      Ελληνικό Μνημόνιο. Οι οριζόντιες περικοπές και η υπερφορόλογηση έφεραν ύφεση πέραν του αναμενομένου ή όχι; Τους μειώθηκαν ή όχι τα φορολογικά έσοδα; Είχαν όλοι δηλώσει πως δεν θα ξαναφορτώσουν την αγορά με νέα φορολογική επιδρομή ή όχι; Ακόμη και ο Τόμσεν:
      "Σε μία συζήτηση που έγινε σε κλίμα έντασης την Τετάρτη και όπου ελήφθησαν οι σημαντικότερες αποφάσεις σχετικά με την οικονομική πορεία της χώρας, ο Τόμσεν πρότεινε στον υπουργό Οικονομίας κ. Παπακωνσταντίνου να μην προχωρήσει σε νέα φορολογικά μέτρα "
      http://www.xrimanews.gr/oikonomia/7960-apokleistiko-ligoteroys-foroys-zhthse-o-tomsen-perissoteroys-etoimazei-o-papakwnstantinoy

      Φέρνουν ή όχι τώρα-ενώ ρητά δήλωναν το αντίθετο νέο φοροτσουνάμι που θα τσιμεντώσει την Υφεση; Σε αυτά ποιός λογικός άνθρωπος να συμφωνήσει;

      Αν επειδή συμφωνεί η looser Ντόρα με το μεσοπρόθεσμο συμφωνεί κάποιος για λόγους κομματικούς με το αποτυχήμενο Μνημόνιο και το φοροτσουνάμι Μεσοπρόθεσμο είναι άλλο θέμα. Αλλά να το πει ανοικτά και θαρραλέα:" είμαι Ντορικός, στηρίζω Μνημόνιο, στηρίζω Μεσοπρόθεσμο, ζήτω η Αποτυχία,΄μου αρέσει να αυξάνονται οι φόροι και να μειώνονται τα έσοδα". Αλλά να θέλουμε να εμφανίσουμε την αποδοχή του φοροτσουνάμι που θα μονιμοποιήσει την Υφεση ως δήθεν υπευθυνη στάση, πάει πολύ.
      Πιό έντιμο θα ήταν το " δεν μου αρέσει ο Σαμαράς, ότι και αν πει θα λέω τα αντίθετα, η Ντόρα στηρίζει τους αποτυχημένους, άρα κι έγω"...

    • Orestios avatar
      Orestios @ tzager 24/05/2011 20:14:15

      Από πού και ως πού βλέπεις ταυτίσεις με την Πορτογαλία?
      Εκεί η Κυβέρνηση δεν είχε την πλειοψηφία της Βουλής, όπως συμβαίνει εδώ.
      Το ΠΑΣΟΚ καταρρέει και κάποια εξαπτέρυγα λυπούνται.
      Περαστικά σας.

  79. Γεωργιος Τουφας avatar
    Γεωργιος Τουφας 24/05/2011 17:57:53

    Ηρθε η ωρα να αγωνιστουμε για τηνΕλλαδα μας να αγωνιστουμε για αυτο που ειμαστε. Ειμαστε Ελληνες! Παμε να παρουμε την πατριδα μας απο τα χερια των δοσιλογων ανθελληνων της κυβερνησης Παπανδρεου. Παμε να παρουμε πισω τις αξιες και τα ελληνικα ιδεωδη, την ιστορια μας. Παμε να γραψουμε παλι ιστορια γιατι για αυτο ειμαστε φτιαγμενοι ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ. Αντωνη μαζι στη μαχη με ολες τις δυναμεις μας.

  80. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 24/05/2011 18:23:18

    Μπράβο ρε Αντώνη..είσαι μεγάλος μάγκας..Ζήτα εκλογές να ξεφορτωθούμε τα σαπάκια του νεοφιλελεύθερου σοσιαλισμού..ούτε τη ψήφο τους θα βρούνε τα πασόκια..

  81. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 24/05/2011 18:29:26

    Η προσφορά του Σαμαρά στο Έθνος και την πατρίδα, τόσο με το σημερινό Όχι όσο και περισσότερο με το περσινό Όχι στο μνημόνιο είναι πραγματικά ανεκτίμητη.
    Όσοι από εμάς στις 29 Νοέμβρη του 2009 ,βρεθήκαμε ανάμεσα στο λαϊκό ποτάμι που ανέτρεψε τους βέβαιους σχεδιασμούς τους νιώθουμε σήμερα περήφανοι και δικαιωμένοι .
    Ειδικά αυτοί που πότε δεν είχαμε πολιτική ή ιδεολογική σχέση με την ΝΔ και έπρεπε να γραφτούμε και μέλη της για αυτό το σκοπό.

    Έτσι νομίζω ότι μου επιτρέπεται μια παρατήρηση.

    Ο Αντώνης Σαμαράς δεν ωφελείται κάνοντας διαγωνισμό φιλελευθερισμού με τον ΓΑΠ με θέμα τις περισσότερες και καλύτερες αποκρατικοποιήσεις.
    Δεν χρειάζεται ούτε τα εύσημα ούτε την στήριξη αυτών που οργάνωσαν τον διαγωνισμό.

    Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος αλλά ένας ταπεινός Ελληνας μικρομεσαίος
    και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι και ποιον εξυπηρετεί η πώληση ειδικά των κερδοφόρων στρατηγικών δραστηριοτήτων του κράτους.

    Αντίθετα τα δικά μου στοιχεία λένε ότι χώρες που βρέθηκαν σε αντίστοιχη δυσχερή θέση με την δική μας τνε ξεπέρασαν επιλέγοντας ακριβώς το αντίθετο.
    Αν υπάρχει απάντηση από κάποιον φίλο την αναμένω με ενδιαφέρον.

  82. Y. avatar
    Y. 24/05/2011 18:37:07

    Αυτή είναι η τελευταία επίσκεψη του Σαμαρά στο Μαξίμου
    Η επόμενη θα είναι ως ένοικος

    • juliet avatar
      juliet @ Y. 24/05/2011 19:35:11

      αμην....

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ Y. 25/05/2011 10:02:40

      Γένοιτο!

  83. Y. avatar
    Y. 24/05/2011 19:00:37

    Να σου εξηγήσω γιατί.
    1. Κεντρικό στοιχείο της επιτυχίας της επανεκίνησης, οι επενδύσεις
    2. Επειδή τις αποκρατικοποιήσεις τελικά θα τις κάνει η ΝΔ, οι προτάσεις/προσφορές να γίνουν επί τη βάση μοριοδότησης, που θα περιλαμβάνει όχι μόνο το τίμημα (ως απόλυτος αριθμός/ποσό), αλλά και το μέγεθος επενδύσεων και νέας απασχόλησης, σε βάθος τριετίας. Η μη τήρηση δε των όρων αυτών (επενδύσεων και νέας απασχόλησης), επί ποινή επιστροφής του αποκρατικοποιηθέντος στοιχείου, πάραυτα και άνευ ουδεμίας αντιπαροχής

  84. theo1611 avatar
    theo1611 24/05/2011 19:01:32

    Σ' αυτό το στάδιο των πραγμάτων θεωρώ ότι ο καθένας πράττει ή (έστω και την τελευταία στιγμή) προσπαθεί να πράξει το καθήκον του.
    Και ο ΓΑΠ και ο Σαμαράς και οι λοιποί αρχηγοί του πολιτικού μας συστήματος.
    Να το πω διαφορετικά: αν δεν υπήρχε "συστημικός" Σαμαράς που να λέει "όχι", θα έπρεπε να τον εφεύρουμε ως κοινωνία και ως πολίτες.
    Και ο νοών νοείτω!!!
    ΥΓ: Είναι άλλο θέμα και πολύ κρίσιμο, δυστυχώς, ότι αυτοί που μας έφτασαν μέχρι εδώ, με τις πράξεις τους και τις παραλείψεις τους, δεν έχουν την έξωθεν καλή μαρτυρία αλλά και τις ικανότητες για να μας βγάλουν από την κρίση. Τα έλεγε χθές το βράδυ και καθηγητής του Management στην εκπομπή της Στάη στη ΝΕΤ και η κουβέντα πήγαινε στο άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, οπότε και την παράτησα. Επειδή όμως δεν έχουμε άλλους ετοιμοπόλεμους, εκτός και αν μία άμεση δυστυχής (ευτυχής μακροπρόθεσμα ενδεχομένως) κατάληξη αλλάξει άρδην τα δεδομένα, τουλάχιστον ας χαιρόμαστε ότι υπάρχει ακόμα αντίλογος. Κάτι θα κερδίσουμε και από αυτό.

  85. bill avatar
    bill 24/05/2011 19:55:48

    Φιλοι μου από τον αν θα γινει αργα ή γρηγορα ο Σαμαρας ενοικος Μαξιμου θα είχε πολύ μεγαλυτερη αξία να εδειχνε σήμερα ότι εννοεί το ΟΧΙ στο Μνημόνιο ζητωντας εκλογες ωστε να στματήσει το ξεπουλημα ενος ολόκληρου λαου. Εξαλλου όταν εννοουσε αυτα που έλεγε στο παρελθον δε δισταζε να ανατρεψει ξεπουλημενες κυβερνησεις. Σημερα με τα ετσι και τα γιουβετσι δεν πειθει κανεναν....

    • Theo avatar
      Theo @ bill 24/05/2011 20:50:02

      Κρίμα φίλε Βασιλάρα που δεν μπορείς να διαβάζεις σωστά!! Κρίμα!
      Απο τα 190 σχόλια παραπάνω φαίνεται να πείθει τουλάχιστον το 98%.

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ bill 24/05/2011 21:05:50

      "Ούτε έτσι, ούτε γιουβέτσι" αγαπητέ φίλε.Τις εκλογές επιδιώκουν μανιωδώς τα "παρασκήνια" βλ.κος Σταύρος (ένας είναι...) ο κος Γιάννης (ένας είναι) προκειμένου να εκβιάσουν εκ του ασφαλούς σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας.
      Να εκβιάσουν την υφαρπαγή "μπιρ παρά" της κρατικής περιουσίας με την πατροπαράδοτη μέθοδο του "έχεις λαμβάνειν".Και ακριβώς επειδή δεν "τσιμπά" ο Α.Σ. βλέπεις αυτή την ταραχή και "ανασφάλεια" στα ελεγχόμενα απ' αυτούς "μ.μ.ε."Αυτό που δεν θέλουν να καταλάβουν τα "παράκεντρα" είναι ότι η "εποχή" Χρ.Λαμπράκη και Ελ.Βλάχου πέρασε πια ανεπιστρεπτί.
      Να το θυμάστε: ό,τι ήταν για την πατρίδα ο Κ.Καραμανλής το 1955 είναι σήμερα ο Αντώνης Σαμαράς

      • Theo avatar
        Theo @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 24/05/2011 21:22:48

        και ακομα παραπανω.....

        • harry avatar
          harry @ Theo 25/05/2011 02:36:19

          ...ο θεός να μας φυλάει!!!!!

  86. stefanos avatar
    stefanos 24/05/2011 19:56:36

    Αντωνη σου οφείλω εναμεγάλο μπράβο! Μας έβγαλες ασπροπρόσωπους. Καταλαβαίνω γιατι δε ζητάς εκλογές . Ολοι ειναι έτοιμοι να σου χρεώσουν τη στάση πληρωμών. Συνέχισε πατριωτικά, ελληνικά. Μίλα για την πατριδα,την αξιοπρέπεια, την ορθοδοξία, το ηθικό μας χρέος να πουμε ΟΧΙ στο ξεπούλημα, στηνν προδοσία. Οι Έλληνες διψάμε για την αλήθεια,την επιστροφή στις αξίες μας. Οι προδότες κατάφεραν και κάτι καλό :ΜΑΣ ΑΦΥΠΝΙΣΑΝ.

  87. Θετταλός avatar
    Θετταλός 24/05/2011 20:13:07

    Συναίνεση δεν δίνουν ξεκάθαρα, ΝΔ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, Δ.Α, ΑΡΜΑ, ΤΟ ΜΙΣΟ ΠΑΣΟΚ (κατά αννούλα), ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΑΣΟΚ(με τον Βενιζέλο περί "'δημοσινομικής κατοχής"'),
    Σε πρόσφατη δημοσκόπιση μόνο το 15% συμφωνεί με το μνημόνιο.
    Αρά το πράγμα είναι ολοφάνερο : ο λαός μίλησε έμμεσα δια των αντιπροσώπων του. Οπότε φυσιολογικά για τον ΓΑΠ ή αλλάζει ή βουλιάζει ή στρίβει δια των εκλογών.
    Υπάρχει βέβαια και το αφύσικο να κάνει ανασχηματισμό βάζοντας μέσα ντόρα και λάος, οπότε μας τελειώνει όλους.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Θετταλός 24/05/2011 21:04:22

      η τελειωνουν ολοι, και οι απολυτοι φταιχτες και τα εξαπτερυγα, μια και καλη!
      ο θεος να τον φωτισει να κανει το καλο!

  88. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 24/05/2011 20:31:29

    Αντώνη, δεν διέψευσες τις προσδοκίες όλων εκείνων, που στηθήκαμε στις ατέλειωτες ουρές της 29ης/11 και ανατρέψαμε όλα όσα μεθοδικά σχεδιάζονταν, εδώ και 20 ολάκαιρα χρόνια!
    Για εμάς όλους η Ελπίδα ενδυναμώνεται κάθε φορά που δεν συναινείς, κάθε φορά που δεν τους δίνεις κάλυψη, κάθε φορά που τους θυμίζεις ότι είσαι Έλληνας.
    Και κάθε τέτοια φορά, σε εμάς δίνεις ανάσα και στους εντολοδόχους προκαλείς πανικό. Σ’ ευχαριστούμε που δικαιώνεις την επιλογή μας!

  89. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/05/2011 20:38:41

    Εγω θα αντιγραψω τον κωλοτουμπα!!
    ΣΥΝΕΥΘΥΝΗ....
    σας εχω εκπληξη !!!... λιγη υπομονη !! μετα δεν ξερω ποση υπομονη θα κανετε !!!..

    ΠΠ

    Προφητη... μην αρχισεις τα ΓΙΑΤΙ... ξερεις εσυ!

  90. anonymous avatar
    anonymous 24/05/2011 21:30:12

    Αρα έδωσε συναίνεση αμα διαβάζω καλά, εξ άλλου το είπε και ο ΓΑΠ στον ΣΕΒ. Δεν σε πιστεύουμε Αντώνη βγές και διέψευσε τον ΓΑΠ.

  91. TopGunZ avatar
    TopGunZ 24/05/2011 21:35:02

    Ο συγκεκριμένος είναι επίσημος εκπρόσωπος της ΔΑΠ ορισμένος από ποιον? Τα σηματάκια ΣΚΑΙ και Φάκελοι μάλλον δεν τα είδες ε? Πάντως μην ζορίζεσαι, μπορώ εγώ να σου βρω άλλα δέκα και εκατό βίντεο που "δείχνουν" πόσο κακιά είναι η ΔΑΠ, αλλά μάλλον το μέρος του σχολίου μου παρακάτω περί του θέματος δεν το διάβασες.

  92. john avatar
    john 24/05/2011 21:35:35

    αυριο ο σαμαρας θα κοστολογισει και την οικονομικη ζημια απο το μνυμονιο 1 στην συναντηση με την τροικα και το κοστος θα αφαιρεθει απο το μνυμονιο 2?

  93. TopGunZ avatar
    TopGunZ 24/05/2011 21:36:23

    Το συγκεκριμένο δεν έβγαινε στον περιηγητή μου για αυτό παρέθεσα και το άλλο το πιο σύντομο σχόλιο. Το ρεζουμέ πάνω κάτω ίδιο.

  94. ataktos avatar
    ataktos 24/05/2011 21:36:32

    και έτσι οι μέρες ....περνούν

  95. DNT-TNT avatar
    DNT-TNT 24/05/2011 21:47:03

    ΑΝΤΩΝΗ ΣΤΗΣΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΣ

    ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΡΙΞΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΙ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ..

    ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΒΡΙΖΕ ΕΞΩ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΜΗΝΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΑΛΗΡΗΣΟΥΜΕ..

  96. jkr avatar
    jkr 24/05/2011 21:54:13

    Στη ΝΕΤ στη Στάη με Σταϊκούρα είχαμε 2 τίτλους:
    - ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ
    - ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

    ΩΡΑΙΑ!

    • Theo avatar
      Theo @ jkr 24/05/2011 22:19:08

      στα "τσοντοκαναλα" λεει ο καθενας οτι θελει. ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΩ!!
      Δειτε το:
      h--p://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=316997&cid=7

  97. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 24/05/2011 21:59:16

    ΠΡΟΕΔΡΕ ΖΗΤΑ ΕΚΛΟΓΕΣ Η ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΣΟΡΟΠΙΕΣ ΤΡΟΜΟΥ ΟΥΤΕ ΝΕΦΕΛΩΔΗ ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ .Ο ΛΑΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΝΤΟΜΠΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ . Η ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ . ΠΡΟΕΔΡΕ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕΣ ΘΑΡΑΛΛΕΑ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΝΔ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΕ ΕΝΑΝ ΗΓΕΤΗ ΜΕ ΜΕΣΤΟ ΙΔΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΝΙΗΤΗ. ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΝΔ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

  98. Striker avatar
    Striker 24/05/2011 22:09:27

    Πολλές χαρές βλέπω και δεν τις καταλαβαίνω. Ο Σαμαράς έχει τις λύσεις. Ο κόσμος έχει καταλάβει οτι αυτές είναι οι μόνες λύσεις. Και τώρα τι γίνεται; περιμένουμε από τον Παπανδρέου να κυβερνήσει με manual; μνημόνιο με κάτι από προτάσεις Σαμαρά; αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Η ώρα της κρίσης έφτασε και η ΝΔ πρέπει να καταψηφίσει όλο το μεσοπρόθεσμο ζητώντας εκλογές, αν δει οτι η κυβέρνηση πάει σε δεύτερο γύρο όλων των λαθών που έκανε μέχρι σήμερα. Διαφορετικά είναι ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ.

  99. john avatar
    john 24/05/2011 22:12:45

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ,ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΤΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ -ΤΡΟΙΚΑ.

  100. Greco avatar
    Greco 24/05/2011 23:04:59

    http://taxalia.blogspot.com/2011/05/blog-post_5108.html

    επειδη οι ελληνες εχουν παρα πολυ κοντη μνημη, ας θυμηθουμε την πασοκαρα

  101. pikras57 avatar
    pikras57 24/05/2011 23:45:39

    Αδέλφια για να γυρίσει ο Ήλιος θέλει δουλειά πολλή......

  102. victoria (true) avatar
    victoria (true) 24/05/2011 23:55:05

    Ένα θα πω ότι υπάρχει αυτή τη στιγμή ο Σαμαράς, είναι σχεδόν ..Θεία πρόνοια.

  103. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 25/05/2011 00:59:29

    Μια στιγμή όμως!
    Πολύ "χαρώπά" μας παρουσιάζουν τη κατάσταση τα δελτία ειδήσεων, ή μου φαίνεται;
    Ούτε λίγο, ούτε πολύ συμφώνησαν Παπανδρέου -Σαμαράς, με μοναδική αιχμή τη φορολογία (...)
    Αρνήθηκε όντως να συναινέσει ή τσάμπα μοιράζουμε συγχαρητήρια;
    Θα μας τρελάνουν αυτοί!

    • Arianos avatar
      Arianos @ Γιώργος Μεσσηνία 25/05/2011 08:49:21

      αν ακόμη βλέπεις η πολύ περισσότερο πιστεύεις τα "δελτία ειδήσεων (παραπληροφόρησης)" τι να πω!
      Δεν τους βγαίνει ο Σαμαράς με τίποτε και έχουν πανικοβληθεί!

  104. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 25/05/2011 01:24:56

    +100000000
    "ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ ΠΟΝΑΝΕ"

  105. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 25/05/2011 01:56:34

    Από το στόμα σου και στου Θεού τ΄αυτί!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.