#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/03/2012 13:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Kι όμως το ΠΑΣΟΚ είναι πάντα εδώ..."



του Κώστα Ροδινού

Αυτός είναι ο θριαμβευτικός πρωτοσέλιδος τίτλος στα σημερινά ΝΕΑ. Και συμπληρώνει: “Με  αυτή τη συμμετοχή το ΠΑΣΟΚ μπορεί να προσβλέπει σε ποσοστά τουλάχιστον υπερδιπλάσια απ’ αυτά που καταγράφουν  οι δημοσκοπήσεις.”

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο! Αυτά για όσους νομίζουν ότι το ΠΑΣΟΚ στις επερχόμενες εκλογές θα διαλυθεί, θα έρθει πέμπτο κόμμα, ή θα συγκεντρώσει μονοψήφιο ποσοστό!

Τίποτα απ’ όλα αυτά δεν πρόκειται να συμβεί!

Το ΠΑΣΟΚ έχει επιδείξει μια αξιοζήλευτη ικανότητα επιβίωσης ακόμα και σε ακραίες καταστάσεις. Γιατί;

-Πρώτον, γιατί όλα αυτά τα χρόνια έχει δημιουργήσει έναν ισχυρό πυρήνα οπαδών και ψηφοφόρων, στρατό κανονικό,  «που έχει φάει ψωμί απ’ το ΠΑΣΟΚ». Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτοί  που «αποκαταστάθηκαν» το 1981, στη συνέχεια «βόλεψαν» τα παιδιά και τα εγγόνια τους! Οι πρώτοι μάλιστα, σιγά-σιγά συνταξιοδοτούνται! Όλοι αυτοί είναι «ΠΑΣΟΚ και ξερό ψωμί»!

-Δεύτερον, γιατί στο ΠΑΣΟΚ οι «καπεταναίοι»  την ώρα της κρίσης βάζουν το εγώ κάτω από το εμείς! Το προσωπικό κάτω από το συλλογικό. Είδατε τον Βενιζέλο; Το 2007 γελοιοποιήθηκε. Προσπάθησε, πάνω στο θυμό του, να κάνει κόμμα, στη συνέχεια  «Λέσχη Προβληματισμού» και όταν ηρέμησε τα ξέχασε όλα. Επανήλθε ως Υπουργός και χθες εξελέγη, όπως εξελέγη, αρχηγός του ΠΑΣΟΚ! Ποιος θα στοιχημάτιζε κάτι τέτοιο το 2007; Ούτε ο ίδιος, υποθέτω!

ρίτον, γιατί το ΠΑΣΟΚ, πάνω απ΄ όλα, είναι ένας μηχανισμός νομής και διαχείρισης εξουσίας. Και η εξουσία είναι ...συγκολλητική! Επιπλέον, τα ηγετικά στελέχη του έχουν αποκτήσει εμπειρία να διαχειρίζονται δύσκολες καταστάσεις.  Πιστεύει κανείς ότι θα μπορούσε να διαχειριστεί η ΝΔ τις πολιτικές του μνημονίου; Εδώ, λίγους μήνες μετά τις εκλογές του 2004, ο Βουλγαράκης  οργάνωσε συνάξεις για να ...διαδεχθεί τον Καραμανλή! Ύστερα, δυο μέτρα πήγε να πάρει ο Καραμανλής και ο περίφημος Μανώλης έπαιζε κάθε μέρα στα πρωϊνάδικα το σήριαλ της παραίτησής του! Να έρθουμε στα σημερινά;  ακόμα δεν κέρδισε τις εκλογές ο Σαμαράς και ο Αβραμόπουλος προεξοφλεί ...μετεκλογικές συνεργασίες! Να μη μιλήσω για Μαρκόπουλους και Ζώηδες;

-Τέταρτον, το ΠΑΣΟΚ έμαθε να ζεί με τις ...διαφωνίες και τις αντίθετες απόψεις.  Ένα μεγάλο supermarket στο οποίο μπορεί κάποιος να βρει όλα τα ..προϊόντα! Στη Ν.Δ. πάντα οι μισοί έβλεπαν με μισό μάτι τους άλλους μισούς! Μου είπε κάποτε ένας παλιός πολιτικός, «σημασία έχει ποιός είναι τ’ αφεντικό στη στάνη και όχι ποιά πρόβατα είναι μέσα»!



-Πέμπτον, γιατί σε αντίθεση με τη ΝΔ, τα στελέχη του  ΠΑΣΟΚ δεν πολιτικοποιούν τις προσωπικές τους διαφορές και συνεχίζουν να θεωρούν το ΠΑΣΟΚ κοινό τους σπίτι.  Εδώ άκουσα  προχθές τον νεόκοπο ανεξάρτητο σωτήρα της χώρας να λέει ότι η ΝΔ έχει συμφωνήσει στην εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας! Πρόκειται για ύβρι!  Οι ΠΑΣΟΚοι δεν εγκαταλείπουν το κόμμα, αν κατέλθει στην περιφέρειά τους κάποιος άλλος ισχυρός  υποψήφιος, πολύ δε περισσότερο δεν πετροβολούν, αν δεν τους δοθεί κάποιο κομματικό οφίκιο.

-Έκτον, γιατί η εκλογική βάση του ΠΑΣΟΚ, ακόμα και σε περιόδους κρίσης, παραμένει συμπαγής. Μπορεί να έχει απώλειες, αλλά ο σκληρός πυρήνας  στον οποίο προαναφερθήκαμε είναι  τόσο ανθεκτικός που εξασφαλίζει ένα αξιοπρεπές εκλογικό ποσοστό. Δεν έχετε παρά να ρίξετε μια ματιά στα εκλογικά ποσοστά του 1989, του 2000, του 2004 και του 2007. Επί πλέον, το ΠΑΣΟΚ ακόμα και όταν  υπέστη μεγάλες ήττες, γλίτωσε  μια καταστροφική εκλογική διάλυση. Ότι δηλαδή έπαθε η ΝΔ το 1981, το 1993 και το 2009. Και όταν δεν διαλύεσαι, μπορείς να ελπίζεις!

-Έβδομον, γιατί το ΠΑΣΟΚ είχε πάντα  παράπλευρες εκλογικές δεξαμενές από τις οποίες αντλούσε την ώρα της κρίσης. Και το έκανε στοχευμένα. Ο Ανδρέας Παπανδρέου λεηλάτησε την Αριστερά, ο Σημίτης κέρδισε την εμπιστοσύνη μέρους της κεντροδεξιάς, ενώ ακόμα και ο Γ. Παπανδρέου προσπάθησε άγαρμπα το 2004 ένα αμφίπλευρο άνοιγμα ένθεν κακείθεν. Για όσους ξεχνούν η Δαμανάκη ήταν κατήγορος του πατέρα του!  Και ο Βενιζέλος; Εκτιμώ ότι έχει τρείς προτεραιότητες: Πρώτον με μια επίθεση αγάπης και ανοικτής αγκαλιάς θα ζητήσει να επιστρέψουν οι ..διαγραφέντες. Ήδη αρκετοί χθές έκαναν το πρώτο βήμα.

Δεύτερον, θα συμπιέσει το δημοσκοπικό φαινόμενο του κ.  Κουβέλη.

Τρίτον, θα απευθυνθεί  προς τα δεξιά σ’ αυτό που έχουμε συνηθίσει να αποκαλούμε μεσαίο χώρο. Και υπάρχουν αρκετοί ..πρόθυμοι να ανταποκριθούν!

-Όγδοον, το ΠΑΣΟΚ έκτισε ισχυρές προσβάσεις στα διαπλεκόμενα ΜΜΕ . Έτσι όχι μόνο εξασφαλίζει ένα προστατευτικό κουκούλι εντός του οποίο λειτουργεί, αλλά πετυχαίνει και μια αποτελεσματική διαχείριση απωλειών. Για παράδειγμα: δείτε ποιάς προβολής τυγχάνει το ανύπαρκτο κόμμα της Μπακογιάννη (ακόμα και χθές το ΒΗΜΑ φιλοξενούσε ολοσέλιδη συνέντευξή της και σήμερα έπιασε από το πρωϊ στασίδι στο ΣΚΑΙ) και πως τα ΜΜΕ υποδέχθηκαν το κόμμα της Κατσέλη και του Καστανίδη. Τους είπε «ΛΟΥΚΑΝΙΔΗ» ο Πρετεντέρης και αυτό ήταν! Και τον Τζουμάκα, θα τον χαρακτηρίσουν «γραφικό» και τις καταγγελίες του «αβάσιμες» και τέλος! Ενώ, αν ήταν για τη ΝΔ; Τελειωμό δεν θα είχαν τα «τραπέζια» και οι  «πολιτικές αναλύσεις».

 Συμπέρασμα: Χθές το «σύστημα ΠΑΣΟΚ» έκανε ένα δώρο στον Αντώνη Σαμαρά με μια προειδοποίηση στη συνοδευτική κάρτα.

Το ΠΑΣΟΚ, έστω και βαριά τραυματισμένο, θα «είναι εδώ». Δεν πρόκειται να τα παρατήσει,  ούτε θα  παραδοθεί αμαχητί. Να μη νομίζουν μερικοί στη ΝΔ, που ήδη έτρεξαν να παραγγείλουν κουστούμια, ότι απλά θα τους παραδώσει την εξουσία.

Όμως, ακόμα και αν υποστεί μια βαριά  ήττα, προετοιμάζει το έδαφος για  την επομένη των εκλογών!  Και ως συνήθως, το ΠΑΣΟΚ δεν θα διστάσει να κάνει τα πάντα για να το πετύχει. Το παρελθόν είναι χρήσιμος οδηγός.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 19/03/2012 13:12:41

    πραγματικα πιστευεις οτι ψηφισαν 200 χιλιαδες ?

    ποτε θα καταλαβαιτε ποσο ικανο ειναι το Πασοκ στην προπαγανδα?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δραγουμης 19/03/2012 14:28:45

      Δεν έχει σημασία τι πιστεύω εγώ, αλλά την εικόνα που επιχειρούν να δημιουργήσουν και οι εντυπώσεις που θα προκληθούν.

      • sintonistis avatar
        sintonistis @ Κώστας Ροδινός 19/03/2012 16:09:24

        δεν το πιστευει κανενας........

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 19/03/2012 19:05:58

        Ονειρεύομαι ισχυρό ΠΑΣΟΚ;
        Τι άλλο θα ακούσω ακόμα!

        • effie B. avatar
          effie B. @ Κώστας Ροδινός 19/03/2012 19:13:07

          παράκρουση Κώστα μου λέγεται, ολοκληρωτική παράκρουση!

          • effie B. avatar
            effie B. @ effie B. 19/03/2012 19:21:39

            με την ευκαιρία, εξαιρετική ανάλυση όπως πάντα!
            Ξεσήκωσα από δημοσίευση το ακόλουθο για την επιστροφή Λαλιώτη και την πανστρατιά Πασοκ:
            "O κ. Λαλιώτης έχει ταχθεί υπέρ μιας πανστρατιάς με την επιστροφή όλων των διαγραφέντων ή απομακρυνθέντων,ενώ πιστεύει ότι το ΠΑΣΟΚ δεν έχει την πολυτέλεια αποκλεισμών όταν σε αυτές τις εκλογές παίζεται κυριολεκτικά η επιβίωσή του.

            Εκτιμά ότι ένα ποσοστό από 25 έως 27 τοις εκατό θα αποτελεί θρίαμβο με τα δεδομένα που υπάρχουν σήμερα. Αυτό το ποσοστό θα επιτρέψει στο ΠΑΣΟΚ να θέσει βέτο και να αποτρέψει την Πρωθυπουργία Σαμαρά σε μία κυβέρνηση συνεργασίας.
            Ο Κώστας Λαλιώτης, έμπειρος στα πολιτικά παίγνια, γνωρίζει ότι το ΠΑΣΟΚ θα μπορεί να επιβάλλει όρους μόνο αν διαθέτει ένα υψηλό σχετικά ποσοστό που θα του επιτρέπει να αναγορευθεί σε ρυθμιστή των εξελίξεων στο μετεκλογικό τοπίο."

            Αυτό για να βλέπουμε Κώστα όπως λες με ποιους παίζουμε και να σταματήσουμε τις γκρίνιες!
            Δε μου αρέσει ο ένας, μου βρωμάει ο άλλος! Ως και τον Τσουκάτο έβαλαν στη μάχη!

        • ΜΙΧΑΛΗΣ Τ. avatar
          ΜΙΧΑΛΗΣ Τ. @ Κώστας Ροδινός 19/03/2012 19:19:26

          Ισχυρό ΠΑΣΟΚ τόσο όσο χρειάζεται για να υπάρξει ισχυρή κυβέρνηση συνεργασίας σύμφωνα με τις επιθυμίες της κυρίας Μέρκελ.
          Μην διαστρέφετε τα λεγόμενα μου.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΜΙΧΑΛΗΣ Τ. 19/03/2012 19:22:19

            Κατ' αρχήν είμαι εναντίον των κυβερνήσεων συνεργασίας.
            Δεύτερον, από που προκύπτει οτι ονειρεύομαι ισχυρό ΠΑΣΟΚ:

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Κώστας Ροδινός 19/03/2012 19:29:55

        Αγαπητέ Μιχάλη, ΄΄εχω την αίσθηση ότι γράφετε υπό το κράτος οργής πιθανώς, αλλά σίγουρα σύγχυσης. Λίγη ψυχραιμία θα ήταν ΄ο,τι καλύτερο εν προκειμένω.
        Εκτός αν σοβοί αντι-ΝΔ εμπάθεια, ή ιδιοτέλεια .

      • SKAIs avatar
        SKAIs @ Κώστας Ροδινός 19/03/2012 22:38:57

        Δεν νομίζετε ότι στην μνημονιακή Ελλάδα, η δύναμη της επικοινωνίας έχει τελειώσει;
        Ας το διατυπώσουμε απλά: Ήρθε επιτέλους η ώρα οι ΝΔκράτες που πίστεψαν στον Καραμανλή να δώσουν το παρόν στις εκλογές. Μετά όλα θα έρθουν μόνα τους. Και ας κάνουν ότι θέλουν στο Πασοκ. Τόσο απλά είναι τα πραγματα.

  2. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 19/03/2012 13:20:07

    Το σχόλιο αποτελεί εκτίμηση, όπως επίσης εκτίμηση των πατρόνων της εξουσίας είναι ο τρόπος με τον οποίος αναμένεται η αντίδραση του κόσμου στις πολιτικές εξελίξεις. Οι εκτιμήσεις δεν πέφτουν πάντα μέσα! Όταν πέφτεις μέσα, ανταμοίβεσε με το σκήπτρο του εξουσιάζειν, όταν όμως πέσεις έξω κινδυνεύει η ύπαρξή σου. Θα δούμε λοιπόν πόσο ικανοί είστε να εκτιμάτε μια κατάσταση. Μήπως ήρθε η ώρα της αποδόμισης του αλάνθαστου προφίλ σας; Οι προβεβλημένες ικανότητές σας είναι κτήμα σας ή κληρονομιά; Θα δούμε.

  3. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 19/03/2012 13:23:24

    Από "ΤΑ ΝΕΑ" ξέχασαν μια λέξη.Το "Δυστυχώς".
    Πάντως επειδή τα είδαν όλα ρόδινα και αισιόδοξα,ασ διαβάσουν το παρακάτω:
    http://kozanimedia.gr/?p=63273

  4. Γιώργoς Αχαιός avatar
    Γιώργoς Αχαιός 19/03/2012 13:31:29

    Μην υποτιμάτε το πασοκ. Το πασοκ εξυπηρέτησε με χίλιους - δυο τρόπους έναν στρατό εκατοντάδων χιλιάδων οπαδών του τις δεκαετίες του 80 και του 90.

    Όλοι αυτοί, όσο κι αν πλήττονται τώρα, γνωρίζουν πολύ καλά ότι δεν θα είχαν καταφέρει να κατακτήσουν την προσωπική τους ευδαιμονία (μέσω της συλλογικής κακοδαιμονίας), αν το πασόκ δεν τους έδινε αυτήν την δυνατότητα.

  5. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 19/03/2012 13:36:04

    Πικρές αλήθειες κ. Ροδινέ, αλλά αλήθειες τα όσα απαριθμήσατε.

  6. makis avatar
    makis 19/03/2012 13:47:14

    [Photos] Ξεκινάμε είπε ο Μπένι... κάποιοι όμως από διαφορετικό σημείο. http://shar.es/pvuSV

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ makis 19/03/2012 19:11:06

      Κότερα και σκουπίδια, καταπληκτικό...

  7. bird avatar
    bird 19/03/2012 14:00:27

    "..όλα αυτά τα χρόνια έχει δημιουργήσει έναν ισχυρό πυρήνα οπαδών και ψηφοφόρων, στρατό κανονικό, «που έχει φάει ψωμί απ’ το ΠΑΣΟΚ»...".
    "...το ΠΑΣΟΚ, πάνω απ΄ όλα, είναι ένας μηχανισμός νομής και διαχείρισης εξουσίας...".
    "... το ΠΑΣΟΚ έκτισε ισχυρές προσβάσεις στα διαπλεκόμενα ΜΜΕ...".
    Αξιοζήλευτη ικανότητα επιβίωσης καταστρέφοντας τη χώρα. Το ΠΑΣΟΚ είναι πάντα εδώ, γιαυτό κοντεύει να μην είναι η Ελλάδα εδώ.

  8. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 19/03/2012 14:11:31

    Εάν στην Θέση του Πασόκ βάλεις την ΝΔ , θα δεις ότι το άρθρο σου είναι ακόμη "ακριβές". Μπορεί όχι 100% αλλά πολύ κοντά ...
    Και τα 2 κόμματα, ανεξάρτητα από τις "προτιμήσεις μας" αποτελούν το "λογικό δίπολο" Κεντροαριστεράς κ' Κεντροδεξιάς.
    Η "συλλογική ευφυία" του εκλογικού συστήματος θα κινείται πάντα γύρω από αυτό το δίπολο, όσο φυσικά δεν υπάρχουν "άλλες σοβαρές εναλλακτικές επιλογές".
    Μπορεί να μην υπάρξει αυτοδυναμία, αλλά πολύ δύσκολα οποιοδήποτε από τα 2 μεγάλα κόμματα θα κατέβουν κάτω από 25%.
    Η "αυτοσυντήρηση ενός συστήματος και ειδικότερα μιας κοινωνίας" - και το εννοώ με την καλή έννοια - θα είναι πάντα μια "συντηρητική" και εν τέλει "σωστή επιλογή".

  9. Darki avatar
    Darki 19/03/2012 14:13:33

    O σχολιαστης λεει οτι πρεπει να σεβεσαι τον αντιπαλο.Οτι πρεπει να μετρας τη μαχητικοτητα και την αισθηση επιβιωσης των αλλων,και να μην επαναπαυεσαι.Και προβοκατσιες θα δουμε,και χειροπεδες μεχρι τις εκλογες αφου το ζητα ο Λαος.Οπως ανεφερε κι ο Μητσος ο Χαμερπης,αν στριμωξεις ΚΑΛΑ μια γατα στη γωνια,ο μονος δρομος για να φυγει ειναι η μουρη σου.Γρηγορειτε ,χε χε.

  10. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 19/03/2012 14:14:18

    O Μπένυ είναι ΚΟΔΗΣΟ και θα κινηθεί στο 10-12%,όλα τα πρωτοσέλιδα των νταβατζήδων απλά λένε χοντρά ψέμματα!!!

  11. firiki2010 avatar
    firiki2010 19/03/2012 14:15:51

    Εξαιρετικό άρθρο Κώστα Ροδινέ ! Εξαιρετικό!

  12. ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС avatar
    ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 19/03/2012 14:22:43

    Πιστεύω ότι η κάλπη θα είναι καταδικαστική για το Πασόκ. Διότι , αν το Πασόκ περιμένει να επιβιώσει μόνο από τους ηλικιωμένους ψηφοφόρους (οι οποίοι εν πολλοίς "το γλέντησαν " τρώγοντας ξεδιάντροπα το μέλλον των ίδιων τους των παιδιών...) θα διαψευθεί οικτρά! Οι νέοι δεν θα το ακολουθήσουν...

  13. τινα avatar
    τινα 19/03/2012 14:25:35

    "Χθές το «σύστημα ΠΑΣΟΚ» έκανε ένα δώρο στον Αντώνη Σαμαρά με μια προειδοποίηση στη συνοδευτική κάρτα"
    Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.Αν εξαιρέσουμε την σταθερή κομματική βάση της νδ, πολλές ψήφοι το 2004 αλλά και το 2007 ήρθαν για να τιμωρήσουν το πασοκ.Οσο αναπαράγουμε ότι το πασοκ είναι τελειωμένο αυτές οι ψήφοι σκορπίζονται δεξιά και αριστερά.Και σ'αυτήν την αναμέτρηση χρειάζεται και η τελευταία ψήφος.Θα το πω κομψά για να μήν ενοχλήσω ξανά τον φάκτορα,η νδ χρειάζεται επειγόντως αλλαγή επικοινωνιακής τακτικής.Εχει ανοίξει πολλά μέτωπα ταυτοχρόνως,αφήνοντας στο πασοκ χρόνο να ανασυνταχθεί.Η δε υποψία της συγκυβέρνησης που έξυπνα καλλιεργηθηκε επιδεινώνει τα πράγματα.Εδώ δεν χρειάζεται μια χλιαρή διάψευση αλλά ολομέτωπη επίθεση και καθαρές θέσεις.Και το κυριότερο το "σύστημα πασοκ" δεν πολεμιέται με τους συνήθεις κανόνες του fair play.Eχουμε πόλεμο.

  14. IOANNIS avatar
    IOANNIS 19/03/2012 14:26:11

    ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΝΔ ΚΑΙ ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.ΤΟ ΟΡΓΙΟ ΠΡΟΠΑ ΓΑΝΔΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ.Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ ΕΚΑΤΟ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΤΑΥΤΙΣΟΥΝ ΣΑΝ ΤΟΝ ΝΕΟ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΩΡΙΜΟΥ ΦΡΟΥΤΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΛΕΟΝ

  15. apergospastis avatar
    apergospastis 19/03/2012 14:27:48

    Εκτιμώ ότι το χθεσινό είναι το πρώτο επεισόδιο σε μια αλληλουχία γεγονότων που από τώρα μέχρι τις εκλογές θα αυξήσουν την συσπείρωση των δυο μεγάλων κομμάτων εξουσίας και θα περιορίσουν την απήχηση περιστασιακών δημοσκοπικών φαινομένων (Κόκα (κόμμα Καμμένου), Κουβέλης, Λουκανίδης κλπ). Η ΝΔ θα είναι βέβαια πρώτη αλλά το παιχνίδι θα παιχτεί στο πόσο ποσοστό των ψήφων θα μείνει εκτός Βουλής. Μην αποκλείουμε να μείνουν εκτός σχεδόν όλοι που σήμερα εμφανίζονται μέσα (Κόκα, ΛΑΟΣ, Πράσινοι) και φυσικά Ντόρα, Άρμα κλπ. Αντίθετα στην Βουλή θα βρεθούν σίγουρα τα κόμματα που εκφράζουν συγκεκριμένες κοινωνικοπολιτικές συντεταγμένες και ανάγκες (ΧΑ και Κουβέλης, αν και ξεφουσκωμένος). Από την αγανάκτηση και την 'τρέλα' αυτών που έχουν αποχαιρετήσει οριστικά τον δικομματισμό θα εξαρτηθεί αν η επόμενη Βουλή θα είναι παραπάνω από εξακομματική (7 κόμματα μάξιμουμ για μένα, τα περί 9-10 κομμάτων στην Βουλή είναι του Χαλιμά που λέει μια ψυχή). Με βάση τα παραπάνω, ένα αποτέλεσμα κοντά στην αυτοδυναμία δεν είναι απίθανο για την ΝΔ - τα δυο μεγάλα κόμματα είναι ένα τεράστιο καρτέλ διαχείρισης της εξουσίας, και η συσπείρωση του ενός βοηθάει το άλλο κ.ο.κ. Σε ό,τι αφορά τον τίτλο του κουρελόχαρτου που παρουσιάζετε, ας διαμαρτυρηθεί ο Σαμαράς στον γιο του εκδότη, τον ξέρει καλά...

  16. νεφέλη avatar
    νεφέλη 19/03/2012 14:34:26

    Στην αρχή ο χαλίφης θεοποίησε τον ... εθελοντισμό!
    Στη συνέχεια ο ιζνογκούντ με το μαγικό του λιχνάρι,
    εκτίναξε στα ουράνια την ανεργία,
    ώστε το όνειρο, να γίνει ...πραγματικότητα,
    ο ιζνογκούντ ...χαλίφης,
    κι ο εθελοντισμός ...υποσχετική... για πρόσληψη!!!!
    Το θέμα είναι ποιός θα επιβιώσει τελικά,
    μπας και προσληφθεί!!!!

  17. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 19/03/2012 14:35:08

    Το ΠΑΣΟΚ θα καταρρεύσει όταν καταρρεύσει και η κυριάρχη ελίτ η οποία το στηρίζει. Αυτό, δυστυχώς, προϋποθέτει την κατάρρευση του κράτους, του σώματος δηλαδή το οποίο τρέφει αυτή την ελίτ. Έτσι διαλύονται τα καθεστώτα, σύμφωνα με την ιστορική εμπειρία. Προς το παρόν αυτή η ελίτ διασώζεται διασωληνωμένη. Καμία, όμως, εξουσία δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς τους απαραίτητους "πόρους". Στο παρελθόν οι μεταλλάξεις αυτού του πολιτικο-οικονομικού καθεστώτος υπήρξαν επιτυχείς, αφού η βάση στην οποία στηριζόταν έμενε ανέπαφη. Τώρα οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Σίγουρα πρώτα βγαίνει η ψυχή του ανθρώπου και μετά το χούι του, αλλά έχω την αίσθηση ότι απλώς παρακολουθούμε τις τελευταίες πράξεις του δράματος. Η πρόσκαιρη συσπείρωση μακροπρόθεσμα δε σημαίνει πολλά πράγματα.

    • axis avatar
      axis @ Γιάννης Φαίλτωρ 19/03/2012 17:04:32

      Άριστα!!! Το ΠΑΣΟΚ ελέγχει απολύτως το κράτος. Οι αρχαιότεροι υπάλληλοι, οι προϊστάμενοι, οι μεγαλοσυνδικαλιστές κλπ είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία οργανωμένα στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Ακόμα και να πάρει αυτοδυναμία η ΝΔ, ο Βενιζέλος θα κυβερνά δια του πασοκικού κράτους. Αν ο Σαμαράς δεν διαλύσει αμέσως τον κρατικό μηχανισμό θα έχει, δυστυχώς, πολύ σύντομα την τύχη του Κώστα Καραμανλή. Να μην ξεχνάμε την ανυπαρξία αποκάλυψης σκανδάλων επί κυβερνήσεως Γιώργου Παπανδρέου και το χαμό που γινόταν επί Καραμανλή. Το κράτος είναι ΠΑΣΟΚ !!

      • George avatar
        George @ axis 19/03/2012 19:43:42

        Ακριβώς L'etat c'est moi . Το Κράτος είμαι Εγώ ( ΠΑΣΟΚ )

    • Gas Bailey avatar
      Gas Bailey @ Γιάννης Φαίλτωρ 19/03/2012 22:45:38

      +10000000

  18. Νασος avatar
    Νασος 19/03/2012 14:45:56

    Νομίζω πως όσοι δεν πάσχουν από οξεία σαμαρίτιδα και απλώς παρακολουθούν και αναλύουν τις εξελίξεις με βάση τα όσα μας έχει διδάξει η μεταπολιτευτική ιστορία, μπορούν εύκολα να συμπεράνουν τα εξής.

    1. Ο Σαμαράς, νομίζοντας ότι παίζει μόνος, πολώνει το κλίμα και επιτίθεται στην αριστερά την οποία θεωρεί ως το τελευταίο εμπόδιο για την αυτοδυναμία.

    2. Ταυτόχρονα προσπαθεί να περιορίσει τις προς δεξιά διαρροές με τη (βλακώδη κατά τη γνώμη μου) μεταγραφή των Βορίδη-Γεωργιάδη έπειτα από την ανεξήγητη διαγραφή των 21 βουλευτών του. Γιατί είναι άλλο πράγμα το να μη συμπεριλάβεις στα ψηφοδέλτια όσους διαφώνησαν με μια στρατηγική σου επιλογή και άλλο να τους διαγράφεις από το κόμμα στο οποίο προκαλώντας μια εντελώς περιττή σύγχυση στους ψηφοφόρους σου και ειδικά σε εκείνους που σε στήριξαν (μεταξύ άλλων - δεκτό) στις εσωκομματικές διαδικασίες.

    3. Αφήνει διάφορους Tαλιμπάν να αλωνίζουν και να μιλάνε για αυτή τη δεξιά που δεν θα ντρέπεται να είναι δεξιά και για το κέντρο που δεν υπάρχει αλλά είναι μία κατασκευή των Λούληδων κλπ κλπ κλπ, την ίδια ώρα που ο ίδιος επενδύει σε μια ρητορική που τον εμφανίζει ως το μόνο αξιόπιστο πυλώνα του αστικού συστήματος.

    Όλα αυτά ενώ:

    Έχει προλάβει να πετάξει σωσίβιο στο ΠΑΣΟΚ τη μόνη στιγμή που πραγματικά μπορεί να πάρει το πάνω χέρι και σέρνεται σε μία κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας λέει ο ίδιος, συγκυβέρνηση λέει όλος ο υπόλοιπος κόσμος. Αλήθεια τι εμπόδισε τον Σαμαρά να προκαλέσει εκλογές εξπρές τον περασμένο Δεκέμβριο και να πάμε στη συζήτηση για τη δανειακή με νέο πολιτικό συσχετισμό δυνάμεων; Α ναι, συγνώμη το εθνικό συμφέρον, ξέχασα.

    Στο μεταξύ το ΠΑΣΟΚ:

    1. Κατάφερε να βάλει τη ΝΔ στο κάδρο του δεύτερου μνημονίου.
    2. Κέρδισε χρόνο ώστε να καταφέρει να μαζέψει κάπως τα του οίκου του και να αναβαπτίσει τον Βενιζέλο μέσα από τις εσωκομματικές εκλογές. Ειρήσθω εν παρόδω, ο Βενιζέλος δεν είναι Γιωργάκης.
    3. Άφησε τον Σαμαρά να φθαρεί σε μία συζήτηση περί αστικής λύσης στο αδιέξοδο της χώρας (Νέα Δημοκρατία ή χάος δηλαδή) και να αποξενώσει τους εν δυνάμει ψηφοφόρους του από χώρους πέραν της δεξιάς. Όσο και αν ξενίζει ορισμένους την κρίσιμη στιγμή τα "ο Λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά" θα δώσουν και θα πάρουν. Την κρίσιμη στιγμή το ΠΑΣΟΚ θα παίξει το επιχείρημα να μη δοθεί λευκή επιταγή στο Σαμαρά ενώ κάποια από τα στελέχη του θα κάνουν πόλεμο χαρακωμάτων παίζοντας το χαρτί της μετεκλογικής συνεργασίας. Το ΠΑΣΟΚ, μην ξεχνάτε, έχει ανθρώπους για όλες τις δουλειές.


    Το μόνο θετικό από τη χθεσινή απροσδόκητα μεγάλη συμμετοχή στις εσωκομματικές του ΠΑΣΟΚ (τα επιχειρήματα περί νοθείας κλπ είναι σαχλαμάρες και καλό θα είναι να μην τα επικαλούμαστε το ΠΑΣΟΚ εχθές κατήγαγε μεγάλη επικοινωνιακή νίκη) είναι ότι επαναφέρει το δίλλημα των εκλογών στην πραγματική του βάση.


    Ο Σαμαράς οφείλει να σταματήσει να αναλώνεται σε πολυμέτωπο αγώνα και να χαράξει μια ξεκάθαρη προεκλογική στρατηγική απέναντι στον πραγματικό του αντίπαλο που δεν θα είναι άλλος από το ΠΑΣΟΚ.

    • kprotop avatar
      kprotop @ Νασος 19/03/2012 15:36:31

      Είπαμε...Δεν επιτρέπεται να επιτιθομάστε στην Αριστερά...

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Νασος 19/03/2012 15:40:49

      1 Αυτό που ονομάζεις "επίθεση στην αριστερά" δεν είναι τίποτα άλλο από ξεκάθαρες κουβέντες για τις τεράστιες ευθύνες της για το πως φτάσαμε ως εδώ και για τις δυδκολίες επιτέλους να ξεκολλήσουμε. Μακάρι να είχαν λεχθεί και νωρίτερα.
      2 Η υπερψήφιση PSI-δανειακής ήταν μια κορυφαία επιλογή με πιθανώτατα σοβαρό βραχυπρόθεσμο πολιτικό κόστος. Δεν γίνεται άλλοι να το αναλάβει μόνο το ...μισό κόμμα.
      3 Μόνος σου λες ότι η ρητορική του Σαμαρά είναι διαφορετική από αυτή των "Ταλιμπάν" Ποιον θα πρέπει να πάρουμε στα σοβαρά;
      4 Ναι, το εθνικό συμφέρον ήταν αυτό που απέτρεψε άλλη στάση το Νοέμβριο. Δεν ξέρω αν οι εκλογές εξπρές το Δεκέμβριο (πόσο σίγουρος είσαι ότι θα μπορούσε να τις επιβάλλει;) θα ήταν καταστροφή για τη χώρα. (Πιθανώς "ναι", λέω εγώ) Μπορεί κάποιος υπεύθυνος να παίξει τη τύχη του τόπου σε μια ζαριά;
      5 Είναι αναμφισβήτητο ότι το ΠΑΣΟΚ από κομματική άποψη βγήκε κερδισμένο απο τις διαδικασίες του τελευταίου τετραμήνου. Δεν νομίζω ότι δεν το καταλαβαίνουν στη ΝΔ. Πρέπει όμως να της πιστωθεί ότι έθεσε το εθνικό συμφέρον πάνω από το κομματικό.
      6 Η συμμετοχή στις εσωκομματικές του ΠΑΣΟΚ για μένα δεν ήταν απροσδόκητη (για όλους τους λόγους που αναφέρει η ανάρτηση) Σωστή η παρατήρηση σου ότι θα λειτουργήσει συσπειρωτικά και για την άλλη πλευρά.
      Οσο για το ποιος είναι ο εχθρός: Ολες αυτές οι αρρωστημένες νοοτροπίες - με αριστερό πρόσημο όλες τους- που υιοθετήθηκαν από το ΠΑΣΟΚ και στις οποίες η ΝΔ δεν κατάφερε να αντιταχθεί αποτελεσματικά. Ολες αυτές οι αρρωστημένες νοοτροπίες - με αριστερό πρόσημο επαναλαμβάνω όλες τους- που διαπότισαν την κοινωνία και μας κουβάλησαν μέχρι εδώ.

      • Νασος avatar
        Νασος @ firiki2010 19/03/2012 16:23:55

        Απλώς επαναλαμβάνω ότι ο πολυμέτωπος αγώνας προκαλεί σύγχυση και θολώνει το μήνυμα που επιχειρείς να περάσεις. Θεωρώ ότι αυτό που συμβαίνει στα αριστερά του ΠΑΣΟΚ είναι πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ. Τη στιγμή που σε αυτό το χώρο παρατηρείται πολυδιάσπαση δεν θέτεις διλλήματα τύπου αστική λύση η μπάχαλο. Γιατί ο "αριστερός" (με τη νεοελληνική έννοια του όρου) ψηφοφόρος αν φοβηθεί το μπάχαλο στο ΠΑΣΟΚ θα επιστρέψει, δεν θα πάει στο Σαμαρά.
        Επίσης η διαγραφή από το κόμμα όσων δεν ψήφισαν το μνημόνιο ήταν ένα τεράστιο λάθος. Θα μπορούσε απλώς να μην τους συμπεριλάβει στα ψηφοδέλτια αλλά να μην τους πειράξει από το κόμμα. Ας αναλάβουν οι ίδιοι την ευθύνη να αποχωρήσουν από το κόμμα για να διεκδικήσουν την επανεκλογή τους σε άλλο σχήμα με ότι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της πολιτικής τους πρακτικής στα μάτια των ψηφοφόρων τους. Γιατί είναι άλλο πράγμα να λες, «με πέταξαν έξω γιατί διαφώνησα» και άλλο να λες «εγκαταλείπω τη ΝΔ για να ξαναβγώ βουλευτής».
        Αυτό που απλώς επισημαίνω είναι ότι μέχρι στιγμής η ΝΔ, υπό τον Σαμαρά, έχει πέσει σχεδόν σε όλες τις λούμπες που βρέθηκαν στο διάβα της. Εγώ το αποδίδω στην έλλειψη στοχευμένης στρατηγικής και στην απουσία κρυστάλλινου πολιτικού μηνύματος. Το εθνικό συμφέρον δεν αρκεί γιατί το επικαλούνται όλοι όσοι συμμετέχουν αυτή τη στιγμή στο πολιτικό παιχνίδι.

        • airman avatar
          airman @ Νασος 19/03/2012 20:31:54

          ''Το εθνικό συμφέρον δεν αρκεί γιατί το επικαλούνται όλοι όσοι συμμετέχουν αυτή τη στιγμή στο πολιτικό παιχνίδι''.
          Στην κατάσταση που βρίσκεται η χώρα σήμερα το εθνικό συμφέρον είναι αυτό που πρώτιστα πρέπει να βρίσκεται στο επίκεντρο της πολιτικής ατζέντας. Το σύνολο των αποφάσεων που πρέπει να ληφθούν και να υλοποιηθούν από την επομένη των εκλογών δεν μπορεί παρά να έχει αυτό ως στόχο.
          Και το εθνικό συμφέρον δεν πρέπει να ταυτίζεται μόνο με τα καθαρά εθνικά θέματα, οριζόμενο μονοδιάστατα. Η ανάπτυξη, η λειτουργία της δημόσιας διοίκησης, η αναστύλωση της παιδείας, της υγείας, η αναβάθμιση των θεσμών, η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πολιτών προς το κράτος είναι πυλώνες στους οποίους στηρίζεται το εθνικό συμφέρον.
          Βεβαίως και πρέπει να ληφθεί άμεσα αποτελεσματική μέριμνα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που σχετίζονται με την οικονομική αφαίμαξη μεγάλης μερίδας του λαού.
          Αλλά οι προτεραιότητες δεν πρέπει να τίθενται αποκλειστικά με βάση την απλή επιβίωση. Δεν έχει κανένα ουσιαστικό νόημα να επιλυθούν πρόσκαιρα κάποια όντως οξέα κοινωνικά προβλήματα χωρίς να προχωρούν ταυτόχρονα μεταρυθμίσεις, τομές και ανατροπές σε δομές που λειτουργούν αναποτελεσματικά, παράγουν κακής ποιότητας υπηρεσίες.
          Σήμερα παρατηρείται το παράδοξο δημόσιοι λειτουργοί να αντιμετωπίζουν κάθε τι καινοτόμο με τη λογική ''έχω ένα πρόβλημα για κάθε σου λύση'', αρνούμενοι να υιοθετήσουν, να συνεργαστούν, να προωθήσουν πρακτικές και ιδέες που τείνουν να βελτιώσουν τη λειτουργία και την απόδοση φορέων και οργανισμών.
          Είναι προς το εθνικό συμφέρον να αλλάξουν πολλά στον κρατικό μηχανισμό ώστε, ακόμα και εάν δεν καταστεί εφικτό να αποκατασταθούν πλήρως αδικίες και ανισότητες, να καταστεί σαφές ότι η πολιτική ηγεσία του τόπου υπηρετεί αποτελεσματικά το σκοπό της.
          Η εύρυθμη λειτουργία του κράτους συμβάλει καταλυτικά στην παραγωγή πλούτου, περιορίζει δραστικά τις δαπάνες, παράγει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και βοηθάει τον πολίτη στην καθημερινότητά του. Όπως άλλωστε υποχρεούται.
          Το ΠΑΣΟΚ αυτό που κατάφερε και πέτυχε είναι να αλλώσει τον κρατικό μηχανισμό, να αλλοιώσει σε απελπιστικό βαθμό το ρόλο του δημόσιου λειτουργού, να απαξιώσει την αποστολή του, να το ταυτίσει με την αδιαφορία, τη διαφθορά και το βόλεμα. Έτσι αντί να βρίσκεται στην υπηρεσία του πολίτη, κατέληξε όργανο άσκησης εξουσίας, προέκταση των κομματικών γραφείων και δεξαμενή άντλησης πιστών στελεχών.
          Καιρός είναι να αλλάξει ριζικά και όποιος δεν μπορεί να προσαρμοσθεί στα νέα δεδομένα καλό είναι να προβληματισθεί σοβαρά.

  19. IOANNIS avatar
    IOANNIS 19/03/2012 14:52:05

    ΝΑΣΟΣ.ΘΕΤΕΙΣ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΑΣ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ

  20. Τορυ avatar
    Τορυ 19/03/2012 15:33:36

    Και φυσικα παρελειψες το ουσιωδες:
    Οτι η (συν-μορια) πασοκ ειναι "οικογενεια" αλα Ντον Κορλεονε...
    Γιατι να το κρυψωμεν αλλωστε??

    Το 1989 θα μπορουσε η Ν.Δ να τους ειχε εξοντωσει ..
    Αλλα "της ελαχε"(!!) προεδρος το μητσοτακουλα..
    Που το μονο που ηθελε ηταν να φτιαξει το δικο του ιματζ(!!) το δικο του "προφιλ"!!

    Αυτο ητανε το μοναδικο του "ονειρο"~!.. Να "ξεχαστει" το ..αποστατης και αλλα τετοια ,για τα οποια τον κατηγορουσε η συμμορια και αυτος ο χαλιας τα αποδεχτηκε..
    Οτι ηταν ..αποστατης!! Ημαρτον!!

    Και αφησε τον ελληνοπολωνο μινεικο παπανδρεου να ξανακερδισει τις εκλογες! παιζοντας το ρολο του..μετριοπαθους(!!) και αυτος δεν ητανε .."αποστατης" και τετοια!! φτουυυυυ..

  21. μαρια τσωνη avatar
    μαρια τσωνη 19/03/2012 16:02:49

    Συμφωνω απολυτα.Το ΠΑΣΟΚ δεν παιζει με την εξουσια.Ουτε φτυνει τους προηγουμενους αρχηγους του.
    Οτι και να λεμε η ατζεντα του Μητσοτακη ειναι ακομη συγχρονη.Δεν θελει κανεις να τον ακουσει,αλλα αυτος ηταν που ελεγε οτι καταναλωνουμε περισσοτερο απο οτι παραγουμε,οτι χρειαζονται ιδιωτικοποιησεις,ανογμα της αγορας των επαγγελματων.Η ΝΔ δεν παιρνει σαφη θεση σε τιποτα απο αυτα και δεν εξηγει στον κοσμο τι πιθανον θα κερδισει αν πχ ανοιξουν τα επαγγελματα.
    Ολα τα λεει περιπου με αποτελεσμα να εχουμε το φαινομενο Καμμενου κ.α.
    Ειναι αυτο αστικο κομμα?Εχει αρχες αστικης δημοκρατιας ενα κομμα που μεχρι προτινος ,ενω ελεγε στο Ζαπειο για αξιοποιηση της δημοσιας περιουσιας δεν κατεβασε ουτε μια προταση ,οντας στην κυβερνηση Παπαδημου?
    Με τετοιες συγκεχυμενες τακτικες βραστα.Μην δουμε κανενα ΠΑΣΟΚ τυπου Σημιτη να ξαναπαιρνει κομματια εξουσιας και γελασει καθε πικραμενος.

  22. Panos avatar
    Panos 19/03/2012 16:28:13

    ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΡΑΛΛΗ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΩΣ ΑΚΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ....!!!!
    ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΞΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕΡΟΛΙΠΤΟΥΜΕ....
    ΤΟ ΔΕ ΠΑΣΟΚ.....ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΟΥΝ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΣ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΥΤΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΗΣ...
    ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ <>ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΠΙΑ....
    ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙΡΟ (ΦΑΓΑΝΕ ΦΑΓΑΝΕ ΦΑΓΑΝΕ....) ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ...
    ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ <> ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ!!!!

  23. ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ avatar
    ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ 19/03/2012 16:37:00

    Όσο υπάρχει αυτή η κατάσταση στα Μ.Μ.Ε (8o) δεν θα δει η χώρα άσπρη μέρα.Δυστυχώς με απλή αναφορά δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.Το λέμε το ξαναλέμε,αλλά μάταια.Τις καλύτερες προθέσεις να έχει ο Σαμαράς,τα καλύτερα να κάνει,όσο υπάρχουν αυτά τα πασοκοσυστημικά μ.μ.ε,ως ασπίδες της δήθεν κεντροαριστεράς(ουσιαστικά ασπίδες του κατεστημένου της διαφθοράς και του συστήματος πασόκ) δεν υπάρχει ελπίδα.Και αυτοδύναμος να βγει ο Σαμαράς σε λίγο καιρό θα τον <>.
    Η ευθύνη βέβαια ξεκινάει από την ίδια την Ν.Δ.
    Έχετε δει καταρχήν τους δημοσιογράφους που κάνουν ρεπορτάζ Ν.Δ. χρόνια τώρα?Από καμπουράκηδες,σπυράκη και το κακό συναπάντημα?Η ίδια η Ν.Δ.ανέχεται τέτοιους προπαγανδιστές του πασόκ να κάνουν το ρεπορτάζ της!!Έχετε ακούσει ποτέ πασόκο ρεπόρτερ πως μιλάει για το κόμμα του.Με την ίδια ευλάβεια που μιλάνε οι Ταλιμπάν για τον Μουλά Ομάρ!
    Οι δικοί <> αντίθετα ψάχνουν την ευκαιρία να σπείρουν την διχόνοια να μεγαλοποιήσουν τα καθετί για να κάνουν ζημιά.
    Έχετε δει κανένα κεντροαριστερό Τράγκα σε κανάλι?Νομίζετε ότι δεν υπάρχουν?Πολλοί μα πάρα πολλοί...αυτούς όμως δεν πρόκειται να τους βγάλουν στον πασοκοχουντοκρατούμενο αέρα ποτέ.
    Ακόμα και κεντροδεξιοί δημοσιογράφοι (οι ελάχιστοι που έχουν μείνει) όταν μιλάνε ή κάνουν εκπομπές προσπαθούν με <> να δείξουν ότι είναι υπεραντικειμενικοί μην τυχόν τους μπει καμιά σταμπα δεξιού...
    Η απόλυτη παράνοια...
    Η Ν.Δ. όμως τι έκανε ή τι κάνει ?Κατάφερε να κλέισει μέχρι και ο Ε.Τ. όταν ήταν κυβέρνηση...Η απόλυτη απάθεια,ώρες ώρες νομίζεις ότι είναι εσκεμμένη..
    Τι θα πρότεινα?
    Με το μικρό μου το μυαλό ή θα έστελνα δικούς μου ρεπόρτερ σε όλα τα κανάλια ή θα έλεγα σε όλους τους ήδη υπάρχοντες <>..
    Στους μεγαλοκαναλάρχες <<πόσα λεφτά(Φ.Π.Α.,εισφορές κ.λ.π.)χρωστάς κύριε μπόμπολα,λαμπράκη,κυριακού κ.λ.π? ΄Η θα με προβάλλεις όσο πρέπει και όπως πρέπει και με τα στελέχη που θέλω εγώ όχι εσυ ή δώστα τώρα..
    5 κεντροαριστεροί(και ούτε πραγματικοί) σε κάθε πάνελ και μισός κεντροδεξιός και περιμένετε όλοι εσείς να αλλάξει ποτέ τίποτα,ειδικά στη νοοτροπία του λαού?
    Ανάταση του δεξιού τύπου ...Δεν γίνεται πια... ΝΕΑ,ΕΘΝΟΣ,ΒΗΜΑ,ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ αυτά μόνο ακούμε πάντα με το σχόλιο έγκυρα και έγκριτα,λες και δεν υπάρχουν άλλες εφημερίδες..
    Όσο ο Κάστρο θα αναφέρεται σαν επαναστάτης και ο Πινοσέτ σαν δικτάτορας...(που για μένα είναι το ίδιο)..
    Όσο θα ακούμε μόνο Βελουχιώτη και καθόλου Ζέρβα...
    Όσο ακούμε για το <> πασόκ εντέχνως κρύβοντας ότι και τις 2 φορές που απαγορεύτηκε το Κ.Κ. οι πρόδρομοι (έτσι το δηλώνουν οι ίδιοι) του πασόκ το απαγόρεψαν(βενιζέλος -Γ.Παπανδρεου)...
    Όσο ακούμε για την χούντα του Παπαδόπουλου αλλά ποτέ για την χούντα του παππού Πάγκαλου(μην τυχόν και γίνουν εύλογοι συνειρμοί)...
    Όσο ακούμε για <> με 70% πασόκ δημόσιο τομέα...
    Όσο υπάρχει εμπάργκο των πραγματικών αντιλήψεων της κεντροδεξιάς και παράλληλα στρέβλωση τους....
    Όσο υπάρχει αυτό το σαμποτάρισμα της πραγματικής πατριωτικής αριστεράς και του πατριωτικού κέντρου..
    μεγάλη μάζα του κόσμου θα στρέφεται προς αυτούς γιατί υποσυνείδητα μεγαλώσανε 2 γενεές με ψευτοκεντροαριστερά πρότυπα....
    Υπάρχουν άπειρα όσο....
    ΌΣΟ όμως διατηρείται αυτή η παράνοια, σαν Έλληνες, δεν πρόκειται να ορθοποδήσουμε...Το πασόκ θα είναι πάντα εδώ ενωμένο δυνατό και ο λαός ποτέ δε θα ξεχνά τι σημαίνει δεξιά…
    Η Ν.Δ θα κάνει τίποτα για αυτό?Υπάρχει σχέδιο?Γιατί αν είναι να γίνει -πάλι - Ν.Δ.ΣΟΚ στη θέση του ΠΑ.ΣΟΚ όπως πριν λίγα χρόνια καληνύχτα....

    • γιωργος avatar
      γιωργος @ ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ 19/03/2012 17:30:42

      +++

    • o deksios avatar
      o deksios @ ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ 19/03/2012 19:11:41

      σωστοτατος

    • ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ avatar
      ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ @ ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ 19/03/2012 21:28:03

      Επειδή χάθηκαν κάποιες φρασούλες ανάμεσα στα...διορθώνω..
      ...προσπαθούν με κόπο να δείξουν ...
      ....θα έλεγα σε όλους τους ήδη υπάρχοντες ή προβάλλετε την αλήθεια όπως πρέπει ή άντε γεια.....
      ...Όσο ακούμε για γαλάζια παιδιά με 70% πασόκ δημόσιο τομέα...

    • Αγροφυλακας avatar
      Αγροφυλακας @ ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ 19/03/2012 22:02:18

      Τι αλλην χρειαν μαρτυρων εχομεν! Οποιος εχει ωτα ακουει ακουετω!
      Τα πολλα λογια ειναι φτωχια. Τι κανουμε τωρα; Ειρηνικος αποκλεισμος των καναλιων που μας κανουν πλυση εγκεφαλου. Οιτε παιδες Ελληνων, νυν υπερ παντων ο αγων!

      • ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ avatar
        ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ @ Αγροφυλακας 19/03/2012 22:36:18

        Τον αποκλεισμό αυτόν εμείς σαν άτομα τον έχουμε κάνει ήδη....το θέμα όμως δεν είμαστε εμείς,οι οποίοι έχουμε καταλάβει τι γίνεται...
        Το θέμα είναι μεγάλη μάζα του λαού που έχει αφεθεί από την κεντροδεξιά να αλώνεται ιδεολογικά,να διαφθείρεται πνευματικά με αποτέλεσμα την μόνιμη παρουσία στην εξουσια της χούντας πασόκ.

        Και ξαναρωτάω η Ν.Δ. τι κάνει?
        Ή π.χ. πάλι θα ξαναβλέπουμε όντας κυβέρνηση π..λειχίες να μετατρέπονται σε μέγα σκάνδαλο εκατομμυρίων στο υπουργείο Πολιτισμού.(ζαχό)??
        Ή π.χ. πάλι οι ρεπόρτερ της Ν.Δ.(!!) θα κάνουν συναγωνισμό μεταξύ τους για το ποιος θα τα χώσει πιο πολύ στη Ν.Δ.?

  24. Κ avatar
    Κ 19/03/2012 16:40:33

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΨΗΦΙΣΑΝ 200.000. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 14% ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ. ΒΑΖΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ.

  25. theo1611 avatar
    theo1611 19/03/2012 17:16:20

    Όπως η ΝΔ δεν παρέδωσε το πνεύμα το 2009 έτσι και το ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να το κάνει αρχές του 2012.

    Τα ώριμα φρούτα μας τελείωσαν!!!

    Η εποχή είναι άγουρη και άρα απρόβλεπτη.

    Ίδωμεν.

  26. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 19/03/2012 17:44:40

    Δυστυχώς, τον Οκτώβριο δώθηκε το φιλί της ζωής στο πασοκ από την Ν.Δ. Το πασοκ ψυχοραγούσε και η Ν.Δ. του έτεινε την χείρα βοηθείας. Ελπίζω μόνο να έγινε εκουσίως και για το καλό της Ελλάδος.

  27. o deksios avatar
    o deksios 19/03/2012 17:44:45

    Θλιψη για τους ελληνες που πηγαν να ψηφισουν πασοκ.. με αυτα που εκανε ουτε 30.000 ατομα δεν επρεπε να πανε να ψηφισουν..
    Θλιψη για τη νεαολαια, που χθες προτιμησε να καψει και να σπασει,μ λες και δεν εχει αλλα προβληματα..
    Ως εθνος το τελος μας πλησιαζει..
    οσο υπαρχουν ακομα οι ανθρωποι που εγκαθιδρύθηκαν στην ελλαδα το 1981, ελπιδα δεν υπαρχει..
    οταν φυγει και ο τελευταιος, σε καμμια 20αρια χρονια, ο.,τι εχει μεινει απο ελλαδα, τοτε υπαρχει μια καποια ελπιδα..

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ o deksios 19/03/2012 18:46:53

      Θλίψη γιατί;
      Αυτή την κοινωνία έχουμε, αυτά τα κόμματα ψηφίζει!
      Για να είμαι ειλικρινής περίμενα να ψηφίσουν περισσότεροι!

      • o deksios avatar
        o deksios @ Κώστας Ροδινός 19/03/2012 19:06:23

        Θλιψη για τη χωρα που χανεται..
        Θλιψη, γιατι υπηρχε η ελπιδα οτι το ηλεκτροσοκ της τελευταιας διετιας ΓΑΠ κατι θα αλλαζε..
        Θλιψη γιατι εχουμε αυτην την κοινωνια που εχουμε..
        Θλιψη για το οτι ο νεολελληνας, εχει αυτη τη συμπεριφορα που αναλυεις σωστα στο αρθρο σου..
        Θλιψη για τις δηλωσεις πασοκων που εβγαιναν περιχαρεις απ' τις εκλογες τυπου βορειας κορεας και εκαναν δηλωσεις περι αναγεννησης της ελλαδας..
        Θλιψη, γιατι μετα το χθεσινο, εχεις τη βεβαιοτητα οτι οταν ξαναβρεθει το πασοκ στην εξουσια μπορει πχ να πουλησει τη Θρακη και 4-5 νησια, για να μην "πτωχευσουμε", και οι νεοελληνες με χαρα θα ψηφιζουν τον επομενο αρχηγο του πασοκ λοβερδο...

  28. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 19/03/2012 17:52:57

    Κυριε Ροδινε καλησπέρα. Συγχαρητήρια για την ανάλυση. Η διαφορά μας με το ΠΑΣΟΚ είναι οτι εκείνοι πιστευουν οτι δεν θα σταματήσουν να συμμετέχουν στην Κυβέρνηση, ως συνεργαζόμενοι, ενώ εμείς ακόμη επιμένουμε να "πολεμούμε" την αυτοδυναμία με δημόσιες τοποθετήσεις περί εθνικών συνεννοήσεων δια στόματος των εκλεκτών από τα ΜΜΕ, μελών μας . Στο ΠΑΣΟΚ απο τώρα στοιχηματίζουν οτι η διαφορά τους με τη ΝΔ θα είναι μικρή ωστε να επιβάλουν ως συγκυβερνώντες Πρωθυπουργό αποδοχής τύπου Παπαδήμου! Αν ΤΩΡΑ και μέχρι τις εκλογές δεν βγούμε συστηματικά με επιθετικά και καταγγελτικά επιχειρήματα για την καταστροφική διετία του Πασοκ και παράλληλα με αλήθειες και ξεκάθαρες προγραμματικές θέσεις που μόνο ως αυτοδύναμη Κυβέρνηση η Νεα Δημοκρατια μπορεί να εφαρμόσει, το παιχνίδι θα χαθεί! Η υποτίμηση του αντίπαλου είναι λάθος στρατηγική και αποδυναμώνει κάθε διεκδίκηση. Η κοινωνία που βιώνει διαχυτη ανασφάλεια πρέπει να πιστέψει

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ελιζα βοζεμπεργκ 19/03/2012 18:49:09

      Καλησπέρα κα. Βόζεμπεργκ,
      Συμφωνώ, αλλά για να πιστέψει η κοινωνία πρέπει και η ΝΔ να κάνει κάτι περισσότερο και ο καιρός πλέον αρχίζει και μετράει αντίστροφα.

    • Γιώργος Τρεβής avatar
      Γιώργος Τρεβής @ ελιζα βοζεμπεργκ 19/03/2012 22:49:45

      Το έριχναν σκόπιμα στις δημοσκοπήσεις το ΠΑΣΟΚ και τώρα θα αρχίσουν να το ανεβάζουν.

      Για ποια υποτίμηση αντιπάλου μιλάτε;
      Δεν φθάνουμε τόσο μακριά στην ΝΔ. Εμείς ασχολούμαστε με προσθαφαιρέσεις στην κοινοβουλευτική μας ομάδα. Μέχρι εκεί.
      Αυτά δεν εννοεί… ‘μεταξύ των γραμμών’… ο κ. Ροδινός;

      Ο Βενιζέλος θα είναι αντιπρόεδρος και υπουργός εξωτερικών της επόμενης κυβέρνησης με πρωθυπουργό τον Σαμαρά.
      Έτσι βγαίνουν τα κουκιά.
      Δυστυχώς.

      • Αδέξιος Δεξιός avatar
        Αδέξιος Δεξιός @ Γιώργος Τρεβής 19/03/2012 22:55:36

        Αντιπρόεδρος ο Βενιζέλος με Πρωθυπουργό το Σαμαρά;
        Το άλλο με τον Τοτό, το ξέρεις;
        Δεν μπορώ να καταλάβω που τις βρίσκετε και τις αναπαράγετε αυτές εξυπνάδες

  29. theo1611 avatar
    theo1611 19/03/2012 17:58:22

    Θα θυμάστε παλαιότερα ότι οι δημοσκοπικές έρευνες έδιναν και τα ποσοστά συσπείρωσης με βάση τις προηγούμενες εκλογές καθώς επίσης και τις ροές από και προς για να ερμηνεύσουν/στοιχειοθετήσουν τα συνολικά αποτελέσματα πρόθεσης ψήφου που παρουσίαζαν.

    Πόσο καιρό έχετε να δείτε αντίστοιχη τεκμηρίωση συνολικών εκτιμήσεων σε δημοσκοπήσεις?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ theo1611 19/03/2012 18:50:26

      πάλι δίνουν συσπειρώσεις, αλλά επειδή είναι στο τμήμα με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά περνάνε σε δεύτερη μοίρα.
      Ολοι ασχολούνται με την πρόθεση ψήφου

  30. Κρίτων avatar
    Κρίτων 19/03/2012 18:07:24

    Η θεωρία του ώριμου φρούτου.
    Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Δεν ξέρω ποιός τεραπέρατος από την ΝΔ κυκλοφορεί κάθε φορά τέτοιες βλακείες. Πρέπει να σπάσουν τα μούτρα τους πολλοί ακόμη να συνέλθουν μερικοί. Ο Έβερτ αποδομήθηκε σε μία βραδυά με το Καρδίτσα-Καρδίτσα. Η πολιτική είναι ανταγωνισμός,διαρκής πάλη. Θα παραδώσει έτσι ο Βαγγέλης την εξουσία.Οχιιιιιιιι.Θα κάνει τα πάντα.Τα πάντα.Οι ασχολούμενοι με την προεκλογική προετοιμασία της ΝΔ πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται πριν πάνε για ύπνο το βράδυ.Να εγκαταλείψουν τις περισπούδαστες και κούφιες αναλύσεις για την διάλυση του ΠΑΣΟΚ και παρόμοιες σαχλαμάρες.Η επιτυχία θέλει δουλειά σχεδιασμό,ιδέες και προπάντως ανθρώπους που θα βάλουν τα στήθια τους και θα ματώσουν και θα ιδρώσουν για αυτό που πιστεύουν.΄Οχι νερόβραστους δήθεν ,οι οποίοι από το πρωί μέχρι το βράδυ ανακοινώνουν στους άλλους ότι έχουν γνωστό τον τάδε ,γνωρίζουν τον δείνα αλλά επί του πρακτέου μηδέν.
    Υγ. Α ναι υπάρχουν κάποια ώριμα και σαπισμένα "φρούτα πολιτικοί" που θέλουν λίγο κούνημα να ξελαφρώσει το δέντρο της ΝΔ.

  31. IOANNIS avatar
    IOANNIS 19/03/2012 18:20:24

    ΧΕΙΡΑ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ Ν ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ

  32. xp avatar
    xp 19/03/2012 18:31:40

    Συμφωνώ απόλυτα με το αρθρο του Κώστα Ροδινού τα λέει όλα. Το ΠΑΣΟΚ συμπεριφέρεται ως συμπαγής ομάδα και δεν είναι αχάριστο στους οπαδούς και φίλους του και όχι για ηθικούς λόγους. Η άποψη μου όμως είναι ότι ο Σαμαράς έμπλεξε στον φαύλο κύκλο: Πτωχεύετε -Πάρτε άλλα (Υφεσιακά) μέτρα-Πάρτε αυτά τα λεφτά έναντι των δανείων-Τα μέτρα δεν εφαρμόστηκαν σωστά-Πτωχεύετε- Αλλος κύκλος .
    Tον κύκλο τον δημιουργούν φίλια ευρωπαικά κόμματα της ΝΔ ,σκεπτόμενα οπως οι μεγάλες δυνάμεις κάποτε. Ο Τόμσεν χθές είπε ότι ο κύκλος θα συνεχιστεί έως γίνουμε τόσο ανταγωνιστικοί όπως η Βουλγαρία,Ρουμανία κτλ.Μέχρι και ο Πρετεντέρης έγραψε χθές στο Βήμα ότι επιθυμούν να αυτοκτονήσουμε.

  33. Aris. A avatar
    Aris. A 19/03/2012 18:37:02

    Κώστα καλησπέρα. Τελευταία αραίωσες ή μου φαίνεται;;

    Το Πασόκ φαίνεται πολύ ικανό επειδή η ΝΔ είναι προκλητικά ανίκανη και ανάπηρη επειδή διοικείται από πέντε οικογένειες που δεν της επιτρέπουν την πραγματική ανανέωση σε πρόσωπα ιδέες και τακτικές.

    Δεν έχει μαχητές τύπου Πασόκ επειδή δεν έχει τους μηχανισμούς εξεύρεσης εκπαίδευσης και ανάδειξης του κατάλληλου προσωπικού.

    Είναι δυνατόν η ανανέωση της παράταξης σήμερα να εξαντλείται στο όνομα Ψυχάρης.

    Γιατί τέτοια αλαζονεία απέναντι στις αναμενόμενες αντιδράσεις της βάσης σε μια τόσο προκλητική πρόωθηση ενός ανθρώπου που δεν έχει καμία σχέση με την ΝΔ;;

    Δύο μήνες πριν τις εκλογές δεν συμβαίνουν λογικά πράγματα στο κόμμα.

    Ειναι δυνατόν εξω από αυτό να είναι όσοι δεν πίστευαν στο μνημόνιο και μέσα και μάλιστα ενισχυμένοι όσοι όλο αυτόν τον καιρό ακύρωναν την πολιτική του κόμματος σε ραδιόφωνα και τηλεοράσεις.

    Δεν είμαι ενθουσιασμένος ούτε με Μανώλη ούτε με τον Καμένο με ενοχλούν τόσο όσο και οι ακραία φιλομνημονιακοί που διαισθανόμαστε όλοι ότι θα ήθελαν λύσεις Παπαδήμου και όχι αυτοδύναμη ΝΔ.

    Δεν θα μου κάνει εντύπωση εάν όλοι αυτοί μετά τις εκλογές μετά από ένα κακό αποτέλεσμα επεξεργάζονται και σενάριο προεδρικής αποσταθεροποίησης μέσα στην ΝΔ.

    Επειδή το πολύ λιβάνι δεν κάνει καλό αλλά αντίθετα ζαλίζει λέω ανοικτά ότι ο Σαμαράς έχει τεράστιες ευθύνες για την ψυχική ρήξη που υπάρχει στην βάση.

    Πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλίες αποκατάστασης του ιδεολογικού προσανατολισμού του κόμματος και όχι ο κάθε σώγαμπρος όπως ο Αντώναρος(ο υπονομευτής της ηγεσίας) να κουνάει το δάχτυλο και να ζητάει κομματική νομιμοφροσύνη.

    Ο Σαμαράς ψηφίστηκε για ρήξεις αν δεν το κάνει δεν θα τον ακολουθήσει ο κόσμος όπως δεν ακολούθησε και το 2009 τον Καραμανλή όταν αμνήστευαι προκλητικές συμπεριφορές υπουργών του που ήταν αντίθετες με το ήθος και τις αρχές των νεοδημοκρατών.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aris. A 19/03/2012 18:51:41

      καλησπέρα Αρη,
      ε, δε γίνεται να γράφουμε και κάθε μέρα!

      • tak avatar
        tak @ Κώστας Ροδινός 19/03/2012 18:59:48

        Κώστα είμαι θύμα ... λογοκρισίας ή τυχαίο ήταν;

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ tak 19/03/2012 19:04:34

          Λογοκρισία;
          από ποιόν;
          Εγραψες κάτι .....άσεμνο;

          • tak avatar
            tak @ Κώστας Ροδινός 19/03/2012 19:07:12

            Ποτέ! Μάλλον τυχαίο θα ήταν... Με την ευκαιρία, εξαιρετικό κείμενο, θέλει ιδιαίτερη προσοχή από "πάνω"... Αν φυσικά το εκτιμούν έτσι...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ tak 19/03/2012 19:12:23

            Eίπα κι εγώ!

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Κώστας Ροδινός 19/03/2012 20:16:46

        Κώστα είτε γράφεις συχνά είτε όχι είσα πάντα εύστοχος γιατί γράφεις χωρίς σκοπιμότητες με το χέρι στην καρδιά.

        Το πρωτοσέλιδο που διαλέξατε έχει τον συμβολισμό του φαντάζομαι;;

        Γιατί τόσα λάθη σε τόσο σύντομο χρόνο δεν καταλαβαίνω.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Aris. A 19/03/2012 20:20:37

          το πρωτοσέλιδο μόνο τυχαίο δεν ήταν!

  34. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 19/03/2012 18:42:47

    9. Γιατί κανένας δεν τους έστειλε πίσω από τα σίδερα!(ακόμα)

  35. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 19/03/2012 18:52:50

    Ακριβώς κ. Ροδινέ , όπως τα γράφετε. Ούτε στην Αχαΐα να ζούσατε! Ενα βρωμερό, ύπουλο και τρισάθλιο σύστημα ,που όμως ξέρει να προστατεύει τους πελάτες του και να έχει αλώσει τα ΜΜΕ ,ώστε να επηρεάζει και να κατευθύνει την κοινή γνώμη. Η ήπια τακτική και το παιχνίδι με κανόνες , θα είναι ολέθρια, από πλευράς αποτελέσματος,για τη ΝΔ . Αυτά το ΠΑΣΟΚ, τα μασάει. Σκληρό παιχνίδι. Δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα . Μη ξεχνάμε με ποιούς έχουμε να κάνουμε. Και όταν με το καλό αναλάβει ο Α.Σ. , αν δεν διαλύσει τον κρατικό μηχανισμό,( που είναι γεμάτος από συνδικαλιστές και στελέχη του ),από την πρώτη στιγμή για να δίνει και το μήνυμα, λίγες θα'ναι οι μέρες του. Σ'αυτή τη κατάσταση μας έφερε το ΠΑΣΟΚ, ο ΓΑΠ και οι εσκεμμένες επιλογές του . Αυτό προς κάθε κατεύθυνση ,χωρίς δεύτερη κουβέντα. Δεν έχουμε την πολυτέλεια της ευγενούς και ήπιας αντιμετώπισης.

  36. zafiris avatar
    zafiris 19/03/2012 19:11:54

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ
    ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΜΑΣ ΠΩΣ ΣΤΟ DNA ΤΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΠΑΣΟΚ ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ
    ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗ ΠΑΛΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΟΥΣ
    (ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ 1980-2000) Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ
    ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!!!!!!!!!

  37. o deksios avatar
    o deksios 19/03/2012 19:12:42

    δεν θλενω να το γκαντεμιασω, αλλα αμα η ΝΔ δεν πιασει αμεσα δουλεια σε ολα τα επιπεδα, αυτο το αρθρο θα το διαβαζουμε και στις 30 Απριλιου...

  38. theo1611 avatar
    theo1611 19/03/2012 19:13:29

    Σε μία εξαιρετικά ρευστή και άγουρη πραγματικότητα οι πραγματικοί ηγέτες απευθύνονται σε όλους και όχι σε στερεοτυπικά ή κομματικά ακροατήρια του παρελθόντος.

    Στη συγκυρία που ζούμε το ΠΑΣΟΚ φαίνεται να κάνει το μικρότερο λάθος σε σχέση με τα προηγούμενα.

    Το μεγαλύτερο λάθος το κάνουν όλοι οι υπόλοιποι, συμπεριλαμβανομένου και του ΑΣ, καθώς φαίνεται να αγνοούν τη σχέση συναισθήματος, ιστορικής παράδοσης και ψήφου.

    Εξηγούμαι: Για να πάρει αυτοδυναμία ο ΑΣ, δεν μπορεί να λοιδωρεί τους αστούς του ΚΚΕ, του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΝ των προηγούμενων δεκαετιών, με οριζόντια επίθεση στην Αριστερά, λες και αγνοεί την ιστορική παράδοση!!!!!!!!!!!

    ΥΓ: Αν τα λοιπά κόμματα δεν γτνωρίζουν το μερίδιο της δύναμης που αντιστοιχεί στην αστική τους βάση, πρόβλημά τους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ theo1611 19/03/2012 19:16:59

      αστοί του ΚΚΕ και του Σύριζα;
      Αυτό θα ήθελα να το αναλύσεις λίγο, αν έχεις χρόνο.
      Δεύτερον, ο Σαμαράς δεν επιτίθεται στους οπαδούς των κομμάτων της Αριστεράς, αλλά στις πρακτικές που εφαρμόζουν οι ηγεσίες τους.
      Είναι διαφορετικά πράγματα.

      • theo1611 avatar
        theo1611 @ Κώστας Ροδινός 19/03/2012 19:24:31

        Το έπιασες Κώστα.

        Άλλο οι ηγεσίες, άλλο οι ψηφοφόροι ή οι ιδεολόγοι ή οι συναισθηματικά δεμένοι (λόγω οικογενειακής παράδοσης, τιμούμε τους πατεράδες μας και τις μαμάδες μας).

  39. tak avatar
    tak 19/03/2012 19:26:14

    Τα συμπεράσματά σας είναι αυθαίρετα... Εκτός κι αν έχετε πληροφορίες από την κ. Μέρκελ, τον κ. Παπαδήμο, τον κ. Βενιζέλο ή τον Αντώνη Σαμαρά... Φωτίστε μας κι εμάς...

  40. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 19/03/2012 19:26:45

    Ετσι μπράβο, για να μη ξεχνάμε ποιούς έχουμε απέναντι ......

  41. effie B. avatar
    effie B. 19/03/2012 19:27:03

    είσαι από Αχαΐα Diamond Angel?

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ effie B. 19/03/2012 19:30:01

      Ναι από Πάτρα. Και συ έτσι;

  42. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 19/03/2012 19:27:04

    Γειά σου Εφη,
    αυτή ακριβώς είναι η στρατηγική του ΠΑΣΟΚ.
    Ενα ποσοστό που θα τους επιτρέψει να αποκλείσουν μια πρωθυπουργία Σαμαρά.
    Το λέει άλλωστε σχεδόν καθημερινά ο Σκανδαλίδης.
    Το ΠΑΣΟΚ ξέρει οτι δεν μπορεί να κερδίσει αυτές τις εκλογές.
    Θα επιδοθεί σε μια τακτική φθοράς για να μην μπορέσει να κερδίσει άνετα ούτε ο Σαμαράς.
    Μόνο μια ευρεία κοινωνική πλειοψηφία μπορεί να δώσει ρεύμα αυτοδυναμίας στο Σαμαρά.
    Αυτό προύποθέτει οτι πολλοί θα πρέπει να υπερβούν εαυτούς.

  43. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 19/03/2012 19:28:11

    Αλήθεια, αυτό με τον Τσουκάτο ισχύει;
    Το έχω ακούσει και απο άλλους;

    • juliet avatar
      juliet @ Κώστας Ροδινός 19/03/2012 20:11:00

      Καλησπέρα, αν μου είπανε σωστά τον έχει σύμβουλο.Η αλλαγή άρχισε!!
      Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση στην υπηρεσία του καταλληλότερου πρωθυπουργού!

  44. effie B. avatar
    effie B. 19/03/2012 19:28:39

    η Ν.Δ θα πάρει αυτοδυναμία.
    Μπορεί οριακή αλλά θα πάρει αυτοδυναμία!
    Να το θυμάσαι!

    • o deksios avatar
      o deksios @ effie B. 19/03/2012 19:49:21

      τι να την κανει την οριακη αυτοδυναμια?
      να μετραει ημερες ποτε θα την ριξει το πασοκ με τα ΜΜΕ?
      αμα πλησιασει αυτοδυναμια, καλύτερα να μην την παρει και να παει σε επαναληπτικες εκλογες

      • Αδέξιος Δεξιός avatar
        Αδέξιος Δεξιός @ o deksios 19/03/2012 22:57:28

        σωστός ο ...σύντροφος Δεξιός.
        Οριακή αυτοδυναμία σημαίνει οτι θα είσαι όμηρος κάποιου Μανώλη!

  45. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 19/03/2012 19:32:13

    τι να πώ τώρα...
    ο,τι διαφωνώ;

  46. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 19/03/2012 19:42:04

    Ο.Κ. Ελπίζω να μου το δώσει.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Diamond Angel 19/03/2012 19:44:28

      Προς effie B το σχόλιο.

  47. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 19/03/2012 19:51:03

    Αρχισε ήδη τις ....αλλαγές ο Βενιζέλος!
    Διατήρησε του ίδιους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους!

  48. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 19/03/2012 20:23:04

    Τι είπε ρε παιδιά ο Βενιζέλος;
    Είναι ...συνεχιστής του Χαρίλαου Τρικούπη, του Ελευθερίου Βενιζέλου, του Πλαστήρα, του Γ. Παπανδρέου, του Α. Παπανδρέου;
    Τους ρώτησε;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Αδέξιος Δεξιός 19/03/2012 22:30:37

      Είπε και του Πλαστήρα; αμ γι' αυτό παρατηρήθηκε ρήγμα στο φράγμα της λίμνης...επαναστάτησε η φύση και η ιστορία..

  49. yiannis avatar
    yiannis 19/03/2012 20:24:41

    Ευστοχη και ακριβης αναλυση,οπως παντα κ.Ροδινε.Οσοι νομιζουν οτι το ΠΑΣΟΚ θα ...διαλυθει ,πλανωνται οικτρα.Ελπιζω στη Συγγρου να σας διαβαζουν!

  50. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 19/03/2012 20:58:44

    Δυστυχώς τα πράγματα είναι όπως τα περιγράφει ο ΚΡ. Τι να λέμε τώρα, μετά από τόσα και τόσο εγκλήματα του συστήματος ΠΑΣΟΚ εναντίον της έθνους, θα βρεθούν κάποια νεκρόφιλα απάτριδα ανδρείκελα να ψηφίσουν και πάλι τη φονική μηχανή που λέγεται Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα.


    Αντιστρέφοντας το νόημα του Γέν. 18, δεν θα κάκιωνα σε καμιά ανώτερη δύναμη αν, βλέποντας πόσοι κατ΄ όνομα Έλληνες πολίτες ψηφίσουν στο τέλος ΠΑΣΟΚ, μας έριχνε μια κλωτσιά και μας έστελνε όλους στον αγύριστο.

    «καὶ ἐγγίσας ῾Αβραὰμ εἶπε· μὴ συναπολέσῃς μη πασόκον μετὰ πασόκου καὶ ἔσται ὁ μη πασόκος ὡς ὁ πασόκος; ἐὰν ὦσι πεντήκοντα πασόκοι ἐν τῇ χωρα, ἀπολεῖς αὐτούς; …εἶπε δὲ Κύριος· ἐὰν ὦσιν ἐν Ελλάδι πεντήκοντα πασόκοι, ἀπολέσω ὅλην τὴν χωραν καὶ πάντα τὸν τόπον δι᾿ αὐτούς».

  51. romeo avatar
    romeo 19/03/2012 21:05:43

    Τιγράνη, αν είναι 49 τι γίνεται;

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ romeo 19/03/2012 21:59:19

      Απολέσει ένεκεν των τεσσαράκοντα και εννέα...


      Όσο υπάρχει έστω και ένας που απολαμβάνει το δικαίωμα του λέγεται Έλληνας πολίτης και ο οποίος δεν έχει απαρνηθεί μετά βδελυγμίας την πασοκική νοοτροπία... σωτηρία γιοκ! Τάδε τουλάχιστον λέγει ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης, ο σκληρός, ο τιμωρητικός αλλά και ο δίκαιος. Η νέα εποχή, η Νέα Μεταπολίτευση, ίσως φέρει μαζί της και το συγχωρητικό πνεύμα της Καινής. Μέχρι τότε απαραιτήτως προηγείται το εξόχως ιλαστικόν:

      καὶ Κύριος ἔβρεξεν ἐπὶ τα πασοκικά Σόδομα καὶ Γόμορρα θεῖον, καὶ πῦρ παρὰ Κυρίου ἐξ οὐρανοῦ καὶ κατέστρεψε τὰς νοοτροπίας ταύτας καὶ πᾶσαν τὴν μεταπολιτευτικήν περίχωρον καὶ πάντας τοὺς κατοικοῦντας ἐν τω συστήματι ΠΑΣΟΚ καὶ τὰ αναφυόμενα ἐκ τοῦ αυτού.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Τιγράνης 19/03/2012 22:28:17

        Ελπίζω προφητικό...

  52. romeo avatar
    romeo 19/03/2012 21:12:53

    Οικογενειοκρατία! Ελευθέριος Βενιζέλος - Ευάγγελος Βενιζέλος! Συγγενείς από της ... συκιάς το γάλα!

  53. Θετταλός avatar
    Θετταλός 19/03/2012 21:15:38

    Με λίγα λόγια κ. Ροδινέ η ιδεολογικοπολιτική κουλτούρα και κατάρτιση των στελεχών και μεγάλου μέρους των συνειδητών ψηφοφόρων του πασοκ διαφέρει σημαντικά από την αντίστοιχη των νεοδημοκρατών.
    Επίσης η ιδεολογικοπολιτική κουλτούρα τους ταυτίζεται με τις λεγόμενες παρέπλευρες δεξαμενές ψήφων εξ' ου και η φράση " σύντροφε" που λειτουργεί συνεκτικά στο υποσυνείδητο των αριστερών ψηφοφόρων και δημιουργεί στην κατάλληλη στιγμή μετακινήσεις ψηφοφόρων. Συν την αμέριστη βοήθεια από φανερές και σκοτεινές δυνάμεις.
    Κάτω από αυτό το πρίσμα το πασοκ θα είναι πάντα εδώ, γιατί πρώτα οι αγώνες κερδίζονται στον πνευματικό τομέα (το γνωρίζουν καλά αυτό το αξίωμα οι άνθρωποι του πασοκ) και ύστερα στον στίβο μάχης.

  54. Βόρειος avatar
    Βόρειος 19/03/2012 21:16:29

    Αγαπητέ Κώστα,
    πάρα πολύ ρεαλιστική προσέγγιση του θέματος. Επιτέλους οι παροικούντες στην Ιερουσαλήμ πρέπει να αντιληφθούν, ότι μέσα από το γυάλινο πύργο ούτε βλέπεις, ούτε ακούς, ούτε αντιλαμβάνεσαι τι γίνεται στον έξω κόσμο. Δεν είδα κανένα από τους μυστικοσύμβουλους του πύργου να έρχεται σε επαφή με το λαό και να βλέπει κατάματα την πραγματικότητα. ΄Οτι του σερβίρουν σε κονσέρβα οι δημοσιογράφοι του συστήματος ΠΑΣΟΚ αυτό αντιλαμβάνονται.
    Πιστεύω και εγώ με τη σειρά μου ότι το σύστημα ΠΑΣΟΚ έχει ριζώσει βαθιά στην κοινωνία και ιδιαίτερα στο συστημικό κράτος. Δεν πιστεύω σε καμιά περίπτωση ότι το ΠΑΣΟΚ θα πέσει κάτω του 23 - 25% . Απλά όλο αυτό το διάστημα δούλεψε σωστά ο προπαγανδιστικός τους μηχανισμός και κατάφερε να αποκοιμήσει τους δικούς μας μεγαλοσυμβουλάτορες.
    Σε καμία περίπτωση ο Πρόεδρος δεν έπρεπε να θέσει εκτός κόμματος τους διαγραφέντες βουλευτές, όπως πιστεύω πως είναι λάθος η δέσμευση ότι για να είναι κάποιος υποψήφιος στις επικείμενες εκλογές, εκτός εν ενεργεία βουλευτών, θα πρέπει να είχε υποβάλει αίτηση, παράβολο και ποινικό μητρώο μέχρι την περασμένη Πέμπτη. Στην πολιτική δεν υπάρχουν ούτε εγωισμοί, ούτε προθεσμίες, ούτε αποκλεισμοί καθώς και η τελευταία ψήφος πολλές φορές κρίνει το αποτέλεσμα.
    Πιστεύω ότι ο Πρόεδρος μας ίσως βιάστηκε και τσίμπησε το τυράκι της φάκας για συγκυβέρνηση, δηλαδή συνευθύνη. ΄Επρεπε να αφήσει τον ΓΑΠ στην πρωθυπυργία γιατί αποδείχτηκε ότι το σύστημα ΠΑΣΟΚ καταρέει μόνο εκ των έσω. ΄Οταν δέχεται επίθεση απο έξω καταφέρνει πάντα να συσπειρώνεται και να αναγεννάται. Θα μπορούσε χωρίς συμμετοχή στελεχών να ψηφίσει μόνο τη δανειακή σύμβαση και να πάμε σε εκλογές.
    Τέλος διατυπώνω και ένα προβληματισμό. Εάν μετά τις εκλογές αναγκαστεί να συγκυβερνήσει με το ΠΑΣΟΚ (το πιθανότερο σενάριο) και έρθει η ώρα, εκείνη η κυβέρνηση, να πάρει δύσκολες αποφάσεις και να συγκρουστεί με τα σπλάχνα του ΠΑΣΟΚ όπως είχε πει ο πρώην υπουργός Οικονομικών Παπακων/νου (βλέπε απολύσεις στο δημόσιο, γι' αυτό και ανέβαλαν για άλλους τις αποφάσεις). Εάν αποχωρώντας από την συγκυβέρνηση ο Βενιζέλος καταγγείλει την επάρατη και ανάλγητη δεξιά κατεβάζοντας με το συνδικαλιστικό τους κατεστημένο τα ρολά του κράτους και πολιορκώντας το Σύνταγμα με πρασινοφρουρούς και με σύνθημα ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΚΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΙΔΙΩΤΗ (οπως έγινε στο παρελθόν πολλές φορές) τότε τι θα γίνει;
    επώδυνη απόφαση)

  55. arslonga avatar
    arslonga 19/03/2012 21:28:24

    Oι πονηριές που κάνουν οι πασόκοι τόσο καιρό φαίνεται ότι πιάνουν τόπο: Με δεδομένη τη μείωση του Πασόκ, έβαλαν μπροστά την εμπειρία τους στην επιστημονική χειραγώγηση των μαζών και μεθόδευσαν την εσκεμμένη διοχέτευση στα ΜΜΕ πολύ χαμηλών ποσοστών ώστε τη στιγμή της κάλπης να παρουσιάσουν σαν επίτευγμα αποτελέσματα καλύτερα μεν των " εκτιμήσεων" αλλά πάντως πολύ κατώτερα των προηγούμενων πασοκοεπιδόσεων. Εχοντας πάντα το σύστημα με το μέρος του, τα ΜΜΕ κτλ., - "Θαύμα, θαύμα: το πασοκ είναι εδώ ενωμένο δυνατό.." -, το πασόκ κάνει ακόμα μια φορά απόλυτα σαφές ότι είναι σκληρό καρύδι. Αλλοίμονο σε όσους το παράβλεψαν. Είναι απόλυτα σίγουρο ότι αν υπήρχαν σαφείς ενδείξεις ότι δεν θα πατούσε πόδι στις εσωκομματικές εκλογές, το πασόκ δεν επρόκειτο απλώς να κάνει εκλογές. Το πασόκ κλέβει και διαστρεβλώνει προς ίδιο όφελος τις έννοιες, τις ιδέες, την ψυχή, το μυαλό, τα λεφτά των ανθρώπων, κατάστρεψε τον τόπο και τολμάει να γράφει τα παρακάτω στους ψηφοφόρους του :

    " Σε κάθε γωνιά της Ελλάδας συναντιόμαστε ξανά οι δυνάμεις της προόδου, της αλληλεγγύης και των αγώνων για να εκλέξουμε πανηγυρικά τον νέο Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ. Η συμμετοχή σου σημαίνει πολλά για το νέο ξεκίνημα της παράταξης. Γιατί αύριο με την ψήφο μας γράφουμε μαζί τις πρώτες λέξεις για ένα νέο Εθνικό Συμβόλαιο ειλικρίνειας και αλληλεγγύης. Αύριο κάνουμε το πρώτο βήμα για τη δημιουργία του ΠΑΣΟΚ του μέλλοντός μας. Δίνουμε ξανά νόημα και σύγχρονο περιεχόμενο στις αρχές και τις αξίες μας για δημοκρατία, αλληλεγγύη, αξιοκρατία, ανανέωση, διαφάνεια και νέες μορφές πολιτικής συμμετοχής."

    Οποιος αγωνιά για το μέλλον του, για το μέλλον των γονιών και των παιδιών του, ας σκεφτεί δυό φορές πριν ΔΕΝ ψηφίσει τον Σαμαρά μεθαύριο. Ξέρετε τι πάθανε οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι που φώναξαν στον Πιλάτο " το αίμα του απάνω μας και απάνω στα παιδιά μας". Οντως βάφτηκαν με το αίμα αυτό.

  56. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 19/03/2012 22:23:22

    Πολύ καλή ανάλυση.

  57. mike avatar
    mike 19/03/2012 22:28:10

    Άριστα!!! Το ΠΑΣΟΚ ελέγχει απολύτως το κράτος. Οι αρχαιότεροι υπάλληλοι, οι προϊστάμενοι, οι μεγαλοσυνδικαλιστές κλπ είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία οργανωμένα στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Ακόμα και να πάρει αυτοδυναμία η ΝΔ, ο Βενιζέλος θα κυβερνά δια του πασοκικού κράτους. Αν ο Σαμαράς δεν διαλύσει αμέσως τον κρατικό μηχανισμό θα έχει, δυστυχώς, πολύ σύντομα την τύχη του Κώστα Καραμανλή. Να μην ξεχνάμε την ανυπαρξία αποκάλυψης σκανδάλων επί κυβερνήσεως Γιώργου Παπανδρέου και το χαμό που γινόταν επί Καραμανλή. Το κράτος είναι ΠΑΣΟΚ !!

  58. Aggelos avatar
    Aggelos 19/03/2012 23:32:59

    σωστα...ο Σαμαρας αν ερθει πανω.πρεπει ναξυλωσει οτι πασοκικο υπαρχει στο δημοσιο,,

    η σαπια γενια του 81 πρεπει να φυγει,,αλλιως θα τρωει το εργο της κυβερρησης απο μεσα..

  59. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 19/03/2012 23:44:21

    Ευχαριστω για την απαντηση. Να ειστε καλα.

  60. xp avatar
    xp 20/03/2012 01:22:31

    Το Πασοκ με Λαλιώτη -Ευθυμίου (Δημ.Σχέσεις) , Βενιζελο (αρχηγό) ,θα ανακάμψει και δυστυχώς ίσως βγεί στον Σαμαρα από Αριστερα...Το βλέπω 20-23 %.Μείον του Σαμαρά είναι η συγκυβέρνηση ,το ότι συντηρητικά κόμματα στην ΕΕ είναι σταθερά προσδεδεμένα στο γερμανικό άρμα,η έλλειψη ενός γενικότερου σχεδίου αλλά και οράματος. Ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ επίσης έχει φάει ψωμί από το κόμμα , ενώ η ΝΔ αποτελείται από βαρωνείες Ο δεξιός θα προτιμήσει να βάλει κάπου τον αριστερό συγγενή του ή τον κολλητό του σε αντίθεση με το μπλοκ του ΠΑΣΟΚ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.