#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/09/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Χρυσή Αυγή" και Μιχαλολιάκος ευχαριστούν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για την ευγενική χορηγία

ΣΧΟΛΙΑ

  1. η Dimi avatar
    η Dimi 06/09/2012 07:33:01

    “Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.” ~Αλβέρτος Αϊνστάιν

  2. Tassos avatar
    Tassos 06/09/2012 08:09:08

    Στο τέλος της τετραετίαςη χώρα θα έχει πλεόνασμα και θα έχει μπει σε πορεία ανάπτυξης. Αυτό θα έχει επιτευχθεί με εσωτερική υποτίμηση αλλά δεν υπήρχε άλλος τρόπος.

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ Tassos 06/09/2012 08:42:17

      Τάσο, η εσωτερική υποτίμηση σε συνθήκες ύφεσης(υπερύφεσης) σε ένα χάλια κράτος, είναι ο θάνατος της κοινωνίας. Πρώτα φτιάχνεις το κράτος(γραφειοκρατία, διαφθορά και φοροδιαφυγή), και μετά αρχίζεις να ζητάς από την κοινωνία να συνεισφέρει.

      • A.M. avatar
        A.M. @ Γεωργία 06/09/2012 10:52:26

        Πολύ σωστά.

        Μόνο που η επονομαζόμενη «κοινωνία», ακριβέστερα η επονομαζόμενη «ελληνική κοινωνία», έχει πάψει από δεκαετιών - "Finito Grecia" έγραφε σε ένα άρθρο του ο Γιανναράς κάπου εκεί στο 1978 - να είναι πλέον κοινωνία με την πραγματική έννοια της λέξης και αποτελείται από ένα συνοθύλευμα εγωϊστικών εμπαθών ανθρωποειδών που το καθένα από αυτά προσπαθεί να κάτσει στον σβέρκο των υπόλοιπων ως πιο μάγκας, πιο χωμένος στα κόλπα και τα λοιπά γνωστά και μη εξαιρετέα «προτερήματα» του νεοέλληνα των τελευταιων δεκαετιών.

        Πότε για παράδειγμα «εσύ» κοινώνησες τον πόνο του διπλανού σου, του γείτονα, του περαστικού, του άρρωστου, του άστεγου, του άνεργου;
        Πότε έγινε η θλίψη του διπλανού σου και δική σου θλίψη;
        Πότε το πρόβλημα του συνανθρώπου σου έγινε και δικό σου πρόβλημα;
        Πότε η δική του χαρά έγινε και δική σου χαρά;
        Πότε τέλος πάντων «εσύ» είδες στον συνάνθρωπό σου τον ίδιο σου τον εαυτό;
        Πότε;

        Κοινωνία σημαίνει ...κοινωνία των πάντων με τα πάντα και με όλους.
        Και το βόλεμα της πάρτης μου ΔΕΝ είναι κοινωνία.
        Για ποιά λοιπόν κοινωνία μιλάμε;
        ΔΕΝ υπάρχει αυτό που ονομάζουμε ελληνική κοινωνία.
        Δεν υπάρχει!
        Και αυτό το βλέπεις κάθε μέρα γύρω σου, δίπλα σου, παντού.
        Εάν αποτελούσαμε κοινωνία δεν θα είχαμε φτάσει σε αυτήν την κατάντια που βρισκόμαστε.
        Δεν είμαστε κοινωνία και γι αυτό είμαστε εδώ που είμαστε σήμερα.
        Ας το παραδεχτούμε τουλάχιστον,
        θα είναι αυτό μια πρώτη θετική ένδειξη.

        • Βασίλης κωνσταντίνου Καστοριά avatar
          Βασίλης κωνσταντίνου Καστοριά @ A.M. 06/09/2012 12:34:36

          Πέστα Χρυσόστομε! Θερμά συγχαρητήρια για το κείμενο. Ελληνική κοινωνία σήμερα είναι όπως το μισοαναμμένο κάρβουνο μέσα στις στάχτες. Μία απόδειξη είναι το κείμενο. Γιατί αν κάποιος καταλαβαίνει τι είναι κοινωνία έχει κάνει το πρώτο βήμα της δημιουργίας της .Και εσείς καταλάβατε πολύ καλά. Δυστυχώς προς το παρόν με λίγους άλλους.

        • Δημήτρης avatar
          Δημήτρης @ A.M. 06/09/2012 16:09:44

          Μια και σου αρέσει ο Γιανναράς διάβασε το 'Ορθοδοξία και Δύση', θα το βρεις αποκαλυπτικό (προϋποθέτει κάποιες γνώσεις ιστορίας, φιλοσοφίας και θεολογίας πάντως) και έχει σχέση με αυτό που λες. Κριτική του υπάρχει εδώ:
          http://argonautis.eu/orthodoxia_kai_dysi.htm
          Αν και θαυμάζω τις γνώσεις και την κρίση του δε συμμερίζομαι ούτε τη μαύρη απαισιοδοξία του Γιανναρά ούτε την πεποίθησή του ότι έχουμε τελειώσει. Άλλωστε μια τέτοια πεποίθηση δεν είναι χριστιανική.

  3. Πολιτικά καθιστός avatar
    Πολιτικά καθιστός 06/09/2012 08:15:34

    Και γιατί δεν ανακόπτει ο Σαμαράς την πορεία της ΧΑ αλλάζοντας το νόμο για την ιθαγένεια; Όχι βέβαια σε στυλ τα 5 χρόνια τα κάνουμε οκτώ...
    Και τελικά μήπως το τίμημα της στροφής στα άκρα θα είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με τη στροφή προς τον Ισλαμοφασισμό και τη Σαρία για παράδειγμα;

  4. Διας avatar
    Διας 06/09/2012 08:28:42

    ΧΑ 9,5% !!!!!!
    Βάλε κάπου 20 % για να είστε μέσα...

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ Διας 06/09/2012 09:49:21

      Γράφουμε κάποιοι κάθε μέρα πως η Χρυσή Αυγή καλπάζει και λέμε στο σύστημα αλλάξτε ρώρα !!!
      Τώρα αισθάνομαι πως οι καταστάσεις είναι ΜΗ αναστρέψιμες.
      ...

  5. john avatar
    john 06/09/2012 08:41:27

    Ρε παιδες, ο Μιχαλολιακος το ειπε ξεκαθαρα οτι ειναι φιλικος προς το καθεστως της 4η Αυγουστου του Ιωαννη Μεταξα . Η Νεα Δημοκρατια σε ποιο καθεστως ειναι φιλικη ;

  6. Γεωργία avatar
    Γεωργία 06/09/2012 08:45:36

    Η άνοδος του ολοκληρωτισμού είναι ευγενή χορηγία των δύο κομμάτων που διακυβέρνησαν την χώρα τα τελευταία 35 χρόνια. Τα λέω εδώ και καιρό αλλά κάνουν πως δεν ακούν.

  7. ΑΓΡΟ avatar
    ΑΓΡΟ 06/09/2012 08:49:32

    ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ. Π.Χ. ΜΕΡΙΚΕΣ ΘΑΝΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ
    ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΣΠΑΘΙΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ (1997-2004 ΚΤΛ) ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ.(ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ
    ΚΑΘΑΡΗ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ).ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΚΟΡΑΚΑΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΔΕΝ
    ΒΓΑΖΕΙ.ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΩΜΑ
    ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΧΩΡΑΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΤΟΥΣ.

  8. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 06/09/2012 09:17:07

    Να ασχοληθούμε σοβαρά με την δημοσκόπιση αυτή...Περισεύει κανά 25% ωρέ λεβέντες .Αυτοί τι είναι? Ανταρσία,Χρυσό απόγευμα τι στο διάολο είναι?

    Αν είναι μόνο τα κοριτσόπουλα να αρρωσταίνουν χαλάλι τους.Εδώ "αρρωσταίνουν" και σοβαροί δεξιοί με τις απόψεις τους, και χωρίς να καταλαβαίνουν στρώνουν χαλιά....Να απαγορευτεί ότι δεν συνάδει με το ορθόν ή να τα ριφθει στην πυρά..
    Ο σουλειμάν, τα βιβλία του άδωνι πχ και οι αντίστοιχες αντιδράσεις ένθεν κακείθεν πόσο διαφέρουν?Απλά στο σήριαλ δεν έφτασαν να κάνουν πράξη όσα φωνάζουν πολλοί στο "δημοψήφισμα" με τα σχόλια τους, και οι άλλοι επειδή ήταν πολύ πιό εύκολο προχώρησαν να υλοποιήσουν την "ορθή " άποψη και να σώσουν την κοινωνία..
    Οτι δεν μας αρέσει λοιπόν , κακώς υπάρχει,να απαγορευτεί..
    Ξεχνάνε όμως οι "ασθενείς" ότι τις μεθόδους αυτές δεν μπορούν να τις εφαρμόσουν άνθρωποι με λογική δημοκρατίας και επιχείρηματα όσο και αν προσπαθούν. Αναλαμβανουν μετά οι άλλοι, με κράνη, κουκούλες, μολότωφ,μπρατσαράδες κλπ γιατί είναι στο στοιχείο τους.
    Μετά μιξοκλαίνε οι συριζαίοι γιατί ο ρόμπας τους έκανε ρόμπα και οι δεξιοί γιατί η χρυσή αυγή τα λέει,και τα κάνει, καλύτερα.
    Και σκούζουν για τα ποσοστά τα χρυσής αυγής...Ενα μεγάλο κομμάτι της νδ και δεξιότερα,περίπου 25% έχει γαλουχηθεί και πιστεύει σε αντίστοιχες θέσεις τόσα χρόνια...
    Ανθρωποι βασιλικοί και παπαδοπουλικοί, μετά ιωνιδικοί, μετά καραμανλής,καμμένος,μιχαλολιάκος , ένας αχταρμάς ..
    Μια χίμαιρα που κατά καιρούς δείχνει το προσωπείο της και τότε μερικοί κάνουν τους τρομαγμένους.
    Στον καθρέπτη βλέπουμε αδέρφια τον εαυτό μας...Εμείς είμαστε..

  9. Enzo avatar
    Enzo 06/09/2012 09:24:10

    Διαλυθηκε η Δεξια σε κομματακια.
    Καποιος να βρεθει να μας ενωσει.

    • ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ avatar
      ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ @ Enzo 06/09/2012 10:47:49

      Μόνο ο Καραμανλής μπορεί . θέλει όμως;;

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ 06/09/2012 13:55:57

        Εννοείται πως μόνο ο Καραμανλής μπορεί. Όλοι τον θαυμάσαμε στις αμέτρητες επιτυχίες που σημείωσε κατά της διαπλοκής, στα πρωτόγνωρα επιτεύγματά του στον χώρο της οικονομίας και στις συγκλονιστικές επιλογές του σε στενούς συνεργάτες και υπουργούς. Να επιστρέψει πάραυτα!

      • ΒΙΓΓΙΑ ΝΤΑΒΙΝΤ avatar
        ΒΙΓΓΙΑ ΝΤΑΒΙΝΤ @ ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ 06/09/2012 17:44:41

        Πως δηλαδή;
        Θα ξαντρομάξει τους νταβατζήδες από το σουβλατζηδικο;
        Θα ξανα-επανιδρύσει το ελληνικό κράτος;

        • Greco avatar
          Greco @ ΒΙΓΓΙΑ ΝΤΑΒΙΝΤ 06/09/2012 18:34:10

          Mιλώντας με ξενους γνωστους μου που παρακολουθουν και γνωριζουν απο πολιτικη, μου χε πει ενας oτι δεν νομιζει οτι η κυβερνηση καραμανλη ειναι ουτε καν κεντροδεξια. Κεντροαριστερη τη χαρακτηρισε

          Και αν το σκεφτει κανεις, επι κωστακη καηκε η ελλαδα απο αναρχικους, η ελλαδα ηταν η μονη χωρα στο λαικο κομμα που δε ψηφισε την καταδικη της μαρξιστικης θεωριας στο ευρωπαικο κοινοβουλιο, οι απαραιτητες μεταρρυθμισεις παγωσανε με αποτελεσμα τα οικονομικα χαλια που ειδαμε, οι σημαιες μετα το θανατο του φλωρακη μεσιστιες...Μια χαρα τα ελεγε και ο @Ψυχραιμια νομιζω για τον κωστακη

        • Κ. Βέρος avatar
          Κ. Βέρος @ ΒΙΓΓΙΑ ΝΤΑΒΙΝΤ 06/09/2012 22:02:36

          θυμάμαι το Νόμο για τον αποκλειστικό μέτοχο (νομίζω έτσι τον λέγανε) με τον οποίο ο Πάκης και ο Ριρής θα τα βάζανε με τους Εργολάβους καναλάρχες. Έπεσε το γέλιο της αρκούδας (καταρίφθηκε από το Ευρωπαικό Δικαστήριο και τον έκαναν γαργάρα (για να μην πω που τον έβαλαν). Δεν είχαν καμία διάθεση να τα βάλουν μαζί τους, που είναι εκείνος ο φωτοτυπάς του Έβερτ με τα 25? ακίνητα.

  10. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 06/09/2012 09:30:13

    Οπως μπορει να καταλαβει και ο πιο αδαης ο ξαφνικος ερωτας στο προσωπο του Σαμαρα των ευρωπαιων τοκογλυφων και των εκ δυσμας φιλων τους (μας;),δεν ειναι τιποτ'αλλο απο την αναγκη που την κανουν φιλοτιμια.Οσο θα διαρκει η προεκλογικη περιοδος σε ΗΠΑ,Γερμανια και για να μην υπαρξουν αναταραχες θα βλεπουμε συνεχεις επιθεσεις ''φιλιας'' και επιβραβευσεις για την πορεια προς το γκρεμο που μας χαραξαν αλλοι.Οταν λοιπον αυτο τελειωσει ΔΥΣΤΥΧΩΣ τα ποσοστα της Χ.Α.θα πολλαπλασιαστουν και τοτε ολοι αυτοι που ειναι ηθικα υπευθυνοι θα κλαινε σαν τις παρθενες.

  11. Aris. A avatar
    Aris. A 06/09/2012 09:33:36

    Ο Ελληνας πολίτης έχει αρχίσει να εμφανίζει υπαρξιακές ανησυχίες και λόγο του μεταναστευτικού με τα εκατομμύρια ξένους να έχουν κατακλύσει δρόμους πλατείες παιδικές χαρές και εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που κατά βάση αφανίζει την μέση ελληνική οικογένεια που αποτελεί τον αιμοδότη-στυλοβάτη του κράτους.

    Από την μια μεριά αρχίζουμε να νοιώθουμε φιλοξενούμενοι στα ίδια μας τα εδάφη βλέποντας χιλιάδες λαθρομετανάστες να απολαμβάνουν κρατικές υποδομές που χτίστηκαν με τα δικά μας λεφτά και παράλληλα να απειλείται καθημερινά η ασφάλεια η σωματικής μας ακεραιότητα και οι περιουσίες μας.

    Από την άλλη πλευρά η ελληνική κυβέρνηση σε μια χώρα που γερνάει απελπιστικά που έχει τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα βρήκε να φορολογήσει αναδρομικά τους τρίτεκνους.

    Ανθρώπους που στην πλειοψηφία τους στερούνται οι ίδιοι πολλά πράγματα για να στηρίξουν την επιλογή τους να έχουν μια πολυμελή οικογένεια.

    Παράλληλα οι συνεχείς προκλήσεις των ακραίων αλβανικών στοιχείων που πολλές φορές απειλούν τους Ελληνες στις γειτονιές, η εθνικιστική ρητορεία Γρουέφσκι και οι βόλτες στο Σούνιο Τούρκικων φρεγατών επιδεινώνουν το κλίμα ανασφάλειας και φόβου που έχει εγκατασταθεί στην μέση ελληνική οικογένεια για το αύριο.

    Το εθνικό κουρέλιασμα και οι ταπεινώσεις που δεχόμαστε από το εξωτερικό τα τελευταία τρία χρόνια έχουν ισοπεδώσει την στοιχειώδη εθνική υπερηφάνεια που πρέπει να έχουν οι πολίτες ενός έθνους για να προοδεύουν και να δημιουργούν.

    Χωρίς τον στοιχειώδη εθνικό στόχο χωρίς κάποια απλά ιδανικά που θα εμπνεύσουν που θα διαπαιδαγωγήσουν του πολίτες καμιά ομάδα δεν μπορεί να αποκτήσει συνοχή.

    Εξαιτίας των παραπάνω η ¨αγέλη¨των Ελλήνων πλέον νοιώθει φόβο απειλή.

    Οταν νοιώθει κάποιος έτσι, αυτό που αναζητά είναι προστασία κάποιον δυνατότερο που μπορεί να του εξασφαλίσει αυτές τις πρωταρχικές προυποθέσεις επιβίωσης.

    Αδιάφορο είναι αν είναι θεός ή διάβολος αυτό που ενδιαφέρει είναι να αποκτήσει ο απειλούμενος το αίσθημα της ασφάλειας.

    Γυρίζοντας ανά την Ελλάδα έχω βαρεθεί να ακούω τοπικές ιστορίες όπου η Χρυσή Αυγή έλυσε κάποιο θέμα που σχετίζεται με την παραβατική συμπεριφορά λαθρομεταναστών ανακουφίζοντας τον τοπικό πληθυσμό.

    Οποιος γνωρίζει από μάρκετινγ ξέρει ότι η καλύτερη διαφήμιση είναι" η στόμα στόμα" αυτή που μεταφερόμενη αποκτά σε ορισμένες περιπτώσεις θρυλικές διαστάσεις.

    Προστασία και ασφάλεια αρχίζει να προσφέρει η Χρυσή Αυγή για αυτό και αυξάνει και τα ποσοστά και την φήμη της.

    Οι αναλύσεις περί ναζιστικού κόμματος και λοιπά είναι αστείες και αδιάφορες για αυτούς που πλήτονται από την χρόνια πολιτική που ασκείται σε βάρος των Ελλήνων.

    Δεν γνώρισα κανέναν ναυαγό που θαλασσοπνίγεται να ρωτάει τον "σωτήρα" του ποια είναι η ιδεολογική του συγκρότηση ώστε να αποφασίσει αν θα σωθεί.

    Επιπλέον απέναντι στην 35χρόνη αυθαιρεσία και τραμπουκισμούς της αριστεράς η δεξιά φωνάζει πλέον δυνατά καθαρά και αυτό αρχίζει να αρέσει.

    Είτε μας αρέσει είτε όχι δουλεύουν στο πεζοδρόμιο και όχι από τα συνέδρια πολυτελών ξενοδοχείων κερδίζοντας οπαδούς και φήμη.

    Εαν η Χρυσή Αυγή είναι ένα επικίνδυνο φαινόμενο είμαι σίγουρος ότι είναι πολύ δύσκολο να πολεμηθεί από αυτό το οκνό και βαριεστημένο πολιτικό σύστημα.

    • H pena tis logikhs avatar
      H pena tis logikhs @ Aris. A 06/09/2012 10:20:23

      Πολύ καλή ανάλυση , εύγε .

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Aris. A 06/09/2012 10:54:50

      100% σωστός και στην καρδιά του θέματος.Πολύ καλή ανάλυση.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Lichnee 06/09/2012 11:15:54

        Άψογος Άρη. Με πρόχειρη δημοσκόπηση στον κοινωνικό περίγυρο, το 80-90% αυτών που ψήφισαν ΝΔ στις τελευταίες εκλογές ενστερνίζονται τις θέσεις της ΧΑ. Και βέβαια δεν είναι ναζιστές οι ψηφοφόροι. Ασφάλεια και αξιοπρέπεια αναζητούν.

        • kimon avatar
          kimon @ Προφήτης 06/09/2012 11:19:05

          Έτσι είναι προφήτη!

        • dim avatar
          dim @ Προφήτης 06/09/2012 15:43:46

          Ο αρχηγός της ΧΑ εκφράζει ή όχι τις θέσεις της ΧΑ? Ο αρχηγός της ΧΑ δεν έγραψε ξεκάθαρα?

          "Ο Μεγάλος Άνδρας του Εικοστού Αιώνα, ο εμψυχωτής και απόστολος της Επαναστάσεως του Αγκυλωτού Σταυρού είναι νεκρός.

          Δεν έχουμε σκοπούς πολιτικάντικους, ούτε και υποφέρουμε από το άγχος της κοινοβουλευτικής παρουσίας, δεν αναζητούμε μια θέση κάτω από τον ήλιο της δημοκρατίας, αρνούμεθα την δημοκρατία, αρνούμεθα την αρχή της πλειοψηφίας, αρνούμεθα την πολιτική του marketing και παραμένουμε πιστοί, σήμερα που όλοι γίνανε άπιστοι, παραμένουμε πιστοί στα οράματα της Εθνικοσοσιαλιστικής Ιδέας.

          Χίλια εννεακόσια ογδόντα επτά, σαράντα δύο χρόνια μετά, μετά, με την σκέψη και την ψυχή μας δοσμένη στην Μνήμη του Μεγάλου μας Αρχηγού, υψώνουμε το δεξί χέρι ψηλά, χαιρετούμε τον Ήλιο και με το θάρρος, που μας επιβάλλει η Στρατιωτική μας Τιμή και το Εθνικοσοσιαλιστικό μας καθήκον κραυγάζουμε γεμάτοι πάθος, πίστη στο μέλλον και στα οράματά μας: HEIL HITLER! "

          Ασφάλεια και αξιοπρέπεια ο Έλληνας θα την βρεί από μια ευρύτατη γνήσια πατριωτική παράταξη, και όχι από τους υμνητές του Χίτλερ και του ναζισμού...

        • factorx avatar
          factorx @ Προφήτης 06/09/2012 16:26:37

          Φυσικά, και ο γερμανικός λαός δεν ήταν ναζιστές, αλλά αγωνιούσαν για την Γερμανία και έβγαλαν τον Χίτλερ

          • Λακμος avatar
            Λακμος @ factorx 06/09/2012 23:26:26

            Συμφωνω με τον factorχ. Και οταν μιλαμε για το τι εγραφε πριν 30 χρονια ο Μιχαλολιακος, να μη ξεχναμε τι ελεγαν και εκαναν την ιδια εποχη για τους Μπρεζνιεφ, Χοτζα και Τσαουσεσκου οι αριστεροι που σημερα εμφανιζονται σαν υπερασπιστες της Δημοκρατιας και που η δεξια κυβερνα μαζι τους κρατωντας τους απο το χερακι (ΔΗΜΑΡ). Λιγες χιλιαδες λαθρομεταναστες να περασουν ακομα στα νησια, αλλες δυο διαδηλωσεις στην Αθηνα Πακιστανων με τα ιδια συνθηματα, αλλο ενα "θεατρικο", υβριστικο για τον Αθανασιο Διακο, επιχορηγημενο μαλιστα απο το υπουργειο, και τα ποσοστα της Χ.Α θ'ανεβουν στα υψη. Αλλα ειπαμε, μωραινει ο Κυριος...

    • voter avatar
      voter @ Aris. A 06/09/2012 12:17:14

      Αγαπητέ aris. A ,

      Πολλές αλήθειες στο σχόλιο σου, αλλά επέτρεψε μου να σε ρωτήσω : ποιές "κρατικές υποδομές " απολαμβάνουν οι λαθρομετανάστες που πριν "απολαμβάναμε εμείς "? Μήπως την αριστεροκρατούμενη χολώδη παιδεία μας με τα αφελληνιστικά στοιχεία και τον αρριβισμό ως υπέρτατη αξία ? Αν δεν απατώμαι , αυτή η υποδομή ήταν για γέλια πολύ πριν έρθουν οι λαθρομετανάστες .Η μήπως την πασοκο-μαφιόζικη υγεία μας με την κατασπατάληση των όποιων πόρων σε προμήθειες και την επαίσχυντη εικόνα του ΕΣΥ (βλεπε βραδιές εφημερίας , φακελάκια , αναρρίχηση ασχέτων πρασίνων διευθυντάδων κλπ).Γιατί κι αυτή ηταν για γέλια τον καιρό της ευμάρειας .Αρκούσε μιά επίσκεψη σε νοσοκομείο επαρχιακής πόλης της Ισπανίας για να δεί ακόμα κι ο πιο άσχετος την διαφορα. Εκτός κι αν εννοείς την οικοδόμηση ΄-ρυμοτόμηση των πόλεων και των χωριων μας με τον σεβασμό στο περιβάλλον , στους ηλικιωμένους , τους αναπήρους (sic) .
      Δυστυχώς όλα αυτά ηταν κοντά στο μηδέν( για τα οικονομικά δεδομένα και το τότε ΑΕΠ της χώρας ) ,πολυ πριν έρθει η οικονομική κρίση και οι λαθρομετανάστες .
      Το ότι τώρα πηγαν κάτω απο το μηδέν , να το δεχτώ , και βεβαίως οφείλεται KAI στους λαθρομετανάστες . Αλλά , όταν κάτι είναι σωστά φτιαγμένο , και να εκπέσει , παλι θα κρατήσει μια αξία . Οταν ήδη εχει χτυπήσει κόκκινο και εκπίπτει , οι αιτίες εκπτωσης ειναι η σταγώνα που ξεχειλίζει.
      Ολα ηταν ηδη μπάχαλο και το κράτος λειτουργούσε οριακά σε καθεστως πολιτικής μαφίας ,απο χρόνια ,αλλά οι πολυδάπανες κατοικίες ,αυτοκίνητα και διακοπες με τα δανεικά απέτρεπαν την κριτική.
      Τώρα πια που η μαφία χάνει τον προδιορισμό "πολιτική" και οδηγείται μαθηματικως με τα στιβαρά χέρια των Συριζαίων και των Χρυσαυγιτών σε μαφία τύπου Ρωσίας ,μήπως είναι καιρός για σωστή και προπαντός δίκαιη κριτική ?

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ voter 06/09/2012 22:05:02

        Οι σχολές αστυνομίας που δεν υφίστανται πλέον σε Ξάνθη-Κομοτηνή ήταν ιδιωτικές;

    • factorx avatar
      factorx @ Aris. A 06/09/2012 12:38:37

      Τι θα πει "εαν είναι επικίνδυνο κόμμα"; Εσύ τι θέση παίρνεις; Είναι ή δεν είναι; τα υπόλοιπα είναι συνηθισμένες αερολογίες δεξιών

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Aris. A 06/09/2012 13:33:43

      @aris. A,
      Έπιασες την ουσία.

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Aris. A 06/09/2012 13:40:51

      Άρη,
      γράφεις:
      "Οι αναλύσεις περί ναζιστικού κόμματος και λοιπά είναι αστείες και αδιάφορες για αυτούς που πλήτονται από την χρόνια πολιτική που ασκείται σε βάρος των Ελλήνων.
      Δεν γνώρισα κανέναν ναυαγό που θαλασσοπνίγεται να ρωτάει τον “σωτήρα” του ποια είναι η ιδεολογική του συγκρότηση ώστε να αποφασίσει αν θα σωθεί"

      Καταρχήν είναι ναζιστικό κόμμα και μάλιστα κόμμα που κρύβει το παρελθόν του( είναι και δειλοί)- που αγγίζει τα όρια της παρανομίας- ενδεικτικό του ότι δεν είναι ένα τυπικό ακραίο-λαικίστικο κόμμα. Και αυτό δεν είναι αστείο. Δηλαδή υποθέτεις πχ πως οι διεθνείς σχέσεις της χώρας δεν θα πληγούν με την ΧΑ αξιωματική αντιπολίτευση σε ένα υποθετικό σενάριο; Ρεντίκολο θα γίνουμε στην καλύτερη περίπτωση, στη χειρότερη θα μπει πάνω μας ανεξίτηλα αυτή τη φορά η σφραγίδα του "failed state".
      Mιλάς για σωτήρες. Ποιόν έσωσαν οι τραμπούκοι και δεν το ξέρουμε; Μήπως ονομάζεις σωτηρία το πρόχειρο πογκρόμ στον Άγιο Παντελεήμονα ή τις συνοδείες σε γέρους στα ΑΤΜ( και μετά την εξαγορά της ψήφου); Αυτό ονομάζεις σωτηρία; Αν ναι( πέραν του ότι υπερβάλλεις) να ξέρεις πως μετά τον ξένιο Ζευ και τους αστυνομικούς της γειτονιάς , των οποίων τα τηλέφωνα έχουν οι κάτοικοι πλέον, η "σωτηρία" που προδφέρει η ΧΑ πήγε για βρούβες. Και γι'αυτό έχουν λυσσάξει.
      Μια τυφλή αντισυστημική ψήφος είναι. Γιάυτο θα δεις δυσανάλογα χαμηλά ποσοστά της ΧΑ ( ή και μη κάθοδο) στις φοιτητικές εκλογές. Άνεργους και αμόρφωτους στρατολογεί η ΧΑ όπως κάθε λούμπεν κόμμα.
      Αλλά και αν γιγαντωθεί η τυφλή αντισυστημική ψήφος, μετά να μην φωνάζουμε για το σάπιο πολιτικό σύστημα, τα ΜΜΕ κλπ. Μόνοι μας θα έχουμε βγάλει Καιάδες να εκπροσωπούν την χώρα μας με τα γρυλίσματά τους και θα την πληρώσουμε ως γνήσιοι βλακοεξυπνάκηδες. Εμείς θα φταίμε για τα δεινά και κανείς ξένος, κανείς πολιτικός, κανένα ΜΜΕ.

    • Apostolos avatar
      Apostolos @ Aris. A 06/09/2012 16:11:22

      "Οι αναλύσεις περί ναζιστικού κόμματος και λοιπά είναι αστείες και αδιάφορες για αυτούς που πλήτονται από την χρόνια πολιτική που ασκείται σε βάρος των Ελλήνων.

      Δεν γνώρισα κανέναν ναυαγό που θαλασσοπνίγεται να ρωτάει τον “σωτήρα” του ποια είναι η ιδεολογική του συγκρότηση ώστε να αποφασίσει αν θα σωθεί."

      Ta eipes ola...

    • Κ. Βέρος avatar
      Κ. Βέρος @ Aris. A 06/09/2012 22:10:17

      Ο λόγος είναι απλός , η ΧΑ βάζει πλάτη και αντικαθιστά την ανύπαρκτη αστυνομία που η έννοια της είναι μην μειώσουν τους μισθούς τους.Εμας που τους μειώσανε τι είμαστε τα κορόιδα;
      Ο Πάκης και ο Γιακουμάτος και όλοι οι υπόλοιποι τι κάνουν; Μας πουλάνε Δημοκρατία; Δεν θέλουμε άλλη χορτάσαμε τόσα χρόνια , τώρα θέλουμε να φύγουν οι βρωμύλοι λαθρο, να πάνε φυλακή οι κλέφτες , να φάνε μερικές μπούφλες οι παπαρολόγοι της Εκάλης που μας πουλάνε κομμουνισμό το 2012.
      Όποιον ψηφίσει ο λαός θα κυβερνήσει , αυτό δεν προβλέπει το Σύνταγμα και οι Νόμοι; Αυτό θα γίνει.

  12. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 06/09/2012 10:15:46

    Δυστυχώς όπως πάνε τα πράγματα εξ αιτίας των μεγάλων σφαλμάτων της ηγέτιδας τάξης προβλέπω ΧΑ κυβέρνηση , ΣΥΡΙΖΑ αξιωματική αντιπίλίτευση

    • Nikos avatar
      Nikos @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 06/09/2012 14:06:30

      Ἂν ἡ ΧΑ γίνει κυβέρνηση, τότε φοβᾶμαι ὅτι δὲν θὰ ὑπάρχει καθόλου ἀντιπολίτευση...

  13. petros avatar
    petros 06/09/2012 10:29:54

    Δυστυχώς, στη ΝΔ δεν ακουν το κόσμο. Δεν μπορείς να κόβεις μισθούς και συντάξεις κάθε λίγο και λιγάκι, και να διπλασιάζεις τους φόρους. Σήμερα οι ελληνικές οικογένειες βιώνουν ένα δράμα με τις φορολογικές δηλώσεις και τους φόρους στα ακίνητα και τα χαράτσια.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ. Και έρχονται ζητούν άλλα 12 δισ. ευρώ, ενώ την ίδια στιγμή δεν βρίσκουν φάρμακα και γιατρούς κλπ, αρχίζουν και τα πληρώνουν χοντρά, ακούνε για φόρους ιδιοκατοίκησης, αλλά δεν βλέπουν διέξοδο. ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ εξαυλώνονται εκλογικά. Δυστυχώς, μόλις ανακοινωθούν τα νέα μέτρα, η Χ.Α θα εκτοξευθεί αρχικά στο 20 με 25% και μετά θα παλεύει με τον Σύριζα για τη πρώτη θέση. Και το σκεπτικό είναι απλό πια : ο άνεργος και ο νεόπτωχος που πίστευε ότι ο Σαμαράς κάτι θα κάνει τώρα δεν πιστεύει τίποτα, κι ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται... Και να σκεφτεί κανείς ότι πολλοί δεν αποκαλύπτουν τηλεφωνικά ότι θα ψηφίσουν Χ.Α. Και δεν πάνε στον Καμμένο γιατί θέλουν σκληρές τιμωρίες στο πολιτικό-οικονομικό σύστημα. Πάνε πιο άκρα...

  14. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 06/09/2012 10:35:57

    Διαφωνώ με την συμψηφιστική λογική του άρθρου. Δεν είναι και τα δύο κόμματα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που πριμοδοτούν τη Χ.Α. Ούτως ή άλλως στο σημείο που βρισκόμαστε ΔΕΝ υπάρχουν λεφτά. Πώς το λένε; Να μας δανείσει άλλος στον πλανήτη εκτός από την τρόϊκα ΔΕΝ υπάρχει. Το να ψάχνουμε αυτή τη στιγμή τις ευθύνες του ΠΑΣΟΚ (κυρίως) αλλά και της ΝΔ για το πως φτάσαμε ως εδώ είναι άκυρο από κάθε άποψη. Εδώ ο κόσμος καίγεται και εμείς χτενιζόμαστε.

    Επομένως, τα μέτρα θα τα πάρει η κυβέρνηση Σαμαρά θέλει δεν θέλει ελπίζοντας ότι με αναπτυξιακές κινήσεις που προγραμματίζει, με το ΕΣΠΑ, τις ιδιωτικοποιήσεις, την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και τα χρήματα των ιδιωτών πιστωτών του δημοσίου που θα εισρεύσουν στην αγορά από την επόμενη δόση θα υπάρξει ανάσχεση της ύφεσης.

    Με δεδομένο, λοιπόν, ότι τα μέτρα θα πρέπει να παρθούν απαραιτήτως (πάνω κάτω θα πληγούν διάφορες εργασιακές ομάδες δεν γίνεται αλλιώς, απλώς θα γίνει προσπάθεια για δικαιότερες περικοπές) οι δυνάμεις του λαϊκισμού όπως η Χρυσή Αυγή να πριμοδοτούνται, πρόσκαιρα όμως.

    Εν κατακλείδι, αν πετύχει το σχέδιο Σαμαρά, η Χρυσή αυγή και οι λοιπές λαϊκίστικες φραξίες (ΑΝΕΛ και διάφορες συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ) θα συρρικνωθούν δημοσκοπικά και μάλιστα σύντομα (ίσως και πριν το 2013) . Αν αποτύχει ο Σαμαράς απλώς θα χρεοκοπήσει ατάκτως η χώρα και θα έχουμε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με αξιωματική αντιπολίτευση τον Μιχαλολιάκο.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 06/09/2012 10:37:17

      Με δεδομένο, λοιπόν, ότι τα μέτρα θα πρέπει να παρθούν (...) οι δυνάμεις του λαϊκισμού όπως η Χρυσή Αυγή θα πριμοδοτούνται, πρόσκαιρα όμως.

    • Storm avatar
      Storm @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 06/09/2012 11:45:55

      Δεν είναι μόνο ότι δεν υπάρχουν χρήματα.
      Το "σύστημα" έγινε πολύ soft.
      Σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, τα soft "συστήματα" που συνεχώς απλώς θεωρητικολογούν, δεν έχουν πολλές πιθανότητες να λύσουν.
      Τα μέτρα επιτείνουν ένα συνεχώς επιδεινούμενο πρόβλημα.
      Μετατρέπουν την κατάσταση ανάγκης σε κατάσταση πολεμικής προετοιμασίας.
      Και αυτό δεν είναι καθόλου θεωρητικό.

    • A.M. avatar
      A.M. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 06/09/2012 12:10:15

      «Το να ψάχνουμε αυτή τη στιγμή τις ευθύνες του ΠΑΣΟΚ (κυρίως) αλλά και της ΝΔ για το πως φτάσαμε ως εδώ είναι άκυρο από κάθε άποψη. »

      Έεεελα!
      Τι μας λές;;;!!!

      Και ποιά κατά την γνώμη σου στιγμή θα είναι κατάλληλη για να ψάξουμε τις ευθύνες για το ποιός έφερε την χώρα εδώ που την έφερε;
      Όταν θα έχουν παραγραφεί τα αδικήματα;
      Και «θα τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι» όπως «τιμωρούνται» εδώ και δεκαετίες;

      Δηλαδή έγινε το έγκλημα, υπάρχουν δράστες, κάποιοι από αυτούς προφανώς βρίσκονται και σε θέση να ξαναδιαπράξουν και νέο έγκλημα και εμείς όχι απλώς δεν θα πρέπει να αναζητήσουμε τους εγκληματίες αλλά θα πρέπει να τους επιτρέψουμε να μας ξανακυβερνήσουν κιόλας!
      Τι λογική!!!
      Μένω έκθαμβος!

      Και στους πόσους αλήθεια φόνους πρέπει να αναζητήσουμε τους εγκληματίες;

      Τελικά ισχύει! Δυστυχώς.
      Ο Έλληνας έχει υποστεί λοβοτομή.
      Αλλοιώς δεν εξηγείται το φαινόμενο.

  15. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 06/09/2012 10:55:17

    Τα λέω πολύ καιρό τώρα.
    Ειδικά στο Βόλο η ΝΔ είναι τελείως απούσα,το ΠΑΣΟΚ,το έχουν διαγράψει και ΣΑΡΩΝΕΙ η ΧΑ και ο Εντυπωσιακός 25χρονος βουλευτης του ΣΥΡΙΖΑ.
    Εμεις βγάλαμε τον μπάρμπα.
    0 από 0 =0.

  16. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 06/09/2012 11:04:06

    Επικίνδυνη δεν είναι η Χρυσή Αυγή αλλά η ψοφοειδής "Δεξιά" της επανίδρυσης της φαυλοκρατίας και περισσότεροη αριστερά της αρπαχτής που κυβερνούν την Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες
    Η Χρυσή Αυγή δεν πρέπει όμως να μετρατραπεί σε ακροδεξιό κόμμα στυλ Λε Πεν,
    αλλά θα πρέπει να διατηρήσει την καθαρή εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία
    που είχε από την αρχή της δημιουργίας της (αρχές της δεκαετίας του 80)
    γιατί αλλιώς θα χάσει το παιχνίδι.

  17. tpe avatar
    tpe 06/09/2012 11:12:47

    Βρε τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...
    Κάτι σε, πως τον έλεγαν; Να Χίτλερ, κάπως έτσι...

    Κάτσε Σαμαρά να κανακεύεις του ΔΥ και κόβε συντάξεις από κόσμο και κοσμάκι. Και κάτσε και τσουβάλιαζε τους λάθρους αντί να τους στείλεις από 'κει που μας τους έφεραν...

    Μην απορήσεις μετά αν είσαι εσύ το τρίτο κόμμα κι ο "εγέρθητι" πρώτο...

  18. Αναρχικός Κύων avatar
    Αναρχικός Κύων 06/09/2012 11:17:28

    "..η Χρυσή Αυγή είναι ένα φιλοναζιστικό, καθαρά φασιστικό κόμμα με απόψεις που παραπέμπουν σε άλλες εποχές..". Η αριστερή ιδεολογία πάνω στην οποία τροχιοδρόμησε το αστικό καθεστώς και θεμελίωσε το μεταπολιτευτικό κράτος δεν παραπέμπει σε άλλες εποχές; Μήπως τελικά αυτός είναι ο λόγος της εντυπωσιακής ανόδου της ΧΑ. Η φύση και η πολιτική απεχθάνονται το κενό!

  19. Storm avatar
    Storm 06/09/2012 11:29:29

    Τρεχάτε ποδαράκια μου να μην κτλ κτλ κτλ...
    Το μόνο που σώνει ακόμα το "σύστημα" είναι η παρουσία του Μιχαλολιάκου και του στενού του κύκλου, ο οποίος είναι πολύ χαμηλών προδιαγραφών.
    Αν εμφανιστεί καμία σοβαρότερη προσωπικότητα, με λιγότερο ύποπτο παρελθόν, θα έχουμε ιστορίες...

    • nestrom avatar
      nestrom @ Storm 06/09/2012 12:29:12

      Αυτό που λες είναι πολύ σωστό.
      Ένας πιο χαρισματικός ηγέτης στη ΧΑ θα άλλαζε εντελώς τις ισορροπίες.

  20. ΑΠΕΝΤΑΡΟΣ ΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΑΠΕΝΤΑΡΟΣ ΔΕΞΙΟΣ 06/09/2012 11:34:18

    τη δεκαετια του 20 η δημοκρατια της βαιμαρης δανειζονταν και η μεσαια ταξη στη γερμανια ευημερουσε και πλουτιζε..ολα αλλαξαν με το οικονομικο κραχ του 29,,,το ναζιστικο κομμα απο το 2,6% στις εκλογες του 28 εφτασε στο 18% το 1930 και στο 37% το 1932..το εδαφος ειχε πρετοιμαστει απο πριν..η συνθηκη του 1919 που αφαιρεσε εδαφη απο τη γερμανια οι υπερογκες απαιτησεις των συμμαχων σχετικα με τις πολεμικες αποζημιωσεις, η κατοχη της ρηνανιας απο τους γαλλους,η φτωχεια η ανεργια και η στοχοποιηση εβραιων ,κομμουνιστων και αλλων ''μη'' γερμανων εδωσαν στο ναζιστικο κινημα τη δυναμικη που του ελειπε...ολα αυτα θυμιζουν πολυ την ελλαδα του 2012..η ΕΕ οπως η ΑΝΤΑΝΤ τοτε φερονται στην πατριδα μας σαν να βρισκομαστε σε κατοχη...οι λαθρομεταναστες ειναι ο ευκολος στοχος οπως οι εβραιοι στη γερμανια...για την εισοδο των λαθρομεταναστων στην ελλαδα εχει μεγαλες ευθυνες το κρατος που σταματησε να φυλαει τα συνορα του..η ΧΑ λεηλατει τον χωρο του πασοκ και περιμενει τις π@@@ιες που θα κανει και ο σαμαρας για να ξεσκισει και τη ΝΔ..η δυναμικη της ΧΑ θυμιζει την εκτοξευση του πασοκ στα τελη της δεκαετιας του 70..το ναζιστικο κομμα μεσα σε μια εξαετια εκπαιδευσε τον πολεμικοτερο λαο της ευρωπης και τον αμολησε να κατακτησει τον κοσμο,,,και ο γερμανικος λαος πολεμησε μεχρι θανατου για την θεωρια του χιτλερ...τα φασιστικα ζωα κυβερνουν αυτη τη στιγμη την τουρκια στελνουν φρεγατες στη μυκονο ουρλιαζουν για τη...γαυδο κατεχουν την μιση κυπρο απειλουνε στο αιγαιο...και αυτα γινονται γιατι οι κυβερνησεις των τελευταιων 30 ετων ακολουθουν μειοδοτικη και υποτελης πολιτικη απεναντι στους "συμμαχους"..το πασοκ τη δεκαετια του 80 παραμυθιαζε τον ελληνα με χειραψιες στον κανταφι, τον αραφατ, το κινημα των "εξι" ,των αδεσμευτων και απο την αλλη ανανεωνε τη συμφωνια για τις βασεις..εθνικη ανεξαρτησια λαικη κυριαρχια ελεγε το συνθημα,,ψαρωνε ο μπαρμπας και ψηφιζε κουτσογιωργα...ο ελληνας δεν ειναι φασιστας -μαλακας ναι -ανεχτηκε πολλα αυτο που δεν ανεχεται ειναι να τον σφαζουν εξω απο το σπιτι του και να βιαζουν τις γριες του επειδη οι μπατσοι φυλανε τα κοτερα του βουλγαρακη...αν ο σαμαρας συνεχισει στο ιδιο μοτιβο σε δεκα χρονια ο μιχαλολιακος θα ειναι προεδρος δημοκρατιας

    • kat avatar
      kat @ ΑΠΕΝΤΑΡΟΣ ΔΕΞΙΟΣ 06/09/2012 11:45:55

      Μόνο που οι κρατούντες εδώ και χρόνια καταγγέλλουν τα ακραία κόμματα ,αλλά επι της ουσίας πριμοδοτούν τις θέσεις των κομμάτων με τις
      πρακτικές που χρησιμοποιούν.
      Αληθεια αν δεν υπήρχε ο μπαμπούλας της Χ.Α θα γινόταν η επιχείρηση Δένδια?Εκεινοι οι μετανάστες στη Θράκη απελάθηκαν ,ετσι δεν είναι?Οι λαθρομετανάστες των Δωδεκανήσων τι θα γίνουν?
      Λόγια και όχι έργα. Αυτά θα ρίξουν τα ποσοστά των ακραίων κομμάτων.Αλλιώς θα πάρουν ποσοστά που θα εκπλήξουν

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ kat 06/09/2012 22:03:12

        Όχι μόνο δεν απελάθηκαν τα όρκ που φυλάσσονται στις σχολές αστυνομίας,αλλά συνεχίζουν να απολαμβάνουν τις εγκαταστάσεις και 3 γεύματα την ημέρα (από τις τσέπες των ελλήνων φορολογούμενων βεβαίως βεβαίως).Προσθέστε ότι εμφανίστηκαν στην περιοχή κρούσματα ασθενειών ξεχασμένων από τη δεκαετία του '60 (ελονοσία (!) για παράδειγμα) λίγο μετά την έλευσή τους εδώ.Τυχαίο;Δε νομίζω...

  21. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/09/2012 11:37:00

    Αυτός αν δημιουργηθεί η συνθήκη "με φωνάξατε (παρακαλέσατε) και ήρθα (να σας σώσω)"

  22. GLAD avatar
    GLAD 06/09/2012 11:37:56

    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ

  23. rollin avatar
    rollin 06/09/2012 11:41:47

    Η δεξια στην Ελλαδα ηταν ειναι κ θα ειναι πανω απο 50% η Χ.Α. ειναι η ενεργη δεξια απαντηση στην προπαγανδα της αριστερας σε οτι αφορα τα εργασιακα που κοιταγε μονον τους δικους της παντα.Με 1.500.000 ανεργους ειναι απολυτως αναμενομενη η μετακινηση απο ΝΔ προς εκει. Τα περι ναζισμου ειναι εντελως αδιαφορα για την νεολαια που αλλωστε τους εκφραζει περισσοτερο γιατι τους δινει πισω την χαμενη περιφανεια

    • ΠΕΛΙΑΣ avatar
      ΠΕΛΙΑΣ @ rollin 06/09/2012 14:27:25

      πάρα πολύ καλό και συνοπτικό, αυτό συμβαίνει αλλά δεν το καταλαβαίνουν τα ηλίθια της ΝΔ.

  24. Jim Bim avatar
    Jim Bim 06/09/2012 11:45:49

    Δεν θα ήθελα να δω κυβέρνηση Τσίπρα με Αξιωματική αντιπολίτευση Χρυσή Αυγή .......

    • ΠΕΛΙΑΣ avatar
      ΠΕΛΙΑΣ @ Jim Bim 06/09/2012 14:28:50

      θα το δείς....... απλώς κάνε λίγο υπομονή.

  25. kimon avatar
    kimon 06/09/2012 11:48:16

    Δεν θα μπορούσε καμία άλλη φράση να περιγράψει πληρέστερα την κατάσταση του χάους και της σύγχυσης που το αστικό καθεστώς επέφερε στην πολιτική, κοινωνική, και αξιακή δομή της χώρας τα τελευταία χρόνια.Μηδέν στην ανάπτυξη της χώρας, αρνητικοί δείκτες σε όλους τους παραγωγικούς τομείς. Βάσει των στοιχείων της «διεθνούς διαφάνειας» η χώρα είναι πρωταθλήτρια στην διαφθορά. Οι επιδόσεις στην παιδεία κατέστησαν τους Έλληνες μαθητές τελευταίους μεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ στην κατανόηση κειμένου και στα μαθηματικά. Εδραιώθηκε την τελευταία εικοσαετία η υπεροχή ανύπαρκτων γειτονικών βαλκανικών μορφωμάτων, με μηδενική κρατική υπόσταση μέχρι πρότινος, στους διεθνείς οργανισμούς, στην μάχη των εντυπώσεων, στην αρένα της διπλωματίας. Αμαχητί παρέδωσε η χώρα την ιστορία της στους διεθνείς πλαστογράφους και συνωμότες και συνεπώς έχασε για πάντα την ψυχή της. Ο αφελληνισμός της χώρας υπήρξε συστηματικός και μεθοδικός. Ποτέ δεν καλλιεργήθηκε συστηματικότερα ο πνευματικός ευνουχισμός, η απώλεια της κριτικής σκέψης του λαού, ο ηθικός αμοραλισμός. Το δίκαιο του ισχυρού μετασχηματίσθηκε σε νομιμότητα και ηθική. Η έννοιες αλλοιώθηκαν αφού η παρανομία εξελίχθη σε «φιλοξενία», η κλοπή του δημοσίου πλούτου σε κοινωνική επιτυχία, οι βίλες σε αναψυκτήρια. Το «κέντρο της πόλης», το «θέατρο», η «βιβλιοθήκη» και η «αγορά» πυρπολήθηκαν και χάθηκαν για πάντα. Εκεί που κάποτε υπήρχε χρώμα, ζωή, μεσογειακή αισθητική και φινέτσα, ο τριτοκοσμικός εφιάλτης εδραιώθηκε. Μετέτρεψαν τις πόλεις μας σε γκέτο όπου οι μεσαιωνικές σκοτεινές φιγούρες κυριαρχούν στα κάποτε κοσμοπολίτικα μονοπάτια των παιδικών μας χρόνων. Μετέτρεψαν την ζωή μας σε κόλαση με χιλιάδες στιλέτα να μας καρτερούν στο μισοσκόταδο. Μας έμαθαν ότι η τηλεοπτική και κληρονομική δημοκρατία μας είναι το ύψιστο πολιτικό αγαθό. Μας είπαν ότι όλοι είμαστε ίσοι. Ταυτόχρονα μας δίδαξαν ότι οι συγκλητικοί της Ρώμης πρέπει να έχουν περισσότερα προνόμια από το λαό, πρέπει να «βρίσκονται» λίγο ψηλότερα από τον χύδην όχλο, μας εμπέδωσαν ότι αυτό είναι «και νόμιμο και ηθικό». Προσπάθησαν να μας πείσουν ότι επί της βασιλείας τους έγιναν θαύματα στην μακρινή επαρχία του Grecorum , αφού κατόρθωσαν να αναστήσουν το 2009 μέχρι και το τυμπανιαίο πράσινο πτώμα του μινώταυρου. Για όλα αυτά και για το τελευταίο, ιδίως για το τελευταίο, μας ζήτησαν να τους φέρουμε πάλι στην εξουσία. Μας ζήτησαν να τους επιβραβεύσουμε για την ανικανότητα τους να κρατήσουν την εξουσία, το υπέρτατο αυτό αγαθό (για αυτούς) μετά την ζωή, και προσπάθησαν να μας πείσουν ότι όλοι αυτοί οι πατρίκιοι του βουλευτηρίου-βολευτηρίου είναι οι άριστοι μεταξύ των αρίστων της πόλης μας για όλα τα παραπάνω επιτεύγματα.

    Όλοι μας εύλογα διερωτώμεθα πως κατόρθωσε το αστικό καθεστώς σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα να εκτελέσει περισσότερους από τους «άθλους» του Ηρακλή. Η απάντηση εστιάζεται στην θλιβερή πραγματικότητα ότι αφενός η ΝΔ ουδέποτε διέθετε έστω και την υπόνοια μιας κάποιας ιδεολογικής πλατφόρμας, πέραν της ψυχρής λογιστικής διαχειριστικής πρακτικής, η οποία δυνητικά θα ενέπνεε τα μέλη της να εργασθούν για την «κοινότητα», για την «πόλη», για την πατρίδα και αφετέρου, ουδέποτε το κόμμα αυτό διέθετε την οργανωτική δομή, η οποία θα της επέτρεπε στο βάθος του χρόνου να διατηρήσει της εσωτερική της συνοχή και να επανδρώσει επιτυχώς την κρατική γραφειοκρατική μηχανή.

    Ενώ οι αντίπαλοι τους τροχοδρομούσαν πάνω στις ιδεολογική ράγες του «σοσιαλισμού και της κοινωνικής δικαιοσύνης», αυτοί υιοθέτησαν τον «κοινωνικό φιλελευθερισμό», δηλαδή τον κρατικό σοσιαλισμό που πρέσβευαν και οι άλλοι, διαιωνίζοντας έτσι τις διαλεκτικές αντιφάσεις του κρατικού μορφώματος που υπηρετούσαν. Ταυτόχρονα απεποιήθησαν μετά βδελυγμίας τις αρχές και τις αξίες που δυνητικά υποτίθεται ότι υπηρετούσαν ως κόμμα, δηλαδή την έννοια της πατρίδας και την πολιτική έννοια του έθνους ως υπέρτατης πολιτικής αξίας. Το διάστημα που ευρίσκοντο στην εξουσία, προσπαθούσαν απεγνωσμένα να υιοθετήσουν την ιδεολογική βάση των αντιπάλων τους, αποποιούμενοι τον χαρακτηρισμό του «δεξιού» ενώ ταυτόχρονα ένιωθαν μειονεκτικά για το πολιτικό τους παρελθόν, αισθανόμενοι συνεχώς την ανάγκη να απολογηθούν, οι περισσότεροι βέβαια για κάτι που δεν καταλάβαιναν, δεν ένοιωθαν η δεν γνώριζαν. Λέξεις όπως «Ελλάς» αντικατεστάθη στο λεξιλόγιο τους με την λέξη «τόπος», ενώ η λέξη «πατρίς» εξαφανίσθηκε από προσώπου γης. Ταυτόχρονα η λέξη «έθνος» έγινε συνώνυμη της «συντήρησης και της αντίδρασης», ενώ η λέξη «εθνικιστής» έγινε συνώνυμη του «φασίστα». Ποτέ δεν μπόρεσαν να συλλάβουν την έννοια του «έθνικισμού» ως συνείδηση κοινής πολιτισμικής παράδοσης και συνεπώς ως πολιτικό όρο «υπέρτατης πολιτικής αξίας», η οποία αν μη τι άλλο θα διατηρούσε την συνοχή του κόμματος τους. Και για αυτούς και για το ΠΑΣΟΚ, συμπεριλαμβανομένου και του αριστερού χώρου γενικότερα, η λέξη «έθνος» έχει την έννοια ενός «κοινωνικού συμβολαίου » μεταξύ διοικούντων και διοικούμενων, όπου η κοινή γλώσσα, συνείδηση, πολιτισμός, παραδόσεις και έθιμα, αυτό που γενικά ονομάζουμε «εθνική συλλογική μνήμη» δεν έχει καμία αξία. Στην νέα τάξη πραγμάτων χριστιανοί και μουσουλμάνοι, νομάδες της ερήμου και κοσμοπολίτες της δύσης με την πατίνα αστικής κουλτούρας αιώνων, Ευρωπαίοι και Αφγανοί θρησκόληπτοι του βουνού, όλοι πρέπει να συνυπάρξουν αρμονικά στον ίδιο αστικό ιστό, σε ζωγραφικό πίνακα του jeronymo boss, έστω και με την βία, αρκεί να διοικούνται και να φορολογούνται από μία κληρονομική δυναστεία επαγγελματιών πολιτικών. Αυτή είναι η λογική του μεσαίου χώρου στον οποίο συγκλίνουν υπαρξιακά και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, παραγνωρίζοντας βέβαια και οι δύο το γεγονός ότι ο «μεσαίος χώρος» αντιπροσωπεύει μία πολιτικά νεκρή κατάσταση τα τελευταία 30 χρόνια. Η ιδεολογική έρημος της ΝΔ επέτρεψε στην αριστερά και το ΠΑΣΟΚ να μονοπωλήσει την αντίληψη ότι μόνο αυτοί είναι οι φορείς της κοινωνικής δικαιοσύνης στην πατρίδα μας. Δεν μπόρεσαν να αντιληφθούν οι μικρόνοες, ότι η αντίληψη της έννοιας του «έθνους» ως υψίστης πολιτικής αξίας κοινής συνείδησης και καταγωγής εμπεριέχει την έννοια της κοινωνικής δικαιοσύνης στην εννοιολογική ουσία της λέξης, αφού η αλληλεγγύη μεταξύ των μελών της «κοινότητος» που μοιράζονται τις ίδιες αξίες πολιτισμού είναι αυταπόδειχτη. Σε πλήρη αντίθεση, η αντίληψη του «έθνους» ως διαχειριζόμενης, και οικονομικής οντότητας, όπως πρεσβεύουν τα δύο κόμματα εξουσίας και αυτά της αριστεράς, εμπεριέχει στην εσωτερική της δομή την έννοια «της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο», αφού ο άνθρωπος δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία οικονομική μονάδα. Η πολιτική λοιπόν του μεσαίου χώρου, δεν πρεσβεύει τίποτα, δεν εμπεριέχει τίποτα, δεν εκπέμπει μήνυμα ουσίας, στάσης ζωής, αγώνα ανθρώπινης αξιοπρέπειας και συνείδησης προορισμού, αλλά αντιπροσωπεύει το μηδέν και συνεπώς το χάος και την άβυσσο στην πρακτική της πολιτικής. Έτσι η ΝΔ και το αστικό ΠΑΣΟΚ απορρίπτουν τον ριζοσπαστικό εθνικισμό και τον προοδευτικό πατριωτισμό και υιοθετεί έναν απρόσωπο σοβιετικού τύπου διεθνισμό, ισοδύναμο με τον καπιταλισμό και τον παγκοσμοποιημένο φιλελευθερισμό που εκπροσωπεί χωρίς να κατανοεί. Δηλαδή όλα και τίποτα, μαζί και χώρια, μαύρο και άσπρο, πάνω και κάτω, ανατολή και δύση…Το ιδεολογικό χάος και η σύγχυση στην οποία βρίσκεται εδώ και 35 χρόνια η ΝΔ, αμέσως μετά την μεταπολίτευση, επέτρεψε στους ηττημένους της κομμουνιστικής ανταρσίας να επικρατήσουν ιδεολογικά και να επιβάλλουν τον εκδικητικό ρεμβασισμό τους στην ιδεολογική και πνευματική ζωή της χώρας καταδικάζοντας την έτσι στην χειρότερη υπανάπτυξη και τιμωρώντας την με το να είναι η τελευταία κομμουνιστική χώρα στην Ευρώπη. Η αναγωγή της Ελληνικότητας ως υψίστης πολιτικής αρχής, εκφραζόμενης ως ενεργή συνείδηση κοινής καταγωγής και πολιτισμού, απαξιώθηκε συστηματικά από την ΝΔ, την αφελή αριστερά και τους «πνευματικούς καθοδηγητές » των εμπόρων των Εθνών. Αυτές οι δυνάμεις του κακού και του μελλοντικού εφιάλτη που θα ζήσουμε, έχουν αναγάγει «την εξυπηρέτηση των ιδίων οικονομικών συμφερόντων » ως την σύγχρονη «μεγάλη ιδέα του Έθνους». Αυτές οι νεοφεουδαρχικές ομάδες, εξουσίας με πρωταγωνιστές το πολιτικό σύστημα, είναι οι εκπρόσωποι μίας ρηχής, επιφανειακής και μιμητικής αστικής τάξης νεόπλουτων που στερείται παράδοσης και παρελθόντος. Συνειδητά και μεθοδικά αποδομούν τα συνεκτικά στοιχεία του έθνους, επιδεινώνοντας έτσι την εξαθλίωση του στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, αφού του στερούν συστηματικά τις θεμελιακές αξίες του Ελληνικού πολιτισμού που είναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΛΙΔΗΣ, και η ΓΝΩΣΗ.

    Το αστικό καθεστός ενεθάρρυνε την εκκόλαψη μίας παρακμιακής αστικής τάξης, που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα νεοεμφανιζόμενα κοινωνικά σχήματα των χωρών του πρώην υπαρκτού σοσιαλισμού, πιστεύοντας ότι εκπροσωπεί ορθώς τις αρχές του διεθνισμού εκφράζει την βαλκανική και επαρχιακή όψη της «Ρωμιοσύνης», στην πλέον ακραία μορφή της. Η καλλιέργεια της εθνικής αυτογνωσίας στην παιδεία, η σκληρή πατριωτική θέση στα εθνικά θέματα και η αντιμετώπιση της μεταναστευτικής καταιγίδας, χλευάζονται από τους κύκλους των έμμισθων και ανιστόρητων «διανοουμένων της», αφού «όλοι είμαστε παιδιά της γης χωρίς σύνορα, με κοινό παγκόσμιο πολιτισμό που οφείλουμε να αποβάλλουμε και να ξεχάσουμε την ιστορία μας, την κοινή μας καταγωγή και τον πολιτισμό μας».Συνειδητά η ασυνείδητα επεδίωξαν να μεταλλάξουν την χώρα σε ένα άχρωμο και πολύ-πολιτισμικό κοινωνικό μόρφωμα οικονομικών μονάδων χωρίς συνείδηση πατρίδας, γλώσσας, θρησκείας και πολιτισμού. Είναι λοιπόν αμφίβολο εάν η ΝΔ μπορέσει να συγκροτήσει ένα εναλλακτικό πολιτικό λόγο μετά την εκλογή του νέου αρχηγού, αφού είναι σίγουρο ότι θα ακολουθήσει την ίδια πολιτική και ιδεολογική γραμμή με οποιονδήποτε αρχηγό. Η ΝΔ δεν έχει κατορθώσει να αντιληφθεί και συνεπώς να εκμεταλευθεί την αφύσικη κατάσταση της ύπαρξης ιδεολογικού κενού στα δεξιά του πολιτικού φάσματος. Έτσι λοιπόν εάν δεν διαλυθεί το πολιτικό αυτό μόρφωμα σύντομα, είναι καταδικασμένο οιονεί να ευρίσκεται στην αντιπολίτευση. Η κατάσταση αυτή μάλλον θα παγιωθεί αφού θα προστεθούν 300000 νέοι ψηφοφόροι στην εκλογική δύναμη του ΠΑΣΟΚ, προερχόμενοι από τις αθρόες ελληνοποιήσεις των μεταναστών. Δεν θα είναι λοιπόν υπερβολή να συμπεράνουμε ότι η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ως σύγχρονοι Μόμιοι μπορούν να αναφωνήσουν «Graecia finis». Το δικαιούται.

    • S.R. avatar
      S.R. @ kimon 06/09/2012 13:25:00

      Kimon ...εξαιρετικος.... Απορω μονο πως δεν βλεπεις την "τρανταχτη" ιδεολογια της τωρινης Ν.Δ. ... "Λαικη Δεξια " !... Εντυπωσιακο , σαφες, και πρωτοτυπο....

      • kimon avatar
        kimon @ S.R. 06/09/2012 14:28:54

        @SR
        Ίσως έχεις δίκιο, αλλά αλλαγή ιδεολογίας προϋποθέτει βάθος χρόνου, αλλαγή προσώπων που μας πλήγωσαν στο παρελθόν με το να είναι "αριστερότεροι των αριστερών", και διακήρυξη αρχών χωρίς παρελκύσεις. Πάντως, θεωρώ ότι ο κάθε καλοπροαίρετος και λογικός συμπολίτης μας θα ανεγνώριζε στον Σαμαρά την θέληση και την πρόθεση να τα αλλάξει όλα. Αν ήταν τολμηρότερος σίγουρα θα τα κατάφερνε.

        • S.R. avatar
          S.R. @ kimon 06/09/2012 15:55:21

          @ Kimon...
          Και εδω σχεδον συμφωνω μαζι σου αλλα περιμενα πολυ - πολυ περισσοτερη τολμη απο τον Σαμαρα, παντου... Και στον ιδεολογικο τομεα ( τι ειναι αυτη η θολουρα της "Λαικης Δεξιας" ? ) και περισσοτερο στον οικονομικο, οταν τοσο δειλα αγγιζεται το νωθρο και αδηφαγο κρατος, και η σοσιαλμπλε κουλτουρα των "δικων" μας τρωκτικων..Για να μην μιλησω για τραγους, Τραγακηδες, Πολυδωρες και λοιπη σαπιλα...

    • ΒΙΓΓΙΑ ΝΤΑΒΙΝΤ avatar
      ΒΙΓΓΙΑ ΝΤΑΒΙΝΤ @ kimon 06/09/2012 18:34:41

      Εξαίρετος,
      αλλά
      καλό είναι να μην ξεχνάμε, οτι υπήρχει μία αμείλικτη διεθνής πραγματικότητα, η οποία προσδιόριζε τα βήματα μας σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό.[σήμερα βέβαια, ορίζει σχεδόν τα πάντα].
      Δυστυχώς δεν είχαμε και συμμαχίες προκειμένου να προωθήσουμε τα δίκαια του ελληνισμού , διότι αυτό επιτυγχάνεται , μόνο με όρους ισχύος.
      Όλα αυτά αφέθηκαν στα χέρια του εκάστοτε φλούφλη υπουργού εξωτερικών, ο οποίος με την σιωπηρή και παγερή υπεροψία της ανιστορικότητας του,
      περιορίζονταν στο γνωστό επαχθές μοτίβο: ΄΄Αυτά δεν συνάδουν με την ευρωπαΪκή προοπτική της Τουρκίας''

      • ΒΙΓΓΙΑ ΝΤΑΒΙΝΤ avatar
        ΒΙΓΓΙΑ ΝΤΑΒΙΝΤ @ ΒΙΓΓΙΑ ΝΤΑΒΙΝΤ 06/09/2012 18:37:07

        για Kimona.

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 06/09/2012 11:54:01

    ΑΡHΣ Α. 1000+

  27. TasosC avatar
    TasosC 06/09/2012 12:09:32

    Συμφωνώ απολύτως με τη λογική του άρθρου -αν και νομίζω ότι αδικεί τη ΝΔ στο σημείο που τη τσουβαλιάζει με το ΠΑΣΟΚ- θα ήθελα όμως να δω πως ερμηνεύουν την φράση :'' Όταν παίρνουν αποφάσεις που δεν βασίζονται στο συμφέρον της πατρίδας και των πολιτών τότε ο κόσμος θα στραφεί στο λύκο που φόρεσε την προβιά και το παίζει αρνάκι.''
    Είμαι σίγουρος πως μια πλειάδα σχολιαστών και αρθρογράφων το εκλαμβάνουν ως απόλυση 200 χιλ. ΔΥ , μείωση σε επίπεδα πείνας των αποδοχών των παντός είδους μισθωτών και συνταξιούχων και ξεπούλημα των πάντων στον ΄΄υγιή ΄΄ Ελληνικό και Ξένο Ιδιωτικό Τομέα.Οι περισσότεροι άλλοι (όσοι τουλάχιστον πιστέψαμε τον Σαμαρά που αποτελούμε την σιωπηρή πλειοψηφία) πιστεύουμε στην αναδιάρθρωση του Δημόσιου Τομέα με επανασχεδιασμό των υδροκέφαλων υπηρεσιών και μετακίνηση υπαλλήλων εκεί που υπάρχουν ανάγκες, στην αντικειμενική αξιολόγηση χωρίς τοποθετήσεις προϊσταμένων με αποφάσεις πολιτικών και αδρανοποίηση των συμβουλίων επιλογής προϊσταμένων, σε όχι άλλη μείωση αποδοχών -συντάξεων που φέρνουν κι άλλη ύφεση (το γνωστό σπιράλ θανάτου), με επανεκκίνηση των μεγάλων έργων, με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ έλεγχο των φορολογούμενων με εφαρμογή πόθεν έσχες-περιουσιολογίου για τους πάντες και φυσικά με την εφαρμογή των δήθεν κοστολογημένων ισοδύναμων μέτρων που μας είχε υποσχεθεί.
    Πολύ φοβάμαι ότι οι δύο παραπάνω ομάδες που περιέγραψα δεν θα ομοφρονήσουν ποτέ αλλά απλά η πρώτη εξ αυτών με σύμμαχο τη Τρόϊκα έχει ενοχοποιήσει την εργασία και τα εργασιακά δικαιώματα και τη στιγμή αυτή νομίζει ότι έχει ΄΄το πάνω χέρι΄΄.
    Όταν όμως διαλυθεί ο κοινωνικός ιστός και η χώρα πέσει στα χέρια του κάθε χρυσαυγίτη τότε θα είναι πολύ αργά.
    Βέβαια και τότε όλοι γνωρίζουμε ποιοι θα είναι οι κερδισμένοι, αλλά σίγουρα δεν θα είναι η Ελλάδα ως κράτος και οι Έλληνες ως έθνος.

  28. αλλάζουμε ή βουλιάξαμε avatar
    αλλάζουμε ή βουλιάξαμε 06/09/2012 12:50:41

    "η Χρυσή Αυγή είναι ένα φιλοναζιστικό, καθαρά φασιστικό κόμμα με απόψεις που παραπέμπουν σε άλλες εποχές"

    Αν - όπως εκτιμάται - το ποσοστό της μεγαλώσει, λόγω της ώσμωσης από τα νέα συρρέοντα μέλη, τα οποία σύντομα θα αναλάβουν επιτελικά πόστα (αφού τα τωρινά μέλη είναι μέσου και χαμηλού κοινωνικού και μορφωτικού επιπέδου), θα βάλει αναγκαστικά νερό στο κρασί της και πιθανόν θα αποτάξει (ξεχάσει) το φιλοναζιστικό της παρελθόν.

  29. Storm avatar
    Storm 06/09/2012 12:52:10

    Δεν χρειάζεται να είναι και πολύ χαρισματικοί.
    Θα μπορούσε να είναι πολύ λιγότερο έως καθόλου φιλοναζιστές.
    Έχουν από ύποπτο έως κάκιστο παρελθόν.

  30. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/09/2012 12:55:01

    Δυστυχώς οι εναλλακτικές λύσεις στο σάπιο πολιτικό σύστημα είναι το ίδιο άρρωστες. Παιδιά του είναι έτσι κι αλλιώς. Ακροδεξιές πατριωτικές καρικατούρες και ακροαριστερά επαναστατικά γκρουπούσκουλα. Βέβαια, ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται και καμιά εναλλακτική περούκα δε θα τον σώσει...

    • communi avatar
      communi @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/09/2012 18:32:58

      Ευτυχώς που υπάρχουν "πατριωτικές καρικατούρες" έστω και ακροδεξιές από την ΧΑ. Γιατί μέχρι σήμερα τα αριστερά και νεοφιλελεύθερα πολιτικά κόμματα μόνο σε ανθελληνικές και "διεθνιστικές καρικατούρες" συναγωνίζοντο.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ communi 07/09/2012 00:09:05

        Ο καραγκιόζης είτε αυτοχρίζεται δεξιός ή κεντρώος ή αριστερός ή δημοκράτης ή εξωγήινος δεν παύει να παραμένει καραγκιόζης

  31. dim avatar
    dim 06/09/2012 13:08:39

    Όλες αυτές οι δημοσκοπήσεις λίγους μόνο μήνες μετά απο τόσο κρίσιμες διπλές εκλογικές αναμετρήσεις είναι μπούρδες. Ο λαός μίλησε, τέλος.

    Αν ποτέ φθάσει κοντά να κερδίσει την εξουσία ένα ακραίο σχήμα, όπως έγινε πχ και στις 17 Ιούνη, που ένα κόμμα της ακροαριστεράς έδειχνε να καλπάζει προς το 30%, ο λαός έχει αντανακλαστικά και δίνει τη πρωτία σε ένα πιο δημοκρατικό κόμμα. Έτσι και με την άνοδο της ΧΑ. Αν φανεί οτι έχει ιδιαίτερη άνοδο, τότε όλοι οι λοιποί θα συσπειρωθούν γύρω από τον πρώτο δημοκρατικό σχηματισμό (που τώρα είναι η ΝΔ, αύριο μπορεί να είναι μια ενωμένη κεντροαριστερά πχ) και θα τον βγάλουν πρώτο με διαφορά. Θυμηθείτε τι έγινε στις προεδρικές της Γαλλίας που πέρασε στο β΄γύρο ο Λεπέν. 82% πήρε ο Σιράκ στο β΄ γύρο!!

    Για αυτό λέω, ότι ειδικά για τους δεξιούς, η ψήφος στη ΧΑ είναι μια χαμένη ψήφος. Γιατι να βγούν δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ, το μόνο λοιπόν που μπορεί να πετύχουν είναι να κόψουν κρίσιμες ψήφους από τον κεντροδεξιό σχηματισμό, και να μας κυβερνήσει έτσι μια αριστερά, που θα προδώσει εν μια νυκτι, όλα αυτά που υποτίθεται οι «πατριώτες» της ΧΑ υπερασπίζονται. Και μιθοί κλπ ξαναγυρίζουν σε ένα βράδυ, πάτρια εδάφη, ονομασίες, ελληνοποιήσεις, διχοτομήσεις κλπ, δεν γυρίζουν πίσω ούτε μετά από αιώνες….

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ dim 06/09/2012 13:42:52

      Ο Ι Μεταξάς είπε το πρώτο όχι στην κεντρική τράπεζα του Βελγίου,όταν αυτή απαίτησε την εξόφληση του ληστρικού χρέους της Ελλάδας.Ταυτόχρονα με τα οικονομικά δεδομένα της εποχής εξόπλισε και τον στρατό και αργότερα είπε το δεύτερο όχι στο εθνικό έπος του 40.Όσον για το μορφωτικό επίπεδο των στελεχών της ΧΑ,είδαμε από το 1974,πουμας οδήγησαν οι συνταγματολόγοι,νομικοί ,γιατροί και λοιπά λαμόγια της Ελληνικής άρχουσας τάξης.Με τις υγείες σας προσκυνητές,των άλλων λαμόγιων,αυτών της ψευτοπροοδευτικής αριστεράς.

  32. arcane avatar
    arcane 06/09/2012 13:44:29

    Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις η άνοδος της Χρυσής Αυγής σε ποσοστά που εξασφαλίζουν κοινοβουλευτική εκπροσώπηση ξεκίνησε στα τέλη Ιανουαρίου 2012. Πριν η Χρυσή Αυγή έβγαινε στα «λοιπά κόμματα». Η Public Issue πρώτη διαπίστωσε την άνοδο και έδωσε τα εξής ποσοστά (με ημερομηνίες διεξαγωγής δημοσκόπησης):

    31 Ιαν. 2012 – 3 Φεβ. 2012: 3%
    23-29 Φεβ. 2012: 3.5%
    8-13 Μαρ. 2012: 3%
    22-26 Μαρ. 2012: 5%
    3-9 Απρ.2012: 5%
    17-19 Απρ.2012: 5.5%

    Στις εκλογές της 6ης Μαΐου η ΧΑ πήρε 6.97% και τα υπόλοιπα είναι γνωστά.

    Πριν τον Ιανουάριο 2012 η ΧΑ είχε εμφανίσει άνοδο τοπική και είχε μπει στο Δημοτικό Συμbούλιο της Αθήνας δρώντας αποκλειστικά ως αντιμεταναστευτικό κόμμα, δηλαδή κόμμα με ένα μοναδικό πολιτικό στόχο (single issue party). Πανελλαδική απήχηση και ποσοστά εισόδου στη βουλή απέκτησε απότομα μέσα σε 4 μήνες. Τι έγινε στο διάστημα αυτό; Η κυβέρνηση Παπαδήμου, που στηρίχτηκε από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ ψήφισε το δεύτερο μνημόνιο! Με την κίνηση αυτή και τα τρία κόμματα που στήριξαν τη κυβέρνηση Παπαδήμου έγιναν απεχθή σε μεγάλη μερίδα ψηφοφόρων, τόσο ώστε ακόμα και ο ΛΑΟΣ που καταψήφισε τα μέτρα τη τελευταία στιγμή δεν κατάφερε να σωθεί. Ολη η αντιμεταναστευτική ψήφος πήγε στη ΧΑ, όπως πήγαν και πολλοί νέοι ψηφοφόροι που έψαχναν αντισυστημικό κόμμα και ταλαντεύονταν ανάμεσασε ΧΑ και ΣΥΡΙΖΑ!

    Η ΧΑ δεν έχει ιστορικό βάθος στην Ελληνική κοινωνία, όπως έχουν η Νέα Δημοκρατία και το ΚΚΕ, οπότε αν αρθεί η κύρια αιτία που την ανεβάζει, δηλαδή το μνημόνιο, θα πέσει σε εξωκοινοβουλευτικά ποσοστά. Αν λυνόταν και το μεταναστευτικό η ΧΑ θα κατέρρεε εκλογικά.

    • noldor avatar
      noldor @ arcane 06/09/2012 15:27:16

      ... και αν η θεία μου είχε κεραίες θα ήταν τρόλλεϊ.

      Επείδή λοιπόν οι πιθανότητες να πραγματοποιηθούν τα "αν" σου είναι μηδαμινές, οι πιθανότητες να αυξηθεί το ποσοστό της ΧΑ είναι πολύ μεγάλες.

  33. factorx avatar
    factorx 06/09/2012 14:01:11

    Συγχαρητήρια για το χιούμορ σας. Πολύ καλό!!!

    • alexei avatar
      alexei @ factorx 06/09/2012 15:58:38

      ρε φακτορα τι εγινε;

      μεχρι χτες οι ιδιοι εκθειαζανε τον Σαμαρα

      σημερα εκθειαζουν τον Καραμανλη
      για βαλε λιγη ταξη!

  34. Karenin avatar
    Karenin 06/09/2012 14:40:13

    Δυστυχώς οι κοινωνίες δεν χροκοπουν μόνο οικονομικά. Οσοι έζησαν απο κοντα τις πρωην ανατολικές δημοκρατιες στην δεκαετία του 90. γνωρίζουν ότι ακολουθεί και η ηθική και ψυχολογική χρεοκοπία. Οι έλληνες λαός περήφανος απο την φύση του, ταπεινώνετε καθημερινά, και σαν έθνος και ατομικά. Η ανεργία, η οικονομική ανέχεια, το εξουθενωτικό κυνήγη των τραπεζών ο τειρεσίας σπρώχνουν πολύ κόσμο στην οικονομική παρανομία. Απο τις γειτονιές στο βουνό η λύση . Η πιο εύκολα στην χρυσή αυγή της γειτονιάς, όπου θα κυνηγάς μελαμψους και απο θήραμα έγινες κυνηγός.
    Την ανοιξη ένας νεαρός στην Κηφισιά σκότωσε αλλοδαπό ληστή καθως τον καταδίωκε. Εξω απο τα δικαστήρια πλήθος λαού του συμπαραστάθηκε, και εδω μέσα πολοί σχολιαστές είπαν καλά του έκανε. Καλά τις έκανε γράψαν πολοί και για τις σφαλιάρες του Κασιδιάρη στην Κανέλη. Ο Ρομπάι αγνοεί τον αρχηγό αξιωματικής αντιπολίτευσης, και καλα του έκανε σχολίασαν οι ψυχροπολεμικοί πατριώτες. Τωρα σε ποια πολιτισμένη χώρα η απόπειρα ληστειας τιμωρείται με θάνατο, και η βια σε γυναίκα λέγεται αντρηλίκη, είναι ψιλα γράμματα μπρος στον φόβο των αστών και των δήθεν νοικοκυραίων.
    ΥΓ Ευγε, στην ξεκάθαρη θέση του ΑΝΤΙ, για το θέμα όπως και στην υπόθεση Ρομπάι.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ Karenin 06/09/2012 18:46:26

      Οι ΗΠΑ είναι λιγότερο πολιτισμένες ,από εμάς που οι μισές πολιτείες έχουν θεσπίσει την θανατική ποινή και η αυτοδικία .σε περίπτωση παραβίασης οικογενειακού ασύλου είναι αυτονόητη και μη ποινικά κολάσιμη;

  35. arcane avatar
    arcane 06/09/2012 15:36:06

    Αν καταφέρει η κυβέρνηση να ψηφίσει τα μέτρα που συζητάει, η ΧΑ θα φτάσει σε διψήφιο ποσοστό.

  36. nikos avatar
    nikos 06/09/2012 16:05:09

    Δυστυχως η δεξια παραταξη , κλεινοντας το ματι σε ακροδεξια σχηματα τυπου ΛΑΟΣ και ΧΑ (βλεπε αποδοχη βουλευτων, εκκληση για συστρατευση ειδικα στη Β. Ελλαδα) νομιμοποιησε ολους αυτους τους περιθωριακους τυπους , οι οποιοι θεωρουν τον εαυτο τους "ακτιβιστες υπερ εθνους" και ονειρευονται οτι καποτε θα ενωθουν στο μητρικο κομμα.

    Και ειναι λυπηρο να συνεχιζονται και σε blogs και στον δεξιο τυπο να υπαρχουν ολο και πιο πολλες αποψεις που ταιριαζουν απολυτα στη φρασιολογια της ΧΑ.
    Το προβλημα δεν λυνεται αν η ιδια η ΝΔ δεν ξεκαθαρισει τα πραγματα και σε οργανωτικο και σε ιδεολογικο επιπεδο. Κι αυτο γιατι οι ψηφοφοροι της ΧΑ απο το χωρο της ευρυτερης Δεξιας παραταξης προερχονται. Πολλοι δε, τοσα χρονια μεσα στη ΝΔ ηταν, απλα λογω γενικοτερης νιρβανας δεν ειχαν λογο διαφοροποιησης. Πηγαιναν με το ρευμα.

    Ας ειναι το αρθρο η απαρχη μιας ιδεολογικης καθαρσης προς αυτη την κατευθυνση

  37. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 06/09/2012 18:21:24

    Όσες γιαγιάδες και αν περάσει απέναντι η ΧΑ, όσους λαθραίους κι αν σαπίσει στο ξύλο και όσες ιδεολογικές υπεραναπληρώσεις και αν προσφέρει , δεν παύει να είναι ένα ακόμη καρκίνωμα της ελληνικής κοινωνίας. Ένα καρκίνωμα το οποίο υπάρχει, αντρειεύει και θεριεύει τρεφόμενο με οργή, ταπείνωση, μίσος και απωθημένα, τρεφόμενο δηλαδή με μερικά από τα πιο άρρωστα ένστικτα μιας υπανάπτυκτης κοινωνία.

    Εντύπωση ακόμα προκαλούν όσοι επιμένουν να χωρέσουν στο ίδιο τσουβάλι τα όνειρα για μια νέα μεταπολίτευση και τα φιλικά χτυπήματα σε ακροδεξιές πλάτες. Το κλείσιμο του ματιού στη ΧΑ, όσο ελκυστικό κι αν φαντάζει για κάποιους στην τρέχουσα συγκυρία, δεν μπορεί ούτε να μας φέρει πίσω τα 35 χρόνια αριστερής-παπανδρεϊκής τρομοκρατίας που υπέστην ο τόπος ούτε να μας βγάλει από το κατάπτυστο τέλμα της ζητιανιάς και της πολιτισμικής απονέκρωσης.

    Δεν γίνεται λοιπόν σ΄ αυτήν τη ζωή να τα έχουμε όλα. Ή αντιλαμβάνεται κανείς το ιλιγγιώδες ιστορικό φορτίο που φέρει η ελληνισμός και παλεύει για μια χώρα που δεν θα λυγίζουν τα γόνατά της από το βάρος και την ευθύνη ή ας αφεθεί ολοκληρωτικά στην τριτοκοσμική μακαριότητα του εγέρθητο.

  38. Πατριώτης avatar
    Πατριώτης 06/09/2012 18:23:48

    Όπως έγραψε και ο Φαήλος και προσυπογράφω 100%, κάνα δύο ντουζίνες θέλουμε για το νέο Γουδή. Όσο το γρηγορότερο τόσο το καλύτερο. Αν η Χρυσή Αυγή είναι η μόνη που θα το κάνει ας κυβερνήσουν. Κάποιοι πρέπει να πάνε στα 6 μέτρα δίχως χαριστική βολή. Φτάνει πια!

  39. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/09/2012 19:04:39

    Είπες πολύ μεγάλη κουβέντα. Υπεραναπλήρωση. Ποιος να καταλάβει όμως...

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/09/2012 23:33:21

      Ας είναι καλά ο Κονδύλης

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Τιγράνης 06/09/2012 23:52:16

        Αν και ήταν άθεος, ας τον αναπαύσει ο θεός.
        Και ένα ωραίο βιβλίο με αναφορά στη μαζική δημοκρατία h/p://www.scribd.com/doc/60231444/After-Liberalism-Mass-Democracy-in-the-Managerial-State

  40. Greco avatar
    Greco 06/09/2012 19:04:42

    Ειδατε ποτε το πασοκ να επιτιθεται ιδεολογικα στο κκε, που επισημως ιδρυθηκε ως παραρτημα διεθνιστικων συμφεροντων και εχει επισης στη πλατη του (ιδεολογικα) δικτατοριες και εθνοκαθαρσεις?

    Γιατι λοιπον οι δεξιοι να κακοβλεπουν την ΧΑ? Οσο γραφικοι, ακραιοι και βιαοι να ητανε ή να ειναι, ιδεολογικα γιατι να ενοχλουν σε σημειο εχοχλησης εναν δεξιο αυτα που περιγραφει? Τα κατωτερα στελεχη σε ολα τα κομματα ειναι θερμοκεφαλοι και πιο ακραιοι. Σιγα σιγα θα στρωσουνε συμπεριφορα

    Στην Ιταλια ο μπερλουσκονι με τους φασιστες συγκυβερνησε, χωρις να ενοχληθει ο μεσος ψηφοφορος.

  41. DI.KO avatar
    DI.KO 06/09/2012 19:57:56

    Greco στην Ιταλία τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Η Alleanza Nazionale
    απήχε παρασάγκες από την σημερινή ΧΑ. Η ΧΑ είναι καθαροί φασίστες νεοναζί και δεν σταματούν με τίποτα λόγω του ότι το κράτος είναι αδύναμο να αντιδράσει σωστά στα μηνύματα της κοινωνίας. Ο ΑΣ πρέπει να γίνει σκληρός τόσο στο εσωτερικό μέτωπο όσο και απέναντι στους "εταίρους" μας στο εξωτερικό. Μπορεί αν προσπαθήσει σωστά.
    Παράδειγμα ο Ντράγκι. Έχει δημιουργήσει τρικυμία στο εσωτερικό της Γερμανίας και ας μην το παραδέχονται. Ας ελπίσουμε ότι θα αντέξει.

  42. kapar13 avatar
    kapar13 06/09/2012 20:58:52

    Άμα το πράγμα συνεχίσει έτσι, τότε στις επόμενες εκλογές (εάν και όποτε γίνουν) βλέπω Τσίπρα αυτοδύναμο και Μιχαλολιάκο αξιωματική αντιπολίτευση.
    Γύρω-γύρω από τις Βρυξέλλες ήδη ακούγεται ότι ο "μικρός" εάν δεν υπογράψει δεν κυβερνάει...
    Το πρόβλημα με τους πολλούς μικρούς συμβιβασμούς είναι ότι μπορεί μία ωραία πρωία να ξυπνήσεις εντός του αντίπαλου στρατοπέδου...

  43. κερας avatar
    κερας 06/09/2012 21:20:16

    να θυμισω οτι το ΠΑΚ ειχε στις ταξεις του Ενοπλες ομαδες...δεν θυμαμε να πειραξε και πολυ τους Ελληνες....

  44. TARAMAS avatar
    TARAMAS 06/09/2012 22:09:23

    Que sera, sera, όπως στρώσουμε θα κοιμηθούμε, κάθε λαός έχει τη διακυβέρνηση που του αξίζει, όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελλες, our chicken are coming home to roost, εν τω τυχόντι σχοινίω ουκ απάγχεται, ό,τι σπείρεις θα θερίσεις, male parta male dilabuntur. Μυαλό έχει (?) ο λαός, ας ψηφίσει τη ΧΑ να έχει "πατριωτική κυβέρνηση" που θα έχει τα ίδια λαμπρά αποτελέσματα με αυτά που είχε που είχε ο Ιωαννίδης στην Κύπρο. Βουρ λοιπόν για ΧΑ. Κι αν σας βρωμίσει ύστερα....Όποιος κεντάει το γάιδαρο μυρίζεται τις πορδές του.

  45. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 06/09/2012 22:41:12

    Τουλάχιστον ας πάνε στην Χρυσή Αυγή όσοι σοβαροί νεοδημοκρτάτες αισθάνονται εγκλωβισμένοι στα κουστούμια και τα σκαρπίνια της δημοκρατίας και ζαχαρώνουν τα άρβυλα και τα παραδαλά πανταλόνια.
    Ετσι υπάρχει ελπίδα να σουλουπωθεί λίγο η ακροδεξιά συνιστώσα του συστήματος και να μπορέσει η νδ να μετουσιωθει σε ένα καθαρό αστικό κόμμα της δεξιάς.

    Διαφορετικά ας ετοιμαστούμε για τα χειρότερα...Την προδοσία στην Κύπρο δεν την έφεραν οι προδότες κομμουνιστές, ούτε τα όπλα του μακάριου απο το σιδηρούν παραπέτασμα,αλλά οι υπερσκληροί δεξιοί που θεωρούσαν τον παπαδόπουλο υπερβολικά ήπιο και προδότη επειδή ήθελε να "προδώσει" την επανάσταση μοιράζοντας την εξουσία στους πολιτικούς.
    Αλλο θέμα βέβαια ότι έπαιζαν και χόρευαν ,χωρίς να μπορούν να αντιληφθούν με το ευνοικοτερο χαρακτηρισμο ,κατά πως βόλευε τους εχθρούς μας.
    Χάσαμε μεν ,αλλά όμως του δείξαμε κιόλας πόσο ηλίθιοι ειναι οι έλληνες όταν θέλουν.
    Περαστικά μας...
    Πέρασαν αρκετά χρονια και πρέπει να ξανακάνουμε το απαραίτητο ιστορικο μας λάθος.
    Φοβερές και τραγίκές συγχρόνως στιγμές της ιστορίας ξαναγράφονται στην περιοχή μας....

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ ορεσείβιος 07/09/2012 15:26:09

      Ευτυχώς όμως η ανικανότητα και η κενότητα περιεχομένου, όπως έχει διαβρώσει όλη την κοινωνία, έχει διαβρώσει και τους εθνικοσοσιαλιστικούς κύκλους της ΧΑ. Δεν είναι ικανοί να κάνουν τίποτε απ όσα ευαγγελίζονται, μπούληδες που αν πάρουν κάποτε εξουσία, θα κάνουν απλά ότι και όσοι άλλοι την πήραν, δηλ. με τα μούτρα στο φαΐ. Πιο πολύ να φοβόμαστε το χάος και τη διάλυση που θα ενσκήψουν και τις αφορμές που θα δώσουν σε εξωτερικούς εχθρούς (διότι είναι διαχρονικά γνωστή η ηλιθιότητά τους βλ. Κύπρος το 1967 με τη μεραρχία και το 1974 με το πραξικόπημα), παρά τις φοβερές ικανότητές τους για δράση και εφαρμογή των πιστεύω τους.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
        ΓΙΩΡΓΟΣ @ TARAMAS 07/09/2012 18:25:19

        Η ΚΥΠΡΟΣ ΚΕΙΤΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.,ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΓΡΑΜΜΑ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ,ΡΟΚΥ ΠΑΥΛΟΑ,ΜΑΡΙΕΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ-ΚΟΥΤΣΙΚΟΥ.ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;

        • TARAMAS avatar
          TARAMAS @ ΓΙΩΡΓΟΣ 07/09/2012 19:21:54

          Μάλιστα Ταξίαρχε!

  46. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 06/09/2012 23:17:34

    για την Κυπρο μπορουμε να γραψουμε πολλα

    ακομα περισσοτερα για τον ρολο του κυριου " η κυπρος ειναι μακρια"
    και για το μη ανοιγμα του φακελλου ολα αυτα τα χρονια

  47. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 07/09/2012 16:00:12

    Αν ο πολίτης δε δει καραβιές λαθρομεταναστών να φεύγουν στη ΧΑ θα καταλήξει.
    Δεν είναι θέμα ιδεολογίας, είναι θέμα επιβίωσης

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.