#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/05/2012 11:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Φιλοευρωπαϊκό μέτωπο" ή ιδεολογική ανασυγκρότηση της «κοινωνικής δεξιάς»



Μια ματιά στον διαμορφωμένο εκλογικό χάρτη φωτογραφίζει την βασική αιτία του κακού αποτελέσματος της ΝΔ. Οι ψηφοφόροι έβγαλαν το θυμό τους, δίνοντας ψήφο σε όποιο κόμμα φώναζε "όχι στο μνημόνιο". Φυσικό επακόλουθο των όσων υπέστησαν από την σκληρότητα των μέτρων.

Παράλληλα με αυτό κάποιοι ψήφισαν Τσίπρα για να “τιμωρήσουν” το κατεστημένο σύστημα, κάποιοι άλλοι ψήφισαν Χρυσή Αυγή για να κάνουν “πιο κακό” στο κατεστημένο σύστημα, ορμώμενοι από την κατάσταση με τους λαθρομετανάστες και την εγκληματικότητα και κάποιοι ψήφισαν Καμμένο για να τιμωρήσουν τη ΝΔ.

Η βασική αιτία όμως του κακού αποτελέσματος ήταν η ταύτιση της ΝΔ με το Μνημόνιο και τα δεινά του.

Η ΝΔ επιχειρεί τώρα να συγκροτήσει ένα «φιλοευρωπαϊκό» μέτωπο και να το αντιπαραθέσει στην άνοδο του Τσίπρα και της Αριστεράς σε μια προεκλογική καμπάνια πόλωσης και καταστροφής. Θα αλλάξουν όμως τα αντιμνημονιακά αισθήματα της μεγάλης πλειοψηφίας του λαού μέσα σε ένα μήνα;

Αναπόφευχτα η νέα εκλογική σύγκρουση προσλαμβάνει ιδεολογικές διαστάσεις και θα εξελιχθεί σε πόλεμο αριστεράς - δεξιάς

Αυτές τις δραματικές ώρες, πιστεύουμε ακράδαντα, ότι ο Σαμαράς πρέπει να επαναβεβαιώσει στον λαό αυτά για τα οποία η βάση της ΝΔ τον εξέλεξε αρχηγό της ΝΔ. Να αγωνισθεί δηλαδή όχι μόνο για την επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου και την παραμονή στην δραχμή, αλλά και για την αποκατάσταση και ενίσχυση του εθνικού κράτους.

Πιστεύουμε επίσης ότι στις μεγάλες ιδεολογικές συγκρούσεις που έρχονται όπλο του πρέπει να είναι οι ιδεολογικές αρχές που καθόρισε στο παρελθόν και συνοψίζονται σε μια ομιλία του στο Ινστιτούτο Καραμανλή τον Μάιο του 2009, αποσπάσματα της οποίας ακολουθούν:

Κατά του «εκσυγχρονισμού»

Μέχρι πρόσφατα, κάποιοι είχαν ταυτίσει την Ευρώπη με τη γραφειοκρατία της. Είχαν, ακόμα, ταυτίσει την υποταγή στην ευρω-γραφειοκρατία με το αίτημα «εκσυγχρονισμού» της Ελλάδας. Μας έλεγαν, λοιπόν, ότι για να γίνουμε «περισσότερο Ευρωπαίοι», πρέπει να γίνουμε «λιγότερο Έλληνες». Ότι πρέπει, τάχα, να αποβάλουμε την ελληνική ταυτότητα για να αποκτήσουμε «Ευρωπαϊκή συνείδηση». Τώρα πια, μετά την κρίση, γνωρίζουμε ότι ισχύει μάλλον το αντίστροφο: Πρέπει να γίνουμε περισσότερο απαιτητικοί από τους εαυτούς μας, ως Έλληνες, για να γίνουμε Ευρωπαίοι.

Υπέρ μιας Ευρώπης με εθνικά σύνορα

… Την κρίσιμη στιγμή, δεν ήταν τα υπερεθνικά όργανα της Ευρώπης που ανέλαβαν δράση, αλλά οι εθνικές κυβερνήσεις. Όπως το είπε και η Αγκελα Μέρκελ, καθένας θα σώσει τον εαυτό του. Η ευθύνη επέστρεψε στα εθνικά κράτη και τις  κυβερνήσεις τους. Η Ευρώπη θα υπάρξει και θα προχωρήσει, αν όλοι οι λαοί της – κι όχι μόνο οι Έλληνες, βέβαια – ξεπεράσουν τα προβλήματά τους και προχωρήσουν ένα βήμα πιο πέρα: Στην Πολιτική Ολοκλήρωση. Που είναι σύγκλιση – όχι ισοπέδωση. Εθελοντική σύγκλιση λαών, πολιτισμών και οικονομιών, με Ελευθερία και Δημοκρατία. Όχι ισοπέδωση πληθυσμών κάτω από την επιβολή μιας υπερεθνικής γραφειοκρατίας… Θέλουμε την Πολιτική Ένωση της Ευρώπης, δηλαδή τη σύγκλιση, όχι την ισοπέδωση των εθνών της, των λαών της και των πολιτισμών της.

Θέλουμε τα εθνικά κράτη της πρωταγωνιστές, όχι «παρίες» της Πολιτικής Ολοκλήρωσης.

Όχι στην  ψευτο- προοδευτικότητα, ναι στην ιδεολογική καθαρότητα

….Δεν είναι δυνατό να έχουμε την ευθύνη για τις τύχες της κοινωνίας μας, αν είμαστε υποχρεωμένοι, κάθε τόσο, να δίνουμε «εξετάσεις» ψευτο-προοδευτικότητας, να μετριόμαστε με αρχές που δεν είναι δικές μας, ή με προτάγματα που δεν τα υιοθετεί η ελληνική κοινωνία και δεν τα έχουμε αποδεχθεί εμείς. Είναι χρέος μας να θέσουμε τον πήχη ψηλά, αλλά τον πήχη των δικών μας αξιών και των δικών μας προταγμάτων. Αυτών που ενστερνίζεται η ελληνική κοινωνία, κι αυτών που την εκφράζουν και την αντιπροσωπεύουν.

Κοινωνικός φιλελευθερισμός

Δεν τσαλαβουτάμε σε «θολά νερά». Δεν γέρνουμε πότε λίγο προς τα αριστερά, όταν είναι της μόδας – πότε λίγο προς τα δεξιά, όταν γίνεται ντεμοντέ η αριστερά και «δεν πολυφοριέται» πια… Η Ιδεολογία μας είναι φιλελεύθερη και κοινωνική ταυτόχρονα. Είναι η σύνθεση ενός φιλελευθερισμού με κοινωνικό πρόσωπο: Ο κοινωνικός φιλελευθερισμός. Όχι ο ακραίος νέο-φιλελευθερισμός που εναποθέτει τα πάντα στην απληστία των αγορών… Όχι ο ακραίος κρατισμός που καταργεί τις αγορές και τις υποκαθιστά με μιαν άκαμπτη και αντί-αναπτυξιακή γραφειοκρατία που καταπιέζει τον πολίτη και τις ελευθερίες του. .. Δεν θέλουμε μια κοινωνία «αρπακτικών», γιατί αυτό δεν είναι κοινωνία, είναι ζούγκλα.  Δεν θέλουμε μια κοινωνία «πειθαρχημένων ρομπότ», γιατί αυτό δεν είναι κοινωνία είναι στρατόπεδο νεοσύλλεκτων. Θέλουμε μια ελεύθερη κοινωνία ελευθέρων προσώπων, με ισότητα ευκαιριών για όλους, χωρίς ισοπέδωση της προσωπικότητας, χωρίς παραμερισμό της αξιοκρατίας.  Ο κοινωνικός φιλελευθερισμός δίνει προτεραιότητα σε τρία πράγματα: Στην Παιδεία και στον Πολιτισμό, στην Μεσαία Τάξη και στην Ανταγωνιστικότητα.

Ο πατριωτισμός είναι προϋπόθεση κοινωνικής συνοχής

Ο πατριωτισμός είναι προϋπόθεση κοινωνικής συνοχής, αυτοπεποίθησης, ασφάλειας και ειρηνικής συνεργασίας με τους άλλους λαούς.  Αν χάναμε ποτέ την εθνική μας ταυτότητα θα μετατρεπόμασταν σε συνονθύλευμα τοπικισμών, χωρίς κοινές αναφορές, χωρίς συνεκτικούς δεσμούς, χωρίς αλληλεγγύη μεταξύ μας. Η ελληνική κοινωνία έχει πολύ ισχυρά στοιχεία συλλογικής ταυτότητας κι έχει κάθε λόγο να νιώθει υπερήφανη γι’ αυτά. Όσοι θεωρούν την εθνική συνείδηση και την συλλογική μας ταυτότητα… «κουσούρι» κάνουν λάθος! Πολύ σοβαρό λάθος. Κι έρχονται σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειονότητα του ελληνικού λαού. Ο οποίος δεν διαπραγματεύεται ούτε την παράδοσή του, ούτε τον Πολιτισμό του, ούτε όλα όσα τον ενώνουν αιώνες τώρα. Η Ελευθερία μας και η Ελληνικότητά μας είναι αδιαπραγμάτευτα αγαθά.

Βασική κοινωνική αναφορά η Μεσαία Τάξη       

Ποια είναι η κοινωνική αναφορά της Νέας Δημοκρατίας και της μεταρρυθμιστικής στρατηγικής της; Είναι η Μεσαία τάξη, εκείνη η κοινωνική κατηγορία που θίγεται σήμερα περισσότερο. Αυτή που παράγει ευκαιρίες, θέσεις απασχόλησης, πλούτο, φορολογικά έσοδα για το κράτος, διάχυση εισοδήματος στην υπόλοιπη κοινωνία  και Πολιτισμό. Η Μεσαία είναι η ραχοκοκαλιά της κοινωνίας και η μεγάλη πλειοψηφία του εκλογικού σώματος. Και τη Μεσαία τάξη πρέπει να αγκαλιάσουμε και να την ανακουφίσουμε. Γιατί φυσικός εκπρόσωπός της είναι η Νέα Δημοκρατία. Η Μεσαία τάξη δεν θέλει ανεύθυνες υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα. Θέλει υπευθυνότητα και αξιοπιστία. Θέλει πολιτικούς ηγέτες που δεν είναι υποχείρια έξω-θεσμικών κέντρων. Θέλει ηγέτες που δεν υποκύπτουν σε πιέσεις ισχυρών ιδιωτών ή ισχυρών συντεχνιών.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. AngryBird avatar
    AngryBird 16/05/2012 14:56:45

    Συγνώμη αλλά είμαι απίστευτα νευριασμένη.

    Όλα αυτά τα άρθρα, οι αναλύσεις, τα σχόλια, οι προτροπές είναι τελείως άχρηστα.

    Τώρα είναι ώρα για ιδεολογικές αναζητήσεις; Τα λύσαμε αυτά. Συνέδριο κάναμε, οι (νεο)Φιλελεύθεροι απάτριδες έφυγαν, είχαμε καθαρότητα.
    Το πρόβλημα δεν είναι η πλατφόρμα. Το πρόβλημα είναι οτι ο λαϊκός κόσμος γύρισε την πλάτη του στην παράταξη.

    Δυστυχώς, αν είχαν γίνει εκλογές τον Νοέμβριο ή δεν είχε αλλάξει στάση η Ν.Δ. τώρα θα είμασταν κυβέρνηση του 70% και θα βάζαμε σε τροχιά εθνικής αξιοπρέπειας την χώρα για τον επόμενο αιώνα.
    Θα είχαμε μια ελπίδα στα εθνικά μας θέματα, στους λάθρο, στην ασφάλεια.
    Και στην συνέχεια θα λύναμε και τα οικονομικά μας...
    Και το κυριώτερο: θα είχαμε τελειώσει μια και καλή με τον λαϊκισμό της Αριστεράς.

    Τώρα τρέμουμε το αποτέλεσμα του Ιουνιου και κοιτάμε πως θα μεταναστεύσουμε αν γίνουν κυβέρνηση οι άπλυτοι του ΣΥΡΙΖΑ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

    Θλίβομαι πραγματικά. Νιώθω ότι τελειώνουμε σαν χώρα, σαν έθνος.

  2. Factorx avatar
    Factorx 16/05/2012 15:00:40

    Μου φαίνεται πως ζείτε σε άλλο κόσμο, δυστυχώς. Ιδεολογική καθαρότητα δεν είχαμε απέναντι στον καθαρό ιδεολογικό πόλεμο των άλλων. Πως θα τελειώσουμε τον λαικισμό της αριστεράς που επικαλείσαι χωρίς καθαρες θέσεις; με το να βγαίνει η ΝΔ και να λέει, όπως κορυφαίο στέλεχός της σήμερα στο ραδιόφωνο και δυστυχώς και μεγάλο τμήμα της βασης της ότι "ο ΣΥΡΙΖΑ είναι νεοσταλινισμός";

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Factorx 16/05/2012 15:17:36

      Φάκτωρα συμφωνούμε. Θα πρέπει όμως να δούμε πώς θα προσελκύσουμε κόσμο που ψήφισε Καμμένο, ΔΗΣΥ, Καρατζαφέρη, Μάνο, Τζήμερο. Εκεί είναι οι πιθανοί ψηφοφόροι που θα φέρουν την ισχυρή εντολή στο Μέτωπο που ηγείται ο Σαμαράς. Αν για να προσελκύσουμε το λαό, συνεργαστούμε με κάποια πρόσωπα στη βάση του κοινωνικού φιλελευθερισμού (επομένως έξω ο νεοφιλελευθερισμός) και της ακύρωσης της ιδεολογικής ηγεμονίας της αριστεράς (επομένως έξω η ενοχική δεξιά) δεν νομίζω ότι έχουμε την πολυτέλεια να μην το κάνουμε.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 16/05/2012 15:18:32

        Αν για να προσελκύσουμε το λαό, χρειαστεί να συνεργαστούμε

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 16/05/2012 16:48:57

          Τσου ρε...

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 16/05/2012 18:52:23

          Για γράψε το όνομα της κόρης ως προτεινόμενο να καταλάβουμε από ποιαν έχασε το μισό ποσοστό της ΝΔ ο Αντώνης και ποιος θέλει το χάος μαζί με τον Τσίπρα και τον Καμμένο το φιλαράκι της...

      • μαρια τσωνη avatar
        μαρια τσωνη @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 16/05/2012 18:08:12

        Συμφωνω απολυτα Μανολη.
        Οποτε ηΝΔ απο το 74 μεχρι σημερα κερδισε εκλογες ,τις κερδισε στοχευοντας στον μεσαιο χωρο,στις δυναμεις της λογικης.Ακομα και ο Μητσοτακης ,που τοτε το Πασοκ ηταν παντοδυναμο και στα συνδικατα του Δημοσιου τομεα ,ετσι κερδισε.
        Εδω ο Τσιπρας ενωσε τις συνιστωσες ,δεν μπορουμε εμεις?

    • AngryBird avatar
      AngryBird @ Factorx 16/05/2012 15:21:45

      Έχετε δίκιο όπως το θέτετε.

      Και φυσικά αντιλαμβάνομαι ότι δεν έχει γίνει κτήμα της παράταξης (εννοώ από τον Αντιπρόεδρο μέχρι τον τελευταίο ψηφοφόρο) το νόημα και η ουσία της πλατφόρμας και των ιδεών του Σαμαρά.
      Εξού και οι δηλώσεις που αναφέρετε...

      Η διαφορά είναι ότι ο Σαμαράς (όπως και εγώ) οραματίζεται και απευθύνεται σε μια κοινωνία που είναι μπετόν αρμέ, ενωμένη με κοινές αξίες και ιδανικά και κυριώς με συνοχή στο εθνικό συμφέρον.

      Ωστόσο με την παρούσα κοινωνία, μια κοινωνία ζυμάρι που έχει εθιστεί στις εύκολες λύσεις και το "λεφτά υπάρχουν" για μένα μία ήταν η λύση.

      Η "εξαπάτηση". Έπρεπε πρώτα να βγεί ο Σαμαράς πρωθυπουργός, πρώτα να *επιβάλλει* την ιδεολογική γραμμή, πρώτα να γίνει κτήμα της κοινωνίας (όπως μετά από τόση πλύση εγκεφάλου τόσα χρόνια η ελαφροθολοκουλτούρα της αριστεράς) και ύστερα συζητάγαμε για όλα τα υπόλοιπα.

      Συγνώμη αν ακούγομαι αντιδημοκρατική ή ακραία, δεν είμαι αλλά δεν έχω άλλο τρόπο να εκφράσω την αγανάκτησή μου.

      Αυτός ο λαός που έδωσε 16% στους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ και ετοιμάζεται να τους κάνει κυβέρνηση πιστεύετε ειλικρινά ότι χαμπαριάζει αυτά που πρεσβεύει ο Σαμαράς;

      Σαν να εξηγείς κβαντική φυσική σε παιδί νηπιαγωγείου.
      Μυρωδιά δεν έχουν πάρει...

      Ο Σαμαράς έχει μια προοδευτικότητα και ριζοσπαστισμό που είναι πολύ μπροστά από την κοινωνία.

      Έπρεπε να την εξαπατήσει για να την αλλάξει...

      (συγνώμη και πάλι αν ακούγομαι προκλητική. Αν νιώθετε ότι προσβάλλω μην το δημοσιεύσετε σας παρακαλώ...)

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ AngryBird 16/05/2012 15:38:25

        Ας μην συζητάμε θεωρητικά. Να δούμε τώρα τι θα κάνουμε για να πάρουμε ισχυρή εντολή. Πώς θα γίνει η διεύρυνση.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ AngryBird 16/05/2012 18:54:36

        Δυστυχώς έχουμε ότι μας αξίζει ως λαός. Και για αυτό έγραψα πριν τις εκλογές πως δε μας αξίζει ο Αντώνης. Δυστυχώς επιβεβαιώνεται καθημερινά. Δεν έχουμε μυαλό οι Έλληνες. Θα φάμε γερό χαστούκι και θα πονέσουμε. Θα είναι μεγάλο το σοκ αλλά θα συνέλθουμε σε μεγάλο ποσοστό. Τότε θα πάμε καλά. Τώρα...

      • Mara avatar
        Mara @ AngryBird 16/05/2012 19:28:50

        Angrybird,

        Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα, αλλά... τώρα μηδενίζουμε τον κοντέρ... και πάμε από την αρχή!
        Στις 17 Ιουνίου παίζεται... η χώρα.
        Δεν με ενδιαφέρει τί θα κάνει, ποιόν ή ποιά θα πάρει και γενικά με ποιούς θα συμμαχήσει.
        ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ...., ΝΑ ¨ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΛΑΙΜΟ..." ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ.
        ΤΕΛΕΙΑ κ ΠΑΥΛΑ.

      • kas avatar
        kas @ AngryBird 16/05/2012 20:54:14

        κάνε υπομονή αγαπητή μου και ετοιμάσου υλικώς και ψυχικώς για τα επερχόμενα

        ο Συριζα πιθανότατα θα είναι αυτοδύναμος και θα τα κάνει όλα μαντάρα

        και αυτό θα είναι και το οριστικό τέλος της αριστεράς εν Ελλάδι...

        θα έλθει και η σειρά των οραμάτων...μετά

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ AngryBird 17/05/2012 16:51:42

        AngryBird, η πρόταση εξαπάτησης δεν συνιστά προσβολή, είναι τακτική πολέμου και σωστά την αναφέρεις - μόνο που στον Αντώνη μάλλον δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα του, κι ας είναι δυνατός παίκτης. Πιστεύω ότι έχει αναδιοργανώσει τις κινήσεις του έτσι, ώστε να φθάσει στο νέο, επιτακτικό ζητούμενο δι' άλλης οδού. Οι επόμενες μέρες θα δείξουν. Και θα τοποθετηθούμε ξανά.

  3. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 16/05/2012 15:08:56

    Και στυγνά λογιστικά να το πάρει κανείς, η προσκόλληση στην ιδέα του στείρου "μνημόνιου" θα στοιχίσει σίγουρα 11 δις ευρώ σε νέα μέτρα τον Ιούνιο.

    Η προσκόλληση στην ιδέα της "επαναδιαπραγμάτευσης" ίσως να κοστίσει 4,6 δις ευρώ σε "νέα μέτρα" τον Ιούνιο.

    Για όσους δεν γνωρίζουν 4,6 δις είναι το πρωτογενές έλλειμα της οικονομίας μας. Αυτό το ποσό θα πρέπει να καλυψουμε εαν χρεοκοπήσουμε. Αυτό είναι το άμεσο ρίσκο.

    11 δις θα μας κοστίσει σίγουρα τον Ιούνιο η "αδιαπραγμάτευτη" τρόικα.
    4,6 δις ίσως να μας κοστίσει εαν ναυαγήσουν οι διαπραγματεύσεις στην περίπτωση που οι γερμανοί "βαρέθηκαν" το ευρώ και την ΕΕ.

    Και να πεις θα δώσουμε 11 δις και "περαιώσαμε"; Όχι βέβαια, το άλλο δίμηνο τα ίδια και πάει λέγοντας.

    Το '40 ενωμένοι πολέμησαν οι έλληνες.
    Το 2012 ενωμένοι πρέπει να ξαναπολεμήσουν οι έλληνες, δεξιοί και αριστεροί.
    Ο εχθρός, έφερε η μοίρα, να είναι ο ίδιος και τότε και τώρα...

    Οι έλληνες είναι κοινοτικός, δημοκρατικός λαός.
    Ή όλοι μαζί θα πεινάσουμε ή όλοι μαζι θα ευημερήσουμε.

    Τις κοινωνίες του 1/10 τις αφήνουμε για τους βόρειους βαρβάρους.

    • np_complete_problems avatar
      np_complete_problems @ Αιζενχάουερ 16/05/2012 15:41:46

      Φοβάμαι ότι τα νούμερα σας είναι λάθος.
      Το πρωτογενές έλλειμα θα είναι 4.6 δισ ΑΝ λειτουργήσει 100% το σχέδιο με βάση το Μνημόνιο. Λίγο δύσκολο το βλέπω ...
      Χωρίς σταθερότητα και έξω από το ευρώ κανείς ΔΕΝ θα πληρώνει τίποτε πια (ΦΠΑ, Ασφαλιστικές Εισφορές κλπ) και δυστυχώς το πρωτογενές μας έλλειμα θα φτάσει πάνω από τα 25 δισ.

      • Dimitris avatar
        Dimitris @ np_complete_problems 16/05/2012 17:37:03

        Ισως έχεις δικιο,απλά αν τα 4,6 γίνουν 26, και τα 11,5 φαντάσου πόσα θα γίνουν για τους λόγους που ανέφερες.

      • Αιζενχάουερ avatar
        Αιζενχάουερ @ np_complete_problems 16/05/2012 18:18:52

        Αυτό είναι το τελευταία υπολογισμένο έλλειμα μέχρι τώρα.

        Θεωρητικώς σωστά αυτά που λες. Αλλά γιατί κατά κάποιους, εκτός ευρωζώνης πρέπει να γίνουμε οπωσδήποτε ένα failed state;

        Απο τα 200 περίπου χρόνια της ύπαρξης του νεοελληνικού κράτους μόνον τα 10 είμασταν εντός ευρωζώνης, τα άλλα 190 πως μαζεύαμε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές;

        Η έξοδος από την ευρωζωνη θα είναι μια δυσάρεστη κατάσταση που δεν τη θέλει κανείς, αλλά είναι κάτι που δεν εξαρτάται μόνον από εμάς.

        Του χρόνου τέτοια εποχή μπορεί να μας εξωθήσουν πάλι οι ίδιοι οι γερμανοί αφού το πρόγραμμα στο οποίο μας έχουν βάλει δεν "περπατάει".

        Ή ακόμα παραπέρα πιο πολλές πιθανότητες έχει σε 2-3 χρόνια να μην υπάρχει η ευρωζώνη παρά να υπάρχει...

  4. aris avatar
    aris 16/05/2012 15:09:09

    Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ:
    "Η ΝΔ επιχειρεί τώρα να συγκροτήσει ένα «φιλοευρωπαϊκό» μέτωπο και να το αντιπαραθέσει στην άνοδο του Τσίπρα και της Αριστεράς σε μια προεκλογική καμπάνια πόλωσης με συνθήματα του τύπου «Ευρώπη – Μνημόνιο» ή «ευρώ – δραχμή».
    Αυτό ενέχει έναν τεράστιο κίνδυνο: Η προπαγάνδα της αριστεράς να μετατρέψει το «φιλευρωπαϊκό» σε «φιλομνημονιακό» και να συνεχισθεί η ταύτιση της ΝΔ με το Μνημόνιο και όσα συνεπάγεται."
    OΣΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΑΜΑΡΑ, Η ΝΔ ΘΑ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.
    "Για τον Έλληνα σήμερα η Ευρώπη σημαίνει εξαθλίωση. Η Ευρώπη που ευαγγελίστηκε ο Καραμανλής δεν υπάρχει, πλέον. Πνίγηκε στην λιτότητα, τα μνημόνια, τον αυταρχισμό της Μέρκελ το τζογάρισμα των κερδοσκοπιών funds, την απληστία των τραπεζιτών."
    AΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΩΘΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΟ 19%, Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ, ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΠ' ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. Επισης να ονομάσει το μέτωπο "Κεντροδεξιό Αντιμνημονιακο μέτωπο" και να αφήσει να εννοηθεί οτι θα μπορούσε να σχηματίσει κυβέρνηση με ΑΝΕΛ αν εκείνοι πλησιάσουν στις θέσεις του.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ aris 16/05/2012 15:19:32

      όχι "κεντροδεξιό", περιορίζει τη διεύρυνση.

      • aris avatar
        aris @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 16/05/2012 17:37:26

        Kάθε διεύρυνση προς αριστερά δικαιώνει το ΣΥΡΙΖΑ.
        Δεν μπορείς ταυτόχρονα να κατηγορείς το ΣΥΡΙΖΑ ως εκτός τόπου και χρόνου και απ' την άλλη να ανοίγεσαι προς αριστερά δεχόμενος έμμεσα οτι δεν είναι και τόσο αιθεροβάμονες. Δυό καρπούζια στην ίδια μασχάλη? Θα σου πέσουν και τα δυό...

  5. balomatou avatar
    balomatou 16/05/2012 15:09:46

    Φανταζομαι οτι οι περισσοτεροι συμφωνουν με τις αποψεις που εκφραζονται στο αρθρο, το προβλημα ομως ειναι οτι τα στελεχη της Νεας Δημοκρατιας ενω γνωριζαν σε σημειο βεβαιοτητας οτι η χωρα θα συρθει σε εκλογες απο τους δυο αλλαζονες δεν κατεστρωσαν σχεδιο επομενης μερας. Ο Αντωνης εχθες μιλησε για ενα κεντροδεξιο ευρωπαικο μετωπο που θα ορθωθει απεναντι στην ανευθυνοτητα και τον λαικισμο του Τσιπρα και του ανεκδιηγητου Καμμενου αλλα μεχρι στιγμης σεν ειδα κανενα μηνυμα, που θα οριζει με σαφηνεια τι εννοει η Νεα Δημοκρατια. Η αριστερα η οποια διαθετει καλυτερα ανακλαστικα θα σπευσει, εαν δεν το εχει κανει ηδη, να ταυτισει το μνημονιο με την Ευρωπη. Η Νεα Δημοκρατια πρεπει να τρεξει να δημιουργησει το μηνυμα που θα τοποθετει σωστα το τι σημαινει Κεντροδεξιο Ευρ. Μετωπο. Γιατι η καθυστερηση?

  6. leleki avatar
    leleki 16/05/2012 15:10:31

    Mπαρόζο και Σώυμπλε καλούσαν τους Έλληνες να ψηφίσουν Πασόκ ή ΝΔ στις 6 Μαϊου.
    Μπαρόζο και Σώυμπλε καλούν και τώρα

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ leleki 16/05/2012 19:00:00

      Γιατί δε σας βρωμάει αυτή η παρότρυνση-εκβιασμός που κάνουν σε λαό που βράζει; Μαζί με τα μέτρα που μας έβαλαν να υποστούμε, δεν οδηγούν στο να αποφασίσουμε την οικειοθελή έξοδό μας από την ΟΝΕ; Αυτό είναι ο στόχος τους. Πολιτικά δε λέγεται αλλά σχεδιάζεται με τον τρόπο που μας φέρονται από το πρώτο μνημόνιο. Και δε τους καίγεται καρφί αν διαλυθεί η ευρωζώνη και η παγκόσμια οικονομία οδηγηθεί σε απόλυτο κραχ. Το σχέδιο υπερβαίνει κράτη, χώρες, ενώσεις. Πάει ολοταχώς για το χάος που θα οδηγήσει στην παγόσμια χούντα. Το λένε δεκαετίες και πλέον εφαρμόζουν την τελική φάση του σχέδιου τους. Δε το πιστεύετε; Δεν πειράζει. Θα ζήσετε την κατάρρευση. Ευτυχώς όμως το σχέδιο θα αποτύχει. Ο Ξενοδόχος δε μίλησε ακόμη...

  7. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 16/05/2012 15:20:48

    Το δίλημμα ΔΕΝ είναι Ευρώπη-Μνημόνιο (η Ευρώπη δε συγκινεί κανέναν) αλλά ΕΥΡΩ-ΔΡΑΧΜΗ. Έχει τεράστια διαφορά. Και, επίσης, να προτάξουμε ΚΑΙ τα εθνικά θέματα: ποιόν θέλουμε στην αίθουσα επιχειρήσεων του ΓΕΕΘΑ, όταν οι Τούρκοι κάνουν θερμό επεισόδιο λόγω ΑΟΖ; Τον sexy-Alexi ή τον Αντώνη Σαμαρά;

    • θρακομακεδονας avatar
      θρακομακεδονας @ Κόνδωρας 16/05/2012 15:33:24

      Κανενα απο τους δυο.Θα προτιμουσα ενα επαγγελματια ανωτατο αξιωματικο με υψηλη καταρτηση και αισθηση καθηκοντος.(Το ακριβως αντιθετο απο αυτους που ειχε ο "κινεζος" διπλα του στα Ιμια...)

      • Κόνδωρας avatar
        Κόνδωρας @ θρακομακεδονας 16/05/2012 15:39:48

        Δεν ΚΗΡΥΣΣΟΥΝ πόλεμο οι "επαγγελματίες αξιωματικοί", αλλά οι πολιτικοί ηγέτες. Οι αξιωματικοί ΔΙΕΞΑΓΟΥΝ τον πόλεμο.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Κόνδωρας 16/05/2012 16:42:57

      Τον Καμμένο!!!!!!

      Θα έστελνε κήρυξη πολέμου στην Τουρκία ,και μετά τις πρώτες φάπες....θα έλεγε πως ήταν πλαστογραφία και πως ποτέ δεν έστειλε τέτοιο έντυπο!!!

      • Κόνδωρας avatar
        Κόνδωρας @ ΣΤΕΛΙΟΣ 16/05/2012 16:49:13

        Σωστός!
        Και μετά θα εβγαινε ο Τέρενς, μαινόμενος ότι η πλαστογραφία ήταν μυστικό σχέδιο του Μιχελάκη, σε συνεργασία με τα Νεφελίμ και τον "Πολέμαρχο του Θεού"

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 16/05/2012 18:46:58

        ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.

        ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ ΜΕ ΤΟ... ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ
        Δυο φορές το ίδιο λάθος έκανε στις δηλώσεις του πριν από λίγο ο Π. Καμμένος. Στο κείμενο που διάβαζε έκανε διπλό λάθος μπερδεύοντας το Βελιγράδι με το... Βουκουρέστι! Γιατί στο Βουκουρέστι και ΟΧΙ στο Βελιγράδι πάρθηκε η απόφαση για τα...
        Σκόπια. Δεν το γνωρίζει;

        • airman avatar
          airman @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 16/05/2012 22:34:06

          Επειδή μπέρδευε το Βουκουρέστι με τη Βουδαπέστη, επέλεξε το Βελιγράδι!
          Και μετά τα βάζατε με την Κατερίνα!
          Αυτό το κορίτσι πήγε χαμένο με τον Καμμένο!

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ airman 16/05/2012 22:36:02

            "Επειδή μπέρδευε το Βουκουρέστι με τη Βουδαπέστη, επέλεξε το Βελιγράδι" κι αμέσως πήγε στην Βαρυμπόμπη.

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ airman 16/05/2012 22:37:51

            Όσο για το Κατερινάκι, θα συμφωνήσω.
            Μπροστά στον Πάνο είναι πυρηνικός φυσικός.
            Άλλωστε είναι γνωστό ότι katerinaki love Antinews.

  8. balomatou avatar
    balomatou 16/05/2012 15:33:33

    Ποσοι απο εμας ξερουν τις συνιστωσες του ΣΥΡΙΖΑ? Το προφιλ της καθε σινιστωσας? Υποθετω ελαχιστοι. Φανταστειτε δε ποσα γνωριζει ο μεσος ψηφοφορος. Πρεπει να γνωρισει ο Ελληνας πολιτης τι σημαινει ΣΥΡΙΖΑ. Λαθος επικοινωνιακο που πρεπει να διορθωθει αμεσα. ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΤΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΤΩΡΑ. Αντωνη, παρε την κατασταση στα χερια σου και πιστεψε επιτελους οτι εισαι ο μονος που μπορει να ηγηθει της χωρας. Η αποστολη του Καμμενου τελειωσε γρηγορα και αδοξα, αυτοι που τον καθοδηγησαν εκαναν ενα λαθος, υπερεκτιμησαν τις νοητικες δυνατοτητες, πονταραν σε καποιον που δεν δυναται γενικως και το μονο που πετυχαν ειναι να παμε ξανα σε εκλογες.

  9. Chris Theocharis avatar
    Chris Theocharis 16/05/2012 15:35:50

    "...και την παραμονή στην δραχμή..." μάλλον ευρώ εννοείς FactorX

  10. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 16/05/2012 15:36:12

    Η ανάρτηση αναφέρει:
    "Για ποια Ευρώπη θα αγωνισθούν λοιπόν η ΝΔ και ο Σαμαράς;
    Αυτές τις δραματικές ώρες, πιστεύουμε ακράδαντα, ότι ο Σαμαράς πρέπει να επαναβεβαιώσει στον λαό αυτά για τα οποία η βάση της ΝΔ τον εξέλεξε αρχηγό της ΝΔ. Να αγωνισθεί δηλαδή όχι μόνο για την επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου και την παραμονή στην δραχμή, αλλά και για την αποκατάσταση και ενίσχυση του εθνικού κράτους".
    "παραμονή στην δραχμή";
    Ξεκαθαρίστε αν εννοείται ευρώ η γλώττα λανθάνουσα...
    αλλιώς επιτείνεται τη σύγχυση

  11. man8os avatar
    man8os 16/05/2012 15:56:36

    Ειναι εξαιρετικα σημαντικο να πειστει ο Ελληνικος λαος οτι αυτα που λεει ο ΣΥΡΙΖΑ και οι καμμενοι ειναι ανεφαρμοστες βλακειες που θα φερουν την καταστροφη.

    Επισης ειναι εξαιρετικα σημαντικο να υπαρξουν προγραμματικες συμφωνιες με κομματα του κεντροου χωρου για κοινη καθοδο καθως και με τον ΛΑΟΣ , ωστε να εμφανισουμε δυναμικη. Σημαντικο ειναι να μην ταυτιστουμε με καθαρα μνημονιακες προσωπικοτητες αλλα να επικαλεστουμε την πατριωτικη ευθυνη και των μνημονιακων ωστε αν ειναι δυνατο να μην κατεβουν στις εκλογες. Ειναι πολυ σημαντικο να κυριαρχησουμε τοσο στο πολιτικο κεντρο οσο και να καταδειξουμε την ανεπαρκεια καμμενου αλλα και την χαμενη ψηφο στη ΧΑ.

  12. man8os avatar
    man8os 16/05/2012 15:57:35

    Το πιο σημαντικο απο ολα ειναι οτι δεν εχουμε το δικαιωμα να παραδωσουμε τη χωρα στους Μαοικους.
    ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ.

    • leleki avatar
      leleki @ man8os 16/05/2012 16:27:38

      Ενώ έχουμε δικαίωμα να την παραδώσουμε στον Ράιχνεμπαχ και τον Τόμσεν;;;

      • kprotop avatar
        kprotop @ leleki 16/05/2012 16:36:12

        @leleki:Ξαναλέω ότι επιθυμείτε διακαώς τον 2ο γύρο του Εμφυλίου,αλλά δεν έχετε το μέταλλο(να μην πω κάτι άλλο) να τον προκαλέσετε και να τον κερδίσετε.Μια ζωή τζάμπα μάγκες...

      • man8os avatar
        man8os @ leleki 16/05/2012 16:51:53

        Επειδη η τζαμπα μαγκια ειναι κακο πραγμα, ποιος παραδιδει την Ελλαδα στον Τομσεν?

        • kprotop avatar
          kprotop @ man8os 16/05/2012 16:53:35

          Και μια ζωή δεν απαντάτε...κουκουρούκου μανταλάκια...

          • man8os avatar
            man8os @ kprotop 16/05/2012 16:58:12

            Σιγα μην απαντησει. Ουτε ξερει να διαβαζει ενα απλο οικονομικο κειμενο παω στοιχημα.

        • leleki avatar
          leleki @ man8os 16/05/2012 18:14:38

          Αυτοί που ψήφισαν Μνημόνια και Δανειακές, 1 και 2.
          Αυτοί που ψήφισαν νόμο που θέτει όλα τα κρατικά έσοδα σε λογαριασμό υπό τη διαχείριση του Τόμσεν.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ leleki 16/05/2012 19:04:13

            Δε μας λέτε όσοι στηρίζετε Τσίπρα: Ποιοι βοήθησαν το Πασόκ και την Ντόρα με τις τρομερές καταστροφές στην Αθήνα και τις λοιπές ακραίες αντιδράσεις να πέσει η κυβέρνηση Καραμανλή που πήγε να φέρει επενδυτές από Ρωσία και Κίνα ώστε να μη μπούμε στο ΔΝΤ; Μήπως ο Σύριζα με συγκεκριμένες συνιστώσες του; Και τολμάτε να σας φταίει ο Σαμαράς για την κατάσταση της χώρας; Θα θέλατε πολύ να έχουμε καταρρεύσει το Νοέμβριο εσείς και ο ΓΑΠ. Να θυμηθούμε πως συμφωνούσε απόλυτα με το δημοψήφισμα ο Τσίπρας που τώρα το παίζει ευρωπαϊστής αλλά δε λέει πως θέλει να φύγουμε από την ΟΝΕ με κατάρρευση. Το ποιος κάνει κολοτούμπες υπέρ και κατά της Πατρίδας είναι το θέμα. Τα πάντα ρει άλλωστε...

  13. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 16/05/2012 16:25:45

    Τα πραγματα είναι απλα.....Η ΝΔ βγαινει και ζηταει ν'αποτυπωθουν με νουμερα και ποσά οι προγραμματικες εξαγγελιες του ΣΥΡΙΖΑ , παράλληλα με την επιχειρηματολογία γιατι ο Σαμαρας συνταχθηκε με τη δανειακη και δεν επέμενε για να γίνει στα σίγουρα πρωθυπουργος, όπως του καταλογίζουν!

    Η θολοτητα του ΣΥΡΙΖΑ θα καθαρίσει μονο αν τεθουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ πράγματα στο τραπέζι που τα καταλαβαινει ο απλός λαός....

    ...και το ΜΟΝΟ απλο, ξεκαθαρο, κατανοητό πράγμα είναι νουμεράκια δίπλα στις προγραμματικες εξαγγελίες.....

    τα υπόλοιπα θα έρθουν απο μόνα τους, είτε δωσει ο ΣΥΡΙΖΑ νουμερα, είτε όχι...

  14. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 16/05/2012 16:28:22

    Ο λαός πρέπει να καταλάβει οτι ο Τσίπρας κι ο Καμμένος θα φέρουνε την έξοδο από το Ευρώ! Του Τσίπρα αυτό είναι το ζητούμενό του προκειμένου να γίνει ο "Κάστρο" της Ευρώπης... Ο Καμμένος δεν το έχει καταλάβει ακόμη... Νομίζουνε οτι είναι στο χέρι τους να διαπραγματευτούνε με την Ε.Ε κτλ. Η χώρα έχει προβλήματα όμως είναι μέλος μιας πολύ ισχυρής συμμαχίας. Εάν βγει από το Ευρώ, όπως επικαλούνται εδώ μέσα "βόρειοι, νότιοι" κ.λ., τότε θα γίνει όπως η Αλβανία με τα ΛΕΚ... Όσοι αξιοπρέπεια έχουνε και όση εμπιστοσύνη απολαμβάνουνε οι Αλβανοί από τους άλλους λαούς της Ευρώπης άλλο τόσο θα έχουνε και θα απολαμβάνουνε και οι Έλληνες... Απορώ που μερικοί εδώ μέσα νομίζουνε οτι θα "επιστρέψει" η αξιοπρέπεια με τη Δραχμή... Ποιά αξιοπρέπεια, αυτή που είχανε όταν κάνανε τεμενάδες στους Γερμανούς που ερχότανε το καλοκαίρι με τα μάρκα ή η αξιοπρέπεια που είχανε όταν ερχόταν ο 6ος στόλος με τα Δολλάρια;;;;;;

  15. Mara avatar
    Mara 16/05/2012 16:29:43

    Εξαιρετικό το άρθρο, όσον αφορά την ξεκάθαρη ιδεολογία, αλλά ο κόσμος που καίγεται μέσα στην ανέχεια θέλει και πιό απτά πράγματα.
    Πρέπει να υπάρχει συνδυασμός ιδεολογίας και προτάσεων άμεσων λύσεων ανακούφισης, από τα δυσβάσταχτα βάρη που προέκυψαν με το μνημόνιο για όλους μας τα τελευταία 2,5 χρόνια.
    Και φυσικά κοινή στρατηγική από όλους που θα συστρατευθούν σε αυτό το μέτωπο.

    • airman avatar
      airman @ Mara 16/05/2012 22:59:03

      Πολύ σωστά! Ο κόσμος θέλει λύσεις παράλληλα με την προσπάθεια να τον πείσεις. Και για να σε ακούσει πιο νηφάλια ίσως είναι σκόπιμο να δοθεί προτεραιότητα σε όσες λύσεις μπορούν να δοθούν άμεσα. Προτάσσοντας έστω και μία λύση κερδίζεις χρόνο να επιχειρηματολογήσεις.
      Είδαμε τι έγινε με εκείνους που δίνουν ή προτάσσουν λύσεις (έστω και ''εκτός θεσμικού/νομικού πλαισίου'').

  16. παύλος avatar
    παύλος 16/05/2012 16:37:49

    Πρέεπι οπωσδήποτε όπως σωστά γράφτηκε παραπάνω να ξεμπροστιαστούν οι συνιστώσες για τις οποίες κανείς δεν γνωρίζει τίποτα και να αναβαθμιστεί το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης. Να καταλάβει ο κόσμος καλά ότι οι άπλυτοι σκοπεύουν να ελληνοποιήσουν και να δώσουν εκλογικά δικαιώματα σε κανα δυο εκατομμύρια λαθραίους. Αν καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό είναι η ταφόπλακα της Ελλάδος. Πρέπει όλοι μας, ο κάθε ένας στο βαθμό που μπορεί να πληροφορεί τους πάντες για όλα αυτά. Οι απολιτίκ ψηφίζουν Τσίπρα, όπως παλιά ψήφιζαν πασοκ αλλά καταλάβετε ότι δεν γνωρίζουν τίποτα. Πλήρης άγνοια...χρέος μας να ενημερώσουμε ο κάθε ένας το περιβάλλον του για τους κινδύνους που ελλοχεύουν. Και είτε μας αρέσει είτε όχι τώρα δεν είναι η στιγμή κατά τη γνώμη μου της ανεύρεσης του ιδεολογικού στίγματος ή της άρνησης επιστροφής οποιουδήποτε. Αυτά μπορούν να γίνουν εν καιρώ. Τώρα το δίλημμα είναι ένα. Κεντροδεξιά , δηλαδή ΝΔ (ακόμη και με Ντόρα, Καρατζαφέρη και όποιον δέχεται να επιστρέψει) ή τσιπριστάν. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε τόσο το καλύτερο. Να διώξουμε την ηττοπάθεια και να τους ξεβρακώσουμε. Και τέλως πάντων όσοι βγαίνουν στα κανάλια να είναι μαχητές δυνατοί, (σαν τον Άδωνη που τους παίρνει πάντα τα σώβρακα και έχει γίνει φόβος και τρόμος τους) αλλιώς να μη βγαίνουν. Αν αποκτήσουμε τη δυναμική αυτή, να δείτε πως θα βουλιάξει και ο Χαροκαμένος..

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ παύλος 17/05/2012 22:26:07

      Αγαπητέ "Παύλος"
      Όλως τυχαίως, διαπιστώνω ότι προέκυψε και δεύτερος ...."Παύλος" !
      Το μέγα ευτύχημα είναι ότι οι θέσεις μας, λίγο πολύ συμπίπτουν ! Αλά είναι και ατύχημα! Γιατί κατ' αυτόν τον τρόπο, ευνοείται η σύγχυση .
      Παρακαλώ, λοιπόν, να αλλάξετε το (όπως λέγεται) ψευδώνυμο ως σχολιαστού, ειδ' άλλως , ας μου υποδείξει ο factorx, που γνωρίζει τα στοιχεία μου , αν προηγείστε, να αλλάξω εγώ το ..."ψευδώνυμό" μου !

  17. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 16/05/2012 16:39:25

    Οπως γράφει η angrybird στην αρχή ,τώρα δεν είναι ώρα για φιλοσοφίες. Το πρόβλημα είναι η Στρατηγική για τις εκλογές ,και προπαντώς η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ.

    Όπως έγραφα και πρίν τις εκλογές , μακάρι να είχαμε ένα Λαλιώτη! Θα είχε "τελειώσει" Τσίπρα και Καμμένο μέσα σε 48 ώρες!

    (Αν απόψε που θα γυρίσω στο σπίτι κάνω ζάπινγκ και βρίσκω πάλι τον Πάκη σε κάθε κανάλι ,όπως πρίν τις εκλογές,θα καταλάβω πως τελειώσαμε...)

    • man8os avatar
      man8os @ ΣΤΕΛΙΟΣ 16/05/2012 16:54:17

      Συμφωνω μαζεψτε ολα τα απολιθωματα. Στην αναγκη χρησιμοποιηστε το συστημα του ΚΚΕ για την εκπροσωπιση στον τυπο.

    • S.P. avatar
      S.P. @ ΣΤΕΛΙΟΣ 16/05/2012 18:08:02

      Κάνετε λάθος για τον πολιτικό από τα Δολιανά Αρκαδίας. Ήκμαζε ότι ο λαός ήταν δέσμιος ψυχώσεων, υπήρχαν πολιτικά και κομματικά στερεότυπα, καμία υποψία από τον λαό, ότι κάποιοι έριξαν τις αξίες για να θριαμβεύσουν , η δεξιά φοβισμένη και άκρως ενοχική (θα μου πείτε και σήμερα τι είναι;) με ανθρώπους πολύ μικρούς, και κυρίως και πάνω από όλα υπήρχε ανοικτή η κάνουλα του ευρωπαϊκού χρήματος.
      Σήμερα δεν είναι τυχαίο, ότι ο κ. αυτός πήγε στο χωριό του και λουφάζει, εκτός να κληθεί να δώσει λόγο γιατί δεν έγινε το κτηματολόγιο και που πήγαν τα λεφτά της ΕΕ, τα οποία εδόθησαν για τον σκοπό αυτό,

  18. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 16/05/2012 16:54:42

    Επαυξάνω.
    Ο Λαλιώτης, ήδη θα έπαιζε "βρώμικα".
    Επαυξάνω και για Πάκη. Κρύψτε τον, ή κουρέψτε τον, μέχρι τις 17 Ιουνίου.

  19. στεφανος γρηγοριου avatar
    στεφανος γρηγοριου 16/05/2012 17:03:03

    αντε παιδιά, καλορίζικη η Ντόρα !!! μόλις ανακοινωθηκε....απορώ τώρα τι λόγια πρέπει να βρεθούν για να δικαιολογηθούν τα αδικαιολογητα !!! αντε πάλι απο την αρχή..τι να πω΄΄

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ στεφανος γρηγοριου 17/05/2012 17:13:19

      Στον πόλεμο όλα επιτρέπονται. Μετά, θα τα ξαναπούμε.

  20. παύλος avatar
    παύλος 16/05/2012 17:13:23

    Και όχι μόνο τον Πάκη, και τον Αντώναρο...ισως και άλλους. Και ας βγαίνει περισσότερο ο Βορίδης. Ας κατανοήσουν εκεί στη Συγγρού ότι πρέπει να υπάρξει ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ επιτέλους εκλογικής περιόδου. Πρέπει πάσει θυσία να αποφευχθεί η επέλαση των αναρχοσταλινικών που έχουν πάρει και τα μυαλά τους αέρα και ονειρεύονται διάφορα. Να ξυπνήσει η Συγγρού άμεσα γιατί οι άλλοι αλωνίζουν και έχουν και ρεύμα. Και όσο σκέφτομαι ότι κύριος υπεύθυνος αυτής της τραγικής για τη χώρα κατάστασης είναι ο Καμένος.........

  21. hagan avatar
    hagan 16/05/2012 17:15:24

    Ευλογημένη η ερχόμενη...εις το όνομα του Πατρός! Χα χα χα!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ hagan 16/05/2012 17:54:18

      Και του Υιου, και του Υιου!
      Δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα!

  22. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 16/05/2012 17:29:24

    Το zougla.gr ανάρτησε μόλις τώρα οτι επιτεύχθηκε συμφωνία μεταξύ Σαμαρά και Ντόρας και η Ντόρα όχι μόνο θα επιστρέψει αλλά θα είναι και επικεφαλής του Επικρατείας...

    Φάκτορα τί λένε οι πληροφορίες σου;

    • man8os avatar
      man8os @ Βασίλης Γκιώνης 16/05/2012 17:42:16

      To να επιστρεψει η Ντορα με το Καρατζαφερη, τον Μανο και τον Τζιμερο ειναι μια καλη εξελιξη. Το να επιστρεψουν στελεχη του καμμενου ειναι μια καλη εξελιξη. Το να θελει η Ντορα να ειναι βουλευτης ειναι κατι οχι παραλογο αν και εμενα δε μου αρεσει. Το να βγαλουμε τον εξαιρετο δικαστικο απο επικεφαλης στο επικρατειας και να βαλουμε τη Ντορα παει πολυ! Ελπιζω να μην αληθευει. Το οτι το κανουμε για εθνικο συμφερον δε σημαινει οτι θα υποχωρισουμε και στον καθε εγωισμο της Ντορας. Το δικαιωμα να ειναι βουλετης το εχει και ο Καρατζαφερης.

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ man8os 16/05/2012 17:48:46

        Μάνθο εγώ δεν είμαι αντίθετος με τα λεγόμενά σου.

        Οτιδήποτε μπορεί να γίνει για να αποτραπεί η "αριστερή κυβέρνηση", να γίνει!

        • man8os avatar
          man8os @ Βασίλης Γκιώνης 16/05/2012 18:14:51

          Δεν εχουμε το δικαιωμα να δωσουμε την ευκαιρεια στους Μαοικους να καταστρεψουν τη χωρα.

          Ειναι δυνατο να παραδωσουμε Ελλαδα μικροτερη απο αυτη που παραλαβαμε?

          • Ορέστης avatar
            Ορέστης @ man8os 16/05/2012 18:23:35

            Να παραδώσουμε μια κατεστραμμένη χώρα θες να πεις;

          • leleki avatar
            leleki @ man8os 16/05/2012 18:43:21

            Οι 3000 αυτοκτονίες λόγω μνημονίου, σημαίνουν ήδη μια πολύ μικρότερη Ελλάδα.

    • Παπαδάκης Ανδρέας avatar
      Παπαδάκης Ανδρέας @ Βασίλης Γκιώνης 16/05/2012 18:34:19

      Ναι αλήθεια είναι, η Θεοδώρα επιστρέφει

  23. παύλος avatar
    παύλος 16/05/2012 17:53:55

    Δεν είναι ώρα για εσωκομματικές έριδες και λαϊκισμούς. Έχουμε τούτη την ώρα πολυτέλεια για αυτά? Θα επαναλάβω για μία φορά ακόμη......ΝΔ (με όποιον θέλει να έρθει ευπρόσδεκτο ή Τσίπρα)....ας σοβαρευτούμε επιτέλους. Είτε μας αρέσει είτε όχι ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ. Ούτε εμένα μου αρέσει αλλά αυτό είναι. Και ναι, προτιμώ ΝΔ ακόμη και με τη Ντόρα μέσα από το να κάνει κυβέρνηση ο Σύριζα. Δηλαδή υπάρχει έστω και ένας κεντροδεξιός που προτιμά να ψηφίζει Σύριζα αντί για ΝΔ επιστρέφει η Ντόρα. Λυπάμαι αλλά αν συνεχίσουμε έτσι, το απευκταίο πλησιάζει και όχι τίποτα αλλά θα είμαστε και υπεύθυνοι των πράξεων μας. Μία μόνο λέξη τώρα . ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ

  24. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 16/05/2012 17:56:23

    Πριν γίνουν όλα αυτά που γράφετε, θα πρέπει να ανυψωθεί το ηθικό του προέδρου μας, γιατί βλέπω στην τηλεόραση ότι είναι ράκος.

  25. Twins avatar
    Twins 16/05/2012 17:57:45

    Αν νομίζετε οτι οι ψηφοροι του Μάνου ή του Τζήμερου μπορεί ποτέ να ψηφίσουν Παυλόπουλο, Πιπιλή με Σαμαρά, μαλλον δεν έχει καταλάβει τίποτα...

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Twins 16/05/2012 18:16:34

      Τις προάλλες φίλος στο χώρο της Κεντροδεξιάς που έχι όμως χρόνια να ψηφίσει ΝΔ για να με πειράξει μου πετούσε κάθε λίγο και λιγάκι
      με απαξιωτικό τρόπο ονόματα διαφόρων Νοδημοκρατικών στελεχών που δεν γούσταρε : "Αβραμόπουλος..." "Γιακουμάτος..." "Δήμας..." "Γκιουλέκας..." Από κάποιο σημείο και μετά έπαιρνε την επίσης μονολεκτική απάντηση : "...ή Τσίπρας"
      Καιρός να σοβαρευτούμε και να καταλάβουμε τι διακυβεύεται.

  26. hagan avatar
    hagan 16/05/2012 18:14:43

    Θα του ανυψώσει το ηθικό το θυγάτριον...

  27. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/05/2012 18:20:53

    Παρατηρήσεις ενός μη δεξιού (και μη κομματικού γενικώς) :
    Η όλη εκλογική δεξαμενή της ΝΔ είχε τις μεγάλες διαρροές της προς 2 κατευθύνσεις. Πρός τα μικρά "φιλελεύθερα" κόμματα (ΔΗΣΥ, Δράση και λιγότερο Δημιουργία Ξανά - που δεν προέρχεται από την "κομματική κεντροδεξια") αφενός, προς τη ριζοσπαστικοποιημένη "λαικοδεξια" αφετέρου (ΑΝΕΛ). Επίσης προς την ακροδεξιά ΧΑ.
    Βλέπω να εξελίσσεται η συναινετική (επαν)ένωση δυνάμεων με τα "φιλελεύθερα" κόμματα (εξαιρουμένης της Δημιουργίας Ξανά). Βλέπω την προσπάθεια να "επαναπατρισθούν" με πίεση ψηφοφόροι από τους ultra.
    Αλλά το δυναμικό των ψηφοφόρων είναι ρευστοποιημένο. Θα συνεχισθούν οι μικρότερες διαρροές προς άλλες κατευθύνσεις. Και παρά τις συμπράξεις, δεν θα επανέλθουν όλα τα "πρόβατα -ψηφοφόροι στο μαντρί".
    Είναι χρήσιμο για τη ΝΔ αλλά δύσκολο εγχείρημα. Η επιτυχία θα κριθεί από τον πολιτικό λόγο που θα εκπέμπει η ΝΔ επί 1 μήνα. Και - μην το γελάτε - από τα γερά ή όχι νεύρα του πολιτικού προσωπικού.

    • sabas avatar
      sabas @ Ο Θείος 17/05/2012 10:11:39

      Αγαπητέ θείε κάνεις λάθος.
      Η κύρια διαρροή της ΝΔ ήταν πρός τον ΣΥΡΙΖΑ. Ξέρω πρόσωπα &πράγματα. Ο κόσμος κατάλαβε οτι το μνημόνιο που ψήφισε ο Σαμαράς σίγουρα μας οδηγεί στη δραχμή, ενώ ο Τσίπρας δήλωσε κατηγορηματικά παραμονή στο Ευρώ. (Την καταγγελία του μνημονίου δεν την ταυτίζει ο κόσμος με έξοδο απο το Ευρώ. Η απειλή δεν πιάνει γιατί επαναλήφθηκε 6 φορές χωρίς να πραγματοποιηθεί και έχουν πολλαπλασιαστεί οι φωνές οτι με εξοδο της Ελλάδος διαλύεται η ΕΕ)

  28. theo1611 avatar
    theo1611 16/05/2012 18:25:34

    Ας υποθέσουμε ότι το ελληνικό πολιτικό σύστημα διαθέτει ή γεννά ακόμα ηγέτες.

    Αυτοί καλούνται σήμερα να αντιμετωπίσουν μία πρωτοφανή κρίση, όπως έχει εξελιχθεί.

    Έχουνε στα χέρια τους και πρόσφατη ετυμηγορία, όχι απλά δημοσκοπήσεις.

    Αν υπάρχουνε, τι άλλο περιμένουνε για να αναδειχθούν, εφόσον διαθέτουν αυτή τη στόφα!!!

  29. Παπαδάκης Ανδρέας avatar
    Παπαδάκης Ανδρέας 16/05/2012 18:26:51

    H Νέα Δημοκρατία χρειάζεται μόνο ένα πράγμα. Να επιστρέψει πλήρως στην ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ επιχειρηματολογία ΟΛΗ (όταν λέω όλη εννοώ όλη) που είχε πριν την αποφράδα ημέρα που έπεσε στην καλοστημένη εκβιαστική παγίδα του Παναντρέου, την αποφράδα ημέρα της συγκυβέρνησης. Ολος ο Λαός θα ναι μαζί της. ΟΛΟΣ (όταν λέω όλος, εννοώ ΑΥ-ΤΟ-ΔΥ-ΝΑ-ΜΙ-Α)
    Αυτά τα "για το καλό της πατρίδας υπογράφουμε" και "δε γινότανε αλλιώς" και "η πατρίδα κινδύνευε" τα είχαμε ακούσει απο ΠΡΙΝ. Μήνες πριν. από ποιόν? ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΤΡΕΟΥ που έφερε το μνημόνιο στην Πατρίδα μου.
    Αυτές τις δικαιολογίες ψέλιζε ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ επί ενάμισυ χρόνο.
    Μη μου λέτε τώρα για καθαρότητες και μπούρδες, ο λόγος που ο κόσμος έφυγε είναι αυτός που σας λέω. Θέλετε να το δημοσιεύσετε ή όχι, δεν έχει σημασία, σημασία έχει να το ακούσετε και να δείτε πώς θα βγεί η παράταξη απο το ΑΔΙΕΞΟΔΟ της παγίδας, του να αναγκάζεσαι να χρησιμοποιείς τα ΓΕΛΟΙΑ επιχειρήματα του ΓΕΛΟΙΟΥ αντιπάλου σου για να δικαιολογήσεις την προσχώρηση και υποχώριση στη ΓΕΛΟΙΑ θέση του.

  30. Νεοδημοκρατης avatar
    Νεοδημοκρατης 16/05/2012 18:59:53

    Αγωνας για την ΕΛΛΑΔΑ με ολες τις δυναμεις της παραταξης.Αγωνας με πιστη στη νικη,οχι απο πολη σε πολη , αλλα απο χωριο σε χωριο.Κινητοποιηση καθε Ελληνα οπου κι αν βρισκεται.Δεν θελουμε καθωσπρεπισμους.ΘΕΛΟΥΜΕ το ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΜΑ του εθνικα ακρως επικινδυνου τσιπρα.Χαμογελαει αυταρεσκα ο αδιστακτος γιατι νιωθει οτι χτυπησε φλεβα χρυσου:την απογοητευση και την απελπισια του ανεργου ,αυτου που χρωσταει και δεν τα βγαζει περα.Σαμαρα σε αυτους ΜΠΡΟΣΤΑ να μιλησεις,αυτους να ακουσεις ,αυτους να πεισεις σε αυτους να τον ξεσκεπασεις.

  31. Α avatar
    Α 16/05/2012 19:58:43

    το ιδεολογικό υπόβαθρο μιας παράταξης, είναι αυτό που πρέπει να εξηγηθεί καλά και να γίνει κτήμα της κοινωνίας.
    Θα σας πω κάτι πολύ απλό. Το μεγαλύτερο ποσοστό των ψηφοφόρων της ΝΔ, δεν γνωρίζουν την ιδεολογία της ΝΔ.
    Αυτό που μπορούν να καταλάβουν όμως, είναι πως αυτή η ιδεολογία μεταφράζεται σε πράξη.
    Δηλαδή για παράδειγμα, τι λέει η ΝΔ για 1.200.000 ανέργους , για 600.000 επιχειρήσεις που έκλεισαν, τι λέει για το εργαζόμενο που δεν τα βγάζει πέρα, για τους δυσβάστακτους φόρους του απλού πολίτη, για τα τιμολόγια των ΔΕΚΟ που αυξάνονται αντί να συμβαίνει το αντίθετο, για τις τιμές των προϊόντων που αυξάνονται κλπ.
    Σ΄αυτή τη γλώσσα πρέπει να μιλήσει η ΝΔ, στον απλό ψηφοφόρο και ν΄αφήσει τα περί υψηλής θεωρητικής ανάλυσης της ιδεολογίας της. Αυτά είναι για λίγους. Οι πολλοί θέλουν ν΄ακούσουν, ότι αύριο πρωϊ κάτι θ΄αλλάξει από τη ¨μαύρη ¨ζωή τους και ποιός είναι σε θέση να το κάνει αυτό.
    Αν δεν μιλήσει έτσι η ΝΔ, ο λαϊκισμός θα θριαμβεύσει για άλλη μια φορά και θα χαθεί οριστικά η ελπίδα να πάμε μπροστά.
    Επίσης , πολύ σοβαρό είναι να κατορθώσει ν΄αποδείξει πια είναι τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα.
    Αλήθεια στο λαό, αλλά και με τη ματιά στραμμένη στα καθημερινά του προβλήματα.

    • Α avatar
      Α @ Α 16/05/2012 20:13:52

      και προς θεού, το προεκλογικό παιχνίδι δεν πρέπει να παιχτεί ξανά μνημόνιο - αντιμνημόνιο, αλλά ρεαλισμός και ουτοπία.
      Λες και ο Σαμαράς έφερε το μνημόνιο. Ξεχάστηκε η στάση του Σαμαρά ή δεν αναδείχτηκε επαρκώς στις εκλογές, ότι στο 1ο μνημόνιο ήταν ο μόνος που τσακώθηκε με το ίδιο του το κόμμα το ΕΛΚ, ότι ήταν ο μόνος που τσίριζε και φώναζε για το λάθος μίγμα.
      Από που κι ως που ο Σαμαράς συγκαταλέγεται στις μνημονιακές δυνάμεις, όταν ακόμα και στη 2η φάση όπου τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο, όταν δικαιώθηκε για όλα όσα έλεγε , ήταν ο ΜΟΝΟΣ πολιτικός αρχηγός που έστειλε επιστολή στην ΕΕ, εκφράζοντας και πάλι τις ενστάσεις του για το 2ο μνημόνιο και είπε ότι θα το τροποποιήσει;
      Φορτώθηκε πολύ άδικα τη ρετσινιά του ¨μνημονιακού¨ , ενώ η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική. Αυτό επίσης πρέπει ν΄αλλάξει.

  32. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 16/05/2012 23:08:08

    Αρε factorx...Τα ιδια λεω και εγω οτι ερχεται (και μαλιστα πρεπει να το επιδιωξουμε να ερθει) η ιδεολογικη συγκρουση δεξιας αριστερας.Πες τα λοιπον ευθεως οπως ειναι , να δουμε την πραγματικοτητα.Καιρος ειναι να ξεκαθαρισει το τοπιο.Παμε για ΠΛΗΡΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ με την Αριστερα , ωστε να φανει η διαφορα.
    Δεν γινεται πλεον να το παιζουμε μετριοπαθεις οταν βλεπουμε την πατριδα μας να εχει τετοιο κινδυνο.Τελειωσανε τα ψεματα.

  33. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 18/05/2012 11:28:53

    Πρίν ένα λεπτό ο Θανάσης Πλεύρης δήλωσε στον Real fm ότι ο ΛΑΟΣ θα πρέπει να ενταχθεί στην κοινή προσπάθεια για το Ευρωπαϊκό Μέτωπο της Κεντροδεξιάς ώστε να ανακοπεί η πορεία του ΣΥΡΙΖΑ και ότι αυτό θα προτείνει στα όργανα του κόμματος.

    Αν η πρότασή του δεν γίνει δεκτή, είπε ότι θα ακολουθήσει τη συνείδησή του.

    Σε ερώτηση του Χατζηνικολάου αν θα ενταχθεί στη ΝΔ σε αυτήν την περίπτωση εμμέσως απάντησε θετικά λέγοντας ότι γι’ αυτόν είναι ένα κεντρικό θέμα η ανακοπή της έλευσης του ΣΥΡΙΖΑ και δεν έχει σημασία ποιός θα είναι βουλευτής στη βουλή αλλά πως θα ωφεληθεί η χώρα.

    Συμπέρασμα: Ο Καρατζαφέρης πρέπει να ενταχθεί στον κοινό αγώνα και να αφήσει τους εγωισμούς.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.