#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/04/2010 07:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Ο Παπανδρέου θα φύγει με ελικόπτερο από το Μαξίμου"

- Ο δρόμος που έχει πάρει ο κ. Παπανδρέου οδηγεί εκεί. Οδηγεί σε πρωθυπουργούς που θα φύγουν με ελικόπτερο από το Μέγαρο Μαξίμου. Όσο πιο σύντομα γίνει κατά τη γνώμη μου τόσο το καλύτερο, για να μη μπει και η Ελλάδα σε αυτή την περιπέτεια της Ουγγαρίας, η οποία καθηλώνει την οικονομία και σφραγίζει τη θέση της για δεκαετίες. -Τον Παπανδρέου τον έχουμε για λόγους εθιμοτυπικούς.

- Κυβέρνηση είναι η ΕΕ. Ήρθε ο Όλι Ρεν και είπε: «αυτά τα μέτρα θα πάρετε».

-Τίθεται ζήτημα δημοκρατίας. Η κυβέρνηση δε νομιμοποιείται για τα μέτρα που παίρνει. Βγήκε ο λαγός μέσα από το καπέλο. Οι εκλογές δεν είναι καλλιστεία, είναι συμβόλαιο με το λαό.

-Υπό το Σύμφωνο Σταθερότητας δεν έχει νόημα να παραμείνουμε στην ευρωζώνη. Στην ΕΕ δεν είμαστε δεδομένοι. Έχουμε τεράστιες δυνατότητες διαπραγμάτευσης που η κυβέρνηση δεν αξιοποίησε.

-Πρέπει να γίνει επαναδιαπραγμάτευση του χρέους. Όμως ούτε η κυβέρνηση Παπανδρέου, ούτε μία κυβέρνηση της ΝΔ, έχουν την ικανότητα να το κάνουν.

-Η Αριστερά καλείται από την ιστορία. Πρέπει να ζητήσει δημοψήφισμα για το Σύμφωνο Σταθερότητας, να ζητήσει να φύγει η κυβέρνηση και να προσεγγίσει με μετωπικές δράσεις το χώρο του ΠΑΣΟΚ. Ο κοινωνικός χώρος της Αριστεράς δεν είναι αρκετός.

Από την συνέντευξη του Αλέκου Αλαβάνου, στην εκπομπή «Παιχνίδια Εξουσίας» στο ΚΑΝΑΛΙ 1 του Πειραιά,

http://syrizaeydap.wordpress.com/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. popolaros avatar
    popolaros 18/04/2010 07:28:08

    Που είναι αυτό το παλληκάρι..δεν τον παίζει κανένα κανάλι.
    Είχε περισσότερο νεύρο από τον τσίπρα και ήξερε να τα χώνει στις κυβερνήσεις.

  2. mara avatar
    mara 18/04/2010 07:44:24

    Μήπως τελικά οι πραγματικές δημοσκοπήσεις δείχνουν άλλα....???
    Μήπως δείχνουν τα ποσοστά του Σαμαρά να εκτινάσονται προς τα πάνω και έχουν όλοι πανικοβληθεί ότι "κλείνουν" τα παραμάγαζα τους???
    Μήπως παίρνουν το μήνυμα ότι ο κόσμος θα πετάξει σύντομα τις κομματικές ταμπέλες (που μάλλον το έχει κάνει ήδη, απλά δεν το έχει συνειδητοποιήσει ακόμα) και θα πάει αυθόρμητα στον μοναδικό πολιτικό που είναι άφθαρτος και δεν τον βαραίνει τίποτα επιλήψιμο και προδοτικό???
    Μήπως αντιλαμβάνονται ότι άν δεν αντισταθεί σθεναρά τώρα η αριστερά, είναι και το τέλος της???

    Με εντυπωσιάζει ιδιαιτέρως αυτή η δήλωση του Αλαβάνου. Δεν είναι καθόλου τυχαία...

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ mara 22/04/2010 17:35:52

      Άφθαρτο και μη προδοτικό εννοείς αυτόν που αποστάτησε το 1993? Όπως ο τότε προεδρός του παλαιότερα?

      Μάλλον..

  3. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/04/2010 07:46:55

    Είναι αργά γιά δάκρυα κυρ Αλέκο μας.Στη θέση σου δεν θα μιλούσα κάν.Θα χωνόμουνα στους πανάκριβους δερμάτινους καναπέδες μου και θ'απολάμβανα Home-cinema,ρουφώντας ηδονικά το scotch που θα μ'ούφερνε ο Φιλιππινέζος μου.Μην ξεχνάς καλέ μας,τον Δεκέμβρη του '08,γιατί υπάρχουμε οι υπόλοιποι που τον θυμόμαστε.Ησουν από τους Κύριους αρωγούς του Γιωργάκη,στην κατάληψη της εξουσίας. Δεν σ'ακούω καλά.Τι μου λές;;;;Δεν σε παίζουνε πιά;;Ε,όταν τελειώσεις με το ουισκάκι σου,κύτταξε να οργανώσεις κανά συλλαλητήριο γιά το αδικοχαμένο Αφγανάκι.Παιδάκι ήταν κι αυτό.

    • mara avatar
      mara @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/04/2010 08:00:54

      Ξέχασες τον Ιούνιο του 2007 στην βουλή που "ξαφνικά" προειδοποιούσε και προφήτευε... καταστροφικές πυρκαγιές κάνοντας μία από τις σκληρότερες προσωπικές επιθέσεις εναντίον του Καραμανλή???
      Τέτοια ενόραση....???
      Τέτοιο κληρονομικό χάρισμα...???
      ΗΞΕΡΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ....

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ mara 18/04/2010 08:20:02

        mara,Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς από τα έργα και τις ημέρες του;;; Ευτυχώς που ο φτωχός,δεν είναι πένης (κάθε άλλο μάλιστα).

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/04/2010 19:40:54

      Παιδάκι 15 χρονών όπως ήταν και ο 15χρονος Αλέξης Γρηγορόπουλος.

  4. ωχαδελφέ avatar
    ωχαδελφέ 18/04/2010 08:19:32

    τιμή και δόξα στον Ιούνη του ο7 και τον Δεκέμβρη του 08.
    Σε 30 χρόνια σαπίλας ήταν οι μοναδικές στιγμές αξιοπρέπειας.
    Αν θέλετε να τις φορτώσετε σε αριστερούς και νανρχικούς κάνετε λάθος, απλά τους φορτώνεται εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους με αξιοπρέπεια.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ ωχαδελφέ 18/04/2010 08:24:44

      Κύτταξε κυρά μου μην σε κάνουν ξεπαρεού απ'το δημόσιο κι άσε τα σοφίσματα.Αυτά μας φάγανε και κατά πώς φαίνεται,έβαλες και σύ το χεράκι σου μικρή μου.

      Σημ. Το σωστό μικρή μου,είναι:Φορτώνετε (3ο πληθυντικό).

      • Χα! avatar
        Χα! @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/04/2010 22:45:36

        Εσυ ιδιώτη, κοίταξε πρώτα να κόψεις καμμιά απόδειξη για να δικαιολογήσεις το καγιέν κι άσε τις εμπαθειες :P

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 19/04/2010 10:14:27

        To Cayenne,'πεφωτισμένε δημοκράταρε',μου το δάνεισε ο φιλιππινέζος του Αλέκου.Οσο γιά το αν κόβω αποδείξεις,από τι θαρρείς ότι ψωμίζεσαι εσύ κι άλλοι τεμπελχανάδες-παράσιτα,όμοιοί σου;Αυτά που μου παίρνει κάθε χρόνο το κράτος,ισούνται με τρείς ετήσιους μισθούς σου,σύν τα επιδόματα. Χώρια που άν βάσκανος μοίρα με φέρει γιά συναλλαγή μου,μπρός από το γκισέ σου,σε βλέπω να τρώς τυρόπιτα,ή να μιλάς στο κινητό με την θείτσα σου ,ή να λείπεις με αναρρωτική.Μην σκάς όμως καλό μου,θα σε φροντίσει κι εσένα δεόντως,το ΔΝΤ που μας έφερε ο δικός σου.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ ωχαδελφέ 18/04/2010 08:43:48

      Γιά το Αφγανάκι όμως,τουμπεκί κυρά ωχαδερφέ.

      • nancy avatar
        nancy @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/04/2010 10:21:07

        Γιατι δέν πιάσανε το στόχο τους Σπάρτακε. Αλλος ήταν και αποδιοργανωθήκανε.

  5. neotera avatar
    neotera 18/04/2010 08:28:37

    Μία λέξη να κρατήσουμε το ΜΕΤΩΠΟ το διαπαραταξιακό, που είναι πλέον ηλίου φαεινότερο πως πρέπει να μπει σε πράξη. Κατά τ' άλλα ο Αλαβάνος πρέπει να απολογηθεί ως ύποπτος για σειρά από σαμποτάζ που επέβαλαν στο σβέρκο μας ως αναπόφευκτο τον αμερικάνο ΓΑΜΑΠ .

  6. νεόπτωχος avatar
    νεόπτωχος 18/04/2010 08:28:44

    Η ΚΑΛΟΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ (ΜΕ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ MEGA) ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΗΔΗ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ "ΤΟ Δ.Ν.Τ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ".
    ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΛΟΓΚΑΝ, "ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ".
    ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΝ ΘΕΜΑ Δ.Ν.Τ.
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ;
    ΕΝΤΑΞΕΙ, ΑΥΤΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ.
    ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ OYTE ΚΑΝ ΜΝΗΜΗ;
    ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΖΑΜΠΑ ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ.
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΨΑΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ.

  7. mara avatar
    mara 18/04/2010 08:30:34

    ωχαδελφέ σιγά-σιγά... γιατί έπινα καφέ και πνίγηκα!

  8. Jimbaran avatar
    Jimbaran 18/04/2010 08:47:18

    Κύριε "ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ" έχω αμφιβολίες ως προς την Καταγωγή του Butler του κυριου Αλαβάνου ,δεν θα πρέπει να είναι Φιλιππινέζος ένας άριστος και ευγενής ανήρ Butler είναι μόνον και ελκύει την καταγωγή του από μια συγκεκριμένη περιοχή της Ταϊλανδης είναι οι Καλύτεροι στον κόσμο ξεπερνούν τους "χιλιοτραγουδισμενους" Βρετανούς και "ψευτοθοδορους" της Ελληνικής επικρατειας ,Είναι πανέμορφοι ,ομιλούν τουλάχιστον 4 γλώσσες ,το mazaz με τις πολεμικές τέχνες τις παίζουν στα δάχτυλα τους,είναι απίστευτα εχέμυθοι,δεν μιλούν ποτε,κάτι σαν τον υπερέτη του skaramangka από τον άνθρωπο με το χρυσό πιστόλι,γνωρίζω για αυτό αποκλείω την καταγωγή του σκλάβου του κυριου Αλαβάνου.

  9. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 18/04/2010 08:52:01

    Υπερβολές. Απλώς διαβάζει πολύ Σολωμό και κάνει τους σωστούς συνειρμούς.
    Το 07, το περίφημο επίγραμμα που αρχίζει "Μικρός προφήτης...", το 08 μέτραγε αργά, αντίστροφα και "με Βία..." και τώρα, όσο να πεις, μια "Ξανθούλα" του την θυμίζει η κυβέρνηση - αν εξαιρέσουμε την βαρκούλα.
    Θα αρχίσω να ανησυχώ όταν φτάσει στην "Καταστροφή των Ψαρών". Τότε το ελικόπτερο θα το χρειαστούμε εμείς

  10. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/04/2010 08:55:55

    Je suis d'accord cher ami de la Suisse aimable.Tres probablement,mes informations pour le domestique,de Mr.Alexandre, ne sont pas correctes.

  11. Η πένα της οργής avatar
    Η πένα της οργής 18/04/2010 09:03:21

    Καλημέρα σας συνέλληνες. Θα ήθελα να σας παραθέσω την εκτίμηση μου για το τι θα να γίνει με τις αντιδράσεις. Αρκετοί προβλέπουν κοινωνικές αντιδράσεις, φασαρίες, επεισόδια κτλ κτλ κτλ. Και θέλω να ρωτήσω ποιος θα αντιδράσει; Ο άνθρωπος που έχει 5 δάνεια σε 5 διαφορετικές τράπεζες και μέρα μπαίνει μέρα βγαίνει παρακαλάει το Euribor μην ανέβει μισή μονάδα και του τινάξει τον προυπολογισμό του μήνα στο αέρα; Μήπως θα αντιδράσει εκείνος ο δημόσιος υπάλληλος που κάθεται χαλαρά στο γραφειάκι του και ξέρει ότι μήνας μπει μήνας βγει ένα μισθό θα τον πάρει έστω και μειωμένο κατά 10-15%; Μήπως θα αντιδράσει ο νεόπλουτος που τόσα χρόνια έτρωγε έτρωγε και τώρα έχει αποθεματικό για την επόμενη 15ετία και βάλε; Μήπως θα αντιδράσει ο οικογενειάρχης άνθρωπος που εκτός από τον εαυτό του έχει να φροντίσει γυναίκα και παιδιά; Μήπως θα αντιδράσει ο ιδιωτικός υπάλληλος που δουλεύει 10-12 ώρες την μέρα(Ναι κύριοι του δημοσίου στην Ελλάδα δεν υπάρχει το 8ωρο.Συγνώμη εάν σας σοκάρω Κυριακάτικα) και άμα λήψει από την δουλειά έστω και για 1 ώρα ο εργοδότης θα τσατιστεί και θα τον στείλει σπίτι του μόνιμα; Μήπως θα αντιδράσει ο άνεργος πτυχιούχος νέος που τον ταίζουν οι γονείς του ακόμα και στα 30 του επειδή δεν μπορεί να βρει πουθενά δουλειά; Νομίζω πως ΟΧΙ! Άρα ποιοι μας μένουν; Οι κλασικοί γραφικοί φοιτητές της ακροαριστεράς που κάνουν διαδήλωση ακόμα και για την πεταλούδα Lycaenidae του Ειρηνικού που τείνει να εξαφανιστεί και οι εξαθλιωμένοι αυτής της χώρας που όλοι προσπαθούν να πείσουν τους εαυτού τους ότι δεν υπάρχουν αλλά υπάρχουν και είναι μαζί μας. Μιλάω για τους 1,000,000 μετανάστες-λαθρομετανάστες που ζούν μαζί μας. Αυτές οι 2 κοινωνικές ομάδες θα αντιδράσουν. Και τότε τα αγαθά κανάλια αυτού εδώ του τόπου θα μιλήσουν για την εσωτερική απειλή για τον εσωτερικό εχθρό και το αγνό σοσιαλιστικό ΠΑΣΟΚ θα καταστείλει τις αλλοδαπές εξεργέσεις. Και όλοι εμείς θα χειροκροτάμε τους σωτήρες μας. Τι ειρωνία ε; Σαν να σε έχουν ετοιμάσει να σε εκτελέσουν τις επόμενες μέρες κι εσύ να ευχαριστείς τον φύλακα της φυλακής σου που σε έσωσε από το κοκκαλάκι που πήγε να σε πνίξει στο φαγητό... Γι'αυτό αφήστε τα μεγάλα και αφρώδη λόγια. Οι νεοέλληνες δεν θα μπορέσουν ποτέ να γίνουν επαναστάτες και ο λόγος είναι απλός. Επανάσταση χωρίς όραμα και ιδέες δεν γίνεται. Ούτε όραμα έχουμε αλλά ούτε και ιδέες. Απολαύστε την υποταγή σας, το ταξίδι είναι χωρίς επιστροφή...

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Η πένα της οργής 18/04/2010 09:34:25

      Αγαπητέ φίλε:
      Στην συστηματική των υποσυνόλων παραλήπεις δυο από τα εν δυνάμει υπάρχοντα:
      1. Αυτούς που σαλτάρουν, διότι δεν αντέχουν να υποστούν τις συνέπειες. Οι αντιδράσεις συνίστανται κατά κανόνα σε πράξεις αυτοκαταστροφής, ή καταστροφής, σε καθεστώς πανικού.
      2. Αυτούς που δεν θέλουν να συμβιβαστούν, δεν προσαρμόζονται εσωτερικά, εργάζονται με υπομονή και σύστημα. Η παροιμία "Γνωρίζει ο κλέφτης, γνωρίζει και ο νοικοκύρης", δεν βγήκε τυχαία. Και εφόσον η χείρα της ψυχής κινείται, υπάρχει και Θεός.
      (Βοήθειά μας, λόγω Κυριακής αργίας, εν ώρα Θείας Λειτουργίας).

    • nancy avatar
      nancy @ Η πένα της οργής 18/04/2010 10:27:36

      Φίλε πέννα, αυτά δεν τα λένε μετα την πρόσφατη επέτειο του 1821. Γιά ξανασκέψου το..

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ nancy 18/04/2010 11:11:02

        Το 1821 υπήρχε η Φιλική Εταιρεία και οι διανοούμενοι του Νεοελληνικού Διαφωτισμού (Ρήγας,Κοραής,κ.α) που έδιναν το ιδεολογικό και πολιτικό στίγμα της Επανάστασης αυτών που δεν είχαν να χάσουν τίποτε άλλο παρά τις αλυσίδες τους.

        Τώρα το αντίστοιχο ιδεολογικό στίγμα ποιος το δίνει, η ΝΔ του Σαμαρά, το ΚΚΕ της Παπαρήγα, το ΛΑΟΣ του Καρατζαφέρη ή ο ΣΥΡΙΖΑ του Τσίπρα ;
        Και όσον αφορά τον λαό, κινδυνεύει να χάσει μόνο να χάσει τις αλυσίδες του ή μήπως και την θεσούλα που τόσο πάσχισε ή έγλυψε για να την αποκτήσει, το σπίτι του,το εξοχικό του, το ΙΧ του,την πιστωτική του,το pc και την plasma tv, τις λιγοστές έστω καταθέσεις του και εν γένει το μίζερο ή άνετο βόλεμα του ;
        Η μήπως όλοι αυτοί που δεν διαθέτουν τα παραπάνω, αλλά προσπαθούν να τα αποκτήσουν μέσα σε εκλογικές συγκεντρώσεις και κομματικά γραφεία ;

      • l
        l' ami du peuple @ nancy 18/04/2010 11:27:08

        καποιε, μην κανεις το λαθος να πιστευεις πως λαος ειναι μονον αυτο που βλεπουμε. υπαρχει αφανταστα πολυς κοσμος στο "περιθωριο"
        εμεις ουσιαστικα βλεπουμε τα 2/3 των κοινωνιων, οι αποκληροι, πιο σωστα "αποκλεισμενοι" δεν ειναι ορατοι..
        ταυτοχρονα ειναι χωρις χαρτια, χωρις φωνη, χωρις δουλεια, χωρις σπιτι.. και φυσικα χωρις αντιπροσωπευση, σε μια κατα τα αλλα δημοκρατια- οποτε "απεχουν" κιολας.
        [οχι χωρις ολα ταυτοχρονως να εξηγουμαι, δεν αναφερομαι στους ξενους (χωρις και να τους παραλειπω ασφαλως)].

        τωρα το ιδεολογικο στιγμα ποιος το δινει ειναι μια πολυ μεγαλη κουβεντα...παντως για να πιαστω απ' το παραδειγμα της ελληνικης επαναστασης που αναφερεστε κι εσυ και η nancy..και τοτε το στιγμα ποιος τοδινε; η ελληνικη επανασταση ξεσπασε την στιγμη του θριαμβου της ιερας συμμαχιας, οταν στην ευρωπη βασιλευε η παλινορθωση, μετα τη συντριβη της tricoloeur στο βατερλω.. κι ομως ολη η παγκοσμια αριστερα με πρωτους τους μαυρους της αϊτης βρεθηκε εδω!!! για να πεθανει στο πλαϊ μας στο μεσολογγι τη σφακτηρια και το πετα.

      • Paranoid avatar
        Paranoid @ nancy 18/04/2010 11:35:18

        Έχω μια θαυμάσια έμπνευση. Έλληνες, ρακένδυτοι, άνεργοι, άστεγοι, κρατώντας απ' το χέρι τα παιδιά τους με τουμπανιασμένες τις κοιλιές απ' την πείνα, βρωμιάρηδες, καβάλα σε ψωριάρικα μουλάρια κραδαίνοντας τους αλυσοκόπτες τους, με φουστανέλες αντί για τριμμένα στον καβάλο κουστουμάκια, ν' αφήσουν την βολή τους, που όλοι νομίζουν οτι άλλοι τους την χάρισαν, γιατί άξιοι δεν είναι παρά μονάχα λίγοι και εκλεκτοί και να κατέβουν στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ ουρλιάζοντας

        ΟΥΣΤ ΟΥΣΤ ΟΥΣΤ

        Σου κάνει Κάποιε.;

      • l
        l' ami du peuple @ nancy 18/04/2010 11:43:52

        "...ρακένδυτοι, άνεργοι, άστεγοι, κρατώντας απ’ το χέρι τα παιδιά τους με τουμπανιασμένες τις κοιλιές απ’ την πείνα, βρωμιάρηδες,.."

        αυτοι δεν θα σου ερθουν επειδη αυτοι συνηθως δεν πιστευουν πια στη πολιτικη, δεν περιμενουν δηλαδη τιποτε απο το δημοσιο χωρο. δυστυχως τα "πολιτικα δικαιωματα" αποκτουν υποσταση περα απο ενα επιπεδο "κοινωνικων δικαιωματων" στις μερες μας...

      • Paranoid avatar
        Paranoid @ nancy 18/04/2010 11:51:26

        Κατά την επιθυμία των λίγων οραματιστών να συμπληρώσω.

        Όραμα είχε και η Αγία Αθανασία κατα τα λοιπά.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ nancy 18/04/2010 11:53:55

        Δες τα αποτελέσματα των εθνικών εκλογών.
        Απο τα 7.000.000 που πήγαν το 2009 στις κάλπες, 5.300.000 ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, 500.000 ΚΚΕ, 400.000 ΛΑΟΣ, 300.000 ΣΥΡΙΖΑ και 170.000 Οικολόγους.
        Κάνε τις αθροίσεις και πες μου που βρίσκονται τα 2/3 των απόκληρων που είναι έτοιμοι να εξεγερθούν ;
        Αλλά ακόμα κι αν δεχθώ ότι υπάρχει μια κρίσιμη μάζα κόσμου που είναι στην αφάνεια και περιμένει να ξεσπάσει, με ποια μορφή θα γίνει αυτό, χωρίς να υπάρχει σαφές ιδεολογικό και πολιτικό στίγμα και εναλλακτική πρόταση στα υπάρχοντα οικομικο-πολιτικο-κοινωνικά δεδομένα ;
        Με την μορφή των εξεγέρσεων του περασμένου Δεκέμβρη δηλαδή τις πυρπολήσεις, τα πλιάτσικα και τον πετροπόλεμο ;
        Πες μου τι άλλαξε προς το καλύτερο στην ζωή του τόπου μας από τις τότε κινητοποιήσεις ;

        Οσον αφορά το στίγμα του 1821 σου απάντησα ήδη.
        Η Φιλική Εταιρεία και οι διανούμενοι του Νεολληνικού Διαφωτισμού και τα διδάγματα της Γαλλικής Επανάστασης του 1789 και της Διακήρυξης της Ανεξαρτησίας των ΗΠΑ του 1776.

      • Paranoid avatar
        Paranoid @ nancy 18/04/2010 12:09:02

        l' ami du peuple

        όλα καλά αυτά που λες, για όνειρα θερινής νυκτός. Μόλις βρω λίγο χρόνο θα σου εξηγήσω γιατί πολλοί μα πάρα πολλοί έπαψαν να έχουν όραμα -τουλάχιστον το όραμα -κάποιων αργόσχολων διαννοητών, έστω κι αν χρειαστεί να ανατρέξω στις αρχές της νομιμοποίησης του ΚΚΕ στην Ελλάδα.

      • l
        l' ami du peuple @ nancy 18/04/2010 12:55:37

        @ paranoid
        παντως ο κοσμος μονον με τα οραματα προχωραει
        @ καποιε
        εγω δεν διαφωνησα, απλως επισημανα οτι η ελληνικη επανασταση ξεκινησε, ακριβως οταν η ιερα συμμαχια φαινοταν οτι ειχε θριαμβευσει οριστικα και οι λουδοβικοι, μετερνιχοι, τσαροι και λοιποι θα απολαμβαναν πια τη νικη τους...καλη ωρα

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ nancy 18/04/2010 15:29:18

        @ Κάποιος, Μπά;;;;Σου ξέφυγε,ή ηθελημένα δεν περιέλαβες και τ'άλλο κόμμα;;;Το αγνοείς ή το εξαιρείς μικρέ μου;;;

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ nancy 18/04/2010 15:39:36

        @ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

        Ποιο άλλο κόμμα ξέχασα ;
        Τα 6 πρώτα κόμματα που παίρνουν το μεγαλύτερο κομμάτι της εκλογικής πίτας τα ανέφερα.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ nancy 18/04/2010 15:45:06

        @ κάποιος,αναφέρομαι στο σχόλιό σου ώρα :13:11.Γιά ξαναδιάβασε την δεύτερη παράγραφο.Και με την ευκαιρία:Γιατί χλευάζεις Συριζα και Λάος;Ουδείς αγνωμονέστερος του ευεργετηθέντος............

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ nancy 18/04/2010 15:53:52

        Πλάκα μου κάνεις ή διαβάζεις επιλεκτικά τα σχόλια μου ;
        Δηλαδή περίμενες να συμπεριλάβω και το ΠΑΣΟΚ ;
        Αυτοί παίζουν μπάλα ούτως ή άλλως τώρα και τα βλέπουμε τα μαύρα χάλια τους.
        Σε δεκάδες σχόλια μου εδώ μέσα τους τα χώνω.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ nancy 18/04/2010 16:04:04

        @ κάποιος,η προτελευταία σου φράση,τα λέει όλα.Αυτό περίμενα να διαβάσω από σένα.

    • ΚΑΤΕΡΙΝΑ avatar
      ΚΑΤΕΡΙΝΑ @ Η πένα της οργής 18/04/2010 23:31:54

      ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ,ΣΥΜΦΩΝΩ!ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΕΣ,ΑΘΛΙΕΣ,ΧΩΡΙΣ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ.Η ΧΩΡΑ ΕΑΛΛΩ!
      ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 25 ΧΡΟΝΙΑ,ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΓΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ,ΤΑ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ!ΓΙ ΑΥΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΤΑΧΘΩ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝΟΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ!ΕΙΔΑ ΤΟ ΤΥΡΙ,ΑΛΛΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΑΚΑ!!ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΔΑΝΕΙΑ,ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ...CAYIENNE!!
      ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ,ΚΑΘΩΣ ΚΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΙΣΟΥ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΕΡΕΦΩΝΟ ΗΛΙΘΙΩΝ!ΕΤΣΙ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΚΛΗΡΙΝΟΜΙΑ ΤΟ ΣΑΠΙΖΟΝ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ΓΙΟ Η ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΓΡΑΝΑΖΙ ΚΑΙ ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ!ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΓΕΛΑΣΑΝ ΠΟΤΕ!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ!

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 18/04/2010 09:08:55

    O Aλαβανος ηταν το διδυμο με τον Καραμανλη.Η δουλεια του ηταν να σαμποταρει με συλλαλητηρια οτι πηγαινε να κανει ο πρωτος,να τον βριζει απο τη βουλη και ο Καραμανλης να τον ακουει προσεκτικα γιατι "σεβοταν τους αγωνες της αριστερας".
    Αφου λοιπον ξεσαλωσε για τεσσερα χρονια,εγινε και συγχρονος Νερωνας καιγοντας με τους αναρχικους την Αθηνα υπο τα απαθη βλεμματα του Καραμανλη στο τελος για να μην υπαρξει καποια πιθανοτητα και ΔΕΝ κερδισει ο Γιωργος παραιτηθηκε και απο αρχηγος του ΣΥΝ και τον αφησε να κατεβει ακεφαλος στις εκλογες.

  13. l
    l' ami du peuple 18/04/2010 09:23:46

    κατ αρχην εξαισιωτάτη η εικων, απο τις ομορφοτερες στιγμες της Ιστοριας, με το Ι ως αρμοζει..

    οταν ο μικρος χοτσιμινχ εβαλε στη θεση του τον σκαιωτατο γολιαθ!!
    και στα δικα μας!!!

    τωρα βρε συνομιλητες μου εσεις επαναφερετε και παλιν τα περιουσιακα του αλαβανου, ωσαν να οφειλει να μοιρασει τους χιτωνες του προτου αρχισει να ομιλει...ημαρτον...

    γιατι δεν κανετε το ιδιο με οποιον λεει πως θα αναμορφωσει την χωρα;

    μολις την περασμενη κυριακη ο αγγελικοπουλος δημοσιευσε στη καθημερινη πως ο "αντωναρος" ως αρμοδιος υπουργος κατα τους 9 μηνες της θητειας του διορισε 169 αν δεν απατωμαι νοματαιους στον οργανισμο που (και παλι αν δεν απατωμαι) ο εκ της παχυσαρκιας του διασωθεις, παρολιγον αυτοχειρ...ξερετε αυτος του πρωτου ντιβιντι...

    που ειναι και πιθανωτερο να μας κυβερνησει απο οτι ο αλαβανος!!!

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ l' ami du peuple 18/04/2010 10:08:23

      Caviar gauche !!!!

      • l
        l' ami du peuple @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/04/2010 10:13:28

        καλυτερα αριστερα του χαβιαριου βρε σπαρτακε, παρα δεξια του αερα κοπανιστου και του ελια-ελια...

        (ΚΑΙ ΝΑΤΑΝ ΚΑΙ ΚΩΤΣΟΣ..γλυξβουργος ηταν)

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/04/2010 10:19:06

        Φίλε του λαού,ποιός είμ'εγώ που θα σου απαγορέψω τον τακτισμό στα στέμματα και τα σκήπτρα;Καθένας με τις εμμονές του.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ l' ami du peuple 18/04/2010 10:41:30

      Ανοησιες.Το Βιετναμ ειναι χαιροτερα σημερα απ οτι θα ηταν αν ειχαν χασει οι κομμουνιστες.Θα ειχε δημοκρατια και πολυ υψηλοτερο βιοτικο επιπεδο σε καπιταλιστικα πλαισια.Αλλα και τωρα εγιναν ιδιωτικοποιησεις και ξενες επενδυσεις και ουσιαστικα καπιταλιστικο ειναι το συστημα με μονη διαφορα οτι ειναι δικτατορια του ενος κομματος και εχει χαμηλοτερο βιοτικο επιπεδο,μια μικρη Κινα.
      Στην Ελλαδα μονο και μονο για να αντικαταστησει το ΠΑΣΟΚ ως καθεστως τη δεξια χρεωθηκαμε 300 δισ αλλα δε σκοτωθηκαν παρα μονο αυτοι που δολοφονησε η 17Ν.
      Στο Βιετναμ σκοτωθηκαν ενα εκατομμυριο για να αντικαταστησουν οι Βιετκονγκ τους παλιους στρατηγους και να εχουν ενα κρατος φτωχοτερο απο τους προηγουμενους.

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ ψυχραιμια 18/04/2010 10:53:47

        Κρίμα. Χάσαμε και τον σεξουαλικό τουρισμό σε βάρος παιδιών, που έχουμε στις διπλανές χώρες.

  14. ataktos avatar
    ataktos 18/04/2010 09:29:01

    Πρωσικά δεν πιστεύω ότι θα φύγει με ελικόπτερο από το Μαξίμου ,θα έχει λίγη τσίπα πάνω του να αυτοκτονήσει είναι "ηθικό παιδί" ...έτσι λένε αυτοί που τον γνωρίζουν

    • aengus avatar
      aengus @ ataktos 18/04/2010 13:07:56

      Όπως ο κ. Διονύσιος Σαββόπουλος, πχ. …

      • ataktos avatar
        ataktos @ aengus 18/04/2010 13:14:10

        μα δεν πιστεύω να το έχω πει μόνο εγώ

  15. fatfat avatar
    fatfat 18/04/2010 09:43:14

    όταν ο κύριος Αλαβάνος αναφέρει ότι πρέπει να γίνει επαναδιαπραγμάτευση του χρέους, την οποία δεν μπορούν να την κάνουν ούτε η κυβέρνηση Παπανδρέου, ούτε καμιά κυβέρνηση της ΝΔ, εννοεί έμμεσα ότι χρειάζεται κυβέρνηση εθνικής ενότητας?

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ fatfat 18/04/2010 09:56:11

      Δεν το πιστεύω. Ο κ. Αλαβάνος μάλλον μπήκε στην βουλή, αφού μελέτησε το πόνημα του Λένιν "Αριστερισμός η Παιδική Αρρώστια του Κομμουνισμού".

      • ataktos avatar
        ataktos @ Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2010 09:57:15

        χαχααχα

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ fatfat 18/04/2010 10:00:02

      Εκεί,εσύ χοντρούλη-χοντρούλη!!!! Ονειρα γιά συγκυβερνήσεις και κυβερνήσεις Εθνικής ενότητας,κάνεις. Οχι φίλε μου.Θα το πιεί μέχρι κάτω το πικρόν ποτήριον ο δικός σου.Ασπρο πάτο,που λέμε κι εμείς οι Βλάχοι.Δεν λύσσαξε να κυβερνήσει;;; Ε,αν δεν μπορεί άς παραιτηθεί κι ας προκυρήξει εκλογές.Εκτός...,εκτός κι άν ποντάρετε ,στην ελεήμονα αρωγή της ζωχαδιασμένης ψηλής και του χοντρού Chow-Chow της.

  16. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2010 09:50:40

    Πάντα άξιος, αμήν και πότε.
    Μήπως όμως ο κ. Αλαβάνος θα πρέπει να αλλάξει λίγο κτένισμα, για να προσομοιάζει προς τον γέροντα του Ντιεν Μπιεν Φου και οι υπόλοιποι να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε το "Κυριαρχείστε επάνω στον τρόμο και τον φόβο", που κήρυξε ο Βον Γκουγιέν Γκιαπ;
    (Τώρα βέβαια, εάν αρχίσουμε να κάνουμε ανάλυση για την ομάδα του παπικού Τενγκ Χσιάο Πινγκ, στην οποία ανήκε ο Χο Τσι Μινχ στο Παρίσι, αρκετά που αφορούν την εξέλιξη του Βιετνάμ μετά το ξωπέταγμα των ΗΠΑ, θα μπορούσαμε να εξηγήσουμε). Παρόλα αυτά η ευχή σου είναι στην σωστή κατεύθυνση και συντάσσομαι μαζί της. (Πάντοτε όμως κρατώντας πισινή όσο αφορά προγράμματα και "σωτήρες").

    • l
      l' ami du peuple @ Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2010 10:00:17

      μποτιλια μου, δεν παρομοιασα τον αλαβανο με τον γεροντα του ντιενμπιενφου, ουτε και βλεπω δυστυχως καποιον αναλογο του γκιαπ αναμεσα μας..
      ομως αυτο το "και στα δικα μας" θα συνεχισω να το λεω.
      αν και κατα βαθος γνωριζω πως "στο τελος οι μηδοι θα διαβουνε" και πως στη σαϊγκον πηγαινουν οι αμερικανοι για τουρισμο και μπιζνες πια...

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2010 10:05:46

      @ l'ami du peuple
      Ολόψυχα μαζί σου.

  17. t avatar
    t 18/04/2010 09:52:07

    Ο υφυπουργός Εξωτερικών, Σπύρος Κουβέλης δήλωσε…
    Τα χειρότερα πέρασαν, αισιοδοξούμε και προχωράμε …..

    • ataktos avatar
      ataktos @ t 18/04/2010 09:55:40

      Αφού μας έλυσε τα περιβαλλοντικά θέματα που ήταν για χρόνια η επαγγελματική απασχόληση ..τώρα θα μας λύση και τα εθνικά χαχαχ

  18. l
    l' ami du peuple 18/04/2010 09:55:04

    αγαπητε μου παντα υπαρχουν "αυτοι που δεν εχουν τιποτε να χασουν εκτος απο τις αλυσιδες τους", στις μερες μας ειναι οι αποκλεισμενοι της μακροχρονιας ανεργιας, των stage,της flexicurity, τα "ανθρωπινα αποβλητα" που παραγει καθημερινα ο σαρκοβορος τουρμποκαπιταλισμος, τοσο μεσα απο τα συνορα μας, οσο και κυριως εξω απο αυτα.
    (αν και οι αναλογιες θα αλλαξουν καθως ο μολωχ των αγορων δειχνει τα δοντια του και στο αναδελφο καλαμοκαβαλλημενο γενος)
    καθως το "συστημα συλλογικης προστασιας απεναντι στην ατομικη κακοτυχια" (αλλιως λεγεται και "κοινωνικο κρατος") που υπηρξε η κατακτηση της γαλλικης και της ρωσικης επαναστασης καταρρεει κατω απο τα χτυπηματα του νεοφιλελευθερισμου ολοενα και περισσοτεροι απο αυτους που αναφερεις μπορει να αντιδρασουν καθως μενουν ακαλυπτοι και "υποχρεωμενοι να τα βγαλουν περα μονοι τους" απεναντι στα γηρατεια, την αρρωστια και τη φτωχεια.
    πραγματι πολλοι ανθρωποι σημερα ειναι στη κατασταση του δουλοπαροικου των τραπεζων,ομως και πολλους τους πνιγει το αδικο...
    τωρα το ποια μπορει να ειναι η αντιδραση τους ειναι μια μεγαλη κουβεντα, αν η αριστερα ομως ηταν ο αλαβανος , θα ημουν πολυ πιο αισιοδοξος

    • Η πένα της οργής avatar
      Η πένα της οργής @ l' ami du peuple 18/04/2010 10:22:52

      Έχω την εντύπωση οτί θα θέλαμε να υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν τίποτα να χάσουν παρά μόνο τις αλυσίδες τους. Το σύστημα όμως φρόντισε να μετατρέψει όλους αυτούς σε ανθρώπους που δεν έχουν να χάσουν τίποτα παρά τις δόσεις των δανείων τους, το δανεικό σπιτάκι τους, το δανεικό αμαξάκι τους κτλ κτλ. Θέλω να πω ότι για την εποχή που αναφέρεσαι το επίπεδο των βιωμάτων και της μόρφωσης των ανθρώπων ήταν τέτοιο που χωρίς δεύτερη σκέψη προβαίνανε σε τέτοιες εκδηλώσεις. Σήμερα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Μην ξεχνάς επιπλέον ότι η καταστολή των μαζών έχει γίνει επιστήμη στις μέρες μας σε συνδιασμό με τα Μ.Μ.Ε. Και μην μου πεις για τον Δεκέμβρη. Ότι έγινε έγινε επειδή υπήρξε εντολή να τους αφήσουν να τα κάνουν.

    • l
      l' ami du peuple @ l' ami du peuple 18/04/2010 11:01:08

      δεν εχεις αδικο για την επιστημη της καταστολης και πολυ περισσοτερο για την ποινικοποιηση των αντιδρασεων των αποκατω...(πολυ πιο ευκολα συνανταμε την εκφραση "λαθραιος" παρα την εκφραση "αιτων ασυλο" παραδειγματος χαριν,προκειμενου να περιγραψουμε και στις δυο περιπτωσεις τα "ανθρωπινα αποβλητα" της παγκοσμιοποιησης. αυτους που παραγονται σε καθε χωρα που προσχωρει με τη σειρα της στη μοντερνα κατασταση...παλαιοτερα δεν υπηρχε χρεια τετοιων εννοιων, αρκουσε η λεξη μεταναστευση, και βεβαια δεν σταματησε ποτε σε ολη τη διαρκεια της ανθρωπινης ιστοριας).
      αλλα και εντος των τειχων...αστεγοι, μονογονϊκες οικογενειες, ζυγαρια με παιδια και τον βασικο μισθο..δουλειες μιας χρησεως...(στη σημερινη ελευθεροπτυπια υπαρχει ενα αρθρο του ramonet για τη καταρρευση του κοινωνικου κρατους και τα παρεπομενα του...)
      δεν ειναι ολοι δουλοπαροικοι των τραπεζων φιλε μου και στη περιπτωση αυτων ακομη πολλα παιζονται. το θεμα ειναι να αποφασισουμε να αντιδρασουμε στην επελαση του κεφαλαιου πανω στις κατακτησεις μας..

      γνωριζω καλα ( ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΞΕΡΕΙΣ) πως ζω στη χωρα των 10.000.000 αντιστασιακων (αφου εληξε η δικτατορια), κι αυτο περιοριζει τις ελπιδες μου. απ την αλλη μερια αλλος δρομος δεν υπαρχει.

    • what avatar
      what @ l' ami du peuple 18/04/2010 18:48:22

      Ναι, τα 2 εκατομμύρια λαθρομετανάστες που έχουμε ζητούνε άσυλο. Ανάθεμα αν ξέρουν και τον όρο.
      Απ'την άλλη θες να μας πεις πως παλιά η μετανάστευση αντιμετωπιζόταν μοιρολατρικά και νομοτελειακά. Χμ, για το 10.000 π.Χ. ίσως.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ l' ami du peuple 18/04/2010 22:35:35

      @Η πένα της οργής
      Συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Άλλο "σκλαβοι που δεν έχουν να χάσουν παρά μόνο τις αλυσίδες τους" κι άλλο ο τραπεζόδουλος νεοέλληνας των 1568 διαφορετικών δανείων. "Απλά" θα γίνει νοικάρης στο πάλαι ποτέ σπίτι του, απλά θα του κατασχεθεί το TSi SUV του, απλά θα κόψει τα γκουρμέ και τις "αποδράσεις". Αλλά να κατέβει στο δρόμο, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.

  19. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 18/04/2010 09:57:59

    Όπου υπήρξε η' υπάρχει αιμοσταγής δικτατορία σε όλη την γη,εκεί θα βρείτε κατά πάσα πιθανότητα και καμιά εκατοστή συμβούλους του ΔΝΤ και της παγκόσμιας τράπεζας.
    Από τον βραζιλιάνο Καστέλο Μπράνκο ως τον χιλιανό Α.Πινοτσέτ,και τους Αιτινούς "Πάπα"και
    "Μπειμπι Ντοκ"Ντι.βαλιέ ως τον Σουχάρτο,τον Μομπούτου,το ρατσιστικό καθεστώς της Ν.Αφρικής,όλοι πήραν το κάτι τις τους.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ ΠΑΝΑΓΟΣ 18/04/2010 10:11:51

      Μα γιατί όλοι αυτοί κυβέρνησαν δικτατορικά; Μάλλον ο μπαμπάς τους θα ήταν κανένας φορτηγατζής, από αυτούς που βρωμάνε τα χνώτα τους, ανάξιος να τους διδάξει τεχνάσματα του στυλ "τα λεφτά υπάρχουν".

  20. t avatar
    t 18/04/2010 10:09:51

    Κύκλοι του ΔΝΤ εκτιμούν ότι η Ελλάδα «έχει σπάσει το φράγμα του δημοσίου χρέους». Πρέπει να συμβιβαστεί σύντομα με περίπου τα μισά από τα 50-60 δισ. ευρώ ετησίως που σήμερα χρειάζεται και ταυτόχρονα να εξαγάγει περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες.
    Σταδιακή μείωση κατά 20%-30% τιμών και μισθών σε συνδυασμό με την αναδιαπραγμάτευση του δημοσίου χρέους.
    Είναι η θεραπεία που θα επιμείνει το ΔΝΤ να ενσωματώσει στη συμφωνία.

    Η κυβέρνηση και οι βουλευτές του ΠαΣοΚ βρίσκονται σε πυκνή πολιτική ομίχλη. «Δεν έχει γίνει οποιαδήποτε πολιτική προετοιμασία» εξομολογείται κορυφαίος υπουργός. «Ουδείς ενημερώθηκε ότι ξεκινάμε τη διαδικασία διαπραγματεύσεων». Κορυφαία κυβερνητικά στελέχη αντιλαμβάνονται ότι η προσφυγή στον μηχανισμό σηματοδοτεί «μεγάλη πολιτική αλλαγή»

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ t 18/04/2010 10:41:28

      "Επανέλαβε ακόμη την άποψή του ότι θα πρέπει να αλλάξουν οι Συνθήκες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ότι ίσως να ήταν καλύτερο για τις χώρες με μεγάλα χρέη να εγκαταλείψουν την ευρωζώνη" Σοιμπλε,υπουργος οικονομικων Γερμανίας.

      Μηπως θα ηταν ευκολότερη η μείωση κατα 20-30% τιμων και μισθων με την εξοδό μας απο την ευρωζώνη? Αλλωστε μας το προτείνουν.
      Πιστεύω οτι με την παράλληλη αναδιαπραγματευση του δημόσιου χρέους που προτείνει το ΔΝΤ ειναι η καλύτερη λύση για τον λαό μας.

  21. ataktos avatar
    ataktos 18/04/2010 10:13:18

    η έλληνες αγριεψαν με την κυβέρνηση
    τους http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7782668,Grecy_wsciekli_na_swoj_rzad___Przyjecie_pomocy_od.html

  22. aengus avatar
    aengus 18/04/2010 10:49:15

    Για να μην ξεχνιόμαστε…….
    «Τρίτη συνάντηση Παπανδρέου – Αλαβάνου
    Διαφορές, αλλά και συγκλίσεις σε αρκετά θέματα διαπίστωσαν κατά τη συνάντησή τους οι δύο πολιτικοί.
    30/01/2009
    ……….
    Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ χαρακτήρισε τη συνάντηση «ειλικρινή», σημείωσε ότι «υπάρχουν θέματα σύγκλισης» και πρόσθεσε ότι το κόμμα του θα στηρίξει την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για τη σύσταση Διακομματικής Επιτροπής για τα θέματα λειτουργίας της Αστυνομίας.
    Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κατέληξε λέγοντας ότι προσβλέπει στη συνέχιση συζητήσεων και στο μέλλον…..
    Ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε και αυτός τη συζήτηση «ειλικρινή», με την έννοια –όπως είπε ότι «εντοπίσαμε διαφορές αλλά και συγκλίσεις που θα μπορούσαμε να έχουμε».
    Πάντως, ο κ. Αλαβάνος εμφανίστηκε ανοικτός για κοινές δραστηριότητες με το ΠΑΣΟΚ και με άλλες δυνάμεις της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ στο βαθμό που υπάρχει κοινή προσέγγιση….
    http://www.skai.gr/articles/news/politics/%CE%A4%CF%81%CE%AF%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%A0%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%AD%CE%BF%CF%85–%CE%91%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%85/»

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ aengus 18/04/2010 11:57:35

      Τα κεφαλαια γραμματα για οσους ψηφοφορους της ΝΔ νομιζουν οτι μπορει να συμπαραταχθουν με τον Αλαβανο : Δυναμεις της δημοκρατικης αντιπολιτευσης εννοει το ΚΚΕ που επισημως δηλωνει οτι θα επιβαλλει δικτατορια,διαφορα αλλα κομματα της ακρας αριστερας που δηλωνουν το ιδιο,φυσικα το ΠΑΣΟΚ και πανω απ ολα το κομμα του προξενο βιας και ανωμαλιας την εποχη που τα ελεγε αυτα.
      Η ΝΔ δεν ειναι δημοκρατικο κομμα για τον Αλαβανο και δεν ειναι επειδη η λεξη "δημοκρατικο" για τον τυπο αυτο σημαινει τα κομμουνιστικα καθεστωτα τυπου Βιετναμ ή Ανατολικης Ευρωπης ή παντως κατι που να μην ειναι αντιθετο στο "σοσιαλισμο".
      Ο κυριος ειναι απο την αλλη πλευρα και καποτε οι ανοησιες του Καραμανλη περι σεβασμου της αριστερας πρεπει να τελειωνουν.
      Ακομη και αν η εκλογικη αριθμητικη ειναι δυσμενης δεν υπαρχει αλλος δρομος για τη ΝΔ απο την ασυμφιλιωτη εχθροτητα με ολο το 60% ΠΑΣΟΚ και αριστερας.
      Καλυτερα αντιπολιετυση παρα κυβερνηση υπο την ομηρια του Αλαβανου.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ ψυχραιμια 18/04/2010 12:18:20

        Ψυχραιμία, έχεις δίκιο.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ aengus 18/04/2010 15:32:00

      @ Aengus,τώρα όμως δεν τον παίζουν κι έχει λυσσάξει.

      • aengus avatar
        aengus @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 19/04/2010 07:41:27

        Μη μου λες τέτοια…. Μου χύθηκε ο καφές!
        Αλλά έχω την εντύπωση ότι τον παίζουν….. Στο Β΄Πρόγραμμα!

  23. nov11 avatar
    nov11 18/04/2010 11:18:34

    Η οικονομία της Ελλάδας δεν είναι η οικονομία των ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ή της ΜΠΟΤΣΟΥΑΝΑ για να φθάσει στην κατάντια του ΔΝΤ οδηγούμενη από τα ΛΑΜΟΓΙΑ του ξεπουλήματος που εξακολουθούν να απολαμβάνουν τα κλοπιμαία ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ και να καγχάζουν με την 'ευφυία' της ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ (ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΙΒΙΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ)ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ΟΧΙΙΙ!!
    ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ.
    1-Ακολουθούμε το παράδειγμα των Πολωνών πανεπιστημιακών που τους κάλεσαν οι γερμανικές δυνάμεις κατοχής να παρουσιαστούν στον πανεπιστημιακό χώρο και αυτοί ΥΠΑΚΟΥΣΑΝ πιστεύοντας ότι θα τους φερθούν καλύτερα λόγω της ΥΠΟΤΑΓΗΣ τους όμως εκείνοι τους έστειλαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης χωρίς να δεχθούν κουβέντα βλπ ΔΝΤ. Η'
    2-Ο ΛΑΟΣ μαζεύοντας τα τελευταία ΨΙΧΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ Η ΣΠΑΘΑ ΤΟΥ ΔΝΤ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΙΑΣΜΕΝΟ.
    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ...ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ.
    ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΛΕΡΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΩΣ ' ΔΩΡΟ ' ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ .ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΦΩΝΕΣ ΣΤΟ ΘΟΛΟ ΤΟΠΙΟ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ ΗΤΑΝ ' ΑΓΝΩΣΤΕΣ '.

  24. Νίκος avatar
    Νίκος 18/04/2010 11:31:14

    Αλαβανος; Ποιος ειναι ο Κος Αλαβανος;
    Ελατε, σοβαρευτειτε. Ο Αλαβανος και ολοι οι Αλαβανοι του ερμου αυτου τοπου ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΔΕΚΑΡΑ ΤΣΑΚΙΣΤΗ διοτι ειναι εξασφασλισμενοι χρησιμοι ηλιθιοι του πλανητικου συστηματος της διεθνους αλητ. Κοινως, ειναι οργανα.

  25. aengus avatar
    aengus 18/04/2010 11:42:30

    Ο «Αλαβάνο-Αλαβγάνο» (Ρασούλης, νομίζω) έκανε το παν για να φιλοτεχνήσει την εικόνα του «κοινωνικά ευαίσθητου» ΓΑΠ. Δεν έχουμε πάθει αμνησία….

  26. iketis avatar
    iketis 18/04/2010 12:01:11

    Το συγκεκριμένο βαμπίρ ΑΑ συνέβαλε τα μέγιστα στην παρούσα ΓΑΠεια αθλιότητα. Γρήγορα στην Τρανσυλβανία!

  27. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 18/04/2010 12:07:06

    όνειρα θερινής νυκτός!!!!!!!!!

  28. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 18/04/2010 12:09:26

    Μόνο ο Παλαιοκώστας τα αντέχει αυτά τα θορυβώδη μηχανήματα!
    O ίδιος έφυγε με αιωρόπτερο από τον ΣΥΝ. Προεκλογικά κι όλας!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 18/04/2010 12:16:13

      Τέτοιοι αυτοκαταστροφικοί τύποι δεν έχουν αίσθηση της πραγματικότητας. Γι αυτό η Ελληνική αριστερά (του ΣΥΝ εννοείται, η "άλλη" είναι απλώς σταλίνια) έχει καταντήσει εκεί που βρίσκεται.
      Συγγνώμη, από τέτοιους ανεγκέφαλους προτιμώ αδίστακτα το ΔΝΤ.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Sic transit gloria mundi 18/04/2010 12:32:01

      έγραψες!!! χα χα !

  29. mara avatar
    mara 18/04/2010 12:24:28

    Οι σκλάβοι και οι πεινασμένοι κάνουν τις πιό αιματηρές επαναστάσεις.
    Θα γίνει και εδώ είναι αναπόφευκτο.
    Ακόμα ο κόσμος είναι σαστισμένος, γιατί οι "σφαλιάρες" ήταν πολλές, γρήγορες και αιφνιδιαστικές. Τώρα που αρχίζει λίγο να συνέρχεται, συνειδητοποιεί αυτό που δεν μπορούσε ή δεν ήθελε να δεί όχι μόνο προεκλογικά αλλά πολλά χρόνια και εξαγριώνεται.
    Την συνέχεια του έργου θα την δούμε οσονούπω....
    Όσο για τους ΤσιπροΑλαβάνους, δεν μπορούν να κάνουν και διαφορετικά. Θα χτυπούν ανελέητα τον ΓΑΠ και την παρά φύσιν... (κατά τον Τσίπρα) παρέα του τον Καρατζαφέρη, γιατί ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να "εισπράξουν" ποσοστά.
    Είναι δυνατόν να αφήσουν την μεγάλη δυσαρέσκεια που έρχεται από τους πολίτες να την εισπράξει μόνο ο Σαμαράς.
    Αφού πιάσανε... δουλειά... αυτοί, να είστε σίγουροι ότι σύντομα θα έχουμε εξελίξεις....

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ mara 18/04/2010 15:43:06

      "Οι σκλάβοι και οι πεινασμένοι κάνουν τις πιό αιματηρές επαναστάσεις" αλλά και τις πιο αναποτελεσματικές αν δεν έχουν την κατάλληλη πολιτική ηγεσία και το ανάλογο ιδεολογικό στίγμα για να τους καθοδηγεί.

  30. diasapollon avatar
    diasapollon 18/04/2010 12:39:40

    Δεν θα ξεσηκωθεί κανένας από τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ,γιατί ξέρουν ότι αν βγούν στους δρόμους τι θα πάθουν από τους υπόλοιπους.Πρίν τις εκλογές οι κύριοι Πασόκοι είχαν τέτοιο μένος εναντίον όλων των κομμάτων που δεν μπορούσες ούτε καλημέρα να τους πεις.Τώρα να βγούν στους δρόμους και να πουν τι; ότι είναι μακάκιες που ψήφισαν ΓΑΠ-ΔΝΤ,αυτό δεν γίνετε.Ο κ.Αλαβάνος δεν ξέρει που βρίσκεται,επί ΚΚ δεν είπε μιά καλή κουβέντα,ήταν ένα δεκανίκη του ΠΑΣΟΚ.Έπαιξε το παιχνίδι τους μέχρι το τέλος.Είναι κεροσκόπος,πίστευε ότι κάτι θα έπερνε από το ΠΑΣΟΚ,όμως τώρα βλέπει το τέλος του φίλου του ΓΑΠ και θέλει να αποποιηθεί των ευθυνών του γιά την εκλογή των Αχρήστων.

    • aengus avatar
      aengus @ diasapollon 18/04/2010 13:00:21

      «τώρα βλέπει το τέλος του φίλου του ΓΑΠ και θέλει να αποποιηθεί των ευθυνών του γιά την εκλογή των Αχρήστων.»
      ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ.

  31. g.s avatar
    g.s 18/04/2010 12:42:29

    btw, it's not the US embassy in the photo:

    http://www.mishalov.com/Vietnam_finalescape.html

  32. Greco avatar
    Greco 18/04/2010 14:11:42

    ο ψυχραιμιας εχει δικαιο,μονη οδος ειναι η ανελεητη συγκρουση με ολη την νεοελληνικη "αριστερα" και τις μεταλλαξεις της,οπως το συστημα πασοκ-καθε λεπτο καθε ωρα-,χωρις οικτο και λαικιστικες μπαρουφες που μετετρεψαν τους ελληνες σε φοβισμενα κομπλεξικα γατακια

    η οποια ηρθε και σαρωσε ο,τι ειχε κτιστει μετα τον πολεμο,ολη τη προσπαθεια για τη δημιουργια ενος νεου γνησιου ελληνικου πολιτισμου-μιας μικρης αναγεννησης οπως ελεγε ο θεοδωρακης-και η οποια εγκαθιδρυσε μια παραλλαγη του σοβιετικου κολεκτιβισμου με εχθρα για ο,τι μεγαλο,ατομικο,γνησιο και πραγματικα ελληνικο

    που μισησε την προσπαθεια και τη δημιουργια θελοντας να δημιουργησει μια κοινωνια ισοπεδωμενων ψυχολογικα ελληνοειδων στο ονομα της ισοτητας,που θα δοξαζουν το μαμ και τα επιδοματα,θα βριζουν το κρατος γιατι δεν τους νταντευει οσο θα θελαν και απο πισω,ως γνησιοι φαρισαιοι,θα αρπαζουν τα "τυχερα".

    ο,τι δηλαδη μισει ανα τους αιωνες η ελληνικη ψυχη,συμβαινει τοσα χονια στην ελλαδα.Αποδιδω τα ευσημα στον Ψυχραιμια:οι Ελληνες δεν συμβιβαζονται με αυτη τη παρακμη της ψυχης,δεν εχουν να κανουν τιποτα μαζι της.Δουλεια τους ειναι να τη χτυπαν και να τη ξεσκεπαζουν ανελεητα παντοτε.Ετσι μονο θα μενουν παντοτε περηφανοι και θα δημιουργουν εις τους αιωνες των αιωνων

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ Greco 18/04/2010 15:34:11

      Οι Ελληνες δεν συμβιβάζονται με την παρακμή της ψυχής, την χτυπάνε και είναι πάντοτε περήφανοι;
      Οι όροι εθνικός διχασμός,μικρασιατική καταστροφή, εμφύλιος πόλεμος,προτεκτοράτο, χούντα,κυπριακό, μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις,Ιμια, σου λένε κάτι ;

      • Greco avatar
        Greco @ Κάποιος. 18/04/2010 15:39:52

        εγραψα "δουλεια τους ειναι..."
        και μαθε να μη μπερδευεις τα πολιτικα αποτελεσματα με τα ψυχολογικα κινητρα που συσνιστουν τη βαθυτερη ουσια του πολιτισμου

        τι σχεση εχει η μικρασιατικη καταστροφη.Αν σε τρωει ακομα αυτο,παραηγορησε τον εαυτο σου με το οτι ουδ-εις αλαθητος,ουτε και οι ελληνες

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Κάποιος. 18/04/2010 15:48:00

        Δεν μιλάω μόνο για τα αποτελέσματα αλλά και για τις αιτίες που οδήγησαν σε αυτά.
        Τα γεγονότα που σου ανέφερα περικλείουν σχεδόν όλη τη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδος.
        Εκτός κι αν αναφερόσουν μόνο στους αρχαίους Ελληνες (Μαραθώνας, Θερμοπύλες, Σαλαμίνα κτλ).

      • Greco avatar
        Greco @ Κάποιος. 18/04/2010 15:58:50

        και τι σημαινει αυτο?

        γιατι ,οι αρχαιοι ηταν αηττητοι?δεν χασανε πολεμους?
        και στην τελικη τη σχεση εχουν τα πολιτισμικα επιτευγματα με τις στρατιωτικες επιτυχιες?-εκτος απτο οτι οι δευτερες βοηθουν συνηθως τις πρωτες--

        η αυτοκαταστροφικοτητα τους ηταν πολυ μεγαλυτερη απο μας.

        νομιζω με παρεξηγεις με κατι γραφικους που νομιζουν οτι ειμαστε απευθειας τα εγγονια του περικλη.Γνωριζω να κοβω τι ειδους παστα ειναι ο καθενας που συναντω και δυστυχως για αυτο γραφω,γιατι η παρακμη ειναι εδω!

  33. fatfat avatar
    fatfat 18/04/2010 15:08:00

    @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.....ο κύριος Αλαβάνος δήλωσε ότι την επαναδιαπραγμάτευση του χρέους δεν μπορεί να κάνει ούτε η ΝΔ, ούτε το ΠΑΣΟΚ....εσύ, με βάση αυτά τα συγκεκριμένα λεγόμενα του κυρίου Αλαβάνου, ποιος αντιλαμβάνεσαι ότι θα μπορούσε να κάνει μια ενδεχόμενη επαναδιαπραγμάτευση του χρέους?
    Εγώ απλώς ρώτησα μήπως εμμέσως ο κύριος Αλαβάνος αναφέρεται ή εννοεί κυβέρνηση εθνικής ενότητας.........τίποτα άλλο.......

    Αν θες την προσωπική μου άποψη, είμαι κατά της κυβέρνησης εθνικής ενότητας και θέλω να τηρηθεί στο έπακρο το Σύνταγμα......οι κυβερνήσεις εκλέγονται για 4 χρόνια, όχι για 2 ή 3..........οι κυβερνήσεις, δηλαδή κατά την γνώμη μου, πρέπει να εξαντλούν την τετραετία.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ fatfat 18/04/2010 15:36:24

      .....κι άν είναι τόσο σπουδαίες κυβερνήσεις,σαν την σημερινή,πιστεύω πως δεν σε χαλάει ιδιαίτερα ,να την κάνουν μ'ελαφρά, κομματάκι νωρίτερα;;;;

    • aengus avatar
      aengus @ fatfat 19/04/2010 05:27:53

      Καμιά από τις σημαντικές πολιτικές αποφάσεις των κουίσλινγκ δεν εκπορεύεται από τη λαϊκή εντολή. Η προσφυγή στο ΔΝΤ πρέπει να περάσει από τη Βουλή. Εκεί, ας την ψηφίσει το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑΟΣ…

  34. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 18/04/2010 15:36:06

    Να εξαντλούν την τετραετία, όχι την κοινωνία.

  35. milkman avatar
    milkman 18/04/2010 15:45:40

    Η "ΑΛΗΤ" αυτου του τοπου εχει φροντισει συμφωνα με τα δειδαγματα που μας ηρθαν απο την εσπερια να εφαρμοζει αριστα την χειραγωγηγση των κοινωνιων στο να επιτυχει τους σκοπους της.Εχουν δοθει απειρα χρηματα για αυτο και τωρα ηρθε ο καιρος να εφαρμοσουν στην πραξη το σχεδιο που ειχαν για την αλλοτριωση της ελληνικου πνευματος ωστε να μπορεσουν να τα εφαρμοσουν.

    ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ

    ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΜΕ ΕΝΝΑΛΑΓΗ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ

    ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΡΩΓΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΩΝ ΑΝΟΜΙΩΝ ΤΟΥΣ

    ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΙΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ "ΑΛΗΤ"

    ερχεται η "νεμεσις" για ενα λαο που διεπραξε τοσο μεγαλη "υβρις"

  36. elem avatar
    elem 18/04/2010 16:24:26

    Είναι εντυπωσιακή η ποσότητα υπομονής που δείξατε στην κυβέρνηση του Καραμανλή του Β - του επωνομαζόμενου και απολύτως άχρηστου- και είναι εντυπωσιακή και η έλλειψη υπομονής που δείχνετε προς μια πασοκική διακυβέρνηση που μόλις ξεκίνησε και που κατά τη γνώμη μου θα εξαντλήσει την τετραετία..

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ elem 18/04/2010 16:46:15

      Μικρό μου,δεν μιλάνε γιά σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου.Προφανώς τα πράσινα γυαλάκια σου,δεν σου επέτρεπαν να δείς τις καθημερινές ομοβροντίες ΟΛΩΝ των καναλιών (αρχής γενομένης από την επομένη των εκλογών,στίς 8.3.04),εναντίον του ΚΚ του Β,του κατά την πράσινη άποψή σου απολύτως άχρηστου.Ευτυχώς τώρα,έχουμε στο τιμόνι,τον γίγαντα της πολιτικής σκέψης.Αλήθεια,από που ψωμίζεσαι καλό μου;;;; Γιατί άν είσαι τρυπωμένο σε κανά δημόσιο,τα βλέπω κομματάκι σκούρα τα πράγματα με το ΔΝΤ.

    • Greco avatar
      Greco @ elem 18/04/2010 16:46:40

      εγω προσωπικα δεν ειμαι εναντιον της νεας κυβερνησης του γαπ.Μπραβο αν την εξαντλησει τη τετραετια,αρκει ν υλοποιησει πραγματα

      ειμαι εναντιον της πασοκικης κοσμοθεωριας που εχει μπαστακωθει εδω κ 30 χρονια στον τοπο.Αυτο το σκυλολοι βαρβαρων που του ανοιξε την πορτα ο ελληνικος λαος και μπηκε στο σπιτι .Που ευνουχησε τον ελληνικο λαο απο καθε ορεξη για ΖΩΗ και του εμαθε να εκλιπαρει χαμερπης για μια θεση στο δημοσιο

      να θαυμαζει σαν ηρωα τον κοεμτζη κ αλλους δολοφονους,να μη μπορει να δει μια ελληνικη ταινια της προκοπης γυρισμενη μετα το 80--που αν ανοιξεις τη τηλεοραση ακομα ταινιες του 50 παιζουν τα καναλια--,να ικανοποιει τη μνησικακια του επιζητωντας τη καταστροφη του ικανου,του πλουσιου και την ισοπεδωση των παντων προς τα κατω,για να αισθανεται ωραια χωρις να προσπαθει--και βρισκοντας ολη τη χαρα της ζωης μεσα σ'αυτη την προσπαθεια--να δημιουργει

      τωρα αν ο γαπ μπορει ν κανει ¨"πατροκτονια",δε νομιζω.Το συστημα που εξεθρεψε απατεωνες που συναναστεφονταν τσοκαρα,και δεν ντρεπονταν να λενε οτι "τα χρεη δεν μας νοιαζουν,θα τα πληρωσουν οι επομενες γενιες",μονο με καψιμο μπορει να εξαφανιστει

      δε ξερω ποσο θα μεινει πανω ο γαπ--ας κανει ο,τι καλυτερο μπορει οσο μεινει--,αλλα οταν παρει την εξουσια ο σαμαρας αυτος θα πρεπει να αναλαβει να σκοτωσει το θηριο

  37. Orestios avatar
    Orestios 18/04/2010 16:59:44

    Να πάρει όμως μεγάλο ελικόπτερο για βάλει μέσα και τα τσιράκια του όπως ο Αλαβάνος. Δεν μπορεί να αφήσει πίσω την εκτελεστική πτέρυγα.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Orestios 18/04/2010 17:05:09

      Οrestios,τον Καρατζαφέρη δεν θα τον πάρει;Θα μας τον αφήσει αμανάτι;;;;;

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/04/2010 17:07:35

        Γι' αυτό λεω μεγαλύτερο ελικόπτερο. Και την Ντόρα ασφαλώς.

  38. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 18/04/2010 17:35:15

    Διαστημικός σταθμός θα χρειαστεί, δια-κομματικού τύπου και όχι δι-κομματικού ΝΔ/ΠΑΣΟΚ, αφού θέλετε ριζικές λύσεις. Σαν το Ρώσικο, που εκτός από Ρώσους, συνήθως είναι γεμάτος και Αμερικάνους, και άλλους και άλλους.
    Να φύγουν, να πάνε αλλού. Όλοι. Κι άς έλθει ο Όλι Ρέν, δεν με χαλάει. Μου αρέσει και η βότκα FINLADIA.
    Ούφ, κρατήθηκα, κρατήθηκα, αλλά τά βγαλα τα σώψυχα επιτέλους, ο φινλανδόψυχος.

  39. eiraman avatar
    eiraman 18/04/2010 18:14:59

    Η Αλήθεια είναι ότι όλοι μας σχινοβατούμε ανάμεσα στη λογική και στον παραλογισμό!Δικαίως τα συναισθήματα μας είναι ποικίλα και θυμύζουν ορμονικές διαταραχές.
    ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ!!!
    Δεν είναι δυνατόν να προχωρήσουμε με πεσιμιστικές απόψεις και θολωμένα μυαλά!
    Τα ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΑ αυτά που γράφονται παραπάνω είναι όλα σωστά!!!
    ΟΜΩΣ!ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ:
    -ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΛΕΛΑΠΑΣ;;;;
    Της συντονισμένης αυτής λέλαπας που μας οδηγεί σε παράκρουση;;;;
    ΦΙΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΩΣ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΣ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ!!!ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ!!!!!

    ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ:
    -ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΤΑΔΙΔΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ -ΜΑ ΚΑΜΙΑ- ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΠΛΥΘΥΣΜΟΣ;;;
    -ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ-ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ- Ο ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Ε.Ε ΡΟΜΠΟΥΪ;;;
    -ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΡΩΑΠΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗΣ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΗΣ ΤΟΥ ΒΡΕΤΑΝΟΥ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΝΕΪΤΖΕΛ;;;

    ΔΕΙΤΕ:
    http://www.youtube.com/watch?v=fJlcwYpcbvQ
    http://www.youtube.com/watch?v=dtKUOVgwiNY&feature=watch_response_rev
    http://www.youtube.com/watch?v=E3uIlgMksBY&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=_TE_kCu6vGA&feature=related

    ΜΗΝ ΒΙΑΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΝΑΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ. ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΔΙΑΦΩΝΙΑΣ ΚΙΝΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ - ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ- ΚΑΙ ΤΟ Κ.Κ.Ε!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ eiraman 18/04/2010 18:34:38

      Και το ΚΚΕ! Έλα μου ντέ, αυτό δεν λέω τόσο καιρό, ότι το πολιτικό φάσμα δεν είναι ευθύγραμμο αλλά κυκλικό! Ενώνεται από πίσω. In the dark side!
      Μήπως φτάει το στρουμφάκι ο Βαν Ρομπούι, που φάγανε τα λεφτά οι δικοί μας Δρακουμέλ, πολιτικοί και ιδιώτες, και μας χρεωκόπησαν;

  40. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 18/04/2010 18:44:16

    @fatfat,
    συμφωνῶ μαζί σου γιά κυβερνήσεις 4ετίας,ἀλλά αὐτή ἐδῶ,ἔπρεπε ἤδη νά τήν ἔχει κάνει μέ ἐλαφρά,ὅπως λέει ὁ Σπάρτακος,διότι πῆρε τήν ἐξουσία under false pretences,ὅπως λένε καί οἱ συμπατριῶτες του.Αὐτή ἡ κυβέρνησις πρέπει νά φύγη ΧΘΕΣ,γιά καλό της καί δικό μας.

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Kὀριννα 18/04/2010 19:57:30

      ρε παιδιά γιατί έχετε κοντή μνήμη; Τί έλεγε προεκλογικά ο ΚΚ; Έρχονται δύσκολες μέρες θα πάρουμε σκληρά κ δυσάρεστα μέτρα, έχουμε κρίση - ένα χρόνο μετά όταν οι άλλες χώρες ήταν σε τροχιά ανάκαμψης- δεν απάντησε ποτέ αν θα αυξήσει το ΦΠΑ αν και πολλάκις ερωτήθηκε ΚΛΠ ΚΛΠ για όποιον θυμάται.
      Ότι τελικά έκανε ο ΓΑΠ το είχε υποσχεθεί ο ΚΚ. Η διαφορά είναι μόνο ότι για να πάρει άνετη πλειοψηφία ο πρώτος χάιδευε αυτιά.
      Κατά τ΄άλλα πού η διαφορά;
      Κρυβόμαστε πίσω από ένα νέο αρχηγό και προσποιούμαστε τις μωρές παρθένες;

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Βρασίδας 19/04/2010 08:18:36

        Ειδοποιός διαφορά: μια διαφορά φάσης κάπου 4 μήνες και καμιά 250άρα πάνω τα spreads.

  41. neotera avatar
    neotera 18/04/2010 20:19:48

    Μιά ελάχιστη μειοψηφία των ανθρώπων με λόγο και σκέψη βρίσκεται στα κόμματα. Σε περιπτώσεις σαν αυτή τα κόμματα μένουν μακρυά πίσω. Σκεφτείτε άλλες μορφές κίνησης, οργάνωσης, αλλοιώς χωρις τα ποσοστά των κομματων, που δεν είναι θρησκεία, δε σημαίνουν τίποτα σε κρίσιμες ώρες...

  42. Hera avatar
    Hera 18/04/2010 21:19:30

    Η αφελής μου απορία είναι: γιατί όλοι εκείνοι οι κουκουλοφόροι ταραξίες του περσινού Δκέμβρη (και όχι μόνο)που κατέστρεψαν τα μαγαζάκια των απλών ανθρώπων (αλλά όχι τις βίλλες των βορείων προαστείων ούτε τα δημόσια κτίρια) ΔΕΝ ξεσηκώνονται ΤΩΡΑ;
    Αφελέστατη ερώτηση, ε;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Hera 18/04/2010 22:26:24

      Γιατί ο στόχος πραγματώθηκε. Το GAP άρπαξε την εξουσία.

  43. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/04/2010 21:20:06

    Κυβερνηση Παλαικωστηδων και Νεοπράσινων.

    ΠΠ

  44. Greenhorses avatar
    Greenhorses 18/04/2010 21:32:37

    Η ουσία είναι μια θα τον πιούμεν.

  45. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/04/2010 22:41:34

    Με τις δηλώσεις περί "φυγής με ελικόπτερο από το Μαξίμου", ο Αλαβάνος προφανώς είχε στο μυαλό του τη φυγή του Τσαουσέσκου, λίγες ώρες πριν συλληφθεί. Μόνο που ο Αλαβάνος "ξεχνάει" κάτι βασικό: ο Τσαουσέσκου διέφυγε με ελικόπτερο πιεζόμενος από τους διαδηλωτές, ενώπιον των οποίων μιλούσε και ξαφνικά η διαδήλωση (που είχε οργανώσει) στράφηκε εναντίον του. Εδώ, ΠΟΙΟΣ θα διοργανώσει αντίστοιχη διαδήλωση; Μήπως ο ίδιος ο Αλαβάνος; (Ας γελάσω...) Και, κυρίως, ΠΟΙΟΣ θα κατέβει για να συμμετάσχει σε διαδήλωση; Αφού μέχρι και οι "γνωστοί-άγνωστοι" σταμάτησαν πια να κατεβαίνουν στο δρόμο!

  46. aengus avatar
    aengus 19/04/2010 05:07:42

    Ακριβώς έτσι! Γι΄ αυτό ο Αλαβάνος και οι ΣΥΝ αυτώ δεν ξεπλένονται με τίποτε τώρα.

  47. aengus avatar
    aengus 19/04/2010 05:18:54

    Μαζί με τον ΓΑΠ στο ελικόπτερο να μπει ο εταίρος Κωλοτούμπας, η Ζοχαδιασμένη Ψηλή, και βέβαια ο συν-εταίρος Αλαβάνος. Οπωσδήποτε να χωρέσει και το Απύλωτο Στόμα.

  48. nick avatar
    nick 19/04/2010 07:04:38

    Εγώ πιστεύω οτι θα φύγει με το κανό.Διαδρομή:Μεσόγειος,Γιβραλτάρ,Ατλαντικός Ωκεανός,Τρίγωνο των Βερμούδων,Νέα Υόρκη.Είναι άσσος στην κωπηλασία,αστέρι υπέρλαμπρο.Εχει προπονηθεί αρκετά και δε θα τον πιάνουμε ούτε τα 10 εκατομμύρια Ελληνες,ούτε τα 3 εκατομμύρια ελληνοποιηθέντες λαθρομετανάστες που ολοι μαζί θα τον κυνηγάμε και αυτόν και την παρεούλα του (ΜΚΟ,δημοσιογράφους,νταβατζήδες,εργολάβους κλπ).Να δω πόσους θα χωρέσει το κανό όμως...

    • iketis avatar
      iketis @ nick 19/04/2010 07:30:49

      Και μόνο ο Απύλωτος ή Μεγάλος Τραγουδιστής θα χρειαστεί ξεχωριστό ταχύπλοο που να μη βουλιάζει!

  49. ΣΜΠΟΥΛΝΤΟΥΜ avatar
    ΣΜΠΟΥΛΝΤΟΥΜ 19/04/2010 10:35:03

    ΠΡΟΣ l' ami du peuple

    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ.

    • l
      l' ami du peuple @ ΣΜΠΟΥΛΝΤΟΥΜ 19/04/2010 11:54:15

      σε ευχαριστω ειλικρινα

  50. Νίκος avatar
    Νίκος 20/04/2010 13:25:15

    Θα προλαβει να φυγει; Ή θα τον "φαει" ζωντανο ο Λαος;

  51. leo avatar
    leo 20/04/2010 14:40:21

    Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ τους τα έψαλε καλά!

  52. ΑΝΤΥΠΑΣ avatar
    ΑΝΤΥΠΑΣ 20/04/2010 14:52:13

    Που πήγαν τα λεφτά Σηφουνάκη ....
    ...που Πήγαν τα λεφτά.... !!

  53. ωχαδελφέ avatar
    ωχαδελφέ 20/04/2010 15:09:34

    έχετε να δείτε δεκέμβρηδες που αυτός του 08 μπροστά τους θα είναι παιδική χαρά...

  54. stefanos avatar
    stefanos 23/04/2010 07:28:30

    Για αλλη μια φορα θα μονολογήσω:
    κακομοίρη Αλαβάνε που κατάντησες...
    -------------------------------------
    Τελικά ο οπορτουνισμός του τσακίζει κόκαλα. Ο Αλέκος Αλαβάνος (γιατί περί αυτού ο λόγος), αφού 1) δημιούργησε μια άνευ προηγουμένου κομματική κρίση στον ΣΥΝ – ΣΥΡΙΖΑ, αφού 2) δήθεν αποχώρησε από το πολιτικό προσκήνιο και αφού 3) βλέπει ότι ο Τσίπρας «διαχειρίζεται μίζερα» αυτήν την κρίση, πραγματοποιεί ένα ταρατατζούμ comeback και «προδιαγράφει με τέχνη και πειθώ, δρόμους διεξόδου» (Εγώ θα έλεγα ανοίγει δρόμους πρωτοφανούς πολιτικής ολίσθησης που φτάνει στα όρια της ασυναρτησίας, και θα το διαπιστώσετε αμέσως πιο κάτω). Ανάμεσα στα άλλα, λοιπόν, φτιάχνει ένα Μέτωπο …« ανατροπής και αλληλεγγύης» και στο άψε-σβήσε κάνει και δηλώσεις από δέκα σημεία, παρακαλώ (!) …μέσα από τα οποία αποκαθηλώνει το ελεεινό ΠΑΣΟΚ και καλεί τον Παπανδρέου να …φύγει!
    [Τώρα μας λέει ότι ο ΓΑΠ θα φύγει με ελικόπτερο από το Μαξίμου]

    Ο Αλαβάνος πλέον σας δίνει να καταλάβετε με ποιό τρόπο ένας αριστερός ιδεολόγος επιλέγει τον τακτικισμό και τον οπορτουνισμού, και τελικά πως ξεπέφτει στον πολιτικό ξεπεσμό…
    [εκτός και ο άνθρωπος έχει περιπέσει σε ψυχοπαθολογική αποκοπή]

    Τα λεγόμενα του περιφερόμενου Αλαβάνου δεν αξίζουν ούτε «ένα λεπτό του ευρώ» ανάλυσης και κριτικής.

    Θα μου πείτε: λόγια ενός απελπισμένου; λόγια ενός οργισμένου; λόγια ενός επαναστάτη; λόγια ενός μανιασμένου ιεροεξεταστή ή ότι διάολο άλλο θέλει να ‘ναι; Διαλέξτε ότι θέλετε ή προσθέστε ότι άλλο νομίζετε.
    Εμένα περισσότερο μου ακούγονται σαν κουβέντες κάποιου αποκλεισμένου. Κάποιου που είναι έξω την πραγματικότητα της χώρας και μακριά από τα αληθινά κοινωνικά και πολιτικά δρώμενα. Κάποιου, που με αυτό τον τρόπο επιζητά «αυτιά» για να τον ακούσουν… που προσπαθεί «να τρυπώσει»…
    Και λέει ότι του κατέβει!
    Γιατί μέσα στον ορυμαγδό της Κρίσης θεωρεί ότι μόνο τέτοια λόγια «πιάνουν»…
    Για τούτο ας μην οργιστούμε, κι ας τον αγνοήσουμε
    (ή και συγχωρήσουμε)!
    Φουκαρά Αλέκο!

  55. nick name@ta lefta iparhoun.gr avatar
    nick name@ta lefta iparhoun.gr 08/05/2010 08:44:27

    να φύγει και όπως θέλει να φύγει ακόμη και με κανώ σε καρότσα για να κοπηλατεί o GAP.
    Εγώ πάντως θα πρότεινα να φύγει να φύγει με Black hawk για Σούδα και από εκεί ας τον πάρει ο Ομπάμα με ότι θέλει!!!όχι όμως με κανώ γιατί μπορεί να τον βρεί κανείς καλός ψαράς και να τον φέρει πίσω!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.