#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/01/2010 15:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Οχι" Σαμαρά στο νομοσχέδιο για τους μετανάστες



Την πρόθεση της ΝΔ να καταψηφίσει το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τη χορήγηση ιθαγένειας και πολιτικών δικαιωμάτων σε μετανάστες γνωστοποίησε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, αποστέλλοντας αναλυτικό υπόμνημα στον υπουργό Εσωτερικών.

Στη σχετική του δήλωση, μεταξύ άλλων έκανε λόγο για μικροκομματικές σκοπιμότητες του κυβερνώντος κόμματος, υποστηρίζοντας πως το νομοσχέδιό της διευκολύνει την είσοδο μεταναστών παράνομα, ώστε να κάνουν παιδιά στην Ελλάδα, στη συνέχεια να παίρνουν τα παιδιά τους αυτόματα ιθαγένεια και να νομιμοποιούνται έτσι αναγκαστικά και οι γονείς τους.

Αντιπαραθέτοντας την πρακτική που ακολουθείται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, σημείωσε πως αυτές αν και δεν αντιμετωπίζουν τα κύματα παράνομης και ανεξέλεγκτης μετανάστευσης που αντιμετωπίζει η Ελλάδα παρ’ όλα αυτά υιοθετούν αυστηρές προϋποθέσεις για την πολιτογράφηση και την απόδοση ιθαγένειας.

«Εμείς που αντιμετωπίζουμε οξύ πρόβλημα ανεξέλεγκτης εισροής μεταναστών, αντί να είμαστε πιο προσεκτικοί, κατεβαίνουμε με το νομοσχέδιο αυτό, στο πιο "χαλαρό κατώφλι" απ’ όλους. Πηγαίνουμε αντίθετα με τη λογική, αντίθετα προς το συμφέρον μας, αλλά κι αντίθετα από τους υπόλοιπους εταίρους μας» συνέχισε.

«Δεν μπορεί οι Γάλλοι να ανακαλύπτουν σήμερα τη σημασία και την επικαιρότητα της εθνικής ταυτότητας (ιδιαίτερα για την ενσωμάτωση των μεταναστών στην κοινωνία τους), δεν μπορεί οι Βρετανοί να ανακαλύπτουν τη "Βρετανικότητα", οι Ισπανοί την "Ισπανικότητα", και εμείς να φοβόμαστε να μιλήσουμε για την "ελληνικότητα"» σημείωσε ο κ. Σαμαράς και πρόσθεσε:

-Η ΝΔ θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο της κυβέρνησης. Θα υπερψηφίσουμε, βέβαια, το δικαίωμα ψήφου των ομογενών.

-Δεσμευόμαστε από τώρα ότι θα καταργήσουμε το νομοσχέδιο όταν θα αναλάβουμε τη διακυβέρνηση της χώρας.

-Επίσης δεσμευόμαστε να ενισχύσουμε τον εθνικό χαρακτήρα της Παιδείας μας, σύμφωνα με το άρθρο 16 παράγραφος 2 του Συντάγματός μας. Για να σηματοδοτήσουμε την ενσωμάτωση όλων στην «ημετέρα παιδεία».

-Επιπλέον, σε ό,τι αφορά τις επί μέρους ρυθμίσεις, δεσμευόμαστε να νομοθετήσουμε προϋποθέσεις για την πολιτογράφηση και απόκτηση ιθαγένειας, αυστηρά καθορισμένες, όπως προβλέπεται και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.

Συμπλήρωσε πως τα παιδιά των νομίμων μεταναστών που γεννιούνται στην Ελλάδα θα παίρνουν με αίτησή τους ιθαγένεια, όταν ενηλικιώνονται κι εφʼ όσον έχουν ολοκληρώσει τουλάχιστον την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση.

Καταλήγοντας, τόνισε πως η Ελλάδα είναι μια ανοικτή δημοκρατική κοινωνία, «δεν θέλουμε να την κάνουμε "περίκλειστο φρούριο", αλλά, και δεν θα επιτρέψουμε να γίνει "ξέφραγο αμπέλι"».

Ολόκληρη η δήλωση του Α. Σαμαρά

Στην πρόσφατη ομιλία μου στη Βουλή για τον Προϋπολογισμό είχα προειδοποιήσει την Κυβέρνηση να μην προχωρήσει βιαστικά σε μαζικές νομιμοποιήσεις μεταναστών χωρίς τις προϋποθέσεις που βάζουν τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη.

Η Κυβέρνηση δεν άκουσε αυτή την έκκληση.

Σήμερα, λοιπόν, στέλνω στον υπουργό Εσωτερικών αναλυτικό υπόμνημα για τους λόγους που η Νέα Δημοκρατία θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο.

Στο ίδιο υπόμνημα γίνονται συγκρίσεις με τις ρυθμίσεις άλλων ευρωπαϊκών χωρών, για να φανεί καθαρά ότι η ΝΔ βρίσκεται εντός ευρωπαϊκής λογικής, ενώ το κυβερνητικό νομοσχέδιο βρίσκεται έξω από κάθε λογική.

Για να εξυπηρετεί μόνο προφανείς μικροκομματικές σκοπιμότητες.

 

Οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν αντιμετωπίζουν τα κύματα παράνομης και ανεξέλεγκτης μετανάστευσης που αντιμετωπίζει η Ελλάδα. Παρ’ όλα αυτά, υιοθετούν αυστηρές προϋποθέσεις για την πολιτογράφηση και την απόδοση ιθαγένειας.

Εμείς που αντιμετωπίζουμε οξύ πρόβλημα ανεξέλεγκτης εισροής μεταναστών, αντί να είμαστε πιο προσεκτικοί, κατεβαίνουμε με το νομοσχέδιο αυτό, στο πιο «χαλαρό κατώφλι» απ’ όλους! Πηγαίνουμε αντίθετα με τη λογική, αντίθετα προς το συμφέρον μας, αλλά κι αντίθετα από τους υπόλοιπους εταίρους μας...

Είναι ένα νομοσχέδιο που διευκολύνει την είσοδο μεταναστών παράνομα, ώστε να κάνουν παιδιά στην Ελλάδα, στη συνέχεια να παίρνουν τα παιδιά τους αυτόματα ιθαγένεια και να νομιμοποιούνται έτσι αναγκαστικά και οι γονείς τους.

 

Οι Έλληνες είναι λαός, δεν είναι «πληθυσμός».

Και εκείνο που μετατρέπει το «γεωγραφικό χώρο» σε ενιαία χώρα και τον «τοπικό πληθυσμό» σε λαό είναι η ταυτότητά του.

Δεν μπορεί οι Γάλλοι να ανακαλύπτουν σήμερα τη σημασία και την επικαιρότητα της εθνικής ταυτότητας (ιδιαίτερα για την ενσωμάτωση των μεταναστών στην κοινωνία τους), δεν μπορεί οι Βρετανοί να ανακαλύπτουν τη «Βρετανικότητα», οι Ισπανοί την «Ισπανικότητα», και εμείς να φοβόμαστε να μιλήσουμε για την «ελληνικότητα».

 

* Η Νέα Δημοκρατία θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο της κυβέρνησης. Θα υπερψηφίσουμε, βέβαια, το δικαίωμα ψήφου των ομογενών.

* Δεσμευόμαστε από τώρα ότι θα καταργήσουμε το νομοσχέδιο όταν θα αναλάβουμε τη διακυβέρνηση της χώρας.

* Επίσης δεσμευόμαστε να ενισχύσουμε τον εθνικό χαρακτήρα της Παιδείας μας, σύμφωνα με το άρθρο 16 παράγραφος 2 του Συντάγματός μας. Για να σηματοδοτήσουμε την ενσωμάτωση όλων στην «ημετέρα παιδεία».

* Επί πλέον, σε ό,τι αφορά τις επί μέρους ρυθμίσεις, δεσμευόμαστε να νομοθετήσουμε προϋποθέσεις για την πολιτογράφηση και απόκτηση ιθαγένειας, αυστηρά καθορισμένες, όπως προβλέπεται και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.

Σεβόμαστε, βέβαια, τα παιδιά των νομίμων μεταναστών που γεννιούνται στην Ελλάδα. Αυτά θα παίρνουν με αίτησή τους ιθαγένεια, όταν ενηλικιώνονται κι εφ’ όσον έχουν ολοκληρώσει τουλάχιστον την 9χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση. Προϋπόθεση που πιστοποιεί τη συμμετοχή τους στην ελληνική παιδεία. Αυτό άλλωστε, προβλέπει και  η νομοθεσία μιας σειράς ευρωπαϊκών χωρών με διάφορες παραλλαγές.

Θέλουμε την Ελλάδα «κοινότητα Παιδείας, Παράδοσης και Πολιτισμού». Κοινότητα ανθρώπων που βιώνουν την «ημετέρα παιδεία».

Αυτό είναι το καλύτερο «αντίδοτο» στο ρατσισμό και την ξενοφοβία.

Η Ελλάδα είναι μια ανοικτή δημοκρατική κοινωνία.

Δεν θέλουμε να την κάνουμε «περίκλειστο φρούριο». Αλλά, και δεν θα επιτρέψουμε να γίνει «ξέφραγο αμπέλι».
Αναλυτικά οι θέσεις της ΝΔ για την ιθαγένεια και την μετανάστευση

ΣΧΟΛΙΑ

  1. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 11/01/2010 15:51:33

    ΣΩΣΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ κ.ΣΑΜΑΡΑ.
    ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟΥΣ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ
    ΤΩΝ ΧΑΡΤΟΓΙΑΚΑΔΩΝ ΛΑΠΑΔΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ.

  2. Orestios avatar
    Orestios 11/01/2010 15:58:40

    Επιτέλους! Πατριωτική συνείδηση με επίκεντρο τον Ελληνα, που βασανίζεται τόσο από την οικονομική κρίση, όσο και από την ανικανότητα του GAP και της παρέας του.

  3. thespieys avatar
    thespieys 11/01/2010 15:58:56

    E Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ!

  4. donaE avatar
    donaE 11/01/2010 16:00:50

    ΑΝΤΕ επιτελους...

    • loretta avatar
      loretta @ donaE 11/01/2010 16:06:16

      Βρε παιδια μην λετε επιτελους...! Ο Σαμαρας ξερει τι κανει και ξερει σε ποιο χρονο πρεπει να τοποθετειτε δεν ειναι θερμοκεφαλος !!
      Εχετε εμπιστοσυνη και θα δειτε και θα ακουσετε πολλα καλα απο τον Σαμαρα.

      ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ!!

      • donaE avatar
        donaE @ loretta 11/01/2010 16:17:53

        Το θεμα ειναι απο ΠΟΤΕ τρεχει ο χρονος loretta μου...

        • loretta avatar
          loretta @ donaE 11/01/2010 16:22:48

          κοιτα donaE o χρονος αυτη την στιγμη ειναι υπερ του Σαμαρα...βεβιασμενες κινησεις και αποφασεις δεν χρειαζονται απεναντι σε μια κυβερνηση που τι μια μερα λεει και την αλλη τα παιρνει πισω..!!

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/01/2010 16:07:21

    αν ήταν ελεύθεροι οι πασόκοι στη Βουλή, οι μισοί, να μην πω τα δύο τρίτα, το ίδιο θα ψήφιζαν.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 11/01/2010 16:40:34

      Όσοι έχουν ελληνική συνείδηση μπορούν να μην το ψηφίσουν. Δεν θα χάσουν γιατί δεν θα χαθούν. Σε αντίθεση με όλους όσους γλύφουν το GAP, που σήμερα είναι και αύριο ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/01/2010 16:13:09

    με πτυχίο υποφυσικού ψυχισμού στις μεταβατικές κοινωνίες, και μεταπτυχιακό σε φενγκ σούϊ

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 11/01/2010 16:23:49

      Σίγουρα κολλητέρι της Δραγώνα ή της Αννούλας. Αλλά και καθηγητής πανεπιστημίου με "πτυχίο" από την αλλοδαπή.

      • Επίκουρος avatar
        Επίκουρος @ Orestios 12/01/2010 01:49:32

        Τι έχουν τα «αλλοδαπά» πτυχία Ορέστιε αγόρι μου; Δεν είναι αντάξιο ένα Oxford, ένα Cambridge, ένα Harvard κι ένα MIT του ΤΕΙ Τρικάλων; Εσύ τι πτυχίο έχεις;

        • Νικόλας avatar
          Νικόλας @ Επίκουρος 12/01/2010 02:02:22

          Και επειδή έχω δει και άλλους να βρίζουν τα ΤΕΙ, πριν το κάνετε αυτό ας ρίξτε μια ματιά στον οδηγό σπουδών τους και πως οι φοιτητές παίρνουν τα μαθήματά τους εκεί. Εγώ φοιτητής της ΑΣΟΕΕ επειδή στην ΑΣΟΕΕ λογιστική καλή δεν διδάσκουν, οργανώναμε μονοήμερες στο τμήμα Λογιστικής στο ΤΕΙ Πειραιά για να μάθουμε.

        • vardarskian avatar
          vardarskian @ Επίκουρος 12/01/2010 15:21:43

          βιώνουμε καθημερινά τα επιτεύγματα των αποφοίτων τους!

        • vardarskian avatar
          vardarskian @ Επίκουρος 12/01/2010 15:22:47

          των της αλλοδαπής εννοώ...

  7. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/01/2010 16:14:08

    behind είναι το κέλυφος του εγκεφάλου σου

  8. loretta avatar
    loretta 11/01/2010 16:15:19

    peri...ειναι λαθος η εκφραση ..και στο λεω πολυ φιλικα!!!

    the behind door δεν στεκει σαν εκφραση γι αυτο που θες να πεις...!!

    μην επιμενεις.

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/01/2010 16:18:00

    δεν λένε read the paper, λενε read the writing.

  10. loretta avatar
    loretta 11/01/2010 16:19:43

    well pal....bring it on!! by the way just for your info english is my native language ...!!

    • Fotini avatar
      Fotini @ loretta 12/01/2010 07:03:39

      @loretta:

      "Half breed, that's all I've ever heard, half breed. . .?

  11. strategy avatar
    strategy 11/01/2010 16:25:34

    Χαιρετίζουμε τη δέσμευση του κ. Σαμαρά για κατάργηση του εκτρωματικού ν/σ και επαναφορά της εθνικού χαρακτήρα της Παιδείας.

    Σε καμία περίπτωση αυτό δε σημαίνει ότι οι ενεργοί πολίτες (και bloggers) εφησυχάζουν ή ότι αναστέλλονται οι κινητοποιήσεις που έχουν προγραμματιστεί.
    Η συνέχεια θα δοθεί πολύ σύντομα και μέσα και ΕΞΩ από τη Βουλή.
    Αυτή θα είναι και η τελευταία ευκαιρία για να διαφοροποιηθούν τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ από τις λανθασμένες και καταστροφικές επιλογές της ηγεσίας του.

    http://dhmopshfisma.blogspot.com/

  12. krasnajia zvezda avatar
    krasnajia zvezda 11/01/2010 16:33:03

    http://www.antinews.gr/?p=23007
    Σαρκοζί: «Ο διάλογος για την εθνική ταυτότητα είναι αναγκαίος»

  13. enas avatar
    enas 11/01/2010 16:33:56

    Συμβαδίζει με το κοινό αίσθημα ο Σαμαράς, αλλά...θα αργησει να δει εξουσία.
    3.500.000 υπογραφές είχαν μαζετεί για τις ταυτότητες και τελικά...μια τρύπα στο νερό. Και το νομοσχέδιο θα ψηφιστεί και ο Έλληνας ξεχνάει ευκολα. Και ο ΓΑΠ έχει στο τσεπάκι 8 χρόνια Πρωθυπουργίας

    • EUROTSOPANHS avatar
      EUROTSOPANHS @ enas 11/01/2010 16:39:21

      ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΕΙ Ο ΓΑΠ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΤΟΥ ΕΝΑΙ.

      • enas avatar
        enas @ EUROTSOPANHS 11/01/2010 16:44:36

        Μάλλον είσαι νεος σε ηλικία και δεν ξέρεις τι θα πει ΠΑΣΟΚ. Αμα ο πασόκος πιάσει εξουσία, γίνεται πίτμπουλ. Όσο πιο πολύ τον χτυπάς , τόσο πιο βαθειά βάζει τα δόντια.

        • EUROTSOPANHS avatar
          EUROTSOPANHS @ enas 11/01/2010 17:07:02

          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΠΛΙΜΑΝ

          Η εποχη των ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑ,ΤΟΜΠΡΑ,ΓΙΝΝΟΠΟΥΛΟΥ και αλλων τσαμπουκαδων της ΛΕΓΕΩΝΑΣ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΜΤΗΣ ΦΑΛΑΓΓΑΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΝ,το συνδρομο του ΕΛ ΣΙΝΤ δεν πουλαειο πια γιατι ΔΕΝ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ που λεει και το ασμα.
          Είπατε τω βασιλεί χαμαί πέσε δαίδαλος αυλά. Ουκέτι ΛΑΛΙΩΤΗΣ έχει καλύβην, ου μάντιδα δάφνιν, ου παγάν λαλέουσαν, απέσβετο και ο ΑΝΤΡΕΑΣ

          • enas avatar
            enas @ EUROTSOPANHS 11/01/2010 17:21:45

            Φίλε μου, γυρνάν και παραγυρνάν.
            Και πάρτο χαμπάρι. Ο Έλληνας ξεχνά ευκολα. Τόσο εύκολα που και τα Ιμια τα κάναμε γαργάρα

          • Katerina avatar
            Katerina @ enas 11/01/2010 17:28:09

            Μπορεί και να ξεχάστηκαν τα Ίμια, αλλά δεν ζείς με αυτό στην καθημερινότητά σου, η αλλοίωση της ταυτότητας και η καθημερινή ζωή είναι διαφορετικά

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Katerina 12/01/2010 01:09:14

            Και αυτή ακόμα, μπορεί να ξεχαστεί. Πάρε παράδειγμα τους αλβανούς. Πόσοι τους θεωρούμε πια, στην καθημερινότητά μας, αλλοδαπούς; Σχεδόν κανένας μας. Αντίθετα, θεωρούμε ότι έχουν ενσωματωθεί 100% και αλλοδαπούς θεωρούμε μόνο τους αφγανούς, πακιστανούς, σομαλούς κ.λπ. που συνέρευσαν στην Ελλάδα κυρίως τα τελευταία χρόνια.

    • thespieys avatar
      thespieys @ enas 11/01/2010 16:43:12

      Υπάρχει μια διαφορά ειδικού βάρους μεταξύ της αναγραφής του θρησκεύματος στις αστυνομικές ταυτότητες και της χορήγησης ιθαγενειας και δικαιώματος ψήφου σε τουλάχιστον 1.000.000 λαθρομετανάστες, δε νομίζεις;

    • Orestios avatar
      Orestios @ enas 11/01/2010 16:50:57

      Λίγα τα ψωμιά του GAP. Τα ανεύθυνα παιχνίδια του ίδιου και της παρεούλας του τελείωσαν. Φτάνει όσο έπαιξαν με την υπομονή και την ανεκτικότητα των Ελλήνων.

    • ΣΟΦΙΑ avatar
      ΣΟΦΙΑ @ enas 11/01/2010 16:51:37

      Σιγά μην κυβερνήσει ο ΓΑΠ οκτώ χρόνια! Ήδη η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει!Πάνε οι καιροί που το ΠΑΣΟΚ με επικοινωνιακά τρυκ έπαιρνε την εξουσία! Ο Έλληνας ξύπνησε, θέλει πολιτική και καταδικάζει όλους αυτούς που στην πλάτη του παίζουν τα δικά τους παιχνίδια εξουσίας!

      • enas avatar
        enas @ ΣΟΦΙΑ 11/01/2010 16:57:44

        "Men willingly believe what they wish"
        Julius Caesar

        • enas avatar
          enas @ enas 11/01/2010 17:03:24

          Ο Ιούλιος Καίσαρας έλεγε πως τελικά οι άνθρωποι πιστεύουν αυτό που εύχονται...

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΣΟΦΙΑ 12/01/2010 17:51:45

        Σωστή! Δεν παύω να λέω ότι εξη μήνες είναι η ζωή του...

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ enas 11/01/2010 17:03:04

      Εγώ δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο ΓΑΠ επιθυμεί
      να κυβερνήσει για 8 χρόνια.
      Δεν πιστεύω καν ότι επιθυμεί καν να μείνει στο Ελλαδιστάν
      για 8 χρόνια.
      Από την πρώτη μέρα πρωθυπουργίας του κόβει βόλτες ανά την υφήλιο.
      Και τον βλέπω να εξαργυρώνει με διεθνή μεταγραφή,
      τα "επιτυχημένα" νομοσχέδια.
      Εμείς τί θα κάνουμε
      που θα μείνουμε με τους ελληνοποιημένους ισλαμοφασίστες

  14. karenin avatar
    karenin 11/01/2010 16:58:41

    Ναι ναι, μετά το σοκ απο τις ευρωσφαλιάρες στην ίδια μας την χώρα, χρειάζεται μια ένεση ηθικού. Πιο εύκολος και πιο βολικός στόχος οι μετανάστες, για να ξανακερδίσουμε την χαμένη τιμή της εθνικής μας περηφάνιας.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ karenin 11/01/2010 17:07:18

      Όχι, δεν το λες καλά.
      Μετά τις ευρωσφαλιάρες στην ανίκανη κυβέρνηση (και όχι στους ανυπεράσπιστους πολίτες)
      ο ΓΑΠ προκειμένου να ξανακερδίσει τη χαμένη τιμή της ατομικής του υπερηφάνειας, σκέφτηκε να "τιμωρήσει" τους "θρασείς"
      ευρωπαίους με απόδοση ευρωπαϊκής υπηκοότητας/ιθαγένειας/δικαιώματος ψήφου
      σε μερικά εκατομμύρια αφγανών-πακιστανών-βορειοαφρικανών.
      Και ξέρεις τί ακολουθεί μετά τις απανωτές ευρωσφαλιάρες; η τελική ευρω-κλωτσιά

    • Katerina avatar
      Katerina @ karenin 11/01/2010 17:14:57

      Δεν σε εντυπωσιάζει ότι αυτός και η παρέα του είναι τόσο «ευαίσθητοι» μόνο σε αυτό το θέμα?
      Μη σου κάνω κατάλογο για τις προτεραιότητες

  15. socrates avatar
    socrates 11/01/2010 17:01:51

    Μπράβο Αντώνη Σαμαρά.
    Η Ελλάδα δεν θα γίνει προάστειο της Καμπούλ, του Καράτσι, του Χαρτούμ και των Τιράνων.
    Πάντως το δημοψήφισμα δεν είναι η λύση.
    Η Νέα Δημοκρατία πρέπει να οργανώσει συλλαλητήρια και πορείες.
    Εάν το κάνει αυτό ο Αντώνης Σαμαράς να είστε σίγουροι ότι θα μαζευτεί και το μισό πασόκ μαζί μας.

  16. Μορφέας avatar
    Μορφέας 11/01/2010 17:07:44

    σωστὰ αὐτὰ ποὺ λέει ὁ σαμαρᾶς ἀλλὰ ἀφοῦ δὲν πάει σὲ δημοψήφισμα σημαίνει ὅτι μέχρι νὰ γίνει πρωθυπουργὸς οἱ λαθρομετανάστες θὰ νομιμοποιούνται μὲ τὸ τσουβάλι...τὸ κακὸ θὰ ἔχει γίνει...

    • Επίκουρος avatar
      Επίκουρος @ Μορφέας 12/01/2010 01:51:45

      Συμφωνώ. Να κάνουμε και δημοψήφισμα για την επαναφορά του πολυτονικού. Μη σου πω και της καθαρεύουσας.

  17. 13 avatar
    13 11/01/2010 17:09:13

    Και μη ξεχνας Αντωνη.Τωρα που μπηκες στο χορο,θα χορεψεις(καλαματιανο)και παρεα θα συρουμε και μεις αυτο το χορο και θα τραγουδαμε ...απ'τα "μπλοκ" !!

  18. Τάκης avatar
    Τάκης 11/01/2010 17:10:17

    "...θα παίρνουν με αίτησή τους ιθαγένεια..."
    Γιά διαβάστε βρε παιδιά την προτελευταία πρόταση καλύτερα.
    Ένα δίνει και δέκα παίρνει!
    Βρε μια μανία με την ιθαγένεια!
    Ω! τι πρωτοτυπία! Άσχετα με το αν οι γονείς, μας "κατσικώθηκαν" σε αυτόν το τόπο με το έτσι θέλω, το βλαστάρι των μόνο και μόνο επειδή θα τελειώνει το γυμνάσιο θα του δίνεται και η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ως επιβράβευση!
    Καταδέχεσαι ρε Αντώνη εσύ ο απόγονος της Πηνελόπης Δέλτα να είσαι "ιθαγενής" με τον απόγονο του Ακούμπα-κούλα-τα-μπαούλα-ούλα ή ακόμα χειρότερα, με τα μπάσταρδα του Τζέκινκς Χαν?
    Ντροπή ρε!
    Δεν είμαστε οι Μεσσήνιοι, τέτοιοι!

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Τάκης 11/01/2010 17:31:32

      Συμφωνώ απολύτως με την παρατήρησή σου. Δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η φράση. Δηλαδή μόνον με εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση θα γίνονται Έλληνες τα λαθρομεταναστόπουλα και τα μουσουλμανόπουλα; Θα μας τρελάνεις Αντώνη μας;

    • smoking area avatar
      smoking area @ Τάκης 11/01/2010 21:44:04

      Μπορεις να εξηγησεις τι δεν ειμαστε οι Μεσσηνιοι?
      Γιατι και εγω Μεσσηνιος ειμαι και οφειλω, οχι ως Μεσσηνιος αλλα ως Πολιτης αυτης της χωρας, να συμφωνησω με τον Αντωνη πως η Ελλαδα ειναι και πρεπει να παραμεινει μια ανοιχτη δημοκρατικη κοινωνια. Και πως δεν θα καταντησει ουτε ...ξεφραγο αμπελι, αλλα ουτε και ...περικλειστο φρουριο.
      Να θυμισω μονο οτι ο φραχτης στο αμπελι αρχισε να γερνει οταν καποιοι καλεσαν τα ...αδερφια μας του Αργυροκαστρου και των Αγιων Σαραντα το 1991 στην ...Μητερα Πατριδα.

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ smoking area 11/01/2010 21:48:48

        Πάντως αρεστοί στους Λακαιδεμόνιους δεν είστε! :p

        • smoking area avatar
          smoking area @ Νικόλας 11/01/2010 22:21:51

          Απο την εποχη του ...Αριστομενη

      • Τάκης avatar
        Τάκης @ smoking area 12/01/2010 00:12:40

        Κότες λειράτες και ριψάσπιδες! Αυτά δεν είναι οι Μεσσήνιοι!
        Θα μου ξεκαθαρίσεις κάτι πολύ απλό.
        Θέλεις να δωθεί ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ και όχι ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ, στους Λαθρομετανάστες?
        Διαφωνείς να δωθεί μόνο ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ και αυτή κάτω από "Ευρωπαϊκά" μέτρα και σταθμά?
        Όλα τα άλλα είναι λόγια ν' αγαπιόμαστε!

        • Aris M. avatar
          Aris M. @ Τάκης 12/01/2010 03:44:31

          Ποιος μίλησε για λαθρομετανάστες? Ο Σαμαράς είπε ΜΟΝΟ για τους νόμιμους...

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ smoking area 12/01/2010 15:31:32

        η τελευταία πρόταση, μια ηλίθια σύγκριση.

        με αγάπη από ένα αδέρφι σου απ το Αργυρόκαστρο.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ smoking area 12/01/2010 15:32:45

        αν θες εξήγησέ μου λίγο περισσότερο
        τη σύγκριση της τελευταίας παραγράφου σου.
        Ενα αδέρφι σου από το Αργυρόκαστρο.

  19. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 11/01/2010 17:18:36

    Στο θέμα αυτό συμφωνώ και εγώ με τον Σαμαρά.

  20. lionheart_kalamata avatar
    lionheart_kalamata 11/01/2010 17:19:12

    Πάντα υπάρχει και δικαιολογημένο άγχος και τεχνιτή αγωνία προ τόσο σοβαρών αποφάσεων μιας αντιπολίτευσης που οφείλει να είναι εθνικά υπεύθυνη και όχι συγκυριακά αφυπνισμένη!Η τιμή στον πολιτκό ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΕΊΝΑΙ ΔΙΠΛΗ και εξηγούμαι!
    1.η θέση του είναι η θέση της ψυχής του καθενός που τιμά την εθνική του ταυτότητα,τακτοποιεί δηλαδη τι σημαινει λαός και τι πληθυσμός!
    2.Εγκαινιάζει την πολιτική που έρχεται να λύσει όχι σολομόντια αλλά αριστοτελικά!

  21. karenin avatar
    karenin 11/01/2010 17:30:50

    Νομίζω αυτο το θέμα το χειρίζεται καλύτερα το ΛΑΟΣ. Και καλλη άμυνα κρατάνε, και το ψωμί τους βγάζουν οι άνθρωποι.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ karenin 11/01/2010 17:36:19

      Τυχοδιώκτες αγπητέ και αυτοί. Στις 27-3-2007 ο Καρατζαφέρης είχε δηλώσει στα Νέα ότι μεταναστόπουλα και λαθρομεταναστόπουλα πρέπει να παίρνουν ιθαγένεια στην Ελλάδα με τη γέννησή τους.

      Τώρα που "γυρίζει" τα γύρισε. Φυλάγει το σύστημα από τα δεξιά, ώστε να μπορούν να μας κατηγορήσουν όλους ως "ακροδεξιούς" και "οπαδούς του Καρατζαφέρη".

  22. Factorx avatar
    Factorx 11/01/2010 17:37:43

    Το γράφουμε και αλλού: Τα υπολείμματα της Αγίας Οικογένειας έχουν εξαπολύσει συστηματική εκστρατεία και απο το Διαδύκτυο και απο τα ΜΜΕ για υπονομευση των προσπαθειών του Σαμαρα. Είναι λοιπόν ακατανόητο παλιοί και εμπειροι σχολιαστες του antinews να τσιμπάνε και να ανοίγουν διάλογο μαζί τους. Οποιος θελει να πει κατι συγκεκριμένο να το πει κι αν κόψουμε την άππψη του εφοσον ειναι αποψη και οχι συνθήματα, βελάσματα και αφορισμοί - συνθήματα θα είμαι υπόλογος εγώ

  23. ΔΡΑΚΟΣ avatar
    ΔΡΑΚΟΣ 11/01/2010 17:39:11

    To αϊδόνι του Μπαγκλαντές, ο ευχαριστώ τους λαθρομετανάστες,ο γαμ--ς της Κυψέλης συμφωνεί;

  24. ΜπαρμπαΣαμ avatar
    ΜπαρμπαΣαμ 11/01/2010 17:42:53

    Ποιοι αλλοι ειναι τυχοδιώκτες?

  25. isnogood avatar
    isnogood 11/01/2010 17:47:45

    ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΑ...

  26. isnogood avatar
    isnogood 11/01/2010 17:52:35

    ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΑ

  27. Τάκης avatar
    Τάκης 11/01/2010 17:58:16

    Ρε συ, λεοντόκαρδε_καλαματιανέ, πατρίδα, με το συμπάθειο δηλαδή αλλά για σπάστα και ξαναρίχτα!
    Συμφωνείς με την 6η και 7η σειρά από το τέλος, προτάσεων του Αντώνη για παροχή ιθαγένειας?
    Όλος ο καυγάς είναι για το "πάπλωμα"!
    Όσοι μετανάστες βρίσκονται ΝΟΜΙΜΑ στην Ελλάδα, μετά από αίτησή των και από εξετάσεις για τις γνώσεις των γι αυτόν τον τόπο, τότε και μόνο τότε να τους δίνεται η ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ!
    Βρε μια μανία με την ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ!!!
    Δίπλα στου Μηλιού τα κτήματα και κάτω από τον Άγιο Σίδερη εχω γεννηθεί και έχω μεγαλώσει!
    Όχι στις ζούγκλες του Ανατολικού Πακιστάν με πρωτεύουσα το Μπαγκλαντές, που μαθαίναμε τότε στο 18ο Δημοτικό σχολείο!!!

    • loretta avatar
      loretta @ Τάκης 11/01/2010 20:11:13

      αγαπητοι μηπως η λεξη ιθαγενεια εξαφανιζει τις στημενες μειονοτητες τεχνικα και πρακτικα? για να το σκεφτουμε ΄λιγο πιο ψυχραιμα.

    • smoking area avatar
      smoking area @ Τάκης 11/01/2010 21:50:29

      Να δωσουν και οι ...Μεσσηνιοι αυτες τις εξετασεις?
      Οχι για την υπηκοοτητα.
      Δειγματοληπτικα, για να υπαρχει μετρο συγκρισης.
      Και οσοι ξενοι πιασουν το 80% της επιδοσης του Μεσσηνιακου δειγματος να περνουν την υπηκοοτητα.
      Για να δουμε τι ...ειμαστε και τι ...δεν ειμαστε...

      • Τάκης avatar
        Τάκης @ smoking area 12/01/2010 00:21:36

        Τις εξετάσεις αυτές, τις έδωσε κάποτε ο Παπαφλέσσας στο Μανιάκι με τα "μπροστινά" του!
        Εσύ πότε τις έδωσες με τα "πισινά" σου!
        Το μόνο κοινό με Μεσσήνιο που έχεις εσύ, είναι ο χαρακτηρισμός από Μ... που σε συνοδεύει.

      • smoking area avatar
        smoking area @ smoking area 12/01/2010 15:44:15

        Δεν περιμενα σοβαροτερη απαντηση απο εναν ...Τακη που κρεμομενος απο τα ...μπροστινα του Παπαφλεσσα, ταξινομει οχι μονο αλλοδαπους αλλα και πατριωτες του, με μονο κριτηριο -προφανως- τα προσωπικα του απωθημενα, μη φειδομενος απρεπεις χαρακτηρισμους.

        ΥΓ. Και επειδη ... Τακη, το παραπανω σχολιο μπορει να σε μπερδεψει, να στο πω και ...Καλαματιανα...
        Καθε φορα που εδωσα ...εξετασεις ,οι Τακηδες σαν και του λογου σου φυλαγαν τους ...πισινους τους.

    • Aris M. avatar
      Aris M. @ Τάκης 12/01/2010 03:52:32

      Εγώ πάλι προτιμώ παιδί νομιμου μετανάστη που να λέει οτι έχει ελληνική ιθαγένεια και να είναι περήφανος, παρά Υπήκοο που να αυτοπροσδιορίζεται ως Τουρκικού γένους ή Μακεδονικού....

    • man8os avatar
      man8os @ Τάκης 12/01/2010 15:50:14

      Κανεις δεν ειναι νομιμος.Αλλα αυτο ειναι αλλη συζητηση.

  28. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 11/01/2010 18:03:59

    Αναλυτική πρόταση ελληνικής μεταναστευτικής πολιτικής από την ομάδα σκέψης ΝΕΑ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ

    http://neakentrodexia.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

  29. ndvoice avatar
    ndvoice 11/01/2010 18:06:22

    Εντάξει, όταν αναλάβει η Νέα Δημοκρατία θα καταργήσει το νόμο. Μέχρι τότε όμως πόσες χιλιάδες λαθρομετανάστες θα γίνουν έλληνες και πόσες ακόμα εκατοντάδες χιλιάδες θα σπεύσουν στη χώρα μας για να προλάβουν να γίνουν ευρωπαίοι; Και αν μετά αναλάβει ξανά το ΠΑΣΟΚ πάλι θα αλλάζουμε το νόμο;
    Δεν θα ήταν λοιπόν πιο δημοκρατικό να αποφασίσει οριστικά ο ίδιος ο λαός με δημοψήφισμα αν θέλει την εύκολη ή την πιο δύσκολη απονομή της ιθαγένειας;

  30. donaE avatar
    donaE 11/01/2010 18:10:08

    Το πιστευω εδω και καιρο...
    Δεν θα αφηνοτανε διαφορετικα στην αυτοκαταστροφη που οδευει.

  31. Τάκης avatar
    Τάκης 11/01/2010 18:19:01

    Μην συμφωνείς μαζί μου διότι εγώ χαρακτηρίζομαι(?) σαν ...Ντορικός και θα σε πάρω στον λαιμό μου!
    Σ' ευχαριστώ πάντως που έπιασες το νόημα!

  32. Factorx avatar
    Factorx 11/01/2010 18:31:00

    Νομίζω οτι η παρέμβαση Σαμαρά είναι δυνατή κυριως επειδή δεσμεύεται οτι θα καταργήσει το νομοσχεδιο του ΠΑΣΟΚ και συνδέει το όλο θέμα με την ΠΑιΔΕΙΑ (που αποδυναμωνει το ΠΑΣΟΚ).

    Άλλο δυνατό σημείο: κάνει σαφές οτι οταν γίνει κυβερνηση θα καταργήσει και το νόμο Παυλόπουλου που άνοιξε τον δρόμο για όλα αυτα.

    Αδύνατα σημεία:

    1.Το θέμα των παιδιών των νόμιμων μεταναστών. πχ ποιοί θα οριζοντυαι ως "νομιμοι"; Η Γερμανια εχει πιο ασυτηρή νομοθεσία στο θεμα αυτό.
    2. Δεν αντιμετωπίζει το θέμα της ροής μεταναστων

  33. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/01/2010 18:48:48

    Σημασία ΤΩΡΑ έχει να βλέπουμε τη μεγάλη εικόνα.
    Όχι να φιλονικούμε για λεπτομέρειες.

    Κάποιος έπρεπε να πει
    "Οι Έλληνες είναι λαός, δεν είναι «πληθυσμός»".

    Κάποιος έπρεπε να πει(απειλήσει)
    "θα το καταργήσω".

    Είναι σημαντικό που λέγεται από τον έναν από τους δύο πυλώνες του κοινοβουλευτισμού, τον αργηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
    Η Πολιτική εμπεριέχει αυξημένο ποσοστό σημειολογίας.

    Απουσιάζουν 15 χρόνια από τον δημόσιο διάλογο διατυπώσεις που υπερασπίζονται στοιχειωδώς το συλλογικό μας "είναι".

    Από τότε που μας πλημμύρισαν ανεξέλεγκτα κύματα πεινασμένων (σύμφωνοι), κατατρεγμένων (σύμφωνοι) του οποίους ήταν θεάρεστο να περιθάλψουμε όσο μπορούσαμε, αλλά και τυχοδιωκτών και εγκληματιών.

    Τα πάσης φύσεως υπολείμματα, της Αγίας Οικογένειας, των πονηρών ακροδεξιών ή των εκμοντερνισμένων νεοταξικών, θα γίνουν, σιγά-σιγά, υλικό για την Ψυττάλεια.
    Αλλά όχι όταν κοιμόμαστε στον καναπέ.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Προφήτης 11/01/2010 18:55:38

      Σωστά κι αυτά, αλλά τις εκπτώσεις, τι τις θέλει; Αυτός δεν μας έλεγερ να είμαστε περήφανοι για τις ιδέες μας; Το ξέχασε κιόλας; Τον βλέπω να κομπλεξάρεται λιγάκι μην τυχόν και τον πουν ακραίο.

      • Factorx avatar
        Factorx @ Blimblomblim 11/01/2010 18:59:01

        Για περιέγραψε σε παρακαλώ τις "εκπτώσεις¨για να ξέρουμε τι λέμε

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Factorx 11/01/2010 19:09:29

          Την πρώτη την έγραψες ο ίδιος με τα παιδιά των νομίμων μεταναστών. Αν και αναφέρομαι μάλλον σε κάτι λίγο διαφορετικό. Αυτό που αναφέρομαι είναι το εξής: Υπό το ισχύο καθεστώς, αν έχεις δέκα χρόνια νόμιμης παραμονής στην Ελλάδα στα τελευταία δώδεκα, και είσαι ενήλικος, μπορείς να υποβάλεις αίτηση με βάση τις γενικές ρυθμίσεις (ελληνική παιδεία, πολιτισμό, κλπ., με το αναιτιολόγητο πάντοτε να είναι δαμόκλειος σπάθη πάνω από τον υποψήφιο Έλληνα, δηλαδή, πρέπει να είναι Έλληνας πραγματικά, να μην είναι μουσουλμάνος κλπ.). Τώρα, ο Αντώνης μας μιλάει για εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση και αναρωτιέμαι: Πάμε πέρα από τις γενικές διατάξεις; Δηλαδή η συμμετοχή στην εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση θα δίνει, στα δεκαοκτώ, δικαίωμα αυτόματος πολιτογράφησης, όπως π.χ. στους ομογενείς που δεν εξετάζονται άλλες προϋποθέσεις παρά μόνον αν είναι ομογενείς;

          Προσωπικά, καταλαβαίνω ότι η εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση και η ηλικία των δεκαοκτώ θα δίνει αυτόματα περίπου την ιθαγένεια. Βέβαια, μιλάει για αποφυγή των "γραφειοκρατικών αυτοματισμών". Ας ελπίσουμε αυτό που θα φέρει για ψήφιση ως κυβέρνηση να μην δίνει αυτόματα την ιθαγένεια στα 18, με μόνη προϋπόθεση τη συνεχή νόμιμη παραμονή και την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση. Πάλι θα είναι πρόβλημα και στην ουσία η ρύθμιση δεν χάνει το στοιχείο του αυτοματισμού που έχει τώρα με το σχέδιο του ΠΑΣΟΚ.

          Υπάρχει το θέμα του αναιτιολόγητου που δεν έθιξε, κακώς. Το αναιτιολόγητο σημαίνει ένα πράγμα: ότι η απόφαση δεν είναι νομική, αλλά πολιτική. Αυτό δεν το είπε και είναι πολύ σημαντικό. Το ΠΑΣΟΚ το είπε εύσχημα ότι "εντάσσουμε τη διαδικασία στο κράτος δικαίου". Δηλαδή θα ελέγχεται από τα δικαστήρια το αν και γιατί δεν δώσαμε σε κάποιον ιθαγένεια, άρα με κριτήρια νομικά και όχι πολιτικά. Λάθος και μάλιστα μέγιστο. Θα έπρεπε να μιλήσει και γι' αυτό.

          Υπάρχουν κι άλλα, με κυριότερο την έλλειψη μαχητικότητας που διακρίνει αυτή τη συγκεκριμένη φρασεολογία. Ωστόσο δεν προλαβαίνω να τα γράψω τώρα, γιατί πρέπει να φύγω. Κάνω κλικ στο notify on followup comments για να μην χάσω τυχόν απάντηση.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Blimblomblim 11/01/2010 19:16:12

            Βlim το αναιτιολογητο δε στεκεται για παιδια γεννημενα στην Ελλαδα που εχουν βγαλει εδω το σχολειο.
            Ουσιαστικα σημαινει παραμονη ολοκληρωτικα του δικαιου του αιματος.Οι θεσεις δε μπορει να ειναι εξτρεμιστικες και εξω απο τα ευρωπαικα προτυπα.

          • anonymous avatar
            anonymous @ ψυχραιμια 11/01/2010 23:04:30

            Στέκει. Ας υποθέσουμε έρχεται ένας μουσάτος με κελεμπία γίνεται νόμιμος και στέλνει το παιδί του σχολείο. Τελειώνει το παιδί γίνεται κι αυτό μουσάτος με κελεμπία και επειδή δε βρίσκει εδώ γυναίκα χωρίς κλειτορίδα τρέχει στη μουσατοχώρα του και φέρνει μια. Με τη λογική σου αυτός θα έπρεπε να γίνει Έλληνας. Αν του το απορρίψεις για τους λόγους που ανάφερα πιο πάνω θα σου βάλουν βόμβα.
            Με το αναιτιολόγητο δε δίνεις λογαριασμό σε κανένα. Φτιάχνεις μερικά άτυπα κριτήρια και όσοι τα πιάνουν τους δίνεις υπηκοότητα ενώ όσοι δεν τα πιάνουν δεν τους δίνεις.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ anonymous 12/01/2010 08:06:40

            O καλυτερος τροπος ειναι να βρεις μεθοδο να μη μπει ο τυπος με τη κελεμπια και αποκτησει νομιμη παραμονη.Απαξ και μπει ή μαλλον μπουν πολλοι θα εχεις προβληματα οτι και να κανεις.

          • Επίκουρος avatar
            Επίκουρος @ ψυχραιμια 12/01/2010 01:52:53

            Ως γνωστόν, το ελληνικό αίμα έχει άλλο χρώμα.

          • yangoolas avatar
            yangoolas @ Επίκουρος 12/01/2010 16:23:47

            επίκουρε ψάχνουν για γιουσουφάκια και ορντινάτσες οι Παστούν, τρέχα.

          • Soustom avatar
            Soustom @ Επίκουρος 13/01/2010 22:02:25

            ΟΧΙ ΦΙΛΕ ...ΑΛΛΗ ΓΕΥΣΗ ΕΧΕΙ...ΡΏΤΑ ΤΌ ΧΩΜΑ, ΘΑ ΣΤΟ ΠΕΙ!!!!

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ ψυχραιμια 12/01/2010 16:54:24

            Αυτό το ζήτημα είναι όμως όλη η ουσία. Στην πραγματικότητα, μας ζητάς κι εσύ να υποχωρήσουμε πλήρως στα κελεύσματα της Νέας Τάξης.

            Κατά τα άλλα, κόπτεσαι μήπως τυχόν και σταματήσει η Ελλάδα να είναι μονοεθνικό κράτος. Δηλαδή αν τα Πακιστανόπουλα πάνε εννιά χρόνια σχολείο πρέπει μετά να τους δώσουμε ιθαγένεια!

            Τι λες ωρέ;;; Ώστε θα είμαστε εξτρεμιστές αν τα δώσουμε τα Πακιστανόπουλα ιθαγένεια;

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ ψυχραιμια 12/01/2010 16:58:32

            Αυτό το ζήτημα είναι όμως όλη η ουσία. Στην πραγματικότητα, μας ζητάς κι εσύ να υποχωρήσουμε πλήρως στα κελεύσματα της Νέας Τάξης.

            Κατά τα άλλα, κόπτεσαι μήπως τυχόν και σταματήσει η Ελλάδα να είναι μονοεθνικό κράτος. Δηλαδή αν τα Πακιστανόπουλα πάνε εννιά χρόνια σχολείο πρέπει μετά να τους δώσουμε και ιθαγένεια! Αυτό μας λες!

            Τι λες ωρέ;;; Ώστε θα είμαστε εξτρεμιστές αν δεν δώσουμε σε αυτά τα Πακιστανόπουλα ιθαγένεια;

            Θα είμαστε "εξτρεμιστές" αν κρατήσουμε το δίκαιο του αίματος;!!! Που αποτελεί τη βάση του κώδικα ιθαγένειας από ιδρύσεως του ελληνικού κράτους;;; Εξτρεμιστές ήταν όλοι οι πατεράδες μας και οι παππούδες μας και η ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ το 2004 που ψήφισαν μαζί το νέο κώδικα ιθαγένειας! Εξτρεμιστές τα ευρωπαϊκά κράτη που τα περισσότερα έχουν το δίκαιο του αίματος!!!

            Αλλά βέβαια, το χρησιμοποιούμε έντεχνα όταν πρέπει το λέμε "δίκαιο του αίματος" ώστε να φαίνεται ρατσιστής και εξτρεμιστής όποιος το υποστηρίζει.

            Όταν μετά σε αποκαλώ πέμπτη φάλαγγα της Νέας Τάξης εδώ μεσα, φταίω εγώ;;; Που μου κλαις και οδύρεσαι κατά τα άλλα που θα σταματήσει να είναι η Ελλάδα μονοεθνικό κράτος;

          • Επίκουρος avatar
            Επίκουρος @ Επώνυμος 13/01/2010 02:07:36

            Πες μου πώς ορίζεις το έθνος. Γιατί αν ορίζεται με βάση τη γλώσσα και τον πολιτισμό, τότε τα παιδιά που γεννιούνται και μεγαλώνουν στην Ελλάδα είναι Έλληνες. Αν μέσα στις προϋποθέσεις βάζεις και τη θρησκεία, τότε πρέπει να βγάλουμε εκτός του έθνους τουλάχιστον τους μισούς Έλληνες πολίτες που δεν είμαστε χριστιανοί (άσχετα αν έχουμε βαπτιστεί και αν πηγαίνουμε που και που σε κανέναν γάμο ή καμία βάφτιση). Αν τώρα ορίζεις το έθνος με βάση το αίμα (που ρώτησα παραπάνω, αλλά δε μου απάντησες πώς ξεχωρίζεις το ελληνικό και αν αυτό έχει άλλο χρώμα), θέλω να μου πεις πως μπορώ να ξέρω ότι το δικό σου είναι original ελληνικό και όχι μπασταρδεμένο. Και πως η προγιαγιά σου δεν έκανε τον παππού σου με το γείτονα της τον Αχμέτ που ήταν και ωραίο παλικάρι.

          • Μάρκο Τ avatar
            Μάρκο Τ @ Επίκουρος 13/01/2010 02:28:48

            Η αντίληψή σου για το έθνος θυμίζει γραφειοκράτη υπάλληλο που κρίνει με τυπικά κριτήρια αν η αίτηση είναι σωστή. Αμφιβάλλω αν και εσύ τα πιστεύεις αυτά που γράφεις.
            Το να ανήκεις σε ένα έθνος σημαίνει το να έχεις συνείδηση κοινότητας με άλλους ανθρώπους που συνανήκουν στο έθνος. Το γεννημένο εδώ Πακιστανάκι μουσουλμανάκι μπορεί να είναι ελληνόφωνο, μπορεί να του δώσει το GAP την ελληνική υπηκοόητα, θα μείνει ένα ελληνόφωνο Πακιστανάκι. Γιατί ούτε το αρχαίο μάρμαρο, ούτε η βυζαντινή εκκλησία, ούτε οι Μυκήνες, ούτε ο Μυστράς, ούτε ο πίνακας του Χατζηκυριάκου-Γκίκα, ούτε ο Καβάφης δεν θα του πούνε τίποτα. Η πραγματική του παιδεία θα είναι από το κορανικό σχολείο. Και όσο φανατίζεται στο κορανικό σχολείο, όλα τα παραπάνω είτε θα του είναι αδιάφορα, είτε θα τα μισεί. Θα είναι ένα δίγλωσσο Πακιστανάκι που τυχαίνει να είναι γεννημένο εδώ.

            Εκτός βέβαια και αν το Πακιστανάκι βαφτιστεί. Οπότε, με το βάφτισμα, θα προσλάβει πολιτισμικά όλο τον ελληνισμό. Γι'αυτό και έγραψα και παλιότερα ότι το πραγματικό κλειδί για την ένταξη των μεταναστών το κρατά η Εκκλησία. Η γλώσσα από μόνη της δεν λέει τίποτα: Ο Αμερικανός ψυχίατρος, παλαιστινιακής καταγωγής, που σκότωσε τους συναδέλφους του στη στρατιωτική ακαδημία, αγγλόφωνος ήταν.

            Δεν τα γράφω για σένα τα πιο πάνω, γιατί δεν πρόκειται να πειστείς με τίποτα, τα γράφω για όσους καλόπιστους πέφτουν, από αφέλεια, στη λούμπα των "χρήσιμων ηλίθιων" αριστεροφιλελεύθερων νταβατζήδων του ισλαμοφασισμού.

          • Μάρκο Τ avatar
            Μάρκο Τ @ Επίκουρος 13/01/2010 02:47:42

            Προφανώς για να μιλάς για Αχμέτ, μπερδεύεις τους χριστιανούς Αρβανίτες με τους Τούρκους. Ιστορία από τον Niko Ago μαθαίνεις; Αν θες, να σου δώσω κάποια πιο σοβαρή βιβλιογραφία.

            Εκεί όπου ζούσαν οι πρόγονοί μου Αρβανίτες, στο κατούντι τους (χωριό), δεν υπήρχε ούτε μισός μουσουλμάνος. Ενημερωτικά στο λέω. Ούτε στα γύρω χωριά. Και ας το επιβεβαιώσουν και άλλοι από εδώ που τυχόν έχουν αρβανίτικη ρίζα.

            Αλλά τα DNA των ανθρώπων δεν με ενδιαφέρουν. Μπορεί κάποιος να έχει καταγωγή μουσουλμανική, αλλά να έχει υιοθετήσει την ελληνική κουλτούρα. Δύσκολα όμως αυτό θα γίνει όσο παραμένει μουσουλμάνος. Εκεί είναι το κλειδί.

          • Α.Κ. avatar
            Α.Κ. @ Μάρκο Τ 13/01/2010 13:35:22

            Αγαπητέ Μάρκο Τ

            Η γιαγιά μου ήταν αρβανίτισα από Ασπρόπυργο Αττικής. Χριστιανή Ορθόδοξη και Ελληνίδα γεννημένη το 1914. Ολοι οι γνωστοί της αρβανίτες χριστιανοί ορθόδοξοι. Αυτά. Δεν ξέρω αν βοηθάνε.

          • Α.Κ. avatar
            Α.Κ. @ Μάρκο Τ 13/01/2010 13:36:07

            Αγαπητέ Μάρκο Τ

            Η γιαγιά μου ήταν αρβανίτισα από Ασπρόπυργο Αττικής. Χριστιανή Ορθόδοξη και Ελληνίδα γεννημένη το 1914. Ολοι οι γνωστοί της αρβανίτες χριστιανοί ορθόδοξοι. Αυτά. Δεν ξέρω αν βοηθάνε

          • chien andalu avatar
            chien andalu @ Μάρκο Τ 13/01/2010 14:57:59

            Όπως εσύ με Αλβανίτικη καταγωγή περηφανεύεσαι για τα Αρχαία Μάρμαρα σαν να είναι των προγόνων σου, έτσι και το πακιστανάκι δε θα διαφέρει σε τίποτα από σενα και θα γινει κι αυτό ελληνόπουλο!
            Τόσο απλά.

          • Α.Κ. avatar
            Α.Κ. @ chien andalu 13/01/2010 15:27:11

            Δεν θα γίνει αγαπητέ. Τόσο απλά.

          • πολίτης avatar
            πολίτης @ chien andalu 13/01/2010 20:44:58

            Κάνε πρώτα μια βόλτα στη Θράκη, να δεις αν έχουν ενσωματωθεί ακόμη οι μουσουλμάνοι και τα μουσουλμανάκια, μετά από τόσα χρόνια στην περιοχή και μετά τα λέμε. Αν γουστάρετε τα πολυλπολιτισμικά πειράματα, να τα κάνετε στην πλάτη άλλου λαού. Και έχω τη βεβαιότητα ότι το παιδί σου (αν έχεις), δε θα θέλεις να το στείλεις σε σχολείο με ξένους, όπως όλοι εσείς οι φανφαροανθρωπιστές.

          • l
            l' ami du peuple @ πολίτης 13/01/2010 20:55:31

            Παιδεία ελληνική ή πολυπολιτισμική;

            Της Κατερινας Μαντουβαλου*

            Σειρά ενεργειών έχει εκδηλωθεί τις τελευταίες εβδομάδες με αφορμή την τοποθέτηση της κ. Θάλειας Δραγώνα στη θέση της ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας. Επικριτές των απόψεών της την κατηγόρησαν για έλλειψη πατριωτισμού και χαρακτήρισαν τις θέσεις της «ανθελληνικές». Μάλιστα, σε διαδήλωση που πραγματοποίησαν προ ολίγων ημερών στη λεωφόρο Συγγρού, προέταξαν το σύνθημα «Παιδεία ελληνική και όχι πολυπολιτισμική», υποστηρίζοντας ότι η ελληνική παιδεία διαφυλάσσει την εθνική μας ταυτότητα και τα εθνικά μας συμφέροντα, ενώ η πολυπολιτισμική εκπαίδευση απειλεί την ελληνική ταυτότητα και την ασφάλεια της χώρας.

            Αποτελεί άραγε η πολυπολιτισμική εκπαίδευση απειλή για τη χώρα; Ισχύει ότι η αναγνώριση της διαφορετικότητας στην εκπαίδευση και στην πολιτική ζωή θα ενισχύσει την επιρροή της Τουρκίας, όπως είπε ο κ. Γεώργιος Καρατζαφέρης στη Βουλή στις 23/12/09; Αν εξετάσει κανείς την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που έγινε στη Θράκη το 1997 (επιστημονικά υπεύθυνες της οποίας ήταν η κ. Θάλεια Δραγώνα και η κ. Αννα Φραγκουδάκη), θα διαπιστώσει ότι η πολυπολιτισμική εκπαίδευση όχι μόνο δεν αποτελεί απειλή για την Ελλάδα, αλλά αντιθέτως έχει επιφέρει θετικά αποτελέσματα, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

            Εως το 1990, οι μειονοτικοί μαθητές της Θράκης λάμβαναν αυτό που ο κ. Καρατζαφέρης θα χαρακτήριζε με περηφάνια «παιδεία ελληνική». Διδάσκονταν τα ίδια βιβλία που χρησιμοποιούσαν μαθητές οι οποίοι έχουν τα ελληνικά ως μητρική τους γλώσσα. Διάβαζαν βιβλία Ιστορίας που χαρακτήριζαν τους Τούρκους βάρβαρους και απολίτιστους. Διδάσκονταν από δασκάλους που δεν είχαν επιμορφωθεί για τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες των μαθητών αυτών, δασκάλους που επιτελούσαν ρόλο «εθνικό», δηλαδή τον έλεγχο της τουρκικής προπαγάνδας στη Θράκη, και όχι ρόλο εκπαιδευτικό.

            Στα τέλη της δεκαετίας του 1980, τα μέλη της μειονότητας αντέδρασαν στην πολιτική αυτή του κοινωνικού αποκλεισμού και του ασφυκτικού ελέγχου. Διακήρυξαν ότι είναι Τούρκοι, συσπειρώθηκαν γύρω από μειονοτικούς βουλευτές που προέβαλαν αιτήματα για αυτοδιάθεση της Θράκης και στράφηκαν για βοήθεια στο τουρκικό προξενείο. Αποτέλεσμα επομένως του ελληνικού μοντέλου εκπαίδευσης της εποχής εκείνης ήταν η στροφή της μειονότητας προς την Τουρκία.

            Η ελληνική πολιτεία αναγνώρισε την αποτυχία αυτού του μοντέλου το 1990 και έλαβε σειρά μέτρων για την ενσωμάτωση της μειονότητας στην ελληνική κοινωνία. Στον τομέα της εκπαίδευσης η μεταρρύθμιση ξεκίνησε το 1997 με το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων (ΠΕΜ), το οποίο έγινε γνωστό ως Πρόγραμμα Δραγώνα-Φραγκουδάκη. Βασικός στόχος του ΠΕΜ ήταν ο περιορισμός των κοινωνικών και εκπαιδευτικών ανισοτήτων μεταξύ της μειονότητας και της πλειονότητας. Βασικοί άξονες του προγράμματος συνδέονται άμεσα με τη βελτίωση του ελληνόφωνου προγράμματος των μειονοτικών σχολείων, τη συγγραφή σχολικών βιβλίων (λαμβάνοντας υπόψη τις γλωσσικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες των μειονοτικών μαθητών), τη διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων για καθηγητές μειονοτικών σχολείων, τη διδασκαλία Ελληνικών σε ενήλικες και τη διοργάνωση εξωσχολικών δραστηριοτήτων έτσι ώστε να καταστεί δυνατή η αρμονική συνύπαρξη και συνεργασία μεταξύ των μελών της μειονότητας και της πλειονότητας.

            Τα μέλη της μειονότητας αρχικά ήταν διστακτικά στην προσέγγιση αυτή. Το γεγονός ότι επί δεκαετίες ήταν κοινωνικά αποκλεισμένα είχε οδηγήσει τη μειονότητα σε απώλεια της εμπιστοσύνης της προς την ελληνική πολιτεία. Σταδιακά όμως διαπίστωσαν ότι η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση τους δημιουργεί νέες ευκαιρίες στην Ελλάδα. Ο αριθμός των μειονοτικών μαθητών στα δημόσια (ή πλειονοτικά) σχολεία έχει αυξηθεί σημαντικά. Το ίδιο και ο αριθμός των μειονοτικών φοιτητών στα πανεπιστήμια. Επίσης μειώθηκε η διαρροή μαθητών και φοιτητών της μειονότητας προς την Τουρκία και ακούστηκαν από μειονοτικούς φωνές αμφισβήτησης για την πολιτική που ασκεί το τουρκικό προξενείο στη Θράκη.

            Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση στη Θράκη δεν είχε ευεργετικά αποτελέσματα μόνο στην τοπική κοινωνία. Θετικές αναφορές για το ΠΕΜ έχουν διατυπωθεί σε εκθέσεις διεθνών οργανισμών για την Ελλάδα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι τελευταίες εκθέσεις του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (18/02/09) και του Συμβουλίου της Ευρώπης (19/02/09), οι οποίες αναγνωρίζουν την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση της Θράκης ως θετικό δείγμα ενσωμάτωσης της μειονότητας στην ελληνική κοινωνία και καλούν την κυβέρνηση να λάβει περαιτέρω μέτρα για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη χώρα.

            Δεν γνωρίζω αν σήμερα οι μουσουλμάνοι της Θράκης αισθάνονται περισσότερο Ελληνες ή Τούρκοι, αλλά νομίζω ότι αυτό έχει δευτερεύουσα σημασία. Πιο σημαντικό είναι ότι τα μέλη της μειονότητας ελπίζουν πλέον σε μια ζωή στην Ελλάδα με ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα με τους υπόλοιπους Ελληνες πολίτες και όχι σε μια ζωή στην Τουρκία ή σε μια Θράκη αυτονομημένη, όπως στα τέλη της δεκαετίας του 1980. Και αυτό είναι αποτέλεσμα της ισονομίας και της πολυπολιτισμικής παιδείας.

            καθημερινη 13/1/2010

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ l' ami du peuple 13/01/2010 21:45:42

            Απότι αντιλαμβάνομαι από τον τίτλο του άρθρου η συντάκτις προετοιμάζει έδαφος και βολιδοσκοπεί τις διαθέσεις της Ελληνικής κοινωνίας όσον αφορά μια ενδεχόμενη αποδυνάμωση και υποχώρηση της Ελληνικής παιδείας προς όφελος της εισαγωγής μιας "παιδείας multiculti" (αφού ασφαλώς γνωρίζει ότι εθνοτικές ομάδες ή μειονότητες που θα σχηματιστούν μόλις ψηφιστεί ο δαμόκλειος για την Ελλάδα νόμος θα είναι κάμποσες).

            Διαπιστώνω με λύπη μου ότι ο νεο-οθωμανισμός έχει βαθιές ρίζες στη χώρα που τον αποτίναξε.
            Πόσες ακριβώς "multiculti" παιδείες θα επιθυμούσε η συντάκτις του άρθρου μπορεί να μας προσδιορίσει;

            Στον επίλογό της δέχεται χαλαρά ότι "... δεν γνωρίζει αν οι μουσουλμάνοι της Θράκης αισθάνονται περισσότερο Έλληνες ή Τούρκοι και νομίζει εξάλλου ότι αυτό έχει δευτερεύουσα σημασία..." ενώ μόλις λίγο παραπάνω επιστρατεύει ως επιχείρημα "με τη προηγούμενη πολιτική οι μειονοτικοί διακήρυτταν ότι είναι Τούρκοι".

            Αν δεν γνωρίζει ούτε και την ενδιαφέρει το αν σήμερα οι μουσουλμάνοι της Θράκης αισθάνονται περισσότερο Έλληνες χάρις στην πολιτική την οποία υπερασπίζεται, αναρωτιέμαι ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ και προς τι το όλο πόνημα προπαγάνδισης της "ομαλής ενσωμάτωσης" μέσω της "multiculti" παιδείας;
            Έχει στα χέρια της η συντάκτις καμία σοβαρή έρευνα που να καταλήγει στο ότι οι μειονοτικοί σήμερα αισθάνονται περισσότερο Έλληνες, ότι δεν διακηρύττουν ότι είναι Τούρκοι και ότι δεν επιθυμούν απόσχιση; Θα ήταν ενδιαφέρον να το παρέθετε για να στηρίξει την επιχειρηματολογία της...

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ αλλενάκι 13/01/2010 22:10:15

            Κατ αρχην να ξεκαθαρισουμε κατι.Η μειονοτητα στη Θρακη ειναι αναγνωρισμενη ως μειονοτητα απο τη συνθηκη της Λωζαννης.Μπορει να υπαρχει διαφωνια στον ορισμο "μουσουλμανικη" ή "τουρκικη" αλλα παντως ειναι δεδομενο οτι υπαρχει κατι που εχει πολιτισμικα στοιχεια διαφορα απο την ελληνικη πλειονοτητα.Αρα ειναι αντικειμενο συζητησης τα ειδικα βιβλια,η ειδικη εκπαιδευση κλπ.
            Οι μεταναστες ομως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ εθνικες μειονοτητες νομικα.Ειναι ειτε ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ δηλ ξενοι υπηκοοι ειτε αν πολιτογραφηθουν Ελληνες οπως και οι υπολοιποι και δεν υπαρχει καμμια βαση για διακριση.
            Εδω παιζεται το παιγνιδι των πολυπολιτισμικων.Ενω φαινομενικα διακηρυσσουν οτι απλως νεους Ελληνες θαλουν να φτιαξουν και οι "καθυστερημενοι" τους εμποδιζουν υπογειως προσπαθουν να διατηρησουν οι ξενοι τη διαφορετικη συνειδηση τους παιρνοντας ομως το δικαιωμα ψηφου δηλ. να φτιαξουν μειονοτητες.Χαρακτηριστικα ειναι οσα εγιναν στο σχολειο της Γκραβας με την υποθεση μιας "προοδευτικης" δασκαλας που εφερε για μαθημα βιβλια ιστοριας του αλβανικου Υπουργειου Παιδειας και τιμωρηθηκε επι ΝΔ γιαυτο.Ολος ο "προοδευτικος" θιασος τη στηριξε με μπουρδες περι ανοχης κλπ δηλ ενω ισχυριζονται οτι δηθεν θα φτιαξουν "νεους Ελληνες" υπερασπιζονται καποια που ηθελε να φτιαξει νεους Αλβανους.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ψυχραιμια 13/01/2010 22:20:58

            εννοείται Ψυχραιμία ότι δια της ψήφου θα συγκροτηθουν και επίσημα σε πλήθος μειονότητες...αυτό είναι το σημείο κλειδί

          • anonymous avatar
            anonymous @ ψυχραιμια 13/01/2010 22:31:16

            Για τη δασκάλα σιγά την τιμωρία που της έκαναν. Την έστειλαν διευθύντρια σε άλλο σχολείο. Νομίζω ότι πρέπει να έχει κάποια σχέση με κάποιον από το ΣΥΡΙΖΑ.
            Το γεγονός ότι τους έκανε μάθημα με αλβανικά βιβλία το απέκρυψαν επιμελώς. Εγώ το έμαθα από τα σχόλια εδώ.

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ ψυχραιμια 13/01/2010 22:39:14

            ..φίλε μου αν προσδώσεις όμως εθνική υπόσταση σε θρησκευτικές επιλογές, δημιουργείς νταβατζή και για τους επόμενους μουσουλμάνους είτε είναι Αλβανοί είτε Πακιστανοί πολιτογραφημένοι και το παιχνίδι αλλάζει...
            Οι πολιτισμικοί που αναφέρεις πολύ σωστά μειονότητες δημιουργούν

          • Orestios avatar
            Orestios @ Επίκουρος 13/01/2010 04:29:09

            Τί είν' η Πατρίδα μας, ε? Βρε τί τραβάμε με τα απολειφάδια της γεννημένης γερόντισσας.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Επίκουρος 13/01/2010 08:02:40

            To eθνος οριζεται με βαση τον πολιτισμο και ο πολιτισμος ξεκινα απο τη θρησκεια.Ο Χαντιγκτον που εγραψε το βιβλιο ¨"Συγκρουση των πολιτισμων" ως πολιτισμους τις θρησκειες εννοει.
            Εσυ μπορει να μην εισαι χριστιανος αλλα προερχεσαι απο Χριστιανους και η αριστερη σου ιδεολογια ειναι επηρεασμενη απο την καταγωγη σου αυτη και εστω και ως αθεος εχεις πολλα πολιτισμικα στοιχεια του παρελθοντος.
            Εισαι μια μετεξελιξη του παλιου ορισμου του Ελληνα που το 1821 ορισθηκε ως ο κατοικος της Ελλαδος που ειναι χριστιανος.Οι μουσουλμανοι ειναι αλλος κοσμος,ξενος και μαλιστα αντιπαλος.

          • πολίτης avatar
            πολίτης @ Επίκουρος 13/01/2010 12:49:22

            Λοιπόν, πήρες αρκετές απαντήσεις. Μάλλον, παρά το ψευδώνυμό σου, δεν προβληματίστηκες μέχρι τώρα σχετικά με το περιεχόμενο αυτών των εννοιών και έμεινες στα όσα σου είπαν στο δημοτικό. Συμφωνώ με τους υπόλοιπους, βάζοντας ως βασικό παράγοντα την ιστορική και πολιτιστική συνέχεια, η οποία καθορίζει τα χαρακτηριστικά του έθνους με τρόπο ομαλό, εξελικτικό και όχι βίαιο. Στο ελληνικό έθνος ανήκουν όσοι στο χώρο της ιστορικής Ελλάδας ήταν φορείς και συνεχιστές των φιλισοφικών, επιστημονικών και πολιτικών ιδεών που αναπτύχθηκαν σε αυτήν και μέτοχοι στους εθνικούς και πολιτικούς αγώνες, διαμορφώνοντας χαρακτηριστικά κοινά και δεσμούς συνεκτικούς μεταξύ τους, ώστε να έχουν τη συνείδηση ότι ανήκουν σε ένα σύνολο, ισχυρότερο και ιδανικότερο από το άτομο. Η έννοια του έθνους είναι δυναμική, όμως η εξέλιξή της λαμβάνει χώρα αργά και ομαλά, με την απορρόφηση στοιχείων, τα οποία ασπάζονται ολοκληρωτικά τις αρχές που συνδέουν ένα έθνος και αποδέχονται την ενσωμάτωσή τους σε αυτό, σχεδόν υποσυνείδητα, αποκόπτοντας τους δεσμούς από την προηγούμενη καταγωγή τους. Αυτό βέβαια δε συμβαίνει σε μία νύχτα, αλλά σε ορίζοντα αιώνων. Αν όμως οι ξένοι πληθυσμοί είναι πολλοί σε αριθμό ή έχουν μεταξύ τους άλλους δεσμούς, πιο ισχυρούς (πχ θρησκεία), η απορρόφηση δεν είναι δυνατή (δες Θράκη), η εξέλιξη διακόπτεται βίαια και κινδυνεύουν να αντιστραφούν οι καταστάσεις. Βρες μου μία χώρα στον κόσμο, τον "πολιτισμένο" και "προοδευτικό", που επικαλείστε εσείς οι "προοδευτικοί", που να δέχτηκε και να ενέταξε ομαλά στον πληθυσμό της σχεδόν το 1/5 του δικού της πληθυσμού σε αλλοδαπούς (οι δικοί μας εικάζεται ότι φτάνουν τα 2.000.000) και μετά το ξανασυζητάμε.

          • Beyond The Stars avatar
            Beyond The Stars @ Επίκουρος 13/01/2010 15:20:59

            @ Επίκαιρος

            ____Για την καλύτερη κατανόηση του ορισμού του Έθνους,
            [έννοια την οποία αμφιβάλλω αν γνωρίζεις]
            προτιμώ να σου δώσω μερικά παραδείγματα του προδότη του έθνους.

            Προδότης του έθνους θεωρείται όποιος,

            άλφα
            Ανοίγει τις κερκόπορτες για να περάσουν
            "τα αδέλφια μας" οι μωχαμέτηδες.

            βήτα
            Δείχνει κρυφά μονοπάτια για να παρακάμψουν τις Θερμοπύλες
            [και να σκοτώσουν τους Αθάνατους που πολεμούν
            ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ]

            τα [νεοταξίτικα σήμερα] πολυπολιτισμικά στρατεύματα.

            Θές κι άλλα?

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Blimblomblim 11/01/2010 19:13:08

        Ναι, ποιες εκπτώσεις εννοείς;
        Ό,τι έχεις τεκμηριωμένο να γίνει ένα κείμενο, να ανέβει εδώ και να σταλεί στον Σαμαρά για να το λάβει υπόψη πριν και κατά τη συζήτηση στη Βουλή.
        Δεν έχει στείλει μηνύματα ευχαριστιών στους μπλόγκερς;
        Ωραία, λοιπόν, "ορίστε οι θέσεις των μπλόγκερς για το μεταναστευτικό". Εγώ το υπογράφω - και όχι σαν "Προφήτης".

  34. karenin avatar
    karenin 11/01/2010 18:53:32

    Συμβαίνει το εξής παράδοξο. Δοξαζουμε το έθνος μας, αγαπάμε την πατρίδα μας, και βρίζουμε και καταριόμαστε όλοι μαζί το οικοδόμημα, το κράτος μας. Μοιάζει καμιά φορά, πολίτες και κράτος να κινούνται, σε παράλληλες γραμμές χωρίς να τέμνοντε πουθενά.
    Ενα σοβαρό κράτος λοιπόν θα είχε προνοήσει απο το 1991, που άρχισε το προβλημα, να επεξεργαστει κάποια μεταναστευτική πολιτική, που σε κάποιο βαθμο θα αντιμετώπιζε το πρόβλημα. Λόγω πολιτικής ανεπάρκειας,
    και πρωτοφανους ανευθυνότητας και οι μεν και οι δε τόσα χρόνια άφησαν το πρόβλημα να εξελιχθεί ανεξέλεγκτα, και να διογκωθεί επικίνδυνα. Τωρα που αναγκαστικά προωθείτε κάποια λύση είναι φυσικό
    η κοινωνία να διχάζεται. Ο εθνικός πατριωτισμός της Δεξιάς αντιπαρατίθεται με τον ανθρωπισμό της αριστεράς. Λογικό και αυτό,
    διαφορετικές ιδεολογίες, διαφορετικός τρόπος αντίληψης του κόσμου.
    Η πόλωση όμως σε αυτή την περίπτωση είναι ανεπίτρεπτη και επικίνδυνη. Η σύνθεση προβαλει σαν η ενενδειγμενη λύση.
    Προσωπικά πιστεύω, στην παρούσα φάση θα πρέπει να εφαρμοστεί ότι πιο αυστηρό υπάρχει στην Ευρωπαική νομοθεσία, και αργότερα αν μπει μια τάξη, ας γινουμε πιο ελαστικοί.

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ karenin 12/01/2010 01:26:23

      Αντί να δίνει το κάθε κράτος της Ευρωπαικής Ένωσης ξεχωριστές εθνικές ταυτότητες , ιθαγένειες και κουραφέξαλα γιατί δεν φτιάχνουν μια Ευρωπαική ταυτότητα με όλα τα δικαιώματα και ..υποχρεώσεις πακέτο αλά Ε.Ε για τους μετανάστες εκτός Ευρώπης όπως κάνει κάθε πλυεθνικό κράτος-ήπειρος ?

  35. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/01/2010 19:01:20

    Nομιμοι μεταναστες προφανως ειναι αυτοι που εχουν αδεια παραμονης.
    Το θεμα της ροης των μεταναστων ειναι θεμα και σχεσεων με την Τουρκια και ειναι δυσκολο.
    Σε οσους διαμαρτυρονται η μονη δεσμευση για αυτοματη χορηγηση ιθαγενειας ειναι για τα παιδια που ειναι γεννημενα στην Ελλαδα και εχουν κανει 9 ταξεις του σχολειου.Δε δεμευεται σε τιποτα για τους ξενογεννημενους.
    Η δεσμευση για τα παιδια ειναι λογικη και συμφωνα με τα ευρωπαικα προτυπα.
    Θα προτιμουσα να ειχε προταση και για τους πρωτης γενιας αλλα προκρινε τη μη δεσμευση.Η θεση ειναι καλη για ενα κεντροδεξιο κομμα.
    Δε μπορουμε να πουμε καμμια ιθαγενεια οπως ο ΛΑΟΣ.
    Βεβαια αυτα περι καταργησεως του νομου ειναι πολυ μακρινα καθως το ΠΑΣΟΚ θα φερνει συνεχεια καινουργιους να το ψηφιζουν αλλα δε γινεται αλλιως.

  36. donaE avatar
    donaE 11/01/2010 19:14:32

    Οτι δηλαδη θα κυβερνα το Πασοκ εσαει...Πολυ σοβαρο για να λεγετε ετσι απλα.
    Δεν μου αρεσει, ψυχραιμια σαν χαιρεκακο ακουγεται.
    Ασε τις σκεπτομορφες,κανενας δεν ειναι πανω απο την ζωη.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ donaE 11/01/2010 19:19:33

      Εχω γραψει κατ επαναληψη οτι ψηφιζω ΝΔ απο το 1981.Λες να ειμαι χαιρεκακος και να θελω να κυβερνα εσαει το ΠΑΣΟΚ;
      Ξερω ομως και αριθμητικη.Μονο με τους μεταναστες που θα νομιμοποιησει η διαφορα ειναι στις 15-20 μοναδες τωρα.Και θα ελθουν και αλλοι.
      Δεν κακιζω το Σαμαρα,δεν μπορουσε να κανει τιποτα.Η ευκαιρια της ΝΔ ηταν ο Καραμανλης.

      • donaE avatar
        donaE @ ψυχραιμια 11/01/2010 19:25:31

        Που ομως η Ντορα φροντισε να τον τελειωσει μια ωρα αρχυτερα.
        Εσυ υποστηριζες την Ντορα που εκανε αυτο, νομιζω.Τι γινεται πια;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ donaE 11/01/2010 19:29:47

          Αυτη ειναι η οπτικη πολλων αλλα οχι η δικη μου.
          Εγω πιστευω οτι η Ντορα εργασθηκε για την προηγουμενη κυβερνηση και δεν την υπονομευσε οπως λεγεται.
          Αλλα τωρα ειμαστε σε ποστ που υποστηριζω τις θεσεις του Σαμαρα.Ας μην μπουμε στα περι Ντορας.

  37. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/01/2010 19:19:26

    ΒΒΒ συμφωνώ μαζί σου.
    Το νομοσχέδιο είναι έτοιμο από καιρό και πρέπει να αναχαιτιστεί να φτάσει προς ψηφιση στη βουλή ως έχει. Αυτό θα γίνει μόνο αν η ΝΔ υιοθετήσει ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ λογική και δείξει ΜΑΧΗΤΙΚΗ στάση. Αν το νομοσχέδιο φτάσει στη βουλή είναι και ΧΑΙΡΕΤΑΙ!!!
    Επίσης πρέπει να ζητηθεί η άμεση υποχρεωτική καταγραφή και απογραφή όλων των μεταναστών. Να παρουσιαστούν όλοι όσοι μένουν στις καλύβες, στα σπίτια τα οποία έχουν "πατήσει", στα διαμερίσματα.
    Η κατάσταση ήδη δεν είναι αναστρέψιμη και χωρίς το νομοσχέδιο.

  38. karenin avatar
    karenin 11/01/2010 19:28:09

    Ο χρόνος απόκτησης υπηκοότητας για τους νομιμους μετανάστες με άδεια παραμονής δεν μπορεί να ξεπερνάει τα δέκα χρόνια. Αλλά αν με την άδεια παραμονής μπορουν να μετακινηθουν στην Ευρώπη θα το κάνουν.
    Είναι πιο σημαντικό λοιπόν αυτό ακριβως να επεξεργασθούν καλύτερα.
    Υπο ποιές συνθήκες θα παίρνει κάποιος άδεια παραμονής.
    Εξαγγελίες για αλλαγή ψηφισθέντος νόμου, είναι πολιτικός λεονταρισμός χωρις ουσία.

  39. ένας που δεν χωνεύει τους βλάκες avatar
    ένας που δεν χωνεύει τους βλάκες 11/01/2010 19:42:03

    Για να μην χαλάω φαιά ουσία για να απαντώ στα ντοράκια ιδoύ τι γραφει σε άλλη σελίδα τo antinews
    “Επιπλέον η ΝΔ έχει να αντιπαλέψει και την εσωστρέφεια στην οποία προσπαθεί να τη ρίξει ο επίτιμος (όχι πλέον η θυγατέρα, αυτή προφυλάσσεται από τη φθορά) και οι συνεργάτες του. Προσπάθειες οι οποίες συντηρούν ένα κλίμα διάσπασης και αποξενώνουν τον σκληρό πυρήνα των μητσοτακικών από τον κόσμο της ΝΔ χωρίς να έχουν ουσιαστικό αποτέλεσμα στο εκλογικό σώμα.
    Ειδικά στο διαδίκτυο το θέαμα της προγραφής Σαμαρά και των υποσχέσεων για ανατροπή του από αρχηγό της ΝΔ είναι θλιβερό. Αυτή τη στιγμή ένας διαδικτυακός μηχανισμός ο οποίος τάσσεται υπέρ της Ντόρας Μπακογιάννη (τους ξέρει η Ντόρα; Υιοθετεί αυτόν τον μηχανισμό;) «πλαγιοκοπεί» τον Σαμαρά και από «φιλελεύθερη» και από «ακροδεξιά» σκοπιά το βλέπουμε να γίνεται κι εδώ οργανωμένα.
    Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο με αυτό που προκαλεί ένα κουνούπι το βράδυ: εκνευρισμός και τίποτε άλλο. Ο συγκεκριμένος μηχανισμός ακροβατεί από τον νεοφιλελευθερισμό ως την ακροδεξιά (με αρωγό τον Καρατζαφέρη) και καμία ιδεολογική συνοχή δεν έχει πέρα από τη λαγνεία της ισχύος. Το ίδιο που χαρακτήριζε και την επιλογή τους της 29ης Νοεμβρίου….»

  40. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 11/01/2010 19:42:04

    Δέν καταλαβαίνω ποιός ειναι ό νόμιμος αφού όλοι έχουν έλθει παράνομα; Αρα δέν υπάρχουν νόμιμοι.
    Τό αλβανάκι πού έχει γεννηθή εδώ καί έχει πάει σχολείο 9 χρόνια,καί οί γονείς του τού έχουν κάνει πλύσι εγκεφάλου εναντίον τών Ελλήνων τούς οποίους Ελληνες μισεί(γνωρίζω πολύ καλά τί λέω)θά πάρη υπηκοότητα; καί στό όνομα τού θεού,ας αφήσουμε τήν βλακεία περί ιθαγενείας διότιή γλώσσα μας είναι ακριβεστάτη καί ιθαγενείς δέν μπορούν νά γίνουν πού νά κτυπούν τόν απαυτό τους κάτω.
    Τώρα, γιατί σώνει καί καλά πρέπει νά τούς δώσουμε υπηκοότητα,τούς τό χρωστάμε; είμαστε ποτέ αποικιοκράτες καί δέν τό γνωρίζω;Μπορούνε νά ζήσουν εδώ εργαζόμενοι όσο χρειάζεται καί μέ σεβαστα ανθρώπινα δικαιώματα,πέραν τούτου ουδέν.
    Μετά,χρειαζόμαστε πληθυσμό; γιατί νά μή βοηθηθούν οί Ελληνίδες νά κάνουν καί 2 καί 3 παιδιά; Πολλές τό θέλουν ,ξέρετε.
    Πήτε με όπως θέλετε,αλλά τήν πατρίδα μου θέλω νά τήν μοιράζομαι μέ Ελληνες μόνο,όσο λαμόγια καί νά είναι.

    • mesaios daktylos avatar
      mesaios daktylos @ Kὀριννα 12/01/2010 20:04:55

      Kὀριννα says:
      ''Τό αλβανάκι πού έχει γεννηθή εδώ καί έχει πάει σχολείο 9 χρόνια,καί οί γονείς του τού έχουν κάνει πλύσι εγκεφάλου εναντίον τών Ελλήνων τούς οποίους Ελληνες μισεί(γνωρίζω πολύ καλά τί λέω)θά πάρη υπηκοότητα; ''
      Μπράβο Κοριννα!!!!!! Μια σωστή τοποθέτηση απέναντι σε αυτούς που κάνουν εκπτώσεις αποδεχόμενοι τους λευκούς ευρωπαίους μετανάστες, σαν το πρόβλημα να είναι το χρώμα.

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ mesaios daktylos 12/01/2010 20:20:05

        Η Κόριννα επεσήμανε τον πυρήνα του προβλήματος: πως οι Αλβανοί στη συνείδηση είναι ορκισμένοι εχθροί του τόπου μας. δεν ισχύει το ίδιο για τους υπολοίπους Βαλκάνιους και Ανατολικοευρωπαίους που ούτως ή άλλως όλοι τους ονειρεύονται την επιστροφή τους μια μέρα στην πατρίδα τους.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ B.K.Σ. 12/01/2010 20:28:19

          Απολύτως συμφωνώ με Κόριννα και εγώ. Οι Αλβανοί απέκτησαν εθνική ταυτότητα με το Χότζα και εμφορούνται από αλυτρωτικές ιδέες.
          Σε δύο χρόνια οι Αλβανοί αποκτούν καθεστώς προσύνδεσης με την ΕΕ. Ως Ευρωπαίοι πολίτες ασφαλώς θα έχουν όλα τα δικαιώματα της ελεύθερης μετακίνησης εντός της ευρωζώνης αλλά τα περί υπηκοότητας ιθαγένειας δικαιώματος ψήφου και τα λοιπά κομμένα.
          Όταν και εμείς αποκτήσουμε δικαιώματα ως Έλληνες πολίτες κάτοικοι της Ελλάδας να ψηφίζουμε στη Γερμανία για να επικαθορίζουμε τα εσωτερικά της Γερμανίας, μπορεί να το ξανασυζητήσουμε.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Kὀριννα 12/01/2010 20:30:20

      Πέστα, επιτέλους!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Kὀριννα 12/01/2010 20:34:32

      το να με μισεί το αλβανάκι, δεν με ζορίζει καθόλου. Το να συνασπισθεί με πολλά άλλα αλβανάκια και να θέλει την Αρτα, με ζορίζει. Μην ξεχνάτε, Τσαμουριά φαντάζονται.

      Και μην παραμυθιαζόμαστε, το ίδιο θέμα έχουμε με σλαβοβούλγαρους και με μουσουλμάνους.

      μεσαίε δάχτυλε, την έκφραση "διαβασε ανάμεσα στις γραμμές", την ξέρεις;

  41. GO HELLAS avatar
    GO HELLAS 11/01/2010 19:47:00

    ite paides ellinon

  42. Katerina avatar
    Katerina 11/01/2010 19:51:04

    Katerin «Ο εθνικός πατριωτισμός της Δεξιάς αντιπαρατίθεται με τον ανθρωπισμό της αριστεράς. Λογικό και αυτό», θεωρώ απαραίτητα τα «» «πατριωτισμός της Δεξιάς» «ανθρωπισμό της αριστεράς»
    Μπορεί να υπάρξουν πολλά ζεύγη όπως: πατριωτικός ανθρωπισμός. 
    Ας ξεκινήσουμε από άλλη βάση, αυτή της γνώσης, έτσι όπως έθεσε το θέμα το ΠΑΣΟΚ ήταν δεδομένο ότι θα δημιουργούσε αντιδράσεις.
    Προσωπικά το θεωρώ ρατσιστικό, γιατί το θέμα δεν είναι να φέρνεις αντιμέτωπους τους λαούς υποδοχής με τους μετανάστες (δεν είναι και δύσκολο), δουλειά του κράτους είναι να δημιουργήσει συνθήκες και δομές ενσωμάτωσης

  43. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 11/01/2010 19:51:46

    Συμφωνώ και εγώ. Το νομοσχέδιο των Ραγκούση-Τάκη-Αλιβιζάτου για την ιθαγένεια, υπό την αιγίδα του ιδεοληπτικού GAP, ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. Δεν αφορά στην απόσυρση αυτοκινήτων ή στην αύξηση του ΦΠΑ. Οι συνέπειές του είναι άλλης ποιότητας. Χρειάζεται κινητοποίση.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Μάρκο Τ 12/01/2010 13:15:08

      Μάρκο_T oρισμένοι δεν το καταλαβαίνουν.

  44. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 11/01/2010 19:58:40

    Το καλύτερο θα ήταν αυτό που έχω ξαναγράψει εδώ, δηλαδή η (ανεπίσημη) διάκριση των μεταναστών με βάση πολιτισμικά κριτήρια. Οπερ σημαίνει: Να δείξει η Ελλάδα, ανεπίσημα αλλά αρκετά εμφανώς, ότι υπήκοοι Πακιστάν, Αφγανιστάν, Μπαγκλαντές, Ιράκ, Σομαλίας, Νιγηρίας είναι ανεπιθύμητοι. Εν ολίγοις, μουσουλμάνοι Αφροασιάτες, που έχουν την τάση να δημιουργούν γκέτο.

    Με τον τρόπο αυτό, το όποιο κόμμα υιοθετήσει τέτοια πολιτική θα κερδίσει τους εντάξιμους μετανάστες (Αλβανούς, Ρώσους, Ουκρανούς, κ.ά.), ενώ ταυτόχρονα θα ενισχυθεί ο πληθυσμός της Ελλάδας με πολιτισμικά συγγενείς πληθυσμούς που σε βάθος 1-2 γενεών θα αφομοιωθούν πλήρως με τους γηγενείς.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Μάρκο Τ 12/01/2010 01:17:25

      ΟΚ, όμως αυτό το "ανεπίσημα αλλά αρκετά εμφανώς" τι πρακτικό αντίκρυσμα έχει; Πώς μεταφράζεται; Μήπως είναι, απλώς, ανεφάρμοστο;

    • Επίκουρος avatar
      Επίκουρος @ Μάρκο Τ 12/01/2010 01:58:33

      Έχεις τάσεις αυτοκτονίας; Άντε και το κάναμε. Άντε και φτιάξαμε έναν ρατσιστικό νόμο, μοναδικό σε όλον τον πλανήτη, που αποκλείει τους μουσουλμάνους και δέχεται μόνο χριστιανούς. Ξέρεις ότι την επομένη θα είμαστε ο υπ' αριθμόν ένα στόχος της Αλ Κάιντα;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επίκουρος 12/01/2010 20:35:41

        Εντάξει τοτε, αν είναι έτσι να δεχτουμε και τους μουσουλμάνους για "Έλληνες", δεν έχουμε άλλη επιλογή.

        • Jasmin avatar
          Jasmin @ Επώνυμος 12/01/2010 20:36:54

          Ναι, δηλαδή με σύμφωνα με την νεο-επικούρεια λογική:
          ή πρέπει να αυτοκτονήσουμε ή να πεθάνουμε

        • Επίκουρος avatar
          Επίκουρος @ Επώνυμος 13/01/2010 01:33:57

          Το «Έλληνας» είναι εθνικότητα και πολιτική ιδιότητα. Το «μουσουλμάνος», όπως και το «χριστιανός» είναι θρησκεύματα. Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Ποιος σου είπε ότι Έλληνας=χριστιανός ορθόδοξος; Τόσα εκατομμύρια Έλληνες που είμαστε στην ουσία άθρησκοι (άσχετα αν η Εκκλησία μας τσουβαλιάζει κι εμάς στο κοπάδι, ως βαπτισμένους παρά τη θέλησή μας, για να βγάλει τα εξωπραγματικά ποσοστά του 95%), πρέπει να μας αφαιρεθεί η ιθαγένεια; Ξυπνήστε και δείτε γύρω σας. Η Ελλάδα έχει τεράστια ποσοστά αθεΐας, άσχετα αν κουκουλώνονται με διάφορα τεχνάσματα. Το θέμα είναι, ως πότε;

    • mesaios daktylos avatar
      mesaios daktylos @ Μάρκο Τ 12/01/2010 20:11:30

      Μάρκο Τ says:
      ''με πολιτισμικά συγγενείς πληθυσμούς που σε βάθος 1-2 γενεών θα αφομοιωθούν πλήρως με τους γηγενείς.''
      Ακριβώς έτσι,όπως αφομοιώθησαν οι Ελληνες Μουσουλμάνοι της Θράκης που δηλώνουν ....Τούρκοι;;;;;

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ mesaios daktylos 13/01/2010 02:56:27

        Τι σχέση έχει αυτό που λες με αυτό που λέω εγώ; Ο Αλβανός θα γίνει Έλληνας σε 1-2 γενιές γιατί είτε είναι βαφτισμένος, είτε αδιάφορος έναντι του Ισλάμ. Στη Θράκη δεν αφομοιώονται οι Τούρκοι και οι Πομάκοι ακριβώς λόγω του Ισλάμ. Οχι λόγω της διαφορετικής γλώσσας.
        Δες τους Σλαβόφωνους στη Μακεδονία. Οι περισσότεροι είναι αφομοιωμένοι, από όσους είναι ακόμα δίγλωσσοι οι περισσότεροι έχουν ελληνική συνείδηση και είναι ελάχιστοι αυτοί που έχουν "μακεδονίζουσα" συνείδηση. Παρά την προπαγάνδα που ασκείται από "δίπλα".
        Στη Θεσπρωτία μόνοι οι μουσουλμάνοι ήταν αλβανόφωνοι; Γιατί δεν υπήρξε πρόβλημα με τους Χριστιανούς Τσάμηδες και υπήρξε με τους μουσουλμάνους; Γιατί οι Χριστιανοί Τσάμηδες έχουν αμιγώς ελληνική συνείδηση, ενώ οι άλλοι όχι;
        Η ιστορικη εμπειρία δείχνει πως το κριτήριο της θρησκείας, μας αρέσει ή όχι, είναι πολύ ισχυρό για την ένταξη σε αυτό που αποκαλείται "ελληνισμός" ή "ρωμιοσύνη". Και οι Αρβανίτες με αυτό το κριτήριο εντάχθηκαν.

  45. trochalos avatar
    trochalos 11/01/2010 20:05:11

    Ο Αντώνης είναι Μεγάλος ηγέτης.Η δήλωση του αυτή τον κατατάσει στους αργηγούς που έχουν .....βάρος και λένε τα πράγματα με το όνομά τους.
    ¨Οσο για τον ΓΑΠ έχει αρχίσει η κάθοδος δεν το έχετε καταλάβει;δεστε τα γεγονότα.

    • Επίκουρος avatar
      Επίκουρος @ trochalos 12/01/2010 01:55:23

      Δένονται τα γεγονότα; Μήπως να σου αφαιρεθεί κι εσένα η ιθαγένεια λόγω έλλειψής γνώσης της ελληνικής γλώσσας;

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Επίκουρος 12/01/2010 01:58:21

        Πραγματικά γιατί υπάρχει αυτή η λύσσα (δεν βρίσκω άλλη λέξη) εδώ μέσα από πολλούς να "την λένε"¨στους άλλους για τα ορθογραφικά ή για τον τρόπο που μπορεί να γράψουν;

        • Επίκουρος avatar
          Επίκουρος @ Νικόλας 12/01/2010 02:21:09

          Καμία «λύσσα» δεν υπάρχει. Είμαι επιεικής και με τα ορθογραφικά και με τα συντακτικά λάθη, γιατί αναγνωρίζω πως δεν μπορούμε όλοι να έχουμε ούτε την ίδια καλλιέργεια και μόρφωση ούτε το ίδιο νοητικό επίπεδο. Όταν όμως το υποκείμενο αυτών των λαθών αυτοπροβάλλεται ως μοναδικός δικαιούχος της ελληνικής κληρονομιάς και επιχειρεί να αποκλείσει από αυτήν παιδιά που έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα και μιλάνε τα ελληνικά ως μητρική τους γλώσσα, κάνοντας μάλιστα ταυτόχρονα τέτοια παιδαριώδη και τραγικά λάθη, ε όχι, τότε δε θα είμαι καθόλου επιεικής μαζί του. Ας πάει πρώτα να μάθει την ελληνική γλώσσα ο κύριος αυτός κι ας έρθει μετά να παραστήσει τον υπέρτατο κριτή της ελληνικότητας.

        • Νικόλας avatar
          Νικόλας @ Νικόλας 12/01/2010 02:28:02

          @ Επίκουρος

          Μητρική σου γλώσσα είναι αυτή που κατά κύριο λόγο μιλάς στο σπίτι σου. Δεν νομίζω αυτά τα παιδιά που λες να μιλάνε σπίτι με τους γονείς του Ελληνικά,έχω πολλούς φίλους και ξέρω.
          Ξέρω και από την μητέρα μου, εγώ πρώτα γαλλικά έμαθα και μετά ελληνικά.

        • mesaios daktylos avatar
          mesaios daktylos @ Νικόλας 12/01/2010 20:34:00

          Επίκουρος says:
          ''και επιχειρεί να αποκλείσει από αυτήν παιδιά που έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα και μιλάνε τα ελληνικά ως μητρική τους γλώσσα, ''
          Φίλτατε, το ομιλείν και γράφειν απταίστως την Ελληνικήν ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΕΛΛΗΝΑ όπως δεν σε κάνει και το γεγονός της γεννήσεως στην χώρα μας. Ο Πήλιος Γούσης ήταν περισσότερο Ελληνας από τον λόρδο Βύρωνα που έπεσε στο Μεσολόγγι;;

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Νικόλας 12/01/2010 20:43:11

          καλλιέργεια? χαχαχα εσύ δεν είσαι που ήθελες ΑΠΕ επειδή είναι τσάμπα ο αέρας? Πασόκος καλλιεργημένος στα οικονομικά και την μηχανολογία. Βέβαια η ασχετοσύνη δεν είναι λόγος να σου αφαιρεθεί η ιθαγένεια. Φαντάσου όμως να είσαι Διοικητής της ΔΕΗ...

        • Επίκουρος avatar
          Επίκουρος @ Νικόλας 13/01/2010 01:38:09

          Καλή η προσπάθεια αρχαιοπτέρυγε, όμως σου το ξαναείπα, σε λάθος πεδίο διάλεξες να αντιπαρατεθείς μαζί μου. Τουλάχιστον εγώ το γνωρίζω το θέμα, ενώ εσύ προφανέστατα όχι. Και επί της ουσίας δε μου απάντησες σ' αυτά που έγραψα. Μόνο στις εξυπνάδες είσαι καλός.

        • Επίκουρος avatar
          Επίκουρος @ Νικόλας 13/01/2010 01:42:55

          Επίσης, άλλο η πνευματική καλλιέργεια και άλλο οι τεχνικές γνώσεις. Την πρώτη δεν ισχυρίζομαι ότι τη διαθέτω, σε αντίθεση με τις δεύτερες όπου υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια ελέγχου και διαδικασίες πιστοποίησης. Η αερολογία στα ιντερνετικά forums δε σε κάνει μηχανικό.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Νικόλας 13/01/2010 06:29:32

          Επίκουρε, εντυπωσιάζομαι... Είσαι αυτά που γράφεις. Προφανώς υψηλού νοητικού επιπέδου και τεχνικών γνώσεων. Τι ταλέντο... Πας χαμένος εδώ... Ποιό θεωρείς είναι το θέμα που γνωρίζεις; Για την ώρα ύφος και άποψη βλέπω...

        • Γυναίκα του Καίσαρα avatar
          Γυναίκα του Καίσαρα @ Νικόλας 13/01/2010 08:29:51

          Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΛΑΜΠΡΗΣ

          Καθαρότατον ήλιο επρομηνούσε
          της αυγής το δροσάτο ύστερο αστέρι,
          σύγνεφο, καταχνιά, δεν απερνούσε
          τ' ουρανού σε κανένα από τα μέρη,
          και από εκεί κινημένο αργοφυσούσε
          τόσο γλυκό στο πρόσωπο τ' αέρι,
          που λες και λέει μες της καρδιάς τα φύλλα
          «γλυκειά η ζωή κι ο θάνατος μαυρίλα».

          Χριστός ανέστη! Νέοι, γέροι και κόραις
          όλοι, μικροί, μεγάλοι ετοιμασθήτε,
          μέσα στις εκκλησιές τες δαφνοφόραις
          με το φως της χαράς συμμαζωχθήτε,
          ανοίξατε αγκαλιές ειρηνοφόραις
          ομπροστά στους Αγίους, και φιληθείτε,
          φιληθείτε γλυκά χείλη με χείλη,
          πέστε Χριστός ανέστη, εχθροί και φίλοι.

          Δάφναις εις κάθε πλάκα έχουν οι τάφοι,
          και βρέφη ωραία στην αγκαλιά οι μαννάδες,
          γλυκόφωνα, κοιτώντας ταις ζωγραφι-
          σμέναις εικόνες, ψάλλουνε οι ψαλτάδες,
          λάμπει το ασήμι, λάμπει το χρυσάφι
          από το φως που χύνουνε οι λαμπάδες,
          κάθε πρόσωπο λάμπει απ' τ' αγιοκέρι,
          οπού κρατούνε οι Χριστιανοί στο χέρι.

          Κύριοι, όλοι εμείς εδώ αυθόρμητα νοιώθουμε και συγκινούμαστε από αυτό το ποίημα και αυτό μας κάνει Ελληνες ανεξαρτήτως θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων. Επίσης ο αγώνας μας (πρέπει να) είναι να μάθουν κα τα παιδιά μας να συγκινούνται ανάλογα. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν τί είδους δουλειά και πόσος χρόνος απαιτείται για να μπορέσει κάποιος άλλος να καταλάβει κάτι από τα παραπάνω; Δυστυχώς ούτε τα παιδάκια των μεταναστών, που ασφαλώς μαθαίνουν αμέσως τα ελληνικά, "μετέχουν" αυτής της ελληνικής παιδείας αλλά μεγαλώνουν με τα πολιτισμικά και κοινωνικά δεδομένα των γονέων τους. Ολα αυτά τα αναφέρω γιατί ο μακρός χρόνος παραμονής και η γνώση της γλώσσας δεν συνιστούν καθεαυτά αμάχητα τεκμήρια ένταξης. Η συζήτηση επομένως πρέπει να επικεντρωθεί στην ένταξη (αν πράγματι την θέλουμε, ποιά η έννοια και το περιεχόμενό της, τρόποι επίτευξης).Ολα τα άλλα περί ιθαγένειας και λοιπών πολιτικών δικαιωμάτων έρχονται μετά.

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ Επίκουρος 12/01/2010 02:00:18

        Αμ αφού σε χαλάει το πολυτονικό δέν ξέρεις ούτε να τονίζεις τό ΄έλλειψης΄..Τούβαλες δυό τόνους (προπαραλήγουσα και λήγουσα)μιάς και κάνεις τόν πονηρό,σέ γραπτά τού διαδικτύου.

        • Επίκουρος avatar
          Επίκουρος @ Σπύρος 12/01/2010 02:11:33

          Προφανώς πρόκειται για τυπογραφικό λάθος. Λες να νομίζω πως οι λέξεις παίρνουν δύο τόνους (όταν δεν ακολουθεί κτητική αντωνυμία); Τι συγκρίνεις λοιπόν, ένα τυπογραφικό λάθος με τη σύγχυση μεταξύ του «βλέπω» και του «δένω»; Το «δέστε» είναι προστακτική β' πληθυντικό του «δένω». Η αντίστοιχη προστακτική του «βλέπω» είναι «δείτε». Απλά ελληνικά, που το παιδί μεταναστών που έχεις ολοκληρώσει 6 τάξεις εκπαίδευσης σαφώς τα γνωρίζει. Συνεπώς, δικαιούται να είναι Έλληνας, ενώ ο τύπος που κάνει τέτοια λάθη δε δικαιούται να του το απαγορεύσει.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Σπύρος 12/01/2010 06:07:41

          Η γλωσσομάθεια δεν είναι κριτήριο απόλυτο εθνικής συνείδησης. Οι άγγλοι μουσουλμάνοι (ασιατικής καταγωγής) που έβαλαν την βόμβα στο μετρό του Λονδίνου και δολοφόνησαν δεκάδες συμπολίτες τους, αγγλικά προφανώς μιλούσαν μεταξύ τους. Ο αμερικανός, παλαιστιανικής καταγωγής ψυχίατρος, γεννημένος στην Αμερική κιόλας, που δολοφόνησε συναδέλφους του στρατιωτικούς κατά την αποφοίτηση, αγγλικά μιλούσε.
          Ο Niko Ago ελληνικά γράφει, σε ελληνικά έντυπα, αλλά μισεί τον Ελληνισμό.
          Και ο Ντενκτάς μιλάει ελληνικά, να το πούμε και αυτό.

          Ο παππούς και η γιαγιά μου είχαν μητρική τους γλώσσα τα αρβανίτικα, αλλά ένιωθαν Έλληνες 1000%.
          Σίγουρα, πολύ περισσότερο Έλληνες από τον Θανάση Κούρκουλα και την Αλ Σάλεχ...

        • Επίκουρος avatar
          Επίκουρος @ Σπύρος 13/01/2010 02:00:07

          Δηλαδή τι παραπάνω έκανε ο παλαιστινιακής καταγωγής Αμερικάνος στρατιωτικός από τους εκατοντάδες άλλους βέρους Αμερικάνους που έχουν κάνει ακριβώς το ίδιο αμέτρητες φορές; Πρώτη φορά άκουσες για παρόμοιο περιστατικό στην Αμερική ή μήπως έφτασες πρόσφατα στον πλανήτη μας;

          Όσον αφορά τον Niko Ago, προφανώς δεν έχεις διαβάσει το blog του, ούτε τα κείμενά του αλλού. Γιατί εγώ άλλο συμπέρασμα έχω βγάλει απ' αυτά και όχι ότι «μισεί τον Ελληνισμό». Ίσα ίσα, τον αγαπά και τον τιμάει, κι αν κάτι μισεί είναι ο φασισμός κι ο ρατσισμός, τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη πατρίδα του. Υπό αυτήν την έννοια, υπερασπίζεται πανάρχαιες ελληνικές αξίες που όλοι εσείς οι ελληναράδες διαρκώς καταπατείτε και εξευτελίζετε. Προσωπικά, είναι τιμή μου που άνθρωποι όπως ο Niko Ago και ο Gazmed Kaplani έχουν επιλέξει την Ελλάδα για πατρίδα τους. Και τους θεωρώ περισσότερο Έλληνες από τους νεοναζί θαυμαστές του Χίτλερ, του Μεταξά και του Παπαδόπουλου.

          Καλά, για τον Κούρκουλα (που είναι 100% Έλληνας) και για την Αλ Σάλεχ (Ελληνίδα εκ γενετής, από Ελληνίδα μητέρα) δεν έχω να σχολιάσω τίποτα. Και μόνο η αναφορά τους δείχνει τις προθέσεις ανθρώπων όπως εσύ. Αν μπορούσατε, θα αφαιρούσατε την ιθαγένειας από όλους όσους δεν ψηφίζουν ΛΑΟΣ και Χρυσή Αυγή. Μιλάμε για τεράστια αγάπη προς την πατρίδα. Τόση που τη θέλετε μόνο για την πάρτη σας.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Σπύρος 13/01/2010 02:42:37

          Και στο μετρό του Λονδίνου είναι σύνηθες Άγγλοι, με αγγλική καταγωγή, να βάζουν βόμβες. Σωστά; Τώρα θα μου πεις για τον ΙΡΑ βέβαια.
          Οπως έλεγαν και οι ομοϊδεάτες σου παλιότερα: Ναι αλλά και οι Αμερικάνοι βασανίζουν τους μαύρους!
          Συνέχισε σε παρακαλώ. Τέτοιους υποστηρικτές να έχει το GAP, τόσο το καλύτερο για εμάς.

          Διαβάζεις και Niko Ago ε; Πολύ μορφωμένος. Γραμματιζούμενος, που έλεγαν παλιά. Και αυτο-λιβανίζεται συνέχεια. Περίπτωση. Ευτυχώς ο άνθρωπος βρήκε μια θέση στην Αυγούλα και το FAQ και βρήκε και πιστούς αναγνώστες, όπως εσύ, και πορίζεται τα προς το ζην. Νά΄ναι καλά να διαφωτίζει τα κορόιδα που χάνουν τον χρόνο τους με τα βαθυστόχαστα κείμενά του.

          Και πάλι βέβαια δεν καταλαβαίνω γιατί εμείς θα πρέπει να υιοθετήσουμε την πλέον ελαστική νομοθεσία στην Ευρώπη, τη στιγμή που δεχόμαστε τη μεγαλύτερη πίεση από τους Αφροασιάτες λαθρομετανάστες στην Ευρώπη.
          Αλλά η ιδεοληψία των αριστεροφιλεύθερων χρήσιμων ηλιθίων του ισλαμοφασισμού δεν έχει λογική. Γι΄αυτό λέγεται και ιδεοληψία.

  46. Επιφυλακτικός Ψηφοφόρος avatar
    Επιφυλακτικός Ψηφοφόρος 11/01/2010 20:07:59

    Πολύ καλός ο λόγος Σαμαρά. Διαφοροποιείται και από Καρατζαφέρη και από ΠΑΣΟΚ και αριστερά. Ενας σύγχρονος συντηρητικός/κεντροδεξιός λόγος(άσχετα εάν οι γνωστοί θα αρχίσουν τις οιμωγές).

    Θέτει σωστά το ζήτημα της ανάγκης ενσωμάτωσης των παιδιών που ζουν και μεγαλώνουν στην Ελλάδα, αλλά αντιτάσσεται στη μετατροπή της χώρας σε ξέφραγο αμπέλι.

  47. Underdog avatar
    Underdog 11/01/2010 20:12:19

    Αυτό λέγεται wishful thinking. Ετσι δεν είναι loretta ;

    • loretta avatar
      loretta @ Underdog 11/01/2010 20:16:41

      yep!! κοινως ...dream on!!

  48. Hpeirwths avatar
    Hpeirwths 11/01/2010 20:30:11

    για να καταργησει το νομο ο Σαμαρας πρεπει πρωτα να γινει πρωθυπουργός. Οπότε....

  49. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 11/01/2010 20:33:55

    Σοβαρός, εύστοχος και μετρημένος και στο τεράστιο πρόβλημα που λέγεται παράνομη μετανάστευση ο Αντώνης Σαμαράς.
    Άς το ψηφίσει το νομοσχεδιο ο Γιωργάκης, αφού έτσι νομίζει.
    Αλλά κάθε φορά που θα βλέπουμε στην τηλεόραση μία δολοφονία, μία ληστεία ή μία διάρρηξη από κάποιον "Γιωργο-Έλληνα" με καταγωγή από την Αλβανία, το Αφγανιστάν ή τη Ρωσία ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΥΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
    Δεν θα ξεχαστεί ποτέ το έγκλημα που κάνει το πασόκ στην καρδιά της Ελλάδας που είναι ο ίδιος ο λαός της.
    Όσο για τον Αντώνη Σαμαρά η χώρα τον χρειάζεται σήμερα πιό πολύ από ποτέ.

  50. Aggelos avatar
    Aggelos 11/01/2010 22:11:54

    με τον υπαρχοντα νομο για την ιθαγενεια ,με 10 χρονια συνεχη διαμονη και ενηλικιωση με καλη γνωση ελληνικων κλπ,γινεσσαι υπηκοος..
    μια χαρα ειναι ο νομος..γιατι πρεπεινα αλλαξει?

    μηπως πασχουμε στην εφαρμογη?

    • anonymous avatar
      anonymous @ Aggelos 11/01/2010 23:38:25

      Πάσχουμε στην εφαρμογή διπλά:
      1) Έχουμε ισοπεδώσει όλα τα προστάδια για να μπορέσει κάποιος να εισέλθει νόμιμα στη χώρα και να απαιτήσει δικαιώματα. Όλοι μπαίνουν παράνομα και μετά τους νομιμοποιούμε ανάλογα με το αν έχει ταμειακές ανάγκες το κράτος ή όχι. Αυτό οδηγεί στο ανεξέλεγκτο αριθμό των μεταναστών.
      2) Ο νόμος είναι μια χαρά μόνο που συνήθως οι αιτήσεις ακόμη κι ενταγμένων απορρίπτονται.

      Γενικά, όπως γίνεται συνήθως με όλους τους νόμους, ο νόμος ή μάλλον οι νόμοι που αναφέρονται στο μεταναστυτικό εφαρμόζονται λάθος.

  51. JOHN avatar
    JOHN 11/01/2010 22:27:25

    Πιστευω ο Σαμαρας να το πιστευει και να το τραβηξει μεχρι τελους.Εχει ασσους κατω απο το μανηκι που μπορει να χρησιμοποιησει και να πιεσει.Και αυτη τη φορα πρεπει να τους χρησημοποιησει γιατι το θεμα ειναι σοβαρο.Μεχρι στιγμης παρα τις προκλησεις ο αντιπολιτευτικος του τονος ειναι ατολμος και χλιαρος.Δεν ξαιρω εαν σε αυτο φταινε οι φοιτητικες του αναμνησεις η κατι αλλο.Ο χρονος θα δειξει γιατι τα περιθορια στενευουν.

  52. Μορφέας avatar
    Μορφέας 11/01/2010 23:18:51

    ρὲ παιδιὰ ἔλεος τί μπράβο σαμαρᾶ λέτε...ἀκόμα καὶ ἂν τὸ πάρει πίσω τὸ νομοσχέδιο ὅταν γίνει πρωθυπουργός,πεῖτε μου πόσοι λάθρομ. θὰ ἔχουν νομιμοποιηθεῖ μέχρι τότε;;;;;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Μορφέας 11/01/2010 23:23:19

      Kαι τι θελεις να γινει δηλαδη;Εγραψα και πριν και μετα τις εκλογες οτι η μονοεθνικη Ελλαδα τελειωσε με τον Καραμανλη Β΄.
      Τα κομματα που ειναι υπερ της ιθαγενειας σε εκατονταδες χιλιαδες μεταναστες πηραν 60 % των ψηφων και 195 βουλευτες (ΠΑΣΟΚ + ΚΚΕ + ΣΥΡΙΖΑ).

      • man8os avatar
        man8os @ ψυχραιμια 11/01/2010 23:48:03

        Δημοψηφισμα!!

    • XAPLAS avatar
      XAPLAS @ Μορφέας 11/01/2010 23:47:42

      Ολοι πισω, στην ζουγκλα!

  53. XAPLAS avatar
    XAPLAS 11/01/2010 23:46:14

    Νιγηρια 150.000.000, Πακισταν 120.000.000, Μπαγκλαντες 140.000.000(εκταση περιπου οση η Ελλαδα), κ.τ.λ.Τους κατατρεγμενους ολων αυτων των χωρων, θα τους σωσει η Ελλαδα?

  54. Κώστας Μανίκας avatar
    Κώστας Μανίκας 12/01/2010 00:32:17

    Με τη σημερινή του υπεύθυνη, ευρωπαϊκή, εθνικά υπερήφανη δήλωση του ο Σαμαράς, απέδειξε και πάλι σε όλους τι σημαίνει πολιτκός με συγκρότηση, σθένος και πλήρη συναίσθηση του ιστορικού του ρόλου. Αν κάποιοι πεερίμεναν λαϊκισμούς και ακρότητες μάλλον βρίκονται πολύ μακριά από την αισθητική και την πολιτική φιλοσοφία του προέδρου. Υπάρχουν άλλοι πρόεδροι κομμάτων είτε για επιπολαιότητες (Παπανδρέου) είτε για ανεύθυνους λαϊκισμούς (Καρατζαφέρης).

  55. Κας avatar
    Κας 12/01/2010 02:56:40

    Τι λέτε, είπε ο Αντώνης το ...μεγάλο "όχι";! Ζήτωωωω!!!
    Οι Έλληνες είναι πριν απ'όλα έθνος, κ.Λαζαρίδη, όχι "λαός".
    Ούτε μια φορά δεν υπάρχει η λέξη σε όλο το κείμενο.
    Φαίνεται ότι η ιδεολογική επανίδρυση της κεντροδεξιάς θα γίνει με αριστερή συνθηματολογία.

  56. Dimi avatar
    Dimi 12/01/2010 06:36:12

    Kύριε Πρόεδρε,

    Σας Ευχαριστούμε και σας στηρίζουμε στο δύσκολο Εργο σας.

    • Resaltarismenh avatar
      Resaltarismenh @ Dimi 12/01/2010 16:06:58

      «Και, όπως ξέρετε, τα μισά οικονομικά είναι ψυχολογία».

      Αντώνης Σαμαράς

      (Προσερχόμενος στην ετήσια εκδήλωση του ΕΒΕΑ, 4/1/2010)

  57. koukouvaopsomo avatar
    koukouvaopsomo 12/01/2010 07:00:46

    Η γνωστή αποκρουστική δεξιά των δεκαετιών του '50 και του '60!!!

    • Επιφυλακτικός Ψηφοφόρος avatar
      Επιφυλακτικός Ψηφοφόρος @ koukouvaopsomo 12/01/2010 13:53:11

      Σιγά μην πάθεις τίποτα από την πολλή πρόοδο.

      Αλλαχού ακμπάρ, σύντροφοι ΠΑΣΟΚοι και αριστεροί!

  58. Fotini avatar
    Fotini 12/01/2010 07:51:38

    @ Αυριανιστή:

    Παντως τους δυο γεροντες γονεις μου Αλβανοι τους ληστεψαν και ακομα η αστυνομια τους ψαχνει (σ'επαρχιακη πολη)!!!

    Πως περιμενεις εγω να συμφωνησω μ'ενα νομοσχεδιο που θελει σωνει και καλα να Ελληνοποιησει ολα τ΄αποβρασματα και εγκληματιες που ρημαξαν και εισηγαγαν το εγκλημα στην πατριδα; Ποτε ηταν η τελευταια φορα που κοιμηθηκες καλοκαιρι στην αυλη σου η στην ταρατσα του σπιτιου σου;

  59. Aggelos avatar
    Aggelos 12/01/2010 10:15:26

    " Και αυτή ακόμα, μπορεί να ξεχαστεί. Πάρε παράδειγμα τους αλβανούς. Πόσοι τους θεωρούμε πια, στην καθημερινότητά μας, αλλοδαπούς; Σχεδόν κανένας μας. Αντίθετα, θεωρούμε ότι έχουν ενσωματωθεί 100% και αλλοδαπούς θεωρούμε μόνο τους αφγανούς, πακιστανούς, σομαλούς κ.λπ. που συνέρευσαν στην Ελλάδα κυρίως τα τελευταία χρόνια. "
    αλλο οι αλβανοι..αυτοι 3εκατ. ειναι ολοι και ολοι και ειναι κοντα στην Ελλαδα σαν νοοτροπια...
    οι ανατολιτες εναι εκαντονταδες εκατ..! αν ερθουν ολοι αυτοι τι γινεται?

    • l
      l' ami du peuple @ Aggelos 13/01/2010 13:41:08

      ξεχασαμε βλεπω (με χαρα μου) τα "δεν θα γινεις ελληνας ποτε, αλβανε-αλβανεεεεε"!
      αντε και σ'ανωτερα!μολις πλακωσουν οι κινεζοι θα δεχτειτε και τους πακιστανους..ή αναποδα;

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ l' ami du peuple 13/01/2010 13:43:47

        Αγαπητέ/ή l'ami du peuple

        Γιατί, "δεχτείτε";

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ Α.Κ. 13/01/2010 13:47:58

          Γιατί "too far east is west", που λέμε και στο χωριό. Προσπαθεί να διαχωριστεί από τους ρατσιστές τόσο απεγνωσμένα που γίνεται ο ίδιος ρατσιστής. Παλαιόν σύνδρομο, περί το οποίου και ο Νίτσε ομόλισε, συν τοις άλλοις...

        • l
          l' ami du peuple @ Α.Κ. 13/01/2010 14:06:18

          γιατι αγαπητε μου οπως είπα και προχτες σε ενα πατριωτη απο τα μερη μου, εγω ειναι λατινοφωνος απο κουνια, εαμοβουλγαρος απο πεποιθηση και προετοιμαζομαι και για μπιρ μιστβα...
          τι να πω, αφου οποτε πεις κατι διαφορετικο σε στελνουν στο καρατσι στο ισλαμαμπαντ στα σκοπια η οπου αλλου; " να πας να ζησεις εκει"...
          απο την αλλη δεν εχω καμμια αντιρρηση να εχουν λογο για το τι θα κανει ο λοβερδος (φερ'ειπειν) τις εισφορες τους εκεινοι που τους γινονται οι κρατησεις...και αυτο χωρις πολιτικα δικαιωματα δεν γινεται..
          κι αν μου επιτρεπεις (θα επρεπε να) εχει "περισσοτερο" λογο για το ικα ο αλβανος εργατης απο τον ελληνα ιδιοκτητη ενοικιαζομενου δωματιου στα νησια.
          αλλα φυσικα, εδω μιλαει η φυλη και η ανωτεροτητα.. "ποιος τουπε ναρθει;" ασε την τραγωδια (κατα την προσωπικη μου παντα γνωμη- η πλειοψηφια της ομηγυρης εχει αλλη αποψη) με αυτα τα παιδια της κοπελλας που κυτταει τη μανα τους, καθαριζει το σπιτι τους, του αντρα που βοηθαει στο ψαρεμα και τη συγκομιδη τους (της πλειοψηφιας εννοω)...που οταν αυτη η λεβεντισσα πλειοψηφια κανει τη δουλεια της, πεταει τις στιμμενες λεμονοκουπες...
          ε λοιπον το δευτερο πληθυντικο δηλωνει οτι διαχωριζω τη θεση μου.
          αυτοι που καμωνονται τους χριοστιανους ξεδιαντροπα εδω, να θυμηθουν τα οκκ ενι ιουδαιος η γαλατης...
          αλλα ποιος αγαπητε μου εδω θυμαται τον "ξενιο δια" η το ω ΞΕΙΝ αγγελειν λακεδαιμονιοις...
          η ελληνικοτητα τους μαρανε...
          μα αυτο ειπε και ο φαλμερραυερ στη τελικη: τι σχεση εχουν τουτοι δω με τους ελληνες;
          και πρακτικα...ειναι τοση η καταρρευση της ελληνικοτητας που φυσικα και δυσκολευεται να αφομοιωσει τους αλλογενεις...οταν η ελληνικοτητα φτουρουσε ο βλαχος παππους μου αφηνε το σπιτι του να καει το 12, και οι αρβανιτες προγονοι διαφορων θελαν να γινουν ελληνες...τωρα ποιος να θελησει τι;

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ Α.Κ. 13/01/2010 14:16:46

          Με το να ζει ο καθένας στον παραμορφωμένο μικρόκοσμο που ψυχαναγκαστικά διαμορφώνει βασισμένος σε μισοαλήθειες, εμμονές, παιδικά βιώματα, αυθαίρετες πεποιθήσεις και άλλα συμπτώματα και σύνδρομα, ούτε αριστερότερος γίνεται, ούτε τους κατατρεγμένους βοηθάει, ούτε τις ιδέες που νομίζει ότι υποστηρίζει. Το να ασκηθεί κάποιας μορφής έλεγχος και λογική στην (αναπόφευκτη έτσι κι αλλιώς) πολιτισμική αλλοίωση της χώρας δεν σημαίνει ρατσισμό.

        • l
          l' ami du peuple @ Α.Κ. 13/01/2010 14:29:20

          αθαναση, δεν διαφωνω να ασκηθει καποιος ελεγχος..και πολυ αυστηρος μαλιστα.
          να δινουμε πολιτικο ασυλο σε αυτον που θεωρουμε κατα τις διεθνεις συνθηκες οτι το δικαιουται και να του απαγορευουμε να εργαζεται,αντιθετως να τον αναλαμβανουμε για οσο τον θεωρουμε προσφυγα.
          να τιμωρουμε την ανασφαλιστη εργασια, την ενοικιαση χωρων χωρις χαρτια και να εμποδιζουμε την εκμεταλλευση των δυστυχων. και βεβαιως να αναγνωριζουμε οτι χρειαζομαστε ξενους εκει που τους χρειαζομαστε και να τους αναγνωριζουμε τα δικαιωματα που πρεπει.
          αυτο που με βρισκει κατηγορηματικα αντιθετο ειναι ολη αυτη η ρητορικη που υφερπει, και ανασυρεται οποτε πρεπει να κανουμε απλως το καθηκον μας, εν προκειμενω να αντιμετωπισουμε το προβλημα 18χρονων και βαλε που ζουν ολη τους τη ζωη εδω , διπλα μας και τωρα κανουμε οτι δεν τους ξερουμε..

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ Α.Κ. 13/01/2010 14:38:14

          Μπράβο διότι σ'αυτά που λές τώρα μπορεί να συμφωνήσουν όλοι. Αλλά δεν είναι τα ίδια με τα προηγούμενα...
          Νομίζω ότι η εποχή που στην Ελλάδα πριν συζητήσουμε με κάποιον έπρεπε οπωσδήποτε να έχουμε την πληροφορία του "τι καπνο φουμάρει" και να φορέσουμε τα αντίστοιχα παραμορφωτικά γυαλιά για να ξετρυπώσουμε ή να συγχωρέσουμε τις απόψεις του πέθανε...
          Ας σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε την ανύπαρκτη ιδιότητα "δεξιό" ή "αριστερό", που πλέον δεν έχει καμμία από τις παλαιές σημασίες. Άρα δεν είναι όσοι θέλουν έλεγχο στην πολιτογράφηση των μεταναστών δεξιοί, και ούτε όσοι θέλουν την άνευ όρων και αμετάκλητη μεταμόρφωση του εθνολογικού χάρτη αριστεροί...

        • l
          l' ami du peuple @ Α.Κ. 13/01/2010 14:48:00

          μπορεις να μου πεις που δεν ειναι ιδια;
          ξερω βεβαια οτι ολοι μπορουν να συμφωνησουν...εχεις ομως υποψη σου ποσες αιτησεις πολιτικου ασυλου εξεταζονται, ποσες γινονται δεκτες και ποιες ειναι οι προνοιες της χωρας μας για τον πολιτικο προσφυγα;
          διανοεισαι τι θα είχε να γινει αν η επιθεωρηση του ικα φερειπειν συνελαμβανε την ανασφαλιστη εργασια και επεβαλε τις νενομισμενες ποινες; αν η εφορια εξεταζε τη νομιμοτητα των ενοικιασεων κατοικιας; αν διωκοταν φερειπείν και ο πελατης της πορνείας;
          και δεν εχω αντιρρηση οτι δεν ειναι ταυτισμενες με τον αξονα αριστερα/δεξια οι απαντησεις, ομως αυτη η ρητορικη της φυλετικης ανωτεροτητας με εξοργιζει.

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ Α.Κ. 13/01/2010 15:15:57

          Μα γιατί μονίμως το ένα στραβό πρέπει να επιφέρει και άλλα (και μάλιστα άσχετα)? Επειδή δεν εφαρμόζεται η εργατική νομοθεσία, ας θεσμοθετήσουμε υπερ-εύκολη πολιτογράφηση μεταναστών.
          Και η ρητορική περί φυλετικής ανωτερότητας, στις λίγες φορές που εκφέρεται, ευτυχώς αφορά de facto φαιδρά άτομα. Άρα δεν νομίζω ότι έχει νόημα να την επικαλείσαι. Εκτός από τους λίγους τέτοιους υπάρχουν και οι πολλοί σοβαροί που ανησυχούν. Γιατί τους τσουβαλιάζεις με τους χιτλερίσκους της καρπαζιάς?

        • l
          l' ami du peuple @ Α.Κ. 13/01/2010 15:30:54

          (Α)θαναση, ειναι παρα πολλοι αυτοι που "δεν διαπραγματευονται τα ελληνικα πολιτικα δικαιωματα".. ειναι παρα πολλοι αυτοι που απασχολουν ανασφαλιστους... ειναι παρα πολλοι αυτοι που νοικιαζουν παρανομα, ειναι παρα πολλοι αυτοι που εκμεταλλευονται κοπελλιτσες και ως πελατες εκτος απο νταβατζηδες...
          δεν εννοω ολοι, ειναι ομως παρα πολλοι. κι ακομη πιο πολλοι ειναι οι κατα σολωνα αχρειοι, αυτοι που κυττανε τη δουλεια τους...και δεν τους κοφτει..
          απ' την αλλη, ειναι το ιδιο το κρατος μας που απορριπτει συλληβδην αιτησεις ασυλου, η παρεμποδιζει και την υποβολη τους ακομη..
          ειναι νωπες οι μανωλαδες και οι αρτες...
          δεν διορθωνεις ενα λαθος με ενα αλλο, αλλα απο καπου πρεπει να αρχισεις, και το να πολιτογραφησουμε καποιους ειναι πια υποχρεωση μας.
          τωρα δεν εχω αντιρρηση να συμφωνήσω μαζι σου, αν ολα αυτα που επισημαινω πιο πανω περιοριζονταισε μερικους γραφικους θερμοκεφαλους, νομιζεις ομως οτι ετσι ειναι εν τοις πραγμασι;

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ Α.Κ. 13/01/2010 15:38:05

          Ναι, έχουμε πρόβλημα ως "λαός" να εφαρμόσουμε τα θεσμοθετημένα και τα ψηφισμένα. Αλλά επιμένω ότι αυτό δεν σηματοδοτεί ρατσισμό. Με άλλον τρόπο θα βρεθεί λύση (ποιόν? μεγάλη κουβέντα.)

        • l
          l' ami du peuple @ Α.Κ. 13/01/2010 15:49:58

          μα φυσικα, ρατσισμος δεν ειναι το να μην ασφαλιζεις τον εργαζομενο.
          ρατσισμος ειναι να βρισκεις εθνολογικης υφης επιχειρηματα για να δικαιολογηθεις στη παραλειψη σου, ρατσιστικο ειναι το κρατος που σε νομιμοποιει να το κανεις επειδη ο αλλος "ειναι καπως" και ρατσιστικη ειναι η κοινωνια που σε δικαιολογει επειδη εισαι δικος της η επειδη "τα θελει ο κ..τους" (των θυματων). κατα τα λοιπα συμφωνουμε, προφανως και δεν θεωρω "ολο το κοσμο εκτος απο μενα" ρατσιστες.

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ Α.Κ. 13/01/2010 15:56:44

          Εργατικά εγκλήματα γίνονται και απέναντι στους Έλληνες, φίλε μου. Οι καρχαρίες δεν διακρίνουν το χρώμα του κρέατος (και του χρήματος). Όλα τα τρώνε...

        • l
          l' ami du peuple @ Α.Κ. 13/01/2010 16:07:48

          δεν αντιλεγω.
          αλλωστε για μενα ο κοσμος χωριζεται στους αποπανω και στους αποκατω,
          ειναι ομως, οπως λες πιο πανω, μια μεγαλη (και αλλη) ιστορια.

  60. Επιφυλακτικός Ψηφοφόρος avatar
    Επιφυλακτικός Ψηφοφόρος 12/01/2010 15:38:42

    Αίτημα της Πακιστανικής κυβέρνησης η απονομή ιθαγένειας και δικαιώματος ψήφου στους Πακιστανούς!

    Gilani appreciates Greek legislation for citizenship to Pakistanis

    ISLAMABAD, Jan 12 (APP): Prime Minister Syed Yusuf Raza Gilani Tuesday welcomed acceptance of Pakistan’s demand by Greece for legislation to grant citizenship and voting rights to Pakistani immigrants.Talking to Dimitiros Dollis, Ambassador at Large and personal envoy of the Greek Prime Minister here at the PM House, Gilani hoped that the visit of Prime Minister of Greece to Pakistan later this year would reinvigorate bilateral relations between the two countries.Gilani called for scheduling of bilateral political consultations and meeting of Joint Economic Commission before the visit to prepare ground for making the visit a success.

    http://www.app.com.pk/en_/index.php?option=com_content&task=view&id=93704&Itemid=1

    Καταλαβαίνετε ότι θα έχουμε πλέον μία ελεγχόμενη από ξένη χώρα μάζα ψηφοφόρων.

    Bravo Yorgo!

  61. Resaltarismenh avatar
    Resaltarismenh 12/01/2010 15:55:28

    "Η 'Καθημερινή' πολιτικάς σχέσεις με τους πρόσφυγας δεν θέλει να έχει. Δεν έχει διάθεσιν να ακούη πρόσφυγας πολιτικολογούντας, δεν συζητεί με επιτροπάς προσφύγων δια ζητήματα αφορώντα τον τόπον, δεν ζητεί ούτε ψήφους ούτε αναγνώστας εις τους συνοικισμούς (...) δεν τους θέλομεν ούτε ως ψηφοφόρους, ούτε ως εκλογείς, ούτε ως εκλέξιμους, ούτε ως πολίτας δικαιουμένους να κυβερνούν την Ελλάδα" (30/7/1928).
    Αυτά έγραφε σε ένα από τα πολλά δυσανεκτικά του κείμενα ο φλογερός μαχητής της βασιλοφρόνου Δεξιάς και ιδρυτής της "Καθημερινής", Γεώργιος Αγγ. Βλάχος, πολεμώντας τα πολιτικά δικαιώματα που είχαν παραχωρηθεί στα (κατά τα άλλα, διαθέτοντα το ίδιο με εκείνον ελληνικό αίμα) αδέλφια μας από τη Σμύρνη.
    'Ηταν τότε που οι πρόσφυγες από την Ιωνία δεν ήταν και τόσο ευπρόσδεκτοι στη Μητέρα Πατρίδα, τη φιλόξενη Ελλάδα: "επιβάρυναν" με τη φτώχεια τους την "ευπρεπή" διαβίωση των γηγενών ελλήνων και ανέτρεπαν τον αστικό τρόπο ζωής ιδίως των βολεμένων γκάγκαρων Αθηναίων!!
    Ανάλογης σφοδρότητας αντιδράσεις, άλλωστε, συνάντησε και το αίτημα για την ψήφο των "δευτέρας διαλογής ιθαγενών", μιας άλλης εποχής. Μόλις το 1930 "παραχωρήθηκε" στις Ελληνίδες, μετά από αγώνες, το δικαίωμα μόνο του "εκλέγειν" στις δημοτικές εκλογές με αυστηρές προδιαγραφές ηλικίας και μόρφωσης και πολλά άλλα εμπόδια από τη διοικητική μηχανή. Για να φτάσουμε στις εθνικές εκλογές του 1956 στην πλήρη ισοτιμία της γυναικείας ψήφου με εκείνη των αρσενικών.

    ΤΕΛΙΚΑ τα πολιτικά δικαιώματα δεν είναι ποτέ αυτονόητα

    • Επιφυλακτικός Ψηφοφόρος avatar
      Επιφυλακτικός Ψηφοφόρος @ Resaltarismenh 12/01/2010 16:06:10

      Ούτε η ύπαρξη της χώρας είναι ποτέ αυτονόητη.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Resaltarismenh 13/01/2010 12:25:37

      Έχω ποντιακή καταγωγή και θεωρώ τουλάχιστον υβριστικούς και χυδαίους τέτοιους παραλληλισμούς. Τύποι σαν εσένα, που θεωρούν τους πρόσφυγες «αδέλφια τους», όσο και τους Πακιστανούς και τους Ιρακινούς, ούτε ανθρωπισμό έχουν, ούτε αλληλεγγύη, ούτε βέβαια οποιαδήποτε εθνική συνείδηση. Είναι τυφλά όργανα της νέας παγκόσμιας τάξης, που θέλει να διαλύσει τους λαούς, να σπάσει τους συνεκτικούς δεσμούς μεταξύ των ανθρώπων, εκείνους του δεσμούς που ανά πάσα στιγμή μπορούν να χαλιναγωγήσουν τον ατομικισμό μας, να μας κάνουν να αισθανθούμε μέλη ενός συνόλου και άρα δυνατοί και ικανοί να αντιδράσουμε. Είναι όργανα εκείνων που μας θέλουν πρόβατα, δούλους τους, χωρίς ιστορία, ταυτότητα, πολιτισμό, χωρίς προσωπικότητα. Είναι εκείνοι που βάζουν μπροστά ωραίες λέξεις και νοήματα, αλλά στην πράξη είναι οι πρώτοι που θα εκμεταλλευτούν τους αδύνατους (αρκεί βέβαια να σας πω ότι υποστηρικτές του νομοσχεδίου είναι και εκείνοι που απασχολούν ανασφάλιστους Αλβανούς, διότι δε θέλουν να τους φύγουν οι εργάτες τους, χωρίς βέβαια να σκοπεύουν να τους ασφαλίσουν στο μέλλον). Μην ψάχνεις λοιπόν κείμενα του 1928 για να κρύψεις την καφρίλα σου, είναι ολοφάνερο πού ανήκετε εσύ και οι όμοιοί σου.
      Έχε υπ’όψην ότι ναι, τα πολιτικά δικαιώματα ποτέ δεν ήταν αυτονόητα και εξακολουθούν να μην είναι. Γιάυτό και ο νόμος μπoρεί να περιoρίσει τo εκλoγικό δικαίωμα αν δεν έχει συμπληρωθεί κατώτατo όριo ηλικίας ή για ανικανότη¬τα δικαιoπραξίας ή ως συνέπεια αμετάκλητης πoινικής καταδίκης για oρισμένα εγκλήματα. Γιατί όποιος δεν έχει την ελάχιστη ικανότητα να κρίνει ελεύθερα, δεν είναι δυνατόν να επηρεάζει την τύχη ενός λαού.
      Τέλος, να σου πω ότι όσοι αισθάνονται τόσο Έλληνες όσο οι Πακιστανοί, αυτό συμβαίνει επειδή δεν είναι Έλληνες και δεν πονάνε το λαό τους. Στην αντίθετη περίπτωση, είναι ή ηλίθιοι (οπότε πρέπει να τους αφαιρεθεί το δικαίωμα ψήφου) ή πληρωμένοι.

  62. Επιφυλακτικός Ψηφοφόρος avatar
    Επιφυλακτικός Ψηφοφόρος 12/01/2010 16:13:27

    Σύμφωνα με το Associated Press του Πακιστάν η Πακιστανική Κυβέρνηση δηλώνει ικανοποιημένη με την ικανοποίηση του αιτήματος της για χορήγηση ιθαγένειας και ψήφου στους Πακιστανούς.

    Gilani appreciates Greek legislation for citizenship to Pakistanis

    ISLAMABAD, Jan 12 (APP): Prime Minister Syed Yusuf Raza Gilani Tuesday welcomed acceptance of Pakistan’s demand by Greece for legislation to grant citizenship and voting rights to Pakistani immigrants.Talking to Dimitiros Dollis, Ambassador at Large and personal envoy of the Greek Prime Minister here at the PM House, Gilani hoped that the visit of Prime Minister of Greece to Pakistan later this year would reinvigorate bilateral relations between the two countries.Gilani called for scheduling of bilateral political consultations and meeting of Joint Economic Commission before the visit to prepare ground for making the visit a success.

    Καταλαβαίνετε ότι πλέον θα έχουμε μία πλήρως ελεγχόμενη μάζα ψηφοφόρων από τη χώρα που δημιούργησε τους Ταλιμπάν!

    ΥΓ Λινκ δε βάζω, γιατί το ποστ το τρώει η μαρμάνγκα. Ψάξτε στο google τον τίτλο του άρθρου και θα το βρείτε.

  63. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 12/01/2010 17:59:37

    Παιδιά, με επιφυλακτικότητα λέω ότι για να περάσει η ιθαγένεια θέλει ενισχυμένη πλειοψηφία 200 βουλευτών.Είναι έτσι;

  64. Νίκος avatar
    Νίκος 12/01/2010 19:39:37

    Πως ελεγα πριν μηνες, τι λεω πανω απο χρονο;
    ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΣΑΣ ΚΟΛΑΣΗ.
    ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑΑΑΑ!

    Ε, τι περιμενατε απο τα νεοταξακια, τα αμερικανοτσολιαδακια και τα γιουσουφακια της νεας ταξης;

  65. thouthou avatar
    thouthou 12/01/2010 23:00:48

    Το θέμα είναι απλό... ΑΝ πιστεύεις ότι το νομοθέτημα αυτό είναι επικίνδυνο, κάνεις ό,τι μπορείς να το σταματήσεις. Όλα τα άλλα είναι πολιτικαντισμοί. Είναι σαν ο Μεταξάς το '40 να έλεγε ΟΧΙ και να έπεφτε για ύπνο, έχοντας ήσυχη την συνείδησή του, και οι Ιταλοί να πέρναγαν το πρωί...
    Διαβάζω τόσα μπράβο, τόσα "ούρα!", και κάποιοι λέγοντας μπράβο, νομίζουν ότι έκαναν το συνειδησιακό τους καθήκον, και δεν τρέχει τίποτε...

    Η απάντησή μου στον Σαμαρά είναι απλή:
    "Κύριε Σαμαρά, αν θέλαμε απλά την άποψή σας, θα σας παίρναμε συνέντευξη, θα κάναμε γκάλοπ. Το θέμα είναι τί θα κάνετε."
    Δηλαδή αν ο ΓΑΠ αύριο αποφασίσει να δώσει αυτονομία στην Θράκη, ή αν αποδεχτεί τα Σκόπια ως "Μακεδονία", ο Σαμαράς θα πει "διαφωνώ, και θα πράξω όταν γίνω πρωθυπουργός";;;
    (τώρα μπορούν να πουν κάποιοι ότι είμαι Ντοράκι, γιατί -φευ!- κριτικάρω τον Σαμαρά....)

  66. thouthou avatar
    thouthou 12/01/2010 23:17:02

    Εντάξει, ο Σαμαράς είπε αυτά που έπρεπε, και με κυριλέ τρόπο για να μην ενεργοποιηθούν οι Παυλοφικοί μηχανισμοί που μας έχωσαν τόσα χρόνια στο κεφάλι...
    Είμαστε μια χαρά.. Μπορούμε να κοιμηθούμε ήσυχοι... Σε 5-10-20 χρόνια μπορούμε να διαβάζουμε τα αρχεία και να λέμε ότι "έγινε τότε ό,τι μπορούσε να γίνει"...
    Γαι πέστε τώρα, θα φύγει ο Ζίκο;

  67. goozlo avatar
    goozlo 13/01/2010 09:53:45

    Παλι καλα που πηρε αυτη τη θεση , εχουμε τρελαθει με τους μεταναστες.
    απο την μια δεν τολμαει κανεις να πει οτι δεν τους θελει παρανομα στην Ελλαδα , απο την αλλη δεν τους κανει και κανεις "παρεα"


    http://tyurl.net/ow

  68. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 13/01/2010 13:40:29

    Μερικές φορές νομίζω ότι αν δεν ανατριχιάζει.......το συκώτι κάποιου και όλο του το είναι με το "ζεμπέκικο της Ευδοκίας", τη Δραπετσώνα του Θοδωράκη και τον Ξυλούρη, δεν είναι Ελληνας.

  69. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 13/01/2010 13:42:11

    Μερικές φορές νομίζω ότι αν δεν ανατριχιάζει…….το συκώτι κάποιου και όλο του το είναι με το “ζεμπέκικο της Ευδοκίας”, τη Δραπετσώνα του Θοδωράκη και τον Ξυλούρη, δεν είναι Ελληνας.

  70. Επίκουρος avatar
    Επίκουρος 13/01/2010 17:02:22

    Καταρχήν να ξεκαθαριστεί πως μιλάμε για την απόδοση ιθαγένειας σε παιδιά που έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα και σε μετανάστες που διαμένουν νόμιμα πάνω από 5 χρόνια (αν και έχω την αίσθηση πως το 5 μπορεί να γίνει 7). Συνεπώς μιλάμε για 250.000 ανθρώπους, και όχι για 1 και 2 εκατομμύρια που κάποιοι αναφέρουν προσπαθώντας να τρομοκρατήσουν. Τα παιδιά αυτά έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα, έχουν πάει εδώ σχολείο, και τα περισσότερα δεν έχουν γνωρίσει άλλη πατρίδα.

    Το σχολείο είναι ένας πολύ ισχυρός παράγοντας κοινωνικοποίησης, διάπλασης της προσωπικότητας και ένταξης στο κοινωνικό σύνολο. Στο σχολείο δημιουργείται και ισχυροποιείται η συνείδηση του ανήκειν σε ένα σύνολο με κοινά χαρακτηριστικά, που σωστά ανέφερε ο πολίτης ως βασικό στοιχείο της εθνικής ταυτότητας. Το Αλβανάκι και το Πακιστανάκι που πηγαίνει στο ελληνικό σχολείο δε θέλει να διαφέρει, θέλει να είναι αποδεκτό από τους συμμαθητές του και όχι απομονωμένο και δακτυλοδεικτούμενο. Αν το δεχτούμε θα το κάνουμε να νιώσει Έλληνας όπως νιώθει και το δικό μας παιδί. Θα νιώσει διαφορετικό μόνο αν το απορρίψουμε και το απομονώσουμε, και τότε θα έχουμε πραγματικά πρόβλημα. Είναι το ίδιο λάθος που κάναμε και στη Θράκη, με αποτέλεσμα να κάνουμε Τούρκους ακόμη και τους βουλγαρικής καταγωγής Πομάκους.

    Είναι προς το συμφέρον της Ελλάδας να μην αποκτήσει εχθρικές μειονότητες μέσα στο έδαφός της. Κακά τα ψέματα, τα παιδιά που έχουν γεννηθεί εδώ θα μείνουν εδώ, δεν υπάρχει τρόπος να απελαθούν πουθενά αλλού καθώς δεν έχουν άλλη ιθαγένεια. Το θέμα είναι τι θέλουμε να τα κάνουμε αυτά τα παιδιά, εχθρούς ή φίλους μας; Όλα τα άλλα για αίματα και DNA είναι απλά γελοιότητες. Γιατί κανείς δεν ξέρει από που κρατάει η σκούφια του. Και γιατί η ζωή του καθενός ξεκινάει από τη μέρα της γέννησής του και όχι πριν από αυτήν.

    (Μάρκο Τ, καταλαβαίνεις τι μας λες; Ότι οι παππούδες σου ήταν Αρβανίτες, δηλαδή Αλβανοί. Προς τι λοιπόν το μίσος για τον Niko; Και τα δικά του παιδιά Έλληνες θα γίνουν, όπως έγινες κι εσύ.)

    • Επίκουρος avatar
      Επίκουρος @ Επίκουρος 13/01/2010 19:39:40

      Και γιατί με έχετε σε moderation αγαπητοί φάκτορες; Μήπως γιατί είμαι «εκτός γραμμής»;

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ Επίκουρος 13/01/2010 20:01:59

        Επίκουρε, είμαι σχεδόν από την αρχή του Αντινέα εδώ κι έχω φάει μοντερέισιον με την κουτάλα και κόπηκαν σχόλιά μου με την σέσουλα, άλλες δίκαια, άλλες άδικα, αλλά στιγμή δεν την είδα πριμαντόντα και δεν το έθεσα δημόσια. μέηλ έχει παραπάνω στη γωνία ο Φάκτορας, και σε διαβεβαιώ πως έχει την υπομονή να απαντά σε όλα, έστω και μονολεκτικώς.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ B.K.Σ. 13/01/2010 20:20:59

          και να προσθέσω και κάτι: εάν αντιλαμβανόμουνα -καλών προθέσεων ούσα και πολυάσχολη τω όντι- πως ένας επισκέπτης μετά από σαράντα τραταρίσματα συκαλάκι στην οικία μου δεν έχει σε καμμία εκτίμηση το συκαλάκι μου θα το έκλεινα το βάζο. υπάρχουν αρκετοί άλλοι που εκτιμούν την γλυκαψάδα του.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ B.K.Σ. 13/01/2010 20:24:38

          ξαναδιαβαζοντάς το, παρακαλώ το γλυκό να αντικατασθεί με καρυδάκι, κυδωνάκι, ή ό,τι άλλο δεν μπορεί να παρεξηγηθεί :Ρ

      • Dimi avatar
        Dimi @ Επίκουρος 13/01/2010 20:21:00

        Φίλε Επίκουρε, η ένταση των προκλήσεων που βιώνουν καθημερινά οι Ελληνες Πολίτες αυτή τη περίοδο, συχνά μάς ωθεί να εκφράζουμε γραπτά τις απόψεις και τα συναισθήματά μας με τρόπο έντονο, και συχνά, με "εκτός γραμμής" εκφράσεις. Ευτυχώς, τα antinews blogs προστατεύουν την φιλοξενία των ελεύθερων/έντονων εκφράσεών μας, με τη μετριοπάθεια που επιτάσσει η δημοσιογραφική δεοντολογία. Φιλικά.

      • Factorx avatar
        Factorx @ Επίκουρος 13/01/2010 20:23:12

        Εκτός ελέγχου είσαι αγαπητε γιατι έβρισες στο παρελθόν και δεν σε αφηνει το συστημα να μπεις.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ Factorx 13/01/2010 20:28:48

          δεν νομίζω πως έβρισε με την ισχύουσα σημασία της λέξης, δεν θεωρείται πλέον βρισιά ο χλευασμός, η ειρωνεία, ο εμπαιγμός, η υποτίμηση και η έλλειψη σεβασμού στην ανθρώπινη ύπαρξη (κοινώς ο ντερμπεντερισμός).

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Επίκουρος 13/01/2010 19:55:40

      Νομίζω ότι κάτι πρέπει να άλλαξε τις τελευταίες μέρες με το "βάθος" των σχολίων (πόσα υποthread επιτρέπει το σύστημα δηλαδή) και πειράχτηκαν κάπως τα σχόλια σε συγκεκριμένα ποστ.

      Σε μοδερατιον είμαστε δυνητικά όλοι, μην εξάπτεσαι.

    • nobody avatar
      nobody @ Επίκουρος 13/01/2010 20:01:31

      'Και γιατί η ζωή του καθενός ξεκινάει από τη μέρα της γέννησής του και όχι πριν από αυτήν.' και η ελικα τι μεταφερει;

      Στα υπολοιπα μαζι σου - 8α στεναχωρησεις ομως την Ζ ΜΑΚ και τα υπολοιπα κομμαντα

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Επίκουρος 13/01/2010 21:04:34

      Το νομοσχέδιο έχει εξαφανιστεί από τη διαβούλευση, όπως έχω αναφέρει και αλλού, όμως ως καλός "πολίτης" είχα φροντίσει να το αποθηκεύσω και το παραθέτω όπως είχε δημοσιευτεί στη δημόσια διαβούλευση, ώστε να διαπιστώσεις ότι ΠΛΑΝΑΣΑΙ:
      Άρθρο 1
      1. Το άρθρο 1 του Κώδικα της Ελληνικής Ιθαγένειας, όπως αυτός κυρώθηκε με τον Ν. 3284/2004 και ισχύει (ΦΕΚ Α’ 217), αντικαθίσταται ως εξής:
      «Ι. Με τη γέννηση από Έλληνα ή Ελληνίδα
      Άρθρο 1
      Το τέκνο Έλληνα ή Ελληνίδας αποκτά από τη γέννησή του την Ελληνική Ιθαγένεια.
      2. Μετά το άρθρο 1 του Κώδικα της Ελληνικής Ιθαγένειας, όπως αυτός κυρώθηκε με τον Ν. 3284/2004, παρεμβάλλεται νέο άρθρο 1Α ως εξής:
      «Ια. Με τη γέννηση στην Ελλάδα και δήλωση
      Άρθρο 1Α
      1. Τέκνο αλλοδαπών που γεννιέται στην Ελλάδα και ένας από τους γονείς του κατοικεί μόνιμα και νόμιμα στη χώρα επί πέντε συνεχή έτη, αποκτά από τη γέννησή του την ελληνική ιθαγένεια εφόσον οι γονείς του υποβάλουν κοινή σχετική δήλωση και αίτηση εγγραφής του τέκνου στο δημοτολόγιο του δήμου της μόνιμης κατοικίας του. Αν το τέκνο γεννήθηκε πριν τη συμπλήρωση της πενταετίας νόμιμης διαμονής του γονέα στη χώρα, η παραπάνω κοινή δήλωση και αίτηση εγγραφής υποβάλλεται με την παρέλευση της πενταετίας συνεχούς νόμιμης και μόνιμης διαμονής του γονέα στη χώρα.
      2. Τέκνο αλλοδαπών που έχει παρακολουθήσει τις τρεις πρώτες τάξεις υποχρεωτικής εκπαίδευσης σε ελληνικό σχολείο στην Ελλάδα και κατοικεί μόνιμα στη χώρα αποκτά την ελληνική ιθαγένεια με την ενηλικίωσή του εφόσον υποβάλλει σχετική δήλωση και αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο του δήμου της μόνιμης κατοικίας του το αργότερο εντός τριετίας από την συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας του. Την ελληνική ιθαγένεια αποκτά με κοινή δήλωση των γονέων του και αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο του Δήμου μόνιμης κατοικίας του και το τέκνο αλλοδαπών που έχει ολοκληρώσει την παρακολούθηση έξι τουλάχιστον τάξεων ελληνικού σχολείου στην Ελλάδα.
      3. Εφόσον η δήλωση και αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο, που προβλέπεται στις προηγούμενες παραγράφους 1 και 2, δεν υποβλήθηκε από κοινού από τους γονείς μέχρι την ενηλικίωσή του, το τέκνο αποκτά την ελληνική ιθαγένεια με δήλωση και αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο που το ίδιο δικαιούται να υποβάλει στον Δήμο της μόνιμης κατοικίας του το αργότερο εντός τριών ετών από την συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας του.
      4. Την Ελληνική Ιθαγένεια αποκτά από τη γέννησή του, χωρίς να απαιτείται δήλωση και αίτηση των γονέων ή του ιδίου, όποιος γεννιέται σε ελληνικό έδαφος, εφόσον:
      α. ούτε αποκτά αλλοδαπή ιθαγένεια με τη γέννησή του ούτε μπορεί να αποκτήσει τέτοια με σχετική δήλωση των γονέων του στις οικείες αλλοδαπές αρχές όταν το δίκαιο της ιθαγένειας των γονέων του απαιτεί την υποβολή παρόμοιας δήλωσης ή
      β. είναι άγνωστης ιθαγένειας ή
      γ. ένας από τους γονείς του έχει γεννηθεί στην Ελλάδα και κατοικεί μόνιμα στη χώρα από τη γέννησή του.
      ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΠΙΚΟΥΡΕ, αυτό που ισχυρίζεσαι ισχύει μόνο για την πρώτη παράγραφο. Στην παράγραφο 2, βλέπεις πουθενά να απαιτείται να ζούνε οι γονείς ΝΟΜΙΜΑ στην Ελλάδα; Ούτε καν να έχει γεννηθεί εδώ το τέκνο δεν απαιτείται. Κοίτα και την παρ 4 περ α, βλέπεις να αναφέρει πουθενά την έννοια της νομιμότητας;
      Εκτός αν έχει ανακοινώσει αλλαγές στο σχέδιο η κυβέρνηση και δεν το έχω ακούσει, πάντως το κείμενο της διαβούλευσης διαφέρει κατά πολύ από όσα λέτε οι υποστηρικτές του και τα ΜΜΕ.
      Από όλο το κατεβατό που έγραψα, μόνο την κοινή συνείδηση κράτησες. Διευκρινίζω λοιπόν ότι η διαμόρφωση κοινής συνείδησης δεν είναι δυνατή σε περιπτώσεις μαζικής εισβολής πληθυσμών, με δικά τους κοινά χαρακτηριστικά. Και επαναλαμβάνω: Δείτε τη Θράκη.Μαθαίνετε καθόλου τί γίνεται εκεί; Λοιπόν, αρχίζετε να ενδιαφέρεστε, γιατί θα γίνει και εδώ.

    • Επίκουρος avatar
      Επίκουρος @ Επίκουρος 14/01/2010 15:12:26

      Υπάρχει μάλλον πρόβλημα κατανόησης αυτών που γράφω. Έγραψα: «να ξεκαθαριστεί πως μιλάμε για την απόδοση ιθαγένειας σε παιδιά που έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα και σε μετανάστες που διαμένουν νόμιμα πάνω από 5 χρόνια». Βλέπεις να μιλάω πουθενά για «νόμιμους γονείς»; Τα παιδιά που γεννιούνται και μεγαλώνουν εδώ είναι Έλληνες ακόμη κι αν οι γονείς τους είναι εξωγήινοι. Δεν εξετάζουμε την ελληνικότητα των γονέων αυτή τη στιγμή, αλλά των παιδιών που γνώρισαν την Ελλάδα ως πατρίδα τους. Εξάλλου, όπως γράφω λίγο παρακάτω «η ζωή του καθενός ξεκινάει από τη μέρα της γέννησής του και όχι πριν από αυτήν».

      Θα αναφέρω άλλη μια φορά το παράδειγμα με τα ξαδέρφια που έχω στην Αμερική. Ο πατέρας τους έφυγε από 'δω σε μικρή ηλικία, πήγε εκεί, δούλεψε, έκανε οικογένεια (με Ελληνίδα που επίσης γεννήθηκε εδώ), πρόκοψε, όμως πάντα στο μυαλό του είχε την Ελλάδα, πάντα ήθελε να επιστρέψει. Να φανταστείς πως την αμερικανική υπηκοότητα ΔΕΝ την πήρε γιατί δεν την ήθελε. Τα παιδιά του έρχονται για διακοπές στην Ελλάδα σχεδόν κάθε καλοκαίρι και την αγαπούν πολύ, έχουν δηλαδή δεσμούς με την πατρίδα των γονιών τους. Παρόλο όμως που έχουν δύο Έλληνες γονείς, μητρική τους γλώσσα είναι τα αγγλικά, τα ελληνικά τα μιλάνε μεν αλλά με δυσκολία. Και η νοοτροπία τους είναι εντελώς αμερικάνικη, γιατί σ' εκείνο το περιβάλλον μέσα διαμόρφωσαν το χαρακτήρα τους. Πριν από μερικά χρόνια λοιπόν τους είπε ο πατέρας τους: «Όταν θα βγω στη σύνταξη θα γυρίσουμε στην πατρίδα.» Ξέρεις τι του απάντησαν; «Ποια πατρίδα ρε πατέρα, ΕΔΩ είναι η πατρίδα μας.» Γιατί εκεί έχουν τις παρέες τους, τις δουλειές τους, τις μνήμες τους. Μπορεί να αγαπούν την πατρίδα των γονιών τους όμως δεν τη νοσταλγούν. Γιατί δεν έζησαν ποτέ σ' αυτήν. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με τα παιδιά των μεταναστών παντού και πάντα.

  71. πολίτης avatar
    πολίτης 13/01/2010 21:40:40

    Αγαπητή μου, θα σας πρότεινα να απευθυνθείτε στους Πομάκους και τους Ρομά της Θράκης, για να σας ενημερώσουν για τις αγαθές προθέσεις των τουρκογενών μουσουλμάνων της περιοχής και τον «πολυπολιτισμικό» τρόπο που αντιμετωπίζουν τα δικά τους αιτήματα για διαχωρισμό της εθνικής τους ταυτότητας από αυτήν των Τούρκων. Γνωρίζετε άραγε ότι τα νηπιαγωγεία ενός Δήμου δε λειτουργούν, επειδή ο δήμαρχος απαιτεί να διοριστούν συγκεκριμένες νηπιαγωγοί, καθώς δεν του κάνουν οι Ελληνίδες; Γνωρίζετε ότι απαιτούν δίγλωσσα νηπιαγωγεία, μην τυχόν και μάθουν καμία ελληνική λέξη τα νήπια; Ότι επιθυμούν να διδάσκονται τα παιδιά των μουσουλμάνων τη ¨μητρική ¨ τους γλώσσα και στο νηπιαγωγείο και ως μητρική εννοούν την τούρκικη (και πάντως όχι την πομάκικη). Γνωρίζετε τη Χαρά Νικοπούλου και το ξύλο που έφαγε επειδή δίδασκε στα παιδιά των μουσουλμάνων ιστορία και στις μουσουλμάνες γυναίκες ελληνικά; Αυτή είναι η πολυπολιτισμική κοινωνία, που μετά την τεράστια επιτυχία στη Θράκη, αποφασίσατε να την επεκτείνετε και στην υπόλοιπη Ελλάδα.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ πολίτης 13/01/2010 21:50:33

      Ουπς, λάθος θέση, πήγαινε ως απάντηση στην l' ami du peuple και το δημοσίευμα για τη Δραγώνα.

  72. Σον.Πεν avatar
    Σον.Πεν 13/01/2010 23:47:01

    Ο πραγματικος Ελληνας πατριωτης πιστευει στην ισχυ του πολιτιστικου περιεχομενου του ελληνισμου και δεν τρομοκρατειται απο τις ελληνοποιησεις υπο ορους.
    Πιστευει στην ΥΠΕΡΟΧΗ και αρα στον αφομοιωτικη ισχυ του ελληνισμου.
    Πιστευει οτι η Ελληνικοτητα ειναι ιδιοτητα επικτητη αρα ιδιοτητα που καλλιεργειται δια της "ημετερας παιδειας".
    Πιστευει οτι οποιος φοβαται τους ξενους εχει απωλεσει τα "εσωτερικα" του
    συνορα οπότε τι ωφελουν τα εξωτερικα? Απλως ειναι θεμα χρονου να παραβιαστουν κι αυτα.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ.

  73. Konstantina avatar
    Konstantina 14/01/2010 00:18:26

    Καθε φορα που οι αριστεροι και το ΠΑΣΟΚ δεν εχουν επιχειρηματα, χρησιμοποιουν την ευκολη λυση: χαρακτηριζουν τον αντιπαλο ακραιο, δεξιο, εθνικιστη.. Σαφως ο κ. Σαμαρας δεν ανηκει σε καμια απο τις ανωτερω κατηγοριες. Επισης ειναι σαφες ομως πως περιηλθε αρχικα σε δυσκολη θεση σχετικα με τη σταση που θα τηρουσε για το μεταναστευτικο. Αργησε κατα πολλους, κατα καποιους αλλους περιμενε την καταλληλη στιγμη. Δεν αποκλειεται συνδυασμος των 2. Δηλαδη να αργησε εσκεμμενα. Παρολα αυτα, καποιος θα πρεπει να απαντησει ποιες θεσεις του ειναι ακραιες. Η Ελευθεροτυπια, στο αρθρο της σχολιαζοντας τις δηλωσεις του κ. Σαμαρα, χαρακτηριζει καποιες απο τις θεσεις του ακραιες. Η Καθημερινη, ΠΡΩΗΝ ναυαρχιδα της Κεντροδεξιας μας παραταξης, καθημερινα βομβαρδιζει τους αναγνωστες της με μαθηματα "προοδευτισμου" και "αντιρατσισμου". Μια ερωτηση λοιπον προς ολους τους υποστηρικτες, πολιτικους, δημοσιογραφους, πανεπιστημιακους, απλους πολιτες, του νομοσχεδιου του ΠΑΣΟΚ: Ο ηδη υπαρχων ΚΕΙ απο το 2004, σε τι ακριβως δεν εξυπηρετει τις αναγκες για λυση του προβληματος? Αν υπαρχουν, και σιγουρα υπαρχουν, ατελειες στον ηδη υπαρχοντα ΚΕΙ, γιατι δε γινεται, οπως θα ηταν αναμενομενο, τροποποιηση του? Επισης το ΠΑΣΟΚ διατεινεται πως το νομοσχεδιο του δινει λυσεις σε χρονια προβληματα. Μονο αυθαιρετη μπορει να χαρακτηρισει κανεις μια τετοια τοποθετηση. Ποτε κυριοι εγινε απολογισμος και καταγραφη των προβληματων σχετικων με το θεμα της μεταναστευσης? Ποτε συνεκλιθησαν κοινωνικοι φορεις, εκπροσωποι της μεταναστευτικης κοινοτητας, τα ΜΜΕ αλλα και η Τοπικη Αυτοδιοικηση σε διαλογο για ενα θεμα που αφορα ολοκληρη την κοινωνια, ωστε εκει να αποτυπωθουν πληρως τα προβληματα? Και τελος, το ΠΑΣΟΚ ισχυριζεται πως το νομοσχεδιο απαντα σε ολα αυτα τα προβληματα (ναι, για αυτα τα μη καταγεγραμμενα μιλαει) και δινει σωστες και δικαιες λυσεις. Ας απαντησει επιτελους ΚΑΘΑΡΑ, ποια ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα προβληματα, ΠΩΣ ο υπαρχων ΚΕΙ δε τα λυνει και ΠΩΣ το δικο τους νομοσχεδιο τα καταφερνει ολα αυτα, ως δια μαγειας.

  74. πολίτης avatar
    πολίτης 14/01/2010 09:21:41

    Αγαπητοί φίλοι, προβληματισμένοι συμπατριώτες μου, όποια άποψη και αν έχετε υιοθετήσει μέχρι τώρα, διαβάστε καλά το νομοσχέδιο και αποφασίστε μετά. Σας ενημερώνω ότι από την Τρίτη το πρωί το νομοσχέδιο, έχει εξαφανιστεί από τη δημόσια διαβούλευση και όταν κάνεις χρήση της συγκεκριμένης επιλογής σε βγάζει στο «σχέδιο Καλλικράτης», αποδεικνύοντας την αδυναμία της κυβέρνησης να δικαιολογήσει το περιεχόμενο του. Απευθύνομαι σε κάθε καλοπροαίρετο πολίτη, αλλά και πολιτικό πρόσωπο, οποιουδήποτε κόμματος, που πιθανόν να έχει λάβει λάθος πληροφορίες. Σας παραθέτω στο τέλος τα επίμαχα άρθρα, όπως είχαν δημοσιευτεί στη διαβούλευση, για αντιληφθείτε το μέγεθος του προβλήματος, με τις εξής παρατηρήσεις:
    Άρθρο 1: Προβλέπεται κτήση ιθαγένειας σε τρεις περιπτώσεις:
    Α) Σε τέκνο αλλοδαπών που κατοικούν μόνιμα και νόμιμα στην Ελλάδα επί πέντε έτη, εφόσον το τέκνο γεννήθηκε στην Ελλάδα. Αυτό είναι το άρθρο που διαφημίζουν στα ΜΜΕ και επικαλείται και ο πρωθυπουργός, για να δικαιολογήσει την αναγκαιότητα της ρύθμισης. Χωρίς να συμφωνώ ούτε και με αυτό, το χειρότερο ακολουθεί…
    Β) Σε τέκνο αλλοδαπών που παρακολούθησε τις τρεις πρώτες τάξεις της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, μετά την ενηλικίωσή του και εντός τριών ετών από αυτήν. Αρκεί το τέκνο να κατοικεί μόνιμα, χωρίς να προσδιορίζεται χρονικό διάστημα. δεν απαιτείται να κατοικεί και νόμιμα ή να κατοικούν νόμιμα οι γονείς του. Επίσης δεν απαιτείται να έχει γεννηθεί στην Ελλάδα. Αρκεί η παρακολούθηση τριών τάξεων σχολείου!!!
    Γ) Σε τέκνο αλλοδαπών που παρακολούθησε έξι τάξεις σε ελληνικό σχολείο, χωρίς άλλη προϋπόθεση, χωρίς να απαιτείται να κατοικεί νόμιμα το ίδιο η οι γονείς του.
    Οι περιπτώσεις α και β της παραγράφου 4 υπήρχαν και στο ν.3284/2004, προστίθεται όμως και περίπτωση γ, για όποιον γεννιέται σε ελληνικό έδαφος και ένας από τους γονείς του επίσης γεννήθηκε και κατοικεί εδώ μόνιμα, όχι και απαραίτητα και νόμιμα.
    Στο σημείο αυτό σας επισημαίνω ότι πρόκειται για τροποποίηση του Κώδικα Ιθαγένειας, ενός νομοθετήματος που δεν ρυθμίζει συγκεκριμένη κατάσταση, αλλά ισχύει γενικά και για το μέλλον. Δηλαδή βγάλαμε ανακοίνωση για όλους τους λαούς ανά τον κόσμο, ότι ερχόμενοι στην Ελλάδα παράνομα, θα εξασφαλίσουν για τα παιδιά τους την Ελληνική ιθαγένεια. Αν αυτό δεν είναι πρόσκληση για παράνομους μετανάστες, τότε τι είναι!
    Όσον αφορά την κτήση της ιθαγένειας με πολιτογράφηση, πέρα από το ότι μειώνεται δραματικά ο απαιτούμενος χρόνος της νόμιμης κατοικίας στην Ελλάδα, από δέκα σε πέντε χρόνια, τροποποιείται η προϋπόθεση της επαρκούς γνώσης της ελληνικής γλώσσας, η οποία στον ισχύοντα νόμο (3284/2004, άρθρο 5) έχει ως εξής: «Έχει επαρκή γνώση της ελληνικής γλώσσας, της ελληνικής ιστορίας και γενικά του ελληνικού πολιτισμού» και ορίζεται ως προϋπόθεση η «αόριστη» ένταξή του στην ελληνική κοινωνία και τη συμμετοχή του στην πολιτική ζωή της χώρας.
    Ακολουθεί το προτεινόμενο κείμενο:
    Άρθρο 1
    1. Το άρθρο 1 του Κώδικα της Ελληνικής Ιθαγένειας, όπως αυτός κυρώθηκε με τον Ν. 3284/2004 και ισχύει (ΦΕΚ Α’ 217), αντικαθίσταται ως εξής:
    «Ι. Με τη γέννηση από Έλληνα ή Ελληνίδα
    Άρθρο 1
    Το τέκνο Έλληνα ή Ελληνίδας αποκτά από τη γέννησή του την Ελληνική Ιθαγένεια.
    2. Μετά το άρθρο 1 του Κώδικα της Ελληνικής Ιθαγένειας, όπως αυτός κυρώθηκε με τον Ν. 3284/2004, παρεμβάλλεται νέο άρθρο 1Α ως εξής:
    «Ια. Με τη γέννηση στην Ελλάδα και δήλωση
    Άρθρο 1Α
    1. Τέκνο αλλοδαπών που γεννιέται στην Ελλάδα και ένας από τους γονείς του κατοικεί μόνιμα και νόμιμα στη χώρα επί πέντε συνεχή έτη, αποκτά από τη γέννησή του την ελληνική ιθαγένεια εφόσον οι γονείς του υποβάλουν κοινή σχετική δήλωση και αίτηση εγγραφής του τέκνου στο δημοτολόγιο του δήμου της μόνιμης κατοικίας του. Αν το τέκνο γεννήθηκε πριν τη συμπλήρωση της πενταετίας νόμιμης διαμονής του γονέα στη χώρα, η παραπάνω κοινή δήλωση και αίτηση εγγραφής υποβάλλεται με την παρέλευση της πενταετίας συνεχούς νόμιμης και μόνιμης διαμονής του γονέα στη χώρα.
    2. Τέκνο αλλοδαπών που έχει παρακολουθήσει τις τρεις πρώτες τάξεις υποχρεωτικής εκπαίδευσης σε ελληνικό σχολείο στην Ελλάδα και κατοικεί μόνιμα στη χώρα αποκτά την ελληνική ιθαγένεια με την ενηλικίωσή του εφόσον υποβάλλει σχετική δήλωση και αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο του δήμου της μόνιμης κατοικίας του το αργότερο εντός τριετίας από την συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας του. Την ελληνική ιθαγένεια αποκτά με κοινή δήλωση των γονέων του και αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο του Δήμου μόνιμης κατοικίας του και το τέκνο αλλοδαπών που έχει ολοκληρώσει την παρακολούθηση έξι τουλάχιστον τάξεων ελληνικού σχολείου στην Ελλάδα.
    3. Εφόσον η δήλωση και αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο, που προβλέπεται στις προηγούμενες παραγράφους 1 και 2, δεν υποβλήθηκε από κοινού από τους γονείς μέχρι την ενηλικίωσή του, το τέκνο αποκτά την ελληνική ιθαγένεια με δήλωση και αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο που το ίδιο δικαιούται να υποβάλει στον Δήμο της μόνιμης κατοικίας του το αργότερο εντός τριών ετών από την συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας του.
    4. Την Ελληνική Ιθαγένεια αποκτά από τη γέννησή του, χωρίς να απαιτείται δήλωση και αίτηση των γονέων ή του ιδίου, όποιος γεννιέται σε ελληνικό έδαφος, εφόσον:
    α. ούτε αποκτά αλλοδαπή ιθαγένεια με τη γέννησή του ούτε μπορεί να αποκτήσει τέτοια με σχετική δήλωση των γονέων του στις οικείες αλλοδαπές αρχές όταν το δίκαιο της ιθαγένειας των γονέων του απαιτεί την υποβολή παρόμοιας δήλωσης ή
    β. είναι άγνωστης ιθαγένειας ή
    γ. ένας από τους γονείς του έχει γεννηθεί στην Ελλάδα και κατοικεί μόνιμα στη χώρα από τη γέννησή του.
    Άρθρο 2
    Το άρθρο 5 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, όπως αυτός κυρώθηκε με τον Ν. 3284/2004 και ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
    «Άρθρο 5.
    Προϋποθέσεις πολιτογράφησης
    1. Για τον αλλοδαπό, που επιθυμεί να αποκτήσει την ελληνική ιθαγένεια με πολιτογράφηση απαιτείται :
    α. να είναι ενήλικος κατά το χρόνο της υποβολής της δήλωσης πολιτογράφησης.
    β. να μην έχει καταδικασθεί τελεσίδικα, κατά την τελευταία δεκαετία πριν από την υποβολή της αίτησης πολιτογράφησης, σε ποινή στερητική της ελευθερίας τουλάχιστον ενός έτους ή ανεξαρτήτως ποινής και χρόνου έκδοσης της καταδικαστικής απόφασης, για εγκλήματα προσβολών του πολιτεύματος, προδοσίας της χώρας, ανθρωποκτονίας από πρόθεση και επικίνδυνης σωματικής βλάβης, εγκλήματα σχετικά με την εμπορία και την διακίνηση ναρκωτικών, τη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, διεθνή οικονομικά εγκλήματα, εγκλήματα με χρήση μέσων υψηλής τεχνολογίας, εγκλήματα περί το νόμισμα, αντίστασης κατά της αρχής, αρπαγής ανηλίκων, κατά της γενετήσιας ελευθερίας και οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής, κλοπής, απάτης, υπεξαίρεσης, εκβίασης, τοκογλυφίας, του νόμου περί μεσαζόντων, πλαστογραφίας, ψευδούς βεβαίωσης, συκοφαντικής δυσφήμισης, λαθρεμπορίας, εγκλήματα που αφορούν τα όπλα, αρχαιότητες, την προώθηση λαθρομεταναστών στο εσωτερικό της χώρας ή τη διευκόλυνση μεταφοράς ή προώθησής τους ή της εξασφάλισης καταλύματος σε αυτούς για απόκρυψη ή για παραβάσεις της νομοθεσίας για την εγκατάσταση και κίνηση αλλιοδαπών στην Ελλάδα.
    γ. να μην εκκρεμεί σε βάρος του απόφαση απέλασης.
    δ. να διαμένει νόμιμα στην Ελλάδα πέντε συνολικά έτη την τελευταία δεκαετία πριν από την υποβολή της αίτησης πολιτογράφησης. Στον ανωτέρω κατά περίπτωση απαιτούμενο χρόνο δεν προσμετράται ο χρόνος που διάνυσε ο αλλοδαπός στην Ελλάδα ως διπλωματικός ή διοικητικός υπάλληλος ξένης χώρας. Η χρονική προϋπόθεση της πενταετούς διαμονής δεν απαιτείται για αυτόν που είναι σύζυγος
    Έλληνα ή Ελληνίδας ή έχει τη γονική μέριμνα τέκνου ελληνικής ιθαγένειας και διαμένει επί μια τριετία στην Ελλάδα, καθώς και για εκείνον που έχει γεννηθεί και κατοικεί συνεχώς στην Ελλάδα. Για τους συζύγους Ελλήνων διπλωματικών υπαλλήλων που έχουν συμπληρώσει, οποτεδήποτε, ένα έτος διαμονής στην Ελλάδα και υπηρετούν στο εξωτερικό, προσμετράται για τη συμπλήρωση του παραπάνω χρόνου και ο χρόνος παραμονής τους στο εξωτερικό λόγω της υπηρεσίας των Ελλήνων συζύγων τους. Για τους ομογενείς και τους κατόχους ιθαγένειας κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν απαιτείται η χρονική προϋπόθεση της πενταετούς διαμονής.
    ε. να έχει επαρκή γνώση της ελληνικής γλώσσας.
    στ. να αποδεικνύει την ένταξή του στην ελληνική κοινωνία καθώς και τη δυνατότητά του να συμμετάσχει ενεργά και ουσιαστικά στην πολιτική ζωή της χώρας, σύμφωνα με τις θεμελιώδεις αρχές οι οποίες την διέπουν.»

  75. ainsley hayes avatar
    ainsley hayes 17/01/2010 01:41:09

    Είναι απίστευτο πόσο κακή διαφήμιση κάνετε όλοι σας εδώ μέσα στην έννοια του Ελληνισμού. Με διάφορες φιλολογικές αναφορές στο 1821, στα Πακιστανάκια και τα Αλβανάκια σας, στην δήθεν ανώτερη υπόσταση του δικού σας Ελληνισμού πιστεύετε ότι εξυπηρετείτε τα ιδανικά πάνω στα οποία δημιουργήθηκε η πατρίδα μας.

    Το μόνο που κρύβεται πίσω από την ακατάσχετη πατριδοκαπηλία σας είναι ένας υπέρμετρος ρατσισμός, μία επίμονη οπισθοδρομικότητα.

    Ντρέπομαι που στην Ελλάδα του 2010 ιδεολογίες σαν τις δικές σας δεν έχουν γίνει απολύτως περιθωριακές, όπως τους αξίζει. Το πιο αστείο βέβαια είναι που κάθε τόσο κάποιος από σας αναφωνεί με έκδηλη αυτο-ικανοποίηση 'ο Σαμαράς δεν είναι ακροδεξιός και όποιος τολμά να λέει κάτι τέτοιο δεν αγαπά την πατρίδα μας' - μήπως τελικά ο λόγος που το πιστεύετε αυτό είναι επειδή είστε οι ίδιοι κατά κύριο λόγο ακροδεξιοί? Και αφού - απ'ότι φαίνεται από τα λεγόμενα σας - είστε, γιατί τόση υποκρισία? Ο Αντωνάκης είναι πια αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, βγείτε από τις σπηλιές σας και φωνάξτε το. Αλλά όχι, η υποκρισία σας δεν έχει τέλος!

    Γιατί όταν δείτε μια ταινία για τον ρατσισμό στην Αμερική όλοι παθαίνετε υστερία για τα 'κακόμοιρα τα μαυράκια' - αλλά στη χώρα μας τα αντίστοιχα παιδιά - τα Αλβανάκια, τα Πακιστανάκια πρέπει να τρώνε την κακομεταχείριση με το τσουβάλι γιατί προσβάλουν την εθνική σας ταυτότητα.

    Η ανοχή, το δικαίωμα σε μια καινούρια αρχή, η θρησκευτική ελευθερία και τέλος η πίστη ότι η Ελλάδα δεν ζει μόνο στο γενετικό μας κώδικα αλλά στις αξίες τις οποίες μοιραζόμαστε ως κάτοικοι αυτής της χώρας είναι έννοιες ξένες για σας.

    Και όμως είναι στην ψυχή αυτών που εγώ θαυμάζω στον Ελληνισμό. Και ίσως τελικά ο δικός μου πατριωτισμός να είναι πιο φιλελεύθερος, πιο ελληνικός απ'οτι οι δικές πατριδοκάπηλες παπαρολογίες.

  76. Αγγελική avatar
    Αγγελική 01/03/2010 19:42:12

    Έχω να απαντήσω στον Επίκουρο ότι ούτε ο Ago ούτε ο kaplani επέλεξαν την Ελλάδα για τόπο διαμονής τους. Ήρθαν λαθρομετανάστες, κατέλαβαν θέσεις σε εφημερίδες που τις πήραν από Έλληνες, συγκεκριμένα ο Ago για να προσληφθεί απέλυσαν κάποιον, καταξιωμένο στο χώρο, του δημοσιογράφο ο οποίος απολύθηκε για να μπει στη θέση του ο Αλβανός. Τον πρόωθησε ο Σύριζα του οποίου είναι προστατευόμενος. Διατηρεί ένα blog που η μοναδική του σκοπιμότητα είναι να προωθεί την απόδοση ελληνικής ιθαγένειας σε λαθρομετανάστες (ας μην γελιόμαστε όλοι λαθρομετανάστες είναι αφού ήρθαν ακάλεστοι και μας κατσικώθηκαν με το έτσι θέλω).

    Ο Καπλάνι είναι άλλη μαι παρόμοια ιστορία. Μπήκε στα ΝΕΑ δεν ξέρω ακριβώς με τίνος το μέσον, είναι άκρως συμφεροντολόγος και διατηρεί και αυτός ένα ιστολόγιο το "υπάρχουμε-συνυπάρχουμε" με μοναδικό σκοπό να προβάλλει τα δικαιώματα των λαθραίων και το κάνει με έξυπνο τρόπο, προσεκτικά.
    Κάποτε τον πιάσανε επό εποχής Χρυσοχοΐδη, νομίζω και τον είχανε έτοιμο για απέλαση ως άτομο που επιβουλεύεται την εθνική ασφάλεια. Μπήκαν τα μεγάλα μέσα και δεν τον επέλασαν δυστυχώς.
    Να ξέρετε ότι και οι δύο είναι μεταξύ τους φίλοι, προωθούν και οι δύο το ανύπαρκτο ζήτημα των Τσάμηδων στα κρυφά και ύπουλα (και οι δύο είναι γεννημένοι σε μέρη που είναι οι φωλιές των Τσάμηδων (Τεπελένι-Λούσνια-Φιέρι). Αυτός είναι ο αληθινός τους ρόλος στην Ελλάδα και όσοι τους συμπαραστέκονται θα χτυπήσουν μια μέρα το κεφάλι τους στον τοίχο. Γνωρίζετε ότι έχουν κοινή γνωριμία με τον πατέρα του Οδυσσέα Τσενάϊ, τον θυμάστε από τότε με τη σημαία, τον οποίο προορίζουν οι σχετικοί κύκλοι Αλβανών να ηγηθεί κόμματος Αλβανοφώνων που θα ιδρυθεί στην Ελλάδα αμέσως μόλις πάρουν ανά χείρας την ιθαγένειά μας, που θα τους χαρίσουν κάποιοι ανεγκέφαλοι;

    Ο Καπλάνι είναι πολύ πονηρός, από τότε που ήταν να απελαθεί, έχει γίνει πολύ προσεκτικός και για να βγάζει τη χολή του χωρίς να φαίνεται ο ίδιος, έχει δημιουργήσει ένα άλλο ιστολόγιο "Το ημερολόγιο μιας Ξένης". Σε αυτό παρουσιάζεται ως Βορειοηπειρώτισσα που μισεί κάθε τι ελληνικό και βγάζει το άχτι της.Μελετήστε το και θα δείτε το ύφος του Καπλάνι που ομολογουμένως έχει ταλέντο στο γράψιμο. Είναι και προβοκατόρικο για να μας πείσει ότι και οι Βορειοηπειρώτες δεν μας χωνεύουν, είναι "αντιραστσιστές" και σκέπτονται όπως οι Αλβανοί. Μόλις δημιουργήθηκε το ημερολόγιο μιας Ξένης, η "Ξένη" έσπευσε να στείλει γράμμα στο Καπλάνι το οποίο δημοσιεύθηκε (αφού είναι Ελληνίδα Βορειοηπειρώτισσα γιατί δεν το έστειλε σε κάποιον Έλληνα ή σε κάποιο σωματείο Βορειοηπειρωτών;) Αμέσως έτρεξε να φωτογραφηθεί από το πλάι με τον Ago ο οποίος τη φιλοξένησε στο "Ο δρόμος με τις φάμπρικες" μας δουλεύουνε ψιλό γαζί οι Αλβανοί κι εκμεταλλεύονται την καλωσύνη και την ανεκτικότητα της ελληνικής κοινωνίας. Ο Ago κάποτε έβριζε μέσα από το ιστολόγιο του τους θεσμούς και τις υπηρεσίες της χώρας μας όποτε πιάνανε κανέναν ξένο χωρίς χαρτιά ή όποτε έκανε σκούπες οι Αστυνομία, έβριζε με τα χειρότερα λόγια. Απορώ πώς δεν αντέδρασαν κάποιοι θιγμένοι να τον στείλλουν από εκεί που ήρθε. Σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα δεν θα ανέχονταν όλα αυτά. Είναι το ευχαριστώ για τη φιλοξενία. Αν διαβάσει κάποιος το ιστολόγιό του θα γίνει αμέσως αντιαλβανός. Για τα προβλήματα της Βορείου Ηπείρου, των Βορειοηπειρωτών που τους αρπάζουν τις περιουσίες οι Αλβανοί με πλαστά οθωμανικά φιρμάνια, και άλλα πολλά, για τους βασανισμούς τους από την αλβανική αστυνομία μέσα στις πατρογονικές τους εστίες, για το ξύλο που έτρωγαν αν τολμούσαν να μιλήσουν ελληνικά στο δρόμο, ούτε άχνα ο Αλβανός. Μόνο με την απόδοση ιθαγένειας σε παράνομους μετανάστες ασχολείται και με την παραπληροφόρηση. Παράδειγμα: Κάποτε ήταν "αγανακτισμένος" γιατί δώσανε ιθαγένεια στον Πύρρο Δήμα και στο Νίνη επειδή είναι Αλβανοί αθλητές!!!!!! Αποκρύπτει το γεγονός ότι και οι δύο είναι Βορειοηπειρώτες Έλληνες από δύο γονείς από την περιοχή της Χιμάρας.