#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/09/2011 16:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Ντου" στις άδειες τσέπες από τον Βενιζέλο και την ανεκδιήγητη κυβέρνηση



"Άμα ζήσω, θα τους γ...ω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον π...ο!"

Τα λόγια αυτά του Καραϊσκου έρχονται πλέον στο στόμα κάθε Έλληνα, ύστερα από τις δηλώσεις του ανεκδιήγητου αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Βενιζέλου. Και μια ακόμη φράση. Δεν πάει άλλο.

Ο τσάρος της οικονομίας, ο οποίος πλέον μετράει μέρες αυτός και η κυβέρνησή του, ανακοίνωσαν νέα μέτρα για να σώσουν, για ακόμη μια φορά την Ελλάδα. Τόσες φορές που την έχουν σώσει άλλωστε...

Καταλάβαμε όλοι καλά τι εννοούσε όταν έλεγε χθες ότι χρειάζεται να κάνουμε ένα ...ντου. Εννοούσε να ξανακάνει ντου στα σπίτια μας, στις άδειες τσέπες μας. Το έκανε λοιπόν το ντου ανακοινώνοντας νέο τέλος ακίνητης περιουσίας για όλους τους ιδιοκτήτες ακινήτων, για περισσότερους από 5 εκατ. πολίτες που έχουν την ατυχία να έχουν από μια γκαρσονιέρα μέχρι μια πολυκατοικία.

Μετά τους κεφαλικούς φόρους έρχονται και οι φόροι σε κάθε κτίριο με την καινοφανή δικαιολογία ότι πρέπει όλοι να βάλουμε πλάτη για να σώσουμε τη χώρα.

Η πραγματική αιτία είναι ότι η κυβέρνηση απέτυχε και τώρα καλούμαστε να πληρώσουμε όλοι τα σπασμένα.

Φόρος, λοιπόν για δύο χρόνια σε όλα τα ακίνητα από 0,5 λεπτά έως 10 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο, από το πρώτο τετραγωνικό. Θα τον πληρώσουμε φέτος εφάπαξ μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ και του χρόνου σε δόσεις. Πιστεύουν ότι θα πληρωθεί κατά μέσο όρο ένα ποσό γύρω στα 4 ευρώ/τ.μ. ώστε να βρεθούν τα 2 δισ. ή και παραπάνω για να κλείσει η μαύρη τρύπα του 2011.

Για να χρυσώσει το χάπι ο κ. Βενιζέλος είπε ότι θα γίνει με δίκαιο τρόπο, με τους έχοντες μεγάλα και ακριβά σπίτια να πληρώνουν περισσότερο και τους μη έχοντες λιγότερο.

Επίσης ανακοίνωσε περικοπή μισθού για όλους τους πολιτικούς και τους κρατικούς αξιωματούχους και αιρετούς εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Κατά τα λοιπά, ο κ. Βενιζέλος μιλούσε επί μία ώρα για να μας πείσει ότι το κάνει με κρύα καρδιά αλλά πρέπει να σώσει τη χώρα.

Απίστευτη η δήλωσή του "μας λείπουν σχετικά μικρά ποσά για να κλείσουμε τη μαύρη τρύπα του 2011". Είναι κατ' αυτόν μικρή η φοροεπιδρομή 2 δισ στις τσέπες μας.

Ακόμη πιο απίστευτη η δήλωσή του ότι δεν θα υπάρξει καμιά επιπλέον επιβάρυνση για τους πολίτες!!!

Επίσης, ότι όλα αυτά τα κάνουμε για να αποστομώσουμε τους ξένους που λένε ότι δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε.

Παραδέχθηκε υστέρηση στα έσοδα, παραδέχθηκε ότι έπεσαν έξω στις προβλέψεις για την ύφεση που πήγε στα 5,3%, παραδέχθηκε ότι ο κρατικός μηχανισμός είναι ανίκανος να εισπράξει τα έσοδα που πρέπει.

Το εντυπωσιακό είναι η πρόβλεψή του ότι από τον ερχόμενο Μάρτιο θα έχουμε επιτέλους πλεόνασμα 3 δισ. ευρώ και ότι βγαίνουμε από το τούνελ των ελλειμμάτων.

Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση βρίσκεται σε απόγνωση και καθώς πνέει τα λοίσθια, κάνει τραγικά λάθη. Μόλις μια εβδομάδα πριν ο κ. Βενιζέλος στη συνέντευξη τύπου που είχε δώσει είπε ότι η τρόικα δεν τον πιέζει για τίποτε, ότι είναι καλό το κλίμα, ότι δε ναυάγησαν οι διαπραγματεύσεις. Έκτοτε ανακοινώνονται νέα μέτρα φορολογικού χαρακτήρα, ανακοινώνονται απολύσεις στο δημόσιο, μειώσεις μισθών και συντάξεων. Κι όλα αυτά για να έρθει ξανά η τρόικα στην Αθήνα.

Ας πούμε, όμως, ότι τα μέτρα ήταν αναγκαστικά, δε γινόταν αλλιώς. Μας διαβεβαιώνουν ότι σε τρεις μήνες που θα έλθει η τρόικα για την 7η δόση δε θα ζητήσει κι άλλα μέτρα;

Μας διαβεβαιώνουν ότι θα εισπράξουν τους φόρους που πρέπει κι ότι το 2012 δε θα χρειαστούν κι άλλα μέτρα;

Φυσικά όχι αλλά η ουσία είναι αλλιώς. Αυτή η κυβέρνηση είναι αδύνατο να προλάβει να εισπράξει κι αυτό το χαράτσι. Δε θα είναι εδώ για να το κάνει.

Α.Ψ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Berlin avatar
    Berlin 11/09/2011 16:21:04

    KAI H Ν.Δ ΜΟΥΓΚΑ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΒΕΒΑΙΑ.
    ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ.

    • factorx avatar
      factorx @ Berlin 11/09/2011 16:28:48

      Σοβαρά έ; για δες εδώ:
      http://www.antinews.gr/2011/09/11/121630/

      • mlvzero.blogspot avatar
        mlvzero.blogspot @ factorx 11/09/2011 19:27:30

        λοιπον ενα φιλικο στοιχημα με τον φακτορ
        το ο.5 ευρω θα ειναι για στανες η χοιροστασια
        ενα σπιτι σε μια μεση περιοχη περιπου στα 80 με 90 τμ θα πληρωσει περιπου 250 εως 350 ευρω.....
        τα δε κεντρικα μαγαζια των 100 τμ περιπου 1000 ευρω κλπ κλπ
        παω στοιχημα οποιον θελετε..το 0.5 ηταν παγιδουλα

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ factorx 11/09/2011 21:31:27

        Μην ασχολείσαι Φάκτορα. Θυμήσου την ρήση του Αινστάιν για τα 2 πράγματα, που είναι ανίκητα...

        • Roulis avatar
          Roulis @ ΙΩΝΑΣ 12/09/2011 14:26:19

          Απειρα,οχι ανικητα...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Berlin 11/09/2011 16:55:36

      Εδώ που μας έφτασαν δεν μπορεί να πει και πολλά κανένας. Η ακολουθούμε το δρόμο του Τσίπρα χωρίς να ξέρουμε αν είναι και ο σωστός κάτι σαν πηδάω στο μαύρο ωκεανό από το καράβι που έχει μισβουλιάξει ή προσπαθώ να κρατήσω την ψυχραιμία μου και να βρω λύσεις. Σε κάθε περίπτωση ο καπετάνιος τα έχει χαμένα παιδιά... και ο Θεός να βάλει το χέρι του.

      • BlackWhite avatar
        BlackWhite @ Γιώργος 11/09/2011 19:04:15

        Από το καράβι πηδάς όταν έχει μισοβουλιάξει,μετά είναι αργά απλά πνίγεσαι!

      • madprof avatar
        madprof @ Γιώργος 12/09/2011 03:29:31

        Ποιον εννοείς δρόμο Τσίπρα;

  2. stanley@gr avatar
    stanley@gr 11/09/2011 16:24:12

    Θα καταθεσουμε το τιμημα της ΔΕΗ στο παρακαταθηκων και δανειων και ας ερθουν να μας κοψουν το ρευμα!!!

    • trian avatar
      trian @ stanley@gr 11/09/2011 16:45:18

      ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΙΩΝ ΤΗΣ ΔΕΗ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΙΚΕΩΝΑ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ''ΚΟΙΝΟΦΕΛΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ'' ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΜΟ.

      • ted avatar
        ted @ trian 11/09/2011 17:31:25

        ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΟΧΟ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΕΤΣΙ ΣΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΙ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕ ΕΡΤ ΤΕΛΛΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ Η ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ

        • The Saint avatar
          The Saint @ ted 12/09/2011 01:49:39

          Kαι με τα Δημοτικά τέλη τι γίνεται; Υπάρχει λύση γιά εκεί;

  3. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 11/09/2011 16:24:29

    Υπάρχει τουλάχιστον στα λόγια στροφή πολιτικής.
    Δεν χρειάζεται βιασύνη για εκτιμήσεις.
    Πρέπει να μελετηθούν οι έξωθεν απόψεις.
    Ή έχουμε άμεσες εκλογές.

    • Theo avatar
      Theo @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 11/09/2011 17:03:29

      που την ειδες την στροφη της πολιτικης?
      μέτρα ξανα και στο βαθος μέτρα!!

      εδω και τωρα εκλογες!!!!!!!

      • ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
        ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ @ Theo 11/09/2011 20:10:06

        Η στροφή της πολιτικής ήταν.
        α) Ότι παραδέχτηκαν ότι διαφορά είναι 1,7 δις και ότι έχουν να πληρώσουν τις δημόσιες δαπάνες.
        β)Ότι δήλωσαν δημόσια ότι η πολιτική αυτή επιβάλλεται από έξω χωρίς να είναι αναγκαία.
        γ)Ότι για πρώτη φορά παραδέχτηαν ότι πρέπει να γίνουν περικοπές σε παχυλά αμοιβόμενους αιρετούς ,αν και πιθανόν δεν θα εφαρμοσθεί.
        δ)Ότι δεν έκαναν και άλλες οριζόντιες περικοπές σε μισθούς και συντάξεις.
        Φυσικά στροφή πολιτικής δεν σημαίνει και αλλαγή πολιτικής,μπορεί να σημαίνει αλλαγή ηγεσίας και εκλογές ή και άλλοθι για ηρωική έξοδο.
        Βέβαια ο ΓΑΠ ήδη ξαναμίλησε στο παλιό μοτίβο του δεν έχουμε για μισθούς.
        Αναμένονται οι αντιδράσεις από έξω.

        • madprof avatar
          madprof @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 12/09/2011 03:37:38

          Οι Αιρετοί Τοπάρχεις (sic!) έχουν φαλιρίσει τους Δήμους και τα κονδύλια για έργα στις περιφέρειες της χώρας (τους/τις χρεώσαν και χρεώνουν με εκ. ευρώα) και δεν μιλά κανείς!
          Κατσαπλιάδες και ΚομματοΛησταρχοΣυμμορίτες σε όλα τα επίπεδα εξουσίας!

          • madprof avatar
            madprof @ madprof 12/09/2011 03:45:00

            Πόθεν έσχες στα οικογενειακά δενδρύλλια των ΑιρετοΚομματοΛησταρχοΣυμμοριτών όλων των Βαθμίδων, αρχής γενομένης από τους ΑρχιΤσέλιγκ-ες, -οπούλες του προτεκτοράτου! Εδώ και τώρα!

          • madprof avatar
            madprof @ madprof 12/09/2011 03:48:10

            Διόρθωση: ... και έχουν τσεπώσει τα κονδύλια για έργα στις πρώην Νομαρχίες και .....

  4. BlackWhite avatar
    BlackWhite 11/09/2011 16:26:54

    Άντε γεια πασόκοι game over.

  5. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 11/09/2011 16:33:12

    Αυτοί δεν ήταν που μέχρι προχθές έσχιζαν τα ιμάτιά τους ότι δεν θα βάλουν νέους φόρους;
    Δεν καταλαβαίνουν οι ηλίθιοι ότι όταν ο κόσμος δεν πλήρωνε τους λογαριασμούς ρεύματος γιατί απλά δεν είχε, τώρα πως θα πληρώνει ΔΕΗ ο ΚΑΝΕΝΑΣ γιατί πλέον έχει και ΑΠΕ (30%) πάνω η τιμής χοντρικής και έκτακτη εισφορά; Πάνω από το κεφαλικό φόρο που επιβάλλατε και όλους τους άλλους που δεν θα ξανά βάζατε.

    Δεν φτάνει που είναι ανίκανοι και δεν μπορούν να έχουν έσοδα που οι ίδιοι προϋπολογίζουν δεν φτάνει που είναι κοινοί ψεύτες (που είναι οι καταθέσεις εξωτερικού κύριε Βενιζέλο; όχι νέους φόρους ε; προγραμματισμένη η αποχώρηση ε; είναι το τρίτο διάγγελμα σε διάστημα 12 ημερών ...τόσος προγραμματισμός πλέον στο ...τηλεοπτικό χρόνο;) μας δουλεύουν και από πάνω;

    Θα κόψουν ένα μισθό στους αιρετούς και λοιπούς; Σιγά μην στάξει η ουρά του γαϊδάρου σε όποιον έχει και το μαχαίρι και το καρπούζι με δύο συνεδριάσεις παραπάνω ρεφάρουν.

    Και από πάνω με τα λεφτά μας θα έχουν και πλεόνασμα τον από τον Απρίλιο και μήπως πρέπει να τους πούμε και συγχαρητήρια;

    Σε ποια χώρα ζείτε; γιατί στην Ελλάδα αποκλείεται γιατί αρκεί να περπατήσετε στο δρόμο για να το αντιληφθείτε κύριοι Υπουργοί και κύριοι βουλευτές.

    ΥΓ

    κύριε Βενιζέλο και κύριε Πρωθυπουργέ έχω και εγώ μια πρόταση εξίσου σοβαρή και συνεπή με τα λόγια και τις πράξεις σας: μηδενισμό μισθολογικών και συνταξιοδοτικών δαπανών για τρεις μήνες, είδατε έβγαλα πριν από εσάς πλεόνασμα από τον Οκτώβριο του 2011 ... σας νίκησα.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 11/09/2011 16:44:07

      Να μην σας πω ότι πρέπει να βάλετε και τέλη κυκλοφορίας σε όλους τους Έλληνες (με αυτοκόλλητο στο κούτελο) 11,000,000 * 150 € ορίστε άλλο 1,500,000,000 (το 100 για όταν περπατούν (τέλος επιτηδεύματος κινούνται άρα κάτι κάνουν) και το 50 όταν είναι ακίνητοι ως ακίνητα)

      Μπορεί να φορολογήσετε και τις εισπνοές εκπνοές δεν εξάγουν αέρια στην ατμόσφαιρα;

      Να σας βρήκα μέτρα για την 7η και 8η δόση εξίσου σοβαρά με την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης.

      • manos avatar
        manos @ Ο Ιθαγενής 11/09/2011 17:35:16

        Χα χα χα χα χα, μην του βάζεις ιδέες.
        Ανάλογα με τα κυβικά βέβαια.
        Αλλα θα πληρώσω εγώ και άλλα ο Θεώδορος.
        Αυτός περπατάει και τρέμει η γης.

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ manos 11/09/2011 17:50:11

          Ναι, αλλά τον Πάγκαλο δεν τον πιάνει το τέλος, αφού δεν περπατάει...πετάει μόνο!

      • marilou avatar
        marilou @ Ο Ιθαγενής 11/09/2011 18:21:18

        Min tou vazeis idees!!!!oxi tipote allo alla tha mas zitaei k karta kausaeriwn epeidi anapneoume...eleos me tous ilithious!

      • Costas avatar
        Costas @ Ο Ιθαγενής 11/09/2011 20:22:08

        SWSTOS...++++++++++

      • popolaros avatar
        popolaros @ Ο Ιθαγενής 11/09/2011 20:33:10

        :) καλό..

    • tsiftsidis elefterios avatar
      tsiftsidis elefterios @ Ο Ιθαγενής 11/09/2011 17:08:39

      ενας βουλευτης του παστοκ εκει δεν βλεπει τι γινεται και να βγει να πει, οτι πρεπει να παραιτηθει η κυβερνηση? αφου αγαπανε τις καρεκλες εγω προτιθομαι να τους δωσω δωρο καμμια δεκαδα ναχουν, απο νεοσετ μερια
      κοπροσκυλα εγκληματιες ειστε και ανικανοι

      • Johnnie avatar
        Johnnie @ tsiftsidis elefterios 11/09/2011 20:46:14

        Ας το κάνουν τότε οι βουλευτές των άλλων κομμάτων της Βουλής, αλλά που κότσια, πουλημένοι είναι όλοι τους..

  6. Jean avatar
    Jean 11/09/2011 16:33:21

    Κάθε λεονταρισμός και ψευτονταϊλίκι κρύβει νέα κωλοτούμπα των ανδρείκελων που μας κυβερνούν και νέο χαράτσι για τους πολίτες. Ως πότε; Η ΝΔ εαν δεν κάνει και τώρα ανένδοτο και παρατεταμένο αγώνα να φύγουν ο γΑΠ, ο Μπένυ κι η παρέας τους στο τέλος δεν θα βρει καρέκλα για να κάτσει και λαό να κυβερνήσει.

  7. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 11/09/2011 16:33:31

    Aφου τονισω οτι ειμαι ενας απο τους συνεπεις ψηφοφορους της ΝΔ και στις καλες και στις κακες στιγμες της, ομολογω οτι απο ενστικτο και μονο δεν μου αρεσουν αυτες οι τηλεφωνικες επαφες ( δεν το λεω με διαθεση κακοπιστιας αλλα ολα πρεπει να γινονται δημοσια πλεον στη Βουλη). Φοβουμαι οτι τα τηλεφωνηματα αυτα η ΝΔ θα τα βρει συντομα μπροστα της.

  8. Κώστας avatar
    Κώστας 11/09/2011 16:34:24

    Kυβέρνηση τενεκέδων...
    Δύο ώρες μιλούσε χθες αυτός που πρωθυπουργεύει και δεν είπε μία κουβέντα για τα νέα μέτρα, για το νέο χαράτσι στην ελληνική κατοικία.
    Απροκάλυπτο το κοροιδιλίκι.
    Μέχρι προ εβδομάδων μας έλεγαν πως αφού και η Τρόικα έπεσε έξω στους υπολογισμούς της ύφεσης-άρα είναι συμμέτοχη στην αποτυχία- θα ζητήσουν να γίνει αποδεκτή η παρέκκλιση των στόχων και δεν θα δεχθούν νέα φοροεισπρακτικά μέτρα. Το τροπάρι το γνωστό. Και σήμερα η κακοπαιγμένη φάρσα. Ο Φαφλατάς αντιπρόεδρος μέσα σε πέλαγος φανφαρονισμού και βερμπαλισμού...ανακοίνωσε τα νέα χαράτσια. Για να βυθισθεί η Οικοδομή ακόμη περισσότερο. Για ακόμη βαθύτερη ύφεση.
    Δεν αρκεί να φύγουν απλά. Πρέπει να φύγουν κυνηγημένοι. Να τους πάρει ο κόσμος στο κατόπι έναν έναν, πρωθυπουργό και υπουργούς.

    • tsiftsidis elefterios avatar
      tsiftsidis elefterios @ Κώστας 11/09/2011 17:15:20

      να μην φυγουν να δικαστουν ως προδοτες και ψευτες.μηνυση στην κυβερνηση για παρανομη φορολογηση. σε λιγο θα φορολογησουν τους φορους που πληρωνουμε.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ tsiftsidis elefterios 12/09/2011 07:21:28

        Ήδη έχει γίνει, ο περιβόητος φόρος πολυτελείας στα αυτοκίνητα, αυτός που πιάνει οικογενειακά πολυμορφικά των 22-23 χιλιάδων ευρώ ως πολυτελή αυτοκίνητα, έχει επιπλέον ΦΠΑ.

  9. nick avatar
    nick 11/09/2011 16:36:47

    Αντώνη με μια σου κίνηση τους έριξες από σήμερα…
    Με το που τελειώσει τη συνέντευξη-παρωδία (των 10 ερωτήσεων) ο ΓΑΠ, να βγεις να κάνεις δηλώσεις και να ζητήσεις εκλογές.
    Τελείωσέ τους γιατί αν δεν το κάνεις θα τελειώσουν την πατρίδα και τους Έλληνες…
    επίσης Αντώνη βλέπω προσπάθεια από το πασοκ να σε εμπλέξουν ότι και καλα συμφωνείς. Πρόσεξε πολύ, κάνε δηλώσεις και διαχώρισε τη θέση σου. Βλέπουν την κατάρρευσή τους και θέλουν να σε παρασύρουν μαζί τους...

    • ΓΙΑΝΝΑ avatar
      ΓΙΑΝΝΑ @ nick 11/09/2011 16:58:32

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Πρέπει να βγει σήμερα ο Σ αμαράς γιατί έχω την αίσθηση πως αύριο θα 'ναι αργά.

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ ΓΙΑΝΝΑ 11/09/2011 17:10:48

        Εδω και τωρα ο ιδιος ο Σαμαρας αυτοπροσωπως να καταγγειλλει την αφερεγυοτητα της κυβερνησης και να ζητησει εκλογες!!!

        ακομη και αν μπροστα βρισκεται ο κινδυνος της χρεοκοπιας, ο Μεταξας βροντοφωνησε το ΟΧΙ με τα τανκς των Ιταλων εξω απο την πορτα μας!!
        Οι ηγετες ειναι για να πιανουν τον ταυρο απο τα κερατα και οχι για τα ευκολα!
        Αν φοβουνται χρεοκοπιες και δεν θελουν να κυβερνησουν να μας το πουν να δουμε και μεις τι θα κανουμε...
        γιατι οι αντοχες σωθηκαν και μαζι με το Πασοκ θα τελειωσει πριν καν αρχισει και το οραμα του Σαμαρα!!!!

    • Costas avatar
      Costas @ nick 11/09/2011 20:23:51

      den akoune...min tous ksypnas...!!

  10. Ratca avatar
    Ratca 11/09/2011 16:37:47

    |Δουλεύω 30 χρόνια χωρίς να ξέρω τι ειναι οι διακοπές το καλοκαίρι για να αφήσω κάτι στα παιδιά μου και ερχονται αυτοί οι τεμπέληδες να τα πάρουν
    ΘΑ ΤΑ ΚΑΨΩ

  11. Kargia avatar
    Kargia 11/09/2011 16:45:12

    Πόσες σκ@τοδόσεις έχουμε λαμβάνειν ακόμα? Να ξέρω να τις πολλαπλασιάσω με 500-1000ευρώ να ξέρω πόσα θα μου πάρουν με "έκτακτο" τρόπο. Αλλά αφού δεν υπάρχει αντίδραση από τον λαό και χαιρόμαστε που έχουμε Σοσιαλισμό (στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι) καλά να πάθουμε.

  12. Πέτρος avatar
    Πέτρος 11/09/2011 16:51:16

    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ. 3Η ΦΟΡΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ.
    ΑΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ... ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΧΑΝΕΙ ΜΗΝΙΑΙΩΣ 300-600 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ. ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ; ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ;

  13. zap-zap avatar
    zap-zap 11/09/2011 16:52:58

    ο Αντώνης γιατί συμφώνησε να έρθει ο προυπολογισμός την 1η Οκτώβρη;;;;;;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ zap-zap 11/09/2011 17:01:22

      γιατί στις παρωδίες πάντα θα πρέπει να υπάρχουν φινάλε ...και γραπτά ενίοτε που μένουν

  14. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 11/09/2011 17:00:02

    Τα Ντουβάρια δεν κάνουν Ντου είναι ακίνητα και φορολογούνται....

    “μας λείπουν σχετικά μικρά ποσά για να κλείσουμε τη μαύρη τρύπα του 2011″ κάτι δις μωρέ που αν τα δεις να μου το πεις

    "δεν θα υπάρξει καμιά επιπλέον επιβάρυνση για τους πολίτες" σωστός ως συνταγματολόγος (για οικονομολόγος δεν ξέρω) δεν έβαλε φόρο στους πολίτες στα τετραγωνικά έβαλε ...

    ΥΓ

    αλήθεια τι θεωρεί ακίνητο; γιατί μπερδεύομαι από τη συνέπεια λόγων και πράξεων...αν μείνω ακίνητος στη Βουκουρεστίου η σκιά μου θα φορολογηθεί το ίδιο με το αν μείνω ακίνητος στη πλατεία Βάθης; για να μην μπερδευτώ σαν το ΦΠΑ στην εστίαση ...είναι από τους φόρους που δεν θα ξανά έπαιρναν.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ο Ιθαγενής 12/09/2011 07:23:54

      Αν κάτσεις ακίνητος να σε "φάνε λάχανο" τίποτα πάκμαν στην Ομόνοια έχεις ΦΠΑ 23%, αν αρχίσεις να τρέχεις να σωθείς και σε "φάνε" στο σπίτι σου έχεις ΦΠΑ 13%.

  15. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 11/09/2011 17:01:23

    ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ δηλ.ΤΗΝ
    ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΩΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.!!

    ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΛΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΟΥ
    ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΤΗ...

    ΑΜ ΔΕ..ΤΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ
    ΔΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ.

    ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟ Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ (ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΟΝ)
    ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΑΔΙΚΩΝ ΦΟΡΩΝ-ΤΑ ΑΚΟΥΣ
    ΝΔ...

  16. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 11/09/2011 17:19:31

    Οι εργαζόμενοι , η κοινωνία έχουν ήδη χρεοκοπήσει. Το μεταναστευτικό ρεύμα των παιδιών με υψηλή εξειδίκευση από την Ελλάδα για το εξωτερικό δεν έχει προηγούμενο. Αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα από αυτήν την κυβέρνηση είναι πραγματικά ντροπή. Αποτελεί ντροπή το να επιβάλουν και άλλα μέτρα. Έπρεπε να είχαμε, ως πολιτεία, προχωρήσει σε αναδιάρθρωση του ελληνικού δημόσιου χρέους από πέρσι. Τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα ήδη. Τώρα, εδώ που φτάσαμε, η πιο συνετή λύση είναι η άμεση έξοδο από την ζώνη του Ευρώ και τίποτε άλλο. Καθώς μόνο εκτός ευρώ η Ελλάδα μπορεί να χρησιμοποιήσει τις εξαγωγές της για να αποπληρώσει το χρέους της.

    Τέλος επειδή έχουμε δημοκρατία ακόμη τυπικά στην Ελλάδα, πρέπει να προκηρυχτούν πλέον άμεσα εκλογές. Αυτή η κυβέρνηση δεν έχει καμία εξουσιοδότηση και καμία εντολή από τους πολίτες της χώρας μας για να υλοποιεί αυτές τις πολιτικές τις οποίες υλοποίει εδώ και 2 χρόνια.

    Οι εκλογές στις δημοκρατίες δεν είναι ένα παιχνιδάκι το οποίο κερδίζει οποίος λέει τα πιο πολλά ψέματα όπως νομίζει ο «κκ» Γ. Παπανδρέου. Αυτός που εκλέγεται έχει δεσμεύσεις και υποχρεώσεις, δεν έχει λάβει λευκή επιταγή την οποία διαχειρίζεται κατά το δοκούν.


    Τέλος εάν ξεπουληθεί ο πλούτος του ελληνικού λαό, η δημόσια περιουσία, στις σημερινές χρηματιστηριακές τιμές ή σε τιμές αναντίστοιχες τις αξίας του, τα ειδικά δικαστήρια θα είναι και πρέπει να είναι, εάν έχει ο καθένας μας μια στάλα πατριωτισμού μέσα του, η μόνη κατάληξη αυτής της κυβέρνησης - παρωδίας,

    Ως εδώ και μη παρέκει.

    • tpe avatar
      tpe @ Βαγγέλης, Πειραιάς 11/09/2011 19:12:29

      Κάνε ένα κόπο, πήγαινε μέχρι το κοντινότερο περίπτερο, αγόρασε το "Κεφάλαιο" και διάβασέ το. Μετά, έλα εδώ και ξαναγράψε για τη δρχ. Είσαι οικονομολόγος;

      • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
        Βαγγέλης, Πειραιάς @ tpe 11/09/2011 20:54:47

        Πλύστες οι πολύ καλές τεχνοκρατικές αναλύσεις για τις επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία από την επιστροφή στην δραχμή.

        Την καταστροφολογία και μη τεκμηριωμένη ανάλυση ας την αφήσουμε σε οικονομολόγους «βεληνεκούς» - δηλαδή πάτους – τύπου Γ. Παπακωνσταντίνου και Γ. Αλογοσκούφη


        Μάλλον κάτι θα ξέρω και εγώ. Όσον αφορά τα αναγνώσματα μου, διαβάζω The Financial Times, και Reports ευρωπαϊκών τραπεζών δεν διαβάζω αστείες ελληνικές οικονομικές εφημερίδες.

        • tpe avatar
          tpe @ Βαγγέλης, Πειραιάς 12/09/2011 18:02:59

          Αδιαφορώ για το αν είναι αστείες ή όχι. Την άποψή σου θέλω γιατί προφανώς ξέρεις καλύτερα (και ΔΕΝ ειρωνεύομαι). Αν προσέξεις, το σχόλιό μου ΔΕΝ είναι ειρωνικό, ΟΚ, δεν είναι σωστά διατυπωμένο, αλλά στην ουσία σε προτρέπω να αντικρούσεις τα επιχειρήματά τους... :)

  17. Μαρια avatar
    Μαρια 11/09/2011 17:25:35

    ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΣΘΟΥΣ.
    ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ.
    ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΦΠΑ, ΚΙ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΖΩΗΣ.
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΤΕ ΧΑΝΕΙ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ, ΕΙΤΕ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΜΗΝΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ.
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΙΔΡΩΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ.
    ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΡΕ ΜΑΓΚΑ; ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ!

  18. Tem avatar
    Tem 11/09/2011 17:32:09

    Eχω την αίσθηση οτι η ΝΔ απλά συναινεί. Βγάζει και καμιά ανακοίνωση για να περνάει η ώρα.....Αλλά όταν έλθει η ώρα θα περάσει κι αυτή από το ταμείο.

  19. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 11/09/2011 17:33:06

    Οι άνθρωποι ειναι τρελοί. Αν ισχυει η πληροφορία ότι ο Σημίτης είναι στο νευρολογικό τμήμα του Ντυνάν, τους έδειξε το δρόμο.

  20. Kargia avatar
    Kargia 11/09/2011 17:35:32

    Ότι και να λέτε το μέτρο με την ΔΕΗ είναι πάνσοφο και ανάλογο ενός μεγάλου σκεπτικιστή. Δεν θίγει τους πολλοί πλούσιους (ε! 8α δώσουν 1000-2000 ευρώ αν τις βίλλες τους αν δεν τις έχουν σε off-shore) τους γύφτους (αυτοί κλέβουν ρεύμα και έχουν τσαντίρια) και τους λαθρό (20 άτομα σε 50 τ.μ). Αυτούς που θέλει λοιπόν τους προστάτευσε. Εύγε ΓΑΠ

    • juliet avatar
      juliet @ Kargia 11/09/2011 17:49:08

      Καταλάβατε τώρα τι εστί σοσιαλισμός ,σε ποδοπατούν ,σε κλέβουν,σε βιάζουν ,σε ληστεύουν στο όνομα της σωτηρίας ΣΟΥ.
      Θάνατος στους Τσαουσέσκου της Ελλάδας πριν είναι αργά .

      • Romios avatar
        Romios @ juliet 11/09/2011 18:11:01

        juliet
        Μίλησες μέσα από την ψυχή μου.

      • Jean avatar
        Jean @ juliet 11/09/2011 19:02:23

        Ποιος σοσιαλισμός; Εδώ οι έννοιες έχουν χάσει την σημασία τους. Εδώ μιλάμε για την κλεφτουριά. Νταβέληδες χωρίς τσίπα είναι αυτοί κι ο Σαμαράς τους μιλάει στα τηλέφωνα. Θερίζουν και ξεκληρίζουν την μεσαία τάξη σαν το ολοκαύτωμα των εβραίων που έκαναν οι ναζί. Ξέρεις επαναστάσεις δεν κάνουν μόνο οι αριστεροί κι οι εργάτες, τις κάνουν κι οι αστοί, κι οι λαοί που θέλουν την ελευθερία τους κι οι κοινωνίες που θέλουν τα δικαιώματα τους κι στις δημοκρατίες για να αποτινάξεις τους τυράννους. Δεν μπορούμε να περιμένουμε 2 χρόνια με δαύτους. Η θα μπει μπροστά ο Σαμαράς ή θα τον πετάξει η ιστορία στα σκουπίδια. Εδώ κάνουν εθνοκάθαρση τελειώνουν την ραχοκοκαλιά του έθνους. Δε ζητάς εκλογές τις επιβάλεις.

        • factorx avatar
          factorx @ Jean 11/09/2011 19:05:04

          Για πες μας πως θα επιβάλει τις εκλογές κι εγώ θα το ανεβάσω αμέσως. Και με συγχωρεις, η Παπαρήγα δεν μιλάει στο τηλέφωνο με τον ΓΑΠ;

          • Costas avatar
            Costas @ factorx 11/09/2011 20:32:35

            File Factorx, twra se epiasa adiavasto kai afto to lew me stenahoria dioti se diavazw kathe mera sxedon.
            Pas loipon ston Papoulia kai tou les oti Kyrie Proedre den antehei o laos pia. Sas parakalw na pariatitheite kai tha paretithei kai to komma tis ND apo tin Vouli.
            An den to dehtei, kaleis ola ta kanalia kai enimerwneis ton kosmo kai ton dineis kai afton kai ton GAP pou se pianei sto stoma tou kathe ligo kai ligaki.
            ETSI TON RIHNEIS.
            (sorry yia ta greeklish)

          • Jean avatar
            Jean @ factorx 11/09/2011 22:05:22

            Το τι κάνει η Παπαρήγα δεν με αφορά, το παιχνίδι με τα τηλέφωνα που είναι στιλάκι του Βενιζέλου καθιστά τον Σαμαρά συνένοχο. Βοηθάνε και τα φιλικά ΜΜΕ κι η εικόνα της αντίστασης του Σαμαρά θολώνει. Βοηθάνε κι από την ΝΔ οι 'σειρήνες' ορισμένων στελεχών της. Όσο για το επιβάλεις τις εκλογές υπάρχουν πολλοί τρόποι. Ένα σου είπε ο Costas, εγώ θα σου πω ένα άλλο. Αρνείσαι να συναινέσεις σε οτιδήποτε εισηγείται ή λέει το ΠΑΣΟΚ γιατί είναι πλήρως αναξιόπιστο και ανίκανο να διαχειριστεί το οτιδήποτε. Πας απέναντι. Το ζήτημα δεν είναι πολιτικό πια, είναι εθνικό. Η Ελλάδα οδηγείται στα βράχια είτε σκόπιμα είτε από ανικανότητα. Η πτώση αυτής της κυβέρνησης είναι αναγκαία και ικανή προϋπόθεση για την λύση. Σ' αυτή την περίπτωση βγαίνεις στα κεραμίδια. Η Ελλάδα θέλει εθνικό ηγέτη κι όχι άλλο ένα πρωθυπουργό. Οι ώρες δεν σηκώνουν ούτε savoir vivre ούτε fare play. Ο Σαμαράς και η Ελλάδα θέλει αυτοδυναμία αρά θέλει κόσμο πολύ περισσότερο από την ΝΔ. Ο Σαμαράς φαίνεται να μπορεί να τους κερδίσει σε εθνική συσπείρωση η ΝΔ όμως;

        • juliet avatar
          juliet @ Jean 11/09/2011 20:29:47

          Aυτός ακριβώς είναι ο σοσιαλισμός!!!!!!ότι βλέπεις και ακούς σήμερα απο τους εκπροσώπους του .

  21. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 11/09/2011 17:37:27

    Προ ολίγου ο Παπανδρέου διέπραξε ένα ακόμη ατόπημα.Ανέφερε πως ''υπάρχουν στελέχη στη ΝΔ που συμφωνούν με τη πολιτική που εφαρμόζει ο ίδιος,αλλά η ηγεσία της ΝΔ επιμένει σε άλλη πολιτική''.Κάπως έτσι το είπε.Το πνεύμα της φράσης δεν αλλάζει.Δηλαδή τι θέλει να πετύχει;Να στραφούν βουλευτές της ΝΔ εναντίον Σαμαρά;Να ξεκινήσουν μέσα στη ΝΔ δηλώσεις επί δηλώσεων και ν'αρχίσει η εσωστρέφεια εντός της παράταξης;Ας κοιτάξει πρώτα ο ίδιος να πείσει τους βουλευτές της πασοκικής παράταξης στην αυριανή συνεδρίαση της Κ.Ο και ΝΑ ΠΑΨΕΙ ν'ασχολείται με άλλες παρατάξεις.Πάντως,ο παπανδρεϊσμός ΔΕΝ αλλάζει...ΠΑΝΤΑ παμπόνηρος,μακιαβελικός και σπέρνει δηλητηριώδη βέλη...ΟΛΑ ΑΥΤΑ ας τα έχει υπόψη της η Νέα Δημοκρατία και να παραμείνει ΠΙΣΤΗ,ΣΥΝΕΠΗΣ και ΣΤΑΘΕΡΗ στην αδιάλλακτη στάση της απέναντι στη ΔΙΑΛΥΤΙΚΗ πολιτική του πασοκισμού.Τη ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ-ΠΑΝΟΥΡΓΑ τακτική του παπανδρεϊσμού ας έχουν υπόψη τους βουλευτές και στελέχη που,τυχόν,διακρίνονται από καλή πίστη στην ''επίθεση φιλίας'' που τους κάνει ο πασοκισμός.Το έχω ξαναγράψει και αφορά τον παπανδρεϊσμό,μέσω μια παλιάς,σοφής,λαϊκής παροιμίας:Ο λύκος κι αν εγέρασε,η τρίχα της κεφαλής του κι αν άσπρισε,μυαλό ΔΕΝ άλλαξε...Και φυσικά,η συνέντευξη Παπανδρέου συνεχίζεται,ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ τη νοημοσύνη και την αξιοπρέπεια των Ελλήνων....

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Komis Montechristo 11/09/2011 18:01:28

      Κόμη
      επίτηδες το είπε, για να δημιουργήσει εντυπώσεις...Και για να ενισχύσει το συναινετικό λαός και τη συναινετική Ντόρα..

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ ΕΥΑ 11/09/2011 18:19:25

        Εύα,έχω την εντύπωση πως γνωρίζει άριστα τις μικρές δυνατότητες των κομμάτων που ανέφερες.Εξάλλου,τα κόμματα αυτά τον στήριξαν.Το θέμα είναι η ΝΔ.Εκεί χτυπάει....

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Komis Montechristo 11/09/2011 18:44:20

          Έχεις δίκιο...αλλά από την άλλη, αυτό δείχνει ότι ο Σαμαράς δε συναινεί, οι φιλοντορικοί και οι ζωόφιλοι(φιλολαγοί) θέλουν τη σύμπραξη..

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Komis Montechristo 11/09/2011 21:07:28

      Βρε Κόμη εδώ ο άνθρωπος παραιτείται στον εαυτό του τι να λέμε;

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Ο Ιθαγενής 11/09/2011 21:47:44

        Ιθαγενή δεν διαφωνώ αλλά ας μην ξεχνούμε πως όταν η γάτα είναι στο τοίχο και έχει περικυκλωθεί από παντού,γίνεται πιο επικίνδυνη...Πάντως σήμερα,ΟΛΟΙ,είδαμε την ΑΠΟΘΕΩΣΗ της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ και της ΑΛΑΖΟΝΕΙΑΣ...

  22. tpe avatar
    tpe 11/09/2011 17:38:28

    ΟΚ. Λοιπόν, ώρα για δράση.
    Ποιος είναι δικηγόρος εδώ μέσα; Μπορεί να μας μαζέψει μία μέρα στο γραφείο του και να μας πει αν είναι δυνατό να το παλέψουμε αυτό το πράγμα; Δεν μπορεί, κάτι θα βρούμε για να πατήσουμε. Ακόμα και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο είμαι πρόθυμος να φτάσω, αλλά μόνος μου δεν μπορώ ούτε την παράστασή του στο δικαστήριο να πληρώσω. Δεν γίνεται ρε παιδιά... Πρέπει να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας.

  23. Απορία avatar
    Απορία 11/09/2011 17:39:32

    Το ΠΑΣΟΚ έχει ταυτίσει τον μέσο έλληνα με τον μέσο πασόκο.

    Νομίζει ότι σώνει και καλά όποιος έχει, ακόμα και ακριβό, σπίτι πρέπει να είναι κατ'ανάγκη πλούσιος και να έχει κλέψει.

    Η χώρα Τζέφρυ και Μπένυ υπάρχει ακόμα (ότι απόμεινε εν πάση περιπτώσει από αυτή) γιατί κάποιοι δεν ήτανε λαμόγια όπως οι εναπομείναντες οπαδοί σας.

    Να μπει ο εισαγγελέας άμεσα σε όλες τις κλαδικές του ΠΑΣΟΚ και να κάνει ελέγχους και πόθεν έσχες.

    Δεν μπορεί αυτή τη στιγμή κάποιος να δηλωνει ΠΑΣΟΚ και να μην είναι λαμόγιο ή να μην έχει κλέψει όλα αυτά τα χρόνια.

    Δεν γίνεται ρε παιδάκι μου...

    • juliet avatar
      juliet @ Απορία 11/09/2011 17:57:34

      Απορία
      Τα δικάστηρια που έγιναν για ατασθαλίες τους αθώωναν με βουλεύματα.
      Η λέξη λαμόγιο βρήκε το συνώνυμό της στο Πασοκ και τανάπαλι.
      Αν κάποιος το κληρονόμησε κανονικά θα πρέπει να στέλνει το λογαριασμό τον πεθαμένο ,σοσιαλοστικό κόμμα δεν είναι ; ότι θέλει κάνει.
      Οι χήρες του πατέρα του θα φορολογηθούν ;

      • Απορία avatar
        Απορία @ juliet 11/09/2011 18:09:49

        Γι'αυτό όποιος βγει πρέπει να φτιάξει κράτος από την αρχή.

        Παραθέτω τι πρέπει να έχει η κυβέρνηση ενός κράτους κατά Φουκουγιάμα:

        One is the state itself - that is to say an organization that can enforce laws throughout the land.

        The second component is rule of law that restricts that ability and makes sure that the state exercises its authority only according to mutually agreed upon rules.

        And the third is accountability, which we understand today as democracy - that the government ought to respond to the will of the people.

        (εύχομαι οι περισσότεροι να ξέρουν αγγλικά)

    • marilou avatar
      marilou @ Απορία 11/09/2011 18:37:51

      για να παρεμβει εισαγγελεας πρεπει να ζεις σε ευνομουμενο κρατος εδω ειναι η καζαμπουμπου...

  24. juliet avatar
    juliet 11/09/2011 17:44:59

    Μήπως ,βρε παιδιά,να μην πληρώνουνε κανένα μας και να βάλουνε συσσίτια να μας ταΐζουνε;
    Με τον τρόπο αυτό ,τουλάχιστο θα μας εξασφαλίσουνε τα προς το ζειν,δεν θα δώσουνε χρήματα ,μήπως και γεμίσουνε τα τρύπια τους ταμεία.
    Εγώ θα πω και πάλι οι συντάξεις εθνικής αντίστασης θα τις κόψετε;Κυνηγάτε τους στρατιωτικούς ,ρεμάλια,κυνηγάτε τους δασκάλους ,τους ελεύθερους επαγγελματίες ,τους συνταξιούχους ,φορολογείτε τα σπίτια μας που δεν τα φάμε και δεν τα πήραμε μαζί,μας ρημάζετε , κόφτε τις συντάξεις στους αγωνιστές της εθνικής αντίστασης ,πόσες χιλιάδες είναι;

    • Απορία avatar
      Απορία @ juliet 11/09/2011 17:52:26

      Η χώρα δεν βαδίζει σε στάση πληρωμών αλλά σε πλήρη στάση εργασιών.

      Εαν σπάσει ο διάολος το πόδι του και περάσουν τα μέτρα που λένε αυτοί οι τρισκατάρατοι, σε ένα χρόνο από τώρα δεν θα υπάρχουν συναλλαγές ούτε στα σούπερ μαρκετ. Και τη φακή από τη μαύρη θα την αγοράζουμε.

  25. Orestios avatar
    Orestios 11/09/2011 17:51:26

    Κατά τη λογική ΠΑΣΟΚ: Ανάπτυξη=φόροι
    Κι όποιον πάρει ο χάρος

    • Απορία avatar
      Απορία @ Orestios 11/09/2011 17:54:32

      Λεφτα υπάρχουν!
      Στις κλαδικές και στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ.

      Μολών λαβέ, Τζέφρυ και Μπέρυ, μολών λαβέ...

  26. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 11/09/2011 17:55:18

    Άκουσα μέχρι τώρα την συνέντευξη του Γ. Παπανδρέου.

    Ο λόγος του είναι όχι απλά τραγικός, είναι όχι απλά βλακώδης, αλλά είναι βαθύτατη υποτιμητικός προς τον κάθε πολίτη αυτής της χώρας

    Νομίζει πως όλοι είμαστε τόσο χαμηλού πνευματικού επιπέδου όπως αυτός;

    Νομίζει πως όταν παρομοιάζει την χώρα με επιχείρηση, γελάει κανένας πολίτης με αυτά που τον ακούει να λέει; Επειδή αυτός δεν καταλαβαίνει την διαφορά μακροοικονομίας και μακροοικονομίας, νομίζει πως δεν την γνωρίζει κανένας άλλος στην Ελλάδα. Επειδή αυτός δεν αντιλαμβάνεται πως άλλοι οι «νόμοι» και κανόνες της μακροοικονομίας και άλλοι οι κανόνες και οι «νόμοι» της μικροοικονομίας, νομίζει πως δεν γνωρίζουν τις διαφορές αυτές, πλείστοι από τους πολίτες αυτής της χώρας;

    Νομίζει πως μακροοικονομικές πολιτικές γίνονται με μικροοικονομικά εργαλεία;

    Είναι στα καλά του ο άνθρωπος;

    • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
      Βαγγέλης, Πειραιάς @ Βαγγέλης, Πειραιάς 11/09/2011 18:02:12

      Διόρθωση ένεκα εκνευρισμού από αυτά που άκουγα από τον ΓΑΠ:

      “Επειδή αυτός (σ.σ ο Γ. Παπανδρέου) δεν καταλαβαίνει την διαφορά μεταξύ μικροοικονομίας και μακροοικονομίας, νομίζει πως δεν την γνωρίζει κανένας άλλος στην Ελλάδα.

      Άλλο μικροοικονομία και άλλο μακροοικονομία.

      Τι να εξηγείς όμως στον ΓΑΠ.

    • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
      Βαγγέλης, Πειραιάς @ Βαγγέλης, Πειραιάς 11/09/2011 18:04:09

      Διόρθωση ένεκα εκνευρισμού από αυτά που άκουγα από τον ΓΑΠ:

      “Επειδή αυτός (σ.σ ο Γ. Παπανδρέου) δεν καταλαβαίνει την διαφορά μεταξύ μικροοικονομίας και μακροοικονομίας, νομίζει πως δεν την γνωρίζει κανένας άλλος στην Ελλάδα.

      Άλλο μικροοικονομία και άλλο μακροοικονομία.

      Τι να εξηγείς όπως στον ΓΑΠ.

      • juliet avatar
        juliet @ Βαγγέλης, Πειραιάς 11/09/2011 19:29:00

        Εχεις σκεφτεί ότι τ' απλοποιεί για να τα εμπεδώσει;

  27. Tem avatar
    Tem 11/09/2011 18:33:48

    Πάντως πολύ καραγκιόζηδες είμαστε σαν λαός. Εμπιστευθήκαμε την τύχη της χώρας σε έναν βλάκα που δεν μπορεί να μιλήσει και να εκφραστεί στην ελληνική γλώσσα. Ο πανύβλακας τζέφρυ διαβάζει κείμενα που του γράφουν άλλοι. Δεν έχει άλλη δυνατότητα αλλά εμείς εκεί....ΠΑΣΟΚ. Πολύ στόκοι είμαστε.

    • juliet avatar
      juliet @ Tem 11/09/2011 19:30:29

      Και με 10%!!!!!!!!!!!!

  28. marilou avatar
    marilou 11/09/2011 18:34:35

    Ε ρε τι στοχος κ αυτα τα ακινητα για το πασοκ...δηλαδη τι να κανουμε επιτελους να μενουμε σε τσαντιρια??ημαρτον!

  29. ierofantis avatar
    ierofantis 11/09/2011 18:39:57

    Μπορεί κανείς να κοροϊδεύει πολλούς για λίγο χρόνο

    Μπορεί κανείς να κοροϊδεύει λίγους για πολύ χρόνο.

    Κανείς όμως δεν μπορεί να κοροϊδεύει πολλούς για πολύ χρόνο.

    Ο Πρωθυπουγός και η παρέα, έχει φτάσει στην τρίτη εκδοχή, με ..."ντου"!

    • marilou avatar
      marilou @ ierofantis 11/09/2011 20:33:27

      swstos!

  30. Dark Blue avatar
    Dark Blue 11/09/2011 18:55:45

    Ο GAP και 5 σωτήρες δίπλα του !!....οι δημοσιογράφοι ξέρουν ότι δεν χωράνε στο ελικόπτερο;

    • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
      Βαγγέλης, Πειραιάς @ Dark Blue 11/09/2011 19:09:38

      «Εδώ είναι Ελλάδα, δεν είναι Αργεντινή, δεν έχει ελικόπτερα, έχει φυλακή.»

      Αναμένω από τον Αντώνη Σαμαρά να ανακοινώσει σε αυτήν την κυβέρνηση πως: «Κελία Υπάρχουν».

  31. theo avatar
    theo 11/09/2011 19:03:44

    Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΑΓΩΝΑ

    • tpe avatar
      tpe @ theo 11/09/2011 19:16:45

      Το "Κ" είναι καλά εκεί που είναι; :)

  32. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 11/09/2011 19:25:00

    Ο ΠΑΣΟΚΟΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ: Κι αν κάποιος Γιωργάκη δεν πληρώσει το χαράτσι που του βάζετε τι θα γίνει; Θα τον στείλετε και φυλακή επειδή αρνήθηκε να σώσει την πατρίδα σας; Ντροπή σας και ξανά ντροπή σας.

  33. mlvzero.blogspot avatar
    mlvzero.blogspot 11/09/2011 19:34:30

    λοιπον ενα στοιχημα με οποιον θελει...το 0.5 ευρω που λεει ο βενιζελος θα ειναι για στανες και βουστασια....ενα σπιτι σε μια κεντρικη συνοικια θα πληρωσει αν ειναι περιπου 80 με 90 τμ απο 250 εως 350 ευρω...τα μαγαζια στο κεντρο ολα θα πληρωσουν 10 ευρω δηλαδη οσα ειναι 100 τμ=1000 ευρω......το 0,5 ανα τετραγωνικο ηταν παγιδα

  34. Αχιλλέας avatar
    Αχιλλέας 11/09/2011 19:38:03

    ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ Ή Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΗΚΕΙ;

  35. mlvzero.blogspot avatar
    mlvzero.blogspot 11/09/2011 19:40:19

    oloi tha to pane me tin methodo toy tap diladi se logariasmo

    tha plirwsoyn polla lefta oloi
    an eisai se kali perioxi se athina thesaloniki tha skaseis paketaki

  36. pink floyd avatar
    pink floyd 11/09/2011 19:43:15

    pink floyd είπε:

    11/09/2011 στις 7:17 pm


    Ο γαπ θα παραμεινει στη θεση του για οσο χρονο θελει και για οσο χρονο θα θελουν οι δανειστες . Σε δυο χρονια πιθανον να εχει γυρισει το κλιμα και με τη βοηθεια τους μπορει να ξανακερδισει.Αλλαγη του κλιματος θα ειναι η επιτευξη του στοχου των πρωτογενων πλεονασματων οπως φανηκε και σημερα στη συνεντευξη του.Δυστυχως η ΝΔ οσο θα κανει αντιπολιτευση συμφωνοντας με την κυβερνηση σε βασικα θεματα οπως η παιδεια το δημοσιο η αποκρατικοποιησεις κλπ θα βρισκεται σε χαμηλη πτηση. Ο Καραμανλης πριν τις εκλογες του 2000 ηταν μπροστα απο τον Σημιτη και εχασε. Με μυκονιατες και νεοφιλελευθερους δεν πεφτει ο γαπ.Αν ο μεσος νεοδημοκρατης δεν ματωσει στους δρομους παλι γαπ θα εχουμε

  37. φωνη avatar
    φωνη 11/09/2011 20:09:01

    Για ποιό λόγο ανακοίνωσε την έκτακτη εισφορά τόσο βεβιασμένα την ημέρα της συνέντευξης τύπου του πρωθυπουργού, με ένα έκτακτο υπουργικό συμβούλιο στη Θεσσαλονίκη που καθυστέρησε και πάρα πολύ; Δεν μπορούσε να το ανακοινώσει αύριο π.χ.; Γιατί τόση βιασύνη;

  38. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 11/09/2011 20:14:10

    Ο Βενιζέλος δεν αρνήθηκε την παγκόσμια διακυβέρνηση, το είπε ξεκάθαρα!
    Η Νέα Τάξη Πραγμάτων, δεν αναγνωρίζει ιδιωτική περιουσία. Το επόμενο βήμα θα είναι, για την κλιματική αλλαγή, υποχρεωτική η τοποθέτηση κουφώμάτων και η μόνωση των σπιτιών.

  39. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 11/09/2011 20:34:50

    Υπολόγιζαν να εισπράξουν από υπόλοιπο ΕΤΑΚ 2009 ,ΦΜΑΠ 2010 και ΦΜΑΠ 2011 1,3 δις.
    Αυτά για κάποιους λόγους που κατά τη γνώμη μου είναι ότι θα τα πλήρωναν κυρίως οι έχοντες 20-50 ακίνητα διαπαραταξιακά ,έχoυν πάει στις καλένδες, και
    γι αυτό βάζουν σε όλους να πληρωθεί ο φόρος μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ,
    Μαζί με τον 1 μισθό των αιρετών που εκτιμώ ότι θα είναι ένα καλό ποσό και το ελάχιστο της είσπραξης από τις λίστες ,καλύπτουν την περιβόητη διαφορά του 1,7 δις των εσόδων του 2011.
    Η μεγαλύτερη βοή και αντάρα λοιπόν που θα ακουσθεί για τα συγκεκριμένα μέτρα θα είναι για τον 1 μισθό γιατί οι καλοταισμένοι θα σκούξουν πιο δυνατά από μας.
    Η σωστή πολιτική δεν σημαίνει ισοπέδωση γιατί αντιπρόταση με ευρύτατη αποδοχή θα ήταν εκτός από τον ένα μισθό περικοπής στους μισθούς αιρετών και μόνιμος περιορισμός των αμοιβών κλιμακωτά με ελάφρυνση των φόρων και εισφορών σε παραγωγικούς εργαζόμενους και επιχειρήσεις.

  40. Grigoris avatar
    Grigoris 11/09/2011 20:44:58

    Αντωνη καταβασε τον κοσμο στο δρομο!! Δεν παει αλλο!! Κανε κατι...οχι αλλο συζητησεις!!

  41. Αμυδρός avatar
    Αμυδρός 11/09/2011 21:03:42

    Εδώ έχουν χαρίσει δεκάδες δις σε μιζαδόρους, τι είναι 2 δις φόροι στο λαό. Πάντως συνεχίζω να αναρωτιέμαι τι είδους ληγμένα παίρνουν...

    • The Saint avatar
      The Saint @ Αμυδρός 12/09/2011 02:16:03

      Δεν παίρνουν ληγμένα φίλε μου...
      Εντολές παίρνουν...

  42. factorx avatar
    factorx 11/09/2011 22:11:08

    Εκεί που χάνεις το παιχνίδι είναι ο χρόνος , το timing για να το καταλάβει και ο ΓΑΠ. Εγώ σου λέω ότι όλα αυτά θα γίνουν. Στον κατάλληλο χρόνο όμως, δεν γίνεται διαφορετικά. Δεν εκβιάζεται η εξέλιξη

  43. ΠΑΝΟΣ avatar
    ΠΑΝΟΣ 12/09/2011 01:28:46

    Τι να σας πω βρε παιδιά βαρέθηκα να διαβάζω απόψεις και κριτικές στα σχόλια πολλών blog, απο το pc και από τον καναπέ δουλειά δεν γίνεται, μου θυμίζει το ανέκδοτο με τον κυνηγό και την αρκούδα όπου την τρίτη φορά στο τέλος η αρκούδα λέει στον κυνηγό (ρε φιλαράκι εσύ δεν έρχεσαι απλώς για κυνήγι, έρχεσαι γιατί σου αρέσει το γ@@@@@).
    Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε ότι τα πασοκια δύσκολα θα ξεκολλήσουν από την καρέκλα της εξουσίας και ο Αντωνάκης δεν έχει καμιά όρεξη να αναλάβει και να φορτωθεί τις μ@@@@@@ του Γιωργάκη και της παρέας του, όχι ότι θα αλλάξει κάτι απλά να μπορεί να το χρησιμοποιήση .
    Οπότε ο κλήρος πέφτει στον γενναίο… λαό που κάθεται αποχαυνωμένος στην νιρβάνα της tv με τα χολιγουντιανά σήριαλ των τουρκομόγγολων των εγκάθετων γκαιμπελιστών των ειδήσεων και της σκληρής καθημερινής πραγματικότητας της επιβίωσης.
    Άντε καληνύχτα και αύριο κάντε πάλι κανένα σχόλιο ανάλυσης από την πολυθρόνα η τον καναπέ σας…. καλά ξυπνητούρια !!!!
    Υ.Γ. Και εγώ από την πολυθρόνα γράφω οπότε θα μας δουλεύουν….. εις τον αιώνα των αιώνων αμήν!

  44. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 12/09/2011 08:36:44

    Πέρυσι έκλεισαν την τρύπα με την περαίωση φέτος θα προσπαθήσουν με το χαράτσι στα ακίνητα.

  45. lotofagos avatar
    lotofagos 12/09/2011 11:59:24

    Κανενα ντου ομως εκει που αιμοραγει η πατριδα δεν σκεφτηκε να κανει...
    Υγεια, ΟΤΑ, ΜΚΟ,...???? μηπως δουμε κανενα ισολογισμο φετος?
    Οι Γερμανοι το ξερουν οτι οι οργανισμοι αυτοι δεν καταθετουν ισολογισμους.
    ... αλλα βλεπεις στα αγγλικα λεγεται: "shoot the sitting ducks first" πυροβοληστε τις καθισμενες παπιες [i.e. χαμηλομισθους] πρωτα [γιατι οι αλλες εχουν πολιτικο κοστος!]

  46. tpe avatar
    tpe 12/09/2011 13:36:44

    Ρε παιδιά, τι έγινε; Δεν διαβάζουν δικηγόροι το antinews? Ή μήπως είναι τόσο γραφική η πρότασή μου να οργανωθούμε και να αρνηθούμε, με δικαστική προσφυγή, το χαράτσι;

  47. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 12/09/2011 15:46:31

    Το μέτρο για συνεχόμενη εισφορά στα ακίνητα, αφορά τη γνωστή ατζέντα 21 για δήμευση της ατομικής περιουσίας και μείωσης του παγκόσμιου πληθυσμού. Το σπίτι μας στο μέλλον θα ανήκει στην παγκόσμια δικτατορία, όπου θα συγκατοικούμε, αν επιζήσουμε. Χαρακτηριστικότερη περιγραφή από του Λιακόπουλο δεν υπάρχει.

    http://www.youtube.com/watch?v=8Fnvr5AJsT8

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 12/09/2011 18:04:52

      Ξέρεις πόσο παίζει η ατζέντα 21 στην Εκπαίδευση; ειδικά στα περιβαλλοντικά προγράμματα..οι άνθρωποι είναι εκούσιες μαριονέτες...

  48. ataktos avatar
    ataktos 12/09/2011 21:03:59

    ήξερε ποτέ τι λέει http://www.youtube.com/watch?v=WERICDPPwgc&feature=player_embedded#!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.