#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/07/2011 07:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Νέα Μεταπολίτευση" με τα υλικά της παλαιάς δεν γίνεται



Στην επέτειο της "αποκατάστασης της δημοκρατίας" συνηθίζεται να λέγονται και να γράφονται πολλά: λόγοι, δηλώσεις περισπούδαστα άρθρα, αναλύσεις. Κανείς όμως δεν θα σας απαντήσει με την καθαρή αλήθεια στο ερώτημα: Τι ήταν τελικά η "Μεταπολίτευση" που δοξάζουν σήμερα;

Ύστερα από τόσα χρόνια (που τα ζήσαμε όλα μέχρι κεραίας) η γνώμη μας είναι απλή και καθαρή πλέον: Ο Καραμανλής ο Α’ αποκατέστησε την Δημοκρατία, αλλά και τον ... Ανδρέα με το ΠΑΣΟΚ, σε έναν ιστορικό συμβιβασμό με την Αριστερά και το ΚΚΕ και ένα πρωτοφανές καπέλωμα του τότε μεταπολιτευτικού κινήματος.

Ακολούθησαν τα πυροτεχνήματα με το "βυθίσατε το Χόρα" (για να βυθισθεί τελικά μόνο η δική μας χώρα)  και εκείνους που «τα έδιναν όλα», κυρίως σε μια νέα συνομοταξία επικυρίαρχων της πολιτικής που ανακαλύφθηκε εκείνη την περίοδο και μας ταλανίζει ακόμα: Την περιβόητη Κρατικοδίαιτη Διαπλοκή, αποτέλεσμα αλλά και εξάρτημα της Μεταπολιτεύσεως του 74.

Δεν χρειάζεται, τέλος, ιδιαίτερη έρευνα, για να αντιληφθεί κανείς ότι οι απόγονοι των προηγουμένων διατήρησαν την εν λόγω συνομοταξία "στα πράγματα" και συνέχισαν «να τα τρώνε μαζί». Αν λοιπόν θέλουν να μιλήσουμε για την "Μεταπολίτευση" και το πως φτάσαμε μέχρι εδώ , τότε πρέπει να μιλήσουμε και για τις πέντε επιχειρηματικές οικογένειες που μαζί με τις τρεις πολιτικές οικογένειες διαφέντεψαν (και κατέστρεψαν) την Ελλάδα στα 37 αυτά χρόνια.

Γιατί δεν έχουν και τόσο άδικο όσοι διατείνονται ότι "η Μεταπολίτευση ήταν τελικά η 'δημοκρατία' των ΜΜΕ και των κυρίαρχων επιχειρηματικών οικογενειών, με δικομματικές εναλλαγές στην εξουσία και το δεκανίκι της Αριστεράς"

Δεν τους παίρνει λοιπόν για να μιλάνε...ειδικά σήμερα. Και όποιος διαφωνεί ας έρθει εδώ να κάνουμε δημόσιο διάλογο.

Tο τρένο της Ιστορίας θα σφυρίξει μια φορά

 

Τα ερωτήματα σήμερα είναι άλλα και πολύ πιο σημαντικά από το τι προηγήθηκε της άφιξης του Καραμανλή στην Ελλάδα:

Ποιό θα είναι άραγε το τέλος της εθνικής καταστροφής που βιώνουμε;

Πως θα καταγράψουν οι ιστορικοί του μέλλοντος τα τωρινά γεγονότα;

Η Ιστορία μας θα γραφτεί ένδοξα, ή με μελανά χρώματα;

Θα θυμίσουμε, λοιπόν, ότι ο Ελευθέριος Βενιζέλος έγινε Εθνάρχης σε μια πολύ δύσκολη στιγμή. Ύστερα από την εθνική ταπείνωση του 1897, την Ελλάδα ουσιαστικά χρεοκοπημένη και μισή και τον ελληνικό λαό ακόμη με τα κουσούρια του ραγιά. Και το έκανε καλά για αρκετά χρόνια, αλλά δυστυχώς ο Μεγαλοϊδεατισμός έφερε την εθνική καταστροφή.

Αυτή τη στιγμή η χώρα και οι πολίτες χρειάζονται έναν… Βενιζέλο κι όχι κατ’ ανάγκη με το ίδιο επώνυμο, και σίγουρα όχι τον Βαγγέλη. Χρειάζονται ένα νέο "Ελευθέριο Βενιζέλο" που θα βγάλει την Ελλάδα από το τέλμα που έχει περιέλθει. Οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό.

Ο τόπος χρειάζεται έναν ηγέτη με όραμα, αποφασιστικότητα, τόλμη να τα βάλει με όλους και με όλα και κυρίως διορατικότητα για το τι θέλει ο ελληνικός λαός. Που αντιλαμβάνεται ότι ο μόνος τρόπος για να διασωθεί η χώρα είναι να απαλλαγεί από το «τέρας της μεταπολίτευσης». Και ότι πρέπει να πορευθεί με τον κόσμο για να νικήσει αυτό το τέρας. Όποιο κι αν είναι το κόστος.

Επειδή λοιπόν είναι πλέον αντιληπτό από όλους ότι το τρένο της Ιστορίας θα σφυρίξει μια φορά, εμείς πιστεύουμε ακράδαντα ότι ο ηγέτης αυτός είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Κυρίως για τα οράματα, τις ιδέες του και την μόρφωσή του και επειδή η ιστορία τον διαφύλαξε και τον κράτησε έξω από αυτό το σάπιο σύστημα για πολλά χρόνια, ώστε να είναι σήμερα ο μόνος πολιτικός που δεν ταυτίζεται με την "Μεταπολίτευση".

Γι αυτά τα οράματα και γι αυτές τις ιδέες στηθήκαμε επί ώρες για να τον ψηφίσουμε αρχηγό της ΝΔ το Νοέμβρη του 2009 - και όχι επειδή είχαμε καμιά αγωνία για το αν θα συνεχίσουμε να βλέπουμε στις τηλεοράσεις μας τα προϊόντα της μεταπολίτευσης που συνεχίζουν ακόμα να ταλαιπωρούν και τη ΝΔ και τον τόπο.

Ο ίδιος ο Σαμαράς θα αντιτάξει - και θα έχει μεγάλο δίκαιο - ότι δεν προλάβαινε να τα κάνει όλα. Είχε να παλέψει με ένα κόμμα - άδειο κέλυφος, με τη Ντόρα, την Αγία Οικογένεια, τα άδεια ταμεία την απογοητευμένη βάση, τα εχθρικά διακείμενα ΜΜΕ και τέλος και σημαντικότερο το Μνημόνιο και την οικονομική χρεοκοπία. Και δεν έκανε λίγα, έκανε πάρα πολλά και κυρίως στάθηκε όρθιος. Και το λέμε αυτό με το χέρι στην καρδιά.

Όμως αυτό που ο ίδιος έχει τονίσει επανειλημμένως, ότι δηλαδή "η μετάβαση από το παλιό στο ‘νέο” είναι μια αργή και βασανιστική διαδικασία" και ότι “το παλιό έχει πεθάνει, αλλά το νέο αργεί να γεννηθεί” ΗΤΑΝ ΧΘΕΣ. Το καινούργιο πρέπει να γεννηθεί ΤΩΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ. Ως πολιτική νοοτροπία και αντίληψη κυρίως. Τα κόμματα - δεινόσαυροι της μεταπολίτευσης έχουν πεθάνει προ πολλού και η ταφόπλακα σύρθηκε πάνω τους στις πλατείες των Αγανακτισμένων.

Τι θα είναι η "Νέα Μεταπολίτευση";

Πρώτον: Η "Νέα Μεταπολίτευση" θα είναι καταρχήν αντισυστημική και αντιδιαπλεκόμενη. Η διαπλοκή στα σπίτια της στην Εκάλη και στις επιχειρήσεις της. Η Νέα Μεταπολίτευση δεν πρόκειται όχι να επιτύχει, αλλά ούτε καν να εγκαθιδρυθεί εάν δεν παρακάμψει και περιορίσει την εξουσία των ΜΜΕ της κρατικοδίαιτης διαπλοκής.

Δεύτερον: Η "Νέα Μεταπολίτευση" θα είναι μια πραγματική ιδεολογική επανάσταση που θα εξουθενώσει πολιτικά και ιδεολογικά τους κήρυκες του ενδοτισμού και της υποταγής στο ΔΝΤ και την παγκόσμια τάξη. Η "Νέα Μεταπολίτευση" δεν πρόκειται να επικρατήσει εάν δεν αποκτήσει ιδεολογική υπεροχή απέναντι στην ιδεολογική τρομοκρατία της παγκοσμιότητας, της μετριότητας και της ήσσονος προσπάθειας.

Τρίτον: Η "Νέα Μεταπολίτευση" θα είναι η πολιτική εξαφάνιση όλων των πολιτικών τζακιών που κυριάρχησαν στην προηγούμενη. Ο Σαμαράς θα γίνει ο εθνικός ηγέτης που χρειάζεται η χώρα και απαιτούν οι περιστάσεις μόνο αν προχωρήσει άμεσα σε μια ριζική ανανέωση του στελεχιακού δυναμικού της υπάρχουσας ΝΔ. Μόνο αν μπουν μέσα (στο γραφείο του Σαμαρά, στα επιτελεία της Ρηγίλλης, στα κομματικά γραφεία και στις νομαρχιακές) νέοι άνθρωποι που θα ξέρουν την πιάτσα και θα κολυμπάνε στις μάζες.

Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε στον δρόμο....

 Antinews

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γ Νεοφωτιστος avatar
    Γ Νεοφωτιστος 24/07/2011 07:38:05

    Η νέα μεταπολίτευση αφορά τους νέους , την νέα γενιά..
    Όταν όμως, διαπιστώνω με λύπη, αυτή δεν δείχνει να την ενστερνίζεται, προφανώς επειδή δεν πιστεύουν σε λύσεις που τους προτείνουμε εμείς..
    με τις επιλογές που έχουμε κάνει..εμείς για αυτούς...
    τότε θα πρέπει να τους αφήσουμε να κάνουν εκείνοι τις δικές τους επιλογές
    Εμείς..δυστυχώς..αποτύχαμε.!!

  2. Orestios avatar
    Orestios 24/07/2011 07:46:43

    Συμφωνώ πλήρως

  3. Τασος avatar
    Τασος 24/07/2011 08:40:26

    Και γω πηγα να ψηφισω τον Αντωνη... ομως φερνει ενας Αντωνης την ανοιξη; Την κυβερνηση δεν κανει μονο ο αρχηγος.. χρειαζεται και τα στελεχη... αυτα υπαρχουν; Με σπηλιωτοπουλο, Μητσοτακη και τους αλλους που θυμιζουν τους ΔΑΠιτες που ειχαμε στο πανεπιστημιο, ανθρωπους που δεν εχουν δουλεψει ποτε τους και τους τρεφει μια ζωη ο μπαμπας νεα μεταπολιτευση δεν γινεται. Γινεται;

  4. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 24/07/2011 08:41:02

    Τα ίδια πράγματα λέμε και θέλουμε όλοι ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ. Γιατί όταν φτάνει η ώρα του ΠΡΑΤΤΕΙΝ , σκεφτόμαστε το ατομικό και το οικογενειακό συμφέρον μας αποκλειστικά. Ενας μόνο τρόπος υπάρχει και λέγεται ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ μέσο ΑΣΕΠ για όλες τις θέσεις ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ , φυσικά χωρίς συνέντευξη. Μην πεταχτεί τώρα κανένας πονηρός και μου πεί φίλε στον ιδιωτικό τομέα ο επιχειρηματίας θα το πληρώσει αν δεν βάλει τον καλύτερο σε κάθε θέση . Εγώ λέω στην δικιά μου δουλειά στα δημόσια έργα δεν θα το πληρώσει , γιατί έχει την δυνατότητα το μισό μέτρο εκσκαφής να το κάνει 1.0 , 1,5 , 2,0 μέτρα και να σβήσει κάθε κόστος αρνητικό. Το ίδιο ισχύει για όλες τις δουλειές.
    Μέσω ΑΣΕΠ λοιπόν θα προσλαμβάνουν εργαζομένους και ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ και όχι μέσο του φίλου και του γνωστού. Ποιά η διαφορά μεταξύ του μηχανικού του δημοσίου απο τον ιδιωτικό τομέα; ο ένας έχει μέσον ο άλλος στα αζήτητα.
    Τέλος συμφωνώ με όσα γράφεις αλλά δεν αναφαίρεις ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ με τον οποίο ο μεγάλος Ελευθέριος Βενιζέλος ήρθε για πρώτη φορά στην ΕΞΟΥΣΙΑ ο οποίος δεν ήταν και ΤΟΣΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ.

  5. Alexios avatar
    Alexios 24/07/2011 09:08:23

    Συμφωνώ απόλυτα με το Άρθρο. Να προσθέσω μία Αγγλική παροιμία: ήτοι "παλιά-γέρικα σκυλιά δεν μαθαίνουν νέα κόλπα- τεχνάσματα". Για να δημιουργηθεί Νέα Μεταπολίτευση με νέους ανθρώπους χρειάζετε πολύ και σκληρή δουλειά, καθώς και επίπονη, δημιουργική, συνεργατική, φιλική, Ελληνική-Ορθόδοξη και συντονισμένη προσπάθεια.
    Ο Αντώνης Σαμαράς μόνος του και με τα παλιά γηρασμένα- φθαρμένα υλικά αλλά και ταυτισμένα με το παλαιό και σάπιο δεν μπορεί να κάνει τη Νέα Μεταπολίτευση.
    Ακόμη και να κυβερνήσει την Ελλάδα δεν θα καταφέρει τίποτα διότι θα τον χρησιμοποιήσουν τα ξένα συμφέροντα.
    Αυτά προς το παρόν. Θα επανέλθω και πάλι σύντομα με πιο πολλές σκέψεις και προτάσεις. Χρειαζόμαστε συγκεκριμένες ενέργειες και όχι πολλά και "παχουλά"
    λόγια.
    Να προτείνω:
    1)να διαδοθεί το Antinews σε όσο πιο πολλούς Έλληνες (Ελλάδα και εξωτερικό).
    2)να προσελκυσθούν κι'άλλοι να συμμετάσχουν στο διάλογο του Antinews.
    3)να αναλάβουν ομάδες ειδικών να κάνουν σύντομες και τεκμηριομένες
    παρεμβάσεις σε όλα τα καυτά προβλήματα της κοινωνίας. Οι παρεμβάσεις να
    είναι σε πολιτισμένο ύφος και τόνο, χωρίς λαικισμούς και άσχημη φρασεολογία
    4)να γίνοντα πιο συχνά παραπομπές σε άλλα κείμενα ακόμη και σε άλλα sites που
    διέπονται από το πνεύμα και τη θέληση για μία Νέα Μεταπολίτευση.
    5)να παίρνει το ΑΝΤΙΝΕWS μικρές συνεντεύξεις από καταξιομένους νέους
    πολιτικούς και επιστήμονες.
    6)να ενθαρύνει την εθελοντική προσφορά στο νέο όραμα για μία σύχρονη
    Ελλάδα.
    7)να υπάρξει και ΑΝΤΙΝΕWS στα Αγγλικά ώστε να συμβάλλουν σ'αυτήν την
    προσπάθεια και Έλληνες της διασποράς που δεν μιλούν Ελληνικά. Εδώ
    μπορούν και πρέπει να συμβάλουν πολλοί Έλληνες της διασποράς(πιστέψτεμε
    υπάρχουν χιλιάδες, και που πιστεύουν στον εθελοντισμό-είμαι ένας εξ'αυτών)
    μεταφράζοντας όλα τα κείμενα με εθελοντική προσφορά(πρόταση 6 πιο πάνω)
    8)σε συνέχεια του 7 να ενεργοποιηθεί δυναμικά ο Ελληνισμός της διασποράς.

    Στο επανιδείν σύντομα και περιμένοντας τοποθετήσεις σας.

    Με εκτίμηση
    ΑΛΕΧΙΟΣ

  6. Pluto avatar
    Pluto 24/07/2011 09:39:28

    Tον Σαμαρά θα τον αντιμετωπίσει η επιχειρηματική καί πολιτική ολιγαρχία πρωτίστως αξιοποιώντας κατάλληλα τους μνημονιακούς βουλευτές καί στελέχη που βρίθουν μεσα στην ΝΔ.
    Ανεξαρτήτως αν αποσπάσει απόλυτη πλειοψηφία στη νέα Βουλή ή (πιθανότατα) όχι, το κόμμα της ΝΔ είναι δομημένο πάνω ακριβώς στην λογική καί στους ανθρώπους που έφεραν την χώρα στο σημερινο της χάλι! Εν ολίγοις ,είναι η ΝΔ πλήρης ημερών διότι είναι καί πλήρης κρατικοδίατων,(διε)φθαρμένων πολιτευτών. Θέλετε να μου πείτε ότι π.χ. ο άνθρωπος που πριν 3-4 χρόνια διόγκωσε στο άπειρο της δαπάνες των νοσοκομείων καί ευεργέτησε προμηθευτές , διορισμένους διοικητές, μεγαλογιατρούς,αυτός ο ίδιος άνθρωπος θα στηρίξει αύριο πατριωτική πολιτική από την Βουλή ή (ακόμα χειρότερα) από το ΥΠΕΞ,θα ανακηρύξει ΑΟΖ κλπ ;;;;
    Αυτά σαφέστατα δεν τα προσδοκούν όσοι σκέπτονται να ψηφίσουν στις επόμενες (καί μάλλον προσεχείς) εκλογές ΝΔ .Ομως από στόμα κοράκου κρά θ` ακούσουν…..
    Ο Αντώνης καί 3-4 κούκοι δεν αρκούν. Οφείλουν να δείξουν την απαραίτητη ευστροφία καί να κινηθουν προεκλογικά προς την υπέρβαση (ναί,ναί την υπέρβαση!!) μέσα από την δημιουργία Πατριωτικού Μετώπου,αντιμνημονιακής συσπείρωσης δεξιων καί αριστερών πολιτων που συστρατεύονται γιά την εθνική κυριαρχία.Πριν από 70 χρόνια μιά φούχτα περιθωριακοί κομμουνιστές έπιασαν τον παλμό της συγκυρίας καί γιγαντώθηκαν μέσω του ΕΑΜ,ο Ανδρέας κατάλαβε οτι η ΕΡΕ καί ο Καραμανλής ήσαν υπόλογοι (ταυτισμένοι ) στην συνείδηση του κόσμου γιά/με την Χουντα καί έφτιαξε το ΠΑΣΟΚ αντί για το ξωφλημένο λεωφορείο της ΕΚ…
    Οσοι ψήφισαν το 2009 Αντώνη είναι η μαγιά. Η αγανάκτηση από την κάθοδο στον Αδη της χρεοκοπίας θα φέρει τους υπόλοιπους…Ωρα πιά να τελειώσουν οι ασκήσεις ισορροπίας με ληγμένους πολιτευτάκιες.Η Νέα Μεταπολίτευση θ` αρχίσει μέ την ριζική μεταρρύθμιση, τον επαναπροσδιορισμό του κόμματος που θεμελίωσε την παλιά...

  7. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 24/07/2011 09:51:02

    Είθε !!!
    Όμως, μέχρι στιγμής, τα πειστήρια είναι λιγοστά και όσοι «στηθήκαμε επί ώρες για να τον ψηφίσουμε αρχηγό της ΝΔ το Νοέμβρη του 2009», μάλλον κρατούμε μικρό καλάθι. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν οι μετρήσεις.
    Σίγουρα «ο τόπος χρειάζεται έναν ηγέτη με όραμα, αποφασιστικότητα, τόλμη να τα βάλει με όλους και με όλα και κυρίως διορατικότητα για το τι θέλει ο ελληνικός λαός.» Δεν αρκούν δηλαδή τα σωστά και επιβεβαιωμένα μείγματα οικονομικών μέτρων.
    Το ότι «“η μετάβαση από το παλιό στο ‘νέο” είναι μια αργή και βασανιστική διαδικασία” θυμίζει παλαιοκομματικές λογικές. Δεν επαρκεί σε μια περίοδο βαθύτατης, σχεδόν ολοκληρωτικής κρίσης. Σήμερα χρειάζεται πλήρης συνειδητοποίηση και ταχύτατη υλοποίηση της στρατηγικής που διδάσκουν στα προγράμματα MBA του Harvard: “Crisis management requires a sense of urgency.” Απαιτούνται διαστημικές ταχύτητες που προϋποθέτουν στέρεες δομές και λειτουργίες που βασίζονται στην συλλογική δράση. Και δυστυχώς δεν αρκούν «νέοι άνθρωποι που ... ξέρουν την πιάτσα και ... κολυμπάνε στις μάζες», έστω και αν γνωρίζουν αποδεδειγμένα καλό κολύμπι.
    Και πάνω από όλα και κυρίως δεν φθάνει καθόλου, μα καθόλου, η νοοτροπία του: «Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε στον δρόμο….»

  8. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 24/07/2011 09:53:27

    Εύχομαι ο Αντώνης να ενστερνιστεί στην πράξη όσα εξαιρετικά γράφετε σήμερα...
    Διαφορετικά, θα έχει αποτύχει αυτός και μαζί του η χώρα...

  9. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 24/07/2011 10:13:31

    Εξαιρετικό το αρχικό κείμενο.Και κάτι ακόμη.Τα έτη-ΤΟΜΕΣ 1910 και 1974,είχαν τη σφραγίδα του Ηγέτη,του Παράκλητου του Έθνους.Οι Βενιζέλος και Καραμανλής,εκείνοι δηλαδή,ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΑΝ το ρεύμα του καινούργιου στη κοινωνία και ΣΥΜΠΑΡΕΣΥΡΑΝ και την ίδια τη κοινωνία μαζί.Γι'αυτό το λόγο,ΑΡΙΣΤΑ,κάνει το αρχικό κείμενο και ΥΠΕΡΤΟΝΙΖΕΙ πως ο Σαμαράς οφείλει να ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ την ΑΓΩΝΙΑ της κοινωνίας,που περιμένει το νέο,κατευθύνοντας,ΕΚΕΙΝΟΣ,τη μεγάλη εθνική ορχήστρα με απλές,καίριες,ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ και ψύχραιμες κινήσεις.Πράγματι.Οι ευθύνες του είναι μεγάλες.Το τρένο της Ιστορίας σφυρίζει μόνο μια φορά....

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/07/2011 10:17:26

    H μεταπολιτευση δεν ξεκινησε σαν κυριαρχια των ΜΜΕ.Εγινε ετσι μετα το 1990.
    Η μεταπολιτευση ηταν η εποχη που η Ελλαδα πηγε κοντρα στο ρευμα της ιστοριας με αποτελεσμα να φθασει εδω που εφθασε.
    Τη στιγμη που ο σοσιαλισμος κατερρεε σε ολο τον κοσμο ,την εποχη του Ροναλντ Ρεηγκαν,της Θατσερ,του Τενγκ Χσιαο Πινγκ,του Βαλεσα και τελικα του Γκορμπατσωφ η Ελλαδα ανακαλυψε το ......σοσιαλισμο.
    Η νεα μεταπολιτευση δεν ξερω τι θα ειναι ή και αν θα υπαρξει.

  11. danaos avatar
    danaos 24/07/2011 11:05:46

    Ακριβώς έτσι! Γι αυτό είμαστε εδώ στο antinews και γράφουμε τις σκέψεις τις απόψεις τους καημούς μας! "Για την Ελλάδα ρε γαμώτο" http://www.antinews.gr/2011/04/10/95877/
    http://www.antinews.gr/2011/02/05/84016/

  12. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 24/07/2011 11:51:50

    Έτσι!!! Τα συμπεράσματα για το τί ΄΄θα είναι η νέα Μεταπολίτευση΄΄ είναι ευχές πολλών από εμάς...όσων δηλ. είμαστε κι αισθανόμαστε Έλληνες!

  13. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 24/07/2011 12:11:48

    Θέλει γενικότερη αλλαγή νοοτροπίας...
    Για παράδειγμα, δεν ειναι δυνατόν να υποψιαζόμαστε ότι υπάρχει πετρέλαιο και φυσικό αέριο στο Αιγαίο και να μην επιδιώκουμε δημιουργία εταιριών ελληνικών συμφερόντων για την εξόρυξή τους...
    Αυτή και μόνο η προοπτική μπορούσε να ανορθώσει το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων (και όχι να κλείνουν τα τμήματα γεωλογίας), να δημιουργήσει τεχνογνωσία, να φέρει νεες θέσεις εργασίας, να ισχυροποιήσει την οικονομία...

    Αυτά δυστυχώς ξεκινούν από την παιδεία, και δείτε το χάλι της...το όνειρο των σημερινών 18χρονων είναι να γίνουν ΔΥ (χωρίς να τους αδικεί κανείς βεβαια)...

    Εκτός από το κακό πολιτικό υλικο, θεωρώ ότι και το "υλικό" του πληθυσμού είναι κατώτερο των περιστάσεων...

    Με όλα αυτά δε μπορεί κανείς να αισθάνεται αισιόδοξος...

  14. brankaleon avatar
    brankaleon 24/07/2011 12:12:06

    Η Μεταπολίτευση, τελικά απετέλεσε μία παρένθεση.
    Και οι παρενθέσεις στην Ιστορία, δεν είναι παράξενο να διαρκούν ακόμη και καμιά πενηνταριά χρόνια.
    "Σήμερα", μπορούμε να πούμε ότι η Μεταπολίτευση ήταν "Μεταπολίτευση";
    Το σύστημα δείχνει ν' ανασυντάσεται με μόνη την διαφορά ότι υπάρχει απέναντί του η συντριπτική πλειοψηφία του Λαού.
    Αλλά ποιου λαού;


    Του κομματιού εκείνου που ακόμη σε κάποια γωνία του μυαλού του υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι μπόρα είναι που θα περάσει;
    Του κομματιού εκείνου που από αύριο θ' αρχίσει να ψάχνει κόλπα για καμιά "μπίζνα" στο πνεύμα της "συμπαράστασης" των ψεύτικων φίλων μας;
    Με τους "Αγανακτισμένους" στα μπάνια;
    Με τον κόσμο της ζωντανής εργασίας Α- ΚΕΦΑΛΟ, δύσπιστο και πραγματικά πλέον πένοντα;
    Οι Αμερικάνοι "ξαναέγιναν" φίλοι μας;

    Μάλλον ακόμη δεν είδαμε τίποτα, γιατί στα χαρτιά γράφονται "πράγματα" που αυτά πρέπει να πραγματοποιηθούν.

    Στην κυριολεξία όλα βρίσκονται στον αέρα,...

    Το Πα."Σο".Κ. ακόμα διατηρεί τις ικανότητες επιβίωσής του.
    Η Ν.Δ. δείχνει εν σχετική αμηχανία.
    Ο Συ."Ρι".ΖΑ, και οι συνιστώσες του (Τσίπρας και Τσιπρόπουλα), προσπαθούν να "συνετίσουν" το Πα."Σο".Κ.
    Το Κ.Κ.Ε., με την μεζούρα στο χέρι, κοιτάει μην και του φύγει κανένας πόντος από την λογική των ίσων αποστάσεων.
    Το πρόβλημα όμως παραμένει για το ποιος θα αδράξει την βαλίτσα από το χερούλι για να την πάει (γιατί όχι;) ως εκεί που πρέπει.

  15. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 24/07/2011 12:20:07

    Όπως προκύπτει από τα μέχρι τώρα σχόλια, λίγοι από όσους στηθήκαμε στις 29/11/2009 στις ουρές για να κάνουμε τον Αντώνη αρχηγό πιστεύουμε πως θα δικαιωθούμε και μαζί -και κυρίως- η Πατρίδα...
    Οι σάπιοι που ενδημούν στα κόμματα, οι γυμνοσάλιαγκες που είναι πάντα αρχηγικότεροι του αρχηγού, οι ημιμαθείς με τα μεταπτυχιακά και τη δίψα για χρήμα, εξουσία και ματαιοδοξία εν γένει, θα αφήσουν τον Αντώνη να κάνει αυτά που θέλει και μπορεί;
    Αμφιβάλλω ζωηρά...
    Αντιπρόεδροι, ομοτράπεζοι εκδοτών, εργολάβων, προμηθευτών περιφέρονται παντού μέσα στη σάπια Ν.Δ. ομού με τους απειράριθμους ανά την Ελλάδα αιμοδιψείς για το ατομικό τους βόλεμα με το προσωνύμιο "μεσαία κομματικά στελέχη", με το απίστευτα χαμηλό επίπεδο και τις εκπασοκισμένες συνειδήσεις εγγυώνται για την ολοκληρωτική αποτυχία του Αντώνη
    Ελπίζω στον Αντώνη, πάντως.
    Ακόμη...

  16. Foxy T. avatar
    Foxy T. 24/07/2011 12:23:36

    ΕΞΟΧΟ.
    Το κείμενο αυτό πρέπει να αποτελέσει την πολιτική πλατφόρμα πάνω στην οποία να χτιστεί το πρόγραμμα εξουσίας της ΝΕΑΣ ΝΔ.
    Τα λέει ΟΛΑ... θέτει Εθνικούς Στόχους και οριοθετεί Επιδιώξεις Συλλογικής Ανάτασης.

  17. brankaleon avatar
    brankaleon 24/07/2011 12:28:15

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Τα είπες σταράτα.
    Ο καπετάνιος μπορεί να διαθέτει ικανότητα και διάθεση.
    Με το σκαρί όμως και το πλήρωμα τί γίνεται;

  18. φωνή avatar
    φωνή 24/07/2011 12:50:48

    Για να συμβεί η νέα μεταπολίτευση, η οποία συμφωνώ με το άρθρο ότι θα βασιστεί σε μια νέα ιδεολογία, είναι απαραίτητη προϋπόθεση ο κόσμος να ξαναπιστέψει στην πολιτική.

    Αυτό δεν είναι εύκολη υπόθεση, γιατί το ΠΑΣΟΚ και τα καθεστωτικά ΜΜΕ προκειμένου να διαχυθεί η δυσαρέσκεια σε όλο το πολιτικό φάσμα και να μην επωμιστεί τη φθορά μόνο το ΠΑΣΟΚ, καλλιεργούν την απαξίωση του πολιτικού κόσμου και την τυφλή αγανάκτιση που δεν μπορεί να βρει διέξοδο πολιτική και θέλουν να μη βρει και τους βολεύει όσο δε βρίσκει.

    Ο κόσμος για να αρχίζει να ξαναπιστεύει στην πολιτική πρέπει να δει
    1. Κάθαρση του πολιτικού κόσμου (πρόσωπα και θεσμοί)
    2. Δικαιοσύνη, να σπάσει ο κύκλος της ατιμωρησίας.
    3. Νέα και άξια πρόσωπα ,τα οποία, όπως λέτε, να προέρχονται και από τη βάση και όχι από την ελίτ και μόνο.
    4. Αλλαγές στην καθημερινότητά του προς το καλύτερο.

    Αυτά για να συμβούν πρέπει ο Σαμαράς να έχει ήδη την εξουσία, γιατί το ΠΑΣΟΚ δε θα συναινέσει ΠΟΤΕ στο να συμβούν όσο είναι κυβέρνηση.

    Πώς ο Σαμαράς θα πείσει για ιδεολογική αλλαγή μια κοινωνία την οποία το σύστημα την σπρώχνει όλο και περισσότερο μακρία από την πολιτική και δεν της φημώνει μόνο το στόμα, αλλά τώρα της κλείνει και τα αυτία;

    Πώς θα το πετύχει αυτό χωρίς να έχει την εξουσία;

    Είναι σημαντικό να ανοίξουν τα μάτια των πολιτών, να ξεκουφαθούν τα αυτιά τους, να καθαρίσει το μυαλό τους και να αρχίσουν να μιλάνε.

    Εγώ πιστεύω ότι ο κόσμος παρά τις αντιδράσεις του εξακολουθεί να μην καταλαβαίνει ακριβώς ποιές δυνάμεις συγκρούονται τώρα στη χώρα.
    Δεν μπορεί να διαχωρίσει τον εχθρό του από αυτόν που θέλει να τον βοηθήσει.

    Όποιος θέλει να συμβεί μια νέα,πραγματικά νέα μεταπολίτευση πρέπει να αλλάξει πρώτα τον κόσμο.
    Και με σύμμαχο τον κόσμο θα αλλάξει το κατεστημένο, γιατί τώρα το κατεστημένο είναι τόσο ισχυρό που δεν μπορείς πρώτα μόνος σου να το ανατρέψεις και να αποδείξεις έτσι στον κόσμο ότι αξίζει να σε ακολουθήσει.
    Το αντίστροφο θα συμβεί, πρώτα θα σε πιστέψει ο κόσμος και μετά μαζί θα δώσετε τη μάχη να αλλάξει το κατεστημένο.

    Ο Σαμαράς πρέπει να κερδίσει τον βασικό του σύμμαχο για τη μάχη της νέας μεταπολίτευσης και αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα και υπάρχουν πολλές παγίδες για να μη συμβεί. Όσοι θα θελήσουν να ΜΗ συμβεί μια αληθινή μεταπολίτευση θα χαϊδέψουν και θα παραπλανήσουν τον αγανακτισμένο κόσμο και εύκολα θα τον οδηγήσουν εκεί που θέλουν.

    Ο Σαμαράς δεν πρέπει να χαϊδέψει τον αγανακτισμένο κόσμο, πρέπει να βάλει ένα ξυπνητήρι εκκωφαντικό στα αυτία των πολιτών, πρέπει να τους δείξει την αλήθεια να τους ξεβολέψει ακόμα-ακόμα.
    Να τους αναγκάσει να προβληματιστούν να αναρωτηθούν να δουν την αλήθεια κατάματα χωρίς αναισθητικό.

    Απαραίτητο γιαυτό είναι να σχηματίσει ένα σύστημα ενημέρωσης σίγουρα μικρό στην αρχή που να δουλεύει προς αυτήν την κατεύθυνση και να πηγαίνει κόντρα στα καθεστωτικά ΜΜΕ.

    Για τη νέα μεταπολίτευση ο Σαμαράς χρειάζεται τον κόσμο σύμμαχο, αλλά έναν κόσμο που ξέρει τι του γίνεται.
    Με τη δηλητηριώδη ενημέρωση δε θα υπάρξει ΠΟΤΕ αυτός ο κόσμος.
    Πρέπει να πετύχει πλήγμα στο ισχυρότερο οχυρό του καθεστώτος, τα ΜΜΕ.

  19. spiros avatar
    spiros 24/07/2011 13:32:28

    Αυτό είναι . ΝΕΟ με παλαιές νοοτροπίες δεν γίνεται . Η εκκκίνηση απαιτείται και τα λοιπά έπονται. Η αρχή το ήμισυ του παντός.

  20. BlueSky avatar
    BlueSky 24/07/2011 13:43:28

    Αγαπητοί του antinews. Γνωρίζετε, ότι είμαι φανατικός αναγνώστης του ιστολογίου σας. Εκφράζω όμως μια ''βροντερή'' αντίθεση, στην τάση που έχει η παραπάνω ανάρτηση, να ''αγιοποιήσει'', ας το πω καλύτερα, να εξάρει τη συνεισφορά και το έργο του Ε.Βενιζέλου στο έθνος, την εποχή που υπήρξε στην πολιτική σκηνή, είτε ως πρωθυπουργός, είτε ως αντιπολίτευση.
    Ιστορικά έχει αποδειχθεί ότι, διέπραξε εγκληματικά λάθη (κατά την άποψη μου καθοδηγούμενα) που έφεραν μεγάλες καταστροφές και εξαθλίωση στους έλληνες. Θελώ να πω, πως η άποψη των περισσότερων ελλήνων, δεν είναι ''αποκρυσταλλωμένη'' θετικά για τον περιβόητο ''εθνάρχη'' Βενιζέλο.
    Όμοια, όχι καλή είναι και η προσωπική μου αποψή γι' αυτό το ιστορικό πρόσωπο. Σε καμιά περίπτωση, πιστεύω, δεν πρέπει να εμπνευστεί ο Πρόεδρος και κατοπινός Πρωθυπουργός, από τα έργα και τις ημέρες, ενός πολιτικού αμφιβόλου πολιτικού κύρους και συνέπειας, κατά την διάρκεια του πολιτικού του βίου, που κατά το μέγιστο ποσοστό υπήρξε επιζήμια για τους έλληνες. Εάν, ανοίξει τέτοιου είδους συζήτηση, είμαι διατεθιμένος να αποδείξω τα λεγομενά μου.
    Με εκτίμηση Απέραντος Μπλε Ουρανός!

  21. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 24/07/2011 14:09:44

    Με αυτούς τους ρυθμούς βλέπω νέα μεταπολίτευση το 2057 χωρίς έθνος και ακόμη χειρότερα χωρίς Έλληνες. Όταν με το "καλό" μας αφήσουν και οι "σύμμαχοι". Επίσης βλέπω μέχρι τότε να υπάρχουν τα ίδια ΜΜαποβλάκωσης και να συνεχίζουν ακάθεκτα το “θεάρεστο” έργο της χαϊβανιτιδίωσης. Εκτός και αν………

  22. blue nile avatar
    blue nile 24/07/2011 15:24:03

    Θυμάμαι τότε, δυο χρόνια πριν...
    Όλοι οι γνωστοί και φίλοι νεοδημοκράτες και μη, με αντιμετώπιζαν σαν UFO όταν τους έλεγα ότι ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ θα είναι ο Αντώνης και ότι είναι ο μόνος Έλληνας πολιτικός που με αυτόν η λέξη αλλαγή θα ξαναβρεί το πραγματικό της νόημα. Τα ντοράκια ξερνούσαν τη χολή τους με τον προδότη Καλαματιανό όπως τον αποκαλούσαν και οι υπόλοιποι με ρωτούσαν πονηρά: καλά εσύ αυτοπροδιοριζόσουν ως αριστερός τι έγινε τελικά και άλλαξες?
    Τους εξηγούσα για την αξία του Σαμαρά και για το ότι οι παλιές διαχωριστικές γραμμές έχουν από καιρό σβήσει, πλέον ή είσαι με την παγκοσμιοποίηση ή εναντίον.
    Πέρασαν λίγος καιρός και έφτασε η μέρα των εσωκομματικών από το πρωί να τρέχω τη μάνα μου και τις υπέργηρες θείες μου να ψηφίσουν στο Βελλίδειο, πτώση του συστήματος, ανησυχία, το φίδι της υποψίας να με σιγοτυλίγει. Στο φαγητό προσπαθώ να πείσω τους φίλους μου να πάμε να ψηφίσουμε, κατά τις έξη φτάνουμε Καλαμαριά οι ουρές ήταν ατέλειωτες δεν το πιστεύαμε στα μάτια μας, σχεδόν έκλαψα από χαρά ξέραμε ότι είχε τελειώσει ...
    Έρχεται το μνημόνιο και ο Αντώνης κόντρα στο ίδιο του το κόμμα και στην παρηκμασμένη αντίληψη περί αστικής νοοτροπίας στην πολιτική λέει το μεγάλο ΟΧΙ. Πάλι ειρωνεία εισέπραξα για τον ψευτοεπαναστάτη Σαμαρά που κάνει ότι κάνει για μερικά ψηφουλάκια. Δεν τους κατηγορώ όσους τα έλεγαν αυτά, με το ΠΑΣΟΚ δεν είχαν δει και τίποτα διαφορετικό...
    Έρχονται οι αυτοδιοικητικές με πολλά γκάλοπ να δείχνουν τη ΝΔ πίσω με πάνω από 10 μονάδες διαφορά, τη πρώτη Κυριακή όμως έρχεται ο σεισμός: η διαφορά στο 2%.
    Λίγο μετά γίνεται κατανοητή σε όλο και περισσότερους η παταγώδη αποτυχία του μνημονίου, τα ειρωνικά γελάκια αντικαθίστανται με περίσκεψη και προβληματισμό, ένας φίλος μου καραπασόκος με ρωτάει ειλικρινά: λες ο Σαμαράς να μπορεί να κάνει κάτι; Ήμουν σίγουρος για την καταφατική απάντηση που του έδωσα πιο πολύ από ποτέ.
    Ο κόσμος σιγά σιγά ξυπνάει ξεπερνώντας το αρχικό του σάστισμα που του δημιουργήσαν οι Μπάμπηδες και οι Αλέξηδες της διαπλεκόμενης συστημικής παραπληροφόρησης και βγαίνει στις πλατείες διεκδικώντας ζωή και αξιοπρέπεια. Δεν αργεί να εμφανιστεί το σφικταγκαλιασμένο βαλς των αστυνόμων με τους κουκουλοφόρους μετατρέποντας τον τόπο της ειρηνικής διαμαρτυρίας σε χημικό τοπίο ανελέητων ραβδισμών.
    Το μεσοπρόθεσμο περνάει όμως ο κόσμος δεν θα ξανακοιμηθεί και δεν θα ξαναπαραμυθιαστεί ποτέ.
    Φτάνουμε στο σημείο της χρεωκοπίας με την κυβέρνηση σε ασκήσεις δυσθεόρατου ηροστράτειου αμοραλισμού να θέλει να παρουσιάσει ως επιτυχία την πλήρη οικονομική υποδούλωση και τη συνέχιση του μνημονίου για δέκα χρόνια και βάλε.
    Ο κόσμος όμως τώρα ξέρει και γυρνάει και κοιτάει μόνο προς μια κατεύθυνση, ελπίζοντας μόνο σε έναν. Στον Αντώνη Σαμαρά.
    Άντε και το Σεπτέμβρη πάλι στις πλατείες.
    Όσοι πιστοί προσέλθετε ...

  23. Μνημων avatar
    Μνημων 24/07/2011 16:05:25

    ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΚΦΡΑΣΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ,ΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΟΡΟ ΝΕΑ ΥΛΙΚΑ ΘΕΤΟΥΝ ΩΣ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ,ΗΘΟΣ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ. ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ.ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΙΓΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΣΤΗΝ ΒΙΚΙ ΠΑΙΔΕΙΑ. Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Ο Α, ΓΕΝΝΗΣΗ 1907 ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ 1935 ΗΛΙΚΙΑ28 ΕΤΩΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΨΑΞΤΕ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Ο Β,ΓΕΝΝΗΣΗ 1956 ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ 1989 ΗΛΙΚΙΑ 33 ΕΤΩΝ.ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Κ ΓΕΝΝΗΣΗ 1918 ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ 1946 ΗΛΙΚΙΑ 28 ΕΤΩΝ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΡΑ ΓΕΝΝΗΣΗ 1954 ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ 1989 ΗΛΙΚΙΑ 36 ΕΤΩΝ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΥΡ. ΓΕΝΝΗΣΗ 1968 ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ 2004 ΗΛΙΚΙΑ 36 ΕΤΩΝ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΕΩΡ. Ο Β,ΓΕΝΝΗΣΗ 1952 ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ 1981 ΗΛΙΚΙΑ 29 ΕΤΩΝ.ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝΤ.ΓΕΝΝΗΣΗ 1951 ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ 1977 ΗΛΙΚΙΑ 26 ΕΤΩΝ. ΤΣΙΠΡΑΣ Α ΓΕΝΝΗΣΗ 1974 ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ 2008 ΗΛΙΚΙΑ 34 ΕΤΩΝ.ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΘΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΛΟΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΡΙΕΡΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ .ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΕΣ 28 ΕΩΣ 35 ΕΤΩΝ.ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΡΕΛΕΙΨΑ ΤΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΚΛΑΣΑΤΟΥΣ ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΑΚΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΘΟΣ ΑΛΛΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΔΑΠ ΠΑΣΠ ΚΤΛ.

  24. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 24/07/2011 16:16:10

    Μαζὶ μὲ ὅ,τι κινεῖται καὶ ὅ,τι ἀναπνέει, συνυπογράφω κι ἐγὼ μὲ τὰ δυό μου τὰ χέρια τὸ ἄρθρο.

    Μιὰ ἐρώτηση, ποὺ ἴσως τὴν θέτω λόγῳ ἀπειρίας ἢ νεότητας: δὲν θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι αὐτὸς ὁ *ἐπίσημος* λόγος τῆς ΝΔ, ἔστω ἀποκλειστικὰ τῶν καλῶν σαμαρειτῶν ἐκεῖ μέσα, μαζὶ μὲ τὴν πραγματοποίηση τῶν συνακόλουθων προταγμάτων; Ἔτσι, λόγος στέρεος καὶ καθαρὸς σὰν νεράκι. Γιατί ὄχι;

  25. Πάντα ελπίζω !! avatar
    Πάντα ελπίζω !! 24/07/2011 16:21:01

    Πολύ ωραία τα γράφετε και αυτά περιμεναμε απο τον Αντώνη Σαμαρά !!
    ..... ΑΛΛΑ ... ΔΕΝ βλέπουμε να γίνεται ΤΙΠΟΤΑ !! Μέσα στο Κόμμα αμς τα οργανα δεν συνεδριάζουν, οι Τομείς έχουν να συνεδριάσουν μήνες, ο πρόεδρος μας συνομιλεί μόνο με 5 άτομα, που τα διάλεξε με κριτήριο αν ήσαν παλιά στην ΠΟΛΑΝ.
    Ίσως έτσι εξηγείται το γεογνός ότι ενώ το ΠΑΣΟΚ καταρέει, εμείς κερδίζουμε ψίχουλα!!!. ο Πρόεδρος μας γι απρώτη φορά ζήτησε ΕΚΛΟΓΕΣ μόλις πριν απο 20 ημέρες - αφού την πάτησε και άρχισε να συζητάει με τον παπανδρέου γι ασυγκυβέρνηση - χωρίς τον ίδιο στην πρωθυπουργία - μια παγίδα, που του την είχαν στήσει οι ΠΑΣΟΚΟΙ και έπεσε μέσα ο περίγυρος του προεδρου μας γιατί περίμεναν να γίνουν Υπουργοί !!
    Αντιπολίτευση σημαίνει αγώνες δυνατούς και όχι χαλαρούς.
    Σημαίνει να να ανοιξει το κόμμα και να νοιωθουν όλα τα Στελέχη ότι συμμετέχουν και όχι περιθωριοποιημένοι.
    Κοι οι βουλευτές μας χαμένοι, δεν εμφανίζονται καθόλου στην τηλεόραση ....
    Και τώρα αφήνουμε τον Γιωργάκη να επιστρέφει με "νίκες" και φανφάρες.
    Για μένα αρχίζουν και υπάρχουν ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ!

  26. ink avatar
    ink 24/07/2011 18:20:57

    "Νέα Μεταπολίτευση” με τα υλικά της παλαιάς δεν γίνεται"
    Συμφωνώ ακριβώς με αυτό για αυτό και δεν πρε΄πει κανένας να υποστηρίξει τα δυο μεγάλα κόματα του βουλιαξαν την χώρα!!
    Χιλιες φορές... Βασίλη Λεβέντη !!!

  27. Μαριάννα avatar
    Μαριάννα 24/07/2011 23:05:22

    Ανεξαρτήτως αν αποσπάσει απόλυτη πλειοψηφία στη νέα Βουλή ή (πιθανότατα) όχι, το κόμμα της ΝΔ είναι δομημένο πάνω ακριβώς στην λογική καί στους ανθρώπους που έφεραν την χώρα στο σημερινο της χάλι! Εν ολίγοις ,είναι πλήρης κρατικοδίατων,(διε)φθαρμένων πολιτευτών. Μόνο αν ομαδικά παρετηθούν και να αφήσουνε και νέους να πάνε στην βουλή 'εστω και για κάποιους μήνες θα υπάρξει μια υπερβατική ανανέωση. Θέλετε μήπως να μου πείτε ότι π.χ. ο άνθρωπος που πριν 3-4 χρόνια διόγκωσε στο άπειρο της δαπάνες των νοσοκομείων καί ευεργέτησε προμηθευτές , διορισμένους διοικητές, μεγαλογιατρούς,αυτός ο ίδιος άνθρωπος θα στηρίξει αύριο πατριωτική πολιτική από την Βουλή ή (ακόμα χειρότερα) από το ΥΠΕΞ,θα ανακηρύξει ΑΟΖ κλπ ;;;;
    Αυτά σαφέστατα δεν τα προσδοκούν όσοι σκέπτονται να ψηφίσουν στις επόμενες (καί μάλλον προσεχείς) εκλογές ΝΔ ...
    Ο Αντώνης καί 3-4 κούκοι δεν αρκούν. Οφείλουν να δείξουν την απαραίτητη ευστροφία καί να κινηθουν προεκλογικά προς την υπέρβαση (ναί,ναί την υπέρβαση!!) μέσα από την δημιουργία Πατριωτικού Μετώπου,αντιμνημονιακής συσπείρωσης δεξιων καί αριστερών πολιτων που συστρατεύονται γιά την εθνική κυριαρχία

  28. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 25/07/2011 01:06:06

    καθομαι και σκεφτομαι καμια φορα και λεω. πως θα ηταν η χωρα τωρα αν τις εκλογες του νοεμβριου 09 τις ειχε κερδισει η ντορα. ειναι σιγουρο πως με την ψηφιση του μνημονιου θα συγκηβερνουσε τωρα με το πασοκ.αντοπολιτευση αξιωματικη δε θα υπηρχε και οι ψηφοφοροι της ν.δ δε θα ξεραν που να κρυφτουν σημερα. ευτυχως που εγινε αρχηγος ο σαμαρας και εχουμε καπου να ακουμπησουμε. οσο για τα αλλα στελεχοι ικανα για να κυβερνησει θα βρει ο σαμαρας. πρεπει ομως να εξαφανιστουν οσοι εκαναν ζημια στο κομμα και συνεχιζουν να κανουν . ο προεδρος ξερει.

  29. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 25/07/2011 02:00:40

    " Τρίτον: Η “Νέα Μεταπολίτευση” θα είναι η πολιτική εξαφάνιση όλων των πολιτικών τζακιών που κυριάρχησαν στην προηγούμενη. "

    Και τών Μπενάκηδων ας πούμε;

  30. Β.ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ avatar
    Β.ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ 25/07/2011 11:09:10

    Σύμφωνο σε μεγάλο βαθμό με το άρθρο , σύμφωνο για την τεραστία προσωπικότητα του Α. Καραμανλή και το σπουδαίο ρολό που πρέπει να παίξει στα πολιτικά πράγματα ο Α. Σαμαράς , πιστεύω στην ανάγκη ακόμα μεγαλύτερης και ποιο βαθιάς ανανέωσης του κόμματος ,με νέους και τίμιους ανθρώπους , διαφωνώ με την κατάθλιψη που καλλιεργείται , την προσπάθεια εξομοίωσης και συνεύθυνης της ΝΔ στην οικονομική και πολιτευτή κατάρρευση της χώρας που προωθούν οι επικοινωνιολόγοι του ΠΑΣΟΚ ……. Δεν είναι όλα τα κόμματα τα ίδια , ούτε τις ίδιες ευθύνες έχουν …… η ιστορία δικαιώνει την ΝΔ και τις πολιτικές επιλογές των στελεχών της διαχρονικά.

  31. dead by dawn avatar
    dead by dawn 25/07/2011 15:18:43

    Πολλοι ανενταχτοι (δηλ. ακοματιστοι) αριστεροι σαν εμενα θα ψηφισουμε τον Σαμαρα,γιατι ηταν παληκαρισια η αντιθεση του στο μνημονιο και στους Ευρωπαιους τοκογλυφους και συνεργατες τους,και επισης γιατι θελουμε να συντριβει το λαομισητο Πασοκ,αλλα τι γινετε στο κομμα της Ν.Δ. ?
    Εαν δεν διωξει (η εστω να περιθωριοποιησει) τους νεοφιλελευθερους της Ν.Δ.,και δεν παταξει τον νεποτισμο (δεν ειναι μονο τα πρωτοκλασατα τζακια στην πολιτικη,ειναι και τα δευτεροκλασατα,γιοι και κορες πρωην βουλευτων,γεματα θα ειναι παλι τα ψηφοδελτια),τοτε δεν βλεπω προκοπη,και ουτε τιποτα καινουργιο και ελπιδοφορο,και η Ν.Δ. θα γινει απλως μια παρενθεση,οπως με τον αχρηστο Κωστακη Καραμανλη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.