#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/09/2011 14:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

“Μολών λαβέ” τα ... σπιτάκια μας



Το αρχικό κείμενο στην ανάρτηση αυτή είχε ως εξής:

Την περασμένη Κυριακή, όταν ο κ. Βενιζέλος  μας ανακοίνωσε το …δίκαιο χαράτσι για τα ακίνητα,  μας είπε ο,τι η ακίνητη περιουσία των Ελλήνων ξεπερνά το δημόσιο χρέος της χώρας.

Χθές το βράδυ μ΄ εκείνο το απίστευτο κρεσέντο από πομφόλυγες, επανέλαβε ο,τι η ακίνητη περιουσία των Ελλήνων ξεπερνά το ένα τρις ευρώ!

Τον κ. Βενιζέλο τι τον κόφτει;

Μαζί  του τα …απέκτησε ο Ελληνικός λαός;

Εκτός και αν προσπαθεί να μας κάτι να μας  πει…;

Τι προσπαθεί να μας πει; Το εξήγησαν, ως συνήθως, οι σχολιαστές του Antinews;

Parsifal : Προσπαθεί να μας πεί κάτι που σχολιάζεται ανοικτά στην Ευρώπη : Οι Έλληνες έχουν υπερβολικά εκτεταμένη ακίνητη περιουσία ενώ η απόκτηση στέγης για τον μέσο ευρωπαίο πολίτη είναι στόχος ζωής. Πολλά ακίνητα πρώτης κατοικίας, πολλά εξοχικά, πολλά σπίτια στο χωριό… Μαζί με την υπαρξη εκτεταμένης αυταπασχολήσεως δημιουργούν την εντύπωση ενός ανεξάρτητου πολίτη που δεν πολυσκοτίζεται για δημοσιονομική πειθαρχία, φορολογική συνείδηση και κυρίως αίσθηση του “κοινωνικού συμφέροντος” όπως βεβαίως αυτό ορίζεται από την εκάστοτε εξουσία.
Προφανώς αυτό αποτελεί υψηλής προτεραιότητος στόχευση για εξωχώρια και ημεδαπά “στρατηγικά” κέντρα. Όλα τα άλλα – φαντάζονται – θα είναι απλούστερα, εάν κτυπηθεί ο Έλληνας εκεί ακριβώς : Στην σχετική οικονομική του αυτάρκεια, στην εξασφάλιση της ελάχιστης συνθήκης αξιοπρεπούς διαβιώσεως που αποτελεί η κατοικία, στην μή – εξάρτηση από εταιρείες – κολοσσούς όπου οι εργαζόμενοι αποκαλούν “αφεντικό” το κάθε γιαπο-ξέπλυμα “εκπαιδευτικών ιδρυμάτων” που παρέχουν … υψηλού κύρους εκπαίδευση σε ψευδο-επιστήμες “διοίκηση επιχειρήσεων”, “εκμετάλλευση ανθρώπινων πόρων” , “χρηματο-πιστωτικά” κ.α.

Aλλενάκι:  Το Μεγα-διακύβευμα είναι η ιδιωτική περιουσία των Ελλήνων, η οποία αποκτήθηκε με κόπους από τότε που κατακτήσαμε την Ελευθερία μας και υπάρχουμε ως Ελλάδα! Ο στόχος είναι οι εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνικές ιδιωτικές μικροϊδιοκτησίες και μεσαίες ιδιοκτησίες. Απέναντί μας έχουμε πολύ καλά οπλισμένους Διεθνείς Εγκληματίες Τραπεζικές Ληστοσυμμορίες αποφασισμένους να μας ξεσπιτώσουν και να μας εξοντώσουν ENAN προς ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ! Αυτοί έχουν κατατεμαχίσει την Κοινωνία σε Επαγγελματικές Τάξεις και τις εξοντώνουν μία προς μία. Και χαίρονται οι βλάκες που παρακολουθούν… και νομίζουν ότι δεν θα έρθει η σειρά τους, ως επαγγελματική τάξη.

Ο Κεφαλικός Δημευτικός Φόρος με τη Δ.Ε.Η., στο Πασοκιανό Οργουελιανό Εφιαλτικό Νew Speak μεταφράζεται ως “το έκτακτο τέλος ακίνητης ιδιοκτησίας που πρέπει να πληρωθεί για να διασφαλισθεί... ο κόπος του Ελληνικού λαού που έχτισε τα σπίτια με το αίμα του...”

Αυτός ο ΩΜΟΣ εκβιασμός ήταν το κεντρικό ΝΟΗΜΑ της ομιλίας Μπενιζέλου μετά την χθεσινή κυβερνητική σύσκεψη.

Έχει γραφεί επανειλημμένως ότι η Απογραφή-Προγραφή- ήταν Παραγγελιά του ΔΝΤ

με εκτελεστή τον Αρχιμάγειρα των Greek Statistics και  είχε 3 βασικούς στόχους

1. τον αυτοχαφιεδισμό μας
2. την  ύπουλη και Δόλια Απόσπαση Δήλωσης Συναίνεσης Αφαίρεσης Οργάνων που δεν τους βγήκε μετά από την ανάδειξη του θέματος από τα ιστολόγια
3. και την Λεπτομερή και Ακριβή Καταγραφή του Μεγέθους της Ιδιωτικής Ακίνητης Περιουσίας των Ελλήνων που την ορέγεται ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ!!!

Εξ ού και το λεπτομερέστατο έγγραφο της Απογραφής με τις δεκάδες ερωτήσεις για τις κατοικίες των Ελλήνων!

Άλλο Γερμανικό υποκείμενο, ο επίτροπος Οεττιγνκερ απαίτησε:
η δήλωση εδώ: “Να στείλει η Ευρώπη στην Ελλάδα καλά οπλισμένους Κυανόκρανους για να “ελέγξουν” και να “διασφαλίσουν” τη διαδικασία είσπραξης των φόρων”
Απέναντί μας έχουμε καλά οπλισμένους Διεθνείς Εγκληματίες Τραπεζικές Ληστοσυμμορίες αποφασισμένους να μας ξεσπιτώσουν και να μας εξοντώσουν έναν προς έναν!

Μολών λαβέ !!!

 

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Περίεργος avatar
    Περίεργος 19/09/2011 11:29:25

    Aυτό που είπε και κάποιος γερμανός πριν από αυτόν

    Να πουλήσουμε το σπίτια μας για να ξεχρεώσουμε το χρέος που οι πολιτικοί μας δημιούργησαν ......

    • Γιάννος Κύπριος avatar
      Γιάννος Κύπριος @ Περίεργος 19/09/2011 14:55:47

      Έτσι εξηγείται και η πρόσφατη δήλωση "δίνω και το σπίτι στο Καστρί". Εάν συμφωνήσει και η Άντα - όπως πληροφορηθήκαμε μετά.

      • θοδωρης avatar
        θοδωρης @ Γιάννος Κύπριος 19/09/2011 15:53:41

        το Καστρί ειναι της Σοφίας, γιαυτό το ειπε

  2. manos avatar
    manos 19/09/2011 11:29:31

    Δεν προσπαθεί συμπατριώτη.
    Το λέει ευθέως. Απλά εμείς δεν μπορούμε να χωνέψουμε το μέγεθος της προδοσίας.

  3. Kωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
    Kωστας Ε. Χριστοδουλου 19/09/2011 11:30:04

    Έπιθανάτιος ρόγχος !!!!!!!

  4. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 19/09/2011 11:31:34

    Ας κοιτάξει να εξοφληθούν κάτι κουπόνια που λήγουν στις 20 του μηνός και ας αφήσει τις υπόνοιες για την υποθήκευση της ιδιωτικής ιδιοκτησίας στην άκρη. Εκτός κι αν του το ψιθύρισαν κάποια Γερμανόπουλα που ορέγονται τις περιουσίες των Ελλήνων.

  5. parsifal avatar
    parsifal 19/09/2011 11:32:09

    Προσπαθεί να μας πεί κάτι που σχολιάζεται ανοικτά στην Ευρώπη : Οι Ελληνες εχουν υπερβολικά εκτεταμένη ακίνητη περιουσία ενώ η απόκτηση στέγης για τον μέσο ευρωπαίο πολίτη είναι στόχος ζωής.
    Πολλά ακίνητα πρώτης κατοικίας, πολλά εξοχικά, πολλά σπίτια στο χωριό... Μαζί με την υπαρξη εκτεταμένης αυταπασχολήσεως δημιουργούν την εντύπωση ενός ανεξάρτητου πολίτη που δεν πολυσκοτίζεται για δημοσιονομική πειθαρχία, φορολογική συνείδηση και κυρίως αίσθηση του "κοινωνικού συμφέροντος" οπως βεβαίως αυτό ορίζεται απο την εκάστοτε εξουσία.
    Προφανώς αυτό αποτελεί υψηλής προτεραιότητος στόχευση για εξωχώρια και ημεδαπά "στρατηγικά" κέντρα.
    Ολα τα αλλα - φαντάζονται - θα είναι απλούστερα, εάν κτυπηθεί ο Ελληνας εκεί ακριβώς : Στην σχετική οικονομική του αυτάρκεια, στην εξασφάλιση της ελάχιστης συνθήκης αξιοπρεπούς διαβιώσεως που αποτελεί η κατοικία, στην μή - εξάρτηση απο εταιρείες - κολοσσούς οπου οι εργαζόμενοι αποκαλούν "αφεντικό" το κάθε γιαπο-ξέπλυμα των deree και αλλων "εκπαιδευτικών ιδρυμάτων" που παρέχουν την... υψηλού κύρους εκπαίδευση σε ψευδο-επιστήμες "διοίκηση επιχειρήσεων", "εκμετάλλευση ανθρώπινων πόρων" , "χρηματο-πιστωτικά" κ.α.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ parsifal 19/09/2011 11:35:12

      Ετσι ακριβώς!

      • Απορία avatar
        Απορία @ Κώστας Ροδινός 19/09/2011 11:57:54

        Κάτι ήξερε ο Παπακωνσταντίνου που μένει στο νοίκι...

        • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
          Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ Απορία 19/09/2011 15:52:27

          ATZENTA 21 το λένε.
          Μετά τη φορολόγηση ακινήτων θα έρθει ο κώδικας
          Alimentarius

          http://imageshack.us/photo/my-images/708/alimentarius.jpg/

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 20/09/2011 13:55:16

            ευχαριστώ αγαπητέ Γενίτσαρε Πανεπιστημίου για την πληροφόρηση, έχω υπόψη μου την Ατζέντα 21 αλλά όχι εμπεριστατωμένα, ορισμένες πτυχές της μόνο,

            είναι το επόμενο θέμα που θέλω να μελετήσω

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ parsifal 19/09/2011 11:40:11

      Τι να κάνουμε? Δυστυχώς δεν είμαστε διαπαιδαγωγημένοι με την προτεσταντική ηθική. Ούτε η έννοια του επ-αγγέλματος έχει σχέση με κάποια "κλήση" από το Θεό.

    • somis avatar
      somis @ parsifal 19/09/2011 11:41:42

      Για άλλη μια φορά εύστοχος!

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ parsifal 19/09/2011 11:48:03

      Άψογος parsifal!
      Πες στα Γαλλόπουλα και στα λοιπά Ευρωπαϊκά -όπουλα ότι αυτοί κατέχουν όση γη ευαρεστήθηκε να τους ΔΩΣΗ ο Φεουδάρχης Αφέντης των!
      Εμείς έχουμε όση γη ματώσαμε, και ματώσαμε πολύ, για να πάρουμε πίσω από τους εκάστοτε Φεουδάρχες - Τούρκους - Κατακτητές!!!

    • Απορία avatar
      Απορία @ parsifal 19/09/2011 11:56:32

      Κάποια στιγμή πρέπει να κάνουμε "ταμείο" με τους γερμαναράδες να τελειώνει αυτό το παραμυθάκι.

      Πόσο χρήμα μπήκε στην Ελλάδα από την καθιέρωση του ευρώ και μετά, τι έμεινε σε υποδομές και πόσο εξήχθη πάλι πίσω σε Γερμανία, Γαλλία. Αυτό έπρεπε να είχε ήδη γίνει.

      Η κοινή λογική δείχνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του χρέους της χώρας έχει πάει μέσω των εισαγωγών γερμανικών και γαλλικών κυρίως προιόντων και της διάλυσης της τοπικής παραγωγης σε αυτές τις χώρες.

      Πρέπει να αποδειχθεί πλεον και λογιστικά ότι ο δείκτης ανάπτυξης και ο χαμηλός δέικτης ανεργίας της Γερμανίας οφείλεται ως επί το πλείστον στο χρέος των λεγομένων PIIGS.

      Αυτά τα στοιχεία θα είναι απαραίτητα και σε όποια επαναδιαπραγματευση γίνει.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Απορία 19/09/2011 14:08:18

        Συμφωνώ.
        Αυτό είναι σημαντικότερο και από λογιστικές επιτροπές ελέγχου χρέους και ποιος να ελέγξει ποιον και τι. Τα εμπορικά ισοζύγια ισχύουν και επιβεβαιώνονται κι από τις δύο πλευρές.

        Συν οι τόκοι στα υπόψη (πόσα δάνεια έχουμε με τα ευνοϊκά χαμηλά επιτόκια και πόσα με ..υψηλότερα;).

      • JOHN avatar
        JOHN @ Απορία 19/09/2011 17:04:59

        @Απορια.Τα λες ολα με δυο λογια.Εχουμε ομως ηγεσιες να ζητησουν να γινει ταμειο,η ειναι ολοι λιγο η πολυ πουλημενοι και δοσιλογοι!

      • Ariadne avatar
        Ariadne @ Απορία 19/09/2011 22:46:36

        Δέν ξέρω κυρίες και κύριοι.... Έχω πάρει "ανάποδες" με όλα αυτά που μας συμβαίνουν, όπως άλλως τε όλοι σας .Εγώ , εδώ και πολύ καιρό σταμάτησα να πηγαίνω στο Lidl και στο Carefour και όταν πηγαίνω στην "Υπεραγορά" της περιοχής μου (μένω σε Νησί) προσέχω και τους κωδικούς στο Barcode, ώστε να αγοράζω όσο το δυνατόν περισσότερα Ελληνικά προιόντα. Αν και εδώ που τα λέμε, η ζάχαρη, μαθαίνω οτι ναί μεν είναι Ελληνική, αλλά επεξεργάζεται και συσκευάζεται κάπου στα γειτονικά Βαλκάνια.
        Μήπως αυτός είναι ένας τρόπος για να μήν φεύγουν τόσα πολλά € έξω; Αξίζει να το προσπαθήσουμε!

    • popolaros avatar
      popolaros @ parsifal 19/09/2011 15:38:19

      νεοφασιστόμουτρα θέλετε την περιουσία μας?
      Θα πάρετε τα φρύδια μας.
      Άρνηση πληρωμών μέχρι να πάνε στον αγύριστο.

      • sofia avatar
        sofia @ popolaros 21/09/2011 07:54:57

        μα αυτό είναι το θέμα! Αν αρνηθείς να πληρώσεις σου κατάσχουν την περιουσία - και τους τα δίνεις όλα τζάμπα.

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/09/2011 11:43:40

    Το Μεγα-διακύβευμα είναι η ιδιωτική περιουσία των Ελλήνων, η οποία αποκτήθηκε με κόπους από τότε που κατακτήσαμε την Ελευθερία μας και υπάρχουμε ως Ελλάδα!

    Είχε γραφεί πριν από 1 χρόνο εδώ σε σχόλιο Θράκα: Για μια φλούδα γης, το τελευταίο ταμπούρι του Έλληνα, το τελευταίο όρυγμα, είναι το ιδιόκτητο σπιτάκι του.

    Ο στόχος είναι οι εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνικές ιδιωτικές μικροϊδιοκτησίες και μεσαίες ιδιοκτησίες.

    Απέναντί μας έχουμε πολύ καλά οπλισμένους Διεθνείς Εγκληματίες Τραπεζικές Ληστοσυμμορίες αποφασισμένους να μας ξεσπιτώσουν και να μας εξοντώσουν ENAN προς ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ!

    Αυτοί έχουν κατατεμαχίσει την Κοινωνία σε Επαγγελματικές Τάξεις και τις εξοντώνουν μία προς μία. Και χαίρονται οι βλάκες που παρακολοθούν... και νομίζουν ότι δεν θα έρθει η σειρά τους, ως επαγγελματική τάξη.

    ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ,
    ΘΑ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ!!!

    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.

    Κυβερνητική διάσκεψη για εκτόξευση γκαιμπελικών εκβιασμών ότι πρέπει να πληρωθεί ο Κεφαλικός Δημευτικός Φόρος με τη Δ.Ε.Η., διαφορετικά κινδυνεύει η ιδιωτική ακίνητη περιουσία των Ελλήνων [σε Πασοκιανό Οργουελιανό Εφιαλτικό Νew Speak μεταφράζεται ως "το έκτακτο τέλος ακίνητης ιδιοκτησίας πρέπει να πληρωθεί για να διασφαλισθεί... (εκβιασμός) ο κόπος του Ελληνικού λαού που έχτισε τα σπίτια με το αίμα του..."

    Αυτός ο ΩΜΟΣ εκβιασμός ηταν το κεντρικό ΝΟΗΜΑ της ομιλίας Μπενιζέλου μετά την κυβερνητική σύσκεψη.

    ...Η οποία "ιδιωτική ακίνητη περιουσία των Ελλήνων, που έχουν επενδύσει τα μέγιστα στην ανοικοδόμηση στη συντήρηση και στη διατήρηση των οικιών τους..." όπως με νόημα και επί λέξει είπε, και συνέχισε:

    "έχει αποτιμηθεί από τις Τράπεζες [δηλαδή από την Παγκόσμια Ληστοσυμμορία των Εντολοδόχων τους] στο 1 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΜΕ ΤΙΜΕΣ 2009″

    Eχει γραφεί επανειλλημένα ότι η Απογραφή-Προγραφή- ήταν Παραγγελιά του ΔΝΤ

    * με εκτελεστή τον Αρχιμάγειρα των Greek Statistics, δοτό και φυτευτό και απευθείας με συστάσεις από το ΔΝΤ, επικεφαλής της Στατιστικής Υπηρεσίας που κατήγγειλε η κα. Γεωργαντά, o oποίος έχει ακόμα ενεργή σχέση συνεργασίας με το ΔΝΤ όπως γράφει σήμερα η Ελ/τυπία

    και ότι η Παραγγελιά αυτή του ΔΝΤ είχε 3 βασικούς στόχους

    1. τον Αυτοχαφιεδισμό μας
    2. την Ύπουλη και Δόλια Απόσπαση Δήλωσης Συναίνεσης Αφαίρεσης Οργάνων που δεν τους βγήκε μετά από την ανάδειξη του θέματος από τα ιστολόγια
    3. και την Λεπτομερή και Ακριβή Καταγραφή του Μεγέθους της Ιδιωτικής Ακίνητης Περιουσίας των Ελληνων που την ορέγεται ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ!!!

    Εξ ού και το λεπτομερέστατο έγγραφο της Απογραφής με τις δεκάδες ερωτήσεις για τις κατοικίες των Ελλήνων!

    Άλλο Γερμανικό υποκείμενο, ο επίτροπος Οεττιγνκερ απαίτησε:
    η δήλωση εδώ: “Να στείλει η Ευρώπη στην Ελλάδα καλά οπλισμένους Κυανόκρανους για να “ελέγξουν” και να “διασφαλίσουν” τη διαδικασία είσπραξης των φόρων”
    Απέναντί μας έχουμε καλά οπλισμένους Διεθνείς Εγκληματίες Τραπεζικές Ληστοσυμμορίες αποφασισμένους να μας ξεσπιτώσουν και να μας εξοντώσουν έναν προς έναν!

    ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ AΛITEΣ !!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 19/09/2011 11:49:22

      Mπράβο ρε Αλλενάκι!!!

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ αλλενάκι 19/09/2011 11:51:06

      Καλημέρα!
      Έχω γράψη σε άλλη ανάρτηση του ΑΝΤΙ ότι:
      "τα κλειδιά των σπιτιών μας είναι κρεμασμένα στις κάννες των όπλων μας"
      Μολών Λαβέ!!!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Σταύρος 19/09/2011 12:03:33

        +1000

      • Γεώργιος Γκάγκαλης avatar
        Γεώργιος Γκάγκαλης @ Σταύρος 19/09/2011 12:04:03

        +1000000000000000000

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Σταύρος 19/09/2011 12:23:46

        ...γράψει...

        • blue nile avatar
          blue nile @ Σταύρος 19/09/2011 14:35:23

          ...μπράβο αλλενάκι...

      • tsiftsidis elefterios avatar
        tsiftsidis elefterios @ Σταύρος 19/09/2011 14:43:55

        πανω απο τα πτωματα μας..αφου πρωτα φαμε κανα δυο τρεις τεσσερις πεντε εξη απο δαυτους

      • popolaros avatar
        popolaros @ Σταύρος 19/09/2011 15:40:37

        σωστός ο παίχτης.
        +1000 Αλλενάκι

        έχω στοκάρει από 9βολα.

      • jojo avatar
        jojo @ Σταύρος 19/09/2011 18:12:18

        +10000000

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 19/09/2011 12:25:28

      Αλλενάκι, εσύ τα λες -κι εγώ από κοντά- πάνω από ένα χρόνο τώρα. Αλλά δυστυχώς τα αφτιά του κόσμου δεν ίδρωναν όταν έπρεπε. Μέχρι που μπήκε το "έκτακτο" -καθόλου έκτακτο θα είναι όσο παραμένει η ληστοσυμμορία, μη γελιόμαστε- χαράτσι μέσω ΔΕΗ στα ακίνητα και τότε άρχισαν περισσότεροι απλώς να υποψιάζονται πού το πάνε οι τοκογλύφοι "εταίροι" και τα ντόπια γιουσουφάκια τους.

      Όπως έχεις πει με στεντόρεια φωνή, και στη Σοβιετική Ένωση έτσι τους τα είχαν πάρει τα σπίτια: όχι με αναγκαστική κρατικοποίηση -που, επαναστατικώ δικαιώματι, θα τους ήταν και πιο εύκολο τελικά-, αλλά μέσω της εξοντωτικής φορολόγησης.

      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ ΣΕ ΑΤΑΚΤΗ ΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΦΥΓΗ, ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙΡΟΣ. Και τρόποι γι' αυτό υπάρχουν. Ένας είναι η νομότυπη καθυστέρηση της πληρωμής των άλλων χαρατσιών (που λαμβάνουμε αυτές τις μέρες απευθείας από την εφορία) για δύο με τρεις μήνες. Θα μας κοστίσει μόνο μια μικρή επιβάρυνση, της τάξης των 40-50 ευρώ κατά μέσο όρο, και θα τους οδηγήσει σε οικονομική ασφυξία και, εξ αυτής, σε πτώση.

      ΘΑ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΟΥΜΕ, Ή ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΚΟΤΟΥΛΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΠΡΟΘΕΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ;

      • popolaros avatar
        popolaros @ Αυριανιστής 19/09/2011 15:42:32

        +1000000
        Δεν πληρώνουμε μέχρι να πέσετε los lamogios.

      • Romios avatar
        Romios @ Αυριανιστής 19/09/2011 21:09:43

        Αυριανιστή
        Αυτό ακριβώς θα κάνω τόσον εγώ όσον και άλλοι φίλοι μου. Θα πληρώσουμε μετά από μία καθυστέρηση που θα μας κοστίσει κάτι παραπάνω, αλλά δεν θα μας τα πάρουν. Θα τα δώσουμε όταν θέλουμε.
        Και γιά όσους τυχών τους τα πάρουν , υπάρχει και η φωτιά!!!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 19/09/2011 12:38:34

      Καλημέρα σε όλους.

      Ο Βενιζέλος τσιτάρει Τσώρτσιλ.

      Ο Τσώρτσιλ είχε πει και κάτι άλλα νομίζω, όπως "θα σας κυνηγήσουμε στον ουρανό, θα σας κυνηγήσουμε στη γη, θα σας κυνηγήσουμε στη θάλασσα" με δυο λόγια δεν θα βρίσκετε λαγούμια να κρυφτήτε.

      Αλλά το καλύτερο που είχε πει ο Τσώρτσιλ το έφερε ο Ορέστιος εδώ:

      "ο σοσιαλισμός είναι η διάχυση της μιζέριας στην κοινωνία" και η νομενκλατουρα τους φυσικά ΑΘΙΚΤΗ !!!

      και αυτό κάνει το Πασοκ από την πρώτη στιγμή που εξελέγη

      • Orestios avatar
        Orestios @ αλλενάκι 19/09/2011 14:25:50

        Ο Βενιζέλος ιστορικά θυμίζει τον Πεταίν, που παρέδωσε την κυριαρχία της Γαλλίας στους Ναζί.
        Ψάχνω να βρώ αποφθέγματα του Πεταίν, που κι εκείνος "έσωζε" τη Γαλλία.

      • Orestios avatar
        Orestios @ αλλενάκι 19/09/2011 14:27:50

        Αλλενάκι, το φωνάζω χρόνια εδώ: Ο Σοσιαλισμός είναι η πολιτική της ελίτ. Καμία σχέση δεν έχει με ανθρωπισμό.
        Εξυπηρετεί μόνο την εξαθλίωση των λαών για να διατηρείται στην εξουσία μια μικρή ομάδα απατεώνων

        • lampros avatar
          lampros @ Orestios 20/09/2011 01:13:35

          Ποιός «σοσσιαλισμός» ρε παίδες;

          Το ΠΑΣΟΚ; ΛΟΛ...

          Τα αρπακτικά είναι 100% φιλελεύθερα.

          Και το ΠΑΣΟΚ μαζί ―από Σημίτη και δώθε 100%.

          Εκτός αν νομίζει κανείς π.χ. ότι η Μερκελ και το ΔΝΤ είναι ...σοσσιαλιστικά.

          Ο σοσσιαλισμός είναι ένα σύστημα πάλαι ποτέ, έχει να φανεί καμμιά εικοσαετία παγκόσμια...

      • Πεζός avatar
        Πεζός @ αλλενάκι 20/09/2011 15:13:03

        Ο καπιταλισμός έχει ένα μόνιμο ελλάτωμα : την άνιση κατανομή του πλούτου.
        Ο σοσιαλισμός αντίθετα, έχει ενα σταθερό προτέρημα : την ίση κατανομή της φτώχειας.

        Τσωρτσιλ

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ αλλενάκι 19/09/2011 15:53:00

      Αλλενάκι, είσαι έμπνευση, είναι εκπληκτικό ό,τι γράφεις.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Νίκος Αργεάδης 20/09/2011 13:56:32

        νάσαι καλά φίλε μας

  7. manos avatar
    manos 19/09/2011 11:51:36

    Το κτηματολόγιο ήταν το πρώτο βήμα στην καταγραφή των λάφυρων.
    Πέρισυ εντάχθηκαν 4.500 περιοχές, στις αντικειμενικές αξίες.
    Ακόμα και το πιό μικρό κηπούλι θα είναι βάρος για τον ιδιοκτήτη του.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ manos 19/09/2011 15:53:34

      mano
      κάποια στιγμή είχα γράψει ότι θα μας απαγορεύσουν να καλλιεργούμε τους κήπους μας..ξέρεις φαντάζομαι πόση αυτάρκεια σε αγαθά παρέχει ένας κήπος (ειδικά στα χωριά μας)..λύσσαξαν!

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/09/2011 11:54:36

    20 Σεπτεμβρίου λήγουν κουπόνια 2 ομολόγων, ενα του 2037 και ένα του 2040.
    Σύνολο: 700 εκατομμύρια. Έχουν να τα πληρώσουν;

    20 Σεπτεμβρίου επίσης λήγουν τα CDS του Σεπτεμβρίου.*
    Στις 21 θα είναι αέρας

    20 Σεπτεμβρίου γίνεται η συνάντηση στη FED.

    Το zerohedge έχει κάνει επαναληπτική ανάρτηση αυτό το θέμα και το έχει πρώτο άρθρο συνεχώς "event στις 20 Σεπτεμβρίου" με τους ανωτέρω λογους ως εξήγηση.

    *η κερδοσκοπία είναι εθισμός, χειρότερος από τοξική ουσία...

  9. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 19/09/2011 12:02:48

    Επί τέλους τα βρήκαν τα λεφτά. Αν, λοιπόν, βάλει εισφορά ακίνητης περιουσίας, ας πούμε με 1% κατά μέσο όρο επί της αξίας που τόσο εύκολα αποτίμησε, θα έχει 10 δις έσοδα. Εύκολη τελικά υπόθεση τα οικονομικά. Επίσης μπορεί να επιβληθεί και φόρος χρήσης κοινοχρήστων χώρων. Τώρα αν το ταμείο δεν έχει στο τέλος αυτά που η οικονομική ιδιοφυϊα υπολόγισε, θα φταίνε οι μπλογκερς που λένε "δεν πληρώνω", οι υπάλληλοι που δεν κάνουν την δουλειά τους και θα μετεκπαιδευθούν στην εφεδρεία για να γίνουν παραγωγικοί, και το... μποζόνιο του Higgs που ενώ έχει περιγραφεί θεωρητικά εξακολουθεί να είναι άφαντο...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Professor Moriarty 19/09/2011 12:06:56

      Υστερα κατηγορεί την αντιπολίτευση, τον τύπο, την Ακαδημία, όλο τον κόσμο γενικότερα, πλην φυσικά εαυτού, οτι με τις δηλώσεις του ενισχύουν την επιχειρηματολογία των .....αντιπάλων!
      Φαντάζεστε τώρα πως ακούγεται στ' αυτιά ενός "αντιπάλου" οτι οι Ελληνες έχουν ακίνητη περιουσία 1 τρις ευρώ!

      • Απορία avatar
        Απορία @ Κώστας Ροδινός 19/09/2011 12:09:36

        Είναι ηλίθιοι, μνησίκακοι, απατεωνίσκοι και μισέλληνες.

        • Κοντη Λιζα avatar
          Κοντη Λιζα @ Απορία 19/09/2011 14:27:00

          Είναι ΑΕ. Δωσίλογοι ΑΕ

  10. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 19/09/2011 12:21:04

    3-4 γενιες Ελληνων δουλεψαν ,ξενητευτηκαν,ιδρωσαν και επενδυσαν στην κατ αυτους καλυτερη αποδοση,στα ακινητα,γιατι ετσι γουσταραν ρε αδερφε κι ερχονται τωρα αυτοι που οι επενδυσεις τους ηταν 2 παγκοσμιοι πολεμοι(Γερμανοι),ξεζουμισμα των αποικιων τους(Αγγλοι-Γαλλοι),να μας ζητησουν, οτι γι αυτους ηταν δευτεροτριτευουσα επιλογη,ναμας τα παρουν αναιμακτα ετσι γιατι καποιοι ανεγκεφαλοι κυβερνητες μας χρεωσαν την χωρα μας στις αιματοβαμμενες επιχειρησεις τους.
    Ελατε να σας δωσουμε from the three the longer Ρε ξεφτηλες,εξωτερικοι και εγχωριοι.

    • Απορία avatar
      Απορία @ NIK THE GR 19/09/2011 12:26:18

      "αυτοί που οι επενδυσεις τους ηταν 2 παγκοσμιοι πολεμοι"

      έγραψες

      • blue nile avatar
        blue nile @ Απορία 19/09/2011 14:36:47

        ...ωραίος ο νικ...

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ NIK THE GR 19/09/2011 14:58:49

      Τέλειος!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ariadne avatar
      Ariadne @ NIK THE GR 19/09/2011 22:56:56

      ...και πόσα μας έχουν πάρει τόσα χρόνια μέσω της φορολογίας των ακινήτων, από τους παπούδες μας, τους γονείς μας, από εμάς μέσω των αποδοχών κληρονομιάς ή των δωρεών "εν ζωή", που τα έχουμε τρις και τετράκις πληρώσει. Ούστ οι χαραμοφάηδες!
      Αυτό όμως το τελευταίο το Αγγλικό σου...... όλα τα λεφτά!
      Και τα δικά μας... και τα δικά μας.

  11. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 19/09/2011 12:21:21

    Ο Μπένυ καλύτερα να μασάει,παρά να μιλάει!!!
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vOgrGRnzzcI

    • ataktos avatar
      ataktos @ αλλήθωρος 19/09/2011 15:23:02

      τα σκουπίδια ..

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/09/2011 13:04:33

    Ετοιμαστείτε για ΔΥΟ ΝΕΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ και των εταιρειών ύδρευσης. Ιδού τι γράφει το σάιτ του αλαφουζοκάναλου:

    h**p://www.skai.gr/news/finance/article/180607/sto-mikroskopio-duo-nea-teli-gia-aporrimmata-kai-apovlita-/

    EcoNews δε βλέπαμε μετά μανίας; "Πράσινη ανάπτυξη" και λοιπές οικολογικές φιοριτούρες δε θέλαμε; Ας τα λουστούμε τώρα!

    • θοδωρης avatar
      θοδωρης @ Αυριανιστής 19/09/2011 16:08:49

      το σχέδιο είναι καλά μελετημένο απο το Πασοκ (με την αρωγή της ΝΔ), γιατί άραγε δεν αλλάζει ο περιφερειακός σχεδιασμός ?

      ποιος εργολάβος θα πάρει το έργο 25 ετών, διαχείριση απορριμμάτων ?

      γιατί δεν βλέπουν άλλες λύσεις όπως η ανακύκλωση ???

  13. ελληνίς avatar
    ελληνίς 19/09/2011 13:22:44

    Ο έλληνας με την πρόνοια που λαμβάνει, διαχρονικώς, για την απόκτηση περιουσίας τιμά την έννοια της "Εστίας". Δεν είμαστε ανέστιοι, κύριοι, και επιπλέον, έχουμε συναίσθηση της διαβίωσης με όρους αξιοπρέπειας και φροντίζουμε, σε ιδιωτικό επίπεδο, τα του οίκου μας. Παγκόσμιο παράδειγμα προς μίμηση για τους απολίτιστους.ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!

  14. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 19/09/2011 14:29:01

    Την αναδιανομή της γης στους τότε ακτήμονες ο Καποδίστριας δεν την έκανε (απ'όσο θυμάμαι); Αυτός δεν ήταν που αντί για ίδρυση Πανεπιστημίου προέκρινε την ίδρυση της Σχολής Ευελπίδων για να μπορέσει να εξασφαλίσει την ύπαρξή του το τότε νεοσύστατο (νεο)ελληνικό κράτος; Σε δέκα χρόνια δεν έχουμε 2021 και μήπως αχνοδείχνει ότι τα διακυβεύματα θα είναι τα ίδια;

  15. avanti avatar
    avanti 19/09/2011 14:44:55

    Ετοιμάζονται για ηρωική έξοδο, έχουν ξεγυμνωθεί όχι μόνο στα μάτια του λαού αλλά κυρίως στους ευρωπαίους εταίρους μας. Ο λαλίστατος στο εσωτερικό Βενιζέλος πρέπει να μην έβρισκε την πόρτα στην Πολωνία .. γι αυτό είπε στον Γιώργο έλα πίσω να ετοιμάσουμε βαλίτσες και άλλα χρειαζούμενα. Τώρα είναι η ευκαιρία του Σαμαρά αλλά και της χώρας να αναστρέψει το κλίμα, είναι φανερό ότι στην ΕΕ δεν θέλουν ούτε να βλέπουν ούτε να ακούνε πια τον ΓΑΠ και την αλητοπαρέα του, ο Σαμαράς θα βάλει το νέο πλαίσιο, το πιστεύω και υπάρχει φως στο τούνελ.

  16. letta avatar
    letta 19/09/2011 14:50:57

    ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΟΤΑΝ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΦΩΝΑΖΑΝ ΓΙΑ ΤΙ ΑΔΕΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; ΚΤΥΠΙΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΛΟΓΟΥΣΑΜΕ. ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ. ΝΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ. ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΗΜΕΥΣΕΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ.ΡΕ ΘΑ ΠΑΝΕ ΑΖΟΥΠΗΤΟΙ!!!!!

  17. Αρουρης avatar
    Αρουρης 19/09/2011 14:54:30

    Πριν από χρόνια όταν ξεκίνησε ο κλεφτοπόλεμος Αμερικής -Ευρώπης με τις τρελές αγελάδες από την μια και τις αντιδράσεις για μεταλλαγμένα και βλαβερά αναψυκτικά τύπου κόλα απο την άλλη, ο μοναδικός πολιτικός που έστερξε να υποστηρίξει τα συμφέροντα της πολυεθνικής ποτοποιίας κάνοντας δήλωση ως καινοφανής υγειονομικός υπάλληλος περί της μη επικινδυνότητας των συγκεκριμένων αναψυκτικών ήταν ο Μπέννυ.
    Αυτός λοιπόν τώρα είναι ο διαπραγματευτής με τα ξένα οικονομικά συμφέροντα;.
    Δηλαδή τι περιμένετε τώρα.
    Κάτι διαφορετικό;
    Την επανάσταση του Έλληνα που έκρυβε μέσα του;
    Την ομολογία αποτυχίας;
    Τι…… τέλος πάντων;.
    Όταν επιλέγεις να φας μουχλιασμένο πλιγούρι για θα το φας και θα πληρώσεις.

  18. anonymous avatar
    anonymous 19/09/2011 15:08:29

    1) Τα ελληνικά ακίνητα πλην ελαχίστων είναι απλά μη αξιοποιήσιμα διότι είναι μικρά και μειονεκτικά.
    2) Τα σπίτια στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι ακριβότερα από χώρες της Ευρώπης και η επένδυση σε αυτά με τις επιβαρύνσεις κλπ. δε συμφέρει. Επιπλέον δεν έχουν υποδομές για τα στοιχειώδη διότι κατασκευάστηκαν μη οργανωμένα με τη γνωστή μέθοδο της αυθαιρεσίας.
    3) Αφού δε συμφέρει εμάς γιατί θα πρέπει να συμφέρει τους Ευρωπαίους να έρθουν να τα πάρουν;

    • lampros avatar
      lampros @ anonymous 19/09/2011 18:25:45

      1) Τα ελληνικά ακίνητα πλην ελαχίστων είναι απλά μη αξιοποιήσιμα διότι είναι μικρά και μειονεκτικά.

      Έχεις δεί τα «μεγάλα» Αγγλικά/Γαλλικά/Γερμανικά σπίτια; Να μην πούμε για τα Ολλανδικά... ΛΟΛ, δηλαδή, τι ακούνε τ' αυτιά μας...

      2) Τα σπίτια στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι ακριβότερα από χώρες της Ευρώπης και η επένδυση σε αυτά με τις επιβαρύνσεις κλπ. δε συμφέρει.

      Ποιά «επένδυση»; Για αρπαγή μιλάμε...

      3) Αφού δε συμφέρει εμάς γιατί θα πρέπει να συμφέρει τους Ευρωπαίους να έρθουν να τα πάρουν;

      Με την απορία θα μείνεις. (στο δρόμο...)

      • anonymous avatar
        anonymous @ lampros 19/09/2011 20:04:05

        1) Προσπάθησε να μπεις με αναπηρικό αμαξίδιο ή με παιδικό καροτσάκι σε μια πολυκατοικία των Αθηνών. Δεν το αποκλείω αλλά ακόμη κι αν τα καταφέρεις δε θα μπορείς να περάσεις από το πεζοδρόμιο. Τι αξία λοιπόν μπορεί να έχει ένα τέτοιο ακίνητο; Τι αξία μπορεί να έχει ένα ακίνητο που είναι φτιαγμένο σαν με τσόντες κομματάκι κομματάκι δηλ και συνεπώς είναι άβολο.
        2) Δεν πρόκειται να σου τα αρπάξει κανείς. Απλά θα βγεις να πουλήσεις από κάποιο σημείο και μετά και φυσικά το κάθε ακίνητο θα πιάσει την αξία που πραγματικά έχει. Δηλ. το 50% αυτού που ζητάμε σήμερα. Άσε που τα περισσότερα έχουν κάποιο νομικό πρόβλημα.
        3) Εγώ μπορεί να μείνω με την απορία αλλά εδώ κοιτάμε εμείς που έχουμε ακίνητα να τα ξεφορτωθούμε. Πάντα το αριστερόστροφο κράτος μας αντιμετώπιζε ως εγκληματίες. Περιμένεις λοιπόν να έρθει εχέφρων άνθρωπος να μπλέξει τα μαλλιά του με τα βάτα; Ακόμη κι αν του τα χαρίζουν δεν έρχεται.

        • tpe avatar
          tpe @ anonymous 19/09/2011 21:24:54

          Ενώ ένα ακίνητο του 1900 στη Βιέννη ή τη Λυών ας πούμε είναι καλύτερο σε υποδομές; Που δεν έχουν ούτε πατζούρια;; Πλάκα κάνεις έτσι; Στην Ελλάδα οι πολυκατοικίες του 1940 είναι απλά καινούργιες μπροστά στο ΜΟ ηλικίας των σπιτιών τους.

          • anonymous avatar
            anonymous @ tpe 19/09/2011 21:28:20

            Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.

            Στην Ελλάδα είναι η πλειοψηφία έτσι. Στο εξωτερικό είναι ελάχιστα έτσι. Τα πολύ παλιά που δεν τα θέλει κανείς μένουν φοιτητές και φτωχοί και που σιγά σιγά τα κατεδαφίζουν.

        • lampros avatar
          lampros @ anonymous 20/09/2011 01:18:56

          Δηλαδή το κριτήριο στο σπίτι είναι αν μπορεί να ανέβει εύκολα η αναπηρική;

          Γιατί, ανεβαίνει εύκολα στην Βαρκελώνη, το Άμστερνταμ, το Παρίσι κλπ στις τεράστιες ιστορικές συνοικίες τους; Ή είναι μικρή η αξία των σπιτιών εκεί επειδή δεν ανεβαίνει;

          Έπειτα, την πολυκατοικία στην Κυψέλη λες να ήρθανε να πάρουνε; Που δεν θα τους χάλαγε ―στην χειρότερη τη γκρεμίζεις και έχεις χώρο φιλέτο κοψοχρονιά...

          Για τα εξοχικά και τα λουκούμια ενδιαφέρονται σε πρώτη φάση...

          • anonymous avatar
            anonymous @ lampros 20/09/2011 09:40:07

            το κριτήριο φίλε μου είναι αν το ακίνητο και ο περιβάλλον χώρος έχει υποδομές. Έτσι βγαίνει το κοστολόγιο. Και στην Ελλάδα δεν έχουν.

            Επίσης ούτε τα εξοχικά έχουν. Πολλά από αυτά δεν έχουν ούτε αποχετευτικό. (Βόθρος εκκενώσεις)

            Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι μεγάλες εκτάσεις που μπορούν να γίνουν οργανωμένοι οικισμοί για διακοπές. Τέτοιες δεν υπάρχουν ή αν υπάρχουν είναι λίγες. Πρέπει να έχουν την υπομονή να αγοράζουν τις τσόντες του καθένα να τις ενώσουν για να μπορέσουν να ξεκινήσουν. Έγινε αυτό στον Άγιο Φωκά Λακωνίας και μετά πουλήθηκε το ενιαίο ακίνητο στο Μπόμπολα. Και φιλέτο δε θα το χαρακτήριζα διότι είναι γούπατο.

            Υπάρχει το κόλπο της απαλλοτρίωσης υπέρ ιδιώτη. Τέτοια έγινε στο costa navarino. Πήρε αναγκαστικά τα μικρότερα ακίνητα τα συνένωσε κι έκανε την επένδυση. Μετά κάποιοι προσέφυγαν δικαστικά και κέρδισαν και φυσικά θα πρέπει τώρα να τους δώσει κάτι παραπάνω.

            Δε νομίζω να καταφέρει ξένος να κινητοποιήσει υπέρ του το μηχανισμό της απαλλοτρίωσης υπέρ ιδιώτη.

            Γι αυτό σου λέω. Εδώ κοιτάμε να φύγουμε εμείς. Ξένοι θα έρθουν; Παλαβοί είναι;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ anonymous 20/09/2011 13:59:26

      όποια και να είναι η αξία τους για εμάς ειναι το σπίτι μας

      οι καινούργιες κατασκευές είναι όλες πολύ προσεγμένες όμως

      εμένα πάντως μου αρέσει το σπιτάκι της φωτογραφίας

      αν έχει και λίγο οικόπεδο κάνει μια χαρά μια σύγχρονη ΑΓΡΟΙΚΙΑ

  19. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 19/09/2011 15:09:53

    αλλενάκι, Parsifal,
    εξαιρετικός ο συνδυασμός των σχολίων σας..σα να συνδυάζετε τη θεωρία και την πράξη...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΕΥΑ 20/09/2011 14:00:33

      EYA όλοι μαζί προχωρούμε σε δύσκολο δρόμο...

  20. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 19/09/2011 15:19:09

    Συμφωνώ απόλυτα και με το άρθρο και με όλους σας! Δεν θέλω να τους δώσω αυτά τα λεφτά ! Πρέπει όλοι μας να αρνηθούμε να πληρώσουμε γιατί αυτό το μέτρο, είναι το τσεκάρισμα κατά πόσο μπορούν να μας πιέσουν. Αν το καταφέρουν, έχουμε τελειώσει, έρχονται τα χειρότερα! Λοιπόν σε πρώτη φάση, δεν θα πληρώσω το λογ/μό περιμένοντας να γίνει εκπρόθεσμος . Μετά; Υπάρχει ανάμεσά μας κάποιος ,που μπορεί να μας πει σοβαρά και υπεύθυνα ,αν υπάρχει δυνατότητα αντίδρασής μας ;

  21. victoria (true) avatar
    victoria (true) 19/09/2011 15:27:17

    Επίσης, δεν είναι τα σπιτάκια μας, το λένε "ηλεκτροδοτούμενες δομημένες επιφάνειες"...!

    Θα μας παλαβώσουν μέχρι να φύγουν.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ victoria (true) 19/09/2011 16:08:22

      Αυτό νομίζω ότι είναι παράμετρος της ατζέντας 21

  22. A.M. avatar
    A.M. 19/09/2011 15:29:48

    @parsifal
    respect!

    ΌΜΩΣ.. εγώ θα επανέλθω εκεί που μας πονάει όλους μας.
    Όταν μπαίναμε στην ΕΕ και μετά στην νομισματική ένωση δεν τα γνωρίζαμε αυτά;
    Δεν μας έκοβε να καταλάβουμε το ΠΟΥ στο καλό το πάνε;
    Όταν τσεπώναμε τις επιδοτήσεις δεν μας έκοβε ότι κάποια στιγμή θα μας ζητήσουν ανταλλάγματα γι αυτές;
    Ξέραμε πολλούς μέχρι τότε να χαρίζουν χρήματα και μάλιστα τόσο μεγάλα πακέτα;
    Όταν σε κάθε δημόσιο έργο βλέπαμε την - υποχρεωτική παρακαλώ! επί ποινή βαρβάτου προστίμου αν δεν αναγράφονταν - «χρηματοδοτείτα κατά 70% απ την ΕΕ κλπ δεν μας πήγαινε στον νού η ερώτηση «μα καλά.. γιατί μας δίνουν τόσα λεφτά;»;;;

    Μας επιδοτούσαν βέβαια επειδή προετοίμαζαν το έδαφος - τους δρόμους, τα αεροδρόμια κλπ κλπ - για να μας καταχρεώσουν και να μας «αγοράσουν» μετά οι δικές τους εταιρείες - π.χ. ΟΤΕ - ολόκληρους κοψοχρονιά!

    Εμείς, σαν χάνοι, μετατραπήκαμε σε υπερκαταναλωτικά ζώα που έμαθαν να ξοδεύουν χωρίς να παράγουν.
    Μόνο που τότε ξεχνάγαμε πως η μοίρα των ζώων είναι το σφαγείο.
    Και τώρα - αφού πρώτα μας άρμεξαν και πήραν το γάλα, μετά μας κούρεψαν και πήραν το μαλλί, μετά μας έγδαραν και πήραν και το τομάρι - ήρθε η ώρα της σφαγής.

    Και μετά της κατανάλωσής μας απ τους ζωέμπορους του βορρά.

    Η ΕΕ ήταν απ την αρχή μια μεγάλη παγίδα.
    Που έγινε ακόμα μεγαλύτερη μετά την νομισματική ένωση στην οποία μας βάλανε παρότι ΔΕΝ πληρούσαμε τα κριτήρια για να μπούμε!
    Γιατί άραγε μας έβαλαν;
    Επειδή βόλευε τα σχέδιά τους.

    Τώρα είναι αργά για δάκρυα Στέλλα!

    Εκτός και βγεί κάποιος τρελλός και τι τινάξει όλα στον αέρα και αφήσει τους ζωέμπορους το βορρά με άδεια μαχαιροπήρουνα.
    Αλλά δεν βλέπω κανέναν τρελλό οπότε.. πάμε για σφαγείο.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ A.M. 19/09/2011 15:44:24

      Ας γίνουμε λοιπόν ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ οι "τρελλοί".

      Ας κάνουμε την -επαναλαμβάνω- ΝΟΜΟΤΥΠΗ αντίσταση μικρού κόστους και μεγάλου οφέλους που πρότεινα σε παραπάνω σχόλιό μου (και της οποίας την πατρότητα δεν διεκδικώ, την πρότεινε προχθές άλλος συσχολιαστής).

      Τρεις μήνες καθυστέρηση πληρωμής στην έκτακτη εισφορά και στο τέλος επιτηδευματιών, ίσον 40-45 ευρώ κόστος για εμάς (οι προσαυξήσεις για μέσο όρο χαρατσιού ένα χιλιάρικο), ίσον πιστωτική ασφυξία στο κράτος, ίσον γκρεμοτσάκισμα της ληστοσυμμορίας ακόμα και πριν από το τέλος του έτους.

      Θα το τολμήσουμε ή θα αρκεστούμε πάλι στο να ξε...σπάμε πάνω στο πληκτρολόγιο;

      • A.M. avatar
        A.M. @ Αυριανιστής 19/09/2011 15:48:24

        Μέσα είμαι!
        Ακόμα δεν μούρθε μπουγιουρντί αλλά όπως και νάχει αν είναι να φύγει η λέρα όχι μόνον 40 και 50 αλλά και 500 και 1.000 € να πληρώσω!
        Έτσι και αλλοίως οι ληστές θα μου πάρουν πολύ περισσότερα..

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ A.M. 19/09/2011 15:52:12

          Ας το διαδώσουμε λοιπόν, ο καθένας σε όλο του τον περίγυρο. Έχουν μείνει μόνο 12 μέρες μέχρι τη λήξη της πρώτης δόσης (30/9). Αν ΟΛΟΙ δεν πληρώσουμε ακόμα και την πρώτη δόση, τότε ίσως να μη χρειαστεί καν άλλος μήνας καθυστέρηση! Τα προϋπολογισθέντα για εκείνη τη χρονική περίοδο έσοδα τινάζονται στον αέρα, και μαζί τους τινάζουν την πράσινη ληστοσυμμορία!

          Είναι πολύ σημαντικό να εξηγήσουμε στους γνωστούς μας ότι (α) δεν θα κάνουν κάτι το παράνομο, ακόμα κι αν καθυστερήσουν τρεις μήνες και (β) να τους εξηγήσουμε πώς προκύπτει αυτή η μικρή επιβάρυνση για να μη χάψουν την προπαγάνδα ότι δήθεν "θα φάνε μεγάλο πρόστιμο".

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Αυριανιστής 19/09/2011 16:07:50

            Aγαπητέ Αυριανιστή, αν έχεις χρόνο γράψε την πρόταση όπως την εννοείς ει δυνατόν συνοπτική και απλή -ιδίως γιατί είναι νομότυπη και που θα πληρωθεί το ρεύμα π.χ. στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων- ανάρτησέ τη και να την αναρτήσουμε.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ αλλενάκι 19/09/2011 16:17:28

            Δεν αναφέρομαι στο χαράτσι μέσω της ΔΕΗ, αλλενάκι. Για αυτό προς το παρόν δεν έχω λύση.

            Αναφέρομαι στα χαράτσια που έρχονται αυτές τις μέρες "όλα σε ένα", στο απευθείας μπουγιουρντί της εφορίας. Δηλαδή, στην εισφορά "αλληλεγγύης", στην έκτακτη εισφορά αυτοκινήτων, και στο τέλος επιτηδευματιών.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Αυριανιστής 19/09/2011 16:18:42

            Το μέτρο αυτό δεν είναι απλά ένα ακόμα "χαράτσι", ΔΙΑΦΩΝΩ με το γενικόλογο χαρακτηρισμό χαράτσι.

            Είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ γιατί στοχεύει στην Κατάλυση της Ατομικής Ιδιοκτησίας -μεγάλης και μικρής- η οποία προστατεύεται ρητά στο Σύνταγμα.
            Γι' αυτό συνέδεσαν την είσπραξη με την Εφορία, για να ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΟΥΝ και να ΔΗΜΕΥΣΟΥΝ.

            Μας πτωχαίνουν ώσπου να παραδώσουμε και το πνεύμα και την ιδιοκτησία.

            Αν δεν το αντιληφθεί ο κόσμος αυτό, θα πάει και θα πληρώσει "τα χαράτσια" γενικά και αόριστα, βαρυγκομώντας, πεινώντας, αλλά θα πάει.

            Σημερα είναι αυτό το μέτρο, αύριο στο λογαριασμο της ΕΥΔΑΠ θα βάλουν κάτι άλλο και τελικά θα περάσουν και το φόρο εισοδήματος.

            Αν δεν ξεχρεώσεις δεν ζεσταίνεσαι, δεν έχεις νερό, ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.

            ΟΠΩΣ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΙΕΣ.

            ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΠΛΑΝΗΤΕΣ, ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΣΤΙΟΥΣ.

            Αν μας ξεριζώσουν έναν έναν από τη γη μας, αναγκάζοντάς μας να περιπλανώμεθα και μεταναστεύσουμε τότε θα έχουν ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑ-ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

      • tpe avatar
        tpe @ Αυριανιστής 19/09/2011 16:24:30

        1-2 πραγματάκια να καταθέσω κι εγώ:
        1ον: Σε επικοινωνία με τους υπευθύνους του forologoumenos.gr έμαθα πως οι προσφυγές για την έκτακτη εισφορά επιτηδευματιών έχουν μεγάλες πιθανότητες δικαστικής επιτυχίας. 35€ το κόστος με βάση αυτά που γράφουν. Άρα, ίσως είναι ακόμα καλύτερα. Ναι μεν θα πάρουν τα λεφτά, αλλά θα έχουν ένα τρελό πονοκέφαλο. Γιατί αν το δικαστήριο τους δικαιώσει, όχι μόνο δεν θα πάρουν άλλα, αλλά θα τα χρωστάνε, εντόκως.
        2ον: Εν αναμονή του νόμου για την έκτακτη εισφορά στα ακίνητα. Αντίστοιχες κινήσεις θα γίνουν κι εκεί.

        Δεν τους ξέρω, αλλά δεν έχω και λόγο να αμφισβητώ αυτά που λένε.

    • juliet avatar
      juliet @ A.M. 19/09/2011 16:16:08

      Α.Μ
      Εμείς οι δυό συμφωνούμε και απ΄ότι φαίνεται γνωρίζουμε και αν θες σου συμπληρώνω πολλά...... στο κερδίζειν μέσω επιδοτήσεων και μεγάλων πακέτων,αλλά το θέμα είναι τώρα να βάλουμε ένα χέρι για την σωτηρία της Πατρίδας μας.
      Αλλα ,βρε γαμώτο ,πάλι εμείς του''δρόμου'' καταλαβαίνεις τι εννοώ θα την πληρώσουμε ; να βγαίνει ο καθένας και η καθεμιά και να σκέφτεται τα δικά του κεκτημένα και πάντα το ΕΓΩ δουλεύω ,ΕΓΩ πρέπει να πληρωθώ γιατί διαθέτω τόσα διπλώματα ,πτυχία .Η ΕΛΛΑΔΑ σε ποιά θέση βρίσκεται παιδιά;
      Το σπίτι είναι η φωλιά του ανθρώπου ,πάνε να μας κάνουν ανθρώπους ζητιάνους -σκιές ,την ημέρα να υπάρχουμε στα πάρκα και στις πλατείες και το βράδυ να χανόμαστε -ανύπαρκοι.
      Οι δημόσιοι να ζήσουν και οι άλλοι να πεθάνουν είναι η Β κατηγορία ,είναι οι ανθρωποι της λάντζας ,φίλοι;Και αυτοί σπουδάσανε και αυτοί έχουνε παιδιά και γονείς που παίρνουν ΟΓΑ ,ΤΕΒΕ .
      Γι' αυτό ας αφήσουμε τα κοκορέματα .
      Το ευρώ ήτανε η πιο καλοστημένη παγίδα ,η υπεραξία των σπιτιών το ίδιο,τα δάνεια για αγορά σπιτιών -αυτοκινήτων και χλύδας το δόλωμα.
      Νομίζεις ότι απο αυτό τον πράσινο βούρκο θα εξαιρεθούν και οι άνθρωποι που έφτυσαν αίμα να φτιάξουν κάτι ,ένα σπίτι (άνευ πισίνας),αυτά είναι για τους προέδρους της βουλής.
      Οι πιο ευάλωτοι είναι οι βιοπαλεστές ,αυτοί που δεν μπήκαν στα κόλπα ,αυτοί που το μόνο που ήξεραν ήτανε η δουλειά τους .
      Θα φύγουν μόνο αν γίνουμε μια γροθιά και κάνω και μια πρόταση ,μετά ας πάνε στη Εφορία να δικαιολογήσουν πως τα φτιάξανε και αν δεν τα δικαιολογεί το εισόδημα ας δώσει το φόρο που αναλογεί.
      Εντιμα πράγματα.Ολοι με τη δουλειά μας φτιάξαμε αλλά γιατί μερικοί τόσα πολλά; απο το πουθενά,καλές γνωριμίες ;ΜΚΟ;
      Σήμερα είδα ένα ενοικιαστήριο στη γειτονιά μου 35 μ.τ - 650 ευρώ !

    • lampros avatar
      lampros @ A.M. 19/09/2011 18:30:47

      Όταν μπαίναμε στην ΕΕ και μετά στην νομισματική ένωση δεν τα γνωρίζαμε αυτά; Δεν μας έκοβε να καταλάβουμε το ΠΟΥ στο καλό το πάνε;

      Σε κάποιους έκοβε ―στο δημόσιο λόγο λέω.

      Το 99% των πληρωμένων ΜΜΕ και κονδυλοφόρων όμως είχαν φλομώσει τον κόσμο στον «εκσυγχρονισμό», και στο «γίναμε Ευρώπη» και στο τι φοβερά που θα περνάμε, και «η Ελλάδα στους ισχυρούς», κλπ κλπ. Το ξεχάσαμε;

      Τα ίδια υποκείμενα τύπου Πάγκαλος, Μπένι, κλπ που μας κυβερνάνε, αλλά και Ντόρα, Δρακουμέλ Μάνος, κλπ κλπ.

      Όταν τσεπώναμε τις επιδοτήσεις δεν μας έκοβε ότι κάποια στιγμή θα μας ζητήσουν ανταλλάγματα γι αυτές;

      To αντίθετο, οι ηλίθιοι προοδευτικοί μας κατηγορούσαν τους αγρότες που παίρναν τις επιδοτήσεις, και όχι αυτούς που τις δίναν για να διαλύσουν την παραγωγή μας...

      • Orestios avatar
        Orestios @ lampros 19/09/2011 19:24:11

        "η Ελλάδα στους ισχυρούς"
        Υπέροχο ανέκδοτο

  23. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 19/09/2011 15:33:30

    τα χειροτερα μετρα σε ολο τον κοσμο τα παιρνουν παντοτε οι σοσιαλιστικες υποτιθεται κυβερνησεις. γιατι εχουν μαζι τους τα μεσα ενηνερωσης γιατι εχουν μαζι τους τους συνδικαλιστες. τον πρωτο ανθρωπο που ρωτησε ο παπανδρεου πριν μας βαλλει στο δντ ειναι ο προεδρος της ΓΣΕΕ. αφου πηρε το ο.κ απο τον παναγοπουλο προχωρησε στην πραξη του.
    και κατι αλλο τωρα. οι ανθρωποι ειναι τελειωμενοι. εχουν δημοσκοπησεις στα χερια τους οι πασοκοι οπου ακομη και στα καστρα οπου το πασοκ στις εκλογες του 2009 επαιρναν σαρωτικα ποσοστα,τωρα παιρνουν μονοψηφια νουμερα.
    στις εκλογες οποτε και να γινουν δε θα ξεπερασουν το 20%. εχουν διαλυθει.
    και μολις θα φυγει ο παπανδρεου απο την προεδρια που λογω ονοματος κραταει το πασοκ θα διαλυθουν στους πεντε ανεμους.

  24. PFROID avatar
    PFROID 19/09/2011 15:42:30

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΤΣΟΝ!!!!

  25. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 19/09/2011 15:44:52

    Ήρθε η ώρα!

  26. Απορία avatar
    Απορία 19/09/2011 15:44:56

    h--p://twitter.com/#!/Sxoliasmoi/status/115755013380390912

  27. eco avatar
    eco 19/09/2011 15:58:20

    Να αντισταθούμε με κάθε τρόπο μέχρι να φύγει η επικίνδυνη κυβέρνηση. Ας καταλάβουν οι δανειστές ότι εμείς κανουμε κουμάντο και ότι θα πάρουν τα λεφτά τους όταν θέλουμε γιατί ...οι Έλληνες μπορούμε!
    Έρχεται η άλλη Ελλάδα!

  28. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 19/09/2011 16:13:47

    Ο Ελληνας έκανε ένα σπίτι για τον εαυτό του και όχι για τον Βενιζέλο ,που με θράσος λέει θα στό πάρω!!!.Το Σπίτι δεν είναι ψωμί για να το κόψουμε φέτες ώστε να πουλήσουμε την μία για να πληρώσουμε το χαράτσι του.

  29. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/09/2011 16:26:02

    Ξαναγράφω την πρόταση για τη νομότυπη αντίσταση στα χαράτσια, όπως ζήτησε παραπάνω το αλλενάκι. Διευκρίνιση: ΔΕΝ αφορά στο χαράτσι που θα έρθει μέσω ΔΕΗ, αλλά στα απευθείας που έρχονται αυτές τις μέρες σε έντυπο της εφορίας και αφορούν στην εισφορά "αλληλεγγύης", στην έκτακτη εισφορά αυτοκινήτων από 2000 κ.εκ. και άνω, καθώς και στο "τέλος επιτηδευματιών".

    Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με την παραδοχή ότι, κατά μέσο όρο, το χαράτσι που θα έρθει σε κάθε οικογένεια θα είναι 1.000 ευρώ. Η ημερομηνία καταβολής της πρώτης δόσης είναι στις 30/9, και για κάθε μήνα καθυστέρησης προβλέπεται προσαύξηση 2%. Έτσι, για τρεις μήνες καθυστέρησης, ο φορολογούμενος που θα καλείται να πληρώσει 1.000 ευρώ, θα πληρώσει συνολικά προσαύξηση 60 ευρώ.

    Αν αυτά τα 1.000 ευρώ τα τοποθετήσει σε λογαριασμό υψηλού επιτοκίου, ίσως στο ίδιο διάστημα να μπορέσει να ρεφάρει γύρω στα 15-20 ευρώ. Κατά συνέπεια, το "κόστος" που θα έχει θα είναι 40-45 ευρώ. Παράλληλα, με μια καθυστέρηση τριών μηνών, τα προϋπολογιζόμενα έσοδα για το 2011 τινάζονται στον αέρα. Εκτός από αυτά, στον αέρα τινάζεται ακόμα και η βραχυπρόθεσμη ρευστότητα -μόνο την πρώτη δόση να μην πληρώσουμε ΟΛΟΙ μας, αρκεί- και μαζί της τινάζει και την πασοκική ληστοσυμμορία που θα καταρρεύσει με πάταγο.

    Τι λέτε λοιπόν; Δεν αξίζουν τον κόπο αυτά τα 40-45 ευρώ;

    • kp8 avatar
      kp8 @ Αυριανιστής 19/09/2011 16:56:34

      Να σου πω έχω αρχίσει να το σκέφτομαι κι εγώ. Στην αρχή σκέφτηκα να συμμετέχω στην ομαδική αγωγή του forologoumenos.gr για το τέλος επιτηδεύματος. Στην περίπτωση αυτή όμως πρέπει πρώτα να το πληρώσεις και μετά αν επιτύχει η προσφυγή στο Στε, να το διεκδικήσεις πίσω μέσω της ομαδικής προσφυγής στα Διοικητικά Πρωτοδικεία. Αν σκεφτεί όμως κανείς ότι το ΣτΕ συνεχώς τελευταία δικαιώνει την Κυβέρνηση - όλα συνταγματικά έχουν κριθεί, το Μνημόνιο, οι περικοπές στους μισθούς στις συντάξεις, όλα με πρόσφατες αποφάσεις έχουν βρεθεί εντάξει. Αρα το πιθανότερο είναι η προσφυγή στο ΣτΕ να μην ευδοκιμήσει κι εμείς θά' χουμε ήδη πληρώσει. Με το πιο πάνω σκεπτικό του να μην πληρώσουμε καθόλου, έχουμε περισσότερες πιθανότητες να πετύχουμε να φύγουν αυτοί οι αιμοβόροι κυβερνώντες.Αλλά για να πετύχει αυτό θέλει γενική συμμετοχή, μαζικά από τον κόσμο. Κι αυτό πώς μπορεί να το εξασφαλίσει κανείς ?

    • Θάνος avatar
      Θάνος @ Αυριανιστής 19/09/2011 18:44:34

      Μέσα! Νά τούς γκρεμἰσουμε μιά ὧρα ἀρχύτερα.

  30. tpe avatar
    tpe 19/09/2011 16:28:31

    Κοίτα, είναι άποψή σου να μείνεις στο ενοίκιο αν θες. Αλλά φόρος στην περιουσία ΔΕΝ είναι. Κλέψιμο των χρημάτων μας είναι. Τα σπίτια έχουν φορολογηθεί άπειρες φορές: Φόρος μεταβίβασης/κληρονομιάς/γονικής παροχής/ΕΤΑΚ/ΤΑΠ/ΦΜΑΠ και δεν ξέρω και 'γω τι άλλο.
    Άλλο οι έμμεσοι φόροι, άλλο οι άμεσοι. Οι έμμεσοι είναι απλά επαίσχυντοι.

  31. juliet avatar
    juliet 19/09/2011 16:39:43

    Μέσα.......

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ juliet 19/09/2011 16:44:27

      Όποιοι είμαστε μέσα, ας προσπαθήσουμε να συμπυκνώσουμε την πρόταση και σε ένα SMS και ας το στείλουμε σε όλους τους φίλους και γνωστούς μας, τάχιστα. Είναι πολύ σημαντικό αυτό να γίνει μέχρι τις 30/9 ώστε να νιώσουν στο πετσί τους, τόσο οι τροϊκανοί κατακτητές όσο και τα ντόπια γιουσουφάκια τους, πόση δύναμη μπορεί να έχει η οργανωμένη, νομότυπη αντίσταση ενός ολόκληρου λαού.

      • juliet avatar
        juliet @ Αυριανιστής 19/09/2011 16:59:08

        Απ' οτι φαίνεται το κάνουν σιωπηρά πολλοί ,την Παρασκευή μια κυρία που ο γαμπρός της είναι στο οικονομικών της είπε μέχρι τέλος του μήνα μην πληρώνεις τίποτε .

      • avanti avatar
        avanti @ Αυριανιστής 19/09/2011 17:00:53

        Επεξεργάζονται χαράτσια και για τα σκουπίδια αλλά και για την αποχέτευση (καθημερινή), και αυτά θα μπουν με την σειρά τους σε λογαριασμούς ΔΕΗ & ΕΥΔΑΠ!!!
        Ενα έχω να πω, παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους ...... γιατί μας πήρε και μας σήκωσε.

      • ΑΒ avatar
        ΑΒ @ Αυριανιστής 20/09/2011 00:35:39

        Και με email αδερφέ που είναι και πιο εύκολο.

        • Απολλώνιος avatar
          Απολλώνιος @ ΑΒ 21/09/2011 00:21:12

          Με ένα group στο Facebook θα εξαπλωθεί ραγδαία επίσης...

  32. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 19/09/2011 16:41:07

    Η φορολόγηση είναι συνάρτηση της φοροδοτικής ικανότητας. Μόνο τότε είναι δίκαιη, αλλιώς είναι κεφαλικός φόρος.
    Γι' αυτό και όχι μόνο δεν είναι σωστό το νέο μέτρο, αλλά και βαθύτατα προσβλητικό έναντι ανθρώπων που δεν τους απομένουν και πολλά παρά το κεραμίδι που έχουν. Ξεκάθαρα φασιστικό μέτρο, δημιουργεί υποχρεώσεις εκεί που δεν υπήρχαν, για να καρπωθούν το έσοδο... ποιοι παρακαλώ;

  33. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/09/2011 16:50:34

    ΤΡΕ: είναι αριστερότατο το μέτρο προς την κατεύθυνση της κρατικής απαλλοτρίωσης της ιδιοκτησίας και το Πασοκ είναι σοσιαλιστικόΤΑΤΟ κόμμα.

    Γι αυτό ο Φίλος του Λαού είναι υπέρ του μέτρου.

    Έτσι απαλλοτρίωσαν τα σπίτια στις "Λαϊκές Δημοκρατίες..." με φόρους επί φόρων και οι ιδιοκτήτες τα παρέδωσαν στη γραφειοκρατική κάστα που εξουσίαζε, η οποία τα έκανε κρατικά κτίρια ή στέγασε όποιους αυτή νόμιζε...

    Όσοι ιδιοκτητες δεν ξωπετάχτηκαν στο δρόμο βρέθηκαν να συγκατοικούν με 10 άγνωστους... στο διαμέρισμα 50 τετραγωνικών που άλλοτε τους ανήκε.

    Ένας βασικός λόγος που γκρεμίστηκαν αυτά τα καθεστώτα μέσα στο αίμα και την πείνα και σαν χάρτινοι πύργοι ήταν η "βούλησή" τους κατάργησης της ατομικής ιδιοκτησίας.

    Το ίδιο έκαναν και με τις σοδειές φυσικά...

    • tpe avatar
      tpe @ αλλενάκι 19/09/2011 19:00:13

      Μήπως πρέπει να γίνει μια ανάρτηση σωστή; Μια "ιδεολογική" ανάλυση, ώστε να καταλάβουν ΟΛΟΙ περί τίνος πρόκειται;
      Όπως θα δεις και πιο πάνω, απεχθάνομαι τις "αριστερές" ιδεολογίες για ένα και μόνο λόγο:
      Ισοπεδώνουν τα πάντα
      Χρειάζεται να πω κάτι άλλο;

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 19/09/2011 19:23:00

      Αλλενάκι, όλα τα μέτρα που παίρνει η Κυβέρνηση είνα ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ. Κι ας φωνάζουν πως δεν είναι.
      Ο νεοφιλελευθερισμός είναι καθαρός Σοσιαλισμός.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ αλλενάκι 19/09/2011 21:09:26

      Επιτέλους, ξεμπροστιάστηκαν οι συμπλεγματικοί αριστεροφασίστες, που με τις ιδεοληψίες τους κατάντησαν την Ελλάδα Μπαγκλαντές της Ευρώπης. Χαίρομαι ιδιαίτερα. Πάντα τέτοια "φίλε του λαού" (να προσεχεις το λουτρό όμως, κρύβει εκπλήξεις δυσάρεστες Monsieur Marat...).

  34. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/09/2011 17:09:44

    Η φορολόγηση ως οικονομικό μέτρο είναι μέτρο ορισμού της ΤΥΡΑΝΝΙΑΣ.

    Ο καθολικός κεφαλικός φόρος επί των ακινήτων των Ελλήνων είναι η υλοποίηση του υπ. αρ. 1 σοσιαλιστικού αξιώματος της κρατικής απαλλοτρίωσης και κατάργησης/δήμευσης της ατομικής ιδιοκτησίας.
    Πλάκα πλάκα, το ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ και η κλιμάκωση της καθολικής ΚΕΦΑΛΙΚΗΣ φοροεπιδρομής ανάγεται στο κεντρικό ζήτημα πολιτικής αντιπαράθεσης.

    Ιστορικά, η επιβολή δυσβάσταχτων και διεστραμμένων φόρων όρισε τις τυραννίες, αλλά και σηματοδότησε την ΑΠΑΡΧΗ της πτώσης τους, ΑΣΧΕΤΩΣ του ΧΡΟΝΟΥ που μεσολάβησε από την έκφραση της αντίδρασης ως την ΑΝΑΤΡΟΠΗ του τυραννικού καθεστώτος.

    Ορισμένα παραδείγματα από τις επαχθέστερες και απεχθέστερες μορφές φόρων (βρίθει η ανθρωπότητα):

    * Οθωμανική κατοχή ελληνικών και ευρωπαϊκών εδαφών: “πληρωμές σε αγόρια”, ένας από τους απεχθέστερους φόρους. (πρόκειται για το φόρο που χαρακτηρίζει ΟΛΕΣ τις δουλοπαροικίες, είτε αφορά κορίτσια είτε αφορά αγόρια)
    Μεταξύ 1365 και 1828, ο σουλτάνος επέβαλλε έναν από τους απεχθέστερους φόρους της Ιστορίας. Οι χριστιανικές οικογένειες που ζούσαν σε οθωμανικά κατακτημένα εδάφη έπρεπε να δίνουν τους γιούς τους στην κυβέρνησή του (devshurmeh).
    Κάθε τέσσερα χρόνια οι οθωμανοί στρατιώτες περιόδευαν στην κατεχόμενη επικράτεια και επέλεγαν αγόρια και νεαρούς άνδρες ηλικίας 12 έως 20. Στη συνέχεια εξισλαμίζονταν και γίνονταν προσωπική ιδιοκτησία του σουλτάνου, οι περισσότεροι από αυτούς λάμβαναν στρατιωτική εκπαίδευση, απαρτίζοντας τα σώματα των γενιτσάρων.

    * Ελλάδα: γερμανική επιμελητεία επί κατοχής το ’40: κατέσχον κάθε προμήθεια και κάθε αποθήκη τροφίμων που έβρισκαν στα σπίτια και στα χωριά. Φυλακίζονταν ή εκτελούνταν οι κάτοικοι και ο κοινοτάρχης αν αρνούντο να αποκαλύψουν που είναι οι αποθήκες, αν υπήρχαν.

    * Αγγλία: “Φόρος ΠορτοΠαράθυρων” στα κτίρια, “Door and Window Tax”, από το 1600 έως και τις αρχές του 19ου αιώνα.
    Ξαφνικά πολλά κτίρια στις αγγλικές πόλεις άρχισαν να αποκτούν “παράθυρα χτισμένα με τούβλα“.
    Το παράθυρο στα σπίτια θεωρήθηκε από τον βασιλιά σημάδι ευμάρειας. Όσο πιο πολλά παράθυρα, τοσο περισσότερη ευμάρεια, τοσο υψηλότεροι φόροι. Έτσι οι ιδιοκτήτες και οι διαμένοντες στα σπίτια αυτά προτιμούσαν να τα “χτίσουν“. Τα κατάλοιπα της σκοταδιστικής και μεσαιωνικής αυτής νοοτροπίας είναι αποτυπωμένα σε φωτογραφίες, και ορισμένα κτίρια διατηρούνται μέχρι σήμερα όπως είχαν τότε!

    * Ινδία: “Φόρος Καλυμμένου Στήθους“ για τις “γυναίκες από τις χαμηλότερες κάστες“. Όποια γυναίκα “χαμηλότερης κάστας“ έβγαινε από το σπίτι με ρούχα που κάλυπταν το στήθος της, φορολογείτο.
    Η κάλυψη του στήθους με υφάσματα θεωρείτο προνόμιο των γυναικών των “ανώτερων καστών“. Ο φόρος ήταν υψηλός και ποίκιλλε, αναλόγως του μεγέθους και της ελκυστικότητας του στήθους της γυναίκας! Επειδή υπήρχαν πάμπολλες φτωχές γυναίκες που δεν ήθελαν να κυκλοφορούν ακάλυπτες, και όλο και έβρισκαν κάτι να ενδυθούν, το μέτρο τις έπληττε κατάφωρα, “κατάστηθα“ θα έλεγα καλύτερα, αφού δεν μπορουσαν να πληρώσουν το φόρο.

    Το 1840 μία γενναία Ινδή αρνήθηκε να πληρώσει και έκοψε τα δύο στήθη της μπροστά στον τοπικό άρχοντα, αφήνοντάς τα εκεί. Η γυναίκα πέθανε την ίδια νύχτα από ακατάσχετη αιμορραγία, αλλά ο φόρος απεσύρθη αμέσως.

    * Ουζμπεκιστάν, 1600 μ.Χ.: “φόρος γάμου“ βαρύτατος και επαχθής, σε κάθε ζευγάρι που παντρευόταν, αλλά καταργήθηκε αργότερα, διότι θεωρήθηκε “κατά των αρχών του ισλάμ“.

    * Σιάμ (πρώην Ταϊλάνδη), 1800 μ.Χ.: “φόρος χρόνου και προϊόντος εργασίας“.
    Οι άνθρωποι έπρεπε να εργάζονται 3 μήνες το χρόνο δωρεάν για τον βασιλιά. Καταργήθηκε ο φόρος αυτός σύντομα, διότι προκαλούσε σφοδρές κοινωνικές αναταραχές.

    * Ιαπωνία, 1600 μ.Χ: “Φόρος επί της συγκομιδής ρυζιού, στο 67% (τα 2/3) της συγκομιδής κάθε γεωργού, ακτήμονα, δουλοπάροικου ή και μικροκτηματία“.
    Τα 2/3 της συγκομιδής παραδίδονταν στον τοπικο άρχοντα. Σε ορισμένες περιπτώσεις οι μεμονωμένοι γεωργοί και οι ακτήμονες, που ήταν και οι πιο αδύναμοι συγκριτικά με τους μικροκτηματίες, παρέδιδαν ολόκληρη τη συγκομιδή της χρονιάς στον τοπικό άρχοντα, που τους επέστρεφε “φιλεύσπλαχνα” μια ποσότητα για την οικογένειά τους.

    ______________________________________________________
    Για το Ουκρανικό Γολοντομόρ (επιβληθείς λιμός και κατάσχεση σοδιάς ενός λαού) ας μας γράψει ο Ορέστιος που έχει επεξεργασθεί το θέμα

    Και ο Αρχαιοπτέρυξ μας θυμίζει ότι ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΑΝΕΠΤΥΞΕ ΤΗ ΡΑΤΣΑ ΣΚΥΛΟΥ ΝΤΟΜΠΕΡΜΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΠΟ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ !!

  35. letta avatar
    letta 19/09/2011 17:19:25

    ΑΥΤΟΙ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!! ΑΥΡΙΑΝΙΣΤΗ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΓΩ. ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΛΑΛΗΣΕΙ. ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ" ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΣΦΥΞΙΑ ΟΙ ΑΡΧΙΚΛΕΦΤΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ. ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ ΜΠΕΝΥ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΙΑ. ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ.

  36. JOHN avatar
    JOHN 19/09/2011 17:29:18

    Η διεθνης ληστοσυμορια που μας κυβερνα και τα ντοπια υποκαταστατα τους μας εχουν διαβασει καλα και μας κτυπουν με χειρουργικα κτυπηματα εκει που ματωνουμε μεχρι θανατου.Δεν πρεπει να τους περασει,μπορουμε και εχουμε χρεος προς τις επομενες γενιες να τους σταματησουμε.Δεν ειναι ακατορθωτο,αποφασιστικοτητα και οργανωση θελει.

  37. Χαμένο όνειρο avatar
    Χαμένο όνειρο 19/09/2011 17:47:07

    Να ξέρετε σύντροφοι πως η προσαύξηση φόρου(για κάθε μήνα καθυστέρησης) ανέρχεται σε 1% επί του οφειλόμενου ποσού.
    Κατά τα άλλα τρία χρόνια(!!!) γράφω πως στόχος τους είναι τα σπιτάκια,τα οικοπεδάκια και οι αγροί του κοσμάκη και δυστυχώς δικαιώνομαι.Καλύτερα νεκροί παρά στο δρόμο πεταμένοι.Κι από εμένα "μολών λαβέ".

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Χαμένο όνειρο 19/09/2011 18:13:20

      Αν είναι μόνο 1%, και όχι 2% όπως νόμιζα, τότε η επιβάρυνση στο χιλιάρικο χαρατσιού για 3 μήνες καθυστέρησης είναι μόνο 30 ευρώ, και ρεφάροντας από μία προθεσμιακή κατάθεση πέφτει στα 10-15 ευρώ!

  38. takis avatar
    takis 19/09/2011 18:26:25

    ΑΥΤΟΙ ΟΥΤΕ ΦΙΛΛΕΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ..
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!!!!!!!!!!

  39. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 19/09/2011 19:19:02

    ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ........
    ΑΝΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.................

  40. Grigoris avatar
    Grigoris 19/09/2011 20:49:25

    ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΜΕΡΕΣ!! ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ!! ΕΛΛΗΝΕΣ "ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ" - ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΙΑ ΨΗΛΑ!!

  41. Grigoris avatar
    Grigoris 19/09/2011 20:51:19

    Τα πασοκια μετρουν μερες! Μεχρι τελους Νοεμβριου θα εχουν χασει τα αυγα και τα πασχαλια! Ελληνες, ΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΙΑ ΨΗΛΑ!

  42. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 19/09/2011 20:54:59

    Μόλις η Μπακογιάννη, στο ΑΛΤΕΡ, εδήλωσε οτι αυτή σχεδίασε και υλοποίησε το βέτο στο Βουκουρέστι!
    Θα της απαντήσει άραγε ο Καραμανλής; Μέσω κύκλων ή συνεργατών, βέβαια!

    • tpe avatar
      tpe @ StarPowerNone 20/09/2011 00:41:59

      Ναι, όπως και το όχι στο σχέδιο Ανάν. Καλά, ΟΚ, η γιαγιά στο χωριό δεν καταλαβαίνει. Ο γιος της όμως, θα έχει διαβάσει έστω και λίγο ή θα έχει ακούσει για τα περίφημα wikileaks... Σανίδα βρεγμένη και γρήγορα παρακαλώ.

  43. Ορέστης ο Ορεσίβιος avatar
    Ορέστης ο Ορεσίβιος 19/09/2011 20:57:20

    Το ότι ασχολούνται όλοι με αυτή την έρμη την ΜΙΚΡΗ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ και προσπαθούν να την κυριεύσουν και να την καταστρέψουν θα πρέπει να μας κάνει όλους μας να νιώθουμε ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΙ αλλά και ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ για τους προγόνους μας και για αυτό που μας άφησαν παρακαταθήκη . Η ευθύνη είναι μεγάλη και περνάει τα όρια του ΕΓΩ αλλά ακόμα και τα όρια του ΕΜΕΙΣ όπως έλεγε ο αείμνηστος Μακρυγιάννης…. Και αυτό γιατί ακολουθούν και οι ΑΛΛΟΙ…. Ας αντισταθούμε και να μην πληρώσουμε τα <> χαράτσια…. Τι θα κάνουν ;Θα μας βάλουν όλους φυλακή;
    ΠΡΟΤΑΣΗ:
    1) Εάν μειωθούν όλες οι συντάξεις των εν΄ ζωή βουλευτών ή και αυτών που λαμβάνουν οι κληρονόμοι τους 50% ,
    2) Εάν μειωθούν οι μισθοί των βουλευτών 50% ή ακόμα καλύτερα να λαμβάνουν το μέσο μισθό της τελευταίας πενταετίας που εργάζονταν ως απλοί πολίτες ( εάν έχουν εργαστεί και ποτέ τους κάποιοι από αυτούς) και έτσι να έχουμε και άρση της μονιμότητας και στους δια βίου βουλευτές και όχι μόνο στον Λαό που αγωνιά για τον επιούσιο (κάτι που αυτοί δεν το έχουν νιώσει ποτέ τους) ,
    3) Εάν αρχίζουν να πληρώνουν τα προσωπικά τους έξοδα (τηλέφωνα, ΔΕΗ, καύσιμα, καθημερινότητα με λίγα λόγια) πλην αυτών που αφορούν παραστάσεις και πραγματικά επαγγελματικά έξοδα (γιατί πλέον αποδείχθηκε ότι περί επαγγέλματος και βολέματος πρόκειται και όχι για ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ),
    4) Εάν πάψουν να συνταξιοδοτούνται σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα από το Ελληνικό Δημόσιο , αλλά όπως όλοι οι πολίτες από τον προ βίου βουλευτού ασφαλιστικό τους φορέα ( είπαμε εάν έχουν εργαστεί κάποιοι από αυτούς ποτέ)
    5) Και τέλος εάν δημευτούν όλων των παραπάνω μέχρι και δευτέρας γενεάς ( γιατί έχουν προβλέψει και τα έχουν μεταβιβάσει), όλα τα περιουσιακά τους στοιχεία ως προς υποτυπώδη αποζημίωση προς τον Ελληνικό Λαό για το Υλικό αλλά και Ηθικό κακό που του έχουν προξενήσει,
    ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ θα υπακούσω και θα πληρώσω ληστρικούς φόρους .

  44. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 19/09/2011 21:25:15

    γιατι δεν τον ριχνει τωρα ομως ο ΣΑΜΑΡΑΣ? καταστρεφει την χωρα μας ο τζεφρι και οι νεοναζι κατακτητες…. κατι πρεπει να αλλαξει αμεσα…..

  45. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 19/09/2011 21:29:39

    Κατ` αρχήν να συνταχτούμε όλοι με την άποψη του αυριανιστή και να μην πληρώσουμε το πρώτο χαράτσι. Στο χέρι μας είναι να τους στείλουμε στον αγύριστο.
    Ας έλθουμε τώρα στο θέμα της ιδιοκτησίας που απ` ότι φαίνεται είναι η αιχμή του δόρατος κατά της χώρας μας. Θυμηθείτε όλοι τρεις νόμους που έχουν περάσει τα τελευταία δύο χρόνια:
    1) ημιυπαίθριοι και λοιποί χώροι εντός νομίμου όγκου.
    2) ενεργειακό πιστοποιητικό
    3) τακτοποίηση αυθαιράτων
    Στο πρώτο σου λένε, αν το υπόγειο του σπιτιού σου δεν είναι αποθήκη αλλά έχεις βάλει ένα κρεβάτι και ένα γραφείο γιά να μένει πιό άνετα το παιδί σου πρέπει να μας δώσεις τόσα €. Επίσης αν εκμεταλλεύτηκες την κεραμοσκεπή σου κι έκανες μιά σοφίτα 10 τ.μ. γιά να αποσυμφορήσεις το σπίτι σου ξαναδώσε μας τόσα. Γιά τους ημιυπαίθριους που το ίδιο τα κράτος έκανε στραβά μάτια, τώρα που το θυμηθήκαμε, πλήρωσε.
    Στο δεύτερο σου λένε αναβάθμισε ενεργειακά το σπίτι σου γιά να έχει αξία, ταυτόχρονα βάζουν τους ενεργειακούς επιθεωρητές να παίξουν το ρόλο του ρουφιάνου γιά τα πραγματικά τετραγωνικά. Λες και χρειάζεται να δώσεις χρήματα γιά να σου πει κάποιος ειδικός ότι αν βάλεις διπλά τζάμια θα γλυτώσεις λιγο πετρέλαιο, το οποίο μάλλον θα το αγοράζουμε με το τετράλιτρο μπιτόνι. Το σχέδιο είναι τα ακίνητα που θα βγουν από Γ και κάτω ενεργειακή κλάση, η συντριπτική πλειοψηφία των ακινήτων, να απολέσουν την αγοραία αξία τους,
    Και πάμε τώρα στο χειρότερο, στο τρίτο, στο οποίο δυστυχώς συμφώνησε και η Ν.Δ. Τι κάνουν οι άθλιοι με αυτό το νόμο; Σου επιβάλλουν βεβαίωση μηχανικού σε κάθε συμβόλαιο που θα πιστοποιεί ότι δεν έχεις καμμιά παρανομία. Και λέγοντας παρανομία εννοούν ακόμη και την αύξηση κατά 10 ή 20 εκατοστά στο πλάτος ενός ανοίγματος καθώς και το συνηθέστατο κατά το χτίσιμο να μετακινήσεις δεξιά-αριστερά ένα άνοιγμα γιά να είναι πιό λειτουργικός ο χώρος σου. Ακόμα και την αλλαγή της θέσης της κουζίνας ή του λουτρού σε σχέση με τα σχέδια της αδείας. Αυτά, εξηγήστε μου να καταλάβω κι εγώ, που επιβαρύνουν το περιβάλλον; Αλλά το κάνουν σκοπίμως τρομοκρατώντας τον κόσμο ότι δεν θα μπορούν να πάρουν πιστοποιητικό και άρα δεν θα μπορούν να μεταβιβάσουν. Δεν αναφέρομαι βέβαια σε αυθαίρετες βίλες και κραυγαλέες παρανομίες. Δεν είναι το ίδιο αυτά με μικροαυθαιρεσίες 5 ή 10 τμ ή 20, 30 εκατοστά σήκωμα της στέγης μπας και βολέψουμε ένα πατάρι 10 τ.μ. που γίνανε με την ανοχή του κράτους πριν αρκετά χρόνια και το θυμηθήκανε τώρα.
    Οι άνθρωποι αυτοί έχουν βάλει στο μάτι τις ιδιοκτησίες μας. Χρέος όλων μας είναι να μην τους δώσουμε δεκάρα τσακιστή.

  46. Νεκταριος avatar
    Νεκταριος 19/09/2011 21:58:13

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=382557&cid=6

    για δειτε λιγο αυτο προσεκτικα

    • tpe avatar
      tpe @ Νεκταριος 20/09/2011 00:40:24

      Καλά, αν ισχύει, απλά διαλύει ολόκληρο το τραπεζικό σύστημα του πλανήτη, απλά...
      Επιπλέον, δεν πιστεύω πως θα τολμήσει οποιοσδήποτε να το χρησιμοποιήσει, ακόμα κι αν οι αξίες είναι αυτές (που δεν τις αμφισβητώ, ως μη ειδικός). Ωραίο δεν θα ήταν όμως;

  47. μαρικα avatar
    μαρικα 19/09/2011 22:58:56

    Αν ειναι αληθια αυτο Νεκταριε δεν πιστευω ο κυριος Σαμαρας να το αφησει να παει χαμενο.Ως για τον Γαπ.καμια εμπιστοσυνη πλεον,για αυτο και δεν πληρωνω
    και προ παντον που δουλεψα 50 χρονια στην ξενητια για να αποκτησω ενα σπιτακι.Ελληνες ενωμενοι ποτε νικημενοι.

  48. tpe avatar
    tpe 19/09/2011 23:56:36

    Το ποιος κέρδισε στον εμφύλιο, άσε, το ζούμε καθημερινά, δυστυχώς. Αλλά βλέπεις, έτσι είναι. Μια ζωή έτσι είστε όμως. Μόνο εσείς κουράζεστε αδικημένοι της ζωής... Αλήθεια, πότε ακριβώς έκανες τη δικιά σου δουλειά; Πότε ακριβώς έδωσες ΕΣΥ ψωμί σε κάποιους άλλους;
    Βέβαια, τα σημεία και τέρατα του 902 τα ξεχνάμε ε;

    Και πάνω απ' όλα: ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ...

    Δυστυχώς, η έλλειψη προοπτικής δεν σας επιτρέπει να δείτε πέρα από τη μύτη σας.
    Η ισοπέδωση των πάντων, αξιών, ανθρώπων, ιδεών είναι το α και το ω.

    Αλήθεια, έχεις σκεφτεί ποτέ, πως πέρα από τις κραυγαλέες περιπτώσεις αδικίας, οι περισσότεροι άνθρωποι, τουλάχιστον σε αυτό που ονομάζουμε χαμηλή και μεσαία τάξη, είναι εκεί που είναι δικαιωματικά;
    Αλλά τι λέω! Αταξική κοινωνία! Το τυπάκι που έστρωνε το παπί αντί για τον κώλο του στο διάβασμα, έχει τα ίδια δικαιώματα με κάποιον που του βγήκαν τα μάτια.

    Άντε να τα πεις στα κακόμοιρα τα παιδάκια που κοροϊδεύει η μεγάλη "προοδευτική" παράταξη και τα ξυπνάει από τις 5 τα χαράματα να πάνε να... μοιράσουν φυλλάδια του ΠΑΜΕ!

    Κρίμα που δεν έχω την ευφράδεια λόγου ενός δικηγόρου (ευτυχώς εν μέρει, αλλά λέμε) ή ενός ρήτορα γενικώς... Θα είχε πολύ ενδιαφέρον...

    ΥΓ: Πότε είπαμε πως οι "προοδευτικοί" άνθρωποι (γιατί Έλληνες δεν ήταν) έπιασαν τα όπλα για το αντάρτικο το '40;;;;;

  49. sinemetu avatar
    sinemetu 20/09/2011 00:00:44

    'Οποιος κερατάς ψηφίσει(υπάρχουν δυστυχώς πολλοί κομπλεξικοί και πολλές αξύριστες ψευτοκουλτουριάρες) αυτή τη συμμορία να τα μαζέψει και να φύγει απο την χώρα μας.Το μήνυμα είναι σαφές.Στην δουλειά ,στο δρόμο, στην κοινωνία.

  50. NIKOS X. avatar
    NIKOS X. 20/09/2011 07:31:55

    Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ!
    ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!
    Η ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΥΠΟΘΥΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ [ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΟΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!], ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΙΧΛΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΡΥΚΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΑΨΗ ΝΑ ΜΑΣ "ΠΕΙΡΑΖΕΙ" ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΑΝ ΓΛΥΤΩΝΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ Η ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΜΑΣ!...ΝΟΜΙΖΩ;

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ NIKOS X. 21/09/2011 00:24:39

      Ο φίλτατος "φίλος του λαού",επιστρέφει με πράξεις και όχι λόγια,αυτό το κάτι,στην κοινωνία, διότι του παρείχε τι;
      Ο ίδιος γνωρίζει καλύτερα,και οτιδήποτε κι αν ήταν αυτό,το εκτίμησε,
      κι ένιωσε την ανάγκη της ανταπόδοσης.
      Πόσοι από εμάς έχουμε νιώσει έτσι;Πόσοι από εμάς κάναμε κάτι για την πατρίδα μας;Πόσοι από εμάς δεν θέσαμε το ερώτημα:Και τί έκανε η πατρίδα για μένα;
      Πόσοι ήταν αυτοί που θέλησαν ανιδιοτελώς να προσφέρουν στον τόπο;
      Έχει σημασία η ιδεολογική χροιά του καθενός μας,ή οι πράξεις μας;
      Πως κρινόμαστε εντέλει;Και τι μένει από εμάς για να κριθεί;
      Ο "φίλος του λαού"είναι όνομα και πράμα,και τον ζηλεύω!

  51. Νικολας avatar
    Νικολας 21/09/2011 13:41:13

    Θα ανοιξω την πορτα,θα αφησω να περασουν μεσα η δημευτες του τσαρδιου μου και επειτα θα πατησω το μπουτον της ελεγχομενης εκρηξης!!!

  52. MARIANTHI avatar
    MARIANTHI 22/09/2011 20:59:06

    Το έχω ήδη συζητήσει με την οικογένειά μου.οτιδήποτε έρθουνε να πάρουνε (σπίτι,αυτοκίνητο και ότι άλλο έχουμε αποκτήσει με τους μισθούς μας τόσων χρόνων και δάνεια) θα τα ανατινάξω όλα.Τα λεφτά μας στα ταμεία που έχουμε πληρώσει τό9σα χρόνια δεν μπορέσαμε να τα προστατέψουνε.Τα κλέψανε χωρίς να το πάρουμε είδηση.Αυτά όχι.ΣΤΑΧΤΗ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΜΠΕΡΗ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝΕ.

  53. nikos 123456 avatar
    nikos 123456 26/09/2011 13:01:23

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ.ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΔΕΗ ΕΚΕΙ ΣΚΟΠΕΥΕΙ.
    ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΠΛΑ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ.ΑΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ 2012 ΔΕΝ ΘΑ'ΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΦΑΜΕ.
    ΕΛΠΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ.......
    ΤΑ ΤΑΝΚΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΜΕΣΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.