#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/05/2013 20:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Μαύροι Πάνθηρες" εναντίον Χρυσής Αυγής



Μια απίστευτη είδηση που δείχνει ότι η κατάσταση τείνει να γίνει ανεξέλεγκτη στο κέντρο της Αθήνας και στα γκέτο των μεταναστών, ήρθε στο φως της δημοσιότητας μέσω ενός ρεπορτάζ βρετανικού καναλιού.

Σύμφωνα με αυτό, στο κέντρο της πρωτεύουσας ομάδες μεταναστών έχουν δημιουργήσει μια ομάδα αυτοάμυνας υπό το όνομα «Μαύροι Πάνθηρες», η οποία αποτελείται από αλλοδαπούς που ζουν στην πρωτεύουσα. Πρόκειται, όπως λένε για μια οργάνωση που έχει καθαρά αμυντικό στόχο, προκειμένου να προστατεύσει τους μετανάστες που πέφτουν θύματα νεοναζιστικών οργανώσεων.

Μάλιστα, τα μέλη της πραγματοποιούν νυχτερινές περιπολίες στις γειτονιές του κέντρου, ενώ μέσω κινητών και social media ενημερώνονται και αντιδρούν σε περιπτώσεις ρατσιστικών επιθέσεων.

Οι «Μαύροι Πάνθηρες» απασχόλησαν πρόσφατα και τα ξένα μέσα, αφού, σύμφωνα με δημοσίευμα του EnetEnglish, ο Michael Chege, μέλος των «Μαύρων Πανθήρων» μίλησε στο βρετανικό Channel 4: «Είμαι μέλος των "Μαύρων Πανθήρων" και όλοι το γνωρίζουν αυτό. Οπότε, δίνω στη Χρυσή Αυγή μία σαφή προειδοποίηση: μην ενοχλείτε τους μαύρους, με κανένα τρόπο. Το εννοώ».

«Δεν φοβάμαι αυτή τη νεοναζιστική, ηλίθια ομάδα» προσθέτει αναφερόμενος στη Χρυσή Αυγή. «Στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο συνεθλίβησαν. Στον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο, θα τους εξαφανίσουμε από προσώπου γης. [...] Θέλουν να κάνουν ό,τι έκανε και ο Χίτλερ. Ας το δοκιμάσουν. Θα έχουν την ίδια μοίρα και ακόμα χειρότερη» προσθέτει.

Για την κατάσταση στην Ελλάδα για τους μετανάστες, ο Chege παραδέχεται ότι τα πράγματα είναι μάλλον δύσκολα: «Η μητέρα μου θέλει να επιστρέψω στην Κένυα. Ανεξαρτήτως της σημερινής κατάστασης, αγαπώ την Ελλάδα. Νιώθω ότι είναι το σπίτι μου. Δεν μπορώ να την καταδικάσω. Πέρασα καλά στην Ελλάδα, στο παρελθόν. Τώρα όμως, έχει γίνει στροφή 180 μοιρών. Όταν περπατάω στον δρόμο τη νύχτα, φοβάμαι. Αν μαζέψω αρκετά χρήματα, θέλω να επιστρέψω στην Κένυα μόνιμα τα Χριστούγεννα».

Αντιλαμβάνεται κανείς ότι έχουμε να κάνουμε με μια πολύ σοβαρή εξέλιξη η οποία μπορεί να σημαδέψει τα επόμενα χρόνια τη χώρα. Ανεξάρτητα από το αν είναι παράνομοι ή όχι (αυτό είναι άλλο θέμα προς συζήτηση), ήταν αναμενόμενο να υπάρξουν αντιδράσεις στις επιθέσεις εναντίον μεταναστών.

Όμως, αν σε λίγο καιρό δούμε να σφάζονται στους δρόμους με τις ματσέτες, ας μην εκπλαγούμε. Βλέπουμε να εξελίσσεται ένα γεγονός μπροστά στα μάτια μας. Θα είναι πολύ αργά να υπάρξει αντίδραση όταν θα γίνονται συγκρούσεις σώμα με σώμα, όταν η Αθήνα θα μετατραπεί σε ζούγκλα χειρότερη απ’ ότι είναι σήμερα. Απαιτείται πολύ μεγάλη προσοχή και το κυριότερο: Χρειάζεται πολύ δουλειά με το μεταναστευτικό κι όχι να αποσπάται η προσοχή κυβερνώντων και πολιτών με αντιρατσιστικά και άλλα τέτοια αποπροσανατολιστικά θέματα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 30/05/2013 11:05:40

    Οι πιο γνωστοί Πάνθηρες είναι αυτοί του Πανιωνίου και ο Μέγας "ροζ πάνθηρας" ...

  2. Antonis avatar
    Antonis 30/05/2013 11:19:31

    Συμμορία αραπαδων βγαλμένη από τα Αμερικανικα γκέτο. Εδώ μας έφτασε η αθρόα λαθρομεταναστευτικη εισβολή και η αριστερίστικη ανωμαλία.

    • mikis avatar
      mikis @ Antonis 30/05/2013 15:09:14

      "Αν μαζέψω αρκετά χρήματα, θέλω να επιστρέψω στην Κένυα μόνιμα τα Χριστούγεννα".

      Ας τα δώσει η κυβέρνηση να πάνε στο καλό.

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ mikis 30/05/2013 20:24:25

        Αν δεν τα μάζεψες μέχρι τότε , που..... "Πέρασα καλά στην Ελλάδα, στο παρελθόν ", θα τα μαζέψεις τώρα, που ...."Τώρα όμως, έχει γίνει στροφή 180 μοιρών." ;;;;;
        Με ποιο τρόπο , άραγε ;

        • anideos avatar
          anideos @ Παύλος 31/05/2013 00:16:24

          Και μεσα σε 7 μηνες...
          Κορο'ι'δευομαστε μεταξυ μας αγαπητε.
          Ο ανθρωπος επρεπε ειδη να ειναι στον εισαγγελεα και να παιρνει το χαρτι της απελασης.

  3. Κλεψύδρα avatar
    Κλεψύδρα 30/05/2013 11:22:15

    «Η μητέρα μου θέλει να επιστρέψω στην Κένυα. Αν μαζέψω αρκετά χρήματα, θέλω να επιστρέψω στην Κένυα μόνιμα τα Χριστούγεννα».
    Άντε μπράβο. Τώρα μιλάς σωστά. Μη γίνουμε εμείς πεδίο μάχης λαθρομεταναστών-σαλεμένων Χρυσαυγιτών.
    Σιγά-σιγά και ειρηνικά, ο καθένας στο σπίτι του.

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ Κλεψύδρα 31/05/2013 18:49:17

      Ενταξει, να φυγουν οι λαθρομεταναστες απο τη χωρα. Μηπως ομως ειναι μια καλη ιδεα να φυγουν κι οι χρυσαυγιτες και να πανε καπου αλλου ; Δοξα τω θεω, υπαρχουν ενα σωρο δικτατοριες στον κοσμο που χρειαζονται τραμπουκους.

  4. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 30/05/2013 11:36:30

    Οι αλλοδαποί που ζουν στην Αθήνα πολύ αμφιβάλω αν μπορούν να τα βρουν μεταξύ τους για να σχηματίσουν το οτιδήποτε.Οι διαφορές αναμεσα σε εθνη αλλά και φυλές είναι τεράστιες και γι'αυτό συχνά σφάζονται μεταξύ τους.
    Ισως η κάθε εθνότητα προσπαθεί μόνη της να δημιουργήσει μια ''ασφαλή ζώνη'' 2-3 οικοδομικών τετραγώνων αλλά αυτό συμβαίνει εδώ και καιρό καθώς περιοχές του κέντρου αποτελούν άβατο για λευκούς

    • tpe avatar
      tpe @ Μεγαλες στιγμες 30/05/2013 18:08:54

      Κάνεις μεγάλο λάθος.

  5. Tonia G. avatar
    Tonia G. 30/05/2013 11:37:05

    Και τα Ιμια έτσι ξεκίνησαν από "δημοσιογραφικό ρεπορτάζ"...
    Θέλει προσοχή και οπωσδήποτε εφαρμογή των νόμων.

  6. Αιρετική avatar
    Αιρετική 30/05/2013 11:37:22

    '' Όταν περπατάω στον δρόμο τη νύχτα, φοβάμαι. ''
    Εμείς να δεις πόσο φοβόμαστε και τη νύχτα και τη μέρα και στο δρόμο και στα σπίτια μας και γενικώς. Πριν καταλήξουμε λοιπόν ...Τσάϊνα Τάουν, μήπως πρέπει να βοηθήσουμε στην επανένωση των οικογενειών των λαθραία εισερχομένων ''καταληψιών'', ωθώντας τους ευγενικά να επαναπατριστούν;
    Άλλη λύση αποδεκτή, δεν είναι ορατή....
    Ο ιδιοκτήτης λογικά αποφασίζει για το σπίτι του και όχι ο απρόσκλητος, απαιτητικός επισκέπτης.

    • Ευαγγελος avatar
      Ευαγγελος @ Αιρετική 30/05/2013 12:05:41

      Εσυ εισαι ο ιδιοκτήτης της Ελλαδας?

      • Τρίπους avatar
        Τρίπους @ Ευαγγελος 30/05/2013 12:13:16

        Οχι, οι αράπηδες είναι οι ιδιοκτήτες της Ελλάδας. Ικανοποιήθηκες;

        • Ευαγγελος avatar
          Ευαγγελος @ Τρίπους 30/05/2013 12:45:09

          Είπαν οι συγκεκριμενοι μαύροι του ρεπορταζ οτι είναι κατι τέτοιο? Καλα το "αραπαδες" δείχνει απλα χαμηλό επίπεδο και μικρότητα.

          Εγω πατως προτιμώ για συμπολιτη μου αυτον τον μαυρο που μιλαει στο ρεπορταζ, παρα κατι βρωμο ελληνες, ρατσιστες και απολίτιστους. Ποιο πολιτισμένος μου φαίνεται αυτος.

          • Τρίπους avatar
            Τρίπους @ Ευαγγελος 30/05/2013 13:10:56

            Οι φράσεις βρωμοέλληνες κλπ δείχνουν ότι και εσύ δεν πάς πίσω από ρατσισμό. Ασε λοιπόν εμένα στο χαμηλό επίπεδο και τη μικρότητά μου να θεωρώ ότι η Ελλάδα ανήκει στους Ελληνες και όχι στον κάθε λαθροεισβολέα. Τον ποιόν προτιμάς για συμπολίτη σου δεν μου καίγεται καρφάκι.

          • Τρίπους avatar
            Τρίπους @ Τρίπους 30/05/2013 13:16:01

            Α, και "ποιό πολιτισμένος", ασφαλώς εννοείς "πιό πολιτισμένος". Μάθε γράμματα.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Τρίπους 30/05/2013 13:24:29

            Δέν πιστεύω νά νομίζεις ὅτι ὁ παραπάνω στόν ὁποίο ἀπαντᾶς εἶναι Ἕλληνας;

          • Ευαγγελος avatar
            Ευαγγελος @ Τρίπους 30/05/2013 14:13:37

            ενταξει ρε φιλε μας ξεφεύγουν στη βιασύνη μας. Ξερω εγω κατι πρωτους μαθητες στο σχολειο και ακομα και φοιτητές φιλολογιας που αμα τους ρωτήσεις τι υπάρχει περα απο το χωριο τους δεν ξέρουν να απαντήσουν και εχουν πολύ κλειστο μυαλό. Αυτα εχουν σημασία.

          • Αιρετική avatar
            Αιρετική @ Ευαγγελος 30/05/2013 20:25:39

            ''Κλείστε'' λίγο κι εσείς το μυαλό σας Ευάγγελε!! Κάνει ρεύμα και παραπήρε αέρα.

          • Ευαγγελος avatar
            Ευαγγελος @ Τρίπους 30/05/2013 14:21:36

            Εσυ να προτιμάς για συμπολίτη σου το καθε π.χ. λαμογιο ελληνα μεγαλοφοροφυγα που πλουτίζει εις βαρος μας, τον ελληναρα που παρκάρει οπου τον βολεύει και τους πολιτικους με τα κομματοσκυλα τους που μας εφτασαν εδω, μονο επειδή ειναι "ελληνες", και να απορρίπτεις εναν ξενο που μπορεί να ειναι τίμιος και ακίνδυνος και δεν εχει καμια σχεση με τους αποπανω.

          • Tsaros avatar
            Tsaros @ Ευαγγελος 30/05/2013 15:21:33

            Όχι, οπότε ας δώσουμε τη χώρα σε ξένους, έτσι;

            Γιατί αυτοί δεν θα φοροδιαφεύγουν, ούτε θα παρκάρουν όπου γουστάρουν όταν πάρουν αμάξια...

            Έχεις πάει Μπαγλαντές, Νιγηρία, κλπ να δείς πως είναι εκεί η διαφθορά και πως οδηγούν, εσύ που είσαι «ανοικτών οριζόντων»;

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ Ευαγγελος 30/05/2013 20:54:32

            Ευάγγελε, λυπάμαι, που παρεμβαίνω και εγώ, αλλά δεν είναι τυχαίο, το ότι στο τελευταίο, μόλις , κείμενό σου έχεις - συμπεριλαμβανομένων και των τόνων και αν μέτρησα σωστά- 27 , ναι 27 λάθη, (για να μην αναφέρω το αδόκιμο ..."αποπάνω", αντί παραπάνω, ή πιο πάνω), παρ' ότι διατείνεσαι ότι ξέρεις, τι υπάρχει πέρα από το χωριό σου και ότι έχεις ανοιχτό μυαλό .
            Τυχαίο ;

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Ευαγγελος 30/05/2013 13:12:57

            Έγχρωμοι σε παρακαλώ, όχι μαύροι. (λες και εμείς οι υπόλοιποι είμαστε... άχρωμοι!)

          • Ευαγγελος avatar
            Ευαγγελος @ Γιώργος 30/05/2013 13:36:40

            Εχει ξεπεραστεί αυτο. Μαύροι ειναι πιο σωστο, και οι ιδιοι ετσι αυτοαποκαλουνται

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Ευαγγελος 30/05/2013 13:44:33

            Οι ίδιοι αλλιώς αυτοαποκαλούνται μεταξύ τους. Το "έγχρωμοι" είναι εφεύρεση "αντιρατσιστών" και προοδευτικών.

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ Ευαγγελος 31/05/2013 13:11:23

            Ευαγγελε σε λιγα χρονια οι αμεσοι εχθροι που αναφερεις πιο πανω θα ειναι αλλοδαποι και πιθανον και εργοδοτες. Ηδη πολλοι Αλβανοι ειναι εργοδοτες και προσλαμβανουν μονο συμπατριωτες τους. Αν δε κανενας δευτερης γενιας προσληφθει σε εταιρεια και προχωρησει-γνωριζω ηδη καποιον-αλλαζει τα φωτα στους Ελληνες λογω του κομπλεξ που κουβαλαει για τη προελευση των γονιων του.....
            Καλο ειναι να βλεπουμε τα πραγματα με προοπτικη εστω και αν για καποιο λογο δεν μας εχουν αγγιξει μεχρι σημερα.

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ Ευαγγελος 30/05/2013 13:32:00

            Όταν έρχονται και κάνουν κατάληψη υπονοούν κάτι τέτοιο.ΤΙ δεν κατάλαβες;

          • Θησειώτης avatar
            Θησειώτης @ Ευαγγελος 30/05/2013 14:15:11

            Αφού λαχταράς να είσαι με τον συμπαθή αφρικανό και προτιμάς του ομοίους του από τους "βρωμο"έλληνες, μπορείς ελεύθερα να μεταναστεύσεις στη μαύρη ήπειρο. Δεν θα μας λείψεις καθόλου πάνσοφο ανώτερο ον.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Ευαγγελος 30/05/2013 15:05:55

            Εγώ δεν θα τους αποκαλέσω ποτε υποτιμητικά.Φυσικά και είναι συνάνθρωποί μας, ΑΛΛΑ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ; ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙΚΑΤΟΠΙΝ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΤΡΕΓΜΕΝΩΝ; Δεν νομίζω αγαπητέ, εκτός και αν έχουμε συλλογική τάση για εθνική αυτοκτονία. Όταν τα κόμματα σαν τον ΣΥΡΙΖΑ και την ΔηΜαρ το κατανοήσουν αυτό, τότε θα μπορέσουμε να συννενοηθούμε ΕΘΝΙΚΑ, γιατί αυτό9 προέχει. Όλα τα άλλα είναι φληναφήματα...
            Λοιπόν, για να τελειώνουμε με τις ευαισθησίες αυτού του χειρίστου είδους, όταν θα σε σφάζουν και θα σιγοντάρονται για τα καϋμένα τα "ανθρώπινα" τα δικαιώματά τους, τα ξαναλέμε.
            Όσοι μπαίνουν στο σπίτι σου, έχουν στο σπίτι σου τα ίδια δικαιώματα με τα δικά σου;
            Μπορούν να μπαινοβγαίνουν όποτε θέλουν;
            Αυτή η ψευτοδιεθνιστική υποκουλτούρα είναι ο Δούρειος Ίππος μας

          • ελλην-1821 avatar
            ελλην-1821 @ Ευαγγελος 30/05/2013 16:09:10

            ....παρα κατι βρωμο ελληνες,.....


            ενας Ελληνας δεν θα μιλαγε ετσι...ενοικιαστα

          • Ευαγγελος avatar
            Ευαγγελος @ ελλην-1821 30/05/2013 16:43:35

            Μίλησα ετσι για τους συγκεκριμενους οχι για ολους. Και χρησιμοποιησα αυτή την έντονη και άσχημη λεξη απλα για να τονίσω οτι υπάρχουν βρωμο-ατομα και σε εμάς και το ποιοι ειναι οι πραγματικά βλαβεροί για την κοινωνια.

          • Je ne regrette rien avatar
            Je ne regrette rien @ Ευαγγελος 30/05/2013 17:25:37

            @Ευάγγελε : Ανατριχιάζω με τέτοιους " Ελληνες"...
            Ο εχθρός βρίσκεται ΕΝΤΟΣ των τειχών.
            ΕναντίΩν, λεοφΩρείο, μάθε γράμματα πρώτα Ευάγγελε και τα ξαναλέμε...
            Πρός όλους :
            Βρέ παιδιά χαλάτε χρόνο και φαιά ουσία καμιά 10αριά αξιόλογοι σχολιαστές γιά 1 απαίδευτο μισέλληνα;
            Ασχοληθείτε με σοβαρότερα πράγματα παρακαλώ !

          • Ευαγγελος avatar
            Ευαγγελος @ Je ne regrette rien 30/05/2013 20:25:54

            Εχω συνηθίσει να γράφω με γκρικλις-χωρίς ορθογραφία (γιατί ετσι μ' αρέσει), οπότε λογικό ειναι να μου ξεφεύγουν μερικά λάθη πάνω στη βιασύνη μου. Άμα δεν ήξερα ορθογραφία θα έκανα λαθος και αλλες πολλές λέξεις.

            Μου θυμίζεις κατι άτομα στο σχολείο που έπαιρναν 20 στα αρχαία και στα μαθηματικά αλλά δεν ήξεραν τι γινόταν πέρα από το χωριό τους ή σε ποια ήπειρο είναι η Βενεζουέλα. Συζήτα με τέτοιους για το μεταναστευτικό και το ρατσισμό.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Ευαγγελος 30/05/2013 12:38:30

        Όλοι οι Έλληνες είναι "ιδιοκτήτες" της Ελλάδος, όπως οι Γερμανοί της Γερμανίας, οι Γάλλοι της Γαλλίας και ούτω καθεξής. Τι δεν καταλαβαίνεις;

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ Γιώργος 30/05/2013 21:09:10

          Ευάγγελε μην επιμένεις.
          Αν ήξερες ορθογραφία, δεν θα παρέλειπες 5-6 κόμματα εκεί που έπρεπε, βάζοντας - το κυριότερο- κόμμα μπροστά από το "και". Επιπλέον δε, εκείνο το ..."αποπάνω' σε πόσα βιβλία το συνάντησες ;

          • Ευαγγελος avatar
            Ευαγγελος @ Παύλος 30/05/2013 22:18:09

            Εγώ ξέρω ότι οι πραγματικά, πολιτισμένοι-ευγενικοί και καλοί άνθρωποι δεν θα σχολιάσουν ποτέ με κακία τα γραμματικά λάθη κάποιου και άλλα παρόμοια μόνο και μόνο για να του την πουν. Βασικά δείχνει μικρότητα και παλιοχαρακτήρα. Αυτά κοιτάω εγω στους ανθρώπους βασικά και μετα ολα τα άλλα.

          • Αιρετική avatar
            Αιρετική @ Ευαγγελος 31/05/2013 07:44:12

            Όσον αφορά τη ''μικρότητα και τον παλιοχαρακτήρα'' του εν λόγω...από πάνω, μέσα έπεσες!! Μάγος είσαι; 'Οσον αφορά όμως όλα τα άλλα ανόητα που τσαμπουνάς προσπαθώντας να παραστήσεις τον ...ανοιχτόμυαλο τάχα, άμυαλο σε χαρακτηρίζουν και ανθέλληνα.

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ Ευαγγελος 30/05/2013 13:30:49

        Ο κάθε Έλληνας είναι "ιδιοκτήτης" της Ελλάδας.
        Αν τώρα εσύ δεν νιώθεις Έλληνας,κακό της κεφαλής σου.
        Αν πάλι θέλεις για "συμπολίτη" σου αυτό το πρακτοράκι που μιλάει στο ρεπορτάζ να το πάρεις σπίτι σου αυτόν και την παρέα του.Μπορείς να τους προσφέρεις και "διασκέδαση" αν θες για να φανείς "πολιτισμένος".

        • Ευαγγελος avatar
          Ευαγγελος @ Lichnee 30/05/2013 14:07:41

          Εγω νοιώθω νομοταγής και μη-βλαβερός, πολίτης του κράτους που ζω. Το μοναδικό πράγμα που εχει σημασία για εναν ανθρωπο. Το αν νοιωθει Ελληνας, αλβανος, αφρικανος με αφήνει παγερά αδιάφορο.

          Πάντως τους Ελληνες μεγαλο φοροφυγάδες που πλουτίζουν τοσα χρονια εις βαρος μας τους ελληναραδες (και ξενους) που παρκάρουν οπου να ναι και πετάνε σκουπιδια στον δρομο και τα λοιπα λαμογια-κομματοσκυλα, δεν τα θελω για συμπολίτες μου και δεν πα να ειναι απευθείας απόγονοι του Αχχιλεα του ιδιου. Τους ανθρώπους τους κρινουμε σε ατομικη βαση και μονο αγαπητε.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Ευαγγελος 30/05/2013 15:07:42

            Μην συγχέεις ζητήματα, Είπε κανείς πως οι φοροφυγάδες είναι "καλοί"; Κάποτε εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ ή όπου ανήκεις, καλό είναι να αποκ΄τησετε συνοχή στους συλλογισμ ούς σας. Η διάσπαση (και) του πνέυματος είναι επικίνδυνη για την (εθνική) υγεία μας.

          • Tsaros avatar
            Tsaros @ Ευαγγελος 30/05/2013 15:27:20

            Εγω νοιώθω νομοταγής και μη-βλαβερός, πολίτης του κράτους που ζω. Το μοναδικό πράγμα που εχει σημασία για εναν ανθρωπο. Το αν νοιωθει Ελληνας, αλβανος, αφρικανος με αφήνει παγερά αδιάφορο.

            Αυτό είναι που λέει ο νόμος.

            Ο νόμος όμως σκέτος δεν κάνει ούτε πολιτισμό, ούτε κοινωνία.

            Αυτό που οραματίζεσαι ―ένα κράτος μπάτε σκύλοι αλέστε αρκεί να είναι όλοι νομοταγείς― ούτε χώρα συνιστά (η χώρα απαιτεί και έναν πολιτισμό λίγο πολύ ενιαίο), ούτε δουλεύει στην πράξη.

            Θα εφαρμόσει το δίκαιο της χώρας ο κάθενας που πιστεύει στο δίκαιο του Ισλαμ (Σαρία) ας πούμε;

      • WY avatar
        WY @ Ευαγγελος 30/05/2013 13:35:08

        Κι εσύ πού παρεξηγήθηκες τί είσαι???
        Μεσίτης τών λάθρο???

        • WY avatar
          WY @ WY 30/05/2013 13:39:34

          Τό προηγούμενο σχόλιό μου,απeυθύνεται στόν :

          ***Ευαγγελος είπε:
          30/05/2013 στις 12:05 pm
          Εσυ εισαι ο ιδιοκτήτης της Ελλαδας?
          Απάντηση
          ***

          • Ευαγγελος avatar
            Ευαγγελος @ WY 30/05/2013 14:58:53

            οχι σε ολους μας ανήκει και ολοι λεμε την άποψή μας. Αλλα εγω οταν μιλαω δεν χρησιμοποιώ πρώτο πληθυντικό "θελουμε" "απαιτούμε" λες με με ψήφισαν ολοι οι ελληνες για εκπρόσωπό τους.

        • Ευαγγελος avatar
          Ευαγγελος @ WY 30/05/2013 13:46:29

          Εγω παρεξηγούμαι με οποιοδήποτε αρνητικο τσουβαλιασμα-γενίκευση, οποιουδήποτε ανθρώπου ανεξαρτήτως, εμφάνισης, θρησκείας, καταγωγής η ακόμα και εγκληματικοτητας.

          Και οι 99 στους 100 απο μια ομάδα ανθρώπων να ειναι όντως π.χ. επικίνδυνοι, θεωρώ ρατσισμό να μην προστατευθεί ο ενας που δεν είναι και να αποκαλεστεί και αυτός επικίνδυνος. Η Ονδουρα ειναι ΝΟ 1 χωρα στον κοσμο σε δολοφονίες αυτο δεν σημαίνει οτι νομιμοποιουμαι να τους χαρακτηρίσω όλους εκ των προτέρων εν δυνάμει δολοφόνους.

        • Θησειώτης avatar
          Θησειώτης @ WY 30/05/2013 14:17:00

          Όχι. Είναι επαγγελματίας ανθρωπιστής.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Αιρετική 30/05/2013 12:44:57

      Όλοι σας μιλάτε για τους παράνομους και ξεχνάτε ότι υπάρχουν νόμιμοι και με πολλά χρόνια διαμονής στη χώρα μας. Αν αυτοί τη νοιώθουν χώρα τους και τα παιδιά τους μπορέσουν και αφομοιωθούν στην κοινωνία μας αυτό γιατί είναι κακό ??
      Διαχρονικά οι Έλληνες ήταν ολιγάριθμος λαός και επιβίωναν με την αφομοίωση όσων ερχόταν σε επαφή μαζί τους. Ελάτε στην επαρχία να δείτε χωριά που έχουν ξαναζωντανέψει από Αλβανούς και Βούλγαρους που μένουν πλέον μόνιμα εδώ και έχουν διπλασιάσει τον πληθυσμό τους. Αυτοί αν νοιώθουν ότι απειλούνται δεν έχουν δικαίωμα αυτοοργάνωσης για την προστασία τους??

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ Ηλίας 30/05/2013 15:19:58

        Ωστε η μια αυτοοργάνωση είναι δικαίωμα ενώ η άλλη ρατσισμός ε;
        Ωραία τα χετε ρυθμίσει τα θέματα...
        Η αστυνομία στις πόλεις και ο Στρατός στα σύνορα αλήθεια γιατί να μη κάνουν αυτό που πρέπει;

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Tonia G. 31/05/2013 14:09:43

          Τονια!!!!!!
          Πολυ καλα δασκαλεμενους τους εχουν, περνανε απο σεμιναρια αραγε;

      • Ελενη Σταυρου avatar
        Ελενη Σταυρου @ Ηλίας 30/05/2013 15:24:34

        Και χαιρεσαι που τα χωρια μας εχουν "ξαναζωντανεψει" απο Αλβανους και Βουλγαρους που μας εχουν γυρισει 40 χρονια πισω και μας εχουν κανει μειονοτητα στον τοπο μας ? Λυπαμαι για σενα, γιατι εγω ζω σε ενα τετοιο χωριο.

  7. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 30/05/2013 11:38:11

    " ήταν αναμενόμενο να υπάρξουν αντιδράσεις στις επιθέσεις εναντίον μεταναστών".

    Όπως αναμενόμενο ήταν να υπάρξουν αντιδράσεις εναντίον των λαθροεισβολέων. Πάντα μιας αντιδράσεως προηγείται δράση.

    Δεν ξέρω αν αληθεύουν τα περί «Μαύρων Πανθήρων», αν ναι, πρόκειται και κακέκτυπο των . Καμμία σχέση ως προς τα κίνητρα και την ιδεολογία. Μονάχα το όνομα.

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ Επισκέπτης 30/05/2013 13:16:02

      Για να πω την αλήθεια την ιδεολογία των παλιών πανθήρων δεν την γνωρίζω. όχι όμως αγαπητέ πως δεν έχουν οι νέοι πάνθηρες ιδεολογία και κίνητρα : λίγο είναι να πουλάς την πρέζα ήσυχος , να εκδίδεις τις αρωστιάρες συμπατριώτισες σου ( για τα cd δεν αναφέρομαι μπροστά στα άλλα είναι πταίσμα).
      αφού φτάσαμε να μας απειλούν οι μαο-μαο ( έγχρωμοι , αφρο πείτε τους όπως θέλετε) μέσα στα μουτρα μας πάω πάσο. Ειλικρινά λυπάμαι αλλά ''άριε'' πακιστανολιάκο σου έρχομαι

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ Kostas nikolaou 30/05/2013 16:46:13

        Είχα βάλει έναν σύνδεσμο, που έλεγε την ιδεολογία τους. Ελπίζω να μπήκε σωστά τώρα.

        Συμφωνώ με το σχόλιό σου.

  8. αργατεία avatar
    αργατεία 30/05/2013 11:42:09

    ενδιαφέρον παρουσιάζει η επιλογή της ονομασίας "μαύροι πάνθηρες" που παραπέμπει στο απελευθερωτικό κίνημα των μαύρων στις ΗΠΑ, όπου εκεί βέβαια είχαν απόλυτο δίκιο, στην Ελλάδα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά, δεν τους έφεραν με την βία οι Έλληνες για να τους κάνουν σκλάβους στην Ελλάδα, ούτως ή άλλως σκλαβοι δεν έγιναν, όπως τους έκαναν οι αγγλοσάξωνες ξεριζώνοντάς τους βίαια από τις πατρίδες τους για να τους βάλουν να δουλέψουν σαν δούλοι για να χτισουν αυτοί την αυτοκρατορία τους...πολύ άστοχοι και ύποπτη η επιλογή ονόματος αλλά και η ίδια η λογική πίσω από την απόφασή τους αυτή...εγείρει επίσης σοβαρά ερωτηματικά η πρεμούρα βρετανικών ΜΜΕ να παίξουν το θέμα τόσο ψηλά, βρετανικές μυστικές υπηρεσίες μου μυρίζει το πράγμα, συγγνώμη κιόλας, είμαι καχύποπτος....

    • Αλέξ avatar
      Αλέξ @ αργατεία 30/05/2013 12:45:34

      Συμφωνώ μαζί σας ότι είναι πρακτοριλίκια όλα αυτά. Νομίζω μόνο ψυχραιμία μπορούμε να δείξουμε, να κατεβάσουμε τους τόνους και να παρακολουθήσουμε τους χειρισμούς της κυνέρνησης. Είμαι εξοργισμένος που πλέον αποδεικνύεται ότι ένας πόλεμος μεγάλων δυνάμεων επιλέχθηκε -με συναίνεση και του ΓΑΠ στο έγκλημα- να δωθεί με πεδίο του την Ελλάδα. Πλέον εμπιστεύομαι μόνο τον κο Σαμαρά και περιμένω να δω αν οι αντιμαχόμενοι έχουν κάτι να προσφέρουν στην Ελλάδα πέρα από τον πόνο και τη δυστυχία που προκάλεσαν όλα αυτά τα χρόνια. Αν έρχονται με δωράκια "Μαύρους Πάνθηρες" κλπ. σίγουρα δεν ξεκινάνε καλά την προσέγγιση με τον ελληνικό λαό.

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ Αλέξ 30/05/2013 21:08:19

        φίλε Αλεξ, στην πολιτική και ιδιαίτερα στις διεθνείς σχέσεις τίποτα δεν σου δίδεται από τους άλλους, μόνο όσα έχεις δύναμη μόνος σου να πάρεις παίρνεις, δεν υπάρχει "κοινωνικό κράτος" στις διεθνείς σχέσεις, ωμός ανταγωνισμός για εξυπηρέτηση εθνικών κρατικών συμφερόντων, αν δεν μάθουμε να παίζουμε έτσι και εμείς και να προετοιμαστούμε ανάλογα, θα περιμένουμε μάταια σωτήρες και από μηχανής θεούς...συν Αθηνά και χείρα κίνει που λέγανε και οι πολύ παλιοί μας....

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ αργατεία 30/05/2013 15:06:06

      Κάνεις ένα λάθος εδώ. Σκλάβους τους είχαν κάνει άλλες φυλές στην Αφρική, συνήθως μουσουλμανικές. Αυτοί τους πούλησαν. Οι Αγγλοσάξωνες (κακώς φυσικά) τους αγόρασαν ως σκλάβους. Το δουλεμπόριο πήγαινε και προς την Ανατολή, απλά οι μαύροι που πήγαν εκεί εξοντώθηκαν...

  9. ~Mara~ avatar
    ~Mara~ 30/05/2013 11:53:10

    Ίδια είναι τα αποσταθεροποιητικά κέντρα που οργανώνουν και ενισχύουν και τους μεν... και τους δε....
    Πως αλλιώς άλλωστε θα έχουν όποτε και όταν θελήσουν το "όπλο" των ταραχών???
    Παλιές μέθοδοι και χιλιοδοκιμασμένες....
    Καμμιά φορά όμως τα σχέδια... μένουν μόνο επί χάρτου.

  10. alhimistis avatar
    alhimistis 30/05/2013 11:57:28

    Να δώ πότε θα δημιουργήσουμε τις "άσπρες αρκούδες' και θα πάρει ο διάβολος και τη χρυσή αυγή και τους μαύρους πάνθηρες και τους κίτρινους κατασαπλιάδες΄
    Αρκετά μας τα ζαλίσανε όλοι οι άχρηστοι.
    Και η αστυνομία ?Φυλάει τις σκουριές , μη χαλάσει η επένδυση του Πάχτα, και κάνει μπλόκο στα ποδήλατα.

  11. R.N avatar
    R.N 30/05/2013 12:01:13

    Όσο πάει και περιπλέκεται το πρόβλημα. Κάποιος να τους πληροφορήσει τους οργισμένους ...πάνθηρες οτι δεν τους καλέσαμε εδώ; Δύσκολο;

  12. Ευαγγελος avatar
    Ευαγγελος 30/05/2013 12:03:06

    Και πολυ καλα θα κανουν να προστατευονται. Οχι θα κάτσουν να ανέχονται το κάθε κομπλεξικό αποτυχημένο ανθρωπάκι-ρατσιστη.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Ευαγγελος 30/05/2013 12:09:42

      φύγε και εσύ μαζί με τον δεσμό σου στην Κένυα..

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ευαγγελος 30/05/2013 12:12:10

      Πάντως γιά καλό καί γιά κακό,βαστᾶτε τά κεφάλια σας γερά στή θέση τους...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Ευαγγελος 30/05/2013 12:43:16

      Σίγουρα θα επικροτούσες και ανάλογες ενέργειες των λιγοστών Ελλήνων που μένουν στα γκέτο για να προφυλαχθούν από τους αλλοδαπούς, έτσι; Δεν πάτε όλοι μαζί στην Κένυα να ζήσετε σε αναρχική κοινωνία; Μόνο που αυτοί δεν θέλουν αναρχίες βέβαια και μην ακούσουν τίποτα για την θρησκεία τους, μαύρο φίδι που σε έφαγε...

      • Ευαγγελος avatar
        Ευαγγελος @ Γιώργος 30/05/2013 12:52:26

        Οι ελληνες ας προστατευθουνε απο οποιον - αποδεδειγμενα και με στοιχειά-απειλεί την ζωη-περιουσια τους. Λογικο είναι.
        Τους αλλους αλλοδαπους ομως που δεν κανουν τιποτα κακο ομως να μην τους αγγίξουν διοτι εκει εχουμε τσουβαλιασμα-ρατσισμο. Αυτο υποτίθεται θελει να κανει αυτη ο ομαδα να προστατευθει απο αυτες τις περιπτωσεις.

        • Ευαγγελος avatar
          Ευαγγελος @ Ευαγγελος 30/05/2013 12:55:10

          α ξεχασα. Στην Κενυα το Ισλαμ ειναι 11% νομίζω. Παντου ισλαμοεφιαλτες βλέπετε. Εχετε κανει τη λεξη μουσουλμανος συνώνυμο του "εγληματια". Αυτό δεν ειναι "ρατσισμος"? Με την ευρεία έννοια οχι τη φυλετική.

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Ευαγγελος 30/05/2013 13:11:46

            Εγώ δεν ανέφερα πουθενά στο παραπάνω σχόλιο την λέξη "μουσουλμάνος".

          • Ευαγγελος avatar
            Ευαγγελος @ Γιώργος 30/05/2013 13:50:27

            οκ, ισχύει τοτε αυτο που εγραψα για κάποιους αλλους. ξερουν, αυτοι

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Ευαγγελος 30/05/2013 20:47:13

            Αγαπητέ Ευάγγελε, μία ερώτηση μόνο:

            Ελικρινά,
            στο σπίτι σου μπαινοβγαίνει όποιος θέλει όποτε θέλει και έχει τα ίδια διακιώματα επί τους σπιτιού σου όπως και εσύ;

            Διότι μιλάς ως η Ελλάδα να μην είναι σπιτι σου...

          • Ευαγγελος avatar
            Ευαγγελος @ Νίκος Αργεάδης 30/05/2013 21:56:34

            Οχι,
            αλλά κάποια βασικά ανθρώπινα δικαιώματα πρέπει να ισχύουν παγκοσμίως υποτίθεται, ανεξαρτήτως "σπιτιού".
            Δηλαδή: προστασία απο ρατσισμό, ιατρική περίθαλψη αν χρειαστεί, τροφή, προστασία από βια σωματική και λεκτική.. (αυτός που ασκεί βια δεν απαλλάσσεται άμα η βια ασκήθηκε πάνω σε παράνομο μετανάστη).

            Αυτό τα δικαιώματα λέμε να έχουν τα minimum, οχι τα παραπάνω που εννοείς εσύ. Κατά τα άλλα οι νόμοι να τηρούνται, απελάσεις κλπ, αλλο το ενα αλλο το αλλο

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Ευαγγελος 30/05/2013 15:02:27

            Τυχαίνει να γνωρίζω την κατάσταση στη δυτική Ευρώπη μάλλον καλύτερα από εσένα, από προσωπική εμπειρία. Σου λέω λοιπόν ότι 1. η εγκληματικότητα μεταξύ των μουσουλμάνων είναι σαφώς υψηλότερη παρά μεταξυ των χριστιανών, συμπεριλαμβανομένων των Αφρικανών. Στη Γαλλία γύρω στο 60% στατιστικά των φυλακισμένων είναι μουσουλμάνοι.
            2. Μεταξύ των μη μουσουλμάνων, λυπούμαι αλλά η εγκληματικότητα στους Αφρικανούς είναι υψηλή.
            3. Εσύ πιστεύεις ότι ένας σοβαρός Αφρικανός θα ερχόταν στην Ελλάδα για δουλειά; Πλην ελαχίστων, έρχονται ή για λαθρεμπόριο ή για πρεζεμπόριο, λόγω μπάχαλου. Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις βέβαια. Αλλά αυτή είναι η κατάσταση. Πήγαινε μία βόλτα στην Πλατεία Αμερικής και πες μου μετά. Γυναίκα δεν μπορεί να κυκλοφορήσει μόνη της μόλις βραδιάσει. Αν σε ενδιαφέρει αυτό φυσικά, που δεν νομίζω...

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Ευαγγελος 30/05/2013 13:20:01

          Και όμως αγαπητέ, στο χωριό Θερμησία Αργολίδας, δυο αλλοδαποί από την... Νέα Γουινέα (!!!) χτύπαγαν στο κεφάλι με μια πέτρα, στην αυλή του σπιτιού του, έναν 24χρονο Έλληνα λόγω διαφορών... Βγήκε ο πατέρας του νεαρού και έβλεπε να σκοτώνουν το παιδί του. Πήρε μια κυνηγετική καραμπίνα και τους πυροβόλησε στα πόδια. Όμως μετά έπρεπε να κρυφτεί γιατί η αστυνομία άρχισε το κυνηγητό εναντίον του για... αυτοδικία. Έπρεπε να περιμένει να τελειώσουν οι δυο αλλοδαποί, να φύγουν, και μετά να καλέσει την αστυνομία! Έτσι του είπαν...

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Γιώργος 30/05/2013 13:27:30

            Καί δέν ἔχει ψηφιστεῖ καί ὁ ρατσιστοψοφονόμος...

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 31/05/2013 14:40:34

            Εδω πρεπει να παιξουν ενεργο ρολο οι δικαστες οταν εκδικαζουν. Στους συγγενεις της Μυρτους να τα πουν αυτα...

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Ευαγγελος 30/05/2013 13:27:48

      Άντε στα γκέτο τότε.Όχι στην Κηφισιά και από εκεί φτηνοφιλοσοφίες.
      Ακόμα καλύτερα,τράβα μαζί τους εκεί από όπου ήρθαν.
      Αφού μισείς τόσο την Ελλάδα και τους Έλληνες δε σε κρατάει κανείς εδώ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ευαγγελος 30/05/2013 14:56:23

      Προστατεύουν και τις Ελληνίδες που ληστεύουν οι ομόφυλοί τους Αφρικανοί;
      Τους μαύρους πρεζέμπορους πάντως σίγουρα.
      Πόσο ανθέλληνας και κομπλεξικός μπορεί να γίνει ένας αριστερός άραγε;

      • Ευαγγελος avatar
        Ευαγγελος @ ΒΙΣ 30/05/2013 18:16:26

        Να μιλας και να κατηγορεις με αποδεικτικά στοιχεία τα συγκεκριμενα ατομα - με ονοματεπωμυνο που τα κάνουν αυτα. Γιατι εχω γνωρίσει κοσμο απο τέτοιες χωρες στην Ελλαδα που ουτε εμπόριο ναρκωτικών κάνει, ουτε π.χ. μαστροπια, ούτε ληστείες και αντίθετα εχουν προστατέψει τον ελληνα ή Ελληνίδα φιλη τους.

        Μου το βρήκατε τωρα ολοι με το "ανθέλληνας" ε?" Σαν τον Μπους Τζουνιορ που ελεγε "Όποιος δεν ειναι μαζι μας ειναι εναντίων μας" Και δεν εχω καμια σχεση με την αριστερα ειμαι με τον φιλελευθερο χώρο.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Ευαγγελος 30/05/2013 20:46:43

          Lili και εσύ, ε; Libéral-libértain.
          Εχει γίνει της μόδας τελευταία το φρούτο ανάμεσα σε κάτι παιδάκια ΒΠ....

      • Je ne regrette rien avatar
        Je ne regrette rien @ ΒΙΣ 31/05/2013 01:16:11

        @ ΒΙΣ μου, τόσην ώρα σας τα λέω και δεν με ακούτε...
        Δεν καταλαβαίνω τι κάνει αυτός ο "Ευάγγελος" στην Ελλάδα... Ας χαιρετίσει την παρεούλα του στο Indymedia
        και άς πάει στο Πακιστάν.Με τις ευλογίες του Αλλάχ και του Γιαχβέ !

      • ελλην-1821 avatar
        ελλην-1821 @ ΒΙΣ 31/05/2013 18:45:29

        ανθέλληνας και κομπλεξικός....
        μην βαζεις το και ειναι πλεονασμος, ανθελληνας=κομπλεξικος

    • ελλην-1821 avatar
      ελλην-1821 @ Ευαγγελος 30/05/2013 16:18:38

      σου ειπα εισαι τρομερος μισελλην. Παντως Ελληνας δεν εισαι.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ ελλην-1821 30/05/2013 20:38:39

        ελλην-1821 Θα ήταν χρήσιμο να ενημερωθείτε για τη προστασία των κατοχυρωμένων εμπορικών σημάτων της Apple® όπως το "Μήλο-Ουράνιο Τόξο" Λογότυπο το οποίο εσείς χρησιμοποιείτε ως δική σας γραφική εκπροσώπηση (άβαταρ). Φιλικά.

    • WY avatar
      WY @ Ευαγγελος 30/05/2013 18:06:18

      @@@
      Ευαγγελος είπε:
      30/05/2013 στις 12:03 pm
      .....................................................

      Μάλλον ή γνωστή **Βαγγελιώ** τής Κυψέλης-Αγ.Παντελεήμονα είσαι, μέ τό κόκκινο τσαντάκι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
      Απλώς, τό **Ευάγγελος** είναι ό......... φερετζές!!!!!!!
      Δέν ξεκουμπίζεσαι λπν από τήν Ελλάδα Μας,μαζί μέ τό αίσθημά σου??
      Άντε κ....υρά μου καί νά κλείσης καί τήν πόρτα,φεύγοντας!!!!!!

  13. Ρηνα avatar
    Ρηνα 30/05/2013 12:07:50

    "Απο τον τακτικο στρατο λιγα θα παθετε, αμα ομως ξεσηκωθει το ρεμπελο....."
    Αγιος Κοσμας ο Αιτωλος.

  14. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 30/05/2013 12:20:47

    H Στρατηγική της Πολιτικής της Βίας των Δύο Ακρων φέρει τα κάτωθι στοιχεία:
    1) Ισχυροί αντίθετοι πόλοι οι οποίοι και ενδυναμώνονται συνεχώς
    2) Απόλυτη δημοσιότητα μέσω των ΜΜΕ και του Διαδικτύου
    3) Η όποια σύγκρουση να μην επιφέρει συντριπτικό πλήγμα σε κανέναν απο τους δύο πόλους
    4)η όποια σύγκρουση να προκαλέσει φόβο στην κοινωνία και να καθιστά την αντιπαλότητα οξύτατη
    5) να διαφανεί ότι η κυβέρνηση αδυνατεί να επιβάλλει τον Νόμο και αν το πράξει με σκληρότητα να βρεθεί υπόλογη τόσο για την ανοχή της όσο και για την δυναμική της
    6) μεταξύ των δύο ακραίων χώρων να μην υπάρχει δυνατότητα διαπραγμάτευσης

    Ολα αυτά εφαρμόστηκαν δεκαετίες απο την Αγγλοσαξονική διπλωματία με απόλυτη επιτυχία στον Ελλαδικό χώρο καθώς έχουν ακτινογραφήσει σε απόλυτο βαθμό την Ελληνική Κοινωνία και το Ελληνικό κράτος

    Ελπίζω τώρα να καταλάβουν άπαντες τι έπραξαν αν και είναι αργά.Το παιχνίδι άνοιξε πολύ και δεν μαζεύεται.Αλγεινή εντύπωση απο την υποτίμηση του κινδύνου, απο την υπερτίμηση του εκλογικού κόστους, απο την προώθηση προσωπικών στρατηγικών.Αναφέρομαι και σε ΔΗΜΑΡ και σε Ν.Δ. αλλά κα ισε όσους δεν αντιλαμβάνονται το πόσο σοβαρό είναι το ζήτημα

    Επεται η εμφάνιση της Ακροαριστεράς στο πλευρό των Μαύρων Πάνθηρων.Προσθέστε τα δημοσιεύματα που στοχοποιούν Ελληνες ως ακραίους ισλαμιστές, προσθέστε τα όσα έγιναν με την Μουσουλμανική Κοινότητα και έχετε μαι πλήρη εικόνα., δε ο Μάρτης του 2008 θα φαντάζει παιδικό πάρτι μαι ωραία πρωία

    Το παρακάτω απόσπασμα είναι απο ομιλία του Πρωθυπουργού σε εκδήλωση της ΟΝΝΕΔ ""Η άκρα Αριστερά συναντά την αναρχία με τον λαϊκισμό να αποτελεί τον συνδετικό τους κρίκο. Όμως δυστυχώς ο λαϊκισμός όταν συνδυάζεται με την απόγνωση και με την δημαγωγία μπορεί να γίνει ακόμα περισσότερα επικίνδυνος. Το είδαμε σε επεισόδια βίας σε πολλές χώρες αλλά και σε φαινόμενα μισαλλοδοξίας. Και η άκρα δεξιά επίσης συστηματικά καλλιεργεί τη μισαλλοδοξία και δηλητηριάζει τις κοινωνίες. Το χειρότερο είναι ότι και τα δυο άκρα τροφοδοτούν το ένα τ' άλλο και διαλύουν τις κοινωνίες. "

  15. Antonis avatar
    Antonis 30/05/2013 12:24:30

    Για κακή τους τύχη οι Έλληνες δεν πάσχουν από τα ενοχικά σύνδρομα Ευρωπαίων και Αμερικανων. Ούτε υπό σκλαβιά τους είχαμε, ούτε υπό αποικία, ούτε τίποτα.
    Παρατηρώ επίσης την ειρωνεία, να κατηγορούν κάποιους ως ναζί και ρατσιστές, αλλα να ονομάζουν την εγκληματική τους συμμορία "μαύροι πάνθηρες".
    Εγώ δεν άκουσα ούτε καν από χρυσαυγίτη να αυτοπροσδιορίζεται πρωτίστως ως λευκός. Έξω λοιπόν οι ρατσιστές από την Ελλάδα.

  16. NK avatar
    NK 30/05/2013 12:32:42

    Έτσι, καλά τα λέει, φτάνει πια με την ανομίαχαχαχχααχαχαχαααααχαχαχαχαχαχα.

    Bρεε, τι άλλο θα δούμε.

    Ελπίζω τώρα να κατάλαβαν όλοι πως ελλείψει αστυνομίας εμφανίστηκαν Σαριακές περιπολίες, XA, Mαύροι Πάνθηρες, Πυρήνες κτλ.
    Kάποτε πρέπει να λειτουργήσει όμως κι αυτό το κράτος, ε;

    A, ξέχασα, ο "νόμος και τάξη δεν θα περάσει".

  17. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 30/05/2013 13:38:27

    «Καί χορό τριγύρω σου θα στήσουν
    Με βιολιά καί με ζουρνάδες
    γύφτοι, Εβραίοι, αράπηδες , πασάδες
    καί τα γόνατά τους θα λυγίσουν οι τρανοί σου
    καί θα γίνουν των ΡΑΓΙΑΔΩΝ οι ΡΑΓΙΑΔΩΝ»

    Ο αθάνατος Κ.Παλαμάς
    “Ο Δωδεκάλογος του Γύφτου”

    • Τρίπους avatar
      Τρίπους @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 30/05/2013 14:20:54

      "Ο Δωδεκάλογος του Ρομά", πλέον. Μη γινόμαστε ρατσιστές.

    • ελλην-1821 avatar
      ελλην-1821 @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 30/05/2013 16:19:50

      Υποκλινομαι

  18. greekfournaris avatar
    greekfournaris 30/05/2013 13:56:25

    Χαίρομαι που όλοι πέσατε πάνω στον Ευαγγελο, όταν πηγε να υπερασπιστει το δικαιωμα των μεταναστων στην ιδρυση κατι που... παραπεμπει σε συμμορια.
    Θα περιμενα με την ιδια πυγμη, χωρις κανενα δισταγμο, χωρις κανενα ''ναι μεν,αλλα'' να καταδικασουμε τη δραση της Χρυσης Αυγης. Γνωριζω οτι το συγκεκριμενο σαιτ πολλες φορες εχει υψωσει το αναστημα του απεναντι στο φαινομενο αυτο και ειναι προς τιμην των συντακτων του. Θα περίμενα ομως εξισου καθολικη -ως αυτονοητη- να ηταν η καταδικη της δρασης της Χρυσης Αυγης απο το συνολο των σχολιαστων κι οχι κατα καποιο τροπο να τους κλεινουμε το ματι....
    Χρυσαυγιτες, χουντικοι, βασιλικοι δεν ηταν ποτε στοιχεια της παραταξης, αντιθετα τον σπηλωνουν με καθε ευκαιρια...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ greekfournaris 30/05/2013 15:09:45

      Η ανάρτηση αφορά τους "μαύρους πάνθηρες" και αν πρέπει με αυτοδικία να τιμωρήσουν οποιονδήποτε θεωρήσουν ότι είναι χρυσαυγίτης και απειλεί τα δικαιώματά τους. Όπως πρέπει να καταδικάσουμε τυχόν εγκληματικές ενέργειες μελών της Χρυσής Αυγής, έτσι πρέπει να καταδικάσουμε εγκληματικές ενέργειες αλλοδαπών. Δεν νομίζω να διαφωνούμε σ'αυτό; Ελπίζω, μόνο, αυτοί οι "μαύροι πάνθηρες", που δεν τους κάλεσε κανείς εδώ, άρα είναι παράνομα στη χώρα, να μην προβούν σε διάφορες ενέργειες και εναντίον αστυνομικών που θα συλλαμβάνουν Νιγηριανούς εμπόρους ναρκωτικών π.χ.; Λέω εγώ τώρα...

    • Antonis avatar
      Antonis @ greekfournaris 30/05/2013 15:21:04

      Η μονη διαφορα είναι ότι η ΧΑ υπερασπίζεται τους Έλληνες. Οι άλλοι τους αράπηδες εισβολείς. Και εγώ προσωπικά ούτε παρατηρητής του ΟΗΕ είμαι, ούτε διαιτητής, να μοιράζω καλους και κακούς πόντους και να τους βλέπω όλους αντικειμενικά.

      • greekfournaris avatar
        greekfournaris @ Antonis 30/05/2013 15:27:04

        Ποιους Ελληνες; Όσους ταιριάζουν στα ''καλούπια'' του κ. Μιχαλολιάκου; Όσους συμβαδιζουν με τις αρχες, τις αξίες και τα πρότυπα που εκεινη θεωρει σωστα;

    • ελλην-1821 avatar
      ελλην-1821 @ greekfournaris 30/05/2013 16:21:25

      το ιδιο και κατι προοδευτικοι σαν εσενα. Ντροπη σου

      • greekfounaris avatar
        greekfounaris @ ελλην-1821 30/05/2013 17:01:01

        Ντροπή μου επειδή εξέφρασα την άποψη μου; Όταν γινετε κυβέρνηση, που δε θα γίνεστε όσο κι αν χτυπιέστε, κι όσο κόσμο κι αν χτυπησετε, να επιβάλλετε λογοκρισία, ώστε όλοι να συντάσσονται με τις δημαγωγικες κορωνες εθνοκαπηλειας του αρχηγου σας

        • ελλην-1821 avatar
          ελλην-1821 @ greekfounaris 30/05/2013 18:31:33

          Δηλαδη οποιος εινα αντιθετος απο σενα τι ειναι; δεν ντρεπεσαι

  19. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 30/05/2013 14:06:15

    - Το ότι ο "έγχρωμος" ανακοίνωσε ύπαρξη συσταθείσης συμμορίας το κατάλαβε κανείς;
    - Το οτι η Μυρτώ, η κοπέλα στη Κέρκυρα και οι αναρίθμητοι σφαγμένοι για λίγα ευρώ γέροντες μας δίνουν το δικαίωμα να αμυνθούμε και είναι ντροπή όλων μας οτι αυτό το κάνει |(οπως λένε οι προοδευτικάτζες βέβαια) μόνο η ΧΑ το βλεπει κάποιος;
    - Το οτι οι ιδεοληπτικές εμμονές της αριστεράς είναι ο κύριος λόγος που φτάσαμε ως εδώ έχει γίνει αντιληπτό;
    - Το οτι η ΧΑ δεν είναι το αίτιο του προβλήματος το οποίο θα υπαρχει ακομα και αν εξοντωθούν ολες οι ΧΑ που θα προκύψουν είναι καθόλου κατανοητο;
    Νομίζετε οτι στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο προδότες της αριστεράς και χαζοχαρούμενοι καναπεδοκένταυροι; Πόσο ακόμα νομίζετε οτι θα αντέξουν τα τοιχώματα του καζανιού;

  20. Ευαγγελος avatar
    Ευαγγελος 30/05/2013 14:39:40

    Εσείς το βλέπετε ετσι. Η μαζί μας η εναντίων μας.

    Ειμαι εναντίων οποιουδήποτε βρωμο- απο όπου και αν προέρχεται και ειμαι με το μερος οποιουδήποτε ακίνδυνου που θα τσουβαλιαστει άδικα απο οπουδήποτε και αν έρχεται. Δεν δίνω προτεραιότητα η περισσότερο δίκαιο σε καμία εθνικότητα ή υπηκοότητα.

    • Tsaros avatar
      Tsaros @ Ευαγγελος 30/05/2013 15:24:38

      Ειμαι εναντίων οποιουδήποτε βρωμο- απο όπου και αν προέρχεται και ειμαι με το μερος οποιουδήποτε ακίνδυνου που θα τσουβαλιαστει άδικα απο οπουδήποτε και αν έρχεται

      To "ακίνδυνος" πως σου ήρθε;

      Ένας μετανάστης είναι ακίνδυνος. Δέκα είναι ακίνδυνοι.

      Ένα εκατομμύριο είναι κίνδυνος. Και μουσουλμάνοι οι περισσότεροι -- με δεδομένη την ιστορία της Ελλάδας.

      Και ξέρεις εσύ, αφού χαρτιά δεν έχουν, διαβατήρια δεν έχουν κλπ, αν είναι «ακίνδυνοι» ή αν είναι καταδικασμένοι για 5-10 ληστείες ή εγκλήματα στη χώρα τους;

      Και ποιός σου είπε ότι στη χώρα τους, π.χ. στο Μπαγκλαντές, όπου βιάζουν τις γυναίκες για πλάκα στη μέση του δρόμου, ή στη Νιγηρία όπου σφάζονται μεταξύ τους οι φιλές, έχουν τις ίδιες αξίες και την ίδια συμπεριφορά με εμάς εδώ;

      • Ευαγγελος avatar
        Ευαγγελος @ Tsaros 30/05/2013 16:33:03

        Εγω δεν λεω να μπαινουν ολοι μεσα χυμα, χωρις χαρτια γιατι ουτε η οικονομια τους αντεχει και λογικο ειναι καποιοι να ηταν εγκληματιες στη χωρα τους και να δημιουργησουν προβληματα. Ας φυλανε τα συνορα να μη μπαινουν. Για ατομα οπως ο Κενιάτης που εχουν μεγαλωσει εδω και ξερουμε το ποινικο τους μητρώο δεν βλεπω κάποιο λογο γιατι να μην εχουν υπηκοοτητα.
        Το θεμα μου ειναι οτι οποιαδήποτε επιθεση η ενόχληση δεχτούν ανθρωποι χωρις να εχουν κανει τιποτα απλα επειδη ειναι ξενοι, αποτελει ρατσισμο. Εχω ακούσει για περιστατικο σε λεοφωριο με μια Ελληνίδα- ζωο που τα εβαλε με... Φιλιππινεζα απλα επειδη ηταν ξενη και έπιανε μια θέση! Αυτές οι συμπεριφορές πρέπει να συνθλίβονται επιτόπου.

        Και να μην ξεχναμε οτι οι Αλβανοι στατιστικα ευθύνοντε για την μεγαλύτερη παραβατικοτητα, Γιατί κολλάτε μονο στους αλλους?

  21. Tonia G. avatar
    Tonia G. 30/05/2013 14:45:37

    Ευάγγελε παρεμβαίνω γιατί έχεις χάσει το νόημα. Δεν έχει σχέση η τιμιότητα κάποιου με την υπηκοότητα του ή το δικαίωμα του να ζει σε μια χώρα. Π.χ. ο Άκης είναι εγχώριο λαμόγιο και καταχραστής. Θα πάει φυλακή μάλλον. Δεν θα του αφαιρέσουμε την υπηκοότητα του όμως. Ο Τζαμάλ είναι από τη Μπουρκίνα Φάσο, τιμιότατος και εργατικότατος πουλάει γυαλιά και τσάντες στο δρόμο. Μπήκε όμως λαθραία στη χώρα με βαρκάκι... Σε όλες τις ευνομούμενες χώρες θα απελαθεί... Η τιμιότητα δεν είναι η μόνη συνθήκη για να λάβεις κάρτα παραμονής οπουδήποτε. Η ανεντιμότητα όμως είναι. Στις ευνομούμενες χώρες αν έχεις κάρτα παραμονής και κλέψεις, βιάσεις, σκοτώσεις τότε σου απαγορεύεται δια βιός η είσοδος στη χώρα. Καπίς;

    • Ευαγγελος avatar
      Ευαγγελος @ Tonia G. 30/05/2013 20:50:27

      Εντάξει τα ξερω αυτά απλα εννοείτε απλα θελω να δειξω οτι αν το καλοσκεφτεί ο κόσμος, αλλοι ειναι οι πραγματικοί και πρώτοι εχθροί στις ζωες των περισσοτέρων μας και οχι οι ξενοι.
      Αν κανεις ένα γκαλοπ στους έλληνες “ποιοι σας εχουν ζημιώσει πραγματικά sτη ζωη σας και τους θεωρείτε εχθρούς”, ολοι σχεδόν θα απαντήσουν: Ο εργοδότης που με έριξε και δεν με πλήρωσε, οι πολιτικοί που μας έφεραν ως εδώ και μας κοβουν τις συντάξεις, οι φοροφυγάδες που μας κλέβουν, οι τράπεζες, το λαμογιο που μας εξαπάτησε. εμείς οι ίδιοι..
      Ο Νιγηριανός, και ο Αιγύπτιος λαθρομετανάστης δεν νομίζω να είναι ψηλά στα αποτελέσματα. Οι περισσότεροι δεν έχουν καν επαφή μαζί τους - και να έχουν δεν είναι αρνητική. Ανάλογα και με την περιοχή βέβαια. Δεν λεω ότι δεν είναι πρόβλημα η λαθρο μεταναστευση, αλλα δεν αξίζει τοσο πάθος και λύσσα.
      Η απέλαση του εγκληματία αλλοδαπού με ενδιαφέρει και εμένα πολύ και απαιτώ να γινει. Του τίμιου Τζαμαλ που λες….απλα οτι λεει ο νόμος…..Παραπάνω δεν ασχολούμαι. Δεν θα αλλάξει κατι στη ζωη μου. Δεν τους βαζω ολους στο ιδιο καζανι.
      Η οικογένεια μου από ελληνες τσιγγάνους την εχει παθει 2 φορές και εχουν και καταυλισμό κοντα στην περιοχή μου, αλλα δεν ασχολούμαι με αυτούς ούτε θα τους τσουβαλιάσω.

    • Ευαγγελος avatar
      Ευαγγελος @ Tonia G. 30/05/2013 21:36:43

      Στη δεύτερη σειρά ήθελα να γράψω "εννοείται"

      (για μερικούς που μας τη λένε για την ορθογραφία)

  22. Γιώργος avatar
    Γιώργος 30/05/2013 14:56:11

    Ωραία λογική, την πουλάνε στα σούπερ μάρκετ;

  23. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 30/05/2013 14:56:55

    Καμία δουλειά δεν είναι ντροπή....

  24. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 30/05/2013 14:58:27

    Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι όλοι οι Αφρικανοί που ήρθαν εδώ από το 2000 και μετά πήραν βίζα από το ελληνικό προξενείο στη χώρα τους.
    Μάλιστα...
    Και αν σου πω ότι ξέρω μέσα από δικηγορικά γραφεία ότι οι μαύροι αγοράζουν εδώ στην Ελλάδα τις άδειες παραμονής και τα ψεύτικα χαρτιά με χοντρά χρήματα, θα με πιστέψεις;

  25. stamoschios avatar
    stamoschios 30/05/2013 15:04:04

    ΕΞΩ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΟΛΟΙ ΕΞΩ

  26. Γιώργος avatar
    Γιώργος 30/05/2013 15:33:12

    Σύμφωνα με το newsit και κάποια μέλη της Αφρικανικής κοινότητας στην Ελλάδα, δεν υπάρχουν μαύροι πάνθηρες, είναι όλα ψέμματα, ή τουλάχιστον δεν επικροτούνται τέτοιες ενέργειες από Αφρικανούς που είναι καμιά 20αρια χρόνια στην Ελλάδα και ζουν ήσυχα και ωραία, κάνουν παιδιά ονομάζοντάς τα με ελληνικά ονόματα (π.χ. Νικόδημος, Νικηφόρος, Αριστοτέλης) κλπ κλπ.

    • Αλέξ avatar
      Αλέξ @ Γιώργος 30/05/2013 15:43:25

      Άρα ανήκουν σε άλλα κέντρα αυτοί που εμπαίζουν και εμάς και τους Αφρικανούς.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Αλέξ 30/05/2013 15:51:04

        Έτσι μου φαίνεται και μένα.

  27. GN avatar
    GN 30/05/2013 15:46:15

    Για να τελειώνουμε. Χρυσαυγιτες, αναρχοαριστεροι, αραπάδες , ξαραπάδες, λάθρο, ξελάθρο, και όποια άλλα τσογλάνια κουνηθούνε, τσουβάλιασμα και σάπισμα αλύπητα!!! Κρατική βια, νομός και τάξη κλπ δεν θέλει πολύ φιλοσοφία ούτε συζήτηση... Και έτσι θα γίνει... τέλος

    • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
      ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ @ GN 30/05/2013 16:42:18

      Μόνο που ξέχασες μια λεπτομέρεια, στην Ελλάδα, δεν υπάρχει Judge Dredd !

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ GN 30/05/2013 23:39:27

      Με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι εσύ και οι χουντικοί φίλοι σου.

  28. Scarface avatar
    Scarface 30/05/2013 15:49:16

    Μακαρι να δημιουργηθουν και μαυροι πανθηρες και καφε τιγρεις και λευκες αρκουδες. Ας ερθουν και οι γκριζοι λυκοι που σιγουρα εχουν πατημα στη θρακη μας.

    Μηπως και ξυπνησουμε και αποφασισουμε να κανουμε οτι χρειαζεται.

    Υ.Γ. Μερικοι, ακομα κι εδω, ειναι ετοιμοι χαρην της "προοδευτικοτητας", του "ανθρωπισμου", της "δημοκρατιας", του "πολιτισμου", να παραδωσουν τα κλειδια της χωρας, η οποια σημειωτεον δεν ανηκει σε εμας αλλα στα παιδια μας, στους ξενους εισβολεις. Δε θα τους περασει. Δε θα γινουμε Αιγυπτος η Συρια. Σιγουρα οχι χωρις να ριξουμε ουτε ντουφεκια. Εγω πιστευω οτι ειμαι μελος μιας κοινοτητας και εχω μια μετοχη απο τα 10000000 μετοχες της Ελλαδας. Εχω, οπως ολοι, μεριδιο στην ιδιοκτησια της χωρας. Και δεν σκοπευω να δεχτω καινουργιους συνεταιρους... Στο κατω, κατω, ας κανουμε γενικη συνελευση και ας αποφασισει η πλειοψηφια αν θελει νεους συνεταιρους.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Scarface 31/05/2013 15:31:00

      Scarface!!!!!!!!!!!!!!
      Παντως ο δυσκολος δρομος εχει και θυματα....

  29. alex23 avatar
    alex23 30/05/2013 16:10:28

    ας μην μπερδευομαστε
    το μελος της ομαδας μαυροι πανθηρες που βγηκε στην tv ειναι εξισου επικινδυνο με αυτους που κατηγορει για ρατσισμο και αν ισχυε ο νεος νομος, ανεξαρτητα ποιος θα ειναι τελικα, το πιθανοτερο θα ειχε συλληφθει μιας και δηλωσεις του τυπου 'στο β παγκοσμιο τους νικησαμε στον γ' παγκοσμιο θα τους εξαφανισουμε απο την γη΄, δεν μπορουν να εκφραζουν πολιτισμο, αλλα προκληση σε βια για την αντιθετη ιδεολογια

    οι ιδεες δεν επιβαλλονται ουτε αντιμετωπιζονται με βια, παρα μονο με νομους που δεν θα κοιτανε να εξυπηρετησουν πολιτικες αναγκες και δεν θα πρεπει να διαχωριζουν τον ρατσισμο αναλογα με το ποιος τον εκφραζει, δινοντας πχ σε αυτον της ακρας αριστερας αλλοθι την ελευθερια εκφρασης αλλα και καμια ανοχη στους υπολοιπους..Ίσα μέτρα, ίσα σταθμά για ολους..

  30. ελλην-1821 avatar
    ελλην-1821 30/05/2013 16:14:01

    πιστεψε με εισαι πιο επικινδυνος απο τον μαυρο πανθηρα η χρυσαυγιτη. Ελα κρυψου στην φωλια σου μην με στενοχωρεις

  31. ελλην-1821 avatar
    ελλην-1821 30/05/2013 16:23:45

    Ας μιλησουν και τους καταδικασουν οι ησυχοι αυτοι κατοικοι που πραγματι δουλευουν και ειναι σωστοι και τιμιοι. Μονο βριζουν ομως

  32. ελλην-1821 avatar
    ελλην-1821 30/05/2013 16:27:58

    Απλα μια ερωτηση σε οσους λαθρο η μη λαθρο . Αν συμβει καποιο επεισοδιο με την Τουρκια εσεις τι θα κανετε; Λογικο να μας παλουκωσετε γι αυτα αμοιροι που τραβατε. (δεν σας φεραμε ομως εμεις ). Γι αυτο αντε και πισω στις πατριδες σας. Και μην μου το παιζετε ταλαιπωροι και φτωχοι γιατι κι εδω το ιδιο εισαστε. Οποτε πρακτορακια αμετε στο ......

  33. Αιρετική avatar
    Αιρετική 30/05/2013 19:31:27

    Ευάγγελε, εσείς έχετε το δικαίωμα στα τετραγωνικά της οικίας σας, να φιλοξενήσετε όσους αναξιοπαθούντες επιθυμείτε. Μην απαιτείς όμως να υποστούν τις παρενέργειες της .... μεγαλοψυχίας σας και όλοι οι άλλοι αυτόχθονες. Η Ελλάδα, είναι το σπίτι των Ελλήνων. Οι μη προσκεκλημένοι, θα πρέπει να αποχωρήσουν και όσο γρηγορότερα, τόσο το καλύτερο.

    • Ευαγγελος avatar
      Ευαγγελος @ Αιρετική 30/05/2013 21:13:42

      Εγω ξεκίνησα εδώ μεσα να μιλάω απλα πιστεύοντας ότι πρεπει να προστατευτούν άνθρωποι από ρατσιστική βία η διάκριση και ειδικά να μην πειραχθεί κανένας που δεν έκανε τίποτα - το αυτονόητο δηλαδή – και καταλήξαμε να μιλάμε περι λαθρομεταναστευσης, απελάσεων, αριστερά, κλπ. Καμιά σχέση το ένα με το άλλο δηλαδή.

    • Je ne regrette rien avatar
      Je ne regrette rien @ Αιρετική 31/05/2013 00:51:12

      Aιρετική μου @Μεγαλειοτάτη έπεσες και εσύ στην παγίδα αυτού του "τρόλλ" ; σας δουλεύει όλους ένας αμόρφωτος μισέλλην (αυτό το τελευταίο διαφαίνεται καθαρά) και προσπαθείτε ένας λαός ολόκληρος ( και μία Βασίλισσα!)να του... εξηγήσετε ότι την ημέρα έχει ήλιο και τη νύχτα φεγγάρι ...

      • Αιρετική avatar
        Αιρετική @ Je ne regrette rien 31/05/2013 07:50:34

        :-) Αγαπητότατή μου Je ne regrette rien , ας παίξουμε αφού θέλει τόσο πολύ ο Ευάγγελος!!!! Γιατί να του χαλάσουμε το χατήρι; Να ζήσουν ΚΑΙ υα τρολλς....
        Υ.Γ. Πού χαθήκατε εσείς πάλι όμως τόοοοοσον καιρό;

  34. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/05/2013 19:36:08

    Μπράβο Je ne regrette rien,τήν καλύτερη κουβέντα εἶπες!

  35. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/05/2013 19:38:22

    Πιστεύεις ἀλήθεια Ἑλένη ὅτι αὐτός μένει σέ ἕνα τέτοιο χωριό;

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 31/05/2013 14:16:24

      Οχι Κυθηριε ουτε εγω το πιστευω. Η αφομοιωση παντως ειναι πολυ δυσκολο πραγμα αλλιως θα ειχε ηδη επιτευχθει....
      Πρεπει οι γονεις να αποτιναξουν τελειως τις ριζες τους και να επιδιωξουν τα παιδια να ενστερνιστουν την Ελληνικη παιδεια και κουλτουρα. Κατι που δεν γινεται. Εγω μονο ενα Αλβανακι εχω γνωρισει που λεει διαρκως οτι εγω θελω να γινω Ελληνας και θα γινω. Βεβαια εχει γεννηθει εδω.

  36. Nεστωρίδης avatar
    Nεστωρίδης 30/05/2013 19:44:04

    Επειδή τυχαίνει εμείς οι Έλληνες να είμαστε ιδιοκτήτες της χώρας που λέγεται Ελλάδα, θα πρέπει επιτέλους να ακουστεί ο λόγος μας.
    Υπάρχουν νόμοι για παράνομη είσοδο στην χώρα ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ και να αφήσουμε τις αστειότητες περί πολιτικού ασύλου!! Όσοι αλλοδαποί ΔΕΝ έχουν εργασία στην χώρα μας να απελαθούν άμεσα!
    Υπάρχουν δύο τρόποι επαναπροώθησης αλλοδαπών δεν θα ήταν κακό να βρεθεί και τρίτος.
    Εκείνο που ΔΕΝ μπορώ να δεχθώ είναι να υπάρχουν ρατσιστικές συμμορίες νέγρων που θα περιπολούν στην πόλη μου, ΑΙΣΧΟΣ, για να προστατεύουν τους ομόφυλούς τους έμπορους ναρκωτικών, κλέφτες, ληστές βιαστές κλπ(εφαρμόζοντας τον βάρβαρο ρατσιστικό νόμο της Σαρία).
    Που είναι οι κρατικές υπηρεσίες να ελέγξουν τα γκέττο της Αθήνας και να συλλάβουν και να απελάσουν τον Κενυάτη ρατσιστή συμμορίτη (Μαύρο πάνθηρα) στην χώρα του άμεσα, για λόγους κρατικής ασφαλείας (όπως θα γινόταν σε κάθε ευνομούμενη χώρα)
    Που είσαι Δένδια, και αρχηγέ της ΕΥΠ μήπως δειλιάζετε στις κλαψες κάποιων ηλίθιων πεμπτοφαλαγκιτών του λεγόμενου αριστερού χώρου; Οι κακοπροαίρετοι ντόπιοι πάντα βοηθούσαν τον εχθρό για λόγους ιδιοτέλειας (όπως οι Τουρκολάγνοι το 1453, έτσι κανουν σήμερα οι ισλαμολάγνοι πισογλέντηδες).
    ΕΞΩ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (έλεχος αυστηρός του αριθμού που παραμένουν νόμιμα και εργάζονται)
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

    ΑΝΤΩΝΙΕ πράξε το εθνικό σου καθήκον, πάρε έτοιμο τον μεταναστευτικό νόμο του Ισραήλ για να τον εφαρμόσουμε και εμείς αυτούσιο.

    • Αυθεντικός Ιθαγενής avatar
      Αυθεντικός Ιθαγενής @ Nεστωρίδης 30/05/2013 23:10:43

      Συμφωνώ αγαπητέ φίλε η Ελλάδα ανήκει στους Ελληνες και μάλιστα στους αληθινούς Ελληνες. Οπότε εκτός από πόδι σε όλους τους μαυροκιτρινιάριδες προτείνω: 1. να πάρουν πόδι οι Πόντιοι να πάνε στα βάθη του Καυκάσου από όπου μας ήρθαν 2. πόδι οι Βλάχοι και επιστροφή στην Ρουμανία και 3. πόδι στους βούλγαρους/σκοπιανούς της Μακεδονίας που μάθανε Ελληνικά μετά το 1920. Επίσης αυτοί οι Κρητικοί με τρίχες στο μέτωπο μου θυμίζουν Αιγυπτίους αλλά τουλάχιστον είναι ντόπιοι κάτοικοι του νησιού οπότε ντάξει. Αντε γιατί πολλοί μαζευτήκαμε.

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ Αυθεντικός Ιθαγενής 30/05/2013 23:40:41

        Ξέχασες τους Αρβανίτες, αυτοί είναι εξ ορισμού Αλβανοί και η χειρότερη φάρα της χώρας.

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Περικλής 31/05/2013 02:09:50

          ..και 'συ Περικλή 'αυθεντικός'??
          (τι χρωμα είσαι?)

        • Αυθεντικός Ιθαγενής avatar
          Αυθεντικός Ιθαγενής @ Περικλής 01/06/2013 13:53:07

          Ναι έχεις δίκιο ξέχασα τους αρβανίτες που το παίζουν Ελληνες τώρα, τους τουρκόσπορους της Θράκης και τους Πομάκους. Οχι τίποτα άλλο αλλά από την πολλή μίξη χάσαμε και το αρχαιοελληνικιό μας προφιλ.

      • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
        ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ @ Αυθεντικός Ιθαγενής 31/05/2013 00:41:31

        Ο…Διεθνούς φήμης Ιστορικός Τατσόπουλος είσαι ;

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Αυθεντικός Ιθαγενής 31/05/2013 02:17:51

        καμμια φορά λες..ακομα και με τους λαθρομετανάστες αν το παλεψουμε σωστα μπορει και να αποφυγουμε τα χειρότερα ..

        αυτο όμως που εχει αποδειχτεί και ιστορικά πως δεν λύνεται με τίποτα .. ειναι τι να κανεις με κάτι 'Αυθεντικούς Ιθαγενείς' που περιμενουν να βγουν απο την τρύπα τους σε περιοδους ανωμαλίας, κατοχες, εμφυλίους κλπ, ..προσεχώς και με τους ισλαμοφασίστες κολλητους τους

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Nεστωρίδης 31/05/2013 10:21:06

      Eισαι ετοιμος να φυγεις απο την ΕΕ και να ζησεις μεσα στη φτωχεια;
      Εαν ναι ,ενταξει.Ειναι καιρος στην Ελλαδα της φιλοευρωπαικης δεξιας και της αντιευρωπαικης αριστερας να λεχθουν τα πραγματα με το ονομα τους οπως στην υπολοιπη Ευρωπη.
      Ο μηχανισμος που προαγει τον πολυπολιτισμο και τα αντιρατσιστικα νομοσχεδια ειναι η Ευρωπαικη Ενωση.Εαν δεν τα θελεις αυτα πρεπει να φυγεις απο εκει μεσα.
      Στην Ελλαδα ομως λογω παραδοσεως και ψυχρου πολεμου στον οποιο ζουμε ακομη η δεξια παραμενει φιλοευρωπαικη με ψευδαισθησεις εθνικου κρατους μεσα στην ΕΕ.Δεν υπαρχει τετοιο πραγμα.

  37. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/05/2013 19:47:42

    Ὑπάρχουν καί κάποιοι ἀπλοί Ἕλληνες,κάποιοι χωριάτες,γέροι καί γριές,πού δέν ἔχουν καμμία γνώση καί σχέση μέ τίς ἀρχές καί τίς ἀξίες τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς,ἀπλά εἶναι ἀπό τούς μόνους πού περιμένουν σέ ὁρισμένες περιπτώσεις κάποια βοήθεια ἤ προστασία.

  38. αργατεία avatar
    αργατεία 30/05/2013 19:48:06

    έστω ΒΙΣ, να συμφωνήσω μαζί σου, δεν αλλάζει την ουσία του επιχειρήματός.....εμείς ως κοινωνία και ως χώρα δεν δημιουργήσαμε αλλά υποστήκαμε αυτό που ιστορικά ονομάστηκε επεκτατικός ιμπεριαλισμός, δεν είμασταν οι ισχυροί αφέντες αλλά οι κατακτημένοι που προσπαθούσαν να απελευθερωθούν, άλλο Δράμαλης και άλλο Κολοκοτρώνης...

  39. Αιρετική avatar
    Αιρετική 30/05/2013 19:48:07

    Ευάγγελε, διαβάζοντας αυτά που γράφετε, καταλήγω στο συμπέρασμα οτι επιθυμείτε απλώς να ακούσετε ...μπινελίκια, γι αυτό προσπαθείτε να προκαλέσετε. Το θέμα είναι απλό. Οι παράνομοι λαθροεισβολείς προωθούνται στις πατρίδες τους και χαρτζιλικώνουμε και τους ημεδαπούς που επιθυμούν διακαώς όπως εσείς να τους ακολουθήσουν, ώστε να μην υποφέρουν μόνοι εδώ πίσω με τους ....βρωμο'Ελληνες που λέτε κι εσείς. Διαβατήριο έχετε; Ένας νέος δρόμος ανοίγει για σας!! Άντε καλό ταξίδι και καλή τύχη.

    • Ευαγγελος avatar
      Ευαγγελος @ Αιρετική 31/05/2013 02:02:18

      Εγω Αιρετική προσπάθησα να μιλήσω συγκεκριμένα για τον κίνδυνο που υπάρχει να υποστούν διακρίσεις, να τσουβαλιαστουν και να υποστούν βια άνθρωποι που δεν έκαναν τίποτα κακό πληρώνοντας για τις όποιες παρανομίες άλλων αλλοδαπών Και εσείς ολοι μου λέτε τα κλασσικά, να παω στη Αφρική μαζι τους, οτι εδω ειναι το σπίτι των Ελλήνων, για αριστερούς, για το μεταναστευτικο, για εγκληματικοτητα των αλλοδαπών, άλλοι μου λένε για την ορθογραφία μου...

      Αλλα ντ'αλλων δηλαδή, εκτός θέματος όλοι. Η γνωστή τακτική να πετάνε τη μπάλα στην εξέδρα οταν δεν τους αρέσει το θέμα.

      • anideos avatar
        anideos @ Ευαγγελος 31/05/2013 04:32:59

        Το θεμα Ευαγγελε ειναι πως εχει οργανωθει μια παρανομη οργανωση, απο παρανομα διαμενοντες στη χωρα αλλοδαπους, οι οποιοι κανουν λεει και περιπολιες...
        Αυτος ο ανθρωπος απειλει ταχα μου τη ΧΑ και προκαλει ετσι τον Ελληνα να παρει θεση.
        Οσο για τον ''
        κίνδυνο που υπάρχει να υποστούν διακρίσεις, να τσουβαλιαστουν και να υποστούν βια άνθρωποι που δεν έκαναν τίποτα κακό πληρώνοντας για τις όποιες παρανομίες άλλων αλλοδαπών''
        Δεν υπαρχει τετοιος κινδυνος.
        Το προβλημα με τους αλλοδαπους ειναι παλιο απ τη δεκαετια του 90 ξεκινα, κανεις δεν τσουβαλιαστηκε, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝΤΕΣ!!!
        Κατα τα αλλα το βρωμο-Ελληνες νιμιζω το ειπες και μαλον πανω στη βιασηνη σου να τσουβαλιασεις, μαλον το μετανοιωσες αλλα δεν βλεπω να εχεις το σθενος να πεις ενα συγνωμη.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Ευαγγελος 31/05/2013 14:44:52

        Γνωστη μου οικογενεια περασε κυριολεκτικα μαυρο χειμωνα επειδη δεν καταφερε να βαλει το παιδακι της στο παιδικο σταθμο που κατεληφθη σχεδον ολοκληρος απο μεταναστες σε υποβαθμισμενη γειτονια της Αθηνας.
        Αυτο ειχε σαν συνεπεια πολλα οικονομικα κυριως ζητηματα αλλα και υγειας.

    • Ευαγγελος avatar
      Ευαγγελος @ Αιρετική 31/05/2013 02:02:19

      Εγω Αιρετική προσπάθησα να μιλήσω συγκεκριμένα για τον κίνδυνο που υπάρχει να υποστούν διακρίσεις, να τσουβαλιαστουν και να υποστούν βια άνθρωποι που δεν έκαναν τίποτα κακό πληρώνοντας για τις όποιες παρανομίες άλλων αλλοδαπών Και εσείς ολοι μου λέτε τα κλασσικά, να παω στη Αφρική μαζι τους, οτι εδω ειναι το σπίτι των Ελλήνων, για αριστερούς, για το μεταναστευτικο, για εγκληματικοτητα των αλλοδαπών, άλλοι μου λένε για την ορθογραφία μου...

      Αλλα ντ'αλλων δηλαδή, εκτός θέματος όλοι. Η γνωστή τακτική να πετάνε τη μπάλα στην εξέδρα οταν δεν τους αρέσει το θέμα.

      • Αιρετική avatar
        Αιρετική @ Ευαγγελος 31/05/2013 08:15:48

        Κοιτάξτε να δείτε Ευάγγελε. Κανείς σώφρων Έλληνας δεν τσουβαλιάζει, δεν ασκεί βία και δεν ...τιμωρεί για παρανομίες άλλων, τους αθώους που προσπαθείτε να...υπερασπιστείτε. Το ζήτημα είτε το θέλετε είτε όχι, δεν τίθεται αφ΄υψηλού και επιλεκτικά, αλλά συνολικά. Δείτε το ..σχηματικά. Έχουμε ένα σπίτι που χωρά 100 άτομα. Είμαστε οι ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ του, 70 άτομα. Έρχονται απρόσκλητοι και εγκαθίστανται στα δωμάτιά μας, στην αυλή, στα μπαλκόνια, στις ταράτσες, 50.000 λαθραία εισβάλλοντες και καλούν και τους πονεμένους συμπατριώτες τους (ων ουκ έστι αριθμός) να ακολουθήσουν!!! Εμείς απλά απαιτούμε να παραμείνουν μόνον οι 30 που μπορούμε να φιλοξενήσουμε και ΟΛΟΙ οι άλλοι, επιστροφή στις πατρίδες τους. Διαφορετικά ΔΕΝ γίνεται και η υποχρεωτική ''συγκατοίκηση'' μη συμβατών πληθυσμών, πάντα οδηγεί στο ξέσπασμα βίας, κυρίως όταν συνδυάζεται με την ανέχεια, την οικονομική συμπίεση και τη μιζέρια. Πανευρωπαϊκά εκδηλώνονται βίαιες συγκρούσεις μεταξύ μεταναστών και γηγενών πια. Πάλι καλά με τόσα εκατομμύρια ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ να μας εποικούν συνεχώς και να εγκληματούν εναντίον μας καθημερινά, που οι αντιδράσεις της κοινωνίας είναι σχεδόν μηδενικές. Το ποτήρι όμως έχει πια ξεχειλίσει και άλλο δεν πάει. ΕΠΑΝΑΠΡΟΩΘΗΣΗ ...ΧΘΕΣ!

  40. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/05/2013 19:51:20

    Εἶναι κοντά ἡ ὥρα,φοβᾶμαι,πού οἱ καινούργιοι συνέταιροι δέν θά μᾶς ρωτήσουν ἄν τούς δεχόμαστε...

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 31/05/2013 08:16:00

      Ακριβώς....

  41. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 30/05/2013 21:37:10

    Δεν το ξέρετε ότι είναι το σύστημα των "συμπαθούντων" την ΧΑ και τις πρακτικές της, να πετούν τη μπάλα στην εξέδρα όταν γίνεται κουβέντα για ρατσισμό, με το να μιλάνε για λαθρομετανάστες; Προσπαθώ μάταια να διαχωρίσω τις έννοιες εδώ και καιρό, να πω ότι και γω είμαι κάθετα εναντίον της λαθρομετανάστευσης και μάλιστα υπέρ αυστηρότατων μέτρων καταπολέμησής της αλλά συγχρόνως και κατά του ρατσισμού, αλλά φυσικά μάταια, είναι το παιχνίδι που παίζουν τέτοιο. Με το πρόσχημα της λαθρομετανάστευσης και των πράγματι κατάπτυστων πρακτικών πολλών ισλαμιστών, πολλοί περνούν το δηλητήριό τους για αράπηδες, σοφούς της Σιών, σχετικότητα της ιστορίας για το ναζισμό κλπ.

  42. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 31/05/2013 00:26:04

    Άρτι αφιχθείς απ’τα Εξάρχεια να υποθέσω ;;;

  43. nikos avatar
    nikos 31/05/2013 01:52:08

    Γίναμε Ζούγκλα! Μιά χαρά τους βρίσκω τους μαύρους πάνθηρες! Για μία νησιωτική και τουριστική χώρα όπως είναι η Ελλάδα οι λευκοί καρχαρίες είναι πιό επικίνδυνοι!

    • Je ne regrette rien avatar
      Je ne regrette rien @ nikos 01/06/2013 00:13:20

      @ Nikos...χαχα... πώς μπορείς να κάνεις (μαύρο)χιούμορ με ένα τόσο σοβαρό θέμα ;

  44. DebbyTant avatar
    DebbyTant 31/05/2013 04:09:45

    Αν ρωτησεις για το χαρακτηρα ενος μελους της Χ.Α. κ των πανθηρων θα σου πουν
    https://www.youtube.com/watch?v=OX6LjPh6HsY&feature=youtube_gdata_player

  45. Ανδρεας45 avatar
    Ανδρεας45 31/05/2013 05:23:52

    Καλα ρε Βαγγελη,δεν εχεις τιποτα αλλο να κανης;Εικοσι τεσσερα(24) σχολια απο τα 130 ειναι δικα σους Ελεος βρε βαγγελακι!!

  46. DebbyTant avatar
    DebbyTant 31/05/2013 06:05:19

    Παλια που δεν υπηρχαν μαυροι δερνονταν δεξιοι με αριστερους-πιο παλια σφαζονταν κιολας. Μετα δερνονταν χουλιγκανς. Αργοτερα ηρθαν οι Αλβανοι για να μαλωνουν με τους ελληναραδες. Φταινε οσοι τους εφεραν κ τους κρατουν εξαθλιωμενους για οικονομικους δουλους.

    • Scarface avatar
      Scarface @ DebbyTant 31/05/2013 17:21:52

      Μονο που οι περισσοτεροι δε δουλευουν, αλλα περιφερονται ασκοπα εδω κι εκει. Οποτε τι οικονομικοι δουλοι ειναι? Μαλλον με ακριδες μοιαζουν...

  47. occultist avatar
    occultist 31/05/2013 07:11:17

    Μου κάνει εντύπωση το γεγονός οτι απο όλους τους σχολιαστές διέφυγε το γεγονός οτι στο πολύ κοντινό μέλλον, κάθε σφαγμένος με ματσέτες ημεδαπός- για να μια βιντεοκάμερα ή ενα κινητό- θα βαπτίζεται "Χρυσαυγίτης" από τις ληστοσυμμορίες των αλλοδαπών, που οι καϋμένοι ήταν σε αυτοάμυνα.. Και θα σχίζουν τα ιμάτια τους απο αγανάκτηση για τους ρατσιστές τύποι σαν τον σχολιαστή @Ευαγγελος.

  48. Παύλος avatar
    Παύλος 31/05/2013 18:27:18

    Δεν θα μου συγχωρέσεις ποτέ, το ότι ήμουν ο πρώτος
    - ακολούθησαν, βεβαίως, πολλοί -
    που ξεσκέπασα την Βασιλική σου "γύμνια" !
    Έτσι δεν είναι ;;;;

    • Ευαγγελος avatar
      Ευαγγελος @ Παύλος 01/06/2013 14:46:19

      Σοβαρό θέμα βρήκατε να ασχοληθείτε! Άσε που είναι εκτός θέματος εντελώς. Δεν είμαστε στο σχολείο. Η γύμνια ενός ανθρώπου και ο τρόπος σκέψης του εκεί θα φανεί.. στο "ω" και τους τόνους".

      Κλασσικός κομπλεξικός μικροαστισμός.

      Ακόμα και ο Μπαμπινιώτης είμαι σίγουρος, ότι δεν θα ανέφερε τα ορθογραφικά λάθη σε μια τέτοια συζήτηση.

    • LV avatar
      LV @ Παύλος 03/06/2013 01:16:46

      Διαφωνώ κάθετα με τον "Ευάγγελο". Ωστόσο επιβεβαιώνω την "Αιρετική" στους χαρακτηρισμούς της για σένα. Και λίγα λέει για σένα "Παύλο" και τις διαχρονικά φονταμενταλιστικές ιδεοληψίες σου.

  49. ελλην-1821 avatar
    ελλην-1821 31/05/2013 18:49:41

    παντως υπαρχει κατι πιο σοβαρο απο τους λαθρο....μην σας αποπροσανατολιζουν

  50. popaia avatar
    popaia 01/06/2013 12:27:26

    @ελλην-1821
    Το πιο σοβαρό που λες πάει πακέτο με τον ισλαμοεποικισμό. Εξ ου και οι πάσης φύσεως γιωργάκηδες είναι κάργα αντιρατσιστές βέβαια και ισλαμολαθρολάγνοι.
    Η απαξίωση-ποινικοποίηση-εξόντωση των γηγενών μαζύ με το αξιακό τους σύστημα και ό,τι πολιτισμικό κουβαλάνε είναι η εκ των ων ουκ άνευ προϋπόθεση για να στεριώσουν τα "σοβαρά". Εσύ είσαι ο αποπροσανατολισμένος.
    Εξάλλου είναι επίσης σοβαρό να παίζουν με το μυαλό και την ψυχολογία ενός λαού μιλώντας για αντιρατσιστικά, μαύρους πάνθηρες, προστασία "μεταναστών" και τα συναφή, πάνω σε εκατόμβες σφαγιασμένων αθώων ιθαγενών.

    • ελλην-1821 avatar
      ελλην-1821 @ popaia 02/06/2013 13:28:47

      Η κριση οπου πουληθηκες και συ και δεν ανηκεις σε κανενα κρατος και εισαι ενα με τους μεταναστες ...αποπροσανατολιστη

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.