#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/10/2013 17:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Κοριός" της ΕΥΠ ... τσιμπάει τον ΣΥΡΙΖΑ και βάζει φωτιά στο πολιτικό σκηνικό

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σαλταμύγας avatar
    Σαλταμύγας 13/10/2013 18:21:58

    Επιβεβαίωση της ρήσης δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά.
    Ο Σύριζα την έχει λερωμένη την φωλιά εδώ και καιρό .
    Η κάθαρση από τα ακραία στοιχεία είναι επιτακτική ανάγκη και για τον ίδιο τον εκσυγχρονισμό του Σύριζα.
    Στο θέμα της Μαρφίν οι διωκτικές αρχές έχουν αργήσει πολύ.
    Γνωστά στελέχη του Ανταρσία φαίνονται σε ένα σωρό φωτό να δίνουν εντολές για πυρπόλησεις και βανδαλισμούς . Τους βλέπουμε να παρελαύνουν σε εκπομπές γνωστών δημοσιογραφοκαφρίσκων για μας θυμίζουν με τραγικό τρόπο
    τις σχέσεις αριστερού παρακράτους και μεγάλων συμφερόντων.
    ποζάρουν μπροστά στην καμένη τράπεζα .

    • araxni avatar
      araxni @ Σαλταμύγας 13/10/2013 18:51:45

      Δεν τη παλεύεις έτσι;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Σαλταμύγας 13/10/2013 19:47:30

      Eννοείς τον Πέτρο Κωνσταντίνου. Αυτός φαίνεται ξεκάθαρα στη φωτογραφία, οπότε μπορούμε να πούμε το όνομά του.
      Ο Ανταρ-CIA είναι περίεργη υπόθεση. Αν γίνει παρακολούθηση των τηλεφώνων του ανάλογη με αυτήν της ΧΑ, έχω μία διαίσθηση ότι θα βγουν λαβράκια. Σχέσεις με κυκλώματα δουλεμπορίας και νομιμοποίησης λάθρο, ισλαμιστικές οργανώσεις, εξτρεμιστικές αναρχοαρίστικες οργανώσεις, διοργάνωση επεισοδίων, κλπ. Γνωρίζω πολύ καλά ότι τις φασαρίες με το δήθεν "σχισμένο Κοράνι" (και αυτά επί του ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ Πάκη Παυλόπουλου έγιναν...) τις είχε οργανώσει ο Ανταρσία. Με τα επεισόδια αυτά, άνθρωποι που βρίσκονταν παράνομα στη χώρα και έπρεπε να είναι υπό απέλαση, κατέστρεψαν περιουσίες πολιτών, χωρίς να συμβεί τίποτα...Μέχρι και αυτοκίνητο με την επιβάτι μέσα αναποδογύρισαν τα ισλαμοειδή και ίσα-ίσα πρόλαβε να βγει η κοπέλα.
      Αλλά αυτό δεν είνα "φθορά ξένης ιδιοκτησίας", ενώ τα σανίδια από τον αυθαίρετο πάγκο του λαθρομετανάστη είναι....

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΒΙΣ 13/10/2013 20:57:08

        Ο Κωνσταντίνου βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό σε καθεστώς ποινικής δίωξης και αναμένεται δικάσιμος.

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ ΒΙΣ 14/10/2013 11:30:23

        ΒΙΣ μαζι σου !Να φερω στην μνημη μια αλλη ξεχασμενη υποθεση λαθρομεταναστευτικης πολιτικης των ανα τον κωνσταντινου παραπλεοντων πχ Red Fm που αφορα τα γεγονοτα της καταληψης του παληου Εφετειου στην οδο Σωκρατους και του πληθους των παρανομιων που λεαβαν χωρα στην διαρκεια της .Καποτε πρεπει να επελθει η νεμεσις .Οσο για το ΠΘ μπραβο του που τολμα να τα βαλει με την συριζοσυμμορια η οποια εχει αποθρασυνθει με την αριστερη κλαψα και μιζερια που αποπνεει .Απο μονο του το ρςπορταζ του ΠΘ ειναι ενα γεγονος μειζωνος σημασιας. Οι απαντησεις που δινει η συριζοπροπαγανδα ειναι για τα μπαζα διοτι απαντα για παληες υποθεσεις του ΠΘ σε μια ατυχη προσπαθεια συμψηφισμου ανομιων και ζητα απο τον μπαρμπα {βλεπε Κυβερνηση και Σαμαρα } προστασια .Ντροπη Αργειοι !

  2. Σαλταμύγας avatar
    Σαλταμύγας 13/10/2013 18:24:43

    Φυσικά ο Σύριζα θα αρχίσει να μιλάει για πολιτικές διώξεις .

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Σαλταμύγας 13/10/2013 18:51:12

      Το λέει μια βδομάδα τώρα. Προτρέχει να το παίξει κυνηγημένος. Τακτική "φωνάζει ο κλέφτης" δηλαδή...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Σαλταμύγας 13/10/2013 23:02:01

      Τί μου θυμίζει, να δεις, από την πρόσφατη επικαιρότητα, η «κασέτα» περί δήθεν πολιτικών διώξεων...

  3. anonymous avatar
    anonymous 13/10/2013 18:35:50

    Θα χαρακτηριστεί ο ΣΥΡΙΖΑ εγκληματική οργάνωση; Θα μαζέψουν την ηγετική ομάδα του και θα τους στείλουν να κάνουν παρέα στο Μιχαλολιάκο;

    • Hawk avatar
      Hawk @ anonymous 14/10/2013 15:47:27

      Φυσικά, ετοιμάζονται τα κελιά, και επειδή ο Τσίπρας δεν είναι ακόμη ούτε σαράντα χρονών και ήταν και πρόεδρος δεκαπενταμελούς, θα πάει στις φυλακές ανηλίκων. Νομίζω όμως τον Τατσόπουλο θα τον πάνε στις γυναικείες φυλακές.

      • Βαβέλ avatar
        Βαβέλ @ Hawk 14/10/2013 16:59:18

        Καλύτερα να πάνε όλοι απ΄ευθείας Μακρόνησο. Ποιός Κορυδαλλός και πράσινα άλογα τώρα;

    • Alianthos Varkiza avatar
      Alianthos Varkiza @ anonymous 14/10/2013 16:25:33

      :-) :-( :-) :-( :-) :-(

  4. σκεπτικιστης avatar
    σκεπτικιστης 13/10/2013 18:51:45

    "Πέμπτη υπόθεση αφορά στο βράδυ της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου. Όπως γράφει η εφημερίδα η ΕΥΠ έχει στοιχεία ότι στο πρώτο δίωρο μετά το συμβάν εστάλησαν από τηλέφωνα πρώην συνιστώσας του ΣΥΡΙΖΑ 55.000 γραπτά μηνύματα σε μαθητές με περιεχόμενο το οποίο μπορεί να θεωρηθεί ότι τους υποκινούσε σε βίαιη εξέγερση."

    Για να στειλεις 55.000 μηνύματα σε μαθητές, πρέπει να έχεις τα κινητά τους.
    Για να εχεις τα κινητα τους , ως οργανωση, έχεις πολιτικη επαφή μαζί τους.
    Αν μια συνιστωσασ του συριζα, είχε , το 2008, τόσα στοιχεία ή πολιτικη επιρροή, φίλοι μου, Θα ήταν κυβέρνηση από το 2009.
    Αν τέτοιας ποιότητας είναι και τ' άλλα στοιχεία η υπόθεση δεν είναι δράμα, αλλά μάλλον επιθεώρηση.

  5. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 13/10/2013 18:54:35

    Αυτό με το συριζαίο συνεργάτη της ΜΙΤ και το άλλο με τα 55.000 μηνύματα σε μαθητές αμέσως μετά το θάνατο του Γρηγορόπουλου βρωμάνε πληρωμένο πρακτοριλίκι και αν επιβεβαιωθούν θα πρέπει να πάνε για εσχάτη προδοσία ή κατασκοπεία και υποκίνηση επανάστασης οι δήθεν μη ακραίοι ΑΝ αποδεδειγμένα εμπλέκονται σε τέτοιες σκοτεινές υποθέσεις ...

    Περίεργο πράγμα να θέλει και η ΧΑ και η ακροαριστερά το ίδιο πράγμα: το χάος στην Ελλάδα μας. Ούτε οι ίδιοι να κρύβονταν από πίσω...

    • Παραμυθάς avatar
      Παραμυθάς @ Γεώργιος Τ. 13/10/2013 21:23:05

      Μωρ τι παίρνεις εσύ αδερφέ???????? Ασυγκράτητος υπέρμαχος της ομόνοιας, της συναίνεσης, της ομαλότητας και της ομοψυχίας! Σαν εσένα είναι πολλοί; Χαθήκαμαν τότε...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Παραμυθάς 14/10/2013 08:21:09

        Νεράκι σκέτο και βουνίσιο από πηγή...

        • Παραμυθάς avatar
          Παραμυθάς @ Γεώργιος Τ. 14/10/2013 11:54:47

          ....Ναι, αλλά μαζί με το ...νεράκι το πηγήσιο, τι άλλο;

          • Hawk avatar
            Hawk @ Παραμυθάς 14/10/2013 15:48:51

            Δεν λέγονται αυτά, είναι μυστική συνταγή και δεν πρέπει να διαρεύσει.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Παραμυθάς 13/11/2013 17:48:03

            Τη λέξη σκέτο δε την διδάχθηκες ακόμη; πήγαινε στη Β δημοτικού πρώτα και έλα του χρόνου να σε εξετάσω...

  6. ΠΑΛΛΗΞ avatar
    ΠΑΛΛΗΞ 13/10/2013 19:11:33

    Δεν σας φαίνεται παράξενο το γεγονός ότι το δημοσίευμα έγινε σήμερα και αύριο ο Τσίπρας έχει εκπομπή με τον Χατζηνικολάου; Απο τις ερωτήσεις αύριο θα φανεί εάν ο ίδιος ο ΣΥΡΙΖΑ μεθόδευσε αυτό το άρθρο στο Πρωτο Θεμα για να το παίξει θύμα αύριο ο Τσίπρας και να κερδίσει συμπάθεια από το κοινό...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ ΠΑΛΛΗΞ 13/10/2013 21:16:56

      Θα μπορούσε να είναι κι έτσι. Όμως, στ' αλήθεια, χρειάζονται κοριοί της ΕΥΠ ; Μήπως, δεν υπάρχουν, τόσα και τόσα στοιχεία δημοσιευμένα,
      για τις αντιεθνικές/φιλοσκοπιανές/φιλοτουρκικές θέσεις των στελεχών του Σύριζα ;
      Ή δεν υπάρχουν αντίστοιχα, δημοσιευμένες, θέσεις συριζαίων βουλευτών, που παρακινούν σε βία και ανομία ;
      Όσοι αγαπάμε την Ελλάδα, δεν έχωμεν χρείαν κοριών,
      για να αντιληφθούμε το ρόλο του σύριζα...
      άρα πιθανότερο, ο ίδιος ο σύριζα, να χρειάζεται τη "θεωρία των κοριών"....

  7. Σαλταμύγας avatar
    Σαλταμύγας 13/10/2013 19:19:52

    Ελπίζουμε αυτή τη φορά ο Σύριζα να μην επαναλάβει το λάθος υπεράσπισης των αυτουργών δολοφόνων της Μαρφίν ( όπως στην περίπτωση 17Ν )
    όταν έρθει η ώρα τους να προφυλακιστούν αν μη τι άλλο οι συγκυρίες δεν είναι ευνοϊκές .
    Αλλιώς θα επιβεβαιώσουν με το πιο πανηγυρικό τρόπο την θεωρία των δύο άκρων.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Σαλταμύγας 13/10/2013 20:08:19

      Γιατί κάτι μου λέει βαθιά μέσα μου ότι θα βγουν ορισμένα μπουμπούκια και θα το κάνουν κι αυτό;

  8. Φασολαδα avatar
    Φασολαδα 13/10/2013 19:31:35

    Εστω και σε ωτα μη ακουόντων, απευθύνω εκκληση να σταματησουν οι διχαστικες ενεργειες -οπως το δημοσιευμα του Π.Θ.- γιατι οδηγουμαστε με μαθηματικη ακριβεια σε εμφυλιο.
    Να σοβαρευτουμε ολοι, ειμαστε ενα βημα μετά τον γκρεμό.
    Αυτο μονον απο εναν 85χρονο αναγνωστη σας.
    Ο Θεος να βαλει το χερι του στη δυσμοιρη Πατριδα που βρεθηκε αυτες τις δυσκολες στιγμες με ανικανους ηγετες, ενθεν και ενθεν.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Φασολαδα 14/10/2013 00:21:14

      Υπονοείς ότι είναι ψέματα; Ή εννοείς ότι, και αληθείς να είναι οι ισχυρισμοί, πρέπει να κουκουλωθούνε;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΚΜ 14/10/2013 08:22:18

        Έλα ντε...

    • Ιδεολόγος τρομοκράτης ( μή εγκληματίας) avatar
      Ιδεολόγος τρομοκράτης ( μή εγκληματίας) @ Φασολαδα 14/10/2013 20:55:11

      Δηλαδή, σεβάσμιε 85/χρονε, ούτε λίγο ούτε πολύ, μας προτείνετε να μην επιδιώξουμε την τημωρία τυχόν εγκληματικών πράξεων του αριστερού και εν πολλοίς ξετσίπωτου άκρου ( αρκεί που βάλαμε στη φυλακή το ακροΔεξιό), για να μην οδηγηθούμε σε εμφύλιο!
      Ωραία τοποθέτηση ! Μπράβο σας !

  9. ole avatar
    ole 13/10/2013 19:40:56

    "στο πρώτο δίωρο μετά το συμβάν εστάλησαν από τηλέφωνα πρώην συνιστώσας του ΣΥΡΙΖΑ 55.000 γραπτά μηνύματα σε μαθητές με περιεχόμενο το οποίο μπορεί να θεωρηθεί ότι τους υποκινούσε σε βίαιη εξέγερση"

    αν είχε συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ 55.000 επαφές στους μαθητές θα μας είχαν ξεβρακώσει σήμερα...

    • Περσέας avatar
      Περσέας @ ole 14/10/2013 16:38:22

      Το γεγονός της αποστολής ΜΕΓΑΛΟΥ αριθμού μηνυμάτων από πενταψήφιο αριθμό είναι ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ!!!
      Κάθε σκεπτόμενος σε αυτό τον τόπο θα έπρεπε να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ να μάθει, ποιός και για ποιό σκοπό συγκέντρωνε ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ καιρό πριν (η αναφορά σου ότι συγκεντρώθηκαν σε δύο ώρες είναι σοφιστεία ενοχής).
      Αν απορείτε με ποιό 'μηχανισμό' συγκεντρώθηκαν, σας πληροφορώ ότι το λεγόμενο 'συντονιστικό καταλήψεων' είχε τα κινητά των δεκαπενταμελών κάθε σχολείου, των πενταμελών των τάξεων κτλ.
      Το λεγόμενο συντονιστικό, ψάξτε από ποιό κόμμα ή συνιστώσα ήταν 'καπελωμένο'!!
      'Οδηγίες' έδιναν από συγκεκριμένη ιστοσελίδα.
      Αφελείς υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν που θα εξακολουθούν να ...απορούν.

      • mara M. avatar
        mara M. @ Περσέας 14/10/2013 19:04:34

        Δεν κατάλαβα δηλαδή απο δω και πέρα κάθε αντίδραση και αντίσταση,ακόμα και η προτροπή θα είναι ποινικοποιείται; Εκεί θέλετε να καταλήξετε; Αυτό δεν είναι άκρο;

  10. ωρε μανα μου avatar
    ωρε μανα μου 13/10/2013 19:45:03

    "Αν δεν υπάρχουν τέτοια στοιχεία τότε πρόκειται για αθλιότητα"

    Καλά κάνετε και το γράφετε γιατί κυκλοφορούν μηνύσεις και αγωγές...

  11. Ανθρωπακος avatar
    Ανθρωπακος 13/10/2013 19:58:30

    Εχει ερευνηθεί το αν πληρώθηκε με οποιονδηποτε τρόπο ο αστυνομικος που χτυπησε τον Γρηγοροπουλο;

    Μαρυρίες λένε οτι εκείνο το βράδυ, ήταν υπ'ατμόν νεαρα άτομα περιμένωντας να συμβει "κάτι". Συμφωνα με τους ιδιους οταν ακουσαν για τη δολοφονια ήταν σιγουροι οτι αυτο ήταν το συνθημα που περιμεναν!!!

    Σιγουρα μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ στεγάζονται άτομα με "σκοτεινες" προθέσεις που εξυπηρετούν συγκεκριμένα ξενα συμφεροντα...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ανθρωπακος 13/10/2013 20:58:31

      Σσσσσσσσσσσστττττττττ! Μη τα λες αυτά τα πράγματα. Μπορεί να διαβάζει ο Αντώναρος και να γράψει πάλι στο tweeter...

      • Black Jasmine avatar
        Black Jasmine @ Γεώργιος Τ. 13/10/2013 21:34:44

        Ε, και τι; Σκιάζεσαι;

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Black Jasmine 14/10/2013 08:23:49

          Χαχαχαχααχαχα! Εννοείται. Ξέρεις τι κύρος έχει στην κοινωνία ο Αντώναρος;

    • Valter avatar
      Valter @ Ανθρωπακος 13/10/2013 21:43:25

      Αγαπητέ ο Γρηγορόπουλος σκοτώθηκε από σφαίρα που εξοστρακίστηκε πριν τον πετύχει.
      Αν αυτό ήταν στημένο τότε ο αστυνομικός που πυροβόλησε ήταν δέκα επίπεδα πάνω από τον James Bond.

  12. Αλκίνοος avatar
    Αλκίνοος 13/10/2013 20:24:01

    Τι γιατί; Η εξήγηση είναι απλούστατη. Ούτε εσύ, ούτε εγώ είμαστε τίποτε χάνοι..... Κι εγώ πολύ βαθιά μέσα μου, έτσι πιστεύω.

    • mara M. avatar
      mara M. @ Αλκίνοος 13/10/2013 21:37:02

      Ευσεβείς ποθοι!!!

      • Αλκίνοος avatar
        Αλκίνοος @ mara M. 14/10/2013 16:15:55

        Μάρα, ψάξε κι εσύ πολύ βαθιά μέσα σου! Δε φαντάζεσαι τι μπορείς να βρείς.... Με την προϋπόθεση βέβαια, να μην είσαι ...χάνος!

        • mara M. avatar
          mara M. @ Αλκίνοος 14/10/2013 21:36:47

          Aν κι εσύ ψάξεις θα δείς ότι είμαστε λίγο πριν το διχασμό. Κοίταξε τα σχόλια, αν αυτό αρχίσει κι απ'την απέναντι μεριά, κυβέρνηση εναντίον αξιωματικής αντιπολίτευσης, το 29% απέναντι στο 27% τι πιστεύεις ότι θα γίνει. Ακόμα και θεσμικά είναι ανεπίτρεπτο

          • Αλκίνοος avatar
            Αλκίνοος @ mara M. 21/10/2013 09:01:32

            Μην τσιμπάς Μάρα. Τα παιδία παίζει....., Η πόλωση συμφέρει. Δεν είναι τίποτε, δε θα περάσει και θα τους περάσει.

  13. kapar13 avatar
    kapar13 13/10/2013 20:29:31

    Εάν με τον όρο ανθέλληνες εννοείς τους μνημονιακούς τοποτηρητές των (αλλοδαπών) "πιστωτών" μας, με εισαγωγικά διότι λογιστικός έλεγχος του χρέους και συμψηφισμοί με αυτά που αυτοί μας χρωστάνε δεν έχει γίνει, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω.
    Καιρός είναι να δούμε επιτέλους ποιοι υπαγορεύουν από τηλεφώνου και e-mail τις πολιτικές των τελευταίων χρόνων που γονάτισαν μία χώρα ολόκληρη.

  14. Αλκίνοος avatar
    Αλκίνοος 13/10/2013 20:36:13

    Κοριούς σε όλους, για να είμαστε σίγουροι. Μόνο έτσι θα τσακώσουμε εκείνους που είναι ανθέλληνες.

    • cresswell avatar
      cresswell @ Αλκίνοος 13/10/2013 20:37:33

      Άψογος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • The Undertaker avatar
      The Undertaker @ Αλκίνοος 13/10/2013 21:48:44

      Ακριβώς, και έτσι θα εξασφαλίσουμε ότι η δημοκρατία δεν κινδυνεύει. Χα χα χα!!

    • WY avatar
      WY @ Αλκίνοος 13/10/2013 22:02:21

      Έχει τελευταία φαγούρα τό Ροτβάιλέρ μου!
      Λές !!!!!!

  15. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 13/10/2013 21:04:03

    Οι συριζαίοι έχουν για τα "καλά" λερωμένη τη φωλιά τους. Για ψάξτε και την υπόθεση της Υπατίας που στόχος των συριζαίων ήταν η μαζική και βίαιη εξέγερση των λαθρομεταναστών πίσω από την...απεργία πείνας! Γι'αυτό η φυλλάδα τους η "αυγή" μιλάει για προβοκάτσιες και άλλες τέτοιες αηδίες για να προλάβει εξελίξεις μπας και συγκινηθεί το ακροατήριο του "λεφτά υπάρχουν" που τους ψηφίζει και εμφανιστούν -και καλά- ως άδικα πολιτικά διωκόμενοι. Κατά τ'άλλα είναι εκτός πραγματικότητας η θεωρία των 2 άκρων...

  16. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 13/10/2013 21:33:21

    Αν αυτές οι κινήσεις είχαν γίνει όταν έπρεπε ,ο ΣΥΡΙΖΑ θα είχε τελειώσει.

    Τώρα ,που κουτοπόνηρα γίνονται σε μια προσπάθεια να ισοφαρίσουν τις διώξεις της Χ.Α ,απλά θα δοθεί στον ΣΥΡΙΖΑ η δυνατότητα να το παίξει κι'αυτός...αντι-Συστεμικός διωκόμενος ,και να ηρωοποιηθεί!

    Μωραίνει Κύριος...

  17. Omifast avatar
    Omifast 13/10/2013 21:37:17

    Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι συνιστώσες του, σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα με πολίτευμα όπως της Ελλάδας, θα είχε κηρυχθεί εκτός νόμου όπως π.χ. στη Γερμανία η νεοναζιστική NPD, επειδή τα στελέχη του προτρέπουν μαζικά σε αξιόποινες πράξεις και "αβαντάρουν" τρομοκρατικές οργανώσεις.
    Το ΚΚΕ σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα με πολίτευμα όπως της Ελλάδας, θα είχε πρόβλημα με το καταστατικό που έχει να πάρει άδεια για να κατέβει σε δημοκρατικές εκλογές.
    Το ΠΑΜΕ και οι "μπράβοι" του με τα κοντάρια, που το βλέπουμε (όλο τα ίδια πρόσωπα) να ρημάζει και να βιαιοπραγεί πότε στις Σκουριές, πότε στην Κρήτη, πότε στη Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Πέραμα, πότε έξω από τη γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη στα Γιάννενα και γενικότερα σε όλες τις διαδηλώσεις επί παντός επιστητού, λειτουργεί στα πρότυπα των Ταγμάτων Εφόδου με κινητοποίηση που θα την ζήλευε και αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία...
    Οι κουκουλοφόροι των Εξαρχείων αν και δηλώνουν αναρχοαυτόνομοι, πρόσκεινται στο σύνολό τους στην άκρα Αριστερά και καθοδηγούνται από στελέχη συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ.
    Αυτά τα γνωρίζει η ΕΥΠ και μέσω αυτής και η Αστυνομία και η εκάστοτε ηγεσία του υπουργείου δημόσιας τάξης.

    Τώρα, γιατί είναι η άκρα Αριστερά στο απυρόβλητο στην Ελλάδα, αυτό είναι άλλο θέμα.
    Τελεία και παύλα.

  18. Anatoli avatar
    Anatoli 13/10/2013 21:58:28

    Μετά τον σφιχτό ερωτικό εναγκαλισμό της Ελλάδας με το Ισραήλ άρχισαν να δουλεύουν
    και μάλιστα να αποδίδουν έργο και οι ελληνικές μυστικές υπηρεσίες (λέγεμε ΕΥΠ και όχι μόνον).
    Τώρα αν εγώ πω ότι όλα αυτά μου μυρίζουν δουλειές της Μοσάντ θα είμαι συνομοσπιολόγος;
    Η marfin, τα της δολοφονίας Γρηγορόπουλου κλπ κλπ είναι χρόνια γνωστά στην ΕΥΠ
    αλλά δεν είδαμε κάποιον να κάνει κάτι ή να διαρρέει πληροφορίες στον τύπο.
    Το ότι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ είχαν εμπλοκή σε βίαια επεισόδια, καψίματα κλπ
    ούτε αυτό αποτελούσε μυστικό για τους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ αλλά
    και πάλι καμμία αρχή δεν έκανε κάτι για να τους βγάλει στην φόρα.
    Μάλλον μας ήρθε δωράκι "τεχνογνωσία" ισραηλινής προέλευσης και για την ΧΑ και για ΣΥΡΙΖΑ.
    Ή μήπως κάτι άλλαξε στα σχέδια των πέραν του Ατλαντικού φίλων και άρχισαν να πουλάνε τους
    μέχρι χτές συνεργάτες τους μιάς και από τώρα και μετά δεν θα τους χρειάζονται σε τίποτε;
    Υποθέσεις εργασίας όλα τα παραπάνω.

  19. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 13/10/2013 22:21:41

    Nαι, αλλά τον βγάζουν στα κανάλια για δηλώσεις. Αυτό το θέμα με τις ΜΚΟ και τα διάφορα αντιρατσιστικά γκρουπούσκουλα, που πίσω από ΟΛΑ κρύβεται ο Κωνσταντίνου, πρέπει να βγει στη φόρα. Επί δημαρχίας Φασούλα, το "Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών" (δηλ. Πακιστανών) έκανε μαθήματα τις Κυριακές σε σχολεία του Δήμου Πειραιά. Ποιος πλήρωνε τα λειτουργικά έξοδα; Και γιατί οι Πακιστανοί να πρέπει να μάθουν ελληνικά; Για να ριζώσουν; Προσωπικά, δεν πιστεύω στο παραμύθι της ένταξης. Είμαι κατά της ¨ένταξης¨ μεταναστών από χώρες που δεν ταιριάζουν στη δική μας κουλτούρα και ειδικά μουσουλμάνων.

    • Alianthos Varkiza avatar
      Alianthos Varkiza @ ΒΙΣ 14/10/2013 16:18:42

      Πεςτα "BIS" και μη φοβάσαι, η αλήθεια πρέπει να λέγεται! εσύ τα λες πολύ σωστά και με μεγάλη γνώση των πραγμάτων!!! εγκρίνω και επαυξάνω.

  20. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 13/10/2013 22:27:45

    Το ασύλληπτο με την καταδίκη Κορκονέα είναι ότι δικάστηκε για δολοφονία από πρόθεση με δόλο. Το "από πρόθεση" το καταλαβαίνω, διότι το όπλο του δεν εκπυρσοκρότησε (οπότε θα ήταν φόνος εξ αμελείας), αλλά πυροβόλησε. Ο δόλος όμως δεν υπάρχει, διότι πυροβόλησε όχι στο στήθος ή αλλού στο σώμα του Γρηγορόπουλου, αλλά κάτω και υπήρξε εξοστρακισμός, ο οποίος απεδείχθη από τα ευρήματα. Δηλαδή, αν πράγματι είχε πυροβολήσει απευθείας το παιδί, τι ποινή θα του είχε επιβληθεί; Με άλλα λόγια, τα κριτήρια των δικαστών ήταν πολιτικά, όχι ποινικά. Ο δικαστής που θα τολμούσε να μιλήσει για εξοστρακισμό, κινδύνευε αυτός και η οικογένειά του από το αριστερό παρακράτος.

    • Valter avatar
      Valter @ ΒΙΣ 14/10/2013 08:46:14

      Χωρίς να ξέρω φυσικά ,πιστεύω ότι σε καμία Ευρωπαϊκή χώρα δεν θα έμπαινε τέτοια ποινή.
      Ήταν αστυνομικός , βρισκόταν σε άμυνα (μόνο στην Ελλάδα αν πετάς μολότοφ σε αστυνομικό είσαι ... ατίθασο νιάτο , παντού στον κόσμο πας για απόπειρα ανθρωποκτονίας), αποδεδειγμένα πυροβόλησε στον δρόμο και όχι στον άτυχο νέο, είχε πρότερο έντιμο βίο.
      Στην Αμερική δε θα έπαιρνε και προαγωγή.

      Δυστυχώς η δικαιοσύνη δίκασε για να κατευναστεί ο κόσμος που είχε μπει στην υστερία που δημιουργήθηκε μετά το συμβάν. Η αριστερά είχε δημιουργήσει τον επόμενο "τιμημένο νεκρό" της , το επόμενο σύμβολο, και η δεξιά ήταν πάλι στην γωνία απολογούμενη.
      Αυτή η σπουδή της αριστεράς να δημιουργεί μύθους νεκρών αγωνιστών της , είναι εμετική. Με το που σκοτώθηκε ο Φύσσας πάλι τρέξανε τα κοράκια να φάνε από το πτώμα του νεκρού , εδώ βγήκαν οι γονείς του παιδιού και είπαν "σταματήστε να τον λέτε αριστερό , δεν ήταν" αυτοί τον χαβά τους. Αριστερός , ανένταχτος αριστερός μετά , ενταγμένος στα κινήματα αργότερα. Όταν οι γονείς του παιδιού επέμεναν να μην κολλήσουν τις ταμπέλες τους πάνω του το γύρισαν και τώρα όλοι τον αποκαλούν "αντιφασίστα". Τι σημαίνει αντιφασίστας? Όλοι όσοι δεν συμφωνούμε με την X.A. αντιφασίστες δεν είμαστε? Εμφανώς χρησιμοποιείται στην περίπτωση του Φύσσα ως ένας όρος που υπονοεί μια αριστερή ένταξη αλλά δεν το λέει ανοιχτά ..... εμετός.

  21. παρατηρητης avatar
    παρατηρητης 13/10/2013 22:33:51

    Για να στειλεις 55.000 μηνύματα σε μαθητές, πρέπει να έχεις τα κινητά τους.
    Για να εχεις τα κινητα τους , ως οργανωση, έχεις πολιτικη επαφή μαζί τους.
    ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. ΕΝΑΣ ΜΕ ΠΟΛΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ 50 ΚΑΙ 100 ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ

    • Περσέας avatar
      Περσέας @ παρατηρητης 14/10/2013 16:47:07

      Αν απορείτε με ποιό 'μηχανισμό' συγκεντρώθηκαν, σας πληροφορώ ότι το λεγόμενο 'συντονιστικό καταλήψεων' είχε τα κινητά των δεκαπενταμελών κάθε σχολείου, των πενταμελών των τάξεων κτλ.
      Το λεγόμενο συντονιστικό, ψάξτε από ποιό κόμμα ή συνιστώσα ήταν 'καπελωμένο'!!
      'Οδηγίες' έδιναν από συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

  22. alex avatar
    alex 13/10/2013 22:35:58

    ο συριζα το παιχνιδι της βιας το παιζει αρκετα εξυπνα

    με τις νεφελωδεις δηλωσεις του περι βιας και με την υπαρξη συνιστωσων που δεν ελεγχει κεντρικα σαν αλλοθι, μπορει ανετα να επικαλειται οτι το ιδιο δεν γνωριζει τιποτα και δεν ειναι υπευθυνο για πραξεις μελων του ενω την ιδια ωρα 'παιζει με τα ορια' της ελευθεριας της εκφρασης οπως εκφραζεται απο το συνταγμα, για να στηριζει ή να δωσει πολιτικο μανδυα στις πραξεις βιας (αρκει παντα να ειναι αριστερης προελευσης, αν ειναι αλλη τοτε ζητα επιτακτικα την παραδειγματικη επιβολη του νομου)

    συριζα αυτην την περιοδο εχει και ενα μεγαλο προβλημα, που θα το βρει μπροστα του, και αυτο ειναι οτι απο την στιγμη που η θεωρια των δυο ακρων αρχισε να γινεται θεμα συζητησης και να εμπεδωνεται ολο και απο μεγαλυτερο μερος του πληθυσμου, η ηχηρη σιωπη των 'αγανακτισμενων' που κατω απο αλλες συνθηκες θα ειχαν καψει δεκα φορες την αθηνα, τους στοχοποιει στην συνειδηση των αρκετων πολιτων σαν καθοδηγητες της συγκεκριμενης ' αγανακτισμενης βιας'..

  23. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 13/10/2013 22:38:50

    Όνειρα θερινής νυκτός. Ο επικεφαλής της ανταρCIA είναι υπεράνω των Ελληνικών νόμων . Για την υπόθεση εμπρησμού της Marfin μέχρι και σήμερα, δεν τον έχει καλέσει κανείς για να δώσει κατάθεση !!!

  24. korali avatar
    korali 13/10/2013 22:53:37

    Καλά..και οι ανοησίες έχουν τα όρια τους. Στον σύριζα βρίσκονται πράκτορες των σκοπιανών, των τούρκων και έστειλε και 55.000 μηνύματα σε κινητά μαθητών λίγο μετά την δολοφονία (και που τα βρήκε αλήθεια τα κινητά 55.000 μαθητών ο σύριζα μέσα σε 2 ώρες;)
    Άντε να δεχτούμε υποκίνηση απεργιών, διαδηλώσεων κλπ κλπ αλλά για τα παραπάνω ούτε η KGB να ήταν.
    Το συγκεκριμένο δημοσίευμα είναι επιεικώς για κλάματα.

  25. Greg avatar
    Greg 13/10/2013 23:05:41

    Όταν αρχίζουμε να επιστρατεύουμε τον "πεντακαθαρίδη" Θέμο για να βρούμε επιχειρήματα, κλάφτα Χαράλαμπε.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Greg 14/10/2013 00:24:36

      η μπάλα στην εξέδρα. Το γράφει ο Θέμος είναι πεντακαθαρίδης, αν το έγραφε η real θα ήταν ο οννεδίτης χατζηνικολάου, αν το έγραφε το βήμα θα ήταν ο μπαμπάς του ψυχάρη, αν το έγραφε η καθημερινή θα ήταν τα σχέδια αλαφούζου-παπαχελά να στηρίξουν το Μαξίμου, αν το έγραφε το έθνος θα ήταν παιχνίδια του μπόμπολα... Εντάξει θα διαβάζουμε τη φυλλάδα την αυγή από εδώ και πέρα για να ενημερωνόμαστε... αντικειμενικά και τον Ριζοσπάστη πριν βέβαια απολύσει το κόμμα της...εργατικής τάξης όσους έχουν μείνει ακόμα και πουληθεί σε οφσόρ!

      • tzager avatar
        tzager @ μεταρρυθμιστής 14/10/2013 11:26:06

        Ισοπεδωτική λογική μεταρυθμιστή.

        Το λαικιστικό ύφος της εφημερίδας και το ανύπαρκτο ήθος του ιδιοκτήτη της καθιστούν τα γραφόμενα για ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα τουλάχιστον ασόβαρα.

        • Greg avatar
          Greg @ tzager 14/10/2013 11:47:55

          Αυτό είπα και εγώ και με έβγαλε ο φίλος μας μέλος της συνιστώσας "ΡΌΖΑ". Ας είμαστε λογικοί και ρεαλιστές, δεν είμαστε ΠΑΣΟΚ της πάλαι ποτέ φράξιας "αυριανιστής"

  26. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 13/10/2013 23:36:47

    Το αστείο της όλης υπόθεσης είναι ότι κάποιοι πιστεύουν στ' αλήθεια ότι θα ασκηθούν διώξεις σε βουλευτές και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ !!!

    • Αργά για δάκρυα avatar
      Αργά για δάκρυα @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 14/10/2013 13:58:18

      Αστείο είναι τώρα αυτό; Τα προβλήματά μας ως χώρας είναι τόσο σοβαρά, που μόνο ενωμένοι και ομονοούντες έχουμε ελπίδα να τα αντιμετωπίσουμε επιτυχώς. Καλό θα είναι να βρουν μια οδό επικοινωνίας και συνεννόησης λοιπόν και ν΄αφήσουν κατά μέρος τις εντάσεις.

  27. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 14/10/2013 01:09:20

    Κοιμασαι υπνον βαθυ αγαπητε, οχι μονο 55,000 τηλεφωνα εχει το συριζαριο (αλλα και τοσοι αλλοι) αλλα τα διπλα και βαλε.... φυσικα αυτα δεν ανηκουν σε 'πολιτικους φιλους' τους αλλα μια βαση δεδομενων του κομματος μεσα στην οποια εχουν ΚΑΙ μελη τους αλλα ΚΑΙ δεκαδες χιλιαδες αλλους που φιλοδοξουν να τους κανουν δικους τους.. ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ , ΑΠΛΑ ΖΕΙΣ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ.... τα κομματα σημερα εχουν σε ηλεκτρονικους υπολογιστες εκατονταδες χιλιαδες ονοματα ΜΑΖΙ ΜΕ ενδειξη πολιτικων φρονηματων τους...
    Επισης μαθε (και περιμενε επαληθευση οσονουπω..) οτι το πρωτο 36ωρο μετα το θλιβερο περιστατικο του Γρηγοροπουλου ΕΦΥΓΑΝ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 55000 ΜΗΝΥΜΑΤΑ...... για τους πιο μυημενους το πραγμα θυμιζει εντονα 'πολυτεχνειο'.... δηλαδη ετοιμη προβοκατσια/στησιμο στην πρωτη ευκαιρια που θα δοθει η θα 'βοηθησουν' καποιοι να δοθει, αμεσως μετα φευγουν τα 'μηνυματα' η 'κατεβαινουνε -οπως το 1973- τα τανκς' και αλλαζουμε δικτατοριες γιατι η τελευταια μας τα γυριζε.....

  28. Omifast avatar
    Omifast 14/10/2013 02:00:57

    Το καλύτερο σχόλιο!

  29. Απόστολος avatar
    Απόστολος 14/10/2013 02:13:27

    Αλεξανδρε +1
    (η ΧΑ ηταν εγκληματικη οργανωση και ως τετοια της περασανε "βραχιολακια" εαν καποιος μπορεσει να αποδειξει το ιδιο και για τα παραπανω τοτε μαζι σας)
    Το πιο πιθανο μ αυτες τις ηλιθιες τακτικες ειναι να συσπυρωθει ολο το εκλογικο σωμα στα ακρα κι οταν λεω ακρα εννοω πολυ ακρα
    ... και μακαρι να βγω ψευτης...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Απόστολος 14/10/2013 08:27:33

      Ενώ τώρα είναι συσπειρωμένο στο κέντρο. Δουλευόμαστε χοντρά...

  30. ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ 14/10/2013 07:58:28

    Πάλι οι Εβραίοι - Ισραηλινοί φταίνε. Αν δεν κάνω λάθος κάτι τέτοια έλεγε και ο Xιτλερ.

  31. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 14/10/2013 12:26:39

    Ένας θα παει σίγουρα μέσα για το θέμα με τις σκουριες

    • SaxesSporoi avatar
      SaxesSporoi @ Διηνεκης 14/10/2013 16:12:22

      Μέσα, να πάει μόνον όποιος ευθύνεται για τη φασιστική επίθεση και το λούσιμο των εργαζόμενων με βενζίνη. Αν υπάρχουν ακλόνητες αποδείξεις (για να μην πάρουνε κανέναν αθώοο στο λαιμό τους), κανείς μας δεν πρόκειται να λυπηθεί.

  32. Κλεομένης avatar
    Κλεομένης 14/10/2013 15:16:49

    Προσωπικά είμαι ΑΝΕΛ. Αν όμως με στοιχεία καταδικαστούν ακραία αριστερά στοιχεία που συμμετείχαν σε εγκληματικές δραστηριότητες, η ΝΔ θα ανέβει πολύ στην εκτίμηση μου. Επίσης, για πρώτη φορά μετά απο χρόνια βλέπω τη ΝΔ να μην τα "κάνει πάνω της" όταν "συγκρούεται" με την Αριστερά. Παλαιότερα τους διόριζαν και στο δημόσιο...

    • Ορέστης Α. avatar
      Ορέστης Α. @ Κλεομένης 14/10/2013 16:08:33

      Προσωπικά, είμαι Εξωγήϊνος. Φυσικά, αν θέλετε με πιστεύετε.... :-)

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κλεομένης 13/11/2013 17:48:55

      Τα λες αυτά και τα παραδέχεσαι και είσαι ανελ ακόμη;

  33. Hawk avatar
    Hawk 14/10/2013 16:02:17

    Πόσες μονάδες είναι μπροστά ο σύριζα τελικά 5, 6, 10, δεν εξηγείται αλλιώς όλο αυτό το σκηνικό, ξαφνικά να γίνεται αναφορά - το πιό απίθανο απ΄όλα - ότι εστάλησαν το 2008 , 55.000 μηνύματα σε μαθητές για εξέγερση, ε πραγματικά ήταν ότι καλύτερο έχουμε ακούσει. Και τελικά οι μαθητές τι έκαναν, δεν εξεγέρθησαν? μπράβο στα παιδιά.

  34. Aristera&Co avatar
    Aristera&Co 14/10/2013 16:09:35

    Μα καλα εκει στη ΝΔ ετσι πιστευουν οτι θα επαναπατρισουν τις δεξιες ψηφους απο ΑνΕλ, ΧΑ και ΛΑΟΣ? Με μηχανοκινητες παρελασεις και διωξεις μελων των συνιστωσων? Ειναι βαθια νυχτωμενοι να τους πειτε...

  35. τοξο avatar
    τοξο 14/10/2013 18:06:02

    Τα δεκεμβριανά του 2008 ήταν ταυτόχρονα με την Αθήνα,στο Ηράκλειο Κρήτης,στην Πάτρα,στο Αγρίνιο,στα Τρίκαλα,στον Βόλο στην Λάρισσα και στην Θεσσαλονίκη.Τότε τι οδήγησε την Κυβέρνηση σε εκείνη την "παθητική"στάση;Τι φοβήθηκε ή προέβλεψε;Μήπως η βραδυά των Σκουριών με τις καραμπίνες έχει δώσει απάντηση;

  36. Στρυμών avatar
    Στρυμών 14/10/2013 18:25:57

    Μια παρατήρηση ενός αφελή...Μετά το θάνατο του Γρηγορόπουλου κάηκε η Αθήνα. Φέτος και με μνημόνια και με χίλια δυο άλλα και με τη δολοφονία του Φύσα...από καταλήψεις ψόφια πράματα και από διαδηλώσεις - ταραχές , μηδέν.Τι συμβαίνει άραγε , τι έχει αλλάξει;;;;

  37. Νίκη avatar
    Νίκη 14/10/2013 21:42:15

    Θα πρέπει να εξακριβωθεί η σχέση του Σύριζα με εγκληματικές ενέργειες και πράξεις πρίν τις εκλογές γιατί άν τις κερδίσει ο Σύριζα θα υπάρξει συνταγματικό πρόβλημα. Ας σκεφτεί η Ελληνική Δικαιοσύνη πόσο δύσκολο θα είναι για τον Αλέξη να κυβερνάει μιά χώρα μέσα από τις φυλακές του Κορυδαλλού.

  38. olga avatar
    olga 15/10/2013 01:18:24

    Το οτι παρακολουθει η ΕΥΠ τηλεφωνα ελληνων πολιτων , ειναι κατι φυσιολογικο και δημοκρατικο;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ olga 15/10/2013 01:21:55

      Ναι, άν συντρέχει λόγος για την παρακολούθηση (πχ αξιόποινες πράξεις), σύμφωνα με τους νόμους.

  39. Νεστορίδης avatar
    Νεστορίδης 16/10/2013 00:21:05

    Nα μην φοβηθεί η κυβέρνηση την αριστερή τρομοκρατία, Ας αφήσει την δικαιοσύνη (προστατεύοντάς την ) να πράξει το καθήκον της και να κυνηγήσει τους εγκληματίες και όσους βλάπτουν το δημόσιο και εθνικό συμφέρον.
    Όσον αφορά τα χιλιάδες μηνύματα πράγματι εστάλησαν και απο την πρώτη στιγμή κατάλαβα τον πρακτορικό ρόλο του αποστολέα ο οποίος διέπραξε αξιόποινες πράξεις προτρέποντας σε βίαιη εξέγερση ανήλικους μαθητές.
    Αν σχετίζεται με τον ΣΥΡΙΖΑ να διωχθούν όλοι όσοι εμπλέκονται και όχι το ίδιο το κόμμα.

  40. Νίκος avatar
    Νίκος 06/11/2013 17:53:11

    Όλοι ξέρουμε τι πορεία ακολουθεί ο ΣΥΡΙΖΑ. Απλά έπεσε στην παγίδα του ΠΑΣΟΚ και ψήφισε την διακοπή χρηματοδότησης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.