#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/09/2011 16:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Καλώ σε σταυροφορία όλους τους Έλληνες για την σωτηρία του τόπου"

Μήνυμα στην διαπλοκή: ξεχάστε αυτά που ξέρατε



"Ο λαός πρέπει να μάθει την αλήθεια και αν αποκαλυφθεί σχέδιο πλαστογράφησης των στοιχείων για το δημόσιο χρέος, η ΝΔ θα είναι αμείλικτη". Αυτό τόνισε ο Αντώνης Σαμαράς στη σημερινή συνέντευξη Τύπου στην ΔΕΘ και επιβεβαίωσε ότι με την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας θα γίνει μια εξεταστική για το χρέος και το πως οδηγηθήκαμε μέχρις εδώ.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετική με την διόγκωση του χρέους από το ΠΑΣΟΚ και τις ευθύνες του ίδιου του πρωθυπουργού, ο κ. Σαμαράς τόνισε επίσης ότι ο λαός πρέπει να μάθει την αλήθεια. Τι συνέβη με το άλμα των spreads από τις τιμές στις οποίες τα παρέδωσε η ΝΔ στα σημερινά ύψη. Γιατί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν εισέπραξε έτοιμα κονδύλια της ΕΕ το 2009 για την Ελλάδα. Τι συνέβη το τελευταίο τρίμηνο του 2009 και διογκώθηκε το χρέος;

Σε ερώτηση αν πρέπει να διερευνηθούν και τυχόν ευθύνες του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, ο πρόεδρος της ΝΔ απάντησε: «Ως άνθρωπος πιστεύω ότι για να έχω τη δυνατότητα να κατηγορήσω κάποιον προσωπικά, πρέπει να έχω ντοκουμέντα».

Σε άλλη ερώτηση σχετική με την διαπλοκή εκδοτικών συγκροτημάτων - πολιτικών και τον ρόλο που έπαιξε στο σημερινό κατάντημα της χώρας η απάντηση του ήταν επίσης κατηγορηματική. "Δεν πρόκειται ποτέ να δεχθώ πρακτικές διαπλοκής, αυτός είμαι", είπε και τόνισε ότι "οφείλουμε στον ελληνικό λαό, που έχει μείνει με την πίκρα, την πάσα αλήθεια". Για τον λόγο αυτό άμεση προτεραιότητά τους ως πρωθυπουργού θα είναι η διερεύνηση του "πόθεν έσχες" όλων των πολιτικών από το 1974 και δώθε, από ανεξάρτητο δικαστικό σώμα, χωρίς την συμμετοχή βουλευτών. "Πώς μπήκαν στην πολιτική και πως βγήκαν, αν κάποιος έβαλε το χέρι του στο μέλι θα φανεί", είπε χαρακτηριστικά και επανέλαβε ότι δεν πρόκειται να δεχθεί νοοτροπίες σπάταλου κράτους και αδιαφανούς προώθησης διαπλεκόμενων συμφερόντων

"Δεν θα ασχοληθώ με τα παλιά, αλλά από εδώ και πέρα ξεχάστε όσα ξέρατε", ήταν το μήνυμά στου στην διαπλοκή

Ο άδειος πολιτικός λόγος πέθανε τόνισε σε άλλο σημείο της συνέντευξης ο κ. Σαμαράς απαντώντας σε ερώτηση του antinews για το όραμα που πρέπει να εμπνεύσει ο ίδιος στους Έλληνες και ιδιαίτερα τους νέους που έχουν απογοητευθεί από το πολιτικό σύστημα.

"Δεν είμαστε τροπαιούχοι του άδειου λόγου, όπως έλεγε ο Παλαμάς", είπε. "Ο Έλληνας πρέπει να ξαναβρεί την εμπιστοσύνη του στην χαμένη πολιτεία, θέλει μια δομικά πιο ισχυρή Δημοκρατία" πρόσθεσε και περιέγραψε ότι στόχος της συνταγματικής μεταρρύθμισης που θα προωθήσει για τη  Νέα Μεταπολίτευση θα είναι η διαφάνεια, η αποτελεσματικότητα και η σταθερότητα του πολιτικού συστήματος.

"Στον αγώνα αυτό (για τη Νέα Μεταπολίτευση) καλούμε όλους τους Έλληνες, τους καλούμε σε μια Σταυροφορία για την σωτηρία του τόπου που χωράει όλους τους Έλληνες" είπε χαρακτηριστικά. Τόνισε επίσης ότι κτίζει μια νέα ευρωπαϊκή κεντροδεξιά παράταξη, της αξιοπιστίας και της σοβαρότητας. Ο χώρος της κεντροδεξιάς δεν είναι ούτε πολυκατοικία , ούτε καλύβα του Καραγκιόζη είπε και τόνισε ότι ο χώρος της Κ/Δ καλύπτεται απόλυτα από τη ΝΔ

Ως άμεσες πολιτικές προτεραιότητες της διακυβέρνησής του παρουσίασε τα εξής

 1. Την επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου

2. Την μείωση του σπάταλου κράτους - "θα σκοτώσουμε την σπατάλη, δεν πρέπει  να πληρώνουν οι πολλοί για λίγους" είπε χαρακτηριστικά.

3.  Η ενίσχυση των χαμηλοσυνταξιούχων

4. Το "πόθεν έσχες" των πολιτικών από το 74

5. Η θεσμοθέτηση ΑΟΖ, επειδή το Εθνικό Συμφέρον είναι πάνω απ΄όλα

6. Η κατάργηση του νόμου για την Ιθαγένεια και η μείωση της λαθρομετανάστευσης

Δεν με ενδιαφέρουν οι δημοσκοπήσεις είπε ακόμα αναφερόμενος στον τρόπο που αντιπολιτεύεται και που θα κυβερνήσει. Ο ηγέτης προηγείται των δημοσκοπήσεων, πρόσθεσε, εγώ κάνω και θα κάνω αυτό που θεωρώ σωστό. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί ότι όπως έχουμε γράψει πολλές φορές εδώ αποφάσισε να πει ΟΧΙ στο Μνημόνιο κόντρα οχι μόνο στις δημοσκοπήσεις, αλλά ακόμα και σε πολλούς "δικούς μας που έλεγαν ΝΑΙ" (τους ...έστειλε κανονικά δηλαδή)

Αναφερόμενος εξάλλου στην κυβέρνηση που θα συγκροτήσει αφού τόνισε ότι "για να ράψει κανείς υπουργικό κουστούμι θα πρέπει πρώτα να έχει βάλει φόρμα εργασίας και να την έχει λερώσει" επανέλαβε ότι θα αξιοποιήσει τους καλύτερους από τον "ανεξάντλητο πλούτο της ΝΔ και της κοινωνίας" και ότι θα είναι μια ολιγομελής κυβέρνηση με την συμμετοχή και εξωκοινοβουλευτικών. "Θα επιστρατεύσουμε ό,τι καλύτερο υπάρχει" είπε

«Πού πήγε ο πάτος; Μας έχει φύγει ο πάτος»

Ζούμε μια άνευ προηγουμένου οικονομική καθίζηση την οποία κανείς στην κυβέρνηση δεν έχει αντιληφθεί, υπογράμμισε ακόμα ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου

«Στο τέλος του χρόνου θα έχουμε κλείσει τρία χρόνια μέσα στα οποία η ελληνική οικονομία θα έχει υποστεί το μεγαλύτερο πλήγμα στην ιστορία της από τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο», πρόσθεσε.

Κατηγόρησε επίσης την κυβέρνηση ότι είναι «αιχμάλωτη σε ένα λάθος» και σε μια πολιτική που σκοτώνει την οικονομία, αλλά και «ανίκανη να πιάσει τους στόχους».

Ερωτηθείς σχετικά, απέκρουσε τις αιτιάσεις του υπουργού Οικονομικών, ο οποίος χαρακτήρισε ανεφάρμοστες τις προτάσεις της ΝΔ για την οικονομία και τόνισε ότι η κυβέρνηση είναι αυτή που δεν έχει βγει στην αγορά να δει τα λουκέτα, τις εταιρείες που κινδυνεύουν να κλείσουν, τους άνεργους, τον απλό άνθρωπο, τον οικογενειάρχη που δεν μπορεί να ζήσει τα παιδιά του».

Με αιχμή και το νέο φόρο στα ακίνητα χαρακτήρισε το οικονομικό επιτελείο «φορολάτρες» που έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ επιβολής φόρων. «Δεν αντιλαμβάνονται ότι δεν πάει άλλο. Δεν αρμέγουν την αγελάδα τη σκοτώνουν», είπε χαρακτηριστικά κι από την άλλη, πρόσθεσε, «υπάρχει το κόμμα του ΠΑΣΟΚ που διόρισε από την πίσω πόρτα 25.000 άτομα».

Επιτέθηκε παράλληλα προσωπικά στον κ. Βενιζέλο καταλογίζοντάς του ότι άλλα έλεγε αρχικά για το «χαράτσι» και άλλα έκανε, ότι «πρωταγωνίστησε σε μια ερασιτεχνική μπλόφα του πήγαινε-έλα με την τρόικα» και ότι υπέγραψε τη «συμφωνία-φιάσκο», όπως είπε, για τις εγγυήσεις με τη Φινλανδία.

«Πού πήγε ο πάτος; Μας έχει φύγει ο πάτος», συνέχισε, αναφερόμενος στην φράση του ΥΠΟΙΚ ότι θα «μπει πάτος στο βαρέλι», επισημαίνοντας ότι «θυσίες χωρίς αποτέλεσμα σημαίνει κυβέρνηση αναποτελεσματική».

Επανέλαβε επίσης το αίτημά του για άμεση προσφυγή στις κάλπες και ζήτησε από τους πολίτες να δώσουν «ισχυρή εντολή» στη ΝΔ

Είπε για μία ακόμη φορά «όχι» στο ενδεχόμενο συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ σημειώνοντας πως αν ο Γιώργος Παπανδρέου επιθυμεί κάτι τέτοιο για άλλον λόγο, «για να πέσει στα μαλακά», δεν τον ενδιαφέρει. «Εγώ δεν καίω το μεγαλύτερο όπλο του τόπου, που είναι αυτή τη στιγμή οι καθαρές λύσεις και οι εκλογές», επισήμανε.

Κληθείς να απαντήσει στο ερώτημα γιατί δεν συνεργάζεται με τον πρωθυπουργό ώστε να ζητήσουν από κοινού στις Βρυξέλλες επαναδιαπραγμάτευση με τους εταίρους, σημείωσε πως «δεν είναι θέμα προσώπων, αλλά πολιτικό θέμα». «'Εχουν διαφορετικό τρόπο άσκησης πολιτικής και το ΠΑΣΟΚ πελαγοδρομεί γιατί βρίσκεται σε υπαρξιακή κρίση».

Ανέφερε επίσης ότι εάν το νέο Μνημόνιο κινηθεί προς τη σωστή κατεύθυνση, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να το ψηφίσει, αλλά αν είναι στην ίδια λογική, θα το καταψηφίσει, «όχι 180 βουλευτές, και 200 να ζητάει».

Χαρακτήρισε «κουβέντες τις πεντάρας» τα περί επιστροφής στη δραχμή, υπενθυμίζοντας ότι δεν είναι η αξιωματική αντιπολίτευση αυτή που διακινεί τα σχετικά σενάρια. «Ο κ. Παπανδρέου προσπαθεί να κρατηθεί στην εξουσία κινούμενος σε δύο άξονες: από τη μία τα ψέματα και τους εκβιασμούς και από την άλλη απαιτεί από την αντιπολίτευση να σιωπά», συνέχισε.

Τάχθηκε επίσης κατά του τρόπου με τον οποίο η κυβέρνηση προωθεί την εργασιακή εφεδρεία, προειδοποιώντας την να μην τολμήσει να προχωρήσει σε απολύσεις υπαλλήλων με βάση κομματικά κριτήρια, κάτι, που, όπως είπε, είναι στη νοοτροπία της. «Οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι πιόνια της κυβέρνησης», πρόσθεσε.

Όσον αφορά στο νομοσχέδιο για τα ταξί, ο κ. Σαμαράς έκανε λόγο για «γονατογραφία» και προχειρότητα, χαρακτηρίζοντας το νομοθέτημα «μείγμα νεοφιλελευθερισμού με σοβιετική συνταγή» που επιτρέπει την «ανεξέλεγκτη αδειοδότηση χωρίς κριτήρια».

Επανέλαβε επιπλέον ότι η Νέα Δημοκρατία καταδίκασε από την πρώτη στιγμή του προέδρου της Ομοσπονδίας των αυτοκινητιστών περί στοχοποίησης πολιτικών που θα ψηφίσουν το νομοσχέδιο.

Εξέφρασε τη διαφωνία του για τον τρόπο που η κυβέρνηση επιχειρεί το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων και δήλωσε ότι ο ίδιος θα πολεμάει τα καρτέλ «όπου τα βρίσκει».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. δσδ avatar
    δσδ 18/09/2011 16:18:57

    Αντώνη πάρε τους βιομήχανους και εφοπλιστές στην σταυροφορία γιατί αυτή η χώρα μόνο για αυτούς είναι και μονο σ'αυτούς προσφέρει και μην ακούσω για θέσεις εργασίας των 500 ευρώ. Εμείς οι απλοί θνητοί προσφέραμε αλλά δεν πείραμε τίποτα,

  2. alakran avatar
    alakran 18/09/2011 16:20:57

    Το παιδί των λουλουδιών πήγε την προηγούμενη εβδομάδα στη Δ.Ε.Θ,κρύφτηκε από τα εγκαίνια,δεν επισκέφτηκε την έκθεση,κλάφτηκε στο λόγο του,μίλησε ακόμα για ¨πράσινη ανάπτυξη" και έδωσε συνέντευξη μόλις 10 ερωτήσεων.
    Ο Λαγός μάς έκανε επίδειξη χιούμορ λέγοντας μας ότι σύντομα θα γίνει πρωθυπουργός!
    Ο Σαμαράς χθές μάς έδωσε ελπίδα και σήμερα στη συνέντευξη (3 ωρών!!!!!!) επιβεβαίωσε ότι είναι έτοιμος να οδηγήσει την πατρίδα.
    Είμαι περήφανος που το κόμμα μου έχει τέτοιο ΗΓΕΤΗ.

    • φωνη avatar
      φωνη @ alakran 18/09/2011 16:40:12

      alakran
      Συμφωνώ σε αυτά που λες. Προσθέτω ότι δεν έχει μόνο το κόμμα τέτοιον Ηγέτη, τον έχει όλη η χώρα. Και ο Σαμαράς όταν γίνει πρωθυπουργός θα είναι πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων, χωρίς διακρίσεις.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ φωνη 18/09/2011 17:11:55

        Να τονίζουμε όμως και τις διαφορές των ηγετών των δύο παρατάξεων..και η ειδοποιός διαφορά του Σαμαρά από τον Γαπ, είναι ότι εμείς είμαστε περήφανοι!!! Και βέβαια έχεις απόλυτο δίκιο όταν λες ότι ο Σαμαράς θα είναι ο Πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων (τουλάχιστον της συντριπτικής πλειοψηφίας που αισθάνονται Έλληνες)

        • Χαλκιδέος avatar
          Χαλκιδέος @ ΕΥΑ 19/09/2011 08:04:45

          ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ναι! (εκτός από καμιά 150αριά χιλιάδες πράσινα τρωκτικά που θα αναπολούν τον Ανδρέα Παπανδρέου)...

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/09/2011 16:21:13

    Άνετος, χαμογελαστός, χωρίς ούτε ένα σαρδάμ, απάντησε άοκνα σε δεκάδες ερωτήσεις επί 3 ώρες! Με πειθώ και με επιχειρήματα.
    Η σύγκριση με τον ΓΑΠ.... άστα να πάνε.
    Και κάτι μου λέει πως διαβάζει ανελλιπώς αντινιούζ.
    Λίγο η μελέτη της ελβετικής USB που ανέφερε, λίγο αυτό που είπε για τον Τόμας Φρίντμαν, λίγο η ανάπτυξη του ζητήματος της εγκληματικότητας και της λαθρομετανάστευσης.... όλα αυτά που παρουσιάζονται εδώ μέσα δηλαδή!
    Και κερασάκι στη τούρτα, ο τρόπος που "τελείωσε" οριστικά τη Ντόρα και κάποιους άλλους καιροσκόπους.

    • Απορία avatar
      Απορία @ Strange Attractor 18/09/2011 16:38:46

      Επίσης για τη φτηνή αντί πράσινης ενέργειας κλπ βασικά, από όσο έχει πέσει στην αντίληψη μου, εδώ από τον αρχαιοπτέρυγα μάλλον έχουν πρωτογραφεί.

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ Strange Attractor 18/09/2011 16:39:13

      Άλλο θέμα, αλλά δεν έχω τρόπο να σου το επικοινωνήσω...
      Αυτό αξίζει να παρουσιασθεί:
      h--p://www.washingtonpost.com/opinions/obama-must-deal-with-turkey-israel-crisis/2011/09/16/gIQAnlcWYK_story_1.html

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ StarPowerNone 18/09/2011 16:45:26

        Ελήφθη, αλλά αν μπαίνεις στο φέισμπουκ, έχει το ι μέιλ μου.

        • StarPowerNone avatar
          StarPowerNone @ Strange Attractor 18/09/2011 17:16:31

          OK, TY!

    • effie B. avatar
      effie B. @ Strange Attractor 19/09/2011 11:38:15

      εμαθα υπηρξαν υψηλες επαφες...
      τους χαιρετισμους μου!

      • KostisN avatar
        KostisN @ effie B. 19/09/2011 17:48:09

        Σαν τι αυτή τη φορά;

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Strange Attractor 19/09/2011 21:11:53

      Δηλαδή θέλεις να πεις ότι ο καθαρός και χωρίς σαρδάμ λόγος του είναι που θα μας σώσει ?

      "Ως άμεσες πολιτικές προτεραιότητες της διακυβέρνησής του παρουσίασε τα εξής

      1. Την επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου"
      Το ακριβώς θα επαναδιαπραγματευτεί ?

      "2. Την μείωση του σπάταλου κράτους – “θα σκοτώσουμε την σπατάλη, δεν πρέπει να πληρώνουν οι πολλοί για λίγους” είπε χαρακτηριστικά."
      Αυτά είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Τα ίδια είπε και ο Καραμανλής το 2004 και είδαμε πόσο μείωσε το σπάταλο κράτος. Τα ίδια και ο Παπανδρέου.

      "3. Η ενίσχυση των χαμηλοσυνταξιούχων"
      Με τι λεφτά ? Που θα τα βρει ?

      "4. Το “πόθεν έσχες” των πολιτικών από το 74"
      Κι άμα βρεθεί άκρη μετά από 30 χρόνια φέξε μου.

      "5. Η θεσμοθέτηση ΑΟΖ, επειδή το Εθνικό Συμφέρον είναι πάνω απ΄όλα"
      Απλά λόγια χωρίς αντίκρυσμα. Συμμετείχε σε 2 κυβερνήσεις (από το 1983 υπάρχει το θέμα με τις ΑΟΖ) που δεν έθιξαν καν το ζήτημα. Και δεν θυμάμαι κάποια δική του κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση.

      "6. Η κατάργηση του νόμου για την Ιθαγένεια και η μείωση της λαθρομετανάστευσης"
      Φοβερό πρόβλημα που απαιτεί άμεση επίλυση. Χωρίς αυτό το μέτρο πως να λυθεί το οικονομικό πρόβλημα.

      Καλός ρήτορας δε λέω αλλά που είναι η ουσία ??

      • factorx avatar
        factorx @ Ηλίας 20/09/2011 16:42:25

        Ηλία, μην αντιγράφεις ρουσοπουλικά και δήθεν ακροδεξιά sites και μπλογκς γιατί εκτίθεσαι. Και πες και κάτι ουσιαστικό. Κάτι δικό σου βρε παιδί μου. Ξεμείνατε απο επιχειρήματα και αντιγράφετε τον Βενιζέλο;

      • φωνη avatar
        φωνη @ Ηλίας 20/09/2011 17:10:27

        1. Την επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου”
        Τι ακριβώς θα επαναδιαπραγματευτεί ?

        Θα επαναδιαπραγματευτεί το μίγμα πολιτικής, αυτό ακριβώς που η κομισιόν λέει ότι δεν το καθορίζει η ίδια αλλά η κυβέρνηση, και όχι τους στόχους όπως ο φούσκας. Και με κατάπληξη παρακολουθώ την επιχειρηματολογία των δοσιλόγων από αριστερά (Κουβέλης) μέχρι άκρα δεξιά (Καρατζαφέρης) που από τη μια λένε ότι ο Σαμαράς δεν μπορεί να επαναδιαπραγματευτεί το μνημόνιο, γιατί δεν υπάρχουν περιθώρια διαπραγμάτευσης και από την άλλη προτείνουν συνεργασίες και κυβερνήσεις εθνικής σωτηρίας με σκοπό την επαναδιαπραγμάτευση!!!!!!!

        Και στο πρόγραμμα στο Ζάππειο 2 το κόστος της επανεκκίνησης της οικονομίας είναι 8,1 δις (συμπεριλαμβάνει και τη μείωση των φόρων και τις αυξημένες δαπάνες στις οποίες είναι και η αποκατάσταση χαμηλοσυνταξιούχων 2δις). Το όφελος της επανεκκίνησης είναι 12,65 δις. Άρα καθαρό όφελος 4,55 δις. Τι από που θα τα βρούν;

    • Prometheus avatar
      Prometheus @ Strange Attractor 20/09/2011 15:22:53

      ''Σε άλλη ερώτηση σχετική με την διαπλοκή εκδοτικών συγκροτημάτων – πολιτικών και τον ρόλο που έπαιξε στο σημερινό κατάντημα της χώρας η απάντηση του ήταν επίσης κατηγορηματική.''

      εδώ που είχε και ζουμάκι η ερώτηση , λυπούμαι να σας πω πως ο Άντονι φυγομάχησε ... με ο,τι αυτό σημαίνει και συνεπάγεται.
      Αμφιβάλλω αν οργανώσει το ΕΣΡ με τρόπο ώστε να υπάρχει αναγκαστικά από τα κανάλια απλή ενημέρωση χωρίς σχολιασμούς από τον κάθε λαδοφόρο ''έγκριτο'' σχολιαστή που ασκεί πολιτική προπαγάνδα... να τελειώνουμε και με αυτά.
      Κατανοώ απόλυτα πως χρειάζεται την προβολή από τα ΜΜΕ, αλλά αμφιβάλω αν αργότερα καρατομήσει τον κάθε Μπόμπολα και αποζημιώσει τις κακοτεχνίες και τον λαό με τα λεφτά που έφαγε στην Αττική Οδό και άλλα δημόσια έργα.
      Άλλωστε παρακάτω μίλησε για πόθεν έσχες των στελεχών της κυβέρνησης και όχι όλου του συστήματος διαπλοκής ...

      Επίσης με προβλημάτισε η φράση ''ο λαός πρέπει να ξέρει, του το οφείλουμε'' (...να 'ταν μόνο αυτό που του οφείλουμε, μια χαρά θα ήμασταν). Ο λαός τους ξέρει έναν-έναν Τόνυ μη ζορίζεσαι... δε θέλει πολλές λεπτομέρειες ... αίμα απαιτεί και μάλιστα πολλές οκκάδες που λέει και ο παππούς μου, που θα το πάρει και μόνος του εν τέλη αν δε του το παραδώσεις, ισόποσα καταμερισμένο, ανάλογα και με το ειδικό βάρος κάθε αδικήματος/παράβασης αλλά και το ηθικόν του βάρος (το ήθος και οι αξίες αυτού του λάου που λέγαμε? επιβάλλεται και αποζημίωση για ψυχική οδύνη να θυμίσω)... Προσοχή όμως μην περάσεις και εσύ από την άλλη πλευρά, των κυνηγημένων και αυτών που θα τούς σέρνουν τα άλογα της ιστορίας και όχι αυτούς που θα καβαλάνε το άλογο, γιατί σχοινοβατείς , γιατί είσαι ξεκάθαρος αλλά όχι αρκετά... βαρέθηκε ο κόσμος να πρέπει να διαβάζει πίσω από τις λέξεις και να χρειάζεται να κάνει υποθέσεις... δεν έχει ούτε το σθένος, ούτε το κουράγιο και ούτε χρειάζεται στο κάτω κάτω ... θέλει ακόμη πιο ''καθαρές κουβέντες'' που συνηθίζεις να λες κι εσύ, ...μετρήσιμα λόγια, απλά, χωρίς περιθώρια παρερμήνευσις ... 1+1=2 (και σε ποια περίπτωση είναι 1+1=1i) . Θα μου πεις χρειαζόμαστε μια κοινωνία ικανή να δικαιολογεί συνεχώς το δικαίωμα ψήφου που έχει , αλλά αυτό προϋποθέτει όπως είπες κι εσύ σωστή ενημέρωση και μια δόση πολιτικής παιδείας, οπότε δεν είναι της παρούσης ... αργεί ακόμη αυτή η μέρα.

      Τέλος να ξέρεις ότι δεν φταίει μόνο το πολιτικό παρελθόν και το μακρύ ιστορικό των Λαοπλάνων αυτού του τόπου για τις αμφιβολίες και καχυποψίες που υπάρχουν στο λαό... έχει κανα-δυό σημεία η στάση σου, που αφήνουν τέτοια περιθώρια να ερμηνευθεί και αλλιώς, ειδικά στον μη μυημένο λαό στον οποίον μάλιστα απηύθυνες ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής στο να ξαναπάρουμε την Ελλάδα στα χέρια μας.

      αυτά θα ήθελα να πω στον Αντώνη και να ομολογήσω πως με εξέπληξε η τρομερή διαύγεια, το γνωστικό βάθος και η συγκρότηση που επέδειξε. 'Εχει ικανότητες τρομερές ο άνθρωπος ... αλλά είπαμε αυτά τα αναγνωρίζουν μόνο οι μυημένοι.

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/09/2011 16:29:13

    Εκεί που έδωσε τα ρέστα του είναι στο ζήτημα της εργασιακής εφεδρείας.
    Ο "δεξιός" Σαμαράς έβαλε τα γυαλιά στο "σοσιαλιστικό" (χα, χα, χα) ΠΑΣΟΚ, μιλώντας και για ανθρωπιά, αλλά και προσφέροντας επιχειρήματα δημοσιονομικής φύσης.
    Θάθελα να ήξερα, ποιος στόκος Δ. Υπάλληλος θα ψηφίσει ξανά ΠΑΣΟΚ.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Strange Attractor 18/09/2011 16:36:32

      Εφώ πάλι δεν εξεπλάγην Παράξενε. Ας μην λησμονούμε ότι οι χειρότεροι -ισμοί ήταν και σοσιαλιστικοί. Π.χ. ο (εθνικο)σοσιαλισμός, ο Σταλινισμός κ.α.

    • juliet avatar
      juliet @ Strange Attractor 18/09/2011 16:39:14

      S.A
      Λες να τους δίνουν το μπιλιετάκι του ψήφου στο χέρι την ώρα που θα πάνε να ψηφίσουν,να στέκονται και με περιβραχιόνια στη κάλπη!γιατί θα χάσουνε την θέση τους αν κερδίσει ο Σαμαράς!!!!!!
      Θυμήθηκα ένα Πάσχα στη Κεφαλονιά ,παιδί τότε,τους Κεφαλλονίτες να τους δίνει η χωροφυλακή μόνο το ΝΑΙ και να καταγράφει σε ποιούς το πήγε και τους Κεφαλλονίτες να'' κατεβάζουνε τον Αγιο '',οι περισσότεροι ήτανε αντιφρονούντες .....

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ juliet 18/09/2011 16:46:38

        juliet,
        Συγγνώμη... είναι Η ψήφος... αλλά και Ο ψόφος... ίσως τα εννοείς σε συνδυασμό!

        • juliet avatar
          juliet @ StarPowerNone 18/09/2011 16:56:48

          συγγνώμη ,χαχαχα, σαν το μνημόσυνο το έπαθα και εγώ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Strange Attractor 18/09/2011 16:42:13

      Αχ, και πού να' ξερες, SA...

      Το έχω ξαναγράψει σε άλλο σχόλιο: τις προάλλες μιλούσα με φίλη μου, που μαζί με τον άντρα της δουλεύουν στο υπουργείο Οικονομικών. Μόλις μια μέρα αφ' ότου ο Βενιζέλος πήρε πίσω (κατόπιν εντολής των τροϊκανών κατακτητών) την "προσωπική διαφορά" που τους είχε τάξει πιο νωρίς. Ξέρεις τι μου είπε η φίλη μου αυτή; Ότι... "άλλο τι λέγεται στις τηλεοράσεις κι άλλο τι θα γίνει τελικά"! Φαντάσου πώς τους έχουνε παραμυθιάσει λοιπόν! Ένας Θεός ξέρει τι διαδίδουν με τα συνδικαλιστικά παπαγαλάκια της ΑΔΕΔΥ. Θα τους λένε ότι "θα τους κοροϊδέψουμε τους κουτόφραγκους και θα σας τα δώσουμε όλα πίσω". Κι αυτοί, τα χάφτουν!

    • EΛΛΗΝΑΣ avatar
      EΛΛΗΝΑΣ @ Strange Attractor 18/09/2011 17:12:21

      Δυστυχώς φίλε μου πάρα πολλοί ..... Εγώ τουλάχιστον γνωρίζω μερικούς που θα ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ ακόμη κι από τον τάφο τους ...... Αυτός ο λαός χρήζει ψυχανάλυσης (μερικοί και ανασκολοπισμού σαν το Διάκο) !

  5. juliet avatar
    juliet 18/09/2011 16:29:20

    Είμαστε σίγουροι για τον αρχηγό της παράταξής μας ,τώρα το έμαθαν και οι άλλοι.
    Τώρα έμαθαν ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ,υπάρχουν ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ που την Πατρίδα την θέλουνε ΟΡΘΙΑ και ΟΧΙ ΑΛΥΣΣΟΔΕΜΕΝΗ στα καπηλειά και τα χαμετυπία των διεθνών τοκογλύφων .

  6. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 18/09/2011 16:32:31

    Συγχαρητήρια στο site για την παρουσία και την εύστοχη ερώτηση

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ μικρός οδυσσέας 18/09/2011 16:47:06

      Μόνο εγώ το πρόσεξα;
      Που ήταν αλήθεια ο ΣΚΑΙ; Ούτε ερώτηση δεν του επιτράπηκε; Χα χα χα...

      • danaos avatar
        danaos @ Strange Attractor 18/09/2011 16:48:32

        Ήταν σαν "Καθημερινή"

      • alakran avatar
        alakran @ Strange Attractor 18/09/2011 16:49:11

        Νομίζω εκπροσωπήθηκε από την Τριανταφύλλου.

  7. stoxastis avatar
    stoxastis 18/09/2011 16:33:22

    Ο Σαμαράς και χθές και σήμερα έδειξε πιο ΩΡΙΜΟΣ από ποτέ. Έχει ενστερνιστεί το ρόλο του Ηγέτη που καλείται να ασκήσει την Διοίκηση. Απίστευτα καλός και μετρημένος. Λυπήθηκα μόνο που στην αίθουσα είδα ορισμένα πρόσωπα που δεν συνάδουν σε αυτή την προσπάθεια και δυστυχώς κάποιοι τους έδωσαν είσοδο.

  8. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 18/09/2011 16:35:40

    Συγχαρητήρια στο ANTINEWS για την εμφάνιση στην συνέντευξη τύπου του κυρίου Σαμαρά. Τσίφτης ο εκπρόσωπός του. Η είδηση και από τον ίδιο τον Πρόεδρο: μπαίνει και παρακολουθεί τις συζητήσεις των ‘νέων παιδιών’!

  9. tria avatar
    tria 18/09/2011 16:35:54

    Την σωτηρία της παιδείας θα την αναλάβει ο Αρούλης ;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ tria 18/09/2011 16:59:05

      Προς το παρόν δε μας ενδιαφέρει η βιτρίνα, αλλά η ουσία των αλλαγών που ανέφερε ο Πρόεδρος...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ tria 19/09/2011 22:55:32

      Μην βάζεις και στοίχημα...

  10. stoxastis avatar
    stoxastis 18/09/2011 16:36:54

    ..σημαντικότατη η αναφορά για αυτούς που θα πρέπει να έχουν φορέσει φόρμα πρίν βάλουν υπουργικό κουστούμι..

  11. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/09/2011 16:37:57

    Πρόσεξα ότι σε ερώτηση που του έγινε για την τουρκική προκλητικότητα των τελευταίων ημερών, ήταν η μόνη (από όλες) τις απαντήσεις που έδωσε ο Σαμαράς στην οποία είπε (και σωστά) ότι "δε χωρούν αντιπολιτευτικές τακτικές στο συγκεκριμένο θέμα".

    Τα νεοφιλελεύθερα κτήνη που μας κυβερνούν, μαζί με τους ναζί εντολοδότες τους, είναι ικανοί να στήσουν κλιμάκωση και τεχνητή όξυνση υψηλής έντασης, μόνο και μόνο για να σύρουν το Σαμαρά σε συναίνεση για όλα!

    • Agni avatar
      Agni @ Αυριανιστής 18/09/2011 18:06:22

      Για όσους είναι τυφλωμένοι απο ιδεοληψίες αρκούν τα μεγάλα λόγια κ το μικρο φυσικά καλάθι..2-3 σημεία χωρίς κατάχρηση,αλλα με βαθεία σημαίνοντα με έπεισαν στο χθεσινό λόγο του Αντώνη,Ο Αντώνης ξαναχτίζοντας εναλλακτικές επιλογές με μεγάλες δυνάμεις-τις τόσο πολύτιμες τη στιγμή που η Τουρκία απολαμβάνει την εύνοια του ΝΑΤΟ,θα αντιμετωπίσει και θα εξαφανίσει την τουρκική προκλητικότητα μιλώντας με τους απέναντι στια ίσια και όχι πλέκοντας σκοτεινές συνομωσίες και βάζοντας τρίτους μπροστά,βυθίζοντας τη χώρα σε δεσμευτικά σύμφωνα και όχι κάποια ορθολογική συννενόηση,που προβλέπουν ίσως ακόμα και την αποστολή δωρεάν Ελληνόπουλων(σαν αναλώσιμο κρέας μας αντιμετωπίζει ο ακατανόμαστος) για να χαθούν σε ενδεχόμενες πολεμίκές περιπέτειες της γαλανόλευκης πατρίδας του-ΓΑΠ,(ως αντάλλαγμα για την και καλά βοήθεια σε θερμο επεισόδιο) που δεν έχουν καμμία θέση πχ Στο Σινα..ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΥΣΙΑ ΣΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΟΥ..

  12. danaos avatar
    danaos 18/09/2011 16:38:40

    Ερώτηση δημοσ. Άλτερ: "Κάποιοι,ακούγεται, προβάρουν τα υπουργικά κουστούμια..."
    Σαμαράς:"Για να προβάρεις υπουργικό κουστούμι πρέπει πρώτα να φορέσεις εργατική φόρμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
    Πήδηξα απ' την καρέκλα!!ΑΠΑΙΧΤΟΣ!!!!

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ danaos 18/09/2011 16:41:15

      ... "και να την λερώσεις", είπε!

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ StarPowerNone 19/09/2011 08:27:40

        Και ο Μπένυ, λερωμένη την έχει την φόρμα εργασίας: πίσω και κάτω... Χεχεχε

    • juliet avatar
      juliet @ danaos 18/09/2011 16:41:45

      Ητανε γερή η καρέκλα;
      Χαιρετώ!!

      • danaos avatar
        danaos @ juliet 18/09/2011 16:46:19

        Γεια σου juliet!Είχα και τη σούπα μπροστά μου που έγραψε η ΕΥΑ σε άλλη ανάρτηση,άστα να πάνε!!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ danaos 19/09/2011 22:59:31

      ...και φυσικά η εργατική φόρμα δεν ενδείκνυται γα άτομα με μανικιούρ -πεντικιούρ, ριζική αποτρίχωση κλπ. Είναι σκληρή και πληγώνει το ευαίσθητο δέρμα. Θα τα πούμε συντόμως επί του θέματος: το πήλινγκ δεν είναι πολιτικό εφόδιο, για άνδρες, τα κορίτσια μπορούν να κάνουν ότι θέλουν.

  13. stoxastis avatar
    stoxastis 18/09/2011 16:39:24

    Factor ο "μικρός" ηταν πολύ καλός. Συγχαρητήρια!!! στον "μικρό" βεβαια

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ stoxastis 18/09/2011 16:44:20

      Κι αν -λέμε, αν- ήταν ο ίδιος ο Φάκτορας; Πώς το αποκλείεις αυτό;

      • stoxastis avatar
        stoxastis @ Αυριανιστής 18/09/2011 16:49:48

        θα αστειεύεσαι!! ο "μικρός" είναι στην νεά φουρνιά και γενιά δημοσιογράφων. ο factor είναι μάλλον από την παλιά αλλά έμπειρη (ας του δώσουμε εναν πόντο) γενιά

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 18/09/2011 16:51:03

        Ήταν ο φάκτορας τζούνιορ.
        Τζιμάνι σκέτο, και πάνω απ όλα καλό παιδί!
        Ο μεγάλος ο φάκτορας κρατά χαμηλό δημόσιο προφίλ.

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Strange Attractor 18/09/2011 17:07:14

          Το μήλο πέφτει από τη μηλιά..η σεμνότητα και το ήθος είναι χαρακτηριστικό όλης της οικογένειας..
          ΥΓ: Είναι βέβαιο ότι ο Σαμαράς διαβάζει Antinews!

          • alakran avatar
            alakran @ ΕΥΑ 18/09/2011 17:10:40

            Θα ήταν ωραίο όμως να το έλεγε ονομαστικά,....για να σκάσουν και μερικοί που έχουν λυσσάξει!

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ alakran 18/09/2011 17:21:45

            χα! σωστά! κι όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!

          • tpe avatar
            tpe @ ΕΥΑ 18/09/2011 21:48:20

            Όχι άλλο οικογενειοκρατία! :)

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Strange Attractor 19/09/2011 02:13:38

          Υπάρχει Factor Εξ και Factor Nυν?...πόσοι είστε?

  14. victoria (true) avatar
    victoria (true) 18/09/2011 16:46:21

    Διαβάζει ανελλιπώς ο πρόεδρος!
    Και μπράβο ΠΖ

  15. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 18/09/2011 16:51:01

    "Το ΠΑΣΟΚ ότι είχε να πει το είπε. Είναι γραμμένο στο Μνημόνιο!"
    Απλά πράγματα.

    • danaos avatar
      danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 18/09/2011 17:03:24

      Γιαγιά : Αμάν κι αυτό το "λιμόνιο", μας τρέλαναν!
      Εγγονός:Γιαγιά δεν το λεν' λιμόνιο αλλά μνημόνιο!
      Γιαγιά:Το ξέρω παιδούδι 'μ, αλλά ντρέπομαι.Είνι δύσκολο να πω το "μ'νι"!!!!!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ danaos 18/09/2011 17:13:14

        χαχαχαααχα!

        • danaos avatar
          danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 18/09/2011 17:14:24

          Παραδέχεσαι;

          • juliet avatar
            juliet @ danaos 18/09/2011 17:21:35

            φοβερός!!!!!!!!!!!!!!!χαχχαχαχααααα

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ danaos 18/09/2011 17:22:47

            Υποκλίνομαι!

          • danaos avatar
            danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 18/09/2011 17:25:16

            Κι εγώ υποκλίνομαι στη γιαγιά που είναι και γειτόνισσά μου!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ danaos 18/09/2011 17:23:42

        Η προφορική παράδοση του τόπου μας βρήκε τον άξιο εκφραστή στο πρόσωπό σου danae!!!
        Φοβερό, θα το πω στη γιαγιά μου..!!!

  16. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 18/09/2011 16:52:58

    Πρώτα η χθεσινή ομιλία και ύστερα η 3ωρη συνέντευξη( τ' ακούς Γιώργο;) και η αυτοδυναμία είναι δεδομένη.
    Μόνο να μην αργήσει η ώρα των εκλογών γιατί δε θα 'χει μείνει κανένας ζωντανός για να ψηφίσει.
    Πρόεδρε,
    μπορεί να σε στερηθήκαμε πολλά χρόνια, αλλά χαλάλι.
    Κάλλιο αργά παρά ποτέ.
    Ίσως αυτό το σχέδιο να είχε ο Θεός και για σένα και για μας. Στην δύσκολη ώρα για την Πατρίδα να είσαι εσύ ο Ηγέτης που θα αναλάβει το τιμόνι της.
    Τελικά αυτή είναι μάλλον η μοίρα σου. Να είσαι πάντα μπροστά σε δύσκολες καταστάσεις και αποφάσεις, χωρίς να σε νοιάζει το τίμημα.

  17. Απορία avatar
    Απορία 18/09/2011 16:56:38

    Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης από την εμφάνιση Σαμαρά...

    h--p://www.protothema.gr/article/?aid=144734
    h--p://www.protothema.gr/blogs/blogger/post/?aid=146418

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Απορία 18/09/2011 17:30:38

      Εγώ, Απορία, ...απορώ για το εξής (και το έχω ξαναγράψει):

      ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ για να πούμε το "δις ιζ πάρτα" και να διαολοστείλουμε τους ναζί με το συγκαλυμμένο μάρκο τους;

      • ΗΛΙΑΣ avatar
        ΗΛΙΑΣ @ Αυριανιστής 18/09/2011 19:50:44

        σωστος αυριανιστη και αυτο δεν το εχει πει ακομα ο Σαμαρας αναρωτιεμαι γιατι?

  18. Νοήμων avatar
    Νοήμων 18/09/2011 16:56:47

    Επειδή θα αρχίσει σε λίγο η προβοκάτσια των καλοθελητών(Μακρή , Πάσχου Κωνσταντάτου, Μπάμπη) και μουρμούρα των ανυπόμονων για το φόρο ακινήτων, η ΝΔ (πέραν του αφορισμού) πρέπει να το ξεκαθαρίσει το θέμα όσο γίνεται νωρίτερα.
    Κατα τα άλλα η ομιλία και η συνέντευξη ήταν απόλυτα στοχευμένες στην αγωνία και τους προβληματισμούς του κάθε σκεπτόμενου Έλληνα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Νοήμων 18/09/2011 17:12:57

      Ο Πάσχων έχει ξεκινήσει από χθες! Περιγράφει το μανιφέστο Σαμαρά ως... επιστροφή στα fifties!

      Το γαρ πολύ της θλίψεως...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 18/09/2011 17:17:27

        Στο ΣΚΑΙ έχουν στραβώσει γιατί δεν έκαναν ερώτηση στην συνένταυξη.
        Και η μόνιμη επωδός είναι "Δε μας είπε που θα βρει τα λεφτά"
        Ο Κομιστής θέλει συγκυβέρνηση.
        Ο Ψυχάρης έγραψε κι΄αυτός για το "Ταξίδι" της συγκυβέρνησης.
        Πανικός

        • Orestios avatar
          Orestios @ Γιάννης Φαίλτωρ 18/09/2011 17:49:04

          Έχουν χάσει τον ύπνο τους.
          Ξέρουν ότι δεν θα πάρουν φράγκο από τον Σαμαρά και λυσάξανε.
          Όλες οι αμαρτωλές επιχειρήσεις στον κουβά.
          Ξεκινά μια νέα Ελλάδα

        • Bloody_Ophelia avatar
          Bloody_Ophelia @ Γιάννης Φαίλτωρ 19/09/2011 08:24:23

          Ας αφαιρέσουμε το συναισθηματικό περίβλημα, το οποίο χρειάζεται στην φάση -δεν αντιλέγω- κι ας έρθουμε στην ουσία. Το τί θα κάνει ο Σαμάράς εάν δεν πειστεί από την επαναδιαπραγμάτευση η Τρόικα, δεν το χω καταλάβει. κι είναι - εδώ που μας έφεραν- απ τα βασικότερα.

      • cobalt avatar
        cobalt @ Αυριανιστής 18/09/2011 17:28:16

        Μα δεν έχουν κάτι άλλο ν'αντιτάξουν. H αντιπολίτευσή τους είναι του lifestyle. Κενή.

        Στο twitter, στο #!/search?q=%23deth, που σχολιάζουν τη ΔΕΘ, είχαν χθές ξεσκιστεί στο σχολιασμό και στην υπονόμευση της ομιλίας, οι "προοδευτικοί", οι "τα φτύνω όλα και είμαι high" και οι "OMG! den antexo n'akouo gia ellada". Ανάμεσά τους και οι Βαξεβάνης, Παπαδόπουλος (πιο ευγενικά) κ.α.

        Ήταν και κάποιοι που "θλίβονται" εκ μέρους του Ελύτη που με στίχο του μίλησε ο Σαμαράς. Μουρλά πράματα. Γιατί, ο Ελύτης, είναι σίγουρο πως τον χαίρεται τον παλιό του φίλο απο κεί ψηλά να τον βλέπει που
        ανεβαίνει μοναχός και ολόλαμπρος
        Τόσο πιωμένος από φως που φαίνεται η καρδιά του

        Η πλάκα, βέβαια, είναι, πως, πίσω από την χαζή και lifestyle κριτική, με το μυαλό που τους άφησε η πασοκική κουλτούρα, ξεπροβάλει η απέραντη μοναξιά τους. Μόνοι τους τα γράφουν, μόνοι τους τα διαβάζουν και μετά συγχαίροντας ο ένας τον άλλο, πάνε για ύπνο.
        Ούτε καν υποψιάζονται πως η ιστορία και η πραγματικότητα τους έχει αφήσει πίσω δέκα χιλιάδες κλίκ...

        Προσπαθούν να κρατηθούν απο ιδεολογήματα και εξυπνακισμούς μέχρι τέλους. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί, αφού ο Σαμαράς είπε 8 φορές στη χθεσινή ομιλία: "Οι Έλληνες μπορούμε!", εκείνοι επιμένουν να ασχολούνται. Οί Έλληνες, είπε. Οι Έλληνες μπορούμε.

        • tpe avatar
          tpe @ cobalt 18/09/2011 21:50:49

          Αυτό δείχνει πόση ανηφόρα έχει να τραβήξει. Αν οι ανθέλληνες δεν θέλουν, να τα μαζέψουν, να πάνε όπου τραβάει η ψυχούλα τους και να παραδώσουν ταυτότητες και διαβατήρια.

          Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες, όχι στους προδότες. Άμα πια.

  19. ο ξένος avatar
    ο ξένος 18/09/2011 17:43:08

    «Ως άνθρωπος πιστεύω ότι για να έχω τη δυνατότητα να κατηγορήσω κάποιον προσωπικά, πρέπει να έχω ντοκουμέντα».

    Στην πιο κρίσιμη τοποθέτηση (για μένα) αποδείχτηκε ανεπαρκής.
    Όταν έσοδα του 2009 πέρασαν στο 2010, και τα έξοδα αντιστρόφως, όταν μοίραζαν επιδόματα αλληλεγγύης, τί νόημα έχουν τα "ντοκουμέντα";
    Τις καταγγελίες Γεωργαντά δεν τις άκουσε;
    Τη συνέντευξη Στρος Καν δεν την είδε;
    Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, με το "ντοκουμέντα" εννοεί επίσημο έγγραφο, με τη σφραγίδα της ελληνικής δημοκρατίας, με το οποίο ο Παπανδρέου να δίνει ρητή εντολή στον Παπακωνσταντίνου να αυξήσει τεχνηέντως το έλλειμμα του 2009 με σκοπό την έλευση του ΔΝΤ στην Ελλάδα;

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ ο ξένος 19/09/2011 02:17:10

      σωστός...και στην ερώτηση του Βλάχου (περί των καλαναρχών) δεν ικανοποίησε η απάντηση...

  20. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/09/2011 17:43:47

    Θα το επαναλάβω διότι μου έκανε μεγάλη εντύπωση.
    Στο ζήτημα της εργασιακής εφεδρείας, ο "δεξιός" Σαμαράς έδειξε ότι είναι άνθρωπος με κεφαλαίο το Α, και πολύ πιο σοσιαλιστής από το σοσιαλιστικό (κατ επίφαση) Πασόκ.
    Εύγε του.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Strange Attractor 18/09/2011 17:46:42

      Και επιπλέον είπε οι ΔΥ δεν είναι πιόνια του ΠΑΣΟΚ. Να συγκρίνουμε τον σεβασμό με τον οποίον μίλησε ο Σαμαράς για τους ΔΥ με την απαξίωση με την οποία μίλησε πριν λίγες μέρες ο Λοβέρδος;

    • danaos avatar
      danaos @ Strange Attractor 18/09/2011 17:47:36

      +100000000000!!!!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Strange Attractor 18/09/2011 17:50:25

      S.A.
      Ο Σοσιαλισμός είναι ιδεολογία αντίθετη στον Ανθρωπισμό

  21. antanistimi avatar
    antanistimi 18/09/2011 17:47:41

    ανθρωπια.....ανθρωποι,αξιοπρεπεια,ανιδιοτελεια,ανδρισμος,αλτρουισμος....ας βγαλει εξω ολα τα ΑΑΑΑΑΑΑ που ειναι πολλα,χαμενα,κοιμισμενα,αλλλα υπαρχουν μεσα στην κοινωνια...ας βγουν εξω να ξαναφωναξουμε.... ΕΛΛΑΔΑ

  22. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 18/09/2011 18:03:19

    Από χτες , όλοι αυτοί που έκαναν τόσο πολύ θόρυβο ενώ είναι ένα τίποτα , κατάπιαν το δηλητήριο που ξερνάει η ψυχή τους και φάνηκε η λύσσα τους και η γύμνια τους....... Ο χρόνος αποκαλύπτει τον καθέναν μας και αλλοίμονο σ' αυτούς που με τη βία και το ψέμα, έκλεψαν τα όνειρά μας και πρόσβαλλαν την τιμή και την αξιοπρέπεια ενός ολόκληρου λαού. Οταν ο Α.Σ. μιλάει για την Πατρίδα και το όραμά του , βλέπω την όψη του ν'αλλάζει , να φωτίζεται , να μαλακώνει.....Βλέπω το σεβασμό και την αγάπη του . Ξερω ότι δεν θα μας διασύρει και ότι θα προσπαθήσει , θα παλαίψει.Και μένα αυτό , μου φτάνει και μου περρισεύει!

  23. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 18/09/2011 18:45:38

    Επειδή πολύ μας έχουν ζαλίσει με τις προτάσεις συνεργασίας-συγκυβέρνησης,σε δημοσκόπηση που διενήργησε η Rass και δημοσιεύει σήμερα το «Παρόν της Κυριακής», το 62,7% των συμμετεχόντων απορρίπτουν την προοπτική μιας κυβέρνησης συνεργασίας με τη συμμετοχή του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ, υποστηρίζοντας ότι την προωθούν οικονομικά συμφέροντα για να περάσουν ευκολότερα τα σκληρά, αντιλαϊκά μέτρα, τα οποία επιβάλλει η τρόικα, μέσω του Μνημονίου.
    Επίσης το 73% δεν θα ξαναψήφιζαν τον ΓΑΠ στις επόμενες εκλογές.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ αλλήθωρος 19/09/2011 08:39:19

      Το θέμα δεν είναι ότι το 73% δεν θα ξαναψήφιζε τον ΓΑΠ! Το θέμα είναι ποιοί είναι αυτοί οι 23% οι ανώμαλοι που θα τον ξαναψηφίσουν!

      Πριν λίγο καιρό, βλέποντας μια βλακεία που έβαλε ο ΣΚΑΪ αντί για την ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ, είπαν κάτι ωραίο:

      - Ρε συ, εχτές είδα μια δημοσκόπηση που έλεγε ότι 9 στους 10 Έλληνες δεν τους αρέσει το μνημόνιο
      - Και που προβληματίζεσαι;
      - Ο ένας που του αρέσει, ποιός κερατάς είναι; :)

      • juliet avatar
        juliet @ Χαλκιδέος 19/09/2011 09:22:45

        Ο Μπένυ ....=10 κανονικοί ,άρα σωστό το 10%.

  24. Γιώργος avatar
    Γιώργος 18/09/2011 18:49:25

    Ένας καλός και άξιος Έλληνας ηγέτης, θα καταφέρει πιθανώς να κάνει κάποια καλά πράγματα για το λαό, με τις παρούσες υπάρχουσες διεθνείς συνθήκες.
    Πρέπει όμως να κτυπηθεί οριστικά η τερατώδης "λερναία ύδρα" με τα πολλά κεφάλια, πάνω στη γη. ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ, δηλαδή όταν θα γίνει το "έλα να δεις" πάνω στη γη, η Ελλάδα (και οι άλλες χώρες) θα ζήσουν μια πραγματική και ανέφελη φωτεινή μέρα.

  25. geothe avatar
    geothe 18/09/2011 18:56:28

    Έχω να καταγγείλω το Antinews και τους φίλους που γράφουν. Λέτε και ξαναλέτε για την τρίωρη συνέντευξη του Προέδρου και τη συγκρίνεται με το συλλογικό μονόπρακτο ΓΑΠ της προηγούμενης εβδομάδας. Δηλαδή τι θέλατε; Τρεις ώρες ελληνικά Παπανδρεου;

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ geothe 19/09/2011 08:41:51

      +1000! (Θεός φυλάξει!)

      • juliet avatar
        juliet @ Χαλκιδέος 19/09/2011 09:24:23

        Θα ανοίγαμε λεξικά και το σπουδαιότερο θα τρέχαμε για χόρτο......χαχαχα
        Καλημέρα!!!!!!!!!1

  26. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 18/09/2011 19:04:04

    καλές οι ομιλίες και οι διακηρύξεις προθέσεων, αλλά δυστυχώς φαίνεται ότι από έλλειψη συνέπειας πάσχουν οι πολιτικοί σε αυτόν τον δύσμοιρο τόπο.......κλασικό παράδειγμα το "λεφτά υπάρχουν" και η "σταυροφορία κατά των νταβατζήδων"......για αυτό ας κρατάμε μικρό καλάθι όσο αφορά κομματικές εξαγγελίες.......

  27. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/09/2011 19:10:50

    Μάλλον τους πείραξε που όταν ρωτήθηκε για αυτοδυναμία, ο Σαμαράς απάντησε πως και να μη τη πάρει με τη πρώτη, θα τη πάρει με τη δεύτερη εκλογική αναμέτρηση!
    Εκεί τους έστειλε για υπογλώσσια.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Strange Attractor 19/09/2011 00:05:36

      Πόνταραν στο ότι αν δε βγει καθαρή λύση με την πρώτη -που πλέον δε νομίζω ότι δεν θα βγει-, θα κάνει πίσω και θα υποκύψει στα κελεύσματα συνενοχής που απεργάζονται για το μέλλον.

      Δεν είδες πώς λύσσαξε (κυριολεκτικά) στην αήθη δήλωσή της η ατυχήσασα δρρακουλοθυγάτηρ;

  28. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 18/09/2011 19:27:29

    Η σημερινή συνέντευξη Τύπου είχε το συμβολισμό της.Δεξιά και αριστερά,του προέδρου της ΝΔ,ΚΑΝΕΝΑ μεγαλοστέλεχος ή βουλευτής της παράταξης,όπως συνηθίζεται αρκετές φορές.Αυτό δείχνει πολλά για το μέλλον.Παρακολούθησα όλη τη συνέντευξη Σαμαρά.Η σημερινή του εμφάνιση ήταν συνέχεια της χθεσινής ημέρας.Απόλυτα κατανοητός,ξεκάθαρο πολιτικό πλαίσιο στ'οποίο θα κινηθεί,οι φράσεις του είχαν σαφήνεια.Οι απαντήσεις του,κάμποσες φορές,ήταν μακροσκελείς με σκοπό να μην αφήσει ΚΑΜΙΑ αμφιβολία,ως προς τις σκέψεις και διαθέσεις του.Έδειξε σεβασμό και αλληλεγγύη προς τους Έλληνες πολίτες για την ΦΡΙΚΤΗ κατάσταση που υφίστανται από τα ΒΑΡΒΑΡΑ μέτρα των πασοκικών ''πεπραγμένων''.Και φυσικά,ανέφερε τις πρώτες βασικές κινήσεις που θα πραγματοποιήσει,μόλις αναλάβει το τιμόνι της χώρας,όπως ανακοίνωσε και χθες.Εν κατακλείδι.Χθες και σήμερα,σε μια τόσο κρίσιμη συγκυρία και για μια ακόμη φορά,ο μεγάλος και ιστορικός φορέας της Νέας Δημοκρατίας ΒΡΟΝΤΗΞΕ δυνατά τα πόδια του και φώναξε,δια στόματος Σαμαρά,ΠΑΡΩΝ,στις εξελίξεις που είναι καθ'οδόν.Και κάτι τελευταίο.Η σημερινή συνέντευξη Τύπου Σαμαρά ήταν απόλυτα ταυτισμένη με τη ΚΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ της κατάστασης.ΑΦΕΝΟΣ το ''θέατρο σκιών'' του προηγούμενου σαβκου που ΕΙΔΑΜΕ όλοι,με το παπανδρεϊκό θίασο και τα επικοινωνιακά τρικ,απουσίαζε ΑΦΕΤΕΡΟΥ υπήρχε,διάχυτα στο χώρο,απ'όλους τους παρευρισκόμενους,μια πειθαρχημένη και σοβαρή αδημονία,χωρίς χειροκροτήματα σε απαντήσεις ή επιδοκιμασίες όπως συνηθίζεται,και έχει συμβεί να δούμε,μερικές φορές...Σύγκριση με την ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ και ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΗ συνέντευξη Παπανδρέου,προ εβδομάδας,ΔΕΝ γίνεται....Αυτό που είδαμε και ακούσαμε χθες και σήμερα,με αυτό που συνέβη πριν από μια εβδομάδα,ΔΕΝ συγκρίνεται ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.....

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Komis Montechristo 18/09/2011 19:36:42

      !!!!!!! Έτσι είναι Komi!

  29. dim avatar
    dim 18/09/2011 19:29:06

    Με μια 3ωρη συνέντευξη Τύπου ολοκληρώθηκε η παρουσία του Αντώνη Σαμαρά στη ΔΕΘ ο οποίος παρουσίασε την πρώτη ολοκληρωμένη πλατφόρμα εθνικιστικής διακυβέρνησης της χώρας από τη Νέα Δημοκρατία. Υποσχέθηκε ότι θα μειώσει σημαντικά τους φόρους, ότι δεν θα απολύσει κανέναν δημόσιο υπάλληλο προτείνοντας εφεδρεία για πάντα ενώ δεν έδειξε καμία διάθεση να προχωρήσει στις αναγκαίες αποκρατικοποιήσεις. Κατά τη γνώμη του, όλα αυτά δεν θα αυξήσουν το έλλειμμα και η χώρα δεν θα "χάσει" κανένα συμφωνημένο στόχο. Δεσμεύθηκε ότι θα σύρει τους πολιτικούς αντιπάλους του σε Εξεταστικές Επιτροπές και Ειδικά Δικαστήρια ενώ με την κήρυξη της ελληνικής ΑΟΖ δήλωση αποφασισμένος να συγκρουσθεί ολοκληρωτικά με την Τουρκία. Παράλληλα, χαρακτήρισε "πολύτιμο" τον Κώστα Καραμανλή, θεώρησε υπερβολική... ...την καταδίκη και την έκπτωση του Παναγιώτη Ψωμιάδη και χαρακτήρισε "έντιμο άνθρωπο" τον Παπαγεωργόπουλο. Ξεκαθάρισε ότι σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας της Νέας Δημοκρατίας θα επιλέξει τον δρόμο μιας νέας προσφυγής στις κάλπες και δεν θα εξετάσει το ενδεχόμενο συνεργασίας με άλλα κόμματα. Συνοψίζοντας, μας υπενθύμισε σήμερα ότι είναι ένας επικίνδυνος εθνικιστής αποφασισμένος να εφαρμόσει με σχεδόν ολοκληρωτικό τρόπο το όραμα του για ένα "καθαρό" Έθνος και μια "καθαρή" συντηρητική παράταξη, ακόμα κι αν αυτό απαιτεί την επιστροφή στη δραχμή και στη διεθνή απομόνωση.

    • φωνη avatar
      φωνη @ dim 18/09/2011 19:34:04

      Αυτό είναι η ανακοίνωση του Μόσιαλου;

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ φωνη 18/09/2011 19:37:35

        Μάλλον πόνεσαν όσα είπε ο Πρόεδρος!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ dim 18/09/2011 19:50:01

      ...Ξεκαθάρισε ότι σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας της Νέας Δημοκρατίας θα επιλέξει τον δρόμο μιας νέας προσφυγής στις κάλπες και δεν θα εξετάσει το ενδεχόμενο συνεργασίας με άλλα κόμματα. ..

      Αυτό έτσουξε, έ;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ dim 18/09/2011 20:30:03

      Είσαι τόσο επικίνδυνος/η που την επιταγή εθνικής διακυβέρνησης την βαφτίζεις "εθνικιστική πλατφόρμα".

      Αν κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις πως στη δραχμή θα σε φέρει, αν σε φέρει, η 30χρονη πασοκοκρατία.
      Αν όσα πρέπει να γίνουν στην προσπάθεια για να ανακάμψει το ελληνικό έθνος σε ενοχλούν, όπως σε ενοχλεί και η λέξη έθνος, είσαι
      1. ή πράκτορας της τουρκικής ΜΙΤ
      2. ή σκοπιανός
      3. ή πασοκικό σκύβαλο που ρήμαξες το δημόσιο ταμείο για να καλοπερνάς
      4. η σιτιζόμενος/η σε επιχορηγούμενες από πολυεθνικές ΜΚΟ, για να προπαγανδίζουν τα "ανοιχτά σύνορα" και τις "ανοιχτές κοινωνίες" της εξαθλίωσης
      5. ή παραπλανημένος τηλεορασόπληκτος με μυαλό κουρκούτι
      6. ή απλός ηλίθιος/α

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Προφήτης 18/09/2011 20:47:39

        Μάλλον το 3, το 5, και το 6 μαζί.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Προφήτης 18/09/2011 22:45:19

        Υπάρχει και το 7. Έχων "συναισθηματικά συμφέροντα" από το διεθνισμό...

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ Προφήτης 19/09/2011 12:01:07

        Δηλαδή κύριε "Προφήτη", όποιος δεν συμφωνεί με αυτά που είπε ο Σαμαράς, είναι "επικίνδυνος";
        Ωραία Δημοκρατία ...

        Θα σε παρακαλέσω να διαβάσεις προσεκτικά 3 σημεία της συνέντευξης Σαμαρά:
        1. Εκεί που μιλάει για την ενέργεια από τα "σκουπίδια" και μάλιστα ισχυρίζεται ότι είναι φθηνή !!!
        2. Στο σημείο που αναφέρεται στα "κέρδη" από την "εργασιακή εφεδρεία". Σύμφωνα με την ανάλυση του θα έχει κέρδη από "υπερωρίες" ..
        3. και Κέρδη από το "πάγιο" ανά θέση εργασίας - που μάλιστα εκτός κειμένου το υπολόγισε στο 24% !!!

        Για την 1ο θέμα, δεν χρειάζεται να είσαι "ειδικός" για να καταλάβεις ότι λέει "μπούρδες".
        Για το 2ο θέμα, ας πάρει τα στοιχεία από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών, να δεί ΠΟΣΕΣ είναι οι ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ το 2010 (και το 2011) και όχι το 2008(ή 2009) στο Δημόσιο και μετά να μας εξηγήσει από που βγάζει το συμπέρασμα ...
        Για το 3ο θέμα - σου λέει δεν μπορεί- τα ποσά θα είναι ΑΝΑΛΟΓΑ. Για 10 υπαλλήλους πληρώνω 900 ευρώ ρεύμα, για 7 πόσο και ούτω καθ'εξής ..

        Δυστυχώς, η λύση είναι μόνο μία.
        Ας σοβαρευτούν τα 2 μεγάλα κόμματα και ας συνεργαστούν για το καλό όλων μας.
        Γιατί άλλες λύσεις συγκυβέρνησης - Πασοκ και Αριστερά ή ΝΔ και ΛΑΟΣ, θα είναι ΣΚΕΤΗ καταστροφή για την χώρα ...

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ np_complete_problems 19/09/2011 17:58:16

          Άκουσες τί είπε ο Σαμαράς; Μόνο αυτοδύναμη κυβέρνηση ΝΔ! Αποκλείονται παντός είδους συγκυβερνήσεις - χώνεψέ το!

          Βιτριόλι, όχι σωσίβιο, στο ΠΑΣΟΚ!

          Πώς τολμάς να ζητάς να παραμείνουν κι άλλο στην εξουσία;

        • tpe avatar
          tpe @ np_complete_problems 19/09/2011 18:10:48

          Συνάδελφε, τα νούμερα για τις θέσεις εργασίας (μη μισθολογικά) είναι γνωστά εδώ και χρόνια. Για ψάξε το λίγο.
          Η Ενιαία αρχή πληρωμών έχει σχέση με τις υπερωρίες; Συγνώμη, αλλά οι υπερωρίες στο δημόσιο (ή τουλάχιστον στην πλειοψηφία του δημοσίου) δε δίνονται σε ΜΕΤΡΗΤΑ; Κι όπου όχι, με κατάθεση στο λογαριασμό, τον επόμενο μήνα; Δεν εμπλέκεται η αρχή σε αυτά, απ' όσο ξέρω.
          Όσον αφορά την ενέργεια από τα σκουπίδια, δεν έχω ιδέα.

          • np_complete_problems avatar
            np_complete_problems @ tpe 19/09/2011 21:26:55

            Τα πάντα παιρνάνε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών.
            Μισθοδοσία, Υπερωρίες, Εφημερίες Ιατρών, Αποζημιώσεις στο Στρατό και στα Σώματα Ασφαλείας για εργασία πέρα του πενθημέρου κλπ
            Μπορείς να δεις και μόνο σου:
            http://www.minfin.gr/content-api/f/binaryChannel/minfin/datastore/f6/2c/6f/f62c6fb4bed5a9a426e5592cd1bc0dcd0eb49672/application/pdf/257873+2482010.pdf

            Οι "κωδικοί των υπερωριών" έχουν σχεδόν ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΘΕΙ στο Δημόσιο.
            Αυτό που με "φοβίζει", είναι ότι τα μόνα "πραγματικά μέτρα" που πρότεινε ο Σαμαράς για την μείωση του ελλείματος, στηρίζονται σε εντελώς λαθεμένα δεδομένα.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Προφήτης 19/09/2011 16:20:32

        Dim
        οι εξανθρωπισμένοι Ευρωπαίοι, όπως εσύ, δε γνωρίζουν καλά την ελληνική γραφή...

        • alakran avatar
          alakran @ ΕΥΑ 19/09/2011 16:35:10

          Eύα,
          Αν θυμάμαι καλά το σωστό δεν είναι "Hi Hitler" αλλά "Ciao Hitler".
          Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
          Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω,περιμένω ακόμα να με εξανθρωπίσουν οι φίλοι μας οι ευρωπαίοι.

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ alakran 19/09/2011 19:15:24

            χαχα! alakran
            σήμερα το κατάλαβα το κουίζ!

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ Προφήτης 19/09/2011 17:23:31

        Οι Ευρωπαιοι θα μας εξανθρωπισουν;;;;;;;; Παλι;;;;;;;;; Την τελευταια φορα που το εκαναν πραξη, ειχαμε 620.000 νεκρούς Ελληνες!!!!!!!!

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Προφήτης 19/09/2011 18:04:18

        Χα χα, έτσι! Γουστάρω να βλέπω συμπλεγματικούς προοδευτικούς να παραληρούνε και να σφαδάζουν! Μου έφτιαξες τη μέρα dim!

        ΥΓ: Τον νόμο του Γκόντγουϊν δεν φαντάζομαι να τον ξέρεις... Συνέχισε να βάζεις αυτογκόλ!

    • alakran avatar
      alakran @ dim 18/09/2011 20:47:27

      Ακόμα πονάει? Και που'σαι ακόμα...

    • θρακομακεδονας avatar
      θρακομακεδονας @ dim 18/09/2011 21:54:47

      Και ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ....

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ dim 18/09/2011 22:27:13

      Βεβαια... Ειναι χιλιες φορες καλυτερο να εισαι "δολοφονος σοσιαλιστης" παρα "επικινδυνος εθνικιστης"...

      Ψαχνω να βρω την ακριβη μεταφραση του γερμανικου "Definitionshochheit" - θα μπορουσε να ειναι "υψηλη κυριοτητα ορισμου εννοιων".

      Σε ενημερωνω οτι σου αφαιρω το δικαιωμα να οριζεις την σημασια των εννοιων συμφωνα με τα μικροπολιτικα κομματικα συμφεροντα σου.

      Αυτο που καταλαβες: Στο απαγορευω.

      Ακου και αυτο: Δεν θα σας περασει! Ειμαστε περηφανοι για αυτη την γα**μενη χωρα, την αγαπαμε και θα την παμε μπροστα. Ειτε το θελετε ειτε οχι. Ξυδακι. Δεν θα ορισουν μια χουφτα εγκληματιες-ηλιθιοι τις τυχες 11.000.000 ανθρωπων.

      Τις αρλουμπες περι "παγκοσμιας διακυβερνησης, διαγραφης συνορων, εξομοιωσης καλου και κακου, εξευτελισμου των παντων" να τις κάνεις εικονισμα και να τις προσκυνας στο σπιτι σου, οχι πολιτικη της χωρας.

      Δεν θελουμε διεθνισμο, δεν θελουμε νεα ταξη πραγματων βρε αδερφε, θα το καταλαβεις; ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ !!! Κανείς δεν τα θελει, εκτος απο καποιους ελαχιστους σαν κι εσενα. Δεν θα μας επιβαλετε με το ζορι τις δολοφονικες ανοησιες σας!

    • danaos avatar
      danaos @ dim 19/09/2011 09:34:55

      1ο.Το τροπάριο παλιό.Όποιος αγαπάει αυτόν τον τόπο είναι εθνικιστής.
      2ο.Μάλλον δεν άκουσες ή δεν ήθελες ν' ακούσεις.
      3ο.Η πρασινίλα σου μυρίζει μέχρις εδώ.
      4ο.Η δυσκολότερη εγχείριση είναι να βγάλεις την καφρίλα -ηλιθιότητα απ΄το κεφάλι ενός ηλίθιου ανθέλληνα!

    • tpe avatar
      tpe @ dim 19/09/2011 18:03:27

      Μπορείς, ελεύθερα, αν δεν σου αρέσει να σε λένε Έλληνα, να παραδώσεις τα στοιχεία της ταυτότητάς σου, το διαβατήριό σου και να αναζητήσεις καταφύγιο σε μία χώρα που δεν υπάρχει "εθνικισμός", πχ στη φίλη και γείτονα, Τουρκία. ΟΚ? Σας ΣΙΧΑΘΗΚΑΜΕ ΡΕ.
      Το καταλάβατε; Με τα δηλητήριά σας, ποτίσατε πολλές γενιές και τώρα εμείς θα πρέπει να τρέχουμε να βρίσκουμε αντίδοτα.

      • tpe avatar
        tpe @ tpe 19/09/2011 18:15:31

        @danaos: Δεν ήταν για σένα το σχόλιο έτσι;

        @dim: OYYYY. Είμαι εθνικιστής κι είμαι υπερήφανος γιαυτό.
        Κι επειδή έχω βαρεθεί αριστεροί που το παίζουν εξυπνάκηδες καταστρέφοντας τις λέξεις μας, να μου λένε:
        http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82&dq=

        ΟΚ? Ποιο άλλο ταμπού θες να γκρεμίσουμε; Του "προοδευτικού" ας πούμε;

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/09/2011 22:31:37

    Πλήρης Νοημάτων Ελληνικότητας η πρόσκληση!

    Από Έλληνες για Έλληνες!

    Αγαπητο Antinews, αν είναι δυνατόν να ανεβάσετε το βίντεο με το απόσπασμα της ερώτησης του FactorX διότι δεν είδα τη συνέντευξη.

    Είδα μόνο την ομιλία χθες και αντελήφθην ότι ο πρόεδρος της Ν.Δ. πολλά είπε και πολλά περισσότερα εννόησε...

  31. μαρικα avatar
    μαρικα 18/09/2011 22:32:30

    Dim ειμαι Ελληνιδα του εξωτερικου και θα ηθελα να μεινω Ελληνιδα και εγω και τα παιδια μου μεχρι να πεθανω,εσυ τι θα ηθελες να εισαι?ολιγον Ιρλανδος ολιγον Γερμανος ολιγον Τουρκος διλ.και Ελεφαντας και Καμηλοπαρδαλη οπως λεει το αφεντικος σου ο ανεπαναλιπτος και ανεκδιηγητος γαπουλις?
    Γιασου λεβεντια Σαμαρα ειμαστε ολοι μαζι σου.ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΑΣ.

    • juliet avatar
      juliet @ μαρικα 19/09/2011 09:18:38

      Μαρίκα
      αν ο Σαμαράς έλεγε ναι στο πωλητήριο που έχουνε αναρτήσει ,θα λέγανε πάλι ο Σαμαράς μας το είπε.
      Τις πασοκιές του τόσα χρόνια τις μάθαμε ,αλλά βασίζονται στα δικά τους κουτορνήθια που με λίγα όβολα πουλούσανε την μάνα τους.
      Το πασοκ είναι διαχρονική αξία ,το ξανατρίβεις και γυαλίζει αλλά δεν έχουνε καταλάβει ότι απο το τρίψε-τρίψε στο τέλος θα διαλυθεί.
      Μαρίκα, το ολίγο εγκυος το γνωρίζεις ,ετσι και τούτοι είναι ολίγο απ΄όλα.....και πάνω απ΄ όλα είναι όλοι ξενοτραφείς,δεν έχει σημασία αν μεγαλώσανε με γάλα κατσίκας ,απλώς η κατσίκα ήτανε ευρωπαία .
      Σε ποιό μέρος είσαι;

  32. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 18/09/2011 22:43:24

    Ο πρόεδρος ήταν άψογος, συγκροτημένος, όπου χρειαζόταν αλάθητος τεχνοκράτης και αλλού με την ευαισθησία μικρού παιδιού.
    Σε όλες τις ερωτήσεις είχε μια άνετη απάντηση, αλλά εκεί που πραγματικά δυσκολεύτηκε και μας συγκίνησε ήταν για το κύμα προσφυγιάς των νέων και μάλιστα επιστημόνων, που τους κάλεσε να μείνουν εδώ γιατί η πατρίδα τους χρειάζεται!
    Υπέροχο το συναίσθημα, μας το μετέδωσε, μας συγκλόνισε ...
    Επιτέλους ένας ηγέτης, πάνω απ΄όλα ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!!!!!!!!!

  33. Στέργιος Γκάντζιος avatar
    Στέργιος Γκάντζιος 18/09/2011 23:42:21

    Οι προγραμματικές θέσεις του σπουδαίου αυτού Προέδρου της καινούργιας Ν.Δημοκρατίας είναι πράγματι ανάσα ελπίδας για την δυστυχισμένη Ελλάδα μας που την οδήγησαν στην οικονομική κατοχή των Γερμανών οι πολιτικές του Σημίτη(χρηματιστήριο,siemens,goldman suckes,υποβρύχια,πόρτο Καράς)η ηττοπάθεια του κ.Καραμανλή μαζί με την σιωπή του.Ο Γ.Παπανδρέου με την συνθήκη του Δουβλίνο2 το έτος2000 ως υπουρ.εξωτερικών,τα ψέμματά του το 2009 για να αρπάξει την εξουσία,και η ανικανότητά του να δανειστεί με spreads 130 μονάδες το Δεκέμβριο του 2009. Είναι ανάξιος να είναι Πρωθυπουργός και πρέπει να φύγει το συντομότερο για να αρχίσει η ανάκαμψη με το οικονομικό πρόγραμμα του κ.Σαμαρά ο οποίος γνωρίζει καλύτερα οικονομικά απ'τον αδαή περί οικονομικών κ.Βενιζέλο.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Στέργιος Γκάντζιος 19/09/2011 02:49:07

      Το αν είναι ανικανότητα η σκοπιμότητα που δε δανειστηκε με 130 spreads δεν έχει διευκρινιστεί.

  34. jkr avatar
    jkr 18/09/2011 23:57:22

    Όπως ο ίδιος...αυτός κι αν έχει δουλέψει στη ζωή του, ΚΚ ο Β΄, Ντόρα, ΓΑΠ, Σαμ όλοι άοκνοι εργάτες.

  35. Απορία avatar
    Απορία 19/09/2011 02:36:29

    Δύο μεγάλα καθήκοντα έχει ο Σαμαράς:

    1) Να βγάλει την Ελλάδα από την ιδιότυπη γερμανική κατοχή στην οποία βρίσκεται.
    2) Να ξεριζώσει το σύστημα ΠΑΣΟΚ από την χώρα.

  36. James avatar
    James 19/09/2011 03:33:02

    Ολα καλα στα λεγόμενα του Σαμαρά.
    Αυτή τη μπαρουφα ότι δεν θα απολύσει δημ. υπαληλους τι την ήθελε? πιστεύει ότι υπάρχει έλληνας που να θέλει το τέρας που δημιούργησε το ΘΑΣοΚ? οκ θεμιτό το σενάριο να μην χαθούν μισθοί απο την πραγματική οικονομία αλλά θα πρεπει να εξηγηθεί ότι με αυτο το υπέρογκο κράτος Προκόπη δεν γίνετε.
    Τυχερός πάντως ο ΑΣ αφού τελικά αυτή την απόφαση θα την νομοθετήσει το πασοκ ως τελευταία του πράξη. Άντε να δούμε την ομάδα αιχμής της νδ. Ελπίζω μόνο να μην δούμε τα γνωστά ´παλτά´ σε θέσεις τιμής ένεκεν (συνταγματολογος εκτελών χρεοι υπουργού οικ. Κτλ)

  37. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 19/09/2011 09:24:45

    Ο Σαμαράς έδωσε το στίγμα του και η πλειοψηφία του ελληνικού λαού που δοκιμάζεται σκληρά - όχι μόνο οικονομικά, για να μην ξεχνάμε τη καταρράκωση της εθνικής μας αξιοπρέπειας, την εισβολή των λάθρο που ενεθάρρυναν με τη πολιτική τους, τον κοινωνικό αυτοματισμό και τον καννιβαλισμό στρέφοντας τη μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης, κ.ο.κ. - εξέλαβε το μήνυμα.
    Αυτό που δεν καταλαβαίνει κανείς στο ΠΑΣΟΚ και στη Τρόϊκα είναι ότι ό,σο αναβάλλουν τις εκλογές και συνεχίζουν αυτή την αδιέξοδη πολιτική με τις τεχνητές κρίσεις κάθε φορά που είναι να δοθεί μία δόση δανείου και με τους εκβιασμούς και τη τρομοκρατία, τόσο δυναμώνουν τον Αντώνη Σαμαρά και μεγαλώνουν τα περιθώρια συντριβής του ΠΑΣΟΚ ό,ποτε γίνουν εκλογές.
    Ταυτόχρονα δημιουργούν ισχυρή αντιευρωπαϊκή και ειδικά αντιγερμανική συνείδηση στο λαό και δεδομένης της ρευστότητας που επικρατεί σε όλη την Νοτιανατολική Μεσόγειο ένας αληθινός πολιτικός ηγέτης έχει πολλά διαπραγματευτικά ατού στα χέρια του.
    Όσο καιρό τον κρατάνε στη θέση του τον άβουλο και υπάκουο διαχειριστή ξεπουλήματος της Ελλάδας, τόσο τον καίνε περισσότερο και ενισχύουν τις αντιμνημονιακές δυνάμεις.

  38. juliet avatar
    juliet 19/09/2011 09:29:26

    Πριν από ένα χρόνο είχε ένα οικόπεδο σ΄εναν οικοδομικό συναιτερισμό και είχε έλθει να το πουλήσει γιατί είχε η γυναίκα του ανάγκη γιατρών.
    Ετσι για την ιστορία και σε παραλληλισμό με τους ''φτωχούς''σοσιαλιστάδες.

  39. Μεσσήνιος avatar
    Μεσσήνιος 19/09/2011 09:39:03

    Σσσσ πονάνε αυτά.
    Γιατί χάρη στην άξια γενιά του Πολυτεχνείου καταντήσαμε ρεντίκολα διεθνώς.

  40. Pikis avatar
    Pikis 19/09/2011 10:20:55

    Ο Σαμαράς έκανε ηγετική εμφάνιση στη ΔΕΘ και προσωπικά με έπεισε για το αγαθό των προθέσεων του. Όμως, η πρώτη σειρά στελεχών που είδα ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.
    Ελπίζω ο Σαμαράς να ξέρει ποιους να σουτάρει. Έκανε αρχή με τον ανεκδιήγητο Π. Ψωμιάδη. Έπεται συνέχεια;;;

  41. dimitris avatar
    dimitris 19/09/2011 10:47:38

    SOS! :Η ΝΔ, σε έκτακτη συνέντευξη τύπου, θα κατηγορήσει ευθέως τον Παπανδρέου για "Παραποίηση Στοιχείων και Εθνική Προδοσία".
    http://emprosdrama.blogspot.com/2011/09/blog-post_7471.html

  42. Joao avatar
    Joao 19/09/2011 12:04:04

    Είναι η απαντηση του Κ . Σαμαρα σε ερώτηση από τον flash. Ενας βασικοτατος λογος για την αντισυνταγματικοτητα του μνημονιου είναι ότι εκχωρει εθνικη κυριαρχια <> χωρις να είναι ψηφισμενο από τα 3/5 της βουλης και πολλα αλλα. Ο κ.Σαμαρας δεν το ξερει??


    Προσέξτε, στη Βουλή είχε πει ο κ. Βενιζέλος κι εκεί ήταν το θέμα -το είχε γράψει ή το είχε πει, δεν ξέρω, πάντως σίγουρα στον κ. Βενιζέλο ανήκει η ιδέα- ότι ή ψηφίζεις με 180 ή χρεοκοπούμε.

    Κι απάντησα στη Βουλή γι΄ αυτό και δεν πήρα απάντηση, ούτε από τον κ. Βενιζέλο ούτε από κανέναν. Κι απάντησα ότι το Σύνταγμα -κι αυτό το ξέρει ο κ. Βενιζέλος πιστέψτε με καλύτερα από όλους μας- δεν προβλέπει 180 ψήφους, εκτός βέβαια αν μιλάμε για εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας, οπότε πάμε αλλού, αλλά αυτό δεν το έχει πει ποτέ κανένας.

    Αλλά προσέξτε, εάν ψηφίζαμε κάτι τέτοιο, όπως θέλει η Κυβέρνηση με αυτή την αυξημένη πλειοψηφία κι από δω και πέρα ο καθένας έλεγε ότι εμένα ο δικός μου ο νόμος αυτός πρέπει να περνάει με 180, τότε θα καθιερώναμε έξω από το Σύνταγμα ένα καινούριο σύστημα, με το οποίο θα ήταν δυνατή η πρόωρη διάλυση της Βουλής. Αυτό όμως είναι αδιανόητο.

    Και τρίτον, ο ίδιος ο Συνταγματολόγος ο κ. Βενιζέλος είχε πει πριν γίνει θαρρώ Αντιπρόεδρος κι είχε δημόσια παραδεχτεί, ότι αν γινόταν κάτι τέτοιο με τους 180, θα γινόταν για λόγους εκβίασης προς τη Νέα Δημοκρατία και θα κάναμε έτσι τον εκβιασμό θεμιτή πολιτική πρακτική. Η Νέα Δημοκρατία όμως δεν εκβιάζεται. Δεν ξέρω αν εξακολουθεί και το πιστεύει το ΠΑ.ΣΟ.Κ. ότι θέλει 180, είναι σίγουρα ένας άλλος τρόπος για να κάνει πρόωρες εκλογές.

    • Joao avatar
      Joao @ Joao 19/09/2011 13:42:06

      ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ Κ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ

  43. Ίωνας avatar
    Ίωνας 19/09/2011 12:07:47

    Προφανώς κάτι βλέπουμε στον Σαμαρά, που εσύ δεν βλέπεις, ή δεν θέλεις να δεις. Και λυπήσου μας. Μην μας διαγράψεις. Τέτοια συμφορά δεν θα την ...αντέξουμε.

  44. Σίμος avatar
    Σίμος 19/09/2011 12:55:18

    Παρακολούθησα και τις δύο εμφανίσεις του Σαμαρά στην Θεσσαλονίκη. Ομολογώ ότι με κάλυψε κατά 90%. Όμως θα τον παρακαλούσα να μου απαντήσει σε τρια ερωτήματα.
    α . Δηλαδή θα υποχρεώσει και ο Σαμαράς τον ελληνικό λαό να πληρώσει ένα χρέος που δεν είναι δικό του έστω και με πιο ανώδυνο τρόπο. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ δεν υπάρχει για σας κ. Σαμαρά;
    β . Δηλαδή θα πουλήσουμε την δημόσια περιουσία κ. Σαμαρά απλώς σε καλύτερη τιμή. Ο καθένας εχει το δικαίωμα να πουλάει την προσωπική του περιουσία κ. Σαμαρά. η δημόσια περιουσία είναι δική μου περιουσία και όχι δική σου. Δεν θα πρέπει να με ρωτήσεις έστω με ένα δημιψήφισμα άν συμφωνώ ή οχι; Ότι μας επιβάλει η τροικα δηλαδή;
    γ . Θα συνεχίσει η πρόκληση του ελληνικού λαού με την παρουσία εδώ όλων αυτών των ανθρωποειδών της τρόικα στην Ελλάδα. Δηλαδή θα συνεχίσουμε να βλέπουμε καθημερινά αυτές τις παλιόφατσες να μας προκαλούν.Σαν ελληνας κ. Σαμαρά θίγεται η αξιοπρέπεια μου όταν ο πρωπυπουργός μου απλώς και μόνο συνομιλεί με αυτoύς τους υπανθρώπους.
    Κατα τα άλλα σε ευχαριστώ γιατί το Σάββατο το βράδυ μετά την ομιλία σου κατάφερα επιτέλους να χαμογελάσω. Σε ευχαριστώ για την μία έστω μέρα με ελπίδα που μου ξανάδωσες στην καταθλιπτική ζωή μου και ας αποδειχτεί ψεύτικη. θα είμαι μαζί σου, στρατιώτης σου, στην συστράτευσή που εξήγγειλες αν πραγματικά υλοποιήσεις αυτά που είπες προχθές.

  45. Γιώργος avatar
    Γιώργος 19/09/2011 13:03:53

    Kαλός ο Σαμαράς, αλλά διαφωνώ με κάποιες θέσεις που θυμίζουν λαικισμο παλαιοκομματικού τύπου.
    Πρώτον, το αίτημα για πρόωρες εκλογές.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Γιώργος 19/09/2011 15:08:22

      Δεύτερον, η εξεταστική δεν χρειάζεται, ξέρουμε εκ των προτέρων ότι δεν θα βγάλει τίποτα και το μόνο που θα γίνει είναι να ηρωοποιηθεί ο Παπανδρέου.

  46. Απορία avatar
    Απορία 19/09/2011 14:21:51

    Το ξέρουμε ότι είναι αμετανόητος ο Μπίστης.
    Είναι κάτω των 55 να του κόψουμε κι αυτού τη σύνταξη; Ή να κάνουμε ειδική εξαίρεση στο νόμο...

  47. miden_agan avatar
    miden_agan 19/09/2011 14:56:41

    Πάντως εγώ παραμένω με το ερώτημα: Πως θα "σκοτώσει" τη σπατάλη; Όταν όλα μας τα έχει αναλύσει ποσοτικά και πειστικά, θεωρώ ότι και εδώ οφείλει να πράξει το ίδιο.

    Και ένα τελευταίο γιατί επιτέλους δεν μας λέει ότι το προφανές: θα φτωχύνετε! Απλά με εμένα τουλάχιστον θα υπάρξει επλίδα, αν όχι για εσάς, τουλάχιστον για τα παιδιά σας.

    • GIANNIS avatar
      GIANNIS @ miden_agan 19/09/2011 16:08:19

      Δεν στο λέει γιατί νομίζει ότι απευθύνεται σε ινδιάνους.
      Οσον αφορά την επαναδιαπραγμάτευση που ισχυρίζεται ότι θα κάνει, το αεροπλάνο που θα τον μεταφέρει στο Βερολίνο (να είσαι σίγουρος) ούτε άδεια προσγείωσης δεν θα λάβει.
      Δυστυχώς είναι χειρότερος από τον Jefry

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ GIANNIS 19/09/2011 23:26:59

        Θα δηλώσει εμέρτζενσι και θα τον αφήσουν να προσγειωθεί. Μην ανησυχείς.
        Τώρα αν θα του στρώσουν και κόκκινο χαλί με τη μπάντα να παιανίζει, όπως όταν υποδέχονται τον καλό πελάτη τους τον ΓΑΠ, δεν παίρνω όρκο.
        Βρε για συνέλθετε λέω εγώ....

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ miden_agan 20/09/2011 10:31:56

      Θα συμφωνήσω. Τα περί επαναδιαπραγμάτευσης δεν πείθουν και πολύ. Χε...μένους μας έχουνε, τι επαναδιαπραγμάτευση να κάνουμε; Με την γκεσταπίτισσα τη Μέρκελ;

  48. Διονύσης avatar
    Διονύσης 19/09/2011 16:22:25

    Νομίζω ότι ο διαχειριστής του site είναι πολύ δημοκράτης. Κάτι αμετανόητους πασόκους σαν τον GIANNIS πρέπει να τους κόβει. Άντε γιατί η πολύ δημοκρατία μας έφερε εδώ που μας έφερε

    • GIANNIS avatar
      GIANNIS @ Διονύσης 19/09/2011 17:16:03

      Δυστυχώς αυτό δεν αλλάζει τη ουσία του πράγματος, ότι και οι δύο τους είναι για κλάματα. Οσοι περιμένουν ότι με τον Σαμαρά θα αλλάξει η κατάσταση ζουν αλλού. Πρέπει επιτέλους κάποιος να πει αλήθειες.

      • lianos avatar
        lianos @ GIANNIS 19/09/2011 17:41:47

        GIANNIS, εγώ περιμένω και πιστεύω ότι θα συμμαζέψει το μπου....έλο που μας αφήνει ο ΓΑΠ, με τους φωστήρες του!!!!!!!

  49. μαρικα avatar
    μαρικα 19/09/2011 23:20:22

    Juliet,στην Γερμανια και ειμαι ηπεριφανη που καταφερα να κανω πολλους Γερμανους φιλελληνες,μου αρεσουν πολυ τα γραφτα σου καθως και της αλλενακι
    σας χαιρετω και ειμαι παντα κοντα σας.

  50. Α. Π avatar
    Α. Π 12/05/2013 12:43:32

    ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙΑΔΑΣ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΑΘΛΙΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ, ΤΙΣ ΚΛΙΚΕΣ, ΤΟΥΣ ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ, ΤΙΣ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ, ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ!!!!! ΝΤΡΟΠΗ!!!!!

  51. Α. Π avatar
    Α. Π 12/05/2013 12:44:40

    Διορίσθηκα, ως Πτυχιούχος Μόνιμος Υπάλληλος, ΝΠΔΔ, μετά από επιτυχία μου στον Πανελλήνιο Δημόσιο Διαγωνισμό

    Στο ΝΠΔΔ που υπηρετώ, τα τελευταία 13 έτη έγιναν εκατοντάδες προσλήψεις, χωρίς διαγωνισμό, κάτω από το απόλυτο καθεστώς γενικευμένης οικογενειοκρατίας και ως εκ τούτου με ενδεχόμενες παράνομες προσλήψεις και αποτελούν την μεγάλη πλειοψηφία των εργαζομένων.

    Σε ένα καθεστώς οικογενειοκρατίας, μια συνεχής και διαρκής ηθική παρενόχληση (mobbing) και ένας επαναλαμβανόμενος εκφοβισμός και συστηματική εργασιακή ψυχολογική κακομεταχείριση (bullying), είναι βέβαιον, ότι έχει καταστροφικά αποτελέσματα για την σωματική και ψυχική υγεία των εργαζομένων-θυμάτων και κατ’ επέκταση, των οικογενειών τους. Φυσικό είναι τα μέλη της οικογενειοκρατίας να χαρακτηρίζουν δήθεν ικανούς τα μέλη τους και τους εκτός οικογενειοκρατίας δήθεν ακατάλληλους.

    Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, που ζητά το υπουργείο, σε ένα τέτοιο καθεστώς οικογενειοκρατίας, παράνομων προσλήψεων αορίστου χρόνου που μπήκαν από το παράθυρο, κλικών, κομματισμού, ημετέρων, ανομίας, διαπλοκής κ.λπ., εξυπακούεται ότι σε κάθε περίπτωση θα είναι αναξιόπιστο. Αυτό είναι ο νέος Καιάδας για να σώσουν την οικογενεικρατία, τους αορίστου χρόνου που μπήκαν από το παράθυρο, την διαπλοκή, την ανομία, τις "φαμίλιες",τους ημέτερους, τους κομματικούς στρατούς. Στο καθεστώς οικογενειοκρατίας, τους έξω από αυτήν, τους εξαναγκάζουν σε αδράνεια (στο ψυγείο). Τα μέλη της οικογενειοκρατίας αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία, εκλέγουν με την ψήφο τους υπηρεσιακά συμβούλια, διοικήσεις, συλογικά όργανα, τοποθετούνται αναξιοκρατικά προϊστάμενοι κ.λπ. Είναι αστείο να ζητά το υπουργείο συμλήρωση ερωτηματολογίου, για το τι κάνει υπάλληλος-θύμα των πιο πάνω και μάλιστα με την επιβεβαίωση των προϊσταμένων, δηλαδή της ίδιας της οικογενειοκρατίας κ.λπ.!!!!!!!!

    Μετά από προσωπική οδυνηρή εμπειρία μου, που λαμβάνει χώρα τα τελευταία περίπου 2,5 έτη, ως υπάλληλος, εκθέτω τις απόψεις μου για τα εξής:

    Επιβάλλεται άμεσα η Νομοθετική ρύθμιση για την προστασία του εργαζόμενου από: Την ηθική παρενόχληση (mobbing) & τον εκφοβισμό και την εργασιακή ψυχολογική κακομεταχείριση (bullying):

    Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ειδικό νομοθετικό πλαίσιο για την αντιμετώπιση του φαινομένου της ηθικής παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο. Στην Ελλάδα για να τεκμηριωθεί νομικά το mobbing είναι δύσκολο με την υπάρχουσα νομοθεσία!

    Και είναι επιτακτική ανάγκη η αντιμετώπιση της εργασιακής παρενόχλησης, καθώς επιστημονικά τεκμηριωμένες μελέτες δείχνουν ότι έχει καταστροφικά αποτελέσματα για την σωματική και ψυχική υγεία των εργαζομένων και κατ’ επέκταση, των οικογενειών τους.

    Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης άρχισαν να περιλαμβάνουν στις νομοθεσίες τους προβλέψεις για την ηθική παρενόχληση από το 1990 και ύστερα. Πολύ σημαντικό στοιχείο είναι πως σε κάποιες χώρες, αιτία για να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση αποτέλεσαν επιστημονικές έρευνες σχετικά με το φαινόμενο, οι οποίες έτυχαν μεγάλης απήχησης και ενδιαφέροντος π.χ., η Σουηδία, η Γαλλία, η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Μεγάλη Βρετανία, η Ιρλανδία, η Ιταλία, η Γερμανία κ.λπ. Επίσης και σε άλλες χώρες υπάρχει νομοθεσία στην οποία μπορεί να καταφύγει ο εργαζόμενος που έγινε στόχος κακομεταχείρισης, όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς, οι ΗΠΑ κ.λπ.

    Ανεξάρτητα από τα πιο πάνω, θα πρέπει άμεσα να γίνει νομοθετική ρύθμιση, για την προστασία των μαρτύρων για την διαφθορά. Τούτο εξάλλου ζητά και η Ευρωπαϊκή Ένωση. Μόνον έτσι θα αποκαλυφθούν οι επίορκοι, ώστε να διωχθούν.

    Α. Π.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.