#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/12/2011 19:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Η ΝΔ που είναι βρε παιδιά;"



"Για να γίνεις ηγέτης πρέπει να βρεις μια παρέλαση και να μπείς μπροστά της" - John Naisbitt

Δύσκολες εποχές ζούμε. Τα έχουμε πει και τα έχουμε γράψει χιλιάδες φορές.

Βρισκόμαστε όμως όλοι σε κατάσταση απάθειας. Μετά το κίνημα των «αγανακτισμένων;», άνοιξε η βαλβίδα, εκτονώθηκε η πίεση και ηρέμησαν όλα. Λες και λειτουργούμε με ένα κουμπί.

Όμως το σύστημα δουλεύει, δουλεύει εις βάρος μας και μας δουλεύει. Η δουλειά του να γίνεται. Η εξαθλίωση του λαού χτυπάει κόκκινο.

Λύση σοβαρή πέραν αυτής του Σαμαρά δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα.

Είτε το θέλουμε είτε όχι αυτή είναι η αλήθεια. Με αργά αλλά σταθερά βήματα ετοιμάζεται να κυβερνήσει.

Όμως,  εδώ είναι το ζητούμενο: Η Ν.Δ. ως κόμμα εξουσίας πού είναι; Πού είναι να βγει μπροστά και να καλέσει το λαό τον πονεμένο να ακολουθήσει;

Σάπισαν τα καθίσματα στις ΝΟΔΕ. Σαπίλα και δυσωδία. Κάθονται μακάριοι κι ωραίοι και περιμένουν τι; Να γίνουν κυβέρνηση να συνεχίσουν το θεάρεστο έργο του ΠΑΣΟΚ;  Πλανώνται πλάνην  οικτράν.

Πού είναι τα στελέχη που παράγοντας πολιτικό λόγο και προβάλλοντάς τον, στην παρέα, στο καφενείο , στη δουλειά , παντού  επίμονα και σταθερά, να δείξουν στον κόσμο ότι κάτι καινούριο κινείται;  Υπάρχουν  άραγε τέτοια στελέχη; Και αν υπάρχουν πότε επιτέλους θα  ενεργοποιηθούν; Πότε θα ξυπνήσουν; Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Διά μαγείας;

Πού είναι οι τοπικές κομματικές οργανώσεις βάσης; Βλέπει κανείς κάποια να κινείται;  Να βγουν στον  κόσμο. Να τον καλέσουν. Με βουή. Να γίνει συζήτηση. Να μιλάνε. Να συζητάνε. Να διαφωνούν.. Με ιδέες. Με απόψεις. Με ελπίδα και όραμα. Να βγάλουν την πατρίδα μας από το τέλμα το τωρινό. Από κει θα  βγουν  και τα στελέχη.  Απ’ το  λαό και να είναι κοντά στο λαό να τον ενημερώνουν συνεχώς. Μπορεί να γίνει; Βεβαίως!

Τι θέλει ο κόσμος;  Ένα νεύμα περιμένει . Δεν αντέχει άλλο!

Είναι δυνατόν όλα να τα περιμένουμε απ’ το Σαμαρά; Τι να πρωτοκάνει;

Αν πραγματικά θέλει η Ν.Δ. στα σοβαρά να κυβερνήσει αυτόν τον τόπο θα πρέπει να ξεκινήσει αμέσως.

Και τότε όλοι, μα όλοι πλάτες θα βάλουμε, για ό,τι καλύτερο γι αυτόν τον τόπο, για τους ανθρώπους του, για τα παιδιά μας!

Για μια καινούρια κοινωνία,  για μια καινούρια κοινοβουλευτική δημοκρατία, για μια καινούρια Ελλάδα!

Και τότε θα λογαριαστούμε και με τους επιτηρητές μας!

danaos

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 15/12/2011 19:53:21

    Απάντηση στον τίτλο:...ψάξε, ψάξε δε θα τη βρεις...
    ΥΓ: Οι περισσότεροι ''παράγοντες'' δεν ''παράγουν'' τίποτα...

    • factorx avatar
      factorx @ ΕΥΑ 15/12/2011 19:55:26

      Τι ακριβώς θα θέλατε να παράγω κυρία Εύα μου;

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ factorx 15/12/2011 20:03:51

        FX...γιατί χρησιμοποιείς α' ενικό πρόσωπο; στους ''παράγοντες'' αναφέρομαι...απουσιάζουν από την καθημερινότητα και οι βουλευτές και τα στελέχη των ΝΟΔΕ και των τοπικών...και προσωπικά αντιλαμβάνομαι και μια απίστευτη βαριεστημάρα εκ μέρους τους....

      • Πολίτης avatar
        Πολίτης @ factorx 16/12/2011 07:49:43

        Αν είστε πράγματι στέλεχος της Ν.Δ. και το ρωτάτε αυτό στα σοβαρά, ίσως θα έπρεπε να αλλάξετε καριέρα. Εσείς οφείλετε να ξέρετε καλύτερα από όλους μας!
        Αν η ΝΔ όντως πιστεύει ότι συντελείται ένα έγκλημα στην χώρα το τελευταίο 18μηνο, ότι υπάρχει άλλη λύση, πιο ορθολογική, αποτελεσματική και δίκαιη, θα έπρεπε να έχει βγει μπροστά και να έχει ξεσηκώσει τον κόσμο πρώτη, όχι να περιμένει στωικά την ώρα της - που τώρα πια είναι πιθανό να μη έρθει ένδοξη κι έτσι όπως την φανταζόταν!
        Αρκετά πια με τα έπεα πτερόεντα και το spinning, στο οποίο επιδίδεσθε στην Συγγρού για να δικαιολογήσετε τις κυβιστήσεις του Κόμματος. Αν δεν συνεγείρετε τον λαό, όχι μόνον δεν θα έχετε αυτοδυναμία, αλλά δεν πρόκειται και κανείς να στρατευθεί ουσιαστικά για την υλοποίηση του όποιου οράματός σας.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΕΥΑ 15/12/2011 19:56:54

      Αν η αρκουδίτσα της φωτό υποδηλώνει τη ''χειμερία νάρκη'' της ΝΔ...άψογη...!

      • ΧΑΡΗΣ avatar
        ΧΑΡΗΣ @ ΕΥΑ 16/12/2011 15:17:00

        Δεν πεφτει ποτε η αρκουδα σε χειμερια ναρκη, αλλα σε χειμεριο υπνο.!!!!!
        Τα φιδια πεφτουν σε ναρκη το χειμωνα, αρα το φιδι στην προκειμενει περιπτωση ποιος ειναι....;;;;;; Η ΝΔ.!!!!

        • Geros avatar
          Geros @ ΧΑΡΗΣ 16/12/2011 18:00:18

          Χάρη έχεις δίκιο , το σωστό για τις αρκούδες είναι χειμέριος ύπνος αλλα το να το παίζουμε Μπαμπινιώτης είναι μάλλον εκνευριστικό. Απάντησε στην ουσία αυτών που λέει η ΕΥΑ και όχι με υφάκι να της την λες για ένα λάθος που ο καθένας μας το έχει κάνει ένα εκατομμύριο φορες. Όταν θα φτιάξουμε αστυνομία της Ελληνικής γλώσσας θα σε φωνάξουμε να γίνεις αρχηγός , μέχρι τότε θα σε παρακαλούσα να μένεις στην ουσία.
          Και ο Πλούτωνας δεν είναι πλανήτης αλλα πλανήτης νάνος αλλα αν σου πω ότι μας τα έκανες Πλούτωνες καταλαβαίνεις τι εννοώ ...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΕΥΑ 15/12/2011 20:00:14

      Καλύτερα να μην τους βρεις ορισμένους ΕΥΑ.

      ....γιατί αν θα τους βρεις θα ....μουρμουρας για να τους εξηγείς τη διαφορά ΣΑΕ από ΚΑΕ

  2. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 15/12/2011 19:56:33

    Για να βρεις παρέλαση πρέπει όμως να βγεις στο δρόμο.
    Τα στελέχη τολμούν να βγουν στο δρόμο; Να περπατήσουν.Να μιλήσουν.
    Στα γραφεία μόνο καρέκλες βρίσκεις....που θέλουν να ηγηθούν γιατί οι καρέκλες τους είναι και περιστρεφόμενες και έχουν ρόδες.

  3. ΝΙΚΟΣ Π. avatar
    ΝΙΚΟΣ Π. 15/12/2011 20:04:30

    ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΕΔΩ ΘΕΛΕΙ ΚΟΤΣΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΔΩ.

  4. Enzo avatar
    Enzo 15/12/2011 20:16:52

    την πηρε το απορρυπαντικο Εύρηκα Active Care

  5. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 15/12/2011 20:35:48

    Συγγνώμη Δαναέ, τώρα στα σοβαρά κάνεις έκκληση στις ΝΟΔΕ; Τον πασοκογενή αντιαισθητικό παραγοντίσκο (που θέλει απλώς και μόνον να έρθει «στα πράγματα» για να φάει λιγωμένος το μερίδιό του) του μέσου στελέχους των τοπικών τον έχεις υπ’ όψιν σου; Φθορά προκαλούν στον Σαμαρά παρά καλό κάνουν. Άσε τους στην μακαριότητα και στην υπανάπτυξή τους, ούτως ή άλλως άλλες οι στοχεύσεις τους. Καλώς ή κακώς η υπόθεση Σαμαρά είναι one man show, η δυναμική που έχει ο Αντώνης είναι στον κόσμο, τον ακομμάτιστο (με την έννοια της μη εξάρτησης), τον αγανακτισμένο, που είναι έτοιμος για αυτό που φωνάζουμε, γι’ αυτό που ποθούμε: Τη Νέα Μεταπολίτευση. Όταν με το καλό θα αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας τότε θα έχει την πολυτέλεια να ασχοληθεί με την μεταβολή του τριτοκοσμικού οντολογικού προτύπου στις τοπικές, στις φοιτητικές, παντού. Τώρα δεν προλαβαίνει, τώρα απαιτείται κάθοδος στον κόσμο. Κάθοδος προσωπική, άμεση, αληθινή, γι’ αυτό και, δυστυχώς, μοναχική…

    • Enzo avatar
      Enzo @ Τιγράνης 15/12/2011 20:39:47

      οπως ειχε βγει και ο Ντε Γκωλ μετα την απελευθερωση και περπαταγε μαζι με τον κοσμο στα Ηλυσια Πεδια

    • danaos avatar
      danaos @ Τιγράνης 15/12/2011 20:45:21

      Τιγράνη μου γράφω πιο πάνω: "Να γίνουν κυβέρνηση να συνεχίσουν το θεάρεστο έργο του ΠΑΣΟΚ; Πλανώνται πλάνην οικτράν.". Και προχθές έγραφα:www.antinews.gr/2011/12/12/138096/
      Παρ' όλα αυτά πιστεύω πως μπορούν να γίνουν ζυμώσεις στη βάση. Και ο καθένας με τη γνώμη του, την αποψή του, τη θέση του, τις ιδέες του να βοηθήσει.

      • madprof avatar
        madprof @ danaos 15/12/2011 23:42:16

        "Να γίνει συζήτηση. Να μιλάνε. Να συζητάνε. Να διαφωνούν.. Με ιδέες. Με απόψεις. Με ελπίδα και όραμα. Να βγάλουν την πατρίδα μας από το τέλμα το τωρινό."
        Αγαπητέ Danae, δυστυχώς μας φτωχεύσανε σαν χώρα και μας πλεμποποιήσανε σαν πολίτες!
        Οράμαθα, θάματα, "ιδέες", "απόψεις" και δημαγωγοί των τοπικών κομματόσκυλων δεν ενδιαφέρουν τους σκεπτόμενους πολίτες παρά μόνο τους κομματολάγνους!
        Οι πολίτες οδεύουν στο κοινής διαχείρησης σφαγείο των οργανώσεων της Omerta, υποχρεωτικά, ασχέτως χρώματος παραταξιακής κορδέλας στο λαιμό (μόνη τους επιλογή ο εκδορέας της αρεσκείας τους).
        ΥΓ. Μήπως εμμέσως μας οδηγούν εκτός Ευρωζώνης για να επανακτίσουν την ιδιοκτησία του σφαγείου και να χαίρουν του ακαταλόγιστου των πράξεών τους;

    • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
      Δημήτρης Ιατρόπουλος @ Τιγράνης 15/12/2011 22:34:02

      Αγαπητέ Τιγράνη,επειδή τιμάς και την ελληνικήν τουλάχιστον όσο και την λατινικήν, απ ότι προσφάτως συνέλαβα, ξαναδές αν θέλεις τον αδόκιμο όρο "Μεταπολίτευση"..
      Η χούντα δεν υπήρξε "πολίτευμα" αλλά εκτροπή από το πολίτευμα. Κάποιος ημιμαθής δοκισίσοφος, εκείνα τα μπερδεμένα χρόνια,πέταξε αυτή τη μπαρούφα και τη φορέσαν όλοι τότε,μαζί με τις φρέσκιες "κραβάτες", της δημοκρατίας μας επιστρεψάσης γαρ..
      Οπότε για ποιά "Νέα Μεταπολίτευση" ομιλούμε; ΄Ενας λαός που χάνει τις γλωσσικές του αξίες, πού να βρεί πολιτικοκοινωνικό απάγγειο με τέτοιους όρους;

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/12/2011 00:12:23

        Αγαπητέ κ. Ιατρόπουλε, ούτε ο Βησσαρίων τέτοια τιμή… Απαραίτητη σημείωση: Σε άνθρωπο με μητρική την ελληνική το μέτρο απόδοσης τιμής στη χρήση της δεν μπορεί να είναι - προφανώς - η λατινική, εκτός κι αν ο κατ’ επίφαση φιλόφρων ακκίζεται δηκτικώς.

        Περί σημαινομένων, λανθανόντων και μη, της έννοιας «Νέα Μεταπολίτευση», σας παραπέμπω τελείως ενδεικτικά στις αναλύσεις του Νίκου Ράπτη «Κρίση και νέα μεταπολίτευση» h__p://www.ppol.gr/cm/index.php?LID=1&Datain=4342 και «Η σύγχρονη ελληνική μεταδημοκρατία» h__p://www.ppol.gr/cm/index.php?LID=1&Datain=2973.

        • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
          Δημήτρης Ιατρόπουλος @ Τιγράνης 16/12/2011 04:41:11

          Αγαπητέ... κ. Τιγράνη τότε, (βλέπετε τώρα πού μας οδηγεί η Α.Μ. η Διαδικτυακή Ανωνυμία;) το "τουλάχιστον" εκείνο, που προφανώς σας ενόχλησε, δεν είχε σχετλιαστική προσέγγιση, απλώς αποσκοπούσε στο να τονίσει την από μέρους σας τοποθέτησή μου στο επίπεδο του "σανδαλοποιού" λατινιστί, αντί της (κερδισμένης και όχι χαρισμένης, Κύριε) θέσεως του "κινδυνεύοντος σανδαλοφόρου" με την έννοια ότι στις (όποιες) διαδρομές μου στη νεότερη ποίησή μας, συχνά "κινδύνευσα" να απολέσω το ...ένα από τα σανδάλια μου, άλλοτε με την "Ποιητική Αντι-Ανθολογία" μου κι άλλοτε με το Κίνημα της Αμφισβήτησης, (κατά Βαρίκα, κλ.π.), διότι ως γνωρίζετε παμφίλτερε, εκτός από Μικρούς Οδυσσείς, ενίοτε εμφανίζονται και Μικροί Ιάσονες με τους δικούς τους Μικρούς Αργοναύτες κι έτσι μονάχα πηγαίνει μπροστά αυτό το εξαίσιο πράγμα, το ελληνικό μας..

          Μην με αδικείτε λοιπόν, ποτέ μου δεν υπήρξα Ultracrepidarian, ούτε ακκίζομαι. Μακρυά από μένα κάθε ακκισμός. Μήπως εννοούσατε ότι κάνω χρήση της Τρίγωνης Ακίδας ,λόγω του επωνύμου μου;
          Ως προς το "δηκτικώς" συμφωνώ. Είμαι του δήγματος κι όχι του δείγματος.

          Στην ταμπακιέρα μας τώρα: Σας ευχαριστώ για την παραπομπή στις ενδιαφέρουσες αναλύσεις
          του κ.Ράπτη, ως προς το περιεχόμενο του όρου "Νέα Μεταπολίτευση". Απλώς εδώ το προσδοκώμενο (και μεταξύ μας, αμήν και πότε) Νέο, κολλάει αδοκίμως στο αδόκιμο, επιμένω, επιτρέψτε μου, "Μετα-πολίτευση".
          Προς Θεού! Ο έξοχος στοχαστής, μας οδηγεί στον πυρήνα της προσέγγισής του επαρκέστατα, μα δεν μπαίνει εκεί το ζήτημα. Για την μορφή, για την λέξη μιλάω, είπαμε η χούντα δεν θεωρείται Πολίτευμα,έτσι όπως μας έχει κληροδοτηθεί διιστορικά ο όρος αυτός.
          Κοιτάξτε το πάλι, είσαστε τόσον Ελληνοκτήτωρ.

          Δυστυχώς εγώ δεν έχω λινκ να σας παραθέσω, όμως το έχω κουβεντιάσει με άξιους φίλους μου, επιπέδου Απελλή βεβαίως κι όχι...Παπουτσή.

          Καταχράστηκα ίσως τον χώρο αυτό κι απόψε, με τις ισοκράτειες περιόδους μου και το σχόλιο-"σεντόνι" ετούτο, όμως,πιστέψτε με, επειδή μας λείπουν οι επαρκείς συνομιλητές μέσα στον δύσκολο καιρό, επικοινωνώ μαζί σας, στα όρια της αληθινής χαράς, (δεν υπερβάλλω) και σας αφιερώνω ένα δίδυμο χάϊ-κου μου,ως "καλημέρα σας" πλέον:

          Ζητώ τον Λόγο
          Και δεν μου τον δίνουν.
          Γιατί δεν τον έχουν..

          Όσο έχω λάσπη, θα χτίζω.
          Ακόμη και μ αυτή
          Που μου πετάνε..

          -----------------

          • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
            Δημήτρης Ιατρόπουλος @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/12/2011 04:47:33

            "εκτός από Μικρούς Οδυσσείς" ενίοτε,
            βλέπετε να
            ------------
            εμφανίζονται κλ.π.

            Η βιασύνη καμιά φορά "τρώει" λέξεις..

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/12/2011 14:36:38

            Αγαπητέ Δημήτρη Ιατρόπουλε (στο φόβο να με ξανααποκαλέσετε κύριο Τιγράνη ανακρούω αυθωρεί πρύμναν και σας προσφωνώ χωρίς ανώφελα τιμητικά προσωνύμια, με την ελπίδα ότι δεν υπομειούται κατ’ ελάχιστον η ευγένειά μου, τουλάχιστον στη λιτή - διό και σώφρων- διαδικτυακή της έκφανση),

            Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας, πιο πολύ όμως για την μετααπάντηση (την απάντηση μέσα στην απάντηση), το ωραίο δηλαδή δίδυμο χάϊ-κου που μου αφιερώσατε.

            Ο EVANGELOS εξηγεί τη γλωσσική συνέπεια του όρου «Μεταπολίτευση». Αυτό που μόνον θέλω να προσθέσω εδώ είναι ότι, δόκιμη ή αδόκιμη, η λέξη πλέον υπηρετεί κυρίως νοήματα συμβολικά, με ενάργεια σχεδόν απεικονιστική: λειτουργεί δηλαδή σαν μια προσωπογραφία του πασοκεγενούς ανθρωπολογικού (προ)τύπου που κυριάρχησε αυτά τα χρόνια. Και αν σε κάτι νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι είναι η αδήριτη ανάγκη για κάτι το καινό, το δομικά διαφορετικό, το εκ θεμελίων αλλότροπο, το οντολογικά ελληνικό.

            Μοιράζομαι κι εγώ το αίσθημα της αληθινής χαράς, καρπό της επικοινωνίας με εσάς και με όλους εδώ στο Antinews, παρά (ή μήπως ένεκεν;) των διαφωνιών που αναφύονται.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/12/2011 11:37:18

            Κύριε Ιατρόπουλε δεν είστε μόνο του «δήγματος»αλλά και του παραδείγματος.....

          • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
            Δημήτρης Ιατρόπουλος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/12/2011 18:01:58

            Αγαπητέ (μας, απ' όσο αντιλαμβάνομαι πλέον) Τιγράνη, χαίρομαι ξεχωριστά γιατί δεν έπεσα έξω! Από την πρώτη επαφή μας, αντελήφθην πως αρύεσθε από τον Τιγράνη τον Μέγα κι όχι από τους υπόλοιπους 6..

            Φυσικά και συμφωνώ ολικά και ολοκληρωτικά μαζί σας ότι χρειαζόμαστε (και δη επειγόντως)
            όλα όσα περι-γράφετε, ακόμη-ακόμη θα έλεγα ταπεινά κι εγώ, κάτι αποδομητικώς νεοπαγές.

            Περί Μεταπολίτευσης εξήγησα στον EVANGELOS την ένστασή μου, ελπίζω να συναινείτε.

          • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
            Δημήτρης Ιατρόπουλος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/12/2011 18:05:25

            Μακεδόνα Θεσσαλονικιέ, ευχαριστώ για την τιμητική επαύξηση.

            Όχι πολύ σπουδαία πράγματα πάντως. Τα λίγα που δύναμαι,έστω αυτά..

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/12/2011 03:29:45

        O όρος έχει να κάνει με την αλλαγή πολιτεύματος (με το δημοψήφισμα) σε αβασίλευτη (προεδρευομένη) δημοκρατία σε σχέση με το πολίτευμα πριν τη χούντα ... το σύνταγμα του '75 καθορίζει θεωρητικά την αρχή της μεταπολίτευσης ...

        πολιτικό σχόλιο δεν κάνω αφού δε θα δει φως ...

        • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
          Δημήτρης Ιατρόπουλος @ EVANGELOS 16/12/2011 17:45:00

          "Μεταπολίτευση
          εννοείται η αλλαγή πολιτεύματος.
          Σήμερα στην Ελλάδα συνηθίζουμε με τον όρο Μεταπολίτευση να εννοούμε την περίοδο της νεώτερης ελληνικής ιστορίας μετά την πτώση της Χούντας των Συνταγματαρχών όπου το πολίτευμα άλλαξε από Δικτατορία σε Προεδρευομένη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία. Σημειωτέον ότι μεταπολίτευση έγινε και εντός της Χούντας, όπου με χουντικό "δημοψήφισμα" το πολίτευμα άλλαξε από Βασιλευόμενη κοινοβουλευτική Δημοκρατία σε Προεδρική Κοινοβουλευτική Δημοκρατία."

          Η Βικυ-πέντια, λοιπόν,περιγράφει αυτό ακριβώς που φιλοξενεί την ένστασή μου ως προς τη χρήση του όρου,αγαπητέ EVANGELOS, δεν συμφωνείτε; Βλέπετε τι λένε οι άνθρωποι;
          Και έτσι το έχει προσλάβει και το ευρύ κοινόν των συγκαιρινών (νεο)ελλήνων.
          Ότι η χούντα υπήρξε Πολίτευμα!
          Και επικυρώνει μάλιστα το λήμμα, εγκυροποιώντας το, το χουντικό "δημοψήφισμα"!

          Αυτά είναι τα χάλια (τους) μας, κι αν σκίζω την τρίχα καμιά φορά,το κάνω από καημό, γιατί μέσα σ΄όλους τους δασκάλους μου, αναθυμούμαι πάντοτε τον Ελύτη:"Όπου γλώσσα,Πατρίς".

    • bill avatar
      bill @ Τιγράνης 16/12/2011 06:54:19

      εξω η ΔΑΚΕ και η ΟΝΕΔ απο την ΝΔ

  6. blackpeteg avatar
    blackpeteg 15/12/2011 20:40:43

    Καλή η ερώτηση, αλλά μάλλον δεν υπάρχει απάντηση.

  7. tak avatar
    tak 15/12/2011 20:49:39

    Timeo Danaos... Σκέτο δηλητήριο μωρ' αδερφέ μου είσαι! Και καλά κάνεις... Φώναξέ τους μπας κασι ξυπνήσουν και αρχίσουν να βοηθάνε την κατάσταση. Τα περιμένουν όλα από το Σαμαρά, να πολεμήσει αυτός και να δοξαστούν όλοι... Αλλά και ο ίδιος πρέπει να τους τραβήξει το αυτί, έστω κι αν τους αφήσει χωρίς αυτιά, όπως έλεγε ο αείμνηστος Ευάγγελος Αβέρωφ...

    • danaos avatar
      danaos @ tak 15/12/2011 20:52:41

      Τι να κάνω βρε tak! Κοντεύουμε να τρελαθούμε τελείως!

      • tak avatar
        tak @ danaos 15/12/2011 21:00:20

        Danaos ούτε μια ανακοίνωση δεν έχουν βγάλει στην πόλη μου ούτε μια παρέμβαση δεν έχουν κάνει ούτε καν τις ... συνεδριάσεις τους δεν κάνουν! Πόσο δε μάλλον να περιμένεις από αυτούς να χτίσουν και να υλοποιήσουν πλάνα...

        • danaos avatar
          danaos @ tak 15/12/2011 21:01:33

          Δίκιο έχεις. Αυτά λέω.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ danaos 15/12/2011 21:09:14

            Και κάποιοι που είμαστε Σαμαρικοί χωρίς νάμαστε νεοδημοκράτες ή δεξιοί, τι κάνουμε δάσκαλε;

          • danaos avatar
            danaos @ Strange Attractor 15/12/2011 21:15:16

            Ακολουθούμε τον αρχηγό!

          • Δήμος avatar
            Δήμος @ Strange Attractor 15/12/2011 22:15:39

            Χα, στην ίδια κατηγορία είμαστε SA.


            (Συνδέθηκες βλέπω;)

  8. Ραβινος avatar
    Ραβινος 15/12/2011 20:50:32

    Τι συζηταμε τωρα !Να βγουν τα στελεχη της ΝΔ στον κοσμο να συζητησουν να γινει βουη , να πουν τι και ποιος θα κατσει να τους ακουσει ? Ο καθε ενας σημερα μετρα τις πληγες του στα οικονομικα , στα οικογενιακα και κοινωνικα του και δεν εχει ορεξη να ακουσει κανεναν!Εχει παρει τις αποφασεις του εκδικησης του ΠΑΣΟΚ και εχει εναποθεσει τις ελπιδες του στον Σαμαρα και στο στενο του επιτελειο προσδοκωντας να κανει τις σωστες επιλογες στελεχωσης του κρατκου μηχανισμου οταν θα ερθει η ωρα .Η οποια κινηση δημιουργιας ομαδων κρουσης τωρα μαλλον βεβιασμενη κινηση θα ειναι και θα πεσει στο κενο της γενικης πολτικης & κοινωνικης απαθειας .Για μενα αυτο που προεχει ειναι η κωδικοποιηση των λεγομενων του Σαμαρα {επικαιροποιημενα Ζαππειο Ι&ΙΙ,μετρα για τον τουρισμο ,την δικαιοσυνη ,την δημοσια ταξη, την εθνικη αμυνα κλπ} σ'εναν οδικο χαρτη μπουσουλα για ολους τους στρατιωτες και τους αξιωματικους του.Το υλικο υπαρχει διασπαρτο καιρος να μαζευτει οσο ειναι καιρος δεδομενου τοι η νοθα κυβερνηση που δεν ξερει τι της γινεται αραπζεται απο οτι λεει ο Σαμαρας και τα κανει μετρα οπως ,οπως .Αυτο θα ειναι το μηνυμα του ηγετη ως ενα σαλπισμα επανεκκινησης της χωρας προς ιαση των πληγων των πολιτων το δυνατον ταχυτερα .

    • danaos avatar
      danaos @ Ραβινος 15/12/2011 21:21:15

      Αν Ραβίνε γινόταν αυτά που λέω σε όλους τους πολιτικούς χώρους, κατά την άποψή μου δε θα φτάναμε σ'αυτό το χάλι. Τουλάχιστον θα ήμασταν πιο υποψιασμένοι.

  9. juliet avatar
    juliet 15/12/2011 20:52:08

    Καλησπέρα,
    σε λίγο θα γίνουμε γραφικοί με το να λέμε ξεκινάτε ....να μη κουνιέται κανείς από τη καρέκλα του και να περιμένουν την εξουσία να τους κτυπήσει τη πόρτα να μας σώσουν.
    Σήμερα έμαθα για έναν πρώην βολευτή που το έπαιζε ''πατριώτης '' και αγωνιστής ότι είναι ανάμεσα στους διεκδικούντες καθυστερούμενα ,άρα τι έργο να παράγουν και πως να κατέβουν στο κόσμο όταν το προβλημά τους είναι η δική τους καλοπέραση;
    Οσο και καλή θέα να έχει το κατάστημα ,όσο καλός ν΄είναι ο διευθυντής ....το εμπόρευμα ,αν οι πωλητές δεν είναι άξιοι να προωθήσουν και να φέρουν τ΄αναμενόμενα αποτελέσματα ή κλείνεις το κατάστημα ή αλλάζεις το προσωπικό.Οσο για τις καρέκλες τις περιστρεφόμενες που ανέφερε ο Ιθαγενής ,λέτε από το πολύ στριφογύρισμα να γέμισαν τα μυαλά αέρα .

  10. 000 avatar
    000 15/12/2011 20:52:34

    Το κόμμα σας είναι στη συγκυβέρνηση , με τους δυο αντιπροέδρους σας δίπλα στον Πάγκαλο και τον Βενιζέλο.
    Μη το ψαχνετε στις τοπικές που ντρέπονται πλέον να τις ανοίξουν όσοι πλήρωναν από την τσέπη τους τα ενοίκια των γραφείων.
    danaos, το μήνυμα το πήρες στον καφενέ.
    Δεν φταίει ο γυαλός, στραβά αρμενίζετε.

    • danaos avatar
      danaos @ 000 15/12/2011 22:15:52

      Το πήρα και όπως είδες το μετέδωσα να ακουστεί.Δεν το έκρυψα μέσα μου. Όσο για το στραβά αρμενίζουμε ποιους εννοείς;

  11. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/12/2011 21:03:44

    Εγώ σαν απλώς οπαδός της ΝΔ κατα καιρούς προσπαθούσα μέχρι πρόσφατα να πείσω ταλαντευόμενους πολιτικά φίλους για την αξία του Σαμαρά και τα λάθη του πασοκ. Σε μια τελευταία όμως συζήτηση μου τέθηκε το εξής ερώτημα: "Καλά τα λες ,αλλά αν βγει η ΝΔ και μας μειώσει κι άλλο τους μισθούς τότε τι θα μας λες;" Αν το ερώτημα μου το έθετε πριν την κυβέρνηση Παπαδήμου ,ήξερα πολύ καλά τι να του πω. Τώρα όμως κάνω πίσω. Άρα Δαναέ η απάντηση στο ερώτημα σου είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης σχετικά με τη στάση που θα κρατήσει η ΝΔ απέναντι στα προβλήματα που δημιούργησε ο ΓΑΠ , όταν γίνει κυβέρνηση. Κι επειδή ελάχιστοι είμαστε που θέλουμε να ξεφτιλιζόμαστε απέναντι σε φίλους και γνωστούς ,προτιμούμε τη σιωπή. Άλλωστε η ΝΔ μας χρωστά και δε της χρωστάμε..........

  12. makis p avatar
    makis p 15/12/2011 21:05:54

    danae δεν είναι έτσι όπως τα λες . Γιατί η αναφορά σου έχει να κάνει με τα μικροστελέχη του κόμματος . Πολλά από τα στελέχη αυτά , πάντα δίνουν το παρόν τους σε όλες τις μάχες που δίνει η παράταξη. Αυτοί που είναι για μπάζες είναι τα μεγαλοστελέχη του κόμματος , αυτοί που ήταν αραχτοί στην Ρηγίλλης και τώρα στην Συγγρού . Και όταν πάρει το κόμμα την εξουσία θα τρέξουν πρώτοι να γίνουν Γενικοί Γραμματείς Υπουργείων.

  13. Aris. A avatar
    Aris. A 15/12/2011 21:13:57

    danaos

    Υπάρχει πρόβλημα στις σχέσεις κομμάτων πολιτών.

    Πάρε για παράδειγμα εμένα δεν έχω μπει ποτέ στο site της ΝΔ να γράψω οτιδήποτε αντίθετα είμαι τακτικός στο antinews.

    Ασυναίσθητα το κάνω γιατί πιστεύω ότι εκεί δεν υπάρχει κανένας που να με ακούσει που να καλύψει τους προβληματισμούς μου.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Aris. A 15/12/2011 21:38:33

      Το ίδιο και εγώ ρε Άρη.

      Η προσωπική εξήγηση που δίνω είναι η εξής:

      Πολιτική σκέψη παράγεται μόνο μέσα από την βάσανο του γόνιμου διαλόγου.

      Ο διάλογος είναι γόνιμος, όταν είναι ζωντανός, με αντεπιχειρήματα και με στόχο την επίτευξη συμφωνιών στα μεγάλα και σπουδαία ζητήματα της ζωής (πολιτικής και άλλης).

      Ζωντανός διάλογος με αντεπιχειρήματα και στόχους γίνεται συνήθως μεταξύ ανθρώπων που δεν συμφωνούν πάντα. Αρκεί να είναι όμως καλόπιστοι μεταξύ τους.

      Άνθρωποι όμως που δεν συμφωνούν πάντα, συνήθως δεν μπορούν να συνυπάρξουν σε παρωχημένους οργανωτικά κομματικούς σχηματισμούς.

      Οι παρωχημένοι οργανωτικά κομματικοί σχηματισμοί δεν επιτρέπουν εκ της δομής τους την ανάπτυξη διαλόγου, κριτικής σκέψης και στόχων, διότι αλλιώς δεν θα δικαιολογήσουν ποτέ την ύπαρξή τους.

      • danaos avatar
        danaos @ ierofantis 15/12/2011 21:44:59

        Ακριβώς Άρη και ierofanti οι παρωχημένοι οργανωτικά κομματικοί σχηματισμοί να μεταλλαχτούν σε καινούριους και: « Οι τοπικές κομματικές οργανώσεις βάσης, πρέπει να ξαναγεμίσουν κόσμο. Να γίνει συζήτηση. Να μιλάνε. Να συζητάνε. Να διαφωνούν. Να θυμώνουν και να μονοιάζουν μεταξύ τους. Με ιδέες. Με απόψεις. Με διαβάσματα και παραπομπές.
        Οι τοπικές κομματικές οργανώσεις βάσης να γίνουν τα think tank που θα βγάλουν την πατρίδα μας από το τέλμα το τωρινό.»

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ danaos 15/12/2011 22:01:38

          Τότε αν γίνει αυτό Δαναέ, θα υπάρξει ένα πρόβλημα.

          Βλέπεις, θα τεθεί, ως εξ αποτελέσματος, υπό αμφισβήτηση, η πανάκεια της πολιτικής άποψης και κυρίως, το καθεστώς των προσώπων των ανωτέρων και ανωτάτων στελεχών.

          Τα οποία, ξαφνικά, θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να αντιμετωπίσουν την μαχητικότητα, την ποιότητα σκέψης, την σκληρότητα του λόγου και την οξύνοια των κατωτέρων στελεχών και απλών πολιτών.

          Και τα πρόσωπα αυτά, μη έχοντα εν πολλοίς εμπειρία στη διαχείριση σκεπτόμενων και ενεργών πολιτικά πολιτών (ενώ διαθέτουν πλείστη όση εμπειρία στη διαχείριση λοβοτομημένων σημαιοφυλάκων και αφισοκολλητών) είναι βέβαιο, ότι θα αντιμετωπίσουν την κοσμογονία στα κομματικά πράγματα που περιγράφεις, ως επικίνδυνη και διαβολική κατάσταση που της αρμόζει μόνο φθόνος, απαξίωση και απενεργοποίηση.

          Φαύλος κύκλος μου μοιάζει.

          Η κουβέντα νομίζω μας οδηγεί στο φιλοσοφικό ερώτημα που ταλανίζει τους ανθρώπους από καταβολής κόσμου.

          Αναφέρομαι στην έννοια της αρετής.

          • danaos avatar
            danaos @ ierofantis 15/12/2011 22:24:24

            Άπαιχτο!!!

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ danaos 15/12/2011 23:33:06

            Αχ ,Δαναέ..... Μιλάς ,σαν ν'ακούω τον εαυτό μου .... Και στο άρθρο σου και στο σχόλιο προς τους κυρίους. Και την απάντηση, μας την έδωσε πολύ εύστοχα με λογοτεχνική πένα ,ο Ιεροφάντης. Θα μου πεις :'' και τι θα γίνει, θα σταυρώσουμε τα χέρια;'' Οτι μπορεί , όπως μπορεί ο καθένας , παλεύει. Κακά τα ψέμματα. Είναι τόσο ζοφερή η πραγματικότητα , που πρέπει ο Α.Σ. να κάνει κάτι ν'ανατρέψει το σκηνικό , μήπως και κάτι αρχίσει να κινείται.....

  14. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 15/12/2011 21:30:18

    Δαναέ,τα ερωτήματα που θέτεις,στο αρχικό κείμενό σου,είναι πέρα για πέρα λογικά και στριφογυρίζουν στο μυαλό πάρα πολλών.Οι προβληματισμοί σου με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.

  15. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 15/12/2011 21:35:04

    Ένα άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα φίλε Δαναέ...

    Ένας απλός πολίτης, θέλει ενόψει εκλογών να ενημερωθεί για το πρόγραμμα διακυβέρνησης της ΝΔ, την τεκμηριωμένη και με τα φυσιολογικά όρια απόκλισης, αυστηρά και δομικά προϋπολογισμένη πρόταση/τον σχεδιασμό για κάθε τομέα πολιτικής ευθύνης και μπαινει στο site να ενημερωθεί.

    Πουθενά δε βλέπεις κάτι.
    Κλασικός κοινοβουλευτικός έλεγχος (που σαφώς έχει την ιδιαίτερα ξεχωριστή σημασία του), δρστηριότητες, πρωτοβουλίες αλλά μέχρις εκεί!

    Δεν ξέρεις τι πλάνο υπάρχει για την υγεία, για την οικονομία, την ασφάλεια, την απασχόληση, την δημόσια διοίκηση...
    Πέρα από κατά καιρούς τοποθετήσεις του προέδρου που όπως είναι φυσιολογικό περιορίζεται σε ένα διακηρυχτικό περίγραμμα.

    Αυτό δεν είναι κάτι φυσιολογικό νομίζω!

    Υ.Γ Αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο κοινοβουλευτικό κόμμα "αντίπαλος" στην εξουσία και όντως η ΝΔ φυσιολογικά παραμένει η πιο ελκυστική πρόταση.
    Αλλά αυτό το γεγονός δεν αποτελεί δικαιολογία, ελέω καταποντισμού του πασοκιστάν και των αναξιόπιστων κομμάτων του αριστερισμού, του νεοφιλελεύθερου σαδισμού, ή του κωλοτούμπα και γενικά του πολιτικού συστήματος.
    Πρέπει να υπάρχει ξεκάθαρο πλάνο!

  16. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 15/12/2011 21:46:00

    ΤΑ ΣΥΚΑ ΣΥΚΑ ΚΑΙ Η ΣΚΑΦΗ ΣΚΑΦΗ: Καλησπέρα Δαναέ. Αυτό το δίπολο του καλού αρχηγού και του κακού κόμματος κάνει ζημιά και στην ΝΔ και στον Σαμαρά. Να μην ξεχνάμε ότι Σαμαράς είναι αρχηγός της ΝΔ. Όταν ο ίδιος ο Σαμαράς δεν κάνει τις περιοδείες του στον λαό τότε γιατί να κάνουν τις περιοδείες τους οι υπόλοιποι; Και ας υποθέσουμε ότι οι βουλευτές βγαίνουν από τα γραφεία τους και έρχονται σε επαφή μαζί μας. Όταν εμείς θα τους ρωτήσουμε συγκεκριμμένα πράγματα ξέρουν τι πρέπει να μας απαντήσουν; Όχι δεν ξέρουν και δεν φταίνε αυτοί αφού ούτε και ο Σαμαράς μας μιλά συγκεκριμμένα. Και για να δεις πόσο αδυσώπητη είναι η πραγματικότητα πες ότι κάποια ομάδα ανέργων πλησιάζει έναν βουλευτή της ΝΔ και τον ρωτά: Τι θα κάνει η ΝΔ για μας; Τι πρέπει να απαντήσει σε αυτήν την περίπτωση ο βουλευτής;

  17. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 15/12/2011 21:54:50

    Φίλτατε Δαναέ.

    Μιά φορά καί ένα καιρό. Πώς νά αρχίσεις ένα παραμύθι;
    Μιά φορά καί ένα καιρό. Καί πώς νά τό τελειώσεις;
    Έζησαν αυτοί καλά καί εμείς καλύτερα;
    Μιά φορά καί ένα καιρό. Τί νά πώ; Τό παραμύθι θέλει διάθεση, φαντασία καί έρωτα.
    Έρωτα διαφορετικό από αυτόν πού μέ κυνηγάει σάν τρελός στά όνειρα. Χωρίς μυστήριο, σκοτεινός, βρώμικος καί αποκρουστικός.
    “Για να γίνεις ηγέτης πρέπει να βρεις ένα παραμύθι. Νά τό πείς τόσο καλά, όπως η γιαγιά. Νά μπορέσω νά αποκοιμηθώ καί νά δώ όνειρο”

    ΥΓ: Χαιρετισμούς στό Ράδιο Πολύγυρο γιά τήν ωραία εκπομπή πού ακούω. Άν δέν τελειώσει, σχόλιο τής προκοπής δέν πρόκειται νά κάνω

  18. greekboy avatar
    greekboy 15/12/2011 21:58:51

    Ο Σαμαράς να αναλάβει μόνον εαν είναι να μας βγάλει απο το ευρώ. Πλάτες για να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο να τις ξεχάσει. Ομως δεν καταλαβαίνω (μαθηματικά) πως μπορεί να γίνει Πρωθυπουργός? Αυτοδυναμία της ΝΔ δεν υπάρχει? Εαν γίνει λοιπον Πρωθυπουργός θα πρέπει ή να συνεργαστεί με ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ ή με τα αριστερά κόμματα. Αρα μάλλον συνέχεια του έργου του ΓΑΠ βλέπω (εκτός και εαν δείξει επιτέλους τον άλλο δρόμο που οδηγεί εκτος ΕΕ και Ευρώ). Αλλά θέλει κότσια.

  19. kakofonix avatar
    kakofonix 15/12/2011 22:03:59

    Γεια σου μπουρλοτιέρη μου!

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ kakofonix 15/12/2011 22:17:38

      Αυτό αποκάλυψε το βράδυ της Πέμπτης ο διευθύνων σύμβουλος της Deutsche Bank Γιόζεφ Ακερμαν.

      «Οι τράπεζες συμφώνησαν να διαγράψουν 50% της αξίας των ελληνικών ομολόγων που κατέχουν, αλλά αν προχωρήσει το ζήτημα περαιτέρω και η συμφωνία εφαρμοστεί βάσει του ελληνικού νόμου, όπως ζητούν κάποιοι παράγοντες, τότε δεν υπάρχει πλέον καμία ασφάλεια... Εξαιτίας του αιτήματος αυτού οι διαπραγματεύσεις έχουν κατά κάποιον τρόπο κολλήσει», σημείωσε χαρακτηριστικά ο γερμανός τραπεζίτης μιλώντας σε συνδιάσκεψη στο Βερολίνο. (από ΒΗΜΑ).

      Ποιοί είναι αυτοί οι παράγοντες Kakofonix; Δώσε λίγο φώς.

  20. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 15/12/2011 22:52:37

    Ἡ νΝΔ μέχρι στιγμῆς διώχνει, δὲν τραβάει νέα στελέχη ἐκτὸς κομματικοῦ σωλήνα. Συνήθως δέ, ὅσοι πλησιάζουν άντιμετωπίζονται μὲ τὴν παλαιοκομματικὴ βεβαιότητα ὅτι "αὐτὸς γυρεύει προσωπικὰ ὀφέλη". Μοιάζει ἀδύνατο νὰ συλλάβουν δεύτερο ἐνδεχόμενο.

  21. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 15/12/2011 22:57:16

    Τοὺς δὲ ὑπουργοὺς τῆς κυβέρνησης Σαμαρᾶ δὲν μᾶς τοὺς λένε μὴν τοὺς ματιάσουμε. Ναί, σοῦ ἔχουμε ἐμπιστοσύνη, αὐτὸ τὸ λύσαμε, ἀλλὰ τὸ ζήτημα τῆς μελλοντικῆς κυβέρνησης δὲν τελειώνει στὸ "ἔχετέ μου ἐμπιστοσύνη". Kinder-ἔκπληξη θὰ εἶναι ἠ κυβέρνηση ποὺ ὑπόσχεται νὰ ἀναμορφώσει τὴ χώρα;

  22. μητσος καρδιτσα avatar
    μητσος καρδιτσα 15/12/2011 23:53:55

    πολυ σωστο το αρθρο δαναε. και εμεις απο δω αυτο φωναζουμε. δε λειτουργει τιποτα στο κομμα. ουτε οι τοπικες ουτε τιποτα. καινουρια προσωπα δεν υπαρχουν. περιμενουν οι παλιοι αυτοι που οταν οι νου δου ηταν στην εξουσια ουτε καν σου διναν σημασια, και επαιρναν ενα υφος χιλιων καρδιναλιων.
    σε αυτους τους ανθρωπους θα ξαναδωσει την κυβερνηση ο κοσμος?. σε αυτους που οταν τους βλεπει στην τηλεοραση αλλαζει καναλι?. γιαυτο και δε μπορει να συσπυρωσει τον κοσμο της η νου δου. περα των λαθων της ηγεσιας της.
    και το αλλο. ο σαμαρας που ειναι?. ουτε μια περιοδεια. ετσι κερδιζονται οι αυτοδυναμιες?. τον καραμανλη τουλαχιστον οταν αυτος ηταν στην αντιπολιτευση. ετουτος πουθενα. ουτε αυτος ουτε η ηγετικη του ομαδα που υποτιθεται οτι θα ειχε δημιουργηθει.

  23. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 16/12/2011 02:36:04

    Πριν 2,5 περίπου χρόνια που ποστάριζα εδώ είχα ρίξει μια ιδέα στον factorx και την είχε δεχτεί! Τότε ήταν αρχη...τωρα εκτιμώ οτι έχει ωριμάσει το περιβάλλον!

    Να φτιαχτεί μια επιλογή <> στο μενου του antinews που να έχει πολιτθκές προτάσεις διακυβέρνησης και πρακτικές λύσεις, οι οποίες θα έχουν επεξεργαστεί και τροποποιηθεί με βάση τις απόψεις απο τη διαβούλευση των αρθογράφων και των σχολιαστών του antinews.

    Π.χ. Ανεβαίνει ένα αρθρο με μια πρόταση και ακολουθουν σχολιασμοι. Τροποποιείται και ξανατροποποιείται ενσωματώνοντας παρατηρησεις και στοιχεία που αξιζουν και στηρίζονται σε επιχειρηματολογία και αποδείξεις.

    Την ευθύνη της τροποποίησης την έχει ο αρθρογράφος.

    Οταν οριστικοποιείται το άρθρο-πρόταση μπαίνει στο μενου <> ως αποτεέλσμα δημιουργικού διαλόγου, προερχόμενη απο ανθρώπους που εχουν εργαστεί γιαυτό, αφιλοκερδώς!

    Μέσα από εκείνο το μενου θα μπορει η κάθε κυβέρνηση, ο κάθε πολίτης να βρίσκει απαντήσεις σε θέματα που δεν γνωρίζει!

    Καλό είναι αυτες οι προτασεις να φυλάσονται και σε χαρτί για παν ενδεχόμενο!

    Εδω μέσα υπάρχει τόση ποιότητα επιχειρηματων, σχεδίων και προτάσεων που είναι κρίμα να πηγαινει στο αρχειο του blog!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ένας Τυχαίος 16/12/2011 15:18:10

      Πολύ ωραία ιδέα!!

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Diamond Angel 16/12/2011 16:10:45

        Τυχαίε,πολύ καλή η ιδέα σου.Έχω επισημάνει και τονίσει πως εδώ μέσα γράφουν άνθρωποι με τρομερά επιχειρήματα και εκπληκτικές ιδέες.Ανεξάρτητα αν συμφωνώ ή διαφωνώ,είναι υψηλό το επίπεδο γνωμών και αναλύσεων.Εξάλλου φαίνεται.Οι απόψεις πολλών ανθρώπων είναι χρησιμότατες.Και σ'όλα αυτά,φυσικά,συμβάλλει και το ίδιο το Antinews,που διαθέτει αυτό το στυλ ενημέρωσης.

    • danaos avatar
      danaos @ Ένας Τυχαίος 16/12/2011 21:28:20

      Συμφωνώ απόλυτα! Μπράβο!

  24. ΜΠ avatar
    ΜΠ 16/12/2011 06:28:19

    Ποιά βόλτα; Ποιόν κόσμό; Τα εκλογικά κέντρα θα δημιουργηθούν σε ορόφους, ήδη ψάχνουν οι βουλευτές να νοικιάσουν σε ορόφους χώρους για αυτήν τη δουλειά για την προεκλογική περίοδο που ήδη άρχισε βουβά!!!!
    Η προεκλογική βόλτα όπως την ξέραμε τελείωσε! Υπάρχει οργή από τον κόσμο όχι μόνον για το μνημόνιο αλλά και για την ανικανότητα που βλέπει ο ψηφοφόρος στα πρόσωπα που ψήφιζε.
    Οι ψηφοφόροι θα στείλουν σε εφεδρεία πολλούς από τους σημερινούς βουλευτές οι οποίοι θα φάνε μαύρο.

  25. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 16/12/2011 09:01:28

    Το κενό δεν κρύβεται, φωνάζει.
    Ο κόσμος έχει κουραστεί γιατί ακριβώς δεν έχει μέχρι σήμερα αξιόπιστη εναλλακτική λύση στην οποία να ακουμπήσει τα όνειρά του για το αύριο.
    Μεσσίες και θαυματοποιοί μας τελείωσαν προ πολλού.
    Ομάδα χρειάζεται, με πολλλούς εργάτες (εργάτες στην πράξη, όχι στα λόγια).
    Μπαρτσελόνα, όχι Χάρλεμς.
    Ας δώσει ο καθένας μας την απάντηση στο ερώτημα αν υπάρχει τέτοια ομάδα έτοιμη να αναλάβει την ανοικοδόμηση της πατρίδας μας.

  26. Lampros avatar
    Lampros 16/12/2011 09:05:57

    Δαναέ, πές στον κυρ John Naisbitt, πώς λεει σαχλαμάρες. Σιγά την μαγκιά να βρείς μια παρέλαση, ένα κίνημα, ένα λαό και να τον καπελώσεις. Στην πε΄ριπτωσή ας έχουμε ένα λαό απροσπανατολισμένο, που δεν ξέρει που βρισκεται πια, έχει χάσει τις σταθερές του, και τα σημεια αναφοράς του που ειχε για δεκαετίες και τωρα ψαχενι το δρόμο του.
    Θέλουμε έναν άνθρωπο να μας μιλήσει απλά, να μας πει αλήθειες, και να αποφασίσουμε μαζί ΠΟΥ θέλουμε να πάμε. κυκλοφορώ στον δρόμο και βλέπω προσωπα συφτά που εχουν χάσει καέθ διάθεση να κάνουν οτιδήποτε. Δεν ειναι παρέλαση που βαδιζει, ενας λαός που καθεται και κλαίει ειναι.

  27. ola avatar
    ola 16/12/2011 16:01:07

    Danaos

    Aφού εκπαιδεύθηκαν δυο χρόνια τα στελέχη και οι οπαδοί σας με αντιμνημονιακή ρητορεία (ασχέτως αν στο παρασκήνιο υπερψηφιζόταν το 70% των μνημονιακών νομοσχεδίων) , ήρθε και η χουντική συγκυβέρνηση Παπαδήμου και κάνατε τα μυαλά των ψηφοφόρων σας τουρσί.

    Να βγεί ο κομματικός μηχανισμός, ο ελάχιστος που έχει απομείνει, να πει τι ;

    Συγκυβερνούμε αντιπολιτευόμενοι καθήμενοι δίπλα-δίπλα στα υπουργικά έδρανα με Πάγκαλο και Βενιζέλο, προκειμένου να υποδούλώσουμε τον τόπο για 50 χρόνια μέσω του καταστροφικού PSI ;
    Ούτε η εικόνα της σύμπραξης , ούτε η κοινή λογική επιτρέπει στους απλούς ανθρώπους της γειτονιάς, να υποβιβάσουν τόσο πολύ την αξιοπρέπεια τους, όσο κομματικό φανατισμό κι άν έχουν στα κεφάλια τους.

  28. ano-kato avatar
    ano-kato 16/12/2011 20:14:04

    Δηλαδή ρε δαναέ Ο Σαμαράς μόνος του θα λύσει το πρόβλημα μας;Και γιατί είναι η μόνη αξιόπιστη λύση;Σήμερα στην βουλή ο χοντροεξουθενομένος Μπένυ είπε πάλι τα δικά του.Ο μόνος που φάνηκε να κάνει αντιπολίτευση ήταν και πάλι ο Τσίπρας.Δεν είδα κανένα Σαμαρά εκεί.Ας αποφασίσουν πρώτα αν ειναι κυβέρνηση η αντιπολίτευση και ύστερα τα άλλα θα έρθουν.Εγώ πάντως έχω ένα πώ.Μου ήρθε σήμερα το χαρτάκι της σύνταξης και εκεί που λέει κρατήσεις έχω -400 ευρώ από εκείνα που έπαιρνα την άνοιξη του 2010 χωρίς το νέο χαράτσι -20% που δεν μπήκε ακόμη.Και γώ αυτά τα λεφτά για να τα πάρω πλήρωνα 35 ολόκληρα χρόνια σαν μακάκας.Και δεν άκουσα να λέει κανείς τίποτε.Ούτε Σαμαράς ούτε ΝΔ.Απλά κάτι γενικά και αόριστα ψελλίζουν για πράγματα τα οποία δεν πρόκειται να αλλάξουν τίποτε από αυτό που ζούμε στην Ελλάδα.Και οφείλω να ομολογήσω πως υπάρχουν χειρότερα απο την δική μου κατάσταση.Αν ήθελαν να κάνουν κάτι όσο πιο γρήγορα γίνεται έπρεπε να είχε ζητήσει εκλογές και τώρα να είναι κυβέρνηση.Τι επείγον έτρεξε από την μ@λ@κι@ της κυβέρνησης Παπαδήμου ως σήμερα και έπρεπε να μη μεσολαβήσει προεκλογική περίοδος.Απλά το έπαιξαν Πόντιοι Πιλάτοι.Νίπτω τας χείρας μου,αθώος ειμί από του αίματος τούτου ,του Ελληνικού Λαού δηλαδή.

  29. danaos avatar
    danaos 16/12/2011 20:22:53

    Κάπου έχεις δίκιο, αλλά εσύ βλέπεις άλλη λύση; Και μήπως λέω,μήπως βοήθησες και συ λίγο να βγει αυτή η απάνθρωπη κυβέρνηση που μας έφερε σ'αυτό το χάλι; Όσο για τον Τσίπρα έγραφα πριν λίγες μέρες:www.antinews.gr/2011/11/13/133350/

    • ola avatar
      ola @ danaos 16/12/2011 20:46:41

      Όχι danaos.
      Σού θέτει ένα κομβικό ερώτημα ο άνθρωπος και του λές πως φταίει που μας κατσικώθηκε ο Παπαδήμος ;;;
      Γιατί στις αρχες Νοεμβρίου ο Σαμαράς δεν απαιτούσε εκλογές σε χρόνο dt ;;; Μήπως γιατί δεν τις ήθελε ποτέ πραγματικά;
      Σήμερα θα είχαμε μια νέα βουλή , και νέες διαπραγματευτικές δυνατότητες ως χώρα και δε θα κρεμόμασταν από τις αποφάσεις του κάθε τυχάρπαστου Βενιζέλου που θα είχε πάει άκλαυτος .
      Ποια επείγουσα ανάγκη κάλυψε η τριμερής χούντα, κι έπρεπε να ξαναέρθει το πιο βαθύ σημιτικό παρακράτος στην εξουσία, με την έγκριση μάλιστα της ΝΔ , και έχοντας στην ατζέντα την πιο μαύρη προοπτική για τη χώρα τα τελευταία 70 χρόνια ;;;


      Τα 2 δις του μεριδιου του ΔΝΤ στην 6η δόση, τα οποία εγκρίθηκαν τις μερες αυτές ;
      Μη χαιρετήσω !

  30. danaos avatar
    danaos 16/12/2011 20:57:51

    Πού είδες εσύ ότι αναφέρομαι στην κυβέρνηση Παπαδήμου; Μη λέμε ό,τι θέλουμε;Για την κυβέρνηση ΓΑΠ μιλάω.
    Όσο για το "Μη χαιρετήσω" δεν μπορώ να κάνω τίποτα.

    • ola avatar
      ola @ danaos 16/12/2011 21:37:28

      danaos

      To ΓΑΠ βγήκε με εξαπάτηση , ο Παπαδήμος με συμπαιγνία και ομερτά των κομμάτων της τριμερους χούντας, για να μη γίνουν ποτέ εκλογές, όπως φωνάζουν ολοι πλέον στο ΠΑΣΟΚ και το Λάος και τα 3/4 της ΝΔ.

      Αν ο απλός πολίτης ευθύνεται επειδή εξαπατήθηκε, αυτός που έφερε τον Παπαδήμο εχοντας πλήρη γνώση και του παρελθόντος του, και του ρόλου του και των σχεδιασμών του, τι ευθύνες έχει ;

      Εσείς οι οπαδοί της ΝΔ , δεν καταλαβαίνετε πόσο σχιζοφρενικό είναι να λες «ειμαι εναντιον στο χαράτσι » και την ίδια ώρα να το υπερψηφίζετε στον προϋπολογισμό και στο υπουργικό συμβούλιο; Πιστεύετε πως ο κοσμος είναι χαζός και δεν βλέπει τι στήνεται πίσω από την πλάτη του;

      • danaos avatar
        danaos @ ola 16/12/2011 21:44:03

        Όλα τα παραπάνω που ρωτάς έχουν γραφεί πλειστάκις στο antinews. Κάνε μια βόλτα στις αναρτήσεις και θα τα βρεις. Και δεν είπαμε με το ζόρι να ψηφίσεις Σαμαρά. Υπάρχει και η Ντόρα, ο Κουβέλης, ο Καρατζαφέρης και άλλοι πολλοί.

        • ola avatar
          ola @ danaos 16/12/2011 23:11:25

          Πρώτα θα μου αφαιρεθουν και τα δύο εγκεφαλικά ημισφαίρια και κατόπιν ισως ψηφίσω κάποιον από τους προαναφερθέντες.

          Κάποιος εκτός της χουντικής συγκυβέρνησης δεν σου περνάει από το μυαλό;

          • danaos avatar
            danaos @ ola 16/12/2011 23:13:45

            Γι αυτό είπα και άλλοι πολλοί.Για οικονομία χώρου.

  31. ano-kato avatar
    ano-kato 16/12/2011 21:06:09

    Φίλε δαναέ λύση μπορώ να προτείνω μόνο εκεί που εκπαιδεύτηκα και ξέρω να δώσω.Όχι για την οικονομία.Όμως αυτό δεν με εμποδίζει να σχολιάζω λάθη που κατά την αντίληψη μου συμβαίνουν στα πλαίσια της γενικής τακτικής που εφαρμόζει η ΝΔ την οποία ψηφίζω από τότε που άρχισα να ψηφίζω το 1974 δηλαδή.Και της οποίας όχι μόνο κατά την δική μου γνώμη αλλά κι από ότι φαίνεται και στο άρθρο σου αλλά και στα σχόλια άλλων φίλων η αντιπολιτευτική παρουσία της είναι υποτονική,πράγμα που δημιουργεί πολλές απορίες και παράπονα από τους απελπισμένους στην κυριολεξία Έλληνες που αναζητούν ένα στήριγμα στο ορυμαγδό που αντιμετωπίζουν.

    • danaos avatar
      danaos @ ano-kato 16/12/2011 21:18:32

      ano-kato, ακριβώς αυτά λέω παραπάνω και συμφωνώ μαζί σου. Και όταν λέω μήπως βοήθησες κι εσύ βάζω και τον εαυτό μου μέσα. Καιρός δεν είναι να αλλάξουμε κάποια πράγματα;

  32. ano-kato avatar
    ano-kato 16/12/2011 21:30:16

    Να αλλάξουμε πράγματα και φυσικά συμφωνώ.Αλλά σε τι ακριβώς εννοείς δεν έχω καταλάβει αν θέλεις μου γράφεις.

  33. danaos avatar
    danaos 16/12/2011 21:37:36

    Να βοηθήσουμε όλοι, ο καθένας απ' το μετερίζι του, να αλλάξουμε πρώτα πρώτα νοοτροπία. Τα λέω και σε προηγούμενα σχόλια ρίξ' τα αν θέλεις μια ματιά.Και βέβαια να ξεριζώσουμε αυτόν τον κοινωνικό αυτοματισμό που μας φύτεψαν με το έτσι θέλω.

  34. ano-kato avatar
    ano-kato 16/12/2011 22:15:42

    Να βοηθήσουμε φυσικά όλοι και τότε θα πετύχουμε.Και αυτό γίνεται με συνεργασίες πραγματικές πάνω σε συγκλίνουσες αποφάσεις προς ένα κοινό στόχο.Όχι με συνεργασίες εκτρώματα σαν την παρούσα κυβέρνηση.Όσο για τον περίφημο κοινωνικό αυτοματισμό ,έτσι λένε την διχόνοια που κατατρώγει πάντα τους Έλληνες στις μέρες μας,στο χέρι μας είμαι να μην κάνουμε πάλι τα ίδια λάθη που μας κόστισαν πολλά.Το 1823 ο εθνικός μας ποιητής έγραψε:

    Κοιτάει γύρω εἰς τὴν Εὐρώπη
    τρεῖς φορὲς μ᾿ ἀνησυχιά·
    προσηλώνεται κατόπι
    στὴν Ἑλλάδα, καὶ ἀρχινᾷ

    «Παλληκάρια μου! οἱ πολέμοι
    γιὰ σᾶς ὅλοι εἶναι χαρά,
    καὶ τὸ γόνα σας δὲν τρέμει
    στοὺς κινδύνους ἐμπροστά.

    »Ἀπ᾿ ἐσᾶς ἀπομακραίνει
    κάθε δύναμη ἐχθρική·
    ἀλλὰ ἀνίκητη μιὰ μένει
    ποὺ τὲς δάφνες σας μαδεῖ.

    »Μία, ποὺ ὅταν ὡσὰν λύκοι
    ξαναρχόστενε ζεστοί,
    κουρασμένοι ἀπὸ τὴ νίκη,
    ἄχ! τὸν νοῦν σας τυραννεῖ.

    »Ἡ Διχόνια, ποὺ βαστάει
    ἕνα σκῆπτρο ἡ δολερὴ
    καθενὸς χαμογελάει,
    πάρ᾿ το, λέγοντας, κι ἐσύ.

    »Κειὸ τὸ σκῆπτρο ποὺ σᾶς δείχνει,
    ἔχει ἀλήθεια ὡραῖα θωριά·
    μὴν τὸ πιᾶστε, γιατὶ ρίχνει
    εἰσὲ δάκρυα θλιβερά.

    »Ἀπὸ στόμα ὅπου φθονάει,
    παλικάρια, ἂς μὴν ῾πωθῇ,
    πῶς τὸ χέρι σας κτυπάει
    τοῦ ἀδελφοῦ τὴν κεφαλή.

    »Μὴν εἰποῦν στὸ στοχασμό τους
    τὰ ξένα ἔθνη ἀληθινά:
    «Ἐὰν μισοῦνται ἀνάμεσό τους,
    δὲν τοὺς πρέπει ἐλευθεριά».

    καληνύχτα.

  35. danaos avatar
    danaos 16/12/2011 22:20:28

    Να είσαι καλά!Καληνύχτα!

  36. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 16/12/2011 22:31:11

    Δαναέ καλησπέρα,
    Αυτή είναι μια ιδιαίτερα πρωτότυπη ανάλυση.
    Στην ουσία μπαίνει πριν από μένα μόνο ο κ. Δημάρης και νομίζω ότι πρέπει να του απαντήσεις.
    Αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας είναι ο Αντώνης Σαμαράς και μάλιστα είναι ένας πολύ συγκεντρωτικός αρχηγός.
    Αν πηγαίνει κάτι καλά με το κόμμα αξίζει να το πιστώνεται, μεγαλοπρεπώς.
    Για ότι δεν λειτουργεί σωστά στην Νέα Δημοκρατία φέρει ακέραια την ευθύνη πρωταρχικά ο Αντώνης Σαμαράς.
    Τελεία και παύλα.
    Όλα τ’ άλλα για τους βουλευτές και τις ΝΟΔΕ και τους κομματικούς παράγοντες, κλπ., είναι λόγια του αέρα.
    Αν κάποιος πολικός αρχηγός δεν μπορεί να φέρει βόλτα το κόμμα του, πως θαρρείτε ότι θα κυβερνήσει την Ελλάδα; Ιδιαίτερα σ’ αυτή την συγκυρία.

    Ας μην πέφτουμε στην αυτοαπάτη.

  37. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 16/12/2011 22:44:34

    Μια φορά κ ι έναν καιρό, σε μια μακρινή χώρα ζούσαν δυο μεγάλες φαμίλες. Η χώρα ήταν φτωχή, δυσπρόσιτη και άγονη. Μα την έλουζε –από πάντα – ένα παράξενο, λαμπερό φως (που ελάχιστοι νοιάζονταν να μάθουν από πού ερχόταν).
    Η μια φαμίλια όριζε τον τόπο για πολλά χρόνια. Μα κάποτε, όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα στη ζωή, έπεσαν χρόνια δίσεκτα. Και η φαμίλια που όριζε παλία τον τόπο, ξέπεσε. Και ανέλαβε τα ηνία του τόπου η άλλη. Μα τούτη η δεύτερη φαμίλια στάθηκε πιο τυχερή από την πρώτη. Τα χρόνια της βασιλείας της, μαζεύτηκε μεγάλος πλούτος στη χώρα. Βρέθηκε μεγάλη ποσότητα χρυσού που κανείς δεν ήξερε από πού προερχόταν, ούτε ποιος τον έφερε. Και τούτο για κάποιους ήταν πράγμα παράξενο κι επικίνδυνο . Γιατί, ούτε χρυσωρυχεία καινούργια άνοιξαν, μήτε βιοτεχνίες φτιάχτηκαν, ούτε έμποροι νέοι εμφανίστηκνα στη χώρα. Αλλά κανέναν στ’ αλήθεια δεν τον ένοιαζε.
    Τα παιδιά της πρώτης φαμίλιας, έβλεπαν τα παιδιά της δεύτερης, τους παιδικούς τους φίλους δηλαδή, να ξεχωρίζουν. Να ζούν στη χλιδή και στα πλούτη. Να έχουν τα καλύτερα αρχοντικά, αμέτρητους υπηρέτες, χρυσοποίκιλτες άμαξες, να ταξιδεύουν παντού στον κόσμο και να ζουν σαν πρίγκιπες. Η δεύτερη φαμίλια τα είχε καταφέρει έτσι ώστε μόνο τα δικά της παιδιά να έχουν πρόσβαση στον πλούτο που ξαφνικά έπεσε στη χώρα (μα που, αλίμονο, θα την οδηγούσε σε μεγάλες συμφορές).
    Τα παιδιά της πρώτης φαμίλιας ζήλευαν. Ζήλευαν πολύ. Και παρόλο που φώναζαν για το συβαριτισμό των φίλων τους και στηλίτευαν, τάχα, τον τρόπο ζωής τους στο βάθος ήθελαν να τους μοιάσουν. Μα δεν μπορούσαν. Και χρόνια ολάκερα περίμεναν έξω από το τζάμι του παλατιού σαν ταπεινασμένα σπουργίτια το χειμώνα, να γευτούν κι αυτά τις χαρές των άλλοτε φίλων τους.
    Και κάποτε, όταν ξεδιπλώθηκαν τα χρόνια, ήρθε αυτή η ώρα. Ωσσανά! Τι λύτρωση. Κι ενώ ξαναπήραν τα ηνία του τόπου στο όνομα των παλαιών αξιών (που ποτέ στ΄ αλήθεια πίστευαν ούτε και γνώριζαν ποιες είναι), έπεσαν πολλοί από αυτούς σα σμήνος από ακρίδες σε ότι είχει απομείνει από εκείνο τον ατέλειωτο πλούτο, που όπως είχε αρχίσει να σώνεται. Και που, ακόμα και τότε, κανείς δεν αναρρωτήθηκε από πού προερχόταν. Και έγιναν ίδιοι με αυτούς που κατηγορούσαν (γιατί στο βάθος ίδιοι ήταν κι αυτοί). Κι απόμειαν οι γέροι, αποκαμωμένοι αλλά σοφότεροι, και κάποιοι παράξενοι ΑΝΤΙφρονούντες να φωνάζουν μπας και ξυπνήσει κανείς.

    Τι τα θέλετε. Δεν ξυπνάνε οι νεκροί από τον αιώνιο ύπνο.

    Γειά σου δάσκαλε.

    • danaos avatar
      danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/12/2011 22:52:45

      Γιάννη, στα παραμύθια απεικονίζεται πολλές φορές η αλήθεια, μα όπως λέει και ο Ιατρόπουλος: " δεν γεννιούνται παλικάρια στης Χαλιμάς τα παραμύθια.".

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ danaos 16/12/2011 23:15:01

        Μωρέ δίκιο έχει ο ποιητής.

        (Τώρα, τι με έπιασε κι εμένα να κάνω τον Πιλάβιο τέτοια ώρα...Μπορεί να φταίει το κρασί)

        • danaos avatar
          danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/12/2011 23:23:28

          Μπορεί. Αλλά είναι καλό παραμύθι!

  38. ΜΠ avatar
    ΜΠ 17/12/2011 02:15:51

    @Τυχαίο : ΠΟΛΥ καλή ιδέα, ένα think tank βγαλμένο από τη ζωή και όχι από την παραμυθένια ζωή των επαγγελματιών πολιτικών που δεν ξέρουν πώς βγαίνει ο επιούσιος διότι τον κληρονόμησαν από τον μπαμπά ...

  39. ROMAS avatar
    ROMAS 18/12/2011 00:37:37

    ΔΑΝΑΕ ΕΣΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ {ΓΙΩΡΓΟ,ΑΝΤΩΝΗ ,ΤΣΙΠΡΑ ΚΛΠ} ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΔΙΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ ΑΝΑ ΧΕΙΡΑΣ Κ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΤΟΥ

  40. danaos avatar
    danaos 20/12/2011 22:41:39

    Τη γνώμη μας λέμε εδώ μέσα. Κανέναν δεν υποχρεώνουμε να συμφωνεί.Η ψήφος είναι προσωπική. Κανείς δε θα σου πει τι θα ψηφίσεις. Κρίνεις και αποφασίζεις. Και βέβαια ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη του.

  41. ορτικι ορτικαδ avatar
    ορτικι ορτικαδ 20/12/2011 22:49:46

    Να θυμισουμε μερικες απο τις 'πραξεις' της κ .Μπακογιαννη απο τα χρονια του Καραμανλη:

    1)Οταν ο Καραμανλης στηριζε τον τοτε Προεδρο της Κυπρου Τ.Παπαδοπουλο κατα του σχεδιου ΑΝΑΝ,εκεινη με πρωτοβουλια της ενεκρινε ψηφισμα στο ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ υπερ του ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΝ και ο πατερας της αποκαλουσε τον Προεδρο της Κυπρου τρελο.

    2)Οταν ο κ. Καραμανλης προωθουσε την 'ενεργειακη συμφωνια' με Πουτιν(μεγαλη 'μπουκια' για την ελλαδα ελεγε ο Αντωνης Σαμαρας) εκεινη χωρις κανεις να της το Ρωτησει επικροτουσε με δημοσιες δηλωσεις την τοποθετηση 'πυραυλων' στην ΠΟΛΩΝΙΑ και ΤΣΕΧΙΑ εις βαρος του ΠΟΥΤΙΝ απο τον τοτε Προεδρο Μπους.(Υπονομευση της πολιτικης Καραμανλη)

    3)Οταν ο κ .Καραμανλης ελεγε το βροντερο ΟΧΙ κατα των ΣΚΟΠΙΩΝ στο βουκουρεστι εκεινη διαβεβαιωνε την Κοντολιζα Ραις,οτι δεν θα το πει.(Ακυρωση πολιτικης Καραμανλη)

    4)Οταν προταθηκε απο το διδυμο 'Σουφλιας-Ντορα' η καθοδος σε εκλογες τον 'Οκτωβριο του 2009' τοτε ο σημερινος Προεδρος Αντωνης Σαμαρας με δημοσιες δηλωσεις ταχθηκε κατα των εκλογων και την ληψη μετρων οικονομικων μεχρι το Μαρτιο που εληγε η θητεια του Προεδρου της Δημοκρατιας.(Εκεινη ετοιμαζοταν για την διαδοχη Καραμανλη για την οποια και εργαζοταν και αποδειξη αυτου οι 1000 υπογραφες κομματικων στελεχων που ειχε ετοιμες).

    5)Καλο ειναι να μας μιλησουν και λιγο 'εκτενεστερα' για την πολιτικη που κρατησαν με τον κολλητο της Μαρκογιαννακη για τα γεγονοτα του Δεκεμβριου του 2008.

    Αυτο για τη περιοδο Καραμανλη να δουμε τωρα και μερικα για την ΝΕΑ ΠΕΡΙΟΔΟ(ΣΑΜΑΡΑ).

    Καθ'ολη την προεκλογικη πορεια για την αναδειξη Προεδρου της Νεας Δημοκρατιας ελεγε και ξανα ελεγε οτι το 'συστημα ΠΑΣΟΚ' και Μεσα Μαζικης Ενημερωσης κλπ προτιμουσαν τον Σαμαρα για προεδρο.

    Ο λαος με 'πρωτοφανη μαζικοτητα' ΄'ιστορικων διαστασεων' ανεδειξε προεδρο τον κ .Αντωνη Σαμαρα.

    Ο προεδρος 'τραβηξε σφουγγαρι' και της προτεινε την αναληψη δυο μεγαλων τομεων εργασιας εκεινη δεν δεχθηκε να εργαστει για την συγκροτηση της Νεας Ν.Δημοκρατιας και αντ'αυτου ψηφισε στη βουλη το ΜΝΗΜΟΝΙΟ(προταση ΓΑΠ,ειναι το συστημα ΠΑΣΟΚ που ηθελε για προεδρο τον Αντωνη και στην συνεχεια δημιουργησε την Δημοκρατικη Συμμαχια.

  42. φωνη avatar
    φωνη 20/12/2011 22:50:38

    Εσενα που σε ξέρω τόσο λίγο
    Εσένα που αγαπώ τόσο πολύ
    για πες μου θες να φύγεις ή να φύγεις,
    να φύγεις πριν μας έβρει το πρωι.....

    Και να μην ξεχνάμε οτι μιλάμε για τον άνθρωπο που έκανε το....Βουκουρέστι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ φωνη 20/12/2011 23:27:52

      Mην ...παραφράζετε το συνομήλικο του Δαναού
      Σταύρο Ζώρα!

      • φωνη avatar
        φωνη @ Κώστας Ροδινός 20/12/2011 23:45:36

        Δε θα επαναληφθεί :) απλα παρασύρθηκα από το συναίσθημα. Εμπνέει το λυρισμό αυτός ο τιτανομέγιστος πολιτικός εγκέφαλος.

        Γιατί δεν είναι μόνο ο άνθρωπος που έκανε το Βουκουρέστι. Είναι και ο άνθρωπος που χαρακτήρισε την κρίση του δημοψηφίσματος ως τσουνάμι στην plaggggggee...στην πλαζζζζζζζζζζ.
        σύνθημα για τις πορείες: ΈΞΩ ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΖΖΖΖΖΖΖΖΖ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.