#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/07/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Η Ελλάδα στην πρώτη γραμμή του αγώνα για το μέλλον ..."

Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα, δεν αφορά μόνο την Ελλάδα…..







Του Κώστα Ροδινού

Αλήθεια, πιστεύει κανένας  ότι  το Μεσοπρόθεσμο αποτελεί λύση; Αν το Μνημόνιο Ι ήταν καταστροφή, το Μεσοπρόθεσμο θα καταλήξει σε τραγωδία.  Δεν είναι τυχαίο πως  ούτε τα γνωστά εξαπτέρυγα  τόλμησαν να το ψηφίσουν.



Ο αφανισμός της μεσαίας τάξης

Θα το πω επιγραμματικά:  το Μεσοπρόθεσμο  νομοθετεί τον αφανισμό  της μεσαίας τάξης. Την εξοντώνει οικονομικά,  την εξαθλιώνει κοινωνικά, την εξουθενώνει ψυχολογικά, την εξωθεί στα άκρα πολιτικά.

Σύντομα  χιλιάδες, μικρομεσαίοι και ελεύθεροι επαγγελματίες,  θα έχουν  χρέη προς το Δημόσιο (άρα θα είναι χωρίς φορολογική ενημερότητα), οφειλές στα Ασφαλιστικά ταμεία (άρα χωρίς ασφαλιστική ενημερότητα). Συνέπεια πρώτη: δεν θα θεωρούν  βιβλία, άρα δεν μπορούν  να δουλέψουν! Επιπλέον, λόγω αδυναμίας εξυπηρέτησης των δανείων, θα καταχωρηθούν  στο Τειρεσία ! Πολλοί θα βάλουν λουκέτα. Νέος εφιάλτης. Κλεισμένα μαγαζιά σημαίνει αύξηση της ανεργίας, περιορισμό της ενεργού ζήτησης, μειωμένες εισφορές στα ταμεία, αύξηση των επιδομάτων ανεργίας κοκ.  Έχει απασχολήσει την Κυβέρνηση τι συμβαίνει στην πραγματική οικονομία;

Μα τότε γιατί ψηφίστηκε; Δεν βλέπουν ότι γονατίζει την κοινωνία;

Όλοι το βλέπουν  και όλοι το ξέρουν!

Την Τετάρτη η "Ελ Παΐς", σημείωνε:  " Η Ευρώπη και το ΔΝΤ πρέπει να αναθεωρήσουν τα κριτήρια διάσωσης".

Ο Paul Krugman έγραφε  στους N.Y. Times:  “Τα ταραγμένα κράτη της Ευρώπης που χρωστούν, υποφέρουν από περαιτέρω οικονομική παρακμή εξαιτίας αυτών των προγραμμάτων λιτότητας και η εμπιστοσύνη βουλιάζει αντί να αυξάνεται"

Ο Ζισκάρ Ντ’ Εσταίν επεσήμανε ότι «αυτό που ζητάμε από την Ελλάδα είναι τρέλα!»

Η έκθεση της Deutsche Bank  ήταν καταπέλτης : "Ακόμα κι αν τα τελευταία μέτρα λιτότητας κλείσουν το χάσμα μεταξύ των πραγματικού και στοχευμένου ελλείμματος για το 2011, περισσότερη λιτότητα θα χρειαστεί για το 2012 και πέρα. Η πολιτική ικανότητα να διατηρήσουν τις πρόσθετες προσαρμογές, τίθεται εν αμφιβόλω."

Το Forbes διαπίστωνε  ότι με τη λιτότητα «διαλύεται ο κοινωνικός ιστός» της Ελλάδος!

Η Ύπατη Αρμοστεία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ, προειδοποιούσε ότι τα μέτρα λιτότητας και δομικών μεταρρυθμίσεων, μπορεί να οδηγήσουν σε παραβίαση των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων των κατοίκων της χώρας.

Τότε;

Διαβατήριο απενοχοποίησης και  πάρτυ  αποκρατικοποιήσεων

Το Μεσοπρόθεσμο αποτελεί το διαβατήριο για την εκταμίευση της 5ης δόσης και την έγκριση του Μνημονίου ΙΙ.  Η Ε. Ε  απέκτησε  ένα  πειστικό επιχείρημα έναντι όσων διαφωνούσαν με τη στήριξη της Ελλάδος:  «Θα τους στηρίξουμε τους Έλληνες, αλλά τους θα τους βγάλουμε το λάδι!»

Απενοχοποιούνται, με άλλα λόγια! Επί πλέον, σώζουν τα προσχήματα, διαφυλάσσουν την αξιοπιστία και την υστεροφημία τους!

Σιγά να μην αποτύχουν η κα Μέρκελ, ο κ. Τρισέ  και ο κ. Γιούνκερ! Ποιός είναι αυτός ο Σαμαράς που αμφισβητεί την …αυθεντία τους;

Παράλληλα,  η  εμμονή  λειτουργεί …διδακτικά και για  άλλες χώρες. Θα  μπορούν να …απειλούν τους πολίτες τους με …Μεσοπρόθεσμο «Greek style»! Έτσι θα περνούν ευκολότερα τις πολιτικές τους «για να μην γίνουν Ελλάδα»!

Ακόμα και οι …ψύχραιμοι Γερμανοί φαίνεται να μαλακώνουν. Σύμφωνα με έρευνα το Stern «.. σχεδόν ένας στους τέσσερις Γερμανούς, θα ήταν διατεθειμένος να καταβάλει ακόμη και μια εισφορά αλληλεγγύης για τους Έλληνες προκειμένου να εξέλθουν από την κρίση.» Ποιος να το πίστευε!!!

Ο άλλος λόγος για τον οποίον ψηφίστηκε το Μεσοπρόθεσμό, είναι οι αποκρατικοποιήσεις. Και μάλιστα με διαδικασίες fast track!

Eδώ και πάλι θα έχουν θετικά πράγματα να λέει η κα Μέρκελ. Οι γερμανικές εταιρείες θα συμμετάσχουν στο πάρτυ!  Ήδη η DT αποκτά το 10% του ΟΤΕ σε εξευτελιστική τιμή! Τυχαία  οι CEO των κορυφαίων Γερμανικών πολυεθνικών ζήτησαν τη στήριξη της Ελλάδος;

Αναζητούν λύση εκτός Μνημονίου

Όμως, επειδή  γνωρίζουν ότι με τη συνεχιζόμενη πολιτική η κατάρρευση είναι θέμα χρόνου,  άρχισαν  να μας προετοιμάζουν για την τελική λύση.

Τις τελευταίες εβδομάδες  πολλά  δημοσιεύματα  στον διεθνή τύπο αναφέρονται σε  λύσεις, άλλου …τύπου.

Κατ’ αρχήν είναι η γνωστή πρόταση Σαρκοζί για τη εθελοντική συμμετοχή των τραπεζών στην μετακύλιση του ελληνικού χρέους, η οποία διαρκώς κερδίζει έδαφος.

Την Πέμπτη, η Γερμανική έκδοση των Financial Times, περιέγραψε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αντιμετώπισης του ελληνικού προβλήματος  με τίτλο «Οκτώ βήματα εξόδου από την κρίση».

Την Παρασκευή σε νέο άρθρο οι Financial Times με θέμα,  «Ιδού η λύση» έγραφαν: «Όμως, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το δεύτερο αυτό πακέτο στήριξης πρέπει να είναι το τελευταίο. Είτε η Ελλάδα και οι εταίροι της στην ευρωζώνη θα βρουν μια μακρόβια λύση, είτε οι διαδηλωτές που έχουν ξεχυθεί στους δρόμους των Αθηνών θα επικρατήσουν την επόμενη φορά που το ελληνικό πολιτικό σύστημα θα φτάσει στο χείλος του οικονομικού γκρεμού.”



Το σενάριο του ΠΑΣΟΚ

Μέσα σ’ αυτό το σκηνικό η κυβέρνηση θα διαφυλάξει τα «μπάνια του λαού». Παράλληλα ο κ. Βενιζέλος, με το Μεσοπρόθεσμο,  θα καλλιεργεί προσδοκίες ανάκαμψης.  Αν  αποδεσμευτεί   ζεστό χρήμα για το ΕΣΠΑ, δεν αποκλείεται ο Πρωθυπουργός στη ΔΕΘ να κάνει λόγο «για θυσίες που πιάνουν τόπο και για αποκατάσταση αδικιών»!

Οι πρόωρες εκλογές είναι πιθανότερες  παρά ποτέ!

Τα δυσάρεστα μέτρα (π.χ. ιδιωτικοποίηση ΔΕΗ), που φέρουν το ΠΑΣΟΚ αντιμέτωπο με την σκληρό πυρήνα του,  ετεροχρονίστηκαν για το 2012 και το Μεσοπρόθεσμο θα μένει  στα χαρτιά!  Και αν  ακόμα χάσουν τις εκλογές θα παραδώσουν μια καυτή πατάτα, ενώ  θα λένε ότι είχαν δημιουργήσει προοπτικές ανάκαμψης!

Η  Κυβέρνηση  ποντάρει στην «κοντή μνήμη» του ελληνικού λαού.  Θα επενδύσει στον φόβο και την ψευδαίσθηση ελπίδας.

Νομίζουν ότι θα ξεγελάσουν, ακόμα μια φορά, όπως το 2009.

Όμως, υποτιμούν την αγανάκτηση της κοινωνίας και  τις διεργασίες που συντελούνται.  Αγνοούν  τον Γολγοθά που ανεβαίνει  η μέση ελληνική οικογένεια.  Θα βρεθούν προ δυσάρεστων εκπλήξεων.

Ο Μάρκ Μαζάουερ έγραψε στους New York Times ένα άρθρο όπου κατέληγε προφητικά:   «….ο κλήρος πέφτει και πάλι στην Ελλάδα ως χώρας η οποία θα προκαλέσει τους μανδαρίνους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα θέσει το ερώτημα: "ποιό θα είναι το μέλλον της ηπείρου;"  Η Ευρωπαϊκή Ένωση υποτίθεται ότι θα ένωνε μια κατακερματισμένη Ευρώπη, ότι θα ενίσχυε τις δημοκρατικές της δυνατότητες και ότι θα μεταμόρφωνε την ήπειρο σε μια ανταγωνιστική δύναμη στην παγκόσμια σκηνή. Είναι ίσως ταιριαστό που ένα από τα αρχαιότερα και πιο δημοκρατικά έθνη - κράτη της Ευρώπης βρίσκεται στην καινούργια εμπροσθοφυλακή, όσων θέτουν εν αμφιβόλω όλα αυτά τα επιτεύγματα. Γιατί είμαστε όλοι μικρές δυνάμεις τώρα, και για άλλη μια φορά η Ελλάδα πολεμάει στην πρώτη γραμμή του αγώνα για το μέλλον..»

Δεν ξέρω, αν το έχουμε συνειδητοποιήσει, αλλά αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα, δεν αφορά μόνο την Ελλάδα!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/07/2011 08:16:38

    Eν τω μεταξύ προέκυψαν δυο νέες ...εξελίξεις:

    Πρώτον, το Eurogroup, μέσω τηλεδιάσκεψης, ενέκρινε μεν την 5η δόση, αλλά μετέθεσε για το Φθινόπωρο το νέο πακέτο βοήθειας.
    Η επίσημη δικαιολογία είναι οτι θέλουν να διευκρινισθεί η συμμετοχή των ιδιωτών στο νέο πακέτο στήριξης.
    Η ανεπίσημη, ο,τι θέλουν να δούν το μεσοπρόθεσμο να εφαρμόζεται στην πράξη.
    Αρα οι ιδιωτικοποιήσεις θα "τρέξουν με βήμα ταχύ.."
    Σε περίπτωση καθυστερήσεων, να αναμένονται νέες πιέσεις εν όψει της 6ης δόσης!

    Η δεύτερη εξέλιξη προέρχεται από τη Ρώμη.
    Συζητείται πλέον και επισήμως, η επαναγορά ελληνικού χρέους από τη δευτερογενή αγορά!!!
    Προσπαθώ να ...θυμηθώ ποιός θέτει εδώ και ένα χρόνο και αυτό το ζήτημα...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Κώστας Ροδινός 03/07/2011 12:06:18

      "Πήρατε τα χρήματα, ξεκινήστε αποκρατικοποιήσεις"
      Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.

      h**p://news247.gr/oikonomia/oikonomika/oikonomiki_krisi/phrate_ta_xrhmata_ksekinhste_apokratikopoihseis.1167929.html

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Προφήτης 03/07/2011 13:29:28

        Μα αυτό τους καίει.

        Γνωρίζουν πολύ καλά ότι αυτά τα δήθεν πακέτα και δόσεις βοήθειας φθάνουν
        στο τέλος, ή έχουν ένα τέλος. Η στρόφιγκα θα κλείσει. Πιθανόν και η Ελλάδα
        να αποφασίσει ότι αυτό το κόλπο δεν βγάζει πουθενά και να πει δεν θα πάρω
        άλλο. Άρα θα πρεέπει να βιαστούν. Ότι αρπάξουν τώρα που δίνουμε. Όσο ακόμη
        υπάρχουν πρόθυμοι και χαζοί. Γι' αυτό ήθελαν και συμφωνία των δύο μεγάλων
        κομμάτων για να είναι σίγουροι ότι αυτό που θα αρπάξουν δεν θα τους ζητήσουν πίσω.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Προφήτης 03/07/2011 14:25:02

        Προφήτη,
        μα για τις αποκρατικοποιήσεις γίνεται η φασαρία.
        Εκεί υπάρχουν τα λεφτά.

        • drider avatar
          drider @ Κώστας Ροδινός 03/07/2011 14:39:01

          Καλό σας μεσημέρι.

          Είστε σίγουροι ότι τα λεφτά υπάρχουν; Ποίος θα έρθει να επενδύσει στην Ελλάδα, τη στιγμή που και οι ίδιοι οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν ξέρουν ποιο είναι το επόμενο βήμα;

          Από Σεπτέμβριο (και αν) θα έχουμε εξελίξεις σε αυτό το θέμα. Αφήστε τον Σόιμπλε να φωνάζει (ούτως η άλλως δεν καλείται αυτός να βάλει λεφτά για τις αποκρατικοποιήσεις - άλλοι πρέπει να κάνουν τη "δουλειά").

  2. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 03/07/2011 09:11:40

    Δεν ίναι μόνο ο Σαμαράς που αμφισβητεί τις αυθεντίες.
    «Οι πολιτικές λιτότητας, όπως αυτές εφαρμόζονται στην Ελλάδα και στην Ισπανία, απειλούν την απασχόληση και θέτουν σε κίνδυνο την οικονομική ανάκαμψη».
    Πρόκειται για την φράση-κλειδί της ετήσιας έκθεσης του Ο.Η.Ε για την παγκόσμια κοινωνική κατάσταση που αντιπαραθέτει ευθέως τον Οργανισμό με Δ.Ν.Τ, Ε.Ε και αναφέρει ότι η μείωση των κοινωνικών δαπανών θα έχει ως πιθανό αποτέλεσμα να οξυνθούν και να παραταθούν οι αρνητικές συνέπειες της κρίσης,που θα εκδηλωθούν με την επιδείνωση του επιπέδου διατροφής του πληθυσμού, με την αύξηση των ποσοστών εγκατάλειψης των σπουδών σε διάφορες βαθμίδες εκπαίδευσης και κυρίως με την αύξηση των ποσοστών των μακροχρονίως ανέργων. Τέλοςο ΟΗΕ αντικρούει, την κρατούσα συλλογιστική που θεωρεί ότι η μεγαλύτερη ευελιξία στην αγορά εργασίας τονώνει την ανταγωνιστικότητα. Κι αυτό επειδή «η ευέλικτη εργασία συνοδεύεται συχνά με πτώση των μισθών και οδηγεί σε μια σταδιακή υποβάθμιση των εργασιακών συνθηκών».

    http://www.tovima.gr/world/article/?aid=407590

    Επίσης ενστάσεις για τους ευρωπαϊκούς χειρισμούς στην κρίση χρέους της Ελλάδας διατύπωσε και ο Πολωνός υπουργός Οικονομικών, καθώς η χώρα του ανέλαβε την προεδρία της ΕΕ.
    Τόνισε ότι έχουν γίνει λάθη από όλες τις πλευρές, επικρίνοντας την έμφαση που δίνεται στην λιτότητα και όχι στην ανάπτυξη,αναφέροντας, πως "ένα πρόγραμμα (στήριξης) θα πρέπει να είναι σαφώς αντιληπτό ως ένα βήμα προς την οικονομική ανάκαμψη της χώρας που την αφορά"

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63191061

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλήθωρος 03/07/2011 14:26:39

      Αλλήθωρε,
      συντομότερα απ' ότι φανταζόμαστε οι "αυθεντίες" δεν θα προλαβαίνουν να δικαιολογούνται.
      Για αυτό και πιέζουν να αρχίσουν ταχύτατα οι αποκρατικοποιήσεις.

  3. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 03/07/2011 09:13:47

    Κώστα, καλημέρα.
    Δίχως αμφιβολια έχεις δίκιο. "αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα, δεν αφορά μόνο την Ελλάδα!".
    Δλδ, η κρίση αυτή είναι η πρώτη μεγάλη κρίση της νέας (νεοταξικής) παγκοσμιοποίησης.
    Το οικονομικό πρότυπο της αέναης δανειοδότησης μέσω ανταγωνισμού των τραπεζών, άνευ ουσιαστικών μεταλλαγών -προς το καλύτερο- της πραγματικής οικονομίας, απέτυχε, διότι:
    1) δημιούργησε, και θα συνεχίσει να δημιουργεί τις φούσκες.
    2) ενίσχυσε το κερδοσκοπικό "αεριτζίδικο" χρηματοπιστωτικό κεφάλαιο έναντι άλλων, παραγωγικών μορφών κεφαλάιου.
    3) Αποεθνικοποιήθηκε και έτσι δεν ελάμβανε υπ' όψιν τις τοπικές συνθήκες παρά μόνον ώς χώρο δράσης του.
    4) Αποδυνάμωσε τις κύριες υπαιτίους έναρξής του, των ΗΠΑ-Αγγλίας, και
    5) Ενδυνάμωσε τις πρώην υπανάπτυκτες χώρες, πχ την Κίνα κ.α.
    6) Όξυνε, αντί να ελαττώσει, τις διακρατικές αντιθέσεις, όπως και στις προηγούμενες απόπειρες παγκοσμιοποιήσεις, δλδ τους δυο παγκοσμίους πολέμους.
    7) Φτώχυνε την και εξαθλίωσε την "ιερή" αγελάδα του νεοκροφίλου καπιταλισμού, δλδ της μεσαίας τάξης, και στην Ελλάδ αθα την εξαφανίσει με τρα;γικές συνέπειες για το έθνος και το ΛΑό.
    8) Αυξάνει, αντί να ελαττώνει, τις πιθανότητες πολέμων και συγκρούσεων.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Αργεάδης 03/07/2011 14:28:17

      καλημέρα Νίκο,
      έχεις δίκιο στις επισημάνσεις σου.

  4. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 03/07/2011 09:15:47

    Το φθινόπωρο που έρχεται προμηνύεται ιδιαίτερα θερμό. Τις τάξεις των αγανακτισμένων θα ενισχύσουν οι χιλιάδες απολυμένοι, οι υπό απόλυση, αυτοί που δεν θα μπορούν να πληρώνουν τη λαίλαπα των νέων φόρων, κ.ο.κ.
    Δύο δρόμοι ανοίγονται πλέον μπροστά μας :
    Οι πρόωρες εκλογές και η λαϊκή ετυμηγορία που θα πρέπει να ρίξει στα τάρταρα το Θασόκ. Αν πάρει πάνω από 15% θα πρέπει να μουτζώνουμε κάθε μέρα τους εαυτούς μας σε καθρέπτες που θα στήσουμε μπροστά από τη Βουλή.
    Ο άλλος δρόμος ακούει στο όνομα γενικευμένη εξέγερση και έχει αίμα. Σε αυτή τη περίπτωση τα ΜΑΤ δεν θα τους φθάνουν, οπότε θα επιχειρήσουν να χρησιμοποιήσουν το στρατό, για να γίνει κι αυτός επιτέλους παραγωγικός...
    Τότε είναι όμως , σε ένα τέτοιο πλαίσιο γενικής διάλυσης και αναταραχής, που θα κινδυνέψουμε από τα καρντάσια που μας στέλνουν συνέχεια με την ανοχή των δοσίλογων ψευτοκυβερνώντων μας επίσημους από το κράτος τους στη Θράκη και ένα γενικό πόλεμο σε όλα τα μέτωπα, μέσα κι έξω από την Ελλάδα.
    Γιαυτό ας επαγρυπνούμε κι ας ετοιμαζόμαστε ψυχικά και σωματικά να είμαστε έτοιμοι. Καθαρή ψυχή, δυνατό σώμα και κυρίως να θυμόμαστε πάντα :
    αν ο Θεός είναι μαζί μας, ποιός μπορεί να είναι εναντίον μας ;
    Ας φροντίσουμε ο καθένας μας να το αξίζουμε, όπως και να αξίζουμε το αίμα που έχυσαν οι πρόγονοί μας για να είμαστε ελεύθεροι.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ παρατηρητής 03/07/2011 13:36:28

      "Ο άλλος δρόμος ακούει στο όνομα γενικευμένη εξέγερση και έχει αίμα. Σε αυτή τη περίπτωση τα ΜΑΤ δεν θα τους φθάνουν, οπότε θα επιχειρήσουν να χρησιμοποιήσουν το στρατό, για να γίνει κι αυτός επιτέλους παραγωγικός…"

      Εγώ μπορώ να σου πω, από αυτά που γνωρίζω τουλάχιστο και από τις επαφές που
      διατηρώ, ότι στο στρατό δεν υπάρχουν μακάκες. Ούτε πρόθυμοι να αντιπαραταχθούν
      με το λαό. Αλλωστε και τα στελέχη του στρατού στο ίδιο καζάνι βράζουν με τους
      υπόλοιπους πολίτες. Και τελικά τι θα κάνει ο στρατός; Θα πάει στο σύνταγμα και
      θα πυροβολεί τους πολίτες; Αυτά μόνο ο Πάγκαλος μπορεί να τα πιστεύει. "Τα τανκς
      και τα κανόνια δεν είναι μακαρόνια". Εκτός αν τα βλέπει έτσι ο μεγάλος τραγουδιστής
      και μπερδεύεται.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αρματιστής 04/07/2011 00:57:46

        Αρματιστή, με όλο το σεβασμό που τρέφω στα σχόλιά σου, θα μου επιτρέψεις να αντιτείνω ότι με κάτι τέτοια βαυκαλίζονταν πολλοί και για τους αστυνομικούς. Το πόσο αληθινοί βγήκαν, το είδες την Τετάρτη...

  5. Loukoulos αχορταγκους avatar
    Loukoulos αχορταγκους 03/07/2011 09:26:02

    H κυβερνηση πονταρει στην "κοντη μνημη" του ελληνικου λαου, αλλα και στην ψυχολογια "οπαδου" των ψηφοφορων (ισχυει για ολα τα κομματα). Ας ελπισουμε αυτη τη φορα να διαψευστει κι' αυτη (αλλα και η ΝΔ) και να καταρρευσει επιτελους αυτος ο καταστρεπτικος δικομματισμος που ταλανιζει τον τοπο απο την εποχη των Βενιζελικων-Βασιλοφρονων, Τρικουπικων-Δεληγιαννικων .... και παει λεγοντας, μεχρι την εποχη των Πρασινων-Βενετων του Βυζαντιου !

  6. farmaki avatar
    farmaki 03/07/2011 09:44:21

    Το είπε η Διαμαντοπούλου σε συνέντευξη στη Στάη στη ΝΕΤ: Στόχος σε λίγο καιρό και αφού πάρουμε το νέο δάνειο να αναζητήσουμε πολιτική λύση στην ΕΕ για μερική διαγραφή του χρέους.
    Όποιος καταλαβαίνει λίγο τις λεξούλες "πολιτική λύση" και "μερική διαγραφή χρέους", καταλαβαίνει ότι σε πολύ λίγο θα πτωχεύσουμε, αφού πρώτα μετατραπεί το χρέος από ιδιωτικό σε διακρατικό με εγγύηση εθνικής περιουσίας και κυριαρχίας.
    Ο χρόνος μέχρι την "τελική λύση" με προβληματίζει μόνο. Θα είναι 1 ή 2 χρόνια...

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ farmaki 03/07/2011 13:41:29

      Αυτό είναι και το μεγάλο έγκλημα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.
      "η μετατροπή του ιδιωτικού χρέους σε διακρατικό."
      Και το συνεχίζει.
      Η μόνη ελπίδα, ότι η δανειακή σύμβαση δεν έχει εγκριθεί από τη βουλή.
      Πιθανή ελπίδα, γιατί τα λεφτά τα πήραμε.

      Το ζήτημα είναι τι θα λέει η νέα δανεική που θα έρθει το Σεπτεμβρη και αυτή πάρει
      ψήφο στη βουλή.
      Είδομεν.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Αρματιστής 03/07/2011 14:30:05

        "η μετατροπή του ιδιωτικού χρέους σε διακρατικό" και με εμπράγματες εγγυήσεις μάλιστα!

    • drider avatar
      drider @ farmaki 03/07/2011 14:41:25

      Ψηφίζω σε 2 περίπου χρόνια και σε κάθε περίπτωση πριν την ένταξη μας στο ESM.

  7. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 03/07/2011 09:58:26

    Η κυβένηση Παπανδρέου με ποιον είναι τελικά; Τίνος τα συμφέροντα εξυπηρετεί;Με το βιομηχανικό κεφάλαιο ή με το χρηματοπιστωτικό (που κακώς το λέμε κεφάλαιο). Και τι ρόλο παίζει ο έρωτας με το Ισραήλ;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/07/2011 10:10:22

      Με το τμημα του αμερικανικου κεφαλαιου (Δημοκρατικο Κομμα) στο οποιο συμπεριλαμβανεται και το χρηματιστηριακο που εχει στοχο τη παγκοσμια διακυβερνηση και την ευρωπαικη ενοποιηση σαν πρωτο σκαλι σε αυτην ωστε να υποχρεωθουν οι Βορειοι Ευρωπαιοι να πληρωνουν τους Νοτιους.
      Η συμμαχια με το Ισραηλ προκυπτει απο το νεο ρολο της Τουρκιας που θα ειναι επικεφαλης του ισλαμικου κοσμου και αρα δεν μπορει να εχει τις σχεσεις που ειχε παλια με το Ισραηλ.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ψυχραιμια 03/07/2011 10:35:17

        Γι' αυτό και οι ευρωπαίοι βιομήχανοι βγήκαν ουσιαστικά υπέρ του ευρώ. Ένας ισχυρός πόλος μέσα στο Ισραήλ είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα. Και θα καλόβλεπε τη διάλυση του Ευρώ για να αυξήσει την επιρροή του. Και η κυβέρνηση Παπανδρέου έπαιξε το ρόλο του Δούρειου Ίππου, με παράπλευρη απώλεια την ελληνική κοινωνία.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/07/2011 10:41:12

      Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011, 21:40
      Ο πρωθυπουργός του Ισραήλ, Μπενιαμίν Νετανιάχου, ευχαρίστησε σήμερα τους ηγέτες που τάχθηκαν κατά της οργάνωσης του διεθνούς στολίσκου ανθρωπιστικής βοήθειας προς τη Γάζα.

      «Ευχαριστώ τους πολλούς ηγέτες του κόσμου που τάχθηκαν κατά του στολίσκου, χαρακτηρίζοντάς τον ως ''πρόκληση'' και εργάστηκαν κατά της διοργάνωσής του» δήλωσε ο κ. Νετανιάχου, κατά τη διάρκεια μιας τελετής για την απονομή των νέων βαθμών των πιλότων.

      «Ευχαριστώ ιδιαίτερα τις Η.Π.Α., την Ευρώπη και τον γενικό γραμματέα του Ο.Η.Ε., καθώς και τον φίλο μας Έλληνα πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου» πρόσθεσε.
      zougla.gr

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 04/07/2011 01:00:02

        Όταν θα αρχίσουν οι επιθέσεις της Χαμάς, αρχικά εναντίον τουριστικών στόχων, και κατόπιν στο... μετρό π.χ., τότε να δεις σε τι μεταφράζονται οι ευχαριστίες των σιωνιστών...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/07/2011 14:30:48

      Καλημέρα Γιάννη,
      Θ' αργήσουμε να μάθουμε!

  8. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 03/07/2011 10:00:42

    Πολύ φοβάμαι κύριε Ροδινέ ότι η "Greek crisis" θα είναι σε σύντομο χρονικό διάστημα η εύλογη αφορμή για την διάλυση του μορφώματος που σήμερα αποκαλείται "Ε.Ε".Ετσι όπως διαμορφώθηκε η "Ε.Ε." κάθε άλλο παρά "Ενωση" είναι.Μάλλον για "Συντεχνία" μου φέρνει όπου οι δυό ισχυροί (στην ουσία ένας...) επιβάλλουν απόψεις και πρακτικές.Επαναλαμβάνω κάτι που ξαναέγραψα:όσο η Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας τοπρπιλλίζει την πολιτική ένωση της Ευρώπης (σε όλες τις εκφάνσεις της) μην περιμένετε να αλλάξει κάτι.Οι μεν "περιφερειακές νότιες χώρες" θα είναι γι' αυτούς πάντα urlaubland οι δε πρώην ανατολικές, πηγή φτηνής πρώτης ύλης και εργατικού δυναμικού .Η Γερμανία αυτή τη στιγμή "βοηθώντας" την Ελλάδα στην ουσία αγοράζει χρόνο (ό,τι πιο πολύτιμο στην οικονομία και την πολιτική).Στόχος της το ξεμαγάρισμα από τα "τοξικά" ελληνικά ομόλογα και η παντί τω τρόπω παροχή "εγγυήσεων" (βλ.ελληνικό υπέδαφος).Θυμίζω επίσης ότι ήδη επί εποχής Σρέντερ μιλούσαν και επέμεναν για "Ευρώπη δύο ταχυτήτων" όπου 4 χώρες θα είναι ο πυρήνας και οι υπόλοιπες πελάτες/δορυφόροι.Θα τολμούσα να προτείνω μια συμβολική κίνηση:την επιστροφή στην γερμανική πρεσβεία προϊόντων γερμανικής προέλευσης (βλ.αυτοκίνητα,μοτό,οικιακές συσκευές κ.α) ως υπόμνηση του γεγονότος ότι από την μια τα έδιναν και από την άλλη τα έπαιρναν τοκισμένα και στο πολλαπλάσιο.

  9. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 03/07/2011 10:13:41

    Αυτός ο έρωτας έφερε και το νόθο παιδί που ακούει στο όνομα χρηματοπιστωτική μαφία.

  10. Y. avatar
    Y. 03/07/2011 10:24:24

    Άλλα έλεγε ο Ντ’ Εστέν και οι περισσότεροι που αναφέρεις το τελευταίο μήνα
    Τελικά έχουμε εκτός από εθνικούς, και διεθνείς κωλοτούμπες. Κατά το πως τους λένε να πουν

    Για την εθελοντική στη μετακύληση. Καμιά χάρη δε μας κάνουν. Τα ενδιάμεσα χρόνια θα είναι έντοκα. Όταν διαβάσουμε τα επιτόκια και τους άλλους όρους και έξοδα (για τις προμήθειες σε κάθε σύμβαση οικονομικού αντικειμένου, δεν έχω δει νούμερα), θα φρίξουμε

    Ο Μαζάαουερ αποτελεί δυστυχώς μειοψηφία, στη γνώση της προγενέστερης παγκόσμιας ιστορίας

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Y. 03/07/2011 14:32:01

      Κανένας δεν μας κάνει χάρη.
      Τα συμφέροντά τους θέλουν να προστατεύσουν και μάλιστα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

  11. Mak avatar
    Mak 03/07/2011 11:28:27

    Οι Ευρωπαίοι πολιτικοί μάλλον με σκονάκι πέρασαν το μάθημα της ιστορίας...Πάλι τα ίδια λάθη κάνουν.

    Ο ρόλος της ενωμένης Γερμανίας στην υποβάθμιση της πολιτικής ενοποίησης της Ε.Ε. και στη μετατροπή της σε αυτό που βλέπουμε σήμερα, θέλει μεγαλύτερη διερεύνηση. Ακόμα και οι Βρετανοί μοιάζουν πιο φιλοευρωπαίοι από τους Γερμανούς.

    Το πρόβλημα δεν είναι ότι δε θέλουν να βοηθήσουν την Ελλάδα να ξεχρεώσει, αλλά το ότι έστησαν μία Ε.Ε. που εξυπηρετούσε πρώτα και πάνω από όλα τα δικά τους συμφέροντα οδηγώντας νομοτελειακά τις πιο αδύναμες χώρες στον οικονομικό μαρασμό και την εξάρτηση τους από τις πιο ισχυρές.

    Πώς γίνεται να υπάρξει ισομερής οικονομική ανάπτυξη σε όλη την Ε.Ε. με βασική πολιτική την αυτορύθμιση των αγορών, την προστασία του ανταγωνισμού κ.α. νεοφιλελεύθερους δογματισμούς;

    Αφού οι πιο ανεπτυγμένες χώρες ξεκινούν από άλλη βάση, στα πλαίσια του ανταγωνισμού και των αγορών δε θα μπορέσει ποτέ να τις φτάσει μία πιο υπανάπτυκτη χώρα σαν την Ελλάδα.

    Ακόμα και οι πολιτικές για να βοηθηθούν οι υπανάπτυκτες χώρες ήταν αντιαναπτυξιακές έτσι όπως εφαρμόστηκαν (βλ. αγροτικές επιδοτήσεις και συχρηματοδοτήσεις μεγάλων έργων). Αποδιοργανώθηκε πλήρως η αγροτική παραγωγή και εκτινάχθηκε η διαφθορά και η σπατάλη στα δημόσια έργα. Παράλληλα οι διαπλεκόμενοι συνέταιροι των γερμανογαλλικών πολυεθνικών γίναν πιο δυνατοί από ποτέ και εν πολλοίς ελέγχουν την χώρα!

    Θα ήθελα κάποια στιγμή να γίνει μία λογιστική αποτίμηση του τι πήραμε από την Ε.Ο.Κ.-Ε.Ε. (τα λεγόμενα πακέτα ή πλαίσια στήριξης, κέρδη από την μη πληρωμή δασμών στα προϊόντα που εξάγουμε προς χώρες της Ε.Ε., τουρισμό κ.α.) και τι δώσαμε (συνεισφορά στον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό, απώλειες εσόδων από δασμούς, προνομιακή μεταχείριση ευρωπαϊκών εταιρειών στα μεγάλα έργα και τις αμυντικές προμήθειες κ.α.).

    Η Ευρώπη τείνει να ξεπεράσει και την Αμερική σε ανισονομία. Εκεί υπάρχει ο πλούσιος βορράς και ο φτωχός νότος, ενώ στην Ευρώπη πλούσιοι θα είναι μόνο όσοι κατοικούν βορειοδυτικά...

    • Mak avatar
      Mak @ Mak 03/07/2011 11:30:00

      Διόρθωση: "Η Ευρώπη τείνει να ξεπεράσει και την Αμερική σε ανισότητα."

  12. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 03/07/2011 11:41:28

    Οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες.Όμως,δεν γνωρίζουμε με ποιον τρόπο θα εκδηλωθούν.Για δυο πράγματα είμαι,σχεδόν,σίγουρος.Πρώτον το πασοκικό καθεστώς δεν περαδίδει εύκολα την εξουσία και δεύτερον,ΑΝ αποδράσει μ'εκλογές το φθινόπωρο,θα πιστεύει πως θα επιστρέψει σύντομα.Η ΝΔ,ας σκέφτεται όλα τα ενδεχόμενα και,το κυριότερο,να έχει ΕΤΟΙΜΑ εναλλακτικά σενάρια αποδυνάμωσης των επικοινωνιακών κινήσεων των κυβερνώντων.

    • Σ.Β. avatar
      Σ.Β. @ Komis Montechristo 03/07/2011 16:26:03

      Komis Montechristo είπε: .."Η ΝΔ, ας σκέφτεται όλα τα ενδεχόμενα και,το κυριότερο,να έχει ΕΤΟΙΜΑ εναλλακτικά σενάρια αποδυνάμωσης των επικοινωνιακών κινήσεων των κυβερνώντων..."

      Κόμη, δεν συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό πολλών για τον Αντ. Σαμαρά. Δεν
      είναι σε θέση - αγνοώ τούς λόγους - να κάνει ΤΩΡΑ μιά εσωτερική "επανάσταση"
      (αναδιοργάνωση) στο κόμμα και να πετάξει έξω τούς άποδεδειγμένα άχρηστους. Έτσι, δεν μπορεί να ελκύσει νέους ψηφοφόρους. Τόσοι και τόσοι αξιόλογοι και ψύχραιμοι, που σάς διαβάζω εδώ, γιατί δεν μαζεύεστε και να οργανώσετε ένα "ρεύμα" που να λύσει τα χέρια τού Προέδρου ;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Σ.Β. 03/07/2011 16:35:24

        Και τι κάνουμε εδώ;

  13. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ avatar
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ 03/07/2011 12:17:44

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ… ΤΙ???

    Η πραγματική χειραφέτηση της κοινωνίας, δεν κατακτιέται με κυνήγι μαγισσών και κατασκευασμένους σκόπιμα αντιπάλους. Κατακτιέται με τη σφυρηλατημένη συμμαχία των εν δυνάμει συμμάχων στον αποφασιστικό αγώνα για την ανατροπή του πολιτικού, κοινωνικού και εθνικού δοσιλογισμού

    του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

    Εκείνοι που πίστεψαν ότι αρκεί να φασκελώνεις το πολιτικό σύστημα για να ανατρέψεις αυτό και πολύ περισσότερο τις πολιτικές του, θα πρέπει μάλλον να προσγειώθηκαν ανώμαλα μετά από τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών.

    Εκείνοι που φαντάστηκαν πως αφορίζοντας με κάψιμο τη Βουλή, θα συνέτιζαν το περιεχόμενό της από τον εθνοκτόνο του κατήφορο, θα πρέπει μάλλον να συνειδητοποίησαν ότι η πραγματική δύναμη της κοινωνίας δε βρίσκεται στις θορυβώδεις μεγαλοστομίες.

    Εκείνοι που ξόρκιζαν και δυστυχώς συνεχίζουν να ξορκίζουν το οργανωμένο μαζικό λαϊκό κίνημα, αντιμετωπίζοντάς το εν πολλοίς ως αντίπαλο, θα πρέπει μάλλον να ένοιωσαν πλέον στο πετσί τους, πως ο πραγματικός εχθρός και ο ορκισμένος αντίπαλος βρίσκεται αλλού.
    Βρίσκεται στους μηχανισμούς που δεκαετίες ολόκληρες συντηρεί και εκτρέφει το κράτος των οικονομικά ισχυρών και αλληλοδιαπλέκεται μαζί τους.

    Όλοι εκείνοι που δήθεν καμάρωναν για το υποτιθέμενα αδέσμευτο κίνημα όλων αυτών των ημερών, θα πρέπει μάλλον να συνειδητοποίησαν, πως έστω και με έναν λανθάνοντα τρόπο, αυτό το κίνημα υπήρξε και δεσμευμένο και ποδηγετούμενο.
    Όχι από εμφανή κέντρα αλλά από μεθοδευμένα κατευθυνόμενες λογικές που το ήθελαν «θορυβώδες» μεν αλλά αποδυναμωμένο ουσιαστικά και κυρίως πολιτικά.
    Ήθελαν την ουσιαστική του αντιπαράθεση να τη δίνει με την ίδια την οργανωμένη κοινωνία – δηλαδή με τον ίδιο του τον εαυτό - και να εξαντλείται σε φραστική αντιπαράθεση απέναντι στο πολιτικό σύστημα που είναι ο πραγματικός του αντίπαλος.
    Οι παροικούντες όμως στην Ιερουσαλήμ ξέρουν καλά πως αυτή η φραστική αντιπαράθεση – πίεση, τρομάζει ίσως τους ανθρώπους, αλλά δεν τρομάζει καθόλου τους θεσμούς άσκησης εξουσίας και καταστολής.

    Και σήμερα που αυτό το κίνημα χτυπήθηκε...

    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ>>> http://ellinikoforum.blogspot.com/2011/07/blog-post_1025.html

  14. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 03/07/2011 13:24:06

    Αγαπητέ Κώστα καλημέρα
    Σε είχα χάσει τελευταία. Εύχομαι να είσαι καλά.

    «Σύντομα χιλιάδες, μικρομεσαίοι και ελεύθεροι επαγγελματίες, θα έχουν χρέη προς το Δημόσιο (άρα θα είναι χωρίς φορολογική ενημερότητα)»

    Μη ξεχνάς ότι η είσπραξη των δημοσίων εσόδων θα ανατεθεί σε ιδιώτες, βλέπε εισπρακτικές εταιρείες. Αυτές έχουν τον τρόπο. Ενδεχομένων τα δημόσια έσοδα, ή τα ανείσπρακτα έσοδα να τιτλοποιηθούν και να πωλούνται προκαταβολικά. Υπάρχει και παράδοση εδώ από τη Τουρκοκρατία. Τότε τις εισπρακτικές οικογένειες νομίζω τις ονόμαζαν Ζαΐμηδες, ή κοτζαμπάσηδες.
    ………………………………………………………..

    «Πολλοί θα βάλουν λουκέτα. Νέος εφιάλτης. Κλεισμένα μαγαζιά σημαίνει αύξηση της ανεργίας…»

    Εγώ έχω ένα μαγαζί. Έκανα και σοβαρή μεταποίηση… μέχρι πριν λίγα χρόνια, έδινα και δουλειά σε φασονατζήδες, βυρσοδέψες κλπ … αλλά η Κίνα !!! Από το Γενάρη έλεγα ότι ο χειμώνας του 2011 θα αρχίσει νωρίς, θα είναι βαρύς και πρέπει να αρχίσω να μαζεύω ξύλα από τον Απρίλιο. Όλο και το ανέβαλα… Τελικά από τις 20/7 θα αρχίσω να μαζεύω ξύλα… Θα έχω και περισσότερο χρόνο για τη πλατεία, γιατί μάλλον ο χειμώνα θα είναι δριμύς… ίσως σαν του 1941…
    ………………………………………………………….

    «Μα τότε γιατί ψηφίστηκε; Δεν βλέπουν ότι γονατίζει την κοινωνία;»

    Οι ξένοι το βλέπουν. Ο λαός το αισθάνεται στο πετσί του. Οι 155 όμως δεν το είδαν και δεν το άκουσαν, διότι είναι τυφλοί και κουφοί. Διότι είναι αφοσιωμένοι στον ηγέτη και στο κόμμα. Και αν κάποιοι από αυτούς το είδαν, αποδείκτικε ότι τελικά είναι περιδεή και φοβισμένα ανθρωπάκια και μάλιστα κάποιοι εντελώς ανόητοι και αφελείς. Πως αλλιώς να ερμηνεύσεις το περίπατο του Αθανασιάδη στη Βουκουρεστίου, μετά τη ψηφοφορία στη βουλή;;;
    …………………………………………………………………

    «Η Ύπατη Αρμοστεία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ, προειδοποιούσε ότι τα μέτρα λιτότητας και δομικών μεταρρυθμίσεων, μπορεί να οδηγήσουν σε παραβίαση των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων των κατοίκων της χώρας.»

    Όχι μπορεί να οδηγήσουν. Οδηγούν.
    Και ακόμη επειδή τα φοροεισπρακτικά μέτρα, αν και είναι οριζόντια, δεν αγγίζουν τους μεγάλους αλλά τα αδύναμα στρώματα της κοινωνίας και αυτούς που δεν μπορούν να αποκρύψουν εισόδημα, είναι βέβαιο ότι οδηγούν στη διάσπαση του κοινωνικού ιστού.
    ……………………………………………..

    [Η Ε. Ε απέκτησε ένα πειστικό επιχείρημα έναντι όσων διαφωνούσαν με τη στήριξη της Ελλάδος: «Θα τους στηρίξουμε τους Έλληνες, αλλά τους θα τους βγάλουμε το λάδι!»]

    Τελικά τι στο διάολο ένωση είναι αυτή, αν σκέφτονται έτσι (που σκέφτονται); Και τι κοινό νόμισμα είναι αυτό; Δηλαδή η κυβέρνηση των ΗΠΑ σκέφτεται ότι θα πρέπει να γονατίσει τους Καλιφορνέζους επειδή η πολιτεία τους είναι υπερχρεωμένη; Να μου λείπουν και η ΕΕ και το κοινό νόμισμα.
    …………………………………………………………

    ««.. σχεδόν ένας στους τέσσερις Γερμανούς, θα ήταν διατεθειμένος να καταβάλει ακόμη και μια εισφορά αλληλεγγύης για τους Έλληνες προκειμένου να εξέλθουν από την κρίση.» Ποιος να το πίστευε!!!»

    Εκείνο το κατοχικό δάνειο πότε σκοπεύουν να το επιστρέψουν; Αργούν και τοκίζονται και οι τόκοι…. Αλήθεια θα βρεθεί κάποιος Έλληνας πολιτικός με βαριά ……. Να απαιτήσει την εξόφληση;;; Υπάρχει; Κανά παλικάρι που να το λέει η περδικούλα του;;;
    ………………………………………………………….

    «Ο άλλος λόγος για τον οποίον ψηφίστηκε το Μεσοπρόθεσμό, είναι οι αποκρατικοποιήσεις. Και μάλιστα με διαδικασίες fast track!»

    Τελικά φθάσαμε και στο ζουμί. Αυτό είναι το πάπλωμα. Το βραβείο του καλού δανειστή… Αυτός είναι ο τελικός σκοπός όλης αυτής της φαρσοκωμωδίας που εξελίσσεται σε βάρος της πατρίδας μας. Ο ΟΤΕ ξεπουλήθηκε με διακομματική συναίνεση. Τι μένουν; Πολλά:

    Αυτοκινητόδρομοι, λιμάνια, αεροδρόμια, υπέδαφος, ορυκτά, ΔΕΗ, ενέργεια, πόσιμο νερό, επιφανειακά και υπόγεια ύδατα, αέρας, ήλιος, ΟΠΑΠ, λαχεία, νησιά, Α/Δ Ελληνικού, ακίνητα του δημοσίου, δημόσιες εκτάσεις δικαιώματα εισόδου σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους. Υδρογονάνθρακες! Είναι περίεργο ότι μετά από δεκαετίες οποιασδήποτε έρευνας, αποφασίστηκε η έναρξη ερευνών; Παραχωρείται και ο αιγιαλός και μάλιστα με διπλάσιο συντελεστή δόμησης.

    Και όλα χωρίς κανόνες, χωρίς προϋποθέσεις και όρια, χωρίς κόκκινες γραμμές. Και σε πολλά συμφωνούν τα δύο μεγάλα κόμματα.
    ……………………………………………………………

    «Κατ’ αρχήν είναι η γνωστή πρόταση Σαρκοζί για τη εθελοντική συμμετοχή των τραπεζών στην μετακύλιση του ελληνικού χρέους, η οποία διαρκώς κερδίζει έδαφος.»

    Και γιατί να μη κερδίζει. Επιτόκιο 12% είναι αυτό… Δανείζεσαι από την ΕΚΤ με 1,25% με την εγγύηση του κράτους σου και στη συνέχεια δανείζεις την Ελλάδα που βρίσκεται με τη πλάτη στο τοίχο και το πιστόλι στο κρόταφο, με 12%. Αυτό το νταβατζιλίκι το ξέρω και εγώ.

    Οι Έλληνες πολιτικοί μπορούν να σου το παρουσιάσουν και σαν εθνική επιτυχία!
    …………………………………………………………………………….

    «Είτε η Ελλάδα και οι εταίροι της στην ευρωζώνη θα βρουν μια μακρόβια λύση, είτε οι διαδηλωτές που έχουν ξεχυθεί στους δρόμους των Αθηνών θα επικρατήσουν»

    Θα βρουν λύση. Και μακρόβια και μακάβρια.
    Οι διαδηλωτές όμως είναι στους δρόμους και το Σεπτέμβρη θα ξέρουμε που πάμε. Θα υποταχθούμε και σαν αρνιά θα αποδεχθούμε τη μακάβρια λύση που μας ετοιμάζουν ή θα ανατρέψουμε το παράλυτο και διεφθαρμένο καθεστώς της μεταπολίτευσης.

    ΥΓ. Γράφω το Σεπτέμβριο, διότι: Μισθωτοί και συνταξιούχοι πληρώνονται σε μεγάλο ποσοστό τέλη Ιουλίου. Κανένας δεν πρόκειται να αντιδράσει με θερμοκρασίες 38-40 βαθμών και με τα μπάνια σε εξέλιξη. Το Σεπτέμβριο όμως που θα επανακάμψουν όλοι, που αρχίζουν τα σχολειά και οι μεγάλες υποχρεώσεις, θα βρουν όλοι μπροστά τους τρία ραβασάκια. Το ένα, είναι η 1η δόση του Ιουλίου, το δεύτερο η 2η δόση του τέλους Αυγούστου και το τρίτο η 3η δόση που θα έρχεται του τέλους Σεπτεμβρίου. Σε πέντε δόσεις θα επιμεριστούν οι φόροι εισφορές και περικοπές όλου του 2011. Ο καθένας ας κάνει τις εκτιμήσεις του…

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αρματιστής 03/07/2011 14:33:06

      Καλημέρα Αρματιστή,
      Ολα καλά!
      Εχουμε και δουλειές!

  15. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 03/07/2011 13:24:27

    Συμφωνούμε σχετικά με την καταστροφή της μεσαίας τάξης, αλλά ας αναφέρουμε ταυτοχρόνως και τον μικροσυνταξιούχο και άνεργο σατανάκο, που ξεριζώνει τις τρίχες της κεφαλής του για φτιάξει νερόσουπα με μαλλιά αγγέλου.
    Δεν χρειαζόμαστε ελεημοσύνες από τους γερμανούς. Στην Γερμανία υπάρχουν σήμερα δεκάδες χιλιάδες Έλληνες άνεργοι. Τους είπαμε εν έτει 2005:
    Δαπανάτε για τουριστικές διαφημίσεις στο Spiegel και για κουρελόπανα που είναι ανηρτημένα στα ικριώματα των υψηλών κτιρίων στις πλατείες 63 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Δώστε από αυτά ένα εκατομμύριο στις Ελληνικές κοινότητες, για να οργανώσουμε κοοπερατίβες των Ελλήνων ανέργων, ώστε να προωθήσουν τα Ελληνικά αγροτικά προϊόντα στις γερμανικές λαϊκές αγορές. Μην φυτεύετε μπαμπάκι, το οποίο έχει στην διεθνή αγορά ευτελιστεί και ρουφάει όλο το νερό και τρώει φυτοφάρμακο - καρκίνο. Βάλτε βιολογικά προϊόντα και προϊόντα ποιότητος, που ζητάνε οι Γερμανοί. Βοηθήστε μας να οργανώσουμε ελληνικές γιορτές στις μεγάλες πλατείες, ώστε να προωθήσουμε τον ελληνικό πολιτισμό, τον τουρισμό, τα αγροτικά προϊόντα μας.
    Έπεσε όλο το τοπικό χαφιεδολόι - ευρισκόμενο όμως σε προωθημένες θέσεις αιχμής - επάνω μας να μας κατασπαράξει, για να μην γίνει λόγος για κάποιους ανευθυνουπεύθυνους οργανισμούς. Υπήρξαν βέβαια και υπουργοί που μας στήριξαν, όπως ο Παναγιώτης Σκανδαλάκης, ο Κώστας Λάσκος και η κ. Γιαννάκου. Όμως τα κτυπήματα ήσαν τόσο λυσσαλέα, που μας λιώσανε. (Στο τέλος οπλοφορούσα).
    Διότι η Ελλάδα δεν πρέπει να φαίνεται πουθενά στο εξωτερικό. Είναι όμως χώρα πλούσια, έχει φοβερούς πόρους. Αλλά έχει και πίσσα φουλ, την αληταμπουρία του εφιάλτη, που έχουν ρίξει παντού για να δημιουργηθεί σε όλα αγκύλωση.
    Όμως ας το βάλουμε καλά στο μυαλό μας. Εάν οργανωθούμε θα τους πάρουμε φαλάγγι. Και αυτό σημαίνει πρώτιστα οργάνωση στην βάση, εκεί που είναι χωμένη βαθιά η σκουριά και το σαράκι.
    Δεν ζητιανεύουμε, δεν εκποιούμε, οργανωνόμαστε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Μποτίλια στο Πέλαγος 03/07/2011 14:33:55

      Μποτίλια,
      τους χαιρετισμούς μου

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Μποτίλια στο Πέλαγος 03/07/2011 17:21:15

      NAI Η κ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ !!!!
      ΕΝΑΜΙΣΥ ΧΡΟΝΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
      ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ . ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ. ΕΝΑ ΤΣΟΥΡΜΟ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΛΟΙ,
      ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ, ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΝ.
      ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙ . ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
      ΗΤΑΝ. ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ.
      ΜΕΤΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΜΕ ΔΕΚΑ ΜΟΝΑΔΕΣ.
      Η ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.

  16. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 03/07/2011 13:54:08

    Αποκρατικοποιήσεις σημαίνει ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ στις ΔΕΚΟ, στον Δημόσιο Τομέα , στον Ιδιωτικό τομέα . Όλος αυτός ο κόσμος που μένει απ' έξω χωρίς έστω ένα μισθό πείνας τι θα τον κάνουν στιφάδο ή ΣΟΥΣΙ; Τι λέτε κύριοι ΓΑΠΟΒΕΝΙΖΕΛΟΙ; Γι' αυτό κατ' επανάληψη λέω: Ή ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΠΛΟΥΤΟΥ Ή ΕΜΦΥΛΙΟΣ . Όποιος βλέπει άλλη λύση είναι ή πολύ ΠΑΣ(Τ)ΟΚΟΣ Ή ΑΛΛΟΥ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΠΥΡΟΣ 03/07/2011 16:33:30

      Είναι τυχαίο οτι το ΠΑΣΟΚ μιλάει για αποκρατικοποιήσεις, αλλά δεν έχει κάνει μέχρι στιγμής ούτε μία;

  17. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 03/07/2011 13:58:51

    Πελαγοφίαλε, καλώς (ξανα)ήλθες.

  18. Απορία avatar
    Απορία 03/07/2011 14:35:47

    Αχ ρε Κώστα εσύ καλά τα λες αλλά άντε να συνεννοηθείς με το ΠΑΣΟΚ, ακόμα και με το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου.

    Εγώ ξέρεις τι βλέπω σε 3-4 χρόνια;

    Βλέπω λοιπόν να μπουκάρει στο κλεινόν άστυ κανένας ταξίαρχος με το τάγμα του το αποτελούμενο από δεκαοχτάρηδες λοκατζήδες, γόνους άρτι αφανισμένων οικονομικά μεσοαστικών οικογενειών, οι οποίοι με ευχαρίστηση θα κόβουνε λαρύγγια σε μια του εντολή.

    Αυτό να πεις στο Βενιζέλο και στον Πάγκαλο αν τους δεις. Για την καρέκλα παίζουν με τη φωτιά και αυτοί θα είναι και οι πρώτοι που θα τους πάρει και θα τους σηκώσει, μετά θα ακολουθήσουμε οι υπόλοιποι.

  19. madprof avatar
    madprof 03/07/2011 14:42:43

    Αυτοί που μας οδήγησαν (αφού καταλήστευσαν – λεηλάτησαν τα δημόσια ταμεία με τους κρατικοδίαιτους φίλους τους «επιχειρηματίες») στο τραγικό υπαρξιακό αδιέξοδο σαν πολίτες και χώρα (οι Ανέστιοι και Απάτριδες) είναι το Πρόβλημα ! Στην Αρχαία Τραγωδία, την ύψιστη αυτή πολιτιστική–πνευματική δημιουργία-προσφορά των προγόνων μας στον Παγκόσμιο πολιτισμό, διδάσκεται ότι : Δεν μπορεί να υπάρξει ανθρώπινη τραγωδία ΧΩΡΙΣ Κάθαρση! Άρα: Αφού από τους φαύλους-διεφθαρμένους εκπροσώπους (=Νομενκλατούρα) της μεταπολιτευτικής αλητείας ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε το δράμα μας, από Αυτά τα Μιάσματα της πατρίδας μας πρέπει να ξεκινήσει η Κάθαρσις της Τεράστιας κόπρου της ΦασιστοΦρουδοΔημοΤατιανοΚαναλοΔικαιοΤσιτσιολινοΚαρατζαφυροΑντωνοΝτοροΓιώργαινας, που λειτουργούν φεύ! με κώδικα ‘Ndraghetta, Cosa Nostra και Sagrada Famiglia alias πολιτικές μαφιόζικες οργανώσεις (sic !) για να Τελειώσει η Τραγωδία «Μεταπολιτευτική Φενάκη».
    Μόνο με το Τελείωμα της τραγωδίας, που είναι στο πιο κρίσιμο στάδιο της εξέλιξής της, θα αποδειχθεί η ωριμότητά Μας ως Πολιτών να απαιτούμαι σεβασμό της προσωπικότητάς μας, της οικογένειάς μας, της κοινωνίας μας και άρα της πατρίδας μας.

  20. Aris avatar
    Aris 04/07/2011 01:28:32

    Επειδή αναφέρατε τη ΔΕΘ, περιμένω με αγωνία την αντίδραση των Θεσσαλονικέων εκείνες τις ημέρες, διότι είναι σκέτη απογοήτευση στη συμμετοχή των αγανακτισμένων...

  21. Aris avatar
    Aris 04/07/2011 01:33:37

    Για να απεργήσει κάποιος θα πρέπει να δουλεύει και σε λίγο αυτοί που θα δουλεύουν θα είναι τόσο μικρή μειοψηφία και ευγνώμονες που έχουν δουλειά, που δεν θα τολμάνε να κάνουν ούτε στάση εργασίας...

  22. madprof avatar
    madprof 04/07/2011 02:22:59

    Φίλτατε ami du peuple !, κατ' αρχήν είναι το μέτωπο του Μπατσοκ - Λαος - Δημ Συμμαχία με την Ν.Δ. αρχιστράτηγο των επιχειρήσεων (όπως βλέπω εγώ το πεδίο των δυνάμεων) ! Το ΚΚΕ κάθεται σαν κοπάδι βουδιστών ή Χάρι Κρίσνα βλέπει και εν χορώ βγάζει ιαχές εκφοβισμού του αντιπάλου και μόνο ο Συνασπισμός να κάνει κινήσεις αντιπερισπασμού στο αρραγές μέτωπο με σχεδόν μηδενικό αποτέλεσμα έως σήμερα. Υπάρχει τεράστια διαφορά δυνάμεων που θα έλεγαν και οι "σταυροφόροι" και άρα ο αγώνας είναι άνισος δυστυχώς για όλους εμάς που δεν υπήρξαμε ποτέ κομματοσκυλοπολτός κανενός και βλέπουμε όσο γίνεται με αντικειμενικό μάτι και κριτικά το πολιτκό-οικονομικό-επιχειρηματικό-κοινωνικό γίγνεσθαι. Έχουν μαζευτεί πολλά κοράκια εκτός των ντόπιων που διψούν για το "αίμα" της τσίτσιδης πλέον ΤατιανοΤσιτσιολινο2ΓιωργοΑντωνοΝτοροΚώσταινας !
    Η υπερπαραγωγή είναι τέλεια σχεδιασμένη για την άνετη επικράτηση των "καλών" τώρα και αύριο και την ήττα των κακών για τα δικά τους συμφέροντα.
    Μόνο αν γίνει ένα θαύμα και ο κομματοπολτός των μαζών συνειδητοποιήσει έστω και την τελευταία στιγμή την δύναμη που έχει με την ψήφο του και αντιδράση όπως πρέπει, μόνο τότε θα υπάρξει ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.
    ΥΓ. Αυτός η αρβυλοπαπουτσής δεν έχει τσίπα τελικά όπως ήμουν πάντα πεπεισμένος. Τα φερέφωνα της καθεστωτικής προπαγάνδας βυσσοδομούν και περί άλλων τυρβάζουν ενώ ο υπουργός της φασιστικής καθεστωτικής βίας δέχεται τα δέοντα των καθεστωτικών συναδέλφων του για την επιτυχία των επιχειρήσεων σε βάρος των πολιτών στην πλατεία Συντάγματος και τους πέριξ αυτής χώρους ενώ Καθημερινά, όλοι γινόμαστε μάρτυρες , αυτόπτες ή οπτικοακουστικοί , απίστευτων καταστάσεων που συμβαίνουν γύρω μας, δίπλα μας, στον γείτονά μας, αντιλαμβανόμαστε ότι το κακό πλησιάζει και θα «χτυπήσει» την πόρτα μας , ταμπουρωνόμαστε στο σπίτι κρεμασμένοι από τα χείλη τηλεπαρουσιαστών Τρομο-Χαζο-ειδήσεων , ελπίζοντας σε κάποιο εξ «αποκαλύψεως θαύμα». Το Ψέμα έχει αναχθεί σε κυρίαρχο ιδεολογικό σημειολογικό σημαίνων της εικονικής πραγματικότητας που μας προβάλλουν. Τα σημαινόμενα της βιωμένης καθημερινότητας μας βοηθούν να αντιλαμβανόμαστε την άθλια πραγματικότητα στην οποία είμαστε υποχρεωμένοι να ξοδεύουμε την εφήμερη ύπαρξή μας και να «φτύνουμε» την φτηνή προπαγάνδα τους !!
    Φτάσαμε λοιπόν !! οδηγηθήκαμε , εκόντες - άκοντες , σε μία Αυτιστική κοινωνία , Εικονικών Αυτιστικών Όντων !! αντιλαμβανόμενοι πως : «Οι Ιούδες ρουφάνε υπέροχα !!» Ενώ Το παραΚράτος των παρακρατικών, των μπάτσων με την ευλογία της Αγιαστούρας του προκαθήμενου στο Φανάρι και των παρατρεχάμενών του είναι Πραγματικότητα και Trash Reality Show ταυτόχρονα !!!.

  23. madprof avatar
    madprof 04/07/2011 02:43:12

    Έχεις απόλυτο δίκιο Άρη, αλλά υπάρχει εξήγηση. Η δύναμη κρούσης των "αντιπάλων" είναι αναλογικά 1 προς 100 χιλιάδες. Οι κομματοστρούγκες είναι ακόμη γεμάτες γιατί μοιράσανε πολύ σανό ! Δεν ξέρουνε ή δεν θέλουνε να το πιστέψουνε τα ζωντανά ότι οσονούπω τελειώνει ο σανός και έπεται ο βραχύς δρόμος του σφαγείου όπου ήδη ακονίζουν τις σατίρες=μεγάλα μαχαίρια οι εκδορείς τους.

  24. neo avatar
    neo 04/07/2011 04:24:49

    Αυτό που θέλουνε δεν είναι τόσο η εξαθλίωση της μεσαίας τάξης, όσο ο έλεγχός της. Πώς θα γίνει αυτό; Οι άνεργοι που θα δημιουργηθούν από το λουκέτο χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων θα αναγκαστούν να βρουν δουλειά αλλού. Πού; Μα στις μεγάλες πολυεθνικές που θα έρθουν στη χώρα μας εν μέσω των ιδιωτικοποιήσεων. Αφ'ενός λοιπόν, δεν θα υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός για τις πολυεθνικές, αφ'ετέρου οι περισσότεροι θα πέσουν θύματα ομηρίας σε αυτές. Καλό ε;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ neo 04/07/2011 08:26:39

      H πιο αποτελεσματική μέθοδος ελέγχου είναι μέσω της εξαθλίωσης.

      • neo avatar
        neo @ Κώστας Ροδινός 04/07/2011 13:26:59

        Ναι, συμφωνώ, στην ουσία το ίδιο πράγμα λέμε.
        Βασικά, ο έλεγχος είναι ο τελικός σκοπός και η (οικονομική) εξαθλίωση το μέσο πραγματοποίησης. Το γεγονός ότι στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλο ποσοστό ιδιοκατοίκησης και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, χαλάει το σύστημα. Αυτός που έχει δικιά του επιχείρηση ή αυτός που δηλώνει εισοδηματίας από τα ενοίκια, ελέγχεται δυσκολότερα από τον απλό μισθωτό. Ε, αυτό τώρα θα αλλάξει! Καλή τύχη!

  25. madprof avatar
    madprof 04/07/2011 10:49:12

    Άρη σου προτείνω να επισκεφτείς δυο ιστοσελίδες για να δεις τα έργα τέχνης τεχνοτροπίας street art που δημιούργησα και τοποθέτησα στην πλατεία Λευκού Πύργου!
    1. h..p://www.demotix.com/news/713031/greeks-step-pressure-government-protests-continue
    (fotos 13,14,17)
    2. h..p://www.facebook.com/profile.php?id=100002369787047&sk=photos
    όλα τα έργα με τίτλους έργων και περιγραφές καθώς και το μανιφέστο τους.

    ΥΓ. Σε ρεπορτάζ της ερτ3, Κυριακή πρωί 5-6-11 ημέρα πρώτης μεγάλης συγκέντρωσης στις πλατείες των αγανακτισμένων, καλούσα όλους τους πολίτες να κατέβουν στις πλατείες (όχι για hot dog και coca-cola που ούτως ή άλλως το σύστημα τους τα δωρίζει αφειδώς και king size (sic!) αλλά) έχοντας δημιουργήσει ένα έργο τέχνης (κατασκευή, δρώμενο) διαμαρτυρίας ώστε να μετατρέπαμε τις πλατείες της χώρας σε Ανοιχτές εκθέσεις για τα όσα ιστορικά βιώνουμε σαν πολίτες και χώρα. Φυσικά και δεν μεταδόθηκε από τους ιθύνοντες της "δημοκρατικής" ερτ3 ! Μάλλον το θεώρησαν πολύ αντιδραστικό ή ριζοσπαστικό (δεν τους κόβω για εύστροφους) ή Αντιδημοκρατικό το κάλεσμά μου. Σαν πολύ Δημοκρατία δεν απαίτησα από το καθεστώς της ΤατιανοΤσιτσιολινοΠροτεκτορατοΠολιτείας? Υπερέβην τα εσκαμμένα όριά της με ένα ειρηνικό δημιουργικό αφυπνιστικό κάλεσμα ! Πάντως το κάλεσμα είναι ζωντανό και είναι πιο επιτακτικό Σήμερα που όσο ποτέ πριν οφείλουμε να αντιδράσουμε υπό το καθεστώς Περιορισμένης Κυριαρχίας στο οποίο μας οδήγησε η Νομενκλατούρα της Μεταπολίτευσης (πολιτι-στι-κή, επιχειρηματική, 32 και λοιποί κουλτουραγάδες + Σ. Ράμφος, ρασοφόροι δεσποτάδες και λοιπά εξαπτέρυγα της υποτέλειας και του συστήματος). Σήμερα που καταρρακώθηκε η υπόληψή μας διεθνώς από τα Μιάσματα, Μέλημά Μας είναι (για να δικαιωθούμε ιστορικά και να μας σεβαστούν οι επόμενες γενιές) Διαρκής Αντίσταση !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.