#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/01/2014 08:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Επιχείρηση καθαρά χέρια"



 

 

Οι ραγδαίες δικαστικές εξελίξεις σχετικά με τα «θαλασσοδάνεια» του ΤΤ αλλά και άλλων τραπεζών, που ξεκίνησαν χθες και θα συνεχιστούν για αρκετές ημέρες, ήταν για κάποιους που γνώριζαν αναμενόμενες.

Για τον πολύ κόσμο, ωστόσο, το να ακούει ότι εκδόθηκαν εντάλματα σύλληψης για επιχειρηματίες όπως ο Κοντομηνάς, ο Γριβέας, ο εφοπλιστής Έλληνας και τραπεζίτες όπως ο Αγγ. Φιλιππίδης, ο Κλ. Παπαδόπουλος και άλλοι, είναι σίγουρα κεραυνός εν αιθρία.

Το ζητά όλον αυτόν τον καιρό ο κόσμος από τον Σαμαρά; Ζητά δικαιοσύνη. Ζητά να δει λαμόγια να πηγαίνουν στη φυλακή. Απαιτεί επιτέλους λογοδοσία για όλους. Πολιτικούς, επιχειρηματίες, τραπεζικούς και όποιον άλλον μικρό ή μεγάλο έχει κάνει τη «λαδιά». Το πιο βασικό. Ο ελληνικός λαός ζητά να υπάρξει τιμωρία εγκληματιών απ’ όπου κι αν προέρχονται. Είτε είναι Νεοδημοκράτες, είτε είναι Πασόκοι, είτε είναι αριστεροί. Είτε είναι «δικά μας παιδιά» και υπουργοί, είτε ανήκουν σε άλλους χώρους.

Toν τελευταίο καιρό τι έχουμε δει. Είδαμε να ολοκληρώνεται η δίκη του Ακη Τσοχατζόπουλου και να πηγαίνουν στη φυλακή αρκετοί από αυτούς που έφαγαν εκατομμύρια ευρώ.

Είδαμε να συλλαμβάνονται για χρέη στο δημόσιο πολύ γνωστοί επιχειρηματίες, έστω κι αν δεν πήγαν στα κάτεργα, παρά μόνο ο Γαβαλάς.

Είδαμε να μπαίνει στον Κορυδαλλό ο Λαυρεντιάδης, ο εφοπλιστής Ρέστης, ο πρώην επικεφαλής του Alter, Κώστας Γιαννίκος αλλά και ο Γιώργος Κουρής με τον γιο του.

Είδαμε να εξαρθρώνεται η εγκληματική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, έστω κι αν η αφορμή ήταν ένα τυχαίο γεγονός.

Άνοιξε η υπόθεση των εξοπλισμών και βλέπουμε ήδη να ονοματίζονται γνωστοί πολιτικοί και επιχειρηματίες. Και θα δούμε κι άλλους ακόμη να οδηγούνται στη φυλακή.

Μην ξεχνάμε τον Γ. Παπακωνσταντίνου ο οποίος σε άλλες εποχές ούτε καν θα τον άγγιζαν.

Μην ξεχνάμε την υπόθεση του Μιχάλη Λιάπη. Πιο… γαλάζιος δε γίνεται, αλλά η δικαιοσύνη κάνει το καθήκον της χωρίς να πιέζεται από κανέναν. Και μην ξεχνάμε τον Τομπούλογλου με τη μίζα του. Πολιτευτής της ΝΔ ήταν αλλά κανείς δεν τον προστάτεψε, αντίθετα η κυβέρνηση τον έβγαλε στη φόρα.

Και τώρα ήρθε η σειρά ενός ακόμη μεγάλου σκανδάλου. Αυτού των επισφαλών δανείων τα οποία υπολογίζονται σε 500εκατ. ευρώ από το 2005 μέχρι το 2011. Και για το ΤΤ και για άλλες τράπεζες που έδιναν αφειδώς δάνεια σε επιχειρηματίες χωρίς καμιά εξασφάλιση. Η περίοδος που έχουν πιάσει οι εισαγγελείς αφορά και γαλάζιες και πράσινες διοικήσεις των τραπεζών, και γαλάζιους και πράσινους επιχειρηματίες. Ποιος νοιάζεται; Πάντως αυτή η κυβέρνηση και αυτοί οι δικαστές δεν νοιάζονται καθόλου. Μήπως ήρθε η μεγάλη ώρα για την Ελλάδα να καθαρίσει μια και καλή με το βρόμικο παρελθόν της;

Μήπως ήρθε η ώρα για μια εκτεταμένη επιχείρηση «καθαρά χέρια» όπως στην Ιταλία, έστω κι αν εκεί οδήγησε στα δράματα τύπου Μπερλουσκόνι;

Μήπως ήρθε η ώρα για τους Έλληνες να δουν ότι κάτι πάει να γίνει στο μέτωπο που λέγεται «απονομή δικαιοσύνης για όλους χωρίς διακρίσεις;».

Ας αναρωτηθούμε διαβάζοντας όλα τα παραπάνω. Πότε γίνονται όλα αυτά και ποιοι έχουν δώσει την εντολή να μην υπάρξει ουδεμία παρακώλυση δικαιοσύνης; Μήπως γιατί έχουμε αυτή την κυβέρνηση και γιατί ο Αντώνης Σαμαράς έχει αντιληφθεί ότι δεν πάει άλλο με το σάπιο παρελθόν της Ελλάδας; Και μήπως ο πρωθυπουργός έχει την πιο μεγάλη ευκαιρία της πολιτικής του καριέρας να ηγηθεί μια εκτεταμένης προσπάθειας εξυγίανσης της πολιτικής και επιχειρηματικής ζωής του τόπου;

Σίγουρα δεν πρόκειται να εκλείψουν ποτέ τα λαμόγια και τα καθάρματα. Αλλά αν μπει ένα πρώτο μεγάλο λιθάρι, αν κάποιος τραβήξει πρώτος το κάρο, θα ακολουθήσουν κι άλλοι.

Ο κ. Σαμαράς και η κυβέρνηση το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να δώσουν εντολή για κάθαρση παντού. Άξιοι δικαστές υπάρχουν για να κάνουν αυτό που πρέπει.

Ας ευχηθούμε να μη χαθεί κι αυτή η ευκαιρία για την Ελλάδα.

Α.Ψ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 09/01/2014 08:32:11

    Είναι η ΧΡΥΣΗ ευκαιρία του Σαμαρά να καταργήσει την ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ με αναδρομική ισχύ και να πάνε στην δικαιοσύνη όλα τα γκλαμουράτα
    κλεφτρόνια , αν δεν το κάνει ΤΩΡΑ .........θα το κάνει σύντομα ο ΣΥΡΙΖΑ με την ΧΑ και θα γίνουν ήρωες. Καλή Χρονιά.

  2. danas avatar
    danas 09/01/2014 08:44:55

    το θέμα είναι να θωρακίσουμε με τέτοιο τρόπο την διάκριση των εξουσιών που να μην χρειάζεται ένας τίμιος πρωθυπουργός αλλά να γίνονται αυτόματα όλα αυτά.

  3. Ν.Κ. avatar
    Ν.Κ. 09/01/2014 09:09:22

    Το όνομα είναι ένα: Βενιζέλος. Τα άλλα είναι προσκοπάκια.

    • Kst avatar
      Kst @ Ν.Κ. 09/01/2014 10:43:18

      Πες τα χρυσόστομε που τώρα έγινε και αναπληρωτής Πρωθυπουργός... Αυτός είναι ο χειρότερος από όλους και μας έχει κατσικωθεί με το έτσι θέλω.

  4. Lavo(me)nos avatar
    Lavo(me)nos 09/01/2014 09:12:11

    Θυμίζω την αθώωση των 42 του Χρηματιστηρίου.....
    Δεν πρέπει να εναποθέτουμε τη προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος μόνο στην ποινική δικαιοσύνη. Αυτό που πρέπει να γίνεται είναι να διεκδικεί το Δημόσιο, μέσω του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους αλλά και μέσω ιδιωτικών δικηγορικών γραφείων, την επιστροφή της ζημίας.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Lavo(me)nos 10/01/2014 08:11:10

      Αυτό που αναφέρεις περί επιστροφή ζημιάς, έτσι κι αλλιώς πρέπει να περάσει από το δικαστήριο. Αλλιώς υποκαθιστάς τη δικαιοσύνη και ΤΟΤΕ έχεις μια μορφή δικτατορίας. Όχι οι βλακείες που λένε οι της αντιπολίτευσης. Και στην περίπτωση του χρηματιστηρίου έτσι κι αλλιώς αφορά ιδιώτες η κομπίνα.

      • Lavo(me)nos avatar
        Lavo(me)nos @ Γεώργιος Τ. 10/01/2014 09:33:44

        Είναι διαφορετικές οι αρχές που ισχύουν στα ποινικά δικαστήρια (όπου πρόκειται για την ποινική καταδίκη του κατηγορούμενου) σε σχέση με τις αρχές που ισχύουν στην αστική δίκη. Αμφιβολίες υπέρ του κατηγορουμένου....

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Lavo(me)nos 10/01/2014 19:54:15

          Μαζί σου σε αυτό. Που διαφωνώ; Ιδιώτες αφορά το χρηματιστήριο. Ας κάνουν αγωγές αντί για μηνύσεις λοιπόν.

  5. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 09/01/2014 09:12:57

    Τα λεφτά θα γυρίσουν πίσω στα ταμεία;
    Αυτό θέλω ως φορολογούμενος.
    Γιατί κατά τα άλλα, για το Χρηματιστήριο όλοι κρίθηκαν αθώοι...
    Επίσης, τέτοια δάνεια δεν πήραν μόνο οι γνωστοί επιχειρηματίες των Αθηνών...τα πήραν και στην επαρχία διάφοροι επιχειρηματίες...με πλάτες ντόπιων τραπεζικών και βουλευτών της επαρχίας...και αντί να τα επενδύσουν, τα έστειλαν έξω...
    Θα δούμε τέτοια και στην επαρχία;

    • daresome avatar
      daresome @ Τί να λέμε; 09/01/2014 11:28:37

      Ακριβώς ! Το πιο σημαντικό ! τα λεφτά πίσω στα ταμεία και να σταματήσει πλέον αυτός ο διωγμός εναντίον όλων μας για να γεμίσουμε ΕΜΕΙΣ τα ταμεία με τα χαράτσια και τους υπέρογκους εξοντωτικούς φόρους. Και μάλιστα με τις ίδιες συνοπτικές διαδικασίες που έχουν εξαγγελθεί και για όλους εμάς που δεν έχουμε "κονέ" και γνωριμίες και το αδηφάγο κράτος έχει την εξουσία να βάζει απευθείας χέρι στα λίγα λεφτά που μας απέμειναν για να ταΐσουμε τα παιδιά μας και να κατάσχει χωρίς καν ειδοποίηση την περιουσία μας και δη έχοντάς μας αφαιρέσει ουσιαστικά κάθε δικαίωμα άμυνας ενώπιον του φυσικού δικαστή που προβλέπει και το Σύνταγμα.

    • orion avatar
      orion @ Τί να λέμε; 09/01/2014 13:15:42

      Βεβαιως.Και ο Θρασυβουλος θα παρει το πρωταθλημα!!!!

      • daresome avatar
        daresome @ orion 09/01/2014 15:16:24

        Ό, τι πείτε !

  6. Κωστας avatar
    Κωστας 09/01/2014 09:35:51

    Αρκει να μην αποδειχθει οτι ειναι ακομη ενα επικοινωνιακο τρυκ.

  7. foros avatar
    foros 09/01/2014 10:14:04

    Ελπίζω να ακολουθήσει και η Αγροτική Τράπεζα σύντομα!!!

  8. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 09/01/2014 10:33:25

    Οι επιταγές των καιρών επιβάλλουν εκκαθάριση του εγκληματικού πλέγματος των ντόπιων κατοχικών δυναμεων που πίνει το αίμα της χώρας μας.
    Δυνάμεις της κυβέρνησης κι ο ίδιος ο πρωθυπουργός θέλουν και προσπαθούν.
    Η εσωκυβερνητική σύγκρουση είναι σκληρή. Οι νταβατζήδες δίνουν μάχες χαρακωμάτων. Ο πρωθυπουργός έχει την στήριξη της ΕΕ. Ουσιαστικά και του ΣΥΡΙΖΑ επ΄αυτού.
    Η μάχη αυτή πρέπει να συνοδευτεί με την αναδιοργάνωση των θεσμών και των λειτουργιών του Κράτους και της Τοπικής και Περιφερειακής Διοίκησης.
    Π.χ. πρέπει να τελειώνουμε με το θεσμό και την νοοτροπία του πρωθυπουργού δικτάτορα, αλλά και των τοπικών δικτατορίσκων, Δημάρχων και Περιφερειαρχών. Οι σχέσεις Δημόσιας Διοίκησης Πολιτών πρέπει να υλοποιούνται ΜΟΝΟΝ μέσω μηχανογράφησης. Τέλος οι διαπροσωπικές συναλλαγές.

    • papadopoulos ilias avatar
      papadopoulos ilias @ Μανιάτης 09/01/2014 16:11:06

      "Π.χ. πρέπει να τελειώνουμε με το θεσμό και την νοοτροπία του πρωθυπουργού δικτάτορα..." Αυτό έχει γίνει ίδη με ..... "πράξη νομοθετικού περιεχομένου" υπογεγραμμένη από τον ίδιο τον Σαμαρά!! Θα έχεις παρατηρήσει οτι τούς τελευταίους μήνες οι βουλευτές ψηφίζουν.....ελεύθερα και δεν τους ασκείται καμία πίεση?

  9. Geros avatar
    Geros 09/01/2014 11:10:31

    Σωστά τα λέει ο αρθρογράφος , η λίστα είναι μεγάλη (ξέχασε και τον Παπαγεωργόπουλο) και με ονόματα που στο παρελθόν αν λέγαμε ότι θα συλληφθούν μια μέρα , θα μας περνούσαν για τρελούς.
    Το αίτημα για κάθαρση ήταν καθολικό και η αντίδραση του κράτους είναι πραγματικά ικανοποιητική.
    Ικανοποιήθηκε όμως κανείς? Όχι!
    Συνέχεια σχόλια:
    "αυτοί είναι τίποτα , τον Τάδε δεν τον αγγίζουν" . Όπου Τάδε είναι ο εκάστοτε πολιτικός ή επιχειρηματίας που αντιπαθούν , άσχετα αν υπάρχουν στοιχεία εναντίων του. Ξέρει ο Ελληναράς καλύτερα από κάτι άσχετους εισαγγελείς!
    "Στο τέλος θα τους αφήσουν να βγούν" . Λες και δεν θα βγούν ΟΛΟΙ οι κρατούμενοι μια μέρα , και φόνους να έχουν κάνει.
    "Ο Μαντέλης είναι ελεύθερος". Λες και το κράτος μπορεί να λειτουργήσει με νόμους Far West επειδή ο Ελληναράς πέρασε από την φάση "ψηφίζω διεφθαρμένους για να μου κάνουν τα χατίρια" , στην φάση "κρεμάλα σε όλους".

    Γιατί σε έναν τομέα που πραγματικά υπάρχει αποτέλεσμα κανείς δεν το χρεώνει στα θετικά?
    Μα γιατί ο Ελληναράς κρυβόταν και κρύβεται πίσω από τις γνωστές δικαιολογίες των μεγάλων που δεν τους αγγίζει κανείς.
    Έπαιρνε μίζες , απέκρυπτε εισοδήματα , απασχολούσε αδήλωτους εργαζομένους , δεν απέδιδε Φ.Π.Α., έμπαινε χωρίς ΑΣΕΠ, έχτιζε παράνομα αλλα ήταν συγχωρεμένος γιατί υπάρχουν οι μεγάλοι που δεν τους αγγίζει κανείς ....
    Δικαιολογούσε την απίστευτη παραβατικότητα του με αυτή την φτηνή δικαιολογία , λες και ο πολίτης οφείλει να σέβεται τους νόμους του κράτους μόνο αν το κράτος μεριμνήσει να συλλάβει όλους τους μεγαλύτερους κλέφτες από αυτόν!
    Τώρα που οι μεγάλοι που δεν τους αγγίζει κανείς πέφτουν ένας ένας , ο Ελληναράς θα βρίσκει χίλιες δυο δικαιολογίες για να μην είναι ευχαριστημένος , για να μην του είναι η κάθαρση αρκετή , γιατί?
    Γιατί είναι και ο ίδιος λέρα.

    • ΑπόΜηχανήςΦτωχός avatar
      ΑπόΜηχανήςΦτωχός @ Geros 09/01/2014 11:56:31

      Πέστα Γέρο. Ακριβέστατος.

      • Λευκό Κοτσίφι avatar
        Λευκό Κοτσίφι @ ΑπόΜηχανήςΦτωχός 09/01/2014 13:27:06

        Όμοιος ομοίω αυτώ πελάζει

    • Yiannis avatar
      Yiannis @ Geros 09/01/2014 12:18:10

      Λέρα είσαι εσύ, ανόητε!

    • Πτήση avatar
      Πτήση @ Geros 09/01/2014 12:31:55

      Γέροντα, έχεις χάσει πια εκτός από την αίσθηση του μέτρου (που ποτέ δεν την είχες) και τον στοιχειώδη αυτοσεβασμό (που και αυτόν ποτέ δεν είχες) :-). Μιλάμε για ρεζίλι!

      • Geros avatar
        Geros @ Πτήση 09/01/2014 12:56:04

        Αγαπητή μου μου είχατε υποσχεθεί ότι δεν θα γράφετε με δέκα nick ταυτόχρονα , γιατί μου τα χαλάτε τώρα?
        Θα μας πείτε τώρα κανένα ποιηματάκι σας ,ενδεικτικό της ψυχικής σας σύγχυσης , για να φτιαχτούμε?
        Μια χάρη δεν μου έχετε κάνει! Ζητάω πολλά?

        • Πτήση avatar
          Πτήση @ Geros 09/01/2014 13:07:26

          Τα χαπάκια σας όμως, δεν τα παίρνετε όπως σας έχει πει ο γιατρός και με στεναχωρείτε. Αν συνεχίσετε έτσι, το άσπρο πουκάμισο με τα χεράκια μπροστά, δεν το απογεύγετε και τότε νασ ξέρετε, πολύ θα λυπηθώ.... Περαστικά.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Πτήση 09/01/2014 14:05:57

            Ἄσπρα πουκάμισα,μέ τά χέρια μπροστά,μέ τά χέρια κάτω,ὅλοι μας ἤ τό ἕνα ἤ τό ἄλλο προβάρουμε...

          • Πτήση avatar
            Πτήση @ Κυθήριος 09/01/2014 16:44:27

            Εμείς μπορεί να τα...προβάρουμε περιστασιακά, άλλοι όμως τα φοράνε μόνιμα! :-)

          • Geros avatar
            Geros @ Πτήση 09/01/2014 14:07:04

            Ότι και να μου σούρνεις εγώ σε αγαπάω.
            Οι θέσεις σου είναι για τα πανηγύρια.
            Οι τρόποι σου κάνουν τον Τζέγκις Χαν να μοιάζει Ουρσουλίνα.
            Αλλά νομίζω ότι έχεις καλή ψυχή κατά βάθος , απλά είσαι πολύ μοναχική και αυτό σε κάνει επιθετική , πράγμα που θα σε κάνει πιο μοναχική , που με την σειρά του θα σε κάνει πιο επιθετική .... και πάει λέγοντας.
            Εγώ θα βγω έξω με κάτι φίλους τώρα , έχει όμορφη μέρα. Σου προτείνω να κάνεις το ίδιο , καλύτερο είναι από το να κάθεσαι ΟΛΗ ΜΕΡΑ μπροστά στον υπολογιστή να προσβάλλεις και να σε προσβάλλουν. Δεν νομίζεις?

          • Πτήση avatar
            Πτήση @ Geros 09/01/2014 16:43:18

            Κι εγώ σας αγαπάω, τι νομίζετε; Και πάντοτε σας αντιμετωπίζω με πολύ χιούμορ, τρυφερότητα και απέραντη κατανόηση. Σίγουρα θα είσαστε κάποιος ... αραχνιασμένος, εγκαταλελειμμένος από όλους παππούς (λόγω διαταραγμένης και επιθετικής προσωπικότητας), που θα ταϊζετε με απλανές βλέμμα στην άκρη μιας λίμνης τις πάπιες, πλάθοντας νοσηρά σενάρια με τη φαντασία σας και παραμιλώντας συνεχώς ακατάληπτα. (Στα διαλείμματα, μας καταθέτετε εδώ, κάποιες …πολύτιμες τρέχα γύρευε σκέψεις σας). Πηγαίνετε όμως τώρα στη σάλα του ιδρύματος που σας φιλοξενεί να παίξετε κανα ταβλάκι με τους φίλους σας και μη στεναχωριέστε για τους νεότερους. Ξέρουν αυτοί από μόνοι τους να συνδυάσουν δραστηριότητες και να μοιράσουνε το χρόνο κατά το κέφι τους. Με συγκινεί ωστόσο το επίμονο ενδιαφέρον σας, γι αυτό να σας καθησυχάσω. Περνάω πολύ καλά και διασκεδάζω με ό,τι κι αν κάνω. Κι εδώ μέσα κι εκεί έξω. Ξέρετε η μέρα είναι πολύ μεγάλη κι η νύχτα, ακόμη ….μεγαλύτερη. (Που να θυμάστε όμως εσείς, τι σας λέω... Κάτι αιώνες πριν, που να θυμάστε; )
            Φιλιά :-)

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Geros 09/01/2014 12:39:10

      Μια χαρά τα λες. Να τελειώνουμε με το παραμύθι για όλα φταίνε πάντα οι άλλοι, όλη η Ελλάδα μεσα στην κλεφτουριά βουτηγμένη.

      • Yiannis avatar
        Yiannis @ Jimakos 09/01/2014 12:53:35

        Να κι άλλος! Είσαστε πολλοί;

        • Geros avatar
          Geros @ Yiannis 09/01/2014 13:01:56

          Έχεις δει τα ζόμπι στο video clip του Thriller?
          Περίπου τόσοι είμαστε και παρόμοιοι στην όψη.

          Εσύ φοροφυγάς ή αργόμισθος του δημοσίου είσαι και καρφώθηκες?
          Μήπως το εξοχικό είναι αυθαίρετο?

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ Geros 09/01/2014 13:07:49

            Η ανοησία σου δεν έχει όρια, καημένε.

          • άλαλα και μπάλαλα avatar
            άλαλα και μπάλαλα @ Geros 09/01/2014 13:10:07

            Ζόμπι είσαι. Αυτό ακριβώς.
            Έχεις τουλάχιστον ...αυτογνωσία καημένε.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Geros 09/01/2014 13:10:24

            Όχι δα κι αυθαίρετο, κανάς ξενώνας θα είναι.

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ TopGunZ 09/01/2014 13:18:22

            Το γεγονός να θίγεται κάποιος, εάν αναίτια τον αποκαλούν "λέρα", περνάει από τη σκέψη σου;

          • Geros avatar
            Geros @ Yiannis 09/01/2014 13:50:16

            Τι από αυτά που είπα έκανες και θεώρησες ότι σε αφορά το λέρα?
            Εγώ νομίζω ότι έχεις μπει χωρίς ΑΣΕΠ , με μέσο πολιτικό. Όπως όλα τα Πασόκια που τώρα γίνανε Συριζάκια αγανακτισμένα.

          • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
            Θόδωρος 17.06.2014 @ Yiannis 09/01/2014 13:55:24

            Κι εσύ τι είσαι? Η απονομή της δικαιοσύνης? Μιλάς εξ ονόματος του λαού, όπως ο Πωλ Ποτ ή ο Τσαουσέσκου?

          • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
            Θόδωρος 17.06.2014 @ Θόδωρος 17.06.2014 09/01/2014 21:12:36

            @yiannis το παραπάνω σχόλιο

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ Θόδωρος 17.06.2014 09/01/2014 21:47:41

            Θόδωρε, διαβάζεις;
            Αυστηρά προσωπικές ήταν όλες οι αναφορές μου.

        • Jimakos avatar
          Jimakos @ Yiannis 09/01/2014 13:23:43

          Επί της ουσίας έχετε να πείτε τίποτα πέρα από χαρακτηρισμούς και ύβρεις;

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ Jimakos 09/01/2014 13:29:28

            Ο Γέρος ξεκίνησε τις ύβρεις. Στο δικό σου σχόλιο απάντησα με μια ελαφρά ειρωνεία, ούτε με ύβρεις ούτε με χαρακτηρισμούς.
            Επί της ουσίας, τώρα. Δεν είμαι "λέρα".

          • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
            Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ Yiannis 09/01/2014 13:34:52

            Ο Γέρος υβριστής επιλέγει να είναι. Του αρέσει έτσι. Μην τον παίρνεις στα σοβαρά.

          • Jimakos avatar
            Jimakos @ Yiannis 09/01/2014 13:43:28

            Δεν χρειάζεται να απαντήσεις αν είσαι λέρα, αν δεν ταυτίζεσαι με όσα αναφέρει πριν τον χαρακτηρισμό. Η ουσία δεν είναι τι είμαι εγώ ή εσύ, αλλά αν ισχύουν αυτά που αναφέρει για μεγάλο μερίδιο των συμπατριωτών μας. Απλή Λογική.

      • Λευκό Κοτσίφι avatar
        Λευκό Κοτσίφι @ Jimakos 09/01/2014 12:58:38

        Δεν είμαστε λαμόγια όλοι εδώ σαν κάτι Τζιμάκους και κάτι Γέροντες που κρίνουν εξ ιδίων, εκ φίλων κι εκ των συγγενών τους.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Λευκό Κοτσίφι 09/01/2014 13:11:11

          Αν δεν ήσασταν λαμόγια δε θα προσπαθούσατε να τα καλύψετε παίζοντάς το θιγμένοι.

          • Λευκό Κοτσίφι avatar
            Λευκό Κοτσίφι @ TopGunZ 09/01/2014 13:30:33

            Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος που απαιτείς να ...λουφάξουμε σα να΄μαστε ένοχοι μόλις εμφανιστεί κάποιος ''κουρδισμένος'' κι αρχίσει τις γενικευμένες κατηγορίες κατά των Ελλήνων. Αυτοί οι τύποι είναι συνήθως σε .....υπηρεσία. Να πάψουν τις ύβρεις λοιπόν, γιατί τους ξέρουμε πια.

          • Λευκό Κοτσίφι avatar
            Λευκό Κοτσίφι @ TopGunZ 09/01/2014 13:37:35

            Λαμόγια είναι αυτοί που το παίζουν και καλά κριτές των άλλων

          • Λευκό Κοτσίφι avatar
            Λευκό Κοτσίφι @ Λευκό Κοτσίφι 09/01/2014 13:38:29

            Και κάνεις πολύ μεγάλο λάθος που απαιτείς να …λουφάξουμε σα να΄μαστε ένοχοι εμείς, μόλις εμφανιστεί κάποιος ”κουρδισμένος” κι αρχίσει τις γενικευμένες κατηγορίες κατά των Ελλήνων. Αυτοί οι τύποι είναι συνήθως σε …..υπηρεσία. Να πάψουν τις ύβρεις λοιπόν, γιατί τους ξέρουμε πια.

          • Geros avatar
            Geros @ Λευκό Κοτσίφι 09/01/2014 14:15:13

            Και "οι Έλληνες" να έγγραφα πάλι είναι αυτονόητο ότι δεν εννοώ το 100% των Ελλήνων.
            Αλλά δεν το έγραψα , έγραψα "ΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ" , όχι δηλαδή όλοι οι Έλληνες , αλλα το κομμάτι αυτό των Ελλήνων που αποκαλούμε "Ελληνάρες".
            Εσείς γιατί ταυτιστήκατε με αυτούς που περιέγραψα θα μας πείτε?

        • Geros avatar
          Geros @ Λευκό Κοτσίφι 09/01/2014 13:24:48

          Δυο τρία πράγματα να μου έλεγες για τον εαυτό σου θα σου αποδείκνυα ότι κατά 90% τουλάχιστον είσαι κομμάτι της παραβατικότητας.
          Λαμόγια λέμε συνήθως κάτι τύπους που τα μάγκωσαν χοντρά , δεν εννοώ αυτό όταν λέω λέρα.
          Όταν κάνεις ιδιαίτερα στο παιδί σου δίνεις τα λεφτά στον καθηγητή νόμιμα ή μαύρα? (στην περίπτωση μου ο καθηγητής διαμαρτύρεται για τους φόρους ο αθεόφοβος! 20 χρόνια ιδιαίτερα , έχει ξεσκιστεί στην απόκρυψη εισοδήματος και του φταίνε οι φόροι!!).
          Όταν θα μαζέψεις τις ελιές σου στο χωριό θα πάρεις ένα δυο εργάτες να σε βοηθήσουν, θα τους πληρώσεις νόμιμα ή μαύρα? Σε νοιάζει αν είναι παράνομοι μετανάστες στην χώρα ή όχι? Θα δηλώσεις το ένα δυο χιλιάρικα που θα πάρεις από το λάδι στα εισοδήματα σου στην εφορία?
          Κάθε φορά που αγοράζεις κάτι και ο πωλητής θα σου προτείνει τιμή με και τιμή χωρίς Φ.Π.Α.τι θα διαλέξεις?
          Το σπίτι που έχτισες ή αγόρασες σε ποιο ποσοστό ήταν νόμιμο? Υπήρχε καμία από τις παρανομίες αυτές που δεν ήταν εν γνώση σου?

          Αυτά είναι ελάχιστα μόνο παραδείγματα παραβατικότητας που αφορούσε ΟΛΟΥΣ του Έλληνες. Μη μου πεις ότι ήσουν απέξω σε όλα αυτά .... Αλλά ακόμα και αν ισχυρισθείς ότι δεν έκανες τίποτα από αυτά (δεν θα σε πιστέψει κανείς αλλα εντάξει) , ποιο πιστεύεις είναι το ποσοστό των Ελλήνων που τα έκανε?

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Geros 09/01/2014 18:53:20

            Geros,

            Νοοτροπία δεκαετιῶν εἰσηγμένη καί υἱοθετημένη ἀπό τόν ἀνδρέα! "Εἴπαμε νά κάνωμε ἔνα δωράκι στόν ἐαυτό μας, ἀλλά ὄχι καί 500 ἑκατ!" ῾Υπῆρξαν βέβαια καί τά πάμπερς μέ τά δικά του δωράκια! ῾Ωρισμένοι ῾Ελληνάρες ἀκολούθησαν τό παράδειγμα τοῦ λαοπρόβλητου ἀρχηγοῦ τοῦ πασοκ. Κακές συνήθειες δύσκολο νά τίς κόψης, κάτι σάν τό ρημάδι τό τσιγάρο.

            Σηκῶστε τό χέρι ὅσοι ἐδῶ προσκυνήσατε καί ψηφίσατε τήν "᾿Αλλαγή"! :D

          • Καθαρός ουρανός avatar
            Καθαρός ουρανός @ Φωτεινή 09/01/2014 23:06:37

            Πες μας όμως και κάτι για τον κουρασμένο παχουλό τεμπελχανά που κοιμότανε ενώ καιγόταν η γούνα μας και μόλις πήρε χαμπάρι τι έρχεται,, την κοπάνισε και πέταξε χωρίς συνείδηση στον Γαποπροδόταρο τη ...σκυτάλη. Όποιος ψήφιζε παθητικούς , οκνηρούς κι επικίνδυνους αχαϊρευτους (με αυλή γεμάτη κλέφτες και νομιμοανήθικα λαμόγια), να σηκώσει το χέρι του.

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ Καθαρός ουρανός 10/01/2014 07:00:52

            Σηκώνω το χέρι μου ψηλά, με ανοιχτή παλάμη, προς τον "Καθαρό ουρανό".

          • Καθαρός ουρανός avatar
            Καθαρός ουρανός @ Yiannis 10/01/2014 07:33:39

            Άστο εσύ Γιάννο. Μή διακόπτεις τη μόνιμη ενδελεχή ....απασχόληση του χεριού σου για να ψηφίσεις. Συνέχισε τη δουλειά σου απρόσκοπτα. Mη χάνεις τον παλμό!

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ Yiannis 10/01/2014 07:37:21

            Σηκώνω και το δεύτερο.

          • Καθαρός ουρανός avatar
            Καθαρός ουρανός @ Yiannis 10/01/2014 08:00:14

            Από τα γραφόμενά σου, είναι σίγουρο οτι και με τα δύο χέρια, την ίδια ''δουλειά'' κάνεις.

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ Geros 09/01/2014 19:59:15

            Εντάξει, εντάξει, ομολογώ.
            Για τα ιδιαίτερα του γιου μου δεν πήρα αποδείξεις, όπως δεν έπαιρνε κι ο πατέρας μου, για τα δικά μου ιδιαίτερα, επί δικτατορίας.
            Έχουμε συντελέσει διαχρονικά και οικογενειακά στην καταστροφή της ελληνικής οικονομίας.
            Είμαι "λέρα"!!!

        • Jimakos avatar
          Jimakos @ Λευκό Κοτσίφι 09/01/2014 13:53:32

          Μαιμού επιδοτήσεις, μαιμού συντάξεις, μαιμού επιδόματα, μπανανες φαρσάλων, ρεβεγιον στον Κορυδαλλό, ολόκληρα χωριά επιδοτήσεις για ξενώνες, ολόκληρα χωριά τυφλοί, ολόκληρα χωριά ανάπηροι, ολόκληρα χωριά αγωνιστές εθνικής αντίστασης, κλοπή έξι ντιζελάμαξων βάρους 60-70 τόνων η καθεμία, δέκα φορτάμαξων και πολυάριθμων βαγονιών. Δεν φθάνουν οι συγγενείς μου για να τα κάνουν όλα αυτά.

    • daresome avatar
      daresome @ Geros 09/01/2014 12:42:16

      Γέροντα,
      Δεν ξέρω αν το κράτος μπορεί να λειτουργήσει με νόμους far west, πάντως εκδίδει νόμους far west.
      Ενδεικτικά : ν. 4172/2013, ά. 101 (περί κέντρου είσπραξης ασφαλιστικών οφειλών - Κ.Ε.Α.Ο.), παρ. 4 (δ) : "μετά τη διαβίβαση στο Κ.Ε.Α.Ο. των ληξιπροθέσμων οφειλών κάθε είδους διοικητική ή δικαστική αμφισβήτηση που ασκείται ενώπιον των οικείων Ασφαλιστικών Οργανισμών ή Δικαστηρίων δεν έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα"
      Τουτέστιν, "αποφασίσαμε, διατάξαμε, στα παίρνουμε και τρέχα μετά εσύ να ζητάς το δίκιο σου"
      Και όταν λέμε ασφαλιστικές οφειλές δεν εννοούμε μόνο τις εργοδοτικές, αλλά και αυτές των αυτοπασχολούμενων. Δηλ., να τους πάρουν τα σπίτια, για να έχουν αναγκαστική σύνταξη (και αν) στα γεράματα ...

      • Geros avatar
        Geros @ daresome 09/01/2014 13:43:20

        Σε αυτό έχεις δίκιο , το Ελληνικό κράτος μπορεί να σε πάει φυλακή επειδή δεν εκπλήρωσες ασφαλιστική υποχρέωση προς τον .... εαυτό σου!
        Είναι τρελό , δεν σου παρέχει ασφάλιση για το διάστημα που δεν πλήρωσες , συνεχίζει να σε χρεώνει, και μπορεί να σου πάρει και το σπίτι με τους ανατοκισμούς! Για την δική σου , προσωπική ασφάλιση!

      • Μπαμπης avatar
        Μπαμπης @ daresome 09/01/2014 13:45:14

        Απόλυτο δίκαιο έχει ο γέροντας εκτός κι αν ζείτε σε άλλη χώρα και του απευθύνετε φθηνούς χαρακτηρισμούς.Λες και δεν έχουμε δει όλοι γύρω μας ανθρωπολογικούς τύπους σαν αυτούς που περιγράφει,από τον πιο φτωχό που έγλυφε για θεσούλα στο δημόσιο για το παιδί και να πάρει ρεύμα το αυθαίρετο μέχρι τους πιο πλούσιους που θησαύριζαν με τα δανεικά και τους φόρους που πληρώνουν τα κορόιδα.Απόδειξη δε η δημοσκοπική άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ τελευταία όπου φαίνεται να παίρνει οριστικά κεφάλι σε σχέση με τη Ν.Δ.Μόλις ο Ελληναράς έμαθε τα πόθεν έσχες των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με τα δεκάδες ακίνητα και τις εξεζητημένες επενδύσεις στα αρπακτικά του χρηματοπιστωτικού συστήματος ήρθε και αγγαλίασε και δίνει απλόχερα την ψήφο του σε καινούργια λαμόγια.Η μόνη κοινή συνισταμένη είναι ότι γουστάρουμε τα λαμόγια,200 χρόνια σχεδόν ελληνικού κράτους είναι πια στο DNA μας.

        • Στήλη Αλατος avatar
          Στήλη Αλατος @ Μπαμπης 10/01/2014 14:46:49

          οι βολευτές της Ν.Δ. που ψήφισαν για την μή άρση ασυλίας του συριζαίου βουλευτή Γ.Σταθάκη, που κατηγορείται για κατάχρηση, σε ποιό ανθρωπολογικό τύπο ανήκουν κατά τη γνώμη σας?

          • Όμηρος ονείρων avatar
            Όμηρος ονείρων @ Στήλη Αλατος 10/01/2014 17:16:53

            Στον ''τύπο'' των αξιοπρεπών ανθρώπων, που δεν ψάχνουν μανιωδώς ευκαιρία έστω και αδικώντας κατάφορα, να βλάψουν παντιοτρόπως τον πολιτικό τους ''αντίπαλο''. Μάλλον πρόκειται για ....''τύπο'' που δεν σας είναι ψυχοδιανοητικά συγγενής....

      • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
        Θόδωρος 17.06.2014 @ daresome 09/01/2014 14:02:34

        Θα μπορούσα να σας ρωτήσω πως γίναν ή για ποιες ληξιπρόθεσμες οφειλές μιλάτε?
        Δώστε -αν θέλετε- ένα παράδειγμα δλδ (όχι οπωσδήποτε προσωπικό), να καταλάβω για τι μιλάτε..

    • George Ν avatar
      George Ν @ Geros 09/01/2014 14:59:47

      Συγνώμη που παρεμβαίνω στον καυγά σας αλλά ένας λαός μαθαίνει όπως και ένας άνθρωπος. Από τα λάθη του. Ετσι έγινε και στα κράτη που δουλέψατε. Απλά είχαν ξεκινήσει πιο νωρίς. Αφού τώρα οι Ελληνες ζητάνε να μπει στην φυλακή όποιος έβαλε το δάχτυλο στο μέλι, αυτό δείχνει ότι όλα πάνε καλά σε αυτόν τον τομέα. Προσεχώς και θεσμοί.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ George Ν 10/01/2014 08:27:48

        Άπό εκδίκηση προς τους πολιτικούς που του έκοψαν το χρήμα (μισθός, σύνταξη, χαράτσια) το ζητάμε. Όχι επειδή ξύπνησε η συνείδησή μας και γίναμε όλοι έντιμοι. Το παράδειγμα από τους θεσμούς υπήρξε άλλωστε ήδη και για τις δύο συγκυβερνώσες παρατάξεις: Άκης, Παπαγεωργόπουλος και έπονται κι άλλοι...

        • George Ν avatar
          George Ν @ Γεώργιος Τ. 10/01/2014 10:41:55

          Έχεις δίκιο μια και δεν το εξέφρασα σωστά. Ούτε στις υπόλοιπες χώρες οι άνθρωποι είναι πιο ή λιγότερο έντιμοι από εμάς. Σταδιακά γίνεται η σύνδεση στο μυαλό όλων μας, ότι άμα κάνεις τον ψόφιο κοριό στα πάρτι χασκογελώντας ή και περιμένοντας να αρπάξεις και συ κάτι, στο τέλος επειδή πάντα υπάρχουν πιο πονηροί από εσένα, εσύ πληρώνεις τον λογαριασμό (και μάλιστα αυτό που άρπαξες δεν έχει πιά αξία). Μόλις γίνει αυτή η εγκεφαλική σύνδεση, γίνεσαι άτεγκτος σε θέματα διαφθοράς. Είμαστε σε καλό δρόμο λοιπόν μια και ανακαλύψαμε πως λειτουργεί. Λίγο θυμωμένοι (the understatement of the year) αλλά πιο σοφοί.

    • Υπερίων avatar
      Υπερίων @ Geros 09/01/2014 18:38:36

      Μια χαρά τα λές.
      Έχει γεμίσει η χώρα λαμόγια, μεγάλα, μεσαία και μικρά. Οι δύο τελευταίες κατηγορίες χρησιμοποιούν ως πρόσχημα τα μεγαλολαμόγια για να συνεχίζουν απτόητοι το βιολί τους. Είναι οι ίδιοι που στρέφονται στα δύο άκρα, ΧΑ και Σύριζα νομίζοντας ότι έτσι θα μπορέσουν να επανεφέρουν την πρότερη -προ κρίσης- κατάσταση.

    • Στήλη Αλατος avatar
      Στήλη Αλατος @ Geros 10/01/2014 14:24:57

      Η (πικρή) αλήθεια είναι ότι οι κυβερνώντες -πρωτοστατούντος του ίδιου του Σαμαρά- συνεχίζουν να διορίζουν ή να κρατούν σε καίριες θέσεις ανίκανους ή και διεφθαρμένους, ακόμη ακόμη και άτομα με ήδη εκκρεμείς ποινικές διώξεις (αν αναφέρω ονόματα μάλλον θα κοπεί το σχόλιό μου, οπότε ας επισημάνω ενδεικτικά τους Διοικητές των Νοσοκομείων που διορίστηκαν ή παρέμειναν και τα "λαμπρά" βιογραφικά τους). Η Δικαιοσύνη λειτουργεί στον βαθμό και κυρίως στον χρόνο που της επιτρέπεται, άλλωστε πλην Τσοχατζόπουλου ουδείς οικονομικός μεγαλοεγκληματίας πρόκειται να σαπίσει στη φυλακή. Οι σοφοί μας νομοθέτες έχουν φροντίσει σχετικά, μιάς και οι ίδιοι είναι εν δυνάμει υποψήφιοι άλλωστε και ο αμέριμνος Χριστοφοράκος είχε δηλώσει από παλιά: "Στην Ελλάδα η Δικαιοσύνη ελέγχεται από τους πολιτικούς".
      Ας κρατάμε λοιπόν μικρό καλάθι για τους κάθε λογής "Τομπούλογλου", διότι για καθένα που πιάνεται, δέκα διορίζονται από τους σοφούς μας κυβερνήτες.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Στήλη Αλατος 10/01/2014 19:57:28

        Ακόμα δε το έμαθες; Ο Ταμπούλογλου είναι-ήταν ορισμένος από το ΔΣ του Νοσοκομείου το οποίο είναι ίδρυμα και δεν ορίζει διοίκηση το υπουργείο υγείας.

  10. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 09/01/2014 11:28:12

    Οι Πολιτικοί που επέλεγαν τα συγκεκριμένα πρόσωπα ως συνεργάτες τους ή στενούς τους φίλους ...θα δώσουν ποτέ κάποια εξήγηση?
    Ο Φιλιππίδης π.χ που δεν έμεινε ούτε ώρα χωρίς δουλειά, όταν έφυγε από τον Παναθηναϊκό, από ποιον επελέγη για το Τ. Ταμιευτήριο?

    • αραχνούλα avatar
      αραχνούλα @ ΣΟΝ ΠΕΝ 10/01/2014 08:15:30

      Από τους V

  11. Panos avatar
    Panos 09/01/2014 11:36:51

    Είναι γενικό ξεκαθάρισμα ή πόλεμος μεταξύ επιχειρηματικών συμφερόντων;;;
    Θα δείξει....

  12. Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
    Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής 09/01/2014 11:52:42

    Λέρα είσαι εσύ και να γυρίσεις στην πατρίδα σου, εκεί που έχεις ασφαλίσει και το έχειν σου. Σταμάτα πια το υβρεολόγιο κατά της Ελλάδας και των Ελλήνων. Αηδία κατάντησες.
    Τους μεγαλοκλέφτες που υπερασπίζεσαι και ...φοβάσαι μη και τους πιάσουν, αργά ή γρήγορα θα τους κατακεφαλιάσει κάποιος. Θα είναι οι τωρινοί; Θα είναι οι αυριανοί; Δε θα γλιτώσουν πάντως τα φιλαράκια σου. Αυτή είναι η δουλειά της Δικαιοσύνης και του κράτους. Να επιβάλλει το νόμο αδιακρίτως και αμερόληπτα. Το κράτος διαπαιδαγωγεί τον πολίτη, με το παράδειγμα και τη σοβαρότητά του. Αλλιώς δεν είναι κράτος, είναι το χαμετυπείο που σε βολεύει, για να βρίσκεις προφάσεις ν΄ανεβαίνεις στον άμβωνα της μισαλλοδοξίας και να ...κηρύττεις τη νοσηρή συλλογική ευθύνη που εκφράζει την ταραγμένη σου φύση.
    Πάρε τα χάπια σου να ηρεμήσεις κι άσε μας ήσυχους λοιπόν. Σ΄έχουμε καταλάβει άπαντες πλέον. Κι εσένα και το ύποπτο ρολάκι σου.

    • Geros avatar
      Geros @ Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής 09/01/2014 12:45:44

      Σε μια δημοκρατία δεν μπορούμε να μην αποδεχόμαστε την ευθύνη των πολιτών για τα χάλια της χώρας τους.
      Φυσικά και δεν είναι όλοι το ίδιο υπεύθυνοι , φυσικά και υπάρχουν κάποιοι που έχουν και ποινικές ευθύνες για το κατάντημα της χώρας ενώ ο μέσος πολίτης δεν έχει.
      Η άρνηση των τεραστίων ευθυνών του λαού που ψήφιζε και επικροτούσε αυτήν την παρακμή 40 χρόνια , είναι άρνηση της ουσίας του δημοκρατικού πολιτεύματος.
      Για αυτό και σήμερα όλη αυτή η άρνηση εκφράζεται και πηγάζει από την αριστερά και την άκρα δεξιά , τους κατεξοχήν χώρους άρνησης της πολυκομματικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας.

      Τώρα εσύ από αυτά που έγραψα κατάλαβες ότι υπερασπίζομαι μεγαλοκλέφτες φιλαράκια μου?
      Τι να πω?
      Ή έχεις σοβαρότατο πρόβλημα αντίληψης ή απλά γράφεις αλλαντάλλων ....

      • Λευκό Κοτσίφι avatar
        Λευκό Κοτσίφι @ Geros 09/01/2014 13:03:37

        Μια χαρά σε καταλάβαμε όλοι και κόψε πια τα απολυτίκια. Ο Ελληνικός λαός έχει ευθύνες γιατί υπομένει και δεν τους πιάνει με το βούρδουλα όλους. Οι μεγαλοκλέφτες έχουν ονοματεπώνυμο και τα τσιμπούσια τους δεν έχουνε στιγμή σταματήσει.
        Γι αυτό σταμάτα τον αποπροσανατολισμό. Δεν πιάνει πια.

    • dim avatar
      dim @ Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής 10/01/2014 01:18:55

      Το ποσοστό των Ελλήνων που ευθύνεται για το πώς φθάσαμε ως εδώ είναι όντως τεράστιο. Δεν υπάρχει έρευνα που να το προσδιορίζει αντικειμενικά σε κάποιο ποσοστό, αλλά αν κρίνουμε από τις μετακινήσεις ανα εκλογική διαδικασία, και από τις διάφορες επαγγελματικές κατηγορίες θα έλεγα ότι ξεπερνάει άνετα το 45% και ίσως φθάνει και στο ασύλληπτο ποσοστό του 70%. Και εξηγούμαι:

      Πόσο έπαιρνε το ΠΑΣΟΚ του «Τσοβόλα δώστα όλα και λεφτά υπάρχουν»? Το ΠΑΣΟΚ των μιζών, του εκσυγχρονισμού, του χρηματιστηρίου κλπ? Από 45% έως 48%. Πόσο πήρε τώρα που δεν είχε πια τίποτα άλλο να υποσχεθεί, και έκανε στροφή στο ρεαλισμό, αφού είδε ότι λεφτά πια δεν υπάρχουν? 12%... Και πόσο πήρε ο Σύριζα που έχει υποσχεθεί ότι θα αποκαταστήσει τα πάντα, και θα σκίσει τα μνημόνια? Από 4% πήγε στο 27%. Άρα μίνιμουμ ένα 23% με 36% είναι «πελάτες» που ευθύνονται και αυτοί λοιπόν για το πώς φθάσαμε ως εδώ. Πάμε και στην άλλη μεριά. Η ΝΔ έπαιρνε πάντα 40% με 47%, και πήρε 33% επί ΚΚ, και 30% επί Σαμαρά. Που πήγε αυτό το 13% με 17%? Μα φυσικά σε ΑΝΕΛ και ΧΑ, που λαϊκίζουν ασύστολα. Άρα, έως εδώ έχουμε ήδη ένα μέσο όρο 30% + 15% = 45% πολιτών, που δεν υπήρξαν ποτέ υπεύθυνοι και ορθολογιστές, παρά μόνο παρτάκηδες (συντριπτική πλειοψηφία παρτάκηδων υπάρχει στη κεντροαριστερά (30%), αλλά και η λαϊκιστικη δεξιά δεν πάει πίσω (15%)), και ούτε και τώρα έχουν τη πρόθεση να συμπεριφερθούν στο τόπο αυτό ως πολίτες υπεύθυνοι, αλλά τρέχουν πάντα πίσω από αυτόν που του υπόσχεται τα πάντα.

      Αυτά ως προς τις μετακινήσεις. Πάμε όμως και στο θέμα των επαγγελματικών κατηγοριών, και στο ποιοι επωφελήθηκαν από όλη αυτή τη κατάσταση:

      Στη κορυφή της πυραμίδας είναι περίπου 1.000 άτομα, που έφαγαν, έκλεψαν από 1 έως 10 εκατ. έκαστος εδώ και είκοσι χρόνια (Τσοχατζόπουλοι, Κάντες, Παπαγεωργόπουλοι, Μαντέληδες κλπ αφανείς μιζαδόροι). Σύνολο επιβάρυνσης για το κράτος: περίπου 3 δις. Και αν υπολογίσουμε ότι αυτό είναι συνήθως το 10% της συνολικής δουλειάς, άρα 30 δις. Φυσικά και κάποιος με σωστές διαδικασίες να έπαιρνε τη δουλειά, θα πλήρωνε ας πούμε το πραγματικό κόστος, που ας πουμε ότι ήταν στο 50% της τελικής τιμής, ότι είχαμε δηλαδή υπερκοστολόγηση 100% για να κλείσει η δουλειά. Άρα τελική επιβάρυνση για το κράτος 18 δις, ας τα κάνουμε 20 δις ευρώ για να είμαστε και σίγουρα μέσα.

      Κάτω από αυτούς υπάρχουν περίπου 10.000 μικρομιζαδόροι του ευρύτερου δημοσίου (κατηγορία Τομπούλογλου και Σία). Αυτοί ας πούμε ότι έβγαζα από 200.000 ευρώ μέσο όρο στη θητεία τους. Επί 5 θητείες στην εικοσαετία = 10 δις. Βάλε και άλλα 20 δις υπερκοστολογήσεις για να κλείσει η δουλειά, συνολική επιβάρυνση για το κράτος 30 δίς.

      Πάμε μετά στους 100.000 μεγαλοκαρχαρίες δικηγόρους, ιατρούς, φοροτεχνικούς κλπ (κατηγορία Αλέξη Μητρόπουλου και Σία). Αυτοί ας πούμε ότι απόκρυπταν 200.000 ευρώ ετησίως. Επί αυτού θα έπρεπε να αποδίδουν στο κράτος πχ 15% ΦΠΑ, και άρα 30.000 ευρώ ετησίως, και άλλα 30% φόρο εισοδήματος, δηλαδή σύνολο ετήσιας απόκρυψης 90.000 ευρώ. Ας το βάλουμε επί 10 χρόνια, για να είμαστε και πιο συντηρητικοί στις εκτιμήσεις μας, σύνολο επιβάρυνσης για το κράτος 90 δις.

      Κοιτάξτε πως παει ως εδώ η κλίμακα: Οι 1000 ναι μεν έφαγαν από 5 εκατ. έκαστος (τρελό ποσό για τον κάθενα ξεχωριστά) αλλά συνολική επιβάρυνση για το δημόσιο 20 δις. Οι επόμενοι 10.000 έφαγαν από πιο λίγα έκαστος αλλά συνολική επιβάρυνση για το δημόσιο 30 δις. Και οι επόμενοι επιβάρυνση 90 δις.

      Μετά έχουμε τη κατηγορία των δημοσίων υπαλλήλων: Αν υποθέσουμε ότι περίπου 300.000 ΔΥ ήταν αργόμισθοι ή υπεράριθμοι ή προκλητικά υπεραμοιβόμενοι, τότε έχουμε και από εκεί μια επιβάρυνση 300.000 * 20 χρόνια * 20.000 ευρώ ετησίως έκαστος = 120 δις επιβάρυνση.

      Πάμε τώρα και στη συντριπτική πλειοψηφία του λαού. Μικρομεσαίοι, ιδιώτες, ελεύθεροι επαγγελματίες του μεροκάματου κλπ κλπ κλπ. Σύνολο? 2 εκατ. συμπολίτες μας ? (που μαζί με τις οικογένειες τους φθάνουν τα 4 εκατ., και άρα το 66% του ενεργού πληθυσμού). Έκοβαν αποδείξεις? Όχι. Αν είχαν μια μέση απόκρυψη εισοδήματος 20.000 ευρώ ετησίως (πολύ συντηρητική εκτίμηση), επί 15% ΦΠΑ = 3.000 ευρώ, σύν άλλο 25% συντελεστής φόρου εισοδήματος = 5.000 ευρώ, έχουμε 8.000 ευρώ ετησίως, επί 2 εκατ. πολίτες, επί 20 χρόνια = 320 δις συνολική επιβάρυνση για το δημόσιο.

      Είδατε πως εκτινάσσεται η κλίμακα? Για τους 300.000 χαραμοφάηδες του δημοσίου 120 δις. Για την μικρή καθημερινή φοροκλοπή από 2 εκατ. μικρους και μικροεμεσαίους, 320 δις επιβάρυνση…

      Προφανώς και οι υπολογισμοί μου είναι πρόχειροι, και προφανώς μπορεί τα ποσά να είναι πιο μεγάλα για τους μεγαλοκαρχαρίες, και πιο μικρά για τους πολλούς μικρούς άλλα το συμπέρασμα και το μήνυμα είναι ένα: το 45% έως 65% του λαού επωφελήθηκε πάρα πολύ από όλο αυτό το φαγοπότι, και για αυτό και τότε ψήφιζε λαϊκιστές, και για αυτό και τώρα καταφεύγει σε λαϊκιστικα κόμματα (Σύριζα, ΑΝΕΛ, ΧΑ) γιατί του υπόσχονται ότι θα κάνουν ακριβώς αυτά που μας έφεραν εδώ… Η αναλογία των αριστερών και δεξιών ψηφοφόρων που στηρίζουν τον λαϊκισμό, είναι πάντως διαχρονικά σταθερή. Τι έγραψα στη πρώτη ανάλυση? 30% αριστεροί που ψηφίζαν πάντα με γνώμονα το «δώσε ημίν σήμερον», και «για τις επόμενες γενιές έχει ο Θεός», και αντίστοιχα 15% δεξιών που κάνουν το ίδιο. Ε, και τώρα 30% στο Σύριζα (αριστεροί δηλαδή), και 15% σε ΧΑ και ΑΝΕΛ (δεξιοί δηλαδή)… Αν θέλουμε να υπάρξει σωτηρία για τις επόμενες γενεές, πρέπει αυτό το 30% - 50% των υπεύθυνων ψηφοφόρων, πέριξ του κέντρου, και με τη σαφή πλειοψηφία να ανήκει στο κεντροδεξιό χώρο, να βαστήξει γερά, ώστε να έχουμε για τα επόμενα χρόνια μια κυβέρνηση υπεύθυνη, που δεν θα λαϊκίζει, και θα μπούμε επιτέλους στο σωστό δρόμο ως κράτος, ως νοοτροπία, ως παραγωγικότητα, ως ανταγωνιστικότητα κλπ κλπ κλπ.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ dim 10/01/2014 08:14:39

        Δεν έχεις άδικο. Απλά τώρα που ξέρουν ΟΛΟΙ τι έγινε δεν υπάρχει ανεύθυνος. Μέχρι τον ΓΑΠ κάποιοι ήταν ανενημέρωτοι ίσως λόγω νοοτροπίας να μην ασχολούνται αρκετά με τα της πολιτικής. Πάντως το 1/3 των ψηφοφόρων είναι σίγουρα της νοοτροπίας "κρύβομαι πίσω από τα μεγάλα λαμόγια για να μη φαίνεται η δική μου λαμογιά".

      • ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
        ΓΡΗΓΟΡΗΣ @ dim 10/01/2014 16:54:57

        Καλά φίλε Dim, όπως το λες κι ο ίδιος, προφανώς και οι υπολογισμοί σου είναι πρόχειροι. Πολύ πρόχειροι θα έλεγα, διότι ακόμα κι αν δεχτούμε ως επιτρεπτή την προσσέγγιση που κάνεις , μιλάς μόνο για τά "έξοδα" και καθόλου για τα "έσοδα" του Ελληνικού κράτους απο τις μη παρασχεθείσες κρατικές παροχές που οφείλει ως μέλος της ΕΕ στους πολίτες.
        Με τη δική σου λογική πχ. Ετησίως το κράτος στερεί απο τους πολίτες (σε σχέση με το μέσο ορο της Ευρωζώνης) περίπου 10.000 ευρώ το έτος/οικογένεια για φροντιστηρια, παιδ. σταθμούς,ελλιπή επιδόματα ΟΑΕΔ, ελλιπείς συντάξεις, ιατροφαρμακευτ. περίθαλψη, ελλιπείς δημόσιες συγκοινωνίες κλπ . Επι 3.000.000 οικογένειες επι 20 χρόνια είναι περίπου 600 δίς που ωφείλει το κράτος στους πολίτες-320 που κατορθώνουν να γλιτώσουν απο τους φορομπηχτικούς μηχανισμούς των χαρατσιών=280 δις!!! χρωστάει στο λαό το κράτος και είναι λογικό, αφού όπως εσύ υπολόγισες αυτά τα τρώνε οι μιζαδόροι,πολιτικοί, μεγαλοκαρχαρίες και υπεράριθμοι Δ.Υ. με πρώτους τους βουλευτές που είναι οι διπλάσιοι των απαιτουμένων. Αρα και με τους υπολογισμούς σου ακόμα, βγαίνει το συμπέρασμα που όλοι ξέρουμε , οτι ο φτωχός τα πληρώνει τελικά όλα κι όχι μόνο δεν χρωστάει στους κρατικούς λυμαιώνες, αλλά αυτοί του χρωστάνε. Η δε ευθύνη είναι 99% στούς άρχοντες και 1% στούς υπηκόους κι αυτό διότι οι άρχοντες δίνουν το διδακτικό παράδειγμα, το κεφάλι κυβερνά και όχι τα πόδια. Η ευθύνη των υπηκόων είναι γιατί δεν επαναστατούν όπως παλαιότερα για να μειώνεται η ασυδοσία των αρχόντων...

      • papadopoulos ilias avatar
        papadopoulos ilias @ dim 10/01/2014 17:27:43

        ήταν ανάγκη να γράψεις όλο αυτό το κατεβατό για να μας πείς, οτι ο μόνος έντιμος είσαι εσύ?

        • dim avatar
          dim @ papadopoulos ilias 10/01/2014 23:19:07

          Όλο το κατεβατό το έγραψα για να συνειδητοποιήσουν και οι πλεόν δύσπιστοι ότι το χρέος δε δημιουργήθηκε μόνο από τους λίγους που φάγανε και κλεψανε τρελά, αλλά όλοι συντελέσαμε στη δημιουργία αυτού του χρέους, και μάλιστα με τη μορφή πυραμίδας. Οι λίγοι (τσόχας και σια) φάγανε πολλά, και πρέπει να πάνε ισόβια, αρκετοί άλλοι (Τομπού, Μητρόπουλος και σια) φάγανε αρκετά και πρέπει να μπούνε δεκαετία και πλέον, και να γίνει και δήμευση, αλλά οι πολλοί (ΔΥ, Ελ.Επ, μικρομεσαίοι κλπ) πήραν αμοιβές από το δημόσιο που δεν τις αξίζανε ή φοροδιαφύγανε από λίγο ο καθένας αλλά σαν σύνολο επιβαρύνανε το δημόσιο χρέος δεκαπλάσια από τα μεγαλολαμόγια.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ dim 11/01/2014 02:32:01

            +100000000. Εγραψες αγαπητε φιλε αυτα που φωναζω και κανενας δεν θελει να παραδεχτει. Πολλες φορες εχω αναφερθει σε ολες αυτες τις ταξεις που ειχαν συμμετοχη στο παρτυ. Καποτε εκνευρισμενος και εγω ειχα θυμωσει με την δηλωση του Παγκαλου ¨Μαζι τα φαγαμε¨ . Μετα απο ηρεμη σκεψη καταλαβα οτι ειχε δικαιο και ας μου ειναι και αντιπαθης απο την εποχη των Ιμια. Δυστυχως το πιο μεγαλο μερος του χρεους κατασπαταληθηκε σε ανθρωπους ολων των κατηγοριων. Πληρωνε ο ατυχης ιδιωτικος υπαλληλος απιθανες κρατησεις για νε παιρνει υψηλες συνταξεις και εφαπαξ ο 50αρης του ΔΤ τομεα και ακομα χειροτερα ο Υπαλληλος των ΔΕΚΟ. Τιποτα δεν ηταν ανταποδωτικο εκ του πονηρου. Π.χ Ενας υψηλομισθος υπαλληλος του ΙΤ με 35 ετη εργασιας και κρατησεων εχει πληρωσει σε κρατησεις πανω απο ενα εκ. και παιρνει συνταξη το μισο η το ενα τριτο υπαλληλου μιας ΔΕΚΟ και φυσικα ουτε λογος για εφαπαξ. Τα δε τυχερα (λαμογιες ) των υπαλληλων του Υπ. Οικ, Πολεοδομιων, Τελωνειων, ΙΚΑ, ΥΠ. Συγ..... κλπ ολοι τα γνωριζουμε.

  13. Ιπτάμενος Ολλανδός avatar
    Ιπτάμενος Ολλανδός 09/01/2014 11:58:50

    “Επιχείρηση καθαρά χέρια”...

    Και γιατί όχι "Επιχείρηση καθαρό Σύνταγμα και καθαροί Νόμοι";

    Τί είναι εκείνο άραγε που καθιστά απαραίτητη την εντολή περί μή παρακώλυσης για να δεήσουν να αρχίσουν να αλέθουν αποτελεσματικά οι μύλοι της δικαιοσύνης;

    Καλή η απονομή δικαιοσύνης "κατ'εντολήν να μήν υπάρξει ουδεμία παρακώλυση", αλλά χωρίς θεσμική θωράκιση και λειτουργία των θεσμών σε περιβάλλον ισονομίας δυστυχώς τέτοιες ενέργειες θεωρούνται από μεγάλο τμήμα των πολιτών απλά “ξεκάρφωμα”.

    Και όταν λέμε θεσμική θωράκιση ξεκινάμε από το Άρθρο 86 του Συντάγματος και το νόμο περί ευθύνης υπουργών. Δεν ισχυρίζομαι ότι είναι ικανές συνθήκες, αλλά είναι αναγκαίες. Όσο δεν γίνονται (ή τουλάχιστον δεν δρομολογούνται), η όποια κυβέρνηση, κάθε φορά που θα δίνει εντολές περί μή παρακώλυσης, θα εμφανίζεται αναξιόπιστη και θα λοιδωρείται. Αντίθετα, εκείνη η κυβέρνηση που θα δρομολογήσει και θα υλοποιήσει αυτές τις αλλαγές θα κερδίσει τη θετική προδιάθεση από ένα σημαντικό τμήμα από τους ενεργούς και σκεπτόμενους πολίτες.

    Τεράστια ευκαιρία, να μήν πάει χαμένη... Και μή μου πεί κανείς για το πολιτικό κόστος, μιά και άν δρομολογηθούν τέτοιες διαδικασίες, θα γίνει ολοφάνερη η γύμνεια και η αμφίβολη πρόθεση των τότε νομοθετούντων...

  14. Tassos avatar
    Tassos 09/01/2014 12:19:56

    Τον μεγαλύτερο κλαυσίγελο τον προκαλούν οι χουντοναζί που ψωμίζονται δεκαετίες τώρα από το εφοπλιστικό κεφάλαιο (εκτός από τα νταβατζιλίκια)

    • αραχνούλα avatar
      αραχνούλα @ Tassos 10/01/2014 08:16:32

      Να και ο εμμονικός κομμουνιστής...

  15. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 09/01/2014 12:22:33

    Τα λεφτά απο λαμογιοδάνεια στα ταμεία των τραπεζών, η φοροδιαφυγή στο Δημόσιο Ταμείο, η εργοδοτική εισοροδιαφυγή στα ασφαλιστικά ταμεία.
    Οι χρυσοδάκτυλοι άς μείνουν απολύτως ελεύθεροι. Αλλά χωρίς "χρυσό" και χωρίς πισίνες, "πισινές" και "πισινούς" (άς τους "κόψουν τον κώκο", που λέμε).
    Η σύνταξη ΙΚΑ ή ΤΕΒΕ και ο μισθός ανειδίκευτου είναι επαρκέστατα και πολύ κατάλληλα μέτρα σωφρονισμού.
    Να μάθουν πόσα απίδια μπάζει ο σάκκος...
    Όνειρα ενός πολίτη, φυσικά, που θα μείνουν όνειρα.
    Δεν έχω αυταπάτες.

  16. Φανούριος Αττάρδ avatar
    Φανούριος Αττάρδ 09/01/2014 12:25:29

    ...και τι είναι λίγες εκατοντάδες εκατομμύρια Ευρώ επισφαλή δάνεια από το 2005 έως το 2011 ;
    Ακούω ότι, το συνολικό ύψος των επισφαλών δανείων εκείνης της περιόδου για τις τράπεζες ανήλθε σε 50 δις περίπου..... 50 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΥΡΙΟΙ.... ΔΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΒΕΡΤΑ - ΚΟΥΒΕΡΤΑ και σήμερα μου επέβαλλαν να τα πληρώσω ΕΓΩ !!!!!!!!!!!!
    Τι συνέβη στις άλλες τράπεζες ; Που είναι οι συλλήψεις ; Που είναι οι έρευνες;
    Ακούω ότι, το ΤΤ ήταν από τις καλύτερες τράπεζες , τουλάχιστον δεν δάνειζε στα ΜΜΕ !!!!!!
    Ερωτώ, επειδή πράγματι δεν γνωρίζω αλλά...ακούω με ενδιαφέρον πολλά και διάφορα :
    α. Ανακεφαλαιοποιήθηκε το ΤΤ με χρήματα από τη ΤΣΕΠΟΥΛΑ μας όπως συνέβη με κάτι άλλα καλύτερα "παιδιά" και εάν ναι .... με πόσα χρήματα του Ελληνικού λαού ;
    β. Δάνεισε τον Καρούζο το ΤΤ ναι ή όχι ;
    γ. Σε τι ποσοστό είχε "ελλείματα" το ΤΤ και σε τι ποσοστό είχαν άλλες γνωστές τράπεζες ;
    Αυτά είναι κύριοι....απλά πράγματα να ... καταλαβαινόμαστε !

  17. Πτήση avatar
    Πτήση 09/01/2014 12:26:27

    Όλα καλά, υπάρχει όμως ακόμη πάρα πολλή δουλειά για να γίνει και να θιγούν ΟΛΟΙ οι υπεύθυνοι σκανδάλων, οι παντίοις τρόποις εμπλεκόμενοι και οι πολυάριθμες συμμορίες τους. Μεγαλομηντιάρχες, εργολάβοι και λοιποί εκβιαστές-συνεργοί της καταστροφής, πρέπει ν΄αποκαλυφθούν, να τιμωρηθούν και να επιτρέχουν τα κλοπιμαία.
    Παράλληλα, θα ήτανε θαυμάσιο κ. Αντώνη Σαμαρά, ν' αλλάξετε άμεσα το Νόμο περί ευθύνης υπουργών. Να επιβάλλετε τη διαφάνεια στα οικονομικά των κομμάτων και να απαιτήσετε την αποπληρωμή των δανείων που αυτά έχουν λάβει από το Τραπεζικό σύστημα. Όταν οι πολίτες φυλακίζονται για χρέος 10.000 Ευρώ, δε γίνεται να υπάρχουν πολλά μέτρα και σταθμά για τους πολιτικούς και τα μαγαζιά τους. Δώστε εσείς το παράδειγμα και σίγουρα, θα εκτιμηθεί.

    • Ιπτάμενος Ολλανδός avatar
      Ιπτάμενος Ολλανδός @ Πτήση 09/01/2014 13:01:43

      και το Σύνταγμα, Άρθρο 86, να μήν ξεχνιόμαστε. Ξέρω ότι ο Νόμος αλλάζει ευκολώτερα από το Σύνταγμα, αλλά για φανταστείτε το πόσο θα αυξηθεί η αξιοπιστία εκείνης της κυβέρνησης που θα πιάσει επί τέλους αυτό το φλέγον θέμα...

      Ειρήσθω εν παρόδω ότι η κριτική για το Άρθρο 86 προέρχεται και μέσα από τις τάξεις της ΝΔ, π.χ. εδώ:

      http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_6_22/06/2008_274956

      Βεβαίως, μένει το λεπτό ζήτημα ότι ο αρχιτέκτων της παρούσας μορφής του Άρθρου 86 είναι σημερινός αντιπρόεδρος της συγκυβέρνησης...

  18. Yiannis avatar
    Yiannis 09/01/2014 13:22:30

    Δεν προσπάθησα να καλύψω κάτι και ούτε το "παίζω", είμαι θιγμένος. Κανονικά, θα έπρεπε να έχεις θιγεί και συ.

  19. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 09/01/2014 13:41:17

    Δια τους γνώστες των τραπεζικών θυμάτων, quiz:
    ΤΤ πάει στην → Eurobank.
    Eurobank ανακεφαλαιοποιήθηκε χωρίς warrants και δεν επαναπωλείται σύντομα μετοχικό στόκ σε ιδιώτες. Η μόνη από τις μεγάλες τράπεζες με status προσωρινά κρατικοποιημένης. Κουμάντο κάνει στο management το ΤΧΣ (δηλαδή ο ESM).
    Καταλαβαίνουμε; Μήπως στόν όμιλο Eurobank αρχίζουν να χαμηλώνουν οι εκ των έσω "ασπίδες προστασίας" που προστάτευαν τους θαλασσο-δανειολήπτες;
    Μια υπόθεση κάνω, δεν είμαι βαθύς γνώστης, αλλά θα δούμε άν θα πρέπει να πούμε "thanks" και σε ποιούς...

    • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
      Θόδωρος 17.06.2014 @ Uncle Stgm 09/01/2014 17:28:14

      Σαν να λέμε το κράτος μας κυνηγάει τους θαλασσο-δανειολήπτες, Θείε? Αυτό λες?
      Όπως με FBB Bank & Probank?

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Θόδωρος 17.06.2014 09/01/2014 18:09:15

        Εξαρτάται ποιον εννοείς "κράτος"...
        Πιθανόν το ΕSΜ, άν και δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι το κάνει.
        Αλλά είμαι ακόμη πιό α-βέβαιος ότι το άλλο, το εγχώριο, αποτελεί όντως κράτος.

        • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
          Θόδωρος 17.06.2014 @ Uncle Stgm 09/01/2014 19:15:13

          O ESM υποστηρίζει οικονομικά το Ελλ. Κράτος, nicht? Άρα? Οι κρατικοί επίτροποι των τραπεζών εγκρίνουν τοιαύτες κινήσεις..

      • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
        Θόδωρος 17.06.2014 @ Θόδωρος 17.06.2014 09/01/2014 18:16:24

        Δεν μιλάω ειρωνικά, όταν άλλαξαν χέρια αυτές οι τράπεζες δεν βγήκαν πολλά στη φόρα?

        Είθε..

      • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
        Θόδωρος 17.06.2014 @ Θόδωρος 17.06.2014 09/01/2014 21:08:55

        Διόρθωση: Proton Bank, όχι Probank

  20. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 09/01/2014 13:50:15

    Καλο ειναι να ακουμπησουμε..........και αυτους που ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΦΙΛΟΙ στην παραταξη, και ειναι μεσα στη μποχα.

  21. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 09/01/2014 13:50:37

    Κάθαρση με μικροκαρχαρίες δεν γίνεται.Όταν θα αρχίσουν να συλαμβάνονται οι ΜεγαλοΠΑΣΟΚ καρχαρίες τότε θα πιστέψουμε ότι ο Σαμαράς είναι αυτός που θα εξυγιάνη το σύστημα

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Βαγγέλης 10/01/2014 08:30:38

      Δε τα έμαθες; Άκης, Γιάννος, Παπάκ είναι καταδιακσμένοι ή υπόδικοι.

  22. kapar13 avatar
    kapar13 09/01/2014 13:51:53

    Τα δάνεια που δόθηκαν στα κόμματα δεν ήταν επισφαλή;
    Τα δάνεια στο MEGA, στον ΔΟΛ, στον ΑΛΤΕΡ;
    Μπράβο στις εισαγγελείς που άρχισαν να ξετυλίγουν το πουλόβερ, αλλά έχουμε δρόμο ακόμη...

  23. knight rider avatar
    knight rider 09/01/2014 14:04:12

    Μόνο άμα βουτήξουν τον Προβόπουλο θ΄αρχίσω να πιστεύω ότι κάτι αλλάζει και υπάρχει ελπίδα.....

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ knight rider 09/01/2014 18:11:23

      Άν ήταν τερματοφύλακας θα ήταν ο No1 κουνελοπνίχτης.
      Άν ήταν τροχονόμος, θα ήταν επίσης ο Νο1. Ο καλύτερος.

  24. Λευκό Κοτσίφι avatar
    Λευκό Κοτσίφι 09/01/2014 14:05:50

    Οι συγγενείς σου όμως συν τους συγγενείς, τους φίλους, τους γνωστούς, ευνοούμενους και τους ασπαζόμενους την κομματολατρεία πελάτες που στήριζαν τα καθεστώτα, σίγουρα αρκούν. Το ζήτημα είναι οτι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του Ελληνικού λαού δεν τα έφαγε παρέα μ΄εσάς που αρέσκεστε στις γενικεύσεις για ν΄αυτοαθωώνεστε. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, μην προσπαθείτε αδίκως να μας ...πείσετε. Κρατείστε τις ενοχές, για τον εαυτό σας.

  25. Jimakos avatar
    Jimakos 09/01/2014 14:24:12

    Οι γενικεύσεις έχουν την έννοια της αυτοκριτικής που πρέπει να κάνουμε σαν λαός.

    • m.s avatar
      m.s @ Jimakos 09/01/2014 17:00:46

      λευκό κοτσύφι λέμε ... όχι σαν κάτι παλιομαύρα που ξέρω.

  26. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 09/01/2014 14:26:40

    DPM – Deputy Prime Minister = BAGGELAS
    EXEI KANEI τα χειρότερα και ποζάρει ως σωτήρας ... ο μεγαλύτερος προστάτης της διαπλοκής !!!

  27. Θόδωρος 17.06.2014 avatar
    Θόδωρος 17.06.2014 09/01/2014 15:04:58

    Έτσι Πρόεδρε, κόψε πιο βαθιά από την ρίζα την σαπίλα και πέταξε την!
    Άντε να δούμε.. και τι θα γίνει στο τέλος βέβαια..

    Αν κάνεις τα σωστά, μην χαμπαριάζεις τίποτε, ας τους να σκούζουν. Κραυγάζουν γιατί καίγεται η γούνα τους, η δικιά τους και των νταβατζήδων αφεντικών τους..

  28. θηραία avatar
    θηραία 09/01/2014 17:03:45

    Τα "εντάλματα σύλληψης" διαφόρων γνωστών ονομάτων,
    θα αποκτήσουν απήχηση στην κοινωνία, μόνο όταν θα συνοδεύονται και με κατασχέσεις των σεβαστών ποσών, που καταχράστηκαν από το δημόσιο...

    ..αλλιώς θα ακούγονται σαν διάλειμα με name dropping σε party της Μυκόνου...
    ...πολύ κουτσομπολιό, πασπαλισμένο με φθόνο κι αδιαφορία...

  29. Ανόμιμα avatar
    Ανόμιμα 09/01/2014 17:30:37

    Αποκαλύψτε το ρόλο του Σημίτη και των .... συνεργατών του. Να μάθει ο Ελληνικός λαός πως φτάσαμε ως εδώ. Όλη την αλήθεια. Μονάχα αυτή μπορεί πια να μας σώσει.

  30. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 09/01/2014 19:03:24

    Φέρτε πίσω τά κλεμμένα! Τί θά μᾶς ὡφελήση μόνο ἡ καταδίκη τους καί ἡ φυλακή;;;

  31. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 09/01/2014 19:43:23

    :-)

  32. αναξιμανδρος avatar
    αναξιμανδρος 09/01/2014 20:28:42

    αναμενω tweet γνωστου twitterakia-μαιντανου για το ποσο πετυχημενη ηταν η κυβερνηση καραμανλη....

  33. Αμαμελίς avatar
    Αμαμελίς 09/01/2014 23:21:28

    Κατά πως φαίνεται η κοπή της πίτας του Ταχ Ταμ φέτος θα γίνει στη...ΓΑΔΑ!

  34. Αβαδδών avatar
    Αβαδδών 10/01/2014 03:33:44

    Άλλα αντί άλλων τα σχόλια σε ένα καυτό και ιδιαίτερα πονηρό θέμα. Τα μισά σχόλια την πέφτουν στον Geros λες και είπε κάτι πρωτάκουστο ή εξωπραγματικό! Αυτοκριτική κυρίες και κύριοι! Όλοι μας μήπως ντραπήκαμε κάποια στιγμή να ζητήσουμε απόδειξη €3.5 για ένα καφέ για να μη μας κοιτάξει περίεργα το ραντεβού μας ή ο large γνωστός/ή μας?
    Διαβάσατε το το πόρισμα για τον Φιλιππίδη και σία? Το κατηγορητήριο επισείει, σε περίπτωση καταδίκης, ποινές για τη μεν κακουργηματική απιστία (και την άμεση συνέργεια σε αυτήν) κάθειρξη μέχρι δέκα (10) ετών, για τη δε κακουργηματική απάτη εις βάρος του Δημοσίου υπό ιδιαζόντως επιβαρυντικές περιστάσεις ισόβια κάθειρξη και για τη νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες υπό την επιβαρυντική περίσταση της περ. γ΄ του άρθρου 45 του Ν. 3691/2008 κάθειρξη τουλάχιστον δέκα ετών και χρηματική ποινή από πενήντα χιλιάδες (50.000) ευρώ έως δύο εκατομμύρια (2.000.000) ευρώ. Κατηγορείται και η διευθύνουσα συμβουλος του ΤΧΣ Αναστασία Σακελλαρίου η οποία διαχειρίζεται τα 50 δισεκατομύρια της ανακεφαλαίωσης!! Ποιοι να την επέλεξαν άραγε? Γνωστές και οι σχέσεις Φιλιππίδη - ΚΚ και Παπαδόπουλου - ΓΑΠ.

    • αραχνούλα avatar
      αραχνούλα @ Αβαδδών 10/01/2014 08:21:35

      Και φυσικά πανω από αυτούς βρίσκεται η γνωστή οικογένεια, που δεν τολάμει κανείς να αναφέρει και τον τελευταίο καιρό ακούγεται ότι έχει κάνει "κουμπαριές" με τους τσιπρέους.

  35. CHRIS avatar
    CHRIS 10/01/2014 05:06:38

    “Επιχείρηση καθαρά χέρια” με την ΔΣ του ΤΧΣ και τον ΔΣ του ΤΤ που διορίστηκαν από την τρέχουσα κυβέρνηση υπόδικους για απιστία κατά του Δημοσίου; Δεν νομίζω. Μάλλον θα σας πάρει όλους ο γεροδιαβ... εκεί στη Κυβέρνηση.

  36. Κωστας avatar
    Κωστας 10/01/2014 09:37:50

    Αν δεν εχουμε καταλαβει οτι 4 χρονια τωρα ο ελληνικος λαος πληρωνει μια ελιτ κομματοσκυλων και επιχειρηματιων τοτε τι να πω ? Επεισαν επικοινωνιακα τον λαο οτι αυτος φταιει και οτι τα εφαγαν μαζι και επελεξαν για να περασουν τις πολιτικες τους να φτωχοποιησουν ενα μεγαλο μερος του λαου.Παιρνουν μετρα εναντιον των φτωχων των αδυνατων και των μεσαιων για 50 και 100 εκατομμυρια που ξεσηκωνουν τον κοσμο ενω εδιναν δανεια 100 και 200 εκατομμυριων με μια υπογραφη ενω ηξεραν οτι ηταν δανεικα και αγυριστα.Ολα τα λαθη των τραπεζων τα φορτωσαν στον λαο.

  37. papadopoulos ilias avatar
    papadopoulos ilias 10/01/2014 09:48:31

    Είναι θλιβερό το φαινόμενο, να οδηγούνται σιδηροδέσμιοι στα δικαστήρια και στις φυλακές στελέχη ΔΣ εταιρειών που έχουν σχέση με το δημόσιο χρήμα!!
    Η κυβέρνηση ΕΛΥΣΕ και αυτό το πρόβλημα!! με νομοθετικές παρεμβάσεις ΑΠΑΛΛΑΞΕ τα μέλη των συμβουλίων αυτών από τις όποιες ποινικές ευθύνες μπορεί να τους καταλογίσει κάποιος στο μέλλον!! Επιτέλους γινόμαστε Ευρωπαική χώρα. Ευτυχώς που ήρθε η τρόικα και μας έδειξε το σωστό δρόμο γιατί αλλιώς δεν θα βρήσκαμε " ικανα" στελέχη για να λειτουργήσει ο Δημόσιος τομέας.
    Τελικά αυτό που μένει από όλο αυτό το σκηνικό, ειίναι οτι "όλοι μαζί τα φάγαμε". Και αφού εμείς δεν ζητούσαμε απόδειξη για τον καφέ, δεν έχουμε το δικαίωμα να φωνάζουμε "γιατί η Χοχτιφ δεν πληρώνει 500 εκατομμύρια ΦΠΑ που εισέπραξε?" Έτσι λοιπόν, ΟΛΟΙ ΕΝΟΧΟΙ!! (εκτός απο τα μέλη της συγκυβέρνησης,τους βουλευτές που ψηφίζουν ότι τους πούν χωρις "μα και μου" και φυσικά τα δικά μας παιδιά που έχουνε αναλάβει ,με ....ευτελή χρηματικά ποσά, να φέρουν στον "ίσιο δρόμο" αυτή την χώρα.)
    Έτσι καταφέρατε να δημιουργηθεί ένα ολοκληρωτικό κράτος, το οποίο ελέγχει όλο τον ΔΗΜΟΣΙΟ και ΙΔΙΩΤΙΚΟ βιο των πολιτών.Αφου φάγατε το παραμύθι της φοροδιαφυγής επιτρέψατε στο κράτος να σας ελέγχει τα πάντα και να έχει κυριαρχικά δικαιώματα σε κάθε σας πράξη.
    Συνεχίστε να βλέπετε τους αλληλοσπαραγμούς και μετα πηγαίτε στην ΔΟΥ να μπλοκάρετε την κατάσχεση του σπιτιού σας για 0,04 ευρώ, η την δέσμευση των λογαριασμών σας για 80,00ευρώ από κλήση για παρκάρισμα!
    Δυστυχώς από ότι φαίνεται, δεν θα γλυτώσουμε το αιματοκύλισμα,το τελευταίο χαρτί για να διασωθεί η δωσιλογική ελιτ αυτής της χώρας.

    • Geros avatar
      Geros @ papadopoulos ilias 10/01/2014 11:25:35

      Φίλε Ηλία έχω γράψει ένα σχόλιο σε αυτό το άρθρο που νομίζω σε αφορά άμεσα , για διάβασε το.

      Όσο αφορά αυτά που έγραψες , το συνονθύλευμα μύθων και παραπληροφόρησης που αραδιάζεις είναι ο τρόπος που έχεις βρει για να δικαιολογείς την όρεξη που έχεις για αιματοκύλισμα. Είναι ο φερετζές σου , αλλα όσους φερετζέδες και αν βάζεις δεν κρύβεσαι. Γουστάρεις αιματοκυλίσματα και διαστρεβλώνεις την πραγματικότητα όπως σε βολεύει για να τα δικαιολογήσεις μέσα σου.
      Σε ένα άρθρο που σχολιάζει το ότι επιχειρηματίες και μεγαλοστελέχη που μέχρι χτες μοιάζανε ακλόνητοι τώρα παίρνουν σειρά για τον εισαγγελέα εσύ σχολιάζεις και βγάζεις συμπέρασμα "άντε να αιματοκυλιστούμε"!?!?!

      Όσο για τα δήθεν επιχειρήματα σου Ελληναρά μου είναι όλα για τα πανηγύρια.
      1. Η Hochtief όπως κάθε εταιρεία έχει δικαίωμα να θεωρήσει ότι αδικήθηκε από της αποφάσεις της εφορίας. Προσέφυγε στο δικαστήριο , το δικαστήριο δικαίωσε το Ελληνικό δημόσιο και μετά (όπως είχε δικαίωμα βάση της σύμβασης) προσέφυγε σε διεθνές διαιτητικό δικαστήριο. Το δικαστήριο αυτό δικαίωσε την εταιρεία. Το ποσό δεν ήταν ποτέ 500 εκατομμύρια , ήταν 150 , το πως έγινε 500 στα ΜΜΕ δεν το βρήκα αν και μου αρέσει να βρίσκω πως και ποιοι "φουσκώνουν" τέτοια νούμερα. Αν δεν αποδείξεις ότι τα Βρετανικά δικαστήρια τα παίρνουν , οφείλεις να παραδεχθείς ότι η Hochtief δεν έκανε τίποτα κακό και ούτε η κυβέρνηση έκανε κάτι λάθος.

      2. Σε ένα άρθρο που λέει ότι μέλη συμβουλίων τραπεζών διώκονται εσύ αναπαράγεις τον μύθο ότι η κυβέρνηση τους έβαλε πάνω από τον νόμο και το σύνταγμα! Τι να πω εδώ ως σχόλιο? Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν.... Μα βάλε την όποια λόγοι σου έχεις να δουλέψει λίγο , είναι δυνατόν να ψηφιστεί νόμος που θέτει κάποιους πάνω από το σύνταγμα και τους νόμους? Όχι να διαβάζεις μόνο το site "ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ" , να δουλεύει και το ρημάδι το μυαλό λίγο .....

      3. Τον μύθο για το σπίτι που του βγήκε σε πλειστηριασμό για 0,004 ευρώ (όχι για 0,04 που λες εσύ , αυτός το είχε πάει ....πιο μακριά) τον κυκλοφορούσε εδώ μέσα ένας σχολιαστής λέγοντας αρχικά ότι έγινε σε συγγενικό του πρόσωπο , μετά ότι έγινε στον ίδιο και τέλος η μπίλια έκατσε στο ότι έγινε στην γυναίκα του. Εσύ από που το άκουσες? Από αυτόν ή είναι διαδεδομένο το παραμύθι? Ή μήπως είσαι αυτός και μας κάνεις τρίπλες με τα nicks ...

      4. Τις κλήσεις ο κόσμος τις πληρώνει γιατί αν δεν τις πληρώσεις θα βρεις μπελά , έτσι ήταν από παλιά φίλε μου. Να λυπηθώ τον καθένα που τις παίρνει και τις σκίζει? Γιατί ρε φίλε? Επειδή είσαι μάγκας Ελληναράς πρέπει εγώ να τις πληρώνω και εσύ να τις σκίζεις?
      Δεν στα είπαν καλά ....

      • θηραία avatar
        θηραία @ Geros 10/01/2014 13:02:43

        Για να ομιλείτε ακόμη και να λέτε "πρέπει εγώ να τις πληρώνω" να υποθέσω, ότι μεταφέρατε τα κεφαλαιά σας από το εξωτερικό σε ελληνικές τράπεζες και φορολογείστε πλέον στην Ελλάδα;

  38. Geros avatar
    Geros 10/01/2014 13:40:23

    Αγαπητή μου αν εσείς κερδίζατε αύριο στο Γερμανικό Λόττο 2 εκατομμύρια ευρώ θα τα φέρνατε στην Ελλάδα?
    Στην Ελλάδα που ο κάθε Ηλίας ονειρεύεται αιματοκυλίσματα?
    Θα χρησιμοποιούσατε την νομοθεσία που σας προστατεύει από την διπλή φορολόγηση ή θα λέγατε , "ας πάρει η Γερμανία αυτά που αναγκαστικά θα πάρει (εισόδημα δημιουργημένο εκεί βλέπεις) και μετά ας δώσω και στην Ελλάδα ένα 40% για να γουστάρω"?

    Άντε , γιατί οι εξυπνάδες απ έξω είναι τσάμπα , αλλα δεν λένε κάτι το έξυπνο.
    Αντίθετα , κρύβουν υποκρισία.

    Κάτι ακόμα , είμαι μόνιμος κάτοικος Ελλάδος και φορολογούμε κανονικά όπως εσείς και όπως όλοι, δηλώνοντας ΟΛΑ μου τα εισοδήματα .... τώρα που το καλοσκέφτομαι μάλλον δεν φορολογούμαι όπως εσείς και όπως όλοι , εγώ είπαμε τα δηλώνω ΟΛΑ ....

    • θηραία avatar
      θηραία @ Geros 10/01/2014 14:56:15

      Αφού εξαιρέσουμε το παραθυράκι που έχετε βρει εσείς και κάποιοι όμοιοι σας, να έχετε τα χρήματα σας στο εξωτερικό κι εδώ τον κατιμά, κατά τα άλλα τα δηλώνετε "όλα".....

      ...τσάμπα μάγκας, δηλαδή... Και αλλού έχω εξασφαλίσει το μέλλον μου και στην ελλάδα κάνω τον ξύπνιο!

      Αν θέλετε να ομιλείτε, επαναλαμβάνω, εδώ θα έχετε ΟΛΑ σας τα περιουσιακά στοιχεία, και θα μοιράζεστε την ίδια μοιρα και τις ίδιες αγωνίες που περνάμε όλοι εμείς, που πονάμε τη χώρα μας και τους συμπατριώτες μας και εδώ δουλεύουμε, εδώ τα έχουμε όλα, εδώ πληρώνουμε το υστέρημά μας και πιστεύουμε ότι ο Αντώνης σύντομα θα μας βγάλει από τα δύσκολα....
      Δύσκολο έργο βέβαια, αν συνεχίσει το δίδυμο Στουρναροθεοχάρο, να προστατεύει κάτι "φιλέλληνες" σαν και σας , με τις περιουσίες στο εξωτερικό και το lobbying στο εσωτερικό.......

      • Geros avatar
        Geros @ θηραία 10/01/2014 15:48:29

        Μιλάω με ενήλικο που υποβάλει φορολογικές δηλώσεις ή με παιδί?
        Άκου να μαθαίνεις γιατί θα μεγαλώσεις μια μέρα και θα σου χρειαστούν.
        1. Η Ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν είναι "παραθυράκι" , είναι αναφαίρετο δικαίωμα ΟΛΩΝ των Ευρωπαίων πολιτών να μην φορολογούνται δυο φορές για τα ίδια εισοδήματα. Το που θα φορολογηθούν δεν το αποφασίζουν αυτοί , φορολογούνται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στον τόπο που το εισόδημα δημιουργήθηκε.
        2. Ο νόμος στην Ελλάδα μας ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ να δηλώνουμε εισοδήματα και καταθέσεις στο εξωτερικό , οπότε δεν δηλώνω μόνο τα εισοδήματα και τις καταθέσεις εντός συνόρων αλλα τα ΠΑΝΤΑ.
        3. Εγώ έχω συμβάλει στην εθνική οικονομία καμιά εκατοστή φορές περισσότερο από ότι εσύ οπότε αν κάποιος από τους δυο δεν θα έπρεπε να μιλάει αυτή είσαι ΕΣΥ!

        • Κωστας avatar
          Κωστας @ Geros 10/01/2014 16:34:15

          Kυριε γερο μου επειδη ειστε ευγενικος σας βλεπω για καποιον αεργο η' ανεργο που περναει την ωρα του γραφοντας σχολια.Καποιος που πραγματικα εχει λεφτα ποτε δεν το διαφημιζει στα sites.

          • Geros avatar
            Geros @ Κωστας 10/01/2014 17:00:46

            Δεν διαφήμισα τίποτα.
            Έχω γράψει σχόλια 10 μέρες τους τελευταίους 5 μήνες.
            Αν με το να με βγάλετε ψεύτη νιώθετε καλύτερα για την μίζερη ζωούλα σας , χαίρομαι που βοήθησα!

      • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
        Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ θηραία 10/01/2014 15:55:55

        Καλά τα λέτε, αλλά την ώρα σας χάνετε με τύπους σαν τον κύριο Μινχάουζεν που μόνο ο πωπός του τον νοιάζει. Απλά, αγνοείστε τον. Δεν αξίζει. Κατ΄εντολήν σίγουρα γράφει, εξοφλώντας ...γραμμάτια σε κολλητούς με τους οποίους ''συναλλάσσεται'' και τώρα άρχισε να τρέμει μη χαθούν οι ...ευκαιρίες.

        • Geros avatar
          Geros @ Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής 10/01/2014 16:30:24

          Τι λες βρε παιδί μου?
          Τα μεγάλα συμφέροντα πληρώνουν εμένα για να στέλνω σχόλια στο antinews?

          Ρε είσαστε απίστευτοι μερικοί ....
          Τι κουλαμάρες κατεβάζει ο νους σου ρε αρχηγέ?

  39. Κωστας avatar
    Κωστας 10/01/2014 14:16:07

    Πες μας και τι δουλεια κανεις και τα δηλωνεις ολα.

    • Geros avatar
      Geros @ Κωστας 10/01/2014 15:36:56

      Το έχω πει αρκετές φορές εδώ μέσα τι κάνω.
      Αν ήσουν πιο ευγενικός μπορεί και να στο έλεγα , τώρα .... ψάξε τα σχόλια μου και βρες το, Sherlock μου εσύ!

    • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
      Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ Κωστας 10/01/2014 15:49:48

      Τι τον ρωτάς βρε Κώστα μου κι εσύ; Συνταξιούχος αεριτζής είναι ο μπάρμπας και παραμυθολόγος. Κρατικό χρήμα μασάει, με όποιον τρόπο του κάθεται.

      • Geros avatar
        Geros @ Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής 10/01/2014 17:03:41

        Έτσι σε μάθανε να σκέφτεσαι , δεν φταίς εσύ ...

  40. sender avatar
    sender 10/01/2014 15:40:30

    Διαστρέφετε πολλοί,συστηματικά,τις απόψεις σχολιαστών,που τολμούν να κάνουν γενναία αυτοκριτική,αφού πρώτα στηλιτεύσουν τους πολιτικούς για την προκλητική εύνοια που δείχνουν στους μεγαλοαπατεώνες,κάτι που είναι αυτονόητο.Αλλά ανόητο να συνεχίζουμε τον υποκριτικό δρόμο του αυτοοικτιρμού,και του εξαπατημένου θύματος.Αυτός ο λαός πρέπει να ενηλικιωθεί και να συνειδητοποιήσει,ότι τα λαμόγια που τον βασανίζουν,είναι σαρξ εκ της σαρκός του.Παιδιά του,με τον ψυχισμό του Κάιν.Επομένως οι γονείς τους είναι ένοχοι.Μόνη ελπίδα να αλλάξει κάτι είναι να αντισταθεί ο καθένας στο μικρό του σύμπαν,σε κάθε μορφή διαφθοράς.Να αλλάξει την εγγενή κοσμοθεωρία του,που την κληρονόμησε από τον ραγιαδισμό των αιώνων της τούρκικης σκλαβιάς.Αλλιώς εκεί έξω παραμονεύουν πρόθυμοι κηδεμόνες του,από ξένους τόπους,αλλά και ντόπιοι με τα κροκοδείλια δάκρυα.

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ sender 10/01/2014 17:07:35

      +++ έτσι είναι...!

    • aris avatar
      aris @ sender 11/01/2014 12:32:48

      Δίκιο έχεις. Ο Κοντομηνάς είναι παιδί μας σαρξ εκ της σαρκός μας.
      Εμείς φταίμε που αυτός με τους ομοίους του μας χρέωσαν 300 δις!!!
      Αν προσευχηθούμε και μετανοήσουμε εμείς, δεν θα ξαναυπάρξουν Κοντομηνάδες. Αφού πληρώσουμε και το λογαριασμό αυτή τη φορά.
      Την επόμενη ούτως ή άλλως δεν θα υπάρχουμε εμείς ...

      • sender avatar
        sender @ aris 11/01/2014 16:26:44

        Κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.Συνεχίστε τον λαικισμό.Θα δούμε σύντομα την συνέχεια.

  41. Κωστας avatar
    Κωστας 10/01/2014 18:30:00

    Γερακο μου την ζωουλα του ο καθενας την ξερει.Το ποιος εχει μιζερη μπορουν οι αλλοι να το καταλαβουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.