#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/07/2012 12:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Επανίδρυση του κράτους" με ... φθαρμένα υλικά (who is who των νέων γενικών γραμματέων)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Flat avatar
    Flat 18/07/2012 12:44:15

    Μια από τα ίδια.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Flat 18/07/2012 17:46:25

      Ξαναδιάβασε πιο προσεκτικά. Μόνο ένα δυο άτομα είναι αμφιλεγόμενα ή "μία από τα ίδια"

  2. Flat avatar
    Flat 18/07/2012 12:57:57

    Μαζί του πήγε ως γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας ο θεολόγος Πάτροκλος Γεωργιάδης που επί Καραμανλή ήταν γ.γ. στο ΦΕΚ, ενώ είναι φίλος του Γιάννη Αγγέλου, Προκόπη Παυλόπουλου και Λευτέρη Ζαγορίτη.

    Θα κάνει ευχέλαια δηλαδή;

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Flat 18/07/2012 14:18:41

      Γιατί,δέν χρειάζονται;

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Κυθήριος 18/07/2012 17:53:56

        Για όσους γνωρίζουν από δημόσια διοίκηση ο Γενικός Γραμματέας είναι αυτός που κινεί το μηχανισμό του υπουργείου και εγγυάται πρακτικά την υλοποίηση των πολιτικών αποφάσεων.

        Ο Τσιόκας για παράδειγμα ήταν κατά κοινή ομολογία ο καλύτερος Πρριφερειάρχης που πέρασε από την Κρήτη την τελευταία 10ετία. Γιατί να μην είναι και καλός ΓΓ;

        Ορισμένοι μόλις ακούν στέλεχος επί Καραμανλή βγάζουν φλύκτενες. Επειδή τότε έγιναν λάθη, όλοι οι υπάλληλοι που είχαν πολιτικές θέσεις ήταν αποτυχημένοι; Τί λογική είναι αυτή;

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 18/07/2012 18:40:08

          Δέν διαφωνῶ,τό εὐχέλαιο χρειάζεται γιά ὁλόκληρη τήν κυβέρνηση.

  3. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 18/07/2012 13:02:09

    Δλδ οἱ "καραμανλικοί" καί ὁ ΚΚ ἀνήκουν σέ ἄλλο κόμμα;;; ᾿Εκτός κι᾿ ἄν πρόκειται γιά ἀνίκανους. :D

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Φωτεινή 18/07/2012 17:54:51

      Πες τα

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 18/07/2012 20:39:56

        Τά λέω καί τά γράφω, Μανώλη. Μερικοί θέλουν διάσπαση τῆς βάσης. . .δέν κατηγορεῖς τό σπίτι σου ἐκτός καί ἄν δέν σοῦ ἀνήκει. . .καί ἡ πλειοψηφία τῆς βάσης πού ἔδωσε τά σκῆπτρα τῆς παράταξης στόν ἄξιο ΑΣ εἶναι καραμανλική!! ῞Οσο ἐμπιστευθήκαμε τόν ΚΚ ἄλλο τόσο ἐμπιστευόμαστε τόν ΑΣ.

  4. bladerunner82 avatar
    bladerunner82 18/07/2012 13:23:13

    ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ANTINEWS.
    Η ΟΦΕΛΙΜΗ ΚΑΙ ΜΗ ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΑΝΑΥΔΟ ΟΜΟΛΟΓΩ.

    • Factorx avatar
      Factorx @ bladerunner82 18/07/2012 13:26:59

      Κι εμάς!!!

      • Εύα avatar
        Εύα @ Factorx 18/07/2012 13:51:49

        αχαχα!!! το καλύτερο σχόλιο που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό!

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Factorx 18/07/2012 16:24:31

        «Κι εμάς!!!» Πολὺ γέλασα!

      • anetos avatar
        anetos @ Factorx 19/07/2012 08:13:27

        μπα αναμενόμενο !!!!!

      • Εύμηλος avatar
        Εύμηλος @ Factorx 19/07/2012 10:12:55

        Η δημιουργική κριτική είναι και παραγωγική.
        Φιλελεύθεροι πατριώτες είμαστε όχι σοβιετία!
        καλό καλοκαίρι!

  5. Γρύνη avatar
    Γρύνη 18/07/2012 13:23:56

    Γενική Γραμματεία Υπουργείου
    ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
    Κυριαζής Θανάσης

    Μακράν η καλύτερη επιλογή!!!!!!!!

    • Εύα avatar
      Εύα @ Γρύνη 18/07/2012 13:56:57

      Έχω ακούσει πολύ θετικά σχόλια..

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Γρύνη 18/07/2012 22:30:13

      Τον θεολόγο δεν μπορούσαν να τον βάλουν εκεί αν έπρεπε ντε και καλά να βολευτεί;

  6. Κβάντα avatar
    Κβάντα 18/07/2012 13:24:31

    Οι θέσεις των γ.γ. είναι για τους εν δυνάμει ή για τους μη εκλεγμένους υποψήφιους βουλευτές.
    Το άρωμα ανανέωσης δεν έχει προηγούμενο! Δυστυχώς αστειεύομαι.
    Πάμε όντως ντουγρού για επανίδρυση του κράτους, στοιχείο που αποδεικνύει και η επιστροφή του πίνακα "Η Ελλάς ευγνωμονούσα", ο οποίος θυμίζω ότι ήταν επιλογή του κ. Καραμανλή. Με μία νυχτερινή έξοδο στον Μπαϊρακτάρη νομίζω ότι το καρέ θα αρχίσει να συμπληρώνετε.

  7. IOANNIS avatar
    IOANNIS 18/07/2012 13:25:39

    ΟΣΑ SOS ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ANTINEWS ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΗ ΡΟΤΑ

    • Γρύνη avatar
      Γρύνη @ IOANNIS 18/07/2012 22:09:56

      μπατάρει..........

  8. Factorx avatar
    Factorx 18/07/2012 13:31:30

    ΟΙ ΓΓ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡ

    Με έξι γενικούς γραμματείς ενισχύει το κυβερνητικό σχήμα η ΔΗΜΑΡ, η οποία αναμένεται να τοποθετήσει και άλλα πρόσωπα, προερχόμενα από τον πολιτικό της χώρο, σε ειδικές γραμματείες αλλά και σε μία από τις αποκεντρωμένες...
    διοικήσεις περιφερειών. Οι διαβουλεύσεις μεταξύ των κυβερνητικών εταίρων κατέληξαν ήδη στην τοποθέτηση στελεχών που ανήκουν ή πρόσκεινται στη ΔΗΜΑΡ σε γενικές γραμματείες υπουργείων, χωρίς όμως – με ελάχιστες εξαιρέσεις – να είναι στην αιχμή του κυβερνητικού δόρατος.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η τοποθέτηση του κ. Δημήτρη Στεφάνου στη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ήταν προσωπική επιλογή του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Αντ. Μανιτάκη.

    Στην κατανομή η οποία έγινε, κατά τις διαβουλεύσεις, σε μια προσπάθεια αναλογικής εκπροσώπησης των κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση, «χρεώθηκε» στη ΔΗΜΑΡ ο κ. Στεφάνου. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει υπάρξει κριτική από ηγετικά στελέχη της ΔΗΜΑΡ γι' αυτή την επιλογή, καθώς ο κ. Στεφάνου υπήρξε γενικός γραμματέας επί υπουργίας κ. Γιάννη Ραγκούση.

    Πάντως, στο ίδιο υπουργείο, τοποθετήθηκε επικεφαλής της Γενικής Γραμματείας Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης η κυρία Αννα Αναγνωστοπούλου, η οποία είναι μέλος της ΔΗΜΑΡ.

    Ιδιαίτερη σημασία αποδίδει η ΔΗΜΑΡ στο γεγονός ότι γενική γραμματέας του υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ) ανέλαβε η πολεοδόμος - χωροτάκτης κυρία Μάρω Ευαγγελίδου, η οποία είναι μέλος του Τομέα Πράσινων Πολιτικών και Οικολογίας της ΔΗΜΑΡ.

    Γνωστή για τη δράση της στα κινήματα πόλης και σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος (υπήρξε μέλος του Παναττικού Δικτύου), η κυρία Ευαγελίδου είναι επί χρόνια στέλεχος στον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας (προϊσταμένη του Τμήματος Αστικής Ανασυγκρότησης και Μητροπολιτικών Παρεμβάσεων).

    Επίσης, γενικός γραμματέας Ερευνας και Τεχνολογίας στο υπουργείο Ανάπτυξης ανέλαβε ο καθηγητής ΕΜΠ (Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών - Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής) κ. Βασίλης Μάγκλαρης, ο οποίος πρόσκειται στη ΔΗΜΑΡ και δραστηριοποιείται πολιτικά στον χώρο των ΑΕΙ με την παράταξη της Αριστερής Μεταρρύθμισης (ΑΡΜΕ).

    Ο 60χρονος κ. Μάγκλαρης έχει πλούσια διδακτική, ερευνητική και επαγγελματική δραστηριότητα που καλύπτει περιοχές τηλεπικοινωνιακών δικτύων.

    Στο υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού, επελέγη ως γενική γραμματέας Διά Βίου Μάθησης το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της ΔΗΜΑΡ, κυρία Ελένη Καραντζόλα, η οποία είναι επίκουρη καθηγήτρια στην Ιστορία της Ελληνικής Γλώσσας, στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, γενικός γραμματέας νησιωτικής Πολιτικής και Αιγαίου (υπουργείο Ναυτιλίας) αναλαμβάνει ο οικονομολόγος, επίκουρος καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου κ. Γιάννης Σπιλάνης, ο οποίος είναι μέλος της ΔΗΜΑΡ και στις εθνικές εκλογές ήταν υποψήφιος βουλευτής Λέσβου της ΔΗΜΑΡ .

    Ο κ. Σπιλάνης είχε διατελέσει ειδικός επιστήμονας υπουργείου Αιγαίου, την περίοδο 1988-90, και έχει διδακτική και ερευνητική δραστηριότητα ιδιαίτερα σε θέματα περιφερειακής και τοπικής ανάπτυξης, σε ζητήματα ανάπτυξης νησιωτικών οικοσυστημάτων, όπως επίσης και τουριστικής ανάπτυξης και πολιτικής.

    Επίσης, αναμένεται να αναλάβει την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας ο κ. Ηλίας Θεοδωρίδης, ο οποίος είναι από τους πρώην βουλευτές του ΠαΣοΚ που είχαν διαφωνήσει με την ψήφιση του δεύτερου μνημονίου και προσχώρησαν στη ΔΗΜΑΡ.

    της Παναγιώτα Μπίτσικα στο vima.gr

    • man8os avatar
      man8os @ Factorx 19/07/2012 09:44:09

      Ειναι εξαιρετικος καθηγητης ο κυριος Σπιλανης, κατα τη γνωμη μου σωστη επιλογη.

  9. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 18/07/2012 13:35:32

    Πολλά έχουν δει τα μάτια μου, μα αυτό μου φέρνει τρόμο:
    Ελπίζω να μην ξαναρχίσουν να σαλτάρουν από τα ρετιρέ.
    Και να μην ξαναπιάσει την δουλειά ο Θέμος, να "ψήνει" dvd.

  10. Pikis avatar
    Pikis 18/07/2012 13:35:54

    Έχω μια φίλη κοπτοραπτού από την Κορώνη η οποία είναι μπατζανάκισα του Γκάγκα, ανηψιά του Μιριγκόγκου, εγγονή του Μαυρογυαλούρου, φίλη του Παπασταφίδα και διακρίθηκε στην 5ήμερη της ΔΑΠ στη Μύκονο το 1999. Μπορεί να βολευτεί γ.γ. κάπου;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Pikis 18/07/2012 14:20:44

      Αν ήταν και θεολόγος. ίσως....

  11. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 18/07/2012 13:43:56

    Πλήξη, ανία, νύστα.
    Χιλιοπαιγμένο έργο. Βαρέθηκα...

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Γιάννης Φαίλτωρ 19/07/2012 08:35:53

      Γιάννη, στο χωριό μου λένε, όταν δε θέλει κάποιος να καταλάβει το εξής: "Τι κάνεις Γιάννη μ'" ... "Κουκιά σπέρνω", απαντάει ο Γιάννης... Οποία λοιπόν χρεία έχουμε μαρτύρων;

  12. Bulsara avatar
    Bulsara 18/07/2012 13:50:28

    Ευτυχώς που επελέγησαν οι άριστοι και όχι οι αρεστοί. Από σήμερα μπορώ να ατενίζω το μέλλον της χώρας μας με αισιοδοξία. Η πρωθυπουργική ρήση “αξιοκρατία παντού” έγινε πράξη. Τηρήθηκαν μάλιστα και τα κομματικά ποσοστά, όπως με τόση προβλεπτικότητα είχε φροντίσει να συμφωνήσει η συγκυβέρνηση. Όχι παίζουμε. Εδώ μιλάμε για πλάνα Β και C ! Τα μνημόνια είναι λεπτομέρειες. Τα λάφυρα της εξουσίας είναι που μετράνε. Γιατί αυτά δίνουν ψηφουλάκια. Δίνουν ;

  13. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 18/07/2012 13:52:22

    Συνεχίζουμε στη γνωστή γραμμή:
    Ο Καραμανλής έπαιζε gameboy, η διακυβέρνησή του καταστροφική για την Πατρίδα, όλοι οι συνεργάτες του εξοβελιστέοι.
    Τι να πεί κανείς. Όταν το ΠΑΣΟΚ χειρίζεται με τόση προσοχή ακόμα και την προδοτική πολιτική ΓΑΠ.
    Προεκλογικά πάντως απανωτές οι αναρτήσεις για την γενναία στήριξη του Κ.Κ. στον αρχηγό μας Α.Σ.
    Έχει, άραγε, αξία να επαναλάβω: άθροιση και όχι διαίρεση δυνάμεων.
    Και μια και ο λόγος για τους Γ.Γ., ούτε λέξη βλέπω για τον Μόσχο Κορασίδη, τον Γ.Γ. του Υπουργελιου Γεωργίας.
    Είχα γράψει πρίν τη συγκρότηση της Κυβέρνησης ένα σημείωμα με τίτλο: "Προσοχή στο Υπουργείο Γεωργίας" και πολλοί, γνωρίζοντες, πρόσθεσαν σημαντικά σχόλια. Οι ίδιοι γνωρίζουν και για το προαναφερθέν πρόσωπο.
    Οι υπόλοιποι (και η παράταξη) , δώρισαν το σημαντικότερο Υπουργείο για όλη την Ελλάδα (πλην Αθηνών), στο πεθαμένο ΠΑΣΟΚ. Που και 'οταν πνέει τα λοίσθια, ξέρει να διεκδικεί και να παίρνει "φιλέτα".

    • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
      ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ Νίκος Α 18/07/2012 19:31:21

      Νίκο Α (και μάλλον συνάδελφε) έχεις δίκιο απόλυτο για τα περί Καραμανλικών και Καραμανλή.
      Αρχίζω και εγώ να πιστεύω ότι υπάρχει πραγματικό ψυχολογικό πρόβλημα σε ότι αφορά το παρελθόν μας.
      Σε ότι αφορά όμως τον Κορασίδη υπάρχουν και οι δύο πλευρές του φεγγαριού.
      Η μία - η σκοτεινή- λέει ότι είναι καριερίστας υπηρέτης πολλών αφεντάδων (Υπουργείο, ΟΠΕΚΕΠΕ, ΑΓΡΟΓΗ -με ειδική εντολή εκκαθάρισης- ξανά ΟΠΕΚΕΠΕ) ο οποίος ελίσσεται σαν το χέλι.
      Η άλλη- η φωτεινή- όμως λέει ότι είναι ένας άξιος υπάλληλος (και συνάδελφος), ο οποίος αξιοποιήθηκε από όλους τους Υπουργούς ,όλων των κυβερνήσεων, χαμηλών τόνων και αποτελεσματικός.
      Προσωπικά κλείνω προς τη φωτεινή και φυσικά πιστεύω ότι και εσύ εύχεσαι να μην κάνω λάθος.
      Πολλά παραπάνω δεν γνωρίζω γιατί κατοικοεδρεύω στις Βόρειες Επαρχίες της χώρας. Εσύ ίσως γνωρίζεις περισσότερα.
      Εάν όμως το Υπ.Α.Α.Τ δεν μπορέσει ούτε και τώρα να βρει το βηματισμό του (Με Υπουργό και βασικό Γ.Γ Γεωπόνους και αν. ΥΠΑΑΤ από αγροτική περιοχή), ε τότε καλύτερα να το κλείσουμε το μαγαζί και ας το εντάξουμε ως Γεν. Γρ/τεία στο Ανάπτυξης.
      Είναι επίσης μία από τις τελευταίες ευκαιρίες για να συζητηθούν σοβαρά οι προτάσεις της ΠΕΓΔΥ για την ανασυγκρότησή του και την επαναφορά όλων των κατακερματισμένων γεωτεχνικών υπηρεσιών της χώρας σε αυτό (και της Αλιείας φυσικά).
      Δε νομίζεις;

  14. ΡΑ avatar
    ΡΑ 18/07/2012 13:53:55

    Πάντως δεν ξέρω αν θα απαντηθεί το ερώτημα :
    Τα πρόσωπα παράγουν πολιτικές ή
    οι πολιτικές τα πρόσωπα ...
    ΙΔΩΜΕΝ

  15. Σοβαρή επανίδρυση!! avatar
    Σοβαρή επανίδρυση!! 18/07/2012 13:55:50

    Επανίδρυση του κράτους σημαίνει: ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ 200.000 άχρηστων δ.υ!
    Επανίδρυση του κράτους σημαίνει: ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΑΧΡΗΣΤΩΝ οργανισμών και επιχειρήσεων!
    ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ "ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ" ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ;
    Υ.Σ Πληροφοριακά Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ με το 1.500.000 ανέργων του, ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΕΔΩΣΕ! ΑΣ ΒΡΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ Σοβαρή επανίδρυση!! 18/07/2012 17:57:43

      Έχω πολλάκις τονίζει ότι μόνον εάν φύγουνε από τον ετήσιο προϋπολογισμό 30 Δις, που ισοδυναμούνε με την μισθοδοσία περίπου 500.000 δημοσίων υπαλλήλων, μπορεί κάτι να γίνει με την Οικονομία!
      Το κράτος θα λειτουργήσει και με τις υπόλοιπες 700.000 αν και χρειάζεται το πολύ 200.000...
      Συρρικώθηκε ο ιδιωτικός τομέας, απολύθηκε ένα εκατομύριο κόσμος, το 8άωρο έγινε 14άωρο και τα σκυλιά δεμένα, οι μισθοί πήγανε στο 500άρικο και όλα αυτά γιατί???
      Για να ζει και να βασιλεύει 1.200.000 στο δημόσιο (παγκόσμια πρωτοτυπία σε μια χώρα να εργάζεται το 12% του πληθυσμού στο δημόσιο!!!) και να μην θιχτούνε οι κομματικοί στρατοί που δεν παράγουνε κανένα έργο και δεν έχουνε καν αντικείμενο...!!!!!
      Να πεθάνουνε 9 εκατομύρια για να βασιλεύει το 1,2 στο δημόσιο...
      Κι εκεί που περιμέναμε από το Σαμαρά να καθαρίσει την κόπρο, έκπληκτοι (άναυδοι) και μουδιασμένοι παρατηρούμε να κάνει αλχημείες και να ψάχνει τρόπους να τους μετατάξει από εδώ και από εκεί ώστε να διατηρηθούνε στις πλάτες εμάς των υπολοίπων για να δλωσει τα διαπιστευτήρια στους μπράβους του ΠΑΜΕ και στις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ και της ΔΗΜΑΡ (και του ΠΑΣΟΚ φυσικα)...

      Περιμένετε τα επόμενα γκαλοπ...

  16. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 18/07/2012 13:56:54

    "...γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ (!!!!!!!!)....""""
    Θεολόγος σε θέση τεχνοκρατική;
    Τώρα οι Έλληνες δεν χρειάζονται:
    1) να αυτοκτονούν λόγω της κρίσης και
    2) θα κοιμούνται ήσυχοι τα βράδια πως σε περίπτωση σεισμού θα γίνουν οι απαραίτητες δεήσεις...


    ΥΓ. Σε περίπτωση καταστροφής, ποιός νομιμοποιεί τις αποφάσεις του εν λόγω ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΥ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ θεολόγου οι οποίες ίσως οδηγήσουν σε περαιτέρω ατυχήματα;;;;
    Σε περίπτωση σεισμού, πέραν των άλλων θα αρχίσουν οι απαραίτητες αγωγές (;)
    Γιατί μετά το κράτος ζητά και απαιτεί πτυχία για άλλες τεχνοκρατικές θέσεις;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Τί να λέμε; 18/07/2012 14:23:23

      Το Πασόκ είχε επίσης θεολόγο ΓΓ στο Ανάπτυξης και Μεταφορών!!!!!
      Προβλέπω συρροή στις θεολογικές σχολές στο μέλλον.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Τί να λέμε; 18/07/2012 14:25:40

      Ως γνωστόν, όταν παίρνει φωτιά το δάσος, το Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων εκπέμπει το μήνυμα "Σώσε μας Χριστέ και βόηθα Παναγιά".
      Θα ρίχνουν τώρα κι ένα τρσισάγιο, για να καλμάρει ο Στρατηγός Άνεμος.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 18/07/2012 14:29:45

        Ίσως πάλι έγινε "καραμπόλα" με την Γενική Γραμματεία Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
        Ως γνωστόν, εκεί χρειάζονται ειδικούς για λιτανείες, έχουν λιγοστέψει οι βροχές. Αδειάζουν και τα φράγματα της ΔΕΗ...

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Ο Θείος 18/07/2012 15:07:44

          Θεῖε,σέ κόβω γιά θεουσέ,ἢ ,κάνω λάθος;
          Καί τό τρισάγιο πού λές πιό πάνω εἶναι γιά τούς πεθαμένους,ἐκτός ἂν ἐννοεῖς ὃτι γενικά τό σύστημα ἀναδίδει μιά εὐχάριστη μυρωδιά φορμόλης μέ λίγα ψήγματα κυπαρισσοανθοῦ;

  17. tnt avatar
    tnt 18/07/2012 13:56:57

    ο μισθος ενος γ.γ. ποσο ειναι????

    • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
      ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ tnt 19/07/2012 13:47:45

      εκτός τα έξτρα , και τα προϋπάρχοντα ?
      τυχαίο παράδειγμα
      ΣΟΥΡΛΑΣ
      ΣΥΝΤΑΞΗ ως γιατρός
      Σύνταξη ως βουλευτής
      Μισθός Ως Σύμβουλος ΤΟΥ Σαμαρά
      και γυρω στα 5000 τώρα σαν ΓΓ .
      Άλλο τυχαίο
      Λοβέρτος Σπυρόπουλος
      Διοικητής ΙΚΑ
      ΣΥΝΤΑΞΗ Ως Βουλευτής ,
      Συνταξιούχος ΟΤΕ
      πότε θα αρχίσουμε τις μπουνιές αναμεταξύ μας μια τρόικα ξέρει ...

  18. cielo avatar
    cielo 18/07/2012 14:07:45

    Ποτε δεν καταλαβα γιατι οι Γενικοι Γραμματεις πρεπει να αλλαζουν μαζι με τις κυβερνησεις.
    Θα μπορουσαν να ειναι υπηρεσιακοι και να αντικαθισταντο μονο σε περιπτωση που θα εφεραν εμποδια στην εφαρμογη της πολιτικης της εκαστοτε κυβερνησης (πραγμα αμφιβολο γιατι η θεσουλα ειναι γλυκια).
    Με υπηρεσιακους Γενικους Γραμματεις θα γλυτωναμε και πολυτιμο χρονο και την αηδιαστικη κλωτσοπατιναδα.
    Ετσι κι'αλλιως ο καθε υπουργος σερνει μαζι του τουλαχιστον δυο συμβουλους. Γιατι πρεπει και ο Γενικος Γραμματεας να ειναι "δικος του"?

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ cielo 18/07/2012 18:01:38

      Δεν είναι εφικτό αυτό στην Ελλάδα που οι περισσότεροι υπάλληλοι θέλουν να αποφεύγουν ευθύνες και να δουλεύουν όσο γίνεται λιγότερο. Ένας ΓΓ με πολιτική στόχευση δηλαδή όταν ο ΓΓ είναι επιλογή της κυβέρνησης μπορεί να εγγυηθεί την υλοποίηση των πολιτικών αποφάσεων του υπουργείου και των νόμων που ψηφίζονταη και αφορούν το υπουργείο.

  19. Γαλαζοφρουρος avatar
    Γαλαζοφρουρος 18/07/2012 14:10:19

    Αυτον τον Πυργιωτη τι τον θελετε ακομα.....??
    Τοοοσα χρονια .."αξιοποιει" τα Ολυμπιακα Ακινητα...........!!!!ΕΛΕΟΣ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ....Εχει βεβαια να θρεψει και τα....ορφανα του...στην ΕΤΑ ΑΕ (νυν ΕΤΑΔ ΑΕ) .....βλεπε διαφορους ...παπουτσωμενους....!!!!!!

  20. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 18/07/2012 14:23:27

    factorx είπε:
    18/07/2012 στις 1:26 pm

    Κι εμάς!!!

    αυτός ο factorx, πρέπει να 'ναι μεγάλη ... φάτσα :)

    • Κατερίνα avatar
      Κατερίνα @ Χριστόφορος Μίχου 19/07/2012 22:28:23

      Την ίδια υποψία έχω και εγώ.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Χριστόφορος Μίχου 19/07/2012 22:41:47

      Τι εννοείς Χριστόφορε;

  21. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 18/07/2012 14:27:06

    Πόσο δίκιο έχεις Φάκτορα!

  22. sitting duck avatar
    sitting duck 18/07/2012 14:30:18

    Γιατί βρε παιδί μου; Να μην έχει και έναν δικό της άνθρωπο η κυρία Γιάννα στη κυβέρνηση; Διαχρονικός υπάλληλος είναι...

  23. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 18/07/2012 19:12:35

    Ξανά στο νηπιαγωγείο! Γρήγορα!
    Απορώ πως χειρίζεσαι Η/Υ.
    Μήπως βάζεις τον πιτσιρικά;
    Παίρνουν κατά μ.ο οι Δ/Υ 60 χιλ. € (500 χιλ. Χ 60 χιλ = 30 δισ Για να καταλάβεις τι λες) ;
    Έχουμε 1,2 εκ. Δ/Υ; Από που κι ως που; Λιγότεροι από 650 χιλ. είναι.
    Αθροίζεις τις πρώην ΔΕΚΟ (ΕΥΔΑΠ , ΟΣΕ κ.λ.π) στους Δ/Υ;
    Μάλλον σε λάθος ανάρτηση βγάζεις τη συμπλεγματική χολή σου.

    • Κίνημα: Δεν πληρώνω δ.υ avatar
      Κίνημα: Δεν πληρώνω δ.υ @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 18/07/2012 20:46:51

      θόδωρος κ: Κρατικοί υπάλληλοι: δυ-δεκο-κρατικοί οργανισμοί και επιχειρήσεις πάνω απο 1.000.000!
      Να μην υπολογίσουμε και τους κρατικούς συνταξιούχους, των 45 χρονών και τις άγαμες θυγατέρες!
      Ότι φαγατε -φάγατε απο εδώ και πέρα κανονίστε την πορεία σας! Τα κορόιδα τελείωσαν!

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 18/07/2012 21:30:56

      60 χιλιάρικα κοστίζει στο κράτος ο κάθε κηφήνας με 14 μεικτούς μισθούς.
      Έτσι υπολογίζεται και όχι από τον καθαρό μισθό.
      Από τον καθαρό μισθό υπολογίζουνε το κόστος αυτοί που είναι επίπεδο προνηπιακού σχολείου...
      Εαν δεν σε φτάνουνε τα δάκτυλά σου, βάλε τον πιτσιρικά που ξέρει προπαίδεια...

      Υ.Γ.1: αγαπητοί συναναγνώστες, από την απάντηση του ΘΟΔΩΡΟΥ Κ. καταλαβαίνετε όλοι το επίπεδο των εργατοπατέρων και των αυτόκλητων προστατών τους εδώ στο μπλογκ
      Υ.Γ.2: Οι Δ.Υ είναι 1,2 εκατομμύρια μαζί με τις ΔΕΚΟ

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ Βασίλης Γκιώνης 18/07/2012 21:32:40

        Εξαιρούντε οι κάποιες λίγες χιλιάδες ευσεινήδητων δημοσίων υπαλλήλων που προσφέρουνε όντως Έργο και λειτούργημα...

        • camel avatar
          camel @ Βασίλης Γκιώνης 19/07/2012 10:24:49

          Οι ΔΥ ειναι 780.000 περιπου μαζι με τις ΔΕΚΟ (Στοιχεια Ναυτεμπορικης) Με το νεο μισθολογιο ειναι ζητημα να στοιχιζουν στο κρατος 18.000 ευρω το χρονοΓια αυτο και η μισθοδοσια ετησιως των ΔΥ φτανει κοντα στα 16 δισ το χρονο περιπου (ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2013). Σταματηστε λοιπον καποιοι να γραφετε οτι σας κατεβαινει χωρις στοιχεια

          • PERASTIKOS avatar
            PERASTIKOS @ camel 19/07/2012 11:38:18

            Και οι κηφήνες των οργανισμών και κρατικών επιχειρήσεων ποιός τους πληρώνει η αυτούς δεν τους υπολογίζεις; Π.Χ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΡΚΟ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΤΑ, (ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ.... ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΡΝΙΟΥ ΑΠΟ 150 ΕΥΡΩ ΣΤΑ 100...!!) ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΩΠΑΙΔΑΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΤΑ; 2 από τις εκατοντάδες!
            ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Η ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ; ΤΟΤΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΣΑΙ.

          • camel avatar
            camel @ PERASTIKOS 19/07/2012 15:13:59

            H ΛΑΡΚΟ βγαζει μεταλλευματα και ειναι κερδοφορα δηλαδη δινει χρηματα.Η Κωπαιδα εχει καταργηθει σαν οργανισμος και δεν ειχε υπαλληλους απο το 2002. Μην τρωτε μπανανες

  24. ΔΙΟΝΥΣΗΣ avatar
    ΔΙΟΝΥΣΗΣ 18/07/2012 19:13:44

    Ο νέος ΓΓ Τουρισμού είχε προσληφθεί στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων ως σύμβουλος του περιφερειάρχη (γαλάζιου) Σπύρου Σπύρου, σε θέματα τουρισμού. Ενα χρόνο θητείας και πέρα απο κάποια ταξιδάκια και φωτογραφίες, τα Ιόνια δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν διάβασα τίποτε από τον κ. Σύμβουλο. Να τον χαιρόμαστε.

  25. Ραβινος avatar
    Ραβινος 18/07/2012 21:22:09

    Αχρωμοι - αγευστοι-ανευροι !Μια ζωη στην κομματικη καμαριλα ολοι τους !Απο που ως που η Στρατινακη η παρακοιμωμενη του Κουτρουμανη ΓΓ στο Υπουργειο Εργασιας !Αυτη δεν ηξερε να βγαλει μια εγκυκλιο για τις ΣΣΕ σχετικα με τις προβλεψεις του μνημονιου και εχει μπερδεψει ολους τους νομικους και τα δικαστηρια χωρια που με αυτα που εγραψε τα εδωσε ΟΛΑ στην εργοδοτικη πλευρα !Να μην πω για τον Δασκαλακη που ηταν υπευθυνος της διαφανειας στην ΝΔ{κατι σαν τον Καχριμακη του ΠΑΣΟΚ δηλαδη} που 2 1/2 χρονια τωρα δεν ειχε συλλεξει-τεκμηριωσει ουτε ενα σκανδαλο ΠΑΣΟΚ !Αστα να πανε γειτονα !Μετα θα μας φταιει ο Τσιπρας !

  26. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 18/07/2012 22:22:51

    1)ΟΛΟΙ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ
    2)ΤΗ ΚΥΡΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗ ΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΘΕ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΕΥΣΗΜΑ ΑΝ ΠΕΤΥΧΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ
    3)ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ.
    ΑΦΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗ ΓΚΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.ΤΟΤΕ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ Η ΝΑ ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΖΕΤΕ.

  27. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 18/07/2012 22:37:06

    Hθελα να χαιρετίσω το νέο Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών κ. Ιωαννίδη, υιό του πρώην Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Φοίβου Ιωαννίδη, εκ Κρήτης.
    Κάτω η Οικογενειοκρατία!

    • DT avatar
      DT @ Αδέξιος Δεξιός 10/08/2012 03:54:41

      Και να πεις ότι έκανε και τίποτα ως Γ.Γ. Διαφάνειας. 7 αποφάσεις έχει η Διαύγεια , όλες προσληψο-απολύσεις κάποιων συμβούλων του. Δεν θα πω για τη γνώμη που ακούγεται ότι έχουν οι συνεργάτες του και άλλοι στο Δικαιοσύνης... Η λέξη "κηφήνας" είναι μάλλον ευνοϊκή...

  28. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 18/07/2012 22:40:26

    χαιρετίζω επίσης την ...ανανέωση στο πρόσωπο του κ. Γιώργου Σούρλα, επι σειρά ετών Βουλευτή, πρώην Υπουργού Υγείας, πρώην Αντιπροέδρου της Βουλής κ.λ.π.
    Νάκος, Ζέτα, Σούρλας, τελικά...βολεύτηκε όλη η Μαγνησία!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αδέξιος Δεξιός 18/07/2012 22:49:49

      Καλά δεν χόρτασε πια;

    • Βολιώτης avatar
      Βολιώτης @ Αδέξιος Δεξιός 18/07/2012 23:54:25

      Καλησπέρα σε όλους και όλες.

      Εγώ, πάντως, ως "Βολιώτης" είμαι πολύ χαρούμενος που έχω πολλές πόρτες να χτυπήσω, πλέον!!!
      (Τώρα, αν θα μου ανοίξει καμία, είναι άλλο θέμα...).
      Βέβαια, θα περιμένω λίγο ακόμη, μήπως και τσιμπήσουμε και καμιά θεσούλα Προέδρου ή, έστω, Διευθύνοντος Συμβούλου σε κάποιον Οργανισμό, Ασφαλιστικό Ταμείο ή ΔΕΚΟ!
      Τι στα κομμάτια? Έχουμε κι άλλα άξια παιδιά απ' το ψηφοδέλτιο της Μαγνησίας!...

  29. Κάτων avatar
    Κάτων 18/07/2012 22:46:59

    Ο Συρίγος επιλογή του Λαζαρίδη είναι;

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Κάτων 18/07/2012 22:52:23

      εγώ μόνο ένα Φίλιππο Συρίγο ξέρω που μεταδίδει αγώνες μπάσκετ!

  30. rollin avatar
    rollin 18/07/2012 22:49:41

    18 χρονια εργασιας σε διαφορες εταιριες στον φαρμακευτικο χωρο εχω βσρεθει να γνωριζω δεξιους συναδελφους οπως επισης αντιστοιχα σε διαφορες κοινωνικες συναθροισεις να συναντω αντιστοιχα πρασινους κ κοκκινους Δ.Υ. αν δεν.μπορει μια δεξια κυβερνηση.να βαλει ενα τελος σαυτο κ.να απομακρυνει καποιους κυφηνες που δεν ειναι κατα βαση ψηφοφοριτης ποιος μπορει ο.ιδιωτικος τομεας εδωσε πρωτος 1.500.000 ανεργους για νασωθουν αυτοι κ στο τελος θα καταληξουν σε αυτους γιατι δεν ξεκιναγαν απ αυτους;

  31. Στρυμών avatar
    Στρυμών 18/07/2012 23:02:32

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

  32. rollin avatar
    rollin 18/07/2012 23:07:36

    Προς τους φιλους Νικο Α κ Θοδωρο Κ κ πιθανων συναδελφους ποτε ειχαμε Γεωπονο υπουργο στο γεωργιας για να χουμε κ τωρα εχω κοιμηθει ταξιδευοντας επαγγελματικα σε ξενοδοχεια απο Ιεραπετρα μεχρι Αλεξανδρουπολη η επαρχια ψησισε Σαμαρα ας μην το ξεχνανε

  33. irida avatar
    irida 18/07/2012 23:09:42

    Σωστός.
    Σούρλας!!! Νέο αίμα!

  34. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 18/07/2012 23:18:22

    Δίκιο έχει ο Φλατ.Στον αριθμό αναφέρεται Μανώλη.Πραγματικά χρειάζονται όλοι αυτοί;

  35. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 18/07/2012 23:20:15

    Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί ψάχνουμε στον καθένα τους φίλους και σύμμαχους.Είναι κριτήριο σοβαρό;Ας γράψει το άρθρο και το ζωδιο του καθενός

  36. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 18/07/2012 23:22:34

    Πως ακριβώς διακρίνεσαι σε μια πενθήμερη εκδρομή;Η φαντασία μου οργιάζει...

    • Pikis avatar
      Pikis @ Iωάννης34 19/07/2012 10:41:06

      Ήπιε 5 μαργαρίτες, 3 cosmopolitan και ανάλυσε διεξοδικά την κοινωνική κραυγή του SEX & THE CITY...

  37. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 18/07/2012 23:27:18

    Αυτά διαβάζουν οι άνεργοι και οι ημιαπασχολούμενοι φίλοι σχολιαστές και άντε να τα συμμαζέψουμε πάλι.
    Δεν ξέρω αν είναι οι Γραμματείς πλούσιοι στα προσόντα αλλά είναι πολλοί στον αριθμό.

  38. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 18/07/2012 23:44:41

    Φιλόλογος που περιμένει διορισμό, ε;

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ τηλέμαχος αναγνώστου 19/07/2012 13:56:42

      Όχι φιλόλογος.
      Έχω τα καταστήματα ηλεκτρικών ειδών ΓΚΙΩΝΗΣ στο κέντρο.
      Εσύ?
      Εξασκείσαι στο τάβλι σε καμια ΔΟΥ ή αδιόριστος αρχαιολόγος???

  39. Xristos avatar
    Xristos 19/07/2012 00:00:38

    Tελικά σε αυτή τη χώρα μήπως δεν θα έπρεπε επ'ουδενί να αφήσουμε την Τρόικα, το ΔΝΤ να φύγει, να αποχωρήσει γιατί ως βάρβαροι αποτελούν το καλύτερο άλλοθι για την διατήρηση της ίδιας φαυλότητας, εξουσιολαγνείας, και ανοργασμικής πασοκονεοδεξιαδημαρο -ανικανότητας. Άνθρωποι κρατικοδίαιτοι οι οποίοι επαγγέλονται παντός καιρού τον Γενικό Γραμματέα. Ειδικά στο Πολιτισμού ο τίτλος έπρεπε να είναι Γενική Γραμματεία Μητροπολίτου Πολιτισμού. Άνθρωποι του ΓΑΠ, του Καραμανλή και του Βενιζέλου τοποθετήθηκαν από τον δήθεν Μεσσία και διαπραγματευτή ως οι καταλληλότεροι για την αναδιαπραγμάτευση!!
    Ο ΓΑΠ έσπασε το ρεκόρ του Καραμανλή στην ανικανότητα αλλά τον πλησιάζει επικίνδυνα ο Αντώνης...

  40. κοσμας avatar
    κοσμας 19/07/2012 00:19:36

    Μηπως θα ηταν εξισου λογικο να αναλαμβανε (θεσμικα-με νομο) τη σημαντικη αυτη θεση ο εκαστοτε αρχαιοτερος υπαλληλος της υπηρεσιας, ο οποιος κανονικα (μετα απο τοσα χρονια) θα πρεπει να γνωριζει τις ιδιαιτεροτητες που σχετιζονται με το υπουργειο που υπηρετει και ο οποιος θα ειναι και ο Υπευθυνος -περα απο την πολιτικη γραμμη(ή κριτική στην πολιτικη γραμμη)- για να ασκει και ουσιαστικο ελεγχο στο φορεα του;

    Εχω την αισθηση οτι καπως ετσι γινεται σε αρκετες χωρες.
    (Διαφορετικα φαινεται πιο δυσκολο να καταφερει καποιος που ειναι εκτος του χωρου να εποπτευσει τη ροη ενος οργανισμου που μπορει να μην γνωριζει ενδελεχως).

  41. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 19/07/2012 00:29:24

    "Ιδιαίτερη σημασία αποδίδει η ΔΗΜΑΡ στο γεγονός ότι γενική γραμματέας του υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ) ανέλαβε η πολεοδόμος – χωροτάκτης κυρία Μάρω Ευαγγελίδου, η οποία είναι μέλος του Τομέα Πράσινων Πολιτικών και Οικολογίας της ΔΗΜΑΡ."

    Υποθέτω ότι θα είναι αρμόδια για το Περιβάλλον και ΟΧΙ για τις έρευνες σε υδρογονάνθρακες και εξόρρυξη φυσικών πόρων. Άλλωστε ο τομέας ειδίκευσής της δεν σχετίζεται με το αντικείμενο των υδρογονανθράκων.

    Διότι αν είναι, απλώς θα πρέπει να ξεχαστεί η πιθανότητα ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ στον τομέα των υδρογονανθράκων και κατ' επέκταση της ΑΟΖ, ζήτημα που είναι ευθέως συνδεόμενο με αυτό, και το οποίο (η ΑΟΖ) υποτίθεται ότι είναι μείζονα προεκλογική εξαγγελία που επιβεβαιώθηκε (έστω και με μια μετάθεση ενεργειών στο κοντινό - θέλω να πιστεύω - μέλλον) και από τις προγραμματικές δηλώσεις της Κυβέρνησης. Και αυτό, όχι μόνο λόγω της επάγγελματικής ιδιότητας της νέας Γ.Γ...

    Κατά τα λοιπά, μου αρέσει αυτός ο αλέγκρος τρόπος της μοιρασιάς του κράτους από τους συγκυβερνώντες κατά τρόπο ευθέως ανάλογο της εκλογικής τους δύναμης. Αποπνέει έναν πολιτικό πολιτισμό, ζηλευτό. Σαν να ήταν έτοιμοι από καιρό...

    Καλή τύχη σε όλους/όλες τους.

    Θα την χρειαστούν.

  42. xp avatar
    xp 19/07/2012 00:30:35

    Ενας υποδιοικητής νοσοκομείου -έμπορος ρούχων-που πηγαίνει για δουλειά 1 ώρα /ημέρα παίρνει 4.500 €/μήνα.Παρκάρει το αμάξι του απέναντι από το γραφείο μου ,και το τσεκάρω......Από την άλλη τα πάσης φύσεως λαμόγια θα κάνουν τρελλές δουλίτσες.Για ανάπτυξη καλα ...απλα λυμαίνονται τα λεφτα του κορβανα.ΜΚΟ και πάσης Ελλάδος, να ουμε.....

    • abc avatar
      abc @ xp 19/07/2012 10:09:14

      Δυστυχώς αγαπητέ xp αυτό που τσεκάρεις για τον υποδιοικητή, ισχύει σχεδόν για όλους όσους βλέπεις στη λίστα τησ ανάρτησης.
      Ακόμα πιο δυστυχώς, ο Σαμαράς το ξέρει...

  43. abc avatar
    abc 19/07/2012 08:04:22

    Ολος αυτός ο εσμός θα τσεπώνει 4-5 μισθούς το μήνα για να μην αφήσει το Σαμαρά να αγγίξει το κράτος-Δεινόσαυρο...

  44. tak avatar
    tak 19/07/2012 08:43:04

    Άντε λοιπόν να πορευτούμε, έτσι ντογρού στα κουτουρού
    με θεωρίες επισκόπου και εμπειρίες ... κηπουρού.
    Κι έτσι λοιπόν καλέ μου Φίλε, θα πορευθούμε στο χαμό
    και θα πηδήξουμε οσονούπω, σαν προβατάκια στο γκρεμό!

  45. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 19/07/2012 09:29:48

    Ο μοναδικός τομέας που αντέχει στην κρίση , είναι ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ , και οι άνθρωποι των πολιτικών κόμματων .
    Δεν υπάρχει ανεργία , δεν υπάρχει μνημόνιο .
    Πάντα θα υπάρχει δουλεία , ανεξάρτητα από χρώμα και είδος .
    ΕΝΑΣ άλλος κόσμος , φανταστικός ,που επηρεάζει και καθορίζει ζωές του πραγματικού !

  46. Κάτων avatar
    Κάτων 19/07/2012 14:28:01

    Αντιδράσεις σε πολύ υψηλό κυβερνητικό επίπεδο έχει προκαλέσει η επιλογή του υφυπουργού Ανάπτυξης Θανάση Σκορδά, όσον αφορά τον επικεφαλής του γραφείου Τύπου. Το γεγονός ότι επέλεξε τον δημοσιογράφο Διαμαντή Σειτανίδη, για την συγκεκριμένη θέση, έχει ενοχλήσει ακόμη και στενούς συνεργάτες του πρωθυπουργού, οι οποίοι θύμιζαν ότι μετά το «κόψιμο» του από το ψηφοδέλτιο του νομού Ηλείας, ο κ. Σειτανίδης, αποφάσισε να προσχωρήσει στο κόμμα της Ντόρας Μπακογιάννη. Σύμφωνα, με τους ίδιους, ο επικεφαλής του γραφείου Τύπου του Σκορδά, ακόμη και όταν προσχώρησε στη Ν.Δ., η Ψηλή, επέμεινε στην επιλογή του να κινηθεί εκτός κόμματος. Μάλιστα, είχε γράψει ότι δεν θα ψηφίσει Ν.Δ. Ενδεικτικό της εχθρικής στάσης που κράτησε ο κ. Σειϊτανίδης, υπήρξε το άρθρο που φιλοξενείται στην προσωπική του σελίδα στο διαδίκτυο, την ημέρα (26-5-2012) που επέστρεψε επισήμως στους κόλπους της Ν.Δ., η Ντόρα Μπακογιάννη.

  47. Panos avatar
    Panos 19/07/2012 15:14:05

    2. Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων Καλαϊτζής (Καλαντζης λεγεται) Γιώργος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Προσοντα: Στενος συνεργατης του Θ. Παγκαλου. Λιγο πριν αποσυρθει απο την ενεργο πολιτικη με αξιοκρατικα πασοκικα κριτηρια ορίστηκε ΓΓ θρησκευματων! Μετα το σχηματισμο της Κυβερνησης Σαμαρα με τρισελιδη επιστολη του στον Β.Β (βλ. http://www.fimes.gr/2012/06/giorgos-kalantzis-venizelos/) εκλιπαρουσε τον αρχηγο του να παρεμβει στο Σαμαρα υπερ της διατηρησης των ΓΓ στισ θεσεις τους, επειδη, προφανως, χωρις τον Πάγκαλο στην Κυβερνηση και στη Βουλη φοβόταν οτι θα παει σπιτι του! Ο ΒΒ. εδωσε την επιστολη στη δημοσιοτητα για να τον καψει, καθοτι με τον προστατη του εν λόγω βρισκεται σε συγκρουση! Παρόλα αυτα ο Γ. Καλαντζης πετυχε το σκοπο του!!!!!!!!!!!!!! Πως; Μεσω του αρχιεπισκοπου! Αρχικά ο αρχιγραμματέας της Συνόδου Γαβριηλ (Παπανικολάου) πρωην στενος συνεργατης της πρωην υπουργου φωτοτυπιων Αννουλας οταν αυτη ηταν Επίτροπος στην ΕΕ, που κατεχει και τη θεση καθηγητη στο Κολλεγιο Αθηνων πλησιασε τον αδερφο του Πρωθυπουργου Αλεξανδρο Προεδρο του ΔΣ του Κολλεγίου) για να του υποβαλει σχετικο αιτημα. Την προηγουμενη εβδομαδα, για να δεσει καλυτερα το γλυκο, ο αρχιεπισκοπος (μηπως καποιοι ξεχνουν τις πολιτικες του προτιμησεις, που δεν τις εκρυβε και ποτε;) επισκεφτηκε την πρωθυπουργικη κατοικια και εκει ζήτησε απο τον πρωθυπουργό τη διατηρηση του Καλαντζη στη θεση του. Κι οπςσ αποδεικνυεται το αιτημα εγινε δεκτο!!!!!!!!!!!!! ΑΝΤΩΝΗ ΠΡΟΣΕΧΕ!

  48. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 19/07/2012 18:47:05

    Αχ για να σωθεί η Ελλάδα
    στους καιρούς τους ύστατους
    βρείτε κάπου έναν καιάδα
    και γκρεμοτσακίστε τους.

  49. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 19/07/2012 18:48:41

    Από τα "Κατά Μάρκον" του αείμνηστου Ν.Γάτσου

  50. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 19/07/2012 18:49:29

    Ν. Γκάτσου

  51. tnt avatar
    tnt 19/07/2012 19:42:41

    τουλαχιστον αφου δν προσφερουν τιποτα οι γ.γ. ας κοπει ο μισθος τους στο μισο...

  52. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ. ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ. ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 19/07/2012 21:51:22

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    Τ0 1984 Η ΔΑΠ ΚΕΡΔΙΣΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ
    ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΙ ΠΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ(ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ
    ΤΟΤΕ ΚΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΚΚΕ) ΑΕΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:THN ΑΒΣΘ(ΤΩΡΑ ΠΑΜΑΚ).
    ΗΤΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ (ΟΠΩΣ ΤΟΣΟ ΟΨΙΜΑ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ) ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΣΕΣ ΣΑΝ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕΞΙΟΣ.ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΨΗΦΙΖΑ ΚΑΙ ΕΦΕΥΓΑ ΣΑΝ ΣΦΑΙΡΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΘΕΡΜΑΙΚΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ.(ΑΠΟ ΦΟΒΟ).
    ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΤΕ ΝΟΜΙΣΑΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ,ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΜΕ ΜΟΝΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ ΤΗΝ
    ΑΓΝΗ ΜΑΣ ΠΡΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΟΝ...ΑΘΛΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ
    ΑΒΣΘ.ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΕΠΙΒΑΛΟΜΕΝΑ ΧΑΙΔΕΜΕΝΑ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ
    ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΛΝΕ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΚΥΡΙΩΣ ΥΠΑΚΟΗ .ΕΡΧΟΜΑΣΤΑΝ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥΣ.ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΤΟΤΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΕΜΑΣ,ΑΡΑ ΙΣΟΙ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΙ.
    ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ. ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΘΡΑΣΥΤΑΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΑΝ ΕΚΚΟΛΑΠΤΟΜΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΙΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟΩΘΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ, ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ,ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ.
    ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΑΓΝΑ ΕΠΑΡΧΙΩΤΑΚΙΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ:ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΠΛΕΟΝ.ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ
    ΘΕΟΥ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ.ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝΑΛΟΙΩΤΟ ΚΑΙ Α Δ Ι Α Φ Θ Ο Ρ Ο ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΑΣ.ΑΡΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΙ
    ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΟΙ ΣΤΟ
    ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΡΟΜΠΟΤΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΝΙΚΗ. ΑΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΚΠΛΗΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ.ΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.ΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ
    ΚΑΙ ΟΔΗΓΟ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟ ,ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.ΝΑ ΜΗΝ
    ΕΚΘΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΕΛΕΞΕ.ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΑΧΙΜΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ
    ΤΗΣ ΑΓΝΗΣ ΜΑΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ "ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ,ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΙΜΙΟΤΕΡΟΝ ΕΣΤΙ Η ΠΑΤΡΙΣ"
    ΑΥΤΑ.ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΣΤΗΣ.

  53. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 19/07/2012 22:48:42

    προτείνω στους σχολιαστές του άρθρου, δίπλα στις θέσεις των γγ των υπουργείων να δώσουν τις δικές τους προτάσεις για πρόσωπα & τα βιογραφικά τους. 'Αν θέλουν ας προτείνουν και τους εαυτούς τους.
    Πιστεύω ότι το σύνθημα "επανίδρυση του κράτους" που τόσο πολύ & τόσοι πολλοί πιστέψαμε σκόνταψε στο σύστημα ΠΑΣΟΚ και λιγότερο στην ανικανότητα. Και κάτι ακόμη, ένας φίλος από την πατρίδα μου τη Θεσσαλονίκη, ενεργό & έντιμο στέλεχος της ΝΔ, όταν κάποια κυρία το ρώτησε γιατί υποστηρίζει τη νεα δημοκρατία ... τι έκανε αυτή για σένα? απάντησε γιατί είναι η ομάδα μου και την αγαπώ. Τι θέλεις να κάνει δηλαδή να πει στον προπονητή να με πάρει σαν παίκτη?

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ Κατερίνα 20/07/2012 15:23:17

      Στην πολιτική όμως δεν αρκεί να είσαι απλά οπαδός...Ιδίως, αν βλέπεις να παίζουν "μέσα" συνεχώς τα "παλτά"...

  54. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 20/07/2012 09:13:19

    Στο καθεστωτικό «Βήμα της Κυριακής» διαβάσαμε τα κάτωθι απείρου (αριστερού) κάλους:

    «Σε «αγκάθι» εξελίσσονται τα εκατοντάδες βιογραφικά που έχουν κατακλύσει τα γραφεία της ΔΗΜΑΡ για τη στελέχωση του κρατικού μηχανισμού. Εσωκομματικά έχουν υπάρξει αντιδράσεις - εκφράστηκαν και σε συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής - για τον τρόπο που θα στελεχωθούν οι θέσεις γενικών γραμματέων και διευθυντών στα υπουργεία, όπως και των επικεφαλής σε δημόσιους οργανισμούς. Ηγετικά στελέχη της ΔΗΜΑΡ έχουν εκφράσει στα κομματικά όργανα την ανησυχία τους να μη δοθεί η εικόνα ότι αναπαράγεται ένα μοντέλο κομματισμού για τις «καρέκλες». Το «14» είναι ο αριθμός που εμφανίζεται να αντιστοιχεί με την... ποσοστιαία διεκδίκηση της ΔΗΜΑΡ ως κυβερνητικού εταίρου για την κάλυψη θέσεων σε υπουργεία. Η ΔΗΜΑΡ επιζητεί ρόλο στη στελέχωση κυρίως Γραμματειών στα υπουργεία Δικαιοσύνης (Γραμματεία Δικαιωμάτων), Διοικητικής Μεταρρύθμισης, αλλά και στα υπουργεία Περιβάλλοντος, Αγροτικής Ανάπτυξης και Παιδείας, όπως και στην Πολιτική Προστασία. Την ίδια ώρα, μια λίστα 3.000 οργανισμών και φορέων του Δημοσίου κάνει τον γύρο των γραφείων της συγκυβέρνησης, που προσπαθεί να συνδυάσει και τις συγχωνεύσεις αλλά και τη στελέχωσή τους. Η πενταμελής επιτροπή που έχει συγκροτηθεί στη ΔΗΜΑΡ (κκ. Θ. Μαργαρίτης, Δ. Χατζησωκράτης, Στ. Λιβαδάς, Ανδρ. Νεφελούδης, Γ. Κακουλίδης) για να παρακολουθεί και να αξιολογεί τόσο τις προτάσεις των άλλων κομμάτων για τη στελέχωση του κράτους όσο και των προσώπων από τον δικό της χώρο, προσπαθεί να βάλει μια τάξη…»

    Όλοι, λοιπόν, για την πολυπόθητη «κουτάλα» της εξουσίας, με πρώτους και καλύτερους τους αριστερούς! Πράγμα περίεργο κι αφύσικο βεβαίως για τους –ολοένα και λιγότερους- αποχαυνωμένους καταναλωτές της τηλεοπτικής προπαγάνδας για «το ήθος, τις αρχές και τις αξίες της αριστεράς», αλλά καθόλου περίεργο για μας που ξέρουμε πολύ καλά τι «λιγούρια της εξουσίας» είναι οι περισσότεροι αριστεροί. Και βέβαια, δεν είναι η πρώτη «αριστερή έφοδος για την… κουτάλα της εξουσίας». Έχουν προηγηθεί κι άλλες στο παρελθόν, αλλά υπό την… αιγίδα του ΠΑΣΟΚ, στο οποίο προσχωρούσαν οι αριστεροί θεσιθήρες. Τώρα, όμως, που έχουμε συγκυβέρνηση της Νεοδημοκρατικής Αριστεράς, γίνονται… απευθείας!

    Γεια σου Αντώνη Σαμαρά, που θα… έσωζες την Ελλάδα από την αριστερά!

  55. Α. Π avatar
    Α. Π 12/05/2013 13:50:42

    Διορίσθηκα, ως Πτυχιούχος Μόνιμος Υπάλληλος, ΝΠΔΔ, μετά από επιτυχία μου στον Πανελλήνιο Δημόσιο Διαγωνισμό

    Στο ΝΠΔΔ που υπηρετώ, τα τελευταία 13 έτη έγιναν εκατοντάδες προσλήψεις, χωρίς διαγωνισμό, κάτω από το απόλυτο καθεστώς γενικευμένης οικογενειοκρατίας και ως εκ τούτου με ενδεχόμενες παράνομες προσλήψεις και αποτελούν την μεγάλη πλειοψηφία των εργαζομένων.

    Σε ένα καθεστώς οικογενειοκρατίας, μια συνεχής και διαρκής ηθική παρενόχληση (mobbing) και ένας επαναλαμβανόμενος εκφοβισμός και συστηματική εργασιακή ψυχολογική κακομεταχείριση (bullying), είναι βέβαιον, ότι έχει καταστροφικά αποτελέσματα για την σωματική και ψυχική υγεία των εργαζομένων-θυμάτων και κατ’ επέκταση, των οικογενειών τους. Φυσικό είναι τα μέλη της οικογενειοκρατίας να χαρακτηρίζουν δήθεν ικανούς τα μέλη τους και τους εκτός οικογενειοκρατίας δήθεν ακατάλληλους.

    Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, που ζητά το υπουργείο, σε ένα τέτοιο καθεστώς οικογενειοκρατίας, παράνομων προσλήψεων αορίστου χρόνου που μπήκαν από το παράθυρο, κλικών, κομματισμού, ημετέρων, ανομίας, διαπλοκής κ.λπ., εξυπακούεται ότι σε κάθε περίπτωση θα είναι αναξιόπιστο. Αυτό είναι ο νέος Καιάδας για να σώσουν την οικογενεικρατία, τους αορίστου χρόνου που μπήκαν από το παράθυρο, την διαπλοκή, την ανομία, τις "φαμίλιες",τους ημέτερους, τους κομματικούς στρατούς. Στο καθεστώς οικογενειοκρατίας, τους έξω από αυτήν, τους εξαναγκάζουν σε αδράνεια (στο ψυγείο). Τα μέλη της οικογενειοκρατίας αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία, εκλέγουν με την ψήφο τους υπηρεσιακά συμβούλια, διοικήσεις, συλογικά όργανα, τοποθετούνται αναξιοκρατικά προϊστάμενοι κ.λπ. Είναι αστείο να ζητά το υπουργείο συμλήρωση ερωτηματολογίου, για το τι κάνει υπάλληλος-θύμα των πιο πάνω και μάλιστα με την επιβεβαίωση των προϊσταμένων, δηλαδή της ίδιας της οικογενειοκρατίας κ.λπ.!!!!!!!!

    Μετά από προσωπική οδυνηρή εμπειρία μου, που λαμβάνει χώρα τα τελευταία περίπου 2,5 έτη, ως υπάλληλος, εκθέτω τις απόψεις μου για τα εξής:

    Επιβάλλεται άμεσα η Νομοθετική ρύθμιση για την προστασία του εργαζόμενου από: Την ηθική παρενόχληση (mobbing) & τον εκφοβισμό και την εργασιακή ψυχολογική κακομεταχείριση (bullying):

    Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ειδικό νομοθετικό πλαίσιο για την αντιμετώπιση του φαινομένου της ηθικής παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο. Στην Ελλάδα για να τεκμηριωθεί νομικά το mobbing είναι δύσκολο με την υπάρχουσα νομοθεσία!

    Και είναι επιτακτική ανάγκη η αντιμετώπιση της εργασιακής παρενόχλησης, καθώς επιστημονικά τεκμηριωμένες μελέτες δείχνουν ότι έχει καταστροφικά αποτελέσματα για την σωματική και ψυχική υγεία των εργαζομένων και κατ’ επέκταση, των οικογενειών τους.

    Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης άρχισαν να περιλαμβάνουν στις νομοθεσίες τους προβλέψεις για την ηθική παρενόχληση από το 1990 και ύστερα. Πολύ σημαντικό στοιχείο είναι πως σε κάποιες χώρες, αιτία για να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση αποτέλεσαν επιστημονικές έρευνες σχετικά με το φαινόμενο, οι οποίες έτυχαν μεγάλης απήχησης και ενδιαφέροντος π.χ., η Σουηδία, η Γαλλία, η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Μεγάλη Βρετανία, η Ιρλανδία, η Ιταλία, η Γερμανία κ.λπ. Επίσης και σε άλλες χώρες υπάρχει νομοθεσία στην οποία μπορεί να καταφύγει ο εργαζόμενος που έγινε στόχος κακομεταχείρισης, όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς, οι ΗΠΑ κ.λπ.

    Ανεξάρτητα από τα πιο πάνω, θα πρέπει άμεσα να γίνει νομοθετική ρύθμιση, για την προστασία των μαρτύρων για την διαφθορά. Τούτο εξάλλου ζητά και η Ευρωπαϊκή Ένωση. Μόνον έτσι θα αποκαλυφθούν οι επίορκοι, ώστε να διωχθούν.

    Α. Π.

  56. Α. Π avatar
    Α. Π 14/05/2013 17:38:38

    ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙΑΔΑΣ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΑΘΛΙΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ, ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΤΙΣ ΚΛΙΚΕΣ, ΤΟΥΣ ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ, ΤΙΣ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ, ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ!!!!! ΝΤΡΟΠΗ!!!!!



    Α. Π.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.