#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/12/2012 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Επέτειος Γρηγορόπουλου": Μια αποτυχημένη προσπάθεια αντικατάστασης της φθαρμένης μπογιάς του Πολυτεχνείου



Για τέταρτη συνεχή χρονιά, η μνήμη του θανάτου ενός νεαρού μαθητή γιορτάστηκε με «καλλιστεία για κουκουλοφόρους».

Αρχίζουμε με μια διαπίστωση φαινομενικά αδιάφορη, μεγάλης όμως συμβολικής σημασίας:

Ο φονευθείς μαθητής του Δεκεμβρίου του 2008 ονομαζόταν Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος. Σύμφωνα με δημοσιευμένες τότε μαρτυρίες γνωστών του, όλοι «Αλέξανδρο» τον αποκαλούσαν. Ο «μικρός Αλέξης» όλης της Ελλάδας μοιάζει να είναι ένα άλλο πρόσωπο, με σχεδόν συμπτωματικές τις ομοιότητες. Όπως ο Αλέξανδρος έγινε «Αλέξης», έτσι ο μαθητής έγινε επαναστάτης, και ο θάνατός του χρησιμοποιήθηκε για να στηθεί ένα αποτρόπαιο πολιτικό οικοδόμημα.

Ο θάνατος, ο φόνος, του νεαρού Αλέξανδρου ήταν τραγικός, ακριβώς επειδή από πλευράς του μικρού μαθητή (και όχι του εγκληματία αστυνομικού) ήταν τυχαίος. Δεν έχασε την ζωή του ούτε «στον αγώνα», ούτε «στην αντίσταση», ούτε κατά την διάρκεια κάποιας ηρωικής πράξης, ούτε «πριν προλάβει να δώσει τις μάχες (σ.σ. ενάντια στο ‘καθεστώς’;) που θα έδινε», όπως άλλοτε εμμέσως κι άλλοτε άμεσα του αποδίδουν, μυθοποιώντας τον, κάνοντάς τον «σύμβολο» (τίνος πράγματος;). Δεν προκάλεσε ο ίδιος τον θάνατό του, κι εκεί –πέραν της ηλικίας του- έγκειται η τραγικότητα του θανάτου. Όμως ερήμην του, νεκρός ων, έγινε πρωταγωνιστής ενός «αγώνα» με τον οποίον ανάθεμα αν είχε καμία σχέση, «σύμβολο» μιας «εξέγερσης» απέναντι στο «κράτος», ο «πρώτος νεκρός» που θα ήταν «οδηγός της ελπίδας» για «της γενιάς μας τα Πολυτεχνεία» ή κάτι παρόμοιο.

Στα μέρη μου αυτό το λέμε βεβήλωση νεκρού. Αλλά δεν ιδρώνουν αφτιά με κάτι τέτοια.

Για κάποιες πολιτικές δυνάμεις ήταν «λαχείο». Στα 15-21 χρόνια σου ψάχνεις αφορμή για να ζυμωθείς πολιτικά ώστε να αντλήσεις ταυτότητα, και μια ολόκληρη φουρνιά νέων ανθρώπων «ζυμώθηκαν» από τον Δεκέμβρη του ’08: ο μήνας του πλιάτσικου εν ονόματι της σύλησης κατέστη σημείο αναφοράς για την πολιτική τους αφύπνιση, ακόμα κι αν αυτή η αφύπνιση ήταν απολύτως ασαφής και συγκροτείτο από έναν θυμό με δυσδιάκριτες στοχεύσεις και μια γενική «οργή απέναντι στο κράτος». Διότι η θεωρία ότι ο πολύ συγκεκριμένος αυτός εγκληματίας αστυνομικός «είναι το κράτος, το πραγματικό πρόσωπο του κράτους» και άρα η ενδεδειγμένη αντίδραση μετά τον φόνο είναι η συλλογική πάλη με το κράτος δεν «πάσχει» απλώς, είναι απολύτως γελοία – κι όμως, σημαντικό μέρος της νεώτερης γενιάς θεώρησε την αναγωγή απολύτως φυσιολογική, αποδεικνύοντας πόσο εύκολη είναι η χειραγώγηση.

Δεν ξέρουμε αν οι τότε αριστεριστές και σήμερα μεγαλοσχήμονες είχαν την οξύνοια να το επιδιώξουν συνειδητά ή απλώς προέκυψε, πάντως ο στόχος τους ήταν η δημιουργία ενός νέου «μύθου» για να αντικαταστήσουν την φθαρμένη μπογιά της εκούσιας παρερμηνείας του Πολυτεχνείου ως «μάχης ενάντια στο (εκάστοτε) κράτος», η οποία δεν λειτουργούσε πλέον επιτυχώς ως κάλεσμα επιστράτευσης των νεωτέρων στις τάξεις τους. Όλα αυτά, τραγικά άσχετα με το παιδί που έχασε την ζωή του. Αυτό το άλλοτε ιδιοτελές και άλλοτε αλλοπρόσαλλο τσίρκο κάθε χρόνο δεν έχει καμία –μα καμία- σχέση με την εφηβική ζωή του που χάθηκε άδικα, ενώ η γενιά μου γιορτάζει την δική της λειψή και κωμική «οκτωβριανή επανάσταση» αποδεικνύοντας ότι δεν έχει την παραμικρή ιδέα πού θέλει να πάει, και αν θέλει να πάει κάπου.

Η πολιτική παράταξη που επαίρεται πως καταδικάζει κατ’ εξοχήν τον ρατσισμό, δηλαδή τις επικίνδυνες γενικεύσεις, αποφάσισε εν μιά νυκτί ότι ο φονεύσας αστυνομικός τεκμαίρει πως όλοι οι αστυνομικοί είναι «δολοφόνοι» και «γουρούνια». Οι δάσκαλοι πήραν τους μαθητές τους σε νερατζοπολέμους εναντίον αστυνομικών τμημάτων, ώστε το κράτος να διδάξει στα βλαστάρια του διαμέσου της δημόσιας εκπαίδευσης πώς αυτοακυρώνεται. «Τα παιδιά» «τα έσπαγαν». Και η δεξιά, συντηρητική κυβέρνηση επιδόθηκε στον υπερβατικό διαλογισμό, μην και την κακοχαρακτηρίσουν.

Οι νεκροί δεν τιμώνται με την προσβολή τους



Σήμερα, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πραγματικά κάθε δικαίωμα να αποβάλει ή να ξορκίζει την αριστερίστική του φύση, τώρα που κατέλαβε την αξιωματική αντιπολίτευση, και να καθίσταται ολοένα και πιο κεντρώος – για την ακρίβεια, αυτό είναι το ενδεδειγμένο. Μην παίζει όμως με την νοημοσύνη και την μνήμη μας: η στήριξή του στην ίδια την βία των δρόμων τότε και η θεοποίηση του πλιάτσικου σε «Εξέγερση» δεν αποτυπώθηκε μόνο στην στάση και τον δημόσιο λόγο του κόμματος και των στελεχών του, αλλά και στο περίφημο «ημερολόγιο της Αυγής» με τους «μπάτσους να καίγονται στα κλαδιά» και την άγρια χαρά με το φλεγόμενο χριστουγεννιάτικο δέντρο, διότι «έχουμε εξέγερση»: αν σήμερα τους φταίει ο γάϊδαρος, κακώς χτυπάνε το σαμάρι. Μην αναμένουν όμως από τους πολίτες να ξεχάσουν τόσο εύκολα και τόσο ανώδυνα. Ο ΣΥΡΙΖΑ επιχείρησε σαφέστατα και με κάθε τρόπο να οικειωθεί όλην την ασχήμια εκείνων των ημερών, να την «καπελώσει» για πολιτικό όφελος. Οι σημερινές φωνασκίες περί του αντιθέτου απλώς εκθέτουν, γελοιοποιούν.

Βέβαια, οι τέσσερις νεκροί της Marfin, αλλά και άλλοι που έχασαν την ζωή τους, δεν χρήζουν παρόμοιου μνημοσύνου από την Αριστερά: βλέπεις, αυτοί δεν είχαν την «τύχη» να τους φονεύσει «μπάτσος» - η οποία είναι η μακράν λιγότερο σκοτεινή από τις ερμηνείες αυτής της σιωπής.

Η κατ’ έτος προσβολή του νεκρού και οι προεκτάσεις που δίνονται στην «6η Δεκεμβρίου» από την γενιά «της» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίστηκε και φέτος, με διάφορα επικολυρικά κείμενα και τσιτάτα, αποδεικνύοντας ότι η κρίση δεν επέφερε, τουλάχιστον, μία κάθαρση στα κριτήριά μας. Η συλλογική μας σύγχυση συνεχίζεται – μέχρι νεωτέρας, ακάθεκτη.

Αιωνία η μνήμη του νεαρού μαθητή Αλέξανδρου, που υπήρξε όντως και φονεύθηκε άνανδρα και άδικα, ώστε να βεβηλωθεί κατόπιν επανειλημμένως. Όχι του επαναστάτη Αλέξη που δεν υπήρξε ποτέ, του συμβόλου μιας μάχης εναντίον του κράτους, του πλαστουργήματος μιας πολιτικής παράταξης. Όσοι διατηρούν σεβασμό, διασώζουν την διαφορά.

Σωτήρης Μητραλέξης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΟΥΡΗΣ avatar
    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΟΥΡΗΣ 07/12/2012 10:10:09

    ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ: ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΑ "ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ" ΜΕ "ΠΑΛΛΑΪΚΟΥΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΥΣ" ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΣΚΟΤΩΜΕΝΟΥ "ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ" ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ (ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΙΤΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ) ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΟ ΑΞΑΡΛΙΑΝ, (ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΙΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΝΕΑΡΟ ΠΑΙΔΙ-ΘΥΜΑ ΤΗΣ 17Ν), ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΔΙΚΟΖΩΝΤΑΝΟΚΑΜΕΝΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΜΑΡΦΙΝ, ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΚΛΠ, ΚΛΠ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΓΧΩΡΙΑΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ;;; https://www.facebook.com/a.paouris/posts/4935222668687

    • Okonokov avatar
      Okonokov @ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΟΥΡΗΣ 07/12/2012 16:51:58

      Μηπως θα χρειαζοταν να κανουμε και ενα μνημοσυνο για τους 39 συμπολιτες μας ολων των ηλικιων που δολοφονηθηκαν φετος απο λαθρομεταναστες; Σημερα απεδρασε πηδωντας απο μια μαντρα ο δηθεν δεκαεφταχρονος Αφγανος, δολοφονος του ατυχου Πατρινου νεου, που τον εσφαξαν τον περασμενο Μαιο. Ο δηθεν 17χρονος Αφγανος καταδικαστηκε ερημην σε 15 χρονια φυλακη!!! Αν τον βρουν ποτε...

  2. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 07/12/2012 10:18:03

    Αφού αυτή η καπήλευση του θανάτου του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου είναι "βεβήλωση νεκρού" (συμφωνώ με τον χαρακτηρισμό), τίθεται το εξής ερώτημα:
    Η πλέον αρμόδια για να καταγγείλει τη βεβήλωση είναι η μητέρα του δολοφονηθέντος, που είχε και την επιμέλεια, διότι ήταν ανήλικος.
    Η κυρία Τζίνα Τσαλικιάν, όχι μόνο δεν καταδίκασε επεισόδια και βεβηλώσεις, αλλά ουσιαστικά τα ενθάρρυνε, έριξε λάδι στη φωτιά, ζήτησε να γίνει αργία η μέρα θανάτου του παιδιού της, να καθιερωθεί ως "επέτειος για να μπορούν να διαδηλώνουν οι νέοι χωρίς φόβο" και άλλα φαιδρά, που όντως αρμόζουν σε μία πλούσια κυρία των Βορείων Προαστίων που ζει στην κοσμάρα της, που στέλνει τα παιδιά της σε καλά ιδιωτικά σχολεία, αυτά που χθες λειτούργησαν κανονικότατα...
    Νομίζω ότι το "Μαμάδες Βορείων Προαστίων" δεν είναι τόσο εξωπραγματικό. Αν δεν το έχετε διαβάσει, σας το συνιστώ.
    Νομίζω ακόμα ότι αρκετά σιώπησε η ελληνική κοινωνία απέναντι στην προκλητική και παράλογη στάση της κυρίας Τζίνας Τσαλικιάν, από σεβασμό στον πόνο της ως μητέρας. Πλέον, οι δικαιολογίες δεν υπάρχουν. Η συνεχιζόμενη άηθη στάση της, είτε με τις παρεμβάσεις της, είτε με την εύγλωττη σιωπή επιδοκιμασίας των όσων πράττουν άλλοι στη μνήμη του παιδιού της, πρέπει να ωθήσουν κάποιους σοβαρούς ανθρώπους να καλέσουν δημοσία την κυρία αυτή να πάρει ξεκάθαρη θέση: Θέλει αυτό το νταβαντούρι να συνεχίζεται ή όχι;
    Να το γνωρίζει, όμως, ότι αν συνεχιστεί η κατάσταση αυτή, η μνήμη του άτυχου παιδιού της θα γίνει, ως μη ώφειλε, απεχθής για μεγάλη μερίδα συμπολιτών μας. Αν την ενδιαφέρει αυτό την κυρία Τσαλικιάν....

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ ΒΙΣ 07/12/2012 13:50:18

      ΒΙΣ συμφωνῶ μὲ τὴν διαπίστωση, ὅτι ἡ μητέρα χειροκροτεῖ ἐν τέλει τὴν βεβήλωση τῆς μνήμης τοῦ γιοῦ της (τὸ γράφω καὶ παρακάτω), ὅμως θὰ ἀπέφευγα νὰ τῆς ἀποδώσω εὐθύνες λόγῳ τοῦ ἀσύλληπτου μεγέθους τῆς προσωπικῆς τραγωδίας. Ἄλλωστε, ἐπ' οὐδενὶ δὲν προκάλεσε ἐκείνη ὅλην αὐτὴν τὴν ἀσχήμια.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Σωτ Μητραλ 07/12/2012 15:02:20

        Εκείνη τη στιγμή, που ήταν όλα νωπά, είχε το ακαταλόγιστο. Όμως, πολλούς μήνες αργότερα, φωτογραφιζόταν φιλάρεσκα σε κοσμικά έντυπα με φόντο λούσα και πολυτέλειες και πέταγε κοτσάνες περί νεολαίας και περί εξέγερσης. Όποιος θέλει, ας γκουγκλίσει το όνομά της για να δει ιδίοις όμμασι.

        • Σωτ Μητραλ avatar
          Σωτ Μητραλ @ ΚΜ 07/12/2012 15:28:26

          ΚΜ, σε καταλαβαίνω αλλά δεν μπορώ να κατηγορησω κάποιον που έχασε τον 15χρονο γιο του ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΑ για το πως χειρίστηκε μια τέτοια απώλεια. Συμφωνώ με τον ΘΕΙΟ παραπάνω.

          • Bixiou avatar
            Bixiou @ Σωτ Μητραλ 07/12/2012 20:11:34

            Και τι να πει κυριε Μητραλεξη και η μητερα του 29χρονου τελειως αδικοχαμενου Θαναση Λαζανα που δεν ελαβαν το κοπο να της πουν οτι ο Αφγανοs δολοφονος του γιου της ειχε απδρασει; Η οικογενεια το εμαθε στο δικαστηριο οπου εγινε η δικη, του δηθεν ανηλικου δολοφονου, ερημην. Παρακαλω δωστε δυο λεπτα απο το χρονο σας και διαβαστε εδω: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/164995

          • Σωτ Μητραλ avatar
            Σωτ Μητραλ @ Bixiou 08/12/2012 00:37:49

            Ὄντως άπαράδεκτο. Ἀλλὰ τί κάνουμε τώρα;Συγκρίνουμε πένθη;

          • Bixiou avatar
            Bixiou @ Σωτ Μητραλ 08/12/2012 20:01:19

            Να μη συγκρινουμε πενθη. Ο πονος της μανας και του πατερα ειναι παντου ο ιδιος. Να παρατηρησουμε οτι στην περιπτωση του δολοφονου του Γρηγοροπουλου η Πολιτεια εξηντλησε την αυστηροτητα της. Στην περιπτωση ομως του δολοφονου - υπαρχει πλεον δικαστικη αποφαση - του Λαζανη η Πολιτεια εξηντλησε, για αγνωστο λογο, την επιηκεια της! Δυο μετρα και δυο σταθμα. Γιατι;

          • Bixiou avatar
            Bixiou @ Bixiou 08/12/2012 22:27:16

            Sygnwmh: Λαζανa kai επιείκια

    • GLAD avatar
      GLAD @ ΒΙΣ 07/12/2012 15:34:56

      Άντε και το έκανε η κυρία.
      Και μετά τι θα γίνει ?
      Εδώ κύριε ΒΙΣ "σας βρίσκω λάθος".
      Η Αριστερά κύριε μου "ψάχνει" με κάθε ευκαιρία για νεκρούς .
      Αυτούς που δεν είναι "δικοί της" ως αναλώσιμους και τους "δικούς της" για ηρωοποίηση.
      Στο μεγαλύτερο ποσοστό τους οι άνθρωποι αυτοί είναι για ψυχίατρο.

    • liapis avatar
      liapis @ ΒΙΣ 07/12/2012 18:59:28

      BIS ise apsogos!!!

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ ΒΙΣ 09/12/2012 00:02:24

      +1000 μπράβο, ΒΙΣ. Εδώ έχουν κυκλοφορήσει "οργανώσεις" που βάζουν γκαζάκια, με το όνομα "Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος", κι αυτή, στον κόσμο της. Οκ, καταλαβαίνω την τραγικότητα της μάνας, αλλά...

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 07/12/2012 10:20:37

    Όλοι αυτοί που διαδηλώνουν κατά του κράτους, ήδη από τώρα θα ήθελαν μία θέση καλοπληρωμένου άεργου στο Δημόσιο....
    Μήπως όμως διαδηλώνουν, επειδή ακριβώς αυτό το Δημόσιο που ονειρεύονταν παύει σιγά-σιγά να υπάρχει; Ευτυχώς...

  4. GreekInLux avatar
    GreekInLux 07/12/2012 10:26:19

    Ο Αρξαλιάν και όλοι οι νεκροί της 17ης Νοέμβρη ήταν παράπλευρες απώλειες στον αγώνα προς μια "αριστερή και προοδευτική " (αλά Σύριζα) δημοκρατία αγαπητέ. Εδώ οι Κουράκηδες πήγαν και ως μάρτυρες υπεράσπισης των δολοφόνων - αγωνιστών στα δικαστήρια. Το να δολοφονείται κάποιος από αστυνομικό τον καθιστά σύμβολο. Το να δολοφονείται από χέρι αριστερού τρομοκράτη που ισχυρίζεται ότι η δίκη του είναι πολιτική και από κουκουλοφόρο είναι λεπτομέρεια. Αν δε, τα επισημαίνεις, είσαι οπαδός "μιας δράκας ακροδεξιών". Δεν είναι το ίδιο…

  5. NICK avatar
    NICK 07/12/2012 10:35:26

    η κομμουνιστικη αριστερά τιμαει καθε μερα τους νεκρους της Μαρφίν, οι οποίοι φονευθησαν απο το συνδυασμό προβοκατόρικης δράσης και εργοδοτικής τρομοκρατίας (να θυμισουμε ότι σύμφωνα με μαρτυρίες η εργοδοσία είχε απειλήσει με απολύσεις όσυς τυχόν απεργήσουν), με τον αγώνα της για έναν κόσμο χωρίς αφεντικά , εκμετάλλευση και ανεργία.

    ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΓΡΑΝΑΖΙ ΔΕ ΓΥΡΝΑ, ΕΡΓΑΤΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΦΕΝΤΙΚΑ

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ NICK 07/12/2012 12:44:42

      Ωραια η Κουμουνιστικη Αριστερα κι εμενα μ' αρεσει, αλλα αν την αναφερεις σε μεταναστες που προερχονται απ τις χωρες οπου ...ανθησε η Κουμουνιστικη Αριστερα, σου ευχομαι να εισαι αθλητικος τυπος και να εχεις κατω απ 12'' στο 100 μετρα, γιατι θα πεσει πολυ τρεχαλα...

    • BLACK QUEEN IN STORM avatar
      BLACK QUEEN IN STORM @ NICK 07/12/2012 15:12:09

      .....Kαημένε Νick !!!! Πες κι εσύ κάτι πιό προκλητικό, κάτι που να ρίχνει λίγο λάδι στη φωτιά ώστε να εκτονωθούν οι ..ξαναμμένοι!! Αλλά τι λέω;
      Κι εσύ να μην το πεις, εκείνοι θα το εφεύρουν οπωσδήποτε !!! :-)

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ NICK 08/12/2012 08:22:24

      Είσαι πολύ νούμερο. Συγνώμη, είσαι αριστερός, δηλαδή κάτι χειρότερο.

  6. ο τρικαλινός avatar
    ο τρικαλινός 07/12/2012 10:37:29

    πολύ καλό άρθρο .η αριστερά είχε πάντοτε ανάγκη από μύθους ,αφηγήσεις, μάρτυρες και ήρωες ,όπως η εκκλησία από αγίους και μάρτυρες. εδώ όμως έχουμε ψευδομάρτυρες .Για τις ομοιότητες μεταξυ των δύο έχουν γραφτεί πολλά από έγκυρους επιστήμονες.

  7. Δημήτρης Αναστασιαδης avatar
    Δημήτρης Αναστασιαδης 07/12/2012 10:50:43

    Επίσης,γιατί δεν ξεσηκώθηκε κανείς για τον παραλίγο φόνο της 15χρονης Μυρτώς στην Πάρο το καλοκαίρι απ‘τον Πακιστανό κ επέτρεψαν στη Χρυσή Αυγή να καπηλευθεί το θέμα;;;

  8. TARAMAS avatar
    TARAMAS 07/12/2012 11:01:31

    Ωραίο άρθρο. Οι άνθρωποι πάντα γίνονται θύματα των ανθρωποφάγων αναγκών των "ιδεολογιών".

  9. kostas avatar
    kostas 07/12/2012 11:07:35

    Το ότι η "κουκούλα" και οι "κουκουλοφόροι" χρησιμοποιούνται ως ένα από τα βασικά όπλα καταστολής των κοινωνικών αγώνων είναι προφανές! Ακόμη προφανέστερο γιατί το προεκλογικό "Ήρθαμε για να βγάλουμε τις κουκούλες από τους κουκουλοφόρους" έγινε η "σιωπή των αμνών"...αφού πίσω από τις κουκούλες κρύβονται εκπλήξεις που δεν "βολεύουν":

    "Για προσχεδιασμένο εμπρησμό κτιρίου της αλυσίδας Sprider Stores στην Ανθούσα, τον περασμένο Φεβρουάριο, με σκοπό την είσπραξη του ασφαλιζόμενου κεφαλαίου, κατηγορούνται τα τότε μέλη του ΔΣ εις βάρος των οποίων ασκήθηκε δίωξη σε βαθμό κακουργήματος -έπειτα από σχετική έρευνα που διενεργήθηκε.

    Ο εισαγγελέας Πρωτοδικών, Χαρ. Λακαφώσης, προχώρησε στην άσκηση ποινικής δίωξης για το αδίκημα της ηθικής αυτουργίας σε εμπρησμό, της απάτης σε βάρος ασφαλιστικών εταιρειών, καθώς και της απόπειρας απάτης.

    Απήγγειλε επίσης κατηγορίες για έκρηξη και εμπρησμό σε τέσσερις συνεργάτες της επιχείρησης που φέρονται να εμπλέκονται στην προσχεδιασμένη, σύμφωνα με τον εισαγγελέα, πυρκαγιά.

    Η καταστροφική πυρκαγιά είχε εκδηλωθεί τα ξημερώματα της 13ης Φεβρουαρίου 2012 και αρχικώς είχε αποδοθεί από τον Τύπο σε «κουκουλοφόρους ταραξίες» που είχαν προκαλέσει επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας ως αντίδραση στην ψήφιση του μνημονίου. "

    πηγή: http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231224913

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ kostas 07/12/2012 11:59:13

      kostas στα τόσα ονόματα που παρατέθηκαν από τους σχολιαστές και για τα οποία δεν εκδόθηκε ποτέ ούτε καν μια μονολεκτική ανακοίνωση από τους Συριζαίους, έχετε ν' αντιπαραθέσετε τον προσχεδιασμένο εμπρησμό των sprider stores και το ότι θα βγουν οι κουκούλες από τους κουκουλοφόρους παρέμεινε προεκλογική υπόσχεση; Έλεος να πω και λίγο θα 'ναι...

  10. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 07/12/2012 11:20:23

    Έχοντας ένα γυιό περίπου στην ηλικία που θα είχε σήμερα ο Γρηγορόπουλος αν ζούσε ,είμαι ο τελευταίος που θα δικαιολογούσα το φόνο ενός παιδιού.

    Αλλα όχι και να τον αναγάγουμε σε νέο Αλέκο Παναγούλη! Δε θυμάμαι ο Παναγούλης να πήγαινε σε αγώνες ποδοσφαίρου , μπάσκετ και πόλο μόνο και μόνο για να τα σπάει...

    Παραφράζοντας το γνωστό ,θα έλεγα πως οι λαοί έχουν τους ήρωες που τους αξίζουν!

    • Πέτρόπουλος avatar
      Πέτρόπουλος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 07/12/2012 12:52:01

      Δεν νομίζω να τον σκότωσε τον Παναγούλη κανένας , μόνος του σκοτώθηκε σε τροχαίο (έτρεχε; ήταν μεθυσμένος; του έκλεισαν το δρόμο; έργα χωρίς σήμανση;) αυτά λέγανε τουλάχιστον τότε . Φυσικά οι αριστεροί έβγαλαν δικό τους πόρισμα και έψαχναν να βρουν αυτόν που του έκλεισε το δρόμο που δεν μπορεί παρά να ήταν παρακρατικός και που δεν βρέθηκε ποτέ γιατί απλά δεν υπήρχε.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Πέτρόπουλος 07/12/2012 18:21:05

        Δεν νομίζω πως είχαν λόγο οι αριστεροί να λένε παραμύθια για τον Παναγούλη , που δήλωνε ευθαρσώς πως ανήκει στον αστικό χώρο πολιτικά!

        Γι' αυτό έπρεπε να φύγει απο τη μέση ,για να ανοίξει ο δρόμος στους Σοσιαλιστές ψευτοαντιστασιακούς ηγέτες, ονόματα δε λέμε!

        Τα υπόλοιπα ,τα ανέλαβε η Στάζι...

        • 'Οργουελ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/12/2012 22:38:47

          Ορθογραφική διόρθωση: Σοσιαληστές, όπως αυτός που είναι στον Κορυδαλλό (και του οποίου η "αντίσταση" συμπεριλάμβανε κλοπές και μαστροπία) και οι άλλοι που πρέπει να ακολουθήσουν...

    • Alluminatos avatar
      Alluminatos @ ΣΤΕΛΙΟΣ 07/12/2012 17:58:42

      Η δεξιά ποιους ήρωες έχει;

  11. NICK avatar
    NICK 07/12/2012 11:20:43

    επίσης: καθόλου φθαρμενη δεν είναι η επετειος του Πολυτεχνειου

    φετος πορευθηκαμε από τις 4.30 μεχρι τις 9, από την Κλαυθμωνος μεχρι την Κατεχακη, πάντα με μαχητικότητα ,παλμό και πολύ κόσμο

    τα καλύτερα είναι μπροστα

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ NICK 07/12/2012 11:24:19

      Έτσι κι αλλιώς, η γη θα γίνει κόκκινη!

      http://www.youtube.com/watch?v=Kpy7X7KZ-JM

      4,5 ώρες; Κολατσό πήρατε;

      Όλα κι όλα, πολύ σημαντικό πράμα ο παλμός.

      Άμα μειώνεται ο κόσμος στις πορείες, τουλάχιστον να αυξάνουμε τις ώρες και τον παλμό.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ NICK 07/12/2012 11:46:32

      Θα χασετε και παλι.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ NICK 07/12/2012 18:25:13

      Πολύ αγώνας πέφτει ρε παιδιά! Πού ήταν ολο το πλήθος "που πορεύονταν από τις 4.30 μεχρι τις 9" στο πραγμάτικό Πολυτεχνείο το 1973 , που είμασταν τρείς κι'ο κούκος?

      Δε μιλάω για τους αγέννητους τότε βέβαια.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ NICK 08/12/2012 08:24:15

      χα χα χα χα........

  12. Γιώργης Α. avatar
    Γιώργης Α. 07/12/2012 11:23:26

    Η προσωπική μου αποψη είναι οτι στην περίπτωση της Μυρτούς, αυτούς τους έξαλους αριστερούς (νομίζουν) κύκλους δεν τους πείραξε διότι υφίσταται ως φαντασίωση η υποταγή του θυλικού, η επιβολή της θέλησης με τη βία του μουσοφόρου πατριαρχικού αρσενικού. Χώρια που ο δράστης ανήκε στους παράνομους μετανάστες τους οποίους θεωρούν λανθασμένα ως φυσικούς τους συμμάχους.

    • Frederick avatar
      Frederick @ Γιώργης Α. 07/12/2012 18:31:43

      πολυ σωστα!

  13. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 07/12/2012 11:34:44

    Όπου και άν ζεί, ότι και άν έχει στο μυαλό της, σ' αυτήν έλαχε το ακραίο, το δυσβάστακτο. Το αφόρητο.
    Το παιδι βρέθηκε σε λάθος τόπο, σε λάθος χρόνο. Ίσως ήταν θέμα δευτερολέπτου.
    Άς έχουμε την αίσθηση του τραγικού. Είναι καλύτερο να σιωπούμε γι αυτά που δεν καλύπτονται με λέξεις.

  14. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 07/12/2012 11:39:22

    Ακριβώς την ίδια απορία έχω και εγώ απλώς συμπληρώνοντας κάποια ονόματα όπως Ν.Βελούτσος, Χρ.Μάττης, Π.Ρουσσέτης (παράπλευρες απώλειες της 17Ν της οποίας κάποιοι κατέθεσαν ως μάρτυρες υπεράσπισης) και φυσικά οι 4 νεκροί στο κατάστημα Κ.Μαρούσης.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΓΙΩΡΓΟΣ 07/12/2012 11:44:08

      Δεν ειναι δουλεια των αριστεριστων και του ΣΥΡΙΖΑ να κανουν αυτα τα μνημοσυνα.Ειναι δουλεια της ΝΔ που ΚΑΚΩΣ τα παρελειψε.Κακως επισης οπως αποδεικνυεται η ΝΔ σταματησε τα μνημοσυνα για τον εμφυλιο που οι αλητες της αριστερας ονομαζαν "γιορτες μισους" γιατι δεν θελουν να θυμομαστε τις δικες τους δολοφονιες.
      Δεν υπαρχει και δεν θα υπαρξει ποτε στην Ελλαδα εθνικη ενοτητα με τα κτηνη της αριστερας.Ειναι καιρος να εγκαταλειψουν τις αυταπατες και να καταρτισουν δικο τους μνημολογιο και εορτολογιο για να εμπεδωσουν παντου οτι η αριστερα ειναι η παραταξη του εγκληματος.

      • emily avatar
        emily @ ψυχραιμια 07/12/2012 16:16:24

        !!!!!!!!!!!!

    • Κατεστραμένος δεξιός avatar
      Κατεστραμένος δεξιός @ ΓΙΩΡΓΟΣ 07/12/2012 18:15:15

      Βεβαίως αυτοί που έρηξαν τα δακρυγόνα στους πυροσβέστες που πήγαιναν να απεγκλωβήσουν κόσμο στον Κ.Μαρούση ήταν αναρχικοι μεταμφιεσμένοι σε αστυνομικούς των ΜΑΤ

      • Θησειώτης avatar
        Θησειώτης @ Κατεστραμένος δεξιός 08/12/2012 08:17:55

        Μπαγιάτεψε το κουτόχορτο σύντροφε. Βρες κάτι άλλο.

  15. NICK avatar
    NICK 07/12/2012 11:39:43

    ναι εχεις δικιο , ο παλμος είναι πολύ σημαντικο πράγμα, όπως και οι ωρες που αντεχεις στο δρόμο. τα θυμαμαι και από τη στρατιωτική μου εκπαίδευση: σε αυτά επέμεναν οι λοχαγοί μου, στις πορειες.

    τα καλύτερα είναι μπροστα.

  16. NICK avatar
    NICK 07/12/2012 11:41:15

    φίλε στελιο, ο Γρηγορόπουλος για σενα δεν είναι ήρωας.

    οκ. ο Δημητρης Κοτζαρίδης είναι; ο Μανώλης Κυπραίος; ο Γιαννης Καυκάς;

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/12/2012 11:45:58

    Οι δολοφονοι τους σκοτωσαν γιατι δεν απεργουσαν και υστερα προσπαθουσαν να το ριξουν στο κτιριο και την εργοδοσια.

  18. kostas avatar
    kostas 07/12/2012 11:47:57

    Ο αγώνας για "Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία" ήταν, είναι και θα παραμείνει άφθαρτος μέχρι την τελική δικαίωση. Αυτό που φθήρεται είναι η μνήμη των ανθρώπων και η "πολιτική" της Συγκυρίας χωρίς προοπτική για τους πολλούς...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ kostas 07/12/2012 12:01:30

      Από τις πολλές διαδηλώσεις για την παιδεία, μείνατε αγράμματοι. Και το ψωμί δεν σας κάνει πια, προτιμάτε κρουασάν ζαμπόν τυρί. Όσο για το τρίτο, μάλλον θα εννοείτε το ατελείωτο φραπέδιασμα στην πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό...
      Ε ρε κρίση που μας χρειάζεται, 50 χρόνια να βαστήξει....

    • Πέτρόπουλος avatar
      Πέτρόπουλος @ kostas 07/12/2012 13:00:46

      Η τελική δικαίωση για τους αριστερούς είναι να κάθονται παριστάνοντας τους ΔΥ και να πληρώνονται , απλά πράγματα. Ποιος θα τους πληρώνει και που θα βρίσκονται τα λεφτά δεν τους ενδιαφέρει φυσικά , μόνο δικαιώματα, υποχρέωση καμία. Τώρα που θα πέσει πείνα θα το ξανασκεφτείτε.

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/12/2012 11:51:27

    Η επετειος Γρηγοροπουλου πρεπει να χτυπηθει στη ριζα της.Με την εννοια αυτη η χθεσινη ανακοινωση της ΝΔ που μιλαγε για κουκουλοφορους και πεμπτοφαλαγγιτες ηταν πολυ καλη και αυτη που επρεπε και μην ακουτε.
    Σε μεγαλα τμηματα της κοινης γνωμης ακομη υπαρχει η εντυπωση - αναμνηση οτι οι ταραχες ησαν υποκινουμενες απο ξενες δυναμεις για να ριξουν τον Καραμανλη.
    Αυτη η εντυπωση πρεπει να διατηρηθει με ανακοινωσεις καθε χρονο της ΝΔ.
    Και καθε χρονο που οι αλητες της αριστερας θα γιορταζουν πρεπει να τους αποκαλει οργανα ξενων συμφεροντων.
    Σε καθε περιπτωση η τοτε κυβερνηση ηταν μια δημοκρατικα εκλεγμενη κυβερνση πριν ενα χρονο και οι εξεγερμενοι επιδοξοι πραξικοπηματιες.
    Αλητες - προδοτες - αριστεροι.

  20. Α avatar
    Α 07/12/2012 11:51:50

    Μεγάλο παραμύθι τρώει ο κόσμος. Μια προβοκατόρικη πράξη (αυτό πιστεύω), τείνει να γίνει εθνική εορτή, στα πλαίσια της οποίας η ανευθυνότητα ορισμένων κομμάτων, καλείται η μαθητική νεολαία να συμετάσχει σε πράξεις παραβατικές , σε πράξεις ασχήμιας.
    Για άλλη μια φορά δεν έγινε το κέφι του ΣΥΡΙΖΑ, δεν μπαχαλοποιήθηκε η Αθήνα, δεν κάηκαν οι περιουσίες των συμπολιτών μας. Κι΄αυτό οφείλεται στη σθεναρή και αταλάντευτη στάση του πρωθυπουργού, να σταματήσουν αυτά τα φαινόμενα, οι προβοκάτσιες, να κατέβουν επιτέλους πάσης φύσεως κουκούλες.
    Καλώς έπραξες και μπράβο κε Σαμαρά, μην ακούς κανέναν ανεύθυνο, τα παιδιά μας τα θέλουμε, δεν τα θυσιάζουμε στους δρόμους και στις πλατείες, για να πλουτίζει η γνωστή Ελληνική ολιγαρχία που κρύβεται πίσω από τέτοια κόμματα και τέτοιες πρακτικές.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Α 07/12/2012 12:03:05

      Σιγά μη γίνει εθνική γιορτή. Σε μερικά χρόνια, θα ψάχνεις στη Βικιπαίδεια να δεις τι σημαίνει Αλέξης Γρηγορόπουλος....Ο χρόνος τα γιατρεύει όλα. Και κυρίως εξαφανίζει μαϊμού-ήρωες....

  21. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 07/12/2012 11:58:06

    Η διάκριση ανάμεσα στον πραγματικό σκοτωμένο νεαρό Αλέξανδρο και στον ανύπαρκτο "επαναστάτη" είναι η ουσιαστική, κ. Μητραλέξη. Να ξανασταθεί ο κόσμος με το κεφάλι πάνω και τα πόδια κάτω.
    Η ημέρα αυτή δεν είναι "επέτειος επανάστασης", αλλά είναι μιά από τις ημέρες που μας θυμίζει πόσο αποτυχημένο ήταν αυτό το μετεμφυλιακό κράτος που ξεψυχά αργά και βασανιστικά.
    Το θλιβερό γεγονός του Δεκεμβρίου 2008 με όσα θλιβερά και καταστροφικά ακολούθησαν λειτούργησε σαν "προσεισμική δόνηση", σαν προμήνυμα κινδύνου, σαν προανάκρουσμα αυτού που ερχόταν, της ηθικής και οικονομικής χρεωκοπίας.
    Δυστυχώς, ούτε η πολιτική τάξη της χώρας (ανεξαρτήτως απόχρωσης), ούτε οι "ελίτ", ούτε η πλειοψηφία της κοινωνίας, το ερμήνευσαν τότε όπως έπρεπε.

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ Ο Θείος 07/12/2012 13:42:06

      Ἀκριβῶς. Καὶ νὰ προσθέσω, ἀκριβῶς αὐτὸ τὸ σημάδι κρίσης καὶ παρακμῆς κάποιοι τὸ θεοποίησαν ὡς τὴν κατ' ἐξοχὴν ἐλπίδα. Κωμικοτραγικό.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ο Θείος 07/12/2012 14:00:54

      Kανενα μετεμφυλιακο κρατος δεν υπηρχε το 2008.Αν υπηρχε θα τους ειχε σαπισει στο ξυλο και δεν θα τους αφηνε να καψουν την Αθηνα.
      Αποτυχημενο ηταν το ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΟ κρατος ανοχης στην αριστερα και αυτο χρεωκοπησε.

  22. BLACK QUEEN IN STORM avatar
    BLACK QUEEN IN STORM 07/12/2012 11:58:35

    Πείτε κάτι για τα 22 χρόνια από το θάνατο του Πρίγκιπα της ροκ !!! ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΝΟΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔIAXΡONIKO TOYΣ ΜΗΝΥΜΑ, ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ : Παύλος Σιδηρόπουλος: 22 χρόνια από το θάνατο του πρίγκιπα της ροκ
    ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΘΗΣΕΑΣ
    http://www.youtube.com/watch?v=m9rOkmTKFHI
    Με κάτασπρο πανί ένα καράβι απ' το πενήντα έχει να φανεί
    και συ βιδώθηκες μες στο λιμάνι με ανθοδέσμη που 'χει μαραθεί.
    Ηλεκτρικός Θησέας σε πηγάδι κι η Αριάδνη έχει μουγκαθεί
    ηλεκτρικός Θησέας σε πηγάδι κι η Αριάδνη έχει μουγκαθεί.

    Σε εδίκασαν να σπαταλάς τα χρόνια σε μια ζωή χωρίς προοπτική.
    Χάνεσαι σαν τον γλάρο στην Ομόνοια και όταν ψάχνεις λύση στην φυγή,
    πληρώνεις όσο-όσο τα διόδια και κομματιάζεσαι στην εθνική.
    Ηλεκτρικός Θησέας σε πηγάδι κι Αριάδνη έχει μουγκαθεί.

    Ποιος είναι ισοβίτης στο σκοτάδι ποιος αλαφιάζει δίχως πληρωμή;
    Ποιος σκύβει στους αφέντες το κεφάλι και ποιος τα βράδια κλαίει σαν παιδί;
    Ποιος ονειρεύεται πως κάποιοι άλλοι βγαίνουν και κάνουν πρώτοι την αρχή;
    Ηλεκτρικός Θησέας σε πηγάδι κι η Αριάδνη έχει μουγκαθεί.

    Ναυάγια ονείρων αρμενίζουν και τα κεφάλια γέμισαν σκουριά.
    Στα σούπερ μάρκετ τέλειωσε η ελπίδα και συ κοκάλωσες στη σκαλωσιά.
    Πού πήγαν οι τριακόσιοι του Λεωνίδα και τι θα πούμε τώρα στα παιδιά;
    Ηλεκτρικός Θησέας; Και τα λοιπά.

    Φοβάσαι ότι θα 'ρθει καταιγίδα και θα μας πνίξει όξινη βροχή,
    βάλε σε γυάλα μέσα την πατρίδα και κρύψε την καλά μέσα στη γη.
    Μήπως την ψάχνουν σαν την Ατλαντίδα αφού η Πανδώρα ανοίγει το κουτί;
    Ηλεκτρικός Θησέας σε πηγάδι κι η Αριάδνη έχει μπερδευτεί.

    Ψηφοθηρία, λόγοι κι εμβατήρια ποτέ δεν έφεραν την αλλαγή
    για αυτό και χάθηκες στα σφαιριστήρια και μες στα γήπεδα την Κυριακή.
    Τώρα καθώς κοιτάς τα διυλιστήρια ρωτάς ποιοι σ' έχουν βάλει στο κλουβί.
    Ηλεκτρικός Θησέας σε πηγάδι κι η Αριάδνη έχει τρελαθεί.

    Να κλείσεις θες πληγή θανατηφόρα και μες στα "Νέα" ψάχνεις για δουλειά.
    Τα δάκρυα σου γίνονται μαστίγια και τον λαιμό σου σφίγγουν σα θηλιά.
    Όσα τα κέρδισες με τα μαρτύρια τα παζαρεύουν πάλι στα χαρτιά,
    τρέχεις να ψάξεις μες στα καταφύγια και βρίσκεις μιαν αιχμάλωτη γενιά.

    Μια πλαστική ανέμισες σημαία, πίστεψες σ' έναν άγνωστο θεό
    κρέμασες το μυαλό σε μια κεραία ειδήσεις σίριαλ και τσίχλα ροκ.
    Και πώς θα ξημερώσει άλλη μέρα όταν τα λάθη κλέβουν τον καιρό;
    Και πώς θα ξημερώσει άλλη μέρα όταν το ψέμα σέρνει τον χορό;

    Ζωγράφισε έναν ήλιο στο ταβάνι, μίλησε με τ' αγέρι της νυχτιάς
    και χόρεψε μαζί με τη σκιά σου στους ήχους μιας αδύναμης καρδιάς.
    Πάρε τηλέφωνο την μοναξιά σου ή βγες ξανά στον δρόμο της φωτιάς
    πάρε τηλέφωνο την μοναξιά σου ή βγες ξανά στον δρόμο της φωτιάς.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ BLACK QUEEN IN STORM 07/12/2012 13:19:31

      Βασίλισσα, τον πρίγκηπα δεν τον ξεχνάμε. Και αυτός στο δικό του πόστο, και με τον τρόπο του, πάλεψε με την εποχή του. Πάλεψε με αυτά τα άθλια χρόνια. Νικήθηκε, όπως οι πιό πολλοί νικηθήκαμε.
      h**p://www.youtube.com/watch?v=qlwuTYBWbcE

      ..."Και όταν θα `ρθουν οι καιροί
      που θα `χει σβήσει το κερί
      στην καταιγίδα
      Υπερασπίσου το παιδί
      γιατί αν γλιτώσει το παιδί
      υπάρχει ελπίδα".

      • BLACK QUEEN IN STORM avatar
        BLACK QUEEN IN STORM @ Ο Θείος 07/12/2012 14:39:29

        Όχι Θείε, κανείς μας δεν ηττήθηκε. Ούτε εκείνος ούτε κι εμείς γιατί όπως λέει και ο κ. Χρύσανθος :-) , ''ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΣ ΛΕΞΗ ΑΚΟΜΑ....'' .

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ BLACK QUEEN IN STORM 07/12/2012 13:24:13

      Όχι. Ο ίδιος τυπάκος (που το μάρκετιγκ τον μεγαλοποίησε μετά θάνατον) ήταν που τραγούδαγε:

      «Ληστέψανε την τράπεζα
      και τι με νοιάζει εμένα
      δεν είμαι με κανένα.



      Στο μπάτσο βλέπεις πέρασε μονάχα η κοροϊδία,
      να έχει την ψευδαίσθηση πως είναι εξουσία
      και τώρα η χήρα του με δύο ορφανά,
      με τρεις κι εξήντα σύνταξη, τη μοίρα βλαστημά
      και μια άγνωστη αιτία.»

      Αριστερίστικου τύπου μηδενισμός και λογικές τύπου «καλά είναι ο μπάτσος εκεί στο χώμα, τάθελε ο οργανισμός του». Αρκετά γαλουχηθήκαμε με το δηλητήριο αυτό - καιρός να το φτύσουμε!

      • BLACK QUEEN IN STORM avatar
        BLACK QUEEN IN STORM @ ΚΜ 07/12/2012 14:24:31

        ... Και η μικροψυχία αγαπητέ, είναι μία ανθρώπινη αδυναμία και ως τέτοια, είναι απολύτως κατανοητή μιας και βασανίζει κυρίως, εκείνον που την κουβαλάει εντός του...

        '' 'Αντε, και καλή τύχη ....μάγκα''. (ΚΜ)

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ BLACK QUEEN IN STORM 07/12/2012 15:04:19

          Να με συμπαθάς που δεν λιβανίζω τα τοτέμ σας.

          Αυτό μόνο θα σου πω, για να είμαι μαζί σου ... μεγαλόψυχος!

          • BLACK QUEEN IN STORM avatar
            BLACK QUEEN IN STORM @ ΚΜ 07/12/2012 16:07:31

            Δε δικαιούμαι να απαντήσω;

            ... Σας συμπαθώ ΚΜ.... Γιατί όχι; Αλλά ...μεγαλόψυχος ΔΕΝ μπορείτε να εμφανιστείτε, πολύ απλά, γιατί δυστυχώς για εσάς, ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ !!!! Σας περισσεύει μόνο,το...αντίθετό του. :-)

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ BLACK QUEEN IN STORM 07/12/2012 17:08:45

            Καλά, καλά. Πάντως, αυτά τραγούδαγε!

          • BLACK QUEEN IN STORM avatar
            BLACK QUEEN IN STORM @ ΚΜ 07/12/2012 17:15:02

            Αυτά κατορθώσατε να καταλάβετε καλέ μου ΚΜ απ΄όλα εκείνα που τραγούδαγε... Δε φταίτε. Ξαναακούστε τα με ανοικτή ψυχή, και θ΄αλλάξετε γνώμη. Είμαι σίγουρη.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ BLACK QUEEN IN STORM 07/12/2012 19:29:11

            Οποία έπαρσις! Νουθεσίες αλλού, μαντάμ!

            Πάει ο καιρός που οι δεξιούληδες ζητιανεύαν την εκ μέρους σας αποδοχή. Αρνούμαι να προσκυνήσω τα ξόανα της αριστερίστικης ψευτο-θρησκείας. Δεν υπογράφω - πώς το λένε!

          • BLACK QUEEN IN STORM avatar
            BLACK QUEEN IN STORM @ BLACK QUEEN IN STORM 07/12/2012 21:20:43

            ...Παρεξηγήσατε mister KM. Εγώ σας πρότεινα απλά να επανεξετάσετε την κρίση σας σχετικά με τα μηνύματα του συγκεκριμένου δημιουργού. Αν εσείς αισθάνεστε καταπιεσμένος ''δεξιούλης'' που υπέγραφε δηλώσεις μετανοίας μιά ζωή (ήμαρτον Κύριε :-) ] και σερνόταν στα πόδια κάποιων ζητώντας του επιείκεια, εγώ γιατί ν΄αποτελέσω την ενσάρκωση των εμμονών σας;;; Μάλλον σε εξορκισμό θα πρέπει να προχωρήσετε. Ξορκίστε πάραυτα τα απωθημένα, τις φοβίες και τους δαίμονές σας. Και μην το εκλάβετε ως νουθεσία :-) , αλλά ως απλή, ανθρώπινη συμβουλή. Αν πάλι αισθάνεστε μια χαρά έτσι όπως είσαστε, συνεχίστε απτόητος στο δρόμο που διαλέξατε.
            Καλή σας νύχτα

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ BLACK QUEEN IN STORM 07/12/2012 21:31:22

            ΚΜ,

            Γειά στό πληκτρολόγιο σου!!!

          • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
            Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ BLACK QUEEN IN STORM 08/12/2012 13:43:13

            «Ὁ Σιδηρόπουλος τοὺς χώρισε»

  23. alex23 avatar
    alex23 07/12/2012 12:03:40

    η πολιτικη δεν εχει ηθικη

    η αναγκη να ανεβασεις τα ποσοστα σου σε μια μεριδα πληθυσμου που τωρα μπαινει στο εκλογικο σωμα και που οι στατιστικες λενε οτι πολυ δυσκολα αλλαζουν επιλογες για τουλαχιστον δυο εκλογικες περιοδους, δειχνει να ειναι αρκετα μεγαλο κινητρο για παιξεις και με την μνημη αδικοχαμενων παιδιων αλλα και να προκαλεσεις την δημιουργια νεων 'ήρωων'/συμβολων μιας και στην συγκεκριμενη πολιτικη κατασταση η αριστερα του συριζα δεν επιθυμει ιδεολογικη αντιπαραθεση επειδη ακομα και η ιδια δεν ξερει τι ακριβως πολιτικα ειναι αλλα ξερει οτι θελει εξουσια και αυτο νομιζει οτι μπορει να το πετυχει με συνθηματα και επικοινωνιακα συμβολα που θα σκεπασουν την μετακινηση της λογω αναγκης ψηφων στο πολιτικο χωρο της το κρατικοδιαιτης κεντροαριστερας που δεσποζε παλια το πασοκ

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ alex23 07/12/2012 13:43:33

      « και που οι στατιστικες λενε οτι πολυ δυσκολα αλλαζουν επιλογες για τουλαχιστον δυο εκλογικες περιοδους»

      Ἂ μπράβο!

  24. ΛΥΚΟΡΝΙΟ avatar
    ΛΥΚΟΡΝΙΟ 07/12/2012 12:15:25

    Ευτυχώς που υπάρχουν site σαν το antinews και γράφονται πράγματα που υπό άλλας συνθήκας θα ήταν περιχαρακωμένα σε "αριστερά περιβόλια". Να είστε βέβαιοι ότι η πλειοψηφία των πολιτών δεν μπορεί να καταλάβει την πολιτική εκμετάλλευση ενός τέτοιου γεγονότος όπως επίσης δε μπορεί να συνδέσει την προβολή αυτού του γεγονότος με το αντίστοιχο "θάψιμο" της δολφονίας των τριών εργαζομένων της MARFIN. Άλλωστε στη MARFIN τιμωρήθηκε το καπιταλιστικό χρηματοπιστωτικό σύστημα με το θάνατο τριών αθώων ανθρώπων ενώ με το θάνατο του Γρηγορόπουλου αναδείχτηκε πόσο κακοί είναι αυτοί οι "μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι". Θα ξυπνήσουμε αλλά μάλλον θα είναι πολύ αργά τότε.

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ ΛΥΚΟΡΝΙΟ 07/12/2012 13:44:55

      +1

    • GLAD avatar
      GLAD @ ΛΥΚΟΡΝΙΟ 07/12/2012 15:46:36

      Πάντως για να μη ξεχνιόμαστε , η ιστορία με την MARFIN συνέβη μετά την ευθεία καταγγελία του Βγενόπουλου κατά του Συφουνάκη .
      Μπορεί να έχει σχέση...

  25. ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΗΣ avatar
    ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΗΣ 07/12/2012 12:44:33

    Ψιλοπερίεργο το ότι η ΝΔ προσπαθεί να "συντηρήσει" τον ΣΥΡΙΖΑ αποδίδοντας στον ΣΥΡΙΖΑ χαρακτηριστικά που δεν έχει. Όχι, κύριοι. Το ξέρετε πολύ καλά: ο ΣΥΡΙΖΑ ούτε αντισυστημικός είναι, ούτε θέλει να μας κάνει Κούβα. Βαθύτατα ενσωματωμένος είναι, αλλά τον "φτιάχνετε" γιατί είναι ο "βολικός αντίπαλος" εντός των τειχών του καπιταλισμού.
    Δημιουργείτε τεχνητή πόλωση που βολεύει και τους δύο. Έτσι δημιουργείτε συσπείρωση και αντισυσπείρωση, χτίζετε το νέο δίπολο μόνο που είναι κακέκτυπο του παλιού.

    • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
      ΑΜΟΡΓΟΣ @ ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΗΣ 07/12/2012 14:46:21

      ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΥΝΤΟΠΙΤΗ.
      ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΤΑΡΑΓΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ,ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΣ.
      ΟΥΤΕ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΟΣ,ΜΑΣ ΤΣΙΜΕΝΤΩΣΕ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΕΦΤΑΕΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΚΥΠΡΟ ΤΗΝ ΔΙΕΛΥΣΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ.
      ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ(ΜΕ ΔΟΛΟ Η ΧΩΡΙΣ ΔΟΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ) ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ Γ.Γ. ΤΟΥ ΚΚΕ ΕΦΥΓΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΙΑ ΕΞΕΓΕΡΣΗ,ΠΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΗΧΗΡΑ.
      Η ΠΟΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ,Η ΥΦΕΣΗ ΚΑΙ Η ΕΞΑΡΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΞΟΥΣΙΩΝ.
      ΟΙ ΣΤΡΑΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΣΟ ΞΕΚΑΘΑΡΑ,Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ.
      ΟΠΟΤΕ...

  26. ΚΜ avatar
    ΚΜ 07/12/2012 13:14:08

    Και πού ξέρεις εσύ ότι ήθελαν να απεργήσουν τα παιδιά; Κι άν τυχόν δεν ήθελαν (άρα «εργοδοτική τρομοκρατία» γιοκ !), τότε, με τη λογική σου, σημαίνει ότι φταίνε οι ίδιοι για τον θάνατό τους. Δηλαδή σαν να μας λές: μην τυχόν δεν απεργήσει κάποιος όταν αυτό προστάζει η «κομμουνιστικη αριστερά» γιατί θα'χουμε ανάλογα συμβάντα. Το στουπί και τους εμπρηστές όμως, τους βγάζεις λάδι - δεν τους αναφέρεις καν.

    ΥΓ: Άμα βγεις να πάς στον μπακάλη και στον δρόμο σε κάψουν ζωντανό με μολότωφ, θα φταις εσύ που βγήκες από το σπίτι σου. Δεν το λέω εγώ, εσύ το λες!

  27. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 07/12/2012 13:46:58

    Ξανασημειώνω τὸ αὐτονόητο: τελικὰ ὅλο αὐτὸ τὸ τσίρκο δρᾶ εἰς βάρος τῆς μνήμης τοῦ ἀδικοχαμένου ἀθώου παιδιοῦ. Οἱ μισοὶ τὸ κακοποιοῦν διαστρεβλώνοντας πλήρως τὴν πραγματικότητά του, καὶ οἱ ἄλλοι μισοὶ καταλήγουν νὰ τὸ ἀπεχθάνονται χωρὶς ἐκεῖνο νὰ φταίει, χωρὶς νὰ ἔχει σχέση μὲ τὸ πραγματικὸ ἀντικείμενο τῆς ἀπέχθειας. Καὶ ἡ μητέρα νὰ χειροκροτᾶ τὴ σύληση, ὅπως σωστὰ γράφει ὁ ΒΙΣ. Τραγωδία.

  28. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 07/12/2012 14:08:25

    Επειδή είμαι λίγο προβοκάτορας, δείτε το παρακάτω (και κρατηθείτε...).
    Η καλλιτεχνική φωτογράφηση της κυρίας Τσαλικιάν ελήφθη λιγότερο από 2 χρόνια μετά τη δολοφονία του παιδιού της, το 2010....
    http://politrella.blogspot.gr/2010/10/people.html

    Καταλαβαίνετε τώρα περί τίνος πρόκειται...
    Τρέξτε να αγοράσετε το "Μαμάδες Βορείων Προαστίων" της Πωλίνας Νάσιουτζικ, θα καταλάβετε πολλά...

  29. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 07/12/2012 15:02:37

    Συμφωνώντας απολύτως με το σχόλιο του αγαπητού ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΗ, θα παρατηρήσω ότι φαίνεται πως στον τόπο αυτό μόνο η αριστερά δικαιούται να έχει "ήρωες" και μάλιστα και το αποκλειστικό δικαίωμα "εγκρίσεως ή διαγραφής" ηρώων προυπαρξάντων αυτής. Ο Κολοκοτρώνης π.χ. μπορεί να είναι "γκέυ" και τα περί αυτού "μυθοπλασίες" ενώ ο "ταξικός" Μακρυγιάννης αποτελεί ίνδαλμα των λαικών αγώνων για...κ.λπ.,κ.λ.π. Στο πλαίσιο αυτό, ο ήρωας Μ. Γλέζος έχει πλήρως εκτοπίσει και απαξιώσει τον ήρωα Κουκκίδη (μέλος της ΕΟΝ), μέχρι μάλιστα σημείου ιστορικής ανυπαρξίας. Η μη-Δεξιά που κυβέρνησε τον τόπο ως Δεξιά μετά το '74 δεν μπορούσε βεβαίως, άνευ ιδεολογικών και πνευματικών ερεισμάτων από τα οποία επέλεξε να αποστασιοποιηθεί, να αντιμετωπίσει τον "εξαριστερισμό" της ιστορίας και της πνευματικής εν γένει ζωής του τόπου. Το πιό πρόσφατο παράδειγμα της αδυναμίας αυτής είναι ο Γρηγορόπουλος. Δεν νομίζω ότι ο ρόλος της ηρωοποίησής του είναι η αντικατάσταση του Πολυτεχνείου αλλά η αντικατάσταση του ηρωοποιημένου "αδικοχαμένου" δασκάλου των Πατρών του οποίου πλέον μου διαφεύγει το όνομα. Να δούμε ποιός θα αντικαταστήσει τον "Αλέξη" όταν φθαρεί η δική του μυθοπλασία...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Θεόδωρος 07/12/2012 15:50:07

      Eννοεις τον ταραχοποιο Τεμπονερα που κατελαβε μαζι με αλλους σχολεια και αντι η κυβερνηση Μητσοτακη να στειλει τα ΜΑΤ και να τον πεταξει εξω αφησε να παει η ΟΝΝΕΔ με αποτελεσμα συμπλοκες και το θανατο του.

  30. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 07/12/2012 15:26:06

    Τελικά, μεγάλο κακό: Έχουν μανία στη χώρα αυτή οι άνθρωποι, τα πάντα να τα κομματικοποιούν ή να τα πολιτικοποιούν με σκληρό ιδεολογικό και διχαστικό-μανιχαιστικό τρόπο ("δεξιά" - "αριστερά", άλλοτε "βενιζελικοί" - "βασιλικοί" κτλ).
    Αυτοκαταστροφική μανία.
    Η μόνη χώρα άλλωστε, που δεν της έφτασε ο Παγκόσμιος Πόλεμος, αλλά αμέσως μετά έκανε και Εμφύλιο, για συμπλήρωμα.
    Ακόμη και η τωρινή οικονομική κρίση, ενώ ο λοιπός Νότος την αντιμετωπίζει κατά βάση κοινωνικά-ταξικά, χωρίς όμως κομματική πόλωση, εδώ παράγεται ένας νέος κομματικός διπολισμός.
    Η αποτυχημένη κοινωνία εμμένει μανιωδώς σε αποτυχημένο πολιτικό εποικοδόμημα.

  31. ΚωνΠρ avatar
    ΚωνΠρ 07/12/2012 15:30:56

    Για το Σύνταγμα Χωροφυλακής Μακρυγιάννη θα γράψει κανείς ή είναι ταμπού και υποδαυλίζει το μίσος;;;

  32. nik avatar
    nik 07/12/2012 16:38:32

    Έχω μείνει στην υπόσχεση του κ.Σαμαρά οτι θα κατεβάσει τις κουκούλες από τους κουκουλοφόρους και ακόμη περιμένω να το πράξει...
    Σε κάθε περίπτωση ένα κράτος που θέλει να σέβεται στοιχειωδώς τον εαυτό του οφείλει να επανακαταλάβει την περιοχή Νεαπόλεως-Εξαρχείων από τους αναρχικούς οι οποίοι έχουν ανακηρύξει την περιοχή αυτόνομη εδώ και αρκετές δεκαετίες και λειτουργούν ως κράτος εν κράτη καίγοντας, σπάζωντας και τρομοκρατώντας..
    Αν δεν συμβεί αυτό, δηλαδή να πάψουν κάποτε να καταστρέφουν οργανωμένα οι κουκουλοφόροι, εμποδίζοντας έτσι και τους φιλήσυχους πολίτες από το να διαδηλώνουν στο κέντρο, τότε αυτό που λέει ΟΛΟΣ ο κόσμος οτι δηλαδή είναι παρακρατικοί αποδεικνύεται περίτρανα. Ιδού τα Εξάρχεια ιδού και το πήδημα κ.Σαμαρά και κ.Δένδια....

    • Κατεστραμένος δεξιός avatar
      Κατεστραμένος δεξιός @ nik 07/12/2012 18:25:46

      Ναι χρειάζεσαι διαβατήριο για να κινηθείς μέσα στην περιοχή που περικλύεται από τις οδούς Σόλωνος, Αλεξάνδρας, Ιπποκράτους και Πατησίων, με βίζα θεωρημένη από τα γραφεία της Α.Κ. στην περιοχή που μένεις

      • Θησειώτης avatar
        Θησειώτης @ Κατεστραμένος δεξιός 08/12/2012 08:32:51

        Τα "πεσίματα" σε όσους θεωρούν οι συντροφοι σου, "φασίστες" ή "ασφαλίτες" ή "ρουφιάνους" είναι ατελείωτα. Και το κακό είναι ότι όλοι αυτοί απλά είναι άσχετοι που οι φάτσες τους δεν είναι αρεστές στα αφεντικά της περιοχής. Μην κάνεις ότι δεν ξέρεις.

  33. arcane avatar
    arcane 07/12/2012 17:40:57

    Εκπλήσσομαι που η επίσημη ΝΔ κρίνει ότι στην υπόθεση Αλέξη Γρηγορόπουλου μπορεί να βρεί ευνοϊκό γιά την ίδια πεδίο αντιπαράθεσης με τον ΣΥΡΙΖΑ (ή με τον οποιονδήποτε άλλο εδώ που τα λέμε). Το συγκεκριμένο ζήτημα θα λειτουργεί πάντα εναντίον της ΝΔ αφού επί των ημερών της συνέβη ο φόνος του παιδιού, από αστυνομικό σε ώρα υπηρεσίας και χωρίς κανένα απολύτως φταίξιμο του παιδιού.
    Η κοινή λογική λέει ότι τη ΝΔ τη συμφέρει να μην δίνει έκταση στο συγκεκριμένο θέμα, ποτέ.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ arcane 07/12/2012 17:49:48

      Μὰ βέβαια. Ὁ συγκεκριμένος ἀστυνομικὸς παρήχθη ἐκ τοῦ μὴ ὄντος εἰς τὸ εἶναι ἅμα τῇ ἀναρρήσει τῆς ΝΔ στὴν ἐξουσία τὸ 2004, καὶ διαλύθηκε ἐξαίφνης στὸν Κοσμικὸ Αἱθέρα μόλις πῆρε τὴν ἐξουσία τὸ ΠΑΣΟΚ... Ἐπίσης, πυροβόλησε κατόπιν ἐντολῆς τῶν πολιτικῶν του προϊσταμένων, ἢ ἔστω ἐξ αἰτίας τῆς ἀμελείας αὐτῶν. Τὸ ἔγκλημα τοῦ μόνιμου αὐτοῦ ὑπαλλήλου ἔχει ἄμεση, ἀναντίρρητη καὶ ἀδιάσπαστη σχέση μὲ τὸ ποιός ἦταν στὴν ἐξουσία.

      Ἂν ἐπικεφαλῆς ἦταν ὁ Χρυσοχοΐδης, θὰ σκιαχνότανε καὶ δὲν θὰ τραβοῦσε ὅπλο, ἀλλὰ μὲ τὸν Πάκη σοῦ λέει «δὲ ρίχνουμε καμιὰ-δυὸ σφαῖρες;».

      Τὰ θέλετε καὶ τὰ λέτε ἢ σᾶς ξεφεύγουν;

      • arcane avatar
        arcane @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 07/12/2012 18:21:26

        Δεν κατάλαβες ίσως, επικοινωνιακά στο θέμα αυτό η ΝΔ θα βγαίνει πάντα χαμένη, είτε φταίει είτε όχι. Η κοινή πολιτική λογική θα απαιτούσε να γίνεται αυτό κατανοητό από την επίσημη τουλάχιστον ΝΔ, που θα έπρεπε να μην δίνει έμφαση σε αυτή την επέτειο. Είτε οι άνθρωποι γύρω από τον Σαμαρά δεν καταλαβαίνουν ούτε τα αυτονόητα, είτε βρίσκονται σε κατάσταση απόλυτου πανικού με τα υπόλοιπα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Προφανώς δεν ήθελε η κυβέρνηση Καραμανλή τον φόνο οιουδήποτε τον Δεκέμβριο 2008!

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ arcane 07/12/2012 18:42:43

          Δεν καταλαβαίνεις δύο πράγματα:
          1. Η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου αποδοκίμασε τη στάση του Σύριζα τότε, το 2008, φάνηκε στις δημοσκοπήσεις. Η στάση του Σύριζα ήταν αισχρή, εμπρηστική.
          2. Δεν υπάρχει καμία επέτειος. 6 Δεκεμβρίου είναι η εορτή του αγίου Νικολάου. Τελεία.
          3. Γιορτές που δεν είναι είτε κρατικές, είτε θρησκευτικές, είναι καταδικασμένες στη λήθη, ειδικά τέτοιες "πέτσινες" "επέτειοι" για "πέτσινους" ήρωες. Η συγκεκριμένη "επέτειος" υπάρχει προς το παρόν επειδή ο Σύριζα το επιδιώκει. Και σε λίγα χρόνια δεν θα τη θυμάται κανείς. Ετσι είναι ο χρόνος, σκληρός και αμείλικτος, ειδικά με το ψεύδος...
          Ασε που αν ο Κορκονέας είχε σκοτώσει το παιδί μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, ούτε ο Σύριζα δεν θα θυμόταν την "επέτειο"-μούφα. Τη θυμάται επειδή είναι ανοιχτά τα σχολεία...

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ arcane 07/12/2012 18:42:43

          Και εσύ ως καλός συριζαίος, τα λες αυτά μην τυχόν βγει χαμένη η ΝΔ!

          Όχι. Αν υπάρχει κάτι από το οποίο η ΝΔ βγήκε χαμένη, ήταν που δεν κατέστειλε άμεσα και χωρίς περιστροφές το σχέδιο αποσταθεροποίησης. Ασφαλώς, πολλές παραμέτρους δεν τις γνωρίζουμε, που μπορεί εν μέρει να εξηγούν την παθητική αυτή στάση. Όμως, σε επικοινωνιακό επίπεδο και στη συνείδηση του λαού βγήκε χαμένη. Μόνο λέγοντας ορισμένα πράγματα με το ονομά τους (όπως λχ μέσω της ανακοίνωση που εσείς βγάλατε φουσκάλες) μπορεί να ανακτήσει την αξιοπιστία της.

        • arcane avatar
          arcane @ arcane 07/12/2012 19:43:57

          @ΒΙΣ - το 2008 ο ΣΥΡΙΖΑ βγήκε με δύο διαφορετικές θέσεις, είχε ήδη αρχίσει ο πόλεμος Αλαβάνου - Τσίπρα. Το 2008 ο ΣΥΡΙΖΑ ούτε προκάλεσε τα γεγονότα ούτε επωφελήθηκε από αυτά, ξέσπασε στο κεφάλι του μιά αυθόρμητη εξέγερση και δεν ήξερε τι να την κάνει, αυτό φάνηκε και συνέβαλλε, μαζί με άλλα πράγματα, στην τότε πτώση του. Μη μου λες όμως ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν πρόξενος των γεγονότων το 2008, δεν είχε τόση δύναμη, κομπάρσος ήταν και κακός κομπάρσος.
          Την τωρινή "επέτειο" την γέννησε αρχικά η αντίδραση των παιδιών. Σήμερα συνεχίζει να υπάρχει και δεν έχει σβήσει ακόμα λόγω της οικονομικής κρίσης. Τα κόμματα καλούνται απλά να διαχειριστούν αυτήν την "επέτειο", πράγμα που η ΝΔ δεν καταφέρνει. Διαδηλώσεις πάντως θα είχαμε ότι και αν έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ. Κάποια στιγμή βέβαια η "επέτειος" θα σβήσει, αλλά όχι τόσο σύντομα αφού έχει σφραγίσει μιά γενιά.

          @ΚΜ - μην κρίνεις τόσο επιφανειακά και μην θεωρείς ότι όποιος δεν συμφωνεί με κάθε επιπολαιότητα της ΝΔ συμφωνεί αναγκαστικά με τον ΣΥΡΙΖΑ. Σε βεβαιώνω πως "εμείς", δηλαδή με μένα μέσα, δεν "βγάλαμε" καμμία ανακοίνωση.
          Η ΝΔ το 2008 βγήκε πράγματι χαμένη από τις καταστροφές, θα έβγαινε περισότερο χαμένη αν είχαμε και άλλους νεκρούς. Οταν είσαι κυβέρνηση και σου προκύψει τέτοιο πράγμα θα χάσεις, το θέμα είναι να χάσεις όσο πιό λίγο γίνεται. Τότε η κυβέρνηση Καραμανλή περιόρισε τη ζημιά όσο μπορούσε, σήμερα όμως βλέπω ότι κάποιοι στη ΝΔ νομίζουν ότι οι "Πραίτωρες της πόλης", όπως έλεγε κάποιος ανόητος, μπορούν να τους σώσουν από την επικείμενη αποτυχία τους. Αυτό είναι επικίνδυνο, ιδίως γιά όσους το πιστεύουν.

          Το συμπέρασμα που έβγαλα εγώ από τη στάση της ΝΔ είναι ότι η ίδια η κυβέρνηση δεν νοιώθει σίγουρη ότι έχει ζωή πάνω από λίγες βδομάδες, οπότε δρά σπασμωδικά.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ arcane 07/12/2012 19:54:03

            Πρώτος είπα ότι δεν γνωρίζουμε όλες τις παραμέτρους. Κατά τα άλλα, για το «εμείς»/«εσείς», διευκρινίζω ότι δεν σε κατέταξα σε αυτούς που έβγαλαν ανακοινώσεις (εν προκειμένω στην ΝΔ αναφερόμουν). Σε κατέταξα σε αυτούς που έβγαλαν φουσκάλες, ακούγοντας τα πράγματα με το όνομά τους.

  34. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/12/2012 19:58:47

    Εξαιρετικός και στο "δόξα πατρί".

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/12/2012 00:50:40

      Εὐχαριστῶ αἰδημόνως!

  35. ΑΡΙΩΝ avatar
    ΑΡΙΩΝ 07/12/2012 21:23:06

    Μπορούσε ο Συνασπισμός να προκαλέσει τα γεγονότα;
    Όχι. Τα εκμεταλλεύτηκε; ΝΑΙ.
    Η Ν.Δ. άριστα έπραξε,γιατί ήξερε καλύτερα τη δράση μηχανισμών.Δυστυχώς,
    φίλιων δυνάμεων.
    ΔΕΝ έχασε, τουλάχιστον, κυρίως γι` αυτόν το λόγο.Επιμένουν ,πολλοί ,ότι
    δεν χρεώθηκε ο Κ.ΚΑΡ. ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΑΛΛΆ ΣΚΟΤΕΙΝΈς ΔΥΝΆΜΕΙς.
    Γιατί όμως δε μίλησε;
    Ειλικρινά δεν ξέρω.
    Υ.γ. ΑΝ ΓΙΝΌΤΑΝ ΜΊΑ ΔΗΜΟΣΚΌΠΗΣΗ ΤΏΡΑ , η τότε Ν.Δ. ΘΑ ΈΧΕΙ ΘΕΤΙΚΈς -επιδοκιμασίες από τον κόσμο,ευρύτερων στρωμάτων.

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ ΑΡΙΩΝ 08/12/2012 00:57:05

      Ἡ τότε ΝΔ πρόδωσε τὴν ταυτότητά της μὲ τὸν πιὸ πανηγυρικὸ καὶ ἔμπρακτο τρόπο. Ἡ συντηρητικὴ καὶ δεξιὰ εὐαισθησία στὴν τάξη καὶ τὴν ἀσφάλεια, ἡ προστασία τῆς περιουσίας καὶ τῆς ζωῆς τῶν πολιτῶν, ἀλλὰ καὶ τοῦ δημοσίου χώρου, ἡ ἀστυνομία ὡς ἀποτελεσματικὴ προστασία τοῦ συντεταγμένου καὶ δημοκρατικοῦ κράτους - ὅλα πῆγαν περίπατο «μὴ καὶ γίνει καμιὰ στραβή». Καὶ οἱ Οἰκολόγοι Πράσινοι νὰ ἦταν κυβέρνηση, πιὸ ἀποτελεσματικὰ θὰ προστάτευαν τὶς περιουσίες τῶν πολιτῶν. Τώρα, τὸ τί λένε οἱ «δημοσκοπήσεις» γι' αὐτὸ τὸ θέμα, ποὺ βασίζονται σὲ ἐντυπώσεις, μὲ ἐνδιαφέρει ἐλάχιστα ἕως καθόλου.

  36. akenaton avatar
    akenaton 07/12/2012 22:58:45

    Απόλυτα εύστοχο το άρθρο σας κ. Μητραλέξη.
    Από το ίδιο "εικονοστάσι" έχουν περάσει μετά το Πολυτεχνείο και οι Κουμής - Κανελλοπούλου (νεκροί της πορείας το 1980) και ο καθηγητής Τεμπονέρας. Ελάχιστοι πλέον τους θυμούνται. Μονάχα οι οικείοι τους που βίωσαν την αβάσταχτη απώλεια. Το ίδιο θα συμβεί με τον Αλέξανδρο.

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ akenaton 08/12/2012 00:53:55

      Εὐχαριστῶ akenaton. Ὅπως εἶπε ὁ arcane πάντως, ὁ «Δεκέμβρης» ἔχει «σφραγίσει μιὰ γενιά». Ἀναζητώντας τὰ πολιτικὰ χαρακτηριστικὰ αὐτοῦ τοῦ σφραγίσματος πέρα ἀπὸ τὰ συμβεβηκότα, νομίζω ὅτι συνοψίζεται στὸ «τὸ ἑκάστοτε κράτος εἶναι ἐχθρός μας καὶ πρέπει νὰ τὸ πολεμᾶμε στοὺς δρόμους μὲ πέτρα καὶ φωτιά» Δὲν ξέρω ἂν μπορεῖ κάποιος νὰ καταστεῖ γόνιμος πολιτικά, ἔστω ὡς πολίτης, ὅταν ἔχει «σφραγιστεῖ» (καὶ ὄντως ἔχει) ἀπ' αὐτὰ τὰ δόγματα...

      • akenaton avatar
        akenaton @ Σωτ Μητραλ 08/12/2012 18:41:47

        Η "σφραγίδα" θα είχε ήδη ξεθωριάσει αν δεν ζούσαμε την οικονομική φρεναπάτη που ζούμε .....

  37. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 08/12/2012 01:00:23

    Σημειωτέον ὅτι στὴν προκήρυξη τῆς "Μαχόμενης Μειοψηφίας - Κομάντο Ἀλέξανδρος Γρηγορόπουλος" ποὺ ἀνέλαβε τὴν εὐθύνη γἰὰ τὴν ἐπίθεση στὸν Γ. Παπαντωνίου, μιλᾶνε γιὰ τὸν »»σύντροφο« Ἀλέξανδρο Γρηγορόπουλο... Ἀπὸ ποῦ κι ὣς ποῦ σύντοφος; Συγγνώμη, ἀλλὰ ἐπιβεβαιώνονται τὰ τοῦ ἄρθρου.

    • Alluminatus avatar
      Alluminatus @ Σωτ Μητραλ 08/12/2012 01:21:06

      @Σωτ Μητραλ

      Ο Δεκέμβρης του 08` ήταν εξέγερση ή όχι;

      Αντί να αναρωτιέστε για τους νεκρούς της marfin, πώς θα σας φαινόταν να τιμήσετε εσείς ως εργαζόμενος ή συμπολίτης, δημόσια, τη μνήμη αυτών των θυμάτων (παρακράτους, βγενόπουλου = το ίδιο είναι);

      Μια χαρά εφαρμόζει η κυβέρνηση τη στρατηγική της έντασης, βλέποντας ότι ενδιαφέρεστε να αναπαράγετε προκηρύξεις, αλλά για πόσο ακόμα;

      #Gia_ti_marfin_de_lete_tipota

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Alluminatus 08/12/2012 09:54:42

        Δεν ηταν καθολου θυματα κανενος παρακρατους.Ησαν θυματα της δολοφονικης αριστερας που τους σκοτωσε γιατι αρνηθηκαν να απεργησουν.

        • Alluminatus avatar
          Alluminatus @ ψυχραιμια 08/12/2012 12:23:23

          Περίεργο, αλλά η έκθεση της πυροσβεστικής έχω την εντύπωση δεν ολοκληρώθηκε ποτέ ή αν θες έκλεισε άρον, άρον.
          Cui bono?

  38. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 08/12/2012 08:21:07

    Από πότε έχουν διαφορά πένθος από πένθος. Τι μπούρδες είναι αυτές;Ο ένας δολοφονήθηκε από ειδικό φρουρό και ο άλλος δολοφονήθηκε από λαθραίο. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΙ.

  39. Σπυρος avatar
    Σπυρος 08/12/2012 08:51:49

    Για να διαπιστώσετε το μέγεθος της προβοκατορικης λογικής των αριστερών δυνάμεων και των άλλων λαικιστων της αντικυβερνητικης δράσης,χθες σε στημένη διαμαρτυρία φοιτητών απο το Νικολόπουλο και το ΣΥΡΙΖΑ κατα του βουλευτη Αχαΐας της νδ κ Νταβλουρου φοιτητές εγκαλουσαν τον Νταβλουρο διότι όταν ήταν διοικητής αστυνομίας στην ΠΆΤΡΑ το 2008 τον είχαν απέναντι στους αγώνες τους....μα για ποιους αγώνες μιλάει το αιώνιο φοιτηταριο της μπαχαλοποιησης των πανεπιστημίων.?η αστυνομία εγκαλει μόνο αυτούς που κάνουν παράνομες πράξεις....δηλαδή οι φοιτητές ομολογουσαν ότι έκαναν παράνομες πράξεις και ότι ο Νταβλουρος ως διοικητής τους χαλούσε τη δουλεια?ειναι πραγματικά απίστευτη η συμπεριφορά της παρωχημενης αριστερης μάζας και ακόμη μεγαλύτερο το θρασσος τους

    • Μάνος Π avatar
      Μάνος Π @ Σπυρος 08/12/2012 17:51:53

      Φίλε Σπύρο ήμουν εκεί και μπορώ να πιστοποιήσω ότι η όλη φάση ήταν στημένη διότι ο Νταβλούρος έκανε μια εξαιρετική επισήμανση ότι η λογική των μπαχαλάκηδων του Σύριζα δεν διαφοροποιείται από την τακτική της Χρυσής Αυγής και ότι έχουμε να κάνουμε με μια ίδιότυπη στρατηγική των άκρων..Έτσι βγήκε αρχικά η Κανελλοπούλου η βουλευτής Αχαίας του Σύριζα ,ξέρετε αυτή η ηθοποιός που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα και σε Σήριαλ κάνει την γεροντοκόρη και στον πολιτικό της λόγο δεν διαφοροποιείται από το στίγμα της οικοκυρικής αντίληψης και μετά πήραν την κατάσταση στα χέρια τους οι γνωστοί "αριστεροί οικοδόμοι" που χτίζουν πρυτάνεις,που έχουν κολλήσει αφίσες του Σύριζα μέχρι και πάνω στην λεκάνη από τις τουαλέττες των πανεπιστημίων,που πλένονται με σαπούνι παπουτσάνης μια φορά το μήνα και που αφήνουν μούσι για να προσδιορίσουν την πολιτική "τρίχας" του αρχηγού τους αλέξη...Αυτοί λοιπόν την έστησαν στον Νταβλούρο και νταβαντζιλίκι δεν τον άφησαν να μπεί στην εκδήλωση ,τον Νταβλούρο ο οποίος οταν ήταν διοικητής ασφαλείας στην Πάτρα το 2008 τους είχε μπλοκάρει και τα επεισόδια ήταν ελάχιστα σε σχέση με την καμμένη Αθήνα...Μάλιστα του την έπεσαν γιατί λέει ήταν κακός αξιωματικός και δεν τους άφησε δημοκρατικά να εγείρουν αντίσταση και καπηλεία του θανάτου γρηγορόπουλου και πιθανόν να καιγότανε όλη η Πάτρα....Αντιλαμβάνεστε δηλαδή τι ειπώθηκε από κομματική νεολαία του Σύριζα Αχαίας?Εγκαλούσαν πετυχημένο αξιωματικό της Αστυνομίας επειδή έκανε το καθήκον του και δεν τους άφησε να ασελγήσουν "δημοκρατικά¨" στην Πάτρα το 2008...Όμως το πιο περίεργο είναι ότι στην Εκδήλωση αυτή πέρασε με τιμές και χειροκροτήματα από τους Συριζικούς ο Νικολόπουλος τον οποίο προεκλογικά οι ίδιοι είχαν στοχεύσει.Μάλιστα ο Νικολόπουλος μοίραζε χαμόγελα και αγκαλιές και φαινόταν απολύτως ευτυχισμένος για το "στραπάτσο' Νταβλούρου από τους αιώνιους Συριζικούς και ακόμα περισσότερο διότι κατάφερε ένα ακόμη πλήγμα σε Σαμαρικό Βουλευτή

  40. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 08/12/2012 08:55:46

    Ο Δεκέμβριος του 2007 εξέγερση; Ούτε για αστείο! Φυσικά και ΔΕΝ ήταν εξέγερση!

    • Alluminatus avatar
      Alluminatus @ Σωτ Μητραλ 08/12/2012 12:18:07

      @Σωτ Μητραλ,
      ήταν εξέγερση. Η επίσημη δεξιά (ως κόμμα εξουσίας), απλά δεν μπορεί να το δεχτεί, ούτε μπορεί να το χωρέσει στο περιχαρακωμένο της μυαλό.
      Παπούλιας «Παρήγορη η εξέγερση των νέων»:
      http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=3464751

      Και το εντυπωσιακότερο απ΄όλα, ενώ η δεξιά συνεχίζει να περιχαρακώνεται και να αρνείται σαν αυτιστική την εξέγερση του Δεκέμβρη `08, άρα ως μη υπαρκτό γεγονός, έρχεται ένα άλλο κόμμα που εκείνη την εποχή τελούσε σε απόλυτη σύγχυση μέχρι ιδιωτείας θα έλεγε κανείς στη συγκεκριμένη περίπτωση παρέα με τη νδ λόγω των γεγονότων, το κκε, να βγάλει μόλις προχθές (06-12) ένα κείμενο από τα όργανα διαφώτισής του, στο οποίο για πρώτη φορά παραδέχεται ότι ήταν εξέγερση.
      Ποιο;
      Το κκε που εκείνη την εποχή και μέχρι προχτές δεν απέκλινε ούτε χιλιοστό από τη γραμμή του καραμανλή και της μετέπειτα ηγεσίας της παράταξης, για όσα συνέβησαν εκείνον τον Δεκέμβρη.
      http://902.gr/%CE%B5%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%83%CE%B7/%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CE%AD%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B7%CF%82-2008-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CF%8D%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1

  41. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 08/12/2012 10:07:19

    Θα βγάλει ο Σαμαράς τις κουκούλες από τους κουκουλοφλώρους όπως είχε υποσχεθεί?

  42. popaia avatar
    popaia 09/12/2012 23:33:07

    Δεν μπορούν να μη γιορτάζουν επέτειο μνήμης γιατί τότε θα φανεί ότι τα
    Δεκεμβριανά ήταν μια πορτοκαλί "εξέγερση" κατ' εντολή της Πρεσβείας, του Σόρος και των νταβάδων για να ρίξουν τη.... "Δεξιά".
    Τί άλλο να γιορτάσουν; Τις πυρκαϊές που κάηκαν τόσοι άνθρωποι το καλοκαίρι 07
    πάλι μέσα στα πλαίσια του πολέμου κατά της "Δεξιάς"; Και ποιόν άλλον ήρωα να βρουν; Κάνα δικό τους χουλιγκάνο τραμπούκο; Μια χαρά τους έκατσε το παιδάκι.
    Και στον Κορκονέα ανάβουν κερί κάθε βράδυ όλοι αυτοί. Άλλωστε πολλά λέγονται για το πόσο χειραγωγήσιμος ήταν...
    Ελπίζω ο Σαμαράς να διατηρήσει τον έστω και φραστικό τσαμπουκά απέναντι στα καθήκια γιατί εκείνη η κατάντια πάκικου στυλ δεν αντέχεται.
    Και μακάρι επί Σαμαρά ν' αποκαλυφθούν οι φονιάδες της Μαρφίν.

  43. ΔΗΜΗΤΡΗΣ76 avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ76 11/12/2012 21:36:32

    Επίσης ότι το ίδρυμα για τα θύματα της αστυνομικής βίας με το όνομα του αδικοχαμένου Αλέξανδρου ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ η Τσαλικιάν γιατί θεωρούσε τα ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ που κακοποιούνται ή και δολοφονούνται ( Ελληνες, γύφτοι, αλβανοί, πολωνοί και οποοισδήποτε άλλος άνθρωπος ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος και θρησκείας) ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ του δικού της. Την έχω ζήσει από κοντά την κυρία. Είναι ένας άνθρωπος σε απόλυτη σύγχυση που άγεται και φέρεται από “συμβούλους” της συμφοράς όπως ο Κωνσταντόπουλος του ΣΥΡΙΖΑ. Η Ζωή Κωνσταντοπούλου είναι η δικηγόρος της. Ετσι άλλα σου λέει την μια μέρα, τα αντίθετα την άλλη….Λυπάμαι!
    Θα βγώ και θα τα πω επώνυμα όλα κάποια στιγμή.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.