#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/04/2011 19:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Αγοράστε τα πάντα για να μην πάμε σε πτώχευση"



“Ελάτε ιδιώτες να μας σώσετε. Αγοράστε τα πάντα για να μην πάμε σε πτώχευση”.

Αυτό είναι το μήνυμα που έστειλε το υπουργικό συμβούλιο και ειδικά το υπουργείο Οικονομικών το οποίο εξειδίκευσε τα μέτρα που θα πάρει στο μέτωπο των αποκρατικοποιήσεων.

Η έκπληξη είναι ότι τελικά τα μέτρα δε θα είναι 23 δισ αλλά 26 δισ., με τα 3 δισ. περισσότερα από τις προβλέψεις να αφορούν.... επισφάλειες, δηλαδή θεωρούν δεδομένες τις υστερήσεις εσόδων και βάζουν μαξιλάρι. Τα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις θα είναι έως 17 δισ. ευρώ έως το 2013.

Τα υπόλοιπα θα πρέπει να βρεθούν από περικοπές δημοσίων δαπανών, ήτοι μισθοί και συντάξεις. Αυτά, όμως, θα ανακοινωθούν μετά το Πάσχα, να φάει ο κόσμος το... κοτόπουλο (γατί λετά για αρνί δεν υπάρχουν) και βλέπουμε.

Η κυβέρνηση αποφάσισε να παραχωρήσει μια σειρά από ΔΕΚΟ μπας και κλείσει τις μαύρες τρύπες και μειώσει το χρέος. Ωστόσο, το μέγα ερώτημα που τίθεται είναι πόσο θα πουλήσει ΔΕΚΟ πολύ μεγάλης σημασίας και αξίας, την ίδια στιγμή που οι αποτιμήσεις είναι στο ναδίρ; Μήπως δηλαδή στην πρεμούρα για έσοδα χαθούν κρίσιμα πάγια περιουσιακά στοιχεία της πολιτείας;

Κατά τα λοιπά, η κυβέρνηση αποφάσισε να μειώσει το ποσοστό συμμετοχή της, στο 34% από 51%, σε ΔΕΗ και ΔΕΠΑ, να πουλήσει εντελώς τον ΟΠΑΠ και τη ΛΑΡΚΟ και να μειώσει κατά 2,3 δισ. τις δαπάνες από εταιρείες που θα αναδιαρθρώσει όπως η ΕΡΤ, ο ΟΑΣΑ, η ΕΑΒ.

Το ερώτημα εδώ είναι τι θα γίνει με τη ΔΕΗ. Ποιος θα έχει το management, ποιος θα κάνει κουμάντο στα δίκτυα και τι λέει η Μπιρμπίλη που επέμενε στο δημόσιο χαρακτήρα των δικτίων κοινής ωφέλειας;

Επίσης, αποφασίστηκε η παραχώρηση σε ιδιώτες της ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ, η επέκταση των αδειών κινητής τηλεφωνίας, η μετοχοποίηση των κρατικών λαχείων, η νομιμοποιήση του τζόγου με τα φρουτάκια, η μείωση του ποσοστού συμμετοχής στον ΟΤΕ, η επέκταση της σύμβασης παραχώρησης στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος και σταδιακή μείωση της συμμετοχής του Δημοσίου. Με λίγα λόγια η Γερμανοί της Χόχτιφ θα αποκτήσουν σταδιακά (εφόσον το επιθυμούν) τον έλεγχο του αεροδρομίου δια παντός.

Προτείνεται επίσης η μείωση του ποσοστού στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο το οποίο θα μετεξελιχθεί, η αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή στα ΕΛΤΑ, η πώληση του ΟΔΙΕ, δηλαδή των Ιπποδρομιών, η μείωση της συμμετοχής στην Αγροτική.

Προβλέπονται επίσης συγχωνεύσεις εφοριών, τελωνείων, προξενείων, γραφείων τύπου καθώς κςι η μείωση των αστυνομικών τμημάτων. Σε ότι αφορά τη λειτουργία του δημοσίου, προβλέπεται διατήρηση της ισορροπίας 5:1 στις αποχωρήσεις/ προσλήψεις, μείωση των συμβασιούχων σε ποσοστό 10% κατ´ έτος, και αύξηση του ωραρίου από 37,5 σε 40 ώρες την εβδομάδα.

Το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα συνοπτικά

Στα 26 δισ. ευρώ φθάνει ο «λογαριασμός» που θα κληθούν να πληρώσουν οι έλληνες φορολογούμενοι την πενταετία 2011- 2015, για να επιτευχθούν οι στόχοι του μνημονίου και να δημιουργήσει η οικονομία πρωτογενή πλεονάσματα.

Στην ομιλία του στο υπουργικό συμβούλιο, ο πρωθυπουργός, Γ. Παπανδρέου δήλωσε ότι τα μέτρα θα εξειδικευτούν και θα παρουσιαστούν με χρονοδιαγράμματα ανά υπουργείο μετά το Πάσχα.

Η επιπλέον δημοσιονομική προσαρμογή για το τρέχον έτος- πέραν των 14,3 δισ. ευρώ που προβλέπει ήδη ο προϋπολογισμός- θα φθάσει τα 3 δισ. ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα 23 δισ. ευρώ θα εξοικονομηθούν την επόμενη τετραετία.

Με την εφαρμογή των μέτρων ύψους 26 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 2/3 θα προέλθουν από το σκέλος των δαπανών, το έλλειμμα θα μειωθεί κατά 14,5 δισ. ευρώ, αφού περίπου 8,5 δισ. ευρώ είναι η αυτόνομη αύξηση των δαπανών για τόκους.

Όπως προκύπτει από τους βασικούς άξονες του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής που παρουσίασε στο υπουργικό συμβούλιο ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, η συνολική παρέμβαση θα φθάσει στην πενταετία το 11,4% του ΑΕΠ (εξορθολογισμός μισθολογικής δαπάνης 0,9%, μειώσεις λειτουργικών δαπανών 1,1%, καταργήσεις-συγχωνεύσεις φορέων 0,5%, αναδιοργάνωση ΔΕΚΟ 1%, μείωση αμυντικών δαπανών 0,5%, εξορθολογισμός δαπανών υγείας 0,5%, εξορθολογισμός ιατροφαρμακευτικής δαπάνης 0,7%, μείωση δαπανών ΟΚΑ και εξορθολογισμός κοινωνικής δαπάνης 1,1%, ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης 1,5%, μείωση φοροαπαλλαγών 0,9%, βελτίωση εσόδων ΟΚΑ και καταπολέμηση εισφοροδιαφυγής 1,5%, αύξηση εσόδων ΟΤΑ0,3%, λοιπές δαπάνες 0,9%).
Το ΜΠΔΣ, το οποίο θα λάβει τη μορφή νομοσχεδίου και θα ψηφισθεί το Μάιο από τη Βουλή, θα περιλαμβάνει:

-Προβολές εσόδων και δαπανών Γενικής Κυβέρνησης, πριν και μετά τις παρεμβάσεις
-Περιγραφή δημοσιονομικών παρεμβάσεων για την επίτευξη των στόχων
-Ετήσια ανώτατα όρια δαπανών για κάθε Υπουργείο και στόχους
-Μακροπρόθεσμες προβολές του χρέους
-Κλαδικά σχέδια παρεμβάσεων σε τομείς όπως: Δημόσιες Επιχειρήσεις
-Καταργήσεις-συγχωνεύσεις φορέων
-Αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής
-Δημόσια Διοίκηση και μισθολόγιο του Δημοσίου
-Κοινωνικές δαπάνες
-Δημόσιες επενδύσεις
-Αμυντικές δαπάνες

Όλες οι παρεμβάσεις



Οι κυριότερες παρεμβάσεις από τις οποίες θα προέλθει το μεγαλύτερο μέρος της εξοικονόμησης αφορούν: τον εξορθολογισμό της μισθολογικής δαπάνης μέσω του νέου μισθολογίου, τον περιορισμό των κενών οργανικών θέσεων και των θέσεων ευθύνης, την περικοπή φοροαπαλλαγών, την καθιέρωση εισοδηματικών κριτηρίων για τα κοινωνικά επιδόματα (ενιαίος φορέας παροχής κοινωνικών παροχών, στόχευση προνοιακών επιδομάτων), την κατάργηση των φόρων υπέρ τρίτων, τη κατάργηση εφοριών, τελωνείων, αστυνομικών τμημάτων, γραφείων τύπου στο εξωτερικό, πρεσβειών κλπ.

Αναλυτικά κατά τομέα θα εξοικονομηθούν:

Εξορθολογισμός μισθολογικής δαπάνης (στόχος 2011-2015: 0,9% ΑΕΠ ή 2 δισ. Ευρώ)
-Εφαρμογή του κανόνα 1:5 στις προσλήψεις
-Μείωση των συμβασιούχων τουλάχιστον 10% κατ’ έτος
-Αύξηση του ωραρίου από 37,5 σε 40 ώρες την εβδομάδα
-Μείωση αμοιβόμενων επιτροπών
-Μείωση υπερωριών
-Καθιέρωση δυνατότητας μερικής απασχόλησης στο Δημόσιο και δυνατότητα άδειας άνευ αποδοχών για εργασία εκτός δημοσίου
-Περιορισμός των κενών οργανικών θέσεων και των θέσεων ευθύνης
-Αναπροσαρμογή αριθμού εισακτέων στις παραγωγικές σχολές

Μείωση λειτουργικών δαπανών (στόχος 2011-2015: 1,1% ΑΕΠ ή 2,5 δισ. ευρώ)
-Εφαρμογή πλατφόρμας ηλεκτρονικών προμηθειών (e-procurement) για όλες τις αγορές στο Δημόσιο
-Μείωση όλων των δαπανών για τηλεπικοινωνίες μέσω του «Σύζευξις»
-Εξορθολογισμός δαπανών ενέργειας
-Μείωση των δαπανών για ενοίκια με αξιοποίηση περιουσίας του Δημοσίου
-Δραστική μείωση άλλων λειτουργικών δαπανών στα Υπουργεία και σε δημόσιους φορείς (π.χ. δημόσιες σχέσεις κ.λπ.)
-Περαιτέρω μείωση άλλων δαπανών στο στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα (δαπάνες μετακίνησης Τύπου, κόστος διαχείρισης ΠΔΕ κ.λπ.) με στόχο επιπλέον εξοικονόμηση 0,9% ΑΕΠ ή 2 δισ. Ευρώ

Καταργήσεις και συγχωνεύσεις φορέων (στόχος 2011-2015: 0,5% ΑΕΠ ή 1,1 δισ. ευρώ)
-Επαναξιολόγηση αντικειμένου και δαπανών όλων των φορέων που επιχορηγούνται από το Δημόσιο
-Νέος εκπαιδευτικός χάρτης της χώρας (σχολεία, ΑΕΙ/ΤΕΙ)
-Καταργήσεις και συγχωνεύσεις εφοριών και τελωνείων
-Καταργήσεις και συγχωνεύσεις υπηρεσιών του εξωτερικού (πρεσβείες, προξενεία, γραφεία Τύπου κ.λπ.)
-Μείωση αριθμού αστυνομικών τμημάτων

Αναδιοργάνωση ΔΕΚΟ (στόχος 2011-2015: 1% ΑΕΠ ή 2,3 δισ. ευρώ)
-Εντατικοποίηση πλάνων αναδιάρθρωσης και επικέντρωση στα έσοδα ΟΣΕ και ΟΑΣΑ
-Νέα σχέδια αναδιάρθρωσης για νέες ΔΕΚΟ (π.χ. ΕΡΤ, ΕΑΒ κ.λπ.)
-Έσοδα από νέες εμπορικές δραστηριότητες
-Εξορθολογισμός τιμολογίων
-Αύξηση παραγωγικότητας

Μείωση αμυντικών δαπανών (στόχος 2011-2015: 0,5% ΑΕΠ ή 1,2 δισ. ευρώ).
-Εξοικονόμηση από το εξοπλιστικό πρόγραμμα
-Μείωση λειτουργικών δαπανών
-Μειώσεις στρατοπέδων
-Εξορθολογισμός προμηθειών

Εξορθολογισμός δαπανών υγείας (στόχος 2011-2015: 0,5% ΑΕΠ ή 1,2 δισ. ευρώ)
-Μείωση κόστους ανά περιστατικό
-Νέος υγειονομικός χάρτης της χώρας
-Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας για την αποσυμφόρηση των νοσοκομειακών μονάδων
-Σύστημα κεντρικών προμηθειών
-Επανατιμολόγηση ιατρικών πράξεων

Εξορθολογισμός ιατροφαρμακευτικής δαπάνης (στόχος 2011-2015: 0,7% ΑΕΠ ή 1,5 δισ. ευρώ)
Προμήθειες νοσοκομείων
-Ηλεκτρονική συνταγογράφηση
-Καλύτερος έλεγχος φαρμακευτικής δαπάνης ασφαλιστικών ταμείων
-Επέκταση της χρήσης γενόσημων φαρμάκων

Μείωση δαπανών ασφαλιστικών ταμείων και εξορθολογισμός κοινωνικής δαπάνης ( στόχος 2011-2015: 1,1% ΑΕΠ ή 2,5 δισ. ευρώ)
-Μείωση ελλειμμάτων επικουρικών ταμείων και διασφάλιση της βιωσιμότητάς τους
-Εξορθολογισμός κοινωνικών επιδομάτων και εισαγωγή εισοδηματικών κριτηρίων
-Ενιαίος φορέας παροχής κοινωνικών παροχών
-Στόχευση προνοιακών επιδομάτων

Ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης (στόχος 2011-2015: 1,5% ΑΕΠ ή 3,5 δισ. ευρώ)
-Επιχειρησιακό Σχέδιο για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής
-Μεγαλύτερος αριθμός και περισσότερο στοχευμένοι τακτικοί και προσωρινοί έλεγχοι
-Βελτίωση της ποιότητας των ελέγχων στις μεσαίες – μεγάλες επιχειρήσεις
-Αποκάλυψη φορολογικών παραβάσεων φυσικών προσώπων με μεγάλα περιουσιακά στοιχεία
-Αποτελεσματικότερη είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών και προστίμων
-Αύξηση εσόδων από κεφάλαια διαφυγόντα στο εξωτερικό
-Αποτελεσματικότερη φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας
-Αποδοτικότερη καταπολέμηση λαθρεμπορίου

Μείωση φοροαπαλλαγών (στόχος 2011-2015: 0,9% ΑΕΠ ή 2 δισ. ευρώ)
-Κατάργηση φορολογικών εκπτώσεων χωρίς κοινωνικό ή αναπτυξιακό όφελος
-Επαναξιολόγηση όλων των απαλλαγών σε έμμεσους και άμεσους φόρους
-Εφαρμογή κοινωνικών κριτήριων στο ύψος των απαλλαγών και εκπτώσεων
-Επανεξέταση των φόρων υπέρ τρίτων

Βελτίωση εσόδων ΟΚΑ και καταπολέμηση εισφοροδιαφυγής (στόχος 2011-2015: 1,5% ΑΕΠ ή 3,5 δισ. ευρώ)
-Δίκαιες και αποτελεσματικές ρυθμίσεις στις ασφαλιστικές εισφορές
-Μείωση δραστικά του ποσοστού ανασφάλιστης εργασίας από το 26% στο 12%
-Νέο πλαίσιο λειτουργίας της Επιθεώρησης Εργασίας, αυστηρότεροι έλεγχοι
-Κίνητρα για την συμμόρφωση με τις ασφαλιστικές υποχρεώσεις
-Κοινοί εισπρακτικοί μηχανισμοί στο φορολογικό και στο ασφαλιστικό σύστημα

Αύξηση εσόδων ΟΤΑ από ιδίους πόρους (στόχος 2011-2015: 0,3% ΑΕΠ ή 0,6 δισ. ευρώ)
-Αύξηση εσόδων από τέλη, δικαιώματα και άλλα έσοδα των ΟΤΑ λόγω της ενοποίησης των Οργανισμών και την εκμετάλλευση οικονομικών κλίμακας στον εισπρακτικό μηχανισμό
-Αύξηση της συμμόρφωσης στις υποχρεώσεις προς ΟΤΑ μέσω της υποχρέωσης έκδοσης δημοτικής ενημερότητας


ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 15/04/2011 19:32:12

    "τί λέει η Μπιρμπίλη" γιά την εκποίηση της ΔΕΗ....... Το πιθανότερο είναι τίποτα. Και το πιθανότερο επίσης είναι κανένας, εκτός από κάποιους αφελείς, να μην ενδιαφέρεται τί λέει η Μπιρμπίλη, και οι λοιποί υπουργοί, γιά τα ζέοντα θέματα του υπουργείου τους.

    • Roulis avatar
      Roulis @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 15/04/2011 21:54:54

      O Mιχελακης κανει ρομπα την Τσαρλαμπα στη ΝΕΤ τωρα!

      • loretta avatar
        loretta @ Roulis 15/04/2011 22:47:17

        ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΡΟΜΠΑ ΤΗΝ ΣΤΑΗ!! ΧΑΧΑΧΑΑ

        Φακτορα σηκωσε αποσπασμα!!

  2. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2011 19:37:02

    Η σκέψη της Κυβέρνησης και του GAP είναι τριτοκοσμική.
    Κάθε τριτοκοσμικός περιμένει από τις πολυεθνικές να τον σώσουν.

    • Striker avatar
      Striker @ Orestios 15/04/2011 21:14:00

      "Σκέψη της κυβέρνησης και του ΓΑΠ"; Ελπίζω να κάνεις χιούμορ Ορέστιε. Το πακέτο ήταν έτοιμο από την αρχή. Στο τέλος ξεπουλάτε, έλεγε. Μόνο που περίμεναν να ξεπουλήσουμε σαν τελευταία φάση του μνημονίου. Τώρα ξεπουλάμε ανεξέλεγκτα και εκτός σχεδίου για να έχουμε άλλοθι για τη χρεοκοπία. Ξεπουλιόμαστε για να καταδεχθούν να μας πτωχεύσουν!
      Δεν πάει πιο κάτω, αν και με αυτόν όλα να τα περιμένεις.

    • loretta avatar
      loretta @ Orestios 15/04/2011 22:15:05

      Αν μου επιτρεπεις Φακτορα... ο Χ.ΚΛΥΝΝ τα λεει ολα...και παραθετω


      Ολη η Ελλάδα καρφωμένη στην τηλεόραση να ακούσει τα νέα μέτρα κι ο μυαλοχυμένος διάβαζε με ύφος περισπούδαστο την έκθεση ιδεών που του γράψανε οι παρατρεχάμενοί του περί οδικού χάρτη και άλλων τινών διαγραμμάτων του κώλου…
      Κάποιοι από τους υπουργούς κοίταζαν τα ρολόγια τους, ήταν ορισμένοι που τα κουνούσαν κιόλας… Στον κόσμο του εν τω μεταξύ ο ...
      «ti-pinis-ke-den-mas-dinis”, πλήρης η αφοσίωσή του στο ορνιθοπόνημα!
      Κάποια στιγμή έχασε τη σελίδα 14 και τους διάβασε δύο φορές τη σελίδα 7! Στα παπάρια του, το ύφος έχει σημασία και όχι αυτά που λες…
      …Και μετά πήγανε όλοι μαζί στην Ακροθαλασσιά… ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΙΤΕΣ...

      Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
      (Χάρρυ Κλυνν)
      Συγγραφέας-Ηθοποιός

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/04/2011 19:39:38

    1) Λέγεται αντίο "πόθεν έσχες" και χωρίς παγίδες
    2) Μειώστε συντελλεστές και ξεχάστε ΦΜΑΠ και ΦΑΠ γενικώς...

    Ποιός μακάκας θα αγοράσει πχ γη, όταν έχει ΦΜΑΠ;

    Αντιφάσεις σοσιαλιστών!

    • loretta avatar
      loretta @ archaeopteryx 15/04/2011 20:48:36

      τι περιμενεις βρε Αρχαιε...εδω μας εδωσε σημερα διαπλανιτκο οδικο χαρτι...το παιντι ειναι αλλου!!

    • manos avatar
      manos @ archaeopteryx 15/04/2011 20:49:30

      Θα μας ξεπατώσουν με το ΦΜΑΠ όλους όσους έχουμε ένα χωραφάκι, θα δούμε ότι δεν αντέχουμε τους φόρους, και θα αναγκαστούμε να το πουλήσουμε όσο όσο σε σάξονες αγοραστές-κατακτητές.
      Γιατί πέρισυ πέρασε το σύστημα αντικειμενικών αξιών σε 4000 περιοχές?
      Οταν τέλος η γη μας φύγει από τους ΕΛΛΗΝΕΣ και περάσει αλλού, τότε θα εξαφανισθεί ως δια μαγείας ο ΦΜΑΠ, χάριν της ανάπτυξης.
      Σενάριο επιστημονικής φαντασίας?
      Ισως. Αλλά και ότι ζούμε τον τελευταίο 1,5 χρόνο μήπως δεν είναι κάτι παρόμοιο?

  4. spiros avatar
    spiros 15/04/2011 19:56:10

    Αντίο ΕΛΛΑΣ.

  5. kargia avatar
    kargia 15/04/2011 20:10:34

    Ά ρε φαμίλια των Παπανδρέου. Εσείς και οι χαχόλοι αμετανόητοι οπαδοί σας καταφέρατε να εξαφανίσετε άπαξ δια παντώς ως κράτος την Ελλάδα. Διότι δεν υπάρχει άνθρωπος που να πιστευέι ότι μια ευνουχισμένη χώρα που δεν ορίζει ενέργεια, υγεία, λιμάνια, αεροδρόμια, οδικούς άξονες, παιδεία κ.λ.π. μπορεί ποτέ να αναστηθεί. Πανάθεμα τους!
    Υ.Γ: Οι άλλες φαμίλιες που κυβέρνησαν δεν ήταν και πολύ καλύτερες αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς ποτέ δεν είχαν την λαική υποστήριξη που θα τους επέτρεπε να κάνουν το 1/10 των Παπαπατεώνων.

    • ZXSpectrum avatar
      ZXSpectrum @ kargia 15/04/2011 21:23:24

      Διότι η ΝΔ τα έκανε όλα καλά. Αυτός ο οπαδισμός μας έφαγε........
      (εκτός και αν φυσικά αυτός ο οπαδισμός μας ταίζει ;-) )
      Αν και δεν πρέπει να ξεχνάμε το δρακουμέλ ας δούμε τον κωστάκη.
      Εφερε την αξιοκρατία στην χώρα, τακτοποίησε τα οικονομικά, έδωσε σκληρή μάχη για τη σπατάλη στα νοσοκομεία, έκανε την Ελληνική NASA, και πάνω από όλα ξήλωσε το κομματικό κράτος.

      Και τονίζω ιδιαίτερα το κομματικό κράτος διότι αυτό δεν ανήκει σε κανέναν
      κ...τά.
      Επίσης έλεγξε όλες τις συμβάσεις του προέδρου του εθνικού εργολάβου και του
      ραλίστα

      Ψήφισα ΝΔ ακόμα και στην τελευταία ψηφοφορία για ένα και μόνο λόγο.
      Οποιος διάβαζε μπορούσε να δει οτι ο ΓΑΠ έλεγε μακακιες για λεφτα που
      υπάρχουν. Και δυστηχώς μόνο το ΠΑΣΟΚ λόγω μπορεί να κάνει προδοτικά
      ξεπουλήματα χωρίς να γινεται παρανάλωμα η μισή Αθήνα.

    • ZXSpectrum avatar
      ZXSpectrum @ kargia 15/04/2011 21:26:21

      sorry συμφωνω βιάστηκα να απαντήσω διότι δεν είδα το Υ.Γ.
      Απλά προσθέτω ότι ο Μητσοτάκ έβαλε τα θεμέλια (νομοθεσία) για το μετέπειτα παρτυ

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/04/2011 20:28:53

    Το καλυτερο μετρο που ακουσα ειναι οτι θα φευγουν απ το δημοσιο για να εργαστουν στον ιδιωτικο τομεα...και μετα θα επιστρεφουν !!!
    χαχαααααα αχαχαχ
    Ο Μπομπολας και οι λοιποι συγγενεις εβαλαν αυτη τη διαταξη !!!
    Θα πηγαινουν εκει... θα τα συζητανε και μετα απο μεσα θα τα κλεινουν !!
    Τι κοφαλες οι ΠΑΣΟΚΟΙ!!

    ΠΠ

    ποιος ειναι ο ξεκολοθρευτης?

    • pizza avatar
      pizza @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/04/2011 23:44:53

      Λες ετσι να τους στειλουμε ολους τους πολιτικους στον ιδιωτικο τομεα να δουλεψουν επιτελους, αν βρουνε δουλεια, και μετα απο 5 χρονια τους ξαναβλεπουμε?

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ pizza 16/04/2011 00:15:00

        ψαχνεις για ψηστη? για πιτσαδορο ?

        ΠΠ

  7. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 15/04/2011 20:34:42

    Παραμύθια,
    δεν θα γίνει τίποτα γιατί απλά δεν έχουν επαφή με το αντικείμενο.
    Το Δημόσιο είναι το λάφυρο για τον εκάστοτε νικητή των εκλογών.
    Υπερωρίες στους αφισοκολλητές, θέσεις σε ΔΣ στους κολλητούς και Γ Γραμματείς - Πρόεδροι όσοι δικοί μας δεν βγήκαν.
    Όλοι οι παραπάνω κάνουν δουλειές και περιμένουν τον επόμενο.
    Και οι Δ Υπάλληλοι είναι σε τρεις κατηγορίες: ο δικός μας (της εκάστοτε κυβέρνησης) ο άλλος και ο μαλάκας (το 10% που κάνει τη δουλειά του)

    Ο Ιδιωτικός τομέας μασάει τον ΦΠΑ και για το φόρο κάνει περαίωση.
    Παίρνει επιδοτήσεις, όλα τα κιλά όλα τα λεφτά και σαν τον κακό Δημόσιο υπάλληλο πιστεύει ότι όλοι του χρωστούν.
    Δεν πληρώνει εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία γιατί δεν βγαίνει και θα κλείσει.


    ...και οι ηλίθιοι μισθωτοί και χαμηλο - συνταξιούχοι βγάζουν το φίδι από την τρύπα ανοίγοντας τρύπες στο ζωνάρι τους.

    Αλλά είναι τεμπέληδες οι Δημόσιοι υπάλληλοι και έχουν χαμηλή παραγωγικότητα οι μισθωτοί του Ιδιωτικού τομέα που βλέπουν το πάρτι που γίνεται γύρω τους, με μόνη επιλογή ή να συμμετέχουν ως λαμόγια ή να είναι στο περιθώριο τα ....κορόιδα.

    Μακάρι να γίνει αναδιάρθρωση χρεωκοπία ή όπως αλλιώς το ...βαπτίζουν
    Μακάρι να πουληθούν όλα για να μην υπάρχει τίποτα για πώληση την επόμενη φορά.

    Γιατί μόνο από το 0 μπορεί να φτιαχτεί αυτή η χώρα και οι χώρες φτιάχνονται με φωτιά και τσεκούρι και όχι με το σφάξε με αγά μου να αγιάσω.
    Γιατί όλοι θέλουν να ζουν σαν Ελληνες σε κράτος που θα λειτουργεί σαν Ελβετία με νόμους για τους άλλους και όχι για εμάς.
    Ο καθένας τη βολή του και ας πάνε να πνιγούν τα παιδιά μας και το αύριο φτάνει μην χάσουμε το ραχάτι μας ....
    και έχουν όλοι πάντα δίκαιο γιατί ένα κράτος κλέφτης μόνο λαμόγια πολίτες έχει.

    • ZXSpectrum avatar
      ZXSpectrum @ Ο Ιθαγενής 15/04/2011 21:29:57

      +billion
      με μια διόρθωση μόνο. το ποσοστό δεν είναι 10% αλλά μεγαλύτερο, αλλιώς δεν θα
      δούλευε τίποτα.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Ιθαγενής 15/04/2011 22:22:12

      ΠΑΣΟΚ - Πρωτα ο Κοπριτης.-

      ΠΠ

  8. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 15/04/2011 20:36:26

    Θαυμάστε ηγέτη που δεν κατόρθωσε να αρθρώσει ούτε δυο λέξεις από στήθους ενώ η χώρα βρίσκεται σε "πόλεμο".
    Υποτίθεται ότι η πολιτική που εξαπέλυσε είναι προϊόν μεγάλης ανάλυσης, περίσκεψης και προβληματισμού.
    Και τί έμεινε από αυτές τις "διανοητικές", "εμπνευσμένες" και οραματικές διαδικασίες?
    Ένας μονόλογος εκφρασμένος με κακή ανάγνωση.
    Εμπιστεύεστε έναν τέτοιο ηγέτη, που δε μπορεί να πει δυο λέξεις απο στήθους?
    Όταν ανακοινώνεις μέτρα που αποτελούν την τελευταία ευκαιρία της Πατρίδας σου, ΦΛΕΓΕΣΑΙ.
    Τα λόγια βγαίνουν από μέσα σου ποταμός.
    Δεν βγαίνουν μόνο από το μυαλό σου αλλά και από την καρδιά σου και από την ψυχήσου και τον νωτιαίο μυελό σου.
    Τα χαρτιά προδίδουν, φευ, την τραγική ανεπάρκεια του ηγέτη σε μια τραγική εποχή.

  9. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 15/04/2011 20:41:21

    Αχ, η ΛΑΡΚΟ.Θυμάται μἠπως κανείς τη χρεωκοπημένη ΕΛΣΙ?. Η μοναδική χώρα της Ευρώπης με κοιτάσματα λατερίτη και χρωμίτη και δεν έχουμε εργοστάσιο παραγωγής ανοξείδωτου χάλυβα. Γιατί άραγε? (Α, ρε Μπάτση. Σε φάγανε νωρίς. Δεν έκανες ούτε στους μεν ούτε στους δε.)

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/04/2011 20:54:51

      Γιαννη.... μεγαλα λαμογια !! με Phd !

      ΠΠ

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/04/2011 21:10:46

        Φίλε μου ΠΠ, ως Μεταλλειολόγος -Μεταλλουργός, η μόνη λέξη που μου έρχεται στα χείλη σε σχέση με την αξιοποίηση του ορυκτού πλούτου της χώρας είναι ΠΡΟΔΟΣΙΑ. Τίποτα λιγότερο. Στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να αναπτυχθεί σοβαρά ο πρωτογενής και ο δευτερογενής τομέας σε μεγάλη έκταση. Λέγεται ότι στη δεκαετία του 50 και του 60 το επίπεδο της βιομηχανικής ανάπτυξης της χώρας το καθόριζαν οι Αμερικανοί Σύμβουλοι του υπουργείου Βιομηχανίας.Το προτεκτοράτο έπρεπε να εξάγει απλώς τα ορυκτά του και να έχει μια υποτυπώδη μεταλλουργική βιομηχανία (να φτιάχνουμε καμιά μπετόβεργα δηλαδή). Μέχρις εκεί.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/04/2011 21:13:49

          Πόση αλήθεια κρύβουν οι πέντε αράδες που είπες φίλε Γιάννη...

          Τα σέβη μου.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 15/04/2011 21:22:38

            Φίλε Ιεροφάντη καλησπέρα.
            Με το συγκεκριμένο θέμα, λόγω ειδικότητας, φουντώνω. Κι επειδή γνωρίζω τι θα μπορούσαμε να κάνουμε θυμώνω ακόμα περισσότερο. Θυμάται μήπως κανείς το Μαλκώτση? Θυμάται κανείς τη Λαυρεωτική? Αν κάποτε γραφεί η Βιομηχανική Ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας θα τρέξει πολύ αίμα.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/04/2011 21:30:15

            ΒΦΛ και η κατάντια της, Ηρακλής και ΑΓΕΤ, ΠΥΡΚΑΛ, ΕΛΒΟ, ΕΑΣ και ΕΑΒ, ΧΡΩΠΕΙ, και ο κατάλογος δεν έχει τέλος...

            Εκεί είναι η μείωση του χρέους...

            Τα αξιοποιείς και σε σύντομο χρόνο σου αποδίδουν ως πολλαπλασιαστές.

            Εμείς απλώς όσα δεν τα έχουμε κλείσει μόνοι μας, θα τα πουλήσουμε κοψοχρονιά.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 15/04/2011 21:42:02

            Το οικόπεδο είναι γωνία με πολλές κρυμμένες υπεραξίες. Όποιος λέει ότι είμαστε χρεωκοποημένοι είναι είτε βλάξ, είτε αφελής, είτε λαμόγιο. Χρεωκοπημένοι είναι αυτοί και το συνάφι τους. Δεν τρέφω αυταπάτες για τις δυνατότητες της χώρας γιατί δεν μπορώ να αγνοήσω τους γεωπολιτικούς συχεστισμούς δυνάμεων. Αλλά όχι κι έτσι ρε παιδί μου. Παράδοση αμαχητί για το χατήρι της ψευτοελίτ.

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ ierofantis 15/04/2011 21:49:27

            Να συμπληρώσω Συγκρότημα Σκαλιστήρη με τα μεγαλύτερα μεταλλεία ανοιχτής εκμετάλλευσης στα Βαλκάνια, Σωληνουργεία Τσαούσολγου, Βαλκάν Εξπόρτ,.

            Ευτυχώς που υπάρχουν τα βιομηχανικά ορυκτά και υπάρχει ακόμα μεταλλευτική στην Ελλάδα.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ierofantis 15/04/2011 22:02:36

            Οπότε τίθεται το εξής ερώτημα...

            Γιατί αφού τα ξέρουμε ότι υπάρχουν δεν τα αξιοποιούμε;

            Ή πρόκειται περί βλακών, ή πρόκειται περί εντολοδόχων.

            Την πρώτη περίπτωση εδώ και χρόνια, προσωπικά την έχω αποκλείσει....

            Υ.Σ. Ένα ακόμη στοίχημα για τον Σαμ. Προσωπικά αναμένω πρωτοβουλίες και πολιτικές σε αυτούς τους τομείς. Για τα αγροτικά πρόσφατα είχα γράψει σχετικά. Η βιομηχανία είναι ο άλλος τομέας της παραγωγής που μπορεί να δώσει υπεραξίες.

            Και κάτι για τον αρχαιοπτέρυγα...

            Ψάξε το δυναμικό και ενεργειακό φορτίο που παράγεται εξαιτίας της γεωμορφολογίας της χώρας.

            Οι συνεχείς πτυχώσεις από θάλασσα σε βουνό και πάλι θάλασσα, δημιουργεί τεράστια ενέργεια...

            Πτώση υδάτων, υδατοσυλλεκτήρες, δυναμική καθόδου υδάτων, αέριες μάζες και κίνηση αερίων ρευμάτων...

            Τι χρειαν έχομεν για φωτοβολταϊκά στα ... χωράφια; Στα πεδινά...;

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ierofantis 15/04/2011 22:09:07

            Φίλε του Λαού, επέπτεψέ μου να έχω και εγώ μια ψιλοδιαστροφή...

            Άλλοι ονειρεύονται κόκκικες επαναστάσεις, άλλοι κολεκτίβες, άλλοι λαϊκές εξεγέρσεις και αναρχοαυτόνομες κοινωνικές λαϊκές οργανώσεις...

            Να μην έχω και εγώ ένα μικροψυχαναγκασμό με την Κρυπτεία για τους Λάθρο...!

            Με συμπάθειο, ε;

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 15/04/2011 22:13:25

            Φίλτατε Φίλε του Λαού, ψευτοελίτ εννοώ αυτούς που παριστάνουν τους πολιτικούς και τα δημόσια πρόσωπα.
            Και για να εξηγούμαι, η ας το πούμε, αστική τάξη στην Ελλάδα στη μεγάλη πλειοψηφία της έτσι ήταν. Ούτε ήταν αμέτοχοι οι μεγαλοβιομήχανοι στη μη ουσιαστική ανάπτυξη της βιομηχανίας στην Ελλάδα. Στον προστατευτισμό ήταν συνηθισμένοι, στα θαλασσοδάνεια κλπ.
            Μεγάλη η κουβέντα που αξίζει να την κάνουμε κάποτε.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ierofantis 15/04/2011 23:50:36

            προτιμά βούλγαρους κομιτατζήδες αυτός

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ierofantis 15/04/2011 23:52:06

            την Κρυπτεία τη βρίσκει ελιτίστικη γι αυτό ξινίζει

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ierofantis 16/04/2011 10:18:41

            εαμοβούλγαρος δεν είναι η άλλη λέξη για κομιτατζής; τι απορείς;
            αν έλεγες εαμοέλληνας θα ήταν διαφορετικό, εσύ αυτοαποκαλείσαι έτσι, το αλλενάκι φταίει;
            έλεος δλδ...

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/04/2011 10:36:30

            αυτό δα έλειπε, και ποιος αποπροσανατολίζει τη συζήτηση, από τη μία "εγκαλείς" τον Ιεροφάντη για την Κρυπτεία αλλά για τον εαυτό σου διατηρείς το δικαίωμα του τσαπραζιού... και δε δέχεσαι και κουβέντα κιόλας!

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/04/2011 21:16:48

          ΠΡΟΔΟΣΙΑ κατ'ελαχιστον...
          Εγραψα αλλου για τα ΝΕΡΑ μας...
          Βωξιτες, Νικελια, Λιγνιτες κλπ κλπ γνωριζει καλυτεραα σιγουρα !!
          Αντι να τα εχουμε κανει ενεργητικο τα εχουμε στο παθητικο .. να το πω λογιστικα μπας και δουλεψει κανενα εγκεφαλικο κυτταρο...

          ΠΠ

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/04/2011 21:21:19

          και ειναι σχεδιο καταστροφης και κλοπης της περιουσιας μας...
          δεν εχει πουθενα κανενα αναπτυξιακο στοχο... εσοδο και μακροχρονια στρατηγικη εστω σε συνεργασια με επενδυτη!!
          δωστε τοσα που θα τα δωσουμε σε τοκους και βλεπουμε !!! ΕΛΕΟΣ

          Σε ΤΙ ΘΑ ΔΕΣΜΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΕΠΕΔΝΥΤΕΣ????? ΤΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ??? ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ??

          το ιδιο συμβαινει σε ολες τις αποκρατικοποιησεις !!!..

          ΠΠ

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/04/2011 20:56:57

      χε χε χε.. Την θυμάμαι την ΕΛΣΙ

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ archaeopteryx 15/04/2011 21:15:09

        Η Βασούλα την έκλεισε αν δεν κάνω λάθος γιατί ήταν, λέει, ζημιογόνος.

        ΛΑΡΚΟ=Σιδηρονικέλιο από λατερίτη (έχουμε άφθονο)
        ΕΛΣΙ=Σιδηροχρώμιο από χρωμίτη (έχουμε άφθονο)
        Σιδηρονικέλιο + Σιδηροχρώμιο = Ανοξείδωτος χάλυβας (Στρατηγικό κράμα)
        Όνειρο ήταν και πάει.

        • loretta avatar
          loretta @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/04/2011 22:27:27

          Nα μην ξεχνατε και τον περιφημο γερασιμο αρσενη...το δραμα της ελληνικης βιομηχανιας...!!Και τον Οργ.Ανασυγκ επιχειρησεων.
          Παραθετω αποσπασμα του Γ.Ραλλη...

          http://www.politismospolitis.org/archives/13703

    • ZXSpectrum avatar
      ZXSpectrum @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/04/2011 21:31:25

      ++++++

  10. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 15/04/2011 20:54:53

    Τα θρησκευτικά στα σχολεία σχεδόν καταργήθηκαν.
    Το μάθημα της Ελληνικής Ιστορίας έγινε προαιρετικό και "διδάσκεται" πλέον από τον έλληνα(;;;) ιστορικό(;;;) Βερέμη στον ΣΚΑΙ, ο οποίος προσπαθεί να μας πείσει ότι είμαστε λαός μπαστάρδων (όπως και τα αφεντικά του οι Αμερικάνοι).
    Τα ελληνικά Σχολεία λιγοστεύουν και σε δεκαπέντε-είκοσι χρόνια θα είναι ελάχιστα αφού οι έλληνες θα αποτελούμε μια μικρή μειονότητα. Για τον ίδιο λόγο θα λιγοστέψουν και οι εκκλησίες ενώ ταυτόχρονα η χώρα θα γεμίσει τζαμιά. Σ’ αυτό θα βοηθήσουν και οι κάθε λογής κακοποιοί που θα αναλάβουν να μας εξοντώσουν δρώντας ασύδοτα μετά και από την δεδομένη πλέον μείωση και αστυνομικών τμημάτων.
    Το «όνειρο» της Διαμαντοπούλου να αναγνωριστούν τα αγγλικά ως επίσημη γλώσσα όπου να’ ‘ναι γίνεται πραγματικότητα.
    Τα δύο τρίτα του πληθυσμού πολύ σύντομα θα είναι άνεργοι, χωρίς πόρους, χωρίς οποιαδήποτε κοινωνική μέριμνα, κυριολεκτικά φτωχοί και εξαθλιωμένοι.
    Όλες οι υποδομές, λιμάνια, αεροδρόμια, εθνικοί δρόμοι, τηλεπικοινωνίες, οι ενεργειακοί και οι φυσικοί πόροι (ηλεκτρική ενέργεια, ύδρευση κλπ) αρχίζουν να εκποιούνται.
    Ο ορυκτός πλούτος της χώρας πολύ σύντομα περνάει στα χέρια Αμερικανών, Ισραηλινών και Τούρκων σε ποσοστά που θα καθορίσουν μεταξύ τους χωρίς καν να μας ρωτήσουν.
    Κάθε ευρώ από την "αξιοποίηση" (πώληση) της δημόσιας περιουσίας θα πηγαίνει κατ' ευθείαν στους τοκογλύφους-"δανειστές". Έτσι ας μην εκπλαγούμε όταν θα δούμε Γερμανούς, Γάλλους ή ακόμη και...Τούρκους εισπράκτορες στους αρχαιολογικούς μας χώρους !!!
    Μέσα σ’ αυτό το κλίμα, που σιγά και σταθερά δημιουργείται, υπάρχουν αφελείς που πιστεύουν ότι αυτός ο λαός μπορεί να δημιουργήσει αντιστάσεις όταν, με σατανική μεθοδικότητα, τον στέλνουν στη λήθη της Ιστορίας; Στην πλήρη εξαφάνιση;
    Και όμως κανείς δεν ταράζεται. Ούτε η εκκλησία ούτε οι δάσκαλοι του έθνους ούτε οι γνωστοί «πατριώτες» ή μάλλον οι «ελληναράδες» της κωλοτούμπας. Όσο για το «πατριωτικό» ΠΑΣΟΚ επιτέλους ας σταματήσει αυτό το παραμύθι. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Βουλευτές και Υπουργοί μια συμμορία
    "Νενέκων", "Οικονομισάριων", όπως πάντα, προσπαθούν
    λυσσασμένα να παραμείνουν στην εξουσία για να κατασπαράξουν ότι έχει απομείνει από τον πλούτο αυτής της χώρας. Αν είχαν τσίπα, αν είχαν φιλότιμο και πάνω απ’ όλα αξιοπρέπεια δεν θα άφηναν τον πιο αμόρφωτο, τον πιο ανόητο και ταυτόχρονα τον πιο κομπλεξικό και μοχθηρό πρωθυπουργό (ή μάλλον υπάλληλο των Διεθνών Τοκογλύφων) στην ιστορία του τόπου να τους σέρνει από τη μύτη, παρακολουθώντας «ψοφοδεείς» και «λιγωμένοι» κάθε παρόλα που βγαίνει από το στόμα του. Όταν μάλιστα ο ίδιος πριν από κάποια χρόνια δήλωνε σχεδόν με υπερηφάνεια ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ και συστηνόταν ως JEFFRY MINEIKO (της.... γνωστής δυναστείας κατά πρόσφατη συνέντευξή του).
    ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΚΟΥΚΙΔΑ, ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ, ΙΣΩΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΚΩΔΙΚΟ, ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ".
    ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΠΩΛΗΣΗ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ. HELLAS FOR SALE.

    http://www.privateislandsonline.com/greece.htm

  11. factorx avatar
    factorx 15/04/2011 20:57:28

    Με ανακοίνωση που εξέδωσαν 39 στελέχη της ΠΑΣΚΕ ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ κατηγορούν τον πρωθυπουργό ότι λοξοδρόμησε και ξέχασε την ουσία, που ήταν να παραμείνει το 51% της ΔΕΗ στο δημόσιο.

    Τα στελέχη της ΠΑΣΚΕ ΓΕΝΟΠ – ΔΕΗ επαναλαμβάνουν ένα χαρακτηριστικό σημείο της επιστολής τους προς τον κ. Παπανδρέου, να «μην πουλήσουν την κότα που κάνει τα χρυσά αυγά» και ζητούν να τους δεχθεί στο γραφείο του πριν λάβει την τελική του απόφαση.

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/04/2011 20:58:08

    Απο τα κάρμινα μπουράνα ------- καρβουνα απο μανα!!…
    ΑΛΛΑΓΗ

    ΠΠ

  13. zio avatar
    zio 15/04/2011 21:00:11

    το χρυσάφι είναι η ΕΥΔΑΠ. Είναι αδιανόητο να πουληθεί το νερό. Αν γίνει αυτό, τότε μην μας κάνει καμία εντύπωση για ό,τι άλλο και αν δούμε σε πετρέλαια κλπ.
    Το νερό σε 30-40 χρόνια ίσως να είναι πολύ ακριβότερο απ τον χρυσό.
    Ήδη συζητείται έντονα να ανοίξει συμβόλαιο.

    Δεν συζητάμε για το τι ελπίδες έχει ένα κράτος να ορθοποδήσει, όταν τα μόνα έσοδα που θα έχει θα είναι από φόρους και χαράτσια, χωρίς οτιδήποτε αναπτυξιακό και επενδυτικό. Αυτό όλοι το ξεχνάνε, επειδή κάνει τζιζ.
    Κατά τα άλλα, όταν λένε στις τράπεζες "πουλήστε τα υποκαταστήματά σας στο εξωτερικό", αυτές πολύ απλά απαντάνε ότι αν το κάνουν αυτό, τότε δεν θα έχουν καμία ελπίδα για ανάπτυξη στα επόμενα 10 χρόνια.

    Κι εμείς, ακόμα και ΣΗΜΕΡΑ, συζητάμε για το τι λέγανε χθες και το τι κάνουν σήμερα. Άρνηση πραγματικότητας, λίαν επιεικώς.

    • kiki avatar
      kiki @ zio 15/04/2011 21:23:05

      @ zio,
      ειχε ενα κομματι η Ελευθεροτυπια για την μεγαλη μπιζνα των νερων.
      εδω ειναι μια γαλλικη οντως η οποια και εχει καταθεσει μεγαλη προσφορα και ειναι ετοιμοι να την πουλησουν την ΕΥΔΑΠ, και την ΕΥΑΘ.
      χτες η Αργεντινη εβγαλε προς πωληση μεγαλες λιμνες.
      Αλλωστε εχει ξαναγραφει , ο μελλοντικος πολεμος θα ειναι του νερου.

  14. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/04/2011 21:02:21

    Η ΓΕΝΟΠ η Δανειζομενη θα μας σωσει !! Αυτοι και η Κερατεα.. το εχω πει !!!

    ΠΠ

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/04/2011 21:03:48

    Πολυ σωστα !! και οι Γαλλοι ειναι εδω απο ΚΚ εποχη..!
    Επικινδυνα πραγματα.
    Προδοσια.

    ΠΠ

  16. Tassos avatar
    Tassos 15/04/2011 21:08:43

    Πριν μια ώρα στο CNN ο Παπακωωσταντίνου έδωσε ρεσιτάλ, νόμιζε ότι ήταν στο ΜΕΓΑΛΟ Κανάλι. Στο τέλος ο Jhon Defterios was laughing.
    He is trying to do business with Arabs...........?

  17. phoivos avatar
    phoivos 15/04/2011 21:17:36

    Η ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε. ανακοινώνει ότι η "ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΟΥΣΑΚΙΟΥ Α.Ε.", στην οποία συμμετέχει άμεσα με ποσοστό 40% και έμμεσα μέσω της θυγατρικής AVIN OIL με ποσοστό 30%, έλαβε τη Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011, άδεια προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας από το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας συμμετέχει, επίσης, η εισηγμένη "CYCLON ΕΛΛΑΣ Α.Ε." με ποσοστό 30%.
    Με την παραπάνω άδεια η "ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΟΥΣΑΚΙΟΥ Α.Ε." απέκτησε δικαίωμα εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 2773/1999 όπως ισχύει. Η άδεια έχει ισχύ για 20 έτη.

  18. kiki avatar
    kiki 15/04/2011 21:18:06

    Διαβαστε επισης ενα κομματι για την κ. Παναριτη στο Ποντικι, που χτες εκανε μια παρουσιαση του βιβλιου της " ευμαρεια και παπαρια" και αναφερει την εμπειρια της οταν ως εμπειρογνωμων της Παγκοσμιας Τραπεζας πηγε στο Περου και διελυσε την αγροτικη κοινοτητα και παραγωγη, δινοντας κληρο στους ακτημονες αγροτες ινδιος, καταρτιζοντας ενα κτηματολογιο, και μετα ως ιδιοκτητες φορολογηθηκαν πηραν δανεια , δεν τα ξεχρεωσαν και τα πηραν οι τραπεζες.Ετσι οι κοινοτικες γαιες τις οποιες καλλιεργουσαν οι φτωχοι αγροτες του Περου συμφωνα με τις παραδοσεις τους και οι οποιες τους ανηκαν στους γηγενεις ιθαγενεις με νομο απο το 1970 , καθιστωντας τους ιδιοκτητες χασαν την γη.Η εν λογω κυρια εχει γραψει και βιβλιο εκθιαζοντας τον φουτζιμορι που την ειχε καλεσει ο οποιος ειναι φυλακη για απατες, ξεπλημα βρωμικου χρηματος και οτι αλλο θελετε.Ταυτοχρονα αφου τις πηραν οι τραπεζες ο αγροτικος πληθυσμος μετακινηθηκε στις πολεις εξαθλιωμενος παμφτωχος γεματος αρωστιες ζωντας σε παραγκουπολεις χωρις καθαρο νερο με προσδοκιμο ζωης τα 35. Επιτυχες πειραμα μπραβο στην μανταμ.
    Και ερχομαστε στα δικα μας.
    Τι ειπε ακριβως ο Σκανδαλιδης αυτος ο ποιητης ο εχων πολιτικο λογο ο σοσιαλιστης.Οτι θα μοιρασουν μετα απο την καταγραφη που εχει γινει, η πουλωντας η νοικιαζοντας δημοσια αγροτικη γη 650 χιλ. στρεμματα, κυριως στην Β. Ελλαδα.
    Εμενα γιατι αυτο μετα την εκδοση του βιβλιου της πετυχημενης κ. Παναριτη μου ηρθε στο κεφαλι το σχεδιο του Σκανδαλιδη.Πολυ μοιαζουν.
    Οι τυποι ειναι ανεξαντλητοι και πρεπει να παρακολουθεις μια μια φραση τους.
    Θα εχουμε και τον διατροφικο κωδικα που απαγορευει την ιδωτικη καλλιεργεια οτιδηποτε φυτικου προιοντος οπως και την ιδιωτικη κτηνοτροφια για ιδια καταναλωση οπως και τα νερα της στερνας μου γιατι με πιανει συγκριο για το που μας πανε.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ kiki 15/04/2011 22:04:43

      Θα εχουμε και τον διατροφικο κωδικα που απαγορευει την ιδωτικη καλλιεργεια οτιδηποτε φυτικου προιοντος οπως και την ιδιωτικη κτηνοτροφια για ιδια καταναλωση οπως και τα νερα της στερνας μου.

      Επειδή δεν γνωρίζω, άν πέρασε κάποιος τέτοιος νόμος ή προτίθεται να περάσει, μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος;
      Επί Στάλιν πού κρεμούσε τούς Κουλάκους, επιτρέπονταν παραγωγή γιά ίδια κατανάλωση. Εδώ θέλουν να το απαγορεύσουν;

      • kiki avatar
        kiki @ Ιαπετός 15/04/2011 22:14:07

        @ Ιαπετε,
        ψαξε και βρες στο διαδικτυο το Codex Allimentarious ,
        αν και το εχουν αναρτησει πολλα μπλοκς το μονο που θυμαμαι ειναι το αλλενακι.
        Προσωπικα εδω κατω το εχω διαδωσει, οχι θα τους αφηνα τους χαλεδες με τις αγροτοδιατροφες τους, και την Μονσαντο να κεροφυλακτει για τα μεταλλαγμενα.

        @ Ιεροφαντη,
        αυτο που με ευχαριστει ειναι οτι ο γυναικειος πλυθησμος τοπικα ειναι πιο εξαγριωμενος, τα πηραν οι μανιατισες , καλο αυτο.

        • kiki avatar
          kiki @ kiki 15/04/2011 22:14:57

          πληθυσμος.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ kiki 15/04/2011 22:27:28

          Είναι γεγονός ότι η μουρμούρα των γυναικών και τα καντήλια που ρίχνουν όταν είναι πραγματικά εκνευρισμένες δεν παλεύονται...

          Από αρχαιοτάτων χρόνων εκεί στη Μάνη έχετε μια έφεση στο σπόρ...

          "Αποφθέγματα Λακωνικά" Πλουτάρχου... ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΑ, και για το πόσο θαρραλέα και ανοικτά μιλάγαν οι γυναίκες στη Λακεδαίμονα...

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ kiki 15/04/2011 22:51:09

          ευχαριστώ

  19. Striker avatar
    Striker 15/04/2011 21:20:29

    Χαχα!! Είσαι απολαυστικός.

  20. ierofantis avatar
    ierofantis 15/04/2011 21:24:55

    Ψυχραιμία Κική...

    Στην επαρχία υπάρχουν και 2 εκ σχεδόν κυνηγετικά όπλα...

    Είμαι πολύ περίεργος να δω αντιδράσεις στο χωριό όταν σε λίγο καιρό ο επιθεωρητής διατροφικού κώδικα που θα επισκεφτεί τους μπαρμπάδες μου κάτω στο χωριό, επιχειρήσει να τους επιδόσει πρόστιμο και να εκτελέσει απόφαση αποξήλωσης του μποστανιού τους...

    Έχει να βαρέσει δίκανο...

    • kiki avatar
      kiki @ ierofantis 15/04/2011 21:59:59

      @ ιεροφαντη,
      ο παπους μου μου ειχε δωσει μια διμουτσουνη οικογενειακο κειμηλιο ο μανιατης, εχει δυο τρυπες δυο κανες, ωραιο οπλο.
      αν και δεν συμπαθω τους κυνηγους θα γινω φαν του αθληματος .

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ kiki 15/04/2011 22:04:46

        Για ξεκίνα να το λαδώνεις και να το καθαρίζεις...

        Δεν χρειάζεται να κυνηγήσεις τετράποδα...

        Και τα πράσινα νεοταξικά δίποδα μια χαρά θα είναι για τη διμούτσουνη...

  21. man8os avatar
    man8os 15/04/2011 21:25:22

    Παλι χρεοκοπια θα ειναι...
    Ντροπη σε οποιον παει να κανει το ξεπουλημα!

  22. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/04/2011 21:28:57

    Συνδιασμενου κυκλου Φ Αεριο...
    Εχουν ολοι... οι φιλοι απο ενα !

    ΠΠ

    • phoivos avatar
      phoivos @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/04/2011 22:24:15

      Μυστικός δείπνος πέντε επιχειρηματιών με τον Τζορτζ Σόρος και μενού τις πωλήσεις των “ασημικών” του ελληνικού δημοσίου, αλλά και νέες επενδύσεις έγινε προχθές το βράδυ.
      Οδυσσέα Κυριακόπουλου (βιομηχανικά ορυκτά) για επενδύσεις στον τομέα του αλουμινίου.
      Δημήτρης Δασκαλόπουλος (πρόεδρος του ΣΕΒ)
      Βαγγέλης Μυτιληναίος (του γνωστού ομίλου) για επενδύσεις στον τομέα του αλουμινίου.
      Στέλιος Ζαβός, ο Γιώργος Παπανδρέου είχε κάνει ρεβεγιόν Χριστουγέννων (Βασιλίσσης Σοφίας 39) συνδαιτυμόνας του Τζόζεφ Στίγκλιτζ, φίλου επίσης του Πρωθυπουργού, είναι ένας από τους στενότερους συνεργάτες του Τζορτζ Σόρος. Είναι διευθύνων σύμβουλος της Zeus Capital Partners, επενδυτικής εταιρείας που αναπτύσσει οικιστικά συγκροτήματα στη νοτιοανατολική Ευρώπη και, παράλληλα, έχει την ιδιότητα του προέδρου του Harvard Business School Club of Greece. στο ΔΣ της Zeus Capital Partners συμμετέχουν οι κ. Ν. Τσακος, Π. Παππάς και οι εφοπλιστές Ε. Βιδάλης και Κ. Πετρόπουλος.

  23. Ιντζεσίλογλου Λάζαρος avatar
    Ιντζεσίλογλου Λάζαρος 15/04/2011 21:48:10

    Πραγματικά είναι ένα πρόγραμμα που λίγο διορθώνει την εικόνα του απέραντου Ελληνικού φρενοκομείου. Το μεγάλο ερώτημα είναι πώς θα διαχειριστεί η κυβέρνηση το μέγιστο ζήτημα της αξιοποίησης της περιουσίας του Δημοσίου, για το θέμα αυτό έχει δεσμευτεί για το ποσό των 50 δις Ευρώ στους δανειστές μας.Θα το κάνει πράξη ή θα συνεχίσει την μέχρι τώρα Πασοκική πρακτική ότι όποια Ιδιωτικοποίηση Δημόσιας Περιουσίας (ΔΕΚΟ) και αν γινόταν τα χρήματα δεν πήγαιναν στο Δημόσιο Χρέος, που θα έπρεπε να πηγαίνουν, αλλά στο Πασοκικό στρατό των συνδικαλιστών , είτε ως προγράμματα εθελούσιων εξόδων, είτε σαν κατευθείαν παροχές στα σωματεία των εργαζομένων με τη μορφή διαφόρων bonus.
    Αυτές είναι οι ιδιωτικοποιήσεις του Πασοκ. Ευτυχώς για τον Έλληνα πολίτη υπήρχε και έναν Χατζηδάκης με την καθοδήγηση του Καραμανλή και ιδιωτικοποιήθηκε η Ολυμπιακή και δεν πληρώνουμε όλοι μαζί το εκατομμύριο
    ευρώ την ημέρα και αν μας άφηναν θα ιδιωτικοποιούσαμε και το άλλο μεγάλο σαράκι των ΔΕΚΟ τον ΟΣΕ και πολλά άλλα που έπρεπε να κάνουμε αλλά δεν προλάβαμε ή δεν μας άφησαν τα συνδικάτα με κεντρική καθοδήγηση, να πραγματοποιήσουμε. Ο factoras ανάφερε σε σχόλιό του ότι ο μέγιστος Φωτόπουλος ζήτησε από τον Παπανδρέου να συναντηθούν ιδιαιτέρως.
    Τρέμε καημένε μισθοσυντήρητε, συνταξιούχε της πείνας έρχεται ο Μέγας Φωτόπουλος με τις ευλογίες της Πράσινης Τήνας.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ιντζεσίλογλου Λάζαρος 15/04/2011 21:53:53

      δε σου αρεσε το "συνρτοφε Προεδρε"...???
      μπαλαμουτι στο μπαλαμουτι.. τον εχει παρει χαμπαρι ο Φωτοπουλος !!!
      χαχαχαααααα

      ΠΠ

  24. A.M. avatar
    A.M. 15/04/2011 21:49:01

    h**p://www.youtube.com/v/IbNtZzYkAEHEEE&feature=related

  25. ierofantis avatar
    ierofantis 15/04/2011 21:55:17

    Ωραία παρουσίαση έκανε ο ΓΑΠ.

    Και πολλά μέτρα περιορισμού των δαπανών και αύξησης των εσόδων μας είπε.

    Ερωτήσεις μη οικονομολόγου

    Με τί πληρωρισμό, με τί ποσοστό ύφεσης, με τι ανεργία, με τι τιμές πετρελαίου και με ποια ισοτημία ευρώ / δολλαρίου θα υλοποιήσει τους στόχους....;

    Τα μοντέλα διακύμανσης αυτών των δεικτών πως επηρεάζουν το πρόγραμμα;

    Αν αυτά τα έχουν μετρήσει σε βάθος τετραετίας και έχουν κλειδώσει συγκεκριμένες τιμές στόχους, από τώρα σας λέω, ως μη ειδικός, ότι το πρόγραμμα απλώς δεν θα περπατήσει και αν περπατήσει όπως - όπως, δεν θα αποδόσει, οπότε τίθεται το ερώτημα γιατί να εξαγγελθεί εξ αρχής.

    Μου κάνει εντύπωση ιδιαίτερα η μείωση του κονδυλίου για την Εθνική Άμυνα...

    Μετατρέπουν ένα στρατό σε πολιτοφυλακή. Με μειωμένη ισχύ και υποστελέχωση, μην αναρωτηθείτε σε καμιά πενταετία γιατί η Αθήνα θα έχει μετατραπεί σε χαβούζα λάθρο, ούτε αν τα Δωδεκάνησα και τα νησιά του Αν. Αιγαίου μετατραπούν σε νησίδες εντός περιοχής τουρκικού ελέγχου αργοσβήνοντας από το γεωπολιτικό σφιχταγκάλιασμα της ... γείτονος...!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 15/04/2011 22:09:51

      ο "συντροφε Προεδρε" εννοεις !!....

      ΠΠ

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/04/2011 22:12:54

        Ναι, ναι, ΠΠ, παραφέρθηκα και ξέχασα τη σχετική αναφορά, ευχαριστώ για τη διόρθωση...

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 15/04/2011 22:15:54

          :) :)

          ΠΠ

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ ierofantis 15/04/2011 22:48:47

      Φίλτατε Ιεροφάντη
      Υποτιμάς πολύ τον ΓΑΠ.
      Τούς στόχους θα τούς πετύχει και μάλιστα όλους.
      Η υπερχρέωση μιάς χώρας, είναι ο πρωταρχικός στόχος.
      Το ξεπούλημα μιάς χώρας είναι ο τελικός στόχος.
      Αν σκεφθείς νηφάλια τα γεγονότα, πρίν και μετά τίς εκλογές, μπορείς να φθάσεις στο συμπέρασμα, ότι δεν υπήρξε καμμιά μα καμμιά παλινωδία καί σύγχυση στόχων, από την πλευρά τού ΓΑΠ και των κολλητών του προσώπων και κύκλων. Είχε φθάσει ο χρόνος της συγκομιδής. Το σχέδιο δέος και σόκ ( πανομοιότυπο τού Ιράκ, χωρίς βομβαρδισμούς) ήταν αρκετό καιρό έτοιμο. Εφθασε ο κατάλληλος χρόνος και οι αναγκαίες συνθήκες. Ο σύγχρονος Δημάρατος οδηγεί τούς σύγχρονους Πέρσες, ώστε να λάβει σάρκα και οστά. Εχουν κατακερματίσει τίς δράσεις τους, προκαλούν συνεχώς φόβο και ελπίδα (αξεπέραστοι αρχιτέκτονες της ψυχολογίας και των φοβικών συνδρόμων ενός ακέφαλου πλήθους) και οδεύουν, σχεδόν ανενόχλητοι, στον τελικό στόχο. Την λαφυραγωγία και δούλωση του ητημένου.
      Ολες αυτές οι περίεργες ΓΑΠικές ανακολουθίες και εμμονές, είναι εκπληκτικά καλοσχεδιασμένες. Οχι από τον ΓΑΠ. Αυτός ξέρει τι παίζεται. Το "εσωτερικό" επιτελείο γράφει το καθημερινό πολιτικό επεισόδιο. Το σενάριο δεν είναι καινούργιο. Παίχθηκε και αλλού. Ο κόσμος το προαισθάνεται, αλλά την μακιαβελική του διάσταση είναι ανίκανος να την δεί.
      Πηγάζει η αντιμνημονιακή πολιτική τού Σαμαρά, από την επίγνωση της πραγματικής φύσης της επίθεσης; ή είναι μόνο μία ανέξοδη πολιτική επιλογή αυτοεπιβίωσης; Διακαώς θα ευχόμουνα το πρώτο.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Ιαπετός 15/04/2011 22:58:16

        Καλησπέρα Ιαπετέ.

        Δεν τον υποτιμώ. Έχω και εγώ την πεποίθηση ότι εκτελείται διατεταγμένη υπηρεσία.

        Άλλωστε πολλάκις έχω ισχυριστεί ότι το πρόβλημα της χώρας είναι πρωτίστως πολιτικό και ουχί οικονομικό.

        Δεν χρειάζεται να είναι κανείς έμπειρος πολιτικός αναλυτής για να αντιληφθεί ότι από τον Οκτώβρη του 2009, στη χώρα εφαρμόζεται σενάριο Οικονομικού Σοκ και Δέους.

        Δεν χρειάζεται να ανοίξουμε βιβλία και πηγές για να διαπιστώσουμε ότι είμαστε ως βατράχι είμαστε στη μέση του βούρκου όπου πλακώνονται τα βουβάλια.

        Η Ελλάδα μου θυμίζει τον Λυπιρίδη. Πλακώνονταν ο Ιωαννίδης με τον Γκάλη και το Γιαννάκη για τη χαμένη άμυνα, και ο Ξανθός, αντί να ρίξει καμιά κατραπακιά σε αυτούς τους δύο, βάραγε τον Λυπιρίδη...

        Για τον Σαμ, έχω μια ελπίδα και εγώ... για το πρώτο που αναφέρεις.

        • saltcity avatar
          saltcity @ ierofantis 16/04/2011 11:12:19

          Χαχαχα, Λυπιρίδης , τι μου θύμησες τώρα !

  26. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 15/04/2011 21:55:38

    To δικο μου σχολιο!!!!
    Μην με ξυπνατε τωρα...ονειρο ζω... δεν ειμαι εδω...ειμαι σε αλλη τροχια..... σε αλλη χωρα...γιατι ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!!
    ΔΑΝΙΑ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ η ΔΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ;;;;

    h**p://www.youtube.com/watch?v=gLzKZu9qrok

    ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!

  27. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 15/04/2011 22:20:31

    ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΕΠ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ Η ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ? ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ? ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΧΩΡΑΦΑΚΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΠΙΣΩ.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΑΓΡΟΤΗΣ 15/04/2011 22:36:40

      Το ΑΕΠ δυστυχώς μειώνεται...

      Επιδοτήσεις δεν σε βλέπω να παίρνεις...

      Το χωράφι δεν θα το χάσεις εκτός αν καλλιεργείς καπνά, βαμβάκι και άλλα μη επιδοτούμενα από το '13, και έχεις ήδη χρεωθεί ένα σκασμό λεφτά.

      Αν δεν ανήκεις στην τρίτη περίπτωση, το μέλλον είναι στα τρόφιμα. Όταν οι αγρότες φύγουν από την νοοτροπία της επιδότησης, και οργανώσουν την παραγωγή τους και τις πολιτικές τους έναντι των χονδρεμπόρων - λαχαναγορητών που σας παίρνουν την παραγωγή για τρεις και εξήντα, υπάρχει ελπίδα.

      Βάλε στόχο την καλλιέργεια ελληνικών, ποιοτικών διατροφικών προϊόντων χωρίς πολλά υπολείμματα λιπασμάτων, από ελληνικές ποικιλίες. Εκτιμώ ότι δεν θα χάσεις...

      Οι τιμές των τροφίμων παγκοσμίως, οι επισιτιστικές ανάγκες του τοπικού πληθυσμού αλλά και του διεθνούς, με την παράλληλη μείωση των καλλιεργούμενων γαιών λόγω της ακατανόητης κατ΄εμέ φρενήτιδας με τις ΑΕΠ, εκτιμώ ότι θα αποφέρει εισόδημα για όσους αγρότες αντέξουν τη λαίλαπα των μέτρων και της εξάρθρωσης της οικονομίας.

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ ierofantis 15/04/2011 22:47:26

        ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΓΝΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΈΥΘΕΙΑΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ , ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΣΕΙ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ... ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΑΓΝΗ ΝΤΟΜΑΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΣΦΥΡΑ....

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ ΑΓΡΟΤΗΣ 15/04/2011 22:59:44

          Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια...

          Αλλά έχω κάνει και εγώ τα κουμάντα μου.

      • Κρης avatar
        Κρης @ ierofantis 15/04/2011 22:49:35

        Ζέα , Ιπποφαές , Στέβια
        πόσοι τα γνωρίζουν ;

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Κρης 15/04/2011 23:01:21

          Σωστά, αρκεί να βρούμε σπόρο...

          Η Ζειά (Ζέα) έχει σταματήσει επισήμως να καλλιεργείται επί Βενιζέλου απο το 1932...

          Το αντικαταστήσαμε από το σκληρό σιτάρι βλέπεις...

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ ierofantis 15/04/2011 23:32:18

            ΙΔΕΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ. ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ START UP GREECE

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ΑΓΡΟΤΗΣ 15/04/2011 23:41:34

            Δεν ξέρω αν αυτό το πρόγραμμα έχει ξεκινήσει ακόμη. Θυμάμαι ότι κάποια στιγμή ανακοινώθηκε κάτι εκεί γύρω στο Μάρτη αλλά να σου πω την αλήθεια, δεν ξέρω αν περπατάει.

            Ψάξιμο θελει, αυτοοργάνωση και αναζήτηση συνεργατών και προμηθευτών που είναι γνώστες, έχουν ήθος, και διάθεση για κοινή επιτυχία.

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ ierofantis 16/04/2011 00:00:44

            Η ΣΕΛΙΔΑ ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ . ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΚΑΙ Ο ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ ΣΗΜΕΡΑ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΜΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ? ΕΝΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΑΤΟΝΙΣΕΙ ΛΙΑΝ ΣΥΝΤΟΜΩΣ

  28. zagor avatar
    zagor 15/04/2011 22:27:06

    Θα ξεπουλήσει ΔΕΗ με 8 ευρώ την μετοχή που έχει σήμερα, ΟΤΕ με 7 ,ΤΤ με 3, όταν η ΝΔ πούλησε ΟΤΕ με 25 ευρώ, ΔΕΗ με 34 και ΤΤ με 22 και τότε ο ΓΑΠ μίλαγε για σκάνδαλο και απειλούσε με εξεταστικές επιτροπές? Ρε παιδιά πάμε καλά ? Αναρωτιέμαι υπάρχουν ακόμη Έλληνες πολίτες που παίρνουν στα σοβαρά αυτόν τον τραγικό άνθρωπο που τον έβαλαν σήμερα σε εθνικό δίκτυο να διαβάσει μια έκθεση ιδεών που πολύ αμφιβάλλω αν κατάλαβε τι έλεγε. Έλεος!!!

  29. dosilhthos avatar
    dosilhthos 15/04/2011 22:38:30

    σας παρακολουθώ και ρο τωρα και διαβαζω τις πολιτικες και οικονομικές σας αναλυσεις. πιστευετε δηλαδη οτι η κατασταση ετσι όπως εχει διαμορφωθει θα διορθωθει με δημοκρατικές διαδικασίες... εκλογες και δημοψηφίσματα? ας γελασω. δυστυχώς δεν υπάρχει ηγετης...Αν αυριο πχ ο αξιοαγαπητος κυριος Παγκαλος αποδημησει εις τοπον χλοερον... τι θα κανει συσωμος ο πολιτικος κοσμος?Θα βγει πχ ο κ. Σαμαρας.. η κ. Καρατζαφερης η καποιος αλλος να πουν δημοσια...απαλαχθηκε η ελλαδα απο το κήτος?Η θα αρχισουν τα σαλιαρισματα . Εχει κανεις το θαρος να τον αποκαλεσει προδοτη και μειοδοτη(Ιμια... Οτσαλαν)
    αυτη η ευγενεια(?) θα μας φαει.Τι εμποδιζει τον Κ. Σαμαρα να βγη στην Βουλη η στο ζαπειο και να πει ξεκαθαρα οτι ο ΓΑΠ οργανο των ξενων?Καθαρα.... με επιχειρήματα και να καλεσει τον κοσμο σε ξεσηκωμο?Τι περιμενει και τι φοβαται?Αλλα υπομονη...καλοκαιρι ερχεται...τα καρπουζια βγαινουν...ισως καποιος φουκαρας μικροπωλητης αυτοπυρποληθεί..και γινουμε Τυνησία...ο μόνος δρομος σωτηριας που βλέπω...

    • Y. avatar
      Y. @ dosilhthos 16/04/2011 01:23:20

      Κάπου διάβασα αποστροφή Σαμαρά, “όταν μάθουμε τι έπαιξε σχετικά με το Μνημόνιο, θα τρίβουμε τα μάτια μας”, ή κάτι σχετικό

  30. Sofie avatar
    Sofie 15/04/2011 22:39:29

    Καλά εσείς πιστεύετε ότι θα προλάβουν να εφαρμόσουν όλα αυτά τα θα?
    Εγω γιατί δεν πείθομαι :)

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Sofie 15/04/2011 22:44:49

      Εσύ πιστεύεις ότι αυτά που πιστεύουν αυτοί ότι θα εφαρμόσουν,... τα πιστεύει, ας πούμε..., η Τρόϊκα...;

      Αν ήσουν ο Τόμσεν και σου λέγανε αυτές τις παπάτζες θα τις πίστευες...;

      Το πρόβλημα δεν είναι οικονομικό. Είναι πολιτικό.

      • Sofie avatar
        Sofie @ ierofantis 15/04/2011 22:54:01

        Φυσικά και δεν θα τα εφαρμόσουν γιατί έχουν αποδειχτεί εντελώς αναξιόπιστοι και ψεύτες.
        Η Τρόικα ξέρει πολύ καλά με ποιους συνεργάζεται...γι'αυτό και κάνει αυτά που κάνει και ζητάει αυτά που ζητάει. Σίγουρα αυτή η κυβέρνηση είναι κυβέρνηση συνεργασίας και κυβέρνηση yes man.

        Συμφωνώ ότι το πρόβλημα είναι πολιτικό αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν πολιτκοί να το διαχειριστούν.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Sofie 15/04/2011 23:04:45

          Ελπίζω να ακούσω κάτι πιο εποικοδομητικό και ουσιαστικό από τον Σαμ το Μάϊο.

          Αλλιώς..., μας βλέπω για Τυνησία μεριά.

  31. dosilhthos avatar
    dosilhthos 15/04/2011 22:40:23

    Καλα κρασια...και τσιπουρο με μπακαλιαρο.

  32. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 15/04/2011 22:55:07

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

  33. Θετταλός avatar
    Θετταλός 15/04/2011 23:09:03

    Περικοπές.............
    Παραχωρήσεις........
    Μειώσεις..........
    Πωλήσεις...............
    Συγχωνεύσεις............
    Καταργήσεις......
    Εξορθολογισμός.....
    Έλεγχος..........
    Και μπόλικο θα θα θα θα ............

    Αυτές τις ταμπέλες έχει ο "ΟΔΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ"

  34. ierofantis avatar
    ierofantis 15/04/2011 23:17:14

    Δύο πληροφορίες επί του πιεστηρίου...

    Σήμερα παρατηρήθηκε στις χρηματιστηριακές αγορές μεγάλο ξεφόρτωμα ελληνικών ομολόγων από τις αμερικανικές επενδυτικές Τράπεζες.

    Σήμερα φημολογείται (και την πληροφορία τη μεταφέρω με επιφύλαξη) ότι η ΕΚΤ δεν προέβη σε αγορές ελληνικών ομολόγων στη δευτερογενή αγορά εξ ού και τα spreads έπιασαν ταβάνι πάλι...

    Φαντάσου να μην είχαμε και ανακοινώσεις για τον Οδικό Χάρτη...

    • drider avatar
      drider @ ierofantis 15/04/2011 23:25:09

      Αυτό που γράφεις είναι εξόχως ενδιαφέρον. Το ερώτημα μου είναι ποιοί τα αγοράσανε, αν όχι η ΕΚΤ, όπως γράφεις;

      Μπορεί να είναι κάποιος που επισκέφθηκε πρόσφατα τη χώρα και είδε και τον πρωθυπουργό μας; Ή και αυτός εμπίπτει στη κατηγορία "αμερικάνικες επενδυτικές τράπεζες";

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ drider 15/04/2011 23:54:23

        Μαλλον δεν τα αγοράσανε πολλοί, γιαυτό και το spread στα δεκαετή πήγε στο 13,4%...!

        Οσο για τον επισκέπτη μας, αυτός είναι μια κατηγορία από μόνος του... Μεγαλοεπενδυτής λέγεται αυτός.

        Στο χωριό μου λένει μια παροιμία...

        Ο λύκος, λέει, έχει χοντρό σβέρκο, γιατί κάνει τις δουλειές μόνος του...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ drider 16/04/2011 00:07:42

        Υπάρχει μια μελέτη από το 2003 αυτού του κυρίου που πρότεινε τη νομιμοποίηση και τη φορολόγηση της φούντας στην Καλιφόρνια.
        Εκεί έγραφε ότι το fund του σκόπευε να αγοράσει το 30% των εδαφών της Ελλάδας, να στείλει στην ύπαιθρο εκατομμύρια λαθρομετανάστες, να παροπλίσει το στρατό, να επιβάλλει μίξη ανόμοιων πληθυσμών και διάφορα άλλα.
        Ακριβώς αυτά που συμβαίνουν σήμερα.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 15/04/2011 23:56:13

      Σε τι τιμή τα ξεφορτώθηκαν άραγε?
      Μήπως αυτός που τα αγόρασε σε χαμηλή τιμή, θα ανταλλάξει τα ομόλογα αυτά λίγο αργότερα που θα καλοκαιριάσει, στην ονομαστική τους τιμή, με αντάλλαγμα επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής και χαμηλότερο επιτόκιο? Και μήπως, τότε, αυτός που έχει πουλήσει CDs γι'αυτά τα ομόλογα, αν γίνει αυτή η ανταλλαγή, δεν θα πληρώσει φράγκο ως αποζημίωση αφού δεν υπάρχει default? Μπορεί να είναι το ίδιο πρόσωπο? Συνωμοσίες...

      Και, παρεπιμπτόντως, τι γίνεται το US Cavalry αυτές τις μέρες? Δεν ακούω ποδοβολητά.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ierofantis 16/04/2011 00:02:01

      γράφτηκε αυτό είναι αλήθεια σε ξένο σάιτ και κάπου αλλού το είδα αλλά δεν το βρίσκω
      ο ρουμπινί μίλησε για ευρωπαϊκό επιτόκιο 3% ως το 2012 - ο Τρισέ μήπως πρέπει να μηνυθεί για ΔΟΛΟ με 2 ευρωπαϊκές χώρες στο μηχανισμό και άλλες 2 υπό προθεσμία;
      η GS βλέπει το ευρώ στο 1,50 (κουμπώνει με το σενάριο του Τηλέμαχου ανατιμημένο ώστε να έρθει στα τωρινά ίσα του σε περίπτωση "αποχώρησης")

  35. pizza avatar
    pizza 15/04/2011 23:46:52

    Παπανδρεου και Παπακωσταντινου, το μεγαλο οικονομικο team!!! Θα παρουν το νομπελ οικονομιας μαζι!

    • Y. avatar
      Y. @ pizza 16/04/2011 01:40:44

      Από σχόλιο Οκτωβρίου (ανακοίνωση Νομπέλ Οικονομίας), προς ικανοποίηση της επιθυμίας σου

      Φαβορί του βραβείου
      1. ....
      ......
      10. Το Ελληνικό δίδυμο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, για τιη πρωτότυπη εργασία τους,
      “Στοχαστική παραμετροποίηση ενός οικονομικού μοντέλου, για την μεγιστοποίηση των μακροχρόνιων αποδόσεων στην υπονόμευση μιας χώρας και ενός λαού”

      ...βγήκαν επιλαχόντες

  36. pizza avatar
    pizza 15/04/2011 23:49:06

    Ερχεται το πεμπτο μνημονιο μετα το Πασχα και μετα βαδιζουμε για το εκτο. Το κεφαλι ψηλα και καλη Ανασταση να εχουμε γιατι το ΠΑΣΟΚ τετελεσθαι...

  37. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/04/2011 00:16:19

    Εχω γραψει αρθρο σχετικα.... οι φιλοι των φιλων και απο πισω τα φραγκα των χορηγων και των σπεκουλαδορων στο κορμι μας.

    ΠΠ

  38. Orestios avatar
    Orestios 16/04/2011 00:21:48

    Το σκεπτικό

  39. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/04/2011 00:23:08

    H ορχηστρα του ΠΑΣΟΚ παιζει,
    ο Πρασινος Τιτανικος φουνταρε αυτανδρος...
    και το Πρασινο παγοβουνο στεκει υπερηφανο κ αγερωχο.
    Οπως ολα τα παγωβουνα το 90% δεν φαινεται... ειναι απο κατω !!!

    ΠΡΟΔΟΤΕΣ

    ΠΠ

  40. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/04/2011 00:24:13

    εμαθα οτι ο Τσουκρατος θα φυσαει τη θρακα με τα καρβουνα του ΓΑΠ !!
    ενω ο Ακης θα παιξει τον οβελια.

    ΠΠ

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/04/2011 00:26:02

      Ο Μαντέλης τι θα κάνει? Το σοκολατένιο αυγό?

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/04/2011 00:34:10

        χα, χα, χα, χα, θα με ρίξεις από την καρέκλα..

  41. ierofantis avatar
    ierofantis 16/04/2011 00:28:39

    Κοίτα, από την εμπειρία που έχω από πολύ δικό μου άνθρωπο, που ασχολείται με τον αγροτικό τομέα και τα τρόφιμα, είναι ότι τέτοια προγράμματα συνήθως ή τα τρώνε τα γρανάζια της γραφειοκρατίας ή τα κομματικά παραμάγαζα και οι χωμένοι στις επιδοτήσεις και στα κόλπα.

    Και ο ίδιος αλλά και οι συνεργάτες του προτιμούν τον παραδοσιακό τρόπο...

    Καλή πρώτη ύλη και σπόρο, σωστή λίπανση χωρίς υπερβολές, με σύγχρονα μέσα, και προσοχή στα υπολείμματα.

    Πχ, συχνά τον ακούω να περιγράφει περιπτώσεις όπου οι αγρότες αγοράζουν ένα αγροτικό τίγκα στα κοκκώδη λιπάσματα, ενώ αυτός συστήνει δύο - τρία δοχεία υδατοδιαλυτά. Είναι μεν πιο ακριβά, αλλά την οικονομία την κερδίζεις από τις λιγότερες εφαρμογές καθότι είναι πιο ισχυρά και αποτελεσματικά. Ωστόσο πολλοί αγρότες επιμένουν να αγοράζουν τα άλλα, γεμίζουν το αγροτικό και νομίζουν ότι έκαναν δουλειά...

    Αλλαγή νοοτροπίας φίλε Αγρότη, αλλαγή νοοτροπίας θέλουμε όλοι σε αυτή τη χώρα...

  42. ierofantis avatar
    ierofantis 16/04/2011 00:33:01

    Γιάννη όλα είναι πιθανά... Δεν μπορώ να εκτιμήσω το παιχνίδι που παίζεται διότι δεν έχω πλήρη εικόνα και βεβαίως διαθέτω ελάχιστη πληροφόρηση και αυτή μόνο από δημόσιες πηγές...

    Όμως το σκεπτικό σου καίτοι διαβολικό, έχει λογική.

    Οι Φιλοι Αμερικάνοι έχουν τα δικά τους...

    Με το που ανακοίνωσε ο Ομπάμιας περικοπές στους εξοπλισμούς, οι εταιρίες "Πολέμου" χαντακώθηκαν στο NYSE.

  43. ierofantis avatar
    ierofantis 16/04/2011 00:37:56

    Ερώτηση δική μου τώρα...

    Το Πάσχα Καθολικών και Ορθοδόξων συμπίπτει φέτος...

    Που σημαίνει ότι χρηματιστήρια και Τράπεζες θα είναι κλειστές τις ίδιες μέρες...

    Να μην ανησυχώ, έτσι;

  44. drider avatar
    drider 16/04/2011 00:40:28

    Αφού σαρώσουν και όλα τα "βατόμουρα". Υπάρχουν και για την οικονομία, πέρα από τις ταινίες...

  45. Σιφιλης avatar
    Σιφιλης 16/04/2011 00:47:57

    Έχει πολιτικό προϊστάμενο. Αυτό είναι στάνταρτ. Το ποιος είναι ο προϊστάμενος και τι φουμάρει είναι η μεταβλητή.

  46. pizza avatar
    pizza 16/04/2011 00:52:35

    Εισαι σε φορμα σημερα. Μαλλον θ'αλλαξω θ'ανοιξω σουβλατζιδικο λαι να τους παρω για πιαταδες

  47. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 16/04/2011 00:56:54

    Απόσπασμα από το βιβλίο -προσεγγίσεις στην οργάνωση και λειτ. του κράτους- του κ. Ασπρίδη (2006):
    "ο νεοφιλελευθερισμός επιδιώκει την πλήρη κυριαρχία της αγοράς και των συμφερόντων των πολυεθνικών εταιριών.
    Ανά τον κόσμο ο νεοφιλελευθερισμός έχει επιβληθεί από σημαντικούς οικονομικούς θεσμούς, όπως είναι το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο(Δ.Ν.Τ) ....
    Τα κυριότερα σημεία της θεωρίας συμπυκνώνονται στα εξής σημεία:
    -Προτείνουν τη μείωση των μισθών και αφαίρεση των δικαιωμάτων των εργατών
    -Προτείνουν περικοπές στις δημόσιες δαπάνες που αφορούν κοινωνικές υπηρεσίες, όπως είναι η εκπαίδευση και η υγεία
    -Υποστηρίζουν τη πώληση κρατικών επιχειρήσεων, προϊόντων και υπηρεσιών σε ιδιώτες επενδυτές (σε αυτό συμπεριλαμβάνονται: ηλεκτρισμός, σχολεία, νοσοκομεία, ακόμα και το φρέσκο νερό!!!!!!)
    -Δέχονται την καταπίεση των πιο φτωχών μελών μιας κοινωνίας, για να βρουν μόνοι τους τις λύσεις στα θέματα που αφορούν την έλλειψη της υγειονομικής περίθαλψης, την εκπαίδευση και την κοινωνική ασφάλιση και στη συνέχεια να τους κατηγορήσουν -αν αποτύχουν- ως τεμπέληδες".

    Αυτό, για να καταλάβουμε πως με αφορμή κάποιες -υπαρκτές- παθογένειες του ελληνικού κράτους και της οικονομίας γενικότερα, άρπαξαν την ευκαιρία προκειμένου να εφαρμόσουν την πιο απάνθρωπη και απολιτίκ (κατά τη ταπεινή μου γνώμη) θεωρία που υπάρχει!!!
    Δεν τους ενδιαφέρει κανένα "νοικοκύρεμα", για να μη πω πως τους φάνηκε χρήσιμη η όποια παθογένεια για να πιουν αίμα με το καλαμάκι...

  48. Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr avatar
    Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr 16/04/2011 12:53:57

    Τώρα φτάσαμε στο ψητό. Όλη η φασαρία για αυτό έγινε. Για να ξεπουληθεί η Ελλάδα. Και μόνο η επίσκεψη Σόρος αρκεί για να μας πείσει. Οποία η κατάντια μας; Να προσδωκάμε τη σωτηρία μας απ' τον ανθέλληνα λύκο Σόρος. Οποία η τύφλωσίς μας; Να λέμε το δήμιό μας ελπίδα μας. Ότι μας συμβεί πράγματι θα μας αξίζει. Εικόνα σου είμαι λαέ μου και σου μοιάζω, που βάλαμε το ΓΑΠ να μας κυβερνήσει, όταν ο ρίψασπης Καραμανλής (για να λέμε όλη την αλήθεια) το βαλε στα πόδια...

  49. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 16/04/2011 13:05:34

    Για ΛΑΡΚΟ και ΕΛΣΙ δείτε εδώ:
    http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=3725782&publDate=

    Για ΕΛΒΗΛ δείτε εδώ:
    http://www.antinews.gr/2008/05/11/1978/

    Για ΕΒΟ-ΠΥΡΚΑΛ εδώ:
    http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=5763792&publDate=25/7/2010
    http://magoulaonline.gr/2010/08/8330

  50. η Dimi avatar
    η Dimi 16/04/2011 14:27:37

    @ ιerofantis Σύμφωνα με τη WSJ, επίσης αναστέλλονται έως το 2050!, οι πολυδάπανες εξερευνήσεις του Διαστήματος, με κόστος 20 εκατ. USD ανά εισητήριο, ανά αστροναύτη. Μέχρι τότε, οι επιστήμονες της NASA, θα μελετούν και θ’ασχολούνται με τα ευρήματα των μέχρι σήμερα εξερευνήσεων του Διαστήματος.

    Η NASA προφανώς, δεν κατάφερε να προσφέρει τα αναμενόμενα οφέλη και την ουσιαστική γνώση στον μέσο πολίτη. Λόγω της χιλιοειπωμένης «οικονομικής κρίσεως» λοιπόν, η κυβέρνηση Οbama επανασχεδιάζει τα Διαστημικά Προγράμματα και το Οργανόγραμμα της ΝΑSA «for functionals reduction». Και ζητάει επενδυτές. Δηλαδή, και στο Διάστημα, οι ίδιες αποτυχημένες πρακτικές. Και στο Διάστημα, εμπορευματοποιήσεις Fast Track. Μωραίνει Κύριος..

    Ομως, τα τελευταία νέα, δεν είναι καθόλου καλά γιά τους παγκόσμιους παράφρονες των «good cause» πολέμων, των σατανικών σεισμών HAARP (το ΔΝΤ είναι ήδη στην Ιαπωνία γιά να «βοηθήσει», λέει), των ισόβιων δανεικών του αίσχους, των κοινωνικών θανάτων των Λαών του πλανήτη, του τσιπαρίσματος, των ιδεολογημάτων («Vaccination = Depopulation» © Bill Gates), και πλείστων άλλων κακουργημάτων, ων ουκ έστιν αριθμός.

    Της «pseudo elite», ΔΕΝ της βγαίνουν τα κουκιά. Ο λόγος είναι ότι οι λαοί, μεταξύ αυτών Και ο Αμερικανικός, ξεσηκώνονται κι αντιμετωπίζουν τη παγκόσμια χολέρα άφοβα και δυναμικά πλέον. Της παγκόσμιας «pseudo aristocracy of purpose», οι Λαοί χαλάνε τα σχέδια. Επιτέλους, oι Λαοί αφήνουν τους καναπέδες. Η δική μας Ελληνική αφύπνιση, ο δικός μας ακαπέλωτος, αυθόρμητος, απρόβλεπτος, ανεξέλεγκτος ξεσηκωμός, πρόκειται να έχει τα εντελώς δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και δεν θα είναι συγκρίσημος με καμία άλλη Ελληνική ανατροπή του παρελθόντος.

    Την Ελλάδα Μας, Δεν ξεπουλάμε. Δεν την αγγίζουμε. Δεν την δανείζουμε. Δεν την εκχωρούμε. Δεν την απεμπολούμε. Αυτή η Πατρίδα-Θησαυρός, Μάς ανήκει αποκλειστικά. Τη Λατρεύουμε!

    Στο «Σπιράλ Θανάτου» που πρεσβεύει ο ερπετοειδής Σόρος και οι λοιπές ληστοσυμμορίες, οι Ελληνες αντιπαραθέτουμε τη μοναδική Πατρίδα μας, με τα Νησιά-Κοσμήματά της, τις απαράμιλλες Θάλασσές της, το εκτυφλωτικό Φως, τα μεθυστικά αρώματα και χρώματά της. Την αρχαία μας Ελληνική Γη, όπως αυτή λάμπει σαν πολυγωνικό διαμάντι, από το Διάστημα http://twitpic.com/2l07ap/full

    «The Isles of Greece during a clear night pass over Europe. Athens shining brightly along the Mediterranean Sea. A very surreal feeling to view the splendor of this ancient land, from outer space». ~Douglas H. Wheelock, ΝASA Cosmonaut

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.