#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/08/2011 21:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Όποιος προωθήσει ξανά θεωρίες συναίνεσης δεν έχει θέση στη ΝΔ"



Σύμφωνα με πηγή που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση, ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς διαμήνυσε σήμερα προς πάσα κατεύθυνση ότι όποιος από το κόμμα προωθήσει ξανά θεωρίες συναίνεσης "να ξεχάσει τη Νέα Δημοκρατία".

Όπως εξήγησε ο συνομιλητής μας την στιγμή που η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ καταρρέει και ο Αντώνης Σαμαράς ζητά από τον λαό ισχυρή αυτοδυναμία για καθαρές λύσεις, αποτελούν τουλάχιστον υπονόμευση οι θεωρίες περί συναίνεσης που διατυπώνονται από ορισμένους της ΝΔ, επειδή ως γνωστόν η συναίνεση προωθείται από κυβερνητικούς κύκλους στα δικά τους μέτρα και σταθμά

 "Εκεί που συμφωνούμε θα το λέμε, κι εκεί που διαφωνούμε θα το λέμε επίσης"  δήλωσε το ίδιο στέλεχος διευκρινίζοντας ότι η θέση αυτή του Σαμαρά δεν πηγάζει από "λογική συναίνεσης", αλλά από "εθνική λογική." Ο ίδιος ο πρόεδρος της ΝΔ δήλωσε άλλωστε στην τελευταία συνέντευξή του: «Συναίνεση ή συνενοχή στο λάθος, δεν πρόκειται να δώσω»

Εξάλλου, σύμφωνα με την ίδια πηγή βλέποντας σήμερα το βράδυ τα δελτία ειδήσεων, ο Α.  Σαμαράς ακούστηκε να λέει διάφορα ... "καλαματιανά" όταν είδε τον κ. Παυλόπουλο να βγαίνει στην τηλεόραση για πολλοστή φορά. Όπως διευκρίνισε η ίδια πηγή "δεν βγάζει η ΝΔ τον κ. Παυλόπουλο στα κανάλια, αλλά αυτά τον καλούν".

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δημητρης avatar
    Δημητρης 29/08/2011 21:18:48

    πες τα αρχηγέ

  2. Απορία avatar
    Απορία 29/08/2011 21:26:20

    Στο καλό ο συγκεκριμένος και να μην μας γράφει.
    Θα του κουνήσουμε και μαντήλι καλαματιανό.

    Έχει γούστο να είναι αυτός ένας εκ των βουλευτών "άλλων κομμάτων" που συνομιλεί ο κωλοτούμπας. Αφάνταστη πλάκα θα έχει να τον δούμε δίπλα-δίπλα στα έδρανα της βουλής με τον μπουμπούκο να καταστρώνουν μαζί σχέδια καταστολής εξεγέρσεων για λογαριασμό του ΠΑΣΟΚ.

  3. Kennan avatar
    Kennan 29/08/2011 21:29:53

    Το μήνυμα το πήρε ο Χατζηδάκης που βγήκε κυριακάτικα ο μόνος από τη ΝΔ μαζί με διάφορους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ να μας μιλήσει για "συναίνεση";

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Kennan 29/08/2011 21:52:55

      Θα φανεί αυτό καμιά άλλη Κυριακή...

  4. Αντικοινοβουλευτικός avatar
    Αντικοινοβουλευτικός 29/08/2011 21:31:46

    Κοίτα να δεις που βγήκε και ο Μ. Βαρβιτσιώτης απο την λήθη και θέλει κι αυτός συναίνεση, δηλαδή υπουργείο, μαζί με τον φίλους του τους Κωστή Χ2

    "Το μέλλον ανοίγεται σε μια περίοδο όπου θέλει και ευρύτερες συνθέσεις και ευρύτερες συνεννοήσεις και χρειάζεται πάνω απ’ όλα ένα γενναίο πνεύμα και μια γενναία ψυχική διάθεση όπως αυτή που είχε ο Λ Κύρκος", είπε πριν απο λίγο στην Βουλή

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Αντικοινοβουλευτικός 29/08/2011 21:53:20

      κυρ παρολίγον δήμαρχος; χαχαχα

      Το μέλλον θέλει σχέδιο δουλειά και λόγια σταράτα και θέσεις ξεκάθαρες....οι ΟΡΘΟΙ δε καρέκλες...στο χέρι μας είναι να το καταλάβουν ορισμένοι, αφού με την πρώτη δε πήραν χαμπάρι.

  5. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 29/08/2011 21:31:53

    Ετσι μπράβο!!!Ξεκάθαρες κουβέντες !!!

  6. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 29/08/2011 21:33:45

    Είναι πράγματι εξοργιστικό το φαινόμενο να υπάρχουν βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας που με τη στάση τους δίνουν τροφή στο σύστημα πασοκ να ελπίζει σε παραμονή του στην εξουσία με κάθε τρόπο. Να τους κοπεί άμεσα αυτό το δικαίωμα από την ηγεσία. Και πάνω απ` όλα να μην τους ξεχασουμε εμείς οι ψηφοφόροι, μαύρο κατάμαυρο.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 29/08/2011 21:35:20

      Ακριβώς!!!!!!!

    • Μπάμπης ο Ανυπέρβλητος avatar
      Μπάμπης ο Ανυπέρβλητος @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 29/08/2011 21:53:05

      Δυστυχώς το κακό παράδειγμα έδωσε η ίδια η ΝΔ συνολικά, με την αδιανόητη συναίνεση στο νόμο διάλυσης των ελληνικών Πανεπιστημίων. Παρ'όλο που θα μπορούσε να συναινέσει στο μόνο σοβαρό (αν και ελλειπέστατο) άρθρο περί ασύλου, υποτάχθηκε στις επιθυμίες των ηλιοκαμένων Μυκονιατών και των λοιπών προθύμων. Αυτή η κίνηση κι αν έδωσε τροφή στο σάπιο σοσιαλΗστικό σύστημα. Αν προσθέσουμε και κάποιες επικοινωνιακές ανάσες όπως οι σημερινοί ψευδεπίγραφοι πανηγυρισμοί για τη συγχωνεύση απελπισίας, δεν αργεί και πολύ να γίνει η ζημιά.

      • factorx avatar
        factorx @ Μπάμπης ο Ανυπέρβλητος 29/08/2011 22:27:59

        Μπάμπη ανυπέρβλητε δεν είσαι καλά διαβασμένος. Αν δεν στηριζε ο Σαμαράς την κατάργηση του ασύλου, τότε είναι που θα περνούσε μια ελλειπής διάταξη για το άσυλο μειωμένης ισχύος. Η ψήφιση από τον Σαμαρά έδωσε πανεθνική διάσταση στο θέμα του ασύλου. Κατά τα άλλα βλέπω να σου αρέσουν τα Κοτόπουλα Μιμίκος

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ factorx 29/08/2011 23:39:14

          Κι αν σου έλεγε κάποιος ότι οι "μυκονιάτες" πηγαίνανε για να παλέψουν για τα κεκτημένα της ενδοπανεπιστημιακής διαπλοκής, να "αγωνιστούν" καταψηφίζοντας και σύρθηκαν στο όχι από την πρωτοβουλία Σαμαρά κι εκ των υστέρων κάνουν τις γατούλες της "συναίνεσης", τί θα έλεγες; Λέω εγώ τώρα...

          • Χάρρυ Κλυνν avatar
            Χάρρυ Κλυνν @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/08/2011 01:53:26

            Λες εσύ τώρα...

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 30/08/2011 02:32:01

      Ξέρουν ότι το πασοκ έχει υποστήριξη από το εξωτερικό και θέλουν να είναι με τον ισχυρό.

  7. spiros avatar
    spiros 29/08/2011 21:36:42

    Πολύ καθυστερημένα τάπε. Η υπομονή έχει και όρια. Καλοδεχούμενες εύηχες προληπτικές....

  8. juliet avatar
    juliet 29/08/2011 21:37:19

    Πρόεδρε ,δεν κάνεις καμμία πρόβα ,για να είσαι σίγουρος;

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ juliet 29/08/2011 21:39:18

      Σωστή!!!!!!

  9. Orestios avatar
    Orestios 29/08/2011 21:39:48

    Την περίοδο αυτή γίνεται μετάβαση εξουσίας.
    Όσοι ο λαός θα στείλει στα σπίτια τους πιπιλούν την καραμέλα της συναίνεσης.
    Ο Σαμαράς είναι ο επόμενος πρωθυπουργός, αλλά κάποιοι φαντάζονται καρέκλες και τρυφηλότητες.

  10. Φλαμανδός avatar
    Φλαμανδός 29/08/2011 21:46:14

    Αχ κυρ Αντώνη πως σ' αγαπάμε!

    • Tassos avatar
      Tassos @ Φλαμανδός 30/08/2011 00:37:29

      Είναι τρομερό ρε φίλε αλλά την ώρα που διάβαζα το σχόλιό σου, άκουγα το συγκεριμένο τραγούδι στο ράδιο!!!! Εχω σταματήσει εδώ και χρόνια να πιστεύωσ συμπτώσεις.

      • markos avatar
        markos @ Tassos 30/08/2011 04:02:30

        στατιστικη των μεγαλων αριθμων

  11. Wolf avatar
    Wolf 29/08/2011 21:50:46

    "Αρχισαν τα όργανα..."!!!
    Άντε να δούμε και τους αναστενάρηδες χορευτές τώρα! ...αν υπάρχουν πια!!!

  12. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 29/08/2011 21:56:50

    Μεταλλαγμένοι και προσεταιρισμένοι υπάρχουν παντού.Τους γνωρίζουμε καλά. Δεν είναι, όμως, μόνο χρέος του αρχηγού να υπενθυμίζει κάθε φορά τα αυτονόητα. Είναι χρέος και καθήκον των ψηφοφόρων να εξαφανίσουν από τον πολιτικό χάρτη όλους αυτούς τους πολιτικούς νεναίκους που το μόνο που έχουν κατά νου είναι το επόμενο πολιτικό τιμάριο.
    Οστρακισμός χρειάζεται, αλλά δια βίου. Ας πάνε στα...Σούσα να προσφέρουν τις "υπηρεσίες" τους και να περιφέρουν την πολιτική τους ανυπαρξία!..

  13. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 29/08/2011 21:58:33

    μαυρο καταμαυρο στις εκλογες που ερχονται σε ολα τα φιλελευθερα ντορακια. αφου δε μπορει να τους διωξει ο σαμαρας ας τους διωξουμε εμεις στις εκλογες που ερχονται. τουλαχιστον ο αρχηγος εξυπνος ανθρωπος ειναι πιστευω να καταλαβε με ποιους εχει να κανει οταν αυριο θα γινει πρωθυπουργος.

  14. juliet avatar
    juliet 29/08/2011 22:04:39

    ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. Ariadne avatar
    Ariadne 29/08/2011 22:07:56

    Ναί, "είναι χρέος και καθήκον των ψηφοφόρων να εξαφανίσουν απο τον πολιτικό χάρτη..."κλπ. Οι συνειδητοποιημένοι ψηφοφόροι το ξέρουν και θα το εφαρμόσουν.΄Ομως για τους άλλους που ναί μεν είναι ψηφοφόροι της ΝΔ( ή θα γίνουν), αλλά δέν "πατάνε γερά στα πόδια τους", πρέπει νομίζω το κόμμα, να βγαίνει συχνά και να επαναλαμβάνει αυτό που γράφεις σάν πρόταση, ώστε, όταν φθάσει η ώρα της κάλπης, να τους στείλουμε -τους "πολιτικούς νεναίκους "- εκεί που πρέπει.

  16. jkr avatar
    jkr 29/08/2011 22:11:42

    +100000000

  17. jkr avatar
    jkr 29/08/2011 22:12:50

    Να το δούμε και στην πράξη κι όχι από διαρροές κύκλων του...Τζίγγερ;;

  18. Aris. A avatar
    Aris. A 29/08/2011 22:16:21

    Κύριοι το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω

    Με τον Παπανδρέου παραιτημένο πνευματικά και εξαφανισμένο πρακτικά το πολιτικό σύστημα έχει σημείο αναφοράς τον Σαμαρά.

    Απλά γιατί μετά από αυτόν υπάρχει κενό.


    Σχετικά με τις δηλώσεις Χατζηδάκηδων Μητσοτάκηδων και λοιπών δύo πράγματα:

    Δεν διδάχθηκαν τίποτα από το στραπάτσο της κυρίας Μπακογιάννη;;

    Δεν έχουν αντιληφθεί ότι ο κόσμος καταλαβαίνει τα πάντα και την κατάλληλη στιγμή τιμωρεί ή επαινεί;;

    Δεν είδαν ότι με 20 χρόνια στο παρασκήνιο η πνευματική και πολιτική τους αδερφή δεν πέτυχε τίποτα γιατί ο κόσμος απαιτεί πλέον τους πολιτικούς στο διάσελο.

    Οι βλάκες είναι ή είναι πλήρως εξαρτώμενοι από τα συμφέροντα που τους προωθούν.

    Πιστεύω το δεύτερο.

    Η καλλύτερη στιγμή για διαγραφή είναι όταν θα φύγουν οι τελευταίοι από Μπακογιάννη για Καρατζαφέρη και όταν το Πασόκ θα διαλύεται.

    Φαντάζεσται τον πολύ Χατζηδάκη να πηγαίνει να υποστηρίξει την προσπάθεια που έφτυσε ο Κιλτίδης με τον Αυγενάκη.

    Για τον μικρό Μητσοτάκη τι να πω.

    Ρε Κυριάκο την οικογενειά σου μια φορά την προικίσαμε στην ΝΔ που σας φέραμε ξεβράκωτους και περιφρονημένους και σας κάναμε παράγοντες.

    Δεύτερη φορά δεν κάνουμε το ίδιο λάθος.

    Και τελευταία ερώτηση καλά όλοι εσείς που θέλετε συναίνεση δεν ντρέπεσται που θέλετε να γίνετε υπουργοί του Γαπ.

    Τέτοια αυτοεκτίμηση έχετε;;

    • juliet avatar
      juliet @ Aris. A 29/08/2011 22:28:21

      Βρε ,φίλε,
      για πια αυτοεκτίμηση μιλάς ,θα ξεχάσουμε ότι το 2004 μας πούλησαν και έχουνε και θράσος .Νομίζεις ότι μερικοί απ΄αυτούς είναι διαφορετικοί απο τα σημερινά ανθρωποειδή;Αν είχανε τσίπα που λέει και ο λαός θα προσέχανε και θα δείχνανε τουλάχιστο τυπικά ,για το θεαθήναι,σεβασμό απέναντι στον Σαμαρά που τους αντιμετώπισε σβήνοντας τα παλιά και ευγνωμοσύνη απέναντι στους ψηφοφόρους που τρώνε το παντεσπάνι τους και όχι μόνο.

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ juliet 29/08/2011 23:36:49

        juliet

        Ειναι μεγάλος ο πόνος και ο εγωισμός τους να είναι στην απέξω και όσο περνάει ο καιρός να ξεχνιούνται.

        Θεωρώ κάποια στιγμή ότι οι έξυπνοι άνθρωποι μαθαίνουν και βρίσκουν νέους τρόπους να διεκδικούν αυτό που θέλουν.

        Με συνταγές του γερο Μητσοτάκη να θέλεις να επιπλεύσεις λίγο δύσκολο.

        Είναι αγχωμένοι παίρνουν τα μηνύματα από την β Αθηνών ότι δεν τραβάνε και ζορίζονται.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Aris. A 30/08/2011 00:23:33

      +1000 Αρις

  19. Bloody_Ofelia avatar
    Bloody_Ofelia 29/08/2011 22:17:10

    Τί θα πει δεν μπορεί δεν κατάλαβα! Αν δεν μπορεί να διώξει τα ντοράκια θα διώξει αύριο τροικομνημόνια;; τί λέτε ρε; να τους διώξει αλλιώς αν ανεχτεί κι άλλες ξεφτίλες σαν αυτή που του κανε ο Χατζηδάκης χθες, η Ν.Δ να φορέσει φούστα κλαρωτή, γαρύφαλλο στο αυτί και να αφήσει τις μαγκιές περί εθνικού καθήκοντος.
    Αν δεν μπορείς να μαζέψεις πρόεδρε το σπίτι σου, σιγά μην μπορέσεις την χώρα!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Bloody_Ofelia 29/08/2011 23:42:12

      Πολύ θα θέλανε μερικοί και κυρίως μερικές να ανοίξουμε εσωστρεφείς μάχες που θα έστρεφαν τα φώτα από την κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ στις προσωπικές απόψεις του κάθε μοναχικού τύπου. Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη και σκεφτείτε λίγο παραπάνω...

      • Χ.Γ.Χάρης avatar
        Χ.Γ.Χάρης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/08/2011 05:23:44

        Φαηλο δεχεσαι δηλαδη να συμπολιτευτεις αυριο με "ντιντιδες & βαψομαλλιαδες;" Μπορεις;;
        O Σαμαρας θα μπορει να κυβερνησει με δαυτους;
        Η θα καταληξει αλλος ενας Καραμανλης;;
        Πιστευεις πραγματικα οτι αν διαγραφει καποιος τοιουτος, μερος της βασης θα στοιχηθει μαζι του;
        Ελπιζω η επιδειξη ισχυος του "οπλαρχηγου μας" να ειναι κοντα.. Προαγγελος αυτοδυναμιας.
        (πρωτα ιδεολογικης...)

        btw, επειδη ειναι το 1ο μου σχολιο, μετα απο 2 χρονια εδω, ωφειλω, εστω & καθυστερημενα, να συγχαρω & να ευχαριστησω ολο το team...
        (Παρ' οτι σας ζηλευω για τις μυθικες απολαβες σας!)

        • Μεσαιος χωρος avatar
          Μεσαιος χωρος @ Χ.Γ.Χάρης 30/08/2011 21:32:04

          1000

      • Agrofylakas avatar
        Agrofylakas @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/08/2011 06:00:13

        Μέχρι ένα σημείο, καλά κάνουν και τα λένε, Φαήλο. Για να βλέπουν οι παρατρεχάμενοι ότι ο κόσμος είναι εναντίον τους, και 'ζητάει αίμα'!. Δεν σημαίνει και ότι ο Αντώνης θα παρασυρθεί, όπως ήδη τόνισες, και θα κάνει άστοχες κινήσεις.

      • juliet avatar
        juliet @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/08/2011 08:11:43

        Φαηλο
        Όχι και μοναχικοί ,οι μοναχικοί γράφουνε ποιήματα είδες πουθενά ποίηση ,φωτογραφήσεις ναι ,συνεντεύσεις ναι ,(στα κορίτσια όχι)κοσμικοί εννοούσες ...σκέψου ξεμάλιασμα στο νησί των ανέμων ,πάει η κόμμωση ,πάει το μποτοξ .
        Εκτός και αν εννοείς μοναχικούς τους μονάχους-μονάχους ,να προσέχεις ..θα παρεξηγηθείς....χαχαχα ,καλημέρα!!!!
        Τα κορίτσια είναι καλά ,ακούνε πάντα τον πατέρα τους και μερικά είναι και πιστά αντίγραφα.........
        Το κτίριο γερό; αντέχει ; το βάρος και το μέγεθος του Μπένυ; ο επίτιμος έχεις περάσει από κεί;
        Η γέφυρα της Χαλκίδας π.χ γερή, ο επίτιμος την εγκαινίασε.

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Bloody_Ofelia 30/08/2011 08:32:34

      Όποιος μιλάει από κοντά με τους Άρη, Χατζηδάκη και άλλους θα διαπιστώσει μία φοβερή αγωνία για την επανεκλογή τους.
      Ίσως στο βάθος να πιστεύουν ότι θα ξαναβγούν, όμως για στελέχη του δικού τους μεγέθους μετράει και η σειρά.
      Και επειδή ξέρουν ότι θα πατώσουν μεγαλοπρεπώς έχουν τεράστια αγωνία!!!

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ stanley@gr 30/08/2011 08:34:05

        το "μεγέθους" με ειρωνεία και σαρκασμό. μου διέφυγαν τα "---"...

  20. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 29/08/2011 22:17:55

    Η συναίνεση δεν είναι όχημα να καλύπτει κενά, ο πολιτικός στίβος είναι ανοιχτός.
    Όταν ήρθαν οι τροϊκανοί και είδαν τα ασύδοτα πασόκια να μην κάνουν βήμα σε διαρθρωτικό επίπεδο τους έριξαν καμπάνα και την πληρώνουν τα εισοδήματα των εργαζομένων.
    Αυτό που έγινε με τον ΕΟΠΥ, όπου θεσμοθετήθηκε για να μην υπάρχει πολυδιάσπαση στη παροχή υγείας και τα ασφαλιστικά ταμεία να μην επιβαρύνονται ανεξέλεγκτα, όπως και για να μειωθούν οι δαπάνες και αντ' αυτού είδαν 22οοο+ γιατρούς με μισθό έως 2800€ είναι ενδεικτικό της μιζέριας και αναβλητικότητας αυτής της επικίνδυνης κυβέρνησης.
    Ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας...
    Αν η υπογραφή του μνημονίου για οικονομική στήριξη είχε ως συνέπεια τον περιορισμό της εξωτερικής μας κυριαρχίας, επί της ουσίας αντανακλά ως συνέπεια την a priori μείωση της εσωτερικής κυριαρχίας από τις διάφορες δεσμεύσεις και εξαρτήσεις σε εργολάβους, συνδικαλισταράδες, εργατοπατέρες, επιχειρηματίες και πάει λέγοντας...

    Σε όσους εξακολουθούν πεισματικά να θεωρούν ως πρόβα συναίνεσης τη σύμφωνη στάση της ΝΔ για να σταματήσει ο καρκίνος που είχε αναπτυχθεί στα παν/μια είναι τουλάχιστον υποκριτές!

    Υ.Γ Για τον κύριο των καναλιών, στην αρχή ξενέρωνα, τώρα θεωρώ πως απλά εκτίθεται.
    Ουδείς αναμάρτητος, αρκούσε μια συγνώμη για τις πολιτικές και τις συνέπειές του και δεν "έτρεχε" τίποτα, αλλά...

  21. Apatsi avatar
    Apatsi 29/08/2011 22:22:37

    Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μάλλον δεν μιλάμε για διαρροές κύκλων, αλλά κανονικό καλαματιανό. Τώρα που πάνε να σηκώσουν μύτη τα ντοροειδή της ΝΔ, που ευτυχώς ή δυστηχώς μόνον εμείς μπορούμε να τα κοντύνουμε ή να τα διώξουμε (το τέλειο).

    • juliet avatar
      juliet @ Apatsi 29/08/2011 22:32:14

      Πριν απο καιρό πήρε ο Σκυλακάκης για κάποια εκδήλωση δεν θυμάμαι τώρα ,του είπε ο άνδρας μου,εκείνον κάλεσε ,σας απαγορεύω να χρησιμοποιείτε το νούμερο μου ,αυτό ήτανε.Τέρμα.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ juliet 29/08/2011 22:38:44

        Μπράβο του!!!!!

        • juliet avatar
          juliet @ Diamond Angel 29/08/2011 22:43:20

          Αγγελέ μου,δεν παίζουμε και δεν ανεχόμαστε ,αν θέλουμε να μπούνε όλοι αυτοί στο καβούκι τους και να τους πετάξουμε στη θάλασσα.

  22. Εγώ avatar
    Εγώ 29/08/2011 22:30:22

    Έρχεται μεγάλο "μπαμ" στις αγορές γι' αυτό την θέλουν την συναίνεση...

    h**p://www.telegraph.co.uk/finance/financialcrisis/8721151/Market-crash-could-hit-within-weeks-warn-bankers.html

    • Απορία avatar
      Απορία @ Εγώ 29/08/2011 22:57:47

      Άμα το'ξεραν σίγουρα θα το'βγαζαν στην εφημερίδα;
      Θα προτιμούσαν να τα κονόμαγαν στο χρηματιστήριο ή ρίχνουν άδεια για να ψαρέψουν και πάλι να τα κονομήσουν.

      Πιο μεγάλα λαμόγια είναι από τους δικούς μας οι ξένοι.

  23. juliet avatar
    juliet 29/08/2011 22:36:31

    Προφήτη,
    όχι άλλη συγκάλυψη ,γιατί ......μετά δεν υπάρχει μετά.Ο νόμος στα χέρια μας και όποιος γλυτώσει.

  24. φωνη avatar
    φωνη 29/08/2011 23:35:31

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. φωνη avatar
    φωνη 29/08/2011 23:41:55

    Στα δελτία ειδήσεων το έχουμε ξαναπεί πρέπει το κόμμα να στέλνει τα πρόσωπα.
    Να ενημερώσουν τα δημοσιογραφικά επιτελεία ότι όταν θέλουν άτομα από το χώρο της ΝΔ στα δελτία τους να επικοινωνούν με τη Συγγρού και μια ΑΥΣΤΗΡΑ Σαμαρική ομάδα θα επιλέγει πρόσωπα.

  26. nick avatar
    nick 29/08/2011 23:44:04

    Για να δούμε τώρα θα βγουνε για άλλες δηλώσεις υπονόμευσης ή θα λουφάξουν; Η απόλυτη πολιτική κυριαρχία Σαμαρά είναι ορατή σε όλους. Ακόμα και σε αυτούς που ενσυνείδητα την υπονομεύουν. Στην πρώτη δήλωση υπονόμευσης σε πασοκικό Μέσο Μαζικής Εξαπάτησης του λαού, κάποιοι θα αισθανθούν αυτή την απόλυτη πολιτική κυριαρχία Σαμαρά. Ο Πρόεδρος δείχνει αποφασισμένος. Αντώνη, προχώρα είμαστε μαζί σου...

  27. Jimakos avatar
    Jimakos 29/08/2011 23:52:30

    Οι δημοσκοπήσεις καταργήθηκαν στην Ελλαδα;;; Σταματησαν όλοι μαζι να τις κανουν;;;

    • nick avatar
      nick @ Jimakos 30/08/2011 00:05:25

      Με 5 έως 8 μονάδες μπροστά τη ΝΔ δεν αξίζει να διενεργούνται... Θυμάσαι παλιότερα; Κάθε κυριακάτικη φυλλάδα είχε από δύο. Τους πειράζει που η ΝΔ είναι πολύ μπροστά και προσπαθούν να ανακόψουν τη δυναμική αυτοδυναμίας...

  28. SERTIS avatar
    SERTIS 30/08/2011 00:08:24

    ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ.....Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ........
    ΤΑ 5 ΝΤΟΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΘΑ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ.....ΔΕ ΦΕΥΓΟΥΝ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ....ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ......ΟΥΤΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΥΡΙΣΤΗΚΑΝ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΔΙΟ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ......ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΠΙΚΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΑΛΛΑΛΑΓΜΟΙ ΠΕΡΙ ΥΠΕΥΘΥΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟΝ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΒΓΑ.....ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΟΥΝ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ.....ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ........ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΛΠΑ.ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΜΕ ΧΤΕΣ.......Η ΘΛΙΒΕΡΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ 5....ΠΟΥ ΑΝ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΤΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ......ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΥΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ....ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΡΥΤΗ ΜΑΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ........ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ.....ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΛΕΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Ο ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ.......ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ-ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΕΣ......Η ΝΔ(ΚΑΙ ΕΝΝΟΩ Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ) ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗ ΜΟΝΙΜΗ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΡΙΑ ΚΑΙ ΒΑΡΙΔΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΤΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΕΙ.....ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΞΟΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΕΣ..........ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΑΜΕ ΤΗ ΘΥΓΑΤΕΡΑ.....ΚΑΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΣΜΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΩΣΟΥΜΕ.....Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΝΔ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΠΑΔΟΥΣ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΥΣ.......ΘΥΜΟΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ........

    • Ζαραθουστρας avatar
      Ζαραθουστρας @ SERTIS 30/08/2011 12:22:05

      Συμφωνα με το καταστατικό της ΝΔ, η ιδεολογια της ΝΔ ειναι ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ και οχι ο κοινωνικος φιλελευθερισμος. Ο κοινωνικος φιλελευθερισμος ειναι ενας ψευτοφιλελευθερισμος γιατι ιωθετει μικτα οικονομικα μεταξυ σοσιαλισμου και φιλελευθερισμου οπως τα εμπνευστηκε ο Κευνς και εφαρμοστηκαν απο ολα το χριστιανοδημοκρατικα και σοσιαλδημοκρατικα κομματα του τριτου δρομου και του μεσαιου χωρου απο το 1930 και μετα. Πραγματικος φιλελευθερισμος ομως ειναι ο κλασσικος φιλελευθερισμος της Αυστριακης σχολης και της σχολης του Σικαγο και οχι ο Κευνσιανος σοσιαλκρατισμος. Τωρα αμα η ΝΔ υποστιριζει τον σοσιαλκρατικο ψευτο-φιλελευθερισμο (που δηθεν ονομαζει "κοινωνικο") τοτε θα πρεπει να αλλαξει το καταστατικο της.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Ζαραθουστρας 30/08/2011 16:41:46

        Πραγματικός φιλελευθερισμός η Σχολή του Σικάγο;;
        Διάβασε αγαπητέ κανένα Τσόμσκι να συνέλθεις (από το ...φόβο μη χρειαστεί να αλλάξουμε καταστατικό).

        • Ζαραθουστρας avatar
          Ζαραθουστρας @ victoria (true) 30/08/2011 21:14:11

          Χαχαχα ο Τσόμσκι φιλελεύθερος, ας γελάσω...

          Άμα διαβάζουν Τσόμσκι στην ΝΔ τότε προβλέπω να κάνουν συγκυβέρνηση με τους εξαρχιώτες...

  29. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 30/08/2011 00:38:12

    Η προτροπή σε συναίνεση είναι ό,τι πιο χυδαίο έχει ακουστεί εδώ και χρόνια. Προδίδει φανερά τις προθέσεις αυτών που την επικαλούνται.
    Δεν ξέρω πραγματικά τι μπορεί να ισχύει για τα κόμματα τι θέλουν και τι θα μπορέσουν να υλοποιήσουν. Ο ΌΨΙΜΟς πατριωτισμός όμως των εκσυγχρονιστών του προχθές (Αν κι από ό,τι βλέπουμε πάλι για χρήματα επικαλούνται τον πατριωτισμό) εξυπηρετεί μόνο και μόνο τα οικονομικά τους συμφέροντα. ΑΥΤΟΊ ΠΟΤΈ ΔΕΝ πίστεψαν στην πατρίδα, για αυτό και με περισσή ευκολία τη ρήμαξαν, με υπερτιμολογήσεις ολυμπιακούς και ων ου εστι αριθμός...
    Ζώα μικρά μετά μεγάλων.
    Τώρα αποφάσισαν να μας δέσουν κι όλας για να είναι καθ όλα σίγουροι.
    ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΚΛΑΒΙΑ ΚΑΙ ΤΥΡΑΝΙΑ.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 30/08/2011 00:45:37

      Δεν άκουσες την κόρη του Δράκουλα σήμερα που έλεγε ότι ο λαός θα αναγκάσει στις εκλογές τα 2 κόμματα να συνεργαστούν;

      Μα τω θεώ ο κόσμος και μόνο που λέει το παραπάνω το συγκεκριμένο πρόσωπο, που όλοι είτε δεξιοί είτε όχι ξέρουν το ρόλο που έπαιζε όλα τα χρόνια πρέπει να δώσουν αυτοδυναμία.

      Και μόνο που η συγκεκριμένη θέλει συγκυβέρνηση από εκεί πρέπει να το ψιλιαστεί ο κόσμος και να τρέξει να βγάλει τον Σαμαρά αυτοδύναμο πάση θυσία.

  30. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 30/08/2011 00:47:13

    Φωτιὰ στὰ DSL, μεταμεσονυκτίως.

    Ἔτσι νὰ διαρρέουν οἱ ζοχᾶδες προέδρου νὰ μερακλώνουμε λιγάκι...

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 30/08/2011 00:51:03

      Ζητῶ δημοσίως ἀπὸ τὰ (μετρήσιμα στὸ ἕνα χέρι καὶ συγκεκριμένα στὸ δεξὶ) συναινετικὰ στελέχη ποὺ τσιγκλίζουν τὸν πρόεδρο νὰ συνεχίσουν νὰ τὸ κάνουν. Ἡ ΔΗΣΥ φυλλορροεῖ ἀπὸ στελέχη ποὺ δὲν βλέπουν χαϊρι καὶ χρειάζεται ἐπειγόντως ἐνίσχυση. Πηγαίνεται στὸν φυσικό σας χῶρο. Ἐκεῖ ἡ γενικὴ συναίνεση πάει σύννεφο. Ἐπίσης, ἐκεῖ θὰ δεῖτε τὸ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ποσοστὸ τοῦ "μεσαίου χώρου".

  31. Theo avatar
    Theo 30/08/2011 02:56:20

    πηγαίνετΕ.... Βασιλιά μου, πηγαίνετΕ... όχι μόνο δασείες, ψιλές και περισπωμένες

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Theo 30/08/2011 13:55:11

      Κεκτημένη ταχύτητα. Ἔχω νὰ κάνω πραγματικὸ ὀρθογραφικὸ λάθος (καὶ μὴ τυπογραφικὸ ἢ ταχύτητος) ἀπὸ τὸ '97, ἐπὶ Σημίτη (εἶχα γράψει "πγιότητα").

      • Theo avatar
        Theo @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 30/08/2011 14:09:17

        Τόσο καλά και τόσο επηρμένα, Βασιλιά μου....

  32. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 30/08/2011 03:01:26

    Φώναξέ τα Φωνή να τ'ακούσουν!!!!!!!!

  33. nicvel avatar
    nicvel 30/08/2011 07:27:36

    Συναινεση ΤΕΛΟΣ .
    Ολοι ακολουθουμε τον Αρχηγο μας Α. ΣΑΜΑΡΑ , τα αστειακια πηραν τελος ,
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ .
    Δεν δινουμε Λευκη Επιταγη στους Μαθητευομενους Μαγους που συγκεντρωθηκαν λογω ΤΑΒΕΡΝΟΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΠΟΥΣΑΠΣ παρεας με τον Εντολοδοχο - Διαφθορεα - Βιαστη της ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ ΓΑΠ .
    Στηριζουμε τις αποφασεις του Αρχηγου μας που ειναι Καθαρες - Κρυσταλληνες .
    Οσο για τα Κομματικα στελεχη τα οποια θα εκπροσωπουν το Κομμα στα ΝΤΑΒΑΤΖΟΚΑΝΑΛΑ να πηγαινουν αυτοι οι οποιοι ειναι γνωστες των συγκεκριμενων θεματων , παλαιοτερα αλλα και προσφατα ειχα ζητησει απο το Κομμα οτι , στα Νταβατζοκαναλα τα οποια θεωρουμε οτι εσκεμενα διεστραυλωνουν τις αποψεις του Κομματος μας η' μεταδιδουν ανακριβιες ,
    ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΜΑΣ , ετσι ισως τους αναγκασουμε να μεταφερουν σωστη ενημερωση , διοτι οπως και να το κανουν θελουν να ενημερωνονται εκτος και αν τα χρηματα ΝΤΑΒΑΤΖΟΚΑΝΑΛΑΡΧΩΝ ειναι τοσα που δεν τους ενδιαφερει .

  34. Μνημων avatar
    Μνημων 30/08/2011 08:41:19

    Μηπως μεσα στο γενικο συναινετικο κλιμα παιζει το γεγονος οτι προβαλλεται με διαφορους τροπους ο Κ.Κ.β.;Μια τα σεναρια της δολοφονιας μια οι υποκλοπες και οι δηλωσεις απο διαφορους μεχρι και του Καρατουμπα για την χρησιμοτητα του παραλληλα με δηλωση του για σχηματισμο πολυκομματικης κυβερνησεως;.Ολα αυτα τα σεναρια ολως περιεργως υφαινονται σε φιλοπασοκικα εντυπα.Βλεπουν φαινεται οι ωφελιμιστες του μεσαιου χωρου οτι ειναι η στιγμη να αλλαξουν βαρκα.Καλα υποζυγια υπηρξε για αυτους η ''καταραμενη δεξια".

  35. nicvel avatar
    nicvel 30/08/2011 09:03:54

    Απο Λιβανιστηρια ο Κ.Κ. εχορτασε δεν θελει και ουτε επιδιωκει , το εχει δειξει η μεχρι τωρα συμπεριφορα του, τωρα αν καποιοι για ιδιοτελης λογους θελουν να το εμπλεκουν Κοιμουνται τον Υπνο του Δικαιου , ας πανε να βρουν αλλου αυλη να κατασκηνωσουν .

    • Μνημων avatar
      Μνημων @ nicvel 30/08/2011 10:02:42

      Συμφωνω οτι πρεπει να εχει χορτασει απο λιβανισμα αλλα ελα που δεν το λεει στον ΛΙΒΑΝΗ,στον ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ, στον ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ,στον ΑΝΤΩΝΑΡΟ,στον ΚΑΡΑΤΟΥΜΠΑ,στον ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ {που ανεσυρε απο το αρχειο τον φακελλο των υποκλοπων που η κυβερνηση του Κ.Κ.β. ειχε στειλει.}Ας βγει να το πει καθαρα ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΛΙΒΑΝΙ . Ελα ομως που τον συντηρουν σαν τον μονο που θα μπορουσε να ηγηθει μιας διακομματικης.Ειναι ο ανθρωπος της εμπιστοσυνης για το ΠΑΣΟΚ γιατι χαρις σε αυτον οχι μονο δεν ειναι στην θεση που τους πρεπει αλλα ειναι και κυβερνηση.Ποιος ειναι πιο καταλληλος για μια καινουργια αθωωση πιο δυσκολη για αυτους; μα ο Κ.Κ.β. Το παρελθον εγγυαται για το μελλον.Ειδες πουθενα καμμια του δηλωση για τα κατορθωματα της κυβερνησης ;Κραταει ισες αποστασεις με την ''ΒΡΟΝΤΕΡΗ ΣΙΓΗ ΤΟΥ"οπως γραφουν διαφορα λιβανιστηρια που μονο αυτα ξερουν τι σημαινει και μας αφηνουν στο χαος της αγνοιας.

  36. Ραβινος avatar
    Ραβινος 30/08/2011 09:20:57

    Καλο ξεκαθαρισμα ! Οποτε παιρνει τα κατω του το ΠΑΣΟΚ ερχονται τα εσωτερικα εξαπτερυγα για βοηθεια μεσω των καθεστωτικων ΜΜΕ !Απο την αλλη δεν μπορω να καταλαβω ειναι τοσο μεγαλη η πικρα τους η το μισος τους για την ΝΔ και τον Σαμαρα ωστε να αυτοχειριαζονται πολτικα με τις μπαρουφες τους περι συναινεσης ? Τι πιστευουν οι Κωστης ,Αρις ,Κυριακος οτι οι ψηφοφοροι της ΝΔ εμφορουνται απο Μητσοτακικα αισθηματα συμπραταξης μαζι τους γι'αυτο μιλουν για συναινεση ? Μηπως πιστευουν οτι οι Πασοκοι θα τους τιμησους για την προσφορα τους στις ανασες στηριξης της Κυβερνησης στις περιοδους της κατακρυμνησης της ? Τι να πω αγνωστες οι βουλες των των βλακων !Οπως και ναχει δημιουργουν προβλημα , συγχυση και οργη κατα της ΝΔ μ'αυτες τις θεσεις που εκφραζουν.Με ρωτουσε χθες το βραδυ με οργιλο υφος συγγενης μου για το τι συμβαινει και τι πραγματα ειναι αυτα για την συναινεση προσθετωντας διαφορα κοσμητικα για ολους τους παρισταμενους ΝΔκρατες.Φανταστειτε την οργη ολων μας !

  37. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 30/08/2011 09:41:07

    Είναι γνωστό ότι αυτοί ακριβώς θα προωθούσαν αυτά τα σενάρια. Είναι τα εναπομείναντα σταγονίδια, που θα έπαιζαν το ρόλο του δούρειου ίππου για να διασώσουν τη συναινετική αρχηγό, τώρα που βλέπουν πως δεν της έκατσε το εγχείρημα και η δύση του ήρθε πιο γρήγορα.
    Η συναίνεση που προτείνουν είναι η διακομματική ομπρέλα για να καλυφθεί η ενοχή της στο έγκλημα της υπερψήφισης του μνημονίου. Στην ουσία προωθούν το όνειρο της οικογένειας καθώς και του γνωστού πρωταθλητή των κυβιστήσεων, που δεν είναι άλλο από τη συγκρότηση κυβέρνησης «εθνικής συνενοχής»! Είναι λοιπόν γνωστότατοι και συγκεκριμένης σχολής οπαδοί, άρα απολύτως αναμενόμενες και οι συμπεριφορές τους.

  38. Αννίτα avatar
    Αννίτα 30/08/2011 09:44:28

    Ο Πρόεδρος της ΝΔ ήταν σαφέστατος. Ελπίζω να μην βγούν τα εξυπνοπούλια να πουν ότι δεν παίρνει θέση στις προβληματικές καταστάσεις.
    Είναι ξεκάθαρος για όλους και για όλα και όσοι δεν θέλουν να το καταλάβουν θα έχουν την απάντηση που τους αρμόζει σύντομα και οριστικά.

  39. nicvel avatar
    nicvel 30/08/2011 10:12:55

    Ο Προεδρος της ΝΔ Α. ΣΑΜΑΡΑΣ ειναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ .
    Συμφωνω - Συνυπογραφω !!

  40. SOTPAP avatar
    SOTPAP 30/08/2011 10:17:40

    η χώρα χρειάζεται άλλη πολιτική, καθαρές λύσεις, ρήξη με τα κατεστημένα συμφέροντα. Ο Σαμαράς θα αναλάβει το δύσκολο έργο να βρουν η χώρα και οι Έλληνες ξανά την αξιοπρέπεια τους. Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρει, γιατί είναι πατριώτης πάνω από όλα και χορτασμένος. Ένας μόνο κίνδυνος υπάρχει, να υποκύψει στο συναισθηματικό δέσιμο που έχει με λίγους ανθρώπους που αποδεδειγμένα είναι άχρηστοι και να τους αναθέσει θέσεις ευθύνης που θα τον εκθέσουν. Αν κάνει αυτή τη συναισθηματική υπέρβαση, είμαι βέβαιος ότι θα γράψει ιστορία γιατί είναι ΕΛΛΗΝΑΣ.

  41. letta avatar
    letta 30/08/2011 10:42:10

    Μαύρο σε όλους τους νεοφιλελεύθερους! Τους ξέρουμε πολύ καλά! Αφήστε τους να λένε. Έτσι θα καταλάβει ο κόσμος καλά από τα λεγόμενά τους ποιούς εξυπηρετούν και στις εκλογές θα τους δείξει το σπίτι τους! Πολλή προσοχή στον σταυρό που θα βάλουμε. Από εμάς εξαρτάται η τύχη τους. Ο αρχηγός καλά κάνει και τους αφήνει να εκτίθονται. Θα αφανιστούν από τον πολιτικό χάρτη για πάντα. Όσο για τον Προκόπη Παυλόπουλο έχετε κάνει μεγάλο λάθος. Μακάρι να είχε ο αρχηγός δίπλα του ανθρώπους με τις νομικές γνώσεις του Παυλόπουλου! Ποιός θα τον συμβουλεύει για τις αλλαγές που θέλει να κάνει στο σύνταγμα π.χ. Έχετε υπόψη σας μέσα στην Ν.Δ να υπάρχουν πολλοί επιστήμονες; Ο Παυλόπουλος ούτε λαμόγιο είναι, ούτε νεοφιλελεύθερος ούτε του συστήματος. Σοβαρευτείτε λοιπόν. Ποιός εργάζεται στην βουλή όλη μέρα; Πού είναι οι άλλοι βουλευτές; Τα έδρανα είναι άδεια. Να μην έχετε τέτοια εμπάθεια και δεν ξέρω , δεν μπορώ να καταλάβω που οφείλεται;

    • gtc avatar
      gtc @ letta 30/08/2011 12:25:43

      Μαυρο στους Λαικιστες ειτε δεξιους ειτε αριστερους!

  42. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 30/08/2011 11:28:40

    .Α! ΡΕ ΠΡΟΕΔΡΕ,
    ΛΑΘΟΣ ΤΑΚΤΙΚΗ
    ...ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΝΑ ΕΚΤΕΘΟΥΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΕΛΑΪΔΑΝΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ....
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΑΝΕ ΑΡΧΗΓΟ ΞΕΡΕΙ .....
    ... ΤΟ ΦΟΥΜΟ ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ, ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ....

  43. Αξεστος avatar
    Αξεστος 30/08/2011 12:10:15

    ας μην τρωγομαστε μεταξυ μας υπαρχουν αξιολογοι ανθρωποι και ας μην συμφωνουμε ολοι με τις αποψεις τους .ο εχθρος ειναι το αριστερο συστημα πασοκ και μαζι με αυτο' μην γελιωμαστε και οι λοιπες προοδευτικες τρομαρα μας συγγενικες δυναμεις. Τον νοεμβριο του 2009 εγω και οι φιλοι μου παλεψαμε αγρια, να εκλεγει η Θεοδωρα και οχι το ξενο σωμα ,το βραδυ των αποτελεσματων επεσα να πεθανω απο οργη και θλιψη για τα κοθωνια που εψηφισαν , ετσι οπως εψηφισαν ειπα τελος για εμενα η Ν.Δ, και ομως απεδειχθη ποσο δικαιο ειχαν οι /αμνημονες/, η ψηλη , το για πολλα χρονια αγαπημενο μου πολιτικο προσωπο απεδειχθη αερας κοπανιστος ,ευτυχως νικησε ο Σαμαρας και να ξερετε οτι αποτελει ελπιδα ειδικα για οσους δεν ανηκαν καν στον κεντροδεξιο χωρο και το δραμα των μνημονιακων σοσιαλιστων μας ειναι οτι αυτο αυτοι το εχουν καταλαβει.Τελος αυτο το ΛΑΟΣ , ειναι δηλαδη δεξιο κομμα; γιατι εμενα μου παει για καρικατουρα δεξιας που εχει σκοπο να γελοιοποιει την δεξια ιδεολογια και αυτο ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΥΓΧΩΡΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ

  44. ΚT avatar
    ΚT 30/08/2011 12:25:16

    Αυτός ο αρχηγός δεν έπρεπε να συναντηθεί με αυτόν τον υπουργό Οικονομικών
    ΚΤ

  45. ΚΤ avatar
    ΚΤ 30/08/2011 12:30:39

    Εγώ το ξαναλέω ότι η σημερινή συνάντηση ήταν λάθος
    ΚΤ

  46. aptoitos avatar
    aptoitos 30/08/2011 13:55:24

    Γεια σας ρε αγωνισταράδες της ΠΟΛΑΝ! Να διώξουμε τον Χατζηδάκη (που λειτουργεί αποτελεσματικά και ειναι και ουσιαστικό ανάχωμα σε όσους διαφωνουν με τις επιλογές Σαμαρά - υπάρχουν και τέτοιοι ξέρετε...), να χλευάσουμε τον Κυριάκο (που ουσιαστικά έχει υπονομευσει οσο κανείς το εγχείρημα της Ντόρας), να κοροϊδεύουμε τον Παυλόπουλο (που κάποτε γλύφατε για να πει μια κουβεντα μπας και επιστρέψει ο Αντωνάκης στο κόμμα) και να μείνουμε μονο με την παλιά παρέα της ΠΟΛΑΝ, το Δικτυα21 και τη σέχτα των Καραμπελιάδων, των Δελαστικαίων, των Ζουράριδων και των Χαραλαμπίδηδων!

    ΥΓ: Στηρίξτε Τζότζολα στη Β' Αθηνών, να στηρίξουμε εμείς Χατζηδάκη, να δουμε ποιοι ειναι περισσότεροι. Μην αγχώνεστε πάντως. Όλα τα κουκιά στον ίδιο κηπο θα φυτρώσουν. Εκτός αν δεν μας θέλετε. Αν ειναι ετσι να μας το πειτε...

    • Kennan avatar
      Kennan @ aptoitos 30/08/2011 14:22:46

      Δεν ξέρω αν σε έβαλε ο Χατζηδάκης να τα γράψεις αυτά...Σε κάθε περίπτωση πάντως επιβεβαιώνεις με τον καλύτερο τρόπο όσα λένε άλλοι φίλοι σχολιαστές εδώ μέσα. Θεωρείς "ΠΟΛΑΝ" τις εκατονταδες χιλιάδες που ψηφισαν τον σαμαρα και την συντριπτική πλειοψηφία της σημερινης ΝΔ. Να υποθεσω οτι θεωρεις "καθαρή ΝΔ" τον γιό του Μητσοτάκη και τον αναδειχθέντα επί Μητσοτάκη Χατζηδάκη;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ aptoitos 30/08/2011 14:32:35

      Αν είναι να αποκαλούνται "ΠΟΛΑΝ" όσοι υποστηρίζουν τον Πρόεδρο της ΝΔ, τότε μήπως όσοι υποστηρίζουν Μητσοτακογενή πρόσωπα να αποκαλούνται "Κόμμα Νεοφιλελευθέρων"?

    • φωνη avatar
      φωνη @ aptoitos 30/08/2011 14:41:40

      Γεια σου ρε αγωνισταρά της ΝΔ που αποκαλείς τον Πρόεδρο υποτιμητικά Αντωνάκη και πηγαίνεις κόντρα στην επίσημη πολιτική της ΝΔ.

      Ποιο είστε οι "εσεις" που μιλάτε υποτιμητικά για τον εκλεγμένο από τη βάση της ΝΔ Πρόεδρο;

    • alakran avatar
      alakran @ aptoitos 30/08/2011 14:52:20

      Ακόμα δεν το έχετε χωνέψει ότι τον Σαμαρά τον ψήφισε η βάση?
      Υπομονή και σόδα!

    • Απορία avatar
      Απορία @ aptoitos 30/08/2011 14:52:34

      Για όσους δεν το κατάλαβαν. Ή θα φτιάξουμε Ελλάδα ή θα μας πάρει όλους το κοινωνικό τσουνάμι που θα έρθει αν αποτύχει και ο πρόεδρος.

      Τα παραπάνω πρόσωπα που αναφέρεις δεν αντιπροσωπεύουν ούτε καν ένα εκλογικό 3% (με το ποσοστό της ντόρας μέσα).

      Επίσης έτσι από περιέργεια για πές μας το έργο όλων αυτών που αναφέρεις επί κυβερνήσεως ΚΚ β'. Αλλά έργο όχι εξαγγελίες του τύπου "οπτικές ίνες σε κάθε σπίτι" και τα ρέστα.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ aptoitos 30/08/2011 15:17:37

      ....ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ....
      ΧΤΥΠΗΣΑ ΦΛΕΒΑ...
      ΑΝΤΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ,
      ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΩΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΙΜΗ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ..
      ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΚΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ...
      ΠΟΣΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ ΖΗΤΗΣΕΣ;;;;;
      ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ;;;;;
      ..ΠΑΝΤΑ ΨΗΦΙΖΕΣ ΜΕ ΕΠΙ ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ;;;;;
      ΑΦΟΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΥΙΟ (ΚΥΡΙΑΚΟ) ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ , ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΗΦΙΣΙΑΣ, ΕΚΕΙ ΝΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΟΝ ΑΠΟΓΟΝΟ.......
      Α!!! ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΤΟΝ ΕΞΥΓΙΑΝΤΗ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ..... (ΕΧΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ)
      ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΚΗ, ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ....
      ...ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙΑ...
      ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΙΔΑΛΜΑΤΑ...ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΝΣΗΜΩΝ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑΝ
      ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΣ ΠΑΡΤΙΩΤΗΣ
      ΠΑΡΑ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

    • σχολιαστής avatar
      σχολιαστής @ aptoitos 30/08/2011 16:25:36

      -Χατζηδάκης: "Εξυγίανση" ολυμπιακής με τους εργαζομένους φορτωμένους στο δημόσιο, φοβερή κίνηση ...ματ!
      -Παυλόπουλος: ...ασχολίαστο χρειάζονται καμιά διακοσαριά σελίδες
      συν λοιποί εκφραστές του νεποτισμού σοβαροφανείς τάχα μου φιλελεύθεροι.

      Έλεος!

      Επιλπέον, ο πρόεδρος της... πολάν, εκλέχθηκε από ψηφοφόρους της ΝΔ με ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, μη σπέρνεις διχόνοια για να ευνοήσεις κομματικούς σου φίλους.

  47. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 30/08/2011 15:14:04

    Είμαστε από εκείνους πού δέν τά φάγαμε μαζί,
    δέν διοριστήκαμε στό δημόσιο
    δέν φοροδιαφεύγουμε,
    δέν χτίσαμε αυθαιρετο
    δέν είμαστε λαμόγια,
    Καί επειδή προσδοκούμε τή τιμωρία όλων τών ενόχων,από τό 1974 μέχρι σήμερα,
    μαζί μέ τήν εξόντωση τής στρατιάς μέ τίς πράσινες κάμπιες,οποιαδήποτε υποψία
    συναίνεσης ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΕ
    ΑΚΡΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ......

  48. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 30/08/2011 15:39:30

    ....ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΕ aptoitos....
    ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙΣ ΣΤΗ ΘΥΓΑΤΕΡΑ Ή ΣΤΟΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ...ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ... ΤΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΓΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΡΑ...
    ΕΝΑ-ΕΝΑ ΛΟΙΠΟΝ.....
    ΜΕΣΙΕ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗΣ : Ο ΜΕΓΑΣ ΕΞΥΓΙΑΝΤΗΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ...ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ, ΣΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΣΥΖΥΓΟ ΜΟΥ.....Η ΟΠΟΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΛΥΘΗΚΕ...
    ΜΕΣΙΕ ΚΥΡΙΑΚΟΣ : ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΕΣ, ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΣΑΜΑΡΑ, ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ, ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ. ΤΙ ΑΓΩΝΑ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΤΟΥ- ΘΥΓΑΤΕΡΑ (...ΜΗΠΩΣ;;;;)
    ΜΕΣΙΕ ΠΑΚΗΣ : ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ...Ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ....
    ...ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ-ΠΡΟΤΥΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΣΩ ΜΕΧΡΙ ΕΝΣΗΜΩΝ ....

  49. timoros avatar
    timoros 30/08/2011 16:22:12

    Θα μας εξηγήσει επιτέλους κανείς για ποιο λόγο η ΝΔ ψήφισε "ΟΧΙ" στο Μνημόνιο και στη συνέχεια "ΝΑΙ" στο 80 % των άρθρων του και γιατί δεν μπορούσε να ψηφίσει "ΟΧΙ" στην Παιδεία και "ΝΑΙ" σε εκείνα που δέχτηκε να αλλάξει το ΠΑΣΟΚ ;

    • Απορία avatar
      Απορία @ timoros 30/08/2011 16:29:55

      Για να εξακολουθείς να μην έχεις περάσει από σήμερα το επίπεδο της φτώχιας, για να εξακολουθείς σήμερα να έχεις το σπίτι σου και να μην στο έχουν φάει ξένοι τραπεζίτες και για να εξακολουθείς να μιλάς ελληνικά όταν πας στην εφορία.

      Θες κι άλλους λόγους;

      Θα πρέπει να καταλάβουν μερικοί ότι εαν δεν ήταν το αντίβαρο της ΝΔ σήμερα στην Ελλάδα θα είχαν ξεπουληθεί τα πάντα και ο περισσότερος κόσμος δεν θα είχε λεφτά να πάρει ούτε φακές να φάει κάθε τέλος του μήνα.

      • timoros avatar
        timoros @ Απορία 30/08/2011 16:37:44

        Τώρα θεωρείς ότι απάντησες στο παραπάνω ; Αν είναι αυτή η λογική σου, τότε γιατί δεν ψήφισες το Μνημόνιο ;

        • Απορία avatar
          Απορία @ timoros 30/08/2011 16:47:01

          Τι να σου πει εσένα κανείς παλληκάρι μου...

          • timoros avatar
            timoros @ Απορία 30/08/2011 16:50:19

            Αυτό που ρώτησα να μου πει κάποιος θέλω. Και να το εξηγήσει. Γιατί εγώ το ξέρω, αλλά κακώς νομίζετε ότι το ξέρει και το 90 % του Ελληνικού λαού.

    • φωνη avatar
      φωνη @ timoros 30/08/2011 16:52:10

      Καταρχάς δεν ψήφισε το 80% των άρθρων, αυτό θα το ξέρεις, αλλά μάλλον ξέρεις καλύτερα να συκοφαντείς.

      Ψήφισε ότι αφορούσε σε διαρθρωτικές αλλαγές που θεωρούσε απαραίτητες να γίνουν ανεξάρτητα από την οικονομία.

      Ψήφισε ΟΧΙ στο μνημόνιο γιατί εκτός από τις διαρθρωτικές αλλαγές είχε όρους που οδήγησαν στη σημερινή εικόνα διάλυσης της οικονομίας και της κοινωνίας.

      Ψήφισε ΝΑΙ στην παιδεία, γιατί χάρη στο Σαμαρά καταργήθηκε με σαφήνεια το άσυλο ταραχών στα πανεπιστήμια και χτυπήθηκε η κομματική διαπλοκή στους πανεπιστημιακούς χώρους.

      Γιατί η ΝΔ μπορεί και συναινεί για το εθνικό καλό (σε πείσμα όσων την έδειχναν αδιάλλακτη)

      Γιατί η κάποτε ακραία θέση κατάργησης του ασύλου περνάει με ΗΧΗΡΗ ευρεία πλειοψηφία.

      Γιατί η ΝΔ του Σαμαρά δεν διανοείται να παίξει τον σύμμαχο του κομματικού κατεστημένου των πανεπιστημίων, κλείνωντάς τους κρυφά το μάτι.

      Μπορείς να μου πεις εσύ γιατί αν η ΝΔ είχε ψηφίσει το 80% των άρθρων των μνημονίων την κατηγορούσαν ότι δε συναινεί και παρακαλάνε ακόμα για τη δήθεν υπεύθυνη στάση της συνεργασίας;

      Μπορείς να μου πεις,γιατί έλεγε από νωρίς στον Παπανδρέου "ξεκολλήστε και πάρτε μέτρα";,γιατί παρουσίασε το Ζάππειο 1/2 και μίλησε εξ αρχής για ανάγκη μηδενισμού του ελλίματος που θα καταστούσε το χρέος μας βιώσιμο; Γιατί επιμένει στο δρόμο της ανάπτυξης της οικονομίας και γιατί όταν πάει στην Ευρώπη ζητάει επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου;

      • timoros avatar
        timoros @ φωνη 30/08/2011 16:57:53

        Εξαιρετικά και διαφωτιστικά τα όσα γράφεις και δεν έχω καμία διάθεση να συκοφαντήσω. Ωστόσο και εσύ δεν απαντάς στο αρχικό ερώτημα. Για ποιο λόγο δηλαδή, δεν μπορούσε να ψηφίσει "ΟΧΙ" στην Παιδεία και "ΝΑΙ" σε όσα συμφωνούσε από το νομοσχέδιο.

      • Απορία avatar
        Απορία @ φωνη 30/08/2011 17:05:03

        Καλό κουράγιο...

  50. timoros avatar
    timoros 30/08/2011 17:09:29

    Καλά κρασιά !

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ timoros 30/08/2011 17:16:43

      Το έχεις διαβάσει το ν/σ και αν ναι, τι δεν σου αρέσει ακριβώς φίλε Τimoros;

    • Απορία avatar
      Απορία @ timoros 30/08/2011 17:17:28

      Να φιλήσεις τον Λοβέρδο, την Ντόρα, τον μπουμπούκο και τα άλλα παιδιά.

  51. timoros avatar
    timoros 30/08/2011 17:30:33

    Εγώ να τους φιλήσω ή όσοι έκαναν την άχρηστη Διαμαντοπούλου πολιτικό μέγεθος τύπου "Τίτο" λες και ένωσε ξανά τη Γιουγκοσλαβία ;

    • Απορία avatar
      Απορία @ timoros 30/08/2011 17:49:34

      Κάτσε πρώτα να δεις τι από όλα αυτά θα εφαρμοστεί στην πράξη.
      Ο πολιτικός του μέλλοντος θα κρίνεται από την μετατροπή των λόγων του σε έργο.

      • timoros avatar
        timoros @ Απορία 30/08/2011 19:22:21

        Εντάξει αλλά σταματήστε αυτή την ιστορία με οποιονδήποτε ασκεί έστω και μια ικμάδα κριτικής να τον στέλνετε "στον Λοβέρδο, στην Ντόρα, στον μπουμπούκο και στα άλλα παιδιά" ...

  52. φωνη avatar
    φωνη 30/08/2011 17:42:34

    Εντάξει σου ζητάω συγγνώμη αν παρεξήγησα τις προθέσεις σου.

    Θα στο πω απλά

    . Αν ο Σαμαράς δεν τηρούσε τη στάση που τήρησε δε θα είχε καταργηθεί ουσιαστικά το άσυλο ταραχών.
    και θα είχε βρει χαραμάδα (ακόμα και στο δεξιό χώρο) η κομματική διαπλοκή των πανεπιστημίων.

    Είδα παρακάτω που λες ότι κέρδισε πόντους η Διαμαντοπούλου. Αυτό δεν είναι κακό. Οξύνει το δελφινοπόλεμο στο ΠΑΣΟΚ . Αλλά δεν είναι ο λόγος που ψήφισε ΝΑΙ ο Σαμαράς αυτός.

  53. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 30/08/2011 22:26:47

    Σκοπός της Νέας Δημοκρατίας είναι η δημιουργία μιας μεγάλης και ισχυρότατης κοινωνικής πλειοψηφίας που θα της επιτρέψει να πραγματοποιήσει τις μεγάλες αλλαγές που έχει ανάγκη η πατρίδα και η κοινωνία.Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας,άριστα,επισημαίνει πως ''συναίνεση ή συνενοχή στο λάθος δεν πρόκειται να δώσω''.Να δώσει συναίνεση που και σε τι;Στο ξεπούλημα της χώρας;Στην αφαίμαξη των λαϊκών εισοδημάτων;Στην απώλεια της εθνικής αξιοπρέπειας;Η πολιτική Σαμαρά,αργά αλλά σταθερά,δικαιώνεται.Όσοι,μέσα στη παράταξη,κινούνται προς κατευθύνσεις ''συναίνεσης'',αφενός ναρκοθετούν τη δυναμική της πολιτικής Σαμαρά αφετέρου καλλιεργείται η εντύπωση στη κοινή γνώμη πως η παράταξη ''συνεργάζεται στο παρασκήνιο με το ΠαΣοΚ και υπάρχουν μυστικές συμφωνίες''.Με άλλα λόγια,θολώνεται ο πολιτικός λόγος της παράταξης.Στον αντίποδα,υπάρχουν και ακούγονται διάφορες απόψεις πως ''η ΝΔ είναι πολυσυλλεκτικό κόμμα και οφείλονται ν'ακούγονται όλες οι γνώμες''.Ποιος εμποδίζει ν'ακούγονται ΟΛΕΣ οι γνώμες;Κανένας.Έχει γίνει συνέδριο της παράταξης,συνεδριάζει η κοινοβουλευτική ομάδα,έγινε επεξεργασία και ανάλυση για να παρουσιαστούν οι προτάσεις της ΝΔ για την Οικονομία και το Σύνταγμα.ΟΜΩΣ,σε τέτοιες στιγμές όπου η πατρίδα βρίσκεται στη κόψη του ξυραφιού και έπονται ΣΟΒΑΡΕΣ εξελίξεις,ο πολιτικός λόγος της παράταξης ΟΦΕΙΛΕΙ να είναι ΕΝΙΑΙΟΣ,ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΟΣ και ΣΑΦΗΣ.Και η κοινωνία,όταν έρθει η ώρα των εκλογών,θα επιβραβεύσει εκείνον που έχει ΣΥΝΕΠΕΙΑ και ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ.Οι στιγμές,που έρχονται,είναι κρίσιμες και καθοριστικές.Η Νέα Δημοκρατία θα κληθεί ν'ανασυγκροτήσει τη πατρίδα.Ο αγώνας είναι ΜΕΓΑΛΟΣ και ΟΛΟΙ πρέπει να συμμετέχουν ΕΝΕΡΓΑ και ΕΝΩΜΕΝΑ στη ΤΙΤΑΝΙΑ προσπάθεια που καταβάλλει η παράταξη και,ΕΙΔΙΚΑ,αυτή τη περίοδο.....

  54. Αξεστος avatar
    Αξεστος 31/08/2011 11:03:58

    ελεος βρε αδιορθωτοι , τι ανθρωποφαγια ειναι αυτη; ολοι εχουμε ραμματα για τις γουνες αλλονων, ικανοι υπαρχουν ειτε ειναι Σαμαρικοι ειτε οχι , η ΝΔ χωραει ολους τους καλους

  55. tak avatar
    tak 01/09/2011 20:11:41

    Ίτε Αντώνη! Τράβηξε μπροστά... Για την πατρίδα...
    Υπάρχουν δίπλα σου πολλοί... Σαν ποταμός κυλάνε.
    Αν, έστω, λίγη έμεινε... Ελάχιστη ελπίδα,
    τα παλικάρια τα καλά, δεν γλύφουν! Δεν πουλάνε!
    Κι αν κάποιος "θείος" έγραψε σε σφαίρα τ' όνομά σου,
    όλη η Ελλάδα στέκεται ασπίδα στ' όνομά σου!
    (Φαήλο σ' έσκισα!)

  56. tak avatar
    tak 01/09/2011 20:58:03

    ... ασπίδα στ’ όνομά σου! (Κύριε διορθωτή)...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.